Fudbal 103

Subota, 26.11.2022.

21:45

Dobre vesti za Srbiju pred Kamerun

Zdravstvena situacija u selekciji Srbije pred meč sa Kamerunom značajno je bolja u odnosu na start šampionata.

Dobre vesti za Srbiju pred Kamerun IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

103 Komentari

Sortiraj po:

darmar

pre 1 godinu

Naša povređena reprezentacija.Kad je rekao selektor da će Mitrović ići i bez noge i bez glave nisam razumeo da je mislio bukvalno.A sad posle tri dana očekujemo čudesno isceljenje.?Da li može za tri dana posle utakmice sa Brazilom da se zaleči ono što nije moglo 20 dana pre?.Najbolje je u tim uvesti bolesti onda imate alibi za sve.Nekad davno su ključni problem bile preduge pripreme.)))))

Antihype

pre 1 godinu

Na stranu sva euforija, ali ove igrice sa povredama imaju 3 cilja:
1. Drzati protivnika u neizvesnosti oko taktike, jer su bar 4 pozicije "nepoznate"
2. Pravljenje alibija za eventualni poraz
3. Davanje nade (ali i odgovornosti) svim igracima da mogu da budu u startnih 11.
Dokle ce nas to dovesti...nemam pojma

Petar P

pre 1 godinu

Ko je gledao sve utakmice na ovom prvenstvu može i sam da zaključi gde je naše mesto u svetskom fudbalu. Loženje mora da prestane a istini u oči da se pogleda. Autsajderi igraju srcem i ginu za svoj grb i svoju zemlju i dobijaju fudbalske gigante ne znanjem već željom i trudom ali i uz adekvatnu postavku igre njihovih takođe anonimnih trenera. Moj savet Piksiju je da ne smišlja nikakvu taktiku, jer smo to videli da ne zna, već da našim igračima pokaže samo dve utakmice: Argentina-Saudijska Arabija i Japan-Nemačka. Svakom pametnom čoveku bi to bilo dovoljno, samo je pitanje da li mi imamo takve u reprezentaciji. Ajd nek je sa srećom.

Stojan

pre 1 godinu

Treba dati gol a ne primiti ni jedan. Ako budemo gubili protiv Kameruna prvo poluvrieme recimo 1-0 ili 2-0, treba napraviti preokret. Nadam se da ce biti 1-0 za nas ili 1-1. Za dati gol trebaju nam šanse pred golom Kameruna. Kako do njih? To je važno pitanje. Kad uzmemo loptu pred svojim golom ili na sredini, treba organizovati brzi napad. To znači brza i precizna dodavanja. Nabacivanja sa krila ili jak udarac iz daljine. Kod faula trena pasti ili dati gol To su neke varijante koje donose golove ili jedan gol je nekad dosta. Sretno, idemo pa šta bude da bude.

mnemonic

pre 1 godinu

Ponekad se stvarno pitam jesu li naši ljudi normalni.
Svi imaju neke kritike, taktike i rešenja jer su silni razočarani rezultatom protiv Brazila.
Alo bre, pa to je Brazil, fudbalska velesila, kao što je Amerika velesila u košarci. 2:0 je sasvim OK, a normalno je i da su i pomalo uplašeno otvorili ovaj šampionat. Svaka čast Vlahoviću i ekipi, ali to je kao Jugom da ideš protiv Ferarija, možeš samo da se nadaš da će ovaj slučajno da se pokvari.
(tocka, 27. novembar 2022 01:42

videćeš velesilu protiv Švajcarske i Kameruna...

dovlajoe

pre 1 godinu

Mi smo jako loš, da ne kašem pogan narod, u svemu pa i u fudbalu. Od preterane euforije i nadmenosti do destrukcije i malodušnosti deli nas jedna utakmica. Najviše nerviraju komentari - nisu trčali, ne bore se i sl. Mi jesmo bili slabi, ali nezalaganje ja nisam primetio. Igrali smo sa Brazilom, shvatite da su oni tri klase iznad nas. Uvek igraš onako koliko ti protivnik dozvoli. Protiv Brazila možeš trčati i boriti se do prekosutra, ishod je poznat. Kao što smo im odmogli pre Brazila, nametnuvši pritisak nerealnom euforijom i bezveznim anketama gde je velika većina verovala u pobedu protiv Brazila, tako ih sad opet opstruišemo preteranim kritikama. Pustite ih sada da se saberu, svako normalan je znao da nam za prolaz znače utakmice sa Kamerunom i Švajcarskom, a Brazil zaboravite. I zaboravite i ono da ćemo se sresti još jednom na ovom prvenstvu. Nećemo.

Krajišnik

pre 1 godinu

Kada igraju hrabro ,kad daju 100% ,niko im zamjeriti neće.
Protiv Brazila nije bilo ni 50% mogućnosti.
Reprezentaciji treba psiholog, obavezno.
Njih strah pojede.
Tadić kao kapiten, uplašeno lice posle gola?
Kapiten mora biti neko ko ih vodi,jaka ličnost.

Car Dušan

pre 1 godinu

Da se ne lažemo: SVI smo razočarani, na ovaj ili onaj način! Bez obzira, što su nam igrači bili pod VELIKIM pritiskom, što smo igrali sa ( odavno) nikad jačim Brazilom - I što su nam ponajbolji igrači, bili povrijeđeni...Ajde, nije sramota izgubiti od velike ekipe, ali jeste na onakav način! Bez ijedne šanse, bez ijednog ozbiljnijeg udarca na gol! Nešto se slomi u čoveku... Osjećaj da te neko drag prevari,da te izda! Kao tinejdžer, kad uhvati svoju veliku ljubav, u preljubi... Gle čuda, ovo govorim kao mator čovjek - koji ima odraslu djecu! DANAS je po crkvenom kalendaru - dan za praštanje. Ako je neko ( slučajno) i pročitao, ovo moje glasno razmišljanje: OPROSTITE! Bar, do sutrašnje utakmice...

mg

pre 1 godinu

Kako izgleda kad te prva reprezentacija na listi FIFA shvati ozbiljno, i nagazi iz sve snage.
--
Ti misliš da je Brazil igrao iz sve snage? Da je igrao kao što je igrao da mu treba bolja gol razlika, ili da je utakmica na ispadanje? Bilo bi 7+ da je igrao iz sve snage.

Che

pre 1 godinu

Mene više brine što mi igramo taj dan prvi meč kad je najveća vrućina protiv - Kameruna! Oni će fizički biti 25% spremniji od nas.

Uska pruga Lajkovačja

pre 1 godinu

Mi smo narod koji ide iz krajnosti u krajnost.To se vidi i po komentarima.Od omalovažavanja, tipa najgori smo na sp itd, do onih igraćemo mi ipak u finalu, i to opet sa Brazilom.Retko ko da je objektivan.A objektivno, po mom mišljenju, mi nismo imali šta da tražimo sa Brazilom, pre svega što su znatno, znatno bolji, a drugo što je igralo dosta nespremnih igrača(a samo jedan je mnogo u takvoj utakmici).Međutim, javnost megalomanska i džibračka, hoće pobedu, narod a sa njim i fudbaleri i selektor, napalili se do te mere, da je na kraju sve miralo da pukne ko balon, umesto da smo išli na to da se samo ne obrukamo, i da nam to bude prevashodni cilj, da sačuvamo raspoloženje za ove dve odlučujuće utakmice, mi se ipak obrukasmo, pa je sada teško igrati sa podvijenim repom.
Piksi je napravio strašnu grešku što je igrao sa nespremnim igračima.To se nikada ne radi, posebno ne na svetskom prvenstvu.Još ona izjava da nismo mogli da trčimo, a on ne zna zbog čega. Zaista, ko treba da zna, ako ne on(čini se da se i on, onako iz potaje, bavio izborima u FSS).Slabo trčanje je verovatno posledica psihološkog pritiska, koji je igračima nepotrebno nametnut.

Brkati som

pre 1 godinu

Sto se tice povreda najbitnih igrača(čak 3 bitna igrača), ubedljivo smo najveći baksuzi na ovom prvenstvu. Aj samo zamislite da su Mitrovic, Vlahovic i Kostić 100% fit. Ako i protiv Kameruna ne budu 100%, realno nemamo mi tu sta tražiti. Možete vi udarati po Piksiju koliko hoćete, al je činjenica da su nam 3 važna igrača maltene poluinvalidi na ovom prvenstvu, to je prosto činjenica.
(Marko, 26. novembar 2022 23:57)

To ne znamo, znamo samo da imaju nekakve ozljede, stupanj/tezina je maglovita. To su alibi ozljede za slucaj da se izgubi, ako se prode to ce biti ozljede kojima je uprkos doslo do briljantne pobjede. Savez funkcionira bas po principu drzave, nema transparentnosti ni najmanje. Pa doktor kad pregleda igraca kaze spreman si ili nisi i to je to, kod nas neizvjesnost, spremni su ali mozda i nisu, ma dajte. Ne valja to nikako.

Vdusan

pre 1 godinu

Sredili frizurice, lepo se proveli, videli Katar. U hotelu ima alkohola, cigara svih boja i mirisa, proslavilo se rodjenje deteta, i more drugih uspomena. Sve u svemu jedna skupa ekskurzija, koja ce postati i bolna, jer mi i kada igramo najbolje mozemo da izvucemo remi sa Kamerunom. Za mene ce reci da sam pljuvac samo oni koji su “osvajamo svetsko” optimisti.

tocka

pre 1 godinu

Ponekad se stvarno pitam jesu li naši ljudi normalni.
Svi imaju neke kritike, taktike i rešenja jer su silni razočarani rezultatom protiv Brazila.
Alo bre, pa to je Brazil, fudbalska velesila, kao što je Amerika velesila u košarci. 2:0 je sasvim OK, a normalno je i da su i pomalo uplašeno otvorili ovaj šampionat. Svaka čast Vlahoviću i ekipi, ali to je kao Jugom da ideš protiv Ferarija, možeš samo da se nadaš da će ovaj slučajno da se pokvari.

gooool

pre 1 godinu

Kamerun nije na nivou Srbije i neće biti problema, pogotovo ako je Srbija kompletna i orna. Srbija to dobija sa 4-5 : 0. Kamerun je amaterska ekipa koja mnogo juri.

