Sreda, 12.01.2022.

10:21

Dr Gvozdenović jasna i precizna: "Velike cifre su zbog čekanja u redovima, sačekajte dva dana" VIDEO

Izvor: B92

Dr Gvozdenoviæ jasna i precizna: "Velike cifre su zbog èekanja u redovima, saèekajte dva dana" VIDEO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

56 Komentari

Sortiraj po:

Jelena

pre 2 godine

Pojedini u komentarima očigledno ne shvataju da svi sa respiratornim tegobama idu u isti red-u kovid ambulantu. Dakle ako imaš blagu kijavicu, i na poslu te pošalju kući kako bi utvrdio da li si pozitan ili ne i zaštitio kolektiv
, ideš u kovid ambulantu gde čekaš u redu satima sa SVIMA ma kakve respiratorne tegobe imali, da bi ti uradili prvo antigenski pa ako si negativan pcr,i onda tek sutradan kad odeš po rezultate laboratorije te šalju kod lekara po doznake. Pritom nemaju svi "nekoga" da ode za njih, što većina lekara i ne dozvoljava.

Cekamo?

pre 2 godine

Ne mogu dobiti lekove putem tel.
Teraju me da dodjem u DZ.
Hronicni sam bolesnik,doslo je do pogorsanja bolesti ,lecim se na Kardiologiji ,i promenjena mi je terapija.
Usput sam i lekar u penziji i poznaju moj slucaj.

leeloo

pre 2 godine

Komentari tipa "Zasto se svi testiraju sa minimalnim simptomima?" dolaze od ljudi koji su ili nezaposleni ili ih baš briga ako će otići na posao i zaraziti nekog drugog.

Juggernaut

pre 2 godine

(Andra, 12. januar 2022 11:41)

I meni Bil Gejts nudio 1% od Majkrosofta, ja rekao "kume, jedan posto je malo, pa toliko korona ubije, to je zanemarljivo"... i nisam uzeo taj 1%. Doduše, ta korona, neke ostavi u bolnici, neki mesecima posle ne mogu da potrče, ali ko normalan uopšte želi da trči, jel tako?

Ciklicna desavanja….

pre 2 godine

@NikolaBg
U DZ ne mozes da udjes ako si pozitivan/sa simptomima a sto sve ne menja cinjenicu da prvo moras da sacekas red za pregled i uuput za laboratoriju i testiranje pa nakon toga ides i cekas ponovo red da ti neko protumaci rez i da terapiju. Primer dok sam cekao pregled gospodja prica sa sestrom i pita za bolovanje, ona joj kaze morate kod svog lekara, ovde vam nije karton. Zena je lepo pita zasto, zar ne moze elektronski kada vec ima dok i pozitivan test, odgovor je protokol. Dakle, mozda mozes da ne ides da cekas u redu da bi fizicki uzeo doznaku, moze neko za tebe ali zato da bi dosao do papira na osnovu kojih ces dobiti doznaku ima da cekas i to dosta. Lekari i sestre stvarno rade mnogo i nije im lako ali mi se cini da je sistem mogao da bude bolje osmisljen.

Doznake2

pre 2 godine

@NikolaBg
A ti kralju kada si polomio nogu nisi išao kod lekara da ti stave gips nego si sam kod kuće sve završio? Naravno da ne, nego imaš izveštaj ortopeda koji je neko drugi odneo lekaru opšte prakse umesto tebe i otvorio ti bolovanje. Neko će da mi da bolovanje na reč moje žene da sam bolestan? Gde to može? Tako bi svi zloupotrebljavali bolovanje da je moguće.

Eureka

pre 2 godine

Po ovakvim doktorima rešenje je da svi sedimo kući i ne kontrolišemo se. Tako će broj novoobolelih biti 0 a takođe i zvanični broj umrlih od korone jer se niko neće ni testirati. Tako ćemo biti prva zemlja u svetu koja je pobedila koronu. Šteta što se ovoga u političko-ekonomdkom delu kriznog štaba nisu setili ranije, imali bi mnogo manje zvanično obolelih i umrlih a i došlo bi nam bar još 100000 Bugara na doček Nove godine.

autocorect

pre 2 godine

A što novinar nije pitao doktorku kako da pravdamo odsustvo sa posla bez potvrde iz kovid ambulante, kad se već sama nije toga setila?
Ili misli da su u redovima samo nezaposleni.

care

pre 2 godine

Doznake se ne dobijaju u kovid ambulanti, već od lekara opšte prakse u domu zdravlja koji nije u kovid sistemu. Za njih mora neko drugi da ode. Tako sam ja za majku trčao. Isto kad sam bio u gipsu prošle godine, noga, majka i kolege su morale po doznake, a ne ja sa gipsom.
(NikolaBg, 12. januar 2022 14:34)

Doznaka je jedno a potvrda o bolovanju drugo. Da bi dobio potvrdu, mora lekar da te pregleda. Kako ćeš sa pozitivnim testom iz privatne laboratorije da otvoriš bolovanje, molim te mi objasni? Da pošaljem ženu sa tim testom kod lekara opšte prakse, umesto mene? Kako god da okreneš - moraš u covid ambulantu. A da lekari opšte prakse vraćaju ljude - vraćaju samo tako, i šalju u covid jer ne priznaju takav test ili neće da se bakću. Doznaku od lekara opšte prakse dobiješ kad zatvoriš bolovanje, a otvaraš u covid-u, to je procedura.

građanin

pre 2 godine

Žena je rekla suštinu. SZO je pala na ispitu, ali je pala zahvaljujući tome što ne postoji nešto što se nalazi iza tog slova S, svet.
Došlo joj je glave drugo slovo S... sebičnost, sebičnost najrazvijenijih zemalja koje ne priznaju da postoji CEO svet nego samo onaj deo koji ONI nazivaju svetom. A taj njihov svet MORA da radi onako kako ONI kažu. A tu onda ne postoji zajednička strategija i bilo kakva SZO. Kao što ne postoje ni UN, i ako postoji zgrada, ljudstvo i deklaracije.
A virus zabole za naše podele.

the princess and the pea

pre 2 godine

A kako da dobijem eu zeleni sertifikat ako se ne testiram?
(surovo realan, 12. januar 2022 11:57)

plati sam PCR test 9000 Rsd iz svog džepa pa idi gde hoćeš

NikolaBg

pre 2 godine

Doktorka samo neka objasni kako da dobijem doznake za bolovanje a da ne idem u Kovid ambulantu? Jel treba da uzmem dane od odmora da ne širim zarazu u firmi? Jel to poenta?
(Doznake, 12. januar 2022 11:49)

Doznake se ne dobijaju u kovid ambulanti, već od lekara opšte prakse u domu zdravlja koji nije u kovid sistemu. Za njih mora neko drugi da ode. Tako sam ja za majku trčao. Isto kad sam bio u gipsu prošle godine, noga, majka i kolege su morale po doznake, a ne ja sa gipsom.

