Sreda, 29.03.2023.

18:00

Zvezda rutinski do 14. pobede; Ivanović: Kampaco će tek dobro igrati

Košarkaši Crvene zvezde pobedili su u Beogradu ekipu Valensije u 31. kolu Evrolige.

Izvor: SN

Zvezda rutinski do 14. pobede; Ivanoviæ: Kampaco æe tek dobro igrati IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

165 Komentari

Sortiraj po:

Petar

pre 1 godinu

Kampaco doveden za 5 miliona da igra protiv: Zlatibora, Spartaka, Okk Beograd itd. itd.... Lepo ulaganje.Još kad Vildosa ozdravi .......

Petar P

pre 1 godinu

Dosta više priča o top 8. Ima ko samo o tome razmišlja. Vratimo se u realnost a to je borba do kraja u Evroligi ali ne za top 8 već za dalje unapređenje igre, podizanje samopouzdanja i ostavljanje što boljeg utiska, jer je to važno u konkurenciji za dobijanje licence. A kako Zvezda sada igra je nešto što se meni uvek dopadalo u košarci. Timska igra, lepe akcije sa velikim brojem asistencija i nesebičnost svih u timu. Ta lepršavost je lepota košarke a ne pojedinačno nabijanje statistike. Ciljevi sada moraju da budu da se tim još više podigne i pripremi za osvajanje ABA lige jer je to jedini siguran put do Evrolige. Sve ostalo su bespotrebne kalkulacije i prežvakavanja kod babe Živane uz kafu. Zvezdi to nije potrebno već samo i isključivo fokus na ono što nam dolazi kao prioritet. Mnogo je lepo gledati ovakvu igru Zvezde i za mene lično je to čak i važnije od nekog plasmana u top 8 jer realno čak ni tada nema šanse da se ode dalje jer je razlika u rosteru sa ostalim ekipama koje se bore za final 4 prevelika. Za tako nešto nam je potreban budžet od bar 30-35 mil. a mi to nemamo i nećemo imati. Zbog toga moramo i treba da se okrenemo realnijim ciljevima i unapređenju ovako lepršave i sjajne kolektivne košarke. To svakako možemo i već smo blizu da to postignemo. Sve ostalo će ili neće doći, mislim na rezultate, ali ovo će nam ostati zauvek i to nije malo. Sve u svemu ponosan sam i uživam u ovakvoj igri, a o greškama i propuštenim šansama tek posle završene sezone. Sada je cilj ABA i dobiti Partizan u finalu, šta ćete više.

iskreno

pre 1 godinu

Који се трофеј налази у Хумској?
ФИБА-ин или УЛЕБ-ов? То су вам различите фирме. Није то исто.
А да предупредим оне који ће да пишу да Звезда у фудбалу није освојила Лигу шампиона. У праву су. Освојила је Куп шампиона. И на том пехару који осваја победник Лиге шампиона пише и Звездино име. И за један и други трофеј се борило и данас бори под окриљем УЕФА-е. Толико о томе.
(dd, 30. mart 2023 00:09)

Jako je maliciozno omalovažavati nečiji uspeh. Partizan je bio šampion Evrope najjačeg košarkaškog takmičenja u tom momentu. Zvezda je bila šampion Evrope najjačeg fudbalskog takmičenja u tom momentu. Ti omalovažavaš uspeh Partizana jer je to takmičenje bilo u tom trenutku u drugačijem formatu i pod drugim okriljem. Isto kao kada bih ja rekao da je zvezda postala šampion u onom formatu kada nisu igrali Englezi itd itd, ali bi bilo jako glupo i maliciozno i jel vidiš i sam koliko je to glupo? Oba kluba su napravila veličanstven uspeh i apsolutno nema potrebe omalovažavate tako nešto.

PRSKAJ POLIVAJ !!!

pre 1 godinu

Besmisleni porazi od Albe, Bajerna, Pao, pa i Žalgirisa...
Kasni dolazak Ivanovića za trenera, mada i on je imao niz grešaka, ali sigurno ne bi imao u početku onoliko poraza...
Kasno priključenje Kampaca zbog kazne u Euroligi...
Zvezda da je sve bilo drugačije od ovoga, sad bi bila medju prva 4 tima i čekala kod kuće protivnika u borbi za F4. Ali nadam se da je škola za to plaćena ove godine. Jednostavno, mesta za improvizaciju u profi sportu nema!
(Neo@, 29. mart 2023 22:36)

Partizan ulazi u TOP8 i automatski igra EL sledece godine, a Rusi se vracaju. 1 mesto za ABA ligu bice. Jedino da pitate Bodirogu da prosiri ligu.

dd

pre 1 godinu

@jems 007
Који се трофеј налази у Хумској?
ФИБА-ин или УЛЕБ-ов? То су вам различите фирме. Није то исто.
А да предупредим оне који ће да пишу да Звезда у фудбалу није освојила Лигу шампиона. У праву су. Освојила је Куп шампиона. И на том пехару који осваја победник Лиге шампиона пише и Звездино име. И за један и други трофеј се борило и данас бори под окриљем УЕФА-е. Толико о томе.

garda

pre 1 godinu

I kada smo boli u vrhu i sada mislim isto, da Zvezda ima tim za najboljih 5. Zasto smo onda blizi dnu tabele nego vrhu, analiza mora dati odgovor. Ima objektivnoh, ali i onih drugih razloga. Ne moze se ostvariti uspeh ako pobedjujes najbolje a redovno gubis od najslabijih. Ne znam da li postoji sansa da se zadrze najbolji igraci i da se tim nadogradi.

Rollo Tomasi

pre 1 godinu

Ovu sezonu počeli smo očajno,pa trenutnih 14-17 ne izgleda toliko loše.Za takmičenje u EL klub mora da ima dobrog trenera od početka sezone.Preostala tri meča treba odigrati na najvišem nivou i nastaviti niz pobeda.Ukoliko i sledeće godine budemo igrali EL uprava ne sme da dozvoli da joj se ponove ovosezonski propusti.

jugguja

pre 1 godinu

eh da se pre 10 godina nisu ugasili
(bgd, 29. mart 2023 21:07
Ko bi vas onda 10 godina kar. o
Ahahahahaha
(Idemo jako, 29. mart 2023 21:40)

Kako ko, pa FMP.

Neo@

pre 1 godinu

Besmisleni porazi od Albe, Bajerna, Pao, pa i Žalgirisa...
Kasni dolazak Ivanovića za trenera, mada i on je imao niz grešaka, ali sigurno ne bi imao u početku onoliko poraza...
Kasno priključenje Kampaca zbog kazne u Euroligi...
Zvezda da je sve bilo drugačije od ovoga, sad bi bila medju prva 4 tima i čekala kod kuće protivnika u borbi za F4. Ali nadam se da je škola za to plaćena ove godine. Jednostavno, mesta za improvizaciju u profi sportu nema!

Boban

pre 1 godinu

Za razliku od Zvezde Partizan odlucuje sam Zvezda ne moze stici na 18 aEfes moze moze i Baskonija ali i Zalgiris kao i Partizan tako da top 8 zaboravite.E sad dali ce Partizan biti pitanje je ali u ovim varijantama visi fener jer ako izgubi veceras od Baskonije EFesa i Zvezde stvara se krug od cetiri ekipe sa 18 e tu visi Zalgiris tako da sa 18 ce neko ispasti mozda i Partizan ali Zvezda nema vise ni promil teoretske sanse.

Džoni

pre 1 godinu

Bgm Panteri imate za cim da zalite. Glupi porazi od Albe i Panate vas kostali top8
(neko, 29. mart 2023 21:59)

Ovako verovatno mogu da kažu sve ove ekipe koje su tu negde, svako je imao neki meč koji ga je koštao. Nemojte samo i vi na kraju da bude da u zadnjem kolu sve rešavate pa da se stvori ogroman pritisak i sve stane u jedan meč. A taj scenario je veoma moguć?

deki

pre 1 godinu

partizan izgub do kraja sve tri. zvezda dobije do kraja sve tri. to je jedina mogućnost da zvezda zbog trojke Nedovica u drugoj tekmi ode kao 8. a partizan bude 9. ! samo taj slučaj je moguć,a dali je realan znaćemo mozda u petak a mozda i u poslednjem kolu

Paja

pre 1 godinu

Ko bre da bude deveti?
Vi još lazete sebe...?
Obektivno, nivo ste Asvela, a iza Albe.
(ČIČA, 29. mart 2023 19:34)

Izgubili ste i od nas i od Albe i od Asvela.
.. ne blamira se

Mile

pre 1 godinu

Kao navijac partizana da cestitam Velikoj Crvenoj Zvezdi na pobedi! Da je bilo malo srece u nekim utakmicama velika zvezda bi lagano usla u top 8. Do kraja velika Crvena zvezda prestice mog partizana. Sledece sezone ako ostanu vildosa, kampaco i da se dovede par pojacanja realne su sanse za napad na top 8.

kkP

pre 1 godinu

Neko top 8, neko KRK
(pavle, 29. mart 2023 21:33)

Tj. neko za sada 1 trofej, a neko 0
(Sub013, 29. mart 2023 21:56)

Zaboravio si uz taj jedan da dodaš i 3 F4, nije to za bacanje.

Del Boj

pre 1 godinu

Zvezda gubi od Albe Pao Bajerna xa tim pobedama bi bila u plejofu 100 posto. A ovamo tuce Efes Baskoniju Valensiju i gura Parzizan u top 8. Ovaj scenario nije niko očekivao. Dobija jake rivale a gubi od onih u donjem delu tabele.

super

pre 1 godinu

Ovi i dalje spominju poraz od Barse kao kradju koja ih je udaljila od Top8 a zaboravljaju kako su pobedili Olimpijakos. Neverovatno je kako se nijednom toga nisu setili a Miroticevo gazenje linije je presudan faktor.
(Krojf, 29. mart 2023 22:12)
setimo se Barselone KRADJA setimo se "več" dobijenih Albe Žalgirisa Fenera Milana sigurno smo od ovih 5-6 trebali bar 2; sigurno dobiti ali smo sami krivi a pomalo i sudije..
dok ste vi imali više sreće nego pameti!!!

Uh

pre 1 godinu

Da je Kampaco dobio odmah dozvolu da igrq bili ni sad u top 8 lagano. Lik kad diriguje to je simfonija, svi su bolji 10 puta.
(duledudule, 29. mart 2023 20:51)

A Vildosa nije više dirigent?

Zigeuner

pre 1 godinu

Zvezdine šanse su gotovo nikakve,ali treba nastaviti sa dobrim igrama i pobedama.Svoje prilike za Top 8 crveno-beli su propustili protiv slabije rangiranih ekipa,pa sada mogu da igraju bez pritiska.
Partizanu želim da osvoji šesto mesto,pa da se u plej-ofu susretne sa Barselonom i osveti za jučerašnji nezasluženi poraz.

Wait and see

pre 1 godinu

Басконија сигурно губи у последњем колу од Олимпијакоса на страни и отпада. Партизан остаје у Топ 8, последњи му се придружује Жалгирис. Живи били, па видели.

Wea

pre 1 godinu

Neko top 8, neko KRK
(pavle, 29. mart 2023 21:33)

Koji se to trofej dobija za top 8?
(kkkkk, 29. mart 2023 21:42)

Pa to je recimo prvi korak od 3, za osvajanje onog trofeja koji se nalazi u Humskoj 1.
(Jems 007, 29. mart 2023 22:07)

Trofej koji ste vi osvojii nije u upotrebi vise od 30 godina. Ali dosta liči na njega ovaj danasnji što se dobija za osvajanje FIBA Lige Sampiona.

Demar Derozan

pre 1 godinu

Dobar je utisak Zvezda ostavila jer je svaka pobeda u EL bitna. Rastereceni su i odatle ta leprsavost u igri na momente. Nacinom igre ova Valensija je tim koji odgovara Zvezdi.

Jems 007

pre 1 godinu

Neko top 8, neko KRK
(pavle, 29. mart 2023 21:33)

Koji se to trofej dobija za top 8?
(kkkkk, 29. mart 2023 21:42)

Pa to je recimo prvi korak od 3, za osvajanje onog trofeja koji se nalazi u Humskoj 1.

kkP

pre 1 godinu

eh da se pre 10 godina nisu ugasili
(bgd, 29. mart 2023 21:07
Ko bi vas onda 10 godina kar. o
Ahahahahaha
(Idemo jako, 29. mart 2023 21:40)

Ne bih se odrekao istorije pa makar 10 god. narednih osvajao EL.

4k4.Dex

pre 1 godinu

Ako se Vildoza vrati u firmu u svu ostanu, zvezda će biti prejaka sledeće sezone. Ove je sce kasno urađeno taktički i trener i kupovina igrača. Praktično smomigrali EL od 1-7 i plus Kampacu zabranili posle. Baš maler inače vi sugurno bili makar kao i partizan ako ne i bolji.

Gazda

pre 1 godinu

partizan izgub do kraja sve tri. zvezda dobije do kraja sve tri. to je jedina mogućnost da zvezda zbog trojke Nedovica u drugoj tekmi ode kao 8. a partizan bude 9. ! samo taj slučaj je moguć,a dali je realan znaćemo mozda u petak a mozda i u poslednjem kolu
(deki, 29. mart 2023 22:21)

I Baskonija i Zalgiris da izgube sve 3 do kraja? Pomiri se sa tim da nemate sanse.

NY

pre 1 godinu

Bravo Zvezdo.Ali gledam ceo žreb ove sezone. Ko je smislio ovo.Zvezda na početku sezone ima pet gostovanja i dva puta domaćin u sedam kola i to gostuje favoritima, a onda u drugom delu sezone nema isto već potpuno nov raspored pa je tako imala tri gostovanja zaredom i nije imala u duploj nedelji dva puta domaćin.A onda komšije igraju tri utakmice kod kuće. Igrali juče a onda tek u petak kod kuće sa Realom a Real večeras igrao i sutra put u Beograd. Zašto je ovako ne znam. Šta se htelo sa ovakvim žrebom . Da li se pre početka sezone pravio raspored za F8

Krojf

pre 1 godinu

Ovi i dalje spominju poraz od Barse kao kradju koja ih je udaljila od Top8 a zaboravljaju kako su pobedili Olimpijakos. Neverovatno je kako se nijednom toga nisu setili a Miroticevo gazenje linije je presudan faktor.

Aleksandar

pre 1 godinu

Fascinira me Holand. Pratim njegovu kretnju u odbrani. Cim mu igrac kog cuva protrci ispod kosa brat tu ostaje i tu se njegova odbrambena prica zavrsava.
(Guska u magli, 29. mart 2023 20:01)

Hahahaha. Apsolutno tacno!! Bio sam u hali i posmatrao. Covek je komican u odbrani, bukvalno ne zna da li je dos’o ili pos’o ???

Lajavi krelac

pre 1 godinu

Da li se pre početka sezone pravio raspored za F8
(NY, 29. mart 2023 22:33)

Pogodi koji tim jedini u istoriji poslednjih 6 kola igra sa 6 najjačih timova, onda kada tih prvih šest timova igraju lagano, jer su već obezbedili F8??

Sad, Glikman je mislio i da će Panatenaikos biti jak, ali, eto, potkrala mu se greška.

Ponos grada

pre 1 godinu

Sa dve pobede u cetiri utaknmice koje smo imali(Zalgiris,Alba,Bajern,Pao)bili bi 6.Ovako na kraju 10.a Kk institucija 9.I to ce biti dokaz da je Partizan izmislio kosarku.

lucho

pre 1 godinu

Zvezda je dobra ekipa nazalost nemamo sanse za prolaz,cini mi se da ovakva ekipa nije za ovakav sistem takmicenja jer ne moze rutinski da pobedjuje u kontinuitetu kao recimo Real,Barsa koji igraju klimavo ali kad treba u stanju su da vezu 4,5 pobeda.. Partizan po meni siguran u top 8 sto ne znaci da je bolja ekipa od nas a videlo se i u 5 derbija do sad.

kali the greek

pre 1 godinu

Ama nemoguće je da se Zvezda nađe u top 8. Mora imati 3-0, a Baskonija i Žalgiris po 0-3. I Žalgiris i Baskonija imaju bolji međusobni skor od Zvezde. I ostali moraju kiksati. Znači nema šanse nikakve. Samo teoretske od 0.000001%
(os, 29. mart 2023 21:32)

decko ne znas pravila

sanse jesu male ali sve sto si napisao nije tacno

mogu baskonija I zalgiris da imaju I 1-2
I svi se srecemo na 17-17
dodaj I valensiju I efes sa 3 pobede na 17-17

zvezda je tu prva sa skorom 5-3

ps.ali zalgiris I baskonija stizu do 19
I vi ispadate sa vec odavno upisanom pobedom unapred protiv visestrukog el prvaka Panatinaikosa

Banerm

pre 1 godinu

Zvezda mora da pobedi sve do kraja, partizan ili baskonija da izgube sve do kraja što je malo vrv, partizan možda ako izgubi naredne dve koje su teške i pod pritiskom dočeka pao ali čisto sumnjam, baskonija isto može 2 nezgodne da izgubi ali dobija Lil ili Lion sad nisam siguran, Zalgiris msm da mora 2 da izgubi zato što Zvezda ima lošiji skor sa njima (kao i sa Baskonijom), što je dosta teško da će izgubiti dve s obzorim da im je lakši raspored, Efes mora samo jednu da izgubi pošto Zvezda ima bolji skor i sa njima i sa Partizanom, dosta mora da se poklopi tako da nema šanse realno, porazi od Albe, Bajerna i tako nekih fenjeraša su upropastili sezonu

deki27

pre 1 godinu

Necu da racunam sta je jos potrebno za top 8 jer su sanse minimalne a mozda je tako i bolje. Odlicna igra poterbna za samopouzdanje ekipe pred nesto po cemu ce se gledati sezona a to je odbrana ABA lige. Neka momci ovako odigraju naredne 3 utakmice pa sta bude.Drago mi je da nismo kalkulisali ni veceras ni protiv Baskonije narocito jer je bilo zlih jezika kako cemo da se sklonimo da bi odmogli Partizanu. A njih cekamo iscedjene u finalu ABA lige

Voja Delija

pre 1 godinu

Kako smo se osramotili. Dozvolili smo da nam obezbeđenje bije navijača a da niko nije usločio da ga brani. Ne mogu da zamislim šta bi se desilo u Areni kad bi obezbeđenje tuklo Grobara. Pa mislim da bi ih bar 200 uletelo.

Kolo gorskih tića

pre 1 godinu

Mnogo stvari nam nije išlo u prilog ali mislim da će na kraju biti ok Eksperiment sa Jovanovićem nas je koštao top 8

Gossa placa Zeljko 89

pre 1 godinu

Kao sto sam rekao posle Bareslone, igra nam znacajno napreduje. Sut je veceras dosao i tek ce biti dobar. Odbrana dobra, pristup, agresivnost, kretnja sa i bez lopte, 20 asistencija, timska kosarka…sve je veceras bilo na visokom nivou. Bravo momci, dizemo se iz utakmice u utakmicu. I na sve to bez Nedovica, od koga ocekujem da bude pravi na kraju sezone.

Konstatacija

pre 1 godinu

Mi smo ovu jadnu Valensiju oba buta razvalili, a FMP se muči i tamo i u Pioniru
(Bojan, 29. mart 2023 20:47)

Klasican limar,lazov.Vi ste,sine,dva puta od ove Valensije izgubili.
19.01.23
EUR
Valencia 89
Partizan 81

01.12.22
EUR
Partizan 96
Valencia 100

A Zvezda ih razvaljuje sa 19 razlike...

zemunski kej

pre 1 godinu

Odlicno.Ipak ce ovo biti najbolja Zvezda u EL. Pratim I Partizan. Beograd moze da.ima 2 kluba medju 10 najboljih u Evropi!Da imamo 1 sa spojenim budzetom harali bi Evropom.

os

pre 1 godinu

Као навијач Партизана мислим да имају шансе. Звезда је одлична екипа и лично бих волео да оба тима уђу у осам. Толико.
(Србин кошаркашки патриота, 29. mart 2023 21:19)

Ama nemoguće je da se Zvezda nađe u top 8. Mora imati 3-0, a Baskonija i Žalgiris po 0-3. I Žalgiris i Baskonija imaju bolji međusobni skor od Zvezde. I ostali moraju kiksati. Znači nema šanse nikakve. Samo teoretske od 0.000001%

pavle

pre 1 godinu

@realno, da se vi zahvalite Zvezdi i za proslo a mozda i ovo kolo sto vam je glavne konkurente za top 8 udaljila od istog...
(Ccc, 29. mart 2023 19:41)

Valensija konkurent? Mozda vama za 11. mesto

Објективно

pre 1 godinu

А да ли заиста верујете да Звезда може до 3-0 у последња три кола? Има гостовање и код куће два европска првака. Мегаломанија заиста узима маха... Највероватније је 2-1 или 1-2, али пре 0-3 него 3-0.

Realno

pre 1 godinu

А да ли заиста верујете да Звезда може до 3-0 у последња три кола? Има гостовање и код куће два европска првака. Мегаломанија заиста узима маха... Највероватније је 2-1 или 1-2, али пре 0-3 него 3-0.
(Објективно, 29. mart 2023 21:08)

Zvezda moze da dobije sve tri do kraja i dobice ako bi joj znacilo.Jedino sto realno nema sanse za top 8,cak i da sve tri dobije.Baskonija i Zalgiris ce takodje sve tri dobiti i imace po 19 pobeda.Vi zavisite od tekme sa Realom i ako dobijete,prolazite ali je realnije da izgubite i da budete 9.na kraju.Zvezda prvo gostuje najslabijoj ekipi u EL i zasto je ne bi dobila a zatim dolaze Oli i Fener i to se moze dobiti ali posto nista ne znaci,mozda se odigra na ler i pusti Fener,kojem ce to puno znaciti jer ce izgubiti sve do tada.

Mladen CG

pre 1 godinu

Dječačko radovanje Džona Holanda, nakon postizanja dvije trojke, obilježilo je ovaj meč, uz sjajnih 14 asistencija, kumulativno Kampaca i Vildoze. Napokon je Filip Petrušev odigrao na svom nivou , kao i Martin, Bentil, Ivanović.. Ubjedljiva pobjeda protiv renomiranog protivnika, kao pokazatelj da ovaj tim Crvene Zvezde može mnogo više da postigne od dosadašnjih rezultata.

Србин кошаркашки патриота

pre 1 godinu

А да ли заиста верујете да Звезда може до 3-0 у последња три кола? Има гостовање и код куће два европска првака. Мегаломанија заиста узима маха... Највероватније је 2-1 или 1-2, али пре 0-3 него 3-0.
(Објективно, 29. mart 2023 21:08)

Као навијач Партизана мислим да имају шансе. Звезда је одлична екипа и лично бих волео да оба тима уђу у осам. Толико.

Dragan

pre 1 godinu

Šta znači Đoković, recept za uspeh. Pre neki dan pomogao Partizanu protiv Olijimpiakosa, a danas Zvezdi protiv Valensije. Valjda naše igrače sramota da izgube u prisustvu možda i najvećeg sportiste današnjice. Nadam se da će Nole biti i u petak u Areni...

Srdjan

pre 1 godinu

Nazalost, sezona Zvezde je dole-gore-dole-gore, ali kasno… Najrealnije je da neko u krugu Partizan, Efes, Zalgiris izvisi za top 8. Najblizi ostanku u top 8 je Partizan jer ima mec protiv Panatinaikosa, ali u nekom krugu moze da izvisi zbog taj brejkera. Zalgiris ce dobiti sve kod kuce, bez dileme. Efes ce verovatno pobediti Fenera u gostima. Najmanje sansi ima Baskonija. Verovatno ce za top 8 biti potrebno 18 pobeda, a Zvezda moze maksimalno da ih ima 17. Međutim, deluje i da ce da izvisi neka ekipa sa 18 pobeda ako Efes pobedi u gostima Fener. Ostale ce da dobiju bez problema.

Idemo jako

pre 1 godinu

Ozdravili svi hahaha

Sve ekipe iz EL za vikend igrale utakmice osim jedne
(Milos, 29. mart 2023 20:41
Išli na glasanje u Podgoricu!
Čuo sam da se utakmica pomera zbog bolesti igraca ali zbog izbora nikad ahahahaha

Guska u magli

pre 1 godinu

Fascinira me Holand. Pratim njegovu kretnju u odbrani. Cim mu igrac kog cuva protrci ispod kosa brat tu ostaje i tu se njegova odbrambena prica zavrsava.

Batrix

pre 1 godinu

gde su ti igraci koji su bili onemoguceni da igraju protiv Mornara pa se utakmica odlozila ? i dalje se lozite na play off a sanse za ne postoje

Zvezda...

pre 1 godinu

Ocajan pocetak sezone uz neshvatljive poraze od Zalgirisa i Panatinaikosa pa i Bajerna(o trojici Mirotica da ne pricamo) su nas kostale Top 8,mogu Kamerunci da se busaju koliko hoce nece oni trofeje videti ni ove sezone!

Nije Neca, nije Peca

pre 1 godinu

Mi smo ovu jadnu Valensiju oba buta razvalili, a FMP se muči i tamo i u Pioniru
(Bojan, 29. mart 2023 20:47)

Pa vi tamo izgubili

Slab trol sine

estiar

pre 1 godinu

Zvezda ako dobije, može na 17/17, ali to neće biti dovoljno.
Žalgiris ima lakši raspored i moguće je da dobiju sve 3 do kraja, čime bi bili na 19/15.
Partizanu je dovoljno da dobije Panatinaikos za 18/16 i skoro sigurno 8. mesto, zato što je Baskonija na 2. pobede od Partizana, a ima težak raspored, a Efes na 3.
A ako Partizan dobije još jedan meč biće 7., a Žalgiris 8.
Jedina mogućnost za Zvezdu je da Partizan izgubi sve 3, pa da se napravi neki krug od par ekipa sa 17/17 i da tu bude najbolja. Teško...

aaaaa

pre 1 godinu

@ Juce dok je Partizan igro barem 10-tak tehnickih problema sa zvukom al zato danas radi ko sat. To su kompleksi rodjaci..
(Rade, 29. mart 2023 19:44)

Da

veliki strumf

pre 1 godinu

Само још већа тига што смо оних неколико добијених мечева изгубили, пре свега Жалгирис, Бајерн и Пао, а и Алба. На све то и украдена победа против Барсе… Морали смо у топ 8 и тамо бисмо свима били жилав противник.

Spale

pre 1 godinu

kaže Mutimir 90% vremena na terenu stranci....a najefikasniji Dobrić, Petrusev i Mitrović. Kad vi budete na jednoj utakmici pa makar i u 27. minutu imali tri srpska igrača kao najefikasnija, onda se javi.
Inače, ne igra Nedovic.

Pazarc

pre 1 godinu

Zna li ko šta je sa ovim Dobricem iz svake u svaki utakmicu gori i gori….Ako hoćeš da istopis vodstvo ubaciš Dobrica i to ti je to….Unakazio nas je 4 ili 5 utakmica….

Ratko

pre 1 godinu

Kako lagano 10 razlike i gomila asistencija u nama rezultatski nebitnom meču. Nema neizvesnosti i apsolutna dominacija na obe strane terena pored Valensije koja je ubacila preko 10 trojki.

Nije Neca, nije Peca

pre 1 godinu

Haha, a Kuzmanović od kada je saznao da je Žalgiris dobio svim srcem navija za Valensiju. Koji kompleksi majko moja?
(Goran Loznica, 29. mart 2023 20:34

Ti o kompleksima ? hahahahaahah

xxx

pre 1 godinu

Zvezda je jos davno propustila voz, porazima kuci od autsajdera. Ko normalan ocekuje da ce u zadnjim kolima kiksirati timovi koji se bore za Top 8. Svi kojima bude trebala pobeda pobedice.Jedino je Zvezda bila velikodusna i bez muke poklanjala pobede ekipi iz donjeg doma.

Раде

pre 1 godinu

Свака част навијачима Црвене звезде за вечерашње навијање. Од срца један навијач Партизана.

Goran Loznica

pre 1 godinu

Za CZ je gotova evroliga još večeras jer je Žalgiris koji ima mobilni međusobni skor dobio Monako. Jedino dobro je da dobiju ovu utakmicu za Partizan i toeto. Videćemo šta će biti sa Partizanom. Ne bi me čudilo da i mi ispadnemo…

Lema

pre 1 godinu

Ovaj Vildoza opasno slab psihički. Ljudi su članove porodice sahranjivali i igrali bez pada u kvalitetu a ovaj se mesecima raspada zbog pišljivog raskida kao da je srednjoškolka.

76er

pre 1 godinu

Hhaha pa koga vi prozivate. Pa 90 % vremena petorka na parketu vam je Kamoaco, Vildoza, Holand, Bentil, Martin !!!!!
(Mutimir, 29. mart 2023 19:44)

Ma 150% vremena, malo je to sto si naveo glodaru mali. :)

Brada_Bg

pre 1 godinu

Opet ispucavanje sa trojkama, Vildosa pogubljen u prostoru i vremenu, Dobric moze sam da bude na trojci koliko hoces, ali nije ni blizu da pogodi. Sve u svemu, jedva cekam da se zavrsi ova sezona, jer smo uzasni, nit sistema u igri, niti glave, niti repa, jurnjava i samo jurnjava. I dalje ostajem pri stavu da se kod Radonje znalo ko je ko, nedostaje mi da gledam cvrstu Zvezdu, ovo je smejurija, msm da dokle god nam je Ivanovica, tako ce nam i biti...

ČIČA

pre 1 godinu

Samo jako do pobede.

Igramo za sebe pa neka budemo 9-i ja sam prezadovoljan!

U plej ofu ne bi imali sta da trazimo a ovako cemo biti odmorni za ABA ligu.
(Vlada, 29. mart 2023 19:00)

Ko bre da bude deveti?
Vi još lazete sebe...?
Obektivno, nivo ste Asvela, a iza Albe.

Zvezda

pre 1 godinu

Kao Grobar od srca vam želim da
izgubite !!!!!!
(Orka, 29. mart 2023 18:33

hvala na željama što i ja vama želim sutra i onda protiv Minaka

Mutimir

pre 1 godinu

Sve,sve, ali da se navijaci zvezde/FMPa nadaju i prizeljkuju poraz svog tima samo zato sto bi to manje odgovaralo Partizanu dovoljno govori koliko oni vise mrze tudje nego sto vole svoje.

aaaaa

pre 1 godinu

@ U plej ofu ne bi imali sta da trazimo a ovako cemo biti odmorni za ABA ligu.
(Vlada, 29. mart 2023 19:00)

Ko bre da bude deveti?
Vi još lazete sebe...?
Obektivno, nivo ste Asvela, a iza Albe.
(ČIČA, 29. mart 2023 19:34)
712

U pravu si,deveti ce biti partizan.koji je na nivou nba timova,a imace na kraju pobedu vise od zvezde

Vlada

pre 1 godinu

Samo jako do pobede.

Igramo za sebe pa neka budemo 9-i ja sam prezadovoljan!

U plej ofu ne bi imali sta da trazimo a ovako cemo biti odmorni za ABA ligu.

Navijac zvezde

pre 1 godinu

Sve,sve, ali da se navijaci zvezde/FMPa nadaju i prizeljkuju poraz svog tima samo zato sto bi to manje odgovaralo Partizanu dovoljno govori koliko oni vise mrze tudje nego sto vole svoje.
(Mutimir, 29. mart 2023 19:29)

Neverovatno koliko mozete licemerni da budete ,na svakoj vesti I kada igrate sa stranim klubom, pokazujete mrznju prema zvezdi u komentarima, prozivate pokusavate da ponizite, kada zvezda igra sa bilo kojim klubom jasno pisete kako navijate uvek protiv zvezde I sad prodajete maglu neku o mrznji???

svasta...

pre 1 godinu

"Svi se oporavili osim nedovica"

Da li se I lazic oporavio posto ne vidim da igra, ajde pre nego što pisete komentare koristite mozak.

pejton

pre 1 godinu

Komšije, ovo zasad lepo izgleda, vidi se da se ekipa konsolidovala, proradili su najzad i Bentil i Martin. Imaćemo izgleda i utakmicu na velik broj poena, jako lepa utakmica za gledanje.

Nažalost, Žalgiris izgleda dobija anemični Monako što je loše i za nas i za vas.

Ako ovo večeras dobijete idete na 17/17 do kraja. Srećno!

Baš si fosna

pre 1 godinu

Ko bre da bude deveti?
Vi još lazete sebe...?
Obektivno, nivo ste Asvela, a iza Albe.
(ČIČA, 29. mart 2023 19:34)

A, ti sto lazu sebe 3:2 u ovom trenutku protiv vas drzavnog projekta ?!
Znači vi godi i od AlbE, Asvela.. ?
Nema baš logike, a ? A, da ništa...izvini

Sport i ništa više

pre 1 godinu

Pazi kada cemo i jedni i drugi imati na kraju skor 17 17.

A mi imamo bolji međusobni skor. ???

Nema mjesta kritici ni za jednog igrača, dakle ni za jednog. Po meni jedino je sporno forsiranje Lazarevića i Markovića, korisnije bi bilo dati šansu i forsirati Holanda i Ilića.

Vildoza, Nedović, Kampaco, svaka evropska ekipa bi ih željela. Pad forme dođe i prođe, ali klasa je klasa. Možeš umjesto njih dovesti nova tri igrača i niko ti ne garantuje ni za njih.

Krke rikelme

pre 1 godinu

Igrajte za Grobare.. igrajte za Grobare!!..
(nervni slalom, 29. mart 2023 18:49)

Naravno, nista ne brini. To vam je zavrseno.
Igracemo onoliko koliko je potrebno...
da izgubimo! Samo za vas.

xo

pre 1 godinu

Zvezda igra lepu kosarku za gledanje ali najveci utisak je nazalost Vildosa. Au, kakav sistematski raspad jednog kosarkasa. Meltdown, sto kazu Englezi

Simba

pre 1 godinu

Kako to da nisu odložili utakmicu kao u ABA ligi? Da je igraju tamo od septembra kada deca pođu u školu, a oni se odmore?
(Goran Loznica, 29. mart 2023 18:06)

Ti opet promenio nik, nisi vise Loznica, Gucevo itd... Nego reci ti nama jel i dalje cestitas titulu zvezdi ove sezone??

Realno

pre 1 godinu

Sta bi,ozdravise svi sem Nedovica za dva dana? Ajde Valensija,pobedi one lazove i folirante iz Zeleznika i zakucaj ih na njihovo standardno 14-15 mesto,za bolje realno i nisu!

Ivan

pre 1 godinu

Vrlo prosto, ako Lazarevićeva minutaža kao prošli meč bude na minimumu imamo neke šanse , ovako teško ..bez Nedovića će biti teško jer za razliku od Vildoze dečko zna i igra odbranu kojeg ova ne zanima ...biće mrka kapa ali sa srećom!

Zivela Srbija

pre 1 godinu

Ljudi idite na tvic i ukucajte crvena zvezda, strimujem za vas koji nemate prenos. Bitna utakmica pa reko ajd da ucinim ljudima. Pozz

Eh bre

pre 1 godinu

I da ne postoji sanse za top 8 ni teorijske, isto bi igrali igraci, apsolutno... Nema to veze ,a sanse za top 8 ne postoje , mediji bez razloga pisu o nekom top 8 jer to privlaci ljude

Eh bre

pre 1 godinu

I da ne postoji sanse za top 8 ni teorijske, isto bi igrali igraci, apsolutno... Nema to veze ,a sanse za top 8 ne postoje , mediji bez razloga pisu o nekom top 8 jer to privlaci ljude

Nije Neca, nije Peca

pre 1 godinu

Mi smo ovu jadnu Valensiju oba buta razvalili, a FMP se muči i tamo i u Pioniru
(Bojan, 29. mart 2023 20:47)

Pa vi tamo izgubili

Slab trol sine

Раде

pre 1 godinu

Свака част навијачима Црвене звезде за вечерашње навијање. Од срца један навијач Партизана.

Lema

pre 1 godinu

Ovaj Vildoza opasno slab psihički. Ljudi su članove porodice sahranjivali i igrali bez pada u kvalitetu a ovaj se mesecima raspada zbog pišljivog raskida kao da je srednjoškolka.

veliki strumf

pre 1 godinu

Само још већа тига што смо оних неколико добијених мечева изгубили, пре свега Жалгирис, Бајерн и Пао, а и Алба. На све то и украдена победа против Барсе… Морали смо у топ 8 и тамо бисмо свима били жилав противник.

Spale

pre 1 godinu

kaže Mutimir 90% vremena na terenu stranci....a najefikasniji Dobrić, Petrusev i Mitrović. Kad vi budete na jednoj utakmici pa makar i u 27. minutu imali tri srpska igrača kao najefikasnija, onda se javi.
Inače, ne igra Nedovic.

Zvezda

pre 1 godinu

Kao Grobar od srca vam želim da
izgubite !!!!!!
(Orka, 29. mart 2023 18:33

hvala na željama što i ja vama želim sutra i onda protiv Minaka

xxx

pre 1 godinu

Zvezda je jos davno propustila voz, porazima kuci od autsajdera. Ko normalan ocekuje da ce u zadnjim kolima kiksirati timovi koji se bore za Top 8. Svi kojima bude trebala pobeda pobedice.Jedino je Zvezda bila velikodusna i bez muke poklanjala pobede ekipi iz donjeg doma.

Zvezda...

pre 1 godinu

Ocajan pocetak sezone uz neshvatljive poraze od Zalgirisa i Panatinaikosa pa i Bajerna(o trojici Mirotica da ne pricamo) su nas kostale Top 8,mogu Kamerunci da se busaju koliko hoce nece oni trofeje videti ni ove sezone!

Србин кошаркашки патриота

pre 1 godinu

А да ли заиста верујете да Звезда може до 3-0 у последња три кола? Има гостовање и код куће два европска првака. Мегаломанија заиста узима маха... Највероватније је 2-1 или 1-2, али пре 0-3 него 3-0.
(Објективно, 29. mart 2023 21:08)

Као навијач Партизана мислим да имају шансе. Звезда је одлична екипа и лично бих волео да оба тима уђу у осам. Толико.

xo

pre 1 godinu

Zvezda igra lepu kosarku za gledanje ali najveci utisak je nazalost Vildosa. Au, kakav sistematski raspad jednog kosarkasa. Meltdown, sto kazu Englezi

Konstatacija

pre 1 godinu

Mi smo ovu jadnu Valensiju oba buta razvalili, a FMP se muči i tamo i u Pioniru
(Bojan, 29. mart 2023 20:47)

Klasican limar,lazov.Vi ste,sine,dva puta od ove Valensije izgubili.
19.01.23
EUR
Valencia 89
Partizan 81

01.12.22
EUR
Partizan 96
Valencia 100

A Zvezda ih razvaljuje sa 19 razlike...

Mladen CG

pre 1 godinu

Dječačko radovanje Džona Holanda, nakon postizanja dvije trojke, obilježilo je ovaj meč, uz sjajnih 14 asistencija, kumulativno Kampaca i Vildoze. Napokon je Filip Petrušev odigrao na svom nivou , kao i Martin, Bentil, Ivanović.. Ubjedljiva pobjeda protiv renomiranog protivnika, kao pokazatelj da ovaj tim Crvene Zvezde može mnogo više da postigne od dosadašnjih rezultata.

Banerm

pre 1 godinu

Zvezda mora da pobedi sve do kraja, partizan ili baskonija da izgube sve do kraja što je malo vrv, partizan možda ako izgubi naredne dve koje su teške i pod pritiskom dočeka pao ali čisto sumnjam, baskonija isto može 2 nezgodne da izgubi ali dobija Lil ili Lion sad nisam siguran, Zalgiris msm da mora 2 da izgubi zato što Zvezda ima lošiji skor sa njima (kao i sa Baskonijom), što je dosta teško da će izgubiti dve s obzorim da im je lakši raspored, Efes mora samo jednu da izgubi pošto Zvezda ima bolji skor i sa njima i sa Partizanom, dosta mora da se poklopi tako da nema šanse realno, porazi od Albe, Bajerna i tako nekih fenjeraša su upropastili sezonu

Navijac zvezde

pre 1 godinu

Sve,sve, ali da se navijaci zvezde/FMPa nadaju i prizeljkuju poraz svog tima samo zato sto bi to manje odgovaralo Partizanu dovoljno govori koliko oni vise mrze tudje nego sto vole svoje.
(Mutimir, 29. mart 2023 19:29)

Neverovatno koliko mozete licemerni da budete ,na svakoj vesti I kada igrate sa stranim klubom, pokazujete mrznju prema zvezdi u komentarima, prozivate pokusavate da ponizite, kada zvezda igra sa bilo kojim klubom jasno pisete kako navijate uvek protiv zvezde I sad prodajete maglu neku o mrznji???

estiar

pre 1 godinu

Zvezda ako dobije, može na 17/17, ali to neće biti dovoljno.
Žalgiris ima lakši raspored i moguće je da dobiju sve 3 do kraja, čime bi bili na 19/15.
Partizanu je dovoljno da dobije Panatinaikos za 18/16 i skoro sigurno 8. mesto, zato što je Baskonija na 2. pobede od Partizana, a ima težak raspored, a Efes na 3.
A ako Partizan dobije još jedan meč biće 7., a Žalgiris 8.
Jedina mogućnost za Zvezdu je da Partizan izgubi sve 3, pa da se napravi neki krug od par ekipa sa 17/17 i da tu bude najbolja. Teško...

Nije Neca, nije Peca

pre 1 godinu

Haha, a Kuzmanović od kada je saznao da je Žalgiris dobio svim srcem navija za Valensiju. Koji kompleksi majko moja?
(Goran Loznica, 29. mart 2023 20:34

Ti o kompleksima ? hahahahaahah

Goran Loznica

pre 1 godinu

Za CZ je gotova evroliga još večeras jer je Žalgiris koji ima mobilni međusobni skor dobio Monako. Jedino dobro je da dobiju ovu utakmicu za Partizan i toeto. Videćemo šta će biti sa Partizanom. Ne bi me čudilo da i mi ispadnemo…

pejton

pre 1 godinu

Komšije, ovo zasad lepo izgleda, vidi se da se ekipa konsolidovala, proradili su najzad i Bentil i Martin. Imaćemo izgleda i utakmicu na velik broj poena, jako lepa utakmica za gledanje.

Nažalost, Žalgiris izgleda dobija anemični Monako što je loše i za nas i za vas.

Ako ovo večeras dobijete idete na 17/17 do kraja. Srećno!

Guska u magli

pre 1 godinu

Fascinira me Holand. Pratim njegovu kretnju u odbrani. Cim mu igrac kog cuva protrci ispod kosa brat tu ostaje i tu se njegova odbrambena prica zavrsava.

Wea

pre 1 godinu

Neko top 8, neko KRK
(pavle, 29. mart 2023 21:33)

Koji se to trofej dobija za top 8?
(kkkkk, 29. mart 2023 21:42)

Pa to je recimo prvi korak od 3, za osvajanje onog trofeja koji se nalazi u Humskoj 1.
(Jems 007, 29. mart 2023 22:07)

Trofej koji ste vi osvojii nije u upotrebi vise od 30 godina. Ali dosta liči na njega ovaj danasnji što se dobija za osvajanje FIBA Lige Sampiona.

lucho

pre 1 godinu

Zvezda je dobra ekipa nazalost nemamo sanse za prolaz,cini mi se da ovakva ekipa nije za ovakav sistem takmicenja jer ne moze rutinski da pobedjuje u kontinuitetu kao recimo Real,Barsa koji igraju klimavo ali kad treba u stanju su da vezu 4,5 pobeda.. Partizan po meni siguran u top 8 sto ne znaci da je bolja ekipa od nas a videlo se i u 5 derbija do sad.

Neo@

pre 1 godinu

Besmisleni porazi od Albe, Bajerna, Pao, pa i Žalgirisa...
Kasni dolazak Ivanovića za trenera, mada i on je imao niz grešaka, ali sigurno ne bi imao u početku onoliko poraza...
Kasno priključenje Kampaca zbog kazne u Euroligi...
Zvezda da je sve bilo drugačije od ovoga, sad bi bila medju prva 4 tima i čekala kod kuće protivnika u borbi za F4. Ali nadam se da je škola za to plaćena ove godine. Jednostavno, mesta za improvizaciju u profi sportu nema!

Aleksandar

pre 1 godinu

Fascinira me Holand. Pratim njegovu kretnju u odbrani. Cim mu igrac kog cuva protrci ispod kosa brat tu ostaje i tu se njegova odbrambena prica zavrsava.
(Guska u magli, 29. mart 2023 20:01)

Hahahaha. Apsolutno tacno!! Bio sam u hali i posmatrao. Covek je komican u odbrani, bukvalno ne zna da li je dos’o ili pos’o ???

Gossa placa Zeljko 89

pre 1 godinu

Kao sto sam rekao posle Bareslone, igra nam znacajno napreduje. Sut je veceras dosao i tek ce biti dobar. Odbrana dobra, pristup, agresivnost, kretnja sa i bez lopte, 20 asistencija, timska kosarka…sve je veceras bilo na visokom nivou. Bravo momci, dizemo se iz utakmice u utakmicu. I na sve to bez Nedovica, od koga ocekujem da bude pravi na kraju sezone.

Idemo jako

pre 1 godinu

Ozdravili svi hahaha

Sve ekipe iz EL za vikend igrale utakmice osim jedne
(Milos, 29. mart 2023 20:41
Išli na glasanje u Podgoricu!
Čuo sam da se utakmica pomera zbog bolesti igraca ali zbog izbora nikad ahahahaha

deki27

pre 1 godinu

Necu da racunam sta je jos potrebno za top 8 jer su sanse minimalne a mozda je tako i bolje. Odlicna igra poterbna za samopouzdanje ekipe pred nesto po cemu ce se gledati sezona a to je odbrana ABA lige. Neka momci ovako odigraju naredne 3 utakmice pa sta bude.Drago mi je da nismo kalkulisali ni veceras ni protiv Baskonije narocito jer je bilo zlih jezika kako cemo da se sklonimo da bi odmogli Partizanu. A njih cekamo iscedjene u finalu ABA lige

Paja

pre 1 godinu

Ko bre da bude deveti?
Vi još lazete sebe...?
Obektivno, nivo ste Asvela, a iza Albe.
(ČIČA, 29. mart 2023 19:34)

Izgubili ste i od nas i od Albe i od Asvela.
.. ne blamira se

super

pre 1 godinu

Ovi i dalje spominju poraz od Barse kao kradju koja ih je udaljila od Top8 a zaboravljaju kako su pobedili Olimpijakos. Neverovatno je kako se nijednom toga nisu setili a Miroticevo gazenje linije je presudan faktor.
(Krojf, 29. mart 2023 22:12)
setimo se Barselone KRADJA setimo se "več" dobijenih Albe Žalgirisa Fenera Milana sigurno smo od ovih 5-6 trebali bar 2; sigurno dobiti ali smo sami krivi a pomalo i sudije..
dok ste vi imali više sreće nego pameti!!!

Dragan

pre 1 godinu

Šta znači Đoković, recept za uspeh. Pre neki dan pomogao Partizanu protiv Olijimpiakosa, a danas Zvezdi protiv Valensije. Valjda naše igrače sramota da izgube u prisustvu možda i najvećeg sportiste današnjice. Nadam se da će Nole biti i u petak u Areni...

Del Boj

pre 1 godinu

Zvezda gubi od Albe Pao Bajerna xa tim pobedama bi bila u plejofu 100 posto. A ovamo tuce Efes Baskoniju Valensiju i gura Parzizan u top 8. Ovaj scenario nije niko očekivao. Dobija jake rivale a gubi od onih u donjem delu tabele.

Rollo Tomasi

pre 1 godinu

Ovu sezonu počeli smo očajno,pa trenutnih 14-17 ne izgleda toliko loše.Za takmičenje u EL klub mora da ima dobrog trenera od početka sezone.Preostala tri meča treba odigrati na najvišem nivou i nastaviti niz pobeda.Ukoliko i sledeće godine budemo igrali EL uprava ne sme da dozvoli da joj se ponove ovosezonski propusti.

76er

pre 1 godinu

Hhaha pa koga vi prozivate. Pa 90 % vremena petorka na parketu vam je Kamoaco, Vildoza, Holand, Bentil, Martin !!!!!
(Mutimir, 29. mart 2023 19:44)

Ma 150% vremena, malo je to sto si naveo glodaru mali. :)

garda

pre 1 godinu

I kada smo boli u vrhu i sada mislim isto, da Zvezda ima tim za najboljih 5. Zasto smo onda blizi dnu tabele nego vrhu, analiza mora dati odgovor. Ima objektivnoh, ali i onih drugih razloga. Ne moze se ostvariti uspeh ako pobedjujes najbolje a redovno gubis od najslabijih. Ne znam da li postoji sansa da se zadrze najbolji igraci i da se tim nadogradi.

Sport i ništa više

pre 1 godinu

Pazi kada cemo i jedni i drugi imati na kraju skor 17 17.

A mi imamo bolji međusobni skor. ???

Nema mjesta kritici ni za jednog igrača, dakle ni za jednog. Po meni jedino je sporno forsiranje Lazarevića i Markovića, korisnije bi bilo dati šansu i forsirati Holanda i Ilića.

Vildoza, Nedović, Kampaco, svaka evropska ekipa bi ih željela. Pad forme dođe i prođe, ali klasa je klasa. Možeš umjesto njih dovesti nova tri igrača i niko ti ne garantuje ni za njih.

iskreno

pre 1 godinu

Који се трофеј налази у Хумској?
ФИБА-ин или УЛЕБ-ов? То су вам различите фирме. Није то исто.
А да предупредим оне који ће да пишу да Звезда у фудбалу није освојила Лигу шампиона. У праву су. Освојила је Куп шампиона. И на том пехару који осваја победник Лиге шампиона пише и Звездино име. И за један и други трофеј се борило и данас бори под окриљем УЕФА-е. Толико о томе.
(dd, 30. mart 2023 00:09)

Jako je maliciozno omalovažavati nečiji uspeh. Partizan je bio šampion Evrope najjačeg košarkaškog takmičenja u tom momentu. Zvezda je bila šampion Evrope najjačeg fudbalskog takmičenja u tom momentu. Ti omalovažavaš uspeh Partizana jer je to takmičenje bilo u tom trenutku u drugačijem formatu i pod drugim okriljem. Isto kao kada bih ja rekao da je zvezda postala šampion u onom formatu kada nisu igrali Englezi itd itd, ali bi bilo jako glupo i maliciozno i jel vidiš i sam koliko je to glupo? Oba kluba su napravila veličanstven uspeh i apsolutno nema potrebe omalovažavate tako nešto.

aaaaa

pre 1 godinu

@ U plej ofu ne bi imali sta da trazimo a ovako cemo biti odmorni za ABA ligu.
(Vlada, 29. mart 2023 19:00)

Ko bre da bude deveti?
Vi još lazete sebe...?
Obektivno, nivo ste Asvela, a iza Albe.
(ČIČA, 29. mart 2023 19:34)
712

U pravu si,deveti ce biti partizan.koji je na nivou nba timova,a imace na kraju pobedu vise od zvezde

Demar Derozan

pre 1 godinu

Dobar je utisak Zvezda ostavila jer je svaka pobeda u EL bitna. Rastereceni su i odatle ta leprsavost u igri na momente. Nacinom igre ova Valensija je tim koji odgovara Zvezdi.

Gazda

pre 1 godinu

partizan izgub do kraja sve tri. zvezda dobije do kraja sve tri. to je jedina mogućnost da zvezda zbog trojke Nedovica u drugoj tekmi ode kao 8. a partizan bude 9. ! samo taj slučaj je moguć,a dali je realan znaćemo mozda u petak a mozda i u poslednjem kolu
(deki, 29. mart 2023 22:21)

I Baskonija i Zalgiris da izgube sve 3 do kraja? Pomiri se sa tim da nemate sanse.

aaaaa

pre 1 godinu

@ Juce dok je Partizan igro barem 10-tak tehnickih problema sa zvukom al zato danas radi ko sat. To su kompleksi rodjaci..
(Rade, 29. mart 2023 19:44)

Da

Simba

pre 1 godinu

Kako to da nisu odložili utakmicu kao u ABA ligi? Da je igraju tamo od septembra kada deca pođu u školu, a oni se odmore?
(Goran Loznica, 29. mart 2023 18:06)

Ti opet promenio nik, nisi vise Loznica, Gucevo itd... Nego reci ti nama jel i dalje cestitas titulu zvezdi ove sezone??

Petar P

pre 1 godinu

Dosta više priča o top 8. Ima ko samo o tome razmišlja. Vratimo se u realnost a to je borba do kraja u Evroligi ali ne za top 8 već za dalje unapređenje igre, podizanje samopouzdanja i ostavljanje što boljeg utiska, jer je to važno u konkurenciji za dobijanje licence. A kako Zvezda sada igra je nešto što se meni uvek dopadalo u košarci. Timska igra, lepe akcije sa velikim brojem asistencija i nesebičnost svih u timu. Ta lepršavost je lepota košarke a ne pojedinačno nabijanje statistike. Ciljevi sada moraju da budu da se tim još više podigne i pripremi za osvajanje ABA lige jer je to jedini siguran put do Evrolige. Sve ostalo su bespotrebne kalkulacije i prežvakavanja kod babe Živane uz kafu. Zvezdi to nije potrebno već samo i isključivo fokus na ono što nam dolazi kao prioritet. Mnogo je lepo gledati ovakvu igru Zvezde i za mene lično je to čak i važnije od nekog plasmana u top 8 jer realno čak ni tada nema šanse da se ode dalje jer je razlika u rosteru sa ostalim ekipama koje se bore za final 4 prevelika. Za tako nešto nam je potreban budžet od bar 30-35 mil. a mi to nemamo i nećemo imati. Zbog toga moramo i treba da se okrenemo realnijim ciljevima i unapređenju ovako lepršave i sjajne kolektivne košarke. To svakako možemo i već smo blizu da to postignemo. Sve ostalo će ili neće doći, mislim na rezultate, ali ovo će nam ostati zauvek i to nije malo. Sve u svemu ponosan sam i uživam u ovakvoj igri, a o greškama i propuštenim šansama tek posle završene sezone. Sada je cilj ABA i dobiti Partizan u finalu, šta ćete više.

Voja Delija

pre 1 godinu

Kako smo se osramotili. Dozvolili smo da nam obezbeđenje bije navijača a da niko nije usločio da ga brani. Ne mogu da zamislim šta bi se desilo u Areni kad bi obezbeđenje tuklo Grobara. Pa mislim da bi ih bar 200 uletelo.

Džoni

pre 1 godinu

Bgm Panteri imate za cim da zalite. Glupi porazi od Albe i Panate vas kostali top8
(neko, 29. mart 2023 21:59)

Ovako verovatno mogu da kažu sve ove ekipe koje su tu negde, svako je imao neki meč koji ga je koštao. Nemojte samo i vi na kraju da bude da u zadnjem kolu sve rešavate pa da se stvori ogroman pritisak i sve stane u jedan meč. A taj scenario je veoma moguć?

deki

pre 1 godinu

partizan izgub do kraja sve tri. zvezda dobije do kraja sve tri. to je jedina mogućnost da zvezda zbog trojke Nedovica u drugoj tekmi ode kao 8. a partizan bude 9. ! samo taj slučaj je moguć,a dali je realan znaćemo mozda u petak a mozda i u poslednjem kolu

dd

pre 1 godinu

@jems 007
Који се трофеј налази у Хумској?
ФИБА-ин или УЛЕБ-ов? То су вам различите фирме. Није то исто.
А да предупредим оне који ће да пишу да Звезда у фудбалу није освојила Лигу шампиона. У праву су. Освојила је Куп шампиона. И на том пехару који осваја победник Лиге шампиона пише и Звездино име. И за један и други трофеј се борило и данас бори под окриљем УЕФА-е. Толико о томе.

os

pre 1 godinu

Као навијач Партизана мислим да имају шансе. Звезда је одлична екипа и лично бих волео да оба тима уђу у осам. Толико.
(Србин кошаркашки патриота, 29. mart 2023 21:19)

Ama nemoguće je da se Zvezda nađe u top 8. Mora imati 3-0, a Baskonija i Žalgiris po 0-3. I Žalgiris i Baskonija imaju bolji međusobni skor od Zvezde. I ostali moraju kiksati. Znači nema šanse nikakve. Samo teoretske od 0.000001%

svasta...

pre 1 godinu

"Svi se oporavili osim nedovica"

Da li se I lazic oporavio posto ne vidim da igra, ajde pre nego što pisete komentare koristite mozak.

Ratko

pre 1 godinu

Kako lagano 10 razlike i gomila asistencija u nama rezultatski nebitnom meču. Nema neizvesnosti i apsolutna dominacija na obe strane terena pored Valensije koja je ubacila preko 10 trojki.

NY

pre 1 godinu

Bravo Zvezdo.Ali gledam ceo žreb ove sezone. Ko je smislio ovo.Zvezda na početku sezone ima pet gostovanja i dva puta domaćin u sedam kola i to gostuje favoritima, a onda u drugom delu sezone nema isto već potpuno nov raspored pa je tako imala tri gostovanja zaredom i nije imala u duploj nedelji dva puta domaćin.A onda komšije igraju tri utakmice kod kuće. Igrali juče a onda tek u petak kod kuće sa Realom a Real večeras igrao i sutra put u Beograd. Zašto je ovako ne znam. Šta se htelo sa ovakvim žrebom . Da li se pre početka sezone pravio raspored za F8

4k4.Dex

pre 1 godinu

Ako se Vildoza vrati u firmu u svu ostanu, zvezda će biti prejaka sledeće sezone. Ove je sce kasno urađeno taktički i trener i kupovina igrača. Praktično smomigrali EL od 1-7 i plus Kampacu zabranili posle. Baš maler inače vi sugurno bili makar kao i partizan ako ne i bolji.

Lajavi krelac

pre 1 godinu

Da li se pre početka sezone pravio raspored za F8
(NY, 29. mart 2023 22:33)

Pogodi koji tim jedini u istoriji poslednjih 6 kola igra sa 6 najjačih timova, onda kada tih prvih šest timova igraju lagano, jer su već obezbedili F8??

Sad, Glikman je mislio i da će Panatenaikos biti jak, ali, eto, potkrala mu se greška.

Vlada

pre 1 godinu

Samo jako do pobede.

Igramo za sebe pa neka budemo 9-i ja sam prezadovoljan!

U plej ofu ne bi imali sta da trazimo a ovako cemo biti odmorni za ABA ligu.

kali the greek

pre 1 godinu

Ama nemoguće je da se Zvezda nađe u top 8. Mora imati 3-0, a Baskonija i Žalgiris po 0-3. I Žalgiris i Baskonija imaju bolji međusobni skor od Zvezde. I ostali moraju kiksati. Znači nema šanse nikakve. Samo teoretske od 0.000001%
(os, 29. mart 2023 21:32)

decko ne znas pravila

sanse jesu male ali sve sto si napisao nije tacno

mogu baskonija I zalgiris da imaju I 1-2
I svi se srecemo na 17-17
dodaj I valensiju I efes sa 3 pobede na 17-17

zvezda je tu prva sa skorom 5-3

ps.ali zalgiris I baskonija stizu do 19
I vi ispadate sa vec odavno upisanom pobedom unapred protiv visestrukog el prvaka Panatinaikosa

Ponos grada

pre 1 godinu

Sa dve pobede u cetiri utaknmice koje smo imali(Zalgiris,Alba,Bajern,Pao)bili bi 6.Ovako na kraju 10.a Kk institucija 9.I to ce biti dokaz da je Partizan izmislio kosarku.

Realno

pre 1 godinu

Sta bi,ozdravise svi sem Nedovica za dva dana? Ajde Valensija,pobedi one lazove i folirante iz Zeleznika i zakucaj ih na njihovo standardno 14-15 mesto,za bolje realno i nisu!

Batrix

pre 1 godinu

gde su ti igraci koji su bili onemoguceni da igraju protiv Mornara pa se utakmica odlozila ? i dalje se lozite na play off a sanse za ne postoje

Mutimir

pre 1 godinu

Sve,sve, ali da se navijaci zvezde/FMPa nadaju i prizeljkuju poraz svog tima samo zato sto bi to manje odgovaralo Partizanu dovoljno govori koliko oni vise mrze tudje nego sto vole svoje.

Zigeuner

pre 1 godinu

Zvezdine šanse su gotovo nikakve,ali treba nastaviti sa dobrim igrama i pobedama.Svoje prilike za Top 8 crveno-beli su propustili protiv slabije rangiranih ekipa,pa sada mogu da igraju bez pritiska.
Partizanu želim da osvoji šesto mesto,pa da se u plej-ofu susretne sa Barselonom i osveti za jučerašnji nezasluženi poraz.

ČIČA

pre 1 godinu

Samo jako do pobede.

Igramo za sebe pa neka budemo 9-i ja sam prezadovoljan!

U plej ofu ne bi imali sta da trazimo a ovako cemo biti odmorni za ABA ligu.
(Vlada, 29. mart 2023 19:00)

Ko bre da bude deveti?
Vi još lazete sebe...?
Obektivno, nivo ste Asvela, a iza Albe.

Realno

pre 1 godinu

А да ли заиста верујете да Звезда може до 3-0 у последња три кола? Има гостовање и код куће два европска првака. Мегаломанија заиста узима маха... Највероватније је 2-1 или 1-2, али пре 0-3 него 3-0.
(Објективно, 29. mart 2023 21:08)

Zvezda moze da dobije sve tri do kraja i dobice ako bi joj znacilo.Jedino sto realno nema sanse za top 8,cak i da sve tri dobije.Baskonija i Zalgiris ce takodje sve tri dobiti i imace po 19 pobeda.Vi zavisite od tekme sa Realom i ako dobijete,prolazite ali je realnije da izgubite i da budete 9.na kraju.Zvezda prvo gostuje najslabijoj ekipi u EL i zasto je ne bi dobila a zatim dolaze Oli i Fener i to se moze dobiti ali posto nista ne znaci,mozda se odigra na ler i pusti Fener,kojem ce to puno znaciti jer ce izgubiti sve do tada.

Uh

pre 1 godinu

Da je Kampaco dobio odmah dozvolu da igrq bili ni sad u top 8 lagano. Lik kad diriguje to je simfonija, svi su bolji 10 puta.
(duledudule, 29. mart 2023 20:51)

A Vildosa nije više dirigent?

Zivela Srbija

pre 1 godinu

Ljudi idite na tvic i ukucajte crvena zvezda, strimujem za vas koji nemate prenos. Bitna utakmica pa reko ajd da ucinim ljudima. Pozz

zemunski kej

pre 1 godinu

Odlicno.Ipak ce ovo biti najbolja Zvezda u EL. Pratim I Partizan. Beograd moze da.ima 2 kluba medju 10 najboljih u Evropi!Da imamo 1 sa spojenim budzetom harali bi Evropom.

Mile

pre 1 godinu

Kao navijac partizana da cestitam Velikoj Crvenoj Zvezdi na pobedi! Da je bilo malo srece u nekim utakmicama velika zvezda bi lagano usla u top 8. Do kraja velika Crvena zvezda prestice mog partizana. Sledece sezone ako ostanu vildosa, kampaco i da se dovede par pojacanja realne su sanse za napad na top 8.

Објективно

pre 1 godinu

А да ли заиста верујете да Звезда може до 3-0 у последња три кола? Има гостовање и код куће два европска првака. Мегаломанија заиста узима маха... Највероватније је 2-1 или 1-2, али пре 0-3 него 3-0.

Pazarc

pre 1 godinu

Zna li ko šta je sa ovim Dobricem iz svake u svaki utakmicu gori i gori….Ako hoćeš da istopis vodstvo ubaciš Dobrica i to ti je to….Unakazio nas je 4 ili 5 utakmica….

Wait and see

pre 1 godinu

Басконија сигурно губи у последњем колу од Олимпијакоса на страни и отпада. Партизан остаје у Топ 8, последњи му се придружује Жалгирис. Живи били, па видели.

jugguja

pre 1 godinu

eh da se pre 10 godina nisu ugasili
(bgd, 29. mart 2023 21:07
Ko bi vas onda 10 godina kar. o
Ahahahahaha
(Idemo jako, 29. mart 2023 21:40)

Kako ko, pa FMP.

Srdjan

pre 1 godinu

Nazalost, sezona Zvezde je dole-gore-dole-gore, ali kasno… Najrealnije je da neko u krugu Partizan, Efes, Zalgiris izvisi za top 8. Najblizi ostanku u top 8 je Partizan jer ima mec protiv Panatinaikosa, ali u nekom krugu moze da izvisi zbog taj brejkera. Zalgiris ce dobiti sve kod kuce, bez dileme. Efes ce verovatno pobediti Fenera u gostima. Najmanje sansi ima Baskonija. Verovatno ce za top 8 biti potrebno 18 pobeda, a Zvezda moze maksimalno da ih ima 17. Međutim, deluje i da ce da izvisi neka ekipa sa 18 pobeda ako Efes pobedi u gostima Fener. Ostale ce da dobiju bez problema.

pavle

pre 1 godinu

@realno, da se vi zahvalite Zvezdi i za proslo a mozda i ovo kolo sto vam je glavne konkurente za top 8 udaljila od istog...
(Ccc, 29. mart 2023 19:41)

Valensija konkurent? Mozda vama za 11. mesto

Kolo gorskih tića

pre 1 godinu

Mnogo stvari nam nije išlo u prilog ali mislim da će na kraju biti ok Eksperiment sa Jovanovićem nas je koštao top 8

Jems 007

pre 1 godinu

Neko top 8, neko KRK
(pavle, 29. mart 2023 21:33)

Koji se to trofej dobija za top 8?
(kkkkk, 29. mart 2023 21:42)

Pa to je recimo prvi korak od 3, za osvajanje onog trofeja koji se nalazi u Humskoj 1.

kkP

pre 1 godinu

eh da se pre 10 godina nisu ugasili
(bgd, 29. mart 2023 21:07
Ko bi vas onda 10 godina kar. o
Ahahahahaha
(Idemo jako, 29. mart 2023 21:40)

Ne bih se odrekao istorije pa makar 10 god. narednih osvajao EL.

Baš si fosna

pre 1 godinu

Ko bre da bude deveti?
Vi još lazete sebe...?
Obektivno, nivo ste Asvela, a iza Albe.
(ČIČA, 29. mart 2023 19:34)

A, ti sto lazu sebe 3:2 u ovom trenutku protiv vas drzavnog projekta ?!
Znači vi godi i od AlbE, Asvela.. ?
Nema baš logike, a ? A, da ništa...izvini

Ivan

pre 1 godinu

Vrlo prosto, ako Lazarevićeva minutaža kao prošli meč bude na minimumu imamo neke šanse , ovako teško ..bez Nedovića će biti teško jer za razliku od Vildoze dečko zna i igra odbranu kojeg ova ne zanima ...biće mrka kapa ali sa srećom!

Brada_Bg

pre 1 godinu

Opet ispucavanje sa trojkama, Vildosa pogubljen u prostoru i vremenu, Dobric moze sam da bude na trojci koliko hoces, ali nije ni blizu da pogodi. Sve u svemu, jedva cekam da se zavrsi ova sezona, jer smo uzasni, nit sistema u igri, niti glave, niti repa, jurnjava i samo jurnjava. I dalje ostajem pri stavu da se kod Radonje znalo ko je ko, nedostaje mi da gledam cvrstu Zvezdu, ovo je smejurija, msm da dokle god nam je Ivanovica, tako ce nam i biti...

Krojf

pre 1 godinu

Ovi i dalje spominju poraz od Barse kao kradju koja ih je udaljila od Top8 a zaboravljaju kako su pobedili Olimpijakos. Neverovatno je kako se nijednom toga nisu setili a Miroticevo gazenje linije je presudan faktor.

kkP

pre 1 godinu

Neko top 8, neko KRK
(pavle, 29. mart 2023 21:33)

Tj. neko za sada 1 trofej, a neko 0
(Sub013, 29. mart 2023 21:56)

Zaboravio si uz taj jedan da dodaš i 3 F4, nije to za bacanje.

Boban

pre 1 godinu

Za razliku od Zvezde Partizan odlucuje sam Zvezda ne moze stici na 18 aEfes moze moze i Baskonija ali i Zalgiris kao i Partizan tako da top 8 zaboravite.E sad dali ce Partizan biti pitanje je ali u ovim varijantama visi fener jer ako izgubi veceras od Baskonije EFesa i Zvezde stvara se krug od cetiri ekipe sa 18 e tu visi Zalgiris tako da sa 18 ce neko ispasti mozda i Partizan ali Zvezda nema vise ni promil teoretske sanse.

Petar

pre 1 godinu

Kampaco doveden za 5 miliona da igra protiv: Zlatibora, Spartaka, Okk Beograd itd. itd.... Lepo ulaganje.Još kad Vildosa ozdravi .......

Krke rikelme

pre 1 godinu

Igrajte za Grobare.. igrajte za Grobare!!..
(nervni slalom, 29. mart 2023 18:49)

Naravno, nista ne brini. To vam je zavrseno.
Igracemo onoliko koliko je potrebno...
da izgubimo! Samo za vas.

PRSKAJ POLIVAJ !!!

pre 1 godinu

Besmisleni porazi od Albe, Bajerna, Pao, pa i Žalgirisa...
Kasni dolazak Ivanovića za trenera, mada i on je imao niz grešaka, ali sigurno ne bi imao u početku onoliko poraza...
Kasno priključenje Kampaca zbog kazne u Euroligi...
Zvezda da je sve bilo drugačije od ovoga, sad bi bila medju prva 4 tima i čekala kod kuće protivnika u borbi za F4. Ali nadam se da je škola za to plaćena ove godine. Jednostavno, mesta za improvizaciju u profi sportu nema!
(Neo@, 29. mart 2023 22:36)

Partizan ulazi u TOP8 i automatski igra EL sledece godine, a Rusi se vracaju. 1 mesto za ABA ligu bice. Jedino da pitate Bodirogu da prosiri ligu.

ČIČA

pre 1 godinu

Samo jako do pobede.

Igramo za sebe pa neka budemo 9-i ja sam prezadovoljan!

U plej ofu ne bi imali sta da trazimo a ovako cemo biti odmorni za ABA ligu.
(Vlada, 29. mart 2023 19:00)

Ko bre da bude deveti?
Vi još lazete sebe...?
Obektivno, nivo ste Asvela, a iza Albe.

Mutimir

pre 1 godinu

Sve,sve, ali da se navijaci zvezde/FMPa nadaju i prizeljkuju poraz svog tima samo zato sto bi to manje odgovaralo Partizanu dovoljno govori koliko oni vise mrze tudje nego sto vole svoje.

Објективно

pre 1 godinu

А да ли заиста верујете да Звезда може до 3-0 у последња три кола? Има гостовање и код куће два европска првака. Мегаломанија заиста узима маха... Највероватније је 2-1 или 1-2, али пре 0-3 него 3-0.

Pazarc

pre 1 godinu

Zna li ko šta je sa ovim Dobricem iz svake u svaki utakmicu gori i gori….Ako hoćeš da istopis vodstvo ubaciš Dobrica i to ti je to….Unakazio nas je 4 ili 5 utakmica….

Realno

pre 1 godinu

Sta bi,ozdravise svi sem Nedovica za dva dana? Ajde Valensija,pobedi one lazove i folirante iz Zeleznika i zakucaj ih na njihovo standardno 14-15 mesto,za bolje realno i nisu!

Voja Delija

pre 1 godinu

Kako smo se osramotili. Dozvolili smo da nam obezbeđenje bije navijača a da niko nije usločio da ga brani. Ne mogu da zamislim šta bi se desilo u Areni kad bi obezbeđenje tuklo Grobara. Pa mislim da bi ih bar 200 uletelo.

PRSKAJ POLIVAJ !!!

pre 1 godinu

Besmisleni porazi od Albe, Bajerna, Pao, pa i Žalgirisa...
Kasni dolazak Ivanovića za trenera, mada i on je imao niz grešaka, ali sigurno ne bi imao u početku onoliko poraza...
Kasno priključenje Kampaca zbog kazne u Euroligi...
Zvezda da je sve bilo drugačije od ovoga, sad bi bila medju prva 4 tima i čekala kod kuće protivnika u borbi za F4. Ali nadam se da je škola za to plaćena ove godine. Jednostavno, mesta za improvizaciju u profi sportu nema!
(Neo@, 29. mart 2023 22:36)

Partizan ulazi u TOP8 i automatski igra EL sledece godine, a Rusi se vracaju. 1 mesto za ABA ligu bice. Jedino da pitate Bodirogu da prosiri ligu.

Batrix

pre 1 godinu

gde su ti igraci koji su bili onemoguceni da igraju protiv Mornara pa se utakmica odlozila ? i dalje se lozite na play off a sanse za ne postoje

Mile

pre 1 godinu

Kao navijac partizana da cestitam Velikoj Crvenoj Zvezdi na pobedi! Da je bilo malo srece u nekim utakmicama velika zvezda bi lagano usla u top 8. Do kraja velika Crvena zvezda prestice mog partizana. Sledece sezone ako ostanu vildosa, kampaco i da se dovede par pojacanja realne su sanse za napad na top 8.

Zvezda

pre 1 godinu

Kao Grobar od srca vam želim da
izgubite !!!!!!
(Orka, 29. mart 2023 18:33

hvala na željama što i ja vama želim sutra i onda protiv Minaka

Krojf

pre 1 godinu

Ovi i dalje spominju poraz od Barse kao kradju koja ih je udaljila od Top8 a zaboravljaju kako su pobedili Olimpijakos. Neverovatno je kako se nijednom toga nisu setili a Miroticevo gazenje linije je presudan faktor.

Spale

pre 1 godinu

kaže Mutimir 90% vremena na terenu stranci....a najefikasniji Dobrić, Petrusev i Mitrović. Kad vi budete na jednoj utakmici pa makar i u 27. minutu imali tri srpska igrača kao najefikasnija, onda se javi.
Inače, ne igra Nedovic.

Ponos grada

pre 1 godinu

Sa dve pobede u cetiri utaknmice koje smo imali(Zalgiris,Alba,Bajern,Pao)bili bi 6.Ovako na kraju 10.a Kk institucija 9.I to ce biti dokaz da je Partizan izmislio kosarku.

Idemo jako

pre 1 godinu

Ozdravili svi hahaha

Sve ekipe iz EL za vikend igrale utakmice osim jedne
(Milos, 29. mart 2023 20:41
Išli na glasanje u Podgoricu!
Čuo sam da se utakmica pomera zbog bolesti igraca ali zbog izbora nikad ahahahaha

pavle

pre 1 godinu

@realno, da se vi zahvalite Zvezdi i za proslo a mozda i ovo kolo sto vam je glavne konkurente za top 8 udaljila od istog...
(Ccc, 29. mart 2023 19:41)

Valensija konkurent? Mozda vama za 11. mesto

Zvezda...

pre 1 godinu

Ocajan pocetak sezone uz neshvatljive poraze od Zalgirisa i Panatinaikosa pa i Bajerna(o trojici Mirotica da ne pricamo) su nas kostale Top 8,mogu Kamerunci da se busaju koliko hoce nece oni trofeje videti ni ove sezone!

Jems 007

pre 1 godinu

Neko top 8, neko KRK
(pavle, 29. mart 2023 21:33)

Koji se to trofej dobija za top 8?
(kkkkk, 29. mart 2023 21:42)

Pa to je recimo prvi korak od 3, za osvajanje onog trofeja koji se nalazi u Humskoj 1.

jugguja

pre 1 godinu

eh da se pre 10 godina nisu ugasili
(bgd, 29. mart 2023 21:07
Ko bi vas onda 10 godina kar. o
Ahahahahaha
(Idemo jako, 29. mart 2023 21:40)

Kako ko, pa FMP.

Navijac zvezde

pre 1 godinu

Sve,sve, ali da se navijaci zvezde/FMPa nadaju i prizeljkuju poraz svog tima samo zato sto bi to manje odgovaralo Partizanu dovoljno govori koliko oni vise mrze tudje nego sto vole svoje.
(Mutimir, 29. mart 2023 19:29)

Neverovatno koliko mozete licemerni da budete ,na svakoj vesti I kada igrate sa stranim klubom, pokazujete mrznju prema zvezdi u komentarima, prozivate pokusavate da ponizite, kada zvezda igra sa bilo kojim klubom jasno pisete kako navijate uvek protiv zvezde I sad prodajete maglu neku o mrznji???

Brada_Bg

pre 1 godinu

Opet ispucavanje sa trojkama, Vildosa pogubljen u prostoru i vremenu, Dobric moze sam da bude na trojci koliko hoces, ali nije ni blizu da pogodi. Sve u svemu, jedva cekam da se zavrsi ova sezona, jer smo uzasni, nit sistema u igri, niti glave, niti repa, jurnjava i samo jurnjava. I dalje ostajem pri stavu da se kod Radonje znalo ko je ko, nedostaje mi da gledam cvrstu Zvezdu, ovo je smejurija, msm da dokle god nam je Ivanovica, tako ce nam i biti...

Uh

pre 1 godinu

Da je Kampaco dobio odmah dozvolu da igrq bili ni sad u top 8 lagano. Lik kad diriguje to je simfonija, svi su bolji 10 puta.
(duledudule, 29. mart 2023 20:51)

A Vildosa nije više dirigent?

Wea

pre 1 godinu

Neko top 8, neko KRK
(pavle, 29. mart 2023 21:33)

Koji se to trofej dobija za top 8?
(kkkkk, 29. mart 2023 21:42)

Pa to je recimo prvi korak od 3, za osvajanje onog trofeja koji se nalazi u Humskoj 1.
(Jems 007, 29. mart 2023 22:07)

Trofej koji ste vi osvojii nije u upotrebi vise od 30 godina. Ali dosta liči na njega ovaj danasnji što se dobija za osvajanje FIBA Lige Sampiona.

kkP

pre 1 godinu

eh da se pre 10 godina nisu ugasili
(bgd, 29. mart 2023 21:07
Ko bi vas onda 10 godina kar. o
Ahahahahaha
(Idemo jako, 29. mart 2023 21:40)

Ne bih se odrekao istorije pa makar 10 god. narednih osvajao EL.

Simba

pre 1 godinu

Kako to da nisu odložili utakmicu kao u ABA ligi? Da je igraju tamo od septembra kada deca pođu u školu, a oni se odmore?
(Goran Loznica, 29. mart 2023 18:06)

Ti opet promenio nik, nisi vise Loznica, Gucevo itd... Nego reci ti nama jel i dalje cestitas titulu zvezdi ove sezone??

Krke rikelme

pre 1 godinu

Igrajte za Grobare.. igrajte za Grobare!!..
(nervni slalom, 29. mart 2023 18:49)

Naravno, nista ne brini. To vam je zavrseno.
Igracemo onoliko koliko je potrebno...
da izgubimo! Samo za vas.

kkP

pre 1 godinu

Neko top 8, neko KRK
(pavle, 29. mart 2023 21:33)

Tj. neko za sada 1 trofej, a neko 0
(Sub013, 29. mart 2023 21:56)

Zaboravio si uz taj jedan da dodaš i 3 F4, nije to za bacanje.

Раде

pre 1 godinu

Свака част навијачима Црвене звезде за вечерашње навијање. Од срца један навијач Партизана.

Zigeuner

pre 1 godinu

Zvezdine šanse su gotovo nikakve,ali treba nastaviti sa dobrim igrama i pobedama.Svoje prilike za Top 8 crveno-beli su propustili protiv slabije rangiranih ekipa,pa sada mogu da igraju bez pritiska.
Partizanu želim da osvoji šesto mesto,pa da se u plej-ofu susretne sa Barselonom i osveti za jučerašnji nezasluženi poraz.

Srdjan

pre 1 godinu

Nazalost, sezona Zvezde je dole-gore-dole-gore, ali kasno… Najrealnije je da neko u krugu Partizan, Efes, Zalgiris izvisi za top 8. Najblizi ostanku u top 8 je Partizan jer ima mec protiv Panatinaikosa, ali u nekom krugu moze da izvisi zbog taj brejkera. Zalgiris ce dobiti sve kod kuce, bez dileme. Efes ce verovatno pobediti Fenera u gostima. Najmanje sansi ima Baskonija. Verovatno ce za top 8 biti potrebno 18 pobeda, a Zvezda moze maksimalno da ih ima 17. Međutim, deluje i da ce da izvisi neka ekipa sa 18 pobeda ako Efes pobedi u gostima Fener. Ostale ce da dobiju bez problema.

dd

pre 1 godinu

@jems 007
Који се трофеј налази у Хумској?
ФИБА-ин или УЛЕБ-ов? То су вам различите фирме. Није то исто.
А да предупредим оне који ће да пишу да Звезда у фудбалу није освојила Лигу шампиона. У праву су. Освојила је Куп шампиона. И на том пехару који осваја победник Лиге шампиона пише и Звездино име. И за један и други трофеј се борило и данас бори под окриљем УЕФА-е. Толико о томе.

Gazda

pre 1 godinu

partizan izgub do kraja sve tri. zvezda dobije do kraja sve tri. to je jedina mogućnost da zvezda zbog trojke Nedovica u drugoj tekmi ode kao 8. a partizan bude 9. ! samo taj slučaj je moguć,a dali je realan znaćemo mozda u petak a mozda i u poslednjem kolu
(deki, 29. mart 2023 22:21)

I Baskonija i Zalgiris da izgube sve 3 do kraja? Pomiri se sa tim da nemate sanse.

veliki strumf

pre 1 godinu

Само још већа тига што смо оних неколико добијених мечева изгубили, пре свега Жалгирис, Бајерн и Пао, а и Алба. На све то и украдена победа против Барсе… Морали смо у топ 8 и тамо бисмо свима били жилав противник.

super

pre 1 godinu

Ovi i dalje spominju poraz od Barse kao kradju koja ih je udaljila od Top8 a zaboravljaju kako su pobedili Olimpijakos. Neverovatno je kako se nijednom toga nisu setili a Miroticevo gazenje linije je presudan faktor.
(Krojf, 29. mart 2023 22:12)
setimo se Barselone KRADJA setimo se "več" dobijenih Albe Žalgirisa Fenera Milana sigurno smo od ovih 5-6 trebali bar 2; sigurno dobiti ali smo sami krivi a pomalo i sudije..
dok ste vi imali više sreće nego pameti!!!

Lema

pre 1 godinu

Ovaj Vildoza opasno slab psihički. Ljudi su članove porodice sahranjivali i igrali bez pada u kvalitetu a ovaj se mesecima raspada zbog pišljivog raskida kao da je srednjoškolka.

Nije Neca, nije Peca

pre 1 godinu

Mi smo ovu jadnu Valensiju oba buta razvalili, a FMP se muči i tamo i u Pioniru
(Bojan, 29. mart 2023 20:47)

Pa vi tamo izgubili

Slab trol sine

Wait and see

pre 1 godinu

Басконија сигурно губи у последњем колу од Олимпијакоса на страни и отпада. Партизан остаје у Топ 8, последњи му се придружује Жалгирис. Живи били, па видели.

Petar

pre 1 godinu

Kampaco doveden za 5 miliona da igra protiv: Zlatibora, Spartaka, Okk Beograd itd. itd.... Lepo ulaganje.Još kad Vildosa ozdravi .......

76er

pre 1 godinu

Hhaha pa koga vi prozivate. Pa 90 % vremena petorka na parketu vam je Kamoaco, Vildoza, Holand, Bentil, Martin !!!!!
(Mutimir, 29. mart 2023 19:44)

Ma 150% vremena, malo je to sto si naveo glodaru mali. :)

Goran Loznica

pre 1 godinu

Za CZ je gotova evroliga još večeras jer je Žalgiris koji ima mobilni međusobni skor dobio Monako. Jedino dobro je da dobiju ovu utakmicu za Partizan i toeto. Videćemo šta će biti sa Partizanom. Ne bi me čudilo da i mi ispadnemo…

NY

pre 1 godinu

Bravo Zvezdo.Ali gledam ceo žreb ove sezone. Ko je smislio ovo.Zvezda na početku sezone ima pet gostovanja i dva puta domaćin u sedam kola i to gostuje favoritima, a onda u drugom delu sezone nema isto već potpuno nov raspored pa je tako imala tri gostovanja zaredom i nije imala u duploj nedelji dva puta domaćin.A onda komšije igraju tri utakmice kod kuće. Igrali juče a onda tek u petak kod kuće sa Realom a Real večeras igrao i sutra put u Beograd. Zašto je ovako ne znam. Šta se htelo sa ovakvim žrebom . Da li se pre početka sezone pravio raspored za F8

kali the greek

pre 1 godinu

Ama nemoguće je da se Zvezda nađe u top 8. Mora imati 3-0, a Baskonija i Žalgiris po 0-3. I Žalgiris i Baskonija imaju bolji međusobni skor od Zvezde. I ostali moraju kiksati. Znači nema šanse nikakve. Samo teoretske od 0.000001%
(os, 29. mart 2023 21:32)

decko ne znas pravila

sanse jesu male ali sve sto si napisao nije tacno

mogu baskonija I zalgiris da imaju I 1-2
I svi se srecemo na 17-17
dodaj I valensiju I efes sa 3 pobede na 17-17

zvezda je tu prva sa skorom 5-3

ps.ali zalgiris I baskonija stizu do 19
I vi ispadate sa vec odavno upisanom pobedom unapred protiv visestrukog el prvaka Panatinaikosa

deki

pre 1 godinu

partizan izgub do kraja sve tri. zvezda dobije do kraja sve tri. to je jedina mogućnost da zvezda zbog trojke Nedovica u drugoj tekmi ode kao 8. a partizan bude 9. ! samo taj slučaj je moguć,a dali je realan znaćemo mozda u petak a mozda i u poslednjem kolu

Baš si fosna

pre 1 godinu

Ko bre da bude deveti?
Vi još lazete sebe...?
Obektivno, nivo ste Asvela, a iza Albe.
(ČIČA, 29. mart 2023 19:34)

A, ti sto lazu sebe 3:2 u ovom trenutku protiv vas drzavnog projekta ?!
Znači vi godi i od AlbE, Asvela.. ?
Nema baš logike, a ? A, da ništa...izvini

aaaaa

pre 1 godinu

@ U plej ofu ne bi imali sta da trazimo a ovako cemo biti odmorni za ABA ligu.
(Vlada, 29. mart 2023 19:00)

Ko bre da bude deveti?
Vi još lazete sebe...?
Obektivno, nivo ste Asvela, a iza Albe.
(ČIČA, 29. mart 2023 19:34)
712

U pravu si,deveti ce biti partizan.koji je na nivou nba timova,a imace na kraju pobedu vise od zvezde

Eh bre

pre 1 godinu

I da ne postoji sanse za top 8 ni teorijske, isto bi igrali igraci, apsolutno... Nema to veze ,a sanse za top 8 ne postoje , mediji bez razloga pisu o nekom top 8 jer to privlaci ljude

lucho

pre 1 godinu

Zvezda je dobra ekipa nazalost nemamo sanse za prolaz,cini mi se da ovakva ekipa nije za ovakav sistem takmicenja jer ne moze rutinski da pobedjuje u kontinuitetu kao recimo Real,Barsa koji igraju klimavo ali kad treba u stanju su da vezu 4,5 pobeda.. Partizan po meni siguran u top 8 sto ne znaci da je bolja ekipa od nas a videlo se i u 5 derbija do sad.

Konstatacija

pre 1 godinu

Mi smo ovu jadnu Valensiju oba buta razvalili, a FMP se muči i tamo i u Pioniru
(Bojan, 29. mart 2023 20:47)

Klasican limar,lazov.Vi ste,sine,dva puta od ove Valensije izgubili.
19.01.23
EUR
Valencia 89
Partizan 81

01.12.22
EUR
Partizan 96
Valencia 100

A Zvezda ih razvaljuje sa 19 razlike...

xo

pre 1 godinu

Zvezda igra lepu kosarku za gledanje ali najveci utisak je nazalost Vildosa. Au, kakav sistematski raspad jednog kosarkasa. Meltdown, sto kazu Englezi

Gossa placa Zeljko 89

pre 1 godinu

Kao sto sam rekao posle Bareslone, igra nam znacajno napreduje. Sut je veceras dosao i tek ce biti dobar. Odbrana dobra, pristup, agresivnost, kretnja sa i bez lopte, 20 asistencija, timska kosarka…sve je veceras bilo na visokom nivou. Bravo momci, dizemo se iz utakmice u utakmicu. I na sve to bez Nedovica, od koga ocekujem da bude pravi na kraju sezone.

Nije Neca, nije Peca

pre 1 godinu

Haha, a Kuzmanović od kada je saznao da je Žalgiris dobio svim srcem navija za Valensiju. Koji kompleksi majko moja?
(Goran Loznica, 29. mart 2023 20:34

Ti o kompleksima ? hahahahaahah

Србин кошаркашки патриота

pre 1 godinu

А да ли заиста верујете да Звезда може до 3-0 у последња три кола? Има гостовање и код куће два европска првака. Мегаломанија заиста узима маха... Највероватније је 2-1 или 1-2, али пре 0-3 него 3-0.
(Објективно, 29. mart 2023 21:08)

Као навијач Партизана мислим да имају шансе. Звезда је одлична екипа и лично бих волео да оба тима уђу у осам. Толико.

os

pre 1 godinu

Као навијач Партизана мислим да имају шансе. Звезда је одлична екипа и лично бих волео да оба тима уђу у осам. Толико.
(Србин кошаркашки патриота, 29. mart 2023 21:19)

Ama nemoguće je da se Zvezda nađe u top 8. Mora imati 3-0, a Baskonija i Žalgiris po 0-3. I Žalgiris i Baskonija imaju bolji međusobni skor od Zvezde. I ostali moraju kiksati. Znači nema šanse nikakve. Samo teoretske od 0.000001%

Vlada

pre 1 godinu

Samo jako do pobede.

Igramo za sebe pa neka budemo 9-i ja sam prezadovoljan!

U plej ofu ne bi imali sta da trazimo a ovako cemo biti odmorni za ABA ligu.

Zivela Srbija

pre 1 godinu

Ljudi idite na tvic i ukucajte crvena zvezda, strimujem za vas koji nemate prenos. Bitna utakmica pa reko ajd da ucinim ljudima. Pozz

Sport i ništa više

pre 1 godinu

Pazi kada cemo i jedni i drugi imati na kraju skor 17 17.

A mi imamo bolji međusobni skor. ???

Nema mjesta kritici ni za jednog igrača, dakle ni za jednog. Po meni jedino je sporno forsiranje Lazarevića i Markovića, korisnije bi bilo dati šansu i forsirati Holanda i Ilića.

Vildoza, Nedović, Kampaco, svaka evropska ekipa bi ih željela. Pad forme dođe i prođe, ali klasa je klasa. Možeš umjesto njih dovesti nova tri igrača i niko ti ne garantuje ni za njih.

Dragan

pre 1 godinu

Šta znači Đoković, recept za uspeh. Pre neki dan pomogao Partizanu protiv Olijimpiakosa, a danas Zvezdi protiv Valensije. Valjda naše igrače sramota da izgube u prisustvu možda i najvećeg sportiste današnjice. Nadam se da će Nole biti i u petak u Areni...

Boban

pre 1 godinu

Za razliku od Zvezde Partizan odlucuje sam Zvezda ne moze stici na 18 aEfes moze moze i Baskonija ali i Zalgiris kao i Partizan tako da top 8 zaboravite.E sad dali ce Partizan biti pitanje je ali u ovim varijantama visi fener jer ako izgubi veceras od Baskonije EFesa i Zvezde stvara se krug od cetiri ekipe sa 18 e tu visi Zalgiris tako da sa 18 ce neko ispasti mozda i Partizan ali Zvezda nema vise ni promil teoretske sanse.

svasta...

pre 1 godinu

"Svi se oporavili osim nedovica"

Da li se I lazic oporavio posto ne vidim da igra, ajde pre nego što pisete komentare koristite mozak.

Realno

pre 1 godinu

А да ли заиста верујете да Звезда може до 3-0 у последња три кола? Има гостовање и код куће два европска првака. Мегаломанија заиста узима маха... Највероватније је 2-1 или 1-2, али пре 0-3 него 3-0.
(Објективно, 29. mart 2023 21:08)

Zvezda moze da dobije sve tri do kraja i dobice ako bi joj znacilo.Jedino sto realno nema sanse za top 8,cak i da sve tri dobije.Baskonija i Zalgiris ce takodje sve tri dobiti i imace po 19 pobeda.Vi zavisite od tekme sa Realom i ako dobijete,prolazite ali je realnije da izgubite i da budete 9.na kraju.Zvezda prvo gostuje najslabijoj ekipi u EL i zasto je ne bi dobila a zatim dolaze Oli i Fener i to se moze dobiti ali posto nista ne znaci,mozda se odigra na ler i pusti Fener,kojem ce to puno znaciti jer ce izgubiti sve do tada.

estiar

pre 1 godinu

Zvezda ako dobije, može na 17/17, ali to neće biti dovoljno.
Žalgiris ima lakši raspored i moguće je da dobiju sve 3 do kraja, čime bi bili na 19/15.
Partizanu je dovoljno da dobije Panatinaikos za 18/16 i skoro sigurno 8. mesto, zato što je Baskonija na 2. pobede od Partizana, a ima težak raspored, a Efes na 3.
A ako Partizan dobije još jedan meč biće 7., a Žalgiris 8.
Jedina mogućnost za Zvezdu je da Partizan izgubi sve 3, pa da se napravi neki krug od par ekipa sa 17/17 i da tu bude najbolja. Teško...

deki27

pre 1 godinu

Necu da racunam sta je jos potrebno za top 8 jer su sanse minimalne a mozda je tako i bolje. Odlicna igra poterbna za samopouzdanje ekipe pred nesto po cemu ce se gledati sezona a to je odbrana ABA lige. Neka momci ovako odigraju naredne 3 utakmice pa sta bude.Drago mi je da nismo kalkulisali ni veceras ni protiv Baskonije narocito jer je bilo zlih jezika kako cemo da se sklonimo da bi odmogli Partizanu. A njih cekamo iscedjene u finalu ABA lige

Mladen CG

pre 1 godinu

Dječačko radovanje Džona Holanda, nakon postizanja dvije trojke, obilježilo je ovaj meč, uz sjajnih 14 asistencija, kumulativno Kampaca i Vildoze. Napokon je Filip Petrušev odigrao na svom nivou , kao i Martin, Bentil, Ivanović.. Ubjedljiva pobjeda protiv renomiranog protivnika, kao pokazatelj da ovaj tim Crvene Zvezde može mnogo više da postigne od dosadašnjih rezultata.

zemunski kej

pre 1 godinu

Odlicno.Ipak ce ovo biti najbolja Zvezda u EL. Pratim I Partizan. Beograd moze da.ima 2 kluba medju 10 najboljih u Evropi!Da imamo 1 sa spojenim budzetom harali bi Evropom.

Lajavi krelac

pre 1 godinu

Da li se pre početka sezone pravio raspored za F8
(NY, 29. mart 2023 22:33)

Pogodi koji tim jedini u istoriji poslednjih 6 kola igra sa 6 najjačih timova, onda kada tih prvih šest timova igraju lagano, jer su već obezbedili F8??

Sad, Glikman je mislio i da će Panatenaikos biti jak, ali, eto, potkrala mu se greška.

Neo@

pre 1 godinu

Besmisleni porazi od Albe, Bajerna, Pao, pa i Žalgirisa...
Kasni dolazak Ivanovića za trenera, mada i on je imao niz grešaka, ali sigurno ne bi imao u početku onoliko poraza...
Kasno priključenje Kampaca zbog kazne u Euroligi...
Zvezda da je sve bilo drugačije od ovoga, sad bi bila medju prva 4 tima i čekala kod kuće protivnika u borbi za F4. Ali nadam se da je škola za to plaćena ove godine. Jednostavno, mesta za improvizaciju u profi sportu nema!

iskreno

pre 1 godinu

Који се трофеј налази у Хумској?
ФИБА-ин или УЛЕБ-ов? То су вам различите фирме. Није то исто.
А да предупредим оне који ће да пишу да Звезда у фудбалу није освојила Лигу шампиона. У праву су. Освојила је Куп шампиона. И на том пехару који осваја победник Лиге шампиона пише и Звездино име. И за један и други трофеј се борило и данас бори под окриљем УЕФА-е. Толико о томе.
(dd, 30. mart 2023 00:09)

Jako je maliciozno omalovažavati nečiji uspeh. Partizan je bio šampion Evrope najjačeg košarkaškog takmičenja u tom momentu. Zvezda je bila šampion Evrope najjačeg fudbalskog takmičenja u tom momentu. Ti omalovažavaš uspeh Partizana jer je to takmičenje bilo u tom trenutku u drugačijem formatu i pod drugim okriljem. Isto kao kada bih ja rekao da je zvezda postala šampion u onom formatu kada nisu igrali Englezi itd itd, ali bi bilo jako glupo i maliciozno i jel vidiš i sam koliko je to glupo? Oba kluba su napravila veličanstven uspeh i apsolutno nema potrebe omalovažavate tako nešto.

4k4.Dex

pre 1 godinu

Ako se Vildoza vrati u firmu u svu ostanu, zvezda će biti prejaka sledeće sezone. Ove je sce kasno urađeno taktički i trener i kupovina igrača. Praktično smomigrali EL od 1-7 i plus Kampacu zabranili posle. Baš maler inače vi sugurno bili makar kao i partizan ako ne i bolji.

garda

pre 1 godinu

I kada smo boli u vrhu i sada mislim isto, da Zvezda ima tim za najboljih 5. Zasto smo onda blizi dnu tabele nego vrhu, analiza mora dati odgovor. Ima objektivnoh, ali i onih drugih razloga. Ne moze se ostvariti uspeh ako pobedjujes najbolje a redovno gubis od najslabijih. Ne znam da li postoji sansa da se zadrze najbolji igraci i da se tim nadogradi.

pejton

pre 1 godinu

Komšije, ovo zasad lepo izgleda, vidi se da se ekipa konsolidovala, proradili su najzad i Bentil i Martin. Imaćemo izgleda i utakmicu na velik broj poena, jako lepa utakmica za gledanje.

Nažalost, Žalgiris izgleda dobija anemični Monako što je loše i za nas i za vas.

Ako ovo večeras dobijete idete na 17/17 do kraja. Srećno!

Ratko

pre 1 godinu

Kako lagano 10 razlike i gomila asistencija u nama rezultatski nebitnom meču. Nema neizvesnosti i apsolutna dominacija na obe strane terena pored Valensije koja je ubacila preko 10 trojki.

Ivan

pre 1 godinu

Vrlo prosto, ako Lazarevićeva minutaža kao prošli meč bude na minimumu imamo neke šanse , ovako teško ..bez Nedovića će biti teško jer za razliku od Vildoze dečko zna i igra odbranu kojeg ova ne zanima ...biće mrka kapa ali sa srećom!

aaaaa

pre 1 godinu

@ Juce dok je Partizan igro barem 10-tak tehnickih problema sa zvukom al zato danas radi ko sat. To su kompleksi rodjaci..
(Rade, 29. mart 2023 19:44)

Da

Del Boj

pre 1 godinu

Zvezda gubi od Albe Pao Bajerna xa tim pobedama bi bila u plejofu 100 posto. A ovamo tuce Efes Baskoniju Valensiju i gura Parzizan u top 8. Ovaj scenario nije niko očekivao. Dobija jake rivale a gubi od onih u donjem delu tabele.

Rollo Tomasi

pre 1 godinu

Ovu sezonu počeli smo očajno,pa trenutnih 14-17 ne izgleda toliko loše.Za takmičenje u EL klub mora da ima dobrog trenera od početka sezone.Preostala tri meča treba odigrati na najvišem nivou i nastaviti niz pobeda.Ukoliko i sledeće godine budemo igrali EL uprava ne sme da dozvoli da joj se ponove ovosezonski propusti.

Paja

pre 1 godinu

Ko bre da bude deveti?
Vi još lazete sebe...?
Obektivno, nivo ste Asvela, a iza Albe.
(ČIČA, 29. mart 2023 19:34)

Izgubili ste i od nas i od Albe i od Asvela.
.. ne blamira se

Petar P

pre 1 godinu

Dosta više priča o top 8. Ima ko samo o tome razmišlja. Vratimo se u realnost a to je borba do kraja u Evroligi ali ne za top 8 već za dalje unapređenje igre, podizanje samopouzdanja i ostavljanje što boljeg utiska, jer je to važno u konkurenciji za dobijanje licence. A kako Zvezda sada igra je nešto što se meni uvek dopadalo u košarci. Timska igra, lepe akcije sa velikim brojem asistencija i nesebičnost svih u timu. Ta lepršavost je lepota košarke a ne pojedinačno nabijanje statistike. Ciljevi sada moraju da budu da se tim još više podigne i pripremi za osvajanje ABA lige jer je to jedini siguran put do Evrolige. Sve ostalo su bespotrebne kalkulacije i prežvakavanja kod babe Živane uz kafu. Zvezdi to nije potrebno već samo i isključivo fokus na ono što nam dolazi kao prioritet. Mnogo je lepo gledati ovakvu igru Zvezde i za mene lično je to čak i važnije od nekog plasmana u top 8 jer realno čak ni tada nema šanse da se ode dalje jer je razlika u rosteru sa ostalim ekipama koje se bore za final 4 prevelika. Za tako nešto nam je potreban budžet od bar 30-35 mil. a mi to nemamo i nećemo imati. Zbog toga moramo i treba da se okrenemo realnijim ciljevima i unapređenju ovako lepršave i sjajne kolektivne košarke. To svakako možemo i već smo blizu da to postignemo. Sve ostalo će ili neće doći, mislim na rezultate, ali ovo će nam ostati zauvek i to nije malo. Sve u svemu ponosan sam i uživam u ovakvoj igri, a o greškama i propuštenim šansama tek posle završene sezone. Sada je cilj ABA i dobiti Partizan u finalu, šta ćete više.

Džoni

pre 1 godinu

Bgm Panteri imate za cim da zalite. Glupi porazi od Albe i Panate vas kostali top8
(neko, 29. mart 2023 21:59)

Ovako verovatno mogu da kažu sve ove ekipe koje su tu negde, svako je imao neki meč koji ga je koštao. Nemojte samo i vi na kraju da bude da u zadnjem kolu sve rešavate pa da se stvori ogroman pritisak i sve stane u jedan meč. A taj scenario je veoma moguć?

xxx

pre 1 godinu

Zvezda je jos davno propustila voz, porazima kuci od autsajdera. Ko normalan ocekuje da ce u zadnjim kolima kiksirati timovi koji se bore za Top 8. Svi kojima bude trebala pobeda pobedice.Jedino je Zvezda bila velikodusna i bez muke poklanjala pobede ekipi iz donjeg doma.

Banerm

pre 1 godinu

Zvezda mora da pobedi sve do kraja, partizan ili baskonija da izgube sve do kraja što je malo vrv, partizan možda ako izgubi naredne dve koje su teške i pod pritiskom dočeka pao ali čisto sumnjam, baskonija isto može 2 nezgodne da izgubi ali dobija Lil ili Lion sad nisam siguran, Zalgiris msm da mora 2 da izgubi zato što Zvezda ima lošiji skor sa njima (kao i sa Baskonijom), što je dosta teško da će izgubiti dve s obzorim da im je lakši raspored, Efes mora samo jednu da izgubi pošto Zvezda ima bolji skor i sa njima i sa Partizanom, dosta mora da se poklopi tako da nema šanse realno, porazi od Albe, Bajerna i tako nekih fenjeraša su upropastili sezonu

Guska u magli

pre 1 godinu

Fascinira me Holand. Pratim njegovu kretnju u odbrani. Cim mu igrac kog cuva protrci ispod kosa brat tu ostaje i tu se njegova odbrambena prica zavrsava.

Aleksandar

pre 1 godinu

Fascinira me Holand. Pratim njegovu kretnju u odbrani. Cim mu igrac kog cuva protrci ispod kosa brat tu ostaje i tu se njegova odbrambena prica zavrsava.
(Guska u magli, 29. mart 2023 20:01)

Hahahaha. Apsolutno tacno!! Bio sam u hali i posmatrao. Covek je komican u odbrani, bukvalno ne zna da li je dos’o ili pos’o ???

Demar Derozan

pre 1 godinu

Dobar je utisak Zvezda ostavila jer je svaka pobeda u EL bitna. Rastereceni su i odatle ta leprsavost u igri na momente. Nacinom igre ova Valensija je tim koji odgovara Zvezdi.

Kolo gorskih tića

pre 1 godinu

Mnogo stvari nam nije išlo u prilog ali mislim da će na kraju biti ok Eksperiment sa Jovanovićem nas je koštao top 8