обс

pre 1 godinu

Пикси је повео 25 фудбалера. Пораз од Бразила је био очекиван. Дакле нема стреса. У коментарима нисам, до сада желео да се бавим саставом тима. Гудељ и Лазовић нису решења ни у једној ситуацији осим у случају састава тима да допуне број до једанаест играча на терену у случају повреда и картона. Немања Максимовић је довољно понижен, с Лукићем треба да буде избор. Последњу линију не треба мењати. Грујић и Ђуричић уз Јовића су одлична алтернатива за повређене нападаче и предње везне играче. Живковића и Радоњића бих оставио у тиму од почетка. Овај састав треба да добије Камерун а истовремено би добили у времену за опоравак повређених за меч са Швајцарском. То је меч значаја сличан оном с Португалом. Србија је једина која је на СП отишла с половином повређеног, првог тима. Утакмица с Бразилом није референца ни за шта. У овим околностима избегли смо дебакл и сада треба бити мотивисан, усредсређен и одрадити посао.

Srkiboy

pre 1 godinu

Zamolio bih dezurne pljuvače da se sledećih nekoliko nedelja uzdrze komentara. Stvarno nema smisla da nas zatrpavaju svojim „stolicama“. Idete pa to radite negde drugde, u toaletu po mogućstvu.
Hvala!

sofronije

pre 1 godinu

Jedina reprezentacija koja je otišla na SP sa invalidima.
(alibi, 26. novembar 2022 22:14)

Druze, uz duzno postovanje ali mi ni medju ovih 20-ak igraca nemamo dostojne zamene za prvih jedanaest, ogromna je razlika u kvalitetu izmedju naseg prvog tima i rezervi... I povredjeni Kostic, Vlahovic, Mitrovic, Tadic, SMS, Milenkovic itd. su za tri klase bolji od onih koje je Piksi mogao da pozove umesto njih.... Osim ako ne mislis da bi jedan Pesic koji muku muci da postigne gol protiv Surdulice proigrao bas na SP i nakantao Brazilce ili Katai koji je poluinvalid i kada je zdrav bio bolji od Tadica npr., ili Urosevic koji na nasim njivama odigra jednu dobru pa tri lose je mozda bolji izbor od Pavlovica?
Lepo bi bilo da imamo na svakoj poziciji po 3-4 igraca jednakog kvaliteta pa ako neko izostane da se to ne primeti ali nemamo, imamo 10-15 igraca koji mogu da igraju na SP, svi ostali mogu tamo da odu ili kao publika ili samo da popune potreban broj...

mos

pre 1 godinu

Loženje je počelo time u smislu da su glavni igrači prespremni (da ih ne nabrajam). Ali pošto su povređeni, onda smo samo prosečna ekipa koja ne bi prošla ni Portugal pre godinu dana.

?

pre 1 godinu

Пиксију није био потребан изговор. Није срамота од онаквог Бразила изгубити 2:0.
(Отворено, 26. novembar 2022 22:26

Bila bi manja sramota da ste izgubili deset nula, nego što ste izgubili 2:0 na ovakav nacin.

Masariko

pre 1 godinu

Nadam se da ce biti prilike da odigramo jos jednu utakmicu protiv Brazila na ovom turniru.
(Sajber Nindza, 26. novembar 2022 22:01)

Da li se šališ? Iz konteksta deluje da si ozbiljan. Čoveče, to je moguće samo u finalu, je li znaš to?

stefan beograd

pre 1 godinu

Ja samo da kazem, da je prvenstvo pocelo 1. oktobra, svi su nam bili u formi, bilo bi drugacije protiv brazila, koji nas je oduvao, nisam verovao da necemo krenuti sa dva spica, zao mi je zbog toga. Povrede su ucinile svoje sigurno, ali i ne tako dobra takticka zamisao. Sve u svemu, nadali smo se, nismo uspeli i to je sve okej. Kamerun i Svajcarska su odigrali jedan tezak, cvrst mec, bice to teske dve utakmice..

Никола Николић

pre 1 godinu

Нека буде борба непрестана, нека буде што бити не може! Свим срцем уз момке и када побеђују и још више када губе!

palop

pre 1 godinu

Jel' moze neko da urgira da se ukine ona maxbet reklama. Tesko da se iko od nas plasi.
(Sergio, 26. novembar 2022 22:06)

Ako neko na netu trazi sta je definicija krindza, treba mu pokazati samo tu reklamu...

miško

pre 1 godinu

Ista meta isto odstojanje, ovako smo pričali i pisali pre prve utakmice. Plašim se da ne bude isti rezultat. Opravdanje, nisu bili potpuno spremni, lagali selektora koji je želeo nove i zdrave igrače. Mi koji volimo fudbal opet da gledamo naše "paradne konje" koji više liče na loše košarkaše ili odbojkaše nego na dobre fudbalere. Piksi nije ni dobar trener ni dobar selektor on je samo dobar bivši fudbaler. Žao mi je što nemamo novog Miljana ili Antaru, trenirali Real Barsu, A Madrid a ovajJapance pa selektor.

copavi Stanoje

pre 1 godinu

Nadam se da ce biti prilike da odigramo jos jednu utakmicu protiv Brazila na ovom turniru.
(Sajber Nindza, 26. novembar 2022 22:01)

Da li se šališ? Iz konteksta deluje da si ozbiljan. Čoveče, to je moguće samo u finalu, je li znaš to?
(Masariko, 26. novembar 2022 23:05)

Siguran sam da zna. Idemo u finale!

веверица

pre 1 godinu

а на другим порталима пише да је влаховић обновио повреду примицача и да неће бити у комбинацији против камеруна.
договорите се

Goks

pre 1 godinu

Srbija je toliko prenaduvana ekipa da je to strašno,sa jedva prosečnom igračima i trenerom kakvih ima na svakom ćošku. Ne postoji način da se pobede Kamerun i Švajcarska.

Brkisoy

pre 1 godinu

Zamolio bih dezurne pljuvače da se sledećih nekoliko nedelja uzdrze komentara. Stvarno nema smisla da nas zatrpavaju svojim „stolicama“. Idete pa to radite negde drugde, u toaletu po mogućstvu.
Hvala!
(Srkiboy, 26. novembar 2022 23:17)

Nekoliko nedelja? Svajcarska ce izboriti remi protiv Brazila, minimum, a mi ne izgledamo kao reprezentacija koja moze da dobije i Kamerun i Svajcarsku.
Mislim da je tvojih "nekoliko nedelja" neutemeljen optimizam.

Марко

pre 1 godinu

Najgora reprezentacija na turniru..pa i jadni Katar je već ispao ali ljudi su se borili,trčali i ko sme da im nešto zameri?
(Andrijav, 26. novembar 2022 23:21)

А Еквадор и Сенегал су јачи од Бразила, зар не? Да ли можеш да схватиш да против Бразила ми немамо шта да тражимо? Њихови играчи играју за Ливерпул, Реал, Бајерн, ПСЖ, Челзи, Тотенхем, Манчестер сити. То су клубови који се боре за титулу у ЛШ. Ми у таквим клубовима нисмо имали играче још од 2010. када је Станковић са Интером освојио ЛШ. Тадић је заблистао пре пар година у оној једној сезони када је Ајакс стигао до полуфинала и то је све. Остали играчи нам попуњавају осредње европске клубове. Реткост је да било ко од њих дочека пролеће у ЛШ. Ове године ће то бити само Грујић и Рустић. Па и тај Јувентус се распао ове сезоне са све Костићем и Влаховићем. Нису прошли групну фазу, изгубили су од Макабија. Смем да се кладим да би се мучили и против Звезде и Партизана са оваквим саставом. Немају наши играчи тај квалитет који је потребан за Бразил, Француску, Шпанију или Енглеску. Ми ћемо да се боримо са Швајцарском и Камеруном. То је наш ниво. Нема шта да се замери нашим играчима. Играју људи колико могу.

Marko

pre 1 godinu

Sto se tice povreda najbitnih igrača(čak 3 bitna igrača), ubedljivo smo najveći baksuzi na ovom prvenstvu. Aj samo zamislite da su Mitrovic, Vlahovic i Kostić 100% fit. Ako i protiv Kameruna ne budu 100%, realno nemamo mi tu sta tražiti. Možete vi udarati po Piksiju koliko hoćete, al je činjenica da su nam 3 važna igrača maltene poluinvalidi na ovom prvenstvu, to je prosto činjenica.

Sasa

pre 1 godinu

Odjednom nestadose povrede? Igraci su sami izjavili da nisu vise povredjeni, a onda Stojkovic kaze da su povredjeni? Na koga ce sada da svali eventualni poraz?

Piski

pre 1 godinu

Ko koga ovde sad.... I kome verovati... Drugi javljaju da necemo da se sastavimo a vi da smo zdravi...
(Nemanja, 26. novembar 2022 22:02)

Idi citaj trece oko, izdanja npr. iz 90ih, tamo ima dosta cudnih prica i teorija zavere. Secam se da su mi prepricavali pacijenti kad sam bio na vezbama iz psihijatrije u 4. godini.

Piksi, zgazi Kamerun, zacepi im usta!

Nikola

pre 1 godinu

Ako ne dobijete Kamerun i Siptare onda nemate sta da trazite na SP. Niste trebali ni da idete. Ne zamjeramo vam poraz niti rezultat ali zamjeramo vam nikakvu igru, bezidejnost i manjak borbenosti. Velika nula. Toliko ste losi bili da je trebalo najmanje 5-0 da izgubite. Nema opravdanja, samar je dosao na vrijeme. Glave gore i na popravni...

Sajber Nindza

pre 1 godinu

Sve ce biti jasnije u ponedeljak.

Mislim da je Brazil odigrao veoma jaku, disciplinovanu utakmicu protiv Srbije. Sad su nasi videli kako izgleda A liga. Kako izgleda kad te prva reprezentacija na listi FIFA shvati ozbiljno, i nagazi iz sve snage. Nekoliko nasih igraca se nije snaslo, ali nije bilo panike. Odbrana je odradila solidan posao, barem su dovoljno ometali suteve tako da golman moze da intervenise. Drugi gol Brazila je remek-delo, tu su morali da pokazu maksimum. Velika lekcija za nas tim.

Nadam se da ce biti prilike da odigramo jos jednu utakmicu protiv Brazila na ovom turniru.

VOSAK

pre 1 godinu

Nema laganih protivnika, to svi znamo,ali Srbija mora pobijediti sljedecu utakmicu po svaku cijenu. Pozdrav za B92 citaoce iz SAD.
(Dj Radetich, 26. novembar 2022 22:27)


Pa mislim, gle, možemo i nerešeno, ako Brazil dobije Švicu, mi njih dobijemo u poslednjem i to je to.

Goran Dnevna Doza Bon Jovija

pre 1 godinu

Nadam se da ce biti prilike da odigramo jos jednu utakmicu protiv Brazila na ovom turniru.
(Sajber Nindza, 26. novembar 2022 22:01)

I šta ćemo ako nas opet ozbiljno shvate?

est

pre 1 godinu

koliko sam ja shvatio od svih vesti iz Katara,na terenu sigurno nece biti Vlahovica i Mitrovica,dok po krilu zbog povrede nece igrati Kostic.Iza napadaca nece moci da nasrupi Sergej i da ce za nas igrati u napadu igrati Vlahovic i Mitrovic,po levom krilu Kostic i iza njih Sergej i Tadic...

Отворено

pre 1 godinu

Пиксију није био потребан изговор. Није срамота од онаквог Бразила изгубити 2:0.

Beretka

pre 1 godinu

Sta ce biti izgovori kad svi budu spremni?
(Jesi ti malopre zvao?, 26. novembar 2022 22:17)

Izgovor ce biti sledeci:

Vlahovic, Mitrovic, SMS i Kostic nisu bili potpuno spremni za utakmicu. Ipak su hteli da igraju i da se “zrtvuju” pa ne mogu nista da im zamerim. Igrali su koliko su mogli, ali na zalost osecali su umor i zbog toga nismo uspeli da postignemo gol, ali idemo dalje, ostaje nam jos utakmica sa Svajcarskom i pokusacemo da damo svoj maksimum na toj utakmici.

Vlajo

pre 1 godinu

A Mitar? SMS?
Hocemo li biti kompletni?
(boki, 26. novembar 2022 22:04) # Link komentara

@
Pa oni su igrali protiv Brazila, znaci da igraju i protiv Kameruna. Vlahović je usao sa klupe a Kostić nije. Znaci kompletni na Kamerun.

jojolo

pre 1 godinu

gledao sam mirne glave još jednom meč sa Brazilom.
Apsolutno je požrtvovanost tu. Nema šta momcima da se zameri.
Po meni stručni štab nije psihološki pripremio momke za prvi meč protiv jednog Brazila. Vidi se trema.
Druga stvar je što se apsolutno videlo da je svaki igrač bio maksimalno fokusiran na defanzivne zadatke, pa kad se oduzme lopta nema ideje i vizije šta s njom.
U nekim situacijama nismo imali ni sreće u malobrojnim napadima. Malkice gore dole ili levo desno da je otišao pas ili centaršut bile bi stopostotne prilike. To je sve fudbal.
Samo momci da nastave ovako a stručni štab da nas vrati na naš način igre, ofanzivno, na gol više.
Glavu gore momci i idemo dalje. Niko iole normalan nema šta vama da zameri.

Bjeli

pre 1 godinu

To ama bas nista ne znaci ako se bude igralo kukavicki. Ako budu taktizirali i odigrali stegnuto i defanzivno navijacu za Kamerun. Ne znam sta traze na svetskkm ako ni protiv Kameruna ne budu smeli da se nadigravaju.
(Nikola, 26. novembar 2022 21:58)

Jarane pa nije ni počeo meč, gde si poleteo?

Lav

pre 1 godinu

Mi crkli protiv Brazila u nocnom terminu, pa kako cemo tek da izdrzimo u popodnevnom sa Kamerunom? Mi uz Kostariku najlosiju partiju pruzili, ne racunajuci Katar. Sto bi Dzoni Stulic rekao " Uvijek, uvijek ista prica"

Marko

pre 1 godinu

Fizički najnespremnija reprezentacija uvek bila i ostala. Povrede prate neozbiljne momke. Ali pratimo rez na flashscore uz dobar film ili seriju 🥱😅

Sajber Nindza

pre 1 godinu

Nadam se da ce biti prilike da odigramo jos jednu utakmicu protiv Brazila na ovom turniru.
(Sajber Nindza, 26. novembar 2022 22:01)

I šta ćemo ako nas opet ozbiljno shvate?
(Goran Dnevna Doza Bon Jovija, 26. novembar 2022 22:20)


Dobro pitanje. Mislim da bi drugacije izledala ta utakmica.
Kako neko ovde rece, utisak je da igraci nisu bili psiholoski pripremljeni za Brazil koji igra snazno, kao protiv Francuske, ili drugih top reprezentacija.

To im je bas bilo potrebno! Ne vredi Piksi nista da objasnjava - moras da osetis Svetsko prvenstvo i Brazil koji bukvalno melje. Da su pukli kao Kostarika, to bi vec bio problem, ali 0:2 je nesto sto se brzo zaboravlja i prevazilazi.

Bilo bi dobro da Kostic igra protiv Kameruna i Svajcarske, pa onda opet da se bijemo sa Portugalom.

Pera

pre 1 godinu

Smoriste sa vestima oko povreda,umesto da nam ovo bude uživanje gledati,ovi novinari ubiše sa vestima o povredama...kao da idemo na titulu,tako smučiste čoveku da prati na miru prvenstvo...smarači

anon

pre 1 godinu

Da li se razume neko u to da li postoji ikakva šansa da nas fifa izbaci
(aaa, 26. novembar 2022 21:52)

Ne, ali postoji sansa da nam udare toliku novcanu kaznu da nas glava sve zaboli i da nam oduzmu tri boda, i to velika sansa. Ako su to uradili kada se pojavio onaj dron, mogu i sada kada su sporan simbol doneli sami igraci.

Slobodan

pre 1 godinu

Nadam se da će i naši neki fudbal pokazati, gledam Dance protiv Francuza, sve od sebe dali i velike Francuzima probleme zadali, Meksilance, Tunežane, Austrijalce, Japance... svi trče, bore se, oru po terenu stvaraju šanse. Naši su stvarno jadno protiv Brazil odigrali. Hajd u prvom poluvremenu odbrana je bila ok, ali nspad, nsaad nam je totalno dezolatan bio. Takva utakmica kao protiv Brazila nesmesu se nikad više desiti, jer ono kad čovjek malo sagleda ostale utakmice, utakmica protiv Brazil je bila prava katastrofa.

fudbaloman

pre 1 godinu

Mi bez Kostića nemamo levu stranu, ni probojnost, ni brzinu ni centaršuteve. Neverovatno važan igrač. Bez Mitra nekako i možemo ako je spreman Vlahović. Moramo otvorimo Kamerunce u pola sata i može to biti i ubedljiva pobeda jer će i oni juriti na gol.

Pesimista89

pre 1 godinu

Ako u ponedeljak ne pobedite, a biće jako teško, nazad za Srbiju i pravac Ramonda Rtanj. Svaki dan 20 kg na leđima i penjanje na vrh Rtnja. Do 2024. za to prvenstvo, nadam se, da ćete biti fizički spremni.

Feliks

pre 1 godinu

Realno nismo imali sreće sa povredama. Trojica od petorice ključnih igrača ili nisu igrali, ili su igrali roviti. Da su svi bili 100% zdravi, sigurno da bi smo pokazali više protiv Brazila. A i ovo sad pitanje je u kakvom su stvarno fizičkom stanju.

Nikola

pre 1 godinu

To ama bas nista ne znaci ako se bude igralo kukavicki. Ako budu taktizirali i odigrali stegnuto i defanzivno navijacu za Kamerun. Ne znam sta traze na svetskkm ako ni protiv Kameruna ne budu smeli da se nadigravaju.

Sajber Nindza

pre 1 godinu

Sve ce biti jasnije u ponedeljak.

Mislim da je Brazil odigrao veoma jaku, disciplinovanu utakmicu protiv Srbije. Sad su nasi videli kako izgleda A liga. Kako izgleda kad te prva reprezentacija na listi FIFA shvati ozbiljno, i nagazi iz sve snage. Nekoliko nasih igraca se nije snaslo, ali nije bilo panike. Odbrana je odradila solidan posao, barem su dovoljno ometali suteve tako da golman moze da intervenise. Drugi gol Brazila je remek-delo, tu su morali da pokazu maksimum. Velika lekcija za nas tim.

Nadam se da ce biti prilike da odigramo jos jednu utakmicu protiv Brazila na ovom turniru.

Nikola

pre 1 godinu

Ako ne dobijete Kamerun i Siptare onda nemate sta da trazite na SP. Niste trebali ni da idete. Ne zamjeramo vam poraz niti rezultat ali zamjeramo vam nikakvu igru, bezidejnost i manjak borbenosti. Velika nula. Toliko ste losi bili da je trebalo najmanje 5-0 da izgubite. Nema opravdanja, samar je dosao na vrijeme. Glave gore i na popravni...

Марко

pre 1 godinu

Najgora reprezentacija na turniru..pa i jadni Katar je već ispao ali ljudi su se borili,trčali i ko sme da im nešto zameri?
(Andrijav, 26. novembar 2022 23:21)

А Еквадор и Сенегал су јачи од Бразила, зар не? Да ли можеш да схватиш да против Бразила ми немамо шта да тражимо? Њихови играчи играју за Ливерпул, Реал, Бајерн, ПСЖ, Челзи, Тотенхем, Манчестер сити. То су клубови који се боре за титулу у ЛШ. Ми у таквим клубовима нисмо имали играче још од 2010. када је Станковић са Интером освојио ЛШ. Тадић је заблистао пре пар година у оној једној сезони када је Ајакс стигао до полуфинала и то је све. Остали играчи нам попуњавају осредње европске клубове. Реткост је да било ко од њих дочека пролеће у ЛШ. Ове године ће то бити само Грујић и Рустић. Па и тај Јувентус се распао ове сезоне са све Костићем и Влаховићем. Нису прошли групну фазу, изгубили су од Макабија. Смем да се кладим да би се мучили и против Звезде и Партизана са оваквим саставом. Немају наши играчи тај квалитет који је потребан за Бразил, Француску, Шпанију или Енглеску. Ми ћемо да се боримо са Швајцарском и Камеруном. То је наш ниво. Нема шта да се замери нашим играчима. Играју људи колико могу.

Pera

pre 1 godinu

Smoriste sa vestima oko povreda,umesto da nam ovo bude uživanje gledati,ovi novinari ubiše sa vestima o povredama...kao da idemo na titulu,tako smučiste čoveku da prati na miru prvenstvo...smarači

jojolo

pre 1 godinu

gledao sam mirne glave još jednom meč sa Brazilom.
Apsolutno je požrtvovanost tu. Nema šta momcima da se zameri.
Po meni stručni štab nije psihološki pripremio momke za prvi meč protiv jednog Brazila. Vidi se trema.
Druga stvar je što se apsolutno videlo da je svaki igrač bio maksimalno fokusiran na defanzivne zadatke, pa kad se oduzme lopta nema ideje i vizije šta s njom.
U nekim situacijama nismo imali ni sreće u malobrojnim napadima. Malkice gore dole ili levo desno da je otišao pas ili centaršut bile bi stopostotne prilike. To je sve fudbal.
Samo momci da nastave ovako a stručni štab da nas vrati na naš način igre, ofanzivno, na gol više.
Glavu gore momci i idemo dalje. Niko iole normalan nema šta vama da zameri.

