Utorak, 12.07.2022.

12:33

Toni Nadal: Novak veliki šampion, prati Rafu u GOAT trci

Toni Nadal, stric i nekadašnji Rafin trener, očekivao je da Novak Đoković stigne do titule na Vimbldonu.

Izvor: MT

Toni Nadal: Novak veliki šampion, prati Rafu u GOAT trci IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

127 Komentari

Sortiraj po:

Posmatrac

pre 1 godinu

Da li neko realno sagledava ili lupeta reda radi Nadal ima neke svoje parametre koji Djokovic nema. Ima vise pobeda na GS uopste. Duplo masters i GS na sljaci pobede na US protiv Novaka vodi 2 prema 1 u pitanju beton njegov a ne druga podloga. Cinjenica da ima manje turnira mimo zemlje fali mastersi svi i zavrsni ali ne cini ga to manje vrednim. I da vise Dejvis Kupa i osvajac zlato u singlu i dublu a drugi ne bio bi jos prvi da nisu povrede ucestale. Cak vodi u medjusobni susretima za svoju naciju protiv Djokovic. Naravno ima GS jedan ali Ako bude zdrav Nadal ce biti GOAT odnosno bice blizi tome pre svega zbog RG. Na drugim Ako uzme koji jos to je otprilike to.

A

pre 1 godinu

(Le, 13. jul 2022 02:21)

Promenilo se, pogledaj malo kako su rasirili temu, cak su uveli i stil igre kao parametar. U svakom slucaju, Novak ima bas jaku statistiku na turnirima koji su bitni za tenis. Cak je i ATP objavio statistiku i Novak je na prvom mestu. Eto, ukratko.

Joca

pre 1 godinu

(Le, 13. jul 2022 02:21)

Broj GS titula jeste primarni parametar - to su daleko najvažniji turniri u tenisu. On je jedini mogući ako se porede igrači koji nisu nikad igrali jedan protiv drugog... Ipak, za aktivne igrače, i ako je razlika jedan GS (22-21), onda u igru mogu da uđu i drugi parametri, POGOTOVO ako su oni ubedljivo na strani toga ko ima jedan GS manje:
- H2H Međusobni susreti, ogromna dominacija Novaka, osim na šljaci, gde takođe ima nekoliko velikih pobeda nad Nadalom
- Broj nedelja kao #1 ATP - ubedljivo na strani Novaka, Nadal ni blizu.
- Tenis Masters kup - prestižni turnir 8 najboljih tenisera, po rangu između GS i mastersa. Đoković = 5, Nadal = 0 (!!!) Na tom turniru nema lakih protivnika, svako kolo igraš protiv šampiona.
- Masters turniri - osvojio je SVAKI turnir, NAJMANJE dva puta!!! Nadal ni blizu...

Olimpijske igre uopšte nisu relevantne za tenis kao sport, i tek nedavno se one uvršćuju u nekakve liste, ali to nema veze s pameću. Dejvis kup jeste relevantan, ali ne za singl, jer je to timsko takmičenje. Španija je UVEK imala bar 3-4 top tenisera, mi to nismo imali, ali ipak imamo jednu titulu.

Le

pre 1 godinu

Sve je to u redu sto vecina ovde spominje i druge parametre pored GS titula.
Ali, od onog trenutka kada sam pocela da pratim tenis, tj. od 2007. godine se najvise pricalo o tih 14 GS titula i o Pit Samprasu (koji je već bio u penziji). Niko nije spominjao broj nedelja, broj zavrsnih mastersa, olimpijske igre itd.

Znaci, glavni parametar su GS titule. I to je ono sto se najvise spominje, to je ono što je san svih tenisera. Onaj koji bude imao najveci br GS titula, taj ce biti i najbolji teniser ikada...

Niko se neće sećati zavrsnog mastersa itd.

Evo primer u fudbalu. LS je glavni parametar. I to se najvise gleda.

Bjern Bog

pre 1 godinu

Ali to je poslednja slamka spasa za koju se vata Nadal klan i svi Nadal snoidi - broj grenslemova.

U svemu ostalom Nole bolji, osim monstruoznog broja osvojenog samo jednog slema, šljakatorskog, što Nadalu niko ne može oduzeti, to je jasno.

E sad zamislimo da će ova trka između njih dvojice potrajati još nekoliko godina, možda, veliko možda (uz mogućnost da Nadal postane invalid).
I tu Nole osvoji jednak broj slemova ili više? Ako je već samo broj slemova bitan?

Pa ko je onda tu Jarac?

Ako je broj slemova toliko presudan zašto mi nemamo u XXI veku big5? Vavrinka ima jednak broj slemova Mareju.

Milan

pre 1 godinu

Don,

brt slazem se to sto si napisao za ego ali ovo ostalo sto si napisao je cista kloaka maksima. pa sportski kriterijum podrazumeva da imaju fer uslove svi takmicari. prvo 2020. nije se igrao wimbledon ali jeste RG u oktobru! pa je djokovic diskvalifikovan jer je okrenut ledjima ispod pazuha ispucao lopticu u linijskog sudiju pa da je hteo to da izvede pa ne bi uspeo, to je dva turnira manje, pa u Australiju nije mogao da udje i sad na US open. to je cetiri turnira druze u rri godine i to one koje je osvajao najmanje tri a australiju devet puta. pa sad ti vidi. ovde komentarisemo tonijevu izjavu a ne da li je to belosvecka zavera protiv noloa, nije, ali nije u redu da se striko pravi budala.

No1e

pre 1 godinu

pre ce biti da rafa prati federera u goat trci. do novaka ima jos mnogo da se sljaka.
(vrg, 12. jul 2022 15:49)




Ključna reč: ,,šljaka"! :)

Popokatepetl

pre 1 godinu

Umesto komentara evo najnovije Open era GOAT list-e
Đoković 987
Federer 930
Nadal 885
Šta reći.
(Boban Nikolić, 12. jul 2022 18:58)

Drugačije rečeno, Nadalini fali tačno 13 GS titula da obiđe Novaka. Nešto mi baš ćef što race listu nismo pravili mi, nego njegovi na zapadu.

R

pre 1 godinu

Saša,prosto lupetaš,zatvaraš oci i jednostavno ne želiš da je Novak GOAT.Od Vimbldona prošle godine kada su bili izjednačeni sa po 20GS titula šta se pisalo?Šta je bilo bitno?Elegancija na prvom mestu.Zatim omalovažavanje Australije kao GS.Izdizanje RGa kao najtežeg turnira.I svi znamo sramnu Rolexsovu reklamu kako brojevi nisu bitni.Gde piše da su jedno GS titule bitne.Samprsu je recimo najvažnije bilo da završi godinu na prvom mestu.Da li jedna ili dve ili pet GS titula bitnija od toga što je neko na 6 mestu po vremenu provedenom na broju 1.Ili u Novakovom slučaju dve godine je bio duže od Rafaela na tom mestu.Ej 2 godine.Pa zar nije logično da se vremenom provedenim kao najbolji određuje ko je Goat.Nadal nema sve bitne tesnike turnire osvojene.Tako da svoje mišljenje želiš da predstavio kao činjecu a osnova nemaš...samo floskule.

Mile

pre 1 godinu

Kako onda objašnjavaš da nevakcinisan teniser hoda po Americi, ide po kafićima, marketima, restoranima i igraće na US Openu, a Novak neće? Dakle politika, a ne briga o zdravlju. Tako da mani se demagogije, ne ide ti.
(Nemanja, 12. jul 2022 17:30

Koji teniser?

matori

pre 1 godinu

@(Sasa, 12. jul 2022 17:23)

nisi dobro postavio pitanje, jer su svi ostali kriterijumi na Novakovoj strani.
trebalo je da pitaš: kada bi potpuno zamenili mesta, kako bi mi videli situaciju...
recimo ja, totalni navijač Novaka, bi mislio da je Rafa više postigao u karijeri.
razlika od jednog slema je mala u odnosu na sva ostala postignuća.
a tenis se igra cele godine, i često su mastersi teži od slemova po žrebu, a i po fizičkim naporima, sa obzirom da mečevi znaju da se razvuku, a igra se svaki dan, i po pravilu drugi finalista nema 24 časa da se odmori.
o završnom mastersu da ne trošimo reči...
nego se ovde često dodaje Rafi 5 Dejvis kupova. to je rimsko takmičenje, a Španija je puna tenisera. Recimo da Novak za bilo koji timski nastup nije izgubio više od 10 godina u singlu. to što ostali naši igrači nemaju kvalitet za zimsku titulu je druga stvar...

čivijaš

pre 1 godinu

Totalno pristrasan Toni.
Neka pogleda GOAT listu od 11.jula
Đoković 987
Federer 930
Nadal 885
Jeste da Rafa ima 1 GS više ali sve drugo je na strani Novaka

Danny Crane

pre 1 godinu

Da sada odigraju 15 mečeva Rafa i Nole, na svakoj podlozi po 5 Rafa bi dobio maksimalno 5-6, a Novak 10. Kakav Rafa GOAT kakvi bakrači. Svi znaju ko je GOAT ali prave se da ne znaju da bi se i dalje držala pažnja publike, pisali komentari, snimale emisije, prodavale majce itd. Ko ima pažnju, taj tu pažnju lako pretvori u novac. Sutra da svi objave da je Novak GOAT kao što jeste, prekosutra bi za 75% opala posećenost teniskih sajtova i gledanje teniskih kanala.

lal

pre 1 godinu

Sve kontam ali kako je Federer ispred Nadala na goat listi?
(Levi ulaz, 12. jul 2022 16:11)
federer je drugi po broju nedelja na prvom mestu, nadal je SESTI...
federer je prvi po broju zavrsnih mastersa, nadal nije na listi, posto ga nikad nije osvojio...
ima jos dosta toga, ali ovo su dva najvaznija parametra koja odmazu nadalu u ovom trenutku...

111

pre 1 godinu

Fascinira mrznja prema Nadalu zadnjih 8 meseci - kao da je Nadal sprecio Djokovica u Australiji da igra a ne drzava. Nadala smo svi hvalili ovde 15 godina a sad odjednom mrznja skoro patoloska. Toni nije rekao da je Nadal GOAT nego da je trka i dalje u toku i da TRENUTNO Nadal vodi a da ga Djokovic stize. Da li znate sta znaci trka? Rezultat se jos ne zna. Ako je iko namazan i pokvaren to je Federer. Nadal je posvecen (doduse suludo) sportu i zaista nema razloga da ga ovako mrzite. U redu je da se navija protiv njega ali ovo sto se radi je stvarno ruzno.
(M, 12. jul 2022 16:47)

Sa moje strane , nema mrznje. I mislim da tako mnogi razmisljaju. Da progovori jedan Kirjos i to Australijanac a ovaj nema pojma o cemu se radi i cuti?? Sta sada neko da ocekuje? Da ga neko voli? Cute i slusaju, nemaju svoj stav kada ih novinari pitaju i gledaju samo sebe.Za mene su to paceri i dvojake licnosti. Sto se tice rezultata, ok, postujem. Ali je Nadal za mene , kada je tenis u pitanju , obican papucar.

Nemanja

pre 1 godinu

@don
Kako onda objašnjavaš da nevakcinisan teniser hoda po Americi, ide po kafićima, marketima, restoranima i igraće na US Openu, a Novak neće? Dakle politika, a ne briga o zdravlju. Tako da mani se demagogije, ne ide ti.

king

pre 1 godinu

Fascinira mrznja prema Nadalu zadnjih 8 meseci - kao da je Nadal sprecio Djokovica u Australiji da igra a ne drzava. Nadala smo svi hvalili ovde 15 godina a sad odjednom mrznja skoro patoloska. Toni nije rekao da je Nadal GOAT nego da je trka i dalje u toku i da TRENUTNO Nadal vodi a da ga Djokovic stize. Da li znate sta znaci trka? Rezultat se jos ne zna. Ako je iko namazan i pokvaren to je Federer. Nadal je posvecen (doduse suludo) sportu i zaista nema razloga da ga ovako mrzite. U redu je da se navija protiv njega ali ovo sto se radi je stvarno ruzno.
(M, 12. jul 2022 16:47)

M trka je gotova, Nadal ne moze da sustigne Djokovica na GOAT listi i da bude nekoliko GS titula ispred. Mozes da se uveris na listi. Nepostovanje prema Nadalu je proisteklo zbog ovogodisnjih njegovih izjava. Covek je izgubio sebe i svoj stav. Nijednom nije stao iza nekog kolege iako njegova rec ima tezinu. Zasto bi neko postovao nekoga ukoliko nije zasluzio?

Sasa

pre 1 godinu

Jedno prosto pitanje ali da iskreno odgovorite!
Kada bi Novak imao 22 GS a Rafa 21 GS ,da li bi iko od vas pominjao da je Rafa bolji zbog ovih drugih kriterijuma( broj sedmica, sezona, mastersa)?
Dajte ljudi uozbiljite se.Svi obožavamo našeg Nola ali u tenisu se zna što je osnovni kriterijum.Ako je on npr izjednačen e onda se posmatraju drugi podaci( mastersi,sedmice,sezone).Dok god Novak bude zaostajao u GS niko ga neće tretirati kao Goata,niko ozbiljan...naravno.

chupavi

pre 1 godinu

Interesantna izjava strikana ali nije GOAT trka samo broj osvojenih slemova, ima tu i drugih detalja tipa broj nedelja na prvom mestu, medjusebni skor, osvojeni zavrsni mastersi (Novak ih ima 5 a Rafa 0, a tamo igaju najboljih 8 igraca u sezoni), osvojeni mastersi i tako dalje.

Idite na sajt ATPa i tamo pise da je Novak podebljao vodjstvo u broju osvojenih velikih titula, a ima i onaj sajt nesto oko GOAT trke gde je Novak ubedljivo prvi ali ispred Federera, dok je Rafa tek treci...

