Sreda, 31.08.2022.

10:00

"Džordanu je bilo lako, danas to ne bi mogao"

Džejson "Bela čokolada" Vilijams rekao je da bi se Majkl Džordan u današnjoj košarci prilično namučio.

Izvor: SN

"Džordanu je bilo lako, danas to ne bi mogao" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

101 Komentari

Sortiraj po:

Mario

pre 1 godinu

MJ je jedan od najvecih.Ali ne i najveci.Zasto?Morao bi da ima sve rekorde u svojim rukama.A nema.Zatim bio je zasticen ko beli medved.Niko ga nije smeo pipnuti ni pogledati u oci.Bio je sjajan atleta,radnik,kosgeter,prgav,kavgadzija,alkoholicar (David Stern ga je najurio 2 godine iz NBA lige da malo "odmori").Mnogi su ga kasnije kasnije nadmasili.MJ moze da sanja Wiltovih 100 ili Mambinih 81 poen.Ali ljudi ko ljudi.Vole idole.I kada se za nekog "zalepe" ne vide dalje od nosa.MJ pa MJ.Kao hipnotisani.Dalje,ne moze se porediti jedna era sa drugom.Igralo se drugacije.Verujem ipak da bi MJ postigao bar 50-60% od onoga sto je postigao 80-tih i 90-tih.Ali toliko uspesan u ovoj eri gde dominiraju trojkasi...ne verujem.Pratim NBA od 1975/76.Ljudi ko ljudi.Federer pa Fedeer.MJ pa MJ.Ko papagaji.

pant-LA

pre 1 godinu

Teze bi mu bilo da ga cuva holidej, a iza ga cekaju janis i lopez, nego da ga cuva monte moris, a iza ga cekaju mpj i jokara :)

znanje-imanje

pre 1 godinu

Nije više zanimljivo ali ipak istine radi: Džordan nije bio baš toliko dobar. Već je on, izuzetan, igrao u jednoj od najjačih ekipa a još skrojenih za njega. I imao je, kada je bilo stani-pani, u ključnim trenucima karijere, ono malo neprocenjive sudijske pomoći.
Da je bio izuzetan jeste, i jedan od najboljih jasno. Ali je često bio loš, a i kad nije jako često je bio egocentrični siledžija - sve sa niskim procentom šuta. Ima tu jedan faktor koji odlučujuće zavarava: atraktivnost igre. Jer kad nešto izvede - a uspešno je - i deluje fabulozno i čini se nezaustavljivo. To je efekat zbog kojeg neki "znalci" preziru danas Novaka i Rafu a Federer im je ne najbolji nego NEUPOREDIVO NAJBOLJI. Brkaju stilski efekat (svakako bitnu kategoriju) sa kvalitetom.
Isto važi na drugoj strani. NBA je lošija i (još) gluplja, na razne načine, ali to ipak i maskira da se u nekom smislu igra brže, nezaustavljivije i bolje. Ukupno Džejson, iako solidno nebulozan oduvek, nije rekao tek neku nebulozu.

Stevan Vasic

pre 1 godinu

Onaj Janis pored kog Jokic sa stajne noge, bez skoka ubada trojku? Inace, Jokic je centar.
Kad bi Dzordan igroa danas, tek bi se videlo kakvi su klovnovi od igraca tipovi poput Janisa, Gobera i ostalih pacera.

Srki

pre 1 godinu

Svi pričaju o eri kada se igrala jaka odbrana u ono vreme i sadašnjoj u kojoj se ne igra jaka odbrana. Svi pričaju da je Džordan(a ne samo on) morao da trpi udarce, ali niko ne priča o tome da su u ono vreme igrači koji napadaju isto tako udarali i gurali protivničke odbrambene igrače!!! Svi pričaju o "hend čekingu" kao delu ige odbrambrnih igrača, a niko ne priča o istom tom "hend čekingu" napadača koji su bukvalno odgurivali protivnike dok su ulazili na prodor!!!! Džordan je čak i prednjačio u tome.
(nba, 31. avgust 2022 18:18)

Ti da zaista gledas danasnji NBA, kao sto ne gledas, znao bi da je danasnjim napadacima dozvoljeno skoro sve, pa i guranje odmbrambenih igraca, naslanjanje na iste zbog zakucavanja, skakanje u njih da se iznudi faul (do prosle sezone), koraci i duple se prakticno vise ni ne sviraju, nosena lopta skoro se nikad ni ne svira itd. itd.

Realno

pre 1 godinu

Svaka era ima svog najboljeg. Jordan je najbolji igrac svoje ere. Bez premca. Kao sto su Wilt i Russel najbolji svoje ere. Wiltova statistika je cudo a Bill ima 11 titula. I to u vreme u kome si morao crnca da udaris bejzbolkom da bi se svirao faul. Da ne poredimo neuporedivo.

Realno

pre 1 godinu

Svaka era ima svog najboljeg. Jordan je najbolji igrac svoje ere. Bez premca. Kao sto su Wilt i Russel najbolji svoje ere. Wiltova statistika je cudo a Bill ima 11 titula. I to u vreme u kome si morao crnca da udaris bejzbolkom da bi se svirao faul. Da ne poredimo neuporedivo.

XiJiping

pre 1 godinu

Aha, dobro. Sigurno su Drummond, Ayton, Brook Lopez, D Howard i sl bolji od Wilta, Jabbara, Seka i sl. jer eto igraju danas a ovi su igrali odavno. Verovatno danas Barry Sanders ili Walter Payton ne bi mogle da dobiju ni 3 jarda po utakmici jer eto igrali su davno a odbrana '85 Bears-a ne bi mogla nikog da zaustavi. Lawrence Taylor bi bio duduk LB danas 100% lol Ah soy bois...

Me Džik

pre 1 godinu

Šta ste ga napali? Gledao sam Džordana i slažem se da njim. Niti je Džordan više tako brz, još manje skočan a ni precizan kao nekad. Šta više, uz dužno poštovanje, mislim da danas ne bi mogao ni protiv iole talentivanih evropskih igrača. Ljudi pa da godine ne nose danak braća Grbić bi i dalje igrala odbojku ali zglobovi bole.

Kritizer

pre 1 godinu

Kakve gluposti. Sami današnji rezultati govore da se ne igra odbrana. Takvi rezultati tada su samo bili na olstar utakmici. MJ je neprikosnoven, zato što je bio nevjerovatan igrač u napadu i odbrani. Drugo. Taj tim se stvarao. Nije se šetao kao Lebron od kluba do kluba da bi osvojio titulu.

nba

pre 1 godinu

Svi pričaju o eri kada se igrala jaka odbrana u ono vreme i sadašnjoj u kojoj se ne igra jaka odbrana. Svi pričaju da je Džordan(a ne samo on) morao da trpi udarce, ali niko ne priča o tome da su u ono vreme igrači koji napadaju isto tako udarali i gurali protivničke odbrambene igrače!!! Svi pričaju o "hend čekingu" kao delu ige odbrambrnih igrača, a niko ne priča o istom tom "hend čekingu" napadača koji su bukvalno odgurivali protivnike dok su ulazili na prodor!!!! Džordan je čak i prednjačio u tome.

Milan11

pre 1 godinu

Ma imao bi otprilike istu statistiku, možda koji skok i asistenciju više.
Lakše bi mu bilo ići na prodor, a malo bi se možda mučio sa tricama koje u njegovo vreme nisu bile toliko bitne. Igrači danas možda jesu u proseku fizički jači i bolji šuteri, ali mnoge superzvezde su i tada bile na tom nivou. Više od 30-35 poena je teško ubacivati zbog umaranja i jakog tempa igre...
Ili drugim rečima: Jordan bi u napadu bio nekih deset centimetara viši Ja Morent iz prošle sezone, a u odbrani Kawhi Leonard pre povrede.

Ivan

pre 1 godinu

Lik se doslovno iživljavao nad Patrikom Juingom celu karijeru, O Nilom, Mutombom, Hakimom, a to su bili zverine i u napadu, a neki pogotovo u odbrani. Čuj Bruk Lopez bi mu pravio problem. Pa evo od muke moram da se smejem.
(Mikeli, 31. avgust 2022 16:45)

Izivljavao se nad Hakimom? Sam Jordan je rekao da ga se plasi (jedini igrac kojeg se plasio). Sa Hjustonom su uvek imali najgori odnos pobeda i poraza (uvek negativan).

Jedno je imati licni dozivljaj, drugo je direktno govoriti stvari koje nikako nisu podrzane realnoscu.

Danilo

pre 1 godinu

Danas ukoliko naslonis ruku na protivnickog igraca koji napada, automatski sudija svira faul! Forsira se igra sa sto manje kontakta u odbrani i u takvim uslovima, odbranbeni igraci su vezani dok, ekipa koja napada odnosno njihovi suteri imaju skoro uvek korak prednosti u odnosu na odbranu, te u takvim uslovima se lakse pogadja!

EvGenije

pre 1 godinu

Obrad, 31. avgust
U kojoj je eri igrao on sa Jordanom!?
Nadam se da ne računaš jednu sezonu kad se vratio u Vašington kao penzioner.
On nije bio u eri Jordana.

društvance iz predgrađa

pre 1 godinu

Ovaj mali je bio paklen igrač, ali je bio sto posto čudak u glavi. Sećam se kada je igrao u Sakrementu i kada se pokačio sa Divcem iz nekih debilnih razloga.

Bob

pre 1 godinu

Cuj ne bi se snaso, prosek bi mu bio 40+. A, najvise zbog olakih faula koji se sviraju.
U njegovo vreme, to je pucalo u duelu, ruke su im otpadale od udaraca, a faula nigde.
Tako da izjava je totalni promasaj.

Mali Milojica

pre 1 godinu

Druze moj onaj ko je igra protiv bed bojsa iz detroite i poslao ih u istoriji taj ne da je goat nego je goatcina,zamisli covek uporedio ne znam janisa i bruka lopeza za bilom lembirom,rikom mahornom,denisom rodmanom itd,gomilu gluposti covek naprica da izazove malo paznje.

4k4.Dex

pre 1 godinu

@Cole
Lako je naći Robina prijatelju. Ili bar 400 puta lakše nego Betmena. Džordan gde god da je igrao tada taj klub bi osvojio makar 3-4 titule. Pa tačno u najgoru ekipu lige da je došao.

tompus

pre 1 godinu

I ja se slazem da Jordanu ne bi bilo lako danas u NBA. Covek ima 60 godina mislim...
(Proka, 31. avgust 2022 16:33)

Zahvaljujemo

jeste..moje godište 1963.
ha,ha..

4k4.Dex

pre 1 godinu

Druže kakve to veze ima, ne može Džordan da igra sada niti Janis može da se vrati u prošlost. Svako se gleda i ocenjuje koliko je bio dobar samo u svoje vreme i ako si u svoje vreme bio nenormalno bolji od ostalih da bi te neko prestigao kao GOAT-a mora prvo da se naosvaja titula, a drugo da bude još bolji od svih ostalih koji igraju u njegovo vreme od onoga koliko si ti bio bolji od ostalih u svoje vreme. Uvrk će biti argumenata kao ovaj za sadašnjicu ili tipa da je bila mnogo agresivnija i tvrđa košarka u Džordanovo vreme i oba su argumenta donekle tačna i šta sad? Zato se svako gleda u svoje vreme i tačka.

Dawkins

pre 1 godinu

Hajde da sagledamo stvari iz drugog ugla.
Lenard je jedan od top 5 igrača lige kada je zdrav, ako ne i najbolji jer je kompletan.
Ko je igrač koji je sličan njemu, a bio je bolji na svom vrhuncu od Lenarda? Kobi Brajant. Dakle, nema sumnje da bi Brajant dominirao sadašnjom ligom.
Ko je igrač koji je sličan Brajantu, a bolji?
Majkl Džordan.

Шумадинац 100%

pre 1 godinu

Орем њиву и не разумем се у кошарку…Ал знам толико да је Џордан Бог кошарке….

Marko

pre 1 godinu

Stvarno sam voleo da gledam belu cokoladu, al druze, brate mili... Pa MJ bi danas 10 puta za redom bio MVP!!! 40-50 u proseku!
Best player ever!

Mikeli

pre 1 godinu

Lik se doslovno iživljavao nad Patrikom Juingom celu karijeru, O Nilom, Mutombom, Hakimom, a to su bili zverine i u napadu, a neki pogotovo u odbrani. Čuj Bruk Lopez bi mu pravio problem. Pa evo od muke moram da se smejem.

Straight Outta München

pre 1 godinu

Koja smesna izjava teeeeebra. Danas neki Hardeni postizu po 50-60 poena, covek bi se prosetao kroz ovu ligu. Jel lik zaboravlja kakvu je odbranu igrao npr Detroit, i uopste, koliko je tvrdji NBA bio tad?!
(Sabre, 31. avgust 2022 14:10)

Jordan je najveci svih vremena, tu nema nikakve dileme. Ali devedesetih je u NBA bilo bar 10 krs ekipa kojima je svako ozbiljniji mogao da ubaci 50-60 poena…

Loznica, Gučevo, Cer…

pre 1 godinu

Džordan je ulazio u reket i poentirao pored O Nila, Hakima, Melouna i ostalih zveri. U današnjoj NBA bi davao po 60 poena svaku utakmicu…

smeh

pre 1 godinu

Kako su zaštićeni napadači u poslednje vreme učinak Janisa i ostalih u odbrani bi bio mizeran jer bi Džordan bukvalno proveo svo vreme na liniji za slobodna bacanja. 15-20 bacanja bi imao po meču sigurno. I nemoj da mi blatiš Pejtona da ne počnemo da pričamo o očajnoj odbrani koju si igrao pa je nekada izgledalo da Sakramento ima rupu na terenu kroz koju je mogao tenk da prođe.

DirkDiggler

pre 1 godinu

uz svo postovanje prema hollyday-u i janisu,jordana su u reketu cekali robinson,ewing,olajuwon,morning,shaq daddy..direktno su ga cuvali vrhunski defanzivci,dumars,dan majerle,derick mc key,payton itd koji nisu nista slabiji defanzivci od jru-a..bibby je za ozbiljne tekme a jason williams za and 1 mix tape

Шумадинац 100%

pre 1 godinu

Свако ко мисли да било који играч, сем центара из 90-их би био доминантан данас против ових нестварних атлета, је у најмању руку, ГЛУП! Не можете поредити две тотално различите ере кошарке. 90-их су играчи били знатно спорији и зато се таква кошарка и играла. То је то. У реду је да сте заљубљени у Џордана и да мислите да је Леброн само гомила мишића, али, то вас не чини баш претерано интелигентнима, зар не?

Vladan

pre 1 godinu

Lepo civek objasnio. Tada sem prljevih igraca Detroita koji su igrali nasilnicku kosarku, nije bilo igraca koji su mogli da mu se suprostave. Bio bi i danas jedan od najboljih, ali ne bi se poigravao kao onda. Mit je da je najbolji svih vremena, a ljudi vole mitove i legende.

aleksandar

pre 1 godinu

Coveka drma demencija, mozda i pocetni oblik alchajmera. Danas bi MJ jednostavno ucinio svakog kao da je iz vrtica, cak i kad je bio izvan prime-a. Dru Holidej?! Gde njega nadje, to poredjenje je stvarno neumesno

maki

pre 1 godinu

Izjava kosarkasa koji je nekad igrao u toj eri je za cudjene. Danas NBA play off utakmice izgledaju kao nekad all star utakmice toliko o tome.

Mali Hijavata

pre 1 godinu

Smehotres. Danas, uz ove poluigrače i instagram zvezde, Džordan bi trpao po 60-70 poena svaki meč. Morali bi da mu vežu desnu ruku, da bi uopšte današnja sleparija mogla da igra protiv njega.

zum

pre 1 godinu

Takođe, neke igrače koje si spomenuo, kad su bili u prajmu, Džordan nije mogao da primiriše tituli.
(Ostin A, 31. avgust 2022 15:00)

Ok, jasno nam je da ne voliš Džordana ali ovo je bas glupo sto si izjavio.
A zašto ne možemo da kažemo da su osvajali titule zato što MJ nije bio u svom prajmu, nego tako kao sto si ti rekao.
Jasno nam je da pokusavas da obezvrediš Džordanove titule, ali hajde onda da kazem da Reketsi i Hakim nikad ne bi osvojili prsten da MJ nije pauzirao ili da Kobe, a pogotovo Šek nisu mogli da prismrde tituli dok je ovaj bio u prajmu i tako redom do danas...

Cyber

pre 1 godinu

Kakav tekst o Dzejsonu Vilijamsu, pomislio bi covek da se pricao o Geriju Pejtonu licno.

Dzejson da je bio bolji igrac, ostao bi u Sakramentu, ne bi dovodili Bibija. Ovako je otisao, igrao postepeno sve slabije i na kraju zavrsio karijeru skoro da se i ne zna kada.

A taj Pejton, koga proziva, je bio jedan od najboljih plejmejkera i odrambenih igraca tog vremena, za klasu bolji od Holideja ili Beverlija npr.

Nadimak "Glove" je dobio zbog odbrane.

Ostin A

pre 1 godinu

(Seek and Destroy, 31. avgust 2022 14:14)

E vidiš da ne znaš. U Džordanovo vreme je bilo zabranjeno igrati zonu, a udvajanja su bila dozvoljena samo ukoliko bi igrač stao na loptu. Tako da svi ti opaki odbrambeni igrači nisu čuvali Džordana.

Tako da su Džordana osim prilikom preuzimanja čuvali samo oni koji su bili na poziciji broj 2.

Takođe, neke igrače koje si spomenuo, kad su bili u prajmu, Džordan nije mogao da primiriše tituli.

ja

pre 1 godinu

Koja smesna izjava teeeeebra. Danas neki Hardeni postizu po 50-60 poena, covek bi se prosetao kroz ovu ligu. Jel lik zaboravlja kakvu je odbranu igrao npr Detroit, i uopste, koliko je tvrdji NBA bio tad?!
(Sabre, 31. avgust 2022 14:10)

Možda ti je taj Harden smešan ali on bi u eri Džordana imao preko 30 poena u proseku. To što je neko smešan ne znači da je i loš igrač .

srba mengele

pre 1 godinu

40p u proseku kao od sale. U plej ofu bi vec ubacio u vecu brzinu pa islo i na 50+. Ovakve izjave sluze samo da naprave cirkus i privuku masu, a normalne ljude da slatko nasmeju.

mr

pre 1 godinu

(Seek and Destroy, 31. avgust 2022 14:14)

E vidiš da ne znaš. U Džordanovo vreme je bilo zabranjeno igrati zonu, a udvajanja su bila dozvoljena samo ukoliko bi igrač stao na loptu. Tako da svi ti opaki odbrambeni igrači nisu čuvali Džordana.

Tako da su Džordana osim prilikom preuzimanja čuvali samo oni koji su bili na poziciji broj 2.

Takođe, neke igrače koje si spomenuo, kad su bili u prajmu, Džordan nije mogao da primiriše tituli.
(Ostin A, 31. avgust 2022 15:00)

Па он и није написао да су га чували, већ да су га чекали. Осим тога то свако може и да види како су га ови крљали када стигне до њих, и нема тог са којим се није закачио ко зна колико пута.
Тачно, је Џордна је мислим играо 7 сезона пре титуле, што је само доказ а и природно је да је и он морао да сазри и добије на квалитету, као и што је најважније да је и његов тим сазрео.
Ти неки уграчи на које мислиш су ипак мало старији од Џордана, од 4-5 па и више година, са тимовима створеним раније. Тако да и то је доказ да можеш да будеш и Џордан, али и други су мајстори. Али реално, и ти су се после изјаснили а и дивили Џордану. Тако да Џордан свакако спада у највеће, делом и због предиспозиција, али највећим делом због његове воље и менталитета.

kaokakao

pre 1 godinu

Ako sam dobro razumio, od 2000. su pravilima zasticeni ofanzivni igraci, i onda takav kosgeter kao Dzordan ,koga su mlatili da bi ga zaustavili,teze bi se snasao u uslovima u kojima ako mrko pogledas npr. Hardena, on dobije slobodna bacanja. Zanimljivo.

Zmi Zmi

pre 1 godinu

Sve su ovo izlisne price. Nemoguce je ocenjivati Dzordana iz danasnje perspektive, a kao sto rekoh i potpuno je izlisno, gubljenje vremena i ko jos mari za to.

bcr

pre 1 godinu

Imam osecaj da ovakvi likovi dobijaju novac samo sa ovako nesto izjave...porediti danasnju kosarku sa onom iz 90ih je vise suvisno i pricati vise

Stevanbas77 zvezdas

pre 1 godinu

Naprotiv! On bi lagano davao po 40 mnm poena po utakmici sa ovakvom danasnjom odbranom u NBA! I bio bi,tvrdim, MVP lige jedno 5 puta. Srdacan pozdrav ljubiteljima prave kosarke.

Chris Jackson

pre 1 godinu

Ovaj ili je lud ili je sarkastican, pa danasnja pravila su napravljena tako da je napadacima sto lakse da daju kos, nema hand chekinga, nema centra u reketu zbog glupog pravila tri sekunde a o kriterijumu sudjenja da i ne pricamo, koliko fantomskih faulova se sudi samo da se poveca broj koseva, o ovome nema smisla ni raspravljati, odavno gluplju izjavu nisam vidio, sigurno bi Jhrue Holiday sa ovakvim soft pravilima zaustavio Jordana a GP ni sa onakvim nije mogao??!!...Ko vjeruje u to svaka mu cast!!...Nekada mi je stvarno zao sto je to nemoguce izvesti-ali volio bih stvarno da vidim ove danasnje "odbrane" protiv prime Jordana, recimo da ga cuva Lilard, Curry ili Doncic??! ;)...Bilo bi kao u onoj prici kada je Birda cuvao rookie Denis Rodman i ubio se da ga nekako zaustavi a Bird se sve vrijeme derao na trenera Detroita Chuck Daleya-"halo, treneru, sto me niko ne cuva"? :)))

neznam

pre 1 godinu

Lupa bela cokolada za ovo. Ali ono sto mene zanima u tekstu, zasto ste se uhvatili za Karija i Neša, i na koji su to nacin prilicno profitirali? Pa ja ne znam od 2010 godine pa do sad, kog igraca fauliraju vise, sto bez lopte sto sa loptom a da je izveo manje slobodnih bacanja od Karija? Jokic slicno, ali konkretno Kari jer ste njega pomenuli da je poprilično profitirao, ne znam kako?

Cole

pre 1 godinu

Najezim se kada neko izjavi
da je sam Cikagu donosio titule,
to prosto nije tacno, jer svakom
Betmenu treba jedan ili vise Robina.
To ne znaci da ne postujem Dzordana,
naprotiv, jedan je od tri ikada
ali njemu su bez Pipena padali
svi procenti za 30%. Tako da...

Kozuki Oden

pre 1 godinu

"Nakon njegovog povlačenja, početkom 2000-ih godina, NBA liga je polako počela da menja svoj pravilnik i fokusira se na to da zaštiti ofanzivne igrače, pa su oni poput Stiva Neša i Stefa Karija od toga prilično profitirali."


Sta sam ja sad procitao...

Seek and Destroy

pre 1 godinu

Majko mila,šta ovaj baljezga.
Jordana cekali Mahorn,Rodman,i Lamber.
Juing,Oukli,Mejson.Kemp,Zli Zo,O Nil itd,itd.
Svaka ekipa imala u reketu ljudske gromade.

Dado

pre 1 godinu

Kako vole da pametuju ovi Amerikanci i hipotetisu, posao njihovih novinara tokom pauze u sezoni uvek je bio da izmišljaju rasprave, price i teme da bi zaradili novac dok sezona ne pocne a njhovom narodu je lako provuci svaku priču, mi smo ovde malo zdraviji po tom pitanju.

Dragan Babić-Čarapan

pre 1 godinu

Ovaj kao da suviše koristi Tajsonove proizvode.
Čuj Bruk Lopez i Janis?
U tadašnjoj ligi gde se nije svirao faul ako nema krvi i gde su te cekali k.centri i centri sa 120-140 kg i dohvatom na 3,5 metra,on kaže da mu je bilo lakše?
Inače,molio sam boga da ga Sakramento šutne,jer igrao je vrhunski basket ali za Harlemovce a ne ozbiljan NBA.

Maximilijan

pre 1 godinu

Buhahaha! Pa njega je čekala odbrana Detroita cela, ne da ga nadmudre, nego da ga osakate, što su i činili. Pa za jedan standardan faul te ekipe tada pod košem, danas bi bio proteran iz NBA.
Plus, u to vreme Morning, Mutombo, Meloun,Hakim i ostala kompanija.. E svašta.

Sabre

pre 1 godinu

Koja smesna izjava teeeeebra. Danas neki Hardeni postizu po 50-60 poena, covek bi se prosetao kroz ovu ligu. Jel lik zaboravlja kakvu je odbranu igrao npr Detroit, i uopste, koliko je tvrdji NBA bio tad?!

Sabre

pre 1 godinu

Koja smesna izjava teeeeebra. Danas neki Hardeni postizu po 50-60 poena, covek bi se prosetao kroz ovu ligu. Jel lik zaboravlja kakvu je odbranu igrao npr Detroit, i uopste, koliko je tvrdji NBA bio tad?!

Seek and Destroy

pre 1 godinu

Majko mila,šta ovaj baljezga.
Jordana cekali Mahorn,Rodman,i Lamber.
Juing,Oukli,Mejson.Kemp,Zli Zo,O Nil itd,itd.
Svaka ekipa imala u reketu ljudske gromade.

Maximilijan

pre 1 godinu

Buhahaha! Pa njega je čekala odbrana Detroita cela, ne da ga nadmudre, nego da ga osakate, što su i činili. Pa za jedan standardan faul te ekipe tada pod košem, danas bi bio proteran iz NBA.
Plus, u to vreme Morning, Mutombo, Meloun,Hakim i ostala kompanija.. E svašta.

kaokakao

pre 1 godinu

Ako sam dobro razumio, od 2000. su pravilima zasticeni ofanzivni igraci, i onda takav kosgeter kao Dzordan ,koga su mlatili da bi ga zaustavili,teze bi se snasao u uslovima u kojima ako mrko pogledas npr. Hardena, on dobije slobodna bacanja. Zanimljivo.

Stevanbas77 zvezdas

pre 1 godinu

Naprotiv! On bi lagano davao po 40 mnm poena po utakmici sa ovakvom danasnjom odbranom u NBA! I bio bi,tvrdim, MVP lige jedno 5 puta. Srdacan pozdrav ljubiteljima prave kosarke.

Mali Hijavata

pre 1 godinu

Smehotres. Danas, uz ove poluigrače i instagram zvezde, Džordan bi trpao po 60-70 poena svaki meč. Morali bi da mu vežu desnu ruku, da bi uopšte današnja sleparija mogla da igra protiv njega.