Bane

pre 2 godine

Napokon neko da kaze pravu stvar,čekaju u redu po 5 sati zbog kijavice?Neshvatljivo
(Boki, 12. januar 2022 11:09)

Ne kralju, nego zato što mi treba potvrda da otvorim bolovanje. U firmi nas testiraju, ko je pozitivan mora odmah na bolovanje, dakle pravac covid, jer u dom zdravlja ne možeš da uđeš ako si pozitivan.

I ti i ova doktorka pojma nemate sa realnim životom. Stojimo u redu zbog papira.
(care, 12. januar 2022 11:48)

Ovo dosta zavisi od poslodavca. Recimo kod nas u firmi je dovoljno da pošalješ pozitivan test na Covid putem maila, bilo iz državne ili privatne laboratorije. Naša firma ne traži doznake jer po preporuci države isplaćuje 100% nadoknadu ako ste na bolovanju zbog covida. Ukoliko radite test privatno možete i da refundirate troškove testa od firme. Znači u našoj firmi akcenat je stavljen na zaštitu kolektiva. Ko god ima bilo kakav simptom udaljava se iz kolektiva i šalje se na rad od kuće do testiranja, može da se testira bilo gde i bilo kojim testom (ne insistira se na PCR-u, može i antigenski iz privatne laboratorije), ukoliko je test pozitivan, samo pošalje mailom rezultat testa i od tog momenta se vodi 14 dana da ne radi zbog covida, nakon 14 dana radi ponovo test (isto o trošku firme) i ako je negativan može da se vrati u kolektiv, ako je pozitivan ostaje još 7 dana kući nakon čega ponovo radi test (opet o trošku firme) i tako do negativnog rezultata nakon koga može da se vrati u kolektiv. Za to vreme mu se isplaćuje puna plata.

the princess and the pea

pre 2 godine

posle ce da kažu u kovid ambulanti "što niste došli na vreme"

elem, svako BEZ temperature ali sa simptomima respiratorne infekcije moze da kupi brzi antigenski test u apoteci I potvrdi/isključi bolest pre odlaska u kovid ambulantu

ove sa temperaturom bih uvek posavetovala da idu u ambulantu

Bane

pre 2 godine

A kako da dobijem eu zeleni sertifikat ako se ne testiram?
(surovo realan, 12. januar 2022 11:57)

Na osnovu antitela. INEP je u Batutovom sistemu, izvadite krv u INEP-u i ukoliko imate nivo antitela preko referentne vrednosti možete da povučete zeleni sertifikat iz sistema koji vam važi 6 meseci.

Ciklicna desavanja….

pre 2 godine

@dexter-lab
Kada je to bilo? Negde 70tih-80tih? Ko ti daje 2-3 dana slobodno kada si bolestan? I kako da znas da li si zarazan? Ako si pozitivan a ne testiras se, ostanes kod kuce bude ti bolje i posle 3 dana odes na posao? Je l to normalno? I na kraju, kako da dobijes doznake za bolovanje ako ne cekas? Ne lupajte. Vecina ljudi je normalna i ceka zato sto mora. Mnogo je veca glupost sto moras dva puta da cekas, sto je laboratorija nekada na drugom mestu u odnsau na covid amb i sto ne mozes da dobijes bolovanje automatski sa poz testom.

Gane

pre 2 godine

Onoga ko može da izdrži višečasovno čekanje u redovima ne treba testirati. Taj je sigurno zdrav. Ovo maltretiranje građana trebalo bi i Ustavom i zakonima zabraniti. Testiranje bi moralo da se obavlja isključivo u zakazanom terminu a zakazivanje bi trebalo omogućiti telefonskim pozivom call centra, sms porukom, android aplikacijom, računarom (preko interneta) na specijalizovanom portalu, ... Omogućiti pacijentu da odabere ambulantu i jedan od slobodnih termina, dođe u čekaonicu 3-4 minuta ranije, sačeka da bude prozvan, obavi prvi pregled i bude sproveden od ordinacije do ordinacije, od laboratorije do laboratorije, dobije rezultate u ambulanti ili na email adresu ili Viber (u zavisnosti kako se izjasni) i ide kući ili u bolnicu, zavisno od simptoma odnosno kliničke slike. Kakvo bre stajanje 5-6 sati po snegu i ledu na -5 sa visokom telesnom temperaturom, bolovima, upalom pluća i kašljem?! Smrt fašizmu - sloboda narodu!

Oftalmolog

pre 2 godine

Pa ovo I jeste epidemija pozitivnih na testu, a ne bolesnih.
Verovatnoća dobijanja virusa 5 posto, verovatnoća preživljavanja virusa veća od 99 posto.
(Andra, 12. januar 2022 11:41)

Sve što imam da ti kažem na ovu tvoju glupost jeste dabogda imao taj pozitivan test, eto toliko.
Evo 12-ti dan, ok sam valjda, ali toliko je nezgodan i odvratan ovaj virus da nemam reči, i u jedno sam siguran, ovo nema veze sa prirodom i prirodnim virusima, ovo je čista laboratorija, hemija nema greške, i kako dolazi do čoveka...i kako ovako "bukne" i kako ovoliko opstaje i kako bre izaziva ovakvo stanje.

porky's butthole

pre 2 godine

Cekajte dva dana pa onda, ako se ne poboljsa stanje, idite u kovid ambulantu. A kada se ne poboljsa stanje, u kovid ambulanti ti kazu sto si cekao, trebao si da se javis odmah.

Marko

pre 2 godine

Najpametnije je da lepo prestanemo da testiramo i onda nece vise biti ni virusa. Prosto i jednostavno, nula testiranih, nula pozitivnih a to sto ljudi umiru, ma nema veze kao da je bitno

Fraki

pre 2 godine

posetite sajt naucnog casopisa Lancet i citajte o pouzdanosti PCR testova. Pametnije bi Vam bilo to nego da ovde ostavljate citate sa fejsbuk profila notarki, autolimara, metalostrugara, sofera.....
(uncle jimm, 12. januar 2022 11:46)

Radije ću pročitati šta je izumitelji PCR metode testiranja i Mrna tehnologije koja se koristi u vakcinama. Rekao bih da su oni pouzdaniji od bilo kog komptomitovanog naučnog časopisa.

Liberty

pre 2 godine

@Bravoo ali nemojte da priznajete testove iz privatnih labaratorija nego pravite guzve ispred drzavnih....
A drugi savet nema smisla, jer jedini razlog zbog kog bi isao da cekam taj red je kovir propusnica, tako da mislim da ta glupost ima vise stete nego koristi...
(asd, 12. januar 2022 11:58)

Zena je lekar i prica s medicinskog stanovista. To sto je Srbija zakomplikovala ljudima zivot s administracijom oko bolovanja, nije medicinski problem. U "belom svetu" nema covid ambulanti i cekanja za "doznake za bolovanje"

Jovan

pre 2 godine

Mnogo bezbednije i lakše je da ste dali automobile ljudima i da idu na adresu da rade testove nego ovako u tim redovima i ne zaraženi će se zaraziti, mogli ste pozvati ljude da sidju ispred zgrade ili kuće uzeti bris i javiti rezultate.

MikiBL

pre 2 godine

Sasvim je logično da se ljudi koji satima čekaju u redu za testiranje mogu baš tu i zaraziti.

Ali je besmisleno tvrditi da je povećani broj inficiranih na tom testu zbog toga.
Pa nije se mogao nalaz pokazati pozitivnim već nakon nekoliko sati stajanja u redu!

Петар

pre 2 godine

Стварно је нехумано у каквим условима се мора чекати по овом мразу у реду за тестирање. Па неко не може ни да стоји на ногама. И за две, ево и трећа година већ иде, нико да се сети да направи барем нешто привремено - шаторе, ако ништа друго са клупама и столицама испред КОВИД амбуланти. Па људи ће се разболети чекајући у реду, а било је и смртних случајева.

drmr

pre 2 godine

Pa sigurno niko normalan neće da stoji u redu 5 sati po ovoj hladnoći jer voli nego što mora. Bolje da se organizuje malo to zakazivanje na telefon pa neće biti ni zaraženih u redovima i gužvi.. A ne nemojte da dolazite jer pravite gužvu i još možete da se zarazite..??
Dobro se neko setio da posle 2 godine kaže da zbog čekanja u redovima i oni koji nisu zaraženi mogu da se zaraze...

DEX

pre 2 godine

Kakva preporuka uvažene doktorice. Ja je tumačom ovako: Sedite kući dva dana i čekajte da bolest napreduje jer mi nemamo dovoljan kapacitet da vas pregledamo danas kao što nećemo imati ni za dva dana. Međutim ako vam bolest dovoljno uznapreduje priključićemo vas nekako na respirator.

asd

pre 2 godine

Bravoo ali nemojte da priznajete testove iz privatnih labaratorija nego pravite guzve ispred drzavnih....
A drugi savet nema smisla, jer jedini razlog zbog kog bi isao da cekam taj red je kovir propusnica, tako da mislim da ta glupost ima vise stete nego koristi...

dexter-lab

pre 2 godine

Oh konacno neko normalan. Tacno se vidi koji lekar ima klinickog iskustva i mnogo vremena u praksi iza sebe. A ne ko ovi strucnjaci koji dve godine trabunjaju u prazno i vrte iste recenice kao papagaji.
Realno ostaje problem sto poslodavci traze test da bi dali odsustvo sa posla. Ranije je bilo, javis se da si bolestan i uvek dobijes 2-3 dana za oporavak.

Doznake

pre 2 godine

Doktorka samo neka objasni kako da dobijem doznake za bolovanje a da ne idem u Kovid ambulantu? Jel treba da uzmem dane od odmora da ne širim zarazu u firmi? Jel to poenta?

care

pre 2 godine

Napokon neko da kaze pravu stvar,čekaju u redu po 5 sati zbog kijavice?Neshvatljivo
(Boki, 12. januar 2022 11:09)

Ne kralju, nego zato što mi treba potvrda da otvorim bolovanje. U firmi nas testiraju, ko je pozitivan mora odmah na bolovanje, dakle pravac covid, jer u dom zdravlja ne možeš da uđeš ako si pozitivan.

I ti i ova doktorka pojma nemate sa realnim životom. Stojimo u redu zbog papira.

Bosanac

pre 2 godine

Pa da, blaži simptomi da ne dolaze jer nema kapaciteta. A to što ti blaži simptomi idu na posao i šire zarazu? Znam par slučajeva što razmišlja tako i širi zarazu...

Andra

pre 2 godine

Najbolje je da se niko ne testira. Onda neće da bude ni zaraženih. Bravo za "doktorku".
(gkod, 12. januar 2022 11:20)

Pa ovo I jeste epidemija pozitivnih na testu, a ne bolesnih.
Verovatnoća dobijanja virusa 5 posto, verovatnoća preživljavanja virusa veća od 99 posto.

Darko

pre 2 godine

Kako da čekam kući kad mi firma traži doznake i potvrdu o sprecenosti za rad. A o 60% plate do sam na bolovanju a zarazio sam se na poslu da i ne govorim.

uncle jimm

pre 2 godine

lazno - Pozitivni testovi...
(realno, 12. januar 2022 11:21)

Ne. Lazno pozitivnih ima svega oko 2,5%, a lazno negativnih oko 6%. Umesto da se potpisujete sa ''realno'' i lupetate kao otvoren prozor, posetite sajt naucnog casopisa Lancet i citajte o pouzdanosti PCR testova. Pametnije bi Vam bilo to nego da ovde ostavljate citate sa fejsbuk profila notarki, autolimara, metalostrugara, sofera.....

laik

pre 2 godine

Koji grip prodje za dva dana? Mozemo govoriti o 'prehladi'...
Inace ljudi moraju da se jave lekaru kako bi pravdali odsustvo sa posla!
Vi bolje organizujte rad primarne zdravstvene zastite da se ne bi pravile guzve!

care

pre 2 godine

Napokon neko da kaze pravu stvar,čekaju u redu po 5 sati zbog kijavice?Neshvatljivo
(Boki, 12. januar 2022 11:09)

Ne kralju, nego zato što mi treba potvrda da otvorim bolovanje. U firmi nas testiraju, ko je pozitivan mora odmah na bolovanje, dakle pravac covid, jer u dom zdravlja ne možeš da uđeš ako si pozitivan.

I ti i ova doktorka pojma nemate sa realnim životom. Stojimo u redu zbog papira.

Darko

pre 2 godine

Kako da čekam kući kad mi firma traži doznake i potvrdu o sprecenosti za rad. A o 60% plate do sam na bolovanju a zarazio sam se na poslu da i ne govorim.

Doznake

pre 2 godine

Doktorka samo neka objasni kako da dobijem doznake za bolovanje a da ne idem u Kovid ambulantu? Jel treba da uzmem dane od odmora da ne širim zarazu u firmi? Jel to poenta?

Bosanac

pre 2 godine

Pa da, blaži simptomi da ne dolaze jer nema kapaciteta. A to što ti blaži simptomi idu na posao i šire zarazu? Znam par slučajeva što razmišlja tako i širi zarazu...

laik

pre 2 godine

Koji grip prodje za dva dana? Mozemo govoriti o 'prehladi'...
Inace ljudi moraju da se jave lekaru kako bi pravdali odsustvo sa posla!
Vi bolje organizujte rad primarne zdravstvene zastite da se ne bi pravile guzve!

asd

pre 2 godine

Bravoo ali nemojte da priznajete testove iz privatnih labaratorija nego pravite guzve ispred drzavnih....
A drugi savet nema smisla, jer jedini razlog zbog kog bi isao da cekam taj red je kovir propusnica, tako da mislim da ta glupost ima vise stete nego koristi...

dexter-lab

pre 2 godine

Oh konacno neko normalan. Tacno se vidi koji lekar ima klinickog iskustva i mnogo vremena u praksi iza sebe. A ne ko ovi strucnjaci koji dve godine trabunjaju u prazno i vrte iste recenice kao papagaji.
Realno ostaje problem sto poslodavci traze test da bi dali odsustvo sa posla. Ranije je bilo, javis se da si bolestan i uvek dobijes 2-3 dana za oporavak.

