Zanimljivosti

Ponedeljak, 27.03.2023.

10:44

Kojim markama automobila se kupci najčešće vraćaju

Izvor:

Kojim markama automobila se kupci najèešæe vraæaju IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

25 Komentari

Sortiraj po:

SRBIN

pre 1 godinu

U mom slučaju bih rekao Honda, ali posle iskustva sa prodajom poslednje Honde koju sam vozio (kupljena nova, održavana i prešla ispod 100.000km kada sam je prodavao), samo mogu da kažem - Honda nikada više osim da se vozi dok se ne raspadne. Pa to je strašno za koliko je na kraju prodata. A i drugi vlasnik ni dan-danas (posle skoro 6 godina, pošto mi je poznanik) nema nijedan problem sa automobilom ali isto tako pokušava bezuspešno da je proda već mesecima. Od tada, samo popularniji brendovi (Tojota, BMW, VW, Mercedes, Mazda) i sa što više opreme, maltene nije važno stanje motora dokle god je oprema top, to se onda proda za nedelju dana… ovo naravno pričam za one koji često menjaju vozila. A ono za “od sada do penzije” imam novog favorita - Lexus (mada se i on prodaje kao Honda ali o tome neka brinu naslednici)
(Srboljub, 27. mart 2023 15:17)


Ja kad sam prodavao moju Hondu da bih kupio mladju Hondu, staru Hondu sam prodao za pola sata, bilo ih 4 kupca zainteresovana..Ode Honda kao metak, nikad problema sa prodajom ni kupovinom...

petar markovic

pre 1 godinu

Ako ne računam auto na kom sam polagao vozačku ( neki VW polo ), nisam imao niti vozio auto koje nije mercedes, i dok god prave auta ostajem uz njih. Već četri kupljena nova u poslednjih 14 godina.
(Ozrenac, 28. mart 2023 10:56)

ma bravo bre. to care. svaka cast

Kran

pre 1 godinu

Mislim da mnogo ima do navike vozaca. Jedan od razloga prodajnog uspeha na trzistu vw grupe je bila cinjenica da dobijes ono sto ocekujes u pogledu dizajna, bez mnogo vratolomija. Dobijes relativno solidnu mehaniku sa rasprostranjenom servisnom mrezom. Dobijes jednostavan enterijer solidnog kvaliteta na koji si vec navikao. Jednostavno nema perioda privikavanja. Poslednjih nekoliko godina sve se izvrnulo. Dobijas komplikocanu mehaniku, enterijer prepun touchscreen-a sa katastrofalno komplikovanom multimedijom,sa plasticnim enterijerom koji je losiji od prethodne generacije i sve to za veci novac.
Vozio sam golf4, golf5, pasat b7, pasat b8.
Pasat b9 siguran sam da necu voziti jer kada vidim sta su napravili od golfa8, bice to za mene pozdrav od ove marke

Ozrenac

pre 1 godinu

Ako ne računam auto na kom sam polagao vozačku ( neki VW polo ), nisam imao niti vozio auto koje nije mercedes, i dok god prave auta ostajem uz njih. Već četri kupljena nova u poslednjih 14 godina.

JoJ

pre 1 godinu

Meni je najbitnije da je što prostiji auto, da mogu sam da uradim mali servis, da mogu jednostavno i lako sam da zamenim sve sijalice, pločice, diskove i ostali potrošni materijal. Da mi je servis za tu marku vozila blizu da ne idem 20 km na drugi kraj grada. Da za vozilo ima širok asortiman plovnih i novih delova i da su cene umerene. Recimo Subaru nikad ne bih vozio i slična egzotična vozila, ne zato što su loša, već zbog ovih kriterijuma.

Nije to zbog komšija ...

pre 1 godinu

Iako sam se sa njom baš nauživao, Ladu Nivu ne bih opet kupio, jer se bojim da joj je pao kvalitet.
Suzukija imao, ali, ne bih mu se vratio (u Srbiji).
Fiata bih veoma rado opet posedovao.
Pežou sam se jednom već vratio, i zadovoljan bio, ali, to je bilo pre nego su izmislili i-cocpit.
Hondu imam. I sutra bih je opet kupio.
Ali, realno, san mi je Dačija. I valjda ću je uzeti do 75. rodjendana. Sem ako i ona pre toga ne predje na "kontra cajgere" kao BMW ili Pežo.

