Nedelja, 20.11.2022.

14:19

Izvor: TU Magazin

U najjeftinijem gradu za odmor u Evropi pivo košta manje od 2 evra, a muzeji su besplatni VIDEO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

23 Komentari

Sortiraj po:

pre 1 godinu

Ono kad je najvažnija cena piva... Umesto uživati u životu i lepotama sveta ako ste u mogućnosti, zavisnici se fokusiraju na svoju zavisnost, totalno promašeni životi.

Neko iz dijaspore

Ovde kod mene u Juznoj Americi pivo 0.50c , ne znam sta vama rade tamo po Evropi ali vas ogulise.
(Ulatec, 20. novembar 2022 20:27)

Kod nas, u Zapadnoj Evropi nas ‘gule’ tako što nam daju platu od 3000 evra za neki normalan poslao, pa nam traže 3 evra za pivo. Kod vas tamo je plata 500 evra, pa je logično da je pivo 50 centi. Tačno jedna šestina, kako plata, tako i pivo .. prema tome ... dabome!!!

pre 1 godinu

Džaba ti besplatni muzeji kada glavnu znamenitost Alhambru morate platiti 50 evra. Nakon višesatnog obilaska kompleksne Alhambre nećete imati ni vremena ni želje za dodatnim obilaskom tih besplatnih muzeja. Treba obići Alhambru a ostalo slobodno vreme ako postoji iskoristiti za detaljni obilazak grada koji je sam po sebi muzej na otvorenom sa velikim brojem interensantnih ulica, trgova, fontana, crkava, palata i drugih građevina.

gangula

Ja sam bio srećnik da sam Granadu posetio 2 puta jednom 2010 drugi put 2019. Moj utisak da posle više od 100 posećenih evropskih gradova Lucern, Briž i Granada su definitivno top 3. Ova priča o cenama za muzeje i pivo je besmislena skroz. Alhambra se pre 12 godina mogla posetiti lagano, 2019. te moralo se rezervisati karta unapred nekoliko meseci ili čekati last minute da možda neko otkaže rezervaciju pa da je kupite za neku pristojnu cenu. U suprotnom vam ne gine da platite,, stručnog vodiča" a to vas košta od 50 e pa na više

(Ulatec, 20. novembar 2022 20:27)

Ne budi ljoberse. I u BEG je pola evra u prodavnici, pa do tri - zavisi sta pije raja sirotinja i bolje platezni. A barem si mogao da proveris sta pises, nisi sigurno mislio 0,50c. Sta ti je C? Proveri pa posalji. Sigurno mislis da je nesto duplo jeftinije, a u zivotu je POLA. Kapiras?

pre 1 godinu

Mavari su govorili "Ništa strašnije nego biti slep u Granadi. Grad prelep za posetu i atrakcije, iz Granade pogled na Alhambru, sa Alhambre na Granadu. Samo vodite računa ako želite da obiđete Alhambru. Pre putovanja sam čitao savete da treba kupiti kartu unapred, što sam i probao nekih tri dana unapred, vođen prethodnim iskustvima. Ostao sam kratkih rukava, bila je polovina avgusta a karte su bile rasprodate gotovo do kraja septembra.

wiener

Granada je za svaku preporuku. Za Alhambru je potrebna rezervacija ili ustajanje u 6 ujutro i stajanje u redu. Ja sam bio prinudjen na drugu opcije, ali makar nisam bio sam već sa jednom Nemicom koju sam upoznao u hostelu.

pre 1 godinu

Siguran sam da je npr u Slovačkoj ili Gruziji jeftinije pivo.2 evra nije bas malo.Kod nas u vecini lokala ne računajući klubove je pivo ispod 200 dindzi.

pero

Svakako vredi spomenuti uspon na Sierra Nevadu, mislim na oko 3400m. Uspon nije tezak fizicki i uspeli smo se bez problema. Obisli i vrlo lepo skijaliste i selo, tj.zimovaliste. Jos smo "naletili" na Vueltu u Granadi pa je bio dozivljaj pun. Istina na 44C...pozzzz