Petak, 24.06.2022.

06:30

Jović 27. pik na draftu – ipak ne ide kod Jokića

Talentovani srpski košarkaš Nikola Jović draftovan je kao 27. pik od strane Majami Hita.

Izvor: MT

Joviæ 27. pik na draftu – ipak ne ide kod Jokiæa IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

50 Komentari

Sortiraj po:

Locutus

pre 1 godinu

Promenila se totalno NBA politika, ranije si morao da budeš klasa u Evropi da se dokazeš pa onda da ideš u NBA danas je dovoljno da si talentovan.
...
(Men Behaving Badly, 24. jun 2022 11:30)

Ne vidim šta je tu čudno. Nekad su u NBA išli igrači od 28 i više godina. Normalno je da oformljen igrač mora da bude klasa. Danas idu klinci od 18. Kakvu klasu možeš da tražiš od igrača od 18 godina?

Isto ti je tako i u poslu. Ako hoćeš da radiš kao programer, a imaš 19 godina, primiće te na probni rad i obućavaće te, i ako primete talenat zadržati. Ako odlaziš sa 35 godina, od tebe se traži da znaš jako mnogo. Takav je princip...

2CRAZY

pre 1 godinu

Da vidimo prvo dal ce ostati tu ili ce ga odma trejdovati i da vidimo dal ce uopste igrati, ovaj draft jos ne znaci nista i Micic je draftovan pre nekoliko godina od Oklahome, pa jos nije ni dosao u NBA.

josip_zg

pre 1 godinu

Ocekivao sam ga u prvih 15-20 vjerojatno zbog pisanja raznih medija najvise srpskih.
Slabo sam ga gledao pa ne znam koliko je dobar.
Na draftu je losije prosao nego Pokusevski.
Ok pokusevski je nesto visi pa je jasno da ce imat bolje sanse na draftu, ali Jovic je imao vrlo dobru sezonu u profesionalnoj kosarci sa punom minutazom sto Pokusevski nije imao.
Nekako sam misljenja da je Pokusevski svojim dvjema losim sezonama utjecao na to da Jovic ne bude u prvih 20.

bskfan

pre 1 godinu

Mala dopuna u vezi Kristijana Brauna. Nije tipican D&3 igrac, moze da pogodi trojku ali mu sut nije jaca strana. Nije najbolji suter, nije ni igrac kome dajes loptu u ruke jer je slab sa loptom, ali zato ima sve ostalo. Kao sto obicno biva, ako nemas sut onda razvijas IQ jer samo tako mozes da nadoknadis ono sto nemas. Izuzetan osecaj za igru, uvek gleda da se uklopi u tim, radi sve sto mu se kaze. Kada igra daje 100%, kao neka mesavina Karuza i Beverlija ali za razliku do Beverlija nije prljav igrac. Voli trash talk, ulazi pod kozu protivniku, ne da im minut odmora, igra punim intezitetom celu utakmicu. Igrac zadatka, trci, skace, asistira, zakucava. Atletski gradjen i kada napada kosh ne izbegava kontakt. Najkrace receno, ratnik na terenu. Raspon ruka mu je ispodprosecan ali to za igraca na njegovoj poziciji nije toliko bitno. Uostalom, i Karuzo nema veliki raspon ruka. Slabiji si u blokadama ali zato imas brze ruke i imas vise ukradenih lopti.

Po svemu tome stice se utisak je bolji fit za startnu petorku nego za klupu i sad je pitanje da li ce mu Malone datu sansu da igra sa starterima.

Inace, pored Brauna Denver je sinoc pokupio jos dva igraca, Pejton Votsona i Ismail Kamagatea. Za Pejtona kazu da je mozda i najbolji odbrambeni igrac na draftu ali da mu je napad nula. Kamagate je centar i verovatno je uzet kao potencijal za buducnost, ostace u Francuskoj.

Naša posla...

pre 1 godinu

Tržište NBA je pojelo supstancu Evropsku košarku…

Kada ne možeš da zadržiš iole talentovanog klinca od 18-20 godina, pravljenje tima ne postoji više kao način razmišljanja…

Men Behaving Badly

pre 1 godinu

Promenila se totalno NBA politika, ranije si morao da budeš klasa u Evropi da se dokazeš pa onda da ideš u NBA danas je dovoljno da si talentovan.
Tako recimo neki anonimusi završe u NBA kao recimo Smajlagic.
Uporediti Divca,Dražena,Kukoca sa Zagorcem,Smajlagicem itd.
Ko je gledao Last Dance mogao je da vidi kroz sta je sve Kukoc morao da prodje da bi se dokazao u Bulsima.
I šta su mu Jordan i Pipen uradili kada su igrali Drim Tim protiv Hrvatske.
To je bio ogroman pritisak za Kukoca koji je kasnije pokazao je vrhunski igrac i da ima onu stvar.
A Kukoc je u Evropi bio Bog.

Men Behaving Badly

pre 1 godinu

Tržište NBA je pojelo supstancu Evropsku košarku…

Kada ne možeš da zadržiš iole talentovanog klinca od 18-20 godina, pravljenje tima ne postoji više kao način razmišljanja…
(Naša posla..., 24. jun 2022 11:20)
Nema brate sve sto se malo pokaže pravac NBA.
Pogledajte centre u Evropi sve sama drva.
Zato Jokic,Vucevic,Zubac,Sabonis,Valijacunas,Gober,Prozingis,Marijanovic itd svi u NBA.

zemunskikej

pre 1 godinu

Ne dopada mi se sto ga je uzeo Majami. Dzimi Batler,Hirou..dosta alavi igraci ,nema mesta za Jovica jos par godina. Mislim da ce njegova prava trejdovati dalje. Ne vidim kako moze da se uklopi sa Batlerom? U svakom slucaju prelep grad i zivot iz snova,mlad momak zdrav mozda i uspe.

xy

pre 1 godinu

Gde ćeš bolje nego Majami, Spolstra odličan trener, i imas Batlera i Laurija kao veterane koji verujem znaju sa novajlijama haha.
(Lester Bo Mekejleb, 24. jun 2022 06:40)

Seti se Džimijevih rasističkih ispada. Ako je takav stvarno, ne verujem da će imati dobar uticaj na Nikolu.

gifs

pre 1 godinu

MAJAMI

odlična opcija za Jovića.
Ozbiljan tim , timska igra, bez suvišnog "sileđistva" njihovih zvezda. Ono što sam mogao da odgledam kao informaciju o Joviću , veliki talenat. Jako bitno IMA PRIRODAN ŠUT , što je po meni presudno za basket. Skočan i već dovoljno snažan za svojih 19 god..Odlična tehnika za 211cm....pa dečko ima praktično sve da bi napredovao . Već dobro govori engleski , i inteligentno izgleda. Stvarno mi se svidja. Lako se kreće i dodaje pristojno što govori da gleda oko sebe a ne samo u koš.....
Nadam se da će biti medju 12 na E.P.....
(MPP, 24. jun 2022 07:58)

sve, sve ali da ja visok 211cm....

War Inside My Head

pre 1 godinu

Miloš Babić,generacija Đorđevića,Kukoča,Rađe,s Divcem mislim u Slogi Kraljevo da je igrao,centar 2,10m visine.Nije uspio da se nametne ovdje i otišao u SAD,završio koledž,prvu sezonu NBA mislim Cleveland,poslije Miami,ali nisam siguran da je odigrao preko 10 mečeva sveukupno?Poslije totalni krah,Poljska, Slovačka,a grčki AEK mu je najveće dostignuće.Nadam se da Jović neće završiti kao Babić,i želim mu mnogo sreće,ali moraće krvavo raditi,ako želi da se dokaže i uspije.

Pogan

pre 1 godinu

...ili se uklopiš i uspeš ili propadneš.
(Milan, 24. jun 2022 09:21)

Milane, hvala ti što si nam ukazao na jedine dve mogućnosti u univerzumu. Zapisaću ovo da ne bih slučajno zaboravio.

Milan

pre 1 godinu

Što se narod ovde loži da su Sparsi sigurna kuća za sve Evropljane :)
Evo ga mladi Šamanić kao 19-ti pik načisto propao, ni Bobi se tamo baš nije naigrao. Nema to veze odakle si, ili se uklopiš i uspeš ili propadneš.

bskfan

pre 1 godinu

Majami je pogodniji za veterene nego rukije :)

Salu na stranu, Majami jeste veliki klub ali za rukije je uvek bolje da odu tamo gde ce vise igrati. Majami juri prsten tako da nece biti previse sansi ali nikad se ne zna, u zadnjih nekoliko godina Majami je davao sansu cak i nedraftovanim igracima.

Sto se tice Denvera, isli su na sigurno i po svaku cenu hteli da izbegnu ono sto se desilo sa OG Anunobijem. Denveru je neophodan igrac koji igra odbranu i izabrali su najbolje sto se moglo dobiti sa pikom 21. Ovaj Kristijan Braun je proketovan nesto nize, mogao je But da se kocka i pokusa da ga pokupi sa 30. pikom ali nije hteo da se igra jer kad nekog igraca zelis onda ga uzmes bez obzira kako na njega gledali analiticari. Inace, Braun je otprilike kao Karuzo, izuzetna energija, igra zestoku odbranu i to bez faula, takmicarski duh, i pored svega toga dobro sutira trojke. Dakle, tipican D&3 igrac, tacno onakav kakav Denveru i treba.

Sto se tice trejda, po meni glavna zelja Denvera je verovatno i dalje KCP, sto ako prodje onda bi Denver definitivno imao pokriveno mesto SG-a i cak ostavio prostor za igru sa niskom postavom gde bi na mesto SF-a igrao Devon Rid i Dozijer ako ga potpisu.

Denver nije birao Jovica iz barem 3 razloga: relativno slabija odbrana, Joviceve godine koje zahtevaju vreme za razvoj a oni sad nemaju vremena, tu poziciju trenutno pokrivaju MPJ, Jef Grin i Nadji, sto znaci da ne bi bilo minuta za Jovica. Da je ostao do pika 30 verovatno bi ga uzeli.

smeh

pre 1 godinu

Lepo je čuti da imamo još jednog igrača u NBA. Sve je sada na njemu. Srećno dečku pa da u dogledno vreme i on bude ozbiljna karika u nekom NBA timu i našoj reprezentaciji.

Bradilic

pre 1 godinu

Inace, Denver kao Denver je odlicno prosao, Braun je stvarno odlican igrac, jedan od najboljih u najboljoj ekipi NCAA prosle sezone, ima poene u rukama, dobar je atleta, mislim da ce imati solidne minute vec od sledece godine.

Milan11

pre 1 godinu

@Leogane
Miloš Babić je odigrano par utakmica u NBA negde početkom devedesetih, visoki centar koji je igrao i na nekom američkom univerzitetu pa su ga tamo primetili i pružili mu šansu kao mladom talentu. Na žalost kasnije nije imao neku zapaženu karieru.

Pogan

pre 1 godinu

Iz opisa/analize Denverovog pika, uzeli su nesto nizeg igraca koji (trenutno) igra bolju odbranu, ali ne i napad. Koji je rezon uzeti njega, a ne Jovica koji je dve godine mladji a vec poseduje bolje fizikalije, i bice superiorniji u svakom segmentu igre za dve godine maksimalno, plus bi pravio drustvo Jokicu...

Aca bg

pre 1 godinu

Za one koji ne znaju,Milos Babic je bio saigrac Divcu u Slogi,,posle otisao na koledz,pa odigrao par sezona za Klivlend i Majami,kao epizodista.Posle je igrao u Argentini i Evropi.Znaci jedan id orvih Srbina u NBA.Ali sta deca znaju...

Pogan

pre 1 godinu

Мислим да је Богдановићев и Бјелицин пут уствари прави пут , а не овако …
(Kakogod, 24. jun 2022 06:57)

Da, doci da budes rookie sa 27 godina je pravi put...

Under KV

pre 1 godinu

MAJAMI

odlična opcija za Jovića.
Ozbiljan tim , timska igra, bez suvišnog "sileđistva" njihovih zvezda. Ono što sam mogao da odgledam kao informaciju o Joviću , veliki talenat. Jako bitno IMA PRIRODAN ŠUT , što je po meni presudno za basket. Skočan i već dovoljno snažan za svojih 19 god..Odlična tehnika za 211cm....pa dečko ima praktično sve da bi napredovao . Već dobro govori engleski , i inteligentno izgleda. Stvarno mi se svidja. Lako se kreće i dodaje pristojno što govori da gleda oko sebe a ne samo u koš.....
Nadam se da će biti medju 12 na E.P.....
(MPP, 24. jun 2022 07:58)

Frapantna je količina nepismenih ljudi koji ne znaju razliku izmedju Đ i Dž!!!!

Eeeej, ni slova u školi nisi naučio!

Saša

pre 1 godinu

Kako li je nekome palo na pamet da će biti medju prvih 20, to može biti pitanje za jednu psihološku analizu srpskog naroda, sa prethodnih 11.4 poena u sezoni. Možda on tokom karijere bude jako dobar, ali sada nije bilo realno šanse da bude medju 20 i ovo je super pozicija za njega.

Ns

pre 1 godinu

Cestitke momku. Mislio sam iskreno da ce San Antonio iskoristiti neki od pikova za njega, mislim da bi to bila dobra sredina za njega. Majami je zanimljivo odrediste ali mislim da i sledecu godinu ostaje u Evropi.

MPP

pre 1 godinu

MAJAMI

odlična opcija za Jovića.
Ozbiljan tim , timska igra, bez suvišnog "sileđistva" njihovih zvezda. Ono što sam mogao da odgledam kao informaciju o Joviću , veliki talenat. Jako bitno IMA PRIRODAN ŠUT , što je po meni presudno za basket. Skočan i već dovoljno snažan za svojih 19 god..Odlična tehnika za 211cm....pa dečko ima praktično sve da bi napredovao . Već dobro govori engleski , i inteligentno izgleda. Stvarno mi se svidja. Lako se kreće i dodaje pristojno što govori da gleda oko sebe a ne samo u koš.....
Nadam se da će biti medju 12 na E.P.....

Leogane

pre 1 godinu

Људи, можда сам грешан, али ко је Милош Бабић и када је тачно он наступао за Мајами?

Zoran

pre 1 godinu

Odlično je prošao. Ako ima kvalitet verovatno će dobiti priliku da to pokaže.
To što su novinari pisali da će biti medju prvih 20 samo pokazuje kakvi su srpski novinari i koliko se lako pale ljudi u Srbiji.

Kakogod

pre 1 godinu

Видим да је постао тренд да се из наше лиге иде право у НБА . Мислим да је то погрешно , јер нису сви Никола Јокић . Колико је само њих отишло у скорије време а колико је њих нешто урадило . Мислим да је Богдановићев и Бјелицин пут уствари прави пут , а не овако …

Lester Bo Mekejleb

pre 1 godinu

Gde ćeš bolje nego Majami, Spolstra odličan trener, i imas Batlera i Laurija kao veterane koji verujem znaju sa novajlijama haha.

MPP

pre 1 godinu

MAJAMI

odlična opcija za Jovića.
Ozbiljan tim , timska igra, bez suvišnog "sileđistva" njihovih zvezda. Ono što sam mogao da odgledam kao informaciju o Joviću , veliki talenat. Jako bitno IMA PRIRODAN ŠUT , što je po meni presudno za basket. Skočan i već dovoljno snažan za svojih 19 god..Odlična tehnika za 211cm....pa dečko ima praktično sve da bi napredovao . Već dobro govori engleski , i inteligentno izgleda. Stvarno mi se svidja. Lako se kreće i dodaje pristojno što govori da gleda oko sebe a ne samo u koš.....
Nadam se da će biti medju 12 na E.P.....

Pogan

pre 1 godinu

Iz opisa/analize Denverovog pika, uzeli su nesto nizeg igraca koji (trenutno) igra bolju odbranu, ali ne i napad. Koji je rezon uzeti njega, a ne Jovica koji je dve godine mladji a vec poseduje bolje fizikalije, i bice superiorniji u svakom segmentu igre za dve godine maksimalno, plus bi pravio drustvo Jokicu...

Aca bg

pre 1 godinu

Za one koji ne znaju,Milos Babic je bio saigrac Divcu u Slogi,,posle otisao na koledz,pa odigrao par sezona za Klivlend i Majami,kao epizodista.Posle je igrao u Argentini i Evropi.Znaci jedan id orvih Srbina u NBA.Ali sta deca znaju...

Zoran

pre 1 godinu

Odlično je prošao. Ako ima kvalitet verovatno će dobiti priliku da to pokaže.
To što su novinari pisali da će biti medju prvih 20 samo pokazuje kakvi su srpski novinari i koliko se lako pale ljudi u Srbiji.

Pogan

pre 1 godinu

Мислим да је Богдановићев и Бјелицин пут уствари прави пут , а не овако …
(Kakogod, 24. jun 2022 06:57)

Da, doci da budes rookie sa 27 godina je pravi put...

Lester Bo Mekejleb

pre 1 godinu

Gde ćeš bolje nego Majami, Spolstra odličan trener, i imas Batlera i Laurija kao veterane koji verujem znaju sa novajlijama haha.

Milan

pre 1 godinu

Što se narod ovde loži da su Sparsi sigurna kuća za sve Evropljane :)
Evo ga mladi Šamanić kao 19-ti pik načisto propao, ni Bobi se tamo baš nije naigrao. Nema to veze odakle si, ili se uklopiš i uspeš ili propadneš.

Leogane

pre 1 godinu

Људи, можда сам грешан, али ко је Милош Бабић и када је тачно он наступао за Мајами?

Ns

pre 1 godinu

Cestitke momku. Mislio sam iskreno da ce San Antonio iskoristiti neki od pikova za njega, mislim da bi to bila dobra sredina za njega. Majami je zanimljivo odrediste ali mislim da i sledecu godinu ostaje u Evropi.

bskfan

pre 1 godinu

Majami je pogodniji za veterene nego rukije :)

Salu na stranu, Majami jeste veliki klub ali za rukije je uvek bolje da odu tamo gde ce vise igrati. Majami juri prsten tako da nece biti previse sansi ali nikad se ne zna, u zadnjih nekoliko godina Majami je davao sansu cak i nedraftovanim igracima.

Sto se tice Denvera, isli su na sigurno i po svaku cenu hteli da izbegnu ono sto se desilo sa OG Anunobijem. Denveru je neophodan igrac koji igra odbranu i izabrali su najbolje sto se moglo dobiti sa pikom 21. Ovaj Kristijan Braun je proketovan nesto nize, mogao je But da se kocka i pokusa da ga pokupi sa 30. pikom ali nije hteo da se igra jer kad nekog igraca zelis onda ga uzmes bez obzira kako na njega gledali analiticari. Inace, Braun je otprilike kao Karuzo, izuzetna energija, igra zestoku odbranu i to bez faula, takmicarski duh, i pored svega toga dobro sutira trojke. Dakle, tipican D&3 igrac, tacno onakav kakav Denveru i treba.

Sto se tice trejda, po meni glavna zelja Denvera je verovatno i dalje KCP, sto ako prodje onda bi Denver definitivno imao pokriveno mesto SG-a i cak ostavio prostor za igru sa niskom postavom gde bi na mesto SF-a igrao Devon Rid i Dozijer ako ga potpisu.

Denver nije birao Jovica iz barem 3 razloga: relativno slabija odbrana, Joviceve godine koje zahtevaju vreme za razvoj a oni sad nemaju vremena, tu poziciju trenutno pokrivaju MPJ, Jef Grin i Nadji, sto znaci da ne bi bilo minuta za Jovica. Da je ostao do pika 30 verovatno bi ga uzeli.

Pogan

pre 1 godinu

...ili se uklopiš i uspeš ili propadneš.
(Milan, 24. jun 2022 09:21)

Milane, hvala ti što si nam ukazao na jedine dve mogućnosti u univerzumu. Zapisaću ovo da ne bih slučajno zaboravio.

Saša

pre 1 godinu

Kako li je nekome palo na pamet da će biti medju prvih 20, to može biti pitanje za jednu psihološku analizu srpskog naroda, sa prethodnih 11.4 poena u sezoni. Možda on tokom karijere bude jako dobar, ali sada nije bilo realno šanse da bude medju 20 i ovo je super pozicija za njega.

Bradilic

pre 1 godinu

Inace, Denver kao Denver je odlicno prosao, Braun je stvarno odlican igrac, jedan od najboljih u najboljoj ekipi NCAA prosle sezone, ima poene u rukama, dobar je atleta, mislim da ce imati solidne minute vec od sledece godine.

Milan11

pre 1 godinu

@Leogane
Miloš Babić je odigrano par utakmica u NBA negde početkom devedesetih, visoki centar koji je igrao i na nekom američkom univerzitetu pa su ga tamo primetili i pružili mu šansu kao mladom talentu. Na žalost kasnije nije imao neku zapaženu karieru.

Men Behaving Badly

pre 1 godinu

Promenila se totalno NBA politika, ranije si morao da budeš klasa u Evropi da se dokazeš pa onda da ideš u NBA danas je dovoljno da si talentovan.
Tako recimo neki anonimusi završe u NBA kao recimo Smajlagic.
Uporediti Divca,Dražena,Kukoca sa Zagorcem,Smajlagicem itd.
Ko je gledao Last Dance mogao je da vidi kroz sta je sve Kukoc morao da prodje da bi se dokazao u Bulsima.
I šta su mu Jordan i Pipen uradili kada su igrali Drim Tim protiv Hrvatske.
To je bio ogroman pritisak za Kukoca koji je kasnije pokazao je vrhunski igrac i da ima onu stvar.
A Kukoc je u Evropi bio Bog.

Men Behaving Badly

pre 1 godinu

Tržište NBA je pojelo supstancu Evropsku košarku…

Kada ne možeš da zadržiš iole talentovanog klinca od 18-20 godina, pravljenje tima ne postoji više kao način razmišljanja…
(Naša posla..., 24. jun 2022 11:20)
Nema brate sve sto se malo pokaže pravac NBA.
Pogledajte centre u Evropi sve sama drva.
Zato Jokic,Vucevic,Zubac,Sabonis,Valijacunas,Gober,Prozingis,Marijanovic itd svi u NBA.

smeh

pre 1 godinu

Lepo je čuti da imamo još jednog igrača u NBA. Sve je sada na njemu. Srećno dečku pa da u dogledno vreme i on bude ozbiljna karika u nekom NBA timu i našoj reprezentaciji.

Naša posla...

pre 1 godinu

Tržište NBA je pojelo supstancu Evropsku košarku…

Kada ne možeš da zadržiš iole talentovanog klinca od 18-20 godina, pravljenje tima ne postoji više kao način razmišljanja…

Under KV

pre 1 godinu

MAJAMI

odlična opcija za Jovića.
Ozbiljan tim , timska igra, bez suvišnog "sileđistva" njihovih zvezda. Ono što sam mogao da odgledam kao informaciju o Joviću , veliki talenat. Jako bitno IMA PRIRODAN ŠUT , što je po meni presudno za basket. Skočan i već dovoljno snažan za svojih 19 god..Odlična tehnika za 211cm....pa dečko ima praktično sve da bi napredovao . Već dobro govori engleski , i inteligentno izgleda. Stvarno mi se svidja. Lako se kreće i dodaje pristojno što govori da gleda oko sebe a ne samo u koš.....
Nadam se da će biti medju 12 na E.P.....
(MPP, 24. jun 2022 07:58)

Frapantna je količina nepismenih ljudi koji ne znaju razliku izmedju Đ i Dž!!!!

Eeeej, ni slova u školi nisi naučio!

War Inside My Head

pre 1 godinu

Miloš Babić,generacija Đorđevića,Kukoča,Rađe,s Divcem mislim u Slogi Kraljevo da je igrao,centar 2,10m visine.Nije uspio da se nametne ovdje i otišao u SAD,završio koledž,prvu sezonu NBA mislim Cleveland,poslije Miami,ali nisam siguran da je odigrao preko 10 mečeva sveukupno?Poslije totalni krah,Poljska, Slovačka,a grčki AEK mu je najveće dostignuće.Nadam se da Jović neće završiti kao Babić,i želim mu mnogo sreće,ali moraće krvavo raditi,ako želi da se dokaže i uspije.

zemunskikej

pre 1 godinu

Ne dopada mi se sto ga je uzeo Majami. Dzimi Batler,Hirou..dosta alavi igraci ,nema mesta za Jovica jos par godina. Mislim da ce njegova prava trejdovati dalje. Ne vidim kako moze da se uklopi sa Batlerom? U svakom slucaju prelep grad i zivot iz snova,mlad momak zdrav mozda i uspe.

bskfan

pre 1 godinu

Mala dopuna u vezi Kristijana Brauna. Nije tipican D&3 igrac, moze da pogodi trojku ali mu sut nije jaca strana. Nije najbolji suter, nije ni igrac kome dajes loptu u ruke jer je slab sa loptom, ali zato ima sve ostalo. Kao sto obicno biva, ako nemas sut onda razvijas IQ jer samo tako mozes da nadoknadis ono sto nemas. Izuzetan osecaj za igru, uvek gleda da se uklopi u tim, radi sve sto mu se kaze. Kada igra daje 100%, kao neka mesavina Karuza i Beverlija ali za razliku do Beverlija nije prljav igrac. Voli trash talk, ulazi pod kozu protivniku, ne da im minut odmora, igra punim intezitetom celu utakmicu. Igrac zadatka, trci, skace, asistira, zakucava. Atletski gradjen i kada napada kosh ne izbegava kontakt. Najkrace receno, ratnik na terenu. Raspon ruka mu je ispodprosecan ali to za igraca na njegovoj poziciji nije toliko bitno. Uostalom, i Karuzo nema veliki raspon ruka. Slabiji si u blokadama ali zato imas brze ruke i imas vise ukradenih lopti.

Po svemu tome stice se utisak je bolji fit za startnu petorku nego za klupu i sad je pitanje da li ce mu Malone datu sansu da igra sa starterima.

Inace, pored Brauna Denver je sinoc pokupio jos dva igraca, Pejton Votsona i Ismail Kamagatea. Za Pejtona kazu da je mozda i najbolji odbrambeni igrac na draftu ali da mu je napad nula. Kamagate je centar i verovatno je uzet kao potencijal za buducnost, ostace u Francuskoj.

gifs

pre 1 godinu

MAJAMI

odlična opcija za Jovića.
Ozbiljan tim , timska igra, bez suvišnog "sileđistva" njihovih zvezda. Ono što sam mogao da odgledam kao informaciju o Joviću , veliki talenat. Jako bitno IMA PRIRODAN ŠUT , što je po meni presudno za basket. Skočan i već dovoljno snažan za svojih 19 god..Odlična tehnika za 211cm....pa dečko ima praktično sve da bi napredovao . Već dobro govori engleski , i inteligentno izgleda. Stvarno mi se svidja. Lako se kreće i dodaje pristojno što govori da gleda oko sebe a ne samo u koš.....
Nadam se da će biti medju 12 na E.P.....
(MPP, 24. jun 2022 07:58)

sve, sve ali da ja visok 211cm....

xy

pre 1 godinu

Gde ćeš bolje nego Majami, Spolstra odličan trener, i imas Batlera i Laurija kao veterane koji verujem znaju sa novajlijama haha.
(Lester Bo Mekejleb, 24. jun 2022 06:40)

Seti se Džimijevih rasističkih ispada. Ako je takav stvarno, ne verujem da će imati dobar uticaj na Nikolu.

Kakogod

pre 1 godinu

Видим да је постао тренд да се из наше лиге иде право у НБА . Мислим да је то погрешно , јер нису сви Никола Јокић . Колико је само њих отишло у скорије време а колико је њих нешто урадило . Мислим да је Богдановићев и Бјелицин пут уствари прави пут , а не овако …

2CRAZY

pre 1 godinu

Da vidimo prvo dal ce ostati tu ili ce ga odma trejdovati i da vidimo dal ce uopste igrati, ovaj draft jos ne znaci nista i Micic je draftovan pre nekoliko godina od Oklahome, pa jos nije ni dosao u NBA.

josip_zg

pre 1 godinu

Ocekivao sam ga u prvih 15-20 vjerojatno zbog pisanja raznih medija najvise srpskih.
Slabo sam ga gledao pa ne znam koliko je dobar.
Na draftu je losije prosao nego Pokusevski.
Ok pokusevski je nesto visi pa je jasno da ce imat bolje sanse na draftu, ali Jovic je imao vrlo dobru sezonu u profesionalnoj kosarci sa punom minutazom sto Pokusevski nije imao.
Nekako sam misljenja da je Pokusevski svojim dvjema losim sezonama utjecao na to da Jovic ne bude u prvih 20.

Locutus

pre 1 godinu

Promenila se totalno NBA politika, ranije si morao da budeš klasa u Evropi da se dokazeš pa onda da ideš u NBA danas je dovoljno da si talentovan.
...
(Men Behaving Badly, 24. jun 2022 11:30)

Ne vidim šta je tu čudno. Nekad su u NBA išli igrači od 28 i više godina. Normalno je da oformljen igrač mora da bude klasa. Danas idu klinci od 18. Kakvu klasu možeš da tražiš od igrača od 18 godina?

Isto ti je tako i u poslu. Ako hoćeš da radiš kao programer, a imaš 19 godina, primiće te na probni rad i obućavaće te, i ako primete talenat zadržati. Ako odlaziš sa 35 godina, od tebe se traži da znaš jako mnogo. Takav je princip...

Kakogod

pre 1 godinu

Видим да је постао тренд да се из наше лиге иде право у НБА . Мислим да је то погрешно , јер нису сви Никола Јокић . Колико је само њих отишло у скорије време а колико је њих нешто урадило . Мислим да је Богдановићев и Бјелицин пут уствари прави пут , а не овако …

Under KV

pre 1 godinu

MAJAMI

odlična opcija za Jovića.
Ozbiljan tim , timska igra, bez suvišnog "sileđistva" njihovih zvezda. Ono što sam mogao da odgledam kao informaciju o Joviću , veliki talenat. Jako bitno IMA PRIRODAN ŠUT , što je po meni presudno za basket. Skočan i već dovoljno snažan za svojih 19 god..Odlična tehnika za 211cm....pa dečko ima praktično sve da bi napredovao . Već dobro govori engleski , i inteligentno izgleda. Stvarno mi se svidja. Lako se kreće i dodaje pristojno što govori da gleda oko sebe a ne samo u koš.....
Nadam se da će biti medju 12 na E.P.....
(MPP, 24. jun 2022 07:58)

Frapantna je količina nepismenih ljudi koji ne znaju razliku izmedju Đ i Dž!!!!

Eeeej, ni slova u školi nisi naučio!

Saša

pre 1 godinu

Kako li je nekome palo na pamet da će biti medju prvih 20, to može biti pitanje za jednu psihološku analizu srpskog naroda, sa prethodnih 11.4 poena u sezoni. Možda on tokom karijere bude jako dobar, ali sada nije bilo realno šanse da bude medju 20 i ovo je super pozicija za njega.

Pogan

pre 1 godinu

Iz opisa/analize Denverovog pika, uzeli su nesto nizeg igraca koji (trenutno) igra bolju odbranu, ali ne i napad. Koji je rezon uzeti njega, a ne Jovica koji je dve godine mladji a vec poseduje bolje fizikalije, i bice superiorniji u svakom segmentu igre za dve godine maksimalno, plus bi pravio drustvo Jokicu...

josip_zg

pre 1 godinu

Ocekivao sam ga u prvih 15-20 vjerojatno zbog pisanja raznih medija najvise srpskih.
Slabo sam ga gledao pa ne znam koliko je dobar.
Na draftu je losije prosao nego Pokusevski.
Ok pokusevski je nesto visi pa je jasno da ce imat bolje sanse na draftu, ali Jovic je imao vrlo dobru sezonu u profesionalnoj kosarci sa punom minutazom sto Pokusevski nije imao.
Nekako sam misljenja da je Pokusevski svojim dvjema losim sezonama utjecao na to da Jovic ne bude u prvih 20.

Zoran

pre 1 godinu

Odlično je prošao. Ako ima kvalitet verovatno će dobiti priliku da to pokaže.
To što su novinari pisali da će biti medju prvih 20 samo pokazuje kakvi su srpski novinari i koliko se lako pale ljudi u Srbiji.

Leogane

pre 1 godinu

Људи, можда сам грешан, али ко је Милош Бабић и када је тачно он наступао за Мајами?

MPP

pre 1 godinu

MAJAMI

odlična opcija za Jovića.
Ozbiljan tim , timska igra, bez suvišnog "sileđistva" njihovih zvezda. Ono što sam mogao da odgledam kao informaciju o Joviću , veliki talenat. Jako bitno IMA PRIRODAN ŠUT , što je po meni presudno za basket. Skočan i već dovoljno snažan za svojih 19 god..Odlična tehnika za 211cm....pa dečko ima praktično sve da bi napredovao . Već dobro govori engleski , i inteligentno izgleda. Stvarno mi se svidja. Lako se kreće i dodaje pristojno što govori da gleda oko sebe a ne samo u koš.....
Nadam se da će biti medju 12 na E.P.....

Lester Bo Mekejleb

pre 1 godinu

Gde ćeš bolje nego Majami, Spolstra odličan trener, i imas Batlera i Laurija kao veterane koji verujem znaju sa novajlijama haha.

Aca bg

pre 1 godinu

Za one koji ne znaju,Milos Babic je bio saigrac Divcu u Slogi,,posle otisao na koledz,pa odigrao par sezona za Klivlend i Majami,kao epizodista.Posle je igrao u Argentini i Evropi.Znaci jedan id orvih Srbina u NBA.Ali sta deca znaju...

Ns

pre 1 godinu

Cestitke momku. Mislio sam iskreno da ce San Antonio iskoristiti neki od pikova za njega, mislim da bi to bila dobra sredina za njega. Majami je zanimljivo odrediste ali mislim da i sledecu godinu ostaje u Evropi.

Pogan

pre 1 godinu

Мислим да је Богдановићев и Бјелицин пут уствари прави пут , а не овако …
(Kakogod, 24. jun 2022 06:57)

Da, doci da budes rookie sa 27 godina je pravi put...

Men Behaving Badly

pre 1 godinu

Promenila se totalno NBA politika, ranije si morao da budeš klasa u Evropi da se dokazeš pa onda da ideš u NBA danas je dovoljno da si talentovan.
Tako recimo neki anonimusi završe u NBA kao recimo Smajlagic.
Uporediti Divca,Dražena,Kukoca sa Zagorcem,Smajlagicem itd.
Ko je gledao Last Dance mogao je da vidi kroz sta je sve Kukoc morao da prodje da bi se dokazao u Bulsima.
I šta su mu Jordan i Pipen uradili kada su igrali Drim Tim protiv Hrvatske.
To je bio ogroman pritisak za Kukoca koji je kasnije pokazao je vrhunski igrac i da ima onu stvar.
A Kukoc je u Evropi bio Bog.

zemunskikej

pre 1 godinu

Ne dopada mi se sto ga je uzeo Majami. Dzimi Batler,Hirou..dosta alavi igraci ,nema mesta za Jovica jos par godina. Mislim da ce njegova prava trejdovati dalje. Ne vidim kako moze da se uklopi sa Batlerom? U svakom slucaju prelep grad i zivot iz snova,mlad momak zdrav mozda i uspe.

Bradilic

pre 1 godinu

Inace, Denver kao Denver je odlicno prosao, Braun je stvarno odlican igrac, jedan od najboljih u najboljoj ekipi NCAA prosle sezone, ima poene u rukama, dobar je atleta, mislim da ce imati solidne minute vec od sledece godine.

Milan11

pre 1 godinu

@Leogane
Miloš Babić je odigrano par utakmica u NBA negde početkom devedesetih, visoki centar koji je igrao i na nekom američkom univerzitetu pa su ga tamo primetili i pružili mu šansu kao mladom talentu. Na žalost kasnije nije imao neku zapaženu karieru.

xy

pre 1 godinu

Gde ćeš bolje nego Majami, Spolstra odličan trener, i imas Batlera i Laurija kao veterane koji verujem znaju sa novajlijama haha.
(Lester Bo Mekejleb, 24. jun 2022 06:40)

Seti se Džimijevih rasističkih ispada. Ako je takav stvarno, ne verujem da će imati dobar uticaj na Nikolu.

Naša posla...

pre 1 godinu

Tržište NBA je pojelo supstancu Evropsku košarku…

Kada ne možeš da zadržiš iole talentovanog klinca od 18-20 godina, pravljenje tima ne postoji više kao način razmišljanja…

2CRAZY

pre 1 godinu

Da vidimo prvo dal ce ostati tu ili ce ga odma trejdovati i da vidimo dal ce uopste igrati, ovaj draft jos ne znaci nista i Micic je draftovan pre nekoliko godina od Oklahome, pa jos nije ni dosao u NBA.

bskfan

pre 1 godinu

Majami je pogodniji za veterene nego rukije :)

Salu na stranu, Majami jeste veliki klub ali za rukije je uvek bolje da odu tamo gde ce vise igrati. Majami juri prsten tako da nece biti previse sansi ali nikad se ne zna, u zadnjih nekoliko godina Majami je davao sansu cak i nedraftovanim igracima.

Sto se tice Denvera, isli su na sigurno i po svaku cenu hteli da izbegnu ono sto se desilo sa OG Anunobijem. Denveru je neophodan igrac koji igra odbranu i izabrali su najbolje sto se moglo dobiti sa pikom 21. Ovaj Kristijan Braun je proketovan nesto nize, mogao je But da se kocka i pokusa da ga pokupi sa 30. pikom ali nije hteo da se igra jer kad nekog igraca zelis onda ga uzmes bez obzira kako na njega gledali analiticari. Inace, Braun je otprilike kao Karuzo, izuzetna energija, igra zestoku odbranu i to bez faula, takmicarski duh, i pored svega toga dobro sutira trojke. Dakle, tipican D&3 igrac, tacno onakav kakav Denveru i treba.

Sto se tice trejda, po meni glavna zelja Denvera je verovatno i dalje KCP, sto ako prodje onda bi Denver definitivno imao pokriveno mesto SG-a i cak ostavio prostor za igru sa niskom postavom gde bi na mesto SF-a igrao Devon Rid i Dozijer ako ga potpisu.

Denver nije birao Jovica iz barem 3 razloga: relativno slabija odbrana, Joviceve godine koje zahtevaju vreme za razvoj a oni sad nemaju vremena, tu poziciju trenutno pokrivaju MPJ, Jef Grin i Nadji, sto znaci da ne bi bilo minuta za Jovica. Da je ostao do pika 30 verovatno bi ga uzeli.

War Inside My Head

pre 1 godinu

Miloš Babić,generacija Đorđevića,Kukoča,Rađe,s Divcem mislim u Slogi Kraljevo da je igrao,centar 2,10m visine.Nije uspio da se nametne ovdje i otišao u SAD,završio koledž,prvu sezonu NBA mislim Cleveland,poslije Miami,ali nisam siguran da je odigrao preko 10 mečeva sveukupno?Poslije totalni krah,Poljska, Slovačka,a grčki AEK mu je najveće dostignuće.Nadam se da Jović neće završiti kao Babić,i želim mu mnogo sreće,ali moraće krvavo raditi,ako želi da se dokaže i uspije.

Men Behaving Badly

pre 1 godinu

Tržište NBA je pojelo supstancu Evropsku košarku…

Kada ne možeš da zadržiš iole talentovanog klinca od 18-20 godina, pravljenje tima ne postoji više kao način razmišljanja…
(Naša posla..., 24. jun 2022 11:20)
Nema brate sve sto se malo pokaže pravac NBA.
Pogledajte centre u Evropi sve sama drva.
Zato Jokic,Vucevic,Zubac,Sabonis,Valijacunas,Gober,Prozingis,Marijanovic itd svi u NBA.

smeh

pre 1 godinu

Lepo je čuti da imamo još jednog igrača u NBA. Sve je sada na njemu. Srećno dečku pa da u dogledno vreme i on bude ozbiljna karika u nekom NBA timu i našoj reprezentaciji.

Milan

pre 1 godinu

Što se narod ovde loži da su Sparsi sigurna kuća za sve Evropljane :)
Evo ga mladi Šamanić kao 19-ti pik načisto propao, ni Bobi se tamo baš nije naigrao. Nema to veze odakle si, ili se uklopiš i uspeš ili propadneš.

Pogan

pre 1 godinu

...ili se uklopiš i uspeš ili propadneš.
(Milan, 24. jun 2022 09:21)

Milane, hvala ti što si nam ukazao na jedine dve mogućnosti u univerzumu. Zapisaću ovo da ne bih slučajno zaboravio.

gifs

pre 1 godinu

MAJAMI

odlična opcija za Jovića.
Ozbiljan tim , timska igra, bez suvišnog "sileđistva" njihovih zvezda. Ono što sam mogao da odgledam kao informaciju o Joviću , veliki talenat. Jako bitno IMA PRIRODAN ŠUT , što je po meni presudno za basket. Skočan i već dovoljno snažan za svojih 19 god..Odlična tehnika za 211cm....pa dečko ima praktično sve da bi napredovao . Već dobro govori engleski , i inteligentno izgleda. Stvarno mi se svidja. Lako se kreće i dodaje pristojno što govori da gleda oko sebe a ne samo u koš.....
Nadam se da će biti medju 12 na E.P.....
(MPP, 24. jun 2022 07:58)

sve, sve ali da ja visok 211cm....

bskfan

pre 1 godinu

Mala dopuna u vezi Kristijana Brauna. Nije tipican D&3 igrac, moze da pogodi trojku ali mu sut nije jaca strana. Nije najbolji suter, nije ni igrac kome dajes loptu u ruke jer je slab sa loptom, ali zato ima sve ostalo. Kao sto obicno biva, ako nemas sut onda razvijas IQ jer samo tako mozes da nadoknadis ono sto nemas. Izuzetan osecaj za igru, uvek gleda da se uklopi u tim, radi sve sto mu se kaze. Kada igra daje 100%, kao neka mesavina Karuza i Beverlija ali za razliku do Beverlija nije prljav igrac. Voli trash talk, ulazi pod kozu protivniku, ne da im minut odmora, igra punim intezitetom celu utakmicu. Igrac zadatka, trci, skace, asistira, zakucava. Atletski gradjen i kada napada kosh ne izbegava kontakt. Najkrace receno, ratnik na terenu. Raspon ruka mu je ispodprosecan ali to za igraca na njegovoj poziciji nije toliko bitno. Uostalom, i Karuzo nema veliki raspon ruka. Slabiji si u blokadama ali zato imas brze ruke i imas vise ukradenih lopti.

Po svemu tome stice se utisak je bolji fit za startnu petorku nego za klupu i sad je pitanje da li ce mu Malone datu sansu da igra sa starterima.

Inace, pored Brauna Denver je sinoc pokupio jos dva igraca, Pejton Votsona i Ismail Kamagatea. Za Pejtona kazu da je mozda i najbolji odbrambeni igrac na draftu ali da mu je napad nula. Kamagate je centar i verovatno je uzet kao potencijal za buducnost, ostace u Francuskoj.

Locutus

pre 1 godinu

Promenila se totalno NBA politika, ranije si morao da budeš klasa u Evropi da se dokazeš pa onda da ideš u NBA danas je dovoljno da si talentovan.
...
(Men Behaving Badly, 24. jun 2022 11:30)

Ne vidim šta je tu čudno. Nekad su u NBA išli igrači od 28 i više godina. Normalno je da oformljen igrač mora da bude klasa. Danas idu klinci od 18. Kakvu klasu možeš da tražiš od igrača od 18 godina?

Isto ti je tako i u poslu. Ako hoćeš da radiš kao programer, a imaš 19 godina, primiće te na probni rad i obućavaće te, i ako primete talenat zadržati. Ako odlaziš sa 35 godina, od tebe se traži da znaš jako mnogo. Takav je princip...