1. Vrlo prosto skrati teren za 10-20cm ili podigni mrežu za 5cm.
    (misko, 25. oktobar 2021 08:47)

    # Link komentara

  2. Da je pre deset godina uvedena bilo koja promena pravila u ovom smislu, djokovic bi imao bar 25, 26 slemova, da ne govorim o mastersima.
    (Gagonja, 25. oktobar 2021 08:24)

    # Link komentara

  3. Tim sto jako serviraju skratiti ruku za 2cm.
    (kraj serije, 23. oktobar 2021 17 moze i beskrvna metoda, skrati im reket 2cm
    (Dan, 24. oktobar 2021 01:09)

    # Link komentara

  4. A kako bi bilo da se teniski mec svede na tri seta od po 20 minuta ciste igre pa ko osvoji vise poena njemu set i pobeda?
    (jojke, 24. oktobar 2021 00:40)

    # Link komentara

  5. Besmisleni predlozi. Danas ogromna vecina igraca igra sa osnovne linije a ostalo je zaista malo onih koji igraju servis volej. Nekada je to bilo sasvim obrnuto. Uostalom u tome i jeste draz teniske igre, veciti obracun servis-volej (Rouzvol,Lejver,Emerson,Mekinro,Ivanisevic,Edberg,Beker,Sampras, Bili Dzin King,Navratilova,Hingis) i bejslajner igraca (Lendl, Konors, Agasi,Borg, Sarapova, Monika Seles...). Prvi imaju taj jaki servis i istrcavaju odmah na mrezu a drugi sa linije imaju passing shot.
    (milance, 24. oktobar 2021 00:15)

    # Link komentara

  6. Slazem se da u tenisu treba uneti neke promene. Pored ove price oko jakog prvog servisa predlazem da se uvede pravilo da loptica ne sme da predje preko mreze na visini vecoj od, recimo 20 cm. Znaci sve one visespratne spinovane loptice iznad toga da budu automatski poen za protivnika. Zato sam voleo one "ravnjace" Soderlinga.
    (mali mikica, 24. oktobar 2021 00:01)

    # Link komentara

  7. Treba se vratiti ma drvene rekete i nemas problem sa servisom preko 200 i nemas problem sa prejakim riternom.
    (molina, 23. oktobar 2021 23:14)

    # Link komentara

  8. Pa usporite podlogu i problem je resen.
    (Suk, 23. oktobar 2021 22:55)

    # Link komentara

  9. Mnogo je bolje skratiti polje za servis do 20 cm, podići mrežicu malo npr. 5 cm i ukinuti nec. Nego dirati to sa prvim i drugim servisom.
    (meda, 23. oktobar 2021 22:18)

    # Link komentara

  10. Jak servis je američka filozofija tenisa. Da imaš min 180 cm visinu, da serviraš 250 na sat i da trčiš na mrežu. I da poen traje razmena od dva udarca. I tome sada teže svi. Neće biti više Novaka, Rafe i Ridžera koji su znali da riterniraju i da tenis svedu na igru. Tenis će postati igra udaraca i na taj brejk. I ceo meč će da traje sat ipo. Nekada su bili Sampras, Agasi, Mekinro. Danas Isner, Opelka, Karlović, Anderson a dolaze i mlade snage istog stila
    (Zvezda, 23. oktobar 2021 18:46)

    Tome uopste sad svi ne teze, ali je gomila njih ranije tome tezila. Ranije, pre recimo 30 godina, se mnogo vise igrala servis-volej igra. Zasto - zato sto je donosila rezultate. Medjutim, razvojem tehnologije reketa passing shot je postao mnogo jace oruzje i sad retko ko igra takvu igru. Da se odigra po koji poen - da. Da neko to stalno igra - skoro niko.

    Ono sto sad imas jeste da se razvali serva i da se svaki udarac tuce sto je najjace moguce, pa dok ulazi - ulazi. I tu mislim na ove next gen - Zverev, Shapovalov, Beretini. Naravno, nisu svi takvi, li ih ima zabrinjavajuce mnogo.
    (dule, 23. oktobar 2021 22:17)

    # Link komentara

  11. @ Odavno predlažem slično pravilo a to je da server ima pravo na 1 servis grešku u gemu i dodatnu na svaki 4. poen u gemu.
    (Protić, 23. oktobar 2021 17:09)

    Ali to vise ne bi bio tenis. Vi svi koji mislite da je on s ovom izjavom u pravu, mislite naravno pogresno. Jak servis i volej je osnova tenisa kao sporta. Vremenom je doslo do usporavanja podgloga i boljih reketa sto je omogucilo i bolje reterniranje.
    Na sta bi to ustvari licilo da nema prvog servisa. Svi bi servirali slaj servis. To vise ne bi bio tenis. A uzgred mecevi bi trajali duplo duze.
    (Riki, 23. oktobar 2021 22:08)

    # Link komentara

  12. DA, da..Servis volej je interesantniji tenis ..? Gledas 3 udarca i to je poen..?
    (123, 23. oktobar 2021 21:58)

    # Link komentara

  13. ako se ne ukida drugi servis, onda moze da se eventualno malo skrati polje u koje loptica mora da upadne prilikom servisa, mada je to malo nakaradno resenje.
    ili na primer da igrac u toku svog gema ima pravo na samo jedan drugi servis. to bi verovatno bilo najbolje.
    (vrg, 23. oktobar 2021 21:43)

    # Link komentara

  14. @ Bl. U svakom mom komentaru stoji,mi Srbi a ne oni Srbi,znači da se poistovećujem sa svima.Druga stvar,izvinio sam se ako se neko našao uvređen.Treća stvar,mnogo bukvalno prihvataš sve što pročitaš,pa tako i za uputstvo za upotrebu.Šta ti znači ono neki anonimusi,pa svi smo anonimusi ovde,automatski si uspeo da uvrediš sve koji ostavljaju komentare,ispravni Srbine.
    (Da se zna, 23. oktobar 2021 21:23)

    # Link komentara

  15. Goksi ,koliko si jadan i bespomoćan ,koliko mrziš i patiš da očigledne stvari ne vidiš.Ako je neko tokom karijere lako izlazio na kraj sa serverima to je Novak.Znaš ti to odlično.
    (GAJA, 23. oktobar 2021 21:13)

    # Link komentara

  16. @ Бл Мало си се погубио у коментару,мешаш бабе и жабе.Значи,ту гомилу спортова коју си набројао и људе који због физичких карактеристика не могу њима да се баве,јер како ти кажеш неће нико да им прилагоди,нема везе са тенисом.У тенису хоће да укину правило које већ постоји, да би га управо прилагодили онима које си ти набројао и тиме дискриминишу тенисере са јаким сервисом.Акценат је на том правилу,које се зове први и други сервис и које већ постоји а хоће да га укину.
    (Свашта, 23. oktobar 2021 20:46)

    # Link komentara

  17. Pa takav je tenis bio prije pa ga ne promijenise... Ukidanje prvog servisa bi poremetilo takticke zamisli
    (sef raje, 23. oktobar 2021 20:34)

    # Link komentara

  18. A da se uvede pravilo da ne sme da se vade gaćice iz dupeta? Ne izgleda lepo.
    (Medzik Daba, 23. oktobar 2021 20:34)

    # Link komentara

  19. Rafice, ne boj se, moraš biti hrabar!
    (Rob74, 23. oktobar 2021 20:32)

    # Link komentara

  20. Zasto menjati nesto sto je tradicionalno i funcionise toliko decenija?!

    Dali Rafa misli da igra jos nakoliko sezona pa ovako trazi nacin da smanji prednost servera dok on planira da besomucno mlatara sa osnovne linije.

    Na kraju krajeva servis volej je bio popularan godinama pre pojavljivanja ovih danasnjih igraca. Igra se stalno menja u zavisnosti od podloge, reketa i ostale oprema...
    (chupavi, 23. oktobar 2021 20:28)

    # Link komentara

  21. @Da se zna

    To što si Srbin ne znači da imaš pravo, pogotovo na osnovu pisanija anonimusa na ovakvim sajtovima, za koje, usput, nemaš pojma ni ko su ni šta su stavljati čitav narod u ružne šablone.
    Ne volim ono "Mi Srbi... smo ovakvi ili onakvi" i to, kao po pravilu, u negativnom kontekstu. Ima nas svakvih, kao i u svakom drugom narodu. Ako smo više zainteresovani za nešto i tome se posvećujemo sa više strasti, ne znači da je to loše, niti da nešto slično ne rade i drugi, jer rade.
    Banalno je, ali si prvi spomenuo- možeš li dokazati da dovoljan broj Srba ne koristi upustvo za upotrebu bilo čega, na osnovu kojeg bi se moglo zaključiti da su Srbi, generalno, takvi?
    (Bl, 23. oktobar 2021 20:26)

    # Link komentara

  22. Ništa nije tako dosadno kao što je bilo Edberg-Beker, serva i volej, pa tako satima.
    (Dok, 23. oktobar 2021 20:13)

    # Link komentara

  23. Svako koristi svoje prednosti - serviseri servis, a takvi kao ti bjesomučno nabijanje lopte po liniji. Ja bih recimo zabranio igranje na šljaci ili bih recimo ograničio prepucavanje s linije na tri razmjene lopte...gluposti ko i ovaj tvoj prijedlog
    (djedmedjed, 23. oktobar 2021 20:09)

    # Link komentara

  24. Podići mrežu za 10cm?
    (SUMP, 23. oktobar 2021 18:55)

    Подизање мреже би утцало на комплетну игру. Мање болно би било да се смањи сервис поље.
    (Марко, 23. oktobar 2021 19:54)

    # Link komentara

  25. @Svašta

    Smatraš prijedlog diskriminacijom izrazito visokih tenisera. A šta kažeš na košarkaše ili odbojkaša od 170-175 cm, rukometaše, gimnastičare, skijaške skakače, pa i fudbalera od 2 metra, dizače tegova i.bacače kugle od 5o-60 kg... Oni bi željeli da se bave tim sportovima, ali niko neće da uslove prilagodi njihovim fizičkim predispozicijama, jer to više ne bi bio taj sport.
    Visokih tenisera je sve više, ps i niži pokušavaju usavršiti svoj servis, zanemarujući svoje prednosti u brzini, okretnosti i sposobnosti građenja poena. Tenis nije samo neodbranjivi servis u kojem loptica juri i do 230 km/h i tako 4 puta u gemu od jedne minute. Za takav tenis niko neće kupiti skupu ulaznicu.
    (Bl, 23. oktobar 2021 19:53)

    # Link komentara

  26. Mislim da su danasnja pravila okej, Ali gledati mec gdje igraju visoki igraci sa snaznim servisima je barem meni dosadno gledati....Ako bude Sve vise visokih tenisera u buducnosti , mislim da CE gledanost tenisa drasticno opasti.
    (Arenas, 23. oktobar 2021 19:43)

    # Link komentara

  27. Gledajte Sinera i uživajte, ništa snaga, samo inteligencija.
    (2S, 23. oktobar 2021 19:32)

    # Link komentara

  28. @ Bl. Brate moj preko Drine,šta te je to pogodilo u mom komentaru,da ga nazivaš olajavanjem.Ja sam kao i ti Srbin,iznosim činjenice,takvi smo u suštini i ako ti to ne vidiš,onda živiš u nekom virtuelnom svetu.Sve što sam napisao je ustvari istina,i nijednog Srbina nisam uvredio,jer mi zaista o svemu volimo da iznosimo mišljenje i dajemo predloge.Ako se neko našao uvređen,izvinjavam se ali zadržavam pravo na svoje mišljenje,i po tome se takođe uklapam u pripadnost srpskom narodu.
    (Da se zna, 23. oktobar 2021 19:31)

    # Link komentara

  29. 1 1/2 servis!
    (Pera Ždera, 23. oktobar 2021 19:26)

    # Link komentara

  30. Ono što je sigurno - nijedna promena pravila o kojoj sad pričamo neće biti bitna ni za njega, ni za Federera, ni za Đokovića. Ovakve promene se možda načine tek za nekoliko godina.
    (zzzzz, 23. oktobar 2021 19:24)

    # Link komentara

  31. Ako to kaze Rafa ne valja. Kada nolomani kukaju na drvosece servere sa kojima i "najbolji riterner u istoriji" tesko izlazi na kraj, onda prica valja.
    (Goksi, 23. oktobar 2021 19:15)

    # Link komentara

  32. Možda da se prvi i drugi poeni u gemu izvode jednom.
    (stevo, 23. oktobar 2021 19:10)

    # Link komentara

  33. Sta, da ima plakanja dok se mec ne zavrsi? Pitam za druga.
    (Dare, 23. oktobar 2021 19:09)

    # Link komentara

  34. Uvesti maksimalnu dozvoljenu brzinu loptice pri servisu. Ako je gruneš prejako, da se računakao servis greška.
    (E8, 23. oktobar 2021 19:07)

    # Link komentara

  35. Bravo...konacno da neko potegne ovu temu.
    (anica velickovic, 23. oktobar 2021 19:05)

    # Link komentara

  36. @Da se zna

    A ti si mjerodavan da govoriš u ime svih Srba i daješ sebi za pravo da zbog par komentara, koji ti se, očigledno, ne sviđaju, olajavaš cijeli jedan narod.
    Na stranu što imaš nevjerovatan previd- komentari su na prijedlog jednog Španca (ne Srbina),Rafaela Nadala.
    (Bl, 23. oktobar 2021 19:01)

    # Link komentara

  37. Podići mrežu za 10cm?
    (SUMP, 23. oktobar 2021 18:55)

    # Link komentara

  38. Ovo bi bilo spuštanje tipa "Hajde sad malo menjajte pravila tako da odgovaraju meni, a ne Federeru".

    Bilo je ovako nešto za očekivati nakon Federerovog odlaska u penziju. Nego, znači li to da jeste? Da li Nadal zna nešto što drugi ne znaju?

    Ja nekako ne verujem da će Federer ikad u penziju. Vidim sliku Federera za 30-40 godina, drži se za mrežu i viče "Neću da idem! Pustite me! Mogu ja još da igram, nego sam malo ozleđen."
    (Cane, 23. oktobar 2021 18:53)

    # Link komentara

  39. Jak servis je američka filozofija tenisa. Da imaš min 180 cm visinu, da serviraš 250 na sat i da trčiš na mrežu. I da poen traje razmena od dva udarca. I tome sada teže svi. Neće biti više Novaka, Rafe i Ridžera koji su znali da riterniraju i da tenis svedu na igru. Tenis će postati igra udaraca i na taj brejk. I ceo meč će da traje sat ipo. Nekada su bili Sampras, Agasi, Mekinro. Danas Isner, Opelka, Karlović, Anderson a dolaze i mlade snage istog stila
    (Zvezda, 23. oktobar 2021 18:46)

    # Link komentara

  40. Ne laje pas zarad sela, nego zarad sebe!
    (SM, 23. oktobar 2021 18:38)

    # Link komentara

  41. Znaci on se zalaze za nesto ali ne zna za sta ?
    Smetaju mu jaki servisi ali mu opet ne odgovara da se servira samo jednom …Mozda je resenje da se napravi neki otpor u vazduhu koji ne da loptici da ide jace od 200km/h …Pa da tako Rafa nema problem prilikom riterna ?? I zamislite vi sad da Novak iznese ovako nesto glupo…
    (123, 23. oktobar 2021 16:46)

    Nema potrebe za nekim "otporom"
    kako ti kezes. Lepo je predlozio
    Nikola Pilic, da ostanu dva servisa
    ali da se servis polje skrati za 20 cm. Poz.
    (Cole, 23. oktobar 2021 18:32)

    # Link komentara

  42. Hahaha pa mi Srbi smo stvarno čudo nad čudima.Čitajući komentare,sem par šaljivih, ostali "inovatori"sasvim ozbiljno daju predloge za promene u tenisu.Stvarno ne mislim ništa loše,pa mi smo majstori inovativnih stvari,počev od življenja u poslednjih tridesetak godina pa onda sve ostalo.Da nam ponude da sklopimo atomsku bonbu,mi bi sa zgražavanjem odbili da koristimo uputstvo za upotrebu,jer ga ne koristimo nikad za bilo koji nov uređaj,to nam je ispod časti.
    (Da se zna, 23. oktobar 2021 18:23)

    # Link komentara

  43. Ukinuti nec i dupli servis. Ko sa jednim servisom hazardira da servira tik iznad mreže, treba makar da dobije tu kompenzaciju. Ako ipak ostavljaju dupli servis, onda da se tretira da je lopta u igri čim se izbaci iz ruke. Možda ne toliko u muškom, ali u ženskom tenisu je jako često da se ponavlja izbacivanje, čak i kao vid dekoncentracije protivnika/protivnice. Rafa je u pravu, previše ustupaka se daje pri servisu zbog nekakve "tradicije" iz vremena kad je igračima bio problem da pogode servis polje. Sad ne samo da mogu da pogode uvek, nego neki i sa 250 km/h.
    Nec, ponavljanje servisa je notorna glupost. Ili je lopta prešla, ili nije. Zašto bi nec važio samo za servis, ako ne važi tokom igre, tokom poena?

    Nije baš neko pravilo, ali kad su nove lopte u igri, šta ima igrači jedan drugog da informišu o tome? Ako uopšte treba, treba sudija da objavi i gotovo.
    (Cinique, 23. oktobar 2021 18:00)

    # Link komentara

  44. Skratiti servis polje a ukinuti nec.
    (Džoni, 23. oktobar 2021 17:58)

    # Link komentara

  45. Visina tenisera ne sme biti iznad 185, brzina servisa do 190km/h, pri tome servirati samo na forhend levorukim igračima...e moj Nadal. Servis je je samo jedan segment igre kao i bekhend, forhend, volej...
    (H2H, 23. oktobar 2021 17:46)

    # Link komentara

  46. Uplašio se od moje ljubavi, Noleta!
    (Bob, 23. oktobar 2021 17:44)

    # Link komentara

  47. Kad popijem jedan čivas, uvek mislim igra irvas...
    (Delije Čikago, 23. oktobar 2021 17:43)

    # Link komentara

  48. @Mrsavi saman
    Dobra je ideja da se ogranici broj udaranja loptice pre servisa, ali nije dobro uvoditi samo 1 servis. Serveri najvecu prednost vuku iz svoje vusine, snage u brze podloge, ali to nije dovoljno za velike rezultate u kontinuitetu. Taj njihov stil diovodi cesto do povreda ramena. Sposobnost preciznog i tacno plasiranog servisa, sto rade Fed i Nole najbolje na turu, je kljucna, posebno za drugi servis. Sto se vazda kaze 'um caruje a snaga klade valja'. Tu lezi i glavni problem atraktivnisti same igre kada sa scene sidje velika trojka, dok su Mari, Stan i Delpo vec u pemziji.
    (Demar Derozan, 23. oktobar 2021 17:38)

    # Link komentara

  49. Kakva nebulozna izjava !
    Pa on bi trebalo da zna koliko veštine treba za servis u polje pri 230km/h.
    I isto bi trebalo da zna da to teško može biti više od 50% tako da ostaje isto toliko šanse da manji, brži igrač zahvaljujući svojim prednostima ravnopravno učestvuje u igri.
    Ili je budućnost tenisa u besomučnom prebacivanju loptice dok jedan ne padne u nesvest ?
    Svašta ljudima pada na pamet dok imaju vremena za "razmišljanje".
    (Dekigrobar011, 23. oktobar 2021 17:37)

    # Link komentara

  50. Izbacio bih nec ,on je sulud totalno i drugi servis. Ako moze odbojka da funkcionise tako, sto ne bi i tenis. A opet serviraju najjace sto mogu. Stisnes pa serviras jako, niko ti ne brani.
    (kaokakao, 23. oktobar 2021 17:35)

    # Link komentara

  51. moj omiljeni teniser.
    (Aleksa1978, 23. oktobar 2021 17:35)

    # Link komentara

  52. Vidim Izner, Karlović, Opelka, Raonić se ubiše od dominacije. Potrebno je malo i znati igrati tenis, koliko god Medvedev i Zverev svoju igru bazirali na tom prvom udarcu, oni ipak imaju teniski talenat. Lično bih bio protiv uvođenja ove inovacije.
    (Laudrup, 23. oktobar 2021 17:33)

    # Link komentara

  53. Tim sto jako serviraju skratiti ruku za 2cm.
    (kraj serije, 23. oktobar 2021 17:31)

    # Link komentara

  54. Da se tapkanje loptice pre servisa svede na tri puta maksimalno.
    (Mršavi šaman, 23. oktobar 2021 17:25)

    # Link komentara

  55. Realno Medvedev protiv Djokovica nije servirao drugi servis…Taktika koja prodje jednom u 10 meceva.
    (Straight Outta München, 23. oktobar 2021 16:56)

    Tacno, ali je servirao prvi znajuci da ima 2.sansu ako promasi
    Stanje uma mnogo znaci.
    (123123, 23. oktobar 2021 17:23)

    # Link komentara

  56. Realno Medvedev protiv Djokovica nije servirao drugi servis…Taktika koja prodje jednom u 10 meceva.
    (Straight Outta München, 23. oktobar 2021 16:56)

    Bas protiv Novaka ih sve hoce prokleti bili, da mora da ih dotera do petog seta a to moze samo ako je i on skroz u elementu i ima snage, a naravno zrebove ime uvek teze tako da ga maksimalno sabotiraju na svakom koraku.

    Jedan Medvedov servis gem, uzeo ga za minut i po servisima, publika muk, na cemu da aplaudiraju?
    (Let them talk, 23. oktobar 2021 17:22)

    # Link komentara

  57. U pravu je. Ovi što pola meča dobiju samo šamarajući servise, odbijaju od tenisa koji postaje dosadan.
    (Mrsoje Treći, 23. oktobar 2021 17:20)

    # Link komentara

  58. Najdosadniji, najduži (po pravilu sa najviše tajbrejkova) i istovremeno najneizvjesniji teniski mečevi su između dva dvometraša koji većinu poena rješavaju servisom. To im je, više-manje, sva taktika. Kako je u tenisu dugajlija sve više, to će uskoro postati smješan sport. Ukidanjem drugog servisa ili skraćivanjem servis polja (neko je skoro spomenuo da je to Pilićev prijedlog), teniseri bi postali pažljiviji pri servisu, bilo bi manje asova, a pretpostavljam da bi i to bar malo skratilo mečeve, iako bi zbog sporijeg servisa bio povećan broj razmjena u toku poena.
    (Bl, 23. oktobar 2021 17:11)

    # Link komentara

  59. Dobra ideja. To je moj ćale predložio pre 10 godina.
    (zed, 23. oktobar 2021 17:10)

    # Link komentara

  60. Ja sam pre svega za skracivanje meceva I ukidanje neca obavezno...
    (darko, 23. oktobar 2021 17:10)

    # Link komentara

  61. Najjači
    (Kokuzzzzz, 23. oktobar 2021 17:10)

    # Link komentara

  62. Odavno predlažem slično pravilo a to je da server ima pravo na 1 servis grešku u gemu i dodatnu na svaki 4. poen u gemu.
    (Protić, 23. oktobar 2021 17:09)

    # Link komentara

  63. Realno se celokupan twnis pretvorio u servis. Ovo sa jednim servisom deluje smisleno.
    (cirka okruglo, 23. oktobar 2021 17:08)

    # Link komentara

  64. U suštini takvo pravilo je i pravično. Zašto bi jedan udaran bio povlašćen u odnosu na druge? Ako tokom poena nemate prava na grešku, ne znam zašto bi servis bio povlašćen, tj. čak se i vrh mrežice ponavlja?!?! Nego kao u odbojci, sve bodovati i to je to.
    (Vladimir, 23. oktobar 2021 17:08)

    # Link komentara

  65. Ne slažem se uopšte da serveri dobijaju mečeve jer nije tako statistički. Ali, slično stonom tenisu, gde se menjala veličina i materijal loptice, možda bi trebalo za nijansu povećati težinu i obim teniske loptice pa onda da bude ravnopravno teža i za dobre servere i za volej igrače, i za "linijaše".
    (Urke, 23. oktobar 2021 17:08)

    # Link komentara

  66. Ograničiti prebacivanje na sedam puta i zabrfaniti tapkanje loptice više od tri puta.
    (Tako znači, 23. oktobar 2021 17:07)

    # Link komentara

  67. Rafa, ti si nas idol! Jedva cekamo da te vidimo na terenu. Nek te zdravlje posluzi i da osvojis najvise GS u istoriji.
    (Jovic, 23. oktobar 2021 17:06)

    # Link komentara

  68. Treba ukinuti drugi servis i to ce doprineti da vise do izrazaja dodje vestina igraca a ne puka sila.
    (Marko, 23. oktobar 2021 17:04)

    # Link komentara

  69. Ne mogu da verujem da je ovako nešto izjavio.To se zove diskriminacija,jer ako je neko izrazito visok a želi da se bavi tenisom, servis mu je najveće oružje i to je tako od kad postoji taj sport.To je kao da se žali,zašto su teniseri niži rastom izuzetno brzi i stižu svaku lopticu,treba valjda razmotriti da trče na jednoj nozi.Rafa je prisutan dvadesetak godina,valjda bi on najbolje trebao da zna,koliko velikih titula u tom periodu imaju izraziti serveri.Evo računaću Delpa i Čilića u izrazite severe,i ko još u zadnjih 70 GS.
    (Svašta, 23. oktobar 2021 17:02)

    # Link komentara

  70. Može, i ne samo to, već i mnoga druga pravila. I onda da tom sportu date drugo ime.
    (dzigi, 23. oktobar 2021 17:01)

    # Link komentara

  71. "Mečevi će se rešavati servisima"

    Reče čovek koji je zajedno sa još dva tenisera uzeo 60 grend slemova u eri gde su igrali Del Potro, Raonić, Izner, Čilić, Anderson... i to svi u vrhuncu svoje igre.

    Dakle nije sve u servisu, potpuno glupo mišljenje
    (Oki, 23. oktobar 2021 17:01)

    # Link komentara

  72. Posle ovogodisnjeg RG poceo da prica i o strahu.....!!!???
    (Bob, 23. oktobar 2021 17:00)

    # Link komentara

  73. Bravo za Rafu,o ovome sam ja cesto pisao....Ovi visoki mladi teniseri unistise ovu predivnu igru....Servis i samo servis...A kada im stane taj servis,moze ih dobiti bilo ko.
    (Asteriks, 23. oktobar 2021 16:56)

    # Link komentara

  74. Realno Medvedev protiv Djokovica nije servirao drugi servis…Taktika koja prodje jednom u 10 meceva.
    (Straight Outta München, 23. oktobar 2021 16:56)

    # Link komentara

  75. I ja mislim da bi bila dobra ideja da se izbaci jedan servis. Jeste da bi onda bilo više brejk šansi, ali bi i sama vestina igraca dolazila do izražaja. Mislim da tek u takvim uslovima bi se videla dominacija Dokovića i Nadala, koji realno i nemaju neki servis spram sveg drugog repertoara i mogućnosti koje poseduju. Uostalom, ne znam da li još u nekom sportu ima prava na servis grešku, odnosno ponovljeni servis..
    (Zlooba, 23. oktobar 2021 16:49)

    # Link komentara

  76. Misho bojim se.
    (Her Zika, 23. oktobar 2021 16:47)

    # Link komentara

  77. Rafa, gospodin uvek fer i iskren!
    (Rafa, 23. oktobar 2021 16:46)

    # Link komentara

  78. Znaci on se zalaze za nesto ali ne zna za sta ?
    Smetaju mu jaki servisi ali mu opet ne odgovara da se servira samo jednom …Mozda je resenje da se napravi neki otpor u vazduhu koji ne da loptici da ide jace od 200km/h …Pa da tako Rafa nema problem prilikom riterna ?? I zamislite vi sad da Novak iznese ovako nesto glupo…
    (123, 23. oktobar 2021 16:46)

    # Link komentara

  79. Da li je moguce da je ovako nesto glupo i sitnicavo izjavio...ako je ikome nova tehnologija donela nesto to je onda on.
    (noleisthebest, 23. oktobar 2021 16:38)

    # Link komentara