NBA 47

Utorak, 21.02.2023.

18:00

"Jugoslavija bi bila šampion zauvek – ljudi bi odustajali od košarke"

Američki portal "Ringer" bavio se malim evropskim državama koje su proizvele najbolje košarkaše na planeti.

"Jugoslavija bi bila šampion zauvek – ljudi bi odustajali od košarke" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

47 Komentari

Sortiraj po:

smeh

pre 1 godinu

@Deratizator

Toj reprezentaciji SFRJ bi jedini protivnik bio SAD. U narednih 10-ak godina bi garant igrali stalno u finalima i osvajali bi sigurno skoro svako takmičenje osim tamo gde bi se pojavio tim SAD-a u najjačem mogućem sastavu. Toliko su bili jaki. A tadašnji drugi sastav sa kojim su sparingovali bi sigurno bez problema uzeo zlato na prošlom EP. Ej jedan Grušanović npr. nije imao mesta u reprezentaciji što SFRJ što SCG posle raspada države a bilo kojoj ekipi i protivniku je mogao u lice da saspe 30 poena da se ne oznoji čovek. Ni ne čudi što smo tada osvajali sve što smo mogli osvojiti osim ako Ameri ne pošalju najjači sastav. Posle raspada SFRJ bukvalno je bilo SAD pa gomila praznih mesta pa Srbija pa opet gomila praznih mesta pa tek onda ostatak Sveta. A da je ostala SFRJ sigurno bi u Atlanti igrali sa Amerima na jednu loptu za zlato i moguće da bi finala u Barseloni i Atlanti bila antologijska.

Dusan

pre 1 godinu

Žuta rapsodija. Tvoj. klub je početkom 80-tih ispao iz prve lige. Partizan da je tada naložio preko 50 razlike. I da dobar ste tim bili. Ali kad prebrojavate krvna zrnca, reci kiliko Srba je doprinelo onom o čemu pišeš. Istine radi.

zdravko

pre 1 godinu

Stankovic popovic aca nikolic geca saper kalaberg srajinovic zeravica cvetkovic rakocevic slavnic kapicic zivkovic vucinic jovasevic simonovic rakocevic junior jovanovic obradovic tomasevic vujanic stojakovic radmanovic sretenovic jankovic tarlac bogosavjiev avdija. Svi su oni ponikli u c zvezdi citajte grobari pa pokusajte koliko ste vi iznedrili igraca bez oni koji su dosli u klub gotovi igraci.

Srbimir

pre 1 godinu

Ljudi bi odustajali od vaterpola,kosarke,rukometa,odbojke na evropskom nivou(osim fudbala tu ne bi imali konkurencije);na svetskom nivou bi imali konkurente u Americi u kosarci,Brazil u odbojci,Argentinu i Brazil u fudbalu;ostali bi cekali u redu za plakanje..

Rale iz 6 Kaplara

pre 1 godinu

Odlican tekst. Uz duzno postovanje velikih timova, velikih imena i velikih dogadjaja, i kao navijac koji "nije izlazio" iz Hale sportova na Novom Beogradu od 1972-1976, naglasio bih da je Srecko Jaric, otprilike petnaestak godina unapred, IZMISLIO TROJKU. Nespomenuti kosarkaski genije sa nasih prostora.

Rale iz 6 Kaplara

pre 1 godinu

Nazalost, ponovo prepucavanje i komentari europskih nam susjeda.
Dozvolite da vam kao aktivni ucesnik kosarke ranih sedamdesetih izdvojim jedan detalj. 1978 na Evropskom Prvenstvu u Lijezu, TV Zagreb je bila zastupnik za YU a Veselko Tenzera je bio domacin, voditelj. Dan ranije, uoci polufinala sa Italijom, gosti u studiju bili su Kresimir Cosic i Zoran Slavnic. I pocne Veselko o povijesnoj sansi Italije da po prvi put uzme titulu, te Marzorati je proglasen za najboljeg igraca te godine, te Menegin je neprebaciv, te u strasnoj su formi, no sto vi Kresimire mislite o tome. Kresimir odgovara diplomatski, i videcemo sutra uvece. A sto vi Zorane mislite o tome? Ako mi sutra izgubimo ja se vracam u Beograd peske. Sutradan smo zbriali Italiju sa 30ak koseva razlike.

Pozdrav svim ljubiteljima sporta.

popov

pre 1 godinu

"Partizan trenutno ima Dantea Egzuma nekadašnjeg petog pika NBA drafta.." i onda im smeta Fakundo. To je taj mentalitet, da komšiji crkve krava. Zato više nema Jugoslavije, nije je treba biti sa takvim mentalitetom.

Kečiga

pre 1 godinu

Putuju kroz bivsu drzavu a izostave grad naboljeg europskog kluba 20. stoljeca - Split...
(Zuta rapsodija, 21. februar 2023 18:44)

Ajde već jednom za sva vremena da rešimo priču. Budimo realni, ne pamtimo samo zadnjih pet minuta ili što je neko naš iz bivše države. Najveći evropski klub je Varese koji je igrao deset finala Kupa šampiona za redom. Od tih deset pet je osvojio. Svima kapa dole ali rezultati su deo istorije, zar ne? Hej, deset za redom!? Ti ljudi i taj klub su zaslužili da o njima naprave dokumentarni serijal.

Da se ne lažemo

pre 1 godinu

@"možemo li živjeti kao dobre komšije, možemo li imati dobre želje jedni za druge, možemo li prestati sportske susrete koristiti za nacionalistička divljanja i vrijeđanja?"

Mnogi nasi mediji bi propali da do ovoga dodje.

