Nedelja, 31.10.2021.

08:00

Jokić od junaka do tragičara, pa nazad – rampom do pobede Denvera VIDEO

Košarkaši Denver Nagetsa pobedili su Minesota Timbervulvse 93:91, a u glavnoj ulozio bio je Nikola Jokić.

Izvor: MS

Jokiæ od junaka do tragièara, pa nazad – rampom do pobede Denvera VIDEO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

72 Komentari

Sortiraj po:

Aleks

pre 2 godine

Western Devil

Ma kakvo je ovo ispiranje mozga? To što selektor prati stanje igrača ne znači ništa u onakvoj situaciji, jer ne znam šta je tačno Sale trebalo da uradi sa tim saznanjem - da ga nakljuka Slim&Fit tabletama da skine tih 20 kg, nakon što je kasnio na pripreme?! Da li je moguć ovoliki bezobrazluk i aboliranje jednog profesionalnog košarkaša od svake odgovornosti?! Takođe bih volela da me uputiš i kakav je to astronomski ugovor dobio Birčević nakon SP? Kad bi skinuo te naočari kojima samo Jokića vidiš ružičasto, možda bi pojmio da reprezentacija nema bolju četvorku. I tog mučenog Birču ćemo praviti od blata.

ljudina

pre 2 godine

Sa ovakvim peerformansama MPJ-a, Denveru nedostaje jos samo jedan vrhunski trojkas, recimo Ben Simmons, pa da Jokic moze lepo da se ubije k'o siroče.

Milos

pre 2 godine

2) Kao resenje, tvoj idol je stavio Nikolu kao zamenu Bircevicu. Pokusao da uvalja Bircevica kao sto su radili sa Racom Petrovicem svojevremeno u fudbalu. Tu je izgubio integritet.
3) Ni to mu nije bilo dovoljno nego je ponizio Nikolu, i ostale kada je rekao da niko sem Bogdana ne bi mogao da igra sa generacijom 90ih. Sve i da je istina, a nije, takve stvari se ne pricaju dok si selektor. Tu je pokazao sujetu.

To ti je to, jedno prosto objasnjenje za ljude sa jeftinijim ulaznicama, nadam se da ce ti biti dovoljno iz 3 puta da razumes.
(Western Devil, 31. oktobar 2021 11:36) 

Ako i jeste ovako kao sto si napisao zasto onda lepo Jokic nije rekao "Ne bih da dolazim da me opet ponizava Djordjevic". Ja se slazem da je bilo ovo sto si napisao ali zasto ne kaze da je bilo tako? Da se mozda Jokic ne plasi Djordjevica? Pa ne igra u nadoj ligi i nije mu 17 pa da se plasi da Djordjevic moze ista da uradi. Aha, sada cete naci opravdanje za Jokica i zasto nije nista rekao o ponizavanju. Cekaj da vam pomognem "Jokic je iznad toga da se spusta na njihov nivo"

smeh

pre 2 godine

MPJ je izgleda ostvario svoj cilj, obezbedio je praunuke i sada je završio sa košarkom. Odigrao je jednu sezonu na solidnom nivou i to je bilo dovoljno da dobije maksimalni ugovor. Od sada izgleda samo ide odradjivanje ugovora. Šta ga briga kada mu se može i ima ko da plaća. Eh ta Amerika, i dalje je obećana zemlja.

Poslednja 88-ica

pre 2 godine

Ne mogu da shvatim kako moze ovako da izgleda kao da nikad nije prosao pored profesionalnog sporta. Sa toliko para mozes da platis vrhunskog nutricionistu koji ce ti svaki dan donositi tacno ono sta treba da jedes plus teretana plus vrhunski preparati. Sve mu je dostupno i on i dalje izgleda kako izgleda. Svi su pljuvali Milicica a on uz svu neozbiljnost je izgledao 10 puta spremnije od Jokica.
(Petar, 31. oktobar 2021 09:58)

Brate nemoj da zumiras i sve ok. Kad je krupan plan gledaj pored.

Poslednja 88-ica

pre 2 godine

daš slobodu Porteru da šutira i bolji je barem 15 puta od Jokiča koji ima potpunu slobodu a ostali se ubiše u odbrani da zatvore ispadanje jokiča posebno Porter koji se trudi za dvojicu i nedozvoljava šutiranje.
(slaviša šmigič, 31. oktobar 2021 10:14)

Da se Porter trudi u NBA upola koliko se ti trudiš ovde da ne zvučiš kao budaletina gde bi mu kraj bio.

nevolem

pre 2 godine

I ove sezone prva maks drugo kolo plejofa. Iako deluje da je Jokic jos bolji. Jednostavno ostali nisu kvalitet za vise. Hiljadu puta pisah, ekipa kojoj je Porter druga zvezda tima (i to ubedljivo ispred ostalih) ne moze vise. Porter jednostavno premalo zna kosarke, najprostrije receno. Kosarkaska inteligencija, znanje da sam sebi izgradi poziciju (ovo ku je verovatno najveca mana), tehnika, vidjenje igre u svakom smislu jako jako lose. Da, davace (ili moze on davati) i po 40 50 poena kada mu krene sut ali to ne menja ovo gore. To ke domet. Naravno na to itice i Ultra limitiranost Kampaca koji je preterano kovan u zvezde i svih ostalih. Jedino sto mozda moze da pomogne da napravi neki korak vise u PO je da se Marej vrati u nekoj neverovatnoj formi. A ne treba se trositi na ove analize “da igra malo manje Gron a malo vise Gordon pa da Bol Bol dobije sansu bice prsten”. Nece, nema sanse.

Laki

pre 2 godine

Ljudi se ubiše od analize, a osnova svega je da je ovo bila bek tu bek utakmica za nagetse u gostima, a videli ste na šta je Luka ličio protiv Denvera (i ceo tim) kad igra drugu utakmicu u dva dana. Velika pobeda za Denver!

Pera Ždera

pre 2 godine

+

Gordon razbija u oba pravca! Nekada ruzno na oko, izolacijski ali odlican, konstantan sa obe strane lopte..

Porter igra dobru odbranu (s'obzirom koliko je bio ocajan), odlicno skace i kupi lopte ali bas odlicno, sut mora doci .. za sada ocajni procenti.

Barton dobar. Def je uhvatio kontinuitet. I dalje je tu standardnih par losih poteza i zaletanja ali donosi konstantih 10+ poena svaki put, bez mnogo suteva i zamaranja lopte... Mada i dalje mislim da su on i Porter zajedno na terenu los ritam za Portera ali mora to prevazici posto Vil nece sa klupe kretati sigurno ove sezone.

Moris vezao vec par odlicnih partija. Posebno poenterski. Samo nek nastavi.

Nikola standardan. Losa partija a opet najbolji na terenu. Odlicna odbrana na Taunsu, odlicna. tri blokade za Nikolu sinoc :). ..ove sezone da pokaze i slucajnim gledaocima da je bar solidan defanzivac nikako ocajan.

Mali B Hajland je ozbiljno hrabar, brz, kapira igru. Ozbiljan potencijal koji se ne ceka vec demonstrira pri svakom dobijenom minutu. Raduju 18 minuta dobijenih od Melouna.

-

"Braca" Grin zajedno na terenu.

Nikola place a i Denver zajedno sa njim za iole normalnim centrom sa klupe??

BBol minuti bas u ovoj meri da ne postoje?

Zeke Nadji?

Kampaco ofanzivno?

Postojanje Riversa u rotaciji u ovom momentu?

Kampaco i Rivers zajedno na terenu?

Izgubljene lopte, nesto losija hemija...

Veliki broj izgubljenih Nikole usled iznad pomenutog.

Western Devil

pre 2 godine

@Kakao ili Randy, ili koji god da ti je treci nik koliko si dokon da pises isto,

Da ti nacrtam:
1) Selektorov posao je vecim delom godine bukvalno samo da prati igrace, nije mogao biti iznenadjen viskom kilograma ako je radio svoj posao i bio upucen u formu svojih igraca
2) Kao resenje, tvoj idol je stavio Nikolu kao zamenu Bircevicu. Pokusao da uvalja Bircevica kao sto su radili sa Racom Petrovicem svojevremeno u fudbalu. Tu je izgubio integritet.
3) Ni to mu nije bilo dovoljno nego je ponizio Nikolu, i ostale kada je rekao da niko sem Bogdana ne bi mogao da igra sa generacijom 90ih. Sve i da je istina, a nije, takve stvari se ne pricaju dok si selektor. Tu je pokazao sujetu.

To ti je to, jedno prosto objasnjenje za ljude sa jeftinijim ulaznicama, nadam se da ce ti biti dovoljno iz 3 puta da razumes.

JPR24

pre 2 godine

Ako pažljivo pogledate Jokić mu je samo zasmetao, a igrač Minesote je umesto da položi od tablu, pogodio u obruč.
(MilanSM, 31. oktobar 2021 11:20)

Tačno. Dovoljno da Edvards promaši zicer… A Bananu je opalio Barton sekun pre toga, tu je Barton i očistio mrlju izgubljene lopte Jokića koji se pokupio sa tim smetanjem i trudom da se vrati u odbranu sto pre. No kako god, utakmica nije bila neka dobra, sloppy sto kaže Jokic, dosta gresaka, šut itd, ali i pored toga sto kaže komentator, das 93 poena i pobedio si ! A Porter sunce ti, šta je njemu uopšte ?? On ne može da se sastavi ni u napadu ji u odbrani ?? Još jednu dve ovako, Meloun mora da ga tera na klupu da malo razmisli !!

Иван

pre 2 godine

Ово би могла бити врло значајна утакмица за Денвер. Због Боунса Хајленда. Наиме, Јокић је дефинитивно почео спорије меч. Са друге стране, знало се да ће Малоун покушати да нешто промени код резервиста, који су велики проблем Нагетса. Пре меча се спекулисало да ће Бартон преузети улогу вође друге поставе, или ће тренер коначно дати шансу Боунсу да их предводи. Имам утисак да је зато Јокић покушао да разигра Бартона на почетку, па се мало повукао у други план. Тај експеримент није успео, Бартон је био Бартон (ужасан све до последње акције на мечу), као организатор је само је солирао и промашивао, и просто је падало у очи да нико сем Јокића не може ништа да организује! А онда су прешли на план Б. Мали Хајленд! А он заиста има нешто јокићевско у себи: радо додаје лопту (једном је требало да шутне на Николин пас, а он је додао Монтеу, овај Бартону, и наравно, од тога није испало ништа), друго, игра као матор иако је руки, плус има и шут и продор, већ је комплетнији од свих из Денверове спољне линије који се не зову Џамал Мареј. Наравно, и Јокић се разиграо, он је класа. Укратко, ако је ово оно што ћемо гледати убудуће од Нагетса, онда су можда решили највећи проблем: секундарног организатора. Портер Џуниор то није, Бартон то није, Монте Морис не зна ништа да организује, ни Дожер, Кампацо је неупотребљив, Риверс исто (у нападу), а и Мареј је, кад је био здрав, много боље деловао упарен с Јокићем, него као секундарни плеј. Још кад би Бол играо уместо Џамајкла, ето напада на титулу.

el

pre 2 godine

Jedna jako zanimljiva i, Pre svega, dobra stvar za NBA od ove sezone je da su konačno rešili da dozvole "mušku" igru i da više ne sviraju navlakuše za faul. Ne samo da je igra daleko lepša za gledanje već sada vidimo i koji su istinski kvaliteti pojedinih igrača, pre svega, Janga, Embida i Hardena jer njihove brojke nisu ni blizu prošlogidišnjim. Ekipama poput Denvera koje imaju sistem bez ili sa vrlo malo flopovanja ovo ide u korist što i Jokićeva statistika pokazuje. Nastavio je u istom ritmu i samo da se MPJ sabere šuterski biće i koja asistencija više plus otvoreniji reket. Barton je za sada odličan, procvetao je nakon povrede na sg poziciji koju je zauzimao Geri Heris. Faku je limitiran igrač i posle jedne sezone pročitan. Par drublinga i pas nazad za 3, malo bolje bi bilo da pogađa otvorene šuteve, ali malo. Ostalo mu je samo da nervira protivničke bekove u odbrani i navlači faule u napadu. Jedva čekam povratak Mareja koji se prognozira u martu ili aprilu, taman da se do po uigra pa da vidimo na čemu smo.

Kikujiro

pre 2 godine

Jokić genije košarkaški, takva sinteza glave i ruke ne postoji u današnjoj košarci, istorijski legendarni unikat, ne postoji veće uživanje u današnjoj košarci od gledanja Jokića kako inteligentno "kuva" protivničke odbrane, spoj šaha i poezije, najbolji naš košarkaš ikada.

"Nikola je prelep košarkaš koji igra glavom. On ima nešto što se izgleda izgubilo u svetu, a to je periferna vizija. Kada hodate ulicom, kada vozite auto ili kada vozite biciklo, zapanjujujće je koliko fali te vizije. Ali Nikola Jokić je protivotrov za mnoge naše probleme u životu",

"Kada vidite nekoga kao što je Nelson Mandela, Martin Luter King ili Mahatma Gandi, neko ko vidi budućnost pre bilo koga drugog, neko ko zna gde treba da bude, gde želi da bude, to vam je Nikola Jokić. Sreća kreće kada sebičnost nestane. U igri u kojoj preovladavaju igrači koji neprestano igraju samo za sebe, Nikola je udisaj svežeg vazduha. Gledati njega kako igra košarku je kao da gledate Boba Dilana kako peva"

„On je različit, jedinstven. On je neko ko upada u oko. On te tera da se nasmeješ, on vidi stvari, predviđa stvari. Šta god radi, on radi tečno. I zbog toga sam nasmejan kada ga gledam, imam toplinu u srcu. Zabavno je, kreativno, divan saigrač i spektakularno vešt kreativan igrač i donosi pobede“

"Nikola je toliko pametan, toliko raznolik… On ima zlatan put ispred sebe. I kažite mu da sam ga pozdravio, kažite da sam zahvalan što mi donosi osmeh na lice“

Role

pre 2 godine

Prva tema koje se treba okaniti jeste titula u Denveru. Ljudi moji cudom nad cudima ova ekipa moze do titule u konferenciji, ali naravno da se ni to nece desit. Prva-druga runda pejofa je realan domet.
Sto se tice reprezentacije jednostavno u tom trenutku nije kliknulo. Krenulo je sa lošijim igrama, hemija je opala. Sale je hteo da pokaze lojalnost nekim igracima za ranije mečeve, a Jokara verovatno nije mogao da proguta da bude rezerva Bircevicu. Nije ni Stojaković bio redovan na okupljanjima.
Utakmicu nisam gledao, sportski pozdrav!

el

pre 2 godine

Ne mogu da shvatim kako moze ovako da izgleda kao da nikad nije prosao pored profesionalnog sporta. Sa toliko para mozes da platis vrhunskog nutricionistu koji ce ti svaki dan donositi tacno ono sta treba da jedes plus teretana plus vrhunski preparati. Sve mu je dostupno i on i dalje izgleda kako izgleda. Svi su pljuvali Milicica a on uz svu neozbiljnost je izgledao 10 puta spremnije od Jokica.
(Petar, 31. oktobar 2021 09:58)

Lepo si napisao - izgledao. Jokic mozda ne izgleda tako, ali je nenormalno spreman. Prosle sezone je odigrao sve ligaske utakmice + plejof u manje dana nego sto to inace traje. A pre toga je igrao i plejof u mehuru, pa imao skracenu pauzu. Sve to kao prvi igrac tima, koji kao centar ulazi u dosta jake duele. Jokic nema manekenske misice kao Milicic i to je razlika. U prvoj godini u NBA je dosta smrsao, a nabacio msicnu masu, i vec tu je mnogo uradio. Posle toga nisu vise moguce krupne promene za kratko vreme, ali ako ga uporedis sad i u prvoj sezoni u NBA, videces veliku razliku.
(Milan, 31. oktobar 2021 10:18)

Zadnji put kada je Jokić propustio utakmicu je 2017-te.

el

pre 2 godine

Kad se samo setim kamo je ovaj tauns govorio da je bolji od jokica ?
(Mudrac, 31. oktobar 2021 08:31)

Usijana glava, šteta za njega, deluje kao ok lik. Uvek hoće da se dokaže protiv Jokića i uvek pretera. Par potpuno nepotrebnih a pre svega loših pasova i onaj očajan eurostep u 3/4... Ima potencijal da bude top 3 centar ali njegova nezrelost ga sprečava. Još je on mlad, nadam se da će uspeti da prevaziđe mentalne prepreke koje ga sputavaju da maksimalno otključa svoj potencijal.

Pekar

pre 2 godine

Ne mogu da shvatim kako moze ovako da izgleda kao da nikad nije prosao pored profesionalnog sporta. Sa toliko para mozes da platis vrhunskog nutricionistu koji ce ti svaki dan donositi tacno ono sta treba da jedes plus teretana plus vrhunski preparati. Sve mu je dostupno i on i dalje izgleda kako izgleda. Svi su pljuvali Milicica a on uz svu neozbiljnost je izgledao 10 puta spremnije od Jokica.
(Petar, 31. oktobar 2021 09:58)

Ne možeš da shvatiš, zato što se sportom nisi bavio. Jedino da plati drugog tatu, pa da mu napravi novu genetiku.
Stvarno ima čudnih ljudi...

Ђорђе

pre 2 godine

Jedva čekam komentare tipa koliko ih ne zanima Jokić i Denver.
(coa, 31. oktobar 2021 08:41)

Jedva cekam komentare. Koliko njega ne zanima statistika.
(zoki, 31. oktobar 2021 09:02)

Жеља ти се испунила...
Ипак је он небитан лик. Не занима ме...

slaviša šmigič

pre 2 godine

Sreca pa su Barton i Porter precizni iz igre .6 koseva od 24 pokusaja
Kad se toliko trošiš u odbrani onda je teško imati odličan šut tokom utakmice.

daš slobodu Porteru da šutira i bolji je barem 15 puta od Jokiča koji ima potpunu slobodu a ostali se ubiše u odbrani da zatvore ispadanje jokiča posebno Porter koji se trudi za dvojicu i nedozvoljava šutiranje.

Vlado

pre 2 godine

Prvih sest utakmica Denvera u sezoni obiljezila je kriminalna igra Majkla Portera Dzuniora. 11 poena po mecu, uz 31% sut iz igre i mizernih 11% suta za 3 su neprihvatljivi za igraca koji je prije par mjeseci potpisao max ugovor (207 mil $ za pet sezona). Ovo posebno bode oci ako pogledamo njegove sjane brojke iz prosle sezone (19 ppg, 54% sut, 45% za 3).
Ako uzmemo u obzir njegovu istoriju povreda i ocajnu igru u odbrani, njegov max ugovor bi se mogao pokazati kao teg oko vrata ambicijama Nagetsa. Ostaje im nada da ce uskoro namjestiti ruku, rasteretiti Jokica i spasiti GM-a sigurnog otkaza.

Back in Black

pre 2 godine

Sinoc gledao Vizardse - Boston.
Mislim dva produzetka,trebalo bi da sam prezadovoljan ali ono je bilo sve samo ne dobra utakmica.Gledaš silovanje košarke od strane Bredli Bila,Spensera Dinvidia i Tejtuma.Znaci ne zna se ko je pokušao gori koš na silu da postigne.Bukvalno gledaš košarku bez ijedne timske akcije.Procenti šuta,baš zbog tog igranja na silu katastrofalni.Za onakvu igru nije ni potreban trener.

slaviša šmigič

pre 2 godine

Ovaj Porter je pomeni daleko najbolji obrambeni igrač Denvera u fazi odbrane da nemaju portera ova ekipa bi izgubila svaku utakmicu ali se bore da poprave ispadanje Jokiča međutim u važnim utakmicama doigravanja mnogo je teže izboriti se ispadanjem Jokiča koji neide nikad da zatvori stranu dok centar pravi blokadu bekovima tako da uvek je problem ako u ekipi igra centar koji dobro gađa jer može mirno nameštati ruke pošto zna da jokič nedolazi da pomogne da se zatvori strana čudi me da igrač 1-na 1 ispod koša lagano poentira pored Jokiča a samo kad bi digao ruke bila bi rampa ili bi mašio obruč ovako najniži igrač minesote daje koš a jokič kao strašilo bez ruku brani svoj obruč.Nebi me čudilo da je Denver izgubio nakon gluposti.

Milan

pre 2 godine

Ne mogu da shvatim kako moze ovako da izgleda kao da nikad nije prosao pored profesionalnog sporta. Sa toliko para mozes da platis vrhunskog nutricionistu koji ce ti svaki dan donositi tacno ono sta treba da jedes plus teretana plus vrhunski preparati. Sve mu je dostupno i on i dalje izgleda kako izgleda. Svi su pljuvali Milicica a on uz svu neozbiljnost je izgledao 10 puta spremnije od Jokica.
(Petar, 31. oktobar 2021 09:58)

Lepo si napisao - izgledao. Jokic mozda ne izgleda tako, ali je nenormalno spreman. Prosle sezone je odigrao sve ligaske utakmice + plejof u manje dana nego sto to inace traje. A pre toga je igrao i plejof u mehuru, pa imao skracenu pauzu. Sve to kao prvi igrac tima, koji kao centar ulazi u dosta jake duele. Jokic nema manekenske misice kao Milicic i to je razlika. U prvoj godini u NBA je dosta smrsao, a nabacio msicnu masu, i vec tu je mnogo uradio. Posle toga nisu vise moguce krupne promene za kratko vreme, ali ako ga uporedis sad i u prvoj sezoni u NBA, videces veliku razliku.

tocka

pre 2 godine

Denver stavio sve pare na Portera, a sasvim neočekivano dobio zvezdu rukija Bonesa. Ovaj mali će biti na nivou Mareja, a sasvim moguće i bolji. Ne znam šta je radio MPJ ovog leta, ali on je onaj od pre dve godine. Sa druge strane Gordon razbija na oba kraja terena, bolje nego ikad u Orlandu. Barton igra svoju najbolju košarku.
Jokić je vidno poboljšao fizikalije, ovo je već druga utakmica sa 19 skokova. Ne da ne može da se kaže da ne zna kreditnu da preskoči nego je to sad neko zaboravljeno vreme. Skače u napadu, odbrani, kuca, blokira. I pored trenutne suše očekujem da MPJ stigne na nivo sa kraja prošle sezone, ne može prosto da zaboravi da pogadja preko leta, a to će onda biti jako dobro.

K1

pre 2 godine

Ne mogu da shvatim kako moze ovako da izgleda kao da nikad nije prosao pored profesionalnog sporta. Sa toliko para mozes da platis vrhunskog nutricionistu koji ce ti svaki dan donositi tacno ono sta treba da jedes plus teretana plus vrhunski preparati. Sve mu je dostupno i on i dalje izgleda kako izgleda. Svi su pljuvali Milicica a on uz svu neozbiljnost je izgledao 10 puta spremnije od Jokica.
(Petar, 31. oktobar 2021 09:58)

Što je veća mišićna masa, više energije je potrebno telu. Takvi likovi mogu da potegnu prilično dosta, ali u vrlo kratkom vremenskom periodu. Za par minuta većih napora ispuvaju se kao balon. Jokuću treba masa, jer je centar. Ako bi svu tu masu pretvorio u mišiće, ne bi mogao da izdrži ni poluvreme u igri. Osim toga, zar misliš da jedan takav klub kao što je Denver nema nekoliko vrhunskih nutricionista, kondicionih trenera i sl. u svojoj ekipi? Jokić je igrao prošle sezone sve utakmice svog tima i to na vrhunskom nivou. Misliš da sručni tim nije odradio svoju platu?

Igra

pre 2 godine

Takva je košarka,uvek se gleda završnica u izjednačenim utakmicama.Mislim da je reč tragičar nepotrebna,jer izgubio je jednu loptu,druga nije prodana već je bila dobra odbrana na Jokiću,sve i da nije izblokirao zadnji šut bilo bi nerešeno i još bi se igralo.

Kakao šejk

pre 2 godine

(Western Devil, 31. oktobar 2021 08:19)

Saša Đorđević je samo jednim šutem za 3 poena više uradio za srpsku košarku nego što će Jokić u celoj karijeri, a ponovio je to još jednom na klupskom nivou.
A onda nam je doneo mnogo i kao trener. Tri srebra na tri takmičenja. Malo li je?
Malo poštovanja prema jednom od najboljih evropskih igrača u istoriji košarke.

Poštovanje, je l, to je ono kada ne dođeš na okupljanje reprezentacije sa 25 kg viška poput Jokare, pa da te od košarke oduči već praktično penzioner Luis Skola.

Da Jokić je bio MVP u ovoj "stat padding" najgoroj eri NBA košarke u istoriji, ali bukvalno ništa nije uradio za srpsku košarku ni na klupskom, niti na reprezentativnom nivou, niti će.
Treba on još mnogo mlekca da pije da bi do Divčeve slave došao, do Peđine, Bodirogine, Danilovićeve, da ne pominjem Saleta i starije legende poput Kiće i Praje.

Čuj da mu se izvini Đorđević jer je ovaj došao debeo do te mere da ne može da trči, te nas je svojeručno pokopao na takmičenju.
Samo malo poštovanja. Nije naodmet.

Straight Outta München

pre 2 godine

Kome je Denver dao 200 miliona. Odluka koja ce zakopati organizaciju. Covek ne moze da bude dvocifren ni kada nema Mareja.

Marinko

pre 2 godine

Ne hejtujem Jokića, ali nije lupio bananu na kraju, Edvards je prosto promašio
(despot boric, 31. oktobar 2021 08:31)

Istina, ali neki put je dovoljno i prisustvo da bi neko osetio pritisak, a Edvards ocigledno nije toliko dobar sto se tice igre ispod obruca + kraj utakmice.

zoki

pre 2 godine

Jedva čekam komentare tipa koliko ih ne zanima Jokić i Denver.
(coa, 31. oktobar 2021 08:41)

Jedva cekam komentare. Koliko njega ne zanima statistika.

bskfan

pre 2 godine

KAT se po obicaju napali protiv Jokica, poceo je dobro ali na kraju Jokic +17 a KAT -23. Da je MPJ pogodio par trojki utakmica ne bi ni usla u egal zavrsnicu. Kampaco ih ubija, za 16 minuta -24.

Petar

pre 2 godine

Ne mogu da shvatim kako moze ovako da izgleda kao da nikad nije prosao pored profesionalnog sporta. Sa toliko para mozes da platis vrhunskog nutricionistu koji ce ti svaki dan donositi tacno ono sta treba da jedes plus teretana plus vrhunski preparati. Sve mu je dostupno i on i dalje izgleda kako izgleda. Svi su pljuvali Milicica a on uz svu neozbiljnost je izgledao 10 puta spremnije od Jokica.

David

pre 2 godine

Tauns je toliko jak centar,to jest ima tu famu iz nekog razloga oko sebe,da svake sezone drzi fenjer pri dnu lige,jedino je mogao da vidi playoff kada je Dzimi Batler bio tamo. A sta je taj isti Batler radio? Ponizavao je Taunsa,Wiginsa na treninzima,govorio im da su mekusci i pobedjivao ih sa drugim timom.

SuperMax

pre 2 godine

Tauns je vrhunski centar i odličan momak, samo mu fali ono nešto što imaju npr. Jokić ili Dončić da bude All Star igrač. Dobra utakmica, rekao bi Evropska.

Western Devil

pre 2 godine

Ponovo ih je vukao na ledjima. Ponovo je preuzeo odgovornost kad je trebalo. U prvoj cetvrtini je imao 0 poena iz 2 suta.

Potpuno je nadigrao Entoni Taunsa, a pre 4 godine mu je ovaj redovno uzimao meru na atletizam. Ono sto je primetno, da i takvi koji mu ne leze bas, poput KAT ili Deandre Ejtona, nemaju gasa za celu utakmicu, dok Nikola i u zadnjih 6 minuta 4/4 ume da ubaci i u dve brzine vise. Neverovatno je koliko pametno igra, od same igre, do toga kako sam sebi daje tempo i ne gubi snagu tamo gde ne treba. Neverovatan igrac sto se rodi jednom u veku, i treba lepo KSS da mu ode na noge i izvini se za los tretman od strane ego-tripera Sase Djordjevica, i moli ga da se vrati nazad.

Monte Moris je nastavio sa sjajnim igrama, kad se Muri vrati a Monte ode da vodi klupu zajedno sa malim Bounsom, a Rivers i Kampaco odu da igraju poker sa Cancarom i Hauardom na klupu, Denver ce biti kao crna zemlja, tim pre sto ce i MPJ da namesti ruku (imao je ovakve sekvence i prosle sezone, jedno 7 utakmica za redom gde nista nije ulazilo.

MPP

pre 2 godine

AUUUH....

kakva završnica. Kao prvo ispod prosečna partija Nikole koji se dobro ispromašivao sa za njega katastrofalnim procentom šuta. No i pored toga je povezivao igrače na terenu pokazujući da ni loše veče ne može sprečiti majstora da ipak srećno dobije meč iako je gubio lopte u odsudnim trenucima. A onda onaj koji je omražen medju mnogoma medju nama, Barton odigra odbranu na nivou ALL STAR - a onda i Nikola pokupi onu loptu sa još dodatnom rampom....VELIKA TIMSKA POBEDA DENVERA veoma važna za dobar početak sezone....Sve mi se više svidjaju kako igraju , pored lepih akcija eto i TOP odbrambenih momenata.

Demagog

pre 2 godine

Za Jokića, uobičajen dan na poslu. Najviše poena, najviše skokova, asistencija, blokada na utakmici, doduše i najviše izgubljenih lopti. Mogao je da prospe sve što je uradio, ali su ga spasili sreća i Barton.
Možda najveća dobit od ove utakmice, izgleda da je Maloun uvideo ono što je svima očito. Bouns je već sada bolji igrač i od Fakua i od Riversa i konačno je dobio 18 minuta. Njega na 6-7 mesto sa Dozirom, Fakua na 10 i klupa će biti daleko bolja.

Dragan Feliks

pre 2 godine

Teška i ružna utakmica sa slabim procentima šuta na obe strane. Denver je ove sezone ozbiljno zategao odbranu i tu su napravili pomak. Gordon je tu lider, mada ni ostali nisu loši, a Jokić i MPJ su ozbiljno napredovali u tom segmentu. Što se ofanzive tiče tu su još uvek oslonjeni na Jokića, a Gordon, Barton i Moris daju svoj doprinos, čeka se veći doprinos MPJ i klupe koja je za sada užasna (sinoć ponovo osim onog malog rukija svi u debelom minusu). Nikola je toliko napredovao da je u duelu protiv KAT~a (koga su do skora smatrali boljim igračem) imao gotovo duplo bolje brojke i to je kao normalno. I sinoć je dovukao ekipu do pobede bez obzira na netipično lošiji finiš (2 izgubljene u poslednja dva napada). Denver i dalje živi od Nikole i to će im doneti plej off ali za uključenje u borbu za titulu potreban je daleko veći doprinos ostalih. Ono što je uočljivo je daleko agresivniji Nikola na skoku što mu donosi daleko veći broj skokova.

mikac357

pre 2 godine

Onaj Embild ako nema internet neka uzme papir i olovku i nek podvuče svaki svoj i Jokićev meč pa će mu valjdq biti jasno ko je bolji...

meda

pre 2 godine

"Naprženi Edvards i Towns" u zbiru su imali daleko gori učinak od Jokića samog: isto skokova (19), 4 asistencije (Jokić 7), isto krađa 1, 0 blokada (Jokić 3), 28 poena uz TS=43% (Jokić 26 poena uz TS=53%, što će reći potrošili su 8 lopti više za ta dva poena više).

David

pre 2 godine

Kolektivno ludilo za meceve regularne sezone obicno nazivane cirkuskim predstavama ovde na racun Janisa,Wesa i brade kada su uzimali mvp i da takmicenje pocinje tek u playoffu...oh wait! Edwards sutira kao kao vezan konopcem.

mikac357

pre 2 godine

Onaj Embild ako nema internet neka uzme papir i olovku i nek podvuče svaki svoj i Jokićev meč pa će mu valjdq biti jasno ko je bolji...

Western Devil

pre 2 godine

Ponovo ih je vukao na ledjima. Ponovo je preuzeo odgovornost kad je trebalo. U prvoj cetvrtini je imao 0 poena iz 2 suta.

Potpuno je nadigrao Entoni Taunsa, a pre 4 godine mu je ovaj redovno uzimao meru na atletizam. Ono sto je primetno, da i takvi koji mu ne leze bas, poput KAT ili Deandre Ejtona, nemaju gasa za celu utakmicu, dok Nikola i u zadnjih 6 minuta 4/4 ume da ubaci i u dve brzine vise. Neverovatno je koliko pametno igra, od same igre, do toga kako sam sebi daje tempo i ne gubi snagu tamo gde ne treba. Neverovatan igrac sto se rodi jednom u veku, i treba lepo KSS da mu ode na noge i izvini se za los tretman od strane ego-tripera Sase Djordjevica, i moli ga da se vrati nazad.

Monte Moris je nastavio sa sjajnim igrama, kad se Muri vrati a Monte ode da vodi klupu zajedno sa malim Bounsom, a Rivers i Kampaco odu da igraju poker sa Cancarom i Hauardom na klupu, Denver ce biti kao crna zemlja, tim pre sto ce i MPJ da namesti ruku (imao je ovakve sekvence i prosle sezone, jedno 7 utakmica za redom gde nista nije ulazilo.

Dragan Feliks

pre 2 godine

Teška i ružna utakmica sa slabim procentima šuta na obe strane. Denver je ove sezone ozbiljno zategao odbranu i tu su napravili pomak. Gordon je tu lider, mada ni ostali nisu loši, a Jokić i MPJ su ozbiljno napredovali u tom segmentu. Što se ofanzive tiče tu su još uvek oslonjeni na Jokića, a Gordon, Barton i Moris daju svoj doprinos, čeka se veći doprinos MPJ i klupe koja je za sada užasna (sinoć ponovo osim onog malog rukija svi u debelom minusu). Nikola je toliko napredovao da je u duelu protiv KAT~a (koga su do skora smatrali boljim igračem) imao gotovo duplo bolje brojke i to je kao normalno. I sinoć je dovukao ekipu do pobede bez obzira na netipično lošiji finiš (2 izgubljene u poslednja dva napada). Denver i dalje živi od Nikole i to će im doneti plej off ali za uključenje u borbu za titulu potreban je daleko veći doprinos ostalih. Ono što je uočljivo je daleko agresivniji Nikola na skoku što mu donosi daleko veći broj skokova.

MPP

pre 2 godine

AUUUH....

kakva završnica. Kao prvo ispod prosečna partija Nikole koji se dobro ispromašivao sa za njega katastrofalnim procentom šuta. No i pored toga je povezivao igrače na terenu pokazujući da ni loše veče ne može sprečiti majstora da ipak srećno dobije meč iako je gubio lopte u odsudnim trenucima. A onda onaj koji je omražen medju mnogoma medju nama, Barton odigra odbranu na nivou ALL STAR - a onda i Nikola pokupi onu loptu sa još dodatnom rampom....VELIKA TIMSKA POBEDA DENVERA veoma važna za dobar početak sezone....Sve mi se više svidjaju kako igraju , pored lepih akcija eto i TOP odbrambenih momenata.

Poslednja 88-ica

pre 2 godine

daš slobodu Porteru da šutira i bolji je barem 15 puta od Jokiča koji ima potpunu slobodu a ostali se ubiše u odbrani da zatvore ispadanje jokiča posebno Porter koji se trudi za dvojicu i nedozvoljava šutiranje.
(slaviša šmigič, 31. oktobar 2021 10:14)

Da se Porter trudi u NBA upola koliko se ti trudiš ovde da ne zvučiš kao budaletina gde bi mu kraj bio.

meda

pre 2 godine

"Naprženi Edvards i Towns" u zbiru su imali daleko gori učinak od Jokića samog: isto skokova (19), 4 asistencije (Jokić 7), isto krađa 1, 0 blokada (Jokić 3), 28 poena uz TS=43% (Jokić 26 poena uz TS=53%, što će reći potrošili su 8 lopti više za ta dva poena više).

Demagog

pre 2 godine

Za Jokića, uobičajen dan na poslu. Najviše poena, najviše skokova, asistencija, blokada na utakmici, doduše i najviše izgubljenih lopti. Mogao je da prospe sve što je uradio, ali su ga spasili sreća i Barton.
Možda najveća dobit od ove utakmice, izgleda da je Maloun uvideo ono što je svima očito. Bouns je već sada bolji igrač i od Fakua i od Riversa i konačno je dobio 18 minuta. Njega na 6-7 mesto sa Dozirom, Fakua na 10 i klupa će biti daleko bolja.

K1

pre 2 godine

Ne mogu da shvatim kako moze ovako da izgleda kao da nikad nije prosao pored profesionalnog sporta. Sa toliko para mozes da platis vrhunskog nutricionistu koji ce ti svaki dan donositi tacno ono sta treba da jedes plus teretana plus vrhunski preparati. Sve mu je dostupno i on i dalje izgleda kako izgleda. Svi su pljuvali Milicica a on uz svu neozbiljnost je izgledao 10 puta spremnije od Jokica.
(Petar, 31. oktobar 2021 09:58)

Što je veća mišićna masa, više energije je potrebno telu. Takvi likovi mogu da potegnu prilično dosta, ali u vrlo kratkom vremenskom periodu. Za par minuta većih napora ispuvaju se kao balon. Jokuću treba masa, jer je centar. Ako bi svu tu masu pretvorio u mišiće, ne bi mogao da izdrži ni poluvreme u igri. Osim toga, zar misliš da jedan takav klub kao što je Denver nema nekoliko vrhunskih nutricionista, kondicionih trenera i sl. u svojoj ekipi? Jokić je igrao prošle sezone sve utakmice svog tima i to na vrhunskom nivou. Misliš da sručni tim nije odradio svoju platu?

Igra

pre 2 godine

Takva je košarka,uvek se gleda završnica u izjednačenim utakmicama.Mislim da je reč tragičar nepotrebna,jer izgubio je jednu loptu,druga nije prodana već je bila dobra odbrana na Jokiću,sve i da nije izblokirao zadnji šut bilo bi nerešeno i još bi se igralo.

Pekar

pre 2 godine

Ne mogu da shvatim kako moze ovako da izgleda kao da nikad nije prosao pored profesionalnog sporta. Sa toliko para mozes da platis vrhunskog nutricionistu koji ce ti svaki dan donositi tacno ono sta treba da jedes plus teretana plus vrhunski preparati. Sve mu je dostupno i on i dalje izgleda kako izgleda. Svi su pljuvali Milicica a on uz svu neozbiljnost je izgledao 10 puta spremnije od Jokica.
(Petar, 31. oktobar 2021 09:58)

Ne možeš da shvatiš, zato što se sportom nisi bavio. Jedino da plati drugog tatu, pa da mu napravi novu genetiku.
Stvarno ima čudnih ljudi...

Poslednja 88-ica

pre 2 godine

Ne mogu da shvatim kako moze ovako da izgleda kao da nikad nije prosao pored profesionalnog sporta. Sa toliko para mozes da platis vrhunskog nutricionistu koji ce ti svaki dan donositi tacno ono sta treba da jedes plus teretana plus vrhunski preparati. Sve mu je dostupno i on i dalje izgleda kako izgleda. Svi su pljuvali Milicica a on uz svu neozbiljnost je izgledao 10 puta spremnije od Jokica.
(Petar, 31. oktobar 2021 09:58)

Brate nemoj da zumiras i sve ok. Kad je krupan plan gledaj pored.

Marinko

pre 2 godine

Ne hejtujem Jokića, ali nije lupio bananu na kraju, Edvards je prosto promašio
(despot boric, 31. oktobar 2021 08:31)

Istina, ali neki put je dovoljno i prisustvo da bi neko osetio pritisak, a Edvards ocigledno nije toliko dobar sto se tice igre ispod obruca + kraj utakmice.

Laki

pre 2 godine

Ljudi se ubiše od analize, a osnova svega je da je ovo bila bek tu bek utakmica za nagetse u gostima, a videli ste na šta je Luka ličio protiv Denvera (i ceo tim) kad igra drugu utakmicu u dva dana. Velika pobeda za Denver!

bskfan

pre 2 godine

KAT se po obicaju napali protiv Jokica, poceo je dobro ali na kraju Jokic +17 a KAT -23. Da je MPJ pogodio par trojki utakmica ne bi ni usla u egal zavrsnicu. Kampaco ih ubija, za 16 minuta -24.

tocka

pre 2 godine

Denver stavio sve pare na Portera, a sasvim neočekivano dobio zvezdu rukija Bonesa. Ovaj mali će biti na nivou Mareja, a sasvim moguće i bolji. Ne znam šta je radio MPJ ovog leta, ali on je onaj od pre dve godine. Sa druge strane Gordon razbija na oba kraja terena, bolje nego ikad u Orlandu. Barton igra svoju najbolju košarku.
Jokić je vidno poboljšao fizikalije, ovo je već druga utakmica sa 19 skokova. Ne da ne može da se kaže da ne zna kreditnu da preskoči nego je to sad neko zaboravljeno vreme. Skače u napadu, odbrani, kuca, blokira. I pored trenutne suše očekujem da MPJ stigne na nivo sa kraja prošle sezone, ne može prosto da zaboravi da pogadja preko leta, a to će onda biti jako dobro.

Kikujiro

pre 2 godine

Jokić genije košarkaški, takva sinteza glave i ruke ne postoji u današnjoj košarci, istorijski legendarni unikat, ne postoji veće uživanje u današnjoj košarci od gledanja Jokića kako inteligentno "kuva" protivničke odbrane, spoj šaha i poezije, najbolji naš košarkaš ikada.

"Nikola je prelep košarkaš koji igra glavom. On ima nešto što se izgleda izgubilo u svetu, a to je periferna vizija. Kada hodate ulicom, kada vozite auto ili kada vozite biciklo, zapanjujujće je koliko fali te vizije. Ali Nikola Jokić je protivotrov za mnoge naše probleme u životu",

"Kada vidite nekoga kao što je Nelson Mandela, Martin Luter King ili Mahatma Gandi, neko ko vidi budućnost pre bilo koga drugog, neko ko zna gde treba da bude, gde želi da bude, to vam je Nikola Jokić. Sreća kreće kada sebičnost nestane. U igri u kojoj preovladavaju igrači koji neprestano igraju samo za sebe, Nikola je udisaj svežeg vazduha. Gledati njega kako igra košarku je kao da gledate Boba Dilana kako peva"

„On je različit, jedinstven. On je neko ko upada u oko. On te tera da se nasmeješ, on vidi stvari, predviđa stvari. Šta god radi, on radi tečno. I zbog toga sam nasmejan kada ga gledam, imam toplinu u srcu. Zabavno je, kreativno, divan saigrač i spektakularno vešt kreativan igrač i donosi pobede“

"Nikola je toliko pametan, toliko raznolik… On ima zlatan put ispred sebe. I kažite mu da sam ga pozdravio, kažite da sam zahvalan što mi donosi osmeh na lice“

Straight Outta München

pre 2 godine

Kome je Denver dao 200 miliona. Odluka koja ce zakopati organizaciju. Covek ne moze da bude dvocifren ni kada nema Mareja.

el

pre 2 godine

Ne mogu da shvatim kako moze ovako da izgleda kao da nikad nije prosao pored profesionalnog sporta. Sa toliko para mozes da platis vrhunskog nutricionistu koji ce ti svaki dan donositi tacno ono sta treba da jedes plus teretana plus vrhunski preparati. Sve mu je dostupno i on i dalje izgleda kako izgleda. Svi su pljuvali Milicica a on uz svu neozbiljnost je izgledao 10 puta spremnije od Jokica.
(Petar, 31. oktobar 2021 09:58)

Lepo si napisao - izgledao. Jokic mozda ne izgleda tako, ali je nenormalno spreman. Prosle sezone je odigrao sve ligaske utakmice + plejof u manje dana nego sto to inace traje. A pre toga je igrao i plejof u mehuru, pa imao skracenu pauzu. Sve to kao prvi igrac tima, koji kao centar ulazi u dosta jake duele. Jokic nema manekenske misice kao Milicic i to je razlika. U prvoj godini u NBA je dosta smrsao, a nabacio msicnu masu, i vec tu je mnogo uradio. Posle toga nisu vise moguce krupne promene za kratko vreme, ali ako ga uporedis sad i u prvoj sezoni u NBA, videces veliku razliku.
(Milan, 31. oktobar 2021 10:18)

Zadnji put kada je Jokić propustio utakmicu je 2017-te.

Kakao šejk

pre 2 godine

(Western Devil, 31. oktobar 2021 08:19)

Saša Đorđević je samo jednim šutem za 3 poena više uradio za srpsku košarku nego što će Jokić u celoj karijeri, a ponovio je to još jednom na klupskom nivou.
A onda nam je doneo mnogo i kao trener. Tri srebra na tri takmičenja. Malo li je?
Malo poštovanja prema jednom od najboljih evropskih igrača u istoriji košarke.

Poštovanje, je l, to je ono kada ne dođeš na okupljanje reprezentacije sa 25 kg viška poput Jokare, pa da te od košarke oduči već praktično penzioner Luis Skola.

Da Jokić je bio MVP u ovoj "stat padding" najgoroj eri NBA košarke u istoriji, ali bukvalno ništa nije uradio za srpsku košarku ni na klupskom, niti na reprezentativnom nivou, niti će.
Treba on još mnogo mlekca da pije da bi do Divčeve slave došao, do Peđine, Bodirogine, Danilovićeve, da ne pominjem Saleta i starije legende poput Kiće i Praje.

Čuj da mu se izvini Đorđević jer je ovaj došao debeo do te mere da ne može da trči, te nas je svojeručno pokopao na takmičenju.
Samo malo poštovanja. Nije naodmet.

Vlado

pre 2 godine

Prvih sest utakmica Denvera u sezoni obiljezila je kriminalna igra Majkla Portera Dzuniora. 11 poena po mecu, uz 31% sut iz igre i mizernih 11% suta za 3 su neprihvatljivi za igraca koji je prije par mjeseci potpisao max ugovor (207 mil $ za pet sezona). Ovo posebno bode oci ako pogledamo njegove sjane brojke iz prosle sezone (19 ppg, 54% sut, 45% za 3).
Ako uzmemo u obzir njegovu istoriju povreda i ocajnu igru u odbrani, njegov max ugovor bi se mogao pokazati kao teg oko vrata ambicijama Nagetsa. Ostaje im nada da ce uskoro namjestiti ruku, rasteretiti Jokica i spasiti GM-a sigurnog otkaza.

David

pre 2 godine

Tauns je toliko jak centar,to jest ima tu famu iz nekog razloga oko sebe,da svake sezone drzi fenjer pri dnu lige,jedino je mogao da vidi playoff kada je Dzimi Batler bio tamo. A sta je taj isti Batler radio? Ponizavao je Taunsa,Wiginsa na treninzima,govorio im da su mekusci i pobedjivao ih sa drugim timom.

Western Devil

pre 2 godine

@Kakao ili Randy, ili koji god da ti je treci nik koliko si dokon da pises isto,

Da ti nacrtam:
1) Selektorov posao je vecim delom godine bukvalno samo da prati igrace, nije mogao biti iznenadjen viskom kilograma ako je radio svoj posao i bio upucen u formu svojih igraca
2) Kao resenje, tvoj idol je stavio Nikolu kao zamenu Bircevicu. Pokusao da uvalja Bircevica kao sto su radili sa Racom Petrovicem svojevremeno u fudbalu. Tu je izgubio integritet.
3) Ni to mu nije bilo dovoljno nego je ponizio Nikolu, i ostale kada je rekao da niko sem Bogdana ne bi mogao da igra sa generacijom 90ih. Sve i da je istina, a nije, takve stvari se ne pricaju dok si selektor. Tu je pokazao sujetu.

To ti je to, jedno prosto objasnjenje za ljude sa jeftinijim ulaznicama, nadam se da ce ti biti dovoljno iz 3 puta da razumes.

Иван

pre 2 godine

Ово би могла бити врло значајна утакмица за Денвер. Због Боунса Хајленда. Наиме, Јокић је дефинитивно почео спорије меч. Са друге стране, знало се да ће Малоун покушати да нешто промени код резервиста, који су велики проблем Нагетса. Пре меча се спекулисало да ће Бартон преузети улогу вође друге поставе, или ће тренер коначно дати шансу Боунсу да их предводи. Имам утисак да је зато Јокић покушао да разигра Бартона на почетку, па се мало повукао у други план. Тај експеримент није успео, Бартон је био Бартон (ужасан све до последње акције на мечу), као организатор је само је солирао и промашивао, и просто је падало у очи да нико сем Јокића не може ништа да организује! А онда су прешли на план Б. Мали Хајленд! А он заиста има нешто јокићевско у себи: радо додаје лопту (једном је требало да шутне на Николин пас, а он је додао Монтеу, овај Бартону, и наравно, од тога није испало ништа), друго, игра као матор иако је руки, плус има и шут и продор, већ је комплетнији од свих из Денверове спољне линије који се не зову Џамал Мареј. Наравно, и Јокић се разиграо, он је класа. Укратко, ако је ово оно што ћемо гледати убудуће од Нагетса, онда су можда решили највећи проблем: секундарног организатора. Портер Џуниор то није, Бартон то није, Монте Морис не зна ништа да организује, ни Дожер, Кампацо је неупотребљив, Риверс исто (у нападу), а и Мареј је, кад је био здрав, много боље деловао упарен с Јокићем, него као секундарни плеј. Још кад би Бол играо уместо Џамајкла, ето напада на титулу.

smeh

pre 2 godine

MPJ je izgleda ostvario svoj cilj, obezbedio je praunuke i sada je završio sa košarkom. Odigrao je jednu sezonu na solidnom nivou i to je bilo dovoljno da dobije maksimalni ugovor. Od sada izgleda samo ide odradjivanje ugovora. Šta ga briga kada mu se može i ima ko da plaća. Eh ta Amerika, i dalje je obećana zemlja.

Role

pre 2 godine

Prva tema koje se treba okaniti jeste titula u Denveru. Ljudi moji cudom nad cudima ova ekipa moze do titule u konferenciji, ali naravno da se ni to nece desit. Prva-druga runda pejofa je realan domet.
Sto se tice reprezentacije jednostavno u tom trenutku nije kliknulo. Krenulo je sa lošijim igrama, hemija je opala. Sale je hteo da pokaze lojalnost nekim igracima za ranije mečeve, a Jokara verovatno nije mogao da proguta da bude rezerva Bircevicu. Nije ni Stojaković bio redovan na okupljanjima.
Utakmicu nisam gledao, sportski pozdrav!

Milan

pre 2 godine

Ne mogu da shvatim kako moze ovako da izgleda kao da nikad nije prosao pored profesionalnog sporta. Sa toliko para mozes da platis vrhunskog nutricionistu koji ce ti svaki dan donositi tacno ono sta treba da jedes plus teretana plus vrhunski preparati. Sve mu je dostupno i on i dalje izgleda kako izgleda. Svi su pljuvali Milicica a on uz svu neozbiljnost je izgledao 10 puta spremnije od Jokica.
(Petar, 31. oktobar 2021 09:58)

Lepo si napisao - izgledao. Jokic mozda ne izgleda tako, ali je nenormalno spreman. Prosle sezone je odigrao sve ligaske utakmice + plejof u manje dana nego sto to inace traje. A pre toga je igrao i plejof u mehuru, pa imao skracenu pauzu. Sve to kao prvi igrac tima, koji kao centar ulazi u dosta jake duele. Jokic nema manekenske misice kao Milicic i to je razlika. U prvoj godini u NBA je dosta smrsao, a nabacio msicnu masu, i vec tu je mnogo uradio. Posle toga nisu vise moguce krupne promene za kratko vreme, ali ako ga uporedis sad i u prvoj sezoni u NBA, videces veliku razliku.

SuperMax

pre 2 godine

Tauns je vrhunski centar i odličan momak, samo mu fali ono nešto što imaju npr. Jokić ili Dončić da bude All Star igrač. Dobra utakmica, rekao bi Evropska.

Pera Ždera

pre 2 godine

+

Gordon razbija u oba pravca! Nekada ruzno na oko, izolacijski ali odlican, konstantan sa obe strane lopte..

Porter igra dobru odbranu (s'obzirom koliko je bio ocajan), odlicno skace i kupi lopte ali bas odlicno, sut mora doci .. za sada ocajni procenti.

Barton dobar. Def je uhvatio kontinuitet. I dalje je tu standardnih par losih poteza i zaletanja ali donosi konstantih 10+ poena svaki put, bez mnogo suteva i zamaranja lopte... Mada i dalje mislim da su on i Porter zajedno na terenu los ritam za Portera ali mora to prevazici posto Vil nece sa klupe kretati sigurno ove sezone.

Moris vezao vec par odlicnih partija. Posebno poenterski. Samo nek nastavi.

Nikola standardan. Losa partija a opet najbolji na terenu. Odlicna odbrana na Taunsu, odlicna. tri blokade za Nikolu sinoc :). ..ove sezone da pokaze i slucajnim gledaocima da je bar solidan defanzivac nikako ocajan.

Mali B Hajland je ozbiljno hrabar, brz, kapira igru. Ozbiljan potencijal koji se ne ceka vec demonstrira pri svakom dobijenom minutu. Raduju 18 minuta dobijenih od Melouna.

-

"Braca" Grin zajedno na terenu.

Nikola place a i Denver zajedno sa njim za iole normalnim centrom sa klupe??

BBol minuti bas u ovoj meri da ne postoje?

Zeke Nadji?

Kampaco ofanzivno?

Postojanje Riversa u rotaciji u ovom momentu?

Kampaco i Rivers zajedno na terenu?

Izgubljene lopte, nesto losija hemija...

Veliki broj izgubljenih Nikole usled iznad pomenutog.

el

pre 2 godine

Kad se samo setim kamo je ovaj tauns govorio da je bolji od jokica ?
(Mudrac, 31. oktobar 2021 08:31)

Usijana glava, šteta za njega, deluje kao ok lik. Uvek hoće da se dokaže protiv Jokića i uvek pretera. Par potpuno nepotrebnih a pre svega loših pasova i onaj očajan eurostep u 3/4... Ima potencijal da bude top 3 centar ali njegova nezrelost ga sprečava. Još je on mlad, nadam se da će uspeti da prevaziđe mentalne prepreke koje ga sputavaju da maksimalno otključa svoj potencijal.

el

pre 2 godine

Jedna jako zanimljiva i, Pre svega, dobra stvar za NBA od ove sezone je da su konačno rešili da dozvole "mušku" igru i da više ne sviraju navlakuše za faul. Ne samo da je igra daleko lepša za gledanje već sada vidimo i koji su istinski kvaliteti pojedinih igrača, pre svega, Janga, Embida i Hardena jer njihove brojke nisu ni blizu prošlogidišnjim. Ekipama poput Denvera koje imaju sistem bez ili sa vrlo malo flopovanja ovo ide u korist što i Jokićeva statistika pokazuje. Nastavio je u istom ritmu i samo da se MPJ sabere šuterski biće i koja asistencija više plus otvoreniji reket. Barton je za sada odličan, procvetao je nakon povrede na sg poziciji koju je zauzimao Geri Heris. Faku je limitiran igrač i posle jedne sezone pročitan. Par drublinga i pas nazad za 3, malo bolje bi bilo da pogađa otvorene šuteve, ali malo. Ostalo mu je samo da nervira protivničke bekove u odbrani i navlači faule u napadu. Jedva čekam povratak Mareja koji se prognozira u martu ili aprilu, taman da se do po uigra pa da vidimo na čemu smo.

Back in Black

pre 2 godine

Sinoc gledao Vizardse - Boston.
Mislim dva produzetka,trebalo bi da sam prezadovoljan ali ono je bilo sve samo ne dobra utakmica.Gledaš silovanje košarke od strane Bredli Bila,Spensera Dinvidia i Tejtuma.Znaci ne zna se ko je pokušao gori koš na silu da postigne.Bukvalno gledaš košarku bez ijedne timske akcije.Procenti šuta,baš zbog tog igranja na silu katastrofalni.Za onakvu igru nije ni potreban trener.

nevolem

pre 2 godine

I ove sezone prva maks drugo kolo plejofa. Iako deluje da je Jokic jos bolji. Jednostavno ostali nisu kvalitet za vise. Hiljadu puta pisah, ekipa kojoj je Porter druga zvezda tima (i to ubedljivo ispred ostalih) ne moze vise. Porter jednostavno premalo zna kosarke, najprostrije receno. Kosarkaska inteligencija, znanje da sam sebi izgradi poziciju (ovo ku je verovatno najveca mana), tehnika, vidjenje igre u svakom smislu jako jako lose. Da, davace (ili moze on davati) i po 40 50 poena kada mu krene sut ali to ne menja ovo gore. To ke domet. Naravno na to itice i Ultra limitiranost Kampaca koji je preterano kovan u zvezde i svih ostalih. Jedino sto mozda moze da pomogne da napravi neki korak vise u PO je da se Marej vrati u nekoj neverovatnoj formi. A ne treba se trositi na ove analize “da igra malo manje Gron a malo vise Gordon pa da Bol Bol dobije sansu bice prsten”. Nece, nema sanse.

JPR24

pre 2 godine

Ako pažljivo pogledate Jokić mu je samo zasmetao, a igrač Minesote je umesto da položi od tablu, pogodio u obruč.
(MilanSM, 31. oktobar 2021 11:20)

Tačno. Dovoljno da Edvards promaši zicer… A Bananu je opalio Barton sekun pre toga, tu je Barton i očistio mrlju izgubljene lopte Jokića koji se pokupio sa tim smetanjem i trudom da se vrati u odbranu sto pre. No kako god, utakmica nije bila neka dobra, sloppy sto kaže Jokic, dosta gresaka, šut itd, ali i pored toga sto kaže komentator, das 93 poena i pobedio si ! A Porter sunce ti, šta je njemu uopšte ?? On ne može da se sastavi ni u napadu ji u odbrani ?? Još jednu dve ovako, Meloun mora da ga tera na klupu da malo razmisli !!

ljudina

pre 2 godine

Sa ovakvim peerformansama MPJ-a, Denveru nedostaje jos samo jedan vrhunski trojkas, recimo Ben Simmons, pa da Jokic moze lepo da se ubije k'o siroče.

zoki

pre 2 godine

Jedva čekam komentare tipa koliko ih ne zanima Jokić i Denver.
(coa, 31. oktobar 2021 08:41)

Jedva cekam komentare. Koliko njega ne zanima statistika.

Petar

pre 2 godine

Ne mogu da shvatim kako moze ovako da izgleda kao da nikad nije prosao pored profesionalnog sporta. Sa toliko para mozes da platis vrhunskog nutricionistu koji ce ti svaki dan donositi tacno ono sta treba da jedes plus teretana plus vrhunski preparati. Sve mu je dostupno i on i dalje izgleda kako izgleda. Svi su pljuvali Milicica a on uz svu neozbiljnost je izgledao 10 puta spremnije od Jokica.

Ђорђе

pre 2 godine

Jedva čekam komentare tipa koliko ih ne zanima Jokić i Denver.
(coa, 31. oktobar 2021 08:41)

Jedva cekam komentare. Koliko njega ne zanima statistika.
(zoki, 31. oktobar 2021 09:02)

Жеља ти се испунила...
Ипак је он небитан лик. Не занима ме...

David

pre 2 godine

Kolektivno ludilo za meceve regularne sezone obicno nazivane cirkuskim predstavama ovde na racun Janisa,Wesa i brade kada su uzimali mvp i da takmicenje pocinje tek u playoffu...oh wait! Edwards sutira kao kao vezan konopcem.

slaviša šmigič

pre 2 godine

Ovaj Porter je pomeni daleko najbolji obrambeni igrač Denvera u fazi odbrane da nemaju portera ova ekipa bi izgubila svaku utakmicu ali se bore da poprave ispadanje Jokiča međutim u važnim utakmicama doigravanja mnogo je teže izboriti se ispadanjem Jokiča koji neide nikad da zatvori stranu dok centar pravi blokadu bekovima tako da uvek je problem ako u ekipi igra centar koji dobro gađa jer može mirno nameštati ruke pošto zna da jokič nedolazi da pomogne da se zatvori strana čudi me da igrač 1-na 1 ispod koša lagano poentira pored Jokiča a samo kad bi digao ruke bila bi rampa ili bi mašio obruč ovako najniži igrač minesote daje koš a jokič kao strašilo bez ruku brani svoj obruč.Nebi me čudilo da je Denver izgubio nakon gluposti.

slaviša šmigič

pre 2 godine

Sreca pa su Barton i Porter precizni iz igre .6 koseva od 24 pokusaja
Kad se toliko trošiš u odbrani onda je teško imati odličan šut tokom utakmice.

daš slobodu Porteru da šutira i bolji je barem 15 puta od Jokiča koji ima potpunu slobodu a ostali se ubiše u odbrani da zatvore ispadanje jokiča posebno Porter koji se trudi za dvojicu i nedozvoljava šutiranje.

Aleks

pre 2 godine

Western Devil

Ma kakvo je ovo ispiranje mozga? To što selektor prati stanje igrača ne znači ništa u onakvoj situaciji, jer ne znam šta je tačno Sale trebalo da uradi sa tim saznanjem - da ga nakljuka Slim&Fit tabletama da skine tih 20 kg, nakon što je kasnio na pripreme?! Da li je moguć ovoliki bezobrazluk i aboliranje jednog profesionalnog košarkaša od svake odgovornosti?! Takođe bih volela da me uputiš i kakav je to astronomski ugovor dobio Birčević nakon SP? Kad bi skinuo te naočari kojima samo Jokića vidiš ružičasto, možda bi pojmio da reprezentacija nema bolju četvorku. I tog mučenog Birču ćemo praviti od blata.

Milos

pre 2 godine

2) Kao resenje, tvoj idol je stavio Nikolu kao zamenu Bircevicu. Pokusao da uvalja Bircevica kao sto su radili sa Racom Petrovicem svojevremeno u fudbalu. Tu je izgubio integritet.
3) Ni to mu nije bilo dovoljno nego je ponizio Nikolu, i ostale kada je rekao da niko sem Bogdana ne bi mogao da igra sa generacijom 90ih. Sve i da je istina, a nije, takve stvari se ne pricaju dok si selektor. Tu je pokazao sujetu.

To ti je to, jedno prosto objasnjenje za ljude sa jeftinijim ulaznicama, nadam se da ce ti biti dovoljno iz 3 puta da razumes.
(Western Devil, 31. oktobar 2021 11:36) 

Ako i jeste ovako kao sto si napisao zasto onda lepo Jokic nije rekao "Ne bih da dolazim da me opet ponizava Djordjevic". Ja se slazem da je bilo ovo sto si napisao ali zasto ne kaze da je bilo tako? Da se mozda Jokic ne plasi Djordjevica? Pa ne igra u nadoj ligi i nije mu 17 pa da se plasi da Djordjevic moze ista da uradi. Aha, sada cete naci opravdanje za Jokica i zasto nije nista rekao o ponizavanju. Cekaj da vam pomognem "Jokic je iznad toga da se spusta na njihov nivo"

Kakao šejk

pre 2 godine

(Western Devil, 31. oktobar 2021 08:19)

Saša Đorđević je samo jednim šutem za 3 poena više uradio za srpsku košarku nego što će Jokić u celoj karijeri, a ponovio je to još jednom na klupskom nivou.
A onda nam je doneo mnogo i kao trener. Tri srebra na tri takmičenja. Malo li je?
Malo poštovanja prema jednom od najboljih evropskih igrača u istoriji košarke.

Poštovanje, je l, to je ono kada ne dođeš na okupljanje reprezentacije sa 25 kg viška poput Jokare, pa da te od košarke oduči već praktično penzioner Luis Skola.

Da Jokić je bio MVP u ovoj "stat padding" najgoroj eri NBA košarke u istoriji, ali bukvalno ništa nije uradio za srpsku košarku ni na klupskom, niti na reprezentativnom nivou, niti će.
Treba on još mnogo mlekca da pije da bi do Divčeve slave došao, do Peđine, Bodirogine, Danilovićeve, da ne pominjem Saleta i starije legende poput Kiće i Praje.

Čuj da mu se izvini Đorđević jer je ovaj došao debeo do te mere da ne može da trči, te nas je svojeručno pokopao na takmičenju.
Samo malo poštovanja. Nije naodmet.

Petar

pre 2 godine

Ne mogu da shvatim kako moze ovako da izgleda kao da nikad nije prosao pored profesionalnog sporta. Sa toliko para mozes da platis vrhunskog nutricionistu koji ce ti svaki dan donositi tacno ono sta treba da jedes plus teretana plus vrhunski preparati. Sve mu je dostupno i on i dalje izgleda kako izgleda. Svi su pljuvali Milicica a on uz svu neozbiljnost je izgledao 10 puta spremnije od Jokica.

slaviša šmigič

pre 2 godine

Sreca pa su Barton i Porter precizni iz igre .6 koseva od 24 pokusaja
Kad se toliko trošiš u odbrani onda je teško imati odličan šut tokom utakmice.

daš slobodu Porteru da šutira i bolji je barem 15 puta od Jokiča koji ima potpunu slobodu a ostali se ubiše u odbrani da zatvore ispadanje jokiča posebno Porter koji se trudi za dvojicu i nedozvoljava šutiranje.

Western Devil

pre 2 godine

Ponovo ih je vukao na ledjima. Ponovo je preuzeo odgovornost kad je trebalo. U prvoj cetvrtini je imao 0 poena iz 2 suta.

Potpuno je nadigrao Entoni Taunsa, a pre 4 godine mu je ovaj redovno uzimao meru na atletizam. Ono sto je primetno, da i takvi koji mu ne leze bas, poput KAT ili Deandre Ejtona, nemaju gasa za celu utakmicu, dok Nikola i u zadnjih 6 minuta 4/4 ume da ubaci i u dve brzine vise. Neverovatno je koliko pametno igra, od same igre, do toga kako sam sebi daje tempo i ne gubi snagu tamo gde ne treba. Neverovatan igrac sto se rodi jednom u veku, i treba lepo KSS da mu ode na noge i izvini se za los tretman od strane ego-tripera Sase Djordjevica, i moli ga da se vrati nazad.

Monte Moris je nastavio sa sjajnim igrama, kad se Muri vrati a Monte ode da vodi klupu zajedno sa malim Bounsom, a Rivers i Kampaco odu da igraju poker sa Cancarom i Hauardom na klupu, Denver ce biti kao crna zemlja, tim pre sto ce i MPJ da namesti ruku (imao je ovakve sekvence i prosle sezone, jedno 7 utakmica za redom gde nista nije ulazilo.

slaviša šmigič

pre 2 godine

Ovaj Porter je pomeni daleko najbolji obrambeni igrač Denvera u fazi odbrane da nemaju portera ova ekipa bi izgubila svaku utakmicu ali se bore da poprave ispadanje Jokiča međutim u važnim utakmicama doigravanja mnogo je teže izboriti se ispadanjem Jokiča koji neide nikad da zatvori stranu dok centar pravi blokadu bekovima tako da uvek je problem ako u ekipi igra centar koji dobro gađa jer može mirno nameštati ruke pošto zna da jokič nedolazi da pomogne da se zatvori strana čudi me da igrač 1-na 1 ispod koša lagano poentira pored Jokiča a samo kad bi digao ruke bila bi rampa ili bi mašio obruč ovako najniži igrač minesote daje koš a jokič kao strašilo bez ruku brani svoj obruč.Nebi me čudilo da je Denver izgubio nakon gluposti.

Ђорђе

pre 2 godine

Jedva čekam komentare tipa koliko ih ne zanima Jokić i Denver.
(coa, 31. oktobar 2021 08:41)

Jedva cekam komentare. Koliko njega ne zanima statistika.
(zoki, 31. oktobar 2021 09:02)

Жеља ти се испунила...
Ипак је он небитан лик. Не занима ме...

David

pre 2 godine

Kolektivno ludilo za meceve regularne sezone obicno nazivane cirkuskim predstavama ovde na racun Janisa,Wesa i brade kada su uzimali mvp i da takmicenje pocinje tek u playoffu...oh wait! Edwards sutira kao kao vezan konopcem.

mikac357

pre 2 godine

Onaj Embild ako nema internet neka uzme papir i olovku i nek podvuče svaki svoj i Jokićev meč pa će mu valjdq biti jasno ko je bolji...

zoki

pre 2 godine

Jedva čekam komentare tipa koliko ih ne zanima Jokić i Denver.
(coa, 31. oktobar 2021 08:41)

Jedva cekam komentare. Koliko njega ne zanima statistika.

Dragan Feliks

pre 2 godine

Teška i ružna utakmica sa slabim procentima šuta na obe strane. Denver je ove sezone ozbiljno zategao odbranu i tu su napravili pomak. Gordon je tu lider, mada ni ostali nisu loši, a Jokić i MPJ su ozbiljno napredovali u tom segmentu. Što se ofanzive tiče tu su još uvek oslonjeni na Jokića, a Gordon, Barton i Moris daju svoj doprinos, čeka se veći doprinos MPJ i klupe koja je za sada užasna (sinoć ponovo osim onog malog rukija svi u debelom minusu). Nikola je toliko napredovao da je u duelu protiv KAT~a (koga su do skora smatrali boljim igračem) imao gotovo duplo bolje brojke i to je kao normalno. I sinoć je dovukao ekipu do pobede bez obzira na netipično lošiji finiš (2 izgubljene u poslednja dva napada). Denver i dalje živi od Nikole i to će im doneti plej off ali za uključenje u borbu za titulu potreban je daleko veći doprinos ostalih. Ono što je uočljivo je daleko agresivniji Nikola na skoku što mu donosi daleko veći broj skokova.

Milos

pre 2 godine

2) Kao resenje, tvoj idol je stavio Nikolu kao zamenu Bircevicu. Pokusao da uvalja Bircevica kao sto su radili sa Racom Petrovicem svojevremeno u fudbalu. Tu je izgubio integritet.
3) Ni to mu nije bilo dovoljno nego je ponizio Nikolu, i ostale kada je rekao da niko sem Bogdana ne bi mogao da igra sa generacijom 90ih. Sve i da je istina, a nije, takve stvari se ne pricaju dok si selektor. Tu je pokazao sujetu.

To ti je to, jedno prosto objasnjenje za ljude sa jeftinijim ulaznicama, nadam se da ce ti biti dovoljno iz 3 puta da razumes.
(Western Devil, 31. oktobar 2021 11:36) 

Ako i jeste ovako kao sto si napisao zasto onda lepo Jokic nije rekao "Ne bih da dolazim da me opet ponizava Djordjevic". Ja se slazem da je bilo ovo sto si napisao ali zasto ne kaze da je bilo tako? Da se mozda Jokic ne plasi Djordjevica? Pa ne igra u nadoj ligi i nije mu 17 pa da se plasi da Djordjevic moze ista da uradi. Aha, sada cete naci opravdanje za Jokica i zasto nije nista rekao o ponizavanju. Cekaj da vam pomognem "Jokic je iznad toga da se spusta na njihov nivo"

Aleks

pre 2 godine

Western Devil

Ma kakvo je ovo ispiranje mozga? To što selektor prati stanje igrača ne znači ništa u onakvoj situaciji, jer ne znam šta je tačno Sale trebalo da uradi sa tim saznanjem - da ga nakljuka Slim&Fit tabletama da skine tih 20 kg, nakon što je kasnio na pripreme?! Da li je moguć ovoliki bezobrazluk i aboliranje jednog profesionalnog košarkaša od svake odgovornosti?! Takođe bih volela da me uputiš i kakav je to astronomski ugovor dobio Birčević nakon SP? Kad bi skinuo te naočari kojima samo Jokića vidiš ružičasto, možda bi pojmio da reprezentacija nema bolju četvorku. I tog mučenog Birču ćemo praviti od blata.

MPP

pre 2 godine

AUUUH....

kakva završnica. Kao prvo ispod prosečna partija Nikole koji se dobro ispromašivao sa za njega katastrofalnim procentom šuta. No i pored toga je povezivao igrače na terenu pokazujući da ni loše veče ne može sprečiti majstora da ipak srećno dobije meč iako je gubio lopte u odsudnim trenucima. A onda onaj koji je omražen medju mnogoma medju nama, Barton odigra odbranu na nivou ALL STAR - a onda i Nikola pokupi onu loptu sa još dodatnom rampom....VELIKA TIMSKA POBEDA DENVERA veoma važna za dobar početak sezone....Sve mi se više svidjaju kako igraju , pored lepih akcija eto i TOP odbrambenih momenata.

Demagog

pre 2 godine

Za Jokića, uobičajen dan na poslu. Najviše poena, najviše skokova, asistencija, blokada na utakmici, doduše i najviše izgubljenih lopti. Mogao je da prospe sve što je uradio, ali su ga spasili sreća i Barton.
Možda najveća dobit od ove utakmice, izgleda da je Maloun uvideo ono što je svima očito. Bouns je već sada bolji igrač i od Fakua i od Riversa i konačno je dobio 18 minuta. Njega na 6-7 mesto sa Dozirom, Fakua na 10 i klupa će biti daleko bolja.

meda

pre 2 godine

"Naprženi Edvards i Towns" u zbiru su imali daleko gori učinak od Jokića samog: isto skokova (19), 4 asistencije (Jokić 7), isto krađa 1, 0 blokada (Jokić 3), 28 poena uz TS=43% (Jokić 26 poena uz TS=53%, što će reći potrošili su 8 lopti više za ta dva poena više).

Straight Outta München

pre 2 godine

Kome je Denver dao 200 miliona. Odluka koja ce zakopati organizaciju. Covek ne moze da bude dvocifren ni kada nema Mareja.

Kikujiro

pre 2 godine

Jokić genije košarkaški, takva sinteza glave i ruke ne postoji u današnjoj košarci, istorijski legendarni unikat, ne postoji veće uživanje u današnjoj košarci od gledanja Jokića kako inteligentno "kuva" protivničke odbrane, spoj šaha i poezije, najbolji naš košarkaš ikada.

"Nikola je prelep košarkaš koji igra glavom. On ima nešto što se izgleda izgubilo u svetu, a to je periferna vizija. Kada hodate ulicom, kada vozite auto ili kada vozite biciklo, zapanjujujće je koliko fali te vizije. Ali Nikola Jokić je protivotrov za mnoge naše probleme u životu",

"Kada vidite nekoga kao što je Nelson Mandela, Martin Luter King ili Mahatma Gandi, neko ko vidi budućnost pre bilo koga drugog, neko ko zna gde treba da bude, gde želi da bude, to vam je Nikola Jokić. Sreća kreće kada sebičnost nestane. U igri u kojoj preovladavaju igrači koji neprestano igraju samo za sebe, Nikola je udisaj svežeg vazduha. Gledati njega kako igra košarku je kao da gledate Boba Dilana kako peva"

„On je različit, jedinstven. On je neko ko upada u oko. On te tera da se nasmeješ, on vidi stvari, predviđa stvari. Šta god radi, on radi tečno. I zbog toga sam nasmejan kada ga gledam, imam toplinu u srcu. Zabavno je, kreativno, divan saigrač i spektakularno vešt kreativan igrač i donosi pobede“

"Nikola je toliko pametan, toliko raznolik… On ima zlatan put ispred sebe. I kažite mu da sam ga pozdravio, kažite da sam zahvalan što mi donosi osmeh na lice“

Role

pre 2 godine

Prva tema koje se treba okaniti jeste titula u Denveru. Ljudi moji cudom nad cudima ova ekipa moze do titule u konferenciji, ali naravno da se ni to nece desit. Prva-druga runda pejofa je realan domet.
Sto se tice reprezentacije jednostavno u tom trenutku nije kliknulo. Krenulo je sa lošijim igrama, hemija je opala. Sale je hteo da pokaze lojalnost nekim igracima za ranije mečeve, a Jokara verovatno nije mogao da proguta da bude rezerva Bircevicu. Nije ni Stojaković bio redovan na okupljanjima.
Utakmicu nisam gledao, sportski pozdrav!

Western Devil

pre 2 godine

@Kakao ili Randy, ili koji god da ti je treci nik koliko si dokon da pises isto,

Da ti nacrtam:
1) Selektorov posao je vecim delom godine bukvalno samo da prati igrace, nije mogao biti iznenadjen viskom kilograma ako je radio svoj posao i bio upucen u formu svojih igraca
2) Kao resenje, tvoj idol je stavio Nikolu kao zamenu Bircevicu. Pokusao da uvalja Bircevica kao sto su radili sa Racom Petrovicem svojevremeno u fudbalu. Tu je izgubio integritet.
3) Ni to mu nije bilo dovoljno nego je ponizio Nikolu, i ostale kada je rekao da niko sem Bogdana ne bi mogao da igra sa generacijom 90ih. Sve i da je istina, a nije, takve stvari se ne pricaju dok si selektor. Tu je pokazao sujetu.

To ti je to, jedno prosto objasnjenje za ljude sa jeftinijim ulaznicama, nadam se da ce ti biti dovoljno iz 3 puta da razumes.

Marinko

pre 2 godine

Ne hejtujem Jokića, ali nije lupio bananu na kraju, Edvards je prosto promašio
(despot boric, 31. oktobar 2021 08:31)

Istina, ali neki put je dovoljno i prisustvo da bi neko osetio pritisak, a Edvards ocigledno nije toliko dobar sto se tice igre ispod obruca + kraj utakmice.

Igra

pre 2 godine

Takva je košarka,uvek se gleda završnica u izjednačenim utakmicama.Mislim da je reč tragičar nepotrebna,jer izgubio je jednu loptu,druga nije prodana već je bila dobra odbrana na Jokiću,sve i da nije izblokirao zadnji šut bilo bi nerešeno i još bi se igralo.

smeh

pre 2 godine

MPJ je izgleda ostvario svoj cilj, obezbedio je praunuke i sada je završio sa košarkom. Odigrao je jednu sezonu na solidnom nivou i to je bilo dovoljno da dobije maksimalni ugovor. Od sada izgleda samo ide odradjivanje ugovora. Šta ga briga kada mu se može i ima ko da plaća. Eh ta Amerika, i dalje je obećana zemlja.

Иван

pre 2 godine

Ово би могла бити врло значајна утакмица за Денвер. Због Боунса Хајленда. Наиме, Јокић је дефинитивно почео спорије меч. Са друге стране, знало се да ће Малоун покушати да нешто промени код резервиста, који су велики проблем Нагетса. Пре меча се спекулисало да ће Бартон преузети улогу вође друге поставе, или ће тренер коначно дати шансу Боунсу да их предводи. Имам утисак да је зато Јокић покушао да разигра Бартона на почетку, па се мало повукао у други план. Тај експеримент није успео, Бартон је био Бартон (ужасан све до последње акције на мечу), као организатор је само је солирао и промашивао, и просто је падало у очи да нико сем Јокића не може ништа да организује! А онда су прешли на план Б. Мали Хајленд! А он заиста има нешто јокићевско у себи: радо додаје лопту (једном је требало да шутне на Николин пас, а он је додао Монтеу, овај Бартону, и наравно, од тога није испало ништа), друго, игра као матор иако је руки, плус има и шут и продор, већ је комплетнији од свих из Денверове спољне линије који се не зову Џамал Мареј. Наравно, и Јокић се разиграо, он је класа. Укратко, ако је ово оно што ћемо гледати убудуће од Нагетса, онда су можда решили највећи проблем: секундарног организатора. Портер Џуниор то није, Бартон то није, Монте Морис не зна ништа да организује, ни Дожер, Кампацо је неупотребљив, Риверс исто (у нападу), а и Мареј је, кад је био здрав, много боље деловао упарен с Јокићем, него као секундарни плеј. Још кад би Бол играо уместо Џамајкла, ето напада на титулу.

Pekar

pre 2 godine

Ne mogu da shvatim kako moze ovako da izgleda kao da nikad nije prosao pored profesionalnog sporta. Sa toliko para mozes da platis vrhunskog nutricionistu koji ce ti svaki dan donositi tacno ono sta treba da jedes plus teretana plus vrhunski preparati. Sve mu je dostupno i on i dalje izgleda kako izgleda. Svi su pljuvali Milicica a on uz svu neozbiljnost je izgledao 10 puta spremnije od Jokica.
(Petar, 31. oktobar 2021 09:58)

Ne možeš da shvatiš, zato što se sportom nisi bavio. Jedino da plati drugog tatu, pa da mu napravi novu genetiku.
Stvarno ima čudnih ljudi...

Vlado

pre 2 godine

Prvih sest utakmica Denvera u sezoni obiljezila je kriminalna igra Majkla Portera Dzuniora. 11 poena po mecu, uz 31% sut iz igre i mizernih 11% suta za 3 su neprihvatljivi za igraca koji je prije par mjeseci potpisao max ugovor (207 mil $ za pet sezona). Ovo posebno bode oci ako pogledamo njegove sjane brojke iz prosle sezone (19 ppg, 54% sut, 45% za 3).
Ako uzmemo u obzir njegovu istoriju povreda i ocajnu igru u odbrani, njegov max ugovor bi se mogao pokazati kao teg oko vrata ambicijama Nagetsa. Ostaje im nada da ce uskoro namjestiti ruku, rasteretiti Jokica i spasiti GM-a sigurnog otkaza.

Back in Black

pre 2 godine

Sinoc gledao Vizardse - Boston.
Mislim dva produzetka,trebalo bi da sam prezadovoljan ali ono je bilo sve samo ne dobra utakmica.Gledaš silovanje košarke od strane Bredli Bila,Spensera Dinvidia i Tejtuma.Znaci ne zna se ko je pokušao gori koš na silu da postigne.Bukvalno gledaš košarku bez ijedne timske akcije.Procenti šuta,baš zbog tog igranja na silu katastrofalni.Za onakvu igru nije ni potreban trener.

Laki

pre 2 godine

Ljudi se ubiše od analize, a osnova svega je da je ovo bila bek tu bek utakmica za nagetse u gostima, a videli ste na šta je Luka ličio protiv Denvera (i ceo tim) kad igra drugu utakmicu u dva dana. Velika pobeda za Denver!

Milan

pre 2 godine

Ne mogu da shvatim kako moze ovako da izgleda kao da nikad nije prosao pored profesionalnog sporta. Sa toliko para mozes da platis vrhunskog nutricionistu koji ce ti svaki dan donositi tacno ono sta treba da jedes plus teretana plus vrhunski preparati. Sve mu je dostupno i on i dalje izgleda kako izgleda. Svi su pljuvali Milicica a on uz svu neozbiljnost je izgledao 10 puta spremnije od Jokica.
(Petar, 31. oktobar 2021 09:58)

Lepo si napisao - izgledao. Jokic mozda ne izgleda tako, ali je nenormalno spreman. Prosle sezone je odigrao sve ligaske utakmice + plejof u manje dana nego sto to inace traje. A pre toga je igrao i plejof u mehuru, pa imao skracenu pauzu. Sve to kao prvi igrac tima, koji kao centar ulazi u dosta jake duele. Jokic nema manekenske misice kao Milicic i to je razlika. U prvoj godini u NBA je dosta smrsao, a nabacio msicnu masu, i vec tu je mnogo uradio. Posle toga nisu vise moguce krupne promene za kratko vreme, ali ako ga uporedis sad i u prvoj sezoni u NBA, videces veliku razliku.

Pera Ždera

pre 2 godine

+

Gordon razbija u oba pravca! Nekada ruzno na oko, izolacijski ali odlican, konstantan sa obe strane lopte..

Porter igra dobru odbranu (s'obzirom koliko je bio ocajan), odlicno skace i kupi lopte ali bas odlicno, sut mora doci .. za sada ocajni procenti.

Barton dobar. Def je uhvatio kontinuitet. I dalje je tu standardnih par losih poteza i zaletanja ali donosi konstantih 10+ poena svaki put, bez mnogo suteva i zamaranja lopte... Mada i dalje mislim da su on i Porter zajedno na terenu los ritam za Portera ali mora to prevazici posto Vil nece sa klupe kretati sigurno ove sezone.

Moris vezao vec par odlicnih partija. Posebno poenterski. Samo nek nastavi.

Nikola standardan. Losa partija a opet najbolji na terenu. Odlicna odbrana na Taunsu, odlicna. tri blokade za Nikolu sinoc :). ..ove sezone da pokaze i slucajnim gledaocima da je bar solidan defanzivac nikako ocajan.

Mali B Hajland je ozbiljno hrabar, brz, kapira igru. Ozbiljan potencijal koji se ne ceka vec demonstrira pri svakom dobijenom minutu. Raduju 18 minuta dobijenih od Melouna.

-

"Braca" Grin zajedno na terenu.

Nikola place a i Denver zajedno sa njim za iole normalnim centrom sa klupe??

BBol minuti bas u ovoj meri da ne postoje?

Zeke Nadji?

Kampaco ofanzivno?

Postojanje Riversa u rotaciji u ovom momentu?

Kampaco i Rivers zajedno na terenu?

Izgubljene lopte, nesto losija hemija...

Veliki broj izgubljenih Nikole usled iznad pomenutog.

nevolem

pre 2 godine

I ove sezone prva maks drugo kolo plejofa. Iako deluje da je Jokic jos bolji. Jednostavno ostali nisu kvalitet za vise. Hiljadu puta pisah, ekipa kojoj je Porter druga zvezda tima (i to ubedljivo ispred ostalih) ne moze vise. Porter jednostavno premalo zna kosarke, najprostrije receno. Kosarkaska inteligencija, znanje da sam sebi izgradi poziciju (ovo ku je verovatno najveca mana), tehnika, vidjenje igre u svakom smislu jako jako lose. Da, davace (ili moze on davati) i po 40 50 poena kada mu krene sut ali to ne menja ovo gore. To ke domet. Naravno na to itice i Ultra limitiranost Kampaca koji je preterano kovan u zvezde i svih ostalih. Jedino sto mozda moze da pomogne da napravi neki korak vise u PO je da se Marej vrati u nekoj neverovatnoj formi. A ne treba se trositi na ove analize “da igra malo manje Gron a malo vise Gordon pa da Bol Bol dobije sansu bice prsten”. Nece, nema sanse.

bskfan

pre 2 godine

KAT se po obicaju napali protiv Jokica, poceo je dobro ali na kraju Jokic +17 a KAT -23. Da je MPJ pogodio par trojki utakmica ne bi ni usla u egal zavrsnicu. Kampaco ih ubija, za 16 minuta -24.

SuperMax

pre 2 godine

Tauns je vrhunski centar i odličan momak, samo mu fali ono nešto što imaju npr. Jokić ili Dončić da bude All Star igrač. Dobra utakmica, rekao bi Evropska.

K1

pre 2 godine

Ne mogu da shvatim kako moze ovako da izgleda kao da nikad nije prosao pored profesionalnog sporta. Sa toliko para mozes da platis vrhunskog nutricionistu koji ce ti svaki dan donositi tacno ono sta treba da jedes plus teretana plus vrhunski preparati. Sve mu je dostupno i on i dalje izgleda kako izgleda. Svi su pljuvali Milicica a on uz svu neozbiljnost je izgledao 10 puta spremnije od Jokica.
(Petar, 31. oktobar 2021 09:58)

Što je veća mišićna masa, više energije je potrebno telu. Takvi likovi mogu da potegnu prilično dosta, ali u vrlo kratkom vremenskom periodu. Za par minuta većih napora ispuvaju se kao balon. Jokuću treba masa, jer je centar. Ako bi svu tu masu pretvorio u mišiće, ne bi mogao da izdrži ni poluvreme u igri. Osim toga, zar misliš da jedan takav klub kao što je Denver nema nekoliko vrhunskih nutricionista, kondicionih trenera i sl. u svojoj ekipi? Jokić je igrao prošle sezone sve utakmice svog tima i to na vrhunskom nivou. Misliš da sručni tim nije odradio svoju platu?

Poslednja 88-ica

pre 2 godine

daš slobodu Porteru da šutira i bolji je barem 15 puta od Jokiča koji ima potpunu slobodu a ostali se ubiše u odbrani da zatvore ispadanje jokiča posebno Porter koji se trudi za dvojicu i nedozvoljava šutiranje.
(slaviša šmigič, 31. oktobar 2021 10:14)

Da se Porter trudi u NBA upola koliko se ti trudiš ovde da ne zvučiš kao budaletina gde bi mu kraj bio.

David

pre 2 godine

Tauns je toliko jak centar,to jest ima tu famu iz nekog razloga oko sebe,da svake sezone drzi fenjer pri dnu lige,jedino je mogao da vidi playoff kada je Dzimi Batler bio tamo. A sta je taj isti Batler radio? Ponizavao je Taunsa,Wiginsa na treninzima,govorio im da su mekusci i pobedjivao ih sa drugim timom.

tocka

pre 2 godine

Denver stavio sve pare na Portera, a sasvim neočekivano dobio zvezdu rukija Bonesa. Ovaj mali će biti na nivou Mareja, a sasvim moguće i bolji. Ne znam šta je radio MPJ ovog leta, ali on je onaj od pre dve godine. Sa druge strane Gordon razbija na oba kraja terena, bolje nego ikad u Orlandu. Barton igra svoju najbolju košarku.
Jokić je vidno poboljšao fizikalije, ovo je već druga utakmica sa 19 skokova. Ne da ne može da se kaže da ne zna kreditnu da preskoči nego je to sad neko zaboravljeno vreme. Skače u napadu, odbrani, kuca, blokira. I pored trenutne suše očekujem da MPJ stigne na nivo sa kraja prošle sezone, ne može prosto da zaboravi da pogadja preko leta, a to će onda biti jako dobro.

el

pre 2 godine

Jedna jako zanimljiva i, Pre svega, dobra stvar za NBA od ove sezone je da su konačno rešili da dozvole "mušku" igru i da više ne sviraju navlakuše za faul. Ne samo da je igra daleko lepša za gledanje već sada vidimo i koji su istinski kvaliteti pojedinih igrača, pre svega, Janga, Embida i Hardena jer njihove brojke nisu ni blizu prošlogidišnjim. Ekipama poput Denvera koje imaju sistem bez ili sa vrlo malo flopovanja ovo ide u korist što i Jokićeva statistika pokazuje. Nastavio je u istom ritmu i samo da se MPJ sabere šuterski biće i koja asistencija više plus otvoreniji reket. Barton je za sada odličan, procvetao je nakon povrede na sg poziciji koju je zauzimao Geri Heris. Faku je limitiran igrač i posle jedne sezone pročitan. Par drublinga i pas nazad za 3, malo bolje bi bilo da pogađa otvorene šuteve, ali malo. Ostalo mu je samo da nervira protivničke bekove u odbrani i navlači faule u napadu. Jedva čekam povratak Mareja koji se prognozira u martu ili aprilu, taman da se do po uigra pa da vidimo na čemu smo.

el

pre 2 godine

Ne mogu da shvatim kako moze ovako da izgleda kao da nikad nije prosao pored profesionalnog sporta. Sa toliko para mozes da platis vrhunskog nutricionistu koji ce ti svaki dan donositi tacno ono sta treba da jedes plus teretana plus vrhunski preparati. Sve mu je dostupno i on i dalje izgleda kako izgleda. Svi su pljuvali Milicica a on uz svu neozbiljnost je izgledao 10 puta spremnije od Jokica.
(Petar, 31. oktobar 2021 09:58)

Lepo si napisao - izgledao. Jokic mozda ne izgleda tako, ali je nenormalno spreman. Prosle sezone je odigrao sve ligaske utakmice + plejof u manje dana nego sto to inace traje. A pre toga je igrao i plejof u mehuru, pa imao skracenu pauzu. Sve to kao prvi igrac tima, koji kao centar ulazi u dosta jake duele. Jokic nema manekenske misice kao Milicic i to je razlika. U prvoj godini u NBA je dosta smrsao, a nabacio msicnu masu, i vec tu je mnogo uradio. Posle toga nisu vise moguce krupne promene za kratko vreme, ali ako ga uporedis sad i u prvoj sezoni u NBA, videces veliku razliku.
(Milan, 31. oktobar 2021 10:18)

Zadnji put kada je Jokić propustio utakmicu je 2017-te.

JPR24

pre 2 godine

Ako pažljivo pogledate Jokić mu je samo zasmetao, a igrač Minesote je umesto da položi od tablu, pogodio u obruč.
(MilanSM, 31. oktobar 2021 11:20)

Tačno. Dovoljno da Edvards promaši zicer… A Bananu je opalio Barton sekun pre toga, tu je Barton i očistio mrlju izgubljene lopte Jokića koji se pokupio sa tim smetanjem i trudom da se vrati u odbranu sto pre. No kako god, utakmica nije bila neka dobra, sloppy sto kaže Jokic, dosta gresaka, šut itd, ali i pored toga sto kaže komentator, das 93 poena i pobedio si ! A Porter sunce ti, šta je njemu uopšte ?? On ne može da se sastavi ni u napadu ji u odbrani ?? Još jednu dve ovako, Meloun mora da ga tera na klupu da malo razmisli !!

Poslednja 88-ica

pre 2 godine

Ne mogu da shvatim kako moze ovako da izgleda kao da nikad nije prosao pored profesionalnog sporta. Sa toliko para mozes da platis vrhunskog nutricionistu koji ce ti svaki dan donositi tacno ono sta treba da jedes plus teretana plus vrhunski preparati. Sve mu je dostupno i on i dalje izgleda kako izgleda. Svi su pljuvali Milicica a on uz svu neozbiljnost je izgledao 10 puta spremnije od Jokica.
(Petar, 31. oktobar 2021 09:58)

Brate nemoj da zumiras i sve ok. Kad je krupan plan gledaj pored.

el

pre 2 godine

Kad se samo setim kamo je ovaj tauns govorio da je bolji od jokica ?
(Mudrac, 31. oktobar 2021 08:31)

Usijana glava, šteta za njega, deluje kao ok lik. Uvek hoće da se dokaže protiv Jokića i uvek pretera. Par potpuno nepotrebnih a pre svega loših pasova i onaj očajan eurostep u 3/4... Ima potencijal da bude top 3 centar ali njegova nezrelost ga sprečava. Još je on mlad, nadam se da će uspeti da prevaziđe mentalne prepreke koje ga sputavaju da maksimalno otključa svoj potencijal.

ljudina

pre 2 godine

Sa ovakvim peerformansama MPJ-a, Denveru nedostaje jos samo jedan vrhunski trojkas, recimo Ben Simmons, pa da Jokic moze lepo da se ubije k'o siroče.