Отворено

pre 1 godinu

Пиксију није био потребан изговор. Није срамота од онаквог Бразила изгубити 2:0.

fudbaloman

pre 1 godinu

Mi bez Kostića nemamo levu stranu, ni probojnost, ni brzinu ni centaršuteve. Neverovatno važan igrač. Bez Mitra nekako i možemo ako je spreman Vlahović. Moramo otvorimo Kamerunce u pola sata i može to biti i ubedljiva pobeda jer će i oni juriti na gol.

Marko

pre 1 godinu

Sto se tice povreda najbitnih igrača(čak 3 bitna igrača), ubedljivo smo najveći baksuzi na ovom prvenstvu. Aj samo zamislite da su Mitrovic, Vlahovic i Kostić 100% fit. Ako i protiv Kameruna ne budu 100%, realno nemamo mi tu sta tražiti. Možete vi udarati po Piksiju koliko hoćete, al je činjenica da su nam 3 važna igrača maltene poluinvalidi na ovom prvenstvu, to je prosto činjenica.

Pesimista89

pre 1 godinu

Ako u ponedeljak ne pobedite, a biće jako teško, nazad za Srbiju i pravac Ramonda Rtanj. Svaki dan 20 kg na leđima i penjanje na vrh Rtnja. Do 2024. za to prvenstvo, nadam se, da ćete biti fizički spremni.

Brkisoy

pre 1 godinu

Zamolio bih dezurne pljuvače da se sledećih nekoliko nedelja uzdrze komentara. Stvarno nema smisla da nas zatrpavaju svojim „stolicama“. Idete pa to radite negde drugde, u toaletu po mogućstvu.
Hvala!
(Srkiboy, 26. novembar 2022 23:17)

Nekoliko nedelja? Svajcarska ce izboriti remi protiv Brazila, minimum, a mi ne izgledamo kao reprezentacija koja moze da dobije i Kamerun i Svajcarsku.
Mislim da je tvojih "nekoliko nedelja" neutemeljen optimizam.

Feliks

pre 1 godinu

Realno nismo imali sreće sa povredama. Trojica od petorice ključnih igrača ili nisu igrali, ili su igrali roviti. Da su svi bili 100% zdravi, sigurno da bi smo pokazali više protiv Brazila. A i ovo sad pitanje je u kakvom su stvarno fizičkom stanju.

обс

pre 1 godinu

Пикси је повео 25 фудбалера. Пораз од Бразила је био очекиван. Дакле нема стреса. У коментарима нисам, до сада желео да се бавим саставом тима. Гудељ и Лазовић нису решења ни у једној ситуацији осим у случају састава тима да допуне број до једанаест играча на терену у случају повреда и картона. Немања Максимовић је довољно понижен, с Лукићем треба да буде избор. Последњу линију не треба мењати. Грујић и Ђуричић уз Јовића су одлична алтернатива за повређене нападаче и предње везне играче. Живковића и Радоњића бих оставио у тиму од почетка. Овај састав треба да добије Камерун а истовремено би добили у времену за опоравак повређених за меч са Швајцарском. То је меч значаја сличан оном с Португалом. Србија је једина која је на СП отишла с половином повређеног, првог тима. Утакмица с Бразилом није референца ни за шта. У овим околностима избегли смо дебакл и сада треба бити мотивисан, усредсређен и одрадити посао.

Slobodan

pre 1 godinu

Nadam se da će i naši neki fudbal pokazati, gledam Dance protiv Francuza, sve od sebe dali i velike Francuzima probleme zadali, Meksilance, Tunežane, Austrijalce, Japance... svi trče, bore se, oru po terenu stvaraju šanse. Naši su stvarno jadno protiv Brazil odigrali. Hajd u prvom poluvremenu odbrana je bila ok, ali nspad, nsaad nam je totalno dezolatan bio. Takva utakmica kao protiv Brazila nesmesu se nikad više desiti, jer ono kad čovjek malo sagleda ostale utakmice, utakmica protiv Brazil je bila prava katastrofa.

sofronije

pre 1 godinu

Jedina reprezentacija koja je otišla na SP sa invalidima.
(alibi, 26. novembar 2022 22:14)

Druze, uz duzno postovanje ali mi ni medju ovih 20-ak igraca nemamo dostojne zamene za prvih jedanaest, ogromna je razlika u kvalitetu izmedju naseg prvog tima i rezervi... I povredjeni Kostic, Vlahovic, Mitrovic, Tadic, SMS, Milenkovic itd. su za tri klase bolji od onih koje je Piksi mogao da pozove umesto njih.... Osim ako ne mislis da bi jedan Pesic koji muku muci da postigne gol protiv Surdulice proigrao bas na SP i nakantao Brazilce ili Katai koji je poluinvalid i kada je zdrav bio bolji od Tadica npr., ili Urosevic koji na nasim njivama odigra jednu dobru pa tri lose je mozda bolji izbor od Pavlovica?
Lepo bi bilo da imamo na svakoj poziciji po 3-4 igraca jednakog kvaliteta pa ako neko izostane da se to ne primeti ali nemamo, imamo 10-15 igraca koji mogu da igraju na SP, svi ostali mogu tamo da odu ili kao publika ili samo da popune potreban broj...

Sasa

pre 1 godinu

Odjednom nestadose povrede? Igraci su sami izjavili da nisu vise povredjeni, a onda Stojkovic kaze da su povredjeni? Na koga ce sada da svali eventualni poraz?

palop

pre 1 godinu

Jel' moze neko da urgira da se ukine ona maxbet reklama. Tesko da se iko od nas plasi.
(Sergio, 26. novembar 2022 22:06)

Ako neko na netu trazi sta je definicija krindza, treba mu pokazati samo tu reklamu...

Goks

pre 1 godinu

Srbija je toliko prenaduvana ekipa da je to strašno,sa jedva prosečnom igračima i trenerom kakvih ima na svakom ćošku. Ne postoji način da se pobede Kamerun i Švajcarska.

Srkiboy

pre 1 godinu

Zamolio bih dezurne pljuvače da se sledećih nekoliko nedelja uzdrze komentara. Stvarno nema smisla da nas zatrpavaju svojim „stolicama“. Idete pa to radite negde drugde, u toaletu po mogućstvu.
Hvala!

Никола Николић

pre 1 godinu

Нека буде борба непрестана, нека буде што бити не може! Свим срцем уз момке и када побеђују и још више када губе!

Piski

pre 1 godinu

Ko koga ovde sad.... I kome verovati... Drugi javljaju da necemo da se sastavimo a vi da smo zdravi...
(Nemanja, 26. novembar 2022 22:02)

Idi citaj trece oko, izdanja npr. iz 90ih, tamo ima dosta cudnih prica i teorija zavere. Secam se da su mi prepricavali pacijenti kad sam bio na vezbama iz psihijatrije u 4. godini.

Piksi, zgazi Kamerun, zacepi im usta!

веверица

pre 1 godinu

а на другим порталима пише да је влаховић обновио повреду примицача и да неће бити у комбинацији против камеруна.
договорите се

est

pre 1 godinu

koliko sam ja shvatio od svih vesti iz Katara,na terenu sigurno nece biti Vlahovica i Mitrovica,dok po krilu zbog povrede nece igrati Kostic.Iza napadaca nece moci da nasrupi Sergej i da ce za nas igrati u napadu igrati Vlahovic i Mitrovic,po levom krilu Kostic i iza njih Sergej i Tadic...

Masariko

pre 1 godinu

Nadam se da ce biti prilike da odigramo jos jednu utakmicu protiv Brazila na ovom turniru.
(Sajber Nindza, 26. novembar 2022 22:01)

Da li se šališ? Iz konteksta deluje da si ozbiljan. Čoveče, to je moguće samo u finalu, je li znaš to?

Nikola

pre 1 godinu

To ama bas nista ne znaci ako se bude igralo kukavicki. Ako budu taktizirali i odigrali stegnuto i defanzivno navijacu za Kamerun. Ne znam sta traze na svetskkm ako ni protiv Kameruna ne budu smeli da se nadigravaju.

copavi Stanoje

pre 1 godinu

Nadam se da ce biti prilike da odigramo jos jednu utakmicu protiv Brazila na ovom turniru.
(Sajber Nindza, 26. novembar 2022 22:01)

Da li se šališ? Iz konteksta deluje da si ozbiljan. Čoveče, to je moguće samo u finalu, je li znaš to?
(Masariko, 26. novembar 2022 23:05)

Siguran sam da zna. Idemo u finale!

Beretka

pre 1 godinu

Sta ce biti izgovori kad svi budu spremni?
(Jesi ti malopre zvao?, 26. novembar 2022 22:17)

Izgovor ce biti sledeci:

Vlahovic, Mitrovic, SMS i Kostic nisu bili potpuno spremni za utakmicu. Ipak su hteli da igraju i da se “zrtvuju” pa ne mogu nista da im zamerim. Igrali su koliko su mogli, ali na zalost osecali su umor i zbog toga nismo uspeli da postignemo gol, ali idemo dalje, ostaje nam jos utakmica sa Svajcarskom i pokusacemo da damo svoj maksimum na toj utakmici.

stefan beograd

pre 1 godinu

Ja samo da kazem, da je prvenstvo pocelo 1. oktobra, svi su nam bili u formi, bilo bi drugacije protiv brazila, koji nas je oduvao, nisam verovao da necemo krenuti sa dva spica, zao mi je zbog toga. Povrede su ucinile svoje sigurno, ali i ne tako dobra takticka zamisao. Sve u svemu, nadali smo se, nismo uspeli i to je sve okej. Kamerun i Svajcarska su odigrali jedan tezak, cvrst mec, bice to teske dve utakmice..

Bjeli

pre 1 godinu

To ama bas nista ne znaci ako se bude igralo kukavicki. Ako budu taktizirali i odigrali stegnuto i defanzivno navijacu za Kamerun. Ne znam sta traze na svetskkm ako ni protiv Kameruna ne budu smeli da se nadigravaju.
(Nikola, 26. novembar 2022 21:58)

Jarane pa nije ni počeo meč, gde si poleteo?