M

pre 1 godinu

Fascinira mrznja prema Nadalu zadnjih 8 meseci - kao da je Nadal sprecio Djokovica u Australiji da igra a ne drzava. Nadala smo svi hvalili ovde 15 godina a sad odjednom mrznja skoro patoloska. Toni nije rekao da je Nadal GOAT nego da je trka i dalje u toku i da TRENUTNO Nadal vodi a da ga Djokovic stize. Da li znate sta znaci trka? Rezultat se jos ne zna. Ako je iko namazan i pokvaren to je Federer. Nadal je posvecen (doduse suludo) sportu i zaista nema razloga da ga ovako mrzite. U redu je da se navija protiv njega ali ovo sto se radi je stvarno ruzno.

Needforspeed

pre 1 godinu

A brat Dzimi Konors cetvrto mesto bato,hahahhah,i to sa 8 gs,e to je goat ljudi moji,sta da je imao makar 16,17,ne bi ga stigli nikad..

stojanovic vladimir

pre 1 godinu

Jao , kolko mu je krivo ..pa ne prati ga u GOAT trci jer tu Rafica ne može nikako da ga stigne , možda u Grend Slem trci ...a i tu bi bilo obrnuto da je pravde ..ali , neka mu dozvole i taj jedan ili dva godišnje i opet će biti bolji od Rafe .

Don

pre 1 godinu

Nista Novaku nije oteto. Bas nista. On je diskvalificiran na USO jer je napucao suca. Da ga nije napucavao ne bi ga ni izbacilo. Dakle sam je kriv ma sto god vi pisali.Na AO je izbacen jer se javno hvalio izuzecem za ulazak u zemlju koja ima najstroze kriterije na svijetu u pogledu Covida. Oni su na to gledali na svoj nacin, nije im se dopalo, pogotovo sto Novak nije imao nikakav medicinski razlog za izuzece, a on faca odmah na Instagram, umjesto mirno i u tisini.. pa kasnije svima cudno sto ga je ministar deportirao. Sada na USO ne moze ici jer Ameri imaju takav zakon, najbolje bi bilo da jedan zakon vrijedi za Noleta a drugi za sve ostale. Taj zakon ma koliko vi to mislili nije donesen da se Novaka sprijeci igrati. Nemam nista protiv njega, on je najbolji igrac, ali nije ni on bez krivice za neke stvari, samo vama uvjek mora netko drugi biti kriv i sve se na ovom svijetu dogada zbog Novaka.. Malo morgen da je jedan sportas toliko vazan.. u supljim glavama sigurno, u stvarnom svijetu pogotovo u sportu je takodjer vazan, ali tako vazan da Australija i Amerika kroje zakone da bi ga omeli sigurno nije.. 99/100 igraca primilo vakcinu ali za ovog jednog bi trebalo sva pravila promjeniti.. Takav ego kao vi pojedinci nema nitko na svijetu.

lklks

pre 1 godinu

"Toni nije rekao da je Nadal GOAT nego da je trka i dalje u toku i da TRENUTNO Nadal vodi a da ga Djokovic stize. Da li znate sta znaci trka?"

Znamo šta je trka - to je ovo što još uvek traje, a u čemu vodi Novak, a ne Nadal. Tu je problem sa ovom izjavom.

ognjen strahinjić

pre 1 godinu

# Don

Ok sve da se i slazem sa tobom, zasto si izostavio Vimbldon 2020? Kad su mogli RG da odigraju u jesen 2020 , mogli su i Vimbldon. Eto, bilo bi sasvim dovoljno da i Nole ima 21GS.

Entropy fighter

pre 1 godinu

Most Big Titles✅
Most No.1 Weeks✅
Most Year-End No.1s✅
4 Grand Slams in a row✅
Double Career Grand Slam ✅
Double Career Golden Masters✅
Positive H2H vs Nadal & Federer✅
Most Top 3 Wins✅
Most Top 5 Wins✅
Most Top 10 Wins✅

Pure facts say Djokovic is the GOAT🐐

srle

pre 1 godinu

Rafa nema jedan bitan uslov da bi bio GOAT! BROJ NEDELJA TONI! On mozda moze da bude neko sa najvise GS titula, al da bude GOAT? Za to nema uslova.
(poznavalac, 12. jul 2022 13:04)

Rafa nema nijedan Završni masters. Rafa nema osvojen ATP kup. Rafa ima manje pobeda na grend slem turnirima od Novaka, čak 24 manje. Ima manje pobeda u međusobnom skoru. Nije osvojio Majami, Šangaj, Pariz u Bersiju... Mnogo toga nedostaje Rafi a tako ga olako proglašavaju za GOATa. I nije tenis samo GS, nije tenis samo šljaka, igra se tenis i na drugim turnirima i podlogama.

Баки

pre 1 godinu

Да су Ђоковића пустили да игра на АО не би он, највероватније, пратио Надала у GOAT трци, него би Надал пратио њега. То свакако треба нагласити.

matori

pre 1 godinu

velika količina spinovanja u malo komentara od strane strica...
ako vidimo statistiku, Nik je odigrao bolji meč u finalu nego većina učesnika u poslednjih 10 godina i izgubio! da ne kažem da je imao bolje parametre nego Rafa u bilo kom meču na turniru.
sjajan prvi servis, odličan odnos vinera i grešaka, ali u druga tri seta imao je pravog Novaka preko puta i mnogo lopti koje niko ne bi vratio završile su mu u pertlama. na stranu njegov mentalitet i ponašanje. čovek je servirao izuzetno, ali Novak je imao par gemova gde je vratio prve servise i uspeo da napravi brejk.... TB je nastavak fokusiranosti i završetak posla...

Oftalmolog

pre 1 godinu

Ako Nole prestigne Nadala u broju slemova, vracamo se na staru plocu a to je "lepota igre".
(niko_bitan, 12. jul 2022 13:28)

..lepota igre i Štefi Graf..

marko

pre 1 godinu

Djokovic je propustio Vimbldon tj otkazan je i AO gde nije nastupio i izbacen je sa US Opena, Nadal ne bi osvojio AO ove godine da je Novak igrao, i kad se sve sabere i oduzme, trenutno bi Djokovic trebao da ima 23GS a Nadal 20. Neverovatno sta se sve radi protiv Novaka i on je i dalje u trci za Grend slemove, ali po meni Djokovic je vec sad GOAT

lol

pre 1 godinu

Pomiješao je pojmove Toni. Dobro on zna da Nole ne prati Rafu u trci za najboljeg, već je to obrnuto. Rafa prati Novaka, vrlo često uz neregularnosti. Jer, u sportskoj trci, fer uslovima, Rafa nema šansu. Odavno je zaostao.
U svim reperima je NOLE iznad Rafe. A neće Toni da se sjeti da su golom silom Novaku oteli jedan W, jedan
US, jedan AO, 22. sedmice na broju jedan, 6000. i više poena samo u ovoj godini...

Stefan94

pre 1 godinu

Verovali ili ne No1ak je izgubio jedan jedini mec kad povede 2:0 u setovima.

Takodje neverovatno je da je izgubio samo 5 meceva u karijeri kad povede 2:1 u setovima.

Taj jedini mec koji je izgubio posle 2:0 u setovima bio je na Roland Garros-u 2010. godine od Melzera.

Sto se tice ovih 5 meceva koje je izgubio posle vodstva od 2:1 u setovima u pitanju su sledeci mecevi:
1.Davis cup 2005. godina poraz od Rochusa
2.US Open 2005. godina poraz od Verdasca
3.Wimbledon 2006. godina poraz od Ancica
4.Aus Open 2010. godina poraz od Tsonge
5.Aus Open 2017. godina poraz od Istomina

Dame i gospodo,
Pa ovo deluje brutalno koliko je No1ak mocan. Srpska masina kad scepa ne pusta (nesto kao pitbul).

Nadam se da sam izneo koliko toliko interesantne i zanimljive podatke.

Ps. Pozdrav za sportsku redakciju b92.

Nadal = Kriminal

pre 1 godinu

Bas ljigavo od Tonija Nadala! Rafael Nadal drzi samo jedan rekord u GOAT trci, Federer drugi (najvise zavrsnih mastersa), a Djokovic preostalih 8 od 10 najvaznijih teniskih rekorda. A i ovaj jedan rekord koji Nadal trenutno drzi je ostvaren u ilegalnim uslovima: izbacivanjem Djokovica sa AusOpen-a (Nadal nije Novaka pobedio punih 9 godina na tvrdim podlogama, cak nije ni jedan set osvojio protiv Novaka u tih 9 godina!), dopustanjem Nadalu da udje u Australiju nakon samo 7 dana od negativnog covid test rezultata (iako je trebalo da prodje 15 dana pre ulaska spanca).

Loznica uz Novaka

pre 1 godinu

Ahahahahahaha kako lupeta čiča,čuj Novak prati Rafu,a gde su mastersi,gde su nedelje na prvom mestu,gde su medjusobni dueli?To se ne računa,jel da?Zna i on odlično ko je pravi GOAT,ali teško je to priznati.Hvataju se za taj jedan GS,koji je na tako bedan način uzet,ali anuliraće Nole i to,samo polako,pravda uvek pobeđuje.

draganTenis

pre 1 godinu

Nešto što nigde nisam našao:

Nole je jedini teniser koji ima po 7 GS ova, na dva različita GS terana (Melburn i London) pa čak i na dve različite podloge (beton i trava)

Rafa je kralj šljake, a Nole, kralj trave i betona. Četvrte podloge nema.

aca

pre 1 godinu

Nole mnogo bolji u zavrsnim mastersima, nedeljama na prvom mestu i bolji u medjusobnim susretima. Rafa 1 GS vise ali ima i medalje na OI. Na kraju ce se gledati GS titule. Stize ga Nole pod uslovom da ga ne zezaju zbog vakcinacije. Ako propusta po 2 GS godisnje tesko ce ga prestici.

DEX

pre 1 godinu

Da Novaku nisu oteli dve titule, najpre u Americi a potom u Australiji, Nole bi imao 23 a Nadal sa sve dopingom ukupno 21. U Americi je diskvalifikovan na korak do titule a Australiju nije osvajao samo kad nije učestvovao. Toliko o tome da Novak prati Nadala.

Gibanitza

pre 1 godinu

Obratite pažnju na 3 detalja u ovoj izjavi Tonija Nadala. Prvi , Novak nije pružio najbolju igru u finalu, dakle, Toni kaže da je Novak loše igrao; Drugi detalj, kaže da Novak popravlja imidž, dakle Toni kaže da Novak ima loš imidž; I treći detalj , Toni kaže da Novak PRATI Rafu u trci za GOAT,dakle Toni kaže da je Rafa sada GOAT. Da li ima kraja ovom neprestanom hejtu i netrpeljivosti prema Novaku.

WTF

pre 1 godinu

Potpisite peticiju da Novak igra na US Open-u ovde, pa da vidimo ko je GOAT
https://www.change.org/p/allow-djokovic-to-play-in-us-open-2022

Legolas

pre 1 godinu

Objasnite mi kako GOAT nema nijedan zavrsni Masters gde se sastaju 8 najboljih igraca te godine? Kako GOAT nema nijedan, nula?
(Stevica, 12. jul 2022 12:41) To je potpuno irelevantan turnir koji sluzi za zgrtanje novca i igra se na jednoj podlozi a satro predstavlja celu sezonu. Pogleda skor Nadala protiv top 10 igraca pa onda lupetaj nesto. Na svim turnirima tokom godine a pogotovo na GS se sastajes sa najboljim igracima te sezone. Sedi 1.

Toto-ko-tunjo

pre 1 godinu

Kako god se završila ova GS epska bitka između najboljeg tenisera ikada i najboljeg tenisera ikad na šljaci, ostaće australijska mrlja, da su jednom sportisti oduzeli titulu, a drugome omogućili da je osvoji. I samo bez priče o uređenoj državi, gde se poštuju zakoni i principi. Da nije bilo one Čehinje, rekao bih "ok, zakon, šta si i tražio tamo". Ovako? Bruka.

Legolas

pre 1 godinu

Ma od prošle godine je Novak u GOST trci prvi ima na netu tenis GOAT lista gde se sve računa. Samo je problem što ovi koji slabo prate tenis gledaju samo GS-ove a i tu je jedino još neizvesno pa im tako zvuči kao da je Rafa bolji a ustvari Nole ih šije a Rafa je čak treći još uvek.
(4k4.Dex, 12. jul 2022 12:58) Da, ima. Relevantna do bola. Sastavlja jedan ispred trafike sto bleji sa pivom. Dobar decko.

Srdjan

pre 1 godinu

Nole svakako ima priliku da obori (mada je dovoljnoni da izjednaci) i taj rekord i opet zapusi svima usta. Nadamo se da ce barem imati priliku da igra Australian open, posto od US open turnira nema nista. Nadal tu ima sansu opet da pobegne za 2 GS trofeja.

istorija se ponavlja

pre 1 godinu

igra reči, prvi i najbolji svih vremena ne prati već bude praćen ( Nadal,Federer, Lendl Agasi , Sampras,.... ) su iza Novaka

matori

pre 1 godinu

@ Pogleda skor Nadala protiv top 10 igraca pa onda lupetaj nesto. Na svim turnirima tokom godine a pogotovo na GS se sastajes sa najboljim igracima te sezone. Sedi 1.
(Legolas, 12. jul 2022 13:24)

pa on u tom segmentu debelo zaostaje za Novakom, i po broju odigranih mečeva i po procentu uspešnosti. čak i za Rodžerom.
za ovo slabo praćenje materije jedan profesor bi ti dao horizontalnog keca, pa prvo treba da ga uspraviš, a posle tek ide popravka.
za domaći: pregledati statistiku Novaka, Rafe i Rodžera da ne bi lupao bez veze...

Olja

pre 1 godinu

Mozda stric Nadal ne zna da postoji zvanična lista na kojoj je Đoković prvi, Federer drugi, a Nadal (i sa 22 GS) treći. Na toj listi su svi parametri koji tenisera čine GOAT-om.

A drugo, sto je posebno iritantno je da on Kirjosa vidi kao boljeg tenisera čim ističe da nije igrao svoj najbolji tenis. Znači, da jeste, Đoković ne bi osvojio titulu, a ne pita se da li bi i Đoković mogao još bolje.

pre 1 godinu

Daleko je Nadal ispred Novaka jer GS-ove na tvrdim podlogama, budući da ih ima dvostruko više od zemljanih, treba računati kao pola trofeja. Usto jedna olimpijska medalja vrijedi više od 10 završnih turnira koji pobjedniku dopuštaju dva poraza i ne spadaju u ozbiljne turnire. Đoković ima sreću što je Nadal često povrijeđen pa zato i nema toliko prilika koje je Đoković upropaštavao gubeći u finalima od mnogo slabijih. To se Nadalu, osim onoga susreta s Wawrinkom koji je lako dobio ozlijeđenoga Španjolca, nikada nije dogodilo. Nadal tempira formu za najbitnije susrete, zato ima nedostižnih 14 GS-ova u Parizu i zato je najbolji kada je najpotrebnije.

Rade, ZG

pre 1 godinu

Novak već jest GOAT za sve osim za zapadne medije koje kontroliraju sponzori Federera i Rafe. Njihova ikona iako igra najljepši tenis je iza Novaka i Rafe.

poznavalac

pre 1 godinu

Rafa nema jedan bitan uslov da bi bio GOAT! BROJ NEDELJA TONI! On mozda moze da bude neko sa najvise GS titula, al da bude GOAT? Za to nema uslova.

gospodinradenko2@gmail.com

pre 1 godinu

Sva trojici je bitno itekako da budu najbolji u istoriji..samo džemperko kad vidi da nema šanse ni drugi da bude počeo priču o porodici o uživanju u životu itd..rafa korektan kaze da bi voleo da bude najbolji al nece se ubiti ako ne bude..a ovaj naš zapeo ko june da mora biti🤣😉,,i što mu više otežavaju on više želi

Zar ne?

pre 1 godinu

Novak apsolutno ne mora da bude GOAT.Kad se jednog dana podvuče crta već sad se zna da će Novak držati rekorde po broju nedelja na prvom mestu, osvojenim svim Mastersima po dva puta,sedam godina završenih na broju jedan i to što je u jednom trenutku imao sva četiri slema u svom vlasništvu.Za ostalo ćemo videti.

bitno je

pre 1 godinu

Kad sam davno pohadjao faks, morao si da imas odredjene uslove da upises godinu ili izadjes na ispit... svaki uslov je morao biti stikliran. Mozda sam bio najbolji na vezbama, al me nije bilo na predavanjima. Mozda sam dao 7 ispita, al je za upis u narednu trebalo 8...

Nadal ne bi upisao 2. semestar prve godine s ovim rezultatima. Nema zavrsni masters, a gde su nedelje, medjusobni skorovi...

Svaka cast za zlato na OI, turnire u Umagu i Akapulku, al posao je posao, egzibicija je egzibicija.

ULTIMATGOATLIST kaze da je na 3. mestu.

Novak GOAT

pre 1 godinu

Nadal nema sve osvojene turnire iz Masters serije, Novak ima sve osvojene po dva puta.
Novak ima više osvojenih mastersa.
Novak je osvojio 5 puta završni masters, Nadal nijednom.
Novak ima više od 160 nedelja od Nadala na prvom mestu.
Novak ima bolji međusobni skor.
Novak ima ravnomerniju rasporedlu GS-a, dok Nadal ima 70% GS-a samo na jednoj podlozi.
Novak ima najveći % pobeda protiv top 3, top 5 i top 10 igrača.
Novak ima najveći ELO rejting i sve ove činjenice ga čine GOAT-om.

Seka

pre 1 godinu

Zavisi sta ko smatra da je bitno za goat titulu. Ako si goat ako imas najvise gs titula onda ok, ajde da bacimo u vodu sve ostale parametre. Sto nije spomenuo broj nedelja na prvom mestu, npr. Zar i to nije bitno koliko si konstantan bio 10 god. Ne, to niko ne spominje, kao ni cinjenicu da je osvojio sva 4 gs u nizu. Na kraju mislim da ni jedan od njih trojice nece biti goat jer svako ima neke svoje parametre i rekorde iza sebe.

Cinjenica

pre 1 godinu

Updatetujte striku da je trenutna lista:
1. Novak
2. Roger
3. Rafael

Rafa GOAT bez zavrsnog turnira, kaskajuci 3 godine sa brojem nedelja. Staka bi zaplakala koliko lupa.

Blaster

pre 1 godinu

Ne sporno je Nadal odličan teniser, ali u GOAT trci jedino on može da trči za Novakom ako uopšte i ima smisla da trči. Jedan je GOAT a to je Novak Đoković! E sad što je Novak jako iritantan kao osoba i što je prolupao na svim drugim poljima to je z nekubdrugu priču.

Časlav

pre 1 godinu

A šta je bitno u GOAT trci, to si sam odredio?
Jel samo GS biran, ne i Mastersi, prvo mesto?
(Goran Dnevna Doza Bon Jovija, 12. jul 2022 12:29)

Ne razumeš ti njihov "mindset".
Slemovi su bitni onda kada ih oni imaju više(Rafa i Rođa).

Čim u tome padnu ispod Novaka, biće bitnije neke gluposti poput elegantnijeg bekhenda i broj izvučenih gaća iz dupeta tokom mastersa tipa 500.

Može im se da rade šta im je volja.
Ako uopšte i puste Novaka da igra slemove, neće biti bitan broj osvojenih čim prestigne Nadala, već to da je Nadal veći borac. Gluposti, druže moj.

Che

pre 1 godinu

U svetu tenisa najvise se pamte oni koji su najveci na Wimbledonu. Rodger, Novak, Sampras, Beker, Edberg, Borg, Mckenroe.. Kakav bre Nadal. On je sljakas, niza kategorija. Teniski siledzija.

Forest

pre 1 godinu

Prati ga u jedinom segmentu a to je u GS. U svim ostalim segmentima( da se ne ponavljamo xxx puta) mislim da je obrnuto, pa i u toj GOAT trci gde Rafa debelo kaska . Sportski pozdrav čika Toni :)

4k4.Dex

pre 1 godinu

Ma od prošle godine je Novak u GOST trci prvi ima na netu tenis GOAT lista gde se sve računa. Samo je problem što ovi koji slabo prate tenis gledaju samo GS-ove a i tu je jedino još neizvesno pa im tako zvuči kao da je Rafa bolji a ustvari Nole ih šije a Rafa je čak treći još uvek.

DD

pre 1 godinu

Po teniskoj GOAT listi, Rafa još uvek nije ni Federera stigao, koji ne igra takmičarski tenis već 3 godine, a do Novaka je put još duži...

Milos

pre 1 godinu

Jedina stavka u kojoj rafa ima prednost je broj gs, za jedan. Sve ostalo ali bukvalno sve je na strani Novaka. O kakvom bre pracenju ovaj prica? rafa zaostaje poprilicno.

Vuk

pre 1 godinu

Sad se GOAT trka svela na broj GS titula. Dobro je da su konačno razjasnili, da ne bude posle lepota igre je bitna, srčnost na terenu ili neki drugi neobjektivni kriteriji (u onom što se meri su stvari odavno jasne). Sad nam samo ostaje da uživamo u takmičenju 2 najveća rivala u kojoj će pobedu odneti onaj takmičar koji je ostao dosledan svojim načelima i vrednostima.

Oki

pre 1 godinu

Prati hahahah. Nadal je vidim sa samo dva slema od trećeg u trci prešao u ubedljivo vođstvo, a to što ga Novak šije u svim drugim parametrima i Federer u pola njih to nema veze. Pumpaju njihovu propagandu kao i uvek. Najkovo mezimče

Lax

pre 1 godinu

Čuj, prati... Ništa više ne vrede nedelje na prvom mestu, Mastersi svi po dva i više puta, najviše poena ikad, najveća razlika u odnosu na drugog ikad, direktni dueli, 4 vezana Grend slema i šta još ne? Samo broj bitan? Dobro, kad i tu bude bolji, neće biti novi neki razlog po kom nije najbolji?

imeiprezime

pre 1 godinu

ne Toni.. ne prati jer je već sada bolji. mislim da to dobro znaš samo vešto kombinuješ reči da bi naglasio da je 1GS važniji od svih ostalih parametara u kojima je bolji Novak

Miles Davis

pre 1 godinu

Jedino merilo im je sada Gren slem, ostale stvari ne pominju, jer je Nole u svemu prvi. Uskoro nece pominjati ni Gren slem turnire. Gledajte i placite, ne mozete mu nista!

Nina

pre 1 godinu

"Sa ovom pobedom na Vimbldonu, Srbin je nastavio da popravlja svoj imidž i prati Rafaela u GOAT trci."

Koja zamena teza, prati ga iskljucivo u trci za najveci broj GS titula, inace je na sveobuhvatnoj GOAT listi (gde se boduje sve, kao i sto treba da se boduje sve kad se gleda ko je GOAT) Nadal tek treci, Federer drugi a Novak prvi. Nije broj GS jedino merilo, da je tako sve ostale turnire i atp liste bi trebalo ukinuti.

Ivan

pre 1 godinu

Ne prati on Rafu vec Rafa kaska iza njega. Nole ima navise trofeja u istoriji, nisu trofeji samo GS vec i veliki turniri serije 1000 i ostali.

Novak GOAT

pre 1 godinu

Nadal nema sve osvojene turnire iz Masters serije, Novak ima sve osvojene po dva puta.
Novak ima više osvojenih mastersa.
Novak je osvojio 5 puta završni masters, Nadal nijednom.
Novak ima više od 160 nedelja od Nadala na prvom mestu.
Novak ima bolji međusobni skor.
Novak ima ravnomerniju rasporedlu GS-a, dok Nadal ima 70% GS-a samo na jednoj podlozi.
Novak ima najveći % pobeda protiv top 3, top 5 i top 10 igrača.
Novak ima najveći ELO rejting i sve ove činjenice ga čine GOAT-om.

Forest

pre 1 godinu

Prati ga u jedinom segmentu a to je u GS. U svim ostalim segmentima( da se ne ponavljamo xxx puta) mislim da je obrnuto, pa i u toj GOAT trci gde Rafa debelo kaska . Sportski pozdrav čika Toni :)

Entropy fighter

pre 1 godinu

Most Big Titles✅
Most No.1 Weeks✅
Most Year-End No.1s✅
4 Grand Slams in a row✅
Double Career Grand Slam ✅
Double Career Golden Masters✅
Positive H2H vs Nadal & Federer✅
Most Top 3 Wins✅
Most Top 5 Wins✅
Most Top 10 Wins✅

Pure facts say Djokovic is the GOAT🐐

poznavalac

pre 1 godinu

Rafa nema jedan bitan uslov da bi bio GOAT! BROJ NEDELJA TONI! On mozda moze da bude neko sa najvise GS titula, al da bude GOAT? Za to nema uslova.

srle

pre 1 godinu

Rafa nema jedan bitan uslov da bi bio GOAT! BROJ NEDELJA TONI! On mozda moze da bude neko sa najvise GS titula, al da bude GOAT? Za to nema uslova.
(poznavalac, 12. jul 2022 13:04)

Rafa nema nijedan Završni masters. Rafa nema osvojen ATP kup. Rafa ima manje pobeda na grend slem turnirima od Novaka, čak 24 manje. Ima manje pobeda u međusobnom skoru. Nije osvojio Majami, Šangaj, Pariz u Bersiju... Mnogo toga nedostaje Rafi a tako ga olako proglašavaju za GOATa. I nije tenis samo GS, nije tenis samo šljaka, igra se tenis i na drugim turnirima i podlogama.

Oki

pre 1 godinu

Prati hahahah. Nadal je vidim sa samo dva slema od trećeg u trci prešao u ubedljivo vođstvo, a to što ga Novak šije u svim drugim parametrima i Federer u pola njih to nema veze. Pumpaju njihovu propagandu kao i uvek. Najkovo mezimče

Milos

pre 1 godinu

Jedina stavka u kojoj rafa ima prednost je broj gs, za jedan. Sve ostalo ali bukvalno sve je na strani Novaka. O kakvom bre pracenju ovaj prica? rafa zaostaje poprilicno.

marko

pre 1 godinu

Djokovic je propustio Vimbldon tj otkazan je i AO gde nije nastupio i izbacen je sa US Opena, Nadal ne bi osvojio AO ove godine da je Novak igrao, i kad se sve sabere i oduzme, trenutno bi Djokovic trebao da ima 23GS a Nadal 20. Neverovatno sta se sve radi protiv Novaka i on je i dalje u trci za Grend slemove, ali po meni Djokovic je vec sad GOAT

Oftalmolog

pre 1 godinu

Ako Nole prestigne Nadala u broju slemova, vracamo se na staru plocu a to je "lepota igre".
(niko_bitan, 12. jul 2022 13:28)

..lepota igre i Štefi Graf..

Nina

pre 1 godinu

"Sa ovom pobedom na Vimbldonu, Srbin je nastavio da popravlja svoj imidž i prati Rafaela u GOAT trci."

Koja zamena teza, prati ga iskljucivo u trci za najveci broj GS titula, inace je na sveobuhvatnoj GOAT listi (gde se boduje sve, kao i sto treba da se boduje sve kad se gleda ko je GOAT) Nadal tek treci, Federer drugi a Novak prvi. Nije broj GS jedino merilo, da je tako sve ostale turnire i atp liste bi trebalo ukinuti.

Toto-ko-tunjo

pre 1 godinu

Kako god se završila ova GS epska bitka između najboljeg tenisera ikada i najboljeg tenisera ikad na šljaci, ostaće australijska mrlja, da su jednom sportisti oduzeli titulu, a drugome omogućili da je osvoji. I samo bez priče o uređenoj državi, gde se poštuju zakoni i principi. Da nije bilo one Čehinje, rekao bih "ok, zakon, šta si i tražio tamo". Ovako? Bruka.

Cinjenica

pre 1 godinu

Updatetujte striku da je trenutna lista:
1. Novak
2. Roger
3. Rafael

Rafa GOAT bez zavrsnog turnira, kaskajuci 3 godine sa brojem nedelja. Staka bi zaplakala koliko lupa.

lol

pre 1 godinu

Pomiješao je pojmove Toni. Dobro on zna da Nole ne prati Rafu u trci za najboljeg, već je to obrnuto. Rafa prati Novaka, vrlo često uz neregularnosti. Jer, u sportskoj trci, fer uslovima, Rafa nema šansu. Odavno je zaostao.
U svim reperima je NOLE iznad Rafe. A neće Toni da se sjeti da su golom silom Novaku oteli jedan W, jedan
US, jedan AO, 22. sedmice na broju jedan, 6000. i više poena samo u ovoj godini...

matori

pre 1 godinu

velika količina spinovanja u malo komentara od strane strica...
ako vidimo statistiku, Nik je odigrao bolji meč u finalu nego većina učesnika u poslednjih 10 godina i izgubio! da ne kažem da je imao bolje parametre nego Rafa u bilo kom meču na turniru.
sjajan prvi servis, odličan odnos vinera i grešaka, ali u druga tri seta imao je pravog Novaka preko puta i mnogo lopti koje niko ne bi vratio završile su mu u pertlama. na stranu njegov mentalitet i ponašanje. čovek je servirao izuzetno, ali Novak je imao par gemova gde je vratio prve servise i uspeo da napravi brejk.... TB je nastavak fokusiranosti i završetak posla...

Che

pre 1 godinu

U svetu tenisa najvise se pamte oni koji su najveci na Wimbledonu. Rodger, Novak, Sampras, Beker, Edberg, Borg, Mckenroe.. Kakav bre Nadal. On je sljakas, niza kategorija. Teniski siledzija.

Gibanitza

pre 1 godinu

Obratite pažnju na 3 detalja u ovoj izjavi Tonija Nadala. Prvi , Novak nije pružio najbolju igru u finalu, dakle, Toni kaže da je Novak loše igrao; Drugi detalj, kaže da Novak popravlja imidž, dakle Toni kaže da Novak ima loš imidž; I treći detalj , Toni kaže da Novak PRATI Rafu u trci za GOAT,dakle Toni kaže da je Rafa sada GOAT. Da li ima kraja ovom neprestanom hejtu i netrpeljivosti prema Novaku.

Olja

pre 1 godinu

Mozda stric Nadal ne zna da postoji zvanična lista na kojoj je Đoković prvi, Federer drugi, a Nadal (i sa 22 GS) treći. Na toj listi su svi parametri koji tenisera čine GOAT-om.

A drugo, sto je posebno iritantno je da on Kirjosa vidi kao boljeg tenisera čim ističe da nije igrao svoj najbolji tenis. Znači, da jeste, Đoković ne bi osvojio titulu, a ne pita se da li bi i Đoković mogao još bolje.

DEX

pre 1 godinu

Da Novaku nisu oteli dve titule, najpre u Americi a potom u Australiji, Nole bi imao 23 a Nadal sa sve dopingom ukupno 21. U Americi je diskvalifikovan na korak do titule a Australiju nije osvajao samo kad nije učestvovao. Toliko o tome da Novak prati Nadala.

bitno je

pre 1 godinu

Kad sam davno pohadjao faks, morao si da imas odredjene uslove da upises godinu ili izadjes na ispit... svaki uslov je morao biti stikliran. Mozda sam bio najbolji na vezbama, al me nije bilo na predavanjima. Mozda sam dao 7 ispita, al je za upis u narednu trebalo 8...

Nadal ne bi upisao 2. semestar prve godine s ovim rezultatima. Nema zavrsni masters, a gde su nedelje, medjusobni skorovi...

Svaka cast za zlato na OI, turnire u Umagu i Akapulku, al posao je posao, egzibicija je egzibicija.

ULTIMATGOATLIST kaze da je na 3. mestu.

Zar ne?

pre 1 godinu

Novak apsolutno ne mora da bude GOAT.Kad se jednog dana podvuče crta već sad se zna da će Novak držati rekorde po broju nedelja na prvom mestu, osvojenim svim Mastersima po dva puta,sedam godina završenih na broju jedan i to što je u jednom trenutku imao sva četiri slema u svom vlasništvu.Za ostalo ćemo videti.

imeiprezime

pre 1 godinu

ne Toni.. ne prati jer je već sada bolji. mislim da to dobro znaš samo vešto kombinuješ reči da bi naglasio da je 1GS važniji od svih ostalih parametara u kojima je bolji Novak

matori

pre 1 godinu

@ Pogleda skor Nadala protiv top 10 igraca pa onda lupetaj nesto. Na svim turnirima tokom godine a pogotovo na GS se sastajes sa najboljim igracima te sezone. Sedi 1.
(Legolas, 12. jul 2022 13:24)

pa on u tom segmentu debelo zaostaje za Novakom, i po broju odigranih mečeva i po procentu uspešnosti. čak i za Rodžerom.
za ovo slabo praćenje materije jedan profesor bi ti dao horizontalnog keca, pa prvo treba da ga uspraviš, a posle tek ide popravka.
za domaći: pregledati statistiku Novaka, Rafe i Rodžera da ne bi lupao bez veze...

4k4.Dex

pre 1 godinu

Ma od prošle godine je Novak u GOST trci prvi ima na netu tenis GOAT lista gde se sve računa. Samo je problem što ovi koji slabo prate tenis gledaju samo GS-ove a i tu je jedino još neizvesno pa im tako zvuči kao da je Rafa bolji a ustvari Nole ih šije a Rafa je čak treći još uvek.

Miles Davis

pre 1 godinu

Jedino merilo im je sada Gren slem, ostale stvari ne pominju, jer je Nole u svemu prvi. Uskoro nece pominjati ni Gren slem turnire. Gledajte i placite, ne mozete mu nista!

Loznica uz Novaka

pre 1 godinu

Ahahahahahaha kako lupeta čiča,čuj Novak prati Rafu,a gde su mastersi,gde su nedelje na prvom mestu,gde su medjusobni dueli?To se ne računa,jel da?Zna i on odlično ko je pravi GOAT,ali teško je to priznati.Hvataju se za taj jedan GS,koji je na tako bedan način uzet,ali anuliraće Nole i to,samo polako,pravda uvek pobeđuje.

lklks

pre 1 godinu

"Toni nije rekao da je Nadal GOAT nego da je trka i dalje u toku i da TRENUTNO Nadal vodi a da ga Djokovic stize. Da li znate sta znaci trka?"

Znamo šta je trka - to je ovo što još uvek traje, a u čemu vodi Novak, a ne Nadal. Tu je problem sa ovom izjavom.

Časlav

pre 1 godinu

A šta je bitno u GOAT trci, to si sam odredio?
Jel samo GS biran, ne i Mastersi, prvo mesto?
(Goran Dnevna Doza Bon Jovija, 12. jul 2022 12:29)

Ne razumeš ti njihov "mindset".
Slemovi su bitni onda kada ih oni imaju više(Rafa i Rođa).

Čim u tome padnu ispod Novaka, biće bitnije neke gluposti poput elegantnijeg bekhenda i broj izvučenih gaća iz dupeta tokom mastersa tipa 500.

Može im se da rade šta im je volja.
Ako uopšte i puste Novaka da igra slemove, neće biti bitan broj osvojenih čim prestigne Nadala, već to da je Nadal veći borac. Gluposti, druže moj.

Nadal = Kriminal

pre 1 godinu

Bas ljigavo od Tonija Nadala! Rafael Nadal drzi samo jedan rekord u GOAT trci, Federer drugi (najvise zavrsnih mastersa), a Djokovic preostalih 8 od 10 najvaznijih teniskih rekorda. A i ovaj jedan rekord koji Nadal trenutno drzi je ostvaren u ilegalnim uslovima: izbacivanjem Djokovica sa AusOpen-a (Nadal nije Novaka pobedio punih 9 godina na tvrdim podlogama, cak nije ni jedan set osvojio protiv Novaka u tih 9 godina!), dopustanjem Nadalu da udje u Australiju nakon samo 7 dana od negativnog covid test rezultata (iako je trebalo da prodje 15 dana pre ulaska spanca).

DD

pre 1 godinu

Po teniskoj GOAT listi, Rafa još uvek nije ni Federera stigao, koji ne igra takmičarski tenis već 3 godine, a do Novaka je put još duži...

Vuk

pre 1 godinu

Sad se GOAT trka svela na broj GS titula. Dobro je da su konačno razjasnili, da ne bude posle lepota igre je bitna, srčnost na terenu ili neki drugi neobjektivni kriteriji (u onom što se meri su stvari odavno jasne). Sad nam samo ostaje da uživamo u takmičenju 2 najveća rivala u kojoj će pobedu odneti onaj takmičar koji je ostao dosledan svojim načelima i vrednostima.

Rade, ZG

pre 1 godinu

Novak već jest GOAT za sve osim za zapadne medije koje kontroliraju sponzori Federera i Rafe. Njihova ikona iako igra najljepši tenis je iza Novaka i Rafe.

king

pre 1 godinu

Fascinira mrznja prema Nadalu zadnjih 8 meseci - kao da je Nadal sprecio Djokovica u Australiji da igra a ne drzava. Nadala smo svi hvalili ovde 15 godina a sad odjednom mrznja skoro patoloska. Toni nije rekao da je Nadal GOAT nego da je trka i dalje u toku i da TRENUTNO Nadal vodi a da ga Djokovic stize. Da li znate sta znaci trka? Rezultat se jos ne zna. Ako je iko namazan i pokvaren to je Federer. Nadal je posvecen (doduse suludo) sportu i zaista nema razloga da ga ovako mrzite. U redu je da se navija protiv njega ali ovo sto se radi je stvarno ruzno.
(M, 12. jul 2022 16:47)

M trka je gotova, Nadal ne moze da sustigne Djokovica na GOAT listi i da bude nekoliko GS titula ispred. Mozes da se uveris na listi. Nepostovanje prema Nadalu je proisteklo zbog ovogodisnjih njegovih izjava. Covek je izgubio sebe i svoj stav. Nijednom nije stao iza nekog kolege iako njegova rec ima tezinu. Zasto bi neko postovao nekoga ukoliko nije zasluzio?

Баки

pre 1 godinu

Да су Ђоковића пустили да игра на АО не би он, највероватније, пратио Надала у GOAT трци, него би Надал пратио њега. То свакако треба нагласити.

R

pre 1 godinu

Saša,prosto lupetaš,zatvaraš oci i jednostavno ne želiš da je Novak GOAT.Od Vimbldona prošle godine kada su bili izjednačeni sa po 20GS titula šta se pisalo?Šta je bilo bitno?Elegancija na prvom mestu.Zatim omalovažavanje Australije kao GS.Izdizanje RGa kao najtežeg turnira.I svi znamo sramnu Rolexsovu reklamu kako brojevi nisu bitni.Gde piše da su jedno GS titule bitne.Samprsu je recimo najvažnije bilo da završi godinu na prvom mestu.Da li jedna ili dve ili pet GS titula bitnija od toga što je neko na 6 mestu po vremenu provedenom na broju 1.Ili u Novakovom slučaju dve godine je bio duže od Rafaela na tom mestu.Ej 2 godine.Pa zar nije logično da se vremenom provedenim kao najbolji određuje ko je Goat.Nadal nema sve bitne tesnike turnire osvojene.Tako da svoje mišljenje želiš da predstavio kao činjecu a osnova nemaš...samo floskule.

Stefan94

pre 1 godinu

Verovali ili ne No1ak je izgubio jedan jedini mec kad povede 2:0 u setovima.

Takodje neverovatno je da je izgubio samo 5 meceva u karijeri kad povede 2:1 u setovima.

Taj jedini mec koji je izgubio posle 2:0 u setovima bio je na Roland Garros-u 2010. godine od Melzera.

Sto se tice ovih 5 meceva koje je izgubio posle vodstva od 2:1 u setovima u pitanju su sledeci mecevi:
1.Davis cup 2005. godina poraz od Rochusa
2.US Open 2005. godina poraz od Verdasca
3.Wimbledon 2006. godina poraz od Ancica
4.Aus Open 2010. godina poraz od Tsonge
5.Aus Open 2017. godina poraz od Istomina

Dame i gospodo,
Pa ovo deluje brutalno koliko je No1ak mocan. Srpska masina kad scepa ne pusta (nesto kao pitbul).

Nadam se da sam izneo koliko toliko interesantne i zanimljive podatke.

Ps. Pozdrav za sportsku redakciju b92.

draganTenis

pre 1 godinu

Nešto što nigde nisam našao:

Nole je jedini teniser koji ima po 7 GS ova, na dva različita GS terana (Melburn i London) pa čak i na dve različite podloge (beton i trava)

Rafa je kralj šljake, a Nole, kralj trave i betona. Četvrte podloge nema.

čivijaš

pre 1 godinu

Totalno pristrasan Toni.
Neka pogleda GOAT listu od 11.jula
Đoković 987
Federer 930
Nadal 885
Jeste da Rafa ima 1 GS više ali sve drugo je na strani Novaka

Ivan

pre 1 godinu

Ne prati on Rafu vec Rafa kaska iza njega. Nole ima navise trofeja u istoriji, nisu trofeji samo GS vec i veliki turniri serije 1000 i ostali.

stojanovic vladimir

pre 1 godinu

Jao , kolko mu je krivo ..pa ne prati ga u GOAT trci jer tu Rafica ne može nikako da ga stigne , možda u Grend Slem trci ...a i tu bi bilo obrnuto da je pravde ..ali , neka mu dozvole i taj jedan ili dva godišnje i opet će biti bolji od Rafe .

lal

pre 1 godinu

Sve kontam ali kako je Federer ispred Nadala na goat listi?
(Levi ulaz, 12. jul 2022 16:11)
federer je drugi po broju nedelja na prvom mestu, nadal je SESTI...
federer je prvi po broju zavrsnih mastersa, nadal nije na listi, posto ga nikad nije osvojio...
ima jos dosta toga, ali ovo su dva najvaznija parametra koja odmazu nadalu u ovom trenutku...

Lax

pre 1 godinu

Čuj, prati... Ništa više ne vrede nedelje na prvom mestu, Mastersi svi po dva i više puta, najviše poena ikad, najveća razlika u odnosu na drugog ikad, direktni dueli, 4 vezana Grend slema i šta još ne? Samo broj bitan? Dobro, kad i tu bude bolji, neće biti novi neki razlog po kom nije najbolji?

istorija se ponavlja

pre 1 godinu

igra reči, prvi i najbolji svih vremena ne prati već bude praćen ( Nadal,Federer, Lendl Agasi , Sampras,.... ) su iza Novaka

111

pre 1 godinu

Fascinira mrznja prema Nadalu zadnjih 8 meseci - kao da je Nadal sprecio Djokovica u Australiji da igra a ne drzava. Nadala smo svi hvalili ovde 15 godina a sad odjednom mrznja skoro patoloska. Toni nije rekao da je Nadal GOAT nego da je trka i dalje u toku i da TRENUTNO Nadal vodi a da ga Djokovic stize. Da li znate sta znaci trka? Rezultat se jos ne zna. Ako je iko namazan i pokvaren to je Federer. Nadal je posvecen (doduse suludo) sportu i zaista nema razloga da ga ovako mrzite. U redu je da se navija protiv njega ali ovo sto se radi je stvarno ruzno.
(M, 12. jul 2022 16:47)

Sa moje strane , nema mrznje. I mislim da tako mnogi razmisljaju. Da progovori jedan Kirjos i to Australijanac a ovaj nema pojma o cemu se radi i cuti?? Sta sada neko da ocekuje? Da ga neko voli? Cute i slusaju, nemaju svoj stav kada ih novinari pitaju i gledaju samo sebe.Za mene su to paceri i dvojake licnosti. Sto se tice rezultata, ok, postujem. Ali je Nadal za mene , kada je tenis u pitanju , obican papucar.

chupavi

pre 1 godinu

Interesantna izjava strikana ali nije GOAT trka samo broj osvojenih slemova, ima tu i drugih detalja tipa broj nedelja na prvom mestu, medjusebni skor, osvojeni zavrsni mastersi (Novak ih ima 5 a Rafa 0, a tamo igaju najboljih 8 igraca u sezoni), osvojeni mastersi i tako dalje.

Idite na sajt ATPa i tamo pise da je Novak podebljao vodjstvo u broju osvojenih velikih titula, a ima i onaj sajt nesto oko GOAT trke gde je Novak ubedljivo prvi ali ispred Federera, dok je Rafa tek treci...

matori

pre 1 godinu

@(Sasa, 12. jul 2022 17:23)

nisi dobro postavio pitanje, jer su svi ostali kriterijumi na Novakovoj strani.
trebalo je da pitaš: kada bi potpuno zamenili mesta, kako bi mi videli situaciju...
recimo ja, totalni navijač Novaka, bi mislio da je Rafa više postigao u karijeri.
razlika od jednog slema je mala u odnosu na sva ostala postignuća.
a tenis se igra cele godine, i često su mastersi teži od slemova po žrebu, a i po fizičkim naporima, sa obzirom da mečevi znaju da se razvuku, a igra se svaki dan, i po pravilu drugi finalista nema 24 časa da se odmori.
o završnom mastersu da ne trošimo reči...
nego se ovde često dodaje Rafi 5 Dejvis kupova. to je rimsko takmičenje, a Španija je puna tenisera. Recimo da Novak za bilo koji timski nastup nije izgubio više od 10 godina u singlu. to što ostali naši igrači nemaju kvalitet za zimsku titulu je druga stvar...

Srdjan

pre 1 godinu

Nole svakako ima priliku da obori (mada je dovoljnoni da izjednaci) i taj rekord i opet zapusi svima usta. Nadamo se da ce barem imati priliku da igra Australian open, posto od US open turnira nema nista. Nadal tu ima sansu opet da pobegne za 2 GS trofeja.

Popokatepetl

pre 1 godinu

Umesto komentara evo najnovije Open era GOAT list-e
Đoković 987
Federer 930
Nadal 885
Šta reći.
(Boban Nikolić, 12. jul 2022 18:58)

Drugačije rečeno, Nadalini fali tačno 13 GS titula da obiđe Novaka. Nešto mi baš ćef što race listu nismo pravili mi, nego njegovi na zapadu.

gospodinradenko2@gmail.com

pre 1 godinu

Sva trojici je bitno itekako da budu najbolji u istoriji..samo džemperko kad vidi da nema šanse ni drugi da bude počeo priču o porodici o uživanju u životu itd..rafa korektan kaze da bi voleo da bude najbolji al nece se ubiti ako ne bude..a ovaj naš zapeo ko june da mora biti🤣😉,,i što mu više otežavaju on više želi

Seka

pre 1 godinu

Zavisi sta ko smatra da je bitno za goat titulu. Ako si goat ako imas najvise gs titula onda ok, ajde da bacimo u vodu sve ostale parametre. Sto nije spomenuo broj nedelja na prvom mestu, npr. Zar i to nije bitno koliko si konstantan bio 10 god. Ne, to niko ne spominje, kao ni cinjenicu da je osvojio sva 4 gs u nizu. Na kraju mislim da ni jedan od njih trojice nece biti goat jer svako ima neke svoje parametre i rekorde iza sebe.

Danny Crane

pre 1 godinu

Da sada odigraju 15 mečeva Rafa i Nole, na svakoj podlozi po 5 Rafa bi dobio maksimalno 5-6, a Novak 10. Kakav Rafa GOAT kakvi bakrači. Svi znaju ko je GOAT ali prave se da ne znaju da bi se i dalje držala pažnja publike, pisali komentari, snimale emisije, prodavale majce itd. Ko ima pažnju, taj tu pažnju lako pretvori u novac. Sutra da svi objave da je Novak GOAT kao što jeste, prekosutra bi za 75% opala posećenost teniskih sajtova i gledanje teniskih kanala.

No1e

pre 1 godinu

pre ce biti da rafa prati federera u goat trci. do novaka ima jos mnogo da se sljaka.
(vrg, 12. jul 2022 15:49)




Ključna reč: ,,šljaka"! :)

aca

pre 1 godinu

Nole mnogo bolji u zavrsnim mastersima, nedeljama na prvom mestu i bolji u medjusobnim susretima. Rafa 1 GS vise ali ima i medalje na OI. Na kraju ce se gledati GS titule. Stize ga Nole pod uslovom da ga ne zezaju zbog vakcinacije. Ako propusta po 2 GS godisnje tesko ce ga prestici.

ognjen strahinjić

pre 1 godinu

# Don

Ok sve da se i slazem sa tobom, zasto si izostavio Vimbldon 2020? Kad su mogli RG da odigraju u jesen 2020 , mogli su i Vimbldon. Eto, bilo bi sasvim dovoljno da i Nole ima 21GS.

Nemanja

pre 1 godinu

@don
Kako onda objašnjavaš da nevakcinisan teniser hoda po Americi, ide po kafićima, marketima, restoranima i igraće na US Openu, a Novak neće? Dakle politika, a ne briga o zdravlju. Tako da mani se demagogije, ne ide ti.

Blaster

pre 1 godinu

Ne sporno je Nadal odličan teniser, ali u GOAT trci jedino on može da trči za Novakom ako uopšte i ima smisla da trči. Jedan je GOAT a to je Novak Đoković! E sad što je Novak jako iritantan kao osoba i što je prolupao na svim drugim poljima to je z nekubdrugu priču.

WTF

pre 1 godinu

Potpisite peticiju da Novak igra na US Open-u ovde, pa da vidimo ko je GOAT
https://www.change.org/p/allow-djokovic-to-play-in-us-open-2022

Don

pre 1 godinu

Nista Novaku nije oteto. Bas nista. On je diskvalificiran na USO jer je napucao suca. Da ga nije napucavao ne bi ga ni izbacilo. Dakle sam je kriv ma sto god vi pisali.Na AO je izbacen jer se javno hvalio izuzecem za ulazak u zemlju koja ima najstroze kriterije na svijetu u pogledu Covida. Oni su na to gledali na svoj nacin, nije im se dopalo, pogotovo sto Novak nije imao nikakav medicinski razlog za izuzece, a on faca odmah na Instagram, umjesto mirno i u tisini.. pa kasnije svima cudno sto ga je ministar deportirao. Sada na USO ne moze ici jer Ameri imaju takav zakon, najbolje bi bilo da jedan zakon vrijedi za Noleta a drugi za sve ostale. Taj zakon ma koliko vi to mislili nije donesen da se Novaka sprijeci igrati. Nemam nista protiv njega, on je najbolji igrac, ali nije ni on bez krivice za neke stvari, samo vama uvjek mora netko drugi biti kriv i sve se na ovom svijetu dogada zbog Novaka.. Malo morgen da je jedan sportas toliko vazan.. u supljim glavama sigurno, u stvarnom svijetu pogotovo u sportu je takodjer vazan, ali tako vazan da Australija i Amerika kroje zakone da bi ga omeli sigurno nije.. 99/100 igraca primilo vakcinu ali za ovog jednog bi trebalo sva pravila promjeniti.. Takav ego kao vi pojedinci nema nitko na svijetu.

Milan

pre 1 godinu

Don,

brt slazem se to sto si napisao za ego ali ovo ostalo sto si napisao je cista kloaka maksima. pa sportski kriterijum podrazumeva da imaju fer uslove svi takmicari. prvo 2020. nije se igrao wimbledon ali jeste RG u oktobru! pa je djokovic diskvalifikovan jer je okrenut ledjima ispod pazuha ispucao lopticu u linijskog sudiju pa da je hteo to da izvede pa ne bi uspeo, to je dva turnira manje, pa u Australiju nije mogao da udje i sad na US open. to je cetiri turnira druze u rri godine i to one koje je osvajao najmanje tri a australiju devet puta. pa sad ti vidi. ovde komentarisemo tonijevu izjavu a ne da li je to belosvecka zavera protiv noloa, nije, ali nije u redu da se striko pravi budala.

Needforspeed

pre 1 godinu

A brat Dzimi Konors cetvrto mesto bato,hahahhah,i to sa 8 gs,e to je goat ljudi moji,sta da je imao makar 16,17,ne bi ga stigli nikad..

A

pre 1 godinu

(Le, 13. jul 2022 02:21)

Promenilo se, pogledaj malo kako su rasirili temu, cak su uveli i stil igre kao parametar. U svakom slucaju, Novak ima bas jaku statistiku na turnirima koji su bitni za tenis. Cak je i ATP objavio statistiku i Novak je na prvom mestu. Eto, ukratko.

pre 1 godinu

Daleko je Nadal ispred Novaka jer GS-ove na tvrdim podlogama, budući da ih ima dvostruko više od zemljanih, treba računati kao pola trofeja. Usto jedna olimpijska medalja vrijedi više od 10 završnih turnira koji pobjedniku dopuštaju dva poraza i ne spadaju u ozbiljne turnire. Đoković ima sreću što je Nadal često povrijeđen pa zato i nema toliko prilika koje je Đoković upropaštavao gubeći u finalima od mnogo slabijih. To se Nadalu, osim onoga susreta s Wawrinkom koji je lako dobio ozlijeđenoga Španjolca, nikada nije dogodilo. Nadal tempira formu za najbitnije susrete, zato ima nedostižnih 14 GS-ova u Parizu i zato je najbolji kada je najpotrebnije.

Bjern Bog

pre 1 godinu

Ali to je poslednja slamka spasa za koju se vata Nadal klan i svi Nadal snoidi - broj grenslemova.

U svemu ostalom Nole bolji, osim monstruoznog broja osvojenog samo jednog slema, šljakatorskog, što Nadalu niko ne može oduzeti, to je jasno.

E sad zamislimo da će ova trka između njih dvojice potrajati još nekoliko godina, možda, veliko možda (uz mogućnost da Nadal postane invalid).
I tu Nole osvoji jednak broj slemova ili više? Ako je već samo broj slemova bitan?

Pa ko je onda tu Jarac?

Ako je broj slemova toliko presudan zašto mi nemamo u XXI veku big5? Vavrinka ima jednak broj slemova Mareju.

Legolas

pre 1 godinu

Objasnite mi kako GOAT nema nijedan zavrsni Masters gde se sastaju 8 najboljih igraca te godine? Kako GOAT nema nijedan, nula?
(Stevica, 12. jul 2022 12:41) To je potpuno irelevantan turnir koji sluzi za zgrtanje novca i igra se na jednoj podlozi a satro predstavlja celu sezonu. Pogleda skor Nadala protiv top 10 igraca pa onda lupetaj nesto. Na svim turnirima tokom godine a pogotovo na GS se sastajes sa najboljim igracima te sezone. Sedi 1.

Joca

pre 1 godinu

(Le, 13. jul 2022 02:21)

Broj GS titula jeste primarni parametar - to su daleko najvažniji turniri u tenisu. On je jedini mogući ako se porede igrači koji nisu nikad igrali jedan protiv drugog... Ipak, za aktivne igrače, i ako je razlika jedan GS (22-21), onda u igru mogu da uđu i drugi parametri, POGOTOVO ako su oni ubedljivo na strani toga ko ima jedan GS manje:
- H2H Međusobni susreti, ogromna dominacija Novaka, osim na šljaci, gde takođe ima nekoliko velikih pobeda nad Nadalom
- Broj nedelja kao #1 ATP - ubedljivo na strani Novaka, Nadal ni blizu.
- Tenis Masters kup - prestižni turnir 8 najboljih tenisera, po rangu između GS i mastersa. Đoković = 5, Nadal = 0 (!!!) Na tom turniru nema lakih protivnika, svako kolo igraš protiv šampiona.
- Masters turniri - osvojio je SVAKI turnir, NAJMANJE dva puta!!! Nadal ni blizu...

Olimpijske igre uopšte nisu relevantne za tenis kao sport, i tek nedavno se one uvršćuju u nekakve liste, ali to nema veze s pameću. Dejvis kup jeste relevantan, ali ne za singl, jer je to timsko takmičenje. Španija je UVEK imala bar 3-4 top tenisera, mi to nismo imali, ali ipak imamo jednu titulu.

M

pre 1 godinu

Fascinira mrznja prema Nadalu zadnjih 8 meseci - kao da je Nadal sprecio Djokovica u Australiji da igra a ne drzava. Nadala smo svi hvalili ovde 15 godina a sad odjednom mrznja skoro patoloska. Toni nije rekao da je Nadal GOAT nego da je trka i dalje u toku i da TRENUTNO Nadal vodi a da ga Djokovic stize. Da li znate sta znaci trka? Rezultat se jos ne zna. Ako je iko namazan i pokvaren to je Federer. Nadal je posvecen (doduse suludo) sportu i zaista nema razloga da ga ovako mrzite. U redu je da se navija protiv njega ali ovo sto se radi je stvarno ruzno.

Sasa

pre 1 godinu

Jedno prosto pitanje ali da iskreno odgovorite!
Kada bi Novak imao 22 GS a Rafa 21 GS ,da li bi iko od vas pominjao da je Rafa bolji zbog ovih drugih kriterijuma( broj sedmica, sezona, mastersa)?
Dajte ljudi uozbiljite se.Svi obožavamo našeg Nola ali u tenisu se zna što je osnovni kriterijum.Ako je on npr izjednačen e onda se posmatraju drugi podaci( mastersi,sedmice,sezone).Dok god Novak bude zaostajao u GS niko ga neće tretirati kao Goata,niko ozbiljan...naravno.

Legolas

pre 1 godinu

Ma od prošle godine je Novak u GOST trci prvi ima na netu tenis GOAT lista gde se sve računa. Samo je problem što ovi koji slabo prate tenis gledaju samo GS-ove a i tu je jedino još neizvesno pa im tako zvuči kao da je Rafa bolji a ustvari Nole ih šije a Rafa je čak treći još uvek.
(4k4.Dex, 12. jul 2022 12:58) Da, ima. Relevantna do bola. Sastavlja jedan ispred trafike sto bleji sa pivom. Dobar decko.

Mile

pre 1 godinu

Kako onda objašnjavaš da nevakcinisan teniser hoda po Americi, ide po kafićima, marketima, restoranima i igraće na US Openu, a Novak neće? Dakle politika, a ne briga o zdravlju. Tako da mani se demagogije, ne ide ti.
(Nemanja, 12. jul 2022 17:30

Koji teniser?

Le

pre 1 godinu

Sve je to u redu sto vecina ovde spominje i druge parametre pored GS titula.
Ali, od onog trenutka kada sam pocela da pratim tenis, tj. od 2007. godine se najvise pricalo o tih 14 GS titula i o Pit Samprasu (koji je već bio u penziji). Niko nije spominjao broj nedelja, broj zavrsnih mastersa, olimpijske igre itd.

Znaci, glavni parametar su GS titule. I to je ono sto se najvise spominje, to je ono što je san svih tenisera. Onaj koji bude imao najveci br GS titula, taj ce biti i najbolji teniser ikada...

Niko se neće sećati zavrsnog mastersa itd.

Evo primer u fudbalu. LS je glavni parametar. I to se najvise gleda.

Posmatrac

pre 1 godinu

Da li neko realno sagledava ili lupeta reda radi Nadal ima neke svoje parametre koji Djokovic nema. Ima vise pobeda na GS uopste. Duplo masters i GS na sljaci pobede na US protiv Novaka vodi 2 prema 1 u pitanju beton njegov a ne druga podloga. Cinjenica da ima manje turnira mimo zemlje fali mastersi svi i zavrsni ali ne cini ga to manje vrednim. I da vise Dejvis Kupa i osvajac zlato u singlu i dublu a drugi ne bio bi jos prvi da nisu povrede ucestale. Cak vodi u medjusobni susretima za svoju naciju protiv Djokovic. Naravno ima GS jedan ali Ako bude zdrav Nadal ce biti GOAT odnosno bice blizi tome pre svega zbog RG. Na drugim Ako uzme koji jos to je otprilike to.

pre 1 godinu

Daleko je Nadal ispred Novaka jer GS-ove na tvrdim podlogama, budući da ih ima dvostruko više od zemljanih, treba računati kao pola trofeja. Usto jedna olimpijska medalja vrijedi više od 10 završnih turnira koji pobjedniku dopuštaju dva poraza i ne spadaju u ozbiljne turnire. Đoković ima sreću što je Nadal često povrijeđen pa zato i nema toliko prilika koje je Đoković upropaštavao gubeći u finalima od mnogo slabijih. To se Nadalu, osim onoga susreta s Wawrinkom koji je lako dobio ozlijeđenoga Španjolca, nikada nije dogodilo. Nadal tempira formu za najbitnije susrete, zato ima nedostižnih 14 GS-ova u Parizu i zato je najbolji kada je najpotrebnije.

Legolas

pre 1 godinu

Objasnite mi kako GOAT nema nijedan zavrsni Masters gde se sastaju 8 najboljih igraca te godine? Kako GOAT nema nijedan, nula?
(Stevica, 12. jul 2022 12:41) To je potpuno irelevantan turnir koji sluzi za zgrtanje novca i igra se na jednoj podlozi a satro predstavlja celu sezonu. Pogleda skor Nadala protiv top 10 igraca pa onda lupetaj nesto. Na svim turnirima tokom godine a pogotovo na GS se sastajes sa najboljim igracima te sezone. Sedi 1.

Sasa

pre 1 godinu

Jedno prosto pitanje ali da iskreno odgovorite!
Kada bi Novak imao 22 GS a Rafa 21 GS ,da li bi iko od vas pominjao da je Rafa bolji zbog ovih drugih kriterijuma( broj sedmica, sezona, mastersa)?
Dajte ljudi uozbiljite se.Svi obožavamo našeg Nola ali u tenisu se zna što je osnovni kriterijum.Ako je on npr izjednačen e onda se posmatraju drugi podaci( mastersi,sedmice,sezone).Dok god Novak bude zaostajao u GS niko ga neće tretirati kao Goata,niko ozbiljan...naravno.

Legolas

pre 1 godinu

Ma od prošle godine je Novak u GOST trci prvi ima na netu tenis GOAT lista gde se sve računa. Samo je problem što ovi koji slabo prate tenis gledaju samo GS-ove a i tu je jedino još neizvesno pa im tako zvuči kao da je Rafa bolji a ustvari Nole ih šije a Rafa je čak treći još uvek.
(4k4.Dex, 12. jul 2022 12:58) Da, ima. Relevantna do bola. Sastavlja jedan ispred trafike sto bleji sa pivom. Dobar decko.

Don

pre 1 godinu

Nista Novaku nije oteto. Bas nista. On je diskvalificiran na USO jer je napucao suca. Da ga nije napucavao ne bi ga ni izbacilo. Dakle sam je kriv ma sto god vi pisali.Na AO je izbacen jer se javno hvalio izuzecem za ulazak u zemlju koja ima najstroze kriterije na svijetu u pogledu Covida. Oni su na to gledali na svoj nacin, nije im se dopalo, pogotovo sto Novak nije imao nikakav medicinski razlog za izuzece, a on faca odmah na Instagram, umjesto mirno i u tisini.. pa kasnije svima cudno sto ga je ministar deportirao. Sada na USO ne moze ici jer Ameri imaju takav zakon, najbolje bi bilo da jedan zakon vrijedi za Noleta a drugi za sve ostale. Taj zakon ma koliko vi to mislili nije donesen da se Novaka sprijeci igrati. Nemam nista protiv njega, on je najbolji igrac, ali nije ni on bez krivice za neke stvari, samo vama uvjek mora netko drugi biti kriv i sve se na ovom svijetu dogada zbog Novaka.. Malo morgen da je jedan sportas toliko vazan.. u supljim glavama sigurno, u stvarnom svijetu pogotovo u sportu je takodjer vazan, ali tako vazan da Australija i Amerika kroje zakone da bi ga omeli sigurno nije.. 99/100 igraca primilo vakcinu ali za ovog jednog bi trebalo sva pravila promjeniti.. Takav ego kao vi pojedinci nema nitko na svijetu.

M

pre 1 godinu

Fascinira mrznja prema Nadalu zadnjih 8 meseci - kao da je Nadal sprecio Djokovica u Australiji da igra a ne drzava. Nadala smo svi hvalili ovde 15 godina a sad odjednom mrznja skoro patoloska. Toni nije rekao da je Nadal GOAT nego da je trka i dalje u toku i da TRENUTNO Nadal vodi a da ga Djokovic stize. Da li znate sta znaci trka? Rezultat se jos ne zna. Ako je iko namazan i pokvaren to je Federer. Nadal je posvecen (doduse suludo) sportu i zaista nema razloga da ga ovako mrzite. U redu je da se navija protiv njega ali ovo sto se radi je stvarno ruzno.

Mile

pre 1 godinu

Kako onda objašnjavaš da nevakcinisan teniser hoda po Americi, ide po kafićima, marketima, restoranima i igraće na US Openu, a Novak neće? Dakle politika, a ne briga o zdravlju. Tako da mani se demagogije, ne ide ti.
(Nemanja, 12. jul 2022 17:30

Koji teniser?

Le

pre 1 godinu

Sve je to u redu sto vecina ovde spominje i druge parametre pored GS titula.
Ali, od onog trenutka kada sam pocela da pratim tenis, tj. od 2007. godine se najvise pricalo o tih 14 GS titula i o Pit Samprasu (koji je već bio u penziji). Niko nije spominjao broj nedelja, broj zavrsnih mastersa, olimpijske igre itd.

Znaci, glavni parametar su GS titule. I to je ono sto se najvise spominje, to je ono što je san svih tenisera. Onaj koji bude imao najveci br GS titula, taj ce biti i najbolji teniser ikada...

Niko se neće sećati zavrsnog mastersa itd.

Evo primer u fudbalu. LS je glavni parametar. I to se najvise gleda.

Blaster

pre 1 godinu

Ne sporno je Nadal odličan teniser, ali u GOAT trci jedino on može da trči za Novakom ako uopšte i ima smisla da trči. Jedan je GOAT a to je Novak Đoković! E sad što je Novak jako iritantan kao osoba i što je prolupao na svim drugim poljima to je z nekubdrugu priču.

srle

pre 1 godinu

Rafa nema jedan bitan uslov da bi bio GOAT! BROJ NEDELJA TONI! On mozda moze da bude neko sa najvise GS titula, al da bude GOAT? Za to nema uslova.
(poznavalac, 12. jul 2022 13:04)

Rafa nema nijedan Završni masters. Rafa nema osvojen ATP kup. Rafa ima manje pobeda na grend slem turnirima od Novaka, čak 24 manje. Ima manje pobeda u međusobnom skoru. Nije osvojio Majami, Šangaj, Pariz u Bersiju... Mnogo toga nedostaje Rafi a tako ga olako proglašavaju za GOATa. I nije tenis samo GS, nije tenis samo šljaka, igra se tenis i na drugim turnirima i podlogama.

Che

pre 1 godinu

U svetu tenisa najvise se pamte oni koji su najveci na Wimbledonu. Rodger, Novak, Sampras, Beker, Edberg, Borg, Mckenroe.. Kakav bre Nadal. On je sljakas, niza kategorija. Teniski siledzija.

Toto-ko-tunjo

pre 1 godinu

Kako god se završila ova GS epska bitka između najboljeg tenisera ikada i najboljeg tenisera ikad na šljaci, ostaće australijska mrlja, da su jednom sportisti oduzeli titulu, a drugome omogućili da je osvoji. I samo bez priče o uređenoj državi, gde se poštuju zakoni i principi. Da nije bilo one Čehinje, rekao bih "ok, zakon, šta si i tražio tamo". Ovako? Bruka.

Entropy fighter

pre 1 godinu

Most Big Titles✅
Most No.1 Weeks✅
Most Year-End No.1s✅
4 Grand Slams in a row✅
Double Career Grand Slam ✅
Double Career Golden Masters✅
Positive H2H vs Nadal & Federer✅
Most Top 3 Wins✅
Most Top 5 Wins✅
Most Top 10 Wins✅

Pure facts say Djokovic is the GOAT🐐

gospodinradenko2@gmail.com

pre 1 godinu

Sva trojici je bitno itekako da budu najbolji u istoriji..samo džemperko kad vidi da nema šanse ni drugi da bude počeo priču o porodici o uživanju u životu itd..rafa korektan kaze da bi voleo da bude najbolji al nece se ubiti ako ne bude..a ovaj naš zapeo ko june da mora biti🤣😉,,i što mu više otežavaju on više želi

Seka

pre 1 godinu

Zavisi sta ko smatra da je bitno za goat titulu. Ako si goat ako imas najvise gs titula onda ok, ajde da bacimo u vodu sve ostale parametre. Sto nije spomenuo broj nedelja na prvom mestu, npr. Zar i to nije bitno koliko si konstantan bio 10 god. Ne, to niko ne spominje, kao ni cinjenicu da je osvojio sva 4 gs u nizu. Na kraju mislim da ni jedan od njih trojice nece biti goat jer svako ima neke svoje parametre i rekorde iza sebe.

Forest

pre 1 godinu

Prati ga u jedinom segmentu a to je u GS. U svim ostalim segmentima( da se ne ponavljamo xxx puta) mislim da je obrnuto, pa i u toj GOAT trci gde Rafa debelo kaska . Sportski pozdrav čika Toni :)

poznavalac

pre 1 godinu

Rafa nema jedan bitan uslov da bi bio GOAT! BROJ NEDELJA TONI! On mozda moze da bude neko sa najvise GS titula, al da bude GOAT? Za to nema uslova.

Rade, ZG

pre 1 godinu

Novak već jest GOAT za sve osim za zapadne medije koje kontroliraju sponzori Federera i Rafe. Njihova ikona iako igra najljepši tenis je iza Novaka i Rafe.

DEX

pre 1 godinu

Da Novaku nisu oteli dve titule, najpre u Americi a potom u Australiji, Nole bi imao 23 a Nadal sa sve dopingom ukupno 21. U Americi je diskvalifikovan na korak do titule a Australiju nije osvajao samo kad nije učestvovao. Toliko o tome da Novak prati Nadala.

Баки

pre 1 godinu

Да су Ђоковића пустили да игра на АО не би он, највероватније, пратио Надала у GOAT трци, него би Надал пратио њега. То свакако треба нагласити.

Gibanitza

pre 1 godinu

Obratite pažnju na 3 detalja u ovoj izjavi Tonija Nadala. Prvi , Novak nije pružio najbolju igru u finalu, dakle, Toni kaže da je Novak loše igrao; Drugi detalj, kaže da Novak popravlja imidž, dakle Toni kaže da Novak ima loš imidž; I treći detalj , Toni kaže da Novak PRATI Rafu u trci za GOAT,dakle Toni kaže da je Rafa sada GOAT. Da li ima kraja ovom neprestanom hejtu i netrpeljivosti prema Novaku.

Cinjenica

pre 1 godinu

Updatetujte striku da je trenutna lista:
1. Novak
2. Roger
3. Rafael

Rafa GOAT bez zavrsnog turnira, kaskajuci 3 godine sa brojem nedelja. Staka bi zaplakala koliko lupa.

marko

pre 1 godinu

Djokovic je propustio Vimbldon tj otkazan je i AO gde nije nastupio i izbacen je sa US Opena, Nadal ne bi osvojio AO ove godine da je Novak igrao, i kad se sve sabere i oduzme, trenutno bi Djokovic trebao da ima 23GS a Nadal 20. Neverovatno sta se sve radi protiv Novaka i on je i dalje u trci za Grend slemove, ali po meni Djokovic je vec sad GOAT

Olja

pre 1 godinu

Mozda stric Nadal ne zna da postoji zvanična lista na kojoj je Đoković prvi, Federer drugi, a Nadal (i sa 22 GS) treći. Na toj listi su svi parametri koji tenisera čine GOAT-om.

A drugo, sto je posebno iritantno je da on Kirjosa vidi kao boljeg tenisera čim ističe da nije igrao svoj najbolji tenis. Znači, da jeste, Đoković ne bi osvojio titulu, a ne pita se da li bi i Đoković mogao još bolje.

111

pre 1 godinu

Fascinira mrznja prema Nadalu zadnjih 8 meseci - kao da je Nadal sprecio Djokovica u Australiji da igra a ne drzava. Nadala smo svi hvalili ovde 15 godina a sad odjednom mrznja skoro patoloska. Toni nije rekao da je Nadal GOAT nego da je trka i dalje u toku i da TRENUTNO Nadal vodi a da ga Djokovic stize. Da li znate sta znaci trka? Rezultat se jos ne zna. Ako je iko namazan i pokvaren to je Federer. Nadal je posvecen (doduse suludo) sportu i zaista nema razloga da ga ovako mrzite. U redu je da se navija protiv njega ali ovo sto se radi je stvarno ruzno.
(M, 12. jul 2022 16:47)

Sa moje strane , nema mrznje. I mislim da tako mnogi razmisljaju. Da progovori jedan Kirjos i to Australijanac a ovaj nema pojma o cemu se radi i cuti?? Sta sada neko da ocekuje? Da ga neko voli? Cute i slusaju, nemaju svoj stav kada ih novinari pitaju i gledaju samo sebe.Za mene su to paceri i dvojake licnosti. Sto se tice rezultata, ok, postujem. Ali je Nadal za mene , kada je tenis u pitanju , obican papucar.

Oki

pre 1 godinu

Prati hahahah. Nadal je vidim sa samo dva slema od trećeg u trci prešao u ubedljivo vođstvo, a to što ga Novak šije u svim drugim parametrima i Federer u pola njih to nema veze. Pumpaju njihovu propagandu kao i uvek. Najkovo mezimče

WTF

pre 1 godinu

Potpisite peticiju da Novak igra na US Open-u ovde, pa da vidimo ko je GOAT
https://www.change.org/p/allow-djokovic-to-play-in-us-open-2022

Stefan94

pre 1 godinu

Verovali ili ne No1ak je izgubio jedan jedini mec kad povede 2:0 u setovima.

Takodje neverovatno je da je izgubio samo 5 meceva u karijeri kad povede 2:1 u setovima.

Taj jedini mec koji je izgubio posle 2:0 u setovima bio je na Roland Garros-u 2010. godine od Melzera.

Sto se tice ovih 5 meceva koje je izgubio posle vodstva od 2:1 u setovima u pitanju su sledeci mecevi:
1.Davis cup 2005. godina poraz od Rochusa
2.US Open 2005. godina poraz od Verdasca
3.Wimbledon 2006. godina poraz od Ancica
4.Aus Open 2010. godina poraz od Tsonge
5.Aus Open 2017. godina poraz od Istomina

Dame i gospodo,
Pa ovo deluje brutalno koliko je No1ak mocan. Srpska masina kad scepa ne pusta (nesto kao pitbul).

Nadam se da sam izneo koliko toliko interesantne i zanimljive podatke.

Ps. Pozdrav za sportsku redakciju b92.

bitno je

pre 1 godinu

Kad sam davno pohadjao faks, morao si da imas odredjene uslove da upises godinu ili izadjes na ispit... svaki uslov je morao biti stikliran. Mozda sam bio najbolji na vezbama, al me nije bilo na predavanjima. Mozda sam dao 7 ispita, al je za upis u narednu trebalo 8...

Nadal ne bi upisao 2. semestar prve godine s ovim rezultatima. Nema zavrsni masters, a gde su nedelje, medjusobni skorovi...

Svaka cast za zlato na OI, turnire u Umagu i Akapulku, al posao je posao, egzibicija je egzibicija.

ULTIMATGOATLIST kaze da je na 3. mestu.

lol

pre 1 godinu

Pomiješao je pojmove Toni. Dobro on zna da Nole ne prati Rafu u trci za najboljeg, već je to obrnuto. Rafa prati Novaka, vrlo često uz neregularnosti. Jer, u sportskoj trci, fer uslovima, Rafa nema šansu. Odavno je zaostao.
U svim reperima je NOLE iznad Rafe. A neće Toni da se sjeti da su golom silom Novaku oteli jedan W, jedan
US, jedan AO, 22. sedmice na broju jedan, 6000. i više poena samo u ovoj godini...

Nadal = Kriminal

pre 1 godinu

Bas ljigavo od Tonija Nadala! Rafael Nadal drzi samo jedan rekord u GOAT trci, Federer drugi (najvise zavrsnih mastersa), a Djokovic preostalih 8 od 10 najvaznijih teniskih rekorda. A i ovaj jedan rekord koji Nadal trenutno drzi je ostvaren u ilegalnim uslovima: izbacivanjem Djokovica sa AusOpen-a (Nadal nije Novaka pobedio punih 9 godina na tvrdim podlogama, cak nije ni jedan set osvojio protiv Novaka u tih 9 godina!), dopustanjem Nadalu da udje u Australiju nakon samo 7 dana od negativnog covid test rezultata (iako je trebalo da prodje 15 dana pre ulaska spanca).

aca

pre 1 godinu

Nole mnogo bolji u zavrsnim mastersima, nedeljama na prvom mestu i bolji u medjusobnim susretima. Rafa 1 GS vise ali ima i medalje na OI. Na kraju ce se gledati GS titule. Stize ga Nole pod uslovom da ga ne zezaju zbog vakcinacije. Ako propusta po 2 GS godisnje tesko ce ga prestici.

matori

pre 1 godinu

@ Pogleda skor Nadala protiv top 10 igraca pa onda lupetaj nesto. Na svim turnirima tokom godine a pogotovo na GS se sastajes sa najboljim igracima te sezone. Sedi 1.
(Legolas, 12. jul 2022 13:24)

pa on u tom segmentu debelo zaostaje za Novakom, i po broju odigranih mečeva i po procentu uspešnosti. čak i za Rodžerom.
za ovo slabo praćenje materije jedan profesor bi ti dao horizontalnog keca, pa prvo treba da ga uspraviš, a posle tek ide popravka.
za domaći: pregledati statistiku Novaka, Rafe i Rodžera da ne bi lupao bez veze...

lklks

pre 1 godinu

"Toni nije rekao da je Nadal GOAT nego da je trka i dalje u toku i da TRENUTNO Nadal vodi a da ga Djokovic stize. Da li znate sta znaci trka?"

Znamo šta je trka - to je ovo što još uvek traje, a u čemu vodi Novak, a ne Nadal. Tu je problem sa ovom izjavom.

king

pre 1 godinu

Fascinira mrznja prema Nadalu zadnjih 8 meseci - kao da je Nadal sprecio Djokovica u Australiji da igra a ne drzava. Nadala smo svi hvalili ovde 15 godina a sad odjednom mrznja skoro patoloska. Toni nije rekao da je Nadal GOAT nego da je trka i dalje u toku i da TRENUTNO Nadal vodi a da ga Djokovic stize. Da li znate sta znaci trka? Rezultat se jos ne zna. Ako je iko namazan i pokvaren to je Federer. Nadal je posvecen (doduse suludo) sportu i zaista nema razloga da ga ovako mrzite. U redu je da se navija protiv njega ali ovo sto se radi je stvarno ruzno.
(M, 12. jul 2022 16:47)

M trka je gotova, Nadal ne moze da sustigne Djokovica na GOAT listi i da bude nekoliko GS titula ispred. Mozes da se uveris na listi. Nepostovanje prema Nadalu je proisteklo zbog ovogodisnjih njegovih izjava. Covek je izgubio sebe i svoj stav. Nijednom nije stao iza nekog kolege iako njegova rec ima tezinu. Zasto bi neko postovao nekoga ukoliko nije zasluzio?

4k4.Dex

pre 1 godinu

Ma od prošle godine je Novak u GOST trci prvi ima na netu tenis GOAT lista gde se sve računa. Samo je problem što ovi koji slabo prate tenis gledaju samo GS-ove a i tu je jedino još neizvesno pa im tako zvuči kao da je Rafa bolji a ustvari Nole ih šije a Rafa je čak treći još uvek.

Novak GOAT

pre 1 godinu

Nadal nema sve osvojene turnire iz Masters serije, Novak ima sve osvojene po dva puta.
Novak ima više osvojenih mastersa.
Novak je osvojio 5 puta završni masters, Nadal nijednom.
Novak ima više od 160 nedelja od Nadala na prvom mestu.
Novak ima bolji međusobni skor.
Novak ima ravnomerniju rasporedlu GS-a, dok Nadal ima 70% GS-a samo na jednoj podlozi.
Novak ima najveći % pobeda protiv top 3, top 5 i top 10 igrača.
Novak ima najveći ELO rejting i sve ove činjenice ga čine GOAT-om.

Oftalmolog

pre 1 godinu

Ako Nole prestigne Nadala u broju slemova, vracamo se na staru plocu a to je "lepota igre".
(niko_bitan, 12. jul 2022 13:28)

..lepota igre i Štefi Graf..

matori

pre 1 godinu

velika količina spinovanja u malo komentara od strane strica...
ako vidimo statistiku, Nik je odigrao bolji meč u finalu nego većina učesnika u poslednjih 10 godina i izgubio! da ne kažem da je imao bolje parametre nego Rafa u bilo kom meču na turniru.
sjajan prvi servis, odličan odnos vinera i grešaka, ali u druga tri seta imao je pravog Novaka preko puta i mnogo lopti koje niko ne bi vratio završile su mu u pertlama. na stranu njegov mentalitet i ponašanje. čovek je servirao izuzetno, ali Novak je imao par gemova gde je vratio prve servise i uspeo da napravi brejk.... TB je nastavak fokusiranosti i završetak posla...

chupavi

pre 1 godinu

Interesantna izjava strikana ali nije GOAT trka samo broj osvojenih slemova, ima tu i drugih detalja tipa broj nedelja na prvom mestu, medjusebni skor, osvojeni zavrsni mastersi (Novak ih ima 5 a Rafa 0, a tamo igaju najboljih 8 igraca u sezoni), osvojeni mastersi i tako dalje.

Idite na sajt ATPa i tamo pise da je Novak podebljao vodjstvo u broju osvojenih velikih titula, a ima i onaj sajt nesto oko GOAT trke gde je Novak ubedljivo prvi ali ispred Federera, dok je Rafa tek treci...

stojanovic vladimir

pre 1 godinu

Jao , kolko mu je krivo ..pa ne prati ga u GOAT trci jer tu Rafica ne može nikako da ga stigne , možda u Grend Slem trci ...a i tu bi bilo obrnuto da je pravde ..ali , neka mu dozvole i taj jedan ili dva godišnje i opet će biti bolji od Rafe .

Needforspeed

pre 1 godinu

A brat Dzimi Konors cetvrto mesto bato,hahahhah,i to sa 8 gs,e to je goat ljudi moji,sta da je imao makar 16,17,ne bi ga stigli nikad..

