Četvrtak, 22.09.2022.

19:20

Borg: Ponosan sam na tebe Novače, ali...

Čuveni švedski teniser Bjorn Borg ima jasnu sliku o tome ko je najveći teniser svih vremena.

Izvor: LN

Borg: Ponosan sam na tebe Novaèe, ali... IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

81 Komentari

Sortiraj po:

Kapo

pre 1 godinu

Više je Borg uradio.Zato što tada nije bilo izveštaja,direktnih prenosa u toliko zemalja,interneta koji dopire u svaki deo planete.A svi su znali za Borga,tenis.

Andrej

pre 1 godinu

Boli Novaka briga sta ko prica kada on na terenu oseti ko je najbolji i svima je uzeo meru i postavio na mesto na kojem treba da budu a to je prvi do njega pa redom.... a o rekordima i nedeljama na 1 mestu to je suvisno pricati.

Ivan

pre 1 godinu

Ovo je isto kao da neki veći i slavniji fudbaler, bilo ko, ima ih toliko kroz istoriju, kaže Peleu sledeće: "ponosan sam na tebe Pele ali ono što je Mesi uradio niko ne može, Mesi je najveći" a taj isti Pele ima tri osvojena Svetska prvenstva a Mesi ni jedno! Zamislite samo takvu jednu besmislicu! Pa za kog vraga su izmislili takmičenja i titule ako one nisu merilo uspeha? Mnogo sebi dopuštaju ovi zapadnjaci! Drmaju ih kompleksi kao zemljotres od 7-8 stepeni na Rihterovoj skali!

Milos

pre 1 godinu

Hahahaah Federer najbolji svih vremena ahahahaha.. Djokovic jedan GS vise, 10 mastersa vise, 10 velikih titula vise, 60+ nedelja vise, 4 GS u nizu, bolji medjusobni skor.. i to sve pored onih zabrana.. zamislite koja bi tek razlika izmedju njih dvojice bila da su zadnje 3 sezone regularno odigrane, pa tek onda bi bila razlika izmedju njih dvojice, al eto cak i pored toga Djokovic je u bukvalno u svemu bolji od Federera, i to bas bolji. Sta je sa ovim zapadnjacima ??

Pirotehnicar

pre 1 godinu

Sa druge strane svetski popularni Sloveni sportisti su mnogobrojni: Sergey Bubka, Pavel Nedved, Andriy Shevchenko, Arvydas Sabonis, Emil Zátopek,Oleg Blokhin, Andrei Kirilenko, Artur Dmitriev, Leonid Taranenko, Irina Rodnina, Jan Železný, Victoria Azarenka, Evgeni Plushenko, Nadia Comãneci, Maria Yuryevna Sharapova, Yelena Isinbaeva, Valeriy Brumel, Svetlana Khorkina, Alexander Emelianenko,Gabriela Szabo, Sergey Kovalev, Anna Kournikova, Petra Kvitová, Stoyan Deltchev, Otylia Jêdrzejczak, Tomasz Majewski...da ne nabrajam sve slavne i velike srpske sportiste.
Kako bre njih niko ne spreči da budu zlatni pobednici i svetski priznati i poznati? Naravno, ovaj nepotpuni spisak je za one koji su ljubitelji sporta generalno nevezano za nacionalnost sportiste.
(Vanja Petrović, 23. septembar 2022 11:58)

Dao sam ti plus, ali, Nadja Komaneci (cista Rumunka) i Gabrijela Sabo (pola Rumunka, pola Madjarica) ne spadaju u Slovene, uopste ne znam odakle ti to.

ghfd

pre 1 godinu

Kao što Muhamed Ali reče kada je izgubio titulu: "Ti si najbolji, ali ja sam najveći!"

Slično važi i suprotno: nemam dileme da je Federer "najveći" teniser svih vremena, samo mi je drago kada vidim da je Novak najbolji teniser svih vremena :-)

Nemojte se zamarati dokazivanjem da nije, nema nikakve dileme zapravo.

Dezurni smarac

pre 1 godinu

Petre, nije Internacionalna (teniska federacija) nego Medjunarodna, mi to tako prevodimo, sediste joj je SAMO u Londonu, a kada bi bilo (i) u Australiji, to bi bilo u Melburnu, a ne u Sidneju.

Ljubo

pre 1 godinu

Ljudi ovde ne shvataju da je Federer jedan od najpopularnijh sportista ikada,i to ne može nikako da im dopre do mozga.
Federer je više od tenisa,on je postao sportska ikona i jedan od najvoljnijih sportista na svetu.
Znaci on je u rangu Muhameda Alija,Jordana,Bolta itd.
Vole ga ljudi,vole nacin na koji je igrao tenis a da se ne lažemo igrao ga je kao umetnik.
Ne vole ga jedino Srbi a najviše ga mrzi Srdjan Djokovic pametnom dosta.
Mi smo postali takvi da sve sto nije naše mrzimo i to je sve prevara.
(Seek and Destroy, 23. septembar 2022 11:58

Pa iz tvog komentara tolika mržnja izlazi da to nije normalno i to prema sportisti koji je iz tvoje zemlje ako si uopšte iz Srbije.Mi Srbi nikoga ne mrzimo sem laži a ovi tvoji kojima se toliko Diviš su najveći lažovi i licemeri.

kralj

pre 1 godinu

Sta je rekao,znam Novace da si bolji od njega ali je on veci igrac od tebe jer je popularniji.Rasta ima vise pregleda na ju tjubu i zbog toga je bolji pevac od Colica jer je popularniji.

Vanja Petrović

pre 1 godinu

German za drugog Germana rekao da je najveći u kakvom god obliku a ne za Slovena, baš me iznenadilo.
(meda, 23. septembar 2022 09:32)

Rodžer Federer je po ocu nemačko-švajcarskog porekla, a po majci francusko-holandskog (rođena u Južnoj Africi). To nam govori da Federer nije čist German kako ti kažeš. A nije ni Borg čist German, iako bi moglo da se kaže da mu jezik spada u grupu germaniskih jezika.

Sa druge strane svetski popularni Sloveni sportisti su mnogobrojni: Sergey Bubka, Pavel Nedved, Andriy Shevchenko, Arvydas Sabonis, Emil Zátopek,Oleg Blokhin, Andrei Kirilenko, Artur Dmitriev, Leonid Taranenko, Irina Rodnina, Jan Železný, Victoria Azarenka, Evgeni Plushenko, Nadia Comãneci, Maria Yuryevna Sharapova, Yelena Isinbaeva, Valeriy Brumel, Svetlana Khorkina, Alexander Emelianenko,Gabriela Szabo, Sergey Kovalev, Anna Kournikova, Petra Kvitová, Stoyan Deltchev, Otylia Jêdrzejczak, Tomasz Majewski...da ne nabrajam sve slavne i velike srpske sportiste.
Kako bre njih niko ne spreči da budu zlatni pobednici i svetski priznati i poznati? Naravno, ovaj nepotpuni spisak je za one koji su ljubitelji sporta generalno nevezano za nacionalnost sportiste.

Quaresma

pre 1 godinu

GOAT je izmisljena titula, kako najbolji svih vremena a igra se i dalje? Nema ni jasnih uslova koji moraju da se ispune da bi neko bio najveci ikada.
Ako broj GS ili Mastersa ili nesto trece nisu parametri, onda svako moze da velica svog igraca po svom licnom nahodjenju. Mogao je Novak da ima i 30 GS, i uvek ce biti da se nesto drugo gleda. Toliko se polemise o tome, da je ova tema davno devalvirana i sve manje bitna.

Kole

pre 1 godinu

Na mene licno najveci uticaj nije imao niko od velike trojke, dosli su kada sam vec imao formiranu ljubav ka tenisu koja je pocela krajem 80ih dok sam bio klinac. Sampras, Agasi, Beker, Edberg, Stefi Graf, Monika Seles, Gabriela Sabatini, Mary Pirs... oni su meni bili najuticajniji.
Misljenja sam da su oni zaista i bili veca imena i vece legende u periodu dok su igrali jer je sam svet bio drugaciji. U to doba javne licnosti ukljucujuci sportiste su bile uticajnije nego danas u svetu hiper informacija.
Najuspesniji... tu je ostala da se vodi bitka izmedju Nadala i Djokovica i mislim da je Djokovic mnogo blize da bude najuspesniji teniser svih vremena. Najelegantniji i najtalentovaniji - Federer. Najuporniji - Nadal. Najzanimljiviji (novije generacije) - Monfis. A GOAT - to je kao da se raspravlja da li je bolje pivo, vino ili nesto trece, svako ima svoje misljenje i pravo na isto.

Klč

pre 1 godinu

@Negativni, ti si kao neki Švicarac ili još veći Švicarac od njih samih?
Podsećaš me na jednog Rumuna, kada je došao u De, pa počeo da kupi đubre pored kanti za otpatke, u krugu fabrike. Da bude veći Nemac od samih Nemaca. Naravno, svi su se smejali na taj njegov čin i čistokrvni Nemci. Tako i ti.
Veliki pozdrav i manje zlobe.

Istina

pre 1 godinu

Borg kao i svi ljudi na planeti zemlji ima pravo na svoje mišljenje i svog favorita.Ono što je na Novakovoj strani su brojevi,GS,Mastersi,međusobni skor i broj nedelja na prvom mestu liste.To mu niko ne može oduzeti i biće večno zapisano.Za 70-80 godina kad više ne bude živih svedoka ove ere tenisa,ostaće brojevi i oni ne lažu.Do tad može da priča ko šta hoće.

Seek and Destroy

pre 1 godinu

Ljudi ovde ne shvataju da je Federer jedan od najpopularnijh sportista ikada,i to ne može nikako da im dopre do mozga.
Federer je više od tenisa,on je postao sportska ikona i jedan od najvoljnijih sportista na svetu.
Znaci on je u rangu Muhameda Alija,Jordana,Bolta itd.
Vole ga ljudi,vole nacin na koji je igrao tenis a da se ne lažemo igrao ga je kao umetnik.
Ne vole ga jedino Srbi a najviše ga mrzi Srdjan Djokovic pametnom dosta.
Mi smo postali takvi da sve sto nije naše mrzimo i to je sve prevara.

Rđa

pre 1 godinu

Ako je stvarno izjavio, za mene vise ne postoji iako ce verovatno isto ovo da izjavi i kad se Novak bude oprastao.
(Pirotehnicar, 23. septembar 2022 09:38) Javljaju da je upravo pao u depresiju kad je čuo da za tebe više ne postoji hahahahah
(Loznica, Gučevo, Cer…, 23. septembar 2022 10:03)

Paradiraj.

goat's

pre 1 godinu

Baš smo se raspalili oko ovoga, normalno je da će na Federerovom oproštajnom meču svi govoriti da je Rodžer najveći, najbolji, jedini...
Ovo je njegov dan zaslužio je da mu se oda priznanje na velikoj karijeri. Sutra je novi dan u kom se piše nova istorija.