Andra

pre 2 godine

Najbolje je da se niko ne testira. Onda neće da bude ni zaraženih. Bravo za "doktorku".
(gkod, 12. januar 2022 11:20)

Pa ovo I jeste epidemija pozitivnih na testu, a ne bolesnih.
Verovatnoća dobijanja virusa 5 posto, verovatnoća preživljavanja virusa veća od 99 posto.

uncle jimm

pre 2 godine

lazno - Pozitivni testovi...
(realno, 12. januar 2022 11:21)

Ne. Lazno pozitivnih ima svega oko 2,5%, a lazno negativnih oko 6%. Umesto da se potpisujete sa ''realno'' i lupetate kao otvoren prozor, posetite sajt naucnog casopisa Lancet i citajte o pouzdanosti PCR testova. Pametnije bi Vam bilo to nego da ovde ostavljate citate sa fejsbuk profila notarki, autolimara, metalostrugara, sofera.....

MikiBL

pre 2 godine

Sasvim je logično da se ljudi koji satima čekaju u redu za testiranje mogu baš tu i zaraziti.

Ali je besmisleno tvrditi da je povećani broj inficiranih na tom testu zbog toga.
Pa nije se mogao nalaz pokazati pozitivnim već nakon nekoliko sati stajanja u redu!

autocorect

pre 2 godine

A što novinar nije pitao doktorku kako da pravdamo odsustvo sa posla bez potvrde iz kovid ambulante, kad se već sama nije toga setila?
Ili misli da su u redovima samo nezaposleni.

Eureka

pre 2 godine

Po ovakvim doktorima rešenje je da svi sedimo kući i ne kontrolišemo se. Tako će broj novoobolelih biti 0 a takođe i zvanični broj umrlih od korone jer se niko neće ni testirati. Tako ćemo biti prva zemlja u svetu koja je pobedila koronu. Šteta što se ovoga u političko-ekonomdkom delu kriznog štaba nisu setili ranije, imali bi mnogo manje zvanično obolelih i umrlih a i došlo bi nam bar još 100000 Bugara na doček Nove godine.

DEX

pre 2 godine

Kakva preporuka uvažene doktorice. Ja je tumačom ovako: Sedite kući dva dana i čekajte da bolest napreduje jer mi nemamo dovoljan kapacitet da vas pregledamo danas kao što nećemo imati ni za dva dana. Međutim ako vam bolest dovoljno uznapreduje priključićemo vas nekako na respirator.

Oftalmolog

pre 2 godine

Pa ovo I jeste epidemija pozitivnih na testu, a ne bolesnih.
Verovatnoća dobijanja virusa 5 posto, verovatnoća preživljavanja virusa veća od 99 posto.
(Andra, 12. januar 2022 11:41)

Sve što imam da ti kažem na ovu tvoju glupost jeste dabogda imao taj pozitivan test, eto toliko.
Evo 12-ti dan, ok sam valjda, ali toliko je nezgodan i odvratan ovaj virus da nemam reči, i u jedno sam siguran, ovo nema veze sa prirodom i prirodnim virusima, ovo je čista laboratorija, hemija nema greške, i kako dolazi do čoveka...i kako ovako "bukne" i kako ovoliko opstaje i kako bre izaziva ovakvo stanje.

care

pre 2 godine

Doznake se ne dobijaju u kovid ambulanti, već od lekara opšte prakse u domu zdravlja koji nije u kovid sistemu. Za njih mora neko drugi da ode. Tako sam ja za majku trčao. Isto kad sam bio u gipsu prošle godine, noga, majka i kolege su morale po doznake, a ne ja sa gipsom.
(NikolaBg, 12. januar 2022 14:34)

Doznaka je jedno a potvrda o bolovanju drugo. Da bi dobio potvrdu, mora lekar da te pregleda. Kako ćeš sa pozitivnim testom iz privatne laboratorije da otvoriš bolovanje, molim te mi objasni? Da pošaljem ženu sa tim testom kod lekara opšte prakse, umesto mene? Kako god da okreneš - moraš u covid ambulantu. A da lekari opšte prakse vraćaju ljude - vraćaju samo tako, i šalju u covid jer ne priznaju takav test ili neće da se bakću. Doznaku od lekara opšte prakse dobiješ kad zatvoriš bolovanje, a otvaraš u covid-u, to je procedura.

the princess and the pea

pre 2 godine

A kako da dobijem eu zeleni sertifikat ako se ne testiram?
(surovo realan, 12. januar 2022 11:57)

plati sam PCR test 9000 Rsd iz svog džepa pa idi gde hoćeš

porky's butthole

pre 2 godine

Cekajte dva dana pa onda, ako se ne poboljsa stanje, idite u kovid ambulantu. A kada se ne poboljsa stanje, u kovid ambulanti ti kazu sto si cekao, trebao si da se javis odmah.

Ciklicna desavanja….

pre 2 godine

@NikolaBg
U DZ ne mozes da udjes ako si pozitivan/sa simptomima a sto sve ne menja cinjenicu da prvo moras da sacekas red za pregled i uuput za laboratoriju i testiranje pa nakon toga ides i cekas ponovo red da ti neko protumaci rez i da terapiju. Primer dok sam cekao pregled gospodja prica sa sestrom i pita za bolovanje, ona joj kaze morate kod svog lekara, ovde vam nije karton. Zena je lepo pita zasto, zar ne moze elektronski kada vec ima dok i pozitivan test, odgovor je protokol. Dakle, mozda mozes da ne ides da cekas u redu da bi fizicki uzeo doznaku, moze neko za tebe ali zato da bi dosao do papira na osnovu kojih ces dobiti doznaku ima da cekas i to dosta. Lekari i sestre stvarno rade mnogo i nije im lako ali mi se cini da je sistem mogao da bude bolje osmisljen.

leeloo

pre 2 godine

Komentari tipa "Zasto se svi testiraju sa minimalnim simptomima?" dolaze od ljudi koji su ili nezaposleni ili ih baš briga ako će otići na posao i zaraziti nekog drugog.

Gane

pre 2 godine

Onoga ko može da izdrži višečasovno čekanje u redovima ne treba testirati. Taj je sigurno zdrav. Ovo maltretiranje građana trebalo bi i Ustavom i zakonima zabraniti. Testiranje bi moralo da se obavlja isključivo u zakazanom terminu a zakazivanje bi trebalo omogućiti telefonskim pozivom call centra, sms porukom, android aplikacijom, računarom (preko interneta) na specijalizovanom portalu, ... Omogućiti pacijentu da odabere ambulantu i jedan od slobodnih termina, dođe u čekaonicu 3-4 minuta ranije, sačeka da bude prozvan, obavi prvi pregled i bude sproveden od ordinacije do ordinacije, od laboratorije do laboratorije, dobije rezultate u ambulanti ili na email adresu ili Viber (u zavisnosti kako se izjasni) i ide kući ili u bolnicu, zavisno od simptoma odnosno kliničke slike. Kakvo bre stajanje 5-6 sati po snegu i ledu na -5 sa visokom telesnom temperaturom, bolovima, upalom pluća i kašljem?! Smrt fašizmu - sloboda narodu!

Bane

pre 2 godine

Napokon neko da kaze pravu stvar,čekaju u redu po 5 sati zbog kijavice?Neshvatljivo
(Boki, 12. januar 2022 11:09)

Ne kralju, nego zato što mi treba potvrda da otvorim bolovanje. U firmi nas testiraju, ko je pozitivan mora odmah na bolovanje, dakle pravac covid, jer u dom zdravlja ne možeš da uđeš ako si pozitivan.

I ti i ova doktorka pojma nemate sa realnim životom. Stojimo u redu zbog papira.
(care, 12. januar 2022 11:48)

Ovo dosta zavisi od poslodavca. Recimo kod nas u firmi je dovoljno da pošalješ pozitivan test na Covid putem maila, bilo iz državne ili privatne laboratorije. Naša firma ne traži doznake jer po preporuci države isplaćuje 100% nadoknadu ako ste na bolovanju zbog covida. Ukoliko radite test privatno možete i da refundirate troškove testa od firme. Znači u našoj firmi akcenat je stavljen na zaštitu kolektiva. Ko god ima bilo kakav simptom udaljava se iz kolektiva i šalje se na rad od kuće do testiranja, može da se testira bilo gde i bilo kojim testom (ne insistira se na PCR-u, može i antigenski iz privatne laboratorije), ukoliko je test pozitivan, samo pošalje mailom rezultat testa i od tog momenta se vodi 14 dana da ne radi zbog covida, nakon 14 dana radi ponovo test (isto o trošku firme) i ako je negativan može da se vrati u kolektiv, ako je pozitivan ostaje još 7 dana kući nakon čega ponovo radi test (opet o trošku firme) i tako do negativnog rezultata nakon koga može da se vrati u kolektiv. Za to vreme mu se isplaćuje puna plata.

Doznake2

pre 2 godine

@NikolaBg
A ti kralju kada si polomio nogu nisi išao kod lekara da ti stave gips nego si sam kod kuće sve završio? Naravno da ne, nego imaš izveštaj ortopeda koji je neko drugi odneo lekaru opšte prakse umesto tebe i otvorio ti bolovanje. Neko će da mi da bolovanje na reč moje žene da sam bolestan? Gde to može? Tako bi svi zloupotrebljavali bolovanje da je moguće.

Петар

pre 2 godine

Стварно је нехумано у каквим условима се мора чекати по овом мразу у реду за тестирање. Па неко не може ни да стоји на ногама. И за две, ево и трећа година већ иде, нико да се сети да направи барем нешто привремено - шаторе, ако ништа друго са клупама и столицама испред КОВИД амбуланти. Па људи ће се разболети чекајући у реду, а било је и смртних случајева.

drmr

pre 2 godine

Pa sigurno niko normalan neće da stoji u redu 5 sati po ovoj hladnoći jer voli nego što mora. Bolje da se organizuje malo to zakazivanje na telefon pa neće biti ni zaraženih u redovima i gužvi.. A ne nemojte da dolazite jer pravite gužvu i još možete da se zarazite..??
Dobro se neko setio da posle 2 godine kaže da zbog čekanja u redovima i oni koji nisu zaraženi mogu da se zaraze...

građanin

pre 2 godine

Žena je rekla suštinu. SZO je pala na ispitu, ali je pala zahvaljujući tome što ne postoji nešto što se nalazi iza tog slova S, svet.
Došlo joj je glave drugo slovo S... sebičnost, sebičnost najrazvijenijih zemalja koje ne priznaju da postoji CEO svet nego samo onaj deo koji ONI nazivaju svetom. A taj njihov svet MORA da radi onako kako ONI kažu. A tu onda ne postoji zajednička strategija i bilo kakva SZO. Kao što ne postoje ni UN, i ako postoji zgrada, ljudstvo i deklaracije.
A virus zabole za naše podele.

Liberty

pre 2 godine

@Bravoo ali nemojte da priznajete testove iz privatnih labaratorija nego pravite guzve ispred drzavnih....
A drugi savet nema smisla, jer jedini razlog zbog kog bi isao da cekam taj red je kovir propusnica, tako da mislim da ta glupost ima vise stete nego koristi...
(asd, 12. januar 2022 11:58)

Zena je lekar i prica s medicinskog stanovista. To sto je Srbija zakomplikovala ljudima zivot s administracijom oko bolovanja, nije medicinski problem. U "belom svetu" nema covid ambulanti i cekanja za "doznake za bolovanje"

NikolaBg

pre 2 godine

Doktorka samo neka objasni kako da dobijem doznake za bolovanje a da ne idem u Kovid ambulantu? Jel treba da uzmem dane od odmora da ne širim zarazu u firmi? Jel to poenta?
(Doznake, 12. januar 2022 11:49)

Doznake se ne dobijaju u kovid ambulanti, već od lekara opšte prakse u domu zdravlja koji nije u kovid sistemu. Za njih mora neko drugi da ode. Tako sam ja za majku trčao. Isto kad sam bio u gipsu prošle godine, noga, majka i kolege su morale po doznake, a ne ja sa gipsom.

Ciklicna desavanja….

pre 2 godine

@dexter-lab
Kada je to bilo? Negde 70tih-80tih? Ko ti daje 2-3 dana slobodno kada si bolestan? I kako da znas da li si zarazan? Ako si pozitivan a ne testiras se, ostanes kod kuce bude ti bolje i posle 3 dana odes na posao? Je l to normalno? I na kraju, kako da dobijes doznake za bolovanje ako ne cekas? Ne lupajte. Vecina ljudi je normalna i ceka zato sto mora. Mnogo je veca glupost sto moras dva puta da cekas, sto je laboratorija nekada na drugom mestu u odnsau na covid amb i sto ne mozes da dobijes bolovanje automatski sa poz testom.

Juggernaut

pre 2 godine

(Andra, 12. januar 2022 11:41)

I meni Bil Gejts nudio 1% od Majkrosofta, ja rekao "kume, jedan posto je malo, pa toliko korona ubije, to je zanemarljivo"... i nisam uzeo taj 1%. Doduše, ta korona, neke ostavi u bolnici, neki mesecima posle ne mogu da potrče, ali ko normalan uopšte želi da trči, jel tako?

Jovan

pre 2 godine

Mnogo bezbednije i lakše je da ste dali automobile ljudima i da idu na adresu da rade testove nego ovako u tim redovima i ne zaraženi će se zaraziti, mogli ste pozvati ljude da sidju ispred zgrade ili kuće uzeti bris i javiti rezultate.

Marko

pre 2 godine

Najpametnije je da lepo prestanemo da testiramo i onda nece vise biti ni virusa. Prosto i jednostavno, nula testiranih, nula pozitivnih a to sto ljudi umiru, ma nema veze kao da je bitno

Fraki

pre 2 godine

posetite sajt naucnog casopisa Lancet i citajte o pouzdanosti PCR testova. Pametnije bi Vam bilo to nego da ovde ostavljate citate sa fejsbuk profila notarki, autolimara, metalostrugara, sofera.....
(uncle jimm, 12. januar 2022 11:46)

Radije ću pročitati šta je izumitelji PCR metode testiranja i Mrna tehnologije koja se koristi u vakcinama. Rekao bih da su oni pouzdaniji od bilo kog komptomitovanog naučnog časopisa.

the princess and the pea

pre 2 godine

posle ce da kažu u kovid ambulanti "što niste došli na vreme"

elem, svako BEZ temperature ali sa simptomima respiratorne infekcije moze da kupi brzi antigenski test u apoteci I potvrdi/isključi bolest pre odlaska u kovid ambulantu

ove sa temperaturom bih uvek posavetovala da idu u ambulantu

Bane

pre 2 godine

A kako da dobijem eu zeleni sertifikat ako se ne testiram?
(surovo realan, 12. januar 2022 11:57)

Na osnovu antitela. INEP je u Batutovom sistemu, izvadite krv u INEP-u i ukoliko imate nivo antitela preko referentne vrednosti možete da povučete zeleni sertifikat iz sistema koji vam važi 6 meseci.

Jelena

pre 2 godine

Pojedini u komentarima očigledno ne shvataju da svi sa respiratornim tegobama idu u isti red-u kovid ambulantu. Dakle ako imaš blagu kijavicu, i na poslu te pošalju kući kako bi utvrdio da li si pozitan ili ne i zaštitio kolektiv
, ideš u kovid ambulantu gde čekaš u redu satima sa SVIMA ma kakve respiratorne tegobe imali, da bi ti uradili prvo antigenski pa ako si negativan pcr,i onda tek sutradan kad odeš po rezultate laboratorije te šalju kod lekara po doznake. Pritom nemaju svi "nekoga" da ode za njih, što većina lekara i ne dozvoljava.

Cekamo?

pre 2 godine

Ne mogu dobiti lekove putem tel.
Teraju me da dodjem u DZ.
Hronicni sam bolesnik,doslo je do pogorsanja bolesti ,lecim se na Kardiologiji ,i promenjena mi je terapija.
Usput sam i lekar u penziji i poznaju moj slucaj.

dexter-lab

pre 2 godine

Oh konacno neko normalan. Tacno se vidi koji lekar ima klinickog iskustva i mnogo vremena u praksi iza sebe. A ne ko ovi strucnjaci koji dve godine trabunjaju u prazno i vrte iste recenice kao papagaji.
Realno ostaje problem sto poslodavci traze test da bi dali odsustvo sa posla. Ranije je bilo, javis se da si bolestan i uvek dobijes 2-3 dana za oporavak.

Andra

pre 2 godine

Najbolje je da se niko ne testira. Onda neće da bude ni zaraženih. Bravo za "doktorku".
(gkod, 12. januar 2022 11:20)

Pa ovo I jeste epidemija pozitivnih na testu, a ne bolesnih.
Verovatnoća dobijanja virusa 5 posto, verovatnoća preživljavanja virusa veća od 99 posto.

uncle jimm

pre 2 godine

lazno - Pozitivni testovi...
(realno, 12. januar 2022 11:21)

Ne. Lazno pozitivnih ima svega oko 2,5%, a lazno negativnih oko 6%. Umesto da se potpisujete sa ''realno'' i lupetate kao otvoren prozor, posetite sajt naucnog casopisa Lancet i citajte o pouzdanosti PCR testova. Pametnije bi Vam bilo to nego da ovde ostavljate citate sa fejsbuk profila notarki, autolimara, metalostrugara, sofera.....

NikolaBg

pre 2 godine

Doktorka samo neka objasni kako da dobijem doznake za bolovanje a da ne idem u Kovid ambulantu? Jel treba da uzmem dane od odmora da ne širim zarazu u firmi? Jel to poenta?
(Doznake, 12. januar 2022 11:49)

Doznake se ne dobijaju u kovid ambulanti, već od lekara opšte prakse u domu zdravlja koji nije u kovid sistemu. Za njih mora neko drugi da ode. Tako sam ja za majku trčao. Isto kad sam bio u gipsu prošle godine, noga, majka i kolege su morale po doznake, a ne ja sa gipsom.

Bosanac

pre 2 godine

Pa da, blaži simptomi da ne dolaze jer nema kapaciteta. A to što ti blaži simptomi idu na posao i šire zarazu? Znam par slučajeva što razmišlja tako i širi zarazu...

the princess and the pea

pre 2 godine

A kako da dobijem eu zeleni sertifikat ako se ne testiram?
(surovo realan, 12. januar 2022 11:57)

plati sam PCR test 9000 Rsd iz svog džepa pa idi gde hoćeš

Oftalmolog

pre 2 godine

Pa ovo I jeste epidemija pozitivnih na testu, a ne bolesnih.
Verovatnoća dobijanja virusa 5 posto, verovatnoća preživljavanja virusa veća od 99 posto.
(Andra, 12. januar 2022 11:41)

Sve što imam da ti kažem na ovu tvoju glupost jeste dabogda imao taj pozitivan test, eto toliko.
Evo 12-ti dan, ok sam valjda, ali toliko je nezgodan i odvratan ovaj virus da nemam reči, i u jedno sam siguran, ovo nema veze sa prirodom i prirodnim virusima, ovo je čista laboratorija, hemija nema greške, i kako dolazi do čoveka...i kako ovako "bukne" i kako ovoliko opstaje i kako bre izaziva ovakvo stanje.

care

pre 2 godine

Napokon neko da kaze pravu stvar,čekaju u redu po 5 sati zbog kijavice?Neshvatljivo
(Boki, 12. januar 2022 11:09)

Ne kralju, nego zato što mi treba potvrda da otvorim bolovanje. U firmi nas testiraju, ko je pozitivan mora odmah na bolovanje, dakle pravac covid, jer u dom zdravlja ne možeš da uđeš ako si pozitivan.

I ti i ova doktorka pojma nemate sa realnim životom. Stojimo u redu zbog papira.

asd

pre 2 godine

Bravoo ali nemojte da priznajete testove iz privatnih labaratorija nego pravite guzve ispred drzavnih....
A drugi savet nema smisla, jer jedini razlog zbog kog bi isao da cekam taj red je kovir propusnica, tako da mislim da ta glupost ima vise stete nego koristi...

Juggernaut

pre 2 godine

(Andra, 12. januar 2022 11:41)

I meni Bil Gejts nudio 1% od Majkrosofta, ja rekao "kume, jedan posto je malo, pa toliko korona ubije, to je zanemarljivo"... i nisam uzeo taj 1%. Doduše, ta korona, neke ostavi u bolnici, neki mesecima posle ne mogu da potrče, ali ko normalan uopšte želi da trči, jel tako?

Doznake

pre 2 godine

Doktorka samo neka objasni kako da dobijem doznake za bolovanje a da ne idem u Kovid ambulantu? Jel treba da uzmem dane od odmora da ne širim zarazu u firmi? Jel to poenta?

Darko

pre 2 godine

Kako da čekam kući kad mi firma traži doznake i potvrdu o sprecenosti za rad. A o 60% plate do sam na bolovanju a zarazio sam se na poslu da i ne govorim.

laik

pre 2 godine

Koji grip prodje za dva dana? Mozemo govoriti o 'prehladi'...
Inace ljudi moraju da se jave lekaru kako bi pravdali odsustvo sa posla!
Vi bolje organizujte rad primarne zdravstvene zastite da se ne bi pravile guzve!

the princess and the pea

pre 2 godine

posle ce da kažu u kovid ambulanti "što niste došli na vreme"

elem, svako BEZ temperature ali sa simptomima respiratorne infekcije moze da kupi brzi antigenski test u apoteci I potvrdi/isključi bolest pre odlaska u kovid ambulantu

ove sa temperaturom bih uvek posavetovala da idu u ambulantu

građanin

pre 2 godine

Žena je rekla suštinu. SZO je pala na ispitu, ali je pala zahvaljujući tome što ne postoji nešto što se nalazi iza tog slova S, svet.
Došlo joj je glave drugo slovo S... sebičnost, sebičnost najrazvijenijih zemalja koje ne priznaju da postoji CEO svet nego samo onaj deo koji ONI nazivaju svetom. A taj njihov svet MORA da radi onako kako ONI kažu. A tu onda ne postoji zajednička strategija i bilo kakva SZO. Kao što ne postoje ni UN, i ako postoji zgrada, ljudstvo i deklaracije.
A virus zabole za naše podele.

leeloo

pre 2 godine

Komentari tipa "Zasto se svi testiraju sa minimalnim simptomima?" dolaze od ljudi koji su ili nezaposleni ili ih baš briga ako će otići na posao i zaraziti nekog drugog.

MikiBL

pre 2 godine

Sasvim je logično da se ljudi koji satima čekaju u redu za testiranje mogu baš tu i zaraziti.

Ali je besmisleno tvrditi da je povećani broj inficiranih na tom testu zbog toga.
Pa nije se mogao nalaz pokazati pozitivnim već nakon nekoliko sati stajanja u redu!

Fraki

pre 2 godine

posetite sajt naucnog casopisa Lancet i citajte o pouzdanosti PCR testova. Pametnije bi Vam bilo to nego da ovde ostavljate citate sa fejsbuk profila notarki, autolimara, metalostrugara, sofera.....
(uncle jimm, 12. januar 2022 11:46)

Radije ću pročitati šta je izumitelji PCR metode testiranja i Mrna tehnologije koja se koristi u vakcinama. Rekao bih da su oni pouzdaniji od bilo kog komptomitovanog naučnog časopisa.

Bane

pre 2 godine

A kako da dobijem eu zeleni sertifikat ako se ne testiram?
(surovo realan, 12. januar 2022 11:57)

Na osnovu antitela. INEP je u Batutovom sistemu, izvadite krv u INEP-u i ukoliko imate nivo antitela preko referentne vrednosti možete da povučete zeleni sertifikat iz sistema koji vam važi 6 meseci.

Eureka

pre 2 godine

Po ovakvim doktorima rešenje je da svi sedimo kući i ne kontrolišemo se. Tako će broj novoobolelih biti 0 a takođe i zvanični broj umrlih od korone jer se niko neće ni testirati. Tako ćemo biti prva zemlja u svetu koja je pobedila koronu. Šteta što se ovoga u političko-ekonomdkom delu kriznog štaba nisu setili ranije, imali bi mnogo manje zvanično obolelih i umrlih a i došlo bi nam bar još 100000 Bugara na doček Nove godine.

Gane

pre 2 godine

Onoga ko može da izdrži višečasovno čekanje u redovima ne treba testirati. Taj je sigurno zdrav. Ovo maltretiranje građana trebalo bi i Ustavom i zakonima zabraniti. Testiranje bi moralo da se obavlja isključivo u zakazanom terminu a zakazivanje bi trebalo omogućiti telefonskim pozivom call centra, sms porukom, android aplikacijom, računarom (preko interneta) na specijalizovanom portalu, ... Omogućiti pacijentu da odabere ambulantu i jedan od slobodnih termina, dođe u čekaonicu 3-4 minuta ranije, sačeka da bude prozvan, obavi prvi pregled i bude sproveden od ordinacije do ordinacije, od laboratorije do laboratorije, dobije rezultate u ambulanti ili na email adresu ili Viber (u zavisnosti kako se izjasni) i ide kući ili u bolnicu, zavisno od simptoma odnosno kliničke slike. Kakvo bre stajanje 5-6 sati po snegu i ledu na -5 sa visokom telesnom temperaturom, bolovima, upalom pluća i kašljem?! Smrt fašizmu - sloboda narodu!

Doznake2

pre 2 godine

@NikolaBg
A ti kralju kada si polomio nogu nisi išao kod lekara da ti stave gips nego si sam kod kuće sve završio? Naravno da ne, nego imaš izveštaj ortopeda koji je neko drugi odneo lekaru opšte prakse umesto tebe i otvorio ti bolovanje. Neko će da mi da bolovanje na reč moje žene da sam bolestan? Gde to može? Tako bi svi zloupotrebljavali bolovanje da je moguće.

Liberty

pre 2 godine

@Bravoo ali nemojte da priznajete testove iz privatnih labaratorija nego pravite guzve ispred drzavnih....
A drugi savet nema smisla, jer jedini razlog zbog kog bi isao da cekam taj red je kovir propusnica, tako da mislim da ta glupost ima vise stete nego koristi...
(asd, 12. januar 2022 11:58)

Zena je lekar i prica s medicinskog stanovista. To sto je Srbija zakomplikovala ljudima zivot s administracijom oko bolovanja, nije medicinski problem. U "belom svetu" nema covid ambulanti i cekanja za "doznake za bolovanje"

Bane

pre 2 godine

Napokon neko da kaze pravu stvar,čekaju u redu po 5 sati zbog kijavice?Neshvatljivo
(Boki, 12. januar 2022 11:09)

Ne kralju, nego zato što mi treba potvrda da otvorim bolovanje. U firmi nas testiraju, ko je pozitivan mora odmah na bolovanje, dakle pravac covid, jer u dom zdravlja ne možeš da uđeš ako si pozitivan.

I ti i ova doktorka pojma nemate sa realnim životom. Stojimo u redu zbog papira.
(care, 12. januar 2022 11:48)

Ovo dosta zavisi od poslodavca. Recimo kod nas u firmi je dovoljno da pošalješ pozitivan test na Covid putem maila, bilo iz državne ili privatne laboratorije. Naša firma ne traži doznake jer po preporuci države isplaćuje 100% nadoknadu ako ste na bolovanju zbog covida. Ukoliko radite test privatno možete i da refundirate troškove testa od firme. Znači u našoj firmi akcenat je stavljen na zaštitu kolektiva. Ko god ima bilo kakav simptom udaljava se iz kolektiva i šalje se na rad od kuće do testiranja, može da se testira bilo gde i bilo kojim testom (ne insistira se na PCR-u, može i antigenski iz privatne laboratorije), ukoliko je test pozitivan, samo pošalje mailom rezultat testa i od tog momenta se vodi 14 dana da ne radi zbog covida, nakon 14 dana radi ponovo test (isto o trošku firme) i ako je negativan može da se vrati u kolektiv, ako je pozitivan ostaje još 7 dana kući nakon čega ponovo radi test (opet o trošku firme) i tako do negativnog rezultata nakon koga može da se vrati u kolektiv. Za to vreme mu se isplaćuje puna plata.

autocorect

pre 2 godine

A što novinar nije pitao doktorku kako da pravdamo odsustvo sa posla bez potvrde iz kovid ambulante, kad se već sama nije toga setila?
Ili misli da su u redovima samo nezaposleni.

Marko

pre 2 godine

Najpametnije je da lepo prestanemo da testiramo i onda nece vise biti ni virusa. Prosto i jednostavno, nula testiranih, nula pozitivnih a to sto ljudi umiru, ma nema veze kao da je bitno

Jovan

pre 2 godine

Mnogo bezbednije i lakše je da ste dali automobile ljudima i da idu na adresu da rade testove nego ovako u tim redovima i ne zaraženi će se zaraziti, mogli ste pozvati ljude da sidju ispred zgrade ili kuće uzeti bris i javiti rezultate.

Петар

pre 2 godine

Стварно је нехумано у каквим условима се мора чекати по овом мразу у реду за тестирање. Па неко не може ни да стоји на ногама. И за две, ево и трећа година већ иде, нико да се сети да направи барем нешто привремено - шаторе, ако ништа друго са клупама и столицама испред КОВИД амбуланти. Па људи ће се разболети чекајући у реду, а било је и смртних случајева.

DEX

pre 2 godine

Kakva preporuka uvažene doktorice. Ja je tumačom ovako: Sedite kući dva dana i čekajte da bolest napreduje jer mi nemamo dovoljan kapacitet da vas pregledamo danas kao što nećemo imati ni za dva dana. Međutim ako vam bolest dovoljno uznapreduje priključićemo vas nekako na respirator.

porky's butthole

pre 2 godine

Cekajte dva dana pa onda, ako se ne poboljsa stanje, idite u kovid ambulantu. A kada se ne poboljsa stanje, u kovid ambulanti ti kazu sto si cekao, trebao si da se javis odmah.

drmr

pre 2 godine

Pa sigurno niko normalan neće da stoji u redu 5 sati po ovoj hladnoći jer voli nego što mora. Bolje da se organizuje malo to zakazivanje na telefon pa neće biti ni zaraženih u redovima i gužvi.. A ne nemojte da dolazite jer pravite gužvu i još možete da se zarazite..??
Dobro se neko setio da posle 2 godine kaže da zbog čekanja u redovima i oni koji nisu zaraženi mogu da se zaraze...

Ciklicna desavanja….

pre 2 godine

@dexter-lab
Kada je to bilo? Negde 70tih-80tih? Ko ti daje 2-3 dana slobodno kada si bolestan? I kako da znas da li si zarazan? Ako si pozitivan a ne testiras se, ostanes kod kuce bude ti bolje i posle 3 dana odes na posao? Je l to normalno? I na kraju, kako da dobijes doznake za bolovanje ako ne cekas? Ne lupajte. Vecina ljudi je normalna i ceka zato sto mora. Mnogo je veca glupost sto moras dva puta da cekas, sto je laboratorija nekada na drugom mestu u odnsau na covid amb i sto ne mozes da dobijes bolovanje automatski sa poz testom.

care

pre 2 godine

Doznake se ne dobijaju u kovid ambulanti, već od lekara opšte prakse u domu zdravlja koji nije u kovid sistemu. Za njih mora neko drugi da ode. Tako sam ja za majku trčao. Isto kad sam bio u gipsu prošle godine, noga, majka i kolege su morale po doznake, a ne ja sa gipsom.
(NikolaBg, 12. januar 2022 14:34)

Doznaka je jedno a potvrda o bolovanju drugo. Da bi dobio potvrdu, mora lekar da te pregleda. Kako ćeš sa pozitivnim testom iz privatne laboratorije da otvoriš bolovanje, molim te mi objasni? Da pošaljem ženu sa tim testom kod lekara opšte prakse, umesto mene? Kako god da okreneš - moraš u covid ambulantu. A da lekari opšte prakse vraćaju ljude - vraćaju samo tako, i šalju u covid jer ne priznaju takav test ili neće da se bakću. Doznaku od lekara opšte prakse dobiješ kad zatvoriš bolovanje, a otvaraš u covid-u, to je procedura.

Ciklicna desavanja….

pre 2 godine

@NikolaBg
U DZ ne mozes da udjes ako si pozitivan/sa simptomima a sto sve ne menja cinjenicu da prvo moras da sacekas red za pregled i uuput za laboratoriju i testiranje pa nakon toga ides i cekas ponovo red da ti neko protumaci rez i da terapiju. Primer dok sam cekao pregled gospodja prica sa sestrom i pita za bolovanje, ona joj kaze morate kod svog lekara, ovde vam nije karton. Zena je lepo pita zasto, zar ne moze elektronski kada vec ima dok i pozitivan test, odgovor je protokol. Dakle, mozda mozes da ne ides da cekas u redu da bi fizicki uzeo doznaku, moze neko za tebe ali zato da bi dosao do papira na osnovu kojih ces dobiti doznaku ima da cekas i to dosta. Lekari i sestre stvarno rade mnogo i nije im lako ali mi se cini da je sistem mogao da bude bolje osmisljen.

Cekamo?

pre 2 godine

Ne mogu dobiti lekove putem tel.
Teraju me da dodjem u DZ.
Hronicni sam bolesnik,doslo je do pogorsanja bolesti ,lecim se na Kardiologiji ,i promenjena mi je terapija.
Usput sam i lekar u penziji i poznaju moj slucaj.

Jelena

pre 2 godine

Pojedini u komentarima očigledno ne shvataju da svi sa respiratornim tegobama idu u isti red-u kovid ambulantu. Dakle ako imaš blagu kijavicu, i na poslu te pošalju kući kako bi utvrdio da li si pozitan ili ne i zaštitio kolektiv
, ideš u kovid ambulantu gde čekaš u redu satima sa SVIMA ma kakve respiratorne tegobe imali, da bi ti uradili prvo antigenski pa ako si negativan pcr,i onda tek sutradan kad odeš po rezultate laboratorije te šalju kod lekara po doznake. Pritom nemaju svi "nekoga" da ode za njih, što većina lekara i ne dozvoljava.