Alter 5A
pre 11 meseci
Nismo protekcionisti, ali su nam automobili tako losi da moramo biti protekcionisti. Ujedno cemo prikriti da smo ekofasisti. Dno.
Petak, 19.05.2023.
10:29
Izvor: NÆ
pre 11 meseci
Nismo protekcionisti, ali su nam automobili tako losi da moramo biti protekcionisti. Ujedno cemo prikriti da smo ekofasisti. Dno.
pre 11 meseci
Ekofašistički lopovski biznis, sve dotacije.su kriminal...
pre 11 meseci
U SAD i Evropi uskoro krecu velike fabrike cipova sa radom. Skontali su tokom korone da su se zaj... i brze bolje investirali milijarde da imaju tu proizvodnju kod sebe.
(xerxes, 19. maj 2023 21:54)
Mogu da investiraju koliko hoce, nijedan argument prethodnog komentara nisi oborio.
pre 11 meseci
Da sam Kitajac ne bi mi se zurilo. Kako ide s ovim sankcijama Rusiji, nije daleko ni dan kad troskovi radne snage u EU ne budu nista posebno visi od troskova po razvijenijim delovima Azije. Mala nelagodnost sto im tada ni roba kineskog porekla nece biti jeftina, al s druge strane nece biti nekog izbora, jer svesno i sa nekom namerom unistavaju domacu autoindustriju. Na kraju ce im izbor biti elektricni Kitajci i naravno F150 Raptor, Ferari i Lamborgini, al to samo za uspesne
pre 1 godinu
Ma ne mogu oni da daju subvenciju koliko ovi drugi mogu jeftino da naprave! Trenutno im evropsko trziste nije posebno interesantno jer jedva mogu da pokriju i sopstveno koje je mnogo vece od evropskog.
pre 1 godinu
@Goranac
U SAD i Evropi uskoro krecu velike fabrike cipova sa radom. Skontali su tokom korone da su se zaj... i brze bolje investirali milijarde da imaju tu proizvodnju kod sebe.
pre 1 godinu
A sta ako kinezi subvencionisu vozila samo koja su pravljena samo u kini pod kineskim vlasnikom fabrike?
(Sreten, 19. maj 2023 12:49)
Da, to odavno rade.
Ali se o tome ne priča u Farmi i Zadruzi pa ne znaš.
Inače, čemu sekiracija za Kineze? Jesi li decu tamo poslao pa se sekiraš? Ili nas veže istorija? Možeš i posao kod Kineza ovde da nađeš čisto da znaš. Probaj svideće ti se.
pre 1 godinu
Ne može Francuska da subvencioniše toliko koliko Kina može da spusti cenu...
Fakat.
pre 1 godinu
Tako i treba. To je isto Kina radila Evropi da bi razvila svoju industriju + sto je Evropljanima koji rade u Kini pokrala ceo know-how i tehnologiju koju moraju papiroloski da prijave vlastima Kine radi "sigornosti". Neka kinez dodje i otvori fabriku u Evropi isto kao sto evropljanin mora u Kini.
pre 1 godinu
Džaba to sve kad će kineski automobili biti bolji i jeftiniji čak i bez subvencije. Evropska industrija nema perspektivu. Skuplja energija, skuplje sirovine, skuplja radna snaga, lošija EV tehnologija, uvoz čipova i tehnologije iz Amerike i Kine. Ovo je seci uši krpi dupe mera, da se odloži neizbežno. Evropsku auto industriju čeka sudbina britanske auto industrije. Kao i tamo, ostaće par skupljih proizvođača koji su u globalnom poretku totalno zanemarljivi.
pre 1 godinu
nama pricaju da "liberalizujemo" trziste, oni sad uvode kontra mere?! ne svidja im se vise kapitalizam, ako oni ne pobedjuju?
pre 1 godinu
A sta ako kinezi subvencionisu vozila samo koja su pravljena samo u kini pod kineskim vlasnikom fabrike?
pre 1 godinu
nama pricaju da "liberalizujemo" trziste, oni sad uvode kontra mere?! ne svidja im se vise kapitalizam, ako oni ne pobedjuju?
pre 1 godinu
Džaba to sve kad će kineski automobili biti bolji i jeftiniji čak i bez subvencije. Evropska industrija nema perspektivu. Skuplja energija, skuplje sirovine, skuplja radna snaga, lošija EV tehnologija, uvoz čipova i tehnologije iz Amerike i Kine. Ovo je seci uši krpi dupe mera, da se odloži neizbežno. Evropsku auto industriju čeka sudbina britanske auto industrije. Kao i tamo, ostaće par skupljih proizvođača koji su u globalnom poretku totalno zanemarljivi.
pre 1 godinu
A sta ako kinezi subvencionisu vozila samo koja su pravljena samo u kini pod kineskim vlasnikom fabrike?
pre 1 godinu
Ma ne mogu oni da daju subvenciju koliko ovi drugi mogu jeftino da naprave! Trenutno im evropsko trziste nije posebno interesantno jer jedva mogu da pokriju i sopstveno koje je mnogo vece od evropskog.
pre 1 godinu
Tako i treba. To je isto Kina radila Evropi da bi razvila svoju industriju + sto je Evropljanima koji rade u Kini pokrala ceo know-how i tehnologiju koju moraju papiroloski da prijave vlastima Kine radi "sigornosti". Neka kinez dodje i otvori fabriku u Evropi isto kao sto evropljanin mora u Kini.
pre 1 godinu
A sta ako kinezi subvencionisu vozila samo koja su pravljena samo u kini pod kineskim vlasnikom fabrike?
(Sreten, 19. maj 2023 12:49)
Da, to odavno rade.