Pirotehnicar

pre 1 godinu

Loznice, dobro ti je odgovorio Rdja, ja bih samo dodao da kod tebe treba da stoji m umesto n, mislim na tvoj nick. Negativni, Novak je sam zrtva svog velikog srca, kako te nije sramota da ga optuzujes za to, a covek je zapravo samo sebi naskodio jer ga je to kostalo i zlata na OI i kalendarskog gren-slema?! Dokle bi Nina dogurala da joj je neko drugi bio partner? Nista lose ne mislim o devojci, ali, verovatno ni prvo kolo ne bi prosli ona i taj neko umesto Novaka, stavise, nije iskljuceno ni da bi odustala od ucesca sto bi tek bila posebna sramota. 466453, Srbi su jedan od najiskrenijih i najtoplijih naroda, prema kome se mi to nismo odnosili sa uvazavanjem i o koga smo se mi ogresili kroz istoriju? Nismo mi slucajno bili nesvrstani, posle toga smo se uzdrzavali koliko god smo mogli iako smo stalno bili napadani i satanizovani kao i mnogo puta pre toga (ovog puta bez ikakvog (jakog) saveznika na svojoj strani), diplomate na svakom koraku, dosta vise autosovinizma i iskrivljenih slika i predstava!

Una

pre 1 godinu

Igrao Federer kad nije bilo ozbiljne konkurencije. A, pored toga tolike privilegije, tolika ugadjanja i nameštanja i prilagođavanja vremenskih termina jer Švajcarac.

DžejAr65

pre 1 godinu

поента целе приче да су другачије причали када је Рођа имао 16 ГС а Новак 1 тада су били други критеријуми

Соко сиви

pre 1 godinu

Do 26. godine osvojio 11 slemova, u jednoj od najjačih konkurencija, i povukao se. Meni je to fascinantno i kao takvog ga povlači znatno napred na listi najvećih, u odnosu na to kada bi se gledale samo osvojeni GS.
Kao što naši imaju običaju da potežu priču o Seleš, u stilu "da nije imala nagli prekid karijere, bila bi bolja od Graf", ja bih onda tako rekao i za Borga. Možda bi čovek stigao i do 20 slemova tokom narednih nekoliko godina.
(Robert, 23. septembar 2022 09:55)

Borg se brže bolje povukao čim je počeo redovno da gubi od Mekinroa. Igrali su samo 4 meča na gren slemovima i Mek ga je tukao na US openu 80. i na Vimbldonu i US openu 81. posle toga je Borg naprasno završio karijeru. Bio je kao izduvan balon i nije više želeo da se takmiči.
Moniki je karijera bila u punom jeku i bila je nepobediva za svoje najveće rivalke osim na Vimbldonu.

Boris Banović

pre 1 godinu

Nepristojno je ovo što je Borg izjavio ! Federer je nesumnjivo veliki sportista, u momentu završetka sportske karijere je 3.teniser u open eri prema svim relevantnim pokazateljima ! Subjektivno mišljenje svako slobodno izražava, ali jasan je keiterijum u izboru MVP neke sportske sezone, velikog takmičenja ili dodele nekog ustanovljenog trofeja, zlatna lopta, zlatna kopačka itd, itd !

Mare

pre 1 godinu

kako god federer je učinio najviše za promociju tenisa u sveu. pa i kod nas
(malisa, 23. septembar 2022 09:16)

Da,da...kako da ne. U vreme finala Federer - Bagdatis i Federer - Filipusis bejahu beogradske ulice sablasno prazne

Negativni

pre 1 godinu

Kako je obojicu tzv. velikih Dzoker sportski pobijedio i nadigrao kad su zarili i palili i bili veliki i silni i mislili da su nepobjedivi a isto tako mali i zajedljivi u porazima sto ne pristoji sampionima.
Samo ono epsko finale Wimbldona kad su Noleta skoro lincovali, SVA publika je bila protiv njega i on pobjedi i dole u svlacionici pokaza Federer koliko je 'veliki" i dzentlmen,namrgodjen,smrknut,ne nadje za shodno bar Jeleni da pruzi ruku.
Dobro je rekao Srdjan, svi su oni bili Noletu najbolji drugovi dok je gubio a kad ih poce pobjedjivat pokazase pravo lice veliki sampioni u pobjedama i koliko su mali ,zlobni i zajedljivi kad gube.
Jedan je Nole,veliki,plemeniti i kad dobija i kad gubi...
(miki, 23. septembar 2022 09:35)

Publika je bila protiv njega jer ljudi namirisu prevaranta i foliranta a pogotovo licemerje, to se ne moze sakriti srcima. Novak je velik i plemenit, Nina Stojanovic zna najbolje.

Bajo moj

pre 1 godinu

Greatest Of All Times, GOAT, (najveći svih vremena = suma veličine) zapravo nije najbolji, nije najuspešniji, već karijerno počasna titula koja nije medalja. Omiljenost od strane publike, od strane igrača, doprinos tenisu kao sportu kroz efekte širenja teniske populacije, dobrovoljnim radom kroz fondacije itd itd.

Biti preko 20 godina omiljen na turu uz sve pomenuto iz realnog aspekta a uz sve to primiti puno od pomenutih kredita samo iz razloga što ne dolazi iz nacije prema kojoj svet gleda kritički, naravno, uz pola dostignuća izlazi na mesto veličine.
Istorijski a i danas smo se uporno trudili kao nacija da odmognemo svakom našem predstavniku jer nemamo džentlmenski odnos sa svetom. Džentlmen nije kavaljer već džentlmen a većina na Balkanu nema osećaj te kroz to ni znanje šta to znači.
Odatle, ništa čudno što Federer kupi većinski simpatije po pitanju veličine.

Gledaj svoja posla nije element koji je naša odlika, čak što više suprotno, lajanje na zvezde.

Iz teniskog aspekta igre Novak je već najuspešniji teniser svih vremena. Ali, matematika je logika o ne poznaje emocije.

Кад желиш непто да објасниш, али потрошиш силна слова и речи, да би рекао-ништа... И то треба знати...

Negativni

pre 1 godinu

Федерерова "омиљеност" је продукт западне пропагандне машинерије, каи и тужне чињенице да је тенис светски спорт само на папиру а заправо је под 100% контролом западних центара. Доказа је много, ево једног:
Светска тениска федерација ( оно што је ФИФА у фудбалу ) има 3+1 седиште, у градовима Лондон, Њујорк, Париз, + Сиднеј. Дакле: Енглеска, УСА, Француска, Аустралија. Гласање у врховном телу је дискриминатирно, тј све земље имају представника али ове 4 земље имају укупно скоро 100 гласова, док све остале на свету имају само по 1 глас !! Ко не верује нека оде на нет и провери. Сад је јасно ко проверава допинг, ко мућка жребове на ГС, ко избацује са ГС, ко одређује термине играња, одузима бодове, итд. Нолетов 21 ГС је чудо у таквим околностима, а,тек остала достигнућа...
(Петар, 23. septembar 2022 10:30) Ja sam cuo da Laza pusta wifi vikendom ali ovo da su upalili u petak je neka novina. Nije tebi lako Petre

Negativni

pre 1 godinu

Federer kada je igrao najbolji tenis svog zivota izgubio 3 finala Vimbldona od Djokovica,. Djokovic je GOAT tenisa.
(Strale., 23. septembar 2022 10:33) Covek sa 30 i 35+ igrao najbolji tenis svog zivota? Nolohorda stalno pomera granice u glupostima. Najbolji Federer bi ocistio licemera sa 7-8 gemova ukupno!

Toto-ko-tunjo

pre 1 godinu

Pa dobro. To isto ce pricati i o Novaku kada se bude oprastao od proesionalnog igranja tenisa. Niste valjda ocekivali da ce na Rodzerovom oprostajnom turniru bilo ko reci: "Jesi bio dobar, ali Novak je bio i bice bolji od tebe" ?.
(NS oldtajmer, 23. septembar 2022 09:39)

Pa kako im uopšte padne na pamet da izgovore nešto ovako, da teniseru koji je osvojio znatno više trofeja i ima bolji međusobni skor kažu "svaka čast Novače, ali..."? Bez obzira o čemu se radi. Više puta ponovljena laž, posebno na ovakvim mestima, postane istina.

Pirotehnicar

pre 1 godinu

Pa dobro. To isto ce pricati i o Novaku kada se bude oprastao od proesionalnog igranja tenisa. Niste valjda ocekivali da ce na Rodzerovom oprostajnom turniru bilo ko reci: "Jesi bio dobar, ali Novak je bio i bice bolji od tebe" ?.
(NS oldtajmer, 23. septembar 2022 09:39)

Mogao je da kaze da su rame uz rame, a ne da prica onako kako nije. Roberte, sigurno bi stigao do 20, ne znam da li si znao da je samo jednom igrao u Australiji, tek to sto mu je umanjilo broj trofeja.

466453

pre 1 godinu

Greatest Of All Times, GOAT, (najveći svih vremena = suma veličine) zapravo nije najbolji, nije najuspešniji, već karijerno počasna titula koja nije medalja. Omiljenost od strane publike, od strane igrača, doprinos tenisu kao sportu kroz efekte širenja teniske populacije, dobrovoljnim radom kroz fondacije itd itd.

Biti preko 20 godina omiljen na turu uz sve pomenuto iz realnog aspekta a uz sve to primiti puno od pomenutih kredita samo iz razloga što ne dolazi iz nacije prema kojoj svet gleda kritički, naravno, uz pola dostignuća izlazi na mesto veličine.
Istorijski a i danas smo se uporno trudili kao nacija da odmognemo svakom našem predstavniku jer nemamo džentlmenski odnos sa svetom. Džentlmen nije kavaljer već džentlmen a većina na Balkanu nema osećaj te kroz to ni znanje šta to znači.
Odatle, ništa čudno što Federer kupi većinski simpatije po pitanju veličine.

Gledaj svoja posla nije element koji je naša odlika, čak što više suprotno, lajanje na zvezde.

Iz teniskog aspekta igre Novak je već najuspešniji teniser svih vremena. Ali, matematika je logika o ne poznaje emocije.

Toto-ko-tunjo

pre 1 godinu

Koliko oni nas ne mogu da podnesu, i koliko svoje veličaju na svakom koraku... Žao mi je samo što im se ovaj naš dodvoravao, izigravao ludu. Bolje da je bio poput Lendla.

TrtMilojka

pre 1 godinu

@Iggy
Upravo suprotno, Nole je 90% svojih titula osvojio kada je Federer napunio 30god, a Nadal je počev od 2014. senka pređašnjeg igrača. Uporedi broj osvojenih titula u odnosu na uzrast svakog od njih trojice, pa će ti biti jasno kad je Nole odskočio.

Loznica, Gučevo, Cer…

pre 1 godinu

Ako je stvarno izjavio, za mene vise ne postoji iako ce verovatno isto ovo da izjavi i kad se Novak bude oprastao.
(Pirotehnicar, 23. septembar 2022 09:38) Javljaju da je upravo pao u depresiju kad je čuo da za tebe više ne postoji hahahahah

wiener

pre 1 godinu

German za drugog Germana rekao da je najveći u kakvom god obliku a ne za Slovena, baš me iznenadilo.
A za dizanje u nebesa Federera zaslužna je medijska mašinerija.
(meda, 23. septembar 2022 09:32)

ljudi iz srbije, manite se "germana" i "slovena", a u prvom redu "slovena" jer je to lazno slovensko bratstvo nanelo puno stete srbiji. i germani i sloveni su mnogo puta medjusobno ratovali (englezi protiv nemaca, rusi protiv ukrajinaca). jedini germanski narodi koji se medjusobno osecaju posebno bliskim su skandinavci i samo sa drugim skadninavcima. kod slovena su rusi slovenstvo oduvek zloupotrebljavali i mastali o tome da oni postanu zastitnici slovenstva a da ruski bude drugim slovenima prvi strani ili jos bolje maternji jezik. drugi sloveni od toga beze glavom bez obzira, jedino se srbi pale na slovenstvo. nije li tako bilo i u jugoslaviji?

Toto-ko-tunjo

pre 1 godinu

Ljudi čovek je rekao da je Federer učinio najviše za promociju i popularnost tenisa, što je istina.
Ja sam tenis počeo pratiti tek kada sam čuo za Federera (sa svojih 13,14 godina).
Pre njega sve što sam čuo o tenisu je rečenica, prestao "Pit" Sampras a počeo Bred "Pit" :)
(Drogba, 23. septembar 2022 09:38)

Svašta. Ja sam tenis počeo da pratim i treniram zbog Bekera i Agasija, a koliko novijih klinaca je tek počelo zbog Novaka. Kakve veze to ima? Čemu "ali Novače"? Šta je on promovisao više od Bekera, Samprasa, Mekinroa, Agasija? Kad će neko tako nešto reći Sereni, da ubaci npr. Navratilovu, Graf, Hingis? Nikad. Statistika sve u tenisu kaže. Novak je skočio znatno dalje od Federera, i kad već to ne radi, idemo na umetnički dojam licemernog zapada.

Петар

pre 1 godinu

Федерерова "омиљеност" је продукт западне пропагандне машинерије, каи и тужне чињенице да је тенис светски спорт само на папиру а заправо је под 100% контролом западних центара. Доказа је много, ево једног:
Светска тениска федерација ( оно што је ФИФА у фудбалу ) има 3+1 седиште, у градовима Лондон, Њујорк, Париз, + Сиднеј. Дакле: Енглеска, УСА, Француска, Аустралија. Гласање у врховном телу је дискриминатирно, тј све земље имају представника али ове 4 земље имају укупно скоро 100 гласова, док све остале на свету имају само по 1 глас !! Ко не верује нека оде на нет и провери. Сад је јасно ко проверава допинг, ко мућка жребове на ГС, ко избацује са ГС, ко одређује термине играња, одузима бодове, итд. Нолетов 21 ГС је чудо у таквим околностима, а,тек остала достигнућа...

NS oldtajmer

pre 1 godinu

Pa dobro. To isto ce pricati i o Novaku kada se bude oprastao od proesionalnog igranja tenisa. Niste valjda ocekivali da ce na Rodzerovom oprostajnom turniru bilo ko reci: "Jesi bio dobar, ali Novak je bio i bice bolji od tebe" ?.

Drogba

pre 1 godinu

Ljudi čovek je rekao da je Federer učinio najviše za promociju i popularnost tenisa, što je istina.
Ja sam tenis počeo pratiti tek kada sam čuo za Federera (sa svojih 13,14 godina).
Pre njega sve što sam čuo o tenisu je rečenica, prestao "Pit" Sampras a počeo Bred "Pit" :)

Robert

pre 1 godinu

Do 26. godine osvojio 11 slemova, u jednoj od najjačih konkurencija, i povukao se. Meni je to fascinantno i kao takvog ga povlači znatno napred na listi najvećih, u odnosu na to kada bi se gledale samo osvojeni GS.
Kao što naši imaju običaju da potežu priču o Seleš, u stilu "da nije imala nagli prekid karijere, bila bi bolja od Graf", ja bih onda tako rekao i za Borga. Možda bi čovek stigao i do 20 slemova tokom narednih nekoliko godina.

Napred Nole!

pre 1 godinu

Tenis je sport zapadnog sveta pa i da Novak osvoji 50 GS titula, oni bi i dalje vise voleli i velicali Federera.
(Losmi, 23. septembar 2022 09:03)

Apsolutno tačno zato su ga i omeli u nekoliko navrata na GS. Nije to nikakva teorija zavere već je tenis pre svega aristokratski sport i minimum minimuma je da si iz zapadne zemlje.

Mali Hijavata

pre 1 godinu

Treba reći da Je Borg napustio tenis sa 26 godina i da je samo jednom igrao Australiju. Izgubio je sva četiri finala USO, dva protiv Konorsa, dva protiv Mekinroa. Uradio je to u strašnoj konkurenciji. Kada je počinjao, igrali su Njukomb, Eš, Kudoš, Nastase, pa su došli Konors i Viljas, pa Mekinro i Lendl...možda i najjača konkurencija u istoriji tenisa, uz onu Samprasovu iz devedesetih.

meda

pre 1 godinu

German za drugog Germana rekao da je najveći u kakvom god obliku a ne za Slovena, baš me iznenadilo.
A za dizanje u nebesa Federera zaslužna je medijska mašinerija.

iggy

pre 1 godinu

Ovo je postalo potpuno besmisleno. Više je nego jasno da ce po svim statistickim merilima Rafa i Novak biti ispred Federera. Isto tako sto puta ponavljano, Federer je bar pola svojih titula osvojio pre ove dvojice. Ako cemo sad da stavimo i drugo hipoteticko poređenje, da su sva trojica isto godiste, mozda bi Novak i Rafa imali koji GS manje jer bi za protivnika imali Federera u zenitu svoje karijere, ali isto tako Federer bi u tom slučaju osvojio daleko daleko manje trofeja nego sto ih sad ima

miki

pre 1 godinu

Kako je obojicu tzv. velikih Dzoker sportski pobijedio i nadigrao kad su zarili i palili i bili veliki i silni i mislili da su nepobjedivi a isto tako mali i zajedljivi u porazima sto ne pristoji sampionima.
Samo ono epsko finale Wimbldona kad su Noleta skoro lincovali, SVA publika je bila protiv njega i on pobjedi i dole u svlacionici pokaza Federer koliko je 'veliki" i dzentlmen,namrgodjen,smrknut,ne nadje za shodno bar Jeleni da pruzi ruku.
Dobro je rekao Srdjan, svi su oni bili Noletu najbolji drugovi dok je gubio a kad ih poce pobjedjivat pokazase pravo lice veliki sampioni u pobjedama i koliko su mali ,zlobni i zajedljivi kad gube.
Jedan je Nole,veliki,plemeniti i kad dobija i kad gubi...

malisa

pre 1 godinu

Tenis je sport zapadnog sveta pa i da Novak osvoji 50 GS titula, oni bi i dalje vise voleli i velicali Federera.
(Losmi, 23. septembar 2022 09:03)
---
kako god federer je učinio najviše za promociju tenisa u sveu. pa i kod nas

djole ns

pre 1 godinu

A Nadal ništa? al ga je deka oladio. meni se čini da je Borg ovde suptilno rekao Novače znam da si najbolji ali moram da kažem da je ovaj, ipak mi je tako naređeno i njegovo je opraštanje

Deda Milorad

pre 1 godinu

Mene samo zanima sta li ovaj Grk radi tu.

Jednako je bitan koliko i ja za taj teniski event...

Ajde Mari koji je i imao dobru karijeru pre operacija - 3 slema, Olimpijade itd.

Ali antipaticnom girosdziji nije mesto tu.

Pirotehnicar

pre 1 godinu

Mene samo zanima sta li ovaj Grk radi tu.

Jednako je bitan koliko i ja za taj teniski event...

Ajde Mari koji je i imao dobru karijeru pre operacija - 3 slema, Olimpijade itd.

Ali antipaticnom girosdziji nije mesto tu.
(Deda Milorad, 23. septembar 2022 09:31)

Koji Grk?

djole ns

pre 1 godinu

A Nadal ništa? al ga je deka oladio. meni se čini da je Borg ovde suptilno rekao Novače znam da si najbolji ali moram da kažem da je ovaj, ipak mi je tako naređeno i njegovo je opraštanje

Mali Hijavata

pre 1 godinu

Treba reći da Je Borg napustio tenis sa 26 godina i da je samo jednom igrao Australiju. Izgubio je sva četiri finala USO, dva protiv Konorsa, dva protiv Mekinroa. Uradio je to u strašnoj konkurenciji. Kada je počinjao, igrali su Njukomb, Eš, Kudoš, Nastase, pa su došli Konors i Viljas, pa Mekinro i Lendl...možda i najjača konkurencija u istoriji tenisa, uz onu Samprasovu iz devedesetih.

iggy

pre 1 godinu

Ovo je postalo potpuno besmisleno. Više je nego jasno da ce po svim statistickim merilima Rafa i Novak biti ispred Federera. Isto tako sto puta ponavljano, Federer je bar pola svojih titula osvojio pre ove dvojice. Ako cemo sad da stavimo i drugo hipoteticko poređenje, da su sva trojica isto godiste, mozda bi Novak i Rafa imali koji GS manje jer bi za protivnika imali Federera u zenitu svoje karijere, ali isto tako Federer bi u tom slučaju osvojio daleko daleko manje trofeja nego sto ih sad ima

miki

pre 1 godinu

Kako je obojicu tzv. velikih Dzoker sportski pobijedio i nadigrao kad su zarili i palili i bili veliki i silni i mislili da su nepobjedivi a isto tako mali i zajedljivi u porazima sto ne pristoji sampionima.
Samo ono epsko finale Wimbldona kad su Noleta skoro lincovali, SVA publika je bila protiv njega i on pobjedi i dole u svlacionici pokaza Federer koliko je 'veliki" i dzentlmen,namrgodjen,smrknut,ne nadje za shodno bar Jeleni da pruzi ruku.
Dobro je rekao Srdjan, svi su oni bili Noletu najbolji drugovi dok je gubio a kad ih poce pobjedjivat pokazase pravo lice veliki sampioni u pobjedama i koliko su mali ,zlobni i zajedljivi kad gube.
Jedan je Nole,veliki,plemeniti i kad dobija i kad gubi...

meda

pre 1 godinu

German za drugog Germana rekao da je najveći u kakvom god obliku a ne za Slovena, baš me iznenadilo.
A za dizanje u nebesa Federera zaslužna je medijska mašinerija.

Toto-ko-tunjo

pre 1 godinu

Koliko oni nas ne mogu da podnesu, i koliko svoje veličaju na svakom koraku... Žao mi je samo što im se ovaj naš dodvoravao, izigravao ludu. Bolje da je bio poput Lendla.

Istina

pre 1 godinu

Borg kao i svi ljudi na planeti zemlji ima pravo na svoje mišljenje i svog favorita.Ono što je na Novakovoj strani su brojevi,GS,Mastersi,međusobni skor i broj nedelja na prvom mestu liste.To mu niko ne može oduzeti i biće večno zapisano.Za 70-80 godina kad više ne bude živih svedoka ove ere tenisa,ostaće brojevi i oni ne lažu.Do tad može da priča ko šta hoće.

