Četvrtak, 29.09.2022.

09:20

Švarceneger posetio Aušvic: "Ja sam sin čoveka koji je bio vojnik u nacističkom ratu"

Izvor: index.hr

Švarceneger posetio Aušvic: "Ja sam sin èoveka koji je bio vojnik u nacistièkom ratu" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

115 Komentari

Sortiraj po:

Srdjan

pre 1 godinu

niti su svi vojnici trećeg rajha bili nacisti, niti su svi nacisti bili vojnici.

ovo nije prvav vest na ovu temu - mister arnolda evidentno posećuju duhovi očeve prošlosti, čemu potreba da se u komentarima istresaju sarkazam i ironija?
(neutralni felš, 29. septembar 2022 12:02) vidis u tvome slucaju ja sam siguran da ti je deda bio Nacista! I da je bio dio NDH rezima. 100% sam siguran u to.

Steel

pre 1 godinu

Hvala Rusiji jer je preuzela na sebe ovu danasnju borbu protiv naci demokratizma, previse ste trpeli, mi ovde ne bi toliko trpeli da imamo mogucnosti za otpor.
(Brezice, 29. septembar 2022 16:32)

Samo je interesantno kako to niko u citavoj Evropi ne moze da prepozna nego samo vi pametni!

neutralni felš

pre 1 godinu

@neutralni

Puk'o ti Partizan,pukla ti Ukrajina k'o zvecka,pukle ti komunjare u Italiji..ima li negde da nisi pukao luzeru? heheheh
(Oliver, 29. septembar 2022 16:31)


moj brat oliver, čim me vidi ko da mu padne himars na glavu pa mu komentar liči na izliv marije zaharove u mozak nakon ukrajinske kontraofanzive na ruski front u terminalnoj fazi... baš me briga za partizan, ukrajinu i italiju, ja se prerežno sekiram za tebe, kao ljudsku jedinku, jer čovek je naše najveće bogatstvo - čak i ako je nagrdjen i izopačen od mržnje i jeda.

wiener

pre 1 godinu

Vidim da neki ljudi ne znaju. Auschwitz-Birkenau je bio koncentracioni logor, ali Nemci su imali i logore smrti (Vernichtungslager, extermination camp). Najgori je bio Treblinka. Tamo je manje ljudi ubijeno (u Treblinki ipak 900 hiljada), ali su oni postojali stvarno samo radi ubijanja.

Bio sam U Auschwitzu i video kako je sve izgledalo.

Orač

pre 1 godinu

.. Srbi, porodice sa Balkana, najbolje razumeju koakvu pošast sa sobom nosi fašizam, šóvinizam i drugi vidovi opšteg ugnjetavanja jedne nacionale populacije... nama su to Germani radili vekovima, Turci vekovima... i sada gledamo u relanom vremenu EU ugnjetavanje... mislite da možemo da poverujemo u lagane i razumne priče o "razumevanju, o pomirenju" Germana i Jevreja, već u prvoj mirodopskoj generaciji? Morali bi Germani da nam vrate mnogooooo toga, da nam nadoknade mnoooogoóo toga, da im oprostimo mnogooooó pradedova, očeva, dece... slabo su mi se pokazali u 21. veku, slabo nam čine dobro...

Novi Sad

pre 1 godinu

Lik je glasnogovornik Americkog establishmenta. Cisto da podsetim ove koji navijaju za Arnija i njegov 'prigovor savesti'. Trenutno se vodi kampanja protiv Trampa kako se nebi ponovo kandidovao, pa se mora podsetiti javno mnjenje da su svi belci, Trump i narocito njegovi glasaci -- nacisti. To ukljucuje i vas, Srbe, hteli vi to ili ne. Za Americke demokrate ste vi, Nikola Petrovic, podjednako nacista kao i Hans Deutscher, pa vi njima slobodno objasnjavajte zasto niste i sta je Jasenovac. Mozda ce ispostovati vase senzibilitete i suptilne distinkcije, dok pored Hansa stojite sa omcom oko vrata. Schwarzenegger je covek koji bi prodao sve za 30 srebrnjaka, pa i sopstvenog oca, i to u vise navrata. Informisite se sta su ljudi bliski njemu pricali tokom njegove Mr.Olympia ere. Covek je definitivno otelotvorenje ljudskog uspeha ali je taj svoju dusu odavno prodao. I nemojte nasedati na ovakve jeftine trikove propagande. Umesto, zapitajte se iz kog drustva taj Schwarzenegger dolazi i zasto se bas SADA gura prica o svemu ovom.

wiener

pre 1 godinu

Otkud sad 1,1milion, kad je bilo 6
(Dijana, 29. septembar 2022 16:44)

To je samo u Auschwith-Birkenau. to niuje bio jedini koncentracioni logor.

kzen

pre 1 godinu

Deo borbe protiv mržnje i fašizma je i ne prisiljavati ljude da primaju "vakcine" koje nisu dovoljno testirane, i ne sprečavaju infekciju virusom i ne usmeravati mržnju dela populacije ispranog mozga prema tim ljudima.

jsx

pre 1 godinu

@zoran
Nemci imaju više spomenika posvećenih svojin žrtvama nego svi ostali narodi zajedno (a nije da nema sličnih "podviga"). Čak i u sred Berlina imate spomenik palim vojnicima Crvene armije.
Potpuno bi bilo besmisleno praciti politiku po tome šta se dešavalo pre 80 godina. Ne kažem da su sad na pravoj strani, već da su paralele sasvim besmislene. Je l' bi isto nazvao nacistom nekog ko podržava Mađarsku u sporu sa Poljskom npr?

3opaH

pre 1 godinu

@Nick
B***lo, 300.000 Ukrajinaca je umrlo samo od gladi kada je nemacka Sesta Armija prosla kroz Ukrajinu na putu ka Staljingradu.
Мајм****но, када кажем "Украјинци" ја мислим на Украјинце, Галичнике, који су били најоданији Хитлерови следбеници. А ти пошто си мајм****на, не знаш да није свако са подручја данашње Украјине Украјинац и да су против Хитлера ратовали углавном Руси из Малорусије и Новорусије, исто као што су готово само Срби из данашње Хрватске били антифашисти.

Bocko

pre 1 godinu

Hvala Rusiji jer je preuzela na sebe ovu danasnju borbu protiv naci demokratizma, previse ste trpeli, mi ovde ne bi toliko trpeli da imamo mogucnosti za otpor.
(Brezice, 29. septembar 2022 16:32)

Kako moze nacista da se bori protiv nacizma?
Sve sto radi Putin, radio je i Hitler - aneksija teritorija kako mu se cefne, preti nuklearkama, rat naziva operacijom... Nemas ti veze sa realnoscu, hebo te Putler.

Pravn1k

pre 1 godinu

Slažem se , Fashizam je i Olbrajt, Bajden, Klinton i Bler
(nenad, 29. septembar 2022 16:16)

Ali kako je fašizam sinonim sa Olbrajt, Bajdenom, Klintom i Blerom, na stranu što su poslednja trojica levo-liberalne orijentacije ali izgleda da ljudi kod nas stvarno nemaju pojma da razlikuju fašizam od boljševizma od kršenja međunarodnog prava i od drugih ideologija koje možda ne simpatišemo, pa onda sve je to fašižam.

Kontra pitanje a da li je Putin fašista? Ja bih rekao da nije, možemo reći diktator, autoritarac itd. ali ne vidim gde možemo primetiti da on ima totalitarnu kontrolu u Rusiji pa stoga može biti okarakterisan kao boljševik ili fašista.

Nick

pre 1 godinu

"Прави однос Немачке према нацистима огледа се кроз њихову подршку бившим савезницима (Хрватима и Украјинцима) и непријатељству према жртвама нацизма (Србима и Русима).
(3opaH, 29. septembar 2022 16:06)"

B***lo, 300.000 Ukrajinaca je umrlo samo od gladi kada je nemacka Sesta Armija prosla kroz Ukrajinu na putu ka Staljingradu. U oslobodjivanju Srbije je ucestvovalo vise Ukrajinaca nego Rusa. Ukrajinci su zrtve i nacizma i Rusa (ovaj rat je jos samo jedan primer, da ne spominjem stogodisnje kampanje rusifikacije ili Holodomor).

Rusija ima mnogo veci problem nacizma nego Ukrajina. Rusija ima desetine neo-nacistickih i fasistickih grupa, otvoreno fasisticku politicku partiju (ciji je nedavno preminuli vodja rekao kako bi trebalo ubijati novinare) sa 4% podrske naroda i 20 mesta u Dumi, pre neki dan je ruski nacista ubio 15 ljudi u jednoj skoli.

I ti bi se pre razumeo sa Ukrajincem nego sa Rusom, ovo ti garantujem. Zato su i Srbi najvise emigrirali u Ukrajinu posle emigracija na Zapad pre dvadesetog veka.

Brezice

pre 1 godinu

Vi izgleda ne dozvoljavate svedocanstva

Unuk zene koja je preziva Auschwitz
Praunuk coveka koji nije doziveo Jasenovac vec skoncao 43ce na nekoj poljani kojoj se zatekao

Majke Slovenke rodbini nemci poput analene berbok pod pretnjom oruzjem,otele oba maloletna sina iz kuce i poslali 43ce 44te na istocni front u Rusiju, jedan sin je uspeo pobeci i sakriti se u plast sena i predao se prvom ruskom seljaku kad se ukazala prilika, drugi sin se nije izvukao poginuo je.

Proveo je godinu dana u zarobljenistvu u Rusiji, svedoci da su Rusi korektno postupali ali da su svi zajedno bili gladni zbog opste oskudice hrane.

