Fudbal 38

Subota, 25.06.2022.

08:00

Liverpul spreman da proda i Salaha

Posle Sadija Manea Liverpul bi mogao da ostane i bez još jednog napadača do kraja prelaznog roka.

Liverpul spreman da proda i Salaha IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

38 Komentari

Sortiraj po:

Нико и Ништа

pre 1 godinu

Занимљива дискусија у коментарима.
Рецимо википедија каже да је Ван Дајку плата 220 хиљада фунти седмично. И по томе је 66. на свету. А да ли је то оправдано? Па у сезону кад није играо због повреде, Ливерпул је једва догурао до места које води у Лигу Шампиона, и то је Алисон (?!) дао гол против Вест Брома чини ми се. Довољан показатељ на шта личи екипа без њега.
С друге стране, кад је он у екипи, Ливерпул је одуграо све и једну могућу утакмицу у сезони, стигао до сваког финала. А у финалима? 330+ минута фудбала, 1 примљен и 0 (НУЛА) датих голова.
Далеко од тога да је Ван Дајк незаменљив, али да ли су Салах и Мане вредни те плате? Недоступни су у сред сезоне кад је КАН у току. Не могу да замислим у каквом би се стању вратили на терен после сличне повреде, у својој 30. години. И поврх свега, у финалима кад су фалили голови, није их било. На највећој сцени, против најбољих, кад се ломи, нису се појавили. А кад хоћеш да будеш најплаћенији, мораш да доприносиш највише.

Marko87

pre 1 godinu

Florentino reaguj, daj Asensia kao neki kusur i svima ne dobro nego ekstra. Asensio mislim da ima taj neki ekstra kvalitet koji Klop moze da izvuce iz njega.

rol

pre 1 godinu

Gazde Liverpula se okrecu Juznoj Americi kada su napadaci u pitanju. Ovi hoce 400.000 evra nedeljno a u januaru odose na Africki kup nacija. A i u celoj ovoj prici o Salahu i Maneu, ljudi zaboravljaju kljucnog igraca Liverpulovog napada a to je Firmino, njegovo sve redje pojavljivanje u startnih jedanaest ostavilo je traga i na formi Manea, Senegalac je najbolje igrao sa Firminom u napadu, Zota nije ta klasa.

Adriano_Galliani

pre 1 godinu

U finalu LS su bili mnogo bolji rival do zadnjih 16m protivnika, a tu nula, jer tu trebaju nesto uraditi napadaci. Pitanje je da li je Salah za sledecu sezonu "pojacanje" ili greska. U svakom slucaju, ne mislim da ce Lfc ispasti sa vrha, ako obojica odu.
(ime, 25. jun 2022 12:40)

A kako su stigli do ta 4 finala? Pa golovima Salaha i Manea! E sad, drugo je što niko njih I ne smatra vrh-vrh igračima već ceo sistem Liverpula koji, kada radi, teško se može protiv toga.

Ali kada ne radi, rezultat bude taj da ne mogu gol da daju i tada kreće bacanje Salaha i Manea po 16m. Tako su i titulu uzeli.

Ivan ZG

pre 1 godinu

Pad je počeo odlaskom Lovrena. Koliko god netko cijenio Van Dajka činjenica je da on ofenzivno ne igra nikakvu ulogu. Lovren je puno bolji u iznošenju lopte prema naprijed, a i odličan je u skoku glavom na korneru na protivnički gol. Zabio je par golova ključnih za Liverpul, a i za reprezentaciju unatoč tome što je stoper.
Van Dajk je dobar stoper, čvrst i dobro se postavlja, ali nema brzinu.
Sjećam se x puta kao je Lovren stigao napadača i izbio mu loptu uklizavanjem bez faula, a Van Dajka nikada nisam vido da je to uradio.
Ni u finalu Lige prvaka nije baš zablistao.
Odlaskom Manea i Salaha Liverpul će biti samo jedna od solidnih ekipa i nema šanse sa City-em, a kamoli sa drugim najboljim ekipama u Ligi prvaka.

Men Behaving Badly

pre 1 godinu

Pa brate realno Van Dajk zaradjuje skoro duplo.
Pa onda je u pravu Salah.
I nece oni imati problema samo sa Salahom ako i ti neki novi vide koliko zaradjuje Van Dajk.

panadol

pre 1 godinu

Nik, Da, da...
Tako je bilo i sa odlaskom Couthino-a iz L'pool-a. Svi znamo sta je po odlasku uradio on, a sta Liverpool.
Smanjite dozivljaj. Ako je Klopp spreman da ga proda za 70, znaci da ima zamenu u rasponu od 60-80, a mladjeg bar 4-5 godina.
Mane i Salah nece postizati ovaj broj golova ni u jednom drugom klubu. Prosto, samo Kloppov sistem tolerise dva igraca bez obaveza u odbrani. Naravno, ni taj sistem nije dobro funkcionisao dok je VD bio povredjen, ali ni tada Klopp nije odustajao od filozofije na gol vise.
Plate nisu problem, nego duzina ugovora za igrace koji imaju vise od 30 godina, a brzina (a ne glava, poput Modrica) im je presudni kvalitet.

MHS

pre 1 godinu

@ime,

Svi oni imaju vece plate kroz razne bonuse. A bonusi zavise sto od timskih do individualnih uspeha. Pojavljivanje na treninzima, utakmicama, golovi, asisti, ciste mreze itd, itd.