Z

pre 1 godinu

"Tesla je poznat po mnogobrojnim kvarovima," Stvar je da se svi oduševe električnim pogonom. Trenutno reaguje na gas, ogroman momenat. Menjac ne postoji, nema kvacila, nema buke. Prosto, elektricni pogon je mnogo prikladniji za vozila od SUS motora. Jedini razlog zasto koristimo SUS motore su skupe i teske baterije.

Goran

pre 1 godinu

Ja 2012. kupio 3 godine staru Lancia Delta 2.0 dizel. Planirao da je menjam ali poče korona. Nego z šta da je menjam? Eno je sa 390000 na satu i dalje radi kao kada sam je kupio.

ljud

pre 1 godinu

Imao sam Fiat, Reno, Opel, BMW, VW, Micubishi, Nissan i sada Tojotu.
Ona mi se najviše sviđa pošto je najmanje zahtevna - samo radi i ništa od mene ne traži, a ta mi je sada osobina najpotrebnija. Od nje cenim da je samo Lexus bolji.

Rd53

pre 1 godinu

@ Srboljub
Ne tvrdim da je kod tebe slucaj, ali gledam pre iz radoznalosti cene honde accord. Ne sporim da je auto dobar, ali cene su malo je reci sulude.

Gagi

pre 1 godinu

Kod nas ljudi ostaju verni najviše zbog automehaničara, kad upoznaju dobrog majstora drže se te marke, zbog eventualnih problema, kažem iz iskustva

gagit

pre 1 godinu

Vozim od '89 godine, a profesionalno od '93, i do sada sam promenio negde oko 25 automobila. Neke sam vozio jedva mesec dana, a neke i po par godina. Vozio sam sve i svasta, od Zastave 750, do Mercedesa E klase, i mogu slobodno da kazem, da nikakvih pravila nema, auto moze da vas sluzi, ili ne, bez obzira na marku, zemlju porekla, klasu, bilo sta. Najvise problema sam imao sa automobilima od kojih sam najvise ocekivao, ali to verovatno ima veze i sa tim sto su skoro svi bili polovni. Poslednja dva vozila sam kupio nova, i mislim da je to pravi potez, gospodska stvar, ma koja kola bila.

Srboljub

pre 1 godinu

U mom slučaju bih rekao Honda, ali posle iskustva sa prodajom poslednje Honde koju sam vozio (kupljena nova, održavana i prešla ispod 100.000km kada sam je prodavao), samo mogu da kažem - Honda nikada više osim da se vozi dok se ne raspadne. Pa to je strašno za koliko je na kraju prodata. A i drugi vlasnik ni dan-danas (posle skoro 6 godina, pošto mi je poznanik) nema nijedan problem sa automobilom ali isto tako pokušava bezuspešno da je proda već mesecima. Od tada, samo popularniji brendovi (Tojota, BMW, VW, Mercedes, Mazda) i sa što više opreme, maltene nije važno stanje motora dokle god je oprema top, to se onda proda za nedelju dana… ovo naravno pričam za one koji često menjaju vozila. A ono za “od sada do penzije” imam novog favorita - Lexus (mada se i on prodaje kao Honda ali o tome neka brinu naslednici)

Ivan ZG

pre 1 godinu

Vozio renault clio, renault megane, toyota avensis, ford focus, audi a6, vw polo, vw golf, hyundai accent. Sluzbeni auto vozio skoda superb, skoda fabia, dacia duster, fiat punto. Nemam nikakav osecaj za lojalnost prema brendu. Vecina automobila koje sam kupovao bili su novi. Neki su me sluzili bolje, neki losije. Ipak, sutra bih bez problema mogao ponovo da promenim brend. Volim automobile, volim voznju, pedantan sam prema automobilima, ali to je ipak samo gomila gvozdja koja je tu da zadovolji nase potrebe.
(Gangula, 27. mart 2023 12:16)

Ima ljudi koje auti uopće ne interesiraju. Bitno da ih prevezu od točke A do B. Šta je ispod poklopca motora, o tome neka vodi računa - mehaničar. I to je sasvim legitimno razmišljanje.
Niti smo svi isti, niti bio bilo normalno da jesmo.
Žene kupuju aute po - boji. Koji im ide bolje uz torbicu ili cipele.
Benzin, dizel, električni? Koga briga.

Branko

pre 1 godinu

To je vec fanatizam. Tesla je poznat po mnogobrojnim kvarovima, sto je i normalno za novu tehnolosku kompaniju koja pravi automobile, a ljudi im se vracaju samo zbog brenda, ne zbog kvaliteta ili pristupacnosti...

Lojalan sam mom novčaniku, a ne robnoj marki

pre 1 godinu

Ako je bio dobar, gledam naslednika modela. Ako nije tražim najbolji odnos uloženo- dobijeno u tom trenutku.

Gangula

pre 1 godinu

Vozio renault clio, renault megane, toyota avensis, ford focus, audi a6, vw polo, vw golf, hyundai accent. Sluzbeni auto vozio skoda superb, skoda fabia, dacia duster, fiat punto. Nemam nikakav osecaj za lojalnost prema brendu. Vecina automobila koje sam kupovao bili su novi. Neki su me sluzili bolje, neki losije. Ipak, sutra bih bez problema mogao ponovo da promenim brend. Volim automobile, volim voznju, pedantan sam prema automobilima, ali to je ipak samo gomila gvozdja koja je tu da zadovolji nase potrebe.

Gangula

pre 1 godinu

Vozio renault clio, renault megane, toyota avensis, ford focus, audi a6, vw polo, vw golf, hyundai accent. Sluzbeni auto vozio skoda superb, skoda fabia, dacia duster, fiat punto. Nemam nikakav osecaj za lojalnost prema brendu. Vecina automobila koje sam kupovao bili su novi. Neki su me sluzili bolje, neki losije. Ipak, sutra bih bez problema mogao ponovo da promenim brend. Volim automobile, volim voznju, pedantan sam prema automobilima, ali to je ipak samo gomila gvozdja koja je tu da zadovolji nase potrebe.

gagit

pre 1 godinu

Vozim od '89 godine, a profesionalno od '93, i do sada sam promenio negde oko 25 automobila. Neke sam vozio jedva mesec dana, a neke i po par godina. Vozio sam sve i svasta, od Zastave 750, do Mercedesa E klase, i mogu slobodno da kazem, da nikakvih pravila nema, auto moze da vas sluzi, ili ne, bez obzira na marku, zemlju porekla, klasu, bilo sta. Najvise problema sam imao sa automobilima od kojih sam najvise ocekivao, ali to verovatno ima veze i sa tim sto su skoro svi bili polovni. Poslednja dva vozila sam kupio nova, i mislim da je to pravi potez, gospodska stvar, ma koja kola bila.

Gagi

pre 1 godinu

Kod nas ljudi ostaju verni najviše zbog automehaničara, kad upoznaju dobrog majstora drže se te marke, zbog eventualnih problema, kažem iz iskustva

Ivan ZG

pre 1 godinu

Vozio renault clio, renault megane, toyota avensis, ford focus, audi a6, vw polo, vw golf, hyundai accent. Sluzbeni auto vozio skoda superb, skoda fabia, dacia duster, fiat punto. Nemam nikakav osecaj za lojalnost prema brendu. Vecina automobila koje sam kupovao bili su novi. Neki su me sluzili bolje, neki losije. Ipak, sutra bih bez problema mogao ponovo da promenim brend. Volim automobile, volim voznju, pedantan sam prema automobilima, ali to je ipak samo gomila gvozdja koja je tu da zadovolji nase potrebe.
(Gangula, 27. mart 2023 12:16)

Ima ljudi koje auti uopće ne interesiraju. Bitno da ih prevezu od točke A do B. Šta je ispod poklopca motora, o tome neka vodi računa - mehaničar. I to je sasvim legitimno razmišljanje.
Niti smo svi isti, niti bio bilo normalno da jesmo.
Žene kupuju aute po - boji. Koji im ide bolje uz torbicu ili cipele.
Benzin, dizel, električni? Koga briga.

ljud

pre 1 godinu

Imao sam Fiat, Reno, Opel, BMW, VW, Micubishi, Nissan i sada Tojotu.
Ona mi se najviše sviđa pošto je najmanje zahtevna - samo radi i ništa od mene ne traži, a ta mi je sada osobina najpotrebnija. Od nje cenim da je samo Lexus bolji.

Srboljub

pre 1 godinu

U mom slučaju bih rekao Honda, ali posle iskustva sa prodajom poslednje Honde koju sam vozio (kupljena nova, održavana i prešla ispod 100.000km kada sam je prodavao), samo mogu da kažem - Honda nikada više osim da se vozi dok se ne raspadne. Pa to je strašno za koliko je na kraju prodata. A i drugi vlasnik ni dan-danas (posle skoro 6 godina, pošto mi je poznanik) nema nijedan problem sa automobilom ali isto tako pokušava bezuspešno da je proda već mesecima. Od tada, samo popularniji brendovi (Tojota, BMW, VW, Mercedes, Mazda) i sa što više opreme, maltene nije važno stanje motora dokle god je oprema top, to se onda proda za nedelju dana… ovo naravno pričam za one koji često menjaju vozila. A ono za “od sada do penzije” imam novog favorita - Lexus (mada se i on prodaje kao Honda ali o tome neka brinu naslednici)

Lojalan sam mom novčaniku, a ne robnoj marki

pre 1 godinu

Ako je bio dobar, gledam naslednika modela. Ako nije tražim najbolji odnos uloženo- dobijeno u tom trenutku.

Rd53

pre 1 godinu

@ Srboljub
Ne tvrdim da je kod tebe slucaj, ali gledam pre iz radoznalosti cene honde accord. Ne sporim da je auto dobar, ali cene su malo je reci sulude.

Branko

pre 1 godinu

To je vec fanatizam. Tesla je poznat po mnogobrojnim kvarovima, sto je i normalno za novu tehnolosku kompaniju koja pravi automobile, a ljudi im se vracaju samo zbog brenda, ne zbog kvaliteta ili pristupacnosti...

Goran

pre 1 godinu

Ja 2012. kupio 3 godine staru Lancia Delta 2.0 dizel. Planirao da je menjam ali poče korona. Nego z šta da je menjam? Eno je sa 390000 na satu i dalje radi kao kada sam je kupio.

Z

pre 1 godinu

"Tesla je poznat po mnogobrojnim kvarovima," Stvar je da se svi oduševe električnim pogonom. Trenutno reaguje na gas, ogroman momenat. Menjac ne postoji, nema kvacila, nema buke. Prosto, elektricni pogon je mnogo prikladniji za vozila od SUS motora. Jedini razlog zasto koristimo SUS motore su skupe i teske baterije.

Kran

pre 1 godinu

Mislim da mnogo ima do navike vozaca. Jedan od razloga prodajnog uspeha na trzistu vw grupe je bila cinjenica da dobijes ono sto ocekujes u pogledu dizajna, bez mnogo vratolomija. Dobijes relativno solidnu mehaniku sa rasprostranjenom servisnom mrezom. Dobijes jednostavan enterijer solidnog kvaliteta na koji si vec navikao. Jednostavno nema perioda privikavanja. Poslednjih nekoliko godina sve se izvrnulo. Dobijas komplikocanu mehaniku, enterijer prepun touchscreen-a sa katastrofalno komplikovanom multimedijom,sa plasticnim enterijerom koji je losiji od prethodne generacije i sve to za veci novac.
Vozio sam golf4, golf5, pasat b7, pasat b8.
Pasat b9 siguran sam da necu voziti jer kada vidim sta su napravili od golfa8, bice to za mene pozdrav od ove marke

JoJ

pre 1 godinu

Meni je najbitnije da je što prostiji auto, da mogu sam da uradim mali servis, da mogu jednostavno i lako sam da zamenim sve sijalice, pločice, diskove i ostali potrošni materijal. Da mi je servis za tu marku vozila blizu da ne idem 20 km na drugi kraj grada. Da za vozilo ima širok asortiman plovnih i novih delova i da su cene umerene. Recimo Subaru nikad ne bih vozio i slična egzotična vozila, ne zato što su loša, već zbog ovih kriterijuma.

Nije to zbog komšija ...

pre 1 godinu

Iako sam se sa njom baš nauživao, Ladu Nivu ne bih opet kupio, jer se bojim da joj je pao kvalitet.
Suzukija imao, ali, ne bih mu se vratio (u Srbiji).
Fiata bih veoma rado opet posedovao.
Pežou sam se jednom već vratio, i zadovoljan bio, ali, to je bilo pre nego su izmislili i-cocpit.
Hondu imam. I sutra bih je opet kupio.
Ali, realno, san mi je Dačija. I valjda ću je uzeti do 75. rodjendana. Sem ako i ona pre toga ne predje na "kontra cajgere" kao BMW ili Pežo.

SRBIN

pre 1 godinu

U mom slučaju bih rekao Honda, ali posle iskustva sa prodajom poslednje Honde koju sam vozio (kupljena nova, održavana i prešla ispod 100.000km kada sam je prodavao), samo mogu da kažem - Honda nikada više osim da se vozi dok se ne raspadne. Pa to je strašno za koliko je na kraju prodata. A i drugi vlasnik ni dan-danas (posle skoro 6 godina, pošto mi je poznanik) nema nijedan problem sa automobilom ali isto tako pokušava bezuspešno da je proda već mesecima. Od tada, samo popularniji brendovi (Tojota, BMW, VW, Mercedes, Mazda) i sa što više opreme, maltene nije važno stanje motora dokle god je oprema top, to se onda proda za nedelju dana… ovo naravno pričam za one koji često menjaju vozila. A ono za “od sada do penzije” imam novog favorita - Lexus (mada se i on prodaje kao Honda ali o tome neka brinu naslednici)
(Srboljub, 27. mart 2023 15:17)


Ja kad sam prodavao moju Hondu da bih kupio mladju Hondu, staru Hondu sam prodao za pola sata, bilo ih 4 kupca zainteresovana..Ode Honda kao metak, nikad problema sa prodajom ni kupovinom...

Ozrenac

pre 1 godinu

Ako ne računam auto na kom sam polagao vozačku ( neki VW polo ), nisam imao niti vozio auto koje nije mercedes, i dok god prave auta ostajem uz njih. Već četri kupljena nova u poslednjih 14 godina.

petar markovic

pre 1 godinu

Ako ne računam auto na kom sam polagao vozačku ( neki VW polo ), nisam imao niti vozio auto koje nije mercedes, i dok god prave auta ostajem uz njih. Već četri kupljena nova u poslednjih 14 godina.
(Ozrenac, 28. mart 2023 10:56)

ma bravo bre. to care. svaka cast

Srboljub

pre 1 godinu

U mom slučaju bih rekao Honda, ali posle iskustva sa prodajom poslednje Honde koju sam vozio (kupljena nova, održavana i prešla ispod 100.000km kada sam je prodavao), samo mogu da kažem - Honda nikada više osim da se vozi dok se ne raspadne. Pa to je strašno za koliko je na kraju prodata. A i drugi vlasnik ni dan-danas (posle skoro 6 godina, pošto mi je poznanik) nema nijedan problem sa automobilom ali isto tako pokušava bezuspešno da je proda već mesecima. Od tada, samo popularniji brendovi (Tojota, BMW, VW, Mercedes, Mazda) i sa što više opreme, maltene nije važno stanje motora dokle god je oprema top, to se onda proda za nedelju dana… ovo naravno pričam za one koji često menjaju vozila. A ono za “od sada do penzije” imam novog favorita - Lexus (mada se i on prodaje kao Honda ali o tome neka brinu naslednici)

Branko

pre 1 godinu

To je vec fanatizam. Tesla je poznat po mnogobrojnim kvarovima, sto je i normalno za novu tehnolosku kompaniju koja pravi automobile, a ljudi im se vracaju samo zbog brenda, ne zbog kvaliteta ili pristupacnosti...

Ivan ZG

pre 1 godinu

Vozio renault clio, renault megane, toyota avensis, ford focus, audi a6, vw polo, vw golf, hyundai accent. Sluzbeni auto vozio skoda superb, skoda fabia, dacia duster, fiat punto. Nemam nikakav osecaj za lojalnost prema brendu. Vecina automobila koje sam kupovao bili su novi. Neki su me sluzili bolje, neki losije. Ipak, sutra bih bez problema mogao ponovo da promenim brend. Volim automobile, volim voznju, pedantan sam prema automobilima, ali to je ipak samo gomila gvozdja koja je tu da zadovolji nase potrebe.
(Gangula, 27. mart 2023 12:16)

Ima ljudi koje auti uopće ne interesiraju. Bitno da ih prevezu od točke A do B. Šta je ispod poklopca motora, o tome neka vodi računa - mehaničar. I to je sasvim legitimno razmišljanje.
Niti smo svi isti, niti bio bilo normalno da jesmo.
Žene kupuju aute po - boji. Koji im ide bolje uz torbicu ili cipele.
Benzin, dizel, električni? Koga briga.

Gagi

pre 1 godinu

Kod nas ljudi ostaju verni najviše zbog automehaničara, kad upoznaju dobrog majstora drže se te marke, zbog eventualnih problema, kažem iz iskustva

Nije to zbog komšija ...

pre 1 godinu

Iako sam se sa njom baš nauživao, Ladu Nivu ne bih opet kupio, jer se bojim da joj je pao kvalitet.
Suzukija imao, ali, ne bih mu se vratio (u Srbiji).
Fiata bih veoma rado opet posedovao.
Pežou sam se jednom već vratio, i zadovoljan bio, ali, to je bilo pre nego su izmislili i-cocpit.
Hondu imam. I sutra bih je opet kupio.
Ali, realno, san mi je Dačija. I valjda ću je uzeti do 75. rodjendana. Sem ako i ona pre toga ne predje na "kontra cajgere" kao BMW ili Pežo.

Gangula

pre 1 godinu

Vozio renault clio, renault megane, toyota avensis, ford focus, audi a6, vw polo, vw golf, hyundai accent. Sluzbeni auto vozio skoda superb, skoda fabia, dacia duster, fiat punto. Nemam nikakav osecaj za lojalnost prema brendu. Vecina automobila koje sam kupovao bili su novi. Neki su me sluzili bolje, neki losije. Ipak, sutra bih bez problema mogao ponovo da promenim brend. Volim automobile, volim voznju, pedantan sam prema automobilima, ali to je ipak samo gomila gvozdja koja je tu da zadovolji nase potrebe.

Z

pre 1 godinu

"Tesla je poznat po mnogobrojnim kvarovima," Stvar je da se svi oduševe električnim pogonom. Trenutno reaguje na gas, ogroman momenat. Menjac ne postoji, nema kvacila, nema buke. Prosto, elektricni pogon je mnogo prikladniji za vozila od SUS motora. Jedini razlog zasto koristimo SUS motore su skupe i teske baterije.

Ozrenac

pre 1 godinu

Ako ne računam auto na kom sam polagao vozačku ( neki VW polo ), nisam imao niti vozio auto koje nije mercedes, i dok god prave auta ostajem uz njih. Već četri kupljena nova u poslednjih 14 godina.

ljud

pre 1 godinu

Imao sam Fiat, Reno, Opel, BMW, VW, Micubishi, Nissan i sada Tojotu.
Ona mi se najviše sviđa pošto je najmanje zahtevna - samo radi i ništa od mene ne traži, a ta mi je sada osobina najpotrebnija. Od nje cenim da je samo Lexus bolji.