Kad se vratio u Yu bio je pod prismotrom nekoliko godina od raznih jugoslovenskih sluzbi.

Hvala Rusiji jer je preuzela na sebe ovu danasnju borbu protiv naci demokratizma, previse ste trpeli, mi ovde ne bi toliko trpeli da imamo mogucnosti za otpor.

Korektor ali ne odbojkaški

pre 1 godinu

Nije svaki Nemac bio nacista,
ali su svi nacisti bili Nemci.
(Aki, 29. septembar 2022 13:21)

A ovi iz Ukrajine? Oni su "u pokušaju" ili se zezaju?
Samo bez patetike.

1

pre 1 godinu

Nekad je ovaj narod moj Srpski narod bio pametan -šta se sad dešava nemojte biti budale ne nasedajte na baljezgarihe ustaša fašista pojedinih portala i onih što neće da objave komentare

Aco

pre 1 godinu

Zato se u Srbiji nikada neće ni saznati koliko je bilo udbaša, a kamoli ko. Pa upravo ovima koji se sad busaju srpstvom i pravoslavljem očevi su bili udbaši. Šta biste da se to otkrije, da li biste se ubili? Lako je ovako uljuljkivati se u kolektivnoj hipnozi da su ti "udbaši" bili nekakvi vanzemaljci, vi takvi ste potomci tih aveti. Kolektivno ponavljate iste mantre, sad se krstite (vaši očevi nisu) ali istine se bojite i više nego oni.

Švarceneger bar priznaje da je njegov otac bio zlo i služio zlu. Vi pizde ni toliko morala nemate. Hajde, iselite se iz stanova koje su vaši očevi udbaši dobijali. Deder, mamicu vam jebem licemernu.

3opaH

pre 1 godinu

Прави однос Немачке према нацистима огледа се кроз њихову подршку бившим савезницима (Хрватима и Украјинцима) и непријатељству према жртвама нацизма (Србима и Русима).

bonjour

pre 1 godinu

Шварценегар подршку фашизму Украјину. Анролд отац био нацисти чланови Аустрија. Бедни бави глумац кукају бол .
Где ово Јасеновац и Југославију 99
(predator, 29. septembar 2022 13:09)

'Ajde majke ti napisi na jeziku koji znas, nikako da savladam ovo sto si napisao a bas me interesuje...ili je to to, nema drugog jezika? LOL

Oliver

pre 1 godinu

Svarceneger je pukao na svim poljima,pre svega politickom. Donald Trump ga je pokidao i eliminisao iz glavnog toka republikanske partije kojom sada caruje trampizam. Svarci je sada samo jedan matori,ogorčeni,tesko bolesni starac sa propalim srcem!

nenad

pre 1 godinu

Krv nije voda, još ti imaš da okajavas grehe - ovo nije dovoljno . Možda da se zapitaš zašto imaš isti odnos prema Rusima kao i tvoj otac ?

KKK-666

pre 1 godinu

Ja zivim i radim u austriji i moram da primetim da su sadasnji austrijanci bez obzira na veliki broj starnaca i dalje nacisticki nastrojeni ali onako potajno.
Kada sam se jednom prilikom dotakao teme nacista prilikom razgovora sa kolegom austrijancem i upitao ga kako je moguce da i dalje postoje takva zastarela misljenja on mi je odgovorio da postoje dobri austrijanci i jos bolji austrijanci…izuzetan,hladan odgovor kojim mi je sve rekao…
(tako nekako, 29. septembar 2022 11:55)

Imali su i ameri jednu uzrecicu o indijancima, doduse u to vrijeme velika vecina njih je dosla iz Njemacke, Austrije, Engleske ......

Ivar

pre 1 godinu

Ja zivim i radim u austriji i moram da primetim da su sadasnji austrijanci bez obzira na veliki broj starnaca i dalje nacisticki nastrojeni ali onako potajno.
Kada sam se jednom prilikom dotakao teme nacista prilikom razgovora sa kolegom austrijancem i upitao ga kako je moguce da i dalje postoje takva zastarela misljenja on mi je odgovorio da postoje dobri austrijanci i jos bolji austrijanci…izuzetan,hladan odgovor kojim mi je sve rekao…
(tako nekako, 29. septembar 2022 11:55)

Pa oni su vece nazi od Njemaca, to se zna

CATAPA

pre 1 godinu

Nije svaki Nemac bio nacista,
ali su svi nacisti bili Nemci.
(Aki, 29. septembar 2022 13:21)

Glupo, a uzgred i netačno. Nacizam je samo jedna specifična vrsta fašizma u kom nema direktne sprege države i crkve, pa je delimično drugačija nacionalistička mitologija. Japan nije imao nacizam, ali japanski fašizam je u mnogo aspekata bio gori od nemačkog. I ništa manje genocidan; brojčano, verovatno su Japanci pobili više civila nego Nemci svojim industrijalizovanim sredstvima ubijanja. Sprega sa krupnim kapitalom je bila potpuno identična. Kult vođe, takođe. Da skratim, u svakoj bitnoj odrednici fašizma, zapravo nikakve razlike nije bilo između (fašističkog) Japana i (nacističke) Nemačke. Uostalom, to su i sami lako uvideli. Nacizam gradi i sopstvenu konstrukciju mitova o "nebeskom, odabranom" narodu, mada eksploatiše i hrišćansku (muslimansku ili bilo koju drugu) koliko je i kada u interesu monolitizma "Nacije, Partije i Firera".

Uzgred, tvojom glupavom logikom (preslikanom od izreke za ustaše), ni svaki nemački nacista nije bio nacista. Neki su bili fašisti. A i neki Srbi su bili ili jesu (Bugari, Mađari, Francuzi, Albanci, Finci, Englezi, Norvežani, Španci... da ne nabrajam, bagre fašističke/nacističke ima u SVAKOM narodu). Što su "veći hrišćani" utoliko više, ali rekoh to važi i za svaku drugu religiju i crkvu.

Nisu svi vernici fašisti, ali svi fašisti jesu vernici. Kako ti ovo zvuči, a barem jednako je (prividno) tačno?

Dobrilo Šid

pre 1 godinu

Dolazi iko u Jasenovac? Hvala tito
(iskvarena verzija austrijskog, 29. septembar 2022 10:01)

Za Jasenovac ne zna se nigde sem nas. Niko ga ne pomenu nigde u uđžbenicima. To je još jedan od naših mitova ko i Kosovski boj .
(Radeka Mito Šid, 29. septembar 2022 11:48)

E moj Mito, pa kad mi volimo mitove. Lakše se diše.

CATAPA

pre 1 godinu

znaci svarceneger je pljunuti jevrej,zasto ne odes u palestinu i kazes odatle svojim jevrejima koji su oteli teritoriju i dalje otimaju i ubijaju muslimane,stop ne cinite to nego se vratite u nemacku poljsku pa tamo ubijajte i otimajte teritorije,
(aki, 29. septembar 2022)

Današnji Izrael nema nikakve veze sa evropskim Jevrejima koji su ubijeni ili preživeli Holokaust. Osim što upravo fašistički Izrael besomučno eksploatiše takvu tezu da je svaka kritika Izraela automatski nacizam i isti antisemitizam. Evo i ti si potpao pod tu propagandu.

Uporno se prenebregava da je Čerčil završio "jevrejsko pitanje" koje je otvorio Hitler. Šta je preživelo gasne komore, iseljeno je iz hrišćanske Evrope. Niko da se zapita zašto je Britanija nakon rata ustupila svoju koloniju za stvaranje jevrejske države? Pa da su to učinili pre rata, ne bi ni bilo gasnih komora! A moguće da ne bi ni svi Jevreji pobegli iz te "hrišćanske" Evrope, naivno i dalje verujući da je sa hrišćanima moguć kakav-takav suživot. Hitler, ali i svi drugi su im jasno otklonili takvu iluziju.

Niko se takođe nije pitao zašto evropskim Jevrejima nije ni nakon rata dodeljena teritorija za stvaranje jevrejske države u Evropi. Na uštrb (sada opet ujedinjene!) Nemačke, na primer? Da Palestina ostane Palestincima? Pa zato što je genocid nad Jevrejima bio ZDRUŽENI PROJEKAT SVIH HRIŠĆANA U EVROPI! I da je to bilo učinjeno, najkasnije danas kada fašizam ponovo buja Evropom, ponovila bi se i ista sudbina evropskih Jevreja.

kiki

pre 1 godinu

jbt, ako neko ima problema sa psihickim zdravljem i nije siguran je li normalan ili ne, samo treba da cita ove komentare, pasce mu kamen sa srca. LOL
ovo vec postaje komedija, vreme dok se smatralo uzasom je davno proslo.
moji pozdravi Miki BG, jbt... ne znam kom bih te zanru svrstao

Belmont

pre 1 godinu

dabogda se obogatio... pa da vidiš šta te stvarno tišti i pritiska.
(neutralni felš, 29. septembar 2022 12:09)

hvala, nadam se da ce ti se zelja ostvariti.

predator

pre 1 godinu

Шварценегар подршку фашизму Украјину. Анролд отац био нацисти чланови Аустрија. Бедни бави глумац кукају бол .
Где ово Јасеновац и Југославију 99

neutralni felš

pre 1 godinu

"Ja sam sin čoveka koji je bio vojnik u nacističkom ratu."
Može i kraće i bez uvijanja, "tata mi je nacista".
(Ron, 29. septembar 2022 10:44)


niti su svi vojnici trećeg rajha bili nacisti, niti su svi nacisti bili vojnici.