Salah po tome ima preko 300 000 nedeljno, Trent duplo vise.

LiverBird

pre 1 godinu

LFC je mnooogo veći od bilo kojeg igrača. Dok gazda Henry nije preuzeo Boston Red Socks nisu bili šampioni MLB-a zilion godina. Sada imaju 3 titule u nekoliko godina. Isto to će uraditi i s LFC, Klub je stabilan na snažnim temeljima. Nije to naduvan balon koji može da pukne.
Salah nam je potreban, želim da ostane, ali i ako ode, Bože moj.
Don't worry moji Liverpul ovci.

Nik

pre 1 godinu

Mozete da pricate sta hocete,ali sve kljucne golove i asistencije su delo Manea i Salaha.Vrhunski Liverpul je gotov samim odlaskom Manea a ako ode i Salah,stizu na nivo izgubljenog Junajteda.

JeRemija

pre 1 godinu

@ime

Vii
dim da je City u poslednjih 10 godina ozbiljno nabio komplekse navijačima Liverpula pa im se prividja da svaki igrač kod gradjana ima platu od 400k nedeljno:)

ps. City osvaja Premijerligu i naredne sezone

ime

pre 1 godinu

Kad je Borusija prodala sve igrače, poslednju Klopovu sezonu, nisu igrali bas tako dobro. Mane i Salah su glavni igrači Liverpula, ovo ne može da bude dobro.
(Adriano_Galliani, 25. jun 2022 10:17)

Moze itekako da bude dobro. Kao simpatizer Liverpula, voleo bih da i Salah ode. Cini mi se da ne pratis previse utakmice Lfc, pa u skladu sa tim ne vidis realno stanje. Ova sezona je kompletna propast Liverpula, bez obzira na 4 finala (kazem 4, jer se i u PL resavalo u zadnjoj utakmici), to svi znamo. Dva finala su dobili na penale, nijedan napadac nije dao gol. Finale LS izgubili, napadac nije dao gol. Usudjujem se, jos jednom kazem da sam navijac Liverpula, reci da Mane i Salah preuzimaju 70-80% krivice za neuspehe. Ne trebaju im takvi igraci, pogotovo kada misle da zasluzuju duplo vecu platu. U finalu LS su bili mnogo bolji rival do zadnjih 16m protivnika, a tu nula, jer tu trebaju nesto uraditi napadaci. Pitanje je da li je Salah za sledecu sezonu "pojacanje" ili greska. U svakom slucaju, ne mislim da ce Lfc ispasti sa vrha, ako obojica odu.

dr

pre 1 godinu

Ko hoće da ide neka ide. Mnogi bi voleli da obuku crveni dres pa im treba dati šansu. Mnogo veći igrači su odlazili(Suarez,Tores,Oven)pa nije bio smak sveta.
(Voćni jogurt, 25. jun 2022 10:35

Ovi nabrojani nisu MNOGO veci igraci od Salaha i Manea ni po fudbalskom kvalitetu a kamoli po onome sto su ucinili za klub,ali slazem se da ce liverpul preziveti njihov odlazak..stamparija radi 0-24.

ShoneNI

pre 1 godinu

Dok je Klop tu, svi mogu da idu, nisam zabrinut..
Lično bih voleo da TAA i Firmino budu tu do kraja karijere, ali opet kažem - dok je Klopa, nema straha..
ynwa

jojufff

pre 1 godinu

(Tiksi14, 25. jun 2022 08:33)

Milan je drzao onu ekipu na okupu iz par razloga, prvo bile su takve klase od igraca da ih danas vise nema ili veoma slabo, ali glavni razlog je ekonomska kriza i pad Berlusconija.
Nije se imalo para za pojačanja i iz tog razloga je i prodano sve sto je valjalo (Kaka, Silva, Ibrahimović...).

Voćni jogurt

pre 1 godinu

Ko hoće da ide neka ide. Mnogi bi voleli da obuku crveni dres pa im treba dati šansu. Mnogo veći igrači su odlazili(Suarez,Tores,Oven)pa nije bio smak sveta.

Adriano_Galliani

pre 1 godinu

U rad Klopa ne treba sumnjati.
Sećam se kako je Borusija Dortmund igrala sjajno dok ih je on vodio. Kako je onda počeo Liverpul igrati sjajan fudbal ... Milina gledati te ekipe sto ih klop vodi. Sve ekipe koje Klop vodi imaju tu crtu veoma su direktbe ka protivničkom golu i nema tu mnogo kruženja.
- otišao je Mane, možda ode i Salah al naćiće Klop igrače koji se uklapaju u njegovu filozofiju i opet će igrati lep fudbal.
- prodaja igrača, današnji fudbal sve je to biznis.
(zoran, 25. jun 2022 09:52)

Kad je Borusija prodala sve igrače, poslednju Klopovu sezonu, nisu igrali bas tako dobro. Mane i Salah su glavni igrači Liverpula, ovo ne može da bude dobro.

ime

pre 1 godinu

Inace, u Liverpulu ubedljivo najvecu platu ima VVD- 220k.
Jedan TAA ima 85k.
Itd, itd…
Mane i Salah traze 400k.
Imaju pravo. Toliko vrede.
Ali to nije politika kluba. Nije Liverpul Siti. Da svi imaju 400k.

Један Убод

pre 1 godinu

Неће никад добити статус по питању нивца у Енглеској, јер је важно и из које земље долазиш. То он покушава да "победи", а ту победити неће.
Спортски поздрав.

zoran

pre 1 godinu

U rad Klopa ne treba sumnjati.
Sećam se kako je Borusija Dortmund igrala sjajno dok ih je on vodio. Kako je onda počeo Liverpul igrati sjajan fudbal ... Milina gledati te ekipe sto ih klop vodi. Sve ekipe koje Klop vodi imaju tu crtu veoma su direktbe ka protivničkom golu i nema tu mnogo kruženja.
- otišao je Mane, možda ode i Salah al naćiće Klop igrače koji se uklapaju u njegovu filozofiju i opet će igrati lep fudbal.
- prodaja igrača, današnji fudbal sve je to biznis.

Vanja LFC

pre 1 godinu

Van Dajk ima platu od 220 'iljada nedeljno i on je najplaceniji fudbaler u klubu. Salah trazi platu od 400 hiljada sto je nerealno. Klub to nece dozvoliti tako da slobodno moze da ide.

Role

pre 1 godinu

Druze poredis Liverpul i onaj Milan(citaj Berluskonijev)?!
Meni je bila gotivna ekipa koju su vodili veliki igraci: Maldini,Dida, Sevcenko,Kaka,Sedorf,Kafu...pa cak i Gatuzo(sivonja nema sta). Neizostavno je priznati da je politika imala jak uticaj na taj tim.
Barsa je iscedila ekipu do kraja i sada prolaze tu fazu(rezulatski nije tako lose). Videcemo kako ce Real proci jer Modric,Kros, Benzema ne mogu ovako jos dugo. Cak je i Bajern izgubio mnogo odlaskom Riberija i Robena.

krembananica

pre 1 godinu

Kada igrac hoce da ide iz kluba, treba ga pustiti. Ovako je pacenje i za ekipu i za njega.
Nisi zadovoljan time sto imas, slobodno idi dalje.

Nebojša

pre 1 godinu

Nisam od onih koji pljuju fudbalere zbog plate mislim da ako klub ima ekonomsku računicu to je za mene gotova priča ali to ne znači da razumem pohlepu toliki milioni i malo mu šta hoće piramidu da pravi sebi kad umre pa mu trebaju toliki novci?

ĐILAŠ

pre 1 godinu

@Nebojša,

nije problem u milionima. Neće on ni ovo do sad da pozroši. U pitanju je PRINCIP. Zašto bi on, Salah, manje vredeo od Van Dajka? Salah daje golove i pobeđuju, i ekipa ima 3(TRI) boda. Van Dajk ne dopusti da prime gol i imaju 1(JEDAN) bod. Salah smatra da mnogo više doprinosi pobedi ekipe i zahteva da ima isto toliko veliku platu. Razlika baš nije mala. E o tome se radi.

ss

pre 1 godinu

Van Dajk nema toliku platu, tacnije nema je niko u Liverpulu ni priblizno. Nema sanse da vlasnici promene nacin poslovanja zbog jednog coveka, ma ko to bio.

Tiksi14

pre 1 godinu

Normalno, generacija se lagano podmladjuje dok je na vrhuncu. Bolje rizikovati sezonu-dve i ostati na vrhu, nego izvuci sav maksimum i pasti da 10-20 godina ne mozes da se oporavis. Kao Milan sto je dozvolio da u onoj fenomenalnoj generaciji svi napune 35 godina. Verovatno Liverpul nece moci da se bori za trofeje sledece sezone, iako ce svi reci tu su Nunjez, Zota, Diaz, ali videcete da treba jedna sezona da prodje dok ti ljudi preuzmu da je sve na njima sad, a ne na Salahu i Maneu.

blabla

pre 1 godinu

Fantasticno da za Van Dajka daju tolike pare, covek je neki prosek a mozda cak i ispod proseka….
Ali je veliki majstor sto je uspeo sebe tako da proda

krembananica

pre 1 godinu

Kada igrac hoce da ide iz kluba, treba ga pustiti. Ovako je pacenje i za ekipu i za njega.
Nisi zadovoljan time sto imas, slobodno idi dalje.

Tiksi14

pre 1 godinu

Normalno, generacija se lagano podmladjuje dok je na vrhuncu. Bolje rizikovati sezonu-dve i ostati na vrhu, nego izvuci sav maksimum i pasti da 10-20 godina ne mozes da se oporavis. Kao Milan sto je dozvolio da u onoj fenomenalnoj generaciji svi napune 35 godina. Verovatno Liverpul nece moci da se bori za trofeje sledece sezone, iako ce svi reci tu su Nunjez, Zota, Diaz, ali videcete da treba jedna sezona da prodje dok ti ljudi preuzmu da je sve na njima sad, a ne na Salahu i Maneu.

Nebojša

pre 1 godinu

Nisam od onih koji pljuju fudbalere zbog plate mislim da ako klub ima ekonomsku računicu to je za mene gotova priča ali to ne znači da razumem pohlepu toliki milioni i malo mu šta hoće piramidu da pravi sebi kad umre pa mu trebaju toliki novci?

ss

pre 1 godinu

Van Dajk nema toliku platu, tacnije nema je niko u Liverpulu ni priblizno. Nema sanse da vlasnici promene nacin poslovanja zbog jednog coveka, ma ko to bio.

Vanja LFC

pre 1 godinu

Van Dajk ima platu od 220 'iljada nedeljno i on je najplaceniji fudbaler u klubu. Salah trazi platu od 400 hiljada sto je nerealno. Klub to nece dozvoliti tako da slobodno moze da ide.

