Petak, 17.09.2021.

18:50

Hrvati se pitaju: Zašto su Srbi bolji u vaterpolu od nas?

Na nedavno završenim Olimpijskim igrama, Srbija je osvojila zlatnu medalju i odbranila titulu olimpijskog šampiona, dok je Hrvatska završila na petom mestu.

Izvor:

Hrvati se pitaju: Zašto su Srbi bolji u vaterpolu od nas? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

131 Komentari

Sortiraj po:

smiljko

pre 2 godine

Kako je moguće da duplo manja Hrvatska i posle 2/3 porušene i obnovljene zemlje, već 30g ima veći BDP od Srbije(A tek plate i penzije), a da za to svi srpski mediji ćute, iako Vučić već 2g ispire narodu mozak da ga stiže, a neće ga stići dok je živ... MATEMATIKA JE NEUMOLJIVA Aleksandar Vučić tvrdi da će Srbija prestići Hrvatsku po BDP-u. Možda i hoće krajem ovog stoljeća, ako mi ne budemo radili ništa.
(Medi, 18. septembar 2021 13:07

prijatelju, da si ti meni ziv i zdrav! krajem ovog stoljeca nece biti ni nas ni vas vise. matematika je neumoljiva, kako ti sa pravom tvrdis.

Vlada

pre 2 godine

Kako je moguće da duplo manja Hrvatska i posle 2/3 porušene i obnovljene zemlje, već 30g ima veći BDP od Srbije(A tek plate i penzije), a da za to svi srpski mediji ćute, iako Vučić već 2g ispire narodu mozak da ga stiže, a neće ga stići dok je živ... MATEMATIKA JE NEUMOLJIVA Aleksandar Vučić tvrdi da će Srbija prestići Hrvatsku po BDP-u. Možda i hoće krajem ovog stoljeća, ako mi ne budemo radili ništa.
(Medi, 18. septembar 2021 13:07)

Druže, ovo je sportska tema, a ti pričaš o politici i autonomiji. Možda bi bilo lepše da napišeš nešto o vaterpolu u Hrvatskoj. Pored toga, podsmevati se nekome što ima manje je jedna od najgorih ljudskih osobina.

Ratko Pavlović

pre 2 godine

Ako se saberu sve medalje sportista iz eks Jugoslavije na OI u Tokiju bili bismo na sedmom mestu u svetu. Sportska velesila. Ali imali bismo ekipe u još nekim sportovima (muški i ženski). Pitam se da li bi košarkaši USA osvojili zlato da su uz Slovence bili dva Bogdanovića, Jokić, Mijić...Ali zbog toga su nas i rasturili.

Dejanmi

pre 2 godine

@@@Kako je moguće da duplo manja Hrvatska i posle 2/3 porušene i obnovljene zemlje, već 30g ima veći BDP od Srbije(A tek plate i penzije), a da za to svi srpski mediji ćute, iako Vučić već 2g ispire narodu mozak da ga stiže, a neće ga stići dok je živ... MATEMATIKA JE NEUMOLJIVA Aleksandar Vučić tvrdi da će Srbija prestići Hrvatsku po BDP-u. Možda i hoće krajem ovog stoljeća, ako mi ne budemo radili ništa.
(Medi, 18. septembar 2021 13:07)

A Srbe su bombardovali ljubicicama!?
Koje 2/3 porusene zemlje? Par krovova po Dubrovniku i Zadru, dve tvornice u Slavoniji, Selendra Vukovar koja je i bio zabit i sve ostalo sruseno privatne kuce..
U Srbiju su bombardovali i unistoli cak i fabrike sporeta i frizidera.. Da vam nije turizma umrli bi a za Srbe se neboj vrati ce nas se milion sa parama i znanjem cim se situacija malo poboljsa a onda tek slijedi uspon..

Medi

pre 2 godine

Kako je moguće da duplo manja Hrvatska i posle 2/3 porušene i obnovljene zemlje, već 30g ima veći BDP od Srbije(A tek plate i penzije), a da za to svi srpski mediji ćute, iako Vučić već 2g ispire narodu mozak da ga stiže, a neće ga stići dok je živ... MATEMATIKA JE NEUMOLJIVA Aleksandar Vučić tvrdi da će Srbija prestići Hrvatsku po BDP-u. Možda i hoće krajem ovog stoljeća, ako mi ne budemo radili ništa.

Srbimir

pre 2 godine

Nije bas da Srbija nema medalja u rukometu;nasa velika i supertalentovana generacija 90-ih je sankcijama(i mora se priznati,potonjim glupostima
naseg Saveza)bila sprecena da demonstrira silu koju je demonstrirala u svojim juniorskim danima (kada su i Svedjane i Ruse,buduce svetske i olimpijske sampione ponizavali gdegod bi stigli);da podsetim,u tom periodu,ni Hrvati nam nisu mogli nista;u rukometu(na onakav talenat i potencijal koji je na sceni bio prisutan nekoliko decenija)osvojili smo "mrsave" tri bronze i srebro(sto zbog nasih gluposti i lose organizacije, sto zbog "vise sile");treba istaci da su nase devojke jednom bile trece,a jednom druge na svetu
U godinama pred nama,pod vodstvom g-dina Djirone,svedocicemo renesansi i velikom povratku srpskog rukometa na veliku scenu(za razliku od brace pokatolicenih Srba koji su u blagom padu)
Molim za objavu komentara!

EU građanin

pre 2 godine

Istina je, svi koje znam ovdje u Zagrebu se po cjeli dan pitaju to pitanje: zašto su Srbi bolji od nas u vaterpolu? Ljudi izbezumljeno hodaju gradom tražeći odgovor na to pitanje.

Che

pre 2 godine

Miklos Salamander@ U zenskoj odbojci par medalja s Ep. U kosarci dvije medalje s Ep i srebro protiv prvog, jedinog i najjaceg Dream teama na OI. U klupskoj kosarci 5 puta Europski klupski prvak. 5 igraca u HoF sta Hrvatsku stavlja na drugo misto iza sile Amerike. U Hrvatskoj se vozi jedan relly. Na Sljemenu svjetsko prvenstvo u skijanju. U Umagu turnir na kojem su nastupale najvece teniske zvijezde. Na Hanzeku atletika na kojem su sudjelovali i sudjeluju najvece atletske zvijezde ka sta je bija Usein Bolt. Bolje place, bolja spiza, ceste, standard, klima, vrime, lipota zemlje, gradova, otoka i mnogo toga. Da ne govorim da danas svi znaju za Hrvatsku zbog turizma i sporta, prvenstveno nogometa. Mozemo mi pricat sta ocemo ali jedine dvije zemlje koje su isplivale iz te Juge su Slivenija i Hrvatska. Naravno da ima jos mnogo tog sta se triba popravit ali stari bija sam u Srbiji i iskreno ne izgleda bajno. Prljavo bez planske gradnje. O korupciji i kriminalu da ne pricam

Che

pre 2 godine

Ja se pitam zašto je prosečna plata u Hrvatskoj 1000€? Ja se pitam kako Srbija sa svojom slavnom vojnom istorijom ima 0 metara morske obale, a Hrvatska 1000 km? Ja se pitam kako je dok je za vreme rata bio embargo na uvoz oružja svaki hrvatski vojnik imao rusko oružje. Svašta se ja pitam. Vaterpolo mi je poslednja rupa na svirali....Ali shvaćam da je većini drago što smo bolji od njih u tom velikom sportu.

Darko Mokosek

pre 2 godine

Prosto ko pasulj, malo vas je brojcano, nemozete sve, i da vozite avione, helikoptere, igrate fudbal ili vec kojekude. Isto vazi i za ove sa desne strane Drine.

Vlado

pre 2 godine

Halo ljudi!

Kako bi bilo lijepo da prestanu ova glupa prepucavanja. Sta ima veze ko je u cemu bolji? Sta to znaci za vase zivote?! Dokle vise!

Lol

pre 2 godine

Zato sto smo mi Srbi superljudi! Imamo pobednicki mentalitet, borimo se do kraja, nismo kukavice. Bolji smo skoro u svemu, ne samo vaterpolo. Sve poznate Hrvatice se udale za Srbe. To vam dovoljno govori.
(Miami, 17. septembar 2021 19:21)

Kako to da nijedna žena tebe neće onda? Hrvatica ili ne.

Da vaterpolo. Smijeh

pre 2 godine

Radije bi da smo mi dobri u sportu kojeg svi gledaju svaki tjedan, nego u sportu kojeg ne gleda gotovo nitko. Ko kaže da mu je vaterpolo zanimljiv više od 5-6 utakmica svake 4 godine, taj laže.

Helou

pre 2 godine

Zanimljivo je kad se pominje vaterpolo da nitko u srbiji ne pominje npr klupski gdje je hrvatska bolja. To se ne broji. Kad se spomene nogomet, odmah vadite klupski trofej CZ-e, a kad spominjete vaterpolo, onda samo onaj dio u kojem ste vi bolji.
Ispada da ste najbolji na svijetu u vaterpolu vi, a najbolja je madjarska i ima najvise medalja.

Goran

pre 2 godine

Dobro je da se porede s srbijom i pitaju zašto osvaju više od njih? Njima i nije bitno da osvoje zlato već samo da pobede Srbiju. Takmiči se da se osvoji a ne koga pobediš u grupi. Kad se koncentriraju na sebe i rezultate prave. Ali oni samo misle o srbima bre. I kako da im naude.
A mi smo svi naši i samo nas glupa mržnja dijeli.
Tj njihova mržnja.

Вук Караџић

pre 2 godine

само да одговорим на питање у наслову: зато што Хрвати нису 100% Срби. има то и несрпске ДНК.

mladići borovi, devojke jele

pre 2 godine

pa, dobro, vi ste bolji u boćanju i gađanju glinenih golubova... sve dok penzioneri sa banjice ne odluče da oforme lokalnu ekipu.

manga

pre 2 godine

hrvati se najviše pitaju kako to da srbi imaju toliko svinja, šljiva i paprika ? kako to? lako im je onda ispeći prasića i šljivovicu , a gdje smo mi ?

zato

pre 2 godine

Klubski se ne mogu mjeriti, pa mislim da nema vaterpolo kluba u hrvatskoj koji nije bio evropski prvak. Kod nas je problem kontinent gdje je vaterpolo bas iscezao, ali na moru ga zato ima i previse. U buducnosti bit cemo puno bolji od srbije jer se u hr vaterpolo puno vise igra. To je realnost.
(croata, 17. septembar 2021 23:50)

1. Pa ako imate 3 kluba onda je ok. Imamo i mi.
2. Ne kaže se "puno bolji" već "mnogo bolji", zato što je od puno suprotno prazno, a od mnogo je suprotno malo.
3. A što niste bil puno bolji za sve ove decenije?

croata

pre 2 godine

Vaterpolo je pravi teski muski sport, ali ne gledam ga vec dugo jer sam shvatio da tu suci doslovno odlucuju sve. Kad svira, nitko ne zna jel iskljucenje il kontrafaul, sviraju kako hoce i sta hoce. Suci doslovno odlucuju sve, a tesko im mos dokazat pogresku jer ispod vode je rat. Smanjivanje plivalista i jos neke promjene pravila jesu ubrzale igru, al dzabe kad i dalje ne znas ko je uopce napravio faul, a i usporena snimka ne pomaze. Po meni, tu bi morali mijenjati pravila, recimo bilo koji kontakt obrane po tijelu nogama ili rukama ispod vode svirati peterac, a ako se to cini u napadu, iskljucenje, lopta za protivnika. Danas je to lako napraviti, vodootporne senzore polijepiti na igrace i sve javlja elektronika. to je samo primjer, al siguran sam da bi doprineo zanimljivosti jer bi i gledatelj bio ukljucen u pravednost neke suceve odluke. Ovako mos samo blejat.
Sto se tice tog ko je bolji, je reprezentativno su srbi puno bolji i to je stvarno cudo s obzirom koliko se kod nas na moru igra vaterpolo, a koliko kod srba. Srbi imaju par bazena i to je sve. Pa ona divlja liga u dubrovniku je jaca od 99% vaterpolskih liga. Klubski se ne mogu mjeriti, pa mislim da nema vaterpolo kluba u hrvatskoj koji nije bio evropski prvak. Kod nas je problem kontinent gdje je vaterpolo bas iscezao, ali na moru ga zato ima i previse. U buducnosti bit cemo puno bolji od srbije jer se u hr vaterpolo puno vise igra. To je realnost.

Alhemicar

pre 2 godine

Ovi sto polemisu ko je bolji samo na vikipediju i pogledaj medalje Srbije i Hrvatske i sve će vam biti jasno..neuporedivo smo uspešniji,živela Srbija..a ne tu polemike,pročitajte taj broj medalja,tolika zlata..pa ova generacija Srbije sto se sad oprostila je najdominatnija kolektivna repezentacija ikada,sigurno jedna od tri najbolje u istori vaterpola ako ne i najbolja,sigurno od 1995 od kad pratim sport,jedini koji su donekle blizu jesu Francuzi u rukometu..o čemu mi vise pricamo i polemišemo

Alhemicar

pre 2 godine

A u fudbalu da se ne lažemo,svaki put sw kvalifikuju,srebro i bronza sa Svetskih prvenstava,mi sem što smo bili prvaci evrope I sveta kad je mlada selekcija u pitanju a seniori svako treće takmičenje se kvalifikuju..znaci daleko su uspešniji u fudbalu ali nemaju ništa osvojeno niti će ikada imati kao ni mi kas je seniorska repezentacija u pitanju,rukomet su bolji imaju dosta vise medalja,tri zlata koliko se ne varam dve OI i jedno svetsko..mi jedno srebro i jednu ili dve bronze..dok kosarka,odbojka,vaterpolo to je razlika nebo i zemlja u korist Srbije+ sto mi imamo najboljeg tenisera svih vremena a oni imaju Marina Cilica..hahahahahhahah,busi,zvacu decu..živela Srbija

žbir

pre 2 godine

Leptirica je u pravu za oba komentara, ali, mozda je onaj prvi kojem je replicirao/replicirala mislio na BITNE poraze u poslednjih 25 godina. U vaterpolu imamo pobede u finalima OI, SP i EP, to je najsladje od svega.
(Pirotehnicar, 17. septembar 2021 21:55)

Tako je, bitne poraze! A ne Mediteranske igre, Evropa kup i ostale egzibicione i pripremne turnire.

Veliki brat

pre 2 godine

U pitanju je ŠKOLA. Ne radi se samo o kondiciji, mi imamo tradicionalno vrhunsku školu vaterpola, znanje i iskustvo se prenosi na buduće trenere i ceo stručni štab, plus dobri igrači.

Kladim se da bi isto tako bili dominanti i neki drugi timovi iz svetskog vrha kad bi ih vodio naš stručni štab.

Stari basketas

pre 2 godine

E, da, da nema neko prvenstvo svake godine, kao i suludo beskonacnog osvajanja Svetske lige i Svetskog kupa samo bi Srbija osvajala titule.Ovako, statistika, mali sport, stalno igras sa istim protivnicima, mora da se omakne :))

"Neverovatno optetecenje"....buahajahaha..

pre 2 godine

Bas se pitam...to mi je glavna preokupacija u zivotu...ajd bok, idem sad na ribe, pa cemo dovrsit pricu nekom drugom prilikom.

leptirica

pre 2 godine

Srbija = kosarka, vaterpolo, odbojka
Hrvatska = Fudbal, rukomet
(Djordje Stanojevic, 17. septembar 2021 20:33)

Koj rukomet? Oni godinama ništa ne osvajaju..
(HanSolo, 17. septembar 2021 20:49)

A vi nikad ni niste u rukometu ništa osvojili, osim onog srebra na domaćem terenu... Hrvatska opet je višestruki prvak svijeta u vaterpolu, olimpijski i europski prvaci i još brdo medalja. Razlika između kvalitete Srbije i Hrvatske u vaterpolu nije ni blizu velika ko u nogometu ili rukometu.

Pirotehnicar

pre 2 godine

Leptirica je u pravu za oba komentara, ali, mozda je onaj prvi kojem je replicirao/replicirala mislio na BITNE poraze u poslednjih 25 godina. U vaterpolu imamo pobede u finalima OI, SP i EP, to je najsladje od svega.

Mikloš Salamander

pre 2 godine

leptirica@

Vidi ovako, sto se tice fudbala niko vam ne spori da ste mnogo bolji, na kraju krajeva i rez.govore, takodje i u rukometu ste mnogo bolji, mada koliko mogu da primetim tu ste u blagom padu u tom sportu, spomenuo si nasu medalju iz 2012 god.srebro, jeste samo ta medalja osvojena ako ne racunamo SRJ i SFRJ, ipak smo osvojili nesto, a sta ste vi osvojili u odbojci? Muska/zenska, gotovo ne postojite, takodje u kosarci muska / zenska medalja je samo misaona imenica, vaterpolo smo utvrdili da vas tu sijemo, kada se sve sabere, sto se tice kolektivnih sportova generalno smo bolji od vas, pozdrav!

zato

pre 2 godine

Glupost. Melburn 2007, Hr izbacila Srb u polufinalu i osvojila SP, 2017 isto tako.., EP 1999 isto tako, samo je Hrvatska bila druga,2010 isto samo u polufinalu i Hr zlatna... U zadnje 3 godine od 27.07.2017. do danas Srbija je izgubila 5 puta od Hrvatske. Odnos u tom periodu je 5 pobjeda, 5 poraza i jedan neriješeni. Ako ti nemaš više prstiju na jednoj ruci od ostalih pišeš neistine. Na kraju i zadnji susret Hr-Srb je završio pobjedom Hr... Inače je Srbija ukupno gledajući uspješnija, al daleko da je tolika razlika u kvaliteti.
(leptirica, 17. septembar 2021 21:18)

Maco, hajde pročitaj ponovo šta si napisala, pa izpočetka. I ne kaže se "kvaliteti" već "u kvalitetu". E to vas j...

Stari basketas

pre 2 godine

Jednostavno, Srbija se ne plasi iskljucenja, vecito smo imali vise igraca manje, a pri tome dajemo ubedljivo najvise golova kada je 6 na 6, po tome nam nema ravnih.Agresivnom igrom u odbrani umaramo protivnika kojem opada realizacija igraca vise.Hrvatska igra na sidrase, dakle na isljucenje, dakle na sudije, zato su im sudije uvek krive i to je tacno !!! Secam se niza utakmica sa Hrvatskom gde nisu dali gola sa 6 na 6. Neki evropski kup koji je Partizan osvojio bas u Hrvatskoj (bilo 3:1 ili 4:1, a u Bg 7:7) ovi nisu dali ni jedan jedini gol 6 na 6 u obe tekme!

leptirica

pre 2 godine

Potpune gluposti pišete. Hrvatska je eliminisala Srbiju u 1/4 finalu OI u Atlanti, osvojila srebro i to bi bilo to. Srbija je već od drugog takmičenja posle skidanja sankcija, a to je EP 1997. u Sevilji, krenula ponovo da dominira svetskim vaterpolom, uz tada naravno neprikosnovene Mađare. Na prste jedne ruke se mogu nabrojati naši porazi od Hrvatske u poslednjih 25 godina.
(žbir, 17. septembar 2021 20:29)

Glupost. Melburn 2007, Hr izbacila Srb u polufinalu i osvojila SP, 2017 isto tako.., EP 1999 isto tako, samo je Hrvatska bila druga,2010 isto samo u polufinalu i Hr zlatna... U zadnje 3 godine od 27.07.2017. do danas Srbija je izgubila 5 puta od Hrvatske. Odnos u tom periodu je 5 pobjeda, 5 poraza i jedan neriješeni. Ako ti nemaš više prstiju na jednoj ruci od ostalih pišeš neistine. Na kraju i zadnji susret Hr-Srb je završio pobjedom Hr... Inače je Srbija ukupno gledajući uspješnija, al daleko da je tolika razlika u kvaliteti.

brainstorm

pre 2 godine

Realno,jes neobično i ja sam se to pitao ali smo tu SILA! Zašto,pa valjda ta naša ratnička krv i Srpski inat,ne znam stvarno ne kapiram baš ali su nam vaterpolisti najviše radosti u sportu doneli,valjda više od svih ekipa. Bog ih blagoslovio sve do jednog!

Alhemicar

pre 2 godine

Hrvati su jedino bolji u fudbalu,uzeću i rukomet ali on je kod nas na niskim granama i u taj sport se skoro pa nista ne ulaze,ovi kvalitetni treneri rade napolju i to je jedini razlog zbog kojeg smo lošiji nego što bi trebalo..talenata ima ali malo ko se više odlučuje za taj sport..realno mislim da smo dosta kvalitetniji u ekipi sportovima,pogledajte našu odbojku sam svetski vrh zadnjih 20god muškarci a devojke 15..Hrvati su realno bolji u pojedinačnim sportovima,izuzev tenisa jer smo tu za njih kao Brazil za Farska Ostrva u fudbalu,zahvaljujući jednom coveku

kako je lepo biti glup

pre 2 godine

@patriota

Damir Mulaomerović,Goran Jurić,Zlatan Saračević,Patrik Čavar,Irfan Smajlagić,Bojan Bogdanović,Igor Karačić,Marin Čilić...nastavi niz

BigWolf

pre 2 godine

najdosadniji sport na svijetu! za koji 6,5 milijardi ljudi ni ne zna da postoji
(petrica kerempuh, 17. septembar 2021 19:35)

da,da ne znaju,u pravu si,nije bitan uopste,i bas zato sto nije bitan zatvorio je OI ove godine.....da je glupost disciplina ti bi osvojio zlato

zato

pre 2 godine

Niste bolji u rukometu niste bolji u alpskim sportovima niste bolji u sporovima na vodi tu mislim na veslanje, jedrenje.
I da niste bolji u turizmu itd itd.
Sad mi objasni kako ste vi to bolji u nogometu??
(mario, 17. septembar 2021 19:43)

Vidi ujkec, tebi izgleda neke stvari treba da se nacrtaju.

