Petak, 23.12.2022.

09:30

Rusija donosi istorijsku odluku

Izvršni komitet Fudbalskog saveza Rusije raspravljaće u petak pitanje od najvećeg značaja za tamošnji fudbal.

Izvor: MT

Rusija donosi istorijsku odluku IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

91 Komentari

Sortiraj po:

brm

pre 1 godinu

Moje misljenje je da sve zemlje koje su geografski 90% u Aziji igraju za te konfederacije.
(Maki, 23. decembar 2022 10:00)

Zavisi kako gledaš. Možda im je 90% teritorije u Aziji, ali im je 80% stanovništva u Evropi.

brm

pre 1 godinu

Moje misljenje je da sve zemlje koje su geografski 90% u Aziji igraju za te konfederacije.
(Maki, 23. decembar 2022 10:00)

Zavisi kako gledaš. Možda im je 90% teritorije u Aziji, ali im je 80% stanovništva u Evropi.

Vojvoda Gavran

pre 1 godinu

Prosecan Rus ima tri puta vise haplogrupe r1a od prosecnog balkanca. Za neupucene r1a je tzv. slovenski gen. I onda neki ex jugosloven ruse nazove azijatima. Zemljo otvori se...

Jovo

pre 1 godinu

Да ли је можда познато каква је процедура за улазак у азијску федерацију? Колико гласова је потребно? Чисто сумњам да ће Јапан, Аустралија, Ј. Кореја, Тајван и још неке земље дозволити прелазак Русије у азијску федерацију.
(Куп је битан, 23. decembar 2022 21:02)

Sve federacije moraju biti ZA. Kada je Australija trazila prijem u azijsku federaciju, prosla je tek iz treceg puta, jer su protiv bili Pakistan, Banglades i jos par zemalja. Japan, Australija i Juzna Koreja nikada nece dozvoliti clanstvo Rusije, to je jasno kao dan. Te tri zemlje su jedne od najblizih saradnika USA.

Frka

pre 1 godinu

Oni koji prozivaju Izrael. Izrael ne moze da igra sa arapskim zemljama, jer je mrznja tolika i ne smem ni da pomislim na sta bi te utakmice licile. A sto se ljudskih osobina tice, Izraelci su sto puta blizi Evropi nego sto ce Rusi ikada biti. Rusi su klasicni Azijati, sa izuzetno malo postovanja prema drugima i izuzetno malo cene ljudski zivot.

Куп је битан

pre 1 godinu

Да ли је можда познато каква је процедура за улазак у азијску федерацију? Колико гласова је потребно? Чисто сумњам да ће Јапан, Аустралија, Ј. Кореја, Тајван и још неке земље дозволити прелазак Русије у азијску федерацију.

Indjija

pre 1 godinu

Samo odlazite sto dalje od Evrope i nas. Ionako ste i teritorijalno i genetski vise azijati nego Evropljani. Putujte igumani i ne mislite na manastir, a mi cemo se jos bolje snaci bez vas.

Jugosloven

pre 1 godinu

UEFA je suspendovala Rusiju tako da je to najbolja odluka za ruski fudbal. Ovako će ruska reprezentacija i ruski klubovi moći da igraju u svim azijskim takmičenjima a to bi dobro došlo i AFC'u zato što bi to bio veliki napredak za azijski fudbal.

VUK

pre 1 godinu

Ne žalim Ruse, ali nije da nisu ništa osvajali. Sovjetski Savez je bio prvak Evrope, a CSKA i Zenit su osvali UEFA Cup (ligu Evrope). Jedno vreme je ruska liga bila šesta na UEFA listi, iza velike petice. Ali ako pređu u Aziju njihov fudbal će oslabiti. Bolje im je da završe ovaj glupi rat i da se ratosiljaju Putina.
(wiener, 23. decembar 2022 18:47) CZ BG PRVAK EVROPE i SVETA , veće od svega što su Rusi osvojili u fudbalu!

Mikii

pre 1 godinu

Btw,nivo kriminala u "tvom" LA ili Cikagu ili Baltimoru je milion puta veci nego u Rusiji,hehehe
(Oliver, 23. decembar 2022 19:49)

Na stranu nepismenost za koju ne postoji opravdanje, osim da je jasna aluzija na to da si bežao sa časova još u osnovnoj školi, postavio bih sledeće pitanje: Zašto milioni Rusa žive u Americi a ne obratno!? Hoću reći, kad je već stopa kriminala i korupcije u Rusiji tako mala u poređenju sa tom dekadentnom Amerikom?! Hoćeš li uspeti da smisliš odgovor u toku današnjeg dana? Ne verujem.

Oliver

pre 1 godinu

Jadnici ne shvataju da je Azija kontinent budućnosti. Pa Katar je u Aziji,videli ste kakvo cudo su napravili, 8 stadiona za par godina. Qatar airways je najbolja avio kompanija na svetu. Takve aerodrome kao u Aziji nemaju ni Evropa ni Amerika.Saudijska Arabija se prijavljuje za organizaciju Mundijala 2030. Zato su kupili Kristijana Ronalda za 500 miliona na dve godine. Uslov je i da bude promoter i zaštitno lice Mundijala. A gde je sve mocnija Kina,Indija,pa od ranije bogati Japan i Južna Koreja,Singapur itd. Azija je budućnost,Evropa je prošlost!

Trotters Independent Traders

pre 1 godinu

Ni Azijati ih neće. Eventualno da naprave svoje takmičenje sa Belorusijom, možda Kazahstanom, Uzbekistanom i tako nekim -stanom.
(Alex, 23. decembar 2022 11:08)


Npr. Britanistanom, ili Ameristanom? Germanistan je isto atraktivna opcija.

Oliver

pre 1 godinu

@vojislav

A koga ce da gleda 100 miliona Ronaldovih fanova sada kada je prešao u saudijski Al Nasr? A ti ces gledati Mundijal u Saudijskoj Arabiji 2030!

poligraf

pre 1 godinu

" Najbolje je da se napravi novo takmicenje u skladu sa BRICS...Zamislite sve drzave Juzne Am erike , Afrike, Azije i delove Evrope..." Na ovom portalu je objavljeno na hiljade glupih komentara, ali kad bi se birao najgluplji , ovaj bi bio apsolutni pobednik, bez konkurencije. Juzna Amerika ima 12 priznatih drzava , jedna od njih je clanica BRICS-a. Afrika ima 54 priznate drzave i jednu clanicu, a Azija 48 drzava i dve clanice. O "delovima Evrope " ne bih diskutovao. " Pa to je celo Svetsko prvenstvo osim desetak klubova iz zapadnog tabora " Stvarno, ljudska glupost nema granica.

Oliver

pre 1 godinu

@los angeles


Ti si ziveo u Rusiji isto kao sto zivis u Los Andjelesu. Niko nije glup pa da misli da neko iz LA ostavlja komentare svakog dana ovde. Ti si pro-zapadni bot sto je u redu,nemoj da se stidiš svog posla,nego lepo priznaj. Btw,nivo kriminala u "tvom" LA ili Cikagu ili Baltimoru je milion puta veci nego u Rusiji,hehehe

Ej mene cinika

pre 1 godinu

@(Piro, 23. decembar 2022 14:31)

Ako je verovati Wikipediji: Sirija, Irak, Saudijska Arabija, Brunej, Iran, Oman, Jemen, Pakistan, Severna Koreja, Avganistan, Kuvajt, Malezija, Indonezija i Bangladeš ne priznaju Izrael zbog toga čak i da apliciraju za AFC neće im biti odobreno.

A sad ako se vratimo na Rusiju pitanje je da li će i njima odobiti ulazak jer niko u Aziji ne priznaje ni Krim kao deo Rusije a kamoli Donbas i Lugansk. A da ne pričamo o tome da je teško da AFC bilo šta donese bez FIFA.
i za kraj Američki kontinent nije isto što američki kao prisvojni pridev jer se odnosi na Severnu i Južnu Ameriku (slično kao kada mislite na Evroaziju), kao što se piše Beogradski univerzitet, a ne beogradski mentalitet, na primer.

Vela

pre 1 godinu

Ubrzanim koracima ka srednjem veku u svakom pogledu.
(zex, 23. decembar 2022 16:29)

Bio si nekad u Aziji, pa znas iz prve ruke? Jesi.. mozda u Turskoj na moru, mozda ni toliko... Zato tako i pricas.. Isprani mozgovi svuda...Znas li ti, prijatelju, da je Japan u 23.veku u odnosu nam sve sto poznajes ovde? Kina takodje ...
(TrotterBG, 23. decembar 2022 17:12)

Napredak se ne ogleda samo u zgradama, mostovima, tehnologiji. Postoje tu i ljudska prava, prava radnika, kultura, umetnost itd. U Kini ljudi rade 12-16 sati dnevno i imaju samo 4-5 dana godisnjeg odmora. Kada ti umre clan uze porodice, slobodan si samo da organizujes sahranu i prisustvujes istoj. Pa to u Engleskoj nije bilo ni u 19. veku. O slobodi govora da ne pricamo. Kad nema slobode govora nema ni kulture ni umetnosti. Komunjare da budu u 23. veku? Japan da, ali Kina ne.

wiener

pre 1 godinu

(VUK, 23. decembar 2022 16:41)

Ne žalim Ruse, ali nije da nisu ništa osvajali. Sovjetski Savez je bio prvak Evrope, a CSKA i Zenit su osvali UEFA Cup (ligu Evrope). Jedno vreme je ruska liga bila šesta na UEFA listi, iza velike petice. Ali ako pređu u Aziju njihov fudbal će oslabiti. Bolje im je da završe ovaj glupi rat i da se ratosiljaju Putina.