Један Убод

pre 1 godinu

Неће никад добити статус по питању нивца у Енглеској, јер је важно и из које земље долазиш. То он покушава да "победи", а ту победити неће.
Спортски поздрав.

ime

pre 1 godinu

Inace, u Liverpulu ubedljivo najvecu platu ima VVD- 220k.
Jedan TAA ima 85k.
Itd, itd…
Mane i Salah traze 400k.
Imaju pravo. Toliko vrede.
Ali to nije politika kluba. Nije Liverpul Siti. Da svi imaju 400k.

ĐILAŠ

pre 1 godinu

@Nebojša,

nije problem u milionima. Neće on ni ovo do sad da pozroši. U pitanju je PRINCIP. Zašto bi on, Salah, manje vredeo od Van Dajka? Salah daje golove i pobeđuju, i ekipa ima 3(TRI) boda. Van Dajk ne dopusti da prime gol i imaju 1(JEDAN) bod. Salah smatra da mnogo više doprinosi pobedi ekipe i zahteva da ima isto toliko veliku platu. Razlika baš nije mala. E o tome se radi.

Role

pre 1 godinu

Druze poredis Liverpul i onaj Milan(citaj Berluskonijev)?!
Meni je bila gotivna ekipa koju su vodili veliki igraci: Maldini,Dida, Sevcenko,Kaka,Sedorf,Kafu...pa cak i Gatuzo(sivonja nema sta). Neizostavno je priznati da je politika imala jak uticaj na taj tim.
Barsa je iscedila ekipu do kraja i sada prolaze tu fazu(rezulatski nije tako lose). Videcemo kako ce Real proci jer Modric,Kros, Benzema ne mogu ovako jos dugo. Cak je i Bajern izgubio mnogo odlaskom Riberija i Robena.

blabla

pre 1 godinu

Fantasticno da za Van Dajka daju tolike pare, covek je neki prosek a mozda cak i ispod proseka….
Ali je veliki majstor sto je uspeo sebe tako da proda

Adriano_Galliani

pre 1 godinu

U rad Klopa ne treba sumnjati.
Sećam se kako je Borusija Dortmund igrala sjajno dok ih je on vodio. Kako je onda počeo Liverpul igrati sjajan fudbal ... Milina gledati te ekipe sto ih klop vodi. Sve ekipe koje Klop vodi imaju tu crtu veoma su direktbe ka protivničkom golu i nema tu mnogo kruženja.
- otišao je Mane, možda ode i Salah al naćiće Klop igrače koji se uklapaju u njegovu filozofiju i opet će igrati lep fudbal.
- prodaja igrača, današnji fudbal sve je to biznis.
(zoran, 25. jun 2022 09:52)

Kad je Borusija prodala sve igrače, poslednju Klopovu sezonu, nisu igrali bas tako dobro. Mane i Salah su glavni igrači Liverpula, ovo ne može da bude dobro.

zoran

pre 1 godinu

U rad Klopa ne treba sumnjati.
Sećam se kako je Borusija Dortmund igrala sjajno dok ih je on vodio. Kako je onda počeo Liverpul igrati sjajan fudbal ... Milina gledati te ekipe sto ih klop vodi. Sve ekipe koje Klop vodi imaju tu crtu veoma su direktbe ka protivničkom golu i nema tu mnogo kruženja.
- otišao je Mane, možda ode i Salah al naćiće Klop igrače koji se uklapaju u njegovu filozofiju i opet će igrati lep fudbal.
- prodaja igrača, današnji fudbal sve je to biznis.

jojufff

pre 1 godinu

(Tiksi14, 25. jun 2022 08:33)

Milan je drzao onu ekipu na okupu iz par razloga, prvo bile su takve klase od igraca da ih danas vise nema ili veoma slabo, ali glavni razlog je ekonomska kriza i pad Berlusconija.
Nije se imalo para za pojačanja i iz tog razloga je i prodano sve sto je valjalo (Kaka, Silva, Ibrahimović...).

Voćni jogurt

pre 1 godinu

Ko hoće da ide neka ide. Mnogi bi voleli da obuku crveni dres pa im treba dati šansu. Mnogo veći igrači su odlazili(Suarez,Tores,Oven)pa nije bio smak sveta.

ShoneNI

pre 1 godinu

Dok je Klop tu, svi mogu da idu, nisam zabrinut..
Lično bih voleo da TAA i Firmino budu tu do kraja karijere, ali opet kažem - dok je Klopa, nema straha..
ynwa

dr

pre 1 godinu

Ko hoće da ide neka ide. Mnogi bi voleli da obuku crveni dres pa im treba dati šansu. Mnogo veći igrači su odlazili(Suarez,Tores,Oven)pa nije bio smak sveta.
(Voćni jogurt, 25. jun 2022 10:35

Ovi nabrojani nisu MNOGO veci igraci od Salaha i Manea ni po fudbalskom kvalitetu a kamoli po onome sto su ucinili za klub,ali slazem se da ce liverpul preziveti njihov odlazak..stamparija radi 0-24.

ime

pre 1 godinu

Kad je Borusija prodala sve igrače, poslednju Klopovu sezonu, nisu igrali bas tako dobro. Mane i Salah su glavni igrači Liverpula, ovo ne može da bude dobro.
(Adriano_Galliani, 25. jun 2022 10:17)