ovo nije prvav vest na ovu temu - mister arnolda evidentno posećuju duhovi očeve prošlosti, čemu potreba da se u komentarima istresaju sarkazam i ironija?

jj

pre 1 godinu

Nije svaki covek koji je ucestvovao u ratu bio nacista. Mislite da su pitali sa li hoces u rat? Plus propaganda da imaju pravo da ubijaju je bila strasna.
Da li su svi ljudi koji su ziveli u vreme nacizma bili nacisti?Pekari,glumci, lekari,stocari...Cutis radis i cekas da prodje. Ostrascenosti je bilo sigurno, tesko posle silnog ispiranja mozga,ali i to prodje,ako se radi na resetovanju.

aki

pre 1 godinu

znaci svarceneger je pljunuti jevrej,zasto ne odes u palestinu i kazes odatle svojim jevrejima koji su oteli teritoriju i dalje otimaju i ubijaju muslimane,stop ne cinite to nego se vratite u nemacku poljsku pa tamo ubijajte i otimajte teritorije,licemeran ovaj svet postao,podrzavaju ubijanje,otimanje,diskriminaciju,prostituciju,kriminal,pljacku,drogu,alkohol,cigare i sve sto steti ljudima...

neutralni felš

pre 1 godinu

aj idi u harlem, bronx, juzni cikago, denver.
slikaj se tamo i pricaj te price.
bogati nemaju pravo glasa bre. bolje neka cute i uzivaju.
(Belmont, 29. septembar 2022 09:51)

dabogda se obogatio... pa da vidiš šta te stvarno tišti i pritiska.

Lelke boske

pre 1 godinu

Sin covek koji je ucestvovao u nacistickom ratu zvuci totalno drugacije od sin naciste.
Arnoldov otac je bio nacista, ali kad PR sluzba poslozi reci svasta moze da se dobije.

certified selo momenat

pre 1 godinu

@OK

Ah da, civili koje rusi redovno granatiraju su takodje nacisti, i cela zemlja koju rusi trenutno okupiraju su sve nacisti, samo kazi da su svi nacisti i bice ti jos lakse da stanes na stranu okupatora koji zeli da otme nekome zemlju.
Ajde mrs nazad na trafiku, krece ti smena, i ne prdi mnogo o politici

tako nekako

pre 1 godinu

Ja zivim i radim u austriji i moram da primetim da su sadasnji austrijanci bez obzira na veliki broj starnaca i dalje nacisticki nastrojeni ali onako potajno.
Kada sam se jednom prilikom dotakao teme nacista prilikom razgovora sa kolegom austrijancem i upitao ga kako je moguce da i dalje postoje takva zastarela misljenja on mi je odgovorio da postoje dobri austrijanci i jos bolji austrijanci…izuzetan,hladan odgovor kojim mi je sve rekao…

Radeka Mito Šid

pre 1 godinu

Dolazi iko u Jasenovac? Hvala tito
(iskvarena verzija austrijskog, 29. septembar 2022 10:01)

Za Jasenovac ne zna se nigde sem nas. Niko ga ne pomenu nigde u uđžbenicima. To je još jedan od naših mitova ko i Kosovski boj .

Djidji

pre 1 godinu

Kako je on to lepo srocio za novine i propagandu:) :) ti si sin naciste, to je original, tvoj otac je svojom voljom bio nacista a ne po duznosti!!

Kurt

pre 1 godinu

Ih, pa zna se to. Valdhajm bio oficir vermahta na Kozari i bio sef u UN. Ne valja biti Rus ili Srbin, ostalo je prihvatljivo, ocas te rehabilituju.

Negativni

pre 1 godinu

I taj Svarceneger je dao podrsku Ukrajinskim nacistima.
Ma glumac, kada mu neko plati on izgovori napisani tekst.
(OK, 29. septembar 2022 09:34) Ti si taj koji podrzava fasiste putlerofilu.

Negativni

pre 1 godinu

Uzasan covek i lik. Egoista na kvadrat, to sto je uspesan u svom "poslu" kao bodi-bilder sve je to ok, ali nema dalje...
(bratDjolence, 29. septembar 2022 09:48) Ti ces da sudis o jednoj velicini kao sto je Arnold kakav je covek, ti anonimuse? Hahahaha

Miško

pre 1 godinu

Oduvek sam znao da je Arnold ljudina, i zbog toga što se osmelio i da kaže da se nije slagao sa bombardovanjem Jugoslavije i koji je to javno i osudio. Ovim je dokazao i da je Veliki čovek. Bravo.

warlock

pre 1 godinu

Je li to taj što je Ruse učio anti fašizmu?
(MileR, 29. septembar 2022 10:48)

Da , dzabe ih je ucio jer im nema spasa, taman kao i takvima poput tebe!

Fasizam nije samo hitler!

#OBJAVITE KOMENTAR#

pre 1 godinu

Pa ako mu je otac bio nacista zasto bi on bio kriv ili isti kao on? Nego dobro,ovaj narod do podne mrzi sebe a od podne celi svet.

Mika BG

pre 1 godinu

E moj Arnolde, kamo srece da su ljudi kao tvoj otac pobedili, danas bi planeta bila lepse mesto za zivot, znao bi se red, svi bi bili organizovani kao Nemaci, a ovako, pisi propalo.

Negativni

pre 1 godinu

A dao si podrsku Zelenskom koji u svojim redovima ima vojsku sa nacistickim oznakama? To foliranje prolazi u americi, zemlji teletabisa, u evropi nece proci!
(Simonovic, 29. septembar 2022 10:17) Sreca pa se rusofilija kao dijagnoza marginalizuje polako ali sigurno. Sto se ne bavis malo uzrocima pojave nacizma u Ukrajini. Zato sto bi te to odvelo do osinjeg gnezda tvojih krhkih uverenja.

Simonovic

pre 1 godinu

A dao si podrsku Zelenskom koji u svojim redovima ima vojsku sa nacistickim oznakama? To foliranje prolazi u americi, zemlji teletabisa, u evropi nece proci!

zamena teza

pre 1 godinu

Iskrene suze na Arnijevom licu daju za pravo njemu i sličnim potomcima da sude ko su danas ti što su njihovi roditelji nekad bili.

Belmont

pre 1 godinu

aj idi u harlem, bronx, juzni cikago, denver.
slikaj se tamo i pricaj te price.
bogati nemaju pravo glasa bre. bolje neka cute i uzivaju.

Tomislav Nikolic

pre 1 godinu

Treba se boriti protiv tiranije i diskriminacije ...
Kakvu su njegovi drugari guverneri u sjedinjenim drzavama
sprovodili nad svojim narodom poslednje 2.5 godine ...

Simonovic

pre 1 godinu

A dao si podrsku Zelenskom koji u svojim redovima ima vojsku sa nacistickim oznakama? To foliranje prolazi u americi, zemlji teletabisa, u evropi nece proci!

jj

pre 1 godinu

Nije svaki covek koji je ucestvovao u ratu bio nacista. Mislite da su pitali sa li hoces u rat? Plus propaganda da imaju pravo da ubijaju je bila strasna.
Da li su svi ljudi koji su ziveli u vreme nacizma bili nacisti?Pekari,glumci, lekari,stocari...Cutis radis i cekas da prodje. Ostrascenosti je bilo sigurno, tesko posle silnog ispiranja mozga,ali i to prodje,ako se radi na resetovanju.

neutralni felš

pre 1 godinu

"Ja sam sin čoveka koji je bio vojnik u nacističkom ratu."
Može i kraće i bez uvijanja, "tata mi je nacista".
(Ron, 29. septembar 2022 10:44)


niti su svi vojnici trećeg rajha bili nacisti, niti su svi nacisti bili vojnici.

ovo nije prvav vest na ovu temu - mister arnolda evidentno posećuju duhovi očeve prošlosti, čemu potreba da se u komentarima istresaju sarkazam i ironija?

tako nekako

pre 1 godinu

Ja zivim i radim u austriji i moram da primetim da su sadasnji austrijanci bez obzira na veliki broj starnaca i dalje nacisticki nastrojeni ali onako potajno.
Kada sam se jednom prilikom dotakao teme nacista prilikom razgovora sa kolegom austrijancem i upitao ga kako je moguce da i dalje postoje takva zastarela misljenja on mi je odgovorio da postoje dobri austrijanci i jos bolji austrijanci…izuzetan,hladan odgovor kojim mi je sve rekao…

Belmont

pre 1 godinu

aj idi u harlem, bronx, juzni cikago, denver.
slikaj se tamo i pricaj te price.
bogati nemaju pravo glasa bre. bolje neka cute i uzivaju.

Kurt

pre 1 godinu

Ih, pa zna se to. Valdhajm bio oficir vermahta na Kozari i bio sef u UN. Ne valja biti Rus ili Srbin, ostalo je prihvatljivo, ocas te rehabilituju.

Tomislav Nikolic

pre 1 godinu

Treba se boriti protiv tiranije i diskriminacije ...
Kakvu su njegovi drugari guverneri u sjedinjenim drzavama
sprovodili nad svojim narodom poslednje 2.5 godine ...

Miško

pre 1 godinu

Oduvek sam znao da je Arnold ljudina, i zbog toga što se osmelio i da kaže da se nije slagao sa bombardovanjem Jugoslavije i koji je to javno i osudio. Ovim je dokazao i da je Veliki čovek. Bravo.

#OBJAVITE KOMENTAR#

pre 1 godinu

Pa ako mu je otac bio nacista zasto bi on bio kriv ili isti kao on? Nego dobro,ovaj narod do podne mrzi sebe a od podne celi svet.

Negativni

pre 1 godinu

Uzasan covek i lik. Egoista na kvadrat, to sto je uspesan u svom "poslu" kao bodi-bilder sve je to ok, ali nema dalje...
(bratDjolence, 29. septembar 2022 09:48) Ti ces da sudis o jednoj velicini kao sto je Arnold kakav je covek, ti anonimuse? Hahahaha

zamena teza

pre 1 godinu

Iskrene suze na Arnijevom licu daju za pravo njemu i sličnim potomcima da sude ko su danas ti što su njihovi roditelji nekad bili.

Negativni

pre 1 godinu

A dao si podrsku Zelenskom koji u svojim redovima ima vojsku sa nacistickim oznakama? To foliranje prolazi u americi, zemlji teletabisa, u evropi nece proci!
(Simonovic, 29. septembar 2022 10:17) Sreca pa se rusofilija kao dijagnoza marginalizuje polako ali sigurno. Sto se ne bavis malo uzrocima pojave nacizma u Ukrajini. Zato sto bi te to odvelo do osinjeg gnezda tvojih krhkih uverenja.

Aco

pre 1 godinu

Zato se u Srbiji nikada neće ni saznati koliko je bilo udbaša, a kamoli ko. Pa upravo ovima koji se sad busaju srpstvom i pravoslavljem očevi su bili udbaši. Šta biste da se to otkrije, da li biste se ubili? Lako je ovako uljuljkivati se u kolektivnoj hipnozi da su ti "udbaši" bili nekakvi vanzemaljci, vi takvi ste potomci tih aveti. Kolektivno ponavljate iste mantre, sad se krstite (vaši očevi nisu) ali istine se bojite i više nego oni.

Švarceneger bar priznaje da je njegov otac bio zlo i služio zlu. Vi pizde ni toliko morala nemate. Hajde, iselite se iz stanova koje su vaši očevi udbaši dobijali. Deder, mamicu vam jebem licemernu.

Negativni

pre 1 godinu

I taj Svarceneger je dao podrsku Ukrajinskim nacistima.
Ma glumac, kada mu neko plati on izgovori napisani tekst.
(OK, 29. septembar 2022 09:34) Ti si taj koji podrzava fasiste putlerofilu.

Lelke boske

pre 1 godinu

Sin covek koji je ucestvovao u nacistickom ratu zvuci totalno drugacije od sin naciste.
Arnoldov otac je bio nacista, ali kad PR sluzba poslozi reci svasta moze da se dobije.

neutralni felš

pre 1 godinu

aj idi u harlem, bronx, juzni cikago, denver.
slikaj se tamo i pricaj te price.
bogati nemaju pravo glasa bre. bolje neka cute i uzivaju.
(Belmont, 29. septembar 2022 09:51)

dabogda se obogatio... pa da vidiš šta te stvarno tišti i pritiska.

warlock

pre 1 godinu

Je li to taj što je Ruse učio anti fašizmu?
(MileR, 29. septembar 2022 10:48)

Da , dzabe ih je ucio jer im nema spasa, taman kao i takvima poput tebe!

Fasizam nije samo hitler!

certified selo momenat

pre 1 godinu

@OK

Ah da, civili koje rusi redovno granatiraju su takodje nacisti, i cela zemlja koju rusi trenutno okupiraju su sve nacisti, samo kazi da su svi nacisti i bice ti jos lakse da stanes na stranu okupatora koji zeli da otme nekome zemlju.
Ajde mrs nazad na trafiku, krece ti smena, i ne prdi mnogo o politici

kiki

pre 1 godinu

jbt, ako neko ima problema sa psihickim zdravljem i nije siguran je li normalan ili ne, samo treba da cita ove komentare, pasce mu kamen sa srca. LOL
ovo vec postaje komedija, vreme dok se smatralo uzasom je davno proslo.
moji pozdravi Miki BG, jbt... ne znam kom bih te zanru svrstao

Dobrilo Šid

pre 1 godinu

Dolazi iko u Jasenovac? Hvala tito
(iskvarena verzija austrijskog, 29. septembar 2022 10:01)

Za Jasenovac ne zna se nigde sem nas. Niko ga ne pomenu nigde u uđžbenicima. To je još jedan od naših mitova ko i Kosovski boj .
(Radeka Mito Šid, 29. septembar 2022 11:48)

E moj Mito, pa kad mi volimo mitove. Lakše se diše.

Bocko

pre 1 godinu

Hvala Rusiji jer je preuzela na sebe ovu danasnju borbu protiv naci demokratizma, previse ste trpeli, mi ovde ne bi toliko trpeli da imamo mogucnosti za otpor.
(Brezice, 29. septembar 2022 16:32)

Kako moze nacista da se bori protiv nacizma?
Sve sto radi Putin, radio je i Hitler - aneksija teritorija kako mu se cefne, preti nuklearkama, rat naziva operacijom... Nemas ti veze sa realnoscu, hebo te Putler.

3opaH

pre 1 godinu

Прави однос Немачке према нацистима огледа се кроз њихову подршку бившим савезницима (Хрватима и Украјинцима) и непријатељству према жртвама нацизма (Србима и Русима).

bonjour

pre 1 godinu

Шварценегар подршку фашизму Украјину. Анролд отац био нацисти чланови Аустрија. Бедни бави глумац кукају бол .
Где ово Јасеновац и Југославију 99
(predator, 29. septembar 2022 13:09)

'Ajde majke ti napisi na jeziku koji znas, nikako da savladam ovo sto si napisao a bas me interesuje...ili je to to, nema drugog jezika? LOL

Nick

pre 1 godinu

"Прави однос Немачке према нацистима огледа се кроз њихову подршку бившим савезницима (Хрватима и Украјинцима) и непријатељству према жртвама нацизма (Србима и Русима).
(3opaH, 29. septembar 2022 16:06)"

B***lo, 300.000 Ukrajinaca je umrlo samo od gladi kada je nemacka Sesta Armija prosla kroz Ukrajinu na putu ka Staljingradu. U oslobodjivanju Srbije je ucestvovalo vise Ukrajinaca nego Rusa. Ukrajinci su zrtve i nacizma i Rusa (ovaj rat je jos samo jedan primer, da ne spominjem stogodisnje kampanje rusifikacije ili Holodomor).

Rusija ima mnogo veci problem nacizma nego Ukrajina. Rusija ima desetine neo-nacistickih i fasistickih grupa, otvoreno fasisticku politicku partiju (ciji je nedavno preminuli vodja rekao kako bi trebalo ubijati novinare) sa 4% podrske naroda i 20 mesta u Dumi, pre neki dan je ruski nacista ubio 15 ljudi u jednoj skoli.

I ti bi se pre razumeo sa Ukrajincem nego sa Rusom, ovo ti garantujem. Zato su i Srbi najvise emigrirali u Ukrajinu posle emigracija na Zapad pre dvadesetog veka.

CATAPA

pre 1 godinu

znaci svarceneger je pljunuti jevrej,zasto ne odes u palestinu i kazes odatle svojim jevrejima koji su oteli teritoriju i dalje otimaju i ubijaju muslimane,stop ne cinite to nego se vratite u nemacku poljsku pa tamo ubijajte i otimajte teritorije,
(aki, 29. septembar 2022)

Današnji Izrael nema nikakve veze sa evropskim Jevrejima koji su ubijeni ili preživeli Holokaust. Osim što upravo fašistički Izrael besomučno eksploatiše takvu tezu da je svaka kritika Izraela automatski nacizam i isti antisemitizam. Evo i ti si potpao pod tu propagandu.

Uporno se prenebregava da je Čerčil završio "jevrejsko pitanje" koje je otvorio Hitler. Šta je preživelo gasne komore, iseljeno je iz hrišćanske Evrope. Niko da se zapita zašto je Britanija nakon rata ustupila svoju koloniju za stvaranje jevrejske države? Pa da su to učinili pre rata, ne bi ni bilo gasnih komora! A moguće da ne bi ni svi Jevreji pobegli iz te "hrišćanske" Evrope, naivno i dalje verujući da je sa hrišćanima moguć kakav-takav suživot. Hitler, ali i svi drugi su im jasno otklonili takvu iluziju.

Niko se takođe nije pitao zašto evropskim Jevrejima nije ni nakon rata dodeljena teritorija za stvaranje jevrejske države u Evropi. Na uštrb (sada opet ujedinjene!) Nemačke, na primer? Da Palestina ostane Palestincima? Pa zato što je genocid nad Jevrejima bio ZDRUŽENI PROJEKAT SVIH HRIŠĆANA U EVROPI! I da je to bilo učinjeno, najkasnije danas kada fašizam ponovo buja Evropom, ponovila bi se i ista sudbina evropskih Jevreja.

CATAPA

pre 1 godinu

Nije svaki Nemac bio nacista,
ali su svi nacisti bili Nemci.
(Aki, 29. septembar 2022 13:21)

Glupo, a uzgred i netačno. Nacizam je samo jedna specifična vrsta fašizma u kom nema direktne sprege države i crkve, pa je delimično drugačija nacionalistička mitologija. Japan nije imao nacizam, ali japanski fašizam je u mnogo aspekata bio gori od nemačkog. I ništa manje genocidan; brojčano, verovatno su Japanci pobili više civila nego Nemci svojim industrijalizovanim sredstvima ubijanja. Sprega sa krupnim kapitalom je bila potpuno identična. Kult vođe, takođe. Da skratim, u svakoj bitnoj odrednici fašizma, zapravo nikakve razlike nije bilo između (fašističkog) Japana i (nacističke) Nemačke. Uostalom, to su i sami lako uvideli. Nacizam gradi i sopstvenu konstrukciju mitova o "nebeskom, odabranom" narodu, mada eksploatiše i hrišćansku (muslimansku ili bilo koju drugu) koliko je i kada u interesu monolitizma "Nacije, Partije i Firera".

