Nedelja, 06.11.2022.

18:45

Od Sorensena do Briha – dve sudijske greške koje su nas papreno koštale

Fudbaleri Srbije će po treći put od rasformiranja bivše države igrati pod tim imenom na završnim turnirima Svetskog kupa.

Izvor: Zoran Kecman

Od Sorensena do Briha – dve sudijske greške koje su nas papreno koštale IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

47 Komentari

Sortiraj po:

U finalu se ne sme dosuditi penal

pre 1 godinu

Oduvek su nas mrzeli jer smo Pravoslavci. Kada pomremo svi će oni u pakao, a mi u raj.
(Realno, 19. novembar 2022 17:53)

Ma ne, nego zato što ste Srbi:D
(?, 19. novembar 2022 18:49)


To se zna odavno ;)
Ali se ne zna da mrze i svetsku velesilu. U finalu 2018 sudija svirao penal protiv vas koji je postojao ali se po vašim recima ne svira u finalu ;) urota

trscan

pre 1 godinu

Oduvek su nas mrzeli jer smo Pravoslavci. Kada pomremo svi će oni u pakao, a mi u raj.
(Realno, 19. novembar 2022 17:53)

Ma ne, nego zato što ste Srbi:D
(?, 19. novembar 2022 18:49)

# Link komentara
Povratili mi dobru volju in smeh do suza

Dezurni smarac

pre 1 godinu

dezurni smarac od celog komentara ti se uhvatio za najmanje bitnu stvar a to je ekipa iz afrike sa recju svasta na pocetku recenice, a senegal bez manea je bas strasna ekipa, nije ni cudo sto si dezurni smarac, verovatno ti i okolina tako tepa
(srki, 19. novembar 2022 21:37)

Ti mi nesto pricas, a od celog mog komentara si se uhvatio mog nadimka:-D Senegal je i bez Manea jaci od Kameruna ili barem nije slabiji od njih.

SRB

pre 1 godinu

Još jedna, ništa manja "krađa" protiv nas se desila protiv Australije 2010.godine, kada nije dosuđen čist penal za nas, posle igranja rukom australijskog fudbalera. Sa nerešenim rezultatom bismo išli dalje!

srki

pre 1 godinu

dezurni smarac od celog komentara ti se uhvatio za najmanje bitnu stvar a to je ekipa iz afrike sa recju svasta na pocetku recenice, a senegal bez manea je bas strasna ekipa, nije ni cudo sto si dezurni smarac, verovatno ti i okolina tako tepa

Zeljko Tomic

pre 1 godinu

1930- nama nije bio priznat cist gol, a Urugvaju su priznata dva neregularna pogotka- teska pljacka i otimacina u polufinalu, amaterski nivo;

1950- Mitic se povredio u tunelu zbog cega je propustio (prvih) 20 minuta meca protiv Brazila u kojem nam je bio dovoljan i neresen rezultat da bismo prosli dalje u (polu)finalnu grupu;

1982- velika nepravda protiv spanije, a ovom prilikom pitam sve one koji se dobro secaju- da li bismo mi sa remijem protiv njih bili prvi ili drugi u toj grupi tj. da li bismo isli u onu grupu u koju je otisla spanija ili u onu u koju je otisla severna irska?

1990- kazu da je nepravedno iskljucen refik u cetvrtfinalu, ne secam se jer sam bio mali iako se cak secam onog otvaranja izmedju Argentine i Kameruna;

1998- sudija garsija-aranda je propustio da iskljuci bergkampa u 1/8 finala;

2010- nazovi sudija larionda nam nije svirao cist penal zbog igranja rukom od strane jednog igraca australije;

2018- nazovi sudija brih nam nije dosudio cist penal protiv svajcarska u mecu u kojem nam je bio dovoljan i remi, a u tom trenutku je bilo 1-1.

Dezurni smarac

pre 1 godinu

sto se sudjenja tice kako moze uopste brih koji je nemac da sudi utakmicu gde igra svajcarska u kojoj je trecina stanovnistva nemackog porekla ( da li bi dali npr. nekom srbinu iz bosne da sudi srbiji ) znaci cista namestaljka, a rekao bi i za grupu pa kako je moguce od toliko zemalja da smo opet sa brazilom i svajcarskom, pri tom nam uzeli slabasnu kostariku i dali najjacu africku ekipu, a portugal koji je bio drugi iz nas i prosao kroz baraz je u grupi sa ganom i korejom, a ni urugvaj nije brazil ni argentina, ej , ovi iz fife ne samo da su maznuli debelu lovu od domacina nego nam opet kroje kapu, dokle bre, ali se nadam da ovaj put oni nece uspeti , a mi hocemo
(srki, 19. novembar 2022 19:45)

Svasta, Kamerun sigurno nije najjaca africka reprezentacija, to je Senegal.

Zeljko Tomic

pre 1 godinu

Što se meča protiv Španije, kakve veze ima ima da li je Španac lako ili teško stigao na na 20-ak metara 8d našeg gola ? Penal nije bio i tačka. Drugi gol je možda i auto-gol, jer Stojković nije stigao da zatvori drugu stativu kod kornera.
(Bocko, 19. novembar 2022 19:52) # Link komentara

Ima veze jer treba i mi da se zapitamo zasto je dosao u situaciju da nam bude na pragu sesnaesterca tj. da do njega dodje kroz nekoliko sekundi kao da je prosao pored turskog groblja. Znam da nije bio penal, nije u redu ni to sto je taj penal ponovljen, ali, ima i nase krivice sto smo protivniku dozvolili neke stvari, isto vazi i za '68 i za '98 i za '10 i za '18.

Ja se ne sećam ni jedne situacije da su pogrešili na štetu Argentine,Brazila,Nemačke i Francuske,to je odgovor na one koji kažu da su to nenamerne greške. Kako onda na njihovu štetu nikada ne pogreše.
(Ljubo, 19. novembar 2022 19:48)

Argentina je mozda ostecena protiv Nemacke u finalu SP '90, a Brazil je npr. sigurno bio ostecen protiv svajcarske na SP '18, i to u dva navrata.

Zeljko Tomic

pre 1 godinu

Na mom hrvatskom jeziku se piše “greški” , a na tvom srpskom jeziku se sigurno isto ne veli “gresaka” . Mislim ako će mo da pametujemo , onda do kraja .
(Flash, 19. novembar 2022 19:40) # Link komentara

Ne verujem ni da se na tvom hrvatskom kaze "greski", a na mom srpskom se sasvim sigurno kaze "gresaka". Inace, nema razmaka pre tacke i zareza nego posle njih, a cemo je jedna rec.

Zeljko Tomic

pre 1 godinu

Nikako nije mogao da pusti prednost tu jer su svi bili daleko. Pogledaj snimak.
(fliper, 19. novembar 2022 19:25)

Pogledao sam snimak, a i bio sam na utakmici, zato i pisem to, nasi su vrlo brzo dotrcali do mesta dogadjaja, neces valjda da mi kazes da bi simunic tu prvi dosao do lopte?!

srki

pre 1 godinu

sto se sudjenja tice kako moze uopste brih koji je nemac da sudi utakmicu gde igra svajcarska u kojoj je trecina stanovnistva nemackog porekla ( da li bi dali npr. nekom srbinu iz bosne da sudi srbiji ) znaci cista namestaljka, a rekao bi i za grupu pa kako je moguce od toliko zemalja da smo opet sa brazilom i svajcarskom, pri tom nam uzeli slabasnu kostariku i dali najjacu africku ekipu, a portugal koji je bio drugi iz nas i prosao kroz baraz je u grupi sa ganom i korejom, a ni urugvaj nije brazil ni argentina, ej , ovi iz fife ne samo da su maznuli debelu lovu od domacina nego nam opet kroje kapu, dokle bre, ali se nadam da ovaj put oni nece uspeti , a mi hocemo

Dezurni smarac

pre 1 godinu

"Sramno, nepoznavanje fudbalske istorije. Ako se izuzme pljačka na I SP protiv Urugvaja, drugi veliki pokušaj pljačke bio je na IEP polufinale i finale odigrano u Parizu, a belgijski sudija Garden je dozvolio da Francuska povede iz ofsajda protiv Jugoslavije u polufinalu, na sreću naši su ipak pobedili i ušli u finale. Drugu veliku pljačku je napravio švajcarac Dinst u finalu protiv Italije, kada je svaki malo oštriji pogled na Io nije dosuđen penal nad Đajićem da ne govorimo."

