Ponedeljak, 18.10.2021.

09:13

"Korona je ruski rulet" – zašto je ipak potrebna treća doza fajzera?

Izvor: index.hr

"Korona je ruski rulet" – zašto je ipak potrebna treæa doza fajzera? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

58 Komentari

Sortiraj po:

55

pre 2 godine

tata ti je glup zaostao nepismen i sve to sto ste naveli stoko botovska! imam pravo na slobodu izbora a ne da mi se namece nesto sto ne zelim! dovoljan samo jedan primer izrael! i jos nesto obavezno rengen mozga da uradis!
(Vuk, 19. oktobar 2021 20:32)

Kaze se "rendgen". Jadni covece.

Vuk

pre 2 godine

Jasno kao dan da vakcina treba obavezno da se primi, ali ajde ti to objasni polovini tvrdoglavih, nepismenih, glupih, nevaspitanih i zaostalih gradjana ove zemlje.



tata ti je glup zaostao nepismen i sve to sto ste naveli stoko botovska! imam pravo na slobodu izbora a ne da mi se namece nesto sto ne zelim! dovoljan samo jedan primer izrael! i jos nesto obavezno rengen mozga da uradis!

kako kad

pre 2 godine

@Ono što jako zabrinjava kod ovog virusa je činjenica da se ne stiče dugotrajni imunitet ni nakon preležane bolesti ni nakn vakcine.
(Zacvo, 18. oktobar 2021 13:53)

Do sada je po svim raspolozivim podacima u vecini zamalja oko 1% onih koji su prelezali kovid ponovo "zakacilo" bolest.

Hipokrat

pre 2 godine

Posle treće ide četvrta,peta....
Sumljivo stručnjaci..
Nego jel ste izolovali virus? A uveliko se daju i insistiraju vakcine???
Osnovno nemamo,NIJE IZOLOVAN VIRUS

m

pre 2 godine

Ono što jako zabrinjava kod ovog virusa je činjenica da se ne stiče dugotrajni imunitet ni nakon preležane bolesti ni nakn vakcine.
(Zacvo, 18. oktobar 2021 13:53)

A kad si video ili cuo da neko ima dugotrajni imunitet na prehladu ili grip?

B.Živković

pre 2 godine

Radio sam svojevremeno na raketnim buster motorima, tako da me ove buster doze vakcine navode na pomisao da će nas lansirati u kosmos. Ili kod Svetog Petra. Pozdrav!

Dule

pre 2 godine

Od nove godine počinje priča i o četvrtoj dozi. Živi bili i videli.....
(petrovaradin, 18. oktobar 2021 11:37)

I? U čemu je problem? Čega se tačno plašite?
(Pa, 18. oktobar 2021 13:09)

Kako da ti kažem.... "Glupost je raditi istu stvar više puta i očekivati drugačiji rezultat". Albert Ajnštajn.

veterinar

pre 2 godine

Veoma zanimljiva mi je ova zastita 90% od hospitalizacije posle vakcine, na sličnom nivou štiti nas prirodni imuni odgovor bez prethodne vakcinacije. Zaključak ovih studije je jedan- počnite sa razvojem terapeutika , vlade treba da to finansiraju a ne da troše silni novac na nekakve elektronske pasoše i daju otkaze policajcima , pilotima i medicinskim sestrama

Neko iz mase

pre 2 godine

Jedina vakcina koju priznajem je ona koju stvori moj imuni sistem nakon zaražavanja.
Zato sam sad fasovao koronu, i sve što treba je da izdržim dve nedelje karantina.
Žena malo kašljuca ali su joj dobri rezultati i pluća a meni nije ništa.
Dakle ili vakcinacija ko hoće to ili prokuženje pa prirodni imunitet.

Дрндоје

pre 2 godine

Ја пио чај од шипка са лимуном и парацетамол и супер ми је а ни прву дозу нисам примио

kokan

pre 2 godine

Sta ce pre da me dotuce?,Nemastina i socijala? Tezak rad za sicu para, nato radijacija od bombardovanja? kovid 19? ili vakcine dok ne umrem od istih?? Pogotovo made in USA,2 sam doze dobio meni dosta.

rebro

pre 2 godine

@Pappillon, zna li se kod influence u koliko doza se daje, u kom intervalu i zašto nema zatvaranja planete zbog smrtnih slučajeva?
I još nešto. Koliko dugo su razvijali vakcinu za influencu? Sigurno ne 5 meseci, ali eto tebi ostavljam da pronađeš taj podatak.

XP

pre 2 godine

По питај Лепосаву испред продавнице или прочитај на порталу на нету. Па ниси луд да питаш свог изабраног лекара. Ко још пита лекара нешто у вези здравља. О томе се информишеш на нету и слушаш комшија шта каже.
(Томо, 18. oktobar 2021 12:07)

Da, pitaj lekara, pa ako ti slučajno ne preporučuje, ti ga ocinkari...

Sale

pre 2 godine

Ozbiljna je situacija. Mora da se primi treca doza do kraja godine. Sledece godine zarad nase sigurnosti jos 5 doza a svako ko do kraja 2025 nema u sebi barem 53 doze zabraniti da radi, sedi u restoranima, ima decu, putuje. Od 2026 ko nema 71 dozu oduzeti imovinu I decu Budimo odgovorni

iosonostefan

pre 2 godine

Prrležah koronu, ili neki solidno jak virus pre nekoliko nedelja. Kada ja da se vakcinišem prvom dozom i da li da se vakcinišem? Inače mislim da je korona jer je moj vakcinisani kolega takođe inficiran nekoliko dana pre mene. (on se testirao) Gde da proverim antitela pre vakcinacije besplatno? Ako gledamo logično, trenutno smo skoro svi ili preležali ili vakcinisani. Samo što nismo svi registrovani u sistemu. Nemam ništa protiv vakcine kao vakcine ali je sve previše nelogično.

joca

pre 2 godine

Jasno kao dan da vakcina treba obavezno da se primi, ali ajde ti to objasni polovini tvrdoglavih, nepismenih, glupih, nevaspitanih i zaostalih gradjana ove zemlje.
(bojana, 18. oktobar 2021 10:37) #

Po vasem komentaru se vidi da ste vi jedan obrazovan , pametan , vaspitan i iznad svega inteligentan gradjanin ove zemlje ...

