Aktuelno

Subota, 03.06.2023.

14:00

Bez strogih pravila na tehničkom pregledu

Izvor: B92

Bez strogih pravila na tehnièkom pregledu IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

46 Komentari

Sortiraj po:

Vin

pre 10 meseci

No smoke-No fun!
Namerno volim da zadimim autom zbog kvazi ekologa u saobracaju kojima iz auspuha izlaze jednorozi.
A sto moze 1.9jtd da zadimi, milina za ekologe.

Aleksandar

pre 10 meseci

Kad toliko pričamo o Evropi onda lepo neka prepišu neki evropski pravilnik o tehničkim normativima za registraciju vozila a ne da pametuju i smišljaju koje kakve gluposti i plasiraju vozačima.Voleo bi da ti pametnjakovići koji su smislili ovalnost diskova da kažu gde su to čuli i videli u kojoj državi po mogućstvu javno na TV.

Филипинац

pre 10 meseci

Макар почните да враћате људе са фаровима што бију у небо - очи, толика прича о строгоћи а број им се не смањује. То барем не кошта пуно, у већини случајева је лењост власника.

Geza

pre 10 meseci

Mi stalno pominjemo Evropu kad su nekakvi zakoni u pitanju,standard i plate ne pominjemo a uvozimo ista ta evropska vozila koja su prolazila tehnicki pregled, da ne uporedjujemo njihove puteve. Izmisljamo i gulimo kozu gradjanima, i kao mi vodimo racuna o ekologiji i zagajenju zivotne sredine...koje li pameti mi Srbi imamo

Geza

pre 10 meseci

Mi stalno pominjemo Evropu kad su nekakvi zakoni u pitanju,standard i plate ne pominjemo a uvozimo ista ta evropska vozila koja su prolazila tehnicki pregled, da ne uporedjujemo njihove puteve. Izmisljamo i gulimo kozu gradjanima, i kao mi vodimo racuna o ekologiji i zagajenju zivotne sredine...koje li pameti mi Srbi imamo

Milan

pre 10 meseci

I sad zbog tamo neke sirotinje koja vozi auta od 10-15000 eura ja i moja porodica moramo da ispaštamo i udiše o zagađen vazduh. Nema nam druge nego na jahticu pa na more i pučinu, zbog sirotinje ispaštamo mi sposobni.

Katarina

pre 10 meseci

Koliko zagadjuje avion koji prenosi zrna kafe iz Paname u Australiju, da bi neki gmaz mogao da popije soljicu kafe od 1000$?!
Koliko zagadjuju svi avioni koji lete samo da bi ispunili perverzne prohteve svojih, bogatih vlasnika?
Koliko aviona leti svakodnevno, samo da bi prevezli elitne kurve do bogatih?
Koliko zagadjuju privatne jahte svih bogatih parazita ove planete?
Koliko zagadjuju ratne mornarice svih drzava sveta?
Godpodo... nama ne trebaju ratne mornarice, jahte i privatni mlaznjaci.
Samo dok dodje u Davos, da razgovara o klimatskim promenama, elita zagadi planetu vise nego svi automobili sveta za godinu dana... ??
Mater vam je*em razmazenu!!!

Stojke

pre 10 meseci

Kada ce ljudi shvatiti?
Moj auto 2018. godiste. Mucio se godinu dana sa dpf-om, cistio nekoliko puta i stalno se problem vracao. Nov dpf kosta 2000 eur. Majstor mi kaze, nemoj da verujes medijskom narativu, resenje postoji. Skinuo dpf, ugasio softverski. Na tehnickom pregledu ocitavanje potpuno normalno. Motor je u odlicnom stanju, dizne, turbina sve. Auto ne pusi ni malo.
Sta je poenta?
Globalna prevara, cela prica o dpf-u je glupa. Sve je smisljeno, kao i vakcine, da eko fasisti uzimaju pare i nametnu svoju agendu.

M

pre 10 meseci

Sa svim se slažem da auti budu ispravni ali da auto padne na tehničkom pregledu zbog sijalice za tablicu, zbog zadnjih podizača stakala ili npr ako je auto cc (kabrio-kupe) zato što ne može krov da mu se otvori. Navedite mi jednu državu u EU koja zbog toga vraća sa tehničkog.

samo privatizuj

pre 10 meseci

Sve to je samo da uzmu pare i pokriju troskove armije clanova. Da im je bezbednost na prvom mestu sredili bi puteve. Ali tu onda moraju da daju pare, ovako samo kupe jos i jos i jos.

Kole

pre 10 meseci

@halo bing
Izvini, ali kako da se sudare dve pune cisterne sa benzinom kad sve pune cisterne idu od rafinerije u istom pravcu, a onda se svako odvaja u svom pravcu. Moguće je jedino da se prazna cisterna koja ide ka rafineriji sudari sa punom, ali to ne mora biti obavezno cisterna, veç bilo koje vozilo. Mada se to dešava veoma retko, a i ako se deci biće ostećene kabine. Do cisterni to ne može da dođe. Tu se pričalo o budućnosti gde bi 80% vozila bilo sa baterijama, pa bi se takva vozila uglavnom i sudarala.

Живојин

pre 10 meseci

Поновићу још једном. Ни државна каса, ни осигуравајуће куће, неће дозволити да изгубе приход од 100.000 возача. То су у овим условима исувише велике паре.

Технички прегледи су натерани да купе одговарајућу теничку, ИТ и видео опрему да би брке омастили посредници. И то је то. Све што би смањило приход горе поменутим, неће се користити. Крај.

Marjan

pre 10 meseci

Vratite lepo ono što je bilo, tehnički za 15 min i 1000din, i prestanite da izmišljate toplu vodu i rupu na saksiji jer onih 100.000 ljudi koji šetaju subotom, lako mogu da prošetaju i do vas!

navi

pre 10 meseci

ne znaju ni sami šta bi da primene i kako šta da objasne..čudo koliko neukih ljudi u direkciji za saobracaj..mogli bi da prime i po nekog ko nije po partijskoj dužnosti..čisto da im pripomogne..poz svima!