WillyWonka

pre 1 godinu

Moramo nešto naučiti iz ovog teksta, ljudi nas cijene više nego mi sami sebe, i ipak nas gledaju kao jednu cjelinu, a mi kao rogovi u vreći. Nisam nikakav jugonostalgičar, ali možemo li živjeti kao dobre komšije, možemo li imati dobre želje jedni za druge, možemo li prestati sportske susrete koristiti za nacionalistička divljanja i vrijeđanja?
Lično uživam u svakom uspjehu Jokića, Dončića, oba Bogdanovića, Dragića, Zubca, Nurkića, Bobija, Vučevića i uvijek navijam za timove u kojoma oni igraju. I sretan sam zbog toga.

ej…

pre 1 godinu

Sto neko rece … dole 7 titula klupskog prvaka evrope od ‘79 do ‘92… liga bez stranaca… kad se setim tih play off utakmica Partizan, Cibona, Jugoplastika, pa i Zvezda i Zadar i Bosna… teze je bilo postati prvak SFRJ nego prvak evrope.

delboj

pre 1 godinu

Realno, to nije bio pravi Dream Team SAD-a ni te godine. Nisu bili Ajverson, Kobe, Dankan, O'Nil, McGrejdi, Kid, Garnet, Veber... Stari Redzi Miler i nepouzdani Pol Pirs vodje ekipe... Jeste da je Ben Valas bio sjajan defanzivac (i nikakv ofanzivac), ali nedostatak visine, i FIBA pravila u odnosu na tornjeve koje je Pesic postavio u reketu su ga ucinili marginalnim... Ameri su mogli samo spolja. Da su igrali Sek i Dankan sigurno ne bi mogla da prodje ta igra.

Košsrkaš iza zgrade

pre 1 godinu

Z.... politiku.
Sećam se nekoliko duela Jugoplastika-Partizan (jeste jbg, čim se toga sećam znači da nisam baš tinejdzer :-)
I obozavao sam te utakmice.
To je u to vreme bio vrh evropske košarke.
I to napisah ja, vatreni zvezdaš.

дејкилдкени

pre 1 godinu

@Zuta rapsodija
Прво, у то време СИГУРНО није био "еуропски", већ "европски", чак и на том "вашем" језику (погледај сопствени речник из тог доба). Друго, има нас који боље памтимо, па се сећамо како је "по кључу" Југопластика од стране КСЈ фаворизивана на уштрб Партизана, који је био "за коју нијансу" ипак бољи тим, толирисали су се разни инциденти и на трибинама и на паркету како би "на мишиће" добила прво место... А ЈП је била јака и захваљујући неким Србима који су је и водили и играли у њој, па гле онда чуда, у сред распада тадашње државе, буквално десетковани Партизан (без Дивца, Паспаља...), који чак није могао да се такмичи на домаћем терену, осваја Куп европских шампиона! Где тад нестаде Југопластика (и никада се више није ни вратила)? Сметало то "Југо" у имену? Претходно написано је ради нових генерација, да знају реалну ситуацију, а то не значи да је тадашња ЈП била лош тим, напротив, и ми "са ове стране" смо је и ценили и поносили се њеним успесима у европским такмичењима.

Tex Willer

pre 1 godinu

OI 92 u Barseloni američki jedini Drim tim bi dobio SFRJ 10 do 15 razlike. Planirano SP 94 u Beogradu zbog koga je i počela gradnja Arene bi bio pravi sudar Titana. Momci iz SFRJ stasali , domaći teren , e te utakmice nikada odigrane mi je žao.
Mislim da bi ih dobili. A OI 96 bi bili u egzilu kao SRJ prvo poluvreme.

Štirlic

pre 1 godinu

U periodu 1979.-1992. od 14 titula klupskog prvaka evrope 7 su osvojili klubovi iz ex-yu. Tadašnja Yu liga u kojoj su igrali: Partizan, Zvezda, Cibona, Jugoplastika, Cibona, Zadar, Šibenka, Bosna, Olimpija... bila je to liga bez ijednog stranca sa klubovima u kojim su igrali isključivo domaći igrači.

123

pre 1 godinu

Mnogo je bilo razloga zašta su Amerikanci razbili Jugoslaviju. Jedan od njih je bila i jugoslovenska košarkaška reprezentacija koja je prtila američkoj bzbednosti.
(zare, 21. februar 2023 18:43)


Sport je posledica a ne razlog. Pre sporta su privreda, industrija, uopste ekonomija..A kada sve to propadne na nizi nivo logicno je da i sport zaostaje..

Zoran

pre 1 godinu

U periodu 1979.-1992. od 14 titula klupskog prvaka evrope 7 su osvojili klubovi iz ex-yu. Tadašnja Yu liga u kojoj su igrali: Partizan, Zvezda, Cibona, Jugoplastika, Cibona, Zadar, Šibenka, Bosna, Olimpija... bila je to liga bez ijednog stranca sa klubovima u kojim su igrali isključivo domaći igrači.
(Štirlic, 21. februar 2023 19:04)
Bio je jedan stranac u Pop 84.

miki

pre 1 godinu

@(basketaš, 21. februar 2023 17:38)

Jokić i Dončić da, Bogdanović i Micić još nekako, a ovi ostali nemaju šanse protiv američke prve momčadi.
I da li stvarno neko misli, da bi tim koji gubi od Italije, sa Dončićem demolirao Amerikance? (A za Dončića, onako uzgred, zapravo ne postoje baš ubedljivi razlozi zašto bi birao Srbiju ispred Slovenije.)

Pogan

pre 1 godinu

Dončić-Bogdanović-Kalinić-Petrušev-Jokić. 80+ poena sami lagano. A klupa Micić, Nedović, Avramović, Lučić, Milutinov itd.
(basketaš, 21. februar 2023 17:38)

Da, dali bi 80, a primili 120 od Amera.

simo

pre 1 godinu

Lepo sve napisano ali nepomenuste SP u indijanapolisu amere smo tukli na njihovom terenu znam da ih boli to zato i nisu.
I to igracima iskljucivo iz Srbije zato ih jos vise boli.

basketaš

pre 1 godinu

@miki

Druže ne čitaš napisano. Nigde nisam rekao da bi sa Dončićem Srbija demolirala Amere. Nego igrala kakav-takav egal. A to je minus 7-10 razlike, što na jednu utakmicu moguće obzirom na realnu moć Jokića i Dončića.

Meč sa Italijom nije nikakav reper. Gubili smo i čuvene 2002 od Portortika i Španije glatko pa dobili Ameriku i Argentinu. To je turnir.
Don't mix grandmothers and froggs.

Konfeder i EU o pokrajinama da ne govorimo a o Z4,Karlobagu i 4 rata drugi put

pre 1 godinu

Mnogo je bilo razloga zašta su Amerikanci razbili Jugoslaviju. Jedan od njih je bila i jugoslovenska košarkaška reprezentacija koja je prtila američkoj bzbednosti.
(zare, 21. februar 2023 18:43) Taakoo jee !!

Please

pre 1 godinu

Košarka, sport kojeg ozbiljnije igra 30 klubova u sjevernoj americi, plus 18 klubova eurolige...i to je uglavnom to...A kako godine idu, sve je manje interesa za taj sport.

Pa veći interes je u stolnom tenisu, badmintonu i kriketu, nego u košarci posljednjih godina

?

pre 1 godinu

Kakva Jugoslavija, Srbija bi sa ovim rosterom i samo sa Dončićem igrala skoro egal sa Amerima a lagano bila višestruki evropski prvak.

Dončić-Bogdanović-Kalinić-Petrušev-Jokić. 80+ poena sami lagano. A klupa Micić, Nedović, Avramović, Lučić, Milutinov itd.

Nikad neću preboleti Luku, velika šteta što ne igra gde treba. A po temperamentu, pozitivnom bezobrazluku, celom karakteru je Srbin 200%, to znaju svi i u Sloveniji.
No šta da se radi, valjda se neće ponavljati.
(basketaš, 21. februar 2023 17:38)

Na OI se niste plasirali, a Talijani su vas odlučili od košarke s ovim rosterom:D

Aezakmi

pre 1 godinu

Koje glupe price. Kao kada su u Realu igrali Ronaldo, Figo, Zidan, Karlos, Raul, Guti i ostali... Najjaci tim po imenima ikada. A sta su osvojili sa Realom?

Deratizator

pre 1 godinu

Da sam mogao da gledam ‘92. u Barseloni ekipu u sastavu: Dražen Petrović, Saša Đorđević, Jurij Zdovc, Saša Danilović, Velimir Perasović, Toni Kukoč, Žarko Paspalj, Zoran Savić, Vlade Divac, Dino Rađa, Stojko Vranković i Arijan Komazec, odgulio bih godinu dana Golog otoka bez problema. Ne dadoše ovi oslobođeni fizičkog, da idu u p.m.

objektivan

pre 1 godinu

Sjajan tekst. Ali ja mislim da će se na ovim prostorima pojavljivati sve manje odličnih košarkaša. Razloga ima više, a jedan je to što više nema sjajnih trenera. Svi naši treneri (pod naši) mislim na sve trenere bivše nam države u periodu od 1970-2000 godine, su stvoreni pod uticajem profesora Nikolića, ostao je samo još Obradović. Bez stručnog rada nema pravilne selekcije i razvoja mladih igrača. Sa 18 godina, Dražen je već bio najbolji igrač ekipe, to je sada nemoguće.
Inače verujem da bi bila velika borba sa prvim drim timom.
Mislim da nije bio ni promil šanse da Luka bilo kada igra za Srbiju, osnovni razlog je jak uticaj majke i nezainteresovanost oca.
Nadam se da nećemo ispustiti mladog Stojakovica, kao što smo ispustili Dončića ili Avdiju (ali u Izraelu je drugo, morao bi u vojsku da je izabrao Srbiju, ali barem nosi srpsku zastavu na patikama)

zare

pre 1 godinu

Mnogo je bilo razloga zašta su Amerikanci razbili Jugoslaviju. Jedan od njih je bila i jugoslovenska košarkaška reprezentacija koja je prtila američkoj bzbednosti.

Dragan

pre 1 godinu

čudi me da se dosad niko nije potrudio da napravi ozbiljnu utakmicu između Amerike i Evrope koja bi se igrala jednom godišnje. Ubeđen sam da bi bila spektakl nad spektaklima.

basketaš

pre 1 godinu

Kakva Jugoslavija, Srbija bi sa ovim rosterom i samo sa Dončićem igrala skoro egal sa Amerima a lagano bila višestruki evropski prvak.

Dončić-Bogdanović-Kalinić-Petrušev-Jokić. 80+ poena sami lagano. A klupa Micić, Nedović, Avramović, Lučić, Milutinov itd.

Nikad neću preboleti Luku, velika šteta što ne igra gde treba. A po temperamentu, pozitivnom bezobrazluku, celom karakteru je Srbin 200%, to znaju svi i u Sloveniji.
No šta da se radi, valjda se neće ponavljati.

Deratizator

pre 1 godinu

Da sam mogao da gledam ‘92. u Barseloni ekipu u sastavu: Dražen Petrović, Saša Đorđević, Jurij Zdovc, Saša Danilović, Velimir Perasović, Toni Kukoč, Žarko Paspalj, Zoran Savić, Vlade Divac, Dino Rađa, Stojko Vranković i Arijan Komazec, odgulio bih godinu dana Golog otoka bez problema. Ne dadoše ovi oslobođeni fizičkog, da idu u p.m.

Dragan

pre 1 godinu

čudi me da se dosad niko nije potrudio da napravi ozbiljnu utakmicu između Amerike i Evrope koja bi se igrala jednom godišnje. Ubeđen sam da bi bila spektakl nad spektaklima.

Štirlic

pre 1 godinu

U periodu 1979.-1992. od 14 titula klupskog prvaka evrope 7 su osvojili klubovi iz ex-yu. Tadašnja Yu liga u kojoj su igrali: Partizan, Zvezda, Cibona, Jugoplastika, Cibona, Zadar, Šibenka, Bosna, Olimpija... bila je to liga bez ijednog stranca sa klubovima u kojim su igrali isključivo domaći igrači.

basketaš

pre 1 godinu

Kakva Jugoslavija, Srbija bi sa ovim rosterom i samo sa Dončićem igrala skoro egal sa Amerima a lagano bila višestruki evropski prvak.

Dončić-Bogdanović-Kalinić-Petrušev-Jokić. 80+ poena sami lagano. A klupa Micić, Nedović, Avramović, Lučić, Milutinov itd.