Uzgred, tvojom glupavom logikom (preslikanom od izreke za ustaše), ni svaki nemački nacista nije bio nacista. Neki su bili fašisti. A i neki Srbi su bili ili jesu (Bugari, Mađari, Francuzi, Albanci, Finci, Englezi, Norvežani, Španci... da ne nabrajam, bagre fašističke/nacističke ima u SVAKOM narodu). Što su "veći hrišćani" utoliko više, ali rekoh to važi i za svaku drugu religiju i crkvu.

Nisu svi vernici fašisti, ali svi fašisti jesu vernici. Kako ti ovo zvuči, a barem jednako je (prividno) tačno?

Radeka Mito Šid

pre 1 godinu

Dolazi iko u Jasenovac? Hvala tito
(iskvarena verzija austrijskog, 29. septembar 2022 10:01)

Za Jasenovac ne zna se nigde sem nas. Niko ga ne pomenu nigde u uđžbenicima. To je još jedan od naših mitova ko i Kosovski boj .

aki

pre 1 godinu

znaci svarceneger je pljunuti jevrej,zasto ne odes u palestinu i kazes odatle svojim jevrejima koji su oteli teritoriju i dalje otimaju i ubijaju muslimane,stop ne cinite to nego se vratite u nemacku poljsku pa tamo ubijajte i otimajte teritorije,licemeran ovaj svet postao,podrzavaju ubijanje,otimanje,diskriminaciju,prostituciju,kriminal,pljacku,drogu,alkohol,cigare i sve sto steti ljudima...

Ivar

pre 1 godinu

Ja zivim i radim u austriji i moram da primetim da su sadasnji austrijanci bez obzira na veliki broj starnaca i dalje nacisticki nastrojeni ali onako potajno.
Kada sam se jednom prilikom dotakao teme nacista prilikom razgovora sa kolegom austrijancem i upitao ga kako je moguce da i dalje postoje takva zastarela misljenja on mi je odgovorio da postoje dobri austrijanci i jos bolji austrijanci…izuzetan,hladan odgovor kojim mi je sve rekao…
(tako nekako, 29. septembar 2022 11:55)

Pa oni su vece nazi od Njemaca, to se zna

Orač

pre 1 godinu

.. Srbi, porodice sa Balkana, najbolje razumeju koakvu pošast sa sobom nosi fašizam, šóvinizam i drugi vidovi opšteg ugnjetavanja jedne nacionale populacije... nama su to Germani radili vekovima, Turci vekovima... i sada gledamo u relanom vremenu EU ugnjetavanje... mislite da možemo da poverujemo u lagane i razumne priče o "razumevanju, o pomirenju" Germana i Jevreja, već u prvoj mirodopskoj generaciji? Morali bi Germani da nam vrate mnogooooo toga, da nam nadoknade mnoooogoóo toga, da im oprostimo mnogooooó pradedova, očeva, dece... slabo su mi se pokazali u 21. veku, slabo nam čine dobro...

Novi Sad

pre 1 godinu

Lik je glasnogovornik Americkog establishmenta. Cisto da podsetim ove koji navijaju za Arnija i njegov 'prigovor savesti'. Trenutno se vodi kampanja protiv Trampa kako se nebi ponovo kandidovao, pa se mora podsetiti javno mnjenje da su svi belci, Trump i narocito njegovi glasaci -- nacisti. To ukljucuje i vas, Srbe, hteli vi to ili ne. Za Americke demokrate ste vi, Nikola Petrovic, podjednako nacista kao i Hans Deutscher, pa vi njima slobodno objasnjavajte zasto niste i sta je Jasenovac. Mozda ce ispostovati vase senzibilitete i suptilne distinkcije, dok pored Hansa stojite sa omcom oko vrata. Schwarzenegger je covek koji bi prodao sve za 30 srebrnjaka, pa i sopstvenog oca, i to u vise navrata. Informisite se sta su ljudi bliski njemu pricali tokom njegove Mr.Olympia ere. Covek je definitivno otelotvorenje ljudskog uspeha ali je taj svoju dusu odavno prodao. I nemojte nasedati na ovakve jeftine trikove propagande. Umesto, zapitajte se iz kog drustva taj Schwarzenegger dolazi i zasto se bas SADA gura prica o svemu ovom.

Djidji

pre 1 godinu

Kako je on to lepo srocio za novine i propagandu:) :) ti si sin naciste, to je original, tvoj otac je svojom voljom bio nacista a ne po duznosti!!

nenad

pre 1 godinu

Krv nije voda, još ti imaš da okajavas grehe - ovo nije dovoljno . Možda da se zapitaš zašto imaš isti odnos prema Rusima kao i tvoj otac ?

Brezice

pre 1 godinu

Vi izgleda ne dozvoljavate svedocanstva

Unuk zene koja je preziva Auschwitz
Praunuk coveka koji nije doziveo Jasenovac vec skoncao 43ce na nekoj poljani kojoj se zatekao

Majke Slovenke rodbini nemci poput analene berbok pod pretnjom oruzjem,otele oba maloletna sina iz kuce i poslali 43ce 44te na istocni front u Rusiju, jedan sin je uspeo pobeci i sakriti se u plast sena i predao se prvom ruskom seljaku kad se ukazala prilika, drugi sin se nije izvukao poginuo je.

Proveo je godinu dana u zarobljenistvu u Rusiji, svedoci da su Rusi korektno postupali ali da su svi zajedno bili gladni zbog opste oskudice hrane.

Kad se vratio u Yu bio je pod prismotrom nekoliko godina od raznih jugoslovenskih sluzbi.

Hvala Rusiji jer je preuzela na sebe ovu danasnju borbu protiv naci demokratizma, previse ste trpeli, mi ovde ne bi toliko trpeli da imamo mogucnosti za otpor.

Belmont

pre 1 godinu

dabogda se obogatio... pa da vidiš šta te stvarno tišti i pritiska.
(neutralni felš, 29. septembar 2022 12:09)

hvala, nadam se da ce ti se zelja ostvariti.

Korektor ali ne odbojkaški

pre 1 godinu

Nije svaki Nemac bio nacista,
ali su svi nacisti bili Nemci.
(Aki, 29. septembar 2022 13:21)

A ovi iz Ukrajine? Oni su "u pokušaju" ili se zezaju?
Samo bez patetike.

KKK-666

pre 1 godinu

Ja zivim i radim u austriji i moram da primetim da su sadasnji austrijanci bez obzira na veliki broj starnaca i dalje nacisticki nastrojeni ali onako potajno.
Kada sam se jednom prilikom dotakao teme nacista prilikom razgovora sa kolegom austrijancem i upitao ga kako je moguce da i dalje postoje takva zastarela misljenja on mi je odgovorio da postoje dobri austrijanci i jos bolji austrijanci…izuzetan,hladan odgovor kojim mi je sve rekao…
(tako nekako, 29. septembar 2022 11:55)

Imali su i ameri jednu uzrecicu o indijancima, doduse u to vrijeme velika vecina njih je dosla iz Njemacke, Austrije, Engleske ......

neutralni felš

pre 1 godinu

@neutralni

Puk'o ti Partizan,pukla ti Ukrajina k'o zvecka,pukle ti komunjare u Italiji..ima li negde da nisi pukao luzeru? heheheh
(Oliver, 29. septembar 2022 16:31)


moj brat oliver, čim me vidi ko da mu padne himars na glavu pa mu komentar liči na izliv marije zaharove u mozak nakon ukrajinske kontraofanzive na ruski front u terminalnoj fazi... baš me briga za partizan, ukrajinu i italiju, ja se prerežno sekiram za tebe, kao ljudsku jedinku, jer čovek je naše najveće bogatstvo - čak i ako je nagrdjen i izopačen od mržnje i jeda.

Oliver

pre 1 godinu

Svarceneger je pukao na svim poljima,pre svega politickom. Donald Trump ga je pokidao i eliminisao iz glavnog toka republikanske partije kojom sada caruje trampizam. Svarci je sada samo jedan matori,ogorčeni,tesko bolesni starac sa propalim srcem!

1

pre 1 godinu

Nekad je ovaj narod moj Srpski narod bio pametan -šta se sad dešava nemojte biti budale ne nasedajte na baljezgarihe ustaša fašista pojedinih portala i onih što neće da objave komentare

Pravn1k

pre 1 godinu

Slažem se , Fashizam je i Olbrajt, Bajden, Klinton i Bler
(nenad, 29. septembar 2022 16:16)

Ali kako je fašizam sinonim sa Olbrajt, Bajdenom, Klintom i Blerom, na stranu što su poslednja trojica levo-liberalne orijentacije ali izgleda da ljudi kod nas stvarno nemaju pojma da razlikuju fašizam od boljševizma od kršenja međunarodnog prava i od drugih ideologija koje možda ne simpatišemo, pa onda sve je to fašižam.

Kontra pitanje a da li je Putin fašista? Ja bih rekao da nije, možemo reći diktator, autoritarac itd. ali ne vidim gde možemo primetiti da on ima totalitarnu kontrolu u Rusiji pa stoga može biti okarakterisan kao boljševik ili fašista.

