1. Lupa Kukoc, Jokic je vec sada zvanicno najbolji kosarkas sa Balkana koji je igrao u NBA. Niko drugi nije imao ni priblizno takvu ulogu u svom timu ali koji je i svojom igrom promenio filozofiju igre gde sve krece od petice na postu
    (aleksandar, 17. septembar 2023 10:07)

    # Link komentara

  2. Toni, o cemu ti covece pricas? Igraci sa kojim ga poredis bili su sporedna uloga u svojim timovima, dok Jokic dominira ligom i vec 3 godine uzastopno je ubedljivo najbolji igrac iste. Covek je za jedno citavo koplje ispred svakog igraca iz Evrope koji je ikad igrao kosarku. Covek ce na kraju karijere da bude u prici za jednog od najboljih igraca u istoriji igre, a ti ga ovde poredis sa sideshow igracima samo zato jer sta? Jer je to tako pristojno? Ajde da prestanemo vise da budemo uctivi i politicki korektni i da za pocetak pocnemo da pricamo stvari koje su potkrepljene cinjenicama koje su nam svima pred ocima i nosem.
    (Puh, 15. septembar 2023 16:53)

    # Link komentara

  3. Istina je negde izmedju...
    Dakle...
    Bolji od Divca, ali slabiji od Drazena...
    (drug iz trece smene..., 15. septembar 2023 15:20)

    # Link komentara

  4. Pratim kosarka od Kice Praje..... Jokic tri godine dominira NBA ligom I kukuc ga poredi sa drugim trecim igracima svojih timova .
    (Rajkovic, 15. septembar 2023 12:55)

    # Link komentara

  5. Kukoc odličan igrač ali loš stručnjak slažem sa sa konstataciju da Jokic nije dostigao maksimum ali da nije bolji od Drazena Divca i ostalih koji e nabrojao ne slažem se Jokic već sad ih je nadmašio
    (Zoran, 15. septembar 2023 12:35)

    # Link komentara

  6. Jokicev rejting sad zavisi od broja titula a tim mu deluje veoma ubedljivo .Ceo zapad je sada baziran na cicama kojima rok trajanja istice .Svi su na magicnoj cifri 34-35 godina .
    (Drax, 15. septembar 2023 07:05)

    # Link komentara

  7. Ne vredi porediti prosla i sadasnja vremena.Profesor Aca Nikolic je 1990.godine izjavio da je Toni Kukoc najbolji kosarkas koji se ikad pojavio na parketima.E sad svasta se napise po portalima verujem da veliki broj ljudi koji komentarise nije gledao Kukoca.Pratio sam Tonija od Jugoplastike preko Benetona pa sve do odlaska u Nba ligu.Samo cu reci da je Toni u finalu 1998.godine protiv Jute igrao 39 minuta u proseku i belezio 15.2 poena uz prednost suta ispred jednog Skoti Pipena.
    (Bivsi igrac, 14. septembar 2023 20:30)

    # Link komentara

  8. Divac je bio odlican, i bolji od Jokica u odbrani. Ali realno, uvek je bio neka treca opcija u napadu i nikad nije toliko uticao na igru kao Jokic. Ko je gledao Sakramento recimo, zna da nikad Divac nije davao po 20 - 30 koseva u proseku i imao po 10 asistencija, sto radi Jokic. Denver je osvojio titulu tako sto je bazirao igru na Jokicu. Sad, da li je tada bilo drugacije, da li su danasnji igraci seka perse u odnosu na one tada... Nisam bas siguran.
    (Muki, 14. septembar 2023 20:13)

    # Link komentara

  9. Ovi ex-yu kosarkasi, posle nas niko ne sme da igra kosarku. Jokic je dve klase iznad svih nabrojanih. Drazen i fama oko njega zbog nesrece koju je imao, Kukoc, Divac lepe karijere, Sabonis ok, Radja u NBA nivo npr onog Iglauskasa sto je igrao za Cavse...Daleko je to od ovoga sto Jokic radi. Mozemo da pricamo da li je bolji od Dirka npr, ali obzirom da ima jos 5+ godina na vrhuncu i ta prica ce biti zatvorena u korist Jokica.
    (Supersonics, 14. septembar 2023 00:14)

    Ali susaj ovog “Kukoc i Divac lepe karijere”.
    Ljudi sa reprezentacijom osvojili sve sto je moglo a u Nba igrali u ekipama sa Medzikom, Dzordanom i ostalim hall of fame igracima.
    Neko poredi onu kosarku sa ovom Nba, sportom bez kontakta .
    (Cirkus, 14. septembar 2023 18:41)

    # Link komentara

  10. Ali gledaj ovu decurliju sto pokusava da omalovazi Kukoca a pojma nemaju kakav je to igrac bio. Od titula Evrolige sa Jugoplastikom pa preko Benetona do vaznog srafa u najjacoj ekipi u istoriji, Bulsa sa Dzordanom, Pipenom…
    A da ne pricamo sta je sve osvojio sa Sfrj…svetsko i evropsko zlato…
    (Sta sve ne trpe komentari, 14. septembar 2023 18:39)

    # Link komentara

  11. Teško je porediti sadašnju i NBA ligu 80ih i 90ih. Ne mogu da zamislim da bi Jokić imao onolike tripldabl učinke pored Robinsona, Rodmana, O'Nila, Olajdzuona, Barklija, Melouna, niti bi ovakav Denver uzeo titulu.

    Sećam se kad su dolazili NBA timovi u Evropu u okviru Mekdonalds turnira. Boston je 1988. dobio Jugoslaviju sa 30 razlike, a bili smo prvaci Evrope i posle sveta (doduše nije nam igrao Dražen). Upitno je kako bi Denver prošao protiv Reala ili Olimpijakosa. NBA je danas više atlecizam i besomučno prangijanje za tri poena, gde onda Jokić odskače atipičnim pristupom. Meni lično je bila kvalitetnija košarka tada, pa samim tim mislim i da je Kukoč u pravu. A čovek je dao baš korektnu izjavu.
    (TnT, 14. septembar 2023 17:39)

    # Link komentara

  12. Košarka evoluira, drugačiji je stil igre nego 80tih i 90tih. Kao neko ko je pratio košarku i tih godina rekao bih da su u proseku današnji igrači brži i bolji šuteri, i da je manje snagom dominantnih igrača naročito na pozicijama centara i krila. Dražen je legenda yu i hrvatske košarke, vrhunski šuter znatno slabiji kao plejmejker i odbrambeni igrač. Njegova karijera u NBA je relativno skromna (bez all star nastupa i zapaženih playoff rezultata). Kukoč i Divac koji su igrali sa njim za YU reprezentaciju, imali su znatno više NBA uspeha. Niko od njih nije bio ni blizu Jokićevog nivoa, da je u stanju da bude glavni igrač svog tima da ne pričamo o osvajanju prstena i mvp titulama. Od evropskih igrača u tu kategoriju mogu da se svrstaju samo Janis, Novicki, Gasol i Parker
    (vladica, 14. septembar 2023 16:03)

    # Link komentara

  13. 3 igraca koje jos treba da dostigne su Pau, Dirk i Parker. To je malo tezi zadatak al je na dobrom putu.
    (Johny Grobar, 14. septembar 2023 06:23)

    # Link komentara

  14. Sasa Obradovic je izmislio loptu za sve njih, ukljucujuci Jokica.
    (Zafer, 14. septembar 2023 00:28)

    # Link komentara

  15. Ovi ex-yu kosarkasi, posle nas niko ne sme da igra kosarku. Jokic je dve klase iznad svih nabrojanih. Drazen i fama oko njega zbog nesrece koju je imao, Kukoc, Divac lepe karijere, Sabonis ok, Radja u NBA nivo npr onog Iglauskasa sto je igrao za Cavse...Daleko je to od ovoga sto Jokic radi. Mozemo da pricamo da li je bolji od Dirka npr, ali obzirom da ima jos 5+ godina na vrhuncu i ta prica ce biti zatvorena u korist Jokica.
    (Supersonics, 14. septembar 2023 00:14)

    # Link komentara

  16. Pa sam Lari Bird je rekao da je sada ova košarka duplo brža nego u njegovom vremenu, Trojka je bila mnogo ređi šut nego danas tako da mislim da bi tlmovi iz 80 i 90_ih godina gubili od novih danas 20 razlike.
    (goran, 13. septembar 2023 20:28)

    # Link komentara

  17. ova generacija kukoca su teski kompleksasi igali su dobro nema sta ali su umislili da sa njima kosarka pocinje i zavrsava se .gde su po njima kicanovic cosic dalipagic i pre njih korac oni ne postoje samo mi pa mi
    (bre, 13. septembar 2023 20:00)

    # Link komentara

  18. To mu nije trebalo, usporedjivati aktivne sportase s onima koji si igrali pre 30 godina je potpuno ludo.
    (Slobo, 13. septembar 2023 17:36)

    U pravu si,ali je šteta što komentiraš naslov a ne tekst jer ga nisi pročitao.
    (pierre, 13. septembar 2023 19:59)

    # Link komentara

  19. Jokic nije ni u top5 centara u povijesti a ne da se mjeri sa jordanom il lebronom...i da kvaliteta nba lige je definitivno u padu...neznam samo kaj bi danas shaq il olajuwan radili danasnjim centrima,to bi tek bilo smijesno za gledat...a jos kaj se tice danasanjeg nba svaka šuša ima triple double svako malo npr.plummle o majko bozja kaj se kosarka srozala...a Jokicu svaka cast igra sa pamecu al u 90-tim bi bio prosjecan igrac
    (Gaso, 13. septembar 2023 17:43)

    # Link komentara

  20. Po Kukoču, verovatno ni Đoković ni je GOAT jer ipak su lepršavije igrali, iako su gubili (imali i negativan skor, i manje slemova) od Đokovića, Nadal i Federer?

    Brojke sve govore. Kao što na kraju utakmice na osnovu brojeva znaš ko je pobedio, a ko izgubio.


    NBA All-Time Box Plus/Minus Leaders (Basketball Reference)

    1. Nikola Jokić 9.23
    2. Michael Jordan* 9.21
    3. LeBron James 8.79

    NBA All-Time Career leaders for PER (Basketball Reference)

    1. Michael Jordan* 27.91.
    2. Nikola Jokić 27.51.
    3. LeBron James. 27.29.
    (maSi, 13. septembar 2023 17:40)

    # Link komentara

  21. To mu nije trebalo, usporedjivati aktivne sportase s onima koji si igrali pre 30 godina je potpuno ludo.
    (Slobo, 13. septembar 2023 17:36)

    # Link komentara

  22. Ovo je ono kad traktorske prikolice govore o traktoru i njihovoj snazi naspram traktorske.
    (sve su prikolice ljubomorne na traktor, 13. septembar 2023 16:57)

    # Link komentara

  23. Videli ste SAD tim na SP, videli ste ih proslo SP, to su uglavnom zvezde NBA.
    Oni igraju kosarku bez volje, duha, timske odbrane, i takve ekipe je lako pobediti.
    Jokic je dobar centar, ali sa mnogo nedostataka u fazi odbrane, koje niko ne koristi u NBA.
    U NBA vise nema kvalitetnih centara i krilnih centara i Jokic to koristi.
    Njegova statistika u takvom sistemu nije merilo kvaliteta sto se lepo videlo u reprezentaciji, gde nije bilo triple doublova, trojki, prenosenja lopte coast to coast.
    Cak i u playoffu Marej je bio taj koji je ekipu stalno vadio kada je trebalo, dok je Jokic igrao svoju sablonsku igru.
    Po mom misljenju Jokic nikada ne bi mogao da igra u eri 90-ih, samim tim nikada nece dostici Divca, makar osvojio i 5 prstenova u danasnjoj kecerskoj NBA.
    (Boris, 13. septembar 2023 16:11)

    Sve rečeno potpisujem. Tko je gledao košarku 90-tih će shvatiti, oni rođeni prije dvadeset godina sigurno ne.
    (leptirica7, 13. septembar 2023 16:53)

    # Link komentara

  24. Eh da i da dodam...
    Kako jedan 6. igrac, moze tako da nepoštuje igrača koji je broj 1 u svom timu i koji je osvojio šampionski prsten, predvodeći taj isti tim.
    (Rebalans, 13. septembar 2023 16:40)

    Problem je samo u tome sto bi taj tim koji je predvodio izgledao smješno protiv Bullsa iz 90-tih. Pogledaj samo kako prolazi Američka reprezentacija na svjetskom i usporedi ju sa Dream Teamom koji je gazio, al doslovno gazio.
    (leptirica7, 13. septembar 2023 16:51)

    # Link komentara

  25. Drim timu iz Barselone 1992. Jokić ni patike nebi čistio. Sa takvim igračina su se Divac i Kukoč nosili. Danas u NBA ligi nemate nijednog amerikanca koji može prići bilo kom igraču iz drim tima. Smešni su.
    (pppp, 13. septembar 2023 14:38)

    Pitali su Jordana tko bi pobijedio, njegovi Bullsi ili LeBronovi Lakersi. Rekao je Bullsi al na tijesno. Rekli su zašto na tijesno, a on je odgovorio… većina mojih Bullsa je već u šezdesetima. Sve je rekao o kvaliteti igrača i lige danas.
    (leptirica7, 13. septembar 2023 16:47)

    # Link komentara

  26. MVP titula absolutni ništa ne znači, to ti je kao najbolji radnik u MC Donalds, ono kad ti slika visi na zidu.
    (Miloš, 13. septembar 2023 16:44)

    # Link komentara

  27. Dragi susjedi čemu pljuvanje Tonija? Pa jeste vi u Beogradu pljeskom ispratili Kukoča sa terena kad je sam sredio Partizana? Na kraju krajeva Toni je bio mvp sp 90,mvp ep 91 i 3 put mvp eurolige pa valjda ima pravo reći što misli?
    (Mate, 13. septembar 2023 16:42)

    # Link komentara

  28. Eh da i da dodam...
    Kako jedan 6. igrac, moze tako da nepoštuje igrača koji je broj 1 u svom timu i koji je osvojio šampionski prsten, predvodeći taj isti tim.
    (Rebalans, 13. septembar 2023 16:40)

    # Link komentara

  29. Postovani ,
    TK prica gluposti i apsolutno se uklapa u Zapadne narative.Uostalom uvek su imali duple standarde.Kada se govori o njihovim predsravnicima onda vreme nije faktor.E kada se govori o drugima onda je vreme krucijelni faktor.Isto jee i sa Djokovicem.Jadno je ponasanje tih zapadnih imelista .Velica jednog Sabonisa koji nije ni 10% uradio onoga sto je Jokic uradio. Uostalom , kako svet napreduje i postaje sve slozeniji i na visem nivou , pa i kosarka isto , svi prethodni stvarno se ne mogu porediti sa Jokicem - on je covek u drugoj dimenziji kao i Djokovic tako da ovi prdjasni to ne shvataju i ne razumeju . Zato im to ne zameram.
    Hvala , Valjevac
    (Zoran Atanackovic, 13. septembar 2023 16:12)

    # Link komentara

  30. sve sto je rekao kukoc je tocno, vecina ovdje nisu ni procitali tekst ili nisu shvatili koliko je upravo toni nahvalio jokica !
    (mateo, 13. septembar 2023 16:11)

    # Link komentara

  31. Videli ste SAD tim na SP, videli ste ih proslo SP, to su uglavnom zvezde NBA.
    Oni igraju kosarku bez volje, duha, timske odbrane, i takve ekipe je lako pobediti.
    Jokic je dobar centar, ali sa mnogo nedostataka u fazi odbrane, koje niko ne koristi u NBA.
    U NBA vise nema kvalitetnih centara i krilnih centara i Jokic to koristi.
    Njegova statistika u takvom sistemu nije merilo kvaliteta sto se lepo videlo u reprezentaciji, gde nije bilo triple doublova, trojki, prenosenja lopte coast to coast.
    Cak i u playoffu Marej je bio taj koji je ekipu stalno vadio kada je trebalo, dok je Jokic igrao svoju sablonsku igru.
    Po mom misljenju Jokic nikada ne bi mogao da igra u eri 90-ih, samim tim nikada nece dostici Divca, makar osvojio i 5 prstenova u danasnjoj kecerskoj NBA.
    (Boris, 13. septembar 2023 16:11)

    # Link komentara

  32. Jučer Curry, Janis danas Jokić sutra Tatum, Dončić. Jokić je danas najbolji ali nema ništa sa reprezentacijom. Realno Dončić je mlad a već prvak Evrope sa Slovenijom i Realom što je domet sjajan i uz to ga čeka i titula u NBA. Realno ista razina talenta je i Praja i Mirza i Dražen i Toni kao i Jokić i Dončić samo druga vremena.
    (Kostajnica, 13. septembar 2023 16:10)

    # Link komentara

  33. Poredjenja u vrnenu, duzim od 10 g, nema nikakvog smisla.
    Jedino pravo poredjenje je u prostoru!
    Porediti Divca i Radju sa Jokicrm je isto kao porediti Opel rekord 1965 i Audi Q8!
    (sin lovca na medvede, 13. septembar 2023 16:09)

    # Link komentara

  34. Jokić jedino može da se poredi sa Novickim. Glavni igrač u svom timu, praktično ne bi ni bilo Denvera bez njega. Osvojio titulu, dva puta MVP, jednom MVP finala. Ne znam ni da li će više da napreduje, pošto već sada ima skoro tripl dabl sezonu iza sebe. Nema smisla da se poredi sa starim evropskim igračima, bolji je od bilo koga. Skoro sve što je izgovorio Kukoč je pogrešno.
    (štasad, 13. septembar 2023 16:01)

    # Link komentara

  35. Ti kukoc da nisi ima pipena harpera artesta rodmana dzordana i td a na klupi fila dzeksona, ne da ne bi video prsten nego ne bi video ni prst na koji ide taj prsten, i sad seres vodu
    (stanovnik banane, 13. septembar 2023 15:45)

    # Link komentara

  36. Gledam svaku Jokicevu tekmu u NBA vec patu godinu zaredom i neverovatno je da je on bio apsolutno dominantan u barem 80 posto utakmica. To niko nije uradio u NBA istoriji, a Jokic ce tek da dominira.
    (Nalivpera, 13. septembar 2023 15:41)

    # Link komentara

  37. Ono sto su evropski igraci imali tada u NBA, danas nemaju - mislim na popularnost.To su bili prvi evropski igraci, i samim tim su imali neki legendarni status. Svi su oni imali posebnu harizmu iako nisu imali neke brojke. Divac, Sabonis, Drazen, Kukoc, Radja, svi su bili zvezde NBA. Danas su pola NBA evropljani..Cak i danas posle 30 godina, se Ameri secaju tih igraca kolko su poznati bili.
    Kukoc lupa malo, Jokara je za 2 klase iznad njih, Dzordan licno, ali da li ima tu popularnost rock zvezde kao sto su oni imali, nema.
    (aabb, 13. septembar 2023 15:41)

    # Link komentara

  38. Jokić je vec blizu godinama kada su oni u to vreme zavrsavali svoje karijere... Tako da joka nema sta jos toliko da pokazuje. Jokicu na crtu mogu samo Janis i niko vise od evropljana...
    (nix, 13. septembar 2023 15:39)

    # Link komentara

  39. Пролупао...
    (Txe Prez, 13. septembar 2023 15:38)

    # Link komentara

  40. Dragi 'Jokarini svedoci'
    Sabonis,Divac Kukoc,Schrempf i Radja su igrali protiv Hakeema,Shaqa,Malonea,Robinsona,Barkleya,Ewinga,Kempa,Mourninga...
    Nowitzki,Gasol,Stojakovic su igrali protiv Duncana,Garnetta,Howarda,Lebrona,Webbera,Hilla(pre povreda),Rasheeda i Ben Wallacea...
    Drazen,Marculionis,Danilovic su igrali protiv Jordana,Drexlera,Stocktona,Paytona,Kidda,Millera,Dumarsa,Hardawaya...
    A vasa debela Ceca igra protiv Embiida(jedini konkurentan),Davisa,Aytona,Adebaya,Jacksona,Goberta,Valanciunasa,Vucevica,Townsa,Allena...
    Kvalitet kosarke i igraca nekad i sada je nebo(90e)-ponor(2010-present...).Pisem ovo zato sto gledam NBA od 1990 i mogu jasno to da uocim...ko ne razume ili je suvise mlad pa ne zna ili je zatucana budala koja u glavi vrti samo brojke i nagrade ne shvatajuci da to vise nije isti sport koji su najvise upropastili kompjuteri sa nebitnim statistikama poput +/- kategorije kao da se igra jedan na jedan a na svaka dva minuta se igraci menjaju...kakav bre Jokic,prolazan igrac sa sjajnim brojkama,vrhunski konjusar!
    (R.I.P. Marko 666, 13. septembar 2023 15:38)