Loznica uz Novaka

pre 1 godinu

Ahahahahahaha kako lupeta čiča,čuj Novak prati Rafu,a gde su mastersi,gde su nedelje na prvom mestu,gde su medjusobni dueli?To se ne računa,jel da?Zna i on odlično ko je pravi GOAT,ali teško je to priznati.Hvataju se za taj jedan GS,koji je na tako bedan način uzet,ali anuliraće Nole i to,samo polako,pravda uvek pobeđuje.

R

pre 1 godinu

Saša,prosto lupetaš,zatvaraš oci i jednostavno ne želiš da je Novak GOAT.Od Vimbldona prošle godine kada su bili izjednačeni sa po 20GS titula šta se pisalo?Šta je bilo bitno?Elegancija na prvom mestu.Zatim omalovažavanje Australije kao GS.Izdizanje RGa kao najtežeg turnira.I svi znamo sramnu Rolexsovu reklamu kako brojevi nisu bitni.Gde piše da su jedno GS titule bitne.Samprsu je recimo najvažnije bilo da završi godinu na prvom mestu.Da li jedna ili dve ili pet GS titula bitnija od toga što je neko na 6 mestu po vremenu provedenom na broju 1.Ili u Novakovom slučaju dve godine je bio duže od Rafaela na tom mestu.Ej 2 godine.Pa zar nije logično da se vremenom provedenim kao najbolji određuje ko je Goat.Nadal nema sve bitne tesnike turnire osvojene.Tako da svoje mišljenje želiš da predstavio kao činjecu a osnova nemaš...samo floskule.

Nina

pre 1 godinu

"Sa ovom pobedom na Vimbldonu, Srbin je nastavio da popravlja svoj imidž i prati Rafaela u GOAT trci."

Koja zamena teza, prati ga iskljucivo u trci za najveci broj GS titula, inace je na sveobuhvatnoj GOAT listi (gde se boduje sve, kao i sto treba da se boduje sve kad se gleda ko je GOAT) Nadal tek treci, Federer drugi a Novak prvi. Nije broj GS jedino merilo, da je tako sve ostale turnire i atp liste bi trebalo ukinuti.

Miles Davis

pre 1 godinu

Jedino merilo im je sada Gren slem, ostale stvari ne pominju, jer je Nole u svemu prvi. Uskoro nece pominjati ni Gren slem turnire. Gledajte i placite, ne mozete mu nista!

Danny Crane

pre 1 godinu

Da sada odigraju 15 mečeva Rafa i Nole, na svakoj podlozi po 5 Rafa bi dobio maksimalno 5-6, a Novak 10. Kakav Rafa GOAT kakvi bakrači. Svi znaju ko je GOAT ali prave se da ne znaju da bi se i dalje držala pažnja publike, pisali komentari, snimale emisije, prodavale majce itd. Ko ima pažnju, taj tu pažnju lako pretvori u novac. Sutra da svi objave da je Novak GOAT kao što jeste, prekosutra bi za 75% opala posećenost teniskih sajtova i gledanje teniskih kanala.

Popokatepetl

pre 1 godinu

Umesto komentara evo najnovije Open era GOAT list-e
Đoković 987
Federer 930
Nadal 885
Šta reći.
(Boban Nikolić, 12. jul 2022 18:58)

Drugačije rečeno, Nadalini fali tačno 13 GS titula da obiđe Novaka. Nešto mi baš ćef što race listu nismo pravili mi, nego njegovi na zapadu.

Srdjan

pre 1 godinu

Nole svakako ima priliku da obori (mada je dovoljnoni da izjednaci) i taj rekord i opet zapusi svima usta. Nadamo se da ce barem imati priliku da igra Australian open, posto od US open turnira nema nista. Nadal tu ima sansu opet da pobegne za 2 GS trofeja.

Časlav

pre 1 godinu

A šta je bitno u GOAT trci, to si sam odredio?
Jel samo GS biran, ne i Mastersi, prvo mesto?
(Goran Dnevna Doza Bon Jovija, 12. jul 2022 12:29)

Ne razumeš ti njihov "mindset".
Slemovi su bitni onda kada ih oni imaju više(Rafa i Rođa).

Čim u tome padnu ispod Novaka, biće bitnije neke gluposti poput elegantnijeg bekhenda i broj izvučenih gaća iz dupeta tokom mastersa tipa 500.

Može im se da rade šta im je volja.
Ako uopšte i puste Novaka da igra slemove, neće biti bitan broj osvojenih čim prestigne Nadala, već to da je Nadal veći borac. Gluposti, druže moj.

Lax

pre 1 godinu

Čuj, prati... Ništa više ne vrede nedelje na prvom mestu, Mastersi svi po dva i više puta, najviše poena ikad, najveća razlika u odnosu na drugog ikad, direktni dueli, 4 vezana Grend slema i šta još ne? Samo broj bitan? Dobro, kad i tu bude bolji, neće biti novi neki razlog po kom nije najbolji?

DD

pre 1 godinu

Po teniskoj GOAT listi, Rafa još uvek nije ni Federera stigao, koji ne igra takmičarski tenis već 3 godine, a do Novaka je put još duži...

Milos

pre 1 godinu

Jedina stavka u kojoj rafa ima prednost je broj gs, za jedan. Sve ostalo ali bukvalno sve je na strani Novaka. O kakvom bre pracenju ovaj prica? rafa zaostaje poprilicno.

Ivan

pre 1 godinu

Ne prati on Rafu vec Rafa kaska iza njega. Nole ima navise trofeja u istoriji, nisu trofeji samo GS vec i veliki turniri serije 1000 i ostali.

imeiprezime

pre 1 godinu

ne Toni.. ne prati jer je već sada bolji. mislim da to dobro znaš samo vešto kombinuješ reči da bi naglasio da je 1GS važniji od svih ostalih parametara u kojima je bolji Novak

Zar ne?

pre 1 godinu

Novak apsolutno ne mora da bude GOAT.Kad se jednog dana podvuče crta već sad se zna da će Novak držati rekorde po broju nedelja na prvom mestu, osvojenim svim Mastersima po dva puta,sedam godina završenih na broju jedan i to što je u jednom trenutku imao sva četiri slema u svom vlasništvu.Za ostalo ćemo videti.

draganTenis

pre 1 godinu

Nešto što nigde nisam našao:

Nole je jedini teniser koji ima po 7 GS ova, na dva različita GS terana (Melburn i London) pa čak i na dve različite podloge (beton i trava)

Rafa je kralj šljake, a Nole, kralj trave i betona. Četvrte podloge nema.

ognjen strahinjić

pre 1 godinu

# Don

Ok sve da se i slazem sa tobom, zasto si izostavio Vimbldon 2020? Kad su mogli RG da odigraju u jesen 2020 , mogli su i Vimbldon. Eto, bilo bi sasvim dovoljno da i Nole ima 21GS.

čivijaš

pre 1 godinu

Totalno pristrasan Toni.
Neka pogleda GOAT listu od 11.jula
Đoković 987
Federer 930
Nadal 885
Jeste da Rafa ima 1 GS više ali sve drugo je na strani Novaka

Milan

pre 1 godinu

Don,

brt slazem se to sto si napisao za ego ali ovo ostalo sto si napisao je cista kloaka maksima. pa sportski kriterijum podrazumeva da imaju fer uslove svi takmicari. prvo 2020. nije se igrao wimbledon ali jeste RG u oktobru! pa je djokovic diskvalifikovan jer je okrenut ledjima ispod pazuha ispucao lopticu u linijskog sudiju pa da je hteo to da izvede pa ne bi uspeo, to je dva turnira manje, pa u Australiju nije mogao da udje i sad na US open. to je cetiri turnira druze u rri godine i to one koje je osvajao najmanje tri a australiju devet puta. pa sad ti vidi. ovde komentarisemo tonijevu izjavu a ne da li je to belosvecka zavera protiv noloa, nije, ali nije u redu da se striko pravi budala.

Posmatrac

pre 1 godinu

Da li neko realno sagledava ili lupeta reda radi Nadal ima neke svoje parametre koji Djokovic nema. Ima vise pobeda na GS uopste. Duplo masters i GS na sljaci pobede na US protiv Novaka vodi 2 prema 1 u pitanju beton njegov a ne druga podloga. Cinjenica da ima manje turnira mimo zemlje fali mastersi svi i zavrsni ali ne cini ga to manje vrednim. I da vise Dejvis Kupa i osvajac zlato u singlu i dublu a drugi ne bio bi jos prvi da nisu povrede ucestale. Cak vodi u medjusobni susretima za svoju naciju protiv Djokovic. Naravno ima GS jedan ali Ako bude zdrav Nadal ce biti GOAT odnosno bice blizi tome pre svega zbog RG. Na drugim Ako uzme koji jos to je otprilike to.

Vuk

pre 1 godinu

Sad se GOAT trka svela na broj GS titula. Dobro je da su konačno razjasnili, da ne bude posle lepota igre je bitna, srčnost na terenu ili neki drugi neobjektivni kriteriji (u onom što se meri su stvari odavno jasne). Sad nam samo ostaje da uživamo u takmičenju 2 najveća rivala u kojoj će pobedu odneti onaj takmičar koji je ostao dosledan svojim načelima i vrednostima.

istorija se ponavlja

pre 1 godinu

igra reči, prvi i najbolji svih vremena ne prati već bude praćen ( Nadal,Federer, Lendl Agasi , Sampras,.... ) su iza Novaka

Nemanja

pre 1 godinu

@don
Kako onda objašnjavaš da nevakcinisan teniser hoda po Americi, ide po kafićima, marketima, restoranima i igraće na US Openu, a Novak neće? Dakle politika, a ne briga o zdravlju. Tako da mani se demagogije, ne ide ti.

Bjern Bog

pre 1 godinu

Ali to je poslednja slamka spasa za koju se vata Nadal klan i svi Nadal snoidi - broj grenslemova.

U svemu ostalom Nole bolji, osim monstruoznog broja osvojenog samo jednog slema, šljakatorskog, što Nadalu niko ne može oduzeti, to je jasno.

E sad zamislimo da će ova trka između njih dvojice potrajati još nekoliko godina, možda, veliko možda (uz mogućnost da Nadal postane invalid).
I tu Nole osvoji jednak broj slemova ili više? Ako je već samo broj slemova bitan?

Pa ko je onda tu Jarac?

Ako je broj slemova toliko presudan zašto mi nemamo u XXI veku big5? Vavrinka ima jednak broj slemova Mareju.

Joca

pre 1 godinu

(Le, 13. jul 2022 02:21)

Broj GS titula jeste primarni parametar - to su daleko najvažniji turniri u tenisu. On je jedini mogući ako se porede igrači koji nisu nikad igrali jedan protiv drugog... Ipak, za aktivne igrače, i ako je razlika jedan GS (22-21), onda u igru mogu da uđu i drugi parametri, POGOTOVO ako su oni ubedljivo na strani toga ko ima jedan GS manje:
- H2H Međusobni susreti, ogromna dominacija Novaka, osim na šljaci, gde takođe ima nekoliko velikih pobeda nad Nadalom
- Broj nedelja kao #1 ATP - ubedljivo na strani Novaka, Nadal ni blizu.
- Tenis Masters kup - prestižni turnir 8 najboljih tenisera, po rangu između GS i mastersa. Đoković = 5, Nadal = 0 (!!!) Na tom turniru nema lakih protivnika, svako kolo igraš protiv šampiona.
- Masters turniri - osvojio je SVAKI turnir, NAJMANJE dva puta!!! Nadal ni blizu...

Olimpijske igre uopšte nisu relevantne za tenis kao sport, i tek nedavno se one uvršćuju u nekakve liste, ali to nema veze s pameću. Dejvis kup jeste relevantan, ali ne za singl, jer je to timsko takmičenje. Španija je UVEK imala bar 3-4 top tenisera, mi to nismo imali, ali ipak imamo jednu titulu.

matori

pre 1 godinu

@(Sasa, 12. jul 2022 17:23)

nisi dobro postavio pitanje, jer su svi ostali kriterijumi na Novakovoj strani.
trebalo je da pitaš: kada bi potpuno zamenili mesta, kako bi mi videli situaciju...
recimo ja, totalni navijač Novaka, bi mislio da je Rafa više postigao u karijeri.
razlika od jednog slema je mala u odnosu na sva ostala postignuća.
a tenis se igra cele godine, i često su mastersi teži od slemova po žrebu, a i po fizičkim naporima, sa obzirom da mečevi znaju da se razvuku, a igra se svaki dan, i po pravilu drugi finalista nema 24 časa da se odmori.
o završnom mastersu da ne trošimo reči...
nego se ovde često dodaje Rafi 5 Dejvis kupova. to je rimsko takmičenje, a Španija je puna tenisera. Recimo da Novak za bilo koji timski nastup nije izgubio više od 10 godina u singlu. to što ostali naši igrači nemaju kvalitet za zimsku titulu je druga stvar...

lal

pre 1 godinu

Sve kontam ali kako je Federer ispred Nadala na goat listi?
(Levi ulaz, 12. jul 2022 16:11)
federer je drugi po broju nedelja na prvom mestu, nadal je SESTI...
federer je prvi po broju zavrsnih mastersa, nadal nije na listi, posto ga nikad nije osvojio...
ima jos dosta toga, ali ovo su dva najvaznija parametra koja odmazu nadalu u ovom trenutku...

No1e

pre 1 godinu

pre ce biti da rafa prati federera u goat trci. do novaka ima jos mnogo da se sljaka.
(vrg, 12. jul 2022 15:49)




Ključna reč: ,,šljaka"! :)

A

pre 1 godinu

(Le, 13. jul 2022 02:21)

Promenilo se, pogledaj malo kako su rasirili temu, cak su uveli i stil igre kao parametar. U svakom slucaju, Novak ima bas jaku statistiku na turnirima koji su bitni za tenis. Cak je i ATP objavio statistiku i Novak je na prvom mestu. Eto, ukratko.