Četvrtak, 06.10.2022.

17:25

Zvezdina lekcija Mađarima za prvu pobedu ove sezone!

Fudbaleri Crvene zvezde pobedili su Ferencvaroš na domaćem terenu rezultatom 4:1 u trećem kolu Lige Evrope.

Izvor: LN

Zvezdina lekcija Maðarima za prvu pobedu ove sezone! IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

245 Komentari

Sortiraj po:

Лаик

pre 1 godinu

Фудбалски "умови, академици, скаути, комшије и остали стручњаци" не знају шта ће од муке, па у тако дубиозном стању налазе разлог да опљуну нпр. Пешића или Срнића како би њихов бедни живот добио смисао. Лопату у руке и бићете кориснији.

miško

pre 1 godinu

Eraković u Zvezdi igra sve najbolje utakmice a i u repki je odigrao briljantno 15' a i više bi da mu je PIKSI dozvolio. Zašto nije samo on zna mi obični ne razumemo to.

Lajavi krelac

pre 1 godinu

Ferencvaroš je potcenio Zvezdu, videli su da su Milunović i Bukari povređeni, Kangva crveni i mislili da će lako, kad ono ne znaše da mi bolje igramo bez njih, da je odbrana bez Milunovića kao bedem, a da je Mitrović izmislio fudbal za Bukarija.

Jedino mi je srce zastajkivalo svaki put kad Kanga primi loptu na 20 metara od gola i kad krene da dribla nepotrebno... Ah da, i kad je Srnadinjo ušao.

VUK

pre 1 godinu

Meni je Gobeljic mnogo bolji igrac od Srnica.
(zvezdale, 06. oktobar 2022 20:38) Bek i vezni se ne porede. Nije obavezno navijati za CZ , ako ne znaš ni pozicije igrača u timu.

UŠATI i stoka

pre 1 godinu

sve je izgledalo jednostavno iako smo već u 20-om minutu trebali da vodimo sa 2:0. Prilike iz peteraca koje nisu realizovane, kao da su nešto najnormalnije u evropskim utakmicama i nastavilo se sjajno sve do 60-og minuta. Da smo mi bili u suprotnom položaju, protivnik bi nas razvalio, a ovi naši počeli da žongliraju i primimo gol. Treba da dobijemo tu nemilosrdnu crtu da damo i 10 golova kada smo u takvoj poziciji. Taktički savršen meč, kao protivu Monaka, ali je rezultat drugačiji, što i čini fudbal kao igru i sreću kao presudan momenat života.
Zvezdo zgazi ih sve !

pedja

pre 1 godinu

Erakovic nema veze sa primljenim golom bio sam na tribini ,bas u toj liniji ,Pankov je kriv za gol,imao je sto godina da izblokira centarsut,ali je spor do bola,naravno da Erakovic nije ni ocekivao da ce se to desiti,isto tako protiv Monaka bas sa te strane u istoj liniji ,Dragovic kasni tj.bjezi od igraca umjesto da ide u njega i blokira centarsut,e onda dolazi idiotski penal Srnica,tako da je veceras krivica za gol 90 % Pankov,a 10 % Erakovic,a protiv Monaka mozda Srnic 60 ,a Dragovic 40%,al 'ajde da ne dramimo uvijek je neko kriv kad se gol primi i u Bajernu i Sitiju itd.,kao.sto je uvijek neko kralj kad se isti da.Znaci budimo realni svi su veceras bili odlicni,odavno mi nije bilo ovoliko drago sto sam dosao na utakmicu,ne samo zbog rezultata ,nego i zbog odnosa prema igri i borbenosti!Napred naša Zvezdo!

Miro,Bastina-Ohio

pre 1 godinu

Iskrene cestitke mladim trenerima Zvezde i Partizana za ofanzivne sisteme u igri protiv favoriziranih protivnika...Izgleda da je Mister Stojkovic poslao pobednicku aplikaciju najtrofejnijim srpskim srpskim klubovima,koji na srecu imaju hrabre i talentovane i moderne trenere Evropskih vrednosti...To je odlicno predskazanje za ucesce Nacionalnog tima u Katru, i pomalo...zakasnela ali u pravom trenutku pozeljna neka vrsta renesanse srpskog fudbala!Ovo je pravi trenutak, da svi fudbalski cinioci,od navijaca ,novinara,nogometnih organizacija patriotski stanu na stranu onih koji su nas napokon fudbalski poceli uveseljavati...

Nocni vuk

pre 1 godinu

Znači bekove smo rešili.. još Srna i Pešić da zaigraju pa da vidimo koga ćemo u polufinalu :)
Elem, šalu na stranu.. Ovo je ekipa od prošle sezone, vratio se taj žar u igri i želja za pobedom. Kondicija bar deluje malo bolje, mada sumnjam da su realno mogli nešto posebno da je poprave za dve nedelje, makar svi trče i ne šetaju se po terenu.
Mislim da imamo mini klanove u timu, ovo je jedan, a drugi predvode Bukari i Kangwa.. daj Bože da grešim.
Uglavnom sve se vidi, imamo kvalitet da prođemo grupu, da li kao drugi u LE ili treći LK zavisiće sad i od sreće i od drugih. Mislim da možemo da uzmemo još 5-6 bodova. Ako dobijemo u Budimpešti siguran sam da smo drugi. Dobro je što je utakmica sa njima ponovo za nedelju dana, evidentno je da su u padu forme, ali su i dalje opasni i ovo nije realan rezultat, pogodili smo maltene sve večeras..

stručnjak

pre 1 godinu

najbolji
Kanga-bez greške,2:gola
Gobeljić,bez greške,2 asistencije
Eraković,jedna greška,sve ostalo vrhunski
Pešić, konstantno pritisak,borba, asistencija

Марко

pre 1 godinu

Ako se hoce rezulatati, onda jedan spic tipa ohi treba
(Dušan R., 6. oktobar 2022 22:02)

NE! Nama bas trebaju igraci kao sto su Falcineli ili Pesic...Ohi je tip igraca za koji mora da igra ceo tim,a ja licno vise volim da napadac igra za tim.Ko ce da "ubode",svejedno.
(marko77, 6. oktobar 2022 23:23)

Црвена звезда је постала првак Европе и света када је у њој играла гол-машина по имену Дарко Панчев (116 голова за три сезоне 1989-1992). Дарко га је углавном забијао из прве. Није било битно да ли је Спартак, Жељезничар, Партизан, Динамо, Ренџерс или Бајерн. Није играо повратне лопте и није их прескакао као девојчица ластиш. Е нама треба неко као што је Панчев, а не нека девојчица која прескаче лопте.

Марко

pre 1 godinu

Fantastican rezultat za Zvezdu, ali pas mora mnogo bolje. 65 min 260 pasova i jedni i drugi. Zvezda mora da ima par za upola vise od protivnika, vrhunskim ekipama se vrti oko 750-850 pasova po utakmici, kad bi bili oko 500 to bi bio pun pogodak. Gobeljic je danas ofanzivan koliko je bio u celoj svojoj karijeri ukupno. Desni bek je bolna tacka, ostalo je sve na mestu.
(Milan Spanac, 06. oktobar 2022 20:14)

Preterivanje.
Neki prisek je kada je 50-50 do 55-45 poseda... 400-450... za vise od 450-550...
Maksimum je 550 dakle. Druugo to je ukupan broj pokusaja, a broj uspesnih ... je za 20 posto manji. Cuj njega... 850 ...
(GEOS, 6. oktobar 2022 23:35)

Слажем се са процентима, али 250 пасова на утакмици заиста јесте мало. АЛИ, има једно велико АЛИ, тако мали број пасова се може оправдати чињеницом да је утакмица решена пола сата пре краја. Звезда је вечерас играла сат времена, јер јој је толико било потребно да демолира Ференцварош. Након 60. минута сва статистика пада у воду и све што се од тог тренутка дешавало је небитно.

prosečan grobar

pre 1 godinu

Tebi treba jedna utakmica da mu zaboravis sve one crvene kartone , napravljene penale i izbacivanja iz Evrope. Sigurno ti treba jedna i da krenes da ga pljujes.
(sasa, 06. oktobar 2022 23:29)

Zahvaljujemo

koje izbacivanje iz Evrope zbog njega?
ajde reci?

sasa

pre 1 godinu

Gobelja dobio ovacije na Marakani!!!
Bio sam presrećan kada sam to čuo! Gobeljić je momak koji uvek ostavi 110% sebe na terenu i nepravedno su ga navijači omalovažavali! Večeras smo dobili pravog Gobeljića!!!
(Sdragan, 06. oktobar 2022 21:23)
Gobelju su samo omalozavali insternet navijaci i strucnjaci. Pravi navijaci nikada nisu.
(gl, 6. oktobar 2022 23:01)

Tebi treba jedna utakmica da mu zaboravis sve one crvene kartone , napravljene penale i izbacivanja iz Evrope. Sigurno ti treba jedna i da krenes da ga pljujes.

mile

pre 1 godinu

(budibogsnama, 06. oktobar 2022 20:32)
I meni se čini da su nas potcenili i računali da će biti ili 0:0 ili pobediti nekom našom greškom. No mislim da se Zvezda sada probudila i da će tamo biti egal, potpuno otvorena utakmica, mnogo bolji Ferencvaroš, ali i stara Zvezda.

ДЕЛИЈА🔴⚪

pre 1 godinu

@МИРЈАНА - Па наравно да су на тапету они који лоше одиграју. Без критике нема ни напретка. Похвала је за добро а критика за лоше. И то је крај приче.

GEOS

pre 1 godinu

Fantastican rezultat za Zvezdu, ali pas mora mnogo bolje. 65 min 260 pasova i jedni i drugi. Zvezda mora da ima par za upola vise od protivnika, vrhunskim ekipama se vrti oko 750-850 pasova po utakmici, kad bi bili oko 500 to bi bio pun pogodak. Gobeljic je danas ofanzivan koliko je bio u celoj svojoj karijeri ukupno. Desni bek je bolna tacka, ostalo je sve na mestu.
(Milan Spanac, 06. oktobar 2022 20:14)

Preterivanje.
Neki prisek je kada je 50-50 do 55-45 poseda... 400-450... za vise od 450-550...
Maksimum je 550 dakle. Druugo to je ukupan broj pokusaja, a broj uspesnih ... je za 20 posto manji. Cuj njega... 850 ...

Messi The Goat

pre 1 godinu

Realno je mali Eraković doktorirao u odbrani, toliko siguran, hladnokrvan i kvalitetan kao nekada Vidić. Samo da nastavi tako i reprezentacija nema da brine za štopera narednih 10+ godina.

gl

pre 1 godinu

Gobelja dobio ovacije na Marakani!!!
Bio sam presrećan kada sam to čuo! Gobeljić je momak koji uvek ostavi 110% sebe na terenu i nepravedno su ga navijači omalovažavali! Večeras smo dobili pravog Gobeljića!!!
(Sdragan, 06. oktobar 2022 21:23)
Gobelju su samo omalozavali insternet navijaci i strucnjaci. Pravi navijaci nikada nisu.

cccc

pre 1 godinu

Ako je neko nekim ludim slučajem skautirao Gobeljića prvi put baš večeras, prodati ga za prvu ponudu iz momenta. Konačno ima 90 minuta materijala za uvaljivanje, zaličio je prvi put na profesionalnog desnog beka.

marko77

pre 1 godinu

Ako se hoce rezulatati, onda jedan spic tipa ohi treba
(Dušan R., 6. oktobar 2022 22:02)

NE! Nama bas trebaju igraci kao sto su Falcineli ili Pesic...Ohi je tip igraca za koji mora da igra ceo tim,a ja licno vise volim da napadac igra za tim.Ko ce da "ubode",svejedno.

super

pre 1 godinu

sa Pešićem ili bez isti učinak,jeste bori se kao lav,trči odvlači pažnju ali njegov glavni zadatak na utakmici je da da gol,a on to ne može ili ne zna...napadač mora da ima 0,5-1 gol po meču ili asistencija a on ovih mesec dana ništa( ne računamo slučajni gol u našem prvenstvu što ga je lopta pogodila u leđa)

garda

pre 1 godinu

Zvezda odlicna, iznad ocekivanja protiv dobre ekipe Ferencvarosa. Za potpuno zadovoljstvo moralo bi se priblizno ovako igrati i u revansu. Da li cemo ikada doziveti da niko ne pljuje po nekim igracima cak i kada lose odigraju? Pravi navijaci znaju da ta vrsta kritike nikada ne pomaze, pomazu rad i konkretna kritika trenera.

Dušan R.

pre 1 godinu

Ne mogu da verujem šta ovi "stručnjaci" pišu za Pešića. Svako misli da nešto zna o fudbalu a nikad loptu šutnuo nije. Utakmica je bila sjajna i Pešić je baš dobro odigrao ono što je trener od njega tražio.
(Vuk Š, 06. oktobar 2022 21:38)

Vreme ce pokazati.

Moje misljenje je da Pesic slabiji igrac.
Ne kazem da je los.
Ali svakako nije nivo Katai, Ivanica, Kange itd itd

Ako se hoce rezulatati, onda jedan spic tipa ohi treba

Realno

pre 1 godinu

Ferenc je ubedljivo najslabiji tim u grupi, uz ogromnu srecu su dobili prve dve jer je to u fudbalu moguce.
(Mix, 6. oktobar 2022 21:22
I Liverpul je bio u raspadu kada Zvezda zaigra kako ume i kakav ima renome u Evrposkom fudbalu. Svi se raspadaju

ДЕЛИЈА🔴⚪

pre 1 godinu

Разлика је у томе што смо вечерас боље користили шансе. Рекао сам неки дан ако вечерас побиједимо да ће то бити "преломна" утакмица за излазак из кризе. Вјерујем да ће тако и бити. БРАВО ЗВЕЗДО! 👏👏👏

Mirjana

pre 1 godinu

Kada nije Gobelja na tapetu mora neko drugi. Eto sada Pešić. A bio je i Katai, Milunović, Srnić... Pešić bio strelac lige i najbolji asistent

Марко

pre 1 godinu

Sto ste navalili sa Pesicem ,kakve veze ima ato centarfor ne daje gol kad je rezultat pozitivan? Pesic daje kad je to potrebno
(Ivan, 6. oktobar 2022 20:56) # Link komentara

Као, на пример, против Монака, Теабзонспора и ЦСКА.

Vuk Š

pre 1 godinu

Ne mogu da verujem šta ovi "stručnjaci" pišu za Pešića. Svako misli da nešto zna o fudbalu a nikad loptu šutnuo nije. Utakmica je bila sjajna i Pešić je baš dobro odigrao ono što je trener od njega tražio.

Sir Oliver

pre 1 godinu

Nekoliko važnih stvari je Zvezda dobila na ovoj utakmici:
Stefan Mitrović je raskošan talenat, definitivno je pokazao da mora da bude u startnoj postavi. Obzirom na godine, verovatno je on uz Erakovića najveći dobitak Zvezde
Erkaović je pokazao raskošan talenat i kvalitet na mestu na kome treba da igra
Milojević je pokazao da je kvalitetan i perspektivan trener i da je pun pogodak uprave. Za kratko verme je u repreznetativnoj pauzi uspeo da podigne raspalu ekipu koja sada u punom tempu umesto 40 minuta (kako je to bilo početkom septembra) igra 80 minuta.

Sdragan

pre 1 godinu

Gobelja dobio ovacije na Marakani!!!
Bio sam presrećan kada sam to čuo! Gobeljić je momak koji uvek ostavi 110% sebe na terenu i nepravedno su ga navijači omalovažavali! Večeras smo dobili pravog Gobeljića!!!

deki27

pre 1 godinu

Realno penal nas je pogurao samo tako,posle tog gola sve je bilo lakse.Videcemo na sta ce ovo da lici za sedam dana a ako podjemo od toga da Trabzon dobijemo kuci,za pasman dalje potrebni su bodovi iz Budimpeste i Monte Karla,barem po bod

Mix

pre 1 godinu

Darko: samo što je taj raspali Ferencvaroš imao prvu poziciju, sa dve pobede iz dve utakmice!! Sad ćemo vas moćne da vidimo, kako igrate protiv raspalog Kelna!!
(SAŠA FRANKFURT, 6. oktobar 2022 20:55)

Ferenc je ubedljivo najslabiji tim u grupi, uz ogromnu srecu su dobili prve dve jer je to u fudbalu moguce.

Dachazvezda

pre 1 godinu

Mozda ne treba sad traziti dlaku u jajetu, ali mi smo se pretvorili u prosecnu prvoligasku ekipu cim su izasli Dragovic, Katai i Kanga.
(Gigs, 06. oktobar 2022 21:01)

Ajde??? Znači, slabiji si kad izvedeš tri svoja najbolja igrača?!?
Kolumbo!!! Koji zaključak!!!
Ja isto mislim da je PSŽ slabiji kad izadju iz igre Mesi, Nejmar i Mpape...

Običan ljubitelj fudbala

pre 1 godinu

Dokle više samo kritike!Sve neki "znalci" , Pešić odigrao loše Hej, kakvo neznanje komentatora .I trenera kritikuju za izmene...Ne mogu da verujem koliko neznanja,ali i još više zlobe..
Napred Zvezda!

Nebojsa

pre 1 godinu

Sve je bilo lepo i odlicno do 4:0, kad je Milojevic promenio formaciju.
Odmah sam rekao cim je to uradio da cemo primiti gol.
Visok rezultat, bez potrebe je to radio.
Samo je trebao da izvuce igrace sa kartonima i nista drugo.
Mi neznamo da igramo sa tri stopera, moraju jednom shvatiti.

Milan Spanac

pre 1 godinu

Fantastican rezultat za Zvezdu, ali pas mora mnogo bolje. 65 min 260 pasova i jedni i drugi. Zvezda mora da ima par za upola vise od protivnika, vrhunskim ekipama se vrti oko 750-850 pasova po utakmici, kad bi bili oko 500 to bi bio pun pogodak. Gobeljic je danas ofanzivan koliko je bio u celoj svojoj karijeri ukupno. Desni bek je bolna tacka, ostalo je sve na mestu.

SAŠA FRANKFURT

pre 1 godinu

Darko: samo što je taj raspali Ferencvaroš imao prvu poziciju, sa dve pobede iz dve utakmice!! Sad ćemo vas moćne da vidimo, kako igrate protiv raspalog Kelna!!

a

pre 1 godinu

Okoreli sam zvezdas ali uvek cu vise postovati grobare. Zamislite Zvezda godinama igra Evropu, nekoliko vezanih titula, i par losih utakmica I odmah poluprazne tribine, DNO DNA!!!
(Rade, 06. oktobar 2022 19:24)

Kada si okoreli Zvezdaš što nisi na stadionu. Ja ne propuštam ni jednu utakmicu ali večeras sam dežuran. Poseta od 20 hiljada nije loša a i karte nisu jeftine. Sever 1200 dinara a pun. Zapad i Istok duplo

Boro

pre 1 godinu

Gobeljic,Erakovic i Kanga izvaredne partije. Steta za primljen gol jer su svi izgarali od prvog do zadnjeg minuta. Cestitke i idemo jako i na pobjedu i tamo

Sabre

pre 1 godinu

Konačno gobelja i eraković na pravim pozicijama i evo rezultata. Pesica pokloniti bukvalno bilo kome, čovek je stvarno za neku beton ligu, kao i panjkov.

sasa

pre 1 godinu

Rodica je stvarno tesko gledati. Erakovic odlican, a onda cistu loptu sutne na tribine. Takav se nikad nece prodati. Sutiranje na tribine ne ide vise ni u Lajkovcu.

Miki

pre 1 godinu

A cime ste zasluzili da vas gledamo? Rezultatima igrom, igracima, upravom narocito, kako vas bre vise nije stid. Zaista mislite da smo stado koje treba da dolazi u tu bukvalno rugobu od neuslovnog stadiona a da vi uzimate pare bez ikakve odgovornosti i srama, i da izigravate mangupe s lovom po gradu. Zaista ste nas potcenili i omalovazili. Vi ste uz Partizan bruka fudbalska u Evropi. Eto sta ste!
(Petar, 6. oktobar 2022 18:16)

Ti onda druzs gledaj i navijaj za Mancester kako prima 6 komada, a Mancester samo na tv-u i mozes da gledas jer sigurno neces otici da pogledas neku.

Helena

pre 1 godinu

Ma dobijamo ih i tamo lagano, mene samo plasi da nekim slucajem Trabzon ne pobedi Mo ako kod kuce i da nakon 4 kola svi imamo po 6 bodova.

Р

pre 1 godinu

Сви дадоше гол, осим центарфора. Гобеља има више удараца, што у оквир, што ван оквира гола, од центарфора. Страхота!

mile

pre 1 godinu

Bravo za rezisera ove utakmice. Omogucio nam je da vidimo drugi Zvezdin gol na ponovljenom snimku, posto nismo uspeli da ga vidimo uzivo.
(Kuki, 6. oktobar 2022 19:54)

Ako se ne varam prenos radi arena a rts preuzima

Zile

pre 1 godinu

Ne postoji ni 1 element u fudbalu koji Pešić nije zajebo čovek PANJ
Hvala Bogu pa imamo napadače a ne ovakvog "centarfora", sramota bre

Bekos

pre 1 godinu

Zašto je ovog nesposobnog Pešića svo vreme držao u igri. Čovek niti jedan jedini potez na ovoj utakmici nije napravio. Ko njega uporno forsira.

Dare_cz

pre 1 godinu

Mnogo smo ranije eksperimentisali sa desnim bekom koji to nije(Erakovic) i prakticno nismo imali desnu stranu da pomogne Bukariju.Gobeljic iako nije neka klasa moze nesto da napravi napred,neki dobar dribling,dobar centarsut i odma je opasnije nego samo da se ide preko Rodica i time coveku pada snaga na kraju od tolikog ponavljanja.

мерак

pre 1 godinu

Пешић аут, било ко може да га мења. Ераковић мора да игра централног, будућност нашег фудбала назад. гобеља на беку, најбољи је од понуђеног. све остало супер

Rossonero

pre 1 godinu

Sad će Ferencvaroš da dogura do polufinala, mi ćemo da pričamo kako smo razbili polufinalistu u Beogradu, ostale utakmice ništa i to je to za ovu sezonu. Vidimo se iduće godine :D

kukuruz kokicar

pre 1 godinu

Da ne krivite više Pešića, nije on kriv već ovi što su ga doveli. Pešić je doveden da zameni
tipa igrača kao što je bio Falćineli, mada Pešić mu nije ni do kolena ali nema veze.

urke

pre 1 godinu

Erakovic profesor doktor,Piksi,imas standardnog i nezamenljivog stopera za narednih 15 godina,toliko,kakav Stefan Mitrovic,Veljkovic i bakraci...

5. STAR

pre 1 godinu

Fantastična pobeda! Mnogo više nego što se u ovom momentu očekivalo.
Šta Pešić igra tj. glumi na terenu? Samo nešto sidraši, guzi se, uopšte ne gleda loptu i kretnje saigrača. Toliko propuštenih situacija za dodavanje je imao. Ovo na kraju me izludelo! Nije to vaterpolo!
Dobro smo stajali, malo propušta smo imali u defanzivi.
Rodić nije kao po običaju umro negde oko 60-65 minuta. A sa preke strane... Pa ovo je Gobeljiću bila sigurno jedna od 3 najbolje u Zvezdi. Fantastično je odigrao!
Dragović I Eraković odlično. Ali Eraković uvek nekako i kad odigra dobro bude gol preko njega. Mada je tu letnjom intervencijom Pankov mnogo doprineo.
Lep gol Kataija i repriza ludog Kange.
Tamo treba ići na pobedu jer nam oni i dalje beže 3 boda.

roten

pre 1 godinu

Odluka da Eraković igra desnog beka apsolutno je najveći razlog zbog loših rezultata u Evropi ove sezone.Kakvo "samoubistvo", trošiš najvećeg talenta na pogrešnoj poziciji i još mu spuštaš cenu, nestvarno... Mora da se povredi Milunović da bi Zvezda konačno počela da igra u normalnoj formaciji,i gle čuda razbija ove Mađare. Gobeljić nije neki kvalitet, ali ako se već Mrkela nije udostojio da dovede krštenog desnog beka onda je Gobeljić najbolji izbor za tu poziciju.

lal

pre 1 godinu

Potcenili nas, a kad su se osvestili vec primili 4 komada. Ovo od 60 minuta je njihova igra, tako ce igrati kod kuce.
(budibogsnama, 06. oktobar 2022 20:32)
pa ako od prvog minuta budu igrali protiv srnalda, pankova i motike... moze da se desi...

Zarije

pre 1 godinu

Treba malo i razumeti fudbal.Pešić je odigrao dobro i ako nije bio strelac.Trčao je i stalno imao na ledjima dva protivnička igrača i time otvarao prostor za Kataia i Mitrovića.Trudio se ali mu fali kondicije za ceo meč, vidi se da nije odradio pripreme.

mile

pre 1 godinu

Svaka čast za Gobeljića, sećam se da je on kod Miloja igrao sasvim ok, a kod Dekija je bio katastrofa (valjda ženidba, slavlja). Nisam sarkastičan, ali možda je on ipak ok rešenje za desnog beka. Čak je i centaršut unapredio.

budibogsnama

pre 1 godinu

Kako ovo nesrećni Mađari uopšte dobiše ove 2 utakmice.
(FirmaKrstić, 6. oktobar 2022 20:07) Potcenili nas, a kad su se osvestili vec primili 4 komada. Ovo od 60 minuta je njihova igra, tako ce igrati kod kuce.

Zuja

pre 1 godinu

Stalna povika na Gobelju a momak sve što je odigrao odigrao korektno. A neko od " stručnjaka" napiše fali desni bek a ostali kao papagaji. Madjari u timu koliko madjara? Kao Ludogorec.. Evo gola madjara. Pankov????. Njega ne bi mogli ni u Andoru da prodaju

Nikola

pre 1 godinu

Da, pred velikom pobedom. Odlicna igra, ali ima jedan problem, igraci nemaju snage da odigraju 90 minuta u istom ritmu. Nije problem do kvaliteta ili taktike nego do kondicije. Na tom se mora ozbiljno poraditi.

Pseudoharms

pre 1 godinu

Zvezda večeras odlična. Ako dobijemo u Budimpešti, ništa nije izgubljeno.

P.S. Da smo ovako igrali u Turskoj, sad bi imali 6 bodova.

Gossa placa Zeljko 89

pre 1 godinu

Ma ovo je sjajno. I opet cu reci isto ono sto sam rekao posle Makabija. Desni bek mora da igra desnog beka, stoper mora da igra stopera. Danas nam je pokazano koliko bolje igramo kada je Erakovic stoper a Gobelja desni bek. Taj eksperimet nas je kostao LS ove sezone. Ovo je formacija koji Zvezda treba da igra. Bez eksperimentisanja u nastavku takmicenja i bice ovo super.

Objektivan

pre 1 godinu

Još uvek čekamo Ivanića i pravog Kataia, Eraković više NE SME na beka, Milunoviću ćao, vraća se Bukari, Mustafa pakuj kofere, jel vam sada jasno zašto ne igra Motika, nemamo centarfora...

urke

pre 1 godinu

Pesic vukao po dva igraca na ledjima, Gobelja vrhunski u odbrani i napadu..
Za ove sto pisu gluposti,ovo sto igraju od 60. min, to je njihovai gra, samo cu reci, igrali su vcrs koliko im je Zvezda dozvolila.
Miloje spremio mec za 10.

Pozdrav sa Marakane.

zemunski kej

pre 1 godinu

Katai majistore! Kad je on dobar dobra i Zvezda ,najvazniji igrac tamo. Ovo Bukari,Mustafa to je kada igras na kontu ali kada moras da napadas zonu tu mora Katai i Ivanic.

Fenomen

pre 1 godinu

Neko napisa da su navijači Zvezde razmaženi...sa punim pravom. I ja sam jedan od tih. Navikli smo na vrh i teško se mirno sa prosečnošću...e sad, da li je to dobro ili loše ni sam nisam siguran.

a

pre 1 godinu

Ja sam nedavno napisao. Šest bodova protiv madjara plus 3 protiv raspadnutog Trabzona. I to je 9 bodova dovoljno za prolaz a poslednje kolo u Monaku može da donese i više

007

pre 1 godinu

Zasto ne igra Bukari zna li neko?
(nemanja, 06. oktobar 2022 19:31)

Bukari ne igra zato sto je lakse povredjen i zato sto je Marko Gobeljic u formi!

Футог

pre 1 godinu

Од првог полувремена реванша двомеча са Хаифом, КОНАЧНО енергична Звезда. Од тог поливремена са Хаифом, ни на једној наредној утакмици нисмо спојили 15 крштених минута.

Ераковић је страховито напредовао прошле сезоне, данас је одличан и види се да му штоперска позиција много више лежи.

Што више Митровића у наредним утакмицама! Нек греши, грешио је и Ераковић па видимо сезона у Европи значи за искуство.

Volej bajo moj

pre 1 godinu

Eraković i Mitrović, fenomenalni u prvom poluvremenu. Potpuno opravdano su dobili poziv u reprezentaciju. Zvezda za sada daleko bolja. Treba održati ritam. Ajmo Zvezdo

navijač zvezde

pre 1 godinu

Okoreli sam zvezdas ali uvek cu vise postovati grobare. Zamislite Zvezda godinama igra Evropu, nekoliko vezanih titula, i par losih utakmica I odmah poluprazne tribine, DNO DNA!!!
(Rade, 06. oktobar 2022 19:24)


i meni je krivo sto su tribine prazne, da nemam porodicu sad i da ne radim bio bih na tribinama, ali više poštovati partizan, pa druže kod njih u proseku ima 700 ljudi na utakmicama cele sezone. kosarka je nešto drugo

zdravko

pre 1 godinu

Полако звездо паметно у другом полувремену. Сад за сад је океј мало само нервозу избаците а Иванић и катаја дасе пробуде

Моје мишљење

pre 1 godinu

Милојевић сјајно поставио играче,лепо је прочитао игру Ференцвароша и за сад то одлично функционише.Гобеља игра као у трансу.Катаи не може,па не може али личо чекам Иванића у другом полувремену.

Dejo

pre 1 godinu

Prvo poluvreme otkad Gobeljic igra u Zvezdi bar sto se tice evropskih utakmica da mogu da kazem da je odigrao vrlo dobro poluvreme.Nadam se da ce biti takav do kraja utakmice.

Dusan

pre 1 godinu

Pisem na poluvremenu:
Katai, nespreman, bezvoljan, ne znam sta se desava u njegovoj glavi... Malodusnost sta li je?
Daj Boze da gresim , pa u drugom nesto i odigra...
Erakovic borben ali predaja lopte katastrofa.
Ostali ok videcemo...

krilo

pre 1 godinu

ovo je najbolja igra do sad, ovaj je bio pomocni Stankovicu,on takticki bolji od Dekija.meni je Deki drag ali mi ovaj Milojevic dao nesto sto pravi treneri imaju.Ajmo Zvezdo.

VOSAK

pre 1 godinu

I ONDA DOĐU OVDE I PLJUJU ERAKOVIĆA KAO ŠTA ĆE ON KOD PIKSIJA NA SPISKU, A JA SE PITAM ZAŠTO MOMAK NIJE STARTER KOD PIKSIJA JOŠ JER JE MOMAK VEĆ SAD BOLJI I OD STEFANA MITROVIĆA, VELJKOVIĆA I MAŠOVIĆA :)

KAKVA KLASA MOMAK, DA JE ENGLEZ VREDEO BI 80+ MILIONA

Rade

pre 1 godinu

Okoreli sam zvezdas ali uvek cu vise postovati grobare. Zamislite Zvezda godinama igra Evropu, nekoliko vezanih titula, i par losih utakmica I odmah poluprazne tribine, DNO DNA!!!

veliki strumf

pre 1 godinu

Zasto ne igra Bukari zna li neko?
(nemanja, 06. oktobar 2022 19:31). Повредио се на тренингу. Било данас на порталима. Милуновић се није опоравио од повреде у прошлом мечу.

4-3-3

pre 1 godinu

Evo opet ja da kažem da je za Zvezdu najbolje da igra u formaciji 4-3-3.
Ovi igrači sto počinju utakmicu su u redu (u odnosu na ta to čime trenutno raspolažemo), ali igraju na pogrešnim pozicijama. Mitrović mora da bude na levom krilu a ne na desnoj strani. To je svima već odavno jasno. Prema tome, zadnja 4 kako je već najavljeno, srednji red - Ivanović, Sonogo, Kanga, i napred Mitrovic, Pešić i Katai.

Loznica, Gučevo, Cer…

pre 1 godinu

Ultra kop je rek’o da ne vređaju Srnića jer je isti plakao posle grešaka. Da li će isti da zaštite i Gobelju da istog ne vređaju pravi navijači CZ koji istu vole?

Petar

pre 1 godinu

A cime ste zasluzili da vas gledamo? Rezultatima igrom, igracima, upravom narocito, kako vas bre vise nije stid. Zaista mislite da smo stado koje treba da dolazi u tu bukvalno rugobu od neuslovnog stadiona a da vi uzimate pare bez ikakve odgovornosti i srama, i da izigravate mangupe s lovom po gradu. Zaista ste nas potcenili i omalovazili. Vi ste uz Partizan bruka fudbalska u Evropi. Eto sta ste!

Marko

pre 1 godinu

Ali Katai...to ime kad cujem, asocijacija kraj u 30om minutu, setnja po terenu itd. Odgovorno tvrdim da ovaj decko moze da igra samo nasu ligu, igrace tipa on, Evropa ne trpi jedno 10 godina unazad, toliko.

Bgd

pre 1 godinu

Dokaz Zvezdinog propadanja.. Sunovrat nekad velikog kluba. Odsustvo privatizacije daje rezultate, kao i Mrkelina i Terziceva magija. Drzava da prestane da daje novac takvima.

Neko iz mase

pre 1 godinu

Obrni - okreni u formaciji sa cetiri pozadi na desnom beku Gobeljic....dzaba svi pokusaji sa 'pojacanjima'.
No trenutno najveci problem je kondiciona priprema igraca....Max do 60. min i cao.

zoran

pre 1 godinu

-Mnogo kukamo na Gobelju a on je jak, čvrst momak i ostavlja srce na terenu...ne zna mnogo da igra lopte al bar je fizički stabilan.
Imamo mi mnogo većih problema od Gobeljića.
-Sportski sektor za dovođenje igrača je katastrofalne odluke doneo.... Pešić užasno loš izbor a da se greška ispravi oni naprave još veću grešku sa Kulibalijem.
-šta reći a ne zaplakati.
-Greške su i u dovođenju rusa i gruzijca koji i ne dobijaju šansu.
-Na sve te greške nadovežu se sa užasno tankim trenerom Milojevićem... Koliko se grešilo i onda se na sve to dovede neiskusni Savić za pomoćnog trenera....a kad se još vidi fizička sprema igrača...
-Mozda nikada u istoriji nije doveden slabiji spic od Kulibalija!
— Sta treba raditi na polusezoni
razjuriti ljude iz sportskog sektora počev od Mrkele...Postaviti nekog ozbiljnog. Potom oterati neke igrače Kulibalija, Motiku, Pešića, Srnića, Krstičića i ima ih još.
Boljih igrača ima u domaćoj ligi od nekih navedenih. Dovesti nekoliko igrača.... OBAVEZNO DOVESTI NEKOG ZADUŽENOG ZA FIZIČKU SPREMU - I TU NE ŽALITI NOVAC!

ej bre

pre 1 godinu

A koga bi vi stavili posle povrede Milunovica ???? ajde recite... Ne razumem toliku negativnost niste hteli Stankovica hteli ste bas Milosa Milojevica a ne Vladana Milojevica, sta je sad problem?

Живчани лик

pre 1 godinu

Ове сезоне се иде на велики губитак националних бодова, јер им не одговара да играју мање мечева квалификација, пошто тако мање лове узму. Ако неко други зна разлог зашто Гобељић игра па игра, зашто се не доводе играчи на одређеним позицијама, извол'те напишите. Могу да се кладим да Звезда циља друго место у лиги на крају сезоне како би играла квалификације - директан пласман доноси добру лову, али нереално је очекивати победе како би лова наставила да капље. Победа у квалификацијама, упад у групну фазу ЛЕ и добре партије доносе за наше услове велики новац. Знам да ће се неки смејати овом коментару, али у Србији се и за 100е праве комбинације, а камоли за неколико милиона (плус су у управама оба клуба управо такве њушке које су се цео живот бавили само таквим радњама).

Star

pre 1 godinu

Znači još jedan poraz !
Treba još da ubaci pankova i srnića da bi bio siguran !
Nije mi jasno zašto više drže ove “igračine” (gobeljić, pankov i srnić)!
Katastrofa !!!

Живчани лик

pre 1 godinu

Ове сезоне се иде на велики губитак националних бодова, јер им не одговара да играју мање мечева квалификација, пошто тако мање лове узму. Ако неко други зна разлог зашто Гобељић игра па игра, зашто се не доводе играчи на одређеним позицијама, извол'те напишите. Могу да се кладим да Звезда циља друго место у лиги на крају сезоне како би играла квалификације - директан пласман доноси добру лову, али нереално је очекивати победе како би лова наставила да капље. Победа у квалификацијама, упад у групну фазу ЛЕ и добре партије доносе за наше услове велики новац. Знам да ће се неки смејати овом коментару, али у Србији се и за 100е праве комбинације, а камоли за неколико милиона (плус су у управама оба клуба управо такве њушке које су се цео живот бавили само таквим радњама).

Srx

pre 1 godinu

Zvezda ne moze da bude konkurentna bez 3 veznjaka, kako to nijednom treneru nije jasno, Sanogo i Kanga ne mogu da pokriju celu sredinu jer Mirko po navici odluta Katajiu u krilo, pa koliko utakmica treba da izgubimo da bi neko to video.

Ombre

pre 1 godinu

Nije trener kriv sto je Gobeljic starter nego Terzic sto nije doveo zamenu i sto ga drzi u timu godinama! Dal Gobeljic dal Erakovic kao stoper na beku, isto je bukvalno, promasaj i jedan i drugi. UPRAVA NAPOLJE!!!

navijač zvezde

pre 1 godinu

Okoreli sam zvezdas ali uvek cu vise postovati grobare. Zamislite Zvezda godinama igra Evropu, nekoliko vezanih titula, i par losih utakmica I odmah poluprazne tribine, DNO DNA!!!
(Rade, 06. oktobar 2022 19:24)


i meni je krivo sto su tribine prazne, da nemam porodicu sad i da ne radim bio bih na tribinama, ali više poštovati partizan, pa druže kod njih u proseku ima 700 ljudi na utakmicama cele sezone. kosarka je nešto drugo

roten

pre 1 godinu

Odluka da Eraković igra desnog beka apsolutno je najveći razlog zbog loših rezultata u Evropi ove sezone.Kakvo "samoubistvo", trošiš najvećeg talenta na pogrešnoj poziciji i još mu spuštaš cenu, nestvarno... Mora da se povredi Milunović da bi Zvezda konačno počela da igra u normalnoj formaciji,i gle čuda razbija ove Mađare. Gobeljić nije neki kvalitet, ali ako se već Mrkela nije udostojio da dovede krštenog desnog beka onda je Gobeljić najbolji izbor za tu poziciju.

Dachazvezda

pre 1 godinu

Mozda ne treba sad traziti dlaku u jajetu, ali mi smo se pretvorili u prosecnu prvoligasku ekipu cim su izasli Dragovic, Katai i Kanga.
(Gigs, 06. oktobar 2022 21:01)

Ajde??? Znači, slabiji si kad izvedeš tri svoja najbolja igrača?!?
Kolumbo!!! Koji zaključak!!!
Ja isto mislim da je PSŽ slabiji kad izadju iz igre Mesi, Nejmar i Mpape...

ДЕЛИЈА🔴⚪

pre 1 godinu

Разлика је у томе што смо вечерас боље користили шансе. Рекао сам неки дан ако вечерас побиједимо да ће то бити "преломна" утакмица за излазак из кризе. Вјерујем да ће тако и бити. БРАВО ЗВЕЗДО! 👏👏👏

Realno

pre 1 godinu

Ferenc je ubedljivo najslabiji tim u grupi, uz ogromnu srecu su dobili prve dve jer je to u fudbalu moguce.
(Mix, 6. oktobar 2022 21:22
I Liverpul je bio u raspadu kada Zvezda zaigra kako ume i kakav ima renome u Evrposkom fudbalu. Svi se raspadaju

sasa

pre 1 godinu

Gobelja dobio ovacije na Marakani!!!
Bio sam presrećan kada sam to čuo! Gobeljić je momak koji uvek ostavi 110% sebe na terenu i nepravedno su ga navijači omalovažavali! Večeras smo dobili pravog Gobeljića!!!
(Sdragan, 06. oktobar 2022 21:23)
Gobelju su samo omalozavali insternet navijaci i strucnjaci. Pravi navijaci nikada nisu.
(gl, 6. oktobar 2022 23:01)

Tebi treba jedna utakmica da mu zaboravis sve one crvene kartone , napravljene penale i izbacivanja iz Evrope. Sigurno ti treba jedna i da krenes da ga pljujes.

Miki

pre 1 godinu

A cime ste zasluzili da vas gledamo? Rezultatima igrom, igracima, upravom narocito, kako vas bre vise nije stid. Zaista mislite da smo stado koje treba da dolazi u tu bukvalno rugobu od neuslovnog stadiona a da vi uzimate pare bez ikakve odgovornosti i srama, i da izigravate mangupe s lovom po gradu. Zaista ste nas potcenili i omalovazili. Vi ste uz Partizan bruka fudbalska u Evropi. Eto sta ste!
(Petar, 6. oktobar 2022 18:16)

Ti onda druzs gledaj i navijaj za Mancester kako prima 6 komada, a Mancester samo na tv-u i mozes da gledas jer sigurno neces otici da pogledas neku.

Gossa placa Zeljko 89

pre 1 godinu

Ma ovo je sjajno. I opet cu reci isto ono sto sam rekao posle Makabija. Desni bek mora da igra desnog beka, stoper mora da igra stopera. Danas nam je pokazano koliko bolje igramo kada je Erakovic stoper a Gobelja desni bek. Taj eksperimet nas je kostao LS ove sezone. Ovo je formacija koji Zvezda treba da igra. Bez eksperimentisanja u nastavku takmicenja i bice ovo super.

cccc

pre 1 godinu

Ako je neko nekim ludim slučajem skautirao Gobeljića prvi put baš večeras, prodati ga za prvu ponudu iz momenta. Konačno ima 90 minuta materijala za uvaljivanje, zaličio je prvi put na profesionalnog desnog beka.

Sir Oliver

pre 1 godinu

Nekoliko važnih stvari je Zvezda dobila na ovoj utakmici:
Stefan Mitrović je raskošan talenat, definitivno je pokazao da mora da bude u startnoj postavi. Obzirom na godine, verovatno je on uz Erakovića najveći dobitak Zvezde
Erkaović je pokazao raskošan talenat i kvalitet na mestu na kome treba da igra
Milojević je pokazao da je kvalitetan i perspektivan trener i da je pun pogodak uprave. Za kratko verme je u repreznetativnoj pauzi uspeo da podigne raspalu ekipu koja sada u punom tempu umesto 40 minuta (kako je to bilo početkom septembra) igra 80 minuta.

Ombre

pre 1 godinu

Nije trener kriv sto je Gobeljic starter nego Terzic sto nije doveo zamenu i sto ga drzi u timu godinama! Dal Gobeljic dal Erakovic kao stoper na beku, isto je bukvalno, promasaj i jedan i drugi. UPRAVA NAPOLJE!!!

urke

pre 1 godinu

Pesic vukao po dva igraca na ledjima, Gobelja vrhunski u odbrani i napadu..
Za ove sto pisu gluposti,ovo sto igraju od 60. min, to je njihovai gra, samo cu reci, igrali su vcrs koliko im je Zvezda dozvolila.
Miloje spremio mec za 10.

Pozdrav sa Marakane.

Messi The Goat

pre 1 godinu

Realno je mali Eraković doktorirao u odbrani, toliko siguran, hladnokrvan i kvalitetan kao nekada Vidić. Samo da nastavi tako i reprezentacija nema da brine za štopera narednih 10+ godina.

5. STAR

pre 1 godinu

Fantastična pobeda! Mnogo više nego što se u ovom momentu očekivalo.
Šta Pešić igra tj. glumi na terenu? Samo nešto sidraši, guzi se, uopšte ne gleda loptu i kretnje saigrača. Toliko propuštenih situacija za dodavanje je imao. Ovo na kraju me izludelo! Nije to vaterpolo!
Dobro smo stajali, malo propušta smo imali u defanzivi.
Rodić nije kao po običaju umro negde oko 60-65 minuta. A sa preke strane... Pa ovo je Gobeljiću bila sigurno jedna od 3 najbolje u Zvezdi. Fantastično je odigrao!
Dragović I Eraković odlično. Ali Eraković uvek nekako i kad odigra dobro bude gol preko njega. Mada je tu letnjom intervencijom Pankov mnogo doprineo.
Lep gol Kataija i repriza ludog Kange.
Tamo treba ići na pobedu jer nam oni i dalje beže 3 boda.

garda

pre 1 godinu

Zvezda odlicna, iznad ocekivanja protiv dobre ekipe Ferencvarosa. Za potpuno zadovoljstvo moralo bi se priblizno ovako igrati i u revansu. Da li cemo ikada doziveti da niko ne pljuje po nekim igracima cak i kada lose odigraju? Pravi navijaci znaju da ta vrsta kritike nikada ne pomaze, pomazu rad i konkretna kritika trenera.

urke

pre 1 godinu

Erakovic profesor doktor,Piksi,imas standardnog i nezamenljivog stopera za narednih 15 godina,toliko,kakav Stefan Mitrovic,Veljkovic i bakraci...

Dare_cz

pre 1 godinu

Mnogo smo ranije eksperimentisali sa desnim bekom koji to nije(Erakovic) i prakticno nismo imali desnu stranu da pomogne Bukariju.Gobeljic iako nije neka klasa moze nesto da napravi napred,neki dobar dribling,dobar centarsut i odma je opasnije nego samo da se ide preko Rodica i time coveku pada snaga na kraju od tolikog ponavljanja.

Nebojsa

pre 1 godinu

Sve je bilo lepo i odlicno do 4:0, kad je Milojevic promenio formaciju.
Odmah sam rekao cim je to uradio da cemo primiti gol.
Visok rezultat, bez potrebe je to radio.
Samo je trebao da izvuce igrace sa kartonima i nista drugo.
Mi neznamo da igramo sa tri stopera, moraju jednom shvatiti.

mile

pre 1 godinu

Svaka čast za Gobeljića, sećam se da je on kod Miloja igrao sasvim ok, a kod Dekija je bio katastrofa (valjda ženidba, slavlja). Nisam sarkastičan, ali možda je on ipak ok rešenje za desnog beka. Čak je i centaršut unapredio.

a

pre 1 godinu

Ja sam nedavno napisao. Šest bodova protiv madjara plus 3 protiv raspadnutog Trabzona. I to je 9 bodova dovoljno za prolaz a poslednje kolo u Monaku može da donese i više

Sdragan

pre 1 godinu

Gobelja dobio ovacije na Marakani!!!
Bio sam presrećan kada sam to čuo! Gobeljić je momak koji uvek ostavi 110% sebe na terenu i nepravedno su ga navijači omalovažavali! Večeras smo dobili pravog Gobeljića!!!

Petar

pre 1 godinu

A cime ste zasluzili da vas gledamo? Rezultatima igrom, igracima, upravom narocito, kako vas bre vise nije stid. Zaista mislite da smo stado koje treba da dolazi u tu bukvalno rugobu od neuslovnog stadiona a da vi uzimate pare bez ikakve odgovornosti i srama, i da izigravate mangupe s lovom po gradu. Zaista ste nas potcenili i omalovazili. Vi ste uz Partizan bruka fudbalska u Evropi. Eto sta ste!

SAŠA FRANKFURT

pre 1 godinu

Darko: samo što je taj raspali Ferencvaroš imao prvu poziciju, sa dve pobede iz dve utakmice!! Sad ćemo vas moćne da vidimo, kako igrate protiv raspalog Kelna!!

UŠATI i stoka

pre 1 godinu

sve je izgledalo jednostavno iako smo već u 20-om minutu trebali da vodimo sa 2:0. Prilike iz peteraca koje nisu realizovane, kao da su nešto najnormalnije u evropskim utakmicama i nastavilo se sjajno sve do 60-og minuta. Da smo mi bili u suprotnom položaju, protivnik bi nas razvalio, a ovi naši počeli da žongliraju i primimo gol. Treba da dobijemo tu nemilosrdnu crtu da damo i 10 golova kada smo u takvoj poziciji. Taktički savršen meč, kao protivu Monaka, ali je rezultat drugačiji, što i čini fudbal kao igru i sreću kao presudan momenat života.
Zvezdo zgazi ih sve !

Zarije

pre 1 godinu

Treba malo i razumeti fudbal.Pešić je odigrao dobro i ako nije bio strelac.Trčao je i stalno imao na ledjima dva protivnička igrača i time otvarao prostor za Kataia i Mitrovića.Trudio se ali mu fali kondicije za ceo meč, vidi se da nije odradio pripreme.

Dušan R.

pre 1 godinu

Ne mogu da verujem šta ovi "stručnjaci" pišu za Pešića. Svako misli da nešto zna o fudbalu a nikad loptu šutnuo nije. Utakmica je bila sjajna i Pešić je baš dobro odigrao ono što je trener od njega tražio.
(Vuk Š, 06. oktobar 2022 21:38)

Vreme ce pokazati.

Moje misljenje je da Pesic slabiji igrac.
Ne kazem da je los.
Ali svakako nije nivo Katai, Ivanica, Kange itd itd

Ako se hoce rezulatati, onda jedan spic tipa ohi treba

Običan ljubitelj fudbala

pre 1 godinu

Dokle više samo kritike!Sve neki "znalci" , Pešić odigrao loše Hej, kakvo neznanje komentatora .I trenera kritikuju za izmene...Ne mogu da verujem koliko neznanja,ali i još više zlobe..
Napred Zvezda!

Р

pre 1 godinu

Сви дадоше гол, осим центарфора. Гобеља има више удараца, што у оквир, што ван оквира гола, од центарфора. Страхота!

deki27

pre 1 godinu

Realno penal nas je pogurao samo tako,posle tog gola sve je bilo lakse.Videcemo na sta ce ovo da lici za sedam dana a ako podjemo od toga da Trabzon dobijemo kuci,za pasman dalje potrebni su bodovi iz Budimpeste i Monte Karla,barem po bod

pedja

pre 1 godinu

Erakovic nema veze sa primljenim golom bio sam na tribini ,bas u toj liniji ,Pankov je kriv za gol,imao je sto godina da izblokira centarsut,ali je spor do bola,naravno da Erakovic nije ni ocekivao da ce se to desiti,isto tako protiv Monaka bas sa te strane u istoj liniji ,Dragovic kasni tj.bjezi od igraca umjesto da ide u njega i blokira centarsut,e onda dolazi idiotski penal Srnica,tako da je veceras krivica za gol 90 % Pankov,a 10 % Erakovic,a protiv Monaka mozda Srnic 60 ,a Dragovic 40%,al 'ajde da ne dramimo uvijek je neko kriv kad se gol primi i u Bajernu i Sitiju itd.,kao.sto je uvijek neko kralj kad se isti da.Znaci budimo realni svi su veceras bili odlicni,odavno mi nije bilo ovoliko drago sto sam dosao na utakmicu,ne samo zbog rezultata ,nego i zbog odnosa prema igri i borbenosti!Napred naša Zvezdo!

mile

pre 1 godinu

Bravo za rezisera ove utakmice. Omogucio nam je da vidimo drugi Zvezdin gol na ponovljenom snimku, posto nismo uspeli da ga vidimo uzivo.
(Kuki, 6. oktobar 2022 19:54)

Ako se ne varam prenos radi arena a rts preuzima

Bgd

pre 1 godinu

Dokaz Zvezdinog propadanja.. Sunovrat nekad velikog kluba. Odsustvo privatizacije daje rezultate, kao i Mrkelina i Terziceva magija. Drzava da prestane da daje novac takvima.

Pseudoharms

pre 1 godinu

Zvezda večeras odlična. Ako dobijemo u Budimpešti, ništa nije izgubljeno.

P.S. Da smo ovako igrali u Turskoj, sad bi imali 6 bodova.

Zuja

pre 1 godinu

Stalna povika na Gobelju a momak sve što je odigrao odigrao korektno. A neko od " stručnjaka" napiše fali desni bek a ostali kao papagaji. Madjari u timu koliko madjara? Kao Ludogorec.. Evo gola madjara. Pankov????. Njega ne bi mogli ni u Andoru da prodaju

Марко

pre 1 godinu

Sto ste navalili sa Pesicem ,kakve veze ima ato centarfor ne daje gol kad je rezultat pozitivan? Pesic daje kad je to potrebno
(Ivan, 6. oktobar 2022 20:56) # Link komentara

Као, на пример, против Монака, Теабзонспора и ЦСКА.

Mirjana

pre 1 godinu

Kada nije Gobelja na tapetu mora neko drugi. Eto sada Pešić. A bio je i Katai, Milunović, Srnić... Pešić bio strelac lige i najbolji asistent

Boro

pre 1 godinu

Gobeljic,Erakovic i Kanga izvaredne partije. Steta za primljen gol jer su svi izgarali od prvog do zadnjeg minuta. Cestitke i idemo jako i na pobjedu i tamo

Марко

pre 1 godinu

Ako se hoce rezulatati, onda jedan spic tipa ohi treba
(Dušan R., 6. oktobar 2022 22:02)

NE! Nama bas trebaju igraci kao sto su Falcineli ili Pesic...Ohi je tip igraca za koji mora da igra ceo tim,a ja licno vise volim da napadac igra za tim.Ko ce da "ubode",svejedno.
(marko77, 6. oktobar 2022 23:23)

Црвена звезда је постала првак Европе и света када је у њој играла гол-машина по имену Дарко Панчев (116 голова за три сезоне 1989-1992). Дарко га је углавном забијао из прве. Није било битно да ли је Спартак, Жељезничар, Партизан, Динамо, Ренџерс или Бајерн. Није играо повратне лопте и није их прескакао као девојчица ластиш. Е нама треба неко као што је Панчев, а не нека девојчица која прескаче лопте.

Loznica, Gučevo, Cer…

pre 1 godinu

Ultra kop je rek’o da ne vređaju Srnića jer je isti plakao posle grešaka. Da li će isti da zaštite i Gobelju da istog ne vređaju pravi navijači CZ koji istu vole?

VOSAK

pre 1 godinu

I ONDA DOĐU OVDE I PLJUJU ERAKOVIĆA KAO ŠTA ĆE ON KOD PIKSIJA NA SPISKU, A JA SE PITAM ZAŠTO MOMAK NIJE STARTER KOD PIKSIJA JOŠ JER JE MOMAK VEĆ SAD BOLJI I OD STEFANA MITROVIĆA, VELJKOVIĆA I MAŠOVIĆA :)

KAKVA KLASA MOMAK, DA JE ENGLEZ VREDEO BI 80+ MILIONA

ДЕЛИЈА🔴⚪

pre 1 godinu

@МИРЈАНА - Па наравно да су на тапету они који лоше одиграју. Без критике нема ни напретка. Похвала је за добро а критика за лоше. И то је крај приче.

007

pre 1 godinu

Zasto ne igra Bukari zna li neko?
(nemanja, 06. oktobar 2022 19:31)

Bukari ne igra zato sto je lakse povredjen i zato sto je Marko Gobeljic u formi!

zemunski kej

pre 1 godinu

Katai majistore! Kad je on dobar dobra i Zvezda ,najvazniji igrac tamo. Ovo Bukari,Mustafa to je kada igras na kontu ali kada moras da napadas zonu tu mora Katai i Ivanic.

Miro,Bastina-Ohio

pre 1 godinu

Iskrene cestitke mladim trenerima Zvezde i Partizana za ofanzivne sisteme u igri protiv favoriziranih protivnika...Izgleda da je Mister Stojkovic poslao pobednicku aplikaciju najtrofejnijim srpskim srpskim klubovima,koji na srecu imaju hrabre i talentovane i moderne trenere Evropskih vrednosti...To je odlicno predskazanje za ucesce Nacionalnog tima u Katru, i pomalo...zakasnela ali u pravom trenutku pozeljna neka vrsta renesanse srpskog fudbala!Ovo je pravi trenutak, da svi fudbalski cinioci,od navijaca ,novinara,nogometnih organizacija patriotski stanu na stranu onih koji su nas napokon fudbalski poceli uveseljavati...

budibogsnama

pre 1 godinu

Kako ovo nesrećni Mađari uopšte dobiše ove 2 utakmice.
(FirmaKrstić, 6. oktobar 2022 20:07) Potcenili nas, a kad su se osvestili vec primili 4 komada. Ovo od 60 minuta je njihova igra, tako ce igrati kod kuce.

lal

pre 1 godinu

Potcenili nas, a kad su se osvestili vec primili 4 komada. Ovo od 60 minuta je njihova igra, tako ce igrati kod kuce.
(budibogsnama, 06. oktobar 2022 20:32)
pa ako od prvog minuta budu igrali protiv srnalda, pankova i motike... moze da se desi...

Dejo

pre 1 godinu

Prvo poluvreme otkad Gobeljic igra u Zvezdi bar sto se tice evropskih utakmica da mogu da kazem da je odigrao vrlo dobro poluvreme.Nadam se da ce biti takav do kraja utakmice.

Fenomen

pre 1 godinu

Neko napisa da su navijači Zvezde razmaženi...sa punim pravom. I ja sam jedan od tih. Navikli smo na vrh i teško se mirno sa prosečnošću...e sad, da li je to dobro ili loše ni sam nisam siguran.

zoran

pre 1 godinu

-Mnogo kukamo na Gobelju a on je jak, čvrst momak i ostavlja srce na terenu...ne zna mnogo da igra lopte al bar je fizički stabilan.
Imamo mi mnogo većih problema od Gobeljića.
-Sportski sektor za dovođenje igrača je katastrofalne odluke doneo.... Pešić užasno loš izbor a da se greška ispravi oni naprave još veću grešku sa Kulibalijem.
-šta reći a ne zaplakati.
-Greške su i u dovođenju rusa i gruzijca koji i ne dobijaju šansu.
-Na sve te greške nadovežu se sa užasno tankim trenerom Milojevićem... Koliko se grešilo i onda se na sve to dovede neiskusni Savić za pomoćnog trenera....a kad se još vidi fizička sprema igrača...
-Mozda nikada u istoriji nije doveden slabiji spic od Kulibalija!
— Sta treba raditi na polusezoni
razjuriti ljude iz sportskog sektora počev od Mrkele...Postaviti nekog ozbiljnog. Potom oterati neke igrače Kulibalija, Motiku, Pešića, Srnića, Krstičića i ima ih još.
Boljih igrača ima u domaćoj ligi od nekih navedenih. Dovesti nekoliko igrača.... OBAVEZNO DOVESTI NEKOG ZADUŽENOG ZA FIZIČKU SPREMU - I TU NE ŽALITI NOVAC!

a

pre 1 godinu

Okoreli sam zvezdas ali uvek cu vise postovati grobare. Zamislite Zvezda godinama igra Evropu, nekoliko vezanih titula, i par losih utakmica I odmah poluprazne tribine, DNO DNA!!!
(Rade, 06. oktobar 2022 19:24)

Kada si okoreli Zvezdaš što nisi na stadionu. Ja ne propuštam ni jednu utakmicu ali večeras sam dežuran. Poseta od 20 hiljada nije loša a i karte nisu jeftine. Sever 1200 dinara a pun. Zapad i Istok duplo

mile

pre 1 godinu

(budibogsnama, 06. oktobar 2022 20:32)
I meni se čini da su nas potcenili i računali da će biti ili 0:0 ili pobediti nekom našom greškom. No mislim da se Zvezda sada probudila i da će tamo biti egal, potpuno otvorena utakmica, mnogo bolji Ferencvaroš, ali i stara Zvezda.

marko77

pre 1 godinu

Ako se hoce rezulatati, onda jedan spic tipa ohi treba
(Dušan R., 6. oktobar 2022 22:02)

NE! Nama bas trebaju igraci kao sto su Falcineli ili Pesic...Ohi je tip igraca za koji mora da igra ceo tim,a ja licno vise volim da napadac igra za tim.Ko ce da "ubode",svejedno.

мерак

pre 1 godinu

Пешић аут, било ко може да га мења. Ераковић мора да игра централног, будућност нашег фудбала назад. гобеља на беку, најбољи је од понуђеног. све остало супер

Marko

pre 1 godinu

Ali Katai...to ime kad cujem, asocijacija kraj u 30om minutu, setnja po terenu itd. Odgovorno tvrdim da ovaj decko moze da igra samo nasu ligu, igrace tipa on, Evropa ne trpi jedno 10 godina unazad, toliko.

Vuk Š

pre 1 godinu

Ne mogu da verujem šta ovi "stručnjaci" pišu za Pešića. Svako misli da nešto zna o fudbalu a nikad loptu šutnuo nije. Utakmica je bila sjajna i Pešić je baš dobro odigrao ono što je trener od njega tražio.

kukuruz kokicar

pre 1 godinu

Da ne krivite više Pešića, nije on kriv već ovi što su ga doveli. Pešić je doveden da zameni
tipa igrača kao što je bio Falćineli, mada Pešić mu nije ni do kolena ali nema veze.

Zile

pre 1 godinu

Ne postoji ni 1 element u fudbalu koji Pešić nije zajebo čovek PANJ
Hvala Bogu pa imamo napadače a ne ovakvog "centarfora", sramota bre

Rossonero

pre 1 godinu

Sad će Ferencvaroš da dogura do polufinala, mi ćemo da pričamo kako smo razbili polufinalistu u Beogradu, ostale utakmice ništa i to je to za ovu sezonu. Vidimo se iduće godine :D

gl

pre 1 godinu

Gobelja dobio ovacije na Marakani!!!
Bio sam presrećan kada sam to čuo! Gobeljić je momak koji uvek ostavi 110% sebe na terenu i nepravedno su ga navijači omalovažavali! Večeras smo dobili pravog Gobeljića!!!
(Sdragan, 06. oktobar 2022 21:23)
Gobelju su samo omalozavali insternet navijaci i strucnjaci. Pravi navijaci nikada nisu.

Objektivan

pre 1 godinu

Još uvek čekamo Ivanića i pravog Kataia, Eraković više NE SME na beka, Milunoviću ćao, vraća se Bukari, Mustafa pakuj kofere, jel vam sada jasno zašto ne igra Motika, nemamo centarfora...

super

pre 1 godinu

sa Pešićem ili bez isti učinak,jeste bori se kao lav,trči odvlači pažnju ali njegov glavni zadatak na utakmici je da da gol,a on to ne može ili ne zna...napadač mora da ima 0,5-1 gol po meču ili asistencija a on ovih mesec dana ništa( ne računamo slučajni gol u našem prvenstvu što ga je lopta pogodila u leđa)

veliki strumf

pre 1 godinu

Zasto ne igra Bukari zna li neko?
(nemanja, 06. oktobar 2022 19:31). Повредио се на тренингу. Било данас на порталима. Милуновић се није опоравио од повреде у прошлом мечу.

Sabre

pre 1 godinu

Konačno gobelja i eraković na pravim pozicijama i evo rezultata. Pesica pokloniti bukvalno bilo kome, čovek je stvarno za neku beton ligu, kao i panjkov.

GEOS

pre 1 godinu

Fantastican rezultat za Zvezdu, ali pas mora mnogo bolje. 65 min 260 pasova i jedni i drugi. Zvezda mora da ima par za upola vise od protivnika, vrhunskim ekipama se vrti oko 750-850 pasova po utakmici, kad bi bili oko 500 to bi bio pun pogodak. Gobeljic je danas ofanzivan koliko je bio u celoj svojoj karijeri ukupno. Desni bek je bolna tacka, ostalo je sve na mestu.
(Milan Spanac, 06. oktobar 2022 20:14)

Preterivanje.
Neki prisek je kada je 50-50 do 55-45 poseda... 400-450... za vise od 450-550...
Maksimum je 550 dakle. Druugo to je ukupan broj pokusaja, a broj uspesnih ... je za 20 posto manji. Cuj njega... 850 ...

Nocni vuk

pre 1 godinu

Znači bekove smo rešili.. još Srna i Pešić da zaigraju pa da vidimo koga ćemo u polufinalu :)
Elem, šalu na stranu.. Ovo je ekipa od prošle sezone, vratio se taj žar u igri i želja za pobedom. Kondicija bar deluje malo bolje, mada sumnjam da su realno mogli nešto posebno da je poprave za dve nedelje, makar svi trče i ne šetaju se po terenu.
Mislim da imamo mini klanove u timu, ovo je jedan, a drugi predvode Bukari i Kangwa.. daj Bože da grešim.
Uglavnom sve se vidi, imamo kvalitet da prođemo grupu, da li kao drugi u LE ili treći LK zavisiće sad i od sreće i od drugih. Mislim da možemo da uzmemo još 5-6 bodova. Ako dobijemo u Budimpešti siguran sam da smo drugi. Dobro je što je utakmica sa njima ponovo za nedelju dana, evidentno je da su u padu forme, ali su i dalje opasni i ovo nije realan rezultat, pogodili smo maltene sve večeras..

Футог

pre 1 godinu

Од првог полувремена реванша двомеча са Хаифом, КОНАЧНО енергична Звезда. Од тог поливремена са Хаифом, ни на једној наредној утакмици нисмо спојили 15 крштених минута.

Ераковић је страховито напредовао прошле сезоне, данас је одличан и види се да му штоперска позиција много више лежи.

Што више Митровића у наредним утакмицама! Нек греши, грешио је и Ераковић па видимо сезона у Европи значи за искуство.

Volej bajo moj

pre 1 godinu

Eraković i Mitrović, fenomenalni u prvom poluvremenu. Potpuno opravdano su dobili poziv u reprezentaciju. Zvezda za sada daleko bolja. Treba održati ritam. Ajmo Zvezdo

Лаик

pre 1 godinu

Фудбалски "умови, академици, скаути, комшије и остали стручњаци" не знају шта ће од муке, па у тако дубиозном стању налазе разлог да опљуну нпр. Пешића или Срнића како би њихов бедни живот добио смисао. Лопату у руке и бићете кориснији.

krilo

pre 1 godinu

ovo je najbolja igra do sad, ovaj je bio pomocni Stankovicu,on takticki bolji od Dekija.meni je Deki drag ali mi ovaj Milojevic dao nesto sto pravi treneri imaju.Ajmo Zvezdo.

stručnjak

pre 1 godinu

najbolji
Kanga-bez greške,2:gola
Gobeljić,bez greške,2 asistencije
Eraković,jedna greška,sve ostalo vrhunski
Pešić, konstantno pritisak,borba, asistencija

Марко

pre 1 godinu

Fantastican rezultat za Zvezdu, ali pas mora mnogo bolje. 65 min 260 pasova i jedni i drugi. Zvezda mora da ima par za upola vise od protivnika, vrhunskim ekipama se vrti oko 750-850 pasova po utakmici, kad bi bili oko 500 to bi bio pun pogodak. Gobeljic je danas ofanzivan koliko je bio u celoj svojoj karijeri ukupno. Desni bek je bolna tacka, ostalo je sve na mestu.
(Milan Spanac, 06. oktobar 2022 20:14)

Preterivanje.
Neki prisek je kada je 50-50 do 55-45 poseda... 400-450... za vise od 450-550...
Maksimum je 550 dakle. Druugo to je ukupan broj pokusaja, a broj uspesnih ... je za 20 posto manji. Cuj njega... 850 ...
(GEOS, 6. oktobar 2022 23:35)

Слажем се са процентима, али 250 пасова на утакмици заиста јесте мало. АЛИ, има једно велико АЛИ, тако мали број пасова се може оправдати чињеницом да је утакмица решена пола сата пре краја. Звезда је вечерас играла сат времена, јер јој је толико било потребно да демолира Ференцварош. Након 60. минута сва статистика пада у воду и све што се од тог тренутка дешавало је небитно.

Nikola

pre 1 godinu

Da, pred velikom pobedom. Odlicna igra, ali ima jedan problem, igraci nemaju snage da odigraju 90 minuta u istom ritmu. Nije problem do kvaliteta ili taktike nego do kondicije. Na tom se mora ozbiljno poraditi.

Helena

pre 1 godinu

Ma dobijamo ih i tamo lagano, mene samo plasi da nekim slucajem Trabzon ne pobedi Mo ako kod kuce i da nakon 4 kola svi imamo po 6 bodova.

Milan Spanac

pre 1 godinu

Fantastican rezultat za Zvezdu, ali pas mora mnogo bolje. 65 min 260 pasova i jedni i drugi. Zvezda mora da ima par za upola vise od protivnika, vrhunskim ekipama se vrti oko 750-850 pasova po utakmici, kad bi bili oko 500 to bi bio pun pogodak. Gobeljic je danas ofanzivan koliko je bio u celoj svojoj karijeri ukupno. Desni bek je bolna tacka, ostalo je sve na mestu.

Star

pre 1 godinu

Znači još jedan poraz !
Treba još da ubaci pankova i srnića da bi bio siguran !
Nije mi jasno zašto više drže ove “igračine” (gobeljić, pankov i srnić)!
Katastrofa !!!

Neko iz mase

pre 1 godinu

Obrni - okreni u formaciji sa cetiri pozadi na desnom beku Gobeljic....dzaba svi pokusaji sa 'pojacanjima'.
No trenutno najveci problem je kondiciona priprema igraca....Max do 60. min i cao.

Rade

pre 1 godinu

Okoreli sam zvezdas ali uvek cu vise postovati grobare. Zamislite Zvezda godinama igra Evropu, nekoliko vezanih titula, i par losih utakmica I odmah poluprazne tribine, DNO DNA!!!

Моје мишљење

pre 1 godinu

Милојевић сјајно поставио играче,лепо је прочитао игру Ференцвароша и за сад то одлично функционише.Гобеља игра као у трансу.Катаи не може,па не може али личо чекам Иванића у другом полувремену.

VUK

pre 1 godinu

Meni je Gobeljic mnogo bolji igrac od Srnica.
(zvezdale, 06. oktobar 2022 20:38) Bek i vezni se ne porede. Nije obavezno navijati za CZ , ako ne znaš ni pozicije igrača u timu.

Srx

pre 1 godinu

Zvezda ne moze da bude konkurentna bez 3 veznjaka, kako to nijednom treneru nije jasno, Sanogo i Kanga ne mogu da pokriju celu sredinu jer Mirko po navici odluta Katajiu u krilo, pa koliko utakmica treba da izgubimo da bi neko to video.

sasa

pre 1 godinu

Rodica je stvarno tesko gledati. Erakovic odlican, a onda cistu loptu sutne na tribine. Takav se nikad nece prodati. Sutiranje na tribine ne ide vise ni u Lajkovcu.