Nikad neću preboleti Luku, velika šteta što ne igra gde treba. A po temperamentu, pozitivnom bezobrazluku, celom karakteru je Srbin 200%, to znaju svi i u Sloveniji.
No šta da se radi, valjda se neće ponavljati.

ej…

pre 1 godinu

Sto neko rece … dole 7 titula klupskog prvaka evrope od ‘79 do ‘92… liga bez stranaca… kad se setim tih play off utakmica Partizan, Cibona, Jugoplastika, pa i Zvezda i Zadar i Bosna… teze je bilo postati prvak SFRJ nego prvak evrope.

objektivan

pre 1 godinu

Sjajan tekst. Ali ja mislim da će se na ovim prostorima pojavljivati sve manje odličnih košarkaša. Razloga ima više, a jedan je to što više nema sjajnih trenera. Svi naši treneri (pod naši) mislim na sve trenere bivše nam države u periodu od 1970-2000 godine, su stvoreni pod uticajem profesora Nikolića, ostao je samo još Obradović. Bez stručnog rada nema pravilne selekcije i razvoja mladih igrača. Sa 18 godina, Dražen je već bio najbolji igrač ekipe, to je sada nemoguće.
Inače verujem da bi bila velika borba sa prvim drim timom.
Mislim da nije bio ni promil šanse da Luka bilo kada igra za Srbiju, osnovni razlog je jak uticaj majke i nezainteresovanost oca.
Nadam se da nećemo ispustiti mladog Stojakovica, kao što smo ispustili Dončića ili Avdiju (ali u Izraelu je drugo, morao bi u vojsku da je izabrao Srbiju, ali barem nosi srpsku zastavu na patikama)

WillyWonka

pre 1 godinu

Moramo nešto naučiti iz ovog teksta, ljudi nas cijene više nego mi sami sebe, i ipak nas gledaju kao jednu cjelinu, a mi kao rogovi u vreći. Nisam nikakav jugonostalgičar, ali možemo li živjeti kao dobre komšije, možemo li imati dobre želje jedni za druge, možemo li prestati sportske susrete koristiti za nacionalistička divljanja i vrijeđanja?
Lično uživam u svakom uspjehu Jokića, Dončića, oba Bogdanovića, Dragića, Zubca, Nurkića, Bobija, Vučevića i uvijek navijam za timove u kojoma oni igraju. I sretan sam zbog toga.

Košsrkaš iza zgrade

pre 1 godinu

Z.... politiku.
Sećam se nekoliko duela Jugoplastika-Partizan (jeste jbg, čim se toga sećam znači da nisam baš tinejdzer :-)
I obozavao sam te utakmice.
To je u to vreme bio vrh evropske košarke.
I to napisah ja, vatreni zvezdaš.

?

pre 1 godinu

Kakva Jugoslavija, Srbija bi sa ovim rosterom i samo sa Dončićem igrala skoro egal sa Amerima a lagano bila višestruki evropski prvak.

Dončić-Bogdanović-Kalinić-Petrušev-Jokić. 80+ poena sami lagano. A klupa Micić, Nedović, Avramović, Lučić, Milutinov itd.

Nikad neću preboleti Luku, velika šteta što ne igra gde treba. A po temperamentu, pozitivnom bezobrazluku, celom karakteru je Srbin 200%, to znaju svi i u Sloveniji.
No šta da se radi, valjda se neće ponavljati.
(basketaš, 21. februar 2023 17:38)

Na OI se niste plasirali, a Talijani su vas odlučili od košarke s ovim rosterom:D

simo

pre 1 godinu

Lepo sve napisano ali nepomenuste SP u indijanapolisu amere smo tukli na njihovom terenu znam da ih boli to zato i nisu.
I to igracima iskljucivo iz Srbije zato ih jos vise boli.

Tex Willer

pre 1 godinu

OI 92 u Barseloni američki jedini Drim tim bi dobio SFRJ 10 do 15 razlike. Planirano SP 94 u Beogradu zbog koga je i počela gradnja Arene bi bio pravi sudar Titana. Momci iz SFRJ stasali , domaći teren , e te utakmice nikada odigrane mi je žao.
Mislim da bi ih dobili. A OI 96 bi bili u egzilu kao SRJ prvo poluvreme.

дејкилдкени

pre 1 godinu

@Zuta rapsodija
Прво, у то време СИГУРНО није био "еуропски", већ "европски", чак и на том "вашем" језику (погледај сопствени речник из тог доба). Друго, има нас који боље памтимо, па се сећамо како је "по кључу" Југопластика од стране КСЈ фаворизивана на уштрб Партизана, који је био "за коју нијансу" ипак бољи тим, толирисали су се разни инциденти и на трибинама и на паркету како би "на мишиће" добила прво место... А ЈП је била јака и захваљујући неким Србима који су је и водили и играли у њој, па гле онда чуда, у сред распада тадашње државе, буквално десетковани Партизан (без Дивца, Паспаља...), који чак није могао да се такмичи на домаћем терену, осваја Куп европских шампиона! Где тад нестаде Југопластика (и никада се више није ни вратила)? Сметало то "Југо" у имену? Претходно написано је ради нових генерација, да знају реалну ситуацију, а то не значи да је тадашња ЈП била лош тим, напротив, и ми "са ове стране" смо је и ценили и поносили се њеним успесима у европским такмичењима.

Da se ne lažemo

pre 1 godinu

@"možemo li živjeti kao dobre komšije, možemo li imati dobre želje jedni za druge, možemo li prestati sportske susrete koristiti za nacionalistička divljanja i vrijeđanja?"

Mnogi nasi mediji bi propali da do ovoga dodje.

basketaš

pre 1 godinu

@miki

Druže ne čitaš napisano. Nigde nisam rekao da bi sa Dončićem Srbija demolirala Amere. Nego igrala kakav-takav egal. A to je minus 7-10 razlike, što na jednu utakmicu moguće obzirom na realnu moć Jokića i Dončića.

Meč sa Italijom nije nikakav reper. Gubili smo i čuvene 2002 od Portortika i Španije glatko pa dobili Ameriku i Argentinu. To je turnir.
Don't mix grandmothers and froggs.

123

pre 1 godinu

Mnogo je bilo razloga zašta su Amerikanci razbili Jugoslaviju. Jedan od njih je bila i jugoslovenska košarkaška reprezentacija koja je prtila američkoj bzbednosti.
(zare, 21. februar 2023 18:43)


Sport je posledica a ne razlog. Pre sporta su privreda, industrija, uopste ekonomija..A kada sve to propadne na nizi nivo logicno je da i sport zaostaje..

Zoran

pre 1 godinu

U periodu 1979.-1992. od 14 titula klupskog prvaka evrope 7 su osvojili klubovi iz ex-yu. Tadašnja Yu liga u kojoj su igrali: Partizan, Zvezda, Cibona, Jugoplastika, Cibona, Zadar, Šibenka, Bosna, Olimpija... bila je to liga bez ijednog stranca sa klubovima u kojim su igrali isključivo domaći igrači.
(Štirlic, 21. februar 2023 19:04)
Bio je jedan stranac u Pop 84.

Pogan

pre 1 godinu

Dončić-Bogdanović-Kalinić-Petrušev-Jokić. 80+ poena sami lagano. A klupa Micić, Nedović, Avramović, Lučić, Milutinov itd.
(basketaš, 21. februar 2023 17:38)

Da, dali bi 80, a primili 120 od Amera.

zare

pre 1 godinu

Mnogo je bilo razloga zašta su Amerikanci razbili Jugoslaviju. Jedan od njih je bila i jugoslovenska košarkaška reprezentacija koja je prtila američkoj bzbednosti.

Aezakmi

pre 1 godinu

Koje glupe price. Kao kada su u Realu igrali Ronaldo, Figo, Zidan, Karlos, Raul, Guti i ostali... Najjaci tim po imenima ikada. A sta su osvojili sa Realom?

Kečiga

pre 1 godinu

Putuju kroz bivsu drzavu a izostave grad naboljeg europskog kluba 20. stoljeca - Split...
(Zuta rapsodija, 21. februar 2023 18:44)

Ajde već jednom za sva vremena da rešimo priču. Budimo realni, ne pamtimo samo zadnjih pet minuta ili što je neko naš iz bivše države. Najveći evropski klub je Varese koji je igrao deset finala Kupa šampiona za redom. Od tih deset pet je osvojio. Svima kapa dole ali rezultati su deo istorije, zar ne? Hej, deset za redom!? Ti ljudi i taj klub su zaslužili da o njima naprave dokumentarni serijal.

delboj

pre 1 godinu

Realno, to nije bio pravi Dream Team SAD-a ni te godine. Nisu bili Ajverson, Kobe, Dankan, O'Nil, McGrejdi, Kid, Garnet, Veber... Stari Redzi Miler i nepouzdani Pol Pirs vodje ekipe... Jeste da je Ben Valas bio sjajan defanzivac (i nikakv ofanzivac), ali nedostatak visine, i FIBA pravila u odnosu na tornjeve koje je Pesic postavio u reketu su ga ucinili marginalnim... Ameri su mogli samo spolja. Da su igrali Sek i Dankan sigurno ne bi mogla da prodje ta igra.

miki

pre 1 godinu

@(basketaš, 21. februar 2023 17:38)

Jokić i Dončić da, Bogdanović i Micić još nekako, a ovi ostali nemaju šanse protiv američke prve momčadi.
I da li stvarno neko misli, da bi tim koji gubi od Italije, sa Dončićem demolirao Amerikance? (A za Dončića, onako uzgred, zapravo ne postoje baš ubedljivi razlozi zašto bi birao Srbiju ispred Slovenije.)

Please

pre 1 godinu

Košarka, sport kojeg ozbiljnije igra 30 klubova u sjevernoj americi, plus 18 klubova eurolige...i to je uglavnom to...A kako godine idu, sve je manje interesa za taj sport.

Pa veći interes je u stolnom tenisu, badmintonu i kriketu, nego u košarci posljednjih godina

Rale iz 6 Kaplara

pre 1 godinu

Nazalost, ponovo prepucavanje i komentari europskih nam susjeda.
Dozvolite da vam kao aktivni ucesnik kosarke ranih sedamdesetih izdvojim jedan detalj. 1978 na Evropskom Prvenstvu u Lijezu, TV Zagreb je bila zastupnik za YU a Veselko Tenzera je bio domacin, voditelj. Dan ranije, uoci polufinala sa Italijom, gosti u studiju bili su Kresimir Cosic i Zoran Slavnic. I pocne Veselko o povijesnoj sansi Italije da po prvi put uzme titulu, te Marzorati je proglasen za najboljeg igraca te godine, te Menegin je neprebaciv, te u strasnoj su formi, no sto vi Kresimire mislite o tome. Kresimir odgovara diplomatski, i videcemo sutra uvece. A sto vi Zorane mislite o tome? Ako mi sutra izgubimo ja se vracam u Beograd peske. Sutradan smo zbriali Italiju sa 30ak koseva razlike.

Pozdrav svim ljubiteljima sporta.

Konfeder i EU o pokrajinama da ne govorimo a o Z4,Karlobagu i 4 rata drugi put

pre 1 godinu

Mnogo je bilo razloga zašta su Amerikanci razbili Jugoslaviju. Jedan od njih je bila i jugoslovenska košarkaška reprezentacija koja je prtila američkoj bzbednosti.
(zare, 21. februar 2023 18:43) Taakoo jee !!

Rale iz 6 Kaplara

pre 1 godinu

Odlican tekst. Uz duzno postovanje velikih timova, velikih imena i velikih dogadjaja, i kao navijac koji "nije izlazio" iz Hale sportova na Novom Beogradu od 1972-1976, naglasio bih da je Srecko Jaric, otprilike petnaestak godina unapred, IZMISLIO TROJKU. Nespomenuti kosarkaski genije sa nasih prostora.

Srbimir

pre 1 godinu

Ljudi bi odustajali od vaterpola,kosarke,rukometa,odbojke na evropskom nivou(osim fudbala tu ne bi imali konkurencije);na svetskom nivou bi imali konkurente u Americi u kosarci,Brazil u odbojci,Argentinu i Brazil u fudbalu;ostali bi cekali u redu za plakanje..

popov

pre 1 godinu

"Partizan trenutno ima Dantea Egzuma nekadašnjeg petog pika NBA drafta.." i onda im smeta Fakundo. To je taj mentalitet, da komšiji crkve krava. Zato više nema Jugoslavije, nije je treba biti sa takvim mentalitetom.

smeh

pre 1 godinu

@Deratizator

Toj reprezentaciji SFRJ bi jedini protivnik bio SAD. U narednih 10-ak godina bi garant igrali stalno u finalima i osvajali bi sigurno skoro svako takmičenje osim tamo gde bi se pojavio tim SAD-a u najjačem mogućem sastavu. Toliko su bili jaki. A tadašnji drugi sastav sa kojim su sparingovali bi sigurno bez problema uzeo zlato na prošlom EP. Ej jedan Grušanović npr. nije imao mesta u reprezentaciji što SFRJ što SCG posle raspada države a bilo kojoj ekipi i protivniku je mogao u lice da saspe 30 poena da se ne oznoji čovek. Ni ne čudi što smo tada osvajali sve što smo mogli osvojiti osim ako Ameri ne pošalju najjači sastav. Posle raspada SFRJ bukvalno je bilo SAD pa gomila praznih mesta pa Srbija pa opet gomila praznih mesta pa tek onda ostatak Sveta. A da je ostala SFRJ sigurno bi u Atlanti igrali sa Amerima na jednu loptu za zlato i moguće da bi finala u Barseloni i Atlanti bila antologijska.

zdravko

pre 1 godinu

Stankovic popovic aca nikolic geca saper kalaberg srajinovic zeravica cvetkovic rakocevic slavnic kapicic zivkovic vucinic jovasevic simonovic rakocevic junior jovanovic obradovic tomasevic vujanic stojakovic radmanovic sretenovic jankovic tarlac bogosavjiev avdija. Svi su oni ponikli u c zvezdi citajte grobari pa pokusajte koliko ste vi iznedrili igraca bez oni koji su dosli u klub gotovi igraci.

Dusan

pre 1 godinu

Žuta rapsodija. Tvoj. klub je početkom 80-tih ispao iz prve lige. Partizan da je tada naložio preko 50 razlike. I da dobar ste tim bili. Ali kad prebrojavate krvna zrnca, reci kiliko Srba je doprinelo onom o čemu pišeš. Istine radi.

basketaš

pre 1 godinu

Kakva Jugoslavija, Srbija bi sa ovim rosterom i samo sa Dončićem igrala skoro egal sa Amerima a lagano bila višestruki evropski prvak.

Dončić-Bogdanović-Kalinić-Petrušev-Jokić. 80+ poena sami lagano. A klupa Micić, Nedović, Avramović, Lučić, Milutinov itd.

Nikad neću preboleti Luku, velika šteta što ne igra gde treba. A po temperamentu, pozitivnom bezobrazluku, celom karakteru je Srbin 200%, to znaju svi i u Sloveniji.
No šta da se radi, valjda se neće ponavljati.

Please

pre 1 godinu

Košarka, sport kojeg ozbiljnije igra 30 klubova u sjevernoj americi, plus 18 klubova eurolige...i to je uglavnom to...A kako godine idu, sve je manje interesa za taj sport.

Pa veći interes je u stolnom tenisu, badmintonu i kriketu, nego u košarci posljednjih godina

?

pre 1 godinu

Kakva Jugoslavija, Srbija bi sa ovim rosterom i samo sa Dončićem igrala skoro egal sa Amerima a lagano bila višestruki evropski prvak.

Dončić-Bogdanović-Kalinić-Petrušev-Jokić. 80+ poena sami lagano. A klupa Micić, Nedović, Avramović, Lučić, Milutinov itd.

Nikad neću preboleti Luku, velika šteta što ne igra gde treba. A po temperamentu, pozitivnom bezobrazluku, celom karakteru je Srbin 200%, to znaju svi i u Sloveniji.
No šta da se radi, valjda se neće ponavljati.
(basketaš, 21. februar 2023 17:38)

Na OI se niste plasirali, a Talijani su vas odlučili od košarke s ovim rosterom:D

zare

pre 1 godinu

Mnogo je bilo razloga zašta su Amerikanci razbili Jugoslaviju. Jedan od njih je bila i jugoslovenska košarkaška reprezentacija koja je prtila američkoj bzbednosti.

Aezakmi

pre 1 godinu

Koje glupe price. Kao kada su u Realu igrali Ronaldo, Figo, Zidan, Karlos, Raul, Guti i ostali... Najjaci tim po imenima ikada. A sta su osvojili sa Realom?

дејкилдкени

pre 1 godinu

@Zuta rapsodija
Прво, у то време СИГУРНО није био "еуропски", већ "европски", чак и на том "вашем" језику (погледај сопствени речник из тог доба). Друго, има нас који боље памтимо, па се сећамо како је "по кључу" Југопластика од стране КСЈ фаворизивана на уштрб Партизана, који је био "за коју нијансу" ипак бољи тим, толирисали су се разни инциденти и на трибинама и на паркету како би "на мишиће" добила прво место... А ЈП је била јака и захваљујући неким Србима који су је и водили и играли у њој, па гле онда чуда, у сред распада тадашње државе, буквално десетковани Партизан (без Дивца, Паспаља...), који чак није могао да се такмичи на домаћем терену, осваја Куп европских шампиона! Где тад нестаде Југопластика (и никада се више није ни вратила)? Сметало то "Југо" у имену? Претходно написано је ради нових генерација, да знају реалну ситуацију, а то не значи да је тадашња ЈП била лош тим, напротив, и ми "са ове стране" смо је и ценили и поносили се њеним успесима у европским такмичењима.

miki

pre 1 godinu

@(basketaš, 21. februar 2023 17:38)

Jokić i Dončić da, Bogdanović i Micić još nekako, a ovi ostali nemaju šanse protiv američke prve momčadi.
I da li stvarno neko misli, da bi tim koji gubi od Italije, sa Dončićem demolirao Amerikance? (A za Dončića, onako uzgred, zapravo ne postoje baš ubedljivi razlozi zašto bi birao Srbiju ispred Slovenije.)

