Srđan BL
pre 1 godinu
fdsret
Ti sto glasaju kod vas ne voze aute sa Srb tablicama, kao sto ni (uvezeni) glasaci oko Zvornika ne voze aute sa BH tablicama... Sistem je isti sa obe strane, ne sikiraj se.
Sreda, 01.02.2023.
09:02
Izvor: Izvor: Polovni automobili
pre 1 godinu
fdsret
Ti sto glasaju kod vas ne voze aute sa Srb tablicama, kao sto ni (uvezeni) glasaci oko Zvornika ne voze aute sa BH tablicama... Sistem je isti sa obe strane, ne sikiraj se.
pre 1 godinu
@ Alex
U pravu si..
Hahahahaha
pre 1 godinu
(Logicar, 2. februar 2023 11:47)
Imam samo jedan nik i ono mi je bio prvi komentar. Drugo, ti da si uspešan u tome što radiš , ne bi auto posmatrao kao ''zarobljeni kapital'' jer auto je potrošno dobro, kao mobilni telefon npr. Voziš dok voziš i promeniš drugi. Treće, jeste, pismen sam, obrazovan, zarađujem odlično ali ne mislim da više vredim od drugih.Primetio sam da te komplekse prema učenim ljudima imaju upravo ljudi bez škole ili neke veštine, koji su, ponavljam, uvek išli linijom manjeg otpora u životu, žive život na 'kombinacije' i sad bi takvi da nam sole pamet. Pa neće moći. Takvima ne propuštam priliku da zapušim usta argumentacijom. Trudio sam se više od takvog, usavršavao se, radio na sebi i nema razloga da to krijem. Naprotiv, to treba pokazati kao pozitivan primer drugim i mladima, šta se može da postigne kad su ljudi vredni. Tako je u celom civilizovanom svetu, tako će biti i ovde.
pre 1 godinu
@ Alex
Posto vidim da pises sa razlicitih nick-ova, verovatno da bi se stekao utisak da vise ljudi deli tvoje nabedjeno stanoviste.
Nemoj se ti sekirati za moju promaju u dzepovima. Radi koliko hoces, uci, usavrsavaj se...ponavljaj tu globalno plasiranu matricu da ljudi koji su prema nekim imaginarnim kriterijuma pametni, vrede vise od ostalih. Za moju skolu se ne brini, nemam nameru da polemisem sa tobom o tome.
Zivim sasvim solidno, smisao mog zivota nije u poslu koji obavljam. Nemoj da pomislis da nisam uspesan u onome sto radim, ali se za razliku od tebe ne reklamiram.
Tebi svako dobro, i samo napred u zivotu.
pre 1 godinu
@Srđan BL
Da stvarno seku ne bi ih ovoliko glasalo na izborima u Srbiji.
pre 1 godinu
Vreme je nestabilno i nepredvidivo, koliko god da neko zaradjuje u datom trenutku, nije nikakva garancija da ce to potrajati.
Ne kazu ljudi za dzabe "auto je mrtav kapital"
(Logicar, 2. februar 2023 06:37
Da si učio neku dobru školu i imao dobar posao i iskustvo nikad ne bi ovo napisao. Zarađujem sve više jer imam sve vise iskustva i znanja. Nema krize kad imaš kvalitetno znanje i usavršavaš se. Samo napreduješ. Takvima kao ti to nije jasno jer ceo život idete linijom manjeg otpora , sa što manje muke i truda. Da se ušićari danas a za sutra ćemo da vidimo. Imam takve u okruženju. Sve imaju oni neka poznanstva a u džepu duva promaja. Zato im i nije sigurna sutrašnjica. I u sred ove situacije, razbijam se od posla a da ne pričam u zadnjih 10 godina. Knjige braćo, knjige a ne zvona i praporci.
pre 1 godinu
Vec par godina VW najprodavaniji polovnjak u Srbiji, a onda ovdje na svaku negativnu vijest o VW-u kao "Bosanci sijeku vene"...
pre 1 godinu
@ Hit
Nije to racionalizovanje prisilne odluke. Opste je poznata stvar da automobilima najvise pada vrednost prve 3 godine, a da se najmanje i kvare u tom periodu.
Opste je poznata cinjenica da je 99% ljudi na planeti finansijski ograniceno(u manjoj ili vecoj meri)
S tim u vezi naveo sam u mom slucaju najracionalniju odluku.
Kada bih imao mesecne prihode kao neki poznati fudbaler ili kosarkas, verovatno bih kupio nov auto. S obzirom da nikada necu biti u njihovoj situaciji, radim na svoj nacin. Svima bih preporucio to, jer imati u svom vlasnistvu stan u kome zivis i auto od 60-70 hiljada eura, nije pokazatelj uspeha nego kratkovidog razmisljanja. Vreme je nestabilno i nepredvidivo, koliko god da neko zaradjuje u datom trenutku, nije nikakva garancija da ce to potrajati.
Ne kazu ljudi za dzabe "auto je mrtav kapital"
pre 1 godinu
Procitajte malo statisticke podatke o starosti registrovanih automobila u Srbiji i Nemackoj. Nemacka = 14; Srbija = 17 godina. To je prosek, sto znaci da ni Nemci ne voze samo nove automobile i da i kod njih ima krseva
pre 1 godinu
Šta treba imati u glavi (osim pogane, zle namere) da bi se implicitno tvrdilo kako bi se ovde kupovali sve odreda novi automobili ako bi se Kosmet predao okupatoru?
pre 1 godinu
Kupio polovan auto, 4 godine star, presao pravih 170.000 km. Vozim ga vec 3 godine, presao sam jos 45.000
Sad je na satu 215.000 km. Da kucnem o drvo, nikakav problem nisam imao. Uradio veliki servis i to je to. Radi kao sat. Vozicu ga jos 3 godine i prodati. Prosli auto isti slucaj, servisi, spone, nista posebno.
Imao sam novac i za nov auto, ali mi nije palo na pamet da ga kupim. Ne prelazim puno, a ostatak novca sam ulozio u nekretninu koju izdajem. Dete ce imati krov nad glavom, a kirija kaplje svakog meseca.
Ne posecujem ovlasceni servis, garancija me ne zanima. Najveca garancija mi je lova u dzepu, koju sam ustedeo nekupujuci nov auto i neservisirajuci ga u ovlascenom po nagruvanim cenama zarad toboze garancije.
(Logicar, 1. februar 2023 16:19)
Znači kažeš prešao “PRAVIH” 170.000 km, a koji su prešli krivu kilometražu, neki drugi?
Hahahahaa , pa ljudi, plačem od smeha svaki put kad čujem tu rasprostranjenu floskulu kod naših nadarenih kupaca, koji imaju logično objašnjenje zašto se nikad ne isplati (mada oni mogu) kupiti novo vozilo, i da samo glupi ljudi kupuju novo, celu filozofiju napraviše da ubede prvenstveno sebe, kako su pametniji od ovih što kupe nove automobile i da racionalizuju svoje prisilne odluke.
pre 1 godinu
Kakav smo mi ekonomski tigar, ako je prodaja automobila svake godine sve manja, a u glavnom se kupuju polovni automobili stari 10 do 15 godina?
(Bojan, 01. februar 2023 15:39)
Lupate gluposti. Ti sto kupuju stare ranijih godina nisu ni kupovali, a danas mogu, doziveli da drze posao duze od 6 meseci i, gle cuda, dobiju kredit prvi put u zivotu! A kupuju ih od onih koji prelaze na novije ili nove, jer im se moze. Srba sve manje, automobila sve vise.
pre 1 godinu
@dr.sci.med, 1. februar 2023 12:29)
Pa što uze Kia a ne Dačiu?
Šalim se,svako ima svoju neku matematiku ali sam napisao komentar jer je Dačista morao da "ugura" svoju Dačiju čak i u ovu priču.
Poredi novu Dačiu i vozila iz 2008.
Kako izgleda Dačia iz 2008 ?
Ima li života u njoj?
Pa kada porediš neki auto onda to radiš na dva načina.
Prvo uporediš kakav još nov automobil možeš da kupiš za te pare a onda i koji polovan (kada je vec zapeo da poredi nov i polovan auto).
Da li uzeti novu Dačiu Duster ili nov Fiat 500l na primer?
Tu su po ceni.
Za druge modele isto nadješ odgovarajući model.
pre 1 godinu
Pre korone (dakle da kažemo neko redovno stanje stvari), na našem najpoznatijem oglasniku bilo je oko 57-58000 vozila u ponudi.
Za vreme korone oko 51-52000
Trenutno dok kucam ovaj tekst ima 66115 vozila u ponudi.
Ako je prodavcima glavni argument za poskupljenja, odnos ponude i potražnje, jel to znači da je danas, po ovim podacima, veća potražnja ili ponuda?
pre 1 godinu
Kupio sam golf 6 2.0 tdi 2021 godine i platio 6300 evra, doveo ga u super stanje i vozim dok se ne raspadne a ovamo skupljati pomalo za drugi automobil i tako radim u krug, nekome nije logično ali meni je tako najlakše za mozak ha ha
pre 1 godinu
Ne znam šta se čudite i kukate da ne možete nov auto da kupite.
Vozite i jedite Kosovo, u rezervoare sipajte Kosovo i vozite kad ga već ne date.
Da smo kao narod imali pameti kao Hrvati i Slovenci sad bi nam vozni park bio do 7-8 godina starosti.
Ali Zrbi najbolje znaju pa eto....
(lol, 01. februar 2023 14:25)
hoćemo kredit u rubljama.
pre 1 godinu
Kupio polovan auto, 4 godine star, presao pravih 170.000 km. Vozim ga vec 3 godine, presao sam jos 45.000
Sad je na satu 215.000 km. Da kucnem o drvo, nikakav problem nisam imao. Uradio veliki servis i to je to. Radi kao sat. Vozicu ga jos 3 godine i prodati. Prosli auto isti slucaj, servisi, spone, nista posebno.
Imao sam novac i za nov auto, ali mi nije palo na pamet da ga kupim. Ne prelazim puno, a ostatak novca sam ulozio u nekretninu koju izdajem. Dete ce imati krov nad glavom, a kirija kaplje svakog meseca.
Ne posecujem ovlasceni servis, garancija me ne zanima. Najveca garancija mi je lova u dzepu, koju sam ustedeo nekupujuci nov auto i neservisirajuci ga u ovlascenom po nagruvanim cenama zarad toboze garancije.
pre 1 godinu
Gledao auto do 3000 eura.
Svidro mi se jedan Peugeot,na oglasima u auto kuci 2006-to 150 000 km( svestan sam da je kilometraza vracena) uvezen iz Slovenije,cena 3150 nije fiksna.
Nazovem i ponudim 2800....kaze on meni nema sanse....zadnja cena 3050.
Hvala dovidjenja.
Nazovem rodjaka u Nemackoj i on mi nadje isti takav sa 160 000 km na satu za 1600 eura.
Sve me izaslo oko 2000 eura.
Onaj jos prodaje taj auto jos od proslog proleca.
(Poker aparat, 1. februar 2023 10:54)
Lepa priča samo neistinita. Od 1600 koliko kažeš da si platio auto do 2000e ima 400e što znači da si dovoz auta (doteran na prikolici ili na točkovima), carinu i registraciju platio 400e što je nemoguće. Samo registracija tog automobila je od 130-150e. Verovatno i kad te pitaju kažeš da troši 2l na 100km.
pre 1 godinu
Kakav smo mi ekonomski tigar, ako je prodaja automobila svake godine sve manja, a u glavnom se kupuju polovni automobili stari 10 do 15 godina?
pre 1 godinu
Ja kupio skup.
pre 1 godinu
koooo kupuje opel ljudi?!?!
pre 1 godinu
polovne
pre 1 godinu
Rat je okolo, šta radi kad nema struje, dizel, lož ulje, jestivo ulje ( bio dizel ), ko zna koliko će to potrajati, mi nismo Amerika da mož da se ludiramo sa strujom koju više nemamo nego što imamo, sad će po “kućama” tamo da instaliraju mini nuklearke ( ludost !) ….ekonomična varijanta i praktična, dok se svet nedozove pameti.
pre 1 godinu
Ti, rodjace, prelazis 12 hiljada km godišnje. Pa sta ja da radim, prelazim 40000. 7 puta 40,dakle 280000 km. Pa jel treba sebe da natezem da na svakih 4 godine kupujem novi auto? Samo sto izadjem iz jednog kredita da ulecem u drugi? Neka, hvala, ja tako necu. Platicu onoliko koliko imam, a ne da vozim 5 godina, auto koji nije moj. Da, nije moj, u saobraćajnoj ti pise ime lizing kuce.
(Tor, 1. februar 2023 14:01)
Automobil je potrošno dobro. NIje kuća ili plac pa da mora da bude u tvom vlasništvu. Voziš koliko voziš, uzmeš drugi pa opet.Kao mobilni telefon kod operatera. Mesečna rata 250-300 evra nije mnogo za nov auto jer nemaš kvarove tj garancija je tu i gotovo. Nemam kad da idem po majstorima da gubim vreme. Pre ću da provedem to vreme sa prijateljima, porodicom.
pre 1 godinu
"Na prodaju Peugeot 3008 u odlicnom stanju kako mehanicki tako i limarijski, auto bez greške, motor odličan, trap odličan ne trese i ne lupa, menjač lagan i precizan. Iz Svajcarske. Za više informacija pozovite. Kupcu ostaje samo registracija, moguci prevoz do kupca.
Svaki kupac ima mogucnost da se upozna sa stanjem vozila iz Svajcarske putem fotografija koje dokazuju istinitost stanja i opisa vozila .
Ukoliko zelite da do zeljenog vozila dodjete brzo efikasno i sa strucnim timom koji moze pogledati u Svajcarskoj i dati tacan opis mehanickog i limariskog stanja vozila onda ste na pravom mestu."
pre 1 godinu
Onda je matematika prosta- nategni se i kupi nov automobil i uzivaj kao sto ja uzivam vec 7 godina, majstore ne poznajem, a vozim auto koji je presao nepunih 90 hiljada kilometara, koji znam kako sam vozio i znam mu svaku manu i vrlinu. Prema tome ako neko zeli nov auto mora da odluci da ga stvarno zeli. Imate dosta automobila od 11-13 hiljada koji su novi, nisu u najjacoj opremi ali su novi, pa za XY godina neka taj auto bude ucesce za neki drugi nov automobil u boljoj opremi, a ne ceo zivot krsevi i olupine.
(dr.sci.med, 01. februar 2023 12:29)
Ti, rodjace, prelazis 12 hiljada km godišnje. Pa sta ja da radim, prelazim 40000. 7 puta 40,dakle 280000 km. Pa jel treba sebe da natezem da na svakih 4 godine kupujem novi auto? Samo sto izadjem iz jednog kredita da ulecem u drugi? Neka, hvala, ja tako necu. Platicu onoliko koliko imam, a ne da vozim 5 godina, auto koji nije moj. Da, nije moj, u saobraćajnoj ti pise ime lizing kuce.
pre 1 godinu
Gledam vozni park po Novom Sadu, sve krs do krsa prosek, preko 15 god.
pre 1 godinu
Ne znam šta se čudite i kukate da ne možete nov auto da kupite.
Vozite i jedite Kosovo, u rezervoare sipajte Kosovo i vozite kad ga već ne date.
Da smo kao narod imali pameti kao Hrvati i Slovenci sad bi nam vozni park bio do 7-8 godina starosti.
Ali Zrbi najbolje znaju pa eto....
pre 1 godinu
Pa u 2022 smo kupovali polovnjake iz 2005-te.
(Eric Cartman, 1. februar 2023 12:06)
Kada se razjario ekonomski tigar. Gdje je onaj Cinik da nam objasni kako je Srbija prešla Sloveniju po standardu i plaćama.
On gleda iz Njemačke i čini mu se da se u Srbiji dobro živi, al se ne vraća. Izgleda da on ne bi htio tako dobro živjeti, rađe da propadne u Njemačkoj. Ubi ga ova minimalna plaća od 1500 eura neto.
pre 1 godinu
Krševe.
pre 1 godinu
@Koliko košta novi Duster sa 4x4 pogonom?
Da li je bolje kupiti njega ili polovan Subaru Forester 2.0 boxer sa euro 6 motorom na primer (onaj model pre lakog hibrida)?
Auuuuuuuuuuuuuuu.... Pa bolji je Dacia Duster. Ti decko imas 17.5 godina????
pre 1 godinu
Kupio sam fijat punto 1,3 multijet za 1350 evra 2004 god. računam super sam prošao, auto registrovan godinu dana obično je cena oko 2000eura e sad taj što mi je prodao kaže auto nije na njega već na neku devojku iz susednog sela i kad ga ja platim moram odmah kod nje da se isti dan prevede, dobro nazovem nju telefonom dogovorimo kod notara overu potpisa i usput je pitam pošto je prodala auto tom od koga sam ja kupio kaže ona 600 evra e reko super, ja ga platio 1350 crkla je od smeha!!!
pre 1 godinu
Grande punto cng. Moj spas posle raznih krseva koje sam kupio na moju nesrecu prevaren. Dobar auto je onaj koji te dobro sluzi. Ali mladje godiste za mene kao i vecinu samo masta... Malo mi je zao sto i taj metan podizu.. Jeste isplativ... Ali gde u Srbiji da bude nesto isplativo dizu se cene kako se kome prohte... Mislim ekologija izduvni gasovi, posvlastice... Dozvoljena granice za izduvne gasove je 0.4 punto 0.04 cng
pre 1 godinu
Kupovali smo novo-novo sa pređenih 167.356 km, bez obzira na godište.
pre 1 godinu
Pa u 2022 smo kupovali polovnjake iz 2005-te.
pre 1 godinu
Jeftine ali ocuvane ko casa.
pre 1 godinu
@komša Ja sam bio upravo taj kojeg ti opisujes- gospodin koji ima 5000 evra i trazi krseve jer nema za novi automobil. Onda sam poludeo i 2016. godine podigao kredit i kupio novu Kiu Ceed. Jeste skupo u tom trenutku i jeste svakog meseca rata i kasko i sve....ali kada stavis na papir da ce na tom krsu iz 2008. godine da ti zakuca turbina (800 evra), da ce dizne da ti odu (100 evra po komadu) da ce zamajac da ti ode (set korpa lamela zamajac makar 700 evra) da ce jos boga oca stvari da ti crkne i zakljucak je OPET VOZIS KRSA STAROG GODINA. Onda je matematika prosta- nategni se i kupi nov automobil i uzivaj kao sto ja uzivam vec 7 godina, majstore ne poznajem, a vozim auto koji je presao nepunih 90 hiljada kilometara, koji znam kako sam vozio i znam mu svaku manu i vrlinu. Prema tome ako neko zeli nov auto mora da odluci da ga stvarno zeli. Imate dosta automobila od 11-13 hiljada koji su novi, nisu u najjacoj opremi ali su novi, pa za XY godina neka taj auto bude ucesce za neki drugi nov automobil u boljoj opremi, a ne ceo zivot krsevi i olupine.
pre 1 godinu
@Procitam ovu statistiku da je najvise prodatih automobila godista od 2007-2010. i onda citam generalno komentare i ljudi pljuju novu Daciju npr. Novo je super, pa bila to Dacija ili bio Mercedes, a mi sa nasim standardom i platama ocigledno ni tu Daciju ne mozemo da priustimo, ali zato mozemo da je blatimo jer je to besplatno. Aplauz. I jos jednom- APLAUZ.
(Djidjoni, 1. februar 2023 10:58)
Znam sta pokusavas da kazes, ali izgleda da nisi sedeo i vozio novu Daciju i lupicu Mercedes C, E klasu 2010 god. Razlika je nebo i zemlja u svakom smislu. Ne mora ni ta neka srednja visa klasa, neka je i Golf iz 2010 god opet ogromna razlika. A da ne mozemo da kupimo novu Daciju apsolutno stoji.
pre 1 godinu
Hvala alavim prodavcima polovnih, kupismo nov zbog njih. Bolje kredit u banci, nego kampovanje u servisu.
pre 1 godinu
gotovo 80% svih prodatih polovnih automobila u 2022. godini starije od 10 godina
znači kubanski scenario, novi auto je naučna fantastika, pravićete delove za vaše krntije po kujnama čekićem i testerom. e pa dragi sugrađani, ne živi se od obraćanja, srbovanje stiglo na naplatu
pre 1 godinu
Procitam ovu statistiku da je najvise prodatih automobila godista od 2007-2010. i onda citam generalno komentare i ljudi pljuju novu Daciju npr. Novo je super, pa bila to Dacija ili bio Mercedes, a mi sa nasim standardom i platama ocigledno ni tu Daciju ne mozemo da priustimo, ali zato mozemo da je blatimo jer je to besplatno. Aplauz. I jos jednom- APLAUZ.
(Djidjoni, 1. februar 2023 10:58)
Oni koji se bave uvozom i prodajom polovnjaka su se prilagodili situaciji.
Polovnjaci su poskupeli u EU a poskupeo je i prevoz/transport.
Uz neku uštedu kada je cena radne snage u pitanju (lickanje,popravke) ponudili su ono sto prosecan Srbin možda može da plati.
I opet je prodaja pala jer ljudi su se masovno odlucili da cuvaju ono sto imaju.
I sad dolazimo do vas Dačista.
Taj koji kupuje neko 2008 gidiste daje izmedju 4 i 10000 evra od prilike.
Koju Dačiju novu da kupi za te pare?
Koliko košta novi Duster sa 4x4 pogonom?
Da li je bolje kupiti njega ili polovan Subaru Forester 2.0 boxer sa euro 6 motorom na primer (onaj model pre lakog hibrida)?
Dačija je previse skup automobil postala.
Zaigrali su se.
pre 1 godinu
Krseve sa preko 200000km na satu.
pre 1 godinu
Gledao auto do 3000 eura.
Svidro mi se jedan Peugeot,na oglasima u auto kuci 2006-to 150 000 km( svestan sam da je kilometraza vracena) uvezen iz Slovenije,cena 3150 nije fiksna.
Nazovem i ponudim 2800....kaze on meni nema sanse....zadnja cena 3050.
Hvala dovidjenja.
Nazovem rodjaka u Nemackoj i on mi nadje isti takav sa 160 000 km na satu za 1600 eura.
Sve me izaslo oko 2000 eura.
Onaj jos prodaje taj auto jos od proslog proleca.
pre 1 godinu
Starija od 10 godina… Kakva tuga
pre 1 godinu
Auto otpad - Balkan
pre 1 godinu
Procitam ovu statistiku da je najvise prodatih automobila godista od 2007-2010. i onda citam generalno komentare i ljudi pljuju novu Daciju npr. Novo je super, pa bila to Dacija ili bio Mercedes, a mi sa nasim standardom i platama ocigledno ni tu Daciju ne mozemo da priustimo, ali zato mozemo da je blatimo jer je to besplatno. Aplauz. I jos jednom- APLAUZ.
pre 1 godinu
Svuda je prodaja polovnjaka pala, od amerike, kanada do EU. Razlog - njihova preterano velika cena, isplatljivije je iznajmiti u autorentu na dva tri meseca nego posedovati. JOš jedan razlog, električni automobili malo pomalo se probijaju. Ukupni % još uvek je mali, ni 1%, ali bićemo svedoci masovne eksapnzije za sledećih 10 godina. Svi veliku proizvođači ulazu ogromne pare u pogone za baterije, neki kao GM kupuju i rudnike litijuma, svi se pripršava sa sadašnjim automobilima na dizel i benzin. Prodavaće se budazašto u države koje će kasnije da krenu sa elektrifikacijom saobraćaja. Mi smo tu.
pre 1 godinu
Kupovali smo nemacke, francuske, italijanske brendove vozila iz zapadno evropskih zemalja u ponekog sa istoka japanci, korejanci itd. I to se nece promeniti u skorijoj buducnosti zbog ociglednog razloga a to je geografija a ne zato sto je neki bolji ili losiji. Svako se trudi da nadje najbolje za novac koji je spreman da ulozi i odvaja za odrzavanje. A svi znamo da je najbolji nov a polovan je onakav kako je odrzavan i cuvan zato je pravilo staro kad kupujes kola vise gledaj vlasnika nego robu…
pre 1 godinu
Pa ovo je porazavajuce … kola od maltene 15 godina najprodavanija …
Jasno je kakav je standard, a vala i zivotne navike. kola od 15 godina su za “oko kuce” , za “po gradu”, za “tu blizu” , a svaki dalji put mu dodje kao mini rizik.
pre 1 godinu
Kakvi automobili su se prodavali ???
S K U P I
Ne mislim na visoku vrednost, nego na naglo poslupljenje, loš izbor, i nenormalno dizanje cena.
Naravno, kada izneseš pare na sunce, od one oglasne cene ne bude ništa
Jer su mnogi proveli mesece oglašeni, a nisu prodavani.
pre 1 godinu
Zlatno doba
pre 1 godinu
Biće rast prodaje automobila ali u drugoj polovini godine. Pad cena u Z.Evropi je počeo i prema najavama očekuje se i do 20% pojeftinjenje polovnih i novih vozila. Ne žurite sa kupovinom. Pozdrav iz Bavarske!
pre 1 godinu
Gledao auto do 3000 eura.
Svidro mi se jedan Peugeot,na oglasima u auto kuci 2006-to 150 000 km( svestan sam da je kilometraza vracena) uvezen iz Slovenije,cena 3150 nije fiksna.
Nazovem i ponudim 2800....kaze on meni nema sanse....zadnja cena 3050.
Hvala dovidjenja.
Nazovem rodjaka u Nemackoj i on mi nadje isti takav sa 160 000 km na satu za 1600 eura.
Sve me izaslo oko 2000 eura.
Onaj jos prodaje taj auto jos od proslog proleca.
pre 1 godinu
gotovo 80% svih prodatih polovnih automobila u 2022. godini starije od 10 godina
znači kubanski scenario, novi auto je naučna fantastika, pravićete delove za vaše krntije po kujnama čekićem i testerom. e pa dragi sugrađani, ne živi se od obraćanja, srbovanje stiglo na naplatu
pre 1 godinu
Kupio sam fijat punto 1,3 multijet za 1350 evra 2004 god. računam super sam prošao, auto registrovan godinu dana obično je cena oko 2000eura e sad taj što mi je prodao kaže auto nije na njega već na neku devojku iz susednog sela i kad ga ja platim moram odmah kod nje da se isti dan prevede, dobro nazovem nju telefonom dogovorimo kod notara overu potpisa i usput je pitam pošto je prodala auto tom od koga sam ja kupio kaže ona 600 evra e reko super, ja ga platio 1350 crkla je od smeha!!!
pre 1 godinu
Procitam ovu statistiku da je najvise prodatih automobila godista od 2007-2010. i onda citam generalno komentare i ljudi pljuju novu Daciju npr. Novo je super, pa bila to Dacija ili bio Mercedes, a mi sa nasim standardom i platama ocigledno ni tu Daciju ne mozemo da priustimo, ali zato mozemo da je blatimo jer je to besplatno. Aplauz. I jos jednom- APLAUZ.
pre 1 godinu
Auto otpad - Balkan
pre 1 godinu
Kupovali smo novo-novo sa pređenih 167.356 km, bez obzira na godište.
pre 1 godinu
Pa ovo je porazavajuce … kola od maltene 15 godina najprodavanija …
Jasno je kakav je standard, a vala i zivotne navike. kola od 15 godina su za “oko kuce” , za “po gradu”, za “tu blizu” , a svaki dalji put mu dodje kao mini rizik.
pre 1 godinu
Procitam ovu statistiku da je najvise prodatih automobila godista od 2007-2010. i onda citam generalno komentare i ljudi pljuju novu Daciju npr. Novo je super, pa bila to Dacija ili bio Mercedes, a mi sa nasim standardom i platama ocigledno ni tu Daciju ne mozemo da priustimo, ali zato mozemo da je blatimo jer je to besplatno. Aplauz. I jos jednom- APLAUZ.
(Djidjoni, 1. februar 2023 10:58)
Oni koji se bave uvozom i prodajom polovnjaka su se prilagodili situaciji.
Polovnjaci su poskupeli u EU a poskupeo je i prevoz/transport.
Uz neku uštedu kada je cena radne snage u pitanju (lickanje,popravke) ponudili su ono sto prosecan Srbin možda može da plati.
I opet je prodaja pala jer ljudi su se masovno odlucili da cuvaju ono sto imaju.
I sad dolazimo do vas Dačista.
Taj koji kupuje neko 2008 gidiste daje izmedju 4 i 10000 evra od prilike.
Koju Dačiju novu da kupi za te pare?
Koliko košta novi Duster sa 4x4 pogonom?
Da li je bolje kupiti njega ili polovan Subaru Forester 2.0 boxer sa euro 6 motorom na primer (onaj model pre lakog hibrida)?
Dačija je previse skup automobil postala.
Zaigrali su se.
pre 1 godinu
Krseve sa preko 200000km na satu.
pre 1 godinu
Hvala alavim prodavcima polovnih, kupismo nov zbog njih. Bolje kredit u banci, nego kampovanje u servisu.
pre 1 godinu
Starija od 10 godina… Kakva tuga
pre 1 godinu
@komša Ja sam bio upravo taj kojeg ti opisujes- gospodin koji ima 5000 evra i trazi krseve jer nema za novi automobil. Onda sam poludeo i 2016. godine podigao kredit i kupio novu Kiu Ceed. Jeste skupo u tom trenutku i jeste svakog meseca rata i kasko i sve....ali kada stavis na papir da ce na tom krsu iz 2008. godine da ti zakuca turbina (800 evra), da ce dizne da ti odu (100 evra po komadu) da ce zamajac da ti ode (set korpa lamela zamajac makar 700 evra) da ce jos boga oca stvari da ti crkne i zakljucak je OPET VOZIS KRSA STAROG GODINA. Onda je matematika prosta- nategni se i kupi nov automobil i uzivaj kao sto ja uzivam vec 7 godina, majstore ne poznajem, a vozim auto koji je presao nepunih 90 hiljada kilometara, koji znam kako sam vozio i znam mu svaku manu i vrlinu. Prema tome ako neko zeli nov auto mora da odluci da ga stvarno zeli. Imate dosta automobila od 11-13 hiljada koji su novi, nisu u najjacoj opremi ali su novi, pa za XY godina neka taj auto bude ucesce za neki drugi nov automobil u boljoj opremi, a ne ceo zivot krsevi i olupine.
pre 1 godinu
@Procitam ovu statistiku da je najvise prodatih automobila godista od 2007-2010. i onda citam generalno komentare i ljudi pljuju novu Daciju npr. Novo je super, pa bila to Dacija ili bio Mercedes, a mi sa nasim standardom i platama ocigledno ni tu Daciju ne mozemo da priustimo, ali zato mozemo da je blatimo jer je to besplatno. Aplauz. I jos jednom- APLAUZ.
(Djidjoni, 1. februar 2023 10:58)
Znam sta pokusavas da kazes, ali izgleda da nisi sedeo i vozio novu Daciju i lupicu Mercedes C, E klasu 2010 god. Razlika je nebo i zemlja u svakom smislu. Ne mora ni ta neka srednja visa klasa, neka je i Golf iz 2010 god opet ogromna razlika. A da ne mozemo da kupimo novu Daciju apsolutno stoji.
pre 1 godinu
Jeftine ali ocuvane ko casa.
pre 1 godinu
Ne znam šta se čudite i kukate da ne možete nov auto da kupite.
Vozite i jedite Kosovo, u rezervoare sipajte Kosovo i vozite kad ga već ne date.
Da smo kao narod imali pameti kao Hrvati i Slovenci sad bi nam vozni park bio do 7-8 godina starosti.
Ali Zrbi najbolje znaju pa eto....
pre 1 godinu
Pa u 2022 smo kupovali polovnjake iz 2005-te.
pre 1 godinu
Biće rast prodaje automobila ali u drugoj polovini godine. Pad cena u Z.Evropi je počeo i prema najavama očekuje se i do 20% pojeftinjenje polovnih i novih vozila. Ne žurite sa kupovinom. Pozdrav iz Bavarske!
pre 1 godinu
Kupovali smo nemacke, francuske, italijanske brendove vozila iz zapadno evropskih zemalja u ponekog sa istoka japanci, korejanci itd. I to se nece promeniti u skorijoj buducnosti zbog ociglednog razloga a to je geografija a ne zato sto je neki bolji ili losiji. Svako se trudi da nadje najbolje za novac koji je spreman da ulozi i odvaja za odrzavanje. A svi znamo da je najbolji nov a polovan je onakav kako je odrzavan i cuvan zato je pravilo staro kad kupujes kola vise gledaj vlasnika nego robu…
pre 1 godinu
Gledao auto do 3000 eura.
Svidro mi se jedan Peugeot,na oglasima u auto kuci 2006-to 150 000 km( svestan sam da je kilometraza vracena) uvezen iz Slovenije,cena 3150 nije fiksna.
Nazovem i ponudim 2800....kaze on meni nema sanse....zadnja cena 3050.
Hvala dovidjenja.
Nazovem rodjaka u Nemackoj i on mi nadje isti takav sa 160 000 km na satu za 1600 eura.
Sve me izaslo oko 2000 eura.
Onaj jos prodaje taj auto jos od proslog proleca.
(Poker aparat, 1. februar 2023 10:54)
Lepa priča samo neistinita. Od 1600 koliko kažeš da si platio auto do 2000e ima 400e što znači da si dovoz auta (doteran na prikolici ili na točkovima), carinu i registraciju platio 400e što je nemoguće. Samo registracija tog automobila je od 130-150e. Verovatno i kad te pitaju kažeš da troši 2l na 100km.
pre 1 godinu
Grande punto cng. Moj spas posle raznih krseva koje sam kupio na moju nesrecu prevaren. Dobar auto je onaj koji te dobro sluzi. Ali mladje godiste za mene kao i vecinu samo masta... Malo mi je zao sto i taj metan podizu.. Jeste isplativ... Ali gde u Srbiji da bude nesto isplativo dizu se cene kako se kome prohte... Mislim ekologija izduvni gasovi, posvlastice... Dozvoljena granice za izduvne gasove je 0.4 punto 0.04 cng
pre 1 godinu
Pa u 2022 smo kupovali polovnjake iz 2005-te.
(Eric Cartman, 1. februar 2023 12:06)
Kada se razjario ekonomski tigar. Gdje je onaj Cinik da nam objasni kako je Srbija prešla Sloveniju po standardu i plaćama.
On gleda iz Njemačke i čini mu se da se u Srbiji dobro živi, al se ne vraća. Izgleda da on ne bi htio tako dobro živjeti, rađe da propadne u Njemačkoj. Ubi ga ova minimalna plaća od 1500 eura neto.
pre 1 godinu
Kupio polovan auto, 4 godine star, presao pravih 170.000 km. Vozim ga vec 3 godine, presao sam jos 45.000
Sad je na satu 215.000 km. Da kucnem o drvo, nikakav problem nisam imao. Uradio veliki servis i to je to. Radi kao sat. Vozicu ga jos 3 godine i prodati. Prosli auto isti slucaj, servisi, spone, nista posebno.
Imao sam novac i za nov auto, ali mi nije palo na pamet da ga kupim. Ne prelazim puno, a ostatak novca sam ulozio u nekretninu koju izdajem. Dete ce imati krov nad glavom, a kirija kaplje svakog meseca.
Ne posecujem ovlasceni servis, garancija me ne zanima. Najveca garancija mi je lova u dzepu, koju sam ustedeo nekupujuci nov auto i neservisirajuci ga u ovlascenom po nagruvanim cenama zarad toboze garancije.
pre 1 godinu
Kakvi automobili su se prodavali ???
S K U P I
Ne mislim na visoku vrednost, nego na naglo poslupljenje, loš izbor, i nenormalno dizanje cena.
Naravno, kada izneseš pare na sunce, od one oglasne cene ne bude ništa
Jer su mnogi proveli mesece oglašeni, a nisu prodavani.
pre 1 godinu
Zlatno doba
pre 1 godinu
Ti, rodjace, prelazis 12 hiljada km godišnje. Pa sta ja da radim, prelazim 40000. 7 puta 40,dakle 280000 km. Pa jel treba sebe da natezem da na svakih 4 godine kupujem novi auto? Samo sto izadjem iz jednog kredita da ulecem u drugi? Neka, hvala, ja tako necu. Platicu onoliko koliko imam, a ne da vozim 5 godina, auto koji nije moj. Da, nije moj, u saobraćajnoj ti pise ime lizing kuce.
(Tor, 1. februar 2023 14:01)
Automobil je potrošno dobro. NIje kuća ili plac pa da mora da bude u tvom vlasništvu. Voziš koliko voziš, uzmeš drugi pa opet.Kao mobilni telefon kod operatera. Mesečna rata 250-300 evra nije mnogo za nov auto jer nemaš kvarove tj garancija je tu i gotovo. Nemam kad da idem po majstorima da gubim vreme. Pre ću da provedem to vreme sa prijateljima, porodicom.
pre 1 godinu
Kakav smo mi ekonomski tigar, ako je prodaja automobila svake godine sve manja, a u glavnom se kupuju polovni automobili stari 10 do 15 godina?
pre 1 godinu
Gledam vozni park po Novom Sadu, sve krs do krsa prosek, preko 15 god.
pre 1 godinu
Pre korone (dakle da kažemo neko redovno stanje stvari), na našem najpoznatijem oglasniku bilo je oko 57-58000 vozila u ponudi.
Za vreme korone oko 51-52000
Trenutno dok kucam ovaj tekst ima 66115 vozila u ponudi.
Ako je prodavcima glavni argument za poskupljenja, odnos ponude i potražnje, jel to znači da je danas, po ovim podacima, veća potražnja ili ponuda?
pre 1 godinu
Krševe.
pre 1 godinu
Svuda je prodaja polovnjaka pala, od amerike, kanada do EU. Razlog - njihova preterano velika cena, isplatljivije je iznajmiti u autorentu na dva tri meseca nego posedovati. JOš jedan razlog, električni automobili malo pomalo se probijaju. Ukupni % još uvek je mali, ni 1%, ali bićemo svedoci masovne eksapnzije za sledećih 10 godina. Svi veliku proizvođači ulazu ogromne pare u pogone za baterije, neki kao GM kupuju i rudnike litijuma, svi se pripršava sa sadašnjim automobilima na dizel i benzin. Prodavaće se budazašto u države koje će kasnije da krenu sa elektrifikacijom saobraćaja. Mi smo tu.
pre 1 godinu
@ Hit
Nije to racionalizovanje prisilne odluke. Opste je poznata stvar da automobilima najvise pada vrednost prve 3 godine, a da se najmanje i kvare u tom periodu.
Opste je poznata cinjenica da je 99% ljudi na planeti finansijski ograniceno(u manjoj ili vecoj meri)
S tim u vezi naveo sam u mom slucaju najracionalniju odluku.
Kada bih imao mesecne prihode kao neki poznati fudbaler ili kosarkas, verovatno bih kupio nov auto. S obzirom da nikada necu biti u njihovoj situaciji, radim na svoj nacin. Svima bih preporucio to, jer imati u svom vlasnistvu stan u kome zivis i auto od 60-70 hiljada eura, nije pokazatelj uspeha nego kratkovidog razmisljanja. Vreme je nestabilno i nepredvidivo, koliko god da neko zaradjuje u datom trenutku, nije nikakva garancija da ce to potrajati.
Ne kazu ljudi za dzabe "auto je mrtav kapital"
pre 1 godinu
Onda je matematika prosta- nategni se i kupi nov automobil i uzivaj kao sto ja uzivam vec 7 godina, majstore ne poznajem, a vozim auto koji je presao nepunih 90 hiljada kilometara, koji znam kako sam vozio i znam mu svaku manu i vrlinu. Prema tome ako neko zeli nov auto mora da odluci da ga stvarno zeli. Imate dosta automobila od 11-13 hiljada koji su novi, nisu u najjacoj opremi ali su novi, pa za XY godina neka taj auto bude ucesce za neki drugi nov automobil u boljoj opremi, a ne ceo zivot krsevi i olupine.
(dr.sci.med, 01. februar 2023 12:29)
Ti, rodjace, prelazis 12 hiljada km godišnje. Pa sta ja da radim, prelazim 40000. 7 puta 40,dakle 280000 km. Pa jel treba sebe da natezem da na svakih 4 godine kupujem novi auto? Samo sto izadjem iz jednog kredita da ulecem u drugi? Neka, hvala, ja tako necu. Platicu onoliko koliko imam, a ne da vozim 5 godina, auto koji nije moj. Da, nije moj, u saobraćajnoj ti pise ime lizing kuce.
pre 1 godinu
Ne znam šta se čudite i kukate da ne možete nov auto da kupite.
Vozite i jedite Kosovo, u rezervoare sipajte Kosovo i vozite kad ga već ne date.
Da smo kao narod imali pameti kao Hrvati i Slovenci sad bi nam vozni park bio do 7-8 godina starosti.
Ali Zrbi najbolje znaju pa eto....
(lol, 01. februar 2023 14:25)
hoćemo kredit u rubljama.
pre 1 godinu
@Koliko košta novi Duster sa 4x4 pogonom?
Da li je bolje kupiti njega ili polovan Subaru Forester 2.0 boxer sa euro 6 motorom na primer (onaj model pre lakog hibrida)?
Auuuuuuuuuuuuuuu.... Pa bolji je Dacia Duster. Ti decko imas 17.5 godina????
pre 1 godinu
Ja kupio skup.
pre 1 godinu
Kupio polovan auto, 4 godine star, presao pravih 170.000 km. Vozim ga vec 3 godine, presao sam jos 45.000
Sad je na satu 215.000 km. Da kucnem o drvo, nikakav problem nisam imao. Uradio veliki servis i to je to. Radi kao sat. Vozicu ga jos 3 godine i prodati. Prosli auto isti slucaj, servisi, spone, nista posebno.
Imao sam novac i za nov auto, ali mi nije palo na pamet da ga kupim. Ne prelazim puno, a ostatak novca sam ulozio u nekretninu koju izdajem. Dete ce imati krov nad glavom, a kirija kaplje svakog meseca.
Ne posecujem ovlasceni servis, garancija me ne zanima. Najveca garancija mi je lova u dzepu, koju sam ustedeo nekupujuci nov auto i neservisirajuci ga u ovlascenom po nagruvanim cenama zarad toboze garancije.
(Logicar, 1. februar 2023 16:19)
Znači kažeš prešao “PRAVIH” 170.000 km, a koji su prešli krivu kilometražu, neki drugi?
Hahahahaa , pa ljudi, plačem od smeha svaki put kad čujem tu rasprostranjenu floskulu kod naših nadarenih kupaca, koji imaju logično objašnjenje zašto se nikad ne isplati (mada oni mogu) kupiti novo vozilo, i da samo glupi ljudi kupuju novo, celu filozofiju napraviše da ubede prvenstveno sebe, kako su pametniji od ovih što kupe nove automobile i da racionalizuju svoje prisilne odluke.
pre 1 godinu
@ Alex
Posto vidim da pises sa razlicitih nick-ova, verovatno da bi se stekao utisak da vise ljudi deli tvoje nabedjeno stanoviste.
Nemoj se ti sekirati za moju promaju u dzepovima. Radi koliko hoces, uci, usavrsavaj se...ponavljaj tu globalno plasiranu matricu da ljudi koji su prema nekim imaginarnim kriterijuma pametni, vrede vise od ostalih. Za moju skolu se ne brini, nemam nameru da polemisem sa tobom o tome.
Zivim sasvim solidno, smisao mog zivota nije u poslu koji obavljam. Nemoj da pomislis da nisam uspesan u onome sto radim, ali se za razliku od tebe ne reklamiram.
Tebi svako dobro, i samo napred u zivotu.
pre 1 godinu
polovne
pre 1 godinu
Rat je okolo, šta radi kad nema struje, dizel, lož ulje, jestivo ulje ( bio dizel ), ko zna koliko će to potrajati, mi nismo Amerika da mož da se ludiramo sa strujom koju više nemamo nego što imamo, sad će po “kućama” tamo da instaliraju mini nuklearke ( ludost !) ….ekonomična varijanta i praktična, dok se svet nedozove pameti.
pre 1 godinu
koooo kupuje opel ljudi?!?!
pre 1 godinu
@ Alex
U pravu si..
Hahahahaha
pre 1 godinu
@dr.sci.med, 1. februar 2023 12:29)
Pa što uze Kia a ne Dačiu?
Šalim se,svako ima svoju neku matematiku ali sam napisao komentar jer je Dačista morao da "ugura" svoju Dačiju čak i u ovu priču.
Poredi novu Dačiu i vozila iz 2008.
Kako izgleda Dačia iz 2008 ?
Ima li života u njoj?
Pa kada porediš neki auto onda to radiš na dva načina.
Prvo uporediš kakav još nov automobil možeš da kupiš za te pare a onda i koji polovan (kada je vec zapeo da poredi nov i polovan auto).
Da li uzeti novu Dačiu Duster ili nov Fiat 500l na primer?
Tu su po ceni.
Za druge modele isto nadješ odgovarajući model.
pre 1 godinu
Vreme je nestabilno i nepredvidivo, koliko god da neko zaradjuje u datom trenutku, nije nikakva garancija da ce to potrajati.
Ne kazu ljudi za dzabe "auto je mrtav kapital"
(Logicar, 2. februar 2023 06:37
Da si učio neku dobru školu i imao dobar posao i iskustvo nikad ne bi ovo napisao. Zarađujem sve više jer imam sve vise iskustva i znanja. Nema krize kad imaš kvalitetno znanje i usavršavaš se. Samo napreduješ. Takvima kao ti to nije jasno jer ceo život idete linijom manjeg otpora , sa što manje muke i truda. Da se ušićari danas a za sutra ćemo da vidimo. Imam takve u okruženju. Sve imaju oni neka poznanstva a u džepu duva promaja. Zato im i nije sigurna sutrašnjica. I u sred ove situacije, razbijam se od posla a da ne pričam u zadnjih 10 godina. Knjige braćo, knjige a ne zvona i praporci.
pre 1 godinu
Šta treba imati u glavi (osim pogane, zle namere) da bi se implicitno tvrdilo kako bi se ovde kupovali sve odreda novi automobili ako bi se Kosmet predao okupatoru?
pre 1 godinu
(Logicar, 2. februar 2023 11:47)
Imam samo jedan nik i ono mi je bio prvi komentar. Drugo, ti da si uspešan u tome što radiš , ne bi auto posmatrao kao ''zarobljeni kapital'' jer auto je potrošno dobro, kao mobilni telefon npr. Voziš dok voziš i promeniš drugi. Treće, jeste, pismen sam, obrazovan, zarađujem odlično ali ne mislim da više vredim od drugih.Primetio sam da te komplekse prema učenim ljudima imaju upravo ljudi bez škole ili neke veštine, koji su, ponavljam, uvek išli linijom manjeg otpora u životu, žive život na 'kombinacije' i sad bi takvi da nam sole pamet. Pa neće moći. Takvima ne propuštam priliku da zapušim usta argumentacijom. Trudio sam se više od takvog, usavršavao se, radio na sebi i nema razloga da to krijem. Naprotiv, to treba pokazati kao pozitivan primer drugim i mladima, šta se može da postigne kad su ljudi vredni. Tako je u celom civilizovanom svetu, tako će biti i ovde.
pre 1 godinu
"Na prodaju Peugeot 3008 u odlicnom stanju kako mehanicki tako i limarijski, auto bez greške, motor odličan, trap odličan ne trese i ne lupa, menjač lagan i precizan. Iz Svajcarske. Za više informacija pozovite. Kupcu ostaje samo registracija, moguci prevoz do kupca.
Svaki kupac ima mogucnost da se upozna sa stanjem vozila iz Svajcarske putem fotografija koje dokazuju istinitost stanja i opisa vozila .
Ukoliko zelite da do zeljenog vozila dodjete brzo efikasno i sa strucnim timom koji moze pogledati u Svajcarskoj i dati tacan opis mehanickog i limariskog stanja vozila onda ste na pravom mestu."
pre 1 godinu
Kupio sam golf 6 2.0 tdi 2021 godine i platio 6300 evra, doveo ga u super stanje i vozim dok se ne raspadne a ovamo skupljati pomalo za drugi automobil i tako radim u krug, nekome nije logično ali meni je tako najlakše za mozak ha ha
pre 1 godinu
Procitajte malo statisticke podatke o starosti registrovanih automobila u Srbiji i Nemackoj. Nemacka = 14; Srbija = 17 godina. To je prosek, sto znaci da ni Nemci ne voze samo nove automobile i da i kod njih ima krseva
pre 1 godinu
Kakav smo mi ekonomski tigar, ako je prodaja automobila svake godine sve manja, a u glavnom se kupuju polovni automobili stari 10 do 15 godina?
(Bojan, 01. februar 2023 15:39)
Lupate gluposti. Ti sto kupuju stare ranijih godina nisu ni kupovali, a danas mogu, doziveli da drze posao duze od 6 meseci i, gle cuda, dobiju kredit prvi put u zivotu! A kupuju ih od onih koji prelaze na novije ili nove, jer im se moze. Srba sve manje, automobila sve vise.
pre 1 godinu
Vec par godina VW najprodavaniji polovnjak u Srbiji, a onda ovdje na svaku negativnu vijest o VW-u kao "Bosanci sijeku vene"...
pre 1 godinu
@Srđan BL
Da stvarno seku ne bi ih ovoliko glasalo na izborima u Srbiji.
pre 1 godinu
fdsret
Ti sto glasaju kod vas ne voze aute sa Srb tablicama, kao sto ni (uvezeni) glasaci oko Zvornika ne voze aute sa BH tablicama... Sistem je isti sa obe strane, ne sikiraj se.
pre 1 godinu
Ne znam šta se čudite i kukate da ne možete nov auto da kupite.
Vozite i jedite Kosovo, u rezervoare sipajte Kosovo i vozite kad ga već ne date.
Da smo kao narod imali pameti kao Hrvati i Slovenci sad bi nam vozni park bio do 7-8 godina starosti.
Ali Zrbi najbolje znaju pa eto....
pre 1 godinu
@komša Ja sam bio upravo taj kojeg ti opisujes- gospodin koji ima 5000 evra i trazi krseve jer nema za novi automobil. Onda sam poludeo i 2016. godine podigao kredit i kupio novu Kiu Ceed. Jeste skupo u tom trenutku i jeste svakog meseca rata i kasko i sve....ali kada stavis na papir da ce na tom krsu iz 2008. godine da ti zakuca turbina (800 evra), da ce dizne da ti odu (100 evra po komadu) da ce zamajac da ti ode (set korpa lamela zamajac makar 700 evra) da ce jos boga oca stvari da ti crkne i zakljucak je OPET VOZIS KRSA STAROG GODINA. Onda je matematika prosta- nategni se i kupi nov automobil i uzivaj kao sto ja uzivam vec 7 godina, majstore ne poznajem, a vozim auto koji je presao nepunih 90 hiljada kilometara, koji znam kako sam vozio i znam mu svaku manu i vrlinu. Prema tome ako neko zeli nov auto mora da odluci da ga stvarno zeli. Imate dosta automobila od 11-13 hiljada koji su novi, nisu u najjacoj opremi ali su novi, pa za XY godina neka taj auto bude ucesce za neki drugi nov automobil u boljoj opremi, a ne ceo zivot krsevi i olupine.
pre 1 godinu
Onda je matematika prosta- nategni se i kupi nov automobil i uzivaj kao sto ja uzivam vec 7 godina, majstore ne poznajem, a vozim auto koji je presao nepunih 90 hiljada kilometara, koji znam kako sam vozio i znam mu svaku manu i vrlinu. Prema tome ako neko zeli nov auto mora da odluci da ga stvarno zeli. Imate dosta automobila od 11-13 hiljada koji su novi, nisu u najjacoj opremi ali su novi, pa za XY godina neka taj auto bude ucesce za neki drugi nov automobil u boljoj opremi, a ne ceo zivot krsevi i olupine.
(dr.sci.med, 01. februar 2023 12:29)
Ti, rodjace, prelazis 12 hiljada km godišnje. Pa sta ja da radim, prelazim 40000. 7 puta 40,dakle 280000 km. Pa jel treba sebe da natezem da na svakih 4 godine kupujem novi auto? Samo sto izadjem iz jednog kredita da ulecem u drugi? Neka, hvala, ja tako necu. Platicu onoliko koliko imam, a ne da vozim 5 godina, auto koji nije moj. Da, nije moj, u saobraćajnoj ti pise ime lizing kuce.
pre 1 godinu
koooo kupuje opel ljudi?!?!
pre 1 godinu
Gledao auto do 3000 eura.
Svidro mi se jedan Peugeot,na oglasima u auto kuci 2006-to 150 000 km( svestan sam da je kilometraza vracena) uvezen iz Slovenije,cena 3150 nije fiksna.
Nazovem i ponudim 2800....kaze on meni nema sanse....zadnja cena 3050.
Hvala dovidjenja.
Nazovem rodjaka u Nemackoj i on mi nadje isti takav sa 160 000 km na satu za 1600 eura.
Sve me izaslo oko 2000 eura.
Onaj jos prodaje taj auto jos od proslog proleca.
pre 1 godinu
"Na prodaju Peugeot 3008 u odlicnom stanju kako mehanicki tako i limarijski, auto bez greške, motor odličan, trap odličan ne trese i ne lupa, menjač lagan i precizan. Iz Svajcarske. Za više informacija pozovite. Kupcu ostaje samo registracija, moguci prevoz do kupca.
Svaki kupac ima mogucnost da se upozna sa stanjem vozila iz Svajcarske putem fotografija koje dokazuju istinitost stanja i opisa vozila .
Ukoliko zelite da do zeljenog vozila dodjete brzo efikasno i sa strucnim timom koji moze pogledati u Svajcarskoj i dati tacan opis mehanickog i limariskog stanja vozila onda ste na pravom mestu."
pre 1 godinu
Svuda je prodaja polovnjaka pala, od amerike, kanada do EU. Razlog - njihova preterano velika cena, isplatljivije je iznajmiti u autorentu na dva tri meseca nego posedovati. JOš jedan razlog, električni automobili malo pomalo se probijaju. Ukupni % još uvek je mali, ni 1%, ali bićemo svedoci masovne eksapnzije za sledećih 10 godina. Svi veliku proizvođači ulazu ogromne pare u pogone za baterije, neki kao GM kupuju i rudnike litijuma, svi se pripršava sa sadašnjim automobilima na dizel i benzin. Prodavaće se budazašto u države koje će kasnije da krenu sa elektrifikacijom saobraćaja. Mi smo tu.
pre 1 godinu
Procitam ovu statistiku da je najvise prodatih automobila godista od 2007-2010. i onda citam generalno komentare i ljudi pljuju novu Daciju npr. Novo je super, pa bila to Dacija ili bio Mercedes, a mi sa nasim standardom i platama ocigledno ni tu Daciju ne mozemo da priustimo, ali zato mozemo da je blatimo jer je to besplatno. Aplauz. I jos jednom- APLAUZ.
pre 1 godinu
Kupio polovan auto, 4 godine star, presao pravih 170.000 km. Vozim ga vec 3 godine, presao sam jos 45.000
Sad je na satu 215.000 km. Da kucnem o drvo, nikakav problem nisam imao. Uradio veliki servis i to je to. Radi kao sat. Vozicu ga jos 3 godine i prodati. Prosli auto isti slucaj, servisi, spone, nista posebno.
Imao sam novac i za nov auto, ali mi nije palo na pamet da ga kupim. Ne prelazim puno, a ostatak novca sam ulozio u nekretninu koju izdajem. Dete ce imati krov nad glavom, a kirija kaplje svakog meseca.
Ne posecujem ovlasceni servis, garancija me ne zanima. Najveca garancija mi je lova u dzepu, koju sam ustedeo nekupujuci nov auto i neservisirajuci ga u ovlascenom po nagruvanim cenama zarad toboze garancije.
pre 1 godinu
Kupio polovan auto, 4 godine star, presao pravih 170.000 km. Vozim ga vec 3 godine, presao sam jos 45.000
Sad je na satu 215.000 km. Da kucnem o drvo, nikakav problem nisam imao. Uradio veliki servis i to je to. Radi kao sat. Vozicu ga jos 3 godine i prodati. Prosli auto isti slucaj, servisi, spone, nista posebno.
Imao sam novac i za nov auto, ali mi nije palo na pamet da ga kupim. Ne prelazim puno, a ostatak novca sam ulozio u nekretninu koju izdajem. Dete ce imati krov nad glavom, a kirija kaplje svakog meseca.
Ne posecujem ovlasceni servis, garancija me ne zanima. Najveca garancija mi je lova u dzepu, koju sam ustedeo nekupujuci nov auto i neservisirajuci ga u ovlascenom po nagruvanim cenama zarad toboze garancije.
(Logicar, 1. februar 2023 16:19)
Znači kažeš prešao “PRAVIH” 170.000 km, a koji su prešli krivu kilometražu, neki drugi?
Hahahahaa , pa ljudi, plačem od smeha svaki put kad čujem tu rasprostranjenu floskulu kod naših nadarenih kupaca, koji imaju logično objašnjenje zašto se nikad ne isplati (mada oni mogu) kupiti novo vozilo, i da samo glupi ljudi kupuju novo, celu filozofiju napraviše da ubede prvenstveno sebe, kako su pametniji od ovih što kupe nove automobile i da racionalizuju svoje prisilne odluke.
pre 1 godinu
Vreme je nestabilno i nepredvidivo, koliko god da neko zaradjuje u datom trenutku, nije nikakva garancija da ce to potrajati.
Ne kazu ljudi za dzabe "auto je mrtav kapital"
(Logicar, 2. februar 2023 06:37
Da si učio neku dobru školu i imao dobar posao i iskustvo nikad ne bi ovo napisao. Zarađujem sve više jer imam sve vise iskustva i znanja. Nema krize kad imaš kvalitetno znanje i usavršavaš se. Samo napreduješ. Takvima kao ti to nije jasno jer ceo život idete linijom manjeg otpora , sa što manje muke i truda. Da se ušićari danas a za sutra ćemo da vidimo. Imam takve u okruženju. Sve imaju oni neka poznanstva a u džepu duva promaja. Zato im i nije sigurna sutrašnjica. I u sred ove situacije, razbijam se od posla a da ne pričam u zadnjih 10 godina. Knjige braćo, knjige a ne zvona i praporci.
pre 1 godinu
Ne znam šta se čudite i kukate da ne možete nov auto da kupite.
Vozite i jedite Kosovo, u rezervoare sipajte Kosovo i vozite kad ga već ne date.
Da smo kao narod imali pameti kao Hrvati i Slovenci sad bi nam vozni park bio do 7-8 godina starosti.
Ali Zrbi najbolje znaju pa eto....
(lol, 01. februar 2023 14:25)
hoćemo kredit u rubljama.
pre 1 godinu
gotovo 80% svih prodatih polovnih automobila u 2022. godini starije od 10 godina
znači kubanski scenario, novi auto je naučna fantastika, pravićete delove za vaše krntije po kujnama čekićem i testerom. e pa dragi sugrađani, ne živi se od obraćanja, srbovanje stiglo na naplatu
pre 1 godinu
@Procitam ovu statistiku da je najvise prodatih automobila godista od 2007-2010. i onda citam generalno komentare i ljudi pljuju novu Daciju npr. Novo je super, pa bila to Dacija ili bio Mercedes, a mi sa nasim standardom i platama ocigledno ni tu Daciju ne mozemo da priustimo, ali zato mozemo da je blatimo jer je to besplatno. Aplauz. I jos jednom- APLAUZ.
(Djidjoni, 1. februar 2023 10:58)
Znam sta pokusavas da kazes, ali izgleda da nisi sedeo i vozio novu Daciju i lupicu Mercedes C, E klasu 2010 god. Razlika je nebo i zemlja u svakom smislu. Ne mora ni ta neka srednja visa klasa, neka je i Golf iz 2010 god opet ogromna razlika. A da ne mozemo da kupimo novu Daciju apsolutno stoji.
pre 1 godinu
Procitam ovu statistiku da je najvise prodatih automobila godista od 2007-2010. i onda citam generalno komentare i ljudi pljuju novu Daciju npr. Novo je super, pa bila to Dacija ili bio Mercedes, a mi sa nasim standardom i platama ocigledno ni tu Daciju ne mozemo da priustimo, ali zato mozemo da je blatimo jer je to besplatno. Aplauz. I jos jednom- APLAUZ.
(Djidjoni, 1. februar 2023 10:58)
Oni koji se bave uvozom i prodajom polovnjaka su se prilagodili situaciji.
Polovnjaci su poskupeli u EU a poskupeo je i prevoz/transport.
Uz neku uštedu kada je cena radne snage u pitanju (lickanje,popravke) ponudili su ono sto prosecan Srbin možda može da plati.
I opet je prodaja pala jer ljudi su se masovno odlucili da cuvaju ono sto imaju.
I sad dolazimo do vas Dačista.
Taj koji kupuje neko 2008 gidiste daje izmedju 4 i 10000 evra od prilike.
Koju Dačiju novu da kupi za te pare?
Koliko košta novi Duster sa 4x4 pogonom?
Da li je bolje kupiti njega ili polovan Subaru Forester 2.0 boxer sa euro 6 motorom na primer (onaj model pre lakog hibrida)?
Dačija je previse skup automobil postala.
Zaigrali su se.
pre 1 godinu
Ti, rodjace, prelazis 12 hiljada km godišnje. Pa sta ja da radim, prelazim 40000. 7 puta 40,dakle 280000 km. Pa jel treba sebe da natezem da na svakih 4 godine kupujem novi auto? Samo sto izadjem iz jednog kredita da ulecem u drugi? Neka, hvala, ja tako necu. Platicu onoliko koliko imam, a ne da vozim 5 godina, auto koji nije moj. Da, nije moj, u saobraćajnoj ti pise ime lizing kuce.
(Tor, 1. februar 2023 14:01)
Automobil je potrošno dobro. NIje kuća ili plac pa da mora da bude u tvom vlasništvu. Voziš koliko voziš, uzmeš drugi pa opet.Kao mobilni telefon kod operatera. Mesečna rata 250-300 evra nije mnogo za nov auto jer nemaš kvarove tj garancija je tu i gotovo. Nemam kad da idem po majstorima da gubim vreme. Pre ću da provedem to vreme sa prijateljima, porodicom.
pre 1 godinu
Biće rast prodaje automobila ali u drugoj polovini godine. Pad cena u Z.Evropi je počeo i prema najavama očekuje se i do 20% pojeftinjenje polovnih i novih vozila. Ne žurite sa kupovinom. Pozdrav iz Bavarske!
pre 1 godinu
@Koliko košta novi Duster sa 4x4 pogonom?
Da li je bolje kupiti njega ili polovan Subaru Forester 2.0 boxer sa euro 6 motorom na primer (onaj model pre lakog hibrida)?
Auuuuuuuuuuuuuuu.... Pa bolji je Dacia Duster. Ti decko imas 17.5 godina????
pre 1 godinu
(Logicar, 2. februar 2023 11:47)
Imam samo jedan nik i ono mi je bio prvi komentar. Drugo, ti da si uspešan u tome što radiš , ne bi auto posmatrao kao ''zarobljeni kapital'' jer auto je potrošno dobro, kao mobilni telefon npr. Voziš dok voziš i promeniš drugi. Treće, jeste, pismen sam, obrazovan, zarađujem odlično ali ne mislim da više vredim od drugih.Primetio sam da te komplekse prema učenim ljudima imaju upravo ljudi bez škole ili neke veštine, koji su, ponavljam, uvek išli linijom manjeg otpora u životu, žive život na 'kombinacije' i sad bi takvi da nam sole pamet. Pa neće moći. Takvima ne propuštam priliku da zapušim usta argumentacijom. Trudio sam se više od takvog, usavršavao se, radio na sebi i nema razloga da to krijem. Naprotiv, to treba pokazati kao pozitivan primer drugim i mladima, šta se može da postigne kad su ljudi vredni. Tako je u celom civilizovanom svetu, tako će biti i ovde.
pre 1 godinu
Pa ovo je porazavajuce … kola od maltene 15 godina najprodavanija …
Jasno je kakav je standard, a vala i zivotne navike. kola od 15 godina su za “oko kuce” , za “po gradu”, za “tu blizu” , a svaki dalji put mu dodje kao mini rizik.
pre 1 godinu
Rat je okolo, šta radi kad nema struje, dizel, lož ulje, jestivo ulje ( bio dizel ), ko zna koliko će to potrajati, mi nismo Amerika da mož da se ludiramo sa strujom koju više nemamo nego što imamo, sad će po “kućama” tamo da instaliraju mini nuklearke ( ludost !) ….ekonomična varijanta i praktična, dok se svet nedozove pameti.
pre 1 godinu
Kakav smo mi ekonomski tigar, ako je prodaja automobila svake godine sve manja, a u glavnom se kupuju polovni automobili stari 10 do 15 godina?
(Bojan, 01. februar 2023 15:39)
Lupate gluposti. Ti sto kupuju stare ranijih godina nisu ni kupovali, a danas mogu, doziveli da drze posao duze od 6 meseci i, gle cuda, dobiju kredit prvi put u zivotu! A kupuju ih od onih koji prelaze na novije ili nove, jer im se moze. Srba sve manje, automobila sve vise.
pre 1 godinu
Kupio sam golf 6 2.0 tdi 2021 godine i platio 6300 evra, doveo ga u super stanje i vozim dok se ne raspadne a ovamo skupljati pomalo za drugi automobil i tako radim u krug, nekome nije logično ali meni je tako najlakše za mozak ha ha
pre 1 godinu
Hvala alavim prodavcima polovnih, kupismo nov zbog njih. Bolje kredit u banci, nego kampovanje u servisu.
pre 1 godinu
Gledam vozni park po Novom Sadu, sve krs do krsa prosek, preko 15 god.
pre 1 godinu
Kupovali smo nemacke, francuske, italijanske brendove vozila iz zapadno evropskih zemalja u ponekog sa istoka japanci, korejanci itd. I to se nece promeniti u skorijoj buducnosti zbog ociglednog razloga a to je geografija a ne zato sto je neki bolji ili losiji. Svako se trudi da nadje najbolje za novac koji je spreman da ulozi i odvaja za odrzavanje. A svi znamo da je najbolji nov a polovan je onakav kako je odrzavan i cuvan zato je pravilo staro kad kupujes kola vise gledaj vlasnika nego robu…
pre 1 godinu
Auto otpad - Balkan
pre 1 godinu
Starija od 10 godina… Kakva tuga
pre 1 godinu
@ Alex
Posto vidim da pises sa razlicitih nick-ova, verovatno da bi se stekao utisak da vise ljudi deli tvoje nabedjeno stanoviste.
Nemoj se ti sekirati za moju promaju u dzepovima. Radi koliko hoces, uci, usavrsavaj se...ponavljaj tu globalno plasiranu matricu da ljudi koji su prema nekim imaginarnim kriterijuma pametni, vrede vise od ostalih. Za moju skolu se ne brini, nemam nameru da polemisem sa tobom o tome.
Zivim sasvim solidno, smisao mog zivota nije u poslu koji obavljam. Nemoj da pomislis da nisam uspesan u onome sto radim, ali se za razliku od tebe ne reklamiram.
Tebi svako dobro, i samo napred u zivotu.
pre 1 godinu
Krseve sa preko 200000km na satu.
pre 1 godinu
Zlatno doba
pre 1 godinu
Kupio sam fijat punto 1,3 multijet za 1350 evra 2004 god. računam super sam prošao, auto registrovan godinu dana obično je cena oko 2000eura e sad taj što mi je prodao kaže auto nije na njega već na neku devojku iz susednog sela i kad ga ja platim moram odmah kod nje da se isti dan prevede, dobro nazovem nju telefonom dogovorimo kod notara overu potpisa i usput je pitam pošto je prodala auto tom od koga sam ja kupio kaže ona 600 evra e reko super, ja ga platio 1350 crkla je od smeha!!!
pre 1 godinu
Kakvi automobili su se prodavali ???
S K U P I
Ne mislim na visoku vrednost, nego na naglo poslupljenje, loš izbor, i nenormalno dizanje cena.
Naravno, kada izneseš pare na sunce, od one oglasne cene ne bude ništa
Jer su mnogi proveli mesece oglašeni, a nisu prodavani.
pre 1 godinu
Kakav smo mi ekonomski tigar, ako je prodaja automobila svake godine sve manja, a u glavnom se kupuju polovni automobili stari 10 do 15 godina?
pre 1 godinu
@ Hit
Nije to racionalizovanje prisilne odluke. Opste je poznata stvar da automobilima najvise pada vrednost prve 3 godine, a da se najmanje i kvare u tom periodu.
Opste je poznata cinjenica da je 99% ljudi na planeti finansijski ograniceno(u manjoj ili vecoj meri)
S tim u vezi naveo sam u mom slucaju najracionalniju odluku.
Kada bih imao mesecne prihode kao neki poznati fudbaler ili kosarkas, verovatno bih kupio nov auto. S obzirom da nikada necu biti u njihovoj situaciji, radim na svoj nacin. Svima bih preporucio to, jer imati u svom vlasnistvu stan u kome zivis i auto od 60-70 hiljada eura, nije pokazatelj uspeha nego kratkovidog razmisljanja. Vreme je nestabilno i nepredvidivo, koliko god da neko zaradjuje u datom trenutku, nije nikakva garancija da ce to potrajati.
Ne kazu ljudi za dzabe "auto je mrtav kapital"
pre 1 godinu
@ Alex
U pravu si..
Hahahahaha
pre 1 godinu
Grande punto cng. Moj spas posle raznih krseva koje sam kupio na moju nesrecu prevaren. Dobar auto je onaj koji te dobro sluzi. Ali mladje godiste za mene kao i vecinu samo masta... Malo mi je zao sto i taj metan podizu.. Jeste isplativ... Ali gde u Srbiji da bude nesto isplativo dizu se cene kako se kome prohte... Mislim ekologija izduvni gasovi, posvlastice... Dozvoljena granice za izduvne gasove je 0.4 punto 0.04 cng
pre 1 godinu
Jeftine ali ocuvane ko casa.
pre 1 godinu
Pa u 2022 smo kupovali polovnjake iz 2005-te.
pre 1 godinu
Pa u 2022 smo kupovali polovnjake iz 2005-te.
(Eric Cartman, 1. februar 2023 12:06)
Kada se razjario ekonomski tigar. Gdje je onaj Cinik da nam objasni kako je Srbija prešla Sloveniju po standardu i plaćama.
On gleda iz Njemačke i čini mu se da se u Srbiji dobro živi, al se ne vraća. Izgleda da on ne bi htio tako dobro živjeti, rađe da propadne u Njemačkoj. Ubi ga ova minimalna plaća od 1500 eura neto.
pre 1 godinu
Krševe.
pre 1 godinu
Ja kupio skup.
pre 1 godinu
Gledao auto do 3000 eura.
Svidro mi se jedan Peugeot,na oglasima u auto kuci 2006-to 150 000 km( svestan sam da je kilometraza vracena) uvezen iz Slovenije,cena 3150 nije fiksna.
Nazovem i ponudim 2800....kaze on meni nema sanse....zadnja cena 3050.
Hvala dovidjenja.
Nazovem rodjaka u Nemackoj i on mi nadje isti takav sa 160 000 km na satu za 1600 eura.
Sve me izaslo oko 2000 eura.
Onaj jos prodaje taj auto jos od proslog proleca.
(Poker aparat, 1. februar 2023 10:54)
Lepa priča samo neistinita. Od 1600 koliko kažeš da si platio auto do 2000e ima 400e što znači da si dovoz auta (doteran na prikolici ili na točkovima), carinu i registraciju platio 400e što je nemoguće. Samo registracija tog automobila je od 130-150e. Verovatno i kad te pitaju kažeš da troši 2l na 100km.
pre 1 godinu
Vec par godina VW najprodavaniji polovnjak u Srbiji, a onda ovdje na svaku negativnu vijest o VW-u kao "Bosanci sijeku vene"...
pre 1 godinu
Kupovali smo novo-novo sa pređenih 167.356 km, bez obzira na godište.
pre 1 godinu
Pre korone (dakle da kažemo neko redovno stanje stvari), na našem najpoznatijem oglasniku bilo je oko 57-58000 vozila u ponudi.
Za vreme korone oko 51-52000
Trenutno dok kucam ovaj tekst ima 66115 vozila u ponudi.
Ako je prodavcima glavni argument za poskupljenja, odnos ponude i potražnje, jel to znači da je danas, po ovim podacima, veća potražnja ili ponuda?
pre 1 godinu
@dr.sci.med, 1. februar 2023 12:29)
Pa što uze Kia a ne Dačiu?
Šalim se,svako ima svoju neku matematiku ali sam napisao komentar jer je Dačista morao da "ugura" svoju Dačiju čak i u ovu priču.
Poredi novu Dačiu i vozila iz 2008.
Kako izgleda Dačia iz 2008 ?
Ima li života u njoj?
Pa kada porediš neki auto onda to radiš na dva načina.
Prvo uporediš kakav još nov automobil možeš da kupiš za te pare a onda i koji polovan (kada je vec zapeo da poredi nov i polovan auto).
Da li uzeti novu Dačiu Duster ili nov Fiat 500l na primer?
Tu su po ceni.
Za druge modele isto nadješ odgovarajući model.
pre 1 godinu
Šta treba imati u glavi (osim pogane, zle namere) da bi se implicitno tvrdilo kako bi se ovde kupovali sve odreda novi automobili ako bi se Kosmet predao okupatoru?
pre 1 godinu
Procitajte malo statisticke podatke o starosti registrovanih automobila u Srbiji i Nemackoj. Nemacka = 14; Srbija = 17 godina. To je prosek, sto znaci da ni Nemci ne voze samo nove automobile i da i kod njih ima krseva
pre 1 godinu
polovne
pre 1 godinu
@Srđan BL
Da stvarno seku ne bi ih ovoliko glasalo na izborima u Srbiji.
pre 1 godinu
fdsret
Ti sto glasaju kod vas ne voze aute sa Srb tablicama, kao sto ni (uvezeni) glasaci oko Zvornika ne voze aute sa BH tablicama... Sistem je isti sa obe strane, ne sikiraj se.
52 Komentari
Sortiraj po: