Petak, 22.10.2021.

06:42

Alek Boldvin usmrtio direktorku fotografije na snimanju, ranio reditelja

Izvor: B92

Alek Boldvin usmrtio direktorku fotografije na snimanju, ranio reditelja IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

151 Komentari

Sortiraj po:

V5

pre 2 godine

Dosta priče o pištolju. U vesternima se koriste revolveri. Jedini pištolj je bio Derindžer kojim su se služili kockari, mali dvocevni pištolj. Razlika između pištolja i revolvera je velika.

Kunta bez Kinte

pre 2 godine

Teško do filma i serije a da nije rokanje, pokolj i bespotrebne-skroz nebitne za priču seksualije!
Od polusveta za polusvet.

xqt

pre 2 godine

Osoba koja se stara o oružju je odgovorna u koliko se isključi diverzija. Glumac ne mora da bude stručnjak za municiju, niti je obavezan da istu kontroliše pre upotrebe. Obzirom kako je svet izvitoperen, možda će film, ako ga dovrše, imati veliku gledanost zbog tragedije.

CATAPA

pre 2 godine

Meni ovde nista nije jasno, sta je to rekvizitni pistolj?? Zar se na snimanjima ne koriste lazni pistolji koji uopste ne mogu da opale?? Ako ne, zasto ne, moze li neko da mi objasni? Ozbiljno pitam...
(Pedja, 22. oktobar 2021 10:20)
Koristi se svašta. U jeftinim produkcijama i bojeva municija jer je jeftinije od teledirigovanog paljenja malih eksplozivnih punjenja. Naravno, takve snimke ne rade glumci nego "specijalizovani" kaskaderi-dubleri. Danas kad filmski manijaci ispituju svaki kadar filma i ako "metak" "pogodi" pre nego što je "ispaljen" snimak je propao. Ako zakasni, isto. Eksplozivno punjenje za simulaciju pogotka praktično koriste samo kad je pogođen čovek, dubler ili glumac.

Sa CGI je stvar još gora. Loša kompjuterska dorada je jeftinija od klasičnih filmskih trikova, ali dobra je višestruko skuplja, a ni tako nije moguće sve uraditi animacijom. Tako da se koristi sve i svašta što je na raspolaganju. Kad se snima na lokaciji, sve scene se snimaju ili ponavljaju zavisno i od vremenskih uslova, pa uopšte nije retkost da se promeni redosled snimanja... a metak u cevi nije čuo za promenu plana.

Neretko u starim vesternima, "kauboj" puca tek kad "indijanac" krene da padne s konja, to mu je "cue". Danas bi to bio nedopustiv diletantizam. Tada je bila manja mogućnost da neko bude upucan, ali veća da se polomi. Maksimalna uverljivost ima svoju cenu dokle god filmove snimaju živi ljudi, ispred ili iza kamere.

Oftalmolog

pre 2 godine

Kakvi komentari, koja pamet... Pa za film Vrana opste je poznato da nije bila bojeva municija vec nesrecno rekvizitni pistolj izbacio dio te 'municije' i bilo fatalno. Imate razne dokumentarce o tome. Takodje u ovom slucaju mala je sansa da se radi o pravom pistolju. Vjerovatno opet na corke, ali...
(Srpce, 22. oktobar 2021 10:35)

Dal si realan prijatelju? Kakav "dio te municije" je izbacio? Kako izbaci dio municije kroz cev? Šta izbaci deo čaure, kapislu? Kakve gluposti čovek ovde može da pročita, pa to je neverovatno.

Vlada

pre 2 godine

nekada davno su ljudi govorili da i prazna puška jednom opali, oružje je postalo svakodnevica, i kod nas se u igri dešavaju tragedije
(srbINN, 22. oktobar 2021 07:09)

Kod mene u kraju narod kaže da nikad ne staješ ispred prazne puške. Ne znaš kad će da opale.

Zagor, zvezdarski

pre 2 godine

Municija nije mogla da bude lažna, ako je ubila osobu. Čak i da je lažni metak bio pokvaren ili deformisan, nikad ne bi mogao da pogodi nekog. Bio je pravi metak. U tome je problem.

Oftalmolog

pre 2 godine

Tako je poginuo Brendon Li na smimamju Vrane 1.Desava se.Mogao je biti veliki glumac.Iskreno zao mi je Aleka da mu se zivot okrene naopako zbog gluposti.
(pedja, 22. oktobar 2021 11:15)

Zašto da mu se okrene život? Pa nije on stavljao bojevu municiju u pištolj? Odakle bre bojeva municija na snimanju filma?
Ovde i u svetu gomila članaka Boldvin ovo, Boldvin ono, bila sjajna žena i ovo i ono... a niko, ali niko nigde da postavi članak-pitanje, odakle bojeva municija na setu? Ja sa ovim medijima kao da živim neku "virtuelnu" stvarnost, kao da su potpuno odvojeni od života i realnosti.

Oftalmolog

pre 2 godine

Postoji više opcija za oružje na snimanju. U Holivodu je najčešća da se koriste prava oružja sa ćorcima, dakle samo pukne glasno i ne ispuca ništa, očigledno je ćorak bio faličan i ispalio neki šrapnel i pogodio nekoga.
(Leonida, 22. oktobar 2021 11:57)

Kakav bre šrapnel? Pa nije to bomba? Šta da ispuca ćorak? Kako izgleda ćorak? Šta je to ćorak? Vi prvo treba da naučite šta je metak, kako izgleda, šta se ispaljuje, od čega se sastoji metak...punjenje, kapisla...pa onda fizika, potisak..itd.

NikolaBg

pre 2 godine

Joj Bože, žao mi je glumca, on je jedna glumačka veličina. Trebalo bi da odgovara onaj koji je umesto ćoraka stavio pravu municiju. Verujem da glumac nije kriv nego ovi rekviziteri i drugi.

djomla

pre 2 godine

Da je upucao nekog glumca pa i da covek razume ali sto je uperio oruzije u reditelja i scenaristu???
(SUNĐER BOB, 22. oktobar 2021 10:34)

Pa u toj sceni je morao da puca prema kameri, pogodio u kameru i šeficu za snimanje a otpad od stakla je pogodio režisera

pedja

pre 2 godine

Tako je poginuo Brendon Li na smimamju Vrane 1.Desava se.Mogao je biti veliki glumac.Iskreno zao mi je Aleka da mu se zivot okrene naopako zbog gluposti.

Leonida

pre 2 godine

@Ne mogu da verujem da se takvi rekviziti koriste na snimanjima filma?! pa zar nema drugog resenja, nego da se koristi oruzje koje moze da povredi a kamoli ubije. ja sam zapanjena na ovu vest.
kako, reziser kaze glumcu, pucaj, samo pazi da nekog ne ubijes, ne kapiram?
(Beograđanka, 22. oktobar 2021 10:43)

Postoji više opcija za oružje na snimanju. U Holivodu je najčešća da se koriste prava oružja sa ćorcima, dakle samo pukne glasno i ne ispuca ništa, očigledno je ćorak bio faličan i ispalio neki šrapnel i pogodio nekoga.

Hunting

pre 2 godine

Manevarski meci (corci) imaju samo cauru i u sebi slab barut. Ali detonacija u cevi ce delice caure da izbaci napolje, nekoliko metara. To sam ca i proverio u vojsci, tako sto sam opalio kroz visoku travu - nekih 5 metara se trava razmakla.

Ono sto me cudi je da je moguce ispaliti nekoliko pravih metaka greskom. To moze samo ako glumac ima revolver. Jer ako ima poluautomatski pistolj, taj pistolj da bi ispalio vise manevarskih metaka, mora imati poluzatvorenu cev (kako bi pomerao klip). Ako se ispali pravi metak, to ce razneti cev i ubiti onoga koji puca.
(MisterNo, 22. oktobar 2021 10:35)
Rust je vestern, naravno da je revolver. A iz revolvera ne mozes greskom da ispalis vise metaka, jedino uz vise vezanih gresaka. A lazni, filmski meci odavno mogu da zovu sledeci metak iz regularno zatvorene cevi, guglaj „Emerty ammo conpany“.

Dobro, b92 se očigledno slaže

pre 2 godine

Zbog ubistva iz nehata ovaj fat-fuck ide na mesto gde će cimeri Hesus i Jamal da "upucavaju" njega...i to do kraja života.

(Čeki opinionista del cazzo, 22. oktobar 2021 07:56



Misliš da je totalno normalno priželjkivati nečije silovanje?

Hunting

pre 2 godine

Slučajno upucao dvoje ljudi, pa još iza kamere? Ja razumem da slučajno upucaš jednu osobu, ali kako se to slučajno upuca dvoje?
(znamo koliko je boldvin miran i staložen inače, 22. oktobar 2021 09:42)

Najnormalnije. Jeste li ikada videli akcionu scenu pucnjave? Puca se više metaka po pravilu, i obično prema kameri(iza koje je 15-ak ljudi obično), zamislite filmove gde imate kadrove glavnog glumca sa leđa u glavnoj sceni, na šta bi filmovi ličili...
Ovde je verovatno podmetnut pravi pištolj umesto rekvizita, izgledaju identično, teže identično, bukvalno ne možeš primetiti razliku.
Još je veća ludost što se rekviziti i startni pištolji prave u identičnim kalibrima kao pravi, pa u startni ako ugurate bojevi metak, često se desi da pravi metak iščupa/iznese barijeru za stvaranje povratnih gasova za trzaj. I to se moglo desiti. Svakako neko je debelo zahebao stvar, namerno ili slučajno, glumac nema veze sa tim.
(Mihailo NS, 22. oktobar 2021 10:32)
Glumac koji je van scene smrtno upucao dvoje ljudi nema veze sa tim? Opaka logika.

Donald likes this!

pre 2 godine

Nju Meksiko je crvena drzava, republikanci su tamo oduvek dominirali. Vrlo lako je moguce da je neko ovo namerno podmetnuo Boldvinu zbog onih imitacija u SNL-u...

Nikola

pre 2 godine

Kako se ovo nije dešavalo kod nas pri snimanju partizanskih filmova?
(Neko iz gomile, 22. oktobar 2021 07:51)

Negde sam čitao intervju sa nekim rediteljem ili glumcem, u to vreme je veoma kontrolisano to bilo u SFRJ, policija je morala da prisustvuje prilikom svake upotrebe oruzja cak i ako je isto onesposobljeno za pucanje, citava procedura bila.

U SAD je vlasnistvo i kontrola oruzja ionako labava oduvek i pistolj shvataju zdravo za gotovo, kao kod nas kuvalo za vodu recimo.

dzoni cackalica

pre 2 godine

Klasicna podmetacina a covek je godinama na SNL(saturday night live) ismejavao i igrao Trampa, ne bi me cudilo da istraga ode u tom smeru! U svakom slucaju pomno pratiti ovaj incident! Ovo je visoka politika

E

pre 2 godine

Slučajno upucao dvoje ljudi, pa još iza kamere? Ja razumem da slučajno upucaš jednu osobu, ali kako se to slučajno upuca dvoje?
(znamo koliko je boldvin miran i staložen inače, 22. oktobar 2021 09:42)

Koliko puta si u filmu video scenu gde čovek puca pravo u kameru,tačnije scenu gde ti se čini da je pištolj uperen pravo u tebe, gledaoca? Možda je režiser stajao iza snimateljke - ona je navodno snimala tu scenu.

Eto

pre 2 godine

@rodni

Hexum se ubio corkom, a ne bojevom municijom. Naslonio je pištolj na slepoočnicu i pritisak od eksplozije ćorka mu je napravio štetu u mozgu od koje je umro.

Beograđanka

pre 2 godine

Ne mogu da verujem da se takvi rekviziti koriste na snimanjima filma?! pa zar nema drugog resenja, nego da se koristi oruzje koje moze da povredi a kamoli ubije. ja sam zapanjena na ovu vest.
kako, reziser kaze glumcu, pucaj, samo pazi da nekog ne ubijes, ne kapiram?

Žarko

pre 2 godine

Ovo što se dogodilo je strašno, a internet je jedno grozno mesto gde bukvalno svaki ludak može da kaže šta misli. Toliko sam se iznervirao jutros kada sam video šta pojedini ljudi pišu po društvenim mrežama o ovom slučaju. Uffff!

MisterNo

pre 2 godine

Manevarski meci (corci) imaju samo cauru i u sebi slab barut. Ali detonacija u cevi ce delice caure da izbaci napolje, nekoliko metara. To sam ca i proverio u vojsci, tako sto sam opalio kroz visoku travu - nekih 5 metara se trava razmakla.

Ono sto me cudi je da je moguce ispaliti nekoliko pravih metaka greskom. To moze samo ako glumac ima revolver. Jer ako ima poluautomatski pistolj, taj pistolj da bi ispalio vise manevarskih metaka, mora imati poluzatvorenu cev (kako bi pomerao klip). Ako se ispali pravi metak, to ce razneti cev i ubiti onoga koji puca.

Фактор мира и стабилности

pre 2 godine

Бата Животиња је рокно десет хиљада Немаца, па ништа!

lenka

pre 2 godine

Vrlo verovatno da je jedna od scena u filmu bila da Alek i zapuca iz tog pistolja sto je on i odglumio, ali nazalost umesto corka su bili pravi meci koji su zavrsili u ekipi iza kamera. Ne verujem da je svesno ciljao u direktorku i reditelja

jest

pre 2 godine

Propust oruzara!Na setu je morala biti replika odnosno gasni pištolj koji ima u cevi pregradu, zvezdu. Sve funkcioniše kao pravo oružje. I kalibra su 8 mm. Ni teoretski se ne može staviti pravi metak. Turci i Italijani rade odlicne I jeftine ovakve replike pištolja. Jedna britanska firma, upravo za ove potrebe, radi automate svih tipiva. Pa i tad se mora voditi računa o bezbednosti.

Marko

pre 2 godine

"...ti je to izgledalo kao bezazlena dečija igra, nije me sprečavao da uperim pištolj u njega i da ga "upucam", ali nije očekivao pucanj..."
Ko se, pobogu i zaboga, "igra" tako sa detetom!!?

