Četvrtak, 01.06.2023.

12:30

Posle Borjana, precrtan i Katai?

Fudbaler Crvene zvezde Aleksandar Katai nalazi se na izlaznim vratima tog kluba.

Izvor:

Posle Borjana, precrtan i Katai? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

159 Komentari

Sortiraj po:

1992

pre 10 meseci

Ko što se da primetiti, deluje da u šampionskom timu niko nije valjao osim, možda, Dragovića koji bi da ide u Italiju. Hm? Barak je izgleda ozbiljan čovek i shvata koliko je Zvezdina dominacija u Srbiji nerealna i ne želi da se bruka u LŠ s igračima koji se šetaju po terenu a mediji ih kite nadimcima tipa Magiko. Uostalom, tražnja za Zvezdinim igračima to najbolje pokazuje. Frljaju se jedino s milionima za Erakovića, samo nikako da stignu, i ko još?

Mali Hijavata

pre 10 meseci

Izgleda da ovaj lik zna šta radi. A kada dovedeš stranog trenera, on ti bude idealna fasada da raščistiš klub, jer neće da trpi pritiske i prozivke čak i ako bude imao loše rezultate, jednostavno će da ode nazad u svoju zemlju i ćao pa-pa...
Ruku na srce, nisu Katai i Borjan nikakve legende. Jesu dali doprinos nekim dobrim rezultatima u poslednjih nekoliko godina, ali kada čovek vidi ko su naše legende, od Rajka, preko Šekija, Džaje, Pižona, Robija, Piksija, Deje, Pančeva, Siniše, Jugovića...onda su ovi trećerazredni fudbaleri.
Samo napred, raščisti sve kiksere i probaj da napraviš tim koji neće da pune sa petardama u grupi u LŠ.

Dex 1

pre 10 meseci

Stize nam sudbina Partizana..nažalost...Kako bre da teras ljude koji su poslednjih godina sve izneli
(Cacanin, 01. jun 2023 14:17)

Partizan je radio baš suprotno, zato je i propao. Tri godine su držali Sašu Ilića, dve godine Bambi Tošića, pa Jojića, Rnića, Lola Smiljanić bio do prošle godine. Pa onda Fejsa i ovaj Natko, napraviše igrača od njega , duplo lošiji od Kataija i tri puta manje trči. Oni ne diraju legende i zaslužne, a Posle kriv đavo kad završe četvrti. Dolazili povređeni, zavili im klub u crno. Tako će i nama biti ako ne rasteramo legende.

Fike

pre 10 meseci

Ovaj ce da razjuri sve legende i da dovuce neke svoje iz Izraela za masne ugovore. Uostalom nije ni vazno. MI smo ga svakako ugasili obzirom da kraj Duhu koji lebdi visi u vazduhu. Sto je bilo bilo je. Uskoro istrage, sudjenja, oduzimanje titula, lanci i katanci.

kgcz

pre 10 meseci

@CZ

Olajinka je zamena za Kataija, odličan igrač dokazan na sličnom nivou u Slaviji Prag.
Brz je, atleta, daje dosta golova.

Dobrog domaćeg golmana takođe možemo naći. Kovačević bi bio premija. Ako ne on, tu su Jovanović, Marko Ilić, Svilar, možda i Dmitrović ako je ikako realno. Videćemo.

Bahar nije tutuban, zna i sam da mu treba jak i pouzdan golman. Neće biti kombinacija.

Dzeronimo

pre 10 meseci

rna njojze, 01. jun 2023 17:57

Lupas gluposti, nista opovrgao nisi. Majstor fudbala ali malog trenutno jeste , sve drugo je zamajavanje. Nikada nisam pisao o njemu kao losem fudbaleru vec o fudbaleru koji ne moze da trci vise od 10-15 min u nekom jacem ritmu. Poslednjih sezona je to itekako dokazao, bukvalno se nije video ni u jednoj jacoj utakmici.. Znam da tebi ne smeta istina, vec ti smeta sto ju je izrekao neko ko nije zvezdas. Nema potrebe da ljubomorises svi pravi poznavaoci fudbala tacno znaju o cemu pisem, ti koristi svaku priliku da iskazes svu mrznju prema svemu sto nema veze sa Zvezdom .

Dzeronimo

pre 10 meseci

reprezentaciju, naravno kao džoker poput Đuričića. Opet pre 2-3 god.

Ako treba da ti se još nešto nacrta pošto si evidentno zbunjen, ti se slobodno javi.
(rna njojze, 01. jun 2023 17:57)

Mislim stvarno, do kada mislis lagati, i pred SP je dosta vas pricalo o Kataiju, ne secas se toga?! Ko po tebi u reprezentaciji je trebalo da trci za njega? Procitaj komentare tvojih, onih koji misle svojom glavm i koji nisu zaslepljeni crvenom bojom. Nikada nije imao mesta u reprezentaciji, iz osnovnog razloga jer se ne zove igrac u reprezentaciju da igra 15 minuta a za vise nije spreman. Niko ne porice njegovo fudbalsko umece, na zalost to umece ni Zvezdi nista dobrog nije donelo u mecevima sa jacim rivalima. Bukvalno se video nije, sto ti je problem to priznati, stvarno mi nisi jasan.

Milutin

pre 10 meseci

Citajuci komentare sticem utisak da su Borjan i Katai mnogo losi ljudi i da su mnogo stete naneli Zvezdi a da je Bahar car i treba obozavati.
Zvezdastvo opet palo na ispitu. Pitanje je da li za vas takve vredi ginuti na terenu.
(sasa, 1. jun 2023 13:40)

Ja more, Vala bas. Ja otojč ošo u kavanu olupao €2000 sa drugarima I reko gazda kavane da mogu da dzibrim za dzaba narednih 5 godina. Ja more, vala bas.

SrbEUin

pre 10 meseci

Već sam pisao da Zvezda igra sa 4 igrača manje u defanzivi. Pešić, (i ostale devetke pre njega) Ivanić, Katai i Bukari jednostavno ne učestvuju u defanzivi. Oni samo čekaju loptu za napadačke akcije. To u Lingu longu prolazi, jer protivnici ni ne napadaju sa više od 4-5 igrača. Ali u Evropi
se to pretvara u agoniju. Ako Zvezda nekim čudom ne preuzme inicijativu i ne zadrži loptu na protivničkoj polovini (što uspeva na manjim delovima vremena na mečevima kod kuće) protivniku se otvara teren i Borjan, Eraković i Dragović ostaju kao na strelištu.
Ne treba kriviti Kataia, on ima neke zdravstvene probleme zbog kojih nema snage niti kondicije za više tempa. Ali može imati za 30-45 minuta. Ali ostali pomenuti igrači su zdravi, ali tako pogrešno naučeni.
Koncepcija trenera je bila takva da Zvezda igra sa više napadača, ali osnovna greška je u izboru tih igrača. Jednosmerni igrači koji razmišljaju samoonapadačkoj ulozi, a def ih uopšte ne zanima. U Evropi ih zato čak i po imenima slabiji timovi nadtrčavaju i naravno eliminišu.
Miloje je uspevao sa manje tehnički potkovanim igračima da pravi bolje rezultate, zato što je imao tempo igrače koji supokrivali čitav teren. To Deki i ovaj poslednji nisu uspevali sa boljim, ali zato fizički manje sposobnim igačima.

CZ

pre 10 meseci

Ok,što neki ovde kažu,sve ima svoj "rok trajanja" ,niko nije nezamenljiv a pogotovo igrači koji su duboko zasli u godine, Evropa to ne prašta ali mene samo interesuje koju alternativu ima novi trener Zvezde ? Kad se odrekne glavnih igrača u timu,jedan je spasao mnogo golova,drugi je dosta dao,tu trebaš imati super jake zamene.Klub se još ne oglašava o novim pojacanjima,kao i uvek se čeka da na tržištu ostanu samo mrvice....i onda nam Terzić i Mrkela predstave neke levake koje niko neće i koji su bez obeštećenja, dakle gratis ?!

rna njojze

pre 10 meseci

@Dzeronimo

Vidi se da si grobar, spajaš nespojivo i bez ikakvog smisla i van konteksta. Katai jeste majstor fudbala i ostaće ljubimac zvezdaša. Samo što nema više 30 i 31 nego 33 i 34.
I Ronaldo stagnira i biva ispraćen, jer veliki timovi to ne trpe. Nisu svi Saše Ilići da imaju klub koji ga trpi dok se vuče kao mrtva baba. Posle đavo kriv što nema trofeja i uspeha.

Postoji nešto što se zove vek trajanja i viši nivo fudbala. I želja trenera i navijača za nepretkom tima i igre. Katai može da igra LE, LŠ 90 minuta skoro nemoguće. Sa klupe poluvreme najviše, pitanje je da li on to želi. Bio je i kvalitet za reprezentaciju, naravno kao džoker poput Đuričića. Opet pre 2-3 god.

Ako treba da ti se još nešto nacrta pošto si evidentno zbunjen, ti se slobodno javi.

kartoserija

pre 10 meseci

gaVRAN

E bas je strasno u ovoj eri fudbala primiti 21 gol u 5 meceva LS...

Ta malogradjanstina Vas ubija. Real je primio 4 a trebalo 8 i to u polufinalu...prosle sezone je bio Prvak, tim od 700 800 miliona.

Bayern je dao Barsi 8...

To je totalno nebitno, bitno je kako igras...Makabi je slabiji igracki ali je dao Zvezdi 5 u dvomecu.

Ne vidim nikakav problem ako izgubi 4 utakmice sa goleadom ali pobedi 2...mozda prodje u LE na prolece.
(Onako, 1. jun 2023 15:53)

Nije strašno ali jeste ponižavajuće biti na dnu grupe sa 3 boda i takvom gol razlikom, i to pobediti nikad gori Juventus.

Timovi koje nabrajaš mogu 10 da prime opet su mašinerija i instuitucija, Makabi to nije i kad ih napune tako samo srozavaju minimalni ugled, što se i vidi na transferima tj da nikog nisu i neće prodati ni zimus ni sad.

Zato Čelzi nakon nikad gore sezone proda Kovačića od 29 godina za 40 miliona i Real Kazemira od 31 prošle za 70 a naše bisere će da puštaju za oprost par meseci plate, za šta i jesu krivi rezultati u Evropi tj izostanak istih.

Ali nema veze, samo nek se prima po 25-30 golova u grupi, bitno da je igra lepršava i da još 4-5 Afrikanca dođu umesto Kataija, Borjana, Dragovića. Erakovića i ostalih koji se sad pljuju kako su matori i spori, to što po pravilima pola neće grati domaću ligu je briga za one koji ih plaćaju a ne za trenera koji ih dovodi.

Dzeronimo

pre 10 meseci

Interesantno, bar 80% vas zvezdasa koji odobravate potez novog trenera ste, do juce, kovali u zvezde tog istog Kataija, cak se pitali kako nema mesta u reorezentaciji za takvog majstora?!
Sto se mene licno tice, ispravan potez trenera, Katai se nije video ni u jednoj utakmici veceg inteziteta - covek jednostavno ne moze da trci.

ProkopijeElGrande

pre 10 meseci

Borjan, Katai, Kanga, Ivanic itd... Hvala na svemu, mogu da ostanu kao epizodisti da zavrse karijeru u klubu ako hoce, ali da igraju vodece uloge - jednostavno ne ide. Ne u Evropi. Vreme njihovih najvecih dometa je nazalost proslo.

sašaBg

pre 10 meseci

Bahar radi ono sto svako od nas, duboko u sebi, misli i oseca. Potpuno je jasno da su za moderniju i bolju igru i bolje rezultate, potrebni apsolutni profesionalizam, vrhunska priprema, puno trcanja i disciplina. Nema dileme da su Sale Katai i Borjan dali ogroman doprinos prethodnih godina, ali i da ne ispunjavaju sve gorenavedene kritetijume.
Trener je ocigledno hrabar, ima odresene ruke i ne ide linijom manjeg otpora…sledeci neka se spremi…

gaVRAN

pre 10 meseci

Konacno da se neko resi ovih sto su odavno trebali otici.Borjana su jos pre dve godine trebali prodati i dovesti mladjeg golmana za duplo manju platu a ne da prima golove sa auto komande i kornera.Realno vise od pola tima treba da se zameni sa mladjim i brzim igracima.
(Ns, 1. jun 2023 14:50

Da, samo što ti mlađi i brzi koštaju a ovi matori i spori zajedno ne mogu da se prodaju onoliko koliko košta jedan zglavan mlad igrač.

Na sve to klub ima 70+ miliona duga i mnogo skuplji novi stručni štab od ovog prethodnog tako da neće biti mnogo mladih i brzih novih igrača, pre neki remont sa novim strancima od 27-30 godina koji će igrati LŠ da bi novi trener mogao da uzme koji bod u grupi jer za svaki po ugovoru dobija 100 hiljada Evra (prošle godine sa Makabijem koji je nas otresao osvojio cela 3 i to pobedio nesretni Juve 2-0 kod kuće i primio 21 gol u ostalih 5 mečeva).

Onako

pre 10 meseci

gaVRAN

E bas je strasno u ovoj eri fudbala primiti 21 gol u 5 meceva LS...

Ta malogradjanstina Vas ubija. Real je primio 4 a trebalo 8 i to u polufinalu...prosle sezone je bio Prvak, tim od 700 800 miliona.

Bayern je dao Barsi 8...

To je totalno nebitno, bitno je kako igras...Makabi je slabiji igracki ali je dao Zvezdi 5 u dvomecu.

Ne vidim nikakav problem ako izgubi 4 utakmice sa goleadom ali pobedi 2...mozda prodje u LE na prolece.

Filip

pre 10 meseci

Imao sam prilike pre koju godinu da budem deo priprema za novu sezonu jednog velikog evropskog kluba.Dobar moj prijatelj je kondicioni trener tog kluba.Kada se završi sezona i krene na odmor svaki igrač dobije plan rada šta će da radi na odmoru.Na prvu prozivku mora da dodje 60% spreman.Onda kreću razna merenja.Na pripreme se ide negde u Alpe ali ne da bi se sve nedelje trčalo već punjenje pluća kiseonikom
Pre podne teretana popodne rad sa loptom i kako vreme odmiče igraju se utakmice sa lokalnim timovima.Sve teži i ozbiljniji protivnici.Kroz utakmice se podiže kondicija i kada krene prvenstvo svi 100% spremni.Veliki timovi idu na Američku turneju i igraju itmedju sebe.Nema mnogo filozofije.

View

pre 10 meseci

Pa ova dvojica najzslužniji za osvojene titule. Kakve li su to titule? Jasno čoveku da ovde titule deli jedan čovek i da nije bitno ko i kako igra.

Hahahahahaha

pre 10 meseci

Borjan, Milunovic, Rodic, Katai, Srnic, Gobeljic…Sa tim igracima u prvih 11 smo mi hteli da udjemo u LS… Iz ove perspektive deluje tragikomicno.
(Straight Outta München, 1. jun 2023 13:39)

Pa mi i jesmo usli u LS , a ti pogodi s kojim igracima.

