Ponedeljak, 30.01.2023.

09:09

Mia Kalifa o vezama između starijih muškaraca i mlađih devojaka: "Gladno i nesrećno"

Izvor: B92

Mia Kalifa o vezama izmeðu starijih muškaraca i mlaðih devojaka: "Gladno i nesreæno" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

134 Komentari

Sortiraj po:

Jednostavan krug

pre 1 godinu

@Za muškarce je još gore, jer su uzgred i ružniji pol. U Srbiji na 1000 njih dođe 10 lepih i zgodnih, srpski muškarci su ispodprosečni a počinju da vidno stare posle 30.godine.
(teamos, 31. januar 2023 13:38)

Muškarci ružniji? Muškarci su takvi kakvi jesu, a žene moraju da se montiraju da bi iole bile privlačne. Odbij od žena sve ono što ih čini lepim, dakle dugu kosu, šminku, kreme, pomade, nakit, parfeme, garderobu, haljine, cipele, torbe,... pa ćeš videti na šta će ličiti. Eto, ošišaj samo jednu ženu na ćelavo pa nećeš znati da li je ona muško ili žensko.
Napisala si da muškarci vidno stare posle 30-e. Pa iskreno, muškarci nemaju zbog koga da se trude da lepo izgledaju posle 30-e. Jer su do 30-e prilazili devojkama, muvali ih nedeljama, pa onda saznaju da se prethodno veče predala nekom vepru koji vozi dobar auto. Vi ste same krive što ste "hranile" pogrešne vrednosti, pa kad poželite da se udate govorite da više nema normalnih muškaraca.

teamos

pre 1 godinu

Većina muškaraca i žena su prosek i ispod proseka. Mlađi ili stariji, nebitno.
Jedna lepa žena od 45 više vredi od mlađih, prosečnih i neatraktvnih od 25.
Lepota a ne godine :). Selma Hajek od 55 više vredi i lepša je od prosečnih 20 godina mlađih žena koje nemaju dinara da ulože u svoj izgled (ne mislim na nokte i frizuru, za lepotu su potrebne estetske operacije i par desetina hiljada evra.
Za muškarce je još gore, jer su uzgred i ružniji pol. U Srbiji na 1000 njih dođe 10 lepih i zgodnih, srpski muškarci su ispodprosečni a počinju da vidno stare posle 30.godine.

Maki

pre 1 godinu

Ovde niko ne spominje porodicu.
Neke klinke u njima vid očinsku figuru, ali malo je tih.
Ovde svi pričaju o avanturama kojih će biti dok je sveta i veka, koji je najstariji zanat?
To je sve priroda, nagoni raznih vrsta,
Sexualni, nagon za preživljavanje, nagon za blagostanjem.
Tu dolazimo do najvažnije razlike između nas i životinja.
Vera u Boga i porodica!

Hoće li neka da stisne petlju i odgovori, ili samo da lupaju minuse?

pre 1 godinu

@dejanmi

Ni meni to nije jasno. Dok su bile mlade i jedre, igrale su se sa momcima. Obično su birale 5-10 god. starije. Momci njihovog uzrasta su za njih bili "klinci". Sa 30+, devojke više nemaju izbor onih 5-10 god. starijih, pa polako prebacuju fokus na one svog uzrasta. Ali tu je prečka, jer tad momci njihovog uzrasta gledaju 5-10 god. mlađe devojke. One to naravno ne prihvataju i pozivaju se na to da se muškarci njih plaše, da jure mlađe zato što ne mogu njih da osvoje. Ne daj Bože da im momci kažu da su tetke ili babe, hoće oči da iskopaju. A kad su one nazivali momke klincima, mlakonjama, slabićima, što su im nabijale komplekse, to im je OK, kažu da momci treba da sazru. Pa i vi devojke sazrite i shvatite da ste sad za nas tetke ili babe. A jajnih ćelija sve i manje i manje, pa frustracija raste. Nedavno mi se jedna od 35 god. požalila kako joj niko ne prilazi, da hoće da rodi dete samoj sebi,... pa me posle par minuta zvala na piće. More sestro, daleko to lepa kuća.
I imam još jedan primer ženskog posrnuća. Dok su mlade, one samo lete i maštaju. Tako i neka koja je išla sa mnom u srednju, inače prelepa devojka. Nijedan momak nije bio dovoljno visok, lep, zgodan, bogat,... i na kraju se udala za nekog sirijca, pakistanca, ko zna šta je. On nema ništa od toga što je ona tražila. On je ružan, ćelav, ima stomačinu, niži je od nje, nema ni novca,... On nju ne zaslužuje ni u kom segmentu. Ali ajd sad, to su žene, kad je kod njih bilo šta imalo logike...

M2

pre 1 godinu

@E da mi je neko pricao da jedino sto ti treba da privuces devojke do 20 godina su burma i sede rekao bih da je budala.
(Lola, 30. januar 2023 14:09)

U mom gradu je pre par godina jedna devojka od 22-23 godine ostala u drugom stanju sa muškarcem starim oko 65 godina. Šta reći. Nikakva ljubav, novac, ništa. Verovatno je htela avanturu. Ja ne bih imao želudac da pipnem u tom pogledu neku babu od 65 godina. Ali eto, žene imaju želudac za sve.

slobinator

pre 1 godinu

Kada sam bio mladji privlacile me starije sada mladje ukusi se menjaju ali sve je to zivot. Samo da se volimo a ne mrzimo! (Rusohejter i Srbofil, 30. januar 2023 14:45)
Baš tako.Kad sam imao 15 sviđale su mi se one od 30.Sad sa 50 mi se opet sviđaju one od 30.ostao sam dosledan sebi

TalogSiMiA

pre 1 godinu

Čibe bre TALOGU!Ti ćeš da truješ mozak ljudima i da komentarišeš tradiciju od kad je sveta i veka!
Treba je obesiti posle ovoga.Osuditi je za pustanje propagande od strane porno glumice i po kratkom postupku to bre.

Gordana

pre 1 godinu

Podržavama Damjana. Nema te devojke koja će odbiti Bred Pita ili Džoni Depa, koji imaju po 60 godina, ali ne zbog njihovih para nego zbog lepote, šarma i slave

Antimit

pre 1 godinu

Dosao sam zbog slike, nisam citao text
(Marko, 30. januar 2023 09:37)

Nije ti ovo 2000. godina, otvori gugl i kucaj Mia Khalifa, i idi gore na opciju images.

smehotresna olimpijada

pre 1 godinu

Devojka od 18 i vise godina je odrasla osoba koja mora biti svesna i odgovorna za svoje postupke. Zasto prebacujete krivicu na muskarce kada je vase telo vas izbor?

Cinik

pre 1 godinu

Ali na čija mišljenja mi treba da dajemo komentare, strašno!
Otprilike kao kada bi Pavelić i Hitler govorili o ljudskim pravima, strašno!
I da, ja volim mlađe žene, nema normalnog muškarca koji ne voli mlađe žene, edipovce poput francuskog predsednika Makrona ne računam u normalne muškarce!
Imam 48 godina, a poslednja devojka sa kojom sam bio ima 29 godina i bilo nam je super, dok ona nije poželela da ode iz Srbije u Nemačku!
Meni druga mama nije potrebna, već mlađa, inteligentna, lepa i zgodna devojka, mada nisam isključiv ni prema starijim ženama do 35 godina koje lepo izgledaju, ako sam zbog toga lud, onda ok, lud sam i ne želim da budem drugačiji!

pa

pre 1 godinu

Ma sve je to ok dokle god muškarac kapira zašto je mlada žena sa njim (interes, koji god). Ne postoji žena, starija ili mlađa, zdrava u glavi, koju fizički privlači muškarac koji nije u punoj snazi i potentan u krevetu. A to star muškarac ne može da bude koliko god se tešio da se dobro drži i slične budalaštine.
Dokle god kapira da ima mladu devojku pored sebe samo jer ima neki interes, to je u redu. Najgore je kad tripuje da ga ona stvarno voli i da je privlači... Smešno. Ovako, ako je njima lepo, koga briga.

slobinator

pre 1 godinu

Kada sam bio mladji privlacile me starije sada mladje ukusi se menjaju ali sve je to zivot. Samo da se volimo a ne mrzimo! (Rusohejter i Srbofil, 30. januar 2023 14:45)
Baš tako.Kad sam imao 15 sviđale su mi se one od 30.Sad sa 50 mi se opet sviđaju one od 30.ostao sam dosledan sebi

milan

pre 1 godinu

Ljudi koji dobro izgledaju, i muškarci i žene, mogu da nađu mlade partnere, zašto da ne.
Ima dosta ljudi koji drže do sebe i lepo izgledaju i u 50 tim, više muškaraca nego žena uglavnom. Nije samo disciplina ima dosta genetike, ima dosta mršavih žena Al kad se skinu starost se ne može sakriti, ali ima i koje imaju lepu kožu i u 70 oj, kako ko.

A kad je neko zguzvan, bilo muško, bilo žensko, to je stvarno glupo, mada ima i mladoh pa zguzvanih :)

Bivsi dizajner tobogana

pre 1 godinu

Imam 44 godine,izgledam kao da mi je 33 godine....prosek godina kojima se sviđam je 25 godina....i sve znaju koliko zaista imam godina....i nijednoj to nije problem...inače,ne jurim za klinkama čisto da se zna....i aj sad...ko je tu ko,šta?
(wolokee, 30. januar 2023 12:49)


Imam 36 godina, izgledam dao da mi je 25, ribe kojima se svidjam uglavnom imaju 15-16 godina. Woohooo!

Puh

pre 1 godinu

Cega li si ti bila gladna, i sta li je uzrok tvoje nesrece bio kad si birala profesiju? A sad kad si usla u neku lovu, obezbedila si sebi zivot kakav si zelela, sad bi da solis pamet drugima, da moralises i da se pravis pametna.

Kapiram da je sve ovo o cemu prica, ona licno prosla kroz svoju karijeru, ali i pre nego sto je uopste imala karijeru. I to je ok. Ne osudjujem je. Ali caka je u tome sto je ona na sve to pristala, dakle nije odbila... i u tome se krije svo licemerje. Dakle radila si to, j***la se sa starijim muskarcima kako bi dobila posao koji se masno placa. Onda kad si dobila novac i kad vise to ne moras da radis, ti pljujes po svemu tome. Bezi bre.

teorija

pre 1 godinu

Zato što je to zapravo samo zbog seksa. Isto važi za žene koje jure mlade muškarce, nema tu nikakve ljubavi, nego čista privlačnost, nagon. Kakve crne teorije o tome da neko traži sebe, da je nesiguran, iskompleksiran, dajte bre... Žensko sam i glas uvek dajem mladom muškarcu, sve preko 35 (u Srbiji makar) ne može ništa u krevetu, nabacilo stomake, a kondicija nula. Sad će da mi nalupaju minuse ovi što bi sa 50 da šetaju mlađu (to je svakako ok, ona i onako nema pojma o seksu). Probala sam sve generacije i znam o čemu pričam. Mlad MOŽE. Mator može samo da hoće. Nije isto 20 i 50 godina.

e

pre 1 godinu

To je zato što je mlađe, slađe. Šalu na stranu, još je Bora-čorba u jednoj svojoj pesmi opevao kako u neku radodajku ulazi ko u crkvu, misleći kao na velika crkvena vrata. Kod mlađih devojaka to je kao u tesnu pećinu. Svaki iskreni muškarac to će priznati. Volim ja matorke, ali i mlađe koke.

Prle

pre 1 godinu

Mene mladje uopste ne zanimaju. Sa svojih 47 godina jako me privlace zene od 50 do 70 godina. Sada sam u vezi sa zenom od 70 koja izgleda fantasticno, prija mi skroz, seks sa njom mi je nesto najlepse u zivotu. Dok nisam to osetio, imao sam gomilu predrasuda i nisam to mogao ni da zamislim. Sada sam potpuno suprotnog misljenja.

dejanmi

pre 1 godinu

Dok su mlade,tanke i zgodne traze iskljucivo "ostvarene" muskarce bez obzira na njihove godine jer su i one odrasle pa je to zapravo samo veza dve odrasle osobe.
Kad dodju do 30e i nabace koju kilu a nova generacija devojaka zeljnih statusa,putovanja,provoda stasa i izbaci ih "sa trzista" jer tad oni "ostvareni" odrade update pocinju zalopojke. Sad krive muskarce za njihove "muke".

mile76

pre 1 godinu

Totalna glupost... Kao prvo kakvo mu samopouzdanja fali ako želi mladju?? Znači da je pun samopouzdanja da može mnogo mladju devojku da osvoji ili je pun para...
Ide za mladom jer je lepše imati odnos sa nekim ko ima 25 neko sa nekim ko ima 55...

Sad da li je to normalno to je drugo pitanje...


Svakom tipu koji juri devojku znatno mlađu od njega, nešto ozbiljno nedostaje u životu, a mislim da se to najviše tiče samopouzdanja", rekla je Kalifa tokom podkasta.

mt

pre 1 godinu

Šta je žene, okreće se kolo sreće!? Pa i mi kada smo bili mlađi, koliko su nas puta odbile devojke naših godina, a koliko su nas želele mlađe devojke, a sad vam je to problem kada dođete u četrdesete i ne žele vas četrdesetogodišnjaci već samo matorci. A evo mogu da menjam jednom nedeljno devojke koje su u dvadesetim, bukvalno jednu nedeljno, same žele starije i zauzete, da ih mlađi ne bi smarali za vezu.
O ovoj finoj Khalifa da ne pričam, našla da priča o drugima i sebe da vadi iz situacije u koju se dovela.

Lud mormalnog

pre 1 godinu

Pa ako je Cicolina bila poslanik u Italijanskom parlamentu, sto ne bi i ova Umjetnica sadrzaja za odrasle napravila nor karijeru UN. Eto posatve je prvo za Ambasadora dobe volje, moze i neki komesar da postane. A sto da ne i GS, nogao je u Kurt V. sto ne i ona? Ili bar sef UNESCA npr....

Nina

pre 1 godinu

Muskarci koja juri mladje bar ogromna vecina koja to radi to radi zbog njihovog izgleda..ne da bi se "osecao mladje" jer koliko godina imaju devojke na izboru za mis??Kad ste zadnji put videli da pobedila na izboru za mis neka devojka od 30,35,40 godina...NIKAD
(dzoni, 30. januar 2023 14:11)

Nikad jer je limit za prijavljivanje 17-27 godina, ako ne moze da se prijavi ne moze ni da pobedi, logicno :) Mada ti izbori su ionako postali bezvezni od kad je estetska hirurgija uzela maha.



Ja bi joj porucio, da dok je sveta i veka, uvek su najsposobniji i najbolji muskarci mogli sebi da prisuste dosta mladje zene. Mislim da je ona talog ljudskog drustva, cije misljenje je totalno irelevantno.
(Bgd, 30. januar 2023 13:35)

Upravo to sto si rekao, MOGLI DA PRIUSTE, kao stvar, kao trofej, sto nije prevelika razlika od onih sto mogu da npr priuste neku iz ulice crvenih fenjera. I to je ok, da se razumemo, dok god je obostrano. Samo da se ne zavaravamo da je to neka ljubav. Mladu devojku ne moze privuci staro telo koliko god vi mislili da one to ne vide jer ste sarmantni, mocni, uspesni i 'dobro se drzite'... jesu to stvari koje ce ih privuci da budu sa vama ali samo treba biti svestan da je to i jedino zbog cega su sa vama u 99% slucajeva. Onaj 1% ima elektrin kompleks.
I tako slicno funkcionise i za zene. I Ser i Madona mogu da imaju decenijama mladje partnere, ali to je sve samo ljubav nije.

Rusohejter i Srbofil

pre 1 godinu

Meni je sve to normalno i ok. Samo da nije neka ucena i sl. Kada sam bio mladji privlacile me starije sada mladje ukusi se menjaju ali sve je to zivot. Samo da se volimo a ne mrzimo!

PAOK

pre 1 godinu

najjace je to kad porno glumica daje bilo kakve komentare o ljubavi,emocijama itd...
(dzoco, 30. januar 2023 12:50)

Bas se ovi od 50 godina zaljube u 20,30 godina mladje.Intelekt ih privuce a ne mlado telo.Po cemu su porno glumice gore od devojaka koje stalno salju gole slike ili se slikaju po soc.mrezama skoro gole?Skoro da nema mladje devojke koja nije poslala golisavu sliku.Sta sve zene ne rade,ali vazno je da svi kritiku porno glumice.

Alex

pre 1 godinu

Alex.... zivim punim plucima .. ?! za ovih 65 g. koliko imam a za 50 koliko dobro pamtim ne secam se da sam sreo nekoga u vinkli i pod vaservagom ako je tako karakterisao svoj ( ili tudji) zivot !
(Matori Kesa - o zastiti, 30. januar 2023 11:01)

Morao bi u tom slučaju malo više da putuješ i upoznaješ svet oko sebe.

rista todorović

pre 1 godinu

Još kada mlade devojke ne bi to htele...niko nijednu ne tera, svaka bira ono što misli da je najbolje za nju. Čista tržišna razmena dobara.

dzoni

pre 1 godinu

Muskarci koja juri mladje bar ogromna vecina koja to radi to radi zbog njihovog izgleda..ne da bi se "osecao mladje" jer koliko godina imaju devojke na izboru za mis??Kad ste zadnji put videli da pobedila na izboru za mis neka devojka od 30,35,40 godina...NIKAD

realan

pre 1 godinu

Ja bi joj porucio, da dok je sveta i veka, uvek su najsposobniji i najbolji muskarci mogli sebi da prisuste dosta mladje zene. Mislim da je ona talog ljudskog drustva, cije misljenje je totalno irelevantno.
(Bgd, 30. januar 2023 13:35)

Bravo! Ona je bukvalno talog!

John Pierremont

pre 1 godinu

Zavisi od godina muškarca. Imam u Americi komšiju od oko 45-50g 1.95cm, skroz sed ali ekstra fit, gospodin čovek, radi za Teslu, pun para, vežba u teretani i svugde ide bajsom. Dugogodišnja devojka ima oko 35, prirodna a opet najlepša u zgradi, takođe normalna u glavi.

Taj lik nju taslači uzduž i popreko da ova nekad ne može da hoda normalno, plus ume i da progovori koju pametnu, ali nije u životu jeo burek i burger, niti je u kafani uz osmo pivo raspravljao o Kosovu. Svi u zgrade zavide i njemu i njoj. Nije sve u godinama već kako živiš.

Ime

pre 1 godinu

Ja skoro bio sa 13 godina mladjom (44 vs 31), ne mogu ja da ispratim tu energiju. Ajmo ovo, ajmo ono, idemo ovde onde. Nemam ja snage za to. Hocu da kazem da su nam razlicita intersovanja, ja sam bio isti sa 30 i prosao sam to ato ona sada treba da prolazi sa nekim slicnijim sebi. A ok je lik, pristojna, lepa.

Damjan

pre 1 godinu

Sve zavisi ko je taj stariji muškarac. Ako je to neki izlepeli bogati starac, onda podržavam ovu priču, ali ako su to Bred Pit, Džoni Dep, Majkl Džordan ili neki drugi šezdesetogodišnjaci koji se drže dobro kao njih trojica, onda bih razumeo svaku mlađu ženu koja pođe s njima

sale

pre 1 godinu

Ima tu istine. Ali ista zena ce cesto pravdati vezu 20 godina starije zene sa klincem, govoreci da se tu radi o ljubavi, da je 21 vek, itd. Neverovatno je koliko zene umeju da budu subjektivne i da gledaju stvari iskljucivo iz svog ugla.

Ivica

pre 1 godinu

Ima više razloga genetski su nam privlačne jer mlade djevojke mogu imati još mnogo potomstva (podsvjesno to tražimo iako možda i ne želimo klince) to je prirodni dio, drugo izgledaju bolje, treće opuštenije su ne smara ih glava i ne smaraju nas ali to ne znači da se ne može biti sretan i zaljubljen sa starijom ženom ili ženom svojih godina.Na kraju svi mi imamo izbor i muškarci i žene ko šta voli.

Bgd

pre 1 godinu

Ja bi joj porucio, da dok je sveta i veka, uvek su najsposobniji i najbolji muskarci mogli sebi da prisuste dosta mladje zene. Mislim da je ona talog ljudskog drustva, cije misljenje je totalno irelevantno.

Sajber Nindza

pre 1 godinu

99% ljudi koji su veciti samci a imaju 45 i vise godina iz nekog razloga nisu stekli sposobnost za zivit u dvoje. Mogu naci seksualni uzitak ali ljubav tesko.
(pajo, 30. januar 2023 11:39)


Ljubav su izmislili muskarci koji imaju mali polni organ.

Vladimir

pre 1 godinu

Žena treba da bude mlađa od muža 5-15 godina i to je preporuka svih iskusnih ljudi u braku, onih čiji brak i dalje traje ili je prekinut smrću nekog od supružnika. Sve ostalo nema perspektivu ili je veoma slabih izgleda.

meki

pre 1 godinu

Velika je razlika imati zenu i imati suprugu. Mislim da to vecina ne shvata.
(pajo, 30. januar 2023 11:39)

Kad bi samo negde bio svestan koliko si povrsan u analizama i svoj razumevanju sveta. Sama predpostavka da je sve stvar izbora,a ne sticaja okolnosti te vec definise kao poprilicno intelektualno ogranicenu osobu

Aska

pre 1 godinu

Pitanje je ko je tu predator. Mislim da su i muškarac i devojka predatori, ona za njegove pare a on za njeno mlado telo. Win win kombinacija.
(Gradjanin, 30. januar 2023 11:32)

Zene su predatori, muskarac voli siromasnu, bas ga briga dal ona nesto ima, od muskarca se ocekuje da ima materijalno pa ga onda zena voli.

ja

pre 1 godinu

Sve je relativno. Ako je žena u nekim zrelim godinama. Nekoj ženi od 30 i više godina su to nebitne stvari. I razlika od 10 do 15 godina nije velika. Čak se i ne primećuje kako godine prolaze. Ako neka klinika od 20 ak god onda je ta razlika velika.

wolokee

pre 1 godinu

Imam 44 godine,izgledam kao da mi je 33 godine....prosek godina kojima se sviđam je 25 godina....i sve znaju koliko zaista imam godina....i nijednoj to nije problem...inače,ne jurim za klinkama čisto da se zna....i aj sad...ko je tu ko,šta?

genius

pre 1 godinu

Kolika je razlika kada postaje gadno?
U 90% slučajeva muškarci su stariji, najčešće par godina, tako da verovatno nije mislila na to.
5 godina, 10 godina, 15 godina, 50 godina?

msm

pre 1 godinu

Ove dvije nemaju pojma o čemu pričaju.
Mlađe slađe. Nema se tu šta mnogo filozofirati Kakva moć kakvi bakrači. Da ne pišem sad detaljno što volimo mlađe... svaki će se muškarac pronaći u ovome :)

Adam

pre 1 godinu

Površan i jednostrani pogled. Kada sam kao klinac počeo da se zanimam za devojčice, prvo razočarenje mi je bilo da njih ISKLJUČIVO interesuju stariji momci, a ne vršnjaci. Mene su interesovale tada vršnjakinje, a ne mlađe ili starije devojke. Sada u petoj deceniji kao razvedenog muškarca ne zanimaju me ni vršnjakinje. Starije me nikada nisu ni zanimale. Bivša supruga je mlađa od mene 7 godina, sad mi je odlična ideja da mi partnerka bude mlađa bar 14 godina, zbog mojih očekivanja, ali i zbog nadzora njene i moje familije :) Za osobu koja ima 30 baš se ne može reći da je klinka, već da je mlađa.

Matori Kesa - o zastiti

pre 1 godinu

Alex.... zivim punim plucima .. ?! za ovih 65 g. koliko imam a za 50 koliko dobro pamtim ne secam se da sam sreo nekoga u vinkli i pod vaservagom ako je tako karakterisao svoj ( ili tudji) zivot !

žilijen, drago mi je

pre 1 godinu

Zorica Brunclik je, naime, na svom Instagramu podelila post u kojem se apelovalo na medije da pišu o "mladoj Romkinji, Miji Jovanović", a zapravo je na fotografiji bila bivša glumica filmova za odrasle Mia Kalifa.

"Mia Jovanović iz romskog naselja u Kragujevcu, osvojila je prvo mesto na eropskom prvenstvu. Zašto nije jedna televizija to nije objavila", pisalo je ispod fotografije.

Superhik

pre 1 godinu

Jure mlađe jer im one to dozvoljavaju iz materijalnih,socijalnih i psiholoških razloga ! Inače i muškarcima i ženama najviše odgovaraju njihovi vršnjaci i vršnjakinje ! To se na kraju života najbolje shvata !

Gradjanin

pre 1 godinu

Pitanje je ko je tu predator. Mislim da su i muškarac i devojka predatori, ona za njegove pare a on za njeno mlado telo. Win win kombinacija.

Bivsi dizajner tobogana

pre 1 godinu

(Balt - hej - Baltazar, 30. januar 2023 10:40)


Objasnio covek. Ja cu moci i sa 60 da pravim decu, a zenama reproduktivna sposobnost opada vec posle 30te.
Zato su mnogo cesce veze izmedju starjih muskaraca i mladjih zena, a retke izmedju mladjih muskaraca i starijih zena.

nn

pre 1 godinu

Smehotresno kako devojke u ranim 20-im konstantno ignorisu momke iz njihove generacije i jure starije, zestoke momke. A onda kad ostare, krenu da drze lekcije onim istim muskarcima koje su do juce ignorisale za ISTU stvar koje su one radile kad su bile mladje. Prosto neverovatno u kakvom cirkusu zivimo.

Nego, zasto te mladje devojke nisu pravi predatori? Neko radi kao magarac da napravi od sebe nesto, da zaradi i kad konacno uspe, onda se pojavi mladja gospodjica prodaje iluziju kao "volim ga" dok zapravo izvlaci resurse na lepe oci, za koje je ovaj radio kao mazga. Ista stvar, samo iz druge perspektive. Vecina ljudi bi rekli "punoletni su, nek rade sta hoce", ali ovde ne pricamo o vecini vec o moralnim gromadama koje uvek, BAS UVEK uspeju da okrenu svaku pricu tako da su muskarci nesto najgore na planeri a sebe ne vide ni 1%. A slucajno se setih i onog teksta od pre neki dan gde devojke izlaze na sastanke iskoriscavajuci muskarce da im placaju ruckove, a ovaj jadnik misli da ima sanse kod nje. Rekao bih da je to mnogo vise predatorsko i manipulativno ponasanje, zanimljivo kako se toga nije setila da komentarise.

Mozda su oboje predatori pa zasluzuju jedno drugo, a mozda nisu i obzirom da su punoletni treba da gledamo svoja posla? Ma jok, daj jos drvlje i kamenje po muskarcima. Sta je sledece?

Straight Outta München

pre 1 godinu

nacaj porno glumica je sve veci !
Sudeci o clancima koji se objavljuju o njima...
(Desa, 30. januar 2023 09:40

Pa realno, sex je bitan… Bolje da gledam njih nego recimo ofucane politicare koji palamude, lazu i kradu od gradjana…

neutralni felš

pre 1 godinu

Imam 50 godina i trenutno sam u nekoj vrsti veza sa dve neudate devojke od 24 i 25 godina. Obe znaju da nemam veliku lovu i na nekoj sam sitnoj poziciji od koje nijedna ne moze da ima bilo kakvu korist.
Sto je najcudnije obe su mene startovale, nisam pomerio mali prst i lepo mi je dok me zena ne bude provalila.

pajo

pre 1 godinu

Koju glupost je navela! Jurim mladju isključivo zato što me seksualno više uzbudjuje od neke babe!
(Dragan -Sava, 30. januar 2023 10:22)

Mozda nisam upravu ali smatram da apsolutno promasio sustinu.

Moze se desiti da ljudi sa velikom razlikom u godinama budu prikladan par ali to je statisticki jako redak slucaj.

Bez obzira na pol, ljudsko bice sa gidinama sazreva, kako telom tako i karakterom.

Ako su dve osobe, od kojih jedna ima 20 a druga 50 na istom nivou mentalne zrelosti, onda sa jednom ili obe nesto ozbiljno nije uredu.

Moja zena je od mene mladja godinu dana a u braku smo 15 godina. Verovao ili ne nikada se nismo vise privlacili, postovali, voleli i uzivali u zajednickom vremenu. Ne kazem da ne pogledam druge zene ali dalje od toga mi pada na pamet da radim jer me ovo sto imam cini srecnim.

Sustina je da dosta ljudi(oba pola) u mladosti ne nadje svog partnera i ne formira porodicu. Prodju godine i to polako pocne da pritisce coveka. Mladje su fizicki privlacnije i tu krece jurnjava.

U tom vremenu ljudi mogu imati i 30 godina mladjeg partnera ali to ih u 99% slucajeva nece uciniti srecnima.

99% ljudi koji su veciti samci a imaju 45 i vise godina iz nekog razloga nisu stekli sposobnost za zivit u dvoje. Mogu naci seksualni uzitak ali ljubav tesko.

Mislim da je to sustina. Tim ljudima nesto zaista nedostaje.

Velika je razlika imati zenu i imati suprugu. Mislim da to vecina ne shvata.

ilke

pre 1 godinu

Do tridesetih sam bio sonja i nesnadjen i nisam mogao dugo da zadrzim devojku. Danas u pedesetim odlicno zaradjujem, imam nekretnine, menjam auto na dve godine i gle cuda, sada sam muskarcina, sposoban, najbolji ljubavnik i sl. Jedino sto je ostalo isto su godine mojih partnerki. E, pa nisam bas s Marsa pao, menjam ih cesce nego automobile i nije me briga sta misle.

Brutus

pre 1 godinu

Znacaj porno glumica je sve veci !
Sudeci o clancima koji se objavljuju o njima...
(Desa, 30. januar 2023 09:40)

Pa i zadrugari nam kroje kulturu, prepametna JJ svako jutro prosipa lične umotvorine... Ali najgore od svega je što su svi najglwdaniji. Do nas je, nije do njih.

Samo jako i snazno

pre 1 godinu

Jel isto pravilo vazi za Modonu i Sher koje su sa muskarcima 40 godina mladjim od njih? I ja bih imao ovakve izjave da imam 2 propala braka, 30+ godina, karijeru porno glumice, terapiju i da me niko ne shvata ozbiljno za vezu i brak zbog mojih losih zivotnih odluka.

vince carter

pre 1 godinu

@rodjaksasela Devojka sa 20 i nesto i desetak godina stariji?! To nije nikakva razlika,sta vise gomila i gomila takvih veza i kombinacija postoji,ljudi sad sa 35,36 izgledaji mnogo mladje nego nekada. A ove dijagnoze zasto stariji muskarci traze mladje ili obrnuto su takve gluposti jer normalno nije svaka osoba ista i nemaju svi iste potrebe,neko se nekome jednostavno svidi i to je to.

Dragan -Sava

pre 1 godinu

"Svakom tipu koji juri devojku znatno mlađu od njega, nešto ozbiljno nedostaje u životu, a mislim da se to najviše tiče samopouzdanja"

Koju glupost je navela! Jurim mladju isključivo zato što me seksualno više uzbudjuje od neke babe!

djenka

pre 1 godinu

Mladost izaziva porast testosterona, pa tako starim ljudima poboljsava raspolezenje i zelju za seksom, a i priroda se tako poigrala da staro sjeme moze oploditi samo mladu i zdravu stanicu, radi zdravlja ploda. I suprotno je isto tako , mladi spermic koji je norfoloski zdrav jedino moze oploditi staru stanicu da bi plod bio uspjesan i zdrav. Baba na dedu nema smisla.

Balt - hej - Baltazar

pre 1 godinu

inače ne razumeju zašto muškarci vole mladje žene.
nije stvar u moći nego u godinama koje prolaze ili su prošle, a koje bi oni da vrate.
(što je mnogo mlogo je, 30. januar 2023 09:58)

Ne! Stvar je u tome što su žene najlepše od 21. do 26. Ili 27. godine.
Nakon toga kreće pad kada je reč o fizičkom izgledu.

Žena sa 35 je fizički potpuno drugačija osoba od one sa 25. Nema više svežine u licu, koža nije lepa, kosa uveliko seda(što je ženama problem, zato se i farbaju), a ni repriduktivno nemaju tu vrednost koju su imale deset godina ranije.

Muškarci sa druge strane najbolji izgled furaju od 35. do 45. godine života(pod uslovom da vode računa o svom izgledu), mada ima i primera gde ljudi sa 50 ili 55 godina izgledaju 10 ili 15 godina mlađe.

Jednostavno, telo se lako utrenira, a lice i koža brzo stare. Zato žene ne mogu nikad izgledati nakon 30-te kao u svojim najboljim godinama.

Dubrovnik

pre 1 godinu

Nesretno?
Predatorski?
Ja mislim da su sretni a na kraju cure su te koje biraju ovakve predatore. Neka budu sa nekim svojih godina ako hoće ali one se hoće osigurati preko čke.

Alexa

pre 1 godinu

"inače ne razumeju zašto muškarci vole mladje žene.
nije stvar u moći nego u godinama koje prolaze ili su prošle, a koje bi oni da vrate.
(što je mnogo mlogo je)"

Mnogo je prostije od toga. Nema tu neke filozofije o prolaznosti zivota. Jednostavno, mnogo bolje izgledaju.

kendis

pre 1 godinu

Sredila je nos i sada izgleda kao hiljade drugih sa plasticnim nosicem, ali generalno se prolepsala. Telo joj je uvek bilo dobro. Ima onlifens gde za sada samo djuska gola. Volimo te Mia, kao i tvoje imenjakinje Malkovu i Melano.

silverfox

pre 1 godinu

Kada moralna veličina poput Mie Kalife kaže da je tako, onda je tako. Šta ćemo sa mladim devojkama koje jure 30 godina starije muškarce? Čega su one gladne? šta im nedostaje? Da li ER misli da su i one predatori?

cepesh

pre 1 godinu

nedavno smo bili vodili razgovor na ovako neku temu. 3 ženske i 2 muške osobe, svi u četrdesetima. tema razlika u godinama.
elem, zanimljivo kako su žene "branile" da je ok da se devojka viđa sa starijim likom (tipa 7-10 god razlike dok su maloletne) a muški deo se nije slagao sa time. a bilo je i onih ponosnih odgovora gde "je ona imala 14. a on 25. i u čemu je problem!?"
pitanje naše je bilo -od koliko tj sa koliko godina to postaje prihvatljivo? njihov odgovor- od kad god one misle da su spremne!?
ko je tu lud???

Alex

pre 1 godinu

Biti apsolutni vlasnik svog života i živeti punim plućima nije nikakav kompleks niti nedostatak, nego baš suprotno, moć i sloboda. A suprotno govore, naravno, kompleksaši i tračare,koji nemaju svoj život i takve ljude razumem ali ih ne opravdavam. Naprotiv, ne propuštam priliku da im zapušim usta argumentacijom.

što je mnogo mlogo je

pre 1 godinu

od svih koje dve su našle da morališu :D
inače ne razumeju zašto muškarci vole mladje žene.
nije stvar u moći nego u godinama koje prolaze ili su prošle, a koje bi oni da vrate.

silverfox

pre 1 godinu

Kada moralna veličina poput Mie Kalife kaže da je tako, onda je tako. Šta ćemo sa mladim devojkama koje jure 30 godina starije muškarce? Čega su one gladne? šta im nedostaje? Da li ER misli da su i one predatori?

Dragan -Sava

pre 1 godinu

"Svakom tipu koji juri devojku znatno mlađu od njega, nešto ozbiljno nedostaje u životu, a mislim da se to najviše tiče samopouzdanja"

Koju glupost je navela! Jurim mladju isključivo zato što me seksualno više uzbudjuje od neke babe!

cepesh

pre 1 godinu

nedavno smo bili vodili razgovor na ovako neku temu. 3 ženske i 2 muške osobe, svi u četrdesetima. tema razlika u godinama.
elem, zanimljivo kako su žene "branile" da je ok da se devojka viđa sa starijim likom (tipa 7-10 god razlike dok su maloletne) a muški deo se nije slagao sa time. a bilo je i onih ponosnih odgovora gde "je ona imala 14. a on 25. i u čemu je problem!?"
pitanje naše je bilo -od koliko tj sa koliko godina to postaje prihvatljivo? njihov odgovor- od kad god one misle da su spremne!?
ko je tu lud???

Brutus

pre 1 godinu

Znacaj porno glumica je sve veci !
Sudeci o clancima koji se objavljuju o njima...
(Desa, 30. januar 2023 09:40)

Pa i zadrugari nam kroje kulturu, prepametna JJ svako jutro prosipa lične umotvorine... Ali najgore od svega je što su svi najglwdaniji. Do nas je, nije do njih.

Alexa

pre 1 godinu

"inače ne razumeju zašto muškarci vole mladje žene.
nije stvar u moći nego u godinama koje prolaze ili su prošle, a koje bi oni da vrate.
(što je mnogo mlogo je)"

Mnogo je prostije od toga. Nema tu neke filozofije o prolaznosti zivota. Jednostavno, mnogo bolje izgledaju.

John Pierremont

pre 1 godinu

Zavisi od godina muškarca. Imam u Americi komšiju od oko 45-50g 1.95cm, skroz sed ali ekstra fit, gospodin čovek, radi za Teslu, pun para, vežba u teretani i svugde ide bajsom. Dugogodišnja devojka ima oko 35, prirodna a opet najlepša u zgradi, takođe normalna u glavi.

Taj lik nju taslači uzduž i popreko da ova nekad ne može da hoda normalno, plus ume i da progovori koju pametnu, ali nije u životu jeo burek i burger, niti je u kafani uz osmo pivo raspravljao o Kosovu. Svi u zgrade zavide i njemu i njoj. Nije sve u godinama već kako živiš.

Alex

pre 1 godinu

Biti apsolutni vlasnik svog života i živeti punim plućima nije nikakav kompleks niti nedostatak, nego baš suprotno, moć i sloboda. A suprotno govore, naravno, kompleksaši i tračare,koji nemaju svoj život i takve ljude razumem ali ih ne opravdavam. Naprotiv, ne propuštam priliku da im zapušim usta argumentacijom.

Balt - hej - Baltazar

pre 1 godinu

inače ne razumeju zašto muškarci vole mladje žene.
nije stvar u moći nego u godinama koje prolaze ili su prošle, a koje bi oni da vrate.
(što je mnogo mlogo je, 30. januar 2023 09:58)

Ne! Stvar je u tome što su žene najlepše od 21. do 26. Ili 27. godine.
Nakon toga kreće pad kada je reč o fizičkom izgledu.

Žena sa 35 je fizički potpuno drugačija osoba od one sa 25. Nema više svežine u licu, koža nije lepa, kosa uveliko seda(što je ženama problem, zato se i farbaju), a ni repriduktivno nemaju tu vrednost koju su imale deset godina ranije.

Muškarci sa druge strane najbolji izgled furaju od 35. do 45. godine života(pod uslovom da vode računa o svom izgledu), mada ima i primera gde ljudi sa 50 ili 55 godina izgledaju 10 ili 15 godina mlađe.

Jednostavno, telo se lako utrenira, a lice i koža brzo stare. Zato žene ne mogu nikad izgledati nakon 30-te kao u svojim najboljim godinama.

Samo jako i snazno

pre 1 godinu

Jel isto pravilo vazi za Modonu i Sher koje su sa muskarcima 40 godina mladjim od njih? I ja bih imao ovakve izjave da imam 2 propala braka, 30+ godina, karijeru porno glumice, terapiju i da me niko ne shvata ozbiljno za vezu i brak zbog mojih losih zivotnih odluka.

Ime

pre 1 godinu

Ja skoro bio sa 13 godina mladjom (44 vs 31), ne mogu ja da ispratim tu energiju. Ajmo ovo, ajmo ono, idemo ovde onde. Nemam ja snage za to. Hocu da kazem da su nam razlicita intersovanja, ja sam bio isti sa 30 i prosao sam to ato ona sada treba da prolazi sa nekim slicnijim sebi. A ok je lik, pristojna, lepa.

ilke

pre 1 godinu

Do tridesetih sam bio sonja i nesnadjen i nisam mogao dugo da zadrzim devojku. Danas u pedesetim odlicno zaradjujem, imam nekretnine, menjam auto na dve godine i gle cuda, sada sam muskarcina, sposoban, najbolji ljubavnik i sl. Jedino sto je ostalo isto su godine mojih partnerki. E, pa nisam bas s Marsa pao, menjam ih cesce nego automobile i nije me briga sta misle.

što je mnogo mlogo je

pre 1 godinu

od svih koje dve su našle da morališu :D
inače ne razumeju zašto muškarci vole mladje žene.
nije stvar u moći nego u godinama koje prolaze ili su prošle, a koje bi oni da vrate.

Adam

pre 1 godinu

Površan i jednostrani pogled. Kada sam kao klinac počeo da se zanimam za devojčice, prvo razočarenje mi je bilo da njih ISKLJUČIVO interesuju stariji momci, a ne vršnjaci. Mene su interesovale tada vršnjakinje, a ne mlađe ili starije devojke. Sada u petoj deceniji kao razvedenog muškarca ne zanimaju me ni vršnjakinje. Starije me nikada nisu ni zanimale. Bivša supruga je mlađa od mene 7 godina, sad mi je odlična ideja da mi partnerka bude mlađa bar 14 godina, zbog mojih očekivanja, ali i zbog nadzora njene i moje familije :) Za osobu koja ima 30 baš se ne može reći da je klinka, već da je mlađa.

wolokee

pre 1 godinu

Imam 44 godine,izgledam kao da mi je 33 godine....prosek godina kojima se sviđam je 25 godina....i sve znaju koliko zaista imam godina....i nijednoj to nije problem...inače,ne jurim za klinkama čisto da se zna....i aj sad...ko je tu ko,šta?

kendis

pre 1 godinu

Sredila je nos i sada izgleda kao hiljade drugih sa plasticnim nosicem, ali generalno se prolepsala. Telo joj je uvek bilo dobro. Ima onlifens gde za sada samo djuska gola. Volimo te Mia, kao i tvoje imenjakinje Malkovu i Melano.

rista todorović

pre 1 godinu

Još kada mlade devojke ne bi to htele...niko nijednu ne tera, svaka bira ono što misli da je najbolje za nju. Čista tržišna razmena dobara.

dejanmi

pre 1 godinu

Dok su mlade,tanke i zgodne traze iskljucivo "ostvarene" muskarce bez obzira na njihove godine jer su i one odrasle pa je to zapravo samo veza dve odrasle osobe.
Kad dodju do 30e i nabace koju kilu a nova generacija devojaka zeljnih statusa,putovanja,provoda stasa i izbaci ih "sa trzista" jer tad oni "ostvareni" odrade update pocinju zalopojke. Sad krive muskarce za njihove "muke".

Dubrovnik

pre 1 godinu

Nesretno?
Predatorski?
Ja mislim da su sretni a na kraju cure su te koje biraju ovakve predatore. Neka budu sa nekim svojih godina ako hoće ali one se hoće osigurati preko čke.

Aska

pre 1 godinu

Pitanje je ko je tu predator. Mislim da su i muškarac i devojka predatori, ona za njegove pare a on za njeno mlado telo. Win win kombinacija.
(Gradjanin, 30. januar 2023 11:32)

Zene su predatori, muskarac voli siromasnu, bas ga briga dal ona nesto ima, od muskarca se ocekuje da ima materijalno pa ga onda zena voli.

nn

pre 1 godinu

Smehotresno kako devojke u ranim 20-im konstantno ignorisu momke iz njihove generacije i jure starije, zestoke momke. A onda kad ostare, krenu da drze lekcije onim istim muskarcima koje su do juce ignorisale za ISTU stvar koje su one radile kad su bile mladje. Prosto neverovatno u kakvom cirkusu zivimo.

Nego, zasto te mladje devojke nisu pravi predatori? Neko radi kao magarac da napravi od sebe nesto, da zaradi i kad konacno uspe, onda se pojavi mladja gospodjica prodaje iluziju kao "volim ga" dok zapravo izvlaci resurse na lepe oci, za koje je ovaj radio kao mazga. Ista stvar, samo iz druge perspektive. Vecina ljudi bi rekli "punoletni su, nek rade sta hoce", ali ovde ne pricamo o vecini vec o moralnim gromadama koje uvek, BAS UVEK uspeju da okrenu svaku pricu tako da su muskarci nesto najgore na planeri a sebe ne vide ni 1%. A slucajno se setih i onog teksta od pre neki dan gde devojke izlaze na sastanke iskoriscavajuci muskarce da im placaju ruckove, a ovaj jadnik misli da ima sanse kod nje. Rekao bih da je to mnogo vise predatorsko i manipulativno ponasanje, zanimljivo kako se toga nije setila da komentarise.

Mozda su oboje predatori pa zasluzuju jedno drugo, a mozda nisu i obzirom da su punoletni treba da gledamo svoja posla? Ma jok, daj jos drvlje i kamenje po muskarcima. Sta je sledece?

Gradjanin

pre 1 godinu

Pitanje je ko je tu predator. Mislim da su i muškarac i devojka predatori, ona za njegove pare a on za njeno mlado telo. Win win kombinacija.

vince carter

pre 1 godinu

@rodjaksasela Devojka sa 20 i nesto i desetak godina stariji?! To nije nikakva razlika,sta vise gomila i gomila takvih veza i kombinacija postoji,ljudi sad sa 35,36 izgledaji mnogo mladje nego nekada. A ove dijagnoze zasto stariji muskarci traze mladje ili obrnuto su takve gluposti jer normalno nije svaka osoba ista i nemaju svi iste potrebe,neko se nekome jednostavno svidi i to je to.

žilijen, drago mi je

pre 1 godinu

Zorica Brunclik je, naime, na svom Instagramu podelila post u kojem se apelovalo na medije da pišu o "mladoj Romkinji, Miji Jovanović", a zapravo je na fotografiji bila bivša glumica filmova za odrasle Mia Kalifa.

"Mia Jovanović iz romskog naselja u Kragujevcu, osvojila je prvo mesto na eropskom prvenstvu. Zašto nije jedna televizija to nije objavila", pisalo je ispod fotografije.

Straight Outta München

pre 1 godinu

nacaj porno glumica je sve veci !
Sudeci o clancima koji se objavljuju o njima...
(Desa, 30. januar 2023 09:40

Pa realno, sex je bitan… Bolje da gledam njih nego recimo ofucane politicare koji palamude, lazu i kradu od gradjana…

neutralni felš

pre 1 godinu

Imam 50 godina i trenutno sam u nekoj vrsti veza sa dve neudate devojke od 24 i 25 godina. Obe znaju da nemam veliku lovu i na nekoj sam sitnoj poziciji od koje nijedna ne moze da ima bilo kakvu korist.
Sto je najcudnije obe su mene startovale, nisam pomerio mali prst i lepo mi je dok me zena ne bude provalila.

Nina

pre 1 godinu

Muskarci koja juri mladje bar ogromna vecina koja to radi to radi zbog njihovog izgleda..ne da bi se "osecao mladje" jer koliko godina imaju devojke na izboru za mis??Kad ste zadnji put videli da pobedila na izboru za mis neka devojka od 30,35,40 godina...NIKAD
(dzoni, 30. januar 2023 14:11)

Nikad jer je limit za prijavljivanje 17-27 godina, ako ne moze da se prijavi ne moze ni da pobedi, logicno :) Mada ti izbori su ionako postali bezvezni od kad je estetska hirurgija uzela maha.



Ja bi joj porucio, da dok je sveta i veka, uvek su najsposobniji i najbolji muskarci mogli sebi da prisuste dosta mladje zene. Mislim da je ona talog ljudskog drustva, cije misljenje je totalno irelevantno.
(Bgd, 30. januar 2023 13:35)

Upravo to sto si rekao, MOGLI DA PRIUSTE, kao stvar, kao trofej, sto nije prevelika razlika od onih sto mogu da npr priuste neku iz ulice crvenih fenjera. I to je ok, da se razumemo, dok god je obostrano. Samo da se ne zavaravamo da je to neka ljubav. Mladu devojku ne moze privuci staro telo koliko god vi mislili da one to ne vide jer ste sarmantni, mocni, uspesni i 'dobro se drzite'... jesu to stvari koje ce ih privuci da budu sa vama ali samo treba biti svestan da je to i jedino zbog cega su sa vama u 99% slucajeva. Onaj 1% ima elektrin kompleks.
I tako slicno funkcionise i za zene. I Ser i Madona mogu da imaju decenijama mladje partnere, ali to je sve samo ljubav nije.

Bivsi dizajner tobogana

pre 1 godinu

(Balt - hej - Baltazar, 30. januar 2023 10:40)


Objasnio covek. Ja cu moci i sa 60 da pravim decu, a zenama reproduktivna sposobnost opada vec posle 30te.
Zato su mnogo cesce veze izmedju starjih muskaraca i mladjih zena, a retke izmedju mladjih muskaraca i starijih zena.

Rusohejter i Srbofil

pre 1 godinu

Meni je sve to normalno i ok. Samo da nije neka ucena i sl. Kada sam bio mladji privlacile me starije sada mladje ukusi se menjaju ali sve je to zivot. Samo da se volimo a ne mrzimo!

pajo

pre 1 godinu

Koju glupost je navela! Jurim mladju isključivo zato što me seksualno više uzbudjuje od neke babe!
(Dragan -Sava, 30. januar 2023 10:22)

Mozda nisam upravu ali smatram da apsolutno promasio sustinu.

Moze se desiti da ljudi sa velikom razlikom u godinama budu prikladan par ali to je statisticki jako redak slucaj.

Bez obzira na pol, ljudsko bice sa gidinama sazreva, kako telom tako i karakterom.

Ako su dve osobe, od kojih jedna ima 20 a druga 50 na istom nivou mentalne zrelosti, onda sa jednom ili obe nesto ozbiljno nije uredu.

Moja zena je od mene mladja godinu dana a u braku smo 15 godina. Verovao ili ne nikada se nismo vise privlacili, postovali, voleli i uzivali u zajednickom vremenu. Ne kazem da ne pogledam druge zene ali dalje od toga mi pada na pamet da radim jer me ovo sto imam cini srecnim.

Sustina je da dosta ljudi(oba pola) u mladosti ne nadje svog partnera i ne formira porodicu. Prodju godine i to polako pocne da pritisce coveka. Mladje su fizicki privlacnije i tu krece jurnjava.

U tom vremenu ljudi mogu imati i 30 godina mladjeg partnera ali to ih u 99% slucajeva nece uciniti srecnima.

99% ljudi koji su veciti samci a imaju 45 i vise godina iz nekog razloga nisu stekli sposobnost za zivit u dvoje. Mogu naci seksualni uzitak ali ljubav tesko.

Mislim da je to sustina. Tim ljudima nesto zaista nedostaje.

Velika je razlika imati zenu i imati suprugu. Mislim da to vecina ne shvata.

dzoni

pre 1 godinu

Muskarci koja juri mladje bar ogromna vecina koja to radi to radi zbog njihovog izgleda..ne da bi se "osecao mladje" jer koliko godina imaju devojke na izboru za mis??Kad ste zadnji put videli da pobedila na izboru za mis neka devojka od 30,35,40 godina...NIKAD

Damjan

pre 1 godinu

Sve zavisi ko je taj stariji muškarac. Ako je to neki izlepeli bogati starac, onda podržavam ovu priču, ali ako su to Bred Pit, Džoni Dep, Majkl Džordan ili neki drugi šezdesetogodišnjaci koji se drže dobro kao njih trojica, onda bih razumeo svaku mlađu ženu koja pođe s njima

smehotresna olimpijada

pre 1 godinu

Devojka od 18 i vise godina je odrasla osoba koja mora biti svesna i odgovorna za svoje postupke. Zasto prebacujete krivicu na muskarce kada je vase telo vas izbor?

sale

pre 1 godinu

Ima tu istine. Ali ista zena ce cesto pravdati vezu 20 godina starije zene sa klincem, govoreci da se tu radi o ljubavi, da je 21 vek, itd. Neverovatno je koliko zene umeju da budu subjektivne i da gledaju stvari iskljucivo iz svog ugla.

ja

pre 1 godinu

Sve je relativno. Ako je žena u nekim zrelim godinama. Nekoj ženi od 30 i više godina su to nebitne stvari. I razlika od 10 do 15 godina nije velika. Čak se i ne primećuje kako godine prolaze. Ako neka klinika od 20 ak god onda je ta razlika velika.

Superhik

pre 1 godinu

Jure mlađe jer im one to dozvoljavaju iz materijalnih,socijalnih i psiholoških razloga ! Inače i muškarcima i ženama najviše odgovaraju njihovi vršnjaci i vršnjakinje ! To se na kraju života najbolje shvata !

Sajber Nindza

pre 1 godinu

99% ljudi koji su veciti samci a imaju 45 i vise godina iz nekog razloga nisu stekli sposobnost za zivit u dvoje. Mogu naci seksualni uzitak ali ljubav tesko.
(pajo, 30. januar 2023 11:39)


Ljubav su izmislili muskarci koji imaju mali polni organ.

Ivica

pre 1 godinu

Ima više razloga genetski su nam privlačne jer mlade djevojke mogu imati još mnogo potomstva (podsvjesno to tražimo iako možda i ne želimo klince) to je prirodni dio, drugo izgledaju bolje, treće opuštenije su ne smara ih glava i ne smaraju nas ali to ne znači da se ne može biti sretan i zaljubljen sa starijom ženom ili ženom svojih godina.Na kraju svi mi imamo izbor i muškarci i žene ko šta voli.

mile76

pre 1 godinu

Totalna glupost... Kao prvo kakvo mu samopouzdanja fali ako želi mladju?? Znači da je pun samopouzdanja da može mnogo mladju devojku da osvoji ili je pun para...
Ide za mladom jer je lepše imati odnos sa nekim ko ima 25 neko sa nekim ko ima 55...

Sad da li je to normalno to je drugo pitanje...


Svakom tipu koji juri devojku znatno mlađu od njega, nešto ozbiljno nedostaje u životu, a mislim da se to najviše tiče samopouzdanja", rekla je Kalifa tokom podkasta.

msm

pre 1 godinu

Ove dvije nemaju pojma o čemu pričaju.
Mlađe slađe. Nema se tu šta mnogo filozofirati Kakva moć kakvi bakrači. Da ne pišem sad detaljno što volimo mlađe... svaki će se muškarac pronaći u ovome :)

realan

pre 1 godinu

Ja bi joj porucio, da dok je sveta i veka, uvek su najsposobniji i najbolji muskarci mogli sebi da prisuste dosta mladje zene. Mislim da je ona talog ljudskog drustva, cije misljenje je totalno irelevantno.
(Bgd, 30. januar 2023 13:35)

Bravo! Ona je bukvalno talog!

Vladimir

pre 1 godinu

Žena treba da bude mlađa od muža 5-15 godina i to je preporuka svih iskusnih ljudi u braku, onih čiji brak i dalje traje ili je prekinut smrću nekog od supružnika. Sve ostalo nema perspektivu ili je veoma slabih izgleda.

Bgd

pre 1 godinu

Ja bi joj porucio, da dok je sveta i veka, uvek su najsposobniji i najbolji muskarci mogli sebi da prisuste dosta mladje zene. Mislim da je ona talog ljudskog drustva, cije misljenje je totalno irelevantno.

slobinator

pre 1 godinu

Kada sam bio mladji privlacile me starije sada mladje ukusi se menjaju ali sve je to zivot. Samo da se volimo a ne mrzimo! (Rusohejter i Srbofil, 30. januar 2023 14:45)
Baš tako.Kad sam imao 15 sviđale su mi se one od 30.Sad sa 50 mi se opet sviđaju one od 30.ostao sam dosledan sebi

Hoće li neka da stisne petlju i odgovori, ili samo da lupaju minuse?

pre 1 godinu

@dejanmi

Ni meni to nije jasno. Dok su bile mlade i jedre, igrale su se sa momcima. Obično su birale 5-10 god. starije. Momci njihovog uzrasta su za njih bili "klinci". Sa 30+, devojke više nemaju izbor onih 5-10 god. starijih, pa polako prebacuju fokus na one svog uzrasta. Ali tu je prečka, jer tad momci njihovog uzrasta gledaju 5-10 god. mlađe devojke. One to naravno ne prihvataju i pozivaju se na to da se muškarci njih plaše, da jure mlađe zato što ne mogu njih da osvoje. Ne daj Bože da im momci kažu da su tetke ili babe, hoće oči da iskopaju. A kad su one nazivali momke klincima, mlakonjama, slabićima, što su im nabijale komplekse, to im je OK, kažu da momci treba da sazru. Pa i vi devojke sazrite i shvatite da ste sad za nas tetke ili babe. A jajnih ćelija sve i manje i manje, pa frustracija raste. Nedavno mi se jedna od 35 god. požalila kako joj niko ne prilazi, da hoće da rodi dete samoj sebi,... pa me posle par minuta zvala na piće. More sestro, daleko to lepa kuća.
I imam još jedan primer ženskog posrnuća. Dok su mlade, one samo lete i maštaju. Tako i neka koja je išla sa mnom u srednju, inače prelepa devojka. Nijedan momak nije bio dovoljno visok, lep, zgodan, bogat,... i na kraju se udala za nekog sirijca, pakistanca, ko zna šta je. On nema ništa od toga što je ona tražila. On je ružan, ćelav, ima stomačinu, niži je od nje, nema ni novca,... On nju ne zaslužuje ni u kom segmentu. Ali ajd sad, to su žene, kad je kod njih bilo šta imalo logike...

genius

pre 1 godinu

Kolika je razlika kada postaje gadno?
U 90% slučajeva muškarci su stariji, najčešće par godina, tako da verovatno nije mislila na to.
5 godina, 10 godina, 15 godina, 50 godina?

PAOK

pre 1 godinu

najjace je to kad porno glumica daje bilo kakve komentare o ljubavi,emocijama itd...
(dzoco, 30. januar 2023 12:50)

Bas se ovi od 50 godina zaljube u 20,30 godina mladje.Intelekt ih privuce a ne mlado telo.Po cemu su porno glumice gore od devojaka koje stalno salju gole slike ili se slikaju po soc.mrezama skoro gole?Skoro da nema mladje devojke koja nije poslala golisavu sliku.Sta sve zene ne rade,ali vazno je da svi kritiku porno glumice.

djenka

pre 1 godinu

Mladost izaziva porast testosterona, pa tako starim ljudima poboljsava raspolezenje i zelju za seksom, a i priroda se tako poigrala da staro sjeme moze oploditi samo mladu i zdravu stanicu, radi zdravlja ploda. I suprotno je isto tako , mladi spermic koji je norfoloski zdrav jedino moze oploditi staru stanicu da bi plod bio uspjesan i zdrav. Baba na dedu nema smisla.

Matori Kesa - o zastiti

pre 1 godinu

Alex.... zivim punim plucima .. ?! za ovih 65 g. koliko imam a za 50 koliko dobro pamtim ne secam se da sam sreo nekoga u vinkli i pod vaservagom ako je tako karakterisao svoj ( ili tudji) zivot !

M2

pre 1 godinu

@E da mi je neko pricao da jedino sto ti treba da privuces devojke do 20 godina su burma i sede rekao bih da je budala.
(Lola, 30. januar 2023 14:09)

U mom gradu je pre par godina jedna devojka od 22-23 godine ostala u drugom stanju sa muškarcem starim oko 65 godina. Šta reći. Nikakva ljubav, novac, ništa. Verovatno je htela avanturu. Ja ne bih imao želudac da pipnem u tom pogledu neku babu od 65 godina. Ali eto, žene imaju želudac za sve.

pa

pre 1 godinu

Ma sve je to ok dokle god muškarac kapira zašto je mlada žena sa njim (interes, koji god). Ne postoji žena, starija ili mlađa, zdrava u glavi, koju fizički privlači muškarac koji nije u punoj snazi i potentan u krevetu. A to star muškarac ne može da bude koliko god se tešio da se dobro drži i slične budalaštine.
Dokle god kapira da ima mladu devojku pored sebe samo jer ima neki interes, to je u redu. Najgore je kad tripuje da ga ona stvarno voli i da je privlači... Smešno. Ovako, ako je njima lepo, koga briga.

Gordana

pre 1 godinu

Podržavama Damjana. Nema te devojke koja će odbiti Bred Pita ili Džoni Depa, koji imaju po 60 godina, ali ne zbog njihovih para nego zbog lepote, šarma i slave

Alex

pre 1 godinu

Alex.... zivim punim plucima .. ?! za ovih 65 g. koliko imam a za 50 koliko dobro pamtim ne secam se da sam sreo nekoga u vinkli i pod vaservagom ako je tako karakterisao svoj ( ili tudji) zivot !
(Matori Kesa - o zastiti, 30. januar 2023 11:01)

Morao bi u tom slučaju malo više da putuješ i upoznaješ svet oko sebe.

meki

pre 1 godinu

Velika je razlika imati zenu i imati suprugu. Mislim da to vecina ne shvata.
(pajo, 30. januar 2023 11:39)

Kad bi samo negde bio svestan koliko si povrsan u analizama i svoj razumevanju sveta. Sama predpostavka da je sve stvar izbora,a ne sticaja okolnosti te vec definise kao poprilicno intelektualno ogranicenu osobu

Lud mormalnog

pre 1 godinu

Pa ako je Cicolina bila poslanik u Italijanskom parlamentu, sto ne bi i ova Umjetnica sadrzaja za odrasle napravila nor karijeru UN. Eto posatve je prvo za Ambasadora dobe volje, moze i neki komesar da postane. A sto da ne i GS, nogao je u Kurt V. sto ne i ona? Ili bar sef UNESCA npr....

Antimit

pre 1 godinu

Dosao sam zbog slike, nisam citao text
(Marko, 30. januar 2023 09:37)

Nije ti ovo 2000. godina, otvori gugl i kucaj Mia Khalifa, i idi gore na opciju images.

Cinik

pre 1 godinu

Ali na čija mišljenja mi treba da dajemo komentare, strašno!
Otprilike kao kada bi Pavelić i Hitler govorili o ljudskim pravima, strašno!
I da, ja volim mlađe žene, nema normalnog muškarca koji ne voli mlađe žene, edipovce poput francuskog predsednika Makrona ne računam u normalne muškarce!
Imam 48 godina, a poslednja devojka sa kojom sam bio ima 29 godina i bilo nam je super, dok ona nije poželela da ode iz Srbije u Nemačku!
Meni druga mama nije potrebna, već mlađa, inteligentna, lepa i zgodna devojka, mada nisam isključiv ni prema starijim ženama do 35 godina koje lepo izgledaju, ako sam zbog toga lud, onda ok, lud sam i ne želim da budem drugačiji!

slobinator

pre 1 godinu

Kada sam bio mladji privlacile me starije sada mladje ukusi se menjaju ali sve je to zivot. Samo da se volimo a ne mrzimo! (Rusohejter i Srbofil, 30. januar 2023 14:45)
Baš tako.Kad sam imao 15 sviđale su mi se one od 30.Sad sa 50 mi se opet sviđaju one od 30.ostao sam dosledan sebi

teorija

pre 1 godinu

Zato što je to zapravo samo zbog seksa. Isto važi za žene koje jure mlade muškarce, nema tu nikakve ljubavi, nego čista privlačnost, nagon. Kakve crne teorije o tome da neko traži sebe, da je nesiguran, iskompleksiran, dajte bre... Žensko sam i glas uvek dajem mladom muškarcu, sve preko 35 (u Srbiji makar) ne može ništa u krevetu, nabacilo stomake, a kondicija nula. Sad će da mi nalupaju minuse ovi što bi sa 50 da šetaju mlađu (to je svakako ok, ona i onako nema pojma o seksu). Probala sam sve generacije i znam o čemu pričam. Mlad MOŽE. Mator može samo da hoće. Nije isto 20 i 50 godina.

milan

pre 1 godinu

Ljudi koji dobro izgledaju, i muškarci i žene, mogu da nađu mlade partnere, zašto da ne.
Ima dosta ljudi koji drže do sebe i lepo izgledaju i u 50 tim, više muškaraca nego žena uglavnom. Nije samo disciplina ima dosta genetike, ima dosta mršavih žena Al kad se skinu starost se ne može sakriti, ali ima i koje imaju lepu kožu i u 70 oj, kako ko.

A kad je neko zguzvan, bilo muško, bilo žensko, to je stvarno glupo, mada ima i mladoh pa zguzvanih :)

Bivsi dizajner tobogana

pre 1 godinu

Imam 44 godine,izgledam kao da mi je 33 godine....prosek godina kojima se sviđam je 25 godina....i sve znaju koliko zaista imam godina....i nijednoj to nije problem...inače,ne jurim za klinkama čisto da se zna....i aj sad...ko je tu ko,šta?
(wolokee, 30. januar 2023 12:49)


Imam 36 godina, izgledam dao da mi je 25, ribe kojima se svidjam uglavnom imaju 15-16 godina. Woohooo!

Puh

pre 1 godinu

Cega li si ti bila gladna, i sta li je uzrok tvoje nesrece bio kad si birala profesiju? A sad kad si usla u neku lovu, obezbedila si sebi zivot kakav si zelela, sad bi da solis pamet drugima, da moralises i da se pravis pametna.

Kapiram da je sve ovo o cemu prica, ona licno prosla kroz svoju karijeru, ali i pre nego sto je uopste imala karijeru. I to je ok. Ne osudjujem je. Ali caka je u tome sto je ona na sve to pristala, dakle nije odbila... i u tome se krije svo licemerje. Dakle radila si to, j***la se sa starijim muskarcima kako bi dobila posao koji se masno placa. Onda kad si dobila novac i kad vise to ne moras da radis, ti pljujes po svemu tome. Bezi bre.

Prle

pre 1 godinu

Mene mladje uopste ne zanimaju. Sa svojih 47 godina jako me privlace zene od 50 do 70 godina. Sada sam u vezi sa zenom od 70 koja izgleda fantasticno, prija mi skroz, seks sa njom mi je nesto najlepse u zivotu. Dok nisam to osetio, imao sam gomilu predrasuda i nisam to mogao ni da zamislim. Sada sam potpuno suprotnog misljenja.

e

pre 1 godinu

To je zato što je mlađe, slađe. Šalu na stranu, još je Bora-čorba u jednoj svojoj pesmi opevao kako u neku radodajku ulazi ko u crkvu, misleći kao na velika crkvena vrata. Kod mlađih devojaka to je kao u tesnu pećinu. Svaki iskreni muškarac to će priznati. Volim ja matorke, ali i mlađe koke.

TalogSiMiA

pre 1 godinu

Čibe bre TALOGU!Ti ćeš da truješ mozak ljudima i da komentarišeš tradiciju od kad je sveta i veka!
Treba je obesiti posle ovoga.Osuditi je za pustanje propagande od strane porno glumice i po kratkom postupku to bre.

mt

pre 1 godinu

Šta je žene, okreće se kolo sreće!? Pa i mi kada smo bili mlađi, koliko su nas puta odbile devojke naših godina, a koliko su nas želele mlađe devojke, a sad vam je to problem kada dođete u četrdesete i ne žele vas četrdesetogodišnjaci već samo matorci. A evo mogu da menjam jednom nedeljno devojke koje su u dvadesetim, bukvalno jednu nedeljno, same žele starije i zauzete, da ih mlađi ne bi smarali za vezu.
O ovoj finoj Khalifa da ne pričam, našla da priča o drugima i sebe da vadi iz situacije u koju se dovela.

Maki

pre 1 godinu

Ovde niko ne spominje porodicu.
Neke klinke u njima vid očinsku figuru, ali malo je tih.
Ovde svi pričaju o avanturama kojih će biti dok je sveta i veka, koji je najstariji zanat?
To je sve priroda, nagoni raznih vrsta,
Sexualni, nagon za preživljavanje, nagon za blagostanjem.
Tu dolazimo do najvažnije razlike između nas i životinja.
Vera u Boga i porodica!

teamos

pre 1 godinu

Većina muškaraca i žena su prosek i ispod proseka. Mlađi ili stariji, nebitno.
Jedna lepa žena od 45 više vredi od mlađih, prosečnih i neatraktvnih od 25.
Lepota a ne godine :). Selma Hajek od 55 više vredi i lepša je od prosečnih 20 godina mlađih žena koje nemaju dinara da ulože u svoj izgled (ne mislim na nokte i frizuru, za lepotu su potrebne estetske operacije i par desetina hiljada evra.
Za muškarce je još gore, jer su uzgred i ružniji pol. U Srbiji na 1000 njih dođe 10 lepih i zgodnih, srpski muškarci su ispodprosečni a počinju da vidno stare posle 30.godine.

Jednostavan krug

pre 1 godinu

@Za muškarce je još gore, jer su uzgred i ružniji pol. U Srbiji na 1000 njih dođe 10 lepih i zgodnih, srpski muškarci su ispodprosečni a počinju da vidno stare posle 30.godine.
(teamos, 31. januar 2023 13:38)

Muškarci ružniji? Muškarci su takvi kakvi jesu, a žene moraju da se montiraju da bi iole bile privlačne. Odbij od žena sve ono što ih čini lepim, dakle dugu kosu, šminku, kreme, pomade, nakit, parfeme, garderobu, haljine, cipele, torbe,... pa ćeš videti na šta će ličiti. Eto, ošišaj samo jednu ženu na ćelavo pa nećeš znati da li je ona muško ili žensko.
Napisala si da muškarci vidno stare posle 30-e. Pa iskreno, muškarci nemaju zbog koga da se trude da lepo izgledaju posle 30-e. Jer su do 30-e prilazili devojkama, muvali ih nedeljama, pa onda saznaju da se prethodno veče predala nekom vepru koji vozi dobar auto. Vi ste same krive što ste "hranile" pogrešne vrednosti, pa kad poželite da se udate govorite da više nema normalnih muškaraca.

Balt - hej - Baltazar

pre 1 godinu

inače ne razumeju zašto muškarci vole mladje žene.
nije stvar u moći nego u godinama koje prolaze ili su prošle, a koje bi oni da vrate.
(što je mnogo mlogo je, 30. januar 2023 09:58)

Ne! Stvar je u tome što su žene najlepše od 21. do 26. Ili 27. godine.
Nakon toga kreće pad kada je reč o fizičkom izgledu.

Žena sa 35 je fizički potpuno drugačija osoba od one sa 25. Nema više svežine u licu, koža nije lepa, kosa uveliko seda(što je ženama problem, zato se i farbaju), a ni repriduktivno nemaju tu vrednost koju su imale deset godina ranije.

Muškarci sa druge strane najbolji izgled furaju od 35. do 45. godine života(pod uslovom da vode računa o svom izgledu), mada ima i primera gde ljudi sa 50 ili 55 godina izgledaju 10 ili 15 godina mlađe.

Jednostavno, telo se lako utrenira, a lice i koža brzo stare. Zato žene ne mogu nikad izgledati nakon 30-te kao u svojim najboljim godinama.

Vladimir

pre 1 godinu

Žena treba da bude mlađa od muža 5-15 godina i to je preporuka svih iskusnih ljudi u braku, onih čiji brak i dalje traje ili je prekinut smrću nekog od supružnika. Sve ostalo nema perspektivu ili je veoma slabih izgleda.

neutralni felš

pre 1 godinu

Imam 50 godina i trenutno sam u nekoj vrsti veza sa dve neudate devojke od 24 i 25 godina. Obe znaju da nemam veliku lovu i na nekoj sam sitnoj poziciji od koje nijedna ne moze da ima bilo kakvu korist.
Sto je najcudnije obe su mene startovale, nisam pomerio mali prst i lepo mi je dok me zena ne bude provalila.

Sajber Nindza

pre 1 godinu

99% ljudi koji su veciti samci a imaju 45 i vise godina iz nekog razloga nisu stekli sposobnost za zivit u dvoje. Mogu naci seksualni uzitak ali ljubav tesko.
(pajo, 30. januar 2023 11:39)


Ljubav su izmislili muskarci koji imaju mali polni organ.

djenka

pre 1 godinu

Mladost izaziva porast testosterona, pa tako starim ljudima poboljsava raspolezenje i zelju za seksom, a i priroda se tako poigrala da staro sjeme moze oploditi samo mladu i zdravu stanicu, radi zdravlja ploda. I suprotno je isto tako , mladi spermic koji je norfoloski zdrav jedino moze oploditi staru stanicu da bi plod bio uspjesan i zdrav. Baba na dedu nema smisla.

meki

pre 1 godinu

Velika je razlika imati zenu i imati suprugu. Mislim da to vecina ne shvata.
(pajo, 30. januar 2023 11:39)

Kad bi samo negde bio svestan koliko si povrsan u analizama i svoj razumevanju sveta. Sama predpostavka da je sve stvar izbora,a ne sticaja okolnosti te vec definise kao poprilicno intelektualno ogranicenu osobu

Dragan -Sava

pre 1 godinu

"Svakom tipu koji juri devojku znatno mlađu od njega, nešto ozbiljno nedostaje u životu, a mislim da se to najviše tiče samopouzdanja"

Koju glupost je navela! Jurim mladju isključivo zato što me seksualno više uzbudjuje od neke babe!

Bivsi dizajner tobogana

pre 1 godinu

(Balt - hej - Baltazar, 30. januar 2023 10:40)


Objasnio covek. Ja cu moci i sa 60 da pravim decu, a zenama reproduktivna sposobnost opada vec posle 30te.
Zato su mnogo cesce veze izmedju starjih muskaraca i mladjih zena, a retke izmedju mladjih muskaraca i starijih zena.

ilke

pre 1 godinu

Do tridesetih sam bio sonja i nesnadjen i nisam mogao dugo da zadrzim devojku. Danas u pedesetim odlicno zaradjujem, imam nekretnine, menjam auto na dve godine i gle cuda, sada sam muskarcina, sposoban, najbolji ljubavnik i sl. Jedino sto je ostalo isto su godine mojih partnerki. E, pa nisam bas s Marsa pao, menjam ih cesce nego automobile i nije me briga sta misle.

PAOK

pre 1 godinu

najjace je to kad porno glumica daje bilo kakve komentare o ljubavi,emocijama itd...
(dzoco, 30. januar 2023 12:50)

Bas se ovi od 50 godina zaljube u 20,30 godina mladje.Intelekt ih privuce a ne mlado telo.Po cemu su porno glumice gore od devojaka koje stalno salju gole slike ili se slikaju po soc.mrezama skoro gole?Skoro da nema mladje devojke koja nije poslala golisavu sliku.Sta sve zene ne rade,ali vazno je da svi kritiku porno glumice.

Adam

pre 1 godinu

Površan i jednostrani pogled. Kada sam kao klinac počeo da se zanimam za devojčice, prvo razočarenje mi je bilo da njih ISKLJUČIVO interesuju stariji momci, a ne vršnjaci. Mene su interesovale tada vršnjakinje, a ne mlađe ili starije devojke. Sada u petoj deceniji kao razvedenog muškarca ne zanimaju me ni vršnjakinje. Starije me nikada nisu ni zanimale. Bivša supruga je mlađa od mene 7 godina, sad mi je odlična ideja da mi partnerka bude mlađa bar 14 godina, zbog mojih očekivanja, ali i zbog nadzora njene i moje familije :) Za osobu koja ima 30 baš se ne može reći da je klinka, već da je mlađa.

John Pierremont

pre 1 godinu

Zavisi od godina muškarca. Imam u Americi komšiju od oko 45-50g 1.95cm, skroz sed ali ekstra fit, gospodin čovek, radi za Teslu, pun para, vežba u teretani i svugde ide bajsom. Dugogodišnja devojka ima oko 35, prirodna a opet najlepša u zgradi, takođe normalna u glavi.

Taj lik nju taslači uzduž i popreko da ova nekad ne može da hoda normalno, plus ume i da progovori koju pametnu, ali nije u životu jeo burek i burger, niti je u kafani uz osmo pivo raspravljao o Kosovu. Svi u zgrade zavide i njemu i njoj. Nije sve u godinama već kako živiš.

Alex

pre 1 godinu

Biti apsolutni vlasnik svog života i živeti punim plućima nije nikakav kompleks niti nedostatak, nego baš suprotno, moć i sloboda. A suprotno govore, naravno, kompleksaši i tračare,koji nemaju svoj život i takve ljude razumem ali ih ne opravdavam. Naprotiv, ne propuštam priliku da im zapušim usta argumentacijom.

pajo

pre 1 godinu

Koju glupost je navela! Jurim mladju isključivo zato što me seksualno više uzbudjuje od neke babe!
(Dragan -Sava, 30. januar 2023 10:22)

Mozda nisam upravu ali smatram da apsolutno promasio sustinu.

Moze se desiti da ljudi sa velikom razlikom u godinama budu prikladan par ali to je statisticki jako redak slucaj.

Bez obzira na pol, ljudsko bice sa gidinama sazreva, kako telom tako i karakterom.

Ako su dve osobe, od kojih jedna ima 20 a druga 50 na istom nivou mentalne zrelosti, onda sa jednom ili obe nesto ozbiljno nije uredu.

Moja zena je od mene mladja godinu dana a u braku smo 15 godina. Verovao ili ne nikada se nismo vise privlacili, postovali, voleli i uzivali u zajednickom vremenu. Ne kazem da ne pogledam druge zene ali dalje od toga mi pada na pamet da radim jer me ovo sto imam cini srecnim.

Sustina je da dosta ljudi(oba pola) u mladosti ne nadje svog partnera i ne formira porodicu. Prodju godine i to polako pocne da pritisce coveka. Mladje su fizicki privlacnije i tu krece jurnjava.

U tom vremenu ljudi mogu imati i 30 godina mladjeg partnera ali to ih u 99% slucajeva nece uciniti srecnima.

99% ljudi koji su veciti samci a imaju 45 i vise godina iz nekog razloga nisu stekli sposobnost za zivit u dvoje. Mogu naci seksualni uzitak ali ljubav tesko.

Mislim da je to sustina. Tim ljudima nesto zaista nedostaje.