Mihailo NS

pre 2 godine

Slučajno upucao dvoje ljudi, pa još iza kamere? Ja razumem da slučajno upucaš jednu osobu, ali kako se to slučajno upuca dvoje?
(znamo koliko je boldvin miran i staložen inače, 22. oktobar 2021 09:42)

Najnormalnije. Jeste li ikada videli akcionu scenu pucnjave? Puca se više metaka po pravilu, i obično prema kameri(iza koje je 15-ak ljudi obično), zamislite filmove gde imate kadrove glavnog glumca sa leđa u glavnoj sceni, na šta bi filmovi ličili...
Ovde je verovatno podmetnut pravi pištolj umesto rekvizita, izgledaju identično, teže identično, bukvalno ne možeš primetiti razliku.
Još je veća ludost što se rekviziti i startni pištolji prave u identičnim kalibrima kao pravi, pa u startni ako ugurate bojevi metak, često se desi da pravi metak iščupa/iznese barijeru za stvaranje povratnih gasova za trzaj. I to se moglo desiti. Svakako neko je debelo zahebao stvar, namerno ili slučajno, glumac nema veze sa tim.

ja

pre 2 godine

Mnogo nalupavanja u komentarima. Ćorci jesu manje opasni od pravih metaka, ali daleko da su bezopasni. Jedina stvar koja ih razlikuje je to što metak ima zrno, a ćorak vatu, koja sprečava da barut ispadne iz čaure i koja sagori prilikom pucanja. Sve ostalo je identično, a posebno barutno punjenje, koje je zapravo najopasniji deo metka, jer upravo ono izaziva eksplozivnu reakciju. Najmanja povreda koju možete da nanesete čoveku ako na njega pucate ćorkom iz neposredne blizine, jesu ozbiljne opekotine, a neretko može doći i do ozbiljnijih povreda ili čak smrti:

1. Brendon Li nije stradao (kako uobičajeno tupe teoretičari zavere) zato što je neko zamenio ćorak pravim metkom, već zato što je u sceni protiv njega trebalo da se puca više puta. Jedan od ćoraka je bio manjiv i zaglavio se u cevi, a zatim ga je projektirala eksplozija barutnog punjenja sledećeg ćorka, tako da je njegova čaura bukvalno postala zrno koje je usmrtilo Lija.

2. Džon Erik Heksum (neko ga je pomenuo u komentarima) je stradao tako što je hteo da simulira samoubistvo, pa je opalio sebi ćorak u glavu. Međutim, ćorak je verovatno bio star, jer se vata koja se u njemu nalazila, stvrdla do te mere da mu je raznela lobanju. Fragmenti lobanje su se duboko zabili u mozak, pa neurohirurzi nisu uspeli da poprave štetu, i isključen je sa aparata nakon nekih nedelju dana.

Naravoučenije - nije potrebno da bilo ko čačka po pištolju ili podmeće prave metke - postoji puno načina da stradate i od lažnih...

Kole

pre 2 godine

Svaki američki film kad odgledam, odem po kofu i lopatu da pokupim čaure ispred televizora. Mnogo bre vole da prangijaju i ubijaju. Tako je na snimanju nastradao i sin Brus Lija, Brendon Li. Igrao se rekvizitnim pištoljem koji baš i nije bio rekvizitni.

Pedja

pre 2 godine

Meni ovde nista nije jasno, sta je to rekvizitni pistolj?? Zar se na snimanjima ne koriste lazni pistolji koji uopste ne mogu da opale?? Ako ne, zasto ne, moze li neko da mi objasni? Ozbiljno pitam...

rmpf

pre 2 godine

Skroz je nejasna situacija zasto bi rekvizitnim pistoljem pucao u ditektorku, pa u rezisera.
(Danko, 22. oktobar 2021 09:01)

Pa verovatno je snimana scena gde publika gleda iz perspektive nekog na nišanu pištolja, kao npr. u špici za Bonda. Kinematograf i režiser stoje iza kamere.

Srpce

pre 2 godine

Kakvi komentari, koja pamet... Pa za film Vrana opste je poznato da nije bila bojeva municija vec nesrecno rekvizitni pistolj izbacio dio te 'municije' i bilo fatalno. Imate razne dokumentarce o tome. Takodje u ovom slucaju mala je sansa da se radi o pravom pistolju. Vjerovatno opet na corke, ali...

Dr. Zohan

pre 2 godine

Moj bivsi kolega je upucao sebe i glavu kao tinejdzer. Preziveo je, uz gubitak sluha na jednom uvetu o ostecenje vilice. Kaze mi proverio sam pistolj i cev sve, bio prazan. Stričev pistolj koji je radio lao cuvar inace. Nema zezanja sa tim. Nas je ujak ucio rukovanje pistoljem i za upiranje u druge je njegov sin dobio ozbiljnu seriju samara i predavanje.

deda

pre 2 godine

ovakve stvari se po marfijevom zakonu uvek tragicno zavrse, doziveo sam da na mrtvoj strazi lik pogodi coveka u glavu sa 30m onako sa kuka papovkom, inace pogoditi i ubiti nekoga pistoljem, revolverom sa tipa 10m uopste nije lako, a sa kuka kao u vesternu je luda sreca, to sto smo navikli na scene iz filmova je jedno a realnost nesto drugo..
sve u svemu neko je gadno zabrljao sa oruzjem i neminovno je bilo da neko nastrada..

Dzoni

pre 2 godine

“Idemo,ti rokaj ti snimaj”
(Oscar de LA penja, 22. oktobar 2021 07:08)

Znamo da je to replika Laze Ristovskig iz filma Do koske. Mislite da je primerena ovde?
(Petar, 22. oktobar 2021 07:28)

Rokaj, snimaj, rokaj, snimaj!!!
(Kukatilo, 22. oktobar 2021 09:03)

Rke koke, rke koke, pa okreneš pa koke rke, koke rke…

Dr. Bayrami

pre 2 godine

@Milan Директорка фотографије је сниматељ. Није била у кадру, али је снимала кадар у којем је био он.

Karlo

pre 2 godine

(Bokius, 22. oktobar 2021 09:28)

E niste vi bili u svajcarskim vozovima i busevima kad nagrnu cosavi regruti u coporima i mlataraju sa onim puskama na sve strane. Molis boga da je prazna i zakocena, a to ocekujes od klinaca koji ni pertle ne znaju da vezu.

M4R3

pre 2 godine

Koliko se ja secam prica je bila da je ubijen na snimanju, to jest bila je scena gde on stoji na nekom stolu a 10-tak ljudi pucaju u njega u isto vreme i da je jedan od njih imao "greskom" pravi metak
(windfucker, 22. oktobar 2021 09:06)

Ne, scena u kojoj je Brendon upucan se odvija u stanu, kada njih trojica (Funboy, Tin-Tin i T-Bird) upadaju u stan i napadaju i siluju njegovu verenicu, a potom pucaju na njega.

Јабучило

pre 2 godine

Kako se ovo nije dešavalo kod nas pri snimanju partizanskih filmova?
(Neko iz gomile, 22. oktobar 2021 07:51)

Прво, бар петнаест пута је био мањи број снимљених филмова. Друго, веровао или не, наши оружари су изузетно одговорне особе. Треће, можда се и догађало, али сигурно није страдао нико познат.

CJC

pre 2 godine

Sin Brus Lija, Brendon Li poginuo je tako na snimanju filma Vrana. Navodno se igrao rekvizitnim pištoljem i upucao je sam sebe.
(Silvester, 22. oktobar 2021 07:30)

Pištolj su podmetnuli ljudi koji su radili za nekog šefa mafije, taj je i samog Brusa jurio da ga ubije.

draff

pre 2 godine

Svi oni potpisuju pre snimanja da su upoznati sa pravilima sigurnosti pri rukovanju oružjem, osiguravajuće kuće zahtevaju takve ugovore. Tako da je odgovornost na njemu što je uperio pištolj u bilo koga, iz zezanja ili ne. Opet ostaje mnogo pitanja, kako je uspeo da ustreli 2 osobe? Otkud pravi meci tamo? Naravno, on je levičarsko-progresivno čedo i njima se mnogo oprašta, a žrtva je belkinja pa ni tu neće biti problema...

windfucker

pre 2 godine

Sin Brus Lija, Brendon Li poginuo je tako na snimanju filma Vrana. Navodno se igrao rekvizitnim pištoljem i upucao je sam sebe.
(Silvester, 22. oktobar 2021 07:30)

Koliko se ja secam prica je bila da je ubijen na snimanju, to jest bila je scena gde on stoji na nekom stolu a 10-tak ljudi pucaju u njega u isto vreme i da je jedan od njih imao "greskom" pravi metak

Rodni

pre 2 godine

Jon-Erik Hexum se slučajno ubio na snimanju serije Na tajnom zadatku, mislio je da je pištolj napunjen ćorcima, pa je pucao sebi u glavu. A Brendon li se nije ubio, njega su ubili na snimanju filma vrana, i nikad se nije utvrdilo ko?

Službeno lice

pre 2 godine

Treba sačekati da istražni organi i sud odrade posao.
Inače za oružje na setu je zadužen pirotehničar/oružar i ukoliko je on dao glumcu oružje u ruke neposredno pred pucanje odgovaraće on a ne Boldvin koji će svaksko morati da živi sa činjenicom da je ubio koleginicu i ranio kolegu.

znamo koliko je boldvin miran i staložen inače

pre 2 godine

Slučajno upucao dvoje ljudi, pa još iza kamere? Ja razumem da slučajno upucaš jednu osobu, ali kako se to slučajno upuca dvoje?

Bokius

pre 2 godine

Davno pre služenje armije (i stoga pre kontakta sa oružjem) dobio sam savet od dede: "oružje se ne upire u čoveka čak ni kada je prazno".
(Torrente, 22. oktobar 2021 07:45)

Nedavno sam posao obuku za pistolj. Na svakih 5 minuta su nam ponavljali da je osnovno pravilo da se pistolj nikada ne upire u coveka, cak i kada se rasklapa radi ciscenje.
(dragaN, 22. oktobar 2021 09:11)

Mene za malo da izbace sa strelista zato sto sam praznu pusku, u kutiji (otvorenoj) rotirao na stolu tako da je cev "skenirala" preko nas sa ove strane mete. Dakle, nisam cak ni bio u kontaktu sa oruzjem, a odrzali su mi ozbiljno predavanje da me bilo sramota.

Боки

pre 2 godine

@Силвестер

Брендон Ли се "није играо пиштољем и сам себе упуцао", већ је убијен из нехата од колеге из филма. Тај глумац (заборавио сам му име, у филму игра лик Funboya) се никада није опоравио од тог шока (пре неколико година је и преминуо), а права позадина намештеног пиштоља и убиства Лија никада није разјашњена.

M4R3

pre 2 godine

Jon-Erik Hexum se slučajno ubio na snimanju serije Na tajnom zadatku, mislio je da je pištolj napunjen ćorcima, pa je pucao sebi u glavu. A Brendon li se nije ubio, njega su ubili na snimanju filma vrana, i nikad se nije utvrdilo ko?
(Rodni, 22. oktobar 2021 09:21)

Nije se utvrdilo kako je došlo do tog propusta oružara, dok je glumac Majkl Mesi upucao Brendona u sceni upada u stan. Majkl se nakon toga povukao iz industrije, čak nikada ni film nije pogledao.

Bio sam klinac kada se to dogodilo i dan danas mi je krivo za Brendona. Vrana mu je remek delo.

eddie

pre 2 godine

Za svo vatreno oruzje na filmskom setu, obicno je odgovoran takozvani Weapons Master (prevod bi bio recimo glavni oruzar). Dakle, ako je pistolj ispalio bojev metak, onda je ovo odgovornost i oruzara. Nagadjam da se Boldvin "zezao" sa pistoljem, pucao u zrtvu, ne znajuci da je metak bojev, i da je metak mozda prosao kroz nju i pogodio rezisera, jer inace ne mozes da upucas dve osobe slucajno.

Gojko Čea

pre 2 godine

Kako neko napisa, nije prvi put. Ranije su i glumci stradali. Najpoznatiji je 1993. smrtni slučaj Brendona Lija (Brandon Lee), sina Brusa Lija. A ranije perspektivnog Džona Erika Heksama (Jon-Erik Hexum) koji je 1984. simulirao da sebi pica u glavu ne znajući da i ćorci na toj razdaljini mogu biti smrtonosni.

axon

pre 2 godine

Davno pre služenje armije (i stoga pre kontakta sa oružjem) dobio sam savet od dede: "oružje se ne upire u čoveka čak ni kada je prazno".
(Torrente, 22. oktobar 2021 07:45)

Trebao je da kaže : punog pištolja se plaši jedan, a praznog obojica

Rade

pre 2 godine

Imao sam tada nekih 7-8 godina, kod nas je u to vreme živeo moj brat od tetke koji je ostao siroče. Imao je 18 godina i bio je problematičan, družio se sa raznim ološem. U kući smo imali pištolj plašljivac. Nešto smo se igrali pištoljem i ja sam valjda hteo da "upucam" tatu, naravno verujući da je pištolj prazan. Taj moj brat ga je krišom napunio i nagovorio me da "upucam" tatu. Tati je to izgledalo kao bezazlena dečija igra, nije me sprečavao da uperim pištolj u njega i da ga "upucam", ali nije očekivao pucanj, a bilo je strašno jer sam mu pištolj maltene prislonio na slepoočnicu. Ja sam plakao od batina, a brat od tetke je plakao od smeha.

Mr Majestyk

pre 2 godine

Moj omiljeni glumac 80ih i gomile tada mojih vršnjaka omiljene serije Cover up(Na tajnom zadatku),Džon Erik Heksum,kao juče da je bilo.......
(specnaz, 22. oktobar 2021 07:19)

Hexum je igrao ruski rulet i pobedio...

dragaN

pre 2 godine

Davno pre služenje armije (i stoga pre kontakta sa oružjem) dobio sam savet od dede: "oružje se ne upire u čoveka čak ni kada je prazno".
(Torrente, 22. oktobar 2021 07:45)

Nedavno sam posao obuku za pistolj. Na svakih 5 minuta su nam ponavljali da je osnovno pravilo da se pistolj nikada ne upire u coveka, cak i kada se rasklapa radi ciscenje.

