Nedelja, 25.09.2022.

22:40

Hrvatska slavila u Beču i otišla na finalni turnir Lige nacija!

Fudbaleri Hrvatske savladali su Austriju u Beču 3:1 i tako se plasirali na završni turnir Lige nacija.

Izvor: MT

Hrvatska slavila u Beèu i otišla na finalni turnir Lige nacija! IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

175 Komentari

Sortiraj po:

@kompleksas

pre 1 godinu

@hej papak, zaboravljas da ta b klasa ima timove koji vas lako mogu oduvati, Svedi su to vec par puta napravili, Austrijanci sigurno nisu nista bolji a imali ste problema s njima,uostalom pa ni vi niste neka pretjerano jaka ekipa, tako da ta A grupa sigurno nije bauk, posebno ako jedna hrvatska s rupama u timu moze da igra Uostalom Srbija je nedavno dobila i Portugal i Madjare koji se eto bore za prvo mjesta u toj A grupi

Kvaliteta

pre 1 godinu

Hej pljugeru,
Netko ti mora objasniti da svaka šuša moze doci do A klase, ali samo najveci ostaju u njoj.
Evo ti primjer Velsa, Austrije ili uskoro Norveske ili Srbije.
Dodju, malo se veliki izivljavaju na njima i uglavnom se vrate otkud su dosli.
Kada Srbija bude godinama u A ligi, pa udje medju najbolje 4 ekipe Europe, javi mi.
Neki kratke pameti zaboravljaju da vi ovo stoljece niste uspjeli uci ni medju 24 najbolje ekipe Europe. Ni sa postojecim timom u koji se kunete :D

@kompleksas

pre 1 godinu

@hej papak, zaboravljas da ta b klasa ima timove koji vas lako mogu oduvati, Svedi su to vec par puta napravili, Austrijanci sigurno nisu nista bolji a imali ste problema s njima,uostalom pa ni vi niste neka pretjerano jaka ekipa, tako da ta A grupa sigurno nije bauk, posebno ako jedna hrvatska s rupama u timu moze da igra Uostalom Srbija je nedavno dobila i Portugal i Madjare koji se eto bore za prvo mjesta u toj A grupi

Kvaliteta

pre 1 godinu

Hej pljugeru,
Netko ti mora objasniti da svaka šuša moze doci do A klase, ali samo najveci ostaju u njoj.
Evo ti primjer Velsa, Austrije ili uskoro Norveske ili Srbije.
Dodju, malo se veliki izivljavaju na njima i uglavnom se vrate otkud su dosli.
Kada Srbija bude godinama u A ligi, pa udje medju najbolje 4 ekipe Europe, javi mi.
Neki kratke pameti zaboravljaju da vi ovo stoljece niste uspjeli uci ni medju 24 najbolje ekipe Europe. Ni sa postojecim timom u koji se kunete :D

@kompleksas

pre 1 godinu

@hej papak, zaboravljas da ta b klasa ima timove koji vas lako mogu oduvati, Svedi su to vec par puta napravili, Austrijanci sigurno nisu nista bolji a imali ste problema s njima,uostalom pa ni vi niste neka pretjerano jaka ekipa, tako da ta A grupa sigurno nije bauk, posebno ako jedna hrvatska s rupama u timu moze da igra

@kompleksas

pre 1 godinu

@hej papak, zaboravljas da ta b klasa ima timove koji vas lako mogu oduvati, Svedi su to vec par puta napravili, Austrijanci sigurno nisu nista bolji a imali ste problema s njima,uostalom pa ni vi niste neka pretjerano jaka ekipa, tako da ta A grupa sigurno nije bauk, posebno ako jedna hrvatska s rupama u timu moze da igra

Pitaj Svicarce

pre 1 godinu

kvaliteta pa mogao si vidjeti da je Srbija odvalila Svedsku 4:1, znaci kvaliteta postoji e sad to sto vas peru neki kompleksi to je vas problem
(nisi ti zdrav,

Ovdje jedino ti nisi zdrav ako mislis da je isto pobijediti Svedsku i Spanjolsku!
Show :D

Kvaliteta

pre 1 godinu

Hej pljugeru,
Netko ti mora objasniti da svaka šuša moze doci do A klase, ali samo najveci ostaju u njoj.
Evo ti primjer Velsa, Ceske, Austrije, Izraela, Bosne ili uskoro Norveske ili Srbije.
Dodju, malo se veliki izivljavaju na njima i uglavnom se vrate otkud su dosli.
Kada Srbija bude godinama u A ligi, pa udje medju najbolje 4 ekipe Europe, javi mi.
Neki kratke pameti zaboravljaju da vi ovo stoljece niste uspjeli uci ni medju 24 najbolje ekipe Europe.
Cak ni sa postojecim timom u koji se kunete :D

Kvaliteta

pre 1 godinu

@kvaliteta pa mogao si vidjeti da je Srbija odvalila Svedsku 4:1, znaci kvaliteta postoji e sad to sto vas peru neki kompleksi to je vas problem, s druge strane tko je gledao utakmicu s Austrijom vidio je prilican propuh u hr ekipi
(nisi ti zdrav,

Hej svileni.
Zaboravljas da ste jos uvijek u B klasi i da se igrate s trecerazrednim ekipama.
Cekamo nestrpljivo da udjete u A klasu da vidimo koliko cete ostati :D
Austrija je otprilike vas rang, ali zaboravljas da su Hrvati nedavno pobjedjivali Dance 2x i Francuze, dvije ekipe iz top10.
Da vidimo vas kako cete :D

nisi ti zdrav

pre 1 godinu

@kvaliteta pa mogao si vidjeti da je Srbija odvalila Svedsku 4:1, znaci kvaliteta postoji e sad to sto vas peru neki kompleksi to je vas problem, s druge strane tko je gledao utakmicu s Austrijom vidio je prilican propuh u hr ekipi

nisi ti zdrav

pre 1 godinu

@kvaliteta pa mogao si vidjeti da je Srbija odvalila Svedsku 4:1, znaci kvaliteta postoji e sad to sto vas peru neki kompleksi to je vas problem

Kvaliteta

pre 1 godinu

Ajde komsije ne palite se. Videcemo na svetskom sta mozete, ako prodete grupu idete na Nemacku ili Svabiju i tu vam je verovatno kraj. Vise sanse imaju ovi nasi splavari zbog zdreba.
(stevan

Sta nas briga da li se krizamo sa Njemcima ili Spanjolcima?
Uz duzno postovanje.
I jedne i druge visestruko smo pobjedjivali.
Imamo svoj cilj i tocka.
Od ovakve Hrvatske neka oni strepe.
(Favorit

Pa i u Rusiji smo morali pobijediti Engleze, Dance, Argentinu na putu do finala.
Nego, Stevane, reci ti nama.
Kako si tako siguran da ce Srbija grupu proci, kada je Svicarska iz vase grupe upravo pobijedila Spanjolsku sa kojom si pozelio da se mi krizamo? :D

Bojan

pre 1 godinu

Što neko reče, Hrvatska se na fudbalskom terenu i tribinama ponaša kao nacija od sto miliona ljudi. A pazi, jedan Berlin ima više stanovnika od Hrvatske. Fudbalsko čudo koje traje.

Montana

pre 1 godinu

@Ali sta bi sa Francuzima? Tako jaka ekipa.
Doduse Engleska slicno. Izgleda da se ne pale na Ligu Nacija :-)
(Dragon, 26. septembar 2022 11:50)

Jest, ne pale se haha, a prošle godine osvojili i slavili tri dana. Liga Nacija je novo takmičenje, ali će s vremenom postati elitnije od svetskog prvenstva, i to jedino zbog visoke kvalitete top 16 reprezentacija u Ligi A. Krem de la krem što bi se reklo, gde svako svakog može odrati.

Nikola

pre 1 godinu

Veseli podjeda nad Austrijancima i plasman u finale. Ali ceseli i igra srbije protiv Svedske, i naravno jedan jedini Piksi. Ako Hrvatska ispadne prije Srbije na svjetskom imam i dalje za koga navijati. Samo hrabro orlovi, imate s čim(kim)

MKD-4

pre 1 godinu

Imaju po meni najbolji srednji red u svetu(sa Brazilom) i najbolji rad sa mladim kategorijama(Dinamo-Hajduk) sa Španijom(ODLIČNA smjena generacije).Glavni kandidati u Kataru sa Brazilom i Španijom(moji favoriti).Ono kada spominju da ih vidimo"ovo SP"a oni jednom DRUGI i jednom TREČI...BRAVO HRVATSKA

omniameamecumporto

pre 1 godinu

Što tebe muči... Modrićeva pozicija na terenu. Pogledaj koliko čovjek pretrči u koji teren pokriva.
Mnogi napadači ne prelaze na obrambenu polovicu i da nema ofsajda još bi se manje kretali.
Modrić je sigurno igrač, a takvo mu je i mjesto koji se najviše daje, pa to je veznjak čovječe. Kako možeš lupiti da traje jer mu je kao uloga na terenu manekenska,da i ja odem u krajnost.Takovi igrači najviše se troše prijatelju moj.Prati malo Modrića i uvjeri se.

OptaJean

pre 1 godinu

Tri igrača koji su rođeni u 21. veku (tj. od 1.1.2001.) našli su se među startnih 11 Francuske (Camavinga, Saliba, Badiashile), samo je Španija počela utakmicu sa isto toliko igrača rođenih u 21. veku u Ligi nacija A.
Francuska je jedna od 6 ekipa koje nisu postigle gol u 1. poluvremenu u ovoj Ligi nacija, zajedno sa Engleskom, Slovačkom, Lihtenštajnom, Maltom i San Marinom.
Francuska je izgubila 3 takmičarske utakmice u 2022. (3 poraza u Ligi nacija), što je njihov najgori rezultat (tj. najveći broj takmičarskih poraza) u kalendarskoj godini (isto kao i 1966., 1981., 2008. i 2010.).
Grizman nije propustio meč za Francusku od juna 2017. (3-2 Engleska, na klupi). Grizman je od avgusta 2017. odigrao 67 mečeva u nizu za Francusku (od mogućih 67), što je rekord bez presedana u Francuskoj.

Dine

pre 1 godinu

"Austrija u prvoj jakosnoj grupi,šta tu ima više da se priča.Kako se to boduje baš bi voleo znati.Evo jedna drljava Norveška može ući u prvu grupu."

Pa bar je tamo jednostavno, transparentno i najpostenije... osvojis C grupu ides u B, osvojis B grupu ides u A. Isto tako ako si zadnji ispadas u nizu grupu. To sto u grupi A mozes vidjeti jednu Madjarsku, Cesku, Wales, Austriju nije sreca nego zasluga.

Austrija se sinoc pokazala kao odlicna ekipa i mi smo (koliko god neki uzdizu jucerasnju ekipu) uz puno srece jucer dobili. A sto reci za Madjarsku? U grupi u kojoj su svi predvidjali da nece osvojiti ni bod, oni u situaciji da kraj Italije, Njemacke i Engleske osvoje grupu.

I sit sam onih prica da je to nebitno natjecanje. Cak i da u prici nije novac i veca mogucnost za plasman na EURO, tu je jos i prestiz i naravno mogucnost igranja utakmica s najboljim reprezentacijama Europe, nasuprot igranja prijateljskih utakmica protiv Andore ili San marina. Cak i da nema svega toga, nitko ne voli izgubiti utakmicu, pa makar igrao na skolskom igralistu s prijateljima.

zgtom

pre 1 godinu

U jaki smo. Sa kojom lakoćom držimo loptu u nogama to je nevjerojatno, protivnik samo zuji uokolo. Ono što je bitno DUGA KLUPA to je ono što imamo koliko je mladih došlo do vrhunskog nivoa. Primjer protiv Danske ušli, Oršić. Petković i Vlašić , izgledalo je još bolje. Naravno ništa bez Modrića, Brozovića, Perišića i Kovačića, no oko njih samo pleteš nove mlade igrače. Podsjeća me duga klupa na zlatne dane rukometa sa Balićem i ekipom, tko god ulazi radi razliku, ili na bivšu repku Juge u košarci do 1991.

sorry

pre 1 godinu

u ukupnom omjeru 4:3 za austriju… bolji su od hr u ukupnom omjeru
(stipe t, 26. septembar 2022 04:56)

A zato su bili tako veseli na kraju utakmice :-)
Kao i Danci koji su dobili Fra.

Marin

pre 1 godinu

Neću da komentarisem fudbal već jednu drugu stvar a to je kako bezbolno podmladiti tim. Ovo bi trebali prepisati od HR. Oni uporno pred svaki veliki turnir ubace par novih imena, mahom mladi koji pored ovih iskusnih peku zanat i sticu iskustvo. I tako za svako takmičenje imaju širok izbor, od kojih u prvih 11 su najspremniji i koji su u najboljoj formi. Dakle, sam pristup je sistematski i planski određen, nema stihije. Mislim da je to njihova tajna uspesnih rezultata.
(Bora, 26. septembar 2022 00:31)

nemoze trener stvorit gvardiola ili modrica, oni se radjaju sa predispozicijama koje imaju. nemozes to naucit bilo je hrpu stopera i veznjaka uz tu dvojicu kroz omladinske akademije no njih dvojica iskocise jer im je bogom dano

prolaznik

pre 1 godinu

"Matić odavno napustio reprezentaciji, a ovamo glumi patriotu, a Modrić još igra kao mladić."

- Nije na meni da branim Matića, ali što se dugovječnosti tiče, Modrić je raritet jer njegov stil igre nije toliko podložan manjoj degradaciji u fizikalijama. Igrači kojima je osnovna snaga u njihovim fizičkim predispozicijama su podložniji gubitku one prednosti koju su ranije imali i uslijed relativno malog fizičkog pada.

Krabat

pre 1 godinu

Evo sam došao malo da pročitam komentare.Moram priznati da su Austrijanci bili možda i veći dio utakmice bili bolji.Imali bolje šanse.Pitanje je da li bi do tih prilika došli da nisu dali sumnjiv gol za izjednačenje.(Valjda zato i nisu povlačili liniju)Što inače iz VARa čine.Takođe o nesuđenom penali se može pričati.Općenito o čudnom kriteriju.Ekipa koja igra presing ima samo sedam faula i jedan žuti karton.Kako god.Da je završilo i neriješeno ne bi bilo nezasluženo.Hrvatska me nije očarala igrom.Stanišić je paničario i baš na njegovoj strani igra Lovren koji je cijelu utakmicu bio igrač manje.Budimir takođe nije bio na nivou kao ni Barišić i Vlašić.

Vazda bilo

pre 1 godinu

Austrija u prvoj jakosnoj grupi,šta tu ima više da se priča.Kako se to boduje baš bi voleo znati.Evo jedna drljava Norveška može ući u prvu grupu.
(Ljubo,

Da, i?
Kao i Vels ili Austrija, tako cemo verovatno i mi da udjemo u A grupu,kao sto je i Bih.
Poenta je da vidimo koliko ko moze tamo da opstane. Najveci su tamo od pocetka,a ovi mali se izmenjuju, upadaju,ispadaju i sluze velikim reprezentacijama za gol razliku

Ljubo

pre 1 godinu

Austrija u prvoj jakosnoj grupi,šta tu ima više da se priča.Kako se to boduje baš bi voleo znati.Evo jedna drljava Norveška može ući u prvu grupu.

neleknelevienna

pre 1 godinu

hrvati su dobili utakmicu kada je ragnick napravio 3 izmene i izvadio arnautovica iz igre i promenio formaciju sa 4 pozadi umesto 3 pre toga..sve do tog trenutka 2 gol austrije je visio u vazduhu, igra austrije se tu raspala,oni nemaju klupu a i prva postava im je jako diskutabilna igraju na presing i ulaze jako u duele inace suv prosek evropskog fudbala. hrvati su iskoristili losu formu francuza kojima fale 14 igraca ali sve u svemu moram da im cestitam odigrali su sjajno kad je bilo najpotrebnije a to su zadnje 2 utakmice i zasluzeno idu na f4. poz

boki

pre 1 godinu

Svaka im cast. Imaju jednog od najboljih igraca na svetu na najvaznijoj poziciji.

Videcemo kako ce izgledafi kad Modric zavrsi karijeru. Ne pratim ih ali verujem da ce i daje biti u top 15 reprezentacija na svetu i da ce imati kontinuitet..ali finala i polufinala ne verujem da ce imati.

Mali Hijavata

pre 1 godinu

Nebitno takmicenje gde svaki tim pusta pobedu drugom ako mu je potrebna
(Milan Tomasevic, 26. septembar 2022 05:12)

Sva takmičenja i sportovi gde su Srbi inferiorni, potpuno su nebitni. Tako je i streljaštvo bilo bitnije od tenisa dok se nije pojavio Djoković. Sada vidimo da su omladinska i juniorska finala mnogo važnija od seniorskih. Sada je košarka bitna samo zbog nebitne statistike jednog čoveka koji ne može da osvoji ni Kup Hipodroma u basketu.
Polako i sigurno...nama sve postaje nebitno. Bitna je samo naša zloba, zavist i mržnja svega što ima predznak uspeha.
Jadno i bedno, braćo moja, jadno i bedno...

Favorit

pre 1 godinu

Ajde komsije ne palite se. Videcemo na svetskom sta mozete, ako prodete grupu idete na Nemacku ili Svabiju i tu vam je verovatno kraj. Vise sanse imaju ovi nasi splavari zbog zdreba.
(stevan

Sta nas briga da li se krizamo sa Njemcima ili Spanjolcima?
Uz duzno postovanje.
I jedne i druge visestruko smo pobjedjivali.
Imamo svoj cilj i tocka.
Od ovakve Hrvatske neka oni strepe.

Kult

pre 1 godinu

Hrvati, koji ste vi ludaci :-)
(Bojan,

Bogami jesmo, kako igramo!
A i navijaci jos ludji, 25.000 Hrvata sinoc u Becu navijalo iz sveg glasa.
Bit cemo jedina zemlja na svijetu koja ce na SP u Qatar doci sa 300 navijaca na najvecoj jedrilici na svijetu (163m), izgradjenoj u Splitu.
Dogovorili sve sa Qatarom, bit ce to super reklama i vjetar u ledja Vatrenima!
Da, nismo normalni :)

Jure

pre 1 godinu

Na čemu su brate ovi, s čim ih hrane? Nikako loša smena generacije da im se desi. Sasvim naprotiv. Izvlače iz nekog levog rukava sve veće i jače zveri od igrača.
(Viktor, 26. septembar 2022 00:21)

Tesko je reci kako u drzavi u kojoj nista ne funkcionira nogomet na tako dobroj i visokoj razini. Mamic, kakav god da je, a krimos je, odradio je dobar posao.

A kod novih generacija, ima ih.
U obrani je tu Vuskovic iz HSV-a, pa sredina Martin Baturina ( novi transfer Dinama preko 20M ), a naprijed Roko Simic i Marin Ljubicic. Na krilu bude dobar Stipe Biuk, mozda. Ima ih i nema straha ... To su ovi ponikli u HNL-u, a ove izvan hr jos i ne pratim dobro

Danilo

pre 1 godinu

Bora
U tom grmu leži zec u pravu si a na to dodati još naboj da igraš za svoju zemlju jer oni kada se skupe uživaju jedva čekaju da zajedno igraju za Hrvatsku. Recimo da kod naših verovatno toga nema u tolikoj meri jer smo decenija ma bez rezultata i retko idemo na velika takmičenja. Kroz godine su izgradili kult reprezentacije to im je svetinja i najveće dostignuće u životu pa kad mladi vide toliko angažovanje jedne legende Modrića ne mogu ni oni drugačije i sve je jasno.

Lajkovačka pruga

pre 1 godinu

Matić odavno napustio reprezentaciji, a ovamo glumi patriotu, a Modrić još igra kao mladić. I to pokazuje u čemu se razlikujemo.

joca

pre 1 godinu

Hrvatska je u A grupi gde igraju 16 najboljih evropskih reprezentacija. Iz te 4 grupe samo pobednik grupa ide na final four medju 4 najbolje u evropi a Hrvatska je prva u svojoj grupi pa je zato izborila final four. Verovatno ce ici Portugal Italija vec je obezbedila Holandija i Hrvatska. To je veliki rezultat ponovo za Hrvatski fudbal.

basko

pre 1 godinu

Svaka cast. Hrvatska je u top 5 evropskih repki i to u kontinuitetu! Visedecenijskom! Inace, buduci svetski sampion nece biti iz Evrope. Mnogo lose igraju i Francuzi i Englezi, Nemci, Spanci, Belgijanci…Jedino Hrvati, Italijani, Holandjani sto igraju dobro ali daleko od kvaliteta za osvajanje SP. Argentina ili Brazil osvajaju!
(kozombarada, 25. septembar 2022 23:06)


Mislim da Italijani osvajaju ove godine

Bora

pre 1 godinu

Neću da komentarisem fudbal već jednu drugu stvar a to je kako bezbolno podmladiti tim. Ovo bi trebali prepisati od HR. Oni uporno pred svaki veliki turnir ubace par novih imena, mahom mladi koji pored ovih iskusnih peku zanat i sticu iskustvo. I tako za svako takmičenje imaju širok izbor, od kojih u prvih 11 su najspremniji i koji su u najboljoj formi. Dakle, sam pristup je sistematski i planski određen, nema stihije. Mislim da je to njihova tajna uspesnih rezultata.

Kale

pre 1 godinu

Selektor Austrije, nije cudo sto su ga odvijali iz Mancestera. Austrija ih razbija prvo poluvreme, on izvede Arnautovica koji je uvek opasan i dvojicu solidnih i onda ih Hrvati razvale. Tipican poraz selektora.
(Gadza, 25. septembar 2022 23:01

Bili su bolji, ali zahvaljujući Daliću.
(?, 25. septembar 2022 23:12) # Link komentara

@ Gazda
Ima razlog zašto ga je zamijenio. Povreda, umor, dečko ima godine ili nešto što mi ne znamo a selektor zna.

@ ?
Aha, a Dalić od 15 utakmica u nizu izgubio samo jednu. Ali ti si sigurno bolji od Daliča samo niko da te angažira.
Dalić zna šta rafi, isprobava, daje šansu svima, odmara, čuva od povrede, bira prema rivalu, bira prema stanju u mimčadi. Nisu svi u svakom trenutku u top formi i top raspoloženju.

Viktor

pre 1 godinu

Na čemu su brate ovi, s čim ih hrane? Nikako loša smena generacije da im se desi. Sasvim naprotiv. Izvlače iz nekog levog rukava sve veće i jače zveri od igrača.

Tomo

pre 1 godinu

Nego da je… Bilo bi cudo da nije s mladim tigrovima koji su taman krenuli s karijerama u Europi i starom gardom koja je jos uvijek dobra…

Tomo

pre 1 godinu

Nego da je… Bilo bi cudo da nije s mladim tigrovima koji su taman krenuli s karijerama u Europi i starom gardom koja je jos uvijek dobra…

Marin

pre 1 godinu

8:6 gol razlika i 13 bodova iz 6 utakmica. Ko umije, njemu dvije…
(Straight Outta München, 25. septembar 2022 22:48)

U prvoj protiv Austrije smo dobili 3 komada.

Dragan - Sava

pre 1 godinu

Čestitke Hrvatskoj, zasluzeno i dominantno. Igraju lep, brz i moderan fudbal. Ako se poklope neke stvari idu daleko i na svetdkom prvenstvu.

Bečki konjušari

pre 1 godinu

Znači Hrvati svaka čast...od jednog Zvezdaša toliko.
(MD, 25. septembar 2022 22:43)


i od mene konjušara BBB iz Hr svaka čast Srbiji na pobedi protiv Švedske.

Bleki

pre 1 godinu

Ovde po prezimenima nemaš pojma ko je iz koje reprezentacije. Mayer,Sabitzer,Baumgartner,Gvardiol,Arnautović,Liwaya,Gregorič.
Sve je to Švabo.