ćao amigos

pre 10 meseci

Gde je Joe Hart, poznatiji i(po meni) bolji golman?Došao Gvardiola i rekao da mu treba drugi tip golmana (koji uzgred sada svi kopiraju)i...

Uhh ..

pre 10 meseci

Katai uz Ivanica daleko najbolji igrac on ga proglasio veteranom u 32. I da bude rezerva- kome? Hoce li doci De Brujne,Grilis ili Foden mozda? Kakve ovaj ambicije ima ne znam ali ove najave ne slute na dobro.

ej čoveče

pre 10 meseci

@Retro;da li svestan svoje nesvesti, da li znaš šta si napisao?Ako si mislio na Partizan, on je već odavno bivši a to što si napisao da su Čuka i TSC takmaci jednoj Zvezdi?Koja nebuloza.Ili si možda u pravu?Šerif nije za poređenje to je viša klasa.Kada čovek hoće da omalovaža drugog pa "ukopa" sebe.

dax

pre 10 meseci

Bravo, bravooo...tako se radi...Borjan, Katai, Ivanic, Milunovic, Kanga, Srnic, Pešić, Rodic, Gobeljic...rekonstrukcija nego šta...a ovi mogu u Kolubaru da ih vrate u Super Ligu...pa bilo bi top

pk37

pre 10 meseci

Pa ko će da ostane
(Samo kažem, 01. jun 2023 13:18)

Rekao je ljudima u klubu da racuna na Dragovica, Kangu, Bukarija i Kangvu.
(Milan, 01. jun 2023 14:19)

Ali Dragovic ne racuna na njih..

Tor

pre 10 meseci

Ko sve komentarise danas, majko mila. Placu za Kataijem i Borjanom, a hoce u ligu sampion. Ovaj jedan jos rece, kako se teraju oni sto su do sada sve izneli? Pa sta su to izneli? Superligu? Pa nju bi osvojili sa bilo kakvim timom. A sta su to izneli u Evropi? Nista. Hoces rezultat u Evropi? Remont. Inace, evo insajderska info od jednog od zaposlenih u Zvezdi, i to na dosta vecoj funkciji, nije cistacica, prave se dva tima Zvezde, to je namera, jedan za nasu ligu, drugi za Evropu. Kako ce to izgledati, videcemo. Ali Bahar zna sta radi, i treba da se pusti da radi.

Bajro Župić

pre 10 meseci

Čestitke ciganima, dobili ste baš ozbiljnog trenera. Za stare zasluge se dobije dres uramljen i zahvalnice, ispata na račun i vozi.
Tako se radi u ozbiljnim klubovima. Real pozdravio matorog Raula, Kasiljasa a ovde se plače za Borjanom, Kataijem, Sašom Ilićem, Stojkovićem i ostalim isluženim vedetama.

Isti mentalitet sa obe strane. Mi smo ovde trpeli babu od igrača koja je obarala lažne rekorde, opsednut da prestigne najvećeg Mocu Vukotića. I masa je to pozdravila dok se klub živ raspadao. Ali eto "Sale je zaslužio". A što je Partizan očajan sa njim i svi se sprdali na terenu, to nema veze. Nemoj samo u ikonu.

Bahar će napraviti dobar tim od Zvezde, to sam sad siguran i ako mi nije drago. I to će videti i podržati pismeni navijači. A kmečavci će okrenuti ploču i reći "uvek sam verovao u Bahara" "kakav crni propali Borjan" i slične naknadne priče. E to je Srbija.

DUDA

pre 10 meseci

Nista cudno...Pesic, Srnic, Gobeljic, Kanga su odavno- na izlaznim vratima.Otpisivanjem Borjana i Kataija , ovaj novajlija iz Izraela startuje sa porukom : ja sam, novi sef ! To je sasvim OK, samo da nam umjesto ovih otpisanih- ne uvali , neke svoje zemljake , recimo...Ono sto je sasvim sigurno je to, da ovaj Bahar nije trenirao ( NITI CE !) ovako veliki klub , kao sto je Zvezda ! Sa srecom...

ŠOKI P. F. C. PRIJEDOR

pre 10 meseci

Ovaj radi ozbiljan posao. Čovjek nikog ne tjera, već im ograničava uloge u timu. Sad ko će to kako prihvatiti...

Ljubo

pre 10 meseci

Sada bi trebalo mister Deki da gleda i da se uči trenerskom poslu a ne da sve što je nasledio od prethodnog trenera ostavi i još nagomila brdo amaterskih igrača kao što su Gobeljić,Srnić i Rodić.To sve treba rasterati i dovesti prave igrače koji znaju igrati fudbal.Nije sramota izgubiti utakmicu od kvalitetnijih timova ali ispadati od Omonije i sličnih ekipa je stvarno sramota.Još kada se doda katastrofalna igra jedino je rešenje kompletna rekonstrukcija ekipe od golmana pa sve do napadača.Ovaj trener obećava.Dugo nismo imali ovakvoga trenera.

SRDJAN

pre 10 meseci

ovaj novi trener nema pojma o odnosima sa igracima,saopstiti nekom ko je 6 godina branio boje kluba i bio stub ekipe odluku da ne racuna njega i to preko telefona.To moze da uradi samo neko ko misli da je iznad svih u clubs.Poleteo mnogo ovaj...a ne zna Srbsku javnost,nece dugo.
Puna podrska Borjanu od Partizanovca

Ns

pre 10 meseci

Konacno da se neko resi ovih sto su odavno trebali otici.Borjana su jos pre dve godine trebali prodati i dovesti mladjeg golmana za duplo manju platu a ne da prima golove sa auto komande i kornera.Realno vise od pola tima treba da se zameni sa mladjim i brzim igracima.

hypatija

pre 10 meseci

Stize nam sudbina Partizana..nažalost...Kako bre da teras ljude koji su poslednjih godina sve izneli
(Cacanin, 1. jun 2023 14:17

Pravi asovi napuštaju teren na vrhuncu slave, a ne kada totalno zanmoćaju ...
Kataija volim, ali definitivno je bolje da ode sada nego da mu uskoro zvižde na terenu ... Bolje je da psujem novog trenera što ga je "oterao" nego Acu što se razvlači po travi ... Uostalom , neka proba da se dokaže i nametne novom treneru.

Čika Djura

pre 10 meseci

Zvezdu pratim od 1966.Sa Zvezdom prokrstario Evropom i stigao do Tokija
I dan danas sa 73 godine ne propuštam ni jednu Zvezdinu utakmicu.Nas 6 imamo stalno mesto na zapadu 41 red sedište 38. Hoću da kažem da su neki igrači samo za našu ligu i to vrh jer nam je liga slaba. Katai i Ivanić igraju svoju ligu.Ako neko a piše se da Eraković odlazi za 7 miliona dajte ga odmah da se ne predomisle.Zvezdi su potrebni brzi i fizički spremni igrači.Zvezda to za sada nema.Odbrana škripi.Trener to mora da dovede u red.Džaba titule u Srbiji.kada škripimo u Evropi.Ne mora da se ganja LŠ ali mora da se ganja LE

Retro

pre 10 meseci

Borjan i Katai ako hoce da budu rezerve ok.

Borjan moze i da ide jer ne vidim svrhu pogotovu finansijski je glupo drzati ga u klubu.
Malo vise je doneo nego sto je odneo....Serif, Makabi...to su dva prolaska gde je los bio.

Magiko...teska odluka, jedini je igrac zbog koga i ovo malo ljudi dolazi na stadion...hvala za sve.
Ako hoce da bude u klubu i deli minutazu ili ima ulogu dzokera ok. Ima pune 32 god, uvek je bila sprema diskutabilna evo mu prilike da igra 30 do 45 min i to i LS.
Ako ode sve najbolje.

Za ove podrugljive komentare ...nista ne brinite bice Zvezda jaca pa necete lupati glavom oko titule, ne brinite niste Vi takmac nego Cuka i TSC.

Sve su ovo ok odluke i licno bih voleo bar 50% tima da se promeni ako ne i vise. Na skoro svakoj poziciji treba igrac...minimum 5 ili 6 igraca i to startera.

To sto ovde nema dostojnog rivala ne znaci da treba da se stagnira...ovi nas u 16 ili 17 prvenstvena Derbija i 6 sezona dobili JEDNOM.

kognitivna disonanca

pre 10 meseci

Шта фали Борјану!? Дино Зоф Италија и Сеп Мајер Немачка бранили и у 42 години на светским првенствима. Значи врх!

Stefi

pre 10 meseci

U sustini, zvezda je za remont, samo treba naci zamene. Kataji i Borjan recimo takvi kakvi su ipak su bitniji sraf na terenu. E sad, ako budu igrali srnic, gobeljic, rodic ili ne daj Boze Krsticic, onda odlazak Kataija nema smisla..

sasa

pre 10 meseci

Tako treba. E sad kreni dalje, Gobelja, Rodic, Milunovic, Pankov, Srninjo, Pesic i ostale cepanke, teraj to sve...
(Igor, 01. jun 2023 12:31)

Činjenica da komentar u kom se pljuju svi ti igraci koji su donosili titule ima 200 pluseva i 15 minusa lepo objasnjava mnogo toga.
Tako cete sutra i Bahara terati, samo gledaj. Navijaci uspeha, gloryhunteri iz fotelja.

PlayBoy

pre 10 meseci

Buduci da dovode dva napadaca morace da promeni formaciju,ili ce biti 3-4-3 ili 4-4-2,u prvoj opciji ima mesta za klasicnu desetku kao sto je Katai,dakle ako njega liferuju onda 99% bice druga formacija u pitanju,jedino ako nije procenio da Ivanic moze da igra iza napadaca

Daxon 87

pre 10 meseci

Apsolutna podrška za ovu odluku, kao i za Borjana. Mora i Kanga da ide ako mislimo da igramo moderan, ozbiljan fudbal. Makabi nas je na fizičku spremnost izbacio iz kvalifikacija, i Bahar to zna. Trebaju nam brzi , konkretni, fizički spremni igrači za LŠ. Borjan je imao nekih neverovatnih odbrana , ali i mnogo kikseva, uključujući upravo onaj protiv Makabija, a mislim da je ovaj gol iz kornera presudio kod Bahara. Katai veliki majstor, ali ima snage za 30 minuta ozbiljnog fudbala. Kanga tempirana bomba, nikad se ne zna kad će da napravi neku glupost.

sasa

pre 10 meseci

Citajuci komentare sticem utisak da su Borjan i Katai mnogo losi ljudi i da su mnogo stete naneli Zvezdi a da je Bahar car i treba obozavati.
Zvezdastvo opet palo na ispitu. Pitanje je da li za vas takve vredi ginuti na terenu.

Dusanovo carstvo!

pre 10 meseci

Oce sada i Katai slati izvestaj da ga novi trener mrzi i da nije korektno ovo sa njegove strane i da prosto mora da igra do 53 godine zivota za Zvezdu??
(Pitam za druga, 01. jun 2023 12:38)

NARAVNO DA NEĆE!!

marko

pre 10 meseci

Bolje domace igrace od Kataia i Ivanica necemo naci! Za nasu ligu su licno Ronaldo i Mesi! Igraci koje domace utakmice resavaju potezom! Kakva crna LS, bespotrebno "lozenje", a sluzicemo za popravljanje gol razlike! LS je dobra samo iz finansijske koristi, ostalo...

realan

pre 10 meseci

E zato je milojević morao biti smenjen, jer je bio manji od pojedinih igrača. Moje mišljenje je da je trebao biti vraćen Vladan, jer je to jedini trener u zadnjih 20 god koji je imao autoritet. Ali možda i ovo bude dobro rešenje, jel već im sada daje do znanja neke stvari

Wllaxy

pre 10 meseci

Neka priča ko šta želi ali Katai je naš ubedljivo tehnički najbolji igrač i jedan od retkih koji je potezom mogao da reši meč i ovo je velika greška.

Srdjan

pre 10 meseci

Gledao sam ga protiv Monaka u Beogradu. Apsolutna sramota kako je igrao. Nije poenta u greskama, vec u nezalaganju. Sve to vreme je trpeo mladi Mitrovic, koji je ogroman potencijal. Verujem da ce Bahar da ga izbaci u orbitu. Od onih koji igraju dopada mi se kako igraju Ivanic, Dragovic i Erakovic. Zadrzao bih Bukarija, Azarovija i Kangvu, ali bih posebno radio sa njima da ih unapredim. Ovi ostali su svi za zamenu. Svi do jednog.

Dusanovo carstvo!

pre 10 meseci

Jos Rodic,Kanga,Milunovic,Gobeljic i jos 10 minimum.
(As, 01. jun 2023 12:34)

Zašto Kanga?

Pa taj trči više nego mladi...

Betonka

pre 10 meseci

Pošteno. Za ove naše livade je Maradona, mogao bi i u LŠ da uđe na 15-20 minuta da potezom možda reši i to je to. Očekivati rezultat u LŠ sa igračima koji posle 20 minuta ne mogu da dišu zaista je besmisleno.

Straight Outta München

pre 10 meseci

Borjan, Milunovic, Rodic, Katai, Srnic, Gobeljic…Sa tim igracima u prvih 11 smo mi hteli da udjemo u LS… Iz ove perspektive deluje tragikomicno.

Ljubo

pre 10 meseci

Sve će oterati samo Zvezdine vedete Rodića,Srnića i Gobeljića će ostaviti jer to su udarne Zvezdine vedete.Kada završe karijere bit će promovisati u 6,7 i 8 Zvezdinu Zvezdu.

fuui

pre 10 meseci

Hvala Borjanu,Kataiu ali oni su super za našu ligu.Potrebni su fizički spremni igrači.Ne mogu svi da misle.Mora neko i da trči. Gledajući našu ligu to je jad i ćemer.U proseku niko ne pretrči više od 5 km a u Evropi je prosek 8 km

Dusanovo carstvo!

pre 10 meseci

Ali zasto kada su osvojili duplu krunu?Posteno, naravno...
(Bizon, 01. jun 2023 12:45)

Kao što je trener i objasnio, dominiraju našom ligom ali za LŠ im fali.

A partizane, vojvodine i čuke mogu da "rade" Katai, Ivanic, Gobeljic i Borjan još barem 5 godina...

нс бој

pre 10 meseci

Не навијам за цз,ал ево чињенице из искуства до сада.Тачно је да Катаи и Борјан нису европска класа,поготово за ЛШ,ал у нашој лиги они праве разлику,Катаи без воље за игру је тата за нашу лигу,мора се признати.Е сад већина странаца па и повратника није била боља од Катаиа,ко верује да ће сад доћи неки играчи за ЛШ,тај је под еуфоријом новог тренера.
Хоћу да кажем да су Катаи и Борјан врабац у руци а играчи ЛШ су на грани,па уклопите у народну пословицу.

nasi igraci nemaju snage da trce vise od 60min

pre 10 meseci

Slicno je bilo kada je dosao i Zeman, secam se da ih je covek razbijao na pripremama i da su se skoro svi pobunili. On im je odgovorio da su ovakve pripreme prolazili i igraci Rome (Toti) pa niko nije kukao... Koroman i kompanija su sabotirale Zemana i ubrzo je otisao...

Dusanovo carstvo!

pre 10 meseci

Katai i Borjan su bili glavni u ovoj Zvezinoj dominaciji.
Jesu imali kikseve obojica, ali bez njih Zvezda je 70% slabija.
Ok, mozda se dovedu prave zamene, ali sumnjam u to.
(Dragan, 01. jun 2023 12:40)

Dok su puno trčali...do pre 2 godine!

Klaxon

pre 10 meseci

Ljudi, ja sam odusevljen Baharom! Covek radi ono sto bih ja jos dosta pre uradio! Svaka mu cast, odresene su mu ruke, tako i treba da bude!

nemke

pre 10 meseci

Trazili rekonstrukciju - dobili je...
Ovi sto spominju Gobelju, Srnica,Rodica itd, mislim zar nije ocigledno da za njih nema mesta nakon ovoga, ne treba ni da bude neka vest :)
Zao mi je jedino sto Katai nece imati prilike da igra LS u Zvezdi, voleo bih da ostane sl sezone samo zbog toga. Uz naravno do 30ak minuta i malo bolje pripreme, moze da da veliki doprinos.
Kanga i Ivanic bi trebali da ostanu od starosedeoca, narocito Mirko,zna fudbala, u dobrim je godinama, ako ga Bahar "razdrma" moze da postane lider ekipe.
Uglavnom, ozbiljni rezovi,samim tim preuzimanje odgovornosti i nametanje trenerskog autoriteta.Kako ce ispasti ne znamo ali svidja mi se pocetak.

Neko

pre 10 meseci

Sledeci Gobelja, pa Rodic pa Pesic i to je to.

Kangi i Ivanicu ponuditi ulogu sa klupe da dovrse meceve a ako nece i njih uputiti ka vratima. Nema sprdnje sa velikim klubom kao Zvezda !

Pedja J7

pre 10 meseci

Nema sta, ovaj je krenuo agresivno.
To znači da ima 2 puta, totalna katastrofa ili neka nova, jaca Zvezda.

Licno, mislim da ovo znači da ce biti pojacanja, i da je dobio odresene ruke. Ipak, Katai po mom skromnom misljenju, moze i dalje mnogo da pruzi, ali ne na krilu, vec na poziciji 10, ili AM iza napadaca...
Na krilo levo staviti Olajinku, i dovesti dobrog CF, umesto Pesica...

Uglavnom, nema ovde sredine, ili ce bit super ili propast...

Arena

pre 10 meseci

Ovog lika su i doveli jer žele preko njega da se otarase nekih igrača koje bi otpustili ali ne smiju direktno. Zato su i doveli neko jače ime koje će imati tu moć da se oslobodi nekih igrača a da se pritom oni nešto specijalno ne bune.

Mrtvac

pre 10 meseci

Trener nije ovde ni nedelju dana a vec mi se svidja. Svaka cast Kataiju ali vise covek ne moze da potrci a da mu dusa ne ispadne...

Sabre

pre 10 meseci

Okej, sad vec imam solidan optimizam u vezi ovog lika. Katai i Borjan su MNOGO ali bas MNOGO zaduzili Zvezdu, ali moderan fudbal se ne dobija na staru slavu. Obojica usporavaju vreme koliko su spori, Katai i dalje ume da odradi magiju tu i tamo, Borjan i dalje ume nemoguce da odbrani ALI U VECINI SLUCAJEVA ovaj prvi bolesno usporava igru i upropascuje ritam a ovaj drugi prima mega naivne golove i pravi pocetnicke kikseve. Svaka cast momci, voleo bih i da ostanete i sve to, ali realnost je da ako ste nam prva opcija u LS, obrali smo bostan.

Vlada

pre 10 meseci

Ovaj je ljudi došao po nalogu da rasturi tim, dovede brdo staranca da se operu pare i uzme kajmak( zna se ko), a pola njih nije ni za kinesku drugu ligu, i da se namesti sl par godina da glodari iz lavora koji zovu stanion uzmzu neku nameštenu titulu...ne piše nam se dobro

yo.dorro

pre 10 meseci

Sad Katai da dodje konacno u Partizan. Izjava 2012.godine: "– Naravno da sam zainteresovan za prelazak u Partizan – kratko i jasno je poručio Katai. " pogledajte na guglu.

mrle

pre 10 meseci

Svaka mu cast samo nek rastera te likove koji su tu samo zbog prijatestava sa tribinom uzimaju milione a nemaju dnage za pola sata ozbiljnog fudbala

Pitam za druga

pre 10 meseci

Oce sada i Katai slati izvestaj da ga novi trener mrzi i da nije korektno ovo sa njegove strane i da prosto mora da igra do 53 godine zivota za Zvezdu??

Dragan

pre 10 meseci

Katai i Borjan su bili glavni u ovoj Zvezinoj dominaciji.
Jesu imali kikseve obojica, ali bez njih Zvezda je 70% slabija.
Ok, mozda se dovedu prave zamene, ali sumnjam u to.

MANGUP, LOLA, BEKRIJA ...

pre 10 meseci

Pa ovaj kad precrta sve, ko će da se suprotstavi M.Sitiju, Realu i Rosenborgu? Srnić i Kanga? ili možda planira da dovede Modrića i Mandzukica? Ja stvarno ne znam ko će da da go... A ko će nam brani isto ne znam, kakva je to liga šampiona bez "iiii brani Borjaaaaaaaaan!"?

Nebojša R.

pre 10 meseci

Daj Bože... Slaviću taj dan kad Katai ode iz Zvezde... Što se Bojana tiče, hvala mu za sve što je pružio za ovih 6 godina, ali vreme je za promene... Nije zaslužio da mu se ta promena saopšti telefon, to je malo nekorektno od strane ovog Baraha, ali da je vreme za promene, za nove, sveže, mlađe igrače... To je činjenica.

kimi

pre 10 meseci

Nadam se da ce najiskreniji navijaci Zvezde adekvatno odreagovati na ovu iznenadjujucu odluku novog trenera koji se ovako odnosi prema Borjanu - coveku koji je godinama unazad dostojno i zasluzno nosio kapitensku traku. Ne dozvolimo da se nov trener bahati !!!!

Vanja LFC

pre 10 meseci

Katai je ubedljivo najkvalitetniji fudbaler koji igra u Srbiji. Njegovo umeće je neosporno, ali je izuzetno lenj, sebičan i loše fizički pripremljen.

NS

pre 10 meseci

Takve igrače, toliko dominatne, 6ostruke prvake, u tako jednoj jakoj i pre svega regularnoj ligi, tako lako se odreći... Pa ja sam blago rečeno zapanjen

anubis

pre 10 meseci

znači novi trener je ozbiljan. Prvo rupetina Borjan, pa onda Zvezda L.A. Galaksija koja ne može da trči više od 30min. Ako skloni Srnića i Pešića možda i bude nešto od ekipe... ko god da dođe, biće bolji od pomenute četvorke...

Maurisio Molina

pre 10 meseci

Katai sa 33 i jeste za ulogu džokera. Idealan za pola sata svog fudbala i to je to. Dolazi Olajinka koji je ozbiljan igrač i poseduje sve ono što Katai nema. Fizikalije, brzinu, snagu. Pritom je i dobar strelac.

Dakle Barak nije "oterao" nikoga nego logično sprema mlađi i fizički spremniji tim. I sigurno mu neće krojiti sastav ni tribina ni uprava ni stručnjaci iz kafane. Zato će i uspeti a svi dežurni mudraci će jednog dana okrenuti ploču kako je Barak genijalac i veliki car.

Borjan može da ostane kao drugi golman. Pošto je egomanijak i kraljica drame on želi da večno skakuće sa stomakom na golu. To neće više moći. Sale Katai je mnogo normalniji lik i verujem da nema problem da ulazi sa klupe. Ne vidim gde je tu drama.

Jimbo

pre 10 meseci

Katai je car za Superligu i kvalifikacije u Evropi, ali protiv ozbiljnih ekipa je rupa u odbrani koja se obilato buši od strane protivnika.

mrle

pre 10 meseci

Pa gospodin izgleda ne zna gde je dosao u kakav klub,sad kad pocnu da ga miniraju sa svih mogucih strana menadzeri,dirno je u nove zvezdine zvezde kazu borjan 6 zvezdina zvezda buhahahahaha kad se bude birala 666 mozda bude u opticaju

branko

pre 10 meseci

Што се тиче Борјана изненађен сам а мислим да то Барак није сам смислио јер се то уклапа у пословну филозофију Трговачког предузећа на велико и мало ''Црвена звезда''. У вези Катаија немам замерке. Са Катаијем нема озбиљне игре , мада мислим да ни то Израслац није сам смислио али он је очигледно прихватио улогу реализатора, што га ништа не кошта.

Milan

pre 10 meseci

Ovo je potpuno očekivano.Volim Saleta i drag mi je ali i prošle godine u Evropi se videlo da više fizički ne može da izdrži taj nivo fudbala više od pola sata. I zaista i dalje može biti koristan u JSL gde je tempo slab i gde imaš vremena i da primiš i da okreneš i da zarolaš i razigraš, ali u LŠ su ti dok to uradiš već pet puta uzeli loptu.Jednostavno u Evropi se igra brzo,snažno sa puno duela, tempa i intenziteta i za taj nivo fudbala su potrebni mladi,agresivni,brzi i snažni igrači koji tim zahtevima mogu da odgovore. Krilni igrači na tom nivou su uglavnom vrlo brzi,prodorni i napadački odlični 1 na 1, agilni u napadanju praznog prostora i vrlo kvalitetni u oba pravca. Lično bi voleo da Sale ostane još ovu sezonu jer verujem da još uvek može da doprinese u JSL i možda u nekim mečevima u LŠ u poslednjih 15-20 minuta,jer će nam za 3 fronta trebati širina u rosteru, ali ako odluči da ode u Arabiju i može to dobro da naplati želim mu svaku sreću.

Bajro Župić

pre 10 meseci

Čestitke ciganima, dobili ste baš ozbiljnog trenera. Za stare zasluge se dobije dres uramljen i zahvalnice, ispata na račun i vozi.
Tako se radi u ozbiljnim klubovima. Real pozdravio matorog Raula, Kasiljasa a ovde se plače za Borjanom, Kataijem, Sašom Ilićem, Stojkovićem i ostalim isluženim vedetama.

Isti mentalitet sa obe strane. Mi smo ovde trpeli babu od igrača koja je obarala lažne rekorde, opsednut da prestigne najvećeg Mocu Vukotića. I masa je to pozdravila dok se klub živ raspadao. Ali eto "Sale je zaslužio". A što je Partizan očajan sa njim i svi se sprdali na terenu, to nema veze. Nemoj samo u ikonu.

Bahar će napraviti dobar tim od Zvezde, to sam sad siguran i ako mi nije drago. I to će videti i podržati pismeni navijači. A kmečavci će okrenuti ploču i reći "uvek sam verovao u Bahara" "kakav crni propali Borjan" i slične naknadne priče. E to je Srbija.

Maurisio Molina

pre 10 meseci

Katai sa 33 i jeste za ulogu džokera. Idealan za pola sata svog fudbala i to je to. Dolazi Olajinka koji je ozbiljan igrač i poseduje sve ono što Katai nema. Fizikalije, brzinu, snagu. Pritom je i dobar strelac.

Dakle Barak nije "oterao" nikoga nego logično sprema mlađi i fizički spremniji tim. I sigurno mu neće krojiti sastav ni tribina ni uprava ni stručnjaci iz kafane. Zato će i uspeti a svi dežurni mudraci će jednog dana okrenuti ploču kako je Barak genijalac i veliki car.

Borjan može da ostane kao drugi golman. Pošto je egomanijak i kraljica drame on želi da večno skakuće sa stomakom na golu. To neće više moći. Sale Katai je mnogo normalniji lik i verujem da nema problem da ulazi sa klupe. Ne vidim gde je tu drama.

Vanja LFC

pre 10 meseci

Katai je ubedljivo najkvalitetniji fudbaler koji igra u Srbiji. Njegovo umeće je neosporno, ali je izuzetno lenj, sebičan i loše fizički pripremljen.

Čika Djura

pre 10 meseci

Zvezdu pratim od 1966.Sa Zvezdom prokrstario Evropom i stigao do Tokija
I dan danas sa 73 godine ne propuštam ni jednu Zvezdinu utakmicu.Nas 6 imamo stalno mesto na zapadu 41 red sedište 38. Hoću da kažem da su neki igrači samo za našu ligu i to vrh jer nam je liga slaba. Katai i Ivanić igraju svoju ligu.Ako neko a piše se da Eraković odlazi za 7 miliona dajte ga odmah da se ne predomisle.Zvezdi su potrebni brzi i fizički spremni igrači.Zvezda to za sada nema.Odbrana škripi.Trener to mora da dovede u red.Džaba titule u Srbiji.kada škripimo u Evropi.Ne mora da se ganja LŠ ali mora da se ganja LE

Daxon 87

pre 10 meseci

Apsolutna podrška za ovu odluku, kao i za Borjana. Mora i Kanga da ide ako mislimo da igramo moderan, ozbiljan fudbal. Makabi nas je na fizičku spremnost izbacio iz kvalifikacija, i Bahar to zna. Trebaju nam brzi , konkretni, fizički spremni igrači za LŠ. Borjan je imao nekih neverovatnih odbrana , ali i mnogo kikseva, uključujući upravo onaj protiv Makabija, a mislim da je ovaj gol iz kornera presudio kod Bahara. Katai veliki majstor, ali ima snage za 30 minuta ozbiljnog fudbala. Kanga tempirana bomba, nikad se ne zna kad će da napravi neku glupost.

nemke

pre 10 meseci

Trazili rekonstrukciju - dobili je...
Ovi sto spominju Gobelju, Srnica,Rodica itd, mislim zar nije ocigledno da za njih nema mesta nakon ovoga, ne treba ni da bude neka vest :)
Zao mi je jedino sto Katai nece imati prilike da igra LS u Zvezdi, voleo bih da ostane sl sezone samo zbog toga. Uz naravno do 30ak minuta i malo bolje pripreme, moze da da veliki doprinos.
Kanga i Ivanic bi trebali da ostanu od starosedeoca, narocito Mirko,zna fudbala, u dobrim je godinama, ako ga Bahar "razdrma" moze da postane lider ekipe.
Uglavnom, ozbiljni rezovi,samim tim preuzimanje odgovornosti i nametanje trenerskog autoriteta.Kako ce ispasti ne znamo ali svidja mi se pocetak.

Sabre

pre 10 meseci

Okej, sad vec imam solidan optimizam u vezi ovog lika. Katai i Borjan su MNOGO ali bas MNOGO zaduzili Zvezdu, ali moderan fudbal se ne dobija na staru slavu. Obojica usporavaju vreme koliko su spori, Katai i dalje ume da odradi magiju tu i tamo, Borjan i dalje ume nemoguce da odbrani ALI U VECINI SLUCAJEVA ovaj prvi bolesno usporava igru i upropascuje ritam a ovaj drugi prima mega naivne golove i pravi pocetnicke kikseve. Svaka cast momci, voleo bih i da ostanete i sve to, ali realnost je da ako ste nam prva opcija u LS, obrali smo bostan.

Arena

pre 10 meseci

Ovog lika su i doveli jer žele preko njega da se otarase nekih igrača koje bi otpustili ali ne smiju direktno. Zato su i doveli neko jače ime koje će imati tu moć da se oslobodi nekih igrača a da se pritom oni nešto specijalno ne bune.

Dusanovo carstvo!

pre 10 meseci

Ali zasto kada su osvojili duplu krunu?Posteno, naravno...
(Bizon, 01. jun 2023 12:45)

Kao što je trener i objasnio, dominiraju našom ligom ali za LŠ im fali.

A partizane, vojvodine i čuke mogu da "rade" Katai, Ivanic, Gobeljic i Borjan još barem 5 godina...

ŠOKI P. F. C. PRIJEDOR

pre 10 meseci

Ovaj radi ozbiljan posao. Čovjek nikog ne tjera, već im ograničava uloge u timu. Sad ko će to kako prihvatiti...

DUDA

pre 10 meseci

Nista cudno...Pesic, Srnic, Gobeljic, Kanga su odavno- na izlaznim vratima.Otpisivanjem Borjana i Kataija , ovaj novajlija iz Izraela startuje sa porukom : ja sam, novi sef ! To je sasvim OK, samo da nam umjesto ovih otpisanih- ne uvali , neke svoje zemljake , recimo...Ono sto je sasvim sigurno je to, da ovaj Bahar nije trenirao ( NITI CE !) ovako veliki klub , kao sto je Zvezda ! Sa srecom...

Nebojša R.

pre 10 meseci

Daj Bože... Slaviću taj dan kad Katai ode iz Zvezde... Što se Bojana tiče, hvala mu za sve što je pružio za ovih 6 godina, ali vreme je za promene... Nije zaslužio da mu se ta promena saopšti telefon, to je malo nekorektno od strane ovog Baraha, ali da je vreme za promene, za nove, sveže, mlađe igrače... To je činjenica.

nasi igraci nemaju snage da trce vise od 60min

pre 10 meseci

Slicno je bilo kada je dosao i Zeman, secam se da ih je covek razbijao na pripremama i da su se skoro svi pobunili. On im je odgovorio da su ovakve pripreme prolazili i igraci Rome (Toti) pa niko nije kukao... Koroman i kompanija su sabotirale Zemana i ubrzo je otisao...

Filip

pre 10 meseci

Imao sam prilike pre koju godinu da budem deo priprema za novu sezonu jednog velikog evropskog kluba.Dobar moj prijatelj je kondicioni trener tog kluba.Kada se završi sezona i krene na odmor svaki igrač dobije plan rada šta će da radi na odmoru.Na prvu prozivku mora da dodje 60% spreman.Onda kreću razna merenja.Na pripreme se ide negde u Alpe ali ne da bi se sve nedelje trčalo već punjenje pluća kiseonikom
Pre podne teretana popodne rad sa loptom i kako vreme odmiče igraju se utakmice sa lokalnim timovima.Sve teži i ozbiljniji protivnici.Kroz utakmice se podiže kondicija i kada krene prvenstvo svi 100% spremni.Veliki timovi idu na Američku turneju i igraju itmedju sebe.Nema mnogo filozofije.

Milan

pre 10 meseci

Ovo je potpuno očekivano.Volim Saleta i drag mi je ali i prošle godine u Evropi se videlo da više fizički ne može da izdrži taj nivo fudbala više od pola sata. I zaista i dalje može biti koristan u JSL gde je tempo slab i gde imaš vremena i da primiš i da okreneš i da zarolaš i razigraš, ali u LŠ su ti dok to uradiš već pet puta uzeli loptu.Jednostavno u Evropi se igra brzo,snažno sa puno duela, tempa i intenziteta i za taj nivo fudbala su potrebni mladi,agresivni,brzi i snažni igrači koji tim zahtevima mogu da odgovore. Krilni igrači na tom nivou su uglavnom vrlo brzi,prodorni i napadački odlični 1 na 1, agilni u napadanju praznog prostora i vrlo kvalitetni u oba pravca. Lično bi voleo da Sale ostane još ovu sezonu jer verujem da još uvek može da doprinese u JSL i možda u nekim mečevima u LŠ u poslednjih 15-20 minuta,jer će nam za 3 fronta trebati širina u rosteru, ali ako odluči da ode u Arabiju i može to dobro da naplati želim mu svaku sreću.

Neko

pre 10 meseci

Sledeci Gobelja, pa Rodic pa Pesic i to je to.

Kangi i Ivanicu ponuditi ulogu sa klupe da dovrse meceve a ako nece i njih uputiti ka vratima. Nema sprdnje sa velikim klubom kao Zvezda !

realan

pre 10 meseci

E zato je milojević morao biti smenjen, jer je bio manji od pojedinih igrača. Moje mišljenje je da je trebao biti vraćen Vladan, jer je to jedini trener u zadnjih 20 god koji je imao autoritet. Ali možda i ovo bude dobro rešenje, jel već im sada daje do znanja neke stvari

Mrtvac

pre 10 meseci

Trener nije ovde ni nedelju dana a vec mi se svidja. Svaka cast Kataiju ali vise covek ne moze da potrci a da mu dusa ne ispadne...

Tor

pre 10 meseci

Ko sve komentarise danas, majko mila. Placu za Kataijem i Borjanom, a hoce u ligu sampion. Ovaj jedan jos rece, kako se teraju oni sto su do sada sve izneli? Pa sta su to izneli? Superligu? Pa nju bi osvojili sa bilo kakvim timom. A sta su to izneli u Evropi? Nista. Hoces rezultat u Evropi? Remont. Inace, evo insajderska info od jednog od zaposlenih u Zvezdi, i to na dosta vecoj funkciji, nije cistacica, prave se dva tima Zvezde, to je namera, jedan za nasu ligu, drugi za Evropu. Kako ce to izgledati, videcemo. Ali Bahar zna sta radi, i treba da se pusti da radi.

Retro

pre 10 meseci

Borjan i Katai ako hoce da budu rezerve ok.

Borjan moze i da ide jer ne vidim svrhu pogotovu finansijski je glupo drzati ga u klubu.
Malo vise je doneo nego sto je odneo....Serif, Makabi...to su dva prolaska gde je los bio.

Magiko...teska odluka, jedini je igrac zbog koga i ovo malo ljudi dolazi na stadion...hvala za sve.
Ako hoce da bude u klubu i deli minutazu ili ima ulogu dzokera ok. Ima pune 32 god, uvek je bila sprema diskutabilna evo mu prilike da igra 30 do 45 min i to i LS.
Ako ode sve najbolje.

Za ove podrugljive komentare ...nista ne brinite bice Zvezda jaca pa necete lupati glavom oko titule, ne brinite niste Vi takmac nego Cuka i TSC.

Sve su ovo ok odluke i licno bih voleo bar 50% tima da se promeni ako ne i vise. Na skoro svakoj poziciji treba igrac...minimum 5 ili 6 igraca i to startera.

To sto ovde nema dostojnog rivala ne znaci da treba da se stagnira...ovi nas u 16 ili 17 prvenstvena Derbija i 6 sezona dobili JEDNOM.

Straight Outta München

pre 10 meseci

Borjan, Milunovic, Rodic, Katai, Srnic, Gobeljic…Sa tim igracima u prvih 11 smo mi hteli da udjemo u LS… Iz ove perspektive deluje tragikomicno.

Dusanovo carstvo!

pre 10 meseci

Katai i Borjan su bili glavni u ovoj Zvezinoj dominaciji.
Jesu imali kikseve obojica, ali bez njih Zvezda je 70% slabija.
Ok, mozda se dovedu prave zamene, ali sumnjam u to.
(Dragan, 01. jun 2023 12:40)

Dok su puno trčali...do pre 2 godine!

Srdjan

pre 10 meseci

Gledao sam ga protiv Monaka u Beogradu. Apsolutna sramota kako je igrao. Nije poenta u greskama, vec u nezalaganju. Sve to vreme je trpeo mladi Mitrovic, koji je ogroman potencijal. Verujem da ce Bahar da ga izbaci u orbitu. Od onih koji igraju dopada mi se kako igraju Ivanic, Dragovic i Erakovic. Zadrzao bih Bukarija, Azarovija i Kangvu, ali bih posebno radio sa njima da ih unapredim. Ovi ostali su svi za zamenu. Svi do jednog.

Ljubo

pre 10 meseci

Sada bi trebalo mister Deki da gleda i da se uči trenerskom poslu a ne da sve što je nasledio od prethodnog trenera ostavi i još nagomila brdo amaterskih igrača kao što su Gobeljić,Srnić i Rodić.To sve treba rasterati i dovesti prave igrače koji znaju igrati fudbal.Nije sramota izgubiti utakmicu od kvalitetnijih timova ali ispadati od Omonije i sličnih ekipa je stvarno sramota.Još kada se doda katastrofalna igra jedino je rešenje kompletna rekonstrukcija ekipe od golmana pa sve do napadača.Ovaj trener obećava.Dugo nismo imali ovakvoga trenera.

нс бој

pre 10 meseci

Не навијам за цз,ал ево чињенице из искуства до сада.Тачно је да Катаи и Борјан нису европска класа,поготово за ЛШ,ал у нашој лиги они праве разлику,Катаи без воље за игру је тата за нашу лигу,мора се признати.Е сад већина странаца па и повратника није била боља од Катаиа,ко верује да ће сад доћи неки играчи за ЛШ,тај је под еуфоријом новог тренера.
Хоћу да кажем да су Катаи и Борјан врабац у руци а играчи ЛШ су на грани,па уклопите у народну пословицу.

sašaBg

pre 10 meseci

Bahar radi ono sto svako od nas, duboko u sebi, misli i oseca. Potpuno je jasno da su za moderniju i bolju igru i bolje rezultate, potrebni apsolutni profesionalizam, vrhunska priprema, puno trcanja i disciplina. Nema dileme da su Sale Katai i Borjan dali ogroman doprinos prethodnih godina, ali i da ne ispunjavaju sve gorenavedene kritetijume.
Trener je ocigledno hrabar, ima odresene ruke i ne ide linijom manjeg otpora…sledeci neka se spremi…

anubis

pre 10 meseci

znači novi trener je ozbiljan. Prvo rupetina Borjan, pa onda Zvezda L.A. Galaksija koja ne može da trči više od 30min. Ako skloni Srnića i Pešića možda i bude nešto od ekipe... ko god da dođe, biće bolji od pomenute četvorke...

Ns

pre 10 meseci

Konacno da se neko resi ovih sto su odavno trebali otici.Borjana su jos pre dve godine trebali prodati i dovesti mladjeg golmana za duplo manju platu a ne da prima golove sa auto komande i kornera.Realno vise od pola tima treba da se zameni sa mladjim i brzim igracima.

Dex 1

pre 10 meseci

Stize nam sudbina Partizana..nažalost...Kako bre da teras ljude koji su poslednjih godina sve izneli
(Cacanin, 01. jun 2023 14:17)

Partizan je radio baš suprotno, zato je i propao. Tri godine su držali Sašu Ilića, dve godine Bambi Tošića, pa Jojića, Rnića, Lola Smiljanić bio do prošle godine. Pa onda Fejsa i ovaj Natko, napraviše igrača od njega , duplo lošiji od Kataija i tri puta manje trči. Oni ne diraju legende i zaslužne, a Posle kriv đavo kad završe četvrti. Dolazili povređeni, zavili im klub u crno. Tako će i nama biti ako ne rasteramo legende.

Klaxon

pre 10 meseci

Ljudi, ja sam odusevljen Baharom! Covek radi ono sto bih ja jos dosta pre uradio! Svaka mu cast, odresene su mu ruke, tako i treba da bude!

Jimbo

pre 10 meseci

Katai je car za Superligu i kvalifikacije u Evropi, ali protiv ozbiljnih ekipa je rupa u odbrani koja se obilato buši od strane protivnika.

Pitam za druga

pre 10 meseci

Oce sada i Katai slati izvestaj da ga novi trener mrzi i da nije korektno ovo sa njegove strane i da prosto mora da igra do 53 godine zivota za Zvezdu??

NS

pre 10 meseci

Takve igrače, toliko dominatne, 6ostruke prvake, u tako jednoj jakoj i pre svega regularnoj ligi, tako lako se odreći... Pa ja sam blago rečeno zapanjen

hypatija

pre 10 meseci

Stize nam sudbina Partizana..nažalost...Kako bre da teras ljude koji su poslednjih godina sve izneli
(Cacanin, 1. jun 2023 14:17

Pravi asovi napuštaju teren na vrhuncu slave, a ne kada totalno zanmoćaju ...
Kataija volim, ali definitivno je bolje da ode sada nego da mu uskoro zvižde na terenu ... Bolje je da psujem novog trenera što ga je "oterao" nego Acu što se razvlači po travi ... Uostalom , neka proba da se dokaže i nametne novom treneru.

Pedja J7

pre 10 meseci

Nema sta, ovaj je krenuo agresivno.
To znači da ima 2 puta, totalna katastrofa ili neka nova, jaca Zvezda.

Licno, mislim da ovo znači da ce biti pojacanja, i da je dobio odresene ruke. Ipak, Katai po mom skromnom misljenju, moze i dalje mnogo da pruzi, ali ne na krilu, vec na poziciji 10, ili AM iza napadaca...
Na krilo levo staviti Olajinku, i dovesti dobrog CF, umesto Pesica...

Uglavnom, nema ovde sredine, ili ce bit super ili propast...

SrbEUin

pre 10 meseci

Već sam pisao da Zvezda igra sa 4 igrača manje u defanzivi. Pešić, (i ostale devetke pre njega) Ivanić, Katai i Bukari jednostavno ne učestvuju u defanzivi. Oni samo čekaju loptu za napadačke akcije. To u Lingu longu prolazi, jer protivnici ni ne napadaju sa više od 4-5 igrača. Ali u Evropi
se to pretvara u agoniju. Ako Zvezda nekim čudom ne preuzme inicijativu i ne zadrži loptu na protivničkoj polovini (što uspeva na manjim delovima vremena na mečevima kod kuće) protivniku se otvara teren i Borjan, Eraković i Dragović ostaju kao na strelištu.
Ne treba kriviti Kataia, on ima neke zdravstvene probleme zbog kojih nema snage niti kondicije za više tempa. Ali može imati za 30-45 minuta. Ali ostali pomenuti igrači su zdravi, ali tako pogrešno naučeni.
Koncepcija trenera je bila takva da Zvezda igra sa više napadača, ali osnovna greška je u izboru tih igrača. Jednosmerni igrači koji razmišljaju samoonapadačkoj ulozi, a def ih uopšte ne zanima. U Evropi ih zato čak i po imenima slabiji timovi nadtrčavaju i naravno eliminišu.
Miloje je uspevao sa manje tehnički potkovanim igračima da pravi bolje rezultate, zato što je imao tempo igrače koji supokrivali čitav teren. To Deki i ovaj poslednji nisu uspevali sa boljim, ali zato fizički manje sposobnim igačima.

Stefi

pre 10 meseci

U sustini, zvezda je za remont, samo treba naci zamene. Kataji i Borjan recimo takvi kakvi su ipak su bitniji sraf na terenu. E sad, ako budu igrali srnic, gobeljic, rodic ili ne daj Boze Krsticic, onda odlazak Kataija nema smisla..

ćao amigos

pre 10 meseci

Gde je Joe Hart, poznatiji i(po meni) bolji golman?Došao Gvardiola i rekao da mu treba drugi tip golmana (koji uzgred sada svi kopiraju)i...

Dzeronimo

pre 10 meseci

Interesantno, bar 80% vas zvezdasa koji odobravate potez novog trenera ste, do juce, kovali u zvezde tog istog Kataija, cak se pitali kako nema mesta u reorezentaciji za takvog majstora?!
Sto se mene licno tice, ispravan potez trenera, Katai se nije video ni u jednoj utakmici veceg inteziteta - covek jednostavno ne moze da trci.

dax

pre 10 meseci

Bravo, bravooo...tako se radi...Borjan, Katai, Ivanic, Milunovic, Kanga, Srnic, Pešić, Rodic, Gobeljic...rekonstrukcija nego šta...a ovi mogu u Kolubaru da ih vrate u Super Ligu...pa bilo bi top

Betonka

pre 10 meseci

Pošteno. Za ove naše livade je Maradona, mogao bi i u LŠ da uđe na 15-20 minuta da potezom možda reši i to je to. Očekivati rezultat u LŠ sa igračima koji posle 20 minuta ne mogu da dišu zaista je besmisleno.

pk37

pre 10 meseci

Pa ko će da ostane
(Samo kažem, 01. jun 2023 13:18)

Rekao je ljudima u klubu da racuna na Dragovica, Kangu, Bukarija i Kangvu.
(Milan, 01. jun 2023 14:19)

Ali Dragovic ne racuna na njih..

Hahahahahaha

pre 10 meseci

Borjan, Milunovic, Rodic, Katai, Srnic, Gobeljic…Sa tim igracima u prvih 11 smo mi hteli da udjemo u LS… Iz ove perspektive deluje tragikomicno.
(Straight Outta München, 1. jun 2023 13:39)

Pa mi i jesmo usli u LS , a ti pogodi s kojim igracima.

Dusanovo carstvo!

pre 10 meseci

Oce sada i Katai slati izvestaj da ga novi trener mrzi i da nije korektno ovo sa njegove strane i da prosto mora da igra do 53 godine zivota za Zvezdu??
(Pitam za druga, 01. jun 2023 12:38)

NARAVNO DA NEĆE!!

mrle

pre 10 meseci

Svaka mu cast samo nek rastera te likove koji su tu samo zbog prijatestava sa tribinom uzimaju milione a nemaju dnage za pola sata ozbiljnog fudbala

Dzeronimo

pre 10 meseci

rna njojze, 01. jun 2023 17:57

Lupas gluposti, nista opovrgao nisi. Majstor fudbala ali malog trenutno jeste , sve drugo je zamajavanje. Nikada nisam pisao o njemu kao losem fudbaleru vec o fudbaleru koji ne moze da trci vise od 10-15 min u nekom jacem ritmu. Poslednjih sezona je to itekako dokazao, bukvalno se nije video ni u jednoj jacoj utakmici.. Znam da tebi ne smeta istina, vec ti smeta sto ju je izrekao neko ko nije zvezdas. Nema potrebe da ljubomorises svi pravi poznavaoci fudbala tacno znaju o cemu pisem, ti koristi svaku priliku da iskazes svu mrznju prema svemu sto nema veze sa Zvezdom .

ProkopijeElGrande

pre 10 meseci

Borjan, Katai, Kanga, Ivanic itd... Hvala na svemu, mogu da ostanu kao epizodisti da zavrse karijeru u klubu ako hoce, ali da igraju vodece uloge - jednostavno ne ide. Ne u Evropi. Vreme njihovih najvecih dometa je nazalost proslo.

kgcz

pre 10 meseci

@CZ

Olajinka je zamena za Kataija, odličan igrač dokazan na sličnom nivou u Slaviji Prag.
Brz je, atleta, daje dosta golova.

Dobrog domaćeg golmana takođe možemo naći. Kovačević bi bio premija. Ako ne on, tu su Jovanović, Marko Ilić, Svilar, možda i Dmitrović ako je ikako realno. Videćemo.

Bahar nije tutuban, zna i sam da mu treba jak i pouzdan golman. Neće biti kombinacija.

Onako

pre 10 meseci

gaVRAN

E bas je strasno u ovoj eri fudbala primiti 21 gol u 5 meceva LS...

Ta malogradjanstina Vas ubija. Real je primio 4 a trebalo 8 i to u polufinalu...prosle sezone je bio Prvak, tim od 700 800 miliona.

Bayern je dao Barsi 8...

To je totalno nebitno, bitno je kako igras...Makabi je slabiji igracki ali je dao Zvezdi 5 u dvomecu.

Ne vidim nikakav problem ako izgubi 4 utakmice sa goleadom ali pobedi 2...mozda prodje u LE na prolece.

rna njojze

pre 10 meseci

@Dzeronimo

Vidi se da si grobar, spajaš nespojivo i bez ikakvog smisla i van konteksta. Katai jeste majstor fudbala i ostaće ljubimac zvezdaša. Samo što nema više 30 i 31 nego 33 i 34.
I Ronaldo stagnira i biva ispraćen, jer veliki timovi to ne trpe. Nisu svi Saše Ilići da imaju klub koji ga trpi dok se vuče kao mrtva baba. Posle đavo kriv što nema trofeja i uspeha.

Postoji nešto što se zove vek trajanja i viši nivo fudbala. I želja trenera i navijača za nepretkom tima i igre. Katai može da igra LE, LŠ 90 minuta skoro nemoguće. Sa klupe poluvreme najviše, pitanje je da li on to želi. Bio je i kvalitet za reprezentaciju, naravno kao džoker poput Đuričića. Opet pre 2-3 god.

Ako treba da ti se još nešto nacrta pošto si evidentno zbunjen, ti se slobodno javi.

fuui

pre 10 meseci

Hvala Borjanu,Kataiu ali oni su super za našu ligu.Potrebni su fizički spremni igrači.Ne mogu svi da misle.Mora neko i da trči. Gledajući našu ligu to je jad i ćemer.U proseku niko ne pretrči više od 5 km a u Evropi je prosek 8 km

Dusanovo carstvo!

pre 10 meseci

Jos Rodic,Kanga,Milunovic,Gobeljic i jos 10 minimum.
(As, 01. jun 2023 12:34)

Zašto Kanga?

Pa taj trči više nego mladi...

Dzeronimo

pre 10 meseci

reprezentaciju, naravno kao džoker poput Đuričića. Opet pre 2-3 god.

Ako treba da ti se još nešto nacrta pošto si evidentno zbunjen, ti se slobodno javi.
(rna njojze, 01. jun 2023 17:57)

Mislim stvarno, do kada mislis lagati, i pred SP je dosta vas pricalo o Kataiju, ne secas se toga?! Ko po tebi u reprezentaciji je trebalo da trci za njega? Procitaj komentare tvojih, onih koji misle svojom glavm i koji nisu zaslepljeni crvenom bojom. Nikada nije imao mesta u reprezentaciji, iz osnovnog razloga jer se ne zove igrac u reprezentaciju da igra 15 minuta a za vise nije spreman. Niko ne porice njegovo fudbalsko umece, na zalost to umece ni Zvezdi nista dobrog nije donelo u mecevima sa jacim rivalima. Bukvalno se video nije, sto ti je problem to priznati, stvarno mi nisi jasan.

CZ

pre 10 meseci

Ok,što neki ovde kažu,sve ima svoj "rok trajanja" ,niko nije nezamenljiv a pogotovo igrači koji su duboko zasli u godine, Evropa to ne prašta ali mene samo interesuje koju alternativu ima novi trener Zvezde ? Kad se odrekne glavnih igrača u timu,jedan je spasao mnogo golova,drugi je dosta dao,tu trebaš imati super jake zamene.Klub se još ne oglašava o novim pojacanjima,kao i uvek se čeka da na tržištu ostanu samo mrvice....i onda nam Terzić i Mrkela predstave neke levake koje niko neće i koji su bez obeštećenja, dakle gratis ?!

View

pre 10 meseci

Pa ova dvojica najzslužniji za osvojene titule. Kakve li su to titule? Jasno čoveku da ovde titule deli jedan čovek i da nije bitno ko i kako igra.

sasa

pre 10 meseci

Citajuci komentare sticem utisak da su Borjan i Katai mnogo losi ljudi i da su mnogo stete naneli Zvezdi a da je Bahar car i treba obozavati.
Zvezdastvo opet palo na ispitu. Pitanje je da li za vas takve vredi ginuti na terenu.

mrle

pre 10 meseci

Pa gospodin izgleda ne zna gde je dosao u kakav klub,sad kad pocnu da ga miniraju sa svih mogucih strana menadzeri,dirno je u nove zvezdine zvezde kazu borjan 6 zvezdina zvezda buhahahahaha kad se bude birala 666 mozda bude u opticaju

marko

pre 10 meseci

Bolje domace igrace od Kataia i Ivanica necemo naci! Za nasu ligu su licno Ronaldo i Mesi! Igraci koje domace utakmice resavaju potezom! Kakva crna LS, bespotrebno "lozenje", a sluzicemo za popravljanje gol razlike! LS je dobra samo iz finansijske koristi, ostalo...

1992

pre 10 meseci

Ko što se da primetiti, deluje da u šampionskom timu niko nije valjao osim, možda, Dragovića koji bi da ide u Italiju. Hm? Barak je izgleda ozbiljan čovek i shvata koliko je Zvezdina dominacija u Srbiji nerealna i ne želi da se bruka u LŠ s igračima koji se šetaju po terenu a mediji ih kite nadimcima tipa Magiko. Uostalom, tražnja za Zvezdinim igračima to najbolje pokazuje. Frljaju se jedino s milionima za Erakovića, samo nikako da stignu, i ko još?

gaVRAN

pre 10 meseci

Konacno da se neko resi ovih sto su odavno trebali otici.Borjana su jos pre dve godine trebali prodati i dovesti mladjeg golmana za duplo manju platu a ne da prima golove sa auto komande i kornera.Realno vise od pola tima treba da se zameni sa mladjim i brzim igracima.
(Ns, 1. jun 2023 14:50

Da, samo što ti mlađi i brzi koštaju a ovi matori i spori zajedno ne mogu da se prodaju onoliko koliko košta jedan zglavan mlad igrač.

Na sve to klub ima 70+ miliona duga i mnogo skuplji novi stručni štab od ovog prethodnog tako da neće biti mnogo mladih i brzih novih igrača, pre neki remont sa novim strancima od 27-30 godina koji će igrati LŠ da bi novi trener mogao da uzme koji bod u grupi jer za svaki po ugovoru dobija 100 hiljada Evra (prošle godine sa Makabijem koji je nas otresao osvojio cela 3 i to pobedio nesretni Juve 2-0 kod kuće i primio 21 gol u ostalih 5 mečeva).

Mali Hijavata

pre 10 meseci

Izgleda da ovaj lik zna šta radi. A kada dovedeš stranog trenera, on ti bude idealna fasada da raščistiš klub, jer neće da trpi pritiske i prozivke čak i ako bude imao loše rezultate, jednostavno će da ode nazad u svoju zemlju i ćao pa-pa...
Ruku na srce, nisu Katai i Borjan nikakve legende. Jesu dali doprinos nekim dobrim rezultatima u poslednjih nekoliko godina, ali kada čovek vidi ko su naše legende, od Rajka, preko Šekija, Džaje, Pižona, Robija, Piksija, Deje, Pančeva, Siniše, Jugovića...onda su ovi trećerazredni fudbaleri.
Samo napred, raščisti sve kiksere i probaj da napraviš tim koji neće da pune sa petardama u grupi u LŠ.

Uhh ..

pre 10 meseci

Katai uz Ivanica daleko najbolji igrac on ga proglasio veteranom u 32. I da bude rezerva- kome? Hoce li doci De Brujne,Grilis ili Foden mozda? Kakve ovaj ambicije ima ne znam ali ove najave ne slute na dobro.

ej čoveče

pre 10 meseci

@Retro;da li svestan svoje nesvesti, da li znaš šta si napisao?Ako si mislio na Partizan, on je već odavno bivši a to što si napisao da su Čuka i TSC takmaci jednoj Zvezdi?Koja nebuloza.Ili si možda u pravu?Šerif nije za poređenje to je viša klasa.Kada čovek hoće da omalovaža drugog pa "ukopa" sebe.

Milutin

pre 10 meseci

Citajuci komentare sticem utisak da su Borjan i Katai mnogo losi ljudi i da su mnogo stete naneli Zvezdi a da je Bahar car i treba obozavati.
Zvezdastvo opet palo na ispitu. Pitanje je da li za vas takve vredi ginuti na terenu.
(sasa, 1. jun 2023 13:40)

Ja more, Vala bas. Ja otojč ošo u kavanu olupao €2000 sa drugarima I reko gazda kavane da mogu da dzibrim za dzaba narednih 5 godina. Ja more, vala bas.

Dragan

pre 10 meseci

Katai i Borjan su bili glavni u ovoj Zvezinoj dominaciji.
Jesu imali kikseve obojica, ali bez njih Zvezda je 70% slabija.
Ok, mozda se dovedu prave zamene, ali sumnjam u to.

Wllaxy

pre 10 meseci

Neka priča ko šta želi ali Katai je naš ubedljivo tehnički najbolji igrač i jedan od retkih koji je potezom mogao da reši meč i ovo je velika greška.