Dejan

pre 2 godine

Za ovaj incident bi trebalo da tuži odgovorne koji su mu naneli neizbrisiv emotivni ožiljak do kraja života!!!
Zašto je u pištolju morao da bude bilo kakav metak!?
Kakav crni ćorak, pa i to je ooasno i može da povredi!!

bgd011

pre 2 godine

@Kako se ovo nije dešavalo kod nas pri snimanju partizanskih filmova?
(Neko iz gomile, 22. oktobar 2021 07:51)

Potrosili smo svu bojevu municiju na nemce

Igor

pre 2 godine

U njegovim godinama svaka presuda ce biti dozivotna
(a cushh, 22. oktobar 2021 07:35)
Neće dobiti ni jedan dan zatvora,ovo je nesrećan slučaj.

Mix

pre 2 godine

Ubistvo u lovu i na snimanju ne podleze zakonu...
(keni, 22. oktobar 2021 07:46)

Zato kad nekog hoces da roknes,samo ga pozoves na snimanje...
Uzas,kako bre corcima da ubije zenu,nista mi nije jasno.Kakvi su im to "rekviziti".

Inspektor Kluzo

pre 2 godine

Ubistvo u lovu i na snimanju ne podleze zakonu...
(keni, 22. oktobar 2021 07:46)

Zakonu uvjek podlijeze, a krivicnom gonjenju ne podlijeze i to samo ako se utvrdi da je u pitanju nesretan slucaj. Ako je neko podmetnuo pravi metak u pistolj ili nesto slicno, itekako podlijeze...

rebro

pre 2 godine

@Neko iz gomile, pitaš kako se nije dešavalo na snimanju partizanskih filmova?
Prosto - Bata je imao zadatak da pobije što više Nemaca što je i činio.

Michael Clayton

pre 2 godine

Da direktorka snimanja je bila u kadru, jer kad glumac puca u nekog na snimanju filma puca bas u nju, tj. u kameru i reditelj je odmah pored i onda ide drugi kadar. Neretko se zumira i ceo pistolj. npr. Joe Pesci u filmu Casino Martina Skorsezea.

Millennium

pre 2 godine

Brendon Li je poginuo tokom snimanja scene kada je glumac iz neposredne blizine opalio u njega rekvizitnim pištoljem, ali je ovaj imao više baruta nego što je bilo potrebno, pa je parče patrona izletelo i pogodilo Brendona. Iako je scena na početku filma, snimana je među poslednjima što im je omogućilo da završe film. To se desilo jer je pištolj opalio iz blizine, nije mi jasno šta se ovde desilo da izazove ovakvu tragediju.

krivica

pre 2 godine

Pa je li ga koristio ili je poštolj opalio? Tko je akter? Izrazi su kao u ženskom govoru
“Da znaš sto se je DOGODILO? Auto se je razbio, ne znam gdje su pare NESTALE, tv daljinski se je IZGUBIO, a suđe je PALO i RAZBILO se”

Ne znam zašto ljudi imaju potrebu da šire dezinformacije

pre 2 godine

Sin Brus Lija, Brendon Li poginuo je tako na snimanju filma Vrana. Navodno se igrao rekvizitnim pištoljem i upucao je sam sebe.
(Silvester, 22. oktobar 2021 07:30)

Nije se Brendon uopšte igrao (kakva nebuloza) nego ga je bukvalno ubio drugi glumac dok je snimana scena kako puca u Brendona i ta scena je zabeležena pred kamerama. Umesto ćoraka podmetnuta je čoveku prava municija. Imaš na youtubu i intervju sa glumcem koji je pucao. Čoveka je toliko grizla savest nakon toga što je ubio Brendona ni kriv ni dužan da je odmah napustio glumu. E to se zove čovek a takvih je danas malo. Nažalost Brendona ništa ne može vratiti i on je smatrao da je to najmanje što je mogao da učini. Ovi danas gaze preko leševa i pravdaju se kako je bilo slučajno i nastavljaju kao da se ništa nije desilo. Inače nastavak filma je snimljen sa drugim glumcem koji je zamenio Brendona i u većini scena je bio pod maskom da se ne bi primetilo da to nije Brendon.

Goran

pre 2 godine

Sin Brus Lija, Brendon Li poginuo je tako na snimanju filma Vrana. Navodno se igrao rekvizitnim pištoljem i upucao je sam sebe.
(Silvester, 22. oktobar 2021 07:30)

Nije upucao sam sebe nego ga je upucao u stomak drugi glumac tokom snimanja scene.

loodeysrba

pre 2 godine

Pa kad su dobili Iphone 13 pre njega. Eto šta ti je Hollywood, kod nas bi morao da ih vodi u lov, gazi po blatu i mrzne se a tamo samo zameni čaure i niko nije kriv, nesrećan slučaj.

Brodvin

pre 2 godine

Namestaljka, iako mislim da je smece od coveka. Opet ima tu puno pitanja. Zasto nije stao kad je upucao prvu osobu? Jel onda znao da ima pravi pistolj? Jel bio drogiran ili alkoholisan? Ako mu je neko podmetnuo kako je znao da ce da reseta u pozadince? Jel se to cesto izivljavao tako? Ali na kraju krajeva nece uopste odgovarati za bilo sta, eventualno neke pare da se podmaze. Svi su oni potpisali liability release formu tako da nikom nista.

Sale

pre 2 godine

@Silvester Nije tačno, glavni glumac iz serije "Na tajnom zadatku" se slučajno upucao iz rekvizitnog pištolja a Brendona Lija su upucali jer je neko verovatno namerno stavio bojevu municiju u oružje na setu...

specnaz

pre 2 godine

Moj omiljeni glumac 80ih i gomile tada mojih vršnjaka omiljene serije Cover up(Na tajnom zadatku),Džon Erik Heksum,kao juče da je bilo.......

Самсон

pre 2 godine

Руси су криви! Њихови агенти су поставили лажну муницију у пиштољ. Санкције се уводе за уметност из Русије, забране за филмове : Тарковског, Михалкова, Бондарчука…

Ako su ruze, procvetace...

pre 2 godine

kad vodis kampanju u hopividu za senilnog predsednika, posle ubijas ljude i ides odmah kuci. Slucajno, pa jos dvoje....auuuu
ROBIJA

Corleone

pre 2 godine

@Silvester-lupis i ostanes ziv… nije se igrao, pucali su na njega, scena je vecera za stolom gde ne znam koliko ljudi puca na njega. Jedan od njih je imao prave metke umesto coraka. Ima intervju na YT coveka i dan danas proganja taj dan….

Čeki opinionista del cazzo

pre 2 godine

Zbog ubistva iz nehata ovaj fat-fuck ide na mesto gde će cimeri Hesus i Jamal da "upucavaju" njega...i to do kraja života.


P.S. Tako je to kada nisi umeo da sediš miran uz Kim Besindžer.

"Đavo nikada nije skakao na čoveka, uvek je čovek skakao na đavola "
baka Rada RIP.

...

pre 2 godine

Očigledno su podmetnuti pravi meci umesto ćoraka (ili šta već koriste). Žao mi je što je to podmetnuto Aleku. Dobar je čovek, voli porodicu, decu, familiju, uvek je veseo i razgovorljiv, super glumac. Naravno, nekada je i kratkog fitilja, posebno kad se ulazi previše u njegov privatni prostor i prelaze granice. Ima čovek prirodni nagon da zaštiti sebe i svoje od navalentnih persona pa pukne, većina nas bi bila takva da smo u njegovoj koži. Mislim da će ovo ostaviti veliki trag na njemu, da će to teško prevazići. A ovi što pominju Trampa.. glupo je, njegovo je pravo da ne voli nekog ko je izabran da bude njegov predsednik. Mi nemamo ništa s tim.

Grobar

pre 2 godine

Dva najpoznatija slučaja koja mi padaju na pamet : smrt glavnog glumca nekada jako popularne serije NA TAJNOM ZADATKU i smrt Brandona Lija,sina Brus Lija,na snimanju čini mi se drugog dela filma VRANA...gledao sam neki dokumentarac na Discovery o tome : barut iz ćorka je greškom kroz cev pištolja izbacio omot tog istog ćorka tolikom brzinom da ga je ubio,tako nešto...neka me neko ispravi ako zna detaljnije...tragedija ...

Torrente

pre 2 godine

Davno pre služenje armije (i stoga pre kontakta sa oružjem) dobio sam savet od dede: "oružje se ne upire u čoveka čak ni kada je prazno".

Petar

pre 2 godine

“Idemo,ti rokaj ti snimaj”
(Oscar de LA penja, 22. oktobar 2021 07:08)

Znamo da je to replika Laze Ristovskig iz filma Do koske. Mislite da je primerena ovde?

Moje mišljenje ne smrdi samo meni

pre 2 godine

Da je kao na snimanju Vrane, bilo bojeve municije u revolveru koji je na snimanju scene ubio Brendon Lija sina Brusa Lija...
Od tada je logično da rekvizitno oružje koje se koristi na setovima mora biti neuboito, i nestandardno za bojevu municiju. Iz takvog presedana logično je da zakoni o bezbednosti i standardima budu usvojeni, proceduralno, kao u saobraćaju, ili kroz sisteme bezbednosti na radu.
Ako je tako, kako je ubio direktorku fotografije, i ranio režisera, i tamo snimatelja, kad nisu deo scene u kojoj se puca na druge glumce.
Znači da ih je "iskindačio", rekviziterskim pištoljem, ili ih je ubio svojim pištoljem, a to se zove ubistvo iz "prekipljenja".

Torrente

pre 2 godine

Davno pre služenje armije (i stoga pre kontakta sa oružjem) dobio sam savet od dede: "oružje se ne upire u čoveka čak ni kada je prazno".

Petar

pre 2 godine

“Idemo,ti rokaj ti snimaj”
(Oscar de LA penja, 22. oktobar 2021 07:08)

Znamo da je to replika Laze Ristovskig iz filma Do koske. Mislite da je primerena ovde?

Bokius

pre 2 godine

Davno pre služenje armije (i stoga pre kontakta sa oružjem) dobio sam savet od dede: "oružje se ne upire u čoveka čak ni kada je prazno".
(Torrente, 22. oktobar 2021 07:45)

Nedavno sam posao obuku za pistolj. Na svakih 5 minuta su nam ponavljali da je osnovno pravilo da se pistolj nikada ne upire u coveka, cak i kada se rasklapa radi ciscenje.
(dragaN, 22. oktobar 2021 09:11)

Mene za malo da izbace sa strelista zato sto sam praznu pusku, u kutiji (otvorenoj) rotirao na stolu tako da je cev "skenirala" preko nas sa ove strane mete. Dakle, nisam cak ni bio u kontaktu sa oruzjem, a odrzali su mi ozbiljno predavanje da me bilo sramota.

specnaz

pre 2 godine

Moj omiljeni glumac 80ih i gomile tada mojih vršnjaka omiljene serije Cover up(Na tajnom zadatku),Džon Erik Heksum,kao juče da je bilo.......

Grobar

pre 2 godine

Dva najpoznatija slučaja koja mi padaju na pamet : smrt glavnog glumca nekada jako popularne serije NA TAJNOM ZADATKU i smrt Brandona Lija,sina Brus Lija,na snimanju čini mi se drugog dela filma VRANA...gledao sam neki dokumentarac na Discovery o tome : barut iz ćorka je greškom kroz cev pištolja izbacio omot tog istog ćorka tolikom brzinom da ga je ubio,tako nešto...neka me neko ispravi ako zna detaljnije...tragedija ...

...

pre 2 godine

Očigledno su podmetnuti pravi meci umesto ćoraka (ili šta već koriste). Žao mi je što je to podmetnuto Aleku. Dobar je čovek, voli porodicu, decu, familiju, uvek je veseo i razgovorljiv, super glumac. Naravno, nekada je i kratkog fitilja, posebno kad se ulazi previše u njegov privatni prostor i prelaze granice. Ima čovek prirodni nagon da zaštiti sebe i svoje od navalentnih persona pa pukne, većina nas bi bila takva da smo u njegovoj koži. Mislim da će ovo ostaviti veliki trag na njemu, da će to teško prevazići. A ovi što pominju Trampa.. glupo je, njegovo je pravo da ne voli nekog ko je izabran da bude njegov predsednik. Mi nemamo ništa s tim.

Боки

pre 2 godine

@Силвестер

Брендон Ли се "није играо пиштољем и сам себе упуцао", већ је убијен из нехата од колеге из филма. Тај глумац (заборавио сам му име, у филму игра лик Funboya) се никада није опоравио од тог шока (пре неколико година је и преминуо), а права позадина намештеног пиштоља и убиства Лија никада није разјашњена.

Oftalmolog

pre 2 godine

Tako je poginuo Brendon Li na smimamju Vrane 1.Desava se.Mogao je biti veliki glumac.Iskreno zao mi je Aleka da mu se zivot okrene naopako zbog gluposti.
(pedja, 22. oktobar 2021 11:15)

Zašto da mu se okrene život? Pa nije on stavljao bojevu municiju u pištolj? Odakle bre bojeva municija na snimanju filma?
Ovde i u svetu gomila članaka Boldvin ovo, Boldvin ono, bila sjajna žena i ovo i ono... a niko, ali niko nigde da postavi članak-pitanje, odakle bojeva municija na setu? Ja sa ovim medijima kao da živim neku "virtuelnu" stvarnost, kao da su potpuno odvojeni od života i realnosti.

