Petak, 24.03.2023.

14:09

Srpska turistkinja se žalila – agencija poslala odgovor, i to kakav...

Izvor: B92

Srpska turistkinja se žalila – agencija poslala odgovor, i to kakav... IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

70 Komentari

Sortiraj po:

strahinja

pre 1 godinu

Kod "sumljate" sam prestao da čitam. Jel realno da to stoji u zvaničnom odgovoru agencije?
(Trol, 24. mart 2023 19:12)

A "Jel realno..." bi trebalo biti ispravno?
(92, 24. mart 2023 23:04)

Evo ja se izvinjavam u ime Trola zato sto nije stavio appstrof na jel. Da je bar napisao “jer” pa da razumem zasto se neko uhvatio za tu gresku

strahinja

pre 1 godinu

Da zanemarim pravopis i koja je strana u pravu, ton kojim je odgovor napisan je apsolutno neprofesionalan. To mi prilicno pokazuje da je i rad same agencije neprofesionalan

Zemljoradnik

pre 1 godinu

Одговор агенције као да је писан на мобилним телефону, па отуд и оволико грешака, ваљда... "Туристички бус" од 30 седишта обично значи да је у питању варијанта комбија која је направљен као мањи бус (Спринтер, Мастер, Ивеко) а као резултат уска и неудобна седишта као и тврдо вешање, такви бусеви су за неке краће релације, а не за међународне, 6-8 редова седишта, плус 2 или 3 возача.
(Avaya, 24. mart 2023 23:19)

- Ako je istina ovo što kaže agencija, u ponudi je pisalo da će autobus imati izmedju 16 i 90 sedišta. Ovo ostalo o čemu pišete je nebitno.

Agencije nude aranžmane po nekakvim cenama koje odrede da bi bili komkurentni i razumljivo je da žele da ostvare profit. Ako imaju prijavljenih 25 putnika koristiće autobus sa 30 sedišta, a ne taj medjunarodni sa 6-8 redova sedišta i 2-3 vozača. Takodje je razumljivo da putnik hoće maksimalno za svoj novac. U takvoj situaciji gleda se opis ponude i da li agencija ispunjava ono na šta se obavezala.

komunikacija sa putnicima mu nije u opisu posla

pre 1 godinu

onda dodaje " a nije da nisam posteno platila"...
(kraja, 24. mart 2023 18:59)


pa, ako nije pošteno platila - zašto ste je pustili u autobus?
da li je trebalo da kaže da je tih 80 evra, koliko je sama agencija odredila - malo, i da samoinicijativno doda još para?

legitimno je da se nižim cenama agencije bore da pridobiju putnike i tako zarade, ali, makar aranžman bio i 1 evro, nije legitimno da je zbog toga neko dužan da trpi status putnika drugog reda i da bespogovorno prihvati geslo - koliko para, toliko muzike, ako ti se to ne sviđa mrzi me da se smaram razgovarajući sa tobom, dobićeš obrazac?!

milance

pre 1 godinu

Kao neko ko jako cesto putuje , imam obavezu da dam savet svima putnicima koji su se nasli u situaciji da im prava nisu ispostovana ( i ako je u ovom slucu agencija u pravu ovak ton i nepismesnost je nodopustiv od strane vlasnika ) …. Ili angazujte advokata i nadajte se ili odustanite … ( na zalost ) … mi smo imali situaciju da smo se bebom vracali sa Havaja i to biznis klasom … na kraju smo usled nebrojanih gresaka kompanije putovali 4 dana umesto jednog … i i dalje cekamo samo odgovor na zalbu jer im se jednostano moze ( cak i uz advokata sistem to dozvoljava njima ) … mali savet … uvek pravika ili osiguranje uz sebe pa kako vam “ udruzenje presudi” …yuta je uglavnom pravicna za domace agencije … za medjunarodne nema leka jos uvek … nadam se da ce ovo nekome pomoci

Sale

pre 1 godinu

Nije mi žao putnice samo zato što plaća nekoj agenciji da ode do Italije. Zar nije lepše bez agencija, možete da idete gde hoćete i kad hoćete...

Goran

pre 1 godinu

Meni je sve jasno u tekstu objasnjenja.Pravopisnih gresaka koliko hoces ali to nije tema samog dogadjaja.Inace sam prisustvovao milion puta gde nabedjeni primadonci prosipaju pamet a kasnije inat.Teska je ta papuca kad se opanak opapuci.
(Nista bez pelena, 24. mart 2023 19:48)
tako je ! ali dežurni lektori i dokoni profesori Srpskog jezika su dosadni užasno ! hajde sada mene za velika i mala slova i zapete ispravljajte lečite malo frustracije .....
(Tomy Čubura, 24. mart 2023 21:43)
Frustracije? Nisu frustracije, to je normalna reakcija na komentar nepismenog coveka koji se usudjuje da soli pamet nekom ko je svoju skolu posteno zavrsio i ko nije kupio svedocanstvo ili diplomu. Frustracije dobijamo kada takav komentator dobije posao direktora. Takvih je toliko u drzavi da napori ljudi koji ukazuju na nepismenost postaju jos samo jedna vizuelizacija Don Kihotove borbe sa vetrenjacama. Da li ikad pomislite da vase komentare mogu citati i neka deca i da dodju u zabludu oko pravopisa? Ili stranci koji uce nas jezik? Vrlo bahato nazivate ljude frustriranim i tako pokusavate da se sakrijete iza nekakve tastatura - hrabrosti. Ako laze koza - ne laze rog.

92

pre 1 godinu

Kod "sumljate" sam prestao da čitam. Jel realno da to stoji u zvaničnom odgovoru agencije?
(Trol, 24. mart 2023 19:12)

A "Jel realno..." bi trebalo biti ispravno?

Avaya

pre 1 godinu

Одговор агенције као да је писан на мобилним телефону, па отуд и оволико грешака, ваљда... "Туристички бус" од 30 седишта обично значи да је у питању варијанта комбија која је направљен као мањи бус (Спринтер, Мастер, Ивеко) а као резултат уска и неудобна седишта као и тврдо вешање, такви бусеви су за неке краће релације, а не за међународне, 6-8 редова седишта, плус 2 или 3 возача.

kremen

pre 1 godinu

Суштина нема везе са словним и граматичким грешкама. у потпуности сам уверен да власник агенције говори истину.

Госпођа се жали
1. што аутобус није већи
2. што није било више пауза
3. што у повратку возач није стао код Змајеве пумое
4. што је изгубила флашу уља



све саме трице и кучине. Госпођа дефинитивно убудуће треба да путује својим возилом и да преко букинга организује све што пожели.

realna očekivanja i pouzdana agencija

pre 1 godinu

Neki ljudi su naprosto nekorektni. Ponekad su to ljudi iz agencije tj. agencija sama a ponekad su to putnici. Da bi sve bilo korektno mora da bude fer cijena i razumni ljudi koji znaju šta treba da dobiju za svoj novac ali i agencija mora da zna kako da ograniči nerazumne prigovore. To izbjegava korektnim i detaljnim opisom sadržaja putovanja. Mora da se ispštuje vrijeme polaska i dolaska (realno planiranje na osnovu iskustva), da je jasno mjesto polaska, mjesto iskrcavanja, kvalitet smještaja, pozeljno je procjena dodatnih minimalnih troškova npr. ulaznice, izlet, ručak u gradu isl. Putnik mora znati da ima dodatnih troškova i da nije dosta platiti agenciji i misliti da je to sve. Mora biti jasno šta je uključeno u tu cijenu jer nije isto noćenje, tri obroka, bazen, hotelska plaža (mozda i sauna, masaža), lezaljka, voće, piće... ili nočenje sa skromnim doručkom i sve drugo moraš dodatno da platiš. Ako nemaš pare ne putuj. Ako nemaš iskustva pitaj negog ko ima da ti kaže šta da očekuješ. Ako je fer agencija i fer putnik sve bude o.k. Ali ima loših agencija koje varaju putnike. A ima i putnika koji zalbama zele izboriti povrat novca.

