Polovnjak

Subota, 25.02.2023.

14:21

Uvoz polovnog automobila: Korak po korak (3. deo)

Izvor: Izvor: Polovni automobili

Uvoz polovnog automobila: Korak po korak (3. deo) IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

11 Komentari

Sortiraj po:

milan

pre 1 godinu

@bog
Bog jeste jedan i ne dopisujem se s njim , ali malih je u Srbiji i previše . Uglavnom su nadobudne neznalice, često na visokim pozicijama i zbog toga nemerljive štetočine .
Pošto držiš da si jedan od malih bogova da te podsetim : 1 litar zgorelog ulja može zagaditi 1.000.000. /milion / litara pitke vode. U polovnom automobilu iz D, NL,... nalazi se minimum 10 l tečnosti (ne samo ulja) koje su opasne za okolinu i nadam se da razmere , ne samo potencijalne, štete možeš sagledati .
Umesto AMS koji , vek i po posle izuma automobila , izdaje potvrde da i uvozni imaju 4 točka i volan , te tehničkih pregleda koji teško razrešuju dilemu da li je automobil s ogrebotinom na braniku ispravan za vožnju , valjalo bi otvoriti konkurs za licencirane kuće koje bi obavljale sve administrativne i tehničke radnje (sa obaveznim malim servisom), da bi se polovni automobili lako uvezli i registrovali , a dispozicija svih štetnih materija bila propisna .
Filozofija je važan civilizacijski stub , a automobil , posebno polovni , obična potrošna roba, mali bože .

bog

pre 1 godinu

Sve pametan do pametnog
Pogotovo ovi sto filozofiraju da se djubre uvozi iz EU u SRB,oni su doktorirali na univerzitetu nauka o uvozu polovnih dobara iz EU.

Mitar

pre 1 godinu

Moje iskustvo sa uvozom iz Svedske.
1. Prvo izaberete auto, pozeljno je da imate nekog prijatelja u zemlji gde zelite da kupite auto da ga makar pogleda pre kupovine.
2. Nadjete speditera, kazete mu koji auto je u pitanju da bi vam napravio papire.
3. Odete u Swe, preuzmete auto, overite kod notara ugovor, uzmete saobracajnu i vracate se za Srbiju.
4. Pre granice sa Madjarskom svratite do pumpe na kojoj vam je rekao spediter da preuzmete dokumentaciju koju vam je spremio a koju zatim overavate na Madjarskoj granici.
5. Ulazite u Srbiju, prijavite nasoj carini auto za uvoz. Odradite tamo papirologiju u spediciji.
6. Nakon toga vozite kod svog speditera kome ostavljate auto i papirologiju.
7. Nakon nekoliko dana preuzimate auto, vracate tablice vlasniku u Swe da vam ga odjavi i nakon sto dobijete odjavu registrujete auto kod nas.

Postoje veci rizici ako sami dovozite auto nego kad vam ga doteraju na slepki, npr. da vam se pokvari auto u sred Evrope pa da vas oderu za popravku ali ako sve prodje bez problema znate bar da ste uzeli pouzdan auto, jer krsina ne moze da spoji 2000km u cugu a da ne rikne.

Aca

pre 1 godinu

Zivim u inostranstvu i hocu da carinim svoje vozilo u Srbiji koje vozim duzi niz godina. Kakva je tada procedura i sta mi sve treba od papira? Da li mogu sa mojim tablicama da dodjem? Da li mi treba ugovor o kupovini ( to je bilo pre 10 godina)? itd.

milan

pre 1 godinu

Godišnje u Srbiju stiže oko 120k polovnih automobila . Veći deo kontigenta je izbegao presu i preselio tone otrova iz D, I , A, F, NL,..., kod nas. Dve muve jednim udarcem ! Oslobodili se zla , dobili par stotina miliona evra, tj. povratili pare koje su nam pompezno donirali .
Mogućnosti su, za njih , neograničene preko fondova EU. Ovce se same nude za šišanje što potvrđuje lik pod nikom Slovenac koji seiri kako je kupio nova D kola , nesposoban da shvati šta je dao u zamenu .

Superhik

pre 1 godinu

Mogu li ovi ovisnici o evropskim olupinama objasniti kako misle (i čijim parama) osloboditi Srbiju (i njene građane) obaveze uklanjanja ovog otpada iz javnog prostora ?

Slovenac

pre 1 godinu

Uvoz auta u 3 dela? Detaljno? Ja evo kupio nov auto iz D pre mesec dana. Doterao ga, odvezao na homologaciju, potrosio 10 minuta. Za sat vremena me nazvali, svratio i pokupio dokument, pa sve zajedno preko neta predao na izracun poreza. Stigao porez za 2 dana, 3. dan sam registrovao auto. Bez tehnickog, jer je auto imao vazeci pregled iz D. To mi isto uzelo jedno 10 minuta.

StevaDžo

pre 1 godinu

....i večita dilema...kako "ustanoviti" pravu "kilometražu"...zato preporuka kupiti auto na "plačevima" u Srb...sigurna kilometraža i babe iz cele EU prodaju autove samo i isključivo u SrB....poz iz Vojvodineee....

Obraćanje nam dajte

pre 1 godinu

još jedan nastavak serijala "kako se za 3000 evra domoći olupanog Audija 3 bez žmigavaca" i biti prvi baja u Kaluđerici

Obraćanje nam dajte

pre 1 godinu

još jedan nastavak serijala "kako se za 3000 evra domoći olupanog Audija 3 bez žmigavaca" i biti prvi baja u Kaluđerici

StevaDžo

pre 1 godinu

....i večita dilema...kako "ustanoviti" pravu "kilometražu"...zato preporuka kupiti auto na "plačevima" u Srb...sigurna kilometraža i babe iz cele EU prodaju autove samo i isključivo u SrB....poz iz Vojvodineee....

Slovenac

pre 1 godinu

Uvoz auta u 3 dela? Detaljno? Ja evo kupio nov auto iz D pre mesec dana. Doterao ga, odvezao na homologaciju, potrosio 10 minuta. Za sat vremena me nazvali, svratio i pokupio dokument, pa sve zajedno preko neta predao na izracun poreza. Stigao porez za 2 dana, 3. dan sam registrovao auto. Bez tehnickog, jer je auto imao vazeci pregled iz D. To mi isto uzelo jedno 10 minuta.

milan

pre 1 godinu

Godišnje u Srbiju stiže oko 120k polovnih automobila . Veći deo kontigenta je izbegao presu i preselio tone otrova iz D, I , A, F, NL,..., kod nas. Dve muve jednim udarcem ! Oslobodili se zla , dobili par stotina miliona evra, tj. povratili pare koje su nam pompezno donirali .
Mogućnosti su, za njih , neograničene preko fondova EU. Ovce se same nude za šišanje što potvrđuje lik pod nikom Slovenac koji seiri kako je kupio nova D kola , nesposoban da shvati šta je dao u zamenu .

Superhik

pre 1 godinu

Mogu li ovi ovisnici o evropskim olupinama objasniti kako misle (i čijim parama) osloboditi Srbiju (i njene građane) obaveze uklanjanja ovog otpada iz javnog prostora ?

Aca

pre 1 godinu

Zivim u inostranstvu i hocu da carinim svoje vozilo u Srbiji koje vozim duzi niz godina. Kakva je tada procedura i sta mi sve treba od papira? Da li mogu sa mojim tablicama da dodjem? Da li mi treba ugovor o kupovini ( to je bilo pre 10 godina)? itd.

bog

pre 1 godinu

Sve pametan do pametnog
Pogotovo ovi sto filozofiraju da se djubre uvozi iz EU u SRB,oni su doktorirali na univerzitetu nauka o uvozu polovnih dobara iz EU.

Mitar

pre 1 godinu

Moje iskustvo sa uvozom iz Svedske.
1. Prvo izaberete auto, pozeljno je da imate nekog prijatelja u zemlji gde zelite da kupite auto da ga makar pogleda pre kupovine.
2. Nadjete speditera, kazete mu koji auto je u pitanju da bi vam napravio papire.
3. Odete u Swe, preuzmete auto, overite kod notara ugovor, uzmete saobracajnu i vracate se za Srbiju.
4. Pre granice sa Madjarskom svratite do pumpe na kojoj vam je rekao spediter da preuzmete dokumentaciju koju vam je spremio a koju zatim overavate na Madjarskoj granici.
5. Ulazite u Srbiju, prijavite nasoj carini auto za uvoz. Odradite tamo papirologiju u spediciji.
6. Nakon toga vozite kod svog speditera kome ostavljate auto i papirologiju.
7. Nakon nekoliko dana preuzimate auto, vracate tablice vlasniku u Swe da vam ga odjavi i nakon sto dobijete odjavu registrujete auto kod nas.

Postoje veci rizici ako sami dovozite auto nego kad vam ga doteraju na slepki, npr. da vam se pokvari auto u sred Evrope pa da vas oderu za popravku ali ako sve prodje bez problema znate bar da ste uzeli pouzdan auto, jer krsina ne moze da spoji 2000km u cugu a da ne rikne.

milan

pre 1 godinu

@bog
Bog jeste jedan i ne dopisujem se s njim , ali malih je u Srbiji i previše . Uglavnom su nadobudne neznalice, često na visokim pozicijama i zbog toga nemerljive štetočine .
Pošto držiš da si jedan od malih bogova da te podsetim : 1 litar zgorelog ulja može zagaditi 1.000.000. /milion / litara pitke vode. U polovnom automobilu iz D, NL,... nalazi se minimum 10 l tečnosti (ne samo ulja) koje su opasne za okolinu i nadam se da razmere , ne samo potencijalne, štete možeš sagledati .
Umesto AMS koji , vek i po posle izuma automobila , izdaje potvrde da i uvozni imaju 4 točka i volan , te tehničkih pregleda koji teško razrešuju dilemu da li je automobil s ogrebotinom na braniku ispravan za vožnju , valjalo bi otvoriti konkurs za licencirane kuće koje bi obavljale sve administrativne i tehničke radnje (sa obaveznim malim servisom), da bi se polovni automobili lako uvezli i registrovali , a dispozicija svih štetnih materija bila propisna .
Filozofija je važan civilizacijski stub , a automobil , posebno polovni , obična potrošna roba, mali bože .

Slovenac

pre 1 godinu

Uvoz auta u 3 dela? Detaljno? Ja evo kupio nov auto iz D pre mesec dana. Doterao ga, odvezao na homologaciju, potrosio 10 minuta. Za sat vremena me nazvali, svratio i pokupio dokument, pa sve zajedno preko neta predao na izracun poreza. Stigao porez za 2 dana, 3. dan sam registrovao auto. Bez tehnickog, jer je auto imao vazeci pregled iz D. To mi isto uzelo jedno 10 minuta.

Obraćanje nam dajte

pre 1 godinu

još jedan nastavak serijala "kako se za 3000 evra domoći olupanog Audija 3 bez žmigavaca" i biti prvi baja u Kaluđerici

milan

pre 1 godinu

Godišnje u Srbiju stiže oko 120k polovnih automobila . Veći deo kontigenta je izbegao presu i preselio tone otrova iz D, I , A, F, NL,..., kod nas. Dve muve jednim udarcem ! Oslobodili se zla , dobili par stotina miliona evra, tj. povratili pare koje su nam pompezno donirali .
Mogućnosti su, za njih , neograničene preko fondova EU. Ovce se same nude za šišanje što potvrđuje lik pod nikom Slovenac koji seiri kako je kupio nova D kola , nesposoban da shvati šta je dao u zamenu .

