1. Bato, sto si stao tu sa nabrajanjem? Nastavi, slobodno, iz te kuhinje su i Milojevic, Raduljica, Macvan, Erceg, Aleksandrov, Kecman, Djokic, Vesa Petrovic...
    Pola onih u koje se kunete, su nastali upravo u toj kuhinji. ali s'obzirom da je Zveda tada bila u kanalu, u kuvara ste gledali kao u Boga da Vam da (stvori) jos igraca...
    (panadol, 10. avgust 2022 20:41)

    # Link komentara

  2. Nerazumem,stace nam onda selektor ako igraci odlucuju,ja podrzavam Pesica i nikad u reprezentaciju nebi pozvao Jokica,jos jednom kazem ovo je samo moje misljenje izvinjavam se ako sam nekoga uvredio.
    (Dejan, 10. avgust 2022 19:26)

    # Link komentara

  3. Tradicionalna srpska nesloga, sa ovakvom ekipom ne idemo nigde, a i bolje da ne idemo.
    (Mike, 10. avgust 2022 17:58)

    # Link komentara

  4. Pesiceva odluka za svaku pohvalu. Teodosic nikada nije bio veliki koliko je mogao da bude. Problem sa egom ga je razbijao kroz karijeru - slicno kao sto Jaric nije dao ni 50% svojih mogucnosti zbog ega. Kari nikada nije voleo egoiste i bilmeze (Radmanovic) u svojim timovima i to se uvek pokazalo kao dobro na kraju.
    (Ljuba, 10. avgust 2022 12:07)

    # Link komentara

  5. Što su dosadni sa trojkom... Nije imao šta da izgubi, imaš produžetak u džepu, nema tu nikakav pritisak rođaci, mogao je samo da dobije i dobio je. Posle nas ukanalio x puta.
    (fleš, 9. avgust 2022 09:42)


    Istina, cak je i nerezonski bilo ali je uslo.
    Generalno, lose je ovo uradjeno Teu jer je ipak bio redovan na okupljanjima i neki lider vecini ovih igraca ali Teo kao Teo nikad nije bio igrac za zavrsnice i igrac za kraj utakmice kada se lomi. Kao sto nije ni Nedovic ovaj koji zna da igra samo kad je sve reseno ili u prvom poluvremenu…pre si imao pola ekipe koji su mogli da budu igraci odluke i da im das loptu kad se lomi a sada…
    (, 9. avgust 2022 21:21)

    # Link komentara

  6. Je l možda neko drugi obavljao funkciju kapitena u tom periodu kada je Teo bio na terenu?
    (Dvostruki, 9. avgust 2022 17:52)

    Da, jeste: Nenad Krstić.
    (Nenad, 9. avgust 2022 19:25)

    # Link komentara

  7. "dugogodišnji kapiten Teodosić" koliko puta ponovljena fraza, a zapravo bio kapiten na samo 2 takmičenja - 2015. i 2016.
    (Nenad, 09. avgust 2022 16:05)

    Je l možda neko drugi obavljao funkciju kapitena u tom periodu kada je Teo bio na terenu?
    (Dvostruki, 9. avgust 2022 17:52)

    # Link komentara

  8. Kažu, reprezentacija je iznad svakoga … osim kada nije?
    (Stef, 9. avgust 2022 17:51)

    # Link komentara

  9. brate kakvi sad klanovi pa juče sam pročitao ovde jedan od lajkovanijih komentara
    elem da parafraziram

    Teodosic ima nesto protiv igrača poput Kalinica pa ga je Pešić izbacio ne treba mu to.

    kako sad ipak Kalinić na strani Tea
    ali su protiv Jokića

    I da sam član reprezentacije i da sam npr Nedović normalno bi mi bilo da stanem uz Tea da bude vođa a ima mentalni sklop da bude vođa a ne uz Jokića koji se udostoji jednom u pet godina da dođe

    priče o bajatom teu bih mogao da posisam da igra za mornar bar po 5min. ali čovek igra u virtusu sa 10+ poena. toliko je mogao i u reprezentaciji da pruži
    (autostoper, 9. avgust 2022 17:33)

    # Link komentara

  10. Po mome..njegova velika greška je odlazak u NBA,i nešto se tu poremetilo, jer onaj Teo pre odlaska, i posle povratka, nije bio isti igrač. .a ovi bivši što sad komentarišu , je totalno bez veze od njih. .
    (Tom i ja, 9. avgust 2022 17:19)

    # Link komentara

  11. Unet je nemir u ekipu, bojim se da nece na dobro da izadje.
    Kakve sanse za zlata propustamo, to nema nigde.
    2019, 2022, na OI smo lagano mogli do finala.
    (beogradski, 9. avgust 2022 17:01)

    # Link komentara

  12. Šta imaju oni da komentarišu
    (Sheriff, 9. avgust 2022 16:44)

    # Link komentara

  13. Šta ima igraći da komentarišu javno, to je primitivizam.Oni su profi i znaju da je odluka selektora ko će da igra i da je selektor tvorac igre.Pešić je gromada od trenera...Teo je dovoljno igrao, vreme je je nove igrače.
    (Ana, 9. avgust 2022 16:29)

    # Link komentara

  14. "dugogodišnji kapiten Teodosić" koliko puta ponovljena fraza, a zapravo bio kapiten na samo 2 takmičenja - 2015. i 2016.
    (Nenad, 9. avgust 2022 16:05)

    # Link komentara

  15. Markovic, Nedovic, Kalinic,... Ista kuhinja.
    (Bata, 9. avgust 2022 15:58)

    # Link komentara

  16. Kari je stari lisac - iako ima odlične pojedince, ovo je namerno uradio kako bi napravio tim. Teo se vraća i svi počinju da grizu.
    Napred SRBIJA !!!
    (Boki, 9. avgust 2022 15:40)

    # Link komentara

  17. Mislim da bi bilo uredu i da se iglase sami akteri, Pesic, Teo i Avramovic...
    (gl, 9. avgust 2022 15:19)

    # Link komentara

  18. Jokić je osvojio medalju na OI koliko je i Miličić osvojio NBA titulu.

    Bio je potpuno nebitan za taj tim, a pobede su nam donosili Bogi, Radulja, Mačvan i Teo.
    Kamo sreće da nam je umesto njega Bjelica igrao, jer tih godina je bio na vrhuncu.
    (Musty, 09. avgust 2022 14:14)

    Jokic je odigrao jako dobar turnir u Riu, uostalom gugl i videces, a ne da lupas gluposti.
    (76er, 9. avgust 2022 15:12)

    # Link komentara

  19. Normalno da ga je odstranio. Smena generacije je normalna stvar. Vasiliju treba sto veca minutaza. Hvala Milosu za sve.
    (Nenad Stankovic, 9. avgust 2022 14:58)

    # Link komentara

  20. Teo je klasa Al je više star za modernu košarku, odigrao je on odlično kad se od njega to očekivalo, jeste malo glup način...
    (more, 9. avgust 2022 14:46)

    # Link komentara

  21. Šta ima da se potaju igrači ko će da igra. Njihovo je da igraju. I tu se završava njihova uloga.
    (munjic21, 9. avgust 2022 14:45)

    # Link komentara

  22. Teo je davno trebalo sam da kaže da ga više ne zovu, a ne da dovodi selektora u situaciju da on mora da ga odstrani iz tima - svestan je da ima boljih i to bi uradio da je stvarno legenda i veliki kapiten
    (Lax, 9. avgust 2022 14:41)

    # Link komentara

  23. Ova dvojica jedva docekali da nadju neki izgovor da i njih probere. Uvek povredjeni Nedovic i veliki filozof Kalinic. Da je tu Teo onda bi bilo nece da idu jer imaju problema s njim lol
    (Mladen, 9. avgust 2022 14:22)

    # Link komentara

  24. (76er, 09. avgust 2022 12:26)

    Jokić je osvojio medalju na OI koliko je i Miličić osvojio NBA titulu.

    Bio je potpuno nebitan za taj tim, a pobede su nam donosili Bogi, Radulja, Mačvan i Teo.
    Kamo sreće da nam je umesto njega Bjelica igrao, jer tih godina je bio na vrhuncu.
    (Musty, 9. avgust 2022 14:14)

    # Link komentara

  25. Bolje da Teodosica nisu ni pozivali i stavljali na siri spisak, nego sto su ga pozvali i precrtali... Zamislite da Španci pozovu Ljulja ili Rudija Fernandeza i precrtaju ih... Tako se ne postupa legendama! Ako su vec planirali da ga ne vode na prvenstvo, mogli su da mu naprave oprostajnu utakmicu...
    (marko, 9. avgust 2022 14:13)

    # Link komentara

  26. Samo vi mediji palite vatru, to nam još samo fali!! Pešić radi sa njima i ima bolji uvid ko mu je potreban a ko ne! Mi iz fotelja nemamo sve informacije kao što ih ima Pešić. Teo je 15 godina igrao za reprezentaciju i mnogo mu hvala ali niko ne moze da igra dozivotno, nekad mora i da se preseče!
    (Dragan - Sava, 09. avgust 2022 10:04

    Pa naravno, vidis da se i najvijaci medjusobno vise raduju porazima jedni drugih nego uspesima svojih timova. Sve je to posledica nezdrave atmosfere i stvaranja progande uzrokovane menadzerskim prepucanjima.
    (realno, 9. avgust 2022 14:07)

    # Link komentara

  27. Има један који се зове Сале Ђорђевић, који је био трофејнији тренер од ове двојице са истим или лошијим играчима.
    (mr, 9. avgust 2022 12:59)

    Sale Đorđević trofejniji od Obradovića (1 evropsko i 1 svetsko zlato) i Pešića (takođe 1 evropsko i 1 svetsko zlato)?!? Jesi li ti čitav, čoveče?
    (Logika u autu, 9. avgust 2022 13:10)

    Сале Ђорђевић наравно није трофејнији од њих, али његова сребра сијају једнаким сјајем. Саша је освојио сребро на светском само годину дана након што је Дуда са истим тимом освојио седмо место (а до европског су дошли кроз бараж). О олимпијском сребру и да не причам, ми никада нисмо освојили олимпијско злато када су Амери били ту (чак и пре него што су играли NBA играчу) - дакле то је огроман успех!!!
    Сале Ђорђевић је донео нову енергију, а енергија је бар 30% тренерског посла. Дуда Ивковић јесте селектовао велики део те генерације, али је енергија испумпана после оне крађе у Турској 2010.године. Да смо тада ушли у финале вероватно би сне другачије било. Али, нажалост, уследиле су три године потпуне катастрофе, нешто слично овој тренутној ситуацији где нисмо играли на Олимпијади, а вероватно нећемо ни на светском.
    У таквој, потпуно поремећеној ситуацији долази Сале и са безмало истим тимом осваја три сребра, једно четврто и једно пето место. После петог места на светском даје оставку, а плашим се да ће нам то пето место бити недостижно још много година.
    Сале Ђорђевић није дозволио Ражнатовићу да му намеће своје играче. То му није опроштено.
    (Сале громада, 9. avgust 2022 14:05)

    # Link komentara

  28. Dozivece Kari nervni slom kao Zeljko onomad. U ovom vremenu selektor reprezentacije moze biti samo jedan covek a to je Sale Djordjevic.
    (Guns N Roses, 9. avgust 2022 13:53)

    # Link komentara

  29. Posle poraza of Belgije, kojim smo drasticno umanjili sanse za plasman na svetsko provenstvo, napisao sam da nam je na predstojecem evropskom prvenstvo najslabila karika upravo trener. Nacin na koji su izgubljene obe utakmice protiv Belgije u prozorima, pa i ona poslednja protiv Latvije, je ukazivao na bitne propuste u vodjenju tima. Tacno je, nisu igrali najbolji, ali nije da je Pesic imao bas slab tim. Uostalom, igrace, pa i one u slaboj formi, Pesic je sam izabrao. Pesic sada ima na okupu, sa izetkom Bogdanovica, verovatno i najbolje nase igrace. Nisam uveren da ce Pesic uspeti da oformi jedan fajterski tim i motivise ga da u svakoj utakmici ide na noz. Jer, ocekivati da cemo na neku leprsavu igru u reziji nasih MVP-ja da projezdimo do zavrsnice je iluzorno. Vec u grupi cemo imati velikih problema sa Izraelom, a narocito Ceskom, sa sve Satoranskim i Veselijem i domacom publikom. Sto se tice Teodosica, Pesic vrlo dobro zna koliko Teo ima godina i koliko moze da pruzi. Uzgred, taj isto Teo je, skoro sam, doneo onu jedinu i srecnu pobedu protiv Latvije u Beogradu, bez koje bismo vec bili otpisani sa svetskog prvenstva. Ako je Pesic vec imao neku viziju igre na predstojecem prvenstvu bez Tea, mogao je to lepo da saopsti i pre nego sto ga je zvao na pripreme. Poslati Tea kuci bez ijedne pripremene utakmice nije logicno. Na poslednjem spisku ne vidim Pokusevskog (ne znam za razlog), koji bi svojom svestranoscu mogao da bude upravo ono “nesto vise” u ovom timu.
    (Tisa, samo Tisa, 9. avgust 2022 13:49)