Nije Djajic nego Dzajic, a nikad nisam cuo za taj (priznati) gol iz ofsajda, nikad nisam cuo za penal nad Dzajicem koji nije bio sviran u finalu 1968, a za taj sumnjivi faul ispred kaznenog vec jesam. Nije Garden nego Granden:-D Naravno, ne kazem da se to nije desilo, ali, bas je cudno da za to do sada nisam cuo iako se to desilo 1960. i 1968. Ako cemo iskreno, pored te kradje u polufinalu Mundijala '30, osteceni smo jako i na SP '98 kad Bergkamp nije dobio crveni karton zbog toga sto je prakticno hodao po Mihajlovicu, ono je bio eklatantan primer stvari koja je za direktno iskljucenje.

fliper

pre 1 godinu

....... ) i koji nije pustio da se igra nastavi nakon faula nad Sulejmanijem jer je crveni mogao da pokaze i kad se akcija zavrsi, eto ko je to.
(Zeljko Tomic, 19. novembar 2022 17:53)


Nikako nije mogao da pusti prednost tu jer su svi bili daleko. Pogledaj snimak.

aca

pre 1 godinu

Ja se ne sećam ni jedne situacije da su pogrešili na štetu Argentine,Brazila,Nemačke i Francuske,to je odgovor na one koji kažu da su to ne namerne greške.Kako onda na njihovu štetu nikada ne pogreše.Evo sada se mogu kladiti da ono što su radili Švajcarci Mitroviću naši urade Neimaru bit će penal za Brazil bez gledanja vara.Isto tako ako budu Brazilci uradili Mitroviću kao kao što su to uradili Švajcarci opet penal neće biti sviran jer je to prosto pravilo da se pomaže onima koji oni favorizuju i žele da budu u finalu.Samo se treba setiti Urugvaja 1930 i videti će svi kako se i posle 90 godina ništa nije promenilo i uprkos ubacivanju tehnologije ipak i dalje odlučuju ljudi u crnom tj danas žutom,plavom,crvenom odelu.
(Ljubo, 19. novembar 2022 19:48)

kao prvo mislim da nemamo kvalitet za neki previsok plasman a da nas kojim slucajem nesto ludacki krene i pocnemo sve da gazimo pa naravno da nece dopustiti da npr u nekoj nokaut fazi izbacimo Argetince, pa nisu ovi Seici platili stotine miliona ovo prvenstvo da u polufinalu gledaju Gudelja i Pavlovica a ne Mesija? Lepo si napisao, nema tu gresaka, uvek je bilo i bice da guraju jace reprezentacije.

Hrundi Bakshi

pre 1 godinu

Meni je veca i bolnija greska iskljucenje Sabanadzovic u Italiji '90.
(Zoran LFC, 19. novembar 2022 18:04)

E,bravo. Inace,do iskljucenja Maradona se video nije. Najnesrecnija utakmica u novoj istoriji. Tu smo vidjeni najmanje u finalu,a Piksi glat najbolji igrac SP.

Flash

pre 1 godinu

Aleksandre, u pravu si, ali, to je bilo na EP.
Flash, za nas protiv Portugala u Beogradu nije bio sviran cist penal tako da je ono posle bila kompenzacija. Inace, kaze se gresaka.
(Zeljko Tomic, 19. novembar 2022 18:05)

Na mom hrvatskom jeziku se piše “greški” , a na tvom srpskom jeziku se sigurno isto ne veli “gresaka” . Mislim ako će mo da pametujemo , onda do kraja .

aca

pre 1 godinu

Da nije bilo sudijskih greški , ne bi ni bili na svjetskom.
(Flash, 19. novembar 2022 17:45)

verovatno mislis na Ronaldov gol na Marakani? Da si gledao tu utakmicu video bi i nedosudjen penal za Srbiju u drugom poluvremenu.

Ljubo

pre 1 godinu

Ja se ne sećam ni jedne situacije da su pogrešili na štetu Argentine,Brazila,Nemačke i Francuske,to je odgovor na one koji kažu da su to ne namerne greške.Kako onda na njihovu štetu nikada ne pogreše.Evo sada se mogu kladiti da ono što su radili Švajcarci Mitroviću naši urade Neimaru bit će penal za Brazil bez gledanja vara.Isto tako ako budu Brazilci uradili Mitroviću kao kao što su to uradili Švajcarci opet penal neće biti sviran jer je to prosto pravilo da se pomaže onima koji oni favorizuju i žele da budu u finalu.Samo se treba setiti Urugvaja 1930 i videti će svi kako se i posle 90 godina ništa nije promenilo i uprkos ubacivanju tehnologije ipak i dalje odlučuju ljudi u crnom tj danas žutom,plavom,crvenom odelu.

Bocko

pre 1 godinu

Zoran LFC - Greška je bila, ali Osimova. Nije smeo Šabana da stavi prvog u živom zidu i tako ga dovede u situaciju da možda dobije karton ( što se i desilo ), jer Maradoni je bilo nemoguće čuvati, bez dobijanja žutog kartona. Drugo, kad je već dobio karton, morao je Osim da da promeni čuvara Diegu, iz već opisanog razloga. Što se meča protiv Španije, kakve veze ima ima da li je Španac lako ili teško stigao na na 20-ak metara 8d našeg gola ? Penal nije bio i tačka. Drugi gol je možda i auto-gol, jer Stojković nije stigao da zatvori drugu stativu kod kornera.

Ludak

pre 1 godinu

2018. je bila greska sto smo uopste stali na 1 0, umesto da smo isli na to da ih nakrcamo sa jos 2 gola i mirno na poluvreme ne bi ni sudija niti ista drugo moglo uticati na nas rezultat.
2010. je prosto jezivo koliko nas nije hteo gol, Krasic koji zaobilazi golmana i puca preko celog gola, Lane Jovanovic (valjda) puca u golmana i skida neverovatnim refleksom sa 2m, 2 ponistena gola za nas (ofsajdi), nedosviran ocigledan penal, ona 2 kepeca Kejhil (i jos jedan) nadskacu visoke Vidica i Subotica, 2 jedina suta u okvir i 2 gola itd..
Zakljucak je da treba nakrcati Svajcarce u ovom mecu da ne znaju gde udaraju i napadati ih i nece nam onda nikakav sudija uticati na rezultat ili bilo koji drugi pritisak sa strane.

Ljubo

pre 1 godinu

Ja se ne sećam ni jedne situacije da su pogrešili na štetu Argentine,Brazila,Nemačke i Francuske,to je odgovor na one koji kažu da su to ne namerne greške.Kako onda na njihovu štetu nikada ne pogreše.Evo sada se mogu kladiti da ono što su radili Švajcarci Mitroviću naši urade Neimaru bit će penal za Brazil bez gledanja vara.Isto tako ako budu Brazilci uradili Mitroviću kao kao što su to uradili Švajcarci opet penal neće biti sviran jer je to prosto pravilo da se pomaže onima koji oni favorizuju i žele da budu u finalu.Samo se treba setiti Urugvaja 1930 i videti će svi kako se i posle 90 godina ništa nije promenilo i uprkos ubacivanju tehnologije ipak i dalje odlučuju ljudi u crnom tj danas žutom,plavom,crvenom odelu.

GeOs

pre 1 godinu

Aha... da, tu su pogresili na nasu stetu. A mi smo na ovom SP zahvaljujuci gresci na stetu koga ?
Kad nas zakinu tada znao, ali kada nas caste , cutimo....

vlada

pre 1 godinu

sudije nisu grešile već su zlonamerno postupale. Kod penala za špance, oboreni španac je pao ispred šesnaesterca, i nije ležao unutar šesnaeterca nego van njega- očigledna krađa. Domaćin je morao da prođe dalje da bi šampionat finansijski bio uspešan.

aca

pre 1 godinu

Na mom hrvatskom jeziku se piše “greški” , a na tvom srpskom jeziku se sigurno isto ne veli “gresaka” . Mislim ako će mo da pametujemo , onda do kraja .
(Flash, 19. novembar 2022 19:40)

Kad smo kod pametovanja poprilično sam siguran da se na hrvatskom ne piše "će mo"

Milos-Nish

pre 1 godinu

A sa Spanijom 2000?Secam se da smo dobili crveni karton i da su Spanci imali penal u 90.Seca li se ko da li je tu bilo neregularnosti?
(Aleksandar, 19. novembar 2022 17:41)

To je bilo Evropsko prvenstvo u Holandiji i Belgiji, izgubili smo 4-3 a sudija nas je unistio...Francuz cini mi se...