Miki

pre 2 godine

Kakva je to nauka i vrhunska stručnost kad tupaci pored svih milijardi dolara i celog veka bavljena virusima ne umeju da naprave jednu poštenu vakcinu koja ce da vas zaštiti? Meni više izgleda da se njima ne isplati jedna vakcina. U sedmoj dozi je ključ. Navali narode.

Vanja LFC

pre 2 godine

Propali sam narkoman. Nikad 'erca nisam im'o sam da se bodem. Sad mi je prilika. Jedna, pa druga...sjajno. Ide i treća? Fantastično!
I još za "dž".
Ma nikad lepše.
Ovi sto su primali vakcine, i zarazili se, i imali velikih problema su ipak uspeli da ispričaju svoju priču. A znam ih. Ali nikada jos nisam čuo utiske onih koji su odbijali iglicu, zakčili bakteriju i .... ušli u statistiku.

Petar

pre 2 godine

Koliko samo kontradiktornosti u svemu napisanom!?
Samo je jedna konstanta:
VAKCINACIJA ???
I onda se čude što se 40% ljudi ne vakciniše.
Ah, ta struka ?

Zacvo

pre 2 godine

Ono što jako zabrinjava kod ovog virusa je činjenica da se ne stiče dugotrajni imunitet ni nakon preležane bolesti ni nakn vakcine. Vakcina simulira preležanu bolest, pa je to i logično. Pitanje je kako će se sve ovo završiti i da li ćemo se ikada vratiti normalnom životu, a da to ne podrazumeva vakcinu svakih 6 meseci

Bcda

pre 2 godine

Rekli su doktori da ne trena proveravati antitela jer nisu dokaz nicega. Bitna su titar antitela a to retko koja laboratorija radi i preskupo je. Dzabe bacate pare
(Rkoma, 18. oktobar 2021 11:43)

Znas ti uopšte šta je titar test? Ili se piše šta se čuje na tv?

Dragos

pre 2 godine

Evo meni je nivo antitela tri i po meseca nakon sto sam primio drugu dozu isti kao i posle mesec dana, tako da ne treba padati na ovo klasicno navlacenje za uzimanje buster doze. Jednostavno, buster dozu posle 5-6 meseci treba da primaju samo stariji ljudi koji nisu razvili dovoljnu kolicinu antitela i ljudi razlicitih godista koji iz odredjenih razloga imaju problema sa imunitetom. Ostali, tek kada im kolicina at padne na iznos koji je nesto malo iznad referentne vrednosti.

Milan_PT

pre 2 godine

Kakve su preporuke za nas koji smo dobili kovid - 2 fajzera?
(Jiddu)

U pravu si, slabo se priča o osobama u situaciji poput Tvoje. I kod onih koji su preležali kovid postoji razlika. Dobar deo ljudi (mlađi, zdraviji) prođu kroz tu bolest, a da jedva i primete ili čak ni ne primete da su bolovali od ove bolesti. Takvi slučajevi se zovu nesimptomatski ili asimptomatski bolesnici. Oni praktično nisu ni preležali bolest, jer im je prirodan imunitet vrlo jak i ne boluju od nekih propratnih bolesti (pluća, srce, bubreg...). Moglo bi se reći da je to idealna kategorija bolesnika, da ne postoji jedno "ali". Problem je što te osobe danima, nedeljama nisu ni svesne da su bolesne, te okolo nesvesno šire zarazu. Neprijatna situacija, ali nema rešenja problema. Takve osobe ni ne stiču dodatni imunitet protiv kovida, jer im je imunitet bio toliko jak da je u prvom naletu odbio napad bolesti. Osobe koje su prebolele kovid na mnogo teži način (hospitalizacija, obostrana upala pluća...) su stekle veoma jak iminološki odgovor na neki budući novi napad bolesti, ali i njima, kao i vakcinisanima vremenom slabi prva linija odbrane (antitela). Dakle, te osobe se mogu zaraziti (bolest prošla antitela), ali se neće ozbiljnije razboleti, jer druga linija (memorijske ćelije) ipak sa blagim zakašnjenjem radi posao.
Ako nisi prva kategorija - nesimptomatski bolesnik, onda Ti je potrebna vakcina 2-6 (najviše 8) meseci nakon bolesti. Što si teže preboleo, to duži rok...

Bre!

pre 2 godine

Imala sam 6600 antitela tri nedelje nakon druge doze, 900 nakon četiri meseca od druge doze, a 37000 tri nedelje nakon Booster doze. Revakcinisite se ljudi i zaštitite se od opake bolesti.
(vanja, 18. oktobar 2021 10:35)

Uzimaces ti i cetvrtu, petu, sestu i ostale doze kako je krenula cela stvar sa farmakoloskim firmama. Nema veze ovo sa vakserima i antivakserima.

Gile

pre 2 godine

Primio sam Fajzer sva tri puta, i zdrav sam, ne igrajte se sa zdravljem, primite Fajzer.
(Tvrdi fajzerovac, 18. oktobar 2021 11:41)

A vidite, ja nisam primio ni jednu dozu ni jedne vakcine i zdrav sam. Da li sam imao Koronu ili ne, ne mogu da tvrdim ali nikakve simptome bilo koje bolesti nisam imao od kad je krenulo sve ovo sa Koronom. U stalnom sam kontaktu sa ljudima, znam dosta ljudi koje imalo Koronu u mom okruzenju ali se ja ipak nisam zarazio. A opet znam dosta ljudi koji su primili 3 doze vakcine i koji su opet oboleli i imali veoma lose posledice. Tako da jedino tacno je da mi nista ipak ne znamo i da je potrebno dosta vremena da se i bolest, a i same vakcine ispitaju. Ovo sto neko sada tvrdi da moraju ili ne moraju da se prime vakcine je bez ikakvog pokrica.

Vladimir

pre 2 godine

Bio jutros do DZ da primim prvu dozu vakcine.
Od dvadesetak ljudi tamo bio sam jedini takav, svi ostali došli po treću dozu.
Od tih ljudi više od pola ih je bilo mladje od 60 godina što je u suprotnosti sa ovim preporukama koje važe u drugim zemljama.
Kakve su preporuke kod nas? Ko ovo kontroliše?
Ne verujem da sve te vakcine dobijamo besplatno pa da je to nebitno

Pa

pre 2 godine

Od nove godine počinje priča i o četvrtoj dozi. Živi bili i videli.....
(petrovaradin, 18. oktobar 2021 11:37)

I? U čemu je problem? Čega se tačno plašite?