SRDJAN

pre 10 meseci

ovaj novi trener nema pojma o odnosima sa igracima,saopstiti nekom ko je 6 godina branio boje kluba i bio stub ekipe odluku da ne racuna njega i to preko telefona.To moze da uradi samo neko ko misli da je iznad svih u clubs.Poleteo mnogo ovaj...a ne zna Srbsku javnost,nece dugo.
Puna podrska Borjanu od Partizanovca

Fike

pre 10 meseci

Ovaj ce da razjuri sve legende i da dovuce neke svoje iz Izraela za masne ugovore. Uostalom nije ni vazno. MI smo ga svakako ugasili obzirom da kraj Duhu koji lebdi visi u vazduhu. Sto je bilo bilo je. Uskoro istrage, sudjenja, oduzimanje titula, lanci i katanci.

branko

pre 10 meseci

Што се тиче Борјана изненађен сам а мислим да то Барак није сам смислио јер се то уклапа у пословну филозофију Трговачког предузећа на велико и мало ''Црвена звезда''. У вези Катаија немам замерке. Са Катаијем нема озбиљне игре , мада мислим да ни то Израслац није сам смислио али он је очигледно прихватио улогу реализатора, што га ништа не кошта.

yo.dorro

pre 10 meseci

Sad Katai da dodje konacno u Partizan. Izjava 2012.godine: "– Naravno da sam zainteresovan za prelazak u Partizan – kratko i jasno je poručio Katai. " pogledajte na guglu.

PlayBoy

pre 10 meseci

Buduci da dovode dva napadaca morace da promeni formaciju,ili ce biti 3-4-3 ili 4-4-2,u prvoj opciji ima mesta za klasicnu desetku kao sto je Katai,dakle ako njega liferuju onda 99% bice druga formacija u pitanju,jedino ako nije procenio da Ivanic moze da igra iza napadaca

kognitivna disonanca

pre 10 meseci

Шта фали Борјану!? Дино Зоф Италија и Сеп Мајер Немачка бранили и у 42 години на светским првенствима. Значи врх!

Ljubo

pre 10 meseci

Sve će oterati samo Zvezdine vedete Rodića,Srnića i Gobeljića će ostaviti jer to su udarne Zvezdine vedete.Kada završe karijere bit će promovisati u 6,7 i 8 Zvezdinu Zvezdu.

sasa

pre 10 meseci

Tako treba. E sad kreni dalje, Gobelja, Rodic, Milunovic, Pankov, Srninjo, Pesic i ostale cepanke, teraj to sve...
(Igor, 01. jun 2023 12:31)

Činjenica da komentar u kom se pljuju svi ti igraci koji su donosili titule ima 200 pluseva i 15 minusa lepo objasnjava mnogo toga.
Tako cete sutra i Bahara terati, samo gledaj. Navijaci uspeha, gloryhunteri iz fotelja.

kimi

pre 10 meseci

Nadam se da ce najiskreniji navijaci Zvezde adekvatno odreagovati na ovu iznenadjujucu odluku novog trenera koji se ovako odnosi prema Borjanu - coveku koji je godinama unazad dostojno i zasluzno nosio kapitensku traku. Ne dozvolimo da se nov trener bahati !!!!

Vlada

pre 10 meseci

Ovaj je ljudi došao po nalogu da rasturi tim, dovede brdo staranca da se operu pare i uzme kajmak( zna se ko), a pola njih nije ni za kinesku drugu ligu, i da se namesti sl par godina da glodari iz lavora koji zovu stanion uzmzu neku nameštenu titulu...ne piše nam se dobro

MANGUP, LOLA, BEKRIJA ...

pre 10 meseci

Pa ovaj kad precrta sve, ko će da se suprotstavi M.Sitiju, Realu i Rosenborgu? Srnić i Kanga? ili možda planira da dovede Modrića i Mandzukica? Ja stvarno ne znam ko će da da go... A ko će nam brani isto ne znam, kakva je to liga šampiona bez "iiii brani Borjaaaaaaaaan!"?

kartoserija

pre 10 meseci

gaVRAN

E bas je strasno u ovoj eri fudbala primiti 21 gol u 5 meceva LS...

Ta malogradjanstina Vas ubija. Real je primio 4 a trebalo 8 i to u polufinalu...prosle sezone je bio Prvak, tim od 700 800 miliona.

Bayern je dao Barsi 8...

To je totalno nebitno, bitno je kako igras...Makabi je slabiji igracki ali je dao Zvezdi 5 u dvomecu.

Ne vidim nikakav problem ako izgubi 4 utakmice sa goleadom ali pobedi 2...mozda prodje u LE na prolece.
(Onako, 1. jun 2023 15:53)

Nije strašno ali jeste ponižavajuće biti na dnu grupe sa 3 boda i takvom gol razlikom, i to pobediti nikad gori Juventus.

Timovi koje nabrajaš mogu 10 da prime opet su mašinerija i instuitucija, Makabi to nije i kad ih napune tako samo srozavaju minimalni ugled, što se i vidi na transferima tj da nikog nisu i neće prodati ni zimus ni sad.

Zato Čelzi nakon nikad gore sezone proda Kovačića od 29 godina za 40 miliona i Real Kazemira od 31 prošle za 70 a naše bisere će da puštaju za oprost par meseci plate, za šta i jesu krivi rezultati u Evropi tj izostanak istih.

Ali nema veze, samo nek se prima po 25-30 golova u grupi, bitno da je igra lepršava i da još 4-5 Afrikanca dođu umesto Kataija, Borjana, Dragovića. Erakovića i ostalih koji se sad pljuju kako su matori i spori, to što po pravilima pola neće grati domaću ligu je briga za one koji ih plaćaju a ne za trenera koji ih dovodi.

SRDJAN

pre 10 meseci

ovaj novi trener nema pojma o odnosima sa igracima,saopstiti nekom ko je 6 godina branio boje kluba i bio stub ekipe odluku da ne racuna njega i to preko telefona.To moze da uradi samo neko ko misli da je iznad svih u clubs.Poleteo mnogo ovaj...a ne zna Srbsku javnost,nece dugo.
Puna podrska Borjanu od Partizanovca

kimi

pre 10 meseci

Nadam se da ce najiskreniji navijaci Zvezde adekvatno odreagovati na ovu iznenadjujucu odluku novog trenera koji se ovako odnosi prema Borjanu - coveku koji je godinama unazad dostojno i zasluzno nosio kapitensku traku. Ne dozvolimo da se nov trener bahati !!!!

sasa

pre 10 meseci

Citajuci komentare sticem utisak da su Borjan i Katai mnogo losi ljudi i da su mnogo stete naneli Zvezdi a da je Bahar car i treba obozavati.
Zvezdastvo opet palo na ispitu. Pitanje je da li za vas takve vredi ginuti na terenu.

NS

pre 10 meseci

Takve igrače, toliko dominatne, 6ostruke prvake, u tako jednoj jakoj i pre svega regularnoj ligi, tako lako se odreći... Pa ja sam blago rečeno zapanjen

Vlada

pre 10 meseci

Ovaj je ljudi došao po nalogu da rasturi tim, dovede brdo staranca da se operu pare i uzme kajmak( zna se ko), a pola njih nije ni za kinesku drugu ligu, i da se namesti sl par godina da glodari iz lavora koji zovu stanion uzmzu neku nameštenu titulu...ne piše nam se dobro

Fike

pre 10 meseci

Ovaj ce da razjuri sve legende i da dovuce neke svoje iz Izraela za masne ugovore. Uostalom nije ni vazno. MI smo ga svakako ugasili obzirom da kraj Duhu koji lebdi visi u vazduhu. Sto je bilo bilo je. Uskoro istrage, sudjenja, oduzimanje titula, lanci i katanci.

sasa

pre 10 meseci

Tako treba. E sad kreni dalje, Gobelja, Rodic, Milunovic, Pankov, Srninjo, Pesic i ostale cepanke, teraj to sve...
(Igor, 01. jun 2023 12:31)

Činjenica da komentar u kom se pljuju svi ti igraci koji su donosili titule ima 200 pluseva i 15 minusa lepo objasnjava mnogo toga.
Tako cete sutra i Bahara terati, samo gledaj. Navijaci uspeha, gloryhunteri iz fotelja.

yo.dorro

pre 10 meseci

Sad Katai da dodje konacno u Partizan. Izjava 2012.godine: "– Naravno da sam zainteresovan za prelazak u Partizan – kratko i jasno je poručio Katai. " pogledajte na guglu.

kognitivna disonanca

pre 10 meseci

Шта фали Борјану!? Дино Зоф Италија и Сеп Мајер Немачка бранили и у 42 години на светским првенствима. Значи врх!

Uhh ..

pre 10 meseci

Katai uz Ivanica daleko najbolji igrac on ga proglasio veteranom u 32. I da bude rezerva- kome? Hoce li doci De Brujne,Grilis ili Foden mozda? Kakve ovaj ambicije ima ne znam ali ove najave ne slute na dobro.

Dragan

pre 10 meseci

Katai i Borjan su bili glavni u ovoj Zvezinoj dominaciji.
Jesu imali kikseve obojica, ali bez njih Zvezda je 70% slabija.
Ok, mozda se dovedu prave zamene, ali sumnjam u to.

MANGUP, LOLA, BEKRIJA ...

pre 10 meseci

Pa ovaj kad precrta sve, ko će da se suprotstavi M.Sitiju, Realu i Rosenborgu? Srnić i Kanga? ili možda planira da dovede Modrića i Mandzukica? Ja stvarno ne znam ko će da da go... A ko će nam brani isto ne znam, kakva je to liga šampiona bez "iiii brani Borjaaaaaaaaan!"?

View

pre 10 meseci

Pa ova dvojica najzslužniji za osvojene titule. Kakve li su to titule? Jasno čoveku da ovde titule deli jedan čovek i da nije bitno ko i kako igra.

branko

pre 10 meseci

Што се тиче Борјана изненађен сам а мислим да то Барак није сам смислио јер се то уклапа у пословну филозофију Трговачког предузећа на велико и мало ''Црвена звезда''. У вези Катаија немам замерке. Са Катаијем нема озбиљне игре , мада мислим да ни то Израслац није сам смислио али он је очигледно прихватио улогу реализатора, што га ништа не кошта.

marko

pre 10 meseci

Bolje domace igrace od Kataia i Ivanica necemo naci! Za nasu ligu su licno Ronaldo i Mesi! Igraci koje domace utakmice resavaju potezom! Kakva crna LS, bespotrebno "lozenje", a sluzicemo za popravljanje gol razlike! LS je dobra samo iz finansijske koristi, ostalo...

Wllaxy

pre 10 meseci

Neka priča ko šta želi ali Katai je naš ubedljivo tehnički najbolji igrač i jedan od retkih koji je potezom mogao da reši meč i ovo je velika greška.

нс бој

pre 10 meseci

Не навијам за цз,ал ево чињенице из искуства до сада.Тачно је да Катаи и Борјан нису европска класа,поготово за ЛШ,ал у нашој лиги они праве разлику,Катаи без воље за игру је тата за нашу лигу,мора се признати.Е сад већина странаца па и повратника није била боља од Катаиа,ко верује да ће сад доћи неки играчи за ЛШ,тај је под еуфоријом новог тренера.
Хоћу да кажем да су Катаи и Борјан врабац у руци а играчи ЛШ су на грани,па уклопите у народну пословицу.

Hahahahahaha

pre 10 meseci

Borjan, Milunovic, Rodic, Katai, Srnic, Gobeljic…Sa tim igracima u prvih 11 smo mi hteli da udjemo u LS… Iz ove perspektive deluje tragikomicno.
(Straight Outta München, 1. jun 2023 13:39)

Pa mi i jesmo usli u LS , a ti pogodi s kojim igracima.

nemke

pre 10 meseci

Trazili rekonstrukciju - dobili je...
Ovi sto spominju Gobelju, Srnica,Rodica itd, mislim zar nije ocigledno da za njih nema mesta nakon ovoga, ne treba ni da bude neka vest :)
Zao mi je jedino sto Katai nece imati prilike da igra LS u Zvezdi, voleo bih da ostane sl sezone samo zbog toga. Uz naravno do 30ak minuta i malo bolje pripreme, moze da da veliki doprinos.
Kanga i Ivanic bi trebali da ostanu od starosedeoca, narocito Mirko,zna fudbala, u dobrim je godinama, ako ga Bahar "razdrma" moze da postane lider ekipe.
Uglavnom, ozbiljni rezovi,samim tim preuzimanje odgovornosti i nametanje trenerskog autoriteta.Kako ce ispasti ne znamo ali svidja mi se pocetak.

Nebojša R.

pre 10 meseci

Daj Bože... Slaviću taj dan kad Katai ode iz Zvezde... Što se Bojana tiče, hvala mu za sve što je pružio za ovih 6 godina, ali vreme je za promene... Nije zaslužio da mu se ta promena saopšti telefon, to je malo nekorektno od strane ovog Baraha, ali da je vreme za promene, za nove, sveže, mlađe igrače... To je činjenica.

Arena

pre 10 meseci

Ovog lika su i doveli jer žele preko njega da se otarase nekih igrača koje bi otpustili ali ne smiju direktno. Zato su i doveli neko jače ime koje će imati tu moć da se oslobodi nekih igrača a da se pritom oni nešto specijalno ne bune.

Dusanovo carstvo!

pre 10 meseci

Jos Rodic,Kanga,Milunovic,Gobeljic i jos 10 minimum.
(As, 01. jun 2023 12:34)

Zašto Kanga?

Pa taj trči više nego mladi...

Ljubo

pre 10 meseci

Sve će oterati samo Zvezdine vedete Rodića,Srnića i Gobeljića će ostaviti jer to su udarne Zvezdine vedete.Kada završe karijere bit će promovisati u 6,7 i 8 Zvezdinu Zvezdu.

kartoserija

pre 10 meseci

gaVRAN

E bas je strasno u ovoj eri fudbala primiti 21 gol u 5 meceva LS...

Ta malogradjanstina Vas ubija. Real je primio 4 a trebalo 8 i to u polufinalu...prosle sezone je bio Prvak, tim od 700 800 miliona.

Bayern je dao Barsi 8...

To je totalno nebitno, bitno je kako igras...Makabi je slabiji igracki ali je dao Zvezdi 5 u dvomecu.

Ne vidim nikakav problem ako izgubi 4 utakmice sa goleadom ali pobedi 2...mozda prodje u LE na prolece.
(Onako, 1. jun 2023 15:53)

Nije strašno ali jeste ponižavajuće biti na dnu grupe sa 3 boda i takvom gol razlikom, i to pobediti nikad gori Juventus.

Timovi koje nabrajaš mogu 10 da prime opet su mašinerija i instuitucija, Makabi to nije i kad ih napune tako samo srozavaju minimalni ugled, što se i vidi na transferima tj da nikog nisu i neće prodati ni zimus ni sad.

Zato Čelzi nakon nikad gore sezone proda Kovačića od 29 godina za 40 miliona i Real Kazemira od 31 prošle za 70 a naše bisere će da puštaju za oprost par meseci plate, za šta i jesu krivi rezultati u Evropi tj izostanak istih.

Ali nema veze, samo nek se prima po 25-30 golova u grupi, bitno da je igra lepršava i da još 4-5 Afrikanca dođu umesto Kataija, Borjana, Dragovića. Erakovića i ostalih koji se sad pljuju kako su matori i spori, to što po pravilima pola neće grati domaću ligu je briga za one koji ih plaćaju a ne za trenera koji ih dovodi.

rna njojze

pre 10 meseci

@Dzeronimo

Vidi se da si grobar, spajaš nespojivo i bez ikakvog smisla i van konteksta. Katai jeste majstor fudbala i ostaće ljubimac zvezdaša. Samo što nema više 30 i 31 nego 33 i 34.
I Ronaldo stagnira i biva ispraćen, jer veliki timovi to ne trpe. Nisu svi Saše Ilići da imaju klub koji ga trpi dok se vuče kao mrtva baba. Posle đavo kriv što nema trofeja i uspeha.

Postoji nešto što se zove vek trajanja i viši nivo fudbala. I želja trenera i navijača za nepretkom tima i igre. Katai može da igra LE, LŠ 90 minuta skoro nemoguće. Sa klupe poluvreme najviše, pitanje je da li on to želi. Bio je i kvalitet za reprezentaciju, naravno kao džoker poput Đuričića. Opet pre 2-3 god.

Ako treba da ti se još nešto nacrta pošto si evidentno zbunjen, ti se slobodno javi.

Bajro Župić

pre 10 meseci

Čestitke ciganima, dobili ste baš ozbiljnog trenera. Za stare zasluge se dobije dres uramljen i zahvalnice, ispata na račun i vozi.
Tako se radi u ozbiljnim klubovima. Real pozdravio matorog Raula, Kasiljasa a ovde se plače za Borjanom, Kataijem, Sašom Ilićem, Stojkovićem i ostalim isluženim vedetama.

Isti mentalitet sa obe strane. Mi smo ovde trpeli babu od igrača koja je obarala lažne rekorde, opsednut da prestigne najvećeg Mocu Vukotića. I masa je to pozdravila dok se klub živ raspadao. Ali eto "Sale je zaslužio". A što je Partizan očajan sa njim i svi se sprdali na terenu, to nema veze. Nemoj samo u ikonu.

Bahar će napraviti dobar tim od Zvezde, to sam sad siguran i ako mi nije drago. I to će videti i podržati pismeni navijači. A kmečavci će okrenuti ploču i reći "uvek sam verovao u Bahara" "kakav crni propali Borjan" i slične naknadne priče. E to je Srbija.

pk37

pre 10 meseci

Pa ko će da ostane
(Samo kažem, 01. jun 2023 13:18)

Rekao je ljudima u klubu da racuna na Dragovica, Kangu, Bukarija i Kangvu.
(Milan, 01. jun 2023 14:19)

Ali Dragovic ne racuna na njih..

gaVRAN

pre 10 meseci

Konacno da se neko resi ovih sto su odavno trebali otici.Borjana su jos pre dve godine trebali prodati i dovesti mladjeg golmana za duplo manju platu a ne da prima golove sa auto komande i kornera.Realno vise od pola tima treba da se zameni sa mladjim i brzim igracima.
(Ns, 1. jun 2023 14:50

Da, samo što ti mlađi i brzi koštaju a ovi matori i spori zajedno ne mogu da se prodaju onoliko koliko košta jedan zglavan mlad igrač.

Na sve to klub ima 70+ miliona duga i mnogo skuplji novi stručni štab od ovog prethodnog tako da neće biti mnogo mladih i brzih novih igrača, pre neki remont sa novim strancima od 27-30 godina koji će igrati LŠ da bi novi trener mogao da uzme koji bod u grupi jer za svaki po ugovoru dobija 100 hiljada Evra (prošle godine sa Makabijem koji je nas otresao osvojio cela 3 i to pobedio nesretni Juve 2-0 kod kuće i primio 21 gol u ostalih 5 mečeva).

Vanja LFC

pre 10 meseci

Katai je ubedljivo najkvalitetniji fudbaler koji igra u Srbiji. Njegovo umeće je neosporno, ali je izuzetno lenj, sebičan i loše fizički pripremljen.

mrle

pre 10 meseci

Pa gospodin izgleda ne zna gde je dosao u kakav klub,sad kad pocnu da ga miniraju sa svih mogucih strana menadzeri,dirno je u nove zvezdine zvezde kazu borjan 6 zvezdina zvezda buhahahahaha kad se bude birala 666 mozda bude u opticaju

Dusanovo carstvo!

pre 10 meseci

Ali zasto kada su osvojili duplu krunu?Posteno, naravno...
(Bizon, 01. jun 2023 12:45)

Kao što je trener i objasnio, dominiraju našom ligom ali za LŠ im fali.

A partizane, vojvodine i čuke mogu da "rade" Katai, Ivanic, Gobeljic i Borjan još barem 5 godina...

DUDA

pre 10 meseci

Nista cudno...Pesic, Srnic, Gobeljic, Kanga su odavno- na izlaznim vratima.Otpisivanjem Borjana i Kataija , ovaj novajlija iz Izraela startuje sa porukom : ja sam, novi sef ! To je sasvim OK, samo da nam umjesto ovih otpisanih- ne uvali , neke svoje zemljake , recimo...Ono sto je sasvim sigurno je to, da ovaj Bahar nije trenirao ( NITI CE !) ovako veliki klub , kao sto je Zvezda ! Sa srecom...

Čika Djura

pre 10 meseci

Zvezdu pratim od 1966.Sa Zvezdom prokrstario Evropom i stigao do Tokija
I dan danas sa 73 godine ne propuštam ni jednu Zvezdinu utakmicu.Nas 6 imamo stalno mesto na zapadu 41 red sedište 38. Hoću da kažem da su neki igrači samo za našu ligu i to vrh jer nam je liga slaba. Katai i Ivanić igraju svoju ligu.Ako neko a piše se da Eraković odlazi za 7 miliona dajte ga odmah da se ne predomisle.Zvezdi su potrebni brzi i fizički spremni igrači.Zvezda to za sada nema.Odbrana škripi.Trener to mora da dovede u red.Džaba titule u Srbiji.kada škripimo u Evropi.Ne mora da se ganja LŠ ali mora da se ganja LE

1992

pre 10 meseci

Ko što se da primetiti, deluje da u šampionskom timu niko nije valjao osim, možda, Dragovića koji bi da ide u Italiju. Hm? Barak je izgleda ozbiljan čovek i shvata koliko je Zvezdina dominacija u Srbiji nerealna i ne želi da se bruka u LŠ s igračima koji se šetaju po terenu a mediji ih kite nadimcima tipa Magiko. Uostalom, tražnja za Zvezdinim igračima to najbolje pokazuje. Frljaju se jedino s milionima za Erakovića, samo nikako da stignu, i ko još?

Srdjan

pre 10 meseci

Gledao sam ga protiv Monaka u Beogradu. Apsolutna sramota kako je igrao. Nije poenta u greskama, vec u nezalaganju. Sve to vreme je trpeo mladi Mitrovic, koji je ogroman potencijal. Verujem da ce Bahar da ga izbaci u orbitu. Od onih koji igraju dopada mi se kako igraju Ivanic, Dragovic i Erakovic. Zadrzao bih Bukarija, Azarovija i Kangvu, ali bih posebno radio sa njima da ih unapredim. Ovi ostali su svi za zamenu. Svi do jednog.

Dusanovo carstvo!

pre 10 meseci

Katai i Borjan su bili glavni u ovoj Zvezinoj dominaciji.
Jesu imali kikseve obojica, ali bez njih Zvezda je 70% slabija.
Ok, mozda se dovedu prave zamene, ali sumnjam u to.
(Dragan, 01. jun 2023 12:40)

Dok su puno trčali...do pre 2 godine!

dax

pre 10 meseci

Bravo, bravooo...tako se radi...Borjan, Katai, Ivanic, Milunovic, Kanga, Srnic, Pešić, Rodic, Gobeljic...rekonstrukcija nego šta...a ovi mogu u Kolubaru da ih vrate u Super Ligu...pa bilo bi top

Tor

pre 10 meseci

Ko sve komentarise danas, majko mila. Placu za Kataijem i Borjanom, a hoce u ligu sampion. Ovaj jedan jos rece, kako se teraju oni sto su do sada sve izneli? Pa sta su to izneli? Superligu? Pa nju bi osvojili sa bilo kakvim timom. A sta su to izneli u Evropi? Nista. Hoces rezultat u Evropi? Remont. Inace, evo insajderska info od jednog od zaposlenih u Zvezdi, i to na dosta vecoj funkciji, nije cistacica, prave se dva tima Zvezde, to je namera, jedan za nasu ligu, drugi za Evropu. Kako ce to izgledati, videcemo. Ali Bahar zna sta radi, i treba da se pusti da radi.

Maurisio Molina

pre 10 meseci

Katai sa 33 i jeste za ulogu džokera. Idealan za pola sata svog fudbala i to je to. Dolazi Olajinka koji je ozbiljan igrač i poseduje sve ono što Katai nema. Fizikalije, brzinu, snagu. Pritom je i dobar strelac.

Dakle Barak nije "oterao" nikoga nego logično sprema mlađi i fizički spremniji tim. I sigurno mu neće krojiti sastav ni tribina ni uprava ni stručnjaci iz kafane. Zato će i uspeti a svi dežurni mudraci će jednog dana okrenuti ploču kako je Barak genijalac i veliki car.

Borjan može da ostane kao drugi golman. Pošto je egomanijak i kraljica drame on želi da večno skakuće sa stomakom na golu. To neće više moći. Sale Katai je mnogo normalniji lik i verujem da nema problem da ulazi sa klupe. Ne vidim gde je tu drama.

CZ

pre 10 meseci

Ok,što neki ovde kažu,sve ima svoj "rok trajanja" ,niko nije nezamenljiv a pogotovo igrači koji su duboko zasli u godine, Evropa to ne prašta ali mene samo interesuje koju alternativu ima novi trener Zvezde ? Kad se odrekne glavnih igrača u timu,jedan je spasao mnogo golova,drugi je dosta dao,tu trebaš imati super jake zamene.Klub se još ne oglašava o novim pojacanjima,kao i uvek se čeka da na tržištu ostanu samo mrvice....i onda nam Terzić i Mrkela predstave neke levake koje niko neće i koji su bez obeštećenja, dakle gratis ?!

Neko

pre 10 meseci

Sledeci Gobelja, pa Rodic pa Pesic i to je to.

Kangi i Ivanicu ponuditi ulogu sa klupe da dovrse meceve a ako nece i njih uputiti ka vratima. Nema sprdnje sa velikim klubom kao Zvezda !

Daxon 87

pre 10 meseci

Apsolutna podrška za ovu odluku, kao i za Borjana. Mora i Kanga da ide ako mislimo da igramo moderan, ozbiljan fudbal. Makabi nas je na fizičku spremnost izbacio iz kvalifikacija, i Bahar to zna. Trebaju nam brzi , konkretni, fizički spremni igrači za LŠ. Borjan je imao nekih neverovatnih odbrana , ali i mnogo kikseva, uključujući upravo onaj protiv Makabija, a mislim da je ovaj gol iz kornera presudio kod Bahara. Katai veliki majstor, ali ima snage za 30 minuta ozbiljnog fudbala. Kanga tempirana bomba, nikad se ne zna kad će da napravi neku glupost.

ej čoveče

pre 10 meseci

@Retro;da li svestan svoje nesvesti, da li znaš šta si napisao?Ako si mislio na Partizan, on je već odavno bivši a to što si napisao da su Čuka i TSC takmaci jednoj Zvezdi?Koja nebuloza.Ili si možda u pravu?Šerif nije za poređenje to je viša klasa.Kada čovek hoće da omalovaža drugog pa "ukopa" sebe.

Onako

pre 10 meseci

gaVRAN

E bas je strasno u ovoj eri fudbala primiti 21 gol u 5 meceva LS...

Ta malogradjanstina Vas ubija. Real je primio 4 a trebalo 8 i to u polufinalu...prosle sezone je bio Prvak, tim od 700 800 miliona.

Bayern je dao Barsi 8...

To je totalno nebitno, bitno je kako igras...Makabi je slabiji igracki ali je dao Zvezdi 5 u dvomecu.

Ne vidim nikakav problem ako izgubi 4 utakmice sa goleadom ali pobedi 2...mozda prodje u LE na prolece.

Dzeronimo

pre 10 meseci

Interesantno, bar 80% vas zvezdasa koji odobravate potez novog trenera ste, do juce, kovali u zvezde tog istog Kataija, cak se pitali kako nema mesta u reorezentaciji za takvog majstora?!
Sto se mene licno tice, ispravan potez trenera, Katai se nije video ni u jednoj utakmici veceg inteziteta - covek jednostavno ne moze da trci.

Mali Hijavata

pre 10 meseci

Izgleda da ovaj lik zna šta radi. A kada dovedeš stranog trenera, on ti bude idealna fasada da raščistiš klub, jer neće da trpi pritiske i prozivke čak i ako bude imao loše rezultate, jednostavno će da ode nazad u svoju zemlju i ćao pa-pa...
Ruku na srce, nisu Katai i Borjan nikakve legende. Jesu dali doprinos nekim dobrim rezultatima u poslednjih nekoliko godina, ali kada čovek vidi ko su naše legende, od Rajka, preko Šekija, Džaje, Pižona, Robija, Piksija, Deje, Pančeva, Siniše, Jugovića...onda su ovi trećerazredni fudbaleri.
Samo napred, raščisti sve kiksere i probaj da napraviš tim koji neće da pune sa petardama u grupi u LŠ.

PlayBoy

pre 10 meseci

Buduci da dovode dva napadaca morace da promeni formaciju,ili ce biti 3-4-3 ili 4-4-2,u prvoj opciji ima mesta za klasicnu desetku kao sto je Katai,dakle ako njega liferuju onda 99% bice druga formacija u pitanju,jedino ako nije procenio da Ivanic moze da igra iza napadaca

Klaxon

pre 10 meseci

Ljudi, ja sam odusevljen Baharom! Covek radi ono sto bih ja jos dosta pre uradio! Svaka mu cast, odresene su mu ruke, tako i treba da bude!

fuui

pre 10 meseci

Hvala Borjanu,Kataiu ali oni su super za našu ligu.Potrebni su fizički spremni igrači.Ne mogu svi da misle.Mora neko i da trči. Gledajući našu ligu to je jad i ćemer.U proseku niko ne pretrči više od 5 km a u Evropi je prosek 8 km

Straight Outta München

pre 10 meseci

Borjan, Milunovic, Rodic, Katai, Srnic, Gobeljic…Sa tim igracima u prvih 11 smo mi hteli da udjemo u LS… Iz ove perspektive deluje tragikomicno.

realan

pre 10 meseci

E zato je milojević morao biti smenjen, jer je bio manji od pojedinih igrača. Moje mišljenje je da je trebao biti vraćen Vladan, jer je to jedini trener u zadnjih 20 god koji je imao autoritet. Ali možda i ovo bude dobro rešenje, jel već im sada daje do znanja neke stvari

Ns

pre 10 meseci

Konacno da se neko resi ovih sto su odavno trebali otici.Borjana su jos pre dve godine trebali prodati i dovesti mladjeg golmana za duplo manju platu a ne da prima golove sa auto komande i kornera.Realno vise od pola tima treba da se zameni sa mladjim i brzim igracima.

Jimbo

pre 10 meseci

Katai je car za Superligu i kvalifikacije u Evropi, ali protiv ozbiljnih ekipa je rupa u odbrani koja se obilato buši od strane protivnika.

Stefi

pre 10 meseci

U sustini, zvezda je za remont, samo treba naci zamene. Kataji i Borjan recimo takvi kakvi su ipak su bitniji sraf na terenu. E sad, ako budu igrali srnic, gobeljic, rodic ili ne daj Boze Krsticic, onda odlazak Kataija nema smisla..

Retro

pre 10 meseci

Borjan i Katai ako hoce da budu rezerve ok.

Borjan moze i da ide jer ne vidim svrhu pogotovu finansijski je glupo drzati ga u klubu.
Malo vise je doneo nego sto je odneo....Serif, Makabi...to su dva prolaska gde je los bio.

Magiko...teska odluka, jedini je igrac zbog koga i ovo malo ljudi dolazi na stadion...hvala za sve.
Ako hoce da bude u klubu i deli minutazu ili ima ulogu dzokera ok. Ima pune 32 god, uvek je bila sprema diskutabilna evo mu prilike da igra 30 do 45 min i to i LS.
Ako ode sve najbolje.

Za ove podrugljive komentare ...nista ne brinite bice Zvezda jaca pa necete lupati glavom oko titule, ne brinite niste Vi takmac nego Cuka i TSC.

Sve su ovo ok odluke i licno bih voleo bar 50% tima da se promeni ako ne i vise. Na skoro svakoj poziciji treba igrac...minimum 5 ili 6 igraca i to startera.

To sto ovde nema dostojnog rivala ne znaci da treba da se stagnira...ovi nas u 16 ili 17 prvenstvena Derbija i 6 sezona dobili JEDNOM.

Ljubo

pre 10 meseci

Sada bi trebalo mister Deki da gleda i da se uči trenerskom poslu a ne da sve što je nasledio od prethodnog trenera ostavi i još nagomila brdo amaterskih igrača kao što su Gobeljić,Srnić i Rodić.To sve treba rasterati i dovesti prave igrače koji znaju igrati fudbal.Nije sramota izgubiti utakmicu od kvalitetnijih timova ali ispadati od Omonije i sličnih ekipa je stvarno sramota.Još kada se doda katastrofalna igra jedino je rešenje kompletna rekonstrukcija ekipe od golmana pa sve do napadača.Ovaj trener obećava.Dugo nismo imali ovakvoga trenera.

ŠOKI P. F. C. PRIJEDOR

pre 10 meseci

Ovaj radi ozbiljan posao. Čovjek nikog ne tjera, već im ograničava uloge u timu. Sad ko će to kako prihvatiti...

Filip

pre 10 meseci

Imao sam prilike pre koju godinu da budem deo priprema za novu sezonu jednog velikog evropskog kluba.Dobar moj prijatelj je kondicioni trener tog kluba.Kada se završi sezona i krene na odmor svaki igrač dobije plan rada šta će da radi na odmoru.Na prvu prozivku mora da dodje 60% spreman.Onda kreću razna merenja.Na pripreme se ide negde u Alpe ali ne da bi se sve nedelje trčalo već punjenje pluća kiseonikom
Pre podne teretana popodne rad sa loptom i kako vreme odmiče igraju se utakmice sa lokalnim timovima.Sve teži i ozbiljniji protivnici.Kroz utakmice se podiže kondicija i kada krene prvenstvo svi 100% spremni.Veliki timovi idu na Američku turneju i igraju itmedju sebe.Nema mnogo filozofije.

anubis

pre 10 meseci

znači novi trener je ozbiljan. Prvo rupetina Borjan, pa onda Zvezda L.A. Galaksija koja ne može da trči više od 30min. Ako skloni Srnića i Pešića možda i bude nešto od ekipe... ko god da dođe, biće bolji od pomenute četvorke...

Betonka

pre 10 meseci

Pošteno. Za ove naše livade je Maradona, mogao bi i u LŠ da uđe na 15-20 minuta da potezom možda reši i to je to. Očekivati rezultat u LŠ sa igračima koji posle 20 minuta ne mogu da dišu zaista je besmisleno.

Dusanovo carstvo!

pre 10 meseci

Oce sada i Katai slati izvestaj da ga novi trener mrzi i da nije korektno ovo sa njegove strane i da prosto mora da igra do 53 godine zivota za Zvezdu??
(Pitam za druga, 01. jun 2023 12:38)

NARAVNO DA NEĆE!!

Dzeronimo

pre 10 meseci

reprezentaciju, naravno kao džoker poput Đuričića. Opet pre 2-3 god.

Ako treba da ti se još nešto nacrta pošto si evidentno zbunjen, ti se slobodno javi.
(rna njojze, 01. jun 2023 17:57)

Mislim stvarno, do kada mislis lagati, i pred SP je dosta vas pricalo o Kataiju, ne secas se toga?! Ko po tebi u reprezentaciji je trebalo da trci za njega? Procitaj komentare tvojih, onih koji misle svojom glavm i koji nisu zaslepljeni crvenom bojom. Nikada nije imao mesta u reprezentaciji, iz osnovnog razloga jer se ne zove igrac u reprezentaciju da igra 15 minuta a za vise nije spreman. Niko ne porice njegovo fudbalsko umece, na zalost to umece ni Zvezdi nista dobrog nije donelo u mecevima sa jacim rivalima. Bukvalno se video nije, sto ti je problem to priznati, stvarno mi nisi jasan.

mrle

pre 10 meseci

Svaka mu cast samo nek rastera te likove koji su tu samo zbog prijatestava sa tribinom uzimaju milione a nemaju dnage za pola sata ozbiljnog fudbala

hypatija

pre 10 meseci

Stize nam sudbina Partizana..nažalost...Kako bre da teras ljude koji su poslednjih godina sve izneli
(Cacanin, 1. jun 2023 14:17

Pravi asovi napuštaju teren na vrhuncu slave, a ne kada totalno zanmoćaju ...
Kataija volim, ali definitivno je bolje da ode sada nego da mu uskoro zvižde na terenu ... Bolje je da psujem novog trenera što ga je "oterao" nego Acu što se razvlači po travi ... Uostalom , neka proba da se dokaže i nametne novom treneru.

ProkopijeElGrande

pre 10 meseci

Borjan, Katai, Kanga, Ivanic itd... Hvala na svemu, mogu da ostanu kao epizodisti da zavrse karijeru u klubu ako hoce, ali da igraju vodece uloge - jednostavno ne ide. Ne u Evropi. Vreme njihovih najvecih dometa je nazalost proslo.

Milutin

pre 10 meseci

Citajuci komentare sticem utisak da su Borjan i Katai mnogo losi ljudi i da su mnogo stete naneli Zvezdi a da je Bahar car i treba obozavati.
Zvezdastvo opet palo na ispitu. Pitanje je da li za vas takve vredi ginuti na terenu.
(sasa, 1. jun 2023 13:40)

Ja more, Vala bas. Ja otojč ošo u kavanu olupao €2000 sa drugarima I reko gazda kavane da mogu da dzibrim za dzaba narednih 5 godina. Ja more, vala bas.

Dzeronimo

pre 10 meseci

rna njojze, 01. jun 2023 17:57

Lupas gluposti, nista opovrgao nisi. Majstor fudbala ali malog trenutno jeste , sve drugo je zamajavanje. Nikada nisam pisao o njemu kao losem fudbaleru vec o fudbaleru koji ne moze da trci vise od 10-15 min u nekom jacem ritmu. Poslednjih sezona je to itekako dokazao, bukvalno se nije video ni u jednoj jacoj utakmici.. Znam da tebi ne smeta istina, vec ti smeta sto ju je izrekao neko ko nije zvezdas. Nema potrebe da ljubomorises svi pravi poznavaoci fudbala tacno znaju o cemu pisem, ti koristi svaku priliku da iskazes svu mrznju prema svemu sto nema veze sa Zvezdom .

kgcz

pre 10 meseci

@CZ

Olajinka je zamena za Kataija, odličan igrač dokazan na sličnom nivou u Slaviji Prag.
Brz je, atleta, daje dosta golova.

Dobrog domaćeg golmana takođe možemo naći. Kovačević bi bio premija. Ako ne on, tu su Jovanović, Marko Ilić, Svilar, možda i Dmitrović ako je ikako realno. Videćemo.

Bahar nije tutuban, zna i sam da mu treba jak i pouzdan golman. Neće biti kombinacija.

Pitam za druga

pre 10 meseci

Oce sada i Katai slati izvestaj da ga novi trener mrzi i da nije korektno ovo sa njegove strane i da prosto mora da igra do 53 godine zivota za Zvezdu??

Pedja J7

pre 10 meseci

Nema sta, ovaj je krenuo agresivno.
To znači da ima 2 puta, totalna katastrofa ili neka nova, jaca Zvezda.

Licno, mislim da ovo znači da ce biti pojacanja, i da je dobio odresene ruke. Ipak, Katai po mom skromnom misljenju, moze i dalje mnogo da pruzi, ali ne na krilu, vec na poziciji 10, ili AM iza napadaca...
Na krilo levo staviti Olajinku, i dovesti dobrog CF, umesto Pesica...

Uglavnom, nema ovde sredine, ili ce bit super ili propast...

Sabre

pre 10 meseci

Okej, sad vec imam solidan optimizam u vezi ovog lika. Katai i Borjan su MNOGO ali bas MNOGO zaduzili Zvezdu, ali moderan fudbal se ne dobija na staru slavu. Obojica usporavaju vreme koliko su spori, Katai i dalje ume da odradi magiju tu i tamo, Borjan i dalje ume nemoguce da odbrani ALI U VECINI SLUCAJEVA ovaj prvi bolesno usporava igru i upropascuje ritam a ovaj drugi prima mega naivne golove i pravi pocetnicke kikseve. Svaka cast momci, voleo bih i da ostanete i sve to, ali realnost je da ako ste nam prva opcija u LS, obrali smo bostan.

Mrtvac

pre 10 meseci

Trener nije ovde ni nedelju dana a vec mi se svidja. Svaka cast Kataiju ali vise covek ne moze da potrci a da mu dusa ne ispadne...

ćao amigos

pre 10 meseci

Gde je Joe Hart, poznatiji i(po meni) bolji golman?Došao Gvardiola i rekao da mu treba drugi tip golmana (koji uzgred sada svi kopiraju)i...

sašaBg

pre 10 meseci

Bahar radi ono sto svako od nas, duboko u sebi, misli i oseca. Potpuno je jasno da su za moderniju i bolju igru i bolje rezultate, potrebni apsolutni profesionalizam, vrhunska priprema, puno trcanja i disciplina. Nema dileme da su Sale Katai i Borjan dali ogroman doprinos prethodnih godina, ali i da ne ispunjavaju sve gorenavedene kritetijume.
Trener je ocigledno hrabar, ima odresene ruke i ne ide linijom manjeg otpora…sledeci neka se spremi…

SrbEUin

pre 10 meseci

Već sam pisao da Zvezda igra sa 4 igrača manje u defanzivi. Pešić, (i ostale devetke pre njega) Ivanić, Katai i Bukari jednostavno ne učestvuju u defanzivi. Oni samo čekaju loptu za napadačke akcije. To u Lingu longu prolazi, jer protivnici ni ne napadaju sa više od 4-5 igrača. Ali u Evropi
se to pretvara u agoniju. Ako Zvezda nekim čudom ne preuzme inicijativu i ne zadrži loptu na protivničkoj polovini (što uspeva na manjim delovima vremena na mečevima kod kuće) protivniku se otvara teren i Borjan, Eraković i Dragović ostaju kao na strelištu.
Ne treba kriviti Kataia, on ima neke zdravstvene probleme zbog kojih nema snage niti kondicije za više tempa. Ali može imati za 30-45 minuta. Ali ostali pomenuti igrači su zdravi, ali tako pogrešno naučeni.
Koncepcija trenera je bila takva da Zvezda igra sa više napadača, ali osnovna greška je u izboru tih igrača. Jednosmerni igrači koji razmišljaju samoonapadačkoj ulozi, a def ih uopšte ne zanima. U Evropi ih zato čak i po imenima slabiji timovi nadtrčavaju i naravno eliminišu.
Miloje je uspevao sa manje tehnički potkovanim igračima da pravi bolje rezultate, zato što je imao tempo igrače koji supokrivali čitav teren. To Deki i ovaj poslednji nisu uspevali sa boljim, ali zato fizički manje sposobnim igačima.

Milan

pre 10 meseci

Ovo je potpuno očekivano.Volim Saleta i drag mi je ali i prošle godine u Evropi se videlo da više fizički ne može da izdrži taj nivo fudbala više od pola sata. I zaista i dalje može biti koristan u JSL gde je tempo slab i gde imaš vremena i da primiš i da okreneš i da zarolaš i razigraš, ali u LŠ su ti dok to uradiš već pet puta uzeli loptu.Jednostavno u Evropi se igra brzo,snažno sa puno duela, tempa i intenziteta i za taj nivo fudbala su potrebni mladi,agresivni,brzi i snažni igrači koji tim zahtevima mogu da odgovore. Krilni igrači na tom nivou su uglavnom vrlo brzi,prodorni i napadački odlični 1 na 1, agilni u napadanju praznog prostora i vrlo kvalitetni u oba pravca. Lično bi voleo da Sale ostane još ovu sezonu jer verujem da još uvek može da doprinese u JSL i možda u nekim mečevima u LŠ u poslednjih 15-20 minuta,jer će nam za 3 fronta trebati širina u rosteru, ali ako odluči da ode u Arabiju i može to dobro da naplati želim mu svaku sreću.

nasi igraci nemaju snage da trce vise od 60min

pre 10 meseci

Slicno je bilo kada je dosao i Zeman, secam se da ih je covek razbijao na pripremama i da su se skoro svi pobunili. On im je odgovorio da su ovakve pripreme prolazili i igraci Rome (Toti) pa niko nije kukao... Koroman i kompanija su sabotirale Zemana i ubrzo je otisao...

Dex 1

pre 10 meseci

Stize nam sudbina Partizana..nažalost...Kako bre da teras ljude koji su poslednjih godina sve izneli
(Cacanin, 01. jun 2023 14:17)

Partizan je radio baš suprotno, zato je i propao. Tri godine su držali Sašu Ilića, dve godine Bambi Tošića, pa Jojića, Rnića, Lola Smiljanić bio do prošle godine. Pa onda Fejsa i ovaj Natko, napraviše igrača od njega , duplo lošiji od Kataija i tri puta manje trči. Oni ne diraju legende i zaslužne, a Posle kriv đavo kad završe četvrti. Dolazili povređeni, zavili im klub u crno. Tako će i nama biti ako ne rasteramo legende.