?

pre 1 godinu

Пиксију није био потребан изговор. Није срамота од онаквог Бразила изгубити 2:0.
(Отворено, 26. novembar 2022 22:26

Bila bi manja sramota da ste izgubili deset nula, nego što ste izgubili 2:0 na ovakav nacin.

Lav

pre 1 godinu

Mi crkli protiv Brazila u nocnom terminu, pa kako cemo tek da izdrzimo u popodnevnom sa Kamerunom? Mi uz Kostariku najlosiju partiju pruzili, ne racunajuci Katar. Sto bi Dzoni Stulic rekao " Uvijek, uvijek ista prica"

Marko

pre 1 godinu

Fizički najnespremnija reprezentacija uvek bila i ostala. Povrede prate neozbiljne momke. Ali pratimo rez na flashscore uz dobar film ili seriju 🥱😅

Sajber Nindza

pre 1 godinu

Nadam se da ce biti prilike da odigramo jos jednu utakmicu protiv Brazila na ovom turniru.
(Sajber Nindza, 26. novembar 2022 22:01)

I šta ćemo ako nas opet ozbiljno shvate?
(Goran Dnevna Doza Bon Jovija, 26. novembar 2022 22:20)


Dobro pitanje. Mislim da bi drugacije izledala ta utakmica.
Kako neko ovde rece, utisak je da igraci nisu bili psiholoski pripremljeni za Brazil koji igra snazno, kao protiv Francuske, ili drugih top reprezentacija.

To im je bas bilo potrebno! Ne vredi Piksi nista da objasnjava - moras da osetis Svetsko prvenstvo i Brazil koji bukvalno melje. Da su pukli kao Kostarika, to bi vec bio problem, ali 0:2 je nesto sto se brzo zaboravlja i prevazilazi.

Bilo bi dobro da Kostic igra protiv Kameruna i Svajcarske, pa onda opet da se bijemo sa Portugalom.

mos

pre 1 godinu

Loženje je počelo time u smislu da su glavni igrači prespremni (da ih ne nabrajam). Ali pošto su povređeni, onda smo samo prosečna ekipa koja ne bi prošla ni Portugal pre godinu dana.

Uska pruga Lajkovačja

pre 1 godinu

Mi smo narod koji ide iz krajnosti u krajnost.To se vidi i po komentarima.Od omalovažavanja, tipa najgori smo na sp itd, do onih igraćemo mi ipak u finalu, i to opet sa Brazilom.Retko ko da je objektivan.A objektivno, po mom mišljenju, mi nismo imali šta da tražimo sa Brazilom, pre svega što su znatno, znatno bolji, a drugo što je igralo dosta nespremnih igrača(a samo jedan je mnogo u takvoj utakmici).Međutim, javnost megalomanska i džibračka, hoće pobedu, narod a sa njim i fudbaleri i selektor, napalili se do te mere, da je na kraju sve miralo da pukne ko balon, umesto da smo išli na to da se samo ne obrukamo, i da nam to bude prevashodni cilj, da sačuvamo raspoloženje za ove dve odlučujuće utakmice, mi se ipak obrukasmo, pa je sada teško igrati sa podvijenim repom.
Piksi je napravio strašnu grešku što je igrao sa nespremnim igračima.To se nikada ne radi, posebno ne na svetskom prvenstvu.Još ona izjava da nismo mogli da trčimo, a on ne zna zbog čega. Zaista, ko treba da zna, ako ne on(čini se da se i on, onako iz potaje, bavio izborima u FSS).Slabo trčanje je verovatno posledica psihološkog pritiska, koji je igračima nepotrebno nametnut.

Goran Dnevna Doza Bon Jovija

pre 1 godinu

Nadam se da ce biti prilike da odigramo jos jednu utakmicu protiv Brazila na ovom turniru.
(Sajber Nindza, 26. novembar 2022 22:01)

I šta ćemo ako nas opet ozbiljno shvate?

Vlajo

pre 1 godinu

A Mitar? SMS?
Hocemo li biti kompletni?
(boki, 26. novembar 2022 22:04) # Link komentara

@
Pa oni su igrali protiv Brazila, znaci da igraju i protiv Kameruna. Vlahović je usao sa klupe a Kostić nije. Znaci kompletni na Kamerun.

Car Dušan

pre 1 godinu

Da se ne lažemo: SVI smo razočarani, na ovaj ili onaj način! Bez obzira, što su nam igrači bili pod VELIKIM pritiskom, što smo igrali sa ( odavno) nikad jačim Brazilom - I što su nam ponajbolji igrači, bili povrijeđeni...Ajde, nije sramota izgubiti od velike ekipe, ali jeste na onakav način! Bez ijedne šanse, bez ijednog ozbiljnijeg udarca na gol! Nešto se slomi u čoveku... Osjećaj da te neko drag prevari,da te izda! Kao tinejdžer, kad uhvati svoju veliku ljubav, u preljubi... Gle čuda, ovo govorim kao mator čovjek - koji ima odraslu djecu! DANAS je po crkvenom kalendaru - dan za praštanje. Ako je neko ( slučajno) i pročitao, ovo moje glasno razmišljanje: OPROSTITE! Bar, do sutrašnje utakmice...

miško

pre 1 godinu

Ista meta isto odstojanje, ovako smo pričali i pisali pre prve utakmice. Plašim se da ne bude isti rezultat. Opravdanje, nisu bili potpuno spremni, lagali selektora koji je želeo nove i zdrave igrače. Mi koji volimo fudbal opet da gledamo naše "paradne konje" koji više liče na loše košarkaše ili odbojkaše nego na dobre fudbalere. Piksi nije ni dobar trener ni dobar selektor on je samo dobar bivši fudbaler. Žao mi je što nemamo novog Miljana ili Antaru, trenirali Real Barsu, A Madrid a ovajJapance pa selektor.

dovlajoe

pre 1 godinu

Mi smo jako loš, da ne kašem pogan narod, u svemu pa i u fudbalu. Od preterane euforije i nadmenosti do destrukcije i malodušnosti deli nas jedna utakmica. Najviše nerviraju komentari - nisu trčali, ne bore se i sl. Mi jesmo bili slabi, ali nezalaganje ja nisam primetio. Igrali smo sa Brazilom, shvatite da su oni tri klase iznad nas. Uvek igraš onako koliko ti protivnik dozvoli. Protiv Brazila možeš trčati i boriti se do prekosutra, ishod je poznat. Kao što smo im odmogli pre Brazila, nametnuvši pritisak nerealnom euforijom i bezveznim anketama gde je velika većina verovala u pobedu protiv Brazila, tako ih sad opet opstruišemo preteranim kritikama. Pustite ih sada da se saberu, svako normalan je znao da nam za prolaz znače utakmice sa Kamerunom i Švajcarskom, a Brazil zaboravite. I zaboravite i ono da ćemo se sresti još jednom na ovom prvenstvu. Nećemo.

anon

pre 1 godinu

Da li se razume neko u to da li postoji ikakva šansa da nas fifa izbaci
(aaa, 26. novembar 2022 21:52)

Ne, ali postoji sansa da nam udare toliku novcanu kaznu da nas glava sve zaboli i da nam oduzmu tri boda, i to velika sansa. Ako su to uradili kada se pojavio onaj dron, mogu i sada kada su sporan simbol doneli sami igraci.

Brkati som

pre 1 godinu

Sto se tice povreda najbitnih igrača(čak 3 bitna igrača), ubedljivo smo najveći baksuzi na ovom prvenstvu. Aj samo zamislite da su Mitrovic, Vlahovic i Kostić 100% fit. Ako i protiv Kameruna ne budu 100%, realno nemamo mi tu sta tražiti. Možete vi udarati po Piksiju koliko hoćete, al je činjenica da su nam 3 važna igrača maltene poluinvalidi na ovom prvenstvu, to je prosto činjenica.
(Marko, 26. novembar 2022 23:57)

To ne znamo, znamo samo da imaju nekakve ozljede, stupanj/tezina je maglovita. To su alibi ozljede za slucaj da se izgubi, ako se prode to ce biti ozljede kojima je uprkos doslo do briljantne pobjede. Savez funkcionira bas po principu drzave, nema transparentnosti ni najmanje. Pa doktor kad pregleda igraca kaze spreman si ili nisi i to je to, kod nas neizvjesnost, spremni su ali mozda i nisu, ma dajte. Ne valja to nikako.

Che

pre 1 godinu

Mene više brine što mi igramo taj dan prvi meč kad je najveća vrućina protiv - Kameruna! Oni će fizički biti 25% spremniji od nas.

gooool

pre 1 godinu

Kamerun nije na nivou Srbije i neće biti problema, pogotovo ako je Srbija kompletna i orna. Srbija to dobija sa 4-5 : 0. Kamerun je amaterska ekipa koja mnogo juri.

mnemonic

pre 1 godinu

Ponekad se stvarno pitam jesu li naši ljudi normalni.
Svi imaju neke kritike, taktike i rešenja jer su silni razočarani rezultatom protiv Brazila.
Alo bre, pa to je Brazil, fudbalska velesila, kao što je Amerika velesila u košarci. 2:0 je sasvim OK, a normalno je i da su i pomalo uplašeno otvorili ovaj šampionat. Svaka čast Vlahoviću i ekipi, ali to je kao Jugom da ideš protiv Ferarija, možeš samo da se nadaš da će ovaj slučajno da se pokvari.
(tocka, 27. novembar 2022 01:42

videćeš velesilu protiv Švajcarske i Kameruna...

Petar P

pre 1 godinu

Ko je gledao sve utakmice na ovom prvenstvu može i sam da zaključi gde je naše mesto u svetskom fudbalu. Loženje mora da prestane a istini u oči da se pogleda. Autsajderi igraju srcem i ginu za svoj grb i svoju zemlju i dobijaju fudbalske gigante ne znanjem već željom i trudom ali i uz adekvatnu postavku igre njihovih takođe anonimnih trenera. Moj savet Piksiju je da ne smišlja nikakvu taktiku, jer smo to videli da ne zna, već da našim igračima pokaže samo dve utakmice: Argentina-Saudijska Arabija i Japan-Nemačka. Svakom pametnom čoveku bi to bilo dovoljno, samo je pitanje da li mi imamo takve u reprezentaciji. Ajd nek je sa srećom.

VOSAK

pre 1 godinu

Nema laganih protivnika, to svi znamo,ali Srbija mora pobijediti sljedecu utakmicu po svaku cijenu. Pozdrav za B92 citaoce iz SAD.
(Dj Radetich, 26. novembar 2022 22:27)


Pa mislim, gle, možemo i nerešeno, ako Brazil dobije Švicu, mi njih dobijemo u poslednjem i to je to.