Velika je razlika imati zenu i imati suprugu. Mislim da to vecina ne shvata.

wolokee

pre 1 godinu

Imam 44 godine,izgledam kao da mi je 33 godine....prosek godina kojima se sviđam je 25 godina....i sve znaju koliko zaista imam godina....i nijednoj to nije problem...inače,ne jurim za klinkama čisto da se zna....i aj sad...ko je tu ko,šta?

silverfox

pre 1 godinu

Kada moralna veličina poput Mie Kalife kaže da je tako, onda je tako. Šta ćemo sa mladim devojkama koje jure 30 godina starije muškarce? Čega su one gladne? šta im nedostaje? Da li ER misli da su i one predatori?

dejanmi

pre 1 godinu

Dok su mlade,tanke i zgodne traze iskljucivo "ostvarene" muskarce bez obzira na njihove godine jer su i one odrasle pa je to zapravo samo veza dve odrasle osobe.
Kad dodju do 30e i nabace koju kilu a nova generacija devojaka zeljnih statusa,putovanja,provoda stasa i izbaci ih "sa trzista" jer tad oni "ostvareni" odrade update pocinju zalopojke. Sad krive muskarce za njihove "muke".

što je mnogo mlogo je

pre 1 godinu

od svih koje dve su našle da morališu :D
inače ne razumeju zašto muškarci vole mladje žene.
nije stvar u moći nego u godinama koje prolaze ili su prošle, a koje bi oni da vrate.

Aska

pre 1 godinu

Pitanje je ko je tu predator. Mislim da su i muškarac i devojka predatori, ona za njegove pare a on za njeno mlado telo. Win win kombinacija.
(Gradjanin, 30. januar 2023 11:32)

Zene su predatori, muskarac voli siromasnu, bas ga briga dal ona nesto ima, od muskarca se ocekuje da ima materijalno pa ga onda zena voli.

realan

pre 1 godinu

Ja bi joj porucio, da dok je sveta i veka, uvek su najsposobniji i najbolji muskarci mogli sebi da prisuste dosta mladje zene. Mislim da je ona talog ljudskog drustva, cije misljenje je totalno irelevantno.
(Bgd, 30. januar 2023 13:35)

Bravo! Ona je bukvalno talog!

Gordana

pre 1 godinu

Podržavama Damjana. Nema te devojke koja će odbiti Bred Pita ili Džoni Depa, koji imaju po 60 godina, ali ne zbog njihovih para nego zbog lepote, šarma i slave

cepesh

pre 1 godinu

nedavno smo bili vodili razgovor na ovako neku temu. 3 ženske i 2 muške osobe, svi u četrdesetima. tema razlika u godinama.
elem, zanimljivo kako su žene "branile" da je ok da se devojka viđa sa starijim likom (tipa 7-10 god razlike dok su maloletne) a muški deo se nije slagao sa time. a bilo je i onih ponosnih odgovora gde "je ona imala 14. a on 25. i u čemu je problem!?"
pitanje naše je bilo -od koliko tj sa koliko godina to postaje prihvatljivo? njihov odgovor- od kad god one misle da su spremne!?
ko je tu lud???

Bgd

pre 1 godinu

Ja bi joj porucio, da dok je sveta i veka, uvek su najsposobniji i najbolji muskarci mogli sebi da prisuste dosta mladje zene. Mislim da je ona talog ljudskog drustva, cije misljenje je totalno irelevantno.

kendis

pre 1 godinu

Sredila je nos i sada izgleda kao hiljade drugih sa plasticnim nosicem, ali generalno se prolepsala. Telo joj je uvek bilo dobro. Ima onlifens gde za sada samo djuska gola. Volimo te Mia, kao i tvoje imenjakinje Malkovu i Melano.

TalogSiMiA

pre 1 godinu

Čibe bre TALOGU!Ti ćeš da truješ mozak ljudima i da komentarišeš tradiciju od kad je sveta i veka!
Treba je obesiti posle ovoga.Osuditi je za pustanje propagande od strane porno glumice i po kratkom postupku to bre.

msm

pre 1 godinu

Ove dvije nemaju pojma o čemu pričaju.
Mlađe slađe. Nema se tu šta mnogo filozofirati Kakva moć kakvi bakrači. Da ne pišem sad detaljno što volimo mlađe... svaki će se muškarac pronaći u ovome :)

Superhik

pre 1 godinu

Jure mlađe jer im one to dozvoljavaju iz materijalnih,socijalnih i psiholoških razloga ! Inače i muškarcima i ženama najviše odgovaraju njihovi vršnjaci i vršnjakinje ! To se na kraju života najbolje shvata !

Ivica

pre 1 godinu

Ima više razloga genetski su nam privlačne jer mlade djevojke mogu imati još mnogo potomstva (podsvjesno to tražimo iako možda i ne želimo klince) to je prirodni dio, drugo izgledaju bolje, treće opuštenije su ne smara ih glava i ne smaraju nas ali to ne znači da se ne može biti sretan i zaljubljen sa starijom ženom ili ženom svojih godina.Na kraju svi mi imamo izbor i muškarci i žene ko šta voli.

Nina

pre 1 godinu

Muskarci koja juri mladje bar ogromna vecina koja to radi to radi zbog njihovog izgleda..ne da bi se "osecao mladje" jer koliko godina imaju devojke na izboru za mis??Kad ste zadnji put videli da pobedila na izboru za mis neka devojka od 30,35,40 godina...NIKAD
(dzoni, 30. januar 2023 14:11)

Nikad jer je limit za prijavljivanje 17-27 godina, ako ne moze da se prijavi ne moze ni da pobedi, logicno :) Mada ti izbori su ionako postali bezvezni od kad je estetska hirurgija uzela maha.



Ja bi joj porucio, da dok je sveta i veka, uvek su najsposobniji i najbolji muskarci mogli sebi da prisuste dosta mladje zene. Mislim da je ona talog ljudskog drustva, cije misljenje je totalno irelevantno.
(Bgd, 30. januar 2023 13:35)

Upravo to sto si rekao, MOGLI DA PRIUSTE, kao stvar, kao trofej, sto nije prevelika razlika od onih sto mogu da npr priuste neku iz ulice crvenih fenjera. I to je ok, da se razumemo, dok god je obostrano. Samo da se ne zavaravamo da je to neka ljubav. Mladu devojku ne moze privuci staro telo koliko god vi mislili da one to ne vide jer ste sarmantni, mocni, uspesni i 'dobro se drzite'... jesu to stvari koje ce ih privuci da budu sa vama ali samo treba biti svestan da je to i jedino zbog cega su sa vama u 99% slucajeva. Onaj 1% ima elektrin kompleks.
I tako slicno funkcionise i za zene. I Ser i Madona mogu da imaju decenijama mladje partnere, ali to je sve samo ljubav nije.

sale

pre 1 godinu

Ima tu istine. Ali ista zena ce cesto pravdati vezu 20 godina starije zene sa klincem, govoreci da se tu radi o ljubavi, da je 21 vek, itd. Neverovatno je koliko zene umeju da budu subjektivne i da gledaju stvari iskljucivo iz svog ugla.

Prle

pre 1 godinu

Mene mladje uopste ne zanimaju. Sa svojih 47 godina jako me privlace zene od 50 do 70 godina. Sada sam u vezi sa zenom od 70 koja izgleda fantasticno, prija mi skroz, seks sa njom mi je nesto najlepse u zivotu. Dok nisam to osetio, imao sam gomilu predrasuda i nisam to mogao ni da zamislim. Sada sam potpuno suprotnog misljenja.

Cinik

pre 1 godinu

Ali na čija mišljenja mi treba da dajemo komentare, strašno!
Otprilike kao kada bi Pavelić i Hitler govorili o ljudskim pravima, strašno!
I da, ja volim mlađe žene, nema normalnog muškarca koji ne voli mlađe žene, edipovce poput francuskog predsednika Makrona ne računam u normalne muškarce!
Imam 48 godina, a poslednja devojka sa kojom sam bio ima 29 godina i bilo nam je super, dok ona nije poželela da ode iz Srbije u Nemačku!
Meni druga mama nije potrebna, već mlađa, inteligentna, lepa i zgodna devojka, mada nisam isključiv ni prema starijim ženama do 35 godina koje lepo izgledaju, ako sam zbog toga lud, onda ok, lud sam i ne želim da budem drugačiji!

Hoće li neka da stisne petlju i odgovori, ili samo da lupaju minuse?

pre 1 godinu

@dejanmi

Ni meni to nije jasno. Dok su bile mlade i jedre, igrale su se sa momcima. Obično su birale 5-10 god. starije. Momci njihovog uzrasta su za njih bili "klinci". Sa 30+, devojke više nemaju izbor onih 5-10 god. starijih, pa polako prebacuju fokus na one svog uzrasta. Ali tu je prečka, jer tad momci njihovog uzrasta gledaju 5-10 god. mlađe devojke. One to naravno ne prihvataju i pozivaju se na to da se muškarci njih plaše, da jure mlađe zato što ne mogu njih da osvoje. Ne daj Bože da im momci kažu da su tetke ili babe, hoće oči da iskopaju. A kad su one nazivali momke klincima, mlakonjama, slabićima, što su im nabijale komplekse, to im je OK, kažu da momci treba da sazru. Pa i vi devojke sazrite i shvatite da ste sad za nas tetke ili babe. A jajnih ćelija sve i manje i manje, pa frustracija raste. Nedavno mi se jedna od 35 god. požalila kako joj niko ne prilazi, da hoće da rodi dete samoj sebi,... pa me posle par minuta zvala na piće. More sestro, daleko to lepa kuća.
I imam još jedan primer ženskog posrnuća. Dok su mlade, one samo lete i maštaju. Tako i neka koja je išla sa mnom u srednju, inače prelepa devojka. Nijedan momak nije bio dovoljno visok, lep, zgodan, bogat,... i na kraju se udala za nekog sirijca, pakistanca, ko zna šta je. On nema ništa od toga što je ona tražila. On je ružan, ćelav, ima stomačinu, niži je od nje, nema ni novca,... On nju ne zaslužuje ni u kom segmentu. Ali ajd sad, to su žene, kad je kod njih bilo šta imalo logike...

Dubrovnik

pre 1 godinu

Nesretno?
Predatorski?
Ja mislim da su sretni a na kraju cure su te koje biraju ovakve predatore. Neka budu sa nekim svojih godina ako hoće ali one se hoće osigurati preko čke.

Alexa

pre 1 godinu

"inače ne razumeju zašto muškarci vole mladje žene.
nije stvar u moći nego u godinama koje prolaze ili su prošle, a koje bi oni da vrate.
(što je mnogo mlogo je)"

Mnogo je prostije od toga. Nema tu neke filozofije o prolaznosti zivota. Jednostavno, mnogo bolje izgledaju.

mile76

pre 1 godinu

Totalna glupost... Kao prvo kakvo mu samopouzdanja fali ako želi mladju?? Znači da je pun samopouzdanja da može mnogo mladju devojku da osvoji ili je pun para...
Ide za mladom jer je lepše imati odnos sa nekim ko ima 25 neko sa nekim ko ima 55...

Sad da li je to normalno to je drugo pitanje...


Svakom tipu koji juri devojku znatno mlađu od njega, nešto ozbiljno nedostaje u životu, a mislim da se to najviše tiče samopouzdanja", rekla je Kalifa tokom podkasta.

Samo jako i snazno

pre 1 godinu

Jel isto pravilo vazi za Modonu i Sher koje su sa muskarcima 40 godina mladjim od njih? I ja bih imao ovakve izjave da imam 2 propala braka, 30+ godina, karijeru porno glumice, terapiju i da me niko ne shvata ozbiljno za vezu i brak zbog mojih losih zivotnih odluka.

Rusohejter i Srbofil

pre 1 godinu

Meni je sve to normalno i ok. Samo da nije neka ucena i sl. Kada sam bio mladji privlacile me starije sada mladje ukusi se menjaju ali sve je to zivot. Samo da se volimo a ne mrzimo!

rista todorović

pre 1 godinu

Još kada mlade devojke ne bi to htele...niko nijednu ne tera, svaka bira ono što misli da je najbolje za nju. Čista tržišna razmena dobara.

dzoni

pre 1 godinu

Muskarci koja juri mladje bar ogromna vecina koja to radi to radi zbog njihovog izgleda..ne da bi se "osecao mladje" jer koliko godina imaju devojke na izboru za mis??Kad ste zadnji put videli da pobedila na izboru za mis neka devojka od 30,35,40 godina...NIKAD

nn

pre 1 godinu

Smehotresno kako devojke u ranim 20-im konstantno ignorisu momke iz njihove generacije i jure starije, zestoke momke. A onda kad ostare, krenu da drze lekcije onim istim muskarcima koje su do juce ignorisale za ISTU stvar koje su one radile kad su bile mladje. Prosto neverovatno u kakvom cirkusu zivimo.

Nego, zasto te mladje devojke nisu pravi predatori? Neko radi kao magarac da napravi od sebe nesto, da zaradi i kad konacno uspe, onda se pojavi mladja gospodjica prodaje iluziju kao "volim ga" dok zapravo izvlaci resurse na lepe oci, za koje je ovaj radio kao mazga. Ista stvar, samo iz druge perspektive. Vecina ljudi bi rekli "punoletni su, nek rade sta hoce", ali ovde ne pricamo o vecini vec o moralnim gromadama koje uvek, BAS UVEK uspeju da okrenu svaku pricu tako da su muskarci nesto najgore na planeri a sebe ne vide ni 1%. A slucajno se setih i onog teksta od pre neki dan gde devojke izlaze na sastanke iskoriscavajuci muskarce da im placaju ruckove, a ovaj jadnik misli da ima sanse kod nje. Rekao bih da je to mnogo vise predatorsko i manipulativno ponasanje, zanimljivo kako se toga nije setila da komentarise.

