Obrad
pre 1 godinu
Napokon neko razuman..
Četvrtak, 04.08.2022.
16:30
Paolo Bankero, novi košarkaš Orlando Medžika, birao je najbolju petorku Evropljana svih vremena u NBA ligi.
pre 1 godinu
Napokon neko razuman..
pre 1 godinu
Josip_Zg,sve stoji ali da je Kukoč imao podređenu ulogu u Bulsima... auuu čoveče. Čovek je imao prosek od 13,3 poena uz Majkla i Skotija a svi znamo da se njegove izvedbe nikada nisu određivale poenima ili prosecima. Big tri verovatno najboljeg tima u istoriji bili su Džordan, Pipen i Kukoč, sami ameri su ga stavili pre Rodmana.
pre 1 godinu
(josip_zg, 5. avgust 2022 01:58)
Odlicna analiza.
Ja bih tu dodo i jos jedan osvrt. Ova analiza se odnosila na uspjeh Evropljana u NBA. Sto je sa uspjehom Evropljana u Evropi? Tj cjelokupno uspjehu.
Siguran sam da su statisticke brojke novih generacija bolje i to im pruza nacin kako se igra u NBA. U Evroligi sad da se vrate ne mogu to postici. Nema sanse da bilo ko iza NBA da dodje da ce imati neki tripl dabl prosjek u sezoni... Ima takodje dosta dobrih igraca iz Evrope koji su u NBA bili sjajni a u Evropi ne bas. I obrnuto (Navaro, Djordjevic).
U Evropskoj kosarci niko nikad nije bio dominantan kao Toni Kukoc. Ono, bilo je kao da igra sa djecom ispred zgrade. Njemu uz rame su Drazen i Bodiroga... Drazen je takodje bio prevazisao Evropu. Bodibond je jedna luda glava i jedan od najvecih majstora.
pre 1 godinu
Šta dete zna...
pre 1 godinu
konacno bez naduvanog drazena koji nije igrao odbranu
pre 1 godinu
(vince carter, 4. avgust 2022 19:37)
Minesota sa Goberom i Taunsom? Bum i povratak Lejekersa? Haha
Ti dečko nemaš pojma.
pre 1 godinu
Koga to interesuje šta neki anonimus misli???
pre 1 godinu
Ne znam je li najbolja ali tesko bi ih ko dobio!
pre 1 godinu
apsolutno. bilo je tu jos legendi, ali nisu bolji od navedenih.
druga petorka: marculjonis, petrovic, stojakovic, kukoc, sabonis
treca petorka: dragic, batum, kirilenko, gasol, divac
a tu su i radja, sremf, turkoglu, ilgauskas, rubio... puno legendi... uff kako me puce nostalgija... :(
basket na kosu bez mrezice, po xy partija dnevno i lozenje ko je ko "ja sam ajverson" "stojakoooviiiiic" "dzon starks"..
covece to je bio basket kuvalo na svim terenima u gradu. ako izgubis partiju tesko da ti se isplati da cekas sledecu, jer uglavnom moras da cekas jos 4 basketa, sto je sat i po.
pa nba live na mocnoj 486-ici kasnije jos mocnijem pentijumu (586) i fantasy draft i sezona sa ortacima koju bukvalno nikada nismo zavrsili, jer neko uvek izgubi zivce XD...
:`)
pre 1 godinu
staviti u istu ekipu Janisa Dirka i Nikolu nije baš pametno bratac...što bi reko Šojić, ne može slonče u lonče...
pre 1 godinu
Znam to za Janisa, nego sam samo konstatovao da bi takva ekipa bila preglomazna.
pre 1 godinu
Ako pricamo o tome tko je kakvu ulogu ima(o) na razini cijele lige onda je objektivno reci da Parker, Doncic, Giannis, Dirk i Jokic stvarno je najbolja petorka Europljana svih vremena.
E sad ima tu dosta igraca koji su blizu prve petorke Drazen, Kukoc, Stojakovic...
Kosarka 90ih i 2000tih je bila puno teza za Europljane posto se tada igrala tvrdja obrana i igralo se puno vise pod kosem i puno manje se sutiralo trica nego danas.
Evo jedan podatak koji ce priblizit koliko danasnja kosarka ide na ruku europljanima puno vise nego prije 20-30 god posto je Europljanima uglavnom sut glavno oruzje.
Drazen je u sezoni 92-93 imao prosjek 22.3 kosa po utakmici
U toj sezoni je prosjek sutiranih trica jedne momcadi bio 9.0 od ukupnih 86 suteva iz igre odnosno 10%
U sezoni 2003-2004 kad je Stojakovic imao 24.2 kos prosjek sutiranih trica jedne momcadi je bio 15 trica od 80 suteva to jest 19%
Prosle sezone je to bilo u prosjeku 35 suta za tricu od ukupno 88 suteva(40%).
Uzmite u obzir da danas svaka momcad daje 100+ koseva po utakmici tada to nije bilo slucaj.
Dojma sam da bi Stojakovic I Drazen u danasnjoj kosarci imali prosjek 30-ak koseva po utakmici ili bi bili jako blizu
Kukoc dosao u najbolju momcad svih vremena i imao je podredjenu ulogu i uglavnom nije igrao na svojoj prirodnoj poziciji( nisko krilo) puno vise ga se guralo pod kos. Da je dosao negdje gdje se gradila momcad oko njega bila bi skroz druga prica.
pre 1 godinu
Pametan decko , to se i vidi na terenu ...biće zver
pre 1 godinu
Dosta realno kada se gleda ko su najbolji ALI kada bi se gledala i funcionalnost petorke tu bi se IPAK moralo napraviti vise kombinacija.