Vdusan

pre 1 godinu

Sredili frizurice, lepo se proveli, videli Katar. U hotelu ima alkohola, cigara svih boja i mirisa, proslavilo se rodjenje deteta, i more drugih uspomena. Sve u svemu jedna skupa ekskurzija, koja ce postati i bolna, jer mi i kada igramo najbolje mozemo da izvucemo remi sa Kamerunom. Za mene ce reci da sam pljuvac samo oni koji su “osvajamo svetsko” optimisti.

mg

pre 1 godinu

Kako izgleda kad te prva reprezentacija na listi FIFA shvati ozbiljno, i nagazi iz sve snage.
--
Ti misliš da je Brazil igrao iz sve snage? Da je igrao kao što je igrao da mu treba bolja gol razlika, ili da je utakmica na ispadanje? Bilo bi 7+ da je igrao iz sve snage.

Krajišnik

pre 1 godinu

Kada igraju hrabro ,kad daju 100% ,niko im zamjeriti neće.
Protiv Brazila nije bilo ni 50% mogućnosti.
Reprezentaciji treba psiholog, obavezno.
Njih strah pojede.
Tadić kao kapiten, uplašeno lice posle gola?
Kapiten mora biti neko ko ih vodi,jaka ličnost.

Antihype

pre 1 godinu

Na stranu sva euforija, ali ove igrice sa povredama imaju 3 cilja:
1. Drzati protivnika u neizvesnosti oko taktike, jer su bar 4 pozicije "nepoznate"
2. Pravljenje alibija za eventualni poraz
3. Davanje nade (ali i odgovornosti) svim igracima da mogu da budu u startnih 11.
Dokle ce nas to dovesti...nemam pojma

tocka

pre 1 godinu

Ponekad se stvarno pitam jesu li naši ljudi normalni.
Svi imaju neke kritike, taktike i rešenja jer su silni razočarani rezultatom protiv Brazila.
Alo bre, pa to je Brazil, fudbalska velesila, kao što je Amerika velesila u košarci. 2:0 je sasvim OK, a normalno je i da su i pomalo uplašeno otvorili ovaj šampionat. Svaka čast Vlahoviću i ekipi, ali to je kao Jugom da ideš protiv Ferarija, možeš samo da se nadaš da će ovaj slučajno da se pokvari.

darmar

pre 1 godinu

Naša povređena reprezentacija.Kad je rekao selektor da će Mitrović ići i bez noge i bez glave nisam razumeo da je mislio bukvalno.A sad posle tri dana očekujemo čudesno isceljenje.?Da li može za tri dana posle utakmice sa Brazilom da se zaleči ono što nije moglo 20 dana pre?.Najbolje je u tim uvesti bolesti onda imate alibi za sve.Nekad davno su ključni problem bile preduge pripreme.)))))

Stojan

pre 1 godinu

Treba dati gol a ne primiti ni jedan. Ako budemo gubili protiv Kameruna prvo poluvrieme recimo 1-0 ili 2-0, treba napraviti preokret. Nadam se da ce biti 1-0 za nas ili 1-1. Za dati gol trebaju nam šanse pred golom Kameruna. Kako do njih? To je važno pitanje. Kad uzmemo loptu pred svojim golom ili na sredini, treba organizovati brzi napad. To znači brza i precizna dodavanja. Nabacivanja sa krila ili jak udarac iz daljine. Kod faula trena pasti ili dati gol To su neke varijante koje donose golove ili jedan gol je nekad dosta. Sretno, idemo pa šta bude da bude.

Brkisoy

pre 1 godinu

Zamolio bih dezurne pljuvače da se sledećih nekoliko nedelja uzdrze komentara. Stvarno nema smisla da nas zatrpavaju svojim „stolicama“. Idete pa to radite negde drugde, u toaletu po mogućstvu.
Hvala!
(Srkiboy, 26. novembar 2022 23:17)

Nekoliko nedelja? Svajcarska ce izboriti remi protiv Brazila, minimum, a mi ne izgledamo kao reprezentacija koja moze da dobije i Kamerun i Svajcarsku.
Mislim da je tvojih "nekoliko nedelja" neutemeljen optimizam.

Goks

pre 1 godinu

Srbija je toliko prenaduvana ekipa da je to strašno,sa jedva prosečnom igračima i trenerom kakvih ima na svakom ćošku. Ne postoji način da se pobede Kamerun i Švajcarska.

gooool

pre 1 godinu

Kamerun nije na nivou Srbije i neće biti problema, pogotovo ako je Srbija kompletna i orna. Srbija to dobija sa 4-5 : 0. Kamerun je amaterska ekipa koja mnogo juri.

miško

pre 1 godinu

Ista meta isto odstojanje, ovako smo pričali i pisali pre prve utakmice. Plašim se da ne bude isti rezultat. Opravdanje, nisu bili potpuno spremni, lagali selektora koji je želeo nove i zdrave igrače. Mi koji volimo fudbal opet da gledamo naše "paradne konje" koji više liče na loše košarkaše ili odbojkaše nego na dobre fudbalere. Piksi nije ni dobar trener ni dobar selektor on je samo dobar bivši fudbaler. Žao mi je što nemamo novog Miljana ili Antaru, trenirali Real Barsu, A Madrid a ovajJapance pa selektor.

Nikola

pre 1 godinu

Ako ne dobijete Kamerun i Siptare onda nemate sta da trazite na SP. Niste trebali ni da idete. Ne zamjeramo vam poraz niti rezultat ali zamjeramo vam nikakvu igru, bezidejnost i manjak borbenosti. Velika nula. Toliko ste losi bili da je trebalo najmanje 5-0 da izgubite. Nema opravdanja, samar je dosao na vrijeme. Glave gore i na popravni...

?

pre 1 godinu

Пиксију није био потребан изговор. Није срамота од онаквог Бразила изгубити 2:0.
(Отворено, 26. novembar 2022 22:26

Bila bi manja sramota da ste izgubili deset nula, nego što ste izgubili 2:0 na ovakav nacin.

Marko

pre 1 godinu

Sto se tice povreda najbitnih igrača(čak 3 bitna igrača), ubedljivo smo najveći baksuzi na ovom prvenstvu. Aj samo zamislite da su Mitrovic, Vlahovic i Kostić 100% fit. Ako i protiv Kameruna ne budu 100%, realno nemamo mi tu sta tražiti. Možete vi udarati po Piksiju koliko hoćete, al je činjenica da su nam 3 važna igrača maltene poluinvalidi na ovom prvenstvu, to je prosto činjenica.

Srkiboy

pre 1 godinu

Zamolio bih dezurne pljuvače da se sledećih nekoliko nedelja uzdrze komentara. Stvarno nema smisla da nas zatrpavaju svojim „stolicama“. Idete pa to radite negde drugde, u toaletu po mogućstvu.
Hvala!

Feliks

pre 1 godinu

Realno nismo imali sreće sa povredama. Trojica od petorice ključnih igrača ili nisu igrali, ili su igrali roviti. Da su svi bili 100% zdravi, sigurno da bi smo pokazali više protiv Brazila. A i ovo sad pitanje je u kakvom su stvarno fizičkom stanju.

anon

pre 1 godinu

Da li se razume neko u to da li postoji ikakva šansa da nas fifa izbaci
(aaa, 26. novembar 2022 21:52)

Ne, ali postoji sansa da nam udare toliku novcanu kaznu da nas glava sve zaboli i da nam oduzmu tri boda, i to velika sansa. Ako su to uradili kada se pojavio onaj dron, mogu i sada kada su sporan simbol doneli sami igraci.

copavi Stanoje

pre 1 godinu

Nadam se da ce biti prilike da odigramo jos jednu utakmicu protiv Brazila na ovom turniru.
(Sajber Nindza, 26. novembar 2022 22:01)

Da li se šališ? Iz konteksta deluje da si ozbiljan. Čoveče, to je moguće samo u finalu, je li znaš to?
(Masariko, 26. novembar 2022 23:05)

Siguran sam da zna. Idemo u finale!

Sajber Nindza

pre 1 godinu

Sve ce biti jasnije u ponedeljak.

Mislim da je Brazil odigrao veoma jaku, disciplinovanu utakmicu protiv Srbije. Sad su nasi videli kako izgleda A liga. Kako izgleda kad te prva reprezentacija na listi FIFA shvati ozbiljno, i nagazi iz sve snage. Nekoliko nasih igraca se nije snaslo, ali nije bilo panike. Odbrana je odradila solidan posao, barem su dovoljno ometali suteve tako da golman moze da intervenise. Drugi gol Brazila je remek-delo, tu su morali da pokazu maksimum. Velika lekcija za nas tim.

Nadam se da ce biti prilike da odigramo jos jednu utakmicu protiv Brazila na ovom turniru.

Марко

pre 1 godinu

Najgora reprezentacija na turniru..pa i jadni Katar je već ispao ali ljudi su se borili,trčali i ko sme da im nešto zameri?
(Andrijav, 26. novembar 2022 23:21)

А Еквадор и Сенегал су јачи од Бразила, зар не? Да ли можеш да схватиш да против Бразила ми немамо шта да тражимо? Њихови играчи играју за Ливерпул, Реал, Бајерн, ПСЖ, Челзи, Тотенхем, Манчестер сити. То су клубови који се боре за титулу у ЛШ. Ми у таквим клубовима нисмо имали играче још од 2010. када је Станковић са Интером освојио ЛШ. Тадић је заблистао пре пар година у оној једној сезони када је Ајакс стигао до полуфинала и то је све. Остали играчи нам попуњавају осредње европске клубове. Реткост је да било ко од њих дочека пролеће у ЛШ. Ове године ће то бити само Грујић и Рустић. Па и тај Јувентус се распао ове сезоне са све Костићем и Влаховићем. Нису прошли групну фазу, изгубили су од Макабија. Смем да се кладим да би се мучили и против Звезде и Партизана са оваквим саставом. Немају наши играчи тај квалитет који је потребан за Бразил, Француску, Шпанију или Енглеску. Ми ћемо да се боримо са Швајцарском и Камеруном. То је наш ниво. Нема шта да се замери нашим играчима. Играју људи колико могу.

Marko

pre 1 godinu

Fizički najnespremnija reprezentacija uvek bila i ostala. Povrede prate neozbiljne momke. Ali pratimo rez na flashscore uz dobar film ili seriju 🥱😅

Sasa

pre 1 godinu

Odjednom nestadose povrede? Igraci su sami izjavili da nisu vise povredjeni, a onda Stojkovic kaze da su povredjeni? Na koga ce sada da svali eventualni poraz?

Stojan

pre 1 godinu

Treba dati gol a ne primiti ni jedan. Ako budemo gubili protiv Kameruna prvo poluvrieme recimo 1-0 ili 2-0, treba napraviti preokret. Nadam se da ce biti 1-0 za nas ili 1-1. Za dati gol trebaju nam šanse pred golom Kameruna. Kako do njih? To je važno pitanje. Kad uzmemo loptu pred svojim golom ili na sredini, treba organizovati brzi napad. To znači brza i precizna dodavanja. Nabacivanja sa krila ili jak udarac iz daljine. Kod faula trena pasti ili dati gol To su neke varijante koje donose golove ili jedan gol je nekad dosta. Sretno, idemo pa šta bude da bude.

Goran Dnevna Doza Bon Jovija

pre 1 godinu

Nadam se da ce biti prilike da odigramo jos jednu utakmicu protiv Brazila na ovom turniru.
(Sajber Nindza, 26. novembar 2022 22:01)

I šta ćemo ako nas opet ozbiljno shvate?

VOSAK

pre 1 godinu

Nema laganih protivnika, to svi znamo,ali Srbija mora pobijediti sljedecu utakmicu po svaku cijenu. Pozdrav za B92 citaoce iz SAD.
(Dj Radetich, 26. novembar 2022 22:27)


Pa mislim, gle, možemo i nerešeno, ako Brazil dobije Švicu, mi njih dobijemo u poslednjem i to je to.

Masariko

pre 1 godinu

Nadam se da ce biti prilike da odigramo jos jednu utakmicu protiv Brazila na ovom turniru.
(Sajber Nindza, 26. novembar 2022 22:01)

Da li se šališ? Iz konteksta deluje da si ozbiljan. Čoveče, to je moguće samo u finalu, je li znaš to?

jojolo

pre 1 godinu

gledao sam mirne glave još jednom meč sa Brazilom.
Apsolutno je požrtvovanost tu. Nema šta momcima da se zameri.
Po meni stručni štab nije psihološki pripremio momke za prvi meč protiv jednog Brazila. Vidi se trema.
Druga stvar je što se apsolutno videlo da je svaki igrač bio maksimalno fokusiran na defanzivne zadatke, pa kad se oduzme lopta nema ideje i vizije šta s njom.
U nekim situacijama nismo imali ni sreće u malobrojnim napadima. Malkice gore dole ili levo desno da je otišao pas ili centaršut bile bi stopostotne prilike. To je sve fudbal.
Samo momci da nastave ovako a stručni štab da nas vrati na naš način igre, ofanzivno, na gol više.
Glavu gore momci i idemo dalje. Niko iole normalan nema šta vama da zameri.

Отворено

pre 1 godinu

Пиксију није био потребан изговор. Није срамота од онаквог Бразила изгубити 2:0.

Piski

pre 1 godinu

Ko koga ovde sad.... I kome verovati... Drugi javljaju da necemo da se sastavimo a vi da smo zdravi...
(Nemanja, 26. novembar 2022 22:02)

Idi citaj trece oko, izdanja npr. iz 90ih, tamo ima dosta cudnih prica i teorija zavere. Secam se da su mi prepricavali pacijenti kad sam bio na vezbama iz psihijatrije u 4. godini.

Piksi, zgazi Kamerun, zacepi im usta!

Beretka

pre 1 godinu

Sta ce biti izgovori kad svi budu spremni?
(Jesi ti malopre zvao?, 26. novembar 2022 22:17)

Izgovor ce biti sledeci:

Vlahovic, Mitrovic, SMS i Kostic nisu bili potpuno spremni za utakmicu. Ipak su hteli da igraju i da se “zrtvuju” pa ne mogu nista da im zamerim. Igrali su koliko su mogli, ali na zalost osecali su umor i zbog toga nismo uspeli da postignemo gol, ali idemo dalje, ostaje nam jos utakmica sa Svajcarskom i pokusacemo da damo svoj maksimum na toj utakmici.

Никола Николић

pre 1 godinu

Нека буде борба непрестана, нека буде што бити не може! Свим срцем уз момке и када побеђују и још више када губе!

обс

pre 1 godinu

Пикси је повео 25 фудбалера. Пораз од Бразила је био очекиван. Дакле нема стреса. У коментарима нисам, до сада желео да се бавим саставом тима. Гудељ и Лазовић нису решења ни у једној ситуацији осим у случају састава тима да допуне број до једанаест играча на терену у случају повреда и картона. Немања Максимовић је довољно понижен, с Лукићем треба да буде избор. Последњу линију не треба мењати. Грујић и Ђуричић уз Јовића су одлична алтернатива за повређене нападаче и предње везне играче. Живковића и Радоњића бих оставио у тиму од почетка. Овај састав треба да добије Камерун а истовремено би добили у времену за опоравак повређених за меч са Швајцарском. То је меч значаја сличан оном с Португалом. Србија је једина која је на СП отишла с половином повређеног, првог тима. Утакмица с Бразилом није референца ни за шта. У овим околностима избегли смо дебакл и сада треба бити мотивисан, усредсређен и одрадити посао.

mg

pre 1 godinu

Kako izgleda kad te prva reprezentacija na listi FIFA shvati ozbiljno, i nagazi iz sve snage.
--
Ti misliš da je Brazil igrao iz sve snage? Da je igrao kao što je igrao da mu treba bolja gol razlika, ili da je utakmica na ispadanje? Bilo bi 7+ da je igrao iz sve snage.

Nikola

pre 1 godinu

To ama bas nista ne znaci ako se bude igralo kukavicki. Ako budu taktizirali i odigrali stegnuto i defanzivno navijacu za Kamerun. Ne znam sta traze na svetskkm ako ni protiv Kameruna ne budu smeli da se nadigravaju.

stefan beograd

pre 1 godinu

Ja samo da kazem, da je prvenstvo pocelo 1. oktobra, svi su nam bili u formi, bilo bi drugacije protiv brazila, koji nas je oduvao, nisam verovao da necemo krenuti sa dva spica, zao mi je zbog toga. Povrede su ucinile svoje sigurno, ali i ne tako dobra takticka zamisao. Sve u svemu, nadali smo se, nismo uspeli i to je sve okej. Kamerun i Svajcarska su odigrali jedan tezak, cvrst mec, bice to teske dve utakmice..

Lav

pre 1 godinu

Mi crkli protiv Brazila u nocnom terminu, pa kako cemo tek da izdrzimo u popodnevnom sa Kamerunom? Mi uz Kostariku najlosiju partiju pruzili, ne racunajuci Katar. Sto bi Dzoni Stulic rekao " Uvijek, uvijek ista prica"

Slobodan

pre 1 godinu

Nadam se da će i naši neki fudbal pokazati, gledam Dance protiv Francuza, sve od sebe dali i velike Francuzima probleme zadali, Meksilance, Tunežane, Austrijalce, Japance... svi trče, bore se, oru po terenu stvaraju šanse. Naši su stvarno jadno protiv Brazil odigrali. Hajd u prvom poluvremenu odbrana je bila ok, ali nspad, nsaad nam je totalno dezolatan bio. Takva utakmica kao protiv Brazila nesmesu se nikad više desiti, jer ono kad čovjek malo sagleda ostale utakmice, utakmica protiv Brazil je bila prava katastrofa.

mos

pre 1 godinu

Loženje je počelo time u smislu da su glavni igrači prespremni (da ih ne nabrajam). Ali pošto su povređeni, onda smo samo prosečna ekipa koja ne bi prošla ni Portugal pre godinu dana.

Bjeli

pre 1 godinu

To ama bas nista ne znaci ako se bude igralo kukavicki. Ako budu taktizirali i odigrali stegnuto i defanzivno navijacu za Kamerun. Ne znam sta traze na svetskkm ako ni protiv Kameruna ne budu smeli da se nadigravaju.
(Nikola, 26. novembar 2022 21:58)

Jarane pa nije ni počeo meč, gde si poleteo?

est

pre 1 godinu

koliko sam ja shvatio od svih vesti iz Katara,na terenu sigurno nece biti Vlahovica i Mitrovica,dok po krilu zbog povrede nece igrati Kostic.Iza napadaca nece moci da nasrupi Sergej i da ce za nas igrati u napadu igrati Vlahovic i Mitrovic,po levom krilu Kostic i iza njih Sergej i Tadic...

sofronije

pre 1 godinu

Jedina reprezentacija koja je otišla na SP sa invalidima.
(alibi, 26. novembar 2022 22:14)

Druze, uz duzno postovanje ali mi ni medju ovih 20-ak igraca nemamo dostojne zamene za prvih jedanaest, ogromna je razlika u kvalitetu izmedju naseg prvog tima i rezervi... I povredjeni Kostic, Vlahovic, Mitrovic, Tadic, SMS, Milenkovic itd. su za tri klase bolji od onih koje je Piksi mogao da pozove umesto njih.... Osim ako ne mislis da bi jedan Pesic koji muku muci da postigne gol protiv Surdulice proigrao bas na SP i nakantao Brazilce ili Katai koji je poluinvalid i kada je zdrav bio bolji od Tadica npr., ili Urosevic koji na nasim njivama odigra jednu dobru pa tri lose je mozda bolji izbor od Pavlovica?
Lepo bi bilo da imamo na svakoj poziciji po 3-4 igraca jednakog kvaliteta pa ako neko izostane da se to ne primeti ali nemamo, imamo 10-15 igraca koji mogu da igraju na SP, svi ostali mogu tamo da odu ili kao publika ili samo da popune potreban broj...

Sajber Nindza

pre 1 godinu

Nadam se da ce biti prilike da odigramo jos jednu utakmicu protiv Brazila na ovom turniru.
(Sajber Nindza, 26. novembar 2022 22:01)

I šta ćemo ako nas opet ozbiljno shvate?
(Goran Dnevna Doza Bon Jovija, 26. novembar 2022 22:20)


Dobro pitanje. Mislim da bi drugacije izledala ta utakmica.
Kako neko ovde rece, utisak je da igraci nisu bili psiholoski pripremljeni za Brazil koji igra snazno, kao protiv Francuske, ili drugih top reprezentacija.

To im je bas bilo potrebno! Ne vredi Piksi nista da objasnjava - moras da osetis Svetsko prvenstvo i Brazil koji bukvalno melje. Da su pukli kao Kostarika, to bi vec bio problem, ali 0:2 je nesto sto se brzo zaboravlja i prevazilazi.