Gadza

pre 1 godinu

Selektor Austrije, nije cudo sto su ga odvijali iz Mancestera. Austrija ih razbija prvo poluvreme, on izvede Arnautovica koji je uvek opasan i dvojicu solidnih i onda ih Hrvati razvale. Tipican poraz selektora.

kozombarada

pre 1 godinu

Svaka cast. Hrvatska je u top 5 evropskih repki i to u kontinuitetu! Visedecenijskom! Inace, buduci svetski sampion nece biti iz Evrope. Mnogo lose igraju i Francuzi i Englezi, Nemci, Spanci, Belgijanci…Jedino Hrvati, Italijani, Holandjani sto igraju dobro ali daleko od kvaliteta za osvajanje SP. Argentina ili Brazil osvajaju!

?

pre 1 godinu

Selektor Austrije, nije cudo sto su ga odvijali iz Mancestera. Austrija ih razbija prvo poluvreme, on izvede Arnautovica koji je uvek opasan i dvojicu solidnih i onda ih Hrvati razvale. Tipican poraz selektora.
(Gadza, 25. septembar 2022 23:01

Bili su bolji, ali zahvaljujući Daliću.

Sulejmani#

pre 1 godinu

Velike momčadi pobeđuju i kad igraju loše. Final four se igra tek sledeće leto. Šanse ima Hrvatska mada glavni favorit izlazi iz sudara Portugalije i Španije.

croata

pre 1 godinu

Ovo kako smo dobili nije mi bas jasno. Ni u jednom segmentu igre nismo bili bolji od austrije. Puno losih igraca, panjevi baeisic i budimir, stanisic katastrofalan, gvardiol smijesan, cak i modric i kovacic losi i opet smo dobili, na kraju rutinski. Ni zamjena majer nije dobro odigrao. Nevjerojatno. Jedino opravdanje je mozda rani izlazak brozovica gdje smo se pogubili.
Ne treba opiti ova pobjeda jer nismo dobri, zadnjih 20 minuta ne treba gledati. Puno tog treba stegnuti da bi mogli kvalitetno odigrati mundijal. Glupo zvuci al vise bih volio da smo izgubili jer cemo se sad uljuljkat da je sve super, a malo je reci da smo propusni. Nisam uopce zadovoljan.

Mile Jovanovic

pre 1 godinu

Dalic je igrao sa rezervnim bekovima na klupi je ostavio Sosu i Juranovica poceo je sa Barisicem i Stanisicem koji nisu odgovorili na pravi nacin. Takodje je stavio i Lovrena umesto Sutala koji je bio nesiguran u prvom poluvremenu. Austrija imala svoje sanse u prvom poluvremenu i Hrvate je spasio golman koji je odbrankio 2 cista gola. Probao je maltene 2 postave u 2 utakmice i video je na koga moze da racuna u Kataru sve u svemu Hrvatska je dobra reprezentacija.

Hrvatska

pre 1 godinu

Ta liga nacija je turnir u krivom terminu. Kad su igraci umorni od drzavnog prvenstva, LP ili EP, iscijedeni ulaze u taj turnir. Zato se i desava da jedna Hrvarska izgubi od Austrije, Fancuska od Danske....to takmicenje najvise sluzi malim reprezentacijama i onim koje imaju smijenu generacije radi uigravanja, kao Hrvatska.

vele

pre 1 godinu

"Ralf Rangnik je u 64. minutu odlučio da zameni Marka Arnautovića i čini se da se od tog trenutka koncepcija i sistem domaćih raspao."

Hahahaha, jeste, to je bilo sigurno najvažnije.

Dud

pre 1 godinu

Ono kad iz lera prebaciš u brzinu i za dvije sekunde dođeš do stotke. Pozdrav komšijskoj top reprezentaciji koja se u B ligi bori s top reprezentacijama B lige.

RoPe

pre 1 godinu

Kada Hrvatska igra kao što zna i može to izgleda kao bajka! Slobodno mogu reći, ako budemo svoji, osvajamo svjetsko prvenstvo! Stavite sve pare na Hrvatsku!!

X1

pre 1 godinu

Realno napatila nas je Austrija, a onda kad smo zabili za 2:1 kao da je uteg od 100000 kg pao, počeli smo igrati svoju igru, letili smo po terenu!

Kvesic

pre 1 godinu

Prvo poluvrijeme nije bilo toliko dobro, a i sastav je bio čudan, kao da Dalić eksperimentira nešto bezveze, a i Brozović se ozlijedio pa je Kovačić trebao iza. Nije to bilo dobro. Ali u drugom kada su se adaptirali na novi sustav to je bilo to. Kada igraju standardni igrači na svojim pozicijama nitko im ne može ništa.

mateo

pre 1 godinu

4 igraca sa klupe u prvih 11, solidna utakmica i opet dovoljno za laganu pobjedu. samo da sve bude dobro sa brozom, nadam se da nista nije ozbiljno. jaki smo

ivo

pre 1 godinu

4 pobede redom, od toga Dansku i Francusku vani,Dansku dva puta....jel netko još sumnja da je Hrvatska izuzetno jaka!?Široka klupa majstora koji igraju u najjačim klubovima,mnogo mladih igrača.....Nazdravlje!

Marko

pre 1 godinu

hajde susjedi budite kolegijalni dajte nam Mitrovića pa da se prošečemo do osvajanja titule u Kuvajtu,ovako se budemo malo morali više potruditi..danas smo krenuli s tri igrača manje Budimira, Vlašića i Lovrena i opet se nismo ni pošteno oznojili.

Jure

pre 1 godinu

Testirani neki igraci za SP zbog cega je patila igra u prvom. Budimir jednostavno nije za ove utakmice, prije za one u kojima se vise branimo.

Ne mogu se ne diviti mentalitetu i karakteru, sve su kontra od hrvatskih kosarkasa

Jedna dama

pre 1 godinu

Cak i sa izmijesanom obranom s kojom je Dalic isprobavao za SP, Hrvati pobjednici.
Medju 4 najbolje ekipe Europe!
Sada samo zdravlje neka ih posluzi i party u Qataru moze poceti.
Klupa je vrh i u slucaju ozljeda, ne daj Boze, Hrvatska gazi.
Bravo, majstori!

Pedja

pre 1 godinu

Hrvati podsecaju na Real madrid u dve stvari. Imaju kombinaciju par starijih igraca koji su svetske klase i talentovane mladosti.
I kada igraju lose i kada mislis da gube oni u dva poteza resavaju utakmicu.
Svaka cast kroasani to se zove pobednicki mentalitet i imaju ga samo veliki timovi

Borko

pre 1 godinu

Zaista bih voleo da Hrvati osvoje neki od sledećih turnira. Ne samo jer su zaslužili trudom u poslednje tri decenije, nego jer bi to bila sjajna stvar za sve klince i mlade fudbalere na brdovitom balkanu. Zamislite kako bi svima polako ambicije i apetiti porasli, kad imaš takvog jednog šapiona, tu u komšiluku.

Pall Mall

pre 1 godinu

Svaka čast Hrvatima na prvom mestu i odlasku na završni turnir lige nacije. Ne bi me iznenadilo i da osvoje turnir mnogo dobar tim imaju. Sve pohvale i cestitke.

Mitar

pre 1 godinu

Brate koliko su brutalni ovi Hrvati. Taman pomisliš gotovi su, kad ono bum tras. Razbucaju te na fabrička. I to s nekim iskombinovanim timom. Šta reći nego bravo.

FeboZg

pre 1 godinu

Mi smo repka sa karakterom.
I kad ide lose u 1 poluvremenu imamo hladnu glavu.
Ko god igra moze rijesiti utakmicu.
Kako Modric dijeli lopte,ko na haklu..milina ga je gledati kako igra.
Zasluzena p8bjeda i vrhunska igra.
Bravo Hrvatska

stevan

pre 1 godinu

Ajde komsije ne palite se. Videcemo na svetskom sta mozete, ako prodete grupu idete na Nemacku ili Svabiju i tu vam je verovatno kraj. Vise sanse imaju ovi nasi splavari zbog zdreba.

prolaznik

pre 1 godinu

S obzirom da postoji realna šansa da Srbija uđe u ligu A, mi smo naprosto morali doći u final 4, čisto da držimo taj korak razmaka između naših reprezentacija.

Mitar

pre 1 godinu

Brate koliko su brutalni ovi Hrvati. Taman pomisliš gotovi su, kad ono bum tras. Razbucaju te na fabrička. I to s nekim iskombinovanim timom. Šta reći nego bravo.

Pedja

pre 1 godinu

Hrvati podsecaju na Real madrid u dve stvari. Imaju kombinaciju par starijih igraca koji su svetske klase i talentovane mladosti.
I kada igraju lose i kada mislis da gube oni u dva poteza resavaju utakmicu.
Svaka cast kroasani to se zove pobednicki mentalitet i imaju ga samo veliki timovi

Borko

pre 1 godinu

Zaista bih voleo da Hrvati osvoje neki od sledećih turnira. Ne samo jer su zaslužili trudom u poslednje tri decenije, nego jer bi to bila sjajna stvar za sve klince i mlade fudbalere na brdovitom balkanu. Zamislite kako bi svima polako ambicije i apetiti porasli, kad imaš takvog jednog šapiona, tu u komšiluku.

Dragan - Sava

pre 1 godinu

Čestitke Hrvatskoj, zasluzeno i dominantno. Igraju lep, brz i moderan fudbal. Ako se poklope neke stvari idu daleko i na svetdkom prvenstvu.

ivo

pre 1 godinu

4 pobede redom, od toga Dansku i Francusku vani,Dansku dva puta....jel netko još sumnja da je Hrvatska izuzetno jaka!?Široka klupa majstora koji igraju u najjačim klubovima,mnogo mladih igrača.....Nazdravlje!

Mali Hijavata

pre 1 godinu

Nebitno takmicenje gde svaki tim pusta pobedu drugom ako mu je potrebna
(Milan Tomasevic, 26. septembar 2022 05:12)

Sva takmičenja i sportovi gde su Srbi inferiorni, potpuno su nebitni. Tako je i streljaštvo bilo bitnije od tenisa dok se nije pojavio Djoković. Sada vidimo da su omladinska i juniorska finala mnogo važnija od seniorskih. Sada je košarka bitna samo zbog nebitne statistike jednog čoveka koji ne može da osvoji ni Kup Hipodroma u basketu.
Polako i sigurno...nama sve postaje nebitno. Bitna je samo naša zloba, zavist i mržnja svega što ima predznak uspeha.
Jadno i bedno, braćo moja, jadno i bedno...

Bečki konjušari

pre 1 godinu

Znači Hrvati svaka čast...od jednog Zvezdaša toliko.
(MD, 25. septembar 2022 22:43)


i od mene konjušara BBB iz Hr svaka čast Srbiji na pobedi protiv Švedske.

Pall Mall

pre 1 godinu

Svaka čast Hrvatima na prvom mestu i odlasku na završni turnir lige nacije. Ne bi me iznenadilo i da osvoje turnir mnogo dobar tim imaju. Sve pohvale i cestitke.

prolaznik

pre 1 godinu

S obzirom da postoji realna šansa da Srbija uđe u ligu A, mi smo naprosto morali doći u final 4, čisto da držimo taj korak razmaka između naših reprezentacija.

Viktor

pre 1 godinu

Na čemu su brate ovi, s čim ih hrane? Nikako loša smena generacije da im se desi. Sasvim naprotiv. Izvlače iz nekog levog rukava sve veće i jače zveri od igrača.

Bora

pre 1 godinu

Neću da komentarisem fudbal već jednu drugu stvar a to je kako bezbolno podmladiti tim. Ovo bi trebali prepisati od HR. Oni uporno pred svaki veliki turnir ubace par novih imena, mahom mladi koji pored ovih iskusnih peku zanat i sticu iskustvo. I tako za svako takmičenje imaju širok izbor, od kojih u prvih 11 su najspremniji i koji su u najboljoj formi. Dakle, sam pristup je sistematski i planski određen, nema stihije. Mislim da je to njihova tajna uspesnih rezultata.

joca

pre 1 godinu

Hrvatska je u A grupi gde igraju 16 najboljih evropskih reprezentacija. Iz te 4 grupe samo pobednik grupa ide na final four medju 4 najbolje u evropi a Hrvatska je prva u svojoj grupi pa je zato izborila final four. Verovatno ce ici Portugal Italija vec je obezbedila Holandija i Hrvatska. To je veliki rezultat ponovo za Hrvatski fudbal.

Favorit

pre 1 godinu

Ajde komsije ne palite se. Videcemo na svetskom sta mozete, ako prodete grupu idete na Nemacku ili Svabiju i tu vam je verovatno kraj. Vise sanse imaju ovi nasi splavari zbog zdreba.
(stevan

Sta nas briga da li se krizamo sa Njemcima ili Spanjolcima?
Uz duzno postovanje.
I jedne i druge visestruko smo pobjedjivali.
Imamo svoj cilj i tocka.
Od ovakve Hrvatske neka oni strepe.

Mile Jovanovic

pre 1 godinu

Dalic je igrao sa rezervnim bekovima na klupi je ostavio Sosu i Juranovica poceo je sa Barisicem i Stanisicem koji nisu odgovorili na pravi nacin. Takodje je stavio i Lovrena umesto Sutala koji je bio nesiguran u prvom poluvremenu. Austrija imala svoje sanse u prvom poluvremenu i Hrvate je spasio golman koji je odbrankio 2 cista gola. Probao je maltene 2 postave u 2 utakmice i video je na koga moze da racuna u Kataru sve u svemu Hrvatska je dobra reprezentacija.

RoPe

pre 1 godinu

Kada Hrvatska igra kao što zna i može to izgleda kao bajka! Slobodno mogu reći, ako budemo svoji, osvajamo svjetsko prvenstvo! Stavite sve pare na Hrvatsku!!

Jedna dama

pre 1 godinu

Cak i sa izmijesanom obranom s kojom je Dalic isprobavao za SP, Hrvati pobjednici.
Medju 4 najbolje ekipe Europe!
Sada samo zdravlje neka ih posluzi i party u Qataru moze poceti.
Klupa je vrh i u slucaju ozljeda, ne daj Boze, Hrvatska gazi.
Bravo, majstori!

Kult

pre 1 godinu

Hrvati, koji ste vi ludaci :-)
(Bojan,

Bogami jesmo, kako igramo!
A i navijaci jos ludji, 25.000 Hrvata sinoc u Becu navijalo iz sveg glasa.
Bit cemo jedina zemlja na svijetu koja ce na SP u Qatar doci sa 300 navijaca na najvecoj jedrilici na svijetu (163m), izgradjenoj u Splitu.
Dogovorili sve sa Qatarom, bit ce to super reklama i vjetar u ledja Vatrenima!
Da, nismo normalni :)

vele

pre 1 godinu

"Ralf Rangnik je u 64. minutu odlučio da zameni Marka Arnautovića i čini se da se od tog trenutka koncepcija i sistem domaćih raspao."

Hahahaha, jeste, to je bilo sigurno najvažnije.

Kvesic

pre 1 godinu

Prvo poluvrijeme nije bilo toliko dobro, a i sastav je bio čudan, kao da Dalić eksperimentira nešto bezveze, a i Brozović se ozlijedio pa je Kovačić trebao iza. Nije to bilo dobro. Ali u drugom kada su se adaptirali na novi sustav to je bilo to. Kada igraju standardni igrači na svojim pozicijama nitko im ne može ništa.

omniameamecumporto

pre 1 godinu

Što tebe muči... Modrićeva pozicija na terenu. Pogledaj koliko čovjek pretrči u koji teren pokriva.
Mnogi napadači ne prelaze na obrambenu polovicu i da nema ofsajda još bi se manje kretali.
Modrić je sigurno igrač, a takvo mu je i mjesto koji se najviše daje, pa to je veznjak čovječe. Kako možeš lupiti da traje jer mu je kao uloga na terenu manekenska,da i ja odem u krajnost.Takovi igrači najviše se troše prijatelju moj.Prati malo Modrića i uvjeri se.

Jure

pre 1 godinu

Testirani neki igraci za SP zbog cega je patila igra u prvom. Budimir jednostavno nije za ove utakmice, prije za one u kojima se vise branimo.

Ne mogu se ne diviti mentalitetu i karakteru, sve su kontra od hrvatskih kosarkasa

X1

pre 1 godinu

Realno napatila nas je Austrija, a onda kad smo zabili za 2:1 kao da je uteg od 100000 kg pao, počeli smo igrati svoju igru, letili smo po terenu!

FeboZg

pre 1 godinu

Mi smo repka sa karakterom.
I kad ide lose u 1 poluvremenu imamo hladnu glavu.
Ko god igra moze rijesiti utakmicu.
Kako Modric dijeli lopte,ko na haklu..milina ga je gledati kako igra.
Zasluzena p8bjeda i vrhunska igra.
Bravo Hrvatska

Danilo

pre 1 godinu

Bora
U tom grmu leži zec u pravu si a na to dodati još naboj da igraš za svoju zemlju jer oni kada se skupe uživaju jedva čekaju da zajedno igraju za Hrvatsku. Recimo da kod naših verovatno toga nema u tolikoj meri jer smo decenija ma bez rezultata i retko idemo na velika takmičenja. Kroz godine su izgradili kult reprezentacije to im je svetinja i najveće dostignuće u životu pa kad mladi vide toliko angažovanje jedne legende Modrića ne mogu ni oni drugačije i sve je jasno.

Lajkovačka pruga

pre 1 godinu

Matić odavno napustio reprezentaciji, a ovamo glumi patriotu, a Modrić još igra kao mladić. I to pokazuje u čemu se razlikujemo.

Tomo

pre 1 godinu

Nego da je… Bilo bi cudo da nije s mladim tigrovima koji su taman krenuli s karijerama u Europi i starom gardom koja je jos uvijek dobra…

Bojan

pre 1 godinu

Što neko reče, Hrvatska se na fudbalskom terenu i tribinama ponaša kao nacija od sto miliona ljudi. A pazi, jedan Berlin ima više stanovnika od Hrvatske. Fudbalsko čudo koje traje.

Dud

pre 1 godinu

Ono kad iz lera prebaciš u brzinu i za dvije sekunde dođeš do stotke. Pozdrav komšijskoj top reprezentaciji koja se u B ligi bori s top reprezentacijama B lige.

Marko

pre 1 godinu

hajde susjedi budite kolegijalni dajte nam Mitrovića pa da se prošečemo do osvajanja titule u Kuvajtu,ovako se budemo malo morali više potruditi..danas smo krenuli s tri igrača manje Budimira, Vlašića i Lovrena i opet se nismo ni pošteno oznojili.

Sulejmani#

pre 1 godinu

Velike momčadi pobeđuju i kad igraju loše. Final four se igra tek sledeće leto. Šanse ima Hrvatska mada glavni favorit izlazi iz sudara Portugalije i Španije.

?

pre 1 godinu

Selektor Austrije, nije cudo sto su ga odvijali iz Mancestera. Austrija ih razbija prvo poluvreme, on izvede Arnautovica koji je uvek opasan i dvojicu solidnih i onda ih Hrvati razvale. Tipican poraz selektora.
(Gadza, 25. septembar 2022 23:01

Bili su bolji, ali zahvaljujući Daliću.

MKD-4

pre 1 godinu

Imaju po meni najbolji srednji red u svetu(sa Brazilom) i najbolji rad sa mladim kategorijama(Dinamo-Hajduk) sa Španijom(ODLIČNA smjena generacije).Glavni kandidati u Kataru sa Brazilom i Španijom(moji favoriti).Ono kada spominju da ih vidimo"ovo SP"a oni jednom DRUGI i jednom TREČI...BRAVO HRVATSKA

Marin

pre 1 godinu

8:6 gol razlika i 13 bodova iz 6 utakmica. Ko umije, njemu dvije…
(Straight Outta München, 25. septembar 2022 22:48)

U prvoj protiv Austrije smo dobili 3 komada.

mateo

pre 1 godinu

4 igraca sa klupe u prvih 11, solidna utakmica i opet dovoljno za laganu pobjedu. samo da sve bude dobro sa brozom, nadam se da nista nije ozbiljno. jaki smo

Kale

pre 1 godinu

Selektor Austrije, nije cudo sto su ga odvijali iz Mancestera. Austrija ih razbija prvo poluvreme, on izvede Arnautovica koji je uvek opasan i dvojicu solidnih i onda ih Hrvati razvale. Tipican poraz selektora.
(Gadza, 25. septembar 2022 23:01

Bili su bolji, ali zahvaljujući Daliću.
(?, 25. septembar 2022 23:12) # Link komentara

@ Gazda
Ima razlog zašto ga je zamijenio. Povreda, umor, dečko ima godine ili nešto što mi ne znamo a selektor zna.

@ ?
Aha, a Dalić od 15 utakmica u nizu izgubio samo jednu. Ali ti si sigurno bolji od Daliča samo niko da te angažira.
Dalić zna šta rafi, isprobava, daje šansu svima, odmara, čuva od povrede, bira prema rivalu, bira prema stanju u mimčadi. Nisu svi u svakom trenutku u top formi i top raspoloženju.

sorry

pre 1 godinu

u ukupnom omjeru 4:3 za austriju… bolji su od hr u ukupnom omjeru
(stipe t, 26. septembar 2022 04:56)

A zato su bili tako veseli na kraju utakmice :-)
Kao i Danci koji su dobili Fra.

Kvaliteta

pre 1 godinu

Ajde komsije ne palite se. Videcemo na svetskom sta mozete, ako prodete grupu idete na Nemacku ili Svabiju i tu vam je verovatno kraj. Vise sanse imaju ovi nasi splavari zbog zdreba.
(stevan

Sta nas briga da li se krizamo sa Njemcima ili Spanjolcima?
Uz duzno postovanje.
I jedne i druge visestruko smo pobjedjivali.
Imamo svoj cilj i tocka.
Od ovakve Hrvatske neka oni strepe.
(Favorit

Pa i u Rusiji smo morali pobijediti Engleze, Dance, Argentinu na putu do finala.
Nego, Stevane, reci ti nama.
Kako si tako siguran da ce Srbija grupu proci, kada je Svicarska iz vase grupe upravo pobijedila Spanjolsku sa kojom si pozelio da se mi krizamo? :D

Vazda bilo

pre 1 godinu

Austrija u prvoj jakosnoj grupi,šta tu ima više da se priča.Kako se to boduje baš bi voleo znati.Evo jedna drljava Norveška može ući u prvu grupu.
(Ljubo,

Da, i?
Kao i Vels ili Austrija, tako cemo verovatno i mi da udjemo u A grupu,kao sto je i Bih.
Poenta je da vidimo koliko ko moze tamo da opstane. Najveci su tamo od pocetka,a ovi mali se izmenjuju, upadaju,ispadaju i sluze velikim reprezentacijama za gol razliku

Dine

pre 1 godinu

"Austrija u prvoj jakosnoj grupi,šta tu ima više da se priča.Kako se to boduje baš bi voleo znati.Evo jedna drljava Norveška može ući u prvu grupu."

Pa bar je tamo jednostavno, transparentno i najpostenije... osvojis C grupu ides u B, osvojis B grupu ides u A. Isto tako ako si zadnji ispadas u nizu grupu. To sto u grupi A mozes vidjeti jednu Madjarsku, Cesku, Wales, Austriju nije sreca nego zasluga.

Austrija se sinoc pokazala kao odlicna ekipa i mi smo (koliko god neki uzdizu jucerasnju ekipu) uz puno srece jucer dobili. A sto reci za Madjarsku? U grupi u kojoj su svi predvidjali da nece osvojiti ni bod, oni u situaciji da kraj Italije, Njemacke i Engleske osvoje grupu.

I sit sam onih prica da je to nebitno natjecanje. Cak i da u prici nije novac i veca mogucnost za plasman na EURO, tu je jos i prestiz i naravno mogucnost igranja utakmica s najboljim reprezentacijama Europe, nasuprot igranja prijateljskih utakmica protiv Andore ili San marina. Cak i da nema svega toga, nitko ne voli izgubiti utakmicu, pa makar igrao na skolskom igralistu s prijateljima.

kozombarada

pre 1 godinu

Svaka cast. Hrvatska je u top 5 evropskih repki i to u kontinuitetu! Visedecenijskom! Inace, buduci svetski sampion nece biti iz Evrope. Mnogo lose igraju i Francuzi i Englezi, Nemci, Spanci, Belgijanci…Jedino Hrvati, Italijani, Holandjani sto igraju dobro ali daleko od kvaliteta za osvajanje SP. Argentina ili Brazil osvajaju!

Jure

pre 1 godinu

Na čemu su brate ovi, s čim ih hrane? Nikako loša smena generacije da im se desi. Sasvim naprotiv. Izvlače iz nekog levog rukava sve veće i jače zveri od igrača.
(Viktor, 26. septembar 2022 00:21)

Tesko je reci kako u drzavi u kojoj nista ne funkcionira nogomet na tako dobroj i visokoj razini. Mamic, kakav god da je, a krimos je, odradio je dobar posao.

A kod novih generacija, ima ih.
U obrani je tu Vuskovic iz HSV-a, pa sredina Martin Baturina ( novi transfer Dinama preko 20M ), a naprijed Roko Simic i Marin Ljubicic. Na krilu bude dobar Stipe Biuk, mozda. Ima ih i nema straha ... To su ovi ponikli u HNL-u, a ove izvan hr jos i ne pratim dobro

Kvaliteta

pre 1 godinu

Hej pljugeru,
Netko ti mora objasniti da svaka šuša moze doci do A klase, ali samo najveci ostaju u njoj.
Evo ti primjer Velsa, Ceske, Austrije, Izraela, Bosne ili uskoro Norveske ili Srbije.
Dodju, malo se veliki izivljavaju na njima i uglavnom se vrate otkud su dosli.
Kada Srbija bude godinama u A ligi, pa udje medju najbolje 4 ekipe Europe, javi mi.
Neki kratke pameti zaboravljaju da vi ovo stoljece niste uspjeli uci ni medju 24 najbolje ekipe Europe.
Cak ni sa postojecim timom u koji se kunete :D

zgtom

pre 1 godinu

U jaki smo. Sa kojom lakoćom držimo loptu u nogama to je nevjerojatno, protivnik samo zuji uokolo. Ono što je bitno DUGA KLUPA to je ono što imamo koliko je mladih došlo do vrhunskog nivoa. Primjer protiv Danske ušli, Oršić. Petković i Vlašić , izgledalo je još bolje. Naravno ništa bez Modrića, Brozovića, Perišića i Kovačića, no oko njih samo pleteš nove mlade igrače. Podsjeća me duga klupa na zlatne dane rukometa sa Balićem i ekipom, tko god ulazi radi razliku, ili na bivšu repku Juge u košarci do 1991.

Tomo

pre 1 godinu

Nego da je… Bilo bi cudo da nije s mladim tigrovima koji su taman krenuli s karijerama u Europi i starom gardom koja je jos uvijek dobra…

Bleki

pre 1 godinu

Ovde po prezimenima nemaš pojma ko je iz koje reprezentacije. Mayer,Sabitzer,Baumgartner,Gvardiol,Arnautović,Liwaya,Gregorič.
Sve je to Švabo.

Marin

pre 1 godinu

Neću da komentarisem fudbal već jednu drugu stvar a to je kako bezbolno podmladiti tim. Ovo bi trebali prepisati od HR. Oni uporno pred svaki veliki turnir ubace par novih imena, mahom mladi koji pored ovih iskusnih peku zanat i sticu iskustvo. I tako za svako takmičenje imaju širok izbor, od kojih u prvih 11 su najspremniji i koji su u najboljoj formi. Dakle, sam pristup je sistematski i planski određen, nema stihije. Mislim da je to njihova tajna uspesnih rezultata.
(Bora, 26. septembar 2022 00:31)

nemoze trener stvorit gvardiola ili modrica, oni se radjaju sa predispozicijama koje imaju. nemozes to naucit bilo je hrpu stopera i veznjaka uz tu dvojicu kroz omladinske akademije no njih dvojica iskocise jer im je bogom dano

basko

pre 1 godinu

Svaka cast. Hrvatska je u top 5 evropskih repki i to u kontinuitetu! Visedecenijskom! Inace, buduci svetski sampion nece biti iz Evrope. Mnogo lose igraju i Francuzi i Englezi, Nemci, Spanci, Belgijanci…Jedino Hrvati, Italijani, Holandjani sto igraju dobro ali daleko od kvaliteta za osvajanje SP. Argentina ili Brazil osvajaju!
(kozombarada, 25. septembar 2022 23:06)


Mislim da Italijani osvajaju ove godine

Kvaliteta

pre 1 godinu

@kvaliteta pa mogao si vidjeti da je Srbija odvalila Svedsku 4:1, znaci kvaliteta postoji e sad to sto vas peru neki kompleksi to je vas problem, s druge strane tko je gledao utakmicu s Austrijom vidio je prilican propuh u hr ekipi
(nisi ti zdrav,

Hej svileni.
Zaboravljas da ste jos uvijek u B klasi i da se igrate s trecerazrednim ekipama.
Cekamo nestrpljivo da udjete u A klasu da vidimo koliko cete ostati :D
Austrija je otprilike vas rang, ali zaboravljas da su Hrvati nedavno pobjedjivali Dance 2x i Francuze, dvije ekipe iz top10.
Da vidimo vas kako cete :D

croata

pre 1 godinu

Ovo kako smo dobili nije mi bas jasno. Ni u jednom segmentu igre nismo bili bolji od austrije. Puno losih igraca, panjevi baeisic i budimir, stanisic katastrofalan, gvardiol smijesan, cak i modric i kovacic losi i opet smo dobili, na kraju rutinski. Ni zamjena majer nije dobro odigrao. Nevjerojatno. Jedino opravdanje je mozda rani izlazak brozovica gdje smo se pogubili.
Ne treba opiti ova pobjeda jer nismo dobri, zadnjih 20 minuta ne treba gledati. Puno tog treba stegnuti da bi mogli kvalitetno odigrati mundijal. Glupo zvuci al vise bih volio da smo izgubili jer cemo se sad uljuljkat da je sve super, a malo je reci da smo propusni. Nisam uopce zadovoljan.

Montana

pre 1 godinu

@Ali sta bi sa Francuzima? Tako jaka ekipa.
Doduse Engleska slicno. Izgleda da se ne pale na Ligu Nacija :-)
(Dragon, 26. septembar 2022 11:50)

Jest, ne pale se haha, a prošle godine osvojili i slavili tri dana. Liga Nacija je novo takmičenje, ali će s vremenom postati elitnije od svetskog prvenstva, i to jedino zbog visoke kvalitete top 16 reprezentacija u Ligi A. Krem de la krem što bi se reklo, gde svako svakog može odrati.

Kvaliteta

pre 1 godinu

Hej pljugeru,
Netko ti mora objasniti da svaka šuša moze doci do A klase, ali samo najveci ostaju u njoj.
Evo ti primjer Velsa, Austrije ili uskoro Norveske ili Srbije.
Dodju, malo se veliki izivljavaju na njima i uglavnom se vrate otkud su dosli.
Kada Srbija bude godinama u A ligi, pa udje medju najbolje 4 ekipe Europe, javi mi.
Neki kratke pameti zaboravljaju da vi ovo stoljece niste uspjeli uci ni medju 24 najbolje ekipe Europe. Ni sa postojecim timom u koji se kunete :D

Pitaj Svicarce

pre 1 godinu

kvaliteta pa mogao si vidjeti da je Srbija odvalila Svedsku 4:1, znaci kvaliteta postoji e sad to sto vas peru neki kompleksi to je vas problem
(nisi ti zdrav,

Ovdje jedino ti nisi zdrav ako mislis da je isto pobijediti Svedsku i Spanjolsku!
Show :D

Kvaliteta

pre 1 godinu

Hej pljugeru,
Netko ti mora objasniti da svaka šuša moze doci do A klase, ali samo najveci ostaju u njoj.
Evo ti primjer Velsa, Austrije ili uskoro Norveske ili Srbije.
Dodju, malo se veliki izivljavaju na njima i uglavnom se vrate otkud su dosli.
Kada Srbija bude godinama u A ligi, pa udje medju najbolje 4 ekipe Europe, javi mi.
Neki kratke pameti zaboravljaju da vi ovo stoljece niste uspjeli uci ni medju 24 najbolje ekipe Europe. Ni sa postojecim timom u koji se kunete :D

neleknelevienna

pre 1 godinu

hrvati su dobili utakmicu kada je ragnick napravio 3 izmene i izvadio arnautovica iz igre i promenio formaciju sa 4 pozadi umesto 3 pre toga..sve do tog trenutka 2 gol austrije je visio u vazduhu, igra austrije se tu raspala,oni nemaju klupu a i prva postava im je jako diskutabilna igraju na presing i ulaze jako u duele inace suv prosek evropskog fudbala. hrvati su iskoristili losu formu francuza kojima fale 14 igraca ali sve u svemu moram da im cestitam odigrali su sjajno kad je bilo najpotrebnije a to su zadnje 2 utakmice i zasluzeno idu na f4. poz

Gadza

pre 1 godinu

Selektor Austrije, nije cudo sto su ga odvijali iz Mancestera. Austrija ih razbija prvo poluvreme, on izvede Arnautovica koji je uvek opasan i dvojicu solidnih i onda ih Hrvati razvale. Tipican poraz selektora.

prolaznik

pre 1 godinu

"Matić odavno napustio reprezentaciji, a ovamo glumi patriotu, a Modrić još igra kao mladić."

- Nije na meni da branim Matića, ali što se dugovječnosti tiče, Modrić je raritet jer njegov stil igre nije toliko podložan manjoj degradaciji u fizikalijama. Igrači kojima je osnovna snaga u njihovim fizičkim predispozicijama su podložniji gubitku one prednosti koju su ranije imali i uslijed relativno malog fizičkog pada.

Hrvatska

pre 1 godinu

Ta liga nacija je turnir u krivom terminu. Kad su igraci umorni od drzavnog prvenstva, LP ili EP, iscijedeni ulaze u taj turnir. Zato se i desava da jedna Hrvarska izgubi od Austrije, Fancuska od Danske....to takmicenje najvise sluzi malim reprezentacijama i onim koje imaju smijenu generacije radi uigravanja, kao Hrvatska.

Nikola

pre 1 godinu

Veseli podjeda nad Austrijancima i plasman u finale. Ali ceseli i igra srbije protiv Svedske, i naravno jedan jedini Piksi. Ako Hrvatska ispadne prije Srbije na svjetskom imam i dalje za koga navijati. Samo hrabro orlovi, imate s čim(kim)

boki

pre 1 godinu

Svaka im cast. Imaju jednog od najboljih igraca na svetu na najvaznijoj poziciji.

Videcemo kako ce izgledafi kad Modric zavrsi karijeru. Ne pratim ih ali verujem da ce i daje biti u top 15 reprezentacija na svetu i da ce imati kontinuitet..ali finala i polufinala ne verujem da ce imati.

Krabat

pre 1 godinu

Evo sam došao malo da pročitam komentare.Moram priznati da su Austrijanci bili možda i veći dio utakmice bili bolji.Imali bolje šanse.Pitanje je da li bi do tih prilika došli da nisu dali sumnjiv gol za izjednačenje.(Valjda zato i nisu povlačili liniju)Što inače iz VARa čine.Takođe o nesuđenom penali se može pričati.Općenito o čudnom kriteriju.Ekipa koja igra presing ima samo sedam faula i jedan žuti karton.Kako god.Da je završilo i neriješeno ne bi bilo nezasluženo.Hrvatska me nije očarala igrom.Stanišić je paničario i baš na njegovoj strani igra Lovren koji je cijelu utakmicu bio igrač manje.Budimir takođe nije bio na nivou kao ni Barišić i Vlašić.

OptaJean

pre 1 godinu

Tri igrača koji su rođeni u 21. veku (tj. od 1.1.2001.) našli su se među startnih 11 Francuske (Camavinga, Saliba, Badiashile), samo je Španija počela utakmicu sa isto toliko igrača rođenih u 21. veku u Ligi nacija A.
Francuska je jedna od 6 ekipa koje nisu postigle gol u 1. poluvremenu u ovoj Ligi nacija, zajedno sa Engleskom, Slovačkom, Lihtenštajnom, Maltom i San Marinom.
Francuska je izgubila 3 takmičarske utakmice u 2022. (3 poraza u Ligi nacija), što je njihov najgori rezultat (tj. najveći broj takmičarskih poraza) u kalendarskoj godini (isto kao i 1966., 1981., 2008. i 2010.).
Grizman nije propustio meč za Francusku od juna 2017. (3-2 Engleska, na klupi). Grizman je od avgusta 2017. odigrao 67 mečeva u nizu za Francusku (od mogućih 67), što je rekord bez presedana u Francuskoj.

stevan

pre 1 godinu

Ajde komsije ne palite se. Videcemo na svetskom sta mozete, ako prodete grupu idete na Nemacku ili Svabiju i tu vam je verovatno kraj. Vise sanse imaju ovi nasi splavari zbog zdreba.

nisi ti zdrav

pre 1 godinu

@kvaliteta pa mogao si vidjeti da je Srbija odvalila Svedsku 4:1, znaci kvaliteta postoji e sad to sto vas peru neki kompleksi to je vas problem, s druge strane tko je gledao utakmicu s Austrijom vidio je prilican propuh u hr ekipi

Ljubo

pre 1 godinu

Austrija u prvoj jakosnoj grupi,šta tu ima više da se priča.Kako se to boduje baš bi voleo znati.Evo jedna drljava Norveška može ući u prvu grupu.

nisi ti zdrav

pre 1 godinu

@kvaliteta pa mogao si vidjeti da je Srbija odvalila Svedsku 4:1, znaci kvaliteta postoji e sad to sto vas peru neki kompleksi to je vas problem

@kompleksas

pre 1 godinu

@hej papak, zaboravljas da ta b klasa ima timove koji vas lako mogu oduvati, Svedi su to vec par puta napravili, Austrijanci sigurno nisu nista bolji a imali ste problema s njima,uostalom pa ni vi niste neka pretjerano jaka ekipa, tako da ta A grupa sigurno nije bauk, posebno ako jedna hrvatska s rupama u timu moze da igra

@kompleksas

pre 1 godinu

@hej papak, zaboravljas da ta b klasa ima timove koji vas lako mogu oduvati, Svedi su to vec par puta napravili, Austrijanci sigurno nisu nista bolji a imali ste problema s njima,uostalom pa ni vi niste neka pretjerano jaka ekipa, tako da ta A grupa sigurno nije bauk, posebno ako jedna hrvatska s rupama u timu moze da igra

@kompleksas

pre 1 godinu

@hej papak, zaboravljas da ta b klasa ima timove koji vas lako mogu oduvati, Svedi su to vec par puta napravili, Austrijanci sigurno nisu nista bolji a imali ste problema s njima,uostalom pa ni vi niste neka pretjerano jaka ekipa, tako da ta A grupa sigurno nije bauk, posebno ako jedna hrvatska s rupama u timu moze da igra Uostalom Srbija je nedavno dobila i Portugal i Madjare koji se eto bore za prvo mjesta u toj A grupi

@kompleksas

pre 1 godinu

@hej papak, zaboravljas da ta b klasa ima timove koji vas lako mogu oduvati, Svedi su to vec par puta napravili, Austrijanci sigurno nisu nista bolji a imali ste problema s njima,uostalom pa ni vi niste neka pretjerano jaka ekipa, tako da ta A grupa sigurno nije bauk, posebno ako jedna hrvatska s rupama u timu moze da igra Uostalom Srbija je nedavno dobila i Portugal i Madjare koji se eto bore za prvo mjesta u toj A grupi

croata

pre 1 godinu

Ovo kako smo dobili nije mi bas jasno. Ni u jednom segmentu igre nismo bili bolji od austrije. Puno losih igraca, panjevi baeisic i budimir, stanisic katastrofalan, gvardiol smijesan, cak i modric i kovacic losi i opet smo dobili, na kraju rutinski. Ni zamjena majer nije dobro odigrao. Nevjerojatno. Jedino opravdanje je mozda rani izlazak brozovica gdje smo se pogubili.
Ne treba opiti ova pobjeda jer nismo dobri, zadnjih 20 minuta ne treba gledati. Puno tog treba stegnuti da bi mogli kvalitetno odigrati mundijal. Glupo zvuci al vise bih volio da smo izgubili jer cemo se sad uljuljkat da je sve super, a malo je reci da smo propusni. Nisam uopce zadovoljan.

Bleki

pre 1 godinu

Ovde po prezimenima nemaš pojma ko je iz koje reprezentacije. Mayer,Sabitzer,Baumgartner,Gvardiol,Arnautović,Liwaya,Gregorič.
Sve je to Švabo.

stevan

pre 1 godinu

Ajde komsije ne palite se. Videcemo na svetskom sta mozete, ako prodete grupu idete na Nemacku ili Svabiju i tu vam je verovatno kraj. Vise sanse imaju ovi nasi splavari zbog zdreba.

kozombarada

pre 1 godinu

Svaka cast. Hrvatska je u top 5 evropskih repki i to u kontinuitetu! Visedecenijskom! Inace, buduci svetski sampion nece biti iz Evrope. Mnogo lose igraju i Francuzi i Englezi, Nemci, Spanci, Belgijanci…Jedino Hrvati, Italijani, Holandjani sto igraju dobro ali daleko od kvaliteta za osvajanje SP. Argentina ili Brazil osvajaju!

Gadza

pre 1 godinu

Selektor Austrije, nije cudo sto su ga odvijali iz Mancestera. Austrija ih razbija prvo poluvreme, on izvede Arnautovica koji je uvek opasan i dvojicu solidnih i onda ih Hrvati razvale. Tipican poraz selektora.

Ljubo

pre 1 godinu

Austrija u prvoj jakosnoj grupi,šta tu ima više da se priča.Kako se to boduje baš bi voleo znati.Evo jedna drljava Norveška može ući u prvu grupu.

Bečki konjušari

pre 1 godinu

Znači Hrvati svaka čast...od jednog Zvezdaša toliko.
(MD, 25. septembar 2022 22:43)


i od mene konjušara BBB iz Hr svaka čast Srbiji na pobedi protiv Švedske.

@kompleksas

pre 1 godinu

@hej papak, zaboravljas da ta b klasa ima timove koji vas lako mogu oduvati, Svedi su to vec par puta napravili, Austrijanci sigurno nisu nista bolji a imali ste problema s njima,uostalom pa ni vi niste neka pretjerano jaka ekipa, tako da ta A grupa sigurno nije bauk, posebno ako jedna hrvatska s rupama u timu moze da igra Uostalom Srbija je nedavno dobila i Portugal i Madjare koji se eto bore za prvo mjesta u toj A grupi

basko

pre 1 godinu

Svaka cast. Hrvatska je u top 5 evropskih repki i to u kontinuitetu! Visedecenijskom! Inace, buduci svetski sampion nece biti iz Evrope. Mnogo lose igraju i Francuzi i Englezi, Nemci, Spanci, Belgijanci…Jedino Hrvati, Italijani, Holandjani sto igraju dobro ali daleko od kvaliteta za osvajanje SP. Argentina ili Brazil osvajaju!
(kozombarada, 25. septembar 2022 23:06)


Mislim da Italijani osvajaju ove godine

Hrvatska

pre 1 godinu

Ta liga nacija je turnir u krivom terminu. Kad su igraci umorni od drzavnog prvenstva, LP ili EP, iscijedeni ulaze u taj turnir. Zato se i desava da jedna Hrvarska izgubi od Austrije, Fancuska od Danske....to takmicenje najvise sluzi malim reprezentacijama i onim koje imaju smijenu generacije radi uigravanja, kao Hrvatska.

neleknelevienna

pre 1 godinu

hrvati su dobili utakmicu kada je ragnick napravio 3 izmene i izvadio arnautovica iz igre i promenio formaciju sa 4 pozadi umesto 3 pre toga..sve do tog trenutka 2 gol austrije je visio u vazduhu, igra austrije se tu raspala,oni nemaju klupu a i prva postava im je jako diskutabilna igraju na presing i ulaze jako u duele inace suv prosek evropskog fudbala. hrvati su iskoristili losu formu francuza kojima fale 14 igraca ali sve u svemu moram da im cestitam odigrali su sjajno kad je bilo najpotrebnije a to su zadnje 2 utakmice i zasluzeno idu na f4. poz

boki

pre 1 godinu

Svaka im cast. Imaju jednog od najboljih igraca na svetu na najvaznijoj poziciji.

Videcemo kako ce izgledafi kad Modric zavrsi karijeru. Ne pratim ih ali verujem da ce i daje biti u top 15 reprezentacija na svetu i da ce imati kontinuitet..ali finala i polufinala ne verujem da ce imati.

Krabat

pre 1 godinu

Evo sam došao malo da pročitam komentare.Moram priznati da su Austrijanci bili možda i veći dio utakmice bili bolji.Imali bolje šanse.Pitanje je da li bi do tih prilika došli da nisu dali sumnjiv gol za izjednačenje.(Valjda zato i nisu povlačili liniju)Što inače iz VARa čine.Takođe o nesuđenom penali se može pričati.Općenito o čudnom kriteriju.Ekipa koja igra presing ima samo sedam faula i jedan žuti karton.Kako god.Da je završilo i neriješeno ne bi bilo nezasluženo.Hrvatska me nije očarala igrom.Stanišić je paničario i baš na njegovoj strani igra Lovren koji je cijelu utakmicu bio igrač manje.Budimir takođe nije bio na nivou kao ni Barišić i Vlašić.

@kompleksas

pre 1 godinu

@hej papak, zaboravljas da ta b klasa ima timove koji vas lako mogu oduvati, Svedi su to vec par puta napravili, Austrijanci sigurno nisu nista bolji a imali ste problema s njima,uostalom pa ni vi niste neka pretjerano jaka ekipa, tako da ta A grupa sigurno nije bauk, posebno ako jedna hrvatska s rupama u timu moze da igra Uostalom Srbija je nedavno dobila i Portugal i Madjare koji se eto bore za prvo mjesta u toj A grupi

prolaznik

pre 1 godinu

"Matić odavno napustio reprezentaciji, a ovamo glumi patriotu, a Modrić još igra kao mladić."

- Nije na meni da branim Matića, ali što se dugovječnosti tiče, Modrić je raritet jer njegov stil igre nije toliko podložan manjoj degradaciji u fizikalijama. Igrači kojima je osnovna snaga u njihovim fizičkim predispozicijama su podložniji gubitku one prednosti koju su ranije imali i uslijed relativno malog fizičkog pada.

@kompleksas

pre 1 godinu

@hej papak, zaboravljas da ta b klasa ima timove koji vas lako mogu oduvati, Svedi su to vec par puta napravili, Austrijanci sigurno nisu nista bolji a imali ste problema s njima,uostalom pa ni vi niste neka pretjerano jaka ekipa, tako da ta A grupa sigurno nije bauk, posebno ako jedna hrvatska s rupama u timu moze da igra

@kompleksas

pre 1 godinu

@hej papak, zaboravljas da ta b klasa ima timove koji vas lako mogu oduvati, Svedi su to vec par puta napravili, Austrijanci sigurno nisu nista bolji a imali ste problema s njima,uostalom pa ni vi niste neka pretjerano jaka ekipa, tako da ta A grupa sigurno nije bauk, posebno ako jedna hrvatska s rupama u timu moze da igra

nisi ti zdrav

pre 1 godinu

@kvaliteta pa mogao si vidjeti da je Srbija odvalila Svedsku 4:1, znaci kvaliteta postoji e sad to sto vas peru neki kompleksi to je vas problem, s druge strane tko je gledao utakmicu s Austrijom vidio je prilican propuh u hr ekipi

Mitar

pre 1 godinu

Brate koliko su brutalni ovi Hrvati. Taman pomisliš gotovi su, kad ono bum tras. Razbucaju te na fabrička. I to s nekim iskombinovanim timom. Šta reći nego bravo.

nisi ti zdrav

pre 1 godinu

@kvaliteta pa mogao si vidjeti da je Srbija odvalila Svedsku 4:1, znaci kvaliteta postoji e sad to sto vas peru neki kompleksi to je vas problem

prolaznik

pre 1 godinu

S obzirom da postoji realna šansa da Srbija uđe u ligu A, mi smo naprosto morali doći u final 4, čisto da držimo taj korak razmaka između naših reprezentacija.

Borko

pre 1 godinu

Zaista bih voleo da Hrvati osvoje neki od sledećih turnira. Ne samo jer su zaslužili trudom u poslednje tri decenije, nego jer bi to bila sjajna stvar za sve klince i mlade fudbalere na brdovitom balkanu. Zamislite kako bi svima polako ambicije i apetiti porasli, kad imaš takvog jednog šapiona, tu u komšiluku.

Marko

pre 1 godinu

hajde susjedi budite kolegijalni dajte nam Mitrovića pa da se prošečemo do osvajanja titule u Kuvajtu,ovako se budemo malo morali više potruditi..danas smo krenuli s tri igrača manje Budimira, Vlašića i Lovrena i opet se nismo ni pošteno oznojili.

Nikola

pre 1 godinu

Veseli podjeda nad Austrijancima i plasman u finale. Ali ceseli i igra srbije protiv Svedske, i naravno jedan jedini Piksi. Ako Hrvatska ispadne prije Srbije na svjetskom imam i dalje za koga navijati. Samo hrabro orlovi, imate s čim(kim)

Sulejmani#

pre 1 godinu

Velike momčadi pobeđuju i kad igraju loše. Final four se igra tek sledeće leto. Šanse ima Hrvatska mada glavni favorit izlazi iz sudara Portugalije i Španije.

RoPe

pre 1 godinu

Kada Hrvatska igra kao što zna i može to izgleda kao bajka! Slobodno mogu reći, ako budemo svoji, osvajamo svjetsko prvenstvo! Stavite sve pare na Hrvatsku!!

Marin

pre 1 godinu

8:6 gol razlika i 13 bodova iz 6 utakmica. Ko umije, njemu dvije…
(Straight Outta München, 25. septembar 2022 22:48)

U prvoj protiv Austrije smo dobili 3 komada.

Pedja

pre 1 godinu

Hrvati podsecaju na Real madrid u dve stvari. Imaju kombinaciju par starijih igraca koji su svetske klase i talentovane mladosti.
I kada igraju lose i kada mislis da gube oni u dva poteza resavaju utakmicu.
Svaka cast kroasani to se zove pobednicki mentalitet i imaju ga samo veliki timovi

Dragan - Sava

pre 1 godinu

Čestitke Hrvatskoj, zasluzeno i dominantno. Igraju lep, brz i moderan fudbal. Ako se poklope neke stvari idu daleko i na svetdkom prvenstvu.

?

pre 1 godinu

Selektor Austrije, nije cudo sto su ga odvijali iz Mancestera. Austrija ih razbija prvo poluvreme, on izvede Arnautovica koji je uvek opasan i dvojicu solidnih i onda ih Hrvati razvale. Tipican poraz selektora.
(Gadza, 25. septembar 2022 23:01

Bili su bolji, ali zahvaljujući Daliću.

Kult

pre 1 godinu

Hrvati, koji ste vi ludaci :-)
(Bojan,

Bogami jesmo, kako igramo!
A i navijaci jos ludji, 25.000 Hrvata sinoc u Becu navijalo iz sveg glasa.
Bit cemo jedina zemlja na svijetu koja ce na SP u Qatar doci sa 300 navijaca na najvecoj jedrilici na svijetu (163m), izgradjenoj u Splitu.
Dogovorili sve sa Qatarom, bit ce to super reklama i vjetar u ledja Vatrenima!
Da, nismo normalni :)

Mali Hijavata

pre 1 godinu

Nebitno takmicenje gde svaki tim pusta pobedu drugom ako mu je potrebna
(Milan Tomasevic, 26. septembar 2022 05:12)

Sva takmičenja i sportovi gde su Srbi inferiorni, potpuno su nebitni. Tako je i streljaštvo bilo bitnije od tenisa dok se nije pojavio Djoković. Sada vidimo da su omladinska i juniorska finala mnogo važnija od seniorskih. Sada je košarka bitna samo zbog nebitne statistike jednog čoveka koji ne može da osvoji ni Kup Hipodroma u basketu.
Polako i sigurno...nama sve postaje nebitno. Bitna je samo naša zloba, zavist i mržnja svega što ima predznak uspeha.
Jadno i bedno, braćo moja, jadno i bedno...

vele

pre 1 godinu

"Ralf Rangnik je u 64. minutu odlučio da zameni Marka Arnautovića i čini se da se od tog trenutka koncepcija i sistem domaćih raspao."

Hahahaha, jeste, to je bilo sigurno najvažnije.

joca

pre 1 godinu

Hrvatska je u A grupi gde igraju 16 najboljih evropskih reprezentacija. Iz te 4 grupe samo pobednik grupa ide na final four medju 4 najbolje u evropi a Hrvatska je prva u svojoj grupi pa je zato izborila final four. Verovatno ce ici Portugal Italija vec je obezbedila Holandija i Hrvatska. To je veliki rezultat ponovo za Hrvatski fudbal.

ivo

pre 1 godinu

4 pobede redom, od toga Dansku i Francusku vani,Dansku dva puta....jel netko još sumnja da je Hrvatska izuzetno jaka!?Široka klupa majstora koji igraju u najjačim klubovima,mnogo mladih igrača.....Nazdravlje!

Favorit

pre 1 godinu

Ajde komsije ne palite se. Videcemo na svetskom sta mozete, ako prodete grupu idete na Nemacku ili Svabiju i tu vam je verovatno kraj. Vise sanse imaju ovi nasi splavari zbog zdreba.
(stevan

Sta nas briga da li se krizamo sa Njemcima ili Spanjolcima?
Uz duzno postovanje.
I jedne i druge visestruko smo pobjedjivali.
Imamo svoj cilj i tocka.
Od ovakve Hrvatske neka oni strepe.

X1

pre 1 godinu

Realno napatila nas je Austrija, a onda kad smo zabili za 2:1 kao da je uteg od 100000 kg pao, počeli smo igrati svoju igru, letili smo po terenu!

Dud

pre 1 godinu

Ono kad iz lera prebaciš u brzinu i za dvije sekunde dođeš do stotke. Pozdrav komšijskoj top reprezentaciji koja se u B ligi bori s top reprezentacijama B lige.

mateo

pre 1 godinu

4 igraca sa klupe u prvih 11, solidna utakmica i opet dovoljno za laganu pobjedu. samo da sve bude dobro sa brozom, nadam se da nista nije ozbiljno. jaki smo

Lajkovačka pruga

pre 1 godinu

Matić odavno napustio reprezentaciji, a ovamo glumi patriotu, a Modrić još igra kao mladić. I to pokazuje u čemu se razlikujemo.

OptaJean

pre 1 godinu

Tri igrača koji su rođeni u 21. veku (tj. od 1.1.2001.) našli su se među startnih 11 Francuske (Camavinga, Saliba, Badiashile), samo je Španija počela utakmicu sa isto toliko igrača rođenih u 21. veku u Ligi nacija A.
Francuska je jedna od 6 ekipa koje nisu postigle gol u 1. poluvremenu u ovoj Ligi nacija, zajedno sa Engleskom, Slovačkom, Lihtenštajnom, Maltom i San Marinom.
Francuska je izgubila 3 takmičarske utakmice u 2022. (3 poraza u Ligi nacija), što je njihov najgori rezultat (tj. najveći broj takmičarskih poraza) u kalendarskoj godini (isto kao i 1966., 1981., 2008. i 2010.).
Grizman nije propustio meč za Francusku od juna 2017. (3-2 Engleska, na klupi). Grizman je od avgusta 2017. odigrao 67 mečeva u nizu za Francusku (od mogućih 67), što je rekord bez presedana u Francuskoj.

Jedna dama

pre 1 godinu

Cak i sa izmijesanom obranom s kojom je Dalic isprobavao za SP, Hrvati pobjednici.
Medju 4 najbolje ekipe Europe!
Sada samo zdravlje neka ih posluzi i party u Qataru moze poceti.
Klupa je vrh i u slucaju ozljeda, ne daj Boze, Hrvatska gazi.
Bravo, majstori!

Pall Mall

pre 1 godinu

Svaka čast Hrvatima na prvom mestu i odlasku na završni turnir lige nacije. Ne bi me iznenadilo i da osvoje turnir mnogo dobar tim imaju. Sve pohvale i cestitke.

Kale

pre 1 godinu

Selektor Austrije, nije cudo sto su ga odvijali iz Mancestera. Austrija ih razbija prvo poluvreme, on izvede Arnautovica koji je uvek opasan i dvojicu solidnih i onda ih Hrvati razvale. Tipican poraz selektora.
(Gadza, 25. septembar 2022 23:01

Bili su bolji, ali zahvaljujući Daliću.
(?, 25. septembar 2022 23:12) # Link komentara

@ Gazda
Ima razlog zašto ga je zamijenio. Povreda, umor, dečko ima godine ili nešto što mi ne znamo a selektor zna.

@ ?
Aha, a Dalić od 15 utakmica u nizu izgubio samo jednu. Ali ti si sigurno bolji od Daliča samo niko da te angažira.
Dalić zna šta rafi, isprobava, daje šansu svima, odmara, čuva od povrede, bira prema rivalu, bira prema stanju u mimčadi. Nisu svi u svakom trenutku u top formi i top raspoloženju.

Jure

pre 1 godinu

Testirani neki igraci za SP zbog cega je patila igra u prvom. Budimir jednostavno nije za ove utakmice, prije za one u kojima se vise branimo.

Ne mogu se ne diviti mentalitetu i karakteru, sve su kontra od hrvatskih kosarkasa

Mile Jovanovic

pre 1 godinu

Dalic je igrao sa rezervnim bekovima na klupi je ostavio Sosu i Juranovica poceo je sa Barisicem i Stanisicem koji nisu odgovorili na pravi nacin. Takodje je stavio i Lovrena umesto Sutala koji je bio nesiguran u prvom poluvremenu. Austrija imala svoje sanse u prvom poluvremenu i Hrvate je spasio golman koji je odbrankio 2 cista gola. Probao je maltene 2 postave u 2 utakmice i video je na koga moze da racuna u Kataru sve u svemu Hrvatska je dobra reprezentacija.

Jure

pre 1 godinu

Na čemu su brate ovi, s čim ih hrane? Nikako loša smena generacije da im se desi. Sasvim naprotiv. Izvlače iz nekog levog rukava sve veće i jače zveri od igrača.
(Viktor, 26. septembar 2022 00:21)

Tesko je reci kako u drzavi u kojoj nista ne funkcionira nogomet na tako dobroj i visokoj razini. Mamic, kakav god da je, a krimos je, odradio je dobar posao.