JoJ

pre 1 godinu

Meni je najbitnije da je što prostiji auto, da mogu sam da uradim mali servis, da mogu jednostavno i lako sam da zamenim sve sijalice, pločice, diskove i ostali potrošni materijal. Da mi je servis za tu marku vozila blizu da ne idem 20 km na drugi kraj grada. Da za vozilo ima širok asortiman plovnih i novih delova i da su cene umerene. Recimo Subaru nikad ne bih vozio i slična egzotična vozila, ne zato što su loša, već zbog ovih kriterijuma.

gagit

pre 1 godinu

Vozim od '89 godine, a profesionalno od '93, i do sada sam promenio negde oko 25 automobila. Neke sam vozio jedva mesec dana, a neke i po par godina. Vozio sam sve i svasta, od Zastave 750, do Mercedesa E klase, i mogu slobodno da kazem, da nikakvih pravila nema, auto moze da vas sluzi, ili ne, bez obzira na marku, zemlju porekla, klasu, bilo sta. Najvise problema sam imao sa automobilima od kojih sam najvise ocekivao, ali to verovatno ima veze i sa tim sto su skoro svi bili polovni. Poslednja dva vozila sam kupio nova, i mislim da je to pravi potez, gospodska stvar, ma koja kola bila.

Lojalan sam mom novčaniku, a ne robnoj marki

pre 1 godinu

Ako je bio dobar, gledam naslednika modela. Ako nije tražim najbolji odnos uloženo- dobijeno u tom trenutku.

Goran

pre 1 godinu

Ja 2012. kupio 3 godine staru Lancia Delta 2.0 dizel. Planirao da je menjam ali poče korona. Nego z šta da je menjam? Eno je sa 390000 na satu i dalje radi kao kada sam je kupio.

Kran

pre 1 godinu

Mislim da mnogo ima do navike vozaca. Jedan od razloga prodajnog uspeha na trzistu vw grupe je bila cinjenica da dobijes ono sto ocekujes u pogledu dizajna, bez mnogo vratolomija. Dobijes relativno solidnu mehaniku sa rasprostranjenom servisnom mrezom. Dobijes jednostavan enterijer solidnog kvaliteta na koji si vec navikao. Jednostavno nema perioda privikavanja. Poslednjih nekoliko godina sve se izvrnulo. Dobijas komplikocanu mehaniku, enterijer prepun touchscreen-a sa katastrofalno komplikovanom multimedijom,sa plasticnim enterijerom koji je losiji od prethodne generacije i sve to za veci novac.
Vozio sam golf4, golf5, pasat b7, pasat b8.
Pasat b9 siguran sam da necu voziti jer kada vidim sta su napravili od golfa8, bice to za mene pozdrav od ove marke

Rd53

pre 1 godinu

@ Srboljub
Ne tvrdim da je kod tebe slucaj, ali gledam pre iz radoznalosti cene honde accord. Ne sporim da je auto dobar, ali cene su malo je reci sulude.

petar markovic

pre 1 godinu

Ako ne računam auto na kom sam polagao vozačku ( neki VW polo ), nisam imao niti vozio auto koje nije mercedes, i dok god prave auta ostajem uz njih. Već četri kupljena nova u poslednjih 14 godina.
(Ozrenac, 28. mart 2023 10:56)

ma bravo bre. to care. svaka cast

SRBIN

pre 1 godinu

U mom slučaju bih rekao Honda, ali posle iskustva sa prodajom poslednje Honde koju sam vozio (kupljena nova, održavana i prešla ispod 100.000km kada sam je prodavao), samo mogu da kažem - Honda nikada više osim da se vozi dok se ne raspadne. Pa to je strašno za koliko je na kraju prodata. A i drugi vlasnik ni dan-danas (posle skoro 6 godina, pošto mi je poznanik) nema nijedan problem sa automobilom ali isto tako pokušava bezuspešno da je proda već mesecima. Od tada, samo popularniji brendovi (Tojota, BMW, VW, Mercedes, Mazda) i sa što više opreme, maltene nije važno stanje motora dokle god je oprema top, to se onda proda za nedelju dana… ovo naravno pričam za one koji često menjaju vozila. A ono za “od sada do penzije” imam novog favorita - Lexus (mada se i on prodaje kao Honda ali o tome neka brinu naslednici)
(Srboljub, 27. mart 2023 15:17)


Ja kad sam prodavao moju Hondu da bih kupio mladju Hondu, staru Hondu sam prodao za pola sata, bilo ih 4 kupca zainteresovana..Ode Honda kao metak, nikad problema sa prodajom ni kupovinom...