Npr Luka i Nikola ne mogu igrati u istoj petorci (znam da to nije parametar u ovom izboru) jer obojici treba lopta i sloboda kreativnosti. Iz istog razloga ne bi ni Parker mogao biti plej kojem je Doncic dvojka itd. Janis, Novicki i Jokic u istoj, previsoko, manjak sredine.
U tiih novih par kombinacija (logicnost igre i funkcionisanja) bi se mnogi mogli pridodati malo siri spisak, od Kukoca i Pedje, preko Djinobilija pa do jos par elitnih Evropljana. Da ne ulazim sad u zamku kombinatorike i navodjenja tih dve, tri funkcionalne petorke gde bi ovih pet navedenih bili nosioci ali mahom razdvojeni.
Tako da, sustinski najbolji i za sada individualno medju najuspesnijima (prsten je ipak timski uspeh i kod Amera ove neke druge stvari ipak imaju veci naglasak kod navodjenja najboljih pojedinaca).
Kada smo kod kombinatorike, Jokic (ili Luka) i Janis bi u tandemu bili savrsenstvo :)
pre 1 godinu
@ford
Zamolio bih te druže da ne prisvajaš moj nik koji koristim pa eto više od 10 godina!
Hvala unapred!!!
pre 1 godinu
Razmisljam sad o najboljoj petorci svih vremena..
1. Ajverson
3. Dzordan
5. Šek
Tu mislim da niko nema dilemu...e sad, pozicije 2 i 4.. paklena konkurencija.
I ne verujem da bi neki Evropljanin dospeo do takve petorke.
(Radijator, 04. avgust 2022 23:56)
Džordan na 3 umesto na 2???? AJVERSON????
Moraš prijatelju dobro košarkaški da se obrazuješ
pre 1 godinu
Razmisljam sad o najboljoj petorci svih vremena..
1. Ajverson
3. Dzordan
5. Šek
Tu mislim da niko nema dilemu...e sad, pozicije 2 i 4.. paklena konkurencija.
I ne verujem da bi neki Evropljanin dospeo do takve petorke.
pre 1 godinu
Bilo koja najbolja petorka bez Drazena je obicna sprdnja
pre 1 godinu
rešenje
pre 1 godinu
Niko ni da spomene Dražena Petrovića, koji je bio ubedljivo najbolji evropski bek šuter svih vremena...poput Bila Rasela, otišao u zaborav. Pa on je za Parkera izmislio košarku
pre 1 godinu
И на крају крајева,то је петорка по његовом укусу...шта ту има да се полемише?!Најк или Адидас,БМВ или Мерцедес, Партизан или Звезда,па све је ствар укуса
pre 1 godinu
Cool sve, ali ne možeš i Janisa i Novickog jer su obojica zapravo PF, i preglomazni za SF.
Stavio bih na trojku Stojakovića ili Kukoča, a na četvorku bih se ipak odlučio za Janisa umesto Novickog. Znam da je Novicki veca legenda, sve to stoji, ali vise mi se dopada Janis kao defanzivni igrač, a i tim bi bio kompletniji sa njim jer bi bolje zatvarao reket, a da se ne lazemo to je Jokiceva jedina mana. Čak je Novicki dosta igrao i centra, a tu ipak ima mesta samo za Jokića. Stojakovic je bolji šuter od obojice, tako da mi nekako deluje kompletnija ekipa.
Uglavnom ovaj ruki deluje baš pametno, i kako igra i razmišlja. Kad recimo uporedimo njega i Zajona, to su dva suprotna sveta.
pre 1 godinu
(tocka, 4. avgust 2022 20:07)
Janis je zapravo veći deo svoje karijere igrao SF. Čak je i prvi deo svoje prve MVP sezone proveo na toj poziciji, tako da definitivno može da bude u toj ulozi, iako je verovatno na PF bolji...
pre 1 godinu
vince-kun
Ti kada se probudis i pogledas u ogledalo lazes sebe da si srecan pa onda ovde po ceo dan pises neke nebuloze. :^)
pre 1 godinu
I naravno Jokicu bi u Lejkersima Kobi bio vodonosa i radio bi za Jokicevu statistiku,Jokic bi potpuno istu ulogu dobio u Lejkersima kao sto je u Denveru,cak bi uzeo loptu iz ruku Kobija i bio bi mvp i tada🤣 Golden Stejt ce biti jos bolji sa Vajzmenom,Finix standardan u regularnom delu,ocekuje se da ce Memfis napredovati,da ce Dalas biti bolji sa Wudom,Klipersi sa povratkom Lenarda,Minesota sa Goberom gde ce Tauns igrati cetvorku a Edwards napredovati ove sezone,ocekuje se neki bum i povratak Lejkersa kao i bolji Pelikansi povratkom Ziona i punom sezonom CJ Mcoluma,zato nabedjeni bolje brinite o tome kako ce Denver sa povratkom Mareya i Portera imati losiju sezonu i slabiji plasman nego ove,pa mozda i bez playoffa :))
pre 1 godinu
@Marko
Slažem se. Pau Gasol nije taj generational player, Pau Gasol je pobednik. Nema statistiku ali ima 2 prstena, zlato na SP, 3 zlata na EP, 2 srebra na OI i još sijaset srebrnih i zlatnih medalja. Malo li je.
pre 1 godinu
Najboljih 5:
Sabonis A.
Nowitzki
Bodiroga
Dončić
Parker
pre 1 godinu
Najboljih 5:
Galis
Nowitzki
Bodiroga
Dončić
Parker
pre 1 godinu
@Ja
Jel se salis?