Moze itekako da bude dobro. Kao simpatizer Liverpula, voleo bih da i Salah ode. Cini mi se da ne pratis previse utakmice Lfc, pa u skladu sa tim ne vidis realno stanje. Ova sezona je kompletna propast Liverpula, bez obzira na 4 finala (kazem 4, jer se i u PL resavalo u zadnjoj utakmici), to svi znamo. Dva finala su dobili na penale, nijedan napadac nije dao gol. Finale LS izgubili, napadac nije dao gol. Usudjujem se, jos jednom kazem da sam navijac Liverpula, reci da Mane i Salah preuzimaju 70-80% krivice za neuspehe. Ne trebaju im takvi igraci, pogotovo kada misle da zasluzuju duplo vecu platu. U finalu LS su bili mnogo bolji rival do zadnjih 16m protivnika, a tu nula, jer tu trebaju nesto uraditi napadaci. Pitanje je da li je Salah za sledecu sezonu "pojacanje" ili greska. U svakom slucaju, ne mislim da ce Lfc ispasti sa vrha, ako obojica odu.

Nik

pre 1 godinu

Mozete da pricate sta hocete,ali sve kljucne golove i asistencije su delo Manea i Salaha.Vrhunski Liverpul je gotov samim odlaskom Manea a ako ode i Salah,stizu na nivo izgubljenog Junajteda.

LiverBird

pre 1 godinu

LFC je mnooogo veći od bilo kojeg igrača. Dok gazda Henry nije preuzeo Boston Red Socks nisu bili šampioni MLB-a zilion godina. Sada imaju 3 titule u nekoliko godina. Isto to će uraditi i s LFC, Klub je stabilan na snažnim temeljima. Nije to naduvan balon koji može da pukne.
Salah nam je potreban, želim da ostane, ali i ako ode, Bože moj.
Don't worry moji Liverpul ovci.

rol

pre 1 godinu

Gazde Liverpula se okrecu Juznoj Americi kada su napadaci u pitanju. Ovi hoce 400.000 evra nedeljno a u januaru odose na Africki kup nacija. A i u celoj ovoj prici o Salahu i Maneu, ljudi zaboravljaju kljucnog igraca Liverpulovog napada a to je Firmino, njegovo sve redje pojavljivanje u startnih jedanaest ostavilo je traga i na formi Manea, Senegalac je najbolje igrao sa Firminom u napadu, Zota nije ta klasa.

Men Behaving Badly

pre 1 godinu

Pa brate realno Van Dajk zaradjuje skoro duplo.
Pa onda je u pravu Salah.
I nece oni imati problema samo sa Salahom ako i ti neki novi vide koliko zaradjuje Van Dajk.

MHS

pre 1 godinu

@ime,

Svi oni imaju vece plate kroz razne bonuse. A bonusi zavise sto od timskih do individualnih uspeha. Pojavljivanje na treninzima, utakmicama, golovi, asisti, ciste mreze itd, itd.

Salah po tome ima preko 300 000 nedeljno, Trent duplo vise.

Нико и Ништа

pre 1 godinu

Занимљива дискусија у коментарима.
Рецимо википедија каже да је Ван Дајку плата 220 хиљада фунти седмично. И по томе је 66. на свету. А да ли је то оправдано? Па у сезону кад није играо због повреде, Ливерпул је једва догурао до места које води у Лигу Шампиона, и то је Алисон (?!) дао гол против Вест Брома чини ми се. Довољан показатељ на шта личи екипа без њега.
С друге стране, кад је он у екипи, Ливерпул је одуграо све и једну могућу утакмицу у сезони, стигао до сваког финала. А у финалима? 330+ минута фудбала, 1 примљен и 0 (НУЛА) датих голова.
Далеко од тога да је Ван Дајк незаменљив, али да ли су Салах и Мане вредни те плате? Недоступни су у сред сезоне кад је КАН у току. Не могу да замислим у каквом би се стању вратили на терен после сличне повреде, у својој 30. години. И поврх свега, у финалима кад су фалили голови, није их било. На највећој сцени, против најбољих, кад се ломи, нису се појавили. А кад хоћеш да будеш најплаћенији, мораш да доприносиш највише.

JeRemija

pre 1 godinu

@ime

Vii
dim da je City u poslednjih 10 godina ozbiljno nabio komplekse navijačima Liverpula pa im se prividja da svaki igrač kod gradjana ima platu od 400k nedeljno:)

ps. City osvaja Premijerligu i naredne sezone

panadol

pre 1 godinu

Nik, Da, da...
Tako je bilo i sa odlaskom Couthino-a iz L'pool-a. Svi znamo sta je po odlasku uradio on, a sta Liverpool.
Smanjite dozivljaj. Ako je Klopp spreman da ga proda za 70, znaci da ima zamenu u rasponu od 60-80, a mladjeg bar 4-5 godina.
Mane i Salah nece postizati ovaj broj golova ni u jednom drugom klubu. Prosto, samo Kloppov sistem tolerise dva igraca bez obaveza u odbrani. Naravno, ni taj sistem nije dobro funkcionisao dok je VD bio povredjen, ali ni tada Klopp nije odustajao od filozofije na gol vise.
Plate nisu problem, nego duzina ugovora za igrace koji imaju vise od 30 godina, a brzina (a ne glava, poput Modrica) im je presudni kvalitet.

