Utorak, 24.05.2022.

16:20

NBA nudi rešenje: Evroliga sa 24 tima i pomirenje sa FIBA

Evropska košarka bi uskoro mogla da dobije potpuno novi izgled.

Izvor: SN

NBA nudi rešenje: Evroliga sa 24 tima i pomirenje sa FIBA IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

59 Komentari

Sortiraj po:

opet geopolitika

pre 1 godinu

Obicno pametniji (NBA) savetuje glupljeg (Evro liga).
NBA obrce milijarde i svi sjajno zaradjuju. Hale prepune i igra se vrhunska kosarka.
Evro liga, klubovi gube novac igrajuci to takmicenje !!! Zamisli kako je dobro organizovano da ti je , jedino, zagarantovan gubitak vece sume novca. Hale polu-prazne. Ljudi nisu zaninteresovani. Novac od TV prava minimalan. Igraci su osrednji, jer ko ce da dodje i igra dugacku sezonu, a da bude slabo placen.
(Zoran, 24. maj 2022 22:42)

NIje samo to. Dogadjaji u Ukrajini imaju mnogo posledica, ali NAJVAZNIJA je da Evropa postaje americka i britanska ispostava (naravno na stetu evropskih gradjana, narocito onih u zapadnoj Evropi koji su uzivali dosta beneficija u proslosti). Cim su Britanci izasli iz EU postalo je jasno da ce se ici u ovom smeru - bilo je nemoguce da se oni odreknu evropskog trzista tek tako, pa sa kim bi onda trgovali!?
Dakle, u svakom segmentu cemo sve vise videti prisustvo Amera i Britanaca u EU, a izvan EU ce Kinezi, Rusi, Indijci pukusavati da se geopoliticki poziciniraju i udruze.

Bradonjaah

pre 1 godinu

Mislim da je sadašnji format EL zadovoljavajuć. Svako igra sa svakim, i to je dobra priča. E sad koliko timova, koji sistem itd.? Ove godine je bilo 18 timova. Možda bi najoptimalnija priča bila sa 20 timova. Treba analizirati stanje stvari. U NBA-u je mnogo 30 timova. 6 do 8 timova koji su na dnu tabele i koji realno ne pariraju ostatku lige su čist gubitak kvaliteta, ali u NBA-u ta situacija zna da se promeni iz godine u godinu, pod uslovom da timovi rade odličan posao van terena. U Evroligi se jasno vidi razlika između jakih (kultnih timova) i nekih koji su eto novi ili timovi koji su možda za Evrokup. Mislim da je prva obavezna stvar uvesti minimalni i maksimalni salary cap za takmičenje u EL (prelaz preko maksimalnog = porez na luksuz kao NBA), nakon toga po meni ili smanjiti broj timova na 16 i ukinuti te razno razne licence (npr. Žalgiris) pa da svake godine imamo veću borbu po domaćim/regionalnim ligama ko će učestvovati u EL. Na taj način ojačati i Evrokup. Ili druga varijanta ostati pri ovom sistemu i proširiti ligu na 20 timova, sistem licenci, plasiranja, i obavezni minimalni budžeti koji ne bi trebali da budu mali pa ko može nek izvoli. Ima tu timova koji bi ispunili ovaj sistem OLY, PAO, Efes, Fener, Barsa, Real, Baskonija, Valensija, Zvezda, Partizan, ALBA, Bajern, Olimpija iz Milana, Virtus, ASVEL, Monako, Makabi, CSKA, Zenit, Uniks, Lokomotiva, Žalgiris. Eto nabrojano i više od 20, naravno ima ih još, ali sve je podložno situaciji, ulaganju i kvalitetu istih.

maksi

pre 1 godinu

Sa 24 ekipe se verovatno razvodnjava kvalitet.

Mislim da je optimalno 20 ekipa Evroliga i 20 ekipa Evrokup. U Evroligi dve grupe po 10, nakon toga prvih 5 iz obe prave grupu za Plej of, a drugih 5 za plej aut. Bodovi sa ekipama s kojima se već igralo se prenose, znaci dodatnih 10 utakmica za sve ekipe. prve 4 iz Plej ofa idu na Final Four (može i prve dve direktno a od 3-6.mesta u dodatno razigravanje), zadnje 4 iz Plej auta u doigravanje iz kog samo pobednik ostaje a ostale 3 ispadaju u Evrokup.

u Evrokupu može i drugačiji sistem i manji broj utakmica ali da prve tri na kraju idu u Evroligu.

po mom mišljenju boljeg modela nema, a voleo BiH da čujem argumente protiv :).

znaci ne trebaju nam Amerikanci, samo slušajte mene..

maksi

pre 1 godinu

Sa 24 ekipe se verovatno razvodnjava kvalitet.

Mislim da je optimalno 20 ekipa Evroliga i 20 ekipa Evrokup. U Evroligi dve grupe po 10, nakon toga prvih 5 iz obe prave grupu za Plej of, a drugih 5 za plej aut. Bodovi sa ekipama s kojima se već igralo se prenose, znaci dodatnih 10 utakmica za sve ekipe. prve 4 iz Plej ofa idu na Final Four (može i prve dve direktno a od 3-6.mesta u dodatno razigravanje), zadnje 4 iz Plej auta u doigravanje iz kog samo pobednik ostaje a ostale 3 ispadaju u Evrokup.

u Evrokupu može i drugačiji sistem i manji broj utakmica ali da prve tri na kraju idu u Evroligu.

po mom mišljenju boljeg modela nema, a voleo BiH da čujem argumente protiv :).

znaci ne trebaju nam Amerikanci, samo slušajte mene..

maksimum

pre 1 godinu

Pa piše - da klubovi ne potpisuju dugoročno igrače. Znači da NBA pokupi šta valja kad god poželi, pa do kraja sezone da igraju tralala igrači.

(Interes, 24. maj 2022 20:48)

a šta se sad razlikuje? kog to igrača oni ne mogu da dovedu kad im stvarno treba? koji to igrač ne bi napustio bilo koji evropski klub u bilo kom delu sezonu ako bi bilo neko iole ozbiljnije interesovanje za njega iz NBA?

Zoran

pre 1 godinu

Kakve veze ima NBA liga sa Evroligom? Pa nije americko-kanadska liga vlasnik Evrolige. Kada je problem oko lockouta u NBA ligi, ne petlja se Evroliga i njeno rukovodstvo u takve stvari. Gluposti najobicnije.
(Bojan_FL_RS, 24. maj 2022 21:04

Obicno pametniji (NBA) savetuje glupljeg (Evro liga).
NBA obrce milijarde i svi sjajno zaradjuju. Hale prepune i igra se vrhunska kosarka.
Evro liga, klubovi gube novac igrajuci to takmicenje !!! Zamisli kako je dobro organizovano da ti je , jedino, zagarantovan gubitak vece sume novca. Hale polu-prazne. Ljudi nisu zaninteresovani. Novac od TV prava minimalan. Igraci su osrednji, jer ko ce da dodje i igra dugacku sezonu, a da bude slabo placen.

joks

pre 1 godinu

ne znam detalje, ali na prvu loptu deluje kao dobar predlog. Samo mi nije jasno sto NBA daje predlog? Koji je njihov interes? Ali bilo bi interesantno kada bi se uskladili da igraju neko svetsko klupsko prvenstvo kao sto se igra u fudbalu. Recimo u predsezoni NBA. Sto da ne..
(Linet Masai, 24. maj 2022 17:07)
NBA je prvi puta ove godine u Africi i u Aziji.

Pirke

pre 1 godinu

Ukinuti nakaradni f4 u el.Pa nije ovo školsko takmičenje da se igra f4.U el ima vrlo ozbiljnih klubova koji ulažu veliki novac.Na 3 dobijene Efes nikad ne bi dobio ni Real ni Barsu potpisujem.

El_Fraude

pre 1 godinu

20 timova. 2 grupe po 10.
U grupi 2 utakmicemeđu timovima to je 18 + jedna utakmica sa svakim timom iz druge grupe.
Prvi deo takmičenja 28 utakmica.

Prvih 4 u plej of pa Final 4 kao do sada.

2 poslednja tima iz obe grupe ispadaju.

Bojan_FL_RS

pre 1 godinu

Kakve veze ima NBA liga sa Evroligom? Pa nije americko-kanadska liga vlasnik Evrolige. Kada je problem oko lockouta u NBA ligi, ne petlja se Evroliga i njeno rukovodstvo u takve stvari. Gluposti najobicnije.

Avnagar

pre 1 godinu

zamislite i da pobednici NBA i Evrolige ili finalisti igraju jedni protiv drugih ili da ima svet protiv amerike i da se igra u evropi ili tako neke egzibicije a da se smanji broj utakmica u NBA na bar 70, mnogo bi bila zdravija prica, ali od jedne utakmice se tamo profitiraju milioni tako nece biti tako nazalost...

Beograđanin

pre 1 godinu

24 kluba, podela na dve grupe. Timove podeliti po jačini, tako što će se na žrebu napraviti 12 grupa sa po 2 tima, i po jedan tim u svaku grupu. Po 4 najjača kluba iz svake grupe u četvrtfinale.

zdravko

pre 1 godinu

cekaj opet se nezna nista kaze evro liga I liga sampiona pa tosu opet odvojena takmicenja. Znaci evro kup Po starom pa kake veze ima onda fiba tu Tomi nije jasno Kako ujedinjene kad opet sve razlicito.

Splavar

pre 1 godinu

@Izgleda da je svima promaklo:
"Kako prenosi grčka agencija SDNA, uslov iz NBA je da Evroliga bude otvorenija za igrače bez dugoročnih ugovora, čime bi svi profitirali!"
Ja ovo razumem da EL bude poligon za sve one iz NBA koji trenutno (iz raznoraznih razloga) ne mogu da nastupaju. Tu bi bilo onih čuvenih ugovora od 10 dana i slično. Takva EL bi bila još veći cirkus od NBA.
(ZoranJ, 24. maj 2022 18:32)

Iz tvog komentara se da zaključiti da trenutno NBA Liga cirkus za Evroligu. Liga u kojoj prvak ne bi moga ni da primirise Plej ofu u NBA, a vrlo verovatno bi svake sezone bio poslednja ekipa u obe konferencije.
(maksimum, 24. maj 2022 19:52)

Zapravo tesko da bi dosli i do jedne pobede u tom cirkusu od lige

Interes

pre 1 godinu

Pa ne znam detalje, ali na prvu loptu deluje kao dobar predlog. Samo mi nije jasno sto NBA daje predlog? Koji je njihov interes? Ali bilo bi interesantno kada bi se uskladili da igraju neko svetsko klupsko prvenstvo kao sto se igra u fudbalu. Recimo u predsezoni NBA. Sto da ne..
(Linet Masai, 24. maj 2022 17:07)

Pa piše - da klubovi ne potpisuju dugoročno igrače. Znači da NBA pokupi šta valja kad god poželi, pa do kraja sezone da igraju tralala igrači.

Od ovog Efesa, ostao bi samo Miškov Petrušev do kraja sezone.

purke

pre 1 godinu

Nevezano za ovaj predlog, 24 tima je optimalno. Istocna i zapadna konferencija (grupa). Istok: Turska, Srbija, Grcka, Rusija, Izrael, Litvanija i mozda jos neko, zapad Italija, Spanija, Francuska, Nemacka... Play of po 8 iz svake grupe, do finala na dve pobede, finale na tri i zdravo djaci.
(Musadzija, 24. maj 2022 16:47)

Оставите се више тих америчких фазона и подела исток-запад. Ако су нпр. два најбоља тима из Шпаније због чега би морали да се састану пре финала? Подела се може извршити на две или више група према резултатима у последњих неколико сезона.
(Куп је битан, 24. maj 2022 19:50)

Ajde onda da prekinemo da igramo kosarku, tako cemo se ostaviti americkih fazona totalno. Americki fazoni su unapredjivali ovaj sport od organizacionih fazona, preko pravila, pa sve do sistema treninga. Evo ako nisi za east west fazon moze south north fazon. U severnu grupu neka idu Rusi i Nordijci, u juznu svi ostali. To bi bilo top.

Куп је битан

pre 1 godinu

Nevezano za ovaj predlog, 24 tima je optimalno. Istocna i zapadna konferencija (grupa). Istok: Turska, Srbija, Grcka, Rusija, Izrael, Litvanija i mozda jos neko, zapad Italija, Spanija, Francuska, Nemacka... Play of po 8 iz svake grupe, do finala na dve pobede, finale na tri i zdravo djaci.
(Musadzija, 24. maj 2022 16:47)

Оставите се више тих америчких фазона и подела исток-запад. Ако су нпр. два најбоља тима из Шпаније због чега би морали да се састану пре финала? Подела се може извршити на две или више група према резултатима у последњих неколико сезона.

maksimum

pre 1 godinu

Izgleda da je svima promaklo:
"Kako prenosi grčka agencija SDNA, uslov iz NBA je da Evroliga bude otvorenija za igrače bez dugoročnih ugovora, čime bi svi profitirali!"
Ja ovo razumem da EL bude poligon za sve one iz NBA koji trenutno (iz raznoraznih razloga) ne mogu da nastupaju. Tu bi bilo onih čuvenih ugovora od 10 dana i slično. Takva EL bi bila još veći cirkus od NBA.
(ZoranJ, 24. maj 2022 18:32)

Iz tvog komentara se da zaključiti da trenutno NBA Liga cirkus za Evroligu. Liga u kojoj prvak ne bi moga ni da primirise Plej ofu u NBA, a vrlo verovatno bi svake sezone bio poslednja ekipa u obe konferencije.

maksimum

pre 1 godinu

Pa zar i ovde da se umešaju Amerikanci? Dokle više?
(123, 24. maj 2022 18:24)

pa dok god ima potrebe. i ovo je jedino racionalno rešenje, koje nažalost neće proći, jer ne odgovara najvećim klubovima u Evropi..

Стари Звездаш

pre 1 godinu

Кад су из Евролиге и Еврокупа избацили руске клубове (као да кошаркашки клубови воде рат) написао сам да ће Евролига или постати готово сигурно нато кошаркашка лига или ће се распасти-јер је у суштини корумпирана,трула,без истих принципа,различита правила,стално се гурају једни те исти клубови.Мало ко зна да је задњих пар година Евролигу водила САД компанија са нешто попут МММ или слично.Али откуд право САД и НБА да они уцењују,постављају услове и командују како да се организује,игра кошарка у европи и какви уговори да се пишу?Има ли неко разуман,разуман одговор на то?

domacin

pre 1 godinu

Sve sto treba da uradi evropa da bi postavila evropsku kosarku na noge stare slave je da uvede pravilo ko nije evropljanin on je stranac, 2 stranca maximum u jedan tim i dovidjenja.

TIGER

pre 1 godinu

Pa ko će da igra za ta 24 tima kad je sve što ume da prevede loptu preko pola otišlo u NBA!? Sadašnja EL ima 5-6 timova koji zaslužuju to takmičenje ostalo služi da popuni broj. U finalu dva najbolja tima jedva dobace 100 poena. A kad čujem da je razlog "jaka odbrana"... To može da napiše samo kreten koji nije odgledao jedan NBA meč ove sezone. Ono je druga dimenzija!

frajko

pre 1 godinu

Super je ovo sve, svi znamo da postoje mnogo bolji oblici EL od ovog trenutnog. Ali ovim prijedlogom se ne rijesava glavni sukob na relaciji Fiba i EL a to je raspodjela novca. Kako ce se dijeliti pare od EL na ovaj nacin? Trenutno su klubovi vlasnici formata EL. Zasto bi se oni odrekli toga? Ko bi bio novi vlasnik EL? Ovo su sve pitanja na koja treba dati odgovor prije novog formata. Format je tu najmanji problem na kraju krajeva

Dejan CZ

pre 1 godinu

Ovo je idealni scenario,prozori reprezentacije bili bi u kompletnom timu,24 kluba u EL je oprimalan broj za svakog da se nadje u njoj,nikakve pozivnice vec ulazak 6 klubova sa izborenim sportskim uspehom kroz objedinjeno takmicenje EC FIBA,nema rasplinjavanja klubova na 100 liga,domaci sampionati dobijaju potreban znacaj jer se klubovi plasiraju u drugo po jacini takmicenje sa mogucnoscu ulaska u EL iskljucivo sportskim rezultatom...to ce domace lige afirmisati sto ce se odraziti na popularnost sporta I ulaganje u klubove od raznih sponzora Ili entuzijasta koji vole kossrku.Kosarka bi dozivela uredjenje i.sto je najvaznije sportski rezultati bi bili osnovno merilo vrednosti.Ako do ovoga dodje ovo ce biti prava revolucija u pozitivnom smislu na evropsku kosarkul Ono sto pravi problem je da time izumire regionalna liga sto ce se odraziti na siromasnije zemlje gde klubovi zavise od finansiranja od drzave a ona ne moze pokriti sve.Domace lige tesko ce biti popunjene strancima koji nesto vrede u takvim okolnostima sto moze dovesti do rasplinjavanja kvaliteta.

Malo nas je al smo g*vna

pre 1 godinu

Nba i sama Amerika je za sve po pitanju organizacije takmicanja Americki san u odnosu na ne jebenu Rusku evropu
(bolje sutra, 24. maj 2022 16:47)

Где си само Русију уденуо у причу око Евро лиге?
(Мукицa, 24. maj 2022 17:37)

Rusi su ovih dana krivi za sve baš sve.

ZoranJ

pre 1 godinu

Izgleda da je svima promaklo:
"Kako prenosi grčka agencija SDNA, uslov iz NBA je da Evroliga bude otvorenija za igrače bez dugoročnih ugovora, čime bi svi profitirali!"
Ja ovo razumem da EL bude poligon za sve one iz NBA koji trenutno (iz raznoraznih razloga) ne mogu da nastupaju. Tu bi bilo onih čuvenih ugovora od 10 dana i slično. Takva EL bi bila još veći cirkus od NBA.

Splavar

pre 1 godinu

Ako neko zna kako da napravi takmicenje profitabilnim i unapredi sport, to je NBA, glupo bi bilo ignorisati njihove predloge. Posebno mi se dopada ideja o mogucnosti potpisivanja kratkorocnih ugovora sa igracima. Neko ovde pomenu da je sve sem NBA tamo amaterizam, a u Evropi sve profesionalni klubovi, ogromna greska. Ti njihovi koledzi rade s budzetima kojima samo Evroligasi i mali broj EK klubova raspolazu, i to na profitabilan nacin. EL je odlicna ideja, ali je malo posustala zadnjih nekoliko sezona. Poslusajte savet iz zemlje koja je ovaj sport izmislila i danas ima najatraktivniju ligu koju prati ceo svet, da finale EL nije bilo u Bgd, ne bismo ni znali ko su bili ucesnici

Duxevaca 80

pre 1 godinu

Podrzavam predlog pod uslovom da se naprave dve grupe po 12 ekipa po principu Istok-Zapad i da po prvih osam idu u 1/8 finala, te da se ova faza, kao i 1/4 finale, igraju na po 3 pobede, a potom sledi fajnal-for!

jonny deep

pre 1 godinu

Samo da ima, za razliku od nba, da se može ispasti. Plus da ne budu neka glupa pravila kao što je tolerancija petokoraka ako ih napravi igrač sa velikom platom ili sviranje po 30 penala isto nekom igraču sa velikom platom.

zvezdaš

pre 1 godinu

Ja mislim da od ovoga nema ništa. Neće dozvoliti takav sistem ovi klubovi koji su osnivači Evrolige tj koji imaju stalnu licencu. A to su ujedno i klubovi bez kojih je bukvalno nemoguće zamisliti bilo koju elitnu ligu. Neće oni dozvoliti da igraju neku ligu iz koje bi "mogli ispasti". Mi se radujemo tome, a lično mislim da to nije dobro za nas jer bi mi u toj situaciji ispali iz bilo koje kombinacije jer bi tu upadali klubovi sa mnogo većim budžetima nego što bi mogli imati i Zvezda i partizan!!!! Mi bi upali bi u onu novoformiranu "drugu ligu" i to bi nam bio kraj. Tu bi obitavali.

mare

pre 1 godinu

SAD i Kanada populacija 360 miliona stanovnika, 30 ekipa u NBA od toga jedna iz Kanade. Pre toga samo amaterizam kroz koledž i razvojna liga i kraj priče.
A Evropljani imaju gomilu profi klubova, liga, tu se sve razvodnjava i na kraju nemaju ništa od toga, niti ima publike, para...

marica, kriv, razumevanje...

pre 1 godinu

n erazumem uslovljavanje, ali predlog potpuno ima smisla, 24 najjaca evro kluba igraju ligu svaki sa svakim sto mu dodje 46 utakmica u sezoni pa mogu da dodaju i plej of na krajuna 2 dobijene sto opet nece biti vise od 12 utakmica, sto je manje nego sto se truntno igra ... pri cemu ne igraju domace sampionate jer nema nikakvog smisla, time bi se dobilo jedno jako evro takmicenje gde bi ceo kontinent nio jedinstveno tretiran a opet bi igraci bili bar malo rastereceniji

čiča

pre 1 godinu

SAD i Kanada populacija 360 miliona stanovnika, 30 ekipa u NBA od toga jedna iz Kanade.

mare, 24. maj 2022 17:26)

Od 360 miliona, SAD 330, Kanada 30.

Kg

pre 1 godinu

Nba i sama Amerika je za sve po pitanju organizacije takmicanja Americki san u odnosu na ne jebenu Rusku evropu
(bolje sutra, 24. maj 2022 16:47) # Link komentara

Da, NBA je za primer. Lepo organizovano takmicenje, 7 meseci ne prati niko, i odgleda se samo play off. A da ne pricamo o tome da su dozvoljeni steroidi, marihuana,... Regularnost nula.

JPR24

pre 1 godinu

Nevezano za ovaj predlog, 24 tima je optimalno. Istocna i zapadna konferencija (grupa). Istok: Turska, Srbija, Grcka, Rusija, Izrael, Litvanija i mozda jos neko, zapad Italija, Spanija, Francuska, Nemacka... Play of po 8 iz svake grupe, do finala na dve pobede, finale na tri i zdravo djaci.
(Musadzija, 24. maj 2022 16:47)

Ok, ali ne plejof, 8 iz svake grupe od 12, to je već previše. 4, pa da se biju do zadnjeg kola, ne kao cirkus u Evrokupu gde igraš bezbroj utakmica a maeltene svi idu dalje…

ns posmatrac

pre 1 godinu

Za pocetak dogovora ovo je dobro.
Ako udju u dogovor onda su svi na dobitku jer ovo je trenutno neodrzivo i nezdravo za evropsku kosarku.

kralj

pre 1 godinu

Mare@
Odavno nema ozbiljnih para u kosarci,da kazem da nema profitabilnih klubova u EL,opstaju ovi sto su vezani za fudb.klubove,stim sto im FK dotira,jedan prosecan igrac u Betisu zaradjuje vise od Mirotica,najboljeg igraca u Evropi I najvise placenog.Da drzava ne daje pare u Zvezdu I Partizan,ne bi skupili ni sto hiljada evra od sponzora a o prodaji igraca da I ne govorimo.

Мукицa

pre 1 godinu

Nba i sama Amerika je za sve po pitanju organizacije takmicanja Americki san u odnosu na ne jebenu Rusku evropu
(bolje sutra, 24. maj 2022 16:47)

Где си само Русију уденуо у причу око Евро лиге?

nba

pre 1 godinu

Ma nisu igraci i timovi bitni uopste, bitno je uzeti sto vise novca...
(Mare, 24. maj 2022 16:30) # Link komentara

Uvek bilo i bice. Pa i ti isti igraci i timovi se bave ovim da bi zaradili nesto, inace sto bi se mucili toliko kad za dzaba mogu u kraju da igraju za ljubav.

Jedino se navijaci pale oko toga nesto... Voleo bih da razumem al ne uspevam.

Јабучило

pre 1 godinu

Predlog je ne samo nekompetentan, nego i upadljivo glup.
(Biljana, 24. maj 2022 16:34)

Па и није. Прва лига из које се испада и друга из које се улази у прву. Једино би требало направити неку врсту плејаута. Нпр. да 4 прволигаша испадају аутоматски (замењују их 4 друголигаша), а да 4 следећа, то ће рећи да је 8 прволигаша у проблему, играју плејаут са одговарајућим 5-им, 6-им, 7-им и 8-им друголигашем. Осталих 16 у плеј-оф.

Linet Masai

pre 1 godinu

Pa ne znam detalje, ali na prvu loptu deluje kao dobar predlog. Samo mi nije jasno sto NBA daje predlog? Koji je njihov interes? Ali bilo bi interesantno kada bi se uskladili da igraju neko svetsko klupsko prvenstvo kao sto se igra u fudbalu. Recimo u predsezoni NBA. Sto da ne..

Musadzija

pre 1 godinu

Nevezano za ovaj predlog, 24 tima je optimalno. Istocna i zapadna konferencija (grupa). Istok: Turska, Srbija, Grcka, Rusija, Izrael, Litvanija i mozda jos neko, zapad Italija, Spanija, Francuska, Nemacka... Play of po 8 iz svake grupe, do finala na dve pobede, finale na tri i zdravo djaci.

Tetreb

pre 1 godinu

Nba i sama Amerika je za sve po pitanju organizacije takmicanja Americki san u odnosu na ne jebenu Rusku evropu
(bolje sutra, 24. maj 2022 16:47)

Kakve veze Rusija ima sa ovom vescu?

Musadzija

pre 1 godinu

Nevezano za ovaj predlog, 24 tima je optimalno. Istocna i zapadna konferencija (grupa). Istok: Turska, Srbija, Grcka, Rusija, Izrael, Litvanija i mozda jos neko, zapad Italija, Spanija, Francuska, Nemacka... Play of po 8 iz svake grupe, do finala na dve pobede, finale na tri i zdravo djaci.

Tetreb

pre 1 godinu

Nba i sama Amerika je za sve po pitanju organizacije takmicanja Americki san u odnosu na ne jebenu Rusku evropu
(bolje sutra, 24. maj 2022 16:47)

Kakve veze Rusija ima sa ovom vescu?

JPR24

pre 1 godinu

Nevezano za ovaj predlog, 24 tima je optimalno. Istocna i zapadna konferencija (grupa). Istok: Turska, Srbija, Grcka, Rusija, Izrael, Litvanija i mozda jos neko, zapad Italija, Spanija, Francuska, Nemacka... Play of po 8 iz svake grupe, do finala na dve pobede, finale na tri i zdravo djaci.
(Musadzija, 24. maj 2022 16:47)

Ok, ali ne plejof, 8 iz svake grupe od 12, to je već previše. 4, pa da se biju do zadnjeg kola, ne kao cirkus u Evrokupu gde igraš bezbroj utakmica a maeltene svi idu dalje…

Linet Masai

pre 1 godinu

Pa ne znam detalje, ali na prvu loptu deluje kao dobar predlog. Samo mi nije jasno sto NBA daje predlog? Koji je njihov interes? Ali bilo bi interesantno kada bi se uskladili da igraju neko svetsko klupsko prvenstvo kao sto se igra u fudbalu. Recimo u predsezoni NBA. Sto da ne..

Мукицa

pre 1 godinu

Nba i sama Amerika je za sve po pitanju organizacije takmicanja Americki san u odnosu na ne jebenu Rusku evropu
(bolje sutra, 24. maj 2022 16:47)

Где си само Русију уденуо у причу око Евро лиге?

mare

pre 1 godinu

SAD i Kanada populacija 360 miliona stanovnika, 30 ekipa u NBA od toga jedna iz Kanade. Pre toga samo amaterizam kroz koledž i razvojna liga i kraj priče.
A Evropljani imaju gomilu profi klubova, liga, tu se sve razvodnjava i na kraju nemaju ništa od toga, niti ima publike, para...

kralj

pre 1 godinu

Mare@
Odavno nema ozbiljnih para u kosarci,da kazem da nema profitabilnih klubova u EL,opstaju ovi sto su vezani za fudb.klubove,stim sto im FK dotira,jedan prosecan igrac u Betisu zaradjuje vise od Mirotica,najboljeg igraca u Evropi I najvise placenog.Da drzava ne daje pare u Zvezdu I Partizan,ne bi skupili ni sto hiljada evra od sponzora a o prodaji igraca da I ne govorimo.

Malo nas je al smo g*vna

pre 1 godinu

Nba i sama Amerika je za sve po pitanju organizacije takmicanja Americki san u odnosu na ne jebenu Rusku evropu
(bolje sutra, 24. maj 2022 16:47)

Где си само Русију уденуо у причу око Евро лиге?
(Мукицa, 24. maj 2022 17:37)

Rusi su ovih dana krivi za sve baš sve.

ZoranJ

pre 1 godinu

Izgleda da je svima promaklo:
"Kako prenosi grčka agencija SDNA, uslov iz NBA je da Evroliga bude otvorenija za igrače bez dugoročnih ugovora, čime bi svi profitirali!"
Ja ovo razumem da EL bude poligon za sve one iz NBA koji trenutno (iz raznoraznih razloga) ne mogu da nastupaju. Tu bi bilo onih čuvenih ugovora od 10 dana i slično. Takva EL bi bila još veći cirkus od NBA.

Јабучило

pre 1 godinu

Predlog je ne samo nekompetentan, nego i upadljivo glup.
(Biljana, 24. maj 2022 16:34)

Па и није. Прва лига из које се испада и друга из које се улази у прву. Једино би требало направити неку врсту плејаута. Нпр. да 4 прволигаша испадају аутоматски (замењују их 4 друголигаша), а да 4 следећа, то ће рећи да је 8 прволигаша у проблему, играју плејаут са одговарајућим 5-им, 6-им, 7-им и 8-им друголигашем. Осталих 16 у плеј-оф.

nba

pre 1 godinu

Ma nisu igraci i timovi bitni uopste, bitno je uzeti sto vise novca...
(Mare, 24. maj 2022 16:30) # Link komentara

Uvek bilo i bice. Pa i ti isti igraci i timovi se bave ovim da bi zaradili nesto, inace sto bi se mucili toliko kad za dzaba mogu u kraju da igraju za ljubav.

Jedino se navijaci pale oko toga nesto... Voleo bih da razumem al ne uspevam.

ns posmatrac

pre 1 godinu

Za pocetak dogovora ovo je dobro.
Ako udju u dogovor onda su svi na dobitku jer ovo je trenutno neodrzivo i nezdravo za evropsku kosarku.

Kg

pre 1 godinu

Nba i sama Amerika je za sve po pitanju organizacije takmicanja Americki san u odnosu na ne jebenu Rusku evropu
(bolje sutra, 24. maj 2022 16:47) # Link komentara

Da, NBA je za primer. Lepo organizovano takmicenje, 7 meseci ne prati niko, i odgleda se samo play off. A da ne pricamo o tome da su dozvoljeni steroidi, marihuana,... Regularnost nula.

marica, kriv, razumevanje...

pre 1 godinu

n erazumem uslovljavanje, ali predlog potpuno ima smisla, 24 najjaca evro kluba igraju ligu svaki sa svakim sto mu dodje 46 utakmica u sezoni pa mogu da dodaju i plej of na krajuna 2 dobijene sto opet nece biti vise od 12 utakmica, sto je manje nego sto se truntno igra ... pri cemu ne igraju domace sampionate jer nema nikakvog smisla, time bi se dobilo jedno jako evro takmicenje gde bi ceo kontinent nio jedinstveno tretiran a opet bi igraci bili bar malo rastereceniji

čiča

pre 1 godinu

SAD i Kanada populacija 360 miliona stanovnika, 30 ekipa u NBA od toga jedna iz Kanade.

mare, 24. maj 2022 17:26)

Od 360 miliona, SAD 330, Kanada 30.

jonny deep

pre 1 godinu

Samo da ima, za razliku od nba, da se može ispasti. Plus da ne budu neka glupa pravila kao što je tolerancija petokoraka ako ih napravi igrač sa velikom platom ili sviranje po 30 penala isto nekom igraču sa velikom platom.

Splavar

pre 1 godinu

Ako neko zna kako da napravi takmicenje profitabilnim i unapredi sport, to je NBA, glupo bi bilo ignorisati njihove predloge. Posebno mi se dopada ideja o mogucnosti potpisivanja kratkorocnih ugovora sa igracima. Neko ovde pomenu da je sve sem NBA tamo amaterizam, a u Evropi sve profesionalni klubovi, ogromna greska. Ti njihovi koledzi rade s budzetima kojima samo Evroligasi i mali broj EK klubova raspolazu, i to na profitabilan nacin. EL je odlicna ideja, ali je malo posustala zadnjih nekoliko sezona. Poslusajte savet iz zemlje koja je ovaj sport izmislila i danas ima najatraktivniju ligu koju prati ceo svet, da finale EL nije bilo u Bgd, ne bismo ni znali ko su bili ucesnici

frajko

pre 1 godinu

Super je ovo sve, svi znamo da postoje mnogo bolji oblici EL od ovog trenutnog. Ali ovim prijedlogom se ne rijesava glavni sukob na relaciji Fiba i EL a to je raspodjela novca. Kako ce se dijeliti pare od EL na ovaj nacin? Trenutno su klubovi vlasnici formata EL. Zasto bi se oni odrekli toga? Ko bi bio novi vlasnik EL? Ovo su sve pitanja na koja treba dati odgovor prije novog formata. Format je tu najmanji problem na kraju krajeva

TIGER

pre 1 godinu

Pa ko će da igra za ta 24 tima kad je sve što ume da prevede loptu preko pola otišlo u NBA!? Sadašnja EL ima 5-6 timova koji zaslužuju to takmičenje ostalo služi da popuni broj. U finalu dva najbolja tima jedva dobace 100 poena. A kad čujem da je razlog "jaka odbrana"... To može da napiše samo kreten koji nije odgledao jedan NBA meč ove sezone. Ono je druga dimenzija!

Dejan CZ

pre 1 godinu

Ovo je idealni scenario,prozori reprezentacije bili bi u kompletnom timu,24 kluba u EL je oprimalan broj za svakog da se nadje u njoj,nikakve pozivnice vec ulazak 6 klubova sa izborenim sportskim uspehom kroz objedinjeno takmicenje EC FIBA,nema rasplinjavanja klubova na 100 liga,domaci sampionati dobijaju potreban znacaj jer se klubovi plasiraju u drugo po jacini takmicenje sa mogucnoscu ulaska u EL iskljucivo sportskim rezultatom...to ce domace lige afirmisati sto ce se odraziti na popularnost sporta I ulaganje u klubove od raznih sponzora Ili entuzijasta koji vole kossrku.Kosarka bi dozivela uredjenje i.sto je najvaznije sportski rezultati bi bili osnovno merilo vrednosti.Ako do ovoga dodje ovo ce biti prava revolucija u pozitivnom smislu na evropsku kosarkul Ono sto pravi problem je da time izumire regionalna liga sto ce se odraziti na siromasnije zemlje gde klubovi zavise od finansiranja od drzave a ona ne moze pokriti sve.Domace lige tesko ce biti popunjene strancima koji nesto vrede u takvim okolnostima sto moze dovesti do rasplinjavanja kvaliteta.

domacin

pre 1 godinu

Sve sto treba da uradi evropa da bi postavila evropsku kosarku na noge stare slave je da uvede pravilo ko nije evropljanin on je stranac, 2 stranca maximum u jedan tim i dovidjenja.

maksimum

pre 1 godinu

Pa piše - da klubovi ne potpisuju dugoročno igrače. Znači da NBA pokupi šta valja kad god poželi, pa do kraja sezone da igraju tralala igrači.

(Interes, 24. maj 2022 20:48)

a šta se sad razlikuje? kog to igrača oni ne mogu da dovedu kad im stvarno treba? koji to igrač ne bi napustio bilo koji evropski klub u bilo kom delu sezonu ako bi bilo neko iole ozbiljnije interesovanje za njega iz NBA?

Duxevaca 80

pre 1 godinu

Podrzavam predlog pod uslovom da se naprave dve grupe po 12 ekipa po principu Istok-Zapad i da po prvih osam idu u 1/8 finala, te da se ova faza, kao i 1/4 finale, igraju na po 3 pobede, a potom sledi fajnal-for!

Interes

pre 1 godinu

Pa ne znam detalje, ali na prvu loptu deluje kao dobar predlog. Samo mi nije jasno sto NBA daje predlog? Koji je njihov interes? Ali bilo bi interesantno kada bi se uskladili da igraju neko svetsko klupsko prvenstvo kao sto se igra u fudbalu. Recimo u predsezoni NBA. Sto da ne..
(Linet Masai, 24. maj 2022 17:07)

Pa piše - da klubovi ne potpisuju dugoročno igrače. Znači da NBA pokupi šta valja kad god poželi, pa do kraja sezone da igraju tralala igrači.

Od ovog Efesa, ostao bi samo Miškov Petrušev do kraja sezone.

maksimum

pre 1 godinu

Pa zar i ovde da se umešaju Amerikanci? Dokle više?
(123, 24. maj 2022 18:24)

pa dok god ima potrebe. i ovo je jedino racionalno rešenje, koje nažalost neće proći, jer ne odgovara najvećim klubovima u Evropi..

Zoran

pre 1 godinu

Kakve veze ima NBA liga sa Evroligom? Pa nije americko-kanadska liga vlasnik Evrolige. Kada je problem oko lockouta u NBA ligi, ne petlja se Evroliga i njeno rukovodstvo u takve stvari. Gluposti najobicnije.
(Bojan_FL_RS, 24. maj 2022 21:04

Obicno pametniji (NBA) savetuje glupljeg (Evro liga).
NBA obrce milijarde i svi sjajno zaradjuju. Hale prepune i igra se vrhunska kosarka.
Evro liga, klubovi gube novac igrajuci to takmicenje !!! Zamisli kako je dobro organizovano da ti je , jedino, zagarantovan gubitak vece sume novca. Hale polu-prazne. Ljudi nisu zaninteresovani. Novac od TV prava minimalan. Igraci su osrednji, jer ko ce da dodje i igra dugacku sezonu, a da bude slabo placen.

Pirke

pre 1 godinu

Ukinuti nakaradni f4 u el.Pa nije ovo školsko takmičenje da se igra f4.U el ima vrlo ozbiljnih klubova koji ulažu veliki novac.Na 3 dobijene Efes nikad ne bi dobio ni Real ni Barsu potpisujem.

purke

pre 1 godinu

Nevezano za ovaj predlog, 24 tima je optimalno. Istocna i zapadna konferencija (grupa). Istok: Turska, Srbija, Grcka, Rusija, Izrael, Litvanija i mozda jos neko, zapad Italija, Spanija, Francuska, Nemacka... Play of po 8 iz svake grupe, do finala na dve pobede, finale na tri i zdravo djaci.
(Musadzija, 24. maj 2022 16:47)

Оставите се више тих америчких фазона и подела исток-запад. Ако су нпр. два најбоља тима из Шпаније због чега би морали да се састану пре финала? Подела се може извршити на две или више група према резултатима у последњих неколико сезона.
(Куп је битан, 24. maj 2022 19:50)

Ajde onda da prekinemo da igramo kosarku, tako cemo se ostaviti americkih fazona totalno. Americki fazoni su unapredjivali ovaj sport od organizacionih fazona, preko pravila, pa sve do sistema treninga. Evo ako nisi za east west fazon moze south north fazon. U severnu grupu neka idu Rusi i Nordijci, u juznu svi ostali. To bi bilo top.

zvezdaš

pre 1 godinu

Ja mislim da od ovoga nema ništa. Neće dozvoliti takav sistem ovi klubovi koji su osnivači Evrolige tj koji imaju stalnu licencu. A to su ujedno i klubovi bez kojih je bukvalno nemoguće zamisliti bilo koju elitnu ligu. Neće oni dozvoliti da igraju neku ligu iz koje bi "mogli ispasti". Mi se radujemo tome, a lično mislim da to nije dobro za nas jer bi mi u toj situaciji ispali iz bilo koje kombinacije jer bi tu upadali klubovi sa mnogo većim budžetima nego što bi mogli imati i Zvezda i partizan!!!! Mi bi upali bi u onu novoformiranu "drugu ligu" i to bi nam bio kraj. Tu bi obitavali.

Стари Звездаш

pre 1 godinu

Кад су из Евролиге и Еврокупа избацили руске клубове (као да кошаркашки клубови воде рат) написао сам да ће Евролига или постати готово сигурно нато кошаркашка лига или ће се распасти-јер је у суштини корумпирана,трула,без истих принципа,различита правила,стално се гурају једни те исти клубови.Мало ко зна да је задњих пар година Евролигу водила САД компанија са нешто попут МММ или слично.Али откуд право САД и НБА да они уцењују,постављају услове и командују како да се организује,игра кошарка у европи и какви уговори да се пишу?Има ли неко разуман,разуман одговор на то?

Куп је битан

pre 1 godinu

Nevezano za ovaj predlog, 24 tima je optimalno. Istocna i zapadna konferencija (grupa). Istok: Turska, Srbija, Grcka, Rusija, Izrael, Litvanija i mozda jos neko, zapad Italija, Spanija, Francuska, Nemacka... Play of po 8 iz svake grupe, do finala na dve pobede, finale na tri i zdravo djaci.
(Musadzija, 24. maj 2022 16:47)

Оставите се више тих америчких фазона и подела исток-запад. Ако су нпр. два најбоља тима из Шпаније због чега би морали да се састану пре финала? Подела се може извршити на две или више група према резултатима у последњих неколико сезона.

Avnagar

pre 1 godinu

zamislite i da pobednici NBA i Evrolige ili finalisti igraju jedni protiv drugih ili da ima svet protiv amerike i da se igra u evropi ili tako neke egzibicije a da se smanji broj utakmica u NBA na bar 70, mnogo bi bila zdravija prica, ali od jedne utakmice se tamo profitiraju milioni tako nece biti tako nazalost...

joks

pre 1 godinu

ne znam detalje, ali na prvu loptu deluje kao dobar predlog. Samo mi nije jasno sto NBA daje predlog? Koji je njihov interes? Ali bilo bi interesantno kada bi se uskladili da igraju neko svetsko klupsko prvenstvo kao sto se igra u fudbalu. Recimo u predsezoni NBA. Sto da ne..
(Linet Masai, 24. maj 2022 17:07)
NBA je prvi puta ove godine u Africi i u Aziji.

Splavar

pre 1 godinu

@Izgleda da je svima promaklo:
"Kako prenosi grčka agencija SDNA, uslov iz NBA je da Evroliga bude otvorenija za igrače bez dugoročnih ugovora, čime bi svi profitirali!"
Ja ovo razumem da EL bude poligon za sve one iz NBA koji trenutno (iz raznoraznih razloga) ne mogu da nastupaju. Tu bi bilo onih čuvenih ugovora od 10 dana i slično. Takva EL bi bila još veći cirkus od NBA.
(ZoranJ, 24. maj 2022 18:32)

Iz tvog komentara se da zaključiti da trenutno NBA Liga cirkus za Evroligu. Liga u kojoj prvak ne bi moga ni da primirise Plej ofu u NBA, a vrlo verovatno bi svake sezone bio poslednja ekipa u obe konferencije.
(maksimum, 24. maj 2022 19:52)

Zapravo tesko da bi dosli i do jedne pobede u tom cirkusu od lige

maksimum

pre 1 godinu

Izgleda da je svima promaklo:
"Kako prenosi grčka agencija SDNA, uslov iz NBA je da Evroliga bude otvorenija za igrače bez dugoročnih ugovora, čime bi svi profitirali!"
Ja ovo razumem da EL bude poligon za sve one iz NBA koji trenutno (iz raznoraznih razloga) ne mogu da nastupaju. Tu bi bilo onih čuvenih ugovora od 10 dana i slično. Takva EL bi bila još veći cirkus od NBA.
(ZoranJ, 24. maj 2022 18:32)

Iz tvog komentara se da zaključiti da trenutno NBA Liga cirkus za Evroligu. Liga u kojoj prvak ne bi moga ni da primirise Plej ofu u NBA, a vrlo verovatno bi svake sezone bio poslednja ekipa u obe konferencije.

Bojan_FL_RS

pre 1 godinu

Kakve veze ima NBA liga sa Evroligom? Pa nije americko-kanadska liga vlasnik Evrolige. Kada je problem oko lockouta u NBA ligi, ne petlja se Evroliga i njeno rukovodstvo u takve stvari. Gluposti najobicnije.

Beograđanin

pre 1 godinu

24 kluba, podela na dve grupe. Timove podeliti po jačini, tako što će se na žrebu napraviti 12 grupa sa po 2 tima, i po jedan tim u svaku grupu. Po 4 najjača kluba iz svake grupe u četvrtfinale.

opet geopolitika

pre 1 godinu

Obicno pametniji (NBA) savetuje glupljeg (Evro liga).
NBA obrce milijarde i svi sjajno zaradjuju. Hale prepune i igra se vrhunska kosarka.
Evro liga, klubovi gube novac igrajuci to takmicenje !!! Zamisli kako je dobro organizovano da ti je , jedino, zagarantovan gubitak vece sume novca. Hale polu-prazne. Ljudi nisu zaninteresovani. Novac od TV prava minimalan. Igraci su osrednji, jer ko ce da dodje i igra dugacku sezonu, a da bude slabo placen.
(Zoran, 24. maj 2022 22:42)

NIje samo to. Dogadjaji u Ukrajini imaju mnogo posledica, ali NAJVAZNIJA je da Evropa postaje americka i britanska ispostava (naravno na stetu evropskih gradjana, narocito onih u zapadnoj Evropi koji su uzivali dosta beneficija u proslosti). Cim su Britanci izasli iz EU postalo je jasno da ce se ici u ovom smeru - bilo je nemoguce da se oni odreknu evropskog trzista tek tako, pa sa kim bi onda trgovali!?
Dakle, u svakom segmentu cemo sve vise videti prisustvo Amera i Britanaca u EU, a izvan EU ce Kinezi, Rusi, Indijci pukusavati da se geopoliticki poziciniraju i udruze.

zdravko

pre 1 godinu

cekaj opet se nezna nista kaze evro liga I liga sampiona pa tosu opet odvojena takmicenja. Znaci evro kup Po starom pa kake veze ima onda fiba tu Tomi nije jasno Kako ujedinjene kad opet sve razlicito.

maksi

pre 1 godinu

Sa 24 ekipe se verovatno razvodnjava kvalitet.

Mislim da je optimalno 20 ekipa Evroliga i 20 ekipa Evrokup. U Evroligi dve grupe po 10, nakon toga prvih 5 iz obe prave grupu za Plej of, a drugih 5 za plej aut. Bodovi sa ekipama s kojima se već igralo se prenose, znaci dodatnih 10 utakmica za sve ekipe. prve 4 iz Plej ofa idu na Final Four (može i prve dve direktno a od 3-6.mesta u dodatno razigravanje), zadnje 4 iz Plej auta u doigravanje iz kog samo pobednik ostaje a ostale 3 ispadaju u Evrokup.

u Evrokupu može i drugačiji sistem i manji broj utakmica ali da prve tri na kraju idu u Evroligu.

po mom mišljenju boljeg modela nema, a voleo BiH da čujem argumente protiv :).

znaci ne trebaju nam Amerikanci, samo slušajte mene..

maksi

pre 1 godinu

Sa 24 ekipe se verovatno razvodnjava kvalitet.

Mislim da je optimalno 20 ekipa Evroliga i 20 ekipa Evrokup. U Evroligi dve grupe po 10, nakon toga prvih 5 iz obe prave grupu za Plej of, a drugih 5 za plej aut. Bodovi sa ekipama s kojima se već igralo se prenose, znaci dodatnih 10 utakmica za sve ekipe. prve 4 iz Plej ofa idu na Final Four (može i prve dve direktno a od 3-6.mesta u dodatno razigravanje), zadnje 4 iz Plej auta u doigravanje iz kog samo pobednik ostaje a ostale 3 ispadaju u Evrokup.

u Evrokupu može i drugačiji sistem i manji broj utakmica ali da prve tri na kraju idu u Evroligu.

po mom mišljenju boljeg modela nema, a voleo BiH da čujem argumente protiv :).

znaci ne trebaju nam Amerikanci, samo slušajte mene..

El_Fraude

pre 1 godinu

20 timova. 2 grupe po 10.
U grupi 2 utakmicemeđu timovima to je 18 + jedna utakmica sa svakim timom iz druge grupe.
Prvi deo takmičenja 28 utakmica.

Prvih 4 u plej of pa Final 4 kao do sada.

2 poslednja tima iz obe grupe ispadaju.

Bradonjaah

pre 1 godinu

Mislim da je sadašnji format EL zadovoljavajuć. Svako igra sa svakim, i to je dobra priča. E sad koliko timova, koji sistem itd.? Ove godine je bilo 18 timova. Možda bi najoptimalnija priča bila sa 20 timova. Treba analizirati stanje stvari. U NBA-u je mnogo 30 timova. 6 do 8 timova koji su na dnu tabele i koji realno ne pariraju ostatku lige su čist gubitak kvaliteta, ali u NBA-u ta situacija zna da se promeni iz godine u godinu, pod uslovom da timovi rade odličan posao van terena. U Evroligi se jasno vidi razlika između jakih (kultnih timova) i nekih koji su eto novi ili timovi koji su možda za Evrokup. Mislim da je prva obavezna stvar uvesti minimalni i maksimalni salary cap za takmičenje u EL (prelaz preko maksimalnog = porez na luksuz kao NBA), nakon toga po meni ili smanjiti broj timova na 16 i ukinuti te razno razne licence (npr. Žalgiris) pa da svake godine imamo veću borbu po domaćim/regionalnim ligama ko će učestvovati u EL. Na taj način ojačati i Evrokup. Ili druga varijanta ostati pri ovom sistemu i proširiti ligu na 20 timova, sistem licenci, plasiranja, i obavezni minimalni budžeti koji ne bi trebali da budu mali pa ko može nek izvoli. Ima tu timova koji bi ispunili ovaj sistem OLY, PAO, Efes, Fener, Barsa, Real, Baskonija, Valensija, Zvezda, Partizan, ALBA, Bajern, Olimpija iz Milana, Virtus, ASVEL, Monako, Makabi, CSKA, Zenit, Uniks, Lokomotiva, Žalgiris. Eto nabrojano i više od 20, naravno ima ih još, ali sve je podložno situaciji, ulaganju i kvalitetu istih.

Kg

pre 1 godinu

Nba i sama Amerika je za sve po pitanju organizacije takmicanja Americki san u odnosu na ne jebenu Rusku evropu
(bolje sutra, 24. maj 2022 16:47) # Link komentara

Da, NBA je za primer. Lepo organizovano takmicenje, 7 meseci ne prati niko, i odgleda se samo play off. A da ne pricamo o tome da su dozvoljeni steroidi, marihuana,... Regularnost nula.

TIGER

pre 1 godinu

Pa ko će da igra za ta 24 tima kad je sve što ume da prevede loptu preko pola otišlo u NBA!? Sadašnja EL ima 5-6 timova koji zaslužuju to takmičenje ostalo služi da popuni broj. U finalu dva najbolja tima jedva dobace 100 poena. A kad čujem da je razlog "jaka odbrana"... To može da napiše samo kreten koji nije odgledao jedan NBA meč ove sezone. Ono je druga dimenzija!

Musadzija

pre 1 godinu

Nevezano za ovaj predlog, 24 tima je optimalno. Istocna i zapadna konferencija (grupa). Istok: Turska, Srbija, Grcka, Rusija, Izrael, Litvanija i mozda jos neko, zapad Italija, Spanija, Francuska, Nemacka... Play of po 8 iz svake grupe, do finala na dve pobede, finale na tri i zdravo djaci.

mare

pre 1 godinu

SAD i Kanada populacija 360 miliona stanovnika, 30 ekipa u NBA od toga jedna iz Kanade. Pre toga samo amaterizam kroz koledž i razvojna liga i kraj priče.
A Evropljani imaju gomilu profi klubova, liga, tu se sve razvodnjava i na kraju nemaju ništa od toga, niti ima publike, para...

marica, kriv, razumevanje...

pre 1 godinu

n erazumem uslovljavanje, ali predlog potpuno ima smisla, 24 najjaca evro kluba igraju ligu svaki sa svakim sto mu dodje 46 utakmica u sezoni pa mogu da dodaju i plej of na krajuna 2 dobijene sto opet nece biti vise od 12 utakmica, sto je manje nego sto se truntno igra ... pri cemu ne igraju domace sampionate jer nema nikakvog smisla, time bi se dobilo jedno jako evro takmicenje gde bi ceo kontinent nio jedinstveno tretiran a opet bi igraci bili bar malo rastereceniji

zdravko

pre 1 godinu

cekaj opet se nezna nista kaze evro liga I liga sampiona pa tosu opet odvojena takmicenja. Znaci evro kup Po starom pa kake veze ima onda fiba tu Tomi nije jasno Kako ujedinjene kad opet sve razlicito.

Куп је битан

pre 1 godinu

Nevezano za ovaj predlog, 24 tima je optimalno. Istocna i zapadna konferencija (grupa). Istok: Turska, Srbija, Grcka, Rusija, Izrael, Litvanija i mozda jos neko, zapad Italija, Spanija, Francuska, Nemacka... Play of po 8 iz svake grupe, do finala na dve pobede, finale na tri i zdravo djaci.
(Musadzija, 24. maj 2022 16:47)

Оставите се више тих америчких фазона и подела исток-запад. Ако су нпр. два најбоља тима из Шпаније због чега би морали да се састану пре финала? Подела се може извршити на две или више група према резултатима у последњих неколико сезона.

zvezdaš

pre 1 godinu

Ja mislim da od ovoga nema ništa. Neće dozvoliti takav sistem ovi klubovi koji su osnivači Evrolige tj koji imaju stalnu licencu. A to su ujedno i klubovi bez kojih je bukvalno nemoguće zamisliti bilo koju elitnu ligu. Neće oni dozvoliti da igraju neku ligu iz koje bi "mogli ispasti". Mi se radujemo tome, a lično mislim da to nije dobro za nas jer bi mi u toj situaciji ispali iz bilo koje kombinacije jer bi tu upadali klubovi sa mnogo većim budžetima nego što bi mogli imati i Zvezda i partizan!!!! Mi bi upali bi u onu novoformiranu "drugu ligu" i to bi nam bio kraj. Tu bi obitavali.

Bojan_FL_RS

pre 1 godinu

Kakve veze ima NBA liga sa Evroligom? Pa nije americko-kanadska liga vlasnik Evrolige. Kada je problem oko lockouta u NBA ligi, ne petlja se Evroliga i njeno rukovodstvo u takve stvari. Gluposti najobicnije.

Tetreb

pre 1 godinu

Nba i sama Amerika je za sve po pitanju organizacije takmicanja Americki san u odnosu na ne jebenu Rusku evropu
(bolje sutra, 24. maj 2022 16:47)

Kakve veze Rusija ima sa ovom vescu?

Splavar

pre 1 godinu

Ako neko zna kako da napravi takmicenje profitabilnim i unapredi sport, to je NBA, glupo bi bilo ignorisati njihove predloge. Posebno mi se dopada ideja o mogucnosti potpisivanja kratkorocnih ugovora sa igracima. Neko ovde pomenu da je sve sem NBA tamo amaterizam, a u Evropi sve profesionalni klubovi, ogromna greska. Ti njihovi koledzi rade s budzetima kojima samo Evroligasi i mali broj EK klubova raspolazu, i to na profitabilan nacin. EL je odlicna ideja, ali je malo posustala zadnjih nekoliko sezona. Poslusajte savet iz zemlje koja je ovaj sport izmislila i danas ima najatraktivniju ligu koju prati ceo svet, da finale EL nije bilo u Bgd, ne bismo ni znali ko su bili ucesnici

purke

pre 1 godinu

Nevezano za ovaj predlog, 24 tima je optimalno. Istocna i zapadna konferencija (grupa). Istok: Turska, Srbija, Grcka, Rusija, Izrael, Litvanija i mozda jos neko, zapad Italija, Spanija, Francuska, Nemacka... Play of po 8 iz svake grupe, do finala na dve pobede, finale na tri i zdravo djaci.
(Musadzija, 24. maj 2022 16:47)

Оставите се више тих америчких фазона и подела исток-запад. Ако су нпр. два најбоља тима из Шпаније због чега би морали да се састану пре финала? Подела се може извршити на две или више група према резултатима у последњих неколико сезона.
(Куп је битан, 24. maj 2022 19:50)

Ajde onda da prekinemo da igramo kosarku, tako cemo se ostaviti americkih fazona totalno. Americki fazoni su unapredjivali ovaj sport od organizacionih fazona, preko pravila, pa sve do sistema treninga. Evo ako nisi za east west fazon moze south north fazon. U severnu grupu neka idu Rusi i Nordijci, u juznu svi ostali. To bi bilo top.

Pirke

pre 1 godinu

Ukinuti nakaradni f4 u el.Pa nije ovo školsko takmičenje da se igra f4.U el ima vrlo ozbiljnih klubova koji ulažu veliki novac.Na 3 dobijene Efes nikad ne bi dobio ni Real ni Barsu potpisujem.

maksimum

pre 1 godinu

Izgleda da je svima promaklo:
"Kako prenosi grčka agencija SDNA, uslov iz NBA je da Evroliga bude otvorenija za igrače bez dugoročnih ugovora, čime bi svi profitirali!"
Ja ovo razumem da EL bude poligon za sve one iz NBA koji trenutno (iz raznoraznih razloga) ne mogu da nastupaju. Tu bi bilo onih čuvenih ugovora od 10 dana i slično. Takva EL bi bila još veći cirkus od NBA.
(ZoranJ, 24. maj 2022 18:32)

Iz tvog komentara se da zaključiti da trenutno NBA Liga cirkus za Evroligu. Liga u kojoj prvak ne bi moga ni da primirise Plej ofu u NBA, a vrlo verovatno bi svake sezone bio poslednja ekipa u obe konferencije.

Стари Звездаш

pre 1 godinu

Кад су из Евролиге и Еврокупа избацили руске клубове (као да кошаркашки клубови воде рат) написао сам да ће Евролига или постати готово сигурно нато кошаркашка лига или ће се распасти-јер је у суштини корумпирана,трула,без истих принципа,различита правила,стално се гурају једни те исти клубови.Мало ко зна да је задњих пар година Евролигу водила САД компанија са нешто попут МММ или слично.Али откуд право САД и НБА да они уцењују,постављају услове и командују како да се организује,игра кошарка у европи и какви уговори да се пишу?Има ли неко разуман,разуман одговор на то?

maksi

pre 1 godinu

Sa 24 ekipe se verovatno razvodnjava kvalitet.

Mislim da je optimalno 20 ekipa Evroliga i 20 ekipa Evrokup. U Evroligi dve grupe po 10, nakon toga prvih 5 iz obe prave grupu za Plej of, a drugih 5 za plej aut. Bodovi sa ekipama s kojima se već igralo se prenose, znaci dodatnih 10 utakmica za sve ekipe. prve 4 iz Plej ofa idu na Final Four (može i prve dve direktno a od 3-6.mesta u dodatno razigravanje), zadnje 4 iz Plej auta u doigravanje iz kog samo pobednik ostaje a ostale 3 ispadaju u Evrokup.

u Evrokupu može i drugačiji sistem i manji broj utakmica ali da prve tri na kraju idu u Evroligu.

po mom mišljenju boljeg modela nema, a voleo BiH da čujem argumente protiv :).

znaci ne trebaju nam Amerikanci, samo slušajte mene..

El_Fraude

pre 1 godinu

20 timova. 2 grupe po 10.
U grupi 2 utakmicemeđu timovima to je 18 + jedna utakmica sa svakim timom iz druge grupe.
Prvi deo takmičenja 28 utakmica.

Prvih 4 u plej of pa Final 4 kao do sada.

2 poslednja tima iz obe grupe ispadaju.

JPR24

pre 1 godinu

Nevezano za ovaj predlog, 24 tima je optimalno. Istocna i zapadna konferencija (grupa). Istok: Turska, Srbija, Grcka, Rusija, Izrael, Litvanija i mozda jos neko, zapad Italija, Spanija, Francuska, Nemacka... Play of po 8 iz svake grupe, do finala na dve pobede, finale na tri i zdravo djaci.
(Musadzija, 24. maj 2022 16:47)

Ok, ali ne plejof, 8 iz svake grupe od 12, to je već previše. 4, pa da se biju do zadnjeg kola, ne kao cirkus u Evrokupu gde igraš bezbroj utakmica a maeltene svi idu dalje…

Јабучило

pre 1 godinu

Predlog je ne samo nekompetentan, nego i upadljivo glup.
(Biljana, 24. maj 2022 16:34)

Па и није. Прва лига из које се испада и друга из које се улази у прву. Једино би требало направити неку врсту плејаута. Нпр. да 4 прволигаша испадају аутоматски (замењују их 4 друголигаша), а да 4 следећа, то ће рећи да је 8 прволигаша у проблему, играју плејаут са одговарајућим 5-им, 6-им, 7-им и 8-им друголигашем. Осталих 16 у плеј-оф.

maksi

pre 1 godinu

Sa 24 ekipe se verovatno razvodnjava kvalitet.

Mislim da je optimalno 20 ekipa Evroliga i 20 ekipa Evrokup. U Evroligi dve grupe po 10, nakon toga prvih 5 iz obe prave grupu za Plej of, a drugih 5 za plej aut. Bodovi sa ekipama s kojima se već igralo se prenose, znaci dodatnih 10 utakmica za sve ekipe. prve 4 iz Plej ofa idu na Final Four (može i prve dve direktno a od 3-6.mesta u dodatno razigravanje), zadnje 4 iz Plej auta u doigravanje iz kog samo pobednik ostaje a ostale 3 ispadaju u Evrokup.

u Evrokupu može i drugačiji sistem i manji broj utakmica ali da prve tri na kraju idu u Evroligu.

po mom mišljenju boljeg modela nema, a voleo BiH da čujem argumente protiv :).

znaci ne trebaju nam Amerikanci, samo slušajte mene..

Duxevaca 80

pre 1 godinu

Podrzavam predlog pod uslovom da se naprave dve grupe po 12 ekipa po principu Istok-Zapad i da po prvih osam idu u 1/8 finala, te da se ova faza, kao i 1/4 finale, igraju na po 3 pobede, a potom sledi fajnal-for!

Splavar

pre 1 godinu

@Izgleda da je svima promaklo:
"Kako prenosi grčka agencija SDNA, uslov iz NBA je da Evroliga bude otvorenija za igrače bez dugoročnih ugovora, čime bi svi profitirali!"
Ja ovo razumem da EL bude poligon za sve one iz NBA koji trenutno (iz raznoraznih razloga) ne mogu da nastupaju. Tu bi bilo onih čuvenih ugovora od 10 dana i slično. Takva EL bi bila još veći cirkus od NBA.
(ZoranJ, 24. maj 2022 18:32)

Iz tvog komentara se da zaključiti da trenutno NBA Liga cirkus za Evroligu. Liga u kojoj prvak ne bi moga ni da primirise Plej ofu u NBA, a vrlo verovatno bi svake sezone bio poslednja ekipa u obe konferencije.
(maksimum, 24. maj 2022 19:52)

Zapravo tesko da bi dosli i do jedne pobede u tom cirkusu od lige

Linet Masai

pre 1 godinu

Pa ne znam detalje, ali na prvu loptu deluje kao dobar predlog. Samo mi nije jasno sto NBA daje predlog? Koji je njihov interes? Ali bilo bi interesantno kada bi se uskladili da igraju neko svetsko klupsko prvenstvo kao sto se igra u fudbalu. Recimo u predsezoni NBA. Sto da ne..

jonny deep

pre 1 godinu

Samo da ima, za razliku od nba, da se može ispasti. Plus da ne budu neka glupa pravila kao što je tolerancija petokoraka ako ih napravi igrač sa velikom platom ili sviranje po 30 penala isto nekom igraču sa velikom platom.

domacin

pre 1 godinu

Sve sto treba da uradi evropa da bi postavila evropsku kosarku na noge stare slave je da uvede pravilo ko nije evropljanin on je stranac, 2 stranca maximum u jedan tim i dovidjenja.

maksimum

pre 1 godinu

Pa zar i ovde da se umešaju Amerikanci? Dokle više?
(123, 24. maj 2022 18:24)

pa dok god ima potrebe. i ovo je jedino racionalno rešenje, koje nažalost neće proći, jer ne odgovara najvećim klubovima u Evropi..

Beograđanin

pre 1 godinu

24 kluba, podela na dve grupe. Timove podeliti po jačini, tako što će se na žrebu napraviti 12 grupa sa po 2 tima, i po jedan tim u svaku grupu. Po 4 najjača kluba iz svake grupe u četvrtfinale.

Zoran

pre 1 godinu

Kakve veze ima NBA liga sa Evroligom? Pa nije americko-kanadska liga vlasnik Evrolige. Kada je problem oko lockouta u NBA ligi, ne petlja se Evroliga i njeno rukovodstvo u takve stvari. Gluposti najobicnije.
(Bojan_FL_RS, 24. maj 2022 21:04

Obicno pametniji (NBA) savetuje glupljeg (Evro liga).
NBA obrce milijarde i svi sjajno zaradjuju. Hale prepune i igra se vrhunska kosarka.
Evro liga, klubovi gube novac igrajuci to takmicenje !!! Zamisli kako je dobro organizovano da ti je , jedino, zagarantovan gubitak vece sume novca. Hale polu-prazne. Ljudi nisu zaninteresovani. Novac od TV prava minimalan. Igraci su osrednji, jer ko ce da dodje i igra dugacku sezonu, a da bude slabo placen.

kralj

pre 1 godinu

Mare@
Odavno nema ozbiljnih para u kosarci,da kazem da nema profitabilnih klubova u EL,opstaju ovi sto su vezani za fudb.klubove,stim sto im FK dotira,jedan prosecan igrac u Betisu zaradjuje vise od Mirotica,najboljeg igraca u Evropi I najvise placenog.Da drzava ne daje pare u Zvezdu I Partizan,ne bi skupili ni sto hiljada evra od sponzora a o prodaji igraca da I ne govorimo.

Dejan CZ

pre 1 godinu

Ovo je idealni scenario,prozori reprezentacije bili bi u kompletnom timu,24 kluba u EL je oprimalan broj za svakog da se nadje u njoj,nikakve pozivnice vec ulazak 6 klubova sa izborenim sportskim uspehom kroz objedinjeno takmicenje EC FIBA,nema rasplinjavanja klubova na 100 liga,domaci sampionati dobijaju potreban znacaj jer se klubovi plasiraju u drugo po jacini takmicenje sa mogucnoscu ulaska u EL iskljucivo sportskim rezultatom...to ce domace lige afirmisati sto ce se odraziti na popularnost sporta I ulaganje u klubove od raznih sponzora Ili entuzijasta koji vole kossrku.Kosarka bi dozivela uredjenje i.sto je najvaznije sportski rezultati bi bili osnovno merilo vrednosti.Ako do ovoga dodje ovo ce biti prava revolucija u pozitivnom smislu na evropsku kosarkul Ono sto pravi problem je da time izumire regionalna liga sto ce se odraziti na siromasnije zemlje gde klubovi zavise od finansiranja od drzave a ona ne moze pokriti sve.Domace lige tesko ce biti popunjene strancima koji nesto vrede u takvim okolnostima sto moze dovesti do rasplinjavanja kvaliteta.

ZoranJ

pre 1 godinu

Izgleda da je svima promaklo:
"Kako prenosi grčka agencija SDNA, uslov iz NBA je da Evroliga bude otvorenija za igrače bez dugoročnih ugovora, čime bi svi profitirali!"
Ja ovo razumem da EL bude poligon za sve one iz NBA koji trenutno (iz raznoraznih razloga) ne mogu da nastupaju. Tu bi bilo onih čuvenih ugovora od 10 dana i slično. Takva EL bi bila još veći cirkus od NBA.

Interes

pre 1 godinu

Pa ne znam detalje, ali na prvu loptu deluje kao dobar predlog. Samo mi nije jasno sto NBA daje predlog? Koji je njihov interes? Ali bilo bi interesantno kada bi se uskladili da igraju neko svetsko klupsko prvenstvo kao sto se igra u fudbalu. Recimo u predsezoni NBA. Sto da ne..
(Linet Masai, 24. maj 2022 17:07)

Pa piše - da klubovi ne potpisuju dugoročno igrače. Znači da NBA pokupi šta valja kad god poželi, pa do kraja sezone da igraju tralala igrači.

Od ovog Efesa, ostao bi samo Miškov Petrušev do kraja sezone.

nba

pre 1 godinu

Ma nisu igraci i timovi bitni uopste, bitno je uzeti sto vise novca...
(Mare, 24. maj 2022 16:30) # Link komentara

Uvek bilo i bice. Pa i ti isti igraci i timovi se bave ovim da bi zaradili nesto, inace sto bi se mucili toliko kad za dzaba mogu u kraju da igraju za ljubav.

Jedino se navijaci pale oko toga nesto... Voleo bih da razumem al ne uspevam.

Мукицa

pre 1 godinu

Nba i sama Amerika je za sve po pitanju organizacije takmicanja Americki san u odnosu na ne jebenu Rusku evropu
(bolje sutra, 24. maj 2022 16:47)

Где си само Русију уденуо у причу око Евро лиге?

čiča

pre 1 godinu

SAD i Kanada populacija 360 miliona stanovnika, 30 ekipa u NBA od toga jedna iz Kanade.

mare, 24. maj 2022 17:26)

Od 360 miliona, SAD 330, Kanada 30.

Malo nas je al smo g*vna

pre 1 godinu

Nba i sama Amerika je za sve po pitanju organizacije takmicanja Americki san u odnosu na ne jebenu Rusku evropu
(bolje sutra, 24. maj 2022 16:47)

Где си само Русију уденуо у причу око Евро лиге?
(Мукицa, 24. maj 2022 17:37)

Rusi su ovih dana krivi za sve baš sve.

maksimum

pre 1 godinu

Pa piše - da klubovi ne potpisuju dugoročno igrače. Znači da NBA pokupi šta valja kad god poželi, pa do kraja sezone da igraju tralala igrači.

(Interes, 24. maj 2022 20:48)

a šta se sad razlikuje? kog to igrača oni ne mogu da dovedu kad im stvarno treba? koji to igrač ne bi napustio bilo koji evropski klub u bilo kom delu sezonu ako bi bilo neko iole ozbiljnije interesovanje za njega iz NBA?

ns posmatrac

pre 1 godinu

Za pocetak dogovora ovo je dobro.
Ako udju u dogovor onda su svi na dobitku jer ovo je trenutno neodrzivo i nezdravo za evropsku kosarku.

frajko

pre 1 godinu

Super je ovo sve, svi znamo da postoje mnogo bolji oblici EL od ovog trenutnog. Ali ovim prijedlogom se ne rijesava glavni sukob na relaciji Fiba i EL a to je raspodjela novca. Kako ce se dijeliti pare od EL na ovaj nacin? Trenutno su klubovi vlasnici formata EL. Zasto bi se oni odrekli toga? Ko bi bio novi vlasnik EL? Ovo su sve pitanja na koja treba dati odgovor prije novog formata. Format je tu najmanji problem na kraju krajeva

Bradonjaah

pre 1 godinu

Mislim da je sadašnji format EL zadovoljavajuć. Svako igra sa svakim, i to je dobra priča. E sad koliko timova, koji sistem itd.? Ove godine je bilo 18 timova. Možda bi najoptimalnija priča bila sa 20 timova. Treba analizirati stanje stvari. U NBA-u je mnogo 30 timova. 6 do 8 timova koji su na dnu tabele i koji realno ne pariraju ostatku lige su čist gubitak kvaliteta, ali u NBA-u ta situacija zna da se promeni iz godine u godinu, pod uslovom da timovi rade odličan posao van terena. U Evroligi se jasno vidi razlika između jakih (kultnih timova) i nekih koji su eto novi ili timovi koji su možda za Evrokup. Mislim da je prva obavezna stvar uvesti minimalni i maksimalni salary cap za takmičenje u EL (prelaz preko maksimalnog = porez na luksuz kao NBA), nakon toga po meni ili smanjiti broj timova na 16 i ukinuti te razno razne licence (npr. Žalgiris) pa da svake godine imamo veću borbu po domaćim/regionalnim ligama ko će učestvovati u EL. Na taj način ojačati i Evrokup. Ili druga varijanta ostati pri ovom sistemu i proširiti ligu na 20 timova, sistem licenci, plasiranja, i obavezni minimalni budžeti koji ne bi trebali da budu mali pa ko može nek izvoli. Ima tu timova koji bi ispunili ovaj sistem OLY, PAO, Efes, Fener, Barsa, Real, Baskonija, Valensija, Zvezda, Partizan, ALBA, Bajern, Olimpija iz Milana, Virtus, ASVEL, Monako, Makabi, CSKA, Zenit, Uniks, Lokomotiva, Žalgiris. Eto nabrojano i više od 20, naravno ima ih još, ali sve je podložno situaciji, ulaganju i kvalitetu istih.

opet geopolitika

pre 1 godinu

Obicno pametniji (NBA) savetuje glupljeg (Evro liga).
NBA obrce milijarde i svi sjajno zaradjuju. Hale prepune i igra se vrhunska kosarka.
Evro liga, klubovi gube novac igrajuci to takmicenje !!! Zamisli kako je dobro organizovano da ti je , jedino, zagarantovan gubitak vece sume novca. Hale polu-prazne. Ljudi nisu zaninteresovani. Novac od TV prava minimalan. Igraci su osrednji, jer ko ce da dodje i igra dugacku sezonu, a da bude slabo placen.
(Zoran, 24. maj 2022 22:42)

NIje samo to. Dogadjaji u Ukrajini imaju mnogo posledica, ali NAJVAZNIJA je da Evropa postaje americka i britanska ispostava (naravno na stetu evropskih gradjana, narocito onih u zapadnoj Evropi koji su uzivali dosta beneficija u proslosti). Cim su Britanci izasli iz EU postalo je jasno da ce se ici u ovom smeru - bilo je nemoguce da se oni odreknu evropskog trzista tek tako, pa sa kim bi onda trgovali!?
Dakle, u svakom segmentu cemo sve vise videti prisustvo Amera i Britanaca u EU, a izvan EU ce Kinezi, Rusi, Indijci pukusavati da se geopoliticki poziciniraju i udruze.

Avnagar

pre 1 godinu

zamislite i da pobednici NBA i Evrolige ili finalisti igraju jedni protiv drugih ili da ima svet protiv amerike i da se igra u evropi ili tako neke egzibicije a da se smanji broj utakmica u NBA na bar 70, mnogo bi bila zdravija prica, ali od jedne utakmice se tamo profitiraju milioni tako nece biti tako nazalost...

joks

pre 1 godinu

ne znam detalje, ali na prvu loptu deluje kao dobar predlog. Samo mi nije jasno sto NBA daje predlog? Koji je njihov interes? Ali bilo bi interesantno kada bi se uskladili da igraju neko svetsko klupsko prvenstvo kao sto se igra u fudbalu. Recimo u predsezoni NBA. Sto da ne..
(Linet Masai, 24. maj 2022 17:07)
NBA je prvi puta ove godine u Africi i u Aziji.