Subota, 23.07.2022.

12:20

Neponovljivo čudo

Izvor: Stefan Nikoliæ

Neponovljivo èudo IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

38 Komentari

Sortiraj po:

Mala dopuna

pre 1 godinu

Sano to što sui Kapeli i Guželmin bili izuzetni vozaći u to vreme.. Pogledajte imena iz tog vremena.. Ni jedan loš vozać.. A ne neki Albon i Latifi..
(HanSolo, 23. jul 2022 18:09)

Slažem se da sada imamo vozače koji bukvalno kupuju mesto u F1 timu, ali imamo i nikad veće razlike u brzini i upravljivosti bolida pa neki vozači (za razliku od Albona) nikada ne dobiju priliku da pokažu šta mogu.

eh

pre 1 godinu

F1, treći kanal i gospodin od komentatora, ogledao sam celu trku, bila je neka pauza gde sam iskoristio da završim Alana Forda, jedno vreme koje se nikada neće više vratiti, još kad je Sena poginuo mesec dana iz kuće nisam izašao, onda došli Lejkerski, Seltiksi, Bulsi, Karl Luis, Alberto Tomba, Matinikenen, Dražen Petrović i Kukoč, i odjednom se takva divna zemlja, divne dečije radosti pretvorile u pakao, evo već 31 godinu..pozdrav svima iz tog doba..
(Delije Čikago, 23. jul 2022 15:28)

Da, veliki Tomba, a Rok zavrsio/odlucio tako 1988. Osamdesete - najjace za nas iz SFRJ ...

Ricardo Zunino

pre 1 godinu

Mislim da su prenosi išli na 3K najranije od 1992 godine kad se aktivirao Veljko Petrović. Pre toga uvek na TVB2 (tzv. drugi program) gde su od trke do trke domaćini bili razni centri JRT do raspada SFRJ. Cvitković je bio fenomenalan iz Zagreba, neki Vuković čini mi se iz Beogradskog studija nije baš briljirao, a bio je Đurković iz Crne Gore koji se nije snalazio sa F1. Vuković u jednom trenutku komentariše trku u Monaku i umesto da zaintrigira i zabavi slušaoce kaže "znate, to je ona dosadna trka." U to vreme gledali smo godišnje 7-8 trka i to samo iz Evrope. Neke evropske trke nisu ni prenosili, npr San Marino 1982 i 1983. Propustili smo sve odlučujuće trke za šampionat početkom osamdesetih. Čak ni u "Sportskom pregledu" neki put nisu puštali priloge nego su se kupovale sportske novine sutradan, ili prekosutra ako je trka van Evrope bila kasno, da pročitamo rezultate.

Ricardo Zunino

pre 1 godinu

Te godine je Sena bio prvak.
(Igor, 23. jul 2022 15:53)

Tako je, hvala na ispravci. Promašio sam godinu, jer Prosto je godinu pre toga bio prvak. Drugo, uvek mi je drago kada vozač pobedi pred svojom publikom kao Prost tada. Tako od obične trke postane praznik.

i tako...

pre 1 godinu

"neponovljivo cudo koje se nije desilo"? sta? ne razumem. je l' cudo ili nije? ako se nije desilo, kako je onda cudo? je l' neko radi recenziju bilo kog teksta koji objavite?

HanSolo

pre 1 godinu

Sano to što sui Kapeli i Guželmin bili izuzetni vozaći u to vreme.. Pogledajte imena iz tog vremena.. Ni jedan loš vozać.. A ne neki Albon i Latifi..

se

pre 1 godinu

zabavan tekst, ali mislim da je mnogo vece iznenađenje bilo 1984 kada je sena u tolemanu stigao u monaku sa 13og na 2go mesto, zatim prestigao i prosta za prvo mesto, ali taj krug nije uračunat. ali i uz tu kradju bilo je to najvece iznenađenje i najava velike karijere.

Dikan

pre 1 godinu

ko je gledao trke 70-tih a posebno 80-,tih imao je rašta živeti. ne zna se ko je bio bolji vozač. svaki krug neko nekog obilazi. Bolidi i motori, tu, vrlo blizu jedan drugome. veština vozača je celu trku bila na ispitu.

od kad je Šumaher postao dominantan sa onim us...im i dosadnim trkama gde on povede od početka do kraja a Barikelo mu drži odstupnicu, to više nisu bile trke nego iživljavanje.

uz par izuzetaka kao što su Hil i Hakinen/Raikonen
(riđobradi, 23. jul 2022 16:17)

Bah, ako ćemo tako, imao si godinama dominantan Meklaren - 1988. su pobedili na 15 od 16 trka. Isto tako, šta reći o sezonama kad je Williams bio dominantan - ne znam šta je to bilo interesantno u sezoni 1992. i 1993. kad su Mansell i Prost kao od šale trijumfovali, uz nikad više viđenu količinu elektronike, što je uključivalo i kontrolu proklizavanja! E, to je bilo ono najmračnije doba. Senna je 1994. godine prešao u Williams nadajući se da će i on tako bez po muke da nastavi da ređa titule.

Hill i Mika ostali su upamćeni po tome što su bili dobri samo u godinama kad su imali nadmoćne bolide - Hill je i u takvoj situaciji došao do samo jedne titule, a Hakkinen je već 2001. bio za podsmeh i penzionisao se sa samo 33 godine posle te godine brukanja. Možemo se jedino složiti da su sezone u kojima su oni osvajali titule bile uzbudljive, ali to je opet najveća zasluga upravo Schumachera koji ih je po pravilu ganjao do poslednje trke.

Nisam odavde

pre 1 godinu

Super, ubacite još malo CO2 da ubrzamo global warning. Nije nam dovoljno 40C u julu, treba nam 45C. F1 nije sport, to je idiotizam iz 20 veka.

Nebojša

pre 1 godinu

Ne znam nijesnog osim Sene, niti me formula1 uopste i interesuje, ali tekst je fantazija. Svaka cast autoru.
(Boki, 23. jul 2022 13:36)

Čovek ne prati formulu 1 kaže da je samo čuo za Senu bez ikakvog pljuvanja ili potcenjivanja bilo koga čak i pohvali tekst na kraju a magarci ga zaspu minusuma baš ste magarci nemate ni malo takta bože mili.

joe

pre 1 godinu

Odrastao sam na F1 90-tih uz 3K i Veljka Petrovica. Jos se secam dana kada je Sena poginuo i kada su javili na pregledu italijanske lige, mislim da je Djurkovic objavio sa RTCG. Ova danas formula, poluelektricna, ruzna sa onim Halom, nema ni izbliza tog adrenalina, pa ni opasnosti koju je donosila stara F1. I naravno, to je u sustini dobro, jer su zivoti ipak najvazniji, ali je i ta opasnost stvarala neki posebni dozivljaj. Vozaci su ranije bili mnogo prepoznatljiviji i harizmaticniji. Svakog sam znao po dizajnu kacige, ne treba ni da vidim bolid. Svestan sam da je sada drugo vreme i da mora ovako, ali zato ja vise i ne gledam F1.

riđobradi

pre 1 godinu

ko je gledao trke 70-tih a posebno 80-,tih imao je rašta živeti. ne zna se ko je bio bolji vozač. svaki krug neko nekog obilazi. Bolidi i motori, tu, vrlo blizu jedan drugome. veština vozača je celu trku bila na ispitu.

od kad je Šumaher postao dominantan sa onim us...im i dosadnim trkama gde on povede od početka do kraja a Barikelo mu drži odstupnicu, to više nisu bile trke nego iživljavanje.

uz par izuzetaka kao što su Hil i Hakinen/Raikonen

Grga

pre 1 godinu

Eh..dok su svi znali sve fudbalere i rezultate svih utakmica ja pratio Formulu. Gledali me ko budalu. Onda odem u vojsku 93. Prolece 94 pogine Sena. Izadjem iz vojske probam opet da pratim al ne ide. Sad oni sto su tada pratili fudbal sada prate Formulu i opet me gledaju ko budalu zasto je ja vise ne pratim. Pa brate, pratio sam vozace ne pratim rukovaoce video igrica.

Misa

pre 1 godinu

Kakva imena, kakve legende, kakvi vozači su tada bili. To je bio potpuno drugi sport od ove cirkus limunade danas. Ovi danas ne znaju da voze, u poređenju sa starim asovima.

JPR24

pre 1 godinu

21 ekipa u konkurenciji ! I onda pogledaš koliko je samo legendi vozilo u istom periodu i pored toliko vozača ukupno ! Vremena druga. Tada si čekao dan za sport, za formulu, za fudbal, za košarku… sad biznis svaki dan neka utakmica, ovi iz FIFE oče SP svake dve godine, nema više te magije ! Odgledas utakmicu kad beše sportska sreda, pa sutradan svi bili Maradona, Platini, Dejo, Robi, Miha… gledaš formulu 1, komentator znao sve, kao sto neko reče : Gospodin !

Delije Čikago

pre 1 godinu

F1, treći kanal i gospodin od komentatora, ogledao sam celu trku, bila je neka pauza gde sam iskoristio da završim Alana Forda, jedno vreme koje se nikada neće više vratiti, još kad je Sena poginuo mesec dana iz kuće nisam izašao, onda došli Lejkerski, Seltiksi, Bulsi, Karl Luis, Alberto Tomba, Matinikenen, Dražen Petrović i Kukoč, i odjednom se takva divna zemlja, divne dečije radosti pretvorile u pakao, evo već 31 godinu..pozdrav svima iz tog doba..

Igor

pre 1 godinu

Sećam se te trke i da su u jednom trenutku prekinuli prenos zbog nečega, odbojke, boćanja, neke gluposti, i da su nastavak prenosa puštali posle u obliku snimka. Kapeli vodi i ja jedva čekam da vidim hoće li da pobedi. Otišao par krugova biciklom, vratim se da gledam kad mi mama kaže, javili na vestima da je Prost pobedio. Odgledao sam bez velike volje. Drago mi je bilo za Prosta, i titulu te godine, ali sam ovde više voleo da pobedi Kapeli. On više nikada nije bio blizu pobede kao taj dan. Ferari ga upropastio 1993 sa onim očajnim bolidom, i tu je bio kraj za bivšeg šampiona formule 3000.
(Ricardo Zunino, 23. jul 2022 14:41)
Te godine je Sena bio prvak.

Dikan

pre 1 godinu

Tih godina, Formula je bila neverovatna. 1989. postavljen je sad nezamisliv rekord - čak 21 ekipa se takmičila, dakle više nego što je danas vozača na stazi! U takvoj situaciji, morale su da se voze predkvalifikacije gde je samo 4 od 9 bolida uopšte ulazilo u kvalifikacije, a onda je tokom kvalifikacija otpadalo još četiri ekipe. Kad bi se samo neko setio da napravi F1 igru koja se bavi tom sezonom...

Inače, maksimalan broj F1 bolida na stazi je 26, a to smo poslednji put videli još na početku 1995. godine, pre nego što se Simtek povukao. Primera radi, u Indikaru redovno gledamo 26 bolida, a ponekad i po koji više.

F1 lagano smanjuje budžete timova, ali to očigledno ide presporo i još uvek ne ostavlja prostor drugima da se uključe - čak ni velike kompanije nisu zainteresovane, a kamoli privatnici koji dominiraju u Indikaru.

Ljubomir

pre 1 godinu

Gledao sam ovu trku na TV-u, interesantna trka samo zbog spleta okolnosti, motori koje je imao March (Leyton Haus) bili su slabašni sa ostalu konkurenciju, finansirani prikaz trke, ali je formula 1 tada bila daleko interesantnija i neizvesno ja nego danas.

Ricardo Zunino

pre 1 godinu

Sećam se te trke i da su u jednom trenutku prekinuli prenos zbog nečega, odbojke, boćanja, neke gluposti, i da su nastavak prenosa puštali posle u obliku snimka. Kapeli vodi i ja jedva čekam da vidim hoće li da pobedi. Otišao par krugova biciklom, vratim se da gledam kad mi mama kaže, javili na vestima da je Prost pobedio. Odgledao sam bez velike volje. Drago mi je bilo za Prosta, i titulu te godine, ali sam ovde više voleo da pobedi Kapeli. On više nikada nije bio blizu pobede kao taj dan. Ferari ga upropastio 1993 sa onim očajnim bolidom, i tu je bio kraj za bivšeg šampiona formule 3000.

Ljubomir

pre 1 godinu

Gledao sam ovu trku na TV-u, interesantna trka samo zbog spleta okolnosti, motori koje je imao March (Leyton Haus) bili su slabašni sa ostalu konkurenciju, finansirani prikaz trke, ali je formula 1 tada bila daleko interesantnija i neizvesno ja nego danas.

Ser Kokeza od FSS-a

pre 1 godinu

Njui je legenda Formule 1. Posle ovog bolida, dizajnirao je šampionske Vilijamse, šampionske Meklarene i šampionske Red Bulove. Prosto rečeno, čovek je mega car.

onako usput

pre 1 godinu

Hibridna era je ubila formulu, pogledajte koliko je tada timova konkurisalo, cak je i Sumaher sa Benetonom uzeo dve titule. To je kao da Has ro uradi danas.

Ser Kokeza od FSS-a

pre 1 godinu

Njui je legenda Formule 1. Posle ovog bolida, dizajnirao je šampionske Vilijamse, šampionske Meklarene i šampionske Red Bulove. Prosto rečeno, čovek je mega car.

Delije Čikago

pre 1 godinu

F1, treći kanal i gospodin od komentatora, ogledao sam celu trku, bila je neka pauza gde sam iskoristio da završim Alana Forda, jedno vreme koje se nikada neće više vratiti, još kad je Sena poginuo mesec dana iz kuće nisam izašao, onda došli Lejkerski, Seltiksi, Bulsi, Karl Luis, Alberto Tomba, Matinikenen, Dražen Petrović i Kukoč, i odjednom se takva divna zemlja, divne dečije radosti pretvorile u pakao, evo već 31 godinu..pozdrav svima iz tog doba..

onako usput

pre 1 godinu

Hibridna era je ubila formulu, pogledajte koliko je tada timova konkurisalo, cak je i Sumaher sa Benetonom uzeo dve titule. To je kao da Has ro uradi danas.

Dikan

pre 1 godinu

Tih godina, Formula je bila neverovatna. 1989. postavljen je sad nezamisliv rekord - čak 21 ekipa se takmičila, dakle više nego što je danas vozača na stazi! U takvoj situaciji, morale su da se voze predkvalifikacije gde je samo 4 od 9 bolida uopšte ulazilo u kvalifikacije, a onda je tokom kvalifikacija otpadalo još četiri ekipe. Kad bi se samo neko setio da napravi F1 igru koja se bavi tom sezonom...

Inače, maksimalan broj F1 bolida na stazi je 26, a to smo poslednji put videli još na početku 1995. godine, pre nego što se Simtek povukao. Primera radi, u Indikaru redovno gledamo 26 bolida, a ponekad i po koji više.

F1 lagano smanjuje budžete timova, ali to očigledno ide presporo i još uvek ne ostavlja prostor drugima da se uključe - čak ni velike kompanije nisu zainteresovane, a kamoli privatnici koji dominiraju u Indikaru.

Ricardo Zunino

pre 1 godinu

Sećam se te trke i da su u jednom trenutku prekinuli prenos zbog nečega, odbojke, boćanja, neke gluposti, i da su nastavak prenosa puštali posle u obliku snimka. Kapeli vodi i ja jedva čekam da vidim hoće li da pobedi. Otišao par krugova biciklom, vratim se da gledam kad mi mama kaže, javili na vestima da je Prost pobedio. Odgledao sam bez velike volje. Drago mi je bilo za Prosta, i titulu te godine, ali sam ovde više voleo da pobedi Kapeli. On više nikada nije bio blizu pobede kao taj dan. Ferari ga upropastio 1993 sa onim očajnim bolidom, i tu je bio kraj za bivšeg šampiona formule 3000.

Ljubomir

pre 1 godinu

Gledao sam ovu trku na TV-u, interesantna trka samo zbog spleta okolnosti, motori koje je imao March (Leyton Haus) bili su slabašni sa ostalu konkurenciju, finansirani prikaz trke, ali je formula 1 tada bila daleko interesantnija i neizvesno ja nego danas.

JPR24

pre 1 godinu

21 ekipa u konkurenciji ! I onda pogledaš koliko je samo legendi vozilo u istom periodu i pored toliko vozača ukupno ! Vremena druga. Tada si čekao dan za sport, za formulu, za fudbal, za košarku… sad biznis svaki dan neka utakmica, ovi iz FIFE oče SP svake dve godine, nema više te magije ! Odgledas utakmicu kad beše sportska sreda, pa sutradan svi bili Maradona, Platini, Dejo, Robi, Miha… gledaš formulu 1, komentator znao sve, kao sto neko reče : Gospodin !

Misa

pre 1 godinu

Kakva imena, kakve legende, kakvi vozači su tada bili. To je bio potpuno drugi sport od ove cirkus limunade danas. Ovi danas ne znaju da voze, u poređenju sa starim asovima.

riđobradi

pre 1 godinu

ko je gledao trke 70-tih a posebno 80-,tih imao je rašta živeti. ne zna se ko je bio bolji vozač. svaki krug neko nekog obilazi. Bolidi i motori, tu, vrlo blizu jedan drugome. veština vozača je celu trku bila na ispitu.

od kad je Šumaher postao dominantan sa onim us...im i dosadnim trkama gde on povede od početka do kraja a Barikelo mu drži odstupnicu, to više nisu bile trke nego iživljavanje.

uz par izuzetaka kao što su Hil i Hakinen/Raikonen

Grga

pre 1 godinu

Eh..dok su svi znali sve fudbalere i rezultate svih utakmica ja pratio Formulu. Gledali me ko budalu. Onda odem u vojsku 93. Prolece 94 pogine Sena. Izadjem iz vojske probam opet da pratim al ne ide. Sad oni sto su tada pratili fudbal sada prate Formulu i opet me gledaju ko budalu zasto je ja vise ne pratim. Pa brate, pratio sam vozace ne pratim rukovaoce video igrica.

Ljubomir

pre 1 godinu

Gledao sam ovu trku na TV-u, interesantna trka samo zbog spleta okolnosti, motori koje je imao March (Leyton Haus) bili su slabašni sa ostalu konkurenciju, finansirani prikaz trke, ali je formula 1 tada bila daleko interesantnija i neizvesno ja nego danas.

Igor

pre 1 godinu

Sećam se te trke i da su u jednom trenutku prekinuli prenos zbog nečega, odbojke, boćanja, neke gluposti, i da su nastavak prenosa puštali posle u obliku snimka. Kapeli vodi i ja jedva čekam da vidim hoće li da pobedi. Otišao par krugova biciklom, vratim se da gledam kad mi mama kaže, javili na vestima da je Prost pobedio. Odgledao sam bez velike volje. Drago mi je bilo za Prosta, i titulu te godine, ali sam ovde više voleo da pobedi Kapeli. On više nikada nije bio blizu pobede kao taj dan. Ferari ga upropastio 1993 sa onim očajnim bolidom, i tu je bio kraj za bivšeg šampiona formule 3000.
(Ricardo Zunino, 23. jul 2022 14:41)
Te godine je Sena bio prvak.

Nebojša

pre 1 godinu

Ne znam nijesnog osim Sene, niti me formula1 uopste i interesuje, ali tekst je fantazija. Svaka cast autoru.
(Boki, 23. jul 2022 13:36)

Čovek ne prati formulu 1 kaže da je samo čuo za Senu bez ikakvog pljuvanja ili potcenjivanja bilo koga čak i pohvali tekst na kraju a magarci ga zaspu minusuma baš ste magarci nemate ni malo takta bože mili.

joe

pre 1 godinu

Odrastao sam na F1 90-tih uz 3K i Veljka Petrovica. Jos se secam dana kada je Sena poginuo i kada su javili na pregledu italijanske lige, mislim da je Djurkovic objavio sa RTCG. Ova danas formula, poluelektricna, ruzna sa onim Halom, nema ni izbliza tog adrenalina, pa ni opasnosti koju je donosila stara F1. I naravno, to je u sustini dobro, jer su zivoti ipak najvazniji, ali je i ta opasnost stvarala neki posebni dozivljaj. Vozaci su ranije bili mnogo prepoznatljiviji i harizmaticniji. Svakog sam znao po dizajnu kacige, ne treba ni da vidim bolid. Svestan sam da je sada drugo vreme i da mora ovako, ali zato ja vise i ne gledam F1.

Dikan

pre 1 godinu

ko je gledao trke 70-tih a posebno 80-,tih imao je rašta živeti. ne zna se ko je bio bolji vozač. svaki krug neko nekog obilazi. Bolidi i motori, tu, vrlo blizu jedan drugome. veština vozača je celu trku bila na ispitu.

od kad je Šumaher postao dominantan sa onim us...im i dosadnim trkama gde on povede od početka do kraja a Barikelo mu drži odstupnicu, to više nisu bile trke nego iživljavanje.

uz par izuzetaka kao što su Hil i Hakinen/Raikonen
(riđobradi, 23. jul 2022 16:17)

Bah, ako ćemo tako, imao si godinama dominantan Meklaren - 1988. su pobedili na 15 od 16 trka. Isto tako, šta reći o sezonama kad je Williams bio dominantan - ne znam šta je to bilo interesantno u sezoni 1992. i 1993. kad su Mansell i Prost kao od šale trijumfovali, uz nikad više viđenu količinu elektronike, što je uključivalo i kontrolu proklizavanja! E, to je bilo ono najmračnije doba. Senna je 1994. godine prešao u Williams nadajući se da će i on tako bez po muke da nastavi da ređa titule.

Hill i Mika ostali su upamćeni po tome što su bili dobri samo u godinama kad su imali nadmoćne bolide - Hill je i u takvoj situaciji došao do samo jedne titule, a Hakkinen je već 2001. bio za podsmeh i penzionisao se sa samo 33 godine posle te godine brukanja. Možemo se jedino složiti da su sezone u kojima su oni osvajali titule bile uzbudljive, ali to je opet najveća zasluga upravo Schumachera koji ih je po pravilu ganjao do poslednje trke.

se

pre 1 godinu

zabavan tekst, ali mislim da je mnogo vece iznenađenje bilo 1984 kada je sena u tolemanu stigao u monaku sa 13og na 2go mesto, zatim prestigao i prosta za prvo mesto, ali taj krug nije uračunat. ali i uz tu kradju bilo je to najvece iznenađenje i najava velike karijere.

HanSolo

pre 1 godinu

Sano to što sui Kapeli i Guželmin bili izuzetni vozaći u to vreme.. Pogledajte imena iz tog vremena.. Ni jedan loš vozać.. A ne neki Albon i Latifi..

Ricardo Zunino

pre 1 godinu

Mislim da su prenosi išli na 3K najranije od 1992 godine kad se aktivirao Veljko Petrović. Pre toga uvek na TVB2 (tzv. drugi program) gde su od trke do trke domaćini bili razni centri JRT do raspada SFRJ. Cvitković je bio fenomenalan iz Zagreba, neki Vuković čini mi se iz Beogradskog studija nije baš briljirao, a bio je Đurković iz Crne Gore koji se nije snalazio sa F1. Vuković u jednom trenutku komentariše trku u Monaku i umesto da zaintrigira i zabavi slušaoce kaže "znate, to je ona dosadna trka." U to vreme gledali smo godišnje 7-8 trka i to samo iz Evrope. Neke evropske trke nisu ni prenosili, npr San Marino 1982 i 1983. Propustili smo sve odlučujuće trke za šampionat početkom osamdesetih. Čak ni u "Sportskom pregledu" neki put nisu puštali priloge nego su se kupovale sportske novine sutradan, ili prekosutra ako je trka van Evrope bila kasno, da pročitamo rezultate.

eh

pre 1 godinu

F1, treći kanal i gospodin od komentatora, ogledao sam celu trku, bila je neka pauza gde sam iskoristio da završim Alana Forda, jedno vreme koje se nikada neće više vratiti, još kad je Sena poginuo mesec dana iz kuće nisam izašao, onda došli Lejkerski, Seltiksi, Bulsi, Karl Luis, Alberto Tomba, Matinikenen, Dražen Petrović i Kukoč, i odjednom se takva divna zemlja, divne dečije radosti pretvorile u pakao, evo već 31 godinu..pozdrav svima iz tog doba..
(Delije Čikago, 23. jul 2022 15:28)

Da, veliki Tomba, a Rok zavrsio/odlucio tako 1988. Osamdesete - najjace za nas iz SFRJ ...

Ricardo Zunino

pre 1 godinu

Te godine je Sena bio prvak.
(Igor, 23. jul 2022 15:53)

Tako je, hvala na ispravci. Promašio sam godinu, jer Prosto je godinu pre toga bio prvak. Drugo, uvek mi je drago kada vozač pobedi pred svojom publikom kao Prost tada. Tako od obične trke postane praznik.

Nisam odavde

pre 1 godinu

Super, ubacite još malo CO2 da ubrzamo global warning. Nije nam dovoljno 40C u julu, treba nam 45C. F1 nije sport, to je idiotizam iz 20 veka.

Mala dopuna

pre 1 godinu

Sano to što sui Kapeli i Guželmin bili izuzetni vozaći u to vreme.. Pogledajte imena iz tog vremena.. Ni jedan loš vozać.. A ne neki Albon i Latifi..
(HanSolo, 23. jul 2022 18:09)

Slažem se da sada imamo vozače koji bukvalno kupuju mesto u F1 timu, ali imamo i nikad veće razlike u brzini i upravljivosti bolida pa neki vozači (za razliku od Albona) nikada ne dobiju priliku da pokažu šta mogu.

i tako...

pre 1 godinu

"neponovljivo cudo koje se nije desilo"? sta? ne razumem. je l' cudo ili nije? ako se nije desilo, kako je onda cudo? je l' neko radi recenziju bilo kog teksta koji objavite?

Nisam odavde

pre 1 godinu

Super, ubacite još malo CO2 da ubrzamo global warning. Nije nam dovoljno 40C u julu, treba nam 45C. F1 nije sport, to je idiotizam iz 20 veka.

onako usput

pre 1 godinu

Hibridna era je ubila formulu, pogledajte koliko je tada timova konkurisalo, cak je i Sumaher sa Benetonom uzeo dve titule. To je kao da Has ro uradi danas.

i tako...

pre 1 godinu

"neponovljivo cudo koje se nije desilo"? sta? ne razumem. je l' cudo ili nije? ako se nije desilo, kako je onda cudo? je l' neko radi recenziju bilo kog teksta koji objavite?

Grga

pre 1 godinu

Eh..dok su svi znali sve fudbalere i rezultate svih utakmica ja pratio Formulu. Gledali me ko budalu. Onda odem u vojsku 93. Prolece 94 pogine Sena. Izadjem iz vojske probam opet da pratim al ne ide. Sad oni sto su tada pratili fudbal sada prate Formulu i opet me gledaju ko budalu zasto je ja vise ne pratim. Pa brate, pratio sam vozace ne pratim rukovaoce video igrica.

Misa

pre 1 godinu

Kakva imena, kakve legende, kakvi vozači su tada bili. To je bio potpuno drugi sport od ove cirkus limunade danas. Ovi danas ne znaju da voze, u poređenju sa starim asovima.

Dikan

pre 1 godinu

ko je gledao trke 70-tih a posebno 80-,tih imao je rašta živeti. ne zna se ko je bio bolji vozač. svaki krug neko nekog obilazi. Bolidi i motori, tu, vrlo blizu jedan drugome. veština vozača je celu trku bila na ispitu.

od kad je Šumaher postao dominantan sa onim us...im i dosadnim trkama gde on povede od početka do kraja a Barikelo mu drži odstupnicu, to više nisu bile trke nego iživljavanje.

uz par izuzetaka kao što su Hil i Hakinen/Raikonen
(riđobradi, 23. jul 2022 16:17)

Bah, ako ćemo tako, imao si godinama dominantan Meklaren - 1988. su pobedili na 15 od 16 trka. Isto tako, šta reći o sezonama kad je Williams bio dominantan - ne znam šta je to bilo interesantno u sezoni 1992. i 1993. kad su Mansell i Prost kao od šale trijumfovali, uz nikad više viđenu količinu elektronike, što je uključivalo i kontrolu proklizavanja! E, to je bilo ono najmračnije doba. Senna je 1994. godine prešao u Williams nadajući se da će i on tako bez po muke da nastavi da ređa titule.

Hill i Mika ostali su upamćeni po tome što su bili dobri samo u godinama kad su imali nadmoćne bolide - Hill je i u takvoj situaciji došao do samo jedne titule, a Hakkinen je već 2001. bio za podsmeh i penzionisao se sa samo 33 godine posle te godine brukanja. Možemo se jedino složiti da su sezone u kojima su oni osvajali titule bile uzbudljive, ali to je opet najveća zasluga upravo Schumachera koji ih je po pravilu ganjao do poslednje trke.

riđobradi

pre 1 godinu

ko je gledao trke 70-tih a posebno 80-,tih imao je rašta živeti. ne zna se ko je bio bolji vozač. svaki krug neko nekog obilazi. Bolidi i motori, tu, vrlo blizu jedan drugome. veština vozača je celu trku bila na ispitu.

od kad je Šumaher postao dominantan sa onim us...im i dosadnim trkama gde on povede od početka do kraja a Barikelo mu drži odstupnicu, to više nisu bile trke nego iživljavanje.

uz par izuzetaka kao što su Hil i Hakinen/Raikonen

Ser Kokeza od FSS-a

pre 1 godinu

Njui je legenda Formule 1. Posle ovog bolida, dizajnirao je šampionske Vilijamse, šampionske Meklarene i šampionske Red Bulove. Prosto rečeno, čovek je mega car.

Ljubomir

pre 1 godinu

Gledao sam ovu trku na TV-u, interesantna trka samo zbog spleta okolnosti, motori koje je imao March (Leyton Haus) bili su slabašni sa ostalu konkurenciju, finansirani prikaz trke, ali je formula 1 tada bila daleko interesantnija i neizvesno ja nego danas.

Ricardo Zunino

pre 1 godinu

Sećam se te trke i da su u jednom trenutku prekinuli prenos zbog nečega, odbojke, boćanja, neke gluposti, i da su nastavak prenosa puštali posle u obliku snimka. Kapeli vodi i ja jedva čekam da vidim hoće li da pobedi. Otišao par krugova biciklom, vratim se da gledam kad mi mama kaže, javili na vestima da je Prost pobedio. Odgledao sam bez velike volje. Drago mi je bilo za Prosta, i titulu te godine, ali sam ovde više voleo da pobedi Kapeli. On više nikada nije bio blizu pobede kao taj dan. Ferari ga upropastio 1993 sa onim očajnim bolidom, i tu je bio kraj za bivšeg šampiona formule 3000.

Delije Čikago

pre 1 godinu

F1, treći kanal i gospodin od komentatora, ogledao sam celu trku, bila je neka pauza gde sam iskoristio da završim Alana Forda, jedno vreme koje se nikada neće više vratiti, još kad je Sena poginuo mesec dana iz kuće nisam izašao, onda došli Lejkerski, Seltiksi, Bulsi, Karl Luis, Alberto Tomba, Matinikenen, Dražen Petrović i Kukoč, i odjednom se takva divna zemlja, divne dečije radosti pretvorile u pakao, evo već 31 godinu..pozdrav svima iz tog doba..

joe

pre 1 godinu

Odrastao sam na F1 90-tih uz 3K i Veljka Petrovica. Jos se secam dana kada je Sena poginuo i kada su javili na pregledu italijanske lige, mislim da je Djurkovic objavio sa RTCG. Ova danas formula, poluelektricna, ruzna sa onim Halom, nema ni izbliza tog adrenalina, pa ni opasnosti koju je donosila stara F1. I naravno, to je u sustini dobro, jer su zivoti ipak najvazniji, ali je i ta opasnost stvarala neki posebni dozivljaj. Vozaci su ranije bili mnogo prepoznatljiviji i harizmaticniji. Svakog sam znao po dizajnu kacige, ne treba ni da vidim bolid. Svestan sam da je sada drugo vreme i da mora ovako, ali zato ja vise i ne gledam F1.

Nebojša

pre 1 godinu

Ne znam nijesnog osim Sene, niti me formula1 uopste i interesuje, ali tekst je fantazija. Svaka cast autoru.
(Boki, 23. jul 2022 13:36)

Čovek ne prati formulu 1 kaže da je samo čuo za Senu bez ikakvog pljuvanja ili potcenjivanja bilo koga čak i pohvali tekst na kraju a magarci ga zaspu minusuma baš ste magarci nemate ni malo takta bože mili.

HanSolo

pre 1 godinu

Sano to što sui Kapeli i Guželmin bili izuzetni vozaći u to vreme.. Pogledajte imena iz tog vremena.. Ni jedan loš vozać.. A ne neki Albon i Latifi..

se

pre 1 godinu

zabavan tekst, ali mislim da je mnogo vece iznenađenje bilo 1984 kada je sena u tolemanu stigao u monaku sa 13og na 2go mesto, zatim prestigao i prosta za prvo mesto, ali taj krug nije uračunat. ali i uz tu kradju bilo je to najvece iznenađenje i najava velike karijere.

Ljubomir

pre 1 godinu

Gledao sam ovu trku na TV-u, interesantna trka samo zbog spleta okolnosti, motori koje je imao March (Leyton Haus) bili su slabašni sa ostalu konkurenciju, finansirani prikaz trke, ali je formula 1 tada bila daleko interesantnija i neizvesno ja nego danas.

Dikan

pre 1 godinu

Tih godina, Formula je bila neverovatna. 1989. postavljen je sad nezamisliv rekord - čak 21 ekipa se takmičila, dakle više nego što je danas vozača na stazi! U takvoj situaciji, morale su da se voze predkvalifikacije gde je samo 4 od 9 bolida uopšte ulazilo u kvalifikacije, a onda je tokom kvalifikacija otpadalo još četiri ekipe. Kad bi se samo neko setio da napravi F1 igru koja se bavi tom sezonom...

Inače, maksimalan broj F1 bolida na stazi je 26, a to smo poslednji put videli još na početku 1995. godine, pre nego što se Simtek povukao. Primera radi, u Indikaru redovno gledamo 26 bolida, a ponekad i po koji više.

F1 lagano smanjuje budžete timova, ali to očigledno ide presporo i još uvek ne ostavlja prostor drugima da se uključe - čak ni velike kompanije nisu zainteresovane, a kamoli privatnici koji dominiraju u Indikaru.

JPR24

pre 1 godinu

21 ekipa u konkurenciji ! I onda pogledaš koliko je samo legendi vozilo u istom periodu i pored toliko vozača ukupno ! Vremena druga. Tada si čekao dan za sport, za formulu, za fudbal, za košarku… sad biznis svaki dan neka utakmica, ovi iz FIFE oče SP svake dve godine, nema više te magije ! Odgledas utakmicu kad beše sportska sreda, pa sutradan svi bili Maradona, Platini, Dejo, Robi, Miha… gledaš formulu 1, komentator znao sve, kao sto neko reče : Gospodin !

Igor

pre 1 godinu

Sećam se te trke i da su u jednom trenutku prekinuli prenos zbog nečega, odbojke, boćanja, neke gluposti, i da su nastavak prenosa puštali posle u obliku snimka. Kapeli vodi i ja jedva čekam da vidim hoće li da pobedi. Otišao par krugova biciklom, vratim se da gledam kad mi mama kaže, javili na vestima da je Prost pobedio. Odgledao sam bez velike volje. Drago mi je bilo za Prosta, i titulu te godine, ali sam ovde više voleo da pobedi Kapeli. On više nikada nije bio blizu pobede kao taj dan. Ferari ga upropastio 1993 sa onim očajnim bolidom, i tu je bio kraj za bivšeg šampiona formule 3000.
(Ricardo Zunino, 23. jul 2022 14:41)
Te godine je Sena bio prvak.

Ricardo Zunino

pre 1 godinu

Te godine je Sena bio prvak.
(Igor, 23. jul 2022 15:53)

Tako je, hvala na ispravci. Promašio sam godinu, jer Prosto je godinu pre toga bio prvak. Drugo, uvek mi je drago kada vozač pobedi pred svojom publikom kao Prost tada. Tako od obične trke postane praznik.

Ricardo Zunino

pre 1 godinu

Mislim da su prenosi išli na 3K najranije od 1992 godine kad se aktivirao Veljko Petrović. Pre toga uvek na TVB2 (tzv. drugi program) gde su od trke do trke domaćini bili razni centri JRT do raspada SFRJ. Cvitković je bio fenomenalan iz Zagreba, neki Vuković čini mi se iz Beogradskog studija nije baš briljirao, a bio je Đurković iz Crne Gore koji se nije snalazio sa F1. Vuković u jednom trenutku komentariše trku u Monaku i umesto da zaintrigira i zabavi slušaoce kaže "znate, to je ona dosadna trka." U to vreme gledali smo godišnje 7-8 trka i to samo iz Evrope. Neke evropske trke nisu ni prenosili, npr San Marino 1982 i 1983. Propustili smo sve odlučujuće trke za šampionat početkom osamdesetih. Čak ni u "Sportskom pregledu" neki put nisu puštali priloge nego su se kupovale sportske novine sutradan, ili prekosutra ako je trka van Evrope bila kasno, da pročitamo rezultate.

eh

pre 1 godinu

F1, treći kanal i gospodin od komentatora, ogledao sam celu trku, bila je neka pauza gde sam iskoristio da završim Alana Forda, jedno vreme koje se nikada neće više vratiti, još kad je Sena poginuo mesec dana iz kuće nisam izašao, onda došli Lejkerski, Seltiksi, Bulsi, Karl Luis, Alberto Tomba, Matinikenen, Dražen Petrović i Kukoč, i odjednom se takva divna zemlja, divne dečije radosti pretvorile u pakao, evo već 31 godinu..pozdrav svima iz tog doba..
(Delije Čikago, 23. jul 2022 15:28)

Da, veliki Tomba, a Rok zavrsio/odlucio tako 1988. Osamdesete - najjace za nas iz SFRJ ...

Mala dopuna

pre 1 godinu

Sano to što sui Kapeli i Guželmin bili izuzetni vozaći u to vreme.. Pogledajte imena iz tog vremena.. Ni jedan loš vozać.. A ne neki Albon i Latifi..
(HanSolo, 23. jul 2022 18:09)

Slažem se da sada imamo vozače koji bukvalno kupuju mesto u F1 timu, ali imamo i nikad veće razlike u brzini i upravljivosti bolida pa neki vozači (za razliku od Albona) nikada ne dobiju priliku da pokažu šta mogu.