Nedelja, 03.07.2022.

10:15

Australija menja pravila – Đoković može u Melburn?

Australijske vlasti odlučile su da promene uslove za ulazak u tu zemlju, a nova pravila stupaju na snagu šestog jula, prenosi "Sydney Morning Herald".

Izvor: MT

Australija menja pravila – Ðokoviæ može u Melburn? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

104 Komentari

Sortiraj po:

John

pre 1 godinu

Imajte u vidu da se vlast u Australiji promenila.
Ovi sad neće propustiti priliku da napakoste prethodnima i dobro ih opljunu zbog svega što su zakuvali i napravili.
Ako za nekih 6-7 meseci počnu po australijskim medijima hvalospevi o Đokoviću - to je to.
Pod uslovom da se virus ne povampiri...

dacha

pre 1 godinu

Da ne pricamo o srpskom inatu ili da sad treba da im vraca nesto kao necu da igram iz imata bla bla… Ali nekad treba povuci granicu u zivotu i ostaviti sve po syrani. Novak ima novca za 10 zivota, deca su mu zdrava i prava, porodica sve dobro… Armiju navijaca iza njega. AO je isvojio toliko puta da taj rekord niko nikad nece stici. E sad sve to kad stavi na vagu i kako su se ophodili prema njemu. Ja bi’ odlucio da nikad vise ne stanem na tlo Australije!

Алекса

pre 1 godinu

Планирано је да Надал направи календарски слем, у будућности такозвани Надал Слем. Ако му успе, неће пустити Новака у Аустралију, ако му не успе а неће, неће пустити Новака у Аустралију...

Аман бре...пре седам месеци, на телевизији Скај Њуз Аустралија рекли су јавно:
Ако не прође по ставу 100, избацићемо га по члану 103, ако не прође ни то, у тренутку кад почне да игра први меч, привешћемо га по члану 107. и неће моћи да игра, а онда ћемо му изрећи депортацију. Ко год да је он, након депортације, неће му бити дозвољен повратак у Аустралију. Дакле, не три године, него нече му бити дозвољен повратак...Званично, уживо, прво јутро након хапшења, мислим да то има и на јутјубу...

Па нису они зо урадили због Новака, него да својим људима ставе до знања шта бива кад не поштујеш Аустралију...и сигурно да неће променити, јер и даље желе да се зна шта се дешава кад не поштујеш државу

Lakosta

pre 1 godinu

Zar je moguce da ovde neki pisu komentare tipa, da Novak ne treba da igra na AO iz inata ?! Vecu glupost ne procitah, ima da igra, i Novak i Australijanci ce se smesiti jedni drugima na turniru i stvar ce se izgladiti. Onaj ko bi vase savete i komentare slusao nikad nista nebi osvojio, i zavrsio bi posvadjan sa svima. Svako je dobio svoju porciju na AO, zato sto je tvrdoglav Novak nije igrao, a onaj premijer Australije i ministar vec sam im imena zaboravio, izgubili su izbore i dobili sut kartu

ivan

pre 1 godinu

Očekivana odluka nove Vlade Australije. Na Novakovom timu je da uloži žalbu na na trogodišnju zabranu, koju će mu sigurno ukinuti. Ostala je Amerika, i verujem da će ova odluke uticati i na Ameriku da ukine besmislenu zabranu ulaska u Ameriku nevakcinisanim ljudima. Napominjem, vakcinisan sam, ali sam uvek bio protiv obavezne vakcinacije, osim možda za stare, bolesne ljude i lekare. Dakle, na Americi je sada da uradi isto što i nova Vlada Australije.

Muto

pre 1 godinu

Ne treba da ceka poslednji momenat, nek odma salje molbu za skracenje zabrane. Sigurno bi mu pomoglo i neko javno izvinjenje drzavi Australiji. Mislim da on ipak ima i vecih problema, a to je sto od one serije poraza na OI on ne moze da osvoji ni turnire na kojima je igrao. Ona 3 GS sa pocetka prosle godine mozda i ne pokazuju pravu sliku, jer je on bio jedan od retkih koji su igrali za vreme korone i spremniji je bio od ostalih igraca, ali onda su se desile OI i jedan pad od kog se jos nije oporavio

macconi

pre 1 godinu

Novak ima zabranu ulaska na 3 godine,ali postoji velika mogucnost da se ona ukine...i naravno da ako mu dozvole treba da ode da igra...prvo iz sportskih razloga,drugo,on je najbolji na tom turniru svih vremena...sto se tice torture koju je prosao u Australiji ona je losa i nepravedna za svakog coveka,ali je posledica njegove naivnosti...nije trebao da objavljuje da je dobio medicinsko izuzece koje se daje tajno,bas upravo da bi se zastitila privatnost da li je neko vakcinisan ili ne...on je time otkrio da nije vakcinisan,dok je u Australiji stroga politika u vezi toga,a najvise prema narodu koji zivi tamo...da je samo rekao to je licna stvar svakoga da li je vakcinisan ili ne,pa nek se nagadja,niko mu problem ne bi pravio.

Lepi

pre 1 godinu

Kako ne shvatate, on ima zabranu ulaska u Australiju 3 godine. Mera koja mu je izrečena prošle godine nema veze sa uslovima koji su sada na snazi. Novak jedino može podneti molbu imigracionom da mu skrate zabranu ulaska sa 3 na 1 godinu.

Lela

pre 1 godinu

Postoji pravilo da se teren zove po najboljem na njemu, i da isred bude figura tog najboljeg. Neće oni na svaki način dozvoliti da Nole pretekne Roda i da Noletova figura zameni Rodovu.
(Bojan, 3. jul 2022 11:46)

Hahaha, i dalje se veruje u ovu glupost koji je neko odvalio na Tviteru tokom AO.😄

Bruce

pre 1 godinu

Неће моћи јер има забрану уласка 3 године. То је био циљ оног циркуса у јануару. Опасно су га навукли са тим изузећем.
(Довн ундер, 3. jul 2022 11:33)

Ljudi odakle vise ta prividjenja kako su ga navukli na bilo sta, kad su zvanicnici nedeljama javno upozoravali Djokovica da mora da bude vakcinisan, o cemu je i ovaj sajt pisao?

Celu jesen su strani mediji nagadjali da li ce uopste moci i da udje u drzavu i da li ce se takmiciti, samo se ovde pisalo kako on sigurno osvaja turnir u inat trulom zapadu.

Djokovicev problem je sto je okruzen sarlatanima, pa mu niko nije rekao da ne provocira objavama po instagramu kako je dobio izuzece, a mogao je kulturno da cuti i da igra, ali tako bi neko mogao da pomisli kako je ne daj boze vakcinisan.

No1e

pre 1 godinu

Sve isti komentari???da sam Nole ne bih...Ima li neko da misli malo drugačije, sem da se sveti. Nole je ipak pametniji od svih vas, pa će sam doneti odluku šta će i kako će. Fala bogu da vi niste Nole?
(sele, 03. jul 2022 11:24)

Ali ja jesam No1e! ?
I ne želim da podnosim zahtev za "saosećanjem" i pod "milostivim" okolnostima da ih molim da me puste. To će, naravno, da isprate svi zlonamerni, na čelu sa Ben Rothenberg-om i puštaće otrovne strelice da bi narativ bio kako treba u njihovu korist, a protiv mene.
Time sebe ponižavam i dovodim se u situaciju da me odbiju i da se sramotim bez ikakvog smisla.

Ja ću biti kući, a ako me žele, neka me sami pozovu...

mr

pre 1 godinu

Inat bi vise štetio Novaku nego Australija Openu. Novak je sam rekao vise puta da zeli da igra AO23
(Nidzo, 3. jul 2022 10:52)

Нема ту никаквог ината. Новак се просто може захвалити АО на позиву, и да их потсети шта су му направили прошле године. При томе и да дода ако има још нешто а што није познато. То је просто самопоштовање. Ништа се неће десити ако Новак никад више не уђе у Аустралију и не освоји АО, као и што се ништа неће десити АО ако Новак више никад не заигра на том турниру, а реално то им је и била жеља, и треба отворено да им напише. Просто, довиђења.

anon

pre 1 godinu

Samo neka igra, ali sada vise nece imati podrsku publike u Australiji. Ako je drzava zaboravila, narod nije. Nolo vise ne osvaja Australiju dok je ziv.

kimiko

pre 1 godinu

Mislim da Novak treba da propusti barem sledeći AO. Može lako smisliti razlog i ne navoditi maltretiranje na ovogodišnjem AO, nego jednostavno to iskulirati. Tako bi još više stavio prst na čelo onima koji su doneli odluku, pa je sada poništili. Ako bi nastupio, sve bi se izgladilo i brzo zaboravilo. Ima dovoljno titula tamo, to više nije bitno

Vlada

pre 1 godinu

Aman, ljudi, Novak nikakav, ali NIKAKAV zakon ili pravilo nije prekršio i to je čak i australijski sud, pa i ministar potvrdio. On je izbačen samo i isključivo na lični ćef (diskreciono pravo) ministra Hoka jer se ovaj plašio uticaja na antivakserski pokret. U međuvremenu, bili izbori, promenjena vlada, Skot i Hok su bivši, a Novak je legenda AO. Ja mislim da ima ogromne šanse da mu se ukine zabrana.

Zar ne?

pre 1 godinu

U pravu si,trenutno deluje kao glupost,ali za recimo za trideset godina to neće biti glupost.Isto važi i za RG i Nadala.I Novak i Nadal imaju najviše titula i nikad nisu izgubili finale.Kažem trenutno ne ali za trideset godina,možda bude tako.

Simo

pre 1 godinu

Nole ne treba da ide negde gde su neprijateljski raspoloženi prema njemu. Mislim takođe da kada bi ga i pustili na AO da bi gledali na svaki način da mu onemoguće da uzme novu titulu.
E sad, to je razmisljanje glavom. Ali postoji i razmisljanje srcem koje kaze ma nek ide zivot, moram da pokusam da ostvarim nemoguce pa nek bude sta bude. U slučaju da nekim čudom ode i osvoji pehar bio bi to sigurno najveci podvig u istoriji sporta.
Sta ce kod Noleta preovladati tesko je predvideti. Ostaje samo da sacekamo.

sasa the king

pre 1 godinu

Da vidimo kao ce da prodje na Wimbledonu, pa onda da pricamo o AO. Sve je vise igraca koji mogu da ga izbace sa GS, a on sve manje turnira igra.

biba

pre 1 godinu

Volim i pratim sport, ali kad naletim na nolomana, koji o tenisu zna samo da konstatuje: nole je kralj, nole nas predtavlja, nole učinio za zemlju, automatski odustajem od dalje razmene misljenja.
Ni crtanje tu ne pomaže.

Odluka

pre 1 godinu

Novaku ovo nije bio glavni problem, već trogodišnja zabrana koju su mu nakon svega nametnuli. Očekujem da će i to preinačiti, ali dok se to ne desi, ove promene su za njega nedovoljne, zar ne?

Rej Von Fon

pre 1 godinu

Ako opet dodje do nekog naleta korone, oni ce vratiti te mere. Pokazalo se da su jako tvrdi po pitanju toga, bez obzira ko je na vlasti, ljudi imaju drugaciji stav tamo i podrzavaju vakcinaciju. Bez obzira na to sto se pokazalo da vakcina ne stiti od zaraze, vec od potecijalnog smrtnog ishoda. Tako da Djokovic moze da se nadje u istoj sutuaciji, kao prosle godine. Onaj Amerikanac Fauci ili kako vec, rekao je da nije vise pandemija nego epidemija, ali oni ne pokazuju nameru da promene politiku ulaska u zemlju. Tako da nista nije definitivno.

Ljubo

pre 1 godinu

Ja prosto ne mogu da verujem da se dozvoli ovim zemljama da organizuju međunarodne turnire kada za to nisu sposobni.Ti sportisti kojima se zabranjuje učešće na tim turnirima nisu došli u te zemlje kao turisti ili da bi došli da drže političke ili neke druge skupove već su došli na taj turnir koji ta zemlja organizuje.Najbolji primer za to je Roland Garos koji je bezprekorno organizovao turnir i obezbedio svim sportistima da se takmiče što je dovelo do regularnosti tog turnira a ovi što nisu obezbedili svim sportistima(čak šta više su im zabranili)učešće na turniru dovodi do ne regularnosti tog takmičenja i do diskriminacije tih sportista i trebalo bi im oduzeti tu organizaciju.Zamislite samo da Katar zabrani učešće reprezentacijama Francuske,Nemačke,Engleske na svetskom prvenstvu u fudbalu iz bilo kog razloga da li bi to takmičenje bilo regularno a ubeđen sam da se ne bi ni održalo.

Pera

pre 1 godinu

Nažalost, do početka sledeće godine NĐ će biti 15ti-20ti igrač sveta, sa tendencijom daljeg pada.

A koga briga za 20og igrača sveta, osim Novakovu PTPTA organizaciju.

Zuba

pre 1 godinu

Kao prvo ko ziv ko mrtav sto bi se reklo do Januara 2023. A drugo da li bese on ima zabranu od 3 godine ulaska u Australiju. Jedino ako ne ukinu tu zabranu. Ja licno ne bih nikada vise krocio na njihovo tlo da su me onako sikanirali i o napravili kriminalcem kao njega. A ogresili su se.

sele

pre 1 godinu

Sve isti komentari???da sam Nole ne bih...Ima li neko da misli malo drugačije, sem da se sveti. Nole je ipak pametniji od svih vas, pa će sam doneti odluku šta će i kako će. Fala bogu da vi niste Nole?

zvezdale

pre 1 godinu

Loša je ova inat priča, po sistemu naljutio se pop na selo pa sam sebi jelte. Novak nije to.

Prošao je on razne nepravde i torture i na Vimbldonu, US openu, RG, mastersima pa je nastavio da dolazi i osvaja ih. Tako i treba. Pa gde ćeš jaču priču od potencijalnog osvajanja AO 2023. Da se vrati nakon onakve bruke i podigne taj pehar. Za filmove. Mora da igra i odgovori na svoj jedini način.

Ivan

pre 1 godinu

A niko da napise da postoji zabrana ulaska tri godine... i posle ovakve vesti krene lozenje pa tamo kad ddoje vreme i kad kazu da ne moze opet ce biti nekih zavera protiv nas srba....

Jaaa

pre 1 godinu

Da sam na njegovom mestu - Ja bih pobedjivao na ostalim turnirima, a na ovaj ne bih igrao - tako odrzavao prvo mesto i naterao da me mole da dolazim. To se tako radi, ako imas Srpske krvi.
(Mr M, 03. jul 2022 11:15)

Koje 1 mesto??

Довн ундер

pre 1 godinu

Неће моћи јер има забрану уласка 3 године. То је био циљ оног циркуса у јануару. Опасно су га навукли са тим изузећем. Амбасада издала визу, навели га да допутује, а затим га протерали као најгорег бедника. Убележили политичке поене пред сопственим народом како тобоже нико није изнад закона, па ни најбољи тенисер света. Стадион неће мењати име најмање 3 године, а вероватно још много дуже. Новак ће тада имати 38-39 г. и бити мање конкурентан. Род Лејвер остаје локална легенда, један једини и непоновљив. Рафа Надал, икона вакциналног лобија и краљ допинга, осваја турнир. Ма, сви срећни и задовољни.

Josarian

pre 1 godinu

Mogao je ptošli put, pa su se prefomislili.
Naslov bi trebalo da bude:”Australija PoNoVO menja pravila” Oni su promenili pravilo kada jr došlo do paaoške kontrole.

mojnemenito

pre 1 godinu

Boga mi kao da Novak ne stari, nego ima 22 godine!. Njemu je svaka zabrana sansa manje da se izbori za GS titulu, vrijeme mu curi. Igrace sve losije, tako da sa svakom novom godinom mu sanse drasticno padaju. Znali su to i iz Australije i u kljucnom momentu mu uskratili sansu da se bori i pretekne Nadala. Ova godina mi smrdi na takvu namjestaljku i sve ovo oko Nadala, koji nikad povrijedjeniji a nikad bolji. Ni Vimbldon ne gledam jer mi se sve vise cini da je i to za Nadala vec rezervisano a mozda i za kalendarski GS, da bi se prekinula ko je bolji, dal tamo neki istocnjak i gradjanin treceg reda ili zapadnjak , pravi evropejac. Naravno htjeli su oni da to bude Roger, ali kad je vec tako kako je, daj i Nadala, sve je bolje od nekog tamo slavena. A i ovo je osveta ATP, da nauce Novaka pameti.

gigi

pre 1 godinu

Pa vlada se promenila. Nisu više na vlasti oni iz Januara meseca. Ovo je bilo i očekivati. Nek ide i nek im uzme tu 10-tu titulu i onda... Bye mate!

Dandy Warhol

pre 1 godinu

ja sad ne bi nikad krocio namerno na njihovu prokletu zemlju nikad pa nek gledaju bulbika i cicipasa
(ne, 3. jul 2022 10:29)

Odakle ti to?
Ove godine su gledali Nadala i Medu. Nije to lose.

Toto-ko-tunjo

pre 1 godinu

Ako opet dodje do nekog naleta korone, oni ce vratiti te mere. Pokazalo se da su jako tvrdi po pitanju toga, bez obzira ko je na vlasti, ljudi imaju drugaciji stav tamo i podrzavaju vakcinaciju. Bez obzira na to sto se pokazalo da vakcina ne stiti od zaraze, vec od potecijalnog smrtnog ishoda. Tako da Djokovic moze da se nadje u istoj sutuaciji, kao prosle godine. Onaj Amerikanac Fauci ili kako vec, rekao je da nije vise pandemija nego epidemija, ali oni ne pokazuju nameru da promene politiku ulaska u zemlju. Tako da nista nije definitivno.
(Rej Von Fon, 03. jul 2022 11:24)

Izuzetno su tvrdi. I principijelni. Češka teniserka je to najbolje osetila. Ušla nevakcinisana, igrala pripremni turnir, i proterana tek kad je došao Novak. A bajčice da vakcina štiti od smrtnog ishoda, zadrži za sopstvenu zbirku umotvorina, gde je i ona o australijskoj principijelnosti. Slažem se, ima još vremena, naći će već način da srede stvar, i teško da se on tamo ikad više pojavi. Ponizno da moli nakon proterivanja? Pa ko bi bio lud?

tenisman

pre 1 godinu

Da Novak može da pita Mohameda Alija npr šta treba da radi nakon svega u Australiji, Ali bi mu sigurno rekao - spremi se, idi, pobedi i nasmej im svima u facu. To je jedini način.

Nikoga realno neće zanimati šta je on proživeo prošle godine. Ljudi lako zaboravljaju a i sistem ih tera na to. Onolike smrti od virusa pa se maske zaboravile posle par meseci spuštanja brojki. Ratovi, krize sve to brzo padne u zaborav čim se stanje smiri.

I sad će neko da posebno pamti i žali Novakovo šikaniranje u Melburnu. Pa neće, pomenuće neko kao zanimljivost i ništa više. Titule su najbolji lek i odgovor. I Novaku će biti lepše kada uprkos svemu opet osvaja AO.

JPR24

pre 1 godinu

Polako,do januara ce promijeniti jos 10 puta pravila.Ajde da se nadamo makar.
(Žorž, 03. jul 2022 10:48)

U pravu si. Evo u evropi pa počinju opet… a oni tek, ima do tada vremena, i menjanja.

Васа

pre 1 godinu

Ако сам ја добро разумео, Новак и није враћен из Аустралије зато што није вакцинисан. Имао је уредну документацију. Враћен је због тога што је “претња аустралском друштву” због својих јасних ставова о вакцини.

Bojan

pre 1 godinu

Sprečiće ga na svaki način da se teren Rod Lejver prekrsti u Novak Đoković, a malo fali da Nole bude uspešniji od Roda pa po pravilu zasluži to.
(Bojan, 03. jul 2022 10:45)

Kakvim pravilu, o čemu ti to?
Rod je legenda australijskog tenisa, Australijanac a RLA je u Mozambiku? :/


Postoji pravilo da se teren zove po najboljem na njemu, i da isred bude figura tog najboljeg. Neće oni na svaki način dozvoliti da Nole pretekne Roda i da Noletova figura zameni Rodovu.

Mr M

pre 1 godinu

Da sam na njegovom mestu - Ja bih pobedjivao na ostalim turnirima, a na ovaj ne bih igrao - tako odrzavao prvo mesto i naterao da me mole da dolazim. To se tako radi, ako imas Srpske krvi.

N.S.

pre 1 godinu

Daleko je AO. Prvo da Novak osvoji Vimbldon. Što se tiče ideje da Novak bojkotuje Australiju, prilično je štetno za samog Novaka a neznatno za AO. Novak je teniser a ne političar. Njegovi uspesi su osvajanje titula i GS-a , a ne nadjačavanje sa imbecilnim državnopravnim sistemom Australije.Najlepši epilog bi bilo novo osvajanje AO. Čisto da pokaže da je najveći teniser.Mislim da će ga Australijanci ipak pustiti da igra. Promenila se partija na vlasti i presonalno su drugi ljudi na pozicijama.A nema ni izbore radi skupljanja nekih unutarpolitičkih poena.Samo da Novak bude zdrav i motivisan ima tu još mnogo teniske vatre . Sportski pozdrav ljubiteljima tenisa.

zrnce

pre 1 godinu

Koliko znam ima zabranu 3 godine ulaska u drzavu
(Magnum, 3. jul 2022 10:31) # Link komentara

Pravila i zakon vaze do ponistenja istog...dakle nista nije nemoguce

Sanja

pre 1 godinu

Novak apsolutno treba da igra u Australiji.
Odbijanje bi bilo samo njegov povredjen ponos (ego) i nisa dobro ne bi donelo, ni njemu kao coveku ni kao sportisti.
Imace priliku da bude velikodusan i oprosti. Za pocetak sebe radi.
A o tome koliko bih volela da on sve osvoji, ne treba ni da pricam!

sempervivum

pre 1 godinu

Не верујем у Новаков одлазак тамо наредне три године (а то вероватно значи - никад, бар као активан тенисер).
Нарочито зато што је потребно писати молбе и додатно се понизити.
А могло је бити лепо - да Новак освоји последњи ГС баш тамо и опрости се од тениса указујући тако част и њима и себи.
Овако, они су своје сулуде мере оштрили на њему. За неколико година ће се вероватно открити колико је промашаја током пандемије било и зашто се инсистирало на вакцини све више и више упркос сагледавању очигледне неефикасности.

Andrea Djani

pre 1 godinu

Nece Nole otici u Australiju , to je sigurno . On bi pre trebao da ucini sve sto je u njegovog i moci njegovog agenta da ga puste na USA open . Ako treba da dodju i do Kamale Harris i da rese problem . To narocito vazi ako uzme Vimbldon , a ako ga ne osvoji , onda je skoro pa svejedno .

sportdetective

pre 1 godinu

Da iznese svoj stav, i da kaze dok se mu ne izvine za sve sto su mu uradili. Pa kad se izvinu da kaze da nece da igra. Drugo kad ce englezi da odigraju turnir koji je odpao zbog korone

Bob

pre 1 godinu

Naravno da ce Novak ici tamo ako se stvore uslovi za to ali prvo mi da proslavimo titulu na W a za slavlje u Australiji ima jos vremena!

Polako ljudi

pre 1 godinu

Nije mi jasno da neko sugeriše Novaku da nikad više ne igra AO.Jedina Novakova greška je što ispade naivan kad su ga namamili u Australiju.Ako bude mogao da igra onda će i igrati.E sad,postoji mali problem,a to je vreme.Ova odluka stupa na sbagu šest meseci pre početka AO.Za šest meseci može da se promeni situacija i opet budu neka ograničenja.Da sačekamo ipak januar 2023.

Ivan

pre 1 godinu

Rej Von Fon,


Daj dokaz da vakcina ne stiti od zaraze.
Radili su ogromna istrazivanja, za sve vakcine.
Pokazalo se da vakcinisani u proseku 3 puta manje se zarazavanu, ruska vakcina imala najbolje rezultate.

466453

pre 1 godinu

Sprečiće ga na svaki način da se teren Rod Lejver prekrsti u Novak Đoković, a malo fali da Nole bude uspešniji od Roda pa po pravilu zasluži to.
(Bojan, 03. jul 2022 10:45)

Kakvim pravilu, o čemu ti to?
Rod je legenda australijskog tenisa, Australijanac a RLA je u Mozambiku? :/

H2H

pre 1 godinu

Realno ovo oko Covida i tenisa je totalno ludilo, u Parisu teniseri čute o simptomima i igraju, u Londonu postaju naprasno moralne gromade, pa čim se nakašlju trče da to prijave, u New York-u nevakcinisani strani igrači, ne mogu igrati, iako je efikasnost vakcine, od zaražavanja istekla, domaći, zaraženi, šmrkavi, sa temperaturom, mogu da igraju. Molburnsko ludilo svima je poznato, pa ko je tu pametan?

Sarkazam

pre 1 godinu

Novak je pri kraju karijere. Najvise 2-3 godine ce igrati. Posle onog sta su mu priredili ako je iole normalan - ne treba vise nikad da kroci tamo.

Bojan

pre 1 godinu

Bojim se da se poigravaju sa Đokovićem, i da ga pale na prazno. Sprečiće ga na svaki način da se teren Rod Lejver prekrsti u Novak Đoković, a malo fali da Nole bude uspešniji od Roda pa po pravilu zasluži to.

Игнор

pre 1 godinu

Да сам Ноле, више никада не бих учествовао на турниру, нити уопште крочио у Аустралију.

Sinke

pre 1 godinu

Oni su se zestoko pgrijesili o Novaku,takvu nepravdu prema jednom sportisti svijet noje vidio....Ko je do detalja pratio taj slucaj,zna sve....Vjerovatno zbog toga zele da se iskupe i da nesto urade kako bi Novak mogao igrati.

Komita beogradski

pre 1 godinu

Želim NOVAKU da ode i da osvoji ponovo AO. S druge strane radovao bih se i da pokaže karakter i nikada više ne ode u Australiju. Lično, da je moje dete u pitanju ( stariji sam) i da ga onako ponize, zatvore kao njega , ja ne bih voleo da moje dete kao jedan od najvećih svetskih sportista ide u tu raspalu koloniju i zemlju robijaša, emigranata, ustaša, fašista, odbeglih koje kakvih likova..

JPR24

pre 1 godinu

Да сам Ноле, више никада не бих учествовао на турниру, нити уопште крочио у Аустралију.
(Игнор, 03. jul 2022 10:26)

Zapravo bolji odgovor je da ide, uzme titulu i lovu i ćao zdravo.

Darko

pre 1 godinu

Da sam Novak, ne bih im vise isao na grand slam, ne znam kakva god nova pravila da donesu. Posle svega sto je prosao, takav tretman, takav odnos prema najboljem na svetu, ne bi me vise videli.

Nebojša

pre 1 godinu

Да сам Ноле, више никада не бих учествовао на турниру, нити уопште крочио у Аустралију.
(Игнор, 03. jul 2022 10:26)

Jesu mu uradili užasnu stvar ali ima li bolji način da im vrati od toga da im pokupi titulu ne bi se oni puno potresli da on odluči da nikada više ne kroči tamo u tom slučaju bi neko njihov ili "njihov" mogao do trofeja a Novak bi sebi uskratio priliku budimo iskreni ne postaje mladji i on je u godinama kada treba svaku priliku da iskoristi već je dovoljno grenslem turnira preskočio zbog korone.

Srećko Šojić i Mita Pantić

pre 1 godinu

Ne bih vam ja usao u tu anglosaksonsku zatvorsku koloniju, pa tačno da Nadal ima vise GS titula na kraju
(Ujče Žitko i sestriće TiKomir, 03. jul 2022 10:32)

To je pravi patriJotski duh bravo!

panter pudlica

pre 1 godinu

Biće stvarno glup ako ponovo ode tamo. Ja da sam prošao to što je on, javno bih izneo stav da zbog torture i sramote koju sam neopravdano doživeo sa njihove strane, više nikada neću ići u tu zemlju.

Dejan

pre 1 godinu

Ako bude mogao da učestvuje onda treba da ode, uzme pehar i vrati se i to je TO.
Nole je daleko iznad ljutnje i da razmišlja na taj način ne bi do sada igrao na mnogim turnirima.
Znate li šta sve Nole trpi kroz karijeru, AO je ništa naspram mnogo drugih situacija

nemo

pre 1 godinu

Što se ljudi lože na ovu vest, Novak ima 3 godine zabranu ulaska u Australiju i to se sigurno neće skinuti pogotovu ne njemu zato što je svetska faca a i time će pokazati da pravila važe za sve, još jedni jeftini politički poeni nove vlade. Sutra da ukinu koronu to ništa ne menja Novakovu situaciju Što se tiče Australije.

Komita beogradski

pre 1 godinu

Želim NOVAKU da ode i da osvoji ponovo AO. S druge strane radovao bih se i da pokaže karakter i nikada više ne ode u Australiju. Lično, da je moje dete u pitanju ( stariji sam) i da ga onako ponize, zatvore kao njega , ja ne bih voleo da moje dete kao jedan od najvećih svetskih sportista ide u tu raspalu koloniju i zemlju robijaša, emigranata, ustaša, fašista, odbeglih koje kakvih likova..

Игнор

pre 1 godinu

Да сам Ноле, више никада не бих учествовао на турниру, нити уопште крочио у Аустралију.

JPR24

pre 1 godinu

Да сам Ноле, више никада не бих учествовао на турниру, нити уопште крочио у Аустралију.
(Игнор, 03. jul 2022 10:26)

Zapravo bolji odgovor je da ide, uzme titulu i lovu i ćao zdravo.

Nebojša

pre 1 godinu

Да сам Ноле, више никада не бих учествовао на турниру, нити уопште крочио у Аустралију.
(Игнор, 03. jul 2022 10:26)

Jesu mu uradili užasnu stvar ali ima li bolji način da im vrati od toga da im pokupi titulu ne bi se oni puno potresli da on odluči da nikada više ne kroči tamo u tom slučaju bi neko njihov ili "njihov" mogao do trofeja a Novak bi sebi uskratio priliku budimo iskreni ne postaje mladji i on je u godinama kada treba svaku priliku da iskoristi već je dovoljno grenslem turnira preskočio zbog korone.

Sinke

pre 1 godinu

Oni su se zestoko pgrijesili o Novaku,takvu nepravdu prema jednom sportisti svijet noje vidio....Ko je do detalja pratio taj slucaj,zna sve....Vjerovatno zbog toga zele da se iskupe i da nesto urade kako bi Novak mogao igrati.

Vlada

pre 1 godinu

Aman, ljudi, Novak nikakav, ali NIKAKAV zakon ili pravilo nije prekršio i to je čak i australijski sud, pa i ministar potvrdio. On je izbačen samo i isključivo na lični ćef (diskreciono pravo) ministra Hoka jer se ovaj plašio uticaja na antivakserski pokret. U međuvremenu, bili izbori, promenjena vlada, Skot i Hok su bivši, a Novak je legenda AO. Ja mislim da ima ogromne šanse da mu se ukine zabrana.

Bojan

pre 1 godinu

Bojim se da se poigravaju sa Đokovićem, i da ga pale na prazno. Sprečiće ga na svaki način da se teren Rod Lejver prekrsti u Novak Đoković, a malo fali da Nole bude uspešniji od Roda pa po pravilu zasluži to.

H2H

pre 1 godinu

Realno ovo oko Covida i tenisa je totalno ludilo, u Parisu teniseri čute o simptomima i igraju, u Londonu postaju naprasno moralne gromade, pa čim se nakašlju trče da to prijave, u New York-u nevakcinisani strani igrači, ne mogu igrati, iako je efikasnost vakcine, od zaražavanja istekla, domaći, zaraženi, šmrkavi, sa temperaturom, mogu da igraju. Molburnsko ludilo svima je poznato, pa ko je tu pametan?

nemo

pre 1 godinu

Što se ljudi lože na ovu vest, Novak ima 3 godine zabranu ulaska u Australiju i to se sigurno neće skinuti pogotovu ne njemu zato što je svetska faca a i time će pokazati da pravila važe za sve, još jedni jeftini politički poeni nove vlade. Sutra da ukinu koronu to ništa ne menja Novakovu situaciju Što se tiče Australije.

Васа

pre 1 godinu

Ако сам ја добро разумео, Новак и није враћен из Аустралије зато што није вакцинисан. Имао је уредну документацију. Враћен је због тога што је “претња аустралском друштву” због својих јасних ставова о вакцини.

Lela

pre 1 godinu

Postoji pravilo da se teren zove po najboljem na njemu, i da isred bude figura tog najboljeg. Neće oni na svaki način dozvoliti da Nole pretekne Roda i da Noletova figura zameni Rodovu.
(Bojan, 3. jul 2022 11:46)

Hahaha, i dalje se veruje u ovu glupost koji je neko odvalio na Tviteru tokom AO.😄

Lepi

pre 1 godinu

Kako ne shvatate, on ima zabranu ulaska u Australiju 3 godine. Mera koja mu je izrečena prošle godine nema veze sa uslovima koji su sada na snazi. Novak jedino može podneti molbu imigracionom da mu skrate zabranu ulaska sa 3 na 1 godinu.

Довн ундер

pre 1 godinu

Неће моћи јер има забрану уласка 3 године. То је био циљ оног циркуса у јануару. Опасно су га навукли са тим изузећем. Амбасада издала визу, навели га да допутује, а затим га протерали као најгорег бедника. Убележили политичке поене пред сопственим народом како тобоже нико није изнад закона, па ни најбољи тенисер света. Стадион неће мењати име најмање 3 године, а вероватно још много дуже. Новак ће тада имати 38-39 г. и бити мање конкурентан. Род Лејвер остаје локална легенда, један једини и непоновљив. Рафа Надал, икона вакциналног лобија и краљ допинга, осваја турнир. Ма, сви срећни и задовољни.

macconi

pre 1 godinu

Novak ima zabranu ulaska na 3 godine,ali postoji velika mogucnost da se ona ukine...i naravno da ako mu dozvole treba da ode da igra...prvo iz sportskih razloga,drugo,on je najbolji na tom turniru svih vremena...sto se tice torture koju je prosao u Australiji ona je losa i nepravedna za svakog coveka,ali je posledica njegove naivnosti...nije trebao da objavljuje da je dobio medicinsko izuzece koje se daje tajno,bas upravo da bi se zastitila privatnost da li je neko vakcinisan ili ne...on je time otkrio da nije vakcinisan,dok je u Australiji stroga politika u vezi toga,a najvise prema narodu koji zivi tamo...da je samo rekao to je licna stvar svakoga da li je vakcinisan ili ne,pa nek se nagadja,niko mu problem ne bi pravio.

panter pudlica

pre 1 godinu

Biće stvarno glup ako ponovo ode tamo. Ja da sam prošao to što je on, javno bih izneo stav da zbog torture i sramote koju sam neopravdano doživeo sa njihove strane, više nikada neću ići u tu zemlju.

ivan

pre 1 godinu

Očekivana odluka nove Vlade Australije. Na Novakovom timu je da uloži žalbu na na trogodišnju zabranu, koju će mu sigurno ukinuti. Ostala je Amerika, i verujem da će ova odluke uticati i na Ameriku da ukine besmislenu zabranu ulaska u Ameriku nevakcinisanim ljudima. Napominjem, vakcinisan sam, ali sam uvek bio protiv obavezne vakcinacije, osim možda za stare, bolesne ljude i lekare. Dakle, na Americi je sada da uradi isto što i nova Vlada Australije.

Sarkazam

pre 1 godinu

Novak je pri kraju karijere. Najvise 2-3 godine ce igrati. Posle onog sta su mu priredili ako je iole normalan - ne treba vise nikad da kroci tamo.

Lakosta

pre 1 godinu

Zar je moguce da ovde neki pisu komentare tipa, da Novak ne treba da igra na AO iz inata ?! Vecu glupost ne procitah, ima da igra, i Novak i Australijanci ce se smesiti jedni drugima na turniru i stvar ce se izgladiti. Onaj ko bi vase savete i komentare slusao nikad nista nebi osvojio, i zavrsio bi posvadjan sa svima. Svako je dobio svoju porciju na AO, zato sto je tvrdoglav Novak nije igrao, a onaj premijer Australije i ministar vec sam im imena zaboravio, izgubili su izbore i dobili sut kartu

Ljubo

pre 1 godinu

Ja prosto ne mogu da verujem da se dozvoli ovim zemljama da organizuju međunarodne turnire kada za to nisu sposobni.Ti sportisti kojima se zabranjuje učešće na tim turnirima nisu došli u te zemlje kao turisti ili da bi došli da drže političke ili neke druge skupove već su došli na taj turnir koji ta zemlja organizuje.Najbolji primer za to je Roland Garos koji je bezprekorno organizovao turnir i obezbedio svim sportistima da se takmiče što je dovelo do regularnosti tog turnira a ovi što nisu obezbedili svim sportistima(čak šta više su im zabranili)učešće na turniru dovodi do ne regularnosti tog takmičenja i do diskriminacije tih sportista i trebalo bi im oduzeti tu organizaciju.Zamislite samo da Katar zabrani učešće reprezentacijama Francuske,Nemačke,Engleske na svetskom prvenstvu u fudbalu iz bilo kog razloga da li bi to takmičenje bilo regularno a ubeđen sam da se ne bi ni održalo.

Darko

pre 1 godinu

Da sam Novak, ne bih im vise isao na grand slam, ne znam kakva god nova pravila da donesu. Posle svega sto je prosao, takav tretman, takav odnos prema najboljem na svetu, ne bi me vise videli.

Bob

pre 1 godinu

Naravno da ce Novak ici tamo ako se stvore uslovi za to ali prvo mi da proslavimo titulu na W a za slavlje u Australiji ima jos vremena!

Srećko Šojić i Mita Pantić

pre 1 godinu

Ne bih vam ja usao u tu anglosaksonsku zatvorsku koloniju, pa tačno da Nadal ima vise GS titula na kraju
(Ujče Žitko i sestriće TiKomir, 03. jul 2022 10:32)

To je pravi patriJotski duh bravo!

N.S.

pre 1 godinu

Daleko je AO. Prvo da Novak osvoji Vimbldon. Što se tiče ideje da Novak bojkotuje Australiju, prilično je štetno za samog Novaka a neznatno za AO. Novak je teniser a ne političar. Njegovi uspesi su osvajanje titula i GS-a , a ne nadjačavanje sa imbecilnim državnopravnim sistemom Australije.Najlepši epilog bi bilo novo osvajanje AO. Čisto da pokaže da je najveći teniser.Mislim da će ga Australijanci ipak pustiti da igra. Promenila se partija na vlasti i presonalno su drugi ljudi na pozicijama.A nema ni izbore radi skupljanja nekih unutarpolitičkih poena.Samo da Novak bude zdrav i motivisan ima tu još mnogo teniske vatre . Sportski pozdrav ljubiteljima tenisa.

Odluka

pre 1 godinu

Novaku ovo nije bio glavni problem, već trogodišnja zabrana koju su mu nakon svega nametnuli. Očekujem da će i to preinačiti, ali dok se to ne desi, ove promene su za njega nedovoljne, zar ne?

Toto-ko-tunjo

pre 1 godinu

Ako opet dodje do nekog naleta korone, oni ce vratiti te mere. Pokazalo se da su jako tvrdi po pitanju toga, bez obzira ko je na vlasti, ljudi imaju drugaciji stav tamo i podrzavaju vakcinaciju. Bez obzira na to sto se pokazalo da vakcina ne stiti od zaraze, vec od potecijalnog smrtnog ishoda. Tako da Djokovic moze da se nadje u istoj sutuaciji, kao prosle godine. Onaj Amerikanac Fauci ili kako vec, rekao je da nije vise pandemija nego epidemija, ali oni ne pokazuju nameru da promene politiku ulaska u zemlju. Tako da nista nije definitivno.
(Rej Von Fon, 03. jul 2022 11:24)

Izuzetno su tvrdi. I principijelni. Češka teniserka je to najbolje osetila. Ušla nevakcinisana, igrala pripremni turnir, i proterana tek kad je došao Novak. A bajčice da vakcina štiti od smrtnog ishoda, zadrži za sopstvenu zbirku umotvorina, gde je i ona o australijskoj principijelnosti. Slažem se, ima još vremena, naći će već način da srede stvar, i teško da se on tamo ikad više pojavi. Ponizno da moli nakon proterivanja? Pa ko bi bio lud?

Bruce

pre 1 godinu

Неће моћи јер има забрану уласка 3 године. То је био циљ оног циркуса у јануару. Опасно су га навукли са тим изузећем.
(Довн ундер, 3. jul 2022 11:33)

Ljudi odakle vise ta prividjenja kako su ga navukli na bilo sta, kad su zvanicnici nedeljama javno upozoravali Djokovica da mora da bude vakcinisan, o cemu je i ovaj sajt pisao?

Celu jesen su strani mediji nagadjali da li ce uopste moci i da udje u drzavu i da li ce se takmiciti, samo se ovde pisalo kako on sigurno osvaja turnir u inat trulom zapadu.

Djokovicev problem je sto je okruzen sarlatanima, pa mu niko nije rekao da ne provocira objavama po instagramu kako je dobio izuzece, a mogao je kulturno da cuti i da igra, ali tako bi neko mogao da pomisli kako je ne daj boze vakcinisan.

zvezdale

pre 1 godinu

Loša je ova inat priča, po sistemu naljutio se pop na selo pa sam sebi jelte. Novak nije to.

Prošao je on razne nepravde i torture i na Vimbldonu, US openu, RG, mastersima pa je nastavio da dolazi i osvaja ih. Tako i treba. Pa gde ćeš jaču priču od potencijalnog osvajanja AO 2023. Da se vrati nakon onakve bruke i podigne taj pehar. Za filmove. Mora da igra i odgovori na svoj jedini način.

mojnemenito

pre 1 godinu

Boga mi kao da Novak ne stari, nego ima 22 godine!. Njemu je svaka zabrana sansa manje da se izbori za GS titulu, vrijeme mu curi. Igrace sve losije, tako da sa svakom novom godinom mu sanse drasticno padaju. Znali su to i iz Australije i u kljucnom momentu mu uskratili sansu da se bori i pretekne Nadala. Ova godina mi smrdi na takvu namjestaljku i sve ovo oko Nadala, koji nikad povrijedjeniji a nikad bolji. Ni Vimbldon ne gledam jer mi se sve vise cini da je i to za Nadala vec rezervisano a mozda i za kalendarski GS, da bi se prekinula ko je bolji, dal tamo neki istocnjak i gradjanin treceg reda ili zapadnjak , pravi evropejac. Naravno htjeli su oni da to bude Roger, ali kad je vec tako kako je, daj i Nadala, sve je bolje od nekog tamo slavena. A i ovo je osveta ATP, da nauce Novaka pameti.

tenisman

pre 1 godinu

Da Novak može da pita Mohameda Alija npr šta treba da radi nakon svega u Australiji, Ali bi mu sigurno rekao - spremi se, idi, pobedi i nasmej im svima u facu. To je jedini način.

Nikoga realno neće zanimati šta je on proživeo prošle godine. Ljudi lako zaboravljaju a i sistem ih tera na to. Onolike smrti od virusa pa se maske zaboravile posle par meseci spuštanja brojki. Ratovi, krize sve to brzo padne u zaborav čim se stanje smiri.

I sad će neko da posebno pamti i žali Novakovo šikaniranje u Melburnu. Pa neće, pomenuće neko kao zanimljivost i ništa više. Titule su najbolji lek i odgovor. I Novaku će biti lepše kada uprkos svemu opet osvaja AO.

Zuba

pre 1 godinu

Kao prvo ko ziv ko mrtav sto bi se reklo do Januara 2023. A drugo da li bese on ima zabranu od 3 godine ulaska u Australiju. Jedino ako ne ukinu tu zabranu. Ja licno ne bih nikada vise krocio na njihovo tlo da su me onako sikanirali i o napravili kriminalcem kao njega. A ogresili su se.

Ivan

pre 1 godinu

A niko da napise da postoji zabrana ulaska tri godine... i posle ovakve vesti krene lozenje pa tamo kad ddoje vreme i kad kazu da ne moze opet ce biti nekih zavera protiv nas srba....

Dandy Warhol

pre 1 godinu

ja sad ne bi nikad krocio namerno na njihovu prokletu zemlju nikad pa nek gledaju bulbika i cicipasa
(ne, 3. jul 2022 10:29)

Odakle ti to?
Ove godine su gledali Nadala i Medu. Nije to lose.

biba

pre 1 godinu

Volim i pratim sport, ali kad naletim na nolomana, koji o tenisu zna samo da konstatuje: nole je kralj, nole nas predtavlja, nole učinio za zemlju, automatski odustajem od dalje razmene misljenja.
Ni crtanje tu ne pomaže.

kimiko

pre 1 godinu

Mislim da Novak treba da propusti barem sledeći AO. Može lako smisliti razlog i ne navoditi maltretiranje na ovogodišnjem AO, nego jednostavno to iskulirati. Tako bi još više stavio prst na čelo onima koji su doneli odluku, pa je sada poništili. Ako bi nastupio, sve bi se izgladilo i brzo zaboravilo. Ima dovoljno titula tamo, to više nije bitno

mr

pre 1 godinu

Inat bi vise štetio Novaku nego Australija Openu. Novak je sam rekao vise puta da zeli da igra AO23
(Nidzo, 3. jul 2022 10:52)

Нема ту никаквог ината. Новак се просто може захвалити АО на позиву, и да их потсети шта су му направили прошле године. При томе и да дода ако има још нешто а што није познато. То је просто самопоштовање. Ништа се неће десити ако Новак никад више не уђе у Аустралију и не освоји АО, као и што се ништа неће десити АО ако Новак више никад не заигра на том турниру, а реално то им је и била жеља, и треба отворено да им напише. Просто, довиђења.

JPR24

pre 1 godinu

Polako,do januara ce promijeniti jos 10 puta pravila.Ajde da se nadamo makar.
(Žorž, 03. jul 2022 10:48)

U pravu si. Evo u evropi pa počinju opet… a oni tek, ima do tada vremena, i menjanja.

Dejan

pre 1 godinu

Ako bude mogao da učestvuje onda treba da ode, uzme pehar i vrati se i to je TO.
Nole je daleko iznad ljutnje i da razmišlja na taj način ne bi do sada igrao na mnogim turnirima.
Znate li šta sve Nole trpi kroz karijeru, AO je ništa naspram mnogo drugih situacija

sele

pre 1 godinu

Sve isti komentari???da sam Nole ne bih...Ima li neko da misli malo drugačije, sem da se sveti. Nole je ipak pametniji od svih vas, pa će sam doneti odluku šta će i kako će. Fala bogu da vi niste Nole?

Rej Von Fon

pre 1 godinu

Ako opet dodje do nekog naleta korone, oni ce vratiti te mere. Pokazalo se da su jako tvrdi po pitanju toga, bez obzira ko je na vlasti, ljudi imaju drugaciji stav tamo i podrzavaju vakcinaciju. Bez obzira na to sto se pokazalo da vakcina ne stiti od zaraze, vec od potecijalnog smrtnog ishoda. Tako da Djokovic moze da se nadje u istoj sutuaciji, kao prosle godine. Onaj Amerikanac Fauci ili kako vec, rekao je da nije vise pandemija nego epidemija, ali oni ne pokazuju nameru da promene politiku ulaska u zemlju. Tako da nista nije definitivno.

sasa the king

pre 1 godinu

Da vidimo kao ce da prodje na Wimbledonu, pa onda da pricamo o AO. Sve je vise igraca koji mogu da ga izbace sa GS, a on sve manje turnira igra.

Simo

pre 1 godinu

Nole ne treba da ide negde gde su neprijateljski raspoloženi prema njemu. Mislim takođe da kada bi ga i pustili na AO da bi gledali na svaki način da mu onemoguće da uzme novu titulu.
E sad, to je razmisljanje glavom. Ali postoji i razmisljanje srcem koje kaze ma nek ide zivot, moram da pokusam da ostvarim nemoguce pa nek bude sta bude. U slučaju da nekim čudom ode i osvoji pehar bio bi to sigurno najveci podvig u istoriji sporta.
Sta ce kod Noleta preovladati tesko je predvideti. Ostaje samo da sacekamo.

Sanja

pre 1 godinu

Novak apsolutno treba da igra u Australiji.
Odbijanje bi bilo samo njegov povredjen ponos (ego) i nisa dobro ne bi donelo, ni njemu kao coveku ni kao sportisti.
Imace priliku da bude velikodusan i oprosti. Za pocetak sebe radi.
A o tome koliko bih volela da on sve osvoji, ne treba ni da pricam!

gigi

pre 1 godinu

Pa vlada se promenila. Nisu više na vlasti oni iz Januara meseca. Ovo je bilo i očekivati. Nek ide i nek im uzme tu 10-tu titulu i onda... Bye mate!

Polako ljudi

pre 1 godinu

Nije mi jasno da neko sugeriše Novaku da nikad više ne igra AO.Jedina Novakova greška je što ispade naivan kad su ga namamili u Australiju.Ako bude mogao da igra onda će i igrati.E sad,postoji mali problem,a to je vreme.Ova odluka stupa na sbagu šest meseci pre početka AO.Za šest meseci može da se promeni situacija i opet budu neka ograničenja.Da sačekamo ipak januar 2023.

Josarian

pre 1 godinu

Mogao je ptošli put, pa su se prefomislili.
Naslov bi trebalo da bude:”Australija PoNoVO menja pravila” Oni su promenili pravilo kada jr došlo do paaoške kontrole.

Mr M

pre 1 godinu

Da sam na njegovom mestu - Ja bih pobedjivao na ostalim turnirima, a na ovaj ne bih igrao - tako odrzavao prvo mesto i naterao da me mole da dolazim. To se tako radi, ako imas Srpske krvi.

466453

pre 1 godinu

Sprečiće ga na svaki način da se teren Rod Lejver prekrsti u Novak Đoković, a malo fali da Nole bude uspešniji od Roda pa po pravilu zasluži to.
(Bojan, 03. jul 2022 10:45)

Kakvim pravilu, o čemu ti to?
Rod je legenda australijskog tenisa, Australijanac a RLA je u Mozambiku? :/

Bojan

pre 1 godinu

Sprečiće ga na svaki način da se teren Rod Lejver prekrsti u Novak Đoković, a malo fali da Nole bude uspešniji od Roda pa po pravilu zasluži to.
(Bojan, 03. jul 2022 10:45)

Kakvim pravilu, o čemu ti to?
Rod je legenda australijskog tenisa, Australijanac a RLA je u Mozambiku? :/


Postoji pravilo da se teren zove po najboljem na njemu, i da isred bude figura tog najboljeg. Neće oni na svaki način dozvoliti da Nole pretekne Roda i da Noletova figura zameni Rodovu.

Ivan

pre 1 godinu

Rej Von Fon,


Daj dokaz da vakcina ne stiti od zaraze.
Radili su ogromna istrazivanja, za sve vakcine.
Pokazalo se da vakcinisani u proseku 3 puta manje se zarazavanu, ruska vakcina imala najbolje rezultate.

Jaaa

pre 1 godinu

Da sam na njegovom mestu - Ja bih pobedjivao na ostalim turnirima, a na ovaj ne bih igrao - tako odrzavao prvo mesto i naterao da me mole da dolazim. To se tako radi, ako imas Srpske krvi.
(Mr M, 03. jul 2022 11:15)

Koje 1 mesto??

zrnce

pre 1 godinu

Koliko znam ima zabranu 3 godine ulaska u drzavu
(Magnum, 3. jul 2022 10:31) # Link komentara

Pravila i zakon vaze do ponistenja istog...dakle nista nije nemoguce

Andrea Djani

pre 1 godinu

Nece Nole otici u Australiju , to je sigurno . On bi pre trebao da ucini sve sto je u njegovog i moci njegovog agenta da ga puste na USA open . Ako treba da dodju i do Kamale Harris i da rese problem . To narocito vazi ako uzme Vimbldon , a ako ga ne osvoji , onda je skoro pa svejedno .

No1e

pre 1 godinu

Sve isti komentari???da sam Nole ne bih...Ima li neko da misli malo drugačije, sem da se sveti. Nole je ipak pametniji od svih vas, pa će sam doneti odluku šta će i kako će. Fala bogu da vi niste Nole?
(sele, 03. jul 2022 11:24)

Ali ja jesam No1e! ?
I ne želim da podnosim zahtev za "saosećanjem" i pod "milostivim" okolnostima da ih molim da me puste. To će, naravno, da isprate svi zlonamerni, na čelu sa Ben Rothenberg-om i puštaće otrovne strelice da bi narativ bio kako treba u njihovu korist, a protiv mene.
Time sebe ponižavam i dovodim se u situaciju da me odbiju i da se sramotim bez ikakvog smisla.

Ja ću biti kući, a ako me žele, neka me sami pozovu...

sempervivum

pre 1 godinu

Не верујем у Новаков одлазак тамо наредне три године (а то вероватно значи - никад, бар као активан тенисер).
Нарочито зато што је потребно писати молбе и додатно се понизити.
А могло је бити лепо - да Новак освоји последњи ГС баш тамо и опрости се од тениса указујући тако част и њима и себи.
Овако, они су своје сулуде мере оштрили на њему. За неколико година ће се вероватно открити колико је промашаја током пандемије било и зашто се инсистирало на вакцини све више и више упркос сагледавању очигледне неефикасности.

anon

pre 1 godinu

Samo neka igra, ali sada vise nece imati podrsku publike u Australiji. Ako je drzava zaboravila, narod nije. Nolo vise ne osvaja Australiju dok je ziv.

Muto

pre 1 godinu

Ne treba da ceka poslednji momenat, nek odma salje molbu za skracenje zabrane. Sigurno bi mu pomoglo i neko javno izvinjenje drzavi Australiji. Mislim da on ipak ima i vecih problema, a to je sto od one serije poraza na OI on ne moze da osvoji ni turnire na kojima je igrao. Ona 3 GS sa pocetka prosle godine mozda i ne pokazuju pravu sliku, jer je on bio jedan od retkih koji su igrali za vreme korone i spremniji je bio od ostalih igraca, ali onda su se desile OI i jedan pad od kog se jos nije oporavio

sportdetective

pre 1 godinu

Da iznese svoj stav, i da kaze dok se mu ne izvine za sve sto su mu uradili. Pa kad se izvinu da kaze da nece da igra. Drugo kad ce englezi da odigraju turnir koji je odpao zbog korone

Zar ne?

pre 1 godinu

U pravu si,trenutno deluje kao glupost,ali za recimo za trideset godina to neće biti glupost.Isto važi i za RG i Nadala.I Novak i Nadal imaju najviše titula i nikad nisu izgubili finale.Kažem trenutno ne ali za trideset godina,možda bude tako.

Алекса

pre 1 godinu

Планирано је да Надал направи календарски слем, у будућности такозвани Надал Слем. Ако му успе, неће пустити Новака у Аустралију, ако му не успе а неће, неће пустити Новака у Аустралију...

Аман бре...пре седам месеци, на телевизији Скај Њуз Аустралија рекли су јавно:
Ако не прође по ставу 100, избацићемо га по члану 103, ако не прође ни то, у тренутку кад почне да игра први меч, привешћемо га по члану 107. и неће моћи да игра, а онда ћемо му изрећи депортацију. Ко год да је он, након депортације, неће му бити дозвољен повратак у Аустралију. Дакле, не три године, него нече му бити дозвољен повратак...Званично, уживо, прво јутро након хапшења, мислим да то има и на јутјубу...

Па нису они зо урадили због Новака, него да својим људима ставе до знања шта бива кад не поштујеш Аустралију...и сигурно да неће променити, јер и даље желе да се зна шта се дешава кад не поштујеш државу

dacha

pre 1 godinu

Da ne pricamo o srpskom inatu ili da sad treba da im vraca nesto kao necu da igram iz imata bla bla… Ali nekad treba povuci granicu u zivotu i ostaviti sve po syrani. Novak ima novca za 10 zivota, deca su mu zdrava i prava, porodica sve dobro… Armiju navijaca iza njega. AO je isvojio toliko puta da taj rekord niko nikad nece stici. E sad sve to kad stavi na vagu i kako su se ophodili prema njemu. Ja bi’ odlucio da nikad vise ne stanem na tlo Australije!

John

pre 1 godinu

Imajte u vidu da se vlast u Australiji promenila.
Ovi sad neće propustiti priliku da napakoste prethodnima i dobro ih opljunu zbog svega što su zakuvali i napravili.
Ako za nekih 6-7 meseci počnu po australijskim medijima hvalospevi o Đokoviću - to je to.
Pod uslovom da se virus ne povampiri...

Pera

pre 1 godinu

Nažalost, do početka sledeće godine NĐ će biti 15ti-20ti igrač sveta, sa tendencijom daljeg pada.

A koga briga za 20og igrača sveta, osim Novakovu PTPTA organizaciju.

Komita beogradski

pre 1 godinu

Želim NOVAKU da ode i da osvoji ponovo AO. S druge strane radovao bih se i da pokaže karakter i nikada više ne ode u Australiju. Lično, da je moje dete u pitanju ( stariji sam) i da ga onako ponize, zatvore kao njega , ja ne bih voleo da moje dete kao jedan od najvećih svetskih sportista ide u tu raspalu koloniju i zemlju robijaša, emigranata, ustaša, fašista, odbeglih koje kakvih likova..

anon

pre 1 godinu

Samo neka igra, ali sada vise nece imati podrsku publike u Australiji. Ako je drzava zaboravila, narod nije. Nolo vise ne osvaja Australiju dok je ziv.

Игнор

pre 1 godinu

Да сам Ноле, више никада не бих учествовао на турниру, нити уопште крочио у Аустралију.

kimiko

pre 1 godinu

Mislim da Novak treba da propusti barem sledeći AO. Može lako smisliti razlog i ne navoditi maltretiranje na ovogodišnjem AO, nego jednostavno to iskulirati. Tako bi još više stavio prst na čelo onima koji su doneli odluku, pa je sada poništili. Ako bi nastupio, sve bi se izgladilo i brzo zaboravilo. Ima dovoljno titula tamo, to više nije bitno

Sinke

pre 1 godinu

Oni su se zestoko pgrijesili o Novaku,takvu nepravdu prema jednom sportisti svijet noje vidio....Ko je do detalja pratio taj slucaj,zna sve....Vjerovatno zbog toga zele da se iskupe i da nesto urade kako bi Novak mogao igrati.

Srećko Šojić i Mita Pantić

pre 1 godinu

Ne bih vam ja usao u tu anglosaksonsku zatvorsku koloniju, pa tačno da Nadal ima vise GS titula na kraju
(Ujče Žitko i sestriće TiKomir, 03. jul 2022 10:32)

To je pravi patriJotski duh bravo!

Pera

pre 1 godinu

Nažalost, do početka sledeće godine NĐ će biti 15ti-20ti igrač sveta, sa tendencijom daljeg pada.

A koga briga za 20og igrača sveta, osim Novakovu PTPTA organizaciju.

biba

pre 1 godinu

Volim i pratim sport, ali kad naletim na nolomana, koji o tenisu zna samo da konstatuje: nole je kralj, nole nas predtavlja, nole učinio za zemlju, automatski odustajem od dalje razmene misljenja.
Ni crtanje tu ne pomaže.

Ivan

pre 1 godinu

Rej Von Fon,


Daj dokaz da vakcina ne stiti od zaraze.
Radili su ogromna istrazivanja, za sve vakcine.
Pokazalo se da vakcinisani u proseku 3 puta manje se zarazavanu, ruska vakcina imala najbolje rezultate.

Bojan

pre 1 godinu

Sprečiće ga na svaki način da se teren Rod Lejver prekrsti u Novak Đoković, a malo fali da Nole bude uspešniji od Roda pa po pravilu zasluži to.
(Bojan, 03. jul 2022 10:45)

Kakvim pravilu, o čemu ti to?
Rod je legenda australijskog tenisa, Australijanac a RLA je u Mozambiku? :/


Postoji pravilo da se teren zove po najboljem na njemu, i da isred bude figura tog najboljeg. Neće oni na svaki način dozvoliti da Nole pretekne Roda i da Noletova figura zameni Rodovu.

nemo

pre 1 godinu

Što se ljudi lože na ovu vest, Novak ima 3 godine zabranu ulaska u Australiju i to se sigurno neće skinuti pogotovu ne njemu zato što je svetska faca a i time će pokazati da pravila važe za sve, još jedni jeftini politički poeni nove vlade. Sutra da ukinu koronu to ništa ne menja Novakovu situaciju Što se tiče Australije.

Bruce

pre 1 godinu

Неће моћи јер има забрану уласка 3 године. То је био циљ оног циркуса у јануару. Опасно су га навукли са тим изузећем.
(Довн ундер, 3. jul 2022 11:33)

Ljudi odakle vise ta prividjenja kako su ga navukli na bilo sta, kad su zvanicnici nedeljama javno upozoravali Djokovica da mora da bude vakcinisan, o cemu je i ovaj sajt pisao?

Celu jesen su strani mediji nagadjali da li ce uopste moci i da udje u drzavu i da li ce se takmiciti, samo se ovde pisalo kako on sigurno osvaja turnir u inat trulom zapadu.

Djokovicev problem je sto je okruzen sarlatanima, pa mu niko nije rekao da ne provocira objavama po instagramu kako je dobio izuzece, a mogao je kulturno da cuti i da igra, ali tako bi neko mogao da pomisli kako je ne daj boze vakcinisan.

No1e

pre 1 godinu

Sve isti komentari???da sam Nole ne bih...Ima li neko da misli malo drugačije, sem da se sveti. Nole je ipak pametniji od svih vas, pa će sam doneti odluku šta će i kako će. Fala bogu da vi niste Nole?
(sele, 03. jul 2022 11:24)

Ali ja jesam No1e! ?
I ne želim da podnosim zahtev za "saosećanjem" i pod "milostivim" okolnostima da ih molim da me puste. To će, naravno, da isprate svi zlonamerni, na čelu sa Ben Rothenberg-om i puštaće otrovne strelice da bi narativ bio kako treba u njihovu korist, a protiv mene.
Time sebe ponižavam i dovodim se u situaciju da me odbiju i da se sramotim bez ikakvog smisla.

Ja ću biti kući, a ako me žele, neka me sami pozovu...

Muto

pre 1 godinu

Ne treba da ceka poslednji momenat, nek odma salje molbu za skracenje zabrane. Sigurno bi mu pomoglo i neko javno izvinjenje drzavi Australiji. Mislim da on ipak ima i vecih problema, a to je sto od one serije poraza na OI on ne moze da osvoji ni turnire na kojima je igrao. Ona 3 GS sa pocetka prosle godine mozda i ne pokazuju pravu sliku, jer je on bio jedan od retkih koji su igrali za vreme korone i spremniji je bio od ostalih igraca, ali onda su se desile OI i jedan pad od kog se jos nije oporavio

Nebojša

pre 1 godinu

Да сам Ноле, више никада не бих учествовао на турниру, нити уопште крочио у Аустралију.
(Игнор, 03. jul 2022 10:26)

Jesu mu uradili užasnu stvar ali ima li bolji način da im vrati od toga da im pokupi titulu ne bi se oni puno potresli da on odluči da nikada više ne kroči tamo u tom slučaju bi neko njihov ili "njihov" mogao do trofeja a Novak bi sebi uskratio priliku budimo iskreni ne postaje mladji i on je u godinama kada treba svaku priliku da iskoristi već je dovoljno grenslem turnira preskočio zbog korone.

Mr M

pre 1 godinu

Da sam na njegovom mestu - Ja bih pobedjivao na ostalim turnirima, a na ovaj ne bih igrao - tako odrzavao prvo mesto i naterao da me mole da dolazim. To se tako radi, ako imas Srpske krvi.

Simo

pre 1 godinu

Nole ne treba da ide negde gde su neprijateljski raspoloženi prema njemu. Mislim takođe da kada bi ga i pustili na AO da bi gledali na svaki način da mu onemoguće da uzme novu titulu.
E sad, to je razmisljanje glavom. Ali postoji i razmisljanje srcem koje kaze ma nek ide zivot, moram da pokusam da ostvarim nemoguce pa nek bude sta bude. U slučaju da nekim čudom ode i osvoji pehar bio bi to sigurno najveci podvig u istoriji sporta.
Sta ce kod Noleta preovladati tesko je predvideti. Ostaje samo da sacekamo.

Sarkazam

pre 1 godinu

Novak je pri kraju karijere. Najvise 2-3 godine ce igrati. Posle onog sta su mu priredili ako je iole normalan - ne treba vise nikad da kroci tamo.

panter pudlica

pre 1 godinu

Biće stvarno glup ako ponovo ode tamo. Ja da sam prošao to što je on, javno bih izneo stav da zbog torture i sramote koju sam neopravdano doživeo sa njihove strane, više nikada neću ići u tu zemlju.

JPR24

pre 1 godinu

Да сам Ноле, више никада не бих учествовао на турниру, нити уопште крочио у Аустралију.
(Игнор, 03. jul 2022 10:26)

Zapravo bolji odgovor je da ide, uzme titulu i lovu i ćao zdravo.

Dandy Warhol

pre 1 godinu

ja sad ne bi nikad krocio namerno na njihovu prokletu zemlju nikad pa nek gledaju bulbika i cicipasa
(ne, 3. jul 2022 10:29)

Odakle ti to?
Ove godine su gledali Nadala i Medu. Nije to lose.

Ivan

pre 1 godinu

A niko da napise da postoji zabrana ulaska tri godine... i posle ovakve vesti krene lozenje pa tamo kad ddoje vreme i kad kazu da ne moze opet ce biti nekih zavera protiv nas srba....

Ljubo

pre 1 godinu

Ja prosto ne mogu da verujem da se dozvoli ovim zemljama da organizuju međunarodne turnire kada za to nisu sposobni.Ti sportisti kojima se zabranjuje učešće na tim turnirima nisu došli u te zemlje kao turisti ili da bi došli da drže političke ili neke druge skupove već su došli na taj turnir koji ta zemlja organizuje.Najbolji primer za to je Roland Garos koji je bezprekorno organizovao turnir i obezbedio svim sportistima da se takmiče što je dovelo do regularnosti tog turnira a ovi što nisu obezbedili svim sportistima(čak šta više su im zabranili)učešće na turniru dovodi do ne regularnosti tog takmičenja i do diskriminacije tih sportista i trebalo bi im oduzeti tu organizaciju.Zamislite samo da Katar zabrani učešće reprezentacijama Francuske,Nemačke,Engleske na svetskom prvenstvu u fudbalu iz bilo kog razloga da li bi to takmičenje bilo regularno a ubeđen sam da se ne bi ni održalo.

Алекса

pre 1 godinu

Планирано је да Надал направи календарски слем, у будућности такозвани Надал Слем. Ако му успе, неће пустити Новака у Аустралију, ако му не успе а неће, неће пустити Новака у Аустралију...

Аман бре...пре седам месеци, на телевизији Скај Њуз Аустралија рекли су јавно:
Ако не прође по ставу 100, избацићемо га по члану 103, ако не прође ни то, у тренутку кад почне да игра први меч, привешћемо га по члану 107. и неће моћи да игра, а онда ћемо му изрећи депортацију. Ко год да је он, након депортације, неће му бити дозвољен повратак у Аустралију. Дакле, не три године, него нече му бити дозвољен повратак...Званично, уживо, прво јутро након хапшења, мислим да то има и на јутјубу...

Па нису они зо урадили због Новака, него да својим људима ставе до знања шта бива кад не поштујеш Аустралију...и сигурно да неће променити, јер и даље желе да се зна шта се дешава кад не поштујеш државу

sportdetective

pre 1 godinu

Da iznese svoj stav, i da kaze dok se mu ne izvine za sve sto su mu uradili. Pa kad se izvinu da kaze da nece da igra. Drugo kad ce englezi da odigraju turnir koji je odpao zbog korone

Lela

pre 1 godinu

Postoji pravilo da se teren zove po najboljem na njemu, i da isred bude figura tog najboljeg. Neće oni na svaki način dozvoliti da Nole pretekne Roda i da Noletova figura zameni Rodovu.
(Bojan, 3. jul 2022 11:46)

Hahaha, i dalje se veruje u ovu glupost koji je neko odvalio na Tviteru tokom AO.😄

Bojan

pre 1 godinu

Bojim se da se poigravaju sa Đokovićem, i da ga pale na prazno. Sprečiće ga na svaki način da se teren Rod Lejver prekrsti u Novak Đoković, a malo fali da Nole bude uspešniji od Roda pa po pravilu zasluži to.

466453

pre 1 godinu

Sprečiće ga na svaki način da se teren Rod Lejver prekrsti u Novak Đoković, a malo fali da Nole bude uspešniji od Roda pa po pravilu zasluži to.
(Bojan, 03. jul 2022 10:45)

Kakvim pravilu, o čemu ti to?
Rod je legenda australijskog tenisa, Australijanac a RLA je u Mozambiku? :/

Довн ундер

pre 1 godinu

Неће моћи јер има забрану уласка 3 године. То је био циљ оног циркуса у јануару. Опасно су га навукли са тим изузећем. Амбасада издала визу, навели га да допутује, а затим га протерали као најгорег бедника. Убележили политичке поене пред сопственим народом како тобоже нико није изнад закона, па ни најбољи тенисер света. Стадион неће мењати име најмање 3 године, а вероватно још много дуже. Новак ће тада имати 38-39 г. и бити мање конкурентан. Род Лејвер остаје локална легенда, један једини и непоновљив. Рафа Надал, икона вакциналног лобија и краљ допинга, осваја турнир. Ма, сви срећни и задовољни.

Vlada

pre 1 godinu

Aman, ljudi, Novak nikakav, ali NIKAKAV zakon ili pravilo nije prekršio i to je čak i australijski sud, pa i ministar potvrdio. On je izbačen samo i isključivo na lični ćef (diskreciono pravo) ministra Hoka jer se ovaj plašio uticaja na antivakserski pokret. U međuvremenu, bili izbori, promenjena vlada, Skot i Hok su bivši, a Novak je legenda AO. Ja mislim da ima ogromne šanse da mu se ukine zabrana.

mojnemenito

pre 1 godinu

Boga mi kao da Novak ne stari, nego ima 22 godine!. Njemu je svaka zabrana sansa manje da se izbori za GS titulu, vrijeme mu curi. Igrace sve losije, tako da sa svakom novom godinom mu sanse drasticno padaju. Znali su to i iz Australije i u kljucnom momentu mu uskratili sansu da se bori i pretekne Nadala. Ova godina mi smrdi na takvu namjestaljku i sve ovo oko Nadala, koji nikad povrijedjeniji a nikad bolji. Ni Vimbldon ne gledam jer mi se sve vise cini da je i to za Nadala vec rezervisano a mozda i za kalendarski GS, da bi se prekinula ko je bolji, dal tamo neki istocnjak i gradjanin treceg reda ili zapadnjak , pravi evropejac. Naravno htjeli su oni da to bude Roger, ali kad je vec tako kako je, daj i Nadala, sve je bolje od nekog tamo slavena. A i ovo je osveta ATP, da nauce Novaka pameti.

Lepi

pre 1 godinu

Kako ne shvatate, on ima zabranu ulaska u Australiju 3 godine. Mera koja mu je izrečena prošle godine nema veze sa uslovima koji su sada na snazi. Novak jedino može podneti molbu imigracionom da mu skrate zabranu ulaska sa 3 na 1 godinu.

Andrea Djani

pre 1 godinu

Nece Nole otici u Australiju , to je sigurno . On bi pre trebao da ucini sve sto je u njegovog i moci njegovog agenta da ga puste na USA open . Ako treba da dodju i do Kamale Harris i da rese problem . To narocito vazi ako uzme Vimbldon , a ako ga ne osvoji , onda je skoro pa svejedno .

Toto-ko-tunjo

pre 1 godinu

Ako opet dodje do nekog naleta korone, oni ce vratiti te mere. Pokazalo se da su jako tvrdi po pitanju toga, bez obzira ko je na vlasti, ljudi imaju drugaciji stav tamo i podrzavaju vakcinaciju. Bez obzira na to sto se pokazalo da vakcina ne stiti od zaraze, vec od potecijalnog smrtnog ishoda. Tako da Djokovic moze da se nadje u istoj sutuaciji, kao prosle godine. Onaj Amerikanac Fauci ili kako vec, rekao je da nije vise pandemija nego epidemija, ali oni ne pokazuju nameru da promene politiku ulaska u zemlju. Tako da nista nije definitivno.
(Rej Von Fon, 03. jul 2022 11:24)

Izuzetno su tvrdi. I principijelni. Češka teniserka je to najbolje osetila. Ušla nevakcinisana, igrala pripremni turnir, i proterana tek kad je došao Novak. A bajčice da vakcina štiti od smrtnog ishoda, zadrži za sopstvenu zbirku umotvorina, gde je i ona o australijskoj principijelnosti. Slažem se, ima još vremena, naći će već način da srede stvar, i teško da se on tamo ikad više pojavi. Ponizno da moli nakon proterivanja? Pa ko bi bio lud?

macconi

pre 1 godinu

Novak ima zabranu ulaska na 3 godine,ali postoji velika mogucnost da se ona ukine...i naravno da ako mu dozvole treba da ode da igra...prvo iz sportskih razloga,drugo,on je najbolji na tom turniru svih vremena...sto se tice torture koju je prosao u Australiji ona je losa i nepravedna za svakog coveka,ali je posledica njegove naivnosti...nije trebao da objavljuje da je dobio medicinsko izuzece koje se daje tajno,bas upravo da bi se zastitila privatnost da li je neko vakcinisan ili ne...on je time otkrio da nije vakcinisan,dok je u Australiji stroga politika u vezi toga,a najvise prema narodu koji zivi tamo...da je samo rekao to je licna stvar svakoga da li je vakcinisan ili ne,pa nek se nagadja,niko mu problem ne bi pravio.

Jaaa

pre 1 godinu

Da sam na njegovom mestu - Ja bih pobedjivao na ostalim turnirima, a na ovaj ne bih igrao - tako odrzavao prvo mesto i naterao da me mole da dolazim. To se tako radi, ako imas Srpske krvi.
(Mr M, 03. jul 2022 11:15)

Koje 1 mesto??

Rej Von Fon

pre 1 godinu

Ako opet dodje do nekog naleta korone, oni ce vratiti te mere. Pokazalo se da su jako tvrdi po pitanju toga, bez obzira ko je na vlasti, ljudi imaju drugaciji stav tamo i podrzavaju vakcinaciju. Bez obzira na to sto se pokazalo da vakcina ne stiti od zaraze, vec od potecijalnog smrtnog ishoda. Tako da Djokovic moze da se nadje u istoj sutuaciji, kao prosle godine. Onaj Amerikanac Fauci ili kako vec, rekao je da nije vise pandemija nego epidemija, ali oni ne pokazuju nameru da promene politiku ulaska u zemlju. Tako da nista nije definitivno.

Bob

pre 1 godinu

Naravno da ce Novak ici tamo ako se stvore uslovi za to ali prvo mi da proslavimo titulu na W a za slavlje u Australiji ima jos vremena!

mr

pre 1 godinu

Inat bi vise štetio Novaku nego Australija Openu. Novak je sam rekao vise puta da zeli da igra AO23
(Nidzo, 3. jul 2022 10:52)

Нема ту никаквог ината. Новак се просто може захвалити АО на позиву, и да их потсети шта су му направили прошле године. При томе и да дода ако има још нешто а што није познато. То је просто самопоштовање. Ништа се неће десити ако Новак никад више не уђе у Аустралију и не освоји АО, као и што се ништа неће десити АО ако Новак више никад не заигра на том турниру, а реално то им је и била жеља, и треба отворено да им напише. Просто, довиђења.

sempervivum

pre 1 godinu

Не верујем у Новаков одлазак тамо наредне три године (а то вероватно значи - никад, бар као активан тенисер).
Нарочито зато што је потребно писати молбе и додатно се понизити.
А могло је бити лепо - да Новак освоји последњи ГС баш тамо и опрости се од тениса указујући тако част и њима и себи.
Овако, они су своје сулуде мере оштрили на њему. За неколико година ће се вероватно открити колико је промашаја током пандемије било и зашто се инсистирало на вакцини све више и више упркос сагледавању очигледне неефикасности.

H2H

pre 1 godinu

Realno ovo oko Covida i tenisa je totalno ludilo, u Parisu teniseri čute o simptomima i igraju, u Londonu postaju naprasno moralne gromade, pa čim se nakašlju trče da to prijave, u New York-u nevakcinisani strani igrači, ne mogu igrati, iako je efikasnost vakcine, od zaražavanja istekla, domaći, zaraženi, šmrkavi, sa temperaturom, mogu da igraju. Molburnsko ludilo svima je poznato, pa ko je tu pametan?

dacha

pre 1 godinu

Da ne pricamo o srpskom inatu ili da sad treba da im vraca nesto kao necu da igram iz imata bla bla… Ali nekad treba povuci granicu u zivotu i ostaviti sve po syrani. Novak ima novca za 10 zivota, deca su mu zdrava i prava, porodica sve dobro… Armiju navijaca iza njega. AO je isvojio toliko puta da taj rekord niko nikad nece stici. E sad sve to kad stavi na vagu i kako su se ophodili prema njemu. Ja bi’ odlucio da nikad vise ne stanem na tlo Australije!

Darko

pre 1 godinu

Da sam Novak, ne bih im vise isao na grand slam, ne znam kakva god nova pravila da donesu. Posle svega sto je prosao, takav tretman, takav odnos prema najboljem na svetu, ne bi me vise videli.

sasa the king

pre 1 godinu

Da vidimo kao ce da prodje na Wimbledonu, pa onda da pricamo o AO. Sve je vise igraca koji mogu da ga izbace sa GS, a on sve manje turnira igra.

Lakosta

pre 1 godinu

Zar je moguce da ovde neki pisu komentare tipa, da Novak ne treba da igra na AO iz inata ?! Vecu glupost ne procitah, ima da igra, i Novak i Australijanci ce se smesiti jedni drugima na turniru i stvar ce se izgladiti. Onaj ko bi vase savete i komentare slusao nikad nista nebi osvojio, i zavrsio bi posvadjan sa svima. Svako je dobio svoju porciju na AO, zato sto je tvrdoglav Novak nije igrao, a onaj premijer Australije i ministar vec sam im imena zaboravio, izgubili su izbore i dobili sut kartu

ivan

pre 1 godinu

Očekivana odluka nove Vlade Australije. Na Novakovom timu je da uloži žalbu na na trogodišnju zabranu, koju će mu sigurno ukinuti. Ostala je Amerika, i verujem da će ova odluke uticati i na Ameriku da ukine besmislenu zabranu ulaska u Ameriku nevakcinisanim ljudima. Napominjem, vakcinisan sam, ali sam uvek bio protiv obavezne vakcinacije, osim možda za stare, bolesne ljude i lekare. Dakle, na Americi je sada da uradi isto što i nova Vlada Australije.

Васа

pre 1 godinu

Ако сам ја добро разумео, Новак и није враћен из Аустралије зато што није вакцинисан. Имао је уредну документацију. Враћен је због тога што је “претња аустралском друштву” због својих јасних ставова о вакцини.

Polako ljudi

pre 1 godinu

Nije mi jasno da neko sugeriše Novaku da nikad više ne igra AO.Jedina Novakova greška je što ispade naivan kad su ga namamili u Australiju.Ako bude mogao da igra onda će i igrati.E sad,postoji mali problem,a to je vreme.Ova odluka stupa na sbagu šest meseci pre početka AO.Za šest meseci može da se promeni situacija i opet budu neka ograničenja.Da sačekamo ipak januar 2023.

Sanja

pre 1 godinu

Novak apsolutno treba da igra u Australiji.
Odbijanje bi bilo samo njegov povredjen ponos (ego) i nisa dobro ne bi donelo, ni njemu kao coveku ni kao sportisti.
Imace priliku da bude velikodusan i oprosti. Za pocetak sebe radi.
A o tome koliko bih volela da on sve osvoji, ne treba ni da pricam!

N.S.

pre 1 godinu

Daleko je AO. Prvo da Novak osvoji Vimbldon. Što se tiče ideje da Novak bojkotuje Australiju, prilično je štetno za samog Novaka a neznatno za AO. Novak je teniser a ne političar. Njegovi uspesi su osvajanje titula i GS-a , a ne nadjačavanje sa imbecilnim državnopravnim sistemom Australije.Najlepši epilog bi bilo novo osvajanje AO. Čisto da pokaže da je najveći teniser.Mislim da će ga Australijanci ipak pustiti da igra. Promenila se partija na vlasti i presonalno su drugi ljudi na pozicijama.A nema ni izbore radi skupljanja nekih unutarpolitičkih poena.Samo da Novak bude zdrav i motivisan ima tu još mnogo teniske vatre . Sportski pozdrav ljubiteljima tenisa.

Josarian

pre 1 godinu

Mogao je ptošli put, pa su se prefomislili.
Naslov bi trebalo da bude:”Australija PoNoVO menja pravila” Oni su promenili pravilo kada jr došlo do paaoške kontrole.

tenisman

pre 1 godinu

Da Novak može da pita Mohameda Alija npr šta treba da radi nakon svega u Australiji, Ali bi mu sigurno rekao - spremi se, idi, pobedi i nasmej im svima u facu. To je jedini način.

Nikoga realno neće zanimati šta je on proživeo prošle godine. Ljudi lako zaboravljaju a i sistem ih tera na to. Onolike smrti od virusa pa se maske zaboravile posle par meseci spuštanja brojki. Ratovi, krize sve to brzo padne u zaborav čim se stanje smiri.

I sad će neko da posebno pamti i žali Novakovo šikaniranje u Melburnu. Pa neće, pomenuće neko kao zanimljivost i ništa više. Titule su najbolji lek i odgovor. I Novaku će biti lepše kada uprkos svemu opet osvaja AO.

zvezdale

pre 1 godinu

Loša je ova inat priča, po sistemu naljutio se pop na selo pa sam sebi jelte. Novak nije to.

Prošao je on razne nepravde i torture i na Vimbldonu, US openu, RG, mastersima pa je nastavio da dolazi i osvaja ih. Tako i treba. Pa gde ćeš jaču priču od potencijalnog osvajanja AO 2023. Da se vrati nakon onakve bruke i podigne taj pehar. Za filmove. Mora da igra i odgovori na svoj jedini način.

gigi

pre 1 godinu

Pa vlada se promenila. Nisu više na vlasti oni iz Januara meseca. Ovo je bilo i očekivati. Nek ide i nek im uzme tu 10-tu titulu i onda... Bye mate!

sele

pre 1 godinu

Sve isti komentari???da sam Nole ne bih...Ima li neko da misli malo drugačije, sem da se sveti. Nole je ipak pametniji od svih vas, pa će sam doneti odluku šta će i kako će. Fala bogu da vi niste Nole?

Odluka

pre 1 godinu

Novaku ovo nije bio glavni problem, već trogodišnja zabrana koju su mu nakon svega nametnuli. Očekujem da će i to preinačiti, ali dok se to ne desi, ove promene su za njega nedovoljne, zar ne?

zrnce

pre 1 godinu

Koliko znam ima zabranu 3 godine ulaska u drzavu
(Magnum, 3. jul 2022 10:31) # Link komentara

Pravila i zakon vaze do ponistenja istog...dakle nista nije nemoguce

Zar ne?

pre 1 godinu

U pravu si,trenutno deluje kao glupost,ali za recimo za trideset godina to neće biti glupost.Isto važi i za RG i Nadala.I Novak i Nadal imaju najviše titula i nikad nisu izgubili finale.Kažem trenutno ne ali za trideset godina,možda bude tako.

Dejan

pre 1 godinu

Ako bude mogao da učestvuje onda treba da ode, uzme pehar i vrati se i to je TO.
Nole je daleko iznad ljutnje i da razmišlja na taj način ne bi do sada igrao na mnogim turnirima.
Znate li šta sve Nole trpi kroz karijeru, AO je ništa naspram mnogo drugih situacija

JPR24

pre 1 godinu

Polako,do januara ce promijeniti jos 10 puta pravila.Ajde da se nadamo makar.
(Žorž, 03. jul 2022 10:48)

U pravu si. Evo u evropi pa počinju opet… a oni tek, ima do tada vremena, i menjanja.

Zuba

pre 1 godinu

Kao prvo ko ziv ko mrtav sto bi se reklo do Januara 2023. A drugo da li bese on ima zabranu od 3 godine ulaska u Australiju. Jedino ako ne ukinu tu zabranu. Ja licno ne bih nikada vise krocio na njihovo tlo da su me onako sikanirali i o napravili kriminalcem kao njega. A ogresili su se.

John

pre 1 godinu

Imajte u vidu da se vlast u Australiji promenila.
Ovi sad neće propustiti priliku da napakoste prethodnima i dobro ih opljunu zbog svega što su zakuvali i napravili.
Ako za nekih 6-7 meseci počnu po australijskim medijima hvalospevi o Đokoviću - to je to.
Pod uslovom da se virus ne povampiri...