Beše ona narodna!!

pre 10 meseci

Na tehničkom pregledu, gospoda utvrdila da je moj auto ispravan i može da se koristi u saobraćaju. Dve nedelje nakon toga, diskovi počinju da stružu pri kočenju i naravno moraju da budu zamenjeni. Da su mi bar skrenuli pažnju da odmah to uradim nego nisu ni primetili. Eto koliko su stručni radnici i tehnički pregledi. Bitno da se zadovolji forma a što neko može glavu da izgubi, to nije važno. I za to svoje neznanje oni traže 5000 dinara. Sve bih vas zatvorio odmah pa kad dokažete da ste sposobnini i stručni možete da dobijete dozvolu za rad.
(Alex, 03. jun 2023 14:30)

Slep kod očiju!

Beše ona narodna!!

pre 10 meseci

Električni automobili budućnost, šta se dešava kada se sudare dva električna automobila, dođe do curenja akumulatora. do požara. Kolika će to biti katastrofa u nekoj emisiji profesor Vujanić reče da treba 13 vatrogasnih vozila da ugasi požar.
(kum, 03. jun 2023 17:48)

Buraz, profa je pogrešio, nije potrebno ič da se cimaju! Gori ko šaš!!

BDj

pre 10 meseci

Svaki, ali svaki dan imam ispred sebe nekog ponosnog vlasnika krša iza kojeg ostaje oblak crnog dima.
I svaki put se pitam dokle ću u ovoj zemlji morati da udišem taj smrad i dokle vlast neće uraditi ništa da se to promeni.
Odgovor: ponosni vlasnik je ujedno i glasač. Dokle on glasa, dotle meni sleduju smrad i kancer.
Nema boljeg sutra, tu smo gde smo. Zauvek.

Boki A.

pre 10 meseci

Pregled da , upozorenje a ne odmah tehnička neispravnost. Ja ću prvi prvom prilikom otkloniti i zameniti diskove ako nisu ovalni ali pošto to nije od bezbednog značaja smatram da ne mora predstavljati razlog za vraćanje sa tehničkog. Katalizatori su uz vozilo obavezni i lako je početi od neke godine a sve ostale opomenuti da na sledećem tehničkom to moraju imati.

Srećko

pre 10 meseci

teško da ako je motor dobar i euro 5 ili 6 bez dpf a može više da zagađuje od euro 2 ili 3.
(eee, 3. jun 2023 14:49

Nije poenta koji više zagađuje nego koji je opasniji po zdravlje.
Stari izbacuju dim koji smrdi ali su krupnije čestice koje ne idu u krvotok.
Najštetnije su čestice koje se ne vide golim okom ali mogu da se mere na tehničkom pregledu.
Prestanimo već jednom da se pravimo glupi i nije bitno da li smo u EU ili nismo. Zdravlje je i nama potrebno.

SUPER MUN3Minstant

pre 10 meseci

Radnik sam na teh.pregledu u Nisu i iz prve ruke mogu da vam kazem da je stanje u drzavi sto se neispravnih vozila tice katastrofalno. Jos uvek se sve i svasta pusta na naredbu direktora kako ne bi ostao bez klijenata, tako da nemojte da trolujete sa komentarima o radnicima na teh.pregledu. Zakon sw ne orimenjuje ni 15% od propisanog naZalost. Nema te vi pojma kada dajete gasove na dizel automibilu 3x preko 3000 obrtaja sta izlazi iz auspuha i pritom dosta toga zavrsi u nasim plucima.Vozi se svasta, bez katalizatora, dpf filtera.Dobro mi znamo da ih nemate ,pa vas jos uvej pustamo nadajuci se da cete nesto promeniti, ali ne.Jedni te isti ponovo dolaze sa istim problemima, znaci totalna nebriga za vazduh i prirodu u kojoj zivimo.Dovoljno je samo da nam dozvole da prilazemo slot o aerozagadjenju gde je na njemu svaka greska vasih motora jasna i ugasise ga minimum jos 60% vozila. Hocete da vozite vozila i nikada nista da ne zamenite, pojedini dolaze i nisu menjali ulje u motoru zadnjih 5 godina(svaka cast nirmalnim vozacima koji su nazalost u manjini)
Da skratim, 1 izbestaj o aerozagadjenju gde su greske pod siframa, u kojima su greske oznacene od P400 do P500 i ticu se PM cestica ugasise 60 % vozila.
P.s gasovi iz dizel automobila povecavaju trombocite u krvi i prave trombozu.Nemojte da se pravite naivni...

Balkan brale

pre 10 meseci

Apsolutna je laž da automobili zagađuju u toj meri u kojoj oni pokušavaju da prikažu.
Zagađuju termo elektrane i kopovi, što je jasno čim nije sezona grejanja.
(Sale, 3. jun 2023 16:50) Bravo,pustimo krntije još 100 godina...

MS

pre 10 meseci

Skidajte filtere, pa šaljite sms za bolesnu decu. Dokle god podilazite za glasove, nikada Srbija više od kasabe neće biti.
Za svaki automobil u katalogu postoji norma za CO2 i NOx. Šta je sporno: očitaš, uporediš i ako ne valja bye bye.
Bitno za foliju atest, a za načipovane i doradjene agregate redovna saobraćajna.
Srbija, zemlja koja ubija sopstveni narod

kum

pre 10 meseci

Električni automobili budućnost, šta se dešava kada se sudare dva električna automobila, dođe do curenja akumulatora. do požara. Kolika će to biti katastrofa u nekoj emisiji profesor Vujanić reče da treba 13 vatrogasnih vozila da ugasi požar.

Sale

pre 10 meseci

Apsolutna je laž da automobili zagađuju u toj meri u kojoj oni pokušavaju da prikažu.
Zagađuju termo elektrane i kopovi, što je jasno čim nije sezona grejanja.

Geran

pre 10 meseci

@ pera lozac
Iza nakaradnih odredbi u pravilniku o tehnickom pregledu stoji iskljucivo MUP.
Zasto?
Kada bi se objavio podatak o vlasnicima tehnickih pregleda u Srbiji, sve bi bilo jasno.

XL

pre 10 meseci

Nikola, 3. jun 2023 14:35)

Nije ti baš neka logika, ako je 1000 puta štetniji u toku dana, onda je za isto toliko štetniji i za jednu, i za deset godina! Praktično, ako ja trošim 1din a ti 1000din dnevno, isti je odnos za godinu dana tj 365000/365=1000! Poenta je da to nije tačno, lupaju gluposti a da i sami ne veruju u to! Ajde, neka dokažu te tvrdnje!

