Četvrtak, 29.12.2022.

08:00

Jokić ubacio 40 poena – tragičan poraz Denvera VIDEO

Košarkaši Denver Nagetsa poraženi su kao gosti od Sakramento Kingsa (127:126) u uzbudljivom meču NBA lige.

Izvor: MT

Jokiæ ubacio 40 poena – tragièan poraz Denvera VIDEO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

75 Komentari

Sortiraj po:

Draginjo

pre 1 godinu

Ako kazemo da Jokic ne bi mogao da igra ovako 90' onda to mozemo da kazemo i za vecinu igraca koji se vode sad kao top igraci.
(boki01, 29. decembar 2022 19:17)

Apsolutno tačno. Ironično, igrači kao Vestbruk bi prošli najbolje u to vreme, a ne neko kao Gober koji bi zapravo gore prolazio nego protiv Jokića.

Dragan

pre 1 godinu

Meni je najjači utisak da je Bouns novi Barton. Znao sam da će izgubiti kad je većinu vremena lopta kod njega, davi, smara do isteka napada i onda nešto zabrlja. Ne znam kako mu Jokić ne kaže da mu preda loptu,da ne smara toliko...

vince carter

pre 1 godinu

Kaze ugurava Lebrona u kos,njega je Pero Antic poslao na tribine,ako ne verujete nadjite. Ovde je toliko trulo da igrace porede iskljucivo statistikom. Divac i Sabonis su recimo bili sest puta bolji dodavaci od Randla iz Knicksa ili Adebaya koji samo zbog nacina igre i sutera oko njih mogu da doguraju do deset i do deset asistencija na nekim utakmicama. Ginobili majstor kosarke a 13,3,3 peosek karijere jer je igrao timu koji igra sa protokom lopte i imao svoju ulogu. Statisticki mozda Bojan Bogdanovic izgleda bolji od Djinobilija,eto kakvi ste vi povrsni.

Pera Ždera

pre 1 godinu

Zbog totalnog ignorisanja jako proste cinjenice, pojedinih, da titule osvajaju TIMOVI a ne pojedinci evo jednog "malenog" spiska par, po vama neuspesnih igraca (ako vam je isti kriterijum kao za Jokica kada su titule u pitanju) koji su ostali bez prstena...

Karl Meloun
Stiv Nes (mora da je i on nista vise od Bele cokolade :)))
Redzi Miler
Dzon Stokton!!!!!
Alen Ajverson
Grant Hil
Trejsi Mekgrejdi!!!!
Carls Barkli!
Jao Ming
Dominik Vilkins
Partik Juing!!!

Neki od navedenih nemaju ni finale bilo kakvo (veliko ili konferencijsko) pa ih pamtimo kao najvece legende ove igre...

Neke od navedenih cesto koristite kako bi osporili Jokica, Juing, Meloun, Ming itd a takodje nemaju titule pa ni uspesnije karijere (u ovom momentu) od Nikola vec sada, ako ne racunamo titule koju ZA SADA nema ni on a ni navedeni a karijere su zavrsili.

Onda tu ima toliko velikih igraca, danas aktivnih, koji titulu nemaju jos uvek i posle 10+ sezona... Jedan Kris Pol npr. (igra 16 sezonu). Po mnogima top 3-5 plejmejkera svih vremena. Pa, sta god mislili o njemu, Dzejms Harden (igra 12 sezonu) itd...

Jokic igra "tek" 7mu sezonu a kakav mu je stil i napor igrace bar jos 3-5 vrhunskih pa tek onda par solidnih pa dalje opadajuce. Vec ima finale zapada (ako gledamo samo timske uspehe) a ove sezone nemojte se iznenaditi ako Denver ode i korak dalje ;) Kao sto se za sve i do sada sokirali, podsmevali i iznenadjivali... Vec su na deobi 1-2 mesta zapada...

Damjan

pre 1 godinu

Sram vas bilo. Umesto, da se ponosite Jokicem, ima vas pametnih, koji sa kauca najvise znate o kosarci... Isto, kad se stokilasi sa trbuhom do jaja duvate, kako npr. Doncic ima previse kg.... Uzivajte radije u momentu, jad dvojica iz bivse juge haraju po NBA ligi...

Frenki

pre 1 godinu

Šta je osvojila ta tvoja igračka veličina?

Avaj, Jokić NE MOŽE da ugura pod koš Janisa, Embida, Vilijamsona, Horforda i mnoge druge.

Koprca se, ali ne može efektivno da igra na snagu protiv sigurno 10ak igrača u ligi.

Divac je leđima na snagu napadao Bena Valasa kada je želeo. Divac je samo igrao na finesu, ali je definitivno bio snažan igrač.

Naravno, igrao je protiv najsnažnijih u istoriji košarke, Šeka, Melouna, Sabonisa, Juinga, Robinsona, Hakima, Kempa, Barklija, i gomile još jačih, doduše manje poznatih sirovina.

Najjači igrač ove generacije je Stiven Adams.
Beba bukvalno u poređenju sa Šekom i ostalima.
Generalno je ova liga slaba fizički.
Pa Jokić je ponižen od strane jednog Grina, čoveka od 195 cm, i izanđalog i mršavo Hauarda, kome je vrhunac prošao pre 10 godina.

Čoveče, Vins Karter je do pre par meseci igrao ČETVORKU, i bio je među jačima u ligi.
90ih je jedino mogao beka da igra, jer tada su zapravo igrače četvorke i petice koje bi ga sravnile sa zemljom.

Jokić bi 80ih i 90ih odustao od košarke nakon 10 utakmica.
(Draginjo, 29. decembar 2022 14:15)

auuuu, ovoliko nebuloza za kratko vreme odavno ne videh.. što bi se reklo, promašio si košarku..

maSi

pre 1 godinu

NBA All-Time Career leaders for PER (Basketball Reference)
1. Michael Jordan* 27.91.
2. LeBron James. 27.35.
3. Nikola Jokić 27.10.

NBA All-Time Box Plus/Minus Leaders (Basketball Reference)
1. Michael Jordan* 9.21
2. Nikola Jokić 8.87
3. LeBron James 8.85

Draginjo

pre 1 godinu

Sanjaš. Jokić Adamsa i LeBrona ugura pod koš kao da su mala deca dok je Divac izmislio floping da bi izašao na kraj sa jačima od sebe. Nikola je jak kao zver, niko u ligi ne može da ga izgura sa posta kad se namesti kako treba. Ko to ne vidi ne treba da komentariše ništa. Možeš da ga ne voliš kao igrača ili čoveka ali niko ne nože da mu ospori igračku veličinu
(Djenka, 29. decembar 2022 13:37)

Šta je osvojila ta tvoja igračka veličina?

Avaj, Jokić NE MOŽE da ugura pod koš Janisa, Embida, Vilijamsona, Horforda i mnoge druge.

Koprca se, ali ne može efektivno da igra na snagu protiv sigurno 10ak igrača u ligi.

Divac je leđima na snagu napadao Bena Valasa kada je želeo. Divac je samo igrao na finesu, ali je definitivno bio snažan igrač.

Naravno, igrao je protiv najsnažnijih u istoriji košarke, Šeka, Melouna, Sabonisa, Juinga, Robinsona, Hakima, Kempa, Barklija, i gomile još jačih, doduše manje poznatih sirovina.

Najjači igrač ove generacije je Stiven Adams.
Beba bukvalno u poređenju sa Šekom i ostalima.
Generalno je ova liga slaba fizički.
Pa Jokić je ponižen od strane jednog Grina, čoveka od 195 cm, i izanđalog i mršavo Hauarda, kome je vrhunac prošao pre 10 godina.

Čoveče, Vins Karter je do pre par meseci igrao ČETVORKU, i bio je među jačima u ligi.
90ih je jedino mogao beka da igra, jer tada su zapravo igrače četvorke i petice koje bi ga sravnile sa zemljom.

Džejms i dalje važi za najjačeg igrača u ligi, a u prajmu se odbijao od likova kao Karlos Buzer kao od zida.

Fizička snaga nije odlika ove generacije košarkaša, niti košarke koju igraju.
Odlika ove košarke je da svi šutiraju kao pobesneli, ali samo mali procenat njih zapravo zna da šutira.

Jokić recimo ima tek oko 30 posto šuta za 3, a prangija non stop.
Nemoj porediti neuporedivo.

Jokić bi 80ih i 90ih odustao od košarke nakon 10 utakmica.

Djenka

pre 1 godinu

Jokić je slabiji od recimo Divca, a Divac nije bio ni u top 30 centara po snazi tada, top 50 visokih igrača generalno.
(Draginjo, 29. decembar 2022 12:22)

Sanjaš. Jokić Adamsa i LeBrona ugura pod koš kao da su mala deca dok je Divac izmislio floping da bi izašao na kraj sa jačima od sebe. Nikola je jak kao zver, niko u ligi ne može da ga izgura sa posta kad se namesti kako treba. Ko to ne vidi ne treba da komentariše ništa. Možeš da ga ne voliš kao igrača ili čoveka ali niko ne nože da mu ospori igračku veličinu

aca

pre 1 godinu

Da iz budućnosti dodju genetski inžinjeri i da naprave igrača od 220cm koji npr ima brzinu Bolta, preciznost Karija, snagu Cemberlejna, odraz Dzordana, osecaj za asistenciju Jokica i da na svakoj utakmici ima neki brutalni TD ovde bi bilo komentara kako taj igrač 90tih ne bi bio ni u top 30 centara. Dal možete malo da oladite o tome kako je sve nekad bilo sto puta bolje? Imam 42 god i pamtim NBA 90tih i uživao sam u njemu a uživam i sad i ne gubim vreme na poredjenju i ubedjivanju sebe kako je ovo sad mnogo lošije nego pre 25-30god. Nešto se ni ne secam da je 90tih taj NBA toliko mogao da se prati i gleda kao npr sad.

Draginjo

pre 1 godinu

Jokic nema mane u napadu, sve sto npr neki centar iz tog perioda moze, moze i Jokic. Ima snagu, visinu, brzinu, leđnu tehniku... Obo stvarno nema smisla
(Detektiv, 29. decembar 2022 10:45)

Daj čoveče, Olajdžuvon i ostali bi ga silovali na obe strane terena.
Jokić nije danas najjači u ligi(ali jeste negde od 5. do 10. mesta), a kamoli tada kada su zapravo igrali kolosi i snagatori.
Jokić je slabiji od recimo Divca, a Divac nije bio ni u top 30 centara po snazi tada, top 50 visokih igrača generalno.

aca

pre 1 godinu

A cuj Srba, Jokic i Doncic ce da vide trku za mvp ha ha ha.A Tatum , Embid i Janis ubise.Mitomanija vas dnk.
(Mr_Melbourne, 29. decembar 2022 09:34)

Ti nemaš u tom Melburnu neko kuče da malo prošetaš uveče nego ti lepše da lupetaš gluposti po srpskim portalima?

Franko Gavrić Mlađi

pre 1 godinu

Sabonis i Divac bi danas mogli igrali samo pod jednim košem. Ako bi krenuli preko polovine, dtugi bi več trčali u obratnom smeru.
(Keks, 29. decembar 2022 11:28)

Matori moj, 35-godišnji Divac bi trčao krugove oko 90 posto današnjih NBA centara, a da i ne pominjemo činjenicu da je od 99 posto njih viši, jači, i imao je bolji šut i neuporedivo bolji osećaj za pas.

Jesi li ti uopšte gledao nekad mladog Divca. Bio je daleko brži od Jokića, sa i bez lopte, mnogo bolji defanzivac bez lopte, a tek o zaštiti obruča da ne pričamo.
Čovek je bre blokirao Pipena i Džordana na zakucavanju dok su bili na vrhuncu.

Ne razumem čemu potcenjivanje Divca i drugih centara koji su igrali 80ih i 90ih.
Tada je zapravo postojala konkurencija na toj poziciji.

Divac nam je donosio medalje na reprezentativnim okupljanjima.
Jokića izbacuje Meli, čovek za koga bukvalno niko živi nije čuo van Evrope, a i tu je najviše postao popularan tek kada je ponizio Jokića sa Italijom.

Divac je igrao protiv najboljih četvorki i petica u istoriji košarke.
Tragično je što se uopšte bilo koji visoki igrač današnjice ubacuje u istu rečenicu sa tim starim zverima.

Šek bi danas imao ravno 50 poena u proseku bez problema. Bukvalno ne bi imao konkurenciju, nikakvu, ni u čemu.
A to da je Šek bio spor i sl., to mogu pričati jedino ljudi koji nemaju pristup internetu, pa bi bilo razumljivo da ne znaju koliko je zapravo agilan i brz bio. Rad nogu na najvišem nivou u istoriji.

Mileva

pre 1 godinu

Pitanje za Slavisu. Dali bi tvoj Nurkic
ovda zavrsio posao kako treba ili bi uletao
u prazno kao sovuljaga koja pokusava da
ulovi misa u po bela dana? Bas me interesuje
tvoj "premudri" odgovor.

vince carter

pre 1 godinu

@Keks Xaxa,Jokic kad se pojavio u Nba jeste bio spor i trom,sa viskom kilograma,ali su Nba treneri od njega napravili elasticnog coveka pripremama koje sluze za to. Ali eto Divac koji je u Lejkersima trcao terenom,kucao na prvi i drugi obruc,koji je cak i u dresu Kingsa imao dunk protiv Lejkersa coast to coast ne bi bio pripremljen od istih tih trenera a kamoli Sabonis koji znamo kakav je bio pre povreda,a cinjenica je da su sigurno bili brzi od Zubca i Nurkica. Mislim sta reci o ljudima koji ne znaju kako je David Robinson leteo terenom ili ne znaju na youtube da ukucaju Shaq coast to coast ili Shaq blazing speed posto ovde misle da je bio kao Gober oni koji nikad nisu gledali nista osim citali komentare. Sto se tice Jokica mogu da pronadjem komentare iz njegove ruki sezone gde sam debatovao sa onima koji su mu se smejali..u medjuvremenu se pojavilo mnogo toksicnih fanova koji vredjaju druge i igrace i nazivaju ih prevarama,pa sam se okrenuo protiv njih,zadnjih par godina. Neverovatni ste. Divac i Sabonis su bili i brzi i vece atlete od Domantasa koji bi sa njegovim pripremama bili jos spremniji.

Steva

pre 1 godinu

Jokic moze da igra samo u kecerskom danasnjem NBA, covek nije za takmicarsku kosarku.
Obican statisticar i nevidjena rupa u odbrani.
(baron, 29. decembar 2022 10:17)

Priznaj da nisi ni procitao vest, a kamoli video makar jednu utakmicu Denvera ove sezone, ali si uocio 'Jokic' u naslovu i nisi mogao da odolis da ne napises isto sto uvek pises, iako nema veze s mozgom. Kako ti bre ne dosadi da trolujes ? Imas li ti ista pametnije u zivotu da radis ?

dakiliz

pre 1 godinu

A cuj Srba, Jokic i Doncic ce da vide trku za mvp ha ha ha.A Tatum , Embid i Janis ubise.Mitomanija vas dnk.
(Mr_Melbourne, 29. decembar 2022 09:34)

A ćuj moj dobri Mehmedaga, to je i tvoj dnk œto se ba Ÿaliœ na njega.Znaœ valjda od koga si nast'o. Il' se praviœ lud da ne znaœ.A možda se i ne praviš nego stvarno jesi.

dux1

pre 1 godinu

A cuj Srba, Jokic i Doncic ce da vide trku za mvp ha ha ha.A Tatum , Embid i Janis ubise.Mitomanija vas dnk.
(Mr_Melbourne, 29. decembar 2022 09:34)

Ja mislim da će naš dobri Nurkan da bude MVP.

Keks

pre 1 godinu

@nebojsa matori, 29. decembar 2022 10:32

Sabonis i Divac bi danas mogli igrali samo pod jednim košem. Ako bi krenuli preko polovine, dtugi bi več trčali u obratnom smeru.

Uh

pre 1 godinu

Da li su ‘strucnjaci’ primetili razliku i zašto će ove godine Doncic biti MVP?
P.S. Ono o ‘cirkusu’ ne morate više da drljite, znamo šta vam je izgovor

tocka

pre 1 godinu

Sakramento je tim koji nikako ne lezi Denveru, Valjda zbog te nenormalne brzine i anarhije na terenu. I onu proslu su jedva dobili.
Neverovatno je da ima ljudi koji i dalje kritikuju Melouna. Denver je prvi na zapadu, a ljudi bi da daju otkaz treneru… svašta. Meni je normalno i da odmara Jokića, i da ga ne forsira u nebitnim utakmicama. Uostalom i taj tim bi morao da nauči da igra i bez njega. Da su se kojim slučajem igrali produžeci, Nikola bi opet imao neki nenormalan 50,10,10 tripple double.

z’brda

pre 1 godinu

Jel’može Denver nekad da primi manje od 100 poena? Sa ovoliko primljenih koševa po utakmici teško da će videti finale konferencije.

Ronaldinho

pre 1 godinu

Ovaj NBA dok ne krene playoff je cisti cirkus. Uopste mi nisu jasni ljudi koji se bude da bi gledali utakmice gde 90% igraca igra sa pola gasa.

vince carter

pre 1 godinu

Kako je lako biti general posle bitaka. Probacu da nadjem neku vest iz Jokiceve ruki sezone i pronadjem moje komentare gde sam debatovao sa nekima koji su se smejali Jokicu da ce ga pojesti u Nba. Kao sto sam debatovao sa mnogima koji su se smejali Zionu da je prevara,nakon gledanja lika na koledzu odmah se videlo da je poseban igrac,ne zbog svojih zakucavanja,nego zbog kretanja kojima lagano prolazi cuvare,na tim kretnjama su treneri u Nba radili kod Jokica i napravili ga elasticnim. I Tajsonu Fjuriju su se smejali,to jest Klicku onomad "kakav ga je ono bokser pobedio" kad ono u medjuvremenu. I onaj ko ima kosarkaski mozak ili onaj ko ima mentalitet sampiona ili je ogroman radnik ce biti na vrhu ili pri vrhu u svakom vremenu,to je za one sto uporedjuju ko bi kakav bio u drugim vremenima. A ja cu se uvek okretati protiv toksicnih fanova koji kad se nakote vole da nazivaju prevarama sve druge igrace na ustrb onog koga oni gotive. A najbolji komentator je "Gambeeet".

nebojsa matori

pre 1 godinu

Malo sam gledao ovaj mec. Sta reci. Pravi NBA cirkus. Plus 20 pa posle sedam/osam minuta ides u minus itd...Odbrane slabije nego u revijalnim mecevima. Kako i ne bi kad se igra idiotskih 80 i nesto utakmca u sezoni pre plej ofa. Jokic? Idealan za ovakvu ksosarku "trci i pucaj".Rodjen u pravo doba. Deset godina pre bio bi nesto slabiji ali i solidan. Dvadeset godina pre menjao bi povremeno Sabonisa, Divca itd. Iskreno, mnogo vise volim gledati evropske kupove. Nisu atraktivni ali ima odbrane povremeno, ima taktike itd. NBA kosarka je danas sport brzine i misica, a jako malo mozga. Idealan za decu koja spavaju sa kompom i mobom.

Detektiv

pre 1 godinu

Kada neko kaze da bi Jokic prije 20 godina bio zamjena Divcu, moze li malo objasnjenja zasto? Jokic nema mane u napadu, sve sto npr neki centar iz tog perioda moze, moze i Jokic. Ima snagu, visinu, brzinu, leđnu tehniku... Obo stvarno nema smisla

PatriJota

pre 1 godinu

Nema veze s ovom utakmicom, ali: pre početka meča, Vik Lombardi (jedan od novinara koji prenose utakmice Nagetsa, obično iz studija kao ovog puta) pokazao je video u kojem je svim igračima Nagetsa dao dve povezane alkice (to se kupuje u radnjama sa mađioničarskom opremom) da ih rastave za 30 sekundi. Svi su se mučili bez uspeha, Kriščan Braun (onaj beli) uspeo je u poslednjoj milisekundi, a Jokić je uzeo, pogledao, i sa smorenim izrazom lica pružio natrag, rastavljeno, nakon samo 10 sekundi. Sad je sasvim jasno kako uspeva da uoči sve živo tokom igre. Jednostavno ima izuzetnu prostornu inteligenciju. Uz snagu, veštinu, brzinu, spretne ruke, mekoću izbačaja, to je ono što ga izdvaja visoko, visoko iznad svih drugih.
(Moljac, 29. decembar 2022 08:25)


Ma sta kazes, ma nismo ni svesni velicine tog genija!

Libero Boskan

pre 1 godinu

Jedan je Luka Doncic!
(neko, 29. decembar 2022 08:50)

E super, a sad idi na vest koja je vezana za Doncica pa tamo komentarisi, ovde je vest o utakmici Sakramento - Denver.

Papillon

pre 1 godinu

Što se trenera tiče, sigurno zna bolje koliko koga mora da odmara, plus cilj mu je da uklopi povredjene igrače u tim za nastavak sezone.
Stoji naravno da li je mogao da uštine 2-3 minuta Jokić, ali opet hteo je da vidi šta drugi mogu sami. Ne mogu, videlo se.

John Pierremont

pre 1 godinu

Ovako, gledam sve utakmice pa i ovu.

Uzrok poraza br.1: nedostatak 2. 3. i 6. najboljeg igrača.

Uzrok poraza br.2: nema ko da zatvori utakmicu (vidi pod #1) u gostima. Sve su to sem Jokića i KCP garbage time igrači i 1 ruki, ali večeras su se svi level up sigurno i imaće šta da gledaju u Replay Room.

Uzrok poraza br.3: Sudijska greška kod skoka Jokića

Uzrok br.4: Meloun ni posle 8g nije naučio da "oseti" utakmicu kao Dule Vujošević ili Duško Ivanović. Ipak, ima šansu za titulu jer je štreber i teško ga je dobiti 4 za redom, pogotovo ako su svi zdravi.

Slaviša

pre 1 godinu

Jokič je bruka u odbrani nema veče rupe od našeg Jokiča njega bi se rešio svaki pametan trener jer avtomatski shvata da sa ovakvom rupom nemože da se dobije ni največi aucajder u ligi zvanoj cirkus odbrana samo u mislima pomera se poput dede od 100 godina užas od odbrane a bogami bila bi i sramota da sa ovakvom odbranom neko uzme mvp to je moguče samo u nba ligi svaki put kad gledam neki klip igrači zatrpavaju obruč pored našeg Jokare.Sve mi se čini da bi i mali Čovič posto nba igrač pored ovoliko tromog Jokiča.

vince carter

pre 1 godinu

Nadam se da ste provalili da je covek "black isus" iz komentara="Milicic Darko Nba sampion,lebron goat,ronaldo goat" to vam je sve isti pacijent.

Boston Celtics

pre 1 godinu

Kada igraju 2 ekipe po 2 utakmice dan za danom, bez obzira na kvalitet, u 86% slučajeva dele pobede 1-1. Dobro, možda je i 79,6%, but you get the point.

Ali ja se nisam držao tog pravila, tipovao na Jokića i pao tiket.

Od 7 utakmica pogodio sam 6 pobednika i 1 koš Denvera me oborio. Znate taj osećaj popiš*nosti i besa.

Pogoditi 6 rezultata u NBA, gde svako može da dobije svakog, je umetnost. Ali mora malo i sreće.

cvele

pre 1 godinu

Ma nije problem Jokić prema naprijed, problem je njegova obrana.Tu se mora popraviti 30 posto da bude kompletan igrač.
(Košarka, 29. decembar 2022 08:56)

Ljudi,budite malo uviđajniji.Kad bi Jokić digao odbranu za 30% pa još da odigra svih 48 minuta,bar sedamdesetak utakmica u regularnom delu,saigrači mu ne bi ni trebali.
I ovako nije daleko od toga.

Vrg

pre 1 godinu

Steta za ispustenu pobedu. Vodio Denver bukvalno ceo mec (povremeno i ubedljivo) i to bez Mareja, Gordona i BBrauna, tri igraca od glavnih 6 + sa druge strane igrao Sabonis. Steta. Nikola leteo po terenu. Za svakoga ko i dalje misli da je spor preporuka za ovaj mec tj njegov nastup. Vecina poena napad iz driblinga licem ili ledjima kosu, u jednom momentu, nakon skoka, u punoj brzini "coast to coast" - od kosa do kosa za poene na obrucu. Spor u geganju bez lopte ali sa istom u driblingu najbrzi centar na svetu. Pogledati Embiidovo prenemaganje, padanje na parket nakon svakog kontakta na obrucu, savijanje pa i sporocu sa loptom (i dalje jako brz za poziciju ali...) Ne dozvoliti misice da zavaraju. Jokic sa loptom brzi igrac od Embiida.
(Pera Ždera, 29. decembar 2022 08:22)

Jokic deluje sporije jer od kosa do kosa napravi manje koraka. Manje mu pokreta treba, ali nije ni najmanje spor. Jedan od najbrzih igraca sa tom visinom. Ko ga susretne taj oseti na svojok kozi. I igraci su potvrdjivali. TV ne ostavlja dobru sliku, kao i kof npr. skakaca u dalj. Dok se ne vidi uzivo kako ti ljudi lete, ne deluje bas toliko impozantno.
Iz fotelje je sve lagano.

Franko Gavrić Mlađi

pre 1 godinu

Nema veze s ovom utakmicom, ali: pre početka meča, Vik Lombardi (jedan od novinara koji prenose utakmice Nagetsa, obično iz studija kao ovog puta) pokazao je video u kojem je svim igračima Nagetsa dao dve povezane alkice (to se kupuje u radnjama sa mađioničarskom opremom) da ih rastave za 30 sekundi. Svi su se mučili bez uspeha, Kriščan Braun (onaj beli) uspeo je u poslednjoj milisekundi, a Jokić je uzeo, pogledao, i sa smorenim izrazom lica pružio natrag, rastavljeno, nakon samo 10 sekundi.
(Moljac, 29. decembar 2022 08:25)

Kakve to veze ima sa prostornom inteligencijom. Te alkice su jako popularne u Vojvodini, a crnci ih verovatno u životu nisu videli.
Uostalom, čak i ja rastavljam i sastavljam te gluposti za par sekundi, i to bez gledanja. Nije to naznaka ničega.

Nemanja

pre 1 godinu

Au čoveče, pa ladno onaj iz Sakramenta iz auta dodaje loptu (u stvari izbija je Jokicu) Sabonisu i ovaj zakucava.. kakav grub previd sudija..
mali Bouns kao bambi na ledu sa loptom..
Jokic igra brutalno, najbolji je na svetu, al samo bi bio još efikasniji kada bi više išao na prodor do kraja ili ledjima zidao jer ne može niko da ga čuva..
on nekad i krene ledjima al se više vidi namera da doda nekom spolja nego da završi sam čak i kad ga čuva neko potpuno fizički nedorastao.. po malo previše isforsirana želja za razigravanjem "šutera" čak i kad su ekipi neohodni njegovi poeni.. kao da mu je neprijatno da daje redovno po 40 ili više poena, a može to u 80% utakmica..

detektiv

pre 1 godinu

MOze li neko da objasni da li bio faul pri tom sutu 5 sek do kraja od strane Sabonisa? Bolje receno, kako ono nije faul? Udario ga je po ruci sa svojom rukom i prilikom doskoka udario ga tijelom? Takodje Sabonis mu je izbio loptu iz ruku 50 sek prije kraja uz cist faul sudije nisu svirale. Steta, ali nema veze, nevjerovatnu kosarku prikazuje Jokic za Denver i Doncic za Dalas svako vecer! Nakon serije od 5 pobjeda poraz, gdje bi Denveru bio kraj da svaki put imaju 5 uzastopnih pobjeda a zatim poraz.

znanje-imanje

pre 1 godinu

Valjda jer je to NBA a i Denver nije nešto bitan sudije su odlučile ovaj meč. Iako je na poluvremenu bilo 75-62 da sudije nisu počele da kradu i kradu kako je Denver napravio razliku realni rezultat 1. poluvremena bi bio 85-52.
U 2. poluvremenu su krale manje, ali dovoljno. Na kraju je Maloun ipak propustio da zadrži u igri Čančara i Brauna da ima više opcija u napadu, a mali Bouns je umrtvio igru i ostavio ih bez napada - bolje da je Iš igrao na kraju. Sad bez i Brauna i Marija prosto nemaju dovoljno bekova.

Pera Ždera

pre 1 godinu

Steta za ispustenu pobedu. Vodio Denver bukvalno ceo mec (povremeno i ubedljivo) i to bez Mareja, Gordona i BBrauna, tri igraca od glavnih 6 + sa druge strane igrao Sabonis. Steta. Nikola leteo po terenu. Za svakoga ko i dalje misli da je spor preporuka za ovaj mec tj njegov nastup. Vecina poena napad iz driblinga licem ili ledjima kosu, u jednom momentu, nakon skoka, u punoj brzini "coast to coast" - od kosa do kosa za poene na obrucu. Spor u geganju bez lopte ali sa istom u driblingu najbrzi centar na svetu. Pogledati Embiidovo prenemaganje, padanje na parket nakon svakog kontakta na obrucu, savijanje pa i sporocu sa loptom (i dalje jako brz za poziciju ali...) Ne dozvoliti misice da zavaraju. Jokic sa loptom brzi igrac od Embiida.

Pera Ždera

pre 1 godinu

Luka ovo ne bi izgubio...a vi lupajte minuseve koliko hoćete...
(Luka, 29. decembar 2022 08:02)

U pravu si. Jokic dve godine bio vodeci igrac lige u resavanju utakmica u poslednjim sekundama (nisam siguran za ovu, ne pogledah a i nemam taj utisak). Preko Gobera, Dejvisa, Taunsa (direktnih rivala) pa i protiv Doncica u dva navrata cini mi se. Jednom je ona istorijska pobeda kada je Luka dao kos za pobedu pa odmah napad (poslednji) nakon toga Jokic poentira iz nemoguce pozicije, preko ruku za pobedu.

Al ajd i to sto bi Luka ovo vrv dobio, Dalas je 7mi (PlayIN zona) dok je Denver drugi, na deobi sa prvim mestom... Mora da je to zbog vise dobijenih, ovakvih utakmica Luke/Dalasa ili mozda u Denveru prednjaci neko drugi mimo Nikole pa dobija utakmkce tj loptu kad je najpotrebnije i neizvesno.. hmm..

D-Fens

pre 1 godinu

Dobro, moralo je i ovo da se desi, svakako bolje sad nego u kasnijoj fazi.

Gordon i Marej su jako bitni Denveru trenutno, bolje da pauziraju koliko treba, ima još mnogo utakmica.

caki

pre 1 godinu

Istina,trener denvera izgubio tekmu! Dok je on trener nista od titule! Covjek odmara jokica dok se topi prednoat! Svaku utakmicu zadnju cetvrtinu od drzi jokica na klupi! Imali su preko 10 poena prednosti i onda kada se to istopi on uvodi jokica! Prosjecan trener!

Neutrino

pre 1 godinu

Dajte pogledajte samo poslednjih 2 minuta. Denver tesko ostecen,Jokic skida loptu sa obruca ,a igrac Sacramenta stoji u autu i izbija loptu ka Sabonisu.

Jokic je kriv sto je promasio tezak sut,a Bounsu bezi lopta u vodjenju ?!
KCP sutira trojku i promasuje ceo obruc, a na sekundu do kraja igra kriminalnu odbranu i mora da pravi faul ...

Moljac

pre 1 godinu

Nema veze s ovom utakmicom, ali: pre početka meča, Vik Lombardi (jedan od novinara koji prenose utakmice Nagetsa, obično iz studija kao ovog puta) pokazao je video u kojem je svim igračima Nagetsa dao dve povezane alkice (to se kupuje u radnjama sa mađioničarskom opremom) da ih rastave za 30 sekundi. Svi su se mučili bez uspeha, Kriščan Braun (onaj beli) uspeo je u poslednjoj milisekundi, a Jokić je uzeo, pogledao, i sa smorenim izrazom lica pružio natrag, rastavljeno, nakon samo 10 sekundi. Sad je sasvim jasno kako uspeva da uoči sve živo tokom igre. Jednostavno ima izuzetnu prostornu inteligenciju. Uz snagu, veštinu, brzinu, spretne ruke, mekoću izbačaja, to je ono što ga izdvaja visoko, visoko iznad svih drugih.

panter pudlica

pre 1 godinu

Srpski centar je utakmicu završio sa čak 40 poena, sedam skokova, šest skokova (ASISTENCIJA), jednom blokadom i jednom ukradenom loptom. A i 5 izgubljenih lopti. Ako već nabrajate kompletnu statistiku, onda pomenete i taj segment. Nije nevažan.

Moljac

pre 1 godinu

Nema veze s ovom utakmicom, ali: pre početka meča, Vik Lombardi (jedan od novinara koji prenose utakmice Nagetsa, obično iz studija kao ovog puta) pokazao je video u kojem je svim igračima Nagetsa dao dve povezane alkice (to se kupuje u radnjama sa mađioničarskom opremom) da ih rastave za 30 sekundi. Svi su se mučili bez uspeha, Kriščan Braun (onaj beli) uspeo je u poslednjoj milisekundi, a Jokić je uzeo, pogledao, i sa smorenim izrazom lica pružio natrag, rastavljeno, nakon samo 10 sekundi. Sad je sasvim jasno kako uspeva da uoči sve živo tokom igre. Jednostavno ima izuzetnu prostornu inteligenciju. Uz snagu, veštinu, brzinu, spretne ruke, mekoću izbačaja, to je ono što ga izdvaja visoko, visoko iznad svih drugih.

Pera Ždera

pre 1 godinu

Steta za ispustenu pobedu. Vodio Denver bukvalno ceo mec (povremeno i ubedljivo) i to bez Mareja, Gordona i BBrauna, tri igraca od glavnih 6 + sa druge strane igrao Sabonis. Steta. Nikola leteo po terenu. Za svakoga ko i dalje misli da je spor preporuka za ovaj mec tj njegov nastup. Vecina poena napad iz driblinga licem ili ledjima kosu, u jednom momentu, nakon skoka, u punoj brzini "coast to coast" - od kosa do kosa za poene na obrucu. Spor u geganju bez lopte ali sa istom u driblingu najbrzi centar na svetu. Pogledati Embiidovo prenemaganje, padanje na parket nakon svakog kontakta na obrucu, savijanje pa i sporocu sa loptom (i dalje jako brz za poziciju ali...) Ne dozvoliti misice da zavaraju. Jokic sa loptom brzi igrac od Embiida.

Pera Ždera

pre 1 godinu

Luka ovo ne bi izgubio...a vi lupajte minuseve koliko hoćete...
(Luka, 29. decembar 2022 08:02)

U pravu si. Jokic dve godine bio vodeci igrac lige u resavanju utakmica u poslednjim sekundama (nisam siguran za ovu, ne pogledah a i nemam taj utisak). Preko Gobera, Dejvisa, Taunsa (direktnih rivala) pa i protiv Doncica u dva navrata cini mi se. Jednom je ona istorijska pobeda kada je Luka dao kos za pobedu pa odmah napad (poslednji) nakon toga Jokic poentira iz nemoguce pozicije, preko ruku za pobedu.

Al ajd i to sto bi Luka ovo vrv dobio, Dalas je 7mi (PlayIN zona) dok je Denver drugi, na deobi sa prvim mestom... Mora da je to zbog vise dobijenih, ovakvih utakmica Luke/Dalasa ili mozda u Denveru prednjaci neko drugi mimo Nikole pa dobija utakmkce tj loptu kad je najpotrebnije i neizvesno.. hmm..

Neutrino

pre 1 godinu

Dajte pogledajte samo poslednjih 2 minuta. Denver tesko ostecen,Jokic skida loptu sa obruca ,a igrac Sacramenta stoji u autu i izbija loptu ka Sabonisu.

Jokic je kriv sto je promasio tezak sut,a Bounsu bezi lopta u vodjenju ?!
KCP sutira trojku i promasuje ceo obruc, a na sekundu do kraja igra kriminalnu odbranu i mora da pravi faul ...

caki

pre 1 godinu

Istina,trener denvera izgubio tekmu! Dok je on trener nista od titule! Covjek odmara jokica dok se topi prednoat! Svaku utakmicu zadnju cetvrtinu od drzi jokica na klupi! Imali su preko 10 poena prednosti i onda kada se to istopi on uvodi jokica! Prosjecan trener!

detektiv

pre 1 godinu

MOze li neko da objasni da li bio faul pri tom sutu 5 sek do kraja od strane Sabonisa? Bolje receno, kako ono nije faul? Udario ga je po ruci sa svojom rukom i prilikom doskoka udario ga tijelom? Takodje Sabonis mu je izbio loptu iz ruku 50 sek prije kraja uz cist faul sudije nisu svirale. Steta, ali nema veze, nevjerovatnu kosarku prikazuje Jokic za Denver i Doncic za Dalas svako vecer! Nakon serije od 5 pobjeda poraz, gdje bi Denveru bio kraj da svaki put imaju 5 uzastopnih pobjeda a zatim poraz.

D-Fens

pre 1 godinu

Dobro, moralo je i ovo da se desi, svakako bolje sad nego u kasnijoj fazi.

Gordon i Marej su jako bitni Denveru trenutno, bolje da pauziraju koliko treba, ima još mnogo utakmica.

Nemanja

pre 1 godinu

Au čoveče, pa ladno onaj iz Sakramenta iz auta dodaje loptu (u stvari izbija je Jokicu) Sabonisu i ovaj zakucava.. kakav grub previd sudija..
mali Bouns kao bambi na ledu sa loptom..
Jokic igra brutalno, najbolji je na svetu, al samo bi bio još efikasniji kada bi više išao na prodor do kraja ili ledjima zidao jer ne može niko da ga čuva..
on nekad i krene ledjima al se više vidi namera da doda nekom spolja nego da završi sam čak i kad ga čuva neko potpuno fizički nedorastao.. po malo previše isforsirana želja za razigravanjem "šutera" čak i kad su ekipi neohodni njegovi poeni.. kao da mu je neprijatno da daje redovno po 40 ili više poena, a može to u 80% utakmica..

cvele

pre 1 godinu

Ma nije problem Jokić prema naprijed, problem je njegova obrana.Tu se mora popraviti 30 posto da bude kompletan igrač.
(Košarka, 29. decembar 2022 08:56)

Ljudi,budite malo uviđajniji.Kad bi Jokić digao odbranu za 30% pa još da odigra svih 48 minuta,bar sedamdesetak utakmica u regularnom delu,saigrači mu ne bi ni trebali.
I ovako nije daleko od toga.

John Pierremont

pre 1 godinu

Ovako, gledam sve utakmice pa i ovu.

Uzrok poraza br.1: nedostatak 2. 3. i 6. najboljeg igrača.

Uzrok poraza br.2: nema ko da zatvori utakmicu (vidi pod #1) u gostima. Sve su to sem Jokića i KCP garbage time igrači i 1 ruki, ali večeras su se svi level up sigurno i imaće šta da gledaju u Replay Room.

Uzrok poraza br.3: Sudijska greška kod skoka Jokića

Uzrok br.4: Meloun ni posle 8g nije naučio da "oseti" utakmicu kao Dule Vujošević ili Duško Ivanović. Ipak, ima šansu za titulu jer je štreber i teško ga je dobiti 4 za redom, pogotovo ako su svi zdravi.

Vrg

pre 1 godinu

Steta za ispustenu pobedu. Vodio Denver bukvalno ceo mec (povremeno i ubedljivo) i to bez Mareja, Gordona i BBrauna, tri igraca od glavnih 6 + sa druge strane igrao Sabonis. Steta. Nikola leteo po terenu. Za svakoga ko i dalje misli da je spor preporuka za ovaj mec tj njegov nastup. Vecina poena napad iz driblinga licem ili ledjima kosu, u jednom momentu, nakon skoka, u punoj brzini "coast to coast" - od kosa do kosa za poene na obrucu. Spor u geganju bez lopte ali sa istom u driblingu najbrzi centar na svetu. Pogledati Embiidovo prenemaganje, padanje na parket nakon svakog kontakta na obrucu, savijanje pa i sporocu sa loptom (i dalje jako brz za poziciju ali...) Ne dozvoliti misice da zavaraju. Jokic sa loptom brzi igrac od Embiida.
(Pera Ždera, 29. decembar 2022 08:22)

Jokic deluje sporije jer od kosa do kosa napravi manje koraka. Manje mu pokreta treba, ali nije ni najmanje spor. Jedan od najbrzih igraca sa tom visinom. Ko ga susretne taj oseti na svojok kozi. I igraci su potvrdjivali. TV ne ostavlja dobru sliku, kao i kof npr. skakaca u dalj. Dok se ne vidi uzivo kako ti ljudi lete, ne deluje bas toliko impozantno.
Iz fotelje je sve lagano.

Steva

pre 1 godinu

Jokic moze da igra samo u kecerskom danasnjem NBA, covek nije za takmicarsku kosarku.
Obican statisticar i nevidjena rupa u odbrani.
(baron, 29. decembar 2022 10:17)

Priznaj da nisi ni procitao vest, a kamoli video makar jednu utakmicu Denvera ove sezone, ali si uocio 'Jokic' u naslovu i nisi mogao da odolis da ne napises isto sto uvek pises, iako nema veze s mozgom. Kako ti bre ne dosadi da trolujes ? Imas li ti ista pametnije u zivotu da radis ?

Libero Boskan

pre 1 godinu

Jedan je Luka Doncic!
(neko, 29. decembar 2022 08:50)

E super, a sad idi na vest koja je vezana za Doncica pa tamo komentarisi, ovde je vest o utakmici Sakramento - Denver.

Detektiv

pre 1 godinu

Kada neko kaze da bi Jokic prije 20 godina bio zamjena Divcu, moze li malo objasnjenja zasto? Jokic nema mane u napadu, sve sto npr neki centar iz tog perioda moze, moze i Jokic. Ima snagu, visinu, brzinu, leđnu tehniku... Obo stvarno nema smisla

dux1

pre 1 godinu

A cuj Srba, Jokic i Doncic ce da vide trku za mvp ha ha ha.A Tatum , Embid i Janis ubise.Mitomanija vas dnk.
(Mr_Melbourne, 29. decembar 2022 09:34)

Ja mislim da će naš dobri Nurkan da bude MVP.

aca

pre 1 godinu

Da iz budućnosti dodju genetski inžinjeri i da naprave igrača od 220cm koji npr ima brzinu Bolta, preciznost Karija, snagu Cemberlejna, odraz Dzordana, osecaj za asistenciju Jokica i da na svakoj utakmici ima neki brutalni TD ovde bi bilo komentara kako taj igrač 90tih ne bi bio ni u top 30 centara. Dal možete malo da oladite o tome kako je sve nekad bilo sto puta bolje? Imam 42 god i pamtim NBA 90tih i uživao sam u njemu a uživam i sad i ne gubim vreme na poredjenju i ubedjivanju sebe kako je ovo sad mnogo lošije nego pre 25-30god. Nešto se ni ne secam da je 90tih taj NBA toliko mogao da se prati i gleda kao npr sad.

znanje-imanje

pre 1 godinu

Valjda jer je to NBA a i Denver nije nešto bitan sudije su odlučile ovaj meč. Iako je na poluvremenu bilo 75-62 da sudije nisu počele da kradu i kradu kako je Denver napravio razliku realni rezultat 1. poluvremena bi bio 85-52.
U 2. poluvremenu su krale manje, ali dovoljno. Na kraju je Maloun ipak propustio da zadrži u igri Čančara i Brauna da ima više opcija u napadu, a mali Bouns je umrtvio igru i ostavio ih bez napada - bolje da je Iš igrao na kraju. Sad bez i Brauna i Marija prosto nemaju dovoljno bekova.

dakiliz

pre 1 godinu

A cuj Srba, Jokic i Doncic ce da vide trku za mvp ha ha ha.A Tatum , Embid i Janis ubise.Mitomanija vas dnk.
(Mr_Melbourne, 29. decembar 2022 09:34)

A ćuj moj dobri Mehmedaga, to je i tvoj dnk œto se ba Ÿaliœ na njega.Znaœ valjda od koga si nast'o. Il' se praviœ lud da ne znaœ.A možda se i ne praviš nego stvarno jesi.

aca

pre 1 godinu

A cuj Srba, Jokic i Doncic ce da vide trku za mvp ha ha ha.A Tatum , Embid i Janis ubise.Mitomanija vas dnk.
(Mr_Melbourne, 29. decembar 2022 09:34)

Ti nemaš u tom Melburnu neko kuče da malo prošetaš uveče nego ti lepše da lupetaš gluposti po srpskim portalima?

Djenka

pre 1 godinu

Jokić je slabiji od recimo Divca, a Divac nije bio ni u top 30 centara po snazi tada, top 50 visokih igrača generalno.
(Draginjo, 29. decembar 2022 12:22)

Sanjaš. Jokić Adamsa i LeBrona ugura pod koš kao da su mala deca dok je Divac izmislio floping da bi izašao na kraj sa jačima od sebe. Nikola je jak kao zver, niko u ligi ne može da ga izgura sa posta kad se namesti kako treba. Ko to ne vidi ne treba da komentariše ništa. Možeš da ga ne voliš kao igrača ili čoveka ali niko ne nože da mu ospori igračku veličinu

Frenki

pre 1 godinu

Šta je osvojila ta tvoja igračka veličina?

Avaj, Jokić NE MOŽE da ugura pod koš Janisa, Embida, Vilijamsona, Horforda i mnoge druge.

Koprca se, ali ne može efektivno da igra na snagu protiv sigurno 10ak igrača u ligi.

Divac je leđima na snagu napadao Bena Valasa kada je želeo. Divac je samo igrao na finesu, ali je definitivno bio snažan igrač.

Naravno, igrao je protiv najsnažnijih u istoriji košarke, Šeka, Melouna, Sabonisa, Juinga, Robinsona, Hakima, Kempa, Barklija, i gomile još jačih, doduše manje poznatih sirovina.

Najjači igrač ove generacije je Stiven Adams.
Beba bukvalno u poređenju sa Šekom i ostalima.
Generalno je ova liga slaba fizički.
Pa Jokić je ponižen od strane jednog Grina, čoveka od 195 cm, i izanđalog i mršavo Hauarda, kome je vrhunac prošao pre 10 godina.

Čoveče, Vins Karter je do pre par meseci igrao ČETVORKU, i bio je među jačima u ligi.
90ih je jedino mogao beka da igra, jer tada su zapravo igrače četvorke i petice koje bi ga sravnile sa zemljom.

Jokić bi 80ih i 90ih odustao od košarke nakon 10 utakmica.
(Draginjo, 29. decembar 2022 14:15)

auuuu, ovoliko nebuloza za kratko vreme odavno ne videh.. što bi se reklo, promašio si košarku..

panter pudlica

pre 1 godinu

Srpski centar je utakmicu završio sa čak 40 poena, sedam skokova, šest skokova (ASISTENCIJA), jednom blokadom i jednom ukradenom loptom. A i 5 izgubljenih lopti. Ako već nabrajate kompletnu statistiku, onda pomenete i taj segment. Nije nevažan.

tocka

pre 1 godinu

Sakramento je tim koji nikako ne lezi Denveru, Valjda zbog te nenormalne brzine i anarhije na terenu. I onu proslu su jedva dobili.
Neverovatno je da ima ljudi koji i dalje kritikuju Melouna. Denver je prvi na zapadu, a ljudi bi da daju otkaz treneru… svašta. Meni je normalno i da odmara Jokića, i da ga ne forsira u nebitnim utakmicama. Uostalom i taj tim bi morao da nauči da igra i bez njega. Da su se kojim slučajem igrali produžeci, Nikola bi opet imao neki nenormalan 50,10,10 tripple double.

Boston Celtics

pre 1 godinu

Kada igraju 2 ekipe po 2 utakmice dan za danom, bez obzira na kvalitet, u 86% slučajeva dele pobede 1-1. Dobro, možda je i 79,6%, but you get the point.

Ali ja se nisam držao tog pravila, tipovao na Jokića i pao tiket.

Od 7 utakmica pogodio sam 6 pobednika i 1 koš Denvera me oborio. Znate taj osećaj popiš*nosti i besa.

Pogoditi 6 rezultata u NBA, gde svako može da dobije svakog, je umetnost. Ali mora malo i sreće.

Pera Ždera

pre 1 godinu

Zbog totalnog ignorisanja jako proste cinjenice, pojedinih, da titule osvajaju TIMOVI a ne pojedinci evo jednog "malenog" spiska par, po vama neuspesnih igraca (ako vam je isti kriterijum kao za Jokica kada su titule u pitanju) koji su ostali bez prstena...

Karl Meloun
Stiv Nes (mora da je i on nista vise od Bele cokolade :)))
Redzi Miler
Dzon Stokton!!!!!
Alen Ajverson
Grant Hil
Trejsi Mekgrejdi!!!!
Carls Barkli!
Jao Ming
Dominik Vilkins
Partik Juing!!!

Neki od navedenih nemaju ni finale bilo kakvo (veliko ili konferencijsko) pa ih pamtimo kao najvece legende ove igre...

Neke od navedenih cesto koristite kako bi osporili Jokica, Juing, Meloun, Ming itd a takodje nemaju titule pa ni uspesnije karijere (u ovom momentu) od Nikola vec sada, ako ne racunamo titule koju ZA SADA nema ni on a ni navedeni a karijere su zavrsili.

Onda tu ima toliko velikih igraca, danas aktivnih, koji titulu nemaju jos uvek i posle 10+ sezona... Jedan Kris Pol npr. (igra 16 sezonu). Po mnogima top 3-5 plejmejkera svih vremena. Pa, sta god mislili o njemu, Dzejms Harden (igra 12 sezonu) itd...

Jokic igra "tek" 7mu sezonu a kakav mu je stil i napor igrace bar jos 3-5 vrhunskih pa tek onda par solidnih pa dalje opadajuce. Vec ima finale zapada (ako gledamo samo timske uspehe) a ove sezone nemojte se iznenaditi ako Denver ode i korak dalje ;) Kao sto se za sve i do sada sokirali, podsmevali i iznenadjivali... Vec su na deobi 1-2 mesta zapada...

maSi

pre 1 godinu

NBA All-Time Career leaders for PER (Basketball Reference)
1. Michael Jordan* 27.91.
2. LeBron James. 27.35.
3. Nikola Jokić 27.10.

NBA All-Time Box Plus/Minus Leaders (Basketball Reference)
1. Michael Jordan* 9.21
2. Nikola Jokić 8.87
3. LeBron James 8.85

Franko Gavrić Mlađi

pre 1 godinu

Sabonis i Divac bi danas mogli igrali samo pod jednim košem. Ako bi krenuli preko polovine, dtugi bi več trčali u obratnom smeru.
(Keks, 29. decembar 2022 11:28)

Matori moj, 35-godišnji Divac bi trčao krugove oko 90 posto današnjih NBA centara, a da i ne pominjemo činjenicu da je od 99 posto njih viši, jači, i imao je bolji šut i neuporedivo bolji osećaj za pas.

Jesi li ti uopšte gledao nekad mladog Divca. Bio je daleko brži od Jokića, sa i bez lopte, mnogo bolji defanzivac bez lopte, a tek o zaštiti obruča da ne pričamo.
Čovek je bre blokirao Pipena i Džordana na zakucavanju dok su bili na vrhuncu.

Ne razumem čemu potcenjivanje Divca i drugih centara koji su igrali 80ih i 90ih.
Tada je zapravo postojala konkurencija na toj poziciji.

Divac nam je donosio medalje na reprezentativnim okupljanjima.
Jokića izbacuje Meli, čovek za koga bukvalno niko živi nije čuo van Evrope, a i tu je najviše postao popularan tek kada je ponizio Jokića sa Italijom.

Divac je igrao protiv najboljih četvorki i petica u istoriji košarke.
Tragično je što se uopšte bilo koji visoki igrač današnjice ubacuje u istu rečenicu sa tim starim zverima.

Šek bi danas imao ravno 50 poena u proseku bez problema. Bukvalno ne bi imao konkurenciju, nikakvu, ni u čemu.
A to da je Šek bio spor i sl., to mogu pričati jedino ljudi koji nemaju pristup internetu, pa bi bilo razumljivo da ne znaju koliko je zapravo agilan i brz bio. Rad nogu na najvišem nivou u istoriji.

Keks

pre 1 godinu

@nebojsa matori, 29. decembar 2022 10:32

Sabonis i Divac bi danas mogli igrali samo pod jednim košem. Ako bi krenuli preko polovine, dtugi bi več trčali u obratnom smeru.

Damjan

pre 1 godinu

Sram vas bilo. Umesto, da se ponosite Jokicem, ima vas pametnih, koji sa kauca najvise znate o kosarci... Isto, kad se stokilasi sa trbuhom do jaja duvate, kako npr. Doncic ima previse kg.... Uzivajte radije u momentu, jad dvojica iz bivse juge haraju po NBA ligi...

Dragan

pre 1 godinu

Meni je najjači utisak da je Bouns novi Barton. Znao sam da će izgubiti kad je većinu vremena lopta kod njega, davi, smara do isteka napada i onda nešto zabrlja. Ne znam kako mu Jokić ne kaže da mu preda loptu,da ne smara toliko...

nebojsa matori

pre 1 godinu

Malo sam gledao ovaj mec. Sta reci. Pravi NBA cirkus. Plus 20 pa posle sedam/osam minuta ides u minus itd...Odbrane slabije nego u revijalnim mecevima. Kako i ne bi kad se igra idiotskih 80 i nesto utakmca u sezoni pre plej ofa. Jokic? Idealan za ovakvu ksosarku "trci i pucaj".Rodjen u pravo doba. Deset godina pre bio bi nesto slabiji ali i solidan. Dvadeset godina pre menjao bi povremeno Sabonisa, Divca itd. Iskreno, mnogo vise volim gledati evropske kupove. Nisu atraktivni ali ima odbrane povremeno, ima taktike itd. NBA kosarka je danas sport brzine i misica, a jako malo mozga. Idealan za decu koja spavaju sa kompom i mobom.

z’brda

pre 1 godinu

Jel’može Denver nekad da primi manje od 100 poena? Sa ovoliko primljenih koševa po utakmici teško da će videti finale konferencije.

Papillon

pre 1 godinu

Što se trenera tiče, sigurno zna bolje koliko koga mora da odmara, plus cilj mu je da uklopi povredjene igrače u tim za nastavak sezone.
Stoji naravno da li je mogao da uštine 2-3 minuta Jokić, ali opet hteo je da vidi šta drugi mogu sami. Ne mogu, videlo se.

Ronaldinho

pre 1 godinu

Ovaj NBA dok ne krene playoff je cisti cirkus. Uopste mi nisu jasni ljudi koji se bude da bi gledali utakmice gde 90% igraca igra sa pola gasa.

Mileva

pre 1 godinu

Pitanje za Slavisu. Dali bi tvoj Nurkic
ovda zavrsio posao kako treba ili bi uletao
u prazno kao sovuljaga koja pokusava da
ulovi misa u po bela dana? Bas me interesuje
tvoj "premudri" odgovor.

vince carter

pre 1 godinu

Nadam se da ste provalili da je covek "black isus" iz komentara="Milicic Darko Nba sampion,lebron goat,ronaldo goat" to vam je sve isti pacijent.

Franko Gavrić Mlađi

pre 1 godinu

Nema veze s ovom utakmicom, ali: pre početka meča, Vik Lombardi (jedan od novinara koji prenose utakmice Nagetsa, obično iz studija kao ovog puta) pokazao je video u kojem je svim igračima Nagetsa dao dve povezane alkice (to se kupuje u radnjama sa mađioničarskom opremom) da ih rastave za 30 sekundi. Svi su se mučili bez uspeha, Kriščan Braun (onaj beli) uspeo je u poslednjoj milisekundi, a Jokić je uzeo, pogledao, i sa smorenim izrazom lica pružio natrag, rastavljeno, nakon samo 10 sekundi.
(Moljac, 29. decembar 2022 08:25)

Kakve to veze ima sa prostornom inteligencijom. Te alkice su jako popularne u Vojvodini, a crnci ih verovatno u životu nisu videli.
Uostalom, čak i ja rastavljam i sastavljam te gluposti za par sekundi, i to bez gledanja. Nije to naznaka ničega.

Slaviša

pre 1 godinu

Jokič je bruka u odbrani nema veče rupe od našeg Jokiča njega bi se rešio svaki pametan trener jer avtomatski shvata da sa ovakvom rupom nemože da se dobije ni največi aucajder u ligi zvanoj cirkus odbrana samo u mislima pomera se poput dede od 100 godina užas od odbrane a bogami bila bi i sramota da sa ovakvom odbranom neko uzme mvp to je moguče samo u nba ligi svaki put kad gledam neki klip igrači zatrpavaju obruč pored našeg Jokare.Sve mi se čini da bi i mali Čovič posto nba igrač pored ovoliko tromog Jokiča.

vince carter

pre 1 godinu

@Keks Xaxa,Jokic kad se pojavio u Nba jeste bio spor i trom,sa viskom kilograma,ali su Nba treneri od njega napravili elasticnog coveka pripremama koje sluze za to. Ali eto Divac koji je u Lejkersima trcao terenom,kucao na prvi i drugi obruc,koji je cak i u dresu Kingsa imao dunk protiv Lejkersa coast to coast ne bi bio pripremljen od istih tih trenera a kamoli Sabonis koji znamo kakav je bio pre povreda,a cinjenica je da su sigurno bili brzi od Zubca i Nurkica. Mislim sta reci o ljudima koji ne znaju kako je David Robinson leteo terenom ili ne znaju na youtube da ukucaju Shaq coast to coast ili Shaq blazing speed posto ovde misle da je bio kao Gober oni koji nikad nisu gledali nista osim citali komentare. Sto se tice Jokica mogu da pronadjem komentare iz njegove ruki sezone gde sam debatovao sa onima koji su mu se smejali..u medjuvremenu se pojavilo mnogo toksicnih fanova koji vredjaju druge i igrace i nazivaju ih prevarama,pa sam se okrenuo protiv njih,zadnjih par godina. Neverovatni ste. Divac i Sabonis su bili i brzi i vece atlete od Domantasa koji bi sa njegovim pripremama bili jos spremniji.

Draginjo

pre 1 godinu

Jokic nema mane u napadu, sve sto npr neki centar iz tog perioda moze, moze i Jokic. Ima snagu, visinu, brzinu, leđnu tehniku... Obo stvarno nema smisla
(Detektiv, 29. decembar 2022 10:45)

Daj čoveče, Olajdžuvon i ostali bi ga silovali na obe strane terena.
Jokić nije danas najjači u ligi(ali jeste negde od 5. do 10. mesta), a kamoli tada kada su zapravo igrali kolosi i snagatori.
Jokić je slabiji od recimo Divca, a Divac nije bio ni u top 30 centara po snazi tada, top 50 visokih igrača generalno.

PatriJota

pre 1 godinu

Nema veze s ovom utakmicom, ali: pre početka meča, Vik Lombardi (jedan od novinara koji prenose utakmice Nagetsa, obično iz studija kao ovog puta) pokazao je video u kojem je svim igračima Nagetsa dao dve povezane alkice (to se kupuje u radnjama sa mađioničarskom opremom) da ih rastave za 30 sekundi. Svi su se mučili bez uspeha, Kriščan Braun (onaj beli) uspeo je u poslednjoj milisekundi, a Jokić je uzeo, pogledao, i sa smorenim izrazom lica pružio natrag, rastavljeno, nakon samo 10 sekundi. Sad je sasvim jasno kako uspeva da uoči sve živo tokom igre. Jednostavno ima izuzetnu prostornu inteligenciju. Uz snagu, veštinu, brzinu, spretne ruke, mekoću izbačaja, to je ono što ga izdvaja visoko, visoko iznad svih drugih.
(Moljac, 29. decembar 2022 08:25)


Ma sta kazes, ma nismo ni svesni velicine tog genija!

Draginjo

pre 1 godinu

Sanjaš. Jokić Adamsa i LeBrona ugura pod koš kao da su mala deca dok je Divac izmislio floping da bi izašao na kraj sa jačima od sebe. Nikola je jak kao zver, niko u ligi ne može da ga izgura sa posta kad se namesti kako treba. Ko to ne vidi ne treba da komentariše ništa. Možeš da ga ne voliš kao igrača ili čoveka ali niko ne nože da mu ospori igračku veličinu
(Djenka, 29. decembar 2022 13:37)

Šta je osvojila ta tvoja igračka veličina?

Avaj, Jokić NE MOŽE da ugura pod koš Janisa, Embida, Vilijamsona, Horforda i mnoge druge.

Koprca se, ali ne može efektivno da igra na snagu protiv sigurno 10ak igrača u ligi.

Divac je leđima na snagu napadao Bena Valasa kada je želeo. Divac je samo igrao na finesu, ali je definitivno bio snažan igrač.

Naravno, igrao je protiv najsnažnijih u istoriji košarke, Šeka, Melouna, Sabonisa, Juinga, Robinsona, Hakima, Kempa, Barklija, i gomile još jačih, doduše manje poznatih sirovina.

Najjači igrač ove generacije je Stiven Adams.
Beba bukvalno u poređenju sa Šekom i ostalima.
Generalno je ova liga slaba fizički.
Pa Jokić je ponižen od strane jednog Grina, čoveka od 195 cm, i izanđalog i mršavo Hauarda, kome je vrhunac prošao pre 10 godina.

Čoveče, Vins Karter je do pre par meseci igrao ČETVORKU, i bio je među jačima u ligi.
90ih je jedino mogao beka da igra, jer tada su zapravo igrače četvorke i petice koje bi ga sravnile sa zemljom.

Džejms i dalje važi za najjačeg igrača u ligi, a u prajmu se odbijao od likova kao Karlos Buzer kao od zida.

Fizička snaga nije odlika ove generacije košarkaša, niti košarke koju igraju.
Odlika ove košarke je da svi šutiraju kao pobesneli, ali samo mali procenat njih zapravo zna da šutira.

Jokić recimo ima tek oko 30 posto šuta za 3, a prangija non stop.
Nemoj porediti neuporedivo.

Jokić bi 80ih i 90ih odustao od košarke nakon 10 utakmica.

vince carter

pre 1 godinu

Kaze ugurava Lebrona u kos,njega je Pero Antic poslao na tribine,ako ne verujete nadjite. Ovde je toliko trulo da igrace porede iskljucivo statistikom. Divac i Sabonis su recimo bili sest puta bolji dodavaci od Randla iz Knicksa ili Adebaya koji samo zbog nacina igre i sutera oko njih mogu da doguraju do deset i do deset asistencija na nekim utakmicama. Ginobili majstor kosarke a 13,3,3 peosek karijere jer je igrao timu koji igra sa protokom lopte i imao svoju ulogu. Statisticki mozda Bojan Bogdanovic izgleda bolji od Djinobilija,eto kakvi ste vi povrsni.

Uh

pre 1 godinu

Da li su ‘strucnjaci’ primetili razliku i zašto će ove godine Doncic biti MVP?
P.S. Ono o ‘cirkusu’ ne morate više da drljite, znamo šta vam je izgovor

vince carter

pre 1 godinu

Kako je lako biti general posle bitaka. Probacu da nadjem neku vest iz Jokiceve ruki sezone i pronadjem moje komentare gde sam debatovao sa nekima koji su se smejali Jokicu da ce ga pojesti u Nba. Kao sto sam debatovao sa mnogima koji su se smejali Zionu da je prevara,nakon gledanja lika na koledzu odmah se videlo da je poseban igrac,ne zbog svojih zakucavanja,nego zbog kretanja kojima lagano prolazi cuvare,na tim kretnjama su treneri u Nba radili kod Jokica i napravili ga elasticnim. I Tajsonu Fjuriju su se smejali,to jest Klicku onomad "kakav ga je ono bokser pobedio" kad ono u medjuvremenu. I onaj ko ima kosarkaski mozak ili onaj ko ima mentalitet sampiona ili je ogroman radnik ce biti na vrhu ili pri vrhu u svakom vremenu,to je za one sto uporedjuju ko bi kakav bio u drugim vremenima. A ja cu se uvek okretati protiv toksicnih fanova koji kad se nakote vole da nazivaju prevarama sve druge igrace na ustrb onog koga oni gotive. A najbolji komentator je "Gambeeet".

Draginjo

pre 1 godinu

Ako kazemo da Jokic ne bi mogao da igra ovako 90' onda to mozemo da kazemo i za vecinu igraca koji se vode sad kao top igraci.
(boki01, 29. decembar 2022 19:17)

Apsolutno tačno. Ironično, igrači kao Vestbruk bi prošli najbolje u to vreme, a ne neko kao Gober koji bi zapravo gore prolazio nego protiv Jokića.

Slaviša

pre 1 godinu

Jokič je bruka u odbrani nema veče rupe od našeg Jokiča njega bi se rešio svaki pametan trener jer avtomatski shvata da sa ovakvom rupom nemože da se dobije ni največi aucajder u ligi zvanoj cirkus odbrana samo u mislima pomera se poput dede od 100 godina užas od odbrane a bogami bila bi i sramota da sa ovakvom odbranom neko uzme mvp to je moguče samo u nba ligi svaki put kad gledam neki klip igrači zatrpavaju obruč pored našeg Jokare.Sve mi se čini da bi i mali Čovič posto nba igrač pored ovoliko tromog Jokiča.

Draginjo

pre 1 godinu

Jokic nema mane u napadu, sve sto npr neki centar iz tog perioda moze, moze i Jokic. Ima snagu, visinu, brzinu, leđnu tehniku... Obo stvarno nema smisla
(Detektiv, 29. decembar 2022 10:45)

Daj čoveče, Olajdžuvon i ostali bi ga silovali na obe strane terena.
Jokić nije danas najjači u ligi(ali jeste negde od 5. do 10. mesta), a kamoli tada kada su zapravo igrali kolosi i snagatori.
Jokić je slabiji od recimo Divca, a Divac nije bio ni u top 30 centara po snazi tada, top 50 visokih igrača generalno.

nebojsa matori

pre 1 godinu

Malo sam gledao ovaj mec. Sta reci. Pravi NBA cirkus. Plus 20 pa posle sedam/osam minuta ides u minus itd...Odbrane slabije nego u revijalnim mecevima. Kako i ne bi kad se igra idiotskih 80 i nesto utakmca u sezoni pre plej ofa. Jokic? Idealan za ovakvu ksosarku "trci i pucaj".Rodjen u pravo doba. Deset godina pre bio bi nesto slabiji ali i solidan. Dvadeset godina pre menjao bi povremeno Sabonisa, Divca itd. Iskreno, mnogo vise volim gledati evropske kupove. Nisu atraktivni ali ima odbrane povremeno, ima taktike itd. NBA kosarka je danas sport brzine i misica, a jako malo mozga. Idealan za decu koja spavaju sa kompom i mobom.

Franko Gavrić Mlađi

pre 1 godinu

Nema veze s ovom utakmicom, ali: pre početka meča, Vik Lombardi (jedan od novinara koji prenose utakmice Nagetsa, obično iz studija kao ovog puta) pokazao je video u kojem je svim igračima Nagetsa dao dve povezane alkice (to se kupuje u radnjama sa mađioničarskom opremom) da ih rastave za 30 sekundi. Svi su se mučili bez uspeha, Kriščan Braun (onaj beli) uspeo je u poslednjoj milisekundi, a Jokić je uzeo, pogledao, i sa smorenim izrazom lica pružio natrag, rastavljeno, nakon samo 10 sekundi.
(Moljac, 29. decembar 2022 08:25)

Kakve to veze ima sa prostornom inteligencijom. Te alkice su jako popularne u Vojvodini, a crnci ih verovatno u životu nisu videli.
Uostalom, čak i ja rastavljam i sastavljam te gluposti za par sekundi, i to bez gledanja. Nije to naznaka ničega.

PatriJota

pre 1 godinu

Nema veze s ovom utakmicom, ali: pre početka meča, Vik Lombardi (jedan od novinara koji prenose utakmice Nagetsa, obično iz studija kao ovog puta) pokazao je video u kojem je svim igračima Nagetsa dao dve povezane alkice (to se kupuje u radnjama sa mađioničarskom opremom) da ih rastave za 30 sekundi. Svi su se mučili bez uspeha, Kriščan Braun (onaj beli) uspeo je u poslednjoj milisekundi, a Jokić je uzeo, pogledao, i sa smorenim izrazom lica pružio natrag, rastavljeno, nakon samo 10 sekundi. Sad je sasvim jasno kako uspeva da uoči sve živo tokom igre. Jednostavno ima izuzetnu prostornu inteligenciju. Uz snagu, veštinu, brzinu, spretne ruke, mekoću izbačaja, to je ono što ga izdvaja visoko, visoko iznad svih drugih.
(Moljac, 29. decembar 2022 08:25)


Ma sta kazes, ma nismo ni svesni velicine tog genija!

Draginjo

pre 1 godinu

Sanjaš. Jokić Adamsa i LeBrona ugura pod koš kao da su mala deca dok je Divac izmislio floping da bi izašao na kraj sa jačima od sebe. Nikola je jak kao zver, niko u ligi ne može da ga izgura sa posta kad se namesti kako treba. Ko to ne vidi ne treba da komentariše ništa. Možeš da ga ne voliš kao igrača ili čoveka ali niko ne nože da mu ospori igračku veličinu
(Djenka, 29. decembar 2022 13:37)

Šta je osvojila ta tvoja igračka veličina?

Avaj, Jokić NE MOŽE da ugura pod koš Janisa, Embida, Vilijamsona, Horforda i mnoge druge.

Koprca se, ali ne može efektivno da igra na snagu protiv sigurno 10ak igrača u ligi.

Divac je leđima na snagu napadao Bena Valasa kada je želeo. Divac je samo igrao na finesu, ali je definitivno bio snažan igrač.

Naravno, igrao je protiv najsnažnijih u istoriji košarke, Šeka, Melouna, Sabonisa, Juinga, Robinsona, Hakima, Kempa, Barklija, i gomile još jačih, doduše manje poznatih sirovina.

Najjači igrač ove generacije je Stiven Adams.
Beba bukvalno u poređenju sa Šekom i ostalima.
Generalno je ova liga slaba fizički.
Pa Jokić je ponižen od strane jednog Grina, čoveka od 195 cm, i izanđalog i mršavo Hauarda, kome je vrhunac prošao pre 10 godina.

Čoveče, Vins Karter je do pre par meseci igrao ČETVORKU, i bio je među jačima u ligi.
90ih je jedino mogao beka da igra, jer tada su zapravo igrače četvorke i petice koje bi ga sravnile sa zemljom.

Džejms i dalje važi za najjačeg igrača u ligi, a u prajmu se odbijao od likova kao Karlos Buzer kao od zida.

Fizička snaga nije odlika ove generacije košarkaša, niti košarke koju igraju.
Odlika ove košarke je da svi šutiraju kao pobesneli, ali samo mali procenat njih zapravo zna da šutira.

Jokić recimo ima tek oko 30 posto šuta za 3, a prangija non stop.
Nemoj porediti neuporedivo.

Jokić bi 80ih i 90ih odustao od košarke nakon 10 utakmica.

panter pudlica

pre 1 godinu

Srpski centar je utakmicu završio sa čak 40 poena, sedam skokova, šest skokova (ASISTENCIJA), jednom blokadom i jednom ukradenom loptom. A i 5 izgubljenih lopti. Ako već nabrajate kompletnu statistiku, onda pomenete i taj segment. Nije nevažan.

Franko Gavrić Mlađi

pre 1 godinu

Sabonis i Divac bi danas mogli igrali samo pod jednim košem. Ako bi krenuli preko polovine, dtugi bi več trčali u obratnom smeru.
(Keks, 29. decembar 2022 11:28)

Matori moj, 35-godišnji Divac bi trčao krugove oko 90 posto današnjih NBA centara, a da i ne pominjemo činjenicu da je od 99 posto njih viši, jači, i imao je bolji šut i neuporedivo bolji osećaj za pas.

Jesi li ti uopšte gledao nekad mladog Divca. Bio je daleko brži od Jokića, sa i bez lopte, mnogo bolji defanzivac bez lopte, a tek o zaštiti obruča da ne pričamo.
Čovek je bre blokirao Pipena i Džordana na zakucavanju dok su bili na vrhuncu.

Ne razumem čemu potcenjivanje Divca i drugih centara koji su igrali 80ih i 90ih.
Tada je zapravo postojala konkurencija na toj poziciji.

Divac nam je donosio medalje na reprezentativnim okupljanjima.
Jokića izbacuje Meli, čovek za koga bukvalno niko živi nije čuo van Evrope, a i tu je najviše postao popularan tek kada je ponizio Jokića sa Italijom.

Divac je igrao protiv najboljih četvorki i petica u istoriji košarke.
Tragično je što se uopšte bilo koji visoki igrač današnjice ubacuje u istu rečenicu sa tim starim zverima.

Šek bi danas imao ravno 50 poena u proseku bez problema. Bukvalno ne bi imao konkurenciju, nikakvu, ni u čemu.
A to da je Šek bio spor i sl., to mogu pričati jedino ljudi koji nemaju pristup internetu, pa bi bilo razumljivo da ne znaju koliko je zapravo agilan i brz bio. Rad nogu na najvišem nivou u istoriji.

Uh

pre 1 godinu

Da li su ‘strucnjaci’ primetili razliku i zašto će ove godine Doncic biti MVP?
P.S. Ono o ‘cirkusu’ ne morate više da drljite, znamo šta vam je izgovor

Ronaldinho

pre 1 godinu

Ovaj NBA dok ne krene playoff je cisti cirkus. Uopste mi nisu jasni ljudi koji se bude da bi gledali utakmice gde 90% igraca igra sa pola gasa.

vince carter

pre 1 godinu

@Keks Xaxa,Jokic kad se pojavio u Nba jeste bio spor i trom,sa viskom kilograma,ali su Nba treneri od njega napravili elasticnog coveka pripremama koje sluze za to. Ali eto Divac koji je u Lejkersima trcao terenom,kucao na prvi i drugi obruc,koji je cak i u dresu Kingsa imao dunk protiv Lejkersa coast to coast ne bi bio pripremljen od istih tih trenera a kamoli Sabonis koji znamo kakav je bio pre povreda,a cinjenica je da su sigurno bili brzi od Zubca i Nurkica. Mislim sta reci o ljudima koji ne znaju kako je David Robinson leteo terenom ili ne znaju na youtube da ukucaju Shaq coast to coast ili Shaq blazing speed posto ovde misle da je bio kao Gober oni koji nikad nisu gledali nista osim citali komentare. Sto se tice Jokica mogu da pronadjem komentare iz njegove ruki sezone gde sam debatovao sa onima koji su mu se smejali..u medjuvremenu se pojavilo mnogo toksicnih fanova koji vredjaju druge i igrace i nazivaju ih prevarama,pa sam se okrenuo protiv njih,zadnjih par godina. Neverovatni ste. Divac i Sabonis su bili i brzi i vece atlete od Domantasa koji bi sa njegovim pripremama bili jos spremniji.

caki

pre 1 godinu

Istina,trener denvera izgubio tekmu! Dok je on trener nista od titule! Covjek odmara jokica dok se topi prednoat! Svaku utakmicu zadnju cetvrtinu od drzi jokica na klupi! Imali su preko 10 poena prednosti i onda kada se to istopi on uvodi jokica! Prosjecan trener!

vince carter

pre 1 godinu

Nadam se da ste provalili da je covek "black isus" iz komentara="Milicic Darko Nba sampion,lebron goat,ronaldo goat" to vam je sve isti pacijent.

Moljac

pre 1 godinu

Nema veze s ovom utakmicom, ali: pre početka meča, Vik Lombardi (jedan od novinara koji prenose utakmice Nagetsa, obično iz studija kao ovog puta) pokazao je video u kojem je svim igračima Nagetsa dao dve povezane alkice (to se kupuje u radnjama sa mađioničarskom opremom) da ih rastave za 30 sekundi. Svi su se mučili bez uspeha, Kriščan Braun (onaj beli) uspeo je u poslednjoj milisekundi, a Jokić je uzeo, pogledao, i sa smorenim izrazom lica pružio natrag, rastavljeno, nakon samo 10 sekundi. Sad je sasvim jasno kako uspeva da uoči sve živo tokom igre. Jednostavno ima izuzetnu prostornu inteligenciju. Uz snagu, veštinu, brzinu, spretne ruke, mekoću izbačaja, to je ono što ga izdvaja visoko, visoko iznad svih drugih.

z’brda

pre 1 godinu

Jel’može Denver nekad da primi manje od 100 poena? Sa ovoliko primljenih koševa po utakmici teško da će videti finale konferencije.

Keks

pre 1 godinu

@nebojsa matori, 29. decembar 2022 10:32

Sabonis i Divac bi danas mogli igrali samo pod jednim košem. Ako bi krenuli preko polovine, dtugi bi več trčali u obratnom smeru.

Pera Ždera

pre 1 godinu

Steta za ispustenu pobedu. Vodio Denver bukvalno ceo mec (povremeno i ubedljivo) i to bez Mareja, Gordona i BBrauna, tri igraca od glavnih 6 + sa druge strane igrao Sabonis. Steta. Nikola leteo po terenu. Za svakoga ko i dalje misli da je spor preporuka za ovaj mec tj njegov nastup. Vecina poena napad iz driblinga licem ili ledjima kosu, u jednom momentu, nakon skoka, u punoj brzini "coast to coast" - od kosa do kosa za poene na obrucu. Spor u geganju bez lopte ali sa istom u driblingu najbrzi centar na svetu. Pogledati Embiidovo prenemaganje, padanje na parket nakon svakog kontakta na obrucu, savijanje pa i sporocu sa loptom (i dalje jako brz za poziciju ali...) Ne dozvoliti misice da zavaraju. Jokic sa loptom brzi igrac od Embiida.

Boston Celtics

pre 1 godinu

Kada igraju 2 ekipe po 2 utakmice dan za danom, bez obzira na kvalitet, u 86% slučajeva dele pobede 1-1. Dobro, možda je i 79,6%, but you get the point.

Ali ja se nisam držao tog pravila, tipovao na Jokića i pao tiket.

Od 7 utakmica pogodio sam 6 pobednika i 1 koš Denvera me oborio. Znate taj osećaj popiš*nosti i besa.

Pogoditi 6 rezultata u NBA, gde svako može da dobije svakog, je umetnost. Ali mora malo i sreće.

Nemanja

pre 1 godinu

Au čoveče, pa ladno onaj iz Sakramenta iz auta dodaje loptu (u stvari izbija je Jokicu) Sabonisu i ovaj zakucava.. kakav grub previd sudija..
mali Bouns kao bambi na ledu sa loptom..
Jokic igra brutalno, najbolji je na svetu, al samo bi bio još efikasniji kada bi više išao na prodor do kraja ili ledjima zidao jer ne može niko da ga čuva..
on nekad i krene ledjima al se više vidi namera da doda nekom spolja nego da završi sam čak i kad ga čuva neko potpuno fizički nedorastao.. po malo previše isforsirana želja za razigravanjem "šutera" čak i kad su ekipi neohodni njegovi poeni.. kao da mu je neprijatno da daje redovno po 40 ili više poena, a može to u 80% utakmica..

Detektiv

pre 1 godinu

Kada neko kaze da bi Jokic prije 20 godina bio zamjena Divcu, moze li malo objasnjenja zasto? Jokic nema mane u napadu, sve sto npr neki centar iz tog perioda moze, moze i Jokic. Ima snagu, visinu, brzinu, leđnu tehniku... Obo stvarno nema smisla

Steva

pre 1 godinu

Jokic moze da igra samo u kecerskom danasnjem NBA, covek nije za takmicarsku kosarku.
Obican statisticar i nevidjena rupa u odbrani.
(baron, 29. decembar 2022 10:17)

Priznaj da nisi ni procitao vest, a kamoli video makar jednu utakmicu Denvera ove sezone, ali si uocio 'Jokic' u naslovu i nisi mogao da odolis da ne napises isto sto uvek pises, iako nema veze s mozgom. Kako ti bre ne dosadi da trolujes ? Imas li ti ista pametnije u zivotu da radis ?

vince carter

pre 1 godinu

Kaze ugurava Lebrona u kos,njega je Pero Antic poslao na tribine,ako ne verujete nadjite. Ovde je toliko trulo da igrace porede iskljucivo statistikom. Divac i Sabonis su recimo bili sest puta bolji dodavaci od Randla iz Knicksa ili Adebaya koji samo zbog nacina igre i sutera oko njih mogu da doguraju do deset i do deset asistencija na nekim utakmicama. Ginobili majstor kosarke a 13,3,3 peosek karijere jer je igrao timu koji igra sa protokom lopte i imao svoju ulogu. Statisticki mozda Bojan Bogdanovic izgleda bolji od Djinobilija,eto kakvi ste vi povrsni.

aca

pre 1 godinu

Da iz budućnosti dodju genetski inžinjeri i da naprave igrača od 220cm koji npr ima brzinu Bolta, preciznost Karija, snagu Cemberlejna, odraz Dzordana, osecaj za asistenciju Jokica i da na svakoj utakmici ima neki brutalni TD ovde bi bilo komentara kako taj igrač 90tih ne bi bio ni u top 30 centara. Dal možete malo da oladite o tome kako je sve nekad bilo sto puta bolje? Imam 42 god i pamtim NBA 90tih i uživao sam u njemu a uživam i sad i ne gubim vreme na poredjenju i ubedjivanju sebe kako je ovo sad mnogo lošije nego pre 25-30god. Nešto se ni ne secam da je 90tih taj NBA toliko mogao da se prati i gleda kao npr sad.

Pera Ždera

pre 1 godinu

Luka ovo ne bi izgubio...a vi lupajte minuseve koliko hoćete...
(Luka, 29. decembar 2022 08:02)

U pravu si. Jokic dve godine bio vodeci igrac lige u resavanju utakmica u poslednjim sekundama (nisam siguran za ovu, ne pogledah a i nemam taj utisak). Preko Gobera, Dejvisa, Taunsa (direktnih rivala) pa i protiv Doncica u dva navrata cini mi se. Jednom je ona istorijska pobeda kada je Luka dao kos za pobedu pa odmah napad (poslednji) nakon toga Jokic poentira iz nemoguce pozicije, preko ruku za pobedu.

Al ajd i to sto bi Luka ovo vrv dobio, Dalas je 7mi (PlayIN zona) dok je Denver drugi, na deobi sa prvim mestom... Mora da je to zbog vise dobijenih, ovakvih utakmica Luke/Dalasa ili mozda u Denveru prednjaci neko drugi mimo Nikole pa dobija utakmkce tj loptu kad je najpotrebnije i neizvesno.. hmm..

cvele

pre 1 godinu

Ma nije problem Jokić prema naprijed, problem je njegova obrana.Tu se mora popraviti 30 posto da bude kompletan igrač.
(Košarka, 29. decembar 2022 08:56)

Ljudi,budite malo uviđajniji.Kad bi Jokić digao odbranu za 30% pa još da odigra svih 48 minuta,bar sedamdesetak utakmica u regularnom delu,saigrači mu ne bi ni trebali.
I ovako nije daleko od toga.

Neutrino

pre 1 godinu

Dajte pogledajte samo poslednjih 2 minuta. Denver tesko ostecen,Jokic skida loptu sa obruca ,a igrac Sacramenta stoji u autu i izbija loptu ka Sabonisu.

Jokic je kriv sto je promasio tezak sut,a Bounsu bezi lopta u vodjenju ?!
KCP sutira trojku i promasuje ceo obruc, a na sekundu do kraja igra kriminalnu odbranu i mora da pravi faul ...

John Pierremont

pre 1 godinu

Ovako, gledam sve utakmice pa i ovu.

Uzrok poraza br.1: nedostatak 2. 3. i 6. najboljeg igrača.

Uzrok poraza br.2: nema ko da zatvori utakmicu (vidi pod #1) u gostima. Sve su to sem Jokića i KCP garbage time igrači i 1 ruki, ali večeras su se svi level up sigurno i imaće šta da gledaju u Replay Room.

Uzrok poraza br.3: Sudijska greška kod skoka Jokića

Uzrok br.4: Meloun ni posle 8g nije naučio da "oseti" utakmicu kao Dule Vujošević ili Duško Ivanović. Ipak, ima šansu za titulu jer je štreber i teško ga je dobiti 4 za redom, pogotovo ako su svi zdravi.

Djenka

pre 1 godinu

Jokić je slabiji od recimo Divca, a Divac nije bio ni u top 30 centara po snazi tada, top 50 visokih igrača generalno.
(Draginjo, 29. decembar 2022 12:22)

Sanjaš. Jokić Adamsa i LeBrona ugura pod koš kao da su mala deca dok je Divac izmislio floping da bi izašao na kraj sa jačima od sebe. Nikola je jak kao zver, niko u ligi ne može da ga izgura sa posta kad se namesti kako treba. Ko to ne vidi ne treba da komentariše ništa. Možeš da ga ne voliš kao igrača ili čoveka ali niko ne nože da mu ospori igračku veličinu

Frenki

pre 1 godinu

Šta je osvojila ta tvoja igračka veličina?

Avaj, Jokić NE MOŽE da ugura pod koš Janisa, Embida, Vilijamsona, Horforda i mnoge druge.

Koprca se, ali ne može efektivno da igra na snagu protiv sigurno 10ak igrača u ligi.

Divac je leđima na snagu napadao Bena Valasa kada je želeo. Divac je samo igrao na finesu, ali je definitivno bio snažan igrač.

Naravno, igrao je protiv najsnažnijih u istoriji košarke, Šeka, Melouna, Sabonisa, Juinga, Robinsona, Hakima, Kempa, Barklija, i gomile još jačih, doduše manje poznatih sirovina.

Najjači igrač ove generacije je Stiven Adams.
Beba bukvalno u poređenju sa Šekom i ostalima.
Generalno je ova liga slaba fizički.
Pa Jokić je ponižen od strane jednog Grina, čoveka od 195 cm, i izanđalog i mršavo Hauarda, kome je vrhunac prošao pre 10 godina.

Čoveče, Vins Karter je do pre par meseci igrao ČETVORKU, i bio je među jačima u ligi.
90ih je jedino mogao beka da igra, jer tada su zapravo igrače četvorke i petice koje bi ga sravnile sa zemljom.

Jokić bi 80ih i 90ih odustao od košarke nakon 10 utakmica.
(Draginjo, 29. decembar 2022 14:15)

auuuu, ovoliko nebuloza za kratko vreme odavno ne videh.. što bi se reklo, promašio si košarku..

detektiv

pre 1 godinu

MOze li neko da objasni da li bio faul pri tom sutu 5 sek do kraja od strane Sabonisa? Bolje receno, kako ono nije faul? Udario ga je po ruci sa svojom rukom i prilikom doskoka udario ga tijelom? Takodje Sabonis mu je izbio loptu iz ruku 50 sek prije kraja uz cist faul sudije nisu svirale. Steta, ali nema veze, nevjerovatnu kosarku prikazuje Jokic za Denver i Doncic za Dalas svako vecer! Nakon serije od 5 pobjeda poraz, gdje bi Denveru bio kraj da svaki put imaju 5 uzastopnih pobjeda a zatim poraz.

D-Fens

pre 1 godinu

Dobro, moralo je i ovo da se desi, svakako bolje sad nego u kasnijoj fazi.

Gordon i Marej su jako bitni Denveru trenutno, bolje da pauziraju koliko treba, ima još mnogo utakmica.

znanje-imanje

pre 1 godinu

Valjda jer je to NBA a i Denver nije nešto bitan sudije su odlučile ovaj meč. Iako je na poluvremenu bilo 75-62 da sudije nisu počele da kradu i kradu kako je Denver napravio razliku realni rezultat 1. poluvremena bi bio 85-52.
U 2. poluvremenu su krale manje, ali dovoljno. Na kraju je Maloun ipak propustio da zadrži u igri Čančara i Brauna da ima više opcija u napadu, a mali Bouns je umrtvio igru i ostavio ih bez napada - bolje da je Iš igrao na kraju. Sad bez i Brauna i Marija prosto nemaju dovoljno bekova.

Libero Boskan

pre 1 godinu

Jedan je Luka Doncic!
(neko, 29. decembar 2022 08:50)

E super, a sad idi na vest koja je vezana za Doncica pa tamo komentarisi, ovde je vest o utakmici Sakramento - Denver.

Vrg

pre 1 godinu

Steta za ispustenu pobedu. Vodio Denver bukvalno ceo mec (povremeno i ubedljivo) i to bez Mareja, Gordona i BBrauna, tri igraca od glavnih 6 + sa druge strane igrao Sabonis. Steta. Nikola leteo po terenu. Za svakoga ko i dalje misli da je spor preporuka za ovaj mec tj njegov nastup. Vecina poena napad iz driblinga licem ili ledjima kosu, u jednom momentu, nakon skoka, u punoj brzini "coast to coast" - od kosa do kosa za poene na obrucu. Spor u geganju bez lopte ali sa istom u driblingu najbrzi centar na svetu. Pogledati Embiidovo prenemaganje, padanje na parket nakon svakog kontakta na obrucu, savijanje pa i sporocu sa loptom (i dalje jako brz za poziciju ali...) Ne dozvoliti misice da zavaraju. Jokic sa loptom brzi igrac od Embiida.
(Pera Ždera, 29. decembar 2022 08:22)

Jokic deluje sporije jer od kosa do kosa napravi manje koraka. Manje mu pokreta treba, ali nije ni najmanje spor. Jedan od najbrzih igraca sa tom visinom. Ko ga susretne taj oseti na svojok kozi. I igraci su potvrdjivali. TV ne ostavlja dobru sliku, kao i kof npr. skakaca u dalj. Dok se ne vidi uzivo kako ti ljudi lete, ne deluje bas toliko impozantno.
Iz fotelje je sve lagano.

dux1

pre 1 godinu

A cuj Srba, Jokic i Doncic ce da vide trku za mvp ha ha ha.A Tatum , Embid i Janis ubise.Mitomanija vas dnk.
(Mr_Melbourne, 29. decembar 2022 09:34)

Ja mislim da će naš dobri Nurkan da bude MVP.

Draginjo

pre 1 godinu

Ako kazemo da Jokic ne bi mogao da igra ovako 90' onda to mozemo da kazemo i za vecinu igraca koji se vode sad kao top igraci.
(boki01, 29. decembar 2022 19:17)

Apsolutno tačno. Ironično, igrači kao Vestbruk bi prošli najbolje u to vreme, a ne neko kao Gober koji bi zapravo gore prolazio nego protiv Jokića.

Papillon

pre 1 godinu

Što se trenera tiče, sigurno zna bolje koliko koga mora da odmara, plus cilj mu je da uklopi povredjene igrače u tim za nastavak sezone.
Stoji naravno da li je mogao da uštine 2-3 minuta Jokić, ali opet hteo je da vidi šta drugi mogu sami. Ne mogu, videlo se.

tocka

pre 1 godinu

Sakramento je tim koji nikako ne lezi Denveru, Valjda zbog te nenormalne brzine i anarhije na terenu. I onu proslu su jedva dobili.
Neverovatno je da ima ljudi koji i dalje kritikuju Melouna. Denver je prvi na zapadu, a ljudi bi da daju otkaz treneru… svašta. Meni je normalno i da odmara Jokića, i da ga ne forsira u nebitnim utakmicama. Uostalom i taj tim bi morao da nauči da igra i bez njega. Da su se kojim slučajem igrali produžeci, Nikola bi opet imao neki nenormalan 50,10,10 tripple double.

dakiliz

pre 1 godinu

A cuj Srba, Jokic i Doncic ce da vide trku za mvp ha ha ha.A Tatum , Embid i Janis ubise.Mitomanija vas dnk.
(Mr_Melbourne, 29. decembar 2022 09:34)

A ćuj moj dobri Mehmedaga, to je i tvoj dnk œto se ba Ÿaliœ na njega.Znaœ valjda od koga si nast'o. Il' se praviœ lud da ne znaœ.A možda se i ne praviš nego stvarno jesi.

Mileva

pre 1 godinu

Pitanje za Slavisu. Dali bi tvoj Nurkic
ovda zavrsio posao kako treba ili bi uletao
u prazno kao sovuljaga koja pokusava da
ulovi misa u po bela dana? Bas me interesuje
tvoj "premudri" odgovor.

aca

pre 1 godinu

A cuj Srba, Jokic i Doncic ce da vide trku za mvp ha ha ha.A Tatum , Embid i Janis ubise.Mitomanija vas dnk.
(Mr_Melbourne, 29. decembar 2022 09:34)

Ti nemaš u tom Melburnu neko kuče da malo prošetaš uveče nego ti lepše da lupetaš gluposti po srpskim portalima?

Damjan

pre 1 godinu

Sram vas bilo. Umesto, da se ponosite Jokicem, ima vas pametnih, koji sa kauca najvise znate o kosarci... Isto, kad se stokilasi sa trbuhom do jaja duvate, kako npr. Doncic ima previse kg.... Uzivajte radije u momentu, jad dvojica iz bivse juge haraju po NBA ligi...

vince carter

pre 1 godinu

Kako je lako biti general posle bitaka. Probacu da nadjem neku vest iz Jokiceve ruki sezone i pronadjem moje komentare gde sam debatovao sa nekima koji su se smejali Jokicu da ce ga pojesti u Nba. Kao sto sam debatovao sa mnogima koji su se smejali Zionu da je prevara,nakon gledanja lika na koledzu odmah se videlo da je poseban igrac,ne zbog svojih zakucavanja,nego zbog kretanja kojima lagano prolazi cuvare,na tim kretnjama su treneri u Nba radili kod Jokica i napravili ga elasticnim. I Tajsonu Fjuriju su se smejali,to jest Klicku onomad "kakav ga je ono bokser pobedio" kad ono u medjuvremenu. I onaj ko ima kosarkaski mozak ili onaj ko ima mentalitet sampiona ili je ogroman radnik ce biti na vrhu ili pri vrhu u svakom vremenu,to je za one sto uporedjuju ko bi kakav bio u drugim vremenima. A ja cu se uvek okretati protiv toksicnih fanova koji kad se nakote vole da nazivaju prevarama sve druge igrace na ustrb onog koga oni gotive. A najbolji komentator je "Gambeeet".

Pera Ždera

pre 1 godinu

Zbog totalnog ignorisanja jako proste cinjenice, pojedinih, da titule osvajaju TIMOVI a ne pojedinci evo jednog "malenog" spiska par, po vama neuspesnih igraca (ako vam je isti kriterijum kao za Jokica kada su titule u pitanju) koji su ostali bez prstena...

Karl Meloun
Stiv Nes (mora da je i on nista vise od Bele cokolade :)))
Redzi Miler
Dzon Stokton!!!!!
Alen Ajverson
Grant Hil
Trejsi Mekgrejdi!!!!
Carls Barkli!
Jao Ming
Dominik Vilkins
Partik Juing!!!

Neki od navedenih nemaju ni finale bilo kakvo (veliko ili konferencijsko) pa ih pamtimo kao najvece legende ove igre...

Neke od navedenih cesto koristite kako bi osporili Jokica, Juing, Meloun, Ming itd a takodje nemaju titule pa ni uspesnije karijere (u ovom momentu) od Nikola vec sada, ako ne racunamo titule koju ZA SADA nema ni on a ni navedeni a karijere su zavrsili.

Onda tu ima toliko velikih igraca, danas aktivnih, koji titulu nemaju jos uvek i posle 10+ sezona... Jedan Kris Pol npr. (igra 16 sezonu). Po mnogima top 3-5 plejmejkera svih vremena. Pa, sta god mislili o njemu, Dzejms Harden (igra 12 sezonu) itd...

Jokic igra "tek" 7mu sezonu a kakav mu je stil i napor igrace bar jos 3-5 vrhunskih pa tek onda par solidnih pa dalje opadajuce. Vec ima finale zapada (ako gledamo samo timske uspehe) a ove sezone nemojte se iznenaditi ako Denver ode i korak dalje ;) Kao sto se za sve i do sada sokirali, podsmevali i iznenadjivali... Vec su na deobi 1-2 mesta zapada...

maSi

pre 1 godinu

NBA All-Time Career leaders for PER (Basketball Reference)
1. Michael Jordan* 27.91.
2. LeBron James. 27.35.
3. Nikola Jokić 27.10.

NBA All-Time Box Plus/Minus Leaders (Basketball Reference)
1. Michael Jordan* 9.21
2. Nikola Jokić 8.87
3. LeBron James 8.85

Dragan

pre 1 godinu

Meni je najjači utisak da je Bouns novi Barton. Znao sam da će izgubiti kad je većinu vremena lopta kod njega, davi, smara do isteka napada i onda nešto zabrlja. Ne znam kako mu Jokić ne kaže da mu preda loptu,da ne smara toliko...