ГОРАН

pre 1 godinu

Интересантан избор судија за ово првенство,два енглеза који појма немају са суђењем и још матори,перфидни италијан који суди отварање па изгледа да је истина о наместеној утакмици катара како пишу енглези,и шпанац који суди како ветар дува,а да не причам о индицима, малезицима и трећем свету који је недорастао за јаке утакмице европских тимова ,тако да можемо очекивати свашта..циркус поново у нашем граду.

?

pre 1 godinu

Oduvek su nas mrzeli jer smo Pravoslavci. Kada pomremo svi će oni u pakao, a mi u raj.
(Realno, 19. novembar 2022 17:53)

Ma ne, nego zato što ste Srbi:D

a

pre 1 godinu

Ето опет овде и крвата.Покрали Српске станове,порушили куће,убијали децу у избегличким колонама,....И ето,опет они ?Шта је то стид,срам.Они то немају у "свом ријечнику".

Svašta na ovom svetu

pre 1 godinu

Oduvek su nas mrzeli jer smo Pravoslavci. Kada pomremo svi će oni u pakao, a mi u raj.
(Realno, 19. novembar 2022 17:53)

Napišeš ovo i onda se potpišeš sa "Realno". Brih nije dosudio penal, jer smo pravoslavci?!? Načisto smo prsli kao narod. Valjda ga nije dosudio zato što je nekompetentan za taj posao (brojne su mu greške i na utakmicama gde nismo igrali).

Mito

pre 1 godinu

Sramno, nepoznavanje fudbalske istorije. Ako se izuzme pljačka na I SP protiv Urugvaja, drugi veliki pokušaj pljačke bio je na IEP polufinale i finale odigrano u Parizu, a belgijski sudija Garden je dozvolio da Francuska povede iz ofsajda protiv Jugoslavije u polufinalu, na sreću naši su ipak pobedili i ušli u finale. Drugu veliku pljačku je napravio švajcarac Dinst u finalu protiv Italije, kada je svaki malo oštriji pogled na Io nije dosuđen penal nad Đajićem da ne govorimo. Ove dve sudiske"greške", bolje rečene namere su samo posledica što se nikada nismo ozbiljno usprotivili. To što sudiju kazne privremeno, a verovatno je takvo suđenje naplatio, pa ga kasnije časte suđenjima u finalima evropskih takmičenja jer je podoban da i ne govorimo. Sedište FIFE i UEFE je u Ženevi, pa uopšte nije čudno takvo ponašanje sudija.talijane dosudio kao prekršaj blizu šesnaesterca i iz jednog tog prekršaja su italijani dali gol. To št

Zeljko Tomic

pre 1 godinu

Aleksandre, u pravu si, ali, to je bilo na EP. Flash, za nas protiv Portugala u Beogradu nije bio sviran cist penal tako da je ono posle bila kompenzacija. Inace, kaze se gresaka.

Петар

pre 1 godinu

Realno, 19. novembar 2022 17:53

Ти ако овако размишљаш, засигурно ниси православац, таман и да си крштен под Острогом.

prolaznik

pre 1 godinu

A sad jedan test. Koliko sudačkih pogrešaka se sjećate dugi niz desetljeća a koje su vam (nam) pomogle? Ili takvih slučajeva nikad nije bilo?

Npr. ja se sjećam da su nas (Hrvatsku) pokrali protiv Brazilaca, ali i da su Talijane 2002. pokrali protiv nas (nije nam pomoglo iako smo pobjedili tu utakicu protiv Talijana).

Bankar

pre 1 godinu

Euro 2000 onan francuz nas je osakatio,sta je sve sudio nakraju ga je neko sa metalnim novcem pogodio u arkadu iz publike.
Onda 2010 Larionda cist penal nije sudio,i najsramniji svakako Brih,neko vec rece sudio nam je i protiv Hrvata u Bg ,mislim da covek ima neku netrpeljivost prema nama.

Dezurni smarac

pre 1 godinu

"Koliko puta ste skočili i glavom dotakli plafon jer vas je neki čovek u crnom izbacio iz koloseka dok ste gledali meč reprezentacije?"

Stvarno mi se nijednom nije desilo.

"Huanito je bio strelac za tih 1:1, da isti onaj što je nekoliko godina pre toga pogođen flašom u glavu na stadionu u Beogradu."

Isti onaj KOJI je nekoliko godina pre toga...

Zeljko Tomic

pre 1 godinu

A larionda '10? Ne mogu da verujem da ste njega zaboravili. Inace, zasto smo od Spanije primili i drugi gol kad smo bili toliko jaki? I kod tog penala je njihov igrac lagano dosao do naseg kaznenog iako je krenuo sa polovine, nije bio penal, naravno, ali, brate, gde mozes tako da dopustis da ti neko prodje - ista prica vazi i za njihov drugi gol na tom mecu.

"Znate (ne moze recenica da pocne sa "jer"), to je isti onaj sudija koji je na meču Bajera iz Leverkuzena u Bundesligi, priznao gol tako što je lopta ušla u gol sa spoljnje strane mreže."

To je isti onaj koji ovde nije dosudio cist penal za nas protiv hrvatske, koji je olako dao Maticu prvi zuti karton, a posle toga i drugi (zali Boze tog kriterijuma na takvoj utakmici) i koji nije pustio da se igra nastavi nakon faula nad Sulejmanijem jer je crveni mogao da pokaze i kad se akcija zavrsi, eto ko je to.

Aleksandar

pre 1 godinu

A sa Spanijom 2000?Secam se da smo dobili crveni karton i da su Spanci imali penal u 90.Seca li se ko da li je tu bilo neregularnosti?

Aleksandar

pre 1 godinu

A sa Spanijom 2000?Secam se da smo dobili crveni karton i da su Spanci imali penal u 90.Seca li se ko da li je tu bilo neregularnosti?

Bankar

pre 1 godinu

Euro 2000 onan francuz nas je osakatio,sta je sve sudio nakraju ga je neko sa metalnim novcem pogodio u arkadu iz publike.
Onda 2010 Larionda cist penal nije sudio,i najsramniji svakako Brih,neko vec rece sudio nam je i protiv Hrvata u Bg ,mislim da covek ima neku netrpeljivost prema nama.

Zeljko Tomic

pre 1 godinu

A larionda '10? Ne mogu da verujem da ste njega zaboravili. Inace, zasto smo od Spanije primili i drugi gol kad smo bili toliko jaki? I kod tog penala je njihov igrac lagano dosao do naseg kaznenog iako je krenuo sa polovine, nije bio penal, naravno, ali, brate, gde mozes tako da dopustis da ti neko prodje - ista prica vazi i za njihov drugi gol na tom mecu.

"Znate (ne moze recenica da pocne sa "jer"), to je isti onaj sudija koji je na meču Bajera iz Leverkuzena u Bundesligi, priznao gol tako što je lopta ušla u gol sa spoljnje strane mreže."

To je isti onaj koji ovde nije dosudio cist penal za nas protiv hrvatske, koji je olako dao Maticu prvi zuti karton, a posle toga i drugi (zali Boze tog kriterijuma na takvoj utakmici) i koji nije pustio da se igra nastavi nakon faula nad Sulejmanijem jer je crveni mogao da pokaze i kad se akcija zavrsi, eto ko je to.

Milos-Nish

pre 1 godinu

A sa Spanijom 2000?Secam se da smo dobili crveni karton i da su Spanci imali penal u 90.Seca li se ko da li je tu bilo neregularnosti?
(Aleksandar, 19. novembar 2022 17:41)

To je bilo Evropsko prvenstvo u Holandiji i Belgiji, izgubili smo 4-3 a sudija nas je unistio...Francuz cini mi se...

Dezurni smarac

pre 1 godinu

"Koliko puta ste skočili i glavom dotakli plafon jer vas je neki čovek u crnom izbacio iz koloseka dok ste gledali meč reprezentacije?"

Stvarno mi se nijednom nije desilo.

"Huanito je bio strelac za tih 1:1, da isti onaj što je nekoliko godina pre toga pogođen flašom u glavu na stadionu u Beogradu."

