Nedelja, 26.06.2022.

15:45

Okončana drama srpskih turista zaglavljenih na aerodromu u Rimu

Izvor: Kurir

Okonèana drama srpskih turista zaglavljenih na aerodromu u Rimu IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

17 Komentari

Sortiraj po:

sta bre

pre 1 godinu

Narode srpski.. Shvatite da na zapadu vec mesecima najavljuju "pakleno" leto sto se tice odmora.

Nema radne snage, staff-a i sve kompanije su izlozene tome. Otkazivanje je normalno manje vise, ali zbog korone, svi su otpustili vise od 40% zaposlenih, jer je sektor bio ugrozen.. A nisu zaposlili nove.
Nema pilota (obuka traje mesecima), u Fr nisi stigli da spreme pilote za letnju sezonu i ne zele da rizikuju zivote.

Isto je u holandiji, engleskoj, USA, itd.. Nema dovoljno ljudi na kontroli, niti za prtljag.. Tako da, odmorimo malo sa zagadjivanjem planete, jer nista nismo naucili u zadnje 2 godine, I malo se okrenimo zivotu oko sebe.

Dosta hiljade letova dnevno! I to jos za 20 eura oces da putujes iz londona za bg!!

sir oliver

pre 1 godinu

@fadiljputnik,@ok
Nece bas biti da ti vrate vrednost karte i nikom nista! Postoji nesto sto se zove montrealska konvencija i ona regulise prava putnika u avio saobracaju! Imas pravo na refundaciju hotela, prevoza, hrane za svaki dan izgubljen zbog otkazanog leta, osim u slucaju vise sile (prirodna nepogoda, grom, zemljotres, rat..) I za izgubljeni prtljag takodje imate pravo na nadoknadu od oko 50e dnevno, dok ga ne nadju ili naplata stete ako ga ne nadju nikad! Ukoliko vam se desi ikakva neprijatnost sa avio kompanijom, ne vasom krivicom, samo se pozovite na montrealsku konvenciju, videcete kako odjednom postaju drugaciji prema vama! Provereno u Barceloni, Amsterdamu, Beogradu!

Ana

pre 1 godinu

Agonija, drama....zamislite! Ovo je redovna situacija, desava se da se otkazuju letovi, posebno ove godine. Nigde se o ovakvim slucajevima ne govori uz koriscenje epskih atributa kao kod nas. Kakva je to drama kad se let otkaze i ponudi drugo resenje ( kao sto i jeste slucaj)? Nacija koja ne putuje, osim jednom godisnje na odmor. Svako odstupanje od plana tumaci se kao apokalipsa.
(da, 26. jun 2022 16:11)

Najrealniji odgovor... I gde ces rodjace ako nisi poneo za nedaj boze, bilo autobusom, bilo avionom, pogotovo sa decom... Ko marva smo po svetu

lok

pre 1 godinu

Простије речено, сви ми треба да платимо нечију неспсобност и неспремност за живот. Мада добра фора, кренеш негде, авион или нешто забагује а ти кмек у амбасаду. Нема проблема, држава плати хотел и лет, али баџо врати. А не овако, идем ја мало да се шврћкам (а видим да је некакав конгрес и неко зезање у птиању) а онда ћу да заплачем да ме држвава врати. Па како би се ови слепци вратили да су рецимо отишли сами на други континент, и тамо се нешто деси. Или имаш паре или фамилију и пријатеље, како крећеш у страну земљу без тих основних ствари. Паре и осигурање, најелементарније ствари за пут.
(mr, 26. jun 2022 16:25)

Nemoj biti toliko pogan. Ne placa im drzava nista. Autobus su dobili od aerodroma. Hotel placa kompanija (tako bi moralo biti), drugi let nudi kompanija. Ti mislis drzava je fizicko lice, pa samo izvadi pare iz dzepa i u nedelju ujutro plati hotel nekome. Drzava/ambasada pomaze u opcijama, dogovorima, mogucnostima, a sigurno nece (vecina) ti troskovi ici na njihov racun. I ako je tu 200 ljudi, zasto da ne zovu ambasadu, to im i jeste svrha, pomoc svojim drzavljanima u toj drzavi. Problem je kad je nekoliko ljudi, ali 200 ljudi naravno da ima moc da trazi od ambasade nesto. Za sta se izdvajaju tolike pare iz budzeta za strana predstavnistva... I nemas ti sta da osudjujes da li su isli na kongres ili bilo gde, to su svojim radom zasluzili, nije otislo pola Srbije pa da kazes otisli svi o trosku drzave. 200 ljudi na nekom kongresu, pa najmanje 150 je zaslugama tu. I to sigurno firme placaju, ne drzava. Izbori se ti za takve prilike u zivotu, pa mozda i tebi drzava pomogne.

ok

pre 1 godinu

Sad dobrog advokata, i naplatite im “Vizeru”pretrpljenu bol, patnju i dobit od propistenih poslovnih sastanaka….
(sasa the king, 26. jun 2022 16:06)
Malo sutra, procitaj vizerove i ostalo loukost ugovore. I ko leti na poslovne sastanke ne ide njima, to je smesno, ovo je za klince i sirotinju nije za poslovne ljude. Mogu da mi lupaju minuse korisnici do sutra

Fadiljputnik

pre 1 godinu

Sad dobrog advokata, i naplatite im “Vizeru”pretrpljenu bol, patnju i dobit od propistenih poslovnih sastanaka….
(sasa the king, 26. jun 2022 16:06) # Link komentara

Bas poslovni ljudi putuju avionom za 20-30 €? To je jeftina aviokompanija pa ti tuzi koliko hoćeš, mogu da ti vrate vrednost karte tj. tih 20-30€.

db sa sela

pre 1 godinu

U vreme komunizma su ovako isli na kongrese da zrade devizne dnevnice i kupe stranu robu koja je bila nedostupna u Yugoslaviji.
Zasto sada ? Zar su ostali svi komunisticki fazoni zaradjivanje i putovanja na racun drzave od strane zaposlenih u drzavnim institucijama. ?

veliki

pre 1 godinu

Супруга летела из Женеве преко Франкфурта за Београд Луфтханзом. Из Франкфурта у петак увече отказан лет за Београд. Преспавали су, узели карту за јуче. Чекали читав дан на аеродрому и лет им опет био отказан. Тек су јутрос некако успели да се укрцају и стигну у Београд. Кад су стигли, од њих четворо, стигао је само њен кофер. Велика брука и срамота за Луфтханзу! Проблем су имале десетине хиљада људи на аеродрому у Франкфурту, отказано је ко зна колико летова на све стране света!

da

pre 1 godinu

Agonija, drama....zamislite! Ovo je redovna situacija, desava se da se otkazuju letovi, posebno ove godine. Nigde se o ovakvim slucajevima ne govori uz koriscenje epskih atributa kao kod nas. Kakva je to drama kad se let otkaze i ponudi drugo resenje ( kao sto i jeste slucaj)? Nacija koja ne putuje, osim jednom godisnje na odmor. Svako odstupanje od plana tumaci se kao apokalipsa.

ank

pre 1 godinu

samo sa se razumemo. ko ne putuje cesto. ovo je razlika low cost - legacy kompanija. npr sa regularnim aviokompanijama ovi putnici bi na razne veze dosli u bg. 3 preko minhena 10 preko ciriha, istanbula... gde ima mesta kod partnera. kod wizz i rajana nema konekcija, nema veze i on ti refundira kartu koja je cesto bila 30 eur. tako da prosto u taj rizik ulazite svesno. i eto tu i tamo se desi debakl
(ns, 26. jun 2022 16:16)

Pa covece, zar ne citas sta se desava zbog letova Lufthanze? Sta su to dobili ovi sto im je otkazan let Lufhanze? Nista. Mozda dobiju kasnije kroz neke zalbe, ali sada su na aerodromu i ako mislis da Lufthanza i ostale "regularne" kompanije u svakom trenutku imaju resenje za nekoliko hiljada putnika, varas se.

viva72

pre 1 godinu

Čuj drama! Ja bih bio presrećan da putujem po svetu pa makar jedan dan proveo na aerodromu.Većina njih otišla negde da se provodi i sad frka zbog jednog dana čekanja.Još dobili 30 evra za hranu i spavanje u hotelu, lepota!Koji to promil srba leti avionom, čast izuzecima, ostalo bogataši, idu po svetu da se provode, šopinguju, letuju, prave pare.

mr

pre 1 godinu

Простије речено, сви ми треба да платимо нечију неспсобност и неспремност за живот. Мада добра фора, кренеш негде, авион или нешто забагује а ти кмек у амбасаду. Нема проблема, држава плати хотел и лет, али баџо врати. А не овако, идем ја мало да се шврћкам (а видим да је некакав конгрес и неко зезање у птиању) а онда ћу да заплачем да ме држвава врати. Па како би се ови слепци вратили да су рецимо отишли сами на други континент, и тамо се нешто деси. Или имаш паре или фамилију и пријатеље, како крећеш у страну земљу без тих основних ствари. Паре и осигурање, најелементарније ствари за пут.

ns

pre 1 godinu

samo sa se razumemo. ko ne putuje cesto. ovo je razlika low cost - legacy kompanija. npr sa regularnim aviokompanijama ovi putnici bi na razne veze dosli u bg. 3 preko minhena 10 preko ciriha, istanbula... gde ima mesta kod partnera. kod wizz i rajana nema konekcija, nema veze i on ti refundira kartu koja je cesto bila 30 eur. tako da prosto u taj rizik ulazite svesno. i eto tu i tamo se desi debakl

92

pre 1 godinu

Znaci, kome je hitno, trazio bus, kome nije, jos dva-tri dana ce za Dž uzivati u Rimu. Iskreno, i ja bih voleo da mi otkazu let. Dobili ljudi gratis taksi, dva nocenja...

veliki

pre 1 godinu

Супруга летела из Женеве преко Франкфурта за Београд Луфтханзом. Из Франкфурта у петак увече отказан лет за Београд. Преспавали су, узели карту за јуче. Чекали читав дан на аеродрому и лет им опет био отказан. Тек су јутрос некако успели да се укрцају и стигну у Београд. Кад су стигли, од њих четворо, стигао је само њен кофер. Велика брука и срамота за Луфтханзу! Проблем су имале десетине хиљада људи на аеродрому у Франкфурту, отказано је ко зна колико летова на све стране света!

da

pre 1 godinu

Agonija, drama....zamislite! Ovo je redovna situacija, desava se da se otkazuju letovi, posebno ove godine. Nigde se o ovakvim slucajevima ne govori uz koriscenje epskih atributa kao kod nas. Kakva je to drama kad se let otkaze i ponudi drugo resenje ( kao sto i jeste slucaj)? Nacija koja ne putuje, osim jednom godisnje na odmor. Svako odstupanje od plana tumaci se kao apokalipsa.

ns

pre 1 godinu

samo sa se razumemo. ko ne putuje cesto. ovo je razlika low cost - legacy kompanija. npr sa regularnim aviokompanijama ovi putnici bi na razne veze dosli u bg. 3 preko minhena 10 preko ciriha, istanbula... gde ima mesta kod partnera. kod wizz i rajana nema konekcija, nema veze i on ti refundira kartu koja je cesto bila 30 eur. tako da prosto u taj rizik ulazite svesno. i eto tu i tamo se desi debakl

lok

pre 1 godinu

Простије речено, сви ми треба да платимо нечију неспсобност и неспремност за живот. Мада добра фора, кренеш негде, авион или нешто забагује а ти кмек у амбасаду. Нема проблема, држава плати хотел и лет, али баџо врати. А не овако, идем ја мало да се шврћкам (а видим да је некакав конгрес и неко зезање у птиању) а онда ћу да заплачем да ме држвава врати. Па како би се ови слепци вратили да су рецимо отишли сами на други континент, и тамо се нешто деси. Или имаш паре или фамилију и пријатеље, како крећеш у страну земљу без тих основних ствари. Паре и осигурање, најелементарније ствари за пут.
(mr, 26. jun 2022 16:25)

Nemoj biti toliko pogan. Ne placa im drzava nista. Autobus su dobili od aerodroma. Hotel placa kompanija (tako bi moralo biti), drugi let nudi kompanija. Ti mislis drzava je fizicko lice, pa samo izvadi pare iz dzepa i u nedelju ujutro plati hotel nekome. Drzava/ambasada pomaze u opcijama, dogovorima, mogucnostima, a sigurno nece (vecina) ti troskovi ici na njihov racun. I ako je tu 200 ljudi, zasto da ne zovu ambasadu, to im i jeste svrha, pomoc svojim drzavljanima u toj drzavi. Problem je kad je nekoliko ljudi, ali 200 ljudi naravno da ima moc da trazi od ambasade nesto. Za sta se izdvajaju tolike pare iz budzeta za strana predstavnistva... I nemas ti sta da osudjujes da li su isli na kongres ili bilo gde, to su svojim radom zasluzili, nije otislo pola Srbije pa da kazes otisli svi o trosku drzave. 200 ljudi na nekom kongresu, pa najmanje 150 je zaslugama tu. I to sigurno firme placaju, ne drzava. Izbori se ti za takve prilike u zivotu, pa mozda i tebi drzava pomogne.

Fadiljputnik

pre 1 godinu

Sad dobrog advokata, i naplatite im “Vizeru”pretrpljenu bol, patnju i dobit od propistenih poslovnih sastanaka….
(sasa the king, 26. jun 2022 16:06) # Link komentara

Bas poslovni ljudi putuju avionom za 20-30 €? To je jeftina aviokompanija pa ti tuzi koliko hoćeš, mogu da ti vrate vrednost karte tj. tih 20-30€.

ok

pre 1 godinu

Sad dobrog advokata, i naplatite im “Vizeru”pretrpljenu bol, patnju i dobit od propistenih poslovnih sastanaka….
(sasa the king, 26. jun 2022 16:06)
Malo sutra, procitaj vizerove i ostalo loukost ugovore. I ko leti na poslovne sastanke ne ide njima, to je smesno, ovo je za klince i sirotinju nije za poslovne ljude. Mogu da mi lupaju minuse korisnici do sutra

ank

pre 1 godinu

samo sa se razumemo. ko ne putuje cesto. ovo je razlika low cost - legacy kompanija. npr sa regularnim aviokompanijama ovi putnici bi na razne veze dosli u bg. 3 preko minhena 10 preko ciriha, istanbula... gde ima mesta kod partnera. kod wizz i rajana nema konekcija, nema veze i on ti refundira kartu koja je cesto bila 30 eur. tako da prosto u taj rizik ulazite svesno. i eto tu i tamo se desi debakl
(ns, 26. jun 2022 16:16)

Pa covece, zar ne citas sta se desava zbog letova Lufthanze? Sta su to dobili ovi sto im je otkazan let Lufhanze? Nista. Mozda dobiju kasnije kroz neke zalbe, ali sada su na aerodromu i ako mislis da Lufthanza i ostale "regularne" kompanije u svakom trenutku imaju resenje za nekoliko hiljada putnika, varas se.

viva72

pre 1 godinu

Čuj drama! Ja bih bio presrećan da putujem po svetu pa makar jedan dan proveo na aerodromu.Većina njih otišla negde da se provodi i sad frka zbog jednog dana čekanja.Još dobili 30 evra za hranu i spavanje u hotelu, lepota!Koji to promil srba leti avionom, čast izuzecima, ostalo bogataši, idu po svetu da se provode, šopinguju, letuju, prave pare.

mr

pre 1 godinu

Простије речено, сви ми треба да платимо нечију неспсобност и неспремност за живот. Мада добра фора, кренеш негде, авион или нешто забагује а ти кмек у амбасаду. Нема проблема, држава плати хотел и лет, али баџо врати. А не овако, идем ја мало да се шврћкам (а видим да је некакав конгрес и неко зезање у птиању) а онда ћу да заплачем да ме држвава врати. Па како би се ови слепци вратили да су рецимо отишли сами на други континент, и тамо се нешто деси. Или имаш паре или фамилију и пријатеље, како крећеш у страну земљу без тих основних ствари. Паре и осигурање, најелементарније ствари за пут.

92

pre 1 godinu

Znaci, kome je hitno, trazio bus, kome nije, jos dva-tri dana ce za Dž uzivati u Rimu. Iskreno, i ja bih voleo da mi otkazu let. Dobili ljudi gratis taksi, dva nocenja...

Ana

pre 1 godinu

Agonija, drama....zamislite! Ovo je redovna situacija, desava se da se otkazuju letovi, posebno ove godine. Nigde se o ovakvim slucajevima ne govori uz koriscenje epskih atributa kao kod nas. Kakva je to drama kad se let otkaze i ponudi drugo resenje ( kao sto i jeste slucaj)? Nacija koja ne putuje, osim jednom godisnje na odmor. Svako odstupanje od plana tumaci se kao apokalipsa.
(da, 26. jun 2022 16:11)

Najrealniji odgovor... I gde ces rodjace ako nisi poneo za nedaj boze, bilo autobusom, bilo avionom, pogotovo sa decom... Ko marva smo po svetu

sir oliver

pre 1 godinu

@fadiljputnik,@ok
Nece bas biti da ti vrate vrednost karte i nikom nista! Postoji nesto sto se zove montrealska konvencija i ona regulise prava putnika u avio saobracaju! Imas pravo na refundaciju hotela, prevoza, hrane za svaki dan izgubljen zbog otkazanog leta, osim u slucaju vise sile (prirodna nepogoda, grom, zemljotres, rat..) I za izgubljeni prtljag takodje imate pravo na nadoknadu od oko 50e dnevno, dok ga ne nadju ili naplata stete ako ga ne nadju nikad! Ukoliko vam se desi ikakva neprijatnost sa avio kompanijom, ne vasom krivicom, samo se pozovite na montrealsku konvenciju, videcete kako odjednom postaju drugaciji prema vama! Provereno u Barceloni, Amsterdamu, Beogradu!

sta bre

pre 1 godinu

Narode srpski.. Shvatite da na zapadu vec mesecima najavljuju "pakleno" leto sto se tice odmora.

Nema radne snage, staff-a i sve kompanije su izlozene tome. Otkazivanje je normalno manje vise, ali zbog korone, svi su otpustili vise od 40% zaposlenih, jer je sektor bio ugrozen.. A nisu zaposlili nove.
Nema pilota (obuka traje mesecima), u Fr nisi stigli da spreme pilote za letnju sezonu i ne zele da rizikuju zivote.

Isto je u holandiji, engleskoj, USA, itd.. Nema dovoljno ljudi na kontroli, niti za prtljag.. Tako da, odmorimo malo sa zagadjivanjem planete, jer nista nismo naucili u zadnje 2 godine, I malo se okrenimo zivotu oko sebe.

Dosta hiljade letova dnevno! I to jos za 20 eura oces da putujes iz londona za bg!!

db sa sela

pre 1 godinu

U vreme komunizma su ovako isli na kongrese da zrade devizne dnevnice i kupe stranu robu koja je bila nedostupna u Yugoslaviji.
Zasto sada ? Zar su ostali svi komunisticki fazoni zaradjivanje i putovanja na racun drzave od strane zaposlenih u drzavnim institucijama. ?

mr

pre 1 godinu

Простије речено, сви ми треба да платимо нечију неспсобност и неспремност за живот. Мада добра фора, кренеш негде, авион или нешто забагује а ти кмек у амбасаду. Нема проблема, држава плати хотел и лет, али баџо врати. А не овако, идем ја мало да се шврћкам (а видим да је некакав конгрес и неко зезање у птиању) а онда ћу да заплачем да ме држвава врати. Па како би се ови слепци вратили да су рецимо отишли сами на други континент, и тамо се нешто деси. Или имаш паре или фамилију и пријатеље, како крећеш у страну земљу без тих основних ствари. Паре и осигурање, најелементарније ствари за пут.

viva72

pre 1 godinu

Čuj drama! Ja bih bio presrećan da putujem po svetu pa makar jedan dan proveo na aerodromu.Većina njih otišla negde da se provodi i sad frka zbog jednog dana čekanja.Još dobili 30 evra za hranu i spavanje u hotelu, lepota!Koji to promil srba leti avionom, čast izuzecima, ostalo bogataši, idu po svetu da se provode, šopinguju, letuju, prave pare.

da

pre 1 godinu

Agonija, drama....zamislite! Ovo je redovna situacija, desava se da se otkazuju letovi, posebno ove godine. Nigde se o ovakvim slucajevima ne govori uz koriscenje epskih atributa kao kod nas. Kakva je to drama kad se let otkaze i ponudi drugo resenje ( kao sto i jeste slucaj)? Nacija koja ne putuje, osim jednom godisnje na odmor. Svako odstupanje od plana tumaci se kao apokalipsa.

lok

pre 1 godinu

Простије речено, сви ми треба да платимо нечију неспсобност и неспремност за живот. Мада добра фора, кренеш негде, авион или нешто забагује а ти кмек у амбасаду. Нема проблема, држава плати хотел и лет, али баџо врати. А не овако, идем ја мало да се шврћкам (а видим да је некакав конгрес и неко зезање у птиању) а онда ћу да заплачем да ме држвава врати. Па како би се ови слепци вратили да су рецимо отишли сами на други континент, и тамо се нешто деси. Или имаш паре или фамилију и пријатеље, како крећеш у страну земљу без тих основних ствари. Паре и осигурање, најелементарније ствари за пут.
(mr, 26. jun 2022 16:25)

Nemoj biti toliko pogan. Ne placa im drzava nista. Autobus su dobili od aerodroma. Hotel placa kompanija (tako bi moralo biti), drugi let nudi kompanija. Ti mislis drzava je fizicko lice, pa samo izvadi pare iz dzepa i u nedelju ujutro plati hotel nekome. Drzava/ambasada pomaze u opcijama, dogovorima, mogucnostima, a sigurno nece (vecina) ti troskovi ici na njihov racun. I ako je tu 200 ljudi, zasto da ne zovu ambasadu, to im i jeste svrha, pomoc svojim drzavljanima u toj drzavi. Problem je kad je nekoliko ljudi, ali 200 ljudi naravno da ima moc da trazi od ambasade nesto. Za sta se izdvajaju tolike pare iz budzeta za strana predstavnistva... I nemas ti sta da osudjujes da li su isli na kongres ili bilo gde, to su svojim radom zasluzili, nije otislo pola Srbije pa da kazes otisli svi o trosku drzave. 200 ljudi na nekom kongresu, pa najmanje 150 je zaslugama tu. I to sigurno firme placaju, ne drzava. Izbori se ti za takve prilike u zivotu, pa mozda i tebi drzava pomogne.

Fadiljputnik

pre 1 godinu

Sad dobrog advokata, i naplatite im “Vizeru”pretrpljenu bol, patnju i dobit od propistenih poslovnih sastanaka….
(sasa the king, 26. jun 2022 16:06) # Link komentara

Bas poslovni ljudi putuju avionom za 20-30 €? To je jeftina aviokompanija pa ti tuzi koliko hoćeš, mogu da ti vrate vrednost karte tj. tih 20-30€.

ns

pre 1 godinu

samo sa se razumemo. ko ne putuje cesto. ovo je razlika low cost - legacy kompanija. npr sa regularnim aviokompanijama ovi putnici bi na razne veze dosli u bg. 3 preko minhena 10 preko ciriha, istanbula... gde ima mesta kod partnera. kod wizz i rajana nema konekcija, nema veze i on ti refundira kartu koja je cesto bila 30 eur. tako da prosto u taj rizik ulazite svesno. i eto tu i tamo se desi debakl

92

pre 1 godinu

Znaci, kome je hitno, trazio bus, kome nije, jos dva-tri dana ce za Dž uzivati u Rimu. Iskreno, i ja bih voleo da mi otkazu let. Dobili ljudi gratis taksi, dva nocenja...

ok

pre 1 godinu

Sad dobrog advokata, i naplatite im “Vizeru”pretrpljenu bol, patnju i dobit od propistenih poslovnih sastanaka….
(sasa the king, 26. jun 2022 16:06)
Malo sutra, procitaj vizerove i ostalo loukost ugovore. I ko leti na poslovne sastanke ne ide njima, to je smesno, ovo je za klince i sirotinju nije za poslovne ljude. Mogu da mi lupaju minuse korisnici do sutra

sta bre

pre 1 godinu

Narode srpski.. Shvatite da na zapadu vec mesecima najavljuju "pakleno" leto sto se tice odmora.

Nema radne snage, staff-a i sve kompanije su izlozene tome. Otkazivanje je normalno manje vise, ali zbog korone, svi su otpustili vise od 40% zaposlenih, jer je sektor bio ugrozen.. A nisu zaposlili nove.
Nema pilota (obuka traje mesecima), u Fr nisi stigli da spreme pilote za letnju sezonu i ne zele da rizikuju zivote.

Isto je u holandiji, engleskoj, USA, itd.. Nema dovoljno ljudi na kontroli, niti za prtljag.. Tako da, odmorimo malo sa zagadjivanjem planete, jer nista nismo naucili u zadnje 2 godine, I malo se okrenimo zivotu oko sebe.

Dosta hiljade letova dnevno! I to jos za 20 eura oces da putujes iz londona za bg!!

db sa sela

pre 1 godinu

U vreme komunizma su ovako isli na kongrese da zrade devizne dnevnice i kupe stranu robu koja je bila nedostupna u Yugoslaviji.
Zasto sada ? Zar su ostali svi komunisticki fazoni zaradjivanje i putovanja na racun drzave od strane zaposlenih u drzavnim institucijama. ?

ank

pre 1 godinu

samo sa se razumemo. ko ne putuje cesto. ovo je razlika low cost - legacy kompanija. npr sa regularnim aviokompanijama ovi putnici bi na razne veze dosli u bg. 3 preko minhena 10 preko ciriha, istanbula... gde ima mesta kod partnera. kod wizz i rajana nema konekcija, nema veze i on ti refundira kartu koja je cesto bila 30 eur. tako da prosto u taj rizik ulazite svesno. i eto tu i tamo se desi debakl
(ns, 26. jun 2022 16:16)

Pa covece, zar ne citas sta se desava zbog letova Lufthanze? Sta su to dobili ovi sto im je otkazan let Lufhanze? Nista. Mozda dobiju kasnije kroz neke zalbe, ali sada su na aerodromu i ako mislis da Lufthanza i ostale "regularne" kompanije u svakom trenutku imaju resenje za nekoliko hiljada putnika, varas se.

veliki

pre 1 godinu

Супруга летела из Женеве преко Франкфурта за Београд Луфтханзом. Из Франкфурта у петак увече отказан лет за Београд. Преспавали су, узели карту за јуче. Чекали читав дан на аеродрому и лет им опет био отказан. Тек су јутрос некако успели да се укрцају и стигну у Београд. Кад су стигли, од њих четворо, стигао је само њен кофер. Велика брука и срамота за Луфтханзу! Проблем су имале десетине хиљада људи на аеродрому у Франкфурту, отказано је ко зна колико летова на све стране света!

Ana

pre 1 godinu

Agonija, drama....zamislite! Ovo je redovna situacija, desava se da se otkazuju letovi, posebno ove godine. Nigde se o ovakvim slucajevima ne govori uz koriscenje epskih atributa kao kod nas. Kakva je to drama kad se let otkaze i ponudi drugo resenje ( kao sto i jeste slucaj)? Nacija koja ne putuje, osim jednom godisnje na odmor. Svako odstupanje od plana tumaci se kao apokalipsa.
(da, 26. jun 2022 16:11)

Najrealniji odgovor... I gde ces rodjace ako nisi poneo za nedaj boze, bilo autobusom, bilo avionom, pogotovo sa decom... Ko marva smo po svetu

sir oliver

pre 1 godinu

@fadiljputnik,@ok
Nece bas biti da ti vrate vrednost karte i nikom nista! Postoji nesto sto se zove montrealska konvencija i ona regulise prava putnika u avio saobracaju! Imas pravo na refundaciju hotela, prevoza, hrane za svaki dan izgubljen zbog otkazanog leta, osim u slucaju vise sile (prirodna nepogoda, grom, zemljotres, rat..) I za izgubljeni prtljag takodje imate pravo na nadoknadu od oko 50e dnevno, dok ga ne nadju ili naplata stete ako ga ne nadju nikad! Ukoliko vam se desi ikakva neprijatnost sa avio kompanijom, ne vasom krivicom, samo se pozovite na montrealsku konvenciju, videcete kako odjednom postaju drugaciji prema vama! Provereno u Barceloni, Amsterdamu, Beogradu!