Bilo bi dobro da Kostic igra protiv Kameruna i Svajcarske, pa onda opet da se bijemo sa Portugalom.

Pera

pre 1 godinu

Smoriste sa vestima oko povreda,umesto da nam ovo bude uživanje gledati,ovi novinari ubiše sa vestima o povredama...kao da idemo na titulu,tako smučiste čoveku da prati na miru prvenstvo...smarači

Pesimista89

pre 1 godinu

Ako u ponedeljak ne pobedite, a biće jako teško, nazad za Srbiju i pravac Ramonda Rtanj. Svaki dan 20 kg na leđima i penjanje na vrh Rtnja. Do 2024. za to prvenstvo, nadam se, da ćete biti fizički spremni.

mnemonic

pre 1 godinu

Ponekad se stvarno pitam jesu li naši ljudi normalni.
Svi imaju neke kritike, taktike i rešenja jer su silni razočarani rezultatom protiv Brazila.
Alo bre, pa to je Brazil, fudbalska velesila, kao što je Amerika velesila u košarci. 2:0 je sasvim OK, a normalno je i da su i pomalo uplašeno otvorili ovaj šampionat. Svaka čast Vlahoviću i ekipi, ali to je kao Jugom da ideš protiv Ferarija, možeš samo da se nadaš da će ovaj slučajno da se pokvari.
(tocka, 27. novembar 2022 01:42

videćeš velesilu protiv Švajcarske i Kameruna...

fudbaloman

pre 1 godinu

Mi bez Kostića nemamo levu stranu, ni probojnost, ni brzinu ni centaršuteve. Neverovatno važan igrač. Bez Mitra nekako i možemo ako je spreman Vlahović. Moramo otvorimo Kamerunce u pola sata i može to biti i ubedljiva pobeda jer će i oni juriti na gol.

веверица

pre 1 godinu

а на другим порталима пише да је влаховић обновио повреду примицача и да неће бити у комбинацији против камеруна.
договорите се

Vdusan

pre 1 godinu

Sredili frizurice, lepo se proveli, videli Katar. U hotelu ima alkohola, cigara svih boja i mirisa, proslavilo se rodjenje deteta, i more drugih uspomena. Sve u svemu jedna skupa ekskurzija, koja ce postati i bolna, jer mi i kada igramo najbolje mozemo da izvucemo remi sa Kamerunom. Za mene ce reci da sam pljuvac samo oni koji su “osvajamo svetsko” optimisti.

Vlajo

pre 1 godinu

A Mitar? SMS?
Hocemo li biti kompletni?
(boki, 26. novembar 2022 22:04) # Link komentara

@
Pa oni su igrali protiv Brazila, znaci da igraju i protiv Kameruna. Vlahović je usao sa klupe a Kostić nije. Znaci kompletni na Kamerun.

Krajišnik

pre 1 godinu

Kada igraju hrabro ,kad daju 100% ,niko im zamjeriti neće.
Protiv Brazila nije bilo ni 50% mogućnosti.
Reprezentaciji treba psiholog, obavezno.
Njih strah pojede.
Tadić kao kapiten, uplašeno lice posle gola?
Kapiten mora biti neko ko ih vodi,jaka ličnost.

palop

pre 1 godinu

Jel' moze neko da urgira da se ukine ona maxbet reklama. Tesko da se iko od nas plasi.
(Sergio, 26. novembar 2022 22:06)

Ako neko na netu trazi sta je definicija krindza, treba mu pokazati samo tu reklamu...

Petar P

pre 1 godinu

Ko je gledao sve utakmice na ovom prvenstvu može i sam da zaključi gde je naše mesto u svetskom fudbalu. Loženje mora da prestane a istini u oči da se pogleda. Autsajderi igraju srcem i ginu za svoj grb i svoju zemlju i dobijaju fudbalske gigante ne znanjem već željom i trudom ali i uz adekvatnu postavku igre njihovih takođe anonimnih trenera. Moj savet Piksiju je da ne smišlja nikakvu taktiku, jer smo to videli da ne zna, već da našim igračima pokaže samo dve utakmice: Argentina-Saudijska Arabija i Japan-Nemačka. Svakom pametnom čoveku bi to bilo dovoljno, samo je pitanje da li mi imamo takve u reprezentaciji. Ajd nek je sa srećom.

tocka

pre 1 godinu

Ponekad se stvarno pitam jesu li naši ljudi normalni.
Svi imaju neke kritike, taktike i rešenja jer su silni razočarani rezultatom protiv Brazila.
Alo bre, pa to je Brazil, fudbalska velesila, kao što je Amerika velesila u košarci. 2:0 je sasvim OK, a normalno je i da su i pomalo uplašeno otvorili ovaj šampionat. Svaka čast Vlahoviću i ekipi, ali to je kao Jugom da ideš protiv Ferarija, možeš samo da se nadaš da će ovaj slučajno da se pokvari.

Car Dušan

pre 1 godinu

Da se ne lažemo: SVI smo razočarani, na ovaj ili onaj način! Bez obzira, što su nam igrači bili pod VELIKIM pritiskom, što smo igrali sa ( odavno) nikad jačim Brazilom - I što su nam ponajbolji igrači, bili povrijeđeni...Ajde, nije sramota izgubiti od velike ekipe, ali jeste na onakav način! Bez ijedne šanse, bez ijednog ozbiljnijeg udarca na gol! Nešto se slomi u čoveku... Osjećaj da te neko drag prevari,da te izda! Kao tinejdžer, kad uhvati svoju veliku ljubav, u preljubi... Gle čuda, ovo govorim kao mator čovjek - koji ima odraslu djecu! DANAS je po crkvenom kalendaru - dan za praštanje. Ako je neko ( slučajno) i pročitao, ovo moje glasno razmišljanje: OPROSTITE! Bar, do sutrašnje utakmice...

Uska pruga Lajkovačja

pre 1 godinu

Mi smo narod koji ide iz krajnosti u krajnost.To se vidi i po komentarima.Od omalovažavanja, tipa najgori smo na sp itd, do onih igraćemo mi ipak u finalu, i to opet sa Brazilom.Retko ko da je objektivan.A objektivno, po mom mišljenju, mi nismo imali šta da tražimo sa Brazilom, pre svega što su znatno, znatno bolji, a drugo što je igralo dosta nespremnih igrača(a samo jedan je mnogo u takvoj utakmici).Međutim, javnost megalomanska i džibračka, hoće pobedu, narod a sa njim i fudbaleri i selektor, napalili se do te mere, da je na kraju sve miralo da pukne ko balon, umesto da smo išli na to da se samo ne obrukamo, i da nam to bude prevashodni cilj, da sačuvamo raspoloženje za ove dve odlučujuće utakmice, mi se ipak obrukasmo, pa je sada teško igrati sa podvijenim repom.
Piksi je napravio strašnu grešku što je igrao sa nespremnim igračima.To se nikada ne radi, posebno ne na svetskom prvenstvu.Još ona izjava da nismo mogli da trčimo, a on ne zna zbog čega. Zaista, ko treba da zna, ako ne on(čini se da se i on, onako iz potaje, bavio izborima u FSS).Slabo trčanje je verovatno posledica psihološkog pritiska, koji je igračima nepotrebno nametnut.

Brkati som

pre 1 godinu

Sto se tice povreda najbitnih igrača(čak 3 bitna igrača), ubedljivo smo najveći baksuzi na ovom prvenstvu. Aj samo zamislite da su Mitrovic, Vlahovic i Kostić 100% fit. Ako i protiv Kameruna ne budu 100%, realno nemamo mi tu sta tražiti. Možete vi udarati po Piksiju koliko hoćete, al je činjenica da su nam 3 važna igrača maltene poluinvalidi na ovom prvenstvu, to je prosto činjenica.
(Marko, 26. novembar 2022 23:57)

To ne znamo, znamo samo da imaju nekakve ozljede, stupanj/tezina je maglovita. To su alibi ozljede za slucaj da se izgubi, ako se prode to ce biti ozljede kojima je uprkos doslo do briljantne pobjede. Savez funkcionira bas po principu drzave, nema transparentnosti ni najmanje. Pa doktor kad pregleda igraca kaze spreman si ili nisi i to je to, kod nas neizvjesnost, spremni su ali mozda i nisu, ma dajte. Ne valja to nikako.

Che

pre 1 godinu

Mene više brine što mi igramo taj dan prvi meč kad je najveća vrućina protiv - Kameruna! Oni će fizički biti 25% spremniji od nas.

dovlajoe

pre 1 godinu

Mi smo jako loš, da ne kašem pogan narod, u svemu pa i u fudbalu. Od preterane euforije i nadmenosti do destrukcije i malodušnosti deli nas jedna utakmica. Najviše nerviraju komentari - nisu trčali, ne bore se i sl. Mi jesmo bili slabi, ali nezalaganje ja nisam primetio. Igrali smo sa Brazilom, shvatite da su oni tri klase iznad nas. Uvek igraš onako koliko ti protivnik dozvoli. Protiv Brazila možeš trčati i boriti se do prekosutra, ishod je poznat. Kao što smo im odmogli pre Brazila, nametnuvši pritisak nerealnom euforijom i bezveznim anketama gde je velika većina verovala u pobedu protiv Brazila, tako ih sad opet opstruišemo preteranim kritikama. Pustite ih sada da se saberu, svako normalan je znao da nam za prolaz znače utakmice sa Kamerunom i Švajcarskom, a Brazil zaboravite. I zaboravite i ono da ćemo se sresti još jednom na ovom prvenstvu. Nećemo.

Antihype

pre 1 godinu

Na stranu sva euforija, ali ove igrice sa povredama imaju 3 cilja:
1. Drzati protivnika u neizvesnosti oko taktike, jer su bar 4 pozicije "nepoznate"
2. Pravljenje alibija za eventualni poraz
3. Davanje nade (ali i odgovornosti) svim igracima da mogu da budu u startnih 11.
Dokle ce nas to dovesti...nemam pojma

darmar

pre 1 godinu

Naša povređena reprezentacija.Kad je rekao selektor da će Mitrović ići i bez noge i bez glave nisam razumeo da je mislio bukvalno.A sad posle tri dana očekujemo čudesno isceljenje.?Da li može za tri dana posle utakmice sa Brazilom da se zaleči ono što nije moglo 20 dana pre?.Najbolje je u tim uvesti bolesti onda imate alibi za sve.Nekad davno su ključni problem bile preduge pripreme.)))))