Isti onaj KOJI je nekoliko godina pre toga...

Svašta na ovom svetu

pre 1 godinu

Oduvek su nas mrzeli jer smo Pravoslavci. Kada pomremo svi će oni u pakao, a mi u raj.
(Realno, 19. novembar 2022 17:53)

Napišeš ovo i onda se potpišeš sa "Realno". Brih nije dosudio penal, jer smo pravoslavci?!? Načisto smo prsli kao narod. Valjda ga nije dosudio zato što je nekompetentan za taj posao (brojne su mu greške i na utakmicama gde nismo igrali).

a

pre 1 godinu

Ето опет овде и крвата.Покрали Српске станове,порушили куће,убијали децу у избегличким колонама,....И ето,опет они ?Шта је то стид,срам.Они то немају у "свом ријечнику".

Ludak

pre 1 godinu

2018. je bila greska sto smo uopste stali na 1 0, umesto da smo isli na to da ih nakrcamo sa jos 2 gola i mirno na poluvreme ne bi ni sudija niti ista drugo moglo uticati na nas rezultat.
2010. je prosto jezivo koliko nas nije hteo gol, Krasic koji zaobilazi golmana i puca preko celog gola, Lane Jovanovic (valjda) puca u golmana i skida neverovatnim refleksom sa 2m, 2 ponistena gola za nas (ofsajdi), nedosviran ocigledan penal, ona 2 kepeca Kejhil (i jos jedan) nadskacu visoke Vidica i Subotica, 2 jedina suta u okvir i 2 gola itd..
Zakljucak je da treba nakrcati Svajcarce u ovom mecu da ne znaju gde udaraju i napadati ih i nece nam onda nikakav sudija uticati na rezultat ili bilo koji drugi pritisak sa strane.

Zeljko Tomic

pre 1 godinu

Aleksandre, u pravu si, ali, to je bilo na EP. Flash, za nas protiv Portugala u Beogradu nije bio sviran cist penal tako da je ono posle bila kompenzacija. Inace, kaze se gresaka.

vlada

pre 1 godinu

sudije nisu grešile već su zlonamerno postupale. Kod penala za špance, oboreni španac je pao ispred šesnaesterca, i nije ležao unutar šesnaeterca nego van njega- očigledna krađa. Domaćin je morao da prođe dalje da bi šampionat finansijski bio uspešan.

Hrundi Bakshi

pre 1 godinu

Meni je veca i bolnija greska iskljucenje Sabanadzovic u Italiji '90.
(Zoran LFC, 19. novembar 2022 18:04)

E,bravo. Inace,do iskljucenja Maradona se video nije. Najnesrecnija utakmica u novoj istoriji. Tu smo vidjeni najmanje u finalu,a Piksi glat najbolji igrac SP.

SRB

pre 1 godinu

Još jedna, ništa manja "krađa" protiv nas se desila protiv Australije 2010.godine, kada nije dosuđen čist penal za nas, posle igranja rukom australijskog fudbalera. Sa nerešenim rezultatom bismo išli dalje!

Zeljko Tomic

pre 1 godinu

1930- nama nije bio priznat cist gol, a Urugvaju su priznata dva neregularna pogotka- teska pljacka i otimacina u polufinalu, amaterski nivo;

1950- Mitic se povredio u tunelu zbog cega je propustio (prvih) 20 minuta meca protiv Brazila u kojem nam je bio dovoljan i neresen rezultat da bismo prosli dalje u (polu)finalnu grupu;

1982- velika nepravda protiv spanije, a ovom prilikom pitam sve one koji se dobro secaju- da li bismo mi sa remijem protiv njih bili prvi ili drugi u toj grupi tj. da li bismo isli u onu grupu u koju je otisla spanija ili u onu u koju je otisla severna irska?

1990- kazu da je nepravedno iskljucen refik u cetvrtfinalu, ne secam se jer sam bio mali iako se cak secam onog otvaranja izmedju Argentine i Kameruna;

1998- sudija garsija-aranda je propustio da iskljuci bergkampa u 1/8 finala;

2010- nazovi sudija larionda nam nije svirao cist penal zbog igranja rukom od strane jednog igraca australije;

2018- nazovi sudija brih nam nije dosudio cist penal protiv svajcarska u mecu u kojem nam je bio dovoljan i remi, a u tom trenutku je bilo 1-1.

prolaznik

pre 1 godinu

A sad jedan test. Koliko sudačkih pogrešaka se sjećate dugi niz desetljeća a koje su vam (nam) pomogle? Ili takvih slučajeva nikad nije bilo?

Npr. ja se sjećam da su nas (Hrvatsku) pokrali protiv Brazilaca, ali i da su Talijane 2002. pokrali protiv nas (nije nam pomoglo iako smo pobjedili tu utakicu protiv Talijana).

aca

pre 1 godinu

Na mom hrvatskom jeziku se piše “greški” , a na tvom srpskom jeziku se sigurno isto ne veli “gresaka” . Mislim ako će mo da pametujemo , onda do kraja .
(Flash, 19. novembar 2022 19:40)

Kad smo kod pametovanja poprilično sam siguran da se na hrvatskom ne piše "će mo"

aca

pre 1 godinu

Da nije bilo sudijskih greški , ne bi ni bili na svjetskom.
(Flash, 19. novembar 2022 17:45)

verovatno mislis na Ronaldov gol na Marakani? Da si gledao tu utakmicu video bi i nedosudjen penal za Srbiju u drugom poluvremenu.

?

pre 1 godinu

Oduvek su nas mrzeli jer smo Pravoslavci. Kada pomremo svi će oni u pakao, a mi u raj.
(Realno, 19. novembar 2022 17:53)

Ma ne, nego zato što ste Srbi:D

Bocko

pre 1 godinu

Zoran LFC - Greška je bila, ali Osimova. Nije smeo Šabana da stavi prvog u živom zidu i tako ga dovede u situaciju da možda dobije karton ( što se i desilo ), jer Maradoni je bilo nemoguće čuvati, bez dobijanja žutog kartona. Drugo, kad je već dobio karton, morao je Osim da da promeni čuvara Diegu, iz već opisanog razloga. Što se meča protiv Španije, kakve veze ima ima da li je Španac lako ili teško stigao na na 20-ak metara 8d našeg gola ? Penal nije bio i tačka. Drugi gol je možda i auto-gol, jer Stojković nije stigao da zatvori drugu stativu kod kornera.

Mito

pre 1 godinu

Sramno, nepoznavanje fudbalske istorije. Ako se izuzme pljačka na I SP protiv Urugvaja, drugi veliki pokušaj pljačke bio je na IEP polufinale i finale odigrano u Parizu, a belgijski sudija Garden je dozvolio da Francuska povede iz ofsajda protiv Jugoslavije u polufinalu, na sreću naši su ipak pobedili i ušli u finale. Drugu veliku pljačku je napravio švajcarac Dinst u finalu protiv Italije, kada je svaki malo oštriji pogled na Io nije dosuđen penal nad Đajićem da ne govorimo. Ove dve sudiske"greške", bolje rečene namere su samo posledica što se nikada nismo ozbiljno usprotivili. To što sudiju kazne privremeno, a verovatno je takvo suđenje naplatio, pa ga kasnije časte suđenjima u finalima evropskih takmičenja jer je podoban da i ne govorimo. Sedište FIFE i UEFE je u Ženevi, pa uopšte nije čudno takvo ponašanje sudija.talijane dosudio kao prekršaj blizu šesnaesterca i iz jednog tog prekršaja su italijani dali gol. To št

aca

pre 1 godinu

Ja se ne sećam ni jedne situacije da su pogrešili na štetu Argentine,Brazila,Nemačke i Francuske,to je odgovor na one koji kažu da su to ne namerne greške.Kako onda na njihovu štetu nikada ne pogreše.Evo sada se mogu kladiti da ono što su radili Švajcarci Mitroviću naši urade Neimaru bit će penal za Brazil bez gledanja vara.Isto tako ako budu Brazilci uradili Mitroviću kao kao što su to uradili Švajcarci opet penal neće biti sviran jer je to prosto pravilo da se pomaže onima koji oni favorizuju i žele da budu u finalu.Samo se treba setiti Urugvaja 1930 i videti će svi kako se i posle 90 godina ništa nije promenilo i uprkos ubacivanju tehnologije ipak i dalje odlučuju ljudi u crnom tj danas žutom,plavom,crvenom odelu.
(Ljubo, 19. novembar 2022 19:48)

kao prvo mislim da nemamo kvalitet za neki previsok plasman a da nas kojim slucajem nesto ludacki krene i pocnemo sve da gazimo pa naravno da nece dopustiti da npr u nekoj nokaut fazi izbacimo Argetince, pa nisu ovi Seici platili stotine miliona ovo prvenstvo da u polufinalu gledaju Gudelja i Pavlovica a ne Mesija? Lepo si napisao, nema tu gresaka, uvek je bilo i bice da guraju jace reprezentacije.

Zeljko Tomic

pre 1 godinu

Što se meča protiv Španije, kakve veze ima ima da li je Španac lako ili teško stigao na na 20-ak metara 8d našeg gola ? Penal nije bio i tačka. Drugi gol je možda i auto-gol, jer Stojković nije stigao da zatvori drugu stativu kod kornera.
(Bocko, 19. novembar 2022 19:52) # Link komentara

Ima veze jer treba i mi da se zapitamo zasto je dosao u situaciju da nam bude na pragu sesnaesterca tj. da do njega dodje kroz nekoliko sekundi kao da je prosao pored turskog groblja. Znam da nije bio penal, nije u redu ni to sto je taj penal ponovljen, ali, ima i nase krivice sto smo protivniku dozvolili neke stvari, isto vazi i za '68 i za '98 i za '10 i za '18.

Ja se ne sećam ni jedne situacije da su pogrešili na štetu Argentine,Brazila,Nemačke i Francuske,to je odgovor na one koji kažu da su to nenamerne greške. Kako onda na njihovu štetu nikada ne pogreše.
(Ljubo, 19. novembar 2022 19:48)

Argentina je mozda ostecena protiv Nemacke u finalu SP '90, a Brazil je npr. sigurno bio ostecen protiv svajcarske na SP '18, i to u dva navrata.

ГОРАН

pre 1 godinu

Интересантан избор судија за ово првенство,два енглеза који појма немају са суђењем и још матори,перфидни италијан који суди отварање па изгледа да је истина о наместеној утакмици катара како пишу енглези,и шпанац који суди како ветар дува,а да не причам о индицима, малезицима и трећем свету који је недорастао за јаке утакмице европских тимова ,тако да можемо очекивати свашта..циркус поново у нашем граду.

srki

pre 1 godinu

sto se sudjenja tice kako moze uopste brih koji je nemac da sudi utakmicu gde igra svajcarska u kojoj je trecina stanovnistva nemackog porekla ( da li bi dali npr. nekom srbinu iz bosne da sudi srbiji ) znaci cista namestaljka, a rekao bi i za grupu pa kako je moguce od toliko zemalja da smo opet sa brazilom i svajcarskom, pri tom nam uzeli slabasnu kostariku i dali najjacu africku ekipu, a portugal koji je bio drugi iz nas i prosao kroz baraz je u grupi sa ganom i korejom, a ni urugvaj nije brazil ni argentina, ej , ovi iz fife ne samo da su maznuli debelu lovu od domacina nego nam opet kroje kapu, dokle bre, ali se nadam da ovaj put oni nece uspeti , a mi hocemo

Zeljko Tomic

pre 1 godinu

Na mom hrvatskom jeziku se piše “greški” , a na tvom srpskom jeziku se sigurno isto ne veli “gresaka” . Mislim ako će mo da pametujemo , onda do kraja .
(Flash, 19. novembar 2022 19:40) # Link komentara

Ne verujem ni da se na tvom hrvatskom kaze "greski", a na mom srpskom se sasvim sigurno kaze "gresaka". Inace, nema razmaka pre tacke i zareza nego posle njih, a cemo je jedna rec.

Dezurni smarac

pre 1 godinu

dezurni smarac od celog komentara ti se uhvatio za najmanje bitnu stvar a to je ekipa iz afrike sa recju svasta na pocetku recenice, a senegal bez manea je bas strasna ekipa, nije ni cudo sto si dezurni smarac, verovatno ti i okolina tako tepa
(srki, 19. novembar 2022 21:37)

Ti mi nesto pricas, a od celog mog komentara si se uhvatio mog nadimka:-D Senegal je i bez Manea jaci od Kameruna ili barem nije slabiji od njih.

Петар

pre 1 godinu

Realno, 19. novembar 2022 17:53

Ти ако овако размишљаш, засигурно ниси православац, таман и да си крштен под Острогом.

GeOs

pre 1 godinu

Aha... da, tu su pogresili na nasu stetu. A mi smo na ovom SP zahvaljujuci gresci na stetu koga ?
Kad nas zakinu tada znao, ali kada nas caste , cutimo....

Dezurni smarac

pre 1 godinu

sto se sudjenja tice kako moze uopste brih koji je nemac da sudi utakmicu gde igra svajcarska u kojoj je trecina stanovnistva nemackog porekla ( da li bi dali npr. nekom srbinu iz bosne da sudi srbiji ) znaci cista namestaljka, a rekao bi i za grupu pa kako je moguce od toliko zemalja da smo opet sa brazilom i svajcarskom, pri tom nam uzeli slabasnu kostariku i dali najjacu africku ekipu, a portugal koji je bio drugi iz nas i prosao kroz baraz je u grupi sa ganom i korejom, a ni urugvaj nije brazil ni argentina, ej , ovi iz fife ne samo da su maznuli debelu lovu od domacina nego nam opet kroje kapu, dokle bre, ali se nadam da ovaj put oni nece uspeti , a mi hocemo
(srki, 19. novembar 2022 19:45)

Svasta, Kamerun sigurno nije najjaca africka reprezentacija, to je Senegal.

U finalu se ne sme dosuditi penal

pre 1 godinu

Oduvek su nas mrzeli jer smo Pravoslavci. Kada pomremo svi će oni u pakao, a mi u raj.
(Realno, 19. novembar 2022 17:53)

Ma ne, nego zato što ste Srbi:D
(?, 19. novembar 2022 18:49)


To se zna odavno ;)
Ali se ne zna da mrze i svetsku velesilu. U finalu 2018 sudija svirao penal protiv vas koji je postojao ali se po vašim recima ne svira u finalu ;) urota

fliper

pre 1 godinu

....... ) i koji nije pustio da se igra nastavi nakon faula nad Sulejmanijem jer je crveni mogao da pokaze i kad se akcija zavrsi, eto ko je to.
(Zeljko Tomic, 19. novembar 2022 17:53)


Nikako nije mogao da pusti prednost tu jer su svi bili daleko. Pogledaj snimak.

Dezurni smarac

pre 1 godinu

"Sramno, nepoznavanje fudbalske istorije. Ako se izuzme pljačka na I SP protiv Urugvaja, drugi veliki pokušaj pljačke bio je na IEP polufinale i finale odigrano u Parizu, a belgijski sudija Garden je dozvolio da Francuska povede iz ofsajda protiv Jugoslavije u polufinalu, na sreću naši su ipak pobedili i ušli u finale. Drugu veliku pljačku je napravio švajcarac Dinst u finalu protiv Italije, kada je svaki malo oštriji pogled na Io nije dosuđen penal nad Đajićem da ne govorimo."

Nije Djajic nego Dzajic, a nikad nisam cuo za taj (priznati) gol iz ofsajda, nikad nisam cuo za penal nad Dzajicem koji nije bio sviran u finalu 1968, a za taj sumnjivi faul ispred kaznenog vec jesam. Nije Garden nego Granden:-D Naravno, ne kazem da se to nije desilo, ali, bas je cudno da za to do sada nisam cuo iako se to desilo 1960. i 1968. Ako cemo iskreno, pored te kradje u polufinalu Mundijala '30, osteceni smo jako i na SP '98 kad Bergkamp nije dobio crveni karton zbog toga sto je prakticno hodao po Mihajlovicu, ono je bio eklatantan primer stvari koja je za direktno iskljucenje.

Ljubo

pre 1 godinu

Ja se ne sećam ni jedne situacije da su pogrešili na štetu Argentine,Brazila,Nemačke i Francuske,to je odgovor na one koji kažu da su to ne namerne greške.Kako onda na njihovu štetu nikada ne pogreše.Evo sada se mogu kladiti da ono što su radili Švajcarci Mitroviću naši urade Neimaru bit će penal za Brazil bez gledanja vara.Isto tako ako budu Brazilci uradili Mitroviću kao kao što su to uradili Švajcarci opet penal neće biti sviran jer je to prosto pravilo da se pomaže onima koji oni favorizuju i žele da budu u finalu.Samo se treba setiti Urugvaja 1930 i videti će svi kako se i posle 90 godina ništa nije promenilo i uprkos ubacivanju tehnologije ipak i dalje odlučuju ljudi u crnom tj danas žutom,plavom,crvenom odelu.

Ljubo

pre 1 godinu

Ja se ne sećam ni jedne situacije da su pogrešili na štetu Argentine,Brazila,Nemačke i Francuske,to je odgovor na one koji kažu da su to ne namerne greške.Kako onda na njihovu štetu nikada ne pogreše.Evo sada se mogu kladiti da ono što su radili Švajcarci Mitroviću naši urade Neimaru bit će penal za Brazil bez gledanja vara.Isto tako ako budu Brazilci uradili Mitroviću kao kao što su to uradili Švajcarci opet penal neće biti sviran jer je to prosto pravilo da se pomaže onima koji oni favorizuju i žele da budu u finalu.Samo se treba setiti Urugvaja 1930 i videti će svi kako se i posle 90 godina ništa nije promenilo i uprkos ubacivanju tehnologije ipak i dalje odlučuju ljudi u crnom tj danas žutom,plavom,crvenom odelu.

Zeljko Tomic

pre 1 godinu

Nikako nije mogao da pusti prednost tu jer su svi bili daleko. Pogledaj snimak.
(fliper, 19. novembar 2022 19:25)

Pogledao sam snimak, a i bio sam na utakmici, zato i pisem to, nasi su vrlo brzo dotrcali do mesta dogadjaja, neces valjda da mi kazes da bi simunic tu prvi dosao do lopte?!

trscan

pre 1 godinu

Oduvek su nas mrzeli jer smo Pravoslavci. Kada pomremo svi će oni u pakao, a mi u raj.
(Realno, 19. novembar 2022 17:53)

Ma ne, nego zato što ste Srbi:D
(?, 19. novembar 2022 18:49)

# Link komentara
Povratili mi dobru volju in smeh do suza

Flash

pre 1 godinu

Aleksandre, u pravu si, ali, to je bilo na EP.
Flash, za nas protiv Portugala u Beogradu nije bio sviran cist penal tako da je ono posle bila kompenzacija. Inace, kaze se gresaka.
(Zeljko Tomic, 19. novembar 2022 18:05)

Na mom hrvatskom jeziku se piše “greški” , a na tvom srpskom jeziku se sigurno isto ne veli “gresaka” . Mislim ako će mo da pametujemo , onda do kraja .

srki

pre 1 godinu

dezurni smarac od celog komentara ti se uhvatio za najmanje bitnu stvar a to je ekipa iz afrike sa recju svasta na pocetku recenice, a senegal bez manea je bas strasna ekipa, nije ni cudo sto si dezurni smarac, verovatno ti i okolina tako tepa

Zeljko Tomic

pre 1 godinu

A larionda '10? Ne mogu da verujem da ste njega zaboravili. Inace, zasto smo od Spanije primili i drugi gol kad smo bili toliko jaki? I kod tog penala je njihov igrac lagano dosao do naseg kaznenog iako je krenuo sa polovine, nije bio penal, naravno, ali, brate, gde mozes tako da dopustis da ti neko prodje - ista prica vazi i za njihov drugi gol na tom mecu.

"Znate (ne moze recenica da pocne sa "jer"), to je isti onaj sudija koji je na meču Bajera iz Leverkuzena u Bundesligi, priznao gol tako što je lopta ušla u gol sa spoljnje strane mreže."

To je isti onaj koji ovde nije dosudio cist penal za nas protiv hrvatske, koji je olako dao Maticu prvi zuti karton, a posle toga i drugi (zali Boze tog kriterijuma na takvoj utakmici) i koji nije pustio da se igra nastavi nakon faula nad Sulejmanijem jer je crveni mogao da pokaze i kad se akcija zavrsi, eto ko je to.

Aleksandar

pre 1 godinu

A sa Spanijom 2000?Secam se da smo dobili crveni karton i da su Spanci imali penal u 90.Seca li se ko da li je tu bilo neregularnosti?

Svašta na ovom svetu

pre 1 godinu

Oduvek su nas mrzeli jer smo Pravoslavci. Kada pomremo svi će oni u pakao, a mi u raj.
(Realno, 19. novembar 2022 17:53)

Napišeš ovo i onda se potpišeš sa "Realno". Brih nije dosudio penal, jer smo pravoslavci?!? Načisto smo prsli kao narod. Valjda ga nije dosudio zato što je nekompetentan za taj posao (brojne su mu greške i na utakmicama gde nismo igrali).

Петар

pre 1 godinu

Realno, 19. novembar 2022 17:53

Ти ако овако размишљаш, засигурно ниси православац, таман и да си крштен под Острогом.

Mito

pre 1 godinu

Sramno, nepoznavanje fudbalske istorije. Ako se izuzme pljačka na I SP protiv Urugvaja, drugi veliki pokušaj pljačke bio je na IEP polufinale i finale odigrano u Parizu, a belgijski sudija Garden je dozvolio da Francuska povede iz ofsajda protiv Jugoslavije u polufinalu, na sreću naši su ipak pobedili i ušli u finale. Drugu veliku pljačku je napravio švajcarac Dinst u finalu protiv Italije, kada je svaki malo oštriji pogled na Io nije dosuđen penal nad Đajićem da ne govorimo. Ove dve sudiske"greške", bolje rečene namere su samo posledica što se nikada nismo ozbiljno usprotivili. To što sudiju kazne privremeno, a verovatno je takvo suđenje naplatio, pa ga kasnije časte suđenjima u finalima evropskih takmičenja jer je podoban da i ne govorimo. Sedište FIFE i UEFE je u Ženevi, pa uopšte nije čudno takvo ponašanje sudija.talijane dosudio kao prekršaj blizu šesnaesterca i iz jednog tog prekršaja su italijani dali gol. To št

a

pre 1 godinu

Ето опет овде и крвата.Покрали Српске станове,порушили куће,убијали децу у избегличким колонама,....И ето,опет они ?Шта је то стид,срам.Они то немају у "свом ријечнику".

?

pre 1 godinu

Oduvek su nas mrzeli jer smo Pravoslavci. Kada pomremo svi će oni u pakao, a mi u raj.
(Realno, 19. novembar 2022 17:53)

Ma ne, nego zato što ste Srbi:D

Bankar

pre 1 godinu

Euro 2000 onan francuz nas je osakatio,sta je sve sudio nakraju ga je neko sa metalnim novcem pogodio u arkadu iz publike.
Onda 2010 Larionda cist penal nije sudio,i najsramniji svakako Brih,neko vec rece sudio nam je i protiv Hrvata u Bg ,mislim da covek ima neku netrpeljivost prema nama.

Flash

pre 1 godinu

Aleksandre, u pravu si, ali, to je bilo na EP.
Flash, za nas protiv Portugala u Beogradu nije bio sviran cist penal tako da je ono posle bila kompenzacija. Inace, kaze se gresaka.
(Zeljko Tomic, 19. novembar 2022 18:05)

Na mom hrvatskom jeziku se piše “greški” , a na tvom srpskom jeziku se sigurno isto ne veli “gresaka” . Mislim ako će mo da pametujemo , onda do kraja .

GeOs

pre 1 godinu

Aha... da, tu su pogresili na nasu stetu. A mi smo na ovom SP zahvaljujuci gresci na stetu koga ?
Kad nas zakinu tada znao, ali kada nas caste , cutimo....

