Petak, 30.12.2022.

10:05

"Jokić je bolji od Birda: Da li ti je dobro?" VIDEO

Proslavljeni američki novinar Bil Simons ponovo je koristio velike hvalospeve opisujući igru srpskog košarkaša Nikole Jokića.

Izvor: M.LJ.

"Jokiæ je bolji od Birda: Da li ti je dobro?" VIDEO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

62 Komentari

Sortiraj po:

јд123

pre 1 godinu

Просто невероватно колико у Бостону поштују Јокића, не само аналитичари, него и коментатори Селтикса увек причају позитивно о њему.

Ја сам рачунао да Бил Симонс увек истиче како је Јокић бољи од Ембида, због конкуренције Бостона и Филаделфије. Али изгледа да није само то у питању.
Када је радио анализу екипа на западу, које конкуришу да освоје конференцију, међу њима је био и Денвер. Набројао је предности и мане тих екипа. Када је дошао Денвер на ред, рече "они имају најбољег играча, Јокића"

quixver

pre 1 godinu

Zaboravio sam cija je izjava ali isla je ovako: Da biram ko sutira za pobjedu u utakmici, biram Michaela Jordana, da trebam sut da mi spasi zivot, lopta ide Birdu. Nema dalje

Roki

pre 1 godinu

Milan

Kako pricas gluposti. Hajde Nam pokazi gde je promena pravila kako se broje asistencije. Samo cekam da pocnu ljudi da pametuju kako su se I blokade brojale drugacije pre 40 godina.

Vasa

pre 1 godinu

Vrlo je sličan Bird-u po karakteristikama i inteligenciji, samo različite pozicije. Mada, kada osvoji tri titule možemo da ih uporedjujemo, čemu talenat bez trofeja.

Isto kao Džordana i Lebrona, 6 naspram 4.
(ej, 30. decembar 2022 12:06)

Jos samo da shvatis da ovo nije tenis, i sve je super

vince carter

pre 1 godinu

@Konstantacija u svemu ostalom je kazes Jokic bolji? Pa danas je daleko lakse imati vise asistencija,igraci su bolji suteri zar ne? Napadi se zavrsavaju u petoj sekundi,vise poseda. Jokic trenutno ima 6,4 asistencije u proseku za karijeru,Bird 6,3. Jokic ima 10,4 skoka,Bird 10. Danas i Luka Doncic moze da uhvati 20 skokova na mecu,Riki Rubio 17. Bird je u finalu 86te hvatao skokove pored Hakim Olajdzuvona i 224cm Ralph Sampsona i Kevina Mekhejla i Roberta Parisha iz svoje ekipe. Bird je izvodio svakave vrste dodavanja i Jokic nije bolji paser od njega,mogu biti samo jednaki,broj necega ne odredjuje ko je nesto bolje radio,Kevin Dzonson ima skoro deset hiljada asistencija,nije bio ni priblizno dobar paser kao Bird. Karl Malone ima 4 hiljade poena ukupno vise od Dzordan a nikada nije bio najbolji strelac pored njega. Bird je davao paseve iz jednog kontakta,iza glave,iza ledja,preko celog terena,za mene je najbolji pas ikada bas njegov kad je iza glave sa trojke bacio felsiranu loptu koja zavrsava tacno ispod kosa kod Mekhejla a pored noge odbrambenog igraca. Koliko asistencija za Birda sa kamperima za 3 poena i ovim koji su prebrzi i ulecu ili lete kao Gordon?! Jos pominjes mvp,a ovaj bio 3x i jos kasnije imao jos bolje brojke povredjen kada nije bio mvp.

4k4.Dex

pre 1 godinu

Ne može Jokić da uzme titule sa ovom ekipom. Moraju da dođu još bar jedan dva ozbiljna igrača pa kad osvoji par titula možemo da pričamo da li je blizu Birda jer onaj čovek je bio i ofanzivno i defanzivni čudo kao i Džordan.

maSi

pre 1 godinu

NBA All-Time Career leaders for PER (Basketball Reference)
1. Michael Jordan* 27.91.
2. LeBron James. 27.35.
3. Nikola Jokić 27.10.

NBA All-Time Box Plus/Minus Leaders (Basketball Reference)
1. Michael Jordan* 9.21
2. Nikola Jokić 8.87
3. LeBron James 8.85


Cifre nikada ne lažu. Na kraju utakmice (po broju postignutih poena) možete zaključiti ko je pobedio.
Moja sućut. Plačite.

Konstatacija

pre 1 godinu

Jako je glupo sto neki broje titule da bi dokazivali ko je bolji igrac.To bi trebalo da se racuna u posebnoj rubrici,ko je trofejniji a ko je bolji,uporedjujes individualne vrednosti i statistiku.Po tome je Jokic vec sada bolji od Birda,definitivno.Bird je jedino bolji suter,tu nema dvoumljenja,iako je i Jokic odlican za svoju visinu i za poziciju petice jedan od najboljih svih vremena.U svemu ostalom je Jokic ispred Birda,asistencije,uhvacene lopte,vec dva puta MVP nagrada,smisao za igru...

Milan

pre 1 godinu

Neverovatno koliko je Amerima tesko da priznaju koliko je Jokic dobar,evo ovaj se smeje sto ga covek uporedio sa Birdom i rekao neke cinjenice a pre neki dan u emisiji Barkli nije hteo da prizna da je Jokic vec u 15 najboljih centara u istoriji(pa krenuo da nabraja i shvatio da je vec sada medju 6)....da je Jokic Amerikanac vec sada bi svi u NBA govorili o jednom od najboljih centara u istoriji,ovako definitivno mora uzeti prsten pa da im onda zacepi usta zauvek!
(Joker, 30. decembar 2022 10:48) “

Da, toliko im je teško da ga priznaju da su ga dvaput zaredom izabrali za MVP, drugi put kad je njegov tim bio 6. na Zapadu. I sve u konkurenciji Janisa, Embida, Stefa Karija, Luke, Dza Morena itd.
(Marko, nis, 30. decembar 2022 12:30)
nije Amerikancima nego samo ovom sto je rekao ,,da li si dobro" ? ali i on ima pravo na misljenje

vince carter

pre 1 godinu

@matori Lebron je prosle sezone imao bolju statistiku nego sa 26 godina,a igraci "bolji,brzi,jaci" sta mislis zasto? Statistika je neuporediva,sada je sve podredjeno ofanzivi sa mnogo otvorenog prostora i igracima koji kampuju na liniji za 3 i otvaraju prostor. Zato i Domantas Sabonis ima odlicne brojke,realno je samo ok igrac,ovde mi je Kozuki Oden odgovorio da njega u Litvaniji gusi Valanciuas,cak i da je to tacno ja sam Domantasa gledao u situacijama jedan na jedan na postu i njegovu tehniku,nije ni blizu recimo Pau Gasolu,nije ni bolji dodavac od njega,nego je broj dodavanja posledice ovakve igre i otvorenog prostora,sinoc je Dzulius Randle imao 41,7,7..on je apsolutni prosek od igraca. Onda slusamo za neke centre od pre kao za Divca kako ne bi pretrcali teren dok bi ostali vec bili na drugoj polovini a isti taj Jonas Valanciunas pomenuti igra koji je brz isto koliko sam ja Majk Tajson u boksu. Shaq je bio prebrz,ovde opisan kao Perkins. Ja vam preporucujem Utah Jazz 90s highlights,ono sto ce te videti je da nije Stokton dodavao samo Melounu i recimo coast to coast jednog centra matorog tada Antoine Kerra,igru u tranziciji,dok ovde slusamo da cak i oni najbolji nisu bili sposobni da prevedu loptu i da su ih rucnim kolicima prevozili iz odbrane u napad.

Misko

pre 1 godinu

Jokic je zver ali treba biti realan, ovo sto se sad racuna kao asistencija nekad nije bilo. Da su danasnja pravila Medzik bi imao prosek od 20 asistencija po mecu.

Milan

pre 1 godinu

Medzik je imao 11 asistencija po utakmici u proseku ali pravih dodavanja za kos a ne kao sad.Zamisli u fudbalu dodas Mesiju,Ronaldu on predje 30 metara predribla 2 igraca i to je kao asistencija.

zare

pre 1 godinu

Likovi kažu da u Birdovo vreme košarka je bila makljaža i da svaki poen se morao zaradi, i da zato ne može Jokić da se poredi sa Birdom. Pa šta? Hoće da kažu da se Jokić ne bi tukao za svaki poen? Odustao bi od košarke!? Smešno. Tek u to vreme bi izluđivao protivnike. Bio bi veća veličina nego danas, u to grubo vreme zbog upotrebe svog mozga.

vladica

pre 1 godinu

Jokić mora da osvoji koji prsten, da bi zacementirao status medju legendama nba. Nadam se da neće završiti karijeru kao Barkli, Karl Meloun, Stokton, nesumljivo vrhunski igrači ali bez prstena.

Raci

pre 1 godinu

Polako ljudi, Simons ne poredi Jokiceva i Birdova ostvarenja, titule i br MVP, on poredi stil igre i dominaciju...Realno Jokic je nezaustavljiv, kao i Bird...

Pera Ždera

pre 1 godinu

Koliko god bilo tesko zamisliti da je Nikola bolji ofanzivno od takve kosarkaske velicine kao sto je bio Bird, jer sve nekada i sve pre je bilo bolje nego sada (jel tako?), moze biti i istinito kroz ozbiljniju analizu ofsnzivnih opasnosti obojice. E sad, to sto je Leri ptica bio jako poseban karakter i fajter "poganog" jezika, pa kao takav i na taj nacin ostavio neizbrisiv, istorijski uticaj na NBA i kosarku generalno, to je druga tema i taj uticaj je neuporediv u odnosu na medijski i karakterno dosta povucenijeg Nikolu. Svega tu ima sto gradi nostalgicarima ali i realistima utisak pri ovako besmislenom poredjenju igraca.

Nikola je tiha voda koja breg roni - bez buke protivnika rastavi na komade, odakle hoces i cime god da izaberes dok je Leri ptica bio kobac koji ne bira nacine da te glasno napadne, "ponizi" i pobedi, sa prljavim (a ipak smekerskim) stavom i tri znaka uzvika :)

vince carter

pre 1 godinu

@Slavisa Slazes se sa izjavom da bi Bird bio osrednji igrac da nije belac? Cudesno je koliko belci sami sebe stavljaju ispod crnaca u komentarima🙈 Ako te interesuje to je rekao "predobri Ajzea Thomas" zbog cega je sazvana konferencija gde su bili on i Bird,gde se Thomas izvinio a Birda nije bilo ni briga za to,gospodski je reagovao,ima snimak. I nije rekao da bi bio osrednji nego "da ne bi bio tako dobar da nije belac",sto nema nikakvog smisla. Covek je dominirao,cak i sa povredom ledja je igrao dobro zadnjih 5 godina i posle kidanja Ahilove tetive 89te kada je propusto sezonu a ta njegova "timcina" zavrsila kao osma i pociscena u prvoj rundi. 1991 kada je sa frakturom lobanje napustio odlucujuci mec playoffa sa Milerovom Indianom u prvoj cetvrtini pa se vratio u zadnjoj na svoju odgovornost i sa 30,10,9 odveo Boston dalje je pokazao koliki je sampion. A ovi dvostruki arsini kako je sada sve napredovalo a sa druge strane Birdovi saigraci su vanzemaljci a Jokicevi kante,pravo licemerje. U Birdovo vreme pitanje kada i u kojim godinama bi Jokic zavrsio u Nba i sa kojom ulogom u timu. Sigurno je da tada ne bi bio pripremljen kao sada. A kako se izvlace iz konteksta ove izjave sa kim je igrao Bird kao da su Mekhejl i Parish bili superstarovi od prvog dana. On je bez njih okrenuo 29-53 boston u 61-21 i igrao finale konferencije,bez DJ-a,ejndza,Woltona je uzeo prvu titulu a sa ovima kao neiskusnim igracima. Birdove asistencije su jedne od najboljih ikada,Bird passing skills video.

matori

pre 1 godinu

@Uporedite prve cetri sezone Birda i Jokica, pa da vidimo kakvi su potencijali Jokica. Sad je vreme da napadne prsten. Mislim da sa ovom ekipom sada moze.
(sasa the king, 30. decembar 2022 12:08)

nije uporedivo. Nikola je došao u ligu 3 godine mlađi, ali sa 25, 26 godina, Nikola ima bolju statistiku.

Marko, nis

pre 1 godinu

“Neverovatno koliko je Amerima tesko da priznaju koliko je Jokic dobar,evo ovaj se smeje sto ga covek uporedio sa Birdom i rekao neke cinjenice a pre neki dan u emisiji Barkli nije hteo da prizna da je Jokic vec u 15 najboljih centara u istoriji(pa krenuo da nabraja i shvatio da je vec sada medju 6)....da je Jokic Amerikanac vec sada bi svi u NBA govorili o jednom od najboljih centara u istoriji,ovako definitivno mora uzeti prsten pa da im onda zacepi usta zauvek!
(Joker, 30. decembar 2022 10:48) “

Da, toliko im je teško da ga priznaju da su ga dvaput zaredom izabrali za MVP, drugi put kad je njegov tim bio 6. na Zapadu. I sve u konkurenciji Janisa, Embida, Stefa Karija, Luke, Dza Morena itd.

matori

pre 1 godinu

@Uporedite prve cetri sezone Birda i Jokica, pa da vidimo kakvi su potencijali Jokica. Sad je vreme da napadne prsten. Mislim da sa ovom ekipom sada moze.
(sasa the king, 30. decembar 2022 12:08)

nije uporedivo. Nikola je došao u ligu 3 godine mlađi, ali sa 25, 26 godina, Nikola ima bolju statistiku.

ej

pre 1 godinu

Vrlo je sličan Bird-u po karakteristikama i inteligenciji, samo različite pozicije. Mada, kada osvoji tri titule možemo da ih uporedjujemo, čemu talenat bez trofeja.

Isto kao Džordana i Lebrona, 6 naspram 4.

realno

pre 1 godinu

@slaviša. Ja znam da ti nisi najpametniji dečko. Ne možeš imati najbolje advanced stats u istoriji košarke a da si loš u odbrani. Pogotovo još ako igraš na poziciji centra. Jokić je itekako dobar u odbrani, još kad zapne. Nije rim protektor, a sve ostalo je dobro.

Franko Gavrić Mlađi

pre 1 godinu

hoćeš reći da su Karl Maloun, Stokton i Barkli ništa?
(matori, 30. decembar 2022 12:21)

Hoću reći da NISU u razmatranju za najboljeg svih vremena.
Bird jeste. Medžik jeste. Vilt jeste, uprkos manjku titula, a uprkos osvojenim titulama Bil Rasel nije.
Šek nije u konverzaciji iako je bio toliko dominantan, ali Karim recimo jeste.

Da se razumemo vrlo jasno, da sastaviš najbolji tim u istoriji košarke taj tim bi imao Džordana, a zna se kome bi išla lopta u odlučujući momentima.

Kakav bre crni Jokić, ljudi, mislio sam prvobitno da se sprdate.
Jokić nije u najboljih 20 centara svih vremena. Diskutabilno nije ni najbolji centar svog vremena, gde ima ukupno 3 krštena centra. O čemu govorimo?

sasa the king

pre 1 godinu

Uporedite prve cetri sezone Birda i Jokica, pa da vidimo kakvi su potencijali Jokica. Sad je vreme da napadne prsten. Mislim da sa ovom ekipom sada moze.

tocka

pre 1 godinu

Kad treba prebace u drugu, vezu par trojki, daju par nemogucih koseva, i eto njihov tim vodi. Po tome su isti, samo je Bird lajavi ubica, a Jokic tihi ubica.

Franko Gavrić Mlađi

pre 1 godinu

Dakle počelo su da ga ubrajaju u pet najboljih svih vremena. A tek je na sredini svog igrackog veka.
(Mare, 30. decembar 2022 10:49)

Bukvalno niko nigde. Jedini igrači u zadnjih deset godina koje bilo ko bilo gde razmatra za GOAT naslov su Stef Kari i LeBron Džejms. To je to.

Jokić, Embid, Dončić su boranija. Bukvalno ništa nigde nisu osvojili. Čak ni Janis nije u tom razgovoru, niti će ikada biti, a on za razliku od Joke ima titulu koju je doneo svom timu kao najbolji igrač.

hmmm

pre 1 godinu

"Mora još mnogo mleka da pije da bi sustigao Pticu.
(Luka, 30. decembar 2022 10:45)"

U čemu, u asistencijama? Tvrdiš da je Bird bio bolji asistent od Jokića? Ili samo nisi čitao članak?

Pop

pre 1 godinu

Jokic i Bird ne treba uopste da se porede. Drugacije pozicije, drugi tip igraca, drugaciji timovi. Jedan Boston koji je istorija NBA i jedan Denver. Pa stavi Jokica u Boston danas pa da vidis titula. U Denveru nece niko da igra.

fenomen

pre 1 godinu

Ako je Lari ptica Jokić je za sada ptiče. Mora jos dosta kulje i mleka da pojede. Mora da osvoji neki prsten da bi bio u ozbiljnoj priči. Ali svakim danom je sve veći i veći. I Dončić brzo grabi ka vrhu. Gledace se ko je šta osvojio i drago mi je što su tako uspešni. Po meni su vec pretekli Divca, Pedju i sve ostale legionare iz ex ju.

konj veselko

pre 1 godinu

Nije poredio Jokica sa Lerijem kao ful paketom, samo prica o asistencijama i realno kad se pogledaju sve asistencije Jokica za ovih 7.5 sezona niko nije ni blizu, osim Magica koji je vise afektirao posle pasa al aj jedan je Magic. Dok je Leri isto bio neverovatan za asistencije al nije toliko potencirano zbog najboljeg suta ikada do pojave Stefa bolesnika.

Aragorn

pre 1 godinu

Mora još mnogo mleka da pije da bi sustigao Pticu.
(Luka, 30. decembar 2022 10:45) Može da prevrne još koliko hoće guma, statističar nikada neće biti u istoj rečenici kao Bird. Ende

straniplacenik

pre 1 godinu

Neverovatno koliko je Amerima tesko da priznaju koliko je Jokic dobar,evo ovaj se smeje sto ga covek uporedio sa Birdom i rekao neke cinjenice a pre neki dan u emisiji Barkli nije hteo da prizna da je Jokic vec u 15 najboljih centara u istoriji(pa krenuo da nabraja i shvatio da je vec sada medju 6)....da je Jokic Amerikanac vec sada bi svi u NBA govorili o jednom od najboljih centara u istoriji,ovako definitivno mora uzeti prsten pa da im onda zacepi usta zauvek!
(Joker, 30. decembar 2022 10:48)

Nije ga zbog toga pitao da li mu je dobro vec zato sto je Bill Simmons iz Bostona i Larry Bird mu je omiljeni igrac

Del Boj

pre 1 godinu

Kad pogledate gde je Bird igrao Boston ondašnji i sa kakvim igračima u timu bilo mu je lakše da se nametne i da uzme prsten. Pogledajte ekipu Denvera osim Jokica tu nema dva tri krstena igrača u ekipi. Za ove partije koje pruža svaka mu čast. Nijedan centar nije ovako racionalno igrao toliki poeni skokovi razigryvanje o asistencijama je izlišno govoriti. Pa lik ima 90 tripldabla koji je to centar napravio za period koliko je Jokic preko bare. Sve pohvale i njemu i Doncicu za partije koje pružaju u NBA. Obojica buckasti nisu atletski građeni kao Ameri ali rasturaju od utakmice do utakmice. I pretendiraju da budu dva najbolja ne Amerikanca ikada u NBA. Znam fale im prsteni ali njihove ekipe su solidne rekao bih za takav poduhvat sa rosterom igrača koji možda nisu za sam vrh. Naksrecniji bih bio da ih vidim kao tandem u jednoj ekipi.

Slaviša

pre 1 godinu

Sečam se da je jedan poznati igrač jednom prilikom reko da bi Bird bio osrednji igrač da nije u to vreme bio belac potpuno se složem sa ovakvom izjavom a jokič mora nešto da radi na sebi jer mu je odbrana užas ako nepopravi odbranu onda ni nezaslužuje mvp titule kako kažu đabe ste krečili.

ultra boban

pre 1 godinu

kome je zabavno da gleda lbj, on jeste vrhunski kosarkas, ali u njegovoj kosarci nema nicega zabavnog, samo fizikalije, jedino ako racunaju novi handshake svaku utakmicu, onda da, vrlo je zabavan

Peki

pre 1 godinu

@Neverovatno koliko je Amerima tesko da priznaju koliko je Jokic dobar,evo ovaj se smeje sto ga covek uporedio sa Birdom ...

Taj koji je rekao da je Jokić bolji od Birda je takođe Amer tako da ...

Joker

pre 1 godinu

Neverovatno koliko je Amerima tesko da priznaju koliko je Jokic dobar,evo ovaj se smeje sto ga covek uporedio sa Birdom i rekao neke cinjenice a pre neki dan u emisiji Barkli nije hteo da prizna da je Jokic vec u 15 najboljih centara u istoriji(pa krenuo da nabraja i shvatio da je vec sada medju 6)....da je Jokic Amerikanac vec sada bi svi u NBA govorili o jednom od najboljih centara u istoriji,ovako definitivno mora uzeti prsten pa da im onda zacepi usta zauvek!

Joker

pre 1 godinu

Neverovatno koliko je Amerima tesko da priznaju koliko je Jokic dobar,evo ovaj se smeje sto ga covek uporedio sa Birdom i rekao neke cinjenice a pre neki dan u emisiji Barkli nije hteo da prizna da je Jokic vec u 15 najboljih centara u istoriji(pa krenuo da nabraja i shvatio da je vec sada medju 6)....da je Jokic Amerikanac vec sada bi svi u NBA govorili o jednom od najboljih centara u istoriji,ovako definitivno mora uzeti prsten pa da im onda zacepi usta zauvek!

konj veselko

pre 1 godinu

Nije poredio Jokica sa Lerijem kao ful paketom, samo prica o asistencijama i realno kad se pogledaju sve asistencije Jokica za ovih 7.5 sezona niko nije ni blizu, osim Magica koji je vise afektirao posle pasa al aj jedan je Magic. Dok je Leri isto bio neverovatan za asistencije al nije toliko potencirano zbog najboljeg suta ikada do pojave Stefa bolesnika.

Marko, nis

pre 1 godinu

“Neverovatno koliko je Amerima tesko da priznaju koliko je Jokic dobar,evo ovaj se smeje sto ga covek uporedio sa Birdom i rekao neke cinjenice a pre neki dan u emisiji Barkli nije hteo da prizna da je Jokic vec u 15 najboljih centara u istoriji(pa krenuo da nabraja i shvatio da je vec sada medju 6)....da je Jokic Amerikanac vec sada bi svi u NBA govorili o jednom od najboljih centara u istoriji,ovako definitivno mora uzeti prsten pa da im onda zacepi usta zauvek!
(Joker, 30. decembar 2022 10:48) “

Da, toliko im je teško da ga priznaju da su ga dvaput zaredom izabrali za MVP, drugi put kad je njegov tim bio 6. na Zapadu. I sve u konkurenciji Janisa, Embida, Stefa Karija, Luke, Dza Morena itd.

hmmm

pre 1 godinu

"Mora još mnogo mleka da pije da bi sustigao Pticu.
(Luka, 30. decembar 2022 10:45)"

U čemu, u asistencijama? Tvrdiš da je Bird bio bolji asistent od Jokića? Ili samo nisi čitao članak?

tocka

pre 1 godinu

Kad treba prebace u drugu, vezu par trojki, daju par nemogucih koseva, i eto njihov tim vodi. Po tome su isti, samo je Bird lajavi ubica, a Jokic tihi ubica.

sasa the king

pre 1 godinu

Uporedite prve cetri sezone Birda i Jokica, pa da vidimo kakvi su potencijali Jokica. Sad je vreme da napadne prsten. Mislim da sa ovom ekipom sada moze.

