Košarka 75

Četvrtak, 23.06.2022.

09:24

Zvezda ili Partizan – gde će Braun?

Američki plejmejker sa španskim pasošem, Lorenco Braun, nalazi se na meti večitih rivala Crvene zvezde i Partizana, preneo je "Basket inside".

Zvezda ili Partizan – gde æe Braun? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

75 Komentari

Sortiraj po:

Gossa placa Zeljko 83

pre 1 godinu

Dejan CZ ma gde nema sut, nije on plej koji ce da opali 10 trojki kao Dzejms, vec je plej koji je jako siguran na prodoru i imaj taj sut sa distance. To sto u Feneru nije mogao da igra ne znaci nista. U Uniksu je bio odlican prvi plej.

sale

pre 1 godinu

Zvezdi vala ne treba,potpuno divlji igrac cija igra u odbrani je na nivou statisticke greske,srecan mu put među glodare,uz Lesora i Pantera na gomili ce bas da se usrece

panter pudlica

pre 1 godinu

U Monako kod drugog Obradovića. Mada mi fascinantna želja institucije da dovodi bivše igrače Zvezde. Jbg izgleda da Zvezda zna da izabere igrače kada se institucija za njih interesuje.
(Mike032, 23. jun 2022 14:43)

Smeju ti se Volden i Kinsi...

Zhol

pre 1 godinu

@gossa placa zeljko Upravo tako, citam i ne verujem, lik imao bezmalo 14 poena u el u proseku, preko 6 asistencija ali kao los je za nas, daj nesto bolje xD

deki27

pre 1 godinu

Stvarno ne znam ko uvacuje ovakve " buve " u nas medijski prostor. Naravno da je Lorenco bolji od svih plejeva u oba nasa kluba ali naravno da nece doci. Nece ni Hezonja u Partizan jer ce dobiti ozbiljnu ponudu kako cujem Reala. Bogate evropske ekipe polako cerupaju ruske timove tako da ce nama ostati restlovi.A vi se i dalje svadjajte ovde

Gossa placa Zeljko 83

pre 1 godinu

Ali komentara u stilu ne treba nam Lorenco Braun, treba nam neki jaci igrac. Koja smejurija, nama plej Volters a vama Madar i sada kao los je Braun? Dajte ljudi, ovo je toliko dobar igrac da je smesno pricati kako ne bi bio pojacanje. Bio bi i to ogromno. Lik ima sve, sut, prodor, odbranu dobru..ma vrhunski EL plej, tu nema sta da se prica.

Gonzo

pre 1 godinu

Od kojih para u partizan, od onih tri miliona za apliciranje za poziv u euroligu, sedam za dugovamje poreza drzavi ili 4 za zaostale plate igracima?

Goran

pre 1 godinu

Ma nek ide u KK Sledeća sezona.
Tu je najbolji ABA trener za razvoj domaćih igrača.
Mi ćemo i dalje navijati Srbija, Srbija i naravno opet slaviti na Kališu.

Dejan CZ

pre 1 godinu

Ali komentara u stilu ne treba nam Lorenco Braun, treba nam neki jaci igrac. Koja smejurija, nama plej Volters a vama Madar i sada kao los je Braun? Dajte ljudi, ovo je toliko dobar igrac da je smesno pricati kako ne bi bio pojacanje. Bio bi i to ogromno. Lik ima sve, sut, prodor, odbranu dobru..ma vrhunski EL plej, tu nema sta da se prica.
(Gossa placa Zeljko 83

Lorenco Braun ima sut? Ocito si prespavao neke njegove utakmice...Ima takav sut da smo morali dovoditi Pantera kad je Sakota preuzeo Zvezdu usred sezone iako smo imali i Berona u ekipi,pa I tako izgubismo kup od partizana gde je on licno u zadnjem napadu soliranjem kumovao ...Lorenco Braun je u par utakmica toliko ukanalio Feberbahce dok je bio tamo da su ga se brzo odrekli.
Pre bih zadrzao Voltersa po 1000 puta nego njega sto bih doveo.

PredragDrobnjak

pre 1 godinu

Strašan igrač! Više bih voleo Vilijams Gosa iako je Lorenzo "jači" igrač. Ne kontam ljude koji se 365 dana u godini svadjaju, žive u prošlosti, troše energiju koje nemaju beskonačno. Život je lep, uživajmo u dobroj košarci dok ima love u klubovima! Nadam se da će komentar biti objavljen pošto se ovakvi komentari uglavnom ne objave.

Zuja

pre 1 godinu

nije za Partizan nikako, mnogo jači igrač nam treba za napad na F4...
(građanin opasnih namera, 23. jun 2022 15:57)

Za napad na F4 treba budžet od min 20 miliona. Željko samo tako može da funkcionoše

Gazda Dojkan

pre 1 godinu

Protekle sezone je u EL imao bolji ucinak od bilo kog igraca CZ, pa i Ledeja i Pantera dok su bili u Armaniju. Nije za potcenjivanje.

zdravko

pre 1 godinu

Djamala Kako SE prestavjias prvo ovaj sistem niste igrali igrali ste onaj zadnji u dve grupe paste se plasirali u top 16 evro lige sa dve pobede onda u top sesnajest niste nikog pobedili cak vas pojisku klub vas pobedijo. Drugo u evro kupu ste se obrukali u aba ligi ste se obrukali u kupu radivoja koraca vas zvezda otresla svuda ste pukli I ti nesta pricas top 16 pa vi ce te biti zadnji vidicete staje ovo evro liga doduse Samo ove sezone igrate pa tako bruka ce kratko da traje

Милош

pre 1 godinu

Како неко ко има више милиона евра пореског дуга, који се развлачи више од деценију, планира да нашим парама плаћа вишемилионске уговоре? Да бар имају икакав резултат, него блам до блама. Даш им 10 милиона да освоје НИШТА, да развију НИКОГА и да се избламирају у ЕК. Још смо морали и платити пар милиона евра организацију Ф4, тј подмирити да би добили вајлдкард. Ужас

ništa lično

pre 1 godinu

građanin...

Da je kako treba još bi "osvajali" Cipiripi ... ili ste osvojili sve?

Kako izgleda to kada Bursa obriše patos Arene sa vama a neki "Rudonja" kako ga zovete od Željka osvoji sve napravi diletanata?

Uvek ću da pamtim ovu sezonu gde vam je Zvezda uzela sve... trofeje ali i dostojanstvo.

celinc

pre 1 godinu

Za gospodina Pilota,zasto igra?,covek spojio korisno sa ugodnim,verovatno je zavrsio univerzitet,u njegovim godinama u SAD,bi imao godisnju placu 50-60 hiljada dolara,u Evropi to zaraduje za mesec dana minimalno,znaci za 4 sezone igranja bi u SAD morao raditi brat bratu 25-30 godina,ovakvo se super zabavlja i odlicno zaraduje,a sto njegovi treneri gube zivce nije njegov problem

sampion evrope 92

pre 1 godinu

Neka ide u partizan...Zvezdi treba igrac jaceg kalibra a taj treba da bude onaj sto je trebao biti doveden I za proslu sezonu a to je Mekalum iz Lokomotive.Povoljna stvar je sto Ruski klubovi ne igraju Evropu I sada je odlicna prilika da se dovede.Nama treba igrac sa poenima u rukama I dobrim procentom suta...Mekalum to jeste,Lorenco to nije.Igre Mekaluma u dresu Lokomotive ga preporucuju...iz partizana ga recimo dobro pamte i zato Zvezdin skauting treba da deluje u tom pravcu.Svojevremeno je I Markus stigao iz Lokomotive a kakav trag je ostavio svi znamo.
Mekalum pod hitno da se deluje.
(Dejan CZ, 23. jun 2022 15:44)

Potpisao za Karsijaku.

kxk

pre 1 godinu

Ima li Partizan skaute ili gleda da li su slobodni bivši Zvezdini igrači i da li može da upadne u priču za nekog igrača koji pregovara sa Zvezdom? Nešto im se ta taktika nije isplatila ove sezone.

kblo70

pre 1 godinu

pricam bas sa drugarom pre par dana da se mozda vraca u Zvezdu i onda smo skontali da ce i Partizan da se umesa 100%....surovi je to placenik!

...

pre 1 godinu

Kao i kod svakog igrača adut na strani Zvezde je sve u vezi sporta, adut na strani partitana je sve u vezi para. Velika razlika između dva kluba i ne znam šta još treba da se desi grobarima da više priznaju da su bukvalno najveći državni projekat na planeti

Pilot bespilotne letelice

pre 1 godinu

Kao kosarkas odlican,kao igrac daleka mu lepa kuca,cesto se odlucuje za nelogicne poteze,igra fantasticno veci deo utakmice,onda sve to prosuje u par napada,dovodio je Perasovica do ludila,zato je dosta meceva EL u bitnim zavrsnicama bio zakovan za klupu,jer na dogovorenu akciju na minuti odmora,okrene po svom cefu,nije tip igraca u koga se trener moze pouzdati,sa njim i Panterom u petorci je opasnost po trenera da mu cuka stane
(celinc, 23. jun 2022 15:44)

A šta igra ako nije košarkaš?

bvb

pre 1 godinu

Zvezda kaze borba za 16. mesto, Partizan kaze borba za F4.
(Gandalf, 23. jun 2022 15:09)

E moj ti... Posle onakve blamaze u EK ti ovako nesto pises. Da ne pricam o ciscenju poda laznom institucijom u kupu i ABA ligi.

Max

pre 1 godinu

Srce kaze Zvezda, džep kaže Partizan.
(Kokodakalo, 23. jun 2022 14:40)
Auu sine, koliko si ti naivan, da ne upotrebim neku tezu rec... covek je kosarkas, placenik, promenice jos 10 klubova u karijeri, kakvo crno srce ? Imam ja jednog takvog kao ti ovde u komsiluku, isto navija za Zvezdu, ali da mu neko iz Partizana ponudi da bude portir za 1000 evra platu,na rukama bi otisao, istetovirao bi i grb preko celih ledja.

killy81

pre 1 godinu

Neka ide u Partizan. On, Panter i Lesor. To bi bio skup klasničnih silovatelja lopti, u prevodu "indijanaca". Nije mi se svideo u prvom mandatu u Zvezdi i nikako ne bih hteo voleo da se vrati. Ima i boljih pjejmejkera na tržištu. Jedini za koga bih voleo da se vrati u Zvezdu jeste Bili, ali na žalost ne možemo finansijski da pariramo bogatim klubovima.

Bard Živa

pre 1 godinu

Da. Partizan je državni projekat jer je za 10 godina dobio od države manje para od NE državnih projekata Crvene zvezde2 i FMP-a ILR...

zanimljivo...

zoran

pre 1 godinu

-Loš šut neka ide u Partizan takav nam ne treba.... U zvezdu može Beron i može Lojd ali da mu se naglasi da ne forsira.
-plej mora imati pouzdan sut za 3 Lorenco nema kao ni Volters.
I za njega je bolja priča Partizan jer ima pouzdane sutere oko sebe Pantera i Avramovića.
-Zvezdi treba plej koji zna da pogodi 3 ali malo i razigra. Zvezdi treba 1 centar a mozda i 2 i bek suter za 3.

Bard Živa

pre 1 godinu

Da. Partizan je državni projekat jer je za 10 godina dobio od države manje para od NE državnih projekata Crvene zvezde2 i FMP-a ILR...

zanimljivo...

celinc

pre 1 godinu

Kao kosarkas odlican,kao igrac daleka mu lepa kuca,cesto se odlucuje za nelogicne poteze,igra fantasticno veci deo utakmice,onda sve to prosuje u par napada,dovodio je Perasovica do ludila,zato je dosta meceva EL u bitnim zavrsnicama bio zakovan za klupu,jer na dogovorenu akciju na minuti odmora,okrene po svom cefu,nije tip igraca u koga se trener moze pouzdati,sa njim i Panterom u petorci je opasnost po trenera da mu cuka stane

Dejan CZ

pre 1 godinu

Neka ide u partizan...Zvezdi treba igrac jaceg kalibra a taj treba da bude onaj sto je trebao biti doveden I za proslu sezonu a to je Mekalum iz Lokomotive.Povoljna stvar je sto Ruski klubovi ne igraju Evropu I sada je odlicna prilika da se dovede.Nama treba igrac sa poenima u rukama I dobrim procentom suta...Mekalum to jeste,Lorenco to nije.Igre Mekaluma u dresu Lokomotive ga preporucuju...iz partizana ga recimo dobro pamte i zato Zvezdin skauting treba da deluje u tom pravcu.Svojevremeno je I Markus stigao iz Lokomotive a kakav trag je ostavio svi znamo.
Mekalum pod hitno da se deluje.

Grizlor

pre 1 godinu

Ne potcenjujte Lorenca.Gde god da dodje bice ozbiljno pojacanje,narucito u Partizanu koji nema krstenog pleja.Licno bih voleo da dodje u zvezdu jer je za Voltersa izmislio kosarku.

Sabre

pre 1 godinu

Zvezda kaze borba za 16. mesto, Partizan kaze borba za F4.
(Gandalf, 23. jun 2022 15:09)


Mozak kaze oborili ste negativne rekorde trecerazredne Evropske lige a onda vam poklonjen budzet pa onda i EL. Mozda vam poklone i F4, ali nesto... maaalo teze.

6,50

pre 1 godinu

@Od kako se Zoc vratio u Partizan kad god je bilo pitanje da li ce neki iskusni strani ili domaci kosarkas u Zvezdu ili Partizan,uvek je isao u Partizan. Sto zbog novca,sto zbog Zoca. Pricajte i mislite sta hocete ali tako je. Siguran sam da je Partizan blizi njegovom dovodjenju. Zvezda ce opet da se krpi,a Partizan da dovodi zvucna imena. Ali bice opet Kalemegdan u junu!
(IDJ Kids, 23. jun 2022 14:47)
Jeste, ali veci je uticaj imalo to “sto zbog novca”. Ali slazem se, bice opet Kalemegdan u Junu!

Ključ-katanac-ko se javi Ćoki!

pre 1 godinu

Srce kaze Zvezda, džep kaže Partizan.
(Kokodakalo, 23. jun 2022 14:40)
Šmrc,šmrc…
jadni privatizovani klub gde je privatnik iz fabrike metalnih proizvoda zavrnuo slavinu…ali čekaj,ibto je bolje nego nepostojati uopste,zar ne?

Korać

pre 1 godinu

Partizan Internacional.
Mogli bi i nekog domaćeg igrača da dovedete ili pružite više prostora nekom klincu.Svi ovi "šljakeri" budu kratko,odrade ugovor i nova destinacija.Domaći kostur tima ostaje i donosi trofeje,pritom i stvara igrače za reprezentaciju.
Žoc je sjajan trener,ali bih voleo da ga vidim da nešto uradi i sa srpskim igračima,bez skupocene legije stranaca,turskih biznismena ili Janakopulosa.

sasa

pre 1 godinu

Srce kaze Zvezda, džep kaže Partizan.
(Kokodakalo, 23. jun 2022 14:40)

Zvezda kaze borba za 16. mesto, Partizan kaze borba za F4.
(Gandalf, 23. jun 2022 15:09)

Sa pojacanjima koja dovodi Zoc i Alimpijevic bi se borio za F4.

fensi_lik_vracar

pre 1 godinu

@institucija juri sve zvezdine igrace
(kali the greek, 23. jun 2022 15:32)

pa svoje nemaju, mislim igrali su cipiripi kup do sad

Црвена звезда 1913

pre 1 godinu

Da. Partizan je državni projekat jer je za 10 godina dobio od države manje para od NE državnih projekata Crvene zvezde2 i FMP-a ILR...

zanimljivo...
(Bard Živa, 23. jun 2022 15:25

Да,само ниси поменуо да 10 година играте друго и трећеразредно такмичење а да је разлика у новцу готово непостојећа. Када су улоге биле обрнуте нама су односили кошеве а ви доводили Ејси Лоа који је, сразмерно данашњим вредностима, плаћен милионима еура...

sampion evrope 92

pre 1 godinu

U Monako kod drugog Obradovića. Mada mi fascinantna želja institucije da dovodi bivše igrače Zvezde. Jbg izgleda da Zvezda zna da izabere igrače kada se institucija za njih interesuje.
(Mike032, 23. jun 2022 14:43)

Koje to bivse igrace zivota ti? Pantera?

IDJ Kids

pre 1 godinu

Od kako se Zoc vratio u Partizan kad god je bilo pitanje da li ce neki iskusni strani ili domaci kosarkas u Zvezdu ili Partizan,uvek je isao u Partizan. Sto zbog novca,sto zbog Zoca. Pricajte i mislite sta hocete ali tako je. Siguran sam da je Partizan blizi njegovom dovodjenju. Zvezda ce opet da se krpi,a Partizan da dovodi zvucna imena. Ali bice opet Kalemegdan u junu!

dzoni

pre 1 godinu

zvezda ne moze da plati njegov ugovor, sad je dosta skuplji nego kad je igrao prvi put, mislim da mu je ugovor preko milion, jedino ako kalina ode ( a gotovo sigurno odlazi u barsu ) a u tom slucaju je pitanje koliko bi bili jaci, cinjenica je da ce partizan biti u prednosti u odnosu na zvezdu ove sezone u izboru stranaca, imaju mnnogo jace lobiranje a i budzet izgleda pogotovo onaj budzet od tzv. privatnika tipa ostoje i sl. zvezda tu ozbiljno zaostaje cini se da je covke izgubio pozicije tamo gde treba

Downtown

pre 1 godinu

Srce kaze Zvezda, džep kaže Partizan.
(Kokodakalo, 23. jun 2022 14:40)

Hahahhahahahahahaha.... Toliko vas voli da je otisao posle jedne sezone...

Mohikanac

pre 1 godinu

Ako Radonjić i sl sezone vodi tim a izgleda da hoće...ovaj neće sigurno biti izbor za pleja Zvezdi.

Nonšalantan, neodgovoran...šteta za njega jer bi mogao biti odličan igrač ovako je pojava u pokušaju.

Niko

pre 1 godinu

Braun je dosao u Zvezdi iz kine inace je bio medju najboljim plejevima EL prosle sezone, Sada je skup kao đavo, ali to za milionere iz Laktasa nije nikakav problem

Dule pacov

pre 1 godinu

Bjelica,Gudurić,Petrušev,Nedović bolje njih da dovodite nego da pravite legiju stranaca kao što je trenutno Partizan.
Sem ovog malog Jovića (mada ni on još nije)nema ni jednog srpskog igrača na reprezentativnom nivou ili jednog bar prosečno kvalitetnog,a da je mlađi od 26 godina.Mislite o tome.

Nebitan

pre 1 godinu

Sportsko drustvo Partizan ce mu sigurno ponuditi bolje uslove posto su od Sportskog drustva Crvena Zvezda ne racunajuci FMP basket, dobili 70 miliona evra manje posredno i neposredno od drzave prethodnih 10 godina, ali sacekajmo navijace CZV koji su ubedjeni da su oni samo eto nenormalno talentovani za sve sportove tako da od 30 titula u svim sportovima oni uzmu 30, i da to nema apsolutno nikakve veze sto citava apsolutisticka vlast navija za njih i stoji iza njih i sto imaju duplo vise finansijske pomoci.

Mike032

pre 1 godinu

U Monako kod drugog Obradovića. Mada mi fascinantna želja institucije da dovodi bivše igrače Zvezde. Jbg izgleda da Zvezda zna da izabere igrače kada se institucija za njih interesuje.

IDJ Kids

pre 1 godinu

Od kako se Zoc vratio u Partizan kad god je bilo pitanje da li ce neki iskusni strani ili domaci kosarkas u Zvezdu ili Partizan,uvek je isao u Partizan. Sto zbog novca,sto zbog Zoca. Pricajte i mislite sta hocete ali tako je. Siguran sam da je Partizan blizi njegovom dovodjenju. Zvezda ce opet da se krpi,a Partizan da dovodi zvucna imena. Ali bice opet Kalemegdan u junu!

Mike032

pre 1 godinu

U Monako kod drugog Obradovića. Mada mi fascinantna želja institucije da dovodi bivše igrače Zvezde. Jbg izgleda da Zvezda zna da izabere igrače kada se institucija za njih interesuje.

Niko

pre 1 godinu

Braun je dosao u Zvezdi iz kine inace je bio medju najboljim plejevima EL prosle sezone, Sada je skup kao đavo, ali to za milionere iz Laktasa nije nikakav problem

sasa

pre 1 godinu

Srce kaze Zvezda, džep kaže Partizan.
(Kokodakalo, 23. jun 2022 14:40)

Zvezda kaze borba za 16. mesto, Partizan kaze borba za F4.
(Gandalf, 23. jun 2022 15:09)

Sa pojacanjima koja dovodi Zoc i Alimpijevic bi se borio za F4.

Sabre

pre 1 godinu

Zvezda kaze borba za 16. mesto, Partizan kaze borba za F4.
(Gandalf, 23. jun 2022 15:09)


Mozak kaze oborili ste negativne rekorde trecerazredne Evropske lige a onda vam poklonjen budzet pa onda i EL. Mozda vam poklone i F4, ali nesto... maaalo teze.

bvb

pre 1 godinu

Zvezda kaze borba za 16. mesto, Partizan kaze borba za F4.
(Gandalf, 23. jun 2022 15:09)

E moj ti... Posle onakve blamaze u EK ti ovako nesto pises. Da ne pricam o ciscenju poda laznom institucijom u kupu i ABA ligi.

6,50

pre 1 godinu

@Od kako se Zoc vratio u Partizan kad god je bilo pitanje da li ce neki iskusni strani ili domaci kosarkas u Zvezdu ili Partizan,uvek je isao u Partizan. Sto zbog novca,sto zbog Zoca. Pricajte i mislite sta hocete ali tako je. Siguran sam da je Partizan blizi njegovom dovodjenju. Zvezda ce opet da se krpi,a Partizan da dovodi zvucna imena. Ali bice opet Kalemegdan u junu!
(IDJ Kids, 23. jun 2022 14:47)
Jeste, ali veci je uticaj imalo to “sto zbog novca”. Ali slazem se, bice opet Kalemegdan u Junu!

kxk

pre 1 godinu

Ima li Partizan skaute ili gleda da li su slobodni bivši Zvezdini igrači i da li može da upadne u priču za nekog igrača koji pregovara sa Zvezdom? Nešto im se ta taktika nije isplatila ove sezone.

celinc

pre 1 godinu

Kao kosarkas odlican,kao igrac daleka mu lepa kuca,cesto se odlucuje za nelogicne poteze,igra fantasticno veci deo utakmice,onda sve to prosuje u par napada,dovodio je Perasovica do ludila,zato je dosta meceva EL u bitnim zavrsnicama bio zakovan za klupu,jer na dogovorenu akciju na minuti odmora,okrene po svom cefu,nije tip igraca u koga se trener moze pouzdati,sa njim i Panterom u petorci je opasnost po trenera da mu cuka stane

kblo70

pre 1 godinu

pricam bas sa drugarom pre par dana da se mozda vraca u Zvezdu i onda smo skontali da ce i Partizan da se umesa 100%....surovi je to placenik!

Korać

pre 1 godinu

Partizan Internacional.
Mogli bi i nekog domaćeg igrača da dovedete ili pružite više prostora nekom klincu.Svi ovi "šljakeri" budu kratko,odrade ugovor i nova destinacija.Domaći kostur tima ostaje i donosi trofeje,pritom i stvara igrače za reprezentaciju.
Žoc je sjajan trener,ali bih voleo da ga vidim da nešto uradi i sa srpskim igračima,bez skupocene legije stranaca,turskih biznismena ili Janakopulosa.

...

pre 1 godinu

Kao i kod svakog igrača adut na strani Zvezde je sve u vezi sporta, adut na strani partitana je sve u vezi para. Velika razlika između dva kluba i ne znam šta još treba da se desi grobarima da više priznaju da su bukvalno najveći državni projekat na planeti

Милош

pre 1 godinu

Како неко ко има више милиона евра пореског дуга, који се развлачи више од деценију, планира да нашим парама плаћа вишемилионске уговоре? Да бар имају икакав резултат, него блам до блама. Даш им 10 милиона да освоје НИШТА, да развију НИКОГА и да се избламирају у ЕК. Још смо морали и платити пар милиона евра организацију Ф4, тј подмирити да би добили вајлдкард. Ужас

Dejan CZ

pre 1 godinu

Neka ide u partizan...Zvezdi treba igrac jaceg kalibra a taj treba da bude onaj sto je trebao biti doveden I za proslu sezonu a to je Mekalum iz Lokomotive.Povoljna stvar je sto Ruski klubovi ne igraju Evropu I sada je odlicna prilika da se dovede.Nama treba igrac sa poenima u rukama I dobrim procentom suta...Mekalum to jeste,Lorenco to nije.Igre Mekaluma u dresu Lokomotive ga preporucuju...iz partizana ga recimo dobro pamte i zato Zvezdin skauting treba da deluje u tom pravcu.Svojevremeno je I Markus stigao iz Lokomotive a kakav trag je ostavio svi znamo.
Mekalum pod hitno da se deluje.

fensi_lik_vracar

pre 1 godinu

@institucija juri sve zvezdine igrace
(kali the greek, 23. jun 2022 15:32)

pa svoje nemaju, mislim igrali su cipiripi kup do sad

ništa lično

pre 1 godinu

građanin...

Da je kako treba još bi "osvajali" Cipiripi ... ili ste osvojili sve?

Kako izgleda to kada Bursa obriše patos Arene sa vama a neki "Rudonja" kako ga zovete od Željka osvoji sve napravi diletanata?

Uvek ću da pamtim ovu sezonu gde vam je Zvezda uzela sve... trofeje ali i dostojanstvo.

Grizlor

pre 1 godinu

Ne potcenjujte Lorenca.Gde god da dodje bice ozbiljno pojacanje,narucito u Partizanu koji nema krstenog pleja.Licno bih voleo da dodje u zvezdu jer je za Voltersa izmislio kosarku.

Bard Živa

pre 1 godinu

Da. Partizan je državni projekat jer je za 10 godina dobio od države manje para od NE državnih projekata Crvene zvezde2 i FMP-a ILR...

zanimljivo...

PredragDrobnjak

pre 1 godinu

Strašan igrač! Više bih voleo Vilijams Gosa iako je Lorenzo "jači" igrač. Ne kontam ljude koji se 365 dana u godini svadjaju, žive u prošlosti, troše energiju koje nemaju beskonačno. Život je lep, uživajmo u dobroj košarci dok ima love u klubovima! Nadam se da će komentar biti objavljen pošto se ovakvi komentari uglavnom ne objave.

Gossa placa Zeljko 83

pre 1 godinu

Ali komentara u stilu ne treba nam Lorenco Braun, treba nam neki jaci igrac. Koja smejurija, nama plej Volters a vama Madar i sada kao los je Braun? Dajte ljudi, ovo je toliko dobar igrac da je smesno pricati kako ne bi bio pojacanje. Bio bi i to ogromno. Lik ima sve, sut, prodor, odbranu dobru..ma vrhunski EL plej, tu nema sta da se prica.

Dule pacov

pre 1 godinu

Bjelica,Gudurić,Petrušev,Nedović bolje njih da dovodite nego da pravite legiju stranaca kao što je trenutno Partizan.
Sem ovog malog Jovića (mada ni on još nije)nema ni jednog srpskog igrača na reprezentativnom nivou ili jednog bar prosečno kvalitetnog,a da je mlađi od 26 godina.Mislite o tome.

Bard Živa

pre 1 godinu

Da. Partizan je državni projekat jer je za 10 godina dobio od države manje para od NE državnih projekata Crvene zvezde2 i FMP-a ILR...

zanimljivo...

Nebitan

pre 1 godinu

Sportsko drustvo Partizan ce mu sigurno ponuditi bolje uslove posto su od Sportskog drustva Crvena Zvezda ne racunajuci FMP basket, dobili 70 miliona evra manje posredno i neposredno od drzave prethodnih 10 godina, ali sacekajmo navijace CZV koji su ubedjeni da su oni samo eto nenormalno talentovani za sve sportove tako da od 30 titula u svim sportovima oni uzmu 30, i da to nema apsolutno nikakve veze sto citava apsolutisticka vlast navija za njih i stoji iza njih i sto imaju duplo vise finansijske pomoci.

Zuja

pre 1 godinu

nije za Partizan nikako, mnogo jači igrač nam treba za napad na F4...
(građanin opasnih namera, 23. jun 2022 15:57)

Za napad na F4 treba budžet od min 20 miliona. Željko samo tako može da funkcionoše

zoran

pre 1 godinu

-Loš šut neka ide u Partizan takav nam ne treba.... U zvezdu može Beron i može Lojd ali da mu se naglasi da ne forsira.
-plej mora imati pouzdan sut za 3 Lorenco nema kao ni Volters.
I za njega je bolja priča Partizan jer ima pouzdane sutere oko sebe Pantera i Avramovića.
-Zvezdi treba plej koji zna da pogodi 3 ali malo i razigra. Zvezdi treba 1 centar a mozda i 2 i bek suter za 3.

