Nedelja, 25.09.2022.

13:30

Feliks ostavio Đokovića bez seta – Evropa pred istorijskim porazom!

Srpski teniser Novak Đoković izgubio je od Feliksa Ože-Alijasima sa 2-0 u setovima tokom trećeg dana Lejver kupa.

Izvor: LN

Feliks ostavio Ðokoviæa bez seta – Evropa pred istorijskim porazom! IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

90 Komentari

Sortiraj po:

Pirotehnicar

pre 1 godinu

Sve će biti teže sa mlađima... Samo da se nekako dočepa još jednog GS, previše je već propustio poslednjih godina. Na 4 turnira nije imao priliku da igra (USO 20, W 20, AO 22, USO 22).
Mislim da je Nadal isceđen krpa i da neće osvojiti čak ni RG 2023, a kamoli nešto drugo do kraja karijere. Tako da je Novaku dovoljan 1 GS za zvanje GOAT, a sve preko toga je samo plus!
(X, 25. septembar 2022 17:19)

Opet prerano otpisujete Nadala, kada cete nauciti? Ovo pisem kao jedan od velikih Novakovih navijaca, zbog cega mislite da ce se Rafa tek tako povuci- nece! Imace motiva da igra sve dok se Novak ne oprosti ili dok mu, ne daj Boze, dovoljno odmakne po broju GS, to je jedino sto ih obojicu sad odrzava i sprecava da ne zavrse karijeru, jedan drugog teraju i nadahnjuju do krajnjih granica kao i svih ovih godina!

Ovaj

pre 1 godinu

Onaj sto je plakao, Federer, znalo se da nece igrati. Rafa je dosao u cetvrtak, da odigra u petak, isprati Federera i vrati se kuci. Zena mu je trudna. Secas se istorijske pobede na USO, ona kosmicka pravda? Tada je saznao da mu je zena u bolnici... Meni potpuno logicno da bude pored nje. Osim toga, rekose ovde, da je Novak mogao sam protiv Rafe i Federera, sa druge strane. Juce sam pokorio svet, danas Evropa gubi... Dogovorite se Nolovci, sami sa sobom.

tako mali perica zamišlja svet oko sebe

pre 1 godinu

Bice jos osvojenih turnira, TA - turnir po meri za razgibavanje....
(Platipus perica, 25. septembar 2022 18:02)

Biće i turnira veterana kad ode u penziju, ima vremena, što da zapinje....

a

pre 1 godinu

Ne može Evropa da se osloni samo na Novaka. Onaj jedan se isplakao a gospodin tesne gaće napustio ekipu. Da li su Cicipas, Rud, Marej, ti koji bi doneli pobedu Evropi. Šta je Novaku ovo trebalo

Tn

pre 1 godinu

Nisi u pravu za Australiju jeste kriv, ali za US Open nije jer su nevakcinisani Amerikanci mogli da igraju, bukvalno je sprecen jer je Djokovic da su u pitanju Nadal ili Federer napravili bi izuzetak. A sto se Medvedeva tice milsim da sportisti ne treba da ispastaju, ali mi smo 4 god bili spreceni da ucestvujemo devedestih tako da....
(maki, 25. septembar 2022 17:01)
Nevakcinisani Amerikanci, ne nevakcinisani ostatak sveta sem Nola. Us Open nije pravio problem i Nolo je mogao da ucestvuje, problem je drzava koja je postavila zakon. Nikakva zavera, ali u vasem svetu sve je protiv Nola i svi ga mrze jer je Srbin, a ne ljigavi, naduvani, nadobudni, licemerni Svajcarac Federer.

Serpico

pre 1 godinu

Nisi u pravu za Australiju jeste kriv, ali za US Open nije jer su nevakcinisani Amerikanci mogli da igraju, bukvalno je sprecen jer je Djokovic da su u pitanju Nadal ili Federer napravili bi izuzetak. A sto se Medvedeva tice milsim da sportisti ne treba da ispastaju, ali mi smo 4 god bili spreceni da ucestvujemo devedestih tako da....
(maki, 25. septembar 2022 17:01)

Kad ce te vec jednom da shvatite!
Nije Novaku bilo zabranjeno da igra tenis (ne postoje takva pravila) nego mu je kao nevakcinisanom bilo zabranjeno da udje u SAD, pa i turisticki. Naravno da su nevakcinisani Amerikanci mogli da igraju jer zive u SAD-u. I da su prije US Opena bili van drzave ni jedna drzava ne zabranjuje ulazak (povratak) svojim drzavljanima u zemlju. Eventualno, moze im se odrediti kraci ili duzi karantin pri ulasku, sto je recimo u Australiji bio slucaj u jednom periodu korone...

Platipus perica

pre 1 godinu

Au, koliko nepoznavanje fabule radnje ovde. Novak je sinoc odigrao 4 seta, sto u singlu, sto u dublu, znaci nesto kao GS mec. Odma` sutradan igra jos jedan mec, naravno da gubi. Bez dana pauze nema sanse, nece sigurno da zapinje, covek ima 35 godina. Skroz OK izdanje na LC. Bice jos osvojenih turnira, TA - turnir po meri za razgibavanje....

B.B.

pre 1 godinu

Nebitan meč, kao i oni juče. Ne znam što se ložite. Niko ne zapinje sa 100%, pa ni Djoković.
(B.B., 25. septembar 2022 16:34)
Znaci Djokovic i Alijasim igrali na npr. 60% , je li to znaci da je Oze na 60% bolji od Nola na 60%, a samim tim i kad su na 100% i jedan i drugi?
(Tn, 25. septembar 2022 18:02)

Može to da znači, a i ne mora. Isto kao i za onaj meč juče koji smo doživeli kao da je neki GS meč.

Tn

pre 1 godinu

Nebitan meč, kao i oni juče. Ne znam što se ložite. Niko ne zapinje sa 100%, pa ni Djoković.
(B.B., 25. septembar 2022 16:34)
Znaci Djokovic i Alijasim igrali na npr. 60% , je li to znaci da je Oze na 60% bolji od Nola na 60%, a samim tim i kad su na 100% i jedan i drugi?

lupa

pre 1 godinu

Dzonza ne preteruj.Prvo, Djokovica mnogo postujem kao sportistu, i smatram ga najboljim ali niko ga nije terao da donosi neke odluke za koje je znao kakve ce posledice da izazovu. On smatra da je zdravlje i telo na prvom mestu a tenis ipak ne, i svaka mu cast na tome-ali takva su pravila za sve. Po meni je mnogo tragicnija situacija sa Medvedevim, kome su zabranili da igra ni krivom ni duznom, mozda su mu karijeru zapecatili jer od tad ne moze da se sastavi.
(Stefan, 25. septembar 2022 16:11)

