Utorak, 06.12.2022.

13:50

Poznato koliko Zvezda nudi Kampacu

Sve su glasnije spekulacije o dolasku Fakunda Kampaca u Crvenu zvezdu.

Izvor: MT

Poznato koliko Zvezda nudi Kampacu IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

83 Komentari

Sortiraj po:

Xaris

pre 1 godinu

@To je puno za pola sezone.
Za te pare mozes da dovedes brutalnu dvojicu.
(Lord, 06. decembar 2022 17:33)

Nije dozvoljeno da igraju dvojica tj šestorica istovremeno. Brutalno si neupucen u sport.

Bata

pre 1 godinu

Toliko je drzava platila licencu Partizanu. Moze i za Zvedinog igraca da se otvori toliko.
(vec vidjeno, 6. decembar 2022 13:53)

Prosta matematika:
Platiš 1,8 m da bi osvojio ABU i uštedeo 3 m za divlju kartu. Na tome si u plusu 1,2 m i još + neka lova kroz EL, pošto onda rastu izgledu za više pobeda i moguć top8.
Za pobedničkog igrača se isplati, ali da li je on dovoljan? Vrv mora još jedna ful trojka, za onih 1,2 m.
Rizik: neizvesna forma, moguće povrede...
(SrbEUin, 7. decembar 2022 10:19)


Ajde dogovorite se koliko je wild card. Nema veza sto je zvanican podatak da su Partizan i Valensija platili po 500.000.
Sto puta ponovljena laz postaje istina jel? Samo se usaglasite oko cifri pre toga...
Nego sta bi sa kuknjavom da se nema para i da se zvezda sitemski unistava?

SrbEUin

pre 1 godinu

Prosta matematika:
Platiš 1,8 m da bi osvojio ABU i uštedeo 3 m za divlju kartu. Na tome si u plusu 1,2 m i još + neka lova kroz EL, pošto onda rastu izgledu za više pobeda i moguć top8.
Za pobedničkog igrača se isplati, ali da li je on dovoljan? Vrv mora još jedna ful trojka, za onih 1,2 m.
Rizik: neizvesna forma, moguće povrede...

SrbEUin

pre 1 godinu

Prosta matematika:
Platiš 1,8 m da bi osvojio ABU i uštedeo 3 m za divlju kartu. Na tome si u plusu 1,2 m i još + neka lova kroz EL, pošto onda rastu izgledu za više pobeda i moguć top8.
Za pobedničkog igrača se isplati, ali da li je on dovoljan? Vrv mora još jedna ful trojka, za onih 1,2 m.
Rizik: neizvesna forma, moguće povrede...

Beca

pre 1 godinu

Da, verovatno je Madar skuplji od Vildoze i Nedovica zajedno.
(Dacha, 6. decembar 2022 15:56)

Koja slučajnost da si izabrao baš njega i njih dvojicu?

War Inside My Head

pre 1 godinu

Kampaco ulazi u ozbiljne godine,a pitanje je u kakvoj je formi trenutno!Ali između svega,meni je ova priča o dugu i otplati Realu najčudnije,da poslije igranja u NBA toliko pliva love!Čime mu se bavio menadžer kad je dozvolio takvu situaciju?

deki27

pre 1 godinu

Mislim da je ovo "zvaka",ubacena da se malo poremeti protivnicki tabor pred utakmicu u Cetvrtak.Ako podjemo od pretpostavke da je drzava obezbedila iste ili slicne budzete i Zvezdi i Partizanu a verovatno je tako jer je Partizan nadogradio svoj roster sa jos nekoliko poznatih igraca,onda po toj logici Zvezda ima sa strane poprilicno dobru kintu jer Martin,Bentil,Ilic,Raduljica i ostali ne mogu da se porede sa Nanelijem,Egzumom i Papapetruom,plus Ledej i Panter.Ja bih prvi voleo da po zakonu o dostupnosti informacija od javnog znacaja vidim prave cifre ali ocigledno je da se drzavi ne isplati da se to zna jer postoje sto drugih rupa koje treba pokrpiti.Prednost bi bila jer je tu Vildoza a poznato je kakvi su juznoamerikanci ali 1,8 miliona za polusezonu je jednostavno mnogo a nama bi mnogo znacio ovaj mali Frejzer iz FMP da dodje,brz,prodoran i ima odlican sut.Ne bi bilo cudno da neki medij za racun menadzera svesno pusta ovakve vesti da bi se i Real otvorio

Nikola

pre 1 godinu

Ma kakvi, ako ga budu doveli reci ce da je dosao iz ljubavi jer od malena voli Zvezdu i da je pristao da igra za platu od 400k evra. Pa ne bi im bio prvi put samo sto tim njihovim bajkama vise ne veruju ni mala deca


Druže ovo je bila vaša priča pre par godina, ali očigledno imaš nedovoljno godina čim se nekih stvari ne sećaš. Nije greh biti mlad, ali jeste širiti mržnju i laži.

mkg

pre 1 godinu

Računica je prosta.
Zvezda plati 900 hiljada Kampacu, on sam od tih para plati obeštećenje Realu, a Zvezda zaradi 900 hiljada zato što ga nije plaćala čitave sezone.
Knjigovodstveno to jeste dug, ali realno to je zarada.
Samo u zemlji Srbiji.

Живчани лик

pre 1 godinu

Ма како да не! Звезда ће да баци преко 1,8м евра на некога да игра до краја сезоне и да тако скине терет са леђа који Кампацо има???

MJS

pre 1 godinu

EL je izbacila listu 17 najplacenijih kosarkasa, gde je poslednji sa 1.7m po sezoni. Vildoze nema na spisku. Odakle ti ta informacija?
Vildoza nije uključen,jer je transfer obavljen kasnije!!!

Simić

pre 1 godinu

Naneli - član prve petorke Makabija i jedan od najplaćenijih igrača ovog kluba u prošloj sezoni. Papapetru - punih osam godina igrač Olimpijakosa i Panatinaikosa. Kapiten i jedan od nosilaca igre zelenih iz Atine. Exum - član prve petorke ni manje ni više nego Barselone. Kluba sa najvećim budžetom u Evroligi prošle sezone. Učesnik F4. Punih sedam sezona igrao u NBA ligi za Jutu i Klivlend. Lesor - osvajač Evrokupa sa Monakom i najbolji igrač tog takmičenja. Panter i Ledej - članovi prve petorke i učesnici F4 sa Milanom. Obojica su dala veliki doprinos uspehu tog kluba. Sa velikom minutažom i poenima.

Bentil - rezervna četvorka u Milanu. Odigrao samo 23 utakmice sa prosekom od 5 poena i 2 skoka. Martin - rezervni centar u Olimpijakosu dve sezone. Prosek 7 poena i 3 skoka. Holand - Evrokup igrač. Prvi put skrenuo pažnju na sebe tek prošle godine kao član Turskog tima u susretu protiv Partizana. Do tada potpuno nepoznat. Vildoza - igrač velike reputacije, ali neko ko gotovo godinu i po dana nije igrao košarku. Nedović - realno jedan od videćih igrača u Panatinaikosu prošle sezone i boljih poentera u EL.

E sada, uporedite njihove brojke, karijere, reputacije, uspehe, minutažu, poene i značaj na rezultate i igru koju su imali u svojim klubovima i recite da li oni mogu imati slične ili iste plate. A što se Kampaca tiče, siguran sam da od toga nema ništa. Što će vam brzo i biti jasno. Znamo svi iz koje kuhinje to stiže i zašto baš u ovom trenutku.

C i n i k

pre 1 godinu

Fakundo je ok tj bio je ok pre odlaska u Nba, tolike pare su nerealne posto za manje novca mogu da dodju do boljih, on nije igrao mnogo i nije imao minutazu u Denveru..

vp

pre 1 godinu

Vildoza će biti plaćen 4 mil za 2 sezone (2 mil sezona) plus 800000 obeštećenje Baskoniji. Vildoza je u top 5 plejeva evrolige. Pogledajte plate ostalim plejevima po ekipama.Pa Teodosić ima 2.1, Pangos 2. Vrhunskir plej u današnje vreme nema ispod 2 mil.
(Piksi, 06. decembar 2022 15:27)
00


EL je izbacila listu 17 najplacenijih kosarkasa, gde je poslednji sa 1.7m po sezoni. Vildoze nema na spisku. Odakle ti ta informacija?

Šomi

pre 1 godinu

Ako sam dobro shvatio a jesam,kk zvezdu bi ovaj kostao preko 3 milona evra za 6 meseci,prosto neverovatno koji novac se obrce u onom malom privatnom klubu,stvarno neverovatno..

Velja

pre 1 godinu

Tako je i Saša Obradović na početku napravio lepu ekipu i onda mu doveli Obrajanta koji je sve poremetio. Ne treba nam. Bolje dve dvojke-trojke za te pare kao što smo imali Perperoglua ili grobari Papapetrua

Velja

pre 1 godinu

Tako je i Saša Obradović na početku napravio lepu ekipu i onda mu doveli Obrajanta koji je sve poremetio. Ne treba nam. Bolje dve dvojke-trojke za te pare kao što smo imali Perperoglua ili grobari Papapetrua

Trajko

pre 1 godinu

Ja kao navijac Partizana bih voleo da Kampaco dodje. Ne vidim poentu da se navija da protivnik bude sto slabiji. Em kosarku pratim jer je volim i zeleo bih da se vrati vreme kada je Partizan, CZ, FMP, Hemofarm, Vojvodina, Radnicki KG, pa i Borac, Mega bili stabilni klubovi, em sto bih voleo da vidim kako se dva nasa najbolja kluba bore da udju u top 5-6 ekipa u EL, a ne da sanjaju da jedan od dva kluba nekako upadne na 8. mesto, i to da bude veliko iznenadjenje ako uspeju. Kampaco odlican igrac, top plej u EL. A to sto je malo domacih u CZ i Partizanu, to nije problem samo CZ i Partizana. Jel znate mozda nekog mladog igraca ili igraca do 23-24 godine, domaceg, da je klasa ili veliki potencijal a da nije u nekom od ta dva kluba? Nemamo bas toliko igraca koliko mislimo da imamo.

Tormund

pre 1 godinu

Partizan ima veći... Renome. Budzet sigurno ne. Na onoliki broj upotrebljivih igraca... Jedan Raduljica ni nije u 12. Kuzmic jedva da je igrao. Za toliko sirok roster je potreban ozbiljan novac. I sad na sve to, doveden daleko skuplji trener od prvobitnog i jos se ima para za dodatna pojačanja. Da me neko ne shvati pogresno, ne kukam, briga me. Ali samo budite malo manji licemeri.
(Keynes, 06. decembar 2022 13:57)
Tako je brate, mnogo na budžet utice Raduljicinih 2500€ i Pefijevihh 3, kao i enormne plate Stefana Lazarevića, Dzona Holanda i Branka Lazica, a tu je astronomski ugovor malog Topića. Za onakvo demontiranje drzavnog projekta koji je pokupio igrače iz najboljih evrologaskih klubova neophodan je svakako ozbiljan budžet, trener i osecaj odgovornosti prema klubu koji donose Lazic, Dobric, Nedovic, Marković a ne Lesor i Kevin ne moze me niko zaustaviti Panter.

Dacha

pre 1 godinu

Bitan je kvalitet ne kvantitet, vasih 9 stranaca + Zeljko kostaju vise od svih igraca, trenera u Zvezdi.
Idi na sajt evrolige, nadje budzete pa se javi.
Lazovi.
(urke, 06. decembar 2022 15:35)

Da, verovatno je Madar skuplji od Vildoze i Nedovica zajedno.

Hrundi Bakshi

pre 1 godinu

Ja kao navijac Partizana bih voleo da Kampaco dodje. Ne vidim poentu da se navija da protivnik bude sto slabiji. Em kosarku pratim jer je volim i zeleo bih da se vrati vreme kada je Partizan, CZ, FMP, Hemofarm, Vojvodina, Radnicki KG, pa i Borac, Mega bili stabilni klubovi, em sto bih voleo da vidim kako se dva nasa najbolja kluba bore da udju u top 5-6 ekipa u EL, a ne da sanjaju da jedan od dva kluba nekako upadne na 8. mesto, i to da bude veliko iznenadjenje ako uspeju. Kampaco odlican igrac, top plej u EL. A to sto je malo domacih u CZ i Partizanu, to nije problem samo CZ i Partizana. Jel znate mozda nekog mladog igraca ili igraca do 23-24 godine, domaceg, da je klasa ili veliki potencijal a da nije u nekom od ta dva kluba? Nemamo bas toliko igraca koliko mislimo da imamo.
(Trajko, 06. decembar 2022 15:22)

Sve stoji. I kad bi se dalje nadovezali na tvoju temu,dolazi se na pitanje stranca u reprezentaciji. Posle Tea i Jovica,mi pleja ne da nemamo,nego ni na vidiku.
Ja kao Zvezdas mislim da bi trebao Panter da se angazuje.

Piksi

pre 1 godinu

Vildoza će biti plaćen 4 mil za 2 sezone (2 mil sezona) plus 800000 obeštećenje Baskoniji. Vildoza je u top 5 plejeva evrolige. Pogledajte plate ostalim plejevima po ekipama.Pa Teodosić ima 2.1, Pangos 2. Vrhunskir plej u današnje vreme nema ispod 2 mil.

Lajavi krelac

pre 1 godinu

Lepo je ovo loženje, svaka čast PR timu Zvezde da pomahnitaju grobosi, ali ovo je krajnje nerealno.

Mnogo veća stvar je razlika u igranju Evrolige i NBA, jer su to potpuno drugačiji sistemi. Vildoza je u Milvokiju bio "višak", daleko bolji i školovanij igrač od Dževona Kartera i omatorelog Džordža Hila, ali koristi mozak umesto pukog prangijanja, pa to ne ide u NBA onako kako oni zamišljaju.

urke

pre 1 godinu

Klub sa rosterom od 20 igrača i vrlo skupim trenerom se javlja i posle ove vesti.. Nije vas sramota…
(Vukota, 6. decembar 2022 13:54) # Link komentara
Vaš glas je zabeležen - hvala na trudu.

Bitan je kvalitet ne kvantitet, vasih 9 stranaca + Zeljko kostaju vise od svih igraca, trenera u Zvezdi.
Idi na sajt evrolige, nadje budzete pa se javi.
Lazovi.

RedMetox

pre 1 godinu

Kako to da je nama sve poznato koliko ko zaradjuje i koliko se kome
se nudi?A neko igra za pogacice sa sirom sto pravi Bogdanova mama.

Vrg

pre 1 godinu

Jel neko ovde pratio Kampaca u NBA? Mali je tamo postao krs, beskoristan u napadu, pravi kao neke magije sa asistencijama a zapravo komplikuje i gresi, sut mu je postao katastrofa, mislim da za 3 sutira 20%, pod koseđ ga poklapaju i providno svaki ulaz izbacuke lopte na trojku. U odbrani borben, ali toliko mali da mu dzabe. Ovaj ne da ne vredi 1,4M, nego ne vredi ni 50k. Cak su i nasi balvani danas bolji od njega, a on ne planira da se vrati u staru formu.
Niko o tome i ne prica, nego samo cija je vest.

gvozdje79

pre 1 godinu

Zvezdas sam do koske,ali ovo je glupost za mene,za te novce bi bukvalno pokupovao sve klince iz Srbije i okruzenja.I eto vam ekipe za koju godinu bez stranaca...
Pod uslovom da nije lazna vest....

Milan

pre 1 godinu

Svi vi koji pričate da Zvezda ima više novca, ukucajte u google pretragu: euroleague budget 2022/23. Idite na fotografije, prva je od španske Marke. Po njoj Partizan ima 23M, Zvezda 7.7M. Malo mi je nerealna razlika, ali ovo kaže Marka.

JPR24

pre 1 godinu

Na stranu priče o parama… to će biti živi cirkus već vidim komentare. No sportski gledano, pitanje je ipak da li je Kampaco realno pojačanje !? Nije to isti od pre nekoliko godina, stagniranje u NBA, nema neki šut za tri, a i ko plej nije bas uspeo da pokaže nešto već duže vreme… no to vam trener sigurno zna bolje, pa bi bilo interesantno cuti šta on misli, a ne ove karafeke o parama koje samo loze ovde masu ‘

eurohoops ko plati

pre 1 godinu

"Tri meseca se priča o imenima i transferim, igračima poput Kampaca... Je l' ste vi pročitali koliko su Fenerbahče i Real bili spremni da ga plate? To je napravljena priča da se misli da Paritzan ima pare",-

Izjava Obradovica

Eto i zašto je izašla ova vest....

LOL

pre 1 godinu

Evo vam uz koga je drzava, dobro dosli, dok partizan nalazi sponzore, drzava sipa, milion Ivanovic, milion Vildoza, 3 miliona kampaco, a gdevsu Martin, Bentil, evroligaski igraci???

Admiral

pre 1 godinu

Ma kakvi, ako ga budu doveli reci ce da je dosao iz ljubavi jer od malena voli Zvezdu i da je pristao da igra za platu od 400k evra. Pa ne bi im bio prvi put samo sto tim njihovim bajkama vise ne veruju ni mala deca. Ej bre 1.800.000 za samo 6 meseci, pa to ne placaju ni Real i Fener. Cinjenica je da je Zvezda opet dobila duplo veci budzet a oni mogu da spinuju koliko hoce

Bard Živa

pre 1 godinu

Partizanovi najmlađi igrači u ABA:
Trifunović (22 godine) - svih 9 utakmica, 146 min, prosek preko 16 min;
Vukčević (19 godina) - 8 utakmica, 122 min, prosek preko 15 min;
Balša (22 godine) - svih 5 utakmica do povrede, 90 min, prosek 18 min;
Smailagić (22 godine) - 2 utakmice od kako se vratio na teren, 22 min, prosek 11 min.

Partizanovi najmlađi igrači u EL:
Trifunović (22 godine) - 9 utakmica, prosek 4 min;
Vukčević (19 godina) - 6 utakmica, prosek preko 7 min;
Balša (22 godine) - svih 5 utakmica do povrede, prosek preko 5 min;
Smailagić (22 godine) - 2 utakmice od kako se vratio na teren, prosek preko 6 min.


Zvezdini najmlađi igrači u ABA:
Petrušev (22 godine) - 7 utakmica, 125 min, prosek 18 min;
Topić (17 godina) - 4 utakmice, 35 min, prosek preko 8 min;
Ilić (22 godine) - 2 utakmice, 26 min, prosek 13 min.

Zvezdini najmlađi igrači u EL:
Petrušev (22 godine) - svih 11 utakmica, prosek preko 17 min;
Topić (17 godina) - 2 utakmice, ali zapravo jedna, i to prva, sa preko 7 min;
Ilić (22 godine) - nijedna utakmica

Tor

pre 1 godinu

Jel ovo normalno? Pa ovo je skuplje od bilo kog transfera u fudbalu!! Mogu samo da zamislim sta nas ceka u fudbalu onda pred zvezdinu l.s. sledece sezone. Ovo je toliko bacanje para naroda da komentara vise nema puno. Jer znamo da pare svakako nisu zvezdine ako znamo da oni od ulaznica zarade par miliona a vec do sada samo na plate i transfere su dali preko 10miliona. Show!!!

Keynes

pre 1 godinu

Partizan ima veći... Renome. Budzet sigurno ne. Na onoliki broj upotrebljivih igraca... Jedan Raduljica ni nije u 12. Kuzmic jedva da je igrao. Za toliko sirok roster je potreban ozbiljan novac. I sad na sve to, doveden daleko skuplji trener od prvobitnog i jos se ima para za dodatna pojačanja. Da me neko ne shvati pogresno, ne kukam, briga me. Ali samo budite malo manji licemeri.

sima slina

pre 1 godinu

Kako je bre za Zvezdu sve poznato, sve se u dinar zna?!? Kada cemo znati precizno kolike su plate BAREM JEDNOG igraca Partizana??? Koliko Partizan duguje za porez??? Koliki je budzet Partizana???

zigi

pre 1 godinu

koliko grobosi lazu i spinuju to je strasno. ovim imaginarnim parama koje niko nije nudio kampacu koji nece ni doci u zvezdu, grobosi hoce da naspinuju kako oni nisu skuplji tim i kako je normalno sto gube...

Kosarkass

pre 1 godinu

Da ne bude zabluda ne nudi Zvezda 1 800 000 vec za sezonu do kraja Maja sto je 6 mjeseci i oko 600-700k

Moze da bude pun pogodak sa vildozom al moze i da se narusi hemija..

sima slina

pre 1 godinu

Kako je bre za Zvezdu sve poznato, sve se u dinar zna?!? Kada cemo znati precizno kolike su plate BAREM JEDNOG igraca Partizana??? Koliko Partizan duguje za porez??? Koliki je budzet Partizana???

Keynes

pre 1 godinu

Partizan ima veći... Renome. Budzet sigurno ne. Na onoliki broj upotrebljivih igraca... Jedan Raduljica ni nije u 12. Kuzmic jedva da je igrao. Za toliko sirok roster je potreban ozbiljan novac. I sad na sve to, doveden daleko skuplji trener od prvobitnog i jos se ima para za dodatna pojačanja. Da me neko ne shvati pogresno, ne kukam, briga me. Ali samo budite malo manji licemeri.

zigi

pre 1 godinu

koliko grobosi lazu i spinuju to je strasno. ovim imaginarnim parama koje niko nije nudio kampacu koji nece ni doci u zvezdu, grobosi hoce da naspinuju kako oni nisu skuplji tim i kako je normalno sto gube...

Simić

pre 1 godinu

Naneli - član prve petorke Makabija i jedan od najplaćenijih igrača ovog kluba u prošloj sezoni. Papapetru - punih osam godina igrač Olimpijakosa i Panatinaikosa. Kapiten i jedan od nosilaca igre zelenih iz Atine. Exum - član prve petorke ni manje ni više nego Barselone. Kluba sa najvećim budžetom u Evroligi prošle sezone. Učesnik F4. Punih sedam sezona igrao u NBA ligi za Jutu i Klivlend. Lesor - osvajač Evrokupa sa Monakom i najbolji igrač tog takmičenja. Panter i Ledej - članovi prve petorke i učesnici F4 sa Milanom. Obojica su dala veliki doprinos uspehu tog kluba. Sa velikom minutažom i poenima.

Bentil - rezervna četvorka u Milanu. Odigrao samo 23 utakmice sa prosekom od 5 poena i 2 skoka. Martin - rezervni centar u Olimpijakosu dve sezone. Prosek 7 poena i 3 skoka. Holand - Evrokup igrač. Prvi put skrenuo pažnju na sebe tek prošle godine kao član Turskog tima u susretu protiv Partizana. Do tada potpuno nepoznat. Vildoza - igrač velike reputacije, ali neko ko gotovo godinu i po dana nije igrao košarku. Nedović - realno jedan od videćih igrača u Panatinaikosu prošle sezone i boljih poentera u EL.

E sada, uporedite njihove brojke, karijere, reputacije, uspehe, minutažu, poene i značaj na rezultate i igru koju su imali u svojim klubovima i recite da li oni mogu imati slične ili iste plate. A što se Kampaca tiče, siguran sam da od toga nema ništa. Što će vam brzo i biti jasno. Znamo svi iz koje kuhinje to stiže i zašto baš u ovom trenutku.

Admiral

pre 1 godinu

Ma kakvi, ako ga budu doveli reci ce da je dosao iz ljubavi jer od malena voli Zvezdu i da je pristao da igra za platu od 400k evra. Pa ne bi im bio prvi put samo sto tim njihovim bajkama vise ne veruju ni mala deca. Ej bre 1.800.000 za samo 6 meseci, pa to ne placaju ni Real i Fener. Cinjenica je da je Zvezda opet dobila duplo veci budzet a oni mogu da spinuju koliko hoce

vp

pre 1 godinu

Vildoza će biti plaćen 4 mil za 2 sezone (2 mil sezona) plus 800000 obeštećenje Baskoniji. Vildoza je u top 5 plejeva evrolige. Pogledajte plate ostalim plejevima po ekipama.Pa Teodosić ima 2.1, Pangos 2. Vrhunskir plej u današnje vreme nema ispod 2 mil.
(Piksi, 06. decembar 2022 15:27)
00


EL je izbacila listu 17 najplacenijih kosarkasa, gde je poslednji sa 1.7m po sezoni. Vildoze nema na spisku. Odakle ti ta informacija?

gvozdje79

pre 1 godinu

Zvezdas sam do koske,ali ovo je glupost za mene,za te novce bi bukvalno pokupovao sve klince iz Srbije i okruzenja.I eto vam ekipe za koju godinu bez stranaca...
Pod uslovom da nije lazna vest....

Milan

pre 1 godinu

Svi vi koji pričate da Zvezda ima više novca, ukucajte u google pretragu: euroleague budget 2022/23. Idite na fotografije, prva je od španske Marke. Po njoj Partizan ima 23M, Zvezda 7.7M. Malo mi je nerealna razlika, ali ovo kaže Marka.

eurohoops ko plati

pre 1 godinu

"Tri meseca se priča o imenima i transferim, igračima poput Kampaca... Je l' ste vi pročitali koliko su Fenerbahče i Real bili spremni da ga plate? To je napravljena priča da se misli da Paritzan ima pare",-

Izjava Obradovica

Eto i zašto je izašla ova vest....

LOL

pre 1 godinu

Evo vam uz koga je drzava, dobro dosli, dok partizan nalazi sponzore, drzava sipa, milion Ivanovic, milion Vildoza, 3 miliona kampaco, a gdevsu Martin, Bentil, evroligaski igraci???

mkg

pre 1 godinu

Računica je prosta.
Zvezda plati 900 hiljada Kampacu, on sam od tih para plati obeštećenje Realu, a Zvezda zaradi 900 hiljada zato što ga nije plaćala čitave sezone.
Knjigovodstveno to jeste dug, ali realno to je zarada.
Samo u zemlji Srbiji.

Живчани лик

pre 1 godinu

Ма како да не! Звезда ће да баци преко 1,8м евра на некога да игра до краја сезоне и да тако скине терет са леђа који Кампацо има???

Tormund

pre 1 godinu

Partizan ima veći... Renome. Budzet sigurno ne. Na onoliki broj upotrebljivih igraca... Jedan Raduljica ni nije u 12. Kuzmic jedva da je igrao. Za toliko sirok roster je potreban ozbiljan novac. I sad na sve to, doveden daleko skuplji trener od prvobitnog i jos se ima para za dodatna pojačanja. Da me neko ne shvati pogresno, ne kukam, briga me. Ali samo budite malo manji licemeri.
(Keynes, 06. decembar 2022 13:57)
Tako je brate, mnogo na budžet utice Raduljicinih 2500€ i Pefijevihh 3, kao i enormne plate Stefana Lazarevića, Dzona Holanda i Branka Lazica, a tu je astronomski ugovor malog Topića. Za onakvo demontiranje drzavnog projekta koji je pokupio igrače iz najboljih evrologaskih klubova neophodan je svakako ozbiljan budžet, trener i osecaj odgovornosti prema klubu koji donose Lazic, Dobric, Nedovic, Marković a ne Lesor i Kevin ne moze me niko zaustaviti Panter.

Šomi

pre 1 godinu

Ako sam dobro shvatio a jesam,kk zvezdu bi ovaj kostao preko 3 milona evra za 6 meseci,prosto neverovatno koji novac se obrce u onom malom privatnom klubu,stvarno neverovatno..

RedMetox

pre 1 godinu

Kako to da je nama sve poznato koliko ko zaradjuje i koliko se kome
se nudi?A neko igra za pogacice sa sirom sto pravi Bogdanova mama.

JPR24

pre 1 godinu

Na stranu priče o parama… to će biti živi cirkus već vidim komentare. No sportski gledano, pitanje je ipak da li je Kampaco realno pojačanje !? Nije to isti od pre nekoliko godina, stagniranje u NBA, nema neki šut za tri, a i ko plej nije bas uspeo da pokaže nešto već duže vreme… no to vam trener sigurno zna bolje, pa bi bilo interesantno cuti šta on misli, a ne ove karafeke o parama koje samo loze ovde masu ‘

MJS

pre 1 godinu

EL je izbacila listu 17 najplacenijih kosarkasa, gde je poslednji sa 1.7m po sezoni. Vildoze nema na spisku. Odakle ti ta informacija?
Vildoza nije uključen,jer je transfer obavljen kasnije!!!

C i n i k

pre 1 godinu

Fakundo je ok tj bio je ok pre odlaska u Nba, tolike pare su nerealne posto za manje novca mogu da dodju do boljih, on nije igrao mnogo i nije imao minutazu u Denveru..

Velja

pre 1 godinu

Tako je i Saša Obradović na početku napravio lepu ekipu i onda mu doveli Obrajanta koji je sve poremetio. Ne treba nam. Bolje dve dvojke-trojke za te pare kao što smo imali Perperoglua ili grobari Papapetrua

Dacha

pre 1 godinu

Bitan je kvalitet ne kvantitet, vasih 9 stranaca + Zeljko kostaju vise od svih igraca, trenera u Zvezdi.
Idi na sajt evrolige, nadje budzete pa se javi.
Lazovi.
(urke, 06. decembar 2022 15:35)

Da, verovatno je Madar skuplji od Vildoze i Nedovica zajedno.

Tor

pre 1 godinu

Jel ovo normalno? Pa ovo je skuplje od bilo kog transfera u fudbalu!! Mogu samo da zamislim sta nas ceka u fudbalu onda pred zvezdinu l.s. sledece sezone. Ovo je toliko bacanje para naroda da komentara vise nema puno. Jer znamo da pare svakako nisu zvezdine ako znamo da oni od ulaznica zarade par miliona a vec do sada samo na plate i transfere su dali preko 10miliona. Show!!!

Bard Živa

pre 1 godinu

Partizanovi najmlađi igrači u ABA:
Trifunović (22 godine) - svih 9 utakmica, 146 min, prosek preko 16 min;
Vukčević (19 godina) - 8 utakmica, 122 min, prosek preko 15 min;
Balša (22 godine) - svih 5 utakmica do povrede, 90 min, prosek 18 min;
Smailagić (22 godine) - 2 utakmice od kako se vratio na teren, 22 min, prosek 11 min.

Partizanovi najmlađi igrači u EL:
Trifunović (22 godine) - 9 utakmica, prosek 4 min;
Vukčević (19 godina) - 6 utakmica, prosek preko 7 min;
Balša (22 godine) - svih 5 utakmica do povrede, prosek preko 5 min;
Smailagić (22 godine) - 2 utakmice od kako se vratio na teren, prosek preko 6 min.


Zvezdini najmlađi igrači u ABA:
Petrušev (22 godine) - 7 utakmica, 125 min, prosek 18 min;
Topić (17 godina) - 4 utakmice, 35 min, prosek preko 8 min;
Ilić (22 godine) - 2 utakmice, 26 min, prosek 13 min.

Zvezdini najmlađi igrači u EL:
Petrušev (22 godine) - svih 11 utakmica, prosek preko 17 min;
Topić (17 godina) - 2 utakmice, ali zapravo jedna, i to prva, sa preko 7 min;
Ilić (22 godine) - nijedna utakmica

urke

pre 1 godinu

Klub sa rosterom od 20 igrača i vrlo skupim trenerom se javlja i posle ove vesti.. Nije vas sramota…
(Vukota, 6. decembar 2022 13:54) # Link komentara
Vaš glas je zabeležen - hvala na trudu.

Bitan je kvalitet ne kvantitet, vasih 9 stranaca + Zeljko kostaju vise od svih igraca, trenera u Zvezdi.
Idi na sajt evrolige, nadje budzete pa se javi.
Lazovi.

Trajko

pre 1 godinu

Ja kao navijac Partizana bih voleo da Kampaco dodje. Ne vidim poentu da se navija da protivnik bude sto slabiji. Em kosarku pratim jer je volim i zeleo bih da se vrati vreme kada je Partizan, CZ, FMP, Hemofarm, Vojvodina, Radnicki KG, pa i Borac, Mega bili stabilni klubovi, em sto bih voleo da vidim kako se dva nasa najbolja kluba bore da udju u top 5-6 ekipa u EL, a ne da sanjaju da jedan od dva kluba nekako upadne na 8. mesto, i to da bude veliko iznenadjenje ako uspeju. Kampaco odlican igrac, top plej u EL. A to sto je malo domacih u CZ i Partizanu, to nije problem samo CZ i Partizana. Jel znate mozda nekog mladog igraca ili igraca do 23-24 godine, domaceg, da je klasa ili veliki potencijal a da nije u nekom od ta dva kluba? Nemamo bas toliko igraca koliko mislimo da imamo.

Lajavi krelac

pre 1 godinu

Lepo je ovo loženje, svaka čast PR timu Zvezde da pomahnitaju grobosi, ali ovo je krajnje nerealno.

Mnogo veća stvar je razlika u igranju Evrolige i NBA, jer su to potpuno drugačiji sistemi. Vildoza je u Milvokiju bio "višak", daleko bolji i školovanij igrač od Dževona Kartera i omatorelog Džordža Hila, ali koristi mozak umesto pukog prangijanja, pa to ne ide u NBA onako kako oni zamišljaju.

Vrg

pre 1 godinu

Jel neko ovde pratio Kampaca u NBA? Mali je tamo postao krs, beskoristan u napadu, pravi kao neke magije sa asistencijama a zapravo komplikuje i gresi, sut mu je postao katastrofa, mislim da za 3 sutira 20%, pod koseđ ga poklapaju i providno svaki ulaz izbacuke lopte na trojku. U odbrani borben, ali toliko mali da mu dzabe. Ovaj ne da ne vredi 1,4M, nego ne vredi ni 50k. Cak su i nasi balvani danas bolji od njega, a on ne planira da se vrati u staru formu.
Niko o tome i ne prica, nego samo cija je vest.

Nikola

pre 1 godinu

Ma kakvi, ako ga budu doveli reci ce da je dosao iz ljubavi jer od malena voli Zvezdu i da je pristao da igra za platu od 400k evra. Pa ne bi im bio prvi put samo sto tim njihovim bajkama vise ne veruju ni mala deca


Druže ovo je bila vaša priča pre par godina, ali očigledno imaš nedovoljno godina čim se nekih stvari ne sećaš. Nije greh biti mlad, ali jeste širiti mržnju i laži.

Kosarkass

pre 1 godinu

Da ne bude zabluda ne nudi Zvezda 1 800 000 vec za sezonu do kraja Maja sto je 6 mjeseci i oko 600-700k

Moze da bude pun pogodak sa vildozom al moze i da se narusi hemija..

deki27

pre 1 godinu

Mislim da je ovo "zvaka",ubacena da se malo poremeti protivnicki tabor pred utakmicu u Cetvrtak.Ako podjemo od pretpostavke da je drzava obezbedila iste ili slicne budzete i Zvezdi i Partizanu a verovatno je tako jer je Partizan nadogradio svoj roster sa jos nekoliko poznatih igraca,onda po toj logici Zvezda ima sa strane poprilicno dobru kintu jer Martin,Bentil,Ilic,Raduljica i ostali ne mogu da se porede sa Nanelijem,Egzumom i Papapetruom,plus Ledej i Panter.Ja bih prvi voleo da po zakonu o dostupnosti informacija od javnog znacaja vidim prave cifre ali ocigledno je da se drzavi ne isplati da se to zna jer postoje sto drugih rupa koje treba pokrpiti.Prednost bi bila jer je tu Vildoza a poznato je kakvi su juznoamerikanci ali 1,8 miliona za polusezonu je jednostavno mnogo a nama bi mnogo znacio ovaj mali Frejzer iz FMP da dodje,brz,prodoran i ima odlican sut.Ne bi bilo cudno da neki medij za racun menadzera svesno pusta ovakve vesti da bi se i Real otvorio

Piksi

pre 1 godinu

Vildoza će biti plaćen 4 mil za 2 sezone (2 mil sezona) plus 800000 obeštećenje Baskoniji. Vildoza je u top 5 plejeva evrolige. Pogledajte plate ostalim plejevima po ekipama.Pa Teodosić ima 2.1, Pangos 2. Vrhunskir plej u današnje vreme nema ispod 2 mil.

Velja

pre 1 godinu

Tako je i Saša Obradović na početku napravio lepu ekipu i onda mu doveli Obrajanta koji je sve poremetio. Ne treba nam. Bolje dve dvojke-trojke za te pare kao što smo imali Perperoglua ili grobari Papapetrua

Hrundi Bakshi

pre 1 godinu

Ja kao navijac Partizana bih voleo da Kampaco dodje. Ne vidim poentu da se navija da protivnik bude sto slabiji. Em kosarku pratim jer je volim i zeleo bih da se vrati vreme kada je Partizan, CZ, FMP, Hemofarm, Vojvodina, Radnicki KG, pa i Borac, Mega bili stabilni klubovi, em sto bih voleo da vidim kako se dva nasa najbolja kluba bore da udju u top 5-6 ekipa u EL, a ne da sanjaju da jedan od dva kluba nekako upadne na 8. mesto, i to da bude veliko iznenadjenje ako uspeju. Kampaco odlican igrac, top plej u EL. A to sto je malo domacih u CZ i Partizanu, to nije problem samo CZ i Partizana. Jel znate mozda nekog mladog igraca ili igraca do 23-24 godine, domaceg, da je klasa ili veliki potencijal a da nije u nekom od ta dva kluba? Nemamo bas toliko igraca koliko mislimo da imamo.
(Trajko, 06. decembar 2022 15:22)

Sve stoji. I kad bi se dalje nadovezali na tvoju temu,dolazi se na pitanje stranca u reprezentaciji. Posle Tea i Jovica,mi pleja ne da nemamo,nego ni na vidiku.
Ja kao Zvezdas mislim da bi trebao Panter da se angazuje.

War Inside My Head

pre 1 godinu

Kampaco ulazi u ozbiljne godine,a pitanje je u kakvoj je formi trenutno!Ali između svega,meni je ova priča o dugu i otplati Realu najčudnije,da poslije igranja u NBA toliko pliva love!Čime mu se bavio menadžer kad je dozvolio takvu situaciju?

Beca

pre 1 godinu

Da, verovatno je Madar skuplji od Vildoze i Nedovica zajedno.
(Dacha, 6. decembar 2022 15:56)

Koja slučajnost da si izabrao baš njega i njih dvojicu?

Bata

pre 1 godinu

Toliko je drzava platila licencu Partizanu. Moze i za Zvedinog igraca da se otvori toliko.
(vec vidjeno, 6. decembar 2022 13:53)

Prosta matematika:
Platiš 1,8 m da bi osvojio ABU i uštedeo 3 m za divlju kartu. Na tome si u plusu 1,2 m i još + neka lova kroz EL, pošto onda rastu izgledu za više pobeda i moguć top8.
Za pobedničkog igrača se isplati, ali da li je on dovoljan? Vrv mora još jedna ful trojka, za onih 1,2 m.
Rizik: neizvesna forma, moguće povrede...
(SrbEUin, 7. decembar 2022 10:19)


Ajde dogovorite se koliko je wild card. Nema veza sto je zvanican podatak da su Partizan i Valensija platili po 500.000.
Sto puta ponovljena laz postaje istina jel? Samo se usaglasite oko cifri pre toga...
Nego sta bi sa kuknjavom da se nema para i da se zvezda sitemski unistava?

Xaris

pre 1 godinu

@To je puno za pola sezone.
Za te pare mozes da dovedes brutalnu dvojicu.
(Lord, 06. decembar 2022 17:33)

Nije dozvoljeno da igraju dvojica tj šestorica istovremeno. Brutalno si neupucen u sport.

SrbEUin

pre 1 godinu

Prosta matematika:
Platiš 1,8 m da bi osvojio ABU i uštedeo 3 m za divlju kartu. Na tome si u plusu 1,2 m i još + neka lova kroz EL, pošto onda rastu izgledu za više pobeda i moguć top8.
Za pobedničkog igrača se isplati, ali da li je on dovoljan? Vrv mora još jedna ful trojka, za onih 1,2 m.
Rizik: neizvesna forma, moguće povrede...

SrbEUin

pre 1 godinu

Prosta matematika:
Platiš 1,8 m da bi osvojio ABU i uštedeo 3 m za divlju kartu. Na tome si u plusu 1,2 m i još + neka lova kroz EL, pošto onda rastu izgledu za više pobeda i moguć top8.
Za pobedničkog igrača se isplati, ali da li je on dovoljan? Vrv mora još jedna ful trojka, za onih 1,2 m.
Rizik: neizvesna forma, moguće povrede...

Keynes

pre 1 godinu

Partizan ima veći... Renome. Budzet sigurno ne. Na onoliki broj upotrebljivih igraca... Jedan Raduljica ni nije u 12. Kuzmic jedva da je igrao. Za toliko sirok roster je potreban ozbiljan novac. I sad na sve to, doveden daleko skuplji trener od prvobitnog i jos se ima para za dodatna pojačanja. Da me neko ne shvati pogresno, ne kukam, briga me. Ali samo budite malo manji licemeri.

Admiral

pre 1 godinu

Ma kakvi, ako ga budu doveli reci ce da je dosao iz ljubavi jer od malena voli Zvezdu i da je pristao da igra za platu od 400k evra. Pa ne bi im bio prvi put samo sto tim njihovim bajkama vise ne veruju ni mala deca. Ej bre 1.800.000 za samo 6 meseci, pa to ne placaju ni Real i Fener. Cinjenica je da je Zvezda opet dobila duplo veci budzet a oni mogu da spinuju koliko hoce

sima slina

pre 1 godinu

Kako je bre za Zvezdu sve poznato, sve se u dinar zna?!? Kada cemo znati precizno kolike su plate BAREM JEDNOG igraca Partizana??? Koliko Partizan duguje za porez??? Koliki je budzet Partizana???

LOL

pre 1 godinu

Evo vam uz koga je drzava, dobro dosli, dok partizan nalazi sponzore, drzava sipa, milion Ivanovic, milion Vildoza, 3 miliona kampaco, a gdevsu Martin, Bentil, evroligaski igraci???

zigi

pre 1 godinu

koliko grobosi lazu i spinuju to je strasno. ovim imaginarnim parama koje niko nije nudio kampacu koji nece ni doci u zvezdu, grobosi hoce da naspinuju kako oni nisu skuplji tim i kako je normalno sto gube...

Hrundi Bakshi

pre 1 godinu

Ja kao navijac Partizana bih voleo da Kampaco dodje. Ne vidim poentu da se navija da protivnik bude sto slabiji. Em kosarku pratim jer je volim i zeleo bih da se vrati vreme kada je Partizan, CZ, FMP, Hemofarm, Vojvodina, Radnicki KG, pa i Borac, Mega bili stabilni klubovi, em sto bih voleo da vidim kako se dva nasa najbolja kluba bore da udju u top 5-6 ekipa u EL, a ne da sanjaju da jedan od dva kluba nekako upadne na 8. mesto, i to da bude veliko iznenadjenje ako uspeju. Kampaco odlican igrac, top plej u EL. A to sto je malo domacih u CZ i Partizanu, to nije problem samo CZ i Partizana. Jel znate mozda nekog mladog igraca ili igraca do 23-24 godine, domaceg, da je klasa ili veliki potencijal a da nije u nekom od ta dva kluba? Nemamo bas toliko igraca koliko mislimo da imamo.
(Trajko, 06. decembar 2022 15:22)

Sve stoji. I kad bi se dalje nadovezali na tvoju temu,dolazi se na pitanje stranca u reprezentaciji. Posle Tea i Jovica,mi pleja ne da nemamo,nego ni na vidiku.
Ja kao Zvezdas mislim da bi trebao Panter da se angazuje.

Bard Živa

pre 1 godinu

Partizanovi najmlađi igrači u ABA:
Trifunović (22 godine) - svih 9 utakmica, 146 min, prosek preko 16 min;
Vukčević (19 godina) - 8 utakmica, 122 min, prosek preko 15 min;
Balša (22 godine) - svih 5 utakmica do povrede, 90 min, prosek 18 min;
Smailagić (22 godine) - 2 utakmice od kako se vratio na teren, 22 min, prosek 11 min.

Partizanovi najmlađi igrači u EL:
Trifunović (22 godine) - 9 utakmica, prosek 4 min;
Vukčević (19 godina) - 6 utakmica, prosek preko 7 min;
Balša (22 godine) - svih 5 utakmica do povrede, prosek preko 5 min;
Smailagić (22 godine) - 2 utakmice od kako se vratio na teren, prosek preko 6 min.


Zvezdini najmlađi igrači u ABA:
Petrušev (22 godine) - 7 utakmica, 125 min, prosek 18 min;
Topić (17 godina) - 4 utakmice, 35 min, prosek preko 8 min;
Ilić (22 godine) - 2 utakmice, 26 min, prosek 13 min.

Zvezdini najmlađi igrači u EL:
Petrušev (22 godine) - svih 11 utakmica, prosek preko 17 min;
Topić (17 godina) - 2 utakmice, ali zapravo jedna, i to prva, sa preko 7 min;
Ilić (22 godine) - nijedna utakmica

Milan

pre 1 godinu

Svi vi koji pričate da Zvezda ima više novca, ukucajte u google pretragu: euroleague budget 2022/23. Idite na fotografije, prva je od španske Marke. Po njoj Partizan ima 23M, Zvezda 7.7M. Malo mi je nerealna razlika, ali ovo kaže Marka.

Piksi

pre 1 godinu

Vildoza će biti plaćen 4 mil za 2 sezone (2 mil sezona) plus 800000 obeštećenje Baskoniji. Vildoza je u top 5 plejeva evrolige. Pogledajte plate ostalim plejevima po ekipama.Pa Teodosić ima 2.1, Pangos 2. Vrhunskir plej u današnje vreme nema ispod 2 mil.

Kosarkass

pre 1 godinu

Da ne bude zabluda ne nudi Zvezda 1 800 000 vec za sezonu do kraja Maja sto je 6 mjeseci i oko 600-700k

Moze da bude pun pogodak sa vildozom al moze i da se narusi hemija..

Simić

pre 1 godinu

Naneli - član prve petorke Makabija i jedan od najplaćenijih igrača ovog kluba u prošloj sezoni. Papapetru - punih osam godina igrač Olimpijakosa i Panatinaikosa. Kapiten i jedan od nosilaca igre zelenih iz Atine. Exum - član prve petorke ni manje ni više nego Barselone. Kluba sa najvećim budžetom u Evroligi prošle sezone. Učesnik F4. Punih sedam sezona igrao u NBA ligi za Jutu i Klivlend. Lesor - osvajač Evrokupa sa Monakom i najbolji igrač tog takmičenja. Panter i Ledej - članovi prve petorke i učesnici F4 sa Milanom. Obojica su dala veliki doprinos uspehu tog kluba. Sa velikom minutažom i poenima.

Bentil - rezervna četvorka u Milanu. Odigrao samo 23 utakmice sa prosekom od 5 poena i 2 skoka. Martin - rezervni centar u Olimpijakosu dve sezone. Prosek 7 poena i 3 skoka. Holand - Evrokup igrač. Prvi put skrenuo pažnju na sebe tek prošle godine kao član Turskog tima u susretu protiv Partizana. Do tada potpuno nepoznat. Vildoza - igrač velike reputacije, ali neko ko gotovo godinu i po dana nije igrao košarku. Nedović - realno jedan od videćih igrača u Panatinaikosu prošle sezone i boljih poentera u EL.

E sada, uporedite njihove brojke, karijere, reputacije, uspehe, minutažu, poene i značaj na rezultate i igru koju su imali u svojim klubovima i recite da li oni mogu imati slične ili iste plate. A što se Kampaca tiče, siguran sam da od toga nema ništa. Što će vam brzo i biti jasno. Znamo svi iz koje kuhinje to stiže i zašto baš u ovom trenutku.

Šomi

pre 1 godinu

Ako sam dobro shvatio a jesam,kk zvezdu bi ovaj kostao preko 3 milona evra za 6 meseci,prosto neverovatno koji novac se obrce u onom malom privatnom klubu,stvarno neverovatno..

Dacha

pre 1 godinu

Bitan je kvalitet ne kvantitet, vasih 9 stranaca + Zeljko kostaju vise od svih igraca, trenera u Zvezdi.
Idi na sajt evrolige, nadje budzete pa se javi.
Lazovi.
(urke, 06. decembar 2022 15:35)

Da, verovatno je Madar skuplji od Vildoze i Nedovica zajedno.

mkg

pre 1 godinu

Računica je prosta.
Zvezda plati 900 hiljada Kampacu, on sam od tih para plati obeštećenje Realu, a Zvezda zaradi 900 hiljada zato što ga nije plaćala čitave sezone.
Knjigovodstveno to jeste dug, ali realno to je zarada.
Samo u zemlji Srbiji.

Tor

pre 1 godinu

Jel ovo normalno? Pa ovo je skuplje od bilo kog transfera u fudbalu!! Mogu samo da zamislim sta nas ceka u fudbalu onda pred zvezdinu l.s. sledece sezone. Ovo je toliko bacanje para naroda da komentara vise nema puno. Jer znamo da pare svakako nisu zvezdine ako znamo da oni od ulaznica zarade par miliona a vec do sada samo na plate i transfere su dali preko 10miliona. Show!!!

urke

pre 1 godinu

Klub sa rosterom od 20 igrača i vrlo skupim trenerom se javlja i posle ove vesti.. Nije vas sramota…
(Vukota, 6. decembar 2022 13:54) # Link komentara
Vaš glas je zabeležen - hvala na trudu.

Bitan je kvalitet ne kvantitet, vasih 9 stranaca + Zeljko kostaju vise od svih igraca, trenera u Zvezdi.
Idi na sajt evrolige, nadje budzete pa se javi.
Lazovi.

MJS

pre 1 godinu

EL je izbacila listu 17 najplacenijih kosarkasa, gde je poslednji sa 1.7m po sezoni. Vildoze nema na spisku. Odakle ti ta informacija?
Vildoza nije uključen,jer je transfer obavljen kasnije!!!

Tormund

pre 1 godinu

Partizan ima veći... Renome. Budzet sigurno ne. Na onoliki broj upotrebljivih igraca... Jedan Raduljica ni nije u 12. Kuzmic jedva da je igrao. Za toliko sirok roster je potreban ozbiljan novac. I sad na sve to, doveden daleko skuplji trener od prvobitnog i jos se ima para za dodatna pojačanja. Da me neko ne shvati pogresno, ne kukam, briga me. Ali samo budite malo manji licemeri.
(Keynes, 06. decembar 2022 13:57)
Tako je brate, mnogo na budžet utice Raduljicinih 2500€ i Pefijevihh 3, kao i enormne plate Stefana Lazarevića, Dzona Holanda i Branka Lazica, a tu je astronomski ugovor malog Topića. Za onakvo demontiranje drzavnog projekta koji je pokupio igrače iz najboljih evrologaskih klubova neophodan je svakako ozbiljan budžet, trener i osecaj odgovornosti prema klubu koji donose Lazic, Dobric, Nedovic, Marković a ne Lesor i Kevin ne moze me niko zaustaviti Panter.

vp

pre 1 godinu

Vildoza će biti plaćen 4 mil za 2 sezone (2 mil sezona) plus 800000 obeštećenje Baskoniji. Vildoza je u top 5 plejeva evrolige. Pogledajte plate ostalim plejevima po ekipama.Pa Teodosić ima 2.1, Pangos 2. Vrhunskir plej u današnje vreme nema ispod 2 mil.
(Piksi, 06. decembar 2022 15:27)
00


EL je izbacila listu 17 najplacenijih kosarkasa, gde je poslednji sa 1.7m po sezoni. Vildoze nema na spisku. Odakle ti ta informacija?

RedMetox

pre 1 godinu

Kako to da je nama sve poznato koliko ko zaradjuje i koliko se kome
se nudi?A neko igra za pogacice sa sirom sto pravi Bogdanova mama.

gvozdje79

pre 1 godinu

Zvezdas sam do koske,ali ovo je glupost za mene,za te novce bi bukvalno pokupovao sve klince iz Srbije i okruzenja.I eto vam ekipe za koju godinu bez stranaca...
Pod uslovom da nije lazna vest....

JPR24

pre 1 godinu

Na stranu priče o parama… to će biti živi cirkus već vidim komentare. No sportski gledano, pitanje je ipak da li je Kampaco realno pojačanje !? Nije to isti od pre nekoliko godina, stagniranje u NBA, nema neki šut za tri, a i ko plej nije bas uspeo da pokaže nešto već duže vreme… no to vam trener sigurno zna bolje, pa bi bilo interesantno cuti šta on misli, a ne ove karafeke o parama koje samo loze ovde masu ‘

Trajko

pre 1 godinu

Ja kao navijac Partizana bih voleo da Kampaco dodje. Ne vidim poentu da se navija da protivnik bude sto slabiji. Em kosarku pratim jer je volim i zeleo bih da se vrati vreme kada je Partizan, CZ, FMP, Hemofarm, Vojvodina, Radnicki KG, pa i Borac, Mega bili stabilni klubovi, em sto bih voleo da vidim kako se dva nasa najbolja kluba bore da udju u top 5-6 ekipa u EL, a ne da sanjaju da jedan od dva kluba nekako upadne na 8. mesto, i to da bude veliko iznenadjenje ako uspeju. Kampaco odlican igrac, top plej u EL. A to sto je malo domacih u CZ i Partizanu, to nije problem samo CZ i Partizana. Jel znate mozda nekog mladog igraca ili igraca do 23-24 godine, domaceg, da je klasa ili veliki potencijal a da nije u nekom od ta dva kluba? Nemamo bas toliko igraca koliko mislimo da imamo.

Nikola

pre 1 godinu

Ma kakvi, ako ga budu doveli reci ce da je dosao iz ljubavi jer od malena voli Zvezdu i da je pristao da igra za platu od 400k evra. Pa ne bi im bio prvi put samo sto tim njihovim bajkama vise ne veruju ni mala deca


Druže ovo je bila vaša priča pre par godina, ali očigledno imaš nedovoljno godina čim se nekih stvari ne sećaš. Nije greh biti mlad, ali jeste širiti mržnju i laži.

Vrg

pre 1 godinu

Jel neko ovde pratio Kampaca u NBA? Mali je tamo postao krs, beskoristan u napadu, pravi kao neke magije sa asistencijama a zapravo komplikuje i gresi, sut mu je postao katastrofa, mislim da za 3 sutira 20%, pod koseđ ga poklapaju i providno svaki ulaz izbacuke lopte na trojku. U odbrani borben, ali toliko mali da mu dzabe. Ovaj ne da ne vredi 1,4M, nego ne vredi ni 50k. Cak su i nasi balvani danas bolji od njega, a on ne planira da se vrati u staru formu.
Niko o tome i ne prica, nego samo cija je vest.

eurohoops ko plati

pre 1 godinu

"Tri meseca se priča o imenima i transferim, igračima poput Kampaca... Je l' ste vi pročitali koliko su Fenerbahče i Real bili spremni da ga plate? To je napravljena priča da se misli da Paritzan ima pare",-

Izjava Obradovica

Eto i zašto je izašla ova vest....

Lajavi krelac

pre 1 godinu

Lepo je ovo loženje, svaka čast PR timu Zvezde da pomahnitaju grobosi, ali ovo je krajnje nerealno.

Mnogo veća stvar je razlika u igranju Evrolige i NBA, jer su to potpuno drugačiji sistemi. Vildoza je u Milvokiju bio "višak", daleko bolji i školovanij igrač od Dževona Kartera i omatorelog Džordža Hila, ali koristi mozak umesto pukog prangijanja, pa to ne ide u NBA onako kako oni zamišljaju.

C i n i k

pre 1 godinu

Fakundo je ok tj bio je ok pre odlaska u Nba, tolike pare su nerealne posto za manje novca mogu da dodju do boljih, on nije igrao mnogo i nije imao minutazu u Denveru..

Velja

pre 1 godinu

Tako je i Saša Obradović na početku napravio lepu ekipu i onda mu doveli Obrajanta koji je sve poremetio. Ne treba nam. Bolje dve dvojke-trojke za te pare kao što smo imali Perperoglua ili grobari Papapetrua

Velja

pre 1 godinu

Tako je i Saša Obradović na početku napravio lepu ekipu i onda mu doveli Obrajanta koji je sve poremetio. Ne treba nam. Bolje dve dvojke-trojke za te pare kao što smo imali Perperoglua ili grobari Papapetrua

Живчани лик

pre 1 godinu

Ма како да не! Звезда ће да баци преко 1,8м евра на некога да игра до краја сезоне и да тако скине терет са леђа који Кампацо има???

SrbEUin

pre 1 godinu

Prosta matematika:
Platiš 1,8 m da bi osvojio ABU i uštedeo 3 m za divlju kartu. Na tome si u plusu 1,2 m i još + neka lova kroz EL, pošto onda rastu izgledu za više pobeda i moguć top8.
Za pobedničkog igrača se isplati, ali da li je on dovoljan? Vrv mora još jedna ful trojka, za onih 1,2 m.
Rizik: neizvesna forma, moguće povrede...

War Inside My Head

pre 1 godinu

Kampaco ulazi u ozbiljne godine,a pitanje je u kakvoj je formi trenutno!Ali između svega,meni je ova priča o dugu i otplati Realu najčudnije,da poslije igranja u NBA toliko pliva love!Čime mu se bavio menadžer kad je dozvolio takvu situaciju?

deki27

pre 1 godinu

Mislim da je ovo "zvaka",ubacena da se malo poremeti protivnicki tabor pred utakmicu u Cetvrtak.Ako podjemo od pretpostavke da je drzava obezbedila iste ili slicne budzete i Zvezdi i Partizanu a verovatno je tako jer je Partizan nadogradio svoj roster sa jos nekoliko poznatih igraca,onda po toj logici Zvezda ima sa strane poprilicno dobru kintu jer Martin,Bentil,Ilic,Raduljica i ostali ne mogu da se porede sa Nanelijem,Egzumom i Papapetruom,plus Ledej i Panter.Ja bih prvi voleo da po zakonu o dostupnosti informacija od javnog znacaja vidim prave cifre ali ocigledno je da se drzavi ne isplati da se to zna jer postoje sto drugih rupa koje treba pokrpiti.Prednost bi bila jer je tu Vildoza a poznato je kakvi su juznoamerikanci ali 1,8 miliona za polusezonu je jednostavno mnogo a nama bi mnogo znacio ovaj mali Frejzer iz FMP da dodje,brz,prodoran i ima odlican sut.Ne bi bilo cudno da neki medij za racun menadzera svesno pusta ovakve vesti da bi se i Real otvorio

SrbEUin

pre 1 godinu

Prosta matematika:
Platiš 1,8 m da bi osvojio ABU i uštedeo 3 m za divlju kartu. Na tome si u plusu 1,2 m i još + neka lova kroz EL, pošto onda rastu izgledu za više pobeda i moguć top8.
Za pobedničkog igrača se isplati, ali da li je on dovoljan? Vrv mora još jedna ful trojka, za onih 1,2 m.
Rizik: neizvesna forma, moguće povrede...

Bata

pre 1 godinu

Toliko je drzava platila licencu Partizanu. Moze i za Zvedinog igraca da se otvori toliko.
(vec vidjeno, 6. decembar 2022 13:53)

Prosta matematika:
Platiš 1,8 m da bi osvojio ABU i uštedeo 3 m za divlju kartu. Na tome si u plusu 1,2 m i još + neka lova kroz EL, pošto onda rastu izgledu za više pobeda i moguć top8.
Za pobedničkog igrača se isplati, ali da li je on dovoljan? Vrv mora još jedna ful trojka, za onih 1,2 m.
Rizik: neizvesna forma, moguće povrede...
(SrbEUin, 7. decembar 2022 10:19)


Ajde dogovorite se koliko je wild card. Nema veza sto je zvanican podatak da su Partizan i Valensija platili po 500.000.
Sto puta ponovljena laz postaje istina jel? Samo se usaglasite oko cifri pre toga...
Nego sta bi sa kuknjavom da se nema para i da se zvezda sitemski unistava?

Beca

pre 1 godinu

Da, verovatno je Madar skuplji od Vildoze i Nedovica zajedno.
(Dacha, 6. decembar 2022 15:56)

Koja slučajnost da si izabrao baš njega i njih dvojicu?

Xaris

pre 1 godinu

@To je puno za pola sezone.
Za te pare mozes da dovedes brutalnu dvojicu.
(Lord, 06. decembar 2022 17:33)

Nije dozvoljeno da igraju dvojica tj šestorica istovremeno. Brutalno si neupucen u sport.