Vojislav

pre 1 godinu

To ce biti fenomenalni dueli izmedju Zenita, CSKA i Spartaka sa Al Ahlijem, Bombaj Unitedom, Bagdadom, Bangkokom itd. Ma koga briga za Juventus, Manchester United, Bayern, Real, Barcelona, PSG, Crrvenu Zvezdu, Partizan.

Deda

pre 1 godinu

Ubrzanim koracima ka srednjem veku u svakom pogledu.
(zex, 23. decembar 2022 16:29)

Bio si nekad u Aziji, pa znas iz prve ruke? Jesi.. mozda u Turskoj na moru, mozda ni toliko... Zato tako i pricas.. Isprani mozgovi svuda...Znas li ti, prijatelju, da je Japan u 23.veku u odnosu nam sve sto poznajes ovde? Kina takodje ...
(TrotterBG, 23. decembar 2022 17:12)

Japan pripada tzv geopolitickom zapadu. I oni i Juzna Koreja. Japan je Amerika u malom. Nikada oni nece dozvoliti da Rusija postane deo azijske fudbalske federacije. Mogu eventualno africke i to je to.

wiener

pre 1 godinu

Ta romantična Rusija o kojoj maštate je ubijena 1920te upravo od strane ove današnje Rusije.
(Los Angeles, 23. decembar 2022 16:06)

Ta romantična Rusija nikada nije ni postojala.

TrotterBG

pre 1 godinu

Ubrzanim koracima ka srednjem veku u svakom pogledu.
(zex, 23. decembar 2022 16:29)

Bio si nekad u Aziji, pa znas iz prve ruke? Jesi.. mozda u Turskoj na moru, mozda ni toliko... Zato tako i pricas.. Isprani mozgovi svuda...Znas li ti, prijatelju, da je Japan u 23.veku u odnosu nam sve sto poznajes ovde? Kina takodje ...

VUK

pre 1 godinu

Najbolje za Ruse i njihov fudbal , a i čovečanstvo u celosti , je da na olimpijskom stadionu u Moskvi , reprezentacija Rusije i reprezentacija FIFA odigraju utakmicu , a da umesto lopti koriste lobanje Putina, Lavrova, Medvedeva i ostalih zveri koje maltretiraju ceo svet.

VUK

pre 1 godinu

Азијска лига када се формира остаје 30-так земаља Европе. Не знам какво ће значење тада Евролига имати и ко ће у тој лиги играти. Мимо ЕУ и САД остаје око 3/4 света
(Дрндоје, 23. decembar 2022) ha,ha,ha,ha....ali u toj 1/4 su svi najkvalitetniji klubovi sveta i SVI najbolji igrači sveta ! Barcelona, Bayern , Liverpul, Juventus...pa deca tih 3/4 sveta nose dresove zvezda koje igraju samo u takmičenju UEFA . A ko da su Rusi neki q u fudbalu !! Niko nije ni primetio da ih nema u Qataru. Neki tim iz Rusije osvojio bilo šta ? Nikada i ništa. Srećan im put. Nek igraju sa dunsterima. Nisu dostojni da igraju fudbal u civilizovanom svetu.

ma da

pre 1 godinu

Najbolje je da se napravi novo takmicenje u skaldu sa BRICS. Znaci, zemlje clanice BRICS sada ekonomski saradjuju, prave i finansijske okvire i valutu (izbacuju dolar), u buducnosti ce to biti i neki labavi vojni savez tj. pomoc jedna drugoj u slucaju rata, znaci, mogli bi da osnuju i svoja sportska takmicenja.
(Shonzi, 23. decembar 2022 13:39)
----------------------------------------------------------

Ma da. Eno Kina i Indija vec sada "vezbaju" vojni savez, skupili se na granici pa pucaju jedni po drugima.

A inace, i Afrikanci i Juznoamerikanci jedva cekaju fudbalske okrsaje sa svetskim velikanima poput Indije, Kine, Rusije i Juzne Afrike. Spektakl u najavi.

Loznica, Gučevo, Cer…

pre 1 godinu

Putujte… civilizovanom svetu skoro necete prici.
(Fiki, 23. decembar 2022 09:44)



Nisam znao da je civilizovani svet vezivanje dece za bandere, i ubijanje civila?

Los Angeles

pre 1 godinu

Neverovatno je koliko srba ovde emituje neku,ničim izazvanu netrpeljivost prema rusima. Kolika li je tek pustoš u njihovim dušama kad toliko ne razumeju ništa,zamagljenog pogleda i uma i u slepo veruju u zapadne vrednosti usled kojih su postali emotivni i intelektualni bogalji.
Zao mi je mnogo tih ljudi.
(Smeško, 23. decembar 2022 12:55)

Potpisujem.
(Zeljko Tomic, 23. decembar 2022 14:30)

Živeo sam u Rusiji godinama, ako ih iko zna to sam ja. Najgori narod u Evropi, ne dao vam Bog da išta imate sa njima. Pokvareni kriminalci, mafijaška država, korupcija na sve strane, i ta psihopatija da sami sebe smatraju najvažnijim narodom na planeti. S druge strane to donekle i objašnjava poreklo vaših emocija, našli sebi slične. Deca im hodaju ulicama sa flašom piva u rukama, 14-15 godina. Nivo HIV-a kao u Afričkim zemljama. Silovanja, ubistva, prebijanja - 10 puta više nego u EU naprimer. Ne znate šta pričate. Ta romantična Rusija o kojoj maštate je ubijena 1920te upravo od strane ove današnje Rusije.

Kontras

pre 1 godinu

@ Fiki

A inace taj civilizovani svet je imao genocid nad indijancima, logore smrti kao sto je Jasenovac, dva svetska rata u kojima je ubijeno 13 miliona ruskih civila...

Mile

pre 1 godinu

Da , zapadna je vrednost je upravo ovo, sto ti mozes da saljes bilo kakve komentare svojih misljenja preko slobodnih medija, za razliku od Rusije, gde ti ode glava ako kazes nesto protiv Putina.


Neverovatno je koliko srba ovde emituje neku,ničim izazvanu netrpeljivost prema rusima. Kolika li je tek pustoš u njihovim dušama kad toliko ne razumeju ništa,zamagljenog pogleda i uma i u slepo veruju u zapadne vrednosti usled kojih su postali emotivni i intelektualni bogalji.
Zao mi je mnogo tih ljudi.
(Smeško, 23. decembar 2022 12:55)

Negativni

pre 1 godinu

10 godina je vrlo malo vjerovatno. Vratiće ih najkasnije godinu dana nakon što se rat završi, a rat neće trajati 9 godina.

Rusija je evropa, u azijskom dijelu nema ništa osim par gradova, međusobno veoma udaljenih. Takođe mislim da nije tačno da mnoge zemlje azije neće imati ništa protiv prelaska Rusije, jer to bi faktički značilo instant dominaciju ruskih klubova u azijskoj LŠ, dobili bi ozbiljnog protivnika u kvalifikacijama, nikome to ne odgovara.

Ako je FIFA ta koja na kraju aminuje tu odluku, onda od te priče nema ništa, neće im dozvoliti da zaobiđu sankcije na takav način.
(posve_nepodoban, 23. decembar 2022 09:49) Rusija je Evropa? Video ti nisi R od Rusije, a pogotovo Rusije iza Kavkaza. Veze nemas.

Piro

pre 1 godinu

Izrael ne moze da igra u Aziji jer bi ulazak u AFC blokirale zemlje Bliskog Istoka koje ne priznaju Izrael. Ali opet ja nemam problem s tim da Turska, Izrael, Kazahstan, Kipar igraju u UEFAinim takmicenjima, UEFA nije drzava niti je blizu toga, pa i Japan i Juzna Koreja su nekoliko puta nastupili kao gosti na Kopa Amarici, stvarno ne vidim problem sa tim da par drzava koje nisu "fizicki na Evropskom kontinentu" budu clanice UEFA.

Imajte na umu da je Evropa zaseban kontinent samo kontekstualno jer geografski Evroazija je zajednicka celina, ako cemo bas biti bukvalisti...
(ws, 23. decembar 2022 13:07)

Ko nije priznao Izrael? Juzna Koreja nikada nije igrala na KA, Japan jeste. Pise se americkom kontinentu, ne Americkom.

Дрндоје

pre 1 godinu

Азијска лига када се формира остаје 30-так земаља Европе. Не знам какво ће значење тада Евролига имати и ко ће у тој лиги играти. Мимо ЕУ и САД остаје око 3/4 света

Zeljko Tomic

pre 1 godinu

Neverovatno je koliko srba ovde emituje neku,ničim izazvanu netrpeljivost prema rusima. Kolika li je tek pustoš u njihovim dušama kad toliko ne razumeju ništa,zamagljenog pogleda i uma i u slepo veruju u zapadne vrednosti usled kojih su postali emotivni i intelektualni bogalji.
Zao mi je mnogo tih ljudi.
(Smeško, 23. decembar 2022 12:55)

Potpisujem.

ff

pre 1 godinu

Naravno da je pametno! Neznam što Srbija čeka.
Srbija se još nije plasirala na Evropsko prvenstvo, a to je kao, slučajno?? Nemo' da smo naivni, sve je to belosvetska urota.
Garantiram da biste se plasirali na Azijsko Prvenstvo! Ma što plasirali, kad biste uhvatilimda šamarati Mongoliji, mislili bi da je Evropski Brazil došao da ih bije. Pardon, Azijski Brazil.
(Mateo, 23. decembar 2022 13:05)

kao i vi bez ikakvog uspeha na evropskom, znaci jedva grupnu fazu i to upitno...a na svetskog gle cuda, polufinale, finale..hoces reci da je tu cista posla,

ws

pre 1 godinu

(Maki, 23. decembar 2022 10:00)

Izrael ne moze da igra u Aziji jer bi ulazak u AFC blokirale zemlje Bliskog Istoka koje ne priznaju Izrael. Ali opet ja nemam problem s tim da Turska, Izrael, Kazahstan, Kipar igraju u UEFAinim takmicenjima, UEFA nije drzava niti je blizu toga, pa i Japan i Juzna Koreja su nekoliko puta nastupili kao gosti na Kopa Amarici, stvarno ne vidim problem sa tim da par drzava koje nisu "fizicki na Evropskom kontinentu" budu clanice UEFA.

Imajte na umu da je Evropa zaseban kontinent samo kontekstualno jer geografski Evroazija je zajednicka celina, ako cemo bas biti bukvalisti...

Zeljko Milivojevic

pre 1 godinu

Nisam nesto Puno skolovan Ali kakve veze rusi imaju sa azijatima veri izgledu osim sto imaju DEO teritoriju I svaki narod je za postovanje srbin albanac rus Ili nemac e sad sto sljam I olos u nekim mestima vlada to je vec nesto drugo a rusima Puno srece u svakom takmicenju a to sto je njima zabranjeno takmicenje govori sve o vladama evropska unije klosari

lol

pre 1 godinu

Oni treba da naprave Evro-azijski savez sa postsovjetskim kolonijama.
(123, 23. decembar 2022 09:48)

Sto ne naprave svoje alternativno svetsko takmicenje za sve zemlje van zapada? Ono Rusija, Azija, Afrika i Juzna Amerika...i Srbija, naravno. Cujem da Argentina trci da se prikljuci.

Shonzi

pre 1 godinu

Najbolje je da se napravi novo takmicenje u skaldu sa BRICS. Znaci, zemlje clanice BRICS sada ekonomski saradjuju, prave i finansijske okvire i valutu (izbacuju dolar), u buducnosti ce to biti i neki labavi vojni savez tj. pomoc jedna drugoj u slucaju rata, znaci, mogli bi da osnuju i svoja sportska takmicenja. Zamislite sve drzave Juzne Amerike, Afrike, Azije i delove Evrope .... pa to je celo Svetsko prvenstvo osim desetak klubova iz zapadnog tabora :-)

Max

pre 1 godinu

Ako ce suspenzija da bude 10g onda je bolje u Aziju da igraju !!!
Mi smo prosli kroz tu suspenziju !!!
UEFA treba dobro da razmisli sta joj je cinjeti !!!

Mateo

pre 1 godinu

Pametno, ne znam sta cekaju.. I mi trebamo pristupiti toj ligi i organizaciji.. Kakva crna fifa i uefa.. Smesno
(Batsy, 23. decembar 2022 09:27) # Link komentara

Naravno da je pametno! Neznam što Srbija čeka.
Srbija se još nije plasirala na Evropsko prvenstvo, a to je kao, slučajno?? Nemo' da smo naivni, sve je to belosvetska urota.
Garantiram da biste se plasirali na Azijsko Prvenstvo! Ma što plasirali, kad biste uhvatilimda šamarati Mongoliji, mislili bi da je Evropski Brazil došao da ih bije. Pardon, Azijski Brazil.

lol

pre 1 godinu

(Stevica, 23. decembar 2022 13:13)

Kako ne žali? Zrbi plaču svaki dan što Rusi već nisu stigli do Beograda na tenkovima i krenuli na Berlin i Pariz

Vostani Serbie

pre 1 godinu

Putujte… civilizovanom svetu skoro necete prici.
(Fiki, 23. decembar 2022 09:44)

Jea, jur rajt ma men! Nau, lec gou tu b'lin Somelian ćajlds fo demokrasi!

Smeško

pre 1 godinu

Neverovatno je koliko srba ovde emituje neku,ničim izazvanu netrpeljivost prema rusima. Kolika li je tek pustoš u njihovim dušama kad toliko ne razumeju ništa,zamagljenog pogleda i uma i u slepo veruju u zapadne vrednosti usled kojih su postali emotivni i intelektualni bogalji.
Zao mi je mnogo tih ljudi.

sgdp

pre 1 godinu

"Emocionalno, većina je za ostanak u poznatom okruženju, igranje vrhunskog fudbala u Ligi šampiona, koji donosi deset puta više novca za razliku od Azije, gde je organizacija 10 puta lošija u odnosu na stari kontinent".

Kako je autor ovog članka došao do brojke od 10, kada je u pitanju odnos kvaliteta organizacije takmičenja?

Pop Cira

pre 1 godinu

mogu da igraju AFC Champions League
Al Hilal je tamo kao Real Madrid u UEFA Champions League.
Al, bice cupavo ove godine Ronaldo pitpisuje za Al Nassr

Maki

pre 1 godinu

Moje misljenje je da sve zemlje koje su geografski 90% u Aziji igraju za te konfederacije. Tu mislim i na Tursku, Izrael i neke bivse zemlje Sovjetskog saveza.

Ovi sto prizeljkuju da i mi to uradimo, mogu slobodno da se presele u majcicu Rusiju i uzivaju u njihovoj slobodi i demokratiji. Jedan uslov za preseljenje je da lokalno stanovnistvo pokaze gdje se Srbija nalazi na mapi Evrope i dobiju vizu u jednom pravcu.

Куп Србије

pre 1 godinu

Чак и када би прешли у Азију Руси не би могли да учествују у квалификацијама за СП. А што се тиче преласка, питање је како ће гласати чланице азијске федерације.

posve_nepodoban

pre 1 godinu

10 godina je vrlo malo vjerovatno. Vratiće ih najkasnije godinu dana nakon što se rat završi, a rat neće trajati 9 godina.

Rusija je evropa, u azijskom dijelu nema ništa osim par gradova, međusobno veoma udaljenih. Takođe mislim da nije tačno da mnoge zemlje azije neće imati ništa protiv prelaska Rusije, jer to bi faktički značilo instant dominaciju ruskih klubova u azijskoj LŠ, dobili bi ozbiljnog protivnika u kvalifikacijama, nikome to ne odgovara.

Ako je FIFA ta koja na kraju aminuje tu odluku, onda od te priče nema ništa, neće im dozvoliti da zaobiđu sankcije na takav način.

Maki

pre 1 godinu

Moje misljenje je da sve zemlje koje su geografski 90% u Aziji igraju za te konfederacije. Tu mislim i na Tursku, Izrael i neke bivse zemlje Sovjetskog saveza.

Ovi sto prizeljkuju da i mi to uradimo, mogu slobodno da se presele u majcicu Rusiju i uzivaju u njihovoj slobodi i demokratiji. Jedan uslov za preseljenje je da lokalno stanovnistvo pokaze gdje se Srbija nalazi na mapi Evrope i dobiju vizu u jednom pravcu.

posve_nepodoban

pre 1 godinu

10 godina je vrlo malo vjerovatno. Vratiće ih najkasnije godinu dana nakon što se rat završi, a rat neće trajati 9 godina.

Rusija je evropa, u azijskom dijelu nema ništa osim par gradova, međusobno veoma udaljenih. Takođe mislim da nije tačno da mnoge zemlje azije neće imati ništa protiv prelaska Rusije, jer to bi faktički značilo instant dominaciju ruskih klubova u azijskoj LŠ, dobili bi ozbiljnog protivnika u kvalifikacijama, nikome to ne odgovara.

Ako je FIFA ta koja na kraju aminuje tu odluku, onda od te priče nema ništa, neće im dozvoliti da zaobiđu sankcije na takav način.

Los Angeles

pre 1 godinu

Neverovatno je koliko srba ovde emituje neku,ničim izazvanu netrpeljivost prema rusima. Kolika li je tek pustoš u njihovim dušama kad toliko ne razumeju ništa,zamagljenog pogleda i uma i u slepo veruju u zapadne vrednosti usled kojih su postali emotivni i intelektualni bogalji.
Zao mi je mnogo tih ljudi.
(Smeško, 23. decembar 2022 12:55)

Potpisujem.
(Zeljko Tomic, 23. decembar 2022 14:30)

Živeo sam u Rusiji godinama, ako ih iko zna to sam ja. Najgori narod u Evropi, ne dao vam Bog da išta imate sa njima. Pokvareni kriminalci, mafijaška država, korupcija na sve strane, i ta psihopatija da sami sebe smatraju najvažnijim narodom na planeti. S druge strane to donekle i objašnjava poreklo vaših emocija, našli sebi slične. Deca im hodaju ulicama sa flašom piva u rukama, 14-15 godina. Nivo HIV-a kao u Afričkim zemljama. Silovanja, ubistva, prebijanja - 10 puta više nego u EU naprimer. Ne znate šta pričate. Ta romantična Rusija o kojoj maštate je ubijena 1920te upravo od strane ove današnje Rusije.

Куп Србије

pre 1 godinu

Чак и када би прешли у Азију Руси не би могли да учествују у квалификацијама за СП. А што се тиче преласка, питање је како ће гласати чланице азијске федерације.

Pop Cira

pre 1 godinu

mogu da igraju AFC Champions League
Al Hilal je tamo kao Real Madrid u UEFA Champions League.
Al, bice cupavo ove godine Ronaldo pitpisuje za Al Nassr

lol

pre 1 godinu

(Stevica, 23. decembar 2022 13:13)

Kako ne žali? Zrbi plaču svaki dan što Rusi već nisu stigli do Beograda na tenkovima i krenuli na Berlin i Pariz

sgdp

pre 1 godinu

"Emocionalno, većina je za ostanak u poznatom okruženju, igranje vrhunskog fudbala u Ligi šampiona, koji donosi deset puta više novca za razliku od Azije, gde je organizacija 10 puta lošija u odnosu na stari kontinent".

Kako je autor ovog članka došao do brojke od 10, kada je u pitanju odnos kvaliteta organizacije takmičenja?

ma da

pre 1 godinu

Najbolje je da se napravi novo takmicenje u skaldu sa BRICS. Znaci, zemlje clanice BRICS sada ekonomski saradjuju, prave i finansijske okvire i valutu (izbacuju dolar), u buducnosti ce to biti i neki labavi vojni savez tj. pomoc jedna drugoj u slucaju rata, znaci, mogli bi da osnuju i svoja sportska takmicenja.
(Shonzi, 23. decembar 2022 13:39)
----------------------------------------------------------

Ma da. Eno Kina i Indija vec sada "vezbaju" vojni savez, skupili se na granici pa pucaju jedni po drugima.

A inace, i Afrikanci i Juznoamerikanci jedva cekaju fudbalske okrsaje sa svetskim velikanima poput Indije, Kine, Rusije i Juzne Afrike. Spektakl u najavi.

Mateo

pre 1 godinu

Pametno, ne znam sta cekaju.. I mi trebamo pristupiti toj ligi i organizaciji.. Kakva crna fifa i uefa.. Smesno
(Batsy, 23. decembar 2022 09:27) # Link komentara

Naravno da je pametno! Neznam što Srbija čeka.
Srbija se još nije plasirala na Evropsko prvenstvo, a to je kao, slučajno?? Nemo' da smo naivni, sve je to belosvetska urota.
Garantiram da biste se plasirali na Azijsko Prvenstvo! Ma što plasirali, kad biste uhvatilimda šamarati Mongoliji, mislili bi da je Evropski Brazil došao da ih bije. Pardon, Azijski Brazil.

Vela

pre 1 godinu

Ubrzanim koracima ka srednjem veku u svakom pogledu.
(zex, 23. decembar 2022 16:29)

Bio si nekad u Aziji, pa znas iz prve ruke? Jesi.. mozda u Turskoj na moru, mozda ni toliko... Zato tako i pricas.. Isprani mozgovi svuda...Znas li ti, prijatelju, da je Japan u 23.veku u odnosu nam sve sto poznajes ovde? Kina takodje ...
(TrotterBG, 23. decembar 2022 17:12)

Napredak se ne ogleda samo u zgradama, mostovima, tehnologiji. Postoje tu i ljudska prava, prava radnika, kultura, umetnost itd. U Kini ljudi rade 12-16 sati dnevno i imaju samo 4-5 dana godisnjeg odmora. Kada ti umre clan uze porodice, slobodan si samo da organizujes sahranu i prisustvujes istoj. Pa to u Engleskoj nije bilo ni u 19. veku. O slobodi govora da ne pricamo. Kad nema slobode govora nema ni kulture ni umetnosti. Komunjare da budu u 23. veku? Japan da, ali Kina ne.

Smeško

pre 1 godinu

Neverovatno je koliko srba ovde emituje neku,ničim izazvanu netrpeljivost prema rusima. Kolika li je tek pustoš u njihovim dušama kad toliko ne razumeju ništa,zamagljenog pogleda i uma i u slepo veruju u zapadne vrednosti usled kojih su postali emotivni i intelektualni bogalji.
Zao mi je mnogo tih ljudi.

lol

pre 1 godinu

Oni treba da naprave Evro-azijski savez sa postsovjetskim kolonijama.
(123, 23. decembar 2022 09:48)

Sto ne naprave svoje alternativno svetsko takmicenje za sve zemlje van zapada? Ono Rusija, Azija, Afrika i Juzna Amerika...i Srbija, naravno. Cujem da Argentina trci da se prikljuci.

VUK

pre 1 godinu

Najbolje za Ruse i njihov fudbal , a i čovečanstvo u celosti , je da na olimpijskom stadionu u Moskvi , reprezentacija Rusije i reprezentacija FIFA odigraju utakmicu , a da umesto lopti koriste lobanje Putina, Lavrova, Medvedeva i ostalih zveri koje maltretiraju ceo svet.

Vostani Serbie

pre 1 godinu

Putujte… civilizovanom svetu skoro necete prici.
(Fiki, 23. decembar 2022 09:44)

Jea, jur rajt ma men! Nau, lec gou tu b'lin Somelian ćajlds fo demokrasi!

VUK

pre 1 godinu

Азијска лига када се формира остаје 30-так земаља Европе. Не знам какво ће значење тада Евролига имати и ко ће у тој лиги играти. Мимо ЕУ и САД остаје око 3/4 света
(Дрндоје, 23. decembar 2022) ha,ha,ha,ha....ali u toj 1/4 su svi najkvalitetniji klubovi sveta i SVI najbolji igrači sveta ! Barcelona, Bayern , Liverpul, Juventus...pa deca tih 3/4 sveta nose dresove zvezda koje igraju samo u takmičenju UEFA . A ko da su Rusi neki q u fudbalu !! Niko nije ni primetio da ih nema u Qataru. Neki tim iz Rusije osvojio bilo šta ? Nikada i ništa. Srećan im put. Nek igraju sa dunsterima. Nisu dostojni da igraju fudbal u civilizovanom svetu.

wiener

pre 1 godinu

Ta romantična Rusija o kojoj maštate je ubijena 1920te upravo od strane ove današnje Rusije.
(Los Angeles, 23. decembar 2022 16:06)

Ta romantična Rusija nikada nije ni postojala.

Zeljko Tomic

pre 1 godinu

Neverovatno je koliko srba ovde emituje neku,ničim izazvanu netrpeljivost prema rusima. Kolika li je tek pustoš u njihovim dušama kad toliko ne razumeju ništa,zamagljenog pogleda i uma i u slepo veruju u zapadne vrednosti usled kojih su postali emotivni i intelektualni bogalji.
Zao mi je mnogo tih ljudi.
(Smeško, 23. decembar 2022 12:55)

Potpisujem.

Loznica, Gučevo, Cer…

pre 1 godinu

Putujte… civilizovanom svetu skoro necete prici.
(Fiki, 23. decembar 2022 09:44)



Nisam znao da je civilizovani svet vezivanje dece za bandere, i ubijanje civila?

ff

pre 1 godinu

Naravno da je pametno! Neznam što Srbija čeka.
Srbija se još nije plasirala na Evropsko prvenstvo, a to je kao, slučajno?? Nemo' da smo naivni, sve je to belosvetska urota.
Garantiram da biste se plasirali na Azijsko Prvenstvo! Ma što plasirali, kad biste uhvatilimda šamarati Mongoliji, mislili bi da je Evropski Brazil došao da ih bije. Pardon, Azijski Brazil.
(Mateo, 23. decembar 2022 13:05)

kao i vi bez ikakvog uspeha na evropskom, znaci jedva grupnu fazu i to upitno...a na svetskog gle cuda, polufinale, finale..hoces reci da je tu cista posla,

Mikii

pre 1 godinu

Btw,nivo kriminala u "tvom" LA ili Cikagu ili Baltimoru je milion puta veci nego u Rusiji,hehehe
(Oliver, 23. decembar 2022 19:49)

Na stranu nepismenost za koju ne postoji opravdanje, osim da je jasna aluzija na to da si bežao sa časova još u osnovnoj školi, postavio bih sledeće pitanje: Zašto milioni Rusa žive u Americi a ne obratno!? Hoću reći, kad je već stopa kriminala i korupcije u Rusiji tako mala u poređenju sa tom dekadentnom Amerikom?! Hoćeš li uspeti da smisliš odgovor u toku današnjeg dana? Ne verujem.

ws

pre 1 godinu

(Maki, 23. decembar 2022 10:00)

Izrael ne moze da igra u Aziji jer bi ulazak u AFC blokirale zemlje Bliskog Istoka koje ne priznaju Izrael. Ali opet ja nemam problem s tim da Turska, Izrael, Kazahstan, Kipar igraju u UEFAinim takmicenjima, UEFA nije drzava niti je blizu toga, pa i Japan i Juzna Koreja su nekoliko puta nastupili kao gosti na Kopa Amarici, stvarno ne vidim problem sa tim da par drzava koje nisu "fizicki na Evropskom kontinentu" budu clanice UEFA.

Imajte na umu da je Evropa zaseban kontinent samo kontekstualno jer geografski Evroazija je zajednicka celina, ako cemo bas biti bukvalisti...

Deda

pre 1 godinu

Ubrzanim koracima ka srednjem veku u svakom pogledu.
(zex, 23. decembar 2022 16:29)

Bio si nekad u Aziji, pa znas iz prve ruke? Jesi.. mozda u Turskoj na moru, mozda ni toliko... Zato tako i pricas.. Isprani mozgovi svuda...Znas li ti, prijatelju, da je Japan u 23.veku u odnosu nam sve sto poznajes ovde? Kina takodje ...
(TrotterBG, 23. decembar 2022 17:12)

Japan pripada tzv geopolitickom zapadu. I oni i Juzna Koreja. Japan je Amerika u malom. Nikada oni nece dozvoliti da Rusija postane deo azijske fudbalske federacije. Mogu eventualno africke i to je to.

TrotterBG

pre 1 godinu

Ubrzanim koracima ka srednjem veku u svakom pogledu.
(zex, 23. decembar 2022 16:29)

Bio si nekad u Aziji, pa znas iz prve ruke? Jesi.. mozda u Turskoj na moru, mozda ni toliko... Zato tako i pricas.. Isprani mozgovi svuda...Znas li ti, prijatelju, da je Japan u 23.veku u odnosu nam sve sto poznajes ovde? Kina takodje ...

wiener

pre 1 godinu

(VUK, 23. decembar 2022 16:41)

Ne žalim Ruse, ali nije da nisu ništa osvajali. Sovjetski Savez je bio prvak Evrope, a CSKA i Zenit su osvali UEFA Cup (ligu Evrope). Jedno vreme je ruska liga bila šesta na UEFA listi, iza velike petice. Ali ako pređu u Aziju njihov fudbal će oslabiti. Bolje im je da završe ovaj glupi rat i da se ratosiljaju Putina.

Zeljko Milivojevic

pre 1 godinu

Nisam nesto Puno skolovan Ali kakve veze rusi imaju sa azijatima veri izgledu osim sto imaju DEO teritoriju I svaki narod je za postovanje srbin albanac rus Ili nemac e sad sto sljam I olos u nekim mestima vlada to je vec nesto drugo a rusima Puno srece u svakom takmicenju a to sto je njima zabranjeno takmicenje govori sve o vladama evropska unije klosari

Oliver

pre 1 godinu

@los angeles


Ti si ziveo u Rusiji isto kao sto zivis u Los Andjelesu. Niko nije glup pa da misli da neko iz LA ostavlja komentare svakog dana ovde. Ti si pro-zapadni bot sto je u redu,nemoj da se stidiš svog posla,nego lepo priznaj. Btw,nivo kriminala u "tvom" LA ili Cikagu ili Baltimoru je milion puta veci nego u Rusiji,hehehe

Negativni

pre 1 godinu

10 godina je vrlo malo vjerovatno. Vratiće ih najkasnije godinu dana nakon što se rat završi, a rat neće trajati 9 godina.

Rusija je evropa, u azijskom dijelu nema ništa osim par gradova, međusobno veoma udaljenih. Takođe mislim da nije tačno da mnoge zemlje azije neće imati ništa protiv prelaska Rusije, jer to bi faktički značilo instant dominaciju ruskih klubova u azijskoj LŠ, dobili bi ozbiljnog protivnika u kvalifikacijama, nikome to ne odgovara.

Ako je FIFA ta koja na kraju aminuje tu odluku, onda od te priče nema ništa, neće im dozvoliti da zaobiđu sankcije na takav način.
(posve_nepodoban, 23. decembar 2022 09:49) Rusija je Evropa? Video ti nisi R od Rusije, a pogotovo Rusije iza Kavkaza. Veze nemas.

poligraf

pre 1 godinu

" Najbolje je da se napravi novo takmicenje u skladu sa BRICS...Zamislite sve drzave Juzne Am erike , Afrike, Azije i delove Evrope..." Na ovom portalu je objavljeno na hiljade glupih komentara, ali kad bi se birao najgluplji , ovaj bi bio apsolutni pobednik, bez konkurencije. Juzna Amerika ima 12 priznatih drzava , jedna od njih je clanica BRICS-a. Afrika ima 54 priznate drzave i jednu clanicu, a Azija 48 drzava i dve clanice. O "delovima Evrope " ne bih diskutovao. " Pa to je celo Svetsko prvenstvo osim desetak klubova iz zapadnog tabora " Stvarno, ljudska glupost nema granica.

Vojislav

pre 1 godinu

To ce biti fenomenalni dueli izmedju Zenita, CSKA i Spartaka sa Al Ahlijem, Bombaj Unitedom, Bagdadom, Bangkokom itd. Ma koga briga za Juventus, Manchester United, Bayern, Real, Barcelona, PSG, Crrvenu Zvezdu, Partizan.

Piro

pre 1 godinu

Izrael ne moze da igra u Aziji jer bi ulazak u AFC blokirale zemlje Bliskog Istoka koje ne priznaju Izrael. Ali opet ja nemam problem s tim da Turska, Izrael, Kazahstan, Kipar igraju u UEFAinim takmicenjima, UEFA nije drzava niti je blizu toga, pa i Japan i Juzna Koreja su nekoliko puta nastupili kao gosti na Kopa Amarici, stvarno ne vidim problem sa tim da par drzava koje nisu "fizicki na Evropskom kontinentu" budu clanice UEFA.

Imajte na umu da je Evropa zaseban kontinent samo kontekstualno jer geografski Evroazija je zajednicka celina, ako cemo bas biti bukvalisti...
(ws, 23. decembar 2022 13:07)

Ko nije priznao Izrael? Juzna Koreja nikada nije igrala na KA, Japan jeste. Pise se americkom kontinentu, ne Americkom.

Kontras

pre 1 godinu

@ Fiki

A inace taj civilizovani svet je imao genocid nad indijancima, logore smrti kao sto je Jasenovac, dva svetska rata u kojima je ubijeno 13 miliona ruskih civila...

Oliver

pre 1 godinu

Jadnici ne shvataju da je Azija kontinent budućnosti. Pa Katar je u Aziji,videli ste kakvo cudo su napravili, 8 stadiona za par godina. Qatar airways je najbolja avio kompanija na svetu. Takve aerodrome kao u Aziji nemaju ni Evropa ni Amerika.Saudijska Arabija se prijavljuje za organizaciju Mundijala 2030. Zato su kupili Kristijana Ronalda za 500 miliona na dve godine. Uslov je i da bude promoter i zaštitno lice Mundijala. A gde je sve mocnija Kina,Indija,pa od ranije bogati Japan i Južna Koreja,Singapur itd. Azija je budućnost,Evropa je prošlost!

Indjija

pre 1 godinu

Samo odlazite sto dalje od Evrope i nas. Ionako ste i teritorijalno i genetski vise azijati nego Evropljani. Putujte igumani i ne mislite na manastir, a mi cemo se jos bolje snaci bez vas.

Mile

pre 1 godinu

Da , zapadna je vrednost je upravo ovo, sto ti mozes da saljes bilo kakve komentare svojih misljenja preko slobodnih medija, za razliku od Rusije, gde ti ode glava ako kazes nesto protiv Putina.


Neverovatno je koliko srba ovde emituje neku,ničim izazvanu netrpeljivost prema rusima. Kolika li je tek pustoš u njihovim dušama kad toliko ne razumeju ništa,zamagljenog pogleda i uma i u slepo veruju u zapadne vrednosti usled kojih su postali emotivni i intelektualni bogalji.
Zao mi je mnogo tih ljudi.
(Smeško, 23. decembar 2022 12:55)

Max

pre 1 godinu

Ako ce suspenzija da bude 10g onda je bolje u Aziju da igraju !!!
Mi smo prosli kroz tu suspenziju !!!
UEFA treba dobro da razmisli sta joj je cinjeti !!!

Shonzi

pre 1 godinu

Najbolje je da se napravi novo takmicenje u skaldu sa BRICS. Znaci, zemlje clanice BRICS sada ekonomski saradjuju, prave i finansijske okvire i valutu (izbacuju dolar), u buducnosti ce to biti i neki labavi vojni savez tj. pomoc jedna drugoj u slucaju rata, znaci, mogli bi da osnuju i svoja sportska takmicenja. Zamislite sve drzave Juzne Amerike, Afrike, Azije i delove Evrope .... pa to je celo Svetsko prvenstvo osim desetak klubova iz zapadnog tabora :-)

Ej mene cinika

pre 1 godinu

@(Piro, 23. decembar 2022 14:31)

Ako je verovati Wikipediji: Sirija, Irak, Saudijska Arabija, Brunej, Iran, Oman, Jemen, Pakistan, Severna Koreja, Avganistan, Kuvajt, Malezija, Indonezija i Bangladeš ne priznaju Izrael zbog toga čak i da apliciraju za AFC neće im biti odobreno.

A sad ako se vratimo na Rusiju pitanje je da li će i njima odobiti ulazak jer niko u Aziji ne priznaje ni Krim kao deo Rusije a kamoli Donbas i Lugansk. A da ne pričamo o tome da je teško da AFC bilo šta donese bez FIFA.
i za kraj Američki kontinent nije isto što američki kao prisvojni pridev jer se odnosi na Severnu i Južnu Ameriku (slično kao kada mislite na Evroaziju), kao što se piše Beogradski univerzitet, a ne beogradski mentalitet, na primer.

Дрндоје

pre 1 godinu

Азијска лига када се формира остаје 30-так земаља Европе. Не знам какво ће значење тада Евролига имати и ко ће у тој лиги играти. Мимо ЕУ и САД остаје око 3/4 света

Jovo

pre 1 godinu

Да ли је можда познато каква је процедура за улазак у азијску федерацију? Колико гласова је потребно? Чисто сумњам да ће Јапан, Аустралија, Ј. Кореја, Тајван и још неке земље дозволити прелазак Русије у азијску федерацију.
(Куп је битан, 23. decembar 2022 21:02)

Sve federacije moraju biti ZA. Kada je Australija trazila prijem u azijsku federaciju, prosla je tek iz treceg puta, jer su protiv bili Pakistan, Banglades i jos par zemalja. Japan, Australija i Juzna Koreja nikada nece dozvoliti clanstvo Rusije, to je jasno kao dan. Te tri zemlje su jedne od najblizih saradnika USA.

Trotters Independent Traders

pre 1 godinu

Ni Azijati ih neće. Eventualno da naprave svoje takmičenje sa Belorusijom, možda Kazahstanom, Uzbekistanom i tako nekim -stanom.
(Alex, 23. decembar 2022 11:08)


Npr. Britanistanom, ili Ameristanom? Germanistan je isto atraktivna opcija.

Jugosloven

pre 1 godinu

UEFA je suspendovala Rusiju tako da je to najbolja odluka za ruski fudbal. Ovako će ruska reprezentacija i ruski klubovi moći da igraju u svim azijskim takmičenjima a to bi dobro došlo i AFC'u zato što bi to bio veliki napredak za azijski fudbal.

Vojvoda Gavran

pre 1 godinu

Prosecan Rus ima tri puta vise haplogrupe r1a od prosecnog balkanca. Za neupucene r1a je tzv. slovenski gen. I onda neki ex jugosloven ruse nazove azijatima. Zemljo otvori se...

VUK

pre 1 godinu

Ne žalim Ruse, ali nije da nisu ništa osvajali. Sovjetski Savez je bio prvak Evrope, a CSKA i Zenit su osvali UEFA Cup (ligu Evrope). Jedno vreme je ruska liga bila šesta na UEFA listi, iza velike petice. Ali ako pređu u Aziju njihov fudbal će oslabiti. Bolje im je da završe ovaj glupi rat i da se ratosiljaju Putina.
(wiener, 23. decembar 2022 18:47) CZ BG PRVAK EVROPE i SVETA , veće od svega što su Rusi osvojili u fudbalu!

Куп је битан

pre 1 godinu

Да ли је можда познато каква је процедура за улазак у азијску федерацију? Колико гласова је потребно? Чисто сумњам да ће Јапан, Аустралија, Ј. Кореја, Тајван и још неке земље дозволити прелазак Русије у азијску федерацију.

Frka

pre 1 godinu

Oni koji prozivaju Izrael. Izrael ne moze da igra sa arapskim zemljama, jer je mrznja tolika i ne smem ni da pomislim na sta bi te utakmice licile. A sto se ljudskih osobina tice, Izraelci su sto puta blizi Evropi nego sto ce Rusi ikada biti. Rusi su klasicni Azijati, sa izuzetno malo postovanja prema drugima i izuzetno malo cene ljudski zivot.

brm

pre 1 godinu

Moje misljenje je da sve zemlje koje su geografski 90% u Aziji igraju za te konfederacije.
(Maki, 23. decembar 2022 10:00)

Zavisi kako gledaš. Možda im je 90% teritorije u Aziji, ali im je 80% stanovništva u Evropi.

Oliver

pre 1 godinu

@vojislav

A koga ce da gleda 100 miliona Ronaldovih fanova sada kada je prešao u saudijski Al Nasr? A ti ces gledati Mundijal u Saudijskoj Arabiji 2030!

brm

pre 1 godinu

Moje misljenje je da sve zemlje koje su geografski 90% u Aziji igraju za te konfederacije.
(Maki, 23. decembar 2022 10:00)

Zavisi kako gledaš. Možda im je 90% teritorije u Aziji, ali im je 80% stanovništva u Evropi.

Smeško

pre 1 godinu

Neverovatno je koliko srba ovde emituje neku,ničim izazvanu netrpeljivost prema rusima. Kolika li je tek pustoš u njihovim dušama kad toliko ne razumeju ništa,zamagljenog pogleda i uma i u slepo veruju u zapadne vrednosti usled kojih su postali emotivni i intelektualni bogalji.
Zao mi je mnogo tih ljudi.

Zeljko Tomic

pre 1 godinu

Neverovatno je koliko srba ovde emituje neku,ničim izazvanu netrpeljivost prema rusima. Kolika li je tek pustoš u njihovim dušama kad toliko ne razumeju ništa,zamagljenog pogleda i uma i u slepo veruju u zapadne vrednosti usled kojih su postali emotivni i intelektualni bogalji.
Zao mi je mnogo tih ljudi.
(Smeško, 23. decembar 2022 12:55)

Potpisujem.

Vostani Serbie

pre 1 godinu

Putujte… civilizovanom svetu skoro necete prici.
(Fiki, 23. decembar 2022 09:44)

Jea, jur rajt ma men! Nau, lec gou tu b'lin Somelian ćajlds fo demokrasi!

Дрндоје

pre 1 godinu

Азијска лига када се формира остаје 30-так земаља Европе. Не знам какво ће значење тада Евролига имати и ко ће у тој лиги играти. Мимо ЕУ и САД остаје око 3/4 света

Maki

pre 1 godinu

Moje misljenje je da sve zemlje koje su geografski 90% u Aziji igraju za te konfederacije. Tu mislim i na Tursku, Izrael i neke bivse zemlje Sovjetskog saveza.

Ovi sto prizeljkuju da i mi to uradimo, mogu slobodno da se presele u majcicu Rusiju i uzivaju u njihovoj slobodi i demokratiji. Jedan uslov za preseljenje je da lokalno stanovnistvo pokaze gdje se Srbija nalazi na mapi Evrope i dobiju vizu u jednom pravcu.

Shonzi

pre 1 godinu

Najbolje je da se napravi novo takmicenje u skaldu sa BRICS. Znaci, zemlje clanice BRICS sada ekonomski saradjuju, prave i finansijske okvire i valutu (izbacuju dolar), u buducnosti ce to biti i neki labavi vojni savez tj. pomoc jedna drugoj u slucaju rata, znaci, mogli bi da osnuju i svoja sportska takmicenja. Zamislite sve drzave Juzne Amerike, Afrike, Azije i delove Evrope .... pa to je celo Svetsko prvenstvo osim desetak klubova iz zapadnog tabora :-)

Kontras

pre 1 godinu

@ Fiki

A inace taj civilizovani svet je imao genocid nad indijancima, logore smrti kao sto je Jasenovac, dva svetska rata u kojima je ubijeno 13 miliona ruskih civila...

Loznica, Gučevo, Cer…

pre 1 godinu

Putujte… civilizovanom svetu skoro necete prici.
(Fiki, 23. decembar 2022 09:44)



Nisam znao da je civilizovani svet vezivanje dece za bandere, i ubijanje civila?

ff

pre 1 godinu

Naravno da je pametno! Neznam što Srbija čeka.
Srbija se još nije plasirala na Evropsko prvenstvo, a to je kao, slučajno?? Nemo' da smo naivni, sve je to belosvetska urota.
Garantiram da biste se plasirali na Azijsko Prvenstvo! Ma što plasirali, kad biste uhvatilimda šamarati Mongoliji, mislili bi da je Evropski Brazil došao da ih bije. Pardon, Azijski Brazil.
(Mateo, 23. decembar 2022 13:05)

kao i vi bez ikakvog uspeha na evropskom, znaci jedva grupnu fazu i to upitno...a na svetskog gle cuda, polufinale, finale..hoces reci da je tu cista posla,

Zeljko Milivojevic

pre 1 godinu

Nisam nesto Puno skolovan Ali kakve veze rusi imaju sa azijatima veri izgledu osim sto imaju DEO teritoriju I svaki narod je za postovanje srbin albanac rus Ili nemac e sad sto sljam I olos u nekim mestima vlada to je vec nesto drugo a rusima Puno srece u svakom takmicenju a to sto je njima zabranjeno takmicenje govori sve o vladama evropska unije klosari

VUK

pre 1 godinu

Najbolje za Ruse i njihov fudbal , a i čovečanstvo u celosti , je da na olimpijskom stadionu u Moskvi , reprezentacija Rusije i reprezentacija FIFA odigraju utakmicu , a da umesto lopti koriste lobanje Putina, Lavrova, Medvedeva i ostalih zveri koje maltretiraju ceo svet.

Max

pre 1 godinu

Ako ce suspenzija da bude 10g onda je bolje u Aziju da igraju !!!
Mi smo prosli kroz tu suspenziju !!!
UEFA treba dobro da razmisli sta joj je cinjeti !!!

Oliver

pre 1 godinu

@los angeles


Ti si ziveo u Rusiji isto kao sto zivis u Los Andjelesu. Niko nije glup pa da misli da neko iz LA ostavlja komentare svakog dana ovde. Ti si pro-zapadni bot sto je u redu,nemoj da se stidiš svog posla,nego lepo priznaj. Btw,nivo kriminala u "tvom" LA ili Cikagu ili Baltimoru je milion puta veci nego u Rusiji,hehehe

Mateo

pre 1 godinu

Pametno, ne znam sta cekaju.. I mi trebamo pristupiti toj ligi i organizaciji.. Kakva crna fifa i uefa.. Smesno
(Batsy, 23. decembar 2022 09:27) # Link komentara

Naravno da je pametno! Neznam što Srbija čeka.
Srbija se još nije plasirala na Evropsko prvenstvo, a to je kao, slučajno?? Nemo' da smo naivni, sve je to belosvetska urota.
Garantiram da biste se plasirali na Azijsko Prvenstvo! Ma što plasirali, kad biste uhvatilimda šamarati Mongoliji, mislili bi da je Evropski Brazil došao da ih bije. Pardon, Azijski Brazil.

TrotterBG

pre 1 godinu

Ubrzanim koracima ka srednjem veku u svakom pogledu.
(zex, 23. decembar 2022 16:29)

Bio si nekad u Aziji, pa znas iz prve ruke? Jesi.. mozda u Turskoj na moru, mozda ni toliko... Zato tako i pricas.. Isprani mozgovi svuda...Znas li ti, prijatelju, da je Japan u 23.veku u odnosu nam sve sto poznajes ovde? Kina takodje ...

Oliver

pre 1 godinu

Jadnici ne shvataju da je Azija kontinent budućnosti. Pa Katar je u Aziji,videli ste kakvo cudo su napravili, 8 stadiona za par godina. Qatar airways je najbolja avio kompanija na svetu. Takve aerodrome kao u Aziji nemaju ni Evropa ni Amerika.Saudijska Arabija se prijavljuje za organizaciju Mundijala 2030. Zato su kupili Kristijana Ronalda za 500 miliona na dve godine. Uslov je i da bude promoter i zaštitno lice Mundijala. A gde je sve mocnija Kina,Indija,pa od ranije bogati Japan i Južna Koreja,Singapur itd. Azija je budućnost,Evropa je prošlost!

Los Angeles

pre 1 godinu

Neverovatno je koliko srba ovde emituje neku,ničim izazvanu netrpeljivost prema rusima. Kolika li je tek pustoš u njihovim dušama kad toliko ne razumeju ništa,zamagljenog pogleda i uma i u slepo veruju u zapadne vrednosti usled kojih su postali emotivni i intelektualni bogalji.
Zao mi je mnogo tih ljudi.
(Smeško, 23. decembar 2022 12:55)

Potpisujem.
(Zeljko Tomic, 23. decembar 2022 14:30)

Živeo sam u Rusiji godinama, ako ih iko zna to sam ja. Najgori narod u Evropi, ne dao vam Bog da išta imate sa njima. Pokvareni kriminalci, mafijaška država, korupcija na sve strane, i ta psihopatija da sami sebe smatraju najvažnijim narodom na planeti. S druge strane to donekle i objašnjava poreklo vaših emocija, našli sebi slične. Deca im hodaju ulicama sa flašom piva u rukama, 14-15 godina. Nivo HIV-a kao u Afričkim zemljama. Silovanja, ubistva, prebijanja - 10 puta više nego u EU naprimer. Ne znate šta pričate. Ta romantična Rusija o kojoj maštate je ubijena 1920te upravo od strane ove današnje Rusije.

posve_nepodoban

pre 1 godinu

10 godina je vrlo malo vjerovatno. Vratiće ih najkasnije godinu dana nakon što se rat završi, a rat neće trajati 9 godina.

Rusija je evropa, u azijskom dijelu nema ništa osim par gradova, međusobno veoma udaljenih. Takođe mislim da nije tačno da mnoge zemlje azije neće imati ništa protiv prelaska Rusije, jer to bi faktički značilo instant dominaciju ruskih klubova u azijskoj LŠ, dobili bi ozbiljnog protivnika u kvalifikacijama, nikome to ne odgovara.

Ako je FIFA ta koja na kraju aminuje tu odluku, onda od te priče nema ništa, neće im dozvoliti da zaobiđu sankcije na takav način.

sgdp

pre 1 godinu

"Emocionalno, većina je za ostanak u poznatom okruženju, igranje vrhunskog fudbala u Ligi šampiona, koji donosi deset puta više novca za razliku od Azije, gde je organizacija 10 puta lošija u odnosu na stari kontinent".

Kako je autor ovog članka došao do brojke od 10, kada je u pitanju odnos kvaliteta organizacije takmičenja?

Trotters Independent Traders

pre 1 godinu

Ni Azijati ih neće. Eventualno da naprave svoje takmičenje sa Belorusijom, možda Kazahstanom, Uzbekistanom i tako nekim -stanom.
(Alex, 23. decembar 2022 11:08)


Npr. Britanistanom, ili Ameristanom? Germanistan je isto atraktivna opcija.

Jugosloven

pre 1 godinu

UEFA je suspendovala Rusiju tako da je to najbolja odluka za ruski fudbal. Ovako će ruska reprezentacija i ruski klubovi moći da igraju u svim azijskim takmičenjima a to bi dobro došlo i AFC'u zato što bi to bio veliki napredak za azijski fudbal.

Indjija

pre 1 godinu

Samo odlazite sto dalje od Evrope i nas. Ionako ste i teritorijalno i genetski vise azijati nego Evropljani. Putujte igumani i ne mislite na manastir, a mi cemo se jos bolje snaci bez vas.

lol

pre 1 godinu

(Stevica, 23. decembar 2022 13:13)

Kako ne žali? Zrbi plaču svaki dan što Rusi već nisu stigli do Beograda na tenkovima i krenuli na Berlin i Pariz

Mile

pre 1 godinu

Da , zapadna je vrednost je upravo ovo, sto ti mozes da saljes bilo kakve komentare svojih misljenja preko slobodnih medija, za razliku od Rusije, gde ti ode glava ako kazes nesto protiv Putina.


Neverovatno je koliko srba ovde emituje neku,ničim izazvanu netrpeljivost prema rusima. Kolika li je tek pustoš u njihovim dušama kad toliko ne razumeju ništa,zamagljenog pogleda i uma i u slepo veruju u zapadne vrednosti usled kojih su postali emotivni i intelektualni bogalji.
Zao mi je mnogo tih ljudi.
(Smeško, 23. decembar 2022 12:55)

lol

pre 1 godinu

Oni treba da naprave Evro-azijski savez sa postsovjetskim kolonijama.
(123, 23. decembar 2022 09:48)

Sto ne naprave svoje alternativno svetsko takmicenje za sve zemlje van zapada? Ono Rusija, Azija, Afrika i Juzna Amerika...i Srbija, naravno. Cujem da Argentina trci da se prikljuci.

Куп Србије

pre 1 godinu

Чак и када би прешли у Азију Руси не би могли да учествују у квалификацијама за СП. А што се тиче преласка, питање је како ће гласати чланице азијске федерације.

Vela

pre 1 godinu

Ubrzanim koracima ka srednjem veku u svakom pogledu.
(zex, 23. decembar 2022 16:29)

Bio si nekad u Aziji, pa znas iz prve ruke? Jesi.. mozda u Turskoj na moru, mozda ni toliko... Zato tako i pricas.. Isprani mozgovi svuda...Znas li ti, prijatelju, da je Japan u 23.veku u odnosu nam sve sto poznajes ovde? Kina takodje ...
(TrotterBG, 23. decembar 2022 17:12)

Napredak se ne ogleda samo u zgradama, mostovima, tehnologiji. Postoje tu i ljudska prava, prava radnika, kultura, umetnost itd. U Kini ljudi rade 12-16 sati dnevno i imaju samo 4-5 dana godisnjeg odmora. Kada ti umre clan uze porodice, slobodan si samo da organizujes sahranu i prisustvujes istoj. Pa to u Engleskoj nije bilo ni u 19. veku. O slobodi govora da ne pricamo. Kad nema slobode govora nema ni kulture ni umetnosti. Komunjare da budu u 23. veku? Japan da, ali Kina ne.

Piro

pre 1 godinu

Izrael ne moze da igra u Aziji jer bi ulazak u AFC blokirale zemlje Bliskog Istoka koje ne priznaju Izrael. Ali opet ja nemam problem s tim da Turska, Izrael, Kazahstan, Kipar igraju u UEFAinim takmicenjima, UEFA nije drzava niti je blizu toga, pa i Japan i Juzna Koreja su nekoliko puta nastupili kao gosti na Kopa Amarici, stvarno ne vidim problem sa tim da par drzava koje nisu "fizicki na Evropskom kontinentu" budu clanice UEFA.

Imajte na umu da je Evropa zaseban kontinent samo kontekstualno jer geografski Evroazija je zajednicka celina, ako cemo bas biti bukvalisti...
(ws, 23. decembar 2022 13:07)

Ko nije priznao Izrael? Juzna Koreja nikada nije igrala na KA, Japan jeste. Pise se americkom kontinentu, ne Americkom.

VUK

pre 1 godinu

Азијска лига када се формира остаје 30-так земаља Европе. Не знам какво ће значење тада Евролига имати и ко ће у тој лиги играти. Мимо ЕУ и САД остаје око 3/4 света
(Дрндоје, 23. decembar 2022) ha,ha,ha,ha....ali u toj 1/4 su svi najkvalitetniji klubovi sveta i SVI najbolji igrači sveta ! Barcelona, Bayern , Liverpul, Juventus...pa deca tih 3/4 sveta nose dresove zvezda koje igraju samo u takmičenju UEFA . A ko da su Rusi neki q u fudbalu !! Niko nije ni primetio da ih nema u Qataru. Neki tim iz Rusije osvojio bilo šta ? Nikada i ništa. Srećan im put. Nek igraju sa dunsterima. Nisu dostojni da igraju fudbal u civilizovanom svetu.

Negativni

pre 1 godinu

10 godina je vrlo malo vjerovatno. Vratiće ih najkasnije godinu dana nakon što se rat završi, a rat neće trajati 9 godina.

Rusija je evropa, u azijskom dijelu nema ništa osim par gradova, međusobno veoma udaljenih. Takođe mislim da nije tačno da mnoge zemlje azije neće imati ništa protiv prelaska Rusije, jer to bi faktički značilo instant dominaciju ruskih klubova u azijskoj LŠ, dobili bi ozbiljnog protivnika u kvalifikacijama, nikome to ne odgovara.

Ako je FIFA ta koja na kraju aminuje tu odluku, onda od te priče nema ništa, neće im dozvoliti da zaobiđu sankcije na takav način.
(posve_nepodoban, 23. decembar 2022 09:49) Rusija je Evropa? Video ti nisi R od Rusije, a pogotovo Rusije iza Kavkaza. Veze nemas.

wiener

pre 1 godinu

(VUK, 23. decembar 2022 16:41)

Ne žalim Ruse, ali nije da nisu ništa osvajali. Sovjetski Savez je bio prvak Evrope, a CSKA i Zenit su osvali UEFA Cup (ligu Evrope). Jedno vreme je ruska liga bila šesta na UEFA listi, iza velike petice. Ali ako pređu u Aziju njihov fudbal će oslabiti. Bolje im je da završe ovaj glupi rat i da se ratosiljaju Putina.

VUK

pre 1 godinu

Ne žalim Ruse, ali nije da nisu ništa osvajali. Sovjetski Savez je bio prvak Evrope, a CSKA i Zenit su osvali UEFA Cup (ligu Evrope). Jedno vreme je ruska liga bila šesta na UEFA listi, iza velike petice. Ali ako pređu u Aziju njihov fudbal će oslabiti. Bolje im je da završe ovaj glupi rat i da se ratosiljaju Putina.
(wiener, 23. decembar 2022 18:47) CZ BG PRVAK EVROPE i SVETA , veće od svega što su Rusi osvojili u fudbalu!

ma da

pre 1 godinu

Najbolje je da se napravi novo takmicenje u skaldu sa BRICS. Znaci, zemlje clanice BRICS sada ekonomski saradjuju, prave i finansijske okvire i valutu (izbacuju dolar), u buducnosti ce to biti i neki labavi vojni savez tj. pomoc jedna drugoj u slucaju rata, znaci, mogli bi da osnuju i svoja sportska takmicenja.
(Shonzi, 23. decembar 2022 13:39)
----------------------------------------------------------

Ma da. Eno Kina i Indija vec sada "vezbaju" vojni savez, skupili se na granici pa pucaju jedni po drugima.

A inace, i Afrikanci i Juznoamerikanci jedva cekaju fudbalske okrsaje sa svetskim velikanima poput Indije, Kine, Rusije i Juzne Afrike. Spektakl u najavi.

Mikii

pre 1 godinu

Btw,nivo kriminala u "tvom" LA ili Cikagu ili Baltimoru je milion puta veci nego u Rusiji,hehehe
(Oliver, 23. decembar 2022 19:49)

Na stranu nepismenost za koju ne postoji opravdanje, osim da je jasna aluzija na to da si bežao sa časova još u osnovnoj školi, postavio bih sledeće pitanje: Zašto milioni Rusa žive u Americi a ne obratno!? Hoću reći, kad je već stopa kriminala i korupcije u Rusiji tako mala u poređenju sa tom dekadentnom Amerikom?! Hoćeš li uspeti da smisliš odgovor u toku današnjeg dana? Ne verujem.

Pop Cira

pre 1 godinu

mogu da igraju AFC Champions League
Al Hilal je tamo kao Real Madrid u UEFA Champions League.
Al, bice cupavo ove godine Ronaldo pitpisuje za Al Nassr

Oliver

pre 1 godinu

@vojislav

A koga ce da gleda 100 miliona Ronaldovih fanova sada kada je prešao u saudijski Al Nasr? A ti ces gledati Mundijal u Saudijskoj Arabiji 2030!

Frka

pre 1 godinu

Oni koji prozivaju Izrael. Izrael ne moze da igra sa arapskim zemljama, jer je mrznja tolika i ne smem ni da pomislim na sta bi te utakmice licile. A sto se ljudskih osobina tice, Izraelci su sto puta blizi Evropi nego sto ce Rusi ikada biti. Rusi su klasicni Azijati, sa izuzetno malo postovanja prema drugima i izuzetno malo cene ljudski zivot.

poligraf

pre 1 godinu

" Najbolje je da se napravi novo takmicenje u skladu sa BRICS...Zamislite sve drzave Juzne Am erike , Afrike, Azije i delove Evrope..." Na ovom portalu je objavljeno na hiljade glupih komentara, ali kad bi se birao najgluplji , ovaj bi bio apsolutni pobednik, bez konkurencije. Juzna Amerika ima 12 priznatih drzava , jedna od njih je clanica BRICS-a. Afrika ima 54 priznate drzave i jednu clanicu, a Azija 48 drzava i dve clanice. O "delovima Evrope " ne bih diskutovao. " Pa to je celo Svetsko prvenstvo osim desetak klubova iz zapadnog tabora " Stvarno, ljudska glupost nema granica.

Vojislav

pre 1 godinu

To ce biti fenomenalni dueli izmedju Zenita, CSKA i Spartaka sa Al Ahlijem, Bombaj Unitedom, Bagdadom, Bangkokom itd. Ma koga briga za Juventus, Manchester United, Bayern, Real, Barcelona, PSG, Crrvenu Zvezdu, Partizan.

Deda

pre 1 godinu

Ubrzanim koracima ka srednjem veku u svakom pogledu.
(zex, 23. decembar 2022 16:29)

Bio si nekad u Aziji, pa znas iz prve ruke? Jesi.. mozda u Turskoj na moru, mozda ni toliko... Zato tako i pricas.. Isprani mozgovi svuda...Znas li ti, prijatelju, da je Japan u 23.veku u odnosu nam sve sto poznajes ovde? Kina takodje ...
(TrotterBG, 23. decembar 2022 17:12)

Japan pripada tzv geopolitickom zapadu. I oni i Juzna Koreja. Japan je Amerika u malom. Nikada oni nece dozvoliti da Rusija postane deo azijske fudbalske federacije. Mogu eventualno africke i to je to.

wiener

pre 1 godinu

Ta romantična Rusija o kojoj maštate je ubijena 1920te upravo od strane ove današnje Rusije.
(Los Angeles, 23. decembar 2022 16:06)

Ta romantična Rusija nikada nije ni postojala.

Vojvoda Gavran

pre 1 godinu

Prosecan Rus ima tri puta vise haplogrupe r1a od prosecnog balkanca. Za neupucene r1a je tzv. slovenski gen. I onda neki ex jugosloven ruse nazove azijatima. Zemljo otvori se...

ws

pre 1 godinu

(Maki, 23. decembar 2022 10:00)

Izrael ne moze da igra u Aziji jer bi ulazak u AFC blokirale zemlje Bliskog Istoka koje ne priznaju Izrael. Ali opet ja nemam problem s tim da Turska, Izrael, Kazahstan, Kipar igraju u UEFAinim takmicenjima, UEFA nije drzava niti je blizu toga, pa i Japan i Juzna Koreja su nekoliko puta nastupili kao gosti na Kopa Amarici, stvarno ne vidim problem sa tim da par drzava koje nisu "fizicki na Evropskom kontinentu" budu clanice UEFA.

Imajte na umu da je Evropa zaseban kontinent samo kontekstualno jer geografski Evroazija je zajednicka celina, ako cemo bas biti bukvalisti...

Jovo

pre 1 godinu

Да ли је можда познато каква је процедура за улазак у азијску федерацију? Колико гласова је потребно? Чисто сумњам да ће Јапан, Аустралија, Ј. Кореја, Тајван и још неке земље дозволити прелазак Русије у азијску федерацију.
(Куп је битан, 23. decembar 2022 21:02)

Sve federacije moraju biti ZA. Kada je Australija trazila prijem u azijsku federaciju, prosla je tek iz treceg puta, jer su protiv bili Pakistan, Banglades i jos par zemalja. Japan, Australija i Juzna Koreja nikada nece dozvoliti clanstvo Rusije, to je jasno kao dan. Te tri zemlje su jedne od najblizih saradnika USA.

Куп је битан

pre 1 godinu

Да ли је можда познато каква је процедура за улазак у азијску федерацију? Колико гласова је потребно? Чисто сумњам да ће Јапан, Аустралија, Ј. Кореја, Тајван и још неке земље дозволити прелазак Русије у азијску федерацију.

Ej mene cinika

pre 1 godinu

@(Piro, 23. decembar 2022 14:31)

Ako je verovati Wikipediji: Sirija, Irak, Saudijska Arabija, Brunej, Iran, Oman, Jemen, Pakistan, Severna Koreja, Avganistan, Kuvajt, Malezija, Indonezija i Bangladeš ne priznaju Izrael zbog toga čak i da apliciraju za AFC neće im biti odobreno.

A sad ako se vratimo na Rusiju pitanje je da li će i njima odobiti ulazak jer niko u Aziji ne priznaje ni Krim kao deo Rusije a kamoli Donbas i Lugansk. A da ne pričamo o tome da je teško da AFC bilo šta donese bez FIFA.
i za kraj Američki kontinent nije isto što američki kao prisvojni pridev jer se odnosi na Severnu i Južnu Ameriku (slično kao kada mislite na Evroaziju), kao što se piše Beogradski univerzitet, a ne beogradski mentalitet, na primer.

brm

pre 1 godinu

Moje misljenje je da sve zemlje koje su geografski 90% u Aziji igraju za te konfederacije.
(Maki, 23. decembar 2022 10:00)

Zavisi kako gledaš. Možda im je 90% teritorije u Aziji, ali im je 80% stanovništva u Evropi.

brm

pre 1 godinu

Moje misljenje je da sve zemlje koje su geografski 90% u Aziji igraju za te konfederacije.
(Maki, 23. decembar 2022 10:00)

Zavisi kako gledaš. Možda im je 90% teritorije u Aziji, ali im je 80% stanovništva u Evropi.