3opaH

pre 1 godinu

@Nick
B***lo, 300.000 Ukrajinaca je umrlo samo od gladi kada je nemacka Sesta Armija prosla kroz Ukrajinu na putu ka Staljingradu.
Мајм****но, када кажем "Украјинци" ја мислим на Украјинце, Галичнике, који су били најоданији Хитлерови следбеници. А ти пошто си мајм****на, не знаш да није свако са подручја данашње Украјине Украјинац и да су против Хитлера ратовали углавном Руси из Малорусије и Новорусије, исто као што су готово само Срби из данашње Хрватске били антифашисти.

wiener

pre 1 godinu

Vidim da neki ljudi ne znaju. Auschwitz-Birkenau je bio koncentracioni logor, ali Nemci su imali i logore smrti (Vernichtungslager, extermination camp). Najgori je bio Treblinka. Tamo je manje ljudi ubijeno (u Treblinki ipak 900 hiljada), ali su oni postojali stvarno samo radi ubijanja.

Bio sam U Auschwitzu i video kako je sve izgledalo.

Mika BG

pre 1 godinu

E moj Arnolde, kamo srece da su ljudi kao tvoj otac pobedili, danas bi planeta bila lepse mesto za zivot, znao bi se red, svi bi bili organizovani kao Nemaci, a ovako, pisi propalo.

wiener

pre 1 godinu

Otkud sad 1,1milion, kad je bilo 6
(Dijana, 29. septembar 2022 16:44)

To je samo u Auschwith-Birkenau. to niuje bio jedini koncentracioni logor.

predator

pre 1 godinu

Шварценегар подршку фашизму Украјину. Анролд отац био нацисти чланови Аустрија. Бедни бави глумац кукају бол .
Где ово Јасеновац и Југославију 99

Steel

pre 1 godinu

Hvala Rusiji jer je preuzela na sebe ovu danasnju borbu protiv naci demokratizma, previse ste trpeli, mi ovde ne bi toliko trpeli da imamo mogucnosti za otpor.
(Brezice, 29. septembar 2022 16:32)

Samo je interesantno kako to niko u citavoj Evropi ne moze da prepozna nego samo vi pametni!

kzen

pre 1 godinu

Deo borbe protiv mržnje i fašizma je i ne prisiljavati ljude da primaju "vakcine" koje nisu dovoljno testirane, i ne sprečavaju infekciju virusom i ne usmeravati mržnju dela populacije ispranog mozga prema tim ljudima.

Srdjan

pre 1 godinu

niti su svi vojnici trećeg rajha bili nacisti, niti su svi nacisti bili vojnici.

ovo nije prvav vest na ovu temu - mister arnolda evidentno posećuju duhovi očeve prošlosti, čemu potreba da se u komentarima istresaju sarkazam i ironija?
(neutralni felš, 29. septembar 2022 12:02) vidis u tvome slucaju ja sam siguran da ti je deda bio Nacista! I da je bio dio NDH rezima. 100% sam siguran u to.

jsx

pre 1 godinu

@zoran
Nemci imaju više spomenika posvećenih svojin žrtvama nego svi ostali narodi zajedno (a nije da nema sličnih "podviga"). Čak i u sred Berlina imate spomenik palim vojnicima Crvene armije.
Potpuno bi bilo besmisleno praciti politiku po tome šta se dešavalo pre 80 godina. Ne kažem da su sad na pravoj strani, već da su paralele sasvim besmislene. Je l' bi isto nazvao nacistom nekog ko podržava Mađarsku u sporu sa Poljskom npr?

Simonovic

pre 1 godinu

A dao si podrsku Zelenskom koji u svojim redovima ima vojsku sa nacistickim oznakama? To foliranje prolazi u americi, zemlji teletabisa, u evropi nece proci!

Mika BG

pre 1 godinu

E moj Arnolde, kamo srece da su ljudi kao tvoj otac pobedili, danas bi planeta bila lepse mesto za zivot, znao bi se red, svi bi bili organizovani kao Nemaci, a ovako, pisi propalo.

Radeka Mito Šid

pre 1 godinu

Dolazi iko u Jasenovac? Hvala tito
(iskvarena verzija austrijskog, 29. septembar 2022 10:01)

Za Jasenovac ne zna se nigde sem nas. Niko ga ne pomenu nigde u uđžbenicima. To je još jedan od naših mitova ko i Kosovski boj .

predator

pre 1 godinu

Шварценегар подршку фашизму Украјину. Анролд отац био нацисти чланови Аустрија. Бедни бави глумац кукају бол .
Где ово Јасеновац и Југославију 99

zamena teza

pre 1 godinu

Iskrene suze na Arnijevom licu daju za pravo njemu i sličnim potomcima da sude ko su danas ti što su njihovi roditelji nekad bili.

Belmont

pre 1 godinu

aj idi u harlem, bronx, juzni cikago, denver.
slikaj se tamo i pricaj te price.
bogati nemaju pravo glasa bre. bolje neka cute i uzivaju.

Negativni

pre 1 godinu

A dao si podrsku Zelenskom koji u svojim redovima ima vojsku sa nacistickim oznakama? To foliranje prolazi u americi, zemlji teletabisa, u evropi nece proci!
(Simonovic, 29. septembar 2022 10:17) Sreca pa se rusofilija kao dijagnoza marginalizuje polako ali sigurno. Sto se ne bavis malo uzrocima pojave nacizma u Ukrajini. Zato sto bi te to odvelo do osinjeg gnezda tvojih krhkih uverenja.

aki

pre 1 godinu

znaci svarceneger je pljunuti jevrej,zasto ne odes u palestinu i kazes odatle svojim jevrejima koji su oteli teritoriju i dalje otimaju i ubijaju muslimane,stop ne cinite to nego se vratite u nemacku poljsku pa tamo ubijajte i otimajte teritorije,licemeran ovaj svet postao,podrzavaju ubijanje,otimanje,diskriminaciju,prostituciju,kriminal,pljacku,drogu,alkohol,cigare i sve sto steti ljudima...

Negativni

pre 1 godinu

I taj Svarceneger je dao podrsku Ukrajinskim nacistima.
Ma glumac, kada mu neko plati on izgovori napisani tekst.
(OK, 29. septembar 2022 09:34) Ti si taj koji podrzava fasiste putlerofilu.

Negativni

pre 1 godinu

Uzasan covek i lik. Egoista na kvadrat, to sto je uspesan u svom "poslu" kao bodi-bilder sve je to ok, ali nema dalje...
(bratDjolence, 29. septembar 2022 09:48) Ti ces da sudis o jednoj velicini kao sto je Arnold kakav je covek, ti anonimuse? Hahahaha

warlock

pre 1 godinu

Je li to taj što je Ruse učio anti fašizmu?
(MileR, 29. septembar 2022 10:48)

Da , dzabe ih je ucio jer im nema spasa, taman kao i takvima poput tebe!

Fasizam nije samo hitler!

Nick

pre 1 godinu

"Прави однос Немачке према нацистима огледа се кроз њихову подршку бившим савезницима (Хрватима и Украјинцима) и непријатељству према жртвама нацизма (Србима и Русима).
(3opaH, 29. septembar 2022 16:06)"

B***lo, 300.000 Ukrajinaca je umrlo samo od gladi kada je nemacka Sesta Armija prosla kroz Ukrajinu na putu ka Staljingradu. U oslobodjivanju Srbije je ucestvovalo vise Ukrajinaca nego Rusa. Ukrajinci su zrtve i nacizma i Rusa (ovaj rat je jos samo jedan primer, da ne spominjem stogodisnje kampanje rusifikacije ili Holodomor).

Rusija ima mnogo veci problem nacizma nego Ukrajina. Rusija ima desetine neo-nacistickih i fasistickih grupa, otvoreno fasisticku politicku partiju (ciji je nedavno preminuli vodja rekao kako bi trebalo ubijati novinare) sa 4% podrske naroda i 20 mesta u Dumi, pre neki dan je ruski nacista ubio 15 ljudi u jednoj skoli.

I ti bi se pre razumeo sa Ukrajincem nego sa Rusom, ovo ti garantujem. Zato su i Srbi najvise emigrirali u Ukrajinu posle emigracija na Zapad pre dvadesetog veka.

Djidji

pre 1 godinu

Kako je on to lepo srocio za novine i propagandu:) :) ti si sin naciste, to je original, tvoj otac je svojom voljom bio nacista a ne po duznosti!!

neutralni felš

pre 1 godinu

"Ja sam sin čoveka koji je bio vojnik u nacističkom ratu."
Može i kraće i bez uvijanja, "tata mi je nacista".
(Ron, 29. septembar 2022 10:44)


niti su svi vojnici trećeg rajha bili nacisti, niti su svi nacisti bili vojnici.

ovo nije prvav vest na ovu temu - mister arnolda evidentno posećuju duhovi očeve prošlosti, čemu potreba da se u komentarima istresaju sarkazam i ironija?

CATAPA

pre 1 godinu

znaci svarceneger je pljunuti jevrej,zasto ne odes u palestinu i kazes odatle svojim jevrejima koji su oteli teritoriju i dalje otimaju i ubijaju muslimane,stop ne cinite to nego se vratite u nemacku poljsku pa tamo ubijajte i otimajte teritorije,
(aki, 29. septembar 2022)

Današnji Izrael nema nikakve veze sa evropskim Jevrejima koji su ubijeni ili preživeli Holokaust. Osim što upravo fašistički Izrael besomučno eksploatiše takvu tezu da je svaka kritika Izraela automatski nacizam i isti antisemitizam. Evo i ti si potpao pod tu propagandu.

