1. Hrvati u neljubaznosti i kradji turista!
    (Turista, 30. januar 2022 20:51)

    # Link komentara

  2. Pa koji to moron moraš biti da sam sebe uvjeriš kako mi tu u Hrvatskoj tučemo goste. Čovječe u našu malu zemlju dođe 20 milijuna ljudi i neki se i ponapiju, možda su i bezobrazni, neki se možda i pobiju ima i naših usijanih glava...ali incidenti su vrlo,vrlo rijetki, na nivou statističke greške.
    Ili molim te predloži da se istraži ta stavka pošto ti kao znaš a gosti pojma o tome nemaju.
    Zamisli, Hrvati prvi na svijetu po premlaćivanju gostiju...tisuće prebijenih prekinuli ljetovanje i vraćaju se u matične zemlje...Srbi najugroženiji.....
    (omniameamecumporto, 29. januar 2022 15:01)

    # Link komentara

  3. Evo malo brojeva. Deset top turističkih zemalja na svijetu. Prva SAD zarada 219 milijardi dolara. Daleko ispod su Španjolci, drugi 80, zatim Tajland 60, Brit. i Italija 50, zatim Japan,Australija,Njemačka,Kina po 40.
    Hrvatska sa svojih 10 što je u dolarima čak i više sa svoja 4 milijuna ljudi ima najveće prihode od turizma po stanovniku. Što nas svrstava u velesile u toj kategoriji, ali naš je problem korupcija i neefikasna država i to trebamo riješiti. Uz podizanje nekih drugih grana na određeni nivo bili bi raj na zemlji.
    (omniameamecumporto, 29. januar 2022 08:59)

    # Link komentara

  4. Ovde se ponosno konstatuje kako je srpski turizam u stalnom usponu od početka 2000-ih. A u kojoj se to zemlji, moliću lepo, u istom periodu beleži bilo stagnacija bilo pad turističkog prometa? Još samo da se i blaga zima proglasi kao državni uspeh.
    (NT, 28. januar 2022 23:21)

    # Link komentara

  5. Imam 6 vrhunski ocjenjenih apartmana u Baškoj Vodi pored Makarske. Održavaju ih dvije vrijedne spremačice iz Zrenjanina. Hvala im!
    (Marinko S., 28. januar 2022 13:38)

    # Link komentara

  6. Spužva Bob...ti si možda samo slučajna kap u moru ali prezadovoljnih ljudi i to naravno ne znači ništa. Ti ćeš reći da te u Grčkoj dočekuju kao božanstvo ali i to ne znači ništa.
    Grčke jednostavno nema ,svijet ne misli da su oni predobri domaćini, ali vi Srbi glorificirate ih nama u inat a zapravo samo sebe uvjeravate u nešto u što i sami ne vjerujete.
    (omniameamecumporto, 28. januar 2022 12:55)

    # Link komentara

  7. U ovom slučaju posebno je to što Hrvatska kao mala zemlja ima daleko manje turističkih kapaciteta od ostalih zemalja sa liste, kao i to da je ostavila za sobom izrazito jake turističke zemlje kao što su Turska, Grčka, Portugal...
    (posebnost, 28. januar 2022 12:36)

    # Link komentara

  8. Armija hrvatckih botova je ostavljala pozitivne ocene.
    Ti isti botovi pljuju Srpski turizam po srpskim sajtevima i to skoro na svaku vest.
    Hrvati imaju jaku propagandnu masineriju.
    (Turista, 26. januar 2022 11:40)
    ima nas preko 200 milijuna
    (ranzo, 28. januar 2022 12:13)

    # Link komentara

  9. Koja točno fasada je oronula ?
    (Tereza, 26. januar 2022 10:40)

    Pa Zagreb ih je prepun, da ne govorimo o provinciji.
    (Nikola N., 27. januar 2022 08:29)

    Alooooo, šalim se sa pitanjem, jeste glupi jbt.
    (Tereza, 28. januar 2022 11:03)

    # Link komentara

  10. Koja točno fasada je oronula ?
    (Tereza, 26. januar 2022 10:40)

    Covek je nabrojao pretucene goste izmedju ostalog, a tebi je zapalo za oko sto je spomenuo oronule fasade kojih ima. Bas znas odrediti prioritete. Domacinski.........
    (Satiricno produktivan lik, 27. januar 2022 03:14)

    Probat ću se šalit sa inteligentniji ljudima, ovdje ne prolazi.
    (Tereza, 28. januar 2022 11:00)

    # Link komentara

  11. Sve u svemu, nista posebno, sem jos jedan nacin da gradjani Hrvatske malo "neutralisu" sopstvene frustracije, te jos malo "utripuju" da imaju toboze najlepsu zemlju na svetu. (Sic!)
    (ketiS, 27. januar 2022 02:23)
    Dakle kao prvo evo tebe na temi hrvatskog turizma, ali nikako da komentiraš teme turizma u Srbiji jer vjerojatno ste turistička velesila, pa nema potrebe da se komentira da bi se nešto poboljšalo.
    Da Hrvatska visoko kotira kao jedna od najljepših država u svijetu i to su ocijenili stranci, a ako ne vjeruješ pogledaj zadnju emisiju o Hrvatskoj na NG.
    Vidi se tko ima frustracije.
    Hvala na objavi.
    (mario, 28. januar 2022 10:55)

    # Link komentara

  12. Od austrijske škole turizma su mnogi miljama daleko. Ne kaže se za džabe Bečka škola. Kako mogu Hrvati biti u vrhu gostoprimstva, po čemu da budu, po izgrebanim automobilima turista, pretučenim gostima, oronulim fasadama ?
    (Pera, 26. januar 2022 09:19)

    Koja točno fasada je oronula ?
    (Tereza, 26. januar 2022 10:40)

    Pa Zagreb ih je prepun, da ne govorimo o provinciji.
    (Nikola N., 27. januar 2022 08:29)
    Dakle nisi ti Zagreba vidio, a kamo li druga mjesta jer moj grad u Slavoniji nema zgrade kojoj nije obnovljena fasada i velik broj kuća.
    (mario, 28. januar 2022 10:41)

    # Link komentara

  13. Ako ništa drugo, lista je zanimljiva po tome što se na njoj ne nalaze ni Grčka ni Turska - zemlje koje imaju (s obzirom na veličinu i smještajni kapacitet) mnogo više turista od Hrvatske. Drugim riječima, što se tiče Hrvatske, rezultat je itekako poseban.
    (cleo, 28. januar 2022 09:21)

    # Link komentara

  14. @ KetiS
    A ti se zapitaj koliko Crna Gora (u asporedbi s napr Hrvatskom) ima smještajnih kapaciteta da bi, s obzirom da se radi o apsolutnim brojkama, uopšte mogla "primirisati" ovoj listi. Također bi trebala da se upitaš zašto veličanstvena srpska ljubaznost ne polučuje odgovarajuči rezultat niti - kako vidimo i ovom prilikom - ne dolazi do ikakvog izražaja.
    (montenegro, 28. januar 2022 09:01)

    # Link komentara

  15. dakle para vrti gdje burgija nece pa se i sesto mjesto na lisi moze kupiti jer ko to provjerava niko niti hoce
    (E hrvati sve vam to uzalud kao i vase more fekalija, 28. januar 2022 09:00)

    # Link komentara

  16. dakle para vrti gdje burgija nece pa se i sesto mjesto na lisi moze kupiti jer ko to provjerava niko niti hoce
    (E hrvati sve vam to uzalud kao i vase more fekalija, 28. januar 2022 09:00)

    # Link komentara

  17. @ ketiS
    Umesto što Hrvatsku upoređuješ sa mnogo većim turističkim zemljama: Grčkom Italijom, Turskom..., uporedi Srbiju sa jednako velikom Mađarskom ili Češkom. Pa nastavi i dalje trolovati o posebnosti...
    (nikola, 28. januar 2022 01:15)

    # Link komentara

  18. @ ketiS
    Meni bi stvarno bilo čudno da tebi nije čudno, no kako stoje stvari čudiš će se i dalje...
    (ništa posebno, 28. januar 2022 00:56)

    # Link komentara

  19. U bolja vremena letovao sam u Hrvatskoj i bilo mi je veoma ugodno. Slažem se sa listom.
    (49, 27. januar 2022 23:53)

    # Link komentara

  20. Prelepa obala,čarobna ostrva,more jedno od najčistijih,stare očuvane jezgre gradova,posebna atmosfera a ima tu i dvoraca po Hr.Zagorju.Sve u svemu sve su zemlje zasluženo na listi pa i Hr.Lepo se osećam u njoj.
    (Lucky, 27. januar 2022 15:55)

    # Link komentara

  21. Srpski sezonci su najzasluzni za ovaj rezultat.
    (Mamer N'goj, 27. januar 2022 12:34)

    # Link komentara

  22. Bravo
    (Milos, 27. januar 2022 10:14)

    # Link komentara

  23. Hrvatska je odavno prešla preko sto milijuna noćenja, ima tu vjerujem i nešto što se potkrade na crno i ne prikazuje se kao promet, jer ljudi koji žive od turizma vrlo su vješti u raznoraznim makinacijama kako bi izbjegli porezna davanja.
    Država samo treba iznaći način da joj nitko ne izmakne, jer od turizma mnogi predobro žive i siguran sam u potpunosti da nesposobna država gubi veliki dio kolača od kojega bi cijela društvena zajednica trebala imati više koristi.
    Svakako ova vrlo visoka pozicija Hrvatske još će više zainteresirati turiste iz cijeloga svijeta za nas, jer ne postoji ništa relevantnije od ocjene ljudi koji su negdje bili i ostavili svoje utiske za dati lokaciju. Hrvatska jeste lijepa to je neupitno ali sad su svi saznali da je na vrlo visokom mjestu po gostoljubivosti i da u cijeloj priči ne može ništa biti namješteno. Dakle put pod noge i uvjerite se.
    Uzgred ne vidim tu vašu čuvenu Grčku nigdje na listama.
    (omniameamecumporto, 27. januar 2022 09:35)

    # Link komentara

  24. Od austrijske škole turizma su mnogi miljama daleko. Ne kaže se za džabe Bečka škola. Kako mogu Hrvati biti u vrhu gostoprimstva, po čemu da budu, po izgrebanim automobilima turista, pretučenim gostima, oronulim fasadama ?
    (Pera, 26. januar 2022 09:19)

    Koja točno fasada je oronula ?
    (Tereza, 26. januar 2022 10:40)

    Pa Zagreb ih je prepun, da ne govorimo o provinciji.
    (Nikola N., 27. januar 2022 08:29)

    # Link komentara

  25. Баш ме брига за њих... Моје паре неће видети.
    (Народ, 27. januar 2022 07:28)

    # Link komentara

  26. Dajte malo na webu proguglajte KAMBERIZAM naprimjer, pa da vidite što je hrvatska obala iz prve ruke . Mnogi Srbi ostavljaju svoje komentare.
    Ako nisi bio poželiš da dođeš to je poruka. Stvarno vas molim pogledajte.
    (omniameamecumporto, 27. januar 2022 07:24)

    # Link komentara

  27. Mi smo letovali 2019.te u Podstrani kod Splita. Smeštaj i usluga u smeštaju, katastrofa.
    Hrana po restoranima je bila dobra ali daleko od nekog gastronomskog uživanja. Split prepun vlage da ne može da se diše, hrana opet prosek a cene paprene. Muka za parking, sa bahatim Poljacima koji vole na 2 parking mesta da se parkiraju ne vredi nikakav razgovor.
    Najgore su fekalije u moru, 2 nedelje bolesna, temperatura, nos, kašalj i naravno antibiotici. Šta je sve plivalo po tom moru, grozota, od pelena, plastičnih slamčica do korišćenih kondoma.
    Grci, kakvi god da su, izmislili su more za Hrvatsku.
    To "zadovoljstvo" za 7 dana nas je koštalo 1 500 eur za 2 osobe.
    (Sundjer Bob, 27. januar 2022 05:05)

    # Link komentara

  28. Koja točno fasada je oronula ?
    (Tereza, 26. januar 2022 10:40)

    Covek je nabrojao pretucene goste izmedju ostalog, a tebi je zapalo za oko sto je spomenuo oronule fasade kojih ima. Bas znas odrediti prioritete. Domacinski.........
    (Satiricno produktivan lik, 27. januar 2022 03:14)

    # Link komentara

  29. Ne vidim sta je ovde toliko posebno jer su uglavnom uporedjivane primorske zemlje. Shodno tome, Srbija ne moze ni biti u konkurenciji. S druge strane srpski turizam je u stalnom usponu od pocetka 2000-ih, te je u predpandemijskoj 2019-oj zabelezio 3,7 miliona turista, i to po prvi put nesto veci broj stranih turista od domacih. Sto se Hrvatske tice, tacno je da je imala gotovo 20 miliona turista u 2019-oj godini, ali to je daleko manje i od Grcke i Turske, a kamoli Italije, Spanije ili Francuske. Kada su u pitanju oni komentari koji ovu listu povezuju sa lepotom drzava, trebalo bi da jos jednom procitaju tekst, te da shvate da je predmet istog, vrednovanje "tehnickih" stvari", poput razlicitih vrsta smestaja i slicne turisticke infrastrukture. Konacno, ljubaznost je nesto sto u turizmu mora da se podrazumeva, te shodno tome, bolje da se Crna Gora "zapita" zasto je nema na ovoj listi. Inace. gostoprimstvo je jedan od glavnih adutta Srbije, i to je zvanicno potvrdjeno jednim obimnim istrazivanjem TOS-a i Ministrastva Turizma, sprovedenim pre par godina. Na kraju, moram da priznam da je meni licno cudno da se na listi ne spominju Turska, Grcka i Portugalija za koje sam sigurna da imaju bolju turisticku infrastrukturu od Hrvatske a i turisticki radnici nisu nista manje ljubazni. Sve u svemu, nista posebno, sem jos jedan nacin da gradjani Hrvatske malo "neutralisu" sopstvene frustracije, te jos malo "utripuju" da imaju toboze najlepsu zemlju na svetu. (Sic!)
    (ketiS, 27. januar 2022 02:23)

    # Link komentara

  30. Krivo je more
    (Milorad popovic, 27. januar 2022 01:46)

    # Link komentara

  31. Pretera ga hrvoje sa 20 "milijuna" turista. Toliko imaju turističke velesile Španija, Italija, Francuska. Malo si pobrkao noćenje i broj turista.
    (Zuja, 26. januar 2022 12:57)
    Ajde sada idi provjeri na stanice TZ ili statistički ured i pogledaj za 2019 koliko je bilo turista dakle 19 milijuna stranih turista i preko 100 milijuna noćenja.
    Lako za provjeriti
    (mario, 26. januar 2022 23:55)

    # Link komentara

  32. Od austrijske škole turizma su mnogi miljama daleko. Ne kaže se za džabe Bečka škola. Kako mogu Hrvati biti u vrhu gostoprimstva, po čemu da budu, po izgrebanim automobilima turista, pretučenim gostima, oronulim fasadama ?
    (Pera, 26. januar 2022 09:19)

    Koja točno fasada je oronula ?
    (Tereza, 26. januar 2022 10:40)


    Mislim da je ona levo,pošto je desna zasticenija, a izlivanje kod Zadra,pa "dekica"se igrao lopaticama po vratima auta....nista vi jadni ne znate🤣🤣👌
    (Munem ti blavora, 26. januar 2022 12:19) # Link komentara

    Tko o čemu, srbi o probušenim gumama...
    (korespodent, 26. januar 2022 13:38)

    Tko o čemu hr o poštenju
    (Munem ti blavora, 26. januar 2022 22:46)

    # Link komentara

  33. potpuno nebitna anketa jer ukljucuje samo drzave sa velikim turistickkm potrncijalom
    (miki, 26. januar 2022 09:02)

    da. baš nebitna anketa.
    ne razumem zašto turistički portal pravi ankete o turističkim zemljama.
    umesto o ulozi oblačnog vremena na uzgoj skakavaca u gvatemali.
    (dude, 26. januar 2022 20:58)

    # Link komentara

  34. eto Srbi opet među najboljima, mislim ovi Srbi koji ne poznaju povijest/istoriju i nazivaju se hrvatima
    (jeh, 26. januar 2022 11:30)

    ako tebe to tijesi,onda nek bude tako.....
    (Orbiter, 26. januar 2022 20:20)

    # Link komentara

  35. Armija hrvatckih botova je ostavljala pozitivne ocene.
    Ti isti botovi pljuju Srpski turizam po srpskim sajtevima i to skoro na svaku vest.
    Hrvati imaju jaku propagandnu masineriju.
    (Turista, 26. januar 2022 11:40)

    nije bolest sve sto boli....
    (Orbiter, 26. januar 2022 20:18)

    # Link komentara

  36. Hrvatska ima fekalija more i to je sve. Vrlo jasna stvar samo se o tome jos uvijek ne prica ali hoce uskoro.
    (Nije more sve sto pliva, 26. januar 2022 11:26)
    Ajde da nam to kaže netko drugi ,ali netko iz zemlje gdje se 90% otpadnih voda izljeva direktno u rijeke i jezera ,e pa to je za anale.
    Naravno ovi strani gosti ne znaju gdje su bili jel da?ali ok kompleksi su čudo.
    Ovo je vjerojatno rušenje mita kako su srbi najbolji domaćini u svijetu.
    (mario, 26. januar 2022 19:51)

    # Link komentara

  37. Booking.com je neprijatelj srpstva i svetosavlja. Smeta im jaka Srbija.
    (C i n i k, 26. januar 2022 17:48)

    # Link komentara

  38. Se ubrajaju i proslave Nove godine?
    (Realno, 26. januar 2022 16:37)

    # Link komentara

  39. PA to i nije Hrvatska obala već Talijanska....
    (Smederevac, 26. januar 2022 15:58)

    # Link komentara

  40. Od austrijske škole turizma su mnogi miljama daleko. Ne kaže se za džabe Bečka škola. Kako mogu Hrvati biti u vrhu gostoprimstva, po čemu da budu, po izgrebanim automobilima turista, pretučenim gostima, oronulim fasadama ?
    (Pera, 26. januar 2022 09:19)

    Koja točno fasada je oronula ?
    (Tereza, 26. januar 2022 10:40)


    Mislim da je ona levo,pošto je desna zasticenija, a izlivanje kod Zadra,pa "dekica"se igrao lopaticama po vratima auta....nista vi jadni ne znate🤣🤣👌
    (Munem ti blavora, 26. januar 2022 12:19) # Link komentara

    Tko o čemu, srbi o probušenim gumama...
    (korespodent, 26. januar 2022 13:38)

    # Link komentara

  41. Verovatno je u Francuskoj manji broj izbušenih guma po glavi stanovnika, pa je to prevagnulo na ovoj listi!
    (Dejan, 26. januar 2022 13:37)

    # Link komentara

  42. Pišete svašta. Srbija ima isto tako lijepu prirodu, jako dobre ljude i seljake sa zlatnim rukama koji proizvode vrhunsku hranu i piće. Radnici iz Srbije su vrijedni i pošteni. Malo više prezentacije vaših vrlina, prirodne ljepote i kvalitetne prehrane i pića bi više učinilo za Srbiju, nego negativno pisanje o susjedima. Ako ništa drugo, taj srpski seljak i radnik zaslužuju bolji život, od onoga što živi danas. Oni su i temelj države. Čuvajte ih, druge nemate.
    (Zlo, 26. januar 2022 13:31)

    # Link komentara

  43. Sta mi to realno imamo da im ponudimo ? Nista! A o cenama necemo polemisati posto prevazilaze velike svetske destinacije a nista ne nude.
    (turizam, 26. januar 2022 13:23)

    # Link komentara

  44. Po ljudskom kvalitetu hrvatska je ubedljivo na začelju evrope, ne pomaže im tu ni turistička ponuda.
    (Golfer, 26. januar 2022 13:19)

    # Link komentara

  45. Mi Srbi se stalno nešto busamo
    Stalno smo nešto najbolji, stalno priča o nekakvom gostoprimstvu. Nećemo da priznamo da je što se turizma tiče neko bolji od nas. Hrvatska ima more, lepa ostrva. Najveći broj turista iz Češke, Poljske, Madjarske. Trude se da ne budu destinacija jeftinog turizma. Šloseri, bauštelci iz Nemačke. Malo procentualno je dobrostojećih platežnih gostiju. Tui reisen, Neckerman dovode takve goste. Vanpansionska potrošnja takvih gostiju je minimalna. Ali i to je dovoljno da zauzimaju visoko mesto. Austrija nema more ali samo grad Beč od turizma prihoduje oko 5 mlrd dolara
    (Kaiser, 26. januar 2022 13:07)

    # Link komentara

  46. Problem je u tome sto u srpskom turizmu rade ljudi kojima je vreme za penziju.Potrebno je novo razmisljanje i kreativnost,drugi mentalitet.Resenje i kljuc lezi u Dijaspori.Problem se moze resiti za mesec dana novozaposljenim iz dijaspore.
    (Scania, 26. januar 2022 13:01)

    # Link komentara

  47. kako te/vas izjeda mrznja prema hrvatima, dode preko 20 milijuna turista godisnje i ti si se pametan uhvatio za 20 slučajeva gdje se ljudi potuku to ni ne ulazi u statistiku... nama je drago da nam ne dolaze ljudi slicni tebi, a sve ostale normalne ljude ocekujemo i ove godine, neka uzivaju, pozz.
    (mitoman, 26. januar 2022 12:00)

    Pretera ga hrvoje sa 20 "milijuna" turista. Toliko imaju turističke velesile Španija, Italija, Francuska. Malo si pobrkao noćenje i broj turista.
    (Zuja, 26. januar 2022 12:57)

    # Link komentara

  48. Hrvatska je omiljena ljepotica.
    (to je to, 26. januar 2022 12:55)

    # Link komentara

  49. A mi se hvalimo turizmom u Srbiji a naročito u Beogradu. Beograd je tanak sa hotelskim smeštajem ali i sa privatnim. Kinezi koji prolaze kroz Beograd su sleteli na primer u Budimpešti. Obidju Hrvatsku, Srbiju i vrate se u Budimpeštu. Drugo. U Beogradu osim provoda nema šta da se vidi. Narodni muzej, Kalemegdan se obidju za jedan dan. Ništa drugo atraktivno. Retko koja turistička grupa ide u unutrašnjost a tamo su smeštajni kapaciteti zanemarljivi
    (NY, 26. januar 2022 12:54)

    # Link komentara

  50. Osim sto su pobili ili proterali sve srbe,inace su sasvim korektni domacini. Salim se,nisu to hrvati,to je ucinio vatikan u ime hrvata. Mi smo svi ionako samo.marionete
    (milan, 26. januar 2022 12:52)

    # Link komentara

  51. Realno turizma u Srbiji je tek u razvojnoj fazi. Neki određeni nivo ne može se dostići preko noći. Generalno stanje se poboljšava iz godine u godinu!
    (Boris, 26. januar 2022 12:44)

    # Link komentara

  52. ZATRPANI SMO SMEĆEM ..... !
    (polovina, 26. januar 2022 12:43)

    # Link komentara

  53. Hrvati ne ometano rade turizam zadnjih 30 godina dok je Srbija bila pod sankcijama i bombardovana,a pre toga se ulagalo samo u Hrvacku i Sloveniju od 45 na ovamo na stetu juzne Srbije na primer.U svakom slucaju Srbija se tek sada otvara turizmu zato nas nema po tim listama.
    A onaj sto kaze da serviraju hranu iz 1983 godine taj ocigledno nije izasao iz svog sela,nije svestan sta se servira po restoranima.I zadnje licno nikada nisam imao problem sa osoblje na aredromu nit sa policijom cak su bili super ljubazni.
    (onako, 26. januar 2022 10:45)

    Zaboravio si da je Hrvatska bila u ratu??
    (pero ždero, 26. januar 2022 12:39)

    # Link komentara

  54. @Skeptik
    Znaci da dovodimo turiste, jednog po jednog, kod Memedovica?
    (Milojko, 26. januar 2022 12:30)

    # Link komentara

  55. Od austrijske škole turizma su mnogi miljama daleko. Ne kaže se za džabe Bečka škola. Kako mogu Hrvati biti u vrhu gostoprimstva, po čemu da budu, po izgrebanim automobilima turista, pretučenim gostima, oronulim fasadama ?
    (Pera, 26. januar 2022 09:19)

    Koja točno fasada je oronula ?
    (Tereza, 26. januar 2022 10:40)


    Mislim da je ona levo,pošto je desna zasticenija, a izlivanje kod Zadra,pa "dekica"se igrao lopaticama po vratima auta....nista vi jadni ne znate🤣🤣👌
    (Munem ti blavora, 26. januar 2022 12:19)

    # Link komentara

  56. Zasto mi stojimo u mestu? upravo vidimo razlog ovde u nekim komentarima. Kada ukazes na probleme u tvojoj zemlji nazivaju te autosovinistom. Pa valjda zelis da se ti problemi rese, a ne da sami sebe lazemo da imamo nesto da ponudimo na primer u turizmu. Srbija ima prelepu prirodu i lose ljude, to je problem. Dosta vise promocije Beograda kao jeftinog mesta za nocni provod i razvrat i da se time ponosimo.
    (Sale, 26. januar 2022 12:06)

    # Link komentara

  57. Pera, 26. januar 2022 09:19
    kako te/vas izjeda mrznja prema hrvatima, dode preko 20 milijuna turista godisnje i ti si se pametan uhvatio za 20 slučajeva gdje se ljudi potuku to ni ne ulazi u statistiku... nama je drago da nam ne dolaze ljudi slicni tebi, a sve ostale normalne ljude ocekujemo i ove godine, neka uzivaju, pozz.
    (mitoman, 26. januar 2022 12:00)

    # Link komentara

  58. Шта је ту чудно? Француска има Париз, Италија Венецију, Немачка Берлин итд. То су све градови који су деценијама уназад хит дестинсције. Хрвати знају да чувају своје туристе из Немачке и Чешке и свака част на томе. С друге стране, у Србији, брате, па наравно, пет дана на Копаонику или Златибору кошта колико и седам дана на Малдивима. И не треба да имамо туристе кад смо такви, уосталом, скоро да сам убеђен да је Београд једним делом постао прескуп и за саме Београђане само због умишљености како је то топ туристичка дестинсција ранга једне Барселоне у најмању руку
    (Baya con Dios, 26. januar 2022 11:58)

    # Link komentara

  59. U popisu same svjetske velesile i Hrvatska kao jedina ravnopravna, čudesno.
    (komnen, 26. januar 2022 11:57)

    # Link komentara

  60. Da nije jednog dijela taksista i šofera autobusa što pakvare statistiku ,Hrvatska bi bila daleko bolja od nekog u svijetu. I ako se računa to po veličinu zemlje i broj smeštaja, onda u prosjeku dodje to da je Hvatska je najbolja. Skoro svakog lijeta ljetujem u hrvatskog primorje og jako sam zadavoljan.
    (Sokrates, 26. januar 2022 11:51)

    # Link komentara

  61. Spojite more, razuđenu obalu sa mnogo ostrva, brojne istorijske spomenike, dobru hranu i logično je da će Hrvatska biti na listi najtraženijih turističkih destinacija.
    Veliki broj posetilaca, podrazumeva i veliki broj recenzija i ocena.
    Nnihovi turistički radnici i ugostitelji su ljubazni, ali nisam primetio da se po nečemu posebno ističu.
    Ono što moram da primetim je da su naši turistički potencijali potpuno neupotrebljivi.
    Koncept našeg turizma je pogrešan.
    Sve se svelo na bezličnu ponudu istih jela u svim krajevima. O načinu prezentacije nemam reči. Svuda proja, pogača, slanina, suvo meso, ćevapi, u zemljanim posudama i luk za dekoraciju.
    Banje zapuštene, planine urbanizovane, šume se krče nekontrolisano, reke zagađene fekalijama i ostalim otrovom, divlje deponije na sve strane...
    E, pa nećemo moći sa takvim nastupom da dobijamo hvalospeve.
    (KadPorastemBićuKengur, 26. januar 2022 11:49)

    # Link komentara

  62. Shvatite da Srbija nema turizam. Ljudi koji dolaze u Srbiju su 90% ljudi iz zemalja okruženja, skoro pa domaći. Nemamo šta da ponudimo, infrastruktura loša, radnici u ugostiteljstvu i turizmu nisu baš ljubazni, cene visoke za ono što se nudi, promocija slaba...
    (Sasa, 26. januar 2022 11:48)

    # Link komentara

  63. dajte susjedi nemojte se nervirati. Nije sve u lijepoti zemlje u kojoj zivite i broju turista koji zelje tu istu lijepotu vidjet i platit novce za to. Neke zemlje su jednostavno manje lijepe od drugih i to je fakat u redu. vi imate mnoge druge lijepe strane, kao na primer...
    (da se slikamo??..., 26. januar 2022 11:47)

    # Link komentara

  64. Srbiju i HR nema potrebe turisticki uspoređivati. Zbog blizine imate priliku uciti od nas Hrvata i to znanje prenositi u svoju zemlju, polako ali sigurno turisticki rasti i iskoristavati svoje turisticke kapacitete.
    (Davor, 26. januar 2022 11:47)

    # Link komentara

  65. Ma kakva Srbija.
    Srbija nema more i to je sve. Vrlo jasna stvar
    (fc, 26. januar 2022 10:45)
    Nema ni Madjarska,Ceska,Svajcarska,Austrija pa turisti koliko hoces.Holandija i Belgija imaju ali tamo ne idu zbog tog mora.
    Manite se vise tog mora ,nije turizam samo more i nije Hrvatcka jedina koja ima more.Vecina zapadnjaka tradicionalno bira Spaniju,Grcku,Kipar i Tajland.
    (Putnik, 26. januar 2022 11:46)

    # Link komentara

  66. Hrvatska ima potencijal da bude još više na toj listi jer barem u Istri ljudi govore po 3-4 strana jezika pa sa gostima mogu razgovarati na njihovom materinjem jeziku. (Ivan ZG, 26. januar 2022 09:57)

    E, pa sad... citao sam na nekom od tih turistickih sajtova recenziju u kojoj se gosti zale da cura na recepciji prenocista u dalmatinskom zaledju ne govori portugalski. Inace je sve drugo bilo OK.
    (nisam ja, ja je, 26. januar 2022 11:45)

    # Link komentara

  67. Kod nas dolaze uglavnom neplivači !
    (Superhik, 26. januar 2022 11:45)

    # Link komentara

  68. Armija hrvatckih botova je ostavljala pozitivne ocene.
    Ti isti botovi pljuju Srpski turizam po srpskim sajtevima i to skoro na svaku vest.
    Hrvati imaju jaku propagandnu masineriju.
    (Turista, 26. januar 2022 11:40)

    # Link komentara

  69. Ovo su ukupne brojke. Kako se radi o velikim državama, kad bi se gledalo po glavi stanovnika Hrvatska bi bila daleko najjača, 1.!
    (Ivan, 26. januar 2022 11:38)

    # Link komentara

  70. Onako, upravo suprotno! HR i SLO 46 godina plaćale ogroman novac ne razvijenim, najviše Bosni, Crnoj Gori, Kosovu i Makedoniji, unatoč tomu što su i same imale nerazvijene svoje krajeve! Kažeš da HR 30 godina zarađuje na turizmu? Ne baš, tek od 1996 i 1997 turizam se oporavlja nakon rata koji nam je ostavio devastirane hotele i ratnu štetu koja se mjeri milijardama! Malo istine u tvom komentaru ne bi škodilo!
    (Lovac, 26. januar 2022 11:36)

    # Link komentara

  71. Većina Srba su dobar narod, nisu se uspjeli osloboditi Osmanlija 450 g., zbog toga još nismo profesionalni u turizmu, jer treba vremena za promjenu mentaliteta.
    Pogledaj te komentare na svim sajtovima: mržnja prema Hrvatima, Bošnjacima, Kosovarima, Crnogorcima, zapadnim zemljama (99,9 % rade vani u tim zemljama), hvale diktatore S. KOREJE, IRANA, BELORUSIJE.
    Pametnom dosta.
    (Razum, 26. januar 2022 11:34)

    # Link komentara

  72. zašto čak ni jednu nesrećnu Skadarliju nismo u stanju da renoviramo kako dolikuje - (autentično) bez klima, neonskih svetiljki, reklamnih frižidera i tendi… (Bravar, 26. januar 2022 09:35

    Ne mozes nesto sto *nije* autenticno "renovirati kako dolikujei", pa da postane autenticno. Istina, mozes ga napraviti tako da izgleda koliko*toliko verodostojno - bez klima, neonskih svetiljki itd. "Autenticna Skadarlija" je napravljena (da bude jos lepsa i jos starija) tamo negde 1966/67. Ja isao tamo u osnovnu skolu i igrao se po gradilistu.
    (Ziveo Kralj Dragutin!, 26. januar 2022 11:33)

    # Link komentara

  73. Da ! i onda odluce ti Vloggeri da zive u Beograd 3 mesecea a neki i vise.
    (Jeste, 26. januar 2022 10:39)
    Bio sa davno u vojsci, ali vi od Niš i od Leskovac pa i šire još ste uvijek nepismeni i posvađani sa gramatikom i vlasititim jezikom.
    Uzgred , začudio bi se koliko takovih živi i radi iz Hrvatske na webu.
    (omniameamecumporto, 26. januar 2022 11:33)

    # Link komentara

  74. @ fc
    Srbija nema more i u tome jeste manji problem. Veći je problem što su Srbi pravi antitalenti za turističku delatnost. Ukratko: imate, ali ne znate!
    (slovenac, 26. januar 2022 11:30)

    # Link komentara

  75. eto Srbi opet među najboljima, mislim ovi Srbi koji ne poznaju povijest/istoriju i nazivaju se hrvatima
    (jeh, 26. januar 2022 11:30)

    # Link komentara

  76. Hrvati ne ometano rade turizam zadnjih 30 godina dok je Srbija bila pod sankcijama i bombardovana,a pre toga se ulagalo samo u Hrvacku i Sloveniju od 45 na ovamo na stetu juzne Srbije na primer.
    (onako, 26. januar 2022 10:45) # Link komentara
    Gospodine, vi ste očito nešto prespavali ili ste jako mladi. Čuj, ovo Hrvatska neometano razvija turizam zadnjih 30 g.??? Pa Hrvatska je izgubila 10 godina u turizmu zbog poznatih događaja (od 1990 - 2000.). Praktički od 2000. je krenula od nule.
    (darac, 26. januar 2022 11:30)

    # Link komentara

  77. (onako, 26. januar 2022 10:45) # Link komentara
    A Hrvatska nije imala sankcije i 5 godina razaranja? Miljarde stete. Unistene gradove i sela u istocnoj slavoniji do obale. Nemoj mi nasmijati o bombadiranje.
    (D, 26. januar 2022 11:26)

    # Link komentara

  78. Ma kakva Hrvatska.
    Hrvatska ima fekalija more i to je sve. Vrlo jasna stvar samo se o tome jos uvijek ne prica ali hoce uskoro.
    (Nije more sve sto pliva, 26. januar 2022 11:26)

    # Link komentara

  79. Da nije jednog dijela taksista i šofera autobusa što pakvare statistiku ,Hrvatska bi bila daleko bolja od nekog u svijetu. I ako se računa to po veličinu zemlje i broj smeštaja, onda u prosjeku dodje to da je Hvatska je najbolja. Skoro svakog lijeta ljetujem u hrvatskog primorje og jako sam zadavoljan.
    (Sokrates, 26. januar 2022 11:23)

    # Link komentara

  80. Hrvati imaju obalu ,lepo to koriste od toga zive I to im poboljsava reputaciju u svetu ..sa druge strane srbija ima lepih predela al nema more ...neki nemci,englezi ma I poljaci madjari ili bilo koji drugi evropski narod bi od srbije napravili raj I pozeljnu turisticki destinaciju,,al nebeski narod Ima preca posla
    (zika, 26. januar 2022 11:22)

    # Link komentara

  81. Hrvati da nemaju mora,nebi niko ni cuo za njihov turizam Za mene su zagorci ljubazniji nego dalmatinci.Nemislim nikada ici na ljetovanje u Hrvatsku 100 puta mi je ljepsi seoski turizam u Srbiji.
    (Leo, 26. januar 2022 11:22)

    # Link komentara

  82. Hrvatska je precenjena, postoje mnogo lepše lokacije.
    (Milan, 26. januar 2022 11:17)

    # Link komentara

  83. radim za b.com (koji ima podružnicu i u Hrvatskoj) i iako nemam vremena čitati u detalje komentare gostiju za svaki smještaj, čujem svakodnevno od gostiju grozne žalbe na smještaje širom Europe, ali moram priznati da je to za Hrvatsku bilo jako malo, a kada je bilo bilo je uglavnom neopravdano.
    I sam sam kao gost bio puno puta u smještajima širom Hrvatske i uglavnom nosim vrlo pozitivna iskustva, recimo u gradu Krku nas je čovjek ponudio besplatno dodatnom noći, na otoku Korčuli smo dobili besplatno maslinovo ulje i vino, sa puno vlasnika smo bili razgovarali kao prijatelji.
    Ako se pogleda na b.com puno smještaja u Hrvatskoj ima vrlo visoke recenzije, što već dovoljno govori.
    Ove brojke koje ima Hrvatska u tom pogledu su pravo čudo ako se uzme u obzir veličina zemlje u usporedbi sa ostalima na listi i samim time broja smještaja.
    (Domagoj, 26. januar 2022 11:11)

    # Link komentara

  84. Veljko...... Bio si ali kao da nisi, jer kome Italija lepa nije taj nema smisla da putuje bilo gde.
    (lilly was here, 26. januar 2022 11:11)

    # Link komentara

  85. Pitam se, postoji li jos neki narod na kugli zemaljskoj a da je toliko ljubomoran kao srbi?
    (seljadin, 26. januar 2022 11:08)

    # Link komentara

  86. Pa dobro srbi bre ne placite, rusi su na listi, svakako kao da ste vi kad su oni...
    (seljadin, 26. januar 2022 11:02)

    # Link komentara

  87. Mnogo se k… hrvati za zemlju takvog oblika, da ne kazem vrlo lako za pocastiti se vasim primorjem jednog dana, i to sve za 48h.
    (Alex, 26. januar 2022 11:01)

    # Link komentara

  88. Pojest će te ljubomora čovječe.
    Često ovdje čitam komentare kako je Hrvatska afrika sa strujom a za vas smo televizor u boji.
    Cijeli svijet nas priznaje i dolazi u goste.
    (TedThüringen, 26. januar 2022 09:14)

    Šta vam se dešava sa munjenim Dr.Jusupom,izlivanjem u more,odliv stanovništva,pricaj malo i kakav vam je stav prema Rusiji, sada🤣🤣🤣🤣👌
    (Munem ti blavora, 26. januar 2022 11:01)

    # Link komentara

  89. Sto da vam velim dragi moji susjedi. Svjet je reka svoje. Civilizirani svijet dolazi u prelijepu Hrvatsku jer ima sto vidjet, uzivat. Bilo bi lijepo da mogu I do vas, dragih mojih susjeda doc, samo je pitanje sto tocno vidjet?
    (Tak vam je to, 26. januar 2022 09:39)

    da svijet dolazi kod vas videti venecijansko/talijansko kulturno nasledje, a vi ste samo konobari sišli sa brda zahvaljujući titu. i još ga pljujete.
    (djole, 26. januar 2022 10:52)

    # Link komentara

  90. Zavisi koji su putnici odlucivali o tom pitanju.
    (Si, 26. januar 2022 10:49)

    # Link komentara

  91. Ma kakva Srbija.
    Srbija nema more i to je sve. Vrlo jasna stvar
    (fc, 26. januar 2022 10:45)

    # Link komentara

  92. Hrvati ne ometano rade turizam zadnjih 30 godina dok je Srbija bila pod sankcijama i bombardovana,a pre toga se ulagalo samo u Hrvacku i Sloveniju od 45 na ovamo na stetu juzne Srbije na primer.U svakom slucaju Srbija se tek sada otvara turizmu zato nas nema po tim listama.
    A onaj sto kaze da serviraju hranu iz 1983 godine taj ocigledno nije izasao iz svog sela,nije svestan sta se servira po restoranima.I zadnje licno nikada nisam imao problem sa osoblje na aredromu nit sa policijom cak su bili super ljubazni.
    (onako, 26. januar 2022 10:45)

    # Link komentara

  93. Turista, ako je došao u tvoju zemlju, je prijatelj. Ne kažem da nema izuzetaka, ali većinom je tako. Taj turista se raspitivao, čuo možda neke lepe stvari o tvojoj zemlji, poželeo da malo sve to doživi, da doživi duh tvog grada, ljude, da upozna, da proširi vidike tim putovanjem. Štedeo je možda taj turista da bi izdvojio novac da dođe. Red je da bude ugošćen onda, dočekan i shvaćen i kao veći prijatelj od onih koji nisu, niti nameravaju doći. Nije došao da ga neko odere računima, da stekne loša iskustva i da zažali što je došao i verovao da ga čekaju lepi utisci. Shvatite to ljudi. Svi imamo svakodnevne borbe, obaveze, stres ume biti veliki, ali nije teško biti fin kada se samo malo staviš u tuđe cipele i tuđu kožu. Budimo dobri ljudi, niko ne traži velike usluge, ali makar minimum gostoprimstva i od najvećih mrguda svaki običan turista zaslužuje. Nije, makar za toliko, teško biti fin.
    (Ja, 26. januar 2022 10:41)

    # Link komentara

  94. Od austrijske škole turizma su mnogi miljama daleko. Ne kaže se za džabe Bečka škola. Kako mogu Hrvati biti u vrhu gostoprimstva, po čemu da budu, po izgrebanim automobilima turista, pretučenim gostima, oronulim fasadama ?
    (Pera, 26. januar 2022 09:19)

    Koja točno fasada je oronula ?
    (Tereza, 26. januar 2022 10:40)

    # Link komentara

  95. i ja smatram da bi mi Hrvati mogli to puno bolje ali kada gledam vlogove stranaca o posjetima stranim zemljama , vecinom nas isticu kao u samom vrhu ili najbolje čak, malo sam iznenaden ali cijeli paket u Hrvatskoj je jako dobar, priroda, uređenost, hrana,povjest a evo izgleda da je i usluga na svjetskom nivou
    (nn, 26. januar 2022 09:28)

    Da ! i onda odluce ti Vloggeri da zive u Beograd 3 mesecea a neki i vise.
    (Jeste, 26. januar 2022 10:39)

    # Link komentara

  96. Milijuni svake godine dolaze na Plitvice, eto i tamo a ne samo na moru ljudi su razvili kulturu ophođenja sa turistima tako da je Selište Drežničko već dva puta za redom najviše rangirano. Ovo nije bezvezna anketa ovo je booking.com a to je danas najvažniji način komunikacije sa turistima. Turističke agencije i njihove priče lagano izumiru. Inače po meni Srbi jesu gostoljubiv narodj ,ali mi smo profesionalniji u poslovanju a vi ste tu još sirovi, ali ima vremena....
    (omniameamecumporto, 26. januar 2022 10:31)

    # Link komentara

  97. Sami sebe lažemo i varamo na svakom koraku a onda nam je krivo kada neko iz našeg okruženja dobije zasluženo priznanje za koje smo na kraju krajeva i sami pomalo zaslužni.
    (Bravar, 26. januar 2022 09:35)

    Naravno da zasluge idu i vama. Toliko sezonskih radnika iz Srbije sigurno je odigralo svoju ulogu u stvaranju hrvatskog brenda.
    (Mario, 26. januar 2022 10:31)

    # Link komentara

  98. Srbi nisu imali gde i kada da istrenirani ljubaznost. Hrvati imaju more, "učili" su se ljubaznosti od kada je 60-tih godina prošlog veka, buknuo turizam u obalskom i ostrvskom delu Hrvatske. Ovi kontinentalni Hrvati su isti kao Srbi po (ne)ljubaznosti. Mada, iskreno mislim da smo ipak mi Srbi, dobri domaćini.
    (Smuleco, 26. januar 2022 10:29)

    # Link komentara

  99. "Mislite, hrvati se najbolje ulizuju zapadnjacima? Čast Istrijanima oni su na mestu ali ostatak hrvatske je blago rečeno odvratan u ponašanju
    (Danijel87"
    Ljubaznost nije ulizivanje, nego osobina neophodna svakome ko želi da ga smatraju pristojnim, ali teško je to objasniti narodu nagrađenih lica.
    (J., 26. januar 2022 10:29)

    # Link komentara

  100. Onaj Irac sto je bio sa Memedovicem sigurno ima drugacije misljenje...
    (Skeptik, 26. januar 2022 10:27)

    # Link komentara

  101. Mi smo umislili da smo poseban narod, a u stvari smo samo jedan nepismeni, lopovski i pokvaren narod...
    (darko, 26. januar 2022 10:19)

    # Link komentara

  102. Neverovatno. Francuzi su medju prva 5 mesta. Ja kada sam bio u Francuskoj 2009., oni su bili toliko odvratni i nepodnosljivi. Gadili se na svakog ko ne prica francuski jezik. To je bilo u Dijon-u i Beaune-u. Mozda su dobre recenzije za mesta gde ne zive vise francuzi nego dosljaci (np. alzirci, tunizani, ...).
    (Gospodin, 26. januar 2022 09:44)

    Meni je u Francuskoj uvjek odlicno.
    Mozda je problem u tebi ;)
    (Josip, 26. januar 2022 10:18)

    # Link komentara

  103. Pa šta ovdje nije jasno, Hrvatska je turistička hit destinacija već godinama i ne može da se uporedi sa Srbijom ili npr BiH.
    Uostalom, njih posjeti cca 20 miliona stranih turista naspram cca milion u Srbiji, što bi bilo da njih u 4 godine posjeti turista kao npr Srbiju u 80 godina, zato su tako visoko rangirani...
    (Pionir_SA, 26. januar 2022 10:16)

    # Link komentara

  104. A zašto bi mi bili na listi? Prvo gosta dočekamo na prljavim graničnim prelazima, neljubaznim policajcima o aerodromskim službenicima da se ne priča. Potom ih gule divji taksisti, na svakom ćošku divje deponije, hrpa smeća. Ugostitelji izforsirano ljubazni, vrhunac kulinarike nam je sve i svašta nabacano po tanjiru, najčešće 5 vrsta sušenog ili pečenog mesa sa prezentacijom iz 1983.
    (Sasa, 26. januar 2022 09:36)

    Autošovinizam, bolest najmilija.
    (Put pod noge majstore, 26. januar 2022 10:11)

    # Link komentara

  105. Sto da vam velim dragi moji susjedi. Svjet je reka svoje. Civilizirani svijet dolazi u prelijepu Hrvatsku jer ima sto vidjet, uzivat. Bilo bi lijepo da mogu I do vas, dragih mojih susjeda doc, samo je pitanje sto tocno vidjet?
    (Tak vam je to, 26. januar 2022 09:39)

    To što ti ne znaš šta se može videti u Srbiji, ne znači da se nema šta videti.
    (Zluradi tovarski jadnici, 26. januar 2022 10:09)

    # Link komentara

  106. Mislite, hrvati se najbolje ulizuju zapadnjacima? Čast Istrijanima oni su na mestu ali ostatak hrvatske je blago rečeno odvratan u ponašanju
    (Danijel87, 26. januar 2022 08:54)
    A što ćeš "Danijele", kad se Hrvati ne žele ulizivati tebi i tvojima.
    (Stručnjak, 26. januar 2022 10:08)

    # Link komentara

  107. Čitam komentare i to smo mi. I ovde teorija zavere, i ovde nas mrze... Ovo je već zaista dijagnoza. Mi nemamo ni pravu banju.
    (Olivija, 26. januar 2022 10:06)

    # Link komentara

  108. Smesni ste. Normalno je da ce Hrvati da budu na listi jer jednostavno imaju posete :D Ne moze Beograd sa svojim splavovima da bude na listi jer jednostavno nema porodicnog turizma. Zna se - ko ima more, toga svi vole i sve i svasta mu se prasta jer "hehe lenji su ali ok imaju more hihi bilo mi je lepo neka ih" i tako to ide.
    (pivskikvasac, 26. januar 2022 10:03)

    # Link komentara

  109. Opet se javljaju jadnici koji prvo nikada nisu bili u Hrvatskoj turistički, a drugo ovo su podaci na temelju mišljenja ljudi iz cijeloga svijeta.
    Hrvatska ima potencijal da bude još više na toj listi jer barem u Istri ljudi govore po 3-4 strana jezika pa sa gostima mogu razgovarati na njihovom materinjem jeziku. To nećete doživjeti ni u Grčkoj ni Španjolskoj ni Italiji, a pogotovo ne u Francuskoj. Osim toga apartmani se svake godine uređuju u još ljepše i skuplje, dodaju se bazeni, terase, uređuje okoliš, dodaju nove biljke i navodnjavanja.
    Zato samo nebo je granica, a zadovoljan gost je najbolja preporuka drugima iz svoje okoline, a Nijemci kada su zadovoljni dolaze i 20 godina zaredom.
    A to što je vama ljubaznost u ophođenju "uvlačenje" strancima ipak više govori o vašem odgoju.
    (Ivan ZG, 26. januar 2022 09:57)

    # Link komentara

  110. Pa naravno da nema Srba. Prljavi, ljeni, samo bi novce uzeli...
    (Hr, 26. januar 2022 09:57)

    # Link komentara

  111. Mislite, hrvati se najbolje ulizuju zapadnjacima? Čast Istrijanima oni su na mestu ali ostatak hrvatske je blago rečeno odvratan u ponašanju

    @(Danijel87

    Pričaš gluposti.

    U bilo kojem gradu na Sjeveru Hrvatske ili u Središnjoj Hrvatskoj, posebice manjim gradovima, je normalno da vozač pozdravi na ulasku u gradski autobus, ljudi su vrlo ljubazni i u uslužnim djelatnostima, ljudi se pozdravljaju u liftovima zgrada, puno toga sam prošao i vidio...

    Meni su ljudi bili jako ljubazni i u Slavoniji, čak i u Beogradu ili Sarajevu, kad sam tamo bio u posjeti.

    Najlošiji po ponašanju su, po meni, ljudi iz Dalmacije, s time da su ovi iz unutrašnjosti Dalmacije kulturniji nego ovi neotesanci s obale.

    Tako da smanji doživljaj.

    Primjerice, ovo mjesto koje se u tekstu spominje Selište Drežničko je u Lici blizu Plitvičkih jezera. Taj cijeli kraj ima ponudu sadržaja, kvalitetnih pansiona i kuća za odmor i kampova na razini Austrije i teško da ćeš tamo od bilo koga doživjeti neugodnost.
    (Filip Hr, 26. januar 2022 09:52)

    # Link komentara

  112. Хрватска за нас јесте туристичка велесила, тако да не видим проблем.
    (Јабучило, 26. januar 2022 09:52)

    # Link komentara

  113. Treba svi da se osećaju bezbedno, a ne da misle da je ovde divlji Zapad.
    (Heart, 26. januar 2022 09:52)

    # Link komentara

  114. Neverovatno. Francuzi su medju prva 5 mesta. Ja kada sam bio u Francuskoj 2009., oni su bili toliko odvratni i nepodnosljivi. Gadili se na svakog ko ne prica francuski jezik. To je bilo u Dijon-u i Beaune-u. Mozda su dobre recenzije za mesta gde ne zive vise francuzi nego dosljaci (np. alzirci, tunizani, ...).
    (Gospodin, 26. januar 2022 09:44)

    # Link komentara

  115. Dalmatinci jesu, u drugim delovima zemlje nisam bila. Mladi ljudi ovde misle da je tamo slično kao kod nas u velikim gradovima, ali nije. Pre svega, jer su to velikim delom primorska mesta. Mora se priznati da, verovatno iz tog razloga, je i logično da imaju veće iskustvo sa turistima i tradiciju turizma. Dok kod nas vremenom sve postaje interesantnije kako su ratovi i bombardovanje itd. u sve daljoj prošlosti i kako se Srbija više otvara prema budućnosti i turistima, i kako se gradi. Možda je u gradovima koji nisu primorski sličnije kao kod nas, ne znam. Mada sam čitala neke utiske da su i veći gradovi tamo mirniji i pomalo "dosadni" u odnosu na gradove ovde. Ali, eto sad mnogo toga tek se gradi i treba nekako da mi sebe više doživimo kao domaćine turizma, i naše gradove kao turistička mesta. Sami centri gradova moraju biti još bezbedniji i da još više ljudi još bolje govori engleski i da razumemo da nije ni najjednostavnije biti turista u stranoj zemlji, da im se treba naći za neka pitanja (gde je neka ulica, restoran i sl.), da treba biti još srdačniji i bolji kako bi i isti turisti opet dolazili. Teško je dok je sve još neizgrađeni projekat, ima i mnogo migranata i pomalo nezavršenih delova gradova itd. Lepa je bila ona akcija kada su uklonili sve one flaše itd. što ispliva uz obale reka, jer i utisak o čistoći i svesti o ekologiji je onda bolji.
    (Mislim, 26. januar 2022 09:44)

    # Link komentara

  116. Sto da vam velim dragi moji susjedi. Svjet je reka svoje. Civilizirani svijet dolazi u prelijepu Hrvatsku jer ima sto vidjet, uzivat. Bilo bi lijepo da mogu I do vas, dragih mojih susjeda doc, samo je pitanje sto tocno vidjet?
    (Tak vam je to, 26. januar 2022 09:39)

    # Link komentara

  117. @(Danijel87, 26. januar 2022 08:54)
    Tako mlad a s toliko puno mrznje... Trosis zivot na mrznju i hrvatima.
    (Kuzis, ne?!, 26. januar 2022 09:37)

    # Link komentara

  118. A zašto bi mi bili na listi? Prvo gosta dočekamo na prljavim graničnim prelazima, neljubaznim policajcima o aerodromskim službenicima da se ne priča. Potom ih gule divji taksisti, na svakom ćošku divje deponije, hrpa smeća. Ugostitelji izforsirano ljubazni, vrhunac kulinarike nam je sve i svašta nabacano po tanjiru, najčešće 5 vrsta sušenog ili pečenog mesa sa prezentacijom iz 1983.
    (Sasa, 26. januar 2022 09:36)

    # Link komentara

  119. A zašto bi mi bili na listi? Prvo gosta dočekamo na prljavim graničnim prelazima, neljubaznim policajcima o aerodromskim službenicima da se ne priča. Potom ih gule divji taksisti, na svakom ćošku divje deponije, hrpa smeća. Ugostitelji izforsirano ljubazni, vrhunac kulinarike nam je sve i svašta nabacano po tanjiru, najčešće 5 vrsta sušenog ili pečenog mesa sa prezentacijom iz 1983.
    (Sasa, 26. januar 2022 09:35)

    # Link komentara

  120. Ubiće nas zavist i ljubomora…. Odmah mi znamo pravu istinu, oni su u stvari najlošiji od svih loših, odmah se prebrojavaju krvna zrnca…
    A članak jasan, sa jasnim kriterijumima. I umesto da iz toga nešto naučimo, da se zapitamo zašto su nam fasade na kućama nikad završene, zašto nam ne smeta djubre u rekama i njihovo ubistvo sa predumišljajem, zašto čak ni jednu nesrećnu Skadarliju nismo u stanju da renoviramo kako dolikuje - (autentično) bez klima, neonskih svetiljki, reklamnih frižidera i tendi…zašto nismo sposobni da jasno razgraničimo kako se priprema i prodaje hrana koju zovemo NAŠOM, a na koju smo tako ponosni. Sami sebe lažemo i varamo na svakom koraku a onda nam je krivo kada neko iz našeg okruženja dobije zasluženo priznanje za koje smo na kraju krajeva i sami pomalo zaslužni.
    (Bravar, 26. januar 2022 09:35)

    # Link komentara

  121. Danijel87, zar te rezultati ne demantiraju? Ulizice? Ti čini se ne razumiješ osnovne postulate hispitality industrije. Zar stalno trebaš razmišljati dupetom umjesto mozgom, crni Danijele?
    (Lovac, 26. januar 2022 09:32)

    # Link komentara

  122. i ja smatram da bi mi Hrvati mogli to puno bolje ali kada gledam vlogove stranaca o posjetima stranim zemljama , vecinom nas isticu kao u samom vrhu ili najbolje čak, malo sam iznenaden ali cijeli paket u Hrvatskoj je jako dobar, priroda, uređenost, hrana,povjest a evo izgleda da je i usluga na svjetskom nivou
    (nn, 26. januar 2022 09:28)

    # Link komentara

  123. Италија на првом месту? Био три пута у Италији, и вероватно никад више, можда само ако не будем имао где.
    (veljko, 26. januar 2022 09:26)

    # Link komentara

  124. To samo govori o cinjenici da je kod nas turizam jos uvek u pokusaju. Iznajmi nesto za velike pare, stavi kilo mesa u tanjir, zovi neke cigane da udaraju po rastimovanim instrumentima, prodavnica u selu ti ne treba, ne primamo kartice i sta ti vise od turizma treba.
    (Stojko, 26. januar 2022 09:24)

    # Link komentara

  125. Šta da rade turistički radnici kada će im taksisti uvek rušiti prosek
    (Lorimer, 26. januar 2022 09:22)

    # Link komentara

  126. znaju posao
    (eto, 26. januar 2022 09:21)

    # Link komentara

  127. Kako nema ? Pa i mi(uz Bosance i Albance) učestvujemo u ovom hrvatskom uspehu kao sezonci, radnici stranci,"domaći" sa hrvatskim papirima ,ali bez hrvatskog boravka ili kako se već ko "snašao" na turističkoj pijaci (polu)zaključanih država na Mediteranu !
    (Superhik, 26. januar 2022 09:20)

    # Link komentara

  128. Od austrijske škole turizma su mnogi miljama daleko. Ne kaže se za džabe Bečka škola. Kako mogu Hrvati biti u vrhu gostoprimstva, po čemu da budu, po izgrebanim automobilima turista, pretučenim gostima, oronulim fasadama ?
    (Pera, 26. januar 2022 09:19)

    # Link komentara

  129. A cekaj, ako smo mi ionako Srbi, onda je to ustvari to. Srbija znaci dominira
    (Hajduk, 26. januar 2022 09:15)

    # Link komentara

  130. Danijel 87
    Pojest će te ljubomora čovječe.
    Često ovdje čitam komentare kako je Hrvatska afrika sa strujom a za vas smo televizor u boji.
    Cijeli svijet nas priznaje i dolazi u goste.
    (TedThüringen, 26. januar 2022 09:14)

    # Link komentara

  131. Srbija nema turizam, a i drcni smo, neljubazni i nadobudni, nemamo ni potencijal za listu.
    (poz, 26. januar 2022 09:10)

    # Link komentara

  132. potpuno nebitna anketa jer ukljucuje samo drzave sa velikim turistickkm potrncijalom
    (miki, 26. januar 2022 09:02)

    # Link komentara

  133. A mozda to govori o nasim turistickim rekordima koje slusamo preko medija. Mozda nas neko laze da kod nas cveta turizam? Bice da su vam stvorili Matrix u kome je sve ruzicasto
    (ZnaOnKoSam, 26. januar 2022 08:59)

    # Link komentara

  134. Mislite, hrvati se najbolje ulizuju zapadnjacima? Čast Istrijanima oni su na mestu ali ostatak hrvatske je blago rečeno odvratan u ponašanju
    (Danijel87, 26. januar 2022 08:54)

    # Link komentara

  135. Šta ima da bude, na listi su jake turističke zemlje. Verovatno ne gledaju redovna obraćanja..
    (Cinik po difoltu, 26. januar 2022 08:50)

    # Link komentara

  136. Od svih Srba najbolji su hrvati🤣🤣🤣
    (Munem ti blavora, 26. januar 2022 08:48)

    # Link komentara

  137. Možda nisu informisani ?
    (gledaoc TV Dnevnika, 26. januar 2022 08:46)

    # Link komentara