Случајни пролазник

pre 1 godinu

Колико бизниса и даље постоји зато што људи не желе да користе интернет.
(Куп је битан, 24. mart 2023 19:27)

Bas me interesuje kako bi preko interneta organizovao ovu turu koja je verujem kostala oko 150€. Za te pare ne bi mogao kolima samo do Slovenacke granice i nazad.
Al' uvek se nadju pametnjakovici koji vise vole da plate 80€ nocenje preko booking-a nego 40€ preko agencije.

Koliko ljudi i dalje ima internet a mozga nerazvijenog.

X=iks

pre 1 godinu

o sto je neko nepismen ne znaci da je ni prevarant a ni lopov.
(nele, 24. mart 2023 19:22)

Ali, a priori znaci da je nesposoban. Posto je nesposoban, ne moze se baviti poslom koji se bavi i tu svaka prica prestaje.

Tomy Čubura

pre 1 godinu

Meni je sve jasno u tekstu objasnjenja.Pravopisnih gresaka koliko hoces ali to nije tema samog dogadjaja.Inace sam prisustvovao milion puta gde nabedjeni primadonci prosipaju pamet a kasnije inat.Teska je ta papuca kad se opanak opapuci.
(Nista bez pelena, 24. mart 2023 19:48)
tako je ! ali dežurni lektori i dokoni profesori Srpskog jezika su dosadni užasno ! hajde sada mene za velika i mala slova i zapete ispravljajte lečite malo frustracije .....

sorry

pre 1 godinu

Mogu samo zamisliti kako vodi posao, kada ovako pise. Verujem putnicima.
(S, 24. mart 2023 19:49)

Zamisli kako se dopisuje na engleskom. :-)

milan

pre 1 godinu

Putovao sam 100 puta sa agencijama i nikada se nisam žalio. Uvek sve ispadne tačno kako piše. Neko nešto nudi za neke pare i to je to. Druga je stvar što ljudi ne čitaju i ne znam šta očekuju. Pročitaš natanane program a za nedoumice možeš i da pitaš pa ako ti odgovara platiš i ideš.

nele

pre 1 godinu

To sto je neko nepismen ne znaci da je ni prevarant a ni lopov.
Iz teksta, koliko vidim, zena se zalila sto su se vracali u drugi grad po putnike koji nisu isli na fakultativno izlet, da joj nisu vratili zaboravljeno ulje, da je autobus bio mali, da nije hteo da stane kod Zmaja da izadje.. Elem, gospodjo, putovanja nisu za vas. Zamislite putovanje gde svako zaustavlja autobus gde mu padne na pamet? Piskilo vam se? Zasto niste unapred razmisljali? Imate slabu besiku? E onda nemojte putovati autobusom!
Nedavno sam bio putnik gde smo jednog jutra cekali 30min zenu koja je kasnila na izlet. Cekali smo je i da krenemo nazad. Drugog dana je ponovo kasnila a njen suprug je insistirao da je cekamo, stajao na vratima autobusa.. Posto vodja puta nije znao sta da radi, par putnika ga je izbacilo napolje i zatvorilo vrata. Ta osoba se kasnije zalila na agenciju a ostali putnici se organizovali i poslali mail podrske agenciji.
Elem, budite srećni sto vas nisu izbacili

Nista bez pelena

pre 1 godinu

Meni je sve jasno u tekstu objasnjenja.Pravopisnih gresaka koliko hoces ali to nije tema samog dogadjaja.Inace sam prisustvovao milion puta gde nabedjeni primadonci prosipaju pamet a kasnije inat.Teska je ta papuca kad se opanak opapuci.

Куп је битан

pre 1 godinu

Колико бизниса и даље постоји зато што људи не желе да користе интернет.

rista todorović

pre 1 godinu

Kakva nepismenost ! Bolje da batale posao kojim se bave i posvete učenju književnog srpskog jezika nekoliko godina ! Mada se najveći deo toga nauči kod kuće pre polaska u osnovnu školu. Posebna atrakcija je što ovo nije privatno nego službeno, bolje reći poslovno pismo. Sjajno je što ste ga objavili celo ali negde na polovini sam morao da prekinem sa čitanjem...bilo mi je žao koliko jezika, još više onoga ko ga je sročio i hrabro potpisao.

aca

pre 1 godinu

Od kad je sveta i veka sve kupoprodaje se zasnivaju na onom “kolko para tolko muzike” moze da se desi da nesto preplatite a ne dobijete nista ali cete u 100% slucajeva za ono sto ste platiti jeftino dobiti razocarenje.

кбло тебра

pre 1 godinu

Власница агенције је неписмена са конфузним током мисли, али је у праву за скоро све написано.
Небитно што ја лично не бих таквој особи препустио организацију нечег мени битног.

ot

pre 1 godinu

Pismenost osobe iz agencije je razocaravajuca, ali oni rade svoj posao i uzimaju pare, tako da prvo treba da se zapitamo zasto placamo ovakvima. Ako u danasnje vreme nisi sposoban sam otici do Italije par dana, nego ti treba agencija, onda neka te i levate ovakvi. Ali, ako izuzmemo pismenost i konstrukciju recenica, bice da je putnica ipak malo bezobrazna. Nijedna normalna zena ne dozvoljava sebi da joj se dese takve stvari, a pogotovo da nije spremna kada ide na putovanje. To sto joj je trebalo kosta 30 dinara i stane u dzep, tako da nema opravdanja. A i ovoga dole, sto "hejtuje loukostove" da pitam, kojim to on etihadom, turkis erlajnsom, lufthansom i sl. putuje iz Srbije u Italiju?

Liga šampiona

pre 1 godinu

Svako bi da se bavi turizmom i organizuje ture, a i svako bi da ide u Rim za 30 Evra. Šta ste tražili svojom neodgovornošću ste svi i dobili. I to važi za turističku “agenciju” i za putnike, a pogotovo za državu koja dopušta svašta.
(Los Angeles, 24. mart 2023 17:38)
Vidi ja sam prvi za filozofiju koliko para toliko muzike ali ukoliko neko za 30e laže da ćete dobiti nešto što ne dobijete je prekršaj. Država je kriva što ne kažnjava prekršaje, niko ne dopušta da lažete.

Pevac

pre 1 godinu

Samo ispoštujte ponudu za novac koji tražite za odredjenu destinaciju.Imao sam priliku da preko jedne agencije (neću pominjati naziv) putujem za Sarajevo prošle nedelje.Bus je stao usled kvara u 02 ujutru (sreća u naseljenom mestu posle Šapca) i čekali smo do 7:30 zamenski.Nije mi prvi put ali zaista je i tužno i ružno sedeti i čekati toliko dugo.

Istoričar amater

pre 1 godinu

Sve sve...ali ovi "turisti" bekpekeri i loukosteri me realno nerviraju više od turističkih agencija. Brate, hoćeš u Grčku sedmicu dana za 200 evra (postoje takvi aranžmani) pa šta očekuješ bre? Hoćeš šampanjac i kavijar u autobusu? Hotel 5* ? Lap dance? Hoćeš u Italiju za 100 evra da obiđeš Rim San Marino Rimini, Veneciju ne znam šta sve ne...pa onda ovi što kupe povratnu avio kartu za 9.99 Eur i onda kad ih xy loukoster aviokompanija ispali onda beskrajne žalbe i kmečanje. A lepo kaže naš narod : Koliko para toliko muzike!

Djoka iz NY

pre 1 godinu

Vidim da mnogi ovde ne shvataju poentu. Nije bitno da li je tura koštala 100 ili 1000 evra ali ako si napisao da će se putovati luksuznim turističkim autobusom (znači autobus sa WC-om, internetom, klimatizacijom, TV-m itd.), a putuje se običnim autobusom sa 30 sedišta to je lažno oglašavanje. Ako se napiše da će biti 5 pauza a budu 2 to je lažno oglašavanje. Osim toga čisto sumnjam da turističke agencije mogu prodavati ekskurzije a da taj prihod nigde ne evidentiraju i da ne izdaju račune za to. Ako je tako, onda OK.
Ali opet se sve svodi na to da ja sad znači mogu da organizujem turu do Pariza za 100 evra i rellamira da će putnici dobiti luksuzni prevoz, šampanjac, kavijar, besplatan ručak i kad turisti ne dobiju ništa od toga da im kažem "pa šta ste očekivali za 100 evra" i nikom ništa.

Milos

pre 1 godinu

Ne zna se je je gori, ova putnica koja šalje besmislene reklamacije ili ova agencija koja na ovakav nepismen način ulazi u raspravu sa budalom.
Samo joj pošaljete da žalba nije osnovana i neka se zali kome hoće.
O efektivi koja se bavi ovim stvarima, ne vredi trošiti reči.

ja

pre 1 godinu

Išao sam na sličnu, gotovo identičnu turu 2019 preko proverene agencije koja je obilazila još i Gradaru i Urbino al nije išla u Modenu. Fantastično se proveo, sve je bilo uredu. Imali smo komforan bus sa klimom, 50 i kusur sedišta. Ona se žali da su dobili mini bus od 30-ak sedišta. Ja kad sam išao, minimum za realizovanje putovanja je bilo 50 ljudi, znači taj bus koji su spremili ili se ne ide. Znači kad je videla minimum putnika za realizaciju mogla je i sama da pretpostavi da neće ići bus za 30-ak ljudi već manje vozilo. Fakultativni izleti nisu obavezni i doplaćuju se svuda, al "izlet" u Feraru nije se plaćao. To je prvi gradić na koji se nailazi rano ujutru, usput je, samo par km skretanja sa puta i to nije u redu naplatiti kao izlet. Žali se da su naplatili izlet u San Marino pa odatle krenuli za Srbiju. To je normalno, smeštaj je u Riminiju i onaj ko neće da plati izlet u San Marino ostaje u Riminiju i bus je dužan da se vrati pa makar i jedan putnik ostao. Ovo im je još i super ispalo da svi idu u San Marino jer duže vremena provedu u predivnom San Marinu. Žali se da nisu pravili pauze na njenu molbu - to je stvar dogovora, pauze se prave planski, vanredne pauze na molbu po pravilu se prave kratke. Žali se na nepoznato vreme povratka - to niko ne može znati, zavisi od gužve na granici. Sve u svemu nije izabrala sjajnu agenciju ali ni ona se nije ponašala prijatno i ljubazno, terala neki inat, i ona a i oni. Lepa reč i razumevanje sve rešava.

kraja

pre 1 godinu

...pocetak sezone, prva tura, 10 dana grcka sa prenocistem i prevozom 80€...
...bus, deker, odlicno odrzavan, udoban, nije sklopocija...
...na prvoj pauzi, izlaci devojka na prednja vrata, namrstena, prilazi i pita da li sam ja vodic - potvrdjujem...
...ona me gleda, mrko i kaze, "potpuno sam razocarana, nije onako kako sam ocekivala", sta god to znacilo posle nepuna 3 sata voznje...
...onda dodaje " a nije da nisam posteno platila"...
...samo sam joj odgovorio da na povratku, na obrascu koji ce dobiti od mene napise sve cime je nezadovoljna i da ce to biti prosledjeno agenciji...
...mogu da zamislim sta je sve tek napisala posle 10 dana u grckoj...
...a nije da nije posteno platila...!!!
...uz ovo ide onaj stari vic "a imate li vi ljeba od 10 dana"...

Los Angeles

pre 1 godinu

Svako bi da se bavi turizmom i organizuje ture, a i svako bi da ide u Rim za 30 Evra. Šta ste tražili svojom neodgovornošću ste svi i dobili. I to važi za turističku “agenciju” i za putnike, a pogotovo za državu koja dopušta svašta.

Istoričar amater

pre 1 godinu

Sve sve...ali ovi "turisti" bekpekeri i loukosteri me realno nerviraju više od turističkih agencija. Brate, hoćeš u Grčku sedmicu dana za 200 evra (postoje takvi aranžmani) pa šta očekuješ bre? Hoćeš šampanjac i kavijar u autobusu? Hotel 5* ? Lap dance? Hoćeš u Italiju za 100 evra da obiđeš Rim San Marino Rimini, Veneciju ne znam šta sve ne...pa onda ovi što kupe povratnu avio kartu za 9.99 Eur i onda kad ih xy loukoster aviokompanija ispali onda beskrajne žalbe i kmečanje. A lepo kaže naš narod : Koliko para toliko muzike!

Liga šampiona

pre 1 godinu

Svako bi da se bavi turizmom i organizuje ture, a i svako bi da ide u Rim za 30 Evra. Šta ste tražili svojom neodgovornošću ste svi i dobili. I to važi za turističku “agenciju” i za putnike, a pogotovo za državu koja dopušta svašta.
(Los Angeles, 24. mart 2023 17:38)
Vidi ja sam prvi za filozofiju koliko para toliko muzike ali ukoliko neko za 30e laže da ćete dobiti nešto što ne dobijete je prekršaj. Država je kriva što ne kažnjava prekršaje, niko ne dopušta da lažete.

nele

pre 1 godinu

To sto je neko nepismen ne znaci da je ni prevarant a ni lopov.
Iz teksta, koliko vidim, zena se zalila sto su se vracali u drugi grad po putnike koji nisu isli na fakultativno izlet, da joj nisu vratili zaboravljeno ulje, da je autobus bio mali, da nije hteo da stane kod Zmaja da izadje.. Elem, gospodjo, putovanja nisu za vas. Zamislite putovanje gde svako zaustavlja autobus gde mu padne na pamet? Piskilo vam se? Zasto niste unapred razmisljali? Imate slabu besiku? E onda nemojte putovati autobusom!
Nedavno sam bio putnik gde smo jednog jutra cekali 30min zenu koja je kasnila na izlet. Cekali smo je i da krenemo nazad. Drugog dana je ponovo kasnila a njen suprug je insistirao da je cekamo, stajao na vratima autobusa.. Posto vodja puta nije znao sta da radi, par putnika ga je izbacilo napolje i zatvorilo vrata. Ta osoba se kasnije zalila na agenciju a ostali putnici se organizovali i poslali mail podrske agenciji.
Elem, budite srećni sto vas nisu izbacili

кбло тебра

pre 1 godinu

Власница агенције је неписмена са конфузним током мисли, али је у праву за скоро све написано.
Небитно што ја лично не бих таквој особи препустио организацију нечег мени битног.

Los Angeles

pre 1 godinu

Svako bi da se bavi turizmom i organizuje ture, a i svako bi da ide u Rim za 30 Evra. Šta ste tražili svojom neodgovornošću ste svi i dobili. I to važi za turističku “agenciju” i za putnike, a pogotovo za državu koja dopušta svašta.

kraja

pre 1 godinu

...pocetak sezone, prva tura, 10 dana grcka sa prenocistem i prevozom 80€...
...bus, deker, odlicno odrzavan, udoban, nije sklopocija...
...na prvoj pauzi, izlaci devojka na prednja vrata, namrstena, prilazi i pita da li sam ja vodic - potvrdjujem...
...ona me gleda, mrko i kaze, "potpuno sam razocarana, nije onako kako sam ocekivala", sta god to znacilo posle nepuna 3 sata voznje...
...onda dodaje " a nije da nisam posteno platila"...
...samo sam joj odgovorio da na povratku, na obrascu koji ce dobiti od mene napise sve cime je nezadovoljna i da ce to biti prosledjeno agenciji...
...mogu da zamislim sta je sve tek napisala posle 10 dana u grckoj...
...a nije da nije posteno platila...!!!
...uz ovo ide onaj stari vic "a imate li vi ljeba od 10 dana"...

kremen

pre 1 godinu

Суштина нема везе са словним и граматичким грешкама. у потпуности сам уверен да власник агенције говори истину.

Госпођа се жали
1. што аутобус није већи
2. што није било више пауза
3. што у повратку возач није стао код Змајеве пумое
4. што је изгубила флашу уља



све саме трице и кучине. Госпођа дефинитивно убудуће треба да путује својим возилом и да преко букинга организује све што пожели.

Milos

pre 1 godinu

Ne zna se je je gori, ova putnica koja šalje besmislene reklamacije ili ova agencija koja na ovakav nepismen način ulazi u raspravu sa budalom.
Samo joj pošaljete da žalba nije osnovana i neka se zali kome hoće.
O efektivi koja se bavi ovim stvarima, ne vredi trošiti reči.

Nista bez pelena

pre 1 godinu

Meni je sve jasno u tekstu objasnjenja.Pravopisnih gresaka koliko hoces ali to nije tema samog dogadjaja.Inace sam prisustvovao milion puta gde nabedjeni primadonci prosipaju pamet a kasnije inat.Teska je ta papuca kad se opanak opapuci.

92

pre 1 godinu

Kod "sumljate" sam prestao da čitam. Jel realno da to stoji u zvaničnom odgovoru agencije?
(Trol, 24. mart 2023 19:12)

A "Jel realno..." bi trebalo biti ispravno?

milan

pre 1 godinu

Putovao sam 100 puta sa agencijama i nikada se nisam žalio. Uvek sve ispadne tačno kako piše. Neko nešto nudi za neke pare i to je to. Druga je stvar što ljudi ne čitaju i ne znam šta očekuju. Pročitaš natanane program a za nedoumice možeš i da pitaš pa ako ti odgovara platiš i ideš.

Случајни пролазник

pre 1 godinu

Колико бизниса и даље постоји зато што људи не желе да користе интернет.
(Куп је битан, 24. mart 2023 19:27)

Bas me interesuje kako bi preko interneta organizovao ovu turu koja je verujem kostala oko 150€. Za te pare ne bi mogao kolima samo do Slovenacke granice i nazad.
Al' uvek se nadju pametnjakovici koji vise vole da plate 80€ nocenje preko booking-a nego 40€ preko agencije.

Koliko ljudi i dalje ima internet a mozga nerazvijenog.

Djoka iz NY

pre 1 godinu

Vidim da mnogi ovde ne shvataju poentu. Nije bitno da li je tura koštala 100 ili 1000 evra ali ako si napisao da će se putovati luksuznim turističkim autobusom (znači autobus sa WC-om, internetom, klimatizacijom, TV-m itd.), a putuje se običnim autobusom sa 30 sedišta to je lažno oglašavanje. Ako se napiše da će biti 5 pauza a budu 2 to je lažno oglašavanje. Osim toga čisto sumnjam da turističke agencije mogu prodavati ekskurzije a da taj prihod nigde ne evidentiraju i da ne izdaju račune za to. Ako je tako, onda OK.
Ali opet se sve svodi na to da ja sad znači mogu da organizujem turu do Pariza za 100 evra i rellamira da će putnici dobiti luksuzni prevoz, šampanjac, kavijar, besplatan ručak i kad turisti ne dobiju ništa od toga da im kažem "pa šta ste očekivali za 100 evra" i nikom ništa.

Goran

pre 1 godinu

Meni je sve jasno u tekstu objasnjenja.Pravopisnih gresaka koliko hoces ali to nije tema samog dogadjaja.Inace sam prisustvovao milion puta gde nabedjeni primadonci prosipaju pamet a kasnije inat.Teska je ta papuca kad se opanak opapuci.
(Nista bez pelena, 24. mart 2023 19:48)
tako je ! ali dežurni lektori i dokoni profesori Srpskog jezika su dosadni užasno ! hajde sada mene za velika i mala slova i zapete ispravljajte lečite malo frustracije .....
(Tomy Čubura, 24. mart 2023 21:43)
Frustracije? Nisu frustracije, to je normalna reakcija na komentar nepismenog coveka koji se usudjuje da soli pamet nekom ko je svoju skolu posteno zavrsio i ko nije kupio svedocanstvo ili diplomu. Frustracije dobijamo kada takav komentator dobije posao direktora. Takvih je toliko u drzavi da napori ljudi koji ukazuju na nepismenost postaju jos samo jedna vizuelizacija Don Kihotove borbe sa vetrenjacama. Da li ikad pomislite da vase komentare mogu citati i neka deca i da dodju u zabludu oko pravopisa? Ili stranci koji uce nas jezik? Vrlo bahato nazivate ljude frustriranim i tako pokusavate da se sakrijete iza nekakve tastatura - hrabrosti. Ako laze koza - ne laze rog.

ja

pre 1 godinu

Išao sam na sličnu, gotovo identičnu turu 2019 preko proverene agencije koja je obilazila još i Gradaru i Urbino al nije išla u Modenu. Fantastično se proveo, sve je bilo uredu. Imali smo komforan bus sa klimom, 50 i kusur sedišta. Ona se žali da su dobili mini bus od 30-ak sedišta. Ja kad sam išao, minimum za realizovanje putovanja je bilo 50 ljudi, znači taj bus koji su spremili ili se ne ide. Znači kad je videla minimum putnika za realizaciju mogla je i sama da pretpostavi da neće ići bus za 30-ak ljudi već manje vozilo. Fakultativni izleti nisu obavezni i doplaćuju se svuda, al "izlet" u Feraru nije se plaćao. To je prvi gradić na koji se nailazi rano ujutru, usput je, samo par km skretanja sa puta i to nije u redu naplatiti kao izlet. Žali se da su naplatili izlet u San Marino pa odatle krenuli za Srbiju. To je normalno, smeštaj je u Riminiju i onaj ko neće da plati izlet u San Marino ostaje u Riminiju i bus je dužan da se vrati pa makar i jedan putnik ostao. Ovo im je još i super ispalo da svi idu u San Marino jer duže vremena provedu u predivnom San Marinu. Žali se da nisu pravili pauze na njenu molbu - to je stvar dogovora, pauze se prave planski, vanredne pauze na molbu po pravilu se prave kratke. Žali se na nepoznato vreme povratka - to niko ne može znati, zavisi od gužve na granici. Sve u svemu nije izabrala sjajnu agenciju ali ni ona se nije ponašala prijatno i ljubazno, terala neki inat, i ona a i oni. Lepa reč i razumevanje sve rešava.

rista todorović

pre 1 godinu

Kakva nepismenost ! Bolje da batale posao kojim se bave i posvete učenju književnog srpskog jezika nekoliko godina ! Mada se najveći deo toga nauči kod kuće pre polaska u osnovnu školu. Posebna atrakcija je što ovo nije privatno nego službeno, bolje reći poslovno pismo. Sjajno je što ste ga objavili celo ali negde na polovini sam morao da prekinem sa čitanjem...bilo mi je žao koliko jezika, još više onoga ko ga je sročio i hrabro potpisao.

Avaya

pre 1 godinu

Одговор агенције као да је писан на мобилним телефону, па отуд и оволико грешака, ваљда... "Туристички бус" од 30 седишта обично значи да је у питању варијанта комбија која је направљен као мањи бус (Спринтер, Мастер, Ивеко) а као резултат уска и неудобна седишта као и тврдо вешање, такви бусеви су за неке краће релације, а не за међународне, 6-8 редова седишта, плус 2 или 3 возача.

ot

pre 1 godinu

Pismenost osobe iz agencije je razocaravajuca, ali oni rade svoj posao i uzimaju pare, tako da prvo treba da se zapitamo zasto placamo ovakvima. Ako u danasnje vreme nisi sposoban sam otici do Italije par dana, nego ti treba agencija, onda neka te i levate ovakvi. Ali, ako izuzmemo pismenost i konstrukciju recenica, bice da je putnica ipak malo bezobrazna. Nijedna normalna zena ne dozvoljava sebi da joj se dese takve stvari, a pogotovo da nije spremna kada ide na putovanje. To sto joj je trebalo kosta 30 dinara i stane u dzep, tako da nema opravdanja. A i ovoga dole, sto "hejtuje loukostove" da pitam, kojim to on etihadom, turkis erlajnsom, lufthansom i sl. putuje iz Srbije u Italiju?

aca

pre 1 godinu

Od kad je sveta i veka sve kupoprodaje se zasnivaju na onom “kolko para tolko muzike” moze da se desi da nesto preplatite a ne dobijete nista ali cete u 100% slucajeva za ono sto ste platiti jeftino dobiti razocarenje.

Pevac

pre 1 godinu

Samo ispoštujte ponudu za novac koji tražite za odredjenu destinaciju.Imao sam priliku da preko jedne agencije (neću pominjati naziv) putujem za Sarajevo prošle nedelje.Bus je stao usled kvara u 02 ujutru (sreća u naseljenom mestu posle Šapca) i čekali smo do 7:30 zamenski.Nije mi prvi put ali zaista je i tužno i ružno sedeti i čekati toliko dugo.

realna očekivanja i pouzdana agencija

pre 1 godinu

Neki ljudi su naprosto nekorektni. Ponekad su to ljudi iz agencije tj. agencija sama a ponekad su to putnici. Da bi sve bilo korektno mora da bude fer cijena i razumni ljudi koji znaju šta treba da dobiju za svoj novac ali i agencija mora da zna kako da ograniči nerazumne prigovore. To izbjegava korektnim i detaljnim opisom sadržaja putovanja. Mora da se ispštuje vrijeme polaska i dolaska (realno planiranje na osnovu iskustva), da je jasno mjesto polaska, mjesto iskrcavanja, kvalitet smještaja, pozeljno je procjena dodatnih minimalnih troškova npr. ulaznice, izlet, ručak u gradu isl. Putnik mora znati da ima dodatnih troškova i da nije dosta platiti agenciji i misliti da je to sve. Mora biti jasno šta je uključeno u tu cijenu jer nije isto noćenje, tri obroka, bazen, hotelska plaža (mozda i sauna, masaža), lezaljka, voće, piće... ili nočenje sa skromnim doručkom i sve drugo moraš dodatno da platiš. Ako nemaš pare ne putuj. Ako nemaš iskustva pitaj negog ko ima da ti kaže šta da očekuješ. Ako je fer agencija i fer putnik sve bude o.k. Ali ima loših agencija koje varaju putnike. A ima i putnika koji zalbama zele izboriti povrat novca.

X=iks

pre 1 godinu

o sto je neko nepismen ne znaci da je ni prevarant a ni lopov.
(nele, 24. mart 2023 19:22)

Ali, a priori znaci da je nesposoban. Posto je nesposoban, ne moze se baviti poslom koji se bavi i tu svaka prica prestaje.

sorry

pre 1 godinu

Mogu samo zamisliti kako vodi posao, kada ovako pise. Verujem putnicima.
(S, 24. mart 2023 19:49)

Zamisli kako se dopisuje na engleskom. :-)

Куп је битан

pre 1 godinu

Колико бизниса и даље постоји зато што људи не желе да користе интернет.

Tomy Čubura

pre 1 godinu

Meni je sve jasno u tekstu objasnjenja.Pravopisnih gresaka koliko hoces ali to nije tema samog dogadjaja.Inace sam prisustvovao milion puta gde nabedjeni primadonci prosipaju pamet a kasnije inat.Teska je ta papuca kad se opanak opapuci.
(Nista bez pelena, 24. mart 2023 19:48)
tako je ! ali dežurni lektori i dokoni profesori Srpskog jezika su dosadni užasno ! hajde sada mene za velika i mala slova i zapete ispravljajte lečite malo frustracije .....

strahinja

pre 1 godinu

Da zanemarim pravopis i koja je strana u pravu, ton kojim je odgovor napisan je apsolutno neprofesionalan. To mi prilicno pokazuje da je i rad same agencije neprofesionalan

Zemljoradnik

pre 1 godinu

Одговор агенције као да је писан на мобилним телефону, па отуд и оволико грешака, ваљда... "Туристички бус" од 30 седишта обично значи да је у питању варијанта комбија која је направљен као мањи бус (Спринтер, Мастер, Ивеко) а као резултат уска и неудобна седишта као и тврдо вешање, такви бусеви су за неке краће релације, а не за међународне, 6-8 редова седишта, плус 2 или 3 возача.
(Avaya, 24. mart 2023 23:19)

- Ako je istina ovo što kaže agencija, u ponudi je pisalo da će autobus imati izmedju 16 i 90 sedišta. Ovo ostalo o čemu pišete je nebitno.

Agencije nude aranžmane po nekakvim cenama koje odrede da bi bili komkurentni i razumljivo je da žele da ostvare profit. Ako imaju prijavljenih 25 putnika koristiće autobus sa 30 sedišta, a ne taj medjunarodni sa 6-8 redova sedišta i 2-3 vozača. Takodje je razumljivo da putnik hoće maksimalno za svoj novac. U takvoj situaciji gleda se opis ponude i da li agencija ispunjava ono na šta se obavezala.

komunikacija sa putnicima mu nije u opisu posla

pre 1 godinu

onda dodaje " a nije da nisam posteno platila"...
(kraja, 24. mart 2023 18:59)


pa, ako nije pošteno platila - zašto ste je pustili u autobus?
da li je trebalo da kaže da je tih 80 evra, koliko je sama agencija odredila - malo, i da samoinicijativno doda još para?

legitimno je da se nižim cenama agencije bore da pridobiju putnike i tako zarade, ali, makar aranžman bio i 1 evro, nije legitimno da je zbog toga neko dužan da trpi status putnika drugog reda i da bespogovorno prihvati geslo - koliko para, toliko muzike, ako ti se to ne sviđa mrzi me da se smaram razgovarajući sa tobom, dobićeš obrazac?!

strahinja

pre 1 godinu

Kod "sumljate" sam prestao da čitam. Jel realno da to stoji u zvaničnom odgovoru agencije?
(Trol, 24. mart 2023 19:12)

A "Jel realno..." bi trebalo biti ispravno?
(92, 24. mart 2023 23:04)

Evo ja se izvinjavam u ime Trola zato sto nije stavio appstrof na jel. Da je bar napisao “jer” pa da razumem zasto se neko uhvatio za tu gresku

Sale

pre 1 godinu

Nije mi žao putnice samo zato što plaća nekoj agenciji da ode do Italije. Zar nije lepše bez agencija, možete da idete gde hoćete i kad hoćete...

milance

pre 1 godinu

Kao neko ko jako cesto putuje , imam obavezu da dam savet svima putnicima koji su se nasli u situaciji da im prava nisu ispostovana ( i ako je u ovom slucu agencija u pravu ovak ton i nepismesnost je nodopustiv od strane vlasnika ) …. Ili angazujte advokata i nadajte se ili odustanite … ( na zalost ) … mi smo imali situaciju da smo se bebom vracali sa Havaja i to biznis klasom … na kraju smo usled nebrojanih gresaka kompanije putovali 4 dana umesto jednog … i i dalje cekamo samo odgovor na zalbu jer im se jednostano moze ( cak i uz advokata sistem to dozvoljava njima ) … mali savet … uvek pravika ili osiguranje uz sebe pa kako vam “ udruzenje presudi” …yuta je uglavnom pravicna za domace agencije … za medjunarodne nema leka jos uvek … nadam se da ce ovo nekome pomoci

Istoričar amater

pre 1 godinu

Sve sve...ali ovi "turisti" bekpekeri i loukosteri me realno nerviraju više od turističkih agencija. Brate, hoćeš u Grčku sedmicu dana za 200 evra (postoje takvi aranžmani) pa šta očekuješ bre? Hoćeš šampanjac i kavijar u autobusu? Hotel 5* ? Lap dance? Hoćeš u Italiju za 100 evra da obiđeš Rim San Marino Rimini, Veneciju ne znam šta sve ne...pa onda ovi što kupe povratnu avio kartu za 9.99 Eur i onda kad ih xy loukoster aviokompanija ispali onda beskrajne žalbe i kmečanje. A lepo kaže naš narod : Koliko para toliko muzike!

Tomy Čubura

pre 1 godinu

Meni je sve jasno u tekstu objasnjenja.Pravopisnih gresaka koliko hoces ali to nije tema samog dogadjaja.Inace sam prisustvovao milion puta gde nabedjeni primadonci prosipaju pamet a kasnije inat.Teska je ta papuca kad se opanak opapuci.
(Nista bez pelena, 24. mart 2023 19:48)
tako je ! ali dežurni lektori i dokoni profesori Srpskog jezika su dosadni užasno ! hajde sada mene za velika i mala slova i zapete ispravljajte lečite malo frustracije .....

X=iks

pre 1 godinu

o sto je neko nepismen ne znaci da je ni prevarant a ni lopov.
(nele, 24. mart 2023 19:22)

Ali, a priori znaci da je nesposoban. Posto je nesposoban, ne moze se baviti poslom koji se bavi i tu svaka prica prestaje.

Los Angeles

pre 1 godinu

Svako bi da se bavi turizmom i organizuje ture, a i svako bi da ide u Rim za 30 Evra. Šta ste tražili svojom neodgovornošću ste svi i dobili. I to važi za turističku “agenciju” i za putnike, a pogotovo za državu koja dopušta svašta.

Куп је битан

pre 1 godinu

Колико бизниса и даље постоји зато што људи не желе да користе интернет.

rista todorović

pre 1 godinu

Kakva nepismenost ! Bolje da batale posao kojim se bave i posvete učenju književnog srpskog jezika nekoliko godina ! Mada se najveći deo toga nauči kod kuće pre polaska u osnovnu školu. Posebna atrakcija je što ovo nije privatno nego službeno, bolje reći poslovno pismo. Sjajno je što ste ga objavili celo ali negde na polovini sam morao da prekinem sa čitanjem...bilo mi je žao koliko jezika, još više onoga ko ga je sročio i hrabro potpisao.

Liga šampiona

pre 1 godinu

Svako bi da se bavi turizmom i organizuje ture, a i svako bi da ide u Rim za 30 Evra. Šta ste tražili svojom neodgovornošću ste svi i dobili. I to važi za turističku “agenciju” i za putnike, a pogotovo za državu koja dopušta svašta.
(Los Angeles, 24. mart 2023 17:38)
Vidi ja sam prvi za filozofiju koliko para toliko muzike ali ukoliko neko za 30e laže da ćete dobiti nešto što ne dobijete je prekršaj. Država je kriva što ne kažnjava prekršaje, niko ne dopušta da lažete.

92

pre 1 godinu

Kod "sumljate" sam prestao da čitam. Jel realno da to stoji u zvaničnom odgovoru agencije?
(Trol, 24. mart 2023 19:12)

A "Jel realno..." bi trebalo biti ispravno?

Goran

pre 1 godinu

Meni je sve jasno u tekstu objasnjenja.Pravopisnih gresaka koliko hoces ali to nije tema samog dogadjaja.Inace sam prisustvovao milion puta gde nabedjeni primadonci prosipaju pamet a kasnije inat.Teska je ta papuca kad se opanak opapuci.
(Nista bez pelena, 24. mart 2023 19:48)
tako je ! ali dežurni lektori i dokoni profesori Srpskog jezika su dosadni užasno ! hajde sada mene za velika i mala slova i zapete ispravljajte lečite malo frustracije .....
(Tomy Čubura, 24. mart 2023 21:43)
Frustracije? Nisu frustracije, to je normalna reakcija na komentar nepismenog coveka koji se usudjuje da soli pamet nekom ko je svoju skolu posteno zavrsio i ko nije kupio svedocanstvo ili diplomu. Frustracije dobijamo kada takav komentator dobije posao direktora. Takvih je toliko u drzavi da napori ljudi koji ukazuju na nepismenost postaju jos samo jedna vizuelizacija Don Kihotove borbe sa vetrenjacama. Da li ikad pomislite da vase komentare mogu citati i neka deca i da dodju u zabludu oko pravopisa? Ili stranci koji uce nas jezik? Vrlo bahato nazivate ljude frustriranim i tako pokusavate da se sakrijete iza nekakve tastatura - hrabrosti. Ako laze koza - ne laze rog.

Случајни пролазник

pre 1 godinu

Колико бизниса и даље постоји зато што људи не желе да користе интернет.
(Куп је битан, 24. mart 2023 19:27)

Bas me interesuje kako bi preko interneta organizovao ovu turu koja je verujem kostala oko 150€. Za te pare ne bi mogao kolima samo do Slovenacke granice i nazad.
Al' uvek se nadju pametnjakovici koji vise vole da plate 80€ nocenje preko booking-a nego 40€ preko agencije.

Koliko ljudi i dalje ima internet a mozga nerazvijenog.

Nista bez pelena

pre 1 godinu

Meni je sve jasno u tekstu objasnjenja.Pravopisnih gresaka koliko hoces ali to nije tema samog dogadjaja.Inace sam prisustvovao milion puta gde nabedjeni primadonci prosipaju pamet a kasnije inat.Teska je ta papuca kad se opanak opapuci.

nele

pre 1 godinu

To sto je neko nepismen ne znaci da je ni prevarant a ni lopov.
Iz teksta, koliko vidim, zena se zalila sto su se vracali u drugi grad po putnike koji nisu isli na fakultativno izlet, da joj nisu vratili zaboravljeno ulje, da je autobus bio mali, da nije hteo da stane kod Zmaja da izadje.. Elem, gospodjo, putovanja nisu za vas. Zamislite putovanje gde svako zaustavlja autobus gde mu padne na pamet? Piskilo vam se? Zasto niste unapred razmisljali? Imate slabu besiku? E onda nemojte putovati autobusom!
Nedavno sam bio putnik gde smo jednog jutra cekali 30min zenu koja je kasnila na izlet. Cekali smo je i da krenemo nazad. Drugog dana je ponovo kasnila a njen suprug je insistirao da je cekamo, stajao na vratima autobusa.. Posto vodja puta nije znao sta da radi, par putnika ga je izbacilo napolje i zatvorilo vrata. Ta osoba se kasnije zalila na agenciju a ostali putnici se organizovali i poslali mail podrske agenciji.
Elem, budite srećni sto vas nisu izbacili

кбло тебра

pre 1 godinu

Власница агенције је неписмена са конфузним током мисли, али је у праву за скоро све написано.
Небитно што ја лично не бих таквој особи препустио организацију нечег мени битног.

milan

pre 1 godinu

Putovao sam 100 puta sa agencijama i nikada se nisam žalio. Uvek sve ispadne tačno kako piše. Neko nešto nudi za neke pare i to je to. Druga je stvar što ljudi ne čitaju i ne znam šta očekuju. Pročitaš natanane program a za nedoumice možeš i da pitaš pa ako ti odgovara platiš i ideš.

Djoka iz NY

pre 1 godinu

Vidim da mnogi ovde ne shvataju poentu. Nije bitno da li je tura koštala 100 ili 1000 evra ali ako si napisao da će se putovati luksuznim turističkim autobusom (znači autobus sa WC-om, internetom, klimatizacijom, TV-m itd.), a putuje se običnim autobusom sa 30 sedišta to je lažno oglašavanje. Ako se napiše da će biti 5 pauza a budu 2 to je lažno oglašavanje. Osim toga čisto sumnjam da turističke agencije mogu prodavati ekskurzije a da taj prihod nigde ne evidentiraju i da ne izdaju račune za to. Ako je tako, onda OK.
Ali opet se sve svodi na to da ja sad znači mogu da organizujem turu do Pariza za 100 evra i rellamira da će putnici dobiti luksuzni prevoz, šampanjac, kavijar, besplatan ručak i kad turisti ne dobiju ništa od toga da im kažem "pa šta ste očekivali za 100 evra" i nikom ništa.

kremen

pre 1 godinu

Суштина нема везе са словним и граматичким грешкама. у потпуности сам уверен да власник агенције говори истину.

Госпођа се жали
1. што аутобус није већи
2. што није било више пауза
3. што у повратку возач није стао код Змајеве пумое
4. што је изгубила флашу уља



све саме трице и кучине. Госпођа дефинитивно убудуће треба да путује својим возилом и да преко букинга организује све што пожели.

Milos

pre 1 godinu

Ne zna se je je gori, ova putnica koja šalje besmislene reklamacije ili ova agencija koja na ovakav nepismen način ulazi u raspravu sa budalom.
Samo joj pošaljete da žalba nije osnovana i neka se zali kome hoće.
O efektivi koja se bavi ovim stvarima, ne vredi trošiti reči.

ot

pre 1 godinu

Pismenost osobe iz agencije je razocaravajuca, ali oni rade svoj posao i uzimaju pare, tako da prvo treba da se zapitamo zasto placamo ovakvima. Ako u danasnje vreme nisi sposoban sam otici do Italije par dana, nego ti treba agencija, onda neka te i levate ovakvi. Ali, ako izuzmemo pismenost i konstrukciju recenica, bice da je putnica ipak malo bezobrazna. Nijedna normalna zena ne dozvoljava sebi da joj se dese takve stvari, a pogotovo da nije spremna kada ide na putovanje. To sto joj je trebalo kosta 30 dinara i stane u dzep, tako da nema opravdanja. A i ovoga dole, sto "hejtuje loukostove" da pitam, kojim to on etihadom, turkis erlajnsom, lufthansom i sl. putuje iz Srbije u Italiju?

sorry

pre 1 godinu

Mogu samo zamisliti kako vodi posao, kada ovako pise. Verujem putnicima.
(S, 24. mart 2023 19:49)

Zamisli kako se dopisuje na engleskom. :-)

ja

pre 1 godinu

Išao sam na sličnu, gotovo identičnu turu 2019 preko proverene agencije koja je obilazila još i Gradaru i Urbino al nije išla u Modenu. Fantastično se proveo, sve je bilo uredu. Imali smo komforan bus sa klimom, 50 i kusur sedišta. Ona se žali da su dobili mini bus od 30-ak sedišta. Ja kad sam išao, minimum za realizovanje putovanja je bilo 50 ljudi, znači taj bus koji su spremili ili se ne ide. Znači kad je videla minimum putnika za realizaciju mogla je i sama da pretpostavi da neće ići bus za 30-ak ljudi već manje vozilo. Fakultativni izleti nisu obavezni i doplaćuju se svuda, al "izlet" u Feraru nije se plaćao. To je prvi gradić na koji se nailazi rano ujutru, usput je, samo par km skretanja sa puta i to nije u redu naplatiti kao izlet. Žali se da su naplatili izlet u San Marino pa odatle krenuli za Srbiju. To je normalno, smeštaj je u Riminiju i onaj ko neće da plati izlet u San Marino ostaje u Riminiju i bus je dužan da se vrati pa makar i jedan putnik ostao. Ovo im je još i super ispalo da svi idu u San Marino jer duže vremena provedu u predivnom San Marinu. Žali se da nisu pravili pauze na njenu molbu - to je stvar dogovora, pauze se prave planski, vanredne pauze na molbu po pravilu se prave kratke. Žali se na nepoznato vreme povratka - to niko ne može znati, zavisi od gužve na granici. Sve u svemu nije izabrala sjajnu agenciju ali ni ona se nije ponašala prijatno i ljubazno, terala neki inat, i ona a i oni. Lepa reč i razumevanje sve rešava.

Avaya

pre 1 godinu

Одговор агенције као да је писан на мобилним телефону, па отуд и оволико грешака, ваљда... "Туристички бус" од 30 седишта обично значи да је у питању варијанта комбија која је направљен као мањи бус (Спринтер, Мастер, Ивеко) а као резултат уска и неудобна седишта као и тврдо вешање, такви бусеви су за неке краће релације, а не за међународне, 6-8 редова седишта, плус 2 или 3 возача.

kraja

pre 1 godinu

...pocetak sezone, prva tura, 10 dana grcka sa prenocistem i prevozom 80€...
...bus, deker, odlicno odrzavan, udoban, nije sklopocija...
...na prvoj pauzi, izlaci devojka na prednja vrata, namrstena, prilazi i pita da li sam ja vodic - potvrdjujem...
...ona me gleda, mrko i kaze, "potpuno sam razocarana, nije onako kako sam ocekivala", sta god to znacilo posle nepuna 3 sata voznje...
...onda dodaje " a nije da nisam posteno platila"...
...samo sam joj odgovorio da na povratku, na obrascu koji ce dobiti od mene napise sve cime je nezadovoljna i da ce to biti prosledjeno agenciji...
...mogu da zamislim sta je sve tek napisala posle 10 dana u grckoj...
...a nije da nije posteno platila...!!!
...uz ovo ide onaj stari vic "a imate li vi ljeba od 10 dana"...

aca

pre 1 godinu

Od kad je sveta i veka sve kupoprodaje se zasnivaju na onom “kolko para tolko muzike” moze da se desi da nesto preplatite a ne dobijete nista ali cete u 100% slucajeva za ono sto ste platiti jeftino dobiti razocarenje.

realna očekivanja i pouzdana agencija

pre 1 godinu

Neki ljudi su naprosto nekorektni. Ponekad su to ljudi iz agencije tj. agencija sama a ponekad su to putnici. Da bi sve bilo korektno mora da bude fer cijena i razumni ljudi koji znaju šta treba da dobiju za svoj novac ali i agencija mora da zna kako da ograniči nerazumne prigovore. To izbjegava korektnim i detaljnim opisom sadržaja putovanja. Mora da se ispštuje vrijeme polaska i dolaska (realno planiranje na osnovu iskustva), da je jasno mjesto polaska, mjesto iskrcavanja, kvalitet smještaja, pozeljno je procjena dodatnih minimalnih troškova npr. ulaznice, izlet, ručak u gradu isl. Putnik mora znati da ima dodatnih troškova i da nije dosta platiti agenciji i misliti da je to sve. Mora biti jasno šta je uključeno u tu cijenu jer nije isto noćenje, tri obroka, bazen, hotelska plaža (mozda i sauna, masaža), lezaljka, voće, piće... ili nočenje sa skromnim doručkom i sve drugo moraš dodatno da platiš. Ako nemaš pare ne putuj. Ako nemaš iskustva pitaj negog ko ima da ti kaže šta da očekuješ. Ako je fer agencija i fer putnik sve bude o.k. Ali ima loših agencija koje varaju putnike. A ima i putnika koji zalbama zele izboriti povrat novca.

Pevac

pre 1 godinu

Samo ispoštujte ponudu za novac koji tražite za odredjenu destinaciju.Imao sam priliku da preko jedne agencije (neću pominjati naziv) putujem za Sarajevo prošle nedelje.Bus je stao usled kvara u 02 ujutru (sreća u naseljenom mestu posle Šapca) i čekali smo do 7:30 zamenski.Nije mi prvi put ali zaista je i tužno i ružno sedeti i čekati toliko dugo.

Sale

pre 1 godinu

Nije mi žao putnice samo zato što plaća nekoj agenciji da ode do Italije. Zar nije lepše bez agencija, možete da idete gde hoćete i kad hoćete...

strahinja

pre 1 godinu

Da zanemarim pravopis i koja je strana u pravu, ton kojim je odgovor napisan je apsolutno neprofesionalan. To mi prilicno pokazuje da je i rad same agencije neprofesionalan

strahinja

pre 1 godinu

Kod "sumljate" sam prestao da čitam. Jel realno da to stoji u zvaničnom odgovoru agencije?
(Trol, 24. mart 2023 19:12)

A "Jel realno..." bi trebalo biti ispravno?
(92, 24. mart 2023 23:04)

Evo ja se izvinjavam u ime Trola zato sto nije stavio appstrof na jel. Da je bar napisao “jer” pa da razumem zasto se neko uhvatio za tu gresku

komunikacija sa putnicima mu nije u opisu posla

pre 1 godinu

onda dodaje " a nije da nisam posteno platila"...
(kraja, 24. mart 2023 18:59)


pa, ako nije pošteno platila - zašto ste je pustili u autobus?
da li je trebalo da kaže da je tih 80 evra, koliko je sama agencija odredila - malo, i da samoinicijativno doda još para?

legitimno je da se nižim cenama agencije bore da pridobiju putnike i tako zarade, ali, makar aranžman bio i 1 evro, nije legitimno da je zbog toga neko dužan da trpi status putnika drugog reda i da bespogovorno prihvati geslo - koliko para, toliko muzike, ako ti se to ne sviđa mrzi me da se smaram razgovarajući sa tobom, dobićeš obrazac?!

milance

pre 1 godinu

Kao neko ko jako cesto putuje , imam obavezu da dam savet svima putnicima koji su se nasli u situaciji da im prava nisu ispostovana ( i ako je u ovom slucu agencija u pravu ovak ton i nepismesnost je nodopustiv od strane vlasnika ) …. Ili angazujte advokata i nadajte se ili odustanite … ( na zalost ) … mi smo imali situaciju da smo se bebom vracali sa Havaja i to biznis klasom … na kraju smo usled nebrojanih gresaka kompanije putovali 4 dana umesto jednog … i i dalje cekamo samo odgovor na zalbu jer im se jednostano moze ( cak i uz advokata sistem to dozvoljava njima ) … mali savet … uvek pravika ili osiguranje uz sebe pa kako vam “ udruzenje presudi” …yuta je uglavnom pravicna za domace agencije … za medjunarodne nema leka jos uvek … nadam se da ce ovo nekome pomoci

Zemljoradnik

pre 1 godinu

Одговор агенције као да је писан на мобилним телефону, па отуд и оволико грешака, ваљда... "Туристички бус" од 30 седишта обично значи да је у питању варијанта комбија која је направљен као мањи бус (Спринтер, Мастер, Ивеко) а као резултат уска и неудобна седишта као и тврдо вешање, такви бусеви су за неке краће релације, а не за међународне, 6-8 редова седишта, плус 2 или 3 возача.
(Avaya, 24. mart 2023 23:19)

- Ako je istina ovo što kaže agencija, u ponudi je pisalo da će autobus imati izmedju 16 i 90 sedišta. Ovo ostalo o čemu pišete je nebitno.

Agencije nude aranžmane po nekakvim cenama koje odrede da bi bili komkurentni i razumljivo je da žele da ostvare profit. Ako imaju prijavljenih 25 putnika koristiće autobus sa 30 sedišta, a ne taj medjunarodni sa 6-8 redova sedišta i 2-3 vozača. Takodje je razumljivo da putnik hoće maksimalno za svoj novac. U takvoj situaciji gleda se opis ponude i da li agencija ispunjava ono na šta se obavezala.