JoJ

pre 10 meseci

Na tehničkom pregledu, gospoda utvrdila da je moj auto ispravan i može da se koristi u saobraćaju. Dve nedelje nakon toga, diskovi počinju da stružu pri kočenju i naravno moraju da budu zamenjeni. Da su mi bar skrenuli pažnju da odmah to uradim nego nisu ni primetili. Eto koliko su stručni radnici i tehnički pregledi. Bitno da se zadovolji forma a što neko može glavu da izgubi, to nije važno. I za to svoje neznanje oni traže 5000 dinara. Sve bih vas zatvorio odmah pa kad dokažete da ste sposobnini i stručni možete da dobijete dozvolu za rad.
(Alex, 3. jun 2023 14:30)

Uz dužno poštovanje i bez namere da ikoga branim a pogotovo tehničke preglede, ovoga puta niste upravu. Radnik na tehničkom pregledu meri silu kočenja i ako je ona zadovoljavajuće automobil prolazi tehnički. Bez skidanja točka radnik ne može da zna u kakvom su stanju vaše kočione pločice i diskovi, da li su "pred kraj", da li počinju da škripe i stružu... Niti je to u njegovom opisu posla niti bi to trebalo da ga zanima uopšte! I ta čuvena ovalnost diskova koju su pokušali da nametnu, čak ni tu niko ne skida točak i gleda stanje diska, već se inirektno meri preko sile kočenja na valjcima.

Evropejac

pre 10 meseci

Merenje ovalnosti je baš nečiji hir ili dil sa proizvođačima rezervnih delova tj sa auto-servisima! Nema nikakvog razloga za tim jer ga ne sprovode u EU! Takođe, nema razloga za dizanje panike oko dpf i katalizatora jer se izduvni gasovi mere i sada, ako si u granicama dizvoljenog nema problema! Skapirali su da su naplaćivali homologaciju a da nisu proveravali da li vozilo ima dpf i ispravne izduvne sisteme! Dakle, svojim nemarom su omogućili da legalizuju neispravna vozila! Prema tome, samo mogu od određenog datuma uvoza ili kupovine novog vozila u budućnosti da traže takve uslove!

pera ložač

pre 10 meseci

Zašto onaj ko je predložio da se meri ovalnost kočnica ne stane iza tog svog predloga imenom i prezimenom.
Pa čak i ako se ne javi pitajte taj komitet na osnovu kojih podataka se traži da se uvede merenje ovalnosti ili je to nečiji hir.

BoND

pre 10 meseci

Može da se mere ovalnosti ,dpf fliltri i sve ostale gluposti ali kad uđemo u EU ! Mi nismo u EU a iz EU se prepisuju zakoni. Ili još bolje rečeno, može narod da izađe i na ulice i to onih minimum 100 000 vozača , da nam objasne u skupštini, kako nema dpf na kamionima, autobusima , brodovima , lokomotivama , ođžacima fabrika ...
Ne igrajte se sa narodom ,kad već nismo u EU , jer opozicji u Srbiji možda se i posreći !

sasa

pre 10 meseci

dal je jedan jedini sudar nastao zbog ovalnosti ?
u celom svetu ne samo kod nas .
sumnjam
sto se tice gasova cesto vidim dizele koji ispustaju dimne zavese , njih treba popraviti , uglavnom da svako vozilo bude u nivou svojih specifikacija uz toleranciju 10 posto.

Alex

pre 10 meseci

Na tehničkom pregledu, gospoda utvrdila da je moj auto ispravan i može da se koristi u saobraćaju. Dve nedelje nakon toga, diskovi počinju da stružu pri kočenju i naravno moraju da budu zamenjeni. Da su mi bar skrenuli pažnju da odmah to uradim nego nisu ni primetili. Eto koliko su stručni radnici i tehnički pregledi. Bitno da se zadovolji forma a što neko može glavu da izgubi, to nije važno. I za to svoje neznanje oni traže 5000 dinara. Sve bih vas zatvorio odmah pa kad dokažete da ste sposobnini i stručni možete da dobijete dozvolu za rad.

Nikola

pre 10 meseci

Dakle fantastično. Euro6 motori su štetniji i opasniji od svih verzija unazad ako nisu ispravni filteri!
A testira se ispravnost u jednom danu od 365 dana koliko su u saobraćaju. Dakle, može biti 364 dana neispravan i 364000 puta više štetiti. Ili u prevodu, 1 neispravan Euro6 motor evivalentno zagađuje tj. opasniji je od 364000 Euro2 motora u toku jedne godine.
E baš nam je civilizacija napredovala.

pera ložač

pre 10 meseci

Zašto onaj ko je predložio da se meri ovalnost kočnica ne stane iza tog svog predloga imenom i prezimenom.
Pa čak i ako se ne javi pitajte taj komitet na osnovu kojih podataka se traži da se uvede merenje ovalnosti ili je to nečiji hir.

JoJ

pre 10 meseci

Na tehničkom pregledu, gospoda utvrdila da je moj auto ispravan i može da se koristi u saobraćaju. Dve nedelje nakon toga, diskovi počinju da stružu pri kočenju i naravno moraju da budu zamenjeni. Da su mi bar skrenuli pažnju da odmah to uradim nego nisu ni primetili. Eto koliko su stručni radnici i tehnički pregledi. Bitno da se zadovolji forma a što neko može glavu da izgubi, to nije važno. I za to svoje neznanje oni traže 5000 dinara. Sve bih vas zatvorio odmah pa kad dokažete da ste sposobnini i stručni možete da dobijete dozvolu za rad.
(Alex, 3. jun 2023 14:30)

Uz dužno poštovanje i bez namere da ikoga branim a pogotovo tehničke preglede, ovoga puta niste upravu. Radnik na tehničkom pregledu meri silu kočenja i ako je ona zadovoljavajuće automobil prolazi tehnički. Bez skidanja točka radnik ne može da zna u kakvom su stanju vaše kočione pločice i diskovi, da li su "pred kraj", da li počinju da škripe i stružu... Niti je to u njegovom opisu posla niti bi to trebalo da ga zanima uopšte! I ta čuvena ovalnost diskova koju su pokušali da nametnu, čak ni tu niko ne skida točak i gleda stanje diska, već se inirektno meri preko sile kočenja na valjcima.

Sale

pre 10 meseci

Apsolutna je laž da automobili zagađuju u toj meri u kojoj oni pokušavaju da prikažu.
Zagađuju termo elektrane i kopovi, što je jasno čim nije sezona grejanja.