Nikola Jokic je odigrao mozda i najbolju sezonu u istoriji kosarke po svim naprednim statistikama...
Top 3 All Time Box plus/minus leaders:
1.Nikola Jokic 2021-2022
2.Lebron James 2008-2009
3.Michael Jordan 1987-1988
Gotivim ja Paua Gasola,ali realno SMESNO je stavljati ih u ustu recenicu, Gasol je bio obican All Star, nije cak bio ni Superstar, a kamoli "Generational Superstar" kao Nikola Jokic...
pre 1 godinu
Apsolutno najrealniji izbor 5 najboljih..na spisku 3 Mvp lige, jedan Mvp final i jedan dvostruki clan prve petorke lige (sigurno u buducnosti i bar jednom Mvp lige)..
niko drugi od evropljana nije bio ni blizu ovih dostignuca..
naravno da ce neki krenuti da pricaju o titulama, ali to u Americi ne znaci mnogo osim u slucaju nosioca franšiza, samo za njih je to dodatna vrednost..
Mvp priznanja, prva, druga i treca petorka lige i na kraju ucesca na all staru su ono sto oni najvise vrednuju kod igraca.. sto je i normalno.. u suprotnom, Robert Ori bi sa sedam titula bio najveci igrac lige..
pre 1 godinu
Pošteno.
pre 1 godinu
Glupo je porediti Gasola i Jokica individualno. Gasol nije bio takozvani franchise player u NBA, nije bio ni blizu MVP-a, dok je Jokic dvostruki uzastopni MVP, vodi prosecni Denver redovno u PO, fantastican igrac. Sto se tice karijere i postignutih timskih rezultata, tu je Gasol daleko iznad gledajuci i NBA i rep košarku. Koliko je samo puta Gasol vodio Spance do zlata ili drugih medalja. Takodje, ima NBA prsten.
pre 1 godinu
@vince carter
Verovatno nema razlike između budala koje su pisale da je Gasol prevara od igrača i tebe. Zajedničko za sve je da ste iskompleksirane budale koje pišu gluposti.
pre 1 godinu
Jokic Mark Gasola nije mogao da nadigra u poznim godinama,to sto moze da se izivljava na polupancima kao sto su Zubac ili Gober kome je 36godisnji Pau Gasol ubacio 40 poena u finalu ne znaci da ga prajm Pau Gasol ne bi svaki put napunio kao malog pericu :)) @Smeh i Jos jednom pozdravio te "prevara" Stef Kari sampion nba lige i mvp finala koji svoje saigrace "ne cini boljima" kako kaze ova iskompleksirana budaletina a izgubili 75 utakmica bez njega u zadnje 4 sezone :)))
pre 1 godinu
@Smeh Jao pa gde si ti pojmasu,jel se secas zbog cega si poceo da mi skaces po komentarima,zbog Stef Karija...a ko je na kraju osvojio ligu i Finals MVP🤣🤣🤣 Jaooo,pa kako sam zaboravio da ti to nabijem na nos :))) I Naravno smeta ti pominjanje Jokica i sto vas nazivam zadrugarima :)) Zamisli ovaj lik misli da se razume u kosarku a kaze da Kari svojim kretnjama terenom ne olaksava svojim saigracima🤣🤣
pre 1 godinu
@ja Da, dvostruki MVP NBA lige je bolji od Pau Gasola, koji nikad nije izabran u prve petorku, dok je Jokic sa 27 godina bio izabran vec 3 puta, a tek ce da nakuplja brojke.
pre 1 godinu
Sad ce ovi sto su pisali da je Pau Gasol prevara od igraca samo zbog njegovog licnog izbora reci da je Zeleni Paolo Bankero fantastican covek i buduci clan kuce slavnih i siguran dobitnik nagrade za rukija godine :))
pre 1 godinu
@Ja
Jel se salis?
Nikola Jokic je odigrao mozda i najbolju sezonu u istoriji kosarke po svim naprednim statistikama...
Top 3 All Time Box plus/minus leaders:
1.Nikola Jokic 2021-2022
2.Lebron James 2008-2009
3.Michael Jordan 1987-1988
Gotivim ja Paua Gasola,ali realno SMESNO je stavljati ih u ustu recenicu, Gasol je bio obican All Star, nije cak bio ni Superstar, a kamoli "Generational Superstar" kao Nikola Jokic...
pre 1 godinu
Pošteno.
pre 1 godinu
Glupo je porediti Gasola i Jokica individualno. Gasol nije bio takozvani franchise player u NBA, nije bio ni blizu MVP-a, dok je Jokic dvostruki uzastopni MVP, vodi prosecni Denver redovno u PO, fantastican igrac. Sto se tice karijere i postignutih timskih rezultata, tu je Gasol daleko iznad gledajuci i NBA i rep košarku. Koliko je samo puta Gasol vodio Spance do zlata ili drugih medalja. Takodje, ima NBA prsten.
pre 1 godinu
Apsolutno najrealniji izbor 5 najboljih..na spisku 3 Mvp lige, jedan Mvp final i jedan dvostruki clan prve petorke lige (sigurno u buducnosti i bar jednom Mvp lige)..
niko drugi od evropljana nije bio ni blizu ovih dostignuca..
naravno da ce neki krenuti da pricaju o titulama, ali to u Americi ne znaci mnogo osim u slucaju nosioca franšiza, samo za njih je to dodatna vrednost..
Mvp priznanja, prva, druga i treca petorka lige i na kraju ucesca na all staru su ono sto oni najvise vrednuju kod igraca.. sto je i normalno.. u suprotnom, Robert Ori bi sa sedam titula bio najveci igrac lige..
pre 1 godinu
@ja Da, dvostruki MVP NBA lige je bolji od Pau Gasola, koji nikad nije izabran u prve petorku, dok je Jokic sa 27 godina bio izabran vec 3 puta, a tek ce da nakuplja brojke.
pre 1 godinu
И на крају крајева,то је петорка по његовом укусу...шта ту има да се полемише?!Најк или Адидас,БМВ или Мерцедес, Партизан или Звезда,па све је ствар укуса
pre 1 godinu
@vince carter
Verovatno nema razlike između budala koje su pisale da je Gasol prevara od igrača i tebe. Zajedničko za sve je da ste iskompleksirane budale koje pišu gluposti.
pre 1 godinu
Ako pricamo o tome tko je kakvu ulogu ima(o) na razini cijele lige onda je objektivno reci da Parker, Doncic, Giannis, Dirk i Jokic stvarno je najbolja petorka Europljana svih vremena.
E sad ima tu dosta igraca koji su blizu prve petorke Drazen, Kukoc, Stojakovic...
Kosarka 90ih i 2000tih je bila puno teza za Europljane posto se tada igrala tvrdja obrana i igralo se puno vise pod kosem i puno manje se sutiralo trica nego danas.
Evo jedan podatak koji ce priblizit koliko danasnja kosarka ide na ruku europljanima puno vise nego prije 20-30 god posto je Europljanima uglavnom sut glavno oruzje.
Drazen je u sezoni 92-93 imao prosjek 22.3 kosa po utakmici
U toj sezoni je prosjek sutiranih trica jedne momcadi bio 9.0 od ukupnih 86 suteva iz igre odnosno 10%
U sezoni 2003-2004 kad je Stojakovic imao 24.2 kos prosjek sutiranih trica jedne momcadi je bio 15 trica od 80 suteva to jest 19%
Prosle sezone je to bilo u prosjeku 35 suta za tricu od ukupno 88 suteva(40%).
Uzmite u obzir da danas svaka momcad daje 100+ koseva po utakmici tada to nije bilo slucaj.
Dojma sam da bi Stojakovic I Drazen u danasnjoj kosarci imali prosjek 30-ak koseva po utakmici ili bi bili jako blizu
Kukoc dosao u najbolju momcad svih vremena i imao je podredjenu ulogu i uglavnom nije igrao na svojoj prirodnoj poziciji( nisko krilo) puno vise ga se guralo pod kos. Da je dosao negdje gdje se gradila momcad oko njega bila bi skroz druga prica.
pre 1 godinu
@Marko
Slažem se. Pau Gasol nije taj generational player, Pau Gasol je pobednik. Nema statistiku ali ima 2 prstena, zlato na SP, 3 zlata na EP, 2 srebra na OI i još sijaset srebrnih i zlatnih medalja. Malo li je.
pre 1 godinu
apsolutno. bilo je tu jos legendi, ali nisu bolji od navedenih.
druga petorka: marculjonis, petrovic, stojakovic, kukoc, sabonis
treca petorka: dragic, batum, kirilenko, gasol, divac
a tu su i radja, sremf, turkoglu, ilgauskas, rubio... puno legendi... uff kako me puce nostalgija... :(
basket na kosu bez mrezice, po xy partija dnevno i lozenje ko je ko "ja sam ajverson" "stojakoooviiiiic" "dzon starks"..
covece to je bio basket kuvalo na svim terenima u gradu. ako izgubis partiju tesko da ti se isplati da cekas sledecu, jer uglavnom moras da cekas jos 4 basketa, sto je sat i po.
pa nba live na mocnoj 486-ici kasnije jos mocnijem pentijumu (586) i fantasy draft i sezona sa ortacima koju bukvalno nikada nismo zavrsili, jer neko uvek izgubi zivce XD...
:`)
pre 1 godinu
Cool sve, ali ne možeš i Janisa i Novickog jer su obojica zapravo PF, i preglomazni za SF.
Stavio bih na trojku Stojakovića ili Kukoča, a na četvorku bih se ipak odlučio za Janisa umesto Novickog. Znam da je Novicki veca legenda, sve to stoji, ali vise mi se dopada Janis kao defanzivni igrač, a i tim bi bio kompletniji sa njim jer bi bolje zatvarao reket, a da se ne lazemo to je Jokiceva jedina mana. Čak je Novicki dosta igrao i centra, a tu ipak ima mesta samo za Jokića. Stojakovic je bolji šuter od obojice, tako da mi nekako deluje kompletnija ekipa.
Uglavnom ovaj ruki deluje baš pametno, i kako igra i razmišlja. Kad recimo uporedimo njega i Zajona, to su dva suprotna sveta.
pre 1 godinu
Razmisljam sad o najboljoj petorci svih vremena..
1. Ajverson
3. Dzordan
5. Šek
Tu mislim da niko nema dilemu...e sad, pozicije 2 i 4.. paklena konkurencija.
I ne verujem da bi neki Evropljanin dospeo do takve petorke.
(Radijator, 04. avgust 2022 23:56)
Džordan na 3 umesto na 2???? AJVERSON????
Moraš prijatelju dobro košarkaški da se obrazuješ
pre 1 godinu
(tocka, 4. avgust 2022 20:07)
Janis je zapravo veći deo svoje karijere igrao SF. Čak je i prvi deo svoje prve MVP sezone proveo na toj poziciji, tako da definitivno može da bude u toj ulozi, iako je verovatno na PF bolji...
pre 1 godinu
Ne znam je li najbolja ali tesko bi ih ko dobio!
pre 1 godinu
vince-kun
Ti kada se probudis i pogledas u ogledalo lazes sebe da si srecan pa onda ovde po ceo dan pises neke nebuloze. :^)
pre 1 godinu
Jokic Mark Gasola nije mogao da nadigra u poznim godinama,to sto moze da se izivljava na polupancima kao sto su Zubac ili Gober kome je 36godisnji Pau Gasol ubacio 40 poena u finalu ne znaci da ga prajm Pau Gasol ne bi svaki put napunio kao malog pericu :)) @Smeh i Jos jednom pozdravio te "prevara" Stef Kari sampion nba lige i mvp finala koji svoje saigrace "ne cini boljima" kako kaze ova iskompleksirana budaletina a izgubili 75 utakmica bez njega u zadnje 4 sezone :)))
pre 1 godinu
Niko ni da spomene Dražena Petrovića, koji je bio ubedljivo najbolji evropski bek šuter svih vremena...poput Bila Rasela, otišao u zaborav. Pa on je za Parkera izmislio košarku
pre 1 godinu
Sad ce ovi sto su pisali da je Pau Gasol prevara od igraca samo zbog njegovog licnog izbora reci da je Zeleni Paolo Bankero fantastican covek i buduci clan kuce slavnih i siguran dobitnik nagrade za rukija godine :))
pre 1 godinu
Znam to za Janisa, nego sam samo konstatovao da bi takva ekipa bila preglomazna.
pre 1 godinu
(vince carter, 4. avgust 2022 19:37)
Minesota sa Goberom i Taunsom? Bum i povratak Lejekersa? Haha
Ti dečko nemaš pojma.
pre 1 godinu
@Smeh Jao pa gde si ti pojmasu,jel se secas zbog cega si poceo da mi skaces po komentarima,zbog Stef Karija...a ko je na kraju osvojio ligu i Finals MVP🤣🤣🤣 Jaooo,pa kako sam zaboravio da ti to nabijem na nos :))) I Naravno smeta ti pominjanje Jokica i sto vas nazivam zadrugarima :)) Zamisli ovaj lik misli da se razume u kosarku a kaze da Kari svojim kretnjama terenom ne olaksava svojim saigracima🤣🤣
pre 1 godinu
Najboljih 5:
Galis
Nowitzki
Bodiroga
Dončić
Parker
pre 1 godinu
Najboljih 5:
Sabonis A.
Nowitzki
Bodiroga
Dončić
Parker
pre 1 godinu
rešenje
pre 1 godinu
Dosta realno kada se gleda ko su najbolji ALI kada bi se gledala i funcionalnost petorke tu bi se IPAK moralo napraviti vise kombinacija.
Npr Luka i Nikola ne mogu igrati u istoj petorci (znam da to nije parametar u ovom izboru) jer obojici treba lopta i sloboda kreativnosti. Iz istog razloga ne bi ni Parker mogao biti plej kojem je Doncic dvojka itd. Janis, Novicki i Jokic u istoj, previsoko, manjak sredine.
U tiih novih par kombinacija (logicnost igre i funkcionisanja) bi se mnogi mogli pridodati malo siri spisak, od Kukoca i Pedje, preko Djinobilija pa do jos par elitnih Evropljana. Da ne ulazim sad u zamku kombinatorike i navodjenja tih dve, tri funkcionalne petorke gde bi ovih pet navedenih bili nosioci ali mahom razdvojeni.
Tako da, sustinski najbolji i za sada individualno medju najuspesnijima (prsten je ipak timski uspeh i kod Amera ove neke druge stvari ipak imaju veci naglasak kod navodjenja najboljih pojedinaca).
Kada smo kod kombinatorike, Jokic (ili Luka) i Janis bi u tandemu bili savrsenstvo :)
pre 1 godinu
Josip_Zg,sve stoji ali da je Kukoč imao podređenu ulogu u Bulsima... auuu čoveče. Čovek je imao prosek od 13,3 poena uz Majkla i Skotija a svi znamo da se njegove izvedbe nikada nisu određivale poenima ili prosecima. Big tri verovatno najboljeg tima u istoriji bili su Džordan, Pipen i Kukoč, sami ameri su ga stavili pre Rodmana.
pre 1 godinu
I naravno Jokicu bi u Lejkersima Kobi bio vodonosa i radio bi za Jokicevu statistiku,Jokic bi potpuno istu ulogu dobio u Lejkersima kao sto je u Denveru,cak bi uzeo loptu iz ruku Kobija i bio bi mvp i tada🤣 Golden Stejt ce biti jos bolji sa Vajzmenom,Finix standardan u regularnom delu,ocekuje se da ce Memfis napredovati,da ce Dalas biti bolji sa Wudom,Klipersi sa povratkom Lenarda,Minesota sa Goberom gde ce Tauns igrati cetvorku a Edwards napredovati ove sezone,ocekuje se neki bum i povratak Lejkersa kao i bolji Pelikansi povratkom Ziona i punom sezonom CJ Mcoluma,zato nabedjeni bolje brinite o tome kako ce Denver sa povratkom Mareya i Portera imati losiju sezonu i slabiji plasman nego ove,pa mozda i bez playoffa :))
pre 1 godinu
Bilo koja najbolja petorka bez Drazena je obicna sprdnja
pre 1 godinu
Napokon neko razuman..
pre 1 godinu
Pametan decko , to se i vidi na terenu ...biće zver
pre 1 godinu
staviti u istu ekipu Janisa Dirka i Nikolu nije baš pametno bratac...što bi reko Šojić, ne može slonče u lonče...
pre 1 godinu
(josip_zg, 5. avgust 2022 01:58)
Odlicna analiza.