Igor

pre 2 godine

U njegovim godinama svaka presuda ce biti dozivotna
(a cushh, 22. oktobar 2021 07:35)
Neće dobiti ni jedan dan zatvora,ovo je nesrećan slučaj.

eddie

pre 2 godine

Za svo vatreno oruzje na filmskom setu, obicno je odgovoran takozvani Weapons Master (prevod bi bio recimo glavni oruzar). Dakle, ako je pistolj ispalio bojev metak, onda je ovo odgovornost i oruzara. Nagadjam da se Boldvin "zezao" sa pistoljem, pucao u zrtvu, ne znajuci da je metak bojev, i da je metak mozda prosao kroz nju i pogodio rezisera, jer inace ne mozes da upucas dve osobe slucajno.

dragaN

pre 2 godine

Davno pre služenje armije (i stoga pre kontakta sa oružjem) dobio sam savet od dede: "oružje se ne upire u čoveka čak ni kada je prazno".
(Torrente, 22. oktobar 2021 07:45)

Nedavno sam posao obuku za pistolj. Na svakih 5 minuta su nam ponavljali da je osnovno pravilo da se pistolj nikada ne upire u coveka, cak i kada se rasklapa radi ciscenje.

M4R3

pre 2 godine

Jon-Erik Hexum se slučajno ubio na snimanju serije Na tajnom zadatku, mislio je da je pištolj napunjen ćorcima, pa je pucao sebi u glavu. A Brendon li se nije ubio, njega su ubili na snimanju filma vrana, i nikad se nije utvrdilo ko?
(Rodni, 22. oktobar 2021 09:21)

Nije se utvrdilo kako je došlo do tog propusta oružara, dok je glumac Majkl Mesi upucao Brendona u sceni upada u stan. Majkl se nakon toga povukao iz industrije, čak nikada ni film nije pogledao.

Bio sam klinac kada se to dogodilo i dan danas mi je krivo za Brendona. Vrana mu je remek delo.

Gojko Čea

pre 2 godine

Kako neko napisa, nije prvi put. Ranije su i glumci stradali. Najpoznatiji je 1993. smrtni slučaj Brendona Lija (Brandon Lee), sina Brusa Lija. A ranije perspektivnog Džona Erika Heksama (Jon-Erik Hexum) koji je 1984. simulirao da sebi pica u glavu ne znajući da i ćorci na toj razdaljini mogu biti smrtonosni.

Službeno lice

pre 2 godine

Treba sačekati da istražni organi i sud odrade posao.
Inače za oružje na setu je zadužen pirotehničar/oružar i ukoliko je on dao glumcu oružje u ruke neposredno pred pucanje odgovaraće on a ne Boldvin koji će svaksko morati da živi sa činjenicom da je ubio koleginicu i ranio kolegu.

Karlo

pre 2 godine

(Bokius, 22. oktobar 2021 09:28)

E niste vi bili u svajcarskim vozovima i busevima kad nagrnu cosavi regruti u coporima i mlataraju sa onim puskama na sve strane. Molis boga da je prazna i zakocena, a to ocekujes od klinaca koji ni pertle ne znaju da vezu.

E

pre 2 godine

Slučajno upucao dvoje ljudi, pa još iza kamere? Ja razumem da slučajno upucaš jednu osobu, ali kako se to slučajno upuca dvoje?
(znamo koliko je boldvin miran i staložen inače, 22. oktobar 2021 09:42)

Koliko puta si u filmu video scenu gde čovek puca pravo u kameru,tačnije scenu gde ti se čini da je pištolj uperen pravo u tebe, gledaoca? Možda je režiser stajao iza snimateljke - ona je navodno snimala tu scenu.

Dr. Zohan

pre 2 godine

Moj bivsi kolega je upucao sebe i glavu kao tinejdzer. Preziveo je, uz gubitak sluha na jednom uvetu o ostecenje vilice. Kaze mi proverio sam pistolj i cev sve, bio prazan. Stričev pistolj koji je radio lao cuvar inace. Nema zezanja sa tim. Nas je ujak ucio rukovanje pistoljem i za upiranje u druge je njegov sin dobio ozbiljnu seriju samara i predavanje.

rmpf

pre 2 godine

Skroz je nejasna situacija zasto bi rekvizitnim pistoljem pucao u ditektorku, pa u rezisera.
(Danko, 22. oktobar 2021 09:01)

Pa verovatno je snimana scena gde publika gleda iz perspektive nekog na nišanu pištolja, kao npr. u špici za Bonda. Kinematograf i režiser stoje iza kamere.

Јабучило

pre 2 godine

Kako se ovo nije dešavalo kod nas pri snimanju partizanskih filmova?
(Neko iz gomile, 22. oktobar 2021 07:51)

Прво, бар петнаест пута је био мањи број снимљених филмова. Друго, веровао или не, наши оружари су изузетно одговорне особе. Треће, можда се и догађало, али сигурно није страдао нико познат.

bgd011

pre 2 godine

@Kako se ovo nije dešavalo kod nas pri snimanju partizanskih filmova?
(Neko iz gomile, 22. oktobar 2021 07:51)

Potrosili smo svu bojevu municiju na nemce

Rade

pre 2 godine

Imao sam tada nekih 7-8 godina, kod nas je u to vreme živeo moj brat od tetke koji je ostao siroče. Imao je 18 godina i bio je problematičan, družio se sa raznim ološem. U kući smo imali pištolj plašljivac. Nešto smo se igrali pištoljem i ja sam valjda hteo da "upucam" tatu, naravno verujući da je pištolj prazan. Taj moj brat ga je krišom napunio i nagovorio me da "upucam" tatu. Tati je to izgledalo kao bezazlena dečija igra, nije me sprečavao da uperim pištolj u njega i da ga "upucam", ali nije očekivao pucanj, a bilo je strašno jer sam mu pištolj maltene prislonio na slepoočnicu. Ja sam plakao od batina, a brat od tetke je plakao od smeha.

Michael Clayton

pre 2 godine

Da direktorka snimanja je bila u kadru, jer kad glumac puca u nekog na snimanju filma puca bas u nju, tj. u kameru i reditelj je odmah pored i onda ide drugi kadar. Neretko se zumira i ceo pistolj. npr. Joe Pesci u filmu Casino Martina Skorsezea.

Žarko

pre 2 godine

Ovo što se dogodilo je strašno, a internet je jedno grozno mesto gde bukvalno svaki ludak može da kaže šta misli. Toliko sam se iznervirao jutros kada sam video šta pojedini ljudi pišu po društvenim mrežama o ovom slučaju. Uffff!

axon

pre 2 godine

Davno pre služenje armije (i stoga pre kontakta sa oružjem) dobio sam savet od dede: "oružje se ne upire u čoveka čak ni kada je prazno".
(Torrente, 22. oktobar 2021 07:45)

Trebao je da kaže : punog pištolja se plaši jedan, a praznog obojica

Rodni

pre 2 godine

Jon-Erik Hexum se slučajno ubio na snimanju serije Na tajnom zadatku, mislio je da je pištolj napunjen ćorcima, pa je pucao sebi u glavu. A Brendon li se nije ubio, njega su ubili na snimanju filma vrana, i nikad se nije utvrdilo ko?

lenka

pre 2 godine

Vrlo verovatno da je jedna od scena u filmu bila da Alek i zapuca iz tog pistolja sto je on i odglumio, ali nazalost umesto corka su bili pravi meci koji su zavrsili u ekipi iza kamera. Ne verujem da je svesno ciljao u direktorku i reditelja

Ne znam zašto ljudi imaju potrebu da šire dezinformacije

pre 2 godine

Sin Brus Lija, Brendon Li poginuo je tako na snimanju filma Vrana. Navodno se igrao rekvizitnim pištoljem i upucao je sam sebe.
(Silvester, 22. oktobar 2021 07:30)

Nije se Brendon uopšte igrao (kakva nebuloza) nego ga je bukvalno ubio drugi glumac dok je snimana scena kako puca u Brendona i ta scena je zabeležena pred kamerama. Umesto ćoraka podmetnuta je čoveku prava municija. Imaš na youtubu i intervju sa glumcem koji je pucao. Čoveka je toliko grizla savest nakon toga što je ubio Brendona ni kriv ni dužan da je odmah napustio glumu. E to se zove čovek a takvih je danas malo. Nažalost Brendona ništa ne može vratiti i on je smatrao da je to najmanje što je mogao da učini. Ovi danas gaze preko leševa i pravdaju se kako je bilo slučajno i nastavljaju kao da se ništa nije desilo. Inače nastavak filma je snimljen sa drugim glumcem koji je zamenio Brendona i u većini scena je bio pod maskom da se ne bi primetilo da to nije Brendon.

Inspektor Kluzo

pre 2 godine

Ubistvo u lovu i na snimanju ne podleze zakonu...
(keni, 22. oktobar 2021 07:46)

Zakonu uvjek podlijeze, a krivicnom gonjenju ne podlijeze i to samo ako se utvrdi da je u pitanju nesretan slucaj. Ako je neko podmetnuo pravi metak u pistolj ili nesto slicno, itekako podlijeze...

windfucker

pre 2 godine

Sin Brus Lija, Brendon Li poginuo je tako na snimanju filma Vrana. Navodno se igrao rekvizitnim pištoljem i upucao je sam sebe.
(Silvester, 22. oktobar 2021 07:30)

Koliko se ja secam prica je bila da je ubijen na snimanju, to jest bila je scena gde on stoji na nekom stolu a 10-tak ljudi pucaju u njega u isto vreme i da je jedan od njih imao "greskom" pravi metak

Dobro, b92 se očigledno slaže

pre 2 godine

Zbog ubistva iz nehata ovaj fat-fuck ide na mesto gde će cimeri Hesus i Jamal da "upucavaju" njega...i to do kraja života.

(Čeki opinionista del cazzo, 22. oktobar 2021 07:56



Misliš da je totalno normalno priželjkivati nečije silovanje?

Beograđanka

pre 2 godine

Ne mogu da verujem da se takvi rekviziti koriste na snimanjima filma?! pa zar nema drugog resenja, nego da se koristi oruzje koje moze da povredi a kamoli ubije. ja sam zapanjena na ovu vest.
kako, reziser kaze glumcu, pucaj, samo pazi da nekog ne ubijes, ne kapiram?

pedja

pre 2 godine

Tako je poginuo Brendon Li na smimamju Vrane 1.Desava se.Mogao je biti veliki glumac.Iskreno zao mi je Aleka da mu se zivot okrene naopako zbog gluposti.

deda

pre 2 godine

ovakve stvari se po marfijevom zakonu uvek tragicno zavrse, doziveo sam da na mrtvoj strazi lik pogodi coveka u glavu sa 30m onako sa kuka papovkom, inace pogoditi i ubiti nekoga pistoljem, revolverom sa tipa 10m uopste nije lako, a sa kuka kao u vesternu je luda sreca, to sto smo navikli na scene iz filmova je jedno a realnost nesto drugo..
sve u svemu neko je gadno zabrljao sa oruzjem i neminovno je bilo da neko nastrada..

jest

pre 2 godine

Propust oruzara!Na setu je morala biti replika odnosno gasni pištolj koji ima u cevi pregradu, zvezdu. Sve funkcioniše kao pravo oružje. I kalibra su 8 mm. Ni teoretski se ne može staviti pravi metak. Turci i Italijani rade odlicne I jeftine ovakve replike pištolja. Jedna britanska firma, upravo za ove potrebe, radi automate svih tipiva. Pa i tad se mora voditi računa o bezbednosti.

Mihailo NS

pre 2 godine

Slučajno upucao dvoje ljudi, pa još iza kamere? Ja razumem da slučajno upucaš jednu osobu, ali kako se to slučajno upuca dvoje?
(znamo koliko je boldvin miran i staložen inače, 22. oktobar 2021 09:42)

Najnormalnije. Jeste li ikada videli akcionu scenu pucnjave? Puca se više metaka po pravilu, i obično prema kameri(iza koje je 15-ak ljudi obično), zamislite filmove gde imate kadrove glavnog glumca sa leđa u glavnoj sceni, na šta bi filmovi ličili...
Ovde je verovatno podmetnut pravi pištolj umesto rekvizita, izgledaju identično, teže identično, bukvalno ne možeš primetiti razliku.
Još je veća ludost što se rekviziti i startni pištolji prave u identičnim kalibrima kao pravi, pa u startni ako ugurate bojevi metak, često se desi da pravi metak iščupa/iznese barijeru za stvaranje povratnih gasova za trzaj. I to se moglo desiti. Svakako neko je debelo zahebao stvar, namerno ili slučajno, glumac nema veze sa tim.

Corleone

pre 2 godine

@Silvester-lupis i ostanes ziv… nije se igrao, pucali su na njega, scena je vecera za stolom gde ne znam koliko ljudi puca na njega. Jedan od njih je imao prave metke umesto coraka. Ima intervju na YT coveka i dan danas proganja taj dan….

ja

pre 2 godine

Mnogo nalupavanja u komentarima. Ćorci jesu manje opasni od pravih metaka, ali daleko da su bezopasni. Jedina stvar koja ih razlikuje je to što metak ima zrno, a ćorak vatu, koja sprečava da barut ispadne iz čaure i koja sagori prilikom pucanja. Sve ostalo je identično, a posebno barutno punjenje, koje je zapravo najopasniji deo metka, jer upravo ono izaziva eksplozivnu reakciju. Najmanja povreda koju možete da nanesete čoveku ako na njega pucate ćorkom iz neposredne blizine, jesu ozbiljne opekotine, a neretko može doći i do ozbiljnijih povreda ili čak smrti:

1. Brendon Li nije stradao (kako uobičajeno tupe teoretičari zavere) zato što je neko zamenio ćorak pravim metkom, već zato što je u sceni protiv njega trebalo da se puca više puta. Jedan od ćoraka je bio manjiv i zaglavio se u cevi, a zatim ga je projektirala eksplozija barutnog punjenja sledećeg ćorka, tako da je njegova čaura bukvalno postala zrno koje je usmrtilo Lija.

2. Džon Erik Heksum (neko ga je pomenuo u komentarima) je stradao tako što je hteo da simulira samoubistvo, pa je opalio sebi ćorak u glavu. Međutim, ćorak je verovatno bio star, jer se vata koja se u njemu nalazila, stvrdla do te mere da mu je raznela lobanju. Fragmenti lobanje su se duboko zabili u mozak, pa neurohirurzi nisu uspeli da poprave štetu, i isključen je sa aparata nakon nekih nedelju dana.

Naravoučenije - nije potrebno da bilo ko čačka po pištolju ili podmeće prave metke - postoji puno načina da stradate i od lažnih...

