Utorak, 01.02.2022.

16:30

Toni Nadal: Ne znam šta bi se desilo da je bio Novak

Toni Nadal, stric novog šampiona Australijan opena Rafaela Nadala, dotakao se Novaka Đokovića.

Izvor: MS

Toni Nadal: Ne znam šta bi se desilo da je bio Novak IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

86 Komentari

Sortiraj po:

no name

pre 2 godine

(matori, 1. februar 2022 18:39)


Da Novak česće stize do Rafe na šljaci, nego Rafa do Novaka na betonu? Ako gledamo da Novak i Federer odigrali 20-18 na betonu. Samo 1-1 na Roland Garosu, ima istine. Dok su Nadal i Novak odigrali 19- 8 na šljaci i 7-20 na betonu. Praktično isto mečeva, ali da kazemo bas da ima trecina meceva na šlaci od 9 mastersa su 3 na šljaci. To samo potvrdjuje činjenicu da je na betonu najveca konkurencija, ako si specijalista za Wimbldon i Garos ti si tu najveci favorit. Ko se seca Kuretena specijalistu za šljaku a ima 3 Gs kao Warnika i Marey? Znači na Wimbldonu i Garosu ako pobedis svog najveceg rivala, ti 100% osvajas titulu. Igra se turnir da osvojis titulu, a ne samo da pobedis svog najveceg rivala. Ispada da Novak treba da ima vise titula na betonu, ali tu je konkurencija najteza.

P.s. Sto se tiče medjusobnog skora Novaka i Nadala, zanimljivo je da prvi put Novak pobedi na šljaci tek 2011. I ta godina je zanimljiva, formirao si igru prema favoritu, dodje protivnik koji ti ne odgovara i nista od titule na Garosu. Te 2011 je Novak nestvarno igrao jedino je Nadal uspevao da stalno igra finala sa njim, pruzi otpor i izgubi. Za medjusobni skor, Novak je mnogo dobro iskoristio onu krizu Nadala 2015 i 2016 kad su odigrali nekih 10 meceva. 2017 i do Wimbldona 2018 su odigrali samo 2 meca. Hocu reci da oni ipak gledaju da igraju da osvoje turnir, ako misle da ne mogu, nadju nacin da prodje sto bezbolnije.

ivica

pre 2 godine

Ceo svet zna šta bi se desilo. Novak Đoković je svojevrsna Ahilova peta za Rafu, ne bi mu Španac uzeo ni set na betonu.
(srle, 01. februar 2022 16:37)

Slazem se prilicno s tvojim komentarom. Novak je Rafi problem i to nikad nije bila tajna. Ako ga moze izbjeci naravno da zeli , tko ne bi zelio. Ali opet igrali su puno puta i omjer je takav kakav je, razlika nije drasticna. Nema rjesenja najcesce za Novakovu igru ali nije to nista neobicno. On s druge strane ima igru za sve ostale, ima naravno i Novak s razlikom da ce on bez obzira na razliku u klasi cesce imati problem s razlicitim tipovima protivnika koji su u vrhu. Svaki GS je vazan i ako te izbaci Thiem ili Murray ili netko treci otvaras sansu Nadalu koji jednostavno ne gubi od takvih igraca , osobito ako zna da Novak vise nije u turniru. To je motiv vise , komu ne bi bio. I tako covjek uzima naslove. Novak uzima na svoj nacin, dominantno i u serijama. Nadal igra sjajno tjesne meceve , u cetvrtfinalima , polufinalima , finalima..lako dize formu i uvjek je jak kad je u drugom tjednu. Ako nema Novaka na turniru stavljas lovu na Rafu. To je naprosto tako. Ako zbrojite , da je Novak dobijao ove ostale imao bi 5-6 vise.. da je Nadalu koji put manje npr. u Wimbledoni ili AO bio Novak imao bi i on isto toliko. U sportu je to tako, neko nekome uvjek lezi bolje

OPRM OK

pre 2 godine

Djoko ne bi dogurao ni do trećeg kola, ja cenim. Bio je dosta slab krajem godine, a posle ništa nije trenirao. To sa muvanjem oko tsta je bilo i mazanje očiju da ne igra jer bi ga nalupali. A ovako dobio podršku svih svetskih avaksa i još odglumio Che Gevaru i Mendelu u istoj komediji.
(Bimbo, 01. februar 2022 16:30)

E bas si BIMBO...Treba li tebi i slicnima da se crta da nista sa testovima nije "muvano"! Njega su proterali zbog "diskrecionog prava" tamo nekog politicara,koji je "smatrao" da ce Novak,zbog svog stava prema vakcini "lose uticati na gradjane Australije"???

Seka

pre 2 godine

Jel to ovaj sto je Novaka nazvao balkancem i jos svasta nesto pljuvao i potpalio mase dok je ovaj jos bio u avionu. Sram te bilo da ga spominjes sad uopste.

Zagor

pre 2 godine

Jedno je sigurno a to je da je Novak Rafu dobio na RG jer je ovaj očigledno bio povređen. Pobede lik 5_0 i onda kraj. Videli se iz aviona da se muči, da ne može ali Rafa je taj koji se bori časno dokle god može da se kreće. Takav je Rafa, hrabar, odvratan i ratnik do zadnje kapi krvi. Dž okolini je osjetio da je ovaj povređen i onda se razgoropadio. Mislim da ga Rafa predhodno na nekom turniru dobio set sa 0.

paaaa

pre 2 godine

@Niti volim Zvezdu niti volim Partizan

Pa valjda treba da se slušaju lekari, naučnici i ljudi koji su završili velike škole, naspram tebe koji da li si i osnovnu školu završio. A loše nam ide upravo zato što svi sve znamo, ma više i bolje od svih stručnjaka...

@c72

pre 2 godine

@Ne lazi, Nadal je igrao egzibiciju u Emiratima u decembru, posle koje koje je dobio covid, a pre Australian opena je osvojio ATP 250 turnir u Melburnu. Novak od Davis cupa nije igrao nista, a ni trenirao. Obilazio je evente i nije imao ni jedan jedini pripremni mec.
(Jelena, 01. februar 2022 18:17)
Da, da nastupom u Emiratima je pokazao da je prespreman, a to u vezi covida i to u kakvom stanju je stigao u Australiju nema potrebe komentarisati. Inače uopšte ne smatram da bi Đoković osvojio turnir da je igrao.

matori

pre 2 godine

@Gospodine- pa Nadal je Dokovica dobio u 2 finala US Opena? (ako se US Open igrao tih godina na sljaci izvinjavam se..)
(mate, 01. februar 2022 17:12)

gospodine Mate, niste vi dobro shvatili šta sam ja napisao...
jesu, 2010. i 2013. i to je bila poslednja Rafina pobeda protiv Novaka van šljake. u tom trenutku Rafa je još uvek vodio protiv Novaka. narednih godina Novak i Rafa su imali izjednačen skor na šljaci i sve pobede Novaka na betonu do 2018. kada su odigrali jedan meč na travi ( polufinale Vimbldona koje je dobio Novak). mislim da je tada već Novak bio u vođstvu.
samo jedan podatak: na tri GS van šljake oni su odigrali 8 mečeva, a na šljaci 9. od svih mečeva ( 58), oni su 27 odigrali na šljaci. skoro pola, a šljake nema ni trećina turnira....
to sve potvrđuje moj prethodni post.

jackie

pre 2 godine

Opet se licemerno spominje da Novak nije poštovao pravila. Uostalom ima crno na belo od suda da je pravila poštovao i da su ga deportovali zbog opasnosti da će inficirati Australijance stavom o slobodi izbora. O lošem uticaju zbog toga što nije vakcinisan u zemlji gde je velik % vakcinisanih je smešno i govoriti. Dalje, nigde nisam pročitao da je u AUS vakcinacija obavezna, već verovatno država uslovljava na razne načine.
Šta bi bilo da je Novak igrao? Ili bi pobedio Nadala, verujem rutinski, ili bi ga iscedio da ne bi imao svežine za 5 sati igre u finalu. U svakom slučaju ne bi imao 21 GS.

Draganče

pre 2 godine

Ceo svet zna šta bi se desilo. Novak Đoković je svojevrsna Ahilova peta za Rafu, ne bi mu Španac uzeo ni set na betonu. Ali dobro, obraz tvog bratanca je odavno ukaljan i to će istorija zapamtiti. I da završi sa više osvojenih GS titula, nikad Rafael Nadal neće dostići nivo Novaka Đokovića.
(srle, 01. februar 2022 16:37)

Idi!

Toni

pre 2 godine

A znas li sta ce se desiti kada dokazu da je doping-fajter?
Da li ce mu se oduzeti sve titule i dodeliti porazenima u tim finalima ili se uopste nece racunati,a Toni,reci ti to meni!?
(Bob, 01. februar 2022 17:37)

To isto čeka Djokovića! Još i više. Ili možda ti znaš sto niko ne zna, a ne znas ono sto svi znaju?