Ja bih tu dodo i jos jedan osvrt. Ova analiza se odnosila na uspjeh Evropljana u NBA. Sto je sa uspjehom Evropljana u Evropi? Tj cjelokupno uspjehu.
Siguran sam da su statisticke brojke novih generacija bolje i to im pruza nacin kako se igra u NBA. U Evroligi sad da se vrate ne mogu to postici. Nema sanse da bilo ko iza NBA da dodje da ce imati neki tripl dabl prosjek u sezoni... Ima takodje dosta dobrih igraca iz Evrope koji su u NBA bili sjajni a u Evropi ne bas. I obrnuto (Navaro, Djordjevic).
U Evropskoj kosarci niko nikad nije bio dominantan kao Toni Kukoc. Ono, bilo je kao da igra sa djecom ispred zgrade. Njemu uz rame su Drazen i Bodiroga... Drazen je takodje bio prevazisao Evropu. Bodibond je jedna luda glava i jedan od najvecih majstora.
pre 1 godinu
Šta dete zna...
pre 1 godinu
Razmisljam sad o najboljoj petorci svih vremena..
1. Ajverson
3. Dzordan
5. Šek
Tu mislim da niko nema dilemu...e sad, pozicije 2 i 4.. paklena konkurencija.
I ne verujem da bi neki Evropljanin dospeo do takve petorke.
pre 1 godinu
@ford
Zamolio bih te druže da ne prisvajaš moj nik koji koristim pa eto više od 10 godina!
Hvala unapred!!!
pre 1 godinu
konacno bez naduvanog drazena koji nije igrao odbranu
pre 1 godinu
Koga to interesuje šta neki anonimus misli???
pre 1 godinu
Jokic Mark Gasola nije mogao da nadigra u poznim godinama,to sto moze da se izivljava na polupancima kao sto su Zubac ili Gober kome je 36godisnji Pau Gasol ubacio 40 poena u finalu ne znaci da ga prajm Pau Gasol ne bi svaki put napunio kao malog pericu :)) @Smeh i Jos jednom pozdravio te "prevara" Stef Kari sampion nba lige i mvp finala koji svoje saigrace "ne cini boljima" kako kaze ova iskompleksirana budaletina a izgubili 75 utakmica bez njega u zadnje 4 sezone :)))
pre 1 godinu
Sad ce ovi sto su pisali da je Pau Gasol prevara od igraca samo zbog njegovog licnog izbora reci da je Zeleni Paolo Bankero fantastican covek i buduci clan kuce slavnih i siguran dobitnik nagrade za rukija godine :))
pre 1 godinu
Najboljih 5:
Galis
Nowitzki
Bodiroga
Dončić
Parker
pre 1 godinu
Najboljih 5:
Sabonis A.
Nowitzki
Bodiroga
Dončić
Parker
pre 1 godinu
Niko ni da spomene Dražena Petrovića, koji je bio ubedljivo najbolji evropski bek šuter svih vremena...poput Bila Rasela, otišao u zaborav. Pa on je za Parkera izmislio košarku
pre 1 godinu
Bilo koja najbolja petorka bez Drazena je obicna sprdnja
pre 1 godinu
I naravno Jokicu bi u Lejkersima Kobi bio vodonosa i radio bi za Jokicevu statistiku,Jokic bi potpuno istu ulogu dobio u Lejkersima kao sto je u Denveru,cak bi uzeo loptu iz ruku Kobija i bio bi mvp i tada🤣 Golden Stejt ce biti jos bolji sa Vajzmenom,Finix standardan u regularnom delu,ocekuje se da ce Memfis napredovati,da ce Dalas biti bolji sa Wudom,Klipersi sa povratkom Lenarda,Minesota sa Goberom gde ce Tauns igrati cetvorku a Edwards napredovati ove sezone,ocekuje se neki bum i povratak Lejkersa kao i bolji Pelikansi povratkom Ziona i punom sezonom CJ Mcoluma,zato nabedjeni bolje brinite o tome kako ce Denver sa povratkom Mareya i Portera imati losiju sezonu i slabiji plasman nego ove,pa mozda i bez playoffa :))
pre 1 godinu
Razmisljam sad o najboljoj petorci svih vremena..
1. Ajverson
3. Dzordan
5. Šek
Tu mislim da niko nema dilemu...e sad, pozicije 2 i 4.. paklena konkurencija.
I ne verujem da bi neki Evropljanin dospeo do takve petorke.
pre 1 godinu
@Smeh Jao pa gde si ti pojmasu,jel se secas zbog cega si poceo da mi skaces po komentarima,zbog Stef Karija...a ko je na kraju osvojio ligu i Finals MVP🤣🤣🤣 Jaooo,pa kako sam zaboravio da ti to nabijem na nos :))) I Naravno smeta ti pominjanje Jokica i sto vas nazivam zadrugarima :)) Zamisli ovaj lik misli da se razume u kosarku a kaze da Kari svojim kretnjama terenom ne olaksava svojim saigracima🤣🤣
pre 1 godinu
@Ja
Jel se salis?
Nikola Jokic je odigrao mozda i najbolju sezonu u istoriji kosarke po svim naprednim statistikama...
