Ponedeljak, 25.04.2022.

07:45

Četiri poena Bogdana, Majami na pragu pobede u seriji

Košarkaši Majamija slavili su kao gosti protiv Atlante sa 110:86 u četvrtom susretu plej-ofa Istočne konferencije.

Izvor: Z.K.

Èetiri poena Bogdana, Majami na pragu pobede u seriji IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

57 Komentari

Sortiraj po:

Milosh-Nish

pre 2 godine

Ono sto je odigrao Bogi danas moze da stane u jednu rec: Sramota. Ajde losi procenti ali govor tela, zalaganje, trcanje, jedno veliko nista. Cuvao ga je Batler i totalno ga isprepadao. Ajde sto ga nije isao sut, ali da je bar trcao, zalagao se. Razumem da je ocekivano da ce dobiti flaster i da ce mu biti suzeniji manevar ali da ovako anemicno odigra u plej-ofu je neozbiljno.
(Drnch, 25. april 2022 14:56)

Covek je pokusao da igra povredjen ali naravno da vecina vas laika nema pojma o tome.

111

pre 2 godine

Gledam ovog Huntera već nekoliko utakmica, čovek je toliko sebičan, nijednom ga nisam video da je dodao nekom loptu.
(2CRAZY, 25. april 2022 15:24)


Imao je jednu asistenciju..nemoj tako..

Drnch

pre 2 godine

Ono sto je odigrao Bogi danas moze da stane u jednu rec: Sramota. Ajde losi procenti ali govor tela, zalaganje, trcanje, jedno veliko nista. Cuvao ga je Batler i totalno ga isprepadao. Ajde sto ga nije isao sut, ali da je bar trcao, zalagao se. Razumem da je ocekivano da ce dobiti flaster i da ce mu biti suzeniji manevar ali da ovako anemicno odigra u plej-ofu je neozbiljno.

covek

pre 2 godine

@realno Jeste, imao je toliku srecu da mu je neko dao 70 mil ugovor. Toliko srece je imao da je 2x bio najbolji mladi igrac EL, da je osvojio EL, da je bio u najboljoj petorci EP i SP i najbolji strelac SP. Toliko je imao srece da je kao drugi najbolji igrac igrao finale konferencije NBA lige. Toliko srece da ima 15 poena prosek u NBA ligi, a neki Gudurici, Bjelice, Marjanovici i ostali zajedno nemaju kao on. Eh, koliko samo srece ima covek.

Under KV

pre 2 godine

Ne vidim sto je Sasa Pavlovic losiji od Bogdana? Ima i titulu.
(nista o nicemu, 25. april 2022 12:03

Da, da sa njegovih 4.9.poena po utakmici u celoj NBA karijeri.

Decko, nisi vise ni smesan!

Bogi je nazalost malo povredjen. Levi skocni zglob ga zeza od prosle utakmice

Realno

pre 2 godine

Да вам каже стари звездаш: Богдан је феноменалан играч, у НБА су од њега само тројица Срба били бољи: Јокић, Дивац и Стојаковић.
А Атланта је ноћас била немоћна у свим позицијама и ротацијама. Погледајте проценте његовог директног конкурента из тима. И свих осталих.
Богдановић је одиграо слабо јер је цео његов тим био слаб.
(А. Петров, 25. april 2022 11:38)

Ne vidim sto je Sasa Pavlovic losiji od Bogdana? Ima i titulu.
(nista o nicemu, 25. april 2022 12:03)
Ne radi se o nikakvom rivalitetu Zvezda-Partizan,niti o nekakvoj "mržnji" prema Bogdanu.Jednostavno on je precenjen igrač , nije ni fenomenalni bek-šuter, nije ni skorer.Ponekad ubaci 20+ koševa, ali mnogo više puta podbaci i razočara, tako da spada u red prosečnih košarkaša, koji je imao sreće da u karijeri dobija mnogo veće prilike da se iskaže, nego što realno zaslužuje, po svojim kvalitetima.

Nenad

pre 2 godine

Na zalost ljudi koji prate reptezentaciju, igrac nebitnih utakmica. Kad je tvrdo i kad mora, u gacicama je suvo grozdje.
(Kukatilo, 25. april 2022 11:18)


Sam sebe ukopavaš svakim komentarom. Čovek je dao u finalu protiv Slovenije 28 poena a u polufinalu protiv Rusije 26 poena. Bice da ti imas suvo groždje.

covek

pre 2 godine

@kukatilo E moj kukatilo, ja mislim da je pokazao da dole ima medicinke bas kad je najvise trebalo, a to tebe ubija hehe :) a da pratis reprezentaciju video bi da je recimo uvek u prvoj petorci prvenstva, bas je bre los.

realan zvezdas

pre 2 godine

Da nije dao 123 poena, sad bi Lazic bio bolji od Lebrona
(Niti volim Zvezdu niti volim Partizan, 25. april 2022 08:29)

Bogdan je sjajan igrač, ali zašto stalno pominjati Lazica. Lazic je prosečan igrač, nema neku tehniku, ulaz, skok šut...
Ali je igrač koji će da pogine za svaku loptu. Leteće i preko reklama, i preko zapisnickog stola ne razmišljajući da li će se povrediti. On diže moral čitavom timu i tera svakog saigrača na maximum. Pre osam godina je u najbitnijoj seriji, vašeg najboljeg igraca(Pecarosa) sveo na prosečnog. Od tada ste u kanalu, a možda je to detalj koji je odlučio pobednika.Nije košarka samo broj poena.

I dok je Dule imao u timu takve igrace(Fredi Haus i Veša Petrović) niko vam nije mogao ništa. Takvi donose titule..

Laza

pre 2 godine

Da nije dao ovaj zicer, opet bi bio krompir iz igre hahahahah
(Kukatilo, 25. april 2022 08:02)

Srbin se smeje zato što je njegov covek, koji predstavlja njegovu zemlju odigrao loše? Auuu ne želim da budem deo ovoga, ovo je neki drugi svet, ljudi su postali...

nista o nicemu

pre 2 godine

Да вам каже стари звездаш: Богдан је феноменалан играч, у НБА су од њега само тројица Срба били бољи: Јокић, Дивац и Стојаковић.
А Атланта је ноћас била немоћна у свим позицијама и ротацијама. Погледајте проценте његовог директног конкурента из тима. И свих осталих.
Богдановић је одиграо слабо јер је цео његов тим био слаб.
(А. Петров, 25. april 2022 11:38)

Ne vidim sto je Sasa Pavlovic losiji od Bogdana? Ima i titulu.

Kukatilo

pre 2 godine

Po komentarima vidim da niko nije gledao utakmicu. Napisao sam za prošlu utakmicu da je Mekmilan nenormalan sa svojim odlukama ali su na sreću dobili a za ovu noćas mi je drago da su izgubili. Jedino se nadam da Bogdan nije ozbiljnije povrijedio koljeno ponovo na onom jednom doskoku iako je počeo šepati nakon toga.
Sad o utakmici pa koliko bude slova. Prvu četvrtinu dobijaju nekako na pogon Huntera ali se vidi da je neki kontra ritam,jang ne proigrava ni Kolinsa ni Kapelu. Počinje druga četvrtina druga petorka pojačava odbranu i Atlanta vodi 8 razlike i u tom trenutku nastupa Mekmilan( da li svojom voljom ili pritisnut od uprave Atlante jer je bruka da im druga petorka više od pola sezone drži Atlantu ) i brže bolje vraća dio startera i radi džumbus i Majami od minus osam dolazi do plus 14 na poluvremenu.(Jang niti ne pokušava postići dva poena već samo šutira za 3 ???) Uz samo 11 minuta i Bogdanovića i Vrajta ( najočitiji primjer plus stavljanje kasnije Okongvua i Kolinsa zajedno gdje se mladi Okongvu pogubio.) Na kraju poluvremena Bogdan je imao samo tri pokušaja za šut što je ipak malo s obzirom koliko su se noćas drugi ispucavali. Poslušajte Čarlsa Barklija šta je rekao na poluvremenu i sve će vam biti jasno.
(Arm, 25. april 2022 11:00)

Sta je rekao Barkli? Neko, po obicaju, gusi Bogija, inace bi imao 20+ u proseku? Hahahahahahahah

ja

pre 2 godine

Niko za bjelicu ovde ne pise da je top igrac u nba dok se za bogdana pise snajper i oatale gluposti
(petarczv, 25. april 2022 09:19)

Ajde obrazlozi da nije dobar igrač? Nemoj lupati kao otvoren prozor nego napiši nešto pametno.

А. Петров

pre 2 godine

Да вам каже стари звездаш: Богдан је феноменалан играч, у НБА су од њега само тројица Срба били бољи: Јокић, Дивац и Стојаковић.
А Атланта је ноћас била немоћна у свим позицијама и ротацијама. Погледајте проценте његовог директног конкурента из тима. И свих осталих.
Богдановић је одиграо слабо јер је цео његов тим био слаб.

Marco Perovic

pre 2 godine

Ne mozes se na silu bit igrac.to sto nekad da 20 poena a iduci me 6 poena govori da je slab igrac.nesto imam osecaj da je divac upleten u ove njegovi kvaliterno.mozda gresim.sve u svemu slab igrac I nesimpatican Sa onim njegovi m radovanjem.samo realno

Arm

pre 2 godine

Po komentarima vidim da niko nije gledao utakmicu. Napisao sam za prošlu utakmicu da je Mekmilan nenormalan sa svojim odlukama ali su na sreću dobili a za ovu noćas mi je drago da su izgubili. Jedino se nadam da Bogdan nije ozbiljnije povrijedio koljeno ponovo na onom jednom doskoku iako je počeo šepati nakon toga.
Sad o utakmici pa koliko bude slova. Prvu četvrtinu dobijaju nekako na pogon Huntera ali se vidi da je neki kontra ritam,jang ne proigrava ni Kolinsa ni Kapelu. Počinje druga četvrtina druga petorka pojačava odbranu i Atlanta vodi 8 razlike i u tom trenutku nastupa Mekmilan( da li svojom voljom ili pritisnut od uprave Atlante jer je bruka da im druga petorka više od pola sezone drži Atlantu ) i brže bolje vraća dio startera i radi džumbus i Majami od minus osam dolazi do plus 14 na poluvremenu.(Jang niti ne pokušava postići dva poena već samo šutira za 3 ???) Uz samo 11 minuta i Bogdanovića i Vrajta ( najočitiji primjer plus stavljanje kasnije Okongvua i Kolinsa zajedno gdje se mladi Okongvu pogubio.) Na kraju poluvremena Bogdan je imao samo tri pokušaja za šut što je ipak malo s obzirom koliko su se noćas drugi ispucavali. Poslušajte Čarlsa Barklija šta je rekao na poluvremenu i sve će vam biti jasno.

Kukatilo

pre 2 godine

Nakon prošle utakmice i Bogdanovih 18 poena neko napisa: naš najbolji igrač i tačka! dobio je mnooogo više pluseva nego minusa..
Naravno da Bogdan nije loš igrač i mesto mu je u Nba, nije zalutao kao mnogi pre njega.. ali je neverovatna količina neobjektivnosti od strane uglavnom navijača Partizana (što sam i sam) kada je on u pitanju.. on je uvek bio i biće solidan Nba košarkaš, sa toplo-hladno partijama, evo već petu sezonu, a gomila se po komentarima trudi da ga stavi u istu ravan sa najboljim na svetu nakon svake korektne partije..
ko se usudi da napiše to, on je zvezdaš iskomleksiran zbog nebitnog plej ofa od pre 8 godina (nebitnog, jer nije donosio prolaz nigde u evropu).. a i kad smo kod toga, mnogo je za Parizan bilo važnije da dobije Cedevitu u Aba ligi pre toga i plasira se u Evroligu ponovo.. to je bila utakmica sezona, a na toj utakmici je Bogdan dao standardnih 15 poena i nije ga bilo nigde u finišu utakmice.. nakon tog poraza krenuo je sunovrat Partizana koji i dalje traje, jer smo po prvi put posle 15 godina ostali bez evrolige i ceo koncept se raspao.. ali bezumna, ostrašćena masa nastaviće da glorifikuje tih 123 poena datih u 4 utakmice za utešnu nagradu koju smo mogli da okačimo mačku o rep..
(Nemanja, 25. april 2022 10:48)

Na zalost ljudi koji prate reptezentaciju, igrac nebitnih utakmica. Kad je tvrdo i kad mora, u gacicama je suvo grozdje.

miki

pre 2 godine

Nikada ne glasam. Al evo javno obecavam da cu glasati za onu stranku ili coveka koji se javno zakune u sve sto ima da ce cim dodje na vlast da ugasi SD C Zvezda i SD Partizan.. Citam komentare gledam izvestaje sa ulica pre derbija i posle..Znaci spas drzave treba pokrenuti tako sto cemo da ponistimo ono sto omladinu i ljude najvise razdvaja- bg blizance.

Grdoje

pre 2 godine

Ništa nije gotovo, ali ništa ni ne obećava dramu. Moćni Batler i zujalica Hero, koji se ne pominje medju statističarima, toliko ubrzavaju igru Majamija da ATL to ne može da isprati. U odbrani Jang ne može dva prodora da izvede do kraja jer skupljaju oko njega a nema koga da zaljulja. Ostaje mu samo da prangija sa 10.metara. Ključ serije je da Jang počne da forsira pik, a u nekim situacijama da ostavi loptu Bogdanu i da pusti ostale da igraju 4 na 4. Pitanje je iskustva i želje, jer on sebe vidi kao heroja ekipe, moraće da bude pametan ili da se polako pakuje. Kapela mora da da svojih 20-ak poena, takodje, kako zna i ume.
Ni ovo ne garantuje pobedu, mnogo je MIA nabrijan, napravili su sistem koji je sličan DET iz 90-ih i 00- godina. Pojedu protivnika intenzitetom u odbrani i brzinom kretanja lopte u napadu.

BojanNS

pre 2 godine

Vrati se prva petorka i odmah serija Majamija 15:0, tj. 12:0 kako se vratila prva petorka posle tajmauta. I to je krenu kada je Kolins dao loptu u ruke Batleru i jos ga faulirao. Bogdan kao da nije ni igrao, toliko je ima loptu u rukama.

ja

pre 2 godine

Bogdanović u životu nije vezao 5 partija sa 20+ poena. To i jeste njegov najveći problem. Sa druge strane, bacati hvalospeve za igrača koji nije vezao 5 partija sa 20+ poena, je napad na zdrav razum, i onda se eto tako svađate preko portala... vi koji ste zagriženi i omađijani i ovi koji od ugroženosti zdravog razuma idu u krajnost pa ga pljuju kao da nije ni za Borac iz Čačka...a dečko je normalan, prosečan, dobar igrač, nit je "ubica", nit je "kanal".
(Bili piton, 25. april 2022 10:27)


Znači po tvojim merilima sa samo to računa? Daj ne budi smešan, čovek je u PO ubacio 18 za jednu cetvrtinu. Pričaš o zagriženosti a samo tražite neko poredjenje gde ga nema da bi rekli nije on za NBA. Da, prosečan igrač, pored Jokića naš najbolji u NBA. Ima ljudi koji ga vole i oni koji ga ne vole.

Brane

pre 2 godine

Odavno nisam video takvu nemoć jedne "ekipe".
Atlanta je raštimovana kao dečja gitara, pravo je čudo da nisu izgubili i većom razlikom.

Miloš Baljko

pre 2 godine

realno @

A sto bi pljuvao opsesivno taj kukatilo po Bogdanu?
Jel ima nesto protiv njega ?
Jel mu se nesto licno zamerio?
Da, jedino sa tih 123 poena.
Ja sam Partizanovac, nikada ne pljujem po nase igrace koji igraju u inostranstvu, NBA, EK i EL, a bivsi su igraci C. Zvezde.
Mene raduju uspesi nasih igraca ma ko bio, tuzan sam kada odigraju lose ili se nedaj boze povrede, ne pravim razliku, svi su oni nasi i igraju za reprezentaciju.
To nije normalno veruj mi, nekakav autošovinizam, kompleksi ili sta je vec u pitanju!

Nemanja

pre 2 godine

Nakon prošle utakmice i Bogdanovih 18 poena neko napisa: naš najbolji igrač i tačka! dobio je mnooogo više pluseva nego minusa..
Naravno da Bogdan nije loš igrač i mesto mu je u Nba, nije zalutao kao mnogi pre njega.. ali je neverovatna količina neobjektivnosti od strane uglavnom navijača Partizana (što sam i sam) kada je on u pitanju.. on je uvek bio i biće solidan Nba košarkaš, sa toplo-hladno partijama, evo već petu sezonu, a gomila se po komentarima trudi da ga stavi u istu ravan sa najboljim na svetu nakon svake korektne partije..
ko se usudi da napiše to, on je zvezdaš iskomleksiran zbog nebitnog plej ofa od pre 8 godina (nebitnog, jer nije donosio prolaz nigde u evropu).. a i kad smo kod toga, mnogo je za Parizan bilo važnije da dobije Cedevitu u Aba ligi pre toga i plasira se u Evroligu ponovo.. to je bila utakmica sezona, a na toj utakmici je Bogdan dao standardnih 15 poena i nije ga bilo nigde u finišu utakmice.. nakon tog poraza krenuo je sunovrat Partizana koji i dalje traje, jer smo po prvi put posle 15 godina ostali bez evrolige i ceo koncept se raspao.. ali bezumna, ostrašćena masa nastaviće da glorifikuje tih 123 poena datih u 4 utakmice za utešnu nagradu koju smo mogli da okačimo mačku o rep..

Marshall

pre 2 godine

Niko za bjelicu ovde ne pise da je top igrac u nba dok se za bogdana pise snajper i oatale gluposti
(petarczv, 25. april 2022 09:19)

A zasto tebi to smeta prijatelju? Bogdanovic je Srbin koji igra u najjacoj ligi na svetu. Novinari su ti koji ga dizu u nebesa a ne navijaci. Nadimak "snajper" je dobio zbog trojki sa 9 metara a ne zbog broja poena. Ali ja stvarno ne kapiram sta vas navodi da posle lose partije dodjete ovde da ga prozivate??! Gde ste kada veze 5 partija sa 20 i kusur poena?

panter pudlica

pre 2 godine

Kompletna ekipa je u nokautu. Šta radi taj trener, užas jedan... Prošle sezone je super vodio tim, ove ne može da se pokupi. Nemoguće da baš kompletna ekipa, baš svi igrači ovoliko padnu u odnosu na prošlu sezonu.

Arm

pre 2 godine

Po komentarima vidim da niko nije gledao utakmicu. Napisao sam za prošlu utakmicu da je Mekmilan nenormalan sa svojim odlukama ali su na sreću dobili a za ovu noćas mi je drago da su izgubili. Jedino se nadam da Bogdan nije ozbiljnije povrijedio koljeno ponovo na onom jednom doskoku iako je počeo šepati nakon toga.
Sad o utakmici pa koliko bude slova. Prvu četvrtinu dobijaju nekako na pogon Huntera ali se vidi da je neki kontra ritam,jang ne proigrava ni Kolinsa ni Kapelu. Počinje druga četvrtina druga petorka pojačava odbranu i Atlanta vodi 8 razlike i u tom trenutku nastupa Mekmilan( da li svojom voljom ili pritisnut od uprave Atlante jer je bruka da im druga petorka više od pola sezone drži Atlantu ) i brže bolje vraća dio startera i radi džumbus i Majami od minus osam dolazi do plus 14 na poluvremenu.(Jang niti ne pokušava postići dva poena već samo šutira za 3 ???) Uz samo 11 minuta i Bogdanovića i Vrajta ( najočitiji primjer plus stavljanje kasnije Okongvua i Kolinsa zajedno gdje se mladi Okongvu pogubio.) Na kraju poluvremena Bogdan je imao samo tri pokušaja za šut što je ipak malo s obzirom koliko su se noćas drugi ispucavali. Poslušajte Čarlsa Barklija šta je rekao na poluvremenu i sve će vam biti jasno.

....

pre 2 godine

Ono kada se jadno prisećaš jedine ABA titule partizana u poslednjjih 10 godina i gde su sudije svirale neverovatnih 50 sl.bacanjaa za kineskog snajpera.
(Realno, 25. april 2022 09:20)

Ono kad ne vidis trn u oku i setiš se da je tvoj tim pre 2 godine imao preko 50 slobodnih bacanja.

Kontrasinusna flajferica

pre 2 godine

Da nije dao ovaj zicer, opet bi bio krompir iz igre hahahahah
(Kukatilo, 25. april 2022 08:02

Da nije dao 123 poena, sad bi Lazic bio bolji od Lebrona
(Niti volim Zvezdu niti volim Partizan, 25. april 2022 08:29)

Ono kada se jadno prisećaš jedine ABA titule partizana u poslednjjih 10 godina i gde su sudije svirale neverovatnih 50 sl.bacanjaa za kineskog snajpera.
(Realno, 25. april 2022 09:20)

A šta ste vi limenkice osvojili do 2015.? Kolimo to titula? Možete da mu pljunete pod prozor samo, dečko ima 15 poena u proseku u NBA što je odličan uspeh za neameričkog beka

Neca

pre 2 godine

Svako ko ima oci i dva zdrava prsta na ruci moze da iskoristi tastaturu i da na internetu nadje zanimljiv podatak da je ovo treca godina kako neimenovani “dobrotvor” sa zip kodom iz Atlante uplacuje Divac fondaciji po 6.000.000 $ svake od poslednje tri godine.Jos zanimljivije je da je mozda neki drugi dobrotvor sa zip kodom iz Kalifornije uplacivao 4 godine za redom po 5.500.000$.Ta cifra je sasvim slucajno tacno 40% Bogdanovog ugovora kada se oduzmu porezi.Zanimljiva slucajnost ili resen slucaj???

Bili piton

pre 2 godine

Gde ste kada veze 5 partija sa 20 i kusur poena?
(Marshall, 25. april 2022 10:02)

Bogdanović u životu nije vezao 5 partija sa 20+ poena. To i jeste njegov najveći problem. Sa druge strane, bacati hvalospeve za igrača koji nije vezao 5 partija sa 20+ poena, je napad na zdrav razum, i onda se eto tako svađate preko portala... vi koji ste zagriženi i omađijani i ovi koji od ugroženosti zdravog razuma idu u krajnost pa ga pljuju kao da nije ni za Borac iz Čačka...a dečko je normalan, prosečan, dobar igrač, nit je "ubica", nit je "kanal".

panter pudlica

pre 2 godine

Svako ko ima oci i dva zdrava prsta na ruci moze da iskoristi tastaturu i da na internetu nadje zanimljiv podatak da je ovo treca godina kako neimenovani “dobrotvor” sa zip kodom iz Atlante uplacuje Divac fondaciji po 6.000.000 $ svake od poslednje tri godine.Jos zanimljivije je da je mozda neki drugi dobrotvor sa zip kodom iz Kalifornije uplacivao 4 godine za redom po 5.500.000$.Ta cifra je sasvim slucajno tacno 40% Bogdanovog ugovora kada se oduzmu porezi.Zanimljiva slucajnost ili resen slucaj???
(Neca, 25. april 2022 10:04)

Ti dečko možda imaš oči i dva zdrava prsta, ali najvažniji organ ti je zakržljao. I to mnogo...

haha

pre 2 godine

Ono kada se jadno prisećaš jedine ABA titule partizana u poslednjjih 10 godina i gde su sudije svirale neverovatnih 50 sl.bacanjaa za kineskog snajpera.
(Realno, 25. april 2022 09:20)

Da sudije, 3 na 5? To si mislio..

covek

pre 2 godine

@realno 50 slobodnih bacanja, daj jos par puta pogledajte tu finalnu seriju, pa se javite s tacnim podacima, znam da uzivate dok gledate :) Da vam Bogdan nije dao 123 poena vi sad ne biste imali koga da pratite u NBA ligi, tako da budite srecni i zadovoljni. Uz to Jokic grobar, Poku grobar, kakav li je vas kosarkaski zivot kad su vam Lazic i Kalinic najvece legende kluba...

Gde je Radnicki Basket?

pre 2 godine

Realno....ono kad ti ugase klub jos 2012. pa ti pocnes da navijas za Radnicki Basket promenjenog imena, ciji je vlasnik lik koji je pomogao sicveu da ugase Zvezdu. Cestitamo, jos sto godina navijali za njih. Bogdanoviceva statistika u NBA je bolja od statistike Drazena Petrovica, samo toliko. Bogdanovuc u seriji ima oko 20 poena po mecu, Bjelica solidnih 2 prosecno.

Realno

pre 2 godine

Da nije dao ovaj zicer, opet bi bio krompir iz igre hahahahah
(Kukatilo, 25. april 2022 08:02

Da nije dao 123 poena, sad bi Lazic bio bolji od Lebrona
(Niti volim Zvezdu niti volim Partizan, 25. april 2022 08:29)

Ono kada se jadno prisećaš jedine ABA titule partizana u poslednjjih 10 godina i gde su sudije svirale neverovatnih 50 sl.bacanjaa za kineskog snajpera.

Pogan

pre 2 godine

Jedan od problema Atlante je jako nizak košarkaški IQ većine igrača. Recimo Huerter kad zna da će u prvoj četvrtini da ga zameni Bogdan, on bukvalno po svaku cenu neposredno pre toga mora da raspali trojku ili dve sa 9m preko ruke. Obratite pažnju na ovo.
Tu je gomila igrača koja vidi samo koš kad im lopta dođe u ruke i dodaće bukvalno samo ako ne mogu da upute šut, npr Hunter i Galinari. Čak se Trej može svrstati u tu kategoriju sa svojim srljanjem i logo trojkama. Bogdan je naš i volimo ga, al je činjenica da šuterski nije konstantan.
I onda kad imaš takve poentere, a centri Kapela, Onkongwu, pa i Kolins su obični panjevi kojima je mimo zakucavanja horog jedina napadačka opcija, reklo bi se da je prošla sezona bila više srećan splet okolnosti i da je ova sada realno stanje.

Sremacicar

pre 2 godine

Da nije dao ovaj zicer, opet bi bio krompir iz igre hahahahah
(Kukatilo, 25. april 2022 08:02

Da nije dao 123 poena, sad bi Lazic bio bolji od Lebrona
(Niti volim Zvezdu niti volim Partizan, 25. april 2022 08:29)

Ma pusti ti Zvezdu, nije ona velikan... Zasto te zulja Lazic? Da nemamo oci i mozak, BB bi bio najveci ikada, ali...

Mile

pre 2 godine

Ja ne znam sta se istripovao trener Atlante. Prosle godine finale Istoka sa Bogdanom pored Janga a sada mu sirovina Hunter igra po 30+ minuta

Hunter 6 zadnjih zaredom utakmica ima 0 asistencija, covek je tunel vizija hemiju im upropastio od prosle godine 😬 Bez njega su prosli Sikserse a sa njim jedva bili u top 10 timova, bezveze

Totalna glupost prva petorka sa Hunterom i Huerterom a Bogdanom na klupi.
(Dragan Borca, 25. april 2022 08:40)
Bogdan je zasluženo na klupi.Njegovi procenti naglo padaju u plej-ofu.Tako je bilo i prošle, a tako je i ove sezone.On jednostavno nema stabilnost u šutu, nije konstantan.Njegov učinak veoma varira.Danas je bio užasan: šut 16% i 4 poena.

petarczv

pre 2 godine

Ajde pljuvaci smirite doživljaj. Kakav je ucinak Bjelice sinoc ? 0. Pa ? Ne pada mi na pamet da ga pljujem.
(JPR24, 25. april 2022 08:11)


Niko za bjelicu ovde ne pise da je top igrac u nba dok se za bogdana pise snajper i oatale gluposti

Neca

pre 2 godine

Mislim da na americkm fakultetima treba da se proucava “Slucaj Bogi” i situacija u kojoj grupa trenera i menadzera vestacki prave igraca zarad ogromnog procenta od njegovog ugovora.

Dragan Borca

pre 2 godine

Ja ne znam sta se istripovao trener Atlante. Prosle godine finale Istoka sa Bogdanom pored Janga a sada mu sirovina Hunter igra po 30+ minuta

Hunter 6 zadnjih zaredom utakmica ima 0 asistencija, covek je tunel vizija hemiju im upropastio od prosle godine 😬 Bez njega su prosli Sikserse a sa njim jedva bili u top 10 timova, bezveze

Totalna glupost prva petorka sa Hunterom i Huerterom a Bogdanom na klupi.

Niti volim Zvezdu niti volim Partizan

pre 2 godine

Da nije dao ovaj zicer, opet bi bio krompir iz igre hahahahah
(Kukatilo, 25. april 2022 08:02

Da nije dao 123 poena, sad bi Lazic bio bolji od Lebrona

Dragan Borca

pre 2 godine

Ja ne znam sta se istripovao trener Atlante. Prosle godine finale Istoka sa Bogdanom pored Janga a sada mu sirovina Hunter igra po 30+ minuta

Hunter 6 zadnjih zaredom utakmica ima 0 asistencija, covek je tunel vizija hemiju im upropastio od prosle godine 😬 Bez njega su prosli Sikserse a sa njim jedva bili u top 10 timova, bezveze

Totalna glupost prva petorka sa Hunterom i Huerterom a Bogdanom na klupi.

Pogan

pre 2 godine

Jedan od problema Atlante je jako nizak košarkaški IQ većine igrača. Recimo Huerter kad zna da će u prvoj četvrtini da ga zameni Bogdan, on bukvalno po svaku cenu neposredno pre toga mora da raspali trojku ili dve sa 9m preko ruke. Obratite pažnju na ovo.
Tu je gomila igrača koja vidi samo koš kad im lopta dođe u ruke i dodaće bukvalno samo ako ne mogu da upute šut, npr Hunter i Galinari. Čak se Trej može svrstati u tu kategoriju sa svojim srljanjem i logo trojkama. Bogdan je naš i volimo ga, al je činjenica da šuterski nije konstantan.
I onda kad imaš takve poentere, a centri Kapela, Onkongwu, pa i Kolins su obični panjevi kojima je mimo zakucavanja horog jedina napadačka opcija, reklo bi se da je prošla sezona bila više srećan splet okolnosti i da je ova sada realno stanje.

petarczv

pre 2 godine

Ajde pljuvaci smirite doživljaj. Kakav je ucinak Bjelice sinoc ? 0. Pa ? Ne pada mi na pamet da ga pljujem.
(JPR24, 25. april 2022 08:11)


Niko za bjelicu ovde ne pise da je top igrac u nba dok se za bogdana pise snajper i oatale gluposti

Niti volim Zvezdu niti volim Partizan

pre 2 godine

Da nije dao ovaj zicer, opet bi bio krompir iz igre hahahahah
(Kukatilo, 25. april 2022 08:02

Da nije dao 123 poena, sad bi Lazic bio bolji od Lebrona

Realno

pre 2 godine

Da nije dao ovaj zicer, opet bi bio krompir iz igre hahahahah
(Kukatilo, 25. april 2022 08:02

Da nije dao 123 poena, sad bi Lazic bio bolji od Lebrona
(Niti volim Zvezdu niti volim Partizan, 25. april 2022 08:29)

Ono kada se jadno prisećaš jedine ABA titule partizana u poslednjjih 10 godina i gde su sudije svirale neverovatnih 50 sl.bacanjaa za kineskog snajpera.

Bili piton

pre 2 godine

Gde ste kada veze 5 partija sa 20 i kusur poena?
(Marshall, 25. april 2022 10:02)

Bogdanović u životu nije vezao 5 partija sa 20+ poena. To i jeste njegov najveći problem. Sa druge strane, bacati hvalospeve za igrača koji nije vezao 5 partija sa 20+ poena, je napad na zdrav razum, i onda se eto tako svađate preko portala... vi koji ste zagriženi i omađijani i ovi koji od ugroženosti zdravog razuma idu u krajnost pa ga pljuju kao da nije ni za Borac iz Čačka...a dečko je normalan, prosečan, dobar igrač, nit je "ubica", nit je "kanal".

Brane

pre 2 godine

Odavno nisam video takvu nemoć jedne "ekipe".
Atlanta je raštimovana kao dečja gitara, pravo je čudo da nisu izgubili i većom razlikom.

miki

pre 2 godine

Nikada ne glasam. Al evo javno obecavam da cu glasati za onu stranku ili coveka koji se javno zakune u sve sto ima da ce cim dodje na vlast da ugasi SD C Zvezda i SD Partizan.. Citam komentare gledam izvestaje sa ulica pre derbija i posle..Znaci spas drzave treba pokrenuti tako sto cemo da ponistimo ono sto omladinu i ljude najvise razdvaja- bg blizance.

Mile

pre 2 godine

Ja ne znam sta se istripovao trener Atlante. Prosle godine finale Istoka sa Bogdanom pored Janga a sada mu sirovina Hunter igra po 30+ minuta

Hunter 6 zadnjih zaredom utakmica ima 0 asistencija, covek je tunel vizija hemiju im upropastio od prosle godine 😬 Bez njega su prosli Sikserse a sa njim jedva bili u top 10 timova, bezveze

Totalna glupost prva petorka sa Hunterom i Huerterom a Bogdanom na klupi.
(Dragan Borca, 25. april 2022 08:40)
Bogdan je zasluženo na klupi.Njegovi procenti naglo padaju u plej-ofu.Tako je bilo i prošle, a tako je i ove sezone.On jednostavno nema stabilnost u šutu, nije konstantan.Njegov učinak veoma varira.Danas je bio užasan: šut 16% i 4 poena.

Nemanja

pre 2 godine

Nakon prošle utakmice i Bogdanovih 18 poena neko napisa: naš najbolji igrač i tačka! dobio je mnooogo više pluseva nego minusa..
Naravno da Bogdan nije loš igrač i mesto mu je u Nba, nije zalutao kao mnogi pre njega.. ali je neverovatna količina neobjektivnosti od strane uglavnom navijača Partizana (što sam i sam) kada je on u pitanju.. on je uvek bio i biće solidan Nba košarkaš, sa toplo-hladno partijama, evo već petu sezonu, a gomila se po komentarima trudi da ga stavi u istu ravan sa najboljim na svetu nakon svake korektne partije..
ko se usudi da napiše to, on je zvezdaš iskomleksiran zbog nebitnog plej ofa od pre 8 godina (nebitnog, jer nije donosio prolaz nigde u evropu).. a i kad smo kod toga, mnogo je za Parizan bilo važnije da dobije Cedevitu u Aba ligi pre toga i plasira se u Evroligu ponovo.. to je bila utakmica sezona, a na toj utakmici je Bogdan dao standardnih 15 poena i nije ga bilo nigde u finišu utakmice.. nakon tog poraza krenuo je sunovrat Partizana koji i dalje traje, jer smo po prvi put posle 15 godina ostali bez evrolige i ceo koncept se raspao.. ali bezumna, ostrašćena masa nastaviće da glorifikuje tih 123 poena datih u 4 utakmice za utešnu nagradu koju smo mogli da okačimo mačku o rep..

panter pudlica

pre 2 godine

Svako ko ima oci i dva zdrava prsta na ruci moze da iskoristi tastaturu i da na internetu nadje zanimljiv podatak da je ovo treca godina kako neimenovani “dobrotvor” sa zip kodom iz Atlante uplacuje Divac fondaciji po 6.000.000 $ svake od poslednje tri godine.Jos zanimljivije je da je mozda neki drugi dobrotvor sa zip kodom iz Kalifornije uplacivao 4 godine za redom po 5.500.000$.Ta cifra je sasvim slucajno tacno 40% Bogdanovog ugovora kada se oduzmu porezi.Zanimljiva slucajnost ili resen slucaj???
(Neca, 25. april 2022 10:04)

Ti dečko možda imaš oči i dva zdrava prsta, ali najvažniji organ ti je zakržljao. I to mnogo...

Neca

pre 2 godine

Mislim da na americkm fakultetima treba da se proucava “Slucaj Bogi” i situacija u kojoj grupa trenera i menadzera vestacki prave igraca zarad ogromnog procenta od njegovog ugovora.

Kukatilo

pre 2 godine

Nakon prošle utakmice i Bogdanovih 18 poena neko napisa: naš najbolji igrač i tačka! dobio je mnooogo više pluseva nego minusa..
Naravno da Bogdan nije loš igrač i mesto mu je u Nba, nije zalutao kao mnogi pre njega.. ali je neverovatna količina neobjektivnosti od strane uglavnom navijača Partizana (što sam i sam) kada je on u pitanju.. on je uvek bio i biće solidan Nba košarkaš, sa toplo-hladno partijama, evo već petu sezonu, a gomila se po komentarima trudi da ga stavi u istu ravan sa najboljim na svetu nakon svake korektne partije..
ko se usudi da napiše to, on je zvezdaš iskomleksiran zbog nebitnog plej ofa od pre 8 godina (nebitnog, jer nije donosio prolaz nigde u evropu).. a i kad smo kod toga, mnogo je za Parizan bilo važnije da dobije Cedevitu u Aba ligi pre toga i plasira se u Evroligu ponovo.. to je bila utakmica sezona, a na toj utakmici je Bogdan dao standardnih 15 poena i nije ga bilo nigde u finišu utakmice.. nakon tog poraza krenuo je sunovrat Partizana koji i dalje traje, jer smo po prvi put posle 15 godina ostali bez evrolige i ceo koncept se raspao.. ali bezumna, ostrašćena masa nastaviće da glorifikuje tih 123 poena datih u 4 utakmice za utešnu nagradu koju smo mogli da okačimo mačku o rep..
(Nemanja, 25. april 2022 10:48)

Na zalost ljudi koji prate reptezentaciju, igrac nebitnih utakmica. Kad je tvrdo i kad mora, u gacicama je suvo grozdje.

Sremacicar

pre 2 godine

Da nije dao ovaj zicer, opet bi bio krompir iz igre hahahahah
(Kukatilo, 25. april 2022 08:02

Da nije dao 123 poena, sad bi Lazic bio bolji od Lebrona
(Niti volim Zvezdu niti volim Partizan, 25. april 2022 08:29)

Ma pusti ti Zvezdu, nije ona velikan... Zasto te zulja Lazic? Da nemamo oci i mozak, BB bi bio najveci ikada, ali...

Laza

pre 2 godine

Da nije dao ovaj zicer, opet bi bio krompir iz igre hahahahah
(Kukatilo, 25. april 2022 08:02)

Srbin se smeje zato što je njegov covek, koji predstavlja njegovu zemlju odigrao loše? Auuu ne želim da budem deo ovoga, ovo je neki drugi svet, ljudi su postali...

Miloš Baljko

pre 2 godine

realno @

A sto bi pljuvao opsesivno taj kukatilo po Bogdanu?
Jel ima nesto protiv njega ?
Jel mu se nesto licno zamerio?
Da, jedino sa tih 123 poena.
Ja sam Partizanovac, nikada ne pljujem po nase igrace koji igraju u inostranstvu, NBA, EK i EL, a bivsi su igraci C. Zvezde.
Mene raduju uspesi nasih igraca ma ko bio, tuzan sam kada odigraju lose ili se nedaj boze povrede, ne pravim razliku, svi su oni nasi i igraju za reprezentaciju.
To nije normalno veruj mi, nekakav autošovinizam, kompleksi ili sta je vec u pitanju!

panter pudlica

pre 2 godine

Kompletna ekipa je u nokautu. Šta radi taj trener, užas jedan... Prošle sezone je super vodio tim, ove ne može da se pokupi. Nemoguće da baš kompletna ekipa, baš svi igrači ovoliko padnu u odnosu na prošlu sezonu.

BojanNS

pre 2 godine

Vrati se prva petorka i odmah serija Majamija 15:0, tj. 12:0 kako se vratila prva petorka posle tajmauta. I to je krenu kada je Kolins dao loptu u ruke Batleru i jos ga faulirao. Bogdan kao da nije ni igrao, toliko je ima loptu u rukama.

Grdoje

pre 2 godine

Ništa nije gotovo, ali ništa ni ne obećava dramu. Moćni Batler i zujalica Hero, koji se ne pominje medju statističarima, toliko ubrzavaju igru Majamija da ATL to ne može da isprati. U odbrani Jang ne može dva prodora da izvede do kraja jer skupljaju oko njega a nema koga da zaljulja. Ostaje mu samo da prangija sa 10.metara. Ključ serije je da Jang počne da forsira pik, a u nekim situacijama da ostavi loptu Bogdanu i da pusti ostale da igraju 4 na 4. Pitanje je iskustva i želje, jer on sebe vidi kao heroja ekipe, moraće da bude pametan ili da se polako pakuje. Kapela mora da da svojih 20-ak poena, takodje, kako zna i ume.
Ni ovo ne garantuje pobedu, mnogo je MIA nabrijan, napravili su sistem koji je sličan DET iz 90-ih i 00- godina. Pojedu protivnika intenzitetom u odbrani i brzinom kretanja lopte u napadu.

Arm

pre 2 godine

Po komentarima vidim da niko nije gledao utakmicu. Napisao sam za prošlu utakmicu da je Mekmilan nenormalan sa svojim odlukama ali su na sreću dobili a za ovu noćas mi je drago da su izgubili. Jedino se nadam da Bogdan nije ozbiljnije povrijedio koljeno ponovo na onom jednom doskoku iako je počeo šepati nakon toga.
Sad o utakmici pa koliko bude slova. Prvu četvrtinu dobijaju nekako na pogon Huntera ali se vidi da je neki kontra ritam,jang ne proigrava ni Kolinsa ni Kapelu. Počinje druga četvrtina druga petorka pojačava odbranu i Atlanta vodi 8 razlike i u tom trenutku nastupa Mekmilan( da li svojom voljom ili pritisnut od uprave Atlante jer je bruka da im druga petorka više od pola sezone drži Atlantu ) i brže bolje vraća dio startera i radi džumbus i Majami od minus osam dolazi do plus 14 na poluvremenu.(Jang niti ne pokušava postići dva poena već samo šutira za 3 ???) Uz samo 11 minuta i Bogdanovića i Vrajta ( najočitiji primjer plus stavljanje kasnije Okongvua i Kolinsa zajedno gdje se mladi Okongvu pogubio.) Na kraju poluvremena Bogdan je imao samo tri pokušaja za šut što je ipak malo s obzirom koliko su se noćas drugi ispucavali. Poslušajte Čarlsa Barklija šta je rekao na poluvremenu i sve će vam biti jasno.

Marco Perovic

pre 2 godine

Ne mozes se na silu bit igrac.to sto nekad da 20 poena a iduci me 6 poena govori da je slab igrac.nesto imam osecaj da je divac upleten u ove njegovi kvaliterno.mozda gresim.sve u svemu slab igrac I nesimpatican Sa onim njegovi m radovanjem.samo realno

realan zvezdas

pre 2 godine

Da nije dao 123 poena, sad bi Lazic bio bolji od Lebrona
(Niti volim Zvezdu niti volim Partizan, 25. april 2022 08:29)

Bogdan je sjajan igrač, ali zašto stalno pominjati Lazica. Lazic je prosečan igrač, nema neku tehniku, ulaz, skok šut...
Ali je igrač koji će da pogine za svaku loptu. Leteće i preko reklama, i preko zapisnickog stola ne razmišljajući da li će se povrediti. On diže moral čitavom timu i tera svakog saigrača na maximum. Pre osam godina je u najbitnijoj seriji, vašeg najboljeg igraca(Pecarosa) sveo na prosečnog. Od tada ste u kanalu, a možda je to detalj koji je odlučio pobednika.Nije košarka samo broj poena.

I dok je Dule imao u timu takve igrace(Fredi Haus i Veša Petrović) niko vam nije mogao ništa. Takvi donose titule..

Marshall

pre 2 godine

Niko za bjelicu ovde ne pise da je top igrac u nba dok se za bogdana pise snajper i oatale gluposti
(petarczv, 25. april 2022 09:19)

A zasto tebi to smeta prijatelju? Bogdanovic je Srbin koji igra u najjacoj ligi na svetu. Novinari su ti koji ga dizu u nebesa a ne navijaci. Nadimak "snajper" je dobio zbog trojki sa 9 metara a ne zbog broja poena. Ali ja stvarno ne kapiram sta vas navodi da posle lose partije dodjete ovde da ga prozivate??! Gde ste kada veze 5 partija sa 20 i kusur poena?

Arm

pre 2 godine

Po komentarima vidim da niko nije gledao utakmicu. Napisao sam za prošlu utakmicu da je Mekmilan nenormalan sa svojim odlukama ali su na sreću dobili a za ovu noćas mi je drago da su izgubili. Jedino se nadam da Bogdan nije ozbiljnije povrijedio koljeno ponovo na onom jednom doskoku iako je počeo šepati nakon toga.
Sad o utakmici pa koliko bude slova. Prvu četvrtinu dobijaju nekako na pogon Huntera ali se vidi da je neki kontra ritam,jang ne proigrava ni Kolinsa ni Kapelu. Počinje druga četvrtina druga petorka pojačava odbranu i Atlanta vodi 8 razlike i u tom trenutku nastupa Mekmilan( da li svojom voljom ili pritisnut od uprave Atlante jer je bruka da im druga petorka više od pola sezone drži Atlantu ) i brže bolje vraća dio startera i radi džumbus i Majami od minus osam dolazi do plus 14 na poluvremenu.(Jang niti ne pokušava postići dva poena već samo šutira za 3 ???) Uz samo 11 minuta i Bogdanovića i Vrajta ( najočitiji primjer plus stavljanje kasnije Okongvua i Kolinsa zajedno gdje se mladi Okongvu pogubio.) Na kraju poluvremena Bogdan je imao samo tri pokušaja za šut što je ipak malo s obzirom koliko su se noćas drugi ispucavali. Poslušajte Čarlsa Barklija šta je rekao na poluvremenu i sve će vam biti jasno.

Nenad

pre 2 godine

Na zalost ljudi koji prate reptezentaciju, igrac nebitnih utakmica. Kad je tvrdo i kad mora, u gacicama je suvo grozdje.
(Kukatilo, 25. april 2022 11:18)


Sam sebe ukopavaš svakim komentarom. Čovek je dao u finalu protiv Slovenije 28 poena a u polufinalu protiv Rusije 26 poena. Bice da ti imas suvo groždje.

Gde je Radnicki Basket?

pre 2 godine

Realno....ono kad ti ugase klub jos 2012. pa ti pocnes da navijas za Radnicki Basket promenjenog imena, ciji je vlasnik lik koji je pomogao sicveu da ugase Zvezdu. Cestitamo, jos sto godina navijali za njih. Bogdanoviceva statistika u NBA je bolja od statistike Drazena Petrovica, samo toliko. Bogdanovuc u seriji ima oko 20 poena po mecu, Bjelica solidnih 2 prosecno.

ja

pre 2 godine

Niko za bjelicu ovde ne pise da je top igrac u nba dok se za bogdana pise snajper i oatale gluposti
(petarczv, 25. april 2022 09:19)

Ajde obrazlozi da nije dobar igrač? Nemoj lupati kao otvoren prozor nego napiši nešto pametno.

covek

pre 2 godine

@realno 50 slobodnih bacanja, daj jos par puta pogledajte tu finalnu seriju, pa se javite s tacnim podacima, znam da uzivate dok gledate :) Da vam Bogdan nije dao 123 poena vi sad ne biste imali koga da pratite u NBA ligi, tako da budite srecni i zadovoljni. Uz to Jokic grobar, Poku grobar, kakav li je vas kosarkaski zivot kad su vam Lazic i Kalinic najvece legende kluba...

nista o nicemu

pre 2 godine

Да вам каже стари звездаш: Богдан је феноменалан играч, у НБА су од њега само тројица Срба били бољи: Јокић, Дивац и Стојаковић.
А Атланта је ноћас била немоћна у свим позицијама и ротацијама. Погледајте проценте његовог директног конкурента из тима. И свих осталих.
Богдановић је одиграо слабо јер је цео његов тим био слаб.
(А. Петров, 25. april 2022 11:38)

Ne vidim sto je Sasa Pavlovic losiji od Bogdana? Ima i titulu.

Kontrasinusna flajferica

pre 2 godine

Da nije dao ovaj zicer, opet bi bio krompir iz igre hahahahah
(Kukatilo, 25. april 2022 08:02

Da nije dao 123 poena, sad bi Lazic bio bolji od Lebrona
(Niti volim Zvezdu niti volim Partizan, 25. april 2022 08:29)

Ono kada se jadno prisećaš jedine ABA titule partizana u poslednjjih 10 godina i gde su sudije svirale neverovatnih 50 sl.bacanjaa za kineskog snajpera.
(Realno, 25. april 2022 09:20)

A šta ste vi limenkice osvojili do 2015.? Kolimo to titula? Možete da mu pljunete pod prozor samo, dečko ima 15 poena u proseku u NBA što je odličan uspeh za neameričkog beka

Kukatilo

pre 2 godine

Po komentarima vidim da niko nije gledao utakmicu. Napisao sam za prošlu utakmicu da je Mekmilan nenormalan sa svojim odlukama ali su na sreću dobili a za ovu noćas mi je drago da su izgubili. Jedino se nadam da Bogdan nije ozbiljnije povrijedio koljeno ponovo na onom jednom doskoku iako je počeo šepati nakon toga.
Sad o utakmici pa koliko bude slova. Prvu četvrtinu dobijaju nekako na pogon Huntera ali se vidi da je neki kontra ritam,jang ne proigrava ni Kolinsa ni Kapelu. Počinje druga četvrtina druga petorka pojačava odbranu i Atlanta vodi 8 razlike i u tom trenutku nastupa Mekmilan( da li svojom voljom ili pritisnut od uprave Atlante jer je bruka da im druga petorka više od pola sezone drži Atlantu ) i brže bolje vraća dio startera i radi džumbus i Majami od minus osam dolazi do plus 14 na poluvremenu.(Jang niti ne pokušava postići dva poena već samo šutira za 3 ???) Uz samo 11 minuta i Bogdanovića i Vrajta ( najočitiji primjer plus stavljanje kasnije Okongvua i Kolinsa zajedno gdje se mladi Okongvu pogubio.) Na kraju poluvremena Bogdan je imao samo tri pokušaja za šut što je ipak malo s obzirom koliko su se noćas drugi ispucavali. Poslušajte Čarlsa Barklija šta je rekao na poluvremenu i sve će vam biti jasno.
(Arm, 25. april 2022 11:00)

Sta je rekao Barkli? Neko, po obicaju, gusi Bogija, inace bi imao 20+ u proseku? Hahahahahahahah

А. Петров

pre 2 godine

Да вам каже стари звездаш: Богдан је феноменалан играч, у НБА су од њега само тројица Срба били бољи: Јокић, Дивац и Стојаковић.
А Атланта је ноћас била немоћна у свим позицијама и ротацијама. Погледајте проценте његовог директног конкурента из тима. И свих осталих.
Богдановић је одиграо слабо јер је цео његов тим био слаб.

Under KV

pre 2 godine

Ne vidim sto je Sasa Pavlovic losiji od Bogdana? Ima i titulu.
(nista o nicemu, 25. april 2022 12:03

Da, da sa njegovih 4.9.poena po utakmici u celoj NBA karijeri.

Decko, nisi vise ni smesan!

Bogi je nazalost malo povredjen. Levi skocni zglob ga zeza od prosle utakmice

Realno

pre 2 godine

Да вам каже стари звездаш: Богдан је феноменалан играч, у НБА су од њега само тројица Срба били бољи: Јокић, Дивац и Стојаковић.
А Атланта је ноћас била немоћна у свим позицијама и ротацијама. Погледајте проценте његовог директног конкурента из тима. И свих осталих.
Богдановић је одиграо слабо јер је цео његов тим био слаб.
(А. Петров, 25. april 2022 11:38)

Ne vidim sto je Sasa Pavlovic losiji od Bogdana? Ima i titulu.
(nista o nicemu, 25. april 2022 12:03)
Ne radi se o nikakvom rivalitetu Zvezda-Partizan,niti o nekakvoj "mržnji" prema Bogdanu.Jednostavno on je precenjen igrač , nije ni fenomenalni bek-šuter, nije ni skorer.Ponekad ubaci 20+ koševa, ali mnogo više puta podbaci i razočara, tako da spada u red prosečnih košarkaša, koji je imao sreće da u karijeri dobija mnogo veće prilike da se iskaže, nego što realno zaslužuje, po svojim kvalitetima.

covek

pre 2 godine

@realno Jeste, imao je toliku srecu da mu je neko dao 70 mil ugovor. Toliko srece je imao da je 2x bio najbolji mladi igrac EL, da je osvojio EL, da je bio u najboljoj petorci EP i SP i najbolji strelac SP. Toliko je imao srece da je kao drugi najbolji igrac igrao finale konferencije NBA lige. Toliko srece da ima 15 poena prosek u NBA ligi, a neki Gudurici, Bjelice, Marjanovici i ostali zajedno nemaju kao on. Eh, koliko samo srece ima covek.

covek

pre 2 godine

@kukatilo E moj kukatilo, ja mislim da je pokazao da dole ima medicinke bas kad je najvise trebalo, a to tebe ubija hehe :) a da pratis reprezentaciju video bi da je recimo uvek u prvoj petorci prvenstva, bas je bre los.

Neca

pre 2 godine

Svako ko ima oci i dva zdrava prsta na ruci moze da iskoristi tastaturu i da na internetu nadje zanimljiv podatak da je ovo treca godina kako neimenovani “dobrotvor” sa zip kodom iz Atlante uplacuje Divac fondaciji po 6.000.000 $ svake od poslednje tri godine.Jos zanimljivije je da je mozda neki drugi dobrotvor sa zip kodom iz Kalifornije uplacivao 4 godine za redom po 5.500.000$.Ta cifra je sasvim slucajno tacno 40% Bogdanovog ugovora kada se oduzmu porezi.Zanimljiva slucajnost ili resen slucaj???

haha

pre 2 godine

Ono kada se jadno prisećaš jedine ABA titule partizana u poslednjjih 10 godina i gde su sudije svirale neverovatnih 50 sl.bacanjaa za kineskog snajpera.
(Realno, 25. april 2022 09:20)

Da sudije, 3 na 5? To si mislio..

ja

pre 2 godine

Bogdanović u životu nije vezao 5 partija sa 20+ poena. To i jeste njegov najveći problem. Sa druge strane, bacati hvalospeve za igrača koji nije vezao 5 partija sa 20+ poena, je napad na zdrav razum, i onda se eto tako svađate preko portala... vi koji ste zagriženi i omađijani i ovi koji od ugroženosti zdravog razuma idu u krajnost pa ga pljuju kao da nije ni za Borac iz Čačka...a dečko je normalan, prosečan, dobar igrač, nit je "ubica", nit je "kanal".
(Bili piton, 25. april 2022 10:27)


Znači po tvojim merilima sa samo to računa? Daj ne budi smešan, čovek je u PO ubacio 18 za jednu cetvrtinu. Pričaš o zagriženosti a samo tražite neko poredjenje gde ga nema da bi rekli nije on za NBA. Da, prosečan igrač, pored Jokića naš najbolji u NBA. Ima ljudi koji ga vole i oni koji ga ne vole.

Drnch

pre 2 godine

Ono sto je odigrao Bogi danas moze da stane u jednu rec: Sramota. Ajde losi procenti ali govor tela, zalaganje, trcanje, jedno veliko nista. Cuvao ga je Batler i totalno ga isprepadao. Ajde sto ga nije isao sut, ali da je bar trcao, zalagao se. Razumem da je ocekivano da ce dobiti flaster i da ce mu biti suzeniji manevar ali da ovako anemicno odigra u plej-ofu je neozbiljno.

....

pre 2 godine

Ono kada se jadno prisećaš jedine ABA titule partizana u poslednjjih 10 godina i gde su sudije svirale neverovatnih 50 sl.bacanjaa za kineskog snajpera.
(Realno, 25. april 2022 09:20)

Ono kad ne vidis trn u oku i setiš se da je tvoj tim pre 2 godine imao preko 50 slobodnih bacanja.

111

pre 2 godine

Gledam ovog Huntera već nekoliko utakmica, čovek je toliko sebičan, nijednom ga nisam video da je dodao nekom loptu.
(2CRAZY, 25. april 2022 15:24)


Imao je jednu asistenciju..nemoj tako..

Milosh-Nish

pre 2 godine

Ono sto je odigrao Bogi danas moze da stane u jednu rec: Sramota. Ajde losi procenti ali govor tela, zalaganje, trcanje, jedno veliko nista. Cuvao ga je Batler i totalno ga isprepadao. Ajde sto ga nije isao sut, ali da je bar trcao, zalagao se. Razumem da je ocekivano da ce dobiti flaster i da ce mu biti suzeniji manevar ali da ovako anemicno odigra u plej-ofu je neozbiljno.
(Drnch, 25. april 2022 14:56)

Covek je pokusao da igra povredjen ali naravno da vecina vas laika nema pojma o tome.

Niti volim Zvezdu niti volim Partizan

pre 2 godine

Da nije dao ovaj zicer, opet bi bio krompir iz igre hahahahah
(Kukatilo, 25. april 2022 08:02

Da nije dao 123 poena, sad bi Lazic bio bolji od Lebrona

Realno

pre 2 godine

Da nije dao ovaj zicer, opet bi bio krompir iz igre hahahahah
(Kukatilo, 25. april 2022 08:02

Da nije dao 123 poena, sad bi Lazic bio bolji od Lebrona
(Niti volim Zvezdu niti volim Partizan, 25. april 2022 08:29)

Ono kada se jadno prisećaš jedine ABA titule partizana u poslednjjih 10 godina i gde su sudije svirale neverovatnih 50 sl.bacanjaa za kineskog snajpera.

Gde je Radnicki Basket?

pre 2 godine

Realno....ono kad ti ugase klub jos 2012. pa ti pocnes da navijas za Radnicki Basket promenjenog imena, ciji je vlasnik lik koji je pomogao sicveu da ugase Zvezdu. Cestitamo, jos sto godina navijali za njih. Bogdanoviceva statistika u NBA je bolja od statistike Drazena Petrovica, samo toliko. Bogdanovuc u seriji ima oko 20 poena po mecu, Bjelica solidnih 2 prosecno.

Mile

pre 2 godine

Ja ne znam sta se istripovao trener Atlante. Prosle godine finale Istoka sa Bogdanom pored Janga a sada mu sirovina Hunter igra po 30+ minuta

Hunter 6 zadnjih zaredom utakmica ima 0 asistencija, covek je tunel vizija hemiju im upropastio od prosle godine 😬 Bez njega su prosli Sikserse a sa njim jedva bili u top 10 timova, bezveze

Totalna glupost prva petorka sa Hunterom i Huerterom a Bogdanom na klupi.
(Dragan Borca, 25. april 2022 08:40)
Bogdan je zasluženo na klupi.Njegovi procenti naglo padaju u plej-ofu.Tako je bilo i prošle, a tako je i ove sezone.On jednostavno nema stabilnost u šutu, nije konstantan.Njegov učinak veoma varira.Danas je bio užasan: šut 16% i 4 poena.

petarczv

pre 2 godine

Ajde pljuvaci smirite doživljaj. Kakav je ucinak Bjelice sinoc ? 0. Pa ? Ne pada mi na pamet da ga pljujem.
(JPR24, 25. april 2022 08:11)


Niko za bjelicu ovde ne pise da je top igrac u nba dok se za bogdana pise snajper i oatale gluposti

covek

pre 2 godine

@realno 50 slobodnih bacanja, daj jos par puta pogledajte tu finalnu seriju, pa se javite s tacnim podacima, znam da uzivate dok gledate :) Da vam Bogdan nije dao 123 poena vi sad ne biste imali koga da pratite u NBA ligi, tako da budite srecni i zadovoljni. Uz to Jokic grobar, Poku grobar, kakav li je vas kosarkaski zivot kad su vam Lazic i Kalinic najvece legende kluba...

Neca

pre 2 godine

Mislim da na americkm fakultetima treba da se proucava “Slucaj Bogi” i situacija u kojoj grupa trenera i menadzera vestacki prave igraca zarad ogromnog procenta od njegovog ugovora.

Kontrasinusna flajferica

pre 2 godine

Da nije dao ovaj zicer, opet bi bio krompir iz igre hahahahah
(Kukatilo, 25. april 2022 08:02

Da nije dao 123 poena, sad bi Lazic bio bolji od Lebrona
(Niti volim Zvezdu niti volim Partizan, 25. april 2022 08:29)

Ono kada se jadno prisećaš jedine ABA titule partizana u poslednjjih 10 godina i gde su sudije svirale neverovatnih 50 sl.bacanjaa za kineskog snajpera.
(Realno, 25. april 2022 09:20)

A šta ste vi limenkice osvojili do 2015.? Kolimo to titula? Možete da mu pljunete pod prozor samo, dečko ima 15 poena u proseku u NBA što je odličan uspeh za neameričkog beka

nista o nicemu

pre 2 godine

Да вам каже стари звездаш: Богдан је феноменалан играч, у НБА су од њега само тројица Срба били бољи: Јокић, Дивац и Стојаковић.
А Атланта је ноћас била немоћна у свим позицијама и ротацијама. Погледајте проценте његовог директног конкурента из тима. И свих осталих.
Богдановић је одиграо слабо јер је цео његов тим био слаб.
(А. Петров, 25. april 2022 11:38)

Ne vidim sto je Sasa Pavlovic losiji od Bogdana? Ima i titulu.

Marshall

pre 2 godine

Niko za bjelicu ovde ne pise da je top igrac u nba dok se za bogdana pise snajper i oatale gluposti
(petarczv, 25. april 2022 09:19)

A zasto tebi to smeta prijatelju? Bogdanovic je Srbin koji igra u najjacoj ligi na svetu. Novinari su ti koji ga dizu u nebesa a ne navijaci. Nadimak "snajper" je dobio zbog trojki sa 9 metara a ne zbog broja poena. Ali ja stvarno ne kapiram sta vas navodi da posle lose partije dodjete ovde da ga prozivate??! Gde ste kada veze 5 partija sa 20 i kusur poena?

Neca

pre 2 godine

Svako ko ima oci i dva zdrava prsta na ruci moze da iskoristi tastaturu i da na internetu nadje zanimljiv podatak da je ovo treca godina kako neimenovani “dobrotvor” sa zip kodom iz Atlante uplacuje Divac fondaciji po 6.000.000 $ svake od poslednje tri godine.Jos zanimljivije je da je mozda neki drugi dobrotvor sa zip kodom iz Kalifornije uplacivao 4 godine za redom po 5.500.000$.Ta cifra je sasvim slucajno tacno 40% Bogdanovog ugovora kada se oduzmu porezi.Zanimljiva slucajnost ili resen slucaj???

Kukatilo

pre 2 godine

Po komentarima vidim da niko nije gledao utakmicu. Napisao sam za prošlu utakmicu da je Mekmilan nenormalan sa svojim odlukama ali su na sreću dobili a za ovu noćas mi je drago da su izgubili. Jedino se nadam da Bogdan nije ozbiljnije povrijedio koljeno ponovo na onom jednom doskoku iako je počeo šepati nakon toga.
Sad o utakmici pa koliko bude slova. Prvu četvrtinu dobijaju nekako na pogon Huntera ali se vidi da je neki kontra ritam,jang ne proigrava ni Kolinsa ni Kapelu. Počinje druga četvrtina druga petorka pojačava odbranu i Atlanta vodi 8 razlike i u tom trenutku nastupa Mekmilan( da li svojom voljom ili pritisnut od uprave Atlante jer je bruka da im druga petorka više od pola sezone drži Atlantu ) i brže bolje vraća dio startera i radi džumbus i Majami od minus osam dolazi do plus 14 na poluvremenu.(Jang niti ne pokušava postići dva poena već samo šutira za 3 ???) Uz samo 11 minuta i Bogdanovića i Vrajta ( najočitiji primjer plus stavljanje kasnije Okongvua i Kolinsa zajedno gdje se mladi Okongvu pogubio.) Na kraju poluvremena Bogdan je imao samo tri pokušaja za šut što je ipak malo s obzirom koliko su se noćas drugi ispucavali. Poslušajte Čarlsa Barklija šta je rekao na poluvremenu i sve će vam biti jasno.
(Arm, 25. april 2022 11:00)

Sta je rekao Barkli? Neko, po obicaju, gusi Bogija, inace bi imao 20+ u proseku? Hahahahahahahah

Dragan Borca

pre 2 godine

Ja ne znam sta se istripovao trener Atlante. Prosle godine finale Istoka sa Bogdanom pored Janga a sada mu sirovina Hunter igra po 30+ minuta

Hunter 6 zadnjih zaredom utakmica ima 0 asistencija, covek je tunel vizija hemiju im upropastio od prosle godine 😬 Bez njega su prosli Sikserse a sa njim jedva bili u top 10 timova, bezveze

Totalna glupost prva petorka sa Hunterom i Huerterom a Bogdanom na klupi.

Bili piton

pre 2 godine

Gde ste kada veze 5 partija sa 20 i kusur poena?
(Marshall, 25. april 2022 10:02)

Bogdanović u životu nije vezao 5 partija sa 20+ poena. To i jeste njegov najveći problem. Sa druge strane, bacati hvalospeve za igrača koji nije vezao 5 partija sa 20+ poena, je napad na zdrav razum, i onda se eto tako svađate preko portala... vi koji ste zagriženi i omađijani i ovi koji od ugroženosti zdravog razuma idu u krajnost pa ga pljuju kao da nije ni za Borac iz Čačka...a dečko je normalan, prosečan, dobar igrač, nit je "ubica", nit je "kanal".

Marco Perovic

pre 2 godine

Ne mozes se na silu bit igrac.to sto nekad da 20 poena a iduci me 6 poena govori da je slab igrac.nesto imam osecaj da je divac upleten u ove njegovi kvaliterno.mozda gresim.sve u svemu slab igrac I nesimpatican Sa onim njegovi m radovanjem.samo realno

ja

pre 2 godine

Niko za bjelicu ovde ne pise da je top igrac u nba dok se za bogdana pise snajper i oatale gluposti
(petarczv, 25. april 2022 09:19)

Ajde obrazlozi da nije dobar igrač? Nemoj lupati kao otvoren prozor nego napiši nešto pametno.

Kukatilo

pre 2 godine

Nakon prošle utakmice i Bogdanovih 18 poena neko napisa: naš najbolji igrač i tačka! dobio je mnooogo više pluseva nego minusa..
Naravno da Bogdan nije loš igrač i mesto mu je u Nba, nije zalutao kao mnogi pre njega.. ali je neverovatna količina neobjektivnosti od strane uglavnom navijača Partizana (što sam i sam) kada je on u pitanju.. on je uvek bio i biće solidan Nba košarkaš, sa toplo-hladno partijama, evo već petu sezonu, a gomila se po komentarima trudi da ga stavi u istu ravan sa najboljim na svetu nakon svake korektne partije..
ko se usudi da napiše to, on je zvezdaš iskomleksiran zbog nebitnog plej ofa od pre 8 godina (nebitnog, jer nije donosio prolaz nigde u evropu).. a i kad smo kod toga, mnogo je za Parizan bilo važnije da dobije Cedevitu u Aba ligi pre toga i plasira se u Evroligu ponovo.. to je bila utakmica sezona, a na toj utakmici je Bogdan dao standardnih 15 poena i nije ga bilo nigde u finišu utakmice.. nakon tog poraza krenuo je sunovrat Partizana koji i dalje traje, jer smo po prvi put posle 15 godina ostali bez evrolige i ceo koncept se raspao.. ali bezumna, ostrašćena masa nastaviće da glorifikuje tih 123 poena datih u 4 utakmice za utešnu nagradu koju smo mogli da okačimo mačku o rep..
(Nemanja, 25. april 2022 10:48)

Na zalost ljudi koji prate reptezentaciju, igrac nebitnih utakmica. Kad je tvrdo i kad mora, u gacicama je suvo grozdje.

А. Петров

pre 2 godine

Да вам каже стари звездаш: Богдан је феноменалан играч, у НБА су од њега само тројица Срба били бољи: Јокић, Дивац и Стојаковић.
А Атланта је ноћас била немоћна у свим позицијама и ротацијама. Погледајте проценте његовог директног конкурента из тима. И свих осталих.
Богдановић је одиграо слабо јер је цео његов тим био слаб.

Realno

pre 2 godine

Да вам каже стари звездаш: Богдан је феноменалан играч, у НБА су од њега само тројица Срба били бољи: Јокић, Дивац и Стојаковић.
А Атланта је ноћас била немоћна у свим позицијама и ротацијама. Погледајте проценте његовог директног конкурента из тима. И свих осталих.
Богдановић је одиграо слабо јер је цео његов тим био слаб.
(А. Петров, 25. april 2022 11:38)

Ne vidim sto je Sasa Pavlovic losiji od Bogdana? Ima i titulu.
(nista o nicemu, 25. april 2022 12:03)
Ne radi se o nikakvom rivalitetu Zvezda-Partizan,niti o nekakvoj "mržnji" prema Bogdanu.Jednostavno on je precenjen igrač , nije ni fenomenalni bek-šuter, nije ni skorer.Ponekad ubaci 20+ koševa, ali mnogo više puta podbaci i razočara, tako da spada u red prosečnih košarkaša, koji je imao sreće da u karijeri dobija mnogo veće prilike da se iskaže, nego što realno zaslužuje, po svojim kvalitetima.

ja

pre 2 godine

Bogdanović u životu nije vezao 5 partija sa 20+ poena. To i jeste njegov najveći problem. Sa druge strane, bacati hvalospeve za igrača koji nije vezao 5 partija sa 20+ poena, je napad na zdrav razum, i onda se eto tako svađate preko portala... vi koji ste zagriženi i omađijani i ovi koji od ugroženosti zdravog razuma idu u krajnost pa ga pljuju kao da nije ni za Borac iz Čačka...a dečko je normalan, prosečan, dobar igrač, nit je "ubica", nit je "kanal".
(Bili piton, 25. april 2022 10:27)


Znači po tvojim merilima sa samo to računa? Daj ne budi smešan, čovek je u PO ubacio 18 za jednu cetvrtinu. Pričaš o zagriženosti a samo tražite neko poredjenje gde ga nema da bi rekli nije on za NBA. Da, prosečan igrač, pored Jokića naš najbolji u NBA. Ima ljudi koji ga vole i oni koji ga ne vole.

....

pre 2 godine

Ono kada se jadno prisećaš jedine ABA titule partizana u poslednjjih 10 godina i gde su sudije svirale neverovatnih 50 sl.bacanjaa za kineskog snajpera.
(Realno, 25. april 2022 09:20)

Ono kad ne vidis trn u oku i setiš se da je tvoj tim pre 2 godine imao preko 50 slobodnih bacanja.

Sremacicar

pre 2 godine

Da nije dao ovaj zicer, opet bi bio krompir iz igre hahahahah
(Kukatilo, 25. april 2022 08:02

Da nije dao 123 poena, sad bi Lazic bio bolji od Lebrona
(Niti volim Zvezdu niti volim Partizan, 25. april 2022 08:29)

Ma pusti ti Zvezdu, nije ona velikan... Zasto te zulja Lazic? Da nemamo oci i mozak, BB bi bio najveci ikada, ali...

haha

pre 2 godine

Ono kada se jadno prisećaš jedine ABA titule partizana u poslednjjih 10 godina i gde su sudije svirale neverovatnih 50 sl.bacanjaa za kineskog snajpera.
(Realno, 25. april 2022 09:20)

Da sudije, 3 na 5? To si mislio..

panter pudlica

pre 2 godine

Svako ko ima oci i dva zdrava prsta na ruci moze da iskoristi tastaturu i da na internetu nadje zanimljiv podatak da je ovo treca godina kako neimenovani “dobrotvor” sa zip kodom iz Atlante uplacuje Divac fondaciji po 6.000.000 $ svake od poslednje tri godine.Jos zanimljivije je da je mozda neki drugi dobrotvor sa zip kodom iz Kalifornije uplacivao 4 godine za redom po 5.500.000$.Ta cifra je sasvim slucajno tacno 40% Bogdanovog ugovora kada se oduzmu porezi.Zanimljiva slucajnost ili resen slucaj???
(Neca, 25. april 2022 10:04)

Ti dečko možda imaš oči i dva zdrava prsta, ali najvažniji organ ti je zakržljao. I to mnogo...

Arm

pre 2 godine

Po komentarima vidim da niko nije gledao utakmicu. Napisao sam za prošlu utakmicu da je Mekmilan nenormalan sa svojim odlukama ali su na sreću dobili a za ovu noćas mi je drago da su izgubili. Jedino se nadam da Bogdan nije ozbiljnije povrijedio koljeno ponovo na onom jednom doskoku iako je počeo šepati nakon toga.
Sad o utakmici pa koliko bude slova. Prvu četvrtinu dobijaju nekako na pogon Huntera ali se vidi da je neki kontra ritam,jang ne proigrava ni Kolinsa ni Kapelu. Počinje druga četvrtina druga petorka pojačava odbranu i Atlanta vodi 8 razlike i u tom trenutku nastupa Mekmilan( da li svojom voljom ili pritisnut od uprave Atlante jer je bruka da im druga petorka više od pola sezone drži Atlantu ) i brže bolje vraća dio startera i radi džumbus i Majami od minus osam dolazi do plus 14 na poluvremenu.(Jang niti ne pokušava postići dva poena već samo šutira za 3 ???) Uz samo 11 minuta i Bogdanovića i Vrajta ( najočitiji primjer plus stavljanje kasnije Okongvua i Kolinsa zajedno gdje se mladi Okongvu pogubio.) Na kraju poluvremena Bogdan je imao samo tri pokušaja za šut što je ipak malo s obzirom koliko su se noćas drugi ispucavali. Poslušajte Čarlsa Barklija šta je rekao na poluvremenu i sve će vam biti jasno.

covek

pre 2 godine

@realno Jeste, imao je toliku srecu da mu je neko dao 70 mil ugovor. Toliko srece je imao da je 2x bio najbolji mladi igrac EL, da je osvojio EL, da je bio u najboljoj petorci EP i SP i najbolji strelac SP. Toliko je imao srece da je kao drugi najbolji igrac igrao finale konferencije NBA lige. Toliko srece da ima 15 poena prosek u NBA ligi, a neki Gudurici, Bjelice, Marjanovici i ostali zajedno nemaju kao on. Eh, koliko samo srece ima covek.

miki

pre 2 godine

Nikada ne glasam. Al evo javno obecavam da cu glasati za onu stranku ili coveka koji se javno zakune u sve sto ima da ce cim dodje na vlast da ugasi SD C Zvezda i SD Partizan.. Citam komentare gledam izvestaje sa ulica pre derbija i posle..Znaci spas drzave treba pokrenuti tako sto cemo da ponistimo ono sto omladinu i ljude najvise razdvaja- bg blizance.

Drnch

pre 2 godine

Ono sto je odigrao Bogi danas moze da stane u jednu rec: Sramota. Ajde losi procenti ali govor tela, zalaganje, trcanje, jedno veliko nista. Cuvao ga je Batler i totalno ga isprepadao. Ajde sto ga nije isao sut, ali da je bar trcao, zalagao se. Razumem da je ocekivano da ce dobiti flaster i da ce mu biti suzeniji manevar ali da ovako anemicno odigra u plej-ofu je neozbiljno.

Pogan

pre 2 godine

Jedan od problema Atlante je jako nizak košarkaški IQ većine igrača. Recimo Huerter kad zna da će u prvoj četvrtini da ga zameni Bogdan, on bukvalno po svaku cenu neposredno pre toga mora da raspali trojku ili dve sa 9m preko ruke. Obratite pažnju na ovo.
Tu je gomila igrača koja vidi samo koš kad im lopta dođe u ruke i dodaće bukvalno samo ako ne mogu da upute šut, npr Hunter i Galinari. Čak se Trej može svrstati u tu kategoriju sa svojim srljanjem i logo trojkama. Bogdan je naš i volimo ga, al je činjenica da šuterski nije konstantan.
I onda kad imaš takve poentere, a centri Kapela, Onkongwu, pa i Kolins su obični panjevi kojima je mimo zakucavanja horog jedina napadačka opcija, reklo bi se da je prošla sezona bila više srećan splet okolnosti i da je ova sada realno stanje.

Nenad

pre 2 godine

Na zalost ljudi koji prate reptezentaciju, igrac nebitnih utakmica. Kad je tvrdo i kad mora, u gacicama je suvo grozdje.
(Kukatilo, 25. april 2022 11:18)


Sam sebe ukopavaš svakim komentarom. Čovek je dao u finalu protiv Slovenije 28 poena a u polufinalu protiv Rusije 26 poena. Bice da ti imas suvo groždje.

Miloš Baljko

pre 2 godine

realno @

A sto bi pljuvao opsesivno taj kukatilo po Bogdanu?
Jel ima nesto protiv njega ?
Jel mu se nesto licno zamerio?
Da, jedino sa tih 123 poena.
Ja sam Partizanovac, nikada ne pljujem po nase igrace koji igraju u inostranstvu, NBA, EK i EL, a bivsi su igraci C. Zvezde.
Mene raduju uspesi nasih igraca ma ko bio, tuzan sam kada odigraju lose ili se nedaj boze povrede, ne pravim razliku, svi su oni nasi i igraju za reprezentaciju.
To nije normalno veruj mi, nekakav autošovinizam, kompleksi ili sta je vec u pitanju!

covek

pre 2 godine

@kukatilo E moj kukatilo, ja mislim da je pokazao da dole ima medicinke bas kad je najvise trebalo, a to tebe ubija hehe :) a da pratis reprezentaciju video bi da je recimo uvek u prvoj petorci prvenstva, bas je bre los.

Laza

pre 2 godine

Da nije dao ovaj zicer, opet bi bio krompir iz igre hahahahah
(Kukatilo, 25. april 2022 08:02)

Srbin se smeje zato što je njegov covek, koji predstavlja njegovu zemlju odigrao loše? Auuu ne želim da budem deo ovoga, ovo je neki drugi svet, ljudi su postali...

Milosh-Nish

pre 2 godine

Ono sto je odigrao Bogi danas moze da stane u jednu rec: Sramota. Ajde losi procenti ali govor tela, zalaganje, trcanje, jedno veliko nista. Cuvao ga je Batler i totalno ga isprepadao. Ajde sto ga nije isao sut, ali da je bar trcao, zalagao se. Razumem da je ocekivano da ce dobiti flaster i da ce mu biti suzeniji manevar ali da ovako anemicno odigra u plej-ofu je neozbiljno.
(Drnch, 25. april 2022 14:56)

Covek je pokusao da igra povredjen ali naravno da vecina vas laika nema pojma o tome.

Arm

pre 2 godine

Po komentarima vidim da niko nije gledao utakmicu. Napisao sam za prošlu utakmicu da je Mekmilan nenormalan sa svojim odlukama ali su na sreću dobili a za ovu noćas mi je drago da su izgubili. Jedino se nadam da Bogdan nije ozbiljnije povrijedio koljeno ponovo na onom jednom doskoku iako je počeo šepati nakon toga.
Sad o utakmici pa koliko bude slova. Prvu četvrtinu dobijaju nekako na pogon Huntera ali se vidi da je neki kontra ritam,jang ne proigrava ni Kolinsa ni Kapelu. Počinje druga četvrtina druga petorka pojačava odbranu i Atlanta vodi 8 razlike i u tom trenutku nastupa Mekmilan( da li svojom voljom ili pritisnut od uprave Atlante jer je bruka da im druga petorka više od pola sezone drži Atlantu ) i brže bolje vraća dio startera i radi džumbus i Majami od minus osam dolazi do plus 14 na poluvremenu.(Jang niti ne pokušava postići dva poena već samo šutira za 3 ???) Uz samo 11 minuta i Bogdanovića i Vrajta ( najočitiji primjer plus stavljanje kasnije Okongvua i Kolinsa zajedno gdje se mladi Okongvu pogubio.) Na kraju poluvremena Bogdan je imao samo tri pokušaja za šut što je ipak malo s obzirom koliko su se noćas drugi ispucavali. Poslušajte Čarlsa Barklija šta je rekao na poluvremenu i sve će vam biti jasno.

Nemanja

pre 2 godine

Nakon prošle utakmice i Bogdanovih 18 poena neko napisa: naš najbolji igrač i tačka! dobio je mnooogo više pluseva nego minusa..
Naravno da Bogdan nije loš igrač i mesto mu je u Nba, nije zalutao kao mnogi pre njega.. ali je neverovatna količina neobjektivnosti od strane uglavnom navijača Partizana (što sam i sam) kada je on u pitanju.. on je uvek bio i biće solidan Nba košarkaš, sa toplo-hladno partijama, evo već petu sezonu, a gomila se po komentarima trudi da ga stavi u istu ravan sa najboljim na svetu nakon svake korektne partije..
ko se usudi da napiše to, on je zvezdaš iskomleksiran zbog nebitnog plej ofa od pre 8 godina (nebitnog, jer nije donosio prolaz nigde u evropu).. a i kad smo kod toga, mnogo je za Parizan bilo važnije da dobije Cedevitu u Aba ligi pre toga i plasira se u Evroligu ponovo.. to je bila utakmica sezona, a na toj utakmici je Bogdan dao standardnih 15 poena i nije ga bilo nigde u finišu utakmice.. nakon tog poraza krenuo je sunovrat Partizana koji i dalje traje, jer smo po prvi put posle 15 godina ostali bez evrolige i ceo koncept se raspao.. ali bezumna, ostrašćena masa nastaviće da glorifikuje tih 123 poena datih u 4 utakmice za utešnu nagradu koju smo mogli da okačimo mačku o rep..

realan zvezdas

pre 2 godine

Da nije dao 123 poena, sad bi Lazic bio bolji od Lebrona
(Niti volim Zvezdu niti volim Partizan, 25. april 2022 08:29)

Bogdan je sjajan igrač, ali zašto stalno pominjati Lazica. Lazic je prosečan igrač, nema neku tehniku, ulaz, skok šut...
Ali je igrač koji će da pogine za svaku loptu. Leteće i preko reklama, i preko zapisnickog stola ne razmišljajući da li će se povrediti. On diže moral čitavom timu i tera svakog saigrača na maximum. Pre osam godina je u najbitnijoj seriji, vašeg najboljeg igraca(Pecarosa) sveo na prosečnog. Od tada ste u kanalu, a možda je to detalj koji je odlučio pobednika.Nije košarka samo broj poena.

I dok je Dule imao u timu takve igrace(Fredi Haus i Veša Petrović) niko vam nije mogao ništa. Takvi donose titule..

Under KV

pre 2 godine

Ne vidim sto je Sasa Pavlovic losiji od Bogdana? Ima i titulu.
(nista o nicemu, 25. april 2022 12:03

Da, da sa njegovih 4.9.poena po utakmici u celoj NBA karijeri.

Decko, nisi vise ni smesan!

Bogi je nazalost malo povredjen. Levi skocni zglob ga zeza od prosle utakmice

BojanNS

pre 2 godine

Vrati se prva petorka i odmah serija Majamija 15:0, tj. 12:0 kako se vratila prva petorka posle tajmauta. I to je krenu kada je Kolins dao loptu u ruke Batleru i jos ga faulirao. Bogdan kao da nije ni igrao, toliko je ima loptu u rukama.

panter pudlica

pre 2 godine

Kompletna ekipa je u nokautu. Šta radi taj trener, užas jedan... Prošle sezone je super vodio tim, ove ne može da se pokupi. Nemoguće da baš kompletna ekipa, baš svi igrači ovoliko padnu u odnosu na prošlu sezonu.

Grdoje

pre 2 godine

Ništa nije gotovo, ali ništa ni ne obećava dramu. Moćni Batler i zujalica Hero, koji se ne pominje medju statističarima, toliko ubrzavaju igru Majamija da ATL to ne može da isprati. U odbrani Jang ne može dva prodora da izvede do kraja jer skupljaju oko njega a nema koga da zaljulja. Ostaje mu samo da prangija sa 10.metara. Ključ serije je da Jang počne da forsira pik, a u nekim situacijama da ostavi loptu Bogdanu i da pusti ostale da igraju 4 na 4. Pitanje je iskustva i želje, jer on sebe vidi kao heroja ekipe, moraće da bude pametan ili da se polako pakuje. Kapela mora da da svojih 20-ak poena, takodje, kako zna i ume.
Ni ovo ne garantuje pobedu, mnogo je MIA nabrijan, napravili su sistem koji je sličan DET iz 90-ih i 00- godina. Pojedu protivnika intenzitetom u odbrani i brzinom kretanja lopte u napadu.

111

pre 2 godine

Gledam ovog Huntera već nekoliko utakmica, čovek je toliko sebičan, nijednom ga nisam video da je dodao nekom loptu.
(2CRAZY, 25. april 2022 15:24)


Imao je jednu asistenciju..nemoj tako..

Brane

pre 2 godine

Odavno nisam video takvu nemoć jedne "ekipe".
Atlanta je raštimovana kao dečja gitara, pravo je čudo da nisu izgubili i većom razlikom.