Chris Jackson

pre 1 godinu

Ovaj ili je lud ili je sarkastican, pa danasnja pravila su napravljena tako da je napadacima sto lakse da daju kos, nema hand chekinga, nema centra u reketu zbog glupog pravila tri sekunde a o kriterijumu sudjenja da i ne pricamo, koliko fantomskih faulova se sudi samo da se poveca broj koseva, o ovome nema smisla ni raspravljati, odavno gluplju izjavu nisam vidio, sigurno bi Jhrue Holiday sa ovakvim soft pravilima zaustavio Jordana a GP ni sa onakvim nije mogao??!!...Ko vjeruje u to svaka mu cast!!...Nekada mi je stvarno zao sto je to nemoguce izvesti-ali volio bih stvarno da vidim ove danasnje "odbrane" protiv prime Jordana, recimo da ga cuva Lilard, Curry ili Doncic??! ;)...Bilo bi kao u onoj prici kada je Birda cuvao rookie Denis Rodman i ubio se da ga nekako zaustavi a Bird se sve vrijeme derao na trenera Detroita Chuck Daleya-"halo, treneru, sto me niko ne cuva"? :)))

DirkDiggler

pre 1 godinu

uz svo postovanje prema hollyday-u i janisu,jordana su u reketu cekali robinson,ewing,olajuwon,morning,shaq daddy..direktno su ga cuvali vrhunski defanzivci,dumars,dan majerle,derick mc key,payton itd koji nisu nista slabiji defanzivci od jru-a..bibby je za ozbiljne tekme a jason williams za and 1 mix tape

Dragan Babić-Čarapan

pre 1 godinu

Ovaj kao da suviše koristi Tajsonove proizvode.
Čuj Bruk Lopez i Janis?
U tadašnjoj ligi gde se nije svirao faul ako nema krvi i gde su te cekali k.centri i centri sa 120-140 kg i dohvatom na 3,5 metra,on kaže da mu je bilo lakše?
Inače,molio sam boga da ga Sakramento šutne,jer igrao je vrhunski basket ali za Harlemovce a ne ozbiljan NBA.

Шумадинац 100%

pre 1 godinu

Орем њиву и не разумем се у кошарку…Ал знам толико да је Џордан Бог кошарке….

Kozuki Oden

pre 1 godinu

"Nakon njegovog povlačenja, početkom 2000-ih godina, NBA liga je polako počela da menja svoj pravilnik i fokusira se na to da zaštiti ofanzivne igrače, pa su oni poput Stiva Neša i Stefa Karija od toga prilično profitirali."


Sta sam ja sad procitao...

maki

pre 1 godinu

Izjava kosarkasa koji je nekad igrao u toj eri je za cudjene. Danas NBA play off utakmice izgledaju kao nekad all star utakmice toliko o tome.

Marko

pre 1 godinu

Stvarno sam voleo da gledam belu cokoladu, al druze, brate mili... Pa MJ bi danas 10 puta za redom bio MVP!!! 40-50 u proseku!
Best player ever!

srba mengele

pre 1 godinu

40p u proseku kao od sale. U plej ofu bi vec ubacio u vecu brzinu pa islo i na 50+. Ovakve izjave sluze samo da naprave cirkus i privuku masu, a normalne ljude da slatko nasmeju.

Cyber

pre 1 godinu

Kakav tekst o Dzejsonu Vilijamsu, pomislio bi covek da se pricao o Geriju Pejtonu licno.

Dzejson da je bio bolji igrac, ostao bi u Sakramentu, ne bi dovodili Bibija. Ovako je otisao, igrao postepeno sve slabije i na kraju zavrsio karijeru skoro da se i ne zna kada.

A taj Pejton, koga proziva, je bio jedan od najboljih plejmejkera i odrambenih igraca tog vremena, za klasu bolji od Holideja ili Beverlija npr.

Nadimak "Glove" je dobio zbog odbrane.

bcr

pre 1 godinu

Imam osecaj da ovakvi likovi dobijaju novac samo sa ovako nesto izjave...porediti danasnju kosarku sa onom iz 90ih je vise suvisno i pricati vise

Loznica, Gučevo, Cer…

pre 1 godinu

Džordan je ulazio u reket i poentirao pored O Nila, Hakima, Melouna i ostalih zveri. U današnjoj NBA bi davao po 60 poena svaku utakmicu…

smeh

pre 1 godinu

Kako su zaštićeni napadači u poslednje vreme učinak Janisa i ostalih u odbrani bi bio mizeran jer bi Džordan bukvalno proveo svo vreme na liniji za slobodna bacanja. 15-20 bacanja bi imao po meču sigurno. I nemoj da mi blatiš Pejtona da ne počnemo da pričamo o očajnoj odbrani koju si igrao pa je nekada izgledalo da Sakramento ima rupu na terenu kroz koju je mogao tenk da prođe.

neznam

pre 1 godinu

Lupa bela cokolada za ovo. Ali ono sto mene zanima u tekstu, zasto ste se uhvatili za Karija i Neša, i na koji su to nacin prilicno profitirali? Pa ja ne znam od 2010 godine pa do sad, kog igraca fauliraju vise, sto bez lopte sto sa loptom a da je izveo manje slobodnih bacanja od Karija? Jokic slicno, ali konkretno Kari jer ste njega pomenuli da je poprilično profitirao, ne znam kako?

mr

pre 1 godinu

(Seek and Destroy, 31. avgust 2022 14:14)

E vidiš da ne znaš. U Džordanovo vreme je bilo zabranjeno igrati zonu, a udvajanja su bila dozvoljena samo ukoliko bi igrač stao na loptu. Tako da svi ti opaki odbrambeni igrači nisu čuvali Džordana.

Tako da su Džordana osim prilikom preuzimanja čuvali samo oni koji su bili na poziciji broj 2.

Takođe, neke igrače koje si spomenuo, kad su bili u prajmu, Džordan nije mogao da primiriše tituli.
(Ostin A, 31. avgust 2022 15:00)

Па он и није написао да су га чували, већ да су га чекали. Осим тога то свако може и да види како су га ови крљали када стигне до њих, и нема тог са којим се није закачио ко зна колико пута.
Тачно, је Џордна је мислим играо 7 сезона пре титуле, што је само доказ а и природно је да је и он морао да сазри и добије на квалитету, као и што је најважније да је и његов тим сазрео.
Ти неки уграчи на које мислиш су ипак мало старији од Џордана, од 4-5 па и више година, са тимовима створеним раније. Тако да и то је доказ да можеш да будеш и Џордан, али и други су мајстори. Али реално, и ти су се после изјаснили а и дивили Џордану. Тако да Џордан свакако спада у највеће, делом и због предиспозиција, али највећим делом због његове воље и менталитета.

zum

pre 1 godinu

Takođe, neke igrače koje si spomenuo, kad su bili u prajmu, Džordan nije mogao da primiriše tituli.
(Ostin A, 31. avgust 2022 15:00)

Ok, jasno nam je da ne voliš Džordana ali ovo je bas glupo sto si izjavio.
A zašto ne možemo da kažemo da su osvajali titule zato što MJ nije bio u svom prajmu, nego tako kao sto si ti rekao.
Jasno nam je da pokusavas da obezvrediš Džordanove titule, ali hajde onda da kazem da Reketsi i Hakim nikad ne bi osvojili prsten da MJ nije pauzirao ili da Kobe, a pogotovo Šek nisu mogli da prismrde tituli dok je ovaj bio u prajmu i tako redom do danas...

Mikeli

pre 1 godinu

Lik se doslovno iživljavao nad Patrikom Juingom celu karijeru, O Nilom, Mutombom, Hakimom, a to su bili zverine i u napadu, a neki pogotovo u odbrani. Čuj Bruk Lopez bi mu pravio problem. Pa evo od muke moram da se smejem.

Dawkins

pre 1 godinu

Hajde da sagledamo stvari iz drugog ugla.
Lenard je jedan od top 5 igrača lige kada je zdrav, ako ne i najbolji jer je kompletan.
Ko je igrač koji je sličan njemu, a bio je bolji na svom vrhuncu od Lenarda? Kobi Brajant. Dakle, nema sumnje da bi Brajant dominirao sadašnjom ligom.
Ko je igrač koji je sličan Brajantu, a bolji?
Majkl Džordan.

Mali Milojica

pre 1 godinu

Druze moj onaj ko je igra protiv bed bojsa iz detroite i poslao ih u istoriji taj ne da je goat nego je goatcina,zamisli covek uporedio ne znam janisa i bruka lopeza za bilom lembirom,rikom mahornom,denisom rodmanom itd,gomilu gluposti covek naprica da izazove malo paznje.

aleksandar

pre 1 godinu

Coveka drma demencija, mozda i pocetni oblik alchajmera. Danas bi MJ jednostavno ucinio svakog kao da je iz vrtica, cak i kad je bio izvan prime-a. Dru Holidej?! Gde njega nadje, to poredjenje je stvarno neumesno

Me Džik

pre 1 godinu

Šta ste ga napali? Gledao sam Džordana i slažem se da njim. Niti je Džordan više tako brz, još manje skočan a ni precizan kao nekad. Šta više, uz dužno poštovanje, mislim da danas ne bi mogao ni protiv iole talentivanih evropskih igrača. Ljudi pa da godine ne nose danak braća Grbić bi i dalje igrala odbojku ali zglobovi bole.

Kritizer

pre 1 godinu

Kakve gluposti. Sami današnji rezultati govore da se ne igra odbrana. Takvi rezultati tada su samo bili na olstar utakmici. MJ je neprikosnoven, zato što je bio nevjerovatan igrač u napadu i odbrani. Drugo. Taj tim se stvarao. Nije se šetao kao Lebron od kluba do kluba da bi osvojio titulu.

Dado

pre 1 godinu

Kako vole da pametuju ovi Amerikanci i hipotetisu, posao njihovih novinara tokom pauze u sezoni uvek je bio da izmišljaju rasprave, price i teme da bi zaradili novac dok sezona ne pocne a njhovom narodu je lako provuci svaku priču, mi smo ovde malo zdraviji po tom pitanju.

