Sreda, 29.06.2022.

10:45

Radonjić "sleteo" u Atinu FOTO

Crnogorski trener Dejan Radonjić mogao bi uskoro da napusti Crvenu zvezdu i preseli se u Panatinaikos.

Izvor: SN

Radonjiæ "sleteo" u Atinu FOTO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

135 Komentari

Sortiraj po:

DrMr

pre 1 godinu

Ne mogu vise vas zvezdase da smislim sa kukanjem. Prestanite vise. Imali ste okosnicu ekipe godinama. Partizan je svake godine bukvalno rasprodavao tim. Da smo mogli neki generaciju da odrzimo na okupu bar tri godine imali bi jos koju titulu prvaka Evrope. Ali nismo I kraj price. Krecete ispocetka I gotovo. Nije kosarka samo igranje Evrolige I osvajanje titula.

wer

pre 1 godinu

(ZVEZDAŠ, 29. jun 2022 16:06)

eh, u moru gliba i podivljalih zajapurenih njuski
ovako korektnan i pitom komentar je prava retkost
covek prvo pomisli da je neki trol :)
pa tek posle vidi da je u moru tokslicne mrznje
ostalo tek par % normalnih ljudi
bravo!

Amaterska expertiza

pre 1 godinu

Ma neka ide... Šta sad. Neka se i raspadnemo i neka sad ovih malo da osvajaju. U našem sportu nisu čista posla od nastanka istog, sve se svodi na neke periode dominacija čiji su uzroci upitni i za jedne i za druge. Bla,bla... Kome koliko para, ko uzima ko daje, BAT, porez ovaj,reprogram onaj... Msm, svi smo mi đuture ovce za šišanje ako pratimo ovo i verujemo da je sve pošteno. Nije, nikad nije ni bilo a pitanje kad će i biti. Možda kraj 90ih je bio ok... Partizan bio bolji tih godina ali zvezda konkurentna pa je nešto i ućarila. A posle toga... Ma svima BiH oduzeo titule,ne zna se ko je veće đubre bio za vreme svojih dominacija. Zvezdine mahinacije su vidljivije između ostalog zbog toga što do pre 10ak godina nije bilo toliko izvora informacija kao danas, ali nemojte da se ložite da je KKP u vreme Duleta bio mnogo bolji. Ista priča, samo drugo pakovanje. I iskreno, baš me i briga više. Sve dok naše pare idu kod svih njih, uopšte ih ne uzimam za ozbiljno. Sjaši Kurta da uzjaše Murta... I tako u krug. To je priča... I sad ja treba da se dernjam na tribini, kao da se ložim nešto, kao da pravim razliku. Ma ljudi, niko nas ne pita niti nas je ikad pitao. Da smo živi i zdravi i da nema sranja na tribinama... A ko je bolji? Šta to više uopšte i znači pitam se...

Bane

pre 1 godinu

Okosnica ekipe je tu. Dobrić, Mitrović, Vajt.
Vajt će opet biti onaj pre povrede. Davidovac, Kalinić će faliti ali realno je bilo da odu za veće plate. Volters i Holins su realno zamenjivao igrači. Valtera se možda i vrati. Kuzmić je već istrošen, Lazić takođe i oni odoše u FMP Simonović, Marković i Cirbes idu u penziju .
Radonjić je takođe zamenjiv. Tomić ili Haralampije su tu.

pesadinac

pre 1 godinu

Vidim Radonja poveo Miska da se i on malo okupa u Grckom moru.
Neka, red je pomoci zemljaku makar i kad je samo kupanje u pitanju.

Eeeee

pre 1 godinu

Izdaje klub i ostavlja ga na cjedilu u momentu kad najvise treba. Lako je bilo ostati i boriti se protiv Partizana sa mladjarijom i novim trenerom. Sad je trebao da pokaze znanje

jjj

pre 1 godinu

Cuj ne mogu da zadrze jedno bitno ime, koga je Partizan ikad zadrzao osim ove godine. Mada se jos uvek ne zna ko ostaje.

Nasi najbolji stranci su odmah odlazili, mladi takodje.

ZVEZDAŠ

pre 1 godinu

Ova vest nema ama bas nikakve veze sa Partizanom. Covek ide gde misli da ce mu biti bolje. Koliko ste vi gani smesni. Sta god da vam se desava lose kriv je Partizan.
(bojan, 29. jun 2022 15:10)


Mislim da si u pravu, i u pravu si!
Sad bi bila dobra rekonstrukcija ekipe, pa bilo je logično da posle uspešne sezone da se igrači bolje prodaju i zarade možda i duplo a možda i troduplo nego kad bi ostali u Zvezdi. Ako je Davidovac zarađivao 250k godišnje a sada u CSKA zarađivaće 800k pa ko je ovde lud,boli Davidovca patka ako ne igra Euroligu 😁.
I za Dr.Radonju isto važi, nek ide čovek gde misli da će mu biti bolje i lepše i tačka. Zato postoje ugovori, kad se završi ugovor njegovo je gde će i kako će.A što se tiče budžeta Zvezde, ona je imala približan budžet do 7 miliona, čemu tolika panika? Ako su imali prošle godine 6,5 milki pa nije im valjda frka da nađu još 500k da dođu do 7 milki? I mislim da nikad neće imati dobar rezultat ako imaš najmanji budžet što je i logično. Pa ne možemo mi sa Barsom, Realom koji imaju po 50m budžeta. Mislim stvarno preterujte!
I opet kažem da će partizan biti mnogo jači od zvezde ove godine, I mnogo razloga, kao prvi Žoč ima veliki autoritet u evropi, svi ce njemu da se odazovu, a i sponzori ce se odazvati,poboljšaće marketing, imaju super glasne navijače, da se očekivati da će Partizan da pokuša da se pokaže što je najbolje moguće.
Ali ja svakako ne sumnjam u moju Zvezdu, naći će se i dobar trener a i dobri igrači.
Dobri ljudi,Poz😁

Djordje

pre 1 godinu

Koliko priče oko proste stvari, agent Ražnatović ima ponudu od CZ na stalu i stže ponuda od PAO, predoči je Radonjiću i zna se kako ide ti dobijaš toliko, agencija toliko, ruka ruci i potpis ko da bolje uslove.

Bard Živa

pre 1 godinu

Branko Lazić i Ognjen Kuzmić idu u FMP, (ne bi me čudilo i Dobrića da prevedu) pokupili svu talentovanu decu iz zvezde, pa preveli u FMP, priča se da će FMP potpisati petogodišnji ugovor sa Ligom šampiona...
Pitanje glasi: Da li to gazda zatvara zvezdu i vraća sve u svoj FMP?
Zvezdi ne trebaju dušmani, dušmani ih vode...

bojan

pre 1 godinu

Sta da se radi, stigla direktiva da partizai mora da bude sampion. Jos prosle sezone je sve placeno da to i budu, ali gospodin Radonjic ih pocistio u dva finala, sa treceg su pobegli
(Najveci budzet u evropi, 29. jun 2022 14:50)

Ova vest nema ama bas nikakve veze sa Partizanom. Covek ide gde misli da ce mu biti bolje. Koliko ste vi gani smesni. Sta god da vam se desava lose kriv je Partizan.

matori

pre 1 godinu

Ako su gledali 4.utakmicu finala ABA lige , Grci će dobro razmisliti da li da ga uopšte angažuju. Na toj utakmici se videla njegova neukost i silovanje koju neko naziva dobra defanziva. Žoc mu je realno pokazao gde mu je mesto. Zato i beži od Legende i njegovih pokradenih para.

Loznica, Gučevo, Cer…

pre 1 godinu

Mogu misliti kakvo se saopštenje piše posle ovog razvoja situacije? Ne sumnjam da će Radonjić biti persona non grata…

jjjj

pre 1 godinu

Jedni napuštaju takmicenje kls, kupuje im se licenca, jedni čuvaju trenera i tim i niko ne odlazi, ne moraju ni porez da plaćaju a sa druge strane sve suprotno... bruka i sramota sta se radi
(Istina, 29. jun 2022 11:11)

Gonna cry?

Samo kažem

pre 1 godinu

Zvezda mora da promeni trenera ako želi da pokuša da napravi iskorak u Evropi.E sad da li ima slobodnih trenera na tržištu i nema osim dobro poznatog lica -Saleta Nacionale.Njegovo angažovanje bi donekle ublažilo odlazak Davidovca i Radonjića.Kobačno mislim da je Radonjić ono najbolje dao Zvezddi i ne može više od datog i učinjenog.
(Pilot bespilotne letelice, 29. jun 2022 12:57)

Da li si realan? Nema tih para za koje bi Sale Djordjević bio trener Zvezde. U kom ti paralelnom univerzumu zivis?
(Nevera, 29. jun 2022 14:46)
Nemoj dva puta da kažeš

duledudule

pre 1 godinu

novak ulazi sa svojim novcem na mali kalemegdan.
(kazu, 29. jun 2022 11:14)
Ako je tako grlim ga i rukama i nogama, bolje Novak nego bata.

marko992

pre 1 godinu

lično ne vidim nikakav problem ako ode Radonjić.

Duško Ivanović, Zoran Mitrović su slobodni...Andrija Gavrilović, Milan Tomić...ima trenera koji mogu da tamburaju rumenog bez problema.

Interesantno da je izmileo najveći ološ i raduje se kao da su nešto osvojili.
(Mohikanac, 29. jun 2022 14:24)

Sve bilo ok da se nisi pokazao si se pokazaou drugom svetlu, nacin kako oslovljavas najuspesnijeg trenera Evrope govori da nisi daleko od tog epiteta koji si dao drugima.

matori

pre 1 godinu

Šta je sa Klipom? On je uvek bio Legendin džoker. Kad god otera trenera tu je Klipa da popuni klupu. Ionako porodica vodi ekipu za vreme utakmice a trener treninge

matori

pre 1 godinu

Uskoro ocekujte povike od strane Zvezdasa (ne Delija) za onoga ko se u sve mesa..
(zvezdas-rajvoSa, 29. jun 2022 12:13)

Pa pre bi se oni odrekli kluba nego njega. Dobro znaju da bez njega nema ni njih!

Zvezda sampion najtrofejniji srpski klub!

pre 1 godinu

Sve je jasno! Zlo se ponovo aktiviralo. Srozace ponovo srpsku kosarku. Drzava i partija su im upumpali ogromnu kolicinu novca za skupe strance, svoje igrace nikada nisu ni imali. Misle da su bitni a prvu titulu su osvojili tek posle 30 godina postojanja i to naravno i tada po direktivi drzave. A sada ponovo se sve radi da oni budu sampioni. Ali procice ponovo ovo zlo vreme, ocistice se srpska kosarka od mafijasa i poltrona

babavanga

pre 1 godinu

Situacija jasna. Ali mi ni to kao Zvezdasu ne bi bilo zao, bilo je lepo dok je trajalo, da srpska kosarka ima ikakav benefit od ovih izivljavanja. Zasto ne uvesti da u rosteru mora biti minimum 8 domacih igraca i ograniciti na 4 stranca i to da uradi drzava jer ona daje pare i jednima i drugima. A doneti i da ne mogu da idu pre navrsenih 26 godina u inostranstvo i da vidite kako ce biti eveoligaskih igraca u Zvezdi i Partizanu za reprezemtaciju

Salamander

pre 1 godinu

Rasturiti CZ, jedini nacin da najveci Srbin medju Srbima i njegove pobegulje osvoje bar nesto.
(BMB, 29. jun 2022 14:20)

Nama je cilj osvajanje EL, nismo mi buranija da nam cilj bude osvajanje ABA lige. Nemate vi nikakve veze sa nama.. Prosla sezona je bila pocetak neceg lepog a videcete vi sami cega. Znate to i vi. Cim je dosao Zoc poceli ste da drhtite jer ste shvatili da vam se blizi kraj. Evo, polako odlaze svi bitni.. Ostace vam Brankoca Lazic, u to budite sigurni...

kali the greek

pre 1 godinu

7,5 miliona je budzet EL

zvezda mora da ima taj budzet ako igra EL

skocka ce se lep tim za te pare
Radonjic ce ostati nostalgicno sećanje

Vuki

pre 1 godinu

Kada je propao plan otimačine Zvezde od strane porodice, krenulo je podizanje partizana. U fudbalu iza stoje Rusi, pa ne može da se lako ruši, ali u košarci nema velike zaštite i krenulo je urušavanje. Ali kada neko sa zlobom i osmehom uništava ono što mu je nekada bilo drago stvara prema karmi veliki dug ...

Leka

pre 1 godinu

@(društvance iz predgrađa, 29. jun 2022 13:23)
Dule je gubio od Zvezde gde je stigo, klub vam se pogubio totalno tada. Ovo je skroz drugacija situacija, gde je Zvezda osvojila sve sto moze, a vi ste bili najjaci u poslednjih 10ak godina, po imenima i vise. I posle takve sezone, se samo sve ukida Zvezdi. Sramotno, jos se sladite svuda po komentarima, kao da ste osvojili nesto. U stvari izgubili svaki trofej, katastrofalna sezona, kupljena EL, i bezanje iz KLS jer bi i tu popili poraz. Ne znam, valjda je to ta pomoc drzave koju Zvezda ima, vi ste sami protiv svih itd.
(6,50, 29. jun 2022 13:41)

Sta se ukida Zvezdi?! Da joj se ukida ne bi imala garantovanih 7 miliona za ucesce u Evroligi. Kako vam ne dosadi da pisete ovakve gluposti?! Partizan vam kriv? Kako vam nisu krivi Barsa i Real sa budzetom 30+, ili Valensija koja je dobila Wild Card? Krivi ste vi sami sebi. Covek koji vam vodi klub je sejanjem mrznjem uspeo da opstaje u vrhu kosarke, sada mu je jasno da na terenu nema sta da trazi, pocne da vam prosipa ovakve price i vi se primite na njih. Ajde sada se zapitajte jos jednom, ko vam je kriv? Partizan ili neko iz vaseg kluba?

Maza

pre 1 godinu

Jao jadni, drzava ih ne podrzava vise. Evo suze mi idu. Niko da kaze, ajde dajte da se privavatoziju klubovi. Ali nee, samo daj pare drzavo.
Privatizuj bre, pa onda kukajte gazdi.
(bili, 29. jun 2022 12:49)

E vidis čačnuo si u srž problema. CZV jeste privatan klub, i kao takvog ga ipak država finansira. Koliko li je tu Zakona prekršeno?

Delije Novi Sad

pre 1 godinu

Grobari nemire se Zvezde,stalno nešto mudrujete a navijate za klub iz Zagreba i kome je Franjo bio predsednik..hahahahhaha a pričaju Fmp kad izgube,kad dobiju dobili su ciganku

rrr

pre 1 godinu

@Cetko

Majke ti? Kako bi vi podneli da npr prekosutra Željko ode u Barselonu odjednom? Jel bi rekli okej idemo dalje igra se košarka, ili bi to povezali sa Zvezdom i nekim namerama?

markoni

pre 1 godinu

zasluzio je čovek pravi ugovor sa ozbiiljnom klubu u ozbiljnoj ligi. Ne želim nikome ko vredi da ima posla sa zvezdom ili partizanom, komunistički blizanci su rak za srpski sport i pre svega srpsku košarku. Srećno radonja.

RSCZ

pre 1 godinu

Sve najbolje Dejo legendo u daljoj karijeri, u svoju Zvezdu si uvek dobrodošao. A doslo je vreme da i navijaci Zvezde sledece sezone uspevaju neke pesmice u Pioniru.

Nevera

pre 1 godinu

Zvezda mora da promeni trenera ako želi da pokuša da napravi iskorak u Evropi.E sad da li ima slobodnih trenera na tržištu i nema osim dobro poznatog lica -Saleta Nacionale.Njegovo angažovanje bi donekle ublažilo odlazak Davidovca i Radonjića.Kobačno mislim da je Radonjić ono najbolje dao Zvezddi i ne može više od datog i učinjenog.
(Pilot bespilotne letelice, 29. jun 2022 12:57)

Da li si realan? Nema tih para za koje bi Sale Djordjević bio trener Zvezde. U kom ti paralelnom univerzumu zivis?

Najveci budzet u evropi

pre 1 godinu

Sta da se radi, stigla direktiva da partizai mora da bude sampion. Jos prosle sezone je sve placeno da to i budu, ali gospodin Radonjic ih pocistio u dva finala, sa treceg su pobegli

Aca

pre 1 godinu

Pa prošle godine ste dobili 5.2 miliona od države a Partizan 3.8 miliona evra. I to je izgleda ok ako se vezuješ za tu izjavu El i Ek al sad su oba evroligaši pa će biti isti. Ja ne vidim tu neki problem, al čini mi se da ti ipak misliš da isto nije pošteno, pa mi daj molim te obrazloženje da skapiram
(Marko Niš, 29. jun 2022 13:26)

Obe cifre su ti smešne. Partizan sam uzeo 1.5 mil, za Obradovića se ne zna, gde su ostali troškovi (ah da, ne plaćate Arenu), gde su putovanja, ostali igrači?

Mohikanac

pre 1 godinu

lično ne vidim nikakav problem ako ode Radonjić.

Duško Ivanović, Zoran Mitrović su slobodni...Andrija Gavrilović, Milan Tomić...ima trenera koji mogu da tamburaju rumenog bez problema.

Interesantno da je izmileo najveći ološ i raduje se kao da su nešto osvojili.

Dejo

pre 1 godinu

Bio sam za to da Radonjic ostane ali cim je otisao u Atinu zna se da ce i potpisati za Pao,tako da Covicu vrati Alimpijevica,nema se vise sta cekati!

Dejan CZ

pre 1 godinu

Svako ide za boljim finansijskim uslovima...u sportu je to tako.Naravno da se namece pitanje kako neko moze da zadrzi najtrofejnijeg trenera Evrope dok neko ne moze Radonjica kojem je cena ostanka 5 puta manja...Ako zavirimo u proslost videcemo da je situacija sa Panterom bila ista koji je hteo ostati u Zvezdi I za manja primanja svojevremeno pa klub ni to nije mogao da ispostuje dok je opet ovaj drugi uspeo finansijski da prestigne I icesnika F4 I da Im.ga preotme I naravno bez poteskoca da ga kaparise I za ovu godinu...
Posto je to sve poznato Zvezda nema vremena puno za cekanje...U kratkom roku stupiti u vezu sa Alimpijevicem na inicijativu Covica pokusati ga sto pre postaviti za trenera Zvezde jer nema se vremena za duge pregovore I poceti selekciju tima praviti...Budzet za ucesce u EL zna se koliki je,Zvezda ce ga imati jer ne bi mogla ucestvovati I poceti praviti konture tima...
Ne treba kukati na macehinski odnos,mi smo odavno finasijsko siroce u odnosu na uzurpatore drzavne kase over drzave.
Nasa snaga je motivacija,hemija na terenu I obaveza prema dresu...dokazali smo da ni milioneri ni najbolji trener Evrope u takvom ambijentu ne mogu da nam se suprostave...Tako je bilo tako ce dalje I da bude.Zvezda iznad svega.

bongobuda

pre 1 godinu

pravi se mesto za jedno novo kosarkasko lice... sveze svrseni, skolovani, kosarkaski trener... koji zna najbolje... Aleksandar, ali nije Djordjevic...

6,50

pre 1 godinu

@zvezda nije navikla da bude u ISTOM tretmanu kao svi ostali.
čim se isto daje i drugom odma kukanje kako se sipa drugom a njima se uskraćuje.
zvezda je navikla da 'dominira' samo ako se drugi srozaju, nikako u fer borbi.
(živa istina, 29. jun 2022 12:49)
Bas ste bili srozani ove sezone, F4 pojacanja, a bili 7(SEDMI) u ABA sezonu pre. Izgubili ste sve trofeje, od jednog ste cak i pobegli.

Straight Outta München

pre 1 godinu

Koliko zalosnih i tuznih stvari treba da se napravi da bi Partizan bio sampion…Katastrofa. Zeljko Obradovic se bas srozao.
Kada je Nolan Smit ugasio “instituciju”. na 10 godina, imali su preskup sastav prepun stranaca, domacih i stranih reprezentativaca.
Ne mogu na terenu pa ce ovako do titule.

društvance iz predgrađa

pre 1 godinu

Ovo je naredjenje sa vrha.
Srozati Zvezdu u kosarci i vratiti Grobare da dominiraju.
Zvezdi fudbal ,Partizanu kosarka,V fotelja.
Bezite sto pre iz ove banana drzavice.
(Samo Realno, 29. jun 2022 10:52)

Sad vidiš kako je nama bilo pre 10 godina kada je Dule oteran. Tada ste se smejali i sladili, niste osuđivali kao danas. Vidiš kako može sve da se okrene preko noći. Nadam se da ste napokon naučili da nikako nije lepo smejati se tuđoj nesreći...

6,50

pre 1 godinu

@(društvance iz predgrađa, 29. jun 2022 13:23)
Dule je gubio od Zvezde gde je stigo, klub vam se pogubio totalno tada. Ovo je skroz drugacija situacija, gde je Zvezda osvojila sve sto moze, a vi ste bili najjaci u poslednjih 10ak godina, po imenima i vise. I posle takve sezone, se samo sve ukida Zvezdi. Sramotno, jos se sladite svuda po komentarima, kao da ste osvojili nesto. U stvari izgubili svaki trofej, katastrofalna sezona, kupljena EL, i bezanje iz KLS jer bi i tu popili poraz. Ne znam, valjda je to ta pomoc drzave koju Zvezda ima, vi ste sami protiv svih itd.

Samo kazem

pre 1 godinu

Sad kada je porodični klub dobio konkurenciju nastala panika.
Navikli da im državni bankomat donosi titule.
Aj zlotvori polako, jedan po jedan punite ludnice.

duledudule

pre 1 godinu

zvezda nije navikla da bude u ISTOM tretmanu kao svi ostali.
čim se isto daje i drugom odma kukanje kako se sipa drugom a njima se uskraćuje.
zvezda je navikla da 'dominira' samo ako se drugi srozaju, nikako u fer borbi.
(živa istina, 29. jun 2022 12:49)
Pogrešio si klub.

Marko Niš

pre 1 godinu

(Bradilic, 29. jun 2022 11:24)

Pa prošle godine ste dobili 5.2 miliona od države a Partizan 3.8 miliona evra. I to je izgleda ok ako se vezuješ za tu izjavu El i Ek al sad su oba evroligaši pa će biti isti. Ja ne vidim tu neki problem, al čini mi se da ti ipak misliš da isto nije pošteno, pa mi daj molim te obrazloženje da skapiram

zemunskikej

pre 1 godinu

Odlaze kao glavom bez obzira? Jedino Dobric ostao od boljih igraca. Predsednik kluba pravi losu atmosferu i uvek je u nekoj teoriji zavera. Igraci hoce da igraju u normalnoj sredini.

ivan

pre 1 godinu

voleo bi da ode u panatinaikos pa da vidimo dal ce i kad da srusi Zeljkov rekord po osvojenim titulama jer neki ipak kazu da je radonjic bolji trener , taman eto prilike da to i dokaze .

Ključ-katanac-ko se javi Ćoki!

pre 1 godinu

Svako ide za boljim finansijskim uslovima...u sportu je to tako.Naravno da se namece pitanje kako neko moze da zadrzi najtrofejnijeg trenera Evrope dok neko ne moze Radonjica kojem je cena ostanka 5 puta manja...Ako zavirimo u proslost videcemo da je situacija sa Panterom bila ista koji je hteo ostati u Zvezdi I za manja primanja svojevremeno pa klub ni to nije mogao da ispostuje dok je opet ovaj drugi uspeo finansijski da prestigne I icesnika F4 I da Im.ga preotme I naravno bez poteskoca da ga kaparise I za ovu godinu...
Posto je to sve poznato Zvezda nema vremena puno za cekanje...U kratkom roku stupiti u vezu sa Alimpijevicem na inicijativu Covica pokusati ga sto pre postaviti za trenera Zvezde jer nema se vremena za duge pregovore I poceti selekciju tima praviti...Budzet za ucesce u EL zna se koliki je,Zvezda ce ga imati jer ne bi mogla ucestvovati I poceti praviti konture tima...
Ne treba kukati na macehinski odnos,mi smo odavno finasijsko siroce u odnosu na uzurpatore drzavne kase over drzave.
Nasa snaga je motivacija,hemija na terenu I obaveza prema dresu...dokazali smo da ni milioneri ni najbolji trener Evrope u takvom ambijentu ne mogu da nam se suprostave...Tako je bilo tako ce dalje I da bude.Zvezda iznad svega.
(Dejan CZ, 29. jun 2022 13:09)
“Finansijsko siroče”
Suza mi suzu stize…Čika Neša i njegovi siročići…

cirkus

pre 1 godinu

kuva se nešto ozbiljno u zvezdi. izgleda da će gazda izvaditi onaj zamrznuti dug i reći da vraća originalnu zvezdu iz fabrike na kalemegdan.

Nebojša

pre 1 godinu

Deluje da je gotovo. Pošto smo brzo istrošili Obradovića, ne vidim ko bi mogao da bude trener Zvezde. Ustvari, pada mi na pamet Mihajlo Uvalin, možda jedini trener koji zna da vodi ekipu sa dva polu igrača i amaterima. Kako odlaze iz Zvezde, deluje mi da nam je takav trener neophodan. Čoviću, nazovi ga, vidi gde je.

živa istina

pre 1 godinu

zvezda nije navikla da bude u ISTOM tretmanu kao svi ostali.
čim se isto daje i drugom odma kukanje kako se sipa drugom a njima se uskraćuje.
zvezda je navikla da 'dominira' samo ako se drugi srozaju, nikako u fer borbi.

bili

pre 1 godinu

Jao jadni, drzava ih ne podrzava vise. Evo suze mi idu. Niko da kaze, ajde dajte da se privavatoziju klubovi. Ali nee, samo daj pare drzavo.
Privatizuj bre, pa onda kukajte gazdi.

Zorz Vea

pre 1 godinu

Nešto mi sve poznato ovo u komentarima...samo bile druge boje, drugi treneri, drugi igrači, stavljanje nekih tačaka i sa uraganom u leđa dok su se drugi zakopavali živi bez milosti na račun nekih "neizmirenih dugova", neprirodnih rezultata, možda i kompleksa i sl. Da se čoveku ogadi sport, svaki rezultati gorki plodovi, svaki uspeh kao pirova pobeda. Dok jednom ne smrkne drugom ne svane i tako doveka... Samo mi je Željka Obradovića žao jer se bojim da će on biti kolateralna šteta svega ovoga iako je nemoguće čoveku koji je 9 puta bio šampion Evrope u klubskoj košarci pera odbiti pa čak i da ne osvoji više ništa. E košarko šta si dočekala...Zvezda dominira na ovim prostorima jako dugo i za to kapa dole ali da se veliča lik i delo Nebojše Čovića mi je neshvatljivo pa 3 života da imam.

Samo sloga Srbina spasava!

Živela Srbija!

legenda

pre 1 godinu

Nije sramota izgubiti, sramota je pobeci hahahahahaha. Jedva pobedio Zeljka sa ekipom koju je sastavio prosle god i odmah paljba kad zna sta ga ceka. Kada je Partizan igrao top 8 EL, pred f4, otisli su Novica, Uros, Tepic, Lazme...Cetiri najbolja igraca, pa se sledece godine igrao F4, a onda su nam opet rasprodali pola tima, dok je jedan drugi klub ugasen sa 16 miliona duga i napravljen novi kome niko ne moze nista da zabrani. Nemojte o postenju.

mladja

pre 1 godinu

Ja kao grobar za ovog coveka imam samo reci hvale. Pokazao je da je dobar i trener i covek. Svidjalo mi se sto je zvezda igrala sa dosta domacih igraca, kao Partizan nekada. Sledece sezone ih dosta ide iz zvezde pa ne ocekujem ni da ce on ostati.

Demar Derozan

pre 1 godinu

Zvezdi treba novi trener da pokusa da napravi iskorak u EL. U slucaju da preuzme Panatu, treba imati u vidu da je to jedini evroligaski tim koji je slabiji od Zvezde, ima cak i manji budzet, a Radonja nije u stanju da napravi smenu generacije kako se navodi, jer se oslanja na defanzivu i stare igrace. Brze ce se vratiti nego sto je otisao.

Stari cigan

pre 1 godinu

Zanimljivo da mi kao rezimski klub ne mozemo da zadrzimo nijedno bitno ime a klub koji nije povlascen zadrzao sva zvucna imena i ima da se pojacava mozda sam glup ali nema bas rezona.

Zvezda

pre 1 godinu

Zašto je frka ako Radonja i neki igrači odu. Pa nije Radonja Fil Džekson. Eto u komšiluk došao Željko i šta je napravio. Doveli igrače i ništa. Hvala Radonji što je sa polutimom osvojio tri titule. Vajt sr povredio na početku sezone i 2/3 sezone nije igrao. Cirbes nikakakav učinak i raspadnuti Kuzmić. Lazić veći deo sezone povredjen,. Mitrović i Ivanović toplo hladno. Kalinić i Davidovac jedini koji su nešto igrali. Doći će neko drugi. Ima tu trenera. A onda od novca zavisi ko će od igrača da dodje. Ono što ostane na tržištu

Pilot bespilotne letelice

pre 1 godinu

Zvezda mora da promeni trenera ako želi da pokuša da napravi iskorak u Evropi.E sad da li ima slobodnih trenera na tržištu i nema osim dobro poznatog lica -Saleta Nacionale.Njegovo angažovanje bi donekle ublažilo odlazak Davidovca i Radonjića.Kobačno mislim da je Radonjić ono najbolje dao Zvezddi i ne može više od datog i učinjenog.

zdravko

pre 1 godinu

Sto pravite paniku pa sta Ako ode radonjic sta Ako ode taj kalinic Koji u finalu aba lige od pet meceva Samo jednu odigro Dobro. Naj vise su teret podneli Lazic dobric Mitrovic ivanovic vajt markovic koji su tu. Holins je odigro prosecno u odbrani u napadu dao neke odlucujuci koseve stose tice davidovca od pet utakmica Samo jednu odigro Dobro ostale manje cak u jednoj utakmici finala aba lige nije ni ulazijo znaci igro toplo ladno. Volters takodje je izno veliki teret I hvalamu zato. Ja Mislim dace radonja ostati jer koji uslov trazi pantanijakos od radonjica da Pao odvede na fajl for stoje nemoguca misija zato radonja nece prihvatiti. Takodje je cistalaz daje radonja u atini jer ja znam ja da on vaga I Mislim zbog pritiska I podrska navijaca dace ostati u zvezdi. Netreba da panicete vi zvezdasi imacemo dobar Tim Kako SE najavjiuje toce biti Uskokovic dobric vujcic markovic ivanovic lazic kuzmic petrusev vajt saranovic ilic lazarevic topic stimac bjelica

tamoneko

pre 1 godinu

Meni bi bilo nerazumno da ode u Pao

Pao je poluraspadnut klub trenutno i menjaju trenere kao čarape. U Zvezdi bi mogao do penzije da bude.

Nema šanse da naprave ekipu za sam vrh Evrolige.

Novac mu ne bi trebao biti prevashodni motiv, jer on je trener i njegova karijera će da traje još 20 godina. Sasvim fino zarađuje i u KKCZ

E sad, možda tu ima nekih stvari koje prosto ne štimaju u odnosu prema upravi.

P. S. Sve i da na kraku sezone ne budemo šampioni, pa šta?! 10 godina smo bili.
Žene više zanima ko će činiti tim. Naši igrači (Petrušev, Simonović, Ilić itd) ili ćemo biti "Makabi"
Ako smo "Makabi" mene to ne zanima da gledam sve i da smo prvaci Evrolige.

Robin Hood91

pre 1 godinu

Ne znam koliko ima istine, ali priča se da Čovića teraju iz Zvezde. Da neko hoće klub za svoga brata.
Zato svi odlaze, uključujući i Radonju koji navodno nije dobio slobodu da napravi ekipu kakvu on želi.

Cika Velja

pre 1 godinu

Zar ne primecujete ljudi neke stvari?...Fmp vec doveo dva amerikanca, uskoro ce i Kuridzu, Kuzmica...Sve sto je valjalo u omladinskom pogonu Crvene zvezde, preslo je u Fmp...
Ocigledno gazda ima druge prioritete u ovoj sezoni...A odlaskom Radonje, klub ce napustiti i Kalinic, Dobric, pa cak i Ivanovic...A od pojacanja ni traga ni glasa, i pitanje je ko ce uopste i doci u ovakvoj situaciji..

spinerov spiner

pre 1 godinu

"Čović: Dok smo mi plaćali porez neki drugi su plaćali igrače."

Dok su dve banke oprostile zvezdi oko 15 miliona evra duga, od Partizana su potraživale i naplaćivale više nego je trebalo. O UPPR-u i 16.000.000 evrića duga koji nikada neće biti varaćen poveriocima, ni govora.

E

pre 1 godinu

Odlicna vest, za sve poznavaoce ove lepe igre, zelim mu sve najbolje u Panatanaikosu, Zvezda je odavno prerasla Radonjica i treba joj iskusan i proveren strucnjak za evenutalnu borbu za top 8, ove sezone se videlo koliko mana ima Dejan Radonjic, presudilo je sto je Zvezda ipak imala tim sa vise iskustva i kvaliteta.

Krle

pre 1 godinu

Obozavam da citam komentare tipa
Naredjenje sa vrha...
Zna se gde idu pare...
Nebojsine skakaonice ocigledno su odradile posao, da na kraju ima ljudi koji mu veruju

bvb

pre 1 godinu

Kako ce da grmi na prvoj utakmici ove sezone. Samo televizija koja prenosi EL ne utisava navijaca u toku prenosa. Sramota je sta radite!

Sigmund

pre 1 godinu

Radonjic potpisuje za Pao... Pokazaće kakav je trener, 2 meseca od starta sezone i otkaz. Covic namerno ovo radi zbog para, a toliko će vas ugasiti, jer svi mladi igrač zvezde masovno potpisuju za Fmp, sigurno ne slučajno... 8 kažu dala država 25 miliona za 10 godina, kako se onda igrala Euro league 8 godina, ako je minimum budžeta 5 miliona... Kaze duguju za porez samo 500.000, ni to nisi vratio iako si ušao u Upr i imao da platiš 2.5% od 16 miliona eura... Kad je Partizan igrao Euro league upravo je taj Covic tražio od grada isto para za oba kluba, 8 to je dobio. Problem je taj što Vesic nije više u gradskoj upravi i nrma malverzacije sa finansija a. Covic je kod Bartomeua, izburgijao da se više ne boduje domaća liga uz KrK i Aba league.. Fabrika mu bukvalno ne radi, zato je pomahnitao i non stop proziva Mijailovica. Spominjete jednu sezonu za Nefovicem, Drcom i koliko se sećam sa dva ameriksnca bez sponzora. A Partizan dve sezone sa Djumicem, onim Koprivicom, Magdevskim, Vrapcem I nsjzvucniji igrač Aleksandar Cvetković, vas izdanak. Ajde sad da vidimo za iste pare gde ste vi a gde smo mi...

Gossa placa Zeljko 83

pre 1 godinu

Sta god da odluci nas Dejo nece promeniti cinjenicu da je sjajan covek, trener i legendarni trener kluba. On zna najbolje sta mu je ciniti, tako da za mene ce uvek biti neko koga mnogo cenim i postujem. Ako ode neka mu je sa srecom. Ako ostane, opet neka mu je sa srecom. Trebace mu svakako u oba slucaja.

Istina

pre 1 godinu

Jedni napuštaju takmicenje kls, kupuje im se licenca, jedni čuvaju trenera i tim i niko ne odlazi, ne moraju ni porez da plaćaju a sa druge strane sve suprotno... bruka i sramota sta se radi

Bradilic

pre 1 godinu

Kada je Partizan ispao poslednji put iz Evrolige, u timu su bili Bogdanovic, Bertans, Milutinov, Pavlovic, Tepic... Drzava je pocela da daje manje para sa pravom, ispali ste u Evrokup, zar nije jednom jedan Rumun rekao da je normalno da ekipa koja igra Evrokup dobija manje para. Danas vidimo drugu situaciju. Jedan klub je iscupan sa 7. mesta Aba lige i upumpana je ogromna kolicina para u njega. Ipak, Radonja ih je ponovo oducio, a ni Alimpije im nije ostao duzan. Pa su odlucili da nista ne prepuste slucaju i da totalno uniste jedan toliko dominantan klub, kako bi Zeljko mogao i ovde nesto da osvoji. Ali prosle godine ste se zeznuli, zeznucete se i ove.

pa da

pre 1 godinu

Dok se drugima obezbedjuje skup budzet I ni jedan bitan igrac ne odlazi čak I najskuplji, nekome odlaze igraci I treneri, sasvim slučajno zar ne

aleksaczv

pre 1 godinu

Srecno Dejo! Vidimo se opet. Alimpije, dobro dosao. Ispekao si zanat, sada idemo zajedno u novi ciklus.

A mi, skidanje sa tastatura, sezonse u dzep i jace nego ikada! Da pokazemo svima ko smo!

Nead

pre 1 godinu

Ograniceni trener koji je uz pomoc politike, neograniceniog budzeta i sudija imao rezultate u Aba ligi. Sa druge strane u EL je pokazao koliko "zna". Guranje rukometa umesto kosarke se Grcima svakako nece svideti, do decembra ostaje bez posla u koliko se sogovori sa Panatanaikosom.

Samo Realno

pre 1 godinu

Ovo je naredjenje sa vrha.
Srozati Zvezdu u kosarci i vratiti Grobare da dominiraju.
Zvezdi fudbal ,Partizanu kosarka,V fotelja.
Bezite sto pre iz ove banana drzavice.

Istina

pre 1 godinu

Jedni napuštaju takmicenje kls, kupuje im se licenca, jedni čuvaju trenera i tim i niko ne odlazi, ne moraju ni porez da plaćaju a sa druge strane sve suprotno... bruka i sramota sta se radi

Robin Hood91

pre 1 godinu

Ne znam koliko ima istine, ali priča se da Čovića teraju iz Zvezde. Da neko hoće klub za svoga brata.
Zato svi odlaze, uključujući i Radonju koji navodno nije dobio slobodu da napravi ekipu kakvu on želi.

Samo Realno

pre 1 godinu

Ovo je naredjenje sa vrha.
Srozati Zvezdu u kosarci i vratiti Grobare da dominiraju.
Zvezdi fudbal ,Partizanu kosarka,V fotelja.
Bezite sto pre iz ove banana drzavice.

Gossa placa Zeljko 83

pre 1 godinu

Sta god da odluci nas Dejo nece promeniti cinjenicu da je sjajan covek, trener i legendarni trener kluba. On zna najbolje sta mu je ciniti, tako da za mene ce uvek biti neko koga mnogo cenim i postujem. Ako ode neka mu je sa srecom. Ako ostane, opet neka mu je sa srecom. Trebace mu svakako u oba slucaja.

pa da

pre 1 godinu

Dok se drugima obezbedjuje skup budzet I ni jedan bitan igrac ne odlazi čak I najskuplji, nekome odlaze igraci I treneri, sasvim slučajno zar ne

spinerov spiner

pre 1 godinu

"Čović: Dok smo mi plaćali porez neki drugi su plaćali igrače."

Dok su dve banke oprostile zvezdi oko 15 miliona evra duga, od Partizana su potraživale i naplaćivale više nego je trebalo. O UPPR-u i 16.000.000 evrića duga koji nikada neće biti varaćen poveriocima, ni govora.

Bradilic

pre 1 godinu

Kada je Partizan ispao poslednji put iz Evrolige, u timu su bili Bogdanovic, Bertans, Milutinov, Pavlovic, Tepic... Drzava je pocela da daje manje para sa pravom, ispali ste u Evrokup, zar nije jednom jedan Rumun rekao da je normalno da ekipa koja igra Evrokup dobija manje para. Danas vidimo drugu situaciju. Jedan klub je iscupan sa 7. mesta Aba lige i upumpana je ogromna kolicina para u njega. Ipak, Radonja ih je ponovo oducio, a ni Alimpije im nije ostao duzan. Pa su odlucili da nista ne prepuste slucaju i da totalno uniste jedan toliko dominantan klub, kako bi Zeljko mogao i ovde nesto da osvoji. Ali prosle godine ste se zeznuli, zeznucete se i ove.

Nead

pre 1 godinu

Ograniceni trener koji je uz pomoc politike, neograniceniog budzeta i sudija imao rezultate u Aba ligi. Sa druge strane u EL je pokazao koliko "zna". Guranje rukometa umesto kosarke se Grcima svakako nece svideti, do decembra ostaje bez posla u koliko se sogovori sa Panatanaikosom.

ZVEZDAŠ

pre 1 godinu

Ova vest nema ama bas nikakve veze sa Partizanom. Covek ide gde misli da ce mu biti bolje. Koliko ste vi gani smesni. Sta god da vam se desava lose kriv je Partizan.
(bojan, 29. jun 2022 15:10)


Mislim da si u pravu, i u pravu si!
Sad bi bila dobra rekonstrukcija ekipe, pa bilo je logično da posle uspešne sezone da se igrači bolje prodaju i zarade možda i duplo a možda i troduplo nego kad bi ostali u Zvezdi. Ako je Davidovac zarađivao 250k godišnje a sada u CSKA zarađivaće 800k pa ko je ovde lud,boli Davidovca patka ako ne igra Euroligu 😁.
I za Dr.Radonju isto važi, nek ide čovek gde misli da će mu biti bolje i lepše i tačka. Zato postoje ugovori, kad se završi ugovor njegovo je gde će i kako će.A što se tiče budžeta Zvezde, ona je imala približan budžet do 7 miliona, čemu tolika panika? Ako su imali prošle godine 6,5 milki pa nije im valjda frka da nađu još 500k da dođu do 7 milki? I mislim da nikad neće imati dobar rezultat ako imaš najmanji budžet što je i logično. Pa ne možemo mi sa Barsom, Realom koji imaju po 50m budžeta. Mislim stvarno preterujte!
I opet kažem da će partizan biti mnogo jači od zvezde ove godine, I mnogo razloga, kao prvi Žoč ima veliki autoritet u evropi, svi ce njemu da se odazovu, a i sponzori ce se odazvati,poboljšaće marketing, imaju super glasne navijače, da se očekivati da će Partizan da pokuša da se pokaže što je najbolje moguće.
Ali ja svakako ne sumnjam u moju Zvezdu, naći će se i dobar trener a i dobri igrači.
Dobri ljudi,Poz😁

marko992

pre 1 godinu

lično ne vidim nikakav problem ako ode Radonjić.

Duško Ivanović, Zoran Mitrović su slobodni...Andrija Gavrilović, Milan Tomić...ima trenera koji mogu da tamburaju rumenog bez problema.

Interesantno da je izmileo najveći ološ i raduje se kao da su nešto osvojili.
(Mohikanac, 29. jun 2022 14:24)

Sve bilo ok da se nisi pokazao si se pokazaou drugom svetlu, nacin kako oslovljavas najuspesnijeg trenera Evrope govori da nisi daleko od tog epiteta koji si dao drugima.

Zvezda sampion najtrofejniji srpski klub!

pre 1 godinu

Sve je jasno! Zlo se ponovo aktiviralo. Srozace ponovo srpsku kosarku. Drzava i partija su im upumpali ogromnu kolicinu novca za skupe strance, svoje igrace nikada nisu ni imali. Misle da su bitni a prvu titulu su osvojili tek posle 30 godina postojanja i to naravno i tada po direktivi drzave. A sada ponovo se sve radi da oni budu sampioni. Ali procice ponovo ovo zlo vreme, ocistice se srpska kosarka od mafijasa i poltrona

Najveci budzet u evropi

pre 1 godinu

Sta da se radi, stigla direktiva da partizai mora da bude sampion. Jos prosle sezone je sve placeno da to i budu, ali gospodin Radonjic ih pocistio u dva finala, sa treceg su pobegli

6,50

pre 1 godinu

@zvezda nije navikla da bude u ISTOM tretmanu kao svi ostali.
čim se isto daje i drugom odma kukanje kako se sipa drugom a njima se uskraćuje.
zvezda je navikla da 'dominira' samo ako se drugi srozaju, nikako u fer borbi.
(živa istina, 29. jun 2022 12:49)
Bas ste bili srozani ove sezone, F4 pojacanja, a bili 7(SEDMI) u ABA sezonu pre. Izgubili ste sve trofeje, od jednog ste cak i pobegli.

Stari cigan

pre 1 godinu

Zanimljivo da mi kao rezimski klub ne mozemo da zadrzimo nijedno bitno ime a klub koji nije povlascen zadrzao sva zvucna imena i ima da se pojacava mozda sam glup ali nema bas rezona.

bojan

pre 1 godinu

Sta da se radi, stigla direktiva da partizai mora da bude sampion. Jos prosle sezone je sve placeno da to i budu, ali gospodin Radonjic ih pocistio u dva finala, sa treceg su pobegli
(Najveci budzet u evropi, 29. jun 2022 14:50)

Ova vest nema ama bas nikakve veze sa Partizanom. Covek ide gde misli da ce mu biti bolje. Koliko ste vi gani smesni. Sta god da vam se desava lose kriv je Partizan.

duledudule

pre 1 godinu

novak ulazi sa svojim novcem na mali kalemegdan.
(kazu, 29. jun 2022 11:14)
Ako je tako grlim ga i rukama i nogama, bolje Novak nego bata.

Bard Živa

pre 1 godinu

Branko Lazić i Ognjen Kuzmić idu u FMP, (ne bi me čudilo i Dobrića da prevedu) pokupili svu talentovanu decu iz zvezde, pa preveli u FMP, priča se da će FMP potpisati petogodišnji ugovor sa Ligom šampiona...
Pitanje glasi: Da li to gazda zatvara zvezdu i vraća sve u svoj FMP?
Zvezdi ne trebaju dušmani, dušmani ih vode...

matori

pre 1 godinu

Uskoro ocekujte povike od strane Zvezdasa (ne Delija) za onoga ko se u sve mesa..
(zvezdas-rajvoSa, 29. jun 2022 12:13)

Pa pre bi se oni odrekli kluba nego njega. Dobro znaju da bez njega nema ni njih!

aleksaczv

pre 1 godinu

Srecno Dejo! Vidimo se opet. Alimpije, dobro dosao. Ispekao si zanat, sada idemo zajedno u novi ciklus.

A mi, skidanje sa tastatura, sezonse u dzep i jace nego ikada! Da pokazemo svima ko smo!

Dejo

pre 1 godinu

Bio sam za to da Radonjic ostane ali cim je otisao u Atinu zna se da ce i potpisati za Pao,tako da Covicu vrati Alimpijevica,nema se vise sta cekati!

Straight Outta München

pre 1 godinu

Koliko zalosnih i tuznih stvari treba da se napravi da bi Partizan bio sampion…Katastrofa. Zeljko Obradovic se bas srozao.
Kada je Nolan Smit ugasio “instituciju”. na 10 godina, imali su preskup sastav prepun stranaca, domacih i stranih reprezentativaca.
Ne mogu na terenu pa ce ovako do titule.

Krle

pre 1 godinu

Obozavam da citam komentare tipa
Naredjenje sa vrha...
Zna se gde idu pare...
Nebojsine skakaonice ocigledno su odradile posao, da na kraju ima ljudi koji mu veruju

Vuki

pre 1 godinu

Kada je propao plan otimačine Zvezde od strane porodice, krenulo je podizanje partizana. U fudbalu iza stoje Rusi, pa ne može da se lako ruši, ali u košarci nema velike zaštite i krenulo je urušavanje. Ali kada neko sa zlobom i osmehom uništava ono što mu je nekada bilo drago stvara prema karmi veliki dug ...

Maza

pre 1 godinu

Jao jadni, drzava ih ne podrzava vise. Evo suze mi idu. Niko da kaze, ajde dajte da se privavatoziju klubovi. Ali nee, samo daj pare drzavo.
Privatizuj bre, pa onda kukajte gazdi.
(bili, 29. jun 2022 12:49)

E vidis čačnuo si u srž problema. CZV jeste privatan klub, i kao takvog ga ipak država finansira. Koliko li je tu Zakona prekršeno?

mladja

pre 1 godinu

Ja kao grobar za ovog coveka imam samo reci hvale. Pokazao je da je dobar i trener i covek. Svidjalo mi se sto je zvezda igrala sa dosta domacih igraca, kao Partizan nekada. Sledece sezone ih dosta ide iz zvezde pa ne ocekujem ni da ce on ostati.

Samo kažem

pre 1 godinu

Zvezda mora da promeni trenera ako želi da pokuša da napravi iskorak u Evropi.E sad da li ima slobodnih trenera na tržištu i nema osim dobro poznatog lica -Saleta Nacionale.Njegovo angažovanje bi donekle ublažilo odlazak Davidovca i Radonjića.Kobačno mislim da je Radonjić ono najbolje dao Zvezddi i ne može više od datog i učinjenog.
(Pilot bespilotne letelice, 29. jun 2022 12:57)

Da li si realan? Nema tih para za koje bi Sale Djordjević bio trener Zvezde. U kom ti paralelnom univerzumu zivis?
(Nevera, 29. jun 2022 14:46)
Nemoj dva puta da kažeš

Sigmund

pre 1 godinu

Radonjic potpisuje za Pao... Pokazaće kakav je trener, 2 meseca od starta sezone i otkaz. Covic namerno ovo radi zbog para, a toliko će vas ugasiti, jer svi mladi igrač zvezde masovno potpisuju za Fmp, sigurno ne slučajno... 8 kažu dala država 25 miliona za 10 godina, kako se onda igrala Euro league 8 godina, ako je minimum budžeta 5 miliona... Kaze duguju za porez samo 500.000, ni to nisi vratio iako si ušao u Upr i imao da platiš 2.5% od 16 miliona eura... Kad je Partizan igrao Euro league upravo je taj Covic tražio od grada isto para za oba kluba, 8 to je dobio. Problem je taj što Vesic nije više u gradskoj upravi i nrma malverzacije sa finansija a. Covic je kod Bartomeua, izburgijao da se više ne boduje domaća liga uz KrK i Aba league.. Fabrika mu bukvalno ne radi, zato je pomahnitao i non stop proziva Mijailovica. Spominjete jednu sezonu za Nefovicem, Drcom i koliko se sećam sa dva ameriksnca bez sponzora. A Partizan dve sezone sa Djumicem, onim Koprivicom, Magdevskim, Vrapcem I nsjzvucniji igrač Aleksandar Cvetković, vas izdanak. Ajde sad da vidimo za iste pare gde ste vi a gde smo mi...

Djordje

pre 1 godinu

Koliko priče oko proste stvari, agent Ražnatović ima ponudu od CZ na stalu i stže ponuda od PAO, predoči je Radonjiću i zna se kako ide ti dobijaš toliko, agencija toliko, ruka ruci i potpis ko da bolje uslove.

društvance iz predgrađa

pre 1 godinu

Ovo je naredjenje sa vrha.
Srozati Zvezdu u kosarci i vratiti Grobare da dominiraju.
Zvezdi fudbal ,Partizanu kosarka,V fotelja.
Bezite sto pre iz ove banana drzavice.
(Samo Realno, 29. jun 2022 10:52)

Sad vidiš kako je nama bilo pre 10 godina kada je Dule oteran. Tada ste se smejali i sladili, niste osuđivali kao danas. Vidiš kako može sve da se okrene preko noći. Nadam se da ste napokon naučili da nikako nije lepo smejati se tuđoj nesreći...

Ključ-katanac-ko se javi Ćoki!

pre 1 godinu

Svako ide za boljim finansijskim uslovima...u sportu je to tako.Naravno da se namece pitanje kako neko moze da zadrzi najtrofejnijeg trenera Evrope dok neko ne moze Radonjica kojem je cena ostanka 5 puta manja...Ako zavirimo u proslost videcemo da je situacija sa Panterom bila ista koji je hteo ostati u Zvezdi I za manja primanja svojevremeno pa klub ni to nije mogao da ispostuje dok je opet ovaj drugi uspeo finansijski da prestigne I icesnika F4 I da Im.ga preotme I naravno bez poteskoca da ga kaparise I za ovu godinu...
Posto je to sve poznato Zvezda nema vremena puno za cekanje...U kratkom roku stupiti u vezu sa Alimpijevicem na inicijativu Covica pokusati ga sto pre postaviti za trenera Zvezde jer nema se vremena za duge pregovore I poceti selekciju tima praviti...Budzet za ucesce u EL zna se koliki je,Zvezda ce ga imati jer ne bi mogla ucestvovati I poceti praviti konture tima...
Ne treba kukati na macehinski odnos,mi smo odavno finasijsko siroce u odnosu na uzurpatore drzavne kase over drzave.
Nasa snaga je motivacija,hemija na terenu I obaveza prema dresu...dokazali smo da ni milioneri ni najbolji trener Evrope u takvom ambijentu ne mogu da nam se suprostave...Tako je bilo tako ce dalje I da bude.Zvezda iznad svega.
(Dejan CZ, 29. jun 2022 13:09)
“Finansijsko siroče”
Suza mi suzu stize…Čika Neša i njegovi siročići…

jjjj

pre 1 godinu

Jedni napuštaju takmicenje kls, kupuje im se licenca, jedni čuvaju trenera i tim i niko ne odlazi, ne moraju ni porez da plaćaju a sa druge strane sve suprotno... bruka i sramota sta se radi
(Istina, 29. jun 2022 11:11)

Gonna cry?

RSCZ

pre 1 godinu

Sve najbolje Dejo legendo u daljoj karijeri, u svoju Zvezdu si uvek dobrodošao. A doslo je vreme da i navijaci Zvezde sledece sezone uspevaju neke pesmice u Pioniru.

6,50

pre 1 godinu

@(društvance iz predgrađa, 29. jun 2022 13:23)
Dule je gubio od Zvezde gde je stigo, klub vam se pogubio totalno tada. Ovo je skroz drugacija situacija, gde je Zvezda osvojila sve sto moze, a vi ste bili najjaci u poslednjih 10ak godina, po imenima i vise. I posle takve sezone, se samo sve ukida Zvezdi. Sramotno, jos se sladite svuda po komentarima, kao da ste osvojili nesto. U stvari izgubili svaki trofej, katastrofalna sezona, kupljena EL, i bezanje iz KLS jer bi i tu popili poraz. Ne znam, valjda je to ta pomoc drzave koju Zvezda ima, vi ste sami protiv svih itd.

Leka

pre 1 godinu

@(društvance iz predgrađa, 29. jun 2022 13:23)
Dule je gubio od Zvezde gde je stigo, klub vam se pogubio totalno tada. Ovo je skroz drugacija situacija, gde je Zvezda osvojila sve sto moze, a vi ste bili najjaci u poslednjih 10ak godina, po imenima i vise. I posle takve sezone, se samo sve ukida Zvezdi. Sramotno, jos se sladite svuda po komentarima, kao da ste osvojili nesto. U stvari izgubili svaki trofej, katastrofalna sezona, kupljena EL, i bezanje iz KLS jer bi i tu popili poraz. Ne znam, valjda je to ta pomoc drzave koju Zvezda ima, vi ste sami protiv svih itd.
(6,50, 29. jun 2022 13:41)

Sta se ukida Zvezdi?! Da joj se ukida ne bi imala garantovanih 7 miliona za ucesce u Evroligi. Kako vam ne dosadi da pisete ovakve gluposti?! Partizan vam kriv? Kako vam nisu krivi Barsa i Real sa budzetom 30+, ili Valensija koja je dobila Wild Card? Krivi ste vi sami sebi. Covek koji vam vodi klub je sejanjem mrznjem uspeo da opstaje u vrhu kosarke, sada mu je jasno da na terenu nema sta da trazi, pocne da vam prosipa ovakve price i vi se primite na njih. Ajde sada se zapitajte jos jednom, ko vam je kriv? Partizan ili neko iz vaseg kluba?

cirkus

pre 1 godinu

kuva se nešto ozbiljno u zvezdi. izgleda da će gazda izvaditi onaj zamrznuti dug i reći da vraća originalnu zvezdu iz fabrike na kalemegdan.

zemunskikej

pre 1 godinu

Odlaze kao glavom bez obzira? Jedino Dobric ostao od boljih igraca. Predsednik kluba pravi losu atmosferu i uvek je u nekoj teoriji zavera. Igraci hoce da igraju u normalnoj sredini.

rrr

pre 1 godinu

@Cetko

Majke ti? Kako bi vi podneli da npr prekosutra Željko ode u Barselonu odjednom? Jel bi rekli okej idemo dalje igra se košarka, ili bi to povezali sa Zvezdom i nekim namerama?

Loznica, Gučevo, Cer…

pre 1 godinu

Mogu misliti kakvo se saopštenje piše posle ovog razvoja situacije? Ne sumnjam da će Radonjić biti persona non grata…

matori

pre 1 godinu

Šta je sa Klipom? On je uvek bio Legendin džoker. Kad god otera trenera tu je Klipa da popuni klupu. Ionako porodica vodi ekipu za vreme utakmice a trener treninge

ivan

pre 1 godinu

voleo bi da ode u panatinaikos pa da vidimo dal ce i kad da srusi Zeljkov rekord po osvojenim titulama jer neki ipak kazu da je radonjic bolji trener , taman eto prilike da to i dokaze .

Mohikanac

pre 1 godinu

lično ne vidim nikakav problem ako ode Radonjić.

Duško Ivanović, Zoran Mitrović su slobodni...Andrija Gavrilović, Milan Tomić...ima trenera koji mogu da tamburaju rumenog bez problema.

Interesantno da je izmileo najveći ološ i raduje se kao da su nešto osvojili.

Amaterska expertiza

pre 1 godinu

Ma neka ide... Šta sad. Neka se i raspadnemo i neka sad ovih malo da osvajaju. U našem sportu nisu čista posla od nastanka istog, sve se svodi na neke periode dominacija čiji su uzroci upitni i za jedne i za druge. Bla,bla... Kome koliko para, ko uzima ko daje, BAT, porez ovaj,reprogram onaj... Msm, svi smo mi đuture ovce za šišanje ako pratimo ovo i verujemo da je sve pošteno. Nije, nikad nije ni bilo a pitanje kad će i biti. Možda kraj 90ih je bio ok... Partizan bio bolji tih godina ali zvezda konkurentna pa je nešto i ućarila. A posle toga... Ma svima BiH oduzeo titule,ne zna se ko je veće đubre bio za vreme svojih dominacija. Zvezdine mahinacije su vidljivije između ostalog zbog toga što do pre 10ak godina nije bilo toliko izvora informacija kao danas, ali nemojte da se ložite da je KKP u vreme Duleta bio mnogo bolji. Ista priča, samo drugo pakovanje. I iskreno, baš me i briga više. Sve dok naše pare idu kod svih njih, uopšte ih ne uzimam za ozbiljno. Sjaši Kurta da uzjaše Murta... I tako u krug. To je priča... I sad ja treba da se dernjam na tribini, kao da se ložim nešto, kao da pravim razliku. Ma ljudi, niko nas ne pita niti nas je ikad pitao. Da smo živi i zdravi i da nema sranja na tribinama... A ko je bolji? Šta to više uopšte i znači pitam se...

tamoneko

pre 1 godinu

Meni bi bilo nerazumno da ode u Pao

Pao je poluraspadnut klub trenutno i menjaju trenere kao čarape. U Zvezdi bi mogao do penzije da bude.

Nema šanse da naprave ekipu za sam vrh Evrolige.

Novac mu ne bi trebao biti prevashodni motiv, jer on je trener i njegova karijera će da traje još 20 godina. Sasvim fino zarađuje i u KKCZ

E sad, možda tu ima nekih stvari koje prosto ne štimaju u odnosu prema upravi.

P. S. Sve i da na kraku sezone ne budemo šampioni, pa šta?! 10 godina smo bili.
Žene više zanima ko će činiti tim. Naši igrači (Petrušev, Simonović, Ilić itd) ili ćemo biti "Makabi"
Ako smo "Makabi" mene to ne zanima da gledam sve i da smo prvaci Evrolige.

bvb

pre 1 godinu

Kako ce da grmi na prvoj utakmici ove sezone. Samo televizija koja prenosi EL ne utisava navijaca u toku prenosa. Sramota je sta radite!

Nevera

pre 1 godinu

Zvezda mora da promeni trenera ako želi da pokuša da napravi iskorak u Evropi.E sad da li ima slobodnih trenera na tržištu i nema osim dobro poznatog lica -Saleta Nacionale.Njegovo angažovanje bi donekle ublažilo odlazak Davidovca i Radonjića.Kobačno mislim da je Radonjić ono najbolje dao Zvezddi i ne može više od datog i učinjenog.
(Pilot bespilotne letelice, 29. jun 2022 12:57)

Da li si realan? Nema tih para za koje bi Sale Djordjević bio trener Zvezde. U kom ti paralelnom univerzumu zivis?

bongobuda

pre 1 godinu

pravi se mesto za jedno novo kosarkasko lice... sveze svrseni, skolovani, kosarkaski trener... koji zna najbolje... Aleksandar, ali nije Djordjevic...

kali the greek

pre 1 godinu

7,5 miliona je budzet EL

zvezda mora da ima taj budzet ako igra EL

skocka ce se lep tim za te pare
Radonjic ce ostati nostalgicno sećanje

Zvezda

pre 1 godinu

Zašto je frka ako Radonja i neki igrači odu. Pa nije Radonja Fil Džekson. Eto u komšiluk došao Željko i šta je napravio. Doveli igrače i ništa. Hvala Radonji što je sa polutimom osvojio tri titule. Vajt sr povredio na početku sezone i 2/3 sezone nije igrao. Cirbes nikakakav učinak i raspadnuti Kuzmić. Lazić veći deo sezone povredjen,. Mitrović i Ivanović toplo hladno. Kalinić i Davidovac jedini koji su nešto igrali. Doći će neko drugi. Ima tu trenera. A onda od novca zavisi ko će od igrača da dodje. Ono što ostane na tržištu

Dejan CZ

pre 1 godinu

Svako ide za boljim finansijskim uslovima...u sportu je to tako.Naravno da se namece pitanje kako neko moze da zadrzi najtrofejnijeg trenera Evrope dok neko ne moze Radonjica kojem je cena ostanka 5 puta manja...Ako zavirimo u proslost videcemo da je situacija sa Panterom bila ista koji je hteo ostati u Zvezdi I za manja primanja svojevremeno pa klub ni to nije mogao da ispostuje dok je opet ovaj drugi uspeo finansijski da prestigne I icesnika F4 I da Im.ga preotme I naravno bez poteskoca da ga kaparise I za ovu godinu...
Posto je to sve poznato Zvezda nema vremena puno za cekanje...U kratkom roku stupiti u vezu sa Alimpijevicem na inicijativu Covica pokusati ga sto pre postaviti za trenera Zvezde jer nema se vremena za duge pregovore I poceti selekciju tima praviti...Budzet za ucesce u EL zna se koliki je,Zvezda ce ga imati jer ne bi mogla ucestvovati I poceti praviti konture tima...
Ne treba kukati na macehinski odnos,mi smo odavno finasijsko siroce u odnosu na uzurpatore drzavne kase over drzave.
Nasa snaga je motivacija,hemija na terenu I obaveza prema dresu...dokazali smo da ni milioneri ni najbolji trener Evrope u takvom ambijentu ne mogu da nam se suprostave...Tako je bilo tako ce dalje I da bude.Zvezda iznad svega.

Samo kazem

pre 1 godinu

Sad kada je porodični klub dobio konkurenciju nastala panika.
Navikli da im državni bankomat donosi titule.
Aj zlotvori polako, jedan po jedan punite ludnice.

duledudule

pre 1 godinu

zvezda nije navikla da bude u ISTOM tretmanu kao svi ostali.
čim se isto daje i drugom odma kukanje kako se sipa drugom a njima se uskraćuje.
zvezda je navikla da 'dominira' samo ako se drugi srozaju, nikako u fer borbi.
(živa istina, 29. jun 2022 12:49)
Pogrešio si klub.

Marko Niš

pre 1 godinu

(Bradilic, 29. jun 2022 11:24)

Pa prošle godine ste dobili 5.2 miliona od države a Partizan 3.8 miliona evra. I to je izgleda ok ako se vezuješ za tu izjavu El i Ek al sad su oba evroligaši pa će biti isti. Ja ne vidim tu neki problem, al čini mi se da ti ipak misliš da isto nije pošteno, pa mi daj molim te obrazloženje da skapiram

živa istina

pre 1 godinu

zvezda nije navikla da bude u ISTOM tretmanu kao svi ostali.
čim se isto daje i drugom odma kukanje kako se sipa drugom a njima se uskraćuje.
zvezda je navikla da 'dominira' samo ako se drugi srozaju, nikako u fer borbi.

markoni

pre 1 godinu

zasluzio je čovek pravi ugovor sa ozbiiljnom klubu u ozbiljnoj ligi. Ne želim nikome ko vredi da ima posla sa zvezdom ili partizanom, komunistički blizanci su rak za srpski sport i pre svega srpsku košarku. Srećno radonja.

legenda

pre 1 godinu

Nije sramota izgubiti, sramota je pobeci hahahahahaha. Jedva pobedio Zeljka sa ekipom koju je sastavio prosle god i odmah paljba kad zna sta ga ceka. Kada je Partizan igrao top 8 EL, pred f4, otisli su Novica, Uros, Tepic, Lazme...Cetiri najbolja igraca, pa se sledece godine igrao F4, a onda su nam opet rasprodali pola tima, dok je jedan drugi klub ugasen sa 16 miliona duga i napravljen novi kome niko ne moze nista da zabrani. Nemojte o postenju.

Salamander

pre 1 godinu

Rasturiti CZ, jedini nacin da najveci Srbin medju Srbima i njegove pobegulje osvoje bar nesto.
(BMB, 29. jun 2022 14:20)

Nama je cilj osvajanje EL, nismo mi buranija da nam cilj bude osvajanje ABA lige. Nemate vi nikakve veze sa nama.. Prosla sezona je bila pocetak neceg lepog a videcete vi sami cega. Znate to i vi. Cim je dosao Zoc poceli ste da drhtite jer ste shvatili da vam se blizi kraj. Evo, polako odlaze svi bitni.. Ostace vam Brankoca Lazic, u to budite sigurni...

jjj

pre 1 godinu

Cuj ne mogu da zadrze jedno bitno ime, koga je Partizan ikad zadrzao osim ove godine. Mada se jos uvek ne zna ko ostaje.

Nasi najbolji stranci su odmah odlazili, mladi takodje.

Eeeee

pre 1 godinu

Izdaje klub i ostavlja ga na cjedilu u momentu kad najvise treba. Lako je bilo ostati i boriti se protiv Partizana sa mladjarijom i novim trenerom. Sad je trebao da pokaze znanje

babavanga

pre 1 godinu

Situacija jasna. Ali mi ni to kao Zvezdasu ne bi bilo zao, bilo je lepo dok je trajalo, da srpska kosarka ima ikakav benefit od ovih izivljavanja. Zasto ne uvesti da u rosteru mora biti minimum 8 domacih igraca i ograniciti na 4 stranca i to da uradi drzava jer ona daje pare i jednima i drugima. A doneti i da ne mogu da idu pre navrsenih 26 godina u inostranstvo i da vidite kako ce biti eveoligaskih igraca u Zvezdi i Partizanu za reprezemtaciju

Aca

pre 1 godinu

Pa prošle godine ste dobili 5.2 miliona od države a Partizan 3.8 miliona evra. I to je izgleda ok ako se vezuješ za tu izjavu El i Ek al sad su oba evroligaši pa će biti isti. Ja ne vidim tu neki problem, al čini mi se da ti ipak misliš da isto nije pošteno, pa mi daj molim te obrazloženje da skapiram
(Marko Niš, 29. jun 2022 13:26)

Obe cifre su ti smešne. Partizan sam uzeo 1.5 mil, za Obradovića se ne zna, gde su ostali troškovi (ah da, ne plaćate Arenu), gde su putovanja, ostali igrači?

Cika Velja

pre 1 godinu

Zar ne primecujete ljudi neke stvari?...Fmp vec doveo dva amerikanca, uskoro ce i Kuridzu, Kuzmica...Sve sto je valjalo u omladinskom pogonu Crvene zvezde, preslo je u Fmp...
Ocigledno gazda ima druge prioritete u ovoj sezoni...A odlaskom Radonje, klub ce napustiti i Kalinic, Dobric, pa cak i Ivanovic...A od pojacanja ni traga ni glasa, i pitanje je ko ce uopste i doci u ovakvoj situaciji..

E

pre 1 godinu

Odlicna vest, za sve poznavaoce ove lepe igre, zelim mu sve najbolje u Panatanaikosu, Zvezda je odavno prerasla Radonjica i treba joj iskusan i proveren strucnjak za evenutalnu borbu za top 8, ove sezone se videlo koliko mana ima Dejan Radonjic, presudilo je sto je Zvezda ipak imala tim sa vise iskustva i kvaliteta.

pesadinac

pre 1 godinu

Vidim Radonja poveo Miska da se i on malo okupa u Grckom moru.
Neka, red je pomoci zemljaku makar i kad je samo kupanje u pitanju.

matori

pre 1 godinu

Ako su gledali 4.utakmicu finala ABA lige , Grci će dobro razmisliti da li da ga uopšte angažuju. Na toj utakmici se videla njegova neukost i silovanje koju neko naziva dobra defanziva. Žoc mu je realno pokazao gde mu je mesto. Zato i beži od Legende i njegovih pokradenih para.

bili

pre 1 godinu

Jao jadni, drzava ih ne podrzava vise. Evo suze mi idu. Niko da kaze, ajde dajte da se privavatoziju klubovi. Ali nee, samo daj pare drzavo.
Privatizuj bre, pa onda kukajte gazdi.

Demar Derozan

pre 1 godinu

Zvezdi treba novi trener da pokusa da napravi iskorak u EL. U slucaju da preuzme Panatu, treba imati u vidu da je to jedini evroligaski tim koji je slabiji od Zvezde, ima cak i manji budzet, a Radonja nije u stanju da napravi smenu generacije kako se navodi, jer se oslanja na defanzivu i stare igrace. Brze ce se vratiti nego sto je otisao.

Delije Novi Sad

pre 1 godinu

Grobari nemire se Zvezde,stalno nešto mudrujete a navijate za klub iz Zagreba i kome je Franjo bio predsednik..hahahahhaha a pričaju Fmp kad izgube,kad dobiju dobili su ciganku

Nebojša

pre 1 godinu

Deluje da je gotovo. Pošto smo brzo istrošili Obradovića, ne vidim ko bi mogao da bude trener Zvezde. Ustvari, pada mi na pamet Mihajlo Uvalin, možda jedini trener koji zna da vodi ekipu sa dva polu igrača i amaterima. Kako odlaze iz Zvezde, deluje mi da nam je takav trener neophodan. Čoviću, nazovi ga, vidi gde je.

Zorz Vea

pre 1 godinu

Nešto mi sve poznato ovo u komentarima...samo bile druge boje, drugi treneri, drugi igrači, stavljanje nekih tačaka i sa uraganom u leđa dok su se drugi zakopavali živi bez milosti na račun nekih "neizmirenih dugova", neprirodnih rezultata, možda i kompleksa i sl. Da se čoveku ogadi sport, svaki rezultati gorki plodovi, svaki uspeh kao pirova pobeda. Dok jednom ne smrkne drugom ne svane i tako doveka... Samo mi je Željka Obradovića žao jer se bojim da će on biti kolateralna šteta svega ovoga iako je nemoguće čoveku koji je 9 puta bio šampion Evrope u klubskoj košarci pera odbiti pa čak i da ne osvoji više ništa. E košarko šta si dočekala...Zvezda dominira na ovim prostorima jako dugo i za to kapa dole ali da se veliča lik i delo Nebojše Čovića mi je neshvatljivo pa 3 života da imam.

Samo sloga Srbina spasava!

Živela Srbija!

Pilot bespilotne letelice

pre 1 godinu

Zvezda mora da promeni trenera ako želi da pokuša da napravi iskorak u Evropi.E sad da li ima slobodnih trenera na tržištu i nema osim dobro poznatog lica -Saleta Nacionale.Njegovo angažovanje bi donekle ublažilo odlazak Davidovca i Radonjića.Kobačno mislim da je Radonjić ono najbolje dao Zvezddi i ne može više od datog i učinjenog.

DrMr

pre 1 godinu

Ne mogu vise vas zvezdase da smislim sa kukanjem. Prestanite vise. Imali ste okosnicu ekipe godinama. Partizan je svake godine bukvalno rasprodavao tim. Da smo mogli neki generaciju da odrzimo na okupu bar tri godine imali bi jos koju titulu prvaka Evrope. Ali nismo I kraj price. Krecete ispocetka I gotovo. Nije kosarka samo igranje Evrolige I osvajanje titula.

zdravko

pre 1 godinu

Sto pravite paniku pa sta Ako ode radonjic sta Ako ode taj kalinic Koji u finalu aba lige od pet meceva Samo jednu odigro Dobro. Naj vise su teret podneli Lazic dobric Mitrovic ivanovic vajt markovic koji su tu. Holins je odigro prosecno u odbrani u napadu dao neke odlucujuci koseve stose tice davidovca od pet utakmica Samo jednu odigro Dobro ostale manje cak u jednoj utakmici finala aba lige nije ni ulazijo znaci igro toplo ladno. Volters takodje je izno veliki teret I hvalamu zato. Ja Mislim dace radonja ostati jer koji uslov trazi pantanijakos od radonjica da Pao odvede na fajl for stoje nemoguca misija zato radonja nece prihvatiti. Takodje je cistalaz daje radonja u atini jer ja znam ja da on vaga I Mislim zbog pritiska I podrska navijaca dace ostati u zvezdi. Netreba da panicete vi zvezdasi imacemo dobar Tim Kako SE najavjiuje toce biti Uskokovic dobric vujcic markovic ivanovic lazic kuzmic petrusev vajt saranovic ilic lazarevic topic stimac bjelica

Bane

pre 1 godinu

Okosnica ekipe je tu. Dobrić, Mitrović, Vajt.
Vajt će opet biti onaj pre povrede. Davidovac, Kalinić će faliti ali realno je bilo da odu za veće plate. Volters i Holins su realno zamenjivao igrači. Valtera se možda i vrati. Kuzmić je već istrošen, Lazić takođe i oni odoše u FMP Simonović, Marković i Cirbes idu u penziju .
Radonjić je takođe zamenjiv. Tomić ili Haralampije su tu.

wer

pre 1 godinu

(ZVEZDAŠ, 29. jun 2022 16:06)

eh, u moru gliba i podivljalih zajapurenih njuski
ovako korektnan i pitom komentar je prava retkost
covek prvo pomisli da je neki trol :)
pa tek posle vidi da je u moru tokslicne mrznje
ostalo tek par % normalnih ljudi
bravo!

Nead

pre 1 godinu

Ograniceni trener koji je uz pomoc politike, neograniceniog budzeta i sudija imao rezultate u Aba ligi. Sa druge strane u EL je pokazao koliko "zna". Guranje rukometa umesto kosarke se Grcima svakako nece svideti, do decembra ostaje bez posla u koliko se sogovori sa Panatanaikosom.

spinerov spiner

pre 1 godinu

"Čović: Dok smo mi plaćali porez neki drugi su plaćali igrače."

Dok su dve banke oprostile zvezdi oko 15 miliona evra duga, od Partizana su potraživale i naplaćivale više nego je trebalo. O UPPR-u i 16.000.000 evrića duga koji nikada neće biti varaćen poveriocima, ni govora.

Istina

pre 1 godinu

Jedni napuštaju takmicenje kls, kupuje im se licenca, jedni čuvaju trenera i tim i niko ne odlazi, ne moraju ni porez da plaćaju a sa druge strane sve suprotno... bruka i sramota sta se radi

Zvezda sampion najtrofejniji srpski klub!

pre 1 godinu

Sve je jasno! Zlo se ponovo aktiviralo. Srozace ponovo srpsku kosarku. Drzava i partija su im upumpali ogromnu kolicinu novca za skupe strance, svoje igrace nikada nisu ni imali. Misle da su bitni a prvu titulu su osvojili tek posle 30 godina postojanja i to naravno i tada po direktivi drzave. A sada ponovo se sve radi da oni budu sampioni. Ali procice ponovo ovo zlo vreme, ocistice se srpska kosarka od mafijasa i poltrona

Samo Realno

pre 1 godinu

Ovo je naredjenje sa vrha.
Srozati Zvezdu u kosarci i vratiti Grobare da dominiraju.
Zvezdi fudbal ,Partizanu kosarka,V fotelja.
Bezite sto pre iz ove banana drzavice.

Bradilic

pre 1 godinu

Kada je Partizan ispao poslednji put iz Evrolige, u timu su bili Bogdanovic, Bertans, Milutinov, Pavlovic, Tepic... Drzava je pocela da daje manje para sa pravom, ispali ste u Evrokup, zar nije jednom jedan Rumun rekao da je normalno da ekipa koja igra Evrokup dobija manje para. Danas vidimo drugu situaciju. Jedan klub je iscupan sa 7. mesta Aba lige i upumpana je ogromna kolicina para u njega. Ipak, Radonja ih je ponovo oducio, a ni Alimpije im nije ostao duzan. Pa su odlucili da nista ne prepuste slucaju i da totalno uniste jedan toliko dominantan klub, kako bi Zeljko mogao i ovde nesto da osvoji. Ali prosle godine ste se zeznuli, zeznucete se i ove.

Sigmund

pre 1 godinu

Radonjic potpisuje za Pao... Pokazaće kakav je trener, 2 meseca od starta sezone i otkaz. Covic namerno ovo radi zbog para, a toliko će vas ugasiti, jer svi mladi igrač zvezde masovno potpisuju za Fmp, sigurno ne slučajno... 8 kažu dala država 25 miliona za 10 godina, kako se onda igrala Euro league 8 godina, ako je minimum budžeta 5 miliona... Kaze duguju za porez samo 500.000, ni to nisi vratio iako si ušao u Upr i imao da platiš 2.5% od 16 miliona eura... Kad je Partizan igrao Euro league upravo je taj Covic tražio od grada isto para za oba kluba, 8 to je dobio. Problem je taj što Vesic nije više u gradskoj upravi i nrma malverzacije sa finansija a. Covic je kod Bartomeua, izburgijao da se više ne boduje domaća liga uz KrK i Aba league.. Fabrika mu bukvalno ne radi, zato je pomahnitao i non stop proziva Mijailovica. Spominjete jednu sezonu za Nefovicem, Drcom i koliko se sećam sa dva ameriksnca bez sponzora. A Partizan dve sezone sa Djumicem, onim Koprivicom, Magdevskim, Vrapcem I nsjzvucniji igrač Aleksandar Cvetković, vas izdanak. Ajde sad da vidimo za iste pare gde ste vi a gde smo mi...

Eeeee

pre 1 godinu

Izdaje klub i ostavlja ga na cjedilu u momentu kad najvise treba. Lako je bilo ostati i boriti se protiv Partizana sa mladjarijom i novim trenerom. Sad je trebao da pokaze znanje

pa da

pre 1 godinu

Dok se drugima obezbedjuje skup budzet I ni jedan bitan igrac ne odlazi čak I najskuplji, nekome odlaze igraci I treneri, sasvim slučajno zar ne

društvance iz predgrađa

pre 1 godinu

Ovo je naredjenje sa vrha.
Srozati Zvezdu u kosarci i vratiti Grobare da dominiraju.
Zvezdi fudbal ,Partizanu kosarka,V fotelja.
Bezite sto pre iz ove banana drzavice.
(Samo Realno, 29. jun 2022 10:52)

Sad vidiš kako je nama bilo pre 10 godina kada je Dule oteran. Tada ste se smejali i sladili, niste osuđivali kao danas. Vidiš kako može sve da se okrene preko noći. Nadam se da ste napokon naučili da nikako nije lepo smejati se tuđoj nesreći...

jjjj

pre 1 godinu

Jedni napuštaju takmicenje kls, kupuje im se licenca, jedni čuvaju trenera i tim i niko ne odlazi, ne moraju ni porez da plaćaju a sa druge strane sve suprotno... bruka i sramota sta se radi
(Istina, 29. jun 2022 11:11)

Gonna cry?

Najveci budzet u evropi

pre 1 godinu

Sta da se radi, stigla direktiva da partizai mora da bude sampion. Jos prosle sezone je sve placeno da to i budu, ali gospodin Radonjic ih pocistio u dva finala, sa treceg su pobegli

Bard Živa

pre 1 godinu

Branko Lazić i Ognjen Kuzmić idu u FMP, (ne bi me čudilo i Dobrića da prevedu) pokupili svu talentovanu decu iz zvezde, pa preveli u FMP, priča se da će FMP potpisati petogodišnji ugovor sa Ligom šampiona...
Pitanje glasi: Da li to gazda zatvara zvezdu i vraća sve u svoj FMP?
Zvezdi ne trebaju dušmani, dušmani ih vode...

Straight Outta München

pre 1 godinu

Koliko zalosnih i tuznih stvari treba da se napravi da bi Partizan bio sampion…Katastrofa. Zeljko Obradovic se bas srozao.
Kada je Nolan Smit ugasio “instituciju”. na 10 godina, imali su preskup sastav prepun stranaca, domacih i stranih reprezentativaca.
Ne mogu na terenu pa ce ovako do titule.

marko992

pre 1 godinu

lično ne vidim nikakav problem ako ode Radonjić.

Duško Ivanović, Zoran Mitrović su slobodni...Andrija Gavrilović, Milan Tomić...ima trenera koji mogu da tamburaju rumenog bez problema.

Interesantno da je izmileo najveći ološ i raduje se kao da su nešto osvojili.
(Mohikanac, 29. jun 2022 14:24)

Sve bilo ok da se nisi pokazao si se pokazaou drugom svetlu, nacin kako oslovljavas najuspesnijeg trenera Evrope govori da nisi daleko od tog epiteta koji si dao drugima.

matori

pre 1 godinu

Ako su gledali 4.utakmicu finala ABA lige , Grci će dobro razmisliti da li da ga uopšte angažuju. Na toj utakmici se videla njegova neukost i silovanje koju neko naziva dobra defanziva. Žoc mu je realno pokazao gde mu je mesto. Zato i beži od Legende i njegovih pokradenih para.

Salamander

pre 1 godinu

Rasturiti CZ, jedini nacin da najveci Srbin medju Srbima i njegove pobegulje osvoje bar nesto.
(BMB, 29. jun 2022 14:20)

Nama je cilj osvajanje EL, nismo mi buranija da nam cilj bude osvajanje ABA lige. Nemate vi nikakve veze sa nama.. Prosla sezona je bila pocetak neceg lepog a videcete vi sami cega. Znate to i vi. Cim je dosao Zoc poceli ste da drhtite jer ste shvatili da vam se blizi kraj. Evo, polako odlaze svi bitni.. Ostace vam Brankoca Lazic, u to budite sigurni...

legenda

pre 1 godinu

Nije sramota izgubiti, sramota je pobeci hahahahahaha. Jedva pobedio Zeljka sa ekipom koju je sastavio prosle god i odmah paljba kad zna sta ga ceka. Kada je Partizan igrao top 8 EL, pred f4, otisli su Novica, Uros, Tepic, Lazme...Cetiri najbolja igraca, pa se sledece godine igrao F4, a onda su nam opet rasprodali pola tima, dok je jedan drugi klub ugasen sa 16 miliona duga i napravljen novi kome niko ne moze nista da zabrani. Nemojte o postenju.

Krle

pre 1 godinu

Obozavam da citam komentare tipa
Naredjenje sa vrha...
Zna se gde idu pare...
Nebojsine skakaonice ocigledno su odradile posao, da na kraju ima ljudi koji mu veruju

bojan

pre 1 godinu

Sta da se radi, stigla direktiva da partizai mora da bude sampion. Jos prosle sezone je sve placeno da to i budu, ali gospodin Radonjic ih pocistio u dva finala, sa treceg su pobegli
(Najveci budzet u evropi, 29. jun 2022 14:50)

Ova vest nema ama bas nikakve veze sa Partizanom. Covek ide gde misli da ce mu biti bolje. Koliko ste vi gani smesni. Sta god da vam se desava lose kriv je Partizan.

Robin Hood91

pre 1 godinu

Ne znam koliko ima istine, ali priča se da Čovića teraju iz Zvezde. Da neko hoće klub za svoga brata.
Zato svi odlaze, uključujući i Radonju koji navodno nije dobio slobodu da napravi ekipu kakvu on želi.

Maza

pre 1 godinu

Jao jadni, drzava ih ne podrzava vise. Evo suze mi idu. Niko da kaze, ajde dajte da se privavatoziju klubovi. Ali nee, samo daj pare drzavo.
Privatizuj bre, pa onda kukajte gazdi.
(bili, 29. jun 2022 12:49)

E vidis čačnuo si u srž problema. CZV jeste privatan klub, i kao takvog ga ipak država finansira. Koliko li je tu Zakona prekršeno?

ivan

pre 1 godinu

voleo bi da ode u panatinaikos pa da vidimo dal ce i kad da srusi Zeljkov rekord po osvojenim titulama jer neki ipak kazu da je radonjic bolji trener , taman eto prilike da to i dokaze .

aleksaczv

pre 1 godinu

Srecno Dejo! Vidimo se opet. Alimpije, dobro dosao. Ispekao si zanat, sada idemo zajedno u novi ciklus.

A mi, skidanje sa tastatura, sezonse u dzep i jace nego ikada! Da pokazemo svima ko smo!

cirkus

pre 1 godinu

kuva se nešto ozbiljno u zvezdi. izgleda da će gazda izvaditi onaj zamrznuti dug i reći da vraća originalnu zvezdu iz fabrike na kalemegdan.

Marko Niš

pre 1 godinu

(Bradilic, 29. jun 2022 11:24)

Pa prošle godine ste dobili 5.2 miliona od države a Partizan 3.8 miliona evra. I to je izgleda ok ako se vezuješ za tu izjavu El i Ek al sad su oba evroligaši pa će biti isti. Ja ne vidim tu neki problem, al čini mi se da ti ipak misliš da isto nije pošteno, pa mi daj molim te obrazloženje da skapiram

živa istina

pre 1 godinu

zvezda nije navikla da bude u ISTOM tretmanu kao svi ostali.
čim se isto daje i drugom odma kukanje kako se sipa drugom a njima se uskraćuje.
zvezda je navikla da 'dominira' samo ako se drugi srozaju, nikako u fer borbi.

Delije Novi Sad

pre 1 godinu

Grobari nemire se Zvezde,stalno nešto mudrujete a navijate za klub iz Zagreba i kome je Franjo bio predsednik..hahahahhaha a pričaju Fmp kad izgube,kad dobiju dobili su ciganku

E

pre 1 godinu

Odlicna vest, za sve poznavaoce ove lepe igre, zelim mu sve najbolje u Panatanaikosu, Zvezda je odavno prerasla Radonjica i treba joj iskusan i proveren strucnjak za evenutalnu borbu za top 8, ove sezone se videlo koliko mana ima Dejan Radonjic, presudilo je sto je Zvezda ipak imala tim sa vise iskustva i kvaliteta.

6,50

pre 1 godinu

@(društvance iz predgrađa, 29. jun 2022 13:23)
Dule je gubio od Zvezde gde je stigo, klub vam se pogubio totalno tada. Ovo je skroz drugacija situacija, gde je Zvezda osvojila sve sto moze, a vi ste bili najjaci u poslednjih 10ak godina, po imenima i vise. I posle takve sezone, se samo sve ukida Zvezdi. Sramotno, jos se sladite svuda po komentarima, kao da ste osvojili nesto. U stvari izgubili svaki trofej, katastrofalna sezona, kupljena EL, i bezanje iz KLS jer bi i tu popili poraz. Ne znam, valjda je to ta pomoc drzave koju Zvezda ima, vi ste sami protiv svih itd.

Leka

pre 1 godinu

@(društvance iz predgrađa, 29. jun 2022 13:23)
Dule je gubio od Zvezde gde je stigo, klub vam se pogubio totalno tada. Ovo je skroz drugacija situacija, gde je Zvezda osvojila sve sto moze, a vi ste bili najjaci u poslednjih 10ak godina, po imenima i vise. I posle takve sezone, se samo sve ukida Zvezdi. Sramotno, jos se sladite svuda po komentarima, kao da ste osvojili nesto. U stvari izgubili svaki trofej, katastrofalna sezona, kupljena EL, i bezanje iz KLS jer bi i tu popili poraz. Ne znam, valjda je to ta pomoc drzave koju Zvezda ima, vi ste sami protiv svih itd.
(6,50, 29. jun 2022 13:41)

Sta se ukida Zvezdi?! Da joj se ukida ne bi imala garantovanih 7 miliona za ucesce u Evroligi. Kako vam ne dosadi da pisete ovakve gluposti?! Partizan vam kriv? Kako vam nisu krivi Barsa i Real sa budzetom 30+, ili Valensija koja je dobila Wild Card? Krivi ste vi sami sebi. Covek koji vam vodi klub je sejanjem mrznjem uspeo da opstaje u vrhu kosarke, sada mu je jasno da na terenu nema sta da trazi, pocne da vam prosipa ovakve price i vi se primite na njih. Ajde sada se zapitajte jos jednom, ko vam je kriv? Partizan ili neko iz vaseg kluba?

babavanga

pre 1 godinu

Situacija jasna. Ali mi ni to kao Zvezdasu ne bi bilo zao, bilo je lepo dok je trajalo, da srpska kosarka ima ikakav benefit od ovih izivljavanja. Zasto ne uvesti da u rosteru mora biti minimum 8 domacih igraca i ograniciti na 4 stranca i to da uradi drzava jer ona daje pare i jednima i drugima. A doneti i da ne mogu da idu pre navrsenih 26 godina u inostranstvo i da vidite kako ce biti eveoligaskih igraca u Zvezdi i Partizanu za reprezemtaciju

Samo kazem

pre 1 godinu

Sad kada je porodični klub dobio konkurenciju nastala panika.
Navikli da im državni bankomat donosi titule.
Aj zlotvori polako, jedan po jedan punite ludnice.

duledudule

pre 1 godinu

zvezda nije navikla da bude u ISTOM tretmanu kao svi ostali.
čim se isto daje i drugom odma kukanje kako se sipa drugom a njima se uskraćuje.
zvezda je navikla da 'dominira' samo ako se drugi srozaju, nikako u fer borbi.
(živa istina, 29. jun 2022 12:49)
Pogrešio si klub.

Mohikanac

pre 1 godinu

lično ne vidim nikakav problem ako ode Radonjić.

Duško Ivanović, Zoran Mitrović su slobodni...Andrija Gavrilović, Milan Tomić...ima trenera koji mogu da tamburaju rumenog bez problema.

Interesantno da je izmileo najveći ološ i raduje se kao da su nešto osvojili.

Vuki

pre 1 godinu

Kada je propao plan otimačine Zvezde od strane porodice, krenulo je podizanje partizana. U fudbalu iza stoje Rusi, pa ne može da se lako ruši, ali u košarci nema velike zaštite i krenulo je urušavanje. Ali kada neko sa zlobom i osmehom uništava ono što mu je nekada bilo drago stvara prema karmi veliki dug ...

6,50

pre 1 godinu

@zvezda nije navikla da bude u ISTOM tretmanu kao svi ostali.
čim se isto daje i drugom odma kukanje kako se sipa drugom a njima se uskraćuje.
zvezda je navikla da 'dominira' samo ako se drugi srozaju, nikako u fer borbi.
(živa istina, 29. jun 2022 12:49)
Bas ste bili srozani ove sezone, F4 pojacanja, a bili 7(SEDMI) u ABA sezonu pre. Izgubili ste sve trofeje, od jednog ste cak i pobegli.

Dejan CZ

pre 1 godinu

Svako ide za boljim finansijskim uslovima...u sportu je to tako.Naravno da se namece pitanje kako neko moze da zadrzi najtrofejnijeg trenera Evrope dok neko ne moze Radonjica kojem je cena ostanka 5 puta manja...Ako zavirimo u proslost videcemo da je situacija sa Panterom bila ista koji je hteo ostati u Zvezdi I za manja primanja svojevremeno pa klub ni to nije mogao da ispostuje dok je opet ovaj drugi uspeo finansijski da prestigne I icesnika F4 I da Im.ga preotme I naravno bez poteskoca da ga kaparise I za ovu godinu...
Posto je to sve poznato Zvezda nema vremena puno za cekanje...U kratkom roku stupiti u vezu sa Alimpijevicem na inicijativu Covica pokusati ga sto pre postaviti za trenera Zvezde jer nema se vremena za duge pregovore I poceti selekciju tima praviti...Budzet za ucesce u EL zna se koliki je,Zvezda ce ga imati jer ne bi mogla ucestvovati I poceti praviti konture tima...
Ne treba kukati na macehinski odnos,mi smo odavno finasijsko siroce u odnosu na uzurpatore drzavne kase over drzave.
Nasa snaga je motivacija,hemija na terenu I obaveza prema dresu...dokazali smo da ni milioneri ni najbolji trener Evrope u takvom ambijentu ne mogu da nam se suprostave...Tako je bilo tako ce dalje I da bude.Zvezda iznad svega.

Ključ-katanac-ko se javi Ćoki!

pre 1 godinu

Svako ide za boljim finansijskim uslovima...u sportu je to tako.Naravno da se namece pitanje kako neko moze da zadrzi najtrofejnijeg trenera Evrope dok neko ne moze Radonjica kojem je cena ostanka 5 puta manja...Ako zavirimo u proslost videcemo da je situacija sa Panterom bila ista koji je hteo ostati u Zvezdi I za manja primanja svojevremeno pa klub ni to nije mogao da ispostuje dok je opet ovaj drugi uspeo finansijski da prestigne I icesnika F4 I da Im.ga preotme I naravno bez poteskoca da ga kaparise I za ovu godinu...
Posto je to sve poznato Zvezda nema vremena puno za cekanje...U kratkom roku stupiti u vezu sa Alimpijevicem na inicijativu Covica pokusati ga sto pre postaviti za trenera Zvezde jer nema se vremena za duge pregovore I poceti selekciju tima praviti...Budzet za ucesce u EL zna se koliki je,Zvezda ce ga imati jer ne bi mogla ucestvovati I poceti praviti konture tima...
Ne treba kukati na macehinski odnos,mi smo odavno finasijsko siroce u odnosu na uzurpatore drzavne kase over drzave.
Nasa snaga je motivacija,hemija na terenu I obaveza prema dresu...dokazali smo da ni milioneri ni najbolji trener Evrope u takvom ambijentu ne mogu da nam se suprostave...Tako je bilo tako ce dalje I da bude.Zvezda iznad svega.
(Dejan CZ, 29. jun 2022 13:09)
“Finansijsko siroče”
Suza mi suzu stize…Čika Neša i njegovi siročići…

zemunskikej

pre 1 godinu

Odlaze kao glavom bez obzira? Jedino Dobric ostao od boljih igraca. Predsednik kluba pravi losu atmosferu i uvek je u nekoj teoriji zavera. Igraci hoce da igraju u normalnoj sredini.

Nevera

pre 1 godinu

Zvezda mora da promeni trenera ako želi da pokuša da napravi iskorak u Evropi.E sad da li ima slobodnih trenera na tržištu i nema osim dobro poznatog lica -Saleta Nacionale.Njegovo angažovanje bi donekle ublažilo odlazak Davidovca i Radonjića.Kobačno mislim da je Radonjić ono najbolje dao Zvezddi i ne može više od datog i učinjenog.
(Pilot bespilotne letelice, 29. jun 2022 12:57)

Da li si realan? Nema tih para za koje bi Sale Djordjević bio trener Zvezde. U kom ti paralelnom univerzumu zivis?

zdravko

pre 1 godinu

Sto pravite paniku pa sta Ako ode radonjic sta Ako ode taj kalinic Koji u finalu aba lige od pet meceva Samo jednu odigro Dobro. Naj vise su teret podneli Lazic dobric Mitrovic ivanovic vajt markovic koji su tu. Holins je odigro prosecno u odbrani u napadu dao neke odlucujuci koseve stose tice davidovca od pet utakmica Samo jednu odigro Dobro ostale manje cak u jednoj utakmici finala aba lige nije ni ulazijo znaci igro toplo ladno. Volters takodje je izno veliki teret I hvalamu zato. Ja Mislim dace radonja ostati jer koji uslov trazi pantanijakos od radonjica da Pao odvede na fajl for stoje nemoguca misija zato radonja nece prihvatiti. Takodje je cistalaz daje radonja u atini jer ja znam ja da on vaga I Mislim zbog pritiska I podrska navijaca dace ostati u zvezdi. Netreba da panicete vi zvezdasi imacemo dobar Tim Kako SE najavjiuje toce biti Uskokovic dobric vujcic markovic ivanovic lazic kuzmic petrusev vajt saranovic ilic lazarevic topic stimac bjelica

Stari cigan

pre 1 godinu

Zanimljivo da mi kao rezimski klub ne mozemo da zadrzimo nijedno bitno ime a klub koji nije povlascen zadrzao sva zvucna imena i ima da se pojacava mozda sam glup ali nema bas rezona.

matori

pre 1 godinu

Šta je sa Klipom? On je uvek bio Legendin džoker. Kad god otera trenera tu je Klipa da popuni klupu. Ionako porodica vodi ekipu za vreme utakmice a trener treninge

bili

pre 1 godinu

Jao jadni, drzava ih ne podrzava vise. Evo suze mi idu. Niko da kaze, ajde dajte da se privavatoziju klubovi. Ali nee, samo daj pare drzavo.
Privatizuj bre, pa onda kukajte gazdi.

matori

pre 1 godinu

Uskoro ocekujte povike od strane Zvezdasa (ne Delija) za onoga ko se u sve mesa..
(zvezdas-rajvoSa, 29. jun 2022 12:13)

Pa pre bi se oni odrekli kluba nego njega. Dobro znaju da bez njega nema ni njih!

Samo kažem

pre 1 godinu

Zvezda mora da promeni trenera ako želi da pokuša da napravi iskorak u Evropi.E sad da li ima slobodnih trenera na tržištu i nema osim dobro poznatog lica -Saleta Nacionale.Njegovo angažovanje bi donekle ublažilo odlazak Davidovca i Radonjića.Kobačno mislim da je Radonjić ono najbolje dao Zvezddi i ne može više od datog i učinjenog.
(Pilot bespilotne letelice, 29. jun 2022 12:57)

Da li si realan? Nema tih para za koje bi Sale Djordjević bio trener Zvezde. U kom ti paralelnom univerzumu zivis?
(Nevera, 29. jun 2022 14:46)
Nemoj dva puta da kažeš

Gossa placa Zeljko 83

pre 1 godinu

Sta god da odluci nas Dejo nece promeniti cinjenicu da je sjajan covek, trener i legendarni trener kluba. On zna najbolje sta mu je ciniti, tako da za mene ce uvek biti neko koga mnogo cenim i postujem. Ako ode neka mu je sa srecom. Ako ostane, opet neka mu je sa srecom. Trebace mu svakako u oba slucaja.

Zorz Vea

pre 1 godinu

Nešto mi sve poznato ovo u komentarima...samo bile druge boje, drugi treneri, drugi igrači, stavljanje nekih tačaka i sa uraganom u leđa dok su se drugi zakopavali živi bez milosti na račun nekih "neizmirenih dugova", neprirodnih rezultata, možda i kompleksa i sl. Da se čoveku ogadi sport, svaki rezultati gorki plodovi, svaki uspeh kao pirova pobeda. Dok jednom ne smrkne drugom ne svane i tako doveka... Samo mi je Željka Obradovića žao jer se bojim da će on biti kolateralna šteta svega ovoga iako je nemoguće čoveku koji je 9 puta bio šampion Evrope u klubskoj košarci pera odbiti pa čak i da ne osvoji više ništa. E košarko šta si dočekala...Zvezda dominira na ovim prostorima jako dugo i za to kapa dole ali da se veliča lik i delo Nebojše Čovića mi je neshvatljivo pa 3 života da imam.

Samo sloga Srbina spasava!

Živela Srbija!

rrr

pre 1 godinu

@Cetko

Majke ti? Kako bi vi podneli da npr prekosutra Željko ode u Barselonu odjednom? Jel bi rekli okej idemo dalje igra se košarka, ili bi to povezali sa Zvezdom i nekim namerama?

Loznica, Gučevo, Cer…

pre 1 godinu

Mogu misliti kakvo se saopštenje piše posle ovog razvoja situacije? Ne sumnjam da će Radonjić biti persona non grata…

Pilot bespilotne letelice

pre 1 godinu

Zvezda mora da promeni trenera ako želi da pokuša da napravi iskorak u Evropi.E sad da li ima slobodnih trenera na tržištu i nema osim dobro poznatog lica -Saleta Nacionale.Njegovo angažovanje bi donekle ublažilo odlazak Davidovca i Radonjića.Kobačno mislim da je Radonjić ono najbolje dao Zvezddi i ne može više od datog i učinjenog.

Aca

pre 1 godinu

Pa prošle godine ste dobili 5.2 miliona od države a Partizan 3.8 miliona evra. I to je izgleda ok ako se vezuješ za tu izjavu El i Ek al sad su oba evroligaši pa će biti isti. Ja ne vidim tu neki problem, al čini mi se da ti ipak misliš da isto nije pošteno, pa mi daj molim te obrazloženje da skapiram
(Marko Niš, 29. jun 2022 13:26)

Obe cifre su ti smešne. Partizan sam uzeo 1.5 mil, za Obradovića se ne zna, gde su ostali troškovi (ah da, ne plaćate Arenu), gde su putovanja, ostali igrači?

Cika Velja

pre 1 godinu

Zar ne primecujete ljudi neke stvari?...Fmp vec doveo dva amerikanca, uskoro ce i Kuridzu, Kuzmica...Sve sto je valjalo u omladinskom pogonu Crvene zvezde, preslo je u Fmp...
Ocigledno gazda ima druge prioritete u ovoj sezoni...A odlaskom Radonje, klub ce napustiti i Kalinic, Dobric, pa cak i Ivanovic...A od pojacanja ni traga ni glasa, i pitanje je ko ce uopste i doci u ovakvoj situaciji..

duledudule

pre 1 godinu

novak ulazi sa svojim novcem na mali kalemegdan.
(kazu, 29. jun 2022 11:14)
Ako je tako grlim ga i rukama i nogama, bolje Novak nego bata.

jjj

pre 1 godinu

Cuj ne mogu da zadrze jedno bitno ime, koga je Partizan ikad zadrzao osim ove godine. Mada se jos uvek ne zna ko ostaje.

Nasi najbolji stranci su odmah odlazili, mladi takodje.

Demar Derozan

pre 1 godinu

Zvezdi treba novi trener da pokusa da napravi iskorak u EL. U slucaju da preuzme Panatu, treba imati u vidu da je to jedini evroligaski tim koji je slabiji od Zvezde, ima cak i manji budzet, a Radonja nije u stanju da napravi smenu generacije kako se navodi, jer se oslanja na defanzivu i stare igrace. Brze ce se vratiti nego sto je otisao.

Bane

pre 1 godinu

Okosnica ekipe je tu. Dobrić, Mitrović, Vajt.
Vajt će opet biti onaj pre povrede. Davidovac, Kalinić će faliti ali realno je bilo da odu za veće plate. Volters i Holins su realno zamenjivao igrači. Valtera se možda i vrati. Kuzmić je već istrošen, Lazić takođe i oni odoše u FMP Simonović, Marković i Cirbes idu u penziju .
Radonjić je takođe zamenjiv. Tomić ili Haralampije su tu.

DrMr

pre 1 godinu

Ne mogu vise vas zvezdase da smislim sa kukanjem. Prestanite vise. Imali ste okosnicu ekipe godinama. Partizan je svake godine bukvalno rasprodavao tim. Da smo mogli neki generaciju da odrzimo na okupu bar tri godine imali bi jos koju titulu prvaka Evrope. Ali nismo I kraj price. Krecete ispocetka I gotovo. Nije kosarka samo igranje Evrolige I osvajanje titula.

ZVEZDAŠ

pre 1 godinu

Ova vest nema ama bas nikakve veze sa Partizanom. Covek ide gde misli da ce mu biti bolje. Koliko ste vi gani smesni. Sta god da vam se desava lose kriv je Partizan.
(bojan, 29. jun 2022 15:10)


Mislim da si u pravu, i u pravu si!
Sad bi bila dobra rekonstrukcija ekipe, pa bilo je logično da posle uspešne sezone da se igrači bolje prodaju i zarade možda i duplo a možda i troduplo nego kad bi ostali u Zvezdi. Ako je Davidovac zarađivao 250k godišnje a sada u CSKA zarađivaće 800k pa ko je ovde lud,boli Davidovca patka ako ne igra Euroligu 😁.
I za Dr.Radonju isto važi, nek ide čovek gde misli da će mu biti bolje i lepše i tačka. Zato postoje ugovori, kad se završi ugovor njegovo je gde će i kako će.A što se tiče budžeta Zvezde, ona je imala približan budžet do 7 miliona, čemu tolika panika? Ako su imali prošle godine 6,5 milki pa nije im valjda frka da nađu još 500k da dođu do 7 milki? I mislim da nikad neće imati dobar rezultat ako imaš najmanji budžet što je i logično. Pa ne možemo mi sa Barsom, Realom koji imaju po 50m budžeta. Mislim stvarno preterujte!
I opet kažem da će partizan biti mnogo jači od zvezde ove godine, I mnogo razloga, kao prvi Žoč ima veliki autoritet u evropi, svi ce njemu da se odazovu, a i sponzori ce se odazvati,poboljšaće marketing, imaju super glasne navijače, da se očekivati da će Partizan da pokuša da se pokaže što je najbolje moguće.
Ali ja svakako ne sumnjam u moju Zvezdu, naći će se i dobar trener a i dobri igrači.
Dobri ljudi,Poz😁

Nebojša

pre 1 godinu

Deluje da je gotovo. Pošto smo brzo istrošili Obradovića, ne vidim ko bi mogao da bude trener Zvezde. Ustvari, pada mi na pamet Mihajlo Uvalin, možda jedini trener koji zna da vodi ekipu sa dva polu igrača i amaterima. Kako odlaze iz Zvezde, deluje mi da nam je takav trener neophodan. Čoviću, nazovi ga, vidi gde je.

Dejo

pre 1 godinu

Bio sam za to da Radonjic ostane ali cim je otisao u Atinu zna se da ce i potpisati za Pao,tako da Covicu vrati Alimpijevica,nema se vise sta cekati!

Zvezda

pre 1 godinu

Zašto je frka ako Radonja i neki igrači odu. Pa nije Radonja Fil Džekson. Eto u komšiluk došao Željko i šta je napravio. Doveli igrače i ništa. Hvala Radonji što je sa polutimom osvojio tri titule. Vajt sr povredio na početku sezone i 2/3 sezone nije igrao. Cirbes nikakakav učinak i raspadnuti Kuzmić. Lazić veći deo sezone povredjen,. Mitrović i Ivanović toplo hladno. Kalinić i Davidovac jedini koji su nešto igrali. Doći će neko drugi. Ima tu trenera. A onda od novca zavisi ko će od igrača da dodje. Ono što ostane na tržištu

tamoneko

pre 1 godinu

Meni bi bilo nerazumno da ode u Pao

Pao je poluraspadnut klub trenutno i menjaju trenere kao čarape. U Zvezdi bi mogao do penzije da bude.

Nema šanse da naprave ekipu za sam vrh Evrolige.

Novac mu ne bi trebao biti prevashodni motiv, jer on je trener i njegova karijera će da traje još 20 godina. Sasvim fino zarađuje i u KKCZ

E sad, možda tu ima nekih stvari koje prosto ne štimaju u odnosu prema upravi.

P. S. Sve i da na kraku sezone ne budemo šampioni, pa šta?! 10 godina smo bili.
Žene više zanima ko će činiti tim. Naši igrači (Petrušev, Simonović, Ilić itd) ili ćemo biti "Makabi"
Ako smo "Makabi" mene to ne zanima da gledam sve i da smo prvaci Evrolige.

markoni

pre 1 godinu

zasluzio je čovek pravi ugovor sa ozbiiljnom klubu u ozbiljnoj ligi. Ne želim nikome ko vredi da ima posla sa zvezdom ili partizanom, komunistički blizanci su rak za srpski sport i pre svega srpsku košarku. Srećno radonja.

mladja

pre 1 godinu

Ja kao grobar za ovog coveka imam samo reci hvale. Pokazao je da je dobar i trener i covek. Svidjalo mi se sto je zvezda igrala sa dosta domacih igraca, kao Partizan nekada. Sledece sezone ih dosta ide iz zvezde pa ne ocekujem ni da ce on ostati.

bongobuda

pre 1 godinu

pravi se mesto za jedno novo kosarkasko lice... sveze svrseni, skolovani, kosarkaski trener... koji zna najbolje... Aleksandar, ali nije Djordjevic...

Djordje

pre 1 godinu

Koliko priče oko proste stvari, agent Ražnatović ima ponudu od CZ na stalu i stže ponuda od PAO, predoči je Radonjiću i zna se kako ide ti dobijaš toliko, agencija toliko, ruka ruci i potpis ko da bolje uslove.

kali the greek

pre 1 godinu

7,5 miliona je budzet EL

zvezda mora da ima taj budzet ako igra EL

skocka ce se lep tim za te pare
Radonjic ce ostati nostalgicno sećanje

Amaterska expertiza

pre 1 godinu

Ma neka ide... Šta sad. Neka se i raspadnemo i neka sad ovih malo da osvajaju. U našem sportu nisu čista posla od nastanka istog, sve se svodi na neke periode dominacija čiji su uzroci upitni i za jedne i za druge. Bla,bla... Kome koliko para, ko uzima ko daje, BAT, porez ovaj,reprogram onaj... Msm, svi smo mi đuture ovce za šišanje ako pratimo ovo i verujemo da je sve pošteno. Nije, nikad nije ni bilo a pitanje kad će i biti. Možda kraj 90ih je bio ok... Partizan bio bolji tih godina ali zvezda konkurentna pa je nešto i ućarila. A posle toga... Ma svima BiH oduzeo titule,ne zna se ko je veće đubre bio za vreme svojih dominacija. Zvezdine mahinacije su vidljivije između ostalog zbog toga što do pre 10ak godina nije bilo toliko izvora informacija kao danas, ali nemojte da se ložite da je KKP u vreme Duleta bio mnogo bolji. Ista priča, samo drugo pakovanje. I iskreno, baš me i briga više. Sve dok naše pare idu kod svih njih, uopšte ih ne uzimam za ozbiljno. Sjaši Kurta da uzjaše Murta... I tako u krug. To je priča... I sad ja treba da se dernjam na tribini, kao da se ložim nešto, kao da pravim razliku. Ma ljudi, niko nas ne pita niti nas je ikad pitao. Da smo živi i zdravi i da nema sranja na tribinama... A ko je bolji? Šta to više uopšte i znači pitam se...

bvb

pre 1 godinu

Kako ce da grmi na prvoj utakmici ove sezone. Samo televizija koja prenosi EL ne utisava navijaca u toku prenosa. Sramota je sta radite!

pesadinac

pre 1 godinu

Vidim Radonja poveo Miska da se i on malo okupa u Grckom moru.
Neka, red je pomoci zemljaku makar i kad je samo kupanje u pitanju.

RSCZ

pre 1 godinu

Sve najbolje Dejo legendo u daljoj karijeri, u svoju Zvezdu si uvek dobrodošao. A doslo je vreme da i navijaci Zvezde sledece sezone uspevaju neke pesmice u Pioniru.

wer

pre 1 godinu

(ZVEZDAŠ, 29. jun 2022 16:06)

eh, u moru gliba i podivljalih zajapurenih njuski
ovako korektnan i pitom komentar je prava retkost
covek prvo pomisli da je neki trol :)
pa tek posle vidi da je u moru tokslicne mrznje
ostalo tek par % normalnih ljudi
bravo!