Nedelja, 17.10.2021.

16:00

Rikardo nastavio seriju – rutinska pobeda Partizana

Fudbaleri Partizana savladali su Radnik iz Surdulice 2:0 (1:0), u meču 13. kola Superlige Srbije.

Izvor:

Rikardo nastavio seriju – rutinska pobeda Partizana IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

116 Komentari

Sortiraj po:

Ne blamirajte se

pre 2 godine

Ako baš hoćeš da znaš, u poslednjih 5 sezona u kojima je Zvezda osvojila titule partizan je dobio samo jedan prvenstveni derbi inače u tim sezonama kada je Zvezda osvajala titule skor je 13 utakmica, 5 pobeda Zvezde, 7 nerešenih i 1 pobeda partizana, napomenuo bih da je i ta pobeda ostvarena kada je poništen regularan gol Milunovića pri rezultatu 0:0,tako ajd sad lepo na časove kod Žeksa i Fegeltije da obnovite gradivo
(DžejAr65, 17. oktobar 2021 20:45)

Najjace je to sto pored svih činjenica koje si naveo i koje su lako proverljive grobarski mozgovi ti daju minuse i žive u samo njima znanom grobarskom paralelnom univerzumu zvani “ dodjite na stadion”
(Bane, 18. oktobar 2021 05:39)

Jao ovi zvezdaši vladaju činjenicama kao "duh koji lebdi".

Kad je Zvedana osvajala titule u 4 sezone+ poslednji derbi rezultat je 10 uta Partizan 1 pobeda C.Zvezda 3 pobede i 6 nerešenih.

Ako uzmemo sezonu od 2016/2017 sa kup uta. Sledeći je rezultat.

Partizan 1 titulu C.Zvezdana 4 titule. 16 mečeva( 3 u kupu). Sve po 1:0. Al smo sva drali u kupu tu gde sme :))))

6 pobeda Partizana( tu si nešto pomešao u svoj glavi promaja) 3 pobede Zvezdane i 7 nerešenih.

Ono Partizan sme samo kup da uzme
Osim što su funkcionalno nepismeni Zvezdaši imaju i promaju u glavi.

Bane

pre 2 godine

Ako baš hoćeš da znaš, u poslednjih 5 sezona u kojima je Zvezda osvojila titule partizan je dobio samo jedan prvenstveni derbi inače u tim sezonama kada je Zvezda osvajala titule skor je 13 utakmica, 5 pobeda Zvezde, 7 nerešenih i 1 pobeda partizana, napomenuo bih da je i ta pobeda ostvarena kada je poništen regularan gol Milunovića pri rezultatu 0:0,tako ajd sad lepo na časove kod Žeksa i Fegeltije da obnovite gradivo
(DžejAr65, 17. oktobar 2021 20:45)

Najjace je to sto pored svih činjenica koje si naveo i koje su lako proverljive grobarski mozgovi ti daju minuse i žive u samo njima znanom grobarskom paralelnom univerzumu zvani “ dodjite na stadion”

zdravko

pre 2 godine

Lepo se Kaze ko se na kraju smeje naj sladje se smeje. lCeka vas grobari u prolece dva derbija na marakani decete plakati kad vam zvezda pokaze gdesete I da titula neide sa marakane I'ma da placete tada

anonymous

pre 2 godine

@Aha, znači sad je ofsajd. Ja mislio da je bio faul u napadu. Pa sa vama uvek neka komedija. Ni ne sećate se zbog čega je navodno poništen gol...
(panter pudlica, 17. oktobar 2021 22:48)

Da bio je ofsajd, to sam svugde odmah posle utakmice komentarisao. Jedina greska sudije na derbiju je bila ta sto je sudio faul, a ne ofsajd. Gol je ponisten opravdano.

Слободан

pre 2 godine

Дошли људи "без неколицине играча". Нико не зна зашто. Повређени? Болесни? Кажњени? Нема објашњења..Рутинска склањалица!

DžejAr65

pre 2 godine

DzejAr65
Ne shvatam cemu potreba da lazete kad se sve moze proveriti danas
(pfc, 17. oktobar 2021 21:58)
Evo ja te lepo molim da proveriš pa da mi kažeš šta sam slagao a ako ima i jedan detalj da nije tačan ja ću se lepo izvinuti isto bih voleo da i ti to uradiš pošto znam da je svo što sam napisao tačno

panter pudlica

pre 2 godine

Nije lepo lagati, svi koji imaju oci a realni su, videli su da je golu Partizana prethodio ofsajd. Naravno, postoje i snimci tog gola i jasno se vidi, ali grobarska spin masinerija radi punom parom
(andrej, 17. oktobar 2021 19:03)

Aha, znači sad je ofsajd. Ja mislio da je bio faul u napadu. Pa sa vama uvek neka komedija. Ni ne sećate se zbog čega je navodno poništen gol...

Jaci smo puno zivi bili na prolece

pre 2 godine

Ali sirovina Zdjelar rusi protivnika prvo jednom rukom za dres pa drugom za vrat i sudija ne pomislja za zuti. Tacno vidis dobili napredne instrukcije za ovu sezonu. Ali bice vam zaludu.

Kobra

pre 2 godine

Pogledajte sve golove Partizana posle centrasuteva,ni jedan igrac protivnicke ekipe nije ni jedan cm odsto io od zemlje. tacno se vidi da vas puštaju..

Sub013

pre 2 godine

Od kada došao veliki mag Stanoje Partizan sve pobede osim derbija. Potrudila se uprava da zatvori sve sa pobedama. I šta sledi. Sledeće kolo TSC u gostima. Predsednik kluba Jožef Žemberi nekada član UO Partizan a onda Čukarički sa trenerom Sašom Ilićem. Da li neko sumnja u ishode tih mečeva? Sve će biti tako do derbija
(Konstatacija, 17. oktobar 2021 18:25
Pa vi u derbiju ne mozete da pobedite Partizan cak i kad imate 32 boda prednosti. Koji je skor u derbijima u poslednjih 5 godina u kojima neprikosnoveno osvajate titule?
(sone, 17. oktobar 2021 19:04)

Od 2017. u prvenstvenim derbijima uspeli ste da pobedite samo JEDNOM, 7 puta je bilo nerešeno, a 3 puta je pobedila Zvezda, o cemu vi pobogu pricate, koga lazete, jel se pravite ludi ili stvarno jeste??? Da ne pricamo sto se na tih 32 bodova prednosti Zvezda borila sa Liverpulom, PSG-om, Napolijem u LS, a vi ispadali u sezoni kupanja pa vam je jedino vazno na svetu bilo da dobijete taj derbi i po mogucstvu izborite 2. mesto, dok je nama ta utakmica nakon napornih kvalifikacija i LS bila kao i sve ostale, a i pored toga smo bolji. Kako vi sami sebe ubedite u lazi to je fascinantno. Jedino ako nereseno ne gledate kao na vasu pobedu, sto donekle i mogu da razumem, da nismo igrali LS ni te neresene ne biste videli. Cudno je recimo bilo kad ste vi igrali LS (naravno zavrsili sa 0 bodova u grupi s' Arsenalom, Sahtijorom i Bragom) a mi vas odvaliki 3:0 u derbiju sa tendencijom da bude 5!

DžejAr65

pre 2 godine

Pa vi u derbiju ne mozete da pobedite Partizan cak i kad imate 32 boda prednosti. Koji je skor u derbijima u poslednjih 5 godina u kojima neprikosnoveno osvajate titule?
(sone, 17. oktobar 2021 19:04)
Ako baš hoćeš da znaš, u poslednjih 5 sezona u kojima je Zvezda osvojila titule partizan je dobio samo jedan prvenstveni derbi inače u tim sezonama kada je Zvezda osvajala titule skor je 13 utakmica, 5 pobeda Zvezde, 7 nerešenih i 1 pobeda partizana, napomenuo bih da je i ta pobeda ostvarena kada je poništen regularan gol Milunovića pri rezultatu 0:0,tako ajd sad lepo na časove kod Žeksa i Fegeltije da obnovite gradivo

nista o nicemu

pre 2 godine

Koliko se sećam, bio derbi pre samo dve nedelje. I šta je bilo? Opet vas sudijska trojka spašavala, poništavanjem regularnog gola Partizana.
Što volim takve sa memorijom zlatne ribice...
(panter pudlica, 17. oktobar 2021 18:09)

Regularan gol? Netacno.

nikola

pre 2 godine

@zoran

Pričajte vi šta hoćete Jojić nam je jedan od najkonstantnijih igrača. Vrlo bitan šraf sa Zdjelarom. Može da igra i prednjeg i zadnjeg veznog. Daje golove. Čvrst u duelu. Uvek je u 2-3 igrača koji najviše pretreče, po statistici.Centaršut i prekid svakako ima bolji od naših bekova.

JoviBL

pre 2 godine

Pričajte vi šta hoćete Jojić nam je jedan od najkonstantnijih igrača. Vrlo bitan šraf sa Zdjelarom. Može da igra i prednjeg i zadnjeg veznog. Daje golove. Čvrst u duelu. Uvek je u 2-3 igrača koji najviše pretreče, po statistici.Centaršut i prekid svakako ima bolji od naših bekova.
(nikola, 17. oktobar 2021 20:03)

Dobar je Zeka. Jedan od onih sto se moze svrstati u gospodu medju fudbalerima. Medjutim ne bih se slozio da je jak u duelu. Nije on neko ko se oslanja na snagu. Cak su mu i slobodnjaci zasnovani vise na preciznost a manje na jacini suta. A sto se tice centarsuta, mislim da se niko u cijelom timu moze porediti sa Zivkovicem, tako da se ne bih slozio ni sa tom konstatacijom.

zoran

pre 2 godine

-Stanojević radi odličan posao.
O tome da radi odličan posao svedoče i igre u evropi. Tako da ovi rezultati nimalo nisu slučajni.
Rikardo igra odlično od kako je tu.
-Nekako od svih trenera u Partizanu zadnjih 10 godina najbolje igre i rezultate imali su Stanojević i Nikolić...
Mozda je tu bilo i boljih trenera ali jednostavno pod njihovom palicom igra ubedljivije.... Mozda ih i hoće, ima tu i talije ali poklopi im se tu nesto.... Realno i liga je losa, mnogo je timova ne konkurentno. Rezultati
za sada za poštovanje....
-Zanimljivo uspesi u evropi nasih klubova dovode do toga da će srbija
2023 imati 2 predstavnika za ligu sampiona... Čak ako bude još bekih pobeda moze jedan klub ići direktno u ligu sampiona..... Kakav bi to samo uspeh bio da 2 tima iz srbije igraju ligu sampiona..... Koliko bi uslo samo novca u klubove, skočila
vrednost nasih fudbalera... To je za sada samo san

ko-ometator

pre 2 godine

Kakva sklanjalica kod oba gola odbrana spava, pazi ofsajda pa posle pokraj toliko igraca Radnika igraci partizana dva puta u petercu dolaze do lopte a ovaj drugi gol igrac odbrane spusta glavu da ga lopta prodje… Kad naletite na prvu ekipu u evropi poluozbiljnu pocistice teren sa vama.

tom pus

pre 2 godine

Jadno i bedno.Jalova igra, bekovi uzas, vracanje lopte unazad i kad se dodje do 16 metara, sutevi neprecizni, jednom recju slabo odigrana utakmica !! 
(Bane, 17. oktobar 2021 18:31) 


Da li je Partizan pobedio?
(123, 17. oktobar 2021 18:47)

Zahvaljujemo se na glasu.

kakve veze ima čovek izneo činjenice...

panter pudlica

pre 2 godine

Neko jedva 2:0 a neko 7 dao,a samo da je hteo mogo je i petnaes’ da da.
(mrak, 17. oktobar 2021 19:17)

Valjda ni sam ne znaš šta si hteo reći. Stekao bi se utisak iz tvog komentara da imate bolju gol razliku. Ajde pogledaj malo bolje...

Na kraju krajeva, gol razlika ne odlučuje šampiona, već onog ko osvoji najviše bodova...

sone

pre 2 godine

Od kada došao veliki mag Stanoje Partizan sve pobede osim derbija. Potrudila se uprava da zatvori sve sa pobedama. I šta sledi. Sledeće kolo TSC u gostima. Predsednik kluba Jožef Žemberi nekada član UO Partizan a onda Čukarički sa trenerom Sašom Ilićem. Da li neko sumnja u ishode tih mečeva? Sve će biti tako do derbija
(Konstatacija, 17. oktobar 2021 18:25
Pa vi u derbiju ne mozete da pobedite Partizan cak i kad imate 32 boda prednosti. Koji je skor u derbijima u poslednjih 5 godina u kojima neprikosnoveno osvajate titule?

Keynes

pre 2 godine

Izgleda da je ove godine namešteno za nas da osvojimo. Tuga. Ne pamti se kad je poslednje prvenstvo odigrano, a da se vec od starta ne zna za koga se namesta titula.

ja

pre 2 godine

Svi u evropi gube bodove negde, samo Partizan ne moze da izgubi.
(Nelogicnost, 17. oktobar 2021 17:15)

Nema većih licemera na svetu od Zvezdaša. Iako se ničeg ne stidite, ponavljaću i sto puta ću vam reći da treba da vas bude sramota.

DžejAr65

pre 2 godine

U poslednjoj deceniji CZ nema ukupno 5 poraza u domaćoj ligi a ovaj priča da je Partizan državni projekat. Gospode bože svako ostavlja komentare?!
(Loznica, Gučevo, Cer…, 17. oktobar 2021 18:08)
Pričamo o ovoj sezoni, svi mogu da kiksnu samo Zvezda ne može, zvuči li ti poznato

andrej

pre 2 godine

@Koliko se sećam, bio derbi pre samo dve nedelje. I šta je bilo? Opet vas sudijska trojka spašavala, poništavanjem regularnog gola Partizana.
Što volim takve sa memorijom zlatne ribice...
(panter pudlica, 17. oktobar 2021 18:09)

Nije lepo lagati, svi koji imaju oci a realni su, videli su da je golu Partizana prethodio ofsajd. Naravno, postoje i snimci tog gola i jasno se vidi, ali grobarska spin masinerija radi punom parom

Небојша

pre 2 godine

Чини ми се да че Станоје после оволиких хвалоспева у коментарима на његовог незаменљивог десног спољењег да да отказ. Или неће, већ ће из ината да га ставља из утакмице у утакмицу у прву поставу. Па нек пукну душмани.

Дух са секиром

pre 2 godine

Читати коментаре "поштених" звездаша који описују на које се све начине намешта утакмица је непроцењиво.
Прво зато што говоре из личног искуства, знају како се ради посао.
Друго види се да није истина јер се те ствари не раде са противничким флијалама.
Али нека вам буде, ипак више боли кад лопов умисли да си га покрао...

sone

pre 2 godine

A 4:0? Ništa? Šta, bilo bi očigledno? I ovako je!!!
(Fenomen, 17. oktobar 2021 18:44)
Vazno je da 1:7 nije ocigledno, poluvreme 0:6, je bas regularno.

Црвена звезда 1913

pre 2 godine

Браво црно бели увек први били на табели.
(Партизан име шампиона, 17. oktobar 2021 18:49)

А онда схватиш да и када си први ти си уствари други....

Gradjanin Kejn

pre 2 godine

Partizan je za klasu jaci od svih u ligi, racunajuci i mezimicu rezima.
(Pedjae2, 17. oktobar 2021 17:54)

Kako si samo to utvrdio. Pa što ne pobediste u derbiju. Dva šuta na gol

123

pre 2 godine

Jadno i bedno.Jalova igra, bekovi uzas, vracanje lopte unazad i kad se dodje do 16 metara, sutevi neprecizni, jednom recju slabo odigrana utakmica !!
(Bane, 17. oktobar 2021 18:31)


Da li je Partizan pobedio?

nista o nicemu

pre 2 godine

Kada bi klubovi igrali bunker protiv partizana kao prošle godine grobari bi već kiksnula 2-3 puta ali stigla je naredba da svi igraju otvoren fudbal da bi državni projekat lakše davao golove
(DžejAr65, 17. oktobar 2021 16:23)

Od 2012 protiv CZ niko ne igra bunker. Pitam se zasto?
(ej bre, 17. oktobar 2021 16:43)

Kako si se ispalio, Partizan bio sampion od 2012te

tom pus

pre 2 godine

Ово са Миљковићем у првој екипи Партизана је већ постала спрдња. Чак и играчи Радника знају да могу мртви ладни да појачају средину и да оставе самог Миљковића на крилу јер тај нити уме нити сме да уради са лоптом било шта сем да је врати најближем саиграчу и то назад.
(Воја, 17. oktobar 2021 18:28)

Zahvaljujemo se

bravo...??

Miskec

pre 2 godine

Partizan je za klasu jaci od svih u ligi, racunajuci i mezimicu rezima.
(Pedjae2, 17. oktobar 2021 17:54)
Na nivou Sitija, mozda i jaci!

Bane

pre 2 godine

Jadno i bedno.Jalova igra, bekovi uzas, vracanje lopte unazad i kad se dodje do 16 metara, sutevi neprecizni, jednom recju slabo odigrana utakmica !!

Воја

pre 2 godine

Ово са Миљковићем у првој екипи Партизана је већ постала спрдња. Чак и играчи Радника знају да могу мртви ладни да појачају средину и да оставе самог Миљковића на крилу јер тај нити уме нити сме да уради са лоптом било шта сем да је врати најближем саиграчу и то назад.

Zoran

pre 2 godine

Tuga je gledati kako igraci Radnika navlace Miljkovica na centarsut, a on mucenik izbezumljen vraca svaku loptu nazad, a vec dotrcao do protivnickih 16 metara..Pa, ono se ne vidja na seoskim ligama.

Ja Pero

pre 2 godine

Partizan i Zvijezda trebaju da se max potrude da uzmu sve pobjede u grupama i u osmini finala, ako uspiju. Mislim da bi tad sigurno došli do 11 mjesta i sigurnog učesnika u grupama.

Kobra

pre 2 godine

Sklanjalica..braci cigani jeste skontali sta je Toletu,dosmanlijama tad bio cilj..da nas stignu po broju titula..al I to se nikad nece desiti jer bi bila nevidjena sramota za sport uopšte,za pravdu

Loznica, Gučevo, Cer…

pre 2 godine

Kada bi klubovi igrali bunker protiv partizana kao prošle godine grobari bi već kiksnula 2-3 puta ali stigla je naredba da svi igraju otvoren fudbal da bi državni projekat lakše davao golove
(DžejAr65, 17. oktobar 2021 16:23)




U poslednjoj deceniji CZ nema ukupno 5 poraza u domaćoj ligi a ovaj priča da je Partizan državni projekat. Gospode bože svako ostavlja komentare?!

panter pudlica

pre 2 godine

Do derbija,onda -1.
(Red, 17. oktobar 2021 17:41)

Koliko se sećam, bio derbi pre samo dve nedelje. I šta je bilo? Opet vas sudijska trojka spašavala, poništavanjem regularnog gola Partizana.
Što volim takve sa memorijom zlatne ribice...

Anfield

pre 2 godine

Imamo najneinteligentniji par bekova u Evropi.
(Moca, 17. oktobar 2021 18:02)
Zahvaljujemo se na glasu.


I vaši i naši kad se skupe, nisu ni za pola dobrog beka, koliko su dobri ostali kad vuku tim sa po bar dva igrača manje po meču pa se uguraju u neku grupu to niko da objasni ne može.

Konstatacija

pre 2 godine

Od kada došao veliki mag Stanoje Partizan sve pobede osim derbija. Potrudila se uprava da zatvori sve sa pobedama. I šta sledi. Sledeće kolo TSC u gostima. Predsednik kluba Jožef Žemberi nekada član UO Partizan a onda Čukarički sa trenerom Sašom Ilićem. Da li neko sumnja u ishode tih mečeva? Sve će biti tako do derbija

Robert Lewandowski

pre 2 godine

Čini mi se kad bi Radnik kojim slučajem postigao gol, izvinuo bi se Partizanu.
(Eto tako, 17. oktobar 2021 18:25)

Meni se cini da si ti jako nervozan.

Zoran

pre 2 godine

Urošević, Miljković, Jojić, Saničanin..Uvreda za fudbal.
Miljković centaršutom pogadja atletsku stazu iza gola !!??
Gent će ove da odvikne od fudbala, a i treba. Iz ovakvog tima oterati Sumu je krivično delo.

ćaos

pre 2 godine

Preteruje Stanojevic sa Miljkovicem Zivkovic je bolji i agilniji i ima bolji centarsut a i napokon je postigao gol u kupu,mislim da on zasluzuje vecu minutazu od Miljkovica
(Veskocaca, 17. oktobar 2021 16:05)

Kao što znaš, svaku utakmicu rotira bekove Stanojević. Živković je u planu za Gent.

kukuruz liga bez briga

pre 2 godine

Preporučujem svima da udju na aplikaciju rezultati, i pogledaju pojedinacno za igrace iz prve postave Radnika koliko su igrali minuta u ovoj sezoni... Prosek vecini oko 20-30 minuta po utakmici, a dosta njih je presedelo i veliki broj utakmica na klupi... Takodje, pre par dana je kvota na Partizan bila 1.30 a danas je negde oko 1.06... Svima je jasno da partizan ovo dobija, ali bi bilo lepo da se Radnik ne sklanja bas ovoliko providno... Pozdrav
(under, 17. oktobar 2021 16:14)

Pa nije ovo czv da golman i stoperi dodaju sami loptu napadacima, pobrkao si filijale limeni.

zemunski kej

pre 2 godine

Plachemo od smeha , gledamo kako Miljkovic centrira, Jedna na severnu tribinu drugi put balon na drugu stranu, Odustao je i vraca nazad. Od svih nashih fudbalera najbolji centarsut ima Filip Kostic i to napacuje.

Robert Lewandowski

pre 2 godine

U pravu si druze sad sam gledao. Golman i tri igraca poslednje tri utakmice igrali po 90 min, ostali nemaju veci prosek od 10 min, po 4-5 min, 10-12 min i dvojica po 20 min. Strasno sta napravi Stanoje Plakoje, ali dzaba proćiće i taj april mesec i onda krece sunovrat Fk i Kk partizaia
(Kalinić je Bog, 17. oktobar 2021 16:47

10 igrača Radnika je povredjeno.

crna ovca drustva

pre 2 godine

Zamislite da svi ovako kidaju protiv Zvezde kao sto Radnik kida protiv Partizana. Juce Kolubara ne znam da li je jedan faul napravila.

Bogi

pre 2 godine

Džaba vam sve, pričajte sta hoćete, mi gazimo prema tituli. Nećete ove godine da se smejete. Partizan šampion. A sad izvolite...
(mladson, 17. oktobar 2021 17:39) Do derbija. Do tad vam je sve zatvoreno. A onda gubite titulu na Marakani. Pa opet krecete da cmizdrite i kmecite kako je neregularna liga hahah

....

pre 2 godine

Kada bi klubovi igrali bunker protiv partizana kao prošle godine grobari bi već kiksnula 2-3 puta ali stigla je naredba da svi igraju otvoren fudbal da bi državni projekat lakše davao golove
(DžejAr65, 17. oktobar 2021 16:23)


Reče navijač tima koji ima 4 poraza u 4 sezone. Kakva ironija.

el.kiddo

pre 2 godine

Radnik iz Surdulice prava moderna ekipa. Mozda primaju malo golova, ali zato daju jos manje golova. Po potrebi neki igraci izadju iz kaznenog prostora, a prelaze i par puta svoju polovinu po poluvremenu.... Sto vise ovakvih timova u ligi, to je liga nazadnija, klasicna livadarska beton ekipa.

tom pus

pre 2 godine

šta kaže struka u partizanu,miljković,urošević fudbaleri
...važi aj zdravo...ne bih otišao na stadion da mi plate 1000 evra jer fržim do sebd,da gledam tim u kojem igraju bekovi neznalice,al ko smo mi struka zna,vidi i prepoznaje,hs,ha...još nešto moram reći,u vreme kad sam ja igrao ovu igru,igrače kao zdjelar su zvali zrtomudala,to je ono kad je on spor,spora mu predaja,spora lopta,sporo misli,o samo nešto vraća nazad i u stranu...kad krene napred,usitni pa stane,pa se okreće,vrti nešto,pa struko jel tako treba da igra zadnji vezni...alo bree...još neki kažu zdjelar za reprezentaciju..ha,ha...pa on nema mesta u andori brate...ovo što igra partizan je negledljivo,nivo opštinske lige sedamdesetih i osamdesetih,BG zona tu se igrao atomski fudbal,sve talentovani igrači bili...tu miljković i urošević ne bi ni rezerve bili...ima ih još puno u partizanu..onaj menig,zna vidi se,al nema skim...

DžejAr65

pre 2 godine

Kada bi klubovi igrali bunker protiv partizana kao prošle godine grobari bi već kiksnula 2-3 puta ali stigla je naredba da svi igraju otvoren fudbal da bi državni projekat lakše davao golove

Kalinić je Bog

pre 2 godine

Preporučujem svima da udju na aplikaciju rezultati, i pogledaju pojedinacno za igrace iz prve postave Radnika koliko su igrali minuta u ovoj sezoni... Prosek vecini oko 20-30 minuta po utakmici, a dosta njih je presedelo i veliki broj utakmica na klupi... Takodje, pre par dana je kvota na Partizan bila 1.30 a danas je negde oko 1.06... Svima je jasno da partizan ovo dobija, ali bi bilo lepo da se Radnik ne sklanja bas ovoliko providno... Pozdrav
(under, 17. oktobar 2021 16:14)


U pravu si druze sad sam gledao. Golman i tri igraca poslednje tri utakmice igrali po 90 min, ostali nemaju veci prosek od 10 min, po 4-5 min, 10-12 min i dvojica po 20 min. Strasno sta napravi Stanoje Plakoje, ali dzaba proćiće i taj april mesec i onda krece sunovrat Fk i Kk partizaia

Veskocaca

pre 2 godine

Preteruje Stanojevic sa Miljkovicem Zivkovic je bolji i agilniji i ima bolji centarsut a i napokon je postigao gol u kupu,mislim da on zasluzuje vecu minutazu od Miljkovica

under

pre 2 godine

Preporučujem svima da udju na aplikaciju rezultati, i pogledaju pojedinacno za igrace iz prve postave Radnika koliko su igrali minuta u ovoj sezoni... Prosek vecini oko 20-30 minuta po utakmici, a dosta njih je presedelo i veliki broj utakmica na klupi... Takodje, pre par dana je kvota na Partizan bila 1.30 a danas je negde oko 1.06... Svima je jasno da partizan ovo dobija, ali bi bilo lepo da se Radnik ne sklanja bas ovoliko providno... Pozdrav

Veskocaca

pre 2 godine

Preteruje Stanojevic sa Miljkovicem Zivkovic je bolji i agilniji i ima bolji centarsut a i napokon je postigao gol u kupu,mislim da on zasluzuje vecu minutazu od Miljkovica

Pećko Pivo

pre 2 godine

Očekivano...Natko je sledeći na Stanojevićevom spisku za teranje iz Partizana. Umesto tandema Natko-Suma gledaćemo tandem snova Pantić-Jojić.

ej bre

pre 2 godine

Kada bi klubovi igrali bunker protiv partizana kao prošle godine grobari bi već kiksnula 2-3 puta ali stigla je naredba da svi igraju otvoren fudbal da bi državni projekat lakše davao golove
(DžejAr65, 17. oktobar 2021 16:23)

Od 2012 protiv CZ niko ne igra bunker. Pitam se zasto?

Veskocaca

pre 2 godine

Preteruje Stanojevic sa Miljkovicem Zivkovic je bolji i agilniji i ima bolji centarsut a i napokon je postigao gol u kupu,mislim da on zasluzuje vecu minutazu od Miljkovica

ej bre

pre 2 godine

Kada bi klubovi igrali bunker protiv partizana kao prošle godine grobari bi već kiksnula 2-3 puta ali stigla je naredba da svi igraju otvoren fudbal da bi državni projekat lakše davao golove
(DžejAr65, 17. oktobar 2021 16:23)

Od 2012 protiv CZ niko ne igra bunker. Pitam se zasto?

panter pudlica

pre 2 godine

Do derbija,onda -1.
(Red, 17. oktobar 2021 17:41)

Koliko se sećam, bio derbi pre samo dve nedelje. I šta je bilo? Opet vas sudijska trojka spašavala, poništavanjem regularnog gola Partizana.
Što volim takve sa memorijom zlatne ribice...

Loznica, Gučevo, Cer…

pre 2 godine

Kada bi klubovi igrali bunker protiv partizana kao prošle godine grobari bi već kiksnula 2-3 puta ali stigla je naredba da svi igraju otvoren fudbal da bi državni projekat lakše davao golove
(DžejAr65, 17. oktobar 2021 16:23)




U poslednjoj deceniji CZ nema ukupno 5 poraza u domaćoj ligi a ovaj priča da je Partizan državni projekat. Gospode bože svako ostavlja komentare?!

sone

pre 2 godine

Od kada došao veliki mag Stanoje Partizan sve pobede osim derbija. Potrudila se uprava da zatvori sve sa pobedama. I šta sledi. Sledeće kolo TSC u gostima. Predsednik kluba Jožef Žemberi nekada član UO Partizan a onda Čukarički sa trenerom Sašom Ilićem. Da li neko sumnja u ishode tih mečeva? Sve će biti tako do derbija
(Konstatacija, 17. oktobar 2021 18:25
Pa vi u derbiju ne mozete da pobedite Partizan cak i kad imate 32 boda prednosti. Koji je skor u derbijima u poslednjih 5 godina u kojima neprikosnoveno osvajate titule?

Robert Lewandowski

pre 2 godine

Čini mi se kad bi Radnik kojim slučajem postigao gol, izvinuo bi se Partizanu.
(Eto tako, 17. oktobar 2021 18:25)

Meni se cini da si ti jako nervozan.

Kalinić je Bog

pre 2 godine

Preporučujem svima da udju na aplikaciju rezultati, i pogledaju pojedinacno za igrace iz prve postave Radnika koliko su igrali minuta u ovoj sezoni... Prosek vecini oko 20-30 minuta po utakmici, a dosta njih je presedelo i veliki broj utakmica na klupi... Takodje, pre par dana je kvota na Partizan bila 1.30 a danas je negde oko 1.06... Svima je jasno da partizan ovo dobija, ali bi bilo lepo da se Radnik ne sklanja bas ovoliko providno... Pozdrav
(under, 17. oktobar 2021 16:14)


U pravu si druze sad sam gledao. Golman i tri igraca poslednje tri utakmice igrali po 90 min, ostali nemaju veci prosek od 10 min, po 4-5 min, 10-12 min i dvojica po 20 min. Strasno sta napravi Stanoje Plakoje, ali dzaba proćiće i taj april mesec i onda krece sunovrat Fk i Kk partizaia

ja

pre 2 godine

Svi u evropi gube bodove negde, samo Partizan ne moze da izgubi.
(Nelogicnost, 17. oktobar 2021 17:15)

Nema većih licemera na svetu od Zvezdaša. Iako se ničeg ne stidite, ponavljaću i sto puta ću vam reći da treba da vas bude sramota.

DžejAr65

pre 2 godine

Pa vi u derbiju ne mozete da pobedite Partizan cak i kad imate 32 boda prednosti. Koji je skor u derbijima u poslednjih 5 godina u kojima neprikosnoveno osvajate titule?
(sone, 17. oktobar 2021 19:04)
Ako baš hoćeš da znaš, u poslednjih 5 sezona u kojima je Zvezda osvojila titule partizan je dobio samo jedan prvenstveni derbi inače u tim sezonama kada je Zvezda osvajala titule skor je 13 utakmica, 5 pobeda Zvezde, 7 nerešenih i 1 pobeda partizana, napomenuo bih da je i ta pobeda ostvarena kada je poništen regularan gol Milunovića pri rezultatu 0:0,tako ajd sad lepo na časove kod Žeksa i Fegeltije da obnovite gradivo

Miskec

pre 2 godine

Partizan je za klasu jaci od svih u ligi, racunajuci i mezimicu rezima.
(Pedjae2, 17. oktobar 2021 17:54)
Na nivou Sitija, mozda i jaci!

Дух са секиром

pre 2 godine

Читати коментаре "поштених" звездаша који описују на које се све начине намешта утакмица је непроцењиво.
Прво зато што говоре из личног искуства, знају како се ради посао.
Друго види се да није истина јер се те ствари не раде са противничким флијалама.
Али нека вам буде, ипак више боли кад лопов умисли да си га покрао...

Bogi

pre 2 godine

Džaba vam sve, pričajte sta hoćete, mi gazimo prema tituli. Nećete ove godine da se smejete. Partizan šampion. A sad izvolite...
(mladson, 17. oktobar 2021 17:39) Do derbija. Do tad vam je sve zatvoreno. A onda gubite titulu na Marakani. Pa opet krecete da cmizdrite i kmecite kako je neregularna liga hahah

sone

pre 2 godine

A 4:0? Ništa? Šta, bilo bi očigledno? I ovako je!!!
(Fenomen, 17. oktobar 2021 18:44)
Vazno je da 1:7 nije ocigledno, poluvreme 0:6, je bas regularno.

Zoran

pre 2 godine

Tuga je gledati kako igraci Radnika navlace Miljkovica na centarsut, a on mucenik izbezumljen vraca svaku loptu nazad, a vec dotrcao do protivnickih 16 metara..Pa, ono se ne vidja na seoskim ligama.

under

pre 2 godine

Preporučujem svima da udju na aplikaciju rezultati, i pogledaju pojedinacno za igrace iz prve postave Radnika koliko su igrali minuta u ovoj sezoni... Prosek vecini oko 20-30 minuta po utakmici, a dosta njih je presedelo i veliki broj utakmica na klupi... Takodje, pre par dana je kvota na Partizan bila 1.30 a danas je negde oko 1.06... Svima je jasno da partizan ovo dobija, ali bi bilo lepo da se Radnik ne sklanja bas ovoliko providno... Pozdrav

Veskocaca

pre 2 godine

Preteruje Stanojevic sa Miljkovicem Zivkovic je bolji i agilniji i ima bolji centarsut a i napokon je postigao gol u kupu,mislim da on zasluzuje vecu minutazu od Miljkovica

Sub013

pre 2 godine

Od kada došao veliki mag Stanoje Partizan sve pobede osim derbija. Potrudila se uprava da zatvori sve sa pobedama. I šta sledi. Sledeće kolo TSC u gostima. Predsednik kluba Jožef Žemberi nekada član UO Partizan a onda Čukarički sa trenerom Sašom Ilićem. Da li neko sumnja u ishode tih mečeva? Sve će biti tako do derbija
(Konstatacija, 17. oktobar 2021 18:25
Pa vi u derbiju ne mozete da pobedite Partizan cak i kad imate 32 boda prednosti. Koji je skor u derbijima u poslednjih 5 godina u kojima neprikosnoveno osvajate titule?
(sone, 17. oktobar 2021 19:04)

Od 2017. u prvenstvenim derbijima uspeli ste da pobedite samo JEDNOM, 7 puta je bilo nerešeno, a 3 puta je pobedila Zvezda, o cemu vi pobogu pricate, koga lazete, jel se pravite ludi ili stvarno jeste??? Da ne pricamo sto se na tih 32 bodova prednosti Zvezda borila sa Liverpulom, PSG-om, Napolijem u LS, a vi ispadali u sezoni kupanja pa vam je jedino vazno na svetu bilo da dobijete taj derbi i po mogucstvu izborite 2. mesto, dok je nama ta utakmica nakon napornih kvalifikacija i LS bila kao i sve ostale, a i pored toga smo bolji. Kako vi sami sebe ubedite u lazi to je fascinantno. Jedino ako nereseno ne gledate kao na vasu pobedu, sto donekle i mogu da razumem, da nismo igrali LS ni te neresene ne biste videli. Cudno je recimo bilo kad ste vi igrali LS (naravno zavrsili sa 0 bodova u grupi s' Arsenalom, Sahtijorom i Bragom) a mi vas odvaliki 3:0 u derbiju sa tendencijom da bude 5!

Воја

pre 2 godine

Ово са Миљковићем у првој екипи Партизана је већ постала спрдња. Чак и играчи Радника знају да могу мртви ладни да појачају средину и да оставе самог Миљковића на крилу јер тај нити уме нити сме да уради са лоптом било шта сем да је врати најближем саиграчу и то назад.

Pećko Pivo

pre 2 godine

Očekivano...Natko je sledeći na Stanojevićevom spisku za teranje iz Partizana. Umesto tandema Natko-Suma gledaćemo tandem snova Pantić-Jojić.

zoran

pre 2 godine

-Stanojević radi odličan posao.
O tome da radi odličan posao svedoče i igre u evropi. Tako da ovi rezultati nimalo nisu slučajni.
Rikardo igra odlično od kako je tu.
-Nekako od svih trenera u Partizanu zadnjih 10 godina najbolje igre i rezultate imali su Stanojević i Nikolić...
Mozda je tu bilo i boljih trenera ali jednostavno pod njihovom palicom igra ubedljivije.... Mozda ih i hoće, ima tu i talije ali poklopi im se tu nesto.... Realno i liga je losa, mnogo je timova ne konkurentno. Rezultati
za sada za poštovanje....
-Zanimljivo uspesi u evropi nasih klubova dovode do toga da će srbija
2023 imati 2 predstavnika za ligu sampiona... Čak ako bude još bekih pobeda moze jedan klub ići direktno u ligu sampiona..... Kakav bi to samo uspeh bio da 2 tima iz srbije igraju ligu sampiona..... Koliko bi uslo samo novca u klubove, skočila
vrednost nasih fudbalera... To je za sada samo san

crna ovca drustva

pre 2 godine

Zamislite da svi ovako kidaju protiv Zvezde kao sto Radnik kida protiv Partizana. Juce Kolubara ne znam da li je jedan faul napravila.

Gradjanin Kejn

pre 2 godine

Partizan je za klasu jaci od svih u ligi, racunajuci i mezimicu rezima.
(Pedjae2, 17. oktobar 2021 17:54)

Kako si samo to utvrdio. Pa što ne pobediste u derbiju. Dva šuta na gol

Anfield

pre 2 godine

Imamo najneinteligentniji par bekova u Evropi.
(Moca, 17. oktobar 2021 18:02)
Zahvaljujemo se na glasu.


I vaši i naši kad se skupe, nisu ni za pola dobrog beka, koliko su dobri ostali kad vuku tim sa po bar dva igrača manje po meču pa se uguraju u neku grupu to niko da objasni ne može.

andrej

pre 2 godine

@Koliko se sećam, bio derbi pre samo dve nedelje. I šta je bilo? Opet vas sudijska trojka spašavala, poništavanjem regularnog gola Partizana.
Što volim takve sa memorijom zlatne ribice...
(panter pudlica, 17. oktobar 2021 18:09)

Nije lepo lagati, svi koji imaju oci a realni su, videli su da je golu Partizana prethodio ofsajd. Naravno, postoje i snimci tog gola i jasno se vidi, ali grobarska spin masinerija radi punom parom

kukuruz liga bez briga

pre 2 godine

Preporučujem svima da udju na aplikaciju rezultati, i pogledaju pojedinacno za igrace iz prve postave Radnika koliko su igrali minuta u ovoj sezoni... Prosek vecini oko 20-30 minuta po utakmici, a dosta njih je presedelo i veliki broj utakmica na klupi... Takodje, pre par dana je kvota na Partizan bila 1.30 a danas je negde oko 1.06... Svima je jasno da partizan ovo dobija, ali bi bilo lepo da se Radnik ne sklanja bas ovoliko providno... Pozdrav
(under, 17. oktobar 2021 16:14)

Pa nije ovo czv da golman i stoperi dodaju sami loptu napadacima, pobrkao si filijale limeni.

Kobra

pre 2 godine

Pogledajte sve golove Partizana posle centrasuteva,ni jedan igrac protivnicke ekipe nije ni jedan cm odsto io od zemlje. tacno se vidi da vas puštaju..

DžejAr65

pre 2 godine

U poslednjoj deceniji CZ nema ukupno 5 poraza u domaćoj ligi a ovaj priča da je Partizan državni projekat. Gospode bože svako ostavlja komentare?!
(Loznica, Gučevo, Cer…, 17. oktobar 2021 18:08)
Pričamo o ovoj sezoni, svi mogu da kiksnu samo Zvezda ne može, zvuči li ti poznato

....

pre 2 godine

Kada bi klubovi igrali bunker protiv partizana kao prošle godine grobari bi već kiksnula 2-3 puta ali stigla je naredba da svi igraju otvoren fudbal da bi državni projekat lakše davao golove
(DžejAr65, 17. oktobar 2021 16:23)


Reče navijač tima koji ima 4 poraza u 4 sezone. Kakva ironija.

Konstatacija

pre 2 godine

Od kada došao veliki mag Stanoje Partizan sve pobede osim derbija. Potrudila se uprava da zatvori sve sa pobedama. I šta sledi. Sledeće kolo TSC u gostima. Predsednik kluba Jožef Žemberi nekada član UO Partizan a onda Čukarički sa trenerom Sašom Ilićem. Da li neko sumnja u ishode tih mečeva? Sve će biti tako do derbija

Kobra

pre 2 godine

Sklanjalica..braci cigani jeste skontali sta je Toletu,dosmanlijama tad bio cilj..da nas stignu po broju titula..al I to se nikad nece desiti jer bi bila nevidjena sramota za sport uopšte,za pravdu

Bane

pre 2 godine

Jadno i bedno.Jalova igra, bekovi uzas, vracanje lopte unazad i kad se dodje do 16 metara, sutevi neprecizni, jednom recju slabo odigrana utakmica !!

Keynes

pre 2 godine

Izgleda da je ove godine namešteno za nas da osvojimo. Tuga. Ne pamti se kad je poslednje prvenstvo odigrano, a da se vec od starta ne zna za koga se namesta titula.

tom pus

pre 2 godine

Jadno i bedno.Jalova igra, bekovi uzas, vracanje lopte unazad i kad se dodje do 16 metara, sutevi neprecizni, jednom recju slabo odigrana utakmica !! 
(Bane, 17. oktobar 2021 18:31) 


Da li je Partizan pobedio?
(123, 17. oktobar 2021 18:47)

Zahvaljujemo se na glasu.

kakve veze ima čovek izneo činjenice...

Veskocaca

pre 2 godine

Preteruje Stanojevic sa Miljkovicem Zivkovic je bolji i agilniji i ima bolji centarsut a i napokon je postigao gol u kupu,mislim da on zasluzuje vecu minutazu od Miljkovica

DžejAr65

pre 2 godine

Kada bi klubovi igrali bunker protiv partizana kao prošle godine grobari bi već kiksnula 2-3 puta ali stigla je naredba da svi igraju otvoren fudbal da bi državni projekat lakše davao golove

el.kiddo

pre 2 godine

Radnik iz Surdulice prava moderna ekipa. Mozda primaju malo golova, ali zato daju jos manje golova. Po potrebi neki igraci izadju iz kaznenog prostora, a prelaze i par puta svoju polovinu po poluvremenu.... Sto vise ovakvih timova u ligi, to je liga nazadnija, klasicna livadarska beton ekipa.

nista o nicemu

pre 2 godine

Koliko se sećam, bio derbi pre samo dve nedelje. I šta je bilo? Opet vas sudijska trojka spašavala, poništavanjem regularnog gola Partizana.
Što volim takve sa memorijom zlatne ribice...
(panter pudlica, 17. oktobar 2021 18:09)

Regularan gol? Netacno.

Robert Lewandowski

pre 2 godine

U pravu si druze sad sam gledao. Golman i tri igraca poslednje tri utakmice igrali po 90 min, ostali nemaju veci prosek od 10 min, po 4-5 min, 10-12 min i dvojica po 20 min. Strasno sta napravi Stanoje Plakoje, ali dzaba proćiće i taj april mesec i onda krece sunovrat Fk i Kk partizaia
(Kalinić je Bog, 17. oktobar 2021 16:47

10 igrača Radnika je povredjeno.

Небојша

pre 2 godine

Чини ми се да че Станоје после оволиких хвалоспева у коментарима на његовог незаменљивог десног спољењег да да отказ. Или неће, већ ће из ината да га ставља из утакмице у утакмицу у прву поставу. Па нек пукну душмани.

Црвена звезда 1913

pre 2 godine

Браво црно бели увек први били на табели.
(Партизан име шампиона, 17. oktobar 2021 18:49)

А онда схватиш да и када си први ти си уствари други....

nista o nicemu

pre 2 godine

Kada bi klubovi igrali bunker protiv partizana kao prošle godine grobari bi već kiksnula 2-3 puta ali stigla je naredba da svi igraju otvoren fudbal da bi državni projekat lakše davao golove
(DžejAr65, 17. oktobar 2021 16:23)

Od 2012 protiv CZ niko ne igra bunker. Pitam se zasto?
(ej bre, 17. oktobar 2021 16:43)

Kako si se ispalio, Partizan bio sampion od 2012te

ko-ometator

pre 2 godine

Kakva sklanjalica kod oba gola odbrana spava, pazi ofsajda pa posle pokraj toliko igraca Radnika igraci partizana dva puta u petercu dolaze do lopte a ovaj drugi gol igrac odbrane spusta glavu da ga lopta prodje… Kad naletite na prvu ekipu u evropi poluozbiljnu pocistice teren sa vama.

panter pudlica

pre 2 godine

Neko jedva 2:0 a neko 7 dao,a samo da je hteo mogo je i petnaes’ da da.
(mrak, 17. oktobar 2021 19:17)

Valjda ni sam ne znaš šta si hteo reći. Stekao bi se utisak iz tvog komentara da imate bolju gol razliku. Ajde pogledaj malo bolje...

Na kraju krajeva, gol razlika ne odlučuje šampiona, već onog ko osvoji najviše bodova...

Jaci smo puno zivi bili na prolece

pre 2 godine

Ali sirovina Zdjelar rusi protivnika prvo jednom rukom za dres pa drugom za vrat i sudija ne pomislja za zuti. Tacno vidis dobili napredne instrukcije za ovu sezonu. Ali bice vam zaludu.

Zoran

pre 2 godine

Urošević, Miljković, Jojić, Saničanin..Uvreda za fudbal.
Miljković centaršutom pogadja atletsku stazu iza gola !!??
Gent će ove da odvikne od fudbala, a i treba. Iz ovakvog tima oterati Sumu je krivično delo.

123

pre 2 godine

Jadno i bedno.Jalova igra, bekovi uzas, vracanje lopte unazad i kad se dodje do 16 metara, sutevi neprecizni, jednom recju slabo odigrana utakmica !!
(Bane, 17. oktobar 2021 18:31)


Da li je Partizan pobedio?

JoviBL

pre 2 godine

Pričajte vi šta hoćete Jojić nam je jedan od najkonstantnijih igrača. Vrlo bitan šraf sa Zdjelarom. Može da igra i prednjeg i zadnjeg veznog. Daje golove. Čvrst u duelu. Uvek je u 2-3 igrača koji najviše pretreče, po statistici.Centaršut i prekid svakako ima bolji od naših bekova.
(nikola, 17. oktobar 2021 20:03)

Dobar je Zeka. Jedan od onih sto se moze svrstati u gospodu medju fudbalerima. Medjutim ne bih se slozio da je jak u duelu. Nije on neko ko se oslanja na snagu. Cak su mu i slobodnjaci zasnovani vise na preciznost a manje na jacini suta. A sto se tice centarsuta, mislim da se niko u cijelom timu moze porediti sa Zivkovicem, tako da se ne bih slozio ni sa tom konstatacijom.

zemunski kej

pre 2 godine

Plachemo od smeha , gledamo kako Miljkovic centrira, Jedna na severnu tribinu drugi put balon na drugu stranu, Odustao je i vraca nazad. Od svih nashih fudbalera najbolji centarsut ima Filip Kostic i to napacuje.

tom pus

pre 2 godine

šta kaže struka u partizanu,miljković,urošević fudbaleri
...važi aj zdravo...ne bih otišao na stadion da mi plate 1000 evra jer fržim do sebd,da gledam tim u kojem igraju bekovi neznalice,al ko smo mi struka zna,vidi i prepoznaje,hs,ha...još nešto moram reći,u vreme kad sam ja igrao ovu igru,igrače kao zdjelar su zvali zrtomudala,to je ono kad je on spor,spora mu predaja,spora lopta,sporo misli,o samo nešto vraća nazad i u stranu...kad krene napred,usitni pa stane,pa se okreće,vrti nešto,pa struko jel tako treba da igra zadnji vezni...alo bree...još neki kažu zdjelar za reprezentaciju..ha,ha...pa on nema mesta u andori brate...ovo što igra partizan je negledljivo,nivo opštinske lige sedamdesetih i osamdesetih,BG zona tu se igrao atomski fudbal,sve talentovani igrači bili...tu miljković i urošević ne bi ni rezerve bili...ima ih još puno u partizanu..onaj menig,zna vidi se,al nema skim...

tom pus

pre 2 godine

Ово са Миљковићем у првој екипи Партизана је већ постала спрдња. Чак и играчи Радника знају да могу мртви ладни да појачају средину и да оставе самог Миљковића на крилу јер тај нити уме нити сме да уради са лоптом било шта сем да је врати најближем саиграчу и то назад.
(Воја, 17. oktobar 2021 18:28)

Zahvaljujemo se

bravo...??

nikola

pre 2 godine

@zoran

Pričajte vi šta hoćete Jojić nam je jedan od najkonstantnijih igrača. Vrlo bitan šraf sa Zdjelarom. Može da igra i prednjeg i zadnjeg veznog. Daje golove. Čvrst u duelu. Uvek je u 2-3 igrača koji najviše pretreče, po statistici.Centaršut i prekid svakako ima bolji od naših bekova.

Veskocaca

pre 2 godine

Preteruje Stanojevic sa Miljkovicem Zivkovic je bolji i agilniji i ima bolji centarsut a i napokon je postigao gol u kupu,mislim da on zasluzuje vecu minutazu od Miljkovica

panter pudlica

pre 2 godine

Nije lepo lagati, svi koji imaju oci a realni su, videli su da je golu Partizana prethodio ofsajd. Naravno, postoje i snimci tog gola i jasno se vidi, ali grobarska spin masinerija radi punom parom
(andrej, 17. oktobar 2021 19:03)

Aha, znači sad je ofsajd. Ja mislio da je bio faul u napadu. Pa sa vama uvek neka komedija. Ni ne sećate se zbog čega je navodno poništen gol...

Слободан

pre 2 godine

Дошли људи "без неколицине играча". Нико не зна зашто. Повређени? Болесни? Кажњени? Нема објашњења..Рутинска склањалица!

ćaos

pre 2 godine

Preteruje Stanojevic sa Miljkovicem Zivkovic je bolji i agilniji i ima bolji centarsut a i napokon je postigao gol u kupu,mislim da on zasluzuje vecu minutazu od Miljkovica
(Veskocaca, 17. oktobar 2021 16:05)

Kao što znaš, svaku utakmicu rotira bekove Stanojević. Živković je u planu za Gent.

DžejAr65

pre 2 godine

DzejAr65
Ne shvatam cemu potreba da lazete kad se sve moze proveriti danas
(pfc, 17. oktobar 2021 21:58)
Evo ja te lepo molim da proveriš pa da mi kažeš šta sam slagao a ako ima i jedan detalj da nije tačan ja ću se lepo izvinuti isto bih voleo da i ti to uradiš pošto znam da je svo što sam napisao tačno

Ja Pero

pre 2 godine

Partizan i Zvijezda trebaju da se max potrude da uzmu sve pobjede u grupama i u osmini finala, ako uspiju. Mislim da bi tad sigurno došli do 11 mjesta i sigurnog učesnika u grupama.

Bane

pre 2 godine

Ako baš hoćeš da znaš, u poslednjih 5 sezona u kojima je Zvezda osvojila titule partizan je dobio samo jedan prvenstveni derbi inače u tim sezonama kada je Zvezda osvajala titule skor je 13 utakmica, 5 pobeda Zvezde, 7 nerešenih i 1 pobeda partizana, napomenuo bih da je i ta pobeda ostvarena kada je poništen regularan gol Milunovića pri rezultatu 0:0,tako ajd sad lepo na časove kod Žeksa i Fegeltije da obnovite gradivo
(DžejAr65, 17. oktobar 2021 20:45)

Najjace je to sto pored svih činjenica koje si naveo i koje su lako proverljive grobarski mozgovi ti daju minuse i žive u samo njima znanom grobarskom paralelnom univerzumu zvani “ dodjite na stadion”

Ne blamirajte se

pre 2 godine

Ako baš hoćeš da znaš, u poslednjih 5 sezona u kojima je Zvezda osvojila titule partizan je dobio samo jedan prvenstveni derbi inače u tim sezonama kada je Zvezda osvajala titule skor je 13 utakmica, 5 pobeda Zvezde, 7 nerešenih i 1 pobeda partizana, napomenuo bih da je i ta pobeda ostvarena kada je poništen regularan gol Milunovića pri rezultatu 0:0,tako ajd sad lepo na časove kod Žeksa i Fegeltije da obnovite gradivo
(DžejAr65, 17. oktobar 2021 20:45)

Najjace je to sto pored svih činjenica koje si naveo i koje su lako proverljive grobarski mozgovi ti daju minuse i žive u samo njima znanom grobarskom paralelnom univerzumu zvani “ dodjite na stadion”
(Bane, 18. oktobar 2021 05:39)

Jao ovi zvezdaši vladaju činjenicama kao "duh koji lebdi".

Kad je Zvedana osvajala titule u 4 sezone+ poslednji derbi rezultat je 10 uta Partizan 1 pobeda C.Zvezda 3 pobede i 6 nerešenih.

Ako uzmemo sezonu od 2016/2017 sa kup uta. Sledeći je rezultat.

Partizan 1 titulu C.Zvezdana 4 titule. 16 mečeva( 3 u kupu). Sve po 1:0. Al smo sva drali u kupu tu gde sme :))))

6 pobeda Partizana( tu si nešto pomešao u svoj glavi promaja) 3 pobede Zvezdane i 7 nerešenih.

Ono Partizan sme samo kup da uzme
Osim što su funkcionalno nepismeni Zvezdaši imaju i promaju u glavi.

anonymous

pre 2 godine

@Aha, znači sad je ofsajd. Ja mislio da je bio faul u napadu. Pa sa vama uvek neka komedija. Ni ne sećate se zbog čega je navodno poništen gol...
(panter pudlica, 17. oktobar 2021 22:48)

Da bio je ofsajd, to sam svugde odmah posle utakmice komentarisao. Jedina greska sudije na derbiju je bila ta sto je sudio faul, a ne ofsajd. Gol je ponisten opravdano.

zdravko

pre 2 godine

Lepo se Kaze ko se na kraju smeje naj sladje se smeje. lCeka vas grobari u prolece dva derbija na marakani decete plakati kad vam zvezda pokaze gdesete I da titula neide sa marakane I'ma da placete tada

Kalinić je Bog

pre 2 godine

Preporučujem svima da udju na aplikaciju rezultati, i pogledaju pojedinacno za igrace iz prve postave Radnika koliko su igrali minuta u ovoj sezoni... Prosek vecini oko 20-30 minuta po utakmici, a dosta njih je presedelo i veliki broj utakmica na klupi... Takodje, pre par dana je kvota na Partizan bila 1.30 a danas je negde oko 1.06... Svima je jasno da partizan ovo dobija, ali bi bilo lepo da se Radnik ne sklanja bas ovoliko providno... Pozdrav
(under, 17. oktobar 2021 16:14)


U pravu si druze sad sam gledao. Golman i tri igraca poslednje tri utakmice igrali po 90 min, ostali nemaju veci prosek od 10 min, po 4-5 min, 10-12 min i dvojica po 20 min. Strasno sta napravi Stanoje Plakoje, ali dzaba proćiće i taj april mesec i onda krece sunovrat Fk i Kk partizaia

ej bre

pre 2 godine

Kada bi klubovi igrali bunker protiv partizana kao prošle godine grobari bi već kiksnula 2-3 puta ali stigla je naredba da svi igraju otvoren fudbal da bi državni projekat lakše davao golove
(DžejAr65, 17. oktobar 2021 16:23)

Od 2012 protiv CZ niko ne igra bunker. Pitam se zasto?

panter pudlica

pre 2 godine

Do derbija,onda -1.
(Red, 17. oktobar 2021 17:41)

Koliko se sećam, bio derbi pre samo dve nedelje. I šta je bilo? Opet vas sudijska trojka spašavala, poništavanjem regularnog gola Partizana.
Što volim takve sa memorijom zlatne ribice...

DžejAr65

pre 2 godine

Pa vi u derbiju ne mozete da pobedite Partizan cak i kad imate 32 boda prednosti. Koji je skor u derbijima u poslednjih 5 godina u kojima neprikosnoveno osvajate titule?
(sone, 17. oktobar 2021 19:04)
Ako baš hoćeš da znaš, u poslednjih 5 sezona u kojima je Zvezda osvojila titule partizan je dobio samo jedan prvenstveni derbi inače u tim sezonama kada je Zvezda osvajala titule skor je 13 utakmica, 5 pobeda Zvezde, 7 nerešenih i 1 pobeda partizana, napomenuo bih da je i ta pobeda ostvarena kada je poništen regularan gol Milunovića pri rezultatu 0:0,tako ajd sad lepo na časove kod Žeksa i Fegeltije da obnovite gradivo

Bogi

pre 2 godine

Džaba vam sve, pričajte sta hoćete, mi gazimo prema tituli. Nećete ove godine da se smejete. Partizan šampion. A sad izvolite...
(mladson, 17. oktobar 2021 17:39) Do derbija. Do tad vam je sve zatvoreno. A onda gubite titulu na Marakani. Pa opet krecete da cmizdrite i kmecite kako je neregularna liga hahah

under

pre 2 godine

Preporučujem svima da udju na aplikaciju rezultati, i pogledaju pojedinacno za igrace iz prve postave Radnika koliko su igrali minuta u ovoj sezoni... Prosek vecini oko 20-30 minuta po utakmici, a dosta njih je presedelo i veliki broj utakmica na klupi... Takodje, pre par dana je kvota na Partizan bila 1.30 a danas je negde oko 1.06... Svima je jasno da partizan ovo dobija, ali bi bilo lepo da se Radnik ne sklanja bas ovoliko providno... Pozdrav

Miskec

pre 2 godine

Partizan je za klasu jaci od svih u ligi, racunajuci i mezimicu rezima.
(Pedjae2, 17. oktobar 2021 17:54)
Na nivou Sitija, mozda i jaci!

andrej

pre 2 godine

@Koliko se sećam, bio derbi pre samo dve nedelje. I šta je bilo? Opet vas sudijska trojka spašavala, poništavanjem regularnog gola Partizana.
Što volim takve sa memorijom zlatne ribice...
(panter pudlica, 17. oktobar 2021 18:09)

Nije lepo lagati, svi koji imaju oci a realni su, videli su da je golu Partizana prethodio ofsajd. Naravno, postoje i snimci tog gola i jasno se vidi, ali grobarska spin masinerija radi punom parom

Kobra

pre 2 godine

Pogledajte sve golove Partizana posle centrasuteva,ni jedan igrac protivnicke ekipe nije ni jedan cm odsto io od zemlje. tacno se vidi da vas puštaju..

Keynes

pre 2 godine

Izgleda da je ove godine namešteno za nas da osvojimo. Tuga. Ne pamti se kad je poslednje prvenstvo odigrano, a da se vec od starta ne zna za koga se namesta titula.

Kobra

pre 2 godine

Sklanjalica..braci cigani jeste skontali sta je Toletu,dosmanlijama tad bio cilj..da nas stignu po broju titula..al I to se nikad nece desiti jer bi bila nevidjena sramota za sport uopšte,za pravdu

Gradjanin Kejn

pre 2 godine

Partizan je za klasu jaci od svih u ligi, racunajuci i mezimicu rezima.
(Pedjae2, 17. oktobar 2021 17:54)

Kako si samo to utvrdio. Pa što ne pobediste u derbiju. Dva šuta na gol

sone

pre 2 godine

Od kada došao veliki mag Stanoje Partizan sve pobede osim derbija. Potrudila se uprava da zatvori sve sa pobedama. I šta sledi. Sledeće kolo TSC u gostima. Predsednik kluba Jožef Žemberi nekada član UO Partizan a onda Čukarički sa trenerom Sašom Ilićem. Da li neko sumnja u ishode tih mečeva? Sve će biti tako do derbija
(Konstatacija, 17. oktobar 2021 18:25
Pa vi u derbiju ne mozete da pobedite Partizan cak i kad imate 32 boda prednosti. Koji je skor u derbijima u poslednjih 5 godina u kojima neprikosnoveno osvajate titule?

Jaci smo puno zivi bili na prolece

pre 2 godine

Ali sirovina Zdjelar rusi protivnika prvo jednom rukom za dres pa drugom za vrat i sudija ne pomislja za zuti. Tacno vidis dobili napredne instrukcije za ovu sezonu. Ali bice vam zaludu.

Konstatacija

pre 2 godine

Od kada došao veliki mag Stanoje Partizan sve pobede osim derbija. Potrudila se uprava da zatvori sve sa pobedama. I šta sledi. Sledeće kolo TSC u gostima. Predsednik kluba Jožef Žemberi nekada član UO Partizan a onda Čukarički sa trenerom Sašom Ilićem. Da li neko sumnja u ishode tih mečeva? Sve će biti tako do derbija

Loznica, Gučevo, Cer…

pre 2 godine

Kada bi klubovi igrali bunker protiv partizana kao prošle godine grobari bi već kiksnula 2-3 puta ali stigla je naredba da svi igraju otvoren fudbal da bi državni projekat lakše davao golove
(DžejAr65, 17. oktobar 2021 16:23)




U poslednjoj deceniji CZ nema ukupno 5 poraza u domaćoj ligi a ovaj priča da je Partizan državni projekat. Gospode bože svako ostavlja komentare?!

Црвена звезда 1913

pre 2 godine

Браво црно бели увек први били на табели.
(Партизан име шампиона, 17. oktobar 2021 18:49)

А онда схватиш да и када си први ти си уствари други....

nista o nicemu

pre 2 godine

Koliko se sećam, bio derbi pre samo dve nedelje. I šta je bilo? Opet vas sudijska trojka spašavala, poništavanjem regularnog gola Partizana.
Što volim takve sa memorijom zlatne ribice...
(panter pudlica, 17. oktobar 2021 18:09)

Regularan gol? Netacno.

ja

pre 2 godine

Svi u evropi gube bodove negde, samo Partizan ne moze da izgubi.
(Nelogicnost, 17. oktobar 2021 17:15)

Nema većih licemera na svetu od Zvezdaša. Iako se ničeg ne stidite, ponavljaću i sto puta ću vam reći da treba da vas bude sramota.

ko-ometator

pre 2 godine

Kakva sklanjalica kod oba gola odbrana spava, pazi ofsajda pa posle pokraj toliko igraca Radnika igraci partizana dva puta u petercu dolaze do lopte a ovaj drugi gol igrac odbrane spusta glavu da ga lopta prodje… Kad naletite na prvu ekipu u evropi poluozbiljnu pocistice teren sa vama.

Robert Lewandowski

pre 2 godine

Čini mi se kad bi Radnik kojim slučajem postigao gol, izvinuo bi se Partizanu.
(Eto tako, 17. oktobar 2021 18:25)

Meni se cini da si ti jako nervozan.

DžejAr65

pre 2 godine

Kada bi klubovi igrali bunker protiv partizana kao prošle godine grobari bi već kiksnula 2-3 puta ali stigla je naredba da svi igraju otvoren fudbal da bi državni projekat lakše davao golove

crna ovca drustva

pre 2 godine

Zamislite da svi ovako kidaju protiv Zvezde kao sto Radnik kida protiv Partizana. Juce Kolubara ne znam da li je jedan faul napravila.

nista o nicemu

pre 2 godine

Kada bi klubovi igrali bunker protiv partizana kao prošle godine grobari bi već kiksnula 2-3 puta ali stigla je naredba da svi igraju otvoren fudbal da bi državni projekat lakše davao golove
(DžejAr65, 17. oktobar 2021 16:23)

Od 2012 protiv CZ niko ne igra bunker. Pitam se zasto?
(ej bre, 17. oktobar 2021 16:43)

Kako si se ispalio, Partizan bio sampion od 2012te

Sub013

pre 2 godine

Od kada došao veliki mag Stanoje Partizan sve pobede osim derbija. Potrudila se uprava da zatvori sve sa pobedama. I šta sledi. Sledeće kolo TSC u gostima. Predsednik kluba Jožef Žemberi nekada član UO Partizan a onda Čukarički sa trenerom Sašom Ilićem. Da li neko sumnja u ishode tih mečeva? Sve će biti tako do derbija
(Konstatacija, 17. oktobar 2021 18:25
Pa vi u derbiju ne mozete da pobedite Partizan cak i kad imate 32 boda prednosti. Koji je skor u derbijima u poslednjih 5 godina u kojima neprikosnoveno osvajate titule?
(sone, 17. oktobar 2021 19:04)

Od 2017. u prvenstvenim derbijima uspeli ste da pobedite samo JEDNOM, 7 puta je bilo nerešeno, a 3 puta je pobedila Zvezda, o cemu vi pobogu pricate, koga lazete, jel se pravite ludi ili stvarno jeste??? Da ne pricamo sto se na tih 32 bodova prednosti Zvezda borila sa Liverpulom, PSG-om, Napolijem u LS, a vi ispadali u sezoni kupanja pa vam je jedino vazno na svetu bilo da dobijete taj derbi i po mogucstvu izborite 2. mesto, dok je nama ta utakmica nakon napornih kvalifikacija i LS bila kao i sve ostale, a i pored toga smo bolji. Kako vi sami sebe ubedite u lazi to je fascinantno. Jedino ako nereseno ne gledate kao na vasu pobedu, sto donekle i mogu da razumem, da nismo igrali LS ni te neresene ne biste videli. Cudno je recimo bilo kad ste vi igrali LS (naravno zavrsili sa 0 bodova u grupi s' Arsenalom, Sahtijorom i Bragom) a mi vas odvaliki 3:0 u derbiju sa tendencijom da bude 5!

sone

pre 2 godine

A 4:0? Ništa? Šta, bilo bi očigledno? I ovako je!!!
(Fenomen, 17. oktobar 2021 18:44)
Vazno je da 1:7 nije ocigledno, poluvreme 0:6, je bas regularno.

Zoran

pre 2 godine

Urošević, Miljković, Jojić, Saničanin..Uvreda za fudbal.
Miljković centaršutom pogadja atletsku stazu iza gola !!??
Gent će ove da odvikne od fudbala, a i treba. Iz ovakvog tima oterati Sumu je krivično delo.

123

pre 2 godine

Jadno i bedno.Jalova igra, bekovi uzas, vracanje lopte unazad i kad se dodje do 16 metara, sutevi neprecizni, jednom recju slabo odigrana utakmica !!
(Bane, 17. oktobar 2021 18:31)


Da li je Partizan pobedio?

Дух са секиром

pre 2 godine

Читати коментаре "поштених" звездаша који описују на које се све начине намешта утакмица је непроцењиво.
Прво зато што говоре из личног искуства, знају како се ради посао.
Друго види се да није истина јер се те ствари не раде са противничким флијалама.
Али нека вам буде, ипак више боли кад лопов умисли да си га покрао...

tom pus

pre 2 godine

šta kaže struka u partizanu,miljković,urošević fudbaleri
...važi aj zdravo...ne bih otišao na stadion da mi plate 1000 evra jer fržim do sebd,da gledam tim u kojem igraju bekovi neznalice,al ko smo mi struka zna,vidi i prepoznaje,hs,ha...još nešto moram reći,u vreme kad sam ja igrao ovu igru,igrače kao zdjelar su zvali zrtomudala,to je ono kad je on spor,spora mu predaja,spora lopta,sporo misli,o samo nešto vraća nazad i u stranu...kad krene napred,usitni pa stane,pa se okreće,vrti nešto,pa struko jel tako treba da igra zadnji vezni...alo bree...još neki kažu zdjelar za reprezentaciju..ha,ha...pa on nema mesta u andori brate...ovo što igra partizan je negledljivo,nivo opštinske lige sedamdesetih i osamdesetih,BG zona tu se igrao atomski fudbal,sve talentovani igrači bili...tu miljković i urošević ne bi ni rezerve bili...ima ih još puno u partizanu..onaj menig,zna vidi se,al nema skim...

Zoran

pre 2 godine

Tuga je gledati kako igraci Radnika navlace Miljkovica na centarsut, a on mucenik izbezumljen vraca svaku loptu nazad, a vec dotrcao do protivnickih 16 metara..Pa, ono se ne vidja na seoskim ligama.

panter pudlica

pre 2 godine

Nije lepo lagati, svi koji imaju oci a realni su, videli su da je golu Partizana prethodio ofsajd. Naravno, postoje i snimci tog gola i jasno se vidi, ali grobarska spin masinerija radi punom parom
(andrej, 17. oktobar 2021 19:03)

Aha, znači sad je ofsajd. Ja mislio da je bio faul u napadu. Pa sa vama uvek neka komedija. Ni ne sećate se zbog čega je navodno poništen gol...

Слободан

pre 2 godine

Дошли људи "без неколицине играча". Нико не зна зашто. Повређени? Болесни? Кажњени? Нема објашњења..Рутинска склањалица!

Bane

pre 2 godine

Jadno i bedno.Jalova igra, bekovi uzas, vracanje lopte unazad i kad se dodje do 16 metara, sutevi neprecizni, jednom recju slabo odigrana utakmica !!

nikola

pre 2 godine

@zoran

Pričajte vi šta hoćete Jojić nam je jedan od najkonstantnijih igrača. Vrlo bitan šraf sa Zdjelarom. Može da igra i prednjeg i zadnjeg veznog. Daje golove. Čvrst u duelu. Uvek je u 2-3 igrača koji najviše pretreče, po statistici.Centaršut i prekid svakako ima bolji od naših bekova.

Bane

pre 2 godine

Ako baš hoćeš da znaš, u poslednjih 5 sezona u kojima je Zvezda osvojila titule partizan je dobio samo jedan prvenstveni derbi inače u tim sezonama kada je Zvezda osvajala titule skor je 13 utakmica, 5 pobeda Zvezde, 7 nerešenih i 1 pobeda partizana, napomenuo bih da je i ta pobeda ostvarena kada je poništen regularan gol Milunovića pri rezultatu 0:0,tako ajd sad lepo na časove kod Žeksa i Fegeltije da obnovite gradivo
(DžejAr65, 17. oktobar 2021 20:45)

Najjace je to sto pored svih činjenica koje si naveo i koje su lako proverljive grobarski mozgovi ti daju minuse i žive u samo njima znanom grobarskom paralelnom univerzumu zvani “ dodjite na stadion”

Veskocaca

pre 2 godine

Preteruje Stanojevic sa Miljkovicem Zivkovic je bolji i agilniji i ima bolji centarsut a i napokon je postigao gol u kupu,mislim da on zasluzuje vecu minutazu od Miljkovica

kukuruz liga bez briga

pre 2 godine

Preporučujem svima da udju na aplikaciju rezultati, i pogledaju pojedinacno za igrace iz prve postave Radnika koliko su igrali minuta u ovoj sezoni... Prosek vecini oko 20-30 minuta po utakmici, a dosta njih je presedelo i veliki broj utakmica na klupi... Takodje, pre par dana je kvota na Partizan bila 1.30 a danas je negde oko 1.06... Svima je jasno da partizan ovo dobija, ali bi bilo lepo da se Radnik ne sklanja bas ovoliko providno... Pozdrav
(under, 17. oktobar 2021 16:14)

Pa nije ovo czv da golman i stoperi dodaju sami loptu napadacima, pobrkao si filijale limeni.

DžejAr65

pre 2 godine

U poslednjoj deceniji CZ nema ukupno 5 poraza u domaćoj ligi a ovaj priča da je Partizan državni projekat. Gospode bože svako ostavlja komentare?!
(Loznica, Gučevo, Cer…, 17. oktobar 2021 18:08)
Pričamo o ovoj sezoni, svi mogu da kiksnu samo Zvezda ne može, zvuči li ti poznato

anonymous

pre 2 godine

@Aha, znači sad je ofsajd. Ja mislio da je bio faul u napadu. Pa sa vama uvek neka komedija. Ni ne sećate se zbog čega je navodno poništen gol...
(panter pudlica, 17. oktobar 2021 22:48)

Da bio je ofsajd, to sam svugde odmah posle utakmice komentarisao. Jedina greska sudije na derbiju je bila ta sto je sudio faul, a ne ofsajd. Gol je ponisten opravdano.

Pećko Pivo

pre 2 godine

Očekivano...Natko je sledeći na Stanojevićevom spisku za teranje iz Partizana. Umesto tandema Natko-Suma gledaćemo tandem snova Pantić-Jojić.

....

pre 2 godine

Kada bi klubovi igrali bunker protiv partizana kao prošle godine grobari bi već kiksnula 2-3 puta ali stigla je naredba da svi igraju otvoren fudbal da bi državni projekat lakše davao golove
(DžejAr65, 17. oktobar 2021 16:23)


Reče navijač tima koji ima 4 poraza u 4 sezone. Kakva ironija.

Robert Lewandowski

pre 2 godine

U pravu si druze sad sam gledao. Golman i tri igraca poslednje tri utakmice igrali po 90 min, ostali nemaju veci prosek od 10 min, po 4-5 min, 10-12 min i dvojica po 20 min. Strasno sta napravi Stanoje Plakoje, ali dzaba proćiće i taj april mesec i onda krece sunovrat Fk i Kk partizaia
(Kalinić je Bog, 17. oktobar 2021 16:47

10 igrača Radnika je povredjeno.

Veskocaca

pre 2 godine

Preteruje Stanojevic sa Miljkovicem Zivkovic je bolji i agilniji i ima bolji centarsut a i napokon je postigao gol u kupu,mislim da on zasluzuje vecu minutazu od Miljkovica

zoran

pre 2 godine

-Stanojević radi odličan posao.
O tome da radi odličan posao svedoče i igre u evropi. Tako da ovi rezultati nimalo nisu slučajni.
Rikardo igra odlično od kako je tu.
-Nekako od svih trenera u Partizanu zadnjih 10 godina najbolje igre i rezultate imali su Stanojević i Nikolić...
Mozda je tu bilo i boljih trenera ali jednostavno pod njihovom palicom igra ubedljivije.... Mozda ih i hoće, ima tu i talije ali poklopi im se tu nesto.... Realno i liga je losa, mnogo je timova ne konkurentno. Rezultati
za sada za poštovanje....
-Zanimljivo uspesi u evropi nasih klubova dovode do toga da će srbija
2023 imati 2 predstavnika za ligu sampiona... Čak ako bude još bekih pobeda moze jedan klub ići direktno u ligu sampiona..... Kakav bi to samo uspeh bio da 2 tima iz srbije igraju ligu sampiona..... Koliko bi uslo samo novca u klubove, skočila
vrednost nasih fudbalera... To je za sada samo san

panter pudlica

pre 2 godine

Neko jedva 2:0 a neko 7 dao,a samo da je hteo mogo je i petnaes’ da da.
(mrak, 17. oktobar 2021 19:17)

Valjda ni sam ne znaš šta si hteo reći. Stekao bi se utisak iz tvog komentara da imate bolju gol razliku. Ajde pogledaj malo bolje...

Na kraju krajeva, gol razlika ne odlučuje šampiona, već onog ko osvoji najviše bodova...

zemunski kej

pre 2 godine

Plachemo od smeha , gledamo kako Miljkovic centrira, Jedna na severnu tribinu drugi put balon na drugu stranu, Odustao je i vraca nazad. Od svih nashih fudbalera najbolji centarsut ima Filip Kostic i to napacuje.

tom pus

pre 2 godine

Ово са Миљковићем у првој екипи Партизана је већ постала спрдња. Чак и играчи Радника знају да могу мртви ладни да појачају средину и да оставе самог Миљковића на крилу јер тај нити уме нити сме да уради са лоптом било шта сем да је врати најближем саиграчу и то назад.
(Воја, 17. oktobar 2021 18:28)

Zahvaljujemo se

bravo...??

DžejAr65

pre 2 godine

DzejAr65
Ne shvatam cemu potreba da lazete kad se sve moze proveriti danas
(pfc, 17. oktobar 2021 21:58)
Evo ja te lepo molim da proveriš pa da mi kažeš šta sam slagao a ako ima i jedan detalj da nije tačan ja ću se lepo izvinuti isto bih voleo da i ti to uradiš pošto znam da je svo što sam napisao tačno

Воја

pre 2 godine

Ово са Миљковићем у првој екипи Партизана је већ постала спрдња. Чак и играчи Радника знају да могу мртви ладни да појачају средину и да оставе самог Миљковића на крилу јер тај нити уме нити сме да уради са лоптом било шта сем да је врати најближем саиграчу и то назад.

Ja Pero

pre 2 godine

Partizan i Zvijezda trebaju da se max potrude da uzmu sve pobjede u grupama i u osmini finala, ako uspiju. Mislim da bi tad sigurno došli do 11 mjesta i sigurnog učesnika u grupama.

tom pus

pre 2 godine

Jadno i bedno.Jalova igra, bekovi uzas, vracanje lopte unazad i kad se dodje do 16 metara, sutevi neprecizni, jednom recju slabo odigrana utakmica !! 
(Bane, 17. oktobar 2021 18:31) 


Da li je Partizan pobedio?
(123, 17. oktobar 2021 18:47)

Zahvaljujemo se na glasu.

kakve veze ima čovek izneo činjenice...

zdravko

pre 2 godine

Lepo se Kaze ko se na kraju smeje naj sladje se smeje. lCeka vas grobari u prolece dva derbija na marakani decete plakati kad vam zvezda pokaze gdesete I da titula neide sa marakane I'ma da placete tada

Veskocaca

pre 2 godine

Preteruje Stanojevic sa Miljkovicem Zivkovic je bolji i agilniji i ima bolji centarsut a i napokon je postigao gol u kupu,mislim da on zasluzuje vecu minutazu od Miljkovica

el.kiddo

pre 2 godine

Radnik iz Surdulice prava moderna ekipa. Mozda primaju malo golova, ali zato daju jos manje golova. Po potrebi neki igraci izadju iz kaznenog prostora, a prelaze i par puta svoju polovinu po poluvremenu.... Sto vise ovakvih timova u ligi, to je liga nazadnija, klasicna livadarska beton ekipa.

Anfield

pre 2 godine

Imamo najneinteligentniji par bekova u Evropi.
(Moca, 17. oktobar 2021 18:02)
Zahvaljujemo se na glasu.


I vaši i naši kad se skupe, nisu ni za pola dobrog beka, koliko su dobri ostali kad vuku tim sa po bar dva igrača manje po meču pa se uguraju u neku grupu to niko da objasni ne može.

Небојша

pre 2 godine

Чини ми се да че Станоје после оволиких хвалоспева у коментарима на његовог незаменљивог десног спољењег да да отказ. Или неће, већ ће из ината да га ставља из утакмице у утакмицу у прву поставу. Па нек пукну душмани.

Ne blamirajte se

pre 2 godine

Ako baš hoćeš da znaš, u poslednjih 5 sezona u kojima je Zvezda osvojila titule partizan je dobio samo jedan prvenstveni derbi inače u tim sezonama kada je Zvezda osvajala titule skor je 13 utakmica, 5 pobeda Zvezde, 7 nerešenih i 1 pobeda partizana, napomenuo bih da je i ta pobeda ostvarena kada je poništen regularan gol Milunovića pri rezultatu 0:0,tako ajd sad lepo na časove kod Žeksa i Fegeltije da obnovite gradivo
(DžejAr65, 17. oktobar 2021 20:45)

Najjace je to sto pored svih činjenica koje si naveo i koje su lako proverljive grobarski mozgovi ti daju minuse i žive u samo njima znanom grobarskom paralelnom univerzumu zvani “ dodjite na stadion”
(Bane, 18. oktobar 2021 05:39)

Jao ovi zvezdaši vladaju činjenicama kao "duh koji lebdi".

Kad je Zvedana osvajala titule u 4 sezone+ poslednji derbi rezultat je 10 uta Partizan 1 pobeda C.Zvezda 3 pobede i 6 nerešenih.

Ako uzmemo sezonu od 2016/2017 sa kup uta. Sledeći je rezultat.

Partizan 1 titulu C.Zvezdana 4 titule. 16 mečeva( 3 u kupu). Sve po 1:0. Al smo sva drali u kupu tu gde sme :))))

6 pobeda Partizana( tu si nešto pomešao u svoj glavi promaja) 3 pobede Zvezdane i 7 nerešenih.

Ono Partizan sme samo kup da uzme
Osim što su funkcionalno nepismeni Zvezdaši imaju i promaju u glavi.

ćaos

pre 2 godine

Preteruje Stanojevic sa Miljkovicem Zivkovic je bolji i agilniji i ima bolji centarsut a i napokon je postigao gol u kupu,mislim da on zasluzuje vecu minutazu od Miljkovica
(Veskocaca, 17. oktobar 2021 16:05)

Kao što znaš, svaku utakmicu rotira bekove Stanojević. Živković je u planu za Gent.

JoviBL

pre 2 godine

Pričajte vi šta hoćete Jojić nam je jedan od najkonstantnijih igrača. Vrlo bitan šraf sa Zdjelarom. Može da igra i prednjeg i zadnjeg veznog. Daje golove. Čvrst u duelu. Uvek je u 2-3 igrača koji najviše pretreče, po statistici.Centaršut i prekid svakako ima bolji od naših bekova.
(nikola, 17. oktobar 2021 20:03)

Dobar je Zeka. Jedan od onih sto se moze svrstati u gospodu medju fudbalerima. Medjutim ne bih se slozio da je jak u duelu. Nije on neko ko se oslanja na snagu. Cak su mu i slobodnjaci zasnovani vise na preciznost a manje na jacini suta. A sto se tice centarsuta, mislim da se niko u cijelom timu moze porediti sa Zivkovicem, tako da se ne bih slozio ni sa tom konstatacijom.