Bcda

pre 2 godine

Zasto Fajzera? Zasto ne ruskog ili kineskog?
(može neko da objasni?, 18. oktobar 2021 09:27)

Zato što ćemo dobiti sankcije u suprotnom.

Domaćin

pre 2 godine

Neverovatno je da u svim studijama se prica samo o osobama koje nisu imale kovid.
Kakve su preporuke za nas koji smo dobili kovid - 2 fajzera?
Kad mi da primamo buster?
Da li da primamo?
... And all the rest of it
(Jiddu, 18. oktobar 2021 10:46)

Da si pročitao tekst, video bi da sve lepo i precizno piše.

Pappillon

pre 2 godine

Petrovaradin, a sta je tu cudno uopste ili neocekivano?
Zasto mislite da "govorii smo da ce biti propusnica, revakcinacija" je iole neocekivana tvdnja?
Ne moze se porediti respiratorni RNK virus sa nekim drugim virusom za koji su "ranije" primane vakcine. Eno ti influenza, svake godine drugacija vakcina.

Томо

pre 2 godine

@jiddu

По питај Лепосаву испред продавнице или прочитај на порталу на нету. Па ниси луд да питаш свог изабраног лекара. Ко још пита лекара нешто у вези здравља. О томе се информишеш на нету и слушаш комшија шта каже.

Dragutin

pre 2 godine

Šta je tu novo? Suprotno uvreženom mišljenju laika nijedna vakcina na ovom svetu vas ne štiti trajno! Svaka vakcina ima ograničeni vremenski rok u kome štiti vakcinisanog. BCG recimo štiti oko 10 godina i to je to. DTP štiti oko 10 godina i da biste bili sigurni od tetanusa morate da primate buster svakih 10 godina. Naravno, niko ne ide na bustere i baš zato kada se posečete dobijate preventivno injekciju gentamicina koju mnogi ljudi pogrešno zovu "antitetanus injekcija". Najmanji rok zaštite imaju vakcine protiv gripa - štite samo jednu sezonu, nakon toga morate da se vakcinišete ponovo. Ja sam to redovno primao godinama, sve do pre 5 godina kada sam odustao. I da - svake godine Jovo nanovo. S koronom je izgleda ista priča - kovid-vakcine se ponašaju kao vakcine protiv gripa i moraće da se primaju nove svake godine, pri čemu će verovatno svaka nova vakcina štititi bolje od sojeva koji su trenutno u cirkulaciji. I nema tu neke više matematike. Ako želite da se koliko-toliko zaštitite moraćete da se vakcinišete svake godine redovno. Nadam se jedino da će se pojaviti neka vakcina koja neće zahtevati više od jedne godišnje doze. Ja sam se regularno vakcinisao protiv kovida i opet ću, a za ove što veruju u baba-Vangu i njene Internet sledbenike nije me briga.

CB

pre 2 godine

Ne postoji studija koja govori o uticaju na telo posle 3 doze. Da pojacava br antitela nije sporno. Ali mladjima od 50godina ne opada br antitela toliko brzo... Uporno se govori o padu broja antitela posle 6 meseci ali to je kod ljudi starijih od 65godina!!!
Nema potrebe da se zuri sa trecom dozom... Deca narocito ne treba da se jure sa vakcinom... Odrasli treba da preuzmu tu odgovornost.
Nauka ispred politike!

bvb

pre 2 godine

Cela EU se polako otvara i vraca u normalu. Italijani imaju neuporedivo manje obolelih nego ranije. Svuda se vidi ozbiljan boljitak osim u ovoj kasabi gde svaka džudža ima neke informacije iz prve ruke.

Rkoma

pre 2 godine

@Vanja
Rekli su doktori da ne trena proveravati antitela jer nisu dokaz nicega. Bitna su titar antitela a to retko koja laboratorija radi i preskupo je. Dzabe bacate pare

vanja

pre 2 godine

Imala sam 6600 antitela tri nedelje nakon druge doze, 900 nakon četiri meseca od druge doze, a 37000 tri nedelje nakon Booster doze. Revakcinisite se ljudi i zaštitite se od opake bolesti.

Jiddu

pre 2 godine

Neverovatno je da u svim studijama se prica samo o osobama koje nisu imale kovid.
Kakve su preporuke za nas koji smo dobili kovid - 2 fajzera?
Kad mi da primamo buster?
Da li da primamo?
... And all the rest of it

bojana

pre 2 godine

Jasno kao dan da vakcina treba obavezno da se primi, ali ajde ti to objasni polovini tvrdoglavih, nepismenih, glupih, nevaspitanih i zaostalih gradjana ove zemlje.

bojana

pre 2 godine

Jasno kao dan da vakcina treba obavezno da se primi, ali ajde ti to objasni polovini tvrdoglavih, nepismenih, glupih, nevaspitanih i zaostalih gradjana ove zemlje.

vanja

pre 2 godine

Imala sam 6600 antitela tri nedelje nakon druge doze, 900 nakon četiri meseca od druge doze, a 37000 tri nedelje nakon Booster doze. Revakcinisite se ljudi i zaštitite se od opake bolesti.

bvb

pre 2 godine

Cela EU se polako otvara i vraca u normalu. Italijani imaju neuporedivo manje obolelih nego ranije. Svuda se vidi ozbiljan boljitak osim u ovoj kasabi gde svaka džudža ima neke informacije iz prve ruke.

Jiddu

pre 2 godine

Neverovatno je da u svim studijama se prica samo o osobama koje nisu imale kovid.
Kakve su preporuke za nas koji smo dobili kovid - 2 fajzera?
Kad mi da primamo buster?
Da li da primamo?
... And all the rest of it

Томо

pre 2 godine

@jiddu

По питај Лепосаву испред продавнице или прочитај на порталу на нету. Па ниси луд да питаш свог изабраног лекара. Ко још пита лекара нешто у вези здравља. О томе се информишеш на нету и слушаш комшија шта каже.

Rkoma

pre 2 godine

@Vanja
Rekli su doktori da ne trena proveravati antitela jer nisu dokaz nicega. Bitna su titar antitela a to retko koja laboratorija radi i preskupo je. Dzabe bacate pare

Pappillon

pre 2 godine

Petrovaradin, a sta je tu cudno uopste ili neocekivano?
Zasto mislite da "govorii smo da ce biti propusnica, revakcinacija" je iole neocekivana tvdnja?
Ne moze se porediti respiratorni RNK virus sa nekim drugim virusom za koji su "ranije" primane vakcine. Eno ti influenza, svake godine drugacija vakcina.

Sale

pre 2 godine

Ozbiljna je situacija. Mora da se primi treca doza do kraja godine. Sledece godine zarad nase sigurnosti jos 5 doza a svako ko do kraja 2025 nema u sebi barem 53 doze zabraniti da radi, sedi u restoranima, ima decu, putuje. Od 2026 ko nema 71 dozu oduzeti imovinu I decu Budimo odgovorni

joca

pre 2 godine

Jasno kao dan da vakcina treba obavezno da se primi, ali ajde ti to objasni polovini tvrdoglavih, nepismenih, glupih, nevaspitanih i zaostalih gradjana ove zemlje.
(bojana, 18. oktobar 2021 10:37) #

Po vasem komentaru se vidi da ste vi jedan obrazovan , pametan , vaspitan i iznad svega inteligentan gradjanin ove zemlje ...

Bcda

pre 2 godine

Zasto Fajzera? Zasto ne ruskog ili kineskog?
(može neko da objasni?, 18. oktobar 2021 09:27)

Zato što ćemo dobiti sankcije u suprotnom.

XP

pre 2 godine

По питај Лепосаву испред продавнице или прочитај на порталу на нету. Па ниси луд да питаш свог изабраног лекара. Ко још пита лекара нешто у вези здравља. О томе се информишеш на нету и слушаш комшија шта каже.
(Томо, 18. oktobar 2021 12:07)

Da, pitaj lekara, pa ako ti slučajno ne preporučuje, ti ga ocinkari...

Zacvo

pre 2 godine

Ono što jako zabrinjava kod ovog virusa je činjenica da se ne stiče dugotrajni imunitet ni nakon preležane bolesti ni nakn vakcine. Vakcina simulira preležanu bolest, pa je to i logično. Pitanje je kako će se sve ovo završiti i da li ćemo se ikada vratiti normalnom životu, a da to ne podrazumeva vakcinu svakih 6 meseci

Miki

pre 2 godine

Kakva je to nauka i vrhunska stručnost kad tupaci pored svih milijardi dolara i celog veka bavljena virusima ne umeju da naprave jednu poštenu vakcinu koja ce da vas zaštiti? Meni više izgleda da se njima ne isplati jedna vakcina. U sedmoj dozi je ključ. Navali narode.

Dule

pre 2 godine

Od nove godine počinje priča i o četvrtoj dozi. Živi bili i videli.....
(petrovaradin, 18. oktobar 2021 11:37)

I? U čemu je problem? Čega se tačno plašite?
(Pa, 18. oktobar 2021 13:09)

Kako da ti kažem.... "Glupost je raditi istu stvar više puta i očekivati drugačiji rezultat". Albert Ajnštajn.

veterinar

pre 2 godine

Veoma zanimljiva mi je ova zastita 90% od hospitalizacije posle vakcine, na sličnom nivou štiti nas prirodni imuni odgovor bez prethodne vakcinacije. Zaključak ovih studije je jedan- počnite sa razvojem terapeutika , vlade treba da to finansiraju a ne da troše silni novac na nekakve elektronske pasoše i daju otkaze policajcima , pilotima i medicinskim sestrama

CB

pre 2 godine

Ne postoji studija koja govori o uticaju na telo posle 3 doze. Da pojacava br antitela nije sporno. Ali mladjima od 50godina ne opada br antitela toliko brzo... Uporno se govori o padu broja antitela posle 6 meseci ali to je kod ljudi starijih od 65godina!!!
Nema potrebe da se zuri sa trecom dozom... Deca narocito ne treba da se jure sa vakcinom... Odrasli treba da preuzmu tu odgovornost.
Nauka ispred politike!

Petar

pre 2 godine

Koliko samo kontradiktornosti u svemu napisanom!?
Samo je jedna konstanta:
VAKCINACIJA ???
I onda se čude što se 40% ljudi ne vakciniše.
Ah, ta struka ?

Bcda

pre 2 godine

Rekli su doktori da ne trena proveravati antitela jer nisu dokaz nicega. Bitna su titar antitela a to retko koja laboratorija radi i preskupo je. Dzabe bacate pare
(Rkoma, 18. oktobar 2021 11:43)

Znas ti uopšte šta je titar test? Ili se piše šta se čuje na tv?

rebro

pre 2 godine

@Pappillon, zna li se kod influence u koliko doza se daje, u kom intervalu i zašto nema zatvaranja planete zbog smrtnih slučajeva?
I još nešto. Koliko dugo su razvijali vakcinu za influencu? Sigurno ne 5 meseci, ali eto tebi ostavljam da pronađeš taj podatak.

Neko iz mase

pre 2 godine

Jedina vakcina koju priznajem je ona koju stvori moj imuni sistem nakon zaražavanja.
Zato sam sad fasovao koronu, i sve što treba je da izdržim dve nedelje karantina.
Žena malo kašljuca ali su joj dobri rezultati i pluća a meni nije ništa.
Dakle ili vakcinacija ko hoće to ili prokuženje pa prirodni imunitet.

Vanja LFC

pre 2 godine

Propali sam narkoman. Nikad 'erca nisam im'o sam da se bodem. Sad mi je prilika. Jedna, pa druga...sjajno. Ide i treća? Fantastično!
I još za "dž".
Ma nikad lepše.
Ovi sto su primali vakcine, i zarazili se, i imali velikih problema su ipak uspeli da ispričaju svoju priču. A znam ih. Ali nikada jos nisam čuo utiske onih koji su odbijali iglicu, zakčili bakteriju i .... ušli u statistiku.

Дрндоје

pre 2 godine

Ја пио чај од шипка са лимуном и парацетамол и супер ми је а ни прву дозу нисам примио

m

pre 2 godine

Ono što jako zabrinjava kod ovog virusa je činjenica da se ne stiče dugotrajni imunitet ni nakon preležane bolesti ni nakn vakcine.
(Zacvo, 18. oktobar 2021 13:53)

A kad si video ili cuo da neko ima dugotrajni imunitet na prehladu ili grip?

Pa

pre 2 godine

Od nove godine počinje priča i o četvrtoj dozi. Živi bili i videli.....
(petrovaradin, 18. oktobar 2021 11:37)

I? U čemu je problem? Čega se tačno plašite?

B.Živković

pre 2 godine

Radio sam svojevremeno na raketnim buster motorima, tako da me ove buster doze vakcine navode na pomisao da će nas lansirati u kosmos. Ili kod Svetog Petra. Pozdrav!

Hipokrat

pre 2 godine

Posle treće ide četvrta,peta....
Sumljivo stručnjaci..
Nego jel ste izolovali virus? A uveliko se daju i insistiraju vakcine???
Osnovno nemamo,NIJE IZOLOVAN VIRUS

Bre!

pre 2 godine

Imala sam 6600 antitela tri nedelje nakon druge doze, 900 nakon četiri meseca od druge doze, a 37000 tri nedelje nakon Booster doze. Revakcinisite se ljudi i zaštitite se od opake bolesti.
(vanja, 18. oktobar 2021 10:35)

Uzimaces ti i cetvrtu, petu, sestu i ostale doze kako je krenula cela stvar sa farmakoloskim firmama. Nema veze ovo sa vakserima i antivakserima.

Gile

pre 2 godine

Primio sam Fajzer sva tri puta, i zdrav sam, ne igrajte se sa zdravljem, primite Fajzer.
(Tvrdi fajzerovac, 18. oktobar 2021 11:41)

A vidite, ja nisam primio ni jednu dozu ni jedne vakcine i zdrav sam. Da li sam imao Koronu ili ne, ne mogu da tvrdim ali nikakve simptome bilo koje bolesti nisam imao od kad je krenulo sve ovo sa Koronom. U stalnom sam kontaktu sa ljudima, znam dosta ljudi koje imalo Koronu u mom okruzenju ali se ja ipak nisam zarazio. A opet znam dosta ljudi koji su primili 3 doze vakcine i koji su opet oboleli i imali veoma lose posledice. Tako da jedino tacno je da mi nista ipak ne znamo i da je potrebno dosta vremena da se i bolest, a i same vakcine ispitaju. Ovo sto neko sada tvrdi da moraju ili ne moraju da se prime vakcine je bez ikakvog pokrica.

kokan

pre 2 godine

Sta ce pre da me dotuce?,Nemastina i socijala? Tezak rad za sicu para, nato radijacija od bombardovanja? kovid 19? ili vakcine dok ne umrem od istih?? Pogotovo made in USA,2 sam doze dobio meni dosta.

iosonostefan

pre 2 godine

Prrležah koronu, ili neki solidno jak virus pre nekoliko nedelja. Kada ja da se vakcinišem prvom dozom i da li da se vakcinišem? Inače mislim da je korona jer je moj vakcinisani kolega takođe inficiran nekoliko dana pre mene. (on se testirao) Gde da proverim antitela pre vakcinacije besplatno? Ako gledamo logično, trenutno smo skoro svi ili preležali ili vakcinisani. Samo što nismo svi registrovani u sistemu. Nemam ništa protiv vakcine kao vakcine ali je sve previše nelogično.

Vladimir

pre 2 godine

Bio jutros do DZ da primim prvu dozu vakcine.
Od dvadesetak ljudi tamo bio sam jedini takav, svi ostali došli po treću dozu.
Od tih ljudi više od pola ih je bilo mladje od 60 godina što je u suprotnosti sa ovim preporukama koje važe u drugim zemljama.
Kakve su preporuke kod nas? Ko ovo kontroliše?
Ne verujem da sve te vakcine dobijamo besplatno pa da je to nebitno

Dragutin

pre 2 godine

Šta je tu novo? Suprotno uvreženom mišljenju laika nijedna vakcina na ovom svetu vas ne štiti trajno! Svaka vakcina ima ograničeni vremenski rok u kome štiti vakcinisanog. BCG recimo štiti oko 10 godina i to je to. DTP štiti oko 10 godina i da biste bili sigurni od tetanusa morate da primate buster svakih 10 godina. Naravno, niko ne ide na bustere i baš zato kada se posečete dobijate preventivno injekciju gentamicina koju mnogi ljudi pogrešno zovu "antitetanus injekcija". Najmanji rok zaštite imaju vakcine protiv gripa - štite samo jednu sezonu, nakon toga morate da se vakcinišete ponovo. Ja sam to redovno primao godinama, sve do pre 5 godina kada sam odustao. I da - svake godine Jovo nanovo. S koronom je izgleda ista priča - kovid-vakcine se ponašaju kao vakcine protiv gripa i moraće da se primaju nove svake godine, pri čemu će verovatno svaka nova vakcina štititi bolje od sojeva koji su trenutno u cirkulaciji. I nema tu neke više matematike. Ako želite da se koliko-toliko zaštitite moraćete da se vakcinišete svake godine redovno. Nadam se jedino da će se pojaviti neka vakcina koja neće zahtevati više od jedne godišnje doze. Ja sam se regularno vakcinisao protiv kovida i opet ću, a za ove što veruju u baba-Vangu i njene Internet sledbenike nije me briga.

55

pre 2 godine

tata ti je glup zaostao nepismen i sve to sto ste naveli stoko botovska! imam pravo na slobodu izbora a ne da mi se namece nesto sto ne zelim! dovoljan samo jedan primer izrael! i jos nesto obavezno rengen mozga da uradis!
(Vuk, 19. oktobar 2021 20:32)

Kaze se "rendgen". Jadni covece.

Milan_PT

pre 2 godine

Kakve su preporuke za nas koji smo dobili kovid - 2 fajzera?
(Jiddu)

U pravu si, slabo se priča o osobama u situaciji poput Tvoje. I kod onih koji su preležali kovid postoji razlika. Dobar deo ljudi (mlađi, zdraviji) prođu kroz tu bolest, a da jedva i primete ili čak ni ne primete da su bolovali od ove bolesti. Takvi slučajevi se zovu nesimptomatski ili asimptomatski bolesnici. Oni praktično nisu ni preležali bolest, jer im je prirodan imunitet vrlo jak i ne boluju od nekih propratnih bolesti (pluća, srce, bubreg...). Moglo bi se reći da je to idealna kategorija bolesnika, da ne postoji jedno "ali". Problem je što te osobe danima, nedeljama nisu ni svesne da su bolesne, te okolo nesvesno šire zarazu. Neprijatna situacija, ali nema rešenja problema. Takve osobe ni ne stiču dodatni imunitet protiv kovida, jer im je imunitet bio toliko jak da je u prvom naletu odbio napad bolesti. Osobe koje su prebolele kovid na mnogo teži način (hospitalizacija, obostrana upala pluća...) su stekle veoma jak iminološki odgovor na neki budući novi napad bolesti, ali i njima, kao i vakcinisanima vremenom slabi prva linija odbrane (antitela). Dakle, te osobe se mogu zaraziti (bolest prošla antitela), ali se neće ozbiljnije razboleti, jer druga linija (memorijske ćelije) ipak sa blagim zakašnjenjem radi posao.
Ako nisi prva kategorija - nesimptomatski bolesnik, onda Ti je potrebna vakcina 2-6 (najviše 8) meseci nakon bolesti. Što si teže preboleo, to duži rok...