Ključ-katanac-ko se javi Ćoki!

pre 1 godinu

Srce kaze Zvezda, džep kaže Partizan.
(Kokodakalo, 23. jun 2022 14:40)
Šmrc,šmrc…
jadni privatizovani klub gde je privatnik iz fabrike metalnih proizvoda zavrnuo slavinu…ali čekaj,ibto je bolje nego nepostojati uopste,zar ne?

Goran

pre 1 godinu

Ma nek ide u KK Sledeća sezona.
Tu je najbolji ABA trener za razvoj domaćih igrača.
Mi ćemo i dalje navijati Srbija, Srbija i naravno opet slaviti na Kališu.

deki27

pre 1 godinu

Stvarno ne znam ko uvacuje ovakve " buve " u nas medijski prostor. Naravno da je Lorenco bolji od svih plejeva u oba nasa kluba ali naravno da nece doci. Nece ni Hezonja u Partizan jer ce dobiti ozbiljnu ponudu kako cujem Reala. Bogate evropske ekipe polako cerupaju ruske timove tako da ce nama ostati restlovi.A vi se i dalje svadjajte ovde

Gonzo

pre 1 godinu

Od kojih para u partizan, od onih tri miliona za apliciranje za poziv u euroligu, sedam za dugovamje poreza drzavi ili 4 za zaostale plate igracima?

sampion evrope 92

pre 1 godinu

Neka ide u partizan...Zvezdi treba igrac jaceg kalibra a taj treba da bude onaj sto je trebao biti doveden I za proslu sezonu a to je Mekalum iz Lokomotive.Povoljna stvar je sto Ruski klubovi ne igraju Evropu I sada je odlicna prilika da se dovede.Nama treba igrac sa poenima u rukama I dobrim procentom suta...Mekalum to jeste,Lorenco to nije.Igre Mekaluma u dresu Lokomotive ga preporucuju...iz partizana ga recimo dobro pamte i zato Zvezdin skauting treba da deluje u tom pravcu.Svojevremeno je I Markus stigao iz Lokomotive a kakav trag je ostavio svi znamo.
Mekalum pod hitno da se deluje.
(Dejan CZ, 23. jun 2022 15:44)

Potpisao za Karsijaku.

Dejan CZ

pre 1 godinu

Ali komentara u stilu ne treba nam Lorenco Braun, treba nam neki jaci igrac. Koja smejurija, nama plej Volters a vama Madar i sada kao los je Braun? Dajte ljudi, ovo je toliko dobar igrac da je smesno pricati kako ne bi bio pojacanje. Bio bi i to ogromno. Lik ima sve, sut, prodor, odbranu dobru..ma vrhunski EL plej, tu nema sta da se prica.
(Gossa placa Zeljko 83

Lorenco Braun ima sut? Ocito si prespavao neke njegove utakmice...Ima takav sut da smo morali dovoditi Pantera kad je Sakota preuzeo Zvezdu usred sezone iako smo imali i Berona u ekipi,pa I tako izgubismo kup od partizana gde je on licno u zadnjem napadu soliranjem kumovao ...Lorenco Braun je u par utakmica toliko ukanalio Feberbahce dok je bio tamo da su ga se brzo odrekli.
Pre bih zadrzao Voltersa po 1000 puta nego njega sto bih doveo.

panter pudlica

pre 1 godinu

U Monako kod drugog Obradovića. Mada mi fascinantna želja institucije da dovodi bivše igrače Zvezde. Jbg izgleda da Zvezda zna da izabere igrače kada se institucija za njih interesuje.
(Mike032, 23. jun 2022 14:43)

Smeju ti se Volden i Kinsi...

Pilot bespilotne letelice

pre 1 godinu

Kao kosarkas odlican,kao igrac daleka mu lepa kuca,cesto se odlucuje za nelogicne poteze,igra fantasticno veci deo utakmice,onda sve to prosuje u par napada,dovodio je Perasovica do ludila,zato je dosta meceva EL u bitnim zavrsnicama bio zakovan za klupu,jer na dogovorenu akciju na minuti odmora,okrene po svom cefu,nije tip igraca u koga se trener moze pouzdati,sa njim i Panterom u petorci je opasnost po trenera da mu cuka stane
(celinc, 23. jun 2022 15:44)

A šta igra ako nije košarkaš?

zdravko

pre 1 godinu

Djamala Kako SE prestavjias prvo ovaj sistem niste igrali igrali ste onaj zadnji u dve grupe paste se plasirali u top 16 evro lige sa dve pobede onda u top sesnajest niste nikog pobedili cak vas pojisku klub vas pobedijo. Drugo u evro kupu ste se obrukali u aba ligi ste se obrukali u kupu radivoja koraca vas zvezda otresla svuda ste pukli I ti nesta pricas top 16 pa vi ce te biti zadnji vidicete staje ovo evro liga doduse Samo ove sezone igrate pa tako bruka ce kratko da traje

Downtown

pre 1 godinu

Srce kaze Zvezda, džep kaže Partizan.
(Kokodakalo, 23. jun 2022 14:40)

Hahahhahahahahahaha.... Toliko vas voli da je otisao posle jedne sezone...

Zhol

pre 1 godinu

@gossa placa zeljko Upravo tako, citam i ne verujem, lik imao bezmalo 14 poena u el u proseku, preko 6 asistencija ali kao los je za nas, daj nesto bolje xD

celinc

pre 1 godinu

Za gospodina Pilota,zasto igra?,covek spojio korisno sa ugodnim,verovatno je zavrsio univerzitet,u njegovim godinama u SAD,bi imao godisnju placu 50-60 hiljada dolara,u Evropi to zaraduje za mesec dana minimalno,znaci za 4 sezone igranja bi u SAD morao raditi brat bratu 25-30 godina,ovakvo se super zabavlja i odlicno zaraduje,a sto njegovi treneri gube zivce nije njegov problem

Gazda Dojkan

pre 1 godinu

Protekle sezone je u EL imao bolji ucinak od bilo kog igraca CZ, pa i Ledeja i Pantera dok su bili u Armaniju. Nije za potcenjivanje.

sale

pre 1 godinu

Zvezdi vala ne treba,potpuno divlji igrac cija igra u odbrani je na nivou statisticke greske,srecan mu put među glodare,uz Lesora i Pantera na gomili ce bas da se usrece

Gossa placa Zeljko 83

pre 1 godinu

Dejan CZ ma gde nema sut, nije on plej koji ce da opali 10 trojki kao Dzejms, vec je plej koji je jako siguran na prodoru i imaj taj sut sa distance. To sto u Feneru nije mogao da igra ne znaci nista. U Uniksu je bio odlican prvi plej.

Црвена звезда 1913

pre 1 godinu

Da. Partizan je državni projekat jer je za 10 godina dobio od države manje para od NE državnih projekata Crvene zvezde2 i FMP-a ILR...

zanimljivo...
(Bard Živa, 23. jun 2022 15:25

Да,само ниси поменуо да 10 година играте друго и трећеразредно такмичење а да је разлика у новцу готово непостојећа. Када су улоге биле обрнуте нама су односили кошеве а ви доводили Ејси Лоа који је, сразмерно данашњим вредностима, плаћен милионима еура...

Max

pre 1 godinu

Srce kaze Zvezda, džep kaže Partizan.
(Kokodakalo, 23. jun 2022 14:40)
Auu sine, koliko si ti naivan, da ne upotrebim neku tezu rec... covek je kosarkas, placenik, promenice jos 10 klubova u karijeri, kakvo crno srce ? Imam ja jednog takvog kao ti ovde u komsiluku, isto navija za Zvezdu, ali da mu neko iz Partizana ponudi da bude portir za 1000 evra platu,na rukama bi otisao, istetovirao bi i grb preko celih ledja.

dzoni

pre 1 godinu

zvezda ne moze da plati njegov ugovor, sad je dosta skuplji nego kad je igrao prvi put, mislim da mu je ugovor preko milion, jedino ako kalina ode ( a gotovo sigurno odlazi u barsu ) a u tom slucaju je pitanje koliko bi bili jaci, cinjenica je da ce partizan biti u prednosti u odnosu na zvezdu ove sezone u izboru stranaca, imaju mnnogo jace lobiranje a i budzet izgleda pogotovo onaj budzet od tzv. privatnika tipa ostoje i sl. zvezda tu ozbiljno zaostaje cini se da je covke izgubio pozicije tamo gde treba

Mohikanac

pre 1 godinu

Ako Radonjić i sl sezone vodi tim a izgleda da hoće...ovaj neće sigurno biti izbor za pleja Zvezdi.

Nonšalantan, neodgovoran...šteta za njega jer bi mogao biti odličan igrač ovako je pojava u pokušaju.

killy81

pre 1 godinu

Neka ide u Partizan. On, Panter i Lesor. To bi bio skup klasničnih silovatelja lopti, u prevodu "indijanaca". Nije mi se svideo u prvom mandatu u Zvezdi i nikako ne bih hteo voleo da se vrati. Ima i boljih pjejmejkera na tržištu. Jedini za koga bih voleo da se vrati u Zvezdu jeste Bili, ali na žalost ne možemo finansijski da pariramo bogatim klubovima.

sampion evrope 92

pre 1 godinu

U Monako kod drugog Obradovića. Mada mi fascinantna želja institucije da dovodi bivše igrače Zvezde. Jbg izgleda da Zvezda zna da izabere igrače kada se institucija za njih interesuje.
(Mike032, 23. jun 2022 14:43)

Koje to bivse igrace zivota ti? Pantera?

IDJ Kids

pre 1 godinu

Od kako se Zoc vratio u Partizan kad god je bilo pitanje da li ce neki iskusni strani ili domaci kosarkas u Zvezdu ili Partizan,uvek je isao u Partizan. Sto zbog novca,sto zbog Zoca. Pricajte i mislite sta hocete ali tako je. Siguran sam da je Partizan blizi njegovom dovodjenju. Zvezda ce opet da se krpi,a Partizan da dovodi zvucna imena. Ali bice opet Kalemegdan u junu!

Mike032

pre 1 godinu

U Monako kod drugog Obradovića. Mada mi fascinantna želja institucije da dovodi bivše igrače Zvezde. Jbg izgleda da Zvezda zna da izabere igrače kada se institucija za njih interesuje.

Nebitan

pre 1 godinu

Sportsko drustvo Partizan ce mu sigurno ponuditi bolje uslove posto su od Sportskog drustva Crvena Zvezda ne racunajuci FMP basket, dobili 70 miliona evra manje posredno i neposredno od drzave prethodnih 10 godina, ali sacekajmo navijace CZV koji su ubedjeni da su oni samo eto nenormalno talentovani za sve sportove tako da od 30 titula u svim sportovima oni uzmu 30, i da to nema apsolutno nikakve veze sto citava apsolutisticka vlast navija za njih i stoji iza njih i sto imaju duplo vise finansijske pomoci.

Bard Živa

pre 1 godinu

Da. Partizan je državni projekat jer je za 10 godina dobio od države manje para od NE državnih projekata Crvene zvezde2 i FMP-a ILR...

zanimljivo...

Bard Živa

pre 1 godinu

Da. Partizan je državni projekat jer je za 10 godina dobio od države manje para od NE državnih projekata Crvene zvezde2 i FMP-a ILR...

zanimljivo...

Niko

pre 1 godinu

Braun je dosao u Zvezdi iz kine inace je bio medju najboljim plejevima EL prosle sezone, Sada je skup kao đavo, ali to za milionere iz Laktasa nije nikakav problem

Ključ-katanac-ko se javi Ćoki!

pre 1 godinu

Srce kaze Zvezda, džep kaže Partizan.
(Kokodakalo, 23. jun 2022 14:40)
Šmrc,šmrc…
jadni privatizovani klub gde je privatnik iz fabrike metalnih proizvoda zavrnuo slavinu…ali čekaj,ibto je bolje nego nepostojati uopste,zar ne?

...

pre 1 godinu

Kao i kod svakog igrača adut na strani Zvezde je sve u vezi sporta, adut na strani partitana je sve u vezi para. Velika razlika između dva kluba i ne znam šta još treba da se desi grobarima da više priznaju da su bukvalno najveći državni projekat na planeti

sasa

pre 1 godinu

Srce kaze Zvezda, džep kaže Partizan.
(Kokodakalo, 23. jun 2022 14:40)

Zvezda kaze borba za 16. mesto, Partizan kaze borba za F4.
(Gandalf, 23. jun 2022 15:09)

Sa pojacanjima koja dovodi Zoc i Alimpijevic bi se borio za F4.

Sabre

pre 1 godinu

Zvezda kaze borba za 16. mesto, Partizan kaze borba za F4.
(Gandalf, 23. jun 2022 15:09)


Mozak kaze oborili ste negativne rekorde trecerazredne Evropske lige a onda vam poklonjen budzet pa onda i EL. Mozda vam poklone i F4, ali nesto... maaalo teze.

bvb

pre 1 godinu

Zvezda kaze borba za 16. mesto, Partizan kaze borba za F4.
(Gandalf, 23. jun 2022 15:09)

E moj ti... Posle onakve blamaze u EK ti ovako nesto pises. Da ne pricam o ciscenju poda laznom institucijom u kupu i ABA ligi.

Downtown

pre 1 godinu

Srce kaze Zvezda, džep kaže Partizan.
(Kokodakalo, 23. jun 2022 14:40)

Hahahhahahahahahaha.... Toliko vas voli da je otisao posle jedne sezone...

panter pudlica

pre 1 godinu

U Monako kod drugog Obradovića. Mada mi fascinantna želja institucije da dovodi bivše igrače Zvezde. Jbg izgleda da Zvezda zna da izabere igrače kada se institucija za njih interesuje.
(Mike032, 23. jun 2022 14:43)

Smeju ti se Volden i Kinsi...

6,50

pre 1 godinu

@Od kako se Zoc vratio u Partizan kad god je bilo pitanje da li ce neki iskusni strani ili domaci kosarkas u Zvezdu ili Partizan,uvek je isao u Partizan. Sto zbog novca,sto zbog Zoca. Pricajte i mislite sta hocete ali tako je. Siguran sam da je Partizan blizi njegovom dovodjenju. Zvezda ce opet da se krpi,a Partizan da dovodi zvucna imena. Ali bice opet Kalemegdan u junu!
(IDJ Kids, 23. jun 2022 14:47)
Jeste, ali veci je uticaj imalo to “sto zbog novca”. Ali slazem se, bice opet Kalemegdan u Junu!

Grizlor

pre 1 godinu

Ne potcenjujte Lorenca.Gde god da dodje bice ozbiljno pojacanje,narucito u Partizanu koji nema krstenog pleja.Licno bih voleo da dodje u zvezdu jer je za Voltersa izmislio kosarku.

Dejan CZ

pre 1 godinu

Neka ide u partizan...Zvezdi treba igrac jaceg kalibra a taj treba da bude onaj sto je trebao biti doveden I za proslu sezonu a to je Mekalum iz Lokomotive.Povoljna stvar je sto Ruski klubovi ne igraju Evropu I sada je odlicna prilika da se dovede.Nama treba igrac sa poenima u rukama I dobrim procentom suta...Mekalum to jeste,Lorenco to nije.Igre Mekaluma u dresu Lokomotive ga preporucuju...iz partizana ga recimo dobro pamte i zato Zvezdin skauting treba da deluje u tom pravcu.Svojevremeno je I Markus stigao iz Lokomotive a kakav trag je ostavio svi znamo.
Mekalum pod hitno da se deluje.

zdravko

pre 1 godinu

Djamala Kako SE prestavjias prvo ovaj sistem niste igrali igrali ste onaj zadnji u dve grupe paste se plasirali u top 16 evro lige sa dve pobede onda u top sesnajest niste nikog pobedili cak vas pojisku klub vas pobedijo. Drugo u evro kupu ste se obrukali u aba ligi ste se obrukali u kupu radivoja koraca vas zvezda otresla svuda ste pukli I ti nesta pricas top 16 pa vi ce te biti zadnji vidicete staje ovo evro liga doduse Samo ove sezone igrate pa tako bruka ce kratko da traje

Goran

pre 1 godinu

Ma nek ide u KK Sledeća sezona.
Tu je najbolji ABA trener za razvoj domaćih igrača.
Mi ćemo i dalje navijati Srbija, Srbija i naravno opet slaviti na Kališu.

Милош

pre 1 godinu

Како неко ко има више милиона евра пореског дуга, који се развлачи више од деценију, планира да нашим парама плаћа вишемилионске уговоре? Да бар имају икакав резултат, него блам до блама. Даш им 10 милиона да освоје НИШТА, да развију НИКОГА и да се избламирају у ЕК. Још смо морали и платити пар милиона евра организацију Ф4, тј подмирити да би добили вајлдкард. Ужас

Korać

pre 1 godinu

Partizan Internacional.
Mogli bi i nekog domaćeg igrača da dovedete ili pružite više prostora nekom klincu.Svi ovi "šljakeri" budu kratko,odrade ugovor i nova destinacija.Domaći kostur tima ostaje i donosi trofeje,pritom i stvara igrače za reprezentaciju.
Žoc je sjajan trener,ali bih voleo da ga vidim da nešto uradi i sa srpskim igračima,bez skupocene legije stranaca,turskih biznismena ili Janakopulosa.

ništa lično

pre 1 godinu

građanin...

Da je kako treba još bi "osvajali" Cipiripi ... ili ste osvojili sve?

Kako izgleda to kada Bursa obriše patos Arene sa vama a neki "Rudonja" kako ga zovete od Željka osvoji sve napravi diletanata?

Uvek ću da pamtim ovu sezonu gde vam je Zvezda uzela sve... trofeje ali i dostojanstvo.

fensi_lik_vracar

pre 1 godinu

@institucija juri sve zvezdine igrace
(kali the greek, 23. jun 2022 15:32)

pa svoje nemaju, mislim igrali su cipiripi kup do sad

Zuja

pre 1 godinu

nije za Partizan nikako, mnogo jači igrač nam treba za napad na F4...
(građanin opasnih namera, 23. jun 2022 15:57)

Za napad na F4 treba budžet od min 20 miliona. Željko samo tako može da funkcionoše

kblo70

pre 1 godinu

pricam bas sa drugarom pre par dana da se mozda vraca u Zvezdu i onda smo skontali da ce i Partizan da se umesa 100%....surovi je to placenik!

kxk

pre 1 godinu

Ima li Partizan skaute ili gleda da li su slobodni bivši Zvezdini igrači i da li može da upadne u priču za nekog igrača koji pregovara sa Zvezdom? Nešto im se ta taktika nije isplatila ove sezone.

sale

pre 1 godinu

Zvezdi vala ne treba,potpuno divlji igrac cija igra u odbrani je na nivou statisticke greske,srecan mu put među glodare,uz Lesora i Pantera na gomili ce bas da se usrece

Gonzo

pre 1 godinu

Od kojih para u partizan, od onih tri miliona za apliciranje za poziv u euroligu, sedam za dugovamje poreza drzavi ili 4 za zaostale plate igracima?

zoran

pre 1 godinu

-Loš šut neka ide u Partizan takav nam ne treba.... U zvezdu može Beron i može Lojd ali da mu se naglasi da ne forsira.
-plej mora imati pouzdan sut za 3 Lorenco nema kao ni Volters.
I za njega je bolja priča Partizan jer ima pouzdane sutere oko sebe Pantera i Avramovića.
-Zvezdi treba plej koji zna da pogodi 3 ali malo i razigra. Zvezdi treba 1 centar a mozda i 2 i bek suter za 3.

Dejan CZ

pre 1 godinu

Ali komentara u stilu ne treba nam Lorenco Braun, treba nam neki jaci igrac. Koja smejurija, nama plej Volters a vama Madar i sada kao los je Braun? Dajte ljudi, ovo je toliko dobar igrac da je smesno pricati kako ne bi bio pojacanje. Bio bi i to ogromno. Lik ima sve, sut, prodor, odbranu dobru..ma vrhunski EL plej, tu nema sta da se prica.
(Gossa placa Zeljko 83

Lorenco Braun ima sut? Ocito si prespavao neke njegove utakmice...Ima takav sut da smo morali dovoditi Pantera kad je Sakota preuzeo Zvezdu usred sezone iako smo imali i Berona u ekipi,pa I tako izgubismo kup od partizana gde je on licno u zadnjem napadu soliranjem kumovao ...Lorenco Braun je u par utakmica toliko ukanalio Feberbahce dok je bio tamo da su ga se brzo odrekli.
Pre bih zadrzao Voltersa po 1000 puta nego njega sto bih doveo.

celinc

pre 1 godinu

Kao kosarkas odlican,kao igrac daleka mu lepa kuca,cesto se odlucuje za nelogicne poteze,igra fantasticno veci deo utakmice,onda sve to prosuje u par napada,dovodio je Perasovica do ludila,zato je dosta meceva EL u bitnim zavrsnicama bio zakovan za klupu,jer na dogovorenu akciju na minuti odmora,okrene po svom cefu,nije tip igraca u koga se trener moze pouzdati,sa njim i Panterom u petorci je opasnost po trenera da mu cuka stane

sampion evrope 92

pre 1 godinu

Neka ide u partizan...Zvezdi treba igrac jaceg kalibra a taj treba da bude onaj sto je trebao biti doveden I za proslu sezonu a to je Mekalum iz Lokomotive.Povoljna stvar je sto Ruski klubovi ne igraju Evropu I sada je odlicna prilika da se dovede.Nama treba igrac sa poenima u rukama I dobrim procentom suta...Mekalum to jeste,Lorenco to nije.Igre Mekaluma u dresu Lokomotive ga preporucuju...iz partizana ga recimo dobro pamte i zato Zvezdin skauting treba da deluje u tom pravcu.Svojevremeno je I Markus stigao iz Lokomotive a kakav trag je ostavio svi znamo.
Mekalum pod hitno da se deluje.
(Dejan CZ, 23. jun 2022 15:44)

Potpisao za Karsijaku.

Max

pre 1 godinu

Srce kaze Zvezda, džep kaže Partizan.
(Kokodakalo, 23. jun 2022 14:40)
Auu sine, koliko si ti naivan, da ne upotrebim neku tezu rec... covek je kosarkas, placenik, promenice jos 10 klubova u karijeri, kakvo crno srce ? Imam ja jednog takvog kao ti ovde u komsiluku, isto navija za Zvezdu, ali da mu neko iz Partizana ponudi da bude portir za 1000 evra platu,na rukama bi otisao, istetovirao bi i grb preko celih ledja.

PredragDrobnjak

pre 1 godinu

Strašan igrač! Više bih voleo Vilijams Gosa iako je Lorenzo "jači" igrač. Ne kontam ljude koji se 365 dana u godini svadjaju, žive u prošlosti, troše energiju koje nemaju beskonačno. Život je lep, uživajmo u dobroj košarci dok ima love u klubovima! Nadam se da će komentar biti objavljen pošto se ovakvi komentari uglavnom ne objave.

Dule pacov

pre 1 godinu

Bjelica,Gudurić,Petrušev,Nedović bolje njih da dovodite nego da pravite legiju stranaca kao što je trenutno Partizan.
Sem ovog malog Jovića (mada ni on još nije)nema ni jednog srpskog igrača na reprezentativnom nivou ili jednog bar prosečno kvalitetnog,a da je mlađi od 26 godina.Mislite o tome.

Pilot bespilotne letelice

pre 1 godinu

Kao kosarkas odlican,kao igrac daleka mu lepa kuca,cesto se odlucuje za nelogicne poteze,igra fantasticno veci deo utakmice,onda sve to prosuje u par napada,dovodio je Perasovica do ludila,zato je dosta meceva EL u bitnim zavrsnicama bio zakovan za klupu,jer na dogovorenu akciju na minuti odmora,okrene po svom cefu,nije tip igraca u koga se trener moze pouzdati,sa njim i Panterom u petorci je opasnost po trenera da mu cuka stane
(celinc, 23. jun 2022 15:44)

A šta igra ako nije košarkaš?

Gossa placa Zeljko 83

pre 1 godinu

Ali komentara u stilu ne treba nam Lorenco Braun, treba nam neki jaci igrac. Koja smejurija, nama plej Volters a vama Madar i sada kao los je Braun? Dajte ljudi, ovo je toliko dobar igrac da je smesno pricati kako ne bi bio pojacanje. Bio bi i to ogromno. Lik ima sve, sut, prodor, odbranu dobru..ma vrhunski EL plej, tu nema sta da se prica.

Gossa placa Zeljko 83

pre 1 godinu

Dejan CZ ma gde nema sut, nije on plej koji ce da opali 10 trojki kao Dzejms, vec je plej koji je jako siguran na prodoru i imaj taj sut sa distance. To sto u Feneru nije mogao da igra ne znaci nista. U Uniksu je bio odlican prvi plej.

Црвена звезда 1913

pre 1 godinu

Da. Partizan je državni projekat jer je za 10 godina dobio od države manje para od NE državnih projekata Crvene zvezde2 i FMP-a ILR...

zanimljivo...
(Bard Živa, 23. jun 2022 15:25

Да,само ниси поменуо да 10 година играте друго и трећеразредно такмичење а да је разлика у новцу готово непостојећа. Када су улоге биле обрнуте нама су односили кошеве а ви доводили Ејси Лоа који је, сразмерно данашњим вредностима, плаћен милионима еура...

Gazda Dojkan

pre 1 godinu

Protekle sezone je u EL imao bolji ucinak od bilo kog igraca CZ, pa i Ledeja i Pantera dok su bili u Armaniju. Nije za potcenjivanje.

deki27

pre 1 godinu

Stvarno ne znam ko uvacuje ovakve " buve " u nas medijski prostor. Naravno da je Lorenco bolji od svih plejeva u oba nasa kluba ali naravno da nece doci. Nece ni Hezonja u Partizan jer ce dobiti ozbiljnu ponudu kako cujem Reala. Bogate evropske ekipe polako cerupaju ruske timove tako da ce nama ostati restlovi.A vi se i dalje svadjajte ovde

Mohikanac

pre 1 godinu

Ako Radonjić i sl sezone vodi tim a izgleda da hoće...ovaj neće sigurno biti izbor za pleja Zvezdi.

Nonšalantan, neodgovoran...šteta za njega jer bi mogao biti odličan igrač ovako je pojava u pokušaju.

killy81

pre 1 godinu

Neka ide u Partizan. On, Panter i Lesor. To bi bio skup klasničnih silovatelja lopti, u prevodu "indijanaca". Nije mi se svideo u prvom mandatu u Zvezdi i nikako ne bih hteo voleo da se vrati. Ima i boljih pjejmejkera na tržištu. Jedini za koga bih voleo da se vrati u Zvezdu jeste Bili, ali na žalost ne možemo finansijski da pariramo bogatim klubovima.

celinc

pre 1 godinu

Za gospodina Pilota,zasto igra?,covek spojio korisno sa ugodnim,verovatno je zavrsio univerzitet,u njegovim godinama u SAD,bi imao godisnju placu 50-60 hiljada dolara,u Evropi to zaraduje za mesec dana minimalno,znaci za 4 sezone igranja bi u SAD morao raditi brat bratu 25-30 godina,ovakvo se super zabavlja i odlicno zaraduje,a sto njegovi treneri gube zivce nije njegov problem

dzoni

pre 1 godinu

zvezda ne moze da plati njegov ugovor, sad je dosta skuplji nego kad je igrao prvi put, mislim da mu je ugovor preko milion, jedino ako kalina ode ( a gotovo sigurno odlazi u barsu ) a u tom slucaju je pitanje koliko bi bili jaci, cinjenica je da ce partizan biti u prednosti u odnosu na zvezdu ove sezone u izboru stranaca, imaju mnnogo jace lobiranje a i budzet izgleda pogotovo onaj budzet od tzv. privatnika tipa ostoje i sl. zvezda tu ozbiljno zaostaje cini se da je covke izgubio pozicije tamo gde treba

sampion evrope 92

pre 1 godinu

U Monako kod drugog Obradovića. Mada mi fascinantna želja institucije da dovodi bivše igrače Zvezde. Jbg izgleda da Zvezda zna da izabere igrače kada se institucija za njih interesuje.
(Mike032, 23. jun 2022 14:43)

Koje to bivse igrace zivota ti? Pantera?

Zhol

pre 1 godinu

@gossa placa zeljko Upravo tako, citam i ne verujem, lik imao bezmalo 14 poena u el u proseku, preko 6 asistencija ali kao los je za nas, daj nesto bolje xD