Mare

pre 1 godinu

kako god federer je učinio najviše za promociju tenisa u sveu. pa i kod nas
(malisa, 23. septembar 2022 09:16)

Da,da...kako da ne. U vreme finala Federer - Bagdatis i Federer - Filipusis bejahu beogradske ulice sablasno prazne

Napred Nole!

pre 1 godinu

Tenis je sport zapadnog sveta pa i da Novak osvoji 50 GS titula, oni bi i dalje vise voleli i velicali Federera.
(Losmi, 23. septembar 2022 09:03)

Apsolutno tačno zato su ga i omeli u nekoliko navrata na GS. Nije to nikakva teorija zavere već je tenis pre svega aristokratski sport i minimum minimuma je da si iz zapadne zemlje.

Toto-ko-tunjo

pre 1 godinu

Ljudi čovek je rekao da je Federer učinio najviše za promociju i popularnost tenisa, što je istina.
Ja sam tenis počeo pratiti tek kada sam čuo za Federera (sa svojih 13,14 godina).
Pre njega sve što sam čuo o tenisu je rečenica, prestao "Pit" Sampras a počeo Bred "Pit" :)
(Drogba, 23. septembar 2022 09:38)

Svašta. Ja sam tenis počeo da pratim i treniram zbog Bekera i Agasija, a koliko novijih klinaca je tek počelo zbog Novaka. Kakve veze to ima? Čemu "ali Novače"? Šta je on promovisao više od Bekera, Samprasa, Mekinroa, Agasija? Kad će neko tako nešto reći Sereni, da ubaci npr. Navratilovu, Graf, Hingis? Nikad. Statistika sve u tenisu kaže. Novak je skočio znatno dalje od Federera, i kad već to ne radi, idemo na umetnički dojam licemernog zapada.

Una

pre 1 godinu

Igrao Federer kad nije bilo ozbiljne konkurencije. A, pored toga tolike privilegije, tolika ugadjanja i nameštanja i prilagođavanja vremenskih termina jer Švajcarac.

DžejAr65

pre 1 godinu

поента целе приче да су другачије причали када је Рођа имао 16 ГС а Новак 1 тада су били други критеријуми

Петар

pre 1 godinu

Федерерова "омиљеност" је продукт западне пропагандне машинерије, каи и тужне чињенице да је тенис светски спорт само на папиру а заправо је под 100% контролом западних центара. Доказа је много, ево једног:
Светска тениска федерација ( оно што је ФИФА у фудбалу ) има 3+1 седиште, у градовима Лондон, Њујорк, Париз, + Сиднеј. Дакле: Енглеска, УСА, Француска, Аустралија. Гласање у врховном телу је дискриминатирно, тј све земље имају представника али ове 4 земље имају укупно скоро 100 гласова, док све остале на свету имају само по 1 глас !! Ко не верује нека оде на нет и провери. Сад је јасно ко проверава допинг, ко мућка жребове на ГС, ко избацује са ГС, ко одређује термине играња, одузима бодове, итд. Нолетов 21 ГС је чудо у таквим околностима, а,тек остала достигнућа...

Milos

pre 1 godinu

Hahahaah Federer najbolji svih vremena ahahahaha.. Djokovic jedan GS vise, 10 mastersa vise, 10 velikih titula vise, 60+ nedelja vise, 4 GS u nizu, bolji medjusobni skor.. i to sve pored onih zabrana.. zamislite koja bi tek razlika izmedju njih dvojice bila da su zadnje 3 sezone regularno odigrane, pa tek onda bi bila razlika izmedju njih dvojice, al eto cak i pored toga Djokovic je u bukvalno u svemu bolji od Federera, i to bas bolji. Sta je sa ovim zapadnjacima ??

malisa

pre 1 godinu

Tenis je sport zapadnog sveta pa i da Novak osvoji 50 GS titula, oni bi i dalje vise voleli i velicali Federera.
(Losmi, 23. septembar 2022 09:03)
---
kako god federer je učinio najviše za promociju tenisa u sveu. pa i kod nas

goat's

pre 1 godinu

Baš smo se raspalili oko ovoga, normalno je da će na Federerovom oproštajnom meču svi govoriti da je Rodžer najveći, najbolji, jedini...
Ovo je njegov dan zaslužio je da mu se oda priznanje na velikoj karijeri. Sutra je novi dan u kom se piše nova istorija.

Соко сиви

pre 1 godinu

Do 26. godine osvojio 11 slemova, u jednoj od najjačih konkurencija, i povukao se. Meni je to fascinantno i kao takvog ga povlači znatno napred na listi najvećih, u odnosu na to kada bi se gledale samo osvojeni GS.
Kao što naši imaju običaju da potežu priču o Seleš, u stilu "da nije imala nagli prekid karijere, bila bi bolja od Graf", ja bih onda tako rekao i za Borga. Možda bi čovek stigao i do 20 slemova tokom narednih nekoliko godina.
(Robert, 23. septembar 2022 09:55)

Borg se brže bolje povukao čim je počeo redovno da gubi od Mekinroa. Igrali su samo 4 meča na gren slemovima i Mek ga je tukao na US openu 80. i na Vimbldonu i US openu 81. posle toga je Borg naprasno završio karijeru. Bio je kao izduvan balon i nije više želeo da se takmiči.
Moniki je karijera bila u punom jeku i bila je nepobediva za svoje najveće rivalke osim na Vimbldonu.

Boris Banović

pre 1 godinu

Nepristojno je ovo što je Borg izjavio ! Federer je nesumnjivo veliki sportista, u momentu završetka sportske karijere je 3.teniser u open eri prema svim relevantnim pokazateljima ! Subjektivno mišljenje svako slobodno izražava, ali jasan je keiterijum u izboru MVP neke sportske sezone, velikog takmičenja ili dodele nekog ustanovljenog trofeja, zlatna lopta, zlatna kopačka itd, itd !

Drogba

pre 1 godinu

Ljudi čovek je rekao da je Federer učinio najviše za promociju i popularnost tenisa, što je istina.
Ja sam tenis počeo pratiti tek kada sam čuo za Federera (sa svojih 13,14 godina).
Pre njega sve što sam čuo o tenisu je rečenica, prestao "Pit" Sampras a počeo Bred "Pit" :)

Ljubo

pre 1 godinu

Ljudi ovde ne shvataju da je Federer jedan od najpopularnijh sportista ikada,i to ne može nikako da im dopre do mozga.
Federer je više od tenisa,on je postao sportska ikona i jedan od najvoljnijih sportista na svetu.
Znaci on je u rangu Muhameda Alija,Jordana,Bolta itd.
Vole ga ljudi,vole nacin na koji je igrao tenis a da se ne lažemo igrao ga je kao umetnik.
Ne vole ga jedino Srbi a najviše ga mrzi Srdjan Djokovic pametnom dosta.
Mi smo postali takvi da sve sto nije naše mrzimo i to je sve prevara.
(Seek and Destroy, 23. septembar 2022 11:58

Pa iz tvog komentara tolika mržnja izlazi da to nije normalno i to prema sportisti koji je iz tvoje zemlje ako si uopšte iz Srbije.Mi Srbi nikoga ne mrzimo sem laži a ovi tvoji kojima se toliko Diviš su najveći lažovi i licemeri.

Toto-ko-tunjo

pre 1 godinu

Pa dobro. To isto ce pricati i o Novaku kada se bude oprastao od proesionalnog igranja tenisa. Niste valjda ocekivali da ce na Rodzerovom oprostajnom turniru bilo ko reci: "Jesi bio dobar, ali Novak je bio i bice bolji od tebe" ?.
(NS oldtajmer, 23. septembar 2022 09:39)

Pa kako im uopšte padne na pamet da izgovore nešto ovako, da teniseru koji je osvojio znatno više trofeja i ima bolji međusobni skor kažu "svaka čast Novače, ali..."? Bez obzira o čemu se radi. Više puta ponovljena laž, posebno na ovakvim mestima, postane istina.

ghfd

pre 1 godinu

Kao što Muhamed Ali reče kada je izgubio titulu: "Ti si najbolji, ali ja sam najveći!"

Slično važi i suprotno: nemam dileme da je Federer "najveći" teniser svih vremena, samo mi je drago kada vidim da je Novak najbolji teniser svih vremena :-)

Nemojte se zamarati dokazivanjem da nije, nema nikakve dileme zapravo.

Bajo moj

pre 1 godinu

Greatest Of All Times, GOAT, (najveći svih vremena = suma veličine) zapravo nije najbolji, nije najuspešniji, već karijerno počasna titula koja nije medalja. Omiljenost od strane publike, od strane igrača, doprinos tenisu kao sportu kroz efekte širenja teniske populacije, dobrovoljnim radom kroz fondacije itd itd.

Biti preko 20 godina omiljen na turu uz sve pomenuto iz realnog aspekta a uz sve to primiti puno od pomenutih kredita samo iz razloga što ne dolazi iz nacije prema kojoj svet gleda kritički, naravno, uz pola dostignuća izlazi na mesto veličine.
Istorijski a i danas smo se uporno trudili kao nacija da odmognemo svakom našem predstavniku jer nemamo džentlmenski odnos sa svetom. Džentlmen nije kavaljer već džentlmen a većina na Balkanu nema osećaj te kroz to ni znanje šta to znači.
Odatle, ništa čudno što Federer kupi većinski simpatije po pitanju veličine.

Gledaj svoja posla nije element koji je naša odlika, čak što više suprotno, lajanje na zvezde.

Iz teniskog aspekta igre Novak je već najuspešniji teniser svih vremena. Ali, matematika je logika o ne poznaje emocije.

Кад желиш непто да објасниш, али потрошиш силна слова и речи, да би рекао-ништа... И то треба знати...

kralj

pre 1 godinu

Sta je rekao,znam Novace da si bolji od njega ali je on veci igrac od tebe jer je popularniji.Rasta ima vise pregleda na ju tjubu i zbog toga je bolji pevac od Colica jer je popularniji.

Pirotehnicar

pre 1 godinu

Loznice, dobro ti je odgovorio Rdja, ja bih samo dodao da kod tebe treba da stoji m umesto n, mislim na tvoj nick. Negativni, Novak je sam zrtva svog velikog srca, kako te nije sramota da ga optuzujes za to, a covek je zapravo samo sebi naskodio jer ga je to kostalo i zlata na OI i kalendarskog gren-slema?! Dokle bi Nina dogurala da joj je neko drugi bio partner? Nista lose ne mislim o devojci, ali, verovatno ni prvo kolo ne bi prosli ona i taj neko umesto Novaka, stavise, nije iskljuceno ni da bi odustala od ucesca sto bi tek bila posebna sramota. 466453, Srbi su jedan od najiskrenijih i najtoplijih naroda, prema kome se mi to nismo odnosili sa uvazavanjem i o koga smo se mi ogresili kroz istoriju? Nismo mi slucajno bili nesvrstani, posle toga smo se uzdrzavali koliko god smo mogli iako smo stalno bili napadani i satanizovani kao i mnogo puta pre toga (ovog puta bez ikakvog (jakog) saveznika na svojoj strani), diplomate na svakom koraku, dosta vise autosovinizma i iskrivljenih slika i predstava!

Kole

pre 1 godinu

Na mene licno najveci uticaj nije imao niko od velike trojke, dosli su kada sam vec imao formiranu ljubav ka tenisu koja je pocela krajem 80ih dok sam bio klinac. Sampras, Agasi, Beker, Edberg, Stefi Graf, Monika Seles, Gabriela Sabatini, Mary Pirs... oni su meni bili najuticajniji.
Misljenja sam da su oni zaista i bili veca imena i vece legende u periodu dok su igrali jer je sam svet bio drugaciji. U to doba javne licnosti ukljucujuci sportiste su bile uticajnije nego danas u svetu hiper informacija.
Najuspesniji... tu je ostala da se vodi bitka izmedju Nadala i Djokovica i mislim da je Djokovic mnogo blize da bude najuspesniji teniser svih vremena. Najelegantniji i najtalentovaniji - Federer. Najuporniji - Nadal. Najzanimljiviji (novije generacije) - Monfis. A GOAT - to je kao da se raspravlja da li je bolje pivo, vino ili nesto trece, svako ima svoje misljenje i pravo na isto.

NS oldtajmer

pre 1 godinu

Pa dobro. To isto ce pricati i o Novaku kada se bude oprastao od proesionalnog igranja tenisa. Niste valjda ocekivali da ce na Rodzerovom oprostajnom turniru bilo ko reci: "Jesi bio dobar, ali Novak je bio i bice bolji od tebe" ?.

Seek and Destroy

pre 1 godinu

Ljudi ovde ne shvataju da je Federer jedan od najpopularnijh sportista ikada,i to ne može nikako da im dopre do mozga.
Federer je više od tenisa,on je postao sportska ikona i jedan od najvoljnijih sportista na svetu.
Znaci on je u rangu Muhameda Alija,Jordana,Bolta itd.
Vole ga ljudi,vole nacin na koji je igrao tenis a da se ne lažemo igrao ga je kao umetnik.
Ne vole ga jedino Srbi a najviše ga mrzi Srdjan Djokovic pametnom dosta.
Mi smo postali takvi da sve sto nije naše mrzimo i to je sve prevara.

Quaresma

pre 1 godinu

GOAT je izmisljena titula, kako najbolji svih vremena a igra se i dalje? Nema ni jasnih uslova koji moraju da se ispune da bi neko bio najveci ikada.
Ako broj GS ili Mastersa ili nesto trece nisu parametri, onda svako moze da velica svog igraca po svom licnom nahodjenju. Mogao je Novak da ima i 30 GS, i uvek ce biti da se nesto drugo gleda. Toliko se polemise o tome, da je ova tema davno devalvirana i sve manje bitna.

Deda Milorad

pre 1 godinu

Mene samo zanima sta li ovaj Grk radi tu.

Jednako je bitan koliko i ja za taj teniski event...

Ajde Mari koji je i imao dobru karijeru pre operacija - 3 slema, Olimpijade itd.

Ali antipaticnom girosdziji nije mesto tu.

Negativni

pre 1 godinu

Федерерова "омиљеност" је продукт западне пропагандне машинерије, каи и тужне чињенице да је тенис светски спорт само на папиру а заправо је под 100% контролом западних центара. Доказа је много, ево једног:
Светска тениска федерација ( оно што је ФИФА у фудбалу ) има 3+1 седиште, у градовима Лондон, Њујорк, Париз, + Сиднеј. Дакле: Енглеска, УСА, Француска, Аустралија. Гласање у врховном телу је дискриминатирно, тј све земље имају представника али ове 4 земље имају укупно скоро 100 гласова, док све остале на свету имају само по 1 глас !! Ко не верује нека оде на нет и провери. Сад је јасно ко проверава допинг, ко мућка жребове на ГС, ко избацује са ГС, ко одређује термине играња, одузима бодове, итд. Нолетов 21 ГС је чудо у таквим околностима, а,тек остала достигнућа...
(Петар, 23. septembar 2022 10:30) Ja sam cuo da Laza pusta wifi vikendom ali ovo da su upalili u petak je neka novina. Nije tebi lako Petre

Robert

pre 1 godinu

Do 26. godine osvojio 11 slemova, u jednoj od najjačih konkurencija, i povukao se. Meni je to fascinantno i kao takvog ga povlači znatno napred na listi najvećih, u odnosu na to kada bi se gledale samo osvojeni GS.
Kao što naši imaju običaju da potežu priču o Seleš, u stilu "da nije imala nagli prekid karijere, bila bi bolja od Graf", ja bih onda tako rekao i za Borga. Možda bi čovek stigao i do 20 slemova tokom narednih nekoliko godina.

Rđa

pre 1 godinu

Ako je stvarno izjavio, za mene vise ne postoji iako ce verovatno isto ovo da izjavi i kad se Novak bude oprastao.
(Pirotehnicar, 23. septembar 2022 09:38) Javljaju da je upravo pao u depresiju kad je čuo da za tebe više ne postoji hahahahah
(Loznica, Gučevo, Cer…, 23. septembar 2022 10:03)

Paradiraj.

Loznica, Gučevo, Cer…

pre 1 godinu

Ako je stvarno izjavio, za mene vise ne postoji iako ce verovatno isto ovo da izjavi i kad se Novak bude oprastao.
(Pirotehnicar, 23. septembar 2022 09:38) Javljaju da je upravo pao u depresiju kad je čuo da za tebe više ne postoji hahahahah

Negativni

pre 1 godinu

Federer kada je igrao najbolji tenis svog zivota izgubio 3 finala Vimbldona od Djokovica,. Djokovic je GOAT tenisa.
(Strale., 23. septembar 2022 10:33) Covek sa 30 i 35+ igrao najbolji tenis svog zivota? Nolohorda stalno pomera granice u glupostima. Najbolji Federer bi ocistio licemera sa 7-8 gemova ukupno!

Pirotehnicar

pre 1 godinu

Mene samo zanima sta li ovaj Grk radi tu.

Jednako je bitan koliko i ja za taj teniski event...

Ajde Mari koji je i imao dobru karijeru pre operacija - 3 slema, Olimpijade itd.

Ali antipaticnom girosdziji nije mesto tu.
(Deda Milorad, 23. septembar 2022 09:31)

Koji Grk?

TrtMilojka

pre 1 godinu

@Iggy
Upravo suprotno, Nole je 90% svojih titula osvojio kada je Federer napunio 30god, a Nadal je počev od 2014. senka pređašnjeg igrača. Uporedi broj osvojenih titula u odnosu na uzrast svakog od njih trojice, pa će ti biti jasno kad je Nole odskočio.

Pirotehnicar

pre 1 godinu

Sa druge strane svetski popularni Sloveni sportisti su mnogobrojni: Sergey Bubka, Pavel Nedved, Andriy Shevchenko, Arvydas Sabonis, Emil Zátopek,Oleg Blokhin, Andrei Kirilenko, Artur Dmitriev, Leonid Taranenko, Irina Rodnina, Jan Železný, Victoria Azarenka, Evgeni Plushenko, Nadia Comãneci, Maria Yuryevna Sharapova, Yelena Isinbaeva, Valeriy Brumel, Svetlana Khorkina, Alexander Emelianenko,Gabriela Szabo, Sergey Kovalev, Anna Kournikova, Petra Kvitová, Stoyan Deltchev, Otylia Jêdrzejczak, Tomasz Majewski...da ne nabrajam sve slavne i velike srpske sportiste.
Kako bre njih niko ne spreči da budu zlatni pobednici i svetski priznati i poznati? Naravno, ovaj nepotpuni spisak je za one koji su ljubitelji sporta generalno nevezano za nacionalnost sportiste.
(Vanja Petrović, 23. septembar 2022 11:58)

Dao sam ti plus, ali, Nadja Komaneci (cista Rumunka) i Gabrijela Sabo (pola Rumunka, pola Madjarica) ne spadaju u Slovene, uopste ne znam odakle ti to.

wiener

pre 1 godinu

German za drugog Germana rekao da je najveći u kakvom god obliku a ne za Slovena, baš me iznenadilo.
A za dizanje u nebesa Federera zaslužna je medijska mašinerija.
(meda, 23. septembar 2022 09:32)

ljudi iz srbije, manite se "germana" i "slovena", a u prvom redu "slovena" jer je to lazno slovensko bratstvo nanelo puno stete srbiji. i germani i sloveni su mnogo puta medjusobno ratovali (englezi protiv nemaca, rusi protiv ukrajinaca). jedini germanski narodi koji se medjusobno osecaju posebno bliskim su skandinavci i samo sa drugim skadninavcima. kod slovena su rusi slovenstvo oduvek zloupotrebljavali i mastali o tome da oni postanu zastitnici slovenstva a da ruski bude drugim slovenima prvi strani ili jos bolje maternji jezik. drugi sloveni od toga beze glavom bez obzira, jedino se srbi pale na slovenstvo. nije li tako bilo i u jugoslaviji?

Pirotehnicar

pre 1 godinu

Pa dobro. To isto ce pricati i o Novaku kada se bude oprastao od proesionalnog igranja tenisa. Niste valjda ocekivali da ce na Rodzerovom oprostajnom turniru bilo ko reci: "Jesi bio dobar, ali Novak je bio i bice bolji od tebe" ?.
(NS oldtajmer, 23. septembar 2022 09:39)

Mogao je da kaze da su rame uz rame, a ne da prica onako kako nije. Roberte, sigurno bi stigao do 20, ne znam da li si znao da je samo jednom igrao u Australiji, tek to sto mu je umanjilo broj trofeja.

Klč

pre 1 godinu

@Negativni, ti si kao neki Švicarac ili još veći Švicarac od njih samih?
Podsećaš me na jednog Rumuna, kada je došao u De, pa počeo da kupi đubre pored kanti za otpatke, u krugu fabrike. Da bude veći Nemac od samih Nemaca. Naravno, svi su se smejali na taj njegov čin i čistokrvni Nemci. Tako i ti.
Veliki pozdrav i manje zlobe.

Negativni

pre 1 godinu

Kako je obojicu tzv. velikih Dzoker sportski pobijedio i nadigrao kad su zarili i palili i bili veliki i silni i mislili da su nepobjedivi a isto tako mali i zajedljivi u porazima sto ne pristoji sampionima.
Samo ono epsko finale Wimbldona kad su Noleta skoro lincovali, SVA publika je bila protiv njega i on pobjedi i dole u svlacionici pokaza Federer koliko je 'veliki" i dzentlmen,namrgodjen,smrknut,ne nadje za shodno bar Jeleni da pruzi ruku.
Dobro je rekao Srdjan, svi su oni bili Noletu najbolji drugovi dok je gubio a kad ih poce pobjedjivat pokazase pravo lice veliki sampioni u pobjedama i koliko su mali ,zlobni i zajedljivi kad gube.
Jedan je Nole,veliki,plemeniti i kad dobija i kad gubi...
(miki, 23. septembar 2022 09:35)

Publika je bila protiv njega jer ljudi namirisu prevaranta i foliranta a pogotovo licemerje, to se ne moze sakriti srcima. Novak je velik i plemenit, Nina Stojanovic zna najbolje.

Ivan

pre 1 godinu

Ovo je isto kao da neki veći i slavniji fudbaler, bilo ko, ima ih toliko kroz istoriju, kaže Peleu sledeće: "ponosan sam na tebe Pele ali ono što je Mesi uradio niko ne može, Mesi je najveći" a taj isti Pele ima tri osvojena Svetska prvenstva a Mesi ni jedno! Zamislite samo takvu jednu besmislicu! Pa za kog vraga su izmislili takmičenja i titule ako one nisu merilo uspeha? Mnogo sebi dopuštaju ovi zapadnjaci! Drmaju ih kompleksi kao zemljotres od 7-8 stepeni na Rihterovoj skali!

466453

pre 1 godinu

Greatest Of All Times, GOAT, (najveći svih vremena = suma veličine) zapravo nije najbolji, nije najuspešniji, već karijerno počasna titula koja nije medalja. Omiljenost od strane publike, od strane igrača, doprinos tenisu kao sportu kroz efekte širenja teniske populacije, dobrovoljnim radom kroz fondacije itd itd.

Biti preko 20 godina omiljen na turu uz sve pomenuto iz realnog aspekta a uz sve to primiti puno od pomenutih kredita samo iz razloga što ne dolazi iz nacije prema kojoj svet gleda kritički, naravno, uz pola dostignuća izlazi na mesto veličine.
Istorijski a i danas smo se uporno trudili kao nacija da odmognemo svakom našem predstavniku jer nemamo džentlmenski odnos sa svetom. Džentlmen nije kavaljer već džentlmen a većina na Balkanu nema osećaj te kroz to ni znanje šta to znači.
Odatle, ništa čudno što Federer kupi većinski simpatije po pitanju veličine.

Gledaj svoja posla nije element koji je naša odlika, čak što više suprotno, lajanje na zvezde.

Iz teniskog aspekta igre Novak je već najuspešniji teniser svih vremena. Ali, matematika je logika o ne poznaje emocije.

Vanja Petrović

pre 1 godinu

German za drugog Germana rekao da je najveći u kakvom god obliku a ne za Slovena, baš me iznenadilo.
(meda, 23. septembar 2022 09:32)

Rodžer Federer je po ocu nemačko-švajcarskog porekla, a po majci francusko-holandskog (rođena u Južnoj Africi). To nam govori da Federer nije čist German kako ti kažeš. A nije ni Borg čist German, iako bi moglo da se kaže da mu jezik spada u grupu germaniskih jezika.

Sa druge strane svetski popularni Sloveni sportisti su mnogobrojni: Sergey Bubka, Pavel Nedved, Andriy Shevchenko, Arvydas Sabonis, Emil Zátopek,Oleg Blokhin, Andrei Kirilenko, Artur Dmitriev, Leonid Taranenko, Irina Rodnina, Jan Železný, Victoria Azarenka, Evgeni Plushenko, Nadia Comãneci, Maria Yuryevna Sharapova, Yelena Isinbaeva, Valeriy Brumel, Svetlana Khorkina, Alexander Emelianenko,Gabriela Szabo, Sergey Kovalev, Anna Kournikova, Petra Kvitová, Stoyan Deltchev, Otylia Jêdrzejczak, Tomasz Majewski...da ne nabrajam sve slavne i velike srpske sportiste.
Kako bre njih niko ne spreči da budu zlatni pobednici i svetski priznati i poznati? Naravno, ovaj nepotpuni spisak je za one koji su ljubitelji sporta generalno nevezano za nacionalnost sportiste.

Andrej

pre 1 godinu

Boli Novaka briga sta ko prica kada on na terenu oseti ko je najbolji i svima je uzeo meru i postavio na mesto na kojem treba da budu a to je prvi do njega pa redom.... a o rekordima i nedeljama na 1 mestu to je suvisno pricati.

Dezurni smarac

pre 1 godinu

Petre, nije Internacionalna (teniska federacija) nego Medjunarodna, mi to tako prevodimo, sediste joj je SAMO u Londonu, a kada bi bilo (i) u Australiji, to bi bilo u Melburnu, a ne u Sidneju.

Kapo

pre 1 godinu

Više je Borg uradio.Zato što tada nije bilo izveštaja,direktnih prenosa u toliko zemalja,interneta koji dopire u svaki deo planete.A svi su znali za Borga,tenis.

malisa

pre 1 godinu

Tenis je sport zapadnog sveta pa i da Novak osvoji 50 GS titula, oni bi i dalje vise voleli i velicali Federera.
(Losmi, 23. septembar 2022 09:03)
---
kako god federer je učinio najviše za promociju tenisa u sveu. pa i kod nas

Negativni

pre 1 godinu

Федерерова "омиљеност" је продукт западне пропагандне машинерије, каи и тужне чињенице да је тенис светски спорт само на папиру а заправо је под 100% контролом западних центара. Доказа је много, ево једног:
Светска тениска федерација ( оно што је ФИФА у фудбалу ) има 3+1 седиште, у градовима Лондон, Њујорк, Париз, + Сиднеј. Дакле: Енглеска, УСА, Француска, Аустралија. Гласање у врховном телу је дискриминатирно, тј све земље имају представника али ове 4 земље имају укупно скоро 100 гласова, док све остале на свету имају само по 1 глас !! Ко не верује нека оде на нет и провери. Сад је јасно ко проверава допинг, ко мућка жребове на ГС, ко избацује са ГС, ко одређује термине играња, одузима бодове, итд. Нолетов 21 ГС је чудо у таквим околностима, а,тек остала достигнућа...
(Петар, 23. septembar 2022 10:30) Ja sam cuo da Laza pusta wifi vikendom ali ovo da su upalili u petak je neka novina. Nije tebi lako Petre

Negativni

pre 1 godinu

Federer kada je igrao najbolji tenis svog zivota izgubio 3 finala Vimbldona od Djokovica,. Djokovic je GOAT tenisa.
(Strale., 23. septembar 2022 10:33) Covek sa 30 i 35+ igrao najbolji tenis svog zivota? Nolohorda stalno pomera granice u glupostima. Najbolji Federer bi ocistio licemera sa 7-8 gemova ukupno!

Negativni

pre 1 godinu

Kako je obojicu tzv. velikih Dzoker sportski pobijedio i nadigrao kad su zarili i palili i bili veliki i silni i mislili da su nepobjedivi a isto tako mali i zajedljivi u porazima sto ne pristoji sampionima.
Samo ono epsko finale Wimbldona kad su Noleta skoro lincovali, SVA publika je bila protiv njega i on pobjedi i dole u svlacionici pokaza Federer koliko je 'veliki" i dzentlmen,namrgodjen,smrknut,ne nadje za shodno bar Jeleni da pruzi ruku.
Dobro je rekao Srdjan, svi su oni bili Noletu najbolji drugovi dok je gubio a kad ih poce pobjedjivat pokazase pravo lice veliki sampioni u pobjedama i koliko su mali ,zlobni i zajedljivi kad gube.
Jedan je Nole,veliki,plemeniti i kad dobija i kad gubi...
(miki, 23. septembar 2022 09:35)

Publika je bila protiv njega jer ljudi namirisu prevaranta i foliranta a pogotovo licemerje, to se ne moze sakriti srcima. Novak je velik i plemenit, Nina Stojanovic zna najbolje.

TrtMilojka

pre 1 godinu

@Iggy
Upravo suprotno, Nole je 90% svojih titula osvojio kada je Federer napunio 30god, a Nadal je počev od 2014. senka pređašnjeg igrača. Uporedi broj osvojenih titula u odnosu na uzrast svakog od njih trojice, pa će ti biti jasno kad je Nole odskočio.

Mali Hijavata

pre 1 godinu

Treba reći da Je Borg napustio tenis sa 26 godina i da je samo jednom igrao Australiju. Izgubio je sva četiri finala USO, dva protiv Konorsa, dva protiv Mekinroa. Uradio je to u strašnoj konkurenciji. Kada je počinjao, igrali su Njukomb, Eš, Kudoš, Nastase, pa su došli Konors i Viljas, pa Mekinro i Lendl...možda i najjača konkurencija u istoriji tenisa, uz onu Samprasovu iz devedesetih.

djole ns

pre 1 godinu

A Nadal ništa? al ga je deka oladio. meni se čini da je Borg ovde suptilno rekao Novače znam da si najbolji ali moram da kažem da je ovaj, ipak mi je tako naređeno i njegovo je opraštanje

meda

pre 1 godinu

German za drugog Germana rekao da je najveći u kakvom god obliku a ne za Slovena, baš me iznenadilo.
A za dizanje u nebesa Federera zaslužna je medijska mašinerija.

Seek and Destroy

pre 1 godinu

Ljudi ovde ne shvataju da je Federer jedan od najpopularnijh sportista ikada,i to ne može nikako da im dopre do mozga.
Federer je više od tenisa,on je postao sportska ikona i jedan od najvoljnijih sportista na svetu.
Znaci on je u rangu Muhameda Alija,Jordana,Bolta itd.
Vole ga ljudi,vole nacin na koji je igrao tenis a da se ne lažemo igrao ga je kao umetnik.
Ne vole ga jedino Srbi a najviše ga mrzi Srdjan Djokovic pametnom dosta.
Mi smo postali takvi da sve sto nije naše mrzimo i to je sve prevara.

Vanja Petrović

pre 1 godinu

German za drugog Germana rekao da je najveći u kakvom god obliku a ne za Slovena, baš me iznenadilo.
(meda, 23. septembar 2022 09:32)

Rodžer Federer je po ocu nemačko-švajcarskog porekla, a po majci francusko-holandskog (rođena u Južnoj Africi). To nam govori da Federer nije čist German kako ti kažeš. A nije ni Borg čist German, iako bi moglo da se kaže da mu jezik spada u grupu germaniskih jezika.

Sa druge strane svetski popularni Sloveni sportisti su mnogobrojni: Sergey Bubka, Pavel Nedved, Andriy Shevchenko, Arvydas Sabonis, Emil Zátopek,Oleg Blokhin, Andrei Kirilenko, Artur Dmitriev, Leonid Taranenko, Irina Rodnina, Jan Železný, Victoria Azarenka, Evgeni Plushenko, Nadia Comãneci, Maria Yuryevna Sharapova, Yelena Isinbaeva, Valeriy Brumel, Svetlana Khorkina, Alexander Emelianenko,Gabriela Szabo, Sergey Kovalev, Anna Kournikova, Petra Kvitová, Stoyan Deltchev, Otylia Jêdrzejczak, Tomasz Majewski...da ne nabrajam sve slavne i velike srpske sportiste.
Kako bre njih niko ne spreči da budu zlatni pobednici i svetski priznati i poznati? Naravno, ovaj nepotpuni spisak je za one koji su ljubitelji sporta generalno nevezano za nacionalnost sportiste.

466453

pre 1 godinu

Greatest Of All Times, GOAT, (najveći svih vremena = suma veličine) zapravo nije najbolji, nije najuspešniji, već karijerno počasna titula koja nije medalja. Omiljenost od strane publike, od strane igrača, doprinos tenisu kao sportu kroz efekte širenja teniske populacije, dobrovoljnim radom kroz fondacije itd itd.

Biti preko 20 godina omiljen na turu uz sve pomenuto iz realnog aspekta a uz sve to primiti puno od pomenutih kredita samo iz razloga što ne dolazi iz nacije prema kojoj svet gleda kritički, naravno, uz pola dostignuća izlazi na mesto veličine.
Istorijski a i danas smo se uporno trudili kao nacija da odmognemo svakom našem predstavniku jer nemamo džentlmenski odnos sa svetom. Džentlmen nije kavaljer već džentlmen a većina na Balkanu nema osećaj te kroz to ni znanje šta to znači.
Odatle, ništa čudno što Federer kupi većinski simpatije po pitanju veličine.

Gledaj svoja posla nije element koji je naša odlika, čak što više suprotno, lajanje na zvezde.

Iz teniskog aspekta igre Novak je već najuspešniji teniser svih vremena. Ali, matematika je logika o ne poznaje emocije.

Napred Nole!

pre 1 godinu

Tenis je sport zapadnog sveta pa i da Novak osvoji 50 GS titula, oni bi i dalje vise voleli i velicali Federera.
(Losmi, 23. septembar 2022 09:03)

Apsolutno tačno zato su ga i omeli u nekoliko navrata na GS. Nije to nikakva teorija zavere već je tenis pre svega aristokratski sport i minimum minimuma je da si iz zapadne zemlje.

Ljubo

pre 1 godinu

Ljudi ovde ne shvataju da je Federer jedan od najpopularnijh sportista ikada,i to ne može nikako da im dopre do mozga.
Federer je više od tenisa,on je postao sportska ikona i jedan od najvoljnijih sportista na svetu.
Znaci on je u rangu Muhameda Alija,Jordana,Bolta itd.
Vole ga ljudi,vole nacin na koji je igrao tenis a da se ne lažemo igrao ga je kao umetnik.
Ne vole ga jedino Srbi a najviše ga mrzi Srdjan Djokovic pametnom dosta.
Mi smo postali takvi da sve sto nije naše mrzimo i to je sve prevara.
(Seek and Destroy, 23. septembar 2022 11:58

Pa iz tvog komentara tolika mržnja izlazi da to nije normalno i to prema sportisti koji je iz tvoje zemlje ako si uopšte iz Srbije.Mi Srbi nikoga ne mrzimo sem laži a ovi tvoji kojima se toliko Diviš su najveći lažovi i licemeri.

miki

pre 1 godinu

Kako je obojicu tzv. velikih Dzoker sportski pobijedio i nadigrao kad su zarili i palili i bili veliki i silni i mislili da su nepobjedivi a isto tako mali i zajedljivi u porazima sto ne pristoji sampionima.
Samo ono epsko finale Wimbldona kad su Noleta skoro lincovali, SVA publika je bila protiv njega i on pobjedi i dole u svlacionici pokaza Federer koliko je 'veliki" i dzentlmen,namrgodjen,smrknut,ne nadje za shodno bar Jeleni da pruzi ruku.
Dobro je rekao Srdjan, svi su oni bili Noletu najbolji drugovi dok je gubio a kad ih poce pobjedjivat pokazase pravo lice veliki sampioni u pobjedama i koliko su mali ,zlobni i zajedljivi kad gube.
Jedan je Nole,veliki,plemeniti i kad dobija i kad gubi...

Drogba

pre 1 godinu

Ljudi čovek je rekao da je Federer učinio najviše za promociju i popularnost tenisa, što je istina.
Ja sam tenis počeo pratiti tek kada sam čuo za Federera (sa svojih 13,14 godina).
Pre njega sve što sam čuo o tenisu je rečenica, prestao "Pit" Sampras a počeo Bred "Pit" :)

Loznica, Gučevo, Cer…

pre 1 godinu

Ako je stvarno izjavio, za mene vise ne postoji iako ce verovatno isto ovo da izjavi i kad se Novak bude oprastao.
(Pirotehnicar, 23. septembar 2022 09:38) Javljaju da je upravo pao u depresiju kad je čuo da za tebe više ne postoji hahahahah

iggy

pre 1 godinu

Ovo je postalo potpuno besmisleno. Više je nego jasno da ce po svim statistickim merilima Rafa i Novak biti ispred Federera. Isto tako sto puta ponavljano, Federer je bar pola svojih titula osvojio pre ove dvojice. Ako cemo sad da stavimo i drugo hipoteticko poređenje, da su sva trojica isto godiste, mozda bi Novak i Rafa imali koji GS manje jer bi za protivnika imali Federera u zenitu svoje karijere, ali isto tako Federer bi u tom slučaju osvojio daleko daleko manje trofeja nego sto ih sad ima

wiener

pre 1 godinu

German za drugog Germana rekao da je najveći u kakvom god obliku a ne za Slovena, baš me iznenadilo.
A za dizanje u nebesa Federera zaslužna je medijska mašinerija.
(meda, 23. septembar 2022 09:32)

ljudi iz srbije, manite se "germana" i "slovena", a u prvom redu "slovena" jer je to lazno slovensko bratstvo nanelo puno stete srbiji. i germani i sloveni su mnogo puta medjusobno ratovali (englezi protiv nemaca, rusi protiv ukrajinaca). jedini germanski narodi koji se medjusobno osecaju posebno bliskim su skandinavci i samo sa drugim skadninavcima. kod slovena su rusi slovenstvo oduvek zloupotrebljavali i mastali o tome da oni postanu zastitnici slovenstva a da ruski bude drugim slovenima prvi strani ili jos bolje maternji jezik. drugi sloveni od toga beze glavom bez obzira, jedino se srbi pale na slovenstvo. nije li tako bilo i u jugoslaviji?

Boris Banović

pre 1 godinu

Nepristojno je ovo što je Borg izjavio ! Federer je nesumnjivo veliki sportista, u momentu završetka sportske karijere je 3.teniser u open eri prema svim relevantnim pokazateljima ! Subjektivno mišljenje svako slobodno izražava, ali jasan je keiterijum u izboru MVP neke sportske sezone, velikog takmičenja ili dodele nekog ustanovljenog trofeja, zlatna lopta, zlatna kopačka itd, itd !

Bajo moj

pre 1 godinu

Greatest Of All Times, GOAT, (najveći svih vremena = suma veličine) zapravo nije najbolji, nije najuspešniji, već karijerno počasna titula koja nije medalja. Omiljenost od strane publike, od strane igrača, doprinos tenisu kao sportu kroz efekte širenja teniske populacije, dobrovoljnim radom kroz fondacije itd itd.

Biti preko 20 godina omiljen na turu uz sve pomenuto iz realnog aspekta a uz sve to primiti puno od pomenutih kredita samo iz razloga što ne dolazi iz nacije prema kojoj svet gleda kritički, naravno, uz pola dostignuća izlazi na mesto veličine.
Istorijski a i danas smo se uporno trudili kao nacija da odmognemo svakom našem predstavniku jer nemamo džentlmenski odnos sa svetom. Džentlmen nije kavaljer već džentlmen a većina na Balkanu nema osećaj te kroz to ni znanje šta to znači.
Odatle, ništa čudno što Federer kupi većinski simpatije po pitanju veličine.

Gledaj svoja posla nije element koji je naša odlika, čak što više suprotno, lajanje na zvezde.

Iz teniskog aspekta igre Novak je već najuspešniji teniser svih vremena. Ali, matematika je logika o ne poznaje emocije.

Кад желиш непто да објасниш, али потрошиш силна слова и речи, да би рекао-ништа... И то треба знати...

Una

pre 1 godinu

Igrao Federer kad nije bilo ozbiljne konkurencije. A, pored toga tolike privilegije, tolika ugadjanja i nameštanja i prilagođavanja vremenskih termina jer Švajcarac.

Milos

pre 1 godinu

Hahahaah Federer najbolji svih vremena ahahahaha.. Djokovic jedan GS vise, 10 mastersa vise, 10 velikih titula vise, 60+ nedelja vise, 4 GS u nizu, bolji medjusobni skor.. i to sve pored onih zabrana.. zamislite koja bi tek razlika izmedju njih dvojice bila da su zadnje 3 sezone regularno odigrane, pa tek onda bi bila razlika izmedju njih dvojice, al eto cak i pored toga Djokovic je u bukvalno u svemu bolji od Federera, i to bas bolji. Sta je sa ovim zapadnjacima ??

Петар

pre 1 godinu

Федерерова "омиљеност" је продукт западне пропагандне машинерије, каи и тужне чињенице да је тенис светски спорт само на папиру а заправо је под 100% контролом западних центара. Доказа је много, ево једног:
Светска тениска федерација ( оно што је ФИФА у фудбалу ) има 3+1 седиште, у градовима Лондон, Њујорк, Париз, + Сиднеј. Дакле: Енглеска, УСА, Француска, Аустралија. Гласање у врховном телу је дискриминатирно, тј све земље имају представника али ове 4 земље имају укупно скоро 100 гласова, док све остале на свету имају само по 1 глас !! Ко не верује нека оде на нет и провери. Сад је јасно ко проверава допинг, ко мућка жребове на ГС, ко избацује са ГС, ко одређује термине играња, одузима бодове, итд. Нолетов 21 ГС је чудо у таквим околностима, а,тек остала достигнућа...

Istina

pre 1 godinu

Borg kao i svi ljudi na planeti zemlji ima pravo na svoje mišljenje i svog favorita.Ono što je na Novakovoj strani su brojevi,GS,Mastersi,međusobni skor i broj nedelja na prvom mestu liste.To mu niko ne može oduzeti i biće večno zapisano.Za 70-80 godina kad više ne bude živih svedoka ove ere tenisa,ostaće brojevi i oni ne lažu.Do tad može da priča ko šta hoće.

Соко сиви

pre 1 godinu

Do 26. godine osvojio 11 slemova, u jednoj od najjačih konkurencija, i povukao se. Meni je to fascinantno i kao takvog ga povlači znatno napred na listi najvećih, u odnosu na to kada bi se gledale samo osvojeni GS.
Kao što naši imaju običaju da potežu priču o Seleš, u stilu "da nije imala nagli prekid karijere, bila bi bolja od Graf", ja bih onda tako rekao i za Borga. Možda bi čovek stigao i do 20 slemova tokom narednih nekoliko godina.
(Robert, 23. septembar 2022 09:55)

Borg se brže bolje povukao čim je počeo redovno da gubi od Mekinroa. Igrali su samo 4 meča na gren slemovima i Mek ga je tukao na US openu 80. i na Vimbldonu i US openu 81. posle toga je Borg naprasno završio karijeru. Bio je kao izduvan balon i nije više želeo da se takmiči.
Moniki je karijera bila u punom jeku i bila je nepobediva za svoje najveće rivalke osim na Vimbldonu.

Deda Milorad

pre 1 godinu

Mene samo zanima sta li ovaj Grk radi tu.

Jednako je bitan koliko i ja za taj teniski event...

Ajde Mari koji je i imao dobru karijeru pre operacija - 3 slema, Olimpijade itd.

Ali antipaticnom girosdziji nije mesto tu.

Toto-ko-tunjo

pre 1 godinu

Koliko oni nas ne mogu da podnesu, i koliko svoje veličaju na svakom koraku... Žao mi je samo što im se ovaj naš dodvoravao, izigravao ludu. Bolje da je bio poput Lendla.

kralj

pre 1 godinu

Sta je rekao,znam Novace da si bolji od njega ali je on veci igrac od tebe jer je popularniji.Rasta ima vise pregleda na ju tjubu i zbog toga je bolji pevac od Colica jer je popularniji.

NS oldtajmer

pre 1 godinu

Pa dobro. To isto ce pricati i o Novaku kada se bude oprastao od proesionalnog igranja tenisa. Niste valjda ocekivali da ce na Rodzerovom oprostajnom turniru bilo ko reci: "Jesi bio dobar, ali Novak je bio i bice bolji od tebe" ?.

Pirotehnicar

pre 1 godinu

Loznice, dobro ti je odgovorio Rdja, ja bih samo dodao da kod tebe treba da stoji m umesto n, mislim na tvoj nick. Negativni, Novak je sam zrtva svog velikog srca, kako te nije sramota da ga optuzujes za to, a covek je zapravo samo sebi naskodio jer ga je to kostalo i zlata na OI i kalendarskog gren-slema?! Dokle bi Nina dogurala da joj je neko drugi bio partner? Nista lose ne mislim o devojci, ali, verovatno ni prvo kolo ne bi prosli ona i taj neko umesto Novaka, stavise, nije iskljuceno ni da bi odustala od ucesca sto bi tek bila posebna sramota. 466453, Srbi su jedan od najiskrenijih i najtoplijih naroda, prema kome se mi to nismo odnosili sa uvazavanjem i o koga smo se mi ogresili kroz istoriju? Nismo mi slucajno bili nesvrstani, posle toga smo se uzdrzavali koliko god smo mogli iako smo stalno bili napadani i satanizovani kao i mnogo puta pre toga (ovog puta bez ikakvog (jakog) saveznika na svojoj strani), diplomate na svakom koraku, dosta vise autosovinizma i iskrivljenih slika i predstava!

Mare

pre 1 godinu

kako god federer je učinio najviše za promociju tenisa u sveu. pa i kod nas
(malisa, 23. septembar 2022 09:16)

Da,da...kako da ne. U vreme finala Federer - Bagdatis i Federer - Filipusis bejahu beogradske ulice sablasno prazne

Rđa

pre 1 godinu

Ako je stvarno izjavio, za mene vise ne postoji iako ce verovatno isto ovo da izjavi i kad se Novak bude oprastao.
(Pirotehnicar, 23. septembar 2022 09:38) Javljaju da je upravo pao u depresiju kad je čuo da za tebe više ne postoji hahahahah
(Loznica, Gučevo, Cer…, 23. septembar 2022 10:03)

Paradiraj.

Toto-ko-tunjo

pre 1 godinu

Pa dobro. To isto ce pricati i o Novaku kada se bude oprastao od proesionalnog igranja tenisa. Niste valjda ocekivali da ce na Rodzerovom oprostajnom turniru bilo ko reci: "Jesi bio dobar, ali Novak je bio i bice bolji od tebe" ?.
(NS oldtajmer, 23. septembar 2022 09:39)

Pa kako im uopšte padne na pamet da izgovore nešto ovako, da teniseru koji je osvojio znatno više trofeja i ima bolji međusobni skor kažu "svaka čast Novače, ali..."? Bez obzira o čemu se radi. Više puta ponovljena laž, posebno na ovakvim mestima, postane istina.

Robert

pre 1 godinu

Do 26. godine osvojio 11 slemova, u jednoj od najjačih konkurencija, i povukao se. Meni je to fascinantno i kao takvog ga povlači znatno napred na listi najvećih, u odnosu na to kada bi se gledale samo osvojeni GS.
Kao što naši imaju običaju da potežu priču o Seleš, u stilu "da nije imala nagli prekid karijere, bila bi bolja od Graf", ja bih onda tako rekao i za Borga. Možda bi čovek stigao i do 20 slemova tokom narednih nekoliko godina.

goat's

pre 1 godinu

Baš smo se raspalili oko ovoga, normalno je da će na Federerovom oproštajnom meču svi govoriti da je Rodžer najveći, najbolji, jedini...
Ovo je njegov dan zaslužio je da mu se oda priznanje na velikoj karijeri. Sutra je novi dan u kom se piše nova istorija.

Pirotehnicar

pre 1 godinu

Mene samo zanima sta li ovaj Grk radi tu.

Jednako je bitan koliko i ja za taj teniski event...

Ajde Mari koji je i imao dobru karijeru pre operacija - 3 slema, Olimpijade itd.

Ali antipaticnom girosdziji nije mesto tu.
(Deda Milorad, 23. septembar 2022 09:31)

Koji Grk?

Toto-ko-tunjo

pre 1 godinu

Ljudi čovek je rekao da je Federer učinio najviše za promociju i popularnost tenisa, što je istina.
Ja sam tenis počeo pratiti tek kada sam čuo za Federera (sa svojih 13,14 godina).
Pre njega sve što sam čuo o tenisu je rečenica, prestao "Pit" Sampras a počeo Bred "Pit" :)
(Drogba, 23. septembar 2022 09:38)

Svašta. Ja sam tenis počeo da pratim i treniram zbog Bekera i Agasija, a koliko novijih klinaca je tek počelo zbog Novaka. Kakve veze to ima? Čemu "ali Novače"? Šta je on promovisao više od Bekera, Samprasa, Mekinroa, Agasija? Kad će neko tako nešto reći Sereni, da ubaci npr. Navratilovu, Graf, Hingis? Nikad. Statistika sve u tenisu kaže. Novak je skočio znatno dalje od Federera, i kad već to ne radi, idemo na umetnički dojam licemernog zapada.

Klč

pre 1 godinu

@Negativni, ti si kao neki Švicarac ili još veći Švicarac od njih samih?
Podsećaš me na jednog Rumuna, kada je došao u De, pa počeo da kupi đubre pored kanti za otpatke, u krugu fabrike. Da bude veći Nemac od samih Nemaca. Naravno, svi su se smejali na taj njegov čin i čistokrvni Nemci. Tako i ti.
Veliki pozdrav i manje zlobe.

Pirotehnicar

pre 1 godinu

Pa dobro. To isto ce pricati i o Novaku kada se bude oprastao od proesionalnog igranja tenisa. Niste valjda ocekivali da ce na Rodzerovom oprostajnom turniru bilo ko reci: "Jesi bio dobar, ali Novak je bio i bice bolji od tebe" ?.
(NS oldtajmer, 23. septembar 2022 09:39)

Mogao je da kaze da su rame uz rame, a ne da prica onako kako nije. Roberte, sigurno bi stigao do 20, ne znam da li si znao da je samo jednom igrao u Australiji, tek to sto mu je umanjilo broj trofeja.

DžejAr65

pre 1 godinu

поента целе приче да су другачије причали када је Рођа имао 16 ГС а Новак 1 тада су били други критеријуми

ghfd

pre 1 godinu

Kao što Muhamed Ali reče kada je izgubio titulu: "Ti si najbolji, ali ja sam najveći!"

Slično važi i suprotno: nemam dileme da je Federer "najveći" teniser svih vremena, samo mi je drago kada vidim da je Novak najbolji teniser svih vremena :-)

Nemojte se zamarati dokazivanjem da nije, nema nikakve dileme zapravo.

Kole

pre 1 godinu

Na mene licno najveci uticaj nije imao niko od velike trojke, dosli su kada sam vec imao formiranu ljubav ka tenisu koja je pocela krajem 80ih dok sam bio klinac. Sampras, Agasi, Beker, Edberg, Stefi Graf, Monika Seles, Gabriela Sabatini, Mary Pirs... oni su meni bili najuticajniji.
Misljenja sam da su oni zaista i bili veca imena i vece legende u periodu dok su igrali jer je sam svet bio drugaciji. U to doba javne licnosti ukljucujuci sportiste su bile uticajnije nego danas u svetu hiper informacija.
Najuspesniji... tu je ostala da se vodi bitka izmedju Nadala i Djokovica i mislim da je Djokovic mnogo blize da bude najuspesniji teniser svih vremena. Najelegantniji i najtalentovaniji - Federer. Najuporniji - Nadal. Najzanimljiviji (novije generacije) - Monfis. A GOAT - to je kao da se raspravlja da li je bolje pivo, vino ili nesto trece, svako ima svoje misljenje i pravo na isto.

Pirotehnicar

pre 1 godinu

Sa druge strane svetski popularni Sloveni sportisti su mnogobrojni: Sergey Bubka, Pavel Nedved, Andriy Shevchenko, Arvydas Sabonis, Emil Zátopek,Oleg Blokhin, Andrei Kirilenko, Artur Dmitriev, Leonid Taranenko, Irina Rodnina, Jan Železný, Victoria Azarenka, Evgeni Plushenko, Nadia Comãneci, Maria Yuryevna Sharapova, Yelena Isinbaeva, Valeriy Brumel, Svetlana Khorkina, Alexander Emelianenko,Gabriela Szabo, Sergey Kovalev, Anna Kournikova, Petra Kvitová, Stoyan Deltchev, Otylia Jêdrzejczak, Tomasz Majewski...da ne nabrajam sve slavne i velike srpske sportiste.
Kako bre njih niko ne spreči da budu zlatni pobednici i svetski priznati i poznati? Naravno, ovaj nepotpuni spisak je za one koji su ljubitelji sporta generalno nevezano za nacionalnost sportiste.
(Vanja Petrović, 23. septembar 2022 11:58)

Dao sam ti plus, ali, Nadja Komaneci (cista Rumunka) i Gabrijela Sabo (pola Rumunka, pola Madjarica) ne spadaju u Slovene, uopste ne znam odakle ti to.

Ivan

pre 1 godinu

Ovo je isto kao da neki veći i slavniji fudbaler, bilo ko, ima ih toliko kroz istoriju, kaže Peleu sledeće: "ponosan sam na tebe Pele ali ono što je Mesi uradio niko ne može, Mesi je najveći" a taj isti Pele ima tri osvojena Svetska prvenstva a Mesi ni jedno! Zamislite samo takvu jednu besmislicu! Pa za kog vraga su izmislili takmičenja i titule ako one nisu merilo uspeha? Mnogo sebi dopuštaju ovi zapadnjaci! Drmaju ih kompleksi kao zemljotres od 7-8 stepeni na Rihterovoj skali!

Dezurni smarac

pre 1 godinu

Petre, nije Internacionalna (teniska federacija) nego Medjunarodna, mi to tako prevodimo, sediste joj je SAMO u Londonu, a kada bi bilo (i) u Australiji, to bi bilo u Melburnu, a ne u Sidneju.

Andrej

pre 1 godinu

Boli Novaka briga sta ko prica kada on na terenu oseti ko je najbolji i svima je uzeo meru i postavio na mesto na kojem treba da budu a to je prvi do njega pa redom.... a o rekordima i nedeljama na 1 mestu to je suvisno pricati.

Kapo

pre 1 godinu

Više je Borg uradio.Zato što tada nije bilo izveštaja,direktnih prenosa u toliko zemalja,interneta koji dopire u svaki deo planete.A svi su znali za Borga,tenis.

Quaresma

pre 1 godinu

GOAT je izmisljena titula, kako najbolji svih vremena a igra se i dalje? Nema ni jasnih uslova koji moraju da se ispune da bi neko bio najveci ikada.
Ako broj GS ili Mastersa ili nesto trece nisu parametri, onda svako moze da velica svog igraca po svom licnom nahodjenju. Mogao je Novak da ima i 30 GS, i uvek ce biti da se nesto drugo gleda. Toliko se polemise o tome, da je ova tema davno devalvirana i sve manje bitna.