Nedelja, 26.06.2022.

10:18

Novinar B92.net zaglavljen u Frankfurtu: "Niste mi krivi, Lufthansa je kriva, ali letova nema"

Izvor: B92

Novinar B92.net zaglavljen u Frankfurtu: "Niste mi krivi, Lufthansa je kriva, ali letova nema" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

16 Komentari

Sortiraj po:

Toni

pre 1 godinu

Zato što je tokom pandemije puno ljudi otpušteno (ili stavljeno na čekanje), kako kod avio prevoznika, tako i na samim aerodromima. Većina su našli neke druge poslove, a neki i neće da se vrate (plate nisu nešto atraktivne). U međuvremenu je potražnja za aviokartama neočekivano brzo porasla, a nove radnike treba obučiti i pripremiti za posao. Lufthansa je trenutno na samom dnu po pitanju kvaliteta usluge, ovo vam je iz prve ruke.

straniplacenik

pre 1 godinu

Kada sam ja pre 10 god zbog kasnjenja Lufthans-inog leta propustio sledeci let dobio sam vaucer od 50€. Ni Nemci nisu sto su nekad bili

GoranH

pre 1 godinu

Raspoloženje mi se malo popravilo kada sam se okrenuo i video da je red u trenutku kada ja dolazim na šalter bio jedno sedam puta veći nego kada sam u isti stao. Jadni ljudi, al' šta da im radim.

Pravi si Srbin!
(Domaćin, 26. jun 2022 10:32)

Nisi razumeo čoveka, nije mu se raspoloženje popravilo zato što će ovi iza njega čekati mnogo duže već zato što je shvatio da je on mogao biti na kraju tog reda.

Domaćin

pre 1 godinu

Raspoloženje mi se malo popravilo kada sam se okrenuo i video da je red u trenutku kada ja dolazim na šalter bio jedno sedam puta veći nego kada sam u isti stao. Jadni ljudi, al' šta da im radim.

Pravi si Srbin!

Domaćin

pre 1 godinu

Raspoloženje mi se malo popravilo kada sam se okrenuo i video da je red u trenutku kada ja dolazim na šalter bio jedno sedam puta veći nego kada sam u isti stao. Jadni ljudi, al' šta da im radim.

Pravi si Srbin!

GoranH

pre 1 godinu

Raspoloženje mi se malo popravilo kada sam se okrenuo i video da je red u trenutku kada ja dolazim na šalter bio jedno sedam puta veći nego kada sam u isti stao. Jadni ljudi, al' šta da im radim.

Pravi si Srbin!
(Domaćin, 26. jun 2022 10:32)

Nisi razumeo čoveka, nije mu se raspoloženje popravilo zato što će ovi iza njega čekati mnogo duže već zato što je shvatio da je on mogao biti na kraju tog reda.

straniplacenik

pre 1 godinu

Kada sam ja pre 10 god zbog kasnjenja Lufthans-inog leta propustio sledeci let dobio sam vaucer od 50€. Ni Nemci nisu sto su nekad bili

Toni

pre 1 godinu

Zato što je tokom pandemije puno ljudi otpušteno (ili stavljeno na čekanje), kako kod avio prevoznika, tako i na samim aerodromima. Većina su našli neke druge poslove, a neki i neće da se vrate (plate nisu nešto atraktivne). U međuvremenu je potražnja za aviokartama neočekivano brzo porasla, a nove radnike treba obučiti i pripremiti za posao. Lufthansa je trenutno na samom dnu po pitanju kvaliteta usluge, ovo vam je iz prve ruke.

Domaćin

pre 1 godinu

Raspoloženje mi se malo popravilo kada sam se okrenuo i video da je red u trenutku kada ja dolazim na šalter bio jedno sedam puta veći nego kada sam u isti stao. Jadni ljudi, al' šta da im radim.

Pravi si Srbin!

GoranH

pre 1 godinu

Raspoloženje mi se malo popravilo kada sam se okrenuo i video da je red u trenutku kada ja dolazim na šalter bio jedno sedam puta veći nego kada sam u isti stao. Jadni ljudi, al' šta da im radim.

Pravi si Srbin!
(Domaćin, 26. jun 2022 10:32)

Nisi razumeo čoveka, nije mu se raspoloženje popravilo zato što će ovi iza njega čekati mnogo duže već zato što je shvatio da je on mogao biti na kraju tog reda.

straniplacenik

pre 1 godinu

Kada sam ja pre 10 god zbog kasnjenja Lufthans-inog leta propustio sledeci let dobio sam vaucer od 50€. Ni Nemci nisu sto su nekad bili

Toni

pre 1 godinu

Zato što je tokom pandemije puno ljudi otpušteno (ili stavljeno na čekanje), kako kod avio prevoznika, tako i na samim aerodromima. Većina su našli neke druge poslove, a neki i neće da se vrate (plate nisu nešto atraktivne). U međuvremenu je potražnja za aviokartama neočekivano brzo porasla, a nove radnike treba obučiti i pripremiti za posao. Lufthansa je trenutno na samom dnu po pitanju kvaliteta usluge, ovo vam je iz prve ruke.