Sreda, 01.02.2023.

13:45

Da li će Jokić biti kao Vestbruk?

Nikola Jokić ima impresivnu sezonu koja može biti i istorijska.

Izvor: SN

Da li æe Jokiæ biti kao Vestbruk? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

48 Komentari

Sortiraj po:

kemp

pre 1 godinu

Na zvaničnoj stranici NBA trenutno ima 70% šanse da osvoji MVP.
Tačno je da ima samo 25 poena ali uzima u proseku 12 šuteva (Luka čak 22, Embid, Tejtum 18). FT svi su preko 8, Jokić 6, Janis čak 13 po tekmi!
Procenti 70, ostale bolje da ni ne navodim, da ih ne blamiram.
Ne da je MVP već ovakva dominacija je nezabeležena.
(Betonka, 1. februar 2023 16:46)

Kakva dominacija kada ti jedini sposoban centar u NBA u direktnom duelu ubaci 50p i uhvati skoro 20sk pored tebe.
Sramota je pominjati dominaciju posle toga.
Ne znam da li ovo pises za sendvic, tako mi izgleda.
Smesno zvuci.

vince carter

pre 1 godinu

Ja sam ovo o Westbruku napisao jer trabunjate kako je Oklahoma vecinu utakmica gubila kad on ima tripl dabl,a ne da bih poredio njihove sezone. Inace poslednji mec te regularne sezone se zavrsio pogotkom Westbruka sa pola terena uz zvuk sirene za pobedu u Denveru :) "Kejt Winslent" kakve veze ima "chokovanje" sa regularnom sezonom koju sam ja pomenuo i ko je koliko trajao a rec je o toj odredjenoj sezoni 2017,kao sto ni mvp nikada nije bila nagrada za najboljeg igraca lige,tako i chokovanje u playoffu nema veze sa regularnom sezonom. Rocketsi i Klipersi su imali te iste Wariorse i Spurse za protivnike a ne nekakve znj ekipe,Lenardovi spursi nisu potrajali jer je covek otisao a tadasnje finale zapada je obelezila njegova povreda pri vodjstvu od 20 razlike protiv Golden Stejta. @Betonka Samo polako,strpi se jos malo pa ces videti dominaciju.

kejt_winslet

pre 1 godinu

Westbruk u Oklahomi je imao vecinu pobeda kada je imao tripl dabl,bili su sesti u toj sezoni za vasu informaciju kao i Denver prosle sezone,ispred njih su bili neki Wariorsi sa 67-15,Lenardovi Spursi sa 61-21,Hardenovi Roketsi,Polovi Klipersi. Westbrukovi najbolji saigraci su bili Oladipo sa 15 poena u proseku,Stiven Adams i Enes Kanter sa 14 i 11,sve sami suteri i atlete sa kojima je lako igrati,ovaj Denver je za tu ekipu spejs satl. Secam se kada je Westbruk na jednoj utakmici imao 23 asistencije a Oklahoma je pobedila i opet su ga pljuvali,73% pobeda imaju njegove ekipe kada ostvari tripl dabl.
(vince carter, 01. februar 2023 14:33)

Hardenovi Raketsi su nebitni, svaki put su choke-ovali, Polovi Kliprsi isto tako samo jos vise choke-ovali. Lenardovi Sprsi su trajali jednu ipo sezonu sve ukupno.

Westbruk u svojoj triple double MVP sezoni:
-imao drugi najgori ucinak po broju izgubljenih lopti u jednoj sezoni u istoriji NBA (rekorder je Harden).
- treci najgori procenat suta iz igre u MVP sezoni (jedini gori od njega u poslednjih 50 godina je Ajverson u svojoj MVP sezoni)
- Najveci usg% u istoriji NBA (najveci carinik i potrosac lopti u istoriji)

Njegovi saigraci : Oladipo (all star cim je otiso od Westbruka), Sabonis (all star cim je otiso od Westbrooka), Dzeremi Grent (odlican igrac blizu all stara)


I na sve to koga zanima idite na youtube.com i pretrazite "Westbrook hunting for stats" i pogledajte kako se ljuti sto saigraci ne sutnu kada im on doda, kako mu se sklanjaju za skokove, i kako je odbijao da sutira zicere ako mu fali 1 asistencija za tripl dabl vec je forsirao bezveze pasove.

Betonka

pre 1 godinu

Na zvaničnoj stranici NBA trenutno ima 70% šanse da osvoji MVP.
Tačno je da ima samo 25 poena ali uzima u proseku 12 šuteva (Luka čak 22, Embid, Tejtum 18). FT svi su preko 8, Jokić 6, Janis čak 13 po tekmi!
Procenti 70, ostale bolje da ni ne navodim, da ih ne blamiram.
Ne da je MVP već ovakva dominacija je nezabeležena.

Svakog jutra dobra vutra

pre 1 godinu

Pa nije bas tako lako. Mora do kraja regularnog dela ili 38 utakmica da na svakoj ima minimum 10 asistencija sto je tesko. Naici ce mecevi sa po 5 ili 6 asistencija pa ce onda morati da ima i po 15 asistencija na nekim utakmicama. Plus skokovi i tu mora konstantno da ima 10 ili vise skokova po meču..Jokic ima prosek ali mora ga odrzati.
(fenomen, 01. februar 2023 14:13)

Do kraja ima još 31 utakmicu, sto znaci da mu treba 311 asistencija, ukoliko ih sve odigra.

Aragorn

pre 1 godinu

Neće jer onoj "nindža kornjači" je na prvom mestu lična statistika, dok je Jokiću ona na poslednjem mestu. Tim ispred svega.
(iskreno, 01. februar 2023 15:21) Hahahaha sigurno

Stole

pre 1 godinu

Embid ga je pokidao 1 na 1...tako da od MVP nema nista!
(ggjh, 01. februar 2023 15:04)

Embiid je pokidao Denver a ne Jokica, jer nisu ni igrali 1 na 1. Jokica je u drugom poluvremenu cuvao PJ Tucker. Dok je Embiid bio na Jokicu, samo je skupljao licne. Zato je Dok Rivers ucinio nezamislivo i stavio Tuckera na Jokica, da bi Embiid mogao da nesmetano utrpava. Time je napravio pomernju u Denveru i poremetio i Malounovu taktiku i igru Denvera. Svaka cast Embiidu, ali te price sa 1 na 1 ostavi nekom ko nije gledao utakmicu.

beogradski

pre 1 godinu

ako mu malo zafali za td prosek, luka ce uzeti mvp. ali ako bude imao td prosek, a denver bude prvi na zapadu, sanse su 55-45 za jokaru. ako budu prvi na nivou lige, komotno 65 odsto za jokica.

luka je ove godine neporecivo najveci wow efekat, plus je plavi beli nasmejani deckic, ali za razliku od starta sezone, jokica sve vise uzimaju u usta i sve vise njega ispostavljaju.

jokara je duplo nas, pa bismo voleli da pobedi, ali ako on to ne bude, za koga da navijamo ako ne za relativno naseg luku. jer osim podneblja ima i postignuce koje je ove godine ludo
(key and peele, 1. februar 2023 15:00)

Mislis da je prednost biti belac u NBA? NBA je crnacki sport, vec poslednjih 50 godina. Na kraju krajeva, Jokic je belji od Luke. Luka je povukao caletov gen, izgleda kao kosovski Srbin, a Jokic je beo ko Svaba.
Razlog Lukinog hajpa nije rasa, vec decko kida ove sezone i to brutalno. Mada ga forsiraju do maksimuma, plus provodi u prosku oko 6 7 minuta vise na terenu od Jokica, a Jokic ima bolju statistiku i prvi je u konferenciji.

шиле

pre 1 godinu

Jokic i Doncic u evroligi sa jakim odbranama i intenzitetom tokom citave utakmice nebi mogli vise od 25 minuta da igraju. Fizicka sprema u kojoj sve kipi...profesionalac top nivoa. Kako Doncic izgleda...rekreativac koji dodje na basket malo da pika loptu. NBA se pretvorio u cirkus i brojke. Kad krene plejof maaalo se zatezu odbrane, ali ni to nista specijalno. Kad se povuku Lebron, Kari i Durant u NBA neces imati igraca top nivoa. Ove statisticare kojih nema nigde kad se vazan mec lomi ne vredi spominjati.
(Milos, 01. februar 2023 14:57)

Дончић је освојио Евролигу са 19 год...

manuginobili

pre 1 godinu

Vama se cesto desavaju besmisleni naslovi ali ovaj vam je broj jedan do sada! ;)...Porediti covjeka kojemu je na prvom mjestu uspjeh njegovog tima a ne licna statistika sa covjekom koji radi sve apsolutno suprotno od toga nema bas nikakvog smisla!...Westbrook je potpuno obesmislio TD jureci ga bukvalno po svaku cijenu pri tome se ne obaziruci ni na timski uspjeh ni na igranje odbrane, dok njegov covjek neometano sutira na kos on je vec ispod kosa da uhvati skok, bek visok 190 cm u Mvp sezoni imao gotovo 11(10,7) skokova u prosjeku!!!...Tri skoka u prosjeku vise od Adamsa!!??...Vise puta je imao i preko 20 skokova sto je suludo, recimo Jordanu je career high 18 skokova pa vi sad vidite koliko su Westbrookovi skokovi realni...Tako da...ovo je jedno od najbesmislenijih poredjenja koje sam ikada vidio jer Jokic i Westbrook su bukvalno dva svijeta, Nebo i Zemlja.

Ivan

pre 1 godinu

Westbruk u Oklahomi je imao vecinu pobeda kada je imao tripl dabl,bili su sesti u toj sezoni za vasu informaciju kao i Denver prosle sezone,ispred njih su bili neki Wariorsi sa 67-15,Lenardovi Spursi sa 61-21,Hardenovi Roketsi,Polovi Klipersi. Westbrukovi najbolji saigraci su bili Oladipo sa 15 poena u proseku,Stiven Adams i Enes Kanter sa 14 i 11,sve sami suteri i atlete sa kojima je lako igrati,ovaj Denver je za tu ekipu spejs satl. Secam se kada je Westbruk na jednoj utakmici imao 23 asistencije a Oklahoma je pobedila i opet su ga pljuvali,73% pobeda imaju njegove ekipe kada ostvari tripl dabl.
(vince carter, 1. februar 2023 14:33)

1) Pustali su ga da nabija skokove. Svi zagrade i on dodje da pokupi skok
2) ostajao je u igri i kada je utakmica bivala odlucena, suprotno od Nikole
3) Mislim da Nikola ima 100% pobeda ove sezone kada ostvari tripl dabl. barem je tako bilo do utakmice sa Filadelfijom. Tu su izgubili ali mislim da na njoj nije ostvario tripl dabl, tako da ako sam u pravu, 100% pobeda.

Koliko god bila impresivna Westbruk-ova tripl dabl sezona, ne moze se porediti sa Nikolinom.

key and peele

pre 1 godinu

ako mu malo zafali za td prosek, luka ce uzeti mvp. ali ako bude imao td prosek, a denver bude prvi na zapadu, sanse su 55-45 za jokaru. ako budu prvi na nivou lige, komotno 65 odsto za jokica.

luka je ove godine neporecivo najveci wow efekat, plus je plavi beli nasmejani deckic, ali za razliku od starta sezone, jokica sve vise uzimaju u usta i sve vise njega ispostavljaju.

jokara je duplo nas, pa bismo voleli da pobedi, ali ako on to ne bude, za koga da navijamo ako ne za relativno naseg luku. jer osim podneblja ima i postignuce koje je ove godine ludo

DukiDuleDuca

pre 1 godinu

Nadamo se da neće...
(Imay, 01. februar 2023 14:30)

Nadalu ste se isto nadali, pa šta ispade. I one vaše najveće nade će propasti. Praštanja vama biti neće.

Straight Outta München

pre 1 godinu

Ukucajte na yt “russell westbrook assist hunting” da vidite kako je covek dolazio do TD… I to da se poredi sa Jokicem. Smejurija. Ne mogu u istu recenicu.
Treba da mu se oduzme 60% TD zbog antikosarke.

Milos

pre 1 godinu

Jokic i Doncic u evroligi sa jakim odbranama i intenzitetom tokom citave utakmice nebi mogli vise od 25 minuta da igraju. Fizicka sprema u kojoj sve kipi...profesionalac top nivoa. Kako Doncic izgleda...rekreativac koji dodje na basket malo da pika loptu. NBA se pretvorio u cirkus i brojke. Kad krene plejof maaalo se zatezu odbrane, ali ni to nista specijalno. Kad se povuku Lebron, Kari i Durant u NBA neces imati igraca top nivoa. Ove statisticare kojih nema nigde kad se vazan mec lomi ne vredi spominjati.

Cole

pre 1 godinu

smederevac, 1. februar 2023 13:59)

Istine radi, Oklahoma je u toj sezoni
(2016-2017.) bio sesti, sedni ili osmi,
takodje, prosek minuta mu je buo 34,4,
i Jokis na 92 TD ima 50 i nesto tekmi
na kojima mu je falio poen, asistencija
ili skok za TD. Za sve ostalo se slazem. Poz.

P.S.
Secam se jedne tekme od pre par god
na kojoj je imao DD i nula poena, a imao
je jos nekoliko slicnih sa ostvarenim DD
ali uz svega par poena.

El Doctore

pre 1 godinu

@Oskar Robertson je prvi imao prosek tripl-dabl u sezoni 1961/62 kada je imao u proseku 30,8 poena, 12,5 skokova i 11,4 asistencije..... i nije bio MVP....
(Jugoplastika, 01. februar 2023 14:02)

Da, mnogo cudno… Te sezone je mvp bio bil rasel sa prosekom 18,9 poena 23,6 skokova 4,6 asistencija.
Osim oskara cak je i vilt imao bolju sezonu 50.4 poena 25,7 skokova 2,4 asistencije
Verovatno je tada glavni argument bio da mvp mora da bude iz ekipe koja je prva na tabeli, drugog objasnjenja nema

vince carter

pre 1 godinu

Westbruk u Oklahomi je imao vecinu pobeda kada je imao tripl dabl,bili su sesti u toj sezoni za vasu informaciju kao i Denver prosle sezone,ispred njih su bili neki Wariorsi sa 67-15,Lenardovi Spursi sa 61-21,Hardenovi Roketsi,Polovi Klipersi. Westbrukovi najbolji saigraci su bili Oladipo sa 15 poena u proseku,Stiven Adams i Enes Kanter sa 14 i 11,sve sami suteri i atlete sa kojima je lako igrati,ovaj Denver je za tu ekipu spejs satl. Secam se kada je Westbruk na jednoj utakmici imao 23 asistencije a Oklahoma je pobedila i opet su ga pljuvali,73% pobeda imaju njegove ekipe kada ostvari tripl dabl.

Memfis

pre 1 godinu

Ako nastavi ovako tesko ce mu izmaci treca MVP titula, i pored velikog otpora tamnopute kosarkaske elite. Mislim da NBA nikada u istoriji nije imala korisnijeg igraca za tim, plus atraktivni potezi koji su stvarno milina za gledati.
(sasa the king, 1. februar 2023 13:57)

Та елита се толико противи да је добио две МВП награде, али у праву си - требало је да их добија још док је био у Меги. Најкориснији икада? Не буди скроман, уз то је и најбољи и најлепши и развалио је Ембида пре неко вече, лажу новине!

ahmed djida šampion!

pre 1 godinu

Oskar Robertson je prvi imao prosek tripl-dabl u sezoni 1961/62 kada je imao u proseku 30,8 poena, 12,5 skokova i 11,4 asistencije..... i nije bio MVP....
(Jugoplastika, 1. februar 2023 14:02)

te sam godine isao nekoliko puta u bioskop 20. oktobar sa tvojom bakom, žalila se da je žuljaju sedišta!

JOKIC MV3
JOKIC MV3
JOKIC MV3
JOKIC MV3

Jugoplastika

pre 1 godinu

Oskar Robertson je prvi imao prosek tripl-dabl u sezoni 1961/62 kada je imao u proseku 30,8 poena, 12,5 skokova i 11,4 asistencije..... i nije bio MVP....

kxk

pre 1 godinu

Njih dvojica ne mogu biti drugačiji. Apsolutna suprotnost. Svaka čast Vestbruku na tripl dabl sezoni ali taj uspeh pada u vodu ako pogledaš kako je došao do te statistike. Stoji da je tim bio slab i sve to ali čovek se cele sezone ljutio na saigrače ako ne šutnu na koš posle njegovog pasa, odbranu je igrao tako da ostavi svog čoveka da šutne, okrene se ka košu, saigrači grade protivnike blizu koša da bi on mogao da pokupi skok. Ako se dobro sećam kada su mu falili skokovi za tripl dabl prosek na poslednje dve utakmice je imao po 20 skokova. I ako se isto dobro sećam Stiven Adams je te dve sezone imao više skokova u napadu nego u odbrani, to dovoljno govori. Jokić je u stanju da ga ne primetiš a da dođe do tripl dabl učinka, dosta puta je i ostao tipa na 9 skokova ili astistencija. Ako primeti da se neki saigrač "zapalio" prepusti mu loptu bez problema. Znači ne mogu da se porede nikako. Jedan opterećen svojom statistikom, drugi igra za tim.

fenomen

pre 1 godinu

Pa nije bas tako lako. Mora do kraja regularnog dela ili 38 utakmica da na svakoj ima minimum 10 asistencija sto je tesko. Naici ce mecevi sa po 5 ili 6 asistencija pa ce onda morati da ima i po 15 asistencija na nekim utakmicama. Plus skokovi i tu mora konstantno da ima 10 ili vise skokova po meču..Jokic ima prosek ali mora ga odrzati.

WillyWonka

pre 1 godinu

Ne sumnjam da će Jokić, ukoliko ga zdravlje posluži, ostvariti triple-double učinak. On je svjestan svih pokazatelja i prilagodio je igru tom cilju. Smanjio je broj šuteva sa 18 na 15 po utakmici, kako bi "nadoknadio" asistencije koje su mu nedostajale za triple-double prosjek. Želio bih da se to i desi, pa da se Jokić spominje dok se bude igrala košarka.

Petar

pre 1 godinu

Kosarka je timski sport. Dzaba sve to bez titule. Zalosno je koliko se daje znacaja statistici i samo o tome prica. Pravo pitanje treba da glasi sta mi kao tim mozemo da uradimo da osvojimo titulu?

Aca

pre 1 godinu

Naravno da nece i to iz brojnih razloga a ovo su neki.

1. Niko mu ne pravi blok da bi on uhvatio defanzivan skok i tako dosao do dvocifrenog ucinka.
2. Ne dere se na saigrace kad im doda loptu da sutnu kako bi nagurao asisten cije.
3. Verovatno ce zavrsiti kao prvi na zapadu a ne kao te godine oklahoma negde na 7-8 poziciji.
4. Imace daleko bolji procenat suta.
5. Takodje +- efekat nema smisla porediti..

Treba li jos razloga?

sasa the king

pre 1 godinu

Ako nastavi ovako tesko ce mu izmaci treca MVP titula, i pored velikog otpora tamnopute kosarkaske elite. Mislim da NBA nikada u istoriji nije imala korisnijeg igraca za tim, plus atraktivni potezi koji su stvarno milina za gledati.

Jugoplastika

pre 1 godinu

Pa nisam primjetio da neko previše priča o Vestbrukovoj povijesnoj sezoni pa ni o rušenju Oscara, ameri su ludi sa tim statističkim parametrima koje su zadnje generacije potpuno obezvrijedile, ono o čemu se priča i pamti su titule.

smederevac

pre 1 godinu

Vestbruk je u toj tripl dabl MVP sezoni sa Oklahomom bio sedmi ili osmi, da ne proveravam sad. Jokic je sa Denverom prvi. Uporedite sut iz igre, procente i broj uzetih suteva Jokicevih i Vestbrukovih tada. Cela sezona Oklahome nakon odlaska Durenta bila je podredjena Vestbruku i njegovoj MVP i tripl dabl sezoni. Igrao je po 45+ minuta samo da bi zabelezio tripl dabl, jer je jurio rekord po broju tripl dablova. Igraci su mu se sklanjali na skoku. Nije uporedivo uopste, igra siledzije i statisticara Vestbruka i virtuoza kakav je Jokic, koji je svoju igru u potpunosti podredio ekipi i njegovi brojevi dolaze uz prirodan talenat i pobede ekipe. Jokic ima vise utakmica na kojima mu je falio skok/asistencija do tripl dabla nego samih tripl dablova (kojih ima 92). Jokic je cista magija vec godinama unazad, a Vestbruk siledzija i obican statisticar.

Moler

pre 1 godinu

Na kraju sezone, triple double prosek imali su samo 2 košarkaša: Bil Rasel i Rasel Vestbruk. Ako ovo uradi, biće 3x zaredom MVP NBA lige.

Stefan

pre 1 godinu

Kaže Joča sa Polja E da neće uzeti MVP jer ga je Embiid razbio u jednom poluvremenu, i da sve ono što je radio tokom sezone pada u vodu...

smederevac

pre 1 godinu

Vestbruk je u toj tripl dabl MVP sezoni sa Oklahomom bio sedmi ili osmi, da ne proveravam sad. Jokic je sa Denverom prvi. Uporedite sut iz igre, procente i broj uzetih suteva Jokicevih i Vestbrukovih tada. Cela sezona Oklahome nakon odlaska Durenta bila je podredjena Vestbruku i njegovoj MVP i tripl dabl sezoni. Igrao je po 45+ minuta samo da bi zabelezio tripl dabl, jer je jurio rekord po broju tripl dablova. Igraci su mu se sklanjali na skoku. Nije uporedivo uopste, igra siledzije i statisticara Vestbruka i virtuoza kakav je Jokic, koji je svoju igru u potpunosti podredio ekipi i njegovi brojevi dolaze uz prirodan talenat i pobede ekipe. Jokic ima vise utakmica na kojima mu je falio skok/asistencija do tripl dabla nego samih tripl dablova (kojih ima 92). Jokic je cista magija vec godinama unazad, a Vestbruk siledzija i obican statisticar.

Aca

pre 1 godinu

Naravno da nece i to iz brojnih razloga a ovo su neki.

1. Niko mu ne pravi blok da bi on uhvatio defanzivan skok i tako dosao do dvocifrenog ucinka.
2. Ne dere se na saigrace kad im doda loptu da sutnu kako bi nagurao asisten cije.
3. Verovatno ce zavrsiti kao prvi na zapadu a ne kao te godine oklahoma negde na 7-8 poziciji.
4. Imace daleko bolji procenat suta.
5. Takodje +- efekat nema smisla porediti..

Treba li jos razloga?

sasa the king

pre 1 godinu

Ako nastavi ovako tesko ce mu izmaci treca MVP titula, i pored velikog otpora tamnopute kosarkaske elite. Mislim da NBA nikada u istoriji nije imala korisnijeg igraca za tim, plus atraktivni potezi koji su stvarno milina za gledati.

Stefan

pre 1 godinu

Kaže Joča sa Polja E da neće uzeti MVP jer ga je Embiid razbio u jednom poluvremenu, i da sve ono što je radio tokom sezone pada u vodu...

Jugoplastika

pre 1 godinu

Pa nisam primjetio da neko previše priča o Vestbrukovoj povijesnoj sezoni pa ni o rušenju Oscara, ameri su ludi sa tim statističkim parametrima koje su zadnje generacije potpuno obezvrijedile, ono o čemu se priča i pamti su titule.

Jugoplastika

pre 1 godinu

Oskar Robertson je prvi imao prosek tripl-dabl u sezoni 1961/62 kada je imao u proseku 30,8 poena, 12,5 skokova i 11,4 asistencije..... i nije bio MVP....

Straight Outta München

pre 1 godinu

Ukucajte na yt “russell westbrook assist hunting” da vidite kako je covek dolazio do TD… I to da se poredi sa Jokicem. Smejurija. Ne mogu u istu recenicu.
Treba da mu se oduzme 60% TD zbog antikosarke.

шиле

pre 1 godinu

Jokic i Doncic u evroligi sa jakim odbranama i intenzitetom tokom citave utakmice nebi mogli vise od 25 minuta da igraju. Fizicka sprema u kojoj sve kipi...profesionalac top nivoa. Kako Doncic izgleda...rekreativac koji dodje na basket malo da pika loptu. NBA se pretvorio u cirkus i brojke. Kad krene plejof maaalo se zatezu odbrane, ali ni to nista specijalno. Kad se povuku Lebron, Kari i Durant u NBA neces imati igraca top nivoa. Ove statisticare kojih nema nigde kad se vazan mec lomi ne vredi spominjati.
(Milos, 01. februar 2023 14:57)

Дончић је освојио Евролигу са 19 год...

Moler

pre 1 godinu

Na kraju sezone, triple double prosek imali su samo 2 košarkaša: Bil Rasel i Rasel Vestbruk. Ako ovo uradi, biće 3x zaredom MVP NBA lige.

kxk

pre 1 godinu

Njih dvojica ne mogu biti drugačiji. Apsolutna suprotnost. Svaka čast Vestbruku na tripl dabl sezoni ali taj uspeh pada u vodu ako pogledaš kako je došao do te statistike. Stoji da je tim bio slab i sve to ali čovek se cele sezone ljutio na saigrače ako ne šutnu na koš posle njegovog pasa, odbranu je igrao tako da ostavi svog čoveka da šutne, okrene se ka košu, saigrači grade protivnike blizu koša da bi on mogao da pokupi skok. Ako se dobro sećam kada su mu falili skokovi za tripl dabl prosek na poslednje dve utakmice je imao po 20 skokova. I ako se isto dobro sećam Stiven Adams je te dve sezone imao više skokova u napadu nego u odbrani, to dovoljno govori. Jokić je u stanju da ga ne primetiš a da dođe do tripl dabl učinka, dosta puta je i ostao tipa na 9 skokova ili astistencija. Ako primeti da se neki saigrač "zapalio" prepusti mu loptu bez problema. Znači ne mogu da se porede nikako. Jedan opterećen svojom statistikom, drugi igra za tim.

Ivan

pre 1 godinu

Westbruk u Oklahomi je imao vecinu pobeda kada je imao tripl dabl,bili su sesti u toj sezoni za vasu informaciju kao i Denver prosle sezone,ispred njih su bili neki Wariorsi sa 67-15,Lenardovi Spursi sa 61-21,Hardenovi Roketsi,Polovi Klipersi. Westbrukovi najbolji saigraci su bili Oladipo sa 15 poena u proseku,Stiven Adams i Enes Kanter sa 14 i 11,sve sami suteri i atlete sa kojima je lako igrati,ovaj Denver je za tu ekipu spejs satl. Secam se kada je Westbruk na jednoj utakmici imao 23 asistencije a Oklahoma je pobedila i opet su ga pljuvali,73% pobeda imaju njegove ekipe kada ostvari tripl dabl.
(vince carter, 1. februar 2023 14:33)

1) Pustali su ga da nabija skokove. Svi zagrade i on dodje da pokupi skok
2) ostajao je u igri i kada je utakmica bivala odlucena, suprotno od Nikole
3) Mislim da Nikola ima 100% pobeda ove sezone kada ostvari tripl dabl. barem je tako bilo do utakmice sa Filadelfijom. Tu su izgubili ali mislim da na njoj nije ostvario tripl dabl, tako da ako sam u pravu, 100% pobeda.

Koliko god bila impresivna Westbruk-ova tripl dabl sezona, ne moze se porediti sa Nikolinom.

WillyWonka

pre 1 godinu

Ne sumnjam da će Jokić, ukoliko ga zdravlje posluži, ostvariti triple-double učinak. On je svjestan svih pokazatelja i prilagodio je igru tom cilju. Smanjio je broj šuteva sa 18 na 15 po utakmici, kako bi "nadoknadio" asistencije koje su mu nedostajale za triple-double prosjek. Želio bih da se to i desi, pa da se Jokić spominje dok se bude igrala košarka.

Betonka

pre 1 godinu

Na zvaničnoj stranici NBA trenutno ima 70% šanse da osvoji MVP.
Tačno je da ima samo 25 poena ali uzima u proseku 12 šuteva (Luka čak 22, Embid, Tejtum 18). FT svi su preko 8, Jokić 6, Janis čak 13 po tekmi!
Procenti 70, ostale bolje da ni ne navodim, da ih ne blamiram.
Ne da je MVP već ovakva dominacija je nezabeležena.

manuginobili

pre 1 godinu

Vama se cesto desavaju besmisleni naslovi ali ovaj vam je broj jedan do sada! ;)...Porediti covjeka kojemu je na prvom mjestu uspjeh njegovog tima a ne licna statistika sa covjekom koji radi sve apsolutno suprotno od toga nema bas nikakvog smisla!...Westbrook je potpuno obesmislio TD jureci ga bukvalno po svaku cijenu pri tome se ne obaziruci ni na timski uspjeh ni na igranje odbrane, dok njegov covjek neometano sutira na kos on je vec ispod kosa da uhvati skok, bek visok 190 cm u Mvp sezoni imao gotovo 11(10,7) skokova u prosjeku!!!...Tri skoka u prosjeku vise od Adamsa!!??...Vise puta je imao i preko 20 skokova sto je suludo, recimo Jordanu je career high 18 skokova pa vi sad vidite koliko su Westbrookovi skokovi realni...Tako da...ovo je jedno od najbesmislenijih poredjenja koje sam ikada vidio jer Jokic i Westbrook su bukvalno dva svijeta, Nebo i Zemlja.

Stole

pre 1 godinu

Embid ga je pokidao 1 na 1...tako da od MVP nema nista!
(ggjh, 01. februar 2023 15:04)

Embiid je pokidao Denver a ne Jokica, jer nisu ni igrali 1 na 1. Jokica je u drugom poluvremenu cuvao PJ Tucker. Dok je Embiid bio na Jokicu, samo je skupljao licne. Zato je Dok Rivers ucinio nezamislivo i stavio Tuckera na Jokica, da bi Embiid mogao da nesmetano utrpava. Time je napravio pomernju u Denveru i poremetio i Malounovu taktiku i igru Denvera. Svaka cast Embiidu, ali te price sa 1 na 1 ostavi nekom ko nije gledao utakmicu.

El Doctore

pre 1 godinu

@Oskar Robertson je prvi imao prosek tripl-dabl u sezoni 1961/62 kada je imao u proseku 30,8 poena, 12,5 skokova i 11,4 asistencije..... i nije bio MVP....
(Jugoplastika, 01. februar 2023 14:02)

Da, mnogo cudno… Te sezone je mvp bio bil rasel sa prosekom 18,9 poena 23,6 skokova 4,6 asistencija.
Osim oskara cak je i vilt imao bolju sezonu 50.4 poena 25,7 skokova 2,4 asistencije
Verovatno je tada glavni argument bio da mvp mora da bude iz ekipe koja je prva na tabeli, drugog objasnjenja nema

kejt_winslet

pre 1 godinu

Westbruk u Oklahomi je imao vecinu pobeda kada je imao tripl dabl,bili su sesti u toj sezoni za vasu informaciju kao i Denver prosle sezone,ispred njih su bili neki Wariorsi sa 67-15,Lenardovi Spursi sa 61-21,Hardenovi Roketsi,Polovi Klipersi. Westbrukovi najbolji saigraci su bili Oladipo sa 15 poena u proseku,Stiven Adams i Enes Kanter sa 14 i 11,sve sami suteri i atlete sa kojima je lako igrati,ovaj Denver je za tu ekipu spejs satl. Secam se kada je Westbruk na jednoj utakmici imao 23 asistencije a Oklahoma je pobedila i opet su ga pljuvali,73% pobeda imaju njegove ekipe kada ostvari tripl dabl.
(vince carter, 01. februar 2023 14:33)

Hardenovi Raketsi su nebitni, svaki put su choke-ovali, Polovi Kliprsi isto tako samo jos vise choke-ovali. Lenardovi Sprsi su trajali jednu ipo sezonu sve ukupno.

Westbruk u svojoj triple double MVP sezoni:
-imao drugi najgori ucinak po broju izgubljenih lopti u jednoj sezoni u istoriji NBA (rekorder je Harden).
- treci najgori procenat suta iz igre u MVP sezoni (jedini gori od njega u poslednjih 50 godina je Ajverson u svojoj MVP sezoni)
- Najveci usg% u istoriji NBA (najveci carinik i potrosac lopti u istoriji)

Njegovi saigraci : Oladipo (all star cim je otiso od Westbruka), Sabonis (all star cim je otiso od Westbrooka), Dzeremi Grent (odlican igrac blizu all stara)


I na sve to koga zanima idite na youtube.com i pretrazite "Westbrook hunting for stats" i pogledajte kako se ljuti sto saigraci ne sutnu kada im on doda, kako mu se sklanjaju za skokove, i kako je odbijao da sutira zicere ako mu fali 1 asistencija za tripl dabl vec je forsirao bezveze pasove.

Svakog jutra dobra vutra

pre 1 godinu

Pa nije bas tako lako. Mora do kraja regularnog dela ili 38 utakmica da na svakoj ima minimum 10 asistencija sto je tesko. Naici ce mecevi sa po 5 ili 6 asistencija pa ce onda morati da ima i po 15 asistencija na nekim utakmicama. Plus skokovi i tu mora konstantno da ima 10 ili vise skokova po meču..Jokic ima prosek ali mora ga odrzati.
(fenomen, 01. februar 2023 14:13)

Do kraja ima još 31 utakmicu, sto znaci da mu treba 311 asistencija, ukoliko ih sve odigra.

Cole

pre 1 godinu

smederevac, 1. februar 2023 13:59)

Istine radi, Oklahoma je u toj sezoni
(2016-2017.) bio sesti, sedni ili osmi,
takodje, prosek minuta mu je buo 34,4,
i Jokis na 92 TD ima 50 i nesto tekmi
na kojima mu je falio poen, asistencija
ili skok za TD. Za sve ostalo se slazem. Poz.

P.S.
Secam se jedne tekme od pre par god
na kojoj je imao DD i nula poena, a imao
je jos nekoliko slicnih sa ostvarenim DD
ali uz svega par poena.

beogradski

pre 1 godinu

ako mu malo zafali za td prosek, luka ce uzeti mvp. ali ako bude imao td prosek, a denver bude prvi na zapadu, sanse su 55-45 za jokaru. ako budu prvi na nivou lige, komotno 65 odsto za jokica.

luka je ove godine neporecivo najveci wow efekat, plus je plavi beli nasmejani deckic, ali za razliku od starta sezone, jokica sve vise uzimaju u usta i sve vise njega ispostavljaju.

jokara je duplo nas, pa bismo voleli da pobedi, ali ako on to ne bude, za koga da navijamo ako ne za relativno naseg luku. jer osim podneblja ima i postignuce koje je ove godine ludo
(key and peele, 1. februar 2023 15:00)

Mislis da je prednost biti belac u NBA? NBA je crnacki sport, vec poslednjih 50 godina. Na kraju krajeva, Jokic je belji od Luke. Luka je povukao caletov gen, izgleda kao kosovski Srbin, a Jokic je beo ko Svaba.
Razlog Lukinog hajpa nije rasa, vec decko kida ove sezone i to brutalno. Mada ga forsiraju do maksimuma, plus provodi u prosku oko 6 7 minuta vise na terenu od Jokica, a Jokic ima bolju statistiku i prvi je u konferenciji.

fenomen

pre 1 godinu

Pa nije bas tako lako. Mora do kraja regularnog dela ili 38 utakmica da na svakoj ima minimum 10 asistencija sto je tesko. Naici ce mecevi sa po 5 ili 6 asistencija pa ce onda morati da ima i po 15 asistencija na nekim utakmicama. Plus skokovi i tu mora konstantno da ima 10 ili vise skokova po meču..Jokic ima prosek ali mora ga odrzati.

DukiDuleDuca

pre 1 godinu

Nadamo se da neće...
(Imay, 01. februar 2023 14:30)

Nadalu ste se isto nadali, pa šta ispade. I one vaše najveće nade će propasti. Praštanja vama biti neće.

vince carter

pre 1 godinu

Westbruk u Oklahomi je imao vecinu pobeda kada je imao tripl dabl,bili su sesti u toj sezoni za vasu informaciju kao i Denver prosle sezone,ispred njih su bili neki Wariorsi sa 67-15,Lenardovi Spursi sa 61-21,Hardenovi Roketsi,Polovi Klipersi. Westbrukovi najbolji saigraci su bili Oladipo sa 15 poena u proseku,Stiven Adams i Enes Kanter sa 14 i 11,sve sami suteri i atlete sa kojima je lako igrati,ovaj Denver je za tu ekipu spejs satl. Secam se kada je Westbruk na jednoj utakmici imao 23 asistencije a Oklahoma je pobedila i opet su ga pljuvali,73% pobeda imaju njegove ekipe kada ostvari tripl dabl.

Milos

pre 1 godinu

Jokic i Doncic u evroligi sa jakim odbranama i intenzitetom tokom citave utakmice nebi mogli vise od 25 minuta da igraju. Fizicka sprema u kojoj sve kipi...profesionalac top nivoa. Kako Doncic izgleda...rekreativac koji dodje na basket malo da pika loptu. NBA se pretvorio u cirkus i brojke. Kad krene plejof maaalo se zatezu odbrane, ali ni to nista specijalno. Kad se povuku Lebron, Kari i Durant u NBA neces imati igraca top nivoa. Ove statisticare kojih nema nigde kad se vazan mec lomi ne vredi spominjati.

Memfis

pre 1 godinu

Ako nastavi ovako tesko ce mu izmaci treca MVP titula, i pored velikog otpora tamnopute kosarkaske elite. Mislim da NBA nikada u istoriji nije imala korisnijeg igraca za tim, plus atraktivni potezi koji su stvarno milina za gledati.
(sasa the king, 1. februar 2023 13:57)

Та елита се толико противи да је добио две МВП награде, али у праву си - требало је да их добија још док је био у Меги. Најкориснији икада? Не буди скроман, уз то је и најбољи и најлепши и развалио је Ембида пре неко вече, лажу новине!

key and peele

pre 1 godinu

ako mu malo zafali za td prosek, luka ce uzeti mvp. ali ako bude imao td prosek, a denver bude prvi na zapadu, sanse su 55-45 za jokaru. ako budu prvi na nivou lige, komotno 65 odsto za jokica.

luka je ove godine neporecivo najveci wow efekat, plus je plavi beli nasmejani deckic, ali za razliku od starta sezone, jokica sve vise uzimaju u usta i sve vise njega ispostavljaju.

jokara je duplo nas, pa bismo voleli da pobedi, ali ako on to ne bude, za koga da navijamo ako ne za relativno naseg luku. jer osim podneblja ima i postignuce koje je ove godine ludo

Petar

pre 1 godinu

Kosarka je timski sport. Dzaba sve to bez titule. Zalosno je koliko se daje znacaja statistici i samo o tome prica. Pravo pitanje treba da glasi sta mi kao tim mozemo da uradimo da osvojimo titulu?

ahmed djida šampion!

pre 1 godinu

Oskar Robertson je prvi imao prosek tripl-dabl u sezoni 1961/62 kada je imao u proseku 30,8 poena, 12,5 skokova i 11,4 asistencije..... i nije bio MVP....
(Jugoplastika, 1. februar 2023 14:02)

te sam godine isao nekoliko puta u bioskop 20. oktobar sa tvojom bakom, žalila se da je žuljaju sedišta!

JOKIC MV3
JOKIC MV3
JOKIC MV3
JOKIC MV3

Aragorn

pre 1 godinu

Neće jer onoj "nindža kornjači" je na prvom mestu lična statistika, dok je Jokiću ona na poslednjem mestu. Tim ispred svega.
(iskreno, 01. februar 2023 15:21) Hahahaha sigurno

vince carter

pre 1 godinu

Ja sam ovo o Westbruku napisao jer trabunjate kako je Oklahoma vecinu utakmica gubila kad on ima tripl dabl,a ne da bih poredio njihove sezone. Inace poslednji mec te regularne sezone se zavrsio pogotkom Westbruka sa pola terena uz zvuk sirene za pobedu u Denveru :) "Kejt Winslent" kakve veze ima "chokovanje" sa regularnom sezonom koju sam ja pomenuo i ko je koliko trajao a rec je o toj odredjenoj sezoni 2017,kao sto ni mvp nikada nije bila nagrada za najboljeg igraca lige,tako i chokovanje u playoffu nema veze sa regularnom sezonom. Rocketsi i Klipersi su imali te iste Wariorse i Spurse za protivnike a ne nekakve znj ekipe,Lenardovi spursi nisu potrajali jer je covek otisao a tadasnje finale zapada je obelezila njegova povreda pri vodjstvu od 20 razlike protiv Golden Stejta. @Betonka Samo polako,strpi se jos malo pa ces videti dominaciju.

kemp

pre 1 godinu

Na zvaničnoj stranici NBA trenutno ima 70% šanse da osvoji MVP.
Tačno je da ima samo 25 poena ali uzima u proseku 12 šuteva (Luka čak 22, Embid, Tejtum 18). FT svi su preko 8, Jokić 6, Janis čak 13 po tekmi!
Procenti 70, ostale bolje da ni ne navodim, da ih ne blamiram.
Ne da je MVP već ovakva dominacija je nezabeležena.
(Betonka, 1. februar 2023 16:46)

Kakva dominacija kada ti jedini sposoban centar u NBA u direktnom duelu ubaci 50p i uhvati skoro 20sk pored tebe.
Sramota je pominjati dominaciju posle toga.
Ne znam da li ovo pises za sendvic, tako mi izgleda.
Smesno zvuci.

Milos

pre 1 godinu

Jokic i Doncic u evroligi sa jakim odbranama i intenzitetom tokom citave utakmice nebi mogli vise od 25 minuta da igraju. Fizicka sprema u kojoj sve kipi...profesionalac top nivoa. Kako Doncic izgleda...rekreativac koji dodje na basket malo da pika loptu. NBA se pretvorio u cirkus i brojke. Kad krene plejof maaalo se zatezu odbrane, ali ni to nista specijalno. Kad se povuku Lebron, Kari i Durant u NBA neces imati igraca top nivoa. Ove statisticare kojih nema nigde kad se vazan mec lomi ne vredi spominjati.

Memfis

pre 1 godinu

Ako nastavi ovako tesko ce mu izmaci treca MVP titula, i pored velikog otpora tamnopute kosarkaske elite. Mislim da NBA nikada u istoriji nije imala korisnijeg igraca za tim, plus atraktivni potezi koji su stvarno milina za gledati.
(sasa the king, 1. februar 2023 13:57)

Та елита се толико противи да је добио две МВП награде, али у праву си - требало је да их добија још док је био у Меги. Најкориснији икада? Не буди скроман, уз то је и најбољи и најлепши и развалио је Ембида пре неко вече, лажу новине!

kemp

pre 1 godinu

Na zvaničnoj stranici NBA trenutno ima 70% šanse da osvoji MVP.
Tačno je da ima samo 25 poena ali uzima u proseku 12 šuteva (Luka čak 22, Embid, Tejtum 18). FT svi su preko 8, Jokić 6, Janis čak 13 po tekmi!
Procenti 70, ostale bolje da ni ne navodim, da ih ne blamiram.
Ne da je MVP već ovakva dominacija je nezabeležena.
(Betonka, 1. februar 2023 16:46)

Kakva dominacija kada ti jedini sposoban centar u NBA u direktnom duelu ubaci 50p i uhvati skoro 20sk pored tebe.
Sramota je pominjati dominaciju posle toga.
Ne znam da li ovo pises za sendvic, tako mi izgleda.
Smesno zvuci.

Moler

pre 1 godinu

Na kraju sezone, triple double prosek imali su samo 2 košarkaša: Bil Rasel i Rasel Vestbruk. Ako ovo uradi, biće 3x zaredom MVP NBA lige.

vince carter

pre 1 godinu

Westbruk u Oklahomi je imao vecinu pobeda kada je imao tripl dabl,bili su sesti u toj sezoni za vasu informaciju kao i Denver prosle sezone,ispred njih su bili neki Wariorsi sa 67-15,Lenardovi Spursi sa 61-21,Hardenovi Roketsi,Polovi Klipersi. Westbrukovi najbolji saigraci su bili Oladipo sa 15 poena u proseku,Stiven Adams i Enes Kanter sa 14 i 11,sve sami suteri i atlete sa kojima je lako igrati,ovaj Denver je za tu ekipu spejs satl. Secam se kada je Westbruk na jednoj utakmici imao 23 asistencije a Oklahoma je pobedila i opet su ga pljuvali,73% pobeda imaju njegove ekipe kada ostvari tripl dabl.

Aragorn

pre 1 godinu

Neće jer onoj "nindža kornjači" je na prvom mestu lična statistika, dok je Jokiću ona na poslednjem mestu. Tim ispred svega.
(iskreno, 01. februar 2023 15:21) Hahahaha sigurno

sasa the king

pre 1 godinu

Ako nastavi ovako tesko ce mu izmaci treca MVP titula, i pored velikog otpora tamnopute kosarkaske elite. Mislim da NBA nikada u istoriji nije imala korisnijeg igraca za tim, plus atraktivni potezi koji su stvarno milina za gledati.

smederevac

pre 1 godinu

Vestbruk je u toj tripl dabl MVP sezoni sa Oklahomom bio sedmi ili osmi, da ne proveravam sad. Jokic je sa Denverom prvi. Uporedite sut iz igre, procente i broj uzetih suteva Jokicevih i Vestbrukovih tada. Cela sezona Oklahome nakon odlaska Durenta bila je podredjena Vestbruku i njegovoj MVP i tripl dabl sezoni. Igrao je po 45+ minuta samo da bi zabelezio tripl dabl, jer je jurio rekord po broju tripl dablova. Igraci su mu se sklanjali na skoku. Nije uporedivo uopste, igra siledzije i statisticara Vestbruka i virtuoza kakav je Jokic, koji je svoju igru u potpunosti podredio ekipi i njegovi brojevi dolaze uz prirodan talenat i pobede ekipe. Jokic ima vise utakmica na kojima mu je falio skok/asistencija do tripl dabla nego samih tripl dablova (kojih ima 92). Jokic je cista magija vec godinama unazad, a Vestbruk siledzija i obican statisticar.

Aca

pre 1 godinu

Naravno da nece i to iz brojnih razloga a ovo su neki.

1. Niko mu ne pravi blok da bi on uhvatio defanzivan skok i tako dosao do dvocifrenog ucinka.
2. Ne dere se na saigrace kad im doda loptu da sutnu kako bi nagurao asisten cije.
3. Verovatno ce zavrsiti kao prvi na zapadu a ne kao te godine oklahoma negde na 7-8 poziciji.
4. Imace daleko bolji procenat suta.
5. Takodje +- efekat nema smisla porediti..

Treba li jos razloga?

Petar

pre 1 godinu

Kosarka je timski sport. Dzaba sve to bez titule. Zalosno je koliko se daje znacaja statistici i samo o tome prica. Pravo pitanje treba da glasi sta mi kao tim mozemo da uradimo da osvojimo titulu?

ahmed djida šampion!

pre 1 godinu

Oskar Robertson je prvi imao prosek tripl-dabl u sezoni 1961/62 kada je imao u proseku 30,8 poena, 12,5 skokova i 11,4 asistencije..... i nije bio MVP....
(Jugoplastika, 1. februar 2023 14:02)

te sam godine isao nekoliko puta u bioskop 20. oktobar sa tvojom bakom, žalila se da je žuljaju sedišta!

JOKIC MV3
JOKIC MV3
JOKIC MV3
JOKIC MV3

vince carter

pre 1 godinu

Ja sam ovo o Westbruku napisao jer trabunjate kako je Oklahoma vecinu utakmica gubila kad on ima tripl dabl,a ne da bih poredio njihove sezone. Inace poslednji mec te regularne sezone se zavrsio pogotkom Westbruka sa pola terena uz zvuk sirene za pobedu u Denveru :) "Kejt Winslent" kakve veze ima "chokovanje" sa regularnom sezonom koju sam ja pomenuo i ko je koliko trajao a rec je o toj odredjenoj sezoni 2017,kao sto ni mvp nikada nije bila nagrada za najboljeg igraca lige,tako i chokovanje u playoffu nema veze sa regularnom sezonom. Rocketsi i Klipersi su imali te iste Wariorse i Spurse za protivnike a ne nekakve znj ekipe,Lenardovi spursi nisu potrajali jer je covek otisao a tadasnje finale zapada je obelezila njegova povreda pri vodjstvu od 20 razlike protiv Golden Stejta. @Betonka Samo polako,strpi se jos malo pa ces videti dominaciju.

Jugoplastika

pre 1 godinu

Pa nisam primjetio da neko previše priča o Vestbrukovoj povijesnoj sezoni pa ni o rušenju Oscara, ameri su ludi sa tim statističkim parametrima koje su zadnje generacije potpuno obezvrijedile, ono o čemu se priča i pamti su titule.

Jugoplastika

pre 1 godinu

Oskar Robertson je prvi imao prosek tripl-dabl u sezoni 1961/62 kada je imao u proseku 30,8 poena, 12,5 skokova i 11,4 asistencije..... i nije bio MVP....

key and peele

pre 1 godinu

ako mu malo zafali za td prosek, luka ce uzeti mvp. ali ako bude imao td prosek, a denver bude prvi na zapadu, sanse su 55-45 za jokaru. ako budu prvi na nivou lige, komotno 65 odsto za jokica.

luka je ove godine neporecivo najveci wow efekat, plus je plavi beli nasmejani deckic, ali za razliku od starta sezone, jokica sve vise uzimaju u usta i sve vise njega ispostavljaju.

jokara je duplo nas, pa bismo voleli da pobedi, ali ako on to ne bude, za koga da navijamo ako ne za relativno naseg luku. jer osim podneblja ima i postignuce koje je ove godine ludo

DukiDuleDuca

pre 1 godinu

Nadamo se da neće...
(Imay, 01. februar 2023 14:30)

Nadalu ste se isto nadali, pa šta ispade. I one vaše najveće nade će propasti. Praštanja vama biti neće.

Stefan

pre 1 godinu

Kaže Joča sa Polja E da neće uzeti MVP jer ga je Embiid razbio u jednom poluvremenu, i da sve ono što je radio tokom sezone pada u vodu...

kxk

pre 1 godinu

Njih dvojica ne mogu biti drugačiji. Apsolutna suprotnost. Svaka čast Vestbruku na tripl dabl sezoni ali taj uspeh pada u vodu ako pogledaš kako je došao do te statistike. Stoji da je tim bio slab i sve to ali čovek se cele sezone ljutio na saigrače ako ne šutnu na koš posle njegovog pasa, odbranu je igrao tako da ostavi svog čoveka da šutne, okrene se ka košu, saigrači grade protivnike blizu koša da bi on mogao da pokupi skok. Ako se dobro sećam kada su mu falili skokovi za tripl dabl prosek na poslednje dve utakmice je imao po 20 skokova. I ako se isto dobro sećam Stiven Adams je te dve sezone imao više skokova u napadu nego u odbrani, to dovoljno govori. Jokić je u stanju da ga ne primetiš a da dođe do tripl dabl učinka, dosta puta je i ostao tipa na 9 skokova ili astistencija. Ako primeti da se neki saigrač "zapalio" prepusti mu loptu bez problema. Znači ne mogu da se porede nikako. Jedan opterećen svojom statistikom, drugi igra za tim.

Straight Outta München

pre 1 godinu

Ukucajte na yt “russell westbrook assist hunting” da vidite kako je covek dolazio do TD… I to da se poredi sa Jokicem. Smejurija. Ne mogu u istu recenicu.
Treba da mu se oduzme 60% TD zbog antikosarke.

шиле

pre 1 godinu

Jokic i Doncic u evroligi sa jakim odbranama i intenzitetom tokom citave utakmice nebi mogli vise od 25 minuta da igraju. Fizicka sprema u kojoj sve kipi...profesionalac top nivoa. Kako Doncic izgleda...rekreativac koji dodje na basket malo da pika loptu. NBA se pretvorio u cirkus i brojke. Kad krene plejof maaalo se zatezu odbrane, ali ni to nista specijalno. Kad se povuku Lebron, Kari i Durant u NBA neces imati igraca top nivoa. Ove statisticare kojih nema nigde kad se vazan mec lomi ne vredi spominjati.
(Milos, 01. februar 2023 14:57)

Дончић је освојио Евролигу са 19 год...

kejt_winslet

pre 1 godinu

Westbruk u Oklahomi je imao vecinu pobeda kada je imao tripl dabl,bili su sesti u toj sezoni za vasu informaciju kao i Denver prosle sezone,ispred njih su bili neki Wariorsi sa 67-15,Lenardovi Spursi sa 61-21,Hardenovi Roketsi,Polovi Klipersi. Westbrukovi najbolji saigraci su bili Oladipo sa 15 poena u proseku,Stiven Adams i Enes Kanter sa 14 i 11,sve sami suteri i atlete sa kojima je lako igrati,ovaj Denver je za tu ekipu spejs satl. Secam se kada je Westbruk na jednoj utakmici imao 23 asistencije a Oklahoma je pobedila i opet su ga pljuvali,73% pobeda imaju njegove ekipe kada ostvari tripl dabl.
(vince carter, 01. februar 2023 14:33)

Hardenovi Raketsi su nebitni, svaki put su choke-ovali, Polovi Kliprsi isto tako samo jos vise choke-ovali. Lenardovi Sprsi su trajali jednu ipo sezonu sve ukupno.