Top 3 All Time Box plus/minus leaders:
1.Nikola Jokic 2021-2022
2.Lebron James 2008-2009
3.Michael Jordan 1987-1988
Gotivim ja Paua Gasola,ali realno SMESNO je stavljati ih u ustu recenicu, Gasol je bio obican All Star, nije cak bio ni Superstar, a kamoli "Generational Superstar" kao Nikola Jokic...
pre 1 godinu
staviti u istu ekipu Janisa Dirka i Nikolu nije baš pametno bratac...što bi reko Šojić, ne može slonče u lonče...
pre 1 godinu
Koga to interesuje šta neki anonimus misli???
pre 1 godinu
konacno bez naduvanog drazena koji nije igrao odbranu
pre 1 godinu
Glupo je porediti Gasola i Jokica individualno. Gasol nije bio takozvani franchise player u NBA, nije bio ni blizu MVP-a, dok je Jokic dvostruki uzastopni MVP, vodi prosecni Denver redovno u PO, fantastican igrac. Sto se tice karijere i postignutih timskih rezultata, tu je Gasol daleko iznad gledajuci i NBA i rep košarku. Koliko je samo puta Gasol vodio Spance do zlata ili drugih medalja. Takodje, ima NBA prsten.
pre 1 godinu
vince-kun
Ti kada se probudis i pogledas u ogledalo lazes sebe da si srecan pa onda ovde po ceo dan pises neke nebuloze. :^)
pre 1 godinu
@Marko
Slažem se. Pau Gasol nije taj generational player, Pau Gasol je pobednik. Nema statistiku ali ima 2 prstena, zlato na SP, 3 zlata na EP, 2 srebra na OI i još sijaset srebrnih i zlatnih medalja. Malo li je.
pre 1 godinu
Pošteno.
pre 1 godinu
@vince carter
Verovatno nema razlike između budala koje su pisale da je Gasol prevara od igrača i tebe. Zajedničko za sve je da ste iskompleksirane budale koje pišu gluposti.
pre 1 godinu
Apsolutno najrealniji izbor 5 najboljih..na spisku 3 Mvp lige, jedan Mvp final i jedan dvostruki clan prve petorke lige (sigurno u buducnosti i bar jednom Mvp lige)..
niko drugi od evropljana nije bio ni blizu ovih dostignuca..
naravno da ce neki krenuti da pricaju o titulama, ali to u Americi ne znaci mnogo osim u slucaju nosioca franšiza, samo za njih je to dodatna vrednost..
Mvp priznanja, prva, druga i treca petorka lige i na kraju ucesca na all staru su ono sto oni najvise vrednuju kod igraca.. sto je i normalno.. u suprotnom, Robert Ori bi sa sedam titula bio najveci igrac lige..
pre 1 godinu
Cool sve, ali ne možeš i Janisa i Novickog jer su obojica zapravo PF, i preglomazni za SF.
Stavio bih na trojku Stojakovića ili Kukoča, a na četvorku bih se ipak odlučio za Janisa umesto Novickog. Znam da je Novicki veca legenda, sve to stoji, ali vise mi se dopada Janis kao defanzivni igrač, a i tim bi bio kompletniji sa njim jer bi bolje zatvarao reket, a da se ne lazemo to je Jokiceva jedina mana. Čak je Novicki dosta igrao i centra, a tu ipak ima mesta samo za Jokića. Stojakovic je bolji šuter od obojice, tako da mi nekako deluje kompletnija ekipa.
Uglavnom ovaj ruki deluje baš pametno, i kako igra i razmišlja. Kad recimo uporedimo njega i Zajona, to su dva suprotna sveta.
pre 1 godinu
@ja Da, dvostruki MVP NBA lige je bolji od Pau Gasola, koji nikad nije izabran u prve petorku, dok je Jokic sa 27 godina bio izabran vec 3 puta, a tek ce da nakuplja brojke.
pre 1 godinu
Razmisljam sad o najboljoj petorci svih vremena..
1. Ajverson
3. Dzordan
5. Šek
Tu mislim da niko nema dilemu...e sad, pozicije 2 i 4.. paklena konkurencija.
I ne verujem da bi neki Evropljanin dospeo do takve petorke.
(Radijator, 04. avgust 2022 23:56)
Džordan na 3 umesto na 2???? AJVERSON????
Moraš prijatelju dobro košarkaški da se obrazuješ
pre 1 godinu
Dosta realno kada se gleda ko su najbolji ALI kada bi se gledala i funcionalnost petorke tu bi se IPAK moralo napraviti vise kombinacija.
Npr Luka i Nikola ne mogu igrati u istoj petorci (znam da to nije parametar u ovom izboru) jer obojici treba lopta i sloboda kreativnosti. Iz istog razloga ne bi ni Parker mogao biti plej kojem je Doncic dvojka itd. Janis, Novicki i Jokic u istoj, previsoko, manjak sredine.
U tiih novih par kombinacija (logicnost igre i funkcionisanja) bi se mnogi mogli pridodati malo siri spisak, od Kukoca i Pedje, preko Djinobilija pa do jos par elitnih Evropljana. Da ne ulazim sad u zamku kombinatorike i navodjenja tih dve, tri funkcionalne petorke gde bi ovih pet navedenih bili nosioci ali mahom razdvojeni.
Tako da, sustinski najbolji i za sada individualno medju najuspesnijima (prsten je ipak timski uspeh i kod Amera ove neke druge stvari ipak imaju veci naglasak kod navodjenja najboljih pojedinaca).
Kada smo kod kombinatorike, Jokic (ili Luka) i Janis bi u tandemu bili savrsenstvo :)
pre 1 godinu
Pametan decko , to se i vidi na terenu ...biće zver
pre 1 godinu
Josip_Zg,sve stoji ali da je Kukoč imao podređenu ulogu u Bulsima... auuu čoveče. Čovek je imao prosek od 13,3 poena uz Majkla i Skotija a svi znamo da se njegove izvedbe nikada nisu određivale poenima ili prosecima. Big tri verovatno najboljeg tima u istoriji bili su Džordan, Pipen i Kukoč, sami ameri su ga stavili pre Rodmana.
pre 1 godinu
И на крају крајева,то је петорка по његовом укусу...шта ту има да се полемише?!Најк или Адидас,БМВ или Мерцедес, Партизан или Звезда,па све је ствар укуса
pre 1 godinu
@ford
Zamolio bih te druže da ne prisvajaš moj nik koji koristim pa eto više od 10 godina!
Hvala unapred!!!
pre 1 godinu
Ako pricamo o tome tko je kakvu ulogu ima(o) na razini cijele lige onda je objektivno reci da Parker, Doncic, Giannis, Dirk i Jokic stvarno je najbolja petorka Europljana svih vremena.
E sad ima tu dosta igraca koji su blizu prve petorke Drazen, Kukoc, Stojakovic...
Kosarka 90ih i 2000tih je bila puno teza za Europljane posto se tada igrala tvrdja obrana i igralo se puno vise pod kosem i puno manje se sutiralo trica nego danas.
Evo jedan podatak koji ce priblizit koliko danasnja kosarka ide na ruku europljanima puno vise nego prije 20-30 god posto je Europljanima uglavnom sut glavno oruzje.
Drazen je u sezoni 92-93 imao prosjek 22.3 kosa po utakmici
U toj sezoni je prosjek sutiranih trica jedne momcadi bio 9.0 od ukupnih 86 suteva iz igre odnosno 10%
U sezoni 2003-2004 kad je Stojakovic imao 24.2 kos prosjek sutiranih trica jedne momcadi je bio 15 trica od 80 suteva to jest 19%
Prosle sezone je to bilo u prosjeku 35 suta za tricu od ukupno 88 suteva(40%).
Uzmite u obzir da danas svaka momcad daje 100+ koseva po utakmici tada to nije bilo slucaj.
Dojma sam da bi Stojakovic I Drazen u danasnjoj kosarci imali prosjek 30-ak koseva po utakmici ili bi bili jako blizu
Kukoc dosao u najbolju momcad svih vremena i imao je podredjenu ulogu i uglavnom nije igrao na svojoj prirodnoj poziciji( nisko krilo) puno vise ga se guralo pod kos. Da je dosao negdje gdje se gradila momcad oko njega bila bi skroz druga prica.
pre 1 godinu
apsolutno. bilo je tu jos legendi, ali nisu bolji od navedenih.
druga petorka: marculjonis, petrovic, stojakovic, kukoc, sabonis
treca petorka: dragic, batum, kirilenko, gasol, divac
a tu su i radja, sremf, turkoglu, ilgauskas, rubio... puno legendi... uff kako me puce nostalgija... :(
basket na kosu bez mrezice, po xy partija dnevno i lozenje ko je ko "ja sam ajverson" "stojakoooviiiiic" "dzon starks"..
covece to je bio basket kuvalo na svim terenima u gradu. ako izgubis partiju tesko da ti se isplati da cekas sledecu, jer uglavnom moras da cekas jos 4 basketa, sto je sat i po.
pa nba live na mocnoj 486-ici kasnije jos mocnijem pentijumu (586) i fantasy draft i sezona sa ortacima koju bukvalno nikada nismo zavrsili, jer neko uvek izgubi zivce XD...
:`)
pre 1 godinu
Ne znam je li najbolja ali tesko bi ih ko dobio!
pre 1 godinu
(josip_zg, 5. avgust 2022 01:58)
Odlicna analiza.
Ja bih tu dodo i jos jedan osvrt. Ova analiza se odnosila na uspjeh Evropljana u NBA. Sto je sa uspjehom Evropljana u Evropi? Tj cjelokupno uspjehu.
Siguran sam da su statisticke brojke novih generacija bolje i to im pruza nacin kako se igra u NBA. U Evroligi sad da se vrate ne mogu to postici. Nema sanse da bilo ko iza NBA da dodje da ce imati neki tripl dabl prosjek u sezoni... Ima takodje dosta dobrih igraca iz Evrope koji su u NBA bili sjajni a u Evropi ne bas. I obrnuto (Navaro, Djordjevic).
U Evropskoj kosarci niko nikad nije bio dominantan kao Toni Kukoc. Ono, bilo je kao da igra sa djecom ispred zgrade. Njemu uz rame su Drazen i Bodiroga... Drazen je takodje bio prevazisao Evropu. Bodibond je jedna luda glava i jedan od najvecih majstora.
pre 1 godinu
(tocka, 4. avgust 2022 20:07)
Janis je zapravo veći deo svoje karijere igrao SF. Čak je i prvi deo svoje prve MVP sezone proveo na toj poziciji, tako da definitivno može da bude u toj ulozi, iako je verovatno na PF bolji...
pre 1 godinu
rešenje
pre 1 godinu
Znam to za Janisa, nego sam samo konstatovao da bi takva ekipa bila preglomazna.
pre 1 godinu
(vince carter, 4. avgust 2022 19:37)
Minesota sa Goberom i Taunsom? Bum i povratak Lejekersa? Haha
Ti dečko nemaš pojma.
pre 1 godinu
Šta dete zna...
pre 1 godinu
Napokon neko razuman..
37 Komentari
Sortiraj po: