Nedelja, 03.07.2022.

15:45

Istorijski haos: Izbegnuta tragedija, ogromna ludnica i prva pobeda Sajnsa

Najbolja trka godine završena je pobedom Karlosa Sajnsa iz Ferarija ispred Serhija Peresa i Luisa Hamiltona.

Izvor: SN

Istorijski haos: Izbegnuta tragedija, ogromna ludnica i prva pobeda Sajnsa IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

74 Komentari

Sortiraj po:

f1

pre 1 godinu

Velika greška Fersrija ponovo što se tiče taktike. Lekler je morao otići u boks kada je SC bio na stazi. Nije mi jasno zašto Ferari uvek previ tako kardinalne greške?

Dingospo

pre 1 godinu

Kakav crni Lekler pa on je spalio sam te motore u Spaniji i Avganistanu on i Binoto ruku pod ruku i pravac Haas. Sainc je pokazao prosle godine da je za Leklera vozacina.
(Kiki, 03. jul 2022 19:17)

Ovo za Avganistan ni meni iskreno nije bilo jasno.... Ali opet, ja svakako ne mogu da se načudim da Carlos Sainz posle WRC želi i titulu u F1, pa dosta je rođače, idi u penziju... Takođe i ovaj mlađi Šumaher i dalje vozi iako 20 godina kršten rezultat nije napravio... Eee na šta je spala F1....

Fan

pre 1 godinu

Zašto je sramota? Zato što mu je oštećen bolid odozdo? Koja glupost. Uostalom, Verstappen nije Nemac, prezime mu se ni po Vuku ni po Holandskom jeziku, ne čita “ferštapen” nego Ferstapen. Kad već pratiš F1, potrudi se da znaš osnovne stvari.
(kezza, 3. jul 2022 19:22

Bas se i na Holandskom cita "Ferštapen"! Holandski je zapadnonemakci jezik!
https://de.forvo.com/word/max_verstappen/

m

pre 1 godinu

Kakav crni Lekler pa on je spalio sam te motore u Spaniji i Avganistanu on i Binoto ruku pod ruku i pravac Haas. Sainc je pokazao prosle godine da je za Leklera vozacina.
(Kiki, 03. jul 2022 19:17)

avganistanu, to mora da je bila bomba trka !

crnogorac

pre 1 godinu

Pre svega danasnja trka je trka za udzbenike! Mnogo toga se izdesavalo danas. Najbitnije je da je Zhou dobro i da niko nije nastradao. Hamilton je danas zaista sampionski vozio i pokazao da je u Silverstonu klasa vise u odnosu na ostale trke. Kao navijac Ferrari-a sam duboko razocaran u njihovu strategiju koja je Leklera po ko zna koji put odvratila od sigurne pobede i on opet pored svega toga ponizi Sainza i sa ostecenim krilom pocne da mu bezi i juri ka pobedi, sve dok Okonu nije otkazao auto i onda slag na tortu za Leklera ne promeni gume za razliku od Sainza i pored svega toga lavovski do P4.Da Okonu nije stao auto Hamilton ne bi pobedio Leklera jer je Lekler pobegao Sainz-u na nekih 5 sekundi a Hamilton i Lekler su bukvalno vrteli identicne krugove, mozda bi Sainza prosao koji je svo vreme vozio dosta sporije sa tvrdim gumama.

Veliki pozdrav za sve ljubitelje Formule 1!
(Darko023, 03. jul 2022 20:08)

Moracu te ispraviti u jednom. Lecler je bjezao Sainzu 3,5 sekundi a Sainz Hamiltonu 2 sekunde i ujedno je Hamilton smanjivao prednost koja je bila i veca. Predikcija prestizanja Sainza je kompjuterski bila za 1 krug.S obzirom da je ostalo skoro 15 krugova u tom trenutku do kraja vise nego sigurno je da bi Hamilton stigao pa i prestigao Leclera jer bi prednost novih pneumatika Hamiltona dosla do izrazaja. Zato safety car nije Hamiltonu odgovarao, i odmah sam znao da ce ga Peres prestici s obzirom na brzinu na pravcu.

Darko023

pre 1 godinu

Pre svega danasnja trka je trka za udzbenike! Mnogo toga se izdesavalo danas. Najbitnije je da je Zhou dobro i da niko nije nastradao. Hamilton je danas zaista sampionski vozio i pokazao da je u Silverstonu klasa vise u odnosu na ostale trke. Kao navijac Ferrari-a sam duboko razocaran u njihovu strategiju koja je Leklera po ko zna koji put odvratila od sigurne pobede i on opet pored svega toga ponizi Sainza i sa ostecenim krilom pocne da mu bezi i juri ka pobedi, sve dok Okonu nije otkazao auto i onda slag na tortu za Leklera ne promeni gume za razliku od Sainza i pored svega toga lavovski do P4.Da Okonu nije stao auto Hamilton ne bi pobedio Leklera jer je Lekler pobegao Sainz-u na nekih 5 sekundi a Hamilton i Lekler su bukvalno vrteli identicne krugove, mozda bi Sainza prosao koji je svo vreme vozio dosta sporije sa tvrdim gumama.

Veliki pozdrav za sve ljubitelje Formule 1!

NikolaM

pre 1 godinu

Najbitnije je da Zou ok pre svega. Sto se tice same trke, vrlo zanimljiva, kad bih svaka ovakva bila.

Iz perspektive sampionata, ako Ferrari oce titulu, ucili su sebi medvedju uslugu. Realno je LEC bio brzi, sa ostecenim bolidom.

Izgleda da se Binoto nije salio, kad je rekao da se ove godine ne bore za titulu, nego da je cilj da budu konkurenti. Alo ti si Ferrari, ti moras svaku trku da se boris za pobedu. Tako da se stehotres.

Vestapen lagano uzima titulu, posto je Ferrari ovakav.

LEC je zbog ekipe izgubio ogromne bodove u mnogo trka, cini mi se 4. Monako i ovo tipicna greska ekipa. 2 kvara na bolidu, koja u borbi za titulu ne smeju da se desavaju. Poboljsao si bolid, a opet pred trku draka da li ce bolid da krene. Jednostavno ne moze tako.

Ako LEC ne pobedi minimum 2 trke u julu i 1 trku MAX ne zavrsi, mozda imamo borbu do kraja godine, ali tesko.

Uzivajte ljubitelji formule 1 u nastavku sezone.

Sve pohvale za HAM, ALO I MSC za bodoove.

EUFORIJA

pre 1 godinu

Za ove što veličaju Hamiltona... Lik je jedini danas imao besprekoran auto, svi ostali su imali oštećenja, čukanja, probleme... A čak i takvi bez pola krila, sa istrošenim gumama su stizali da ga šamaraju na stazi, Serhio pre svih ali i Lekler, sa oštećenim autom i sa nikakvim gumama jedva ga obišao ovaj.
(Betonka, 03. jul 2022 18:46)
Perez je promenio krilo i imao odlican auto u finisu,Lekler i pored ostecenja je bio brzi od Sajnca kome auto nije bilo osteceno,Luis je bio odlican danas iako bolid jos uvek zaostaje za Redbulom i Ferarijem. Razumem da nekog ne volis ali treba postovati sampione.

Retrogradni Merkur

pre 1 godinu

@Retrogradni Merkur
Tako je u svim profesijama. Napredak u tehnologiji i podizanje svesti o bezbednosti sprečava smrtne ishode. Odatle i veliko poštovanje za prethodne generacije vozača i legende moto sporta, kolika m**a su trebala da se sedne i vozi F1 ili motor pre 40+godina.
(drvobradi, 3. jul 2022 18:41)

Da, upravo sam to pomislio. Neverovatno. Ja sam počeo da pratim formulu 96-97 godine kada su se već neke stvari promenile. Ima u onom filmu Rush o Džejmsu Hantu i Niki Laudi rečenica, parafraziram, ljudi se sada brinu da li će njihov vozač pobediti, onda su bili srećni ako ostane živ. Baš je Sena rekao kada je Vilijams izašao sa novim bolidom koji je bio tehnološki napredniji od ostalih, samo vam treba vozač koji će pritiskati dugmiće, bolid se vozi sam, to nije trkanje. Sa druge strane, srećom, bezbednost je dosta napredovala.

Saeba Ryo

pre 1 godinu

@mica surdulica

smešan si kao i većina koji kada krenu da daju neki svoj "stručan" pogled, kreću sa "pratim F1 "XX" godina. Sainz je prošle sezone bio u 80% trka bolji od svakako odličnog vozača Leklera koji se ove godine bolje snašao, ali privikava se i Sainz i biće samo bolji i možda i ove godine isped svog timskog kolege.

Azerot

pre 1 godinu

Brate mili kako mi je preskocilo srce kad sam video Zoua kako klizi, jos posle otvorim onboard Gaslija gde se tek videlo kako je odletelo, uzas. Hvala Bogu i oreolu pa je preziveo, sto vise bezbedonosnih pobosljanja to bolje. To su ogromne sile, i po 10+ g pri takvim brzinama, odmah sam se setio Grozana.

Dusan

pre 1 godinu

Ferrari izgubio još u garaži. Još jedna laka pobeda Maksa i još jedna dosadna trka u najavi.Odoh ja da bolje provedem ovo popodne.
(Mxt, 03. jul 2022 16:05)
Hahahahahaahahahahaha :)

Nebojsa

pre 1 godinu

Odlicna trka! Najbitnije da je Zou prosao dobro! Ferari horor, sta rade i jednom i drugom vozacu. Sto neko napisa u komentarima otkaz redom, od Binota pa nadalje. Bas me interesuje sta su pricali na kraju trke Binoto i Lekler :)

Kapa dole za Sajnca, Luisa, Ceka i Sarla...kakvo trkanje na kraju, gospodski, na noz bez kontakta! Bravo!

Max mi je jos vise pao u ocima, kakav go'nar. Gura Mika sa staze 2 puta, i vise nego za kaznu.

Kiki

pre 1 godinu

Kakav crni Lekler pa on je spalio sam te motore u Spaniji i Avganistanu on i Binoto ruku pod ruku i pravac Haas. Sainc je pokazao prosle godine da je za Leklera vozacina.

Vot iss yo nem

pre 1 godinu

Fantastična utrka u svim elementima koji najbrži cirkus na svetu čini obaveznim štivom za svakog istinskog ljubitelja automobila. Čestitke doslovno svima. Od vozača, timova do organizatora. Silverstone, 400.000 gledalaca u tri dana. Nije slučajno da je Engleska kolevka automobilizma.

ДЕЛИЈА🔴⚪

pre 1 godinu

Веома занимљива трка. Најбитније да су сви добро прошли на крају, поготово Жоу. Трка за титулу се још више закомпликовала. Биће занимљиво пратити остатак сезоне. Честитке Сајнсу на првој побједи.

mica surdulica

pre 1 godinu

Evo odgovor za ovog decka sto kaze da nemaju ljudi argumente za to sto kazu da je Sainz los vozac, iako ja to nisam rekao vec da je prosek i da nije sampionski kalibar. Karlos Sainz jeste bio bolji od Norisa u Meklarenu dok je ovaj imao tipa 19 godina, Karlos Sainz ne ume da podnesi pritisak, kad je na sredini grida onda moze da bude bolji od timskog kolege, kada je u pitanju borba za pobede i titulu njega nema nigde. Pa pogledaj klinjo tempo Leklera i Karlosa u svakoj trci ove sezone. Karlos je na nivou Jukia Tsunode sto se tempa tice... Dobar vozac, sjajan, ali u svoja 4 zida na simulatoru.

Nejdžel Mensel

pre 1 godinu

Ferari opet katastrofa sa odlukama i boksom. Nije mi jasno što nisu Lekleru na prvoj zameni pneumatika, zamenili i "nos" bolida koji je bio oštećen!?!? Mogli su komotno da rizikuju još par sekundi. Ne bi izgubili uopšte puno što se tiče pozicije. U najlošijoj varijanti izašao bi kao treći na stazu i bio bi veoma blizu Hamiltona u tom trenutku, pa bi odmah mogao da ga napadne i prestigne. Kasnija odluka da samo Sainz udje u box je još jedna katastrofalna odluka koja je bila uslovljena baš tom lošom prvom odlukom!!! Šteta velika jer je tako Ferati propustio priliku da se se Lekler bodovno približi Verštapenu koji je imao problema sa bolidom.

ja

pre 1 godinu

obzira za koga navijas prijatelju ako si iole objektivan i poznajes ovaj sport znao bi da Karlos Sainz nije u prvih 10 vozaca na gridu, a vrlo verovatno ni u 15. Covek ne moze da prati vremena timskog kolege koji nema pola prednjeg krila i nesto se buni i nesto hoce? I ne da ne moze da prati vremena nego gubi pola sekunde po krugu a pritom ovaj ima starije gume?
Ako se strucnjakom naziva neko ko ovaj sport prati 35 godina onda druze evo ja cu ti reci Karlos Sainz je ok vozač ali ni blizu sampionakog kalibra.
(mica surdulica, 3. jul 2022 18:47)
karlos sainc je prošle godine bio ispred leklera na kraju, pre toga 2 godine za redom ispred norisa.govoriti da je on los vozac je smesno.jeste ga tim danas malo favorizovao ali je i lekler bio favorizovan u odnosu na fetela kad je došao (rusija 2019).nije mi jasno zasto svi potenciraju da je sainc loš kad nemaju nikakve argumente za to

crnogorac

pre 1 godinu

Za ove što veličaju Hamiltona... Lik je jedini danas imao besprekoran auto, svi ostali su imali oštećenja, čukanja, probleme... A čak i takvi bez pola krila, sa istrošenim gumama su stizali da ga šamaraju na stazi, Serhio pre svih ali i Lekler, sa oštećenim autom i sa nikakvim gumama jedva ga obišao ovaj.
(Betonka, 03. jul 2022 18:46)

Krivo ti je!

kezza

pre 1 godinu

Ovaj ferštapen je sramota.
(moravac, 03. jul 2022 18:36)

Zašto je sramota? Zato što mu je oštećen bolid odozdo? Koja glupost. Uostalom, Verstappen nije Nemac, prezime mu se ni po Vuku ni po Holandskom jeziku, ne čita “ferštapen” nego Ferstapen. Kad već pratiš F1, potrudi se da znaš osnovne stvari.

saf

pre 1 godinu

Do ove trke sam navijao za Ferari ali šta će posle ovoga biti stvarno ne znam. Amatersko ponasanje ekipe, Sainz je ok vozac za neki Alpha Tauri, Okon i čelnici Ferarija poklonili pobedu Sainzu koji je bio najgori vozac na stazi u prvih 10, Monacanin mu pobegao 5sekundi bez pola prednjeg krila na tvrdim gumama treba da ga bude sramota. Iskreno nisam veliki obožavalac lika i dela Luisa Hamiltona ali covek je doktor i sto se mene tice jedini pravi pobednik danas. Perez takodje imao srece kao Talični Tom videcemo na kraju sta ce biti sa onih 5 sekundi kazne...
Opsti utisak sramota i neznanje ekipe Ferarija ne znaju ni sami kako su došli do ove pobede, cestitke za malog Sumahera nadam se da je probio led.

P.S. Da se Lekler i Sainz trkaju na istim gumama 1na1 mesec dana Španac bi video Leklerovu formulu samo kada ga ovaj obilazi za krug.

Mahea

pre 1 godinu

GOOOOAAAAAAT HAMILTON!!!!! Pa ljudi sta ovaj decko radi!!!! O ovom ce se snimati filmovi. Sa ovakvim bolidom, cetiri koplja islpod Red Bula i Ferarija on ih stavlja u dzep. Igra se sa njima!!! Kakava vozacina! Pa drugacije ga ni ne mogu zaustaviti nego onako kao prosle godine kada su mu Masi i ubica ukrali titulu!!! GOOOAAAAT!!! Najdominantnija figura u svijetu sporta.

So

pre 1 godinu

Ferari ostaje Ferari, poklonjena pobeda Saincu, i ukopavanje Leklera, gde je jos bar malo sanse imao da se vrati u trku za sampionat, bravo Ferari, bravo Sainc, mora da je tata ponosan

drvobradi

pre 1 godinu

@Retrogradni Merkur
Tako je u svim profesijama. Napredak u tehnologiji i podizanje svesti o bezbednosti sprečava smrtne ishode. Odatle i veliko poštovanje za prethodne generacije vozača i legende moto sporta, kolika m**a su trebala da se sedne i vozi F1 ili motor pre 40+godina.

Boris

pre 1 godinu

GOOOOAAAAAAT HAMILTON!!!!! Pa ljudi sta ovaj decko radi!!!! O ovom ce se snimati filmovi. Sa ovakvim bolidom, cetiri koplja islpod Red Bula i Ferarija on ih stavlja u dzep. Igra se sa njima!!! Kakava vozacina! Pa drugacije ga ni ne mogu zaustaviti nego onako kao prosle godine kada su mu Masi i ubica ukrali titulu!!! GOOOAAAAT!!! Najdominantnija figura u svijetu sporta.
(Mahea, 03. jul 2022 18:34)

kakve ti probleme imas... verovatno te niko u stvarnom zivotu uopste ne zarezuje, pa branis hamiltona kao da ti je majka

crnogorac

pre 1 godinu

Steta, Hilton bi bio prvi da nije bilo safety car-a, nesti nema stece sa njima. Cudno da mu je trebalovise da zagrije crvene gume u restartu!!

Zohan

pre 1 godinu

Sajnc, uz malo srece najbolja voznja koju on moze da priusti. Lekler voznja kao lav na starim gumama. Ferari takticki deo tima katastrofa ali to nije nista novo. Ako imaju dovoljno pameti, neka kazu Sajncu dobio si prvu pobedu, uzivaj i od naredne trke puna podrska Lekleru. Slave danas pobedu a zapravo gube sampionat.

DAX AMG

pre 1 godinu

Okon je danas doneo pobedu Ferrariju!!! Hamilton je zasluzio pobedu...Tako bi i bilo da tim Alpin nije malo pogurao stvari. Stao im bolid na sred ciljnog pravca,cirkus.

Ccc

pre 1 godinu

Fenomenalna trka, a ovi sto pisu da pravila za RB ne vaze, onda ne vaze ni za Mercedes, Has, svi su napustili stazu sa 4 tocka, daj malo oladite sa teorijama zavera, pustite ljude da se trkaju...Ferari opet los sa strategijom, sami sebe pobede, mogli su lagano 1,2...

jaja

pre 1 godinu

koje gluposti rade ovi u Ferrariju, imaju vozaca sa ostecenim bolidom ,vozi brze i oni ga zadržavaju iza, a vide da odzada stizu konkurenti

mica surdulica

pre 1 godinu

šta stručnjaci imaju da kažu danas, Sainc zalutao na prvom mestu, verovatno.

Vamos, #55!!
(Saeba Ryo, 3. jul 2022 1830)

Bez obzira za koga navijas prijatelju ako si iole objektivan i poznajes ovaj sport znao bi da Karlos Sainz nije u prvih 10 vozaca na gridu, a vrlo verovatno ni u 15. Covek ne moze da prati vremena timskog kolege koji nema pola prednjeg krila i nesto se buni i nesto hoce? I ne da ne moze da prati vremena nego gubi pola sekunde po krugu a pritom ovaj ima starije gume?
Ako se strucnjakom naziva neko ko ovaj sport prati 35 godina onda druze evo ja cu ti reci Karlos Sainz je ok vozač ali ni blizu sampionakog kalibra.

Betonka

pre 1 godinu

Za ove što veličaju Hamiltona... Lik je jedini danas imao besprekoran auto, svi ostali su imali oštećenja, čukanja, probleme... A čak i takvi bez pola krila, sa istrošenim gumama su stizali da ga šamaraju na stazi, Serhio pre svih ali i Lekler, sa oštećenim autom i sa nikakvim gumama jedva ga obišao ovaj.

TDE

pre 1 godinu

Hvala Bogu, Zou je u redu! Ali, kakva su ovo pravila, racunaju od drugog kruga, a vracaju poredak od pre pocetka trke.
(EUFORIJA, 3. jul 2022 16:35)

Nisu stigli ni do prvog sektora kada su zaustavili trku.Zato ostao startni redosled.
Napravili su jedan krug nazad u box,zato počinju od drugog kruga.

Retrogradni Merkur

pre 1 godinu

Baš sam danas gledao dokumentarac o Seni. Morao je da strada da bi se bezbednost u formuli podigla na viši nivo. Da se ovo desilo u onakvim bolidima ili čak da nema oreola, ovde bi bilo mrtvih.

Jaaa

pre 1 godinu

Dajte neki link za gledanje uzivo
(max, 03. jul 2022 16:39)

Instaliraj JokerStream aplikaciju i gledaj sve sportove uživo aman više sa pitanjima...

Rollo Tomasi

pre 1 godinu

Danas nije dan za trkanje.Hauger i Nisani imali ozbiljan incident u F2,a sada Rasel i Žou u F1.Danas je oreol pobedio 2 puta i sačuvao dva života.Oreol je najbolja stvar u F1 koja se desila u poslednjih nekoliko godina.Dovoljno je setiti se da je oreol spasio Hulkenberga (2018),Grožana (2020) i Hamiltona (2021).

Aca bg

pre 1 godinu

Pre dvadeset godina,ovo bi bila sigurna smrt.Bolid je cak preleteo ogradu.Ali lik sa tribina mrtav ladan snima,cak mu ni ruka nije zadrhtala,a bolid leti ka njegovoj tribini.Sta reci...

Aca bg

pre 1 godinu

Pre dvadeset godina,ovo bi bila sigurna smrt.Bolid je cak preleteo ogradu.Ali lik sa tribina mrtav ladan snima,cak mu ni ruka nije zadrhtala,a bolid leti ka njegovoj tribini.Sta reci...

Retrogradni Merkur

pre 1 godinu

Baš sam danas gledao dokumentarac o Seni. Morao je da strada da bi se bezbednost u formuli podigla na viši nivo. Da se ovo desilo u onakvim bolidima ili čak da nema oreola, ovde bi bilo mrtvih.

So

pre 1 godinu

Ferari ostaje Ferari, poklonjena pobeda Saincu, i ukopavanje Leklera, gde je jos bar malo sanse imao da se vrati u trku za sampionat, bravo Ferari, bravo Sainc, mora da je tata ponosan

Rollo Tomasi

pre 1 godinu

Danas nije dan za trkanje.Hauger i Nisani imali ozbiljan incident u F2,a sada Rasel i Žou u F1.Danas je oreol pobedio 2 puta i sačuvao dva života.Oreol je najbolja stvar u F1 koja se desila u poslednjih nekoliko godina.Dovoljno je setiti se da je oreol spasio Hulkenberga (2018),Grožana (2020) i Hamiltona (2021).

TDE

pre 1 godinu

Hvala Bogu, Zou je u redu! Ali, kakva su ovo pravila, racunaju od drugog kruga, a vracaju poredak od pre pocetka trke.
(EUFORIJA, 3. jul 2022 16:35)

Nisu stigli ni do prvog sektora kada su zaustavili trku.Zato ostao startni redosled.
Napravili su jedan krug nazad u box,zato počinju od drugog kruga.

Boris

pre 1 godinu

GOOOOAAAAAAT HAMILTON!!!!! Pa ljudi sta ovaj decko radi!!!! O ovom ce se snimati filmovi. Sa ovakvim bolidom, cetiri koplja islpod Red Bula i Ferarija on ih stavlja u dzep. Igra se sa njima!!! Kakava vozacina! Pa drugacije ga ni ne mogu zaustaviti nego onako kao prosle godine kada su mu Masi i ubica ukrali titulu!!! GOOOAAAAT!!! Najdominantnija figura u svijetu sporta.
(Mahea, 03. jul 2022 18:34)

kakve ti probleme imas... verovatno te niko u stvarnom zivotu uopste ne zarezuje, pa branis hamiltona kao da ti je majka

m

pre 1 godinu

Kakav crni Lekler pa on je spalio sam te motore u Spaniji i Avganistanu on i Binoto ruku pod ruku i pravac Haas. Sainc je pokazao prosle godine da je za Leklera vozacina.
(Kiki, 03. jul 2022 19:17)

avganistanu, to mora da je bila bomba trka !

saf

pre 1 godinu

Do ove trke sam navijao za Ferari ali šta će posle ovoga biti stvarno ne znam. Amatersko ponasanje ekipe, Sainz je ok vozac za neki Alpha Tauri, Okon i čelnici Ferarija poklonili pobedu Sainzu koji je bio najgori vozac na stazi u prvih 10, Monacanin mu pobegao 5sekundi bez pola prednjeg krila na tvrdim gumama treba da ga bude sramota. Iskreno nisam veliki obožavalac lika i dela Luisa Hamiltona ali covek je doktor i sto se mene tice jedini pravi pobednik danas. Perez takodje imao srece kao Talični Tom videcemo na kraju sta ce biti sa onih 5 sekundi kazne...
Opsti utisak sramota i neznanje ekipe Ferarija ne znaju ni sami kako su došli do ove pobede, cestitke za malog Sumahera nadam se da je probio led.

P.S. Da se Lekler i Sainz trkaju na istim gumama 1na1 mesec dana Španac bi video Leklerovu formulu samo kada ga ovaj obilazi za krug.

EUFORIJA

pre 1 godinu

Za ove što veličaju Hamiltona... Lik je jedini danas imao besprekoran auto, svi ostali su imali oštećenja, čukanja, probleme... A čak i takvi bez pola krila, sa istrošenim gumama su stizali da ga šamaraju na stazi, Serhio pre svih ali i Lekler, sa oštećenim autom i sa nikakvim gumama jedva ga obišao ovaj.
(Betonka, 03. jul 2022 18:46)
Perez je promenio krilo i imao odlican auto u finisu,Lekler i pored ostecenja je bio brzi od Sajnca kome auto nije bilo osteceno,Luis je bio odlican danas iako bolid jos uvek zaostaje za Redbulom i Ferarijem. Razumem da nekog ne volis ali treba postovati sampione.

kezza

pre 1 godinu

Ovaj ferštapen je sramota.
(moravac, 03. jul 2022 18:36)

Zašto je sramota? Zato što mu je oštećen bolid odozdo? Koja glupost. Uostalom, Verstappen nije Nemac, prezime mu se ni po Vuku ni po Holandskom jeziku, ne čita “ferštapen” nego Ferstapen. Kad već pratiš F1, potrudi se da znaš osnovne stvari.

mica surdulica

pre 1 godinu

šta stručnjaci imaju da kažu danas, Sainc zalutao na prvom mestu, verovatno.

Vamos, #55!!
(Saeba Ryo, 3. jul 2022 1830)

Bez obzira za koga navijas prijatelju ako si iole objektivan i poznajes ovaj sport znao bi da Karlos Sainz nije u prvih 10 vozaca na gridu, a vrlo verovatno ni u 15. Covek ne moze da prati vremena timskog kolege koji nema pola prednjeg krila i nesto se buni i nesto hoce? I ne da ne moze da prati vremena nego gubi pola sekunde po krugu a pritom ovaj ima starije gume?
Ako se strucnjakom naziva neko ko ovaj sport prati 35 godina onda druze evo ja cu ti reci Karlos Sainz je ok vozač ali ni blizu sampionakog kalibra.

Nebojsa

pre 1 godinu

Odlicna trka! Najbitnije da je Zou prosao dobro! Ferari horor, sta rade i jednom i drugom vozacu. Sto neko napisa u komentarima otkaz redom, od Binota pa nadalje. Bas me interesuje sta su pricali na kraju trke Binoto i Lekler :)

Kapa dole za Sajnca, Luisa, Ceka i Sarla...kakvo trkanje na kraju, gospodski, na noz bez kontakta! Bravo!

Max mi je jos vise pao u ocima, kakav go'nar. Gura Mika sa staze 2 puta, i vise nego za kaznu.

Nejdžel Mensel

pre 1 godinu

Ferari opet katastrofa sa odlukama i boksom. Nije mi jasno što nisu Lekleru na prvoj zameni pneumatika, zamenili i "nos" bolida koji je bio oštećen!?!? Mogli su komotno da rizikuju još par sekundi. Ne bi izgubili uopšte puno što se tiče pozicije. U najlošijoj varijanti izašao bi kao treći na stazu i bio bi veoma blizu Hamiltona u tom trenutku, pa bi odmah mogao da ga napadne i prestigne. Kasnija odluka da samo Sainz udje u box je još jedna katastrofalna odluka koja je bila uslovljena baš tom lošom prvom odlukom!!! Šteta velika jer je tako Ferati propustio priliku da se se Lekler bodovno približi Verštapenu koji je imao problema sa bolidom.

Mahea

pre 1 godinu

GOOOOAAAAAAT HAMILTON!!!!! Pa ljudi sta ovaj decko radi!!!! O ovom ce se snimati filmovi. Sa ovakvim bolidom, cetiri koplja islpod Red Bula i Ferarija on ih stavlja u dzep. Igra se sa njima!!! Kakava vozacina! Pa drugacije ga ni ne mogu zaustaviti nego onako kao prosle godine kada su mu Masi i ubica ukrali titulu!!! GOOOAAAAT!!! Najdominantnija figura u svijetu sporta.

Dusan

pre 1 godinu

Ferrari izgubio još u garaži. Još jedna laka pobeda Maksa i još jedna dosadna trka u najavi.Odoh ja da bolje provedem ovo popodne.
(Mxt, 03. jul 2022 16:05)
Hahahahahaahahahahaha :)

Ccc

pre 1 godinu

Fenomenalna trka, a ovi sto pisu da pravila za RB ne vaze, onda ne vaze ni za Mercedes, Has, svi su napustili stazu sa 4 tocka, daj malo oladite sa teorijama zavera, pustite ljude da se trkaju...Ferari opet los sa strategijom, sami sebe pobede, mogli su lagano 1,2...

Zohan

pre 1 godinu

Sajnc, uz malo srece najbolja voznja koju on moze da priusti. Lekler voznja kao lav na starim gumama. Ferari takticki deo tima katastrofa ali to nije nista novo. Ako imaju dovoljno pameti, neka kazu Sajncu dobio si prvu pobedu, uzivaj i od naredne trke puna podrska Lekleru. Slave danas pobedu a zapravo gube sampionat.

Azerot

pre 1 godinu

Brate mili kako mi je preskocilo srce kad sam video Zoua kako klizi, jos posle otvorim onboard Gaslija gde se tek videlo kako je odletelo, uzas. Hvala Bogu i oreolu pa je preziveo, sto vise bezbedonosnih pobosljanja to bolje. To su ogromne sile, i po 10+ g pri takvim brzinama, odmah sam se setio Grozana.

jaja

pre 1 godinu

koje gluposti rade ovi u Ferrariju, imaju vozaca sa ostecenim bolidom ,vozi brze i oni ga zadržavaju iza, a vide da odzada stizu konkurenti

NikolaM

pre 1 godinu

Najbitnije je da Zou ok pre svega. Sto se tice same trke, vrlo zanimljiva, kad bih svaka ovakva bila.

Iz perspektive sampionata, ako Ferrari oce titulu, ucili su sebi medvedju uslugu. Realno je LEC bio brzi, sa ostecenim bolidom.

Izgleda da se Binoto nije salio, kad je rekao da se ove godine ne bore za titulu, nego da je cilj da budu konkurenti. Alo ti si Ferrari, ti moras svaku trku da se boris za pobedu. Tako da se stehotres.

Vestapen lagano uzima titulu, posto je Ferrari ovakav.

LEC je zbog ekipe izgubio ogromne bodove u mnogo trka, cini mi se 4. Monako i ovo tipicna greska ekipa. 2 kvara na bolidu, koja u borbi za titulu ne smeju da se desavaju. Poboljsao si bolid, a opet pred trku draka da li ce bolid da krene. Jednostavno ne moze tako.

Ako LEC ne pobedi minimum 2 trke u julu i 1 trku MAX ne zavrsi, mozda imamo borbu do kraja godine, ali tesko.

Uzivajte ljubitelji formule 1 u nastavku sezone.

Sve pohvale za HAM, ALO I MSC za bodoove.

ja

pre 1 godinu

obzira za koga navijas prijatelju ako si iole objektivan i poznajes ovaj sport znao bi da Karlos Sainz nije u prvih 10 vozaca na gridu, a vrlo verovatno ni u 15. Covek ne moze da prati vremena timskog kolege koji nema pola prednjeg krila i nesto se buni i nesto hoce? I ne da ne moze da prati vremena nego gubi pola sekunde po krugu a pritom ovaj ima starije gume?
Ako se strucnjakom naziva neko ko ovaj sport prati 35 godina onda druze evo ja cu ti reci Karlos Sainz je ok vozač ali ni blizu sampionakog kalibra.
(mica surdulica, 3. jul 2022 18:47)
karlos sainc je prošle godine bio ispred leklera na kraju, pre toga 2 godine za redom ispred norisa.govoriti da je on los vozac je smesno.jeste ga tim danas malo favorizovao ali je i lekler bio favorizovan u odnosu na fetela kad je došao (rusija 2019).nije mi jasno zasto svi potenciraju da je sainc loš kad nemaju nikakve argumente za to

mica surdulica

pre 1 godinu

Evo odgovor za ovog decka sto kaze da nemaju ljudi argumente za to sto kazu da je Sainz los vozac, iako ja to nisam rekao vec da je prosek i da nije sampionski kalibar. Karlos Sainz jeste bio bolji od Norisa u Meklarenu dok je ovaj imao tipa 19 godina, Karlos Sainz ne ume da podnesi pritisak, kad je na sredini grida onda moze da bude bolji od timskog kolege, kada je u pitanju borba za pobede i titulu njega nema nigde. Pa pogledaj klinjo tempo Leklera i Karlosa u svakoj trci ove sezone. Karlos je na nivou Jukia Tsunode sto se tempa tice... Dobar vozac, sjajan, ali u svoja 4 zida na simulatoru.

crnogorac

pre 1 godinu

Za ove što veličaju Hamiltona... Lik je jedini danas imao besprekoran auto, svi ostali su imali oštećenja, čukanja, probleme... A čak i takvi bez pola krila, sa istrošenim gumama su stizali da ga šamaraju na stazi, Serhio pre svih ali i Lekler, sa oštećenim autom i sa nikakvim gumama jedva ga obišao ovaj.
(Betonka, 03. jul 2022 18:46)

Krivo ti je!

Jaaa

pre 1 godinu

Dajte neki link za gledanje uzivo
(max, 03. jul 2022 16:39)

Instaliraj JokerStream aplikaciju i gledaj sve sportove uživo aman više sa pitanjima...

Vot iss yo nem

pre 1 godinu

Fantastična utrka u svim elementima koji najbrži cirkus na svetu čini obaveznim štivom za svakog istinskog ljubitelja automobila. Čestitke doslovno svima. Od vozača, timova do organizatora. Silverstone, 400.000 gledalaca u tri dana. Nije slučajno da je Engleska kolevka automobilizma.

crnogorac

pre 1 godinu

Pre svega danasnja trka je trka za udzbenike! Mnogo toga se izdesavalo danas. Najbitnije je da je Zhou dobro i da niko nije nastradao. Hamilton je danas zaista sampionski vozio i pokazao da je u Silverstonu klasa vise u odnosu na ostale trke. Kao navijac Ferrari-a sam duboko razocaran u njihovu strategiju koja je Leklera po ko zna koji put odvratila od sigurne pobede i on opet pored svega toga ponizi Sainza i sa ostecenim krilom pocne da mu bezi i juri ka pobedi, sve dok Okonu nije otkazao auto i onda slag na tortu za Leklera ne promeni gume za razliku od Sainza i pored svega toga lavovski do P4.Da Okonu nije stao auto Hamilton ne bi pobedio Leklera jer je Lekler pobegao Sainz-u na nekih 5 sekundi a Hamilton i Lekler su bukvalno vrteli identicne krugove, mozda bi Sainza prosao koji je svo vreme vozio dosta sporije sa tvrdim gumama.

Veliki pozdrav za sve ljubitelje Formule 1!
(Darko023, 03. jul 2022 20:08)

Moracu te ispraviti u jednom. Lecler je bjezao Sainzu 3,5 sekundi a Sainz Hamiltonu 2 sekunde i ujedno je Hamilton smanjivao prednost koja je bila i veca. Predikcija prestizanja Sainza je kompjuterski bila za 1 krug.S obzirom da je ostalo skoro 15 krugova u tom trenutku do kraja vise nego sigurno je da bi Hamilton stigao pa i prestigao Leclera jer bi prednost novih pneumatika Hamiltona dosla do izrazaja. Zato safety car nije Hamiltonu odgovarao, i odmah sam znao da ce ga Peres prestici s obzirom na brzinu na pravcu.

drvobradi

pre 1 godinu

@Retrogradni Merkur
Tako je u svim profesijama. Napredak u tehnologiji i podizanje svesti o bezbednosti sprečava smrtne ishode. Odatle i veliko poštovanje za prethodne generacije vozača i legende moto sporta, kolika m**a su trebala da se sedne i vozi F1 ili motor pre 40+godina.

Betonka

pre 1 godinu

Za ove što veličaju Hamiltona... Lik je jedini danas imao besprekoran auto, svi ostali su imali oštećenja, čukanja, probleme... A čak i takvi bez pola krila, sa istrošenim gumama su stizali da ga šamaraju na stazi, Serhio pre svih ali i Lekler, sa oštećenim autom i sa nikakvim gumama jedva ga obišao ovaj.

Retrogradni Merkur

pre 1 godinu

@Retrogradni Merkur
Tako je u svim profesijama. Napredak u tehnologiji i podizanje svesti o bezbednosti sprečava smrtne ishode. Odatle i veliko poštovanje za prethodne generacije vozača i legende moto sporta, kolika m**a su trebala da se sedne i vozi F1 ili motor pre 40+godina.
(drvobradi, 3. jul 2022 18:41)

Da, upravo sam to pomislio. Neverovatno. Ja sam počeo da pratim formulu 96-97 godine kada su se već neke stvari promenile. Ima u onom filmu Rush o Džejmsu Hantu i Niki Laudi rečenica, parafraziram, ljudi se sada brinu da li će njihov vozač pobediti, onda su bili srećni ako ostane živ. Baš je Sena rekao kada je Vilijams izašao sa novim bolidom koji je bio tehnološki napredniji od ostalih, samo vam treba vozač koji će pritiskati dugmiće, bolid se vozi sam, to nije trkanje. Sa druge strane, srećom, bezbednost je dosta napredovala.

Darko023

pre 1 godinu

Pre svega danasnja trka je trka za udzbenike! Mnogo toga se izdesavalo danas. Najbitnije je da je Zhou dobro i da niko nije nastradao. Hamilton je danas zaista sampionski vozio i pokazao da je u Silverstonu klasa vise u odnosu na ostale trke. Kao navijac Ferrari-a sam duboko razocaran u njihovu strategiju koja je Leklera po ko zna koji put odvratila od sigurne pobede i on opet pored svega toga ponizi Sainza i sa ostecenim krilom pocne da mu bezi i juri ka pobedi, sve dok Okonu nije otkazao auto i onda slag na tortu za Leklera ne promeni gume za razliku od Sainza i pored svega toga lavovski do P4.Da Okonu nije stao auto Hamilton ne bi pobedio Leklera jer je Lekler pobegao Sainz-u na nekih 5 sekundi a Hamilton i Lekler su bukvalno vrteli identicne krugove, mozda bi Sainza prosao koji je svo vreme vozio dosta sporije sa tvrdim gumama.

Veliki pozdrav za sve ljubitelje Formule 1!

ДЕЛИЈА🔴⚪

pre 1 godinu

Веома занимљива трка. Најбитније да су сви добро прошли на крају, поготово Жоу. Трка за титулу се још више закомпликовала. Биће занимљиво пратити остатак сезоне. Честитке Сајнсу на првој побједи.

crnogorac

pre 1 godinu

Steta, Hilton bi bio prvi da nije bilo safety car-a, nesti nema stece sa njima. Cudno da mu je trebalovise da zagrije crvene gume u restartu!!

DAX AMG

pre 1 godinu

Okon je danas doneo pobedu Ferrariju!!! Hamilton je zasluzio pobedu...Tako bi i bilo da tim Alpin nije malo pogurao stvari. Stao im bolid na sred ciljnog pravca,cirkus.

Dingospo

pre 1 godinu

Kakav crni Lekler pa on je spalio sam te motore u Spaniji i Avganistanu on i Binoto ruku pod ruku i pravac Haas. Sainc je pokazao prosle godine da je za Leklera vozacina.
(Kiki, 03. jul 2022 19:17)

Ovo za Avganistan ni meni iskreno nije bilo jasno.... Ali opet, ja svakako ne mogu da se načudim da Carlos Sainz posle WRC želi i titulu u F1, pa dosta je rođače, idi u penziju... Takođe i ovaj mlađi Šumaher i dalje vozi iako 20 godina kršten rezultat nije napravio... Eee na šta je spala F1....

Saeba Ryo

pre 1 godinu

@mica surdulica

smešan si kao i većina koji kada krenu da daju neki svoj "stručan" pogled, kreću sa "pratim F1 "XX" godina. Sainz je prošle sezone bio u 80% trka bolji od svakako odličnog vozača Leklera koji se ove godine bolje snašao, ali privikava se i Sainz i biće samo bolji i možda i ove godine isped svog timskog kolege.

Fan

pre 1 godinu

Zašto je sramota? Zato što mu je oštećen bolid odozdo? Koja glupost. Uostalom, Verstappen nije Nemac, prezime mu se ni po Vuku ni po Holandskom jeziku, ne čita “ferštapen” nego Ferstapen. Kad već pratiš F1, potrudi se da znaš osnovne stvari.
(kezza, 3. jul 2022 19:22

Bas se i na Holandskom cita "Ferštapen"! Holandski je zapadnonemakci jezik!
https://de.forvo.com/word/max_verstappen/

f1

pre 1 godinu

Velika greška Fersrija ponovo što se tiče taktike. Lekler je morao otići u boks kada je SC bio na stazi. Nije mi jasno zašto Ferari uvek previ tako kardinalne greške?

Kiki

pre 1 godinu

Kakav crni Lekler pa on je spalio sam te motore u Spaniji i Avganistanu on i Binoto ruku pod ruku i pravac Haas. Sainc je pokazao prosle godine da je za Leklera vozacina.

Mahea

pre 1 godinu

GOOOOAAAAAAT HAMILTON!!!!! Pa ljudi sta ovaj decko radi!!!! O ovom ce se snimati filmovi. Sa ovakvim bolidom, cetiri koplja islpod Red Bula i Ferarija on ih stavlja u dzep. Igra se sa njima!!! Kakava vozacina! Pa drugacije ga ni ne mogu zaustaviti nego onako kao prosle godine kada su mu Masi i ubica ukrali titulu!!! GOOOAAAAT!!! Najdominantnija figura u svijetu sporta.

Kiki

pre 1 godinu

Kakav crni Lekler pa on je spalio sam te motore u Spaniji i Avganistanu on i Binoto ruku pod ruku i pravac Haas. Sainc je pokazao prosle godine da je za Leklera vozacina.

crnogorac

pre 1 godinu

Steta, Hilton bi bio prvi da nije bilo safety car-a, nesti nema stece sa njima. Cudno da mu je trebalovise da zagrije crvene gume u restartu!!

Betonka

pre 1 godinu

Za ove što veličaju Hamiltona... Lik je jedini danas imao besprekoran auto, svi ostali su imali oštećenja, čukanja, probleme... A čak i takvi bez pola krila, sa istrošenim gumama su stizali da ga šamaraju na stazi, Serhio pre svih ali i Lekler, sa oštećenim autom i sa nikakvim gumama jedva ga obišao ovaj.

DAX AMG

pre 1 godinu

Okon je danas doneo pobedu Ferrariju!!! Hamilton je zasluzio pobedu...Tako bi i bilo da tim Alpin nije malo pogurao stvari. Stao im bolid na sred ciljnog pravca,cirkus.

Dingospo

pre 1 godinu

Kakav crni Lekler pa on je spalio sam te motore u Spaniji i Avganistanu on i Binoto ruku pod ruku i pravac Haas. Sainc je pokazao prosle godine da je za Leklera vozacina.
(Kiki, 03. jul 2022 19:17)

Ovo za Avganistan ni meni iskreno nije bilo jasno.... Ali opet, ja svakako ne mogu da se načudim da Carlos Sainz posle WRC želi i titulu u F1, pa dosta je rođače, idi u penziju... Takođe i ovaj mlađi Šumaher i dalje vozi iako 20 godina kršten rezultat nije napravio... Eee na šta je spala F1....

Boris

pre 1 godinu

GOOOOAAAAAAT HAMILTON!!!!! Pa ljudi sta ovaj decko radi!!!! O ovom ce se snimati filmovi. Sa ovakvim bolidom, cetiri koplja islpod Red Bula i Ferarija on ih stavlja u dzep. Igra se sa njima!!! Kakava vozacina! Pa drugacije ga ni ne mogu zaustaviti nego onako kao prosle godine kada su mu Masi i ubica ukrali titulu!!! GOOOAAAAT!!! Najdominantnija figura u svijetu sporta.
(Mahea, 03. jul 2022 18:34)

kakve ti probleme imas... verovatno te niko u stvarnom zivotu uopste ne zarezuje, pa branis hamiltona kao da ti je majka

crnogorac

pre 1 godinu

Za ove što veličaju Hamiltona... Lik je jedini danas imao besprekoran auto, svi ostali su imali oštećenja, čukanja, probleme... A čak i takvi bez pola krila, sa istrošenim gumama su stizali da ga šamaraju na stazi, Serhio pre svih ali i Lekler, sa oštećenim autom i sa nikakvim gumama jedva ga obišao ovaj.
(Betonka, 03. jul 2022 18:46)

Krivo ti je!

Saeba Ryo

pre 1 godinu

@mica surdulica

smešan si kao i većina koji kada krenu da daju neki svoj "stručan" pogled, kreću sa "pratim F1 "XX" godina. Sainz je prošle sezone bio u 80% trka bolji od svakako odličnog vozača Leklera koji se ove godine bolje snašao, ali privikava se i Sainz i biće samo bolji i možda i ove godine isped svog timskog kolege.

Fan

pre 1 godinu

Zašto je sramota? Zato što mu je oštećen bolid odozdo? Koja glupost. Uostalom, Verstappen nije Nemac, prezime mu se ni po Vuku ni po Holandskom jeziku, ne čita “ferštapen” nego Ferstapen. Kad već pratiš F1, potrudi se da znaš osnovne stvari.
(kezza, 3. jul 2022 19:22

Bas se i na Holandskom cita "Ferštapen"! Holandski je zapadnonemakci jezik!
https://de.forvo.com/word/max_verstappen/

EUFORIJA

pre 1 godinu

Za ove što veličaju Hamiltona... Lik je jedini danas imao besprekoran auto, svi ostali su imali oštećenja, čukanja, probleme... A čak i takvi bez pola krila, sa istrošenim gumama su stizali da ga šamaraju na stazi, Serhio pre svih ali i Lekler, sa oštećenim autom i sa nikakvim gumama jedva ga obišao ovaj.
(Betonka, 03. jul 2022 18:46)
Perez je promenio krilo i imao odlican auto u finisu,Lekler i pored ostecenja je bio brzi od Sajnca kome auto nije bilo osteceno,Luis je bio odlican danas iako bolid jos uvek zaostaje za Redbulom i Ferarijem. Razumem da nekog ne volis ali treba postovati sampione.

crnogorac

pre 1 godinu

Pre svega danasnja trka je trka za udzbenike! Mnogo toga se izdesavalo danas. Najbitnije je da je Zhou dobro i da niko nije nastradao. Hamilton je danas zaista sampionski vozio i pokazao da je u Silverstonu klasa vise u odnosu na ostale trke. Kao navijac Ferrari-a sam duboko razocaran u njihovu strategiju koja je Leklera po ko zna koji put odvratila od sigurne pobede i on opet pored svega toga ponizi Sainza i sa ostecenim krilom pocne da mu bezi i juri ka pobedi, sve dok Okonu nije otkazao auto i onda slag na tortu za Leklera ne promeni gume za razliku od Sainza i pored svega toga lavovski do P4.Da Okonu nije stao auto Hamilton ne bi pobedio Leklera jer je Lekler pobegao Sainz-u na nekih 5 sekundi a Hamilton i Lekler su bukvalno vrteli identicne krugove, mozda bi Sainza prosao koji je svo vreme vozio dosta sporije sa tvrdim gumama.

Veliki pozdrav za sve ljubitelje Formule 1!
(Darko023, 03. jul 2022 20:08)

Moracu te ispraviti u jednom. Lecler je bjezao Sainzu 3,5 sekundi a Sainz Hamiltonu 2 sekunde i ujedno je Hamilton smanjivao prednost koja je bila i veca. Predikcija prestizanja Sainza je kompjuterski bila za 1 krug.S obzirom da je ostalo skoro 15 krugova u tom trenutku do kraja vise nego sigurno je da bi Hamilton stigao pa i prestigao Leclera jer bi prednost novih pneumatika Hamiltona dosla do izrazaja. Zato safety car nije Hamiltonu odgovarao, i odmah sam znao da ce ga Peres prestici s obzirom na brzinu na pravcu.

saf

pre 1 godinu

Do ove trke sam navijao za Ferari ali šta će posle ovoga biti stvarno ne znam. Amatersko ponasanje ekipe, Sainz je ok vozac za neki Alpha Tauri, Okon i čelnici Ferarija poklonili pobedu Sainzu koji je bio najgori vozac na stazi u prvih 10, Monacanin mu pobegao 5sekundi bez pola prednjeg krila na tvrdim gumama treba da ga bude sramota. Iskreno nisam veliki obožavalac lika i dela Luisa Hamiltona ali covek je doktor i sto se mene tice jedini pravi pobednik danas. Perez takodje imao srece kao Talični Tom videcemo na kraju sta ce biti sa onih 5 sekundi kazne...
Opsti utisak sramota i neznanje ekipe Ferarija ne znaju ni sami kako su došli do ove pobede, cestitke za malog Sumahera nadam se da je probio led.

P.S. Da se Lekler i Sainz trkaju na istim gumama 1na1 mesec dana Španac bi video Leklerovu formulu samo kada ga ovaj obilazi za krug.

kezza

pre 1 godinu

Ovaj ferštapen je sramota.
(moravac, 03. jul 2022 18:36)

Zašto je sramota? Zato što mu je oštećen bolid odozdo? Koja glupost. Uostalom, Verstappen nije Nemac, prezime mu se ni po Vuku ni po Holandskom jeziku, ne čita “ferštapen” nego Ferstapen. Kad već pratiš F1, potrudi se da znaš osnovne stvari.

So

pre 1 godinu

Ferari ostaje Ferari, poklonjena pobeda Saincu, i ukopavanje Leklera, gde je jos bar malo sanse imao da se vrati u trku za sampionat, bravo Ferari, bravo Sainc, mora da je tata ponosan

Ccc

pre 1 godinu

Fenomenalna trka, a ovi sto pisu da pravila za RB ne vaze, onda ne vaze ni za Mercedes, Has, svi su napustili stazu sa 4 tocka, daj malo oladite sa teorijama zavera, pustite ljude da se trkaju...Ferari opet los sa strategijom, sami sebe pobede, mogli su lagano 1,2...

Nebojsa

pre 1 godinu

Odlicna trka! Najbitnije da je Zou prosao dobro! Ferari horor, sta rade i jednom i drugom vozacu. Sto neko napisa u komentarima otkaz redom, od Binota pa nadalje. Bas me interesuje sta su pricali na kraju trke Binoto i Lekler :)

Kapa dole za Sajnca, Luisa, Ceka i Sarla...kakvo trkanje na kraju, gospodski, na noz bez kontakta! Bravo!

Max mi je jos vise pao u ocima, kakav go'nar. Gura Mika sa staze 2 puta, i vise nego za kaznu.

mica surdulica

pre 1 godinu

Evo odgovor za ovog decka sto kaze da nemaju ljudi argumente za to sto kazu da je Sainz los vozac, iako ja to nisam rekao vec da je prosek i da nije sampionski kalibar. Karlos Sainz jeste bio bolji od Norisa u Meklarenu dok je ovaj imao tipa 19 godina, Karlos Sainz ne ume da podnesi pritisak, kad je na sredini grida onda moze da bude bolji od timskog kolege, kada je u pitanju borba za pobede i titulu njega nema nigde. Pa pogledaj klinjo tempo Leklera i Karlosa u svakoj trci ove sezone. Karlos je na nivou Jukia Tsunode sto se tempa tice... Dobar vozac, sjajan, ali u svoja 4 zida na simulatoru.

NikolaM

pre 1 godinu

Najbitnije je da Zou ok pre svega. Sto se tice same trke, vrlo zanimljiva, kad bih svaka ovakva bila.

Iz perspektive sampionata, ako Ferrari oce titulu, ucili su sebi medvedju uslugu. Realno je LEC bio brzi, sa ostecenim bolidom.

Izgleda da se Binoto nije salio, kad je rekao da se ove godine ne bore za titulu, nego da je cilj da budu konkurenti. Alo ti si Ferrari, ti moras svaku trku da se boris za pobedu. Tako da se stehotres.

Vestapen lagano uzima titulu, posto je Ferrari ovakav.

LEC je zbog ekipe izgubio ogromne bodove u mnogo trka, cini mi se 4. Monako i ovo tipicna greska ekipa. 2 kvara na bolidu, koja u borbi za titulu ne smeju da se desavaju. Poboljsao si bolid, a opet pred trku draka da li ce bolid da krene. Jednostavno ne moze tako.

Ako LEC ne pobedi minimum 2 trke u julu i 1 trku MAX ne zavrsi, mozda imamo borbu do kraja godine, ali tesko.

Uzivajte ljubitelji formule 1 u nastavku sezone.

Sve pohvale za HAM, ALO I MSC za bodoove.

ja

pre 1 godinu

obzira za koga navijas prijatelju ako si iole objektivan i poznajes ovaj sport znao bi da Karlos Sainz nije u prvih 10 vozaca na gridu, a vrlo verovatno ni u 15. Covek ne moze da prati vremena timskog kolege koji nema pola prednjeg krila i nesto se buni i nesto hoce? I ne da ne moze da prati vremena nego gubi pola sekunde po krugu a pritom ovaj ima starije gume?
Ako se strucnjakom naziva neko ko ovaj sport prati 35 godina onda druze evo ja cu ti reci Karlos Sainz je ok vozač ali ni blizu sampionakog kalibra.
(mica surdulica, 3. jul 2022 18:47)
karlos sainc je prošle godine bio ispred leklera na kraju, pre toga 2 godine za redom ispred norisa.govoriti da je on los vozac je smesno.jeste ga tim danas malo favorizovao ali je i lekler bio favorizovan u odnosu na fetela kad je došao (rusija 2019).nije mi jasno zasto svi potenciraju da je sainc loš kad nemaju nikakve argumente za to

Dusan

pre 1 godinu

Ferrari izgubio još u garaži. Još jedna laka pobeda Maksa i još jedna dosadna trka u najavi.Odoh ja da bolje provedem ovo popodne.
(Mxt, 03. jul 2022 16:05)
Hahahahahaahahahahaha :)

mica surdulica

pre 1 godinu

šta stručnjaci imaju da kažu danas, Sainc zalutao na prvom mestu, verovatno.

Vamos, #55!!
(Saeba Ryo, 3. jul 2022 1830)

Bez obzira za koga navijas prijatelju ako si iole objektivan i poznajes ovaj sport znao bi da Karlos Sainz nije u prvih 10 vozaca na gridu, a vrlo verovatno ni u 15. Covek ne moze da prati vremena timskog kolege koji nema pola prednjeg krila i nesto se buni i nesto hoce? I ne da ne moze da prati vremena nego gubi pola sekunde po krugu a pritom ovaj ima starije gume?
Ako se strucnjakom naziva neko ko ovaj sport prati 35 godina onda druze evo ja cu ti reci Karlos Sainz je ok vozač ali ni blizu sampionakog kalibra.

Darko023

pre 1 godinu

Pre svega danasnja trka je trka za udzbenike! Mnogo toga se izdesavalo danas. Najbitnije je da je Zhou dobro i da niko nije nastradao. Hamilton je danas zaista sampionski vozio i pokazao da je u Silverstonu klasa vise u odnosu na ostale trke. Kao navijac Ferrari-a sam duboko razocaran u njihovu strategiju koja je Leklera po ko zna koji put odvratila od sigurne pobede i on opet pored svega toga ponizi Sainza i sa ostecenim krilom pocne da mu bezi i juri ka pobedi, sve dok Okonu nije otkazao auto i onda slag na tortu za Leklera ne promeni gume za razliku od Sainza i pored svega toga lavovski do P4.Da Okonu nije stao auto Hamilton ne bi pobedio Leklera jer je Lekler pobegao Sainz-u na nekih 5 sekundi a Hamilton i Lekler su bukvalno vrteli identicne krugove, mozda bi Sainza prosao koji je svo vreme vozio dosta sporije sa tvrdim gumama.

Veliki pozdrav za sve ljubitelje Formule 1!

Jaaa

pre 1 godinu

Dajte neki link za gledanje uzivo
(max, 03. jul 2022 16:39)

Instaliraj JokerStream aplikaciju i gledaj sve sportove uživo aman više sa pitanjima...

m

pre 1 godinu

Kakav crni Lekler pa on je spalio sam te motore u Spaniji i Avganistanu on i Binoto ruku pod ruku i pravac Haas. Sainc je pokazao prosle godine da je za Leklera vozacina.
(Kiki, 03. jul 2022 19:17)

avganistanu, to mora da je bila bomba trka !

Azerot

pre 1 godinu

Brate mili kako mi je preskocilo srce kad sam video Zoua kako klizi, jos posle otvorim onboard Gaslija gde se tek videlo kako je odletelo, uzas. Hvala Bogu i oreolu pa je preziveo, sto vise bezbedonosnih pobosljanja to bolje. To su ogromne sile, i po 10+ g pri takvim brzinama, odmah sam se setio Grozana.

jaja

pre 1 godinu

koje gluposti rade ovi u Ferrariju, imaju vozaca sa ostecenim bolidom ,vozi brze i oni ga zadržavaju iza, a vide da odzada stizu konkurenti

Zohan

pre 1 godinu

Sajnc, uz malo srece najbolja voznja koju on moze da priusti. Lekler voznja kao lav na starim gumama. Ferari takticki deo tima katastrofa ali to nije nista novo. Ako imaju dovoljno pameti, neka kazu Sajncu dobio si prvu pobedu, uzivaj i od naredne trke puna podrska Lekleru. Slave danas pobedu a zapravo gube sampionat.

ДЕЛИЈА🔴⚪

pre 1 godinu

Веома занимљива трка. Најбитније да су сви добро прошли на крају, поготово Жоу. Трка за титулу се још више закомпликовала. Биће занимљиво пратити остатак сезоне. Честитке Сајнсу на првој побједи.

Rollo Tomasi

pre 1 godinu

Danas nije dan za trkanje.Hauger i Nisani imali ozbiljan incident u F2,a sada Rasel i Žou u F1.Danas je oreol pobedio 2 puta i sačuvao dva života.Oreol je najbolja stvar u F1 koja se desila u poslednjih nekoliko godina.Dovoljno je setiti se da je oreol spasio Hulkenberga (2018),Grožana (2020) i Hamiltona (2021).

Aca bg

pre 1 godinu

Pre dvadeset godina,ovo bi bila sigurna smrt.Bolid je cak preleteo ogradu.Ali lik sa tribina mrtav ladan snima,cak mu ni ruka nije zadrhtala,a bolid leti ka njegovoj tribini.Sta reci...

Vot iss yo nem

pre 1 godinu

Fantastična utrka u svim elementima koji najbrži cirkus na svetu čini obaveznim štivom za svakog istinskog ljubitelja automobila. Čestitke doslovno svima. Od vozača, timova do organizatora. Silverstone, 400.000 gledalaca u tri dana. Nije slučajno da je Engleska kolevka automobilizma.

Retrogradni Merkur

pre 1 godinu

@Retrogradni Merkur
Tako je u svim profesijama. Napredak u tehnologiji i podizanje svesti o bezbednosti sprečava smrtne ishode. Odatle i veliko poštovanje za prethodne generacije vozača i legende moto sporta, kolika m**a su trebala da se sedne i vozi F1 ili motor pre 40+godina.
(drvobradi, 3. jul 2022 18:41)

Da, upravo sam to pomislio. Neverovatno. Ja sam počeo da pratim formulu 96-97 godine kada su se već neke stvari promenile. Ima u onom filmu Rush o Džejmsu Hantu i Niki Laudi rečenica, parafraziram, ljudi se sada brinu da li će njihov vozač pobediti, onda su bili srećni ako ostane živ. Baš je Sena rekao kada je Vilijams izašao sa novim bolidom koji je bio tehnološki napredniji od ostalih, samo vam treba vozač koji će pritiskati dugmiće, bolid se vozi sam, to nije trkanje. Sa druge strane, srećom, bezbednost je dosta napredovala.

Nejdžel Mensel

pre 1 godinu

Ferari opet katastrofa sa odlukama i boksom. Nije mi jasno što nisu Lekleru na prvoj zameni pneumatika, zamenili i "nos" bolida koji je bio oštećen!?!? Mogli su komotno da rizikuju još par sekundi. Ne bi izgubili uopšte puno što se tiče pozicije. U najlošijoj varijanti izašao bi kao treći na stazu i bio bi veoma blizu Hamiltona u tom trenutku, pa bi odmah mogao da ga napadne i prestigne. Kasnija odluka da samo Sainz udje u box je još jedna katastrofalna odluka koja je bila uslovljena baš tom lošom prvom odlukom!!! Šteta velika jer je tako Ferati propustio priliku da se se Lekler bodovno približi Verštapenu koji je imao problema sa bolidom.

TDE

pre 1 godinu

Hvala Bogu, Zou je u redu! Ali, kakva su ovo pravila, racunaju od drugog kruga, a vracaju poredak od pre pocetka trke.
(EUFORIJA, 3. jul 2022 16:35)

Nisu stigli ni do prvog sektora kada su zaustavili trku.Zato ostao startni redosled.
Napravili su jedan krug nazad u box,zato počinju od drugog kruga.

Retrogradni Merkur

pre 1 godinu

Baš sam danas gledao dokumentarac o Seni. Morao je da strada da bi se bezbednost u formuli podigla na viši nivo. Da se ovo desilo u onakvim bolidima ili čak da nema oreola, ovde bi bilo mrtvih.

drvobradi

pre 1 godinu

@Retrogradni Merkur
Tako je u svim profesijama. Napredak u tehnologiji i podizanje svesti o bezbednosti sprečava smrtne ishode. Odatle i veliko poštovanje za prethodne generacije vozača i legende moto sporta, kolika m**a su trebala da se sedne i vozi F1 ili motor pre 40+godina.

f1

pre 1 godinu

Velika greška Fersrija ponovo što se tiče taktike. Lekler je morao otići u boks kada je SC bio na stazi. Nije mi jasno zašto Ferari uvek previ tako kardinalne greške?