Deratizator

pre 1 godinu

Da sam mogao da gledam ‘92. u Barseloni ekipu u sastavu: Dražen Petrović, Saša Đorđević, Jurij Zdovc, Saša Danilović, Velimir Perasović, Toni Kukoč, Žarko Paspalj, Zoran Savić, Vlade Divac, Dino Rađa, Stojko Vranković i Arijan Komazec, odgulio bih godinu dana Golog otoka bez problema. Ne dadoše ovi oslobođeni fizičkog, da idu u p.m.

Konfeder i EU o pokrajinama da ne govorimo a o Z4,Karlobagu i 4 rata drugi put

pre 1 godinu

Mnogo je bilo razloga zašta su Amerikanci razbili Jugoslaviju. Jedan od njih je bila i jugoslovenska košarkaška reprezentacija koja je prtila američkoj bzbednosti.
(zare, 21. februar 2023 18:43) Taakoo jee !!

Pogan

pre 1 godinu

Dončić-Bogdanović-Kalinić-Petrušev-Jokić. 80+ poena sami lagano. A klupa Micić, Nedović, Avramović, Lučić, Milutinov itd.
(basketaš, 21. februar 2023 17:38)

Da, dali bi 80, a primili 120 od Amera.

delboj

pre 1 godinu

Realno, to nije bio pravi Dream Team SAD-a ni te godine. Nisu bili Ajverson, Kobe, Dankan, O'Nil, McGrejdi, Kid, Garnet, Veber... Stari Redzi Miler i nepouzdani Pol Pirs vodje ekipe... Jeste da je Ben Valas bio sjajan defanzivac (i nikakv ofanzivac), ali nedostatak visine, i FIBA pravila u odnosu na tornjeve koje je Pesic postavio u reketu su ga ucinili marginalnim... Ameri su mogli samo spolja. Da su igrali Sek i Dankan sigurno ne bi mogla da prodje ta igra.

objektivan

pre 1 godinu

Sjajan tekst. Ali ja mislim da će se na ovim prostorima pojavljivati sve manje odličnih košarkaša. Razloga ima više, a jedan je to što više nema sjajnih trenera. Svi naši treneri (pod naši) mislim na sve trenere bivše nam države u periodu od 1970-2000 godine, su stvoreni pod uticajem profesora Nikolića, ostao je samo još Obradović. Bez stručnog rada nema pravilne selekcije i razvoja mladih igrača. Sa 18 godina, Dražen je već bio najbolji igrač ekipe, to je sada nemoguće.
Inače verujem da bi bila velika borba sa prvim drim timom.
Mislim da nije bio ni promil šanse da Luka bilo kada igra za Srbiju, osnovni razlog je jak uticaj majke i nezainteresovanost oca.
Nadam se da nećemo ispustiti mladog Stojakovica, kao što smo ispustili Dončića ili Avdiju (ali u Izraelu je drugo, morao bi u vojsku da je izabrao Srbiju, ali barem nosi srpsku zastavu na patikama)

Dragan

pre 1 godinu

čudi me da se dosad niko nije potrudio da napravi ozbiljnu utakmicu između Amerike i Evrope koja bi se igrala jednom godišnje. Ubeđen sam da bi bila spektakl nad spektaklima.

Tex Willer

pre 1 godinu

OI 92 u Barseloni američki jedini Drim tim bi dobio SFRJ 10 do 15 razlike. Planirano SP 94 u Beogradu zbog koga je i počela gradnja Arene bi bio pravi sudar Titana. Momci iz SFRJ stasali , domaći teren , e te utakmice nikada odigrane mi je žao.
Mislim da bi ih dobili. A OI 96 bi bili u egzilu kao SRJ prvo poluvreme.

simo

pre 1 godinu

Lepo sve napisano ali nepomenuste SP u indijanapolisu amere smo tukli na njihovom terenu znam da ih boli to zato i nisu.
I to igracima iskljucivo iz Srbije zato ih jos vise boli.

basketaš

pre 1 godinu

@miki

Druže ne čitaš napisano. Nigde nisam rekao da bi sa Dončićem Srbija demolirala Amere. Nego igrala kakav-takav egal. A to je minus 7-10 razlike, što na jednu utakmicu moguće obzirom na realnu moć Jokića i Dončića.

Meč sa Italijom nije nikakav reper. Gubili smo i čuvene 2002 od Portortika i Španije glatko pa dobili Ameriku i Argentinu. To je turnir.
Don't mix grandmothers and froggs.

123

pre 1 godinu

Mnogo je bilo razloga zašta su Amerikanci razbili Jugoslaviju. Jedan od njih je bila i jugoslovenska košarkaška reprezentacija koja je prtila američkoj bzbednosti.
(zare, 21. februar 2023 18:43)


Sport je posledica a ne razlog. Pre sporta su privreda, industrija, uopste ekonomija..A kada sve to propadne na nizi nivo logicno je da i sport zaostaje..

Dusan

pre 1 godinu

Žuta rapsodija. Tvoj. klub je početkom 80-tih ispao iz prve lige. Partizan da je tada naložio preko 50 razlike. I da dobar ste tim bili. Ali kad prebrojavate krvna zrnca, reci kiliko Srba je doprinelo onom o čemu pišeš. Istine radi.

Kečiga

pre 1 godinu

Putuju kroz bivsu drzavu a izostave grad naboljeg europskog kluba 20. stoljeca - Split...
(Zuta rapsodija, 21. februar 2023 18:44)

Ajde već jednom za sva vremena da rešimo priču. Budimo realni, ne pamtimo samo zadnjih pet minuta ili što je neko naš iz bivše države. Najveći evropski klub je Varese koji je igrao deset finala Kupa šampiona za redom. Od tih deset pet je osvojio. Svima kapa dole ali rezultati su deo istorije, zar ne? Hej, deset za redom!? Ti ljudi i taj klub su zaslužili da o njima naprave dokumentarni serijal.

WillyWonka

pre 1 godinu

Moramo nešto naučiti iz ovog teksta, ljudi nas cijene više nego mi sami sebe, i ipak nas gledaju kao jednu cjelinu, a mi kao rogovi u vreći. Nisam nikakav jugonostalgičar, ali možemo li živjeti kao dobre komšije, možemo li imati dobre želje jedni za druge, možemo li prestati sportske susrete koristiti za nacionalistička divljanja i vrijeđanja?
Lično uživam u svakom uspjehu Jokića, Dončića, oba Bogdanovića, Dragića, Zubca, Nurkića, Bobija, Vučevića i uvijek navijam za timove u kojoma oni igraju. I sretan sam zbog toga.