Eto

pre 2 godine

@rodni

Hexum se ubio corkom, a ne bojevom municijom. Naslonio je pištolj na slepoočnicu i pritisak od eksplozije ćorka mu je napravio štetu u mozgu od koje je umro.

Dr. Bayrami

pre 2 godine

@Milan Директорка фотографије је сниматељ. Није била у кадру, али је снимала кадар у којем је био он.

Sale

pre 2 godine

@Silvester Nije tačno, glavni glumac iz serije "Na tajnom zadatku" se slučajno upucao iz rekvizitnog pištolja a Brendona Lija su upucali jer je neko verovatno namerno stavio bojevu municiju u oružje na setu...

Millennium

pre 2 godine

Brendon Li je poginuo tokom snimanja scene kada je glumac iz neposredne blizine opalio u njega rekvizitnim pištoljem, ali je ovaj imao više baruta nego što je bilo potrebno, pa je parče patrona izletelo i pogodilo Brendona. Iako je scena na početku filma, snimana je među poslednjima što im je omogućilo da završe film. To se desilo jer je pištolj opalio iz blizine, nije mi jasno šta se ovde desilo da izazove ovakvu tragediju.

Dejan

pre 2 godine

Za ovaj incident bi trebalo da tuži odgovorne koji su mu naneli neizbrisiv emotivni ožiljak do kraja života!!!
Zašto je u pištolju morao da bude bilo kakav metak!?
Kakav crni ćorak, pa i to je ooasno i može da povredi!!

Фактор мира и стабилности

pre 2 godine

Бата Животиња је рокно десет хиљада Немаца, па ништа!

Goran

pre 2 godine

Sin Brus Lija, Brendon Li poginuo je tako na snimanju filma Vrana. Navodno se igrao rekvizitnim pištoljem i upucao je sam sebe.
(Silvester, 22. oktobar 2021 07:30)

Nije upucao sam sebe nego ga je upucao u stomak drugi glumac tokom snimanja scene.

draff

pre 2 godine

Svi oni potpisuju pre snimanja da su upoznati sa pravilima sigurnosti pri rukovanju oružjem, osiguravajuće kuće zahtevaju takve ugovore. Tako da je odgovornost na njemu što je uperio pištolj u bilo koga, iz zezanja ili ne. Opet ostaje mnogo pitanja, kako je uspeo da ustreli 2 osobe? Otkud pravi meci tamo? Naravno, on je levičarsko-progresivno čedo i njima se mnogo oprašta, a žrtva je belkinja pa ni tu neće biti problema...

Srpce

pre 2 godine

Kakvi komentari, koja pamet... Pa za film Vrana opste je poznato da nije bila bojeva municija vec nesrecno rekvizitni pistolj izbacio dio te 'municije' i bilo fatalno. Imate razne dokumentarce o tome. Takodje u ovom slucaju mala je sansa da se radi o pravom pistolju. Vjerovatno opet na corke, ali...

CJC

pre 2 godine

Sin Brus Lija, Brendon Li poginuo je tako na snimanju filma Vrana. Navodno se igrao rekvizitnim pištoljem i upucao je sam sebe.
(Silvester, 22. oktobar 2021 07:30)

Pištolj su podmetnuli ljudi koji su radili za nekog šefa mafije, taj je i samog Brusa jurio da ga ubije.

Mix

pre 2 godine

Ubistvo u lovu i na snimanju ne podleze zakonu...
(keni, 22. oktobar 2021 07:46)

Zato kad nekog hoces da roknes,samo ga pozoves na snimanje...
Uzas,kako bre corcima da ubije zenu,nista mi nije jasno.Kakvi su im to "rekviziti".

Самсон

pre 2 godine

Руси су криви! Њихови агенти су поставили лажну муницију у пиштољ. Санкције се уводе за уметност из Русије, забране за филмове : Тарковског, Михалкова, Бондарчука…

djomla

pre 2 godine

Da je upucao nekog glumca pa i da covek razume ali sto je uperio oruzije u reditelja i scenaristu???
(SUNĐER BOB, 22. oktobar 2021 10:34)

Pa u toj sceni je morao da puca prema kameri, pogodio u kameru i šeficu za snimanje a otpad od stakla je pogodio režisera

znamo koliko je boldvin miran i staložen inače

pre 2 godine

Slučajno upucao dvoje ljudi, pa još iza kamere? Ja razumem da slučajno upucaš jednu osobu, ali kako se to slučajno upuca dvoje?

Leonida

pre 2 godine

@Ne mogu da verujem da se takvi rekviziti koriste na snimanjima filma?! pa zar nema drugog resenja, nego da se koristi oruzje koje moze da povredi a kamoli ubije. ja sam zapanjena na ovu vest.
kako, reziser kaze glumcu, pucaj, samo pazi da nekog ne ubijes, ne kapiram?
(Beograđanka, 22. oktobar 2021 10:43)

Postoji više opcija za oružje na snimanju. U Holivodu je najčešća da se koriste prava oružja sa ćorcima, dakle samo pukne glasno i ne ispuca ništa, očigledno je ćorak bio faličan i ispalio neki šrapnel i pogodio nekoga.

rebro

pre 2 godine

@Neko iz gomile, pitaš kako se nije dešavalo na snimanju partizanskih filmova?
Prosto - Bata je imao zadatak da pobije što više Nemaca što je i činio.

Ako su ruze, procvetace...

pre 2 godine

kad vodis kampanju u hopividu za senilnog predsednika, posle ubijas ljude i ides odmah kuci. Slucajno, pa jos dvoje....auuuu
ROBIJA

M4R3

pre 2 godine

Koliko se ja secam prica je bila da je ubijen na snimanju, to jest bila je scena gde on stoji na nekom stolu a 10-tak ljudi pucaju u njega u isto vreme i da je jedan od njih imao "greskom" pravi metak
(windfucker, 22. oktobar 2021 09:06)

Ne, scena u kojoj je Brendon upucan se odvija u stanu, kada njih trojica (Funboy, Tin-Tin i T-Bird) upadaju u stan i napadaju i siluju njegovu verenicu, a potom pucaju na njega.

Pedja

pre 2 godine

Meni ovde nista nije jasno, sta je to rekvizitni pistolj?? Zar se na snimanjima ne koriste lazni pistolji koji uopste ne mogu da opale?? Ako ne, zasto ne, moze li neko da mi objasni? Ozbiljno pitam...

Kole

pre 2 godine

Svaki američki film kad odgledam, odem po kofu i lopatu da pokupim čaure ispred televizora. Mnogo bre vole da prangijaju i ubijaju. Tako je na snimanju nastradao i sin Brus Lija, Brendon Li. Igrao se rekvizitnim pištoljem koji baš i nije bio rekvizitni.

MisterNo

pre 2 godine

Manevarski meci (corci) imaju samo cauru i u sebi slab barut. Ali detonacija u cevi ce delice caure da izbaci napolje, nekoliko metara. To sam ca i proverio u vojsci, tako sto sam opalio kroz visoku travu - nekih 5 metara se trava razmakla.

Ono sto me cudi je da je moguce ispaliti nekoliko pravih metaka greskom. To moze samo ako glumac ima revolver. Jer ako ima poluautomatski pistolj, taj pistolj da bi ispalio vise manevarskih metaka, mora imati poluzatvorenu cev (kako bi pomerao klip). Ako se ispali pravi metak, to ce razneti cev i ubiti onoga koji puca.

krivica

pre 2 godine

Pa je li ga koristio ili je poštolj opalio? Tko je akter? Izrazi su kao u ženskom govoru
“Da znaš sto se je DOGODILO? Auto se je razbio, ne znam gdje su pare NESTALE, tv daljinski se je IZGUBIO, a suđe je PALO i RAZBILO se”

NikolaBg

pre 2 godine

Joj Bože, žao mi je glumca, on je jedna glumačka veličina. Trebalo bi da odgovara onaj koji je umesto ćoraka stavio pravu municiju. Verujem da glumac nije kriv nego ovi rekviziteri i drugi.

Mr Majestyk

pre 2 godine

Moj omiljeni glumac 80ih i gomile tada mojih vršnjaka omiljene serije Cover up(Na tajnom zadatku),Džon Erik Heksum,kao juče da je bilo.......
(specnaz, 22. oktobar 2021 07:19)

Hexum je igrao ruski rulet i pobedio...

Nikola

pre 2 godine

Kako se ovo nije dešavalo kod nas pri snimanju partizanskih filmova?
(Neko iz gomile, 22. oktobar 2021 07:51)

Negde sam čitao intervju sa nekim rediteljem ili glumcem, u to vreme je veoma kontrolisano to bilo u SFRJ, policija je morala da prisustvuje prilikom svake upotrebe oruzja cak i ako je isto onesposobljeno za pucanje, citava procedura bila.

U SAD je vlasnistvo i kontrola oruzja ionako labava oduvek i pistolj shvataju zdravo za gotovo, kao kod nas kuvalo za vodu recimo.

Marko

pre 2 godine

"...ti je to izgledalo kao bezazlena dečija igra, nije me sprečavao da uperim pištolj u njega i da ga "upucam", ali nije očekivao pucanj..."
Ko se, pobogu i zaboga, "igra" tako sa detetom!!?

Zagor, zvezdarski

pre 2 godine

Municija nije mogla da bude lažna, ako je ubila osobu. Čak i da je lažni metak bio pokvaren ili deformisan, nikad ne bi mogao da pogodi nekog. Bio je pravi metak. U tome je problem.

Čeki opinionista del cazzo

pre 2 godine

Zbog ubistva iz nehata ovaj fat-fuck ide na mesto gde će cimeri Hesus i Jamal da "upucavaju" njega...i to do kraja života.


P.S. Tako je to kada nisi umeo da sediš miran uz Kim Besindžer.

"Đavo nikada nije skakao na čoveka, uvek je čovek skakao na đavola "
baka Rada RIP.

Hunting

pre 2 godine

Manevarski meci (corci) imaju samo cauru i u sebi slab barut. Ali detonacija u cevi ce delice caure da izbaci napolje, nekoliko metara. To sam ca i proverio u vojsci, tako sto sam opalio kroz visoku travu - nekih 5 metara se trava razmakla.

Ono sto me cudi je da je moguce ispaliti nekoliko pravih metaka greskom. To moze samo ako glumac ima revolver. Jer ako ima poluautomatski pistolj, taj pistolj da bi ispalio vise manevarskih metaka, mora imati poluzatvorenu cev (kako bi pomerao klip). Ako se ispali pravi metak, to ce razneti cev i ubiti onoga koji puca.
(MisterNo, 22. oktobar 2021 10:35)
Rust je vestern, naravno da je revolver. A iz revolvera ne mozes greskom da ispalis vise metaka, jedino uz vise vezanih gresaka. A lazni, filmski meci odavno mogu da zovu sledeci metak iz regularno zatvorene cevi, guglaj „Emerty ammo conpany“.

Brodvin

pre 2 godine

Namestaljka, iako mislim da je smece od coveka. Opet ima tu puno pitanja. Zasto nije stao kad je upucao prvu osobu? Jel onda znao da ima pravi pistolj? Jel bio drogiran ili alkoholisan? Ako mu je neko podmetnuo kako je znao da ce da reseta u pozadince? Jel se to cesto izivljavao tako? Ali na kraju krajeva nece uopste odgovarati za bilo sta, eventualno neke pare da se podmaze. Svi su oni potpisali liability release formu tako da nikom nista.

Donald likes this!

pre 2 godine

Nju Meksiko je crvena drzava, republikanci su tamo oduvek dominirali. Vrlo lako je moguce da je neko ovo namerno podmetnuo Boldvinu zbog onih imitacija u SNL-u...

xqt

pre 2 godine

Osoba koja se stara o oružju je odgovorna u koliko se isključi diverzija. Glumac ne mora da bude stručnjak za municiju, niti je obavezan da istu kontroliše pre upotrebe. Obzirom kako je svet izvitoperen, možda će film, ako ga dovrše, imati veliku gledanost zbog tragedije.

Moje mišljenje ne smrdi samo meni

pre 2 godine

Da je kao na snimanju Vrane, bilo bojeve municije u revolveru koji je na snimanju scene ubio Brendon Lija sina Brusa Lija...
Od tada je logično da rekvizitno oružje koje se koristi na setovima mora biti neuboito, i nestandardno za bojevu municiju. Iz takvog presedana logično je da zakoni o bezbednosti i standardima budu usvojeni, proceduralno, kao u saobraćaju, ili kroz sisteme bezbednosti na radu.
Ako je tako, kako je ubio direktorku fotografije, i ranio režisera, i tamo snimatelja, kad nisu deo scene u kojoj se puca na druge glumce.
Znači da ih je "iskindačio", rekviziterskim pištoljem, ili ih je ubio svojim pištoljem, a to se zove ubistvo iz "prekipljenja".

Oftalmolog

pre 2 godine

Postoji više opcija za oružje na snimanju. U Holivodu je najčešća da se koriste prava oružja sa ćorcima, dakle samo pukne glasno i ne ispuca ništa, očigledno je ćorak bio faličan i ispalio neki šrapnel i pogodio nekoga.
(Leonida, 22. oktobar 2021 11:57)

Kakav bre šrapnel? Pa nije to bomba? Šta da ispuca ćorak? Kako izgleda ćorak? Šta je to ćorak? Vi prvo treba da naučite šta je metak, kako izgleda, šta se ispaljuje, od čega se sastoji metak...punjenje, kapisla...pa onda fizika, potisak..itd.

dzoni cackalica

pre 2 godine

Klasicna podmetacina a covek je godinama na SNL(saturday night live) ismejavao i igrao Trampa, ne bi me cudilo da istraga ode u tom smeru! U svakom slucaju pomno pratiti ovaj incident! Ovo je visoka politika

Hunting

pre 2 godine

Slučajno upucao dvoje ljudi, pa još iza kamere? Ja razumem da slučajno upucaš jednu osobu, ali kako se to slučajno upuca dvoje?
(znamo koliko je boldvin miran i staložen inače, 22. oktobar 2021 09:42)

Najnormalnije. Jeste li ikada videli akcionu scenu pucnjave? Puca se više metaka po pravilu, i obično prema kameri(iza koje je 15-ak ljudi obično), zamislite filmove gde imate kadrove glavnog glumca sa leđa u glavnoj sceni, na šta bi filmovi ličili...
Ovde je verovatno podmetnut pravi pištolj umesto rekvizita, izgledaju identično, teže identično, bukvalno ne možeš primetiti razliku.
Još je veća ludost što se rekviziti i startni pištolji prave u identičnim kalibrima kao pravi, pa u startni ako ugurate bojevi metak, često se desi da pravi metak iščupa/iznese barijeru za stvaranje povratnih gasova za trzaj. I to se moglo desiti. Svakako neko je debelo zahebao stvar, namerno ili slučajno, glumac nema veze sa tim.
(Mihailo NS, 22. oktobar 2021 10:32)
Glumac koji je van scene smrtno upucao dvoje ljudi nema veze sa tim? Opaka logika.

