Nedelja, 21.03.2021.

21:35

Azdejković: "Šovinisti i autošovinisti zajedno protiv Zakona o istopolnim zajednicama"

Izvor: B92

Azdejkoviæ: "Šovinisti i autošovinisti zajedno protiv Zakona o istopolnim zajednicama" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

108 Komentari

Sortiraj po:

Sneza

pre 1 godinu

Gledala sam naTV-eu odrasle osobe koje su vecnu zivota provele u domovima za napustenu decu.Svi su izjavili da bi bili sretni da ih je neko usvojio ukljucujuci i istospolne zajednice
Meni smetaju ljudi koji pokrecu ratove i agresivne osobe,ostali ne.

Maki

pre 3 godine

Evo, ja volim zene, a ne smem da imam vise od jedne. Sastavljam peticiju za izmenu zakona! 'Ajmo svi na paradu.
(okrad)

Niko ti ne brani da živiš i sa deset,ako možeš, samo ne mogu sve da imaju zdravstveno osiguranje i sl preko tebe, ali deca mogu... možeš i veru da promeniš, te se čak verski venčaš..
(Jelena, 23. mart 2021 07:56)
Jelena, sto se pravis pametnom, kada nisi. Lepo covek pise da hoce izmenu zakona. Niko ni LGBTQITDljubcima ne brani da zive kako hoce, ali treba im i zakon. Zasto bi poligamisti bili diskrimisani? A sta je sa ostalim seksualnim naklonostima? Kada zastita manjine postaje represija vecine?

Vladan

pre 3 godine

Želim potpisati peticiju, profesor sam iz Novog Sada, posebno ne dozvoliti da usvajaju decu oni koji ih ne prave.
(Nedeljko, 22. mart 2021 16:22)

Profesor fizičkog, pretpostavljam.

Komifo

pre 3 godine

Homoseksualizam je primitivizam i protivan je evropskim vrednostima.
(Nena, 22. mart 2021 18:38)

Možeš nepogrešivo proceniti IQ nekoga ko upotrebljava nepostojeću reč "homoseksualizam".

Ovo je prevršilo svaku mjeru . Nikad ništa nisam imao protiv homoseksualaca , ali sad imam. Jedna organizovana manjina , pravi sav svet po svojoj mjeri , potpuno ukidajući prirodan poredak.
(kosta, 22. mart 2021 20:33)

Aktiviraj se u svojoj zemlji pa mantraj koliko god hoćeš protiv njih - ali što bi se to nas ovde ticalo?

Jelena

pre 3 godine

Evo, ja volim zene, a ne smem da imam vise od jedne. Sastavljam peticiju za izmenu zakona! 'Ajmo svi na paradu.
(okrad)

Niko ti ne brani da živiš i sa deset,ako možeš, samo ne mogu sve da imaju zdravstveno osiguranje i sl preko tebe, ali deca mogu... možeš i veru da promeniš, te se čak verski venčaš..

kosta

pre 3 godine

Ovo je prevršilo svaku mjeru . Nikad ništa nisam imao protiv homoseksualaca , ali sad imam. Jedna organizovana manjina , pravi sav svet po svojoj mjeri , potpuno ukidajući prirodan poredak.

Voke

pre 3 godine

Svi koji naivno prosuđuju o ovome treba da pogledaju USA i Kanadska pravila o promeni pola po kojima mlađi maloletnici menjaju pol, a roditelji nemaju nikava prava da se mešaju u tu odluku, a doktori nemaju pravo da se ne slože sa odlukom deteta. Najveći ekspert iz te oblasti u Kanadi je dobio otkaz, dobio je bitke na sudu, al se sada pitaju aktivaši a ne doktori. Školstvo u tim zemljama je gotovo u potunosti u vlasti tog istog aktivaškog lobija. Da nije krajnji cilj lgbtQ aktivaša, oduzimaje dece od roditelja, kao što se sada dešava u gore pomenutim zemljama. Ja sam za to da se istopolne zajedice urede, ali sam protiv toga da se da ruka, pa da nam se odseče glava i da na kraju mi i naša deca postanemo građani drugog i trećeg reda.

Nedeljko

pre 3 godine

Želim potpisati peticiju, profesor sam iz Novog Sada, posebno ne dozvoliti da usvajaju decu oni koji ih ne prave. Drugi prave oni usvajaju. Oni lete naa one ne zabrinute, decu koju su reditelji rodili, a iz nekog razloga ostavili. Treba crkva da se uključi u ovaj bezobrazluk. Nikad ovo ne dozvoliti makar ih na zapadu smatrali ljudskim pravom. Dete treba i mamu i tatu a ne ovo ruglo od braka. Nedeljko Gelić, želim da potpišem ovaj apel i tražim da crkva kaže šta ima

Vladan R

pre 3 godine

Sva ta priča o toma da homoseksuslnost nije bolest, da je to nešto ne samo normalno, nego i kul stvar na koju treba biti čak i ponosan je nasilje nad prirodom i
silovanje iste. Da je to normalno i kul ne bi za opstanak vrste bila potrebna dva pola. Da se sa tim radjaju, takodje nije argument da nije bolest, jer se osobe radjaju sa fizičkim nedostacima ili manama koje dovode do toga da bivaju ometeni u razvoju, pa niko ne tvrdi da je to nešto normalno i kul. Da b se takvima udovoljilo, brisu se polovi, ukida naziv tata i mama, a uvodi roditelj 1 i roditelj 2. Bukvalno teror nad normalnima I teška bolestina.

jaja

pre 3 godine

Ko ste vi da odredjujete ko sme a ko ne sme da usvaja decu? Milion dece bi bilo sretnije da odrasta u istopolnim zajednicama nego kod roditelja koji su alkoholičari, narkomani, siledžije itd.

Posmatrač

pre 3 godine

Nacrt ovog zakona nije uveden u javnu sferu zbog sasvim opravdanog ostvarivanja nekih ljudskih prava i poželjnog ukidanja diskriminacije. Ovde je cilj, po receptu koji je oproban, da se izazivaju konflikti i podele u društvu, što bi bio dokaz da smo necivilizovani i nezreli.
U skladu sa tim, nameće se potreba da neko interveniše da bi nas popravio ili, u suprotnom, marginalizovao, izložio nekakvim sankcijama i izopštio iz međunarodne zajednice.

Образовање

pre 3 godine

Биографија Аздејковића не спомиње никакво образовање ни струку, човек је професионални "геј". И такав потписане интелектуалце омаловажава и спрда се. Човек који очигледно није успео ни средњу школу да заврши!? И такви кроје законе!?

Sima S

pre 3 godine

"..Šovinisti i autošovinisti zajedno protiv Zakona o istopolnim zajednicama.."
- U prevodu - svi normalni i moralni ljudi raznih veroispovesti su protiv neprirodnog i nemoralnog. Preciznije, protiv su **formalizacije** takvih "zajednica".

cos

pre 3 godine

Ogromna vecina gradjana Srbije je protiv tog zakona.Neka se napravi objektivno istraživanje pa ce se videti.Ako vlast pita narod ,koliko se na njega poziva ,onda nebi trebalo da izglasa takav zakon.Bar ne sada i ne takav.

carvelizar

pre 3 godine

Mi smo pravoslavna zemlja sa pravoslavnim vrednostima,ako neko ne želi da bude kao mi neka bude kako hoće ali ne u našoj zemlji i neka nam ne prodaje te zapadne vrednosti.
Ima nas više i biće kako mi kažemo ili volite Srbiju ili je napustite.

Niko

pre 3 godine

Zna se sta je prirodno a sta nije, samo guraju nesto nenormalno i ubacuju ljudima reci u usta, a ako ne mislis isto, automatski si los. Manite nas te price zapadnjacke...nek sve poremeceno ostane tamo, imamo mi dovoljno nasih poremecenih samo na vlasti.

gile

pre 3 godine

Zna se od iskona : žena i muškarac stvaraju brak,stvaraju i radjaju decu.Ovaj gospodin,ako mogu tako da ga nazovem, vredja i omalovažava druge, govori o "kusom i repatom" , što je sramotno ,zato on ne može biti gospodin. Ta agresija, nadmenost, koja proizilazi iz zapadnih centara moći koji ovakve stvari traže od nas izaziva još više otpor ,jer ni homoseksualce i lezbejke niko do sada nije dirao. To što hoće da budu "centar sveta" govori o njima, ne bih upotrebio odgovarajuću reč,ali ponašanje g. Borisa (SPS) na TV K1 u newdelju potvrdjuje tu osionost.Punim plućima sam da niko kao do sada ne dira tu grupaciju,ali i da oni ostave nas običćne "kuse i repete",kako reče, "neobrazovane",kako dodade, na miru.

Živan

pre 3 godine

Kada budem vidio životinje bilo koje vrste da postaju homoseksualne, prihvatiću to kao prirodnu stvar. Do tada mi je sve to devijacija. Sorry

Cerka

pre 3 godine

Brak je zajednica muskarca i zene.Iz te zajednice se rađaju deca...
Iz zajednice dva muskarca sta se rađa?
Iz zajednice dve žene, sta se rađa?
Zivite vi kako hocete,radite sta hocete ,ali ne mozete da trazite nesto sto nije priroda dala.

Иван

pre 3 godine

Овај човек није никакав представник ЛГБТ популације. Нико га није изабрао и не реди за њихове интересе већ, као и сви данашњи активисти, само за себе.
Да пар запаљивих изјава, а онда само пробере најекстремније реакције и код својих финансијера (најчешће фондови америчке владе) нас све представи као нетолерантне хомофобе. Ови му упумпају кеш за ,,борбу'' против злих Срба и он је са својих пар хиљада евра месечно ушушкан као бубрег у лоју. Наравно није му у интересу да се промени било шта јер онда остаје без ухлебљења на рачун туђе муке.
Како сам разумео геј популација хоће само уређене имовинско правне односе и у томе их подржавам.

Soko

pre 3 godine

Zbog cega ovaj čovek maltretira sve nas. Mene ne zanima njegova pripadnost. Smatram da ima mnogo više drugih ljudi a posebno dece , koji su ugrozeni a ne ovi razmaženi manekenčići i neradnici. Njihov problem je što stalno traže pažnju a za to postoje institucije kojima treba da se obrate. Čista propaganda. Ovim putem samo stvaraju neprijatelje i od ljudi koji su im naklonjeni.

marko

pre 3 godine

nadam se da ce zakon biti usvojen, srbija treba da bude prva u regionu koja ce skinuti zabrane sa istopolnih bracnih zajednica...mislim, svako ko ima bilo kakav uvih u zeitgeist i 21 vek zna da to dolazi, samo je pitanje vremena...pravu glasanja za zene je trebalo vise od pola veka da se rasiri po svetu...sto ne bismo bili medju prvima kada je regulacija brakova u pitanju? zajedno sa svim razvijenim i naprednim drzavama sveta...budimo u tom klubu koji minut

Kraljevcanin

pre 3 godine

Zaista mi ne smetaju lgbt osobe, samo sve sto rade, neka rade u svoja 4 zida. Mislim da jos nije vreme za te istopolne zajednice, a kamoli za usvajanje dece, sto je po mom misljenju nedopustivo. Da dva gay muskarca usvoje npr. decaka ili obrnuto za zenski par da usvoje devojcicu. Pa gde to vodi!!!

zlo

pre 3 godine

Imamo nezbrinutu decu, imamo ljude koji hoce da zbrinu decu... Ti isti koji su ostavili decu drzavi su najglasniji o tradiciji, porodici, srBstvu itd

gledalac

pre 3 godine

Da li neko razmišlja o pravima deteta? Deteta , koje će , od vrtića pa preko osnovne i srednje škole, biti izloženo podsmehu da su mu roditelji....pa to što jesu. Da li neko razmišlja o psihi te dece danas, kada je vršnjačko nasilje i uživo i preko interneta sve izraženije?

IQ

pre 3 godine

Homoseksualnost je biološko-psihološki poremećaj. Najveća greška je skidanje sa liste obolenja od strane SZO pre 30 godina. Naučno je potvrđeno postojanje značajnih fizioloških razlika između normalnih osoba i onih sa homoseksualnim poremećajem. To su naučno zasnovane, lako proverljive i neosporive činjenice. To što za sada ne postoji lek za homoseksualni poremećaj ne znači da isti neće u budućnosti biti pronađen.

sone

pre 3 godine

dajte referendum o tom pitanju da vidimo odnos. Bojite se da raspisete referendum zato sto znate da bi 90% ljudi u Srbiji bilo protiv. Znaci da uvodite neki zakon protiv volje 90% ljudi. To se zove diktatura a ne demokratija.

Dark

pre 3 godine

Zašto ne usvojiti dati zakon? Neka živi ko sa kim hoće. Svaki dan treba da slušamo Azdejkovića i ostale lgbt kako kukaju. Dajte im to, da se skine jedna briga. Azdejković jeste u pravu.

Јабучило

pre 3 godine

Postoje heteroseksualni parovi koji ne mogu da imaju svoju decu... Da li bi i njima trebalo zabraniti usvajanje? Ako ćemo biološki...
(licemeri, 22. mart 2021 10:41)

Не. Јер је антрополошки и биолошки у реду да дете има два родитеља/старатеља различитог пола. Није лицемерје, него природна ствар.

naivan

pre 3 godine

Kad gospodin Azdejkovic oplete jezikom sa svojim neistomisljenicima to je,vidim, sasvim uredu,to je demokratski,niko mu ništa ne sme.Gde su ovde prava nas koji ne mislim o kao on.Koliko znam,nisu ugroženi,družimo se sa njima,radimo zajedno,niko ih ne pita za njihova seksualna opredeljenja,ma šta mislili o tome ali njihovo upadanje prstom u oko u želji da imaju sva prava kao heteroseksualni brakovi budi u meni revolt.Nazovite se "zajednica" i ostavite se prava na usvajanje i vaspitanje naše dece,ne želim da vasputavate moju decu da ima roditelja 1 i roditelja 2.Hoću da moja deca imaju majku i oca,da znaju kako su došli na svet,ne učim ih da bilo koga osuđuju i ugrožavaju,ali ne dozvoljavam ni da ih LGBT ljudi vaspitavaju po svom misljenju niti da ih ugrožavaju.Ako svoju imate,vaspitajte ih kako hoćete,to je vaše pravo,iz ljubavi prema deci možda se i u vašim glavama "nesto preokrene"

Gale

pre 3 godine

Ako se narod Srbije pita ovaj zakon neće biti usvojen nikad.
Omogućiti im da ostvaruju neka prava ali ne na ovaj način. Usvajanje dece nikad.

Kirios

pre 3 godine

Jedna čista onako semantička napomena, reč šovinizam već označava preterano veličanje svog naroda ili svoje grupacije, tako da je šovinizam već po svojoj definiciji "auto" pa je ta reč "autošovinizam" potpuna besmislica koja nimalo ne oslikava ono što bi navodno trebalo da joj bude značenje. Valjalo bi o tome obavestiti i onoga koji je tu glupost sastavio i one koji je koriste, da ne bi nastavili da i dalje prave budale od sebe.

Sveznajuci praznoglavac

pre 3 godine

Ja ne znam zašto se bune ovih 212 i svi ovi komentatori. Kao da će sad neko da ih uvuče u tu zajednicu, ili ne znam šta.
Šta ti smetaju, nek žive svoj život.
Tu je posredi ipak nešto drugo. Mržnja i ništa više.

Bole

pre 3 godine

Ozakonjujte izopačenost i devijantnost, pa se posle čudite kad Bog i priroda uzvrate epidemijama, poplavama, zemljotresima ... Vi se mislite.

Q

pre 3 godine

Evo i ja sam protiv,pa ne mozete silom naterati narod da vas prihvati.Bolje bi bilo njima da prihvate da ovde nikada nece biti prihvaceni.Tako da svoja prava i srecu potrazite na nekom drugom mestu.

Nikola

pre 3 godine

Kada vdite kolika je histerija kod ovakvih likova, kada vas ovakvli ljudi vredjaju i kada vidite koliko je agresivan recnik koji koriste ...

... onda znate da ste u pravu.

Idi begaj

pre 3 godine

Ne mogu takva pitanja da se postavljaju racerendumom i voljom vecine. Znamo sta je odgovor. Necije ljudsko pravo ne treba da bude pitanje volje vecine jer za neke druge stvari i oni koji su po ovom pitanju vecina mogu da postanu manjina, pa da vidimo onda kako bi se osecali..
(empata, 22. mart 2021 10:11)

Ljudsko pravo....mora biti usmereno paralelno sa prirodom.To je najbitnija stavka u "ljudskim pravima".
Ako kršiš pravila prirode to jednostavno nije dobro za zajednicu.

David - nije srpski ćutati

pre 3 godine

Znači kada jedan sud donese jednu presudu to mora da poštuje cela EU i to je demokratski i legalno, kada narod glasa i izabere svoje predstavnike koji odlučuju o pravima svih to je onda nelegalno jer većina odlučuje o manjini.
Ja nisam protiv gej osoba ali sam protiv promocije njihovog načina života, protiv njihovih parada koje su u Evropi postale vulgarne i napadne reklame seksizma i promiskuiteta
Meni za razliku od njih seks nije toliko bitna i ne želim da me opterećuju sa svojim seksualnim opredeljenjem. Za mene je lično strašno da mi polni organ određuje život a glava služi da ga sluša umesto da bude obrnuto.

Nikola

pre 3 godine

A ovih 1600 "intelektualaca" za koje niko nije čuo, pitanje i da li postoje i da li su vam dali potipis , oni nisu "kuso i repato "?
Neće proći koliko god se trudili i koliko god imali podršku medija,stranih ambasasa, nvo organizacija i slično !
Ako da bog za koju godinu bićete kao u Rusiji zabranjeni.

Liberty

pre 3 godine

Ja sam za i bez ikakvih uslova. Svi moramo imati ista prava i obaveze, barem deklarativno, i to mora biti ideal kojem težimo. Samo bih savetovao autoru da se suzdrži od etiketiranja i vredjanja jer to vodi diskusiju u stranputicu. Razumem želju obe strane da ponize ličnost svog protivnika, ali mene odbijaju takvi napadi i etiketiranja. Na kraju, samo argumenti treba da budu važni.

jakuza

pre 3 godine

LGBT zajednica je prvo uvela šetnju sada hoće istopolne brakove šta je sledeće? Kako su krenuli zabraniće heteroseksualne brakove kroz koju deceniju

Ovde toliko ima ugroženih ljudi koji se bore za mnogo manja prava dok LGBT večito glume ugroženu vrstu...a ustvari ciljevi su im mnogo veći od onoga što propagiraju...

Ne opterećujte ovaj narod vašim dosadnim zahtevima....imamo mnogo veće probleme od vaših...

Bar da sam gej

pre 3 godine

A sta ja da kažem? Uvek sam bila hetero, na faksu sam se ugojila od stresa, nije mi bilo do seksa bila sam nesigurna i počeli su da me prozivaju da sam gej. Izgubila sam studije, prijatelje, ne mogu da nađem posao. Na ivici sam egzistencije. Zbog čega?

mare

pre 3 godine

ne sumljam da bi mnogoj deci bilo bolje i imali bi vise ljubavi od lgbt parova nego kod drugih usvojitelja pa i bioloskih roditelja i uopste mi ne smeta ni usvajanje dece ni istopolni brakovi ni gej populacija, ali me uzasno nervira ta najava na sva zvona, potreba da budes prihvacen po svaku cenu od svih. Uopsteno veoma mi smeta to agresivno nametanje svojih stavova i prava. Drugo stvarno ne vidim diskriminaciju u drustvu prema LGBT svi su uglavnom visoko obrazovani, sa vrlo dobrim poslovima i pozicijama. Jos ni jednog nisam upoznao da nije poprilicno bogat. Evo sad cete dobiti i pravo da se medjusobno vencavate i dokle cete da nas bombardujete time da ste diskriminisani?

Običan građanin

pre 3 godine

Tipičan primer devijacije demokratije kada minorna manjina ugoržava aposolutnui većinu. Evo ja sam protiv ovog zakona,

Мина

pre 3 godine

Како то да је шовинизам, русофилски конзерватизам и шта све, ако већина мисли другачије од мањине.На том списку интелектуалаца, кога ви називате "малим",да ли сте сигурни гос.Аздејковићу, да се нашло "кусо и репато"?Исувише сте се осилили, па мањина "терорише" већину, покушавајући да наметне свој систем вредности.Можда се понављам, живите како хоћете, нико вам не брани, али не очекујте да вам већина "држи свећу".

Srki

pre 3 godine

Tacno se vidi taj americki fazon da svakoga, ko misli drugacije, odmah okarakterisete kao nacistu, fasistu, homofoba, sovinistu...i na taj nacin pokusate da ga onemoguce da iznese svoje stavove. Imati suprotan stav o necemu NIJE MRZNJA! Ali i iz samog teksta se vidi pominjanje "rusofilskih kandzi" ili stagod, pa je dvostruko jasno ko gospodina sponzorise i obucava.

Inace, kad vec govorimo o americkim fazonima, oni po pitanju ovih "prava" idu ispred nas. Nivo depresije, mrznje, podeljenosti, dece koja nemaju identitet i od 3-4 godine se kljukaju hormonima za promenu pola i jos mnogo toga je na istorijskom maksimumu. Znaci da li su im te "slobode" pomogle ista, ili su samo stvorili jos vise problema?

Драган КНН

pre 3 godine

Postoji više načina da se odnosi u istopolnim zajednicama regulišu . Zašto insistirate da se to zove BRAK ? Skupština nema snagu da donese zakon kojim će se predstaviti volja većine građana Srbije , zato je zadnja mogućnost kada se dođe do završne forme , REFERENDUM !

Dane ĐujićSAD

pre 3 godine

Mislim da je vreme i da SPC da podršku LGBT populaciji. Moj pradeda je bio gej i ugledni pop, ali nikad nije zbog toga imao problema u svojoj zajednici, prababa je bila slobodoumna žena i imala puno razumevanje i toleranciju za izlete svoga muža.

geografija

pre 3 godine

Заиста ми није јасно по којем основу ЛБГТ плаченици ове законе подмећу као људска права, не господо ови закони немају везе са људским правима и морају на референдум, доста више са менталним силовањем огромне већине становништва!

ime

pre 3 godine

Ovi sto odobravaju istopolne zajednice, al ne odobravaju da usvajaju decu, ne shvataju da je generacija pre njih ucinila jedan ustupak- da imaju pravo i slobodu takvog izbora. Generacija pre ove je nacinila ustupak- da homosexualnost nije bolest. Generacija pre ove je ucinila ustupak- nece biti zatvarani zbog nemorala i leceni elektrosokovima.
Nasa generacija, dakle, odobrava sve to, i pridodaje legalizaciju braka, imovinsko pravne odnose, itd...
Generacija posle nas ce im dozvoliti da usvajaju decu.
Itd, itd...

Dakle, to sto mi danas branimo, sutra ce biti legalizovano. Jer se priprema teren i pomera granica.

To je problem. Nije problem njihovo postojanje ili usvajanje dece. Nego, sto to nema kraja. I ko zna kakav je kraj.

kesh

pre 3 godine

Ovo nikada neće( i ne treba) zaživjeti u Srbiji. Može trenutno biti nametnuto, kao i sporni zakon u CG. I na kraju jednostavno vidjeli smo svi da se sve zavrsilo povlacenjem spornog zakona. Nemam nista licno protiv Azdejkovica, samo dok dobija lovu od NVO on ce se zauzimati i za marsovce ako treba.

mi

pre 3 godine

Licno, smatram da istopolno partnersvo treba da se legaliziuje, ovo je nacin da LGTB pojedinci dobiju prava, a ne neke parade, to je ravi nacin da drustvo vodi racuna o ovoj populaciji. Usvajanaje dece je nesto drugo, veoma komplikovano pitanje za koje treba vis vremena, da ne zavrsimo kao Norvezani gde se roditeljima deca uzimaju cak i bespravno i dodeljuju ' modernim zajednicama'. Ovde je neko predlozio biolosko roditeljstvo, mozda je to nacin...Nista ne sme da bude smatrano gluposcu, ukljucujuci i konzervativne stavove.

Degz

pre 3 godine

Interesantno je da ovi koji pozivaju na toleranciju za njihovu zajednicu istovremeno imaju nultu toleranciju za svakoga ko drugačije misli. Ako niste za ovaj zakon, odmah ste šovinisti, homofobi, desničari i šta ti sve ne. Oni zapravo traže jednosmernu toleranciju po kojoj svi moraju da udovolje njihovim zahtevima, ali oni ne moraju nikome. Kaže neko, ne može većina odlučivati o manjinama. Ok, slažem se s time. Ali kako se došlo do tačke da je ova manjina ukinula tvora Pepea, bez da je pitala bilo koga? Naravno, oni ne moraju nikoga ništa da pitaju. Zucneš li nešto, ti si nacista, šovinista, nagrde te samo tako.

mare

pre 3 godine

gandi, 22. mart 2021 09:55)

druze gde si ti video gej marginasa? oni su u potpunosti meinstrim. sve sto vidis i cujes kreirano je na osnovu njihovog ukusa. kad vidis golu pevaljku na TV budi uveren da je LGBT odobreno i podstreknuto...

Badji

pre 3 godine

Ovo pitanje NE MOŽE na referendum.
LJUDSKA prava bilo kojih manjna se ne odredjuju referendumom po srpskom Ustavu.

Referendumom bi većina mogla manjinama da oduzme sve prava.
(Vesna, 22. mart 2021 10:10)

Hahaha pa u tome i jeste poenta referenduma, da se čuje glas i želja većine, to se zove demokratija.

T

pre 3 godine

Ne znam za druge zemlje ali u SAD homoseksualni parovi usvajaju decu već 30 godina. Da li bi neko mogao da uzme podatke od njih i da vidi kako su ta deca prošla u životu? Pa da lepo vidimo da li postoje problemi ili ne, i koji su to problemai. Svi ovde pišu da im ne bi dozvolili usvajanje dece, pretpostavljam da misle da ta deca imaju posle neke probleme. Mogli bismo da prosto vidimo iskustva drugih pa da se vodi argumentovana rasprava.

Englez

pre 3 godine

moramo da se vratimo pravim vrednostima , istopolni brakovi su nesto sto to nije.
(Aleksandar, 22. mart 2021 09:44)

Da, pitaj svoju babu koja se sa 12 udala šta su to prave vrednosti! Ili decu u domovima za nezbrinutu decu. Ili desetina žena koje godišnje budu ubijene u Srbiji od strane muževa. Ili ukradene bebe od pre 80 godina? Ili virdžine? Ili žene koje moraju da hodaju tri metra iz muža, kao na jugu Srbije? Šta su ti to prave vrednosti u Srbiji Leba ti? Komšijske svađe i ubistva, ilegalna gradnja, masovni egzodus u Nemačku već 100 godina, kriminalni fudbal, ratovi već vekovima?

Podrška brakovima, ko ste vi "normalni" da određujete kako će drugi živeti?

XY

pre 3 godine

Ne treba nama referendum, nego da poslanici postuju volju naroda. SNS nije bio na izborima s ovim zakonima i njihovi poslanici ne smeju da usvoje ove zakone, inace ce se suočiti sa gubitkom glasova. Ako Poljska nema ove zakone, kao clanica Eu, zasto bismo imali mi, koji nismo clanica? Kao sto je tamo katolicka crkva sprecila ove zakone, treba i nasa SPC i patrijarh Porfirije da iskoriste svoj uticaj.

baltazar

pre 3 godine

Jel ovaj to upravo rekao da mi ostali parazitiramo na leđima LBGT populacije???

Ovo stvarno postaje trn u oku i otvorena za....cija svih ostalih.

...

pre 3 godine

Decko ,vi ste totalna manjina i pokusavate da silujete igromnu vecinu...e to je diskriminacija i nepostovanje misljenja vecine,Ustava vere i tradicije srpskog naroda...dakle...odstupite..i niko vas ne dira...osim kad nas malteretirate paradama i glupostima
(Surovoiskrenaosoba tzv.realista, 22. mart 2021 09:48)

Zasto je misljenje vecine bitno za prava manjine? I ja mislim da bi svasta nesto trebalo zabraniti ali mi to ne daje za pravo da uskracujem tudja prava. Vera srpskog naroda ne postoji, vecina stanovnistva jeste pravoslavne veroispovesti, ali Srbija je sekularna drzava. Dodatno, taj ustav koji pominjete kaze da je Srbija drzava svih svojih stanovnika, a ne samo pripadnika srpskog naroda.

piškinja

pre 3 godine

Dosta više sa tim glupostima. Ogromna većina je protiv i TAČKA. To se uglavnom zove demokratija - želja većine. Kome se ne sviđa neka traži drugačije društveno uređenje.

Oliver

pre 3 godine

Pogledao sam spisak. 90/ su zene i to "psiholoskinje", "socioloskinje" , "politoloskinje" itd. Ima mnogo studenata, na stotine. Ima ljudi bez zanimanja samo ime i prezime, znaci ili nezaposleni ili ne-intelektualci.Ima duplo potpisanih ljudi, npr. Zivko Jovicic na 430.i 432.mestu liste, kao i Tamara Skrozza. Nema nijednog akademika Sanu. Video sam samo jednog profesora medicinskog fakulteta i nijednog velikog srpskog psihijatra ili seksologa, a oni su najkompetentniji za ovu problematiku.Video sam coveka koji se potpisao kao kamion sovinista i antifasista. Video sam mnogo mastera nicega i novokomponovanih zanimanja. Nasmejao sam se puno puta citajuci. U odnosu na ovaj spisak onih 212 deluju kao intelektualne gromade!

licemeri

pre 3 godine

@hypatija

Postoje heteroseksualni parovi koji ne mogu da imaju svoju decu... Da li bi i njima trebalo zabraniti usvajanje? Ako ćemo biološki...

empata

pre 3 godine

Ne mogu takva pitanja da se postavljaju racerendumom i voljom vecine. Znamo sta je odgovor. Necije ljudsko pravo ne treba da bude pitanje volje vecine jer za neke druge stvari i oni koji su po ovom pitanju vecina mogu da postanu manjina, pa da vidimo onda kako bi se osecali..

trt

pre 3 godine

Meni je ovo ok i treba da dobiju prava kao i u braku, ali neka u istom zakonu stave da nemaju prava usvajanja dece i sto se mene tice tesen problem.

miljas

pre 3 godine

Rec DEMOKRATIJA je negativnog smisla. Primer SAD: vrse agresije i terorizam po svetu a propagiraju demokratiju.Jednostavno radi ko sta hoce.

Vesna

pre 3 godine

(Zoki, 22. mart 2021 09:47)

Ovo pitanje NE MOŽE na referendum.
LJUDSKA prava bilo kojih manjna se ne odredjuju referendumom po srpskom Ustavu.

Referendumom bi većina mogla manjinama da oduzme sve prava.

Oliver

pre 3 godine

Ne radi se ovde o pravu na nasledjivanje, porodicnu penziju ili posetu u bolnici ili zatvoru. To je moglo da se lako regulise izmenama zakona o penzijskom i invalidskom osiguranju, zakona o zdravstvenoj zastiti i zkp-a. Mnogo je opasniji drugi predlozeni zakon o rodnoj ravnopravnosti koji je protivustavan, jer u nasem ustavu ne postoji pojam rod, nego samo pol. Oni hoce da kroz taj zakon provuku ljude koji nece da se izjasne ni kao zene ni kao muskarci, nego kao treci pol sa svim strasnim posledicama. Oni zele da vise nemamo oca i majku, nego roditelja 1 i roditelja 2. U trecem zakonu o zabrani diskriminacije, njena definicija se toliko bezobalno siri da ce bukvalno moci da nas tuze za poprek pogled. Takodje zele da zabrane verskim vodjama i svestenicima da svoja ucenja iznose van verskih objekata. To u praksi znaci da svestenici ne bi mogli na televiziji ili u drugim medijima ili u skolama na veronauci da govore da je homoseksualnost greh kao sto je u njihovom ucenju. To znaci da bi oni odmah mogli da zabrane sve verske zajednice. To je u stvari potpuno nova diskriminacije prema nama, koji smo ogromna vecina. To je ideološki teror manjine nad vecinom. Zakoni ne smeju biti usvojeni ni po koju cenu!

hypatija

pre 3 godine

Tema je veoma ozbiljna i omogućava beskonačnu raspravu. Ja sam za apsolutno priznavanje istopolnih brakova , ali sam potpuno protiv usvajanja dece od strane tih bračnih drugova. Kako bismo svi bili jednaki mogu da imaju samo svoju biološku decu, što u potpunosti podržavam , čak dotle da se dozvoli i surogat materinstvo. Kada kažem jednakost mislim pre svega na žene , jer kako drugačije izjednačiti ženu koja devet meseci svog života nosi trudnoću sa ženom koja iz ne zdravstvenih razloga to ne uradi ? Kako drugačije izjednačiti muškarca koji devet meseci svog života provede sa partnerkom u drugom stanju, sa muškarcem koji to ne uradi iz ne zdravstvenih razloga ?
Po meni , istopolni brakovi apsolutno DA sa biološkom decom partnera ukoliko žele decu, naravno.

Neroji Sever

pre 3 godine

Naš narod je takav, kad njemu ukidaju i smanjuju prava on ćuti i ne buni se. Čim neko drugi treba da ostvari neka svoja prava, taj istinarod odmah skoči i počne da se buni. "Šta bre oni traže svoja prava, pa ja se bre mučim i patim..."
Isto je uvek, da li su prosvetari u pitanju, vozači, studenti... Uvek skoči kuka i motika al na ovoga što se bori za svoja prava.
Tuga.

Doktor

pre 3 godine

Ма 90 одсто становника Србије је против ,само нас не пита нико,једноставно нам се наметне и то ибило шта друго пожели запад.

gandi

pre 3 godine

Takve stvari ovde ne mogu biti prihvacene. Sto god vise nam se nasilno i nedemokratski namecu to je veca averzija javnosti. Guranjem prsta duboko u oko drustva LGBT pokret pokusava da izazove sto jacu reakciju i predstavi sebe kao zrtvu. Na taj nacin pokusavaju da izadju iz drustvene margine.

Surovoiskrenaosoba tzv.realista

pre 3 godine

Decko ,vi ste totalna manjina i pokusavate da silujete igromnu vecinu...e to je diskriminacija i nepostovanje misljenja vecine,Ustava vere i tradicije srpskog naroda...dakle...odstupite..i niko vas ne dira...osim kad nas malteretirate paradama i glupostima

Doktor

pre 3 godine

Ма 90 одсто становника Србије је против ,само нас не пита нико,једноставно нам се наметне и то ибило шта друго пожели запад.

Surovoiskrenaosoba tzv.realista

pre 3 godine

Decko ,vi ste totalna manjina i pokusavate da silujete igromnu vecinu...e to je diskriminacija i nepostovanje misljenja vecine,Ustava vere i tradicije srpskog naroda...dakle...odstupite..i niko vas ne dira...osim kad nas malteretirate paradama i glupostima

gandi

pre 3 godine

Takve stvari ovde ne mogu biti prihvacene. Sto god vise nam se nasilno i nedemokratski namecu to je veca averzija javnosti. Guranjem prsta duboko u oko drustva LGBT pokret pokusava da izazove sto jacu reakciju i predstavi sebe kao zrtvu. Na taj nacin pokusavaju da izadju iz drustvene margine.

Vesna

pre 3 godine

(Zoki, 22. mart 2021 09:47)

Ovo pitanje NE MOŽE na referendum.
LJUDSKA prava bilo kojih manjna se ne odredjuju referendumom po srpskom Ustavu.

Referendumom bi većina mogla manjinama da oduzme sve prava.

trt

pre 3 godine

Meni je ovo ok i treba da dobiju prava kao i u braku, ali neka u istom zakonu stave da nemaju prava usvajanja dece i sto se mene tice tesen problem.

empata

pre 3 godine

Ne mogu takva pitanja da se postavljaju racerendumom i voljom vecine. Znamo sta je odgovor. Necije ljudsko pravo ne treba da bude pitanje volje vecine jer za neke druge stvari i oni koji su po ovom pitanju vecina mogu da postanu manjina, pa da vidimo onda kako bi se osecali..

Neroji Sever

pre 3 godine

Naš narod je takav, kad njemu ukidaju i smanjuju prava on ćuti i ne buni se. Čim neko drugi treba da ostvari neka svoja prava, taj istinarod odmah skoči i počne da se buni. "Šta bre oni traže svoja prava, pa ja se bre mučim i patim..."
Isto je uvek, da li su prosvetari u pitanju, vozači, studenti... Uvek skoči kuka i motika al na ovoga što se bori za svoja prava.
Tuga.

licemeri

pre 3 godine

@hypatija

Postoje heteroseksualni parovi koji ne mogu da imaju svoju decu... Da li bi i njima trebalo zabraniti usvajanje? Ako ćemo biološki...

hypatija

pre 3 godine

Tema je veoma ozbiljna i omogućava beskonačnu raspravu. Ja sam za apsolutno priznavanje istopolnih brakova , ali sam potpuno protiv usvajanja dece od strane tih bračnih drugova. Kako bismo svi bili jednaki mogu da imaju samo svoju biološku decu, što u potpunosti podržavam , čak dotle da se dozvoli i surogat materinstvo. Kada kažem jednakost mislim pre svega na žene , jer kako drugačije izjednačiti ženu koja devet meseci svog života nosi trudnoću sa ženom koja iz ne zdravstvenih razloga to ne uradi ? Kako drugačije izjednačiti muškarca koji devet meseci svog života provede sa partnerkom u drugom stanju, sa muškarcem koji to ne uradi iz ne zdravstvenih razloga ?
Po meni , istopolni brakovi apsolutno DA sa biološkom decom partnera ukoliko žele decu, naravno.

Vladan R

pre 3 godine

Sva ta priča o toma da homoseksuslnost nije bolest, da je to nešto ne samo normalno, nego i kul stvar na koju treba biti čak i ponosan je nasilje nad prirodom i
silovanje iste. Da je to normalno i kul ne bi za opstanak vrste bila potrebna dva pola. Da se sa tim radjaju, takodje nije argument da nije bolest, jer se osobe radjaju sa fizičkim nedostacima ili manama koje dovode do toga da bivaju ometeni u razvoju, pa niko ne tvrdi da je to nešto normalno i kul. Da b se takvima udovoljilo, brisu se polovi, ukida naziv tata i mama, a uvodi roditelj 1 i roditelj 2. Bukvalno teror nad normalnima I teška bolestina.

Voke

pre 3 godine

Svi koji naivno prosuđuju o ovome treba da pogledaju USA i Kanadska pravila o promeni pola po kojima mlađi maloletnici menjaju pol, a roditelji nemaju nikava prava da se mešaju u tu odluku, a doktori nemaju pravo da se ne slože sa odlukom deteta. Najveći ekspert iz te oblasti u Kanadi je dobio otkaz, dobio je bitke na sudu, al se sada pitaju aktivaši a ne doktori. Školstvo u tim zemljama je gotovo u potunosti u vlasti tog istog aktivaškog lobija. Da nije krajnji cilj lgbtQ aktivaša, oduzimaje dece od roditelja, kao što se sada dešava u gore pomenutim zemljama. Ja sam za to da se istopolne zajedice urede, ali sam protiv toga da se da ruka, pa da nam se odseče glava i da na kraju mi i naša deca postanemo građani drugog i trećeg reda.

Nedeljko

pre 3 godine

Želim potpisati peticiju, profesor sam iz Novog Sada, posebno ne dozvoliti da usvajaju decu oni koji ih ne prave. Drugi prave oni usvajaju. Oni lete naa one ne zabrinute, decu koju su reditelji rodili, a iz nekog razloga ostavili. Treba crkva da se uključi u ovaj bezobrazluk. Nikad ovo ne dozvoliti makar ih na zapadu smatrali ljudskim pravom. Dete treba i mamu i tatu a ne ovo ruglo od braka. Nedeljko Gelić, želim da potpišem ovaj apel i tražim da crkva kaže šta ima

kosta

pre 3 godine

Ovo je prevršilo svaku mjeru . Nikad ništa nisam imao protiv homoseksualaca , ali sad imam. Jedna organizovana manjina , pravi sav svet po svojoj mjeri , potpuno ukidajući prirodan poredak.

Образовање

pre 3 godine

Биографија Аздејковића не спомиње никакво образовање ни струку, човек је професионални "геј". И такав потписане интелектуалце омаловажава и спрда се. Човек који очигледно није успео ни средњу школу да заврши!? И такви кроје законе!?

zlo

pre 3 godine

Imamo nezbrinutu decu, imamo ljude koji hoce da zbrinu decu... Ti isti koji su ostavili decu drzavi su najglasniji o tradiciji, porodici, srBstvu itd

Иван

pre 3 godine

Овај човек није никакав представник ЛГБТ популације. Нико га није изабрао и не реди за њихове интересе већ, као и сви данашњи активисти, само за себе.
Да пар запаљивих изјава, а онда само пробере најекстремније реакције и код својих финансијера (најчешће фондови америчке владе) нас све представи као нетолерантне хомофобе. Ови му упумпају кеш за ,,борбу'' против злих Срба и он је са својих пар хиљада евра месечно ушушкан као бубрег у лоју. Наравно није му у интересу да се промени било шта јер онда остаје без ухлебљења на рачун туђе муке.
Како сам разумео геј популација хоће само уређене имовинско правне односе и у томе их подржавам.

jaja

pre 3 godine

Ko ste vi da odredjujete ko sme a ko ne sme da usvaja decu? Milion dece bi bilo sretnije da odrasta u istopolnim zajednicama nego kod roditelja koji su alkoholičari, narkomani, siledžije itd.

Sveznajuci praznoglavac

pre 3 godine

Ja ne znam zašto se bune ovih 212 i svi ovi komentatori. Kao da će sad neko da ih uvuče u tu zajednicu, ili ne znam šta.
Šta ti smetaju, nek žive svoj život.
Tu je posredi ipak nešto drugo. Mržnja i ništa više.

Cerka

pre 3 godine

Brak je zajednica muskarca i zene.Iz te zajednice se rađaju deca...
Iz zajednice dva muskarca sta se rađa?
Iz zajednice dve žene, sta se rađa?
Zivite vi kako hocete,radite sta hocete ,ali ne mozete da trazite nesto sto nije priroda dala.

Vladan

pre 3 godine

Želim potpisati peticiju, profesor sam iz Novog Sada, posebno ne dozvoliti da usvajaju decu oni koji ih ne prave.
(Nedeljko, 22. mart 2021 16:22)

Profesor fizičkog, pretpostavljam.

ime

pre 3 godine

Ovi sto odobravaju istopolne zajednice, al ne odobravaju da usvajaju decu, ne shvataju da je generacija pre njih ucinila jedan ustupak- da imaju pravo i slobodu takvog izbora. Generacija pre ove je nacinila ustupak- da homosexualnost nije bolest. Generacija pre ove je ucinila ustupak- nece biti zatvarani zbog nemorala i leceni elektrosokovima.
Nasa generacija, dakle, odobrava sve to, i pridodaje legalizaciju braka, imovinsko pravne odnose, itd...
Generacija posle nas ce im dozvoliti da usvajaju decu.
Itd, itd...

Dakle, to sto mi danas branimo, sutra ce biti legalizovano. Jer se priprema teren i pomera granica.

To je problem. Nije problem njihovo postojanje ili usvajanje dece. Nego, sto to nema kraja. I ko zna kakav je kraj.

Nikola

pre 3 godine

Kada vdite kolika je histerija kod ovakvih likova, kada vas ovakvli ljudi vredjaju i kada vidite koliko je agresivan recnik koji koriste ...

... onda znate da ste u pravu.

IQ

pre 3 godine

Homoseksualnost je biološko-psihološki poremećaj. Najveća greška je skidanje sa liste obolenja od strane SZO pre 30 godina. Naučno je potvrđeno postojanje značajnih fizioloških razlika između normalnih osoba i onih sa homoseksualnim poremećajem. To su naučno zasnovane, lako proverljive i neosporive činjenice. To što za sada ne postoji lek za homoseksualni poremećaj ne znači da isti neće u budućnosti biti pronađen.

Niko

pre 3 godine

Zna se sta je prirodno a sta nije, samo guraju nesto nenormalno i ubacuju ljudima reci u usta, a ako ne mislis isto, automatski si los. Manite nas te price zapadnjacke...nek sve poremeceno ostane tamo, imamo mi dovoljno nasih poremecenih samo na vlasti.

carvelizar

pre 3 godine

Mi smo pravoslavna zemlja sa pravoslavnim vrednostima,ako neko ne želi da bude kao mi neka bude kako hoće ali ne u našoj zemlji i neka nam ne prodaje te zapadne vrednosti.
Ima nas više i biće kako mi kažemo ili volite Srbiju ili je napustite.

Oliver

pre 3 godine

Ne radi se ovde o pravu na nasledjivanje, porodicnu penziju ili posetu u bolnici ili zatvoru. To je moglo da se lako regulise izmenama zakona o penzijskom i invalidskom osiguranju, zakona o zdravstvenoj zastiti i zkp-a. Mnogo je opasniji drugi predlozeni zakon o rodnoj ravnopravnosti koji je protivustavan, jer u nasem ustavu ne postoji pojam rod, nego samo pol. Oni hoce da kroz taj zakon provuku ljude koji nece da se izjasne ni kao zene ni kao muskarci, nego kao treci pol sa svim strasnim posledicama. Oni zele da vise nemamo oca i majku, nego roditelja 1 i roditelja 2. U trecem zakonu o zabrani diskriminacije, njena definicija se toliko bezobalno siri da ce bukvalno moci da nas tuze za poprek pogled. Takodje zele da zabrane verskim vodjama i svestenicima da svoja ucenja iznose van verskih objekata. To u praksi znaci da svestenici ne bi mogli na televiziji ili u drugim medijima ili u skolama na veronauci da govore da je homoseksualnost greh kao sto je u njihovom ucenju. To znaci da bi oni odmah mogli da zabrane sve verske zajednice. To je u stvari potpuno nova diskriminacije prema nama, koji smo ogromna vecina. To je ideološki teror manjine nad vecinom. Zakoni ne smeju biti usvojeni ni po koju cenu!

Bar da sam gej

pre 3 godine

A sta ja da kažem? Uvek sam bila hetero, na faksu sam se ugojila od stresa, nije mi bilo do seksa bila sam nesigurna i počeli su da me prozivaju da sam gej. Izgubila sam studije, prijatelje, ne mogu da nađem posao. Na ivici sam egzistencije. Zbog čega?

sone

pre 3 godine

dajte referendum o tom pitanju da vidimo odnos. Bojite se da raspisete referendum zato sto znate da bi 90% ljudi u Srbiji bilo protiv. Znaci da uvodite neki zakon protiv volje 90% ljudi. To se zove diktatura a ne demokratija.

Kirios

pre 3 godine

Jedna čista onako semantička napomena, reč šovinizam već označava preterano veličanje svog naroda ili svoje grupacije, tako da je šovinizam već po svojoj definiciji "auto" pa je ta reč "autošovinizam" potpuna besmislica koja nimalo ne oslikava ono što bi navodno trebalo da joj bude značenje. Valjalo bi o tome obavestiti i onoga koji je tu glupost sastavio i one koji je koriste, da ne bi nastavili da i dalje prave budale od sebe.

Živan

pre 3 godine

Kada budem vidio životinje bilo koje vrste da postaju homoseksualne, prihvatiću to kao prirodnu stvar. Do tada mi je sve to devijacija. Sorry

Maki

pre 3 godine

Evo, ja volim zene, a ne smem da imam vise od jedne. Sastavljam peticiju za izmenu zakona! 'Ajmo svi na paradu.
(okrad)

Niko ti ne brani da živiš i sa deset,ako možeš, samo ne mogu sve da imaju zdravstveno osiguranje i sl preko tebe, ali deca mogu... možeš i veru da promeniš, te se čak verski venčaš..
(Jelena, 23. mart 2021 07:56)
Jelena, sto se pravis pametnom, kada nisi. Lepo covek pise da hoce izmenu zakona. Niko ni LGBTQITDljubcima ne brani da zive kako hoce, ali treba im i zakon. Zasto bi poligamisti bili diskrimisani? A sta je sa ostalim seksualnim naklonostima? Kada zastita manjine postaje represija vecine?

...

pre 3 godine

Decko ,vi ste totalna manjina i pokusavate da silujete igromnu vecinu...e to je diskriminacija i nepostovanje misljenja vecine,Ustava vere i tradicije srpskog naroda...dakle...odstupite..i niko vas ne dira...osim kad nas malteretirate paradama i glupostima
(Surovoiskrenaosoba tzv.realista, 22. mart 2021 09:48)

Zasto je misljenje vecine bitno za prava manjine? I ja mislim da bi svasta nesto trebalo zabraniti ali mi to ne daje za pravo da uskracujem tudja prava. Vera srpskog naroda ne postoji, vecina stanovnistva jeste pravoslavne veroispovesti, ali Srbija je sekularna drzava. Dodatno, taj ustav koji pominjete kaze da je Srbija drzava svih svojih stanovnika, a ne samo pripadnika srpskog naroda.

mi

pre 3 godine

Licno, smatram da istopolno partnersvo treba da se legaliziuje, ovo je nacin da LGTB pojedinci dobiju prava, a ne neke parade, to je ravi nacin da drustvo vodi racuna o ovoj populaciji. Usvajanaje dece je nesto drugo, veoma komplikovano pitanje za koje treba vis vremena, da ne zavrsimo kao Norvezani gde se roditeljima deca uzimaju cak i bespravno i dodeljuju ' modernim zajednicama'. Ovde je neko predlozio biolosko roditeljstvo, mozda je to nacin...Nista ne sme da bude smatrano gluposcu, ukljucujuci i konzervativne stavove.

kesh

pre 3 godine

Ovo nikada neće( i ne treba) zaživjeti u Srbiji. Može trenutno biti nametnuto, kao i sporni zakon u CG. I na kraju jednostavno vidjeli smo svi da se sve zavrsilo povlacenjem spornog zakona. Nemam nista licno protiv Azdejkovica, samo dok dobija lovu od NVO on ce se zauzimati i za marsovce ako treba.

Običan građanin

pre 3 godine

Tipičan primer devijacije demokratije kada minorna manjina ugoržava aposolutnui većinu. Evo ja sam protiv ovog zakona,

David - nije srpski ćutati

pre 3 godine

Znači kada jedan sud donese jednu presudu to mora da poštuje cela EU i to je demokratski i legalno, kada narod glasa i izabere svoje predstavnike koji odlučuju o pravima svih to je onda nelegalno jer većina odlučuje o manjini.
Ja nisam protiv gej osoba ali sam protiv promocije njihovog načina života, protiv njihovih parada koje su u Evropi postale vulgarne i napadne reklame seksizma i promiskuiteta
Meni za razliku od njih seks nije toliko bitna i ne želim da me opterećuju sa svojim seksualnim opredeljenjem. Za mene je lično strašno da mi polni organ određuje život a glava služi da ga sluša umesto da bude obrnuto.

Degz

pre 3 godine

Interesantno je da ovi koji pozivaju na toleranciju za njihovu zajednicu istovremeno imaju nultu toleranciju za svakoga ko drugačije misli. Ako niste za ovaj zakon, odmah ste šovinisti, homofobi, desničari i šta ti sve ne. Oni zapravo traže jednosmernu toleranciju po kojoj svi moraju da udovolje njihovim zahtevima, ali oni ne moraju nikome. Kaže neko, ne može većina odlučivati o manjinama. Ok, slažem se s time. Ali kako se došlo do tačke da je ova manjina ukinula tvora Pepea, bez da je pitala bilo koga? Naravno, oni ne moraju nikoga ništa da pitaju. Zucneš li nešto, ti si nacista, šovinista, nagrde te samo tako.

jakuza

pre 3 godine

LGBT zajednica je prvo uvela šetnju sada hoće istopolne brakove šta je sledeće? Kako su krenuli zabraniće heteroseksualne brakove kroz koju deceniju

Ovde toliko ima ugroženih ljudi koji se bore za mnogo manja prava dok LGBT večito glume ugroženu vrstu...a ustvari ciljevi su im mnogo veći od onoga što propagiraju...

Ne opterećujte ovaj narod vašim dosadnim zahtevima....imamo mnogo veće probleme od vaših...

Јабучило

pre 3 godine

Postoje heteroseksualni parovi koji ne mogu da imaju svoju decu... Da li bi i njima trebalo zabraniti usvajanje? Ako ćemo biološki...
(licemeri, 22. mart 2021 10:41)

Не. Јер је антрополошки и биолошки у реду да дете има два родитеља/старатеља различитог пола. Није лицемерје, него природна ствар.

Soko

pre 3 godine

Zbog cega ovaj čovek maltretira sve nas. Mene ne zanima njegova pripadnost. Smatram da ima mnogo više drugih ljudi a posebno dece , koji su ugrozeni a ne ovi razmaženi manekenčići i neradnici. Njihov problem je što stalno traže pažnju a za to postoje institucije kojima treba da se obrate. Čista propaganda. Ovim putem samo stvaraju neprijatelje i od ljudi koji su im naklonjeni.

naivan

pre 3 godine

Kad gospodin Azdejkovic oplete jezikom sa svojim neistomisljenicima to je,vidim, sasvim uredu,to je demokratski,niko mu ništa ne sme.Gde su ovde prava nas koji ne mislim o kao on.Koliko znam,nisu ugroženi,družimo se sa njima,radimo zajedno,niko ih ne pita za njihova seksualna opredeljenja,ma šta mislili o tome ali njihovo upadanje prstom u oko u želji da imaju sva prava kao heteroseksualni brakovi budi u meni revolt.Nazovite se "zajednica" i ostavite se prava na usvajanje i vaspitanje naše dece,ne želim da vasputavate moju decu da ima roditelja 1 i roditelja 2.Hoću da moja deca imaju majku i oca,da znaju kako su došli na svet,ne učim ih da bilo koga osuđuju i ugrožavaju,ali ne dozvoljavam ni da ih LGBT ljudi vaspitavaju po svom misljenju niti da ih ugrožavaju.Ako svoju imate,vaspitajte ih kako hoćete,to je vaše pravo,iz ljubavi prema deci možda se i u vašim glavama "nesto preokrene"

Kraljevcanin

pre 3 godine

Zaista mi ne smetaju lgbt osobe, samo sve sto rade, neka rade u svoja 4 zida. Mislim da jos nije vreme za te istopolne zajednice, a kamoli za usvajanje dece, sto je po mom misljenju nedopustivo. Da dva gay muskarca usvoje npr. decaka ili obrnuto za zenski par da usvoje devojcicu. Pa gde to vodi!!!

gile

pre 3 godine

Zna se od iskona : žena i muškarac stvaraju brak,stvaraju i radjaju decu.Ovaj gospodin,ako mogu tako da ga nazovem, vredja i omalovažava druge, govori o "kusom i repatom" , što je sramotno ,zato on ne može biti gospodin. Ta agresija, nadmenost, koja proizilazi iz zapadnih centara moći koji ovakve stvari traže od nas izaziva još više otpor ,jer ni homoseksualce i lezbejke niko do sada nije dirao. To što hoće da budu "centar sveta" govori o njima, ne bih upotrebio odgovarajuću reč,ali ponašanje g. Borisa (SPS) na TV K1 u newdelju potvrdjuje tu osionost.Punim plućima sam da niko kao do sada ne dira tu grupaciju,ali i da oni ostave nas običćne "kuse i repete",kako reče, "neobrazovane",kako dodade, na miru.

Sima S

pre 3 godine

"..Šovinisti i autošovinisti zajedno protiv Zakona o istopolnim zajednicama.."
- U prevodu - svi normalni i moralni ljudi raznih veroispovesti su protiv neprirodnog i nemoralnog. Preciznije, protiv su **formalizacije** takvih "zajednica".

Englez

pre 3 godine

moramo da se vratimo pravim vrednostima , istopolni brakovi su nesto sto to nije.
(Aleksandar, 22. mart 2021 09:44)

Da, pitaj svoju babu koja se sa 12 udala šta su to prave vrednosti! Ili decu u domovima za nezbrinutu decu. Ili desetina žena koje godišnje budu ubijene u Srbiji od strane muževa. Ili ukradene bebe od pre 80 godina? Ili virdžine? Ili žene koje moraju da hodaju tri metra iz muža, kao na jugu Srbije? Šta su ti to prave vrednosti u Srbiji Leba ti? Komšijske svađe i ubistva, ilegalna gradnja, masovni egzodus u Nemačku već 100 godina, kriminalni fudbal, ratovi već vekovima?

Podrška brakovima, ko ste vi "normalni" da određujete kako će drugi živeti?

piškinja

pre 3 godine

Dosta više sa tim glupostima. Ogromna većina je protiv i TAČKA. To se uglavnom zove demokratija - želja većine. Kome se ne sviđa neka traži drugačije društveno uređenje.

XY

pre 3 godine

Ne treba nama referendum, nego da poslanici postuju volju naroda. SNS nije bio na izborima s ovim zakonima i njihovi poslanici ne smeju da usvoje ove zakone, inace ce se suočiti sa gubitkom glasova. Ako Poljska nema ove zakone, kao clanica Eu, zasto bismo imali mi, koji nismo clanica? Kao sto je tamo katolicka crkva sprecila ove zakone, treba i nasa SPC i patrijarh Porfirije da iskoriste svoj uticaj.

Мина

pre 3 godine

Како то да је шовинизам, русофилски конзерватизам и шта све, ако већина мисли другачије од мањине.На том списку интелектуалаца, кога ви називате "малим",да ли сте сигурни гос.Аздејковићу, да се нашло "кусо и репато"?Исувише сте се осилили, па мањина "терорише" већину, покушавајући да наметне свој систем вредности.Можда се понављам, живите како хоћете, нико вам не брани, али не очекујте да вам већина "држи свећу".

Srki

pre 3 godine

Tacno se vidi taj americki fazon da svakoga, ko misli drugacije, odmah okarakterisete kao nacistu, fasistu, homofoba, sovinistu...i na taj nacin pokusate da ga onemoguce da iznese svoje stavove. Imati suprotan stav o necemu NIJE MRZNJA! Ali i iz samog teksta se vidi pominjanje "rusofilskih kandzi" ili stagod, pa je dvostruko jasno ko gospodina sponzorise i obucava.

Inace, kad vec govorimo o americkim fazonima, oni po pitanju ovih "prava" idu ispred nas. Nivo depresije, mrznje, podeljenosti, dece koja nemaju identitet i od 3-4 godine se kljukaju hormonima za promenu pola i jos mnogo toga je na istorijskom maksimumu. Znaci da li su im te "slobode" pomogle ista, ili su samo stvorili jos vise problema?

Badji

pre 3 godine

Ovo pitanje NE MOŽE na referendum.
LJUDSKA prava bilo kojih manjna se ne odredjuju referendumom po srpskom Ustavu.

Referendumom bi većina mogla manjinama da oduzme sve prava.
(Vesna, 22. mart 2021 10:10)

Hahaha pa u tome i jeste poenta referenduma, da se čuje glas i želja većine, to se zove demokratija.

T

pre 3 godine

Ne znam za druge zemlje ali u SAD homoseksualni parovi usvajaju decu već 30 godina. Da li bi neko mogao da uzme podatke od njih i da vidi kako su ta deca prošla u životu? Pa da lepo vidimo da li postoje problemi ili ne, i koji su to problemai. Svi ovde pišu da im ne bi dozvolili usvajanje dece, pretpostavljam da misle da ta deca imaju posle neke probleme. Mogli bismo da prosto vidimo iskustva drugih pa da se vodi argumentovana rasprava.

marko

pre 3 godine

nadam se da ce zakon biti usvojen, srbija treba da bude prva u regionu koja ce skinuti zabrane sa istopolnih bracnih zajednica...mislim, svako ko ima bilo kakav uvih u zeitgeist i 21 vek zna da to dolazi, samo je pitanje vremena...pravu glasanja za zene je trebalo vise od pola veka da se rasiri po svetu...sto ne bismo bili medju prvima kada je regulacija brakova u pitanju? zajedno sa svim razvijenim i naprednim drzavama sveta...budimo u tom klubu koji minut

Dark

pre 3 godine

Zašto ne usvojiti dati zakon? Neka živi ko sa kim hoće. Svaki dan treba da slušamo Azdejkovića i ostale lgbt kako kukaju. Dajte im to, da se skine jedna briga. Azdejković jeste u pravu.

Gale

pre 3 godine

Ako se narod Srbije pita ovaj zakon neće biti usvojen nikad.
Omogućiti im da ostvaruju neka prava ali ne na ovaj način. Usvajanje dece nikad.

Bole

pre 3 godine

Ozakonjujte izopačenost i devijantnost, pa se posle čudite kad Bog i priroda uzvrate epidemijama, poplavama, zemljotresima ... Vi se mislite.

Posmatrač

pre 3 godine

Nacrt ovog zakona nije uveden u javnu sferu zbog sasvim opravdanog ostvarivanja nekih ljudskih prava i poželjnog ukidanja diskriminacije. Ovde je cilj, po receptu koji je oproban, da se izazivaju konflikti i podele u društvu, što bi bio dokaz da smo necivilizovani i nezreli.
U skladu sa tim, nameće se potreba da neko interveniše da bi nas popravio ili, u suprotnom, marginalizovao, izložio nekakvim sankcijama i izopštio iz međunarodne zajednice.

Oliver

pre 3 godine

Pogledao sam spisak. 90/ su zene i to "psiholoskinje", "socioloskinje" , "politoloskinje" itd. Ima mnogo studenata, na stotine. Ima ljudi bez zanimanja samo ime i prezime, znaci ili nezaposleni ili ne-intelektualci.Ima duplo potpisanih ljudi, npr. Zivko Jovicic na 430.i 432.mestu liste, kao i Tamara Skrozza. Nema nijednog akademika Sanu. Video sam samo jednog profesora medicinskog fakulteta i nijednog velikog srpskog psihijatra ili seksologa, a oni su najkompetentniji za ovu problematiku.Video sam coveka koji se potpisao kao kamion sovinista i antifasista. Video sam mnogo mastera nicega i novokomponovanih zanimanja. Nasmejao sam se puno puta citajuci. U odnosu na ovaj spisak onih 212 deluju kao intelektualne gromade!

baltazar

pre 3 godine

Jel ovaj to upravo rekao da mi ostali parazitiramo na leđima LBGT populacije???

Ovo stvarno postaje trn u oku i otvorena za....cija svih ostalih.

Nikola

pre 3 godine

A ovih 1600 "intelektualaca" za koje niko nije čuo, pitanje i da li postoje i da li su vam dali potipis , oni nisu "kuso i repato "?
Neće proći koliko god se trudili i koliko god imali podršku medija,stranih ambasasa, nvo organizacija i slično !
Ako da bog za koju godinu bićete kao u Rusiji zabranjeni.

geografija

pre 3 godine

Заиста ми није јасно по којем основу ЛБГТ плаченици ове законе подмећу као људска права, не господо ови закони немају везе са људским правима и морају на референдум, доста више са менталним силовањем огромне већине становништва!

Idi begaj

pre 3 godine

Ne mogu takva pitanja da se postavljaju racerendumom i voljom vecine. Znamo sta je odgovor. Necije ljudsko pravo ne treba da bude pitanje volje vecine jer za neke druge stvari i oni koji su po ovom pitanju vecina mogu da postanu manjina, pa da vidimo onda kako bi se osecali..
(empata, 22. mart 2021 10:11)

Ljudsko pravo....mora biti usmereno paralelno sa prirodom.To je najbitnija stavka u "ljudskim pravima".
Ako kršiš pravila prirode to jednostavno nije dobro za zajednicu.

Dane ĐujićSAD

pre 3 godine

Mislim da je vreme i da SPC da podršku LGBT populaciji. Moj pradeda je bio gej i ugledni pop, ali nikad nije zbog toga imao problema u svojoj zajednici, prababa je bila slobodoumna žena i imala puno razumevanje i toleranciju za izlete svoga muža.

Q

pre 3 godine

Evo i ja sam protiv,pa ne mozete silom naterati narod da vas prihvati.Bolje bi bilo njima da prihvate da ovde nikada nece biti prihvaceni.Tako da svoja prava i srecu potrazite na nekom drugom mestu.

Liberty

pre 3 godine

Ja sam za i bez ikakvih uslova. Svi moramo imati ista prava i obaveze, barem deklarativno, i to mora biti ideal kojem težimo. Samo bih savetovao autoru da se suzdrži od etiketiranja i vredjanja jer to vodi diskusiju u stranputicu. Razumem želju obe strane da ponize ličnost svog protivnika, ali mene odbijaju takvi napadi i etiketiranja. Na kraju, samo argumenti treba da budu važni.

mare

pre 3 godine

gandi, 22. mart 2021 09:55)

druze gde si ti video gej marginasa? oni su u potpunosti meinstrim. sve sto vidis i cujes kreirano je na osnovu njihovog ukusa. kad vidis golu pevaljku na TV budi uveren da je LGBT odobreno i podstreknuto...

gledalac

pre 3 godine

Da li neko razmišlja o pravima deteta? Deteta , koje će , od vrtića pa preko osnovne i srednje škole, biti izloženo podsmehu da su mu roditelji....pa to što jesu. Da li neko razmišlja o psihi te dece danas, kada je vršnjačko nasilje i uživo i preko interneta sve izraženije?

cos

pre 3 godine

Ogromna vecina gradjana Srbije je protiv tog zakona.Neka se napravi objektivno istraživanje pa ce se videti.Ako vlast pita narod ,koliko se na njega poziva ,onda nebi trebalo da izglasa takav zakon.Bar ne sada i ne takav.

Jelena

pre 3 godine

Evo, ja volim zene, a ne smem da imam vise od jedne. Sastavljam peticiju za izmenu zakona! 'Ajmo svi na paradu.
(okrad)

Niko ti ne brani da živiš i sa deset,ako možeš, samo ne mogu sve da imaju zdravstveno osiguranje i sl preko tebe, ali deca mogu... možeš i veru da promeniš, te se čak verski venčaš..

Komifo

pre 3 godine

Homoseksualizam je primitivizam i protivan je evropskim vrednostima.
(Nena, 22. mart 2021 18:38)

Možeš nepogrešivo proceniti IQ nekoga ko upotrebljava nepostojeću reč "homoseksualizam".

Ovo je prevršilo svaku mjeru . Nikad ništa nisam imao protiv homoseksualaca , ali sad imam. Jedna organizovana manjina , pravi sav svet po svojoj mjeri , potpuno ukidajući prirodan poredak.
(kosta, 22. mart 2021 20:33)

Aktiviraj se u svojoj zemlji pa mantraj koliko god hoćeš protiv njih - ali što bi se to nas ovde ticalo?

miljas

pre 3 godine

Rec DEMOKRATIJA je negativnog smisla. Primer SAD: vrse agresije i terorizam po svetu a propagiraju demokratiju.Jednostavno radi ko sta hoce.

Драган КНН

pre 3 godine

Postoji više načina da se odnosi u istopolnim zajednicama regulišu . Zašto insistirate da se to zove BRAK ? Skupština nema snagu da donese zakon kojim će se predstaviti volja većine građana Srbije , zato je zadnja mogućnost kada se dođe do završne forme , REFERENDUM !

mare

pre 3 godine

ne sumljam da bi mnogoj deci bilo bolje i imali bi vise ljubavi od lgbt parova nego kod drugih usvojitelja pa i bioloskih roditelja i uopste mi ne smeta ni usvajanje dece ni istopolni brakovi ni gej populacija, ali me uzasno nervira ta najava na sva zvona, potreba da budes prihvacen po svaku cenu od svih. Uopsteno veoma mi smeta to agresivno nametanje svojih stavova i prava. Drugo stvarno ne vidim diskriminaciju u drustvu prema LGBT svi su uglavnom visoko obrazovani, sa vrlo dobrim poslovima i pozicijama. Jos ni jednog nisam upoznao da nije poprilicno bogat. Evo sad cete dobiti i pravo da se medjusobno vencavate i dokle cete da nas bombardujete time da ste diskriminisani?

Sneza

pre 1 godinu

Gledala sam naTV-eu odrasle osobe koje su vecnu zivota provele u domovima za napustenu decu.Svi su izjavili da bi bili sretni da ih je neko usvojio ukljucujuci i istospolne zajednice
Meni smetaju ljudi koji pokrecu ratove i agresivne osobe,ostali ne.

empata

pre 3 godine

Ne mogu takva pitanja da se postavljaju racerendumom i voljom vecine. Znamo sta je odgovor. Necije ljudsko pravo ne treba da bude pitanje volje vecine jer za neke druge stvari i oni koji su po ovom pitanju vecina mogu da postanu manjina, pa da vidimo onda kako bi se osecali..

Vesna

pre 3 godine

(Zoki, 22. mart 2021 09:47)

Ovo pitanje NE MOŽE na referendum.
LJUDSKA prava bilo kojih manjna se ne odredjuju referendumom po srpskom Ustavu.

Referendumom bi većina mogla manjinama da oduzme sve prava.

licemeri

pre 3 godine

@hypatija

Postoje heteroseksualni parovi koji ne mogu da imaju svoju decu... Da li bi i njima trebalo zabraniti usvajanje? Ako ćemo biološki...

hypatija

pre 3 godine

Tema je veoma ozbiljna i omogućava beskonačnu raspravu. Ja sam za apsolutno priznavanje istopolnih brakova , ali sam potpuno protiv usvajanja dece od strane tih bračnih drugova. Kako bismo svi bili jednaki mogu da imaju samo svoju biološku decu, što u potpunosti podržavam , čak dotle da se dozvoli i surogat materinstvo. Kada kažem jednakost mislim pre svega na žene , jer kako drugačije izjednačiti ženu koja devet meseci svog života nosi trudnoću sa ženom koja iz ne zdravstvenih razloga to ne uradi ? Kako drugačije izjednačiti muškarca koji devet meseci svog života provede sa partnerkom u drugom stanju, sa muškarcem koji to ne uradi iz ne zdravstvenih razloga ?
Po meni , istopolni brakovi apsolutno DA sa biološkom decom partnera ukoliko žele decu, naravno.

Neroji Sever

pre 3 godine

Naš narod je takav, kad njemu ukidaju i smanjuju prava on ćuti i ne buni se. Čim neko drugi treba da ostvari neka svoja prava, taj istinarod odmah skoči i počne da se buni. "Šta bre oni traže svoja prava, pa ja se bre mučim i patim..."
Isto je uvek, da li su prosvetari u pitanju, vozači, studenti... Uvek skoči kuka i motika al na ovoga što se bori za svoja prava.
Tuga.

Surovoiskrenaosoba tzv.realista

pre 3 godine

Decko ,vi ste totalna manjina i pokusavate da silujete igromnu vecinu...e to je diskriminacija i nepostovanje misljenja vecine,Ustava vere i tradicije srpskog naroda...dakle...odstupite..i niko vas ne dira...osim kad nas malteretirate paradama i glupostima

Doktor

pre 3 godine

Ма 90 одсто становника Србије је против ,само нас не пита нико,једноставно нам се наметне и то ибило шта друго пожели запад.

trt

pre 3 godine

Meni je ovo ok i treba da dobiju prava kao i u braku, ali neka u istom zakonu stave da nemaju prava usvajanja dece i sto se mene tice tesen problem.

gandi

pre 3 godine

Takve stvari ovde ne mogu biti prihvacene. Sto god vise nam se nasilno i nedemokratski namecu to je veca averzija javnosti. Guranjem prsta duboko u oko drustva LGBT pokret pokusava da izazove sto jacu reakciju i predstavi sebe kao zrtvu. Na taj nacin pokusavaju da izadju iz drustvene margine.

Nedeljko

pre 3 godine

Želim potpisati peticiju, profesor sam iz Novog Sada, posebno ne dozvoliti da usvajaju decu oni koji ih ne prave. Drugi prave oni usvajaju. Oni lete naa one ne zabrinute, decu koju su reditelji rodili, a iz nekog razloga ostavili. Treba crkva da se uključi u ovaj bezobrazluk. Nikad ovo ne dozvoliti makar ih na zapadu smatrali ljudskim pravom. Dete treba i mamu i tatu a ne ovo ruglo od braka. Nedeljko Gelić, želim da potpišem ovaj apel i tražim da crkva kaže šta ima

kosta

pre 3 godine

Ovo je prevršilo svaku mjeru . Nikad ništa nisam imao protiv homoseksualaca , ali sad imam. Jedna organizovana manjina , pravi sav svet po svojoj mjeri , potpuno ukidajući prirodan poredak.

jaja

pre 3 godine

Ko ste vi da odredjujete ko sme a ko ne sme da usvaja decu? Milion dece bi bilo sretnije da odrasta u istopolnim zajednicama nego kod roditelja koji su alkoholičari, narkomani, siledžije itd.

Voke

pre 3 godine

Svi koji naivno prosuđuju o ovome treba da pogledaju USA i Kanadska pravila o promeni pola po kojima mlađi maloletnici menjaju pol, a roditelji nemaju nikava prava da se mešaju u tu odluku, a doktori nemaju pravo da se ne slože sa odlukom deteta. Najveći ekspert iz te oblasti u Kanadi je dobio otkaz, dobio je bitke na sudu, al se sada pitaju aktivaši a ne doktori. Školstvo u tim zemljama je gotovo u potunosti u vlasti tog istog aktivaškog lobija. Da nije krajnji cilj lgbtQ aktivaša, oduzimaje dece od roditelja, kao što se sada dešava u gore pomenutim zemljama. Ja sam za to da se istopolne zajedice urede, ali sam protiv toga da se da ruka, pa da nam se odseče glava i da na kraju mi i naša deca postanemo građani drugog i trećeg reda.

carvelizar

pre 3 godine

Mi smo pravoslavna zemlja sa pravoslavnim vrednostima,ako neko ne želi da bude kao mi neka bude kako hoće ali ne u našoj zemlji i neka nam ne prodaje te zapadne vrednosti.
Ima nas više i biće kako mi kažemo ili volite Srbiju ili je napustite.

Vladan R

pre 3 godine

Sva ta priča o toma da homoseksuslnost nije bolest, da je to nešto ne samo normalno, nego i kul stvar na koju treba biti čak i ponosan je nasilje nad prirodom i
silovanje iste. Da je to normalno i kul ne bi za opstanak vrste bila potrebna dva pola. Da se sa tim radjaju, takodje nije argument da nije bolest, jer se osobe radjaju sa fizičkim nedostacima ili manama koje dovode do toga da bivaju ometeni u razvoju, pa niko ne tvrdi da je to nešto normalno i kul. Da b se takvima udovoljilo, brisu se polovi, ukida naziv tata i mama, a uvodi roditelj 1 i roditelj 2. Bukvalno teror nad normalnima I teška bolestina.

Bole

pre 3 godine

Ozakonjujte izopačenost i devijantnost, pa se posle čudite kad Bog i priroda uzvrate epidemijama, poplavama, zemljotresima ... Vi se mislite.

Živan

pre 3 godine

Kada budem vidio životinje bilo koje vrste da postaju homoseksualne, prihvatiću to kao prirodnu stvar. Do tada mi je sve to devijacija. Sorry

IQ

pre 3 godine

Homoseksualnost je biološko-psihološki poremećaj. Najveća greška je skidanje sa liste obolenja od strane SZO pre 30 godina. Naučno je potvrđeno postojanje značajnih fizioloških razlika između normalnih osoba i onih sa homoseksualnim poremećajem. To su naučno zasnovane, lako proverljive i neosporive činjenice. To što za sada ne postoji lek za homoseksualni poremećaj ne znači da isti neće u budućnosti biti pronađen.

cos

pre 3 godine

Ogromna vecina gradjana Srbije je protiv tog zakona.Neka se napravi objektivno istraživanje pa ce se videti.Ako vlast pita narod ,koliko se na njega poziva ,onda nebi trebalo da izglasa takav zakon.Bar ne sada i ne takav.

Cerka

pre 3 godine

Brak je zajednica muskarca i zene.Iz te zajednice se rađaju deca...
Iz zajednice dva muskarca sta se rađa?
Iz zajednice dve žene, sta se rađa?
Zivite vi kako hocete,radite sta hocete ,ali ne mozete da trazite nesto sto nije priroda dala.

gile

pre 3 godine

Zna se od iskona : žena i muškarac stvaraju brak,stvaraju i radjaju decu.Ovaj gospodin,ako mogu tako da ga nazovem, vredja i omalovažava druge, govori o "kusom i repatom" , što je sramotno ,zato on ne može biti gospodin. Ta agresija, nadmenost, koja proizilazi iz zapadnih centara moći koji ovakve stvari traže od nas izaziva još više otpor ,jer ni homoseksualce i lezbejke niko do sada nije dirao. To što hoće da budu "centar sveta" govori o njima, ne bih upotrebio odgovarajuću reč,ali ponašanje g. Borisa (SPS) na TV K1 u newdelju potvrdjuje tu osionost.Punim plućima sam da niko kao do sada ne dira tu grupaciju,ali i da oni ostave nas običćne "kuse i repete",kako reče, "neobrazovane",kako dodade, na miru.

Niko

pre 3 godine

Zna se sta je prirodno a sta nije, samo guraju nesto nenormalno i ubacuju ljudima reci u usta, a ako ne mislis isto, automatski si los. Manite nas te price zapadnjacke...nek sve poremeceno ostane tamo, imamo mi dovoljno nasih poremecenih samo na vlasti.

Образовање

pre 3 godine

Биографија Аздејковића не спомиње никакво образовање ни струку, човек је професионални "геј". И такав потписане интелектуалце омаловажава и спрда се. Човек који очигледно није успео ни средњу школу да заврши!? И такви кроје законе!?

Jelena

pre 3 godine

Evo, ja volim zene, a ne smem da imam vise od jedne. Sastavljam peticiju za izmenu zakona! 'Ajmo svi na paradu.
(okrad)

Niko ti ne brani da živiš i sa deset,ako možeš, samo ne mogu sve da imaju zdravstveno osiguranje i sl preko tebe, ali deca mogu... možeš i veru da promeniš, te se čak verski venčaš..

zlo

pre 3 godine

Imamo nezbrinutu decu, imamo ljude koji hoce da zbrinu decu... Ti isti koji su ostavili decu drzavi su najglasniji o tradiciji, porodici, srBstvu itd

Kraljevcanin

pre 3 godine

Zaista mi ne smetaju lgbt osobe, samo sve sto rade, neka rade u svoja 4 zida. Mislim da jos nije vreme za te istopolne zajednice, a kamoli za usvajanje dece, sto je po mom misljenju nedopustivo. Da dva gay muskarca usvoje npr. decaka ili obrnuto za zenski par da usvoje devojcicu. Pa gde to vodi!!!

Komifo

pre 3 godine

Homoseksualizam je primitivizam i protivan je evropskim vrednostima.
(Nena, 22. mart 2021 18:38)

Možeš nepogrešivo proceniti IQ nekoga ko upotrebljava nepostojeću reč "homoseksualizam".

Ovo je prevršilo svaku mjeru . Nikad ništa nisam imao protiv homoseksualaca , ali sad imam. Jedna organizovana manjina , pravi sav svet po svojoj mjeri , potpuno ukidajući prirodan poredak.
(kosta, 22. mart 2021 20:33)

Aktiviraj se u svojoj zemlji pa mantraj koliko god hoćeš protiv njih - ali što bi se to nas ovde ticalo?

Englez

pre 3 godine

moramo da se vratimo pravim vrednostima , istopolni brakovi su nesto sto to nije.
(Aleksandar, 22. mart 2021 09:44)

Da, pitaj svoju babu koja se sa 12 udala šta su to prave vrednosti! Ili decu u domovima za nezbrinutu decu. Ili desetina žena koje godišnje budu ubijene u Srbiji od strane muževa. Ili ukradene bebe od pre 80 godina? Ili virdžine? Ili žene koje moraju da hodaju tri metra iz muža, kao na jugu Srbije? Šta su ti to prave vrednosti u Srbiji Leba ti? Komšijske svađe i ubistva, ilegalna gradnja, masovni egzodus u Nemačku već 100 godina, kriminalni fudbal, ratovi već vekovima?

Podrška brakovima, ko ste vi "normalni" da određujete kako će drugi živeti?

Dane ĐujićSAD

pre 3 godine

Mislim da je vreme i da SPC da podršku LGBT populaciji. Moj pradeda je bio gej i ugledni pop, ali nikad nije zbog toga imao problema u svojoj zajednici, prababa je bila slobodoumna žena i imala puno razumevanje i toleranciju za izlete svoga muža.

marko

pre 3 godine

nadam se da ce zakon biti usvojen, srbija treba da bude prva u regionu koja ce skinuti zabrane sa istopolnih bracnih zajednica...mislim, svako ko ima bilo kakav uvih u zeitgeist i 21 vek zna da to dolazi, samo je pitanje vremena...pravu glasanja za zene je trebalo vise od pola veka da se rasiri po svetu...sto ne bismo bili medju prvima kada je regulacija brakova u pitanju? zajedno sa svim razvijenim i naprednim drzavama sveta...budimo u tom klubu koji minut

Јабучило

pre 3 godine

Postoje heteroseksualni parovi koji ne mogu da imaju svoju decu... Da li bi i njima trebalo zabraniti usvajanje? Ako ćemo biološki...
(licemeri, 22. mart 2021 10:41)

Не. Јер је антрополошки и биолошки у реду да дете има два родитеља/старатеља различитог пола. Није лицемерје, него природна ствар.

Soko

pre 3 godine

Zbog cega ovaj čovek maltretira sve nas. Mene ne zanima njegova pripadnost. Smatram da ima mnogo više drugih ljudi a posebno dece , koji su ugrozeni a ne ovi razmaženi manekenčići i neradnici. Njihov problem je što stalno traže pažnju a za to postoje institucije kojima treba da se obrate. Čista propaganda. Ovim putem samo stvaraju neprijatelje i od ljudi koji su im naklonjeni.

sone

pre 3 godine

dajte referendum o tom pitanju da vidimo odnos. Bojite se da raspisete referendum zato sto znate da bi 90% ljudi u Srbiji bilo protiv. Znaci da uvodite neki zakon protiv volje 90% ljudi. To se zove diktatura a ne demokratija.

gledalac

pre 3 godine

Da li neko razmišlja o pravima deteta? Deteta , koje će , od vrtića pa preko osnovne i srednje škole, biti izloženo podsmehu da su mu roditelji....pa to što jesu. Da li neko razmišlja o psihi te dece danas, kada je vršnjačko nasilje i uživo i preko interneta sve izraženije?

Dark

pre 3 godine

Zašto ne usvojiti dati zakon? Neka živi ko sa kim hoće. Svaki dan treba da slušamo Azdejkovića i ostale lgbt kako kukaju. Dajte im to, da se skine jedna briga. Azdejković jeste u pravu.

Sveznajuci praznoglavac

pre 3 godine

Ja ne znam zašto se bune ovih 212 i svi ovi komentatori. Kao da će sad neko da ih uvuče u tu zajednicu, ili ne znam šta.
Šta ti smetaju, nek žive svoj život.
Tu je posredi ipak nešto drugo. Mržnja i ništa više.

Sima S

pre 3 godine

"..Šovinisti i autošovinisti zajedno protiv Zakona o istopolnim zajednicama.."
- U prevodu - svi normalni i moralni ljudi raznih veroispovesti su protiv neprirodnog i nemoralnog. Preciznije, protiv su **formalizacije** takvih "zajednica".

Maki

pre 3 godine

Evo, ja volim zene, a ne smem da imam vise od jedne. Sastavljam peticiju za izmenu zakona! 'Ajmo svi na paradu.
(okrad)

Niko ti ne brani da živiš i sa deset,ako možeš, samo ne mogu sve da imaju zdravstveno osiguranje i sl preko tebe, ali deca mogu... možeš i veru da promeniš, te se čak verski venčaš..
(Jelena, 23. mart 2021 07:56)
Jelena, sto se pravis pametnom, kada nisi. Lepo covek pise da hoce izmenu zakona. Niko ni LGBTQITDljubcima ne brani da zive kako hoce, ali treba im i zakon. Zasto bi poligamisti bili diskrimisani? A sta je sa ostalim seksualnim naklonostima? Kada zastita manjine postaje represija vecine?

Običan građanin

pre 3 godine

Tipičan primer devijacije demokratije kada minorna manjina ugoržava aposolutnui većinu. Evo ja sam protiv ovog zakona,

David - nije srpski ćutati

pre 3 godine

Znači kada jedan sud donese jednu presudu to mora da poštuje cela EU i to je demokratski i legalno, kada narod glasa i izabere svoje predstavnike koji odlučuju o pravima svih to je onda nelegalno jer većina odlučuje o manjini.
Ja nisam protiv gej osoba ali sam protiv promocije njihovog načina života, protiv njihovih parada koje su u Evropi postale vulgarne i napadne reklame seksizma i promiskuiteta
Meni za razliku od njih seks nije toliko bitna i ne želim da me opterećuju sa svojim seksualnim opredeljenjem. Za mene je lično strašno da mi polni organ određuje život a glava služi da ga sluša umesto da bude obrnuto.

ime

pre 3 godine

Ovi sto odobravaju istopolne zajednice, al ne odobravaju da usvajaju decu, ne shvataju da je generacija pre njih ucinila jedan ustupak- da imaju pravo i slobodu takvog izbora. Generacija pre ove je nacinila ustupak- da homosexualnost nije bolest. Generacija pre ove je ucinila ustupak- nece biti zatvarani zbog nemorala i leceni elektrosokovima.
Nasa generacija, dakle, odobrava sve to, i pridodaje legalizaciju braka, imovinsko pravne odnose, itd...
Generacija posle nas ce im dozvoliti da usvajaju decu.
Itd, itd...

Dakle, to sto mi danas branimo, sutra ce biti legalizovano. Jer se priprema teren i pomera granica.

To je problem. Nije problem njihovo postojanje ili usvajanje dece. Nego, sto to nema kraja. I ko zna kakav je kraj.

Badji

pre 3 godine

Ovo pitanje NE MOŽE na referendum.
LJUDSKA prava bilo kojih manjna se ne odredjuju referendumom po srpskom Ustavu.

Referendumom bi većina mogla manjinama da oduzme sve prava.
(Vesna, 22. mart 2021 10:10)

Hahaha pa u tome i jeste poenta referenduma, da se čuje glas i želja većine, to se zove demokratija.

naivan

pre 3 godine

Kad gospodin Azdejkovic oplete jezikom sa svojim neistomisljenicima to je,vidim, sasvim uredu,to je demokratski,niko mu ništa ne sme.Gde su ovde prava nas koji ne mislim o kao on.Koliko znam,nisu ugroženi,družimo se sa njima,radimo zajedno,niko ih ne pita za njihova seksualna opredeljenja,ma šta mislili o tome ali njihovo upadanje prstom u oko u želji da imaju sva prava kao heteroseksualni brakovi budi u meni revolt.Nazovite se "zajednica" i ostavite se prava na usvajanje i vaspitanje naše dece,ne želim da vasputavate moju decu da ima roditelja 1 i roditelja 2.Hoću da moja deca imaju majku i oca,da znaju kako su došli na svet,ne učim ih da bilo koga osuđuju i ugrožavaju,ali ne dozvoljavam ni da ih LGBT ljudi vaspitavaju po svom misljenju niti da ih ugrožavaju.Ako svoju imate,vaspitajte ih kako hoćete,to je vaše pravo,iz ljubavi prema deci možda se i u vašim glavama "nesto preokrene"

Иван

pre 3 godine

Овај човек није никакав представник ЛГБТ популације. Нико га није изабрао и не реди за њихове интересе већ, као и сви данашњи активисти, само за себе.
Да пар запаљивих изјава, а онда само пробере најекстремније реакције и код својих финансијера (најчешће фондови америчке владе) нас све представи као нетолерантне хомофобе. Ови му упумпају кеш за ,,борбу'' против злих Срба и он је са својих пар хиљада евра месечно ушушкан као бубрег у лоју. Наравно није му у интересу да се промени било шта јер онда остаје без ухлебљења на рачун туђе муке.
Како сам разумео геј популација хоће само уређене имовинско правне односе и у томе их подржавам.

Posmatrač

pre 3 godine

Nacrt ovog zakona nije uveden u javnu sferu zbog sasvim opravdanog ostvarivanja nekih ljudskih prava i poželjnog ukidanja diskriminacije. Ovde je cilj, po receptu koji je oproban, da se izazivaju konflikti i podele u društvu, što bi bio dokaz da smo necivilizovani i nezreli.
U skladu sa tim, nameće se potreba da neko interveniše da bi nas popravio ili, u suprotnom, marginalizovao, izložio nekakvim sankcijama i izopštio iz međunarodne zajednice.

Oliver

pre 3 godine

Pogledao sam spisak. 90/ su zene i to "psiholoskinje", "socioloskinje" , "politoloskinje" itd. Ima mnogo studenata, na stotine. Ima ljudi bez zanimanja samo ime i prezime, znaci ili nezaposleni ili ne-intelektualci.Ima duplo potpisanih ljudi, npr. Zivko Jovicic na 430.i 432.mestu liste, kao i Tamara Skrozza. Nema nijednog akademika Sanu. Video sam samo jednog profesora medicinskog fakulteta i nijednog velikog srpskog psihijatra ili seksologa, a oni su najkompetentniji za ovu problematiku.Video sam coveka koji se potpisao kao kamion sovinista i antifasista. Video sam mnogo mastera nicega i novokomponovanih zanimanja. Nasmejao sam se puno puta citajuci. U odnosu na ovaj spisak onih 212 deluju kao intelektualne gromade!

Oliver

pre 3 godine

Ne radi se ovde o pravu na nasledjivanje, porodicnu penziju ili posetu u bolnici ili zatvoru. To je moglo da se lako regulise izmenama zakona o penzijskom i invalidskom osiguranju, zakona o zdravstvenoj zastiti i zkp-a. Mnogo je opasniji drugi predlozeni zakon o rodnoj ravnopravnosti koji je protivustavan, jer u nasem ustavu ne postoji pojam rod, nego samo pol. Oni hoce da kroz taj zakon provuku ljude koji nece da se izjasne ni kao zene ni kao muskarci, nego kao treci pol sa svim strasnim posledicama. Oni zele da vise nemamo oca i majku, nego roditelja 1 i roditelja 2. U trecem zakonu o zabrani diskriminacije, njena definicija se toliko bezobalno siri da ce bukvalno moci da nas tuze za poprek pogled. Takodje zele da zabrane verskim vodjama i svestenicima da svoja ucenja iznose van verskih objekata. To u praksi znaci da svestenici ne bi mogli na televiziji ili u drugim medijima ili u skolama na veronauci da govore da je homoseksualnost greh kao sto je u njihovom ucenju. To znaci da bi oni odmah mogli da zabrane sve verske zajednice. To je u stvari potpuno nova diskriminacije prema nama, koji smo ogromna vecina. To je ideološki teror manjine nad vecinom. Zakoni ne smeju biti usvojeni ni po koju cenu!

piškinja

pre 3 godine

Dosta više sa tim glupostima. Ogromna većina je protiv i TAČKA. To se uglavnom zove demokratija - želja većine. Kome se ne sviđa neka traži drugačije društveno uređenje.

...

pre 3 godine

Decko ,vi ste totalna manjina i pokusavate da silujete igromnu vecinu...e to je diskriminacija i nepostovanje misljenja vecine,Ustava vere i tradicije srpskog naroda...dakle...odstupite..i niko vas ne dira...osim kad nas malteretirate paradama i glupostima
(Surovoiskrenaosoba tzv.realista, 22. mart 2021 09:48)

Zasto je misljenje vecine bitno za prava manjine? I ja mislim da bi svasta nesto trebalo zabraniti ali mi to ne daje za pravo da uskracujem tudja prava. Vera srpskog naroda ne postoji, vecina stanovnistva jeste pravoslavne veroispovesti, ali Srbija je sekularna drzava. Dodatno, taj ustav koji pominjete kaze da je Srbija drzava svih svojih stanovnika, a ne samo pripadnika srpskog naroda.

Nikola

pre 3 godine

A ovih 1600 "intelektualaca" za koje niko nije čuo, pitanje i da li postoje i da li su vam dali potipis , oni nisu "kuso i repato "?
Neće proći koliko god se trudili i koliko god imali podršku medija,stranih ambasasa, nvo organizacija i slično !
Ako da bog za koju godinu bićete kao u Rusiji zabranjeni.

kesh

pre 3 godine

Ovo nikada neće( i ne treba) zaživjeti u Srbiji. Može trenutno biti nametnuto, kao i sporni zakon u CG. I na kraju jednostavno vidjeli smo svi da se sve zavrsilo povlacenjem spornog zakona. Nemam nista licno protiv Azdejkovica, samo dok dobija lovu od NVO on ce se zauzimati i za marsovce ako treba.

geografija

pre 3 godine

Заиста ми није јасно по којем основу ЛБГТ плаченици ове законе подмећу као људска права, не господо ови закони немају везе са људским правима и морају на референдум, доста више са менталним силовањем огромне већине становништва!

Idi begaj

pre 3 godine

Ne mogu takva pitanja da se postavljaju racerendumom i voljom vecine. Znamo sta je odgovor. Necije ljudsko pravo ne treba da bude pitanje volje vecine jer za neke druge stvari i oni koji su po ovom pitanju vecina mogu da postanu manjina, pa da vidimo onda kako bi se osecali..
(empata, 22. mart 2021 10:11)

Ljudsko pravo....mora biti usmereno paralelno sa prirodom.To je najbitnija stavka u "ljudskim pravima".
Ako kršiš pravila prirode to jednostavno nije dobro za zajednicu.

Мина

pre 3 godine

Како то да је шовинизам, русофилски конзерватизам и шта све, ако већина мисли другачије од мањине.На том списку интелектуалаца, кога ви називате "малим",да ли сте сигурни гос.Аздејковићу, да се нашло "кусо и репато"?Исувише сте се осилили, па мањина "терорише" већину, покушавајући да наметне свој систем вредности.Можда се понављам, живите како хоћете, нико вам не брани, али не очекујте да вам већина "држи свећу".

Srki

pre 3 godine

Tacno se vidi taj americki fazon da svakoga, ko misli drugacije, odmah okarakterisete kao nacistu, fasistu, homofoba, sovinistu...i na taj nacin pokusate da ga onemoguce da iznese svoje stavove. Imati suprotan stav o necemu NIJE MRZNJA! Ali i iz samog teksta se vidi pominjanje "rusofilskih kandzi" ili stagod, pa je dvostruko jasno ko gospodina sponzorise i obucava.

Inace, kad vec govorimo o americkim fazonima, oni po pitanju ovih "prava" idu ispred nas. Nivo depresije, mrznje, podeljenosti, dece koja nemaju identitet i od 3-4 godine se kljukaju hormonima za promenu pola i jos mnogo toga je na istorijskom maksimumu. Znaci da li su im te "slobode" pomogle ista, ili su samo stvorili jos vise problema?

Драган КНН

pre 3 godine

Postoji više načina da se odnosi u istopolnim zajednicama regulišu . Zašto insistirate da se to zove BRAK ? Skupština nema snagu da donese zakon kojim će se predstaviti volja većine građana Srbije , zato je zadnja mogućnost kada se dođe do završne forme , REFERENDUM !

Degz

pre 3 godine

Interesantno je da ovi koji pozivaju na toleranciju za njihovu zajednicu istovremeno imaju nultu toleranciju za svakoga ko drugačije misli. Ako niste za ovaj zakon, odmah ste šovinisti, homofobi, desničari i šta ti sve ne. Oni zapravo traže jednosmernu toleranciju po kojoj svi moraju da udovolje njihovim zahtevima, ali oni ne moraju nikome. Kaže neko, ne može većina odlučivati o manjinama. Ok, slažem se s time. Ali kako se došlo do tačke da je ova manjina ukinula tvora Pepea, bez da je pitala bilo koga? Naravno, oni ne moraju nikoga ništa da pitaju. Zucneš li nešto, ti si nacista, šovinista, nagrde te samo tako.

jakuza

pre 3 godine

LGBT zajednica je prvo uvela šetnju sada hoće istopolne brakove šta je sledeće? Kako su krenuli zabraniće heteroseksualne brakove kroz koju deceniju

Ovde toliko ima ugroženih ljudi koji se bore za mnogo manja prava dok LGBT večito glume ugroženu vrstu...a ustvari ciljevi su im mnogo veći od onoga što propagiraju...

Ne opterećujte ovaj narod vašim dosadnim zahtevima....imamo mnogo veće probleme od vaših...

Liberty

pre 3 godine

Ja sam za i bez ikakvih uslova. Svi moramo imati ista prava i obaveze, barem deklarativno, i to mora biti ideal kojem težimo. Samo bih savetovao autoru da se suzdrži od etiketiranja i vredjanja jer to vodi diskusiju u stranputicu. Razumem želju obe strane da ponize ličnost svog protivnika, ali mene odbijaju takvi napadi i etiketiranja. Na kraju, samo argumenti treba da budu važni.

mare

pre 3 godine

gandi, 22. mart 2021 09:55)

druze gde si ti video gej marginasa? oni su u potpunosti meinstrim. sve sto vidis i cujes kreirano je na osnovu njihovog ukusa. kad vidis golu pevaljku na TV budi uveren da je LGBT odobreno i podstreknuto...

Gale

pre 3 godine

Ako se narod Srbije pita ovaj zakon neće biti usvojen nikad.
Omogućiti im da ostvaruju neka prava ali ne na ovaj način. Usvajanje dece nikad.

Vladan

pre 3 godine

Želim potpisati peticiju, profesor sam iz Novog Sada, posebno ne dozvoliti da usvajaju decu oni koji ih ne prave.
(Nedeljko, 22. mart 2021 16:22)

Profesor fizičkog, pretpostavljam.

baltazar

pre 3 godine

Jel ovaj to upravo rekao da mi ostali parazitiramo na leđima LBGT populacije???

Ovo stvarno postaje trn u oku i otvorena za....cija svih ostalih.

miljas

pre 3 godine

Rec DEMOKRATIJA je negativnog smisla. Primer SAD: vrse agresije i terorizam po svetu a propagiraju demokratiju.Jednostavno radi ko sta hoce.

XY

pre 3 godine

Ne treba nama referendum, nego da poslanici postuju volju naroda. SNS nije bio na izborima s ovim zakonima i njihovi poslanici ne smeju da usvoje ove zakone, inace ce se suočiti sa gubitkom glasova. Ako Poljska nema ove zakone, kao clanica Eu, zasto bismo imali mi, koji nismo clanica? Kao sto je tamo katolicka crkva sprecila ove zakone, treba i nasa SPC i patrijarh Porfirije da iskoriste svoj uticaj.

mi

pre 3 godine

Licno, smatram da istopolno partnersvo treba da se legaliziuje, ovo je nacin da LGTB pojedinci dobiju prava, a ne neke parade, to je ravi nacin da drustvo vodi racuna o ovoj populaciji. Usvajanaje dece je nesto drugo, veoma komplikovano pitanje za koje treba vis vremena, da ne zavrsimo kao Norvezani gde se roditeljima deca uzimaju cak i bespravno i dodeljuju ' modernim zajednicama'. Ovde je neko predlozio biolosko roditeljstvo, mozda je to nacin...Nista ne sme da bude smatrano gluposcu, ukljucujuci i konzervativne stavove.

Bar da sam gej

pre 3 godine

A sta ja da kažem? Uvek sam bila hetero, na faksu sam se ugojila od stresa, nije mi bilo do seksa bila sam nesigurna i počeli su da me prozivaju da sam gej. Izgubila sam studije, prijatelje, ne mogu da nađem posao. Na ivici sam egzistencije. Zbog čega?

Q

pre 3 godine

Evo i ja sam protiv,pa ne mozete silom naterati narod da vas prihvati.Bolje bi bilo njima da prihvate da ovde nikada nece biti prihvaceni.Tako da svoja prava i srecu potrazite na nekom drugom mestu.

T

pre 3 godine

Ne znam za druge zemlje ali u SAD homoseksualni parovi usvajaju decu već 30 godina. Da li bi neko mogao da uzme podatke od njih i da vidi kako su ta deca prošla u životu? Pa da lepo vidimo da li postoje problemi ili ne, i koji su to problemai. Svi ovde pišu da im ne bi dozvolili usvajanje dece, pretpostavljam da misle da ta deca imaju posle neke probleme. Mogli bismo da prosto vidimo iskustva drugih pa da se vodi argumentovana rasprava.

mare

pre 3 godine

ne sumljam da bi mnogoj deci bilo bolje i imali bi vise ljubavi od lgbt parova nego kod drugih usvojitelja pa i bioloskih roditelja i uopste mi ne smeta ni usvajanje dece ni istopolni brakovi ni gej populacija, ali me uzasno nervira ta najava na sva zvona, potreba da budes prihvacen po svaku cenu od svih. Uopsteno veoma mi smeta to agresivno nametanje svojih stavova i prava. Drugo stvarno ne vidim diskriminaciju u drustvu prema LGBT svi su uglavnom visoko obrazovani, sa vrlo dobrim poslovima i pozicijama. Jos ni jednog nisam upoznao da nije poprilicno bogat. Evo sad cete dobiti i pravo da se medjusobno vencavate i dokle cete da nas bombardujete time da ste diskriminisani?

Nikola

pre 3 godine

Kada vdite kolika je histerija kod ovakvih likova, kada vas ovakvli ljudi vredjaju i kada vidite koliko je agresivan recnik koji koriste ...

... onda znate da ste u pravu.

Kirios

pre 3 godine

Jedna čista onako semantička napomena, reč šovinizam već označava preterano veličanje svog naroda ili svoje grupacije, tako da je šovinizam već po svojoj definiciji "auto" pa je ta reč "autošovinizam" potpuna besmislica koja nimalo ne oslikava ono što bi navodno trebalo da joj bude značenje. Valjalo bi o tome obavestiti i onoga koji je tu glupost sastavio i one koji je koriste, da ne bi nastavili da i dalje prave budale od sebe.

Sneza

pre 1 godinu

Gledala sam naTV-eu odrasle osobe koje su vecnu zivota provele u domovima za napustenu decu.Svi su izjavili da bi bili sretni da ih je neko usvojio ukljucujuci i istospolne zajednice
Meni smetaju ljudi koji pokrecu ratove i agresivne osobe,ostali ne.