Bekos

pre 1 godinu

Zašto je ovog nesposobnog Pešića svo vreme držao u igri. Čovek niti jedan jedini potez na ovoj utakmici nije napravio. Ko njega uporno forsira.

ej bre

pre 1 godinu

A koga bi vi stavili posle povrede Milunovica ???? ajde recite... Ne razumem toliku negativnost niste hteli Stankovica hteli ste bas Milosa Milojevica a ne Vladana Milojevica, sta je sad problem?

Lajavi krelac

pre 1 godinu

Ferencvaroš je potcenio Zvezdu, videli su da su Milunović i Bukari povređeni, Kangva crveni i mislili da će lako, kad ono ne znaše da mi bolje igramo bez njih, da je odbrana bez Milunovića kao bedem, a da je Mitrović izmislio fudbal za Bukarija.

Jedino mi je srce zastajkivalo svaki put kad Kanga primi loptu na 20 metara od gola i kad krene da dribla nepotrebno... Ah da, i kad je Srnadinjo ušao.

zdravko

pre 1 godinu

Полако звездо паметно у другом полувремену. Сад за сад је океј мало само нервозу избаците а Иванић и катаја дасе пробуде

prosečan grobar

pre 1 godinu

Tebi treba jedna utakmica da mu zaboravis sve one crvene kartone , napravljene penale i izbacivanja iz Evrope. Sigurno ti treba jedna i da krenes da ga pljujes.
(sasa, 06. oktobar 2022 23:29)

Zahvaljujemo

koje izbacivanje iz Evrope zbog njega?
ajde reci?

Живчани лик

pre 1 godinu

Ове сезоне се иде на велики губитак националних бодова, јер им не одговара да играју мање мечева квалификација, пошто тако мање лове узму. Ако неко други зна разлог зашто Гобељић игра па игра, зашто се не доводе играчи на одређеним позицијама, извол'те напишите. Могу да се кладим да Звезда циља друго место у лиги на крају сезоне како би играла квалификације - директан пласман доноси добру лову, али нереално је очекивати победе како би лова наставила да капље. Победа у квалификацијама, упад у групну фазу ЛЕ и добре партије доносе за наше услове велики новац. Знам да ће се неки смејати овом коментару, али у Србији се и за 100е праве комбинације, а камоли за неколико милиона (плус су у управама оба клуба управо такве њушке које су се цео живот бавили само таквим радњама).

miško

pre 1 godinu

Eraković u Zvezdi igra sve najbolje utakmice a i u repki je odigrao briljantno 15' a i više bi da mu je PIKSI dozvolio. Zašto nije samo on zna mi obični ne razumemo to.

Живчани лик

pre 1 godinu

Ове сезоне се иде на велики губитак националних бодова, јер им не одговара да играју мање мечева квалификација, пошто тако мање лове узму. Ако неко други зна разлог зашто Гобељић игра па игра, зашто се не доводе играчи на одређеним позицијама, извол'те напишите. Могу да се кладим да Звезда циља друго место у лиги на крају сезоне како би играла квалификације - директан пласман доноси добру лову, али нереално је очекивати победе како би лова наставила да капље. Победа у квалификацијама, упад у групну фазу ЛЕ и добре партије доносе за наше услове велики новац. Знам да ће се неки смејати овом коментару, али у Србији се и за 100е праве комбинације, а камоли за неколико милиона (плус су у управама оба клуба управо такве њушке које су се цео живот бавили само таквим радњама).

4-3-3

pre 1 godinu

Evo opet ja da kažem da je za Zvezdu najbolje da igra u formaciji 4-3-3.
Ovi igrači sto počinju utakmicu su u redu (u odnosu na ta to čime trenutno raspolažemo), ali igraju na pogrešnim pozicijama. Mitrović mora da bude na levom krilu a ne na desnoj strani. To je svima već odavno jasno. Prema tome, zadnja 4 kako je već najavljeno, srednji red - Ivanović, Sonogo, Kanga, i napred Mitrovic, Pešić i Katai.

Mix

pre 1 godinu

Darko: samo što je taj raspali Ferencvaroš imao prvu poziciju, sa dve pobede iz dve utakmice!! Sad ćemo vas moćne da vidimo, kako igrate protiv raspalog Kelna!!
(SAŠA FRANKFURT, 6. oktobar 2022 20:55)

Ferenc je ubedljivo najslabiji tim u grupi, uz ogromnu srecu su dobili prve dve jer je to u fudbalu moguce.

Dusan

pre 1 godinu

Pisem na poluvremenu:
Katai, nespreman, bezvoljan, ne znam sta se desava u njegovoj glavi... Malodusnost sta li je?
Daj Boze da gresim , pa u drugom nesto i odigra...
Erakovic borben ali predaja lopte katastrofa.
Ostali ok videcemo...

Rossonero

pre 1 godinu

Sad će Ferencvaroš da dogura do polufinala, mi ćemo da pričamo kako smo razbili polufinalistu u Beogradu, ostale utakmice ništa i to je to za ovu sezonu. Vidimo se iduće godine :D

Rade

pre 1 godinu

Okoreli sam zvezdas ali uvek cu vise postovati grobare. Zamislite Zvezda godinama igra Evropu, nekoliko vezanih titula, i par losih utakmica I odmah poluprazne tribine, DNO DNA!!!

Mix

pre 1 godinu

Darko: samo što je taj raspali Ferencvaroš imao prvu poziciju, sa dve pobede iz dve utakmice!! Sad ćemo vas moćne da vidimo, kako igrate protiv raspalog Kelna!!
(SAŠA FRANKFURT, 6. oktobar 2022 20:55)

Ferenc je ubedljivo najslabiji tim u grupi, uz ogromnu srecu su dobili prve dve jer je to u fudbalu moguce.

sasa

pre 1 godinu

Rodica je stvarno tesko gledati. Erakovic odlican, a onda cistu loptu sutne na tribine. Takav se nikad nece prodati. Sutiranje na tribine ne ide vise ni u Lajkovcu.

gl

pre 1 godinu

Gobelja dobio ovacije na Marakani!!!
Bio sam presrećan kada sam to čuo! Gobeljić je momak koji uvek ostavi 110% sebe na terenu i nepravedno su ga navijači omalovažavali! Večeras smo dobili pravog Gobeljića!!!
(Sdragan, 06. oktobar 2022 21:23)
Gobelju su samo omalozavali insternet navijaci i strucnjaci. Pravi navijaci nikada nisu.

Vuk Š

pre 1 godinu

Ne mogu da verujem šta ovi "stručnjaci" pišu za Pešića. Svako misli da nešto zna o fudbalu a nikad loptu šutnuo nije. Utakmica je bila sjajna i Pešić je baš dobro odigrao ono što je trener od njega tražio.

Zile

pre 1 godinu

Ne postoji ni 1 element u fudbalu koji Pešić nije zajebo čovek PANJ
Hvala Bogu pa imamo napadače a ne ovakvog "centarfora", sramota bre

Живчани лик

pre 1 godinu

Ове сезоне се иде на велики губитак националних бодова, јер им не одговара да играју мање мечева квалификација, пошто тако мање лове узму. Ако неко други зна разлог зашто Гобељић игра па игра, зашто се не доводе играчи на одређеним позицијама, извол'те напишите. Могу да се кладим да Звезда циља друго место у лиги на крају сезоне како би играла квалификације - директан пласман доноси добру лову, али нереално је очекивати победе како би лова наставила да капље. Победа у квалификацијама, упад у групну фазу ЛЕ и добре партије доносе за наше услове велики новац. Знам да ће се неки смејати овом коментару, али у Србији се и за 100е праве комбинације, а камоли за неколико милиона (плус су у управама оба клуба управо такве њушке које су се цео живот бавили само таквим радњама).

Petar

pre 1 godinu

A cime ste zasluzili da vas gledamo? Rezultatima igrom, igracima, upravom narocito, kako vas bre vise nije stid. Zaista mislite da smo stado koje treba da dolazi u tu bukvalno rugobu od neuslovnog stadiona a da vi uzimate pare bez ikakve odgovornosti i srama, i da izigravate mangupe s lovom po gradu. Zaista ste nas potcenili i omalovazili. Vi ste uz Partizan bruka fudbalska u Evropi. Eto sta ste!

Dusan

pre 1 godinu

Pisem na poluvremenu:
Katai, nespreman, bezvoljan, ne znam sta se desava u njegovoj glavi... Malodusnost sta li je?
Daj Boze da gresim , pa u drugom nesto i odigra...
Erakovic borben ali predaja lopte katastrofa.
Ostali ok videcemo...

Marko

pre 1 godinu

Ali Katai...to ime kad cujem, asocijacija kraj u 30om minutu, setnja po terenu itd. Odgovorno tvrdim da ovaj decko moze da igra samo nasu ligu, igrace tipa on, Evropa ne trpi jedno 10 godina unazad, toliko.

Bgd

pre 1 godinu

Dokaz Zvezdinog propadanja.. Sunovrat nekad velikog kluba. Odsustvo privatizacije daje rezultate, kao i Mrkelina i Terziceva magija. Drzava da prestane da daje novac takvima.

Живчани лик

pre 1 godinu

Ове сезоне се иде на велики губитак националних бодова, јер им не одговара да играју мање мечева квалификација, пошто тако мање лове узму. Ако неко други зна разлог зашто Гобељић игра па игра, зашто се не доводе играчи на одређеним позицијама, извол'те напишите. Могу да се кладим да Звезда циља друго место у лиги на крају сезоне како би играла квалификације - директан пласман доноси добру лову, али нереално је очекивати победе како би лова наставила да капље. Победа у квалификацијама, упад у групну фазу ЛЕ и добре партије доносе за наше услове велики новац. Знам да ће се неки смејати овом коментару, али у Србији се и за 100е праве комбинације, а камоли за неколико милиона (плус су у управама оба клуба управо такве њушке које су се цео живот бавили само таквим радњама).

Bekos

pre 1 godinu

Zašto je ovog nesposobnog Pešića svo vreme držao u igri. Čovek niti jedan jedini potez na ovoj utakmici nije napravio. Ko njega uporno forsira.

budibogsnama

pre 1 godinu

Kako ovo nesrećni Mađari uopšte dobiše ove 2 utakmice.
(FirmaKrstić, 6. oktobar 2022 20:07) Potcenili nas, a kad su se osvestili vec primili 4 komada. Ovo od 60 minuta je njihova igra, tako ce igrati kod kuce.

super

pre 1 godinu

sa Pešićem ili bez isti učinak,jeste bori se kao lav,trči odvlači pažnju ali njegov glavni zadatak na utakmici je da da gol,a on to ne može ili ne zna...napadač mora da ima 0,5-1 gol po meču ili asistencija a on ovih mesec dana ništa( ne računamo slučajni gol u našem prvenstvu što ga je lopta pogodila u leđa)

navijač zvezde

pre 1 godinu

Okoreli sam zvezdas ali uvek cu vise postovati grobare. Zamislite Zvezda godinama igra Evropu, nekoliko vezanih titula, i par losih utakmica I odmah poluprazne tribine, DNO DNA!!!
(Rade, 06. oktobar 2022 19:24)


i meni je krivo sto su tribine prazne, da nemam porodicu sad i da ne radim bio bih na tribinama, ali više poštovati partizan, pa druže kod njih u proseku ima 700 ljudi na utakmicama cele sezone. kosarka je nešto drugo

мерак

pre 1 godinu

Пешић аут, било ко може да га мења. Ераковић мора да игра централног, будућност нашег фудбала назад. гобеља на беку, најбољи је од понуђеног. све остало супер

Ombre

pre 1 godinu

Nije trener kriv sto je Gobeljic starter nego Terzic sto nije doveo zamenu i sto ga drzi u timu godinama! Dal Gobeljic dal Erakovic kao stoper na beku, isto je bukvalno, promasaj i jedan i drugi. UPRAVA NAPOLJE!!!

Miki

pre 1 godinu

A cime ste zasluzili da vas gledamo? Rezultatima igrom, igracima, upravom narocito, kako vas bre vise nije stid. Zaista mislite da smo stado koje treba da dolazi u tu bukvalno rugobu od neuslovnog stadiona a da vi uzimate pare bez ikakve odgovornosti i srama, i da izigravate mangupe s lovom po gradu. Zaista ste nas potcenili i omalovazili. Vi ste uz Partizan bruka fudbalska u Evropi. Eto sta ste!
(Petar, 6. oktobar 2022 18:16)

Ti onda druzs gledaj i navijaj za Mancester kako prima 6 komada, a Mancester samo na tv-u i mozes da gledas jer sigurno neces otici da pogledas neku.

kukuruz kokicar

pre 1 godinu

Da ne krivite više Pešića, nije on kriv već ovi što su ga doveli. Pešić je doveden da zameni
tipa igrača kao što je bio Falćineli, mada Pešić mu nije ni do kolena ali nema veze.

Mirjana

pre 1 godinu

Kada nije Gobelja na tapetu mora neko drugi. Eto sada Pešić. A bio je i Katai, Milunović, Srnić... Pešić bio strelac lige i najbolji asistent

Sabre

pre 1 godinu

Konačno gobelja i eraković na pravim pozicijama i evo rezultata. Pesica pokloniti bukvalno bilo kome, čovek je stvarno za neku beton ligu, kao i panjkov.

5. STAR

pre 1 godinu

Fantastična pobeda! Mnogo više nego što se u ovom momentu očekivalo.
Šta Pešić igra tj. glumi na terenu? Samo nešto sidraši, guzi se, uopšte ne gleda loptu i kretnje saigrača. Toliko propuštenih situacija za dodavanje je imao. Ovo na kraju me izludelo! Nije to vaterpolo!
Dobro smo stajali, malo propušta smo imali u defanzivi.
Rodić nije kao po običaju umro negde oko 60-65 minuta. A sa preke strane... Pa ovo je Gobeljiću bila sigurno jedna od 3 najbolje u Zvezdi. Fantastično je odigrao!
Dragović I Eraković odlično. Ali Eraković uvek nekako i kad odigra dobro bude gol preko njega. Mada je tu letnjom intervencijom Pankov mnogo doprineo.
Lep gol Kataija i repriza ludog Kange.
Tamo treba ići na pobedu jer nam oni i dalje beže 3 boda.

marko77

pre 1 godinu

Ako se hoce rezulatati, onda jedan spic tipa ohi treba
(Dušan R., 6. oktobar 2022 22:02)

NE! Nama bas trebaju igraci kao sto su Falcineli ili Pesic...Ohi je tip igraca za koji mora da igra ceo tim,a ja licno vise volim da napadac igra za tim.Ko ce da "ubode",svejedno.

Р

pre 1 godinu

Сви дадоше гол, осим центарфора. Гобеља има више удараца, што у оквир, што ван оквира гола, од центарфора. Страхота!

Sdragan

pre 1 godinu

Gobelja dobio ovacije na Marakani!!!
Bio sam presrećan kada sam to čuo! Gobeljić je momak koji uvek ostavi 110% sebe na terenu i nepravedno su ga navijači omalovažavali! Večeras smo dobili pravog Gobeljića!!!

Običan ljubitelj fudbala

pre 1 godinu

Dokle više samo kritike!Sve neki "znalci" , Pešić odigrao loše Hej, kakvo neznanje komentatora .I trenera kritikuju za izmene...Ne mogu da verujem koliko neznanja,ali i još više zlobe..
Napred Zvezda!

sasa

pre 1 godinu

Gobelja dobio ovacije na Marakani!!!
Bio sam presrećan kada sam to čuo! Gobeljić je momak koji uvek ostavi 110% sebe na terenu i nepravedno su ga navijači omalovažavali! Večeras smo dobili pravog Gobeljića!!!
(Sdragan, 06. oktobar 2022 21:23)
Gobelju su samo omalozavali insternet navijaci i strucnjaci. Pravi navijaci nikada nisu.
(gl, 6. oktobar 2022 23:01)

Tebi treba jedna utakmica da mu zaboravis sve one crvene kartone , napravljene penale i izbacivanja iz Evrope. Sigurno ti treba jedna i da krenes da ga pljujes.

Objektivan

pre 1 godinu

Još uvek čekamo Ivanića i pravog Kataia, Eraković više NE SME na beka, Milunoviću ćao, vraća se Bukari, Mustafa pakuj kofere, jel vam sada jasno zašto ne igra Motika, nemamo centarfora...

Nebojsa

pre 1 godinu

Sve je bilo lepo i odlicno do 4:0, kad je Milojevic promenio formaciju.
Odmah sam rekao cim je to uradio da cemo primiti gol.
Visok rezultat, bez potrebe je to radio.
Samo je trebao da izvuce igrace sa kartonima i nista drugo.
Mi neznamo da igramo sa tri stopera, moraju jednom shvatiti.

Zuja

pre 1 godinu

Stalna povika na Gobelju a momak sve što je odigrao odigrao korektno. A neko od " stručnjaka" napiše fali desni bek a ostali kao papagaji. Madjari u timu koliko madjara? Kao Ludogorec.. Evo gola madjara. Pankov????. Njega ne bi mogli ni u Andoru da prodaju

Марко

pre 1 godinu

Sto ste navalili sa Pesicem ,kakve veze ima ato centarfor ne daje gol kad je rezultat pozitivan? Pesic daje kad je to potrebno
(Ivan, 6. oktobar 2022 20:56) # Link komentara

Као, на пример, против Монака, Теабзонспора и ЦСКА.

Star

pre 1 godinu

Znači još jedan poraz !
Treba još da ubaci pankova i srnića da bi bio siguran !
Nije mi jasno zašto više drže ove “igračine” (gobeljić, pankov i srnić)!
Katastrofa !!!

VOSAK

pre 1 godinu

I ONDA DOĐU OVDE I PLJUJU ERAKOVIĆA KAO ŠTA ĆE ON KOD PIKSIJA NA SPISKU, A JA SE PITAM ZAŠTO MOMAK NIJE STARTER KOD PIKSIJA JOŠ JER JE MOMAK VEĆ SAD BOLJI I OD STEFANA MITROVIĆA, VELJKOVIĆA I MAŠOVIĆA :)

KAKVA KLASA MOMAK, DA JE ENGLEZ VREDEO BI 80+ MILIONA

Zarije

pre 1 godinu

Treba malo i razumeti fudbal.Pešić je odigrao dobro i ako nije bio strelac.Trčao je i stalno imao na ledjima dva protivnička igrača i time otvarao prostor za Kataia i Mitrovića.Trudio se ali mu fali kondicije za ceo meč, vidi se da nije odradio pripreme.

deki27

pre 1 godinu

Realno penal nas je pogurao samo tako,posle tog gola sve je bilo lakse.Videcemo na sta ce ovo da lici za sedam dana a ako podjemo od toga da Trabzon dobijemo kuci,za pasman dalje potrebni su bodovi iz Budimpeste i Monte Karla,barem po bod

Loznica, Gučevo, Cer…

pre 1 godinu

Ultra kop je rek’o da ne vređaju Srnića jer je isti plakao posle grešaka. Da li će isti da zaštite i Gobelju da istog ne vređaju pravi navijači CZ koji istu vole?

krilo

pre 1 godinu

ovo je najbolja igra do sad, ovaj je bio pomocni Stankovicu,on takticki bolji od Dekija.meni je Deki drag ali mi ovaj Milojevic dao nesto sto pravi treneri imaju.Ajmo Zvezdo.

zoran

pre 1 godinu

-Mnogo kukamo na Gobelju a on je jak, čvrst momak i ostavlja srce na terenu...ne zna mnogo da igra lopte al bar je fizički stabilan.
Imamo mi mnogo većih problema od Gobeljića.
-Sportski sektor za dovođenje igrača je katastrofalne odluke doneo.... Pešić užasno loš izbor a da se greška ispravi oni naprave još veću grešku sa Kulibalijem.
-šta reći a ne zaplakati.
-Greške su i u dovođenju rusa i gruzijca koji i ne dobijaju šansu.
-Na sve te greške nadovežu se sa užasno tankim trenerom Milojevićem... Koliko se grešilo i onda se na sve to dovede neiskusni Savić za pomoćnog trenera....a kad se još vidi fizička sprema igrača...
-Mozda nikada u istoriji nije doveden slabiji spic od Kulibalija!
— Sta treba raditi na polusezoni
razjuriti ljude iz sportskog sektora počev od Mrkele...Postaviti nekog ozbiljnog. Potom oterati neke igrače Kulibalija, Motiku, Pešića, Srnića, Krstičića i ima ih još.
Boljih igrača ima u domaćoj ligi od nekih navedenih. Dovesti nekoliko igrača.... OBAVEZNO DOVESTI NEKOG ZADUŽENOG ZA FIZIČKU SPREMU - I TU NE ŽALITI NOVAC!

Lajavi krelac

pre 1 godinu

Ferencvaroš je potcenio Zvezdu, videli su da su Milunović i Bukari povređeni, Kangva crveni i mislili da će lako, kad ono ne znaše da mi bolje igramo bez njih, da je odbrana bez Milunovića kao bedem, a da je Mitrović izmislio fudbal za Bukarija.

Jedino mi je srce zastajkivalo svaki put kad Kanga primi loptu na 20 metara od gola i kad krene da dribla nepotrebno... Ah da, i kad je Srnadinjo ušao.

mile

pre 1 godinu

Svaka čast za Gobeljića, sećam se da je on kod Miloja igrao sasvim ok, a kod Dekija je bio katastrofa (valjda ženidba, slavlja). Nisam sarkastičan, ali možda je on ipak ok rešenje za desnog beka. Čak je i centaršut unapredio.

Лаик

pre 1 godinu

Фудбалски "умови, академици, скаути, комшије и остали стручњаци" не знају шта ће од муке, па у тако дубиозном стању налазе разлог да опљуну нпр. Пешића или Срнића како би њихов бедни живот добио смисао. Лопату у руке и бићете кориснији.

Dušan R.

pre 1 godinu

Ne mogu da verujem šta ovi "stručnjaci" pišu za Pešića. Svako misli da nešto zna o fudbalu a nikad loptu šutnuo nije. Utakmica je bila sjajna i Pešić je baš dobro odigrao ono što je trener od njega tražio.
(Vuk Š, 06. oktobar 2022 21:38)

Vreme ce pokazati.

Moje misljenje je da Pesic slabiji igrac.
Ne kazem da je los.
Ali svakako nije nivo Katai, Ivanica, Kange itd itd

Ako se hoce rezulatati, onda jedan spic tipa ohi treba

Realno

pre 1 godinu

Ferenc je ubedljivo najslabiji tim u grupi, uz ogromnu srecu su dobili prve dve jer je to u fudbalu moguce.
(Mix, 6. oktobar 2022 21:22
I Liverpul je bio u raspadu kada Zvezda zaigra kako ume i kakav ima renome u Evrposkom fudbalu. Svi se raspadaju

urke

pre 1 godinu

Erakovic profesor doktor,Piksi,imas standardnog i nezamenljivog stopera za narednih 15 godina,toliko,kakav Stefan Mitrovic,Veljkovic i bakraci...

Milan Spanac

pre 1 godinu

Fantastican rezultat za Zvezdu, ali pas mora mnogo bolje. 65 min 260 pasova i jedni i drugi. Zvezda mora da ima par za upola vise od protivnika, vrhunskim ekipama se vrti oko 750-850 pasova po utakmici, kad bi bili oko 500 to bi bio pun pogodak. Gobeljic je danas ofanzivan koliko je bio u celoj svojoj karijeri ukupno. Desni bek je bolna tacka, ostalo je sve na mestu.

Dachazvezda

pre 1 godinu

Mozda ne treba sad traziti dlaku u jajetu, ali mi smo se pretvorili u prosecnu prvoligasku ekipu cim su izasli Dragovic, Katai i Kanga.
(Gigs, 06. oktobar 2022 21:01)

Ajde??? Znači, slabiji si kad izvedeš tri svoja najbolja igrača?!?
Kolumbo!!! Koji zaključak!!!
Ja isto mislim da je PSŽ slabiji kad izadju iz igre Mesi, Nejmar i Mpape...

ej bre

pre 1 godinu

A koga bi vi stavili posle povrede Milunovica ???? ajde recite... Ne razumem toliku negativnost niste hteli Stankovica hteli ste bas Milosa Milojevica a ne Vladana Milojevica, sta je sad problem?

a

pre 1 godinu

Ja sam nedavno napisao. Šest bodova protiv madjara plus 3 protiv raspadnutog Trabzona. I to je 9 bodova dovoljno za prolaz a poslednje kolo u Monaku može da donese i više

roten

pre 1 godinu

Odluka da Eraković igra desnog beka apsolutno je najveći razlog zbog loših rezultata u Evropi ove sezone.Kakvo "samoubistvo", trošiš najvećeg talenta na pogrešnoj poziciji i još mu spuštaš cenu, nestvarno... Mora da se povredi Milunović da bi Zvezda konačno počela da igra u normalnoj formaciji,i gle čuda razbija ove Mađare. Gobeljić nije neki kvalitet, ali ako se već Mrkela nije udostojio da dovede krštenog desnog beka onda je Gobeljić najbolji izbor za tu poziciju.

Sir Oliver

pre 1 godinu

Nekoliko važnih stvari je Zvezda dobila na ovoj utakmici:
Stefan Mitrović je raskošan talenat, definitivno je pokazao da mora da bude u startnoj postavi. Obzirom na godine, verovatno je on uz Erakovića najveći dobitak Zvezde
Erkaović je pokazao raskošan talenat i kvalitet na mestu na kome treba da igra
Milojević je pokazao da je kvalitetan i perspektivan trener i da je pun pogodak uprave. Za kratko verme je u repreznetativnoj pauzi uspeo da podigne raspalu ekipu koja sada u punom tempu umesto 40 minuta (kako je to bilo početkom septembra) igra 80 minuta.

Марко

pre 1 godinu

Ako se hoce rezulatati, onda jedan spic tipa ohi treba
(Dušan R., 6. oktobar 2022 22:02)

NE! Nama bas trebaju igraci kao sto su Falcineli ili Pesic...Ohi je tip igraca za koji mora da igra ceo tim,a ja licno vise volim da napadac igra za tim.Ko ce da "ubode",svejedno.
(marko77, 6. oktobar 2022 23:23)

Црвена звезда је постала првак Европе и света када је у њој играла гол-машина по имену Дарко Панчев (116 голова за три сезоне 1989-1992). Дарко га је углавном забијао из прве. Није било битно да ли је Спартак, Жељезничар, Партизан, Динамо, Ренџерс или Бајерн. Није играо повратне лопте и није их прескакао као девојчица ластиш. Е нама треба неко као што је Панчев, а не нека девојчица која прескаче лопте.

007

pre 1 godinu

Zasto ne igra Bukari zna li neko?
(nemanja, 06. oktobar 2022 19:31)

Bukari ne igra zato sto je lakse povredjen i zato sto je Marko Gobeljic u formi!

UŠATI i stoka

pre 1 godinu

sve je izgledalo jednostavno iako smo već u 20-om minutu trebali da vodimo sa 2:0. Prilike iz peteraca koje nisu realizovane, kao da su nešto najnormalnije u evropskim utakmicama i nastavilo se sjajno sve do 60-og minuta. Da smo mi bili u suprotnom položaju, protivnik bi nas razvalio, a ovi naši počeli da žongliraju i primimo gol. Treba da dobijemo tu nemilosrdnu crtu da damo i 10 golova kada smo u takvoj poziciji. Taktički savršen meč, kao protivu Monaka, ali je rezultat drugačiji, što i čini fudbal kao igru i sreću kao presudan momenat života.
Zvezdo zgazi ih sve !

miško

pre 1 godinu

Eraković u Zvezdi igra sve najbolje utakmice a i u repki je odigrao briljantno 15' a i više bi da mu je PIKSI dozvolio. Zašto nije samo on zna mi obični ne razumemo to.

4-3-3

pre 1 godinu

Evo opet ja da kažem da je za Zvezdu najbolje da igra u formaciji 4-3-3.
Ovi igrači sto počinju utakmicu su u redu (u odnosu na ta to čime trenutno raspolažemo), ali igraju na pogrešnim pozicijama. Mitrović mora da bude na levom krilu a ne na desnoj strani. To je svima već odavno jasno. Prema tome, zadnja 4 kako je već najavljeno, srednji red - Ivanović, Sonogo, Kanga, i napred Mitrovic, Pešić i Katai.

a

pre 1 godinu

Okoreli sam zvezdas ali uvek cu vise postovati grobare. Zamislite Zvezda godinama igra Evropu, nekoliko vezanih titula, i par losih utakmica I odmah poluprazne tribine, DNO DNA!!!
(Rade, 06. oktobar 2022 19:24)

Kada si okoreli Zvezdaš što nisi na stadionu. Ja ne propuštam ni jednu utakmicu ali večeras sam dežuran. Poseta od 20 hiljada nije loša a i karte nisu jeftine. Sever 1200 dinara a pun. Zapad i Istok duplo

Nikola

pre 1 godinu

Da, pred velikom pobedom. Odlicna igra, ali ima jedan problem, igraci nemaju snage da odigraju 90 minuta u istom ritmu. Nije problem do kvaliteta ili taktike nego do kondicije. Na tom se mora ozbiljno poraditi.

urke

pre 1 godinu

Pesic vukao po dva igraca na ledjima, Gobelja vrhunski u odbrani i napadu..
Za ove sto pisu gluposti,ovo sto igraju od 60. min, to je njihovai gra, samo cu reci, igrali su vcrs koliko im je Zvezda dozvolila.
Miloje spremio mec za 10.

Pozdrav sa Marakane.

Messi The Goat

pre 1 godinu

Realno je mali Eraković doktorirao u odbrani, toliko siguran, hladnokrvan i kvalitetan kao nekada Vidić. Samo da nastavi tako i reprezentacija nema da brine za štopera narednih 10+ godina.

Neko iz mase

pre 1 godinu

Obrni - okreni u formaciji sa cetiri pozadi na desnom beku Gobeljic....dzaba svi pokusaji sa 'pojacanjima'.
No trenutno najveci problem je kondiciona priprema igraca....Max do 60. min i cao.

prosečan grobar

pre 1 godinu

Tebi treba jedna utakmica da mu zaboravis sve one crvene kartone , napravljene penale i izbacivanja iz Evrope. Sigurno ti treba jedna i da krenes da ga pljujes.
(sasa, 06. oktobar 2022 23:29)

Zahvaljujemo

koje izbacivanje iz Evrope zbog njega?
ajde reci?

stručnjak

pre 1 godinu

najbolji
Kanga-bez greške,2:gola
Gobeljić,bez greške,2 asistencije
Eraković,jedna greška,sve ostalo vrhunski
Pešić, konstantno pritisak,borba, asistencija

Моје мишљење

pre 1 godinu

Милојевић сјајно поставио играче,лепо је прочитао игру Ференцвароша и за сад то одлично функционише.Гобеља игра као у трансу.Катаи не може,па не може али личо чекам Иванића у другом полувремену.

cccc

pre 1 godinu

Ako je neko nekim ludim slučajem skautirao Gobeljića prvi put baš večeras, prodati ga za prvu ponudu iz momenta. Konačno ima 90 minuta materijala za uvaljivanje, zaličio je prvi put na profesionalnog desnog beka.

Srx

pre 1 godinu

Zvezda ne moze da bude konkurentna bez 3 veznjaka, kako to nijednom treneru nije jasno, Sanogo i Kanga ne mogu da pokriju celu sredinu jer Mirko po navici odluta Katajiu u krilo, pa koliko utakmica treba da izgubimo da bi neko to video.

ДЕЛИЈА🔴⚪

pre 1 godinu

Разлика је у томе што смо вечерас боље користили шансе. Рекао сам неки дан ако вечерас побиједимо да ће то бити "преломна" утакмица за излазак из кризе. Вјерујем да ће тако и бити. БРАВО ЗВЕЗДО! 👏👏👏

garda

pre 1 godinu

Zvezda odlicna, iznad ocekivanja protiv dobre ekipe Ferencvarosa. Za potpuno zadovoljstvo moralo bi se priblizno ovako igrati i u revansu. Da li cemo ikada doziveti da niko ne pljuje po nekim igracima cak i kada lose odigraju? Pravi navijaci znaju da ta vrsta kritike nikada ne pomaze, pomazu rad i konkretna kritika trenera.

Dare_cz

pre 1 godinu

Mnogo smo ranije eksperimentisali sa desnim bekom koji to nije(Erakovic) i prakticno nismo imali desnu stranu da pomogne Bukariju.Gobeljic iako nije neka klasa moze nesto da napravi napred,neki dobar dribling,dobar centarsut i odma je opasnije nego samo da se ide preko Rodica i time coveku pada snaga na kraju od tolikog ponavljanja.

SAŠA FRANKFURT

pre 1 godinu

Darko: samo što je taj raspali Ferencvaroš imao prvu poziciju, sa dve pobede iz dve utakmice!! Sad ćemo vas moćne da vidimo, kako igrate protiv raspalog Kelna!!

ДЕЛИЈА🔴⚪

pre 1 godinu

@МИРЈАНА - Па наравно да су на тапету они који лоше одиграју. Без критике нема ни напретка. Похвала је за добро а критика за лоше. И то је крај приче.

Gossa placa Zeljko 89

pre 1 godinu

Ma ovo je sjajno. I opet cu reci isto ono sto sam rekao posle Makabija. Desni bek mora da igra desnog beka, stoper mora da igra stopera. Danas nam je pokazano koliko bolje igramo kada je Erakovic stoper a Gobelja desni bek. Taj eksperimet nas je kostao LS ove sezone. Ovo je formacija koji Zvezda treba da igra. Bez eksperimentisanja u nastavku takmicenja i bice ovo super.

mile

pre 1 godinu

Bravo za rezisera ove utakmice. Omogucio nam je da vidimo drugi Zvezdin gol na ponovljenom snimku, posto nismo uspeli da ga vidimo uzivo.
(Kuki, 6. oktobar 2022 19:54)

Ako se ne varam prenos radi arena a rts preuzima

pedja

pre 1 godinu

Erakovic nema veze sa primljenim golom bio sam na tribini ,bas u toj liniji ,Pankov je kriv za gol,imao je sto godina da izblokira centarsut,ali je spor do bola,naravno da Erakovic nije ni ocekivao da ce se to desiti,isto tako protiv Monaka bas sa te strane u istoj liniji ,Dragovic kasni tj.bjezi od igraca umjesto da ide u njega i blokira centarsut,e onda dolazi idiotski penal Srnica,tako da je veceras krivica za gol 90 % Pankov,a 10 % Erakovic,a protiv Monaka mozda Srnic 60 ,a Dragovic 40%,al 'ajde da ne dramimo uvijek je neko kriv kad se gol primi i u Bajernu i Sitiju itd.,kao.sto je uvijek neko kralj kad se isti da.Znaci budimo realni svi su veceras bili odlicni,odavno mi nije bilo ovoliko drago sto sam dosao na utakmicu,ne samo zbog rezultata ,nego i zbog odnosa prema igri i borbenosti!Napred naša Zvezdo!

GEOS

pre 1 godinu

Fantastican rezultat za Zvezdu, ali pas mora mnogo bolje. 65 min 260 pasova i jedni i drugi. Zvezda mora da ima par za upola vise od protivnika, vrhunskim ekipama se vrti oko 750-850 pasova po utakmici, kad bi bili oko 500 to bi bio pun pogodak. Gobeljic je danas ofanzivan koliko je bio u celoj svojoj karijeri ukupno. Desni bek je bolna tacka, ostalo je sve na mestu.
(Milan Spanac, 06. oktobar 2022 20:14)

Preterivanje.
Neki prisek je kada je 50-50 do 55-45 poseda... 400-450... za vise od 450-550...
Maksimum je 550 dakle. Druugo to je ukupan broj pokusaja, a broj uspesnih ... je za 20 posto manji. Cuj njega... 850 ...

Nocni vuk

pre 1 godinu

Znači bekove smo rešili.. još Srna i Pešić da zaigraju pa da vidimo koga ćemo u polufinalu :)
Elem, šalu na stranu.. Ovo je ekipa od prošle sezone, vratio se taj žar u igri i želja za pobedom. Kondicija bar deluje malo bolje, mada sumnjam da su realno mogli nešto posebno da je poprave za dve nedelje, makar svi trče i ne šetaju se po terenu.
Mislim da imamo mini klanove u timu, ovo je jedan, a drugi predvode Bukari i Kangwa.. daj Bože da grešim.
Uglavnom sve se vidi, imamo kvalitet da prođemo grupu, da li kao drugi u LE ili treći LK zavisiće sad i od sreće i od drugih. Mislim da možemo da uzmemo još 5-6 bodova. Ako dobijemo u Budimpešti siguran sam da smo drugi. Dobro je što je utakmica sa njima ponovo za nedelju dana, evidentno je da su u padu forme, ali su i dalje opasni i ovo nije realan rezultat, pogodili smo maltene sve večeras..

Miro,Bastina-Ohio

pre 1 godinu

Iskrene cestitke mladim trenerima Zvezde i Partizana za ofanzivne sisteme u igri protiv favoriziranih protivnika...Izgleda da je Mister Stojkovic poslao pobednicku aplikaciju najtrofejnijim srpskim srpskim klubovima,koji na srecu imaju hrabre i talentovane i moderne trenere Evropskih vrednosti...To je odlicno predskazanje za ucesce Nacionalnog tima u Katru, i pomalo...zakasnela ali u pravom trenutku pozeljna neka vrsta renesanse srpskog fudbala!Ovo je pravi trenutak, da svi fudbalski cinioci,od navijaca ,novinara,nogometnih organizacija patriotski stanu na stranu onih koji su nas napokon fudbalski poceli uveseljavati...

Dejo

pre 1 godinu

Prvo poluvreme otkad Gobeljic igra u Zvezdi bar sto se tice evropskih utakmica da mogu da kazem da je odigrao vrlo dobro poluvreme.Nadam se da ce biti takav do kraja utakmice.

zemunski kej

pre 1 godinu

Katai majistore! Kad je on dobar dobra i Zvezda ,najvazniji igrac tamo. Ovo Bukari,Mustafa to je kada igras na kontu ali kada moras da napadas zonu tu mora Katai i Ivanic.

lal

pre 1 godinu

Potcenili nas, a kad su se osvestili vec primili 4 komada. Ovo od 60 minuta je njihova igra, tako ce igrati kod kuce.
(budibogsnama, 06. oktobar 2022 20:32)
pa ako od prvog minuta budu igrali protiv srnalda, pankova i motike... moze da se desi...

Марко

pre 1 godinu

Fantastican rezultat za Zvezdu, ali pas mora mnogo bolje. 65 min 260 pasova i jedni i drugi. Zvezda mora da ima par za upola vise od protivnika, vrhunskim ekipama se vrti oko 750-850 pasova po utakmici, kad bi bili oko 500 to bi bio pun pogodak. Gobeljic je danas ofanzivan koliko je bio u celoj svojoj karijeri ukupno. Desni bek je bolna tacka, ostalo je sve na mestu.
(Milan Spanac, 06. oktobar 2022 20:14)

Preterivanje.
Neki prisek je kada je 50-50 do 55-45 poseda... 400-450... za vise od 450-550...
Maksimum je 550 dakle. Druugo to je ukupan broj pokusaja, a broj uspesnih ... je za 20 posto manji. Cuj njega... 850 ...
(GEOS, 6. oktobar 2022 23:35)

Слажем се са процентима, али 250 пасова на утакмици заиста јесте мало. АЛИ, има једно велико АЛИ, тако мали број пасова се може оправдати чињеницом да је утакмица решена пола сата пре краја. Звезда је вечерас играла сат времена, јер јој је толико било потребно да демолира Ференцварош. Након 60. минута сва статистика пада у воду и све што се од тог тренутка дешавало је небитно.

veliki strumf

pre 1 godinu

Zasto ne igra Bukari zna li neko?
(nemanja, 06. oktobar 2022 19:31). Повредио се на тренингу. Било данас на порталима. Милуновић се није опоравио од повреде у прошлом мечу.

zdravko

pre 1 godinu

Полако звездо паметно у другом полувремену. Сад за сад је океј мало само нервозу избаците а Иванић и катаја дасе пробуде

Fenomen

pre 1 godinu

Neko napisa da su navijači Zvezde razmaženi...sa punim pravom. I ja sam jedan od tih. Navikli smo na vrh i teško se mirno sa prosečnošću...e sad, da li je to dobro ili loše ni sam nisam siguran.

Helena

pre 1 godinu

Ma dobijamo ih i tamo lagano, mene samo plasi da nekim slucajem Trabzon ne pobedi Mo ako kod kuce i da nakon 4 kola svi imamo po 6 bodova.

VUK

pre 1 godinu

Meni je Gobeljic mnogo bolji igrac od Srnica.
(zvezdale, 06. oktobar 2022 20:38) Bek i vezni se ne porede. Nije obavezno navijati za CZ , ako ne znaš ni pozicije igrača u timu.

Футог

pre 1 godinu

Од првог полувремена реванша двомеча са Хаифом, КОНАЧНО енергична Звезда. Од тог поливремена са Хаифом, ни на једној наредној утакмици нисмо спојили 15 крштених минута.

Ераковић је страховито напредовао прошле сезоне, данас је одличан и види се да му штоперска позиција много више лежи.

Што више Митровића у наредним утакмицама! Нек греши, грешио је и Ераковић па видимо сезона у Европи значи за искуство.

Pseudoharms

pre 1 godinu

Zvezda večeras odlična. Ako dobijemo u Budimpešti, ništa nije izgubljeno.

P.S. Da smo ovako igrali u Turskoj, sad bi imali 6 bodova.

mile

pre 1 godinu

(budibogsnama, 06. oktobar 2022 20:32)
I meni se čini da su nas potcenili i računali da će biti ili 0:0 ili pobediti nekom našom greškom. No mislim da se Zvezda sada probudila i da će tamo biti egal, potpuno otvorena utakmica, mnogo bolji Ferencvaroš, ali i stara Zvezda.

Volej bajo moj

pre 1 godinu

Eraković i Mitrović, fenomenalni u prvom poluvremenu. Potpuno opravdano su dobili poziv u reprezentaciju. Zvezda za sada daleko bolja. Treba održati ritam. Ajmo Zvezdo

Boro

pre 1 godinu

Gobeljic,Erakovic i Kanga izvaredne partije. Steta za primljen gol jer su svi izgarali od prvog do zadnjeg minuta. Cestitke i idemo jako i na pobjedu i tamo