    # Link komentara

  41. kgf

    Ova Nba je bleda senka Nba pre 40g.Divac Kukoc Radja Marculjinis 4 Evropljana početkom 90 god je bilo u Nba zato što ih ovi nisu priznavali pa i prihvatali. Upravo je Kukoc proso golgotu 1992 kad je dolazio u Bulse Dzordan i Pipen su ga na nož čekali. Njegova igra u finalu OI u Barceloni 1992 protiv na jačeg drimtima u istoriji košarke je pokazala ovima o kakvom se majstoru radi pa su ga prihvatili te sa njim uzeli 3 prstena. Šta bi bilo kad bi bilo ko zna šta bi tad Jokic uradio u Nba. Tih godina 1989 1990 i 1991 biti najbolji u Evropi biti 3 puta sa Jugoplastikom prvak igrati briljantno vodja tima nije bilo lako pored Barce Reala Makabija jakih Grka jakih Italijana Cska Zalgirisa. Tu je Kuki bio car dominirao sve razbijao kao takva legenda ima sva prava da kaže + tada je za Jugu sve živo uzeo što se moglo uzeti. Jokic je na početku i teško da će dostići ovakve legende. Vidimo koliko se para ulaže u Partizan sve sami stranci jako skupi pa takav Partizan jedva uso medju 8 najboljih gde su ispali od Reala. Kukoc je krajem 90 šamarao sve u Evropi sa tadašnjom Jugoplastikom i Nba liga tada i sada se ne mogu meriti nikako.
    Sad u Nba igra preko 100 igrača iz Evrope to nikad nije bilo kvalitet Nba je sada ispod evro lige to potpisujem.
    (Milan, 13. septembar 2023 15:31)

    # Link komentara

  42. On je druga dimenzija za obojicu, a I za tebe.
    (dolan, 13. septembar 2023 15:31)

    # Link komentara

  43. Da li je moguce da mogu ljudi da se loze na danasnji cirkus od NBA lige.Koliko krila dobrih ima?Nijedan Lebron James-krive noge ima 39 godina i dominira ligom sve je jasno.Koliko krilnih centara ima?Nijedan.Budite malo realni kosarka dugo godina stagnira.
    (Mirko, 13. septembar 2023 15:27)

    # Link komentara

  44. Malo si pretjero Tonči.
    (Djuro Radetich, 13. septembar 2023 15:27)

    # Link komentara

  45. Ali jeste od tvoje mame
    (gg, 13. septembar 2023 15:27)

    # Link komentara

  46. Дражен се спомиње само зато што је трагично настрадао а не зато што је направио неки кошаркашки успех.Овај наш коњушар је друга галаксија за њега и немојте Јокића понижавати поредити га са неким ко је имао пар просечних сезона у НБА у целој својој мршавој каријери.
    (Предраг, 13. septembar 2023 15:26)

    # Link komentara

  47. Kukoč je samo rekao da treba trajati.Govori o Jokiču u superlativu i normalno da dečko ne može da bude još uvek legenda jer je tek na uzlaznoj putanji svoje karijere.Ni jednom rečju ga nije omalovažio,naprotiv.Ili nam se svima prikazuje drugačiji tekst kad čitamo.
    (Lu, 13. septembar 2023 15:21)

    # Link komentara

  48. Kukoc verzija 1989-1993 je najbolji kosarkas svih vremena.Kakav Jokic svasta.Kukoc je sam sa 3-0 demolirao Partizan(Paspalj Djordjevic Danilovic Pecarski Nakic) daleke 91.Igrao se sa njima kao sa decom.Marculjonis Divac Drazen su prvi probili led
    (Bulls, 13. septembar 2023 15:18)

    # Link komentara

  49. 2+1 највољи НБА играч и ко зна шта га још чека. Освојио прстен, директно утицао на то а не као приколица... Шта више треба да уради? Доћиће и Репрезентација на ред...
    (todos, 13. septembar 2023 15:17)

    # Link komentara

  50. I sta sa tim?Neka je sve tacno sto si napisao, kakve to veze ima sa nama? Meni je idol Avramovic (ili bilo koji kosarkas reprezentacije, slucajno sam uzeo njega) i zelim da se o njima pise.
    (dragaN, 13. septembar 2023 14:54)


    nista u tvom komentaru nije slucajno, pa ni aleksa! zapamti to!
    (Ahmed Đida Šampioni, 13. septembar 2023 15:17)

    # Link komentara

  51. Nekad su americki kosarkasi dominirali.

    Danas su oni mnogo slabiji nego sto su nekad bili pa zato dominiraju evropski igraci. Jokic, Doncic, Antetokounmpo... nikad pre rodjeni amerikanci nisu bili toliko slabiji od evropljana.

    Danas bi i Divac bio zvezda pored ovih americkih manekena.
    (Robin Hud, 13. septembar 2023 15:16)

    # Link komentara

  52. verovatno je bolji igrac ali kao covek nije sigurno!
    (Petar, 13. septembar 2023 15:14)

    # Link komentara

  53. Kako su ljudi cudni, ovo poredjenje me seti na Mesija da li je najbolji svih vremena, covek unistavao sve ored sobom, najvise asistencija najvise golova najvise zlatnih lopti i zlatnih kopacki a ljudi kazu nije osvojio Sp, i on konacno osvoji i opet ne valja, isto je i sa Jokicem.
    (Zoran, 13. septembar 2023 15:12)

    # Link komentara

  54. Koliko su oni svi zajedno imali tripl - dablova?
    (Boba, 13. septembar 2023 15:12)

    # Link komentara

  55. Toni je hteo da kaže da Joka nije dostigao nivo Skole...
    (Max Payne, 13. septembar 2023 15:08)

    # Link komentara

  56. Nesrecno se izrazio. Mislim da on misli na legendarni status kod navijaca sto je subjektivno i potrebno je vreme. Statisticki i po uspehu nema price.
    (Mare, 13. septembar 2023 15:02)

    # Link komentara

  57. xexe
    Dada, inace broj titula = kvalitet igraca? Ko je bolji igrac onda:

    Nikola Jokic ili Branko Lazic (koji se naosvajao trofeja)?
    (Kozuki Oden, 13. septembar 2023 15:01)

    # Link komentara

  58. Njega boli zbog Dražena i njega, a Divca je pomenuo samo uzgredno. Lebron skine kapu Jokiću, Onil i Barkli ga obožavaju, a običan vodonoša u Bulsima se pravi pametan.
    (pele, 13. septembar 2023 15:01)

    # Link komentara

  59. Naravno da nije!
    (Smuleco, 13. septembar 2023 14:56)

    # Link komentara

  60. Bolji od Divca,Petrovica,i tebe zajedno .
    (Bird, 13. septembar 2023 14:56)

    # Link komentara

  61. Jokić je odavno prevazišao gore pomenute. Ulogu koju Nikola ima u svom timu oni u svojim timovima nikad nisu imali. U poredjenju sa njim oni su bili samo manji ili veći epizodisti.MVP titule su za njih nedostižna kategorija, a o statistici koju Jokić ima i da ne pričamo. Te brojke su surove i ne lažu. Jokić je, makar trenutno, najbolji igrač na svetu Oni to nikad nisu boli. I zar je ego Kukoča, Danilovića, Divca, Radje... toliko veliki da ne mogu konačno da priznaju da ima neko malo bolji od njih?
    (Jeremija, 13. septembar 2023 14:55)

    # Link komentara

  62. Ako ćemo po svemu gledati popularnosti slavi svemu šta i kako se meti onda je LM10 za Jokica svemirski brod. Prvo zato što fudbal igra cela planeta i Modrić je deceniju top klasa sam svetski vrh osvajač svemira dok je košarka 10x manje popularan sport od fudbala. Može li neko sad oponirati ovo i reci da fudbal nije najpopularniji sport na planeti. Luka je car Hirohito uz Mesija i Ronqlda obelezio fudbal 21 veka.
    (Zoki Bg, 13. septembar 2023 14:38)

    I sada vidi zaradu Luke Modriča i Jokića..Na Forbsovoj listi Lebron ispred Luke koga nema ni u 50.Mesi i Ronaldo padaju na listi.
    (kgf, 13. septembar 2023 14:54)

    # Link komentara

  63. Možda Jokić ima samo jednu NBA titulu za sada, ali ima 2xMVP regularnog dela i 1xMVP finala play off. Malo li je?
    Plus statistiku tripl dabla kakvu niko iz evrope nije imao.
    Plus, ključnu ulogu u finalu play offa.
    Biće još titula NBA.
    Za sada ima više nego dovoljno da bude najbolji evropljanin u nba. Tu je negde Janis i Dirk, malo iza.
    (Ethan Hunt, 13. septembar 2023 14:28)

    I sta sa tim?Neka je sve tacno sto si napisao, kakve to veze ima sa nama? Meni je idol Avramovic (ili bilo koji kosarkas reprezentacije, slucajno sam uzeo njega) i zelim da se o njima pise.
    (dragaN, 13. septembar 2023 14:54)

    # Link komentara

  64. Videli ste drugi tim Nba igraca na svetskom prvenstvu i kako Vam se cine? U onakvoj konkurenciji dal je tesko biti najbolji igrac? Ona igra je bila blagi uzas, iako su fizicki nadmocniji,nisu pokazali osnovne parametre kosarke koje se uce u pionirima.
    Kosarka je unistena u SAD, ostalo je jos neke lepote u Evropi.
    (air jordan, 13. septembar 2023 14:54)

    # Link komentara

  65. xxl

    Mlad si pa ne znaš Toni Kukoc je uzeo sa Chicago bulsima 3 prstena i uz Jordana i Pipena zajedno sa Rodmanom bio glavni u osvajanju tih titula. Ondasnja nba i ova su neuporedive tad u nba nije bilo Evropljana kvalitet nba kosarke opao ni blizu interes kao tih 70tih 80tih i 90tih godina. Sa Jugoplastikom 3 prvaka Evrope sa Jugom 2 prvaka Evrope i prvak sveta i uvek najbolji eventualno drugi po svemu. Sa jugom 2 na olimpijadi sa hrv 2 na olimpijadi. Jokic 2 Mvp Nba i prsten sa Denverom i odmah je bog bogovi. Puno zganaca što bi rekli hrvati treba da pojede i puno pasulja da pokusa da bi bio najveci sve se gleda i reprezentacija tu je nista i on je jos uvek daleko.
    (Goran Stojkovic, 13. septembar 2023 14:54)

    # Link komentara

  66. Muka mi je više sa tim Draženom.Šta je on uopšte postigao u NBA? Nikada All stars, biran u drugu i treću petorku NBA
    (Cojle Manojle, 13. septembar 2023 14:51)

    # Link komentara

  67. Kukoč je bog košarke za Jokića. Sa Jugoplastikom tri puta uzastopno prvak Evrope, treći put bez Radje i Ivanovića. Teže je biti najbolji šesti čovek u NBA u vreme kada evropljana praktično nema u NBA, nego danas osvojiti titulu kada stotine neamerikanaca igra preko bare. Ovo je isto kao pitanje da li je bolji BMW e39 iz 1996 ili BMW g30 iz 2018. Za mene je bolji e39 i svi pravi ljubitelji BMWa će vam to potvrditi. Niste skapirali zašto je Kukoč rekao da se tada NBA nije mogla gledati na TV. Lako ti je sada kada na klik možeš ući Lebronu u tanjir. Budi ti najbolji šesti igrač u ono vreme kada nisi znao ni kako ti igrači izgledaju, kako igraju, razmišljaju, taktiku itd. Jokić bi pola plate trebalo da daje tim igračima, jer biti pionir nečega je mnogo teže nego imati sve na tacni zahvaljujući prethodnicima.
    (Petar, 13. septembar 2023 14:47)

    # Link komentara

  68. Jedna sezona drazena se poistovecuje ili cak gleda kao veca od dvostrukog MVP kome je treca mvp nagrada izmakla za dlaku ( da ne kazem ukradena ) , šampiona i mvp-a plej ofa… daj bre nemoj da preterujemo..
    (čak noris, 13. septembar 2023 14:47)

    # Link komentara

  69. Nije bolji od Divca???? Koji je uzgred spomenut zbog Drazena. Hah....
    (smesno, 13. septembar 2023 14:41)

    # Link komentara

  70. Ajde da nemamo snimke iz tog perioda, pa kao ne moze se to porediti. Pogledajte bilo koju utakmicu Divca, Luis Skola ili Vucevic su za njega Oladzuvon licno, a da ne govorimo Jokic.
    (Danko, 13. septembar 2023 14:40)

    # Link komentara

  71. Drim timu iz Barselone 1992. Jokić ni patike nebi čistio. Sa takvim igračina su se Divac i Kukoč nosili. Danas u NBA ligi nemate nijednog amerikanca koji može prići bilo kom igraču iz drim tima. Smešni su.
    (pppp, 13. septembar 2023 14:38)

    # Link komentara

  72. Ako ćemo po svemu gledati popularnosti slavi svemu šta i kako se meti onda je LM10 za Jokica svemirski brod. Prvo zato što fudbal igra cela planeta i Modrić je deceniju top klasa sam svetski vrh osvajač svemira dok je košarka 10x manje popularan sport od fudbala. Može li neko sad oponirati ovo i reci da fudbal nije najpopularniji sport na planeti. Luka je car Hirohito uz Mesija i Ronqlda obelezio fudbal 21 veka.
    (Zoki Bg, 13. septembar 2023 14:38)

    # Link komentara

  73. Ah, ovi Aca poštari sa: Šta bi bilo, kad bi bilo.

    Priča Kukoč da su oni ovako, a da je ovaj ovako.

    Mani me tih priča...
    (Mrkva, 13. septembar 2023 14:37)

    # Link komentara

  74. E bre Kukoce svaka cast za sve ali je Jokic vec sada ispred svih evropljana, ajde mozda bi se moglo diskutovati da li je bolji/trofejniji od Parkera i Novickog ali sto se tice exSFRJ prostora covek je u svojoj dimenziji 2 MVP, titula i bukvalno vodio svoj tim do playoffa i kroz playoffa sutra da zavrsi karijeru, da kaze zabole me za basket vise, BOLJI je od svih koji su ikad uzeli loptu na Balkanu i tu je kraj svake diskusije. Ovi matori zaista nekad ne vide drvece od sume ili to namerno rade provuku pohvalu kroz uvredu, nema Jokic sta da dostize, covek je hall of famer vec sada.
    (Feanor, 13. septembar 2023 14:37)

    # Link komentara

  75. Kosarkasi su ulazili ulegendu posle nastupa u nacionalnom timu na svetskim prvenstvima i olimpijadama. Jokica gleda samo onaj ko ima odgovarajuceg operatera i ko moze da svaku drugu noc ne spava. Svi mi ostali a pogotovo deca kojima igraci postaju idoli, cekamo velika svetska i evropska takmicenja.
    (Zare, 13. septembar 2023 14:36)

    # Link komentara

  76. da li je on dostojan da prica o tome....vecita rezerva ima misljenje o MVPiju....da kaze , meni se nesbidja , pa hajde , ali ovako....???
    (dusam, 13. septembar 2023 14:33)

    # Link komentara

  77. Kukoč se pitao u toj ekipi koliko "prase na ražnju".
    Jordan je "baba"!!!
    Kao i Jokara u Denveru!!
    (kappa, 13. septembar 2023 14:32)

    # Link komentara

  78. Evo ja ne gledam na TV-u NBA. Ponekad odgledam neki highlight sa utakmice Denvera. Svi ovi koji tvrde da Jokić nije bolji od svih pobrojanih u inervjuu to tvrde samo na osnovu jedne stvari a to je da Jokićeva igra zaista izgleda presmešno kad se gleda. Čovek šutira toliko nezgrapno, ne može da skoči, kreće se trapavo poput mede. To je isključivi razlog. Ljudi su nekako pod utiskom da Jokić slučajno pogađa koš i zato misle da on nema pojma.
    Kad neko za 30 godina otvori neke pisane statističke podatke sigurno će konstatovati da je Nikola Jokić ubedljivo najbolji evropski igrač koji je kročio na NBA parkete.
    (Borkes, 13. septembar 2023 14:29)

    # Link komentara

  79. Kad Jokic osvoji bar jedno zlato sa Srbijom, moze se pricati o njemu kao o veličini. Dotle, Kukocu, Divcu, Drazenu, ili Bodirogi nije ni do kolena.
    (adios, 13. septembar 2023 14:29)

    # Link komentara

  80. Možda Jokić ima samo jednu NBA titulu za sada, ali ima 2xMVP regularnog dela i 1xMVP finala play off. Malo li je?
    Plus statistiku tripl dabla kakvu niko iz evrope nije imao.
    Plus, ključnu ulogu u finalu play offa.
    Biće još titula NBA.
    Za sada ima više nego dovoljno da bude najbolji evropljanin u nba. Tu je negde Janis i Dirk, malo iza.
    (Ethan Hunt, 13. septembar 2023 14:28)

    # Link komentara

  81. Ovaj nijednom cak nije bio ni OL Star.
    (Zoka, 13. septembar 2023 14:27)

    # Link komentara

  82. Kukoc i Divac imaju trofeja i titula ( klupskih i sa reprezentacijom ) toliko koliko Jokic za dva zivota nece imati. A vi se l dalje lozite nba titulom Denvera.
    (xexe, 13. septembar 2023 14:27)

    # Link komentara

  83. Svasta
    (Djura, 13. septembar 2023 14:25)

    # Link komentara

  84. Svasta
    (Djura, 13. septembar 2023 14:25)

    # Link komentara

  85. Ovo jednostavno nije tacno. Sa Jokicem u istu recenicu mogu da udju samo Dirk i Janis, (i Gasol ako ste Spanac). Covek ima 2 MVP titule, MVP titulu finala, neverovatne statistike i uticaj na igru.
    Ako merite novcem ima najveci ugovor, od svih evropljana.
    Necu da gusim sa statistikom ali ekipa bez njega i sa njim je totalno drugacija.
    (Mile, 13. septembar 2023 14:23)

    # Link komentara

  86. Svi kosarkaski ekspert tvrde da je Jokic trenutno najbolji igrac na svijetu! Visetruki MVP u NBA .Sampion u NBA kao najbolji igraC. Pa on je vec medju nekolio najboljih u istoriji kosarkaske igre a nije bolji od Divca, Drazena ;radje itd!!!!???? Ako je i od nevjerovatnog Kukoca - previse je. Zavist!
    (Zoran, 13. septembar 2023 14:22)

    # Link komentara

  87. Jbt koje srbende, ne sme čovek da kaže šta misli! Je'l zabranjeno da misli da Jokić nije najbolji?!
    (Liga šampiona, 13. septembar 2023 13:22)

    A je l zabranjeno da mislimo da Jokić jeste najbolji?
    (Dex, 13. septembar 2023 14:17)

    # Link komentara

  88. Kako si to izmerio Toni? NBA MVP titulama ili NBA titulama ili titulama sa Realom ili Jugoplastikom? Brateeeeeee…
    (Kefalica (pomerite minus ka sredini!), 13. septembar 2023 14:13)

    # Link komentara

  89. Sada znamo da Toni ima veći ego i od Predraga Saše Danilovića.
    O ukusima se ne raspravlja, ali uporediti košarkarsko znanje neprikosnovanog osvajača MVP lige i MVP finala u NBA, sa
    pomenutim igračima ( koji su bili klasa), je neozbiljno.
    (bobo mk, 13. septembar 2023 14:13)

    # Link komentara

  90. Nije, nije, ima MVP finala NBA lige i 2xMVP regularnog dela, al' nije bolji od tamo nekog Drazena koji je igrao 6-og coveka.. da, da!
    (sotir zvani djubre, 13. septembar 2023 14:13)

    # Link komentara

  91. Hahahahahaahhh
    (bjela, 13. septembar 2023 14:11)

    # Link komentara

  92. Upravo tako i za mene je Kukoč kompletniji i koristniji igrač nego Dražen.
    (Rade74, 13. septembar 2023 14:10)

    # Link komentara

  93. Jbt koje srbende, ne sme čovek da kaže šta misli! Je'l zabranjeno da misli da Jokić nije najbolji?!
    (Liga šampiona, 13. septembar 2023 13:22)

    да ли је забрањено да се Тонију каже да не лупета?
    (Вук Караџић, 13. septembar 2023 14:06)

    # Link komentara

  94. Smesna izjava.Toni je legenda ali nerealan u komentaru. Pa Jokara,ako uzme jos koji prsten a sa statistikom i uticajem na igru kao ove godine,ulazi u trku sa Dzordanom i Lebronom.
    (Dusan, 13. septembar 2023 14:01)

    # Link komentara

  95. A u čemu to nije bolji?
    (Barx, 13. septembar 2023 13:59)

    # Link komentara

  96. Nije bolji nego najbolji :-)
    (Stevo, 13. septembar 2023 13:58)

    # Link komentara

  97. Neverovatno koliko su ovi stariji igraci zavidni,uzas
    (Mar, 13. septembar 2023 13:58)

    # Link komentara

  98. Za ove mladje koji pljuju Kukoca: U finalu omladinskog SP u Italiji 1987.,Amerima je sutnuo trojke 11 od 12 pokusaja!Selektor: Svetislav Pesic.Najbolji nas strelac na prvenstvu- Nebojsa Ilic(da,da bas ovaj Nebojsa,tim menadzer Zvezde i Srbije)Ucinak Jokica u reprezentaciji: Srebro u Riju i dva rana ispadanja od Argentine i Italije.Strasan igrac,ali sa pravilom od tri sekunde u odbrani,FIBA i NBA kosarka su skoro dva razlicita sporta...
    (Aca bg, 13. septembar 2023 13:56)

    # Link komentara

  99. Ne lozite se. Verovatno je covek mislio svi oni koje je pomenuo kada se saberu i jos neki koje je mislio da pomene ali na vrh mu jezika.
    (suma sumaru kuki..... mom drugaru, 13. septembar 2023 13:54)

    # Link komentara

  100. Ja lično Jokića ne mogu očima da vidim ali ne zbog košarke ali porediti ga sa Divcem ili Draženom je stvarno smešno - još Dražen je igrao neku drugu poziciju a za Divca je Jokić lično Majkl Džordan !! A sad što kod Kukoča radi ta nerazumna sujeta ja ne znam zbog čega je to ......
    (Metropolis, 13. septembar 2023 13:53)

    # Link komentara

  101. Ako nije, BIĆEEE !!!
    (Bočak, 13. septembar 2023 13:51)

    # Link komentara

  102. Možda je ipak u redu da neki ljudi nemaju prostor u javnosti,sačuvali bi se blamaze.
    (NijeBitno, 13. septembar 2023 13:45)

    # Link komentara

  103. Kukoc je bio nevjerovatan igrac ali porediti Divca, Drazena , rdju sa Jokicem je neozbiljno! Jokic je visestruki MVP NBA , sampion NBA kao glavni igrac! Razlika izmedju Jokica i ostalih je ao nebo i zemlja bez obzira da li on igra za reprezentaciju ili ne! Nazalost SUJETA!
    (Goran, 13. septembar 2023 13:44)

    # Link komentara

  104. I Tesla danas ne bi imao šta da traži u nauci, pa ipak kažemo da je jedan od najvećih, svako je u svom vremenu bio najveći, kao što se ni Novak ne može porediti sa Lejverom, Gonzalesom ili Samprasom.
    (Nikola s odrazom od dva centimetra, 13. septembar 2023 13:44)

    # Link komentara

  105. Kukoč je igrao ključnu ulogu u ekipi Čikago Bulsa od 1996. do 1998 мало сутра.
    Кључну улогу су имали МАЈКЛ ЏОРДАН И СКОТИ ПИПЕН. ЏОРДАН без ПИПЕНА као и обрнуто нису могли освојити лигу само њих двојица у пару су дошли до 6 прстена. Кукоч је ту као и Денис Родман био шраф али Џордан и Пипен су били НОСИОЦИ ЕКИПЕ БУЛСА баш као што су ЈОКИЋ и Џамал Мари.
    (Богдан, 13. septembar 2023 13:42)

    # Link komentara

  106. Ova izjava je tragikomična. Da je rekao od Dirka ili starijeg Gasola pa da ima mesta nekoj raspravi, doduše minimalnoj, jer je i za njih u praksi mnogo kompletniji igrač.
    (posmatrac, 13. septembar 2023 13:42)

    # Link komentara

  107. Nemojte tako! Toni je ipak bio najbolji 6. igrac!
    (Goken, 13. septembar 2023 13:41)

    # Link komentara

  108. Al se istripovao..
    (Nemanja, 13. septembar 2023 13:41)

    # Link komentara

  109. U vreme Divca, Dražena, Kukoča, Rađe, Danilovića, bilo koja NBA ekipa bi lagano pobedila tim ostatka sveta. Đorđević i Danilović su praktično sami osvojili EL, Kukoč i Rađa 2-3 puta, Dražen kao izraziti lider 2 puta. Osim toga, oni su svi bili jako mladi kada su je osvajali. Nešto se ne sećam da je Miškova Sega Mega bila prvak Evrope, ni sa Jokićem ni bilo kim drugim. Pitanje je da li bi Jokić uopšte dobio šansu u NBA da se rodio u njihovo vreme, a tek dueli protiv Džabara, Šeka, Robinsona, Hakima, Alonzo Morninga. Ne može da se poredi sa današnjom NBA.
    (Perica, 13. septembar 2023 13:41)

    # Link komentara

  110. NBA je rekao svoje kada mu je dodeljivap prstenje, a ovi navedeni da su se malo više trudili ili imali talenta svako od njih bi bar jedan prsten NBA nosio pa i Kukoč.
    (XXL, 13. septembar 2023 13:35)

    # Link komentara

  111. Kukoč je igrao ključnu ulogu u ekipi Čikago Bulsa od 1996. do 1998, sa kojima je tri puta bio šampion najjače lige na svetu

    Bio igrač sa klupe, a ključni igrač je bio Dzordan a ne on. A pomenuti igrači nisu bili nosioci igre u svojim timovima.
    (I am, 13. septembar 2023 13:33)

    # Link komentara

  112. Pa on je i tebe presisao posle 3 godine tamo i sko si uze te 3 titule,cuj kljucni igrac bio kukoc nemoj da zezate ovaj napaceni narod, svakako nije bio mahac peskirima ali kljucni igrac sigurno nije bio
    (krlo bot, 13. septembar 2023 13:33)

    # Link komentara

  113. HE.he to kaze zato da bi mogao sanjati da je on najbolji a ne Jokic zapravo Jokic po levos pici pored Kukoca,Stojakovica i Drazena a od Divca je bolji vec prvom titulom za najboljeg igraca decko nije jednom biran uz sve to Kukoc je bio samo jednom biran za najboljeg igraca sa klupe 6.igraca dok je Jokic vise puta proglasen najboljim i biran kako od trenera tako igraca i publike daleko je on od Drazena i kukoca.
    (slavisa, 13. septembar 2023 13:32)

    # Link komentara

  114. Koliko vidim Amerikanci ne porede Jokica ni sa Divcom ni sa Rađom ni sa Drazenom nego sa Viltom Cembrlenom i Oskarom Robertsonom.
    (Roki cetri, 13. septembar 2023 13:31)

    # Link komentara

  115. Veliki Toni. Bravo
    (Zoki_Mornar, 13. septembar 2023 13:30)

    # Link komentara

  116. Prvo ne lupetajte,drugo Divac nikad nije bio ovako dominantan kao Jokic. Ako ćemo iskreno Divac je bio odbrambeni igrac koji da samo par poena,par ass i par skokova,a Jokic je tripl dabl masina. A sto se tiče Dražena on je isto bio masina za koseve ali nije igrao istu poziciju tako da nije realan poredak.!
    (Simo, 13. septembar 2023 13:30)

    # Link komentara

  117. Jokic kralj statistike, a do kolena nije jednom Kukocu, Drazenu, Kici, Praji, Kresi Cosicu, momci iz starijih epoha.
    (Zoran, 13. septembar 2023 13:30)

    # Link komentara

  118. On je VEC bolji od svih evropljana ikad jer nijedan nije bio najbolji U NBA.
    (pera, 13. septembar 2023 13:30)

    # Link komentara

  119. Nikad Kukoc nije imao kljucnu ulogu u Bulsima.Sesti igraci nisu nikad kljucni,a on je bio sesti cijelu NBA karijeru i tu je strasno pogrijesio ,sto je isao u Cikago.
    (Darko, 13. septembar 2023 13:29)

    # Link komentara

  120. Srbi ljubomorni na Kukoca
    (Junior, 13. septembar 2023 13:28)

    # Link komentara

  121. Kukoc hoce da kaze: Jokic jos nije bolji od mene!
    ($$$, 13. septembar 2023 13:27)

    # Link komentara

  122. jokara ce morati jos da jede parizera da bi stigao ovu dvojicu
    (Totara, 13. septembar 2023 13:26)

    # Link komentara

  123. Kukoc je zbog svog stila zaista jedan od velikana kosarke jos od vremena kada je igrao u Evropi. Ali reci da je bio kljucni igrac Cikago Bulsa iako je bio tamo 6. igrac je pomalo preterano. Jeste da je postizao neke bitne, odlucujuce poene za svoj tim ali tu su, ne zaboravite, bili i Dzordan, Pipen, Rodman...
    (basketas, 13. septembar 2023 13:24)

    # Link komentara

  124. Sram te bilo Toni !
    (ftn, 13. septembar 2023 13:24)

    # Link komentara

  125. Zvezdas

    Covek je u pravu. Jedino sto Tomasevic nije igrao u nba. 3 evropska, dva svetska zlata, srebro sa OI.
    (Roki, 13. septembar 2023 13:24)

    # Link komentara

  126. samim tim zeleo je da kaze da nije bolji ni od njega. mucene duse, zavidne, i on i Danilovic.
    (crni_redtsar, 13. septembar 2023 13:24)

    # Link komentara

  127. nba liga je postala cirkus.. nikog ne zanima u usa.. više se prati koledž košarka.. u doba Džordana NBA je bio odmah posle NFL a a sada je možda šesta ili sedma liga po gledanosti u USA..
    (pop, 13. septembar 2023 13:23)

    # Link komentara

  128. I onoj NBA u kojoj su oni igrali,Jokic nikada ne bio MVP.Tako da je u pravu
    (Ramones, 13. septembar 2023 13:22)

    # Link komentara

  129. Jbt koje srbende, ne sme čovek da kaže šta misli! Je'l zabranjeno da misli da Jokić nije najbolji?!
    (Liga šampiona, 13. septembar 2023 13:22)

    # Link komentara

  130. Koje lupetanje, apsolutno je bolji i vec sada vise postigao od svih nabrojanih.
    To sto Kukoč ima 3 prstena apsolutno nije njegova zasluga, bio je dobar ali mi izbliza kao Jokić koji je nosio Denver godinama i na kraju im doneo prvu titulu ikada,nadam se ne i poslednju.
    (Ambis, 13. septembar 2023 13:22)

    # Link komentara

  131. Jokić je za vas bog i bolje vam je da se ne javljate jer ni sami ne verujete u gluposti koje pričate.
    (zvonko, 13. septembar 2023 13:21)

    # Link komentara

  132. po cemu?
    (steve, 13. septembar 2023 13:21)

    # Link komentara

  133. Iako sam stariji i kao klincu, Dražen mi je bio značajan igrač, ali za ovo stvarno moram da kažem: hahahaha
    (basketaš, 13. septembar 2023 13:20)

    # Link komentara

  134. Mislio sam da ovaj Kukoc ima mozga
    (bolje sutra, 13. septembar 2023 13:18)

    # Link komentara

  135. Napokon neko će u lice reći istinu.. i sam Kukoc je bolji od Jokica i ako je je Jokic bio MVP to nije merilo..Jokicevu stranu drže klinci koji nisu ni odgledali nikad Divca ili Drazena..ozbiljni poznavaoci košarke i analiticari ne bi stali na stranu Somborcu..nikad
    (SUNĐER BOB, 13. septembar 2023 13:17)

    # Link komentara

  136. 😆😂🤣
    (хаха, 13. septembar 2023 13:13)

    # Link komentara

  137. Sta bi bilo kad bi bilo.. Ko vam je kriv sto niste sa 24 godine resili NBA kao Jokic. Normalno je da ne mozete da se poredite jer je danasnja kosarka dva puta teza nego sto je bila u vase vreme.
    (Vlad, 13. septembar 2023 13:12)

    # Link komentara

  138. Malo price rekao bih iz ljubomore. Po meni Divac i Radja su daleko iza Jokica vec sada jer je to neuporedivo i sve je na strani Jokica. Cak štaviše meni su bili bolji Sabonis i Po Gasol kao beli Evropski centri od Divca i Radje. Jokic je ubedljivo prvi igrac uz rame je sa Novickim jer su obojica svoje ekipe vodili do prstena. Ali oni kao glavni igrači u timu. Kukoc je bio ekstra igrac medju 5 najboljih iz Evrope u NBA ali je imao Dzordana i Pipena u ekipi u osvajanju prstena. Dražena sam voleo najviše da gledam i njegove bravurozne egzekucije na terenu. Imao je sve zvali su ga košarkaški Mocart ali prerana smrt ga je osujetila da da udari veliki pečat u NBA a krenulo ga je bilo u dve tri sezone. Zato sad Jokic preuzima ulogu džokera iz Evrope.
    (Del Boj, 13. septembar 2023 13:12)

    # Link komentara

  139. A ljubomore i zavisti
    (S1pac, 13. septembar 2023 13:12)

    # Link komentara

  140. Ovde kod nas se košarka doživljava isto kao fudbal. U fudbalu se zna:

    nivo 1: svetsko prvenstvo
    nivo 2: evropsko prvenstvo, liga šampiona
    nivo 3: 5 najjačih evropskih liga

    U košarci sa druge strane, SAD su nažalost jedina velika i uticajna zemlja gde je košarka bitan sport. Dodatno, njima narod fura izolacionistički mentalitet iz 19. veka nakon osamostaljenja kada su bili iz fazona "ne zanima nas šta se dešava u Evropi". Stoga u košarci je:

    Nivo 1: NBA liga
    ...
    Nivo 3: Olimpijada

    Dakle, Jokić je uradio nešto čemu nijedan naš igrač nikada ni blizu nije bio. Dražen, Divac i Stojaković su možda 1 do 2 sezone bili najbolji igrači svojih NBA ekipa, ali nikad nisu bili ni blizu da ih odvedu do titule.

    Slažem se sa konstatacijom da se ne mogu baš porediti igrači koji su igrali u različitim erama (nešto što i sam Majkl Džordan kaže), ali reći da Jokić nije naš najveći igrač ikada jer su X i Y osvojili 4 zlata sa reprezentacijom je isto kao i reći da Mesi nije najveći argentinski igrač jer je X eto bio 4 puta prvak Argentine a on nije nikada.
    (Bieber Strutz, 13. septembar 2023 13:11)

    # Link komentara

  141. Jok nije bolji... Samo je 2 nivoa iznad i on i Dončić!
    (veljko, 13. septembar 2023 13:10)

    # Link komentara

  142. Kukoc je gnevan sto su ga izostavili iz "Last Dance-a". Oprostite mu.
    (Alex, 13. septembar 2023 13:10)

    # Link komentara

  143. Pitao bih Kukoča, koji je to igrač sa ex Yu prostora, dva puta postao MVP NBA lige, ko je uzeo prsten, a da je bio lider i najbolji igrač ekipe, ko je bio MVP finala plej of-a. Divac je igrao finale,Dražen ni to, imao je dve dobre sezone u NBA i to je sve. Kuki je uzeo nekoliko puta prsten sa Čikagom, ali je bio odličan šesti igrač, ni blizu lidera ili vođe ekipe, ali svakako velika karijera. Jokić u NBA je neuporediv sa gospodom iz prošlih generacija, kad je Evropa u pitanju, druga je priča, jer Jokić praktično nije ni igrao.
    (H2H, 13. septembar 2023 12:30)

    Prakticno ili ne, Jokic kada je igrao za reprezentaciju po Fiba pravilima od kosarke su ga oducili i Skola i Mark Gasol. To sto on moze da sad daje po 10-15 asistencija po mecu treba da zahvali skoro uvedenom pravilu o zabrani 3 sekunde u reketu i u defanzivi, zbog cega je NBA postala mnogo brza. To je stalna rupa u reketu i on samo spusta lopte saigracima koji izlaze iz pikova. To prije nije bilo moguce jer se niko nije usudjivao na ulaz.
    Kukoc je bio glavna opcija u napadu poslije Dzordana, cak i prije Pipena. Zadnji sutevi su isli prije Kukocu nego Pipenu. To sto su u Evropi uradili Drazen, Kukoc, poslije njih Bodiroga, Po Gasol, veliko je pitanje da li bi Jokic imao iole priblizne brojke u Fiba takmicenjima.
    (delboj, 13. septembar 2023 13:10)

    # Link komentara

  144. Mora se uzeti u obzir da su ipak u njihovo vreme igrala mnogo cvrsca i ozbiljnija kosarka u regularnom delu i znalo se sta je asistencija a ne ovo sad. Druga stvar u to vreme je igrao jedan Jordan pored kojeg je maltene nemoguce bilo biti MVP(mada ovi nisu bili ni blizu), pa ste imali jednog Seka, Dankana, Medzika da sad ne nabrajam, Jokic ima te 2 MVP titule regularnog dela u ovoj sada ipak laksoj ligi u regularnom delu, ali isto tako Divac ipak ima mnogo vise medalja i uspeha sa reprezentacijom a i to je deo karijere nije samo NBA liga da se racuna. Svakako je Jokic bolji igrac od svih nabrojanih ali da je igrao u ono vreme ne bi bio ovoliko dominantan kao sada
    (Solarnaut, 13. septembar 2023 13:09)

    # Link komentara

  145. Nba u 90tima je 5 puta bolji od danasnjeg Nba, ali sam ubedjen da bi Jokic i tamo bio dominantan
    (maglarBajern0-6, 13. septembar 2023 13:08)

    # Link komentara

  146. Jokic ce zavrsiti karijeru a oni ce se buniti...covek je vec sad u top 20 all time...bar tako Ameri pisu,ali,da, sta su pa ameri,njih kosarci uce litvanija i kanada....
    (nevski, 13. septembar 2023 13:07)

    # Link komentara

  147. Porediti Jokica sa igracima koje je Kukoc nabrojio je vise nego smesno,Nikola je vec sada top zvezda,dok su svi ostali bili vodonose u NBA,toliko buke oko Drazena koji je u NBA bio suvi prosek i nista vise,takvih proseka je bilo i bice koliko hoces u NBA,koji je on to trag ostavio,pakleni suter koji nikada nije ucestvovao u sutiranju trojki,koliko je traga ostavio najbolje govori podatak da nije mogao naci klub kada mu je istekao ugovor sa Netsima,bio je u pregovorima da potpise za Panatinajkos,ali je tragicno nastradao,gledajuci igrace sa ovih prostora u NBA,Nikola je bez konkurencije broj jedan,zatim Divac,Kukoc i Stojakovic,ostali se mogu svrstati kako kome drago
    (celinc, 13. septembar 2023 13:04)

    # Link komentara

  148. Bullsi pi pocistili ovaj denver sa 4:0 bez da bi se oznojili...
    (Gaso, 13. septembar 2023 13:04)

    # Link komentara

  149. Hahahaha
    (dule, 13. septembar 2023 13:03)

    # Link komentara

  150. Bolji je od obojice zajedno.
    (ja, 13. septembar 2023 13:02)

    # Link komentara

  151. ...
    Pa Tomasevic je imao bolju karijeru od Radje...

    Boci

    Molim te da mi(ili nama, kada već pišeš javni komentar) dokažeš ovu tvrdnju(da ne napišem reč °glupost°).
    Unapred zvala na odgovoru.
    (zvezdaš, 13. septembar 2023 13:00)

    # Link komentara

  152. Drazen odlican igrac, ali zbog tragicne smrti usao je u mit i preuvelicavanje.

    Jokic je ondavno bolji od njega i po igri i po osvojenom.
    Jokic je glavni igrac ekipe koja je osvojila prsten, ni Drazen ni Divac nisu bili nosioci svojih timova.
    (bob, 13. septembar 2023 13:00)

    # Link komentara

  153. Morao je da pomene i sebe na kraju...

    Odavno je Jokic prevazisao Divca, Drazena a kamoli Kukoca i Radju. Pa Tomasevic je imao bolju karijeru od Radje.

    Radi se o levelu ili cak dva iznad jer niko od pomenutih nije bio superstar u najjacoj ligi na svetu.
    (Boci, 13. septembar 2023 12:29)

    ...a kamo li i od Kukoča? Pa Kukoč je bio bolji i kompletniji igrač od Dražena a pogotovo od Divca koji u taj koš ne ide. Jokić je iznad svih pomenutih.
    (Objašnjenje, 13. septembar 2023 13:00)

    # Link komentara

  154. Najbolji igrac sa ovih prostora definitivo!!!
    (Vukasin Maric, 13. septembar 2023 12:59)

    # Link komentara

  155. Odmori,Kuki!
    (FranjaSrbenda, 13. septembar 2023 12:58)

    # Link komentara

  156. Jokic i gore pomenuti igraci uopste nisu za poredjenje, to nije ista klasa. Nikola je tripl dabl masina, ubedljivo najdominantniji igrac u NBA, pa kad Americki licemerni strucnjaci i igraci priznaju da je najbolji, onda je definitivno najbolji i tu nema price nikakve vise.
    (da, 13. septembar 2023 12:56)

    # Link komentara

  157. sta se lozite. ovo su izjave u rangu toni nadala.
    (redskin, 13. septembar 2023 12:55)

    # Link komentara

  158. Ljudi ne čitaju, ne misle, samo komentiraju na osnovu naslova i pokoje recenice i onda izvale hrpu gluposti. VIDIM skoro NITKO NIJE SHVATIO STA JE KUKOČ UOPCE HTIO KAZATI.
    (GrofModerneHrvatske, 13. septembar 2023 12:55)

    # Link komentara

  159. Kad iskusni NBA igrac lupi ovako nesto, ne mogu da verujem.
    (76er

    U pravu si. Šta zna čovek koji je celog života igrao košarku, koji je pri tom bio vrhunski košarkaš, i koji je osvojio sve što se može osvojiti.
    Ja verujem da ti bolje znaš od njega.
    (zvezdaš, 13. septembar 2023 12:55)

    # Link komentara

  160. 14 puta je bolji od svih njih zajedno. Iako su oni, nesporno, velike legende. Ovo sto prica Kukoc je kao kada bi rekao da Djokovic treba da dostigne nivo Tipsarevica, na primer.
    (Slobodan, 13. septembar 2023 12:55)

    # Link komentara

  161. Niko sa "ovih prostora" (iliti iz bivše Jugoslavije) nije nikada predvodio NBA ekipu do šampionata pre Jokića. Jedini kome će to ponovo možda poći za rukom je Dončić (a jedini Evropljani do sada su Novicki i Janis). Kukoč, moj omiljeni igrač odvajkada, je bio koristan član velikih Bulsa. Dražen, Divac, Rađa i Toni su bili pioniri u doba kada su za Evropljane u NBA mislili da nemaju pojma i da su mekušci. Ali biti to je jedno - biti dvostruki MVP i MVP finala i biti smatran za najboljeg košarkaša na svetu je druga galaksija. Jokić je već legenda i kladim se da će mu na kraju izgraditi spomenik ispred Ball Arene u Denveru. Kukoča poštujem, i više od toga, ali ovde jednostavno nije u pravu.
    (Karlo Prvi, 13. septembar 2023 12:55)

    # Link komentara

  162. Divca i Dražena je prestigao sa prvom titulom MVP-ja.Prsten koji je uzeo sa Denverom i pri tom bio MVP finala je zabetonirao zvanje najboljeg košarkaša sa ovih prostora u NBA.Naravno sve ostalo je subjektivno,igra za reprezentaciju itd.
    (Eto,tako, 13. septembar 2023 12:54)

    # Link komentara

  163. Kukoc je u pravu. On prica o celokupnim KARIJERAMA tih igraca. Znaci, misli se na klupske i reprezentativne medalje i tutule pomenutih legendi. Izguglajte sta su sve oni osvajali, pa cete shvatiti koliko Jokic jos mora da postigne , da bi stigao doticne.
    (realito, 13. septembar 2023 12:54)

    # Link komentara

  164. Moramo definisati šta? Bolji igrač ili bolji čovek!
    (Telekilogram, 13. septembar 2023 12:54)

    # Link komentara

  165. Izuzetno glupa izjava Kukoca. Jokic je MVP NBA lige 2 puta, i MVP finala NBA lige i ima osvojenu titulu NBA sa Denverom, zaista malim timom koji nikada do sada nije osvojio NBA titulu u istoriji te lige, a Jokic je za to daleko daleko najzasluzniji od svih ostalih clanova Denvera. Plus, Jokic ima preko 100 triple double ucinaka u NBA ligi (do sada) sa samo 27 godina starosti. Znate li koliko je triple-double ucinaka imao Drazen Petrovic? Nula. Znate li Koliko je double-double ucinaka imao Drazen Petrovic? Nula. Proverite sami ako ne verujete. Za Kukoca mi se ne da gledati ali Kukoc nije ni bio u startnoj petorci vecinu svoje NBA karijere vec je bio 6-ti igrac.

    Ili u pekarskom recniku, ako vam je tako lakse, Kukoc, Radja, Petrovic i Sabonis su svi zajedno samo jedna mrvica hleba u odnosu na celi debeljuskasti baget od preko 2 metra koji se zove - Nikola Jokic!!!
    (To da zapamtite!, 13. septembar 2023 12:54)

    # Link komentara

  166. Čovjek želi reči, da je Jokić danas najbolji, i može biti duplo bolji od svih, DANAS.

    I kao takav, još uvijek nije dostigao največe zvijezde ONDAŠNJE NBA.

    Ako neko ne shvača, da on želi reči koliko je NBA 90-tih, i NBA danas, razlika nebo i zemlja, onda ne znam kako da vam nacrta.
    Mada, ne vidim kako bolje da vam se pokaže, razlika NBA - Svijet tada, i NBA- Svijet danas.
    (Ante, 13. septembar 2023 12:53)

    # Link komentara

  167. Covek je uradio nesto sto pre njega niko nije iz nase zemlje, pricajte sad sta hocete Jokic je MVP, MVP finala, ima pesten i Srebro sa Olimpijade.
    (LOL, 13. septembar 2023 12:52)

    # Link komentara

  168. NBA proseci: Jokic 20-10-6, Divac 11-8-3, Kukoc 11-4-4, Dražen 15-2-2.
    Zaista, od njih trojice zajedno nije bolji ali ako nastavi ovako možda bude na kraju karijere.
    (kfd, 13. septembar 2023 12:52)

    # Link komentara

  169. Da je Rod Lejver isao u komore piramide u Visokom, osvojio bi 50GS:) Toni je sjajan, neverovatno svestran igrac je bio, ali vremena su neuporediva. Gde su bili Finci, LetoncI, Afrikanci... u to vreme. NBA nije bila na tv za sve, pa i za njih. Konkurencija je danas ogromna, stoga su Jokiceva dostignuca vec sad neuporediva iako ih sve cenim i volim. On se radja jednom u 100god ljudi, voleli ga ili ne.
    (M, 13. septembar 2023 12:49)

    # Link komentara

  170. Imam 47 godina . Dražen je sve osvojio sa reprezentacijom i klubovima Cibonom i Realom. Kukoč je osvojio sve što se može osvojiti i vise od toga. Kao stariji su smeli ići u NBA posle 25 godine sa izuzetkom. I sve što je rekao je istina. Jokić još može biti mnogo bolji a od trofeja ima jednu titulu i to prošle godine. I ko je tu sujetan???Ko nije živeo u osamdesetim nije svestan kako smo obožavali Dražena, Kukoča i Divca , najviše od svih
    (Peđa, 13. septembar 2023 12:49)

    # Link komentara

  171. "Evo ga Danilovic 2… Ili Ja ! "

    Toni nije bio ni blizu da izgovori takvu glupost. Uz to hvalio je Jokica i rekao da ce biti najbolji Evropljanin u NBA. Procitati jos jednom i pokusati shvatiti, ako ide.
    (Ispravljac krivih navoda, 13. septembar 2023 12:48)

    # Link komentara

  172. Evo ga Danilovic 2… Ili Ja !
    (JPR, 13. septembar 2023 12:16)

    Šta Danilović?Jel si ti svestan koliko je Danilović doneo zlatnih medalja Srbiji?Doneo je i mom Partizanu titulu EL.Zabole mene šta Jokić radi u NBA.Šta mi imamo od toga!Njega trenutno mogu da slave samo navijači Denvera!Kada jednog dana donese zlato Srbiji na nekom prvenstvu može u isti koš sa Danilovićem!
    (statuskan, 13. septembar 2023 12:48)

    # Link komentara

  173. "Legendarni" kosarkas?!
    Ja uopste nm pojma ko je ovaj covek jbt?
    Odem na yt kad on igrao nekada davno u Chicago/u ali sa klupe, kako on moze biti merodovan za bilo sta ?!
    Kako neko iole ozbiljan moze da izjavi ovako nesto?!
    Nvdim drugi razlog sem sujete i ljubomore.
    Treba da se pokrije usima i zacrveni od sramote.
    (100, 13. septembar 2023 12:48)

    # Link komentara

  174. Razlika izmedju ere Drazena, Tonija, Divca i ere Jokica je ta sto se nekada igrala bolja odbrana.

    Danas se sve vodi na to ko ce vise koseva da postigne, ko ce vise puta zakucati i sl.

    Danas se sve vrti oko novca, nazalost.
    (Igor, 13. septembar 2023 12:47)

    # Link komentara

  175. Nisam mislio da cu ikada doziveti da neko sa ovih prostora bude NBA MVP, NBA final MVP i "bus driver" (Barkley) NBA sampiona. Jokic vise nije za poredjenje sa Divcem, Drazenom itd., vec sa Dzordanom, Cemberlenom, Dzejmsom i ostalima. To sto je on uradio je slicno tome sto je Djokovic uradio i mogu da osetim ljubomoru u izjavama Danilovica i Kukoca. Kukoce je bio izvanredan igrac i bio jedan od najboljih 6-ih igraca NBA lige, ali je bio 6-i igrac. Drazen nije mogao da igra pored Portera i Drekslera i morao je da ide u daleko slabiji tim da dobije minute. Divac je bio (i bolji nego) solidan centar, ali nije bio Bus Driver. To je sve svetlosnim godinama daleko od ovoga sta je uradio Jokic. Mislim da je igracima iz te generacije tesko da podnesu sto pored Jokica njihove (blistave) NBA karijere deluju daleko losije nego sto bi delovale da njega nema. Kakva bi velicina bio za srpski tenis bio Zivojinovic da Djokovic ne postoji (a, ovako..).
    (Djoka, 13. septembar 2023 12:46)

    # Link komentara

  176. Znači sad je negde na nivou Zdovca?
    (Hahahaha, 13. septembar 2023 12:45)

    # Link komentara

  177. O tome ko je bolji ne vredi da ni pojedinačno pričamo. Zato postoji statistika. A tu je stvar vrlo jasna. Niko, nikada sa prostora bivše Jugoslavije nije dostigao ono što je Jokić.
    (Milos Radulovic, 13. septembar 2023 12:45)

    # Link komentara

  178. Ljudi, košarka 90h i košarka danas su dve različne stvari. Ko je gledao Divca, Kukoča, Rađu, Danilovića, zna o čemu pričam. Ne bi se Jokić naigrao pored Hakima, Šeka, Alonza, Patrika, Robinsona, Divca. Današnoj košarci fale moćni i jaki centri, bazira se na trojkama i bekovima. Jokić je samo upao u idealno vreme da to iskoristi i ništa više. Divac je bolji.
    (Aki, 13. septembar 2023 12:44)

    # Link komentara

  179. Malo se nsepretno izrazio i malo je izvučeno iz konteksta. Ukoliko se vrednuje doprinos košarci u datom trenutku, onda je u pravu. Ali pitanje ko je bolji igrač u NBA je bespredmetno, Jokiću ne može niko od navedenih ni da priđe. Neću sad nabrajati zašto, samo ću reći da sam pratio karijere svih navedenih i da niko od njih na NBA parketima nikad nije bio ni blizu Jokiću. Možemo se baviti statistikom, uticajem na tim, originalnim stilom igre, ličnim nagradama i uspjesima..., Jokić je u svakoj kategoriji bez premca.
    (WillyWonka, 13. septembar 2023 12:44)