Westbruk u svojoj triple double MVP sezoni:
-imao drugi najgori ucinak po broju izgubljenih lopti u jednoj sezoni u istoriji NBA (rekorder je Harden).
- treci najgori procenat suta iz igre u MVP sezoni (jedini gori od njega u poslednjih 50 godina je Ajverson u svojoj MVP sezoni)
- Najveci usg% u istoriji NBA (najveci carinik i potrosac lopti u istoriji)

Njegovi saigraci : Oladipo (all star cim je otiso od Westbruka), Sabonis (all star cim je otiso od Westbrooka), Dzeremi Grent (odlican igrac blizu all stara)


I na sve to koga zanima idite na youtube.com i pretrazite "Westbrook hunting for stats" i pogledajte kako se ljuti sto saigraci ne sutnu kada im on doda, kako mu se sklanjaju za skokove, i kako je odbijao da sutira zicere ako mu fali 1 asistencija za tripl dabl vec je forsirao bezveze pasove.

manuginobili

pre 1 godinu

Vama se cesto desavaju besmisleni naslovi ali ovaj vam je broj jedan do sada! ;)...Porediti covjeka kojemu je na prvom mjestu uspjeh njegovog tima a ne licna statistika sa covjekom koji radi sve apsolutno suprotno od toga nema bas nikakvog smisla!...Westbrook je potpuno obesmislio TD jureci ga bukvalno po svaku cijenu pri tome se ne obaziruci ni na timski uspjeh ni na igranje odbrane, dok njegov covjek neometano sutira na kos on je vec ispod kosa da uhvati skok, bek visok 190 cm u Mvp sezoni imao gotovo 11(10,7) skokova u prosjeku!!!...Tri skoka u prosjeku vise od Adamsa!!??...Vise puta je imao i preko 20 skokova sto je suludo, recimo Jordanu je career high 18 skokova pa vi sad vidite koliko su Westbrookovi skokovi realni...Tako da...ovo je jedno od najbesmislenijih poredjenja koje sam ikada vidio jer Jokic i Westbrook su bukvalno dva svijeta, Nebo i Zemlja.

El Doctore

pre 1 godinu

@Oskar Robertson je prvi imao prosek tripl-dabl u sezoni 1961/62 kada je imao u proseku 30,8 poena, 12,5 skokova i 11,4 asistencije..... i nije bio MVP....
(Jugoplastika, 01. februar 2023 14:02)

Da, mnogo cudno… Te sezone je mvp bio bil rasel sa prosekom 18,9 poena 23,6 skokova 4,6 asistencija.
Osim oskara cak je i vilt imao bolju sezonu 50.4 poena 25,7 skokova 2,4 asistencije
Verovatno je tada glavni argument bio da mvp mora da bude iz ekipe koja je prva na tabeli, drugog objasnjenja nema

Ivan

pre 1 godinu

Westbruk u Oklahomi je imao vecinu pobeda kada je imao tripl dabl,bili su sesti u toj sezoni za vasu informaciju kao i Denver prosle sezone,ispred njih su bili neki Wariorsi sa 67-15,Lenardovi Spursi sa 61-21,Hardenovi Roketsi,Polovi Klipersi. Westbrukovi najbolji saigraci su bili Oladipo sa 15 poena u proseku,Stiven Adams i Enes Kanter sa 14 i 11,sve sami suteri i atlete sa kojima je lako igrati,ovaj Denver je za tu ekipu spejs satl. Secam se kada je Westbruk na jednoj utakmici imao 23 asistencije a Oklahoma je pobedila i opet su ga pljuvali,73% pobeda imaju njegove ekipe kada ostvari tripl dabl.
(vince carter, 1. februar 2023 14:33)

1) Pustali su ga da nabija skokove. Svi zagrade i on dodje da pokupi skok
2) ostajao je u igri i kada je utakmica bivala odlucena, suprotno od Nikole
3) Mislim da Nikola ima 100% pobeda ove sezone kada ostvari tripl dabl. barem je tako bilo do utakmice sa Filadelfijom. Tu su izgubili ali mislim da na njoj nije ostvario tripl dabl, tako da ako sam u pravu, 100% pobeda.

Koliko god bila impresivna Westbruk-ova tripl dabl sezona, ne moze se porediti sa Nikolinom.

Stole

pre 1 godinu

Embid ga je pokidao 1 na 1...tako da od MVP nema nista!
(ggjh, 01. februar 2023 15:04)

Embiid je pokidao Denver a ne Jokica, jer nisu ni igrali 1 na 1. Jokica je u drugom poluvremenu cuvao PJ Tucker. Dok je Embiid bio na Jokicu, samo je skupljao licne. Zato je Dok Rivers ucinio nezamislivo i stavio Tuckera na Jokica, da bi Embiid mogao da nesmetano utrpava. Time je napravio pomernju u Denveru i poremetio i Malounovu taktiku i igru Denvera. Svaka cast Embiidu, ali te price sa 1 na 1 ostavi nekom ko nije gledao utakmicu.

Svakog jutra dobra vutra

pre 1 godinu

Pa nije bas tako lako. Mora do kraja regularnog dela ili 38 utakmica da na svakoj ima minimum 10 asistencija sto je tesko. Naici ce mecevi sa po 5 ili 6 asistencija pa ce onda morati da ima i po 15 asistencija na nekim utakmicama. Plus skokovi i tu mora konstantno da ima 10 ili vise skokova po meču..Jokic ima prosek ali mora ga odrzati.
(fenomen, 01. februar 2023 14:13)

Do kraja ima još 31 utakmicu, sto znaci da mu treba 311 asistencija, ukoliko ih sve odigra.

Betonka

pre 1 godinu

Na zvaničnoj stranici NBA trenutno ima 70% šanse da osvoji MVP.
Tačno je da ima samo 25 poena ali uzima u proseku 12 šuteva (Luka čak 22, Embid, Tejtum 18). FT svi su preko 8, Jokić 6, Janis čak 13 po tekmi!
Procenti 70, ostale bolje da ni ne navodim, da ih ne blamiram.
Ne da je MVP već ovakva dominacija je nezabeležena.

fenomen

pre 1 godinu

Pa nije bas tako lako. Mora do kraja regularnog dela ili 38 utakmica da na svakoj ima minimum 10 asistencija sto je tesko. Naici ce mecevi sa po 5 ili 6 asistencija pa ce onda morati da ima i po 15 asistencija na nekim utakmicama. Plus skokovi i tu mora konstantno da ima 10 ili vise skokova po meču..Jokic ima prosek ali mora ga odrzati.

beogradski

pre 1 godinu

ako mu malo zafali za td prosek, luka ce uzeti mvp. ali ako bude imao td prosek, a denver bude prvi na zapadu, sanse su 55-45 za jokaru. ako budu prvi na nivou lige, komotno 65 odsto za jokica.

luka je ove godine neporecivo najveci wow efekat, plus je plavi beli nasmejani deckic, ali za razliku od starta sezone, jokica sve vise uzimaju u usta i sve vise njega ispostavljaju.

jokara je duplo nas, pa bismo voleli da pobedi, ali ako on to ne bude, za koga da navijamo ako ne za relativno naseg luku. jer osim podneblja ima i postignuce koje je ove godine ludo
(key and peele, 1. februar 2023 15:00)

Mislis da je prednost biti belac u NBA? NBA je crnacki sport, vec poslednjih 50 godina. Na kraju krajeva, Jokic je belji od Luke. Luka je povukao caletov gen, izgleda kao kosovski Srbin, a Jokic je beo ko Svaba.
Razlog Lukinog hajpa nije rasa, vec decko kida ove sezone i to brutalno. Mada ga forsiraju do maksimuma, plus provodi u prosku oko 6 7 minuta vise na terenu od Jokica, a Jokic ima bolju statistiku i prvi je u konferenciji.

Cole

pre 1 godinu

smederevac, 1. februar 2023 13:59)

Istine radi, Oklahoma je u toj sezoni
(2016-2017.) bio sesti, sedni ili osmi,
takodje, prosek minuta mu je buo 34,4,
i Jokis na 92 TD ima 50 i nesto tekmi
na kojima mu je falio poen, asistencija
ili skok za TD. Za sve ostalo se slazem. Poz.

P.S.
Secam se jedne tekme od pre par god
na kojoj je imao DD i nula poena, a imao
je jos nekoliko slicnih sa ostvarenim DD
ali uz svega par poena.

WillyWonka

pre 1 godinu

Ne sumnjam da će Jokić, ukoliko ga zdravlje posluži, ostvariti triple-double učinak. On je svjestan svih pokazatelja i prilagodio je igru tom cilju. Smanjio je broj šuteva sa 18 na 15 po utakmici, kako bi "nadoknadio" asistencije koje su mu nedostajale za triple-double prosjek. Želio bih da se to i desi, pa da se Jokić spominje dok se bude igrala košarka.