Vasa

pre 1 godinu

Vrlo je sličan Bird-u po karakteristikama i inteligenciji, samo različite pozicije. Mada, kada osvoji tri titule možemo da ih uporedjujemo, čemu talenat bez trofeja.

Isto kao Džordana i Lebrona, 6 naspram 4.
(ej, 30. decembar 2022 12:06)

Jos samo da shvatis da ovo nije tenis, i sve je super

fenomen

pre 1 godinu

Ako je Lari ptica Jokić je za sada ptiče. Mora jos dosta kulje i mleka da pojede. Mora da osvoji neki prsten da bi bio u ozbiljnoj priči. Ali svakim danom je sve veći i veći. I Dončić brzo grabi ka vrhu. Gledace se ko je šta osvojio i drago mi je što su tako uspešni. Po meni su vec pretekli Divca, Pedju i sve ostale legionare iz ex ju.

Raci

pre 1 godinu

Polako ljudi, Simons ne poredi Jokiceva i Birdova ostvarenja, titule i br MVP, on poredi stil igre i dominaciju...Realno Jokic je nezaustavljiv, kao i Bird...

Del Boj

pre 1 godinu

Kad pogledate gde je Bird igrao Boston ondašnji i sa kakvim igračima u timu bilo mu je lakše da se nametne i da uzme prsten. Pogledajte ekipu Denvera osim Jokica tu nema dva tri krstena igrača u ekipi. Za ove partije koje pruža svaka mu čast. Nijedan centar nije ovako racionalno igrao toliki poeni skokovi razigryvanje o asistencijama je izlišno govoriti. Pa lik ima 90 tripldabla koji je to centar napravio za period koliko je Jokic preko bare. Sve pohvale i njemu i Doncicu za partije koje pružaju u NBA. Obojica buckasti nisu atletski građeni kao Ameri ali rasturaju od utakmice do utakmice. I pretendiraju da budu dva najbolja ne Amerikanca ikada u NBA. Znam fale im prsteni ali njihove ekipe su solidne rekao bih za takav poduhvat sa rosterom igrača koji možda nisu za sam vrh. Naksrecniji bih bio da ih vidim kao tandem u jednoj ekipi.

straniplacenik

pre 1 godinu

Neverovatno koliko je Amerima tesko da priznaju koliko je Jokic dobar,evo ovaj se smeje sto ga covek uporedio sa Birdom i rekao neke cinjenice a pre neki dan u emisiji Barkli nije hteo da prizna da je Jokic vec u 15 najboljih centara u istoriji(pa krenuo da nabraja i shvatio da je vec sada medju 6)....da je Jokic Amerikanac vec sada bi svi u NBA govorili o jednom od najboljih centara u istoriji,ovako definitivno mora uzeti prsten pa da im onda zacepi usta zauvek!
(Joker, 30. decembar 2022 10:48)

Nije ga zbog toga pitao da li mu je dobro vec zato sto je Bill Simmons iz Bostona i Larry Bird mu je omiljeni igrac

zare

pre 1 godinu

Likovi kažu da u Birdovo vreme košarka je bila makljaža i da svaki poen se morao zaradi, i da zato ne može Jokić da se poredi sa Birdom. Pa šta? Hoće da kažu da se Jokić ne bi tukao za svaki poen? Odustao bi od košarke!? Smešno. Tek u to vreme bi izluđivao protivnike. Bio bi veća veličina nego danas, u to grubo vreme zbog upotrebe svog mozga.

vince carter

pre 1 godinu

@Slavisa Slazes se sa izjavom da bi Bird bio osrednji igrac da nije belac? Cudesno je koliko belci sami sebe stavljaju ispod crnaca u komentarima🙈 Ako te interesuje to je rekao "predobri Ajzea Thomas" zbog cega je sazvana konferencija gde su bili on i Bird,gde se Thomas izvinio a Birda nije bilo ni briga za to,gospodski je reagovao,ima snimak. I nije rekao da bi bio osrednji nego "da ne bi bio tako dobar da nije belac",sto nema nikakvog smisla. Covek je dominirao,cak i sa povredom ledja je igrao dobro zadnjih 5 godina i posle kidanja Ahilove tetive 89te kada je propusto sezonu a ta njegova "timcina" zavrsila kao osma i pociscena u prvoj rundi. 1991 kada je sa frakturom lobanje napustio odlucujuci mec playoffa sa Milerovom Indianom u prvoj cetvrtini pa se vratio u zadnjoj na svoju odgovornost i sa 30,10,9 odveo Boston dalje je pokazao koliki je sampion. A ovi dvostruki arsini kako je sada sve napredovalo a sa druge strane Birdovi saigraci su vanzemaljci a Jokicevi kante,pravo licemerje. U Birdovo vreme pitanje kada i u kojim godinama bi Jokic zavrsio u Nba i sa kojom ulogom u timu. Sigurno je da tada ne bi bio pripremljen kao sada. A kako se izvlace iz konteksta ove izjave sa kim je igrao Bird kao da su Mekhejl i Parish bili superstarovi od prvog dana. On je bez njih okrenuo 29-53 boston u 61-21 i igrao finale konferencije,bez DJ-a,ejndza,Woltona je uzeo prvu titulu a sa ovima kao neiskusnim igracima. Birdove asistencije su jedne od najboljih ikada,Bird passing skills video.

Pop

pre 1 godinu

Jokic i Bird ne treba uopste da se porede. Drugacije pozicije, drugi tip igraca, drugaciji timovi. Jedan Boston koji je istorija NBA i jedan Denver. Pa stavi Jokica u Boston danas pa da vidis titula. U Denveru nece niko da igra.

matori

pre 1 godinu

@Uporedite prve cetri sezone Birda i Jokica, pa da vidimo kakvi su potencijali Jokica. Sad je vreme da napadne prsten. Mislim da sa ovom ekipom sada moze.
(sasa the king, 30. decembar 2022 12:08)

nije uporedivo. Nikola je došao u ligu 3 godine mlađi, ali sa 25, 26 godina, Nikola ima bolju statistiku.

Milan

pre 1 godinu

Medzik je imao 11 asistencija po utakmici u proseku ali pravih dodavanja za kos a ne kao sad.Zamisli u fudbalu dodas Mesiju,Ronaldu on predje 30 metara predribla 2 igraca i to je kao asistencija.

Peki

pre 1 godinu

@Neverovatno koliko je Amerima tesko da priznaju koliko je Jokic dobar,evo ovaj se smeje sto ga covek uporedio sa Birdom ...

Taj koji je rekao da je Jokić bolji od Birda je takođe Amer tako da ...

vladica

pre 1 godinu

Jokić mora da osvoji koji prsten, da bi zacementirao status medju legendama nba. Nadam se da neće završiti karijeru kao Barkli, Karl Meloun, Stokton, nesumljivo vrhunski igrači ali bez prstena.

Misko

pre 1 godinu

Jokic je zver ali treba biti realan, ovo sto se sad racuna kao asistencija nekad nije bilo. Da su danasnja pravila Medzik bi imao prosek od 20 asistencija po mecu.

ej

pre 1 godinu

Vrlo je sličan Bird-u po karakteristikama i inteligenciji, samo različite pozicije. Mada, kada osvoji tri titule možemo da ih uporedjujemo, čemu talenat bez trofeja.

Isto kao Džordana i Lebrona, 6 naspram 4.

vince carter

pre 1 godinu

@Konstantacija u svemu ostalom je kazes Jokic bolji? Pa danas je daleko lakse imati vise asistencija,igraci su bolji suteri zar ne? Napadi se zavrsavaju u petoj sekundi,vise poseda. Jokic trenutno ima 6,4 asistencije u proseku za karijeru,Bird 6,3. Jokic ima 10,4 skoka,Bird 10. Danas i Luka Doncic moze da uhvati 20 skokova na mecu,Riki Rubio 17. Bird je u finalu 86te hvatao skokove pored Hakim Olajdzuvona i 224cm Ralph Sampsona i Kevina Mekhejla i Roberta Parisha iz svoje ekipe. Bird je izvodio svakave vrste dodavanja i Jokic nije bolji paser od njega,mogu biti samo jednaki,broj necega ne odredjuje ko je nesto bolje radio,Kevin Dzonson ima skoro deset hiljada asistencija,nije bio ni priblizno dobar paser kao Bird. Karl Malone ima 4 hiljade poena ukupno vise od Dzordan a nikada nije bio najbolji strelac pored njega. Bird je davao paseve iz jednog kontakta,iza glave,iza ledja,preko celog terena,za mene je najbolji pas ikada bas njegov kad je iza glave sa trojke bacio felsiranu loptu koja zavrsava tacno ispod kosa kod Mekhejla a pored noge odbrambenog igraca. Koliko asistencija za Birda sa kamperima za 3 poena i ovim koji su prebrzi i ulecu ili lete kao Gordon?! Jos pominjes mvp,a ovaj bio 3x i jos kasnije imao jos bolje brojke povredjen kada nije bio mvp.

quixver

pre 1 godinu

Zaboravio sam cija je izjava ali isla je ovako: Da biram ko sutira za pobjedu u utakmici, biram Michaela Jordana, da trebam sut da mi spasi zivot, lopta ide Birdu. Nema dalje

Milan

pre 1 godinu

Neverovatno koliko je Amerima tesko da priznaju koliko je Jokic dobar,evo ovaj se smeje sto ga covek uporedio sa Birdom i rekao neke cinjenice a pre neki dan u emisiji Barkli nije hteo da prizna da je Jokic vec u 15 najboljih centara u istoriji(pa krenuo da nabraja i shvatio da je vec sada medju 6)....da je Jokic Amerikanac vec sada bi svi u NBA govorili o jednom od najboljih centara u istoriji,ovako definitivno mora uzeti prsten pa da im onda zacepi usta zauvek!
(Joker, 30. decembar 2022 10:48) “

Da, toliko im je teško da ga priznaju da su ga dvaput zaredom izabrali za MVP, drugi put kad je njegov tim bio 6. na Zapadu. I sve u konkurenciji Janisa, Embida, Stefa Karija, Luke, Dza Morena itd.
(Marko, nis, 30. decembar 2022 12:30)
nije Amerikancima nego samo ovom sto je rekao ,,da li si dobro" ? ali i on ima pravo na misljenje

4k4.Dex

pre 1 godinu

Ne može Jokić da uzme titule sa ovom ekipom. Moraju da dođu još bar jedan dva ozbiljna igrača pa kad osvoji par titula možemo da pričamo da li je blizu Birda jer onaj čovek je bio i ofanzivno i defanzivni čudo kao i Džordan.

maSi

pre 1 godinu

NBA All-Time Career leaders for PER (Basketball Reference)
1. Michael Jordan* 27.91.
2. LeBron James. 27.35.
3. Nikola Jokić 27.10.

NBA All-Time Box Plus/Minus Leaders (Basketball Reference)
1. Michael Jordan* 9.21
2. Nikola Jokić 8.87
3. LeBron James 8.85


Cifre nikada ne lažu. Na kraju utakmice (po broju postignutih poena) možete zaključiti ko je pobedio.
Moja sućut. Plačite.

matori

pre 1 godinu

@Uporedite prve cetri sezone Birda i Jokica, pa da vidimo kakvi su potencijali Jokica. Sad je vreme da napadne prsten. Mislim da sa ovom ekipom sada moze.
(sasa the king, 30. decembar 2022 12:08)

nije uporedivo. Nikola je došao u ligu 3 godine mlađi, ali sa 25, 26 godina, Nikola ima bolju statistiku.

Pera Ždera

pre 1 godinu

Koliko god bilo tesko zamisliti da je Nikola bolji ofanzivno od takve kosarkaske velicine kao sto je bio Bird, jer sve nekada i sve pre je bilo bolje nego sada (jel tako?), moze biti i istinito kroz ozbiljniju analizu ofsnzivnih opasnosti obojice. E sad, to sto je Leri ptica bio jako poseban karakter i fajter "poganog" jezika, pa kao takav i na taj nacin ostavio neizbrisiv, istorijski uticaj na NBA i kosarku generalno, to je druga tema i taj uticaj je neuporediv u odnosu na medijski i karakterno dosta povucenijeg Nikolu. Svega tu ima sto gradi nostalgicarima ali i realistima utisak pri ovako besmislenom poredjenju igraca.

Nikola je tiha voda koja breg roni - bez buke protivnika rastavi na komade, odakle hoces i cime god da izaberes dok je Leri ptica bio kobac koji ne bira nacine da te glasno napadne, "ponizi" i pobedi, sa prljavim (a ipak smekerskim) stavom i tri znaka uzvika :)

ultra boban

pre 1 godinu

kome je zabavno da gleda lbj, on jeste vrhunski kosarkas, ali u njegovoj kosarci nema nicega zabavnog, samo fizikalije, jedino ako racunaju novi handshake svaku utakmicu, onda da, vrlo je zabavan

Franko Gavrić Mlađi

pre 1 godinu

Dakle počelo su da ga ubrajaju u pet najboljih svih vremena. A tek je na sredini svog igrackog veka.
(Mare, 30. decembar 2022 10:49)

Bukvalno niko nigde. Jedini igrači u zadnjih deset godina koje bilo ko bilo gde razmatra za GOAT naslov su Stef Kari i LeBron Džejms. To je to.

Jokić, Embid, Dončić su boranija. Bukvalno ništa nigde nisu osvojili. Čak ni Janis nije u tom razgovoru, niti će ikada biti, a on za razliku od Joke ima titulu koju je doneo svom timu kao najbolji igrač.

Franko Gavrić Mlađi

pre 1 godinu

hoćeš reći da su Karl Maloun, Stokton i Barkli ništa?
(matori, 30. decembar 2022 12:21)

Hoću reći da NISU u razmatranju za najboljeg svih vremena.
Bird jeste. Medžik jeste. Vilt jeste, uprkos manjku titula, a uprkos osvojenim titulama Bil Rasel nije.
Šek nije u konverzaciji iako je bio toliko dominantan, ali Karim recimo jeste.

Da se razumemo vrlo jasno, da sastaviš najbolji tim u istoriji košarke taj tim bi imao Džordana, a zna se kome bi išla lopta u odlučujući momentima.

Kakav bre crni Jokić, ljudi, mislio sam prvobitno da se sprdate.
Jokić nije u najboljih 20 centara svih vremena. Diskutabilno nije ni najbolji centar svog vremena, gde ima ukupno 3 krštena centra. O čemu govorimo?

realno

pre 1 godinu

@slaviša. Ja znam da ti nisi najpametniji dečko. Ne možeš imati najbolje advanced stats u istoriji košarke a da si loš u odbrani. Pogotovo još ako igraš na poziciji centra. Jokić je itekako dobar u odbrani, još kad zapne. Nije rim protektor, a sve ostalo je dobro.

Konstatacija

pre 1 godinu

Jako je glupo sto neki broje titule da bi dokazivali ko je bolji igrac.To bi trebalo da se racuna u posebnoj rubrici,ko je trofejniji a ko je bolji,uporedjujes individualne vrednosti i statistiku.Po tome je Jokic vec sada bolji od Birda,definitivno.Bird je jedino bolji suter,tu nema dvoumljenja,iako je i Jokic odlican za svoju visinu i za poziciju petice jedan od najboljih svih vremena.U svemu ostalom je Jokic ispred Birda,asistencije,uhvacene lopte,vec dva puta MVP nagrada,smisao za igru...

vince carter

pre 1 godinu

@matori Lebron je prosle sezone imao bolju statistiku nego sa 26 godina,a igraci "bolji,brzi,jaci" sta mislis zasto? Statistika je neuporediva,sada je sve podredjeno ofanzivi sa mnogo otvorenog prostora i igracima koji kampuju na liniji za 3 i otvaraju prostor. Zato i Domantas Sabonis ima odlicne brojke,realno je samo ok igrac,ovde mi je Kozuki Oden odgovorio da njega u Litvaniji gusi Valanciuas,cak i da je to tacno ja sam Domantasa gledao u situacijama jedan na jedan na postu i njegovu tehniku,nije ni blizu recimo Pau Gasolu,nije ni bolji dodavac od njega,nego je broj dodavanja posledice ovakve igre i otvorenog prostora,sinoc je Dzulius Randle imao 41,7,7..on je apsolutni prosek od igraca. Onda slusamo za neke centre od pre kao za Divca kako ne bi pretrcali teren dok bi ostali vec bili na drugoj polovini a isti taj Jonas Valanciunas pomenuti igra koji je brz isto koliko sam ja Majk Tajson u boksu. Shaq je bio prebrz,ovde opisan kao Perkins. Ja vam preporucujem Utah Jazz 90s highlights,ono sto ce te videti je da nije Stokton dodavao samo Melounu i recimo coast to coast jednog centra matorog tada Antoine Kerra,igru u tranziciji,dok ovde slusamo da cak i oni najbolji nisu bili sposobni da prevedu loptu i da su ih rucnim kolicima prevozili iz odbrane u napad.

Roki

pre 1 godinu

Milan

Kako pricas gluposti. Hajde Nam pokazi gde je promena pravila kako se broje asistencije. Samo cekam da pocnu ljudi da pametuju kako su se I blokade brojale drugacije pre 40 godina.

Aragorn

pre 1 godinu

Mora još mnogo mleka da pije da bi sustigao Pticu.
(Luka, 30. decembar 2022 10:45) Može da prevrne još koliko hoće guma, statističar nikada neće biti u istoj rečenici kao Bird. Ende

јд123

pre 1 godinu

Просто невероватно колико у Бостону поштују Јокића, не само аналитичари, него и коментатори Селтикса увек причају позитивно о њему.

Ја сам рачунао да Бил Симонс увек истиче како је Јокић бољи од Ембида, због конкуренције Бостона и Филаделфије. Али изгледа да није само то у питању.
Када је радио анализу екипа на западу, које конкуришу да освоје конференцију, међу њима је био и Денвер. Набројао је предности и мане тих екипа. Када је дошао Денвер на ред, рече "они имају најбољег играча, Јокића"

Slaviša

pre 1 godinu

Sečam se da je jedan poznati igrač jednom prilikom reko da bi Bird bio osrednji igrač da nije u to vreme bio belac potpuno se složem sa ovakvom izjavom a jokič mora nešto da radi na sebi jer mu je odbrana užas ako nepopravi odbranu onda ni nezaslužuje mvp titule kako kažu đabe ste krečili.

Joker

pre 1 godinu

Neverovatno koliko je Amerima tesko da priznaju koliko je Jokic dobar,evo ovaj se smeje sto ga covek uporedio sa Birdom i rekao neke cinjenice a pre neki dan u emisiji Barkli nije hteo da prizna da je Jokic vec u 15 najboljih centara u istoriji(pa krenuo da nabraja i shvatio da je vec sada medju 6)....da je Jokic Amerikanac vec sada bi svi u NBA govorili o jednom od najboljih centara u istoriji,ovako definitivno mora uzeti prsten pa da im onda zacepi usta zauvek!

Slaviša

pre 1 godinu

Sečam se da je jedan poznati igrač jednom prilikom reko da bi Bird bio osrednji igrač da nije u to vreme bio belac potpuno se složem sa ovakvom izjavom a jokič mora nešto da radi na sebi jer mu je odbrana užas ako nepopravi odbranu onda ni nezaslužuje mvp titule kako kažu đabe ste krečili.

Franko Gavrić Mlađi

pre 1 godinu

hoćeš reći da su Karl Maloun, Stokton i Barkli ništa?
(matori, 30. decembar 2022 12:21)

Hoću reći da NISU u razmatranju za najboljeg svih vremena.
Bird jeste. Medžik jeste. Vilt jeste, uprkos manjku titula, a uprkos osvojenim titulama Bil Rasel nije.
Šek nije u konverzaciji iako je bio toliko dominantan, ali Karim recimo jeste.

Da se razumemo vrlo jasno, da sastaviš najbolji tim u istoriji košarke taj tim bi imao Džordana, a zna se kome bi išla lopta u odlučujući momentima.

Kakav bre crni Jokić, ljudi, mislio sam prvobitno da se sprdate.
Jokić nije u najboljih 20 centara svih vremena. Diskutabilno nije ni najbolji centar svog vremena, gde ima ukupno 3 krštena centra. O čemu govorimo?

Aragorn

pre 1 godinu

Mora još mnogo mleka da pije da bi sustigao Pticu.
(Luka, 30. decembar 2022 10:45) Može da prevrne još koliko hoće guma, statističar nikada neće biti u istoj rečenici kao Bird. Ende

Franko Gavrić Mlađi

pre 1 godinu

Dakle počelo su da ga ubrajaju u pet najboljih svih vremena. A tek je na sredini svog igrackog veka.
(Mare, 30. decembar 2022 10:49)

Bukvalno niko nigde. Jedini igrači u zadnjih deset godina koje bilo ko bilo gde razmatra za GOAT naslov su Stef Kari i LeBron Džejms. To je to.

Jokić, Embid, Dončić su boranija. Bukvalno ništa nigde nisu osvojili. Čak ni Janis nije u tom razgovoru, niti će ikada biti, a on za razliku od Joke ima titulu koju je doneo svom timu kao najbolji igrač.

Misko

pre 1 godinu

Jokic je zver ali treba biti realan, ovo sto se sad racuna kao asistencija nekad nije bilo. Da su danasnja pravila Medzik bi imao prosek od 20 asistencija po mecu.

vince carter

pre 1 godinu

@Konstantacija u svemu ostalom je kazes Jokic bolji? Pa danas je daleko lakse imati vise asistencija,igraci su bolji suteri zar ne? Napadi se zavrsavaju u petoj sekundi,vise poseda. Jokic trenutno ima 6,4 asistencije u proseku za karijeru,Bird 6,3. Jokic ima 10,4 skoka,Bird 10. Danas i Luka Doncic moze da uhvati 20 skokova na mecu,Riki Rubio 17. Bird je u finalu 86te hvatao skokove pored Hakim Olajdzuvona i 224cm Ralph Sampsona i Kevina Mekhejla i Roberta Parisha iz svoje ekipe. Bird je izvodio svakave vrste dodavanja i Jokic nije bolji paser od njega,mogu biti samo jednaki,broj necega ne odredjuje ko je nesto bolje radio,Kevin Dzonson ima skoro deset hiljada asistencija,nije bio ni priblizno dobar paser kao Bird. Karl Malone ima 4 hiljade poena ukupno vise od Dzordan a nikada nije bio najbolji strelac pored njega. Bird je davao paseve iz jednog kontakta,iza glave,iza ledja,preko celog terena,za mene je najbolji pas ikada bas njegov kad je iza glave sa trojke bacio felsiranu loptu koja zavrsava tacno ispod kosa kod Mekhejla a pored noge odbrambenog igraca. Koliko asistencija za Birda sa kamperima za 3 poena i ovim koji su prebrzi i ulecu ili lete kao Gordon?! Jos pominjes mvp,a ovaj bio 3x i jos kasnije imao jos bolje brojke povredjen kada nije bio mvp.

maSi

pre 1 godinu

NBA All-Time Career leaders for PER (Basketball Reference)
1. Michael Jordan* 27.91.
2. LeBron James. 27.35.
3. Nikola Jokić 27.10.

NBA All-Time Box Plus/Minus Leaders (Basketball Reference)
1. Michael Jordan* 9.21
2. Nikola Jokić 8.87
3. LeBron James 8.85


Cifre nikada ne lažu. Na kraju utakmice (po broju postignutih poena) možete zaključiti ko je pobedio.
Moja sućut. Plačite.

Milan

pre 1 godinu

Medzik je imao 11 asistencija po utakmici u proseku ali pravih dodavanja za kos a ne kao sad.Zamisli u fudbalu dodas Mesiju,Ronaldu on predje 30 metara predribla 2 igraca i to je kao asistencija.

vince carter

pre 1 godinu

@matori Lebron je prosle sezone imao bolju statistiku nego sa 26 godina,a igraci "bolji,brzi,jaci" sta mislis zasto? Statistika je neuporediva,sada je sve podredjeno ofanzivi sa mnogo otvorenog prostora i igracima koji kampuju na liniji za 3 i otvaraju prostor. Zato i Domantas Sabonis ima odlicne brojke,realno je samo ok igrac,ovde mi je Kozuki Oden odgovorio da njega u Litvaniji gusi Valanciuas,cak i da je to tacno ja sam Domantasa gledao u situacijama jedan na jedan na postu i njegovu tehniku,nije ni blizu recimo Pau Gasolu,nije ni bolji dodavac od njega,nego je broj dodavanja posledice ovakve igre i otvorenog prostora,sinoc je Dzulius Randle imao 41,7,7..on je apsolutni prosek od igraca. Onda slusamo za neke centre od pre kao za Divca kako ne bi pretrcali teren dok bi ostali vec bili na drugoj polovini a isti taj Jonas Valanciunas pomenuti igra koji je brz isto koliko sam ja Majk Tajson u boksu. Shaq je bio prebrz,ovde opisan kao Perkins. Ja vam preporucujem Utah Jazz 90s highlights,ono sto ce te videti je da nije Stokton dodavao samo Melounu i recimo coast to coast jednog centra matorog tada Antoine Kerra,igru u tranziciji,dok ovde slusamo da cak i oni najbolji nisu bili sposobni da prevedu loptu i da su ih rucnim kolicima prevozili iz odbrane u napad.

Del Boj

pre 1 godinu

Kad pogledate gde je Bird igrao Boston ondašnji i sa kakvim igračima u timu bilo mu je lakše da se nametne i da uzme prsten. Pogledajte ekipu Denvera osim Jokica tu nema dva tri krstena igrača u ekipi. Za ove partije koje pruža svaka mu čast. Nijedan centar nije ovako racionalno igrao toliki poeni skokovi razigryvanje o asistencijama je izlišno govoriti. Pa lik ima 90 tripldabla koji je to centar napravio za period koliko je Jokic preko bare. Sve pohvale i njemu i Doncicu za partije koje pružaju u NBA. Obojica buckasti nisu atletski građeni kao Ameri ali rasturaju od utakmice do utakmice. I pretendiraju da budu dva najbolja ne Amerikanca ikada u NBA. Znam fale im prsteni ali njihove ekipe su solidne rekao bih za takav poduhvat sa rosterom igrača koji možda nisu za sam vrh. Naksrecniji bih bio da ih vidim kao tandem u jednoj ekipi.

hmmm

pre 1 godinu

"Mora još mnogo mleka da pije da bi sustigao Pticu.
(Luka, 30. decembar 2022 10:45)"

U čemu, u asistencijama? Tvrdiš da je Bird bio bolji asistent od Jokića? Ili samo nisi čitao članak?

Konstatacija

pre 1 godinu

Jako je glupo sto neki broje titule da bi dokazivali ko je bolji igrac.To bi trebalo da se racuna u posebnoj rubrici,ko je trofejniji a ko je bolji,uporedjujes individualne vrednosti i statistiku.Po tome je Jokic vec sada bolji od Birda,definitivno.Bird je jedino bolji suter,tu nema dvoumljenja,iako je i Jokic odlican za svoju visinu i za poziciju petice jedan od najboljih svih vremena.U svemu ostalom je Jokic ispred Birda,asistencije,uhvacene lopte,vec dva puta MVP nagrada,smisao za igru...

zare

pre 1 godinu

Likovi kažu da u Birdovo vreme košarka je bila makljaža i da svaki poen se morao zaradi, i da zato ne može Jokić da se poredi sa Birdom. Pa šta? Hoće da kažu da se Jokić ne bi tukao za svaki poen? Odustao bi od košarke!? Smešno. Tek u to vreme bi izluđivao protivnike. Bio bi veća veličina nego danas, u to grubo vreme zbog upotrebe svog mozga.

ej

pre 1 godinu

Vrlo je sličan Bird-u po karakteristikama i inteligenciji, samo različite pozicije. Mada, kada osvoji tri titule možemo da ih uporedjujemo, čemu talenat bez trofeja.

Isto kao Džordana i Lebrona, 6 naspram 4.

vince carter

pre 1 godinu

@Slavisa Slazes se sa izjavom da bi Bird bio osrednji igrac da nije belac? Cudesno je koliko belci sami sebe stavljaju ispod crnaca u komentarima🙈 Ako te interesuje to je rekao "predobri Ajzea Thomas" zbog cega je sazvana konferencija gde su bili on i Bird,gde se Thomas izvinio a Birda nije bilo ni briga za to,gospodski je reagovao,ima snimak. I nije rekao da bi bio osrednji nego "da ne bi bio tako dobar da nije belac",sto nema nikakvog smisla. Covek je dominirao,cak i sa povredom ledja je igrao dobro zadnjih 5 godina i posle kidanja Ahilove tetive 89te kada je propusto sezonu a ta njegova "timcina" zavrsila kao osma i pociscena u prvoj rundi. 1991 kada je sa frakturom lobanje napustio odlucujuci mec playoffa sa Milerovom Indianom u prvoj cetvrtini pa se vratio u zadnjoj na svoju odgovornost i sa 30,10,9 odveo Boston dalje je pokazao koliki je sampion. A ovi dvostruki arsini kako je sada sve napredovalo a sa druge strane Birdovi saigraci su vanzemaljci a Jokicevi kante,pravo licemerje. U Birdovo vreme pitanje kada i u kojim godinama bi Jokic zavrsio u Nba i sa kojom ulogom u timu. Sigurno je da tada ne bi bio pripremljen kao sada. A kako se izvlace iz konteksta ove izjave sa kim je igrao Bird kao da su Mekhejl i Parish bili superstarovi od prvog dana. On je bez njih okrenuo 29-53 boston u 61-21 i igrao finale konferencije,bez DJ-a,ejndza,Woltona je uzeo prvu titulu a sa ovima kao neiskusnim igracima. Birdove asistencije su jedne od najboljih ikada,Bird passing skills video.

Marko, nis

pre 1 godinu

“Neverovatno koliko je Amerima tesko da priznaju koliko je Jokic dobar,evo ovaj se smeje sto ga covek uporedio sa Birdom i rekao neke cinjenice a pre neki dan u emisiji Barkli nije hteo da prizna da je Jokic vec u 15 najboljih centara u istoriji(pa krenuo da nabraja i shvatio da je vec sada medju 6)....da je Jokic Amerikanac vec sada bi svi u NBA govorili o jednom od najboljih centara u istoriji,ovako definitivno mora uzeti prsten pa da im onda zacepi usta zauvek!
(Joker, 30. decembar 2022 10:48) “

Da, toliko im je teško da ga priznaju da su ga dvaput zaredom izabrali za MVP, drugi put kad je njegov tim bio 6. na Zapadu. I sve u konkurenciji Janisa, Embida, Stefa Karija, Luke, Dza Morena itd.

4k4.Dex

pre 1 godinu

Ne može Jokić da uzme titule sa ovom ekipom. Moraju da dođu još bar jedan dva ozbiljna igrača pa kad osvoji par titula možemo da pričamo da li je blizu Birda jer onaj čovek je bio i ofanzivno i defanzivni čudo kao i Džordan.

quixver

pre 1 godinu

Zaboravio sam cija je izjava ali isla je ovako: Da biram ko sutira za pobjedu u utakmici, biram Michaela Jordana, da trebam sut da mi spasi zivot, lopta ide Birdu. Nema dalje

Peki

pre 1 godinu

@Neverovatno koliko je Amerima tesko da priznaju koliko je Jokic dobar,evo ovaj se smeje sto ga covek uporedio sa Birdom ...

Taj koji je rekao da je Jokić bolji od Birda je takođe Amer tako da ...

matori

pre 1 godinu

@Uporedite prve cetri sezone Birda i Jokica, pa da vidimo kakvi su potencijali Jokica. Sad je vreme da napadne prsten. Mislim da sa ovom ekipom sada moze.
(sasa the king, 30. decembar 2022 12:08)

nije uporedivo. Nikola je došao u ligu 3 godine mlađi, ali sa 25, 26 godina, Nikola ima bolju statistiku.

Roki

pre 1 godinu

Milan

Kako pricas gluposti. Hajde Nam pokazi gde je promena pravila kako se broje asistencije. Samo cekam da pocnu ljudi da pametuju kako su se I blokade brojale drugacije pre 40 godina.

ultra boban

pre 1 godinu

kome je zabavno da gleda lbj, on jeste vrhunski kosarkas, ali u njegovoj kosarci nema nicega zabavnog, samo fizikalije, jedino ako racunaju novi handshake svaku utakmicu, onda da, vrlo je zabavan

sasa the king

pre 1 godinu

Uporedite prve cetri sezone Birda i Jokica, pa da vidimo kakvi su potencijali Jokica. Sad je vreme da napadne prsten. Mislim da sa ovom ekipom sada moze.

fenomen

pre 1 godinu

Ako je Lari ptica Jokić je za sada ptiče. Mora jos dosta kulje i mleka da pojede. Mora da osvoji neki prsten da bi bio u ozbiljnoj priči. Ali svakim danom je sve veći i veći. I Dončić brzo grabi ka vrhu. Gledace se ko je šta osvojio i drago mi je što su tako uspešni. Po meni su vec pretekli Divca, Pedju i sve ostale legionare iz ex ju.

Pop

pre 1 godinu

Jokic i Bird ne treba uopste da se porede. Drugacije pozicije, drugi tip igraca, drugaciji timovi. Jedan Boston koji je istorija NBA i jedan Denver. Pa stavi Jokica u Boston danas pa da vidis titula. U Denveru nece niko da igra.

konj veselko

pre 1 godinu

Nije poredio Jokica sa Lerijem kao ful paketom, samo prica o asistencijama i realno kad se pogledaju sve asistencije Jokica za ovih 7.5 sezona niko nije ni blizu, osim Magica koji je vise afektirao posle pasa al aj jedan je Magic. Dok je Leri isto bio neverovatan za asistencije al nije toliko potencirano zbog najboljeg suta ikada do pojave Stefa bolesnika.

tocka

pre 1 godinu

Kad treba prebace u drugu, vezu par trojki, daju par nemogucih koseva, i eto njihov tim vodi. Po tome su isti, samo je Bird lajavi ubica, a Jokic tihi ubica.

matori

pre 1 godinu

@Uporedite prve cetri sezone Birda i Jokica, pa da vidimo kakvi su potencijali Jokica. Sad je vreme da napadne prsten. Mislim da sa ovom ekipom sada moze.
(sasa the king, 30. decembar 2022 12:08)

nije uporedivo. Nikola je došao u ligu 3 godine mlađi, ali sa 25, 26 godina, Nikola ima bolju statistiku.

Pera Ždera

pre 1 godinu

Koliko god bilo tesko zamisliti da je Nikola bolji ofanzivno od takve kosarkaske velicine kao sto je bio Bird, jer sve nekada i sve pre je bilo bolje nego sada (jel tako?), moze biti i istinito kroz ozbiljniju analizu ofsnzivnih opasnosti obojice. E sad, to sto je Leri ptica bio jako poseban karakter i fajter "poganog" jezika, pa kao takav i na taj nacin ostavio neizbrisiv, istorijski uticaj na NBA i kosarku generalno, to je druga tema i taj uticaj je neuporediv u odnosu na medijski i karakterno dosta povucenijeg Nikolu. Svega tu ima sto gradi nostalgicarima ali i realistima utisak pri ovako besmislenom poredjenju igraca.

Nikola je tiha voda koja breg roni - bez buke protivnika rastavi na komade, odakle hoces i cime god da izaberes dok je Leri ptica bio kobac koji ne bira nacine da te glasno napadne, "ponizi" i pobedi, sa prljavim (a ipak smekerskim) stavom i tri znaka uzvika :)

Vasa

pre 1 godinu

Vrlo je sličan Bird-u po karakteristikama i inteligenciji, samo različite pozicije. Mada, kada osvoji tri titule možemo da ih uporedjujemo, čemu talenat bez trofeja.

Isto kao Džordana i Lebrona, 6 naspram 4.
(ej, 30. decembar 2022 12:06)

Jos samo da shvatis da ovo nije tenis, i sve je super

straniplacenik

pre 1 godinu

Neverovatno koliko je Amerima tesko da priznaju koliko je Jokic dobar,evo ovaj se smeje sto ga covek uporedio sa Birdom i rekao neke cinjenice a pre neki dan u emisiji Barkli nije hteo da prizna da je Jokic vec u 15 najboljih centara u istoriji(pa krenuo da nabraja i shvatio da je vec sada medju 6)....da je Jokic Amerikanac vec sada bi svi u NBA govorili o jednom od najboljih centara u istoriji,ovako definitivno mora uzeti prsten pa da im onda zacepi usta zauvek!
(Joker, 30. decembar 2022 10:48)

Nije ga zbog toga pitao da li mu je dobro vec zato sto je Bill Simmons iz Bostona i Larry Bird mu je omiljeni igrac

realno

pre 1 godinu

@slaviša. Ja znam da ti nisi najpametniji dečko. Ne možeš imati najbolje advanced stats u istoriji košarke a da si loš u odbrani. Pogotovo još ako igraš na poziciji centra. Jokić je itekako dobar u odbrani, još kad zapne. Nije rim protektor, a sve ostalo je dobro.

Milan

pre 1 godinu

Neverovatno koliko je Amerima tesko da priznaju koliko je Jokic dobar,evo ovaj se smeje sto ga covek uporedio sa Birdom i rekao neke cinjenice a pre neki dan u emisiji Barkli nije hteo da prizna da je Jokic vec u 15 najboljih centara u istoriji(pa krenuo da nabraja i shvatio da je vec sada medju 6)....da je Jokic Amerikanac vec sada bi svi u NBA govorili o jednom od najboljih centara u istoriji,ovako definitivno mora uzeti prsten pa da im onda zacepi usta zauvek!
(Joker, 30. decembar 2022 10:48) “

Da, toliko im je teško da ga priznaju da su ga dvaput zaredom izabrali za MVP, drugi put kad je njegov tim bio 6. na Zapadu. I sve u konkurenciji Janisa, Embida, Stefa Karija, Luke, Dza Morena itd.
(Marko, nis, 30. decembar 2022 12:30)
nije Amerikancima nego samo ovom sto je rekao ,,da li si dobro" ? ali i on ima pravo na misljenje

vladica

pre 1 godinu

Jokić mora da osvoji koji prsten, da bi zacementirao status medju legendama nba. Nadam se da neće završiti karijeru kao Barkli, Karl Meloun, Stokton, nesumljivo vrhunski igrači ali bez prstena.

Raci

pre 1 godinu

Polako ljudi, Simons ne poredi Jokiceva i Birdova ostvarenja, titule i br MVP, on poredi stil igre i dominaciju...Realno Jokic je nezaustavljiv, kao i Bird...

јд123

pre 1 godinu

Просто невероватно колико у Бостону поштују Јокића, не само аналитичари, него и коментатори Селтикса увек причају позитивно о њему.

Ја сам рачунао да Бил Симонс увек истиче како је Јокић бољи од Ембида, због конкуренције Бостона и Филаделфије. Али изгледа да није само то у питању.
Када је радио анализу екипа на западу, које конкуришу да освоје конференцију, међу њима је био и Денвер. Набројао је предности и мане тих екипа. Када је дошао Денвер на ред, рече "они имају најбољег играча, Јокића"