Nisi u pravu za Australiju jeste kriv, ali za US Open nije jer su nevakcinisani Amerikanci mogli da igraju, bukvalno je sprecen jer je Djokovic da su u pitanju Nadal ili Federer napravili bi izuzetak. A sto se Medvedeva tice milsim da sportisti ne treba da ispastaju, ali mi smo 4 god bili spreceni da ucestvujemo devedestih tako da....
(maki, 25. septembar 2022 17:01)


US open nije postavljao nikakve uslove. Mogli su da igraju i vakcinisani i nevakcinisani. Poenta je što je trenutno na snazi i već dugo odluka/zakon koji ne dozvoljava nevakcinisanim strancima da uđu u SAD. Nikakve teorije zavere nema. Znao je odavno šta je potrebno za ulazak u SAD.

xxx7

pre 1 godinu

I sta cemo sada sa onom euforijom od juce?! Kako je nepobediv, i bla bla... polako ljudi nikad se ne zna, ali svakako ovo je jedna ozbiljnija egzibicija i nista vise. Kako jucerasnju pobedu ne treba dizati u nebesa,tako i danasnji poraz ne treba tragicno shvatiti. Ozbiljniji deo sezone je gotov, tek cemo od januara videti ko je gde i ko koliko moze.

goblin

pre 1 godinu

Nije mi jasno zašto Novak ovo radi...Zašto igra Lejver kup? Ok,trebao da dođe u petak,u odelu, da ispoštuje velikog rivala i njegov odlazak u penziju,i da se nakon toga pokupi i ode. Igra za Evropu, i ista ta Evropa, u Londonu, ne može da gurne pod tepih silne komplekse(čak ni u ovako nebitnim mečevima) i masovno navija za "Svet" samo kad je Novak na drugoj strani mreže.

X

pre 1 godinu

Sve će biti teže sa mlađima... Samo da se nekako dočepa još jednog GS, previše je već propustio poslednjih godina. Na 4 turnira nije imao priliku da igra (USO 20, W 20, AO 22, USO 22).
Mislim da je Nadal isceđen krpa i da neće osvojiti čak ni RG 2023, a kamoli nešto drugo do kraja karijere. Tako da je Novaku dovoljan 1 GS za zvanje GOAT, a sve preko toga je samo plus!

Isto rade I sa fudbalom

pre 1 godinu

Juce naslov Novak 4:0 protiv sveta. Na Eurobasketu naslovi kako kidamo I kako smo bogovi sporta. Sledeci dan sudar sa realnoscu. Srpski mentalitet u par recenica.

Marinko

pre 1 godinu

Dan za danom za Novaka je previse u ovim godinama. Mislim da mu vise odgovara format GS gde ima vremena za odmor. Bice tesko osvojiti jos nekoliko.

Ivannn

pre 1 godinu

Izgubio nebitan mec na nebitnom turniru, i odma se javljaju kriticari... Po vama trebao je da da 100% i ovde, i sve da pobedi, a ne da ovaj turnir igra kao da mu je trening i da odrzava formu...

alek

pre 1 godinu

Opet je to stari Nole,sa kalkulacijama,napraviš brejk u prvom setu na početku i posle izgubiš set.Mnogo dozvoljava sebi da ga pobeđuje svako,jel nekad ti isti će se hvaliti da su pobedili Đokovića.SMEJURIJA!

maki

pre 1 godinu

Dzonza ne preteruj.Prvo, Djokovica mnogo postujem kao sportistu, i smatram ga najboljim ali niko ga nije terao da donosi neke odluke za koje je znao kakve ce posledice da izazovu. On smatra da je zdravlje i telo na prvom mestu a tenis ipak ne, i svaka mu cast na tome-ali takva su pravila za sve. Po meni je mnogo tragicnija situacija sa Medvedevim, kome su zabranili da igra ni krivom ni duznom, mozda su mu karijeru zapecatili jer od tad ne moze da se sastavi.
(Stefan, 25. septembar 2022 16:11)
Nisi u pravu za Australiju jeste kriv, ali za US Open nije jer su nevakcinisani Amerikanci mogli da igraju, bukvalno je sprecen jer je Djokovic da su u pitanju Nadal ili Federer napravili bi izuzetak. A sto se Medvedeva tice milsim da sportisti ne treba da ispastaju, ali mi smo 4 god bili spreceni da ucestvujemo devedestih tako da....

Bug Bang

pre 1 godinu

Ko nije znao, Nolu je vreme za penziju i ovo danas je dokaz. Lako njemu protiv Tijafoa, ali Feliks je vec ozbiljniji protivnik i nije tako lako; odmah se sve raspada.
(anon, 25. septembar 2022 16:10)

Ej anal, Feliks je bar dve klase ispod GOATa ali je danas imao super dan, a Noleta muci zglob od pocetka meca.

Alkatraz

pre 1 godinu

Kad Luka Nikolić radi, pišite samo - Nole je goat, ako napišete da je imao 3 asa i 13 vinera a Ože 11 asova i 39 vinera, možete da se oprostite od objavljivanja. A reč je o tome da Novakova defanziva doživljava kraj.

Top komentari sa sličnih vesti

pre 1 godinu

Kako Novak fenomenalno igra, kao u najboljim danima a propustio tolike turnire i mečeve. Odlično izgleda, vidi se da je u formi, super se kreće, servis odličan, precizan...Kako stvari stoje uzivacemo mi u njegovoj igri još godinama.

Tom Starin

pre 1 godinu

Pročitajte, šta sam napisao 20 sati unazad. Pa sad "tražite" formu, sa kojom bi "lagano" osvojio US Open.
Osim, ako mi je nekako umaklo, da je Aliasim pobednik poslednjih 20 Otvorenih prvenstava vasione.
Onda je to razumljivo.

neopterecen

pre 1 godinu

Nebitan meč, kao i oni juče. Ne znam što se ložite. Niko ne zapinje sa 100%, pa ni Djoković.
(B.B., 25. septembar 2022 16:34)

Pa ako je on sam bog, kao sto neki kazu, ne treba mu 100%, valjda bi trebao da ga oduva sa 20%. Lol.

Vladimir

pre 1 godinu

Dajte ljudi tri meča u dva dana. Nije mi jasno zašto nije drugačiji bio raspored. Logično je bilo da je Nole igrao umesto Mareja kad su Federer/Nadal igrali, tako bi taj spektakl bio bolji, a dubl da je igrao juče a danas singl.