Zoran

pre 1 godinu

U periodu 1979.-1992. od 14 titula klupskog prvaka evrope 7 su osvojili klubovi iz ex-yu. Tadašnja Yu liga u kojoj su igrali: Partizan, Zvezda, Cibona, Jugoplastika, Cibona, Zadar, Šibenka, Bosna, Olimpija... bila je to liga bez ijednog stranca sa klubovima u kojim su igrali isključivo domaći igrači.
(Štirlic, 21. februar 2023 19:04)
Bio je jedan stranac u Pop 84.

zdravko

pre 1 godinu

Stankovic popovic aca nikolic geca saper kalaberg srajinovic zeravica cvetkovic rakocevic slavnic kapicic zivkovic vucinic jovasevic simonovic rakocevic junior jovanovic obradovic tomasevic vujanic stojakovic radmanovic sretenovic jankovic tarlac bogosavjiev avdija. Svi su oni ponikli u c zvezdi citajte grobari pa pokusajte koliko ste vi iznedrili igraca bez oni koji su dosli u klub gotovi igraci.

Štirlic

pre 1 godinu

U periodu 1979.-1992. od 14 titula klupskog prvaka evrope 7 su osvojili klubovi iz ex-yu. Tadašnja Yu liga u kojoj su igrali: Partizan, Zvezda, Cibona, Jugoplastika, Cibona, Zadar, Šibenka, Bosna, Olimpija... bila je to liga bez ijednog stranca sa klubovima u kojim su igrali isključivo domaći igrači.

ej…

pre 1 godinu

Sto neko rece … dole 7 titula klupskog prvaka evrope od ‘79 do ‘92… liga bez stranaca… kad se setim tih play off utakmica Partizan, Cibona, Jugoplastika, pa i Zvezda i Zadar i Bosna… teze je bilo postati prvak SFRJ nego prvak evrope.

popov

pre 1 godinu

"Partizan trenutno ima Dantea Egzuma nekadašnjeg petog pika NBA drafta.." i onda im smeta Fakundo. To je taj mentalitet, da komšiji crkve krava. Zato više nema Jugoslavije, nije je treba biti sa takvim mentalitetom.

Košsrkaš iza zgrade

pre 1 godinu

Z.... politiku.
Sećam se nekoliko duela Jugoplastika-Partizan (jeste jbg, čim se toga sećam znači da nisam baš tinejdzer :-)
I obozavao sam te utakmice.
To je u to vreme bio vrh evropske košarke.
I to napisah ja, vatreni zvezdaš.

Da se ne lažemo

pre 1 godinu

@"možemo li živjeti kao dobre komšije, možemo li imati dobre želje jedni za druge, možemo li prestati sportske susrete koristiti za nacionalistička divljanja i vrijeđanja?"

Mnogi nasi mediji bi propali da do ovoga dodje.

Rale iz 6 Kaplara

pre 1 godinu

Nazalost, ponovo prepucavanje i komentari europskih nam susjeda.
Dozvolite da vam kao aktivni ucesnik kosarke ranih sedamdesetih izdvojim jedan detalj. 1978 na Evropskom Prvenstvu u Lijezu, TV Zagreb je bila zastupnik za YU a Veselko Tenzera je bio domacin, voditelj. Dan ranije, uoci polufinala sa Italijom, gosti u studiju bili su Kresimir Cosic i Zoran Slavnic. I pocne Veselko o povijesnoj sansi Italije da po prvi put uzme titulu, te Marzorati je proglasen za najboljeg igraca te godine, te Menegin je neprebaciv, te u strasnoj su formi, no sto vi Kresimire mislite o tome. Kresimir odgovara diplomatski, i videcemo sutra uvece. A sto vi Zorane mislite o tome? Ako mi sutra izgubimo ja se vracam u Beograd peske. Sutradan smo zbriali Italiju sa 30ak koseva razlike.

Pozdrav svim ljubiteljima sporta.

smeh

pre 1 godinu

@Deratizator

Toj reprezentaciji SFRJ bi jedini protivnik bio SAD. U narednih 10-ak godina bi garant igrali stalno u finalima i osvajali bi sigurno skoro svako takmičenje osim tamo gde bi se pojavio tim SAD-a u najjačem mogućem sastavu. Toliko su bili jaki. A tadašnji drugi sastav sa kojim su sparingovali bi sigurno bez problema uzeo zlato na prošlom EP. Ej jedan Grušanović npr. nije imao mesta u reprezentaciji što SFRJ što SCG posle raspada države a bilo kojoj ekipi i protivniku je mogao u lice da saspe 30 poena da se ne oznoji čovek. Ni ne čudi što smo tada osvajali sve što smo mogli osvojiti osim ako Ameri ne pošalju najjači sastav. Posle raspada SFRJ bukvalno je bilo SAD pa gomila praznih mesta pa Srbija pa opet gomila praznih mesta pa tek onda ostatak Sveta. A da je ostala SFRJ sigurno bi u Atlanti igrali sa Amerima na jednu loptu za zlato i moguće da bi finala u Barseloni i Atlanti bila antologijska.

Rale iz 6 Kaplara

pre 1 godinu

Odlican tekst. Uz duzno postovanje velikih timova, velikih imena i velikih dogadjaja, i kao navijac koji "nije izlazio" iz Hale sportova na Novom Beogradu od 1972-1976, naglasio bih da je Srecko Jaric, otprilike petnaestak godina unapred, IZMISLIO TROJKU. Nespomenuti kosarkaski genije sa nasih prostora.

Srbimir

pre 1 godinu

Ljudi bi odustajali od vaterpola,kosarke,rukometa,odbojke na evropskom nivou(osim fudbala tu ne bi imali konkurencije);na svetskom nivou bi imali konkurente u Americi u kosarci,Brazil u odbojci,Argentinu i Brazil u fudbalu;ostali bi cekali u redu za plakanje..