Mozda su oboje predatori pa zasluzuju jedno drugo, a mozda nisu i obzirom da su punoletni treba da gledamo svoja posla? Ma jok, daj jos drvlje i kamenje po muskarcima. Sta je sledece?

ja

pre 1 godinu

Sve je relativno. Ako je žena u nekim zrelim godinama. Nekoj ženi od 30 i više godina su to nebitne stvari. I razlika od 10 do 15 godina nije velika. Čak se i ne primećuje kako godine prolaze. Ako neka klinika od 20 ak god onda je ta razlika velika.

Antimit

pre 1 godinu

Dosao sam zbog slike, nisam citao text
(Marko, 30. januar 2023 09:37)

Nije ti ovo 2000. godina, otvori gugl i kucaj Mia Khalifa, i idi gore na opciju images.

vince carter

pre 1 godinu

@rodjaksasela Devojka sa 20 i nesto i desetak godina stariji?! To nije nikakva razlika,sta vise gomila i gomila takvih veza i kombinacija postoji,ljudi sad sa 35,36 izgledaji mnogo mladje nego nekada. A ove dijagnoze zasto stariji muskarci traze mladje ili obrnuto su takve gluposti jer normalno nije svaka osoba ista i nemaju svi iste potrebe,neko se nekome jednostavno svidi i to je to.

Damjan

pre 1 godinu

Sve zavisi ko je taj stariji muškarac. Ako je to neki izlepeli bogati starac, onda podržavam ovu priču, ali ako su to Bred Pit, Džoni Dep, Majkl Džordan ili neki drugi šezdesetogodišnjaci koji se drže dobro kao njih trojica, onda bih razumeo svaku mlađu ženu koja pođe s njima

Alex

pre 1 godinu

Alex.... zivim punim plucima .. ?! za ovih 65 g. koliko imam a za 50 koliko dobro pamtim ne secam se da sam sreo nekoga u vinkli i pod vaservagom ako je tako karakterisao svoj ( ili tudji) zivot !
(Matori Kesa - o zastiti, 30. januar 2023 11:01)

Morao bi u tom slučaju malo više da putuješ i upoznaješ svet oko sebe.

teorija

pre 1 godinu

Zato što je to zapravo samo zbog seksa. Isto važi za žene koje jure mlade muškarce, nema tu nikakve ljubavi, nego čista privlačnost, nagon. Kakve crne teorije o tome da neko traži sebe, da je nesiguran, iskompleksiran, dajte bre... Žensko sam i glas uvek dajem mladom muškarcu, sve preko 35 (u Srbiji makar) ne može ništa u krevetu, nabacilo stomake, a kondicija nula. Sad će da mi nalupaju minuse ovi što bi sa 50 da šetaju mlađu (to je svakako ok, ona i onako nema pojma o seksu). Probala sam sve generacije i znam o čemu pričam. Mlad MOŽE. Mator može samo da hoće. Nije isto 20 i 50 godina.

M2

pre 1 godinu

@E da mi je neko pricao da jedino sto ti treba da privuces devojke do 20 godina su burma i sede rekao bih da je budala.
(Lola, 30. januar 2023 14:09)

U mom gradu je pre par godina jedna devojka od 22-23 godine ostala u drugom stanju sa muškarcem starim oko 65 godina. Šta reći. Nikakva ljubav, novac, ništa. Verovatno je htela avanturu. Ja ne bih imao želudac da pipnem u tom pogledu neku babu od 65 godina. Ali eto, žene imaju želudac za sve.

Matori Kesa - o zastiti

pre 1 godinu

Alex.... zivim punim plucima .. ?! za ovih 65 g. koliko imam a za 50 koliko dobro pamtim ne secam se da sam sreo nekoga u vinkli i pod vaservagom ako je tako karakterisao svoj ( ili tudji) zivot !

žilijen, drago mi je

pre 1 godinu

Zorica Brunclik je, naime, na svom Instagramu podelila post u kojem se apelovalo na medije da pišu o "mladoj Romkinji, Miji Jovanović", a zapravo je na fotografiji bila bivša glumica filmova za odrasle Mia Kalifa.

"Mia Jovanović iz romskog naselja u Kragujevcu, osvojila je prvo mesto na eropskom prvenstvu. Zašto nije jedna televizija to nije objavila", pisalo je ispod fotografije.

Ime

pre 1 godinu

Ja skoro bio sa 13 godina mladjom (44 vs 31), ne mogu ja da ispratim tu energiju. Ajmo ovo, ajmo ono, idemo ovde onde. Nemam ja snage za to. Hocu da kazem da su nam razlicita intersovanja, ja sam bio isti sa 30 i prosao sam to ato ona sada treba da prolazi sa nekim slicnijim sebi. A ok je lik, pristojna, lepa.

Brutus

pre 1 godinu

Znacaj porno glumica je sve veci !
Sudeci o clancima koji se objavljuju o njima...
(Desa, 30. januar 2023 09:40)

Pa i zadrugari nam kroje kulturu, prepametna JJ svako jutro prosipa lične umotvorine... Ali najgore od svega je što su svi najglwdaniji. Do nas je, nije do njih.

teamos

pre 1 godinu

Većina muškaraca i žena su prosek i ispod proseka. Mlađi ili stariji, nebitno.
Jedna lepa žena od 45 više vredi od mlađih, prosečnih i neatraktvnih od 25.
Lepota a ne godine :). Selma Hajek od 55 više vredi i lepša je od prosečnih 20 godina mlađih žena koje nemaju dinara da ulože u svoj izgled (ne mislim na nokte i frizuru, za lepotu su potrebne estetske operacije i par desetina hiljada evra.
Za muškarce je još gore, jer su uzgred i ružniji pol. U Srbiji na 1000 njih dođe 10 lepih i zgodnih, srpski muškarci su ispodprosečni a počinju da vidno stare posle 30.godine.

genius

pre 1 godinu

Kolika je razlika kada postaje gadno?
U 90% slučajeva muškarci su stariji, najčešće par godina, tako da verovatno nije mislila na to.
5 godina, 10 godina, 15 godina, 50 godina?

Bivsi dizajner tobogana

pre 1 godinu

Imam 44 godine,izgledam kao da mi je 33 godine....prosek godina kojima se sviđam je 25 godina....i sve znaju koliko zaista imam godina....i nijednoj to nije problem...inače,ne jurim za klinkama čisto da se zna....i aj sad...ko je tu ko,šta?
(wolokee, 30. januar 2023 12:49)


Imam 36 godina, izgledam dao da mi je 25, ribe kojima se svidjam uglavnom imaju 15-16 godina. Woohooo!

smehotresna olimpijada

pre 1 godinu

Devojka od 18 i vise godina je odrasla osoba koja mora biti svesna i odgovorna za svoje postupke. Zasto prebacujete krivicu na muskarce kada je vase telo vas izbor?

Straight Outta München

pre 1 godinu

nacaj porno glumica je sve veci !
Sudeci o clancima koji se objavljuju o njima...
(Desa, 30. januar 2023 09:40

Pa realno, sex je bitan… Bolje da gledam njih nego recimo ofucane politicare koji palamude, lazu i kradu od gradjana…

mt

pre 1 godinu

Šta je žene, okreće se kolo sreće!? Pa i mi kada smo bili mlađi, koliko su nas puta odbile devojke naših godina, a koliko su nas želele mlađe devojke, a sad vam je to problem kada dođete u četrdesete i ne žele vas četrdesetogodišnjaci već samo matorci. A evo mogu da menjam jednom nedeljno devojke koje su u dvadesetim, bukvalno jednu nedeljno, same žele starije i zauzete, da ih mlađi ne bi smarali za vezu.
O ovoj finoj Khalifa da ne pričam, našla da priča o drugima i sebe da vadi iz situacije u koju se dovela.

Lud mormalnog

pre 1 godinu

Pa ako je Cicolina bila poslanik u Italijanskom parlamentu, sto ne bi i ova Umjetnica sadrzaja za odrasle napravila nor karijeru UN. Eto posatve je prvo za Ambasadora dobe volje, moze i neki komesar da postane. A sto da ne i GS, nogao je u Kurt V. sto ne i ona? Ili bar sef UNESCA npr....

e

pre 1 godinu

To je zato što je mlađe, slađe. Šalu na stranu, još je Bora-čorba u jednoj svojoj pesmi opevao kako u neku radodajku ulazi ko u crkvu, misleći kao na velika crkvena vrata. Kod mlađih devojaka to je kao u tesnu pećinu. Svaki iskreni muškarac to će priznati. Volim ja matorke, ali i mlađe koke.

Gradjanin

pre 1 godinu

Pitanje je ko je tu predator. Mislim da su i muškarac i devojka predatori, ona za njegove pare a on za njeno mlado telo. Win win kombinacija.

pa

pre 1 godinu

Ma sve je to ok dokle god muškarac kapira zašto je mlada žena sa njim (interes, koji god). Ne postoji žena, starija ili mlađa, zdrava u glavi, koju fizički privlači muškarac koji nije u punoj snazi i potentan u krevetu. A to star muškarac ne može da bude koliko god se tešio da se dobro drži i slične budalaštine.
Dokle god kapira da ima mladu devojku pored sebe samo jer ima neki interes, to je u redu. Najgore je kad tripuje da ga ona stvarno voli i da je privlači... Smešno. Ovako, ako je njima lepo, koga briga.

slobinator

pre 1 godinu

Kada sam bio mladji privlacile me starije sada mladje ukusi se menjaju ali sve je to zivot. Samo da se volimo a ne mrzimo! (Rusohejter i Srbofil, 30. januar 2023 14:45)
Baš tako.Kad sam imao 15 sviđale su mi se one od 30.Sad sa 50 mi se opet sviđaju one od 30.ostao sam dosledan sebi

milan

pre 1 godinu

Ljudi koji dobro izgledaju, i muškarci i žene, mogu da nađu mlade partnere, zašto da ne.
Ima dosta ljudi koji drže do sebe i lepo izgledaju i u 50 tim, više muškaraca nego žena uglavnom. Nije samo disciplina ima dosta genetike, ima dosta mršavih žena Al kad se skinu starost se ne može sakriti, ali ima i koje imaju lepu kožu i u 70 oj, kako ko.

A kad je neko zguzvan, bilo muško, bilo žensko, to je stvarno glupo, mada ima i mladoh pa zguzvanih :)

slobinator

pre 1 godinu

Kada sam bio mladji privlacile me starije sada mladje ukusi se menjaju ali sve je to zivot. Samo da se volimo a ne mrzimo! (Rusohejter i Srbofil, 30. januar 2023 14:45)
Baš tako.Kad sam imao 15 sviđale su mi se one od 30.Sad sa 50 mi se opet sviđaju one od 30.ostao sam dosledan sebi

Jednostavan krug

pre 1 godinu

@Za muškarce je još gore, jer su uzgred i ružniji pol. U Srbiji na 1000 njih dođe 10 lepih i zgodnih, srpski muškarci su ispodprosečni a počinju da vidno stare posle 30.godine.
(teamos, 31. januar 2023 13:38)

Muškarci ružniji? Muškarci su takvi kakvi jesu, a žene moraju da se montiraju da bi iole bile privlačne. Odbij od žena sve ono što ih čini lepim, dakle dugu kosu, šminku, kreme, pomade, nakit, parfeme, garderobu, haljine, cipele, torbe,... pa ćeš videti na šta će ličiti. Eto, ošišaj samo jednu ženu na ćelavo pa nećeš znati da li je ona muško ili žensko.
Napisala si da muškarci vidno stare posle 30-e. Pa iskreno, muškarci nemaju zbog koga da se trude da lepo izgledaju posle 30-e. Jer su do 30-e prilazili devojkama, muvali ih nedeljama, pa onda saznaju da se prethodno veče predala nekom vepru koji vozi dobar auto. Vi ste same krive što ste "hranile" pogrešne vrednosti, pa kad poželite da se udate govorite da više nema normalnih muškaraca.

Puh

pre 1 godinu

Cega li si ti bila gladna, i sta li je uzrok tvoje nesrece bio kad si birala profesiju? A sad kad si usla u neku lovu, obezbedila si sebi zivot kakav si zelela, sad bi da solis pamet drugima, da moralises i da se pravis pametna.

Kapiram da je sve ovo o cemu prica, ona licno prosla kroz svoju karijeru, ali i pre nego sto je uopste imala karijeru. I to je ok. Ne osudjujem je. Ali caka je u tome sto je ona na sve to pristala, dakle nije odbila... i u tome se krije svo licemerje. Dakle radila si to, j***la se sa starijim muskarcima kako bi dobila posao koji se masno placa. Onda kad si dobila novac i kad vise to ne moras da radis, ti pljujes po svemu tome. Bezi bre.

Maki

pre 1 godinu

Ovde niko ne spominje porodicu.
Neke klinke u njima vid očinsku figuru, ali malo je tih.
Ovde svi pričaju o avanturama kojih će biti dok je sveta i veka, koji je najstariji zanat?
To je sve priroda, nagoni raznih vrsta,
Sexualni, nagon za preživljavanje, nagon za blagostanjem.
Tu dolazimo do najvažnije razlike između nas i životinja.
Vera u Boga i porodica!