ГОРАН

pre 1 godinu

Интересантан избор судија за ово првенство,два енглеза који појма немају са суђењем и још матори,перфидни италијан који суди отварање па изгледа да је истина о наместеној утакмици катара како пишу енглези,и шпанац који суди како ветар дува,а да не причам о индицима, малезицима и трећем свету који је недорастао за јаке утакмице европских тимова ,тако да можемо очекивати свашта..циркус поново у нашем граду.

aca

pre 1 godinu

Ja se ne sećam ni jedne situacije da su pogrešili na štetu Argentine,Brazila,Nemačke i Francuske,to je odgovor na one koji kažu da su to ne namerne greške.Kako onda na njihovu štetu nikada ne pogreše.Evo sada se mogu kladiti da ono što su radili Švajcarci Mitroviću naši urade Neimaru bit će penal za Brazil bez gledanja vara.Isto tako ako budu Brazilci uradili Mitroviću kao kao što su to uradili Švajcarci opet penal neće biti sviran jer je to prosto pravilo da se pomaže onima koji oni favorizuju i žele da budu u finalu.Samo se treba setiti Urugvaja 1930 i videti će svi kako se i posle 90 godina ništa nije promenilo i uprkos ubacivanju tehnologije ipak i dalje odlučuju ljudi u crnom tj danas žutom,plavom,crvenom odelu.
(Ljubo, 19. novembar 2022 19:48)

kao prvo mislim da nemamo kvalitet za neki previsok plasman a da nas kojim slucajem nesto ludacki krene i pocnemo sve da gazimo pa naravno da nece dopustiti da npr u nekoj nokaut fazi izbacimo Argetince, pa nisu ovi Seici platili stotine miliona ovo prvenstvo da u polufinalu gledaju Gudelja i Pavlovica a ne Mesija? Lepo si napisao, nema tu gresaka, uvek je bilo i bice da guraju jace reprezentacije.

Dezurni smarac

pre 1 godinu

"Koliko puta ste skočili i glavom dotakli plafon jer vas je neki čovek u crnom izbacio iz koloseka dok ste gledali meč reprezentacije?"

Stvarno mi se nijednom nije desilo.

"Huanito je bio strelac za tih 1:1, da isti onaj što je nekoliko godina pre toga pogođen flašom u glavu na stadionu u Beogradu."

Isti onaj KOJI je nekoliko godina pre toga...

trscan

pre 1 godinu

Oduvek su nas mrzeli jer smo Pravoslavci. Kada pomremo svi će oni u pakao, a mi u raj.
(Realno, 19. novembar 2022 17:53)

Ma ne, nego zato što ste Srbi:D
(?, 19. novembar 2022 18:49)

# Link komentara
Povratili mi dobru volju in smeh do suza

Zeljko Tomic

pre 1 godinu

Aleksandre, u pravu si, ali, to je bilo na EP. Flash, za nas protiv Portugala u Beogradu nije bio sviran cist penal tako da je ono posle bila kompenzacija. Inace, kaze se gresaka.

Milos-Nish

pre 1 godinu

A sa Spanijom 2000?Secam se da smo dobili crveni karton i da su Spanci imali penal u 90.Seca li se ko da li je tu bilo neregularnosti?
(Aleksandar, 19. novembar 2022 17:41)

To je bilo Evropsko prvenstvo u Holandiji i Belgiji, izgubili smo 4-3 a sudija nas je unistio...Francuz cini mi se...

aca

pre 1 godinu

Da nije bilo sudijskih greški , ne bi ni bili na svjetskom.
(Flash, 19. novembar 2022 17:45)

verovatno mislis na Ronaldov gol na Marakani? Da si gledao tu utakmicu video bi i nedosudjen penal za Srbiju u drugom poluvremenu.

srki

pre 1 godinu

dezurni smarac od celog komentara ti se uhvatio za najmanje bitnu stvar a to je ekipa iz afrike sa recju svasta na pocetku recenice, a senegal bez manea je bas strasna ekipa, nije ni cudo sto si dezurni smarac, verovatno ti i okolina tako tepa

U finalu se ne sme dosuditi penal

pre 1 godinu

Oduvek su nas mrzeli jer smo Pravoslavci. Kada pomremo svi će oni u pakao, a mi u raj.
(Realno, 19. novembar 2022 17:53)

Ma ne, nego zato što ste Srbi:D
(?, 19. novembar 2022 18:49)


To se zna odavno ;)
Ali se ne zna da mrze i svetsku velesilu. U finalu 2018 sudija svirao penal protiv vas koji je postojao ali se po vašim recima ne svira u finalu ;) urota

prolaznik

pre 1 godinu

A sad jedan test. Koliko sudačkih pogrešaka se sjećate dugi niz desetljeća a koje su vam (nam) pomogle? Ili takvih slučajeva nikad nije bilo?

Npr. ja se sjećam da su nas (Hrvatsku) pokrali protiv Brazilaca, ali i da su Talijane 2002. pokrali protiv nas (nije nam pomoglo iako smo pobjedili tu utakicu protiv Talijana).

srki

pre 1 godinu

sto se sudjenja tice kako moze uopste brih koji je nemac da sudi utakmicu gde igra svajcarska u kojoj je trecina stanovnistva nemackog porekla ( da li bi dali npr. nekom srbinu iz bosne da sudi srbiji ) znaci cista namestaljka, a rekao bi i za grupu pa kako je moguce od toliko zemalja da smo opet sa brazilom i svajcarskom, pri tom nam uzeli slabasnu kostariku i dali najjacu africku ekipu, a portugal koji je bio drugi iz nas i prosao kroz baraz je u grupi sa ganom i korejom, a ni urugvaj nije brazil ni argentina, ej , ovi iz fife ne samo da su maznuli debelu lovu od domacina nego nam opet kroje kapu, dokle bre, ali se nadam da ovaj put oni nece uspeti , a mi hocemo

Zeljko Tomic

pre 1 godinu

Na mom hrvatskom jeziku se piše “greški” , a na tvom srpskom jeziku se sigurno isto ne veli “gresaka” . Mislim ako će mo da pametujemo , onda do kraja .
(Flash, 19. novembar 2022 19:40) # Link komentara

Ne verujem ni da se na tvom hrvatskom kaze "greski", a na mom srpskom se sasvim sigurno kaze "gresaka". Inace, nema razmaka pre tacke i zareza nego posle njih, a cemo je jedna rec.

Ludak

pre 1 godinu

2018. je bila greska sto smo uopste stali na 1 0, umesto da smo isli na to da ih nakrcamo sa jos 2 gola i mirno na poluvreme ne bi ni sudija niti ista drugo moglo uticati na nas rezultat.
2010. je prosto jezivo koliko nas nije hteo gol, Krasic koji zaobilazi golmana i puca preko celog gola, Lane Jovanovic (valjda) puca u golmana i skida neverovatnim refleksom sa 2m, 2 ponistena gola za nas (ofsajdi), nedosviran ocigledan penal, ona 2 kepeca Kejhil (i jos jedan) nadskacu visoke Vidica i Subotica, 2 jedina suta u okvir i 2 gola itd..
Zakljucak je da treba nakrcati Svajcarce u ovom mecu da ne znaju gde udaraju i napadati ih i nece nam onda nikakav sudija uticati na rezultat ili bilo koji drugi pritisak sa strane.

Hrundi Bakshi

pre 1 godinu

Meni je veca i bolnija greska iskljucenje Sabanadzovic u Italiji '90.
(Zoran LFC, 19. novembar 2022 18:04)

E,bravo. Inace,do iskljucenja Maradona se video nije. Najnesrecnija utakmica u novoj istoriji. Tu smo vidjeni najmanje u finalu,a Piksi glat najbolji igrac SP.

Ljubo

pre 1 godinu

Ja se ne sećam ni jedne situacije da su pogrešili na štetu Argentine,Brazila,Nemačke i Francuske,to je odgovor na one koji kažu da su to ne namerne greške.Kako onda na njihovu štetu nikada ne pogreše.Evo sada se mogu kladiti da ono što su radili Švajcarci Mitroviću naši urade Neimaru bit će penal za Brazil bez gledanja vara.Isto tako ako budu Brazilci uradili Mitroviću kao kao što su to uradili Švajcarci opet penal neće biti sviran jer je to prosto pravilo da se pomaže onima koji oni favorizuju i žele da budu u finalu.Samo se treba setiti Urugvaja 1930 i videti će svi kako se i posle 90 godina ništa nije promenilo i uprkos ubacivanju tehnologije ipak i dalje odlučuju ljudi u crnom tj danas žutom,plavom,crvenom odelu.

Dezurni smarac

pre 1 godinu

sto se sudjenja tice kako moze uopste brih koji je nemac da sudi utakmicu gde igra svajcarska u kojoj je trecina stanovnistva nemackog porekla ( da li bi dali npr. nekom srbinu iz bosne da sudi srbiji ) znaci cista namestaljka, a rekao bi i za grupu pa kako je moguce od toliko zemalja da smo opet sa brazilom i svajcarskom, pri tom nam uzeli slabasnu kostariku i dali najjacu africku ekipu, a portugal koji je bio drugi iz nas i prosao kroz baraz je u grupi sa ganom i korejom, a ni urugvaj nije brazil ni argentina, ej , ovi iz fife ne samo da su maznuli debelu lovu od domacina nego nam opet kroje kapu, dokle bre, ali se nadam da ovaj put oni nece uspeti , a mi hocemo
(srki, 19. novembar 2022 19:45)

Svasta, Kamerun sigurno nije najjaca africka reprezentacija, to je Senegal.

vlada

pre 1 godinu

sudije nisu grešile već su zlonamerno postupale. Kod penala za špance, oboreni španac je pao ispred šesnaesterca, i nije ležao unutar šesnaeterca nego van njega- očigledna krađa. Domaćin je morao da prođe dalje da bi šampionat finansijski bio uspešan.

fliper

pre 1 godinu

....... ) i koji nije pustio da se igra nastavi nakon faula nad Sulejmanijem jer je crveni mogao da pokaze i kad se akcija zavrsi, eto ko je to.
(Zeljko Tomic, 19. novembar 2022 17:53)


Nikako nije mogao da pusti prednost tu jer su svi bili daleko. Pogledaj snimak.

Ljubo

pre 1 godinu

Ja se ne sećam ni jedne situacije da su pogrešili na štetu Argentine,Brazila,Nemačke i Francuske,to je odgovor na one koji kažu da su to ne namerne greške.Kako onda na njihovu štetu nikada ne pogreše.Evo sada se mogu kladiti da ono što su radili Švajcarci Mitroviću naši urade Neimaru bit će penal za Brazil bez gledanja vara.Isto tako ako budu Brazilci uradili Mitroviću kao kao što su to uradili Švajcarci opet penal neće biti sviran jer je to prosto pravilo da se pomaže onima koji oni favorizuju i žele da budu u finalu.Samo se treba setiti Urugvaja 1930 i videti će svi kako se i posle 90 godina ništa nije promenilo i uprkos ubacivanju tehnologije ipak i dalje odlučuju ljudi u crnom tj danas žutom,plavom,crvenom odelu.

aca

pre 1 godinu

Na mom hrvatskom jeziku se piše “greški” , a na tvom srpskom jeziku se sigurno isto ne veli “gresaka” . Mislim ako će mo da pametujemo , onda do kraja .
(Flash, 19. novembar 2022 19:40)

Kad smo kod pametovanja poprilično sam siguran da se na hrvatskom ne piše "će mo"

Zeljko Tomic

pre 1 godinu

Nikako nije mogao da pusti prednost tu jer su svi bili daleko. Pogledaj snimak.
(fliper, 19. novembar 2022 19:25)

Pogledao sam snimak, a i bio sam na utakmici, zato i pisem to, nasi su vrlo brzo dotrcali do mesta dogadjaja, neces valjda da mi kazes da bi simunic tu prvi dosao do lopte?!

SRB

pre 1 godinu

Još jedna, ništa manja "krađa" protiv nas se desila protiv Australije 2010.godine, kada nije dosuđen čist penal za nas, posle igranja rukom australijskog fudbalera. Sa nerešenim rezultatom bismo išli dalje!

Dezurni smarac

pre 1 godinu

"Sramno, nepoznavanje fudbalske istorije. Ako se izuzme pljačka na I SP protiv Urugvaja, drugi veliki pokušaj pljačke bio je na IEP polufinale i finale odigrano u Parizu, a belgijski sudija Garden je dozvolio da Francuska povede iz ofsajda protiv Jugoslavije u polufinalu, na sreću naši su ipak pobedili i ušli u finale. Drugu veliku pljačku je napravio švajcarac Dinst u finalu protiv Italije, kada je svaki malo oštriji pogled na Io nije dosuđen penal nad Đajićem da ne govorimo."

Nije Djajic nego Dzajic, a nikad nisam cuo za taj (priznati) gol iz ofsajda, nikad nisam cuo za penal nad Dzajicem koji nije bio sviran u finalu 1968, a za taj sumnjivi faul ispred kaznenog vec jesam. Nije Garden nego Granden:-D Naravno, ne kazem da se to nije desilo, ali, bas je cudno da za to do sada nisam cuo iako se to desilo 1960. i 1968. Ako cemo iskreno, pored te kradje u polufinalu Mundijala '30, osteceni smo jako i na SP '98 kad Bergkamp nije dobio crveni karton zbog toga sto je prakticno hodao po Mihajlovicu, ono je bio eklatantan primer stvari koja je za direktno iskljucenje.

Bocko

pre 1 godinu

Zoran LFC - Greška je bila, ali Osimova. Nije smeo Šabana da stavi prvog u živom zidu i tako ga dovede u situaciju da možda dobije karton ( što se i desilo ), jer Maradoni je bilo nemoguće čuvati, bez dobijanja žutog kartona. Drugo, kad je već dobio karton, morao je Osim da da promeni čuvara Diegu, iz već opisanog razloga. Što se meča protiv Španije, kakve veze ima ima da li je Španac lako ili teško stigao na na 20-ak metara 8d našeg gola ? Penal nije bio i tačka. Drugi gol je možda i auto-gol, jer Stojković nije stigao da zatvori drugu stativu kod kornera.

Zeljko Tomic

pre 1 godinu

Što se meča protiv Španije, kakve veze ima ima da li je Španac lako ili teško stigao na na 20-ak metara 8d našeg gola ? Penal nije bio i tačka. Drugi gol je možda i auto-gol, jer Stojković nije stigao da zatvori drugu stativu kod kornera.
(Bocko, 19. novembar 2022 19:52) # Link komentara

Ima veze jer treba i mi da se zapitamo zasto je dosao u situaciju da nam bude na pragu sesnaesterca tj. da do njega dodje kroz nekoliko sekundi kao da je prosao pored turskog groblja. Znam da nije bio penal, nije u redu ni to sto je taj penal ponovljen, ali, ima i nase krivice sto smo protivniku dozvolili neke stvari, isto vazi i za '68 i za '98 i za '10 i za '18.

Ja se ne sećam ni jedne situacije da su pogrešili na štetu Argentine,Brazila,Nemačke i Francuske,to je odgovor na one koji kažu da su to nenamerne greške. Kako onda na njihovu štetu nikada ne pogreše.
(Ljubo, 19. novembar 2022 19:48)

Argentina je mozda ostecena protiv Nemacke u finalu SP '90, a Brazil je npr. sigurno bio ostecen protiv svajcarske na SP '18, i to u dva navrata.

Zeljko Tomic

pre 1 godinu

1930- nama nije bio priznat cist gol, a Urugvaju su priznata dva neregularna pogotka- teska pljacka i otimacina u polufinalu, amaterski nivo;

1950- Mitic se povredio u tunelu zbog cega je propustio (prvih) 20 minuta meca protiv Brazila u kojem nam je bio dovoljan i neresen rezultat da bismo prosli dalje u (polu)finalnu grupu;

1982- velika nepravda protiv spanije, a ovom prilikom pitam sve one koji se dobro secaju- da li bismo mi sa remijem protiv njih bili prvi ili drugi u toj grupi tj. da li bismo isli u onu grupu u koju je otisla spanija ili u onu u koju je otisla severna irska?

1990- kazu da je nepravedno iskljucen refik u cetvrtfinalu, ne secam se jer sam bio mali iako se cak secam onog otvaranja izmedju Argentine i Kameruna;

1998- sudija garsija-aranda je propustio da iskljuci bergkampa u 1/8 finala;

2010- nazovi sudija larionda nam nije svirao cist penal zbog igranja rukom od strane jednog igraca australije;

2018- nazovi sudija brih nam nije dosudio cist penal protiv svajcarska u mecu u kojem nam je bio dovoljan i remi, a u tom trenutku je bilo 1-1.

Dezurni smarac

pre 1 godinu

dezurni smarac od celog komentara ti se uhvatio za najmanje bitnu stvar a to je ekipa iz afrike sa recju svasta na pocetku recenice, a senegal bez manea je bas strasna ekipa, nije ni cudo sto si dezurni smarac, verovatno ti i okolina tako tepa
(srki, 19. novembar 2022 21:37)

Ti mi nesto pricas, a od celog mog komentara si se uhvatio mog nadimka:-D Senegal je i bez Manea jaci od Kameruna ili barem nije slabiji od njih.