    # Link komentara

  30. ,,,,,I KALINIC I NEDOVIC , NISU VISE MLADI IGRACI KOJI NE REZUMEJU ODLUKU TRENERA. MORALI BI VEC I ONI DA RAZMISLJAJU KAO TRENERI A NE KAO IGRACI . SOLIDARNOST JE DOBRA ALI U OVOM TRENUTKU NE DRUGARSKA , NEGO TIMSKA . SOLIDARNI TREBA BITI PREMA MNOGIM MLADIM IGRACIMA KOJI CEKAJU DA SE DOKAZU U REPREZENTACIJI , A NE SOLIDARNOST PREMA DRUGARU KOJI JE ZAISTA SVE VEC DAO SRPSKOJ KOSARCI I ZATO GA I OBOZAVAMO .VEOMA JE TESKO IGRATI SA IGRACIMA SA TAKVIM ISKUSTVOM , JER SU SVI PREVISE RESPEKTABILNI PREMA NJEGOVIM BIVSIM ZASLUGAMA , ALI NE I TRENUTNIM SPOSOBNOSTIMA . KALINIC JE VISE PUTE TRCAO PRED RUDU , PA ME TO I NE CUDI , ALI NEDOVIC BI OVO TREBAO DA VIDI KAO SANSU DA I ON DA NESTO REPREZENTACIJI , STO DO SADA I NIJE BIO SLUCAJ.
    (dusan, 9. avgust 2022 13:47)

    # Link komentara

  31. Lepa atmosfera u ekipi za borbu od 10-15 mesta na EP!
    (dragan, 9. avgust 2022 13:46)

    # Link komentara

  32. Izdrzi legendo :D
    (Gost, 9. avgust 2022 13:41)

    # Link komentara

  33. Pa vi opet smenite Saleta ...

    Sto se mene tice, i ova dvojica mogu da napuste reprezentaciju!
    (Paranoid Android, 9. avgust 2022 13:41)

    # Link komentara

  34. Hahaha Jokić prvi dolazi..poslednji odlazi..hahaha. Prijatelju, Jokić ne voli da trenira, apsolutno nikada se ne bi pojavio na treningu da mu to nije obaveza. Imaš intervju, pogledaj...Jokić i Teo su dva genijalca, jako slična igrača, i po ponašanju i po lucidnosti..apsolutno ništa ne kapiraš i pišeš gluposti.
    (Oftalmolog, 9. avgust 2022 12:00)

    Ne pričaj gluposti bre ! Teo jeste genijalac, i majstor, ali ata je on uspeo sa reprezentacijom kao glavni faktor? Jedino moze da se pamti ona trojka Spancima ! Zadnje utakmice koje je igrao, bolje da i nije, neće mu niko zameriti da je rekao Stop ne mogu više. Dao je šta je mogao, i to je ok, nije kao Markovic pobegusa.

    A o radu, Jokic je radnik, ne bi stigao gde je da nije radnik, Teo pak se oslonio odavno na svoj talenat, ali nikad nije bio radnik, pa čak i lenj… i to se vidi po njegovim partijama, ne samo sada, već za vreme perioda u CSKA.
    (JPR24, 9. avgust 2022 13:38)

    # Link komentara

  35. Vraca se,avramovic zezno ruku,ne ide na ep
    (Mirko, 9. avgust 2022 13:30)

    # Link komentara

  36. Onda neka oni budu selektori... U ovoj zemlji SVI SVE ZNAJU, a niko ni zašta nije kriv... To je srpska specijalnost.
    (Nebojša, 9. avgust 2022 13:28)

    # Link komentara

  37. Pomenuo sam objektivno dva najslabija igraca(i Jaramaz je igrao za Partizan), a ne igraca Partizana, Avramovic inace vazi za zvezdasa. i nisam rekao da je to podrska koja rusi Pesića nego sam mislio da mu odaju priznanje i ukazuju postovanje koje Teodosic zasluzuju. Za sta je, druze, spreman Aleksić??
    (Milan, 9. avgust 2022 13:20)

    # Link komentara

  38. To što nazivate "precrtavanjem" je uobičajeno i vrhunski sportisti to treba da razumeju i bez sujete prihvate. Teo se još nije javno izjasnio, ali zato preterano sujetni jesu.
    Nažalost sujete nije oslobođena ni većina navijača.
    (Laki M, 9. avgust 2022 11:15)

    Teo se nije izjasnio jer ne želi da dodatno remeti atmosferu. To što se njegovi saigrači oglašavaju je dovoljni pokazatelj.

    Pa tek bi onda dusebriznici skocili, da ga uopste nije zvao. Ovako je posle nedelju dana priprema procenio da Teo ne moze da odgovori zahtevima i precrtao ga. Sta je sporno?
    (Jordan, 9. avgust 2022 10:37) 

    Neki bi skočili, neki bi pokušali da pronađu opravdanje u košarkaškom smislu i koncepciji igre. Ovako je jasno da to nisu razlozi.

    U reprezentaciji već 3 godine vlada raspad sistema i vrlo negativna atmosfera, a Pešić je ovim tek izgubio svlačionicu.
    (Aleks, 9. avgust 2022 13:15)

    # Link komentara

  39. ljudi, malo je rano bilo šta zaključivati komentarisati, primarni razlog još ne znamo , . Pustite selektora da bude selektor, i odabere najbolju kombinaciju za TIM a ne po papiru i zaslugama , pa čak i vrednosti igrača, koja sigurno nije sporna u slučaju Tea, svako postovanje i divljenje ,,, on sam bi morao da podrži svaku odluku selektora i upravo tako pokaže svoju veličinu i patriotizam...
    Ovo je" biti ili ne biti" za budućnost Naše košarke , dakle pustite i podržite Selektora da bude Selektor i ništa više,,,i eto ga uspeh na duge staze ...
    (VO., 9. avgust 2022 13:10)

    # Link komentara

  40. Obradovic i Pesic dva trenera koja su najvise donela, ali i odnela zemlji kosarke. Posle Obradovica ziv je bio Duda da nas vrati u zivot i na put, ali bojim se da posle Pesica nece imati ko da nas povrati iz sunovrata. Dva ego manijaka od trenera sa dosta losih personalnih osobina, a kada one dodju do izrazaja, pored neosporne strucnosti slede brodolom.
    (Razum, 9. avgust 2022 12:29)

    Има један који се зове Сале Ђорђевић, који је био трофејнији тренер од ове двојице са истим или лошијим играчима.
    (mr, 9. avgust 2022 12:59)

    Sale Đorđević trofejniji od Obradovića (1 evropsko i 1 svetsko zlato) i Pešića (takođe 1 evropsko i 1 svetsko zlato)?!? Jesi li ti čitav, čoveče?
    (Logika u autu, 9. avgust 2022 13:10)

    # Link komentara

  41. vreme je da se uvedu novi igrači mlađi brži sa srcem na terenu a kalinić, nedović koji nije nikad odigrao za reprezentaciju i kad je bio zdrav polako idu u penzju tjs. zvezdu.
    (dragioki, 9. avgust 2022 13:05)

    # Link komentara

  42. Obradovic i Pesic dva trenera koja su najvise donela, ali i odnela zemlji kosarke. Posle Obradovica ziv je bio Duda da nas vrati u zivot i na put, ali bojim se da posle Pesica nece imati ko da nas povrati iz sunovrata. Dva ego manijaka od trenera sa dosta losih personalnih osobina, a kada one dodju do izrazaja, pored neosporne strucnosti slede brodolom.
    (Razum, 9. avgust 2022 12:29)

    Има један који се зове Сале Ђорђевић, који је био трофејнији тренер од ове двојице са истим или лошијим играчима.
    (mr, 9. avgust 2022 12:59)

    # Link komentara

  43. Hahaha Jokić prvi dolazi..poslednji odlazi..hahaha. Prijatelju, Jokić ne voli da trenira, apsolutno nikada se ne bi pojavio na treningu da mu to nije obaveza. Imaš intervju, pogledaj...Jokić i Teo su dva genijalca, jako slična igrača, i po ponašanju i po lucidnosti..apsolutno ništa ne kapiraš i pišeš gluposti.
    (Oftalmolog, 9. avgust 2022 12:00)

    Jokic ne voli da trenira? Cak i da je to tacno kakve to veze ima sa njegovim odnosom prema obavezama, treningu i utakmici?
    To sto ti mislis da se do uspeha dvostrukog MVP-a u NBA dolazi tako sto ne volis svoj posao koji ukljucuje treninge, otaljavas, radis samo sto moras i dajes se minimalno, jer Boze moj ti si nesto poseban, to je vec standardna zabluda na nasim prostorima.
    Kada vec spominjes intervjue, pogledaj bilo koji intervju Jokicevih saigraca iz Denvera kako i koliko trenira. Ne bih o tome dalje.
    Slazem se sa tobom da su obojica lucidni igraci na terenu i tu se svaka njihova slicnost zavrsava. Sve sto sam napisao proizilazi iz jedino dostupnih informacija kako tebi tako i meni, medija. Nisi ti Jokicev drugar da mi kazes da ne kapiram i da pricam gluposti jer ga ni ti ne poznajes. Ovako ispada da si jedini koji pise gluposti i ne kapira jer zivis u zabludi da si u pravu.
    (Flegma, 9. avgust 2022 12:55)

    # Link komentara

  44. Hahaha Jokić prvi dolazi..poslednji odlazi..hahaha. Prijatelju, Jokić ne voli da trenira, apsolutno nikada se ne bi pojavio na treningu da mu to nije obaveza. Imaš intervju, pogledaj...Jokić i Teo su dva genijalca, jako slična igrača, i po ponašanju i po lucidnosti..apsolutno ništa ne kapiraš i pišeš gluposti.
    (Oftalmolog, 9. avgust 2022 12:00)

    Vidi se da ne pratiš. Jokić posle svake utakmice, odnosno konferencije za štampu, ide direkt u teretanu.
    (Locutus, 9. avgust 2022 12:55)

    # Link komentara

  45. Lepo je rekao Jokić "mi Srbi zapravo ne volimo košarku, već volimo uspehe koji god da je sport u pitanju", ja tek sad vidim da je čovek u pravu 100%.
    Košarkaški je ispravno dati šansu mlađem, u boljoj formi a ne da se sa 35 blamira i da dolazi na pripreme nespreman. Poznato je da su tih 7 dana radili individualno, što znači da je isključivo fizička sprema tj ne sprema u pitanju kad je Teo u pitanju jer oni nisu odigrali ni minut košarke, tako da su dobili prednost igrači koji su došli spremni a zna se da su pripreme skraćene i nema se vremena da se bilo kom igraču podiže forma.
    Ja se sećam kad smo baš zbog tog Tea izgubili medalju jer je on bio nespreman pa su očekivali da će se podići forma, pod velom povrede a trebao je ustupiti mesto drugom pleju pa u finalu sa Slovenijom smo izgubili jer nismo imali još jednog beka, toga se niko ne seća? A to je samo jer je njegov karakter takav, a medalju je dobio jer je bio deo ekipe, a posle toga 7 dana kasnije je zaigrao za kliperse u trening kampu, jel se sećate toga? Znaci od povrede nista već je bio nespreman i reprezentacija mu je služila da se spremi za NBA. To ste svi zaboravili? Direktno je on kriv, uz selektora koji ga je poveo što nismo uzeli zlato.
    Sada je opet hteo da se kroz reprezentaciju spremi za EL, a garantujem da je došao kompletno nespreman.
    (realno, 9. avgust 2022 12:51)

    # Link komentara

  46. Ljudi uporno potenciraju odbranu Teodosića. Pa on je takav bio oduvek i nikome to nije smetalo. Odjednom su svi postali Radonjići i samo odbranu gledaju. Nije više bitno to što će on svojom igrom razigrati sve oko sebe i pri tom pogoditi kada bude trebalo?
    (Pera pisar, 9. avgust 2022 12:50)

    # Link komentara

  47. Mi moramo cirkus od svega da pravimo jer mislimo da je neko nezamenliv po 30 godina u politici,umetnosti,medijima??!!!Pustite coveka da radi,jer svako ko je dosao na spisak mogao je sa njega da otpadne.Svaka cast Teodosicu za karijeru ali bez odbrane nema tima.To bi i pokojni Aca Nikolic uradio.
    (Nik, 9. avgust 2022 12:44)

    # Link komentara

  48. Iskreno...mislim da se gubi suština...gledajući komentare....Dečko je imao izuzetno napornu sezonu,sezona mu se produžila u Virtusu,zbog finala i pokazao je želju da se kao i svaki put do sada odatove reprezentativnim obavezama...da je spor,umoran i stariji znalo se i ranije i umesto toga da mu blagovremeno jave da se odmoru sa porodicom itd...oni ga pozivaju da se priključi pripremama i otpuštaju ga posle nedelju dana....što obzirom na minuli rad i njegovu ulogu nije fer...
    Dakle selektor daje glavnu reč i procenjuje i sve je to ok...ali isto je ok da je mogao da proceni isto i pre mesec dana.....
    (marcco, 9. avgust 2022 12:43)

    # Link komentara

  49. Ne slažem se sa time da je razlog otkaza to što je Teo star, lenj ili u lošoj formi (ako se to može reći za aktuelnog MVP-a finala Evrokupa). Teove godine i radne navike su svima poznati i to nije nešto što je Pešić morao da otkrije na pripremama.
    Takođe ne mislim da je problem Jokić jer su njih dvojica odlično sarađivali na OI u Riju i Teo je uvek branio Jokićeve odluke da propusti neko takmičenje.
    Na kraju krajeva, Teo je po meni sigurniji šuter od Micića, Jaramaza ili Marinkovića pa bi sa njim više profitirali od Jokićevih povratnih lopti na liniju za 3p.
    Da se kladim, kladio bih se da je sukob nastao na relaciji Teo-Micić i tu je Pešić (ispravno) odlučio da je Micić igrač za budućnost te prelomio kako jeste.
    (Selektor#5732869, 9. avgust 2022 12:42)

    # Link komentara

  50. Al se uzbudili zvezdaši zbog Tea koji nikad u Zvezdi nije ni igrao...Sad ga zovu ni manje ni više nego legendom srpske košarke itd...
    (MMM, 9. avgust 2022 12:41)