Loznica, Gučevo, Cer…

pre 1 godinu

A gde su oni koji najavljuju još 5 godina dominacije?!? ahaha
(Jaaa, 25. septembar 2022 16:02)



Nebitno takmičenje. Osvojio je Wimbledon pre par meseci…

Sotir zvani djubre

pre 1 godinu

Ova toboz nova generacija je smesna,nikad vise nece biti velike trojke najbolje u istoriji tenisa,svakom ovom maldim teniseru igra bukvalno zavisi od servisa,ako nema servisa oni nista ne znaju,nemaju plan b,pa novak i nadal su pola svojih slemova osvojili bez servisa,bukvalno im sluzio samo da ubace u teren da krene igra,ovi dana ako ne osvoje poen eventualno iz drugog udarca ne znaju gde ce i sta ce.

max

pre 1 godinu

Nebitno takmičenje. Osvojio je Wimbledon pre par meseci…
(Loznica, Gučevo, Cer…, 25. septembar 2022 16:37)

Prošle godine su se na laver cupu mozda igrali I najbolji mečevi sezone. Prštalo je sve

vrg

pre 1 godinu

opusteno i da izgubi ovo. videli smo protiv tiafoa za sta je novak sposoban posle svega sto ga je snaslo ove godine. jaci nego ikada ce da bude u narednih nekoliko sezona. samo zdravlja da bude i odose svi rekordi (nije da ih je mnogo i ostalo).

Vojak

pre 1 godinu

Zasto Marej.igra za ekipu Evrope? Publika, kao i cela UK navijaju za reprezentaciju Sveta, samo protiv Djokovica? Kolika su stoka, to je za pricu!

anon

pre 1 godinu

Ko nije znao, Nolu je vreme za penziju i ovo danas je dokaz. Lako njemu protiv Tijafoa, ali Feliks je vec ozbiljniji protivnik i nije tako lako; odmah se sve raspada.

Stefan

pre 1 godinu

Dzonza ne preteruj.Prvo, Djokovica mnogo postujem kao sportistu, i smatram ga najboljim ali niko ga nije terao da donosi neke odluke za koje je znao kakve ce posledice da izazovu. On smatra da je zdravlje i telo na prvom mestu a tenis ipak ne, i svaka mu cast na tome-ali takva su pravila za sve. Po meni je mnogo tragicnija situacija sa Medvedevim, kome su zabranili da igra ni krivom ni duznom, mozda su mu karijeru zapecatili jer od tad ne moze da se sastavi.

Dve pobede za EU, malo li je

pre 1 godinu

Pa šta i ako izgubi. Rafa podvio rep i pobegao, Rodžer plače... A Novak, umoran i bez mečeva, treba da brani Europu.
Ovaj mali, Afrokanađin baš dobro servira.

Sinke

pre 1 godinu

Evropi izgleda samo Novak donosi bodove...I ako pobjedi po treci put,moze se desiti da u poslednja 2 meca svijet pobjedi i osvoji trofej.

Тако,некако

pre 1 godinu

Новак јуче донео Европи 4 бода,данас ће донети још 3.Седам бодова од тринаест потребних.Закључак-Новак Ђоковић је од свих из тима апсолутно највећи Европљанин.Опет бројеви не лажу

Nikol Dz Femija

pre 1 godinu

Neće biti iznenađenje ako danas počne eksperimente sa gubljenjem mečeva ali će možda biti drug i vera a ne nevera pa pobediti, videćemo, u svakom slučaju Nole je faca No1 i bez njega bi to bilo mnogo dosadnije i nevaspitanije, on sa svojim govorima za koje ga je obučila pok Jelena Genčić, najbolji je i u tom segmentu od svih, ubedljivo. Elegantan je i sve mu lepo stoji, sportska odeća a i odelo.

Srećno Novaku.

Gaston

pre 1 godinu

Kakvu nepravdu su uradili GOATu, samo zbog korone i politike Djokovic vec sad nema najmanje 3 GS vise od Nadala. Nepravda epskih razmjera i definitivno najveca kradja u istoriji sporta. Najgore sto zapad o tom uopste ni ne prica, niti spominju to. Umjesto toga samo ko papagaji ponavljaju da Nadal ima najvise GS. O nacinu kako je dosao do tog rekorda, o tome nije rijeci! Da je obrnuta situacija, stalno bi kukali kako su Federer i Nadal osteceni.
(Dzonza, 25. septembar 2022 15:19)

Blago tebi. Imas svoj mali svet.

Sinke

pre 1 godinu

E ovo je tenis,nikad se ne zna..Juce je igrao fantasticno,danas vec ide teze....To je tenis,to je sport....Zato ne trebamo ocekivati da sada Novak melje sve redom sledece sezone....Neka se fokusira na slemove i pokusa osvojiti sto je vise moguce,i onda ce do i i prvo mjesto.

Dzonza

pre 1 godinu

Kakvu nepravdu su uradili GOATu, samo zbog korone i politike Djokovic vec sad nema najmanje 3 GS vise od Nadala. Nepravda epskih razmjera i definitivno najveca kradja u istoriji sporta. Najgore sto zapad o tom uopste ni ne prica, niti spominju to. Umjesto toga samo ko papagaji ponavljaju da Nadal ima najvise GS. O nacinu kako je dosao do tog rekorda, o tome nije rijeci! Da je obrnuta situacija, stalno bi kukali kako su Federer i Nadal osteceni.

Sinke

pre 1 godinu

E ovo je tenis,nikad se ne zna..Juce je igrao fantasticno,danas vec ide teze....To je tenis,to je sport....Zato ne trebamo ocekivati da sada Novak melje sve redom sledece sezone....Neka se fokusira na slemove i pokusa osvojiti sto je vise moguce,i onda ce do i i prvo mjesto.

Isto rade I sa fudbalom

pre 1 godinu

Juce naslov Novak 4:0 protiv sveta. Na Eurobasketu naslovi kako kidamo I kako smo bogovi sporta. Sledeci dan sudar sa realnoscu. Srpski mentalitet u par recenica.

Gaston

pre 1 godinu

Kakvu nepravdu su uradili GOATu, samo zbog korone i politike Djokovic vec sad nema najmanje 3 GS vise od Nadala. Nepravda epskih razmjera i definitivno najveca kradja u istoriji sporta. Najgore sto zapad o tom uopste ni ne prica, niti spominju to. Umjesto toga samo ko papagaji ponavljaju da Nadal ima najvise GS. O nacinu kako je dosao do tog rekorda, o tome nije rijeci! Da je obrnuta situacija, stalno bi kukali kako su Federer i Nadal osteceni.
(Dzonza, 25. septembar 2022 15:19)

Blago tebi. Imas svoj mali svet.