Marjan

pre 10 meseci

Vratite lepo ono što je bilo, tehnički za 15 min i 1000din, i prestanite da izmišljate toplu vodu i rupu na saksiji jer onih 100.000 ljudi koji šetaju subotom, lako mogu da prošetaju i do vas!

BoND

pre 10 meseci

Može da se mere ovalnosti ,dpf fliltri i sve ostale gluposti ali kad uđemo u EU ! Mi nismo u EU a iz EU se prepisuju zakoni. Ili još bolje rečeno, može narod da izađe i na ulice i to onih minimum 100 000 vozača , da nam objasne u skupštini, kako nema dpf na kamionima, autobusima , brodovima , lokomotivama , ođžacima fabrika ...
Ne igrajte se sa narodom ,kad već nismo u EU , jer opozicji u Srbiji možda se i posreći !

sasa

pre 10 meseci

dal je jedan jedini sudar nastao zbog ovalnosti ?
u celom svetu ne samo kod nas .
sumnjam
sto se tice gasova cesto vidim dizele koji ispustaju dimne zavese , njih treba popraviti , uglavnom da svako vozilo bude u nivou svojih specifikacija uz toleranciju 10 posto.

Живојин

pre 10 meseci

Поновићу још једном. Ни државна каса, ни осигуравајуће куће, неће дозволити да изгубе приход од 100.000 возача. То су у овим условима исувише велике паре.

Технички прегледи су натерани да купе одговарајућу теничку, ИТ и видео опрему да би брке омастили посредници. И то је то. Све што би смањило приход горе поменутим, неће се користити. Крај.

Geran

pre 10 meseci

@ pera lozac
Iza nakaradnih odredbi u pravilniku o tehnickom pregledu stoji iskljucivo MUP.
Zasto?
Kada bi se objavio podatak o vlasnicima tehnickih pregleda u Srbiji, sve bi bilo jasno.

Evropejac

pre 10 meseci

Merenje ovalnosti je baš nečiji hir ili dil sa proizvođačima rezervnih delova tj sa auto-servisima! Nema nikakvog razloga za tim jer ga ne sprovode u EU! Takođe, nema razloga za dizanje panike oko dpf i katalizatora jer se izduvni gasovi mere i sada, ako si u granicama dizvoljenog nema problema! Skapirali su da su naplaćivali homologaciju a da nisu proveravali da li vozilo ima dpf i ispravne izduvne sisteme! Dakle, svojim nemarom su omogućili da legalizuju neispravna vozila! Prema tome, samo mogu od određenog datuma uvoza ili kupovine novog vozila u budućnosti da traže takve uslove!

Katarina

pre 10 meseci

Koliko zagadjuje avion koji prenosi zrna kafe iz Paname u Australiju, da bi neki gmaz mogao da popije soljicu kafe od 1000$?!
Koliko zagadjuju svi avioni koji lete samo da bi ispunili perverzne prohteve svojih, bogatih vlasnika?
Koliko aviona leti svakodnevno, samo da bi prevezli elitne kurve do bogatih?
Koliko zagadjuju privatne jahte svih bogatih parazita ove planete?
Koliko zagadjuju ratne mornarice svih drzava sveta?
Godpodo... nama ne trebaju ratne mornarice, jahte i privatni mlaznjaci.
Samo dok dodje u Davos, da razgovara o klimatskim promenama, elita zagadi planetu vise nego svi automobili sveta za godinu dana... ??
Mater vam je*em razmazenu!!!

Beše ona narodna!!

pre 10 meseci

Električni automobili budućnost, šta se dešava kada se sudare dva električna automobila, dođe do curenja akumulatora. do požara. Kolika će to biti katastrofa u nekoj emisiji profesor Vujanić reče da treba 13 vatrogasnih vozila da ugasi požar.
(kum, 03. jun 2023 17:48)

Buraz, profa je pogrešio, nije potrebno ič da se cimaju! Gori ko šaš!!

SUPER MUN3Minstant

pre 10 meseci

Radnik sam na teh.pregledu u Nisu i iz prve ruke mogu da vam kazem da je stanje u drzavi sto se neispravnih vozila tice katastrofalno. Jos uvek se sve i svasta pusta na naredbu direktora kako ne bi ostao bez klijenata, tako da nemojte da trolujete sa komentarima o radnicima na teh.pregledu. Zakon sw ne orimenjuje ni 15% od propisanog naZalost. Nema te vi pojma kada dajete gasove na dizel automibilu 3x preko 3000 obrtaja sta izlazi iz auspuha i pritom dosta toga zavrsi u nasim plucima.Vozi se svasta, bez katalizatora, dpf filtera.Dobro mi znamo da ih nemate ,pa vas jos uvej pustamo nadajuci se da cete nesto promeniti, ali ne.Jedni te isti ponovo dolaze sa istim problemima, znaci totalna nebriga za vazduh i prirodu u kojoj zivimo.Dovoljno je samo da nam dozvole da prilazemo slot o aerozagadjenju gde je na njemu svaka greska vasih motora jasna i ugasise ga minimum jos 60% vozila. Hocete da vozite vozila i nikada nista da ne zamenite, pojedini dolaze i nisu menjali ulje u motoru zadnjih 5 godina(svaka cast nirmalnim vozacima koji su nazalost u manjini)
Da skratim, 1 izbestaj o aerozagadjenju gde su greske pod siframa, u kojima su greske oznacene od P400 do P500 i ticu se PM cestica ugasise 60 % vozila.
P.s gasovi iz dizel automobila povecavaju trombocite u krvi i prave trombozu.Nemojte da se pravite naivni...

BDj

pre 10 meseci

Svaki, ali svaki dan imam ispred sebe nekog ponosnog vlasnika krša iza kojeg ostaje oblak crnog dima.
I svaki put se pitam dokle ću u ovoj zemlji morati da udišem taj smrad i dokle vlast neće uraditi ništa da se to promeni.
Odgovor: ponosni vlasnik je ujedno i glasač. Dokle on glasa, dotle meni sleduju smrad i kancer.
Nema boljeg sutra, tu smo gde smo. Zauvek.

navi

pre 10 meseci

ne znaju ni sami šta bi da primene i kako šta da objasne..čudo koliko neukih ljudi u direkciji za saobracaj..mogli bi da prime i po nekog ko nije po partijskoj dužnosti..čisto da im pripomogne..poz svima!

Srećko

pre 10 meseci

teško da ako je motor dobar i euro 5 ili 6 bez dpf a može više da zagađuje od euro 2 ili 3.
(eee, 3. jun 2023 14:49

Nije poenta koji više zagađuje nego koji je opasniji po zdravlje.
Stari izbacuju dim koji smrdi ali su krupnije čestice koje ne idu u krvotok.
Najštetnije su čestice koje se ne vide golim okom ali mogu da se mere na tehničkom pregledu.
Prestanimo već jednom da se pravimo glupi i nije bitno da li smo u EU ili nismo. Zdravlje je i nama potrebno.

kum

pre 10 meseci

Električni automobili budućnost, šta se dešava kada se sudare dva električna automobila, dođe do curenja akumulatora. do požara. Kolika će to biti katastrofa u nekoj emisiji profesor Vujanić reče da treba 13 vatrogasnih vozila da ugasi požar.

Stojke

pre 10 meseci

Kada ce ljudi shvatiti?
Moj auto 2018. godiste. Mucio se godinu dana sa dpf-om, cistio nekoliko puta i stalno se problem vracao. Nov dpf kosta 2000 eur. Majstor mi kaze, nemoj da verujes medijskom narativu, resenje postoji. Skinuo dpf, ugasio softverski. Na tehnickom pregledu ocitavanje potpuno normalno. Motor je u odlicnom stanju, dizne, turbina sve. Auto ne pusi ni malo.
Sta je poenta?
Globalna prevara, cela prica o dpf-u je glupa. Sve je smisljeno, kao i vakcine, da eko fasisti uzimaju pare i nametnu svoju agendu.

M

pre 10 meseci

Sa svim se slažem da auti budu ispravni ali da auto padne na tehničkom pregledu zbog sijalice za tablicu, zbog zadnjih podizača stakala ili npr ako je auto cc (kabrio-kupe) zato što ne može krov da mu se otvori. Navedite mi jednu državu u EU koja zbog toga vraća sa tehničkog.

MS

pre 10 meseci

Skidajte filtere, pa šaljite sms za bolesnu decu. Dokle god podilazite za glasove, nikada Srbija više od kasabe neće biti.
Za svaki automobil u katalogu postoji norma za CO2 i NOx. Šta je sporno: očitaš, uporediš i ako ne valja bye bye.
Bitno za foliju atest, a za načipovane i doradjene agregate redovna saobraćajna.
Srbija, zemlja koja ubija sopstveni narod

Alex

pre 10 meseci

Na tehničkom pregledu, gospoda utvrdila da je moj auto ispravan i može da se koristi u saobraćaju. Dve nedelje nakon toga, diskovi počinju da stružu pri kočenju i naravno moraju da budu zamenjeni. Da su mi bar skrenuli pažnju da odmah to uradim nego nisu ni primetili. Eto koliko su stručni radnici i tehnički pregledi. Bitno da se zadovolji forma a što neko može glavu da izgubi, to nije važno. I za to svoje neznanje oni traže 5000 dinara. Sve bih vas zatvorio odmah pa kad dokažete da ste sposobnini i stručni možete da dobijete dozvolu za rad.

samo privatizuj

pre 10 meseci

Sve to je samo da uzmu pare i pokriju troskove armije clanova. Da im je bezbednost na prvom mestu sredili bi puteve. Ali tu onda moraju da daju pare, ovako samo kupe jos i jos i jos.

Balkan brale

pre 10 meseci

Apsolutna je laž da automobili zagađuju u toj meri u kojoj oni pokušavaju da prikažu.
Zagađuju termo elektrane i kopovi, što je jasno čim nije sezona grejanja.
(Sale, 3. jun 2023 16:50) Bravo,pustimo krntije još 100 godina...

Boki A.

pre 10 meseci

Pregled da , upozorenje a ne odmah tehnička neispravnost. Ja ću prvi prvom prilikom otkloniti i zameniti diskove ako nisu ovalni ali pošto to nije od bezbednog značaja smatram da ne mora predstavljati razlog za vraćanje sa tehničkog. Katalizatori su uz vozilo obavezni i lako je početi od neke godine a sve ostale opomenuti da na sledećem tehničkom to moraju imati.

Nikola

pre 10 meseci

Dakle fantastično. Euro6 motori su štetniji i opasniji od svih verzija unazad ako nisu ispravni filteri!
A testira se ispravnost u jednom danu od 365 dana koliko su u saobraćaju. Dakle, može biti 364 dana neispravan i 364000 puta više štetiti. Ili u prevodu, 1 neispravan Euro6 motor evivalentno zagađuje tj. opasniji je od 364000 Euro2 motora u toku jedne godine.
E baš nam je civilizacija napredovala.

XL

pre 10 meseci

Nikola, 3. jun 2023 14:35)

Nije ti baš neka logika, ako je 1000 puta štetniji u toku dana, onda je za isto toliko štetniji i za jednu, i za deset godina! Praktično, ako ja trošim 1din a ti 1000din dnevno, isti je odnos za godinu dana tj 365000/365=1000! Poenta je da to nije tačno, lupaju gluposti a da i sami ne veruju u to! Ajde, neka dokažu te tvrdnje!

Beše ona narodna!!

pre 10 meseci

Na tehničkom pregledu, gospoda utvrdila da je moj auto ispravan i može da se koristi u saobraćaju. Dve nedelje nakon toga, diskovi počinju da stružu pri kočenju i naravno moraju da budu zamenjeni. Da su mi bar skrenuli pažnju da odmah to uradim nego nisu ni primetili. Eto koliko su stručni radnici i tehnički pregledi. Bitno da se zadovolji forma a što neko može glavu da izgubi, to nije važno. I za to svoje neznanje oni traže 5000 dinara. Sve bih vas zatvorio odmah pa kad dokažete da ste sposobnini i stručni možete da dobijete dozvolu za rad.
(Alex, 03. jun 2023 14:30)

Slep kod očiju!

Kole

pre 10 meseci

@halo bing
Izvini, ali kako da se sudare dve pune cisterne sa benzinom kad sve pune cisterne idu od rafinerije u istom pravcu, a onda se svako odvaja u svom pravcu. Moguće je jedino da se prazna cisterna koja ide ka rafineriji sudari sa punom, ali to ne mora biti obavezno cisterna, veç bilo koje vozilo. Mada se to dešava veoma retko, a i ako se deci biće ostećene kabine. Do cisterni to ne može da dođe. Tu se pričalo o budućnosti gde bi 80% vozila bilo sa baterijama, pa bi se takva vozila uglavnom i sudarala.

Geza

pre 10 meseci

Mi stalno pominjemo Evropu kad su nekakvi zakoni u pitanju,standard i plate ne pominjemo a uvozimo ista ta evropska vozila koja su prolazila tehnicki pregled, da ne uporedjujemo njihove puteve. Izmisljamo i gulimo kozu gradjanima, i kao mi vodimo racuna o ekologiji i zagajenju zivotne sredine...koje li pameti mi Srbi imamo

Geza

pre 10 meseci

Mi stalno pominjemo Evropu kad su nekakvi zakoni u pitanju,standard i plate ne pominjemo a uvozimo ista ta evropska vozila koja su prolazila tehnicki pregled, da ne uporedjujemo njihove puteve. Izmisljamo i gulimo kozu gradjanima, i kao mi vodimo racuna o ekologiji i zagajenju zivotne sredine...koje li pameti mi Srbi imamo

Aleksandar

pre 10 meseci

Kad toliko pričamo o Evropi onda lepo neka prepišu neki evropski pravilnik o tehničkim normativima za registraciju vozila a ne da pametuju i smišljaju koje kakve gluposti i plasiraju vozačima.Voleo bi da ti pametnjakovići koji su smislili ovalnost diskova da kažu gde su to čuli i videli u kojoj državi po mogućstvu javno na TV.

Филипинац

pre 10 meseci

Макар почните да враћате људе са фаровима што бију у небо - очи, толика прича о строгоћи а број им се не смањује. То барем не кошта пуно, у већини случајева је лењост власника.

Vin

pre 10 meseci

No smoke-No fun!
Namerno volim da zadimim autom zbog kvazi ekologa u saobracaju kojima iz auspuha izlaze jednorozi.
A sto moze 1.9jtd da zadimi, milina za ekologe.

Milan

pre 10 meseci

I sad zbog tamo neke sirotinje koja vozi auta od 10-15000 eura ja i moja porodica moramo da ispaštamo i udiše o zagađen vazduh. Nema nam druge nego na jahticu pa na more i pučinu, zbog sirotinje ispaštamo mi sposobni.

Alex

pre 10 meseci

Na tehničkom pregledu, gospoda utvrdila da je moj auto ispravan i može da se koristi u saobraćaju. Dve nedelje nakon toga, diskovi počinju da stružu pri kočenju i naravno moraju da budu zamenjeni. Da su mi bar skrenuli pažnju da odmah to uradim nego nisu ni primetili. Eto koliko su stručni radnici i tehnički pregledi. Bitno da se zadovolji forma a što neko može glavu da izgubi, to nije važno. I za to svoje neznanje oni traže 5000 dinara. Sve bih vas zatvorio odmah pa kad dokažete da ste sposobnini i stručni možete da dobijete dozvolu za rad.

BDj

pre 10 meseci

Svaki, ali svaki dan imam ispred sebe nekog ponosnog vlasnika krša iza kojeg ostaje oblak crnog dima.
I svaki put se pitam dokle ću u ovoj zemlji morati da udišem taj smrad i dokle vlast neće uraditi ništa da se to promeni.
Odgovor: ponosni vlasnik je ujedno i glasač. Dokle on glasa, dotle meni sleduju smrad i kancer.
Nema boljeg sutra, tu smo gde smo. Zauvek.

Nikola

pre 10 meseci

Dakle fantastično. Euro6 motori su štetniji i opasniji od svih verzija unazad ako nisu ispravni filteri!
A testira se ispravnost u jednom danu od 365 dana koliko su u saobraćaju. Dakle, može biti 364 dana neispravan i 364000 puta više štetiti. Ili u prevodu, 1 neispravan Euro6 motor evivalentno zagađuje tj. opasniji je od 364000 Euro2 motora u toku jedne godine.
E baš nam je civilizacija napredovala.

Balkan brale

pre 10 meseci

Apsolutna je laž da automobili zagađuju u toj meri u kojoj oni pokušavaju da prikažu.
Zagađuju termo elektrane i kopovi, što je jasno čim nije sezona grejanja.
(Sale, 3. jun 2023 16:50) Bravo,pustimo krntije još 100 godina...

Beše ona narodna!!

pre 10 meseci

Na tehničkom pregledu, gospoda utvrdila da je moj auto ispravan i može da se koristi u saobraćaju. Dve nedelje nakon toga, diskovi počinju da stružu pri kočenju i naravno moraju da budu zamenjeni. Da su mi bar skrenuli pažnju da odmah to uradim nego nisu ni primetili. Eto koliko su stručni radnici i tehnički pregledi. Bitno da se zadovolji forma a što neko može glavu da izgubi, to nije važno. I za to svoje neznanje oni traže 5000 dinara. Sve bih vas zatvorio odmah pa kad dokažete da ste sposobnini i stručni možete da dobijete dozvolu za rad.
(Alex, 03. jun 2023 14:30)

Slep kod očiju!

BoND

pre 10 meseci

Može da se mere ovalnosti ,dpf fliltri i sve ostale gluposti ali kad uđemo u EU ! Mi nismo u EU a iz EU se prepisuju zakoni. Ili još bolje rečeno, može narod da izađe i na ulice i to onih minimum 100 000 vozača , da nam objasne u skupštini, kako nema dpf na kamionima, autobusima , brodovima , lokomotivama , ođžacima fabrika ...
Ne igrajte se sa narodom ,kad već nismo u EU , jer opozicji u Srbiji možda se i posreći !

Sale

pre 10 meseci

Apsolutna je laž da automobili zagađuju u toj meri u kojoj oni pokušavaju da prikažu.
Zagađuju termo elektrane i kopovi, što je jasno čim nije sezona grejanja.