Ali se o tome ne priča u Farmi i Zadruzi pa ne znaš.
Inače, čemu sekiracija za Kineze? Jesi li decu tamo poslao pa se sekiraš? Ili nas veže istorija? Možeš i posao kod Kineza ovde da nađeš čisto da znaš. Probaj svideće ti se.
pre 1 godinu
Ne može Francuska da subvencioniše toliko koliko Kina može da spusti cenu...
Fakat.
pre 11 meseci
Ekofašistički lopovski biznis, sve dotacije.su kriminal...
pre 11 meseci
Nismo protekcionisti, ali su nam automobili tako losi da moramo biti protekcionisti. Ujedno cemo prikriti da smo ekofasisti. Dno.
pre 1 godinu
@Goranac
U SAD i Evropi uskoro krecu velike fabrike cipova sa radom. Skontali su tokom korone da su se zaj... i brze bolje investirali milijarde da imaju tu proizvodnju kod sebe.
pre 11 meseci
Da sam Kitajac ne bi mi se zurilo. Kako ide s ovim sankcijama Rusiji, nije daleko ni dan kad troskovi radne snage u EU ne budu nista posebno visi od troskova po razvijenijim delovima Azije. Mala nelagodnost sto im tada ni roba kineskog porekla nece biti jeftina, al s druge strane nece biti nekog izbora, jer svesno i sa nekom namerom unistavaju domacu autoindustriju. Na kraju ce im izbor biti elektricni Kitajci i naravno F150 Raptor, Ferari i Lamborgini, al to samo za uspesne
pre 11 meseci
U SAD i Evropi uskoro krecu velike fabrike cipova sa radom. Skontali su tokom korone da su se zaj... i brze bolje investirali milijarde da imaju tu proizvodnju kod sebe.
(xerxes, 19. maj 2023 21:54)
Mogu da investiraju koliko hoce, nijedan argument prethodnog komentara nisi oborio.
pre 1 godinu
Tako i treba. To je isto Kina radila Evropi da bi razvila svoju industriju + sto je Evropljanima koji rade u Kini pokrala ceo know-how i tehnologiju koju moraju papiroloski da prijave vlastima Kine radi "sigornosti". Neka kinez dodje i otvori fabriku u Evropi isto kao sto evropljanin mora u Kini.
pre 1 godinu
Džaba to sve kad će kineski automobili biti bolji i jeftiniji čak i bez subvencije. Evropska industrija nema perspektivu. Skuplja energija, skuplje sirovine, skuplja radna snaga, lošija EV tehnologija, uvoz čipova i tehnologije iz Amerike i Kine. Ovo je seci uši krpi dupe mera, da se odloži neizbežno. Evropsku auto industriju čeka sudbina britanske auto industrije. Kao i tamo, ostaće par skupljih proizvođača koji su u globalnom poretku totalno zanemarljivi.
pre 1 godinu
A sta ako kinezi subvencionisu vozila samo koja su pravljena samo u kini pod kineskim vlasnikom fabrike?
(Sreten, 19. maj 2023 12:49)
Da, to odavno rade.
Ali se o tome ne priča u Farmi i Zadruzi pa ne znaš.
Inače, čemu sekiracija za Kineze? Jesi li decu tamo poslao pa se sekiraš? Ili nas veže istorija? Možeš i posao kod Kineza ovde da nađeš čisto da znaš. Probaj svideće ti se.
pre 1 godinu
A sta ako kinezi subvencionisu vozila samo koja su pravljena samo u kini pod kineskim vlasnikom fabrike?
pre 1 godinu
nama pricaju da "liberalizujemo" trziste, oni sad uvode kontra mere?! ne svidja im se vise kapitalizam, ako oni ne pobedjuju?
pre 1 godinu
Ne može Francuska da subvencioniše toliko koliko Kina može da spusti cenu...
Fakat.
pre 1 godinu
@Goranac
U SAD i Evropi uskoro krecu velike fabrike cipova sa radom. Skontali su tokom korone da su se zaj... i brze bolje investirali milijarde da imaju tu proizvodnju kod sebe.
pre 11 meseci
Ekofašistički lopovski biznis, sve dotacije.su kriminal...
pre 11 meseci
Nismo protekcionisti, ali su nam automobili tako losi da moramo biti protekcionisti. Ujedno cemo prikriti da smo ekofasisti. Dno.
pre 11 meseci
Da sam Kitajac ne bi mi se zurilo. Kako ide s ovim sankcijama Rusiji, nije daleko ni dan kad troskovi radne snage u EU ne budu nista posebno visi od troskova po razvijenijim delovima Azije. Mala nelagodnost sto im tada ni roba kineskog porekla nece biti jeftina, al s druge strane nece biti nekog izbora, jer svesno i sa nekom namerom unistavaju domacu autoindustriju. Na kraju ce im izbor biti elektricni Kitajci i naravno F150 Raptor, Ferari i Lamborgini, al to samo za uspesne
pre 1 godinu
Ma ne mogu oni da daju subvenciju koliko ovi drugi mogu jeftino da naprave! Trenutno im evropsko trziste nije posebno interesantno jer jedva mogu da pokriju i sopstveno koje je mnogo vece od evropskog.
pre 11 meseci
U SAD i Evropi uskoro krecu velike fabrike cipova sa radom. Skontali su tokom korone da su se zaj... i brze bolje investirali milijarde da imaju tu proizvodnju kod sebe.
(xerxes, 19. maj 2023 21:54)
Mogu da investiraju koliko hoce, nijedan argument prethodnog komentara nisi oborio.
12 Komentari
Sortiraj po: