Ponedeljak, 05.06.2023.

15:00

Japanci kasne za konkurencijom

Izvor: B92

Japanci kasne za konkurencijom IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

11 Komentari

Sortiraj po:

Dalekoistočna mudrost

pre 10 meseci

Teško, biće samo da su tradicionalno pragmatični.
Uzgred, hibridna tehnologija je daleko komplikovanija od EV, a svaki full i plug-in hibrid je i električno vozilo i vozilo na SUS pogon. Prema tome...

Тојота је ЗАКОН скромност, флуидност, штед

pre 10 meseci

не касне, него су истрчали пред руду са новотаријама па су за "награду" од банкстера добили цунами од истих од којих су добили атомке. Ако газда каже "на жицу, ништа џабака" ... морали везети коња како каубоји кажу ... има тог на нету може се пронаћи, добар је мени и Тојата мали хибрид четврте ген. преде као мала маца а може да зарежи и као рис притиском на дугме у кривинама и узбрдицама, просто те неусиљено тера да возиш куллл, најгори део кочијашења претвара у најлакши најлепши, дођеш кући отвориш апликацију која оцењује вожњу и каже: у ту кружну си ушао савршено и успорио испред знака ограничења брзине, али си на том семафору превише нагло стиснуо кочницу, лакше кочи јер тако боље штекаш у батерију и цицијашиш на дисковима ... Тојаота је по хибридној технологији реинкарнацију испред старе гарде СУСа, бар за мене, исте путеве возим са 35% мање бензина и са много мање стреса у сватовима са камиончинама на успонима чак мање троши од декларисане потрошње и без употребе еко ћуди која још штроји приде гас и бензин

Balkanac

pre 10 meseci

Ma samo čekajte da se EV počnu masovnije pojavljivati u oglasima za polovnjake pa ćete da vidite kako će da skoči popularnost japanskih hobrida.

gagit

pre 10 meseci

Sve mo se cini da jedino oni tacno znaju kako ce sve to da se zavrsi sa elektricnim automobilima! Kada bi sada mogao ponovo da kupim nov auto, to bi definitivno bila Toyota hibrid. EV?! Pa, za tako nesto moram prvo da kupim kucu sa garazom, a cinimi se, da nisam jedini koji zivi u stambenoj zgradi! Za hubrid mi kuca ne treba, dovoljan mi je stan.

Joca

pre 10 meseci

Kad su više od decenije protraćili na Tojotinu i Tojodinu "vodoničnu strategiju razvoja Japana za XXI vek". Sad su tamo dokle se stiglo pre nekih 50-60 godina.

Katastrofa u Fukušimi je uzdrmala Japan i Japance više nego što su voljni da priznaju. Jureći alternativu, zalutali su u "vodonični ćorsokak", odnosno čistu nebulozu. Vodonik uvek pravi više problema nego što rešava. Vodonik je gorivo budućnosti... i uvek će biti..

Ivan ZG

pre 10 meseci

Ne kasne oni NEGO SU PAMETNI. Znaju da je to promašaj i teška budalaština
(LUKA LABAN, 5. jun 2023 15:40)

A tek ovi što imaju kola na pogon konjima ŠTO SU PAMETNI.

Balkanac

pre 10 meseci

Ma samo čekajte da se EV počnu masovnije pojavljivati u oglasima za polovnjake pa ćete da vidite kako će da skoči popularnost japanskih hobrida.

gagit

pre 10 meseci

Sve mo se cini da jedino oni tacno znaju kako ce sve to da se zavrsi sa elektricnim automobilima! Kada bi sada mogao ponovo da kupim nov auto, to bi definitivno bila Toyota hibrid. EV?! Pa, za tako nesto moram prvo da kupim kucu sa garazom, a cinimi se, da nisam jedini koji zivi u stambenoj zgradi! Za hubrid mi kuca ne treba, dovoljan mi je stan.

Тојота је ЗАКОН скромност, флуидност, штед

pre 10 meseci

не касне, него су истрчали пред руду са новотаријама па су за "награду" од банкстера добили цунами од истих од којих су добили атомке. Ако газда каже "на жицу, ништа џабака" ... морали везети коња како каубоји кажу ... има тог на нету може се пронаћи, добар је мени и Тојата мали хибрид четврте ген. преде као мала маца а може да зарежи и као рис притиском на дугме у кривинама и узбрдицама, просто те неусиљено тера да возиш куллл, најгори део кочијашења претвара у најлакши најлепши, дођеш кући отвориш апликацију која оцењује вожњу и каже: у ту кружну си ушао савршено и успорио испред знака ограничења брзине, али си на том семафору превише нагло стиснуо кочницу, лакше кочи јер тако боље штекаш у батерију и цицијашиш на дисковима ... Тојаота је по хибридној технологији реинкарнацију испред старе гарде СУСа, бар за мене, исте путеве возим са 35% мање бензина и са много мање стреса у сватовима са камиончинама на успонима чак мање троши од декларисане потрошње и без употребе еко ћуди која још штроји приде гас и бензин

Ivan ZG

pre 10 meseci

Ne kasne oni NEGO SU PAMETNI. Znaju da je to promašaj i teška budalaština
(LUKA LABAN, 5. jun 2023 15:40)

A tek ovi što imaju kola na pogon konjima ŠTO SU PAMETNI.

Joca

pre 10 meseci

Kad su više od decenije protraćili na Tojotinu i Tojodinu "vodoničnu strategiju razvoja Japana za XXI vek". Sad su tamo dokle se stiglo pre nekih 50-60 godina.

Katastrofa u Fukušimi je uzdrmala Japan i Japance više nego što su voljni da priznaju. Jureći alternativu, zalutali su u "vodonični ćorsokak", odnosno čistu nebulozu. Vodonik uvek pravi više problema nego što rešava. Vodonik je gorivo budućnosti... i uvek će biti..

Dalekoistočna mudrost

pre 10 meseci

Teško, biće samo da su tradicionalno pragmatični.
Uzgred, hibridna tehnologija je daleko komplikovanija od EV, a svaki full i plug-in hibrid je i električno vozilo i vozilo na SUS pogon. Prema tome...

Ivan ZG

pre 10 meseci

Ne kasne oni NEGO SU PAMETNI. Znaju da je to promašaj i teška budalaština
(LUKA LABAN, 5. jun 2023 15:40)

A tek ovi što imaju kola na pogon konjima ŠTO SU PAMETNI.

Joca

pre 10 meseci

Kad su više od decenije protraćili na Tojotinu i Tojodinu "vodoničnu strategiju razvoja Japana za XXI vek". Sad su tamo dokle se stiglo pre nekih 50-60 godina.

Katastrofa u Fukušimi je uzdrmala Japan i Japance više nego što su voljni da priznaju. Jureći alternativu, zalutali su u "vodonični ćorsokak", odnosno čistu nebulozu. Vodonik uvek pravi više problema nego što rešava. Vodonik je gorivo budućnosti... i uvek će biti..

Тојота је ЗАКОН скромност, флуидност, штед

pre 10 meseci

не касне, него су истрчали пред руду са новотаријама па су за "награду" од банкстера добили цунами од истих од којих су добили атомке. Ако газда каже "на жицу, ништа џабака" ... морали везети коња како каубоји кажу ... има тог на нету може се пронаћи, добар је мени и Тојата мали хибрид четврте ген. преде као мала маца а може да зарежи и као рис притиском на дугме у кривинама и узбрдицама, просто те неусиљено тера да возиш куллл, најгори део кочијашења претвара у најлакши најлепши, дођеш кући отвориш апликацију која оцењује вожњу и каже: у ту кружну си ушао савршено и успорио испред знака ограничења брзине, али си на том семафору превише нагло стиснуо кочницу, лакше кочи јер тако боље штекаш у батерију и цицијашиш на дисковима ... Тојаота је по хибридној технологији реинкарнацију испред старе гарде СУСа, бар за мене, исте путеве возим са 35% мање бензина и са много мање стреса у сватовима са камиончинама на успонима чак мање троши од декларисане потрошње и без употребе еко ћуди која још штроји приде гас и бензин

Balkanac

pre 10 meseci

Ma samo čekajte da se EV počnu masovnije pojavljivati u oglasima za polovnjake pa ćete da vidite kako će da skoči popularnost japanskih hobrida.

gagit

pre 10 meseci

Sve mo se cini da jedino oni tacno znaju kako ce sve to da se zavrsi sa elektricnim automobilima! Kada bi sada mogao ponovo da kupim nov auto, to bi definitivno bila Toyota hibrid. EV?! Pa, za tako nesto moram prvo da kupim kucu sa garazom, a cinimi se, da nisam jedini koji zivi u stambenoj zgradi! Za hubrid mi kuca ne treba, dovoljan mi je stan.

Dalekoistočna mudrost

pre 10 meseci

Teško, biće samo da su tradicionalno pragmatični.
Uzgred, hibridna tehnologija je daleko komplikovanija od EV, a svaki full i plug-in hibrid je i električno vozilo i vozilo na SUS pogon. Prema tome...