Bob

pre 1 godinu

Cuj ne bi se snaso, prosek bi mu bio 40+. A, najvise zbog olakih faula koji se sviraju.
U njegovo vreme, to je pucalo u duelu, ruke su im otpadale od udaraca, a faula nigde.
Tako da izjava je totalni promasaj.

tompus

pre 1 godinu

I ja se slazem da Jordanu ne bi bilo lako danas u NBA. Covek ima 60 godina mislim...
(Proka, 31. avgust 2022 16:33)

Zahvaljujemo

jeste..moje godište 1963.
ha,ha..

Zmi Zmi

pre 1 godinu

Sve su ovo izlisne price. Nemoguce je ocenjivati Dzordana iz danasnje perspektive, a kao sto rekoh i potpuno je izlisno, gubljenje vremena i ko jos mari za to.

4k4.Dex

pre 1 godinu

Druže kakve to veze ima, ne može Džordan da igra sada niti Janis može da se vrati u prošlost. Svako se gleda i ocenjuje koliko je bio dobar samo u svoje vreme i ako si u svoje vreme bio nenormalno bolji od ostalih da bi te neko prestigao kao GOAT-a mora prvo da se naosvaja titula, a drugo da bude još bolji od svih ostalih koji igraju u njegovo vreme od onoga koliko si ti bio bolji od ostalih u svoje vreme. Uvrk će biti argumenata kao ovaj za sadašnjicu ili tipa da je bila mnogo agresivnija i tvrđa košarka u Džordanovo vreme i oba su argumenta donekle tačna i šta sad? Zato se svako gleda u svoje vreme i tačka.

4k4.Dex

pre 1 godinu

@Cole
Lako je naći Robina prijatelju. Ili bar 400 puta lakše nego Betmena. Džordan gde god da je igrao tada taj klub bi osvojio makar 3-4 titule. Pa tačno u najgoru ekipu lige da je došao.

Danilo

pre 1 godinu

Danas ukoliko naslonis ruku na protivnickog igraca koji napada, automatski sudija svira faul! Forsira se igra sa sto manje kontakta u odbrani i u takvim uslovima, odbranbeni igraci su vezani dok, ekipa koja napada odnosno njihovi suteri imaju skoro uvek korak prednosti u odnosu na odbranu, te u takvim uslovima se lakse pogadja!

Srki

pre 1 godinu

Svi pričaju o eri kada se igrala jaka odbrana u ono vreme i sadašnjoj u kojoj se ne igra jaka odbrana. Svi pričaju da je Džordan(a ne samo on) morao da trpi udarce, ali niko ne priča o tome da su u ono vreme igrači koji napadaju isto tako udarali i gurali protivničke odbrambene igrače!!! Svi pričaju o "hend čekingu" kao delu ige odbrambrnih igrača, a niko ne priča o istom tom "hend čekingu" napadača koji su bukvalno odgurivali protivnike dok su ulazili na prodor!!!! Džordan je čak i prednjačio u tome.
(nba, 31. avgust 2022 18:18)

Ti da zaista gledas danasnji NBA, kao sto ne gledas, znao bi da je danasnjim napadacima dozvoljeno skoro sve, pa i guranje odmbrambenih igraca, naslanjanje na iste zbog zakucavanja, skakanje u njih da se iznudi faul (do prosle sezone), koraci i duple se prakticno vise ni ne sviraju, nosena lopta skoro se nikad ni ne svira itd. itd.

Cole

pre 1 godinu

Najezim se kada neko izjavi
da je sam Cikagu donosio titule,
to prosto nije tacno, jer svakom
Betmenu treba jedan ili vise Robina.
To ne znaci da ne postujem Dzordana,
naprotiv, jedan je od tri ikada
ali njemu su bez Pipena padali
svi procenti za 30%. Tako da...

Шумадинац 100%

pre 1 godinu

Свако ко мисли да било који играч, сем центара из 90-их би био доминантан данас против ових нестварних атлета, је у најмању руку, ГЛУП! Не можете поредити две тотално различите ере кошарке. 90-их су играчи били знатно спорији и зато се таква кошарка и играла. То је то. У реду је да сте заљубљени у Џордана и да мислите да је Леброн само гомила мишића, али, то вас не чини баш претерано интелигентнима, зар не?

EvGenije

pre 1 godinu

Obrad, 31. avgust
U kojoj je eri igrao on sa Jordanom!?
Nadam se da ne računaš jednu sezonu kad se vratio u Vašington kao penzioner.
On nije bio u eri Jordana.

Ivan

pre 1 godinu

Lik se doslovno iživljavao nad Patrikom Juingom celu karijeru, O Nilom, Mutombom, Hakimom, a to su bili zverine i u napadu, a neki pogotovo u odbrani. Čuj Bruk Lopez bi mu pravio problem. Pa evo od muke moram da se smejem.
(Mikeli, 31. avgust 2022 16:45)

Izivljavao se nad Hakimom? Sam Jordan je rekao da ga se plasi (jedini igrac kojeg se plasio). Sa Hjustonom su uvek imali najgori odnos pobeda i poraza (uvek negativan).

Jedno je imati licni dozivljaj, drugo je direktno govoriti stvari koje nikako nisu podrzane realnoscu.

Milan11

pre 1 godinu

Ma imao bi otprilike istu statistiku, možda koji skok i asistenciju više.
Lakše bi mu bilo ići na prodor, a malo bi se možda mučio sa tricama koje u njegovo vreme nisu bile toliko bitne. Igrači danas možda jesu u proseku fizički jači i bolji šuteri, ali mnoge superzvezde su i tada bile na tom nivou. Više od 30-35 poena je teško ubacivati zbog umaranja i jakog tempa igre...
Ili drugim rečima: Jordan bi u napadu bio nekih deset centimetara viši Ja Morent iz prošle sezone, a u odbrani Kawhi Leonard pre povrede.

ja

pre 1 godinu

Koja smesna izjava teeeeebra. Danas neki Hardeni postizu po 50-60 poena, covek bi se prosetao kroz ovu ligu. Jel lik zaboravlja kakvu je odbranu igrao npr Detroit, i uopste, koliko je tvrdji NBA bio tad?!
(Sabre, 31. avgust 2022 14:10)

Možda ti je taj Harden smešan ali on bi u eri Džordana imao preko 30 poena u proseku. To što je neko smešan ne znači da je i loš igrač .

Realno

pre 1 godinu

Svaka era ima svog najboljeg. Jordan je najbolji igrac svoje ere. Bez premca. Kao sto su Wilt i Russel najbolji svoje ere. Wiltova statistika je cudo a Bill ima 11 titula. I to u vreme u kome si morao crnca da udaris bejzbolkom da bi se svirao faul. Da ne poredimo neuporedivo.

Ostin A

pre 1 godinu

(Seek and Destroy, 31. avgust 2022 14:14)

E vidiš da ne znaš. U Džordanovo vreme je bilo zabranjeno igrati zonu, a udvajanja su bila dozvoljena samo ukoliko bi igrač stao na loptu. Tako da svi ti opaki odbrambeni igrači nisu čuvali Džordana.

Tako da su Džordana osim prilikom preuzimanja čuvali samo oni koji su bili na poziciji broj 2.

Takođe, neke igrače koje si spomenuo, kad su bili u prajmu, Džordan nije mogao da primiriše tituli.

Vladan

pre 1 godinu

Lepo civek objasnio. Tada sem prljevih igraca Detroita koji su igrali nasilnicku kosarku, nije bilo igraca koji su mogli da mu se suprostave. Bio bi i danas jedan od najboljih, ali ne bi se poigravao kao onda. Mit je da je najbolji svih vremena, a ljudi vole mitove i legende.

nba

pre 1 godinu

Svi pričaju o eri kada se igrala jaka odbrana u ono vreme i sadašnjoj u kojoj se ne igra jaka odbrana. Svi pričaju da je Džordan(a ne samo on) morao da trpi udarce, ali niko ne priča o tome da su u ono vreme igrači koji napadaju isto tako udarali i gurali protivničke odbrambene igrače!!! Svi pričaju o "hend čekingu" kao delu ige odbrambrnih igrača, a niko ne priča o istom tom "hend čekingu" napadača koji su bukvalno odgurivali protivnike dok su ulazili na prodor!!!! Džordan je čak i prednjačio u tome.

Stevan Vasic

pre 1 godinu

Onaj Janis pored kog Jokic sa stajne noge, bez skoka ubada trojku? Inace, Jokic je centar.
Kad bi Dzordan igroa danas, tek bi se videlo kakvi su klovnovi od igraca tipovi poput Janisa, Gobera i ostalih pacera.

Straight Outta München

pre 1 godinu

Koja smesna izjava teeeeebra. Danas neki Hardeni postizu po 50-60 poena, covek bi se prosetao kroz ovu ligu. Jel lik zaboravlja kakvu je odbranu igrao npr Detroit, i uopste, koliko je tvrdji NBA bio tad?!
(Sabre, 31. avgust 2022 14:10)

Jordan je najveci svih vremena, tu nema nikakve dileme. Ali devedesetih je u NBA bilo bar 10 krs ekipa kojima je svako ozbiljniji mogao da ubaci 50-60 poena…

društvance iz predgrađa

pre 1 godinu

Ovaj mali je bio paklen igrač, ali je bio sto posto čudak u glavi. Sećam se kada je igrao u Sakrementu i kada se pokačio sa Divcem iz nekih debilnih razloga.

XiJiping

pre 1 godinu

Aha, dobro. Sigurno su Drummond, Ayton, Brook Lopez, D Howard i sl bolji od Wilta, Jabbara, Seka i sl. jer eto igraju danas a ovi su igrali odavno. Verovatno danas Barry Sanders ili Walter Payton ne bi mogle da dobiju ni 3 jarda po utakmici jer eto igrali su davno a odbrana '85 Bears-a ne bi mogla nikog da zaustavi. Lawrence Taylor bi bio duduk LB danas 100% lol Ah soy bois...

znanje-imanje

pre 1 godinu

Nije više zanimljivo ali ipak istine radi: Džordan nije bio baš toliko dobar. Već je on, izuzetan, igrao u jednoj od najjačih ekipa a još skrojenih za njega. I imao je, kada je bilo stani-pani, u ključnim trenucima karijere, ono malo neprocenjive sudijske pomoći.
Da je bio izuzetan jeste, i jedan od najboljih jasno. Ali je često bio loš, a i kad nije jako često je bio egocentrični siledžija - sve sa niskim procentom šuta. Ima tu jedan faktor koji odlučujuće zavarava: atraktivnost igre. Jer kad nešto izvede - a uspešno je - i deluje fabulozno i čini se nezaustavljivo. To je efekat zbog kojeg neki "znalci" preziru danas Novaka i Rafu a Federer im je ne najbolji nego NEUPOREDIVO NAJBOLJI. Brkaju stilski efekat (svakako bitnu kategoriju) sa kvalitetom.
Isto važi na drugoj strani. NBA je lošija i (još) gluplja, na razne načine, ali to ipak i maskira da se u nekom smislu igra brže, nezaustavljivije i bolje. Ukupno Džejson, iako solidno nebulozan oduvek, nije rekao tek neku nebulozu.

Realno

pre 1 godinu

Svaka era ima svog najboljeg. Jordan je najbolji igrac svoje ere. Bez premca. Kao sto su Wilt i Russel najbolji svoje ere. Wiltova statistika je cudo a Bill ima 11 titula. I to u vreme u kome si morao crnca da udaris bejzbolkom da bi se svirao faul. Da ne poredimo neuporedivo.

Mario

pre 1 godinu

MJ je jedan od najvecih.Ali ne i najveci.Zasto?Morao bi da ima sve rekorde u svojim rukama.A nema.Zatim bio je zasticen ko beli medved.Niko ga nije smeo pipnuti ni pogledati u oci.Bio je sjajan atleta,radnik,kosgeter,prgav,kavgadzija,alkoholicar (David Stern ga je najurio 2 godine iz NBA lige da malo "odmori").Mnogi su ga kasnije kasnije nadmasili.MJ moze da sanja Wiltovih 100 ili Mambinih 81 poen.Ali ljudi ko ljudi.Vole idole.I kada se za nekog "zalepe" ne vide dalje od nosa.MJ pa MJ.Kao hipnotisani.Dalje,ne moze se porediti jedna era sa drugom.Igralo se drugacije.Verujem ipak da bi MJ postigao bar 50-60% od onoga sto je postigao 80-tih i 90-tih.Ali toliko uspesan u ovoj eri gde dominiraju trojkasi...ne verujem.Pratim NBA od 1975/76.Ljudi ko ljudi.Federer pa Fedeer.MJ pa MJ.Ko papagaji.

pant-LA

pre 1 godinu

Teze bi mu bilo da ga cuva holidej, a iza ga cekaju janis i lopez, nego da ga cuva monte moris, a iza ga cekaju mpj i jokara :)

Шумадинац 100%

pre 1 godinu

Свако ко мисли да било који играч, сем центара из 90-их би био доминантан данас против ових нестварних атлета, је у најмању руку, ГЛУП! Не можете поредити две тотално различите ере кошарке. 90-их су играчи били знатно спорији и зато се таква кошарка и играла. То је то. У реду је да сте заљубљени у Џордана и да мислите да је Леброн само гомила мишића, али, то вас не чини баш претерано интелигентнима, зар не?

Ostin A

pre 1 godinu

(Seek and Destroy, 31. avgust 2022 14:14)

E vidiš da ne znaš. U Džordanovo vreme je bilo zabranjeno igrati zonu, a udvajanja su bila dozvoljena samo ukoliko bi igrač stao na loptu. Tako da svi ti opaki odbrambeni igrači nisu čuvali Džordana.

Tako da su Džordana osim prilikom preuzimanja čuvali samo oni koji su bili na poziciji broj 2.

Takođe, neke igrače koje si spomenuo, kad su bili u prajmu, Džordan nije mogao da primiriše tituli.

Vladan

pre 1 godinu

Lepo civek objasnio. Tada sem prljevih igraca Detroita koji su igrali nasilnicku kosarku, nije bilo igraca koji su mogli da mu se suprostave. Bio bi i danas jedan od najboljih, ali ne bi se poigravao kao onda. Mit je da je najbolji svih vremena, a ljudi vole mitove i legende.

ja

pre 1 godinu

Koja smesna izjava teeeeebra. Danas neki Hardeni postizu po 50-60 poena, covek bi se prosetao kroz ovu ligu. Jel lik zaboravlja kakvu je odbranu igrao npr Detroit, i uopste, koliko je tvrdji NBA bio tad?!
(Sabre, 31. avgust 2022 14:10)

Možda ti je taj Harden smešan ali on bi u eri Džordana imao preko 30 poena u proseku. To što je neko smešan ne znači da je i loš igrač .

Straight Outta München

pre 1 godinu

Koja smesna izjava teeeeebra. Danas neki Hardeni postizu po 50-60 poena, covek bi se prosetao kroz ovu ligu. Jel lik zaboravlja kakvu je odbranu igrao npr Detroit, i uopste, koliko je tvrdji NBA bio tad?!
(Sabre, 31. avgust 2022 14:10)

Jordan je najveci svih vremena, tu nema nikakve dileme. Ali devedesetih je u NBA bilo bar 10 krs ekipa kojima je svako ozbiljniji mogao da ubaci 50-60 poena…

Cole

pre 1 godinu

Najezim se kada neko izjavi
da je sam Cikagu donosio titule,
to prosto nije tacno, jer svakom
Betmenu treba jedan ili vise Robina.
To ne znaci da ne postujem Dzordana,
naprotiv, jedan je od tri ikada
ali njemu su bez Pipena padali
svi procenti za 30%. Tako da...

nba

pre 1 godinu

Svi pričaju o eri kada se igrala jaka odbrana u ono vreme i sadašnjoj u kojoj se ne igra jaka odbrana. Svi pričaju da je Džordan(a ne samo on) morao da trpi udarce, ali niko ne priča o tome da su u ono vreme igrači koji napadaju isto tako udarali i gurali protivničke odbrambene igrače!!! Svi pričaju o "hend čekingu" kao delu ige odbrambrnih igrača, a niko ne priča o istom tom "hend čekingu" napadača koji su bukvalno odgurivali protivnike dok su ulazili na prodor!!!! Džordan je čak i prednjačio u tome.

Sabre

pre 1 godinu

Koja smesna izjava teeeeebra. Danas neki Hardeni postizu po 50-60 poena, covek bi se prosetao kroz ovu ligu. Jel lik zaboravlja kakvu je odbranu igrao npr Detroit, i uopste, koliko je tvrdji NBA bio tad?!

Ivan

pre 1 godinu

Lik se doslovno iživljavao nad Patrikom Juingom celu karijeru, O Nilom, Mutombom, Hakimom, a to su bili zverine i u napadu, a neki pogotovo u odbrani. Čuj Bruk Lopez bi mu pravio problem. Pa evo od muke moram da se smejem.
(Mikeli, 31. avgust 2022 16:45)

Izivljavao se nad Hakimom? Sam Jordan je rekao da ga se plasi (jedini igrac kojeg se plasio). Sa Hjustonom su uvek imali najgori odnos pobeda i poraza (uvek negativan).

Jedno je imati licni dozivljaj, drugo je direktno govoriti stvari koje nikako nisu podrzane realnoscu.

Seek and Destroy

pre 1 godinu

Majko mila,šta ovaj baljezga.
Jordana cekali Mahorn,Rodman,i Lamber.
Juing,Oukli,Mejson.Kemp,Zli Zo,O Nil itd,itd.
Svaka ekipa imala u reketu ljudske gromade.

Dado

pre 1 godinu

Kako vole da pametuju ovi Amerikanci i hipotetisu, posao njihovih novinara tokom pauze u sezoni uvek je bio da izmišljaju rasprave, price i teme da bi zaradili novac dok sezona ne pocne a njhovom narodu je lako provuci svaku priču, mi smo ovde malo zdraviji po tom pitanju.

znanje-imanje

pre 1 godinu

Nije više zanimljivo ali ipak istine radi: Džordan nije bio baš toliko dobar. Već je on, izuzetan, igrao u jednoj od najjačih ekipa a još skrojenih za njega. I imao je, kada je bilo stani-pani, u ključnim trenucima karijere, ono malo neprocenjive sudijske pomoći.
Da je bio izuzetan jeste, i jedan od najboljih jasno. Ali je često bio loš, a i kad nije jako često je bio egocentrični siledžija - sve sa niskim procentom šuta. Ima tu jedan faktor koji odlučujuće zavarava: atraktivnost igre. Jer kad nešto izvede - a uspešno je - i deluje fabulozno i čini se nezaustavljivo. To je efekat zbog kojeg neki "znalci" preziru danas Novaka i Rafu a Federer im je ne najbolji nego NEUPOREDIVO NAJBOLJI. Brkaju stilski efekat (svakako bitnu kategoriju) sa kvalitetom.
Isto važi na drugoj strani. NBA je lošija i (još) gluplja, na razne načine, ali to ipak i maskira da se u nekom smislu igra brže, nezaustavljivije i bolje. Ukupno Džejson, iako solidno nebulozan oduvek, nije rekao tek neku nebulozu.