Superhik

pre 1 godinu

Mogu li ovi ovisnici o evropskim olupinama objasniti kako misle (i čijim parama) osloboditi Srbiju (i njene građane) obaveze uklanjanja ovog otpada iz javnog prostora ?

bog

pre 1 godinu

Sve pametan do pametnog
Pogotovo ovi sto filozofiraju da se djubre uvozi iz EU u SRB,oni su doktorirali na univerzitetu nauka o uvozu polovnih dobara iz EU.

StevaDžo

pre 1 godinu

....i večita dilema...kako "ustanoviti" pravu "kilometražu"...zato preporuka kupiti auto na "plačevima" u Srb...sigurna kilometraža i babe iz cele EU prodaju autove samo i isključivo u SrB....poz iz Vojvodineee....

milan

pre 1 godinu

@bog
Bog jeste jedan i ne dopisujem se s njim , ali malih je u Srbiji i previše . Uglavnom su nadobudne neznalice, često na visokim pozicijama i zbog toga nemerljive štetočine .
Pošto držiš da si jedan od malih bogova da te podsetim : 1 litar zgorelog ulja može zagaditi 1.000.000. /milion / litara pitke vode. U polovnom automobilu iz D, NL,... nalazi se minimum 10 l tečnosti (ne samo ulja) koje su opasne za okolinu i nadam se da razmere , ne samo potencijalne, štete možeš sagledati .
Umesto AMS koji , vek i po posle izuma automobila , izdaje potvrde da i uvozni imaju 4 točka i volan , te tehničkih pregleda koji teško razrešuju dilemu da li je automobil s ogrebotinom na braniku ispravan za vožnju , valjalo bi otvoriti konkurs za licencirane kuće koje bi obavljale sve administrativne i tehničke radnje (sa obaveznim malim servisom), da bi se polovni automobili lako uvezli i registrovali , a dispozicija svih štetnih materija bila propisna .
Filozofija je važan civilizacijski stub , a automobil , posebno polovni , obična potrošna roba, mali bože .

Aca

pre 1 godinu

Zivim u inostranstvu i hocu da carinim svoje vozilo u Srbiji koje vozim duzi niz godina. Kakva je tada procedura i sta mi sve treba od papira? Da li mogu sa mojim tablicama da dodjem? Da li mi treba ugovor o kupovini ( to je bilo pre 10 godina)? itd.

Mitar

pre 1 godinu

Moje iskustvo sa uvozom iz Svedske.
1. Prvo izaberete auto, pozeljno je da imate nekog prijatelja u zemlji gde zelite da kupite auto da ga makar pogleda pre kupovine.
2. Nadjete speditera, kazete mu koji auto je u pitanju da bi vam napravio papire.
3. Odete u Swe, preuzmete auto, overite kod notara ugovor, uzmete saobracajnu i vracate se za Srbiju.
4. Pre granice sa Madjarskom svratite do pumpe na kojoj vam je rekao spediter da preuzmete dokumentaciju koju vam je spremio a koju zatim overavate na Madjarskoj granici.
5. Ulazite u Srbiju, prijavite nasoj carini auto za uvoz. Odradite tamo papirologiju u spediciji.
6. Nakon toga vozite kod svog speditera kome ostavljate auto i papirologiju.
7. Nakon nekoliko dana preuzimate auto, vracate tablice vlasniku u Swe da vam ga odjavi i nakon sto dobijete odjavu registrujete auto kod nas.

Postoje veci rizici ako sami dovozite auto nego kad vam ga doteraju na slepki, npr. da vam se pokvari auto u sred Evrope pa da vas oderu za popravku ali ako sve prodje bez problema znate bar da ste uzeli pouzdan auto, jer krsina ne moze da spoji 2000km u cugu a da ne rikne.