Uporno se prenebregava da je Čerčil završio "jevrejsko pitanje" koje je otvorio Hitler. Šta je preživelo gasne komore, iseljeno je iz hrišćanske Evrope. Niko da se zapita zašto je Britanija nakon rata ustupila svoju koloniju za stvaranje jevrejske države? Pa da su to učinili pre rata, ne bi ni bilo gasnih komora! A moguće da ne bi ni svi Jevreji pobegli iz te "hrišćanske" Evrope, naivno i dalje verujući da je sa hrišćanima moguć kakav-takav suživot. Hitler, ali i svi drugi su im jasno otklonili takvu iluziju.

Niko se takođe nije pitao zašto evropskim Jevrejima nije ni nakon rata dodeljena teritorija za stvaranje jevrejske države u Evropi. Na uštrb (sada opet ujedinjene!) Nemačke, na primer? Da Palestina ostane Palestincima? Pa zato što je genocid nad Jevrejima bio ZDRUŽENI PROJEKAT SVIH HRIŠĆANA U EVROPI! I da je to bilo učinjeno, najkasnije danas kada fašizam ponovo buja Evropom, ponovila bi se i ista sudbina evropskih Jevreja.

Bocko

pre 1 godinu

Hvala Rusiji jer je preuzela na sebe ovu danasnju borbu protiv naci demokratizma, previse ste trpeli, mi ovde ne bi toliko trpeli da imamo mogucnosti za otpor.
(Brezice, 29. septembar 2022 16:32)

Kako moze nacista da se bori protiv nacizma?
Sve sto radi Putin, radio je i Hitler - aneksija teritorija kako mu se cefne, preti nuklearkama, rat naziva operacijom... Nemas ti veze sa realnoscu, hebo te Putler.

certified selo momenat

pre 1 godinu

@OK

Ah da, civili koje rusi redovno granatiraju su takodje nacisti, i cela zemlja koju rusi trenutno okupiraju su sve nacisti, samo kazi da su svi nacisti i bice ti jos lakse da stanes na stranu okupatora koji zeli da otme nekome zemlju.
Ajde mrs nazad na trafiku, krece ti smena, i ne prdi mnogo o politici

Kurt

pre 1 godinu

Ih, pa zna se to. Valdhajm bio oficir vermahta na Kozari i bio sef u UN. Ne valja biti Rus ili Srbin, ostalo je prihvatljivo, ocas te rehabilituju.

Tomislav Nikolic

pre 1 godinu

Treba se boriti protiv tiranije i diskriminacije ...
Kakvu su njegovi drugari guverneri u sjedinjenim drzavama
sprovodili nad svojim narodom poslednje 2.5 godine ...

Lelke boske

pre 1 godinu

Sin covek koji je ucestvovao u nacistickom ratu zvuci totalno drugacije od sin naciste.
Arnoldov otac je bio nacista, ali kad PR sluzba poslozi reci svasta moze da se dobije.

nenad

pre 1 godinu

Krv nije voda, još ti imaš da okajavas grehe - ovo nije dovoljno . Možda da se zapitaš zašto imaš isti odnos prema Rusima kao i tvoj otac ?

Brezice

pre 1 godinu

Vi izgleda ne dozvoljavate svedocanstva

Unuk zene koja je preziva Auschwitz
Praunuk coveka koji nije doziveo Jasenovac vec skoncao 43ce na nekoj poljani kojoj se zatekao

Majke Slovenke rodbini nemci poput analene berbok pod pretnjom oruzjem,otele oba maloletna sina iz kuce i poslali 43ce 44te na istocni front u Rusiju, jedan sin je uspeo pobeci i sakriti se u plast sena i predao se prvom ruskom seljaku kad se ukazala prilika, drugi sin se nije izvukao poginuo je.

Proveo je godinu dana u zarobljenistvu u Rusiji, svedoci da su Rusi korektno postupali ali da su svi zajedno bili gladni zbog opste oskudice hrane.

Kad se vratio u Yu bio je pod prismotrom nekoliko godina od raznih jugoslovenskih sluzbi.

Hvala Rusiji jer je preuzela na sebe ovu danasnju borbu protiv naci demokratizma, previse ste trpeli, mi ovde ne bi toliko trpeli da imamo mogucnosti za otpor.

Novi Sad

pre 1 godinu

Lik je glasnogovornik Americkog establishmenta. Cisto da podsetim ove koji navijaju za Arnija i njegov 'prigovor savesti'. Trenutno se vodi kampanja protiv Trampa kako se nebi ponovo kandidovao, pa se mora podsetiti javno mnjenje da su svi belci, Trump i narocito njegovi glasaci -- nacisti. To ukljucuje i vas, Srbe, hteli vi to ili ne. Za Americke demokrate ste vi, Nikola Petrovic, podjednako nacista kao i Hans Deutscher, pa vi njima slobodno objasnjavajte zasto niste i sta je Jasenovac. Mozda ce ispostovati vase senzibilitete i suptilne distinkcije, dok pored Hansa stojite sa omcom oko vrata. Schwarzenegger je covek koji bi prodao sve za 30 srebrnjaka, pa i sopstvenog oca, i to u vise navrata. Informisite se sta su ljudi bliski njemu pricali tokom njegove Mr.Olympia ere. Covek je definitivno otelotvorenje ljudskog uspeha ali je taj svoju dusu odavno prodao. I nemojte nasedati na ovakve jeftine trikove propagande. Umesto, zapitajte se iz kog drustva taj Schwarzenegger dolazi i zasto se bas SADA gura prica o svemu ovom.

Orač

pre 1 godinu

.. Srbi, porodice sa Balkana, najbolje razumeju koakvu pošast sa sobom nosi fašizam, šóvinizam i drugi vidovi opšteg ugnjetavanja jedne nacionale populacije... nama su to Germani radili vekovima, Turci vekovima... i sada gledamo u relanom vremenu EU ugnjetavanje... mislite da možemo da poverujemo u lagane i razumne priče o "razumevanju, o pomirenju" Germana i Jevreja, već u prvoj mirodopskoj generaciji? Morali bi Germani da nam vrate mnogooooo toga, da nam nadoknade mnoooogoóo toga, da im oprostimo mnogooooó pradedova, očeva, dece... slabo su mi se pokazali u 21. veku, slabo nam čine dobro...

tako nekako

pre 1 godinu

Ja zivim i radim u austriji i moram da primetim da su sadasnji austrijanci bez obzira na veliki broj starnaca i dalje nacisticki nastrojeni ali onako potajno.
Kada sam se jednom prilikom dotakao teme nacista prilikom razgovora sa kolegom austrijancem i upitao ga kako je moguce da i dalje postoje takva zastarela misljenja on mi je odgovorio da postoje dobri austrijanci i jos bolji austrijanci…izuzetan,hladan odgovor kojim mi je sve rekao…

3opaH

pre 1 godinu

Прави однос Немачке према нацистима огледа се кроз њихову подршку бившим савезницима (Хрватима и Украјинцима) и непријатељству према жртвама нацизма (Србима и Русима).

Oliver

pre 1 godinu

Svarceneger je pukao na svim poljima,pre svega politickom. Donald Trump ga je pokidao i eliminisao iz glavnog toka republikanske partije kojom sada caruje trampizam. Svarci je sada samo jedan matori,ogorčeni,tesko bolesni starac sa propalim srcem!

neutralni felš

pre 1 godinu

aj idi u harlem, bronx, juzni cikago, denver.
slikaj se tamo i pricaj te price.
bogati nemaju pravo glasa bre. bolje neka cute i uzivaju.
(Belmont, 29. septembar 2022 09:51)

dabogda se obogatio... pa da vidiš šta te stvarno tišti i pritiska.

Dobrilo Šid

pre 1 godinu

Dolazi iko u Jasenovac? Hvala tito
(iskvarena verzija austrijskog, 29. septembar 2022 10:01)

Za Jasenovac ne zna se nigde sem nas. Niko ga ne pomenu nigde u uđžbenicima. To je još jedan od naših mitova ko i Kosovski boj .
(Radeka Mito Šid, 29. septembar 2022 11:48)

E moj Mito, pa kad mi volimo mitove. Lakše se diše.

Pravn1k

pre 1 godinu

Slažem se , Fashizam je i Olbrajt, Bajden, Klinton i Bler
(nenad, 29. septembar 2022 16:16)

Ali kako je fašizam sinonim sa Olbrajt, Bajdenom, Klintom i Blerom, na stranu što su poslednja trojica levo-liberalne orijentacije ali izgleda da ljudi kod nas stvarno nemaju pojma da razlikuju fašizam od boljševizma od kršenja međunarodnog prava i od drugih ideologija koje možda ne simpatišemo, pa onda sve je to fašižam.

Kontra pitanje a da li je Putin fašista? Ja bih rekao da nije, možemo reći diktator, autoritarac itd. ali ne vidim gde možemo primetiti da on ima totalitarnu kontrolu u Rusiji pa stoga može biti okarakterisan kao boljševik ili fašista.

Miško

pre 1 godinu

Oduvek sam znao da je Arnold ljudina, i zbog toga što se osmelio i da kaže da se nije slagao sa bombardovanjem Jugoslavije i koji je to javno i osudio. Ovim je dokazao i da je Veliki čovek. Bravo.

Srdjan

pre 1 godinu

niti su svi vojnici trećeg rajha bili nacisti, niti su svi nacisti bili vojnici.

ovo nije prvav vest na ovu temu - mister arnolda evidentno posećuju duhovi očeve prošlosti, čemu potreba da se u komentarima istresaju sarkazam i ironija?
(neutralni felš, 29. septembar 2022 12:02) vidis u tvome slucaju ja sam siguran da ti je deda bio Nacista! I da je bio dio NDH rezima. 100% sam siguran u to.