    # Link komentara

  51. Kalinića i Nedovića momentalno odstraniti iz sastava, ali momentalno.
    (Crni, 9. avgust 2022 12:40)

    # Link komentara

  52. Ja bih se prvo zahvalio Pesicu. Hvala na svemu, doslo je novo vreme.
    Ej, jedni Belgijanci da nam se smeju u brk! Pa moje kolege ni ne znaju da se taj sport igra kod njih! Mislim znaju, ali pored ostalih sportova nikad ne cuju nista u medijima o basketu.
    (Peki, 9. avgust 2022 12:34)

    # Link komentara

  53. (Skywalker, 09. avgust 2022 11:59)

    Sve se slazem osim dela gde verujes da se neko moze mesati u izbor igraca a znas ko je selektor..Apsolutno je iskljuceno da jos neko moze biti kriv za ovako neprimeren kraj jednog velikog igraca.
    (marko992, 9. avgust 2022 12:32)

    # Link komentara

  54. Obradovic i Pesic dva trenera koja su najvise donela, ali i odnela zemlji kosarke. Posle Obradovica ziv je bio Duda da nas vrati u zivot i na put, ali bojim se da posle Pesica nece imati ko da nas povrati iz sunovrata. Dva ego manijaka od trenera sa dosta losih personalnih osobina, a kada one dodju do izrazaja, pored neosporne strucnosti slede brodolom.
    (Razum, 9. avgust 2022 12:29)

    # Link komentara

  55. Čitam svašta pa da i napišem nešto.
    -Teo vrhunski lucidan igrač, ali tanji u odbrani.... Sada su Tea stigle malo godine.
    -Kari opako dobar trener ali njega su tek godine stigle i nije to vise onaj Kari pun energije.
    -Jokić statistički ubedljivo najbolji igrač u Nba... Brojke mu sjajne ali tim daleko od najboljih.
    -sve u svemu ima Srbija igrača sjajnih i bez Tea.... Imaćemo trenera sjajnih i bez Karija.... I bez Jokića možemo biti odlični...
    -problem ovih danas igrača prezasićenost utakmicama, mali broj slobodnih dana i za pripreme.
    - jedan igrač čiji tim igra evroligu danas odigra preko 50 utakmica u sezoni. Gde su putovanja, presedanja....
    -nekako ovaj sistem evrolige troži igrače...selektor ima težak posao malo vremena a igrači iscrpljeni došli na pripreme.
    Ja verujem u nase igrače, odličnih ima tu igrača a ima i velikih potencijala. Nadam se medalji
    (zoran, 9. avgust 2022 12:27)

    # Link komentara

  56. Za ove sto velicaju Jokica,najbolje da se svi sklone iz reprezentacije i da on igra sve od pleja do centra. Dajte ljudi molim vas, covek u evropskoj kosarci a pogotovu u reprezentaciji apsolutno nije dokazan igrac. Najbolji na svetu,pa najbolji na svetu, jeste ali samo statisticki i nista vise,i to iskljucivo zahvaljujuci cinjenici da igra u raspalom Denveru. Drugo, u NBA nikad ni blizu titule, jedva i pley off igraju, kakav crni najbolji kosarkas ( u regularnoj sezoni je to puko nabijanje statistike i nista vise, sa cime ste se svi slagali dok je to priznanje npr.osvajao Janis), da se razumemo odlican je kosarkas, ali nije bog otac. Trece,neko napisa dole bitnije za Srbiju da je on mvp nego zlato na ep?!? Alooo jel smo realni, briga me xa njegovo mvp priznanje, svaka cast,ali to da nasom zemljom asolutno blage veze nema.
    Vrlo brzo cete videti kako ce taj najbolji kosarkas sveta igrati evrposko,sa koliko poena i kojim procentima.
    Za Tea, mora da se izadje u javnost i lepo se objasni sta se desilo i tek onda da sudimo ko je u pravu a ko ne...ovako jeste ispalo ruzno, jer ovo se ne radi takvom igracu, ako ga nije hteo,nije ni trebalo da ga zove na pripreme,i niko mu rec ne bi reko.
    (xxx7, 09. avgust 2022 12:07)

    Mnogo brzo zaboravljamo godine gde je igrao finale zapada i gde je bio na jednu utakmicu od finala zapada. Osvojio je i on medalju na OI. Ne pratis njegovu karijeru, lepo reci tako. Vidi se da prosto zelis da reprezentacija ne uspe da bi mogao da kazes "ahaaaa jesam reko" i tome se ogleda tvoj lazni patriotizam i ljubav prema zemlji i reprezentaciji, sram te bilo, i sve vas, a ima vas gomila istih ovakvih.
    Vau tebe briga nesto, na osnovu cega si umislio da je to uopste bitno ikome od nas, "alooo"?!
    (76er, 9. avgust 2022 12:26)

    # Link komentara

  57. @ Flegma. Šta kažeš,neće Jokić da trpi Tea u reprezentaciji Srbije alooo u reprezentaciji Srbije. Pa Teo je uz Bogdanovića sinonim za reprezentaciju Srbije.Mnogo će Jokić morati da zapne i da osvaja medalja da bi se približio legendarnom Teodosiću.Prošle godine kad je trebalo tog Jokića nije bilo nigde Teo je bio tu.Kao i Vasa bio je isceđen ali je bio tu i kapa do poda za njega.
    (Da se zna, 9. avgust 2022 12:26)

    # Link komentara

  58. Obojici bih se zahvalio. I ovo je sastav koji očekujem:
    Micić, Avramović, Jaramaz, Marinković, Dobrić, Gudurić, Lučić, Bjelica, Davidovac, Jagodić-Kuridža, Milutinov, Jokić.
    (bane, 9. avgust 2022 12:24)

    # Link komentara

  59. Dobro smo se mi i naosvajali medalja u prošlosti kako u košarci tako i ostalim sportovima. Ovde bre sve vrvi od super egoizma i sujete od čistačice do selektora.
    (Rothmans, 9. avgust 2022 12:23)

    # Link komentara

  60. Informacija za mudraca Nemanju koji je poredio Divca i Jokica po broju nastupa za reprezentaciju recima da je ovo Jokicu treci nastup , sto je nista manje od Divca . Vlade Divac je igrao za reprezentaciju 1986 , 87 , 88 , 89 , 90 , 91 , 95 , 96 , 99 , 2002 . Sve je to isto , zar ne .
    (Andrea Djani, 9. avgust 2022 12:21)

    # Link komentara

  61. Српска посла. Овде би и Николу Теслу најурили кад би могли. Невероватан народ. Пљувачине по Милоша Теодосића еј! Па то ти је исто као по Новака да вичете, блесави једни. За стид не знате. Тео је толико пуно дао српском спорту да треба биста да му се подигне усред Београда.
    (Вук, 9. avgust 2022 12:12)

    # Link komentara

  62. Imam par pitanja za sve koji apostrofiraju Teovu odbranu, godine,...:

    - kako je Teo produzio ugovor u Virtusu i sledece sezone ce takav, po vama nikakav, igrati Evroligu?

    - da li su u Vurtusu retardirani (ukljucujuci i Skariola, ipak malo trofejnijeg trenera od Karija), pa su ga zadrzali i dali mu 2+ miliona po sezoni?
    (Samo pitam, 9. avgust 2022 12:09)

    # Link komentara

  63. Za ove sto velicaju Jokica,najbolje da se svi sklone iz reprezentacije i da on igra sve od pleja do centra. Dajte ljudi molim vas, covek u evropskoj kosarci a pogotovu u reprezentaciji apsolutno nije dokazan igrac. Najbolji na svetu,pa najbolji na svetu, jeste ali samo statisticki i nista vise,i to iskljucivo zahvaljujuci cinjenici da igra u raspalom Denveru. Drugo, u NBA nikad ni blizu titule, jedva i pley off igraju, kakav crni najbolji kosarkas ( u regularnoj sezoni je to puko nabijanje statistike i nista vise, sa cime ste se svi slagali dok je to priznanje npr.osvajao Janis), da se razumemo odlican je kosarkas, ali nije bog otac. Trece,neko napisa dole bitnije za Srbiju da je on mvp nego zlato na ep?!? Alooo jel smo realni, briga me xa njegovo mvp priznanje, svaka cast,ali to da nasom zemljom asolutno blage veze nema.
    Vrlo brzo cete videti kako ce taj najbolji kosarkas sveta igrati evrposko,sa koliko poena i kojim procentima.
    Za Tea, mora da se izadje u javnost i lepo se objasni sta se desilo i tek onda da sudimo ko je u pravu a ko ne...ovako jeste ispalo ruzno, jer ovo se ne radi takvom igracu, ako ga nije hteo,nije ni trebalo da ga zove na pripreme,i niko mu rec ne bi reko.
    (xxx7, 9. avgust 2022 12:07)

    # Link komentara

  64. Ne verujem da je pešić na ovaj način hteo da ga ponizi ili šta god već. Pre bih rekao da je računao na njega ali pitanje je u kakvom je stanju teodosić došao na pripreme i kako se ponašao za vreme istih.
    (ivko svemirko, 9. avgust 2022 12:05)

    # Link komentara

  65. @yumko

    Ne, neka pozove još nekog iz Zvezde, što je sigurno sigurno.
    (simpo, 9. avgust 2022 12:04)

    # Link komentara

  66. Za sve koji su na strani Pesica i njegovog prava da sam i poziva i odredjuje prekobrojne jedno pojasnjenje . Niko ne osporava izbor Pesica i to njegovo pravo , ali kako ne shvatate da je to zahtevalo makar kratku izjavu u kojoj bi se zahvalio Teodosicu na svemu , ali da je trenutak za nove momke i to je to . Ovako uraditi ovo i nikom nista je najsramnije sto je Pesic u svojoj karijeri uradio i time je potvrdio ne samo da je bivsi trener , vec i bivsi covek .
    (Andrea Djani, 9. avgust 2022 12:04)

    # Link komentara

  67. Сви само нагађамо. Зато само констатација да је најбољи могући сценарио овај:

    1. Пешић је схватио да има на располагању играча каквог никад нисмо имали, који буквално у сваком нападу може да ти обезбеди шансу за поене. Јокић је неодбрањив. То је огроман луксуз и игра се подређује таквом играчу.

    2. Јокић захтева одређени тип игре, са саиграчима који пуно трче у нападу без лопте и не забушавају у одбрани.

    3. Ми имамо састав од потенцијално 8 врсних кошаркаша. За европске оквире Недовић, Гудурић, Лучић, Калинић, Милутинов, Мицић, Бјелица и Јокић чине дубину коју мало која репрезентација има. Притом, кад имаш аса какав је Јокић често ти ни не треба више од таквих као што су Гудурић, Недовић или Јарамаз. Претпостављам да ће Кари форсирати игру као 2001. и 1993, с јаким темпом којим ће ломити ривале који имају краћи ростер (типа Словенија) или слабији напад (типа Француска).

    У такве концепције се не уклапа Тео. Још ако је претило да ће он својим ауторитетом нарушити оно залагање које је неопходно да би се играо "Joкић-бол", одлука о прецртавању Теодосића је штавише логична.

    Остаје питање зашто то није другачије урађено. Можда је Пешић ово одраније планирао, да набије страх осталима и лакше оствари концепцију с много трчања око Николе.

    Све ово може испасти контрапродуктивно, али мислим да ће ЕП бити слично оним из 2001, с релативно лаким и убедљивим победама. Видеће се већ против Словеније у ком смеру идемо.
    (Иван, 9. avgust 2022 12:00)

    # Link komentara

  68. Jokic je flegma ali kada je posao/basket u pitanju tu je masina, be bi bio tu gde jeste. Prvi dolazi na treninge, poslednji odlazi, nesto kao Bogdanovic, jos mozda zagrizeniji. Ne moze takav covek da trpi Teodosica iz svima dobro poznatih razloga. Verovatno je doslo do sukoba. Pesic kao selektor je presekao i puna podrska.
    (Flegma, 09. avgust 2022 11:40)

    Hahaha Jokić prvi dolazi..poslednji odlazi..hahaha. Prijatelju, Jokić ne voli da trenira, apsolutno nikada se ne bi pojavio na treningu da mu to nije obaveza. Imaš intervju, pogledaj...Jokić i Teo su dva genijalca, jako slična igrača, i po ponašanju i po lucidnosti..apsolutno ništa ne kapiraš i pišeš gluposti.
    (Oftalmolog, 9. avgust 2022 12:00)

    # Link komentara

  69. @marko992

    Nisam siguran na šta misliš ali Pešić ne radi sve sam već zasigurno (barem se nadam) ima logističku podršku Saveza, koji treba da prati i pomaže treneru u svom radu (posebno ako trener ima 70+ godina).

    U svakom slučaju, trener reprezentacije ne treba da postoji samo kada se igraju takmičenja već ceo jedan period pre toga mora da prati odgovarajuće igrače, njihovu formu, mora da priča sa njima i slično. Pozivanje ili nepozivanje nekoga na spisak treba da bude samo krajnji rezultat višemesečnog posmatranja nekog igrača. Ja npr. u svom poslu rukovodim timom od 30 profesionalaca i veruj mi da je najteži deo posla rukovođenje ljudima(posao kao posao se lako završi).

    Kao što je neko rekao pre mene, Teo već duže vreme ne igra ozbiljnu košarku (priče da je MVP Evrokupa su smešne...) i znalo se ranije da sa 35 godina je vrlo vrlo upitno koliko će moći da pomogne ne samo ove godine već i u narednom periodu.

    U tom smislu, ako vidiš da čovek ne može da doprinese timu onda ga uopšte ne zoveš, prirediš oproštajnu utakmicu i to je to. U svakom slučaju, ako ovo nije urađeno u dogovoru sa Teom onda je stvarno loše odrađeno...
    (Skywalker, 9. avgust 2022 11:59)

    # Link komentara

  70. posmatrac- apsolutno nista ne bih dodala komentaru! Svaka cast!
    (Aleks, 9. avgust 2022 11:58)

    # Link komentara

  71. @musty teovo vreme je proslo,nova Sila je tu,a to je joker.Titulu u NBA je tesko osvojiti,pogotovo u osakacen timu.Slabika je konkurencija ma EP nego u NBA.
    (Mirko, 9. avgust 2022 11:54)

    # Link komentara

  72. Odlična uvertira za propast reprezentacije u narednom periodu kao i same atmosfere. Potop na prvenstvu, pa onda će karte da se otvore šta i kako je bilo. Nadam se da grešim, ali miriše na Deja Vu.
    (NumeroUno, 9. avgust 2022 11:54)

    # Link komentara

  73. A je Jokara tako rekao, onda tako treba da bude.
    Do pobjedeeee
    (moralni gmizavac, 9. avgust 2022 11:53)

    # Link komentara

  74. Po meni svi reprezentativci bi trebali da otkazu učešće u reprezentaciji pa neka Kari sam igra i kvalifikacije i euro basket
    (yumko, 9. avgust 2022 11:52)

    # Link komentara

  75. Neverovatno je kakva netrpeljivost vlada prema Jokicu od strane jednog dela javnosti, a čini se i dela naših igrača..
    Jokić je UBEDLJIVO najbolji košarkaš na svetu u ovom momentu, čovek koji je upravo odigrao statistički najbolju sezonu u istoriji NBA (znači u istoriji košarke).. ne postoji tekst u američkim i generalno stranim medijima da se ne pomene da je u pitanju SRPSKI košarkaš, kad god se piše o njemu..
    Znam da će sad krenuti lavina minusa, ali ko god ozbiljno prati košarku na svetskom nivou i strane sportke medije, zna da je za promociju Srbije neuporedivo značajnija nagrada MVP Nba čak i od zlata na EP i ako je prirodno da svi želimo to zlato više od te nagrade.. a Jokić je to osvojio dva puta uzastopno.. vest o dobitniku MVP NBA nagrade obidje sve sportske medije na svetu od Afrike do Južne Amerike (i svuda se provuče da je Srbin u pitanju), a EP u košarci će se pratiti samo u 7-8 evropskih zemalja čije reprezentacije imaju neke šanse za uspeh i to daleko manje od fudbalskih liga..
    Dečko se odaziva evo već treći put da igra za Srbiju, odazvaće se verovatno bar još dva puta do kraja karijere.. ništa manje od npr Divca, a znatno više od Pedje Stojakovića.. a pritom odigra po 90 utakmica u sezoni gde nosi ekipu na ledjima..
    Malo više poštovanja za najboljeg evropskog igrača ikada i jednog od najboljih belih ikada (prvog posle Birda, za sada)..
    (nemanja, 9. avgust 2022 11:50)

    # Link komentara

  76. Da li neko misli da je Avramovic bolji od Teodosica...
    @Milan

    Prvo,u ovom trenutku DA jer Teo odavno nije igrač za reprezentaciju.
    Ipak god čine svoje.
    Drugo, Teo ne trpi konkurenciju. Ne može on da podnese da Vasa bude u prvom planu. Priznaćes da je Vasa trenutno najbolji plej u Evropi.
    Ipak tebe i ove tvoje vode navijačke strasti prema klubu za koji navijas a ne prema reprezentaciji.
    (Srbija, 9. avgust 2022 11:50)

    # Link komentara

  77. pa ako dajes podrsku i ti napustas reprezentaciju,treba da kazu ova dvojica ni necemo da igramo ako teodosic ne igra,e to je podrska...
    (aki, 9. avgust 2022 11:49)

    # Link komentara

  78. Zamislite da vi nesto uradite u svom poslu za koji ste placeni pa da Pesic dodje da vam objesni kako to nije u redu. Sigurno biste bili odusevljeni. Pustite ga da radi i da uzme odggovornost za ono sto radi. Jedino ako je pitanje stratesko koji mu igrac odgovara onda nije trebao da ga zove na pripreme.
    (Proka, 9. avgust 2022 11:48)

    # Link komentara

  79. Meni je lično Teo uvek išao na živce. Jednostavno, ego i doprinos ekipi mu nisu na istoj talasnoj dužini. Sećam se jednom kada se Krtić baš dobro izderao na njega zato što je previše solirao. Da je magija kao što pričaju bar bi nešto uradio u NBA. EU je amaterska košarka, a i tu se šlepa da drugi igraju odbranu umesto njega, jer se igra zona pa može. Kad se igra čoveka onda ga i krilni centri zaobilaze koliko je spor.
    (Locutus, 9. avgust 2022 11:46)

    # Link komentara

  80. Pa ne znam sta nije jasno? Da li neko misli da je Avramović bolji od Teodosića, da Marinković zasluzuje da bude na pripremama a Miloš ne? E pa ako je tako zasto ne bi podrzali svog saigraca i dugogodisnjeg, da ne kazem visedecenijskog, jer bkv jeste, reprezentativca Srbije i bivseg kapitena. Sta nije jasno?
    (Milan, 09. avgust 2022 11:27)

    Ako pomenuta dvojica dodju fizicki top spremni na pripreme i ako se kidaju na treninzima, a s druge strane Milos dodje totalno van forme, posle pauze zapali cigaretu i sl... Onda da, treba precrtati Milosa. Ne kazem da je ovako bilo. Samo pretpostavka. Jer ne vidim koji bi drugi razlog mogao biti.
    (Keynes, 9. avgust 2022 11:46)

    # Link komentara

  81. Ljudi radi se o tome da se pravi tim kome ce Jokic biti vodja, jer na njemu, ako je to uopšte moguće, pokušavaju da oforme novi kostur reprezentacije. Da li mislite da je to moguće da je Teo ostao u sastavu? Znamo kako je Teo reagovao na otkaze Jokica u prošlosti...
    (Dimitrije, 9. avgust 2022 11:45)

    # Link komentara

  82. Ja stvarno ne znam dal' ste vi ljudi čitavi?
    Pominjete Jokića, kao neki sukob..
    Ko je Srbiji doneo poslednju medalju sa Olimpijskih igara? Teo i Jokić ZAJEDNO, 2016 u Riju. Igrali zajedno razvalili. Posle kraha na početku OI, jedva prošli grupu, odigrali poslednju tekmu u grupi sa USA gde su Teo i Jokić poginuli na terenu, bukvalno poginuli, nisu mogli da dišu na kraju...vanzemaljci kako su odigrali protiv drim tima. Ali da, pošto smo pre toga izgubili tri utakmice u grupi, kako kaže Jokara "vi volite samo da pobedjujete", onda 99% vas nije ni pratilo te OI, gledali ste samo finale, sramote bestidne!
    Ko je Jokari dao podršku i razumevanje nakon otkaza i pripreme za sezonu? Kapiten Teodosić! Pojma nemate, lupetate ovde bez bilo kakvog pokrića.
    Što se tiče forme, Teodosić je MVP evrokupa 2022, tu se svaka priča završava. Čovek je sa svojih 35 godina u top 3 igrača kojima danas raspolažemo. Naročito imajući u vidu da su Teo i Micić dva pleja...trećeg krštenog pleja nemamo!
    Što se tiče otkaza, daleko od toga da je Teodosić "radan", ali je Teodosić jedan jedini neponovljivi. Kao trener to moraš da prihvatiš, kraj svake priče. Pešić nije trener koji može da radi sa Teodosićem, nikada nije radio sa njim, jednostavno Pešić seče, zato što trenira tim kao da je 1975-a, a što je najgore, protiv Litvanije i Belgije smo videli i da vodi tim kao da je 1975-a.
    Ovim potezom je razbio tim, reprezentaciju, atmosferu...sve. Potez apsolutno van svake pameti.
    (Oftalmolog, 9. avgust 2022 11:42)

    # Link komentara

  83. Sa njim ili bez njega isto nam se pise. U prvih 8 max
    (bojan, 9. avgust 2022 11:41)

    # Link komentara

  84. Jokic rekao - Ja ili on - to vam je razlog.
    E,sad, sto vi ne smete da pisete o pravim stvarima je potpuno druga stvar.
    (Zoran, 09. avgust 2022 09:43)

    Jokic je flegma ali kada je posao/basket u pitanju tu je masina, be bi bio tu gde jeste. Prvi dolazi na treninge, poslednji odlazi, nesto kao Bogdanovic, jos mozda zagrizeniji. Ne moze takav covek da trpi Teodosica iz svima dobro poznatih razloga. Verovatno je doslo do sukoba. Pesic kao selektor je presekao i puna podrska. Da li je to trebalo na ovaj nacin, koga da izabere je sasvim druga prica i ne znam zasto se sada potencira od strane medija. Sacekajte kraj ciklusa takmicenja za koje se selektiraju ovi igraci i bice vise nego dovoljno vremena da se analizira sa obzirom na rezultate. Do tada puna podrska selektoru, njegovim odkukama i igracima koji ostaju. Savez, selektor sa strucnim stabom i igraci su odgovorni, tim redom. Pustite ljude da rade svoj posao.
    (Flegma, 9. avgust 2022 11:40)

    # Link komentara

  85. Očekujem totalni raspad reprezentaciju, izgleda da će ovaj što ga godinama moljakaju da igra igrati sam.
    (vladimir, 9. avgust 2022 10:42)

    Hahah ... ovaj i ostali slicni pasivno-agresivni komentari. Kriv je kad ne dodje, kriv je kad dodje. I samo osporavanje i pljuvanje. I da ima 5 NBA sampionata, opet bi bila ista prica, jer, realno, nije do njega, nego do zavisti. Kriv je samo zato sto se uspeh ne prasta, a uspeh nije samo NBA prsten. Uspeh je i da budes lice fransize, da budes godinama prvi ili drugi All-NBA tim, da budes dva puta za redom MVP lige, da osiguras sebi supermax ugovor (ovo poslednje najvise boli sitne duse). Upravo zbog ovoga sam bio i ostao protiv toga da ikada igra za reprezentaciju, bez obzira da li on to licno dozivljava kao patriotski cin, jer ovdasnji navijaci nisu zasluzili da se neko trudi zarad njihove zabave.
    (Steva, 9. avgust 2022 11:37)

    # Link komentara

  86. A sta hoce ova dvojica.. Nek treniraju i cute..
    (Vikend favorit, 9. avgust 2022 11:37)

    # Link komentara

  87. Ово ништа не ваља !
    Мислим да ћемо проћи горе него на европском у Србији.
    Разлог ?
    Ово баш негативно утиче на атмосферу у тиму. Дај Боже да грешим.
    (Шид у срцу., 9. avgust 2022 11:35)

    # Link komentara

  88. Mora se dati šansa mladim igračima ako već imamo najboljeg pleja Evrope! Jednostavno je. Teo hvala ti za sve!
    (Ljuba, 9. avgust 2022 11:31)

    # Link komentara

  89. Zanimljivo je to sto se Bjelica nije oglasio uz ovih dvoje. Bjelica, koji poznaje Tea jos duze nego oni.
    Bjeli je zadnji koji ce biti optuzen da rusi (bilo kakvu) atmosferu - pametnom dovoljno.
    (uzajamni odnos vuka i vrane, 9. avgust 2022 11:31)

    # Link komentara

  90. Skywalker, 09. avgust 2022 11:21)

    Upadljivo je koliko ti je KSS vise kriv od Pesica.Stvarno mislis da se neko drugi i malo pita pored Pesica?!Pre ce biti da je nesto drugo, jos jedna prilika da se pokaze ko za koga navija.
    Sramotni su ovakvi ostrasceni komentari.
    (marko992, 9. avgust 2022 11:30)

    # Link komentara

  91. Teo nije zasluzio ovo ali ni ovi sto pljuju Pesica nisu u ravu. Pesic je jednog Radmanovica udaljio sa Svetskog prvenstva i uzeo zlato u sred Amerike, tako da je o njegovoj strucnosti smesno raspravljati
    (trisa, 9. avgust 2022 11:29)

    # Link komentara

  92. Pa ne znam sta nije jasno? Da li neko misli da je Avramović bolji od Teodosića, da Marinković zasluzuje da bude na pripremama a Miloš ne? E pa ako je tako zasto ne bi podrzali svog saigraca i dugogodisnjeg, da ne kazem visedecenijskog, jer bkv jeste, reprezentativca Srbije i bivseg kapitena. Sta nije jasno?
    (Milan, 9. avgust 2022 11:27)

    # Link komentara

  93. Kada procitam da je Teodosic legenda pomislim da onda Bodiroga,Divac,Paspalj,Danilovic,
    Djordjevic,Kicanovic,Dalipagic..
    (Ranko, 09. avgust 2022 10:49)

    Au kakvo poredjenje, znaci u fudbalu ne treba zvati Tadica jer nije klasi Piksija, Sekularca. Ili da Brazil ne zove Nejmara jer pobogu tu su ranije igralj Pele, Garinca. Uostalom ako postoji trenutno igrac najblizi ovim legendama to je Teo.
    (Baxuz, 9. avgust 2022 11:26)

    # Link komentara

  94. Ne bih ja sve ovo posmatrao toliko negativno. Niko se tu nije (još uvek) jasno izjasnio. Svi mi šaljemo srca i podršku Teodosiću, cenimo ga izuzetno i zahvaljujemo mu se na svemu, ali isto tako shvatamo i svesni smo realnosti da ništa nije večno. Ok, možda je ovo moglo i lepše da se izvede, ali je verovatno i bilo potrebno tih nekih sedam dana da se vidi da neke stvari (više) jednostavno ne idu, i da je tu verovatno bilo prisutno isuviše nekompatibilnosti da bi se nastavilo u tom nekom standardnom smeru kao i uvek do sada (u poslednjih 10-ak godina).
    Ukoliko su ove objave Kalinića i Nedovića (kao i od Šarenca) u tom fazonu poslednjeg pozdrava kapitenu i velikom majstoru (što se nadam da jeste), onda je to Ok, ali ukoliko predstavljaju nekakvo svrstavanje uz jednu stranu, onda je ovo prava katastrofa za tim koji ostaje da se priprema. Pretpostavljam ipak da Pešić sve to zna mnogo bolje nego bilo ko od nas ovde, i da će stvari (za)držati pod kontrolom. Podrška reprezentaciji ipak treba da bude iznad svih ortačkih i bilo kakvih drugih odnosa, i ako to neko u ekipi ne razume, onda zaista ni ne bi trebao da bude deo te ekipe. Dosadašnje zasluge su jedno, i svaka čast na njima, ali realnost i trenutne mogućnosti su nešto drugo.
    Svima je valjda bilo jasno da ukoliko Jokić (konačno) dolazi da igra, da će igrati (kako želi) tako da bude najkorisniji za tim, a to gledamo već nekoliko godina u najjačoj ligi na svetu, i bila bi najveća glupost (is)koristiti ga na bilo koji drugi način.
    (posmatrač, 9. avgust 2022 11:26)

    # Link komentara

  95. Селектор је један, а ми остали смо навијачи. Селектор саставља тим и сноси све последице. Теодосић је и као млађи играо слабо одбрану, много " цариници" лопту и тд. Одличан играч, али све репрезентације се подмлађују.
    (Ljuba, 9. avgust 2022 11:25)

    # Link komentara

  96. A sta hoce ova dvojica.. Cuti i treniraj..
    (Vikend favorit, 9. avgust 2022 11:21)

    # Link komentara

  97. Nije sporno da je Teodosić već na zalasku karijere i da je vrlo upitno da li bi i koliko mogao da pomogne reprezentaciji ali je ovakav način njegovog otpisivanja krajnje neumesan i nefer posebno ako se ima u vidu da je Teo već 15 godina stub naše reprezentacije i što je još bitnije, uvek se odazvao kada je bilo potrebno.

    Ovakav tretman od strane selektora i KSS je zaista degutantan i krajnje neprofesionalan. Ako misliš da čovek ne može da igra na odgovarajućem nivou/ako se ne uklapa u koncepciju/ako postoji se ne uklapa sa drugim igračima, nemoj ga zvati već zakaži neku oproštajnu utakmicu i pusti da se čovek oprosti na odgovarajući način od reprezentacije.

    Ovo samo pokazuje koliko je KSS, kao organizacija, vođena na krajnje amaterski način (i to ne samo od sad).
    (Skywalker, 9. avgust 2022 11:21)

    # Link komentara

  98. Selektor, osoba koja vrsi selekciju igrackog kadra.Sta nije jasno?
    Igrac,osoba koja igra i ako je dobar svojom igrom treba da se nametne da ga selektor pozove,sta nije jasno?
    (Stojan Mutikaša, 9. avgust 2022 09:32)

    Minus si dobio samo zbog dripačkog "sta nije jasno".
    Sto se tice sustine komentara, slazem se.
    (Gaston, 9. avgust 2022 11:21)

    # Link komentara

  99. pesicu pakuj kofere i papaaa
    (Niški, 9. avgust 2022 11:21)

    # Link komentara

  100. Sad graditi igru oko Jokera,a kvalitet,a I liderske sposobnosti+clutch igrac je
    (Mirko, 09. avgust 2022 10:43)

    Jokić je lider, vođa?

    A do čega je to tačno vodio svoj tim? Do trofeja nekog? Da nije uzeo ABA ligu sa Megom? Titulu sa Denverom?

    Da nije svojim magičnom igrama doneo medalju reprezentaciji?
    (Musty, 9. avgust 2022 11:20)

    # Link komentara

  101. Verujem Pešiću više nego bilo kom. Uostalom Teodosić nije više što je bio. Al hvala mu na svemu. Ostavio je srce.
    (Raja, 9. avgust 2022 11:16)

    # Link komentara

  102. Najuriti i ove tzv igrace
    (moralni gmizavac, 9. avgust 2022 11:16)

    # Link komentara

  103. Gordan

    Problem je što se u tom slučaju ni ne poziva na pripreme, a ne da ga pozoveš i precrtaš kao da je niko i ništa. Ovo je naša velika sramota.
    (Aleks, 09. avgust 2022 10:05)

    Teo je još upotrebljiv igrač, to svakako Pešić zna, zato ga je i stavio na prošireni spisak. Taj širi spisak služi da se napravi uvid u trenutnu formu, fizičku spremu i posebno uklapanje u tim za koji trener ima strategiju. Ako nešto od navedenog nije u redu ispadaš sa spiska.
    To što nazivate "precrtavanjem" je uobičajeno i vrhunski sportisti to treba da razumeju i bez sujete prihvate. Teo se još nije javno izjasnio, ali zato preterano sujetni jesu.
    Nažalost sujete nije oslobođena ni većina navijača.
    (Laki M, 9. avgust 2022 11:15)

    # Link komentara

  104. Sve miriše na raspad sistema.
    (NedoĐija, 9. avgust 2022 11:15)

    # Link komentara

  105. ... ovi što pričaju o ,,odgovornosti,, ..... delektora za rezultat...
    alo bre....
    ko je i kad snosio bilo kakvu odgovornost.... konkretno....
    najjače što urade je da se povuku i još posle pričaju kako je neko 9. kriv... kao
    pešić je lik kojeg je pregszilo vreme... on više nemože ds radi u bilo kom ozbiljnom klubu... i sad se ovde iživljava...
    živi bili i videli....
    lik za penziju... o savremenim trendovima u košarci on neume ni da priča, a ne da sprovede u timu...

    1000%
    bre
    (drug sa fakulteta, 9. avgust 2022 11:14)

    # Link komentara

  106. raspad sistema
    (disa_do, 9. avgust 2022 11:14)

    # Link komentara

  107. Ovde niko ne spori pravo selektora da ne zove Tea, ovde je sporno da ga zoves na pripreme i onda ga vratis kuci, ruzno je. Ako pre mesec dana nisi znao ko je Teo, koliko moze i hoce, nacin na koji igra onda je smesno.
    Trebalo je dogovoriti se sa njim pre priprema da ne igra, pa mu napraviti oprostajnu utakmicu, pa uraditi to na nacin na koji je zasluzio. Da pokazemo da znamo da postujemo velika imena evropske kosarke, i da samim tim postujemo sebe.
    (Master Yoda, 9. avgust 2022 10:25)

    Па на припреме се увек и води дупло више играча да би се изабрало. На преипремама се формира тим, а не у нечијој глави. И на припремама увек отпадне око 10-так играча, и и сад сви треба да буду љути. Сви играчи треба да буду свесни да су сви део нечега. Увек постоје проблеми, али сврху мораш знати.
    (mr, 9. avgust 2022 11:11)

    # Link komentara

  108. Svi znaju sve, a niko ne zna nista. Meni izgleda da su se samo pozdravili sa Teom, a ne da unose razdor u reprezentaciju. Mozda je bio sve dogovor sa Pesicem. Pesic je video za 10 dana ko je u kakvoj formi, ima ideju sta ko treba da igra i mozda je onda te ideje preneo Teo i u dogovoru sa njim odlucio da je bolje da odmori ovo leto, nego da igra nekoliko minuta po utakmici i to je to. A ne odmah neka svadja, neko se potukao, Jokic i Teo se ne mogu smisliti itd.
    (BojanNS, 9. avgust 2022 11:11)

    # Link komentara

  109. uvek mi padne na pamet ona konferencija Zeljka Obradovica u BG kada je izneo neke stvari ali ipak ne sve do kraja, kako su tada u reprezentaciji postojali klanovi, kako neki igraci nisu medjusobno razgovarali pa je islo dotle da nece da dodaju jedan drugom loptu na utakmici, sve me ovo sada podseca na to neko vreme da je u reprezentaciji razdor izmedju igraca ali i izmedju seletkora i nekih igraca, a to bi znacajno moglo uticati na plasman jer bez dobre hemije u reprezentaciji mi necemo dogurati daleko 100% a znajuci kako smo mi zadrt narod tesko ce tu doci do nekog izgladjivanja odnosa
    (Fino fino, 9. avgust 2022 10:02)

    To je najsramnija konferencija za štampu u istoriji našeg basketa. Obradović je sve svalio na igrače i klanove medju njima a njegov posao je bio da to naštimuje. Tu je pokazao kakav je čovek. A nije ga njegova genijalna taktika napravila trenerom, nego sjajne igre Danilovića i Djordjevića, kao i trojka Djordjevića u poslednjoj sekundi.
    Upravo je Kari uradio ono što je trebao Obradović, vodju jednog klana je odstranio. Teodosić je mator, nije pravi lider, i ni izbliza više dobar kao u najboljim danima. To je dovoljan razlog.
    (Mali Hijavata, 9. avgust 2022 11:07)

    # Link komentara

  110. Igrajte tu košarku i tačka. Napred Srbija!
    (Biblio, 9. avgust 2022 11:05)

    # Link komentara

  111. -Selektor odlučio tako i sta sad... Teo je ekstra lucidan igrač ali stigle i njega godine uz to uvek je bio tanji u odbrani.
    -Pešić je ovo svesno uradio da pokaže da je autoritet.
    Sećam se kako je Radmanovića oterao iz reprezentacije.
    (zoran, 9. avgust 2022 11:04)

    # Link komentara

  112. Veliki igrač ali malih utakmica...
    (Aca, 9. avgust 2022 11:04)

    # Link komentara

  113. Ne mirise ovo EP na dobro, ali videcemo. Ocigledno je da postoje problemi u KSS nevezano za ovaj slucaj sa Teodosicem. Njemu hvala za sve!
    (Stomatolog, 9. avgust 2022 11:03)

    # Link komentara

  114. Izbacice Kalinica,Nedovica,Dobrica,Petruševa,ali zato će ostati Aleksaaaa
    (Aleks, 9. avgust 2022 11:02)

    # Link komentara

  115. Mislim da Teo nece da se oglasava da ne remeti atsmosveru u timu. Zato se javljaju ova dvojica a oni su reprezentativci? To nije dobro..nije.
    (321, 9. avgust 2022 11:02)

    # Link komentara

  116. Selektor je verovatno u pravu,njegova odluka se mora postovati,on ce na kraju prvenstva svakako biti odgovoran za uspeh/neuspeh,ali po meni je trebalo da ga uvrsti na spisak,bar da ulazi sa klupe.
    (Zoran LFC, 9. avgust 2022 11:01)

    # Link komentara

  117. Vuk,, e pa vidis nisi u pravu, kriv je samo trener, sta ga zoves na pripreme kad ga posle samo nedelju dana brises sa spiska, to se zove ponizenje, i to najboljeg igraca italijanske lige, legenda srbije,
    (salerno, 9. avgust 2022 10:55)

    # Link komentara

  118. Zašto u ekipi nema Štimca?
    (Mrsoje, 9. avgust 2022 10:54)

    # Link komentara

  119. Kari je trener sa integritetom i rezultatima i zato mu treba dati podrsku. Ako je resio da nekoga odstrani iz tima to je njegova odluka na koju ima pravo. Ako postigne dobar rezultat o ovome se nece vise nikada razgovarati. Ako ne postigne, nece vise biti selektor i to je potpuno ok jer je deo posla. Igracu treba da igraju jer je to njihov deo posla i bez filozofiranja. Napred Kari!
    (Ivan Ivanovic, 9. avgust 2022 10:54)

    # Link komentara

  120. Teo je primer kako igrac treba da se ophodi prema reprezentaciji, ali...Teo je u ozbiljinim kosarkaskim godinama, godinama kada treba da budes spreman da prihvatis odredjenu ulogu u timu, ulogu od nekih 8-12 min. Veci greh bi bio ponuditi njemu nesto tako, nego mu se zahvaliti na vreme. Da ne pominjem da on to ne bi nikad prihvatio. Dok je ziv treba da ima postovanje, i otvorena vrata u savezu i repki, ali ne vise kao igrac! Vreme je i posteno da se Vasi dodeli ta uloga!
    (VR46, 9. avgust 2022 10:52)

    # Link komentara

  121. Играча и осталог особља који чине репрезентацију је много, али селектор је један, и његова реч је пресудна!!! Селектор не може да буде свако!!! Он сноси 100% одговорности, док остали само део одговорности, онај делић који који им је поверен!!! Зато, пуна подршка Пешићу, провереном и доказаном, врхунском кошаркашком стручњаку!!!
    (Бојан, 9. avgust 2022 10:52)

    # Link komentara

  122. najuriti obojicu.nema rasprave.oni kao nezamjenjivi.
    (zagor, 9. avgust 2022 10:49)

    # Link komentara

  123. Pesic je malo stariji gospodin pa se ne seca tih legendarnih utakmica Teodosica.Kada procitam da je Teodosic legenda pomislim da onda Bodiroga,Divac,Paspalj,Danilovic,
    Djordjevic,Kicanovic,Dalipagic...zasluzuju da se bulevari po Beogradu zovu njihovim imenom.Koliko medalja i velikih utakmica ima legenda?
    Trojka preko Garbahose se exploatise do besvesti a Teo ne igra ozbiljnu kosarku jako dugo.Ne deluje ni kao covek spreman da se podredi kolektivu sto u novoj hijerarhiji nije dobro za tim.Dva lidera nikada ne treba imati u timu
    koji ima velike ambicije.Ova dva lumena su svojim gestom podrzali ortaka i pokazali nepostovanje prema selektoru i timu.Samo budale imaju potrebu da dokazuju da su pametniji i hrabriji od ostalih.
    Ako Pesic sa ovakvim timom,(mentalno i igracki) uzme medalju,on je najbolji nas trener svih vremena.
    (Ranko, 9. avgust 2022 10:49)

    # Link komentara

  124. Najpametnije da se ne ide na prvenstvo jer cemo doziveti debakl. Ovako predlazem iskusnijim igracima da otkazu selektoru dolazak...
    (brat, 9. avgust 2022 10:48)

    # Link komentara

  125. Sta znaci ovo: stali uz Teodosica? Ako je tacno i ovo javno iznose ne bi ni trebali cekati da ih Pesic precrta. Ovakve izjave nose i odgovornost. Sami treba da napuste i neka selektor igra s onima koji su na raspolaganju. Neka ima tim koji ce disati kao jedan.
    Nemam pojma o cemu se sustinki radi, ali ako je zbog liderske uloge Jokica to treba podrzati. Imamo dvostrukog uzastopnog NBA MVP-ja i to treba koristiti. Nemci su sa Novickim uzeli neke medalje, uz slabiji roster, manje talenta, gde su igrali samo na njega. Da ne zaboravim, imamo mi i MVP-ja EL, Micica, malo li je.
    I zamislite, selektor zeli da oni budu srce tima i da gradi oko njih. Koliko vidim vecina ovde bi gradila oko Tea i Bjelice, a da Micic i Jokic budu vodonose? O Pesicu nakon prvenstva.
    Ovde moram prestati s komentarom jer tiltujem.
    (Never Mind, 9. avgust 2022 10:48)

    # Link komentara

  126. Micic i Teo ne mogu zajedno. Ili je lider jedan ili drugi, zajedno ne ide.
    (GT, 9. avgust 2022 10:47)

    # Link komentara

  127. Mnogi ovde komentarisu kako Pesic mora da da objasnjenje. Ne mora i sigurno ga nece dati. Cim ga je pozvao, pa izbacio znaci da je pokusao jos jednom da pomiri njega i Jokica ili njega i Micica. Sve ostale kombinacije je mogao i onog drugog da zrtvuje…
    (Daulex, 9. avgust 2022 10:47)

    # Link komentara

  128. Светислав Јарамаз Пешић је за пензију.
    Видело се против Белгије како води тим. Изведе Аврамовића, уведе Јарамаза и са +15 односмо на -1.
    Тако и сад. Прецрта Теа, оде све низ ледину, и атмосфера и еуфорија и достојанство.
    (Анаксагора, 9. avgust 2022 10:46)

    # Link komentara

  129. Aleksa@ A kako ti znaš kako se sve odvijalo!? Kao neko ko je iz pouzdanih izvora podosta čuo o karakteru Teodosića, ova odluka Pešiča ne čudi. Šta ako je baja došao na pripreme i rekao "vidi majstore sve je to lepo što ti zamišljaš, ali ja sigurno neću toliko trčati na treningu, ustajati ujutro kada ti kažeš, neću igrati odbranu, neću igrati šablone u napadu kako ti kažeš, neću ostaviti cigare i ništa mi ne možeš"!? Šta ako je bio takav ili sličan scenario? Samo bi bezkičmeni selektor odobrio takvo ponašanje.
    (VC, 9. avgust 2022 10:46)

    # Link komentara

  130. Sad graditi igru oko Jokera,a kvalitet,a I liderske sposobnosti+clutch igrac je
    (Mirko, 9. avgust 2022 10:43)

    # Link komentara

  131. Očekujem totalni raspad reprezentaciju, izgleda da će ovaj što ga godinama moljakaju da igra igrati sam.
    (vladimir, 9. avgust 2022 10:42)

    # Link komentara

  132. Ako je Jokic trazio da ode Teo, onda sam uz Tea.

    Ako je Kari odlucio na osnovu strucne ocene onda sam uz Karija.
    (PatriJota, 9. avgust 2022 10:40)

    # Link komentara

  133. Kada budu završili igračke karijere, ako uopšte uspeju da doguraju dokle je Kari, moći će da se možda pitaju o reprezentaciji. I Kalinića i Nedovića cenim, i jako su vredni momci, ali kada ovo čujem, ja ne vidim više ni njihovo ime ni njihovo prezime.
    (Vuk, 9. avgust 2022 09:24)

    Kari je sjajne stvari (uz Indijanopolis) uradio za Srbiju!!! Prvo je upoznao Anu Ivanović i Bastijana Švajnptajgera pa njoj više nije bilo do tenisa, a onde Pešićev sin kao direktor košarkaškog kluba posle samo jedne godine dao otkaz Saletu Đorđeviću koji je kasnije osvojio TRI SREBRNE MEDALJE ZA SRBIJU. Posle Đorđevića, čak ni sjajni Kokoškov (zlato sa Slovenijom i pre toga ogroman uspeh sa Kazahstanom) NIJE OSVOJIO ništa! šALIO SE PRE DVA MESECA BOGI KAO ON I BJELICA NEĆE VIŠE IGRATI ZA REPREZENTACIJU - E SAD ĆE BITI ZANIMLJIVO - SVI ZNAJU U KAVIM SU ODLIČNIM ODNOSIMA NJIH DVOJCA SA TEODOSIĆEM. Ako se sad naljuti Beli - igraćemo "smol bol" taman da se Jokara privikne na novu taktiku denvera jer će MPJ najverovatnije do pola sezone da se povredi. Rušenje kulta reprezentacije je počelo sa FAMOZNOM povredom Bobijevog stopala. On i Nadal su fenomeni.
    (Đole, 9. avgust 2022 10:39)

    # Link komentara

  134. Pa i treba... Ne smeš oterati kapetana tima tek tako, a pre toga si ga pozvao na pripreme, igrao ti do juče, pa odjednom ti se ne uklapa u koncepciju tima. To se ne radi tako!
    Pešić je ovde glavni i jedini krivac i niko drugi, verujem čak nakon svega ovoga da će on sam otići. Jer ova atmosfera nije normalna, a koju je on stvorio.
    (Neo@, 9. avgust 2022 10:38)

    # Link komentara

  135. Kalina manje više ali ovaj drugi treba da mu digne spomenik.Mislim Pešiću, jer da ga on nije isforsirao one sezone prošao bi isto kao i Cvetković ili sada Uskoković i Radanov.Veliki talenti bez ikakve ozbiljne perspektive. Ovako je bar uzeo neke pare
    (matori, 9. avgust 2022 10:37)

    # Link komentara

  136. Gordan

    Problem je što se u tom slučaju ni ne poziva na pripreme, a ne da ga pozoveš i precrtaš kao da je niko i ništa. Ovo je naša velika sramota.
    (Aleks, 9. avgust 2022 10:05)

    Pa tek bi onda dusebriznici skocili, da ga uopste nije zvao. Ovako je posle nedelju dana priprema procenio da Teo ne moze da odgovori zahtevima i precrtao ga. Sta je sporno?
    (Jordan, 9. avgust 2022 10:37)

    # Link komentara

  137. Pešić, bruka trenerskog zanata.
    (Aragorn, 9. avgust 2022 10:33)

    # Link komentara

  138. Milica Dabovic@

    Neće sada, kada budemo krahirali u kvalifikacijama za SP kao i na samom EP, biće najuren!!!
    (Majstor Ringo, 9. avgust 2022 10:29)

    # Link komentara

  139. Svi vi koji se ne slažete sa odlukom selektora mogu samo da kazem da je Teo (kao i uvek) nespreman, takođe ne igra odbranu a po igračima koje je pozvao rekao bih da mu je odbrana, pogotovo na bekovskim pozicijama prioritet. Neko kaze zvao Jaramaza, Teo je za njega izmislio košarku - to jeste tačno ali taj Jaramaz igra odbranu o to jaku, visok je za beka i to odmah pravi razliku iako je nesporna Teova lucidnost, no prvo nam ne treba to jer imamo Jokića a ako ste slusali intervju on je indirektno najavio da će igrati na SP ako se plasiramo. O tome da Teo ima 35, pije, puši 2 kutije cigareta dnevno, verovatno nije trebalo na ovaj način da se oprostimo od legende ali šta bi vi uradili da vam se pojavi potpuno nespreman igrač a ima 35 i sklon je povredama? Da li bi dali mesto nekom drugom igraču koji bi bio deo rotacije ili bi ste uigravali tea za mozda 2 utakmice, a imaš na umu da praviš tim za budućnost, spoj mladosti i iskustva ali ti iskusni igrači su igrači rotacije? Budite realni.
    A o rupi Jokić - Teo PnR necu ni da komentarišem, jer su to već visoki termini.
    (realno, 9. avgust 2022 10:29)

    # Link komentara

  140. @Inače sraman potez Pešića prema takvoj legendi. Davno je njemu vreme prošlo.
    (Sramota, 09. avgust 2022 09:35)
    Kome to? Pešiću ili Teodosiću? A biće da je ipak i jednom i drugom, je l tako?!
    (Sterling Cooper, 9. avgust 2022 10:28)

    # Link komentara

  141. ... kada je Pešić poslednji put napravio vrhunski rezultat koji od njega očekujemo, postavljanjem na mesto selektora? Bojim se da je bilo jako davno... svi su već naučili sve njegove trikove, sve njegove taktike, sve manipulacije... bio je vrhunski, sada to više nije, moramo menjati taktiku spram raspoloživih resursa... ovako, igramo se nepotrebnih spretkarenja, koja niko nije zaslužio. ni Pešić, ni igrači...
    (Orač, 9. avgust 2022 10:27)

    # Link komentara

  142. Sta je bre ovi ljudi, pa ovo klasicno suprotstavljanje treneru i to preko medija. I sad kao ovo ce Pesic da istrpi. A jesu mu tekli to u lice? Nebitno moj stav, ali ovo je bezobrazluk, ko zna sta je ekipi.
    (milelale, 9. avgust 2022 10:27)

    # Link komentara

  143. Nisu stali uz Teodosića, već su mu ukazali zasluženo poštovanje. Ne vidim da su uz nekog, a protiv nekog drugog. Teodosić zaslučuje poštovanje za sve, što ne znači da je Pešićeva odluka pogrešna.
    (dsfgsdf, 9. avgust 2022 10:27)

    # Link komentara

  144. Avramovic je doctor za njega,vreme mi je proslo
    (Mirko, 9. avgust 2022 10:26)

    # Link komentara

  145. Kako ljudi ne razumeju neke stvari. Nije ovde problem što ga je precrtao, nego što ga je zvao, on je došao, a ovaj mu rekao da mu ne treba. Kao da je Teodosić neki početnik, o tome se radi, inače Pešić je teški kontraš.
    (Šo, 9. avgust 2022 10:26)

    # Link komentara

  146. Donio je Pešić dva zlata ali donijeli su i igrači,ne znam što se desilo jer i meni je bilo loše kad sam pročitao ali opet ponavljavam,ovako postupiti sa legendom,eeeeej koji Jokić i bakrači,godinama kad je bio jedan od najboljih igrača Evrope i najbolji plej nije odbijao da igra,koliko samo sreće i radosti nam je donio taj isti Teodosic i postupit sa njim kao da je neki anonimus je sramota,ovako se to ne radi.
    (ivan, 9. avgust 2022 10:26)

    # Link komentara

  147. Pojedoše nas razdori između nas samih. Da toga nije, nesalomivi bismo bili.

    Između ostalog, i u košarci.
    (bez milosti, 9. avgust 2022 10:26)

    # Link komentara

  148. Ovde niko ne spori pravo selektora da ne zove Tea, ovde je sporno da ga zoves na pripreme i onda ga vratis kuci, ruzno je. Ako pre mesec dana nisi znao ko je Teo, koliko moze i hoce, nacin na koji igra onda je smesno.
    Trebalo je dogovoriti se sa njim pre priprema da ne igra, pa mu napraviti oprostajnu utakmicu, pa uraditi to na nacin na koji je zasluzio. Da pokazemo da znamo da postujemo velika imena evropske kosarke, i da samim tim postujemo sebe.
    (Master Yoda, 9. avgust 2022 10:25)

    # Link komentara

  149. Диже се дисвиплина на виши ниво,одговорност се дели на све играче.Па прошли пут је буквално отерао Радмановића.Пешић је стара кука,узда се у чврсту руку.
    Не знам каква је пракса,Теодосић је заслужио да га Пешић прво обавести лично па онда да објави јавно списак.
    Контам да се Тео неће оглашавати да не руши атмосферу у јавности.
    Остало слажем се са @Мирјана
    (нс бој, 9. avgust 2022 10:24)

    # Link komentara

  150. "Kari Pešić je odstranio i Sašu Djordjevića pa je uzeo zlato."

    Kakve su ovo gluposti? Kari nije odstranio Sasu Djordjevica jer se Sasa oprostio od reprezentacije pre nego sto je Kari imao priliku da ga odstrani.
    (@Mirjana, 9. avgust 2022 10:23)

    # Link komentara

  151. Teo je za Jokica licno Bog otac u basketu. To ce se videti na predstojecim utakmicama.
    Debeljku je NBA legao ko budali samar. Jurnjava i igra bez odbrane i nekog koncepta. U Evropi se nece videti i jos ce ispadati smesan.
    Statisticki MVP...komedija...Ko bi , u svom timu, pre uzeo Jokica, no na primer Doncica ili Janisa..?? Jeste li vi ozbiljni..?
    (Zoran, 9. avgust 2022 10:20)

    # Link komentara

  152. Koliko znam PEŠIĆ je uzeo zlato u Indijanopolisu. I tada je izostavio Vladu Radmanovića. Ako neko ko je selektor odluči nešto, to je njegova vizija i njegova odgovornost.
    (pfcpanta, 9. avgust 2022 10:19)

    # Link komentara

  153. Samo pitam. Koliko smo zlata osvojili sa Teodosićem?
    (Konst, 9. avgust 2022 10:19)

    # Link komentara

  154. Dakle, uz loše rezultate samo je još to falilo, svađe, klanovi itd itd...Doduše uz malo zakašnjenje, uslovi su se stekli i ranije, ali ok tu smo.
    (Sterling Cooper, 9. avgust 2022 10:19)

    # Link komentara

  155. Ako je bilo biranje izmedju Jokica i Tea,onda je ovo ispravna odluka. Samo lud covek bi izabrao Teodosica,a ne Jokica.
    (Oliver, 9. avgust 2022 10:18)

    # Link komentara

  156. Ajde da budemo realni. Osim jedne trojke šta je učinak? Divljanje po terenu. Igrač manje jer odbranu ne igra. Ili da se Šarenac dere ispred mikrofona o nekoj njegovoj asistenciji. Da li Teo može da se jurca sa mnogo fizički spremnim igračima? Koliko puta ga nigde nije bilo kada mu stave flastera. Sentimentalnost nije deo ni jednog sporta. Kari je odgovoran kao što je i Sašu Djordjevića precrtao pa uzeo zlato. I sada šta je bolje. Imati Teodosica u timu ili Jokića. Ako je uopšte tačna priča o animozitetu ova dva igrača
    (Zuja, 9. avgust 2022 10:17)

    # Link komentara

  157. Ja od danas ne pratim reprezentaciju.Više vrijede Teova tri poteza od svega.
    (Kole, 9. avgust 2022 10:16)

    # Link komentara

  158. kolaps u najavi, tacnije debakl! Pešic u ovim godinama nema autoriteta da posloži ovo!!
    (građanin opasnih namera, 9. avgust 2022 10:14)

    # Link komentara

  159. Ako je istina ovo oko Jokica i Tea mogu samo da kazem, steta. Jer mogli su da budu vrhunski tandem. Ali srpska posla, samo to mogu da kazem. Najveci neprijatelji sami sebi, citav zivot. Kao onda kad smo trebali da pregazimo sve na EP u Beogradu sa po 30 razlike mi se svadjamo.
    (Alex, 9. avgust 2022 10:13)

    # Link komentara

  160. Posle ovakvog poteza Nedovića i Kalinića, malo mi je jasnije zašto ih je Sale izostavio 2019. Možeš da imaš (i treba da imaš) svoje mišljenje o Pešićevom precrtavanju Teodosića, ali, ukoliko ti to smeta, razgovaraš sa selektorom, tim menadžerom itd, a ne izlaziš u javnost i ne biraš stranu i time pokazuješ svojevrsnu neposlušnost. Svi bi trebalo da su tamo prevashodno zbog reprezentacije, i, ukoliko već osećaju potrebu da izađu javno, to treba da učine tek nakon prvenstva. Ovako ostavljaju prostora i pospešuju stvaranje loše atmosfere i klanova.
    (sgdp, 9. avgust 2022 10:13)

    # Link komentara

  161. Podrška Pešiću, splavari napolje!
    (statuskan, 9. avgust 2022 10:13)

    # Link komentara

  162. Evo nekih informacija da je Jokic taj koji je selektor. Ne mirise sve to na dobro.
    (Auuu, 9. avgust 2022 10:10)

    # Link komentara

  163. Bravo momci. Teo u petom mesecu MVP jednog evropskog klupskog takmičenja, u osmom mator i višak za reprezntaciju. O tome odlučio selektor koji je skoro pa vršnjak Džozefa Bajdena, znate onog čikice što se rukuje sa vazduhom i ne može potrefiti stepenicu. Sve ovo uzrokuje lošu karmu koja će nam se kad tad obiti o glavu..
    (Obrad, 09. avgust 2022 09:51)

    Gregu Popoviču ne smetaju godine da vodi jedan SanAntonio. Nisu bitne godine već znanje. Teo je bio MVP finala a ne celog takmičenja.
    (NY, 9. avgust 2022 10:09)

    # Link komentara

  164. Ma ljudi ne treba vratiti teodosica, i da je krs igrac a nije. Nacin je odvratan coveku koji nikada nije odbio poziv!!! Samo to, a i posle micica nema boljeg od njega svakako. Neka i bira izmedju jokica i tea i to moze da prodje. Nacin je odvratan, moglo se lepse to odraditi!!! Igrao je i kvalifikacije kada je mogao sve je covek radio za dres!!! Mator jeste ali njegov odnos je neprevazidjen!!!
    (borisc, 9. avgust 2022 10:09)

    # Link komentara

  165. Svađa one godine, onda onda bila svadja, sad svadja.. Pa kakav smo to narod? Ajde da se posvađaju pijani u kafani, ili gladni oko hleba. Ali da se posvađaju ostvareni ljudi, oko čega?
    (herbert, 9. avgust 2022 10:09)

    # Link komentara

  166. Šta će sada biti? Oterali Pešića?
    (Milica Dabović, 9. avgust 2022 10:07)

    # Link komentara

  167. Evo iz ovoga se vidi da u reprezentaciji postoje klanovi. Stari klan ne prihvata novog lidera Jokića. Sad razumem Jokića zašto je izbegavao, i ako je...
    (Stefan Simonovic, 09. avgust 2022 09:51)

    A kome je on lider? Zbog čega, i od kada?
    Trofejni Jokić. Ha ha ha

    Bodiroga, Divac, Sale, Bogi. To su lideri. To su ljudi koji su u karijeri zapravo vodili svoje timove ili reprezentaciju do trofeja.

    Jokić nije lider, niti će ikada biti.
    (Zvezdan, 9. avgust 2022 10:06)

    # Link komentara

  168. I Didije Dešan je odstranio Krima Benzemu iz tima i osvojio SP
    Kari Pešić je odstranio i Sašu Djordjevića pa je uzeo zlato. Da li Teo u 35 godina može fizički da se nosi sa agresivnom košarkom. Da li treba neko da kaže opraštam se od reprezentacije i onda ga više niko ne zove. Ovde više ima sentimenta nego zdravog razuma. Selektor ima svoju viziju i želi mir u kući. Teodosiću organizovati lep oproštaj.
    (Mirjana, 9. avgust 2022 10:06)

    # Link komentara

  169. Gordan

    Problem je što se u tom slučaju ni ne poziva na pripreme, a ne da ga pozoveš i precrtaš kao da je niko i ništa. Ovo je naša velika sramota.
    (Aleks, 9. avgust 2022 10:05)

    # Link komentara

  170. Samo vi mediji palite vatru, to nam još samo fali!! Pešić radi sa njima i ima bolji uvid ko mu je potreban a ko ne! Mi iz fotelja nemamo sve informacije kao što ih ima Pešić. Teo je 15 godina igrao za reprezentaciju i mnogo mu hvala ali niko ne moze da igra dozivotno, nekad mora i da se preseče!
    (Dragan - Sava, 9. avgust 2022 10:04)

    # Link komentara

  171. uvek mi padne na pamet ona konferencija Zeljka Obradovica u BG kada je izneo neke stvari ali ipak ne sve do kraja, kako su tada u reprezentaciji postojali klanovi, kako neki igraci nisu medjusobno razgovarali pa je islo dotle da nece da dodaju jedan drugom loptu na utakmici, sve me ovo sada podseca na to neko vreme da je u reprezentaciji razdor izmedju igraca ali i izmedju seletkora i nekih igraca, a to bi znacajno moglo uticati na plasman jer bez dobre hemije u reprezentaciji mi necemo dogurati daleko 100% a znajuci kako smo mi zadrt narod tesko ce tu doci do nekog izgladjivanja odnosa
    (Fino fino, 9. avgust 2022 10:02)

    # Link komentara

  172. @ Under KV
    Istina li je da se potukli?
    (Nacuo sam, 9. avgust 2022 10:02)

    # Link komentara

  173. Precrtati i njih. Mora da se stane na put klanovima.
    (metalstorm, 9. avgust 2022 10:02)

    # Link komentara

  174. i ova dvojica , izvikanih košarkaša napolje. Dovesti dva mlada momka koji hoće da se bore za reprezentaciju, a ne da glume mangupe i miniraju sve ovakvim objavama
    (šljivić, 9. avgust 2022 10:00)

    # Link komentara

  175. Odlično, taman da lete i njih dvojica…
    Da se razumemo, u kakvom god sastavu da se pojavimo teško ćemo do medalje. Smatram da je Kari iznuđeno i ne baš najbolje rešenje, ali šta je tu je.
    Možda bi najbolje bilo da celokupnu igru zasnivamo na Jokić- Vasa akcijama a da ostatak tima bude podrška. Ako već imamo MVP NBA lige i Evrolige, neka brate igraju.
    Kalinić, Nedović, Bjelica… doviđenja. Bjelica nas je prodao na SP i protiv Španije i protiv Argentine, i ovde će nas ukanaliti ako bude glumio nekog lidera.
    Kalinić najblaže rečeno nestabilan, Nedović takođe.
    Ali je ipak selektor odredio da mu je najvažniji igrač Kalinić, tako da mislim da nas očekuje potop…
    (Srđan, 9. avgust 2022 09:59)

    # Link komentara

  176. Sećam se kada je izbacio Radmanovića sa svetskog prvenstva zato što je jeo bananu za vreme tajm auta. U Srbiji je bio napadan kao cepidlaka, gonič robova, samoljubivi narcis (svesni pleonazam)...
    Kasnije se pokazalo ko je bio u pravu.
    Pustimo da prođu kvalifikacije pa ćemo da sudimo!
    (Staka Zulu, 9. avgust 2022 09:58)

    # Link komentara

  177. Selektor, osoba koja vrsi selekciju igrackog kadra.Sta nije jasno?
    Igrac,osoba koja igra i ako je dobar svojom igrom treba da se nametne da ga selektor pozove,sta nije jasno?
    (Stojan Mutikaša, 9. avgust 2022 09:32)

    Ako ti nije jasno onda ti se ne moze ni objasniti nazalost.
    (rty, 9. avgust 2022 09:58)

    # Link komentara

  178. senzacionalisticki naslov. "stali uz teodosica" implicira da postoje nekakvi tabori i da traje rat. ljudi su ga ispostovali, nece da mu pljuju u lice. okacili sliku u smislu volimo te teo. nisu rekli nista negativno ni protiv pesica. pesic i teo ocigledno ne mogu da saradjuju na pravi nacin i zato je teo prectan. sta da se radi. mislim teo je legenda nase kaosarke, ali pesic je VECA legenda nase kosarke i na odgovornijoj je funkciji trenutno. ako ti pesic kaze igras minut, igras minut. ako ti kaze uradi deset sklekova, uradi deset sklekova. ako ti kaze cuti, ti cutis. ako ne mozes tako, idi kuci. a mi idemo dalje ako moze bez cirkusa. podrska i ljubav i teu i pesicu i veliko hvala obojici. nema potrebe da se sada pravi neki rat. najvaznija je medalja.
    (zigi, 9. avgust 2022 09:58)

    # Link komentara

  179. Teo je ikona nase reprezentacije i niko ne umanjuje njegovu velicinu.Stvar je u tome sto niko nije vecno mlad i ne pruza u sportu ono sto je ranije bio u stanju.Ti je jednostavno ciklus smene generacija.Ne vidim sta je problem?
    (Gordan, 9. avgust 2022 09:27)

    Pa nema to veze jer godine ocigledno nisu problem. Teodosic ove sezone MVP EC sto znaci da nije na svom top nivou ali je 5 nivoa iznad naprimer Avramovica. I sad kad odmara Vasa igrace nam Avramovic na poziciji 1. Pesic ostao u 2002 pa misli da mu je talija ako nekoga liferuje sto je jeo na klupi.
    (rty, 9. avgust 2022 09:57)

    # Link komentara

  180. Pešić želi normalnu disciplinu u timu i ne može da prihvati lanjost na pripremama,desetak piva i 2-3 kutije pljuga svaki dan Takav mu ne treba.
    (vlada Bgd, 9. avgust 2022 09:56)

    # Link komentara

  181. Što su dosadni sa trojkom... Nije imao šta da izgubi, imaš produžetak u džepu, nema tu nikakav pritisak rođaci, mogao je samo da dobije i dobio je. Posle nas ukanalio x puta.
    (fleš, 09. avgust 2022 09:42)

    Vaš hrvate je kanalio kad god je stigao.
    (Kvaran narod, 9. avgust 2022 09:55)

    # Link komentara

  182. Koliko god da si jak, ima neko jaći.
    Kari
    (Deki, 9. avgust 2022 09:54)

    # Link komentara

  183. @(Marko, 9. avgust 2022 09:31)
    Kad podrugljivo njega nazivaš piroćanac, moraš prvo dobro da razmisliš, promisliš, ustaneš i da sa uvažavanjem se obrati legendi ovog sporta.
    (sergio, 9. avgust 2022 09:54)

    # Link komentara

  184. Upravo dobio info iz Pazove. Rwzlog otpisivanja je Jokic. Jokic i Teo se ne podnose. Kari je probao to da.izgladi, ali Teo nije hteo ni da cuje i unosio je zlu atmosferu.

    Kari je birao izmedju njega i Jokica
    (Under KV, 09. avgust 2022 09:28)


    И тиме је управо растурио тим.
    (Јабучило, 9. avgust 2022 09:53)

    # Link komentara

  185. Podrška Pešiću. Slobodno nek vrati i one što podržavaju Teodosića i kvare atmosferu.
    (Charlie Kelly, 9. avgust 2022 09:52)

    # Link komentara

  186. otkaz Pešiću
    (Rašo, 9. avgust 2022 09:52)

    # Link komentara

  187. Evo iz ovoga se vidi da u reprezentaciji postoje klanovi. Stari klan ne prihvata novog lidera Jokića. Sad razumem Jokića zašto je izbegavao, i ako je...
    (Stefan Simonovic, 9. avgust 2022 09:51)

    # Link komentara

  188. Da čovek ne veruje kako mi sami sebi napravimo problem!?
    I sad će haos ...
    (NN, 9. avgust 2022 09:51)

    # Link komentara

  189. Bravo momci. Teo u petom mesecu MVP jednog evropskog klupskog takmičenja, u osmom mator i višak za reprezntaciju. O tome odlučio selektor koji je skoro pa vršnjak Džozefa Bajdena, znate onog čikice što se rukuje sa vazduhom i ne može potrefiti stepenicu. Sve ovo uzrokuje lošu karmu koja će nam se kad tad obiti o glavu..
    (Obrad, 9. avgust 2022 09:51)

    # Link komentara

  190. govore oni kao ni se baš nisu odazivali reprezentaciji....
    (za sva vremena, 9. avgust 2022 09:49)

    # Link komentara

  191. Ciganska posla
    (Milan, 9. avgust 2022 09:48)

    # Link komentara

  192. Ovo sa precrtavanjem Teodisica iako je kao legenda pozvan na pripreme je bilo ruzno, ali ovo sto se sad dogadja gde igraci daju podrsku Milosu je opasno. Ne treba taj razdor sad da se pravi. Otpao je Milos, skandal koji ce se dugo pamtiti al ne treba dalje ulaziti u ovu podelu vec spustati loptu na zemlju i okrenuti se pripremama za turnir.
    (box, 9. avgust 2022 09:48)

    # Link komentara

  193. Samo nam je ovo trebalo kad smo konacno u skoro punom sastavu, da se najvaznije atmosfera u ekipi poremeti. Bojim se da ce ovo debakl biti, ali da sacekamo i to prvenstvo. Ne mirise na dobro.
    (Niki, 9. avgust 2022 09:47)

    # Link komentara

  194. Милош је великан српске кошарке и најмање је заслужио овакав сраман третман. Никада нисмо ценили наше легенде. Морао је да буде присутан на Европском првенству макар и улазио по 15 минута. Увек се одазивао, увек долазио први усред лета по великим температурама, никад ни најмањи екцес није направио.

    Кари мора да да објашњење. Ово је сраман однос. Он је Франческо Тоти српске кошарке. Брука за Карија и савеза.
    (Вук, 9. avgust 2022 09:47)

    # Link komentara

  195. Теодосић је лидер и душа српског националног тима већ 15 љета. Наравно да ће га другови из националне селекције посебно готивити.

    Но и позиција селектора захтијева тешке одлуке, ова је свакако Пешићу најтежа, осим ако није постојао договор Карија и Теа (некад играч сам осјети да ментално и физички не може испунити оно што се од њега очекује, и то су ствари које они оперисани од спорта и не разумију) сигурно је тешка срца плеломио како је преломио.
    У националној селекцији не треба играти 12 најбољих него 12 који ће као тим најбоље изгледати. На селектору је да нађе тих 12, да им одреди улогу и да то посложи да добро изгледа. Ако омане, "гријех" ће на његову душу, а и тако у земљи Србији шта год селекција урадила, и ако оствари успјех, селектору пљувачина не гине.

    Ма жалост, имаћемо малициозне спинове поводом ове вијести, како је лоша атмосфера, како постоји сукоб међу неким играчима, како је прорадио его код неких, што су редом не само измишљени трачеви него је тако нешто и апсолутно искључено. Но добро, дежурни пљувачи ће увијек наћи материјала за пљувачину.

    Теу, играчу којем је дрес Србије увијек био светиња, свако добро у наставку каријере и у животу, заслужио је много доброг. Селектору Пешићу и српским кошаркашима пуно среће у наставку квалификација за СП и на ЕП.
    (Khal Drogo, 9. avgust 2022 09:47)

    # Link komentara

  196. Mislim da Pesic treba da se pusti da radi svoj posao.
    (Djoka, 9. avgust 2022 09:46)

    # Link komentara

  197. Sad treba otkazati poslusnost “gospodinu” Pesicu pa nek igra sam
    (mario, 9. avgust 2022 09:44)

    # Link komentara

  198. To su pravi prijatelji.
    (djape11, 9. avgust 2022 09:44)

    # Link komentara

  199. Otprilike da je to jedna ekipa u okviru reprezentacije, slični likovi.
    (Milan, 9. avgust 2022 09:43)

    # Link komentara

  200. I krenulo je polako..srpska posla..
    (Blackadder, 9. avgust 2022 09:43)

    # Link komentara

  201. Jokic rekao - Ja ili on - to vam je razlog.
    E,sad, sto vi ne smete da pisete o pravim stvarima je potpuno druga stvar.
    (Zoran, 9. avgust 2022 09:43)

    # Link komentara

  202. Pravi se losa atmosfera, valjda ce se neko oglasiti
    (HeT123, 9. avgust 2022 09:42)

    # Link komentara

  203. Što su dosadni sa trojkom... Nije imao šta da izgubi, imaš produžetak u džepu, nema tu nikakav pritisak rođaci, mogao je samo da dobije i dobio je. Posle nas ukanalio x puta.
    (fleš, 9. avgust 2022 09:42)

    # Link komentara

  204. Ovo mi vec lici na neku pobunu.Nije dobro...
    (Aca bg, 9. avgust 2022 09:42)

    # Link komentara

  205. Kalinic, najbolji nas kosarkas.
    Nezgodna situacija za Pesica(73) i za srpsku kosarku.
    (ZORAN, 9. avgust 2022 09:42)

    # Link komentara

  206. Izbaci nas Kari sa EP i pre nego sto je pocelo :)
    (navijac, 9. avgust 2022 09:41)

    # Link komentara

  207. Pesicu izbaci ih danas, ruse ti autoritet, ko su oni da staju protiv tvoje odluke!

    Podrska Pesica!
    (Ekskalibur, 9. avgust 2022 09:41)

    # Link komentara

  208. Zna Pesic sta radi, no Teo = yes ?
    (Šta to uradi Nolane Smithe?, 9. avgust 2022 09:39)

    # Link komentara

  209. Sad će rasulo tj propast,živi bili pa videli!!!
    (Žika, 9. avgust 2022 09:39)

    # Link komentara

  210. Ovoga sam se plašio... ipak je Teo tu godinama, nadam se samo da neće se poremetiti hemija u ekipi. Mišljenja sam da je Kari trebao da ga povede, makar i za nekih desetak min po utakmici, da se oprosti od reprezentacije na lep način (a možda i sa medaljom). E sad, možda Teo nije hteo da prihvati takvu ulogu, možda je procenjeno da njegovo telo ne može da izdrži... u svakom slučaju, Teo je legenda naše košarke, Kari takodje, sva podrška selektoru.
    (MaximuSrb, 9. avgust 2022 09:39)

    # Link komentara

  211. Nek igraju za ef en pe sva trojica.

    Imamo brutalnu petorku bez njih

    Micic
    Panter
    Lucic
    Jokic
    Milutinov

    Selektor: Kari Pesic
    (ljemenkacz, 9. avgust 2022 09:38)

    # Link komentara

  212. Ne biraju se strane ovde, ljudima je samo krivo sto legenda, i njihov dobar drug, ovaj put nece igrati. Ne pravite dramu bez razloga, i Pesic i Teo su legende ajde malo postovanja
    (6,50, 9. avgust 2022 09:38)

    # Link komentara

  213. Treba li Kalinić nakon onih izjava o Kosovu, kućnog snimka i ruganja protivniku nakon finala ABA lige uopšte da bude u reprezentaciji?
    (sramota, 9. avgust 2022 09:37)

    # Link komentara

  214. Koliko smo zlata osvojili pod Teom madjijom, Nikolom (Kosovo Albanija) desankom, i Nedovicem uvek povredjenim?
    (Dex, 9. avgust 2022 09:37)

    # Link komentara

  215. Jesu li???
    Kada mi je ortak u Osnovnoj lupio šamar Nastavnici Srpskog i ja sam stao uz njega.
    Tako to ide kada si ortak sa nekim.
    (Slavisa Lukic, 9. avgust 2022 09:37)

    # Link komentara

  216. mogli bi i ova dvojica njegovim putem.. ovaj drugi je svakako dokazani problem, posle onog kreveljenja u finalu aba lige, pitanje dal nam treba pored Lucica.. realno, nama trebaju dve udarne igle (Micic i Jokic) i pomocni igraci koji nece puno trositi lopte.. ja bih konkretno zvao pola tima zvezde (Dobric, Mitrovic, Davidovac) uz Milutinova, Pokua, Jaramaza.. i mislim da se Kari ogresio za Andjusu.. to bi po meni bio sampionski tim
    (rumeni, 9. avgust 2022 09:36)

    # Link komentara

  217. Evo nama novog izgovora za predstojecu blamažu na terenu. Na rečima ćemo ostati šampioni
    (NS, 9. avgust 2022 09:36)

    # Link komentara

  218. E ovo već nije dobro.
    Izgleda da imamo klanove u reprezentaciji...
    (Dino Menegin, 9. avgust 2022 09:35)

    # Link komentara

  219. Ima li iko sa gramom mozga u tom KSS? Šta čekate? Da su normalni izdali bi zvanično saopštenje i prekinuli sve špekulacije.

    Inače sraman potez Pešića prema takvoj legendi. Davno je njemu vreme prošlo.
    (Sramota, 9. avgust 2022 09:35)

    # Link komentara

  220. Alo, druskani! Nisu ga streljali, otpao iz A tima iz vise razloga. Ne uklapa se u koncepciju, mator i spor pre svega…teraj dalje
    (laos, 9. avgust 2022 09:34)

    # Link komentara

  221. Sve mirise na ogroman razdor u reprezentaciji,ne sluti na dobro.Izgubljen kult one stare reprezentacije,nema autoriteta i jasnog prqvca i cilja.Uleteo je ogroman novac u srpsku kosarku i gotovo je i sa tim sportom nazalost...
    (pejafan, 9. avgust 2022 09:34)

    # Link komentara

  222. Pod hitno ukloniti ovu dvojicu iz reprezentacije, da slučajno ne antagonizuju našega Jokaru.
    (Zvezdan, 9. avgust 2022 09:33)

    # Link komentara

  223. Selektor, osoba koja vrsi selekciju igrackog kadra.Sta nije jasno?
    Igrac,osoba koja igra i ako je dobar svojom igrom treba da se nametne da ga selektor pozove,sta nije jasno?
    (Stojan Mutikaša, 9. avgust 2022 09:32)

    # Link komentara

  224. Ај сад опет да правимо циркус.
    (Цане, 9. avgust 2022 09:31)

    # Link komentara

  225. Pirocanac, ne precrtava se tako legenda ovog sporta, samo zato sto se ne uklapa u formaciju sa naprednim dzokejom...
    (Marko, 9. avgust 2022 09:31)

    # Link komentara

  226. Zašto se pravi uvek loša atmosfera pred neko takmičenje...pustite Pešića da radi svoj posao,on nam je i doneo poslednja dva zlata.....i ako nekom ne odgovara nek ide....
    (tttttt, 9. avgust 2022 09:28)

    # Link komentara

  227. Upravo dobio info iz Pazove. Rwzlog otpisivanja je Jokic. Jokic i Teo se ne podnose. Kari je probao to da.izgladi, ali Teo nije hteo ni da cuje i unosio je zlu atmosferu.

    Kari je birao izmedju njega i Jokica
    (Under KV, 9. avgust 2022 09:28)

    # Link komentara

  228. Gde ima dima, ima i vatre. Nešto se među njima dešava (desilo). Miriše na veliku svađu i raspad sistema.
    (Ifinus, 9. avgust 2022 09:28)

    # Link komentara

  229. Dobro...
    Neka budu oni selektori.
    (punimlimemke, 9. avgust 2022 09:28)

    # Link komentara

  230. Teo je ikona nase reprezentacije i niko ne umanjuje njegovu velicinu.Stvar je u tome sto niko nije vecno mlad i ne pruza u sportu ono sto je ranije bio u stanju.Ti je jednostavno ciklus smene generacija.Ne vidim sta je problem?
    (Gordan, 9. avgust 2022 09:27)

    # Link komentara

  231. Znači bio je sukob,podrška Kariju jer mora da ima autoritet,a jasno je da se pokušao urušiti.
    (bojan, 9. avgust 2022 09:26)

    # Link komentara

  232. cutis ne remetis atmosferu... kad se zavrsi onda pljujes ako hoces...
    (tihi, 9. avgust 2022 09:25)

    # Link komentara

  233. ne znam dal je gori pesic sto je nadobudnom folirantu iz sombora resio da da odresene ruke da se izivljava ili ovi pametnjakovici koji javnom podrskom teodosicu doprinose razdoru i negativnoj atmosferi
    (petar markovic, 9. avgust 2022 09:25)

    # Link komentara

  234. super je to sto rade zbog atmosfere, opsti je interes
    (sars, 9. avgust 2022 09:25)

    # Link komentara

  235. Ovo sad već postaje neukusno i neodgovorno. Čim se desi da bilo koji igrač ima nešto protiv odluke trenera ili rukovodstva, potrebno ga je ozbiljno sankcionisati ili čak udaljiti iz ekipe. Da se zna ko je trener a ko igrač. Kada budu završili igračke karijere, ako uopšte uspeju da doguraju dokle je Kari, moći će da se možda pitaju o reprezentaciji. I Kalinića i Nedovića cenim, i jako su vredni momci, ali kada ovo čujem, ja ne vidim više ni njihovo ime ni njihovo prezime.
    (Vuk, 9. avgust 2022 09:24)

    # Link komentara

  236. Kalina poznati mislilac.
    (herbert, 9. avgust 2022 09:21)

    # Link komentara