A kod novih generacija, ima ih.
U obrani je tu Vuskovic iz HSV-a, pa sredina Martin Baturina ( novi transfer Dinama preko 20M ), a naprijed Roko Simic i Marin Ljubicic. Na krilu bude dobar Stipe Biuk, mozda. Ima ih i nema straha ... To su ovi ponikli u HNL-u, a ove izvan hr jos i ne pratim dobro

Marin

pre 1 godinu

Neću da komentarisem fudbal već jednu drugu stvar a to je kako bezbolno podmladiti tim. Ovo bi trebali prepisati od HR. Oni uporno pred svaki veliki turnir ubace par novih imena, mahom mladi koji pored ovih iskusnih peku zanat i sticu iskustvo. I tako za svako takmičenje imaju širok izbor, od kojih u prvih 11 su najspremniji i koji su u najboljoj formi. Dakle, sam pristup je sistematski i planski određen, nema stihije. Mislim da je to njihova tajna uspesnih rezultata.
(Bora, 26. septembar 2022 00:31)

nemoze trener stvorit gvardiola ili modrica, oni se radjaju sa predispozicijama koje imaju. nemozes to naucit bilo je hrpu stopera i veznjaka uz tu dvojicu kroz omladinske akademije no njih dvojica iskocise jer im je bogom dano

Kvaliteta

pre 1 godinu

Ajde komsije ne palite se. Videcemo na svetskom sta mozete, ako prodete grupu idete na Nemacku ili Svabiju i tu vam je verovatno kraj. Vise sanse imaju ovi nasi splavari zbog zdreba.
(stevan

Sta nas briga da li se krizamo sa Njemcima ili Spanjolcima?
Uz duzno postovanje.
I jedne i druge visestruko smo pobjedjivali.
Imamo svoj cilj i tocka.
Od ovakve Hrvatske neka oni strepe.
(Favorit

Pa i u Rusiji smo morali pobijediti Engleze, Dance, Argentinu na putu do finala.
Nego, Stevane, reci ti nama.
Kako si tako siguran da ce Srbija grupu proci, kada je Svicarska iz vase grupe upravo pobijedila Spanjolsku sa kojom si pozelio da se mi krizamo? :D

Pitaj Svicarce

pre 1 godinu

kvaliteta pa mogao si vidjeti da je Srbija odvalila Svedsku 4:1, znaci kvaliteta postoji e sad to sto vas peru neki kompleksi to je vas problem
(nisi ti zdrav,

Ovdje jedino ti nisi zdrav ako mislis da je isto pobijediti Svedsku i Spanjolsku!
Show :D

Kvaliteta

pre 1 godinu

Hej pljugeru,
Netko ti mora objasniti da svaka šuša moze doci do A klase, ali samo najveci ostaju u njoj.
Evo ti primjer Velsa, Ceske, Austrije, Izraela, Bosne ili uskoro Norveske ili Srbije.
Dodju, malo se veliki izivljavaju na njima i uglavnom se vrate otkud su dosli.
Kada Srbija bude godinama u A ligi, pa udje medju najbolje 4 ekipe Europe, javi mi.
Neki kratke pameti zaboravljaju da vi ovo stoljece niste uspjeli uci ni medju 24 najbolje ekipe Europe.
Cak ni sa postojecim timom u koji se kunete :D

FeboZg

pre 1 godinu

Mi smo repka sa karakterom.
I kad ide lose u 1 poluvremenu imamo hladnu glavu.
Ko god igra moze rijesiti utakmicu.
Kako Modric dijeli lopte,ko na haklu..milina ga je gledati kako igra.
Zasluzena p8bjeda i vrhunska igra.
Bravo Hrvatska

Kvesic

pre 1 godinu

Prvo poluvrijeme nije bilo toliko dobro, a i sastav je bio čudan, kao da Dalić eksperimentira nešto bezveze, a i Brozović se ozlijedio pa je Kovačić trebao iza. Nije to bilo dobro. Ali u drugom kada su se adaptirali na novi sustav to je bilo to. Kada igraju standardni igrači na svojim pozicijama nitko im ne može ništa.

Tomo

pre 1 godinu

Nego da je… Bilo bi cudo da nije s mladim tigrovima koji su taman krenuli s karijerama u Europi i starom gardom koja je jos uvijek dobra…

Tomo

pre 1 godinu

Nego da je… Bilo bi cudo da nije s mladim tigrovima koji su taman krenuli s karijerama u Europi i starom gardom koja je jos uvijek dobra…

Vazda bilo

pre 1 godinu

Austrija u prvoj jakosnoj grupi,šta tu ima više da se priča.Kako se to boduje baš bi voleo znati.Evo jedna drljava Norveška može ući u prvu grupu.
(Ljubo,

Da, i?
Kao i Vels ili Austrija, tako cemo verovatno i mi da udjemo u A grupu,kao sto je i Bih.
Poenta je da vidimo koliko ko moze tamo da opstane. Najveci su tamo od pocetka,a ovi mali se izmenjuju, upadaju,ispadaju i sluze velikim reprezentacijama za gol razliku

sorry

pre 1 godinu

u ukupnom omjeru 4:3 za austriju… bolji su od hr u ukupnom omjeru
(stipe t, 26. septembar 2022 04:56)

A zato su bili tako veseli na kraju utakmice :-)
Kao i Danci koji su dobili Fra.

Bojan

pre 1 godinu

Što neko reče, Hrvatska se na fudbalskom terenu i tribinama ponaša kao nacija od sto miliona ljudi. A pazi, jedan Berlin ima više stanovnika od Hrvatske. Fudbalsko čudo koje traje.

Viktor

pre 1 godinu

Na čemu su brate ovi, s čim ih hrane? Nikako loša smena generacije da im se desi. Sasvim naprotiv. Izvlače iz nekog levog rukava sve veće i jače zveri od igrača.

Danilo

pre 1 godinu

Bora
U tom grmu leži zec u pravu si a na to dodati još naboj da igraš za svoju zemlju jer oni kada se skupe uživaju jedva čekaju da zajedno igraju za Hrvatsku. Recimo da kod naših verovatno toga nema u tolikoj meri jer smo decenija ma bez rezultata i retko idemo na velika takmičenja. Kroz godine su izgradili kult reprezentacije to im je svetinja i najveće dostignuće u životu pa kad mladi vide toliko angažovanje jedne legende Modrića ne mogu ni oni drugačije i sve je jasno.

zgtom

pre 1 godinu

U jaki smo. Sa kojom lakoćom držimo loptu u nogama to je nevjerojatno, protivnik samo zuji uokolo. Ono što je bitno DUGA KLUPA to je ono što imamo koliko je mladih došlo do vrhunskog nivoa. Primjer protiv Danske ušli, Oršić. Petković i Vlašić , izgledalo je još bolje. Naravno ništa bez Modrića, Brozovića, Perišića i Kovačića, no oko njih samo pleteš nove mlade igrače. Podsjeća me duga klupa na zlatne dane rukometa sa Balićem i ekipom, tko god ulazi radi razliku, ili na bivšu repku Juge u košarci do 1991.

MKD-4

pre 1 godinu

Imaju po meni najbolji srednji red u svetu(sa Brazilom) i najbolji rad sa mladim kategorijama(Dinamo-Hajduk) sa Španijom(ODLIČNA smjena generacije).Glavni kandidati u Kataru sa Brazilom i Španijom(moji favoriti).Ono kada spominju da ih vidimo"ovo SP"a oni jednom DRUGI i jednom TREČI...BRAVO HRVATSKA

Montana

pre 1 godinu

@Ali sta bi sa Francuzima? Tako jaka ekipa.
Doduse Engleska slicno. Izgleda da se ne pale na Ligu Nacija :-)
(Dragon, 26. septembar 2022 11:50)

Jest, ne pale se haha, a prošle godine osvojili i slavili tri dana. Liga Nacija je novo takmičenje, ali će s vremenom postati elitnije od svetskog prvenstva, i to jedino zbog visoke kvalitete top 16 reprezentacija u Ligi A. Krem de la krem što bi se reklo, gde svako svakog može odrati.

Bora

pre 1 godinu

Neću da komentarisem fudbal već jednu drugu stvar a to je kako bezbolno podmladiti tim. Ovo bi trebali prepisati od HR. Oni uporno pred svaki veliki turnir ubace par novih imena, mahom mladi koji pored ovih iskusnih peku zanat i sticu iskustvo. I tako za svako takmičenje imaju širok izbor, od kojih u prvih 11 su najspremniji i koji su u najboljoj formi. Dakle, sam pristup je sistematski i planski određen, nema stihije. Mislim da je to njihova tajna uspesnih rezultata.

omniameamecumporto

pre 1 godinu

Što tebe muči... Modrićeva pozicija na terenu. Pogledaj koliko čovjek pretrči u koji teren pokriva.
Mnogi napadači ne prelaze na obrambenu polovicu i da nema ofsajda još bi se manje kretali.
Modrić je sigurno igrač, a takvo mu je i mjesto koji se najviše daje, pa to je veznjak čovječe. Kako možeš lupiti da traje jer mu je kao uloga na terenu manekenska,da i ja odem u krajnost.Takovi igrači najviše se troše prijatelju moj.Prati malo Modrića i uvjeri se.

Kvaliteta

pre 1 godinu

@kvaliteta pa mogao si vidjeti da je Srbija odvalila Svedsku 4:1, znaci kvaliteta postoji e sad to sto vas peru neki kompleksi to je vas problem, s druge strane tko je gledao utakmicu s Austrijom vidio je prilican propuh u hr ekipi
(nisi ti zdrav,

Hej svileni.
Zaboravljas da ste jos uvijek u B klasi i da se igrate s trecerazrednim ekipama.
Cekamo nestrpljivo da udjete u A klasu da vidimo koliko cete ostati :D
Austrija je otprilike vas rang, ali zaboravljas da su Hrvati nedavno pobjedjivali Dance 2x i Francuze, dvije ekipe iz top10.
Da vidimo vas kako cete :D

Kvaliteta

pre 1 godinu

Hej pljugeru,
Netko ti mora objasniti da svaka šuša moze doci do A klase, ali samo najveci ostaju u njoj.
Evo ti primjer Velsa, Austrije ili uskoro Norveske ili Srbije.
Dodju, malo se veliki izivljavaju na njima i uglavnom se vrate otkud su dosli.
Kada Srbija bude godinama u A ligi, pa udje medju najbolje 4 ekipe Europe, javi mi.
Neki kratke pameti zaboravljaju da vi ovo stoljece niste uspjeli uci ni medju 24 najbolje ekipe Europe. Ni sa postojecim timom u koji se kunete :D

Kvaliteta

pre 1 godinu

Hej pljugeru,
Netko ti mora objasniti da svaka šuša moze doci do A klase, ali samo najveci ostaju u njoj.
Evo ti primjer Velsa, Austrije ili uskoro Norveske ili Srbije.
Dodju, malo se veliki izivljavaju na njima i uglavnom se vrate otkud su dosli.
Kada Srbija bude godinama u A ligi, pa udje medju najbolje 4 ekipe Europe, javi mi.
Neki kratke pameti zaboravljaju da vi ovo stoljece niste uspjeli uci ni medju 24 najbolje ekipe Europe. Ni sa postojecim timom u koji se kunete :D

Dine

pre 1 godinu

"Austrija u prvoj jakosnoj grupi,šta tu ima više da se priča.Kako se to boduje baš bi voleo znati.Evo jedna drljava Norveška može ući u prvu grupu."

Pa bar je tamo jednostavno, transparentno i najpostenije... osvojis C grupu ides u B, osvojis B grupu ides u A. Isto tako ako si zadnji ispadas u nizu grupu. To sto u grupi A mozes vidjeti jednu Madjarsku, Cesku, Wales, Austriju nije sreca nego zasluga.

Austrija se sinoc pokazala kao odlicna ekipa i mi smo (koliko god neki uzdizu jucerasnju ekipu) uz puno srece jucer dobili. A sto reci za Madjarsku? U grupi u kojoj su svi predvidjali da nece osvojiti ni bod, oni u situaciji da kraj Italije, Njemacke i Engleske osvoje grupu.

I sit sam onih prica da je to nebitno natjecanje. Cak i da u prici nije novac i veca mogucnost za plasman na EURO, tu je jos i prestiz i naravno mogucnost igranja utakmica s najboljim reprezentacijama Europe, nasuprot igranja prijateljskih utakmica protiv Andore ili San marina. Cak i da nema svega toga, nitko ne voli izgubiti utakmicu, pa makar igrao na skolskom igralistu s prijateljima.