Mali Hijavata

pre 1 godinu

Smehotres. Danas, uz ove poluigrače i instagram zvezde, Džordan bi trpao po 60-70 poena svaki meč. Morali bi da mu vežu desnu ruku, da bi uopšte današnja sleparija mogla da igra protiv njega.

Шумадинац 100%

pre 1 godinu

Орем њиву и не разумем се у кошарку…Ал знам толико да је Џордан Бог кошарке….

Loznica, Gučevo, Cer…

pre 1 godinu

Džordan je ulazio u reket i poentirao pored O Nila, Hakima, Melouna i ostalih zveri. U današnjoj NBA bi davao po 60 poena svaku utakmicu…

Dragan Babić-Čarapan

pre 1 godinu

Ovaj kao da suviše koristi Tajsonove proizvode.
Čuj Bruk Lopez i Janis?
U tadašnjoj ligi gde se nije svirao faul ako nema krvi i gde su te cekali k.centri i centri sa 120-140 kg i dohvatom na 3,5 metra,on kaže da mu je bilo lakše?
Inače,molio sam boga da ga Sakramento šutne,jer igrao je vrhunski basket ali za Harlemovce a ne ozbiljan NBA.

Maximilijan

pre 1 godinu

Buhahaha! Pa njega je čekala odbrana Detroita cela, ne da ga nadmudre, nego da ga osakate, što su i činili. Pa za jedan standardan faul te ekipe tada pod košem, danas bi bio proteran iz NBA.
Plus, u to vreme Morning, Mutombo, Meloun,Hakim i ostala kompanija.. E svašta.

4k4.Dex

pre 1 godinu

@Cole
Lako je naći Robina prijatelju. Ili bar 400 puta lakše nego Betmena. Džordan gde god da je igrao tada taj klub bi osvojio makar 3-4 titule. Pa tačno u najgoru ekipu lige da je došao.

zum

pre 1 godinu

Takođe, neke igrače koje si spomenuo, kad su bili u prajmu, Džordan nije mogao da primiriše tituli.
(Ostin A, 31. avgust 2022 15:00)

Ok, jasno nam je da ne voliš Džordana ali ovo je bas glupo sto si izjavio.
A zašto ne možemo da kažemo da su osvajali titule zato što MJ nije bio u svom prajmu, nego tako kao sto si ti rekao.
Jasno nam je da pokusavas da obezvrediš Džordanove titule, ali hajde onda da kazem da Reketsi i Hakim nikad ne bi osvojili prsten da MJ nije pauzirao ili da Kobe, a pogotovo Šek nisu mogli da prismrde tituli dok je ovaj bio u prajmu i tako redom do danas...

smeh

pre 1 godinu

Kako su zaštićeni napadači u poslednje vreme učinak Janisa i ostalih u odbrani bi bio mizeran jer bi Džordan bukvalno proveo svo vreme na liniji za slobodna bacanja. 15-20 bacanja bi imao po meču sigurno. I nemoj da mi blatiš Pejtona da ne počnemo da pričamo o očajnoj odbrani koju si igrao pa je nekada izgledalo da Sakramento ima rupu na terenu kroz koju je mogao tenk da prođe.

bcr

pre 1 godinu

Imam osecaj da ovakvi likovi dobijaju novac samo sa ovako nesto izjave...porediti danasnju kosarku sa onom iz 90ih je vise suvisno i pricati vise

srba mengele

pre 1 godinu

40p u proseku kao od sale. U plej ofu bi vec ubacio u vecu brzinu pa islo i na 50+. Ovakve izjave sluze samo da naprave cirkus i privuku masu, a normalne ljude da slatko nasmeju.

DirkDiggler

pre 1 godinu

uz svo postovanje prema hollyday-u i janisu,jordana su u reketu cekali robinson,ewing,olajuwon,morning,shaq daddy..direktno su ga cuvali vrhunski defanzivci,dumars,dan majerle,derick mc key,payton itd koji nisu nista slabiji defanzivci od jru-a..bibby je za ozbiljne tekme a jason williams za and 1 mix tape

Mikeli

pre 1 godinu

Lik se doslovno iživljavao nad Patrikom Juingom celu karijeru, O Nilom, Mutombom, Hakimom, a to su bili zverine i u napadu, a neki pogotovo u odbrani. Čuj Bruk Lopez bi mu pravio problem. Pa evo od muke moram da se smejem.

aleksandar

pre 1 godinu

Coveka drma demencija, mozda i pocetni oblik alchajmera. Danas bi MJ jednostavno ucinio svakog kao da je iz vrtica, cak i kad je bio izvan prime-a. Dru Holidej?! Gde njega nadje, to poredjenje je stvarno neumesno

kaokakao

pre 1 godinu

Ako sam dobro razumio, od 2000. su pravilima zasticeni ofanzivni igraci, i onda takav kosgeter kao Dzordan ,koga su mlatili da bi ga zaustavili,teze bi se snasao u uslovima u kojima ako mrko pogledas npr. Hardena, on dobije slobodna bacanja. Zanimljivo.

društvance iz predgrađa

pre 1 godinu

Ovaj mali je bio paklen igrač, ali je bio sto posto čudak u glavi. Sećam se kada je igrao u Sakrementu i kada se pokačio sa Divcem iz nekih debilnih razloga.

Kritizer

pre 1 godinu

Kakve gluposti. Sami današnji rezultati govore da se ne igra odbrana. Takvi rezultati tada su samo bili na olstar utakmici. MJ je neprikosnoven, zato što je bio nevjerovatan igrač u napadu i odbrani. Drugo. Taj tim se stvarao. Nije se šetao kao Lebron od kluba do kluba da bi osvojio titulu.

Me Džik

pre 1 godinu

Šta ste ga napali? Gledao sam Džordana i slažem se da njim. Niti je Džordan više tako brz, još manje skočan a ni precizan kao nekad. Šta više, uz dužno poštovanje, mislim da danas ne bi mogao ni protiv iole talentivanih evropskih igrača. Ljudi pa da godine ne nose danak braća Grbić bi i dalje igrala odbojku ali zglobovi bole.

Kozuki Oden

pre 1 godinu

"Nakon njegovog povlačenja, početkom 2000-ih godina, NBA liga je polako počela da menja svoj pravilnik i fokusira se na to da zaštiti ofanzivne igrače, pa su oni poput Stiva Neša i Stefa Karija od toga prilično profitirali."


Sta sam ja sad procitao...

maki

pre 1 godinu

Izjava kosarkasa koji je nekad igrao u toj eri je za cudjene. Danas NBA play off utakmice izgledaju kao nekad all star utakmice toliko o tome.

Cyber

pre 1 godinu

Kakav tekst o Dzejsonu Vilijamsu, pomislio bi covek da se pricao o Geriju Pejtonu licno.

Dzejson da je bio bolji igrac, ostao bi u Sakramentu, ne bi dovodili Bibija. Ovako je otisao, igrao postepeno sve slabije i na kraju zavrsio karijeru skoro da se i ne zna kada.

A taj Pejton, koga proziva, je bio jedan od najboljih plejmejkera i odrambenih igraca tog vremena, za klasu bolji od Holideja ili Beverlija npr.

Nadimak "Glove" je dobio zbog odbrane.

Marko

pre 1 godinu

Stvarno sam voleo da gledam belu cokoladu, al druze, brate mili... Pa MJ bi danas 10 puta za redom bio MVP!!! 40-50 u proseku!
Best player ever!

Chris Jackson

pre 1 godinu

Ovaj ili je lud ili je sarkastican, pa danasnja pravila su napravljena tako da je napadacima sto lakse da daju kos, nema hand chekinga, nema centra u reketu zbog glupog pravila tri sekunde a o kriterijumu sudjenja da i ne pricamo, koliko fantomskih faulova se sudi samo da se poveca broj koseva, o ovome nema smisla ni raspravljati, odavno gluplju izjavu nisam vidio, sigurno bi Jhrue Holiday sa ovakvim soft pravilima zaustavio Jordana a GP ni sa onakvim nije mogao??!!...Ko vjeruje u to svaka mu cast!!...Nekada mi je stvarno zao sto je to nemoguce izvesti-ali volio bih stvarno da vidim ove danasnje "odbrane" protiv prime Jordana, recimo da ga cuva Lilard, Curry ili Doncic??! ;)...Bilo bi kao u onoj prici kada je Birda cuvao rookie Denis Rodman i ubio se da ga nekako zaustavi a Bird se sve vrijeme derao na trenera Detroita Chuck Daleya-"halo, treneru, sto me niko ne cuva"? :)))

Stevanbas77 zvezdas

pre 1 godinu

Naprotiv! On bi lagano davao po 40 mnm poena po utakmici sa ovakvom danasnjom odbranom u NBA! I bio bi,tvrdim, MVP lige jedno 5 puta. Srdacan pozdrav ljubiteljima prave kosarke.

neznam

pre 1 godinu

Lupa bela cokolada za ovo. Ali ono sto mene zanima u tekstu, zasto ste se uhvatili za Karija i Neša, i na koji su to nacin prilicno profitirali? Pa ja ne znam od 2010 godine pa do sad, kog igraca fauliraju vise, sto bez lopte sto sa loptom a da je izveo manje slobodnih bacanja od Karija? Jokic slicno, ali konkretno Kari jer ste njega pomenuli da je poprilično profitirao, ne znam kako?

4k4.Dex

pre 1 godinu

Druže kakve to veze ima, ne može Džordan da igra sada niti Janis može da se vrati u prošlost. Svako se gleda i ocenjuje koliko je bio dobar samo u svoje vreme i ako si u svoje vreme bio nenormalno bolji od ostalih da bi te neko prestigao kao GOAT-a mora prvo da se naosvaja titula, a drugo da bude još bolji od svih ostalih koji igraju u njegovo vreme od onoga koliko si ti bio bolji od ostalih u svoje vreme. Uvrk će biti argumenata kao ovaj za sadašnjicu ili tipa da je bila mnogo agresivnija i tvrđa košarka u Džordanovo vreme i oba su argumenta donekle tačna i šta sad? Zato se svako gleda u svoje vreme i tačka.

Danilo

pre 1 godinu

Danas ukoliko naslonis ruku na protivnickog igraca koji napada, automatski sudija svira faul! Forsira se igra sa sto manje kontakta u odbrani i u takvim uslovima, odbranbeni igraci su vezani dok, ekipa koja napada odnosno njihovi suteri imaju skoro uvek korak prednosti u odnosu na odbranu, te u takvim uslovima se lakse pogadja!

Mali Milojica

pre 1 godinu

Druze moj onaj ko je igra protiv bed bojsa iz detroite i poslao ih u istoriji taj ne da je goat nego je goatcina,zamisli covek uporedio ne znam janisa i bruka lopeza za bilom lembirom,rikom mahornom,denisom rodmanom itd,gomilu gluposti covek naprica da izazove malo paznje.

Milan11

pre 1 godinu

Ma imao bi otprilike istu statistiku, možda koji skok i asistenciju više.
Lakše bi mu bilo ići na prodor, a malo bi se možda mučio sa tricama koje u njegovo vreme nisu bile toliko bitne. Igrači danas možda jesu u proseku fizički jači i bolji šuteri, ali mnoge superzvezde su i tada bile na tom nivou. Više od 30-35 poena je teško ubacivati zbog umaranja i jakog tempa igre...
Ili drugim rečima: Jordan bi u napadu bio nekih deset centimetara viši Ja Morent iz prošle sezone, a u odbrani Kawhi Leonard pre povrede.

Realno

pre 1 godinu

Svaka era ima svog najboljeg. Jordan je najbolji igrac svoje ere. Bez premca. Kao sto su Wilt i Russel najbolji svoje ere. Wiltova statistika je cudo a Bill ima 11 titula. I to u vreme u kome si morao crnca da udaris bejzbolkom da bi se svirao faul. Da ne poredimo neuporedivo.

Realno

pre 1 godinu

Svaka era ima svog najboljeg. Jordan je najbolji igrac svoje ere. Bez premca. Kao sto su Wilt i Russel najbolji svoje ere. Wiltova statistika je cudo a Bill ima 11 titula. I to u vreme u kome si morao crnca da udaris bejzbolkom da bi se svirao faul. Da ne poredimo neuporedivo.

pant-LA

pre 1 godinu

Teze bi mu bilo da ga cuva holidej, a iza ga cekaju janis i lopez, nego da ga cuva monte moris, a iza ga cekaju mpj i jokara :)

Stevan Vasic

pre 1 godinu

Onaj Janis pored kog Jokic sa stajne noge, bez skoka ubada trojku? Inace, Jokic je centar.
Kad bi Dzordan igroa danas, tek bi se videlo kakvi su klovnovi od igraca tipovi poput Janisa, Gobera i ostalih pacera.

Zmi Zmi

pre 1 godinu

Sve su ovo izlisne price. Nemoguce je ocenjivati Dzordana iz danasnje perspektive, a kao sto rekoh i potpuno je izlisno, gubljenje vremena i ko jos mari za to.

mr

pre 1 godinu

(Seek and Destroy, 31. avgust 2022 14:14)

E vidiš da ne znaš. U Džordanovo vreme je bilo zabranjeno igrati zonu, a udvajanja su bila dozvoljena samo ukoliko bi igrač stao na loptu. Tako da svi ti opaki odbrambeni igrači nisu čuvali Džordana.

Tako da su Džordana osim prilikom preuzimanja čuvali samo oni koji su bili na poziciji broj 2.

Takođe, neke igrače koje si spomenuo, kad su bili u prajmu, Džordan nije mogao da primiriše tituli.
(Ostin A, 31. avgust 2022 15:00)

Па он и није написао да су га чували, већ да су га чекали. Осим тога то свако може и да види како су га ови крљали када стигне до њих, и нема тог са којим се није закачио ко зна колико пута.
Тачно, је Џордна је мислим играо 7 сезона пре титуле, што је само доказ а и природно је да је и он морао да сазри и добије на квалитету, као и што је најважније да је и његов тим сазрео.
Ти неки уграчи на које мислиш су ипак мало старији од Џордана, од 4-5 па и више година, са тимовима створеним раније. Тако да и то је доказ да можеш да будеш и Џордан, али и други су мајстори. Али реално, и ти су се после изјаснили а и дивили Џордану. Тако да Џордан свакако спада у највеће, делом и због предиспозиција, али највећим делом због његове воље и менталитета.

Dawkins

pre 1 godinu

Hajde da sagledamo stvari iz drugog ugla.
Lenard je jedan od top 5 igrača lige kada je zdrav, ako ne i najbolji jer je kompletan.
Ko je igrač koji je sličan njemu, a bio je bolji na svom vrhuncu od Lenarda? Kobi Brajant. Dakle, nema sumnje da bi Brajant dominirao sadašnjom ligom.
Ko je igrač koji je sličan Brajantu, a bolji?
Majkl Džordan.

tompus

pre 1 godinu

I ja se slazem da Jordanu ne bi bilo lako danas u NBA. Covek ima 60 godina mislim...
(Proka, 31. avgust 2022 16:33)

Zahvaljujemo

jeste..moje godište 1963.
ha,ha..

EvGenije

pre 1 godinu

Obrad, 31. avgust
U kojoj je eri igrao on sa Jordanom!?
Nadam se da ne računaš jednu sezonu kad se vratio u Vašington kao penzioner.
On nije bio u eri Jordana.

Bob

pre 1 godinu

Cuj ne bi se snaso, prosek bi mu bio 40+. A, najvise zbog olakih faula koji se sviraju.
U njegovo vreme, to je pucalo u duelu, ruke su im otpadale od udaraca, a faula nigde.
Tako da izjava je totalni promasaj.

XiJiping

pre 1 godinu

Aha, dobro. Sigurno su Drummond, Ayton, Brook Lopez, D Howard i sl bolji od Wilta, Jabbara, Seka i sl. jer eto igraju danas a ovi su igrali odavno. Verovatno danas Barry Sanders ili Walter Payton ne bi mogle da dobiju ni 3 jarda po utakmici jer eto igrali su davno a odbrana '85 Bears-a ne bi mogla nikog da zaustavi. Lawrence Taylor bi bio duduk LB danas 100% lol Ah soy bois...

Srki

pre 1 godinu

Svi pričaju o eri kada se igrala jaka odbrana u ono vreme i sadašnjoj u kojoj se ne igra jaka odbrana. Svi pričaju da je Džordan(a ne samo on) morao da trpi udarce, ali niko ne priča o tome da su u ono vreme igrači koji napadaju isto tako udarali i gurali protivničke odbrambene igrače!!! Svi pričaju o "hend čekingu" kao delu ige odbrambrnih igrača, a niko ne priča o istom tom "hend čekingu" napadača koji su bukvalno odgurivali protivnike dok su ulazili na prodor!!!! Džordan je čak i prednjačio u tome.
(nba, 31. avgust 2022 18:18)

Ti da zaista gledas danasnji NBA, kao sto ne gledas, znao bi da je danasnjim napadacima dozvoljeno skoro sve, pa i guranje odmbrambenih igraca, naslanjanje na iste zbog zakucavanja, skakanje u njih da se iznudi faul (do prosle sezone), koraci i duple se prakticno vise ni ne sviraju, nosena lopta skoro se nikad ni ne svira itd. itd.

Mario

pre 1 godinu

MJ je jedan od najvecih.Ali ne i najveci.Zasto?Morao bi da ima sve rekorde u svojim rukama.A nema.Zatim bio je zasticen ko beli medved.Niko ga nije smeo pipnuti ni pogledati u oci.Bio je sjajan atleta,radnik,kosgeter,prgav,kavgadzija,alkoholicar (David Stern ga je najurio 2 godine iz NBA lige da malo "odmori").Mnogi su ga kasnije kasnije nadmasili.MJ moze da sanja Wiltovih 100 ili Mambinih 81 poen.Ali ljudi ko ljudi.Vole idole.I kada se za nekog "zalepe" ne vide dalje od nosa.MJ pa MJ.Kao hipnotisani.Dalje,ne moze se porediti jedna era sa drugom.Igralo se drugacije.Verujem ipak da bi MJ postigao bar 50-60% od onoga sto je postigao 80-tih i 90-tih.Ali toliko uspesan u ovoj eri gde dominiraju trojkasi...ne verujem.Pratim NBA od 1975/76.Ljudi ko ljudi.Federer pa Fedeer.MJ pa MJ.Ko papagaji.