Petak, 19.05.2023.

10:29

Rampa za Kineze: Veće subvencije ako je električno vozilo napravljeno u Evropi

Izvor:

Rampa za Kineze: Veæe subvencije ako je elektrièno vozilo napravljeno u Evropi IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

12 Komentari

Sortiraj po:

Alter 5A

pre 11 meseci

Nismo protekcionisti, ali su nam automobili tako losi da moramo biti protekcionisti. Ujedno cemo prikriti da smo ekofasisti. Dno.

Inception

pre 11 meseci

U SAD i Evropi uskoro krecu velike fabrike cipova sa radom. Skontali su tokom korone da su se zaj... i brze bolje investirali milijarde da imaju tu proizvodnju kod sebe.
(xerxes, 19. maj 2023 21:54)


Mogu da investiraju koliko hoce, nijedan argument prethodnog komentara nisi oborio.

Splavar

pre 11 meseci

Da sam Kitajac ne bi mi se zurilo. Kako ide s ovim sankcijama Rusiji, nije daleko ni dan kad troskovi radne snage u EU ne budu nista posebno visi od troskova po razvijenijim delovima Azije. Mala nelagodnost sto im tada ni roba kineskog porekla nece biti jeftina, al s druge strane nece biti nekog izbora, jer svesno i sa nekom namerom unistavaju domacu autoindustriju. Na kraju ce im izbor biti elektricni Kitajci i naravno F150 Raptor, Ferari i Lamborgini, al to samo za uspesne

Svasta nesto

pre 1 godinu

Ma ne mogu oni da daju subvenciju koliko ovi drugi mogu jeftino da naprave! Trenutno im evropsko trziste nije posebno interesantno jer jedva mogu da pokriju i sopstveno koje je mnogo vece od evropskog.

xerxes

pre 1 godinu

@Goranac

U SAD i Evropi uskoro krecu velike fabrike cipova sa radom. Skontali su tokom korone da su se zaj... i brze bolje investirali milijarde da imaju tu proizvodnju kod sebe.

Goxy

pre 1 godinu

A sta ako kinezi subvencionisu vozila samo koja su pravljena samo u kini pod kineskim vlasnikom fabrike?
(Sreten, 19. maj 2023 12:49)

Da, to odavno rade.
Ali se o tome ne priča u Farmi i Zadruzi pa ne znaš.

Inače, čemu sekiracija za Kineze? Jesi li decu tamo poslao pa se sekiraš? Ili nas veže istorija? Možeš i posao kod Kineza ovde da nađeš čisto da znaš. Probaj svideće ti se.

Ende

pre 1 godinu

Tako i treba. To je isto Kina radila Evropi da bi razvila svoju industriju + sto je Evropljanima koji rade u Kini pokrala ceo know-how i tehnologiju koju moraju papiroloski da prijave vlastima Kine radi "sigornosti". Neka kinez dodje i otvori fabriku u Evropi isto kao sto evropljanin mora u Kini.

Goranac

pre 1 godinu

Džaba to sve kad će kineski automobili biti bolji i jeftiniji čak i bez subvencije. Evropska industrija nema perspektivu. Skuplja energija, skuplje sirovine, skuplja radna snaga, lošija EV tehnologija, uvoz čipova i tehnologije iz Amerike i Kine. Ovo je seci uši krpi dupe mera, da se odloži neizbežno. Evropsku auto industriju čeka sudbina britanske auto industrije. Kao i tamo, ostaće par skupljih proizvođača koji su u globalnom poretku totalno zanemarljivi.

Goranac

pre 1 godinu

Džaba to sve kad će kineski automobili biti bolji i jeftiniji čak i bez subvencije. Evropska industrija nema perspektivu. Skuplja energija, skuplje sirovine, skuplja radna snaga, lošija EV tehnologija, uvoz čipova i tehnologije iz Amerike i Kine. Ovo je seci uši krpi dupe mera, da se odloži neizbežno. Evropsku auto industriju čeka sudbina britanske auto industrije. Kao i tamo, ostaće par skupljih proizvođača koji su u globalnom poretku totalno zanemarljivi.

Svasta nesto

pre 1 godinu

Ma ne mogu oni da daju subvenciju koliko ovi drugi mogu jeftino da naprave! Trenutno im evropsko trziste nije posebno interesantno jer jedva mogu da pokriju i sopstveno koje je mnogo vece od evropskog.

Ende

pre 1 godinu

Tako i treba. To je isto Kina radila Evropi da bi razvila svoju industriju + sto je Evropljanima koji rade u Kini pokrala ceo know-how i tehnologiju koju moraju papiroloski da prijave vlastima Kine radi "sigornosti". Neka kinez dodje i otvori fabriku u Evropi isto kao sto evropljanin mora u Kini.

Goxy

pre 1 godinu

A sta ako kinezi subvencionisu vozila samo koja su pravljena samo u kini pod kineskim vlasnikom fabrike?
(Sreten, 19. maj 2023 12:49)

Da, to odavno rade.
Ali se o tome ne priča u Farmi i Zadruzi pa ne znaš.

Inače, čemu sekiracija za Kineze? Jesi li decu tamo poslao pa se sekiraš? Ili nas veže istorija? Možeš i posao kod Kineza ovde da nađeš čisto da znaš. Probaj svideće ti se.

Alter 5A

pre 11 meseci

Nismo protekcionisti, ali su nam automobili tako losi da moramo biti protekcionisti. Ujedno cemo prikriti da smo ekofasisti. Dno.

xerxes

pre 1 godinu

@Goranac

U SAD i Evropi uskoro krecu velike fabrike cipova sa radom. Skontali su tokom korone da su se zaj... i brze bolje investirali milijarde da imaju tu proizvodnju kod sebe.

Splavar

pre 11 meseci

Da sam Kitajac ne bi mi se zurilo. Kako ide s ovim sankcijama Rusiji, nije daleko ni dan kad troskovi radne snage u EU ne budu nista posebno visi od troskova po razvijenijim delovima Azije. Mala nelagodnost sto im tada ni roba kineskog porekla nece biti jeftina, al s druge strane nece biti nekog izbora, jer svesno i sa nekom namerom unistavaju domacu autoindustriju. Na kraju ce im izbor biti elektricni Kitajci i naravno F150 Raptor, Ferari i Lamborgini, al to samo za uspesne

Inception

pre 11 meseci

U SAD i Evropi uskoro krecu velike fabrike cipova sa radom. Skontali su tokom korone da su se zaj... i brze bolje investirali milijarde da imaju tu proizvodnju kod sebe.
(xerxes, 19. maj 2023 21:54)


Mogu da investiraju koliko hoce, nijedan argument prethodnog komentara nisi oborio.

Ende

pre 1 godinu

Tako i treba. To je isto Kina radila Evropi da bi razvila svoju industriju + sto je Evropljanima koji rade u Kini pokrala ceo know-how i tehnologiju koju moraju papiroloski da prijave vlastima Kine radi "sigornosti". Neka kinez dodje i otvori fabriku u Evropi isto kao sto evropljanin mora u Kini.

Goranac

pre 1 godinu

Džaba to sve kad će kineski automobili biti bolji i jeftiniji čak i bez subvencije. Evropska industrija nema perspektivu. Skuplja energija, skuplje sirovine, skuplja radna snaga, lošija EV tehnologija, uvoz čipova i tehnologije iz Amerike i Kine. Ovo je seci uši krpi dupe mera, da se odloži neizbežno. Evropsku auto industriju čeka sudbina britanske auto industrije. Kao i tamo, ostaće par skupljih proizvođača koji su u globalnom poretku totalno zanemarljivi.

Goxy

pre 1 godinu

A sta ako kinezi subvencionisu vozila samo koja su pravljena samo u kini pod kineskim vlasnikom fabrike?
(Sreten, 19. maj 2023 12:49)

Da, to odavno rade.
Ali se o tome ne priča u Farmi i Zadruzi pa ne znaš.

Inače, čemu sekiracija za Kineze? Jesi li decu tamo poslao pa se sekiraš? Ili nas veže istorija? Možeš i posao kod Kineza ovde da nađeš čisto da znaš. Probaj svideće ti se.

xerxes

pre 1 godinu

@Goranac

U SAD i Evropi uskoro krecu velike fabrike cipova sa radom. Skontali su tokom korone da su se zaj... i brze bolje investirali milijarde da imaju tu proizvodnju kod sebe.

Alter 5A

pre 11 meseci

Nismo protekcionisti, ali su nam automobili tako losi da moramo biti protekcionisti. Ujedno cemo prikriti da smo ekofasisti. Dno.

Splavar

pre 11 meseci

Da sam Kitajac ne bi mi se zurilo. Kako ide s ovim sankcijama Rusiji, nije daleko ni dan kad troskovi radne snage u EU ne budu nista posebno visi od troskova po razvijenijim delovima Azije. Mala nelagodnost sto im tada ni roba kineskog porekla nece biti jeftina, al s druge strane nece biti nekog izbora, jer svesno i sa nekom namerom unistavaju domacu autoindustriju. Na kraju ce im izbor biti elektricni Kitajci i naravno F150 Raptor, Ferari i Lamborgini, al to samo za uspesne

Svasta nesto

pre 1 godinu

Ma ne mogu oni da daju subvenciju koliko ovi drugi mogu jeftino da naprave! Trenutno im evropsko trziste nije posebno interesantno jer jedva mogu da pokriju i sopstveno koje je mnogo vece od evropskog.

Inception

pre 11 meseci

U SAD i Evropi uskoro krecu velike fabrike cipova sa radom. Skontali su tokom korone da su se zaj... i brze bolje investirali milijarde da imaju tu proizvodnju kod sebe.
(xerxes, 19. maj 2023 21:54)


Mogu da investiraju koliko hoce, nijedan argument prethodnog komentara nisi oborio.