SUPER MUN3Minstant

pre 10 meseci

Radnik sam na teh.pregledu u Nisu i iz prve ruke mogu da vam kazem da je stanje u drzavi sto se neispravnih vozila tice katastrofalno. Jos uvek se sve i svasta pusta na naredbu direktora kako ne bi ostao bez klijenata, tako da nemojte da trolujete sa komentarima o radnicima na teh.pregledu. Zakon sw ne orimenjuje ni 15% od propisanog naZalost. Nema te vi pojma kada dajete gasove na dizel automibilu 3x preko 3000 obrtaja sta izlazi iz auspuha i pritom dosta toga zavrsi u nasim plucima.Vozi se svasta, bez katalizatora, dpf filtera.Dobro mi znamo da ih nemate ,pa vas jos uvej pustamo nadajuci se da cete nesto promeniti, ali ne.Jedni te isti ponovo dolaze sa istim problemima, znaci totalna nebriga za vazduh i prirodu u kojoj zivimo.Dovoljno je samo da nam dozvole da prilazemo slot o aerozagadjenju gde je na njemu svaka greska vasih motora jasna i ugasise ga minimum jos 60% vozila. Hocete da vozite vozila i nikada nista da ne zamenite, pojedini dolaze i nisu menjali ulje u motoru zadnjih 5 godina(svaka cast nirmalnim vozacima koji su nazalost u manjini)
Da skratim, 1 izbestaj o aerozagadjenju gde su greske pod siframa, u kojima su greske oznacene od P400 do P500 i ticu se PM cestica ugasise 60 % vozila.
P.s gasovi iz dizel automobila povecavaju trombocite u krvi i prave trombozu.Nemojte da se pravite naivni...

kum

pre 10 meseci

Električni automobili budućnost, šta se dešava kada se sudare dva električna automobila, dođe do curenja akumulatora. do požara. Kolika će to biti katastrofa u nekoj emisiji profesor Vujanić reče da treba 13 vatrogasnih vozila da ugasi požar.

Kole

pre 10 meseci

@halo bing
Izvini, ali kako da se sudare dve pune cisterne sa benzinom kad sve pune cisterne idu od rafinerije u istom pravcu, a onda se svako odvaja u svom pravcu. Moguće je jedino da se prazna cisterna koja ide ka rafineriji sudari sa punom, ali to ne mora biti obavezno cisterna, veç bilo koje vozilo. Mada se to dešava veoma retko, a i ako se deci biće ostećene kabine. Do cisterni to ne može da dođe. Tu se pričalo o budućnosti gde bi 80% vozila bilo sa baterijama, pa bi se takva vozila uglavnom i sudarala.

Stojke

pre 10 meseci

Kada ce ljudi shvatiti?
Moj auto 2018. godiste. Mucio se godinu dana sa dpf-om, cistio nekoliko puta i stalno se problem vracao. Nov dpf kosta 2000 eur. Majstor mi kaze, nemoj da verujes medijskom narativu, resenje postoji. Skinuo dpf, ugasio softverski. Na tehnickom pregledu ocitavanje potpuno normalno. Motor je u odlicnom stanju, dizne, turbina sve. Auto ne pusi ni malo.
Sta je poenta?
Globalna prevara, cela prica o dpf-u je glupa. Sve je smisljeno, kao i vakcine, da eko fasisti uzimaju pare i nametnu svoju agendu.

Marjan

pre 10 meseci

Vratite lepo ono što je bilo, tehnički za 15 min i 1000din, i prestanite da izmišljate toplu vodu i rupu na saksiji jer onih 100.000 ljudi koji šetaju subotom, lako mogu da prošetaju i do vas!

Milan

pre 10 meseci

I sad zbog tamo neke sirotinje koja vozi auta od 10-15000 eura ja i moja porodica moramo da ispaštamo i udiše o zagađen vazduh. Nema nam druge nego na jahticu pa na more i pučinu, zbog sirotinje ispaštamo mi sposobni.

JoJ

pre 10 meseci

Na tehničkom pregledu, gospoda utvrdila da je moj auto ispravan i može da se koristi u saobraćaju. Dve nedelje nakon toga, diskovi počinju da stružu pri kočenju i naravno moraju da budu zamenjeni. Da su mi bar skrenuli pažnju da odmah to uradim nego nisu ni primetili. Eto koliko su stručni radnici i tehnički pregledi. Bitno da se zadovolji forma a što neko može glavu da izgubi, to nije važno. I za to svoje neznanje oni traže 5000 dinara. Sve bih vas zatvorio odmah pa kad dokažete da ste sposobnini i stručni možete da dobijete dozvolu za rad.
(Alex, 3. jun 2023 14:30)

Uz dužno poštovanje i bez namere da ikoga branim a pogotovo tehničke preglede, ovoga puta niste upravu. Radnik na tehničkom pregledu meri silu kočenja i ako je ona zadovoljavajuće automobil prolazi tehnički. Bez skidanja točka radnik ne može da zna u kakvom su stanju vaše kočione pločice i diskovi, da li su "pred kraj", da li počinju da škripe i stružu... Niti je to u njegovom opisu posla niti bi to trebalo da ga zanima uopšte! I ta čuvena ovalnost diskova koju su pokušali da nametnu, čak ni tu niko ne skida točak i gleda stanje diska, već se inirektno meri preko sile kočenja na valjcima.

Srećko

pre 10 meseci

teško da ako je motor dobar i euro 5 ili 6 bez dpf a može više da zagađuje od euro 2 ili 3.
(eee, 3. jun 2023 14:49

Nije poenta koji više zagađuje nego koji je opasniji po zdravlje.
Stari izbacuju dim koji smrdi ali su krupnije čestice koje ne idu u krvotok.
Najštetnije su čestice koje se ne vide golim okom ali mogu da se mere na tehničkom pregledu.
Prestanimo već jednom da se pravimo glupi i nije bitno da li smo u EU ili nismo. Zdravlje je i nama potrebno.

XL

pre 10 meseci

Nikola, 3. jun 2023 14:35)

Nije ti baš neka logika, ako je 1000 puta štetniji u toku dana, onda je za isto toliko štetniji i za jednu, i za deset godina! Praktično, ako ja trošim 1din a ti 1000din dnevno, isti je odnos za godinu dana tj 365000/365=1000! Poenta je da to nije tačno, lupaju gluposti a da i sami ne veruju u to! Ajde, neka dokažu te tvrdnje!

Evropejac

pre 10 meseci

Merenje ovalnosti je baš nečiji hir ili dil sa proizvođačima rezervnih delova tj sa auto-servisima! Nema nikakvog razloga za tim jer ga ne sprovode u EU! Takođe, nema razloga za dizanje panike oko dpf i katalizatora jer se izduvni gasovi mere i sada, ako si u granicama dizvoljenog nema problema! Skapirali su da su naplaćivali homologaciju a da nisu proveravali da li vozilo ima dpf i ispravne izduvne sisteme! Dakle, svojim nemarom su omogućili da legalizuju neispravna vozila! Prema tome, samo mogu od određenog datuma uvoza ili kupovine novog vozila u budućnosti da traže takve uslove!

MS

pre 10 meseci

Skidajte filtere, pa šaljite sms za bolesnu decu. Dokle god podilazite za glasove, nikada Srbija više od kasabe neće biti.
Za svaki automobil u katalogu postoji norma za CO2 i NOx. Šta je sporno: očitaš, uporediš i ako ne valja bye bye.
Bitno za foliju atest, a za načipovane i doradjene agregate redovna saobraćajna.
Srbija, zemlja koja ubija sopstveni narod

Beše ona narodna!!

pre 10 meseci

Električni automobili budućnost, šta se dešava kada se sudare dva električna automobila, dođe do curenja akumulatora. do požara. Kolika će to biti katastrofa u nekoj emisiji profesor Vujanić reče da treba 13 vatrogasnih vozila da ugasi požar.
(kum, 03. jun 2023 17:48)

Buraz, profa je pogrešio, nije potrebno ič da se cimaju! Gori ko šaš!!

Katarina

pre 10 meseci

Koliko zagadjuje avion koji prenosi zrna kafe iz Paname u Australiju, da bi neki gmaz mogao da popije soljicu kafe od 1000$?!
Koliko zagadjuju svi avioni koji lete samo da bi ispunili perverzne prohteve svojih, bogatih vlasnika?
Koliko aviona leti svakodnevno, samo da bi prevezli elitne kurve do bogatih?
Koliko zagadjuju privatne jahte svih bogatih parazita ove planete?
Koliko zagadjuju ratne mornarice svih drzava sveta?
Godpodo... nama ne trebaju ratne mornarice, jahte i privatni mlaznjaci.
Samo dok dodje u Davos, da razgovara o klimatskim promenama, elita zagadi planetu vise nego svi automobili sveta za godinu dana... ??
Mater vam je*em razmazenu!!!

Boki A.

pre 10 meseci

Pregled da , upozorenje a ne odmah tehnička neispravnost. Ja ću prvi prvom prilikom otkloniti i zameniti diskove ako nisu ovalni ali pošto to nije od bezbednog značaja smatram da ne mora predstavljati razlog za vraćanje sa tehničkog. Katalizatori su uz vozilo obavezni i lako je početi od neke godine a sve ostale opomenuti da na sledećem tehničkom to moraju imati.

Живојин

pre 10 meseci

Поновићу још једном. Ни државна каса, ни осигуравајуће куће, неће дозволити да изгубе приход од 100.000 возача. То су у овим условима исувише велике паре.

Технички прегледи су натерани да купе одговарајућу теничку, ИТ и видео опрему да би брке омастили посредници. И то је то. Све што би смањило приход горе поменутим, неће се користити. Крај.

samo privatizuj

pre 10 meseci

Sve to je samo da uzmu pare i pokriju troskove armije clanova. Da im je bezbednost na prvom mestu sredili bi puteve. Ali tu onda moraju da daju pare, ovako samo kupe jos i jos i jos.

Geran

pre 10 meseci

@ pera lozac
Iza nakaradnih odredbi u pravilniku o tehnickom pregledu stoji iskljucivo MUP.
Zasto?
Kada bi se objavio podatak o vlasnicima tehnickih pregleda u Srbiji, sve bi bilo jasno.

navi

pre 10 meseci

ne znaju ni sami šta bi da primene i kako šta da objasne..čudo koliko neukih ljudi u direkciji za saobracaj..mogli bi da prime i po nekog ko nije po partijskoj dužnosti..čisto da im pripomogne..poz svima!

pera ložač

pre 10 meseci

Zašto onaj ko je predložio da se meri ovalnost kočnica ne stane iza tog svog predloga imenom i prezimenom.
Pa čak i ako se ne javi pitajte taj komitet na osnovu kojih podataka se traži da se uvede merenje ovalnosti ili je to nečiji hir.

sasa

pre 10 meseci

dal je jedan jedini sudar nastao zbog ovalnosti ?
u celom svetu ne samo kod nas .
sumnjam
sto se tice gasova cesto vidim dizele koji ispustaju dimne zavese , njih treba popraviti , uglavnom da svako vozilo bude u nivou svojih specifikacija uz toleranciju 10 posto.

M

pre 10 meseci

Sa svim se slažem da auti budu ispravni ali da auto padne na tehničkom pregledu zbog sijalice za tablicu, zbog zadnjih podizača stakala ili npr ako je auto cc (kabrio-kupe) zato što ne može krov da mu se otvori. Navedite mi jednu državu u EU koja zbog toga vraća sa tehničkog.

Vin

pre 10 meseci

No smoke-No fun!
Namerno volim da zadimim autom zbog kvazi ekologa u saobracaju kojima iz auspuha izlaze jednorozi.
A sto moze 1.9jtd da zadimi, milina za ekologe.

Geza

pre 10 meseci

Mi stalno pominjemo Evropu kad su nekakvi zakoni u pitanju,standard i plate ne pominjemo a uvozimo ista ta evropska vozila koja su prolazila tehnicki pregled, da ne uporedjujemo njihove puteve. Izmisljamo i gulimo kozu gradjanima, i kao mi vodimo racuna o ekologiji i zagajenju zivotne sredine...koje li pameti mi Srbi imamo

Geza

pre 10 meseci

Mi stalno pominjemo Evropu kad su nekakvi zakoni u pitanju,standard i plate ne pominjemo a uvozimo ista ta evropska vozila koja su prolazila tehnicki pregled, da ne uporedjujemo njihove puteve. Izmisljamo i gulimo kozu gradjanima, i kao mi vodimo racuna o ekologiji i zagajenju zivotne sredine...koje li pameti mi Srbi imamo

Филипинац

pre 10 meseci

Макар почните да враћате људе са фаровима што бију у небо - очи, толика прича о строгоћи а број им се не смањује. То барем не кошта пуно, у већини случајева је лењост власника.

Aleksandar

pre 10 meseci

Kad toliko pričamo o Evropi onda lepo neka prepišu neki evropski pravilnik o tehničkim normativima za registraciju vozila a ne da pametuju i smišljaju koje kakve gluposti i plasiraju vozačima.Voleo bi da ti pametnjakovići koji su smislili ovalnost diskova da kažu gde su to čuli i videli u kojoj državi po mogućstvu javno na TV.