Vlada

pre 2 godine

nekada davno su ljudi govorili da i prazna puška jednom opali, oružje je postalo svakodnevica, i kod nas se u igri dešavaju tragedije
(srbINN, 22. oktobar 2021 07:09)

Kod mene u kraju narod kaže da nikad ne staješ ispred prazne puške. Ne znaš kad će da opale.

CATAPA

pre 2 godine

Meni ovde nista nije jasno, sta je to rekvizitni pistolj?? Zar se na snimanjima ne koriste lazni pistolji koji uopste ne mogu da opale?? Ako ne, zasto ne, moze li neko da mi objasni? Ozbiljno pitam...
(Pedja, 22. oktobar 2021 10:20)
Koristi se svašta. U jeftinim produkcijama i bojeva municija jer je jeftinije od teledirigovanog paljenja malih eksplozivnih punjenja. Naravno, takve snimke ne rade glumci nego "specijalizovani" kaskaderi-dubleri. Danas kad filmski manijaci ispituju svaki kadar filma i ako "metak" "pogodi" pre nego što je "ispaljen" snimak je propao. Ako zakasni, isto. Eksplozivno punjenje za simulaciju pogotka praktično koriste samo kad je pogođen čovek, dubler ili glumac.

Sa CGI je stvar još gora. Loša kompjuterska dorada je jeftinija od klasičnih filmskih trikova, ali dobra je višestruko skuplja, a ni tako nije moguće sve uraditi animacijom. Tako da se koristi sve i svašta što je na raspolaganju. Kad se snima na lokaciji, sve scene se snimaju ili ponavljaju zavisno i od vremenskih uslova, pa uopšte nije retkost da se promeni redosled snimanja... a metak u cevi nije čuo za promenu plana.

Neretko u starim vesternima, "kauboj" puca tek kad "indijanac" krene da padne s konja, to mu je "cue". Danas bi to bio nedopustiv diletantizam. Tada je bila manja mogućnost da neko bude upucan, ali veća da se polomi. Maksimalna uverljivost ima svoju cenu dokle god filmove snimaju živi ljudi, ispred ili iza kamere.

loodeysrba

pre 2 godine

Pa kad su dobili Iphone 13 pre njega. Eto šta ti je Hollywood, kod nas bi morao da ih vodi u lov, gazi po blatu i mrzne se a tamo samo zameni čaure i niko nije kriv, nesrećan slučaj.

Oftalmolog

pre 2 godine

Kakvi komentari, koja pamet... Pa za film Vrana opste je poznato da nije bila bojeva municija vec nesrecno rekvizitni pistolj izbacio dio te 'municije' i bilo fatalno. Imate razne dokumentarce o tome. Takodje u ovom slucaju mala je sansa da se radi o pravom pistolju. Vjerovatno opet na corke, ali...
(Srpce, 22. oktobar 2021 10:35)

Dal si realan prijatelju? Kakav "dio te municije" je izbacio? Kako izbaci dio municije kroz cev? Šta izbaci deo čaure, kapislu? Kakve gluposti čovek ovde može da pročita, pa to je neverovatno.

Dzoni

pre 2 godine

“Idemo,ti rokaj ti snimaj”
(Oscar de LA penja, 22. oktobar 2021 07:08)

Znamo da je to replika Laze Ristovskig iz filma Do koske. Mislite da je primerena ovde?
(Petar, 22. oktobar 2021 07:28)

Rokaj, snimaj, rokaj, snimaj!!!
(Kukatilo, 22. oktobar 2021 09:03)

Rke koke, rke koke, pa okreneš pa koke rke, koke rke…

V5

pre 2 godine

Dosta priče o pištolju. U vesternima se koriste revolveri. Jedini pištolj je bio Derindžer kojim su se služili kockari, mali dvocevni pištolj. Razlika između pištolja i revolvera je velika.

Kunta bez Kinte

pre 2 godine

Teško do filma i serije a da nije rokanje, pokolj i bespotrebne-skroz nebitne za priču seksualije!
Od polusveta za polusvet.

znamo koliko je boldvin miran i staložen inače

pre 2 godine

Slučajno upucao dvoje ljudi, pa još iza kamere? Ja razumem da slučajno upucaš jednu osobu, ali kako se to slučajno upuca dvoje?

...

pre 2 godine

Očigledno su podmetnuti pravi meci umesto ćoraka (ili šta već koriste). Žao mi je što je to podmetnuto Aleku. Dobar je čovek, voli porodicu, decu, familiju, uvek je veseo i razgovorljiv, super glumac. Naravno, nekada je i kratkog fitilja, posebno kad se ulazi previše u njegov privatni prostor i prelaze granice. Ima čovek prirodni nagon da zaštiti sebe i svoje od navalentnih persona pa pukne, većina nas bi bila takva da smo u njegovoj koži. Mislim da će ovo ostaviti veliki trag na njemu, da će to teško prevazići. A ovi što pominju Trampa.. glupo je, njegovo je pravo da ne voli nekog ko je izabran da bude njegov predsednik. Mi nemamo ništa s tim.

Petar

pre 2 godine

“Idemo,ti rokaj ti snimaj”
(Oscar de LA penja, 22. oktobar 2021 07:08)

Znamo da je to replika Laze Ristovskig iz filma Do koske. Mislite da je primerena ovde?

Hunting

pre 2 godine

Slučajno upucao dvoje ljudi, pa još iza kamere? Ja razumem da slučajno upucaš jednu osobu, ali kako se to slučajno upuca dvoje?
(znamo koliko je boldvin miran i staložen inače, 22. oktobar 2021 09:42)

Najnormalnije. Jeste li ikada videli akcionu scenu pucnjave? Puca se više metaka po pravilu, i obično prema kameri(iza koje je 15-ak ljudi obično), zamislite filmove gde imate kadrove glavnog glumca sa leđa u glavnoj sceni, na šta bi filmovi ličili...
Ovde je verovatno podmetnut pravi pištolj umesto rekvizita, izgledaju identično, teže identično, bukvalno ne možeš primetiti razliku.
Još je veća ludost što se rekviziti i startni pištolji prave u identičnim kalibrima kao pravi, pa u startni ako ugurate bojevi metak, često se desi da pravi metak iščupa/iznese barijeru za stvaranje povratnih gasova za trzaj. I to se moglo desiti. Svakako neko je debelo zahebao stvar, namerno ili slučajno, glumac nema veze sa tim.
(Mihailo NS, 22. oktobar 2021 10:32)
Glumac koji je van scene smrtno upucao dvoje ljudi nema veze sa tim? Opaka logika.

Dzoni

pre 2 godine

“Idemo,ti rokaj ti snimaj”
(Oscar de LA penja, 22. oktobar 2021 07:08)

Znamo da je to replika Laze Ristovskig iz filma Do koske. Mislite da je primerena ovde?
(Petar, 22. oktobar 2021 07:28)

Rokaj, snimaj, rokaj, snimaj!!!
(Kukatilo, 22. oktobar 2021 09:03)

Rke koke, rke koke, pa okreneš pa koke rke, koke rke…

draff

pre 2 godine

Svi oni potpisuju pre snimanja da su upoznati sa pravilima sigurnosti pri rukovanju oružjem, osiguravajuće kuće zahtevaju takve ugovore. Tako da je odgovornost na njemu što je uperio pištolj u bilo koga, iz zezanja ili ne. Opet ostaje mnogo pitanja, kako je uspeo da ustreli 2 osobe? Otkud pravi meci tamo? Naravno, on je levičarsko-progresivno čedo i njima se mnogo oprašta, a žrtva je belkinja pa ni tu neće biti problema...

Čeki opinionista del cazzo

pre 2 godine

Zbog ubistva iz nehata ovaj fat-fuck ide na mesto gde će cimeri Hesus i Jamal da "upucavaju" njega...i to do kraja života.


P.S. Tako je to kada nisi umeo da sediš miran uz Kim Besindžer.

"Đavo nikada nije skakao na čoveka, uvek je čovek skakao na đavola "
baka Rada RIP.

Самсон

pre 2 godine

Руси су криви! Њихови агенти су поставили лажну муницију у пиштољ. Санкције се уводе за уметност из Русије, забране за филмове : Тарковског, Михалкова, Бондарчука…

Brodvin

pre 2 godine

Namestaljka, iako mislim da je smece od coveka. Opet ima tu puno pitanja. Zasto nije stao kad je upucao prvu osobu? Jel onda znao da ima pravi pistolj? Jel bio drogiran ili alkoholisan? Ako mu je neko podmetnuo kako je znao da ce da reseta u pozadince? Jel se to cesto izivljavao tako? Ali na kraju krajeva nece uopste odgovarati za bilo sta, eventualno neke pare da se podmaze. Svi su oni potpisali liability release formu tako da nikom nista.

Moje mišljenje ne smrdi samo meni

pre 2 godine

Da je kao na snimanju Vrane, bilo bojeve municije u revolveru koji je na snimanju scene ubio Brendon Lija sina Brusa Lija...
Od tada je logično da rekvizitno oružje koje se koristi na setovima mora biti neuboito, i nestandardno za bojevu municiju. Iz takvog presedana logično je da zakoni o bezbednosti i standardima budu usvojeni, proceduralno, kao u saobraćaju, ili kroz sisteme bezbednosti na radu.
Ako je tako, kako je ubio direktorku fotografije, i ranio režisera, i tamo snimatelja, kad nisu deo scene u kojoj se puca na druge glumce.
Znači da ih je "iskindačio", rekviziterskim pištoljem, ili ih je ubio svojim pištoljem, a to se zove ubistvo iz "prekipljenja".

Ako su ruze, procvetace...

pre 2 godine

kad vodis kampanju u hopividu za senilnog predsednika, posle ubijas ljude i ides odmah kuci. Slucajno, pa jos dvoje....auuuu
ROBIJA

loodeysrba

pre 2 godine

Pa kad su dobili Iphone 13 pre njega. Eto šta ti je Hollywood, kod nas bi morao da ih vodi u lov, gazi po blatu i mrzne se a tamo samo zameni čaure i niko nije kriv, nesrećan slučaj.

dzoni cackalica

pre 2 godine

Klasicna podmetacina a covek je godinama na SNL(saturday night live) ismejavao i igrao Trampa, ne bi me cudilo da istraga ode u tom smeru! U svakom slucaju pomno pratiti ovaj incident! Ovo je visoka politika

Donald likes this!

pre 2 godine

Nju Meksiko je crvena drzava, republikanci su tamo oduvek dominirali. Vrlo lako je moguce da je neko ovo namerno podmetnuo Boldvinu zbog onih imitacija u SNL-u...

krivica

pre 2 godine

Pa je li ga koristio ili je poštolj opalio? Tko je akter? Izrazi su kao u ženskom govoru
“Da znaš sto se je DOGODILO? Auto se je razbio, ne znam gdje su pare NESTALE, tv daljinski se je IZGUBIO, a suđe je PALO i RAZBILO se”

specnaz

pre 2 godine

Moj omiljeni glumac 80ih i gomile tada mojih vršnjaka omiljene serije Cover up(Na tajnom zadatku),Džon Erik Heksum,kao juče da je bilo.......

Фактор мира и стабилности

pre 2 godine

Бата Животиња је рокно десет хиљада Немаца, па ништа!

Kole

pre 2 godine

Svaki američki film kad odgledam, odem po kofu i lopatu da pokupim čaure ispred televizora. Mnogo bre vole da prangijaju i ubijaju. Tako je na snimanju nastradao i sin Brus Lija, Brendon Li. Igrao se rekvizitnim pištoljem koji baš i nije bio rekvizitni.

Mr Majestyk

pre 2 godine

Moj omiljeni glumac 80ih i gomile tada mojih vršnjaka omiljene serije Cover up(Na tajnom zadatku),Džon Erik Heksum,kao juče da je bilo.......
(specnaz, 22. oktobar 2021 07:19)

Hexum je igrao ruski rulet i pobedio...

Torrente

pre 2 godine

Davno pre služenje armije (i stoga pre kontakta sa oružjem) dobio sam savet od dede: "oružje se ne upire u čoveka čak ni kada je prazno".

CJC

pre 2 godine

Sin Brus Lija, Brendon Li poginuo je tako na snimanju filma Vrana. Navodno se igrao rekvizitnim pištoljem i upucao je sam sebe.
(Silvester, 22. oktobar 2021 07:30)

Pištolj su podmetnuli ljudi koji su radili za nekog šefa mafije, taj je i samog Brusa jurio da ga ubije.

Karlo

pre 2 godine

(Bokius, 22. oktobar 2021 09:28)

E niste vi bili u svajcarskim vozovima i busevima kad nagrnu cosavi regruti u coporima i mlataraju sa onim puskama na sve strane. Molis boga da je prazna i zakocena, a to ocekujes od klinaca koji ni pertle ne znaju da vezu.

Rade

pre 2 godine

Imao sam tada nekih 7-8 godina, kod nas je u to vreme živeo moj brat od tetke koji je ostao siroče. Imao je 18 godina i bio je problematičan, družio se sa raznim ološem. U kući smo imali pištolj plašljivac. Nešto smo se igrali pištoljem i ja sam valjda hteo da "upucam" tatu, naravno verujući da je pištolj prazan. Taj moj brat ga je krišom napunio i nagovorio me da "upucam" tatu. Tati je to izgledalo kao bezazlena dečija igra, nije me sprečavao da uperim pištolj u njega i da ga "upucam", ali nije očekivao pucanj, a bilo je strašno jer sam mu pištolj maltene prislonio na slepoočnicu. Ja sam plakao od batina, a brat od tetke je plakao od smeha.

eddie

pre 2 godine

Za svo vatreno oruzje na filmskom setu, obicno je odgovoran takozvani Weapons Master (prevod bi bio recimo glavni oruzar). Dakle, ako je pistolj ispalio bojev metak, onda je ovo odgovornost i oruzara. Nagadjam da se Boldvin "zezao" sa pistoljem, pucao u zrtvu, ne znajuci da je metak bojev, i da je metak mozda prosao kroz nju i pogodio rezisera, jer inace ne mozes da upucas dve osobe slucajno.

Grobar

pre 2 godine

Dva najpoznatija slučaja koja mi padaju na pamet : smrt glavnog glumca nekada jako popularne serije NA TAJNOM ZADATKU i smrt Brandona Lija,sina Brus Lija,na snimanju čini mi se drugog dela filma VRANA...gledao sam neki dokumentarac na Discovery o tome : barut iz ćorka je greškom kroz cev pištolja izbacio omot tog istog ćorka tolikom brzinom da ga je ubio,tako nešto...neka me neko ispravi ako zna detaljnije...tragedija ...

Mix

pre 2 godine

Ubistvo u lovu i na snimanju ne podleze zakonu...
(keni, 22. oktobar 2021 07:46)

Zato kad nekog hoces da roknes,samo ga pozoves na snimanje...
Uzas,kako bre corcima da ubije zenu,nista mi nije jasno.Kakvi su im to "rekviziti".

axon

pre 2 godine

Davno pre služenje armije (i stoga pre kontakta sa oružjem) dobio sam savet od dede: "oružje se ne upire u čoveka čak ni kada je prazno".
(Torrente, 22. oktobar 2021 07:45)

Trebao je da kaže : punog pištolja se plaši jedan, a praznog obojica

Beograđanka

pre 2 godine

Ne mogu da verujem da se takvi rekviziti koriste na snimanjima filma?! pa zar nema drugog resenja, nego da se koristi oruzje koje moze da povredi a kamoli ubije. ja sam zapanjena na ovu vest.
kako, reziser kaze glumcu, pucaj, samo pazi da nekog ne ubijes, ne kapiram?

Oftalmolog

pre 2 godine

Tako je poginuo Brendon Li na smimamju Vrane 1.Desava se.Mogao je biti veliki glumac.Iskreno zao mi je Aleka da mu se zivot okrene naopako zbog gluposti.
(pedja, 22. oktobar 2021 11:15)

Zašto da mu se okrene život? Pa nije on stavljao bojevu municiju u pištolj? Odakle bre bojeva municija na snimanju filma?
Ovde i u svetu gomila članaka Boldvin ovo, Boldvin ono, bila sjajna žena i ovo i ono... a niko, ali niko nigde da postavi članak-pitanje, odakle bojeva municija na setu? Ja sa ovim medijima kao da živim neku "virtuelnu" stvarnost, kao da su potpuno odvojeni od života i realnosti.

Žarko

pre 2 godine

Ovo što se dogodilo je strašno, a internet je jedno grozno mesto gde bukvalno svaki ludak može da kaže šta misli. Toliko sam se iznervirao jutros kada sam video šta pojedini ljudi pišu po društvenim mrežama o ovom slučaju. Uffff!

Dejan

pre 2 godine

Za ovaj incident bi trebalo da tuži odgovorne koji su mu naneli neizbrisiv emotivni ožiljak do kraja života!!!
Zašto je u pištolju morao da bude bilo kakav metak!?
Kakav crni ćorak, pa i to je ooasno i može da povredi!!

Igor

pre 2 godine

U njegovim godinama svaka presuda ce biti dozivotna
(a cushh, 22. oktobar 2021 07:35)
Neće dobiti ni jedan dan zatvora,ovo je nesrećan slučaj.

lenka

pre 2 godine

Vrlo verovatno da je jedna od scena u filmu bila da Alek i zapuca iz tog pistolja sto je on i odglumio, ali nazalost umesto corka su bili pravi meci koji su zavrsili u ekipi iza kamera. Ne verujem da je svesno ciljao u direktorku i reditelja

Mihailo NS

pre 2 godine

Slučajno upucao dvoje ljudi, pa još iza kamere? Ja razumem da slučajno upucaš jednu osobu, ali kako se to slučajno upuca dvoje?
(znamo koliko je boldvin miran i staložen inače, 22. oktobar 2021 09:42)

Najnormalnije. Jeste li ikada videli akcionu scenu pucnjave? Puca se više metaka po pravilu, i obično prema kameri(iza koje je 15-ak ljudi obično), zamislite filmove gde imate kadrove glavnog glumca sa leđa u glavnoj sceni, na šta bi filmovi ličili...
Ovde je verovatno podmetnut pravi pištolj umesto rekvizita, izgledaju identično, teže identično, bukvalno ne možeš primetiti razliku.
Još je veća ludost što se rekviziti i startni pištolji prave u identičnim kalibrima kao pravi, pa u startni ako ugurate bojevi metak, često se desi da pravi metak iščupa/iznese barijeru za stvaranje povratnih gasova za trzaj. I to se moglo desiti. Svakako neko je debelo zahebao stvar, namerno ili slučajno, glumac nema veze sa tim.

pedja

pre 2 godine

Tako je poginuo Brendon Li na smimamju Vrane 1.Desava se.Mogao je biti veliki glumac.Iskreno zao mi je Aleka da mu se zivot okrene naopako zbog gluposti.

Rodni

pre 2 godine

Jon-Erik Hexum se slučajno ubio na snimanju serije Na tajnom zadatku, mislio je da je pištolj napunjen ćorcima, pa je pucao sebi u glavu. A Brendon li se nije ubio, njega su ubili na snimanju filma vrana, i nikad se nije utvrdilo ko?

Dobro, b92 se očigledno slaže

pre 2 godine

Zbog ubistva iz nehata ovaj fat-fuck ide na mesto gde će cimeri Hesus i Jamal da "upucavaju" njega...i to do kraja života.

(Čeki opinionista del cazzo, 22. oktobar 2021 07:56



Misliš da je totalno normalno priželjkivati nečije silovanje?

Leonida

pre 2 godine

@Ne mogu da verujem da se takvi rekviziti koriste na snimanjima filma?! pa zar nema drugog resenja, nego da se koristi oruzje koje moze da povredi a kamoli ubije. ja sam zapanjena na ovu vest.
kako, reziser kaze glumcu, pucaj, samo pazi da nekog ne ubijes, ne kapiram?
(Beograđanka, 22. oktobar 2021 10:43)

Postoji više opcija za oružje na snimanju. U Holivodu je najčešća da se koriste prava oružja sa ćorcima, dakle samo pukne glasno i ne ispuca ništa, očigledno je ćorak bio faličan i ispalio neki šrapnel i pogodio nekoga.

Oftalmolog

pre 2 godine

Postoji više opcija za oružje na snimanju. U Holivodu je najčešća da se koriste prava oružja sa ćorcima, dakle samo pukne glasno i ne ispuca ništa, očigledno je ćorak bio faličan i ispalio neki šrapnel i pogodio nekoga.
(Leonida, 22. oktobar 2021 11:57)

Kakav bre šrapnel? Pa nije to bomba? Šta da ispuca ćorak? Kako izgleda ćorak? Šta je to ćorak? Vi prvo treba da naučite šta je metak, kako izgleda, šta se ispaljuje, od čega se sastoji metak...punjenje, kapisla...pa onda fizika, potisak..itd.

Millennium

pre 2 godine

Brendon Li je poginuo tokom snimanja scene kada je glumac iz neposredne blizine opalio u njega rekvizitnim pištoljem, ali je ovaj imao više baruta nego što je bilo potrebno, pa je parče patrona izletelo i pogodilo Brendona. Iako je scena na početku filma, snimana je među poslednjima što im je omogućilo da završe film. To se desilo jer je pištolj opalio iz blizine, nije mi jasno šta se ovde desilo da izazove ovakvu tragediju.

Michael Clayton

pre 2 godine

Da direktorka snimanja je bila u kadru, jer kad glumac puca u nekog na snimanju filma puca bas u nju, tj. u kameru i reditelj je odmah pored i onda ide drugi kadar. Neretko se zumira i ceo pistolj. npr. Joe Pesci u filmu Casino Martina Skorsezea.

Јабучило

pre 2 godine

Kako se ovo nije dešavalo kod nas pri snimanju partizanskih filmova?
(Neko iz gomile, 22. oktobar 2021 07:51)

Прво, бар петнаест пута је био мањи број снимљених филмова. Друго, веровао или не, наши оружари су изузетно одговорне особе. Треће, можда се и догађало, али сигурно није страдао нико познат.

Oftalmolog

pre 2 godine

Kakvi komentari, koja pamet... Pa za film Vrana opste je poznato da nije bila bojeva municija vec nesrecno rekvizitni pistolj izbacio dio te 'municije' i bilo fatalno. Imate razne dokumentarce o tome. Takodje u ovom slucaju mala je sansa da se radi o pravom pistolju. Vjerovatno opet na corke, ali...
(Srpce, 22. oktobar 2021 10:35)

Dal si realan prijatelju? Kakav "dio te municije" je izbacio? Kako izbaci dio municije kroz cev? Šta izbaci deo čaure, kapislu? Kakve gluposti čovek ovde može da pročita, pa to je neverovatno.

Inspektor Kluzo

pre 2 godine

Ubistvo u lovu i na snimanju ne podleze zakonu...
(keni, 22. oktobar 2021 07:46)

Zakonu uvjek podlijeze, a krivicnom gonjenju ne podlijeze i to samo ako se utvrdi da je u pitanju nesretan slucaj. Ako je neko podmetnuo pravi metak u pistolj ili nesto slicno, itekako podlijeze...

NikolaBg

pre 2 godine

Joj Bože, žao mi je glumca, on je jedna glumačka veličina. Trebalo bi da odgovara onaj koji je umesto ćoraka stavio pravu municiju. Verujem da glumac nije kriv nego ovi rekviziteri i drugi.

Službeno lice

pre 2 godine

Treba sačekati da istražni organi i sud odrade posao.
Inače za oružje na setu je zadužen pirotehničar/oružar i ukoliko je on dao glumcu oružje u ruke neposredno pred pucanje odgovaraće on a ne Boldvin koji će svaksko morati da živi sa činjenicom da je ubio koleginicu i ranio kolegu.

Gojko Čea

pre 2 godine

Kako neko napisa, nije prvi put. Ranije su i glumci stradali. Najpoznatiji je 1993. smrtni slučaj Brendona Lija (Brandon Lee), sina Brusa Lija. A ranije perspektivnog Džona Erika Heksama (Jon-Erik Hexum) koji je 1984. simulirao da sebi pica u glavu ne znajući da i ćorci na toj razdaljini mogu biti smrtonosni.

E

pre 2 godine

Slučajno upucao dvoje ljudi, pa još iza kamere? Ja razumem da slučajno upucaš jednu osobu, ali kako se to slučajno upuca dvoje?
(znamo koliko je boldvin miran i staložen inače, 22. oktobar 2021 09:42)

Koliko puta si u filmu video scenu gde čovek puca pravo u kameru,tačnije scenu gde ti se čini da je pištolj uperen pravo u tebe, gledaoca? Možda je režiser stajao iza snimateljke - ona je navodno snimala tu scenu.

Pedja

pre 2 godine

Meni ovde nista nije jasno, sta je to rekvizitni pistolj?? Zar se na snimanjima ne koriste lazni pistolji koji uopste ne mogu da opale?? Ako ne, zasto ne, moze li neko da mi objasni? Ozbiljno pitam...

Marko

pre 2 godine

"...ti je to izgledalo kao bezazlena dečija igra, nije me sprečavao da uperim pištolj u njega i da ga "upucam", ali nije očekivao pucanj..."
Ko se, pobogu i zaboga, "igra" tako sa detetom!!?

Srpce

pre 2 godine

Kakvi komentari, koja pamet... Pa za film Vrana opste je poznato da nije bila bojeva municija vec nesrecno rekvizitni pistolj izbacio dio te 'municije' i bilo fatalno. Imate razne dokumentarce o tome. Takodje u ovom slucaju mala je sansa da se radi o pravom pistolju. Vjerovatno opet na corke, ali...

MisterNo

pre 2 godine

Manevarski meci (corci) imaju samo cauru i u sebi slab barut. Ali detonacija u cevi ce delice caure da izbaci napolje, nekoliko metara. To sam ca i proverio u vojsci, tako sto sam opalio kroz visoku travu - nekih 5 metara se trava razmakla.

Ono sto me cudi je da je moguce ispaliti nekoliko pravih metaka greskom. To moze samo ako glumac ima revolver. Jer ako ima poluautomatski pistolj, taj pistolj da bi ispalio vise manevarskih metaka, mora imati poluzatvorenu cev (kako bi pomerao klip). Ako se ispali pravi metak, to ce razneti cev i ubiti onoga koji puca.

Ne znam zašto ljudi imaju potrebu da šire dezinformacije

pre 2 godine

Sin Brus Lija, Brendon Li poginuo je tako na snimanju filma Vrana. Navodno se igrao rekvizitnim pištoljem i upucao je sam sebe.
(Silvester, 22. oktobar 2021 07:30)

Nije se Brendon uopšte igrao (kakva nebuloza) nego ga je bukvalno ubio drugi glumac dok je snimana scena kako puca u Brendona i ta scena je zabeležena pred kamerama. Umesto ćoraka podmetnuta je čoveku prava municija. Imaš na youtubu i intervju sa glumcem koji je pucao. Čoveka je toliko grizla savest nakon toga što je ubio Brendona ni kriv ni dužan da je odmah napustio glumu. E to se zove čovek a takvih je danas malo. Nažalost Brendona ništa ne može vratiti i on je smatrao da je to najmanje što je mogao da učini. Ovi danas gaze preko leševa i pravdaju se kako je bilo slučajno i nastavljaju kao da se ništa nije desilo. Inače nastavak filma je snimljen sa drugim glumcem koji je zamenio Brendona i u većini scena je bio pod maskom da se ne bi primetilo da to nije Brendon.

Sale

pre 2 godine

@Silvester Nije tačno, glavni glumac iz serije "Na tajnom zadatku" se slučajno upucao iz rekvizitnog pištolja a Brendona Lija su upucali jer je neko verovatno namerno stavio bojevu municiju u oružje na setu...

rebro

pre 2 godine

@Neko iz gomile, pitaš kako se nije dešavalo na snimanju partizanskih filmova?
Prosto - Bata je imao zadatak da pobije što više Nemaca što je i činio.

windfucker

pre 2 godine

Sin Brus Lija, Brendon Li poginuo je tako na snimanju filma Vrana. Navodno se igrao rekvizitnim pištoljem i upucao je sam sebe.
(Silvester, 22. oktobar 2021 07:30)

Koliko se ja secam prica je bila da je ubijen na snimanju, to jest bila je scena gde on stoji na nekom stolu a 10-tak ljudi pucaju u njega u isto vreme i da je jedan od njih imao "greskom" pravi metak

Боки

pre 2 godine

@Силвестер

Брендон Ли се "није играо пиштољем и сам себе упуцао", већ је убијен из нехата од колеге из филма. Тај глумац (заборавио сам му име, у филму игра лик Funboya) се никада није опоравио од тог шока (пре неколико година је и преминуо), а права позадина намештеног пиштоља и убиства Лија никада није разјашњена.

Bokius

pre 2 godine

Davno pre služenje armije (i stoga pre kontakta sa oružjem) dobio sam savet od dede: "oružje se ne upire u čoveka čak ni kada je prazno".
(Torrente, 22. oktobar 2021 07:45)

Nedavno sam posao obuku za pistolj. Na svakih 5 minuta su nam ponavljali da je osnovno pravilo da se pistolj nikada ne upire u coveka, cak i kada se rasklapa radi ciscenje.
(dragaN, 22. oktobar 2021 09:11)

Mene za malo da izbace sa strelista zato sto sam praznu pusku, u kutiji (otvorenoj) rotirao na stolu tako da je cev "skenirala" preko nas sa ove strane mete. Dakle, nisam cak ni bio u kontaktu sa oruzjem, a odrzali su mi ozbiljno predavanje da me bilo sramota.

ja

pre 2 godine

Mnogo nalupavanja u komentarima. Ćorci jesu manje opasni od pravih metaka, ali daleko da su bezopasni. Jedina stvar koja ih razlikuje je to što metak ima zrno, a ćorak vatu, koja sprečava da barut ispadne iz čaure i koja sagori prilikom pucanja. Sve ostalo je identično, a posebno barutno punjenje, koje je zapravo najopasniji deo metka, jer upravo ono izaziva eksplozivnu reakciju. Najmanja povreda koju možete da nanesete čoveku ako na njega pucate ćorkom iz neposredne blizine, jesu ozbiljne opekotine, a neretko može doći i do ozbiljnijih povreda ili čak smrti:

1. Brendon Li nije stradao (kako uobičajeno tupe teoretičari zavere) zato što je neko zamenio ćorak pravim metkom, već zato što je u sceni protiv njega trebalo da se puca više puta. Jedan od ćoraka je bio manjiv i zaglavio se u cevi, a zatim ga je projektirala eksplozija barutnog punjenja sledećeg ćorka, tako da je njegova čaura bukvalno postala zrno koje je usmrtilo Lija.

2. Džon Erik Heksum (neko ga je pomenuo u komentarima) je stradao tako što je hteo da simulira samoubistvo, pa je opalio sebi ćorak u glavu. Međutim, ćorak je verovatno bio star, jer se vata koja se u njemu nalazila, stvrdla do te mere da mu je raznela lobanju. Fragmenti lobanje su se duboko zabili u mozak, pa neurohirurzi nisu uspeli da poprave štetu, i isključen je sa aparata nakon nekih nedelju dana.

Naravoučenije - nije potrebno da bilo ko čačka po pištolju ili podmeće prave metke - postoji puno načina da stradate i od lažnih...

rmpf

pre 2 godine

Skroz je nejasna situacija zasto bi rekvizitnim pistoljem pucao u ditektorku, pa u rezisera.
(Danko, 22. oktobar 2021 09:01)

Pa verovatno je snimana scena gde publika gleda iz perspektive nekog na nišanu pištolja, kao npr. u špici za Bonda. Kinematograf i režiser stoje iza kamere.

bgd011

pre 2 godine

@Kako se ovo nije dešavalo kod nas pri snimanju partizanskih filmova?
(Neko iz gomile, 22. oktobar 2021 07:51)

Potrosili smo svu bojevu municiju na nemce

M4R3

pre 2 godine

Jon-Erik Hexum se slučajno ubio na snimanju serije Na tajnom zadatku, mislio je da je pištolj napunjen ćorcima, pa je pucao sebi u glavu. A Brendon li se nije ubio, njega su ubili na snimanju filma vrana, i nikad se nije utvrdilo ko?
(Rodni, 22. oktobar 2021 09:21)

Nije se utvrdilo kako je došlo do tog propusta oružara, dok je glumac Majkl Mesi upucao Brendona u sceni upada u stan. Majkl se nakon toga povukao iz industrije, čak nikada ni film nije pogledao.

Bio sam klinac kada se to dogodilo i dan danas mi je krivo za Brendona. Vrana mu je remek delo.

djomla

pre 2 godine

Da je upucao nekog glumca pa i da covek razume ali sto je uperio oruzije u reditelja i scenaristu???
(SUNĐER BOB, 22. oktobar 2021 10:34)

Pa u toj sceni je morao da puca prema kameri, pogodio u kameru i šeficu za snimanje a otpad od stakla je pogodio režisera

Nikola

pre 2 godine

Kako se ovo nije dešavalo kod nas pri snimanju partizanskih filmova?
(Neko iz gomile, 22. oktobar 2021 07:51)

Negde sam čitao intervju sa nekim rediteljem ili glumcem, u to vreme je veoma kontrolisano to bilo u SFRJ, policija je morala da prisustvuje prilikom svake upotrebe oruzja cak i ako je isto onesposobljeno za pucanje, citava procedura bila.

U SAD je vlasnistvo i kontrola oruzja ionako labava oduvek i pistolj shvataju zdravo za gotovo, kao kod nas kuvalo za vodu recimo.

CATAPA

pre 2 godine

Meni ovde nista nije jasno, sta je to rekvizitni pistolj?? Zar se na snimanjima ne koriste lazni pistolji koji uopste ne mogu da opale?? Ako ne, zasto ne, moze li neko da mi objasni? Ozbiljno pitam...
(Pedja, 22. oktobar 2021 10:20)
Koristi se svašta. U jeftinim produkcijama i bojeva municija jer je jeftinije od teledirigovanog paljenja malih eksplozivnih punjenja. Naravno, takve snimke ne rade glumci nego "specijalizovani" kaskaderi-dubleri. Danas kad filmski manijaci ispituju svaki kadar filma i ako "metak" "pogodi" pre nego što je "ispaljen" snimak je propao. Ako zakasni, isto. Eksplozivno punjenje za simulaciju pogotka praktično koriste samo kad je pogođen čovek, dubler ili glumac.

Sa CGI je stvar još gora. Loša kompjuterska dorada je jeftinija od klasičnih filmskih trikova, ali dobra je višestruko skuplja, a ni tako nije moguće sve uraditi animacijom. Tako da se koristi sve i svašta što je na raspolaganju. Kad se snima na lokaciji, sve scene se snimaju ili ponavljaju zavisno i od vremenskih uslova, pa uopšte nije retkost da se promeni redosled snimanja... a metak u cevi nije čuo za promenu plana.

Neretko u starim vesternima, "kauboj" puca tek kad "indijanac" krene da padne s konja, to mu je "cue". Danas bi to bio nedopustiv diletantizam. Tada je bila manja mogućnost da neko bude upucan, ali veća da se polomi. Maksimalna uverljivost ima svoju cenu dokle god filmove snimaju živi ljudi, ispred ili iza kamere.

Dr. Bayrami

pre 2 godine

@Milan Директорка фотографије је сниматељ. Није била у кадру, али је снимала кадар у којем је био он.

dragaN

pre 2 godine

Davno pre služenje armije (i stoga pre kontakta sa oružjem) dobio sam savet od dede: "oružje se ne upire u čoveka čak ni kada je prazno".
(Torrente, 22. oktobar 2021 07:45)

Nedavno sam posao obuku za pistolj. Na svakih 5 minuta su nam ponavljali da je osnovno pravilo da se pistolj nikada ne upire u coveka, cak i kada se rasklapa radi ciscenje.

M4R3

pre 2 godine

Koliko se ja secam prica je bila da je ubijen na snimanju, to jest bila je scena gde on stoji na nekom stolu a 10-tak ljudi pucaju u njega u isto vreme i da je jedan od njih imao "greskom" pravi metak
(windfucker, 22. oktobar 2021 09:06)

Ne, scena u kojoj je Brendon upucan se odvija u stanu, kada njih trojica (Funboy, Tin-Tin i T-Bird) upadaju u stan i napadaju i siluju njegovu verenicu, a potom pucaju na njega.

deda

pre 2 godine

ovakve stvari se po marfijevom zakonu uvek tragicno zavrse, doziveo sam da na mrtvoj strazi lik pogodi coveka u glavu sa 30m onako sa kuka papovkom, inace pogoditi i ubiti nekoga pistoljem, revolverom sa tipa 10m uopste nije lako, a sa kuka kao u vesternu je luda sreca, to sto smo navikli na scene iz filmova je jedno a realnost nesto drugo..
sve u svemu neko je gadno zabrljao sa oruzjem i neminovno je bilo da neko nastrada..

Dr. Zohan

pre 2 godine

Moj bivsi kolega je upucao sebe i glavu kao tinejdzer. Preziveo je, uz gubitak sluha na jednom uvetu o ostecenje vilice. Kaze mi proverio sam pistolj i cev sve, bio prazan. Stričev pistolj koji je radio lao cuvar inace. Nema zezanja sa tim. Nas je ujak ucio rukovanje pistoljem i za upiranje u druge je njegov sin dobio ozbiljnu seriju samara i predavanje.

xqt

pre 2 godine

Osoba koja se stara o oružju je odgovorna u koliko se isključi diverzija. Glumac ne mora da bude stručnjak za municiju, niti je obavezan da istu kontroliše pre upotrebe. Obzirom kako je svet izvitoperen, možda će film, ako ga dovrše, imati veliku gledanost zbog tragedije.

Corleone

pre 2 godine

@Silvester-lupis i ostanes ziv… nije se igrao, pucali su na njega, scena je vecera za stolom gde ne znam koliko ljudi puca na njega. Jedan od njih je imao prave metke umesto coraka. Ima intervju na YT coveka i dan danas proganja taj dan….

Goran

pre 2 godine

Sin Brus Lija, Brendon Li poginuo je tako na snimanju filma Vrana. Navodno se igrao rekvizitnim pištoljem i upucao je sam sebe.
(Silvester, 22. oktobar 2021 07:30)

Nije upucao sam sebe nego ga je upucao u stomak drugi glumac tokom snimanja scene.

Eto

pre 2 godine

@rodni

Hexum se ubio corkom, a ne bojevom municijom. Naslonio je pištolj na slepoočnicu i pritisak od eksplozije ćorka mu je napravio štetu u mozgu od koje je umro.

jest

pre 2 godine

Propust oruzara!Na setu je morala biti replika odnosno gasni pištolj koji ima u cevi pregradu, zvezdu. Sve funkcioniše kao pravo oružje. I kalibra su 8 mm. Ni teoretski se ne može staviti pravi metak. Turci i Italijani rade odlicne I jeftine ovakve replike pištolja. Jedna britanska firma, upravo za ove potrebe, radi automate svih tipiva. Pa i tad se mora voditi računa o bezbednosti.

Hunting

pre 2 godine

Manevarski meci (corci) imaju samo cauru i u sebi slab barut. Ali detonacija u cevi ce delice caure da izbaci napolje, nekoliko metara. To sam ca i proverio u vojsci, tako sto sam opalio kroz visoku travu - nekih 5 metara se trava razmakla.

Ono sto me cudi je da je moguce ispaliti nekoliko pravih metaka greskom. To moze samo ako glumac ima revolver. Jer ako ima poluautomatski pistolj, taj pistolj da bi ispalio vise manevarskih metaka, mora imati poluzatvorenu cev (kako bi pomerao klip). Ako se ispali pravi metak, to ce razneti cev i ubiti onoga koji puca.
(MisterNo, 22. oktobar 2021 10:35)
Rust je vestern, naravno da je revolver. A iz revolvera ne mozes greskom da ispalis vise metaka, jedino uz vise vezanih gresaka. A lazni, filmski meci odavno mogu da zovu sledeci metak iz regularno zatvorene cevi, guglaj „Emerty ammo conpany“.

Kunta bez Kinte

pre 2 godine

Teško do filma i serije a da nije rokanje, pokolj i bespotrebne-skroz nebitne za priču seksualije!
Od polusveta za polusvet.

Vlada

pre 2 godine

nekada davno su ljudi govorili da i prazna puška jednom opali, oružje je postalo svakodnevica, i kod nas se u igri dešavaju tragedije
(srbINN, 22. oktobar 2021 07:09)

Kod mene u kraju narod kaže da nikad ne staješ ispred prazne puške. Ne znaš kad će da opale.

Zagor, zvezdarski

pre 2 godine

Municija nije mogla da bude lažna, ako je ubila osobu. Čak i da je lažni metak bio pokvaren ili deformisan, nikad ne bi mogao da pogodi nekog. Bio je pravi metak. U tome je problem.

V5

pre 2 godine

Dosta priče o pištolju. U vesternima se koriste revolveri. Jedini pištolj je bio Derindžer kojim su se služili kockari, mali dvocevni pištolj. Razlika između pištolja i revolvera je velika.