Meni je svaki antivakser mrzak

pre 2 godine

@Jelena
Kako je lepo čitati nekog ko kulturno i pismeno govori istinu. Nolo je do finala Vimbldona prošao kao kroz ementaler, pre toga je na RG dobio povređenog Vamos Rafu koji se posle toga pola godine oporavljao i nije ni igrao, u finalu Vimbldono, pošto se provukao kroz šuplji sir, naleteo na Beretinija, balvanstog "virtuoza", a onda je propao na tri sledeća velika turnira, kako kažeš, u Melburn nije mogao na silu, a meni je krivo što se to desilo jer i da je dobio Nadala u polufinalu, to ne bi išlo bez pet setova, u finalu protiv Medvedava ne bhi imao ni procenat šanse. Nolo je danas defanzivni iskusni prebacivač, čija taktika protiv mlađih, i to 10-11-12 godina, koji udaraju kao iz kukuruza, deluje nemoćno.

@c72

pre 2 godine

@A sta je tu "interesantno" (rečeno sa zagonetnim i značajnim podsmehom)? To što je ipak mogao da igra? Ili što vam nije dao detalje svog treninga i time vas, o bola, dezinfirmisao? Iju, ju, ju!
(Danica, 01. februar 2022 18:23
Pa prilično je neobično, ako pratite i poznajete tenis moraćete i vi da se složite. Inače odlična replika, posebno mi se dopada onaj dio "rečeno sa zagonetnim i značajnim podsmehom". Odlično ste to dočarali riječima, upravo tako!

Jelena

pre 2 godine

Aha, a ovaj u tom periodu navodno nije mogao ni da hoda, a kamoli trenira , a tek da se takmiči, pa se pojavi ovde i odigra na način koji smo mogli vidjeti. Ko iole poznaje tenis i igrao je na bilo kom nivou zna da nema tog treninga koji moze da nadomjesti takmičarske mečeve, a ovaj se pojavljuje direktno niotkuda i osvaja GS, eto interesantno ..
(@c72, 1. februar 2022 17:56) 

Ne lazi, Nadal je igrao egzibiciju u Emiratima u decembru, posle koje koje je dobio covid, a pre Australian opena je osvojio ATP 250 turnir u Melburnu. Novak od Davis cupa nije igrao nista, a ni trenirao. Obilazio je evente i nije imao ni jedan jedini pripremni mec.

Danica

pre 2 godine

Aha, a ovaj u tom periodu navodno nije mogao ni da hoda, a kamoli trenira , a tek da se takmiči, pa se pojavi ovde i odigra na način koji smo mogli vidjeti. Ko iole poznaje tenis i igrao je na bilo kom nivou zna da nema tog treninga koji moze da nadomjesti takmičarske mečeve, a ovaj se pojavljuje direktno niotkuda i osvaja GS, eto interesantno ..
(@c72, 01. februar 2022 17:56)

A sta je tu "interesantno" (rečeno sa zagonetnim i značajnim podsmehom)? To što je ipak mogao da igra? Ili što vam nije dao detalje svog treninga i time vas, o bola, dezinfirmisao? Iju, ju, ju!

Niti volim Zvezdu niti volim Partizan

pre 2 godine

Mnogo ste bre dosadni, i vi u rulja komentarima a i vi što izmišljate ove naručene tekstove sa nekakvim insinuacijama. Da se vakcinisao kao i svi drugi bio bi u konkurenciji za trofej, ovako pošto misli svojom glavom (bolje da plati jedan dobar PR ali ajd), nije prisutvovao istoriji. Prema tome, dosta kmečenja, ili čestitajte osvajaču ili se pokrijte ušima. Izvršite pritisak na Djokovića da se vakciniše, ako neće, dzabe se ljutite na ljude koji osvajaju trofeje, ljutite se na njega...
(paaaa, 1. februar 2022 16:54

Znači po tebi treba da se misli tudjom glavom da bi nečemu prisustvovao i bio najbolji u nečemu??? Vrlo "pametan" rezon, zato smo kao nacija tu gde jesmo i zato vakcinu smatramo dozvolom za zivot a ne sredstvom za zastitu od virusa

my way

pre 2 godine

Причају Роцер и Рафа после АО и каже Роџер
-Ја се живо сикирам хоће ли Ђоковићу дозволити да игра на РГ и Вимблдону и сруши нам рекорде. Не могу да спавам, а ти, Рафа?
-Ја богами спавам као беба.
-Па како, човече?
-Лепо, сат спавам, сат плачем...

mate

pre 2 godine

betona ima više, ali su oni nesrazmerno mnogo mečeva odigrali na šljaci. Novak je odavno u vođstvu protiv Rafe, ovaj mu nije uzeo set na betonu 8 godina, a imaju samo jedan meč na travi od 2011. koji je dobio Novak. znači da oni odigraju približan broj mečeva, čak i više na šljaci nego na betonu, jer je njega Novak povremeno dobijao i na šljaci, a Rafa njega van šljake nije uopšte.
zaključak; Novak stigne do Rafe na Šljaci skoro uvek, ali Rafa ne stigne do Novaka van šljake često.
(matori, 1. februar 2022 17:05)
Gospodine- pa Nadal je Dokovica dobio u 2 finala US Opena? (ako se US Open igrao tih godina na sljaci izvinjavam se..)

@c72

pre 2 godine

@Kako ste vi tako sigurni da bi Novak osvojio tirnir? Tri najbitnija turnira u drugoj polovini godine je izgubio, Olimpijada, US open i zavrsni Masters. Posle toga nije ni trenirao, prvo je bio na odmoru, a onda navodno imao covid. Sve ukupno je trenirao 3 dana u Spaniji i bez ijednog pripremnog meca dosao na Australian open. Verujem da do Nadala ne bi ni stigao.
(Jelena, 01. februar 2022 17:23)
Aha, a ovaj u tom periodu navodno nije mogao ni da hoda, a kamoli trenira , a tek da se takmiči, pa se pojavi ovde i odigra na način koji smo mogli vidjeti. Ko iole poznaje tenis i igrao je na bilo kom nivou zna da nema tog treninga koji moze da nadomjesti takmičarske mečeve, a ovaj se pojavljuje direktno niotkuda i osvaja GS, eto interesantno ..

Bob

pre 2 godine

A znas li sta ce se desiti kada dokazu da je doping-fajter?
Da li ce mu se oduzeti sve titule i dodeliti porazenima u tim finalima ili se uopste nece racunati,a Toni,reci ti to meni!?

Jelena

pre 2 godine

Kako ste vi tako sigurni da bi Novak osvojio tirnir? Tri najbitnija turnira u drugoj polovini godine je izgubio, Olimpijada, US open i zavrsni Masters. Posle toga nije ni trenirao, prvo je bio na odmoru, a onda navodno imao covid. Sve ukupno je trenirao 3 dana u Spaniji i bez ijednog pripremnog meca dosao na Australian open. Verujem da do Nadala ne bi ni stigao.

matori

pre 2 godine

@Vidim da ovde samo spominjete kako Djokovic tuce Nadala gotovo na svakom terenu. Betona, Djokoviceve podloge ima na vise turnira, nego sljake. Ipak je skor 30-28, nije bas da i Nadal nije dobio koji mec. Pritom, ima vise GS titula, a u 3 manje odigrana finala. Ne razumem, da li neke stvari ne zelite da sagledate kakve jesu, ili ste zaista slepi???
(falko, 01. februar 2022 16:51)

betona ima više, ali su oni nesrazmerno mnogo mečeva odigrali na šljaci. Novak je odavno u vođstvu protiv Rafe, ovaj mu nije uzeo set na betonu 8 godina, a imaju samo jedan meč na travi od 2011. koji je dobio Novak. znači da oni odigraju približan broj mečeva, čak i više na šljaci nego na betonu, jer je njega Novak povremeno dobijao i na šljaci, a Rafa njega van šljake nije uopšte.
zaključak; Novak stigne do Rafe na Šljaci skoro uvek, ali Rafa ne stigne do Novaka van šljake često.

Lavica

pre 2 godine

Ma nemoj molim te, kao sad ne zna sta bi se desilo da je bio Novak, pa vi ste ga zbog toga deportovali vrsili pritisak i dobili sta ste hteli....e a bolje ti je da cutis 🤫🤫🤫🤫😒

mate

pre 2 godine

Nema veceg mita od toga da je Rafa samo zemljas: lik 4 puta US Open osvojio (2 puta Dokovica dobio u finalu), Osvojio 2 Wimbledoona, prvo finale Wimbledona igrao 2006 sa jedva 20 godina? Jedini Nadal i Agassi imaju Olimpijsko zlato i sva 4 grand slama.

Jadni novinari, moraju da budu antivakseri

pre 2 godine

"Španac je osvojio trofej na Grend slemu u Melburnu, gde je Đokoviću oduzeta šansa da brani isti zbog političkih dešavanja."

Sve netačno, Đokovićem i njegovim šansama nije se bavio ministar, nije ni politikom, to je stereotip koji naši novinari moraju da ponavljaju, Đokoviću nije dozvoljeno da uđe u zemlju jer nije bio vakcinisan. To prema saveznom zakonu ove zemlje, a "medicinska izuzeća", pogotovo ovo Nolovo da je preležao koronu (neću o muvanju) za vladu su bila bespredmetna.

Tri sekunde u reketu

pre 2 godine

Trebo je samo da ima papir da je vakcinisan. Ipak je on prevashodno teniser, ne treba da se bavi tom nekom vakcinom, isteruje nesto... Dao je priliku drugima da odlucuju o njemu. Ispao je naivan.

Baltazar

pre 2 godine

Šta bi bilo?! Pa oprao bi ga Novak u 3 seta u polufinalu, a prethodno bi ukanalio Beretinija sa njegovim jadnim bekendom! U finalu bi sa Medom odigrao 3:1 i to bi bilo to!
Zdravom čoveku ne dozvoliti da igra?!?! Ooooo ljudiiii moji, još uvek ne verujem gde je otišao ovaj svet!

falko

pre 2 godine

Vidim da ovde samo spominjete kako Djokovic tuce Nadala gotovo na svakom terenu. Betona, Djokoviceve podloge ima na vise turnira, nego sljake. Ipak je skor 30-28, nije bas da i Nadal nije dobio koji mec. Pritom, ima vise GS titula, a u 3 manje odigrana finala. Ne razumem, da li neke stvari ne zelite da sagledate kakve jesu, ili ste zaista slepi???

Negativni

pre 2 godine

Znas, znas ti dobro Toni sta bi se desilo. Znas dobro, ali si stari Latin, pa sr pravis nevest. 10 poslednjih susreta van sljake, Novak dobio svih 10. Da stvar po tvog pulena bude gora, od tih 10 na betonu odigrano 9. Secas li se koliko je Rafa uzeo setova u tih 9 susreta? Evo da te podsetim - NIJEDAN. A vidis, Novak je Rafu tukao i na sljaci.
Tako da samo onima koji se prave ludi ili glupi nije jasno sta bi se dogodilo.
(Conan, 01. februar 2022 16:40) Vrlo bitni podaci. Deder podseti kad vec kopas, koliko je u finalima US Opena, na tom istom betonu? PATOS!

cinjenica

pre 2 godine

Vidim da ovde samo spominjete kako Djokovic tuce Nadala gotovo na svakom terenu. Betona, Djokoviceve podloge ima na vise turnira, nego sljake. Ipak je skor 30-28, nije bas da i Nadal nije dobio koji mec. Pritom, ima vise GS titula, a u 3 manje odigrana finala. Ne razumem, da li neke stvari ne zelite da sagledate kakve jesu, ili ste zaista slepi???
(falko, 01. februar 2022 16:51)

To što si napisao je činjenično tačno, ali srbi neće sebi nikad priznati to.

Gogo

pre 2 godine

Najvaznije da Bog sve vidi. Zato Nadal i jeste osvojio titulu. Kao i Australijanci. Bravo Nadal Bravo Australija. Ostale neka boli i peku rane.

srle

pre 2 godine

Ceo svet zna šta bi se desilo. Novak Đoković je svojevrsna Ahilova peta za Rafu, ne bi mu Španac uzeo ni set na betonu. Ali dobro, obraz tvog bratanca je odavno ukaljan i to će istorija zapamtiti. I da završi sa više osvojenih GS titula, nikad Rafael Nadal neće dostići nivo Novaka Đokovića.

marko992

pre 2 godine

".... Đoković je zauzeo stav da se ne vakciniše i krenuo je za Australiju, koja je nametnula pravila."

Apsolutna laz,da su pravila Novaku tako bila prezentirana on ne bi ni kretao put Australije.

Conan

pre 2 godine

Znas, znas ti dobro Toni sta bi se desilo. Znas dobro, ali si stari Latin, pa sr pravis nevest. 10 poslednjih susreta van sljake, Novak dobio svih 10. Da stvar po tvog pulena bude gora, od tih 10 na betonu odigrano 9. Secas li se koliko je Rafa uzeo setova u tih 9 susreta? Evo da te podsetim - NIJEDAN. A vidis, Novak je Rafu tukao i na sljaci.
Tako da samo onima koji se prave ludi ili glupi nije jasno sta bi se dogodilo.

Srki the otac

pre 2 godine

Cuti Toni. Tvoj Rafica se dopinguje. Kako moze da izdrzi ovakve meceve kada ne trenira ne provodi 5 sati u teretani, nikad nije bio spreman, izgleda kao cackalica, jede trave i semenke, sa 20g nije meceve zavrsvao. Ma da kako da ne. Ajde reci nam jos da moze i sa iskidanim misicima da igra. Lazete Nadalovi, cela jedna nacija vas provalila

paaaa

pre 2 godine

Mnogo ste bre dosadni, i vi u rulja komentarima a i vi što izmišljate ove naručene tekstove sa nekakvim insinuacijama. Da se vakcinisao kao i svi drugi bio bi u konkurenciji za trofej, ovako pošto misli svojom glavom (bolje da plati jedan dobar PR ali ajd), nije prisutvovao istoriji. Prema tome, dosta kmečenja, ili čestitajte osvajaču ili se pokrijte ušima. Izvršite pritisak na Djokovića da se vakciniše, ako neće, dzabe se ljutite na ljude koji osvajaju trofeje, ljutite se na njega...

Sava

pre 2 godine

"Ako Rafa igra dobro, ima šanse i protiv Đokovića"

Ovim je sve receno u pogledu rasprave o najboljem.

U prevodu-Rafa mora da igra najbolji tenis da bi uopste imao sanse protiv Djokovica.

Boki

pre 2 godine

"Đoković je zauzeo stav da se ne vakciniše i krenuo je za Australiju, koja je nametnula pravila."

Evo kako se spinuje preko medija i pravi "lov" na Novaka. Đoković je ISPOŠTOVAO pravila koja je propisala Australija, što se i potvrdilo na prvom suđenju koje je presudilo u njegovu korist. A to što je političar doneo odluku van suda i bukvalno pokazao da je moćniji od suda, to je već neka druga priča.

Bimbo

pre 2 godine

Djoko ne bi dogurao ni do trećeg kola, ja cenim. Bio je dosta slab krajem godine, a posle ništa nije trenirao. To sa muvanjem oko tsta je bilo i mazanje očiju da ne igra jer bi ga nalupali. A ovako dobio podršku svih svetskih avaksa i još odglumio Che Gevaru i Mendelu u istoj komediji.

Baltazar

pre 2 godine

Šta bi bilo?! Pa oprao bi ga Novak u 3 seta u polufinalu, a prethodno bi ukanalio Beretinija sa njegovim jadnim bekendom! U finalu bi sa Medom odigrao 3:1 i to bi bilo to!
Zdravom čoveku ne dozvoliti da igra?!?! Ooooo ljudiiii moji, još uvek ne verujem gde je otišao ovaj svet!

Boki

pre 2 godine

"Đoković je zauzeo stav da se ne vakciniše i krenuo je za Australiju, koja je nametnula pravila."

Evo kako se spinuje preko medija i pravi "lov" na Novaka. Đoković je ISPOŠTOVAO pravila koja je propisala Australija, što se i potvrdilo na prvom suđenju koje je presudilo u njegovu korist. A to što je političar doneo odluku van suda i bukvalno pokazao da je moćniji od suda, to je već neka druga priča.

Sava

pre 2 godine

"Ako Rafa igra dobro, ima šanse i protiv Đokovića"

Ovim je sve receno u pogledu rasprave o najboljem.

U prevodu-Rafa mora da igra najbolji tenis da bi uopste imao sanse protiv Djokovica.

marko992

pre 2 godine

".... Đoković je zauzeo stav da se ne vakciniše i krenuo je za Australiju, koja je nametnula pravila."

Apsolutna laz,da su pravila Novaku tako bila prezentirana on ne bi ni kretao put Australije.

srle

pre 2 godine

Ceo svet zna šta bi se desilo. Novak Đoković je svojevrsna Ahilova peta za Rafu, ne bi mu Španac uzeo ni set na betonu. Ali dobro, obraz tvog bratanca je odavno ukaljan i to će istorija zapamtiti. I da završi sa više osvojenih GS titula, nikad Rafael Nadal neće dostići nivo Novaka Đokovića.

Conan

pre 2 godine

Znas, znas ti dobro Toni sta bi se desilo. Znas dobro, ali si stari Latin, pa sr pravis nevest. 10 poslednjih susreta van sljake, Novak dobio svih 10. Da stvar po tvog pulena bude gora, od tih 10 na betonu odigrano 9. Secas li se koliko je Rafa uzeo setova u tih 9 susreta? Evo da te podsetim - NIJEDAN. A vidis, Novak je Rafu tukao i na sljaci.
Tako da samo onima koji se prave ludi ili glupi nije jasno sta bi se dogodilo.

matori

pre 2 godine

@Vidim da ovde samo spominjete kako Djokovic tuce Nadala gotovo na svakom terenu. Betona, Djokoviceve podloge ima na vise turnira, nego sljake. Ipak je skor 30-28, nije bas da i Nadal nije dobio koji mec. Pritom, ima vise GS titula, a u 3 manje odigrana finala. Ne razumem, da li neke stvari ne zelite da sagledate kakve jesu, ili ste zaista slepi???
(falko, 01. februar 2022 16:51)

betona ima više, ali su oni nesrazmerno mnogo mečeva odigrali na šljaci. Novak je odavno u vođstvu protiv Rafe, ovaj mu nije uzeo set na betonu 8 godina, a imaju samo jedan meč na travi od 2011. koji je dobio Novak. znači da oni odigraju približan broj mečeva, čak i više na šljaci nego na betonu, jer je njega Novak povremeno dobijao i na šljaci, a Rafa njega van šljake nije uopšte.
zaključak; Novak stigne do Rafe na Šljaci skoro uvek, ali Rafa ne stigne do Novaka van šljake često.

Srki the otac

pre 2 godine

Cuti Toni. Tvoj Rafica se dopinguje. Kako moze da izdrzi ovakve meceve kada ne trenira ne provodi 5 sati u teretani, nikad nije bio spreman, izgleda kao cackalica, jede trave i semenke, sa 20g nije meceve zavrsvao. Ma da kako da ne. Ajde reci nam jos da moze i sa iskidanim misicima da igra. Lazete Nadalovi, cela jedna nacija vas provalila

cinjenica

pre 2 godine

Vidim da ovde samo spominjete kako Djokovic tuce Nadala gotovo na svakom terenu. Betona, Djokoviceve podloge ima na vise turnira, nego sljake. Ipak je skor 30-28, nije bas da i Nadal nije dobio koji mec. Pritom, ima vise GS titula, a u 3 manje odigrana finala. Ne razumem, da li neke stvari ne zelite da sagledate kakve jesu, ili ste zaista slepi???
(falko, 01. februar 2022 16:51)

To što si napisao je činjenično tačno, ali srbi neće sebi nikad priznati to.

Bob

pre 2 godine

A znas li sta ce se desiti kada dokazu da je doping-fajter?
Da li ce mu se oduzeti sve titule i dodeliti porazenima u tim finalima ili se uopste nece racunati,a Toni,reci ti to meni!?

Bimbo

pre 2 godine

Djoko ne bi dogurao ni do trećeg kola, ja cenim. Bio je dosta slab krajem godine, a posle ništa nije trenirao. To sa muvanjem oko tsta je bilo i mazanje očiju da ne igra jer bi ga nalupali. A ovako dobio podršku svih svetskih avaksa i još odglumio Che Gevaru i Mendelu u istoj komediji.

mate

pre 2 godine

betona ima više, ali su oni nesrazmerno mnogo mečeva odigrali na šljaci. Novak je odavno u vođstvu protiv Rafe, ovaj mu nije uzeo set na betonu 8 godina, a imaju samo jedan meč na travi od 2011. koji je dobio Novak. znači da oni odigraju približan broj mečeva, čak i više na šljaci nego na betonu, jer je njega Novak povremeno dobijao i na šljaci, a Rafa njega van šljake nije uopšte.
zaključak; Novak stigne do Rafe na Šljaci skoro uvek, ali Rafa ne stigne do Novaka van šljake često.
(matori, 1. februar 2022 17:05)
Gospodine- pa Nadal je Dokovica dobio u 2 finala US Opena? (ako se US Open igrao tih godina na sljaci izvinjavam se..)

Lavica

pre 2 godine

Ma nemoj molim te, kao sad ne zna sta bi se desilo da je bio Novak, pa vi ste ga zbog toga deportovali vrsili pritisak i dobili sta ste hteli....e a bolje ti je da cutis 🤫🤫🤫🤫😒

jackie

pre 2 godine

Opet se licemerno spominje da Novak nije poštovao pravila. Uostalom ima crno na belo od suda da je pravila poštovao i da su ga deportovali zbog opasnosti da će inficirati Australijance stavom o slobodi izbora. O lošem uticaju zbog toga što nije vakcinisan u zemlji gde je velik % vakcinisanih je smešno i govoriti. Dalje, nigde nisam pročitao da je u AUS vakcinacija obavezna, već verovatno država uslovljava na razne načine.
Šta bi bilo da je Novak igrao? Ili bi pobedio Nadala, verujem rutinski, ili bi ga iscedio da ne bi imao svežine za 5 sati igre u finalu. U svakom slučaju ne bi imao 21 GS.

mate

pre 2 godine

Nema veceg mita od toga da je Rafa samo zemljas: lik 4 puta US Open osvojio (2 puta Dokovica dobio u finalu), Osvojio 2 Wimbledoona, prvo finale Wimbledona igrao 2006 sa jedva 20 godina? Jedini Nadal i Agassi imaju Olimpijsko zlato i sva 4 grand slama.

Jelena

pre 2 godine

Kako ste vi tako sigurni da bi Novak osvojio tirnir? Tri najbitnija turnira u drugoj polovini godine je izgubio, Olimpijada, US open i zavrsni Masters. Posle toga nije ni trenirao, prvo je bio na odmoru, a onda navodno imao covid. Sve ukupno je trenirao 3 dana u Spaniji i bez ijednog pripremnog meca dosao na Australian open. Verujem da do Nadala ne bi ni stigao.

OPRM OK

pre 2 godine

Djoko ne bi dogurao ni do trećeg kola, ja cenim. Bio je dosta slab krajem godine, a posle ništa nije trenirao. To sa muvanjem oko tsta je bilo i mazanje očiju da ne igra jer bi ga nalupali. A ovako dobio podršku svih svetskih avaksa i još odglumio Che Gevaru i Mendelu u istoj komediji.
(Bimbo, 01. februar 2022 16:30)

E bas si BIMBO...Treba li tebi i slicnima da se crta da nista sa testovima nije "muvano"! Njega su proterali zbog "diskrecionog prava" tamo nekog politicara,koji je "smatrao" da ce Novak,zbog svog stava prema vakcini "lose uticati na gradjane Australije"???

Tri sekunde u reketu

pre 2 godine

Trebo je samo da ima papir da je vakcinisan. Ipak je on prevashodno teniser, ne treba da se bavi tom nekom vakcinom, isteruje nesto... Dao je priliku drugima da odlucuju o njemu. Ispao je naivan.

falko

pre 2 godine

Vidim da ovde samo spominjete kako Djokovic tuce Nadala gotovo na svakom terenu. Betona, Djokoviceve podloge ima na vise turnira, nego sljake. Ipak je skor 30-28, nije bas da i Nadal nije dobio koji mec. Pritom, ima vise GS titula, a u 3 manje odigrana finala. Ne razumem, da li neke stvari ne zelite da sagledate kakve jesu, ili ste zaista slepi???

my way

pre 2 godine

Причају Роцер и Рафа после АО и каже Роџер
-Ја се живо сикирам хоће ли Ђоковићу дозволити да игра на РГ и Вимблдону и сруши нам рекорде. Не могу да спавам, а ти, Рафа?
-Ја богами спавам као беба.
-Па како, човече?
-Лепо, сат спавам, сат плачем...

Seka

pre 2 godine

Jel to ovaj sto je Novaka nazvao balkancem i jos svasta nesto pljuvao i potpalio mase dok je ovaj jos bio u avionu. Sram te bilo da ga spominjes sad uopste.

paaaa

pre 2 godine

Mnogo ste bre dosadni, i vi u rulja komentarima a i vi što izmišljate ove naručene tekstove sa nekakvim insinuacijama. Da se vakcinisao kao i svi drugi bio bi u konkurenciji za trofej, ovako pošto misli svojom glavom (bolje da plati jedan dobar PR ali ajd), nije prisutvovao istoriji. Prema tome, dosta kmečenja, ili čestitajte osvajaču ili se pokrijte ušima. Izvršite pritisak na Djokovića da se vakciniše, ako neće, dzabe se ljutite na ljude koji osvajaju trofeje, ljutite se na njega...

@c72

pre 2 godine

@Kako ste vi tako sigurni da bi Novak osvojio tirnir? Tri najbitnija turnira u drugoj polovini godine je izgubio, Olimpijada, US open i zavrsni Masters. Posle toga nije ni trenirao, prvo je bio na odmoru, a onda navodno imao covid. Sve ukupno je trenirao 3 dana u Spaniji i bez ijednog pripremnog meca dosao na Australian open. Verujem da do Nadala ne bi ni stigao.
(Jelena, 01. februar 2022 17:23)
Aha, a ovaj u tom periodu navodno nije mogao ni da hoda, a kamoli trenira , a tek da se takmiči, pa se pojavi ovde i odigra na način koji smo mogli vidjeti. Ko iole poznaje tenis i igrao je na bilo kom nivou zna da nema tog treninga koji moze da nadomjesti takmičarske mečeve, a ovaj se pojavljuje direktno niotkuda i osvaja GS, eto interesantno ..

Jelena

pre 2 godine

Aha, a ovaj u tom periodu navodno nije mogao ni da hoda, a kamoli trenira , a tek da se takmiči, pa se pojavi ovde i odigra na način koji smo mogli vidjeti. Ko iole poznaje tenis i igrao je na bilo kom nivou zna da nema tog treninga koji moze da nadomjesti takmičarske mečeve, a ovaj se pojavljuje direktno niotkuda i osvaja GS, eto interesantno ..
(@c72, 1. februar 2022 17:56) 

Ne lazi, Nadal je igrao egzibiciju u Emiratima u decembru, posle koje koje je dobio covid, a pre Australian opena je osvojio ATP 250 turnir u Melburnu. Novak od Davis cupa nije igrao nista, a ni trenirao. Obilazio je evente i nije imao ni jedan jedini pripremni mec.

Niti volim Zvezdu niti volim Partizan

pre 2 godine

Mnogo ste bre dosadni, i vi u rulja komentarima a i vi što izmišljate ove naručene tekstove sa nekakvim insinuacijama. Da se vakcinisao kao i svi drugi bio bi u konkurenciji za trofej, ovako pošto misli svojom glavom (bolje da plati jedan dobar PR ali ajd), nije prisutvovao istoriji. Prema tome, dosta kmečenja, ili čestitajte osvajaču ili se pokrijte ušima. Izvršite pritisak na Djokovića da se vakciniše, ako neće, dzabe se ljutite na ljude koji osvajaju trofeje, ljutite se na njega...
(paaaa, 1. februar 2022 16:54

Znači po tebi treba da se misli tudjom glavom da bi nečemu prisustvovao i bio najbolji u nečemu??? Vrlo "pametan" rezon, zato smo kao nacija tu gde jesmo i zato vakcinu smatramo dozvolom za zivot a ne sredstvom za zastitu od virusa

matori

pre 2 godine

@Gospodine- pa Nadal je Dokovica dobio u 2 finala US Opena? (ako se US Open igrao tih godina na sljaci izvinjavam se..)
(mate, 01. februar 2022 17:12)

gospodine Mate, niste vi dobro shvatili šta sam ja napisao...
jesu, 2010. i 2013. i to je bila poslednja Rafina pobeda protiv Novaka van šljake. u tom trenutku Rafa je još uvek vodio protiv Novaka. narednih godina Novak i Rafa su imali izjednačen skor na šljaci i sve pobede Novaka na betonu do 2018. kada su odigrali jedan meč na travi ( polufinale Vimbldona koje je dobio Novak). mislim da je tada već Novak bio u vođstvu.
samo jedan podatak: na tri GS van šljake oni su odigrali 8 mečeva, a na šljaci 9. od svih mečeva ( 58), oni su 27 odigrali na šljaci. skoro pola, a šljake nema ni trećina turnira....
to sve potvrđuje moj prethodni post.

Negativni

pre 2 godine

Znas, znas ti dobro Toni sta bi se desilo. Znas dobro, ali si stari Latin, pa sr pravis nevest. 10 poslednjih susreta van sljake, Novak dobio svih 10. Da stvar po tvog pulena bude gora, od tih 10 na betonu odigrano 9. Secas li se koliko je Rafa uzeo setova u tih 9 susreta? Evo da te podsetim - NIJEDAN. A vidis, Novak je Rafu tukao i na sljaci.
Tako da samo onima koji se prave ludi ili glupi nije jasno sta bi se dogodilo.
(Conan, 01. februar 2022 16:40) Vrlo bitni podaci. Deder podseti kad vec kopas, koliko je u finalima US Opena, na tom istom betonu? PATOS!

ivica

pre 2 godine

Ceo svet zna šta bi se desilo. Novak Đoković je svojevrsna Ahilova peta za Rafu, ne bi mu Španac uzeo ni set na betonu.
(srle, 01. februar 2022 16:37)

Slazem se prilicno s tvojim komentarom. Novak je Rafi problem i to nikad nije bila tajna. Ako ga moze izbjeci naravno da zeli , tko ne bi zelio. Ali opet igrali su puno puta i omjer je takav kakav je, razlika nije drasticna. Nema rjesenja najcesce za Novakovu igru ali nije to nista neobicno. On s druge strane ima igru za sve ostale, ima naravno i Novak s razlikom da ce on bez obzira na razliku u klasi cesce imati problem s razlicitim tipovima protivnika koji su u vrhu. Svaki GS je vazan i ako te izbaci Thiem ili Murray ili netko treci otvaras sansu Nadalu koji jednostavno ne gubi od takvih igraca , osobito ako zna da Novak vise nije u turniru. To je motiv vise , komu ne bi bio. I tako covjek uzima naslove. Novak uzima na svoj nacin, dominantno i u serijama. Nadal igra sjajno tjesne meceve , u cetvrtfinalima , polufinalima , finalima..lako dize formu i uvjek je jak kad je u drugom tjednu. Ako nema Novaka na turniru stavljas lovu na Rafu. To je naprosto tako. Ako zbrojite , da je Novak dobijao ove ostale imao bi 5-6 vise.. da je Nadalu koji put manje npr. u Wimbledoni ili AO bio Novak imao bi i on isto toliko. U sportu je to tako, neko nekome uvjek lezi bolje

Gogo

pre 2 godine

Najvaznije da Bog sve vidi. Zato Nadal i jeste osvojio titulu. Kao i Australijanci. Bravo Nadal Bravo Australija. Ostale neka boli i peku rane.

Meni je svaki antivakser mrzak

pre 2 godine

@Jelena
Kako je lepo čitati nekog ko kulturno i pismeno govori istinu. Nolo je do finala Vimbldona prošao kao kroz ementaler, pre toga je na RG dobio povređenog Vamos Rafu koji se posle toga pola godine oporavljao i nije ni igrao, u finalu Vimbldono, pošto se provukao kroz šuplji sir, naleteo na Beretinija, balvanstog "virtuoza", a onda je propao na tri sledeća velika turnira, kako kažeš, u Melburn nije mogao na silu, a meni je krivo što se to desilo jer i da je dobio Nadala u polufinalu, to ne bi išlo bez pet setova, u finalu protiv Medvedava ne bhi imao ni procenat šanse. Nolo je danas defanzivni iskusni prebacivač, čija taktika protiv mlađih, i to 10-11-12 godina, koji udaraju kao iz kukuruza, deluje nemoćno.

Toni

pre 2 godine

A znas li sta ce se desiti kada dokazu da je doping-fajter?
Da li ce mu se oduzeti sve titule i dodeliti porazenima u tim finalima ili se uopste nece racunati,a Toni,reci ti to meni!?
(Bob, 01. februar 2022 17:37)

To isto čeka Djokovića! Još i više. Ili možda ti znaš sto niko ne zna, a ne znas ono sto svi znaju?

Jadni novinari, moraju da budu antivakseri

pre 2 godine

"Španac je osvojio trofej na Grend slemu u Melburnu, gde je Đokoviću oduzeta šansa da brani isti zbog političkih dešavanja."

Sve netačno, Đokovićem i njegovim šansama nije se bavio ministar, nije ni politikom, to je stereotip koji naši novinari moraju da ponavljaju, Đokoviću nije dozvoljeno da uđe u zemlju jer nije bio vakcinisan. To prema saveznom zakonu ove zemlje, a "medicinska izuzeća", pogotovo ovo Nolovo da je preležao koronu (neću o muvanju) za vladu su bila bespredmetna.

Zagor

pre 2 godine

Jedno je sigurno a to je da je Novak Rafu dobio na RG jer je ovaj očigledno bio povređen. Pobede lik 5_0 i onda kraj. Videli se iz aviona da se muči, da ne može ali Rafa je taj koji se bori časno dokle god može da se kreće. Takav je Rafa, hrabar, odvratan i ratnik do zadnje kapi krvi. Dž okolini je osjetio da je ovaj povređen i onda se razgoropadio. Mislim da ga Rafa predhodno na nekom turniru dobio set sa 0.

Danica

pre 2 godine

Aha, a ovaj u tom periodu navodno nije mogao ni da hoda, a kamoli trenira , a tek da se takmiči, pa se pojavi ovde i odigra na način koji smo mogli vidjeti. Ko iole poznaje tenis i igrao je na bilo kom nivou zna da nema tog treninga koji moze da nadomjesti takmičarske mečeve, a ovaj se pojavljuje direktno niotkuda i osvaja GS, eto interesantno ..
(@c72, 01. februar 2022 17:56)

A sta je tu "interesantno" (rečeno sa zagonetnim i značajnim podsmehom)? To što je ipak mogao da igra? Ili što vam nije dao detalje svog treninga i time vas, o bola, dezinfirmisao? Iju, ju, ju!

Draganče

pre 2 godine

Ceo svet zna šta bi se desilo. Novak Đoković je svojevrsna Ahilova peta za Rafu, ne bi mu Španac uzeo ni set na betonu. Ali dobro, obraz tvog bratanca je odavno ukaljan i to će istorija zapamtiti. I da završi sa više osvojenih GS titula, nikad Rafael Nadal neće dostići nivo Novaka Đokovića.
(srle, 01. februar 2022 16:37)

Idi!

@c72

pre 2 godine

@Ne lazi, Nadal je igrao egzibiciju u Emiratima u decembru, posle koje koje je dobio covid, a pre Australian opena je osvojio ATP 250 turnir u Melburnu. Novak od Davis cupa nije igrao nista, a ni trenirao. Obilazio je evente i nije imao ni jedan jedini pripremni mec.
(Jelena, 01. februar 2022 18:17)
Da, da nastupom u Emiratima je pokazao da je prespreman, a to u vezi covida i to u kakvom stanju je stigao u Australiju nema potrebe komentarisati. Inače uopšte ne smatram da bi Đoković osvojio turnir da je igrao.

paaaa

pre 2 godine

@Niti volim Zvezdu niti volim Partizan

Pa valjda treba da se slušaju lekari, naučnici i ljudi koji su završili velike škole, naspram tebe koji da li si i osnovnu školu završio. A loše nam ide upravo zato što svi sve znamo, ma više i bolje od svih stručnjaka...

@c72

pre 2 godine

@A sta je tu "interesantno" (rečeno sa zagonetnim i značajnim podsmehom)? To što je ipak mogao da igra? Ili što vam nije dao detalje svog treninga i time vas, o bola, dezinfirmisao? Iju, ju, ju!
(Danica, 01. februar 2022 18:23
Pa prilično je neobično, ako pratite i poznajete tenis moraćete i vi da se složite. Inače odlična replika, posebno mi se dopada onaj dio "rečeno sa zagonetnim i značajnim podsmehom". Odlično ste to dočarali riječima, upravo tako!

no name

pre 2 godine

(matori, 1. februar 2022 18:39)


Da Novak česće stize do Rafe na šljaci, nego Rafa do Novaka na betonu? Ako gledamo da Novak i Federer odigrali 20-18 na betonu. Samo 1-1 na Roland Garosu, ima istine. Dok su Nadal i Novak odigrali 19- 8 na šljaci i 7-20 na betonu. Praktično isto mečeva, ali da kazemo bas da ima trecina meceva na šlaci od 9 mastersa su 3 na šljaci. To samo potvrdjuje činjenicu da je na betonu najveca konkurencija, ako si specijalista za Wimbldon i Garos ti si tu najveci favorit. Ko se seca Kuretena specijalistu za šljaku a ima 3 Gs kao Warnika i Marey? Znači na Wimbldonu i Garosu ako pobedis svog najveceg rivala, ti 100% osvajas titulu. Igra se turnir da osvojis titulu, a ne samo da pobedis svog najveceg rivala. Ispada da Novak treba da ima vise titula na betonu, ali tu je konkurencija najteza.

P.s. Sto se tiče medjusobnog skora Novaka i Nadala, zanimljivo je da prvi put Novak pobedi na šljaci tek 2011. I ta godina je zanimljiva, formirao si igru prema favoritu, dodje protivnik koji ti ne odgovara i nista od titule na Garosu. Te 2011 je Novak nestvarno igrao jedino je Nadal uspevao da stalno igra finala sa njim, pruzi otpor i izgubi. Za medjusobni skor, Novak je mnogo dobro iskoristio onu krizu Nadala 2015 i 2016 kad su odigrali nekih 10 meceva. 2017 i do Wimbldona 2018 su odigrali samo 2 meca. Hocu reci da oni ipak gledaju da igraju da osvoje turnir, ako misle da ne mogu, nadju nacin da prodje sto bezbolnije.

Bimbo

pre 2 godine

Djoko ne bi dogurao ni do trećeg kola, ja cenim. Bio je dosta slab krajem godine, a posle ništa nije trenirao. To sa muvanjem oko tsta je bilo i mazanje očiju da ne igra jer bi ga nalupali. A ovako dobio podršku svih svetskih avaksa i još odglumio Che Gevaru i Mendelu u istoj komediji.

Gogo

pre 2 godine

Najvaznije da Bog sve vidi. Zato Nadal i jeste osvojio titulu. Kao i Australijanci. Bravo Nadal Bravo Australija. Ostale neka boli i peku rane.

Jelena

pre 2 godine

Kako ste vi tako sigurni da bi Novak osvojio tirnir? Tri najbitnija turnira u drugoj polovini godine je izgubio, Olimpijada, US open i zavrsni Masters. Posle toga nije ni trenirao, prvo je bio na odmoru, a onda navodno imao covid. Sve ukupno je trenirao 3 dana u Spaniji i bez ijednog pripremnog meca dosao na Australian open. Verujem da do Nadala ne bi ni stigao.

Srki the otac

pre 2 godine

Cuti Toni. Tvoj Rafica se dopinguje. Kako moze da izdrzi ovakve meceve kada ne trenira ne provodi 5 sati u teretani, nikad nije bio spreman, izgleda kao cackalica, jede trave i semenke, sa 20g nije meceve zavrsvao. Ma da kako da ne. Ajde reci nam jos da moze i sa iskidanim misicima da igra. Lazete Nadalovi, cela jedna nacija vas provalila

Jadni novinari, moraju da budu antivakseri

pre 2 godine

"Španac je osvojio trofej na Grend slemu u Melburnu, gde je Đokoviću oduzeta šansa da brani isti zbog političkih dešavanja."

Sve netačno, Đokovićem i njegovim šansama nije se bavio ministar, nije ni politikom, to je stereotip koji naši novinari moraju da ponavljaju, Đokoviću nije dozvoljeno da uđe u zemlju jer nije bio vakcinisan. To prema saveznom zakonu ove zemlje, a "medicinska izuzeća", pogotovo ovo Nolovo da je preležao koronu (neću o muvanju) za vladu su bila bespredmetna.

cinjenica

pre 2 godine

Vidim da ovde samo spominjete kako Djokovic tuce Nadala gotovo na svakom terenu. Betona, Djokoviceve podloge ima na vise turnira, nego sljake. Ipak je skor 30-28, nije bas da i Nadal nije dobio koji mec. Pritom, ima vise GS titula, a u 3 manje odigrana finala. Ne razumem, da li neke stvari ne zelite da sagledate kakve jesu, ili ste zaista slepi???
(falko, 01. februar 2022 16:51)

To što si napisao je činjenično tačno, ali srbi neće sebi nikad priznati to.

Meni je svaki antivakser mrzak

pre 2 godine

@Jelena
Kako je lepo čitati nekog ko kulturno i pismeno govori istinu. Nolo je do finala Vimbldona prošao kao kroz ementaler, pre toga je na RG dobio povređenog Vamos Rafu koji se posle toga pola godine oporavljao i nije ni igrao, u finalu Vimbldono, pošto se provukao kroz šuplji sir, naleteo na Beretinija, balvanstog "virtuoza", a onda je propao na tri sledeća velika turnira, kako kažeš, u Melburn nije mogao na silu, a meni je krivo što se to desilo jer i da je dobio Nadala u polufinalu, to ne bi išlo bez pet setova, u finalu protiv Medvedava ne bhi imao ni procenat šanse. Nolo je danas defanzivni iskusni prebacivač, čija taktika protiv mlađih, i to 10-11-12 godina, koji udaraju kao iz kukuruza, deluje nemoćno.

srle

pre 2 godine

Ceo svet zna šta bi se desilo. Novak Đoković je svojevrsna Ahilova peta za Rafu, ne bi mu Španac uzeo ni set na betonu. Ali dobro, obraz tvog bratanca je odavno ukaljan i to će istorija zapamtiti. I da završi sa više osvojenih GS titula, nikad Rafael Nadal neće dostići nivo Novaka Đokovića.

Negativni

pre 2 godine

Znas, znas ti dobro Toni sta bi se desilo. Znas dobro, ali si stari Latin, pa sr pravis nevest. 10 poslednjih susreta van sljake, Novak dobio svih 10. Da stvar po tvog pulena bude gora, od tih 10 na betonu odigrano 9. Secas li se koliko je Rafa uzeo setova u tih 9 susreta? Evo da te podsetim - NIJEDAN. A vidis, Novak je Rafu tukao i na sljaci.
Tako da samo onima koji se prave ludi ili glupi nije jasno sta bi se dogodilo.
(Conan, 01. februar 2022 16:40) Vrlo bitni podaci. Deder podseti kad vec kopas, koliko je u finalima US Opena, na tom istom betonu? PATOS!

falko

pre 2 godine

Vidim da ovde samo spominjete kako Djokovic tuce Nadala gotovo na svakom terenu. Betona, Djokoviceve podloge ima na vise turnira, nego sljake. Ipak je skor 30-28, nije bas da i Nadal nije dobio koji mec. Pritom, ima vise GS titula, a u 3 manje odigrana finala. Ne razumem, da li neke stvari ne zelite da sagledate kakve jesu, ili ste zaista slepi???

Zagor

pre 2 godine

Jedno je sigurno a to je da je Novak Rafu dobio na RG jer je ovaj očigledno bio povređen. Pobede lik 5_0 i onda kraj. Videli se iz aviona da se muči, da ne može ali Rafa je taj koji se bori časno dokle god može da se kreće. Takav je Rafa, hrabar, odvratan i ratnik do zadnje kapi krvi. Dž okolini je osjetio da je ovaj povređen i onda se razgoropadio. Mislim da ga Rafa predhodno na nekom turniru dobio set sa 0.

mate

pre 2 godine

Nema veceg mita od toga da je Rafa samo zemljas: lik 4 puta US Open osvojio (2 puta Dokovica dobio u finalu), Osvojio 2 Wimbledoona, prvo finale Wimbledona igrao 2006 sa jedva 20 godina? Jedini Nadal i Agassi imaju Olimpijsko zlato i sva 4 grand slama.

matori

pre 2 godine

@Vidim da ovde samo spominjete kako Djokovic tuce Nadala gotovo na svakom terenu. Betona, Djokoviceve podloge ima na vise turnira, nego sljake. Ipak je skor 30-28, nije bas da i Nadal nije dobio koji mec. Pritom, ima vise GS titula, a u 3 manje odigrana finala. Ne razumem, da li neke stvari ne zelite da sagledate kakve jesu, ili ste zaista slepi???
(falko, 01. februar 2022 16:51)

betona ima više, ali su oni nesrazmerno mnogo mečeva odigrali na šljaci. Novak je odavno u vođstvu protiv Rafe, ovaj mu nije uzeo set na betonu 8 godina, a imaju samo jedan meč na travi od 2011. koji je dobio Novak. znači da oni odigraju približan broj mečeva, čak i više na šljaci nego na betonu, jer je njega Novak povremeno dobijao i na šljaci, a Rafa njega van šljake nije uopšte.
zaključak; Novak stigne do Rafe na Šljaci skoro uvek, ali Rafa ne stigne do Novaka van šljake često.

Toni

pre 2 godine

A znas li sta ce se desiti kada dokazu da je doping-fajter?
Da li ce mu se oduzeti sve titule i dodeliti porazenima u tim finalima ili se uopste nece racunati,a Toni,reci ti to meni!?
(Bob, 01. februar 2022 17:37)

To isto čeka Djokovića! Još i više. Ili možda ti znaš sto niko ne zna, a ne znas ono sto svi znaju?

Baltazar

pre 2 godine

Šta bi bilo?! Pa oprao bi ga Novak u 3 seta u polufinalu, a prethodno bi ukanalio Beretinija sa njegovim jadnim bekendom! U finalu bi sa Medom odigrao 3:1 i to bi bilo to!
Zdravom čoveku ne dozvoliti da igra?!?! Ooooo ljudiiii moji, još uvek ne verujem gde je otišao ovaj svet!

Draganče

pre 2 godine

Ceo svet zna šta bi se desilo. Novak Đoković je svojevrsna Ahilova peta za Rafu, ne bi mu Španac uzeo ni set na betonu. Ali dobro, obraz tvog bratanca je odavno ukaljan i to će istorija zapamtiti. I da završi sa više osvojenih GS titula, nikad Rafael Nadal neće dostići nivo Novaka Đokovića.
(srle, 01. februar 2022 16:37)

Idi!

paaaa

pre 2 godine

Mnogo ste bre dosadni, i vi u rulja komentarima a i vi što izmišljate ove naručene tekstove sa nekakvim insinuacijama. Da se vakcinisao kao i svi drugi bio bi u konkurenciji za trofej, ovako pošto misli svojom glavom (bolje da plati jedan dobar PR ali ajd), nije prisutvovao istoriji. Prema tome, dosta kmečenja, ili čestitajte osvajaču ili se pokrijte ušima. Izvršite pritisak na Djokovića da se vakciniše, ako neće, dzabe se ljutite na ljude koji osvajaju trofeje, ljutite se na njega...

mate

pre 2 godine

betona ima više, ali su oni nesrazmerno mnogo mečeva odigrali na šljaci. Novak je odavno u vođstvu protiv Rafe, ovaj mu nije uzeo set na betonu 8 godina, a imaju samo jedan meč na travi od 2011. koji je dobio Novak. znači da oni odigraju približan broj mečeva, čak i više na šljaci nego na betonu, jer je njega Novak povremeno dobijao i na šljaci, a Rafa njega van šljake nije uopšte.
zaključak; Novak stigne do Rafe na Šljaci skoro uvek, ali Rafa ne stigne do Novaka van šljake često.
(matori, 1. februar 2022 17:05)
Gospodine- pa Nadal je Dokovica dobio u 2 finala US Opena? (ako se US Open igrao tih godina na sljaci izvinjavam se..)

Lavica

pre 2 godine

Ma nemoj molim te, kao sad ne zna sta bi se desilo da je bio Novak, pa vi ste ga zbog toga deportovali vrsili pritisak i dobili sta ste hteli....e a bolje ti je da cutis 🤫🤫🤫🤫😒

Bob

pre 2 godine

A znas li sta ce se desiti kada dokazu da je doping-fajter?
Da li ce mu se oduzeti sve titule i dodeliti porazenima u tim finalima ili se uopste nece racunati,a Toni,reci ti to meni!?

Boki

pre 2 godine

"Đoković je zauzeo stav da se ne vakciniše i krenuo je za Australiju, koja je nametnula pravila."

Evo kako se spinuje preko medija i pravi "lov" na Novaka. Đoković je ISPOŠTOVAO pravila koja je propisala Australija, što se i potvrdilo na prvom suđenju koje je presudilo u njegovu korist. A to što je političar doneo odluku van suda i bukvalno pokazao da je moćniji od suda, to je već neka druga priča.

Niti volim Zvezdu niti volim Partizan

pre 2 godine

Mnogo ste bre dosadni, i vi u rulja komentarima a i vi što izmišljate ove naručene tekstove sa nekakvim insinuacijama. Da se vakcinisao kao i svi drugi bio bi u konkurenciji za trofej, ovako pošto misli svojom glavom (bolje da plati jedan dobar PR ali ajd), nije prisutvovao istoriji. Prema tome, dosta kmečenja, ili čestitajte osvajaču ili se pokrijte ušima. Izvršite pritisak na Djokovića da se vakciniše, ako neće, dzabe se ljutite na ljude koji osvajaju trofeje, ljutite se na njega...
(paaaa, 1. februar 2022 16:54

Znači po tebi treba da se misli tudjom glavom da bi nečemu prisustvovao i bio najbolji u nečemu??? Vrlo "pametan" rezon, zato smo kao nacija tu gde jesmo i zato vakcinu smatramo dozvolom za zivot a ne sredstvom za zastitu od virusa

my way

pre 2 godine

Причају Роцер и Рафа после АО и каже Роџер
-Ја се живо сикирам хоће ли Ђоковићу дозволити да игра на РГ и Вимблдону и сруши нам рекорде. Не могу да спавам, а ти, Рафа?
-Ја богами спавам као беба.
-Па како, човече?
-Лепо, сат спавам, сат плачем...

Tri sekunde u reketu

pre 2 godine

Trebo je samo da ima papir da je vakcinisan. Ipak je on prevashodno teniser, ne treba da se bavi tom nekom vakcinom, isteruje nesto... Dao je priliku drugima da odlucuju o njemu. Ispao je naivan.

Sava

pre 2 godine

"Ako Rafa igra dobro, ima šanse i protiv Đokovića"

Ovim je sve receno u pogledu rasprave o najboljem.

U prevodu-Rafa mora da igra najbolji tenis da bi uopste imao sanse protiv Djokovica.

Conan

pre 2 godine

Znas, znas ti dobro Toni sta bi se desilo. Znas dobro, ali si stari Latin, pa sr pravis nevest. 10 poslednjih susreta van sljake, Novak dobio svih 10. Da stvar po tvog pulena bude gora, od tih 10 na betonu odigrano 9. Secas li se koliko je Rafa uzeo setova u tih 9 susreta? Evo da te podsetim - NIJEDAN. A vidis, Novak je Rafu tukao i na sljaci.
Tako da samo onima koji se prave ludi ili glupi nije jasno sta bi se dogodilo.

Danica

pre 2 godine

Aha, a ovaj u tom periodu navodno nije mogao ni da hoda, a kamoli trenira , a tek da se takmiči, pa se pojavi ovde i odigra na način koji smo mogli vidjeti. Ko iole poznaje tenis i igrao je na bilo kom nivou zna da nema tog treninga koji moze da nadomjesti takmičarske mečeve, a ovaj se pojavljuje direktno niotkuda i osvaja GS, eto interesantno ..
(@c72, 01. februar 2022 17:56)

A sta je tu "interesantno" (rečeno sa zagonetnim i značajnim podsmehom)? To što je ipak mogao da igra? Ili što vam nije dao detalje svog treninga i time vas, o bola, dezinfirmisao? Iju, ju, ju!

jackie

pre 2 godine

Opet se licemerno spominje da Novak nije poštovao pravila. Uostalom ima crno na belo od suda da je pravila poštovao i da su ga deportovali zbog opasnosti da će inficirati Australijance stavom o slobodi izbora. O lošem uticaju zbog toga što nije vakcinisan u zemlji gde je velik % vakcinisanih je smešno i govoriti. Dalje, nigde nisam pročitao da je u AUS vakcinacija obavezna, već verovatno država uslovljava na razne načine.
Šta bi bilo da je Novak igrao? Ili bi pobedio Nadala, verujem rutinski, ili bi ga iscedio da ne bi imao svežine za 5 sati igre u finalu. U svakom slučaju ne bi imao 21 GS.

Seka

pre 2 godine

Jel to ovaj sto je Novaka nazvao balkancem i jos svasta nesto pljuvao i potpalio mase dok je ovaj jos bio u avionu. Sram te bilo da ga spominjes sad uopste.

marko992

pre 2 godine

".... Đoković je zauzeo stav da se ne vakciniše i krenuo je za Australiju, koja je nametnula pravila."

Apsolutna laz,da su pravila Novaku tako bila prezentirana on ne bi ni kretao put Australije.

@c72

pre 2 godine

@Kako ste vi tako sigurni da bi Novak osvojio tirnir? Tri najbitnija turnira u drugoj polovini godine je izgubio, Olimpijada, US open i zavrsni Masters. Posle toga nije ni trenirao, prvo je bio na odmoru, a onda navodno imao covid. Sve ukupno je trenirao 3 dana u Spaniji i bez ijednog pripremnog meca dosao na Australian open. Verujem da do Nadala ne bi ni stigao.
(Jelena, 01. februar 2022 17:23)
Aha, a ovaj u tom periodu navodno nije mogao ni da hoda, a kamoli trenira , a tek da se takmiči, pa se pojavi ovde i odigra na način koji smo mogli vidjeti. Ko iole poznaje tenis i igrao je na bilo kom nivou zna da nema tog treninga koji moze da nadomjesti takmičarske mečeve, a ovaj se pojavljuje direktno niotkuda i osvaja GS, eto interesantno ..

OPRM OK

pre 2 godine

Djoko ne bi dogurao ni do trećeg kola, ja cenim. Bio je dosta slab krajem godine, a posle ništa nije trenirao. To sa muvanjem oko tsta je bilo i mazanje očiju da ne igra jer bi ga nalupali. A ovako dobio podršku svih svetskih avaksa i još odglumio Che Gevaru i Mendelu u istoj komediji.
(Bimbo, 01. februar 2022 16:30)

E bas si BIMBO...Treba li tebi i slicnima da se crta da nista sa testovima nije "muvano"! Njega su proterali zbog "diskrecionog prava" tamo nekog politicara,koji je "smatrao" da ce Novak,zbog svog stava prema vakcini "lose uticati na gradjane Australije"???

@c72

pre 2 godine

@Ne lazi, Nadal je igrao egzibiciju u Emiratima u decembru, posle koje koje je dobio covid, a pre Australian opena je osvojio ATP 250 turnir u Melburnu. Novak od Davis cupa nije igrao nista, a ni trenirao. Obilazio je evente i nije imao ni jedan jedini pripremni mec.
(Jelena, 01. februar 2022 18:17)
Da, da nastupom u Emiratima je pokazao da je prespreman, a to u vezi covida i to u kakvom stanju je stigao u Australiju nema potrebe komentarisati. Inače uopšte ne smatram da bi Đoković osvojio turnir da je igrao.

Jelena

pre 2 godine

Aha, a ovaj u tom periodu navodno nije mogao ni da hoda, a kamoli trenira , a tek da se takmiči, pa se pojavi ovde i odigra na način koji smo mogli vidjeti. Ko iole poznaje tenis i igrao je na bilo kom nivou zna da nema tog treninga koji moze da nadomjesti takmičarske mečeve, a ovaj se pojavljuje direktno niotkuda i osvaja GS, eto interesantno ..
(@c72, 1. februar 2022 17:56) 

Ne lazi, Nadal je igrao egzibiciju u Emiratima u decembru, posle koje koje je dobio covid, a pre Australian opena je osvojio ATP 250 turnir u Melburnu. Novak od Davis cupa nije igrao nista, a ni trenirao. Obilazio je evente i nije imao ni jedan jedini pripremni mec.

paaaa

pre 2 godine

@Niti volim Zvezdu niti volim Partizan

Pa valjda treba da se slušaju lekari, naučnici i ljudi koji su završili velike škole, naspram tebe koji da li si i osnovnu školu završio. A loše nam ide upravo zato što svi sve znamo, ma više i bolje od svih stručnjaka...

matori

pre 2 godine

@Gospodine- pa Nadal je Dokovica dobio u 2 finala US Opena? (ako se US Open igrao tih godina na sljaci izvinjavam se..)
(mate, 01. februar 2022 17:12)

gospodine Mate, niste vi dobro shvatili šta sam ja napisao...
jesu, 2010. i 2013. i to je bila poslednja Rafina pobeda protiv Novaka van šljake. u tom trenutku Rafa je još uvek vodio protiv Novaka. narednih godina Novak i Rafa su imali izjednačen skor na šljaci i sve pobede Novaka na betonu do 2018. kada su odigrali jedan meč na travi ( polufinale Vimbldona koje je dobio Novak). mislim da je tada već Novak bio u vođstvu.
samo jedan podatak: na tri GS van šljake oni su odigrali 8 mečeva, a na šljaci 9. od svih mečeva ( 58), oni su 27 odigrali na šljaci. skoro pola, a šljake nema ni trećina turnira....
to sve potvrđuje moj prethodni post.

@c72

pre 2 godine

@A sta je tu "interesantno" (rečeno sa zagonetnim i značajnim podsmehom)? To što je ipak mogao da igra? Ili što vam nije dao detalje svog treninga i time vas, o bola, dezinfirmisao? Iju, ju, ju!
(Danica, 01. februar 2022 18:23
Pa prilično je neobično, ako pratite i poznajete tenis moraćete i vi da se složite. Inače odlična replika, posebno mi se dopada onaj dio "rečeno sa zagonetnim i značajnim podsmehom". Odlično ste to dočarali riječima, upravo tako!

ivica

pre 2 godine

Ceo svet zna šta bi se desilo. Novak Đoković je svojevrsna Ahilova peta za Rafu, ne bi mu Španac uzeo ni set na betonu.
(srle, 01. februar 2022 16:37)

Slazem se prilicno s tvojim komentarom. Novak je Rafi problem i to nikad nije bila tajna. Ako ga moze izbjeci naravno da zeli , tko ne bi zelio. Ali opet igrali su puno puta i omjer je takav kakav je, razlika nije drasticna. Nema rjesenja najcesce za Novakovu igru ali nije to nista neobicno. On s druge strane ima igru za sve ostale, ima naravno i Novak s razlikom da ce on bez obzira na razliku u klasi cesce imati problem s razlicitim tipovima protivnika koji su u vrhu. Svaki GS je vazan i ako te izbaci Thiem ili Murray ili netko treci otvaras sansu Nadalu koji jednostavno ne gubi od takvih igraca , osobito ako zna da Novak vise nije u turniru. To je motiv vise , komu ne bi bio. I tako covjek uzima naslove. Novak uzima na svoj nacin, dominantno i u serijama. Nadal igra sjajno tjesne meceve , u cetvrtfinalima , polufinalima , finalima..lako dize formu i uvjek je jak kad je u drugom tjednu. Ako nema Novaka na turniru stavljas lovu na Rafu. To je naprosto tako. Ako zbrojite , da je Novak dobijao ove ostale imao bi 5-6 vise.. da je Nadalu koji put manje npr. u Wimbledoni ili AO bio Novak imao bi i on isto toliko. U sportu je to tako, neko nekome uvjek lezi bolje

no name

pre 2 godine

(matori, 1. februar 2022 18:39)


Da Novak česće stize do Rafe na šljaci, nego Rafa do Novaka na betonu? Ako gledamo da Novak i Federer odigrali 20-18 na betonu. Samo 1-1 na Roland Garosu, ima istine. Dok su Nadal i Novak odigrali 19- 8 na šljaci i 7-20 na betonu. Praktično isto mečeva, ali da kazemo bas da ima trecina meceva na šlaci od 9 mastersa su 3 na šljaci. To samo potvrdjuje činjenicu da je na betonu najveca konkurencija, ako si specijalista za Wimbldon i Garos ti si tu najveci favorit. Ko se seca Kuretena specijalistu za šljaku a ima 3 Gs kao Warnika i Marey? Znači na Wimbldonu i Garosu ako pobedis svog najveceg rivala, ti 100% osvajas titulu. Igra se turnir da osvojis titulu, a ne samo da pobedis svog najveceg rivala. Ispada da Novak treba da ima vise titula na betonu, ali tu je konkurencija najteza.

P.s. Sto se tiče medjusobnog skora Novaka i Nadala, zanimljivo je da prvi put Novak pobedi na šljaci tek 2011. I ta godina je zanimljiva, formirao si igru prema favoritu, dodje protivnik koji ti ne odgovara i nista od titule na Garosu. Te 2011 je Novak nestvarno igrao jedino je Nadal uspevao da stalno igra finala sa njim, pruzi otpor i izgubi. Za medjusobni skor, Novak je mnogo dobro iskoristio onu krizu Nadala 2015 i 2016 kad su odigrali nekih 10 meceva. 2017 i do Wimbldona 2018 su odigrali samo 2 meca. Hocu reci da oni ipak gledaju da igraju da osvoje turnir, ako misle da ne mogu, nadju nacin da prodje sto bezbolnije.