Marko87

pre 1 godinu

Florentino reaguj, daj Asensia kao neki kusur i svima ne dobro nego ekstra. Asensio mislim da ima taj neki ekstra kvalitet koji Klop moze da izvuce iz njega.

Ivan ZG

pre 1 godinu

Pad je počeo odlaskom Lovrena. Koliko god netko cijenio Van Dajka činjenica je da on ofenzivno ne igra nikakvu ulogu. Lovren je puno bolji u iznošenju lopte prema naprijed, a i odličan je u skoku glavom na korneru na protivnički gol. Zabio je par golova ključnih za Liverpul, a i za reprezentaciju unatoč tome što je stoper.
Van Dajk je dobar stoper, čvrst i dobro se postavlja, ali nema brzinu.
Sjećam se x puta kao je Lovren stigao napadača i izbio mu loptu uklizavanjem bez faula, a Van Dajka nikada nisam vido da je to uradio.
Ni u finalu Lige prvaka nije baš zablistao.
Odlaskom Manea i Salaha Liverpul će biti samo jedna od solidnih ekipa i nema šanse sa City-em, a kamoli sa drugim najboljim ekipama u Ligi prvaka.

Adriano_Galliani

pre 1 godinu

U finalu LS su bili mnogo bolji rival do zadnjih 16m protivnika, a tu nula, jer tu trebaju nesto uraditi napadaci. Pitanje je da li je Salah za sledecu sezonu "pojacanje" ili greska. U svakom slucaju, ne mislim da ce Lfc ispasti sa vrha, ako obojica odu.
(ime, 25. jun 2022 12:40)

A kako su stigli do ta 4 finala? Pa golovima Salaha i Manea! E sad, drugo je što niko njih I ne smatra vrh-vrh igračima već ceo sistem Liverpula koji, kada radi, teško se može protiv toga.

Ali kada ne radi, rezultat bude taj da ne mogu gol da daju i tada kreće bacanje Salaha i Manea po 16m. Tako su i titulu uzeli.

blabla

pre 1 godinu

Fantasticno da za Van Dajka daju tolike pare, covek je neki prosek a mozda cak i ispod proseka….
Ali je veliki majstor sto je uspeo sebe tako da proda

ĐILAŠ

pre 1 godinu

@Nebojša,

nije problem u milionima. Neće on ni ovo do sad da pozroši. U pitanju je PRINCIP. Zašto bi on, Salah, manje vredeo od Van Dajka? Salah daje golove i pobeđuju, i ekipa ima 3(TRI) boda. Van Dajk ne dopusti da prime gol i imaju 1(JEDAN) bod. Salah smatra da mnogo više doprinosi pobedi ekipe i zahteva da ima isto toliko veliku platu. Razlika baš nije mala. E o tome se radi.

Ivan ZG

pre 1 godinu

Pad je počeo odlaskom Lovrena. Koliko god netko cijenio Van Dajka činjenica je da on ofenzivno ne igra nikakvu ulogu. Lovren je puno bolji u iznošenju lopte prema naprijed, a i odličan je u skoku glavom na korneru na protivnički gol. Zabio je par golova ključnih za Liverpul, a i za reprezentaciju unatoč tome što je stoper.
Van Dajk je dobar stoper, čvrst i dobro se postavlja, ali nema brzinu.
Sjećam se x puta kao je Lovren stigao napadača i izbio mu loptu uklizavanjem bez faula, a Van Dajka nikada nisam vido da je to uradio.
Ni u finalu Lige prvaka nije baš zablistao.
Odlaskom Manea i Salaha Liverpul će biti samo jedna od solidnih ekipa i nema šanse sa City-em, a kamoli sa drugim najboljim ekipama u Ligi prvaka.

Nebojša

pre 1 godinu

Nisam od onih koji pljuju fudbalere zbog plate mislim da ako klub ima ekonomsku računicu to je za mene gotova priča ali to ne znači da razumem pohlepu toliki milioni i malo mu šta hoće piramidu da pravi sebi kad umre pa mu trebaju toliki novci?

Nik

pre 1 godinu

Mozete da pricate sta hocete,ali sve kljucne golove i asistencije su delo Manea i Salaha.Vrhunski Liverpul je gotov samim odlaskom Manea a ako ode i Salah,stizu na nivo izgubljenog Junajteda.

Adriano_Galliani

pre 1 godinu

U rad Klopa ne treba sumnjati.
Sećam se kako je Borusija Dortmund igrala sjajno dok ih je on vodio. Kako je onda počeo Liverpul igrati sjajan fudbal ... Milina gledati te ekipe sto ih klop vodi. Sve ekipe koje Klop vodi imaju tu crtu veoma su direktbe ka protivničkom golu i nema tu mnogo kruženja.
- otišao je Mane, možda ode i Salah al naćiće Klop igrače koji se uklapaju u njegovu filozofiju i opet će igrati lep fudbal.
- prodaja igrača, današnji fudbal sve je to biznis.
(zoran, 25. jun 2022 09:52)

Kad je Borusija prodala sve igrače, poslednju Klopovu sezonu, nisu igrali bas tako dobro. Mane i Salah su glavni igrači Liverpula, ovo ne može da bude dobro.

ss

pre 1 godinu

Van Dajk nema toliku platu, tacnije nema je niko u Liverpulu ni priblizno. Nema sanse da vlasnici promene nacin poslovanja zbog jednog coveka, ma ko to bio.