1. U rukometu ste pali niže, i to daleko, nego naši košarkaši, a za vaše košarkaše naši rukometaši su elita.
2. Kostelići jesu bili neke face, ali mi imamo Novaka. Niti ćete vi imati Kosteliće, niti mi Novaka ikad više. E zato ostaju rezultati, ali izvinite ipak je Novak ćale za Kosteliće.
3. Jedrenjem nemoj da se k..... jer nemamo more. U veslanju ako misliš da ste zbog Sinkovića sila, samo da te obavestim da ima prilično disciplina u istom. Prema tome ...
4. Nisam znao da je turizam sport, ali ...
5. A fudbal je posebna priča. To danas igra svaka šuša na planeti i koristi glavu samo da bi njom udarila loptu. U ostalim sportovima se glava koristi zbog pameti, što vi

Mladen

pre 2 godine

Zato sto su iskompleksirani. Imaju oni vise nego dobre rezultate, zbog prirode sporta uvek ce biti jedna od selekcija u vrhu uz nas osvajali su sve ali im opet ne valja jer smo mi uspesniji. Mozda zato jer smo imali bolje igrace? Koliko god dobri bili oni od osamostaljenja nisu imali kalibar igraca ko Vlada Vujasinovic i Gangula koji su verovatno uz Igora Milanovica i Tibora Benedeka najbolji vaterpolisti svih vremena. Nas je malo taj prevelik individalni kvalitet i sebicnost Sapica i kostalo jos boljih rezultata. Tek kad se pojavila ova poslednja generacija bolje izbalansirana osvojili su bukvalno sve.

žbir

pre 2 godine

Koliko ja znam Hrvati su od samostalnosti u vaterpolu radili čuda i osvojilo sve dok se nije pojavila ova srpska neverovatno jaka generacija vaterpolosta. Nije tu bitno ulaganje nego talenat i pravi odabir vaterpolista.
Hrvatska je pobedili Srbiju u grupi i posle potonula i brzombi trebala maknut ovog selektora.
(Banja, 17. septembar 2021 19:44)

Potpune gluposti pišete. Hrvatska je eliminisala Srbiju u 1/4 finalu OI u Atlanti, osvojila srebro i to bi bilo to. Srbija je već od drugog takmičenja posle skidanja sankcija, a to je EP 1997. u Sevilji, krenula ponovo da dominira svetskim vaterpolom, uz tada naravno neprikosnovene Mađare. Na prste jedne ruke se mogu nabrojati naši porazi od Hrvatske u poslednjih 25 godina.

HanSolo

pre 2 godine

Srbija = kosarka, vaterpolo, odbojka
Hrvatska = Fudbal, rukomet
(Djordje Stanojevic, 17. septembar 2021 20:33)

Koj rukomet? Oni godinama ništa ne osvajaju..

Vlada

pre 2 godine

Znate koliko ima gledalaca na svetskim plivalistima kada igraju derbi Srb i Hrv? U Japanu, Sad, Brazilu, Egiptu, Italiji, Spaniji, Nemackoj, Engleskoj, Kini ili Rusiji? Pa ni 500. Zesce popularan sport.

rupcaga

pre 2 godine

Znate koliko ima gledalaca na svetskim plivalistima kada igraju derbi Srb i Hrv? U Japanu, Sad, Brazilu, Egiptu, Italiji, Spaniji, Nemackoj, Engleskoj, Kini ili Rusiji? Pa ni 500. Zesce popularan sport.
(Vlada, 17. septembar 2021 20:06)

Znate li koliko ima identicnih komentara nebitnih i glupih likova na vesti o vaterpolu? Zesce dokoni likovi.

mario

pre 2 godine

A gdje su klupski klubovi iz Srbije mislim da tu stoje lošije od klubova iz Hrvatske.
Ali opet velika buka oko sporta koji nije toliko svjetski poznat i oko sporta koji nije toliko plaćen.

Banja

pre 2 godine

Koliko ja znam Hrvati su od samostalnosti u vaterpolu radili čuda i osvojilo sve dok se nije pojavila ova srpska neverovatno jaka generacija vaterpolosta. Nije tu bitno ulaganje nego talenat i pravi odabir vaterpolista.
Hrvatska je pobedili Srbiju u grupi i posle potonula i brzombi trebala maknut ovog selektora.

Joe

pre 2 godine

Mozes misliti. Srbija najbolja, Hrvatska ajde neka bude i top 5 iako isto osvojila sve u vaterpolu, realno top 3 sa jos Madjarima, u sportu koji ozbiljno igra 8 drzava. Wow.

panter pudlica

pre 2 godine

Mozes misliti. Srbija najbolja, Hrvatska ajde neka bude i top 5 iako isto osvojila sve u vaterpolu, realno top 3 sa jos Madjarima, u sportu koji ozbiljno igra 8 drzava. Wow.
(Joe, 17. septembar 2021 19:00)

Ako nemaš šta pametno napisati, bolje onda iskuliraj. Ovako samo bespotrebno ispadaš glup.
Vaterpolo je nastao još 1800 i neke godine u Engleskoj. Danas ima mnogo više od tih 8 država koje tvrdiš gde se ozboljno igra vaterpolo, ali kad nešto ne znaš, onda kao ti sada jednostavno dolazi do toga da imaš jako glupave izjave.

SRB über alles

pre 2 godine

Mozes misliti. Srbija najbolja, Hrvatska ajde neka bude i top 5 iako isto osvojila sve u vaterpolu, realno top 3 sa jos Madjarima, u sportu koji ozbiljno igra 8 drzava. Wow.
(Joe, 17. septembar 2021 19:00)

Wow
124 drzave cine svetsku vaterpolo federaciju...

Aca

pre 2 godine

Suština je u splovilu, veće splovilo bolja, organizacija, bolje plivanje, bolje održavanje na vodi…. Sve bolje, manje splovilo , odma toneš! Uostalom svud u svetu se zna da Hrvati imaju manje splovilo u odnosu na sve druge narode u Evropi.!

mario

pre 2 godine

Srbija je u svemu bolja od hr, izuzetak je fudbal no i to se sada promenilo u korist SRB!
(SRB über alles, 17. septembar 2021 19:19)
Niste bolji u rukometu niste bolji u alpskim sportovima niste bolji u sporovima na vodi tu mislim na veslanje, jedrenje.
I da niste bolji u turizmu itd itd.
Sad mi objasni kako ste vi to bolji u nogometu??

Clear

pre 2 godine

Ma koga briga za vaterpolo molim vas? Da se nije raspala Jugoslavija ne bi postojao.
(Datome, 17. septembar 2021 19:04)

80000 ljudi dođe na svaku utakmicu reprezentacije Engleske u ragbiju, na Tvikenhemu, i niko od njih se ne sekira što se taj sport ozbiljno igra samo u VB i Francuskoj, od evropskih zemalja, i još 3 zemlje van Evrope.

humanista

pre 2 godine

Zato sto su Srbi svedska sila bas u vaterpolu i zato sto svako malo vrmena ,,pojavi,, se neki novi mladic ,,biser,,koji polako ,,krci put,, prema reprzentaciji.A i ,,bezbolno,, vrsimo ,,smenu,, generacija, bas zbog tih novih koji dolaze.

Vera

pre 2 godine

Problem je u tome šta se Srbi uopšte ne pitaju, zašto su Hrvati toliko bolji u fudbalu od Srbije, a to druga najbitnija sporedna stvar na svetu.

Trovach

pre 2 godine

Vecina hrvatskih vaterpolo klubova trenira i takmici se u morskoj vodi gde se lakse pluta, pa im je teze da se prilagode slatkoj vodi u bazenima. Zato i fudbaleri Bolivije obicno pobedjuju na svom terenu gde je velika nadmorska visina na koju su oni prilagodjeni.

panter pudlica

pre 2 godine

Rvati fudbal i rukomet, mi košarka, vaterpolo, odbojka...

Komšija dobro kuva gulaš, ja bolje pravim roštilj. On bolje vozi motor, ja kola. Svako ima svoje za šta je stvoren, ne možemo svi u svemu biti najbolji. Prosto da prostije ns može biti...

Miami

pre 2 godine

Zato sto smo mi Srbi superljudi! Imamo pobednicki mentalitet, borimo se do kraja, nismo kukavice. Bolji smo skoro u svemu, ne samo vaterpolo. Sve poznate Hrvatice se udale za Srbe. To vam dovoljno govori.

anica velickovic

pre 2 godine

Slozni su...disu kao jedan. Jedino vaterpolo reprezentacija nema komplekse i daju maksimum uvek, trener takodje igra bitnu ulogu.
Momcci kvalitetni u svakom smislu...lepotani nasi.

anica velickovic

pre 2 godine

Slozni su...disu kao jedan. Jedino vaterpolo reprezentacija nema komplekse i daju maksimum uvek, trener takodje igra bitnu ulogu.
Momcci kvalitetni u svakom smislu...lepotani nasi.

panter pudlica

pre 2 godine

Rvati fudbal i rukomet, mi košarka, vaterpolo, odbojka...

Komšija dobro kuva gulaš, ja bolje pravim roštilj. On bolje vozi motor, ja kola. Svako ima svoje za šta je stvoren, ne možemo svi u svemu biti najbolji. Prosto da prostije ns može biti...

Clear

pre 2 godine

Ma koga briga za vaterpolo molim vas? Da se nije raspala Jugoslavija ne bi postojao.
(Datome, 17. septembar 2021 19:04)

80000 ljudi dođe na svaku utakmicu reprezentacije Engleske u ragbiju, na Tvikenhemu, i niko od njih se ne sekira što se taj sport ozbiljno igra samo u VB i Francuskoj, od evropskih zemalja, i još 3 zemlje van Evrope.

Trovach

pre 2 godine

Vecina hrvatskih vaterpolo klubova trenira i takmici se u morskoj vodi gde se lakse pluta, pa im je teze da se prilagode slatkoj vodi u bazenima. Zato i fudbaleri Bolivije obicno pobedjuju na svom terenu gde je velika nadmorska visina na koju su oni prilagodjeni.

BigWolf

pre 2 godine

najdosadniji sport na svijetu! za koji 6,5 milijardi ljudi ni ne zna da postoji
(petrica kerempuh, 17. septembar 2021 19:35)

da,da ne znaju,u pravu si,nije bitan uopste,i bas zato sto nije bitan zatvorio je OI ove godine.....da je glupost disciplina ti bi osvojio zlato

Aca

pre 2 godine

Suština je u splovilu, veće splovilo bolja, organizacija, bolje plivanje, bolje održavanje na vodi…. Sve bolje, manje splovilo , odma toneš! Uostalom svud u svetu se zna da Hrvati imaju manje splovilo u odnosu na sve druge narode u Evropi.!

Miami

pre 2 godine

Zato sto smo mi Srbi superljudi! Imamo pobednicki mentalitet, borimo se do kraja, nismo kukavice. Bolji smo skoro u svemu, ne samo vaterpolo. Sve poznate Hrvatice se udale za Srbe. To vam dovoljno govori.

panter pudlica

pre 2 godine

Mozes misliti. Srbija najbolja, Hrvatska ajde neka bude i top 5 iako isto osvojila sve u vaterpolu, realno top 3 sa jos Madjarima, u sportu koji ozbiljno igra 8 drzava. Wow.
(Joe, 17. septembar 2021 19:00)

Ako nemaš šta pametno napisati, bolje onda iskuliraj. Ovako samo bespotrebno ispadaš glup.
Vaterpolo je nastao još 1800 i neke godine u Engleskoj. Danas ima mnogo više od tih 8 država koje tvrdiš gde se ozboljno igra vaterpolo, ali kad nešto ne znaš, onda kao ti sada jednostavno dolazi do toga da imaš jako glupave izjave.

rupcaga

pre 2 godine

Znate koliko ima gledalaca na svetskim plivalistima kada igraju derbi Srb i Hrv? U Japanu, Sad, Brazilu, Egiptu, Italiji, Spaniji, Nemackoj, Engleskoj, Kini ili Rusiji? Pa ni 500. Zesce popularan sport.
(Vlada, 17. septembar 2021 20:06)

Znate li koliko ima identicnih komentara nebitnih i glupih likova na vesti o vaterpolu? Zesce dokoni likovi.

žbir

pre 2 godine

Koliko ja znam Hrvati su od samostalnosti u vaterpolu radili čuda i osvojilo sve dok se nije pojavila ova srpska neverovatno jaka generacija vaterpolosta. Nije tu bitno ulaganje nego talenat i pravi odabir vaterpolista.
Hrvatska je pobedili Srbiju u grupi i posle potonula i brzombi trebala maknut ovog selektora.
(Banja, 17. septembar 2021 19:44)

Potpune gluposti pišete. Hrvatska je eliminisala Srbiju u 1/4 finalu OI u Atlanti, osvojila srebro i to bi bilo to. Srbija je već od drugog takmičenja posle skidanja sankcija, a to je EP 1997. u Sevilji, krenula ponovo da dominira svetskim vaterpolom, uz tada naravno neprikosnovene Mađare. Na prste jedne ruke se mogu nabrojati naši porazi od Hrvatske u poslednjih 25 godina.

zato

pre 2 godine

Glupost. Melburn 2007, Hr izbacila Srb u polufinalu i osvojila SP, 2017 isto tako.., EP 1999 isto tako, samo je Hrvatska bila druga,2010 isto samo u polufinalu i Hr zlatna... U zadnje 3 godine od 27.07.2017. do danas Srbija je izgubila 5 puta od Hrvatske. Odnos u tom periodu je 5 pobjeda, 5 poraza i jedan neriješeni. Ako ti nemaš više prstiju na jednoj ruci od ostalih pišeš neistine. Na kraju i zadnji susret Hr-Srb je završio pobjedom Hr... Inače je Srbija ukupno gledajući uspješnija, al daleko da je tolika razlika u kvaliteti.
(leptirica, 17. septembar 2021 21:18)

Maco, hajde pročitaj ponovo šta si napisala, pa izpočetka. I ne kaže se "kvaliteti" već "u kvalitetu". E to vas j...

SRB über alles

pre 2 godine

Mozes misliti. Srbija najbolja, Hrvatska ajde neka bude i top 5 iako isto osvojila sve u vaterpolu, realno top 3 sa jos Madjarima, u sportu koji ozbiljno igra 8 drzava. Wow.
(Joe, 17. septembar 2021 19:00)

Wow
124 drzave cine svetsku vaterpolo federaciju...

Mikloš Salamander

pre 2 godine

leptirica@

Vidi ovako, sto se tice fudbala niko vam ne spori da ste mnogo bolji, na kraju krajeva i rez.govore, takodje i u rukometu ste mnogo bolji, mada koliko mogu da primetim tu ste u blagom padu u tom sportu, spomenuo si nasu medalju iz 2012 god.srebro, jeste samo ta medalja osvojena ako ne racunamo SRJ i SFRJ, ipak smo osvojili nesto, a sta ste vi osvojili u odbojci? Muska/zenska, gotovo ne postojite, takodje u kosarci muska / zenska medalja je samo misaona imenica, vaterpolo smo utvrdili da vas tu sijemo, kada se sve sabere, sto se tice kolektivnih sportova generalno smo bolji od vas, pozdrav!

EU građanin

pre 2 godine

Istina je, svi koje znam ovdje u Zagrebu se po cjeli dan pitaju to pitanje: zašto su Srbi bolji od nas u vaterpolu? Ljudi izbezumljeno hodaju gradom tražeći odgovor na to pitanje.

Che

pre 2 godine

Ja se pitam zašto je prosečna plata u Hrvatskoj 1000€? Ja se pitam kako Srbija sa svojom slavnom vojnom istorijom ima 0 metara morske obale, a Hrvatska 1000 km? Ja se pitam kako je dok je za vreme rata bio embargo na uvoz oružja svaki hrvatski vojnik imao rusko oružje. Svašta se ja pitam. Vaterpolo mi je poslednja rupa na svirali....Ali shvaćam da je većini drago što smo bolji od njih u tom velikom sportu.

HanSolo

pre 2 godine

Srbija = kosarka, vaterpolo, odbojka
Hrvatska = Fudbal, rukomet
(Djordje Stanojevic, 17. septembar 2021 20:33)

Koj rukomet? Oni godinama ništa ne osvajaju..

Alhemicar

pre 2 godine

Ovi sto polemisu ko je bolji samo na vikipediju i pogledaj medalje Srbije i Hrvatske i sve će vam biti jasno..neuporedivo smo uspešniji,živela Srbija..a ne tu polemike,pročitajte taj broj medalja,tolika zlata..pa ova generacija Srbije sto se sad oprostila je najdominatnija kolektivna repezentacija ikada,sigurno jedna od tri najbolje u istori vaterpola ako ne i najbolja,sigurno od 1995 od kad pratim sport,jedini koji su donekle blizu jesu Francuzi u rukometu..o čemu mi vise pricamo i polemišemo

zato

pre 2 godine

Niste bolji u rukometu niste bolji u alpskim sportovima niste bolji u sporovima na vodi tu mislim na veslanje, jedrenje.
I da niste bolji u turizmu itd itd.
Sad mi objasni kako ste vi to bolji u nogometu??
(mario, 17. septembar 2021 19:43)

Vidi ujkec, tebi izgleda neke stvari treba da se nacrtaju.

1. U rukometu ste pali niže, i to daleko, nego naši košarkaši, a za vaše košarkaše naši rukometaši su elita.
2. Kostelići jesu bili neke face, ali mi imamo Novaka. Niti ćete vi imati Kosteliće, niti mi Novaka ikad više. E zato ostaju rezultati, ali izvinite ipak je Novak ćale za Kosteliće.
3. Jedrenjem nemoj da se k..... jer nemamo more. U veslanju ako misliš da ste zbog Sinkovića sila, samo da te obavestim da ima prilično disciplina u istom. Prema tome ...
4. Nisam znao da je turizam sport, ali ...
5. A fudbal je posebna priča. To danas igra svaka šuša na planeti i koristi glavu samo da bi njom udarila loptu. U ostalim sportovima se glava koristi zbog pameti, što vi

Veliki brat

pre 2 godine

U pitanju je ŠKOLA. Ne radi se samo o kondiciji, mi imamo tradicionalno vrhunsku školu vaterpola, znanje i iskustvo se prenosi na buduće trenere i ceo stručni štab, plus dobri igrači.

Kladim se da bi isto tako bili dominanti i neki drugi timovi iz svetskog vrha kad bi ih vodio naš stručni štab.

Alhemicar

pre 2 godine

A u fudbalu da se ne lažemo,svaki put sw kvalifikuju,srebro i bronza sa Svetskih prvenstava,mi sem što smo bili prvaci evrope I sveta kad je mlada selekcija u pitanju a seniori svako treće takmičenje se kvalifikuju..znaci daleko su uspešniji u fudbalu ali nemaju ništa osvojeno niti će ikada imati kao ni mi kas je seniorska repezentacija u pitanju,rukomet su bolji imaju dosta vise medalja,tri zlata koliko se ne varam dve OI i jedno svetsko..mi jedno srebro i jednu ili dve bronze..dok kosarka,odbojka,vaterpolo to je razlika nebo i zemlja u korist Srbije+ sto mi imamo najboljeg tenisera svih vremena a oni imaju Marina Cilica..hahahahahhahah,busi,zvacu decu..živela Srbija

mario

pre 2 godine

Srbija je u svemu bolja od hr, izuzetak je fudbal no i to se sada promenilo u korist SRB!
(SRB über alles, 17. septembar 2021 19:19)
Niste bolji u rukometu niste bolji u alpskim sportovima niste bolji u sporovima na vodi tu mislim na veslanje, jedrenje.
I da niste bolji u turizmu itd itd.
Sad mi objasni kako ste vi to bolji u nogometu??

Joe

pre 2 godine

Mozes misliti. Srbija najbolja, Hrvatska ajde neka bude i top 5 iako isto osvojila sve u vaterpolu, realno top 3 sa jos Madjarima, u sportu koji ozbiljno igra 8 drzava. Wow.

humanista

pre 2 godine

Zato sto su Srbi svedska sila bas u vaterpolu i zato sto svako malo vrmena ,,pojavi,, se neki novi mladic ,,biser,,koji polako ,,krci put,, prema reprzentaciji.A i ,,bezbolno,, vrsimo ,,smenu,, generacija, bas zbog tih novih koji dolaze.

Vera

pre 2 godine

Problem je u tome šta se Srbi uopšte ne pitaju, zašto su Hrvati toliko bolji u fudbalu od Srbije, a to druga najbitnija sporedna stvar na svetu.

Vlada

pre 2 godine

Kako je moguće da duplo manja Hrvatska i posle 2/3 porušene i obnovljene zemlje, već 30g ima veći BDP od Srbije(A tek plate i penzije), a da za to svi srpski mediji ćute, iako Vučić već 2g ispire narodu mozak da ga stiže, a neće ga stići dok je živ... MATEMATIKA JE NEUMOLJIVA Aleksandar Vučić tvrdi da će Srbija prestići Hrvatsku po BDP-u. Možda i hoće krajem ovog stoljeća, ako mi ne budemo radili ništa.
(Medi, 18. septembar 2021 13:07)

Druže, ovo je sportska tema, a ti pričaš o politici i autonomiji. Možda bi bilo lepše da napišeš nešto o vaterpolu u Hrvatskoj. Pored toga, podsmevati se nekome što ima manje je jedna od najgorih ljudskih osobina.

Dejanmi

pre 2 godine

@@@Kako je moguće da duplo manja Hrvatska i posle 2/3 porušene i obnovljene zemlje, već 30g ima veći BDP od Srbije(A tek plate i penzije), a da za to svi srpski mediji ćute, iako Vučić već 2g ispire narodu mozak da ga stiže, a neće ga stići dok je živ... MATEMATIKA JE NEUMOLJIVA Aleksandar Vučić tvrdi da će Srbija prestići Hrvatsku po BDP-u. Možda i hoće krajem ovog stoljeća, ako mi ne budemo radili ništa.
(Medi, 18. septembar 2021 13:07)

A Srbe su bombardovali ljubicicama!?
Koje 2/3 porusene zemlje? Par krovova po Dubrovniku i Zadru, dve tvornice u Slavoniji, Selendra Vukovar koja je i bio zabit i sve ostalo sruseno privatne kuce..
U Srbiju su bombardovali i unistoli cak i fabrike sporeta i frizidera.. Da vam nije turizma umrli bi a za Srbe se neboj vrati ce nas se milion sa parama i znanjem cim se situacija malo poboljsa a onda tek slijedi uspon..

Stari basketas

pre 2 godine

Jednostavno, Srbija se ne plasi iskljucenja, vecito smo imali vise igraca manje, a pri tome dajemo ubedljivo najvise golova kada je 6 na 6, po tome nam nema ravnih.Agresivnom igrom u odbrani umaramo protivnika kojem opada realizacija igraca vise.Hrvatska igra na sidrase, dakle na isljucenje, dakle na sudije, zato su im sudije uvek krive i to je tacno !!! Secam se niza utakmica sa Hrvatskom gde nisu dali gola sa 6 na 6. Neki evropski kup koji je Partizan osvojio bas u Hrvatskoj (bilo 3:1 ili 4:1, a u Bg 7:7) ovi nisu dali ni jedan jedini gol 6 na 6 u obe tekme!

Banja

pre 2 godine

Koliko ja znam Hrvati su od samostalnosti u vaterpolu radili čuda i osvojilo sve dok se nije pojavila ova srpska neverovatno jaka generacija vaterpolosta. Nije tu bitno ulaganje nego talenat i pravi odabir vaterpolista.
Hrvatska je pobedili Srbiju u grupi i posle potonula i brzombi trebala maknut ovog selektora.

smiljko

pre 2 godine

Kako je moguće da duplo manja Hrvatska i posle 2/3 porušene i obnovljene zemlje, već 30g ima veći BDP od Srbije(A tek plate i penzije), a da za to svi srpski mediji ćute, iako Vučić već 2g ispire narodu mozak da ga stiže, a neće ga stići dok je živ... MATEMATIKA JE NEUMOLJIVA Aleksandar Vučić tvrdi da će Srbija prestići Hrvatsku po BDP-u. Možda i hoće krajem ovog stoljeća, ako mi ne budemo radili ništa.
(Medi, 18. septembar 2021 13:07

prijatelju, da si ti meni ziv i zdrav! krajem ovog stoljeca nece biti ni nas ni vas vise. matematika je neumoljiva, kako ti sa pravom tvrdis.

brainstorm

pre 2 godine

Realno,jes neobično i ja sam se to pitao ali smo tu SILA! Zašto,pa valjda ta naša ratnička krv i Srpski inat,ne znam stvarno ne kapiram baš ali su nam vaterpolisti najviše radosti u sportu doneli,valjda više od svih ekipa. Bog ih blagoslovio sve do jednog!

Srbimir

pre 2 godine

Nije bas da Srbija nema medalja u rukometu;nasa velika i supertalentovana generacija 90-ih je sankcijama(i mora se priznati,potonjim glupostima
naseg Saveza)bila sprecena da demonstrira silu koju je demonstrirala u svojim juniorskim danima (kada su i Svedjane i Ruse,buduce svetske i olimpijske sampione ponizavali gdegod bi stigli);da podsetim,u tom periodu,ni Hrvati nam nisu mogli nista;u rukometu(na onakav talenat i potencijal koji je na sceni bio prisutan nekoliko decenija)osvojili smo "mrsave" tri bronze i srebro(sto zbog nasih gluposti i lose organizacije, sto zbog "vise sile");treba istaci da su nase devojke jednom bile trece,a jednom druge na svetu
U godinama pred nama,pod vodstvom g-dina Djirone,svedocicemo renesansi i velikom povratku srpskog rukometa na veliku scenu(za razliku od brace pokatolicenih Srba koji su u blagom padu)
Molim za objavu komentara!

Medi

pre 2 godine

Kako je moguće da duplo manja Hrvatska i posle 2/3 porušene i obnovljene zemlje, već 30g ima veći BDP od Srbije(A tek plate i penzije), a da za to svi srpski mediji ćute, iako Vučić već 2g ispire narodu mozak da ga stiže, a neće ga stići dok je živ... MATEMATIKA JE NEUMOLJIVA Aleksandar Vučić tvrdi da će Srbija prestići Hrvatsku po BDP-u. Možda i hoće krajem ovog stoljeća, ako mi ne budemo radili ništa.

žbir

pre 2 godine

Leptirica je u pravu za oba komentara, ali, mozda je onaj prvi kojem je replicirao/replicirala mislio na BITNE poraze u poslednjih 25 godina. U vaterpolu imamo pobede u finalima OI, SP i EP, to je najsladje od svega.
(Pirotehnicar, 17. septembar 2021 21:55)

Tako je, bitne poraze! A ne Mediteranske igre, Evropa kup i ostale egzibicione i pripremne turnire.

Vlada

pre 2 godine

Znate koliko ima gledalaca na svetskim plivalistima kada igraju derbi Srb i Hrv? U Japanu, Sad, Brazilu, Egiptu, Italiji, Spaniji, Nemackoj, Engleskoj, Kini ili Rusiji? Pa ni 500. Zesce popularan sport.

mladići borovi, devojke jele

pre 2 godine

pa, dobro, vi ste bolji u boćanju i gađanju glinenih golubova... sve dok penzioneri sa banjice ne odluče da oforme lokalnu ekipu.

leptirica

pre 2 godine

Srbija = kosarka, vaterpolo, odbojka
Hrvatska = Fudbal, rukomet
(Djordje Stanojevic, 17. septembar 2021 20:33)

Koj rukomet? Oni godinama ništa ne osvajaju..
(HanSolo, 17. septembar 2021 20:49)

A vi nikad ni niste u rukometu ništa osvojili, osim onog srebra na domaćem terenu... Hrvatska opet je višestruki prvak svijeta u vaterpolu, olimpijski i europski prvaci i još brdo medalja. Razlika između kvalitete Srbije i Hrvatske u vaterpolu nije ni blizu velika ko u nogometu ili rukometu.

Alhemicar

pre 2 godine

Hrvati su jedino bolji u fudbalu,uzeću i rukomet ali on je kod nas na niskim granama i u taj sport se skoro pa nista ne ulaze,ovi kvalitetni treneri rade napolju i to je jedini razlog zbog kojeg smo lošiji nego što bi trebalo..talenata ima ali malo ko se više odlučuje za taj sport..realno mislim da smo dosta kvalitetniji u ekipi sportovima,pogledajte našu odbojku sam svetski vrh zadnjih 20god muškarci a devojke 15..Hrvati su realno bolji u pojedinačnim sportovima,izuzev tenisa jer smo tu za njih kao Brazil za Farska Ostrva u fudbalu,zahvaljujući jednom coveku

Mladen

pre 2 godine

Zato sto su iskompleksirani. Imaju oni vise nego dobre rezultate, zbog prirode sporta uvek ce biti jedna od selekcija u vrhu uz nas osvajali su sve ali im opet ne valja jer smo mi uspesniji. Mozda zato jer smo imali bolje igrace? Koliko god dobri bili oni od osamostaljenja nisu imali kalibar igraca ko Vlada Vujasinovic i Gangula koji su verovatno uz Igora Milanovica i Tibora Benedeka najbolji vaterpolisti svih vremena. Nas je malo taj prevelik individalni kvalitet i sebicnost Sapica i kostalo jos boljih rezultata. Tek kad se pojavila ova poslednja generacija bolje izbalansirana osvojili su bukvalno sve.

Lol

pre 2 godine

Zato sto smo mi Srbi superljudi! Imamo pobednicki mentalitet, borimo se do kraja, nismo kukavice. Bolji smo skoro u svemu, ne samo vaterpolo. Sve poznate Hrvatice se udale za Srbe. To vam dovoljno govori.
(Miami, 17. septembar 2021 19:21)

Kako to da nijedna žena tebe neće onda? Hrvatica ili ne.

leptirica

pre 2 godine

Potpune gluposti pišete. Hrvatska je eliminisala Srbiju u 1/4 finalu OI u Atlanti, osvojila srebro i to bi bilo to. Srbija je već od drugog takmičenja posle skidanja sankcija, a to je EP 1997. u Sevilji, krenula ponovo da dominira svetskim vaterpolom, uz tada naravno neprikosnovene Mađare. Na prste jedne ruke se mogu nabrojati naši porazi od Hrvatske u poslednjih 25 godina.
(žbir, 17. septembar 2021 20:29)

Glupost. Melburn 2007, Hr izbacila Srb u polufinalu i osvojila SP, 2017 isto tako.., EP 1999 isto tako, samo je Hrvatska bila druga,2010 isto samo u polufinalu i Hr zlatna... U zadnje 3 godine od 27.07.2017. do danas Srbija je izgubila 5 puta od Hrvatske. Odnos u tom periodu je 5 pobjeda, 5 poraza i jedan neriješeni. Ako ti nemaš više prstiju na jednoj ruci od ostalih pišeš neistine. Na kraju i zadnji susret Hr-Srb je završio pobjedom Hr... Inače je Srbija ukupno gledajući uspješnija, al daleko da je tolika razlika u kvaliteti.

"Neverovatno optetecenje"....buahajahaha..

pre 2 godine

Bas se pitam...to mi je glavna preokupacija u zivotu...ajd bok, idem sad na ribe, pa cemo dovrsit pricu nekom drugom prilikom.

Ratko Pavlović

pre 2 godine

Ako se saberu sve medalje sportista iz eks Jugoslavije na OI u Tokiju bili bismo na sedmom mestu u svetu. Sportska velesila. Ali imali bismo ekipe u još nekim sportovima (muški i ženski). Pitam se da li bi košarkaši USA osvojili zlato da su uz Slovence bili dva Bogdanovića, Jokić, Mijić...Ali zbog toga su nas i rasturili.

Вук Караџић

pre 2 godine

само да одговорим на питање у наслову: зато што Хрвати нису 100% Срби. има то и несрпске ДНК.

Vlado

pre 2 godine

Halo ljudi!

Kako bi bilo lijepo da prestanu ova glupa prepucavanja. Sta ima veze ko je u cemu bolji? Sta to znaci za vase zivote?! Dokle vise!

Goran

pre 2 godine

Dobro je da se porede s srbijom i pitaju zašto osvaju više od njih? Njima i nije bitno da osvoje zlato već samo da pobede Srbiju. Takmiči se da se osvoji a ne koga pobediš u grupi. Kad se koncentriraju na sebe i rezultate prave. Ali oni samo misle o srbima bre. I kako da im naude.
A mi smo svi naši i samo nas glupa mržnja dijeli.
Tj njihova mržnja.

mario

pre 2 godine

A gdje su klupski klubovi iz Srbije mislim da tu stoje lošije od klubova iz Hrvatske.
Ali opet velika buka oko sporta koji nije toliko svjetski poznat i oko sporta koji nije toliko plaćen.

manga

pre 2 godine

hrvati se najviše pitaju kako to da srbi imaju toliko svinja, šljiva i paprika ? kako to? lako im je onda ispeći prasića i šljivovicu , a gdje smo mi ?

zato

pre 2 godine

Klubski se ne mogu mjeriti, pa mislim da nema vaterpolo kluba u hrvatskoj koji nije bio evropski prvak. Kod nas je problem kontinent gdje je vaterpolo bas iscezao, ali na moru ga zato ima i previse. U buducnosti bit cemo puno bolji od srbije jer se u hr vaterpolo puno vise igra. To je realnost.
(croata, 17. septembar 2021 23:50)

1. Pa ako imate 3 kluba onda je ok. Imamo i mi.
2. Ne kaže se "puno bolji" već "mnogo bolji", zato što je od puno suprotno prazno, a od mnogo je suprotno malo.
3. A što niste bil puno bolji za sve ove decenije?

Pirotehnicar

pre 2 godine

Leptirica je u pravu za oba komentara, ali, mozda je onaj prvi kojem je replicirao/replicirala mislio na BITNE poraze u poslednjih 25 godina. U vaterpolu imamo pobede u finalima OI, SP i EP, to je najsladje od svega.

Stari basketas

pre 2 godine

E, da, da nema neko prvenstvo svake godine, kao i suludo beskonacnog osvajanja Svetske lige i Svetskog kupa samo bi Srbija osvajala titule.Ovako, statistika, mali sport, stalno igras sa istim protivnicima, mora da se omakne :))

croata

pre 2 godine

Vaterpolo je pravi teski muski sport, ali ne gledam ga vec dugo jer sam shvatio da tu suci doslovno odlucuju sve. Kad svira, nitko ne zna jel iskljucenje il kontrafaul, sviraju kako hoce i sta hoce. Suci doslovno odlucuju sve, a tesko im mos dokazat pogresku jer ispod vode je rat. Smanjivanje plivalista i jos neke promjene pravila jesu ubrzale igru, al dzabe kad i dalje ne znas ko je uopce napravio faul, a i usporena snimka ne pomaze. Po meni, tu bi morali mijenjati pravila, recimo bilo koji kontakt obrane po tijelu nogama ili rukama ispod vode svirati peterac, a ako se to cini u napadu, iskljucenje, lopta za protivnika. Danas je to lako napraviti, vodootporne senzore polijepiti na igrace i sve javlja elektronika. to je samo primjer, al siguran sam da bi doprineo zanimljivosti jer bi i gledatelj bio ukljucen u pravednost neke suceve odluke. Ovako mos samo blejat.
Sto se tice tog ko je bolji, je reprezentativno su srbi puno bolji i to je stvarno cudo s obzirom koliko se kod nas na moru igra vaterpolo, a koliko kod srba. Srbi imaju par bazena i to je sve. Pa ona divlja liga u dubrovniku je jaca od 99% vaterpolskih liga. Klubski se ne mogu mjeriti, pa mislim da nema vaterpolo kluba u hrvatskoj koji nije bio evropski prvak. Kod nas je problem kontinent gdje je vaterpolo bas iscezao, ali na moru ga zato ima i previse. U buducnosti bit cemo puno bolji od srbije jer se u hr vaterpolo puno vise igra. To je realnost.

Helou

pre 2 godine

Zanimljivo je kad se pominje vaterpolo da nitko u srbiji ne pominje npr klupski gdje je hrvatska bolja. To se ne broji. Kad se spomene nogomet, odmah vadite klupski trofej CZ-e, a kad spominjete vaterpolo, onda samo onaj dio u kojem ste vi bolji.
Ispada da ste najbolji na svijetu u vaterpolu vi, a najbolja je madjarska i ima najvise medalja.

Da vaterpolo. Smijeh

pre 2 godine

Radije bi da smo mi dobri u sportu kojeg svi gledaju svaki tjedan, nego u sportu kojeg ne gleda gotovo nitko. Ko kaže da mu je vaterpolo zanimljiv više od 5-6 utakmica svake 4 godine, taj laže.

Che

pre 2 godine

Miklos Salamander@ U zenskoj odbojci par medalja s Ep. U kosarci dvije medalje s Ep i srebro protiv prvog, jedinog i najjaceg Dream teama na OI. U klupskoj kosarci 5 puta Europski klupski prvak. 5 igraca u HoF sta Hrvatsku stavlja na drugo misto iza sile Amerike. U Hrvatskoj se vozi jedan relly. Na Sljemenu svjetsko prvenstvo u skijanju. U Umagu turnir na kojem su nastupale najvece teniske zvijezde. Na Hanzeku atletika na kojem su sudjelovali i sudjeluju najvece atletske zvijezde ka sta je bija Usein Bolt. Bolje place, bolja spiza, ceste, standard, klima, vrime, lipota zemlje, gradova, otoka i mnogo toga. Da ne govorim da danas svi znaju za Hrvatsku zbog turizma i sporta, prvenstveno nogometa. Mozemo mi pricat sta ocemo ali jedine dvije zemlje koje su isplivale iz te Juge su Slivenija i Hrvatska. Naravno da ima jos mnogo tog sta se triba popravit ali stari bija sam u Srbiji i iskreno ne izgleda bajno. Prljavo bez planske gradnje. O korupciji i kriminalu da ne pricam

kako je lepo biti glup

pre 2 godine

@patriota

Damir Mulaomerović,Goran Jurić,Zlatan Saračević,Patrik Čavar,Irfan Smajlagić,Bojan Bogdanović,Igor Karačić,Marin Čilić...nastavi niz

Darko Mokosek

pre 2 godine

Prosto ko pasulj, malo vas je brojcano, nemozete sve, i da vozite avione, helikoptere, igrate fudbal ili vec kojekude. Isto vazi i za ove sa desne strane Drine.

Joe

pre 2 godine

Mozes misliti. Srbija najbolja, Hrvatska ajde neka bude i top 5 iako isto osvojila sve u vaterpolu, realno top 3 sa jos Madjarima, u sportu koji ozbiljno igra 8 drzava. Wow.

croata

pre 2 godine

Vaterpolo je pravi teski muski sport, ali ne gledam ga vec dugo jer sam shvatio da tu suci doslovno odlucuju sve. Kad svira, nitko ne zna jel iskljucenje il kontrafaul, sviraju kako hoce i sta hoce. Suci doslovno odlucuju sve, a tesko im mos dokazat pogresku jer ispod vode je rat. Smanjivanje plivalista i jos neke promjene pravila jesu ubrzale igru, al dzabe kad i dalje ne znas ko je uopce napravio faul, a i usporena snimka ne pomaze. Po meni, tu bi morali mijenjati pravila, recimo bilo koji kontakt obrane po tijelu nogama ili rukama ispod vode svirati peterac, a ako se to cini u napadu, iskljucenje, lopta za protivnika. Danas je to lako napraviti, vodootporne senzore polijepiti na igrace i sve javlja elektronika. to je samo primjer, al siguran sam da bi doprineo zanimljivosti jer bi i gledatelj bio ukljucen u pravednost neke suceve odluke. Ovako mos samo blejat.
Sto se tice tog ko je bolji, je reprezentativno su srbi puno bolji i to je stvarno cudo s obzirom koliko se kod nas na moru igra vaterpolo, a koliko kod srba. Srbi imaju par bazena i to je sve. Pa ona divlja liga u dubrovniku je jaca od 99% vaterpolskih liga. Klubski se ne mogu mjeriti, pa mislim da nema vaterpolo kluba u hrvatskoj koji nije bio evropski prvak. Kod nas je problem kontinent gdje je vaterpolo bas iscezao, ali na moru ga zato ima i previse. U buducnosti bit cemo puno bolji od srbije jer se u hr vaterpolo puno vise igra. To je realnost.

mario

pre 2 godine

Srbija je u svemu bolja od hr, izuzetak je fudbal no i to se sada promenilo u korist SRB!
(SRB über alles, 17. septembar 2021 19:19)
Niste bolji u rukometu niste bolji u alpskim sportovima niste bolji u sporovima na vodi tu mislim na veslanje, jedrenje.
I da niste bolji u turizmu itd itd.
Sad mi objasni kako ste vi to bolji u nogometu??

Miami

pre 2 godine

Zato sto smo mi Srbi superljudi! Imamo pobednicki mentalitet, borimo se do kraja, nismo kukavice. Bolji smo skoro u svemu, ne samo vaterpolo. Sve poznate Hrvatice se udale za Srbe. To vam dovoljno govori.

Vlada

pre 2 godine

Znate koliko ima gledalaca na svetskim plivalistima kada igraju derbi Srb i Hrv? U Japanu, Sad, Brazilu, Egiptu, Italiji, Spaniji, Nemackoj, Engleskoj, Kini ili Rusiji? Pa ni 500. Zesce popularan sport.

leptirica

pre 2 godine

Srbija = kosarka, vaterpolo, odbojka
Hrvatska = Fudbal, rukomet
(Djordje Stanojevic, 17. septembar 2021 20:33)

Koj rukomet? Oni godinama ništa ne osvajaju..
(HanSolo, 17. septembar 2021 20:49)

A vi nikad ni niste u rukometu ništa osvojili, osim onog srebra na domaćem terenu... Hrvatska opet je višestruki prvak svijeta u vaterpolu, olimpijski i europski prvaci i još brdo medalja. Razlika između kvalitete Srbije i Hrvatske u vaterpolu nije ni blizu velika ko u nogometu ili rukometu.

mario

pre 2 godine

A gdje su klupski klubovi iz Srbije mislim da tu stoje lošije od klubova iz Hrvatske.
Ali opet velika buka oko sporta koji nije toliko svjetski poznat i oko sporta koji nije toliko plaćen.

Banja

pre 2 godine

Koliko ja znam Hrvati su od samostalnosti u vaterpolu radili čuda i osvojilo sve dok se nije pojavila ova srpska neverovatno jaka generacija vaterpolosta. Nije tu bitno ulaganje nego talenat i pravi odabir vaterpolista.
Hrvatska je pobedili Srbiju u grupi i posle potonula i brzombi trebala maknut ovog selektora.

leptirica

pre 2 godine

Potpune gluposti pišete. Hrvatska je eliminisala Srbiju u 1/4 finalu OI u Atlanti, osvojila srebro i to bi bilo to. Srbija je već od drugog takmičenja posle skidanja sankcija, a to je EP 1997. u Sevilji, krenula ponovo da dominira svetskim vaterpolom, uz tada naravno neprikosnovene Mađare. Na prste jedne ruke se mogu nabrojati naši porazi od Hrvatske u poslednjih 25 godina.
(žbir, 17. septembar 2021 20:29)

Glupost. Melburn 2007, Hr izbacila Srb u polufinalu i osvojila SP, 2017 isto tako.., EP 1999 isto tako, samo je Hrvatska bila druga,2010 isto samo u polufinalu i Hr zlatna... U zadnje 3 godine od 27.07.2017. do danas Srbija je izgubila 5 puta od Hrvatske. Odnos u tom periodu je 5 pobjeda, 5 poraza i jedan neriješeni. Ako ti nemaš više prstiju na jednoj ruci od ostalih pišeš neistine. Na kraju i zadnji susret Hr-Srb je završio pobjedom Hr... Inače je Srbija ukupno gledajući uspješnija, al daleko da je tolika razlika u kvaliteti.

Medi

pre 2 godine

Kako je moguće da duplo manja Hrvatska i posle 2/3 porušene i obnovljene zemlje, već 30g ima veći BDP od Srbije(A tek plate i penzije), a da za to svi srpski mediji ćute, iako Vučić već 2g ispire narodu mozak da ga stiže, a neće ga stići dok je živ... MATEMATIKA JE NEUMOLJIVA Aleksandar Vučić tvrdi da će Srbija prestići Hrvatsku po BDP-u. Možda i hoće krajem ovog stoljeća, ako mi ne budemo radili ništa.

Che

pre 2 godine

Miklos Salamander@ U zenskoj odbojci par medalja s Ep. U kosarci dvije medalje s Ep i srebro protiv prvog, jedinog i najjaceg Dream teama na OI. U klupskoj kosarci 5 puta Europski klupski prvak. 5 igraca u HoF sta Hrvatsku stavlja na drugo misto iza sile Amerike. U Hrvatskoj se vozi jedan relly. Na Sljemenu svjetsko prvenstvo u skijanju. U Umagu turnir na kojem su nastupale najvece teniske zvijezde. Na Hanzeku atletika na kojem su sudjelovali i sudjeluju najvece atletske zvijezde ka sta je bija Usein Bolt. Bolje place, bolja spiza, ceste, standard, klima, vrime, lipota zemlje, gradova, otoka i mnogo toga. Da ne govorim da danas svi znaju za Hrvatsku zbog turizma i sporta, prvenstveno nogometa. Mozemo mi pricat sta ocemo ali jedine dvije zemlje koje su isplivale iz te Juge su Slivenija i Hrvatska. Naravno da ima jos mnogo tog sta se triba popravit ali stari bija sam u Srbiji i iskreno ne izgleda bajno. Prljavo bez planske gradnje. O korupciji i kriminalu da ne pricam

Aca

pre 2 godine

Suština je u splovilu, veće splovilo bolja, organizacija, bolje plivanje, bolje održavanje na vodi…. Sve bolje, manje splovilo , odma toneš! Uostalom svud u svetu se zna da Hrvati imaju manje splovilo u odnosu na sve druge narode u Evropi.!

Trovach

pre 2 godine

Vecina hrvatskih vaterpolo klubova trenira i takmici se u morskoj vodi gde se lakse pluta, pa im je teze da se prilagode slatkoj vodi u bazenima. Zato i fudbaleri Bolivije obicno pobedjuju na svom terenu gde je velika nadmorska visina na koju su oni prilagodjeni.

Vera

pre 2 godine

Problem je u tome šta se Srbi uopšte ne pitaju, zašto su Hrvati toliko bolji u fudbalu od Srbije, a to druga najbitnija sporedna stvar na svetu.

Helou

pre 2 godine

Zanimljivo je kad se pominje vaterpolo da nitko u srbiji ne pominje npr klupski gdje je hrvatska bolja. To se ne broji. Kad se spomene nogomet, odmah vadite klupski trofej CZ-e, a kad spominjete vaterpolo, onda samo onaj dio u kojem ste vi bolji.
Ispada da ste najbolji na svijetu u vaterpolu vi, a najbolja je madjarska i ima najvise medalja.

zato

pre 2 godine

Niste bolji u rukometu niste bolji u alpskim sportovima niste bolji u sporovima na vodi tu mislim na veslanje, jedrenje.
I da niste bolji u turizmu itd itd.
Sad mi objasni kako ste vi to bolji u nogometu??
(mario, 17. septembar 2021 19:43)

Vidi ujkec, tebi izgleda neke stvari treba da se nacrtaju.

1. U rukometu ste pali niže, i to daleko, nego naši košarkaši, a za vaše košarkaše naši rukometaši su elita.
2. Kostelići jesu bili neke face, ali mi imamo Novaka. Niti ćete vi imati Kosteliće, niti mi Novaka ikad više. E zato ostaju rezultati, ali izvinite ipak je Novak ćale za Kosteliće.
3. Jedrenjem nemoj da se k..... jer nemamo more. U veslanju ako misliš da ste zbog Sinkovića sila, samo da te obavestim da ima prilično disciplina u istom. Prema tome ...
4. Nisam znao da je turizam sport, ali ...
5. A fudbal je posebna priča. To danas igra svaka šuša na planeti i koristi glavu samo da bi njom udarila loptu. U ostalim sportovima se glava koristi zbog pameti, što vi

kako je lepo biti glup

pre 2 godine

@patriota

Damir Mulaomerović,Goran Jurić,Zlatan Saračević,Patrik Čavar,Irfan Smajlagić,Bojan Bogdanović,Igor Karačić,Marin Čilić...nastavi niz

Alhemicar

pre 2 godine

A u fudbalu da se ne lažemo,svaki put sw kvalifikuju,srebro i bronza sa Svetskih prvenstava,mi sem što smo bili prvaci evrope I sveta kad je mlada selekcija u pitanju a seniori svako treće takmičenje se kvalifikuju..znaci daleko su uspešniji u fudbalu ali nemaju ništa osvojeno niti će ikada imati kao ni mi kas je seniorska repezentacija u pitanju,rukomet su bolji imaju dosta vise medalja,tri zlata koliko se ne varam dve OI i jedno svetsko..mi jedno srebro i jednu ili dve bronze..dok kosarka,odbojka,vaterpolo to je razlika nebo i zemlja u korist Srbije+ sto mi imamo najboljeg tenisera svih vremena a oni imaju Marina Cilica..hahahahahhahah,busi,zvacu decu..živela Srbija

žbir

pre 2 godine

Koliko ja znam Hrvati su od samostalnosti u vaterpolu radili čuda i osvojilo sve dok se nije pojavila ova srpska neverovatno jaka generacija vaterpolosta. Nije tu bitno ulaganje nego talenat i pravi odabir vaterpolista.
Hrvatska je pobedili Srbiju u grupi i posle potonula i brzombi trebala maknut ovog selektora.
(Banja, 17. septembar 2021 19:44)

Potpune gluposti pišete. Hrvatska je eliminisala Srbiju u 1/4 finalu OI u Atlanti, osvojila srebro i to bi bilo to. Srbija je već od drugog takmičenja posle skidanja sankcija, a to je EP 1997. u Sevilji, krenula ponovo da dominira svetskim vaterpolom, uz tada naravno neprikosnovene Mađare. Na prste jedne ruke se mogu nabrojati naši porazi od Hrvatske u poslednjih 25 godina.

Da vaterpolo. Smijeh

pre 2 godine

Radije bi da smo mi dobri u sportu kojeg svi gledaju svaki tjedan, nego u sportu kojeg ne gleda gotovo nitko. Ko kaže da mu je vaterpolo zanimljiv više od 5-6 utakmica svake 4 godine, taj laže.

Dejanmi

pre 2 godine

@@@Kako je moguće da duplo manja Hrvatska i posle 2/3 porušene i obnovljene zemlje, već 30g ima veći BDP od Srbije(A tek plate i penzije), a da za to svi srpski mediji ćute, iako Vučić već 2g ispire narodu mozak da ga stiže, a neće ga stići dok je živ... MATEMATIKA JE NEUMOLJIVA Aleksandar Vučić tvrdi da će Srbija prestići Hrvatsku po BDP-u. Možda i hoće krajem ovog stoljeća, ako mi ne budemo radili ništa.
(Medi, 18. septembar 2021 13:07)

A Srbe su bombardovali ljubicicama!?
Koje 2/3 porusene zemlje? Par krovova po Dubrovniku i Zadru, dve tvornice u Slavoniji, Selendra Vukovar koja je i bio zabit i sve ostalo sruseno privatne kuce..
U Srbiju su bombardovali i unistoli cak i fabrike sporeta i frizidera.. Da vam nije turizma umrli bi a za Srbe se neboj vrati ce nas se milion sa parama i znanjem cim se situacija malo poboljsa a onda tek slijedi uspon..

humanista

pre 2 godine

Zato sto su Srbi svedska sila bas u vaterpolu i zato sto svako malo vrmena ,,pojavi,, se neki novi mladic ,,biser,,koji polako ,,krci put,, prema reprzentaciji.A i ,,bezbolno,, vrsimo ,,smenu,, generacija, bas zbog tih novih koji dolaze.

zato

pre 2 godine

Glupost. Melburn 2007, Hr izbacila Srb u polufinalu i osvojila SP, 2017 isto tako.., EP 1999 isto tako, samo je Hrvatska bila druga,2010 isto samo u polufinalu i Hr zlatna... U zadnje 3 godine od 27.07.2017. do danas Srbija je izgubila 5 puta od Hrvatske. Odnos u tom periodu je 5 pobjeda, 5 poraza i jedan neriješeni. Ako ti nemaš više prstiju na jednoj ruci od ostalih pišeš neistine. Na kraju i zadnji susret Hr-Srb je završio pobjedom Hr... Inače je Srbija ukupno gledajući uspješnija, al daleko da je tolika razlika u kvaliteti.
(leptirica, 17. septembar 2021 21:18)

Maco, hajde pročitaj ponovo šta si napisala, pa izpočetka. I ne kaže se "kvaliteti" već "u kvalitetu". E to vas j...

HanSolo

pre 2 godine

Srbija = kosarka, vaterpolo, odbojka
Hrvatska = Fudbal, rukomet
(Djordje Stanojevic, 17. septembar 2021 20:33)

Koj rukomet? Oni godinama ništa ne osvajaju..

anica velickovic

pre 2 godine

Slozni su...disu kao jedan. Jedino vaterpolo reprezentacija nema komplekse i daju maksimum uvek, trener takodje igra bitnu ulogu.
Momcci kvalitetni u svakom smislu...lepotani nasi.

"Neverovatno optetecenje"....buahajahaha..

pre 2 godine

Bas se pitam...to mi je glavna preokupacija u zivotu...ajd bok, idem sad na ribe, pa cemo dovrsit pricu nekom drugom prilikom.

Clear

pre 2 godine

Ma koga briga za vaterpolo molim vas? Da se nije raspala Jugoslavija ne bi postojao.
(Datome, 17. septembar 2021 19:04)

80000 ljudi dođe na svaku utakmicu reprezentacije Engleske u ragbiju, na Tvikenhemu, i niko od njih se ne sekira što se taj sport ozbiljno igra samo u VB i Francuskoj, od evropskih zemalja, i još 3 zemlje van Evrope.

BigWolf

pre 2 godine

najdosadniji sport na svijetu! za koji 6,5 milijardi ljudi ni ne zna da postoji
(petrica kerempuh, 17. septembar 2021 19:35)

da,da ne znaju,u pravu si,nije bitan uopste,i bas zato sto nije bitan zatvorio je OI ove godine.....da je glupost disciplina ti bi osvojio zlato

rupcaga

pre 2 godine

Znate koliko ima gledalaca na svetskim plivalistima kada igraju derbi Srb i Hrv? U Japanu, Sad, Brazilu, Egiptu, Italiji, Spaniji, Nemackoj, Engleskoj, Kini ili Rusiji? Pa ni 500. Zesce popularan sport.
(Vlada, 17. septembar 2021 20:06)

Znate li koliko ima identicnih komentara nebitnih i glupih likova na vesti o vaterpolu? Zesce dokoni likovi.

SRB über alles

pre 2 godine

Mozes misliti. Srbija najbolja, Hrvatska ajde neka bude i top 5 iako isto osvojila sve u vaterpolu, realno top 3 sa jos Madjarima, u sportu koji ozbiljno igra 8 drzava. Wow.
(Joe, 17. septembar 2021 19:00)

Wow
124 drzave cine svetsku vaterpolo federaciju...

Alhemicar

pre 2 godine

Ovi sto polemisu ko je bolji samo na vikipediju i pogledaj medalje Srbije i Hrvatske i sve će vam biti jasno..neuporedivo smo uspešniji,živela Srbija..a ne tu polemike,pročitajte taj broj medalja,tolika zlata..pa ova generacija Srbije sto se sad oprostila je najdominatnija kolektivna repezentacija ikada,sigurno jedna od tri najbolje u istori vaterpola ako ne i najbolja,sigurno od 1995 od kad pratim sport,jedini koji su donekle blizu jesu Francuzi u rukometu..o čemu mi vise pricamo i polemišemo

Mikloš Salamander

pre 2 godine

leptirica@

Vidi ovako, sto se tice fudbala niko vam ne spori da ste mnogo bolji, na kraju krajeva i rez.govore, takodje i u rukometu ste mnogo bolji, mada koliko mogu da primetim tu ste u blagom padu u tom sportu, spomenuo si nasu medalju iz 2012 god.srebro, jeste samo ta medalja osvojena ako ne racunamo SRJ i SFRJ, ipak smo osvojili nesto, a sta ste vi osvojili u odbojci? Muska/zenska, gotovo ne postojite, takodje u kosarci muska / zenska medalja je samo misaona imenica, vaterpolo smo utvrdili da vas tu sijemo, kada se sve sabere, sto se tice kolektivnih sportova generalno smo bolji od vas, pozdrav!

Che

pre 2 godine

Ja se pitam zašto je prosečna plata u Hrvatskoj 1000€? Ja se pitam kako Srbija sa svojom slavnom vojnom istorijom ima 0 metara morske obale, a Hrvatska 1000 km? Ja se pitam kako je dok je za vreme rata bio embargo na uvoz oružja svaki hrvatski vojnik imao rusko oružje. Svašta se ja pitam. Vaterpolo mi je poslednja rupa na svirali....Ali shvaćam da je većini drago što smo bolji od njih u tom velikom sportu.

brainstorm

pre 2 godine

Realno,jes neobično i ja sam se to pitao ali smo tu SILA! Zašto,pa valjda ta naša ratnička krv i Srpski inat,ne znam stvarno ne kapiram baš ali su nam vaterpolisti najviše radosti u sportu doneli,valjda više od svih ekipa. Bog ih blagoslovio sve do jednog!

panter pudlica

pre 2 godine

Rvati fudbal i rukomet, mi košarka, vaterpolo, odbojka...

Komšija dobro kuva gulaš, ja bolje pravim roštilj. On bolje vozi motor, ja kola. Svako ima svoje za šta je stvoren, ne možemo svi u svemu biti najbolji. Prosto da prostije ns može biti...

panter pudlica

pre 2 godine

Mozes misliti. Srbija najbolja, Hrvatska ajde neka bude i top 5 iako isto osvojila sve u vaterpolu, realno top 3 sa jos Madjarima, u sportu koji ozbiljno igra 8 drzava. Wow.
(Joe, 17. septembar 2021 19:00)

Ako nemaš šta pametno napisati, bolje onda iskuliraj. Ovako samo bespotrebno ispadaš glup.
Vaterpolo je nastao još 1800 i neke godine u Engleskoj. Danas ima mnogo više od tih 8 država koje tvrdiš gde se ozboljno igra vaterpolo, ali kad nešto ne znaš, onda kao ti sada jednostavno dolazi do toga da imaš jako glupave izjave.

Mladen

pre 2 godine

Zato sto su iskompleksirani. Imaju oni vise nego dobre rezultate, zbog prirode sporta uvek ce biti jedna od selekcija u vrhu uz nas osvajali su sve ali im opet ne valja jer smo mi uspesniji. Mozda zato jer smo imali bolje igrace? Koliko god dobri bili oni od osamostaljenja nisu imali kalibar igraca ko Vlada Vujasinovic i Gangula koji su verovatno uz Igora Milanovica i Tibora Benedeka najbolji vaterpolisti svih vremena. Nas je malo taj prevelik individalni kvalitet i sebicnost Sapica i kostalo jos boljih rezultata. Tek kad se pojavila ova poslednja generacija bolje izbalansirana osvojili su bukvalno sve.

Alhemicar

pre 2 godine

Hrvati su jedino bolji u fudbalu,uzeću i rukomet ali on je kod nas na niskim granama i u taj sport se skoro pa nista ne ulaze,ovi kvalitetni treneri rade napolju i to je jedini razlog zbog kojeg smo lošiji nego što bi trebalo..talenata ima ali malo ko se više odlučuje za taj sport..realno mislim da smo dosta kvalitetniji u ekipi sportovima,pogledajte našu odbojku sam svetski vrh zadnjih 20god muškarci a devojke 15..Hrvati su realno bolji u pojedinačnim sportovima,izuzev tenisa jer smo tu za njih kao Brazil za Farska Ostrva u fudbalu,zahvaljujući jednom coveku

Stari basketas

pre 2 godine

Jednostavno, Srbija se ne plasi iskljucenja, vecito smo imali vise igraca manje, a pri tome dajemo ubedljivo najvise golova kada je 6 na 6, po tome nam nema ravnih.Agresivnom igrom u odbrani umaramo protivnika kojem opada realizacija igraca vise.Hrvatska igra na sidrase, dakle na isljucenje, dakle na sudije, zato su im sudije uvek krive i to je tacno !!! Secam se niza utakmica sa Hrvatskom gde nisu dali gola sa 6 na 6. Neki evropski kup koji je Partizan osvojio bas u Hrvatskoj (bilo 3:1 ili 4:1, a u Bg 7:7) ovi nisu dali ni jedan jedini gol 6 na 6 u obe tekme!

Stari basketas

pre 2 godine

E, da, da nema neko prvenstvo svake godine, kao i suludo beskonacnog osvajanja Svetske lige i Svetskog kupa samo bi Srbija osvajala titule.Ovako, statistika, mali sport, stalno igras sa istim protivnicima, mora da se omakne :))

žbir

pre 2 godine

Leptirica je u pravu za oba komentara, ali, mozda je onaj prvi kojem je replicirao/replicirala mislio na BITNE poraze u poslednjih 25 godina. U vaterpolu imamo pobede u finalima OI, SP i EP, to je najsladje od svega.
(Pirotehnicar, 17. septembar 2021 21:55)

Tako je, bitne poraze! A ne Mediteranske igre, Evropa kup i ostale egzibicione i pripremne turnire.

Lol

pre 2 godine

Zato sto smo mi Srbi superljudi! Imamo pobednicki mentalitet, borimo se do kraja, nismo kukavice. Bolji smo skoro u svemu, ne samo vaterpolo. Sve poznate Hrvatice se udale za Srbe. To vam dovoljno govori.
(Miami, 17. septembar 2021 19:21)

Kako to da nijedna žena tebe neće onda? Hrvatica ili ne.

smiljko

pre 2 godine

Kako je moguće da duplo manja Hrvatska i posle 2/3 porušene i obnovljene zemlje, već 30g ima veći BDP od Srbije(A tek plate i penzije), a da za to svi srpski mediji ćute, iako Vučić već 2g ispire narodu mozak da ga stiže, a neće ga stići dok je živ... MATEMATIKA JE NEUMOLJIVA Aleksandar Vučić tvrdi da će Srbija prestići Hrvatsku po BDP-u. Možda i hoće krajem ovog stoljeća, ako mi ne budemo radili ništa.
(Medi, 18. septembar 2021 13:07

prijatelju, da si ti meni ziv i zdrav! krajem ovog stoljeca nece biti ni nas ni vas vise. matematika je neumoljiva, kako ti sa pravom tvrdis.

Goran

pre 2 godine

Dobro je da se porede s srbijom i pitaju zašto osvaju više od njih? Njima i nije bitno da osvoje zlato već samo da pobede Srbiju. Takmiči se da se osvoji a ne koga pobediš u grupi. Kad se koncentriraju na sebe i rezultate prave. Ali oni samo misle o srbima bre. I kako da im naude.
A mi smo svi naši i samo nas glupa mržnja dijeli.
Tj njihova mržnja.

EU građanin

pre 2 godine

Istina je, svi koje znam ovdje u Zagrebu se po cjeli dan pitaju to pitanje: zašto su Srbi bolji od nas u vaterpolu? Ljudi izbezumljeno hodaju gradom tražeći odgovor na to pitanje.

Srbimir

pre 2 godine

Nije bas da Srbija nema medalja u rukometu;nasa velika i supertalentovana generacija 90-ih je sankcijama(i mora se priznati,potonjim glupostima
naseg Saveza)bila sprecena da demonstrira silu koju je demonstrirala u svojim juniorskim danima (kada su i Svedjane i Ruse,buduce svetske i olimpijske sampione ponizavali gdegod bi stigli);da podsetim,u tom periodu,ni Hrvati nam nisu mogli nista;u rukometu(na onakav talenat i potencijal koji je na sceni bio prisutan nekoliko decenija)osvojili smo "mrsave" tri bronze i srebro(sto zbog nasih gluposti i lose organizacije, sto zbog "vise sile");treba istaci da su nase devojke jednom bile trece,a jednom druge na svetu
U godinama pred nama,pod vodstvom g-dina Djirone,svedocicemo renesansi i velikom povratku srpskog rukometa na veliku scenu(za razliku od brace pokatolicenih Srba koji su u blagom padu)
Molim za objavu komentara!

Veliki brat

pre 2 godine

U pitanju je ŠKOLA. Ne radi se samo o kondiciji, mi imamo tradicionalno vrhunsku školu vaterpola, znanje i iskustvo se prenosi na buduće trenere i ceo stručni štab, plus dobri igrači.

Kladim se da bi isto tako bili dominanti i neki drugi timovi iz svetskog vrha kad bi ih vodio naš stručni štab.

Pirotehnicar

pre 2 godine

Leptirica je u pravu za oba komentara, ali, mozda je onaj prvi kojem je replicirao/replicirala mislio na BITNE poraze u poslednjih 25 godina. U vaterpolu imamo pobede u finalima OI, SP i EP, to je najsladje od svega.

Darko Mokosek

pre 2 godine

Prosto ko pasulj, malo vas je brojcano, nemozete sve, i da vozite avione, helikoptere, igrate fudbal ili vec kojekude. Isto vazi i za ove sa desne strane Drine.

Ratko Pavlović

pre 2 godine

Ako se saberu sve medalje sportista iz eks Jugoslavije na OI u Tokiju bili bismo na sedmom mestu u svetu. Sportska velesila. Ali imali bismo ekipe u još nekim sportovima (muški i ženski). Pitam se da li bi košarkaši USA osvojili zlato da su uz Slovence bili dva Bogdanovića, Jokić, Mijić...Ali zbog toga su nas i rasturili.

zato

pre 2 godine

Klubski se ne mogu mjeriti, pa mislim da nema vaterpolo kluba u hrvatskoj koji nije bio evropski prvak. Kod nas je problem kontinent gdje je vaterpolo bas iscezao, ali na moru ga zato ima i previse. U buducnosti bit cemo puno bolji od srbije jer se u hr vaterpolo puno vise igra. To je realnost.
(croata, 17. septembar 2021 23:50)

1. Pa ako imate 3 kluba onda je ok. Imamo i mi.
2. Ne kaže se "puno bolji" već "mnogo bolji", zato što je od puno suprotno prazno, a od mnogo je suprotno malo.
3. A što niste bil puno bolji za sve ove decenije?

Vlado

pre 2 godine

Halo ljudi!

Kako bi bilo lijepo da prestanu ova glupa prepucavanja. Sta ima veze ko je u cemu bolji? Sta to znaci za vase zivote?! Dokle vise!

Вук Караџић

pre 2 godine

само да одговорим на питање у наслову: зато што Хрвати нису 100% Срби. има то и несрпске ДНК.

manga

pre 2 godine

hrvati se najviše pitaju kako to da srbi imaju toliko svinja, šljiva i paprika ? kako to? lako im je onda ispeći prasića i šljivovicu , a gdje smo mi ?

Vlada

pre 2 godine

Kako je moguće da duplo manja Hrvatska i posle 2/3 porušene i obnovljene zemlje, već 30g ima veći BDP od Srbije(A tek plate i penzije), a da za to svi srpski mediji ćute, iako Vučić već 2g ispire narodu mozak da ga stiže, a neće ga stići dok je živ... MATEMATIKA JE NEUMOLJIVA Aleksandar Vučić tvrdi da će Srbija prestići Hrvatsku po BDP-u. Možda i hoće krajem ovog stoljeća, ako mi ne budemo radili ništa.
(Medi, 18. septembar 2021 13:07)

Druže, ovo je sportska tema, a ti pričaš o politici i autonomiji. Možda bi bilo lepše da napišeš nešto o vaterpolu u Hrvatskoj. Pored toga, podsmevati se nekome što ima manje je jedna od najgorih ljudskih osobina.

mladići borovi, devojke jele

pre 2 godine

pa, dobro, vi ste bolji u boćanju i gađanju glinenih golubova... sve dok penzioneri sa banjice ne odluče da oforme lokalnu ekipu.