Dragos

pre 2 godine

Evo meni je nivo antitela tri i po meseca nakon sto sam primio drugu dozu isti kao i posle mesec dana, tako da ne treba padati na ovo klasicno navlacenje za uzimanje buster doze. Jednostavno, buster dozu posle 5-6 meseci treba da primaju samo stariji ljudi koji nisu razvili dovoljnu kolicinu antitela i ljudi razlicitih godista koji iz odredjenih razloga imaju problema sa imunitetom. Ostali, tek kada im kolicina at padne na iznos koji je nesto malo iznad referentne vrednosti.

Domaćin

pre 2 godine

Neverovatno je da u svim studijama se prica samo o osobama koje nisu imale kovid.
Kakve su preporuke za nas koji smo dobili kovid - 2 fajzera?
Kad mi da primamo buster?
Da li da primamo?
... And all the rest of it
(Jiddu, 18. oktobar 2021 10:46)

Da si pročitao tekst, video bi da sve lepo i precizno piše.

kako kad

pre 2 godine

@Ono što jako zabrinjava kod ovog virusa je činjenica da se ne stiče dugotrajni imunitet ni nakon preležane bolesti ni nakn vakcine.
(Zacvo, 18. oktobar 2021 13:53)

Do sada je po svim raspolozivim podacima u vecini zamalja oko 1% onih koji su prelezali kovid ponovo "zakacilo" bolest.

Vuk

pre 2 godine

Jasno kao dan da vakcina treba obavezno da se primi, ali ajde ti to objasni polovini tvrdoglavih, nepismenih, glupih, nevaspitanih i zaostalih gradjana ove zemlje.



tata ti je glup zaostao nepismen i sve to sto ste naveli stoko botovska! imam pravo na slobodu izbora a ne da mi se namece nesto sto ne zelim! dovoljan samo jedan primer izrael! i jos nesto obavezno rengen mozga da uradis!

bojana

pre 2 godine

Jasno kao dan da vakcina treba obavezno da se primi, ali ajde ti to objasni polovini tvrdoglavih, nepismenih, glupih, nevaspitanih i zaostalih gradjana ove zemlje.

vanja

pre 2 godine

Imala sam 6600 antitela tri nedelje nakon druge doze, 900 nakon četiri meseca od druge doze, a 37000 tri nedelje nakon Booster doze. Revakcinisite se ljudi i zaštitite se od opake bolesti.

bvb

pre 2 godine

Cela EU se polako otvara i vraca u normalu. Italijani imaju neuporedivo manje obolelih nego ranije. Svuda se vidi ozbiljan boljitak osim u ovoj kasabi gde svaka džudža ima neke informacije iz prve ruke.

Томо

pre 2 godine

@jiddu

По питај Лепосаву испред продавнице или прочитај на порталу на нету. Па ниси луд да питаш свог изабраног лекара. Ко још пита лекара нешто у вези здравља. О томе се информишеш на нету и слушаш комшија шта каже.

Pappillon

pre 2 godine

Petrovaradin, a sta je tu cudno uopste ili neocekivano?
Zasto mislite da "govorii smo da ce biti propusnica, revakcinacija" je iole neocekivana tvdnja?
Ne moze se porediti respiratorni RNK virus sa nekim drugim virusom za koji su "ranije" primane vakcine. Eno ti influenza, svake godine drugacija vakcina.

Rkoma

pre 2 godine

@Vanja
Rekli su doktori da ne trena proveravati antitela jer nisu dokaz nicega. Bitna su titar antitela a to retko koja laboratorija radi i preskupo je. Dzabe bacate pare

Neko iz mase

pre 2 godine

Jedina vakcina koju priznajem je ona koju stvori moj imuni sistem nakon zaražavanja.
Zato sam sad fasovao koronu, i sve što treba je da izdržim dve nedelje karantina.
Žena malo kašljuca ali su joj dobri rezultati i pluća a meni nije ništa.
Dakle ili vakcinacija ko hoće to ili prokuženje pa prirodni imunitet.

Sale

pre 2 godine

Ozbiljna je situacija. Mora da se primi treca doza do kraja godine. Sledece godine zarad nase sigurnosti jos 5 doza a svako ko do kraja 2025 nema u sebi barem 53 doze zabraniti da radi, sedi u restoranima, ima decu, putuje. Od 2026 ko nema 71 dozu oduzeti imovinu I decu Budimo odgovorni

Дрндоје

pre 2 godine

Ја пио чај од шипка са лимуном и парацетамол и супер ми је а ни прву дозу нисам примио

Miki

pre 2 godine

Kakva je to nauka i vrhunska stručnost kad tupaci pored svih milijardi dolara i celog veka bavljena virusima ne umeju da naprave jednu poštenu vakcinu koja ce da vas zaštiti? Meni više izgleda da se njima ne isplati jedna vakcina. U sedmoj dozi je ključ. Navali narode.

joca

pre 2 godine

Jasno kao dan da vakcina treba obavezno da se primi, ali ajde ti to objasni polovini tvrdoglavih, nepismenih, glupih, nevaspitanih i zaostalih gradjana ove zemlje.
(bojana, 18. oktobar 2021 10:37) #

Po vasem komentaru se vidi da ste vi jedan obrazovan , pametan , vaspitan i iznad svega inteligentan gradjanin ove zemlje ...

Hipokrat

pre 2 godine

Posle treće ide četvrta,peta....
Sumljivo stručnjaci..
Nego jel ste izolovali virus? A uveliko se daju i insistiraju vakcine???
Osnovno nemamo,NIJE IZOLOVAN VIRUS

rebro

pre 2 godine

@Pappillon, zna li se kod influence u koliko doza se daje, u kom intervalu i zašto nema zatvaranja planete zbog smrtnih slučajeva?
I još nešto. Koliko dugo su razvijali vakcinu za influencu? Sigurno ne 5 meseci, ali eto tebi ostavljam da pronađeš taj podatak.

Vanja LFC

pre 2 godine

Propali sam narkoman. Nikad 'erca nisam im'o sam da se bodem. Sad mi je prilika. Jedna, pa druga...sjajno. Ide i treća? Fantastično!
I još za "dž".
Ma nikad lepše.
Ovi sto su primali vakcine, i zarazili se, i imali velikih problema su ipak uspeli da ispričaju svoju priču. A znam ih. Ali nikada jos nisam čuo utiske onih koji su odbijali iglicu, zakčili bakteriju i .... ušli u statistiku.

Pa

pre 2 godine

Od nove godine počinje priča i o četvrtoj dozi. Živi bili i videli.....
(petrovaradin, 18. oktobar 2021 11:37)

I? U čemu je problem? Čega se tačno plašite?

Bcda

pre 2 godine

Zasto Fajzera? Zasto ne ruskog ili kineskog?
(može neko da objasni?, 18. oktobar 2021 09:27)

Zato što ćemo dobiti sankcije u suprotnom.

Jiddu

pre 2 godine

Neverovatno je da u svim studijama se prica samo o osobama koje nisu imale kovid.
Kakve su preporuke za nas koji smo dobili kovid - 2 fajzera?
Kad mi da primamo buster?
Da li da primamo?
... And all the rest of it

kokan

pre 2 godine

Sta ce pre da me dotuce?,Nemastina i socijala? Tezak rad za sicu para, nato radijacija od bombardovanja? kovid 19? ili vakcine dok ne umrem od istih?? Pogotovo made in USA,2 sam doze dobio meni dosta.

Petar

pre 2 godine

Koliko samo kontradiktornosti u svemu napisanom!?
Samo je jedna konstanta:
VAKCINACIJA ???
I onda se čude što se 40% ljudi ne vakciniše.
Ah, ta struka ?

XP

pre 2 godine

По питај Лепосаву испред продавнице или прочитај на порталу на нету. Па ниси луд да питаш свог изабраног лекара. Ко још пита лекара нешто у вези здравља. О томе се информишеш на нету и слушаш комшија шта каже.
(Томо, 18. oktobar 2021 12:07)

Da, pitaj lekara, pa ako ti slučajno ne preporučuje, ti ga ocinkari...

veterinar

pre 2 godine

Veoma zanimljiva mi je ova zastita 90% od hospitalizacije posle vakcine, na sličnom nivou štiti nas prirodni imuni odgovor bez prethodne vakcinacije. Zaključak ovih studije je jedan- počnite sa razvojem terapeutika , vlade treba da to finansiraju a ne da troše silni novac na nekakve elektronske pasoše i daju otkaze policajcima , pilotima i medicinskim sestrama

Dule

pre 2 godine

Od nove godine počinje priča i o četvrtoj dozi. Živi bili i videli.....
(petrovaradin, 18. oktobar 2021 11:37)

I? U čemu je problem? Čega se tačno plašite?
(Pa, 18. oktobar 2021 13:09)

Kako da ti kažem.... "Glupost je raditi istu stvar više puta i očekivati drugačiji rezultat". Albert Ajnštajn.

B.Živković

pre 2 godine

Radio sam svojevremeno na raketnim buster motorima, tako da me ove buster doze vakcine navode na pomisao da će nas lansirati u kosmos. Ili kod Svetog Petra. Pozdrav!

Dragutin

pre 2 godine

Šta je tu novo? Suprotno uvreženom mišljenju laika nijedna vakcina na ovom svetu vas ne štiti trajno! Svaka vakcina ima ograničeni vremenski rok u kome štiti vakcinisanog. BCG recimo štiti oko 10 godina i to je to. DTP štiti oko 10 godina i da biste bili sigurni od tetanusa morate da primate buster svakih 10 godina. Naravno, niko ne ide na bustere i baš zato kada se posečete dobijate preventivno injekciju gentamicina koju mnogi ljudi pogrešno zovu "antitetanus injekcija". Najmanji rok zaštite imaju vakcine protiv gripa - štite samo jednu sezonu, nakon toga morate da se vakcinišete ponovo. Ja sam to redovno primao godinama, sve do pre 5 godina kada sam odustao. I da - svake godine Jovo nanovo. S koronom je izgleda ista priča - kovid-vakcine se ponašaju kao vakcine protiv gripa i moraće da se primaju nove svake godine, pri čemu će verovatno svaka nova vakcina štititi bolje od sojeva koji su trenutno u cirkulaciji. I nema tu neke više matematike. Ako želite da se koliko-toliko zaštitite moraćete da se vakcinišete svake godine redovno. Nadam se jedino da će se pojaviti neka vakcina koja neće zahtevati više od jedne godišnje doze. Ja sam se regularno vakcinisao protiv kovida i opet ću, a za ove što veruju u baba-Vangu i njene Internet sledbenike nije me briga.

Vuk

pre 2 godine

Jasno kao dan da vakcina treba obavezno da se primi, ali ajde ti to objasni polovini tvrdoglavih, nepismenih, glupih, nevaspitanih i zaostalih gradjana ove zemlje.



tata ti je glup zaostao nepismen i sve to sto ste naveli stoko botovska! imam pravo na slobodu izbora a ne da mi se namece nesto sto ne zelim! dovoljan samo jedan primer izrael! i jos nesto obavezno rengen mozga da uradis!

CB

pre 2 godine

Ne postoji studija koja govori o uticaju na telo posle 3 doze. Da pojacava br antitela nije sporno. Ali mladjima od 50godina ne opada br antitela toliko brzo... Uporno se govori o padu broja antitela posle 6 meseci ali to je kod ljudi starijih od 65godina!!!
Nema potrebe da se zuri sa trecom dozom... Deca narocito ne treba da se jure sa vakcinom... Odrasli treba da preuzmu tu odgovornost.
Nauka ispred politike!

Bre!

pre 2 godine

Imala sam 6600 antitela tri nedelje nakon druge doze, 900 nakon četiri meseca od druge doze, a 37000 tri nedelje nakon Booster doze. Revakcinisite se ljudi i zaštitite se od opake bolesti.
(vanja, 18. oktobar 2021 10:35)

Uzimaces ti i cetvrtu, petu, sestu i ostale doze kako je krenula cela stvar sa farmakoloskim firmama. Nema veze ovo sa vakserima i antivakserima.

m

pre 2 godine

Ono što jako zabrinjava kod ovog virusa je činjenica da se ne stiče dugotrajni imunitet ni nakon preležane bolesti ni nakn vakcine.
(Zacvo, 18. oktobar 2021 13:53)

A kad si video ili cuo da neko ima dugotrajni imunitet na prehladu ili grip?

Milan_PT

pre 2 godine

Kakve su preporuke za nas koji smo dobili kovid - 2 fajzera?
(Jiddu)

U pravu si, slabo se priča o osobama u situaciji poput Tvoje. I kod onih koji su preležali kovid postoji razlika. Dobar deo ljudi (mlađi, zdraviji) prođu kroz tu bolest, a da jedva i primete ili čak ni ne primete da su bolovali od ove bolesti. Takvi slučajevi se zovu nesimptomatski ili asimptomatski bolesnici. Oni praktično nisu ni preležali bolest, jer im je prirodan imunitet vrlo jak i ne boluju od nekih propratnih bolesti (pluća, srce, bubreg...). Moglo bi se reći da je to idealna kategorija bolesnika, da ne postoji jedno "ali". Problem je što te osobe danima, nedeljama nisu ni svesne da su bolesne, te okolo nesvesno šire zarazu. Neprijatna situacija, ali nema rešenja problema. Takve osobe ni ne stiču dodatni imunitet protiv kovida, jer im je imunitet bio toliko jak da je u prvom naletu odbio napad bolesti. Osobe koje su prebolele kovid na mnogo teži način (hospitalizacija, obostrana upala pluća...) su stekle veoma jak iminološki odgovor na neki budući novi napad bolesti, ali i njima, kao i vakcinisanima vremenom slabi prva linija odbrane (antitela). Dakle, te osobe se mogu zaraziti (bolest prošla antitela), ali se neće ozbiljnije razboleti, jer druga linija (memorijske ćelije) ipak sa blagim zakašnjenjem radi posao.
Ako nisi prva kategorija - nesimptomatski bolesnik, onda Ti je potrebna vakcina 2-6 (najviše 8) meseci nakon bolesti. Što si teže preboleo, to duži rok...

Gile

pre 2 godine

Primio sam Fajzer sva tri puta, i zdrav sam, ne igrajte se sa zdravljem, primite Fajzer.
(Tvrdi fajzerovac, 18. oktobar 2021 11:41)

A vidite, ja nisam primio ni jednu dozu ni jedne vakcine i zdrav sam. Da li sam imao Koronu ili ne, ne mogu da tvrdim ali nikakve simptome bilo koje bolesti nisam imao od kad je krenulo sve ovo sa Koronom. U stalnom sam kontaktu sa ljudima, znam dosta ljudi koje imalo Koronu u mom okruzenju ali se ja ipak nisam zarazio. A opet znam dosta ljudi koji su primili 3 doze vakcine i koji su opet oboleli i imali veoma lose posledice. Tako da jedino tacno je da mi nista ipak ne znamo i da je potrebno dosta vremena da se i bolest, a i same vakcine ispitaju. Ovo sto neko sada tvrdi da moraju ili ne moraju da se prime vakcine je bez ikakvog pokrica.

iosonostefan

pre 2 godine

Prrležah koronu, ili neki solidno jak virus pre nekoliko nedelja. Kada ja da se vakcinišem prvom dozom i da li da se vakcinišem? Inače mislim da je korona jer je moj vakcinisani kolega takođe inficiran nekoliko dana pre mene. (on se testirao) Gde da proverim antitela pre vakcinacije besplatno? Ako gledamo logično, trenutno smo skoro svi ili preležali ili vakcinisani. Samo što nismo svi registrovani u sistemu. Nemam ništa protiv vakcine kao vakcine ali je sve previše nelogično.

Domaćin

pre 2 godine

Neverovatno je da u svim studijama se prica samo o osobama koje nisu imale kovid.
Kakve su preporuke za nas koji smo dobili kovid - 2 fajzera?
Kad mi da primamo buster?
Da li da primamo?
... And all the rest of it
(Jiddu, 18. oktobar 2021 10:46)

Da si pročitao tekst, video bi da sve lepo i precizno piše.

Vladimir

pre 2 godine

Bio jutros do DZ da primim prvu dozu vakcine.
Od dvadesetak ljudi tamo bio sam jedini takav, svi ostali došli po treću dozu.
Od tih ljudi više od pola ih je bilo mladje od 60 godina što je u suprotnosti sa ovim preporukama koje važe u drugim zemljama.
Kakve su preporuke kod nas? Ko ovo kontroliše?
Ne verujem da sve te vakcine dobijamo besplatno pa da je to nebitno

Dragos

pre 2 godine

Evo meni je nivo antitela tri i po meseca nakon sto sam primio drugu dozu isti kao i posle mesec dana, tako da ne treba padati na ovo klasicno navlacenje za uzimanje buster doze. Jednostavno, buster dozu posle 5-6 meseci treba da primaju samo stariji ljudi koji nisu razvili dovoljnu kolicinu antitela i ljudi razlicitih godista koji iz odredjenih razloga imaju problema sa imunitetom. Ostali, tek kada im kolicina at padne na iznos koji je nesto malo iznad referentne vrednosti.

Zacvo

pre 2 godine

Ono što jako zabrinjava kod ovog virusa je činjenica da se ne stiče dugotrajni imunitet ni nakon preležane bolesti ni nakn vakcine. Vakcina simulira preležanu bolest, pa je to i logično. Pitanje je kako će se sve ovo završiti i da li ćemo se ikada vratiti normalnom životu, a da to ne podrazumeva vakcinu svakih 6 meseci

Bcda

pre 2 godine

Rekli su doktori da ne trena proveravati antitela jer nisu dokaz nicega. Bitna su titar antitela a to retko koja laboratorija radi i preskupo je. Dzabe bacate pare
(Rkoma, 18. oktobar 2021 11:43)

Znas ti uopšte šta je titar test? Ili se piše šta se čuje na tv?

kako kad

pre 2 godine

@Ono što jako zabrinjava kod ovog virusa je činjenica da se ne stiče dugotrajni imunitet ni nakon preležane bolesti ni nakn vakcine.
(Zacvo, 18. oktobar 2021 13:53)

Do sada je po svim raspolozivim podacima u vecini zamalja oko 1% onih koji su prelezali kovid ponovo "zakacilo" bolest.

55

pre 2 godine

tata ti je glup zaostao nepismen i sve to sto ste naveli stoko botovska! imam pravo na slobodu izbora a ne da mi se namece nesto sto ne zelim! dovoljan samo jedan primer izrael! i jos nesto obavezno rengen mozga da uradis!
(Vuk, 19. oktobar 2021 20:32)

Kaze se "rendgen". Jadni covece.