Један Убод

pre 1 godinu

Неће никад добити статус по питању нивца у Енглеској, јер је важно и из које земље долазиш. То он покушава да "победи", а ту победити неће.
Спортски поздрав.

ime

pre 1 godinu

Kad je Borusija prodala sve igrače, poslednju Klopovu sezonu, nisu igrali bas tako dobro. Mane i Salah su glavni igrači Liverpula, ovo ne može da bude dobro.
(Adriano_Galliani, 25. jun 2022 10:17)

Moze itekako da bude dobro. Kao simpatizer Liverpula, voleo bih da i Salah ode. Cini mi se da ne pratis previse utakmice Lfc, pa u skladu sa tim ne vidis realno stanje. Ova sezona je kompletna propast Liverpula, bez obzira na 4 finala (kazem 4, jer se i u PL resavalo u zadnjoj utakmici), to svi znamo. Dva finala su dobili na penale, nijedan napadac nije dao gol. Finale LS izgubili, napadac nije dao gol. Usudjujem se, jos jednom kazem da sam navijac Liverpula, reci da Mane i Salah preuzimaju 70-80% krivice za neuspehe. Ne trebaju im takvi igraci, pogotovo kada misle da zasluzuju duplo vecu platu. U finalu LS su bili mnogo bolji rival do zadnjih 16m protivnika, a tu nula, jer tu trebaju nesto uraditi napadaci. Pitanje je da li je Salah za sledecu sezonu "pojacanje" ili greska. U svakom slucaju, ne mislim da ce Lfc ispasti sa vrha, ako obojica odu.

LiverBird

pre 1 godinu

LFC je mnooogo veći od bilo kojeg igrača. Dok gazda Henry nije preuzeo Boston Red Socks nisu bili šampioni MLB-a zilion godina. Sada imaju 3 titule u nekoliko godina. Isto to će uraditi i s LFC, Klub je stabilan na snažnim temeljima. Nije to naduvan balon koji može da pukne.
Salah nam je potreban, želim da ostane, ali i ako ode, Bože moj.
Don't worry moji Liverpul ovci.

JeRemija

pre 1 godinu

@ime

Vii
dim da je City u poslednjih 10 godina ozbiljno nabio komplekse navijačima Liverpula pa im se prividja da svaki igrač kod gradjana ima platu od 400k nedeljno:)

ps. City osvaja Premijerligu i naredne sezone

Vanja LFC

pre 1 godinu

Van Dajk ima platu od 220 'iljada nedeljno i on je najplaceniji fudbaler u klubu. Salah trazi platu od 400 hiljada sto je nerealno. Klub to nece dozvoliti tako da slobodno moze da ide.

Voćni jogurt

pre 1 godinu

Ko hoće da ide neka ide. Mnogi bi voleli da obuku crveni dres pa im treba dati šansu. Mnogo veći igrači su odlazili(Suarez,Tores,Oven)pa nije bio smak sveta.

ime

pre 1 godinu

Inace, u Liverpulu ubedljivo najvecu platu ima VVD- 220k.
Jedan TAA ima 85k.
Itd, itd…
Mane i Salah traze 400k.
Imaju pravo. Toliko vrede.
Ali to nije politika kluba. Nije Liverpul Siti. Da svi imaju 400k.

zoran

pre 1 godinu

U rad Klopa ne treba sumnjati.
Sećam se kako je Borusija Dortmund igrala sjajno dok ih je on vodio. Kako je onda počeo Liverpul igrati sjajan fudbal ... Milina gledati te ekipe sto ih klop vodi. Sve ekipe koje Klop vodi imaju tu crtu veoma su direktbe ka protivničkom golu i nema tu mnogo kruženja.
- otišao je Mane, možda ode i Salah al naćiće Klop igrače koji se uklapaju u njegovu filozofiju i opet će igrati lep fudbal.
- prodaja igrača, današnji fudbal sve je to biznis.

ShoneNI

pre 1 godinu

Dok je Klop tu, svi mogu da idu, nisam zabrinut..
Lično bih voleo da TAA i Firmino budu tu do kraja karijere, ali opet kažem - dok je Klopa, nema straha..
ynwa

dr

pre 1 godinu

Ko hoće da ide neka ide. Mnogi bi voleli da obuku crveni dres pa im treba dati šansu. Mnogo veći igrači su odlazili(Suarez,Tores,Oven)pa nije bio smak sveta.
(Voćni jogurt, 25. jun 2022 10:35

Ovi nabrojani nisu MNOGO veci igraci od Salaha i Manea ni po fudbalskom kvalitetu a kamoli po onome sto su ucinili za klub,ali slazem se da ce liverpul preziveti njihov odlazak..stamparija radi 0-24.

Role

pre 1 godinu

Druze poredis Liverpul i onaj Milan(citaj Berluskonijev)?!
Meni je bila gotivna ekipa koju su vodili veliki igraci: Maldini,Dida, Sevcenko,Kaka,Sedorf,Kafu...pa cak i Gatuzo(sivonja nema sta). Neizostavno je priznati da je politika imala jak uticaj na taj tim.
Barsa je iscedila ekipu do kraja i sada prolaze tu fazu(rezulatski nije tako lose). Videcemo kako ce Real proci jer Modric,Kros, Benzema ne mogu ovako jos dugo. Cak je i Bajern izgubio mnogo odlaskom Riberija i Robena.

krembananica

pre 1 godinu

Kada igrac hoce da ide iz kluba, treba ga pustiti. Ovako je pacenje i za ekipu i za njega.
Nisi zadovoljan time sto imas, slobodno idi dalje.

panadol

pre 1 godinu

Nik, Da, da...
Tako je bilo i sa odlaskom Couthino-a iz L'pool-a. Svi znamo sta je po odlasku uradio on, a sta Liverpool.
Smanjite dozivljaj. Ako je Klopp spreman da ga proda za 70, znaci da ima zamenu u rasponu od 60-80, a mladjeg bar 4-5 godina.
Mane i Salah nece postizati ovaj broj golova ni u jednom drugom klubu. Prosto, samo Kloppov sistem tolerise dva igraca bez obaveza u odbrani. Naravno, ni taj sistem nije dobro funkcionisao dok je VD bio povredjen, ali ni tada Klopp nije odustajao od filozofije na gol vise.
Plate nisu problem, nego duzina ugovora za igrace koji imaju vise od 30 godina, a brzina (a ne glava, poput Modrica) im je presudni kvalitet.

Adriano_Galliani

pre 1 godinu

U finalu LS su bili mnogo bolji rival do zadnjih 16m protivnika, a tu nula, jer tu trebaju nesto uraditi napadaci. Pitanje je da li je Salah za sledecu sezonu "pojacanje" ili greska. U svakom slucaju, ne mislim da ce Lfc ispasti sa vrha, ako obojica odu.
(ime, 25. jun 2022 12:40)

A kako su stigli do ta 4 finala? Pa golovima Salaha i Manea! E sad, drugo je što niko njih I ne smatra vrh-vrh igračima već ceo sistem Liverpula koji, kada radi, teško se može protiv toga.

Ali kada ne radi, rezultat bude taj da ne mogu gol da daju i tada kreće bacanje Salaha i Manea po 16m. Tako su i titulu uzeli.

Tiksi14

pre 1 godinu

Normalno, generacija se lagano podmladjuje dok je na vrhuncu. Bolje rizikovati sezonu-dve i ostati na vrhu, nego izvuci sav maksimum i pasti da 10-20 godina ne mozes da se oporavis. Kao Milan sto je dozvolio da u onoj fenomenalnoj generaciji svi napune 35 godina. Verovatno Liverpul nece moci da se bori za trofeje sledece sezone, iako ce svi reci tu su Nunjez, Zota, Diaz, ali videcete da treba jedna sezona da prodje dok ti ljudi preuzmu da je sve na njima sad, a ne na Salahu i Maneu.

jojufff

pre 1 godinu

(Tiksi14, 25. jun 2022 08:33)

Milan je drzao onu ekipu na okupu iz par razloga, prvo bile su takve klase od igraca da ih danas vise nema ili veoma slabo, ali glavni razlog je ekonomska kriza i pad Berlusconija.
Nije se imalo para za pojačanja i iz tog razloga je i prodano sve sto je valjalo (Kaka, Silva, Ibrahimović...).

Men Behaving Badly

pre 1 godinu

Pa brate realno Van Dajk zaradjuje skoro duplo.
Pa onda je u pravu Salah.
I nece oni imati problema samo sa Salahom ako i ti neki novi vide koliko zaradjuje Van Dajk.

rol

pre 1 godinu

Gazde Liverpula se okrecu Juznoj Americi kada su napadaci u pitanju. Ovi hoce 400.000 evra nedeljno a u januaru odose na Africki kup nacija. A i u celoj ovoj prici o Salahu i Maneu, ljudi zaboravljaju kljucnog igraca Liverpulovog napada a to je Firmino, njegovo sve redje pojavljivanje u startnih jedanaest ostavilo je traga i na formi Manea, Senegalac je najbolje igrao sa Firminom u napadu, Zota nije ta klasa.

Нико и Ништа

pre 1 godinu

Занимљива дискусија у коментарима.
Рецимо википедија каже да је Ван Дајку плата 220 хиљада фунти седмично. И по томе је 66. на свету. А да ли је то оправдано? Па у сезону кад није играо због повреде, Ливерпул је једва догурао до места које води у Лигу Шампиона, и то је Алисон (?!) дао гол против Вест Брома чини ми се. Довољан показатељ на шта личи екипа без њега.
С друге стране, кад је он у екипи, Ливерпул је одуграо све и једну могућу утакмицу у сезони, стигао до сваког финала. А у финалима? 330+ минута фудбала, 1 примљен и 0 (НУЛА) датих голова.
Далеко од тога да је Ван Дајк незаменљив, али да ли су Салах и Мане вредни те плате? Недоступни су у сред сезоне кад је КАН у току. Не могу да замислим у каквом би се стању вратили на терен после сличне повреде, у својој 30. години. И поврх свега, у финалима кад су фалили голови, није их било. На највећој сцени, против најбољих, кад се ломи, нису се појавили. А кад хоћеш да будеш најплаћенији, мораш да доприносиш највише.

MHS

pre 1 godinu

@ime,

Svi oni imaju vece plate kroz razne bonuse. A bonusi zavise sto od timskih do individualnih uspeha. Pojavljivanje na treninzima, utakmicama, golovi, asisti, ciste mreze itd, itd.

Salah po tome ima preko 300 000 nedeljno, Trent duplo vise.

Marko87

pre 1 godinu

Florentino reaguj, daj Asensia kao neki kusur i svima ne dobro nego ekstra. Asensio mislim da ima taj neki ekstra kvalitet koji Klop moze da izvuce iz njega.