    # Link komentara

  180. Po meni, o Drazenu ne treba govoriti u kontekstu najboljeg evropljanina jer je covekov zivot naglo prekinut. On nije odigrao 3 krstene sezone u NBA. Da bi se bio najbolji potreban je kontinuitet, ne "one hit wonder". Novicki je imao konstantnost, titula je dosla na kraju. Divac, konstantan, bez titule. Jokic, konstantan rast svake sezone, mvp, kljucni igrac u tituli. Drazen je imao potencijal koji nazalost nije iskoriscen. Ja razumem da zato sto su ti igraci imali uticaj na razvoj kosarke na istoku evrope, ali nemojte izbaciti iz razmatranja Pau Gasola i Dirka.
    (srki, 13. septembar 2023 12:42)

    # Link komentara

  181. Jokica tako briga i za neke ozbiljnije stvari, a kamoli za to ko je bolji.
    (Zex, 13. septembar 2023 12:41)

    # Link komentara

  182. Divac je otišao sa 20 godina u NBA. Kukoč i Rađa su otišli par godina posle njega. Ne znam ko im je kriv... Sto se tiče Sabonisa u tom smislu je u pravu. A sve brojke su na Jokicevoj strani da danas završi karijeru.
    (ja, 13. septembar 2023 12:41)

    # Link komentara

  183. Decko je prva zvezda tima,vodio ga do osvajanjanprstena,dva puta mvp regularnog dela,mvp finala,proslu sezonu ima vise utakmica nego drazen za celu svoju nba karijeru,prosek skokova po mecu mu je kao divcev prosek poena...i dalje ga osporavaju,dal je toliko jaka sujeta ljudi ili sta vec
    (Specijalno vaspitanje, 13. septembar 2023 12:39)

    # Link komentara

  184. Ajde pokrij se ušima. Sve si rekoa o sebi. Hrvat tipični.
    (Petrovic, 13. septembar 2023 12:39)

    # Link komentara

  185. Kukoc je za Jokica igracina....Zmija....najbolji evropljanin ikada u NBA.
    (aki, 13. septembar 2023 12:38)

    # Link komentara

  186. Kljucni igrac Cikaga!!!!!!
    Ni Djordan, ni Pipen, ni Rodman!!!!!
    Dobar je Radja, i Divac, i Drazen, ali covek je dva puta bio MVP lige, a treci put dominatno uzeo prsten i postao MVP play off i sada treba jos da juri gore pomenute. On je klasa iznad njih, u klasi sa najboljima od najboljih!
    (Master Yoda, 13. septembar 2023 12:36)

    # Link komentara

  187. Jokić je već sada bolji od Divca, Dražena, tebe, Danilovića, Paspalja. Sve je postigao u karijeri i više nego neki drugi u karijeri sa ovih prostora, ostaje mu pokušaj da sa Srbijom osvoji zlato u Parizu. Videvši kako je sinoć dočekao svoje drugare iz reprezentacije, ne sumnjam da će dati sve od sebe za novo olimpijsko finale sa Amerima, pa da vidimo ko je bolji!
    (srle, 13. septembar 2023 12:35)

    # Link komentara

  188. Velika je zavist kod starih nba košarkaša i to pre svega zbog novca koji se sada uzima.Svi da sa skupe iz bivše juge zajedno imali jednog ol stara i to divca.
    (sprivel, 13. septembar 2023 12:35)

    # Link komentara

  189. Po karijeri u NBA on je odavno prestigao nabrojane igrače. Možda je ispred njega još jedino Novicki, koga ne znam zašto Kukoč nije pomenuo.
    Jokiću naravno nedostaje uspeh sa reprezentacijom. Svi pobrojani su imali veći uspeh sa reprezentacijom nego u NBA, ali bilo drugačije vreme. Sabonis otišao u NBA tek sa 30,Dražen sa 25...
    (Jedva čekam, 13. septembar 2023 12:33)

    # Link komentara

  190. Kad iskusni NBA igrac lupi ovako nesto, ne mogu da verujem.
    (76er, 13. septembar 2023 12:33)

    # Link komentara

  191. Ili je bolji ili nije.

    A to "jos nije" moze samo da se odnosi na "jos nije osvojio vise od njih dvoje"

    Kosarkas pametuje
    (a, 13. septembar 2023 12:32)

    # Link komentara

  192. I posle vele da s'godinama razum se ne gubi...
    (Džedaj, 13. septembar 2023 12:32)

    # Link komentara

  193. Od Divca je već sada barem duplo bolji, a za Dražena se slažem!
    (Alba Graeca, 13. septembar 2023 12:31)

    # Link komentara

  194. Niti je NBA ono sto je bio.

    Danas je NBA gomila timova sa pojedincima koji jure individualne statistike da bi im vise skocila cena.

    Kada se pojavi ekipa koja igra bar malo timske kosarke, poput Denvera, proseta se do titule.

    Lepo se sve ovo videlo na svetskom gde su NBA ekipe Kanada i Amerike resetovane od strane ekipa koje igraju timski.


    Lepo se videli i pre 6 godina, kada su poslednji put odmerili snage EL ekipe protiv NBA ekipa. Pa i sami osvajaci NBA Lejkersi su bili ponizeni u Evropi, od tad ne smeju da igraju sa EL timovima.

    Sta vam vredi fantastican igrac kad on nece da igra odbranu i demoralise celi tim ako se sve ne vrti oko njega.


    Jokic jeste najbolji NBA igrac danas, ali su standardi za to mnogo nizi nego sto su nekad bili.
    (Robin Hud, 13. septembar 2023 12:31)

    # Link komentara

  195. "Kukoč je igrao ključnu ulogu u ekipi Čikago Bulsa od 1996. do 1998, sa kojima je tri puta bio šampion najjače lige na svetu"... sasluzivali su Jordan i Pipen...
    (noyzboyz, 13. septembar 2023 12:30)

    # Link komentara

  196. Ni od hezonje
    (seljak, 13. septembar 2023 12:30)

    # Link komentara

  197. Pitao bih Kukoča, koji je to igrač sa ex Yu prostora, dva puta postao MVP NBA lige, ko je uzeo prsten, a da je bio lider i najbolji igrač ekipe, ko je bio MVP finala plej of-a. Divac je igrao finale,Dražen ni to, imao je dve dobre sezone u NBA i to je sve. Kuki je uzeo nekoliko puta prsten sa Čikagom, ali je bio odličan šesti igrač, ni blizu lidera ili vođe ekipe, ali svakako velika karijera. Jokić u NBA je neuporediv sa gospodom iz prošlih generacija, kad je Evropa u pitanju, druga je priča, jer Jokić praktično nije ni igrao.
    (H2H, 13. septembar 2023 12:30)

    # Link komentara

  198. Kompleksi su čudo.
    (Ideš za Kanadu, 13. septembar 2023 12:29)

    # Link komentara

  199. Morao je da pomene i sebe na kraju...

    Odavno je Jokic prevazisao Divca, Drazena a kamoli Kukoca i Radju. Pa Tomasevic je imao bolju karijeru od Radje.

    Radi se o levelu ili cak dva iznad jer niko od pomenutih nije bio superstar u najjacoj ligi na svetu.
    (Boci, 13. septembar 2023 12:29)

    # Link komentara

  200. U pravu je covek, svi nabrojani imaju 6 all star ucesna i 6 all nba petorki, 2 nba titule sa 2 mvp finala. I ono najmanje vazno, al ajd da se spomene, svi imaju po 3 titule najkorisnijeg igraca najbolje, najjace i najzahtevnije lige na svetu, dok Jokic ima sve ovo gorepomenuto, ali za jedan parametar manje...
    (jova, 13. septembar 2023 12:28)

    # Link komentara

  201. Kako ne
    (Nikola, 13. septembar 2023 12:27)

    # Link komentara

  202. najzad neko normalan sa izjavom
    (Gospodin 3%, 13. septembar 2023 12:27)

    # Link komentara

  203. Jos jedan koji ne moze da predje preko sujete da postoji neko bolji. Kao Danilovic i Djordjevic kod nas.
    (Slavisa, 13. septembar 2023 12:24)

    # Link komentara

  204. Svi veterani ljubomorni na Jokica. Decko za sve navedene drugi univerzum.
    (Herbalajzer, 13. septembar 2023 12:23)

    # Link komentara

  205. Jel neko razumeo šta je ovaj hteo da kaže??
    (KiZa, 13. septembar 2023 12:23)

    # Link komentara

  206. Eto oni su bili MVP lige 2 puta, i MVP finala NBA lige.
    (Slavisa, 13. septembar 2023 12:22)

    # Link komentara

  207. Da li je MVP bio neko od tvoji, alfa i omega u osvajanju titule NBA?

    Nije.
    Ajde zdravo!
    (Eskalibur, 13. septembar 2023 12:21)

    # Link komentara

  208. Ne, već sada je najveći, dupli MVP i MVP finala, dakle ključni igrač koji je doneo prsten. Ostali su osvajali, bili odlični igrači, ali kao pomoćno osoblje (Stojaković, Kukoč).
    (Ljuba, 13. septembar 2023 12:21)

    # Link komentara

  209. Kukoč jedini od navedenih imao ozbiljnu NBA karijeru, Divac dugačku i dobru, Dražen kratku, nesrećnu i solidnu. Rađa i Sabonis su već sada daleko iza Jokića.
    Ispred su samo Dirk samo iz razloga dugovečnosti i Parker zbog broja titula.
    (b, 13. septembar 2023 12:20)

    # Link komentara

  210. hahaha…haha
    (xXx, 13. septembar 2023 12:18)

    # Link komentara

  211. Ma ne lupetaj......Voleli ga mi ili ne zato sto nije igrao za reprezentaciju, covek je najbolji igrac sveta, toliko dominantan godinama da svi igraci i sadnji i bivisi u NBA, gledaju kao cudo.
    (Maki, 13. septembar 2023 12:18)

    # Link komentara

  212. jokic bolji od svih koje si pomenuo + tebe zajedno, pa ti placi (kad ti nije dosta sto si bio solidan kosarkas koji se ucepio majklu, pipenu i rodmanu).
    (vrg, 13. septembar 2023 12:18)

    # Link komentara

  213. Jokić će da (se) igra još dok mu istekne važeći ugovor i da se zeza posle sa konjima .
    (Oj debeli lade..., 13. septembar 2023 12:16)

    # Link komentara

  214. Evo ga Danilovic 2… Ili Ja !
    (JPR, 13. septembar 2023 12:16)

    # Link komentara

  215. To ti misliš i još 2% ljudi u svetu.
    (mikac357, 13. septembar 2023 12:14)

    # Link komentara