Dzonza

pre 1 godinu

Kakvu nepravdu su uradili GOATu, samo zbog korone i politike Djokovic vec sad nema najmanje 3 GS vise od Nadala. Nepravda epskih razmjera i definitivno najveca kradja u istoriji sporta. Najgore sto zapad o tom uopste ni ne prica, niti spominju to. Umjesto toga samo ko papagaji ponavljaju da Nadal ima najvise GS. O nacinu kako je dosao do tog rekorda, o tome nije rijeci! Da je obrnuta situacija, stalno bi kukali kako su Federer i Nadal osteceni.

xxx7

pre 1 godinu

I sta cemo sada sa onom euforijom od juce?! Kako je nepobediv, i bla bla... polako ljudi nikad se ne zna, ali svakako ovo je jedna ozbiljnija egzibicija i nista vise. Kako jucerasnju pobedu ne treba dizati u nebesa,tako i danasnji poraz ne treba tragicno shvatiti. Ozbiljniji deo sezone je gotov, tek cemo od januara videti ko je gde i ko koliko moze.

lupa

pre 1 godinu

Dzonza ne preteruj.Prvo, Djokovica mnogo postujem kao sportistu, i smatram ga najboljim ali niko ga nije terao da donosi neke odluke za koje je znao kakve ce posledice da izazovu. On smatra da je zdravlje i telo na prvom mestu a tenis ipak ne, i svaka mu cast na tome-ali takva su pravila za sve. Po meni je mnogo tragicnija situacija sa Medvedevim, kome su zabranili da igra ni krivom ni duznom, mozda su mu karijeru zapecatili jer od tad ne moze da se sastavi.
(Stefan, 25. septembar 2022 16:11)

Nisi u pravu za Australiju jeste kriv, ali za US Open nije jer su nevakcinisani Amerikanci mogli da igraju, bukvalno je sprecen jer je Djokovic da su u pitanju Nadal ili Federer napravili bi izuzetak. A sto se Medvedeva tice milsim da sportisti ne treba da ispastaju, ali mi smo 4 god bili spreceni da ucestvujemo devedestih tako da....
(maki, 25. septembar 2022 17:01)


US open nije postavljao nikakve uslove. Mogli su da igraju i vakcinisani i nevakcinisani. Poenta je što je trenutno na snazi i već dugo odluka/zakon koji ne dozvoljava nevakcinisanim strancima da uđu u SAD. Nikakve teorije zavere nema. Znao je odavno šta je potrebno za ulazak u SAD.

Sinke

pre 1 godinu

Evropi izgleda samo Novak donosi bodove...I ako pobjedi po treci put,moze se desiti da u poslednja 2 meca svijet pobjedi i osvoji trofej.

Stefan

pre 1 godinu

Dzonza ne preteruj.Prvo, Djokovica mnogo postujem kao sportistu, i smatram ga najboljim ali niko ga nije terao da donosi neke odluke za koje je znao kakve ce posledice da izazovu. On smatra da je zdravlje i telo na prvom mestu a tenis ipak ne, i svaka mu cast na tome-ali takva su pravila za sve. Po meni je mnogo tragicnija situacija sa Medvedevim, kome su zabranili da igra ni krivom ni duznom, mozda su mu karijeru zapecatili jer od tad ne moze da se sastavi.

Vojak

pre 1 godinu

Zasto Marej.igra za ekipu Evrope? Publika, kao i cela UK navijaju za reprezentaciju Sveta, samo protiv Djokovica? Kolika su stoka, to je za pricu!

Serpico

pre 1 godinu

Nisi u pravu za Australiju jeste kriv, ali za US Open nije jer su nevakcinisani Amerikanci mogli da igraju, bukvalno je sprecen jer je Djokovic da su u pitanju Nadal ili Federer napravili bi izuzetak. A sto se Medvedeva tice milsim da sportisti ne treba da ispastaju, ali mi smo 4 god bili spreceni da ucestvujemo devedestih tako da....
(maki, 25. septembar 2022 17:01)

Kad ce te vec jednom da shvatite!
Nije Novaku bilo zabranjeno da igra tenis (ne postoje takva pravila) nego mu je kao nevakcinisanom bilo zabranjeno da udje u SAD, pa i turisticki. Naravno da su nevakcinisani Amerikanci mogli da igraju jer zive u SAD-u. I da su prije US Opena bili van drzave ni jedna drzava ne zabranjuje ulazak (povratak) svojim drzavljanima u zemlju. Eventualno, moze im se odrediti kraci ili duzi karantin pri ulasku, sto je recimo u Australiji bio slucaj u jednom periodu korone...

Loznica, Gučevo, Cer…

pre 1 godinu

A gde su oni koji najavljuju još 5 godina dominacije?!? ahaha
(Jaaa, 25. septembar 2022 16:02)



Nebitno takmičenje. Osvojio je Wimbledon pre par meseci…

neopterecen

pre 1 godinu

Nebitan meč, kao i oni juče. Ne znam što se ložite. Niko ne zapinje sa 100%, pa ni Djoković.
(B.B., 25. septembar 2022 16:34)

Pa ako je on sam bog, kao sto neki kazu, ne treba mu 100%, valjda bi trebao da ga oduva sa 20%. Lol.

max

pre 1 godinu

Nebitno takmičenje. Osvojio je Wimbledon pre par meseci…
(Loznica, Gučevo, Cer…, 25. septembar 2022 16:37)

Prošle godine su se na laver cupu mozda igrali I najbolji mečevi sezone. Prštalo je sve

Sotir zvani djubre

pre 1 godinu

Ova toboz nova generacija je smesna,nikad vise nece biti velike trojke najbolje u istoriji tenisa,svakom ovom maldim teniseru igra bukvalno zavisi od servisa,ako nema servisa oni nista ne znaju,nemaju plan b,pa novak i nadal su pola svojih slemova osvojili bez servisa,bukvalno im sluzio samo da ubace u teren da krene igra,ovi dana ako ne osvoje poen eventualno iz drugog udarca ne znaju gde ce i sta ce.

Nikol Dz Femija

pre 1 godinu

Neće biti iznenađenje ako danas počne eksperimente sa gubljenjem mečeva ali će možda biti drug i vera a ne nevera pa pobediti, videćemo, u svakom slučaju Nole je faca No1 i bez njega bi to bilo mnogo dosadnije i nevaspitanije, on sa svojim govorima za koje ga je obučila pok Jelena Genčić, najbolji je i u tom segmentu od svih, ubedljivo. Elegantan je i sve mu lepo stoji, sportska odeća a i odelo.

Srećno Novaku.

Marinko

pre 1 godinu

Dan za danom za Novaka je previse u ovim godinama. Mislim da mu vise odgovara format GS gde ima vremena za odmor. Bice tesko osvojiti jos nekoliko.

X

pre 1 godinu

Sve će biti teže sa mlađima... Samo da se nekako dočepa još jednog GS, previše je već propustio poslednjih godina. Na 4 turnira nije imao priliku da igra (USO 20, W 20, AO 22, USO 22).
Mislim da je Nadal isceđen krpa i da neće osvojiti čak ni RG 2023, a kamoli nešto drugo do kraja karijere. Tako da je Novaku dovoljan 1 GS za zvanje GOAT, a sve preko toga je samo plus!

vrg

pre 1 godinu

opusteno i da izgubi ovo. videli smo protiv tiafoa za sta je novak sposoban posle svega sto ga je snaslo ove godine. jaci nego ikada ce da bude u narednih nekoliko sezona. samo zdravlja da bude i odose svi rekordi (nije da ih je mnogo i ostalo).

Tom Starin

pre 1 godinu

Pročitajte, šta sam napisao 20 sati unazad. Pa sad "tražite" formu, sa kojom bi "lagano" osvojio US Open.
Osim, ako mi je nekako umaklo, da je Aliasim pobednik poslednjih 20 Otvorenih prvenstava vasione.
Onda je to razumljivo.

Tn

pre 1 godinu

Nisi u pravu za Australiju jeste kriv, ali za US Open nije jer su nevakcinisani Amerikanci mogli da igraju, bukvalno je sprecen jer je Djokovic da su u pitanju Nadal ili Federer napravili bi izuzetak. A sto se Medvedeva tice milsim da sportisti ne treba da ispastaju, ali mi smo 4 god bili spreceni da ucestvujemo devedestih tako da....
(maki, 25. septembar 2022 17:01)
Nevakcinisani Amerikanci, ne nevakcinisani ostatak sveta sem Nola. Us Open nije pravio problem i Nolo je mogao da ucestvuje, problem je drzava koja je postavila zakon. Nikakva zavera, ali u vasem svetu sve je protiv Nola i svi ga mrze jer je Srbin, a ne ljigavi, naduvani, nadobudni, licemerni Svajcarac Federer.

Bug Bang

pre 1 godinu

Ko nije znao, Nolu je vreme za penziju i ovo danas je dokaz. Lako njemu protiv Tijafoa, ali Feliks je vec ozbiljniji protivnik i nije tako lako; odmah se sve raspada.
(anon, 25. septembar 2022 16:10)

Ej anal, Feliks je bar dve klase ispod GOATa ali je danas imao super dan, a Noleta muci zglob od pocetka meca.

anon

pre 1 godinu

Ko nije znao, Nolu je vreme za penziju i ovo danas je dokaz. Lako njemu protiv Tijafoa, ali Feliks je vec ozbiljniji protivnik i nije tako lako; odmah se sve raspada.

Top komentari sa sličnih vesti

pre 1 godinu

Kako Novak fenomenalno igra, kao u najboljim danima a propustio tolike turnire i mečeve. Odlično izgleda, vidi se da je u formi, super se kreće, servis odličan, precizan...Kako stvari stoje uzivacemo mi u njegovoj igri još godinama.

Dve pobede za EU, malo li je

pre 1 godinu

Pa šta i ako izgubi. Rafa podvio rep i pobegao, Rodžer plače... A Novak, umoran i bez mečeva, treba da brani Europu.
Ovaj mali, Afrokanađin baš dobro servira.

Ivannn

pre 1 godinu

Izgubio nebitan mec na nebitnom turniru, i odma se javljaju kriticari... Po vama trebao je da da 100% i ovde, i sve da pobedi, a ne da ovaj turnir igra kao da mu je trening i da odrzava formu...

Platipus perica

pre 1 godinu

Au, koliko nepoznavanje fabule radnje ovde. Novak je sinoc odigrao 4 seta, sto u singlu, sto u dublu, znaci nesto kao GS mec. Odma` sutradan igra jos jedan mec, naravno da gubi. Bez dana pauze nema sanse, nece sigurno da zapinje, covek ima 35 godina. Skroz OK izdanje na LC. Bice jos osvojenih turnira, TA - turnir po meri za razgibavanje....

Ovaj

pre 1 godinu

Onaj sto je plakao, Federer, znalo se da nece igrati. Rafa je dosao u cetvrtak, da odigra u petak, isprati Federera i vrati se kuci. Zena mu je trudna. Secas se istorijske pobede na USO, ona kosmicka pravda? Tada je saznao da mu je zena u bolnici... Meni potpuno logicno da bude pored nje. Osim toga, rekose ovde, da je Novak mogao sam protiv Rafe i Federera, sa druge strane. Juce sam pokorio svet, danas Evropa gubi... Dogovorite se Nolovci, sami sa sobom.

Alkatraz

pre 1 godinu

Kad Luka Nikolić radi, pišite samo - Nole je goat, ako napišete da je imao 3 asa i 13 vinera a Ože 11 asova i 39 vinera, možete da se oprostite od objavljivanja. A reč je o tome da Novakova defanziva doživljava kraj.

Тако,некако

pre 1 godinu

Новак јуче донео Европи 4 бода,данас ће донети још 3.Седам бодова од тринаест потребних.Закључак-Новак Ђоковић је од свих из тима апсолутно највећи Европљанин.Опет бројеви не лажу

goblin

pre 1 godinu

Nije mi jasno zašto Novak ovo radi...Zašto igra Lejver kup? Ok,trebao da dođe u petak,u odelu, da ispoštuje velikog rivala i njegov odlazak u penziju,i da se nakon toga pokupi i ode. Igra za Evropu, i ista ta Evropa, u Londonu, ne može da gurne pod tepih silne komplekse(čak ni u ovako nebitnim mečevima) i masovno navija za "Svet" samo kad je Novak na drugoj strani mreže.

Tn

pre 1 godinu

Nebitan meč, kao i oni juče. Ne znam što se ložite. Niko ne zapinje sa 100%, pa ni Djoković.
(B.B., 25. septembar 2022 16:34)
Znaci Djokovic i Alijasim igrali na npr. 60% , je li to znaci da je Oze na 60% bolji od Nola na 60%, a samim tim i kad su na 100% i jedan i drugi?

maki

pre 1 godinu

Dzonza ne preteruj.Prvo, Djokovica mnogo postujem kao sportistu, i smatram ga najboljim ali niko ga nije terao da donosi neke odluke za koje je znao kakve ce posledice da izazovu. On smatra da je zdravlje i telo na prvom mestu a tenis ipak ne, i svaka mu cast na tome-ali takva su pravila za sve. Po meni je mnogo tragicnija situacija sa Medvedevim, kome su zabranili da igra ni krivom ni duznom, mozda su mu karijeru zapecatili jer od tad ne moze da se sastavi.
(Stefan, 25. septembar 2022 16:11)
Nisi u pravu za Australiju jeste kriv, ali za US Open nije jer su nevakcinisani Amerikanci mogli da igraju, bukvalno je sprecen jer je Djokovic da su u pitanju Nadal ili Federer napravili bi izuzetak. A sto se Medvedeva tice milsim da sportisti ne treba da ispastaju, ali mi smo 4 god bili spreceni da ucestvujemo devedestih tako da....

B.B.

pre 1 godinu

Nebitan meč, kao i oni juče. Ne znam što se ložite. Niko ne zapinje sa 100%, pa ni Djoković.
(B.B., 25. septembar 2022 16:34)
Znaci Djokovic i Alijasim igrali na npr. 60% , je li to znaci da je Oze na 60% bolji od Nola na 60%, a samim tim i kad su na 100% i jedan i drugi?
(Tn, 25. septembar 2022 18:02)

Može to da znači, a i ne mora. Isto kao i za onaj meč juče koji smo doživeli kao da je neki GS meč.

Vladimir

pre 1 godinu

Dajte ljudi tri meča u dva dana. Nije mi jasno zašto nije drugačiji bio raspored. Logično je bilo da je Nole igrao umesto Mareja kad su Federer/Nadal igrali, tako bi taj spektakl bio bolji, a dubl da je igrao juče a danas singl.

tako mali perica zamišlja svet oko sebe

pre 1 godinu

Bice jos osvojenih turnira, TA - turnir po meri za razgibavanje....
(Platipus perica, 25. septembar 2022 18:02)

Biće i turnira veterana kad ode u penziju, ima vremena, što da zapinje....

alek

pre 1 godinu

Opet je to stari Nole,sa kalkulacijama,napraviš brejk u prvom setu na početku i posle izgubiš set.Mnogo dozvoljava sebi da ga pobeđuje svako,jel nekad ti isti će se hvaliti da su pobedili Đokovića.SMEJURIJA!

a

pre 1 godinu

Ne može Evropa da se osloni samo na Novaka. Onaj jedan se isplakao a gospodin tesne gaće napustio ekipu. Da li su Cicipas, Rud, Marej, ti koji bi doneli pobedu Evropi. Šta je Novaku ovo trebalo

Pirotehnicar

pre 1 godinu

Sve će biti teže sa mlađima... Samo da se nekako dočepa još jednog GS, previše je već propustio poslednjih godina. Na 4 turnira nije imao priliku da igra (USO 20, W 20, AO 22, USO 22).
Mislim da je Nadal isceđen krpa i da neće osvojiti čak ni RG 2023, a kamoli nešto drugo do kraja karijere. Tako da je Novaku dovoljan 1 GS za zvanje GOAT, a sve preko toga je samo plus!
(X, 25. septembar 2022 17:19)

Opet prerano otpisujete Nadala, kada cete nauciti? Ovo pisem kao jedan od velikih Novakovih navijaca, zbog cega mislite da ce se Rafa tek tako povuci- nece! Imace motiva da igra sve dok se Novak ne oprosti ili dok mu, ne daj Boze, dovoljno odmakne po broju GS, to je jedino sto ih obojicu sad odrzava i sprecava da ne zavrse karijeru, jedan drugog teraju i nadahnjuju do krajnjih granica kao i svih ovih godina!

Dzonza

pre 1 godinu

Kakvu nepravdu su uradili GOATu, samo zbog korone i politike Djokovic vec sad nema najmanje 3 GS vise od Nadala. Nepravda epskih razmjera i definitivno najveca kradja u istoriji sporta. Najgore sto zapad o tom uopste ni ne prica, niti spominju to. Umjesto toga samo ko papagaji ponavljaju da Nadal ima najvise GS. O nacinu kako je dosao do tog rekorda, o tome nije rijeci! Da je obrnuta situacija, stalno bi kukali kako su Federer i Nadal osteceni.

Gaston

pre 1 godinu

Kakvu nepravdu su uradili GOATu, samo zbog korone i politike Djokovic vec sad nema najmanje 3 GS vise od Nadala. Nepravda epskih razmjera i definitivno najveca kradja u istoriji sporta. Najgore sto zapad o tom uopste ni ne prica, niti spominju to. Umjesto toga samo ko papagaji ponavljaju da Nadal ima najvise GS. O nacinu kako je dosao do tog rekorda, o tome nije rijeci! Da je obrnuta situacija, stalno bi kukali kako su Federer i Nadal osteceni.
(Dzonza, 25. septembar 2022 15:19)

Blago tebi. Imas svoj mali svet.

anon

pre 1 godinu

Ko nije znao, Nolu je vreme za penziju i ovo danas je dokaz. Lako njemu protiv Tijafoa, ali Feliks je vec ozbiljniji protivnik i nije tako lako; odmah se sve raspada.

Loznica, Gučevo, Cer…

pre 1 godinu

A gde su oni koji najavljuju još 5 godina dominacije?!? ahaha
(Jaaa, 25. septembar 2022 16:02)



Nebitno takmičenje. Osvojio je Wimbledon pre par meseci…

Bug Bang

pre 1 godinu

Ko nije znao, Nolu je vreme za penziju i ovo danas je dokaz. Lako njemu protiv Tijafoa, ali Feliks je vec ozbiljniji protivnik i nije tako lako; odmah se sve raspada.
(anon, 25. septembar 2022 16:10)

Ej anal, Feliks je bar dve klase ispod GOATa ali je danas imao super dan, a Noleta muci zglob od pocetka meca.

neopterecen

pre 1 godinu

Nebitan meč, kao i oni juče. Ne znam što se ložite. Niko ne zapinje sa 100%, pa ni Djoković.
(B.B., 25. septembar 2022 16:34)

Pa ako je on sam bog, kao sto neki kazu, ne treba mu 100%, valjda bi trebao da ga oduva sa 20%. Lol.

Тако,некако

pre 1 godinu

Новак јуче донео Европи 4 бода,данас ће донети још 3.Седам бодова од тринаест потребних.Закључак-Новак Ђоковић је од свих из тима апсолутно највећи Европљанин.Опет бројеви не лажу

Dve pobede za EU, malo li je

pre 1 godinu

Pa šta i ako izgubi. Rafa podvio rep i pobegao, Rodžer plače... A Novak, umoran i bez mečeva, treba da brani Europu.
Ovaj mali, Afrokanađin baš dobro servira.

Nikol Dz Femija

pre 1 godinu

Neće biti iznenađenje ako danas počne eksperimente sa gubljenjem mečeva ali će možda biti drug i vera a ne nevera pa pobediti, videćemo, u svakom slučaju Nole je faca No1 i bez njega bi to bilo mnogo dosadnije i nevaspitanije, on sa svojim govorima za koje ga je obučila pok Jelena Genčić, najbolji je i u tom segmentu od svih, ubedljivo. Elegantan je i sve mu lepo stoji, sportska odeća a i odelo.

Srećno Novaku.

a

pre 1 godinu

Ne može Evropa da se osloni samo na Novaka. Onaj jedan se isplakao a gospodin tesne gaće napustio ekipu. Da li su Cicipas, Rud, Marej, ti koji bi doneli pobedu Evropi. Šta je Novaku ovo trebalo

Marinko

pre 1 godinu

Dan za danom za Novaka je previse u ovim godinama. Mislim da mu vise odgovara format GS gde ima vremena za odmor. Bice tesko osvojiti jos nekoliko.

X

pre 1 godinu

Sve će biti teže sa mlađima... Samo da se nekako dočepa još jednog GS, previše je već propustio poslednjih godina. Na 4 turnira nije imao priliku da igra (USO 20, W 20, AO 22, USO 22).
Mislim da je Nadal isceđen krpa i da neće osvojiti čak ni RG 2023, a kamoli nešto drugo do kraja karijere. Tako da je Novaku dovoljan 1 GS za zvanje GOAT, a sve preko toga je samo plus!

vrg

pre 1 godinu

opusteno i da izgubi ovo. videli smo protiv tiafoa za sta je novak sposoban posle svega sto ga je snaslo ove godine. jaci nego ikada ce da bude u narednih nekoliko sezona. samo zdravlja da bude i odose svi rekordi (nije da ih je mnogo i ostalo).

goblin

pre 1 godinu

Nije mi jasno zašto Novak ovo radi...Zašto igra Lejver kup? Ok,trebao da dođe u petak,u odelu, da ispoštuje velikog rivala i njegov odlazak u penziju,i da se nakon toga pokupi i ode. Igra za Evropu, i ista ta Evropa, u Londonu, ne može da gurne pod tepih silne komplekse(čak ni u ovako nebitnim mečevima) i masovno navija za "Svet" samo kad je Novak na drugoj strani mreže.

Tom Starin

pre 1 godinu

Pročitajte, šta sam napisao 20 sati unazad. Pa sad "tražite" formu, sa kojom bi "lagano" osvojio US Open.
Osim, ako mi je nekako umaklo, da je Aliasim pobednik poslednjih 20 Otvorenih prvenstava vasione.
Onda je to razumljivo.

Stefan

pre 1 godinu

Dzonza ne preteruj.Prvo, Djokovica mnogo postujem kao sportistu, i smatram ga najboljim ali niko ga nije terao da donosi neke odluke za koje je znao kakve ce posledice da izazovu. On smatra da je zdravlje i telo na prvom mestu a tenis ipak ne, i svaka mu cast na tome-ali takva su pravila za sve. Po meni je mnogo tragicnija situacija sa Medvedevim, kome su zabranili da igra ni krivom ni duznom, mozda su mu karijeru zapecatili jer od tad ne moze da se sastavi.

maki

pre 1 godinu

Dzonza ne preteruj.Prvo, Djokovica mnogo postujem kao sportistu, i smatram ga najboljim ali niko ga nije terao da donosi neke odluke za koje je znao kakve ce posledice da izazovu. On smatra da je zdravlje i telo na prvom mestu a tenis ipak ne, i svaka mu cast na tome-ali takva su pravila za sve. Po meni je mnogo tragicnija situacija sa Medvedevim, kome su zabranili da igra ni krivom ni duznom, mozda su mu karijeru zapecatili jer od tad ne moze da se sastavi.
(Stefan, 25. septembar 2022 16:11)
Nisi u pravu za Australiju jeste kriv, ali za US Open nije jer su nevakcinisani Amerikanci mogli da igraju, bukvalno je sprecen jer je Djokovic da su u pitanju Nadal ili Federer napravili bi izuzetak. A sto se Medvedeva tice milsim da sportisti ne treba da ispastaju, ali mi smo 4 god bili spreceni da ucestvujemo devedestih tako da....

Vojak

pre 1 godinu

Zasto Marej.igra za ekipu Evrope? Publika, kao i cela UK navijaju za reprezentaciju Sveta, samo protiv Djokovica? Kolika su stoka, to je za pricu!

Platipus perica

pre 1 godinu

Au, koliko nepoznavanje fabule radnje ovde. Novak je sinoc odigrao 4 seta, sto u singlu, sto u dublu, znaci nesto kao GS mec. Odma` sutradan igra jos jedan mec, naravno da gubi. Bez dana pauze nema sanse, nece sigurno da zapinje, covek ima 35 godina. Skroz OK izdanje na LC. Bice jos osvojenih turnira, TA - turnir po meri za razgibavanje....

Ovaj

pre 1 godinu

Onaj sto je plakao, Federer, znalo se da nece igrati. Rafa je dosao u cetvrtak, da odigra u petak, isprati Federera i vrati se kuci. Zena mu je trudna. Secas se istorijske pobede na USO, ona kosmicka pravda? Tada je saznao da mu je zena u bolnici... Meni potpuno logicno da bude pored nje. Osim toga, rekose ovde, da je Novak mogao sam protiv Rafe i Federera, sa druge strane. Juce sam pokorio svet, danas Evropa gubi... Dogovorite se Nolovci, sami sa sobom.

Sotir zvani djubre

pre 1 godinu

Ova toboz nova generacija je smesna,nikad vise nece biti velike trojke najbolje u istoriji tenisa,svakom ovom maldim teniseru igra bukvalno zavisi od servisa,ako nema servisa oni nista ne znaju,nemaju plan b,pa novak i nadal su pola svojih slemova osvojili bez servisa,bukvalno im sluzio samo da ubace u teren da krene igra,ovi dana ako ne osvoje poen eventualno iz drugog udarca ne znaju gde ce i sta ce.

alek

pre 1 godinu

Opet je to stari Nole,sa kalkulacijama,napraviš brejk u prvom setu na početku i posle izgubiš set.Mnogo dozvoljava sebi da ga pobeđuje svako,jel nekad ti isti će se hvaliti da su pobedili Đokovića.SMEJURIJA!

Ivannn

pre 1 godinu

Izgubio nebitan mec na nebitnom turniru, i odma se javljaju kriticari... Po vama trebao je da da 100% i ovde, i sve da pobedi, a ne da ovaj turnir igra kao da mu je trening i da odrzava formu...

Tn

pre 1 godinu

Nebitan meč, kao i oni juče. Ne znam što se ložite. Niko ne zapinje sa 100%, pa ni Djoković.
(B.B., 25. septembar 2022 16:34)
Znaci Djokovic i Alijasim igrali na npr. 60% , je li to znaci da je Oze na 60% bolji od Nola na 60%, a samim tim i kad su na 100% i jedan i drugi?

Tn

pre 1 godinu

Nisi u pravu za Australiju jeste kriv, ali za US Open nije jer su nevakcinisani Amerikanci mogli da igraju, bukvalno je sprecen jer je Djokovic da su u pitanju Nadal ili Federer napravili bi izuzetak. A sto se Medvedeva tice milsim da sportisti ne treba da ispastaju, ali mi smo 4 god bili spreceni da ucestvujemo devedestih tako da....
(maki, 25. septembar 2022 17:01)
Nevakcinisani Amerikanci, ne nevakcinisani ostatak sveta sem Nola. Us Open nije pravio problem i Nolo je mogao da ucestvuje, problem je drzava koja je postavila zakon. Nikakva zavera, ali u vasem svetu sve je protiv Nola i svi ga mrze jer je Srbin, a ne ljigavi, naduvani, nadobudni, licemerni Svajcarac Federer.

Sinke

pre 1 godinu

Evropi izgleda samo Novak donosi bodove...I ako pobjedi po treci put,moze se desiti da u poslednja 2 meca svijet pobjedi i osvoji trofej.

Sinke

pre 1 godinu

E ovo je tenis,nikad se ne zna..Juce je igrao fantasticno,danas vec ide teze....To je tenis,to je sport....Zato ne trebamo ocekivati da sada Novak melje sve redom sledece sezone....Neka se fokusira na slemove i pokusa osvojiti sto je vise moguce,i onda ce do i i prvo mjesto.

Top komentari sa sličnih vesti

pre 1 godinu

Kako Novak fenomenalno igra, kao u najboljim danima a propustio tolike turnire i mečeve. Odlično izgleda, vidi se da je u formi, super se kreće, servis odličan, precizan...Kako stvari stoje uzivacemo mi u njegovoj igri još godinama.

Isto rade I sa fudbalom

pre 1 godinu

Juce naslov Novak 4:0 protiv sveta. Na Eurobasketu naslovi kako kidamo I kako smo bogovi sporta. Sledeci dan sudar sa realnoscu. Srpski mentalitet u par recenica.

Alkatraz

pre 1 godinu

Kad Luka Nikolić radi, pišite samo - Nole je goat, ako napišete da je imao 3 asa i 13 vinera a Ože 11 asova i 39 vinera, možete da se oprostite od objavljivanja. A reč je o tome da Novakova defanziva doživljava kraj.

lupa

pre 1 godinu

Dzonza ne preteruj.Prvo, Djokovica mnogo postujem kao sportistu, i smatram ga najboljim ali niko ga nije terao da donosi neke odluke za koje je znao kakve ce posledice da izazovu. On smatra da je zdravlje i telo na prvom mestu a tenis ipak ne, i svaka mu cast na tome-ali takva su pravila za sve. Po meni je mnogo tragicnija situacija sa Medvedevim, kome su zabranili da igra ni krivom ni duznom, mozda su mu karijeru zapecatili jer od tad ne moze da se sastavi.
(Stefan, 25. septembar 2022 16:11)

Nisi u pravu za Australiju jeste kriv, ali za US Open nije jer su nevakcinisani Amerikanci mogli da igraju, bukvalno je sprecen jer je Djokovic da su u pitanju Nadal ili Federer napravili bi izuzetak. A sto se Medvedeva tice milsim da sportisti ne treba da ispastaju, ali mi smo 4 god bili spreceni da ucestvujemo devedestih tako da....
(maki, 25. septembar 2022 17:01)


US open nije postavljao nikakve uslove. Mogli su da igraju i vakcinisani i nevakcinisani. Poenta je što je trenutno na snazi i već dugo odluka/zakon koji ne dozvoljava nevakcinisanim strancima da uđu u SAD. Nikakve teorije zavere nema. Znao je odavno šta je potrebno za ulazak u SAD.

xxx7

pre 1 godinu

I sta cemo sada sa onom euforijom od juce?! Kako je nepobediv, i bla bla... polako ljudi nikad se ne zna, ali svakako ovo je jedna ozbiljnija egzibicija i nista vise. Kako jucerasnju pobedu ne treba dizati u nebesa,tako i danasnji poraz ne treba tragicno shvatiti. Ozbiljniji deo sezone je gotov, tek cemo od januara videti ko je gde i ko koliko moze.

Vladimir

pre 1 godinu

Dajte ljudi tri meča u dva dana. Nije mi jasno zašto nije drugačiji bio raspored. Logično je bilo da je Nole igrao umesto Mareja kad su Federer/Nadal igrali, tako bi taj spektakl bio bolji, a dubl da je igrao juče a danas singl.

tako mali perica zamišlja svet oko sebe

pre 1 godinu

Bice jos osvojenih turnira, TA - turnir po meri za razgibavanje....
(Platipus perica, 25. septembar 2022 18:02)

Biće i turnira veterana kad ode u penziju, ima vremena, što da zapinje....

Serpico

pre 1 godinu

Nisi u pravu za Australiju jeste kriv, ali za US Open nije jer su nevakcinisani Amerikanci mogli da igraju, bukvalno je sprecen jer je Djokovic da su u pitanju Nadal ili Federer napravili bi izuzetak. A sto se Medvedeva tice milsim da sportisti ne treba da ispastaju, ali mi smo 4 god bili spreceni da ucestvujemo devedestih tako da....
(maki, 25. septembar 2022 17:01)

Kad ce te vec jednom da shvatite!
Nije Novaku bilo zabranjeno da igra tenis (ne postoje takva pravila) nego mu je kao nevakcinisanom bilo zabranjeno da udje u SAD, pa i turisticki. Naravno da su nevakcinisani Amerikanci mogli da igraju jer zive u SAD-u. I da su prije US Opena bili van drzave ni jedna drzava ne zabranjuje ulazak (povratak) svojim drzavljanima u zemlju. Eventualno, moze im se odrediti kraci ili duzi karantin pri ulasku, sto je recimo u Australiji bio slucaj u jednom periodu korone...

max

pre 1 godinu

Nebitno takmičenje. Osvojio je Wimbledon pre par meseci…
(Loznica, Gučevo, Cer…, 25. septembar 2022 16:37)

Prošle godine su se na laver cupu mozda igrali I najbolji mečevi sezone. Prštalo je sve

Pirotehnicar

pre 1 godinu

Sve će biti teže sa mlađima... Samo da se nekako dočepa još jednog GS, previše je već propustio poslednjih godina. Na 4 turnira nije imao priliku da igra (USO 20, W 20, AO 22, USO 22).
Mislim da je Nadal isceđen krpa i da neće osvojiti čak ni RG 2023, a kamoli nešto drugo do kraja karijere. Tako da je Novaku dovoljan 1 GS za zvanje GOAT, a sve preko toga je samo plus!
(X, 25. septembar 2022 17:19)

Opet prerano otpisujete Nadala, kada cete nauciti? Ovo pisem kao jedan od velikih Novakovih navijaca, zbog cega mislite da ce se Rafa tek tako povuci- nece! Imace motiva da igra sve dok se Novak ne oprosti ili dok mu, ne daj Boze, dovoljno odmakne po broju GS, to je jedino sto ih obojicu sad odrzava i sprecava da ne zavrse karijeru, jedan drugog teraju i nadahnjuju do krajnjih granica kao i svih ovih godina!

B.B.

pre 1 godinu

Nebitan meč, kao i oni juče. Ne znam što se ložite. Niko ne zapinje sa 100%, pa ni Djoković.
(B.B., 25. septembar 2022 16:34)
Znaci Djokovic i Alijasim igrali na npr. 60% , je li to znaci da je Oze na 60% bolji od Nola na 60%, a samim tim i kad su na 100% i jedan i drugi?
(Tn, 25. septembar 2022 18:02)

Može to da znači, a i ne mora. Isto kao i za onaj meč juče koji smo doživeli kao da je neki GS meč.