CATAPA

pre 1 godinu

Nije svaki Nemac bio nacista,
ali su svi nacisti bili Nemci.
(Aki, 29. septembar 2022 13:21)

Glupo, a uzgred i netačno. Nacizam je samo jedna specifična vrsta fašizma u kom nema direktne sprege države i crkve, pa je delimično drugačija nacionalistička mitologija. Japan nije imao nacizam, ali japanski fašizam je u mnogo aspekata bio gori od nemačkog. I ništa manje genocidan; brojčano, verovatno su Japanci pobili više civila nego Nemci svojim industrijalizovanim sredstvima ubijanja. Sprega sa krupnim kapitalom je bila potpuno identična. Kult vođe, takođe. Da skratim, u svakoj bitnoj odrednici fašizma, zapravo nikakve razlike nije bilo između (fašističkog) Japana i (nacističke) Nemačke. Uostalom, to su i sami lako uvideli. Nacizam gradi i sopstvenu konstrukciju mitova o "nebeskom, odabranom" narodu, mada eksploatiše i hrišćansku (muslimansku ili bilo koju drugu) koliko je i kada u interesu monolitizma "Nacije, Partije i Firera".

Uzgred, tvojom glupavom logikom (preslikanom od izreke za ustaše), ni svaki nemački nacista nije bio nacista. Neki su bili fašisti. A i neki Srbi su bili ili jesu (Bugari, Mađari, Francuzi, Albanci, Finci, Englezi, Norvežani, Španci... da ne nabrajam, bagre fašističke/nacističke ima u SVAKOM narodu). Što su "veći hrišćani" utoliko više, ali rekoh to važi i za svaku drugu religiju i crkvu.

Nisu svi vernici fašisti, ali svi fašisti jesu vernici. Kako ti ovo zvuči, a barem jednako je (prividno) tačno?

Korektor ali ne odbojkaški

pre 1 godinu

Nije svaki Nemac bio nacista,
ali su svi nacisti bili Nemci.
(Aki, 29. septembar 2022 13:21)

A ovi iz Ukrajine? Oni su "u pokušaju" ili se zezaju?
Samo bez patetike.

#OBJAVITE KOMENTAR#

pre 1 godinu

Pa ako mu je otac bio nacista zasto bi on bio kriv ili isti kao on? Nego dobro,ovaj narod do podne mrzi sebe a od podne celi svet.

jj

pre 1 godinu

Nije svaki covek koji je ucestvovao u ratu bio nacista. Mislite da su pitali sa li hoces u rat? Plus propaganda da imaju pravo da ubijaju je bila strasna.
Da li su svi ljudi koji su ziveli u vreme nacizma bili nacisti?Pekari,glumci, lekari,stocari...Cutis radis i cekas da prodje. Ostrascenosti je bilo sigurno, tesko posle silnog ispiranja mozga,ali i to prodje,ako se radi na resetovanju.

Aco

pre 1 godinu

Zato se u Srbiji nikada neće ni saznati koliko je bilo udbaša, a kamoli ko. Pa upravo ovima koji se sad busaju srpstvom i pravoslavljem očevi su bili udbaši. Šta biste da se to otkrije, da li biste se ubili? Lako je ovako uljuljkivati se u kolektivnoj hipnozi da su ti "udbaši" bili nekakvi vanzemaljci, vi takvi ste potomci tih aveti. Kolektivno ponavljate iste mantre, sad se krstite (vaši očevi nisu) ali istine se bojite i više nego oni.

Švarceneger bar priznaje da je njegov otac bio zlo i služio zlu. Vi pizde ni toliko morala nemate. Hajde, iselite se iz stanova koje su vaši očevi udbaši dobijali. Deder, mamicu vam jebem licemernu.

3opaH

pre 1 godinu

@Nick
B***lo, 300.000 Ukrajinaca je umrlo samo od gladi kada je nemacka Sesta Armija prosla kroz Ukrajinu na putu ka Staljingradu.
Мајм****но, када кажем "Украјинци" ја мислим на Украјинце, Галичнике, који су били најоданији Хитлерови следбеници. А ти пошто си мајм****на, не знаш да није свако са подручја данашње Украјине Украјинац и да су против Хитлера ратовали углавном Руси из Малорусије и Новорусије, исто као што су готово само Срби из данашње Хрватске били антифашисти.

neutralni felš

pre 1 godinu

@neutralni

Puk'o ti Partizan,pukla ti Ukrajina k'o zvecka,pukle ti komunjare u Italiji..ima li negde da nisi pukao luzeru? heheheh
(Oliver, 29. septembar 2022 16:31)


moj brat oliver, čim me vidi ko da mu padne himars na glavu pa mu komentar liči na izliv marije zaharove u mozak nakon ukrajinske kontraofanzive na ruski front u terminalnoj fazi... baš me briga za partizan, ukrajinu i italiju, ja se prerežno sekiram za tebe, kao ljudsku jedinku, jer čovek je naše najveće bogatstvo - čak i ako je nagrdjen i izopačen od mržnje i jeda.

Belmont

pre 1 godinu

dabogda se obogatio... pa da vidiš šta te stvarno tišti i pritiska.
(neutralni felš, 29. septembar 2022 12:09)

hvala, nadam se da ce ti se zelja ostvariti.

1

pre 1 godinu

Nekad je ovaj narod moj Srpski narod bio pametan -šta se sad dešava nemojte biti budale ne nasedajte na baljezgarihe ustaša fašista pojedinih portala i onih što neće da objave komentare

kzen

pre 1 godinu

Deo borbe protiv mržnje i fašizma je i ne prisiljavati ljude da primaju "vakcine" koje nisu dovoljno testirane, i ne sprečavaju infekciju virusom i ne usmeravati mržnju dela populacije ispranog mozga prema tim ljudima.

Steel

pre 1 godinu

Hvala Rusiji jer je preuzela na sebe ovu danasnju borbu protiv naci demokratizma, previse ste trpeli, mi ovde ne bi toliko trpeli da imamo mogucnosti za otpor.
(Brezice, 29. septembar 2022 16:32)

Samo je interesantno kako to niko u citavoj Evropi ne moze da prepozna nego samo vi pametni!

Ivar

pre 1 godinu

Ja zivim i radim u austriji i moram da primetim da su sadasnji austrijanci bez obzira na veliki broj starnaca i dalje nacisticki nastrojeni ali onako potajno.
Kada sam se jednom prilikom dotakao teme nacista prilikom razgovora sa kolegom austrijancem i upitao ga kako je moguce da i dalje postoje takva zastarela misljenja on mi je odgovorio da postoje dobri austrijanci i jos bolji austrijanci…izuzetan,hladan odgovor kojim mi je sve rekao…
(tako nekako, 29. septembar 2022 11:55)

Pa oni su vece nazi od Njemaca, to se zna

jsx

pre 1 godinu

@zoran
Nemci imaju više spomenika posvećenih svojin žrtvama nego svi ostali narodi zajedno (a nije da nema sličnih "podviga"). Čak i u sred Berlina imate spomenik palim vojnicima Crvene armije.
Potpuno bi bilo besmisleno praciti politiku po tome šta se dešavalo pre 80 godina. Ne kažem da su sad na pravoj strani, već da su paralele sasvim besmislene. Je l' bi isto nazvao nacistom nekog ko podržava Mađarsku u sporu sa Poljskom npr?

kiki

pre 1 godinu

jbt, ako neko ima problema sa psihickim zdravljem i nije siguran je li normalan ili ne, samo treba da cita ove komentare, pasce mu kamen sa srca. LOL
ovo vec postaje komedija, vreme dok se smatralo uzasom je davno proslo.
moji pozdravi Miki BG, jbt... ne znam kom bih te zanru svrstao

KKK-666

pre 1 godinu

Ja zivim i radim u austriji i moram da primetim da su sadasnji austrijanci bez obzira na veliki broj starnaca i dalje nacisticki nastrojeni ali onako potajno.
Kada sam se jednom prilikom dotakao teme nacista prilikom razgovora sa kolegom austrijancem i upitao ga kako je moguce da i dalje postoje takva zastarela misljenja on mi je odgovorio da postoje dobri austrijanci i jos bolji austrijanci…izuzetan,hladan odgovor kojim mi je sve rekao…
(tako nekako, 29. septembar 2022 11:55)

Imali su i ameri jednu uzrecicu o indijancima, doduse u to vrijeme velika vecina njih je dosla iz Njemacke, Austrije, Engleske ......

wiener

pre 1 godinu

Otkud sad 1,1milion, kad je bilo 6
(Dijana, 29. septembar 2022 16:44)

To je samo u Auschwith-Birkenau. to niuje bio jedini koncentracioni logor.

wiener

pre 1 godinu

Vidim da neki ljudi ne znaju. Auschwitz-Birkenau je bio koncentracioni logor, ali Nemci su imali i logore smrti (Vernichtungslager, extermination camp). Najgori je bio Treblinka. Tamo je manje ljudi ubijeno (u Treblinki ipak 900 hiljada), ali su oni postojali stvarno samo radi ubijanja.

Bio sam U Auschwitzu i video kako je sve izgledalo.

bonjour

pre 1 godinu

Шварценегар подршку фашизму Украјину. Анролд отац био нацисти чланови Аустрија. Бедни бави глумац кукају бол .
Где ово Јасеновац и Југославију 99
(predator, 29. septembar 2022 13:09)

'Ajde majke ti napisi na jeziku koji znas, nikako da savladam